Zdravotnictví - výkladní skříň ČSSD

05. 03. 2010 | 13:47
Přečteno 7895 krát
Ta nejlepší zdravotní péče úplně zdarma. Žádné poplatky. Slibovali. Teď vládnou.

Jako zastupitel STAROSTŮ A NEZÁVISLÝCH - demokratické opozice velké koalice ČSSD+ODS+KDU-ČSL ve Zlínském kraji jsem již ¾ roku nucen řešit problémy Krajské nemocnice Tomáše Bati a.s. Obrací se na mne primáři, lékaři, zdravotní sestry, laboranti a pacienti s neuvěřitelnými příběhy toho co se děje v největším zdravotnickém zařízení Zlínského kraje. Nosí desítky důkazů. Po volbách sociální demokracie dosadila do akciové společnosti nové představenstvo. A to se skutečně činí. Jsou zde velmi důvodné několikanásobné podezření na manipulaci s výběrovými řízeními v řádech desítek milionů korun. Členové představenstva byli dříve statutárními zástupci firem, které dnes vyhrávají v nemocnici samé zajímavé výběrové řízení. Dokonce je porušován obchodní zákoník a hospodářská soutěž, protože dodnes jsou dotyční jednateli společností, které mají stejný předmět činnosti jako Baťova nemocnice. No a jedna z jejich společností vlastní soukromé zdravotnické zařízení do kterého směřují lukrativní zákroky a následně jsou dolečovány v krajské nemocnici. Dokonce zdravotní sestry soukromého zařízení berou plat v krajské nemocnici i když je tam donedávna nikdo nikdy neviděl. Černých duší je v nemocnici vůbec povícero, placení jsou i známí lékaři vedení. To všechno a ještě mnoho dalších věcí, které již naštěstí šetří policie se musí někde projevit. A taky že ano. Ze zprávy průběžného auditu vyplývá, že ztráta za rok 2009 bude činit něco kolem 135 000 000 Kč a ta kumulovaná již přesáhla základní mění a činí zhruba 200 000 000 Kč. Pan ředitel má s dluhy zkušenosti z minula – menší kroměřížskou nemocnici už k bankrotu takřka přivedl. Kraj ji ale 50 000 000 oddlužil a pan ředitele poslala ČSSD za odměnu šéfovat do většího Zlína.

Horší je, že se to vše projevuje na šetření na pacientech, na kvalitě péče a na platech zaměstnanců na atmosféře strachu a zastrašování. S novináři smí zaměstnanci pod tretem vyhazovu mluvit jen přes tiskovou mluvčí. Nemocnice ( zřejmě záměrně ) dodnes nemá informační systém, takže když teď někdo škrtne sirkou v archivu a někde se ztratí půl miliardy nikdo nic nikomu nedokáže. A protože v zařízení kde je pouze jedna „angiolinka“ a mnoho plánovaných operací srdce a cév, stane-li se mimořádný případ ( kterých je zhruba ročně kolem 300, čili skoro každý den jeden ) musí dotyčný s operací počkat, až se dooperuje plánovaný zákrok. Tehdy dotyčné určitě personál uklidňuje tím, že jim kraj proplatí regulační poplatek, pokud nezemřou. Na poplatky peníze totiž jsou.

Ve Zlínském kraji ČSSD, která krajské volby vyhrála na tématu zdravotnictví ukazuje, jak to vypadá, když se slíbí všechno všem. Jsou totiž tací, kteří tomu věří.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Lex napsal(a):

Vůbec netvrdím, že to tak nemusí být. Jen zatím ten článek jaksi postrádá průkaznost. Zatím to má hodnotu drbů a předvolebního výkřiku.
05. 03. 2010 | 14:06

trafopajka napsal(a):

Prosím Vás, opravte si chyby, takhle se to nedá číst.
05. 03. 2010 | 14:07

pumprlidentlich napsal(a):

Rath zavedl i dopravu zdarma. To budou zítřky.
05. 03. 2010 | 14:13

Zlíňák napsal(a):

Jako pacient musím říct, že zřejmě žijete v jiném kraji. Ve Zlínském asi těžko...;--)
05. 03. 2010 | 14:14

Kudykam napsal(a):

Souhlasím s oběma výše uvedenými názory a připomínkami. Autor nám zde sděluje mnoho negativního, dokonce trestně stíhatélného, leč bla,bla bla. Proč se pan Gazdák neuráčí podat trestní oznámení na věci, o kterých ví a zde o nich píše. Zde i v tomto případě se jedná o trestný čin pana autora, nebot o něm ví, ale jeho oznámní neučiní. nebo je to jinak? Jak píše Lex, všechno má pouze hodnotu drbů, nebo pomluv, pokud to není schopen dokázat nebo prokázat. Je před volbami a pan Gazdík si to musí u TOP 09 jistit.
05. 03. 2010 | 14:17

Jmelí napsal(a):

Kudykam a Lex:

http://www.ct24.cz/regional...

http://zpravy.idnes.cz/mfdn...

Navic, jak vyplyva z textu autora, policie o tom vi
05. 03. 2010 | 14:24

kolega fyzik napsal(a):

vidite, nekteri tvrdili, ze se socialisti neumeji postarat o NASE penize. Umi. O penize uz je uplne postarano....
05. 03. 2010 | 14:40

Tencokida Hnuj napsal(a):

Autor

Máte několik možností :

Pokud nepodáte trestní oznámení , jste stejný jako ti, které nepřímo zmiňujete a doporučuji všem lidem, aby Vás nevolili.

Pokud to, co říkáte, není pravda, jste lump a měl byste z politiky odejít vůbec.

Pokud je to pravda a vy trestní oznámení podátek, držím Vám palce ve Vašem nelehkém boji s metastází na krajském úřadě a přeji pevné zdraví.

Každopádně mě jako daňového poplatníka zajímá, co tedy uděláte.

Hezký den.
05. 03. 2010 | 14:44

vlk napsal(a):

Takže starosta Gazdík s e nám tad y předvádí jako dokonalé kladivo na socanské čarodějnice....
Jsme rád, že s em Jmelí dal odkazy. Zejména tenhl ten druhý. Z idnes.
Protože je to zakímavé čtení , které ty rány kladivem do oranžových čarodejnic jaksi dost zlehčují.
Protože s e v onom odkazu mimo jiné píše i tohle:
Termíny, ve kterých kontroly ve Zlíně, Uherském Hradišti, Kroměříži a Vsetíně proběhnou, dosud nejsou známé. „Zajímat nás budou například výběrová řízení, nákupy zásob nebo na jaké účty se převádí konkrétní platby,“ uvedla Příleská.

Původně se očekávalo hloubkové šetření pouze ve zlínské nemocnici, šlo o požadavek opozičních Starostů a nezávislých a komunistů, kterému hejtman Stanislav Mišák vyhověl.

takže jestli tomu dobře rozumím hejtman Myšák / za socany/ bez potíží jednak nařídil při vysloveném podezření kladiva na čarodějnic e okamžitě hloubkovou kontrolu a nejen to , ještě ji významně rozšířil i na jiné nemocnice.

To je asi s tejné, jako kdyby dnešní úhlavní kamarád kladiva na čarodejnice - Kalousek, při vysloveném podezření na svou roli v kauze Diag Human okamžitě požádal někoho o hloubkovou kontrolu své angažovanosti v téhle kauze a rozšířil to o hloubkovou kontrolu a audit toho jak získal byt a jak to bylos padáky...

No doufám, že nás pan starosta Gazdík, alis a kladivo na čarodejnic e neopomene seznámit s výstupem z kontrol.
Piokdu někdo krade, podvádí , tak ať dostane flastr až zčerná.Nemám problém. Ale mám problém s trapnou předvolební agitkou.
Ať sdělí pan kandidát na poslance doma v Suché tetáma strýcům že je proti úhraděpoplatků u doktora, že je proti zvýšení mateřské, že je proti proplácení prvních tři dnů v nemoci že e .. no proti všemu ,c o chtějí socani. Jistě si to rádi vyslechnou a budou to honorovat...
05. 03. 2010 | 14:45

PatientO.T. napsal(a):

2 Tencokida Hnuj:

V odkazu od Jmelí se mj. píše:

...Popohnal ji k tomu opoziční krajský zastupitel Petr Gazdík (STAN), opoziční krajský zastupitel: “Podal jsem trestní oznámení na neznámého pachatele s podezřením na představenstvo nemocnice Tomáše Bati, o tom, že v nemocnici jsou vykazováni neexistující pracovníci a jsou jim vypláceny mzdy.“
05. 03. 2010 | 14:47

Marcus Agrippa napsal(a):

Zdravotní péče úplně zdarma - to tady někdy bylo?
05. 03. 2010 | 14:53

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat...
http://www.ateo.cz/f/images...
Veselé krizování a vepřové chřipkování...
05. 03. 2010 | 15:01

Tencokida Hnuj napsal(a):

PatientO.T., Petr Gazdík
Odkaz jsem nečetl. Díky.

Fandím, pane Gazdík. A přeju nám všem , ať je nalezena spravedlnost. Ne, aby to zase vyhnilo v nějakém kamarádčoftu.

Mějte se.

P.S. S tím B čeledníkem ODS si to ale ještě, pane Gazdík, zkuste rozmyslet. Tedy pokud to myslíte se svým vstupem do velké politiky vážně.
Anebo je použijte jenom jako výtah, teď mě napadlo. Vy filuto. :))
05. 03. 2010 | 15:03

Lex napsal(a):

Kudykam
Autor napsal: "Obrací se na mne primáři, lékaři, zdravotní sestry, laboranti a pacienti s neuvěřitelnými příběhy...".
A všichni za ním chodi do Suché Lozi, jako za krajským zatupitelem pro zemědělství. Už jen ty tisíce dopisů pracujících chybí.
Opět ale připomínám, že vůbec netvrdím, že v té nemocnici nemůže panovat lumpárna, padni komu padni.

Jenže to má háček,
pane autore Gazdíku.
Dal jsem si trochu práce a seznámil se, jak skutečně dopadly na Zlínsku krajské volby v roce 2008 a jak vypadá krajské zastupitelstvo a rada kraje. A nezbývá mi, než říci, že jde svým složením asi o nejdemokratičtější uskupení, jaké jsem kde viděl. Kdybyste zapomněl, tak Vám připomenu, že do zastupitelstva bylo zvoleno 18 zastupitelů ČSSD, 11 za ODS, 6 za KDU-ČSL, 5 za Starosy stejně jako za KSČM. Žádná další strana se do zastupitelstva nedostala. A jak vypadá rada kraje - hle: Hejtman Stanislav Mišák, ČSSD, 12.718 preferenčních hlasů, statutární zástupce hejtmana Libor Lukáš, ODS, 7.399 preferenčních hlasů, zástupce hejtmana Jindřich Ondruš, KDU-ČSL, 2.351 preferencí.
Zbývající členové rady - za ČSSD Jaroslav Drozd, Milena Kovaříková, Taťána Nersesjan, Hana Příleská, za ODS Josef Slovák a za KDU-ČSL Petr Hradecký.
Je tedy patrno, že do koalice se nedostalo vaše uskupení "Starostové" a KSČM. V radě si přirozeně vysoce vítězná ČSSD ponechala těsnou většinu jednoho hlasu nad dvěma radními ODS a dvěma za KDU-ČSL.
Souhlasím, že Vy jste dostal třetí největší počet preferenčních hlasů - 2.914, nicméně jste nejúspěšnější "opozičník".
A teď mi laskavě řekněte, kam míří Váš předvolební výkřik. Proti komu? "Proti všem" - jako z pera Aloise Jiráka?
A na závěr, potřetí a naposled - připouštím, že okolo Nemocnice TB ve Zlíně může být něco v nepořádku. Možná i mnoho. Jenže Vám nejde o nemocnici, o pacienty, Vy se tady snažíte vytlouct politický kapitál "Starostů" vymezením se výhradně proti ČSSD.
Mlžíte, pane Gazdíku. Více agresivní diskutér by napsal, že lžete, což já nenapíšu.
05. 03. 2010 | 15:03

Rumcajs napsal(a):

A pro Vás je to překvapení pane Gazdík ?

Pokud ano, pak vítejte na Zemi.
05. 03. 2010 | 15:05

Duroy napsal(a):

To jsem teda jelen, na začátku blogu se dozvím o koalici a jediné demokratické opozici a pak už jen čtu o ČSSD, ČSSD, ČSSD. Kouknu na web kraje, na složení rady kraje, a fakt mi rozum nebere, kde v blogu zmizeli Lidovci a ODS?
05. 03. 2010 | 15:05

hhill@lf1.cuni.cz napsal(a):

Pokud to je, jak tvrdíte, pane Gazdíku, tak je to určitě protizákonné jednání. Vy jako představitel místní samosprávy ve Zlínském kraji, máte okamžitě jednat, minimálně to nechat prošetřit! Doufám že se tak již děje.
Jenomže nechápu, proč to dáváte do souvisklosti s poplatkami ve zdravotnictví, to s tím přece nijak nesouvisí. I kdyby se vybíraly poplatky dle původního Julínkova (velmi asociálního) plánu, tak to přece kradení a podvádění v nemocnicích nevyřeší!
Poplatky
05. 03. 2010 | 15:10

Petr Gazdík napsal(a):

Zdravím všechny diskutující, zejména svého oblíbence Vlka,

několik drobností:
- trestní oznámení jsem podal a policie věci šetří
- v koalici nejsme, protože velká koalice vládne již 3 volební období a my jsme před volbami jasně deklarovali, že kraj musí mít koalici, ale i opozici, tak by to v demokracii mělo chodit a proto se velké koalice nebudeme účastnit. Slovo jsme dodrželi!
- ČSSD má v Radě Zl. kraje většinu , proto nemluvím o ODS a Lidovcích
05. 03. 2010 | 15:14

Antonín Hrbek napsal(a):

Pan starost zapomenul na dvě zásadní věci:

1. Ve smlouvě s občany se pan Topolánek zavázal k tomu že: "Finanční účast pacientů na zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat."

2. Za vlády pana Topolánka, spoluúčast pacientů se zvýšila v řádech stovky procent na nehorázných 43 mld. Kč. Jistěže "dobrovolně".
05. 03. 2010 | 15:26

krok napsal(a):

ano autore..my pracující lid požadujeme tvrdé a nekompromisní potrestání všech oranžových, modrých, rudých, černých i zelených..nechť žije a vzkvétá naše hnutí Starostové a nezávislí, zejména náš milovaný soudruh Štětina:-))..autore, autore, dík za povedenou taškařici:-))
05. 03. 2010 | 15:26

Expert napsal(a):

Pane Gazdíku, děkuji že jste pozdravil i mě.
Ale ani já jsem, mimo pár všeobecných plků, nenašel ve vašem článku nic, co by mne přesvědčilo, že jste článek nesesmolil jen jako předvolební žblebt.
Navíc hodně odbytý.
05. 03. 2010 | 15:28

vlk napsal(a):

Pane Gazdíku
děkuji za speciální pozdrav. Jinak bych si dovolil tvrdit, že vaše replika je určena jiným než mně. Já tam ocitoval z iDnes, kd e je zcela jasně uvedeno, kdo incinioval četření a nikde jsem netvrdil, že jste členem koalice.
Naopak očekávám, že nás seznámíte s výsledky a zároveň jsme konstatoval, že budu jen rád, pokud máet pravdu, když zavřou každého, kdo kradl nebo hrabal pod sebe.Bez ohledu na barvu dresu.

Přeji vám hezký víkend.
05. 03. 2010 | 15:31

Petr Gazdík napsal(a):

vlk:
díky za vstřícnost. Rád Vás seznámím s výsledky. Už mají jasné obrysy. Taky přeji hezký víkend.

all:
Argumenty s volbami jsou takové jednodušší. Řešil bych ty věci i kdyby byly volby v říjnu occident. Za to že nebyly nemohu. A jestli myslíte že snem každého je být poslancem, tak se mýlíte.
05. 03. 2010 | 15:38

vlk napsal(a):

Pane Gazdíku

kdyby byli starostové kandidovali sami, bez provařených ksichtů, byl bych jejich voličem. Nejspíš. Takhle jste pro mne nevolitelnía nevolitelný. Sorry, Kalouska já prostě nezkousnu, zpívající pudřenku taky ne. I kdyby zpívala jak Destinová.
05. 03. 2010 | 15:47

bape napsal(a):

pro autora blogu

když máte důkazy, tak podávejte trestní oznámení a je to. Nemíchejte do toho politiku. Politicko, ekonomicko,justiční mafie nemá pravolevé ideály. Ty zajíma jen malá, velká domů.
pro Rumcajs

Nezaleží na politickém chlívku. Jsme na Zemi, zkažené lidským sobectvím.Proto nevybudujeme žádný ráj, ani levý, ani pravý...ideová vyprázdněnost
05. 03. 2010 | 16:27

sasa napsal(a):

wbgarden: pekne, skoda, ze neni videt toho modreho ptaka
05. 03. 2010 | 17:02

defenestrace napsal(a):

gazdíku, proč do toho taháš politiku? získáváš předvolební body?
05. 03. 2010 | 17:40

Ivan napsal(a):

Pane autore článku. Mne ty svinstva, postavené na předvolebním boji nebaví. Pokud máte úpravdu,měl jste to již řešit, dokonc eto Vaší povinností je. Tak proč nyní.
Kašlu na všechny -isty , ale nefér hochy nemám rád.
05. 03. 2010 | 17:53

Alice napsal(a):

Autore, ...jsem již třičtvrtě roku nucen řešit .... tím chcete říct, že zatímco ty dlouhé roky modré vlády všechno klapalo jak na drátkách, už po pár měsících oranžové vlády se to zbortilo? Jsou to ti socani ale machři, co nestačila ODS za několik let, oni zvládli za 6 měsíců. No nevím, kdo Vám tohle uvěří. Snad jste měl ještě nějakou dobu počkat, aby to bylo věrohodnější. Ale když ony jsou ty volby, že?
05. 03. 2010 | 18:44

LEVAK napsal(a):

Vážený pane i kdyby to tady rozkradli jako ODS rozkradlo nemocnice ve středočeském kraji Vás volit nikdy nebudu.Dát se dohromady s padákovým myslivcem to už chce silný žaludek!
05. 03. 2010 | 18:52

Suchec napsal(a):

Gazdík:
Na jednu stranu tepat nešvary, a pak se dát do holportu s Kalouskem, Parkanovou, občanem Černohorským?

To je jako kdyby Ďábel kázal s kazatelny o Boží prozřetelnosti.

Jak to zpíval Karel Kryl?

Jo, a ze kterých let je ten audit? Není náhodou z roku 2008?

Konečnou uzávěrku za 2009 asi ještě nemáte, nebo jo?
05. 03. 2010 | 19:44

radek napsal(a):

nejlepší péče by byla za Julinka, avšak nikoliv zdravotní ale o konta "privatizátorů", kteří si z neštěstí druhých snaží udělat živnost (viz. velký vzor USA)... privatizace zdravotního pojštění těmto lidem nedá spát, je to již jedna z posledních státních třešinek za 200 mld Kč, takže jakákoliv pomluva dobrá...

P.S. první "vlaštovkou" je přiřazení vymáhání dluhů kamarádům šnajdra od VZP...
05. 03. 2010 | 20:12

J.H. napsal(a):

Budu vám věřit, až dodáte konkretní informace. Ne takové povšechné pomluvy stylu jedna paní povídala. Několikanásobné podezření na manipulaci ... ale kdo a v kterém případě ? jedna z jejích společností ... která ? černé duše ... ale které ? Tak by bylo možno pokračovat. Není ono to nakonec trochu jinak ?
05. 03. 2010 | 20:34

karelhá napsal(a):

Podle úvodní věty

"Ta nejlepší zdravotní péče úplně zdarma. Žádné poplatky. Slibovali. Teď vládnou."

v tom máte nejasno, pane Gazdíku.
Jak je vidět obsah pojmů pojistné plnění, pojištění, poplatky, to vše dohromady je na vás moc věcí dohromady k pochopení.
Vám to v hlavě nedocvakne ani až po vás ihned po bouračce, bez ohledu na to kdo ji zavinil, bude na místě policista chtít v hotovosti třeba padesáttisíc Kč. Naopak, vy to přijmete ihned za své po vysvětlení, že to není v rozporu s vaší slmouvou o povinném ručení kde žádná spoluúčast není. Ale že to je jen regulační poplatek regulující počet nehod, který s povinným ručením nemá vůbec nic společného.
A budete nám všem tady vysvětlovat, že tento poplatek musí platit každý účastník nehody, aby to bylo systémové.
05. 03. 2010 | 20:47

LEVAK napsal(a):

ODS a TOP 09 nikdy nepřijaly zásadu, že každý člověk má právo na přiměřenou životní úroveň pro sebe i svou rodinu včetně dostatečné výživy, šatstva a bydlení a na zlepšování životních podmínek. Závazek ČR, že státy, které ratifikovaly mezinárodní pakt tuto zásadu obsahující, zajistí i uskutečňování tohoto práva, je těmto stranám cizí. Jejich politiky to zatím ani nenapadlo.
Je v souladu s úsilím ODS a TOP 09 všechno zdanit a těm horním 10-ti tisícům spíš daně prominout!
05. 03. 2010 | 21:16

kamil napsal(a):

Tento blog kandiduje na cenu "Blbost roku".

Nejprve autor cosi brebentí o "zdravotnictví zdarma. Chápu, že takto vypadá "humor" mezi členy ODS+TOP09+Starosty, ale lézt s tím na veřejnost je trapné. Autor zřejmě nikdy neplatil nemocenské pojištění, jinak si nedokážu představit, co myslí tím "zdarma".

Pak se jako spojenec ODS-B týmu alias padákovho Kalouska pohoršuje nad jakousi korupcí. To už je legrace pravá a nefalšovaná.

A pak se ukáže, že leccos zamlčel, aby mu to do té ubohosti pasovalo.

Vím, koho nevolit. Aspoň k tomu byl blog dobrý.
05. 03. 2010 | 21:33

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Lex:
Malý doplněk: Hejtmanem Zlínského kraje v minulém období, kdy vládla ODS, byl Libor Lukáš, nyní náměstek hejtmana. Na Zlínsku na výsledku krajských voleb moc nezáleží, vždy vládne koalice ČSSD + ODS nebo naopak. Je to demokratické. (?)
05. 03. 2010 | 21:42

Jean Paul napsal(a):

Pane Gazdíku, TOP09 s tzv. podporou starostů je podvod. Největší podporu starostů má přirozeně ODS a ČSSD, protože tyto dvě strany mají a tudíž je podporuje násobně více starostů než Kalouskovu partaj.
Ten váš slogan - "s podporou starostů" je vlastně klamavou reklamou.
A klamavou stranou je TOP 09 s Kalouskem a politickými turisty a přeběhlíky.
05. 03. 2010 | 22:32

pavla napsal(a):

Jsem ze Zlína a bohužel musím potvrdit, že autor má pravdu. Mám v naší nemocnici hodně známých, některé z nich na ředitelství a všichni říkají totéž, co autor píše. Takže mu tady nespílejte a neobviňujte ho ze lži, když nevíte, jak to tady chodí.
Naše nemocnice je velice pěkná, moderní, ale to ostatní stojí za h... Můj otec, kterému tady chtěli uřezat nohu - bohudík na to ten den neměli čas, tak ho převezli jinde, tam vyléčili a má vcelku pokoj, manžel tady ležel také a všichni, kteří se vystřídali na jeho pokoji,tak byli na stejné operaci znovu, protože se poprvé nepovedla. Takže když viděl, co se tady děje, jezdí do Brna ke sv.Anně a říká, že je to rozdíl, o kterém se ani člověku nesní. At v přístupu personálu, tak léčby.
Jinak mi tady před léty málem nechali umřít naše dvě děti. Takže si o zlínské nemocnici nedělám žádné iluze. Tchán, který léta v této nemocnici pracoval a má zde hodně známých i mezi doktory, rovněž radši jezdí na operace a následné kontroly do Brna. Nechci tím říct, že tady nejsou odborníci, ale asi nemají motivaci k dobrým výkonům, což by ale u lékařů být nemělo. A co se děje jinak, již autor popsal.
05. 03. 2010 | 23:28

Veronika Vendlov napsal(a):

Jean Paul: Vy pane klamete, protože v této zemi je přes 6000 starostů a starostek, z nich je přes 4500 BEZ PP a z těchto BEZ PP je 1500 "našich", tedy sjou sdružení v hnití Straostové a nezávislí.

Čemu an tom nerozumíte?
05. 03. 2010 | 23:35

Lex napsal(a):

Zbyněk Matyáš
Já jsem nepsal o stylu vládnutí, ale o složení rady kraje.
A podle Vás by měla demokracie při sestavování "krajských vlád" vypadat jak?
06. 03. 2010 | 00:01

Laco napsal(a):

A co kdo čekal? Místo lékařů se dostávají nemocnice,kde je zaručený chod s malou konkurencí,zajištěný přístup k penězům daňových poplatníků,možnost tyto příjmy navýšit platbami a poplatky od pacientů,
tržní akcionáři,kde si zajistí lukrativní zhodnocení svých vnosů.ODS to dělala jináč?Pan Julínek přeci s tím začal! Plačete na cizím hrobě.
06. 03. 2010 | 00:49

Suchec napsal(a):

Vendlová:
Víte, ale jestli jste nezávislí, a přitom jste schopni se spolčit s lidmi, jako Kalousek, ztotožnit se se lhářem, tak jste na tom velmi bídně.

Prostě ubohý póvl, co jde po prebendách nic víc.

Jaký pán, takový kmán.

Cokoliv dovedu pochopit, ale komplot s Kalouskem? Sorry, ale co je moc, to je moc.

To už i ten Faust byl s tím Mefistotelem na tom líp. :-)))))
06. 03. 2010 | 02:37

kom.ombo napsal(a):

Pane Gazdíku a Vendlová,
víte, asi takto. Mí rodiče nechtěli, abych se v dětství kamarádil se spolužáky darebáky, asi jako skoro všichni rodiče. Když jsem se jednou ptal táty pocházejícího z německého jazykového prostředí proč, odpověděl mi "mitgefangen, mitgehangen" (s kým přistižen, s tím pověšen). Dali jste se do spolku s těmi největšími zlořády české politiky. Jsou to lidé, co se dlouhá léta zaštiťovali božími zásadami a měli se dobře. A když zjistili, že jsou profláklí a už ani jejich spolustraníci jim nevěří, tak zvedli kotvy a stali se z nich ti nejpravověrnější hlasatelé neviditelné ruky a chtěli by teď ždímat obyčejné lidi, protože ti se nedokáží bránit. Musí být za nimi moře peněz od těch, kterým takový postoj vyhovuje a nevylučuju, že se třeba ještě jednou do Parlamentu dostanou, protože za peníze v Praze dům. A pak určitě něco ukápne i na vás dva :-) Ale pro mně jste se stali kaqmarádšoftem s podobnou sebrankou naprosto nedůvěryhodnými. A když se pak dozvím, že koala ve Zlínském kraji jsou socani, modráci a flanďáci a Gazdík nadává jenom socanům, tak to je signál, abych ho o mohl označit za manipulátora a lháře. Asi takto.
06. 03. 2010 | 04:56

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Lex:
Pokud nejsilnější partaje si prohodí posty podle výsledků voleb a fakticky se změní jenom ty poplatky ve zdravotnictví, potom nemá význam chodit k volbám a zastupitelé by mohli být vybíráni losem. Pokud vím, ústřední vedení obou stran zakázalo vytváření velkých koalic, voliči to připadá jenom jako dohody krajských politiků o koryta.
06. 03. 2010 | 06:55

otokar napsal(a):

Kouzlo nechtěného?
Veroniko,omezte to pivo před spaním,dejte si raději zelený čaj.
Jinak dle společnosti, kterou jste si vybrala, jde skutečně o politické hnití.
06. 03. 2010 | 07:27

Ládik napsal(a):

Kolem každé velké nemocnice a lázní vznikají nějaká "centra" - rehabilitační, gyncentra a jiná - v dosahu MHD. Vidím v tom analogii s mršinou - přiběhnou hyeny a odnesou si vedle kus masa. Velcí dravci leží přímo na mršině a žerou. Tak to v přírodě chodí.
06. 03. 2010 | 08:05

Lex napsal(a):

Zbyněk Matyáš
Tady s Vámi zcela souhlasím. Ale v tomto konkrétním případě, jaký by to mělo dopad na článek autora?
Jemu jde o útok na ČSSD, ne na jiné strany.
Já jsem napsal, že z voleb 2008 vzešlo demokratické uspořádání, což je pravda. Ale byly tu i další varianty:
Socdem s lidovci proti ostatním v poměru 24:21, socdem se starosty 23:22 a socdem s komunisty také 23:22, a konečně socdem s lidovci a starosty 29:16. Tyto varianty by byly asi "politicky korektnější", než velká koalice dvou politických rivalů.
Ano, šlo to jinak - žel obava z "příště" asi vedla k tomu, k čemu vedla(nechci-li explicitně vyslovovat podezření z politické korupce - v tom případě by ale článek autora musel být zaměřen úplně jiným směrem).
06. 03. 2010 | 08:34

radek napsal(a):

pavla

jeďte se podívat do zprivatizované nemocnice v Lounech, Berouně atd..., aby jste byla v obraze, co nás čeká po případné privatizaci..., samozřejmě pokud je nemocnice špatná, je třeba tlačit na politiky, aby došlo k nápravě !!! u soukromníká můžete tak akorát tlačit na záchodě...
06. 03. 2010 | 10:01

Nemo napsal(a):

Pane starosto, mrzí mne, že zrovna vy píšete tak tendenčně orientovaný blog, jak čtenář vytuší už z názvu. Ač ze severu, váš krásný kraj a konkrétně Bánov, jsou moje srdeční záležitost.

Domnívám se, že kdybyste zůstal učitelem, psal byste zcela jinak. Inu, časy se mění a lidé v nich.

Lidé a zejména politici by si měli uvědomit že šibalové jsou nalevo i napravo a zákony by měly platit pro každého stejně. Jak se dnes říká, padni komu padni.

Myslím si, že pokud nebudou politici ze svých funkcí odvolatelní, nic se nezmění. Voliči-zaměstnavatele by měli mít možnost své zaměstnance kontrolovat permanentně a nedovolit jim, aby si dělali co chtěli. Jednou za čtyři roky, kdy občan má nad politikem moc, je málo.
06. 03. 2010 | 10:02

Veronika Vendlov napsal(a):

Co se to tu zase dozvídám...:-)

Suchec, oba dobře víme, že se neshodneme a tedy nevím, da je tady nutno spolu polemizovat. Ale dobrá, pokusím se to ještě jednou vysvetlit. Slovu nezávislí jsme se velmi dlouho bránili, ale nakonec sněm - vrcholný orgán, vloni v únoru rozhodl o tomto názvu - Starostové a nezávislí, aby mohly být kandiátní listiny v budoucnu otevřeny i těm, kdo zatím třeba ještě starostou či starostkou nejsou...

Spolupráce s TOP09 je logická, korektní a funguje výborně. A znovu opakuji: TOP09 má 2 500 členů, Straostové a nezávislí 1500. A že si Vy sám pomatujete jen Mirka Kalouska, je fakt je Váš problém.

A prebendy? To už komentovat nebudu, protože jde především o obrovskou horu práce a na prebendy při ní tedy asi myslí máloklo z nás. Vy však ano, proto je asi dobře, že nikde na volitelném místě nekandidujete...nebo se mýlím?

Pěknou sobotu.
06. 03. 2010 | 10:32

Dan napsal(a):

Pravda to může být,i když pouze z jednoho úhlu pohledu.Každý,kdo se podívá na nemocnici ve svém okolí může vidět,jak po příchodu nového ředitele se začíná s rekonstrukcí rekonstruovaného,a dalšími nezbytnými investicemi.
Zlodějna v menším.To pan Šnajdr via madam Jurásková vypíše čtyři měsíce před volbymi tendr za 125 mega na zpracování standardů ve zdravotnictví.I když je to práce ministerstva a odborných lékařských komisí.Zajímavý bude určitě vítěz tendru.
06. 03. 2010 | 10:39

Veronika Vendlov napsal(a):

kom.ombo: mě se strašně líbí, jak se stavíte do role čisté lilie. Máte jako občan asi tři možnosti: angažovat se, nebo jen tak trochu a nebo vůbec. A to je fakt na Vás.

Tak nám tady přestaňte vyčítat s kým spolupracujeme a spekulovat nad tím proč. Začněte prosím u sebe. Já osobně nedělám nic napůl a že si třeba nabiju hubu, s tím je nutno počítat, ale neznamená to, že radši nebudu dělat nic a budu jen anonymně moralizovat a čekat, jak se věci vyvinou a pak se přidat na tu stranu, kterou jde většina...
06. 03. 2010 | 10:46

*** napsal(a):

Psát a myslet proti Agentům Orange nejen ve Zlíně je svatá povinnost všech slušných a poctivých občanů, kteří to myslí upřímně.

Jen do nich pane starosto, kvikot zdejších vků, leksů a suchých zipů je lepší než jásot lůzy při triumfu imperátora.

Kalouskova TOP,
Paroubkovi STOP,
také upřímně,
nejen ve Zlíně.
***
Veronika
přeji Vám pěkný den a na lyže...

Jak již bylo řečeno
06. 03. 2010 | 10:48

pavla napsal(a):

Radek: Nevím, jak to chodí v Berouně nebo jiných středoč.nemocnicích. Ale pořád nemůžu pochopit jednu věc. Podnikám od revoluce. Vždy bylo mým zájmem konat tak, aby byli zákazníci spokojeni, vraceli a tudíž mi podnikání vzkvétalo. Nechápu, jak by tedy mohly soukromé nemocnice delší dobu podnikat a živit se, když se takto chovat nebudou, bude tam vše špatné, nikdo tam nebude chodit. Z čeho tedy budou žít? At mi toto někdo vysvětlí. Proto taky nechápu, proč se např.do soukromých porodnic hrnou naše celebrity, když v tom soukromém zdrav.sektoru je všechno tak zlé? Toto mi nějak nejde na rozum. V případě špatné práce přece k soukromínkovi víckrát nikdo nepůjde, at jde o jakékoliv podnikání. Proč by mělo být zdravotnictví výjimkou?
Toto jsem napsala ve svém příspěvku. Ve Zlíně se nám péče nelíbila, proto radši volíme pro nás náročnější, ale lepší cestu a jezdíme do nemocnice jiné. Tak se snad chová většina, ne?
06. 03. 2010 | 10:49

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdravím ***! Na lyže až za týden, dnes se řeší finále programu TOP09 s podporou Starostů, takže náročné, ale dobré a nutné.
06. 03. 2010 | 11:18

LEVAK napsal(a):

Ad pavla:to jste tak naivní madam?Vy nevíte,že rozhodují peníze a jméno zvlášť v soukromých nemocnicích?
06. 03. 2010 | 11:50

radek napsal(a):

pavla

podnikání ve zdravotnictví je podnikání jako každé jiné = zisk za každou cenu, což je v případě zdraví velmi nebezpečná situace (méně personálu, úspory za každou cenu) a v CR zvlášť (levárna kam se podíváte),v případě nedostatečné péče pak máte max možnost běhat po soudech a bojovat s týmy právníků..., samozřejmě je třeba rozlišovat, že zubař je něco jiného než onkologie, neurologie atd., dále je třeba si uvědomit, že soukromá péče je extrémně drahá (majitelé nejsou charita) a hodně lidí na to vůbec nebude mít..., souhrnem: soukromá zdravotní péče = dobrá péče pro pár bohatých (ti konzumují většinu péče) + minimální péče o méně majetné vrstvy (viz. USA...)
06. 03. 2010 | 12:32

Aleš Kirovski napsal(a):

Stačí se podívat do obchodního rejstříku,rejstříku živnostenského (ARES) a zjistit, že člen představenstva zlínské nemocnice je provázán na další zdravotnické zařízení (soukromé) AREA MEDICA, že p. Procházka je jednatel soukromé společnosti EMSEKO, EMSEKO CZ a dalších a že tyto společnosti mají podobný výkon činnosti jako nemocnice. Vtipné je, že další člen představenstva p. Doležel je vlastníkem žvinostenského oprávnění - tj. je podnikatelem. Prostě členové představenstva zlínské krajské nemocnice podnikají, kde to jen jde. Myslím, že pan Gazdík trefil do černého, a ti, kdo tady tak vznosně se trefují do TOP09, vůbec neřeší tuto zjevnou lumpárnu. Dost krátkozraké. A. Kirovski (volič TOP09)
06. 03. 2010 | 12:37

radek napsal(a):

pavla

ještě jedno doplnění: ano máte pravdu v případě solidní konkurence, avšak v případě velkých nemocnic tomu tak nikdy nebude !!! prostě nebudete mít na výběr - všimněte si, že žádný soukromník nechce stavět nové nemocnice, ale jde jim pouze o skoupení stávajích za babku..., ještě k těm nemocnicím, v Lounech ji zavřeli - ať pacienti jezdí jinam, v Berouně nejsou daleko o stejného...
06. 03. 2010 | 12:39

Petr186 napsal(a):

No, ještě jsem neslyšel, aby trestní oznámení na neznámého pachatele někdy něco vyřešilo, to zůstane vždy v šuplíku na věky věků.
06. 03. 2010 | 12:41

radek napsal(a):

Aleš Kirovski

kalousek a spol. zcela jistě vyřeší vše, jen aby jste měl dostatečné konto, neboť čeští "kapitalisté" mají velký splávek a chuť rozebrat zbývající veřejné peníze (především zdravotnictví...), ještě jeden rozpočet 2009 pod vedením kalouska - 200 mld Kč sekyra, ekologickou zakázku za 100 mld, církevní restituce za 300 mld Kč a hurá do bankrotu..., vítejte u dobrých hospodářů, kteří to myslí s námi dobře a politiku dělají jako službu lidem...
06. 03. 2010 | 12:49

Emissary napsal(a):

Mohu jen potvrdit,

podobné věci se dějí i v jiných nemocnicích. Pan Gazdík má pravdu. Nevím, proč ho všichni nabádají, aby podal trestní oznámení, když v blogu říkal, že už to šetří policie ČR. Teď tí, co ho nabádají, už to ví, a to trestní oznámení mohou podat taky.

Jinak ten socialista je divný tvor, pokud něco dělá špatně ČSSD, podvádí a krade, mohou za to vždy jiní. To jsem zvědavý, v jakém stavu budou české nemocnice po 4 letech hrůzovlády hejtmanů ČSSD. Veselé to určitě nebude.
06. 03. 2010 | 13:21

radek napsal(a):

Emissary

na 100 % budou nemocnice existovat jako nemocnice, což již není např. v Lounech..., co vám brání, pokud vidíte nekalost, hnát politika k zodpovědnosti (i když je z čssd?)
06. 03. 2010 | 13:26

pavla napsal(a):

Radek: No ale pokud nemocnici již zavřeli, tak mají snad po podnikání, ne? Je mi jasné, že jim pak asi stačí rozprodat zařízení a možná už další podnikání nebudou potřebovat. Nevím, jak to tam chodí. Já se na podnikání dívám tak, že je to moje práce a chci ji vykonávat dobře a co nejdéle, ne jen najednou nějak nekale vydělat a pak zbankrotovat či kšeft zavřít. Proto nechápu, proč by měl někdo koupit nemocnici a nechat ji za krátký čas dovést k úpadku. A takto nejde přece pracovat donekonečna. V tomto vidím špatné zákony. Já bych zakázala jakkoliv podnikat každému, kdo zbankrotuje tímto způsobem. Ne jak je tomu dnes, že chytráci zlikvidují firmu, hned zařídí jinou a tak pořád dokola. Přece by to nemělo být tak těžké, jenže asi ti, co o tomto rozhodují, se sami podílejí na podobném.
06. 03. 2010 | 13:54

Emissary napsal(a):

Radku,

a jak víte, že mi něco brání? Jak víte, co se stalo nebo nestalo? Protože si to myslíte?

O Lounské nemocnici nic nevím. Nějaké články jsem přečetl o omezení akutní péče..., ale pozadí neznám.

Dřív nemocnice dostávala od města dotaci 400.000 Kč ročně, teď když je soukromá, zřejmě nedostává nic. A žádný podnikatel nemůže udržet nějaký stav, který ho přivede do ztráty, ani když to je nemocnice. Když o ty služby není zájem, co má dělat? Stát to dejme tomu udrží, ale za cenu dotací, což ale platí všichni.
06. 03. 2010 | 13:54

pavla napsal(a):

Radek: Pořád se jen vykládá, jak jsou soukromé nemocnice špatné. Ale do soukromé nemocnice stát nelije miliony, když jsou ve ztrátě, tak jako to dělá u nemocnic státních či jiných podniků. Takže ono se to pak mluví, jak státní nemocnice prosperují. Pokud je mi známo, tak jich spoustu musel stát oddlužovat. Soukromníkovi toto nehrozí.
Ale neslyšela jsem případ, že by nechali v soukromé nemocnici někoho umřít jen proto, že se dostali do potíží a nebyly peníze. Logicky vzato, proč by se měli ve státní nemocnici nějak extra snažit, když ví, že když bude nejhůř, stát vše vyřeší? Soukromník takto uvažovat nemůže.
06. 03. 2010 | 14:40

radek napsal(a):

pavla

víte jak pracují soukromé nemocnice, těžce nemocné odesílají do státních (nechávají si ty zdravé pacienty se ziskem), logicky pak pacienti umřou ve statních nemocnicích...

Emissary

Pozadí je jasné - privatizace nemocnice = konec ... Louny nemají nemocnici, ale občané dostali dobrou radu, ať jezdí do Chomutova... Pan "podnikatel" bude provozovat jinou činnost...

P.S. končím tuto diskusi, kdo chce tak vidí, jak končí privatizace zdravotnictví...
06. 03. 2010 | 14:55

Fanda napsal(a):

Protože to, co píše autor p. Gazdík zejména v prvním odstavci potvrzují i jiní pisatelé v diskusi k tomut sdělení, měl by se s tí začít zaobírat místně příslušný státní zástupce. Že mám pravdu. To jsem zvědavý, zda to autor už předal.
06. 03. 2010 | 19:13

Zbyněk Matyáš napsal(a):

radek:
Neplácejte nesmyslné pomluvy soukromých nemocnic. Ve zlínské nemocnici jsem čekával na pravidelnou rutinní dvacetiminutovou kontrolu půlden, teď v soukromé v objednanou dobu hned přicházím na řadu.
Sám jsem šéfoval jednomu malému soukromému zdravotnickému zařízení a tak dobře vím, jak jsme se snažili, abychom obstáli.
Střet zájmů a tunelování postihuje právě ty krajské a státní nemocnice.
07. 03. 2010 | 00:01

petrgazdik napsal(a):

Fanda:
Předal!
07. 03. 2010 | 09:13

zdesta napsal(a):

Fešáci bažící po moci a oběživu spolu nekamarádí,ale spolčují se.Ve Zlíně na této bázi funguje spolek v náležité soudružnosti všech zůčastněných stranických "elit." Jedinným akcionářem Baťovky a.s. je kraj.Ve správní radě nesedí jen socialista MVDR Mišák,ale i vrchní sestra,nebo vsetínský Čunek a.t.p.(rada resignovala minulý týden) Takže představa,že za "bordel" můžou jen socialisti je nanejvýš úsměvná.(pitomá demagogie)Ono to už začalo přerozdělováním za řiditele Calábka.(manežer zkrachovalé KB)A odpovědnost padá především na ředitele a na šéfy (primáře jedotlivý odd.(primáře)popřípadě na další(ekonomický odb.)Dáma pod nickem Pavla zde naříká nad odbornou úrovní zlínského špitálu.V baťovce je na př.špičková úroveň očařů,tradující se od pr.Vlčka-žáka prof.Vejdovského.Já sám jsem byl v baťovce na jedné operaci (chirurgie)a nemůžu si nijak stěžovat.Baťovka trpí určitými neduhy a nebude ve zdravotnickém sektoru osamocena.Všechno je to o lidech.Paušalizovat problémy na nějakou politickou stranu je průhledné a zavádějící.Něco málo o tom vím,protože moje žena pracuje na jednom specializovaném odd.v tomto špitále řadu let.
07. 03. 2010 | 09:44

pavla napsal(a):

Zdesta: Já jsem psala, že to u nás není o tom, že by tady nebyli odborníci. Protože opravdu zrovna to čoní oddělení patří k nejlepším snad v Evropě. Ale když zmiňujete chirurgii, tak s tou tedy dobrou zkušenost nemáme, ortopedie to samé. Můžete se zeptat mnohda lidí, co na to říkají oni. A je to přesně tak, jak psal Z.Matyáš, při každé kontrole strávíte půlden v čekárně. A zeptejte se na rozdíl v péči u nemocnice soukromé na 31.budově býv.svitu. Na tu jsem neslyšela jedinou výtku.
07. 03. 2010 | 11:41

LEVAK napsal(a):

Ad pavla:vážená Vy chcete a
by doktoři měli na každého pacienta nanormovaný čas?Něco podobného co bylo u Baťů a ve Svitu či co předváděl Chaplin ve svém filmu?
PS:zdravotní prohlídka závodním lékařem n dráze -všichni zaměstnanci nádraží nástoupí zítra v devět hodin svlečení do půli těla na druhé nástupiště.Muži u druhé koleje, ženy u třetí koleje.Jakmile bude projíždět v devět hodin vlak všichni vypláznou jazyk.Potvrzení o provedení prohlídky bude vydávat hlavní lampař n lampárně od půl desáté!Prohlídka je povinná!
07. 03. 2010 | 14:39

Tencokida Hnuj napsal(a):

zdesta

Hergot, teď jsem si teprv přečet titulek toho článku. Díky za komentář.

Gazdík
Beru zpět své návrhy na to, ať si vyberete jiný výtah. Vy do té party vedené Nývltem a Macháněm patříte už teď.

/Bratr Kalousek byl přece zvolen za KDU a občan Schwarzenberg za Zelené. Nebo ne ?/
07. 03. 2010 | 16:04

pavla napsal(a):

Levák: Samozřejmě je třeba, aby doktoři věnovali pacientovi čas potřebný k vyšetření či ošetření. Pokud ale zvou na určitou hodinu, tak o každém pacientovi vědí, co s ním budou dělat a jak dlouho přibližně toto trvá. Jenže oni to pro jistotu pěkně našlapou, aby ošetřili těch pacientů co nejvíc a pak tam čekáte jak blbec o několik hodin déle, než máte být. Občas se může stát, že je potřeba někoho vzít ze zdravotních důvodů přednostně, ale tu přijde jeden známý, pak další, který se předběhne a hodiny utíkají a vy pořád sedíte a čekáte.
Ale o to mně v tomto článku nešlo, ale o ten bordel v nemocnici vůbec.
07. 03. 2010 | 16:59

zdesta napsal(a):

Pavla: Vážená paní.Ptát lidí se nemusím.Moje obvodní patří pod Atlas.(zmiňovaná 31bud.)Původně jsem měl být operován v tomto zařízení a čekací lhůta byla 3 měsíce.V baťovce jsem byl odoperován za týden.(doma po 2 týdnech) Pokud se čeká u obvoďáka,tak čekám zrovna tak dlouho jak za komunistů.Nevím o co Vám jde.To s čím se setkáváme jako pacienti není o politických stranách,ale o profesionálních a lidských kvalitách zdravotníků.Já rozhodně nemíním baťovku nějak ochraňovat a tvrdit,že tam vše OK.(ani náhodou)Vlastník(majitel)nezaručuje vůbec nic,protože je jen člověk.Může být schopný,nebo může zkrachovat.Zrovna tak se to týká i nějakého představenstva.Zlínská nemocnoce funguje v podstatě stejně jak před 5léty a na radnici vládla ODS.Chamtivost,ziskuchtivost a podobné vlastnosti nenesou politické logo.Tyto vlastnosti jsou známy co svět světem existuje. Přeji příjemný den.
08. 03. 2010 | 08:39

pavla napsal(a):

Zdesta: Ale já jsem se nezmiňovala nikde, že kvalita záleží na tom,kdo vládne. Já jsem se zastávala pouze soukromých nemocnic, že neznamená, že když je soukromá, tak je špatná. Je to tak jak píšete, jen a jen o lidech. Všude jsou příjemní a naopak. Ale psala jsem o zkušenostech tam i tam. A pouze se na to dívám jako soukromý podnikatel, který by se měl snažit, aby firma vzkvétala, zákazníci byli spokojení, což mně u státních podniků i zdravotnictví nepřipadá běžné, protože všechno je všech a nikomu nemusí záležet na tom, jak firma prosperuje. Když neprosperuje, stát peníze nalije. Což u soukromíka většinou nejde.
Já jsem zatím na ten Atlas nikoho neslyšela si stěžovat. Právě naopak, narozdíl od Baťovky.
08. 03. 2010 | 11:20

PatientO.T. napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/mfdn...

Opravdu výkladní skříň.

Pokud by chtěl někdo namítat, že na vzniklé situaci má podíl i předchozí vedení kraje, musím souhlasit. Byla to koalice ODS/ČSSD.
08. 03. 2010 | 13:27

Zbyněk Matyáš napsal(a):

pavla:
Na zlínské oční jsem pravidelně vozil svou paní. Ona, jsouc účetní, nahlas trpěla nad neefektívností práce lidí na ambulanci, kde pobíhá a posedává více sester a vyšetřující lékař sám píše výsledek do kompu.
08. 03. 2010 | 21:20

Zbyněk Matyáš napsal(a):

LEVAK:
Třeba to nevíte, ale normovaný nejen čas na pacienta je už dávno. Na tom stojí bodový systém plateb od pojišťoven.
08. 03. 2010 | 21:21

pavla napsal(a):

Zb.Matyáš: Já jsem to spletla, měla jsem na mysli MUDr.Stodůlku na oční klinice a ta je soukromá. V Baťovce to asi moc růžové nebude.
08. 03. 2010 | 22:36

Luba napsal(a):

Pane Gazdíku,
to co jste stvořil je snůškou pomluv. S realitou to nemá nic společného.

Ředitel NTB Pšikal je člověk reformního ladění - inovátor. Je to lékař - skvělý anesteziolog, nikoli skvělý ekonom. Na ekonomické záležitosti má své lidi, od kterých očekává, že mu jeho vizi pomohou uskutečnit.
A když někdo něco dělá s jistou vehemencí, dopouští se chyb.
A když nemá šťastnou ruku ve výběru svých spolupracovníků, nebo nemá možnost tento výběr nějak ovlivnit, pak to není příliš šťastné.

Vím, že nynější ředitel KNTB má řadu nepřátel. A ti Vám, milý pane Gazdíku zřejmě poskytli data, na kterých jste svůj článek vystavěl.

Jinak,
KNTB je tím nejlepším zdravotnickým zařízením v kraji a pracují tam lidé velkých profesních a lidských kvalit.
O Vaší straně TOP-09, založené jedním z největších gaunerů naší politické scény, panem Kalouskem, se to při nejlepší vůli říci nedá.
09. 06. 2010 | 08:54

Jenda napsal(a):

http://www.imghosting.cz/images/77starostove.jpg
12. 07. 2011 | 02:00

socka napsal(a):

Pane Gazdík,nejlépe snížit daně odpočty na sociální a zdravotní odpočty podnikatelům na vše co je jen trochu možné praktycky všechno vše si podnikatelé odečtou s daní amy povl vše z peněz zdaněných to vše ještě kupujeme sdaní. V rospočtu peníze které státu dnes chybí by měli doplatit modří ptáci a spol!!!!!!!!!!!!
08. 09. 2011 | 16:22

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 10:50

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy