Máme právo to vědět!

26. 05. 2014 | 11:00
Přečteno 8710 krát
V souvislosti s případem Jany Nagyové se na mě obrátil občan V. B. s následujícím sdělením a podnětem. Pro jeho důležitost s ním bezodkladně seznamuji veřejnost:

„Konečně pořádně sledujete soukromí politiků! To je dobře. Máme vědět všechno, co ti pancharti dělají. Ale upřímně řečeno, to je málo. Politik někde nahoře rozhoduje o zákonech, které stejně nestojí za nic. Mě mnohem víc zajímá, jací jsou ti, kteří zasahují přímo do mého života. Stát na to ale kašle. Tak jsem si o nich začal něco zjišťovat sám.


Nejprve mě naštval učitel mého syna. No uznejte, co může být důležitější než vědět, kdo vám učí a vychovává dítě. Mně se hned nezdál, tak třeba Ivanka od souseda měla mnohem lepší známky než můj kluk. Přitom je nad slunce jasnější, kdo je tady chytřejší. A pořád ty řeči, jak se syn špatně učí, zlobí, měl by si učitýlek radši zamést před vlastním prahem. Tak jsem si na něj posvítil. Pracuji v IT, kamarád prodává techniku na sledovačky, tak to nebyl žádný problém. Dobře jsem udělal. Představte si, on doma slepuje modýlky letadel, takový ty malý titěrnosti, což je tedy, uznejte, na chlapa trochu divný. Má toho plný byt. Občas se hádá s manželkou. Křičela na něj, že jestli konečně neudělá něco s tou koupelnou, tak že mu ty jeho krámy vyháže. Víte, co jí odpověděl, pan učitel? Řval na ni, že je blbá kráva, že jestli se jednoho z těch letadýlek dotkne, tak že ji jednu vrazí. Jindy, asi o dva měsíce později, se hádali o to, kdo pojede s autem do servisu. Zase mu vyčítala modely, on na ni křičel, že ji zabije, jestli na ně sáhne atd. Přestavte si, hrozil jí domácím násilím a chtěl ji zavraždit! Tak jsem to zaznamenal, ty nudné části samozřejmě vynechal a přepis jeho výhružek přeposlal všem rodičům, řediteli školy a pak taky místním novinám. Stačilo, odešel sám, takoví gauneři přece nemohou učit naše děti.


A pak ten primář. Léčí nás, stará se o naše zdraví a ještě řídí další doktory. Moc toho ale neumí, mně se to pořád nespravovalo. No bodejť, zjistil jsem, že se místo léčení věnuje po večerech sestřičce z ordinace. Co věnuje, ona ho prostě řídí! Tak třeba se hádali o to, kdo povede ambulanci. „Karle,“ řekla zvýšeným hlasem, „přece tam nedáš toho Tondu, to je úplnej pitomec, všechno zničí, měl by to vést Voborník, ten je mladej a zvládne to.“ Pokoušel se jí vysvětlit, že to nejde, že mu to ředitel neschválí, ale to jste měli slyšet: „Tak s ním já teda pracovat nebudu, to si dělej sám. A jestli Tě můj názor nezajímá, tak spolu nemusíme být!“ a práskla dveřmi. No, jsou spolu pořád, ale uznejte, toto má být náš lékař? Poslal jsem to na lékařskou komoru, ale nic, tak jsem to dal na internet a taky do bulváru (ten neschvaluji, ale co mám dělat?) – a už se pod ním kýve židle.


Nebo ten farář. Chodím tady v neděli do kostela, od dětství. Ten nový kněz pořád vede nějaké řeči o reformách, jen podrývá autoritu církve. Hodně bohužel ovlivňuje naše mladé, pořád se kolem nich motá, úplně je zblbnul. A už když jsem se mu podíval do počítače, měl tam takové pochybovačné texty. No, pedofil není, to ne, ale přestavte si, zjistil jsem, že je nevěřící! Jak jsem ho tak těch pár měsíců odposlouchával, tak nejméně třikrát, když se sám před spaním modlil nahlas, volal: „Bože, toto přece není možné? Tos nemohl dopustit, tomu nevěřím!“ nebo „Ty nemůžeš být, to je šílené!“ apod. Jindy se ovšem dokonale přetvařoval. Pěkně nás balamutil, nevěřící bastard. To přece musí všichni vědět!


Taky mě zajímal prodavač v potravinách na rohu. Ráno mi podává rohlíky těma svýma rukama, bůhví co s nimi dělá. Tak jsem mu dal kameru do koupelny. No to byste neuhodli, co je to za prase. Dám to hned na internet, ať lidi vidí!


Tohle všechno ale dělám amatérsky. A to je úplně špatně. Dobře jste sice začali s premiérem, konečně vím, o čem si doma povídal s tou svou. Vážně chcete skončit u politiků? Ty klidně nechte, jsou daleko. Co je to za blbost, že ostatní mají právo na soukromí. Jaké právo? A co my? Stát by měl pořádně sledovat, co dělají a co si myslí ti, kteří nás učí, léčí, vozí, prodávají nám něco, všichni jsou pro nás důležití, ovlivňují naše životy! A hlavně by se to všechno mělo zveřejnit, máme právo to vědět!“


Tolik dopis občana V. B. (nar. 1984). Zveřejňuji, jak jsem dostal, bez úprav a bez komentáře.


PS: K publikování mi V. B. nedal souhlas, ale ani jsem se ho neptal. To už nebude v budoucnu potřeba. Je v zájmu nás všech, abychom i jeho názor znali a sdíleli. Iniciály uvádím jen proto, že jsem ještě ze „staré školy“.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Michal Macek napsal(a):

"Ja mam pravo sedet!"

Julca z metra
26. 05. 2014 | 11:18

Petr. napsal(a):

Pane předsedo,
snad jste poznal, že dotyčný je magor, nebo provokatér. Nebo ne? Tak proč to zveřejnění?
26. 05. 2014 | 11:25

strýc virus HxNx napsal(a):

pěkná slohovka, pane šéf. a co tím jako básník chtěl říct? že Nečas a Nagyová jsou neviňátka boží?
26. 05. 2014 | 11:26

Pravá Míra napsal(a):

Pane předsedo, pane profesore, vy už jste se zřejmě definitivně zbláznil. Tohle přece nemůžete ani na okamžik myslet vážně!
26. 05. 2014 | 11:28

Jihočech napsal(a):

Neúspěch ve víkendových volbách vás poznamenal více než bych čekal, pane předsedo.
26. 05. 2014 | 11:29

berkowitz napsal(a):

Předseda má pravdu. Celý národ jistě chce vědět, jaká je, ta co dře jako kůň, kráva!
26. 05. 2014 | 11:31

Maximus napsal(a):

Takový chytrý chlap a snaží se zachránit politickou stranu, která má před exitusem a to naoprosto oprávněným. Jak můžete pane Fialo klidně spát, když jste na lodi plné pirátů, lapků a kmotrů, která už v očích občanů nemá žádnou budoucnost. Vždyť oni vás stáhnou dolů. Jediné co je ještě v ODS možná dobře, je euroskepse, ale na tom se nedá trvale stavět.

Ale k článku, dobrý pokus. Víte, aby lidé poznali, že např. nějaká strana jinak činí a jinak mluví se dá i poznat i bez pádných argumentů, ale často i podle jistých na sebe navazujících kontur všech těch událostí a dějů a tak lidé s naprostou jistotou vycítí, že jim někdo lhal a choval se jako čuně. Ten někdo byl ten chlápek se síťovkou v malém saku po bráchovi co posluchal neukojenou (finančně a možní i jinak) dominu a vlastně se choval jako slaboch, babochlap! Navíc si půjčil k nízkým cílům i výzvědné státní složky a trapas nabyl směšných rozměrů. Jeho budoucí panička navíc kamádila s různými lobbisty, co málem nosí psí dečky na botách a mající RZ A1A 1111 apod. a rozhodovala o lecčemž až se tají dech.
Vy politici byste měli být pod neustálou veřejnou kontrolou a neprskat jako staří kocouři, když jsou lapeni při lupárnách! Pokud jste to nepochopili, budete to mít stále více a víte těžší. Občané se už docela zorientovali, kdo je kdo.
Hezký den.
26. 05. 2014 | 11:31

Petr Válek napsal(a):

Ježíš!! Ty to vidíš!! To jsou zase bláboly. To si jako máme myslet,že jsou ti odesáci miliusi???? No s tímto klaunem se propadnou ještě níž (naštěstí pro nás).
26. 05. 2014 | 11:31

ld napsal(a):

Škoda, že VB není ročník 1989...Listopadovej.
:-)
26. 05. 2014 | 11:33

jaryn napsal(a):

No potěš koště to nám ještě scházel takový elaborát.Horko je vidět i v Brně.
26. 05. 2014 | 11:37

Libertad napsal(a):

Pane Fialo,

Vám skutečně nevadí, že tento stát po jistou dobu "řídila" namyšlená -nikým nevolená-blondýna s pravomocně odsouzeným mužem na 9 let (sice v době před R. 1989, ale za krádeže, ne za boj proti KSČ)? Skrývat zločiny pod záminkou, že se nahrávky nemají zveřejňovat je chucpe. Takové skrývání, vedlo mimo jiné k tomu, že se němci po jistou dobu -ve své nedávné historii- SE chovali jako prasata.
Ten právní stav, že od zahájení šetření po odsouzení uplyne doba 10 let, ten zde zavedla (ve spolupráci s ČSSD) ODS.
Kdyby ty odposlechy neexistovaly, tak jste mohli v těch posledních volbách získat krásných 17,2%. O to Vám jde, že?
A proč Vám vadí zveřejňování odposlechů pravě v současné době, když se to tady vesele praktikuje už 15 let (za přispění ODS). Vy nejste politolog, Vy jste pokrytec.

Ale jinak souhlasím, že by jakékoliv odposlechy měly zaznít veřejně poprvé až u soudu, to ano. Ale to je zbožné přání všech, slušných lidí, i těch z ODS.

Na druhé straně si račte přečíst článek v sobotním Pravu o zamlčování a nezveřejnění faktů ve věci vydírání podnikatelů. Kdyby se v roce 2001 zveřejňovalo, jednalo, tak nemuseli být dva mrtví a panu Ševcovi by nehrozilo doživotí. A jak se na zločiny přišlo?Budete se divit odposlechy. Tak je zakažte. Aby jste měli klidný život. zavřeme ko My budeme chtít. Žádní plukovníci nam do toho nebudou mluvit!

S hlubokým opovržením k Vaší osobě

Sidonio Libertad
26. 05. 2014 | 11:38

ld napsal(a):

Šlápota řídla tajné služby. To nedokázala ani Mata Hari.
26. 05. 2014 | 11:40

Divobyj napsal(a):

Tak tohle je zase pecka!
Pane Fiala,ruku na srdce,opravdu jste,byť jen chvilku věřil,že vám tohle lidi "sežerou"?
Okomentuji to vůči vám naposledy ohleduplně-
-vida,i profesoři a emeritní rektoři mají někdy své dny...-
26. 05. 2014 | 11:40

Ives napsal(a):

Ano, máme právo vědět, jaký lubrikant si paní Nečasová aplikovala, když tolik dřela! S autorem plně souhlasím!
26. 05. 2014 | 11:40

ESMA Praha napsal(a):

https://sites.google.com/site/fmriliedetectors/vysledky-pruazkumu
26. 05. 2014 | 11:41

Pavel13 napsal(a):

Já takové skrývání za dopis nejmenovaného občana moc rád nemám. Ať existuje, či ne, blog svědčí o vašich postojích, pane Fialo. Musím konstatovat, že pod vaším vedením se nějakých změn v politice ODS obávat nemusíme.
26. 05. 2014 | 11:42

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Demagogie,
Nečas a Nagyová není o politicích a soukromí, ale o vysokých státních úřednících a není to o soukromí, ale o tom, co dělali ve veřejné správě.

Špatně je samozřejmě i ten milenecký poměr, ve státní správě by nemělo být ani to a policie by se měla zajímat taky odměnami pro Nagyovou.

Těch problémů kolem je mnohem více a namočených lidí taky, například studium Nagyové, lidé z té VŠ na úřadu vlády, její pochybné diplomové práce, plat přes dva miliony ročně za to, že dřela jako kůň a přitom stačila studovat.
26. 05. 2014 | 11:43

Filuta napsal(a):

Bezkrevný Fiala asi dočista zešílel.
Jak jsem to kdy mohl volit!


Nagyová s Nečasem nejsou pekař a učitelka, pokud to náhodou neví.
Nečas byl premiérem této země a Nagyová byla jeho konkubínou, odměňovanou nadstandardně z peněz daňových poplatníků.
Pokud chce tedy oprávněně občan vědět o tom, jak kšeftařili tihle výtečníci s jeho penězi a jaké kmotry z jeho peněz podmazávali, je to asi dost rozdíl, nežli když se pídí po tom, s kým spí pekařova stará.

ODS musí téct hodně do bot, když omlouvá gaunery tohoto typu.
Reflex dělal, co mohl, aby znevěrohodnil Šlachtu s Ištvánem a oni je potichu převezli.
V odposleších, které ani nemuseli rozšifrovat (Nagyová moc inteligence nepobrala), se dozvědí úplně všechno. Doufám, že za to půjdou oba sedět.
A Pospíšil je typický křiváček z ODS.

Chtěla-li ODS získat nějaké politické body, asi neměla začínat s pravdaláskováním.
To se může v klidu spojit s Kalouskem a Kchárlem.
26. 05. 2014 | 11:45

Yosif K napsal(a):

Pane Fiala, vlezl jste do strany pokrytců a zbabělců.
Dle toho co se publikuje nyní, o podpantofláckém vztahu Nagzové a nečase věděly celé kongresy ODS, nikdo se však neodvážil toto vynést na světlo boží.

Nečas sám lhal jako když tiskne - vztah který existzoval veřejně popírqal.
Nečas nese politický trest za to že lhal.

ODS nese politický trest za to že Nečase nechala několik let o svém vztahu s Nagyovou lhát. Nečas na vztah "měol nárok" avšak pouze tehdy pokud by nagzovou přemístil na místo kde by nebyla jeho podřízenou (respekticve v daném případě ůandřízenou podřízenou").

Publikování nechutností z telefonátů Nečase a Nagyové berte jako boží trtest ODS za to že o této skandální situaci věděla a že jí ani nezkusila zabránit.

Jeden vedle druhého - všichni věděli že to skončí špatně, nikdo nic nezkusil udělat. ODS asi skončí v odpadkovém koši dějin.


.
26. 05. 2014 | 11:46

Antroid napsal(a):

@fiala: Zešílel jste? Váš příspěvek je ještě slabší, než když se Sobotka pokoušel ukončit Grossovu bytovou aféru s tím, že se v ČSSD usnesli, že jeho kauza skončila a basta...
26. 05. 2014 | 11:49

zemedelec napsal(a):

Pane Fiala.
Ono se říká,čím jste víš,tím jste víc vidět,pak i ten pád z výšky je zdrcující.
Když jste se tomu postavil do čela,pochopitelně dostanete to jako první.
Jedna rada,podívejte se dozadu,jaké to vlastně vojsko máte za sebou.
26. 05. 2014 | 11:49

ld napsal(a):

Antroid,

to nebyl Sobotka, nýbrž Kraus.
26. 05. 2014 | 11:51

lser napsal(a):

Pokud jste to opravdu napsal vy , a ne nějaký třetí asistent, tak to z ODS nemůže dopadnout dobře.!
26. 05. 2014 | 11:55

e.m. napsal(a):

pane Fialo, problém je v tom, že paní Nagyová skutečně rozhodovala o věcech, o nichž jí rozhodovat nepříslušelo, způsobem, který byl v rozporu se zákonem.
skutečný stav věcí byl podle všeho ještě mnohem tristnější, než se v první chvíli zdálo.
pan premiér měl šupajdit a paní Nagyová měla být odstavena v okamžiku, kdy se ukázalo, že podivným způsobem používají rozvědku. tedy - kdosi z politiků pravil - v Čechách nemá žádné utajení smysl, neb se vše vykecá - ale v tom případě si na tu rozvědku ani nehrajme a prostě to zrušme! Buď rozvědka má smysl - a pak nechť je vedena tak, jak má být - nebo smysl nemá, žádné české skutečnosti nemají opravdový význam - a pak nechť není.
NENÍ v pořádku, aby nevolená paní Nagyová de fakto řídila stát; a pokud se tak děje, pak to skutečně občan má právo vědět, a to v plném rozsahu katastrofy.

Přirovnání pro Vás? No tak kdyby dejme tomu jste byl závažně operován, asi byste chtěl vědět, kdyby sestřička Ančí řekla -- Radoušku puč mi ten skalpel, chci si taky říznout, a operující opáčil - Tumáš, šmudliku, našij ten bypass panu Fialovi sama, beztak látáš ponožky líp.... A asi byste se ohrazoval, kdyby se tento nepatřičný postup provalil a NEŘEŠILO se, že jste byl ohrožen, že nemocnice nedodržela, co Vám slíbila a o čem tvrdila, že to má certifikováno a ověřeno a kdesi cosi (kompetentního operatéra), nýbrž to, že Ančí dobře látá ponožky a nakonec Vás osočili, že Vás primárně zajímalo, že pan doktor je pro svoji milou šmudlik....

:( nezlobte se, buď jste ... naivní.... nebo... navedený.

Takhle se nám ta ČR fakt nespraví.
A že Vám to není blbý, takhle mlžit....

No, možná bude nejlíp, když budete nadále vyučovat nějaký ten okrajový předmět. :(
26. 05. 2014 | 11:55

e.m. napsal(a):

p.s. teoreticky mohla být paní Nagyová Mara Hari ve službách cizí mocnosti... a provalené nehoráznosti jen pokusný balonek, co vše si může dovolit....
jak říkám, prostě to zrušme a nehrajme si na to, když to není skutečná rozvědka.
26. 05. 2014 | 11:57

e.m. napsal(a):

PS2 "a pak nechť není. "-- tedy ne jako není správně vedena, ale pak nechť je zrušena a není vůbec.
26. 05. 2014 | 11:59

Patrick Lewis napsal(a):

Kauza Nagyová je především věcí, jak tato osoba mohla dostat prověrku. Je zde problém nadále, pobočník Zemana, který si zažádal prověrku, dostane ji také(?) a nakonec budou zpravování rusáci přes jeho úzké kontakty vedoucí k Masnému.
Jak pracuje potom BIS, která byla vždy slabým místem. Nebylo by vhodné zrušit BIS a enchat se někde poučit, jak by nová zpravodajská služba státu měla vypadat (jejichž činnosti není jen prodávat odposlechy politikům).
"Směšná příhoda" na palestinském velvyslanectví a BIS neví, že tam jsou ukryty zbraně, což o něčem také svědčí.
26. 05. 2014 | 12:02

Kamil napsal(a):

Tenhle blog, Fialo, je autogól. Ty si opravdu myslíš, že to co vyšlo najevo o tvém předchůdci v čele ODS, mělo zůstat v soukromé doméně? Tobě nevadí, s kým co plichtila milenka premiéra a jaké intriky on kryl, nebo dělal,že o tom neví? To jsou pro tebe letadýlka na hraní? To snad nemyslíš vážně jako profesor politologie a bejvalej ministr školství! Jdi do sebe!
26. 05. 2014 | 12:04

myrta napsal(a):

Pane Fialo,u vás 100% platí :-------------- zoufalí lidé dělají zoufalé činy---------- i ten váš Rittig to tvrdí. I když něho je to z jeho hlediska jiné.


Pane Fialo,jste neschopný,nudný a hloupý patron.Vysokoškolské vzdělání s tím nemá co dělat. ZABALTE TU VAŠI GRÁZLOVSKOU ODS,ať už konečně máme klid od kreatur typu Zahradila,Němcové,Bendy atd,atd.
26. 05. 2014 | 12:06

Pavel13 napsal(a):

Pane Fialo, na rozdíl od vašich nedávných blogů postrádám řadu souhlasných komentářů. Buď dostali jejich autoři po eurovolbách volno nebo padáka nebo zaúřadoval někdo z administrativy aktualne.cz.
26. 05. 2014 | 12:10

Taoiseach napsal(a):

Ale notak, pane profesore,
je pravda, že trocha demagogie nikdy neškodí, ale tohle už jste trochu přehnal. A ÚČELOVĚ mícháte dvě věci: je pravda, že MÉDIA často zveřejňují informace týkající se osobního vztahu pana předsedy strany a vlády a ženy, kterou si tento kavalír najal na špinavou práci. Uzávám, že do toho nikomu nic není.
Ale chcete nám s vážnou tváří tvrdit, že kvůli ochraně soukromí se veřejnost nesmí dovědět, které osoby PROTIPRÁVNĚ ovlivňovaly obsazení místa ministra spravedlnosti, míst státních zástupců na VSZ, míst v policii? Opravdu?
26. 05. 2014 | 12:14

David napsal(a):

"... Pracuji v IT, kamarád prodává techniku na sledovačky, tak to nebyl žádný problém.

...Tak jsem to zaznamenal, ty nudné části samozřejmě vynechal a přepis jeho výhružek přeposlal všem rodičům, řediteli školy a pak taky místním novinám.

... Poslal jsem to na lékařskou komoru, ale nic, tak jsem to dal na internet a taky do bulváru (ten neschvaluji, ale co mám dělat?) – a už se pod ním kýve židle.

... Pěkně nás balamutil, nevěřící bastard. To přece musí všichni vědět!

...Tak jsem mu dal kameru do koupelny. No to byste neuhodli, co je to za prase. Dám to hned na internet, ať lidi vidí!

... A hlavně by se to všechno mělo zveřejnit, máme právo to vědět!“..."

---------------------

Předseda ODS skočil na lep vtipálkovi.

Tento text byl s vysokou pravděpodobností účelově vykonstruovaný, a to proto, aby obhajoval politiku ODS v této oblasti.

(Učitel, primář, farář, prodavač v potravinách a proč ta "chuť" občana V.B. k nasazení odposlechů v právě tak bezvýznamných problémech?)

Řešení je opět velmi jednoduché.

Doba je taková, že dnes vás může odposlouchávat kde kdo. Od NSA až po občana V.B.

Pokud se odposlechem odhalí trestná činnost, tak to je vpořádku.

Pokud odposlechem poškozujete dobrou pověst a nebo zveřejňujete to, co s trestnou činností ani zdánlivě nesouvisí, tak pak by se mělo za to tvrdě

postihnout vysokou finanční částkou,

a bylo by jedno, zda by platil ten,

který dehonestující nahrávku pořídíl (občan V.B., zprostředkoval předání, předseda ODS a nebo i ten, kdo to zveřejnil. (Tisk, rozhlas, televize...)

Žádné médium by to nezveřejnilo, pokud by muselo zaplatit třeba i desítky milionů.

---------------------

"...PS: K publikování mi V. B. nedal souhlas, ale ani jsem se ho neptal. To už nebude v budoucnu potřeba. ..."

---------------------

To, že už nebude v budoucnu potřeba je správné.

Dosud jsou zákony takové, že se musíte darebáka předem zeptat, zda vám dá souhlas, a právě toto ODS obhajuje. Proto je třeba ODS natrvalo vygumovat z politické scény.

Proto to, co předváděl předseda vlády Nečas a jeho podřízená Nagyová, mají občané právo vědět!
26. 05. 2014 | 12:16

Bakalův nezvaný host napsal(a):

„Zhasněte a odejděte do historie, nemá to cenu. Toto čtení možná bude ODSáky bolet. Napsal to totiž...“
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zhasnete-a-odejdete-do-historie-nema-to-cenu-Toto-cteni-mozna-bude-ODSaky-bolet-Napsal-to-totiz-320578

Společnost nějakou občanskou demokratickou stranu potřebuje,
ale za ODS je potřeba zhasnout, protože to bylo především o lžích a pokrytectví.
Musí platit to, co Nečas hlásal:
například stát nesmí být kořistí nebo padni komu padni.
26. 05. 2014 | 12:16

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Špiclování, odposlechy atd....zřejmě nahrazují deficit něčeho podstatného, co (nejen) politika postrádá.
Nad tím by se měl profesor politologie zamyslet, ne zveřejňovat /zřejmě proti vůli pisatele/ dopis soukromé povahy.
Jenže jak skloubit povolání politologa s partajnickým předsedováním ? To snad ani není možné, respektive je to spíše velmi vzácné - když se to povede tak, že dotyčný není buď nařčen z podjatosti na jedné straně či z nedostatku stranické kázně na straně druhé.

Co tak z vizitky dočasně odstranit ono " profesor politologie" ?
26. 05. 2014 | 12:25

Viola napsal(a):

Já nevím, ale není to náhodou takové jakoby vyhrožování od politického stolu?
Jakože když vy nás, tak my vás? Jenže my jsme kontrolováni na každém kroku, někde snad mají i v kancelářích kamery, aby vedoucí věděl, co se děje. O běžných provozech nemluvě. I v soukromí jsou kamery, to zase kvůli zlodějům, ale dá se to využít i jinak, kdyby někdo chtěl. Na cestách jsou kamery a je možno skoro každého vysledovat když se pohybuje ve větším městě.

Anebo ten článek může naznačovat, že matriarchát je tu.
26. 05. 2014 | 12:41

šašek z Jihlavy napsal(a):

Přecedo,
kdybyste se obrátil na zdejší vtipálky (Ládik!!!, Maximus, Jáchym nebo sám velký Pepa Řepa), aby vám to trochu zrevidovali, mohli jsme se aspoň zasmát. Tento výplod je k pláči, skoro je mi vás líto, přeci jen se na emeritního rektora a profesora(byť politologie) nehodí takto trapně se podbízet.
To už ten Komárek (ANO ten bývalý novinář) je na tom líp, když mu jeho role mouřenína zhořkne, dostane aspoň koblihu a šéf ho podrbe za ušima, na vás zbývá jen odér z exkrementů, které tu zanechali vaši předchůdci. S modrým ptákem se může pochlubit už jen Zahradil a Tošenovský, až budou utrácet své bohaté apanáže s lepšími klisničkami než odulá domina.

Libor Stejskal
Pane admine, to byl dobrý nápad nabídnout tomuto pánovi blog. Lepší nekrolog by nenapsal ani Pečinka. Trochu vás podezírám, že v tom byl záměr, ale výsledek předčil všechna očekávání. Těším se na pokračování.
26. 05. 2014 | 12:42

Viola napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde

Myslím si, že vystudovaný politolog je předurčený dělat politika. Přece nevystudovalo tolik politologů, aby mohli o politice jen mluvit.
26. 05. 2014 | 12:44

Velezrádce Václav napsal(a):

Poněkud mi nedochází analogie mezi tím, že pan učitel se neshodne se svou manželkou, a tím, že pan premiér s sebou tahá po ministerstvech jakousi nekvalifikovanou "účetní" se lžititulem, se kterou souloží, a dává jí za to nadstandardní odměny z peněz daňových poplatníků.

Samozřejmě pokud by paní učitelová začala úkolovat vojenskou rozvědku, ať manžela sleduje, jestli si nenakoupil další modýlek letadla, tak to už by prosím začal být trochu problém a sledovačka by se dala pochopit.

Mimochodem gratuluji ke správnému rozhodnutí tento blogísek zveřejnit až po volbách a nikoliv před nimi. Asi byste dopředsedoval.
26. 05. 2014 | 12:45

Divák napsal(a):

Pane Fialo jste mimo.

To, že k rozhodování o státně důležitých věcech byla připuštěna jakási divná sekretářka,
to je hnusné. A skutečnost, že jí do pozadí lezli vysoce důležití politici a funkcionáři,
ta vyvolává zvracení.
26. 05. 2014 | 12:45

pěvec napsal(a):

velmi trapný blog, zřejmě poznamenaný neúspěchem v evropských volbách. Do žní, fialo, do žní!
26. 05. 2014 | 12:46

Bořivoj napsal(a):

fialo, květino na hrobu ods, pěkně jsi převzal nečasovu, potažmo bendovu rétoriku. Žádná změna k lepšímu není v tvých projevech cítit. Jsi stejný jako byli ti před tebou.
26. 05. 2014 | 12:49

Viola napsal(a):

Tak si říkám, škoda paní Nagyové, ještě toho mohla dokázat hodně.
26. 05. 2014 | 12:51

čert }:o) napsal(a):

pane Fialo
rozdíl mezi tím učitelem, lékařem, farářem a prodavačem
je ten, že oni jsou (nehledě na smyšlenost pana VB =o) )
"jenom" občané. I když je dopis evidentně smyšlený, je
výkřikem speciálně Vám. Výkřikem bezmocnosti proti
tomu, co si dovolí veřejný činitel, zákonodárce, politik,
zvolen lidmi. Zvolen vírou v něj. To že zklamal a že Vy
dokážete zbanalizovat celou kauzu pitomým dopisem je
od Vás malomocné. Volit znovu tyto lidi si soudný člověk
už nedovolí.
26. 05. 2014 | 12:53

tak víme, jak vidíte občana, demokrate napsal(a):

Jaja, pane Fiala.
Všechno to děláte amatérsky.

Mimochodem, v moderní společnosti, kde vládne řízená anonymita (o několika vybraných indiviuích se dovídáme, po kolika kilometrech, metrech a centimetrech vlak roztahal jejich tělo, o jiných se dozvíme, že jim vládne nějaká Carevna až když dostanou zemi do maléru) jsou skutečné informace zlato.
Demokracie (ale i jakákoli jiná -kracie snad vyjma ochlokracie, která nutně při takovéto úrovni politické kasty přijde) předpokládá znalost.
Lidí, kterým něco svěřujeme.
Velmi bohatí lidé (vzpomeňme jen na někam zmizelé archívy Franty Mrázka) informace (to není to, co si můžete číst na stránkách acz) sbírají.

A pak jsou hlupáci, kteří lidu budou klidně tvrdit, že nejlepší je nic nevědět.
Tím nemyslím vás.
Někteří kvůli tomu kupují i "zpravodajské" servery.

Podívejte se na své výsledky v eurovolbách. Měl byste vyvodit důsledky, jako Liška.
Ale ten taky nejdřív zvou partaj definitivně zničil.
26. 05. 2014 | 12:55

čert }:o) napsal(a):

Viola
"Jakože když vy nás, tak my vás? "
-----
říká se "jak vy k my, tak my k vy" =o)
26. 05. 2014 | 12:55

drozd kvíčala napsal(a):

nevážený fialo, politici nemají mít soukromí.
Potka tě, tak si před tebou odplivnu. Proč jsi držel hubu, když se vynášely ven odposlechy např. v rathově kauze? Jenom proto, že se ti to hodilo tobě a tvým parteigenosse do krámu?

A tento tvor fiala je placen z veřejných peněz. Hanba ti, fialo.
26. 05. 2014 | 12:57

čert }:o) napsal(a):

mimochodem, pane Fialo
máme právo to vědět!!!!!!
26. 05. 2014 | 12:59

Z pana čistého panem špinavým. napsal(a):

Dře jako kůň, zastal se Nečas Nagyové.
Pokud tuto větu rozebereme, tak to znamená, že nečas má zkušenosti s koněm a nemá zkušenosti s lubrikantem.
Po přečtení tohoto blogu se od ods musí odvrátit i zbývající voliči.
Apropó, proč spolustraníci dali nečasovi přezdívku tvarohový péťa?
26. 05. 2014 | 13:19

tzv. historik napsal(a):

Tento blog uráží inteligenci čtenářů.
26. 05. 2014 | 13:20

445 napsal(a):

Matthiolo, mám pro tebe dvě zprávy- jednu dobrou a jednu špatnou.
Dobrá je, že poslední zhasíná. A ta špatná je, že tím posledním jsi ty.
26. 05. 2014 | 13:21

JAD napsal(a):

Pne Fialo,

máte-li opravdový zájem na povznesení ODS, což je úkol hodný Herkula, pak učiníte nejlépe, když svou funkci předsedy složíte a půjdete dělat něco prospěšného. Že tím nemám na mysli politologické průpovídky snad nemusím akcentovat.

Abych nezapomněl - blahopřeji k volebnímu "úspěchu". Jak se dalo rozumně předpokládat, Vaše blogová aktivita nemohla přinést žádné plody . Jak také jinak?? Vzal jste holt věc za špatný konec.
26. 05. 2014 | 13:22

Pepa Řepa napsal(a):

Musím se Janči zastat.
Jednou jsem si v Sokole u Bohemky přivodil úraz na koni našíř.
Dost to bolelo, lubrikant teta Sally nebo Pehe neporadili.

A že ví všechno.

Řekněte mi jak vypadá paní Fialová a já Vám povím pod jakým pantoflem pan Fiala je.
Odjakživa s námi vorají ženy, s výjimkou bukwic.
Stačil rozhovor, když volá Janoušek domů, jak ho sjela, kde zas si ty......?

Že je causa Nečas natahovaná kvůli odpoutání pozornosti od jiných borců-Bakaly především- je jasné.

Toho Rittiga si musí pošetřit má odpornou tlamičku jako od Orwella, Janoušek je vyžehlenej z tenisu a Bakala šije u Měš´táka.
Mediálně konkurovat nemohou.
26. 05. 2014 | 13:30

david napsal(a):

Pane Fialo, jako slohovka na úrovni žáka střední školy dobré.
Na dospělého muže a šéfa politické strany infantilní katastrofa.
Pane Fialo, že vy si také myslíte, že všechny ty hovory mezi Nečasem, Nagyovou případně Rittigem, Janouškem a spol. vlastně neexistovaly a že si je vymyslel pan Ištván ,nebo paní Ištvánová, nebo dokonce nějaký "Nečasův plukovník"?
A nebo, že byste byl, pane Fialo, přece o něco chytřejší než Nečas a mohl byste připustit, že si mohli něco takového povídat?
Ale tak chytrý a slušný, abyste připustil, že ty rozhovory a zejména ty skutečnosti, o kterých se v nich mluví jsou jeden velký svrab a ubohost, tak hslušný a chytrý už nejste, že ?
26. 05. 2014 | 13:37

david napsal(a):

To : Ládík !!!

Ládíku, vidíte, tohle jste vy volil.
A to, že vás tady kdosi prohlašuje společně s Maximusem za místního ....... vás v žádném případě nevyviňuje.
26. 05. 2014 | 13:45

santawizard napsal(a):

Víc mne to připadá jako Hnutí Naši na podporu Putina než hnutí Pussy riot na podporu opozice.
26. 05. 2014 | 13:45

Mac napsal(a):

fialo, nestydíte se za sebe? Fakt ani trochu?

jako bejvalej double rektor bych se na vašem místě propadl hanbou, kam jsem až klesl.......

-----
jo, cenzore, nezapomeňte mě hnedle smáznout, určitě vás to vnitřně uspokojí :-)))
26. 05. 2014 | 13:48

Rudi Koutek napsal(a):

Pane Fiala nejdriv se tady ztrapnite svym blogem o nonkonformismu, ted jste to dorazil. Rikam si, jaci zoufalci vas modre ptaky voli, hruza a des.
26. 05. 2014 | 13:50

Mac napsal(a):

čert }:o) napsal(a):
Viola
"Jakože když vy nás, tak my vás? "
-----
říká se "jak vy k my, tak my k vy" =o)
26. 05. 2014 | 12:55

:-))
jak vy k my, tak my k vy....
to mi připomíná vojenskou katedru a našeho velitele Barnabáše Marču, nejasného slovensko-maďarsko-ukrajinsko-asijského původu :-))))
26. 05. 2014 | 13:51

modrý edvard napsal(a):

Pane předsedo, určitě není hezké někoho šmírovat. Abychom tomu (za)bránili, pro začátek nám napište, jak to bylo s aférou Nagyová doopravdy, abychom to nemuseli dohledávat v bulvárních plátcích.
PS: Jsem zřejmě jeden z posledních gramotných občanů ČR, který nezná postelové odposlechy Nečas-Nagyová a neví, co v nich je.
26. 05. 2014 | 13:57

Janule napsal(a):

Pane Fialo, máte to zapotřebí? Pokles Vaší osobní úrovně je přímo úměrný poklesu oblíbenosti ODS.
26. 05. 2014 | 13:59

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola napsal(a):
17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde

Myslím si, že vystudovaný politolog je předurčený dělat politika. Přece nevystudovalo tolik politologů, aby mohli o politice jen mluvit.
26. 05. 2014 | 12:44
----------
Vystudovaný politolog je povolán zejména k tomu mluvit do toho, co se mu jinak příčí dělat v praxi a to proto, protože jeho ideálem je politika ve svých významech původních , nikolivěk ve významech zájmů nějakých mafií.
Pokud jde ale přesto do politiky a to tak, že ráno je ještě nečlenem strany, odpoledne získá členství a večer je předsedou strany...tak to sice více vypovídá o úpadku jeho strany než o něm...ale každopádně už pak těžko někdy může dělat nezávislého politologa - leda se za něj vydávat.
I tak ale může být nadále docela slušně živ...například může ve vysokém nákladu vydat své paměti. Jistě to nějaký sponzor zatáhne - pokud se to narafičí tak, že se to zároveň upíše z daní. Třeba paměti s názvem " Svlíkání".
(" Odcházení" by bylo moc prvoplánové , málo by se to prodávalo a beztak je na to už copyright, na co živit krom obchodníků ještě i nějaké advokáty)

Nebo se může dát k nějaké církvi, šak hlavně křesťanské konfese umí vyjádřit svou v vděčnost i jinak než pouhým slibem nesplnitelného. Třeba penězi a tak.
26. 05. 2014 | 14:06

santawizard napsal(a):

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):
Všechno to co píšete o politice a politologii platí i pro religionistiku a náboženství.
Důležité je vědět jaký je rozdíl mezi náboženským fanatismem a fanatickým vlastenectvím,nezapomínaje ,že Bůh nám dal svobodnou vůli se starat sami o sebe,ale jenom ďábel nám slibuje hory a doly pomocí triků a kouzel..
26. 05. 2014 | 14:18

čum sem čum tam, už ne čínská rozhledna napsal(a):

alébrž mediální politika.
Což mi připomíná, že se nám z médií ztratil tak vděčný Dráth.
Kdepak je Katynka Pancová šišlající jako Glum o žluťoučkých tentononcech?
Ti píáristi nemají ani pořádnou fantazii.

Kdo píše dějiny, má mít aspoň úroveň dysgrafického scénáristy (Dustin Hoffman) z Wag the Dog.
26. 05. 2014 | 14:19

dříve čtenář napsal(a):

Naprostý nadbytek profesorů i studentů začíná sklízet sémě, které zasili. Putna, fiala a spousta dalších jen dokazují, ským máme tu čest. Za mých mladých let bylo profesorů velice málo (tedy vysokoškolských). Většinou byli jmenováni až těsně před důchodem. Museli mít určité znalosti i publikační činnost, obojí zřejmě nesrovnatelné s dnešní dobou.

V celku dost akademiků mělo ale podivný titul RSDr. Tak s nimi většinou žádná sranda nebyla.
26. 05. 2014 | 14:25

Pro Pepu Repu napsal(a):

http://brnensky.denik.cz/galerie/volby-zacaly-na-jizni-morave-volil-sobotka-i-fiala.html?mm=5271491

P.s. Zbyvajici dve deti ještě volbni pravo nemaji, proto mela ODS o dva halsy méně!
26. 05. 2014 | 14:56

květinář napsal(a):

Máme právo to vědět!
No ty rozhodně ne, fialo, ehm drápale.
http://www.youtube.com/watch?v=hG-nkFOsuzk
26. 05. 2014 | 14:58

Myšelín napsal(a):

To by podepsal i soudruh Filip.
26. 05. 2014 | 15:11

xerox napsal(a):

fialo ... seš na koksu jako sedláček , nebo ti kantýnská taky dávala ... čerstvé chlebíčky ... ? ... :-)
26. 05. 2014 | 15:38

Jana Pechová napsal(a):

http://respekt.ihned.cz/komentar/c1-62226570-kauza-nagyova-hranice-odposlechu

To je pro vás, pane Fialo. Erik Tabery to napsal nepoměrně výstižněji.
Od předsedy namočené partaje to navíc vyznívá - promiňte mi to - hloupě, kdyby měl stokrát recht.
26. 05. 2014 | 15:43

buldatra napsal(a):

No, to je úroveň, to vám teda povím...

A pak že politolog, profesor.
Vzdělanec.
Předseda partaje.
Ježišmarjá.
..

Je to k pláči.
26. 05. 2014 | 15:45

myrta napsal(a):

Fialová nakládačka,co pane Fialo ? Ono holt to není jako ve škole,kde študáci naslouchají svému profesorovi,že?
Jenomže tady vám slepě naslouchat nemusí a něco tak bezcharakterního a ono je to v čele ODS ! A ono si to neuvědomuje jak je to trapné a bzučí a bzučí dokud to jde.
26. 05. 2014 | 15:58

V.B. napsal(a):

:-))
26. 05. 2014 | 15:58

Joe Ratata napsal(a):

Říci někomu dnes ty ódéesáku znamená koledovat si o přesdržku.
Až tam to ódées dopracovala.
A teď se ještě Fiala snaží omlouvat odpovědného předsedu neodpovědné vlády, který svojí milence nadělil milióny na odměnách, protože ho dřela jako kůň. Co je komu do toho, jak se nakládá s jeho daněmi.
26. 05. 2014 | 16:10

Pepa Řepa napsal(a):

Pro Pepu Repu napsal(a):

http://brnensky.denik.cz/galerie/volby-zacaly-na-jizni-morave-volil-sobotka-i-fiala.html?mm=5271491
---------------------------
No jo no, na ptaky jsme kratký......přeceda je pán situace.
Před volební urnou a kamerou.
Tím to končí, řekl bych.Moc charisma nepobral, co si budeme povídat.
Takových je.
26. 05. 2014 | 16:13

Stařeček napsal(a):

PETR FIALA - člověk by si mohl myslet, že vzdělání, a tím získané vysoké funkce ve školství a politice se snoubí i s intelektem. Žel Bohu ne. Přesvědčil jste mě. Takovou slátaninu by ze sebe nevysoukala ani ta uklízečka z nádražního WC.
26. 05. 2014 | 16:31

JAD napsal(a):

Tak se mi zdá, že pan Fiala dostihl v oblíbenosti kardinála Duku.
26. 05. 2014 | 16:32

MirekS napsal(a):

No pane profesore, to je ale bahno. Vzal jste si holinky? Sémě, zdá se, nepadlo na úrodnou půdu, a to je dobře. Jeden by řekl, že na to jste tu profesůru ani dělat nemusel. Čeho já jsem ušetřen, že takové dopisy nedostávám. Nebo že si je nevymýšlím.

Jsem zvědav, s čím příjdete příště, jestli to bude mít gradaci. Ale pozor, může to být nebezpečné pro duševní stav.

Zdraví

MirekS
26. 05. 2014 | 16:32

Keltaprosto osobně proti napsal(a):

Není v tom nic osobního.
V době,kdy pan Fiala dělal MŠ,tak sic působil tak trochu nevýrazným dojmem,ale pohyboval se v přijatelných mantinelech.
Ovšem co teď předvádí,tak pro to těžko hledám výrazivo.
Forma i obsah jeho blogů má tak silnou sestupnou tendenci,že to budí obavu o jeho s prominutím, duševní zdraví.
Kdyby byli autory místní duševní pravicoví velikáni,tak to jeden musí přejít.
Vysokoškolský profesor/on tedy v této zemi se jím může stát i "buzna Putna"/,ale i bývalý rektor,což je funkce bezesporu důstojná a kolegium volitelů nelze podezírat z nekompetentnosti,tak to opravdu vzbuzuje obavy.
Ale latentnost tohoto jeho vývoje byla již předurčena způsobem,jakým se o čelo této dnes již obskurní strany přihlásil a v jakém časovém sledu se stal jejím předsedou.
26. 05. 2014 | 16:32

čumil napsal(a):

Možná jako pokračování v nadsázce p. autora (pouze z hlediska formy). Čas oponou trhnul, resp. čas oponou trhá již delší dobu a ODS nechce zatím pochopit, že končí. Masivní pohlcení společenských, ekonomických a mocenských nástrojů s použitím laciného populismu a balamucení lidí po listopadu 1989 militantní politikou ODS končí, splečnost ji vystavuje účet. Jde o společenský významný akt a zase jako už před tím několikrát v historii Česka, v rámci period cca 20-25 roků jsme svědky evolučního převratu a vlastně společenské a politické revoluce - ODS končí. Při takových přelomech se snažíme, jako p.předseda ODS, některé prvky bagatelizovat, cítit se ukřivdění, bohužel pro ODS v tom čase trhnutí oponou i takové maličkosti (hudrání Nečasů, Fialů) jsou důkazy bankrotu zavedeného politického systému, bankrotem ODS. Dokonce v některých maličkostech múže mít stěžovatel typů Nečasů pravdu, ale i to je důkaz zásadní změny ve společnosti od starého (reprezentováno ODS) k novému, jinému splečenskému a politickému charakteru Česka. K jakému novému? To bude též záležet na našich elitách, mediích, kulturně společenské frontě, která by si měla pravdivě kriticky přiznat co se po 11/89 povedlo a zejména nepovedlo, kde tyto elity zcela rezignovaly z důvodů klidu, ekonomické závislosti, ješitnosti a lenosti, to ovšem znamená přiznat vinu za dosavadní mizerné výsledky ODS. K tomu u těch starších jistě nedojde, ale nějaká výjimka by mohla být, naděje je u mladších charakterově nezkorumpovaných. U politických reprezentací to pak znamená neutápět se v maličkostech, hledat ozdravění v celé veřejné správě, zamezit rozkrádání a plýtvání tak, aby lidé žijící v české kotlině mohli být na svou vlast hrdí.
26. 05. 2014 | 16:35

Zbyněk napsal(a):

Pane Fiala......
když rodina Klausovic, při sarajevském atentátu, předčítala na Václaváku podpůrný dopis, přiznám, že do té doby jsem byl vaším voličem, byl to podobný blábol nedůstojný dospělého člověka, jako dnešní příspěvek Váš. Klaus, kterého již pro jeho odpor k EU nemám rád, se tenkrát zachoval jako chlap. Po zprávě o puči jistě nevyspán, cesta ze Sarajeva únavná, na tiskovce pevný hlas, pánové Ruml a Filip, třesoucí se ruce a k slzám nebylo daleko. Váš příspěvek je bohužel, nebo dík, na úrovni paní Klausové. Ten s gulama, ať byl jaký byl, ten vám bude chybět.
26. 05. 2014 | 17:01

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Fiala bez hanby?
.
Být rotákem ve straně Kmotrů ods, to může být opravdu pouze člověk otrlý, nikoliv slušný. Vždyt' ten Fiala převálcoval i tu vždy tak uvědomělou modrou soudružku Němcovou, co si jen sem tam občas šlohla rohlíky na sváču a jak ta byla vždy vzorně 'uvědomělá', že na tu ani Fiala nemá. Copak je ten otrlý Fiala, ale fakt bez hanby?
26. 05. 2014 | 17:15

Mac napsal(a):

pane exrektore,
doufám, že sem zítra zase něco veselého vlípnete, ty vaše kabaretní vstupy opravdu nemají chybu.

vy jste nakonec onehdy měl pravdu - ODS dnes může volit pouze značně nonkonformní člověk.........z klecovýho lůžka v Bohnicích
26. 05. 2014 | 17:50

Divák napsal(a):

Pane Fialo,
ukažte, že jste chlap !
Hloupým blogem jste vyvolal velkou odezvu, tak odpovězte !
26. 05. 2014 | 17:55

mb napsal(a):

to je hodně stupidní blog pane Fialo ... 5. cenová ...

politik, chce li dělat vážně a opravdově politiku, tak musí být transparentní ( průhledný )

křišťálovější než samotný křišťál ...

nemusí být svatý , to ne ... ale průhledný ano ...

no a zdůvodňovat odměny své milenky tím, ŽE ONA DŘE NA ÚŘADU VLÁDY JAKO KŮŇ ...

to už je fakt mimo, jistě se mnou souhlasíte že, pane Fialo ...

tak hezký den ...
26. 05. 2014 | 18:00

Jank napsal(a):

Pane autore, jste opravdu tak naivni, ze nepoznate, ze si V.B. z vas vystrelil? Nebo pokladate ctenare za stupidni? Zda se, ze jste proti odposlouchavani, ale jak je videt, je to jediny prostredek, jak ziskat informace. Ve vlade jsou totiz lide, kteri sami neodstoupi.
Necas mel byt prvni, kdo mel jit, protoze delal veci, ktere jsou jinde nemyslitelne!
Opravdu mate pocit,, ze ty odposlechy jsou tak spatne, kdyz sami politici vedeli, co vsechno Nagyova provadela a presto nikdo nezasahl? Kdo dela spatne veci, muze pocitat s tim, ze bude nachytan, bud odposlechem ( kolik z nas ma sifrovany telefon?) nebo bude natocen obycejnym telefonem a skonci na youtube. Jak by to pomohlo v pripade Janouska a nemusely se psat posudky, superposudky a extra extra superduper posudky,ze? Takhle byl i dopaden mayor Toronta Rob Ford, taky si myslel, ze ho nic nerozhodi. Zatloukal dva tydny a pak musel odejit, protoze vyslo video, kde je v parte
paseraku drog a moc se mu tam libi. Nejen ze tam kouri drogy, ale vyhrozuje, ze nekoho zabije atd. JInde to jde, ale v CR to stale skripe...
26. 05. 2014 | 18:02

xerox napsal(a):

mb

stejně stupidní blogy tu cpal ten váš zelenej mužik trpící militantní rusovzteklinou - http://goo.gl/gyAd6H ...

teď si někde líže rány a trucuje , že zůstal nepochopen - http://goo.gl/Am2mfg ...

kdyby jste ho náhodou potkal , tak že ho pozdravuji ... :-)
26. 05. 2014 | 18:30

e.m. napsal(a):

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Ja-vam-to-rikal-a-vy-jste-mi-nadavali-mili-ctenari-Zdenek-Zboril-zhave-a-stiplave-hodnoti-vysledky-voleb-320552

mno, koukám, že i lehce zbořeně vypadající pan Zbořil si toho všiml.. pro koho pracovala paní Nagyová, vlastně?
a čí byla ta kila zlata z banky, když ni pan Janoušek, ni pan Rittig barevného kovu nepostrádají?
mohlo by být... že... sejf patřil oné dobré ženě? za nějaké služby, třeba? za službu ovládání pana premiéra (a přes něj nějakých šikovných zdrojů), třeba? a záložička za nějaké to vy(zne)užitíčko tajné služby třeba, třeba až se podaří prosadit pana náčelníka, co bude paní Janě za povýšení zavázán a co s ní bude kámoš?.. :o) teda já nevím, k čemu všemu taková kámoška náčelníka tajné služby, který je navíc trošku natvrdlej, může být dobrá... ale v takových těch špionážních filmech se ofocuje, stahují data a bůhvícovšecko....samozřejmě... malé české poměry a tak dál...................................Mno, a tohle, pane Fialo, Vy shledáváte bagatelním a hlavně se máme pohoršit, že jsme zaslechli toku pana bývalého premiéra?

tož já to vidím přesně naopak.
:o) pan expremiér je sice srandovní, ale zamilovat se a udělat ze sebe blba - to se někdy stane každému, to nic.
ale je dobré vědět, že to nebyla blbůstka k zametení pod koberec, protože paní Nagyová opravdu tlačila na pilu.
PANE FIALO, JAK JE MOŽNÉ, ŽE NĚCO TAK ZÁVAŽNÉHO BAGATELIZUJETE???
:( mám takový dojem, že Vy byste byl druhej pan Nečas...uhmmm naivní..Až Vám zase bude někdy někdo nabízet bleskurychlou kariéru v politické straně, a hupky rovnou ke korýtku nejvyššímu, jen pro Vaše krásné Fialové oči, laskavě si opakujte: There ain't no such thing as a free lunch....
26. 05. 2014 | 18:31

buldatra napsal(a):

mb napsal(a):

politik, chce li dělat vážně a opravdově politiku, tak musí být transparentní ( průhledný )...

hihihi

To von průhlednej je, exrektor, profesor, politolog, přeceda.
A čím víc píše, tím je průhlednější.

Škoda, že sem nepíše třeba ještě Topolánek, nebo nějaký jiný myslitel podobného formátu. To by tvrdilo muziku a průhlednost by byla napuosto ideální.
26. 05. 2014 | 18:34

js napsal(a):

...a to jako vážně?
26. 05. 2014 | 18:38

CermanS napsal(a):

Vážení co se divíte ono obhajovat ODS po tom všem co se stalo to je fuška. To aby byl jeden alespoň David Copperfield!
26. 05. 2014 | 18:48

Karel napsal(a):

Komunisti se aspoň za zločiny omluvili.
26. 05. 2014 | 19:00

roman napsal(a):

Pane Fialo řekněte mi, nad kým se mám tedy slitovat. Nad tím Vaším korespondentem, nad panem Nečasem, nad paní Nagyovou, nad policií, nad prodejnými novináři, nad tajnými službami, nad majiteli českých plátků, nad ředitelem veřejnoprávního média, nad komunistama, nad trhem, nebo nad čím? Poraďte mi jak čelit lži a intrikám. Poraďte komu věřit? Vám?
26. 05. 2014 | 19:06

pamětník napsal(a):

Výjimečný blog!
Ani jeden souhlas.
Nepamatuji.
26. 05. 2014 | 19:14

Pepa Řepa napsal(a):

...sím, já jsem se Janči zastal.
Dřela jako kůň.
V Sokole Vršovice
A hlas měla jako zvon.
Když zakřičela byla slyšet i 10 km za Prahou.
Bude bouřka, říkaly tety v Hornídolní.
I plukovníci raději vyhověli.
Taky bych se bál.

Průhledných znám hafo.
Mr, Cellophane, zpíval kdosi.
Když se dá vichřice dohromady s průhledným, nemůže to jinak dopadnout.
Domina má navrch.
26. 05. 2014 | 19:33

Fialenka napsal(a):

Pisatel A. B. je nejspíš smyšlený. Jeho dopis působí velmi neautenticky.
To by nás tedy autor vodil za nos ... což není zas tak nepravděpodobné, protože manipulace a pohrdání lidmi je u pravice klasika.
26. 05. 2014 | 19:50

pamětník napsal(a):

V.B - Veřejná bezpečnost.
26. 05. 2014 | 20:38

čert }:o) napsal(a):

pamětník
teda vy máte ale postřeh =o)
26. 05. 2014 | 21:02

Retrow74 napsal(a):

Pane Fiala, doporučuji vám dvě věci - první návštěva lékaře nebo druhá, změna hesla, aby Kalouskovci za vás nepsali tyto...ehm.
26. 05. 2014 | 21:10

mb napsal(a):

já ho nebudu pozdravovat xeroxi ... liška je dobrej ... možná to ten jeden mandát hodí, pokud to projde u ústavního soudu ...

buldatra ... já proti fialovi nic moc nemam ( i když být předseda ods je asi velká odvaha a kachní žaludek)

akorat tato ´obhajoba´ Nečase ... mi přijde hodně stupidní ... ale třeba se jedná jen o můj pocit / dojem ...

njn, stane se ...
26. 05. 2014 | 21:33

Rudi Koutek napsal(a):

čert }:o) napsal(a):
"pamětník
teda vy máte ale postřeh =o)"


Kdyz k tomu pridam Vas vysoky vek.
Gratulace i ode mne.
26. 05. 2014 | 21:35

šťastný euroobčan napsal(a):

To Fiala:
Já si myslím, že Nagyová by se pěkně vyjímala jako eurokomisařka, nebo europoslankyně, myslím si , že schopnosti k tomu má, a byla by to hezká rehabilitace za to narušení soukromí. Navíc by mohla použít těch kabelek, šatstva a šperků, které dostala pro svůj šarm, a zatím zapadají prachem.
26. 05. 2014 | 21:50

dd napsal(a):

Jak jste si je vychovali takové je máte. "Trh bez přívlastků" podle vašeho byvpředsedy VK.
Včetně Nečase a Nagyové, i toho "ročníku 1984". Holt Klausistán v pokročilém stadiu.
Vy to nevytrhnete. Ze shnilého jablka se neupeče dobrý koláč.
26. 05. 2014 | 22:01

Pavel A napsal(a):

Pane Fialo vy už opravdu nemáte ani trochu sebereflexe ? Pokud se k ní nepropracujete budete tím, který zhasne. Tedy posledním z řady hrobařú ODS. Nic nechápete.
26. 05. 2014 | 22:21

ods je po amnestii k likvidaci, zemetání napsal(a):

Já bych řek, že amíci nechali Carevnu zlikvidovat právě z obav, že by se dostala do EK a byla první komisařkou útoku v historii.
To by pak po mejdanech netajtrlíkovali nějací bezkrevní Kličkové za zenitem.

Třeba na to po debaklu maoistů a trockistů ještě dojde.
26. 05. 2014 | 23:35

StandaT napsal(a):

Tohle sice není žádná perla humoru, spíše naopak, ale já bych blbcům neházel ani starý padesátníky.
26. 05. 2014 | 23:37

zdenekb napsal(a):

No tak alespoň víme, že Nečas byl něco jako vesnický učitel, doktor, farář a prodavač v sámošce. A že pana Fialu vůbec nenapadlo, že lidi nezajímá ani tak jeho soukromá konverzace, jako to, jakým způsobem "řídil" stát.
Opravdu je asi čas zhasnout a zavřít ten váš pankrácký "parník", předsedo. Nebo se přestěhovat o pár bloků dál... Co vy na to? Čtete reakce na své blogy?
26. 05. 2014 | 23:43

Jan H napsal(a):

Člověk neví, jestli se má smát nebo plakat.
Předseda parlamentní strany, profesor, bývalý rektor univerzity, bývalý ministr a dokonce předsedal České konferenci rektorů.
Nám asi není pomoci, když toto je elita naší společnosti...
26. 05. 2014 | 23:52

MA napsal(a):

Scénář k filmu KOKO:

Suverénnost nesnáším!,
řekla slepice.
27. 05. 2014 | 00:28

Emil napsal(a):

1. Ty oposlechy byly provedeny v souladu se zákonem. Nagyová a Nečas se chytili do sítě natažené na Rittiga a Janoška. Protože šlo o vážné podezření na trestný čin, museli Nagyovou a Nečase vyšetřovatelé sledovat také.
2. Opravdu nechápu, proč by veřejnost neměla vědět, o čem se baví přímá podřízená předsedy vlády se známým pražským kmotrem.

Potvrdilo se mi, ne poprvé, že pan Fiala, nepatří zrovna mezi nejchytřejší. Bohužel jinak se to říci nedá. Myslím, že na podzim v politice končí.
27. 05. 2014 | 00:48

Emil napsal(a):

Už profesor Václav Klaus řekl, potom, co si vyposlechl odposlechy Mazánka a Střízlíka, že by nechěl žít v zemi, kde odposlouchávají lidé.
U Klause, který utíkal před právníky z přesvědčení a justici považoval jen za překážku demokracie a svobody, to byl výrok potvrzující, že si za svou polovzdělaností konsekventně stojí. U profesora politologie Fialy však nemůže takovou polovzdělanost tolerovat jenom proto, že se stal předsedou OBČANSKÉ DEMOKRATICKÉ strany.

Jeden z problému, který po sobě zanechala polistopadová generace je totální devalvace hodnoty vysokoškolského profesorského titulu. To bude mít negativní vliv na další generace vysokoškoláků.
27. 05. 2014 | 02:13

Kudela napsal(a):

Pan předseda se zbláznil a chce nás svým slohovým cvičením přesvědčit, že je to ve skutečnosti s ODS dobré a skutečně paní carevna dřela jako kůň.Ano....dřela, ale jaksi za jiný mančaft!
.....cítím seczase blbě, když bych měl argumentovat proč je ODS zlotřilou organizací a proto....pěkný den.
27. 05. 2014 | 07:20

petrph napsal(a):

No tak to máš Fialo smůlu, noviny u nás už skoupil Babiš, přes parlament ovládá Českou televizi, a kdyby o to moc stál, tak nějakou tu Novu či Primu si koupí taky.
Takže, jestli se o někom budou zveřejňovat nechutný podrobnosti, tak to určitě nebudou bossové z ANO a jejich kamarádi..
27. 05. 2014 | 07:35

Pepa Řepa napsal(a):

Nějak se nám-už druhý den po volbách -vytratili mopslíci i šroubik.
Neměl by pan správce zazvonit na zvoneček lásky a něhy, aby se zatoulaní shromáždili a nastoupili pod šapitó?

Včera nám s Fandou bylo až líto knížete pána,
Smutný konec ochránce české exilové literatury.
Takhle asi vypadal Císař Pán na konci své vlády.

Ti čtyři proti němu-včetně Fialy- měli útrpné pohledy, když mlel euromantru o zlovolném spiknutí mužiků, kteří položili kvetoucí Ukrajinu cenou plynu, až to musel přerušit Bohoušek, poukázáním na skutečnost, že mužik dával úkáčkům plyn se slevou, čímž si kupoval jejich loajalitu, která pojednou zmizela.

Máte to fakt kucí z Euromopsu i syndikátu Yossífkové těžký, obhajovat takové knížecí bludy srovnatelné s kydy o vítězství tábora míru a socialismu.
27. 05. 2014 | 08:10

Pavel13 napsal(a):

Pane Fialo, zřejmě jste dospěl k přesvědčení, že máme právo vědět, jaký jste ...
27. 05. 2014 | 08:17

čert }:o) napsal(a):

Rudi Koutek napsal(a):
Kdyz k tomu pridam Vas vysoky vek.
Gratulace i ode mne.
26. 05. 2014 | 21:35
----
Ó děkuji
Vám taky gratulaci že jste to pochopil =o)
27. 05. 2014 | 09:00

Kelt napsal(a):

Také jsem nějakým nedopatřením včera kliknul na poslední fázi diskuse u Moravce naší politické elity.
Právě kamera zabírala klimbajícího Šláfnberga,který nemaje oporu v desce stolu předváděl jakousi gymnastiku s tím,co mu sedí na krku.
Probralo ho až konstatace Macha k situaci na UK,kdy ji zhodnotil velmi reálně.
To ovšem velmi pobouřilo zásadovéh politika dnes TOP 09/dříve ODA,US,Zelení/který zepsul všechny pravičáky pro jejich postoje dění na UK.
Pak pronesl obvinění "mužiků",kteří prý deset let devastovali ekonomiku UK,která je nyní tam,kde je.
Sklidil soucitné úsměvy proti sedících pravičáků a komunisty,což doplnil Sobotka konstatováním o ceně plynu dodávaného RF,která až do loňska byla na úrovni cca 2/3 ceny pro ostatní Evropu,čili dotační.
Zbývá pouze dodat,že "knížeti" již zcela jistě "kape na maják".
Jiné vysvětlení pro jeho duševní výkon není,pokud neměl na mysli důsledky podpisu asociační dohody mezi UK a EU.
.
27. 05. 2014 | 12:33

Skalder napsal(a):

Co dělal pan Nečas v koupelně nebo s paní Nagyovou, dnes Nečasovou, je jejich věc. Pokud si od ní přitom nechal kecat do vlády, pak už to jenom jejich věc není.
Pokud o léčbě pacientů rozhoduje zdravotní sestra "přes postel" (zda tomu tak v uvedeném příkladě opravdu bylo, není z popisu jasné), pak je jen v pořádku, že se pod dotyčným zakýve židle.
Naopak souvislost domácích neshod pana učitele s jeho známkováním mi jasná není. Něco jiného by bylo, pokud by se známkovalo nikoli podle výsledků, ale podle známostí paní učitelové. To ale sledovačka pana Fialy nezjistila. Nebo to patřilo k té vypuštěné nudě?
Já jsem ovšem ty odposlechy neslyšel. Takže je možné, že Nečas podobné pokusy o ovlivňování jasně a rázně odmítl. Nebo že k nim vůbec nedošlo. Pokud tomu tak bylo, proč to pan Fiala jednoduše nenapsal?
27. 05. 2014 | 13:16

Pámbu napsal(a):

Nedivte se, děti moje. Víc než polovina vašeho vesmíru je napěchovaná blbostí zprava.
27. 05. 2014 | 13:31

Mac napsal(a):

dnešní den je tak prázdný....

už je odpoledne a na dohled není žádný nový, moudrý blog emeritního rektora a přecedy modré stoky.....
27. 05. 2014 | 13:47

Spolužačka napsal(a):

Kelt... Když dělal Fiala MŠ (Mateřskou školku), tak si hrál s panenkama. Má problém s identitou. Už V.I.Lenin, v r.12, politolog, ve Státu a revoluci a v Materialismu a empiriokriticismu nazývá "profesůrky" užitečnými idioty Kapitálu. Aristotelés něco podobného říká v Zóon politikon o sofistech (i v Organon VI - O sofistických důkazech - "Bohužel i naučený hlupák může sedět v čele a nadýmat se.")
27. 05. 2014 | 13:55

Tomáš napsal(a):

V jedné anketě jsem dal tip na P.Fialu jako prez.ČR za deset let.Po přečtení tohoto článku jsem znejistěl, to snad ne,tento prof. nynější předs. současné ODS a poslanec se neumí vyrovnat z minulostí svého předchůdce P.Nečase.Ten nezvládl své počínání a dopadl s pí Nagyovou tak jak dopadl.P.Nečase jsem měl za slušného člověka ,ale to co se mu stalo se svojí vedoucí kanceláře nebyla náhoda,prostě lidově řečeno chloustl do žumpy.Už jen ta skutečnost ,že vedoucí kanceláře předs.vlády dokázala zadávat úkoly voj.rozvědce, je mimořádně neomalené a možná i trestné.J.Pospíšil ,který vyhrál volby s největším počtem pref. hlasů volby do EP a dostal ,jak řekl od pí Nagyové v nějaké situaci kartáč na jaký se nedá zapomenout.ODS čeká hodně sebereflexe a pokání,aby se stala víc než marginální stranou pravice a její předs.P.Fiala mohl někdy s úspěchem kandidovat na prezidenta ČR.Zatím n ic nenasvědčuje tomu ,že sebereflexe proběhla, je to stále neřízený sešup.Skalní sice jsou ,ale to je málo a nestačí to jako na fotbale ,ale platí to i v politice k vítězství,je to jen balancování na hraně sestupu.
27. 05. 2014 | 14:14

Hana napsal(a):

To jsem zcela nepochopila. Povolený odposlech je povolený odposlech - a že je zaznamenáno něco jako mexická telenovela, která se k pobavení spousty lidí dostane ven - to už je holt smůla :-) A osobně - nevěřím, že podobný dopis pan předseda dostal - vážně nevěřím.
27. 05. 2014 | 14:58

yes napsal(a):

Pane Bože co to zase v ODS zvolili za předsedu. Ještě že jsem odolal pokušení hodit do urny tento lístek.
Se snad už v ODS zbláznili a začínají trpět stihomanem.
27. 05. 2014 | 17:05

papuánec napsal(a):

Péťa Fialů teď špicluje svého zpovědníka. No, proč ne?
27. 05. 2014 | 17:54

Anba napsal(a):

Před nějakým časem napsala paní Hamplová o Nečasovi a Naďové jako o lavstory. Já jsem namítla, že jejich vztah považuji za zločinné spolčení a to jsem ještě nevěděla o snahách sekretářky obsazovat státní pozice "vhodnými" kandidáty. Nahodile jsem koupila MFD, když Právo bylo vykoupeno a co to? Ono to opravdu vypadá na připravenou a realizovanou mafiánskou chobotnici. Já jako vděčný divák takových filmů jako Taxikář, Firma,Kurýr a takových skutečností jako česká privatizace, jsem dost otrlá v názoru na praktickou demokracii, ale co je moc, to je moc. Co se mi zdá nejhorší, není dření a ovlivňování premiéra, ale MLČENÍ celého vědoucího okolí těchto lidí. Proč mlčeli ministři, to je ten ministerský plat tak mocné lákadlo? Proč nezasáhla ctnostná paní předsedkyně PS? PROČ si takového předsedu nepodalo grémium ODS? Nebo jim vyhovoval? Nebyl tohle ten pravý důvod rozkolu mezi třemi exposlanci a premiérem? Proč se pak schovávali za daňový balíček? Nesahaly pracky sekretářky až k jejich "bezvinění"? Jak se vybírá kandidát na předsedu takové či jiné strany? Vybírá se záměrně poddajný (tzv.slušný a čistý), aby se z něj stal beránek a daleko větší hnojové zůstali v pozadí jako oráči? Kdo vlastně a proč navrhl Nečase na předsedu a tím i premiéra?
Tak tyhle otázky by si měl položit p. Fiala. Namísto toho napíše takovou sra..ndu.
27. 05. 2014 | 19:56

TetaBrie napsal(a):

Pane Fialo. předsedo ODS. Pan Nečas se nikdy neměl stát premiérem, protože jak ukázaly národu odposlechy, byl neschopný zastávat toto postavení. Představte si, kdyby se naše země ocitla v nebezpečí nějakého válečného konfliktu , jak by se takový slabý, neschopný, člověk zachoval. Naši zemi řídila sekretářka a je dobře, že se to národ dozvěděl. Kdo ho na post premiéra instaloval na toho padá odpovědnost. Myslím, že byste se měl nad situací, která se stala velmi zamyslet a brát ji vážně a zodpovědně a ne ji zlehčovat. Jste vedoucí politické strany a tedy vědět čeho chcete dosáhnout ku prospěch naší země, s jakými lidmi,jakých vlastností, charakteru a vzdělanosti. Zatím se prezentujete jako učitel, který poslouchá, napodobuje a papouškuje svého ředitele. Zkuste národu sdělit něco nového, zásadního, co má smysl a zkuste se distancovat od toho prohnilého jestli jste toho schopen.
28. 05. 2014 | 02:14

Rudi Koutek napsal(a):

Tak konci modri ptaci. Budou nasledovat sve souputniky s ODA?

http://zpravy.idnes.cz/ods-splaceni-dluhu-a-vyplata-mezd-dqe-/domaci.aspx?c=A140527_200834_domaci_ert#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6
Ja si rikam, jaci lide jeste mohou volit tyto zlocince. Jednoho cloveka znam. Pani doktorku z rodiny komunistickych papalasu, ktera je toho nazoru, ze vsichni, ale opravdu vsichni mame stejne sance.
28. 05. 2014 | 05:52

Jáchym napsal(a):

Pane Fialo,
jedna naprosto shnilá strana, zastupující v posledních letech už jen ten nejamorálnější lógr českého velkozlodějstva, tedy ODS,
prohrála svůj boj se "stranou" nesrovnatelně nebezpečnější - tedy TOP 09.

To byla, jak si jistě vzpomínáte, původně jen dvojice Schwarzenberg - Kalousek.
( Jejich nepevné bildebergské spřáhlo s tou horší částí ČSSD, zvané Pehe, nepočítám. Oni už s ním nejspíš nepočítají ani oni - po použití zahoď.)

Nevypadáte na hloupého člověka, snad tedy máte za úkol sehnat zbylý houfec a připojit jej posléze k vítězi, hodujícímu na plánované mrtvole tohoto státu. Každá ohlodaná kost dobrá.
Takový Pospíšil druhé jakosti.
K tomu Vám dopomáhejž ďábel.
28. 05. 2014 | 10:20

ESMA Praha napsal(a):

Pokud je zde zveřejněný dopis (zaslaný Petru Fialovi, předsedovi ODS) pravdivý, pak je stav české společnosti mnohem vážnější, než si zde diskutující občané připouštějí. Když čeští lidé nevěří institucím svého (nominálně demokratického státu) a berou spravedlnost do vlastnich rukou (prostředky jim dostupnými), pak je to předzvěst něčeho velmi ošklivého, co nás již brzy čeká. Od Jánošíka po tragické události, které byly označeny jako Velká říjnová socialistická revoluce, to sice trvalo nějaké to století. Svět se dnes ale vyvíjí mnohem rychleji.

Řešení přitom již existuje, stačí ho pouze zlegalizovat. Čeští hlupáci podívejte se, co si přeje většina českého národa, zde:
https://sites.google.com/site/fmriliedetectors/vysledky-pruazkumu
28. 05. 2014 | 10:39

Rudi Koutek napsal(a):

ESMA Praha
CEZko je klientelsky, korupcni(snad je to cesky) stat, kde pravo a zakon nic neznamenaji. A to uz dlouhe roky. Ten kdo to jeste nevi, je hluchy a slepy.
28. 05. 2014 | 10:54

yes napsal(a):

Re Rudi Koutek napsal(a):
"...jaci lide jeste mohou volit tyto zlocince..."
"...kde pravo a zakon nic neznamenaji..."

Rudej koutek nemá zřejmě za mák rozumu a pojmy jako zločiny a právo má značně pomotané. Kdyby bylo v české republice právo vymahatelné, tak by rudi koutek a jemu podobní dávno pykali za zločiny Komunismu. A už by z basy nevyšli.
28. 05. 2014 | 16:58

yes napsal(a):

Re Jáchym napsal(a):
"jedna naprosto shnilá strana..."

S hrůzou zjišťuju kolik bolševiků se tu vyrojilo, aby tu vydávalo svá moudra. Aby tu jak za starej padesátejch let svorně nadávali na pravici. Na rozbíječe socialismu a podobně. Kdy se konečně někdo postaví tomuhle bolševickýmu zlořádu? Pan Fiala už to asi nebude. Protože takových neschopných pitomců, kterých se komunistická strana zbavovala směrem nahoru tu za čtyřicet let bude pěkná řádka že? Jedním z nich je i pan Špidla. Po všch průserech co v čechách jako socialista natropil. Se za trest poslal do Bruselu, aby byl od něj v čechách klid ne? Aby nakonec vrchní Jeliman, označil pana Špidlu diplomatickým slovníkem a jeho práci jako "poněkud slabou". Co ten musel v Bruselu natropit za ostudu to se líčit nedá.

A teď tu budou mít velkou hubu plánovači světlých zítřků, to je děs. To si akorát koledujem aby sem nakonec někdo hodil atomovku a byl by klid.
28. 05. 2014 | 17:00

yes napsal(a):

Re ESMA Praha napsal(a):
"Pokud je zde zveřejněný dopis..."

Si děláte srandu i s Fialou, nějakej blbeček si vymyslí novodobou pohádku o červené karkulce. A tady profesoři řeší jak je to strašný když babička s karkulkou dopadli takhle brutálně... Uf, naštěstí ale šel ještě kolem myslivec, a milého vlka rozpáral. Jo a takový hrůzostrašnosti se dozvídaj děti už v útlém věku... Se nechte vyšetřit profesoři.
Co se týče vámi citovéného vědeckého výzkumu... Se podívejte na sebe a vzpomeňte si na svých dvacet, jaký jste měla bujný fantazie co byste chtěla dělat, než jste jaksepatří zmoudřela.
28. 05. 2014 | 17:01

ESMA Praha napsal(a):

Komu: Yes, který píše: "Co se týče vámi citovéného vědeckého výzkumu... "

Ten výzkum vyjádřil vůli většiny občanů demokratického státu. To je rozhodující. Všechny vaše poznámky kolem toho jsou naprosto zbytečné.

Například v posledních volbách se dostal do EU český demagog Mach. Nesouhlasím radikálně s jeho účelovou demagogií (v jakémkoliv jím diskutovaném tématu), ale musím respektovat vůli 5 procent českých občanů, kteří na to Machovi skočili.

Výzkum ESMA byl naopak veden zcela seriózně, bez jakékoliv demagogie. Výsledky tohoto výzkumu musíte proto brát naprosto vážně. Toť vše.
28. 05. 2014 | 18:23

yes napsal(a):

Re ESMA Praha napsal(a):
"...Ten výzkum vyjádřil vůli většiny..."

Možná pravdu máte v bodě že naše společnost rozhodně není zcela imunní vůči extrémním názorům a že magoři různého kalibru (Jánošík, či VŘSR, a pod.) mají volné pole působnosti. Ale bližší vypovídací hodnotu tento materiál nemá. Ale naproti tomu se pana Macha musím zastat. Pan Mach reprezentuje zdravý způsob hospodaření tzv. pravicovou politiku. Což narozdíl od dnešních demagogických levicových politiků Zemanem počínaje a Babišem konče představuje opačný a zcela potřebný způsob politiky. Já osobně mu fandím, ale potřebuje ještě politický program trošku vypilovat. Protože všechno o penězích a vyrovnaném rozpočtu není.
28. 05. 2014 | 23:11

siven napsal(a):

Zoufalé.

Že je autorem blogu pan emeritní rektor, profesor PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M., se zdráhám uvěřit, i kdyby jen podčmrknul výplod někoho z jeho realizačního týmu.

Jste právem tam, kde jste.
29. 05. 2014 | 11:29

Ha Ha Bimbus napsal(a):

Stará škola = vyrůstali ještě před 1989, ovšem narození kolem let 1970-1980 :-) Taky zpráva, k vysvědčení humanitárním bombardéristům, co tu převzali odpovědnost, v roce 1990. Že by prof. Fiala byl rodem z primárně humanistů, demokratů pod správou CIA, před rokem 1989 zatím pochybuji, nevím, snad ne?
31. 05. 2014 | 20:16

Ha Ha Bimbus napsal(a):

Po přeštení profilu, zde, jsem ztratil poslední iluze. Je to taky rádoby Obroditel.
:-)

Je to marný.

Pan prof. je jen jakýsi Jaceňuk (v záloze). Pěkně děkuji.
31. 05. 2014 | 20:30

Ha Ha Bimbus napsal(a):

Dokonce narozený v roce 1964.
Takže mu bude padesát. Tak to je mimo diskusi. Sorry.
31. 05. 2014 | 20:33

Rudi Koutek napsal(a):

yes napsal(a):
"Re Rudi Koutek napsal(a):
"...jaci lide jeste mohou volit tyto zlocince..."
"...kde pravo a zakon nic neznamenaji..."

Rudej koutek nemá zřejmě za mák rozumu a pojmy jako zločiny a právo má značně pomotané. Kdyby bylo v české republice právo vymahatelné, tak by rudi koutek a jemu podobní dávno pykali za zločiny Komunismu. A už by z basy nevyšli."


Proc bych ja, ktery jsem byl jako jeden z mala aktivni proti komunistum, mel jit za zlociny Komunismu do basy a uz z ni nevyjit? Schvalne co Vy jste delal proti komunistum? Sahnul jsem Vam na Vase modly? Prosim Vas co je ODS jineho, nez strana prospecharu, darebaku, sociopatu a zlocincu. V kazdem normalnim state jako je napr. Nemecko by si ani nevrzli. Klaus, Topolanek, Necas a ted ten radoby inteligent. No to je parta. Fuj tajbl.
Pisu proti komunistum jsem fasista.
Pisu proti tzv. pravicakum jsem komunista.
Mate lidi jednoduchy svet.
02. 06. 2014 | 03:09

Rudi Koutek napsal(a):

yes
Jeste neco mily pane, v dobach kdy ja riskoval krk, byli ti Vasi modri ptaci vetsinou aktivni v SSM, anebo KSC. Predstava, ze jsem svymi ciny pomahal k moci takovym darebakum...
Ale mate to marny, prevlekaci kabatu, kteri nalezli do ODS vi, ze uz to maji za par a uz prebihaji tu do nejake TOP, tam do nejakeho ANO, hlavne zustat u koryta.
Co mne vadi je skutecnost, ze po ODS zustanou, stejne jako po jinych taky pravicacich nazvem ODA, dluhy. Ale tech par desitek milionu je nic proti rozkradenym miliardam.
V Nemecku by uz davno sedeli v base.
02. 06. 2014 | 03:26

yes napsal(a):

Re Rudi Koutek napsal(a):
"Proc bych ja, ktery..."
"Jeste neco mily pane,..."

S prominutím pane ale vaše příspěvky na tomto konkrétním blogu. Vyzněli jako glorifikace komunismu, proto ten tón. Což už nemohu tvrdit o vašich ostatních příspěvcích jinde. Proto beru svá slova zpět.

To co se děje v současné ODS. Bych označil jako pozůstatek morální zkázy 40let komunismu. Musím říct že mi to připadá, že přesně ty lidi kteří vedli tento stát po dlouhých 40let se nyní přelili jako kapacity který mají životní skušenosti s řízením státu i do stranického aparátu všech politických stran. Bohužel, tenkrát bylo zvykem že se nechsopných lidí strana zbavovala směrem nahoru. To nakonec můžeme vidět i dnes. Smutné ovšem je že si lidi vyberou do čela státu ty lidi kteří jsou tam nyní. To je už na mezinárodní blamáž. A pak se divíme že v ČR není práce, - i to by přičetl jako důsledku personálního obsazení úřadu vlády.

Co se týče zadlužování státu, nemohu souhlasit. Stačí si něco dohledat na internetu. Pro začátek mohu doporučit tento krátký článek:

http://kram.blog.idnes.cz/c/132948/Jak-je-to-doopravdy-s-tim-dluhem-verejne-dostupna-fakta.html
02. 06. 2014 | 15:58

Rudi Koutek napsal(a):

yes
Mezitim jsem se stacil uklidnit. Hlavne, ze jsme si to vyjasnili.
03. 06. 2014 | 19:05

No! napsal(a):

Rudi Koutek patří na stadion.
04. 06. 2014 | 01:54

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy