Kateřina J. je uvolněná

04. 05. 2009 | 13:29
Přečteno 13140 krát
Místopředsedkyně Strany zelených Kateřina Jacques je mi poslední dobou docela sympatická. Kam se hnu, tam se o Kateřině J. mluví nelichotivě, aspoň se mi zdá, všichni vytahují vystoupení v zábavném pořadu prvního kanálu České televize. Nakonec jsem si to pustil taky, abych ten strmý pád nadějné političky viděl. A není to žádná katastrofa. Zelená poslankyně přesně nedokázala vysvětlit, z čeho se skládá biomasa. A co má být? Je snad struktura ekologického topení tím nejdůležitějším kritériem pro politickou dráhu. Ve sněmovně o zákonech rozhodují poslanci (napříč spektrem), kteří nečetli ústavu, nemají základní znalosti z toho či onoho oboru, ale to je v pořádku. Sněmovna není parta nejmoudřejších republiky, která byla, pro naše obecné blaho, svezena na jedno místo. Zastupitelé nás zastupují, pijí alkohol, jsou občas nevěrní, používají parazitní slovní spojení (například: „tak já myslím“), anebo dokonce kradou. Jsou jako my. A všichni to víme, žijeme v tom, ale když se objeví sympatická blondýnka na obrazovce s matadorem, který by udolal i Obamu, tak se nám zhmotní v reprezentanta toho nejhoršího. Kolem nás řádí Íčka a Téčka, politické strany škrtají obsahy svých volebních a vládních prohlášení a nechali jen kapitolu „slibuji vám“ a my se rozčilujeme nad školáckou chybou.

Jistě, Kateřina Jacques by měla přesně umět odpovědět na Krausovu otázku, taky by to už dneska uměla, jistě se poučila, ale nedělejme z jednoho přehmatu katastrofu. Její vystoupení v „Uvolněte se, prosím“ bylo roztomilé. Že Václav Klaus nikdy neslyšel o globálním oteplování, je nuda, ale že si místopředsedkyně Zelených nevzpomene na biomasu, to je milé a lidské. Věřím, že práce Kateřiny J. je jinde. Éra neomylných encyklopedistů devadesátých let pomalu končí, informace dnes najdeme na každém rohu internetu. Věřím, že Kateřina Jacques s nimi umí pracovat a vyhodnotit je. Po jejím setkání s Janem Krausem je mi líto, že nevolím zeleně, ale třeba aspoň u voleb do Evropského parlamentu se dám přesvědčit. Uvidíme.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jamima napsal(a):

No tak kdyby paní Kateřina J. nevěděla nic o průmyslu v severních Čechách, pochopím to, není přece odborník na průmysl, ale jestli někdo sedí v parlamentu za stranu zelených a obhajuje její politiku a nedokáže voličům ani vysvětlit, proč je jejich varianta lepší než staré způsoby topení a v čem spočívá, tak ať jde do háje. Kdyby měla paní Jaques alespoň trochu studu a osobní hrdosti, stáhla by kandidaturu sama.....
04. 05. 2009 | 13:36

Michal Macek napsal(a):

tady nejde o to ze nevedela co je biomasa ale o to jak zareagovala - lidove receno cumela jako puk s otevrenou pusou (!) a nevypravila ze sebe slova

jak spravne rikate je jedno ze si nevzpomela na to co je biomasa - de o to ze to nebyla schopna priznat - jak uz tu psala pani Vendlova: mela rict hned "je ted ste me nachytal - fakt si ted nevzpomenu na definici biomasy" a ne cumet jak pero z gauce s bradou na zemi

hezky den
04. 05. 2009 | 13:37

JQ napsal(a):

Jeji absolutni neznalost problematiky, ve ktere se Zeleni silne angazuji, je trochu k smichu, trochu k placi, ale u politiku je to pomerne normalni. Do kazde debaty jdou pripraveni poradci a na pripravene tema blaboli naucene fraze ve snaze pusobit inteligentne a vzdelane. Kdyz se pak dostane takovy politik do poradu, ve kterem musi reagovat na necekane otazky, ohen je na strese :)

Na KJ mi ovsem mnohem vic nez jeji "odbornost" vadi jeji charakter, ktery nam v cele sve krase predvedla pred volbami do PS 2006. Vzpominate si, jak kvuli jejimu krivemu obvineni byla zruinovana kariera policity Cermaka, ktery byl navic zranen s trvalymi nasledky priznivcem strany zelenych? Katerina si zrejme myslela, ze na ni se zakony nevztahuji, kladla policistovi odpor, hystericky mu nadavala a jecela, nacez ji zpacifikoval a nalozil do auta. Dokonce ho obvinila, ze nemel sluzebni odznak, ale predtim mu ho sama strhla (videl jsem video zakroku). Policistu navic ocistily soudy, ovsem jeho zivot uz byl zruinovan tak jako tak.

Opravdu ma ve verejnem zivote co delat clovek, ktery je kvuli mrzkemu zisku poslaneckeho mandatu ochoten znicit zivot jineho cloveka? Podle me by nekdo takovy mel chodit kanaly a ne se jeste hrde ukazovat pred televiznimi kamerami.

Doufam, ze ji to volici spocitaji, stejne jako cele SZ.
04. 05. 2009 | 13:39

karel matousek napsal(a):

Taky si myslim. Vrhla se na ni spousta lidi (hyen), hlavne muzu, kteri zrejme maji problemy se zenami, ktere jim nesedi...
Internetova diskuse byla v tomto smeru poucna, radeji nebudu citovat, zvlaste idnes.cz. bylo otresne.
04. 05. 2009 | 13:40

Borovec napsal(a):

Doporucuji Interview na CT24 s Alenkou Boruvkovou, kandidatkou to na mistopredsedkyni CSSD. Zaludecek mi lital a bylo mi ji lito ... takova je holka jednodussi ... http://www.ceskatelevize.cz...
04. 05. 2009 | 13:48

Béda napsal(a):

Autor,

Jsem odlišného názoru. Paní Jacques je MÍSTOPŘEDSEDKYNÍ strany zelených a jako taková se podílí na formulaci ekologického programu a jeho lobbování ve vládě a v parlamentu.

Neznalost jedného ze základních pilířů politického programu který její strana prosazuje ji v mých očích totálně znevěrohodňuje a jako političku deklasuje.

Je to něco podobného jako kdyby hodinář neznal základní princip fungování hodinového stroje a řečnil o hodinách v referátu na sjezdu hodinářů.
04. 05. 2009 | 13:55

Pepa Řepa napsal(a):

Matoušku, už se hlásí další úchyl.
Asi jsme viděli každý jiný pořad.

Jinak je článek taková hezká předvolební agitka.

Nojo, ona ta Kačenka všechno vědět nemůže, tak zapomeńme na to, že za pád vlády může ženská ješitnost. Burš měl oči jen pro ni, Jakubkové nepochválil jak jí to sluší, od Zubova nekoupil mazaninici, aby měl doma klid, tak je vyloučil a bác.

Pec nám spadla, až jsme z toho byli v Hybernský perplex.

Tak to hodíme na Klimatěnka a honem k volbám volit žabičkáře.
K čemu ta omáčka okolo?
04. 05. 2009 | 13:57

kancelarska_mys napsal(a):

Pane Minaříku, nesouhlasím s Vámi. Paní Jacques je členkou nejužšího vedení politické strany, měla by tedy politický program znát velmi podrobně a měla by ho umět srozumitelně vysvětlit komukoliv, nejen bystrému Krausovi, ale i jednodušším lidem, kteří stranu zelených podporují.

Být to v jiné zemi (Německo, Rakousko, Skandinávie, Británie), odstoupila by po takové mediální katastrofě sama.
04. 05. 2009 | 14:05

martys napsal(a):

pan Minařík asi taky nepochopil.....anebo nechce pochopit.....a jenom omlouvá neomluvitelné
04. 05. 2009 | 14:07

neo napsal(a):

už jste někdo někdy viděl jiného politika v Uvolněte se nebo jiném pořadu, kde dostává otázky na které není připraven?

Troufnu si tvrdit, že ani jeden by nebyl schopen odpověď, a to vždy na otázky týkající se jeho rezortu či programu.

Tím nehájím Kačku Jacques, je to čistě její věc, že se nechá znemožnit před národem.
04. 05. 2009 | 14:08

dříve ruda napsal(a):

na Primě tvrdila, že měla blackout, neb byla nervózní. Není na tyto pořady prý zvyklá. Načež jako důkaz honem vychrlila něco technických dat kotlů, výrobců a nebyla k zastavení.
Ještěže je tu pan Matoušek. Asi budu taky úchyl, nebo mám problémy se ženami. Díky za diagnózu. Mám poslat třicet kaček?
04. 05. 2009 | 14:14

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Borovče, Pssssst!

Začala předvolební kampaň Balbínovy poetické strany, nazvaná: BALBÍNA

Vychází z předpokladu, že každý stárnoucí pukl, alfa-samec tupého stáda, si rád zvyšuje sebevědomí a obnovuje chov za pomoci blonďatých dlouhonohých stvoření,krasavic poněkud jednodušších názorů.

Za tímto účelem byla Balbínovou poetickou stranou vypěstována nová hračka pro pukly: BALBÍNA.

BALBÍNY jsou neobyčejně náročné na údržbu a obvykle objekt finančně zruinují. Pokud se to nepodaří, mají za úkol dosáhnou rozvodu se současnou partnerkou, případně otěhotnět.

BALBÍNY již byly nasazeny do všech politických stran. Jedné se podařilo svrhnout vládu, jiné porodit, další otěhotnět a obzvláště vyvedený kosek, bude -po recyklaci- kandidovat v ústeckém kraji.

Pokud by se nám nepodařilo do podzimních voleb stát destabilizovat, máme v rukávu žolíka.VŘBR.
Velkou Říjnovou Balbínskou Revoluci.

Už víte, koho máte volit?
04. 05. 2009 | 14:14

neo napsal(a):

Pepa Řepa:

joo, Brožovou (neplést s Polednovou jako již někde na jiném blogu), Paroubkovou, Borůvkovou... vždyť socdem is sexyyyyy
04. 05. 2009 | 14:16

Gerd napsal(a):

Pane Minaříku,
píšete, jakoby záchrana naší země stála na Kateřině Jacques. Přitom se jen jedná o to, zda jí její vystoupení voliči Zelených odpustí či nikoliv. Nikomu dalšímu do toho nic není, vč. p. Karla Matouška - tedy pokud není voličem Strany Zelených.
Ty ostatní řeči o ženách, nadějné političce, sympatii, apod. si nechte od cesty. Politik má vliv na osudy občanů a tudíž by na něj měly být větší nároky než na kohokoliv jiného.
Paní Jacques nejspíš žádnou trému neměla, prostě nevěděla v té době, co je biomasa. Je to její mínus a voliči jí je zřejmě započtou k těm spoustům plus, které tato mladá nadějná politička zřejmě vyprodukovala. Když Paroubkovi a Topolánkovi prošly skandály s milenkami, Čunek ustál spoření na sociálních dávkách, Řebíček zakázky vlastní firmě, je nevědomost paní Jacques naprosto nezajímavá dalšího komentáře.
Nechte její zhodnocení na voličích Strany Zelených. Nikomu jinému po tom nic není.
04. 05. 2009 | 14:23

Brožová napsal(a):

áá Karel Matoušek .. slavný ochránce žen a mentálních améb před hyenami a zamindrákovanými úchyly... :)))
04. 05. 2009 | 14:25

Hurá napsal(a):

Jak se vlastně ta mařena Kateřina jmenuje původním jménem ? Ví to někdo ?
04. 05. 2009 | 14:39

Luba napsal(a):

Paní Kateřina Jacques je inteligentní a sečtělá žena, zabývající se, pokud vím, především sociologií.

Právě proto, že je to výjimečná a nezaměnitelná osobnost, je terčem oněch vtípků a dehonestací.

Mnohý pitoma, který biomasu denně spásá, ji neumí definovat.
To je běžné.

Ale když si nevzpomene pana Kateřina, tak to je rázem do nebe volající, nepřípustné, trapné. Musí to být daleko větší kráva, než já jsme vůl - což je osvobozující poznání.

Hleďme - atraktivní erektilní blondýna, vysoce vzdělaná na cizorodých univerzitách neví, co je to bio-maso, co přece každý ví, že se to cpe do kotle a z druhý strany z toho padá elektřina!!!

Paní Kateřina poskytla mnohému příslušníkovi masové vzdělanosti očistný zážitek:

"Podívej se mámo, jak je ta zelená kráva blbá! No to je neuvěřitelný! Melouny nevolit! Ne! Ne! A ne! Z našeho jaderného krajíce si ujídat nenecháme!

Planeta je modrá, a bez zelených bude ještě modřejší! Říkal to pan präsident v televízi! A také říkal, že žádné ničení přírody nikdy neviděl. Já taky ne-e. A ještě pan präsident tvrdil, že ekonomická krize přejde sama jako chřipka ... Hep-čí, něco na mně asi leze. Je to ta prasečí nebo mexická? - Prej to přejde samo - ještě že máme takového prezidenta ...

Ex post:
Náhrobní kámen pana Nováka je třeba řádně ukotvit. Ten vítr je po zaplavení Holandska nějak silnější, a silnější ...
04. 05. 2009 | 14:41

myrta napsal(a):

Já to vidím tak,že Kateřina J. je politicky odkecaná.Kromě autora a p.Bursíka není nikdo,kdo by ji omlouval.A ty dva hlasy ji nebudou stačit.Jinak mě je jí trochu líto,určitě chtěla vystoupením u Krause zvýšit svoji popularitu.Neplánovaně se stal opak.Všude jinde by odstoupila,ale když ono jde o prachy,to i ostudu přežiju,že paní Jaques?
04. 05. 2009 | 14:43

dříve ruda napsal(a):

Luba:
"na cizorodých univerzitách?" Tak to jo, to dávám zpátečku. To bude lumen.
A u političky mi kvality typu: "atraktivní erektilní blondýna" jsou vcelku ukradené.
(Kam na to chodíte...)
04. 05. 2009 | 14:49

neo napsal(a):

Luba:

jooo, president lže. Kdyby dával pozor, tak ví, že za změny klimatu může člověk ! už mamuti to věděli, když jim roztál led pod nohama.
04. 05. 2009 | 14:51

Pepa Řepa napsal(a):

To Hurá
Kateřina Biomasa Jau-Jau Žáková byla členkou známého pražského dua Pajer Sisters.
Jejich otec proslul tím, že uměl nejlépe v celé Praze vyfotografovat v komunální fotografii smrada s medvědem.

Věren Mageriho heslu, že je nejlépe si najmout člověka, který si zase najme člověka, stál na začátku potravního řetězce (neplést s obchodním řetězcem) na jehož konci stál jistý Tomki.

Tudíž dnes o sobě prohlašuje, že byl fotografem Václava Havla.
04. 05. 2009 | 14:51

Hajný napsal(a):

To Pepa Řepa:
Ještě bude veselo.Socani v Ústeckém kraji se bouří.Takže uvidíme,jestli zvítězí hmnota nad duchem.
Jinak místopřísežně prohlašuji,že s očekávaným přírustkem do Paroubkovic rodiny nemám nic společného.

Ať žije VŘBR!!!
04. 05. 2009 | 15:01

Petr Havelka napsal(a):

Také se přidávám na óbhajobu Kateřiny J.. Dobrou "znalost" podstaty akciových společností projevil i Mudr Julinek, což k jeho budoucí funkci považuji za tristní. Nějaka potentočkovaná biomasa může jít k šípku.

http://www.youtube.com/watc...
od 5 minuty
04. 05. 2009 | 15:04

Ládik napsal(a):

Kdybych ve své profesi nevěděl, o čem veřejně mluvím, nejenže by mě zákazníci kopli někam, ale také Komora by mě dozajista vyloučila a marně bych na pracáku loudil práci, podobnou té minulé. U politiků to tak asi nefunguje, to jsou jiní lidé. Lepší kasta. Jenom se futrujou a kálí.
04. 05. 2009 | 15:04

jaryn napsal(a):

Pane Minaříku,

stojí-li mj. program zelených na využívání biomasy, s čímž souvisí ne nepodstatná změna priorit státu, tak by to místopředsedkyně aspoň v principech znát měla.
Její tristní vystoupení pouze potvrdilo, že v politice už dnes může být i naprostý pitomec, koho jsme naložili, toho vezeme, a že voliči téhle mozkové perly si musí rvát vlasy a hanbou se doma za rohem fackovat.
Zkrátka je to obyčejná křupka a protekční fracek s moderním green mimikry na jednoduché tvářičce, nic víc se najít nedá.
04. 05. 2009 | 15:08

Pepa Řepa napsal(a):

To Hajný
to by byla rána. Víte kolik stojí renovace uvedené dámy?
Za ty prachy by byly dvě Ljuby Hermanové.
04. 05. 2009 | 15:08

Hajný napsal(a):

to Pepa Řepa:
Údajně má kandidovat za Litoměřický okres.Podle přísně důvěných (stejně se všechno vykecá)zpráv se několik organisací na okrese i v kraji bouří.Někdy v druhé polovině května mají být volební konference,škoda, že nejsem člen a nemohu si poslechnout její moudra osobně.A zjistit,zda se dá recyklovat i mozek.
04. 05. 2009 | 15:16

Jamima napsal(a):

Ano, mozek se dá recyklovat zcela běžně, někteří naši politici obdrželi dokonce repasované mozky svých neolitických "předskokanů", ovšem se sníženou gramáží (úbytek je zapříčiněn mechanickým odřením při čištění závitů).
04. 05. 2009 | 15:22

Pepa Řepa napsal(a):

To Hajný
snadná rada:Kanibalismus.

Kdysi jsem četl, že kdosi dělal experimenty s myškama a labyrintem. Když myška našla cestu, preparovali mozek a dali ho do žrádla další myši. Šla přímo.

Pak jsem slyšel, že kdosi někde našel preparovaný mozek Alberta Einsteina v láhvi od okurek.

Nenapadá Vás něco? Pro nás je láhev nepoužitelná. Chytrá Balbína, záruka průseru.
04. 05. 2009 | 15:29

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva urážlivé a vulgárně dehonestující texty (jeden byl cosi o vykřikování při orgasmu, druhý pak prvního nazýval úchylem), které jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal
04. 05. 2009 | 15:35

Hajný napsal(a):

to Pepa Řepa:
Konečně mne někdo osvítil.A já proč jsem tak snadno domestikovatelný.Protože mám rád hovězí.Tedy kanibalismus.
04. 05. 2009 | 15:41

dříve ruda napsal(a):

konečně něco zajímavého a cenzor to smaže :-(
Orgasmy a ňadra jsou, jak jsem za určitý čas vysledoval, přece na Centru v neustálé permanenci.
04. 05. 2009 | 15:42

Hajný napsal(a):

to Stejskal:
Včera jste se zmínil,že Vám nějaká blogerka zahltila schránku fotografiemi.Pokud mezi nimi byly fotky lepých děv,nemohl byste některé dát tady na nástěnku?Abychom si ohřáli oči v tomto pošmourném dni.

Přeji hezký den.
04. 05. 2009 | 15:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Hajný,

musím Vás zklamat (i já byl mírně zklamán ;-) Šlo o dva zcela standardní portréty, z nichž jeden zde dokonce doplňuje blogerčinu vizitku. Akorát jsem je dostal v takovém rozlišení, že bych si je byl býval mohl zvětšit na formát A0 a vylepit na zeď.
;-)

Ale jinak podobných obrázků, které po mne žádáte, najdete na internetu nepřeberné množství ;-) Stačí zadat pár vhodně zvolených slov do google ;-) Žertuji, samozřejmě.

Libor Stejskal
04. 05. 2009 | 16:02

iga napsal(a):

To Hura: Nejsem si uplne jista, ale myslim, ze je to sestra studentske listopadove aktivistky Moniky Pajerove - takze Pajerova.

Kacka se pak za tyden omlouvala na Prime, ze to bylo klasicke okno:-) Ja to beru, mam pro to pochopeni. Taky rikala, ze si sice urizla ostudu ale ze tim vystoupenim nikoho krom sebe neposkodila a nikoho tim ani neobohatila. To je pravda. Mne spis prekvapilo, ze se na te Prime omluvila. Ja jsem si myslela, ze u Krause chce byt vtipna a nemysli to vazne - ze to prekvapeni a nevedomost jen hraje:-)))
04. 05. 2009 | 16:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, že zelené vnímám jako stranu, která cílevědomě rozbíjí dopravní, energetickou, potravinovou a obrannou situaci tohoto státu - zakázat auta, topit hnojem a okamžitě vyhlásit válku Americe - úžasný program. Destabilizovat, destabilizovat, destabilizovat a kdo to platí ten jejich internacionalismus. Družit se prostě musí nadnárodně, protože v jednotlivých zemích jsou už profláknutí a k smíchu.No a ve sjednocené evropě mají ty své spravedlivé jožky a jiné rudé bandity. Drahý oblek a batůžek přes rameno, úžasné, salonní mičurinci. Navíc brčálníci zneužívají zelenou, a většina z nich nerozezná jedli od smrku, a že o tom něco vím: http://wbgarden.com/nove/ei...
Jak by to mohohlo dopadnout, kdybycho ekopošukům dali opravdu zelenou: http://zpravy.idnes.cz/za-d...
Ostatně lépěji zde: http://olser.cz/1436/japonc...
04. 05. 2009 | 16:05

iga napsal(a):

Nechtela jsem zahltit blog stejnymi komentari - centrum mi ale trikrat ohlasil chybu... Tak prominte
04. 05. 2009 | 16:05

stejskal napsal(a):

Nic se neděje, paní igo,

to se zde občas stává každému (a popravdě řečeno nevím, čím to je). Když na něco podobného narazím, dubletní příspěvek smažu.

Hezký den.

Libor Stejskal, editor blogů
04. 05. 2009 | 16:08

Hajný napsal(a):

to Stejskal:
Já vím,že žertujete.Ale na ty stránky já nemohu.Jednak mne to nikdy nezajímalo a jednak,co kdyby na to přišla moje nejmilostivější manželka.Sice,prý,počítači a internetu nerozumí(já ostatně také ne),ale v některých věcech se ženským nedá věřit,prý ani to,že jdou pro mléko.

Takže mravně nezávadná,editorem schválená, fotografie by prošla.No škoda.
04. 05. 2009 | 16:27

valdštejn napsal(a):

Já tedy nevím , ona a atraktivní blondýna ? Vždyť s tím předkusem vypadá jako Marchusja
04. 05. 2009 | 16:30

Honza napsal(a):

Souhlasím s autorem - paní Jacques v tom televisním pořadu opravdu nezazářila, možná ani není moc chytrá, ale kupříkladu takový Dr. Rath je velmi chytrý a nepochybuju o tom, že Ing. Tlustý ví přesně, co je biomasa, a přesto je rozhodně volit nebudu. K.J. kandiduje za stranu, která se chová slušně, je pro NATO a spolupráci s USA, pro evropskou integraci a proti bolševikovi, a k té jaderné energii nakonec dospějou, Bursík to dává najevo docela jasně. V tom výběru, který se mi k evropským volbám nabízí, lepší alternativu nevidím (jestli někdo jo, dejte mi vědět). Čert vzal biomasu, já je budu volit.
04. 05. 2009 | 16:49

Čochtan napsal(a):

Člověk tu Káču pochválí, aspoň něco kladného na ní najde (dlouho jsem hledal) a pak ho smažou. To sem si nezasloužil ! Já to řeknu mamince !
04. 05. 2009 | 16:59

Béda napsal(a):

Honza,

KJ a její strana se chovají slušně... Třeba se před eurovolbama opět popere s policajtama na nějaké taškařici.

Strana Bursíkových zelených jsou nezelení vyděrači ostatních koaličních stran a dovnitř se Bursík chová jako generalissimus.
Čeští zelení jsou sice bilaterálně pro radar i když v republikovém usnesení mají, že jsou proti.

MOžná Balbínovci anebo Spolek přátel piva jestli kandidují?
04. 05. 2009 | 17:07

Admirál napsal(a):

Honza - nesdílím Váš zápal pro SZ a to přesně pro některé důvody, které uvádíte. Také nesdílím Váš názor, že se SZ "chová slušně" - potažmo slušněji než ostatní strany.

To neznamená, že v případě K.J. použiji připravené plivátko (jak vždy v obdobných případech trefně píše Pepa Řepa).
04. 05. 2009 | 17:28

Jirka napsal(a):

Nejlepší na tom všem je, že Kateřina Jacques je ve skutečnosti jedním z nejvěrohodnějších, nejinteligentnějších a nejvzdělanějších českých politiků. Kéž bychom takových měli víc.
04. 05. 2009 | 17:29

Admirál napsal(a):

Honza - nesdílím Váš zápal pro SZ a to přesně pro některé důvody, které uvádíte. Také nesdílím Váš názor, že se SZ "chová slušně" - potažmo slušněji než ostatní strany.

To neznamená, že v případě K.J. použiji připravené plivátko (jak vždy v obdobných případech trefně píše Pepa Řepa).
04. 05. 2009 | 17:29

sasa napsal(a):

Slysel jsem, ze Katka Jau Jau ma estrogenovou clonu, taze zadny problem ji netizi
04. 05. 2009 | 17:49

člen SZ napsal(a):

vidíte a já zase skutečnost, že člověk který má ambici změnit energetickou koncepci státu, potažmo Evropy či světa a pro něhož je to jeden z hlavních bodů politického programu nezná co vlastně prosazuje jako dosti diskvalifikující. Z vystoupení Kateřiny jsem měl pocit, že se jedná o reklamu na jadernou energetiku...
ve skutečnosti se ukázalo, že Kateřina jež pomáhala svému milenci Bursíkovi odstranit ze SZ autentické zelené je pouze kavárenská politička...
04. 05. 2009 | 17:52

Honza napsal(a):

Jestli "autentická zelená" je paní Zubovová nebo Jakubková, tak jste mi dodal další argument, proč volit paní P.J.
04. 05. 2009 | 18:15

Líný černý pes napsal(a):

to Pepe Řepa :
A jaký program nabízí Balbínova poetická strana psům?
04. 05. 2009 | 18:22

Jerry napsal(a):

Je vidět Vážení, že jste neviděli ani nečetli seriál Jistě pane ministře a Jistě pane premiére. Jinak byste se nemohli takhle divit úrovni našich poslanců. Národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. A bohužel množství inteligence na zeměkouli je konstantní.
04. 05. 2009 | 18:26

Elisabeth napsal(a):

Lubo
vystihla jste to presne. Tohle stvani mi jde na nervy. Me je Jaques sympaticka. A vzdy byla.
04. 05. 2009 | 18:31

siven napsal(a):

Dobrý den, Pane Stejskale,
Škoda, že jsem zavítal příliš pozdě na tuto diskusi : zajímalo by mě, kterak lze hanlivě líčit zcela přirozený jev (vykřikování při orgasmu). ;))

Jinak k této předvolební agitce se raději ani vyjadřovat nebudu. Kdo viděl výše zmíněné tragikomické interview a má všech pět pohromadě, určitě pochopil, že problém netkvěl jenom v neznalosti biomasy... Hodí se různé definice tohoto cirkusu; jako např. "Jak dokázat co nejpitomějším způsobem špatně zodpovědět otázku, 5x po sobě a pokaždé jinak“.

Holt pokud zrovna nejsou poslanec či poslankyně podvodníky, mafiány, nebo hulváty, jsou přinejmenším blbí jak pumpa.
Máme to do těch eurovoleb ale pěkné vyhlídky…
04. 05. 2009 | 18:32

JQ napsal(a):

2 Honza:
Kdyby tak, jak zametl Bursik s vnitrni opozici, s ni zametl Paroubek nebo Topolanek, tak mu to davaji vsichni "novinari" sezrat, dokud nerezignuje. Bursikovi to ovsem proslo, jako by se nic nedelo. Pro zapomnetlive dodavam, ze Bursik na sjezdu mimo jine prosadil zkraceni mandatu tem, kdo s nim nesouhlasili a vylouceni tech nejhlasitejsich odpurcu.

Ono chovani slusne je jenom poza navenek, viz napr. Bursikovy SMSky o vlastnich poslankynich.

A napr. socani splnuji vsechna kriteria, ktera jste uvedl. Az na ty "bolseviky". Stejne si po volbach netroufnou jit do koalice s komanci a skonci to velkou koalici CSSD - ODS. No a i kdyby sli do mensinove vlady podporovane kscm, mozna by bylo hospodareni statu jeste lepsi nez v koalici s ODS (jednobarevne vlady snaze snizuji deficity, viz napr. Zemanova kniha Jak jsem se mylil v politice).
04. 05. 2009 | 18:39

Pepa Řepa napsal(a):

To LČP
předvolební gulášek Bobika.
04. 05. 2009 | 18:46

Al Jouda napsal(a):

Strana, která zakazuje topit uhlím, je politická mrtvola.
04. 05. 2009 | 19:03

Allan napsal(a):

Nevysvětlení biomasy toleruji, ale odmítnutí návrhu zákona o referendu neberu, s vlastním návrhem nepřišli. A že podpořila nový policejní zákon a trestní zákoník, tak to nechápu, když ji samotnou zmlátili. Za to by měla kandidaturu stáhnout. Pokud občané půjdou volit, trafiku v Bruselu nezíská. Už jste paní poslankyně přemýšlela, co budete dělat po volbách?
04. 05. 2009 | 20:21

Petr Bilík napsal(a):

Jistěže má pan Minařík pravdu. Nejsem příznivcem K. J., nejsem jejím odpůrcem, jen mě fascinují rozumbradové, kteří jsou permanentně připraveni nabídnout rychlé reakce a neomylnost. Všem jim přeju stálý dohled ze strany jejich klientů či zákazníků, anebo - jsou-li ve státní správě - občanů této inteligencí prorostlé země...
04. 05. 2009 | 20:26

Pepa Řepa napsal(a):

To LČP
A jaký program nabízí Balbínova poetická strana psům?
----------
Když budete volit Balbíny-budete k smíchu.
¨
Když budete volit některou z parlamentních stran-budete mít do měsíce pocit, že máte lepru.

Co je horší?
04. 05. 2009 | 20:35

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Jasně, pane Minaříku, vždyť když nejde o život, jde o h***o, žejo. Co na tom, že zelená místopředsedkyně mluvila páté přes deváté o jednom ze zásadních bodů zeleného programu, vždyť i ten Minařík plácá o prezidentovi vlastní nesmysly o tom, že prý nikdy neslyšel o globálním oteplování. Je přece jedno, co kde který politik či novinář plácne, nakonec voliči stejně někoho zvolit musí a české novináře stejně málokdo bere vážně.
Taky dobrá metoda oblbování lidí.
04. 05. 2009 | 20:48

Evropan napsal(a):

Po shlédnutí pořadu Uvolněte se na You Tube jsem nabyl dojmu, že moderátor pan Kraus byl předem rozhodnut paní K.J. zesměšnit, v čemž mu ona nevědomky a svou důvěřivostí v jeho dobré chování, velmi pomáhala.Možno se ptát proč asi a za jakých okolností si jí do studia pozval a jestli za tento pořad byl odměněn jak se patří.Prokázal tím jistě velkou službu všem politckým protivníkům ekologického hnutí a hlavně prvnímu občanovi státu.Podobný pořad, kde prominentní politička je zesměšňován v televizi, která má plnit úlohu neutrálního media, je možný jen v ČT.
Pane Minaříku, mohl byste mi prosím stručně vysvětlit, co to je biomasa?
04. 05. 2009 | 21:22

Karel napsal(a):

Mě také nevadí, že Káťa neví co je biomasa, líbí se mi, že dovede krásně pištět ( v soukromí ) a na veřejnosti ostatní peskovat co nevědí a neumí. A tak si jednou se ssvým machrováním naběhla. To se stává.
04. 05. 2009 | 21:23

ventos napsal(a):

milý pane Minaříku, žijeme v paradoxní době, kdy se pořád zvyšuje pošet lidí s vysokoškolským a "vysokoškolským" vzděláním, ale zároveň kupodivu ubývá lidí, kteří něco umějí nebo něčemu rozumí ... a pak přichází ta Vámi demonstrovaná berlička, že to vlastně není potřeba, ale to je skutečně nesmysl ... kdo pak podle Vás třeba formuluje tu jejich zelenou politiku ? že by nějaký lobista s tlustou peněženkou ?? nebo parta posedí u láhve peprmintového likéru ??

kdysi v indiánkách bývala žertovná postava Massa Bob, trochu natvrdlý a s příšerným dialektem, dnes tady máme jakousi inovaci, které bychom mohli říkat Biomasa Bob, a svět vypadá přece jen o něco veselejší
04. 05. 2009 | 21:47

vlk napsal(a):

Pánové Minaříku a matoušku,

jak byste asi tak označili vystoupení tzv. političky Jacques, kdyby zastupovala stanu, s kterou byste měli zásadní ideový problém?

To její číslo u Krause je "skvostů české politické scény , s kterým s e může měřit jen památný Jakešův projev v Červeném Hrádku! Předvedla s ejako dokonalá Kabrhelka. Pan Minařík je nejspíš příliš mlád, aby věděl, co ten termín znamená, pan matoušek byl v emigraci, takže nejspíš rovněž nezná přesnou diagnozu toho pojmenování. Stačí ovšem, když si za to dosadíte cokoliv , vyjadřující na jendé straně hloupost, na druhé s traně suverenitu a nadutost!
Tahle osoba vtrhla suverénně do české politiky, rozdávajíc rozumy napravo nalevo. stejně jako ostních 6, slovy ŠEST , původně, Zelených / navrch, ve spod modrých/ poslanců. Kteří si vymohli ČTYŘI ministerské židle!
Kabrhelka zastává z gruntu zelenou politiku, byvše tázána na její elementární konkrétní obsah , aby měl každý člověk jasno, co a jak, na co ted y vlastěn dostane dotaci, ukázalo se, že vůbec netuší, co to znamená! Ale hlavně , že to politicky prosazuje! Vám se to nezdá být naprosto panoptikální trapnou taškařicí? Zejména když je to doplněno blekotáním nepřipraveného školáka z první třídy pomocné školy? mísato toho, aby prostě přiznala barvu a řekla - promiňte vážení diváci a pane Krausi, ale já tyhle detaily jaksinevím. ale zjistím to a pověsím zítra a své webové stránky. Napříkald Vypadalo by to sic e také trapně, ale mělo by to nějakou fazovu.
Ostatně stejné smutné kino, jaké předvedla Jacques u Krause předváděli a předvádí sinice v parlamentu celou dobu svého působení!
To bylo řečí o politice nového typu, o politice založené na morálce a ekologii a nikolvi na lásce k židlím!Politika s charakterem a morálkou. Čunkiád a ukázala naprosto přesvědčibvě, zač je toho v zelém loket. Moralistní řeči, silácká slova a- no a Salichov, justiční mafie a audit s tm, že čunek sito mohl nahrabat na fingovaných služebních cetsách a to prý dělal každý... Stejně trapný výkon jako Kačenka u Krause. jen daleko méně zábavný pro publikum.
Ne dosti na tom. Pánové ,vy tu osobu berete v ochranu. prý jsou media my ostatní, co s i o ní myslí, to co si myslí každý soudný divák onoho výstzupu, na ni zlí, netolerantní anepřející. Mluvíme o té samé personě, co nekompromisně vylučovala z partaje mimo jiné zákládající členy té partaje, dvě poslankyně a řadu dalších. bez mrknutí oka.!
Tohle všecho si lidé, co čtou zdejší blogy pamatují. Být inkvizicí jí šlo na jendičku. Jste si jistí , že vůbec vědlěa , , když hlasovala palcem dolů, co dělá? Nebo jí stačilo, co jí řekl Bursík, že má udělat?

Myslíte si, že někdo takový má být v záknodárném sboru tohohle státu, kd e rozhoduje o našich osudech?
Za sebe říkám -ne.
Ať s e ta osoba , z protekční rodinky s protekčním stínem politického turisty Bursíka konečně začne ve svých nějakých 35 letech konečně začně živit nějakou poctivou prací. Zatím je to pro ni neznámý pojem. Jako biomasa.
04. 05. 2009 | 21:48

Michal J napsal(a):

Nehodnotim to, jakym zpusobem KJ reagovala (skolacke mlceni), to urcite nebylo dobre, ale neznalost presne definice biomasy podle me neni tragedii, ani u zelene poslankyne. Navic to nebylo tak, ze nemela vubec sajnu, jeste Krausovi spravne rekla, ze ji muze dostat v plynnem stavu, takze to podle me byla kombinace stresu pred kamerami se zkusenym a ostrym moderatorem a neznalost DETAILU o biomase.

Ja nikoho nebranim, pouze chci rict, ze (bohuzel) KJ stale pravdepodobne patri do te chytrejsi poloviny Parlamentu, takze by bylo dobre zacit 'odspodu', kdyz uz se chteji diskuteri rozhorcovat. Chtel bych videt vetsinu zdejsi mudrcu, kdyby sedeli na sofa u Krause, jak by jim zadrhavalo... (sami by tomu potom doma u TV asi neverili).
04. 05. 2009 | 22:10

xres napsal(a):

Hezký PR text, Káča to nemohla napsát sama, tak se musel holt někdo najít. Ano - nic neví, totálně intelektuálně a lidsky vybuchla, no a my pustíme text jak to bylo milé a lidské. Pane Minaříku - ještě, že jste napsal že SZ nevolíte, já už totiž myslel, že to je koupený text, no a teď můžu být klidný. Vy si jen tak z dlouhé chvíle doma sednete a napíšete text o tom, jak je KJ milá a lidská.
Máte čtenáře za blbce?
04. 05. 2009 | 22:11

iga napsal(a):

Vlku opravdu ani nepripoustite moznost, ze by ji to v tu chvili pred lidmi ve studiu, kamerami a Krausem proste jen vypadlo? Mne totiz pripada opravdu neuveritelne, ze by to fakt nevedela... Ja bych to videla spis jako hodne neprijemne "okno". To se muze stat kazdemu at uz je z protekcni rodiny nebo self-made-(wo)man. Dodnes s hruzou vzpominam, jak jsem si u maturity z anglictiny nemohla vzpomenout na plural slova woman! Nakonec me anglictina zivi:-)
04. 05. 2009 | 22:13

vlk napsal(a):

iga
ne nepřipouštím. ne po tom jak jsme ji párkrát viděl v bedně každého mistrovat. ne po tom, jak suverénně hovořila o svých kontrahentkách na sjezdu zelených a při vylučování.
A pokud nao, měla přiznat barvu. jak jsem ostatně napsal.

ink by mne zajímalo, jak Michal K.
poznal že KJ patří do chytřejší poloviny parlamentu čím to jako někdy prokázala?Rád s e nechám překvapit. Třeba tím, že dělá to, co jí řekne Bursík? A že bezskrupulozně byla připravena převzít z protekc e post místopředsedkyně sněmovny? když má Topolánkova neofic tohle židli, má ji mít i Bursíkova neofic?
04. 05. 2009 | 22:24

Aranka napsal(a):

Ano Vlku, díky - konečně stručný a jasný rozbor.
04. 05. 2009 | 22:25

Germanicus napsal(a):

Vlk:
Trochu z jiného soudku, ale možná Tě to bude zajímat. Úřad vlády ČR spustil kampaň, kde propaguje Národní protikrizový plán (NPP).Viz: http://www.podrzimevas.cz
Na těch stránkách se píše:
"Ekonomická krize nevznikla v České republice. A také neskončí, dokud se neobnoví světová poptávka. Vláda Mirka Topolánka ve spolupráci s předními ekonomickými odborníky NERV připravila řešení, která pomohou občanům a firmám přestát těžkou dobu."
V dnešních HN (4.5) na str.7 je inzerát (podobné jsou i v Metru kde se k tomu ještě doslova píše: "Tento program boje s dopady krize jsme začali uvádět do praze loni v ŘÍJNU, mezi prvními v EU..."
To zvýraznění je ode mě.
Takže milý vlku od října už Mirek Topolánek bojuje proti krizi!!!
To je pecka jako celá Kateřina Jacques...
04. 05. 2009 | 22:37

karel matousek napsal(a):

Nechapu , co je vulgarniho a dehonestujiciho na tom, kdyz nazvu nekoho vyrvavajiciho o orgasmech zeny, kterou nezna, uchylem. Jak mu mam rikat? necham si poradit.
04. 05. 2009 | 22:38

Hajný napsal(a):

Nezbývá mi než zatleskat slovům vlka.
Já osobně jsem názor na pí Kateřinu J.řekl na blogu paní Vendlové.
Tedy opakuji,jedná se o přehnaně ambiciosní a tvrdě za svým jdoucí osobu a ve svém snažení a výběru prostředků nemilosrdnou.A bez potřebných znalostí.Dvě zahraniční školy!Ale po způsobu kavalírských cest.Bez titulu nebo jakékoli vědecké hodnosti.
Jedn můj známý lékař říká,že se u ní projevuje naměrná aktivita předcházející rozpad osobnosti v důsledku dlohodobého užívání drog.
Takovou volit nemohu,to raději Topolánkovic Zahradila.
04. 05. 2009 | 22:42

iga napsal(a):

to vlk
Hm, Vlku, mate pravdu, mela priznat barvu na miste (udelala to az tyden na to na Prime). Proc to neudelala je otazka - rozhodne ji to neposlouzilo. Stejne si ale myslim, ze to okno vylouceno neni. Vypadek pameti prece nijak s moralkou, politikou ani mistrovanim protivniku nesouvisi. To jeji vystoupeni nebylo ani lidsky mile ale ani nemoralni. Jan Kraus takto uz rozlozil kdekoho.
Jen se pokousim trosku vas nazor na toto jeji konkretni vystoupeni zmekcit.
04. 05. 2009 | 22:43

vlk napsal(a):

Aranka

diky za květiny. Nicméně stručný, že bych byl?? ,-)))
Tomu sám nevěřím. to mi nejde.

Germanicus
příteli, pokud je tam to, co píšeš / a ono to tam je/ , pak máš naprostou pravdu!
proč s e tady bavím e o nějaké kabrhelce, když tu mám e tuplovaného Jakeše? Co Jakeše - ten aspoň nelhal a neměl tolik drzosti, aby propagoval kůl v plotě inzeráty v Ruďáku.

Věřím, že aspoň trochu soudný čtenář si, když už si nevzpomene na říjnové výroky genia ze Strakovky o tom, že zápa d si na krizi jen hraje, přijímá neadekvátní opatření a při tom krize není a že Českoje ostrůvkem stability, tak ví, ře NERV vzniknul koncem ledna, takže dost těžko mohl připravit plán boje proti krizi, který Topolánek začal uvádět do praxe už v říjnu!
Nestydatost toho chlapa je prostě neuvěřitelná!
04. 05. 2009 | 22:46

iga napsal(a):

To hajny
S temi ambicemi a tvrdosti mate uplnou pravdu. Ta jeji studia - to je zkratka faux-pas! Ale ten vas znamy lekar, to je trochu sila. Bud vyzrazuje lekarske tajemstvi, protoze ji vysetroval nebo strili od boku - v obou pripadech to svedci spis proti vasemu znamemu nez proti K.J.
04. 05. 2009 | 22:51

vlk napsal(a):

iga
promiňte , já ji považuji za karieristickou duševní sinici. S e vším všudy.

Můj názor těžko můžete změkčit.
Pokud máte vy názor , že jde o roztomilou rošťandu, která zrovna spolkla žvejkačku a on a s e jí přilepila na mozkové centrum, nijak vám v tom nebudu bránit.
Nevím, které barvě politického spektra fandíte, ale myslel a byste si totéž, kdyby šlo o stranu ne zrovna sympatickou?

Hajný s tím Zahradilem to nepřeháněj....

No teď jsme smáznul pár řádků,. které s e týkaly Jacques. a jejich speciáních schopností. Jak je tu kdysi podával Pocetsný. Jsou věci a témata, která nemám zapotřebí. Asi přeci jen mm napkročeno k Mirku Dušínovi ,-)))
04. 05. 2009 | 22:55

Michal J napsal(a):

vlk:

1) napsal jsem: "...(bohuzel) KJ stale pravdepodobne patri do te chytrejsi poloviny Parlamentu..." Jak jsem to poznal? Nijak. Proto to slovo pravdepodobne. Jen jsem si vzpomnel na ruzne Snitile, Melcaky, Schwippely a velkou spoustu dalsich panoptikalnich postavicek atd. Cili cirkus.

2) O KJ jsem nikdy nemel dobry nazor, ale dost me zarazi, jak se do ni vsichni NAJEDNOU pousti kvuli one biomase. To by melo byt temer irelevantni. Jak jsem napsal, "Chtel bych videt vetsinu zdejsi mudrcu, kdyby sedeli na sofa u Krause, jak by jim zadrhavalo... (sami by tomu potom doma u TV asi neverili)."

3) Fakt nevim, jestli dela to, co ji Bursik rekne. Vyjde to temer nastejno (coz neni lichotka). Plus vetsina osazenstva v Parlamentu take dela to, co jim stranicky sef/klub rekne, cimz se znovu dostavame k one `dolni' polovine...
04. 05. 2009 | 23:03

vlk napsal(a):

Germanicus

tak jsme si d al ten link, cos uvedl!! To tedy čumím na drát. Oni si fakt myslí, že lidi mají místo mozku odoru kostku:

Lidem sdělují že :
1- protáhli podporu v nezaměstnanosti o jeden měsíc! Sic, Aniž by uvedli, že rok před tím to oty podpory o stejný měsíc zkrátili!
dál, že mohou čerpat UE fondy na rekvalifikaci§ Ty fondy vyjednala předchozí vláda. Na rekvalifikace!

firmám zase sdělují, že jako zkrátili odpisování. a povolili tvorbu rezerv. Když obé před tím natáhli / zrušení první odpisové třídy/ nebo znemožnili / tvorba rezerv a oprávek neuznávání všech úrokových a leasingových nákladů/
Takže - nejdřív způsobí maler a pak ho slavnostně , protikrizově odstraňují!!!

Teď právě říkají v bedně ž e tahle prima váda má po čtyřech měsích sekyru ve výši 57 miliard! Při plánovaném celoročním deficitu 38 miliard a při tom, že ta sekyra už JE VČETNĚ rozpuštěných rezerv jednotlivých ministerstvech ve výši 37 miliard!
No jak říkám - genius ze Strakovky!

Fakt kačena je jen taková humorná nicka vedle toho nadsamce.
04. 05. 2009 | 23:04

Hajný napsal(a):

to vlk:
Můj favorit je p.Havel.Toho Zahradila jsem tam dal jen proto abych udělal Rumcajsovi radost.
04. 05. 2009 | 23:05

vlk napsal(a):

Michal J

u Kraus e to skutečně není žádná sinekura. Šla tam dobrovolně. Do politiky šla také dobrovolně....
Jak by tam vypadal jeden každý z nás je irelevantní.

e to asi stejné, jako kdyby Jágr po debakklu s kanadou sdělil národu - tak si to pojďte zkusit.
04. 05. 2009 | 23:07

Veronika Vendllová napsal(a):

Zdravím, pan Hajný zmiňoval diskusi, ke které jsme se dostali pod blogem Mluvme/te pravdu, nic než pravdu!, jde jsem ke KZ a Zeleným 28.04.2009 21:49:15 napsala:

Co se týká Kačenky, přikláním se k panu Hajnému. Je velmi sebevědomá a myslím si, a tady se mnou nebudete souhlasit, taky šikovná. Myslím si, že stačilo úplně normálně Krausovi říct: "No, tak to jste mě dostal. Před celým národem tady otevřeně přiznávám, že nevím, co mám házet do kotle, když mám topit biomasou!"
Například já bych to pochopila, sice je to paradox, ale není nic jednodužšího, když něco nevím, tak se k tomu normálně přiznat, nebo si myslíte něco jiného?

A ještě k Zeleným: Můj osobní pohled je ten, ža to právě navzdory všemu co je potkalo, ještě docela zvládli. Odhaduji, že by se jiná strana, jenž by byla v PSP ČR nová, potýkala s podobnými strastmi. Ono to opravdu není lehké, vláda ani obě komory parl. nejsou nějaké "klubovny" i když to tak asi může vypadat. Alespoň si to myslím.

Jinak kdo se v nyní vyznáte v Zelených, prosím vysvětlivky...já se ztratila.
vv
04. 05. 2009 | 23:09

iga napsal(a):

to vlk
pekne jste napsal pod Matouska o motivaci pri cteni / psani komentaru. Ja sem chodim proto, ze politickou preferenci presne vyhranenou nemam (uplne odmitam fanatiky vsech barev), zajimaji me konkretni lide. Jsem urcite o mnoho let mladsi nez vy takze nemam v tolika vecech jasno jako vy. I proto jsem zde.
Rozhodne nemam pani J.K. za milou rostandu, to vystoupeni bylo velmi slabe, ale za dalsi kousek do mozaiky amoralnosti K.J. se mi take nehodi. A verte, nehodilo by se mi ani kdyby slo o nekoho pro me mimoradne nesympatickeho (napr Katerinu Konecnou kdyz jsme u tech politicek). Take je treba vzit v uvahu ze Kraus neni Moravec, takze bych to tak neprecenovala.
04. 05. 2009 | 23:10

Hajný napsal(a):

to iga:
Neprozrazuje žádné lékařské tajemství.Je to bývalý primář jedné renomované psychiatrické kliniky,nyní v důchodu.A jako koníčka měl a má sestavování profilu osobnosti historických "celebrit"dle dostupných archivních materiálů a zpráv kronikářů.A podle ohlasů z vědeckých kruhů uznávaný.
04. 05. 2009 | 23:12

Vico napsal(a):

Přicházím jako obvykle s křížkem po funuse. Inu to je úděl nás sudiček, když vyslovujeme za nezájmu již odcházejícím hostů zahradní slavnosti svou závěrečnou sudbu.

Kateřina Jaques oslovila veřejnost svým zvláštním jménem, na političku relativně svěžím vzhledem a na pravém místě a ve správný čas svým jau, jau.

Její pád je stejně obskurní. Trochu toho kvalitního sexu okořeněný "Katuško silou", který osloví každého milovníka kvalitního sexu a pak ta nešťastná biomasa. Na začátku jau jau a na konci u Krause definice biomasy jako "mrkev vyrostlá z kompostu". Tak to holt někdy chodívá.

Nic hrozného se ale opravdu nestalo. To však rozhodne volič. Kdyby se nejlepšího polistopadového ministra financí Kraus zeptal na definici státního rozpočtu a on odpověděl, že státnírozpočet je mrkev, rovněž by se nic nestalo. Státní dluh by zůstal nezměněn a kurs koruny by zůstal zachován, že..
04. 05. 2009 | 23:19

iga napsal(a):

to hajny
Nu, to je jina, ma-li pan primar pravdu, pak se staneme svedky toho rozpadu osobnosti v primem prenosu. Uvidime, zda se jeho teorie potvrdi! Mimochodem, o Zahradilovi jste nehovorili?
04. 05. 2009 | 23:20

vlk napsal(a):

iga

už je čas. Musím do peří. Přeji vám hezké sny. Sám odcházím nesmírně potěšen informací, že jsem byť jen virtuálně trochu zaujal výrazně mladší dámu...

Ideální demonstrac e pořekadla, že když osud dopustí, i motyka spustí. Hezké sny ještě jednou ,-))
04. 05. 2009 | 23:26

Hajný napsal(a):

to iga:
Ono to tak rychle nebude.Odhadoval to na patnáct let,pokud kouří již jen trávu.
Toto byla vyjímka jen pro mne,jako odměna za loňský poslech jelení říje.Jinak současné politiky a zvláště české zásadně nehodnotí.
04. 05. 2009 | 23:28

Lena napsal(a):

Pane Minaříku:

"Éra neomylných encyklopedistů devadesátých let pomalu končí, informace dnes najdeme na každém rohu internetu. Věřím, že Kateřina Jacques s nimi umí pracovat a vyhodnotit je"

Vážně???
Už se těším, až mi bude nějakou operaci dělat chirurg-googlista.
Ony totiž ty informace mají své vazby jinam, což pouhý čtenář nějakého úryvku bude sotva honem vědět a než se to dočte, pokazí co půjde.
04. 05. 2009 | 23:34

Michal J napsal(a):

vlk:

Vidim, ze mate ve vsem jako obvykle jasno. :-)

Ale jak jsem naznacil, trochu tunelove videni. Nahodou je to centrem pozornosti medii a Vy se na tom vezete jako skolak. Zatimco mnohem vetsi 'tragedi' Vam rozhoduji v priseri o zivote.

Ale jo, asi nemate lepsi alternativu, jak stravit vecer, a tak je treba plkat o Kacce. Koneckoncu pro velkou cast diskuteru jsou internetove diskuse navysost terapeuticke, takze se tu vsichni pekne uhykame nad mrkvi ke spanku a rano zase do prace. Proc ne.
04. 05. 2009 | 23:36

Germanicus napsal(a):

Vlk:
Jesli sem ještě koukneš, tak další pecka (malá domů Julínkovi a pozemkové lobby) z předposledního zasedání vlády:
http://aktualne.centrum.cz/...
Co proboha přinese poslední zasedání Topolánkovy vlády?
04. 05. 2009 | 23:50

Ivan napsal(a):

Pěkná ukázka logiky houpacího koně, normálně připisované ženám. Učte se posílit argumenty třeba od pana Jakla, když chybí, je třeba tvářit se tvrději a ne měkčeji jako vy, pak z toho nedostatek vzdělání čouhá jako sláma z bot.
04. 05. 2009 | 23:59

im napsal(a):

05. 05. 2009 | 00:01

Lena napsal(a):

Ivane,
nezdá se Vám, že jste to trošku přepísk?!
05. 05. 2009 | 00:17

kočka šklíba napsal(a):

Jdu také pozdě, ale nedá mně to se k tomu nevyjádřit. Pan Minařík a někteří zde diskutující pomíjejí, že poslanci jsou vlastně naši zaměstnanci. Jejich odměny jsou vypláceny ze SR, tedy z daní všech , nebo téměř všech občanů. A zde K.J. projevila velkou neznalost věci, která by měla být, vzhledem k příslušnosti k určité politické straně, její specializací. Přepokládám, že voliči SZ volili tuto stranu proto, že věřili, že poslanci budou této problematice rozumět a také jí prosazovat.
Tím chci říci, že zaměstnanci kohokoliv, aby dostávali svoji mzdu, a nakonec i podnikatelé, musí svojí práci vykonávat dobře a také se ve svém oboru vyznat (samozřejmě obecně, jsou výjimky). Což prokazatelně u této poslankyně není.
A domnívat se, že K.J. byla rozhozená, no nezlobte se na mě, kdo jí jen jednou viděl a slyšel v TV, si něco takového myslet nemůže. K.J. je velmi sebevědomá žena.
Naopak, K.J prokázala, že s Bursíkem se do čela SZ dostaly osoby, kterým nikdy ani o nějakou tzv."zelenou" politiku nešlo, ani jim nestálo za to se informovat, co to znamená,byl to pouze a jen výtah ke korytům. Ať si myslíme o původních "zelených" cokoliv, domnívám se, že alespoň věděli a ví, o čem mluví.
05. 05. 2009 | 01:03

Půlpytel napsal(a):

Ó jak milé, všichni jsou jen milí a omluvitelní. Každej jsme holt ňákej. Někdo za sto, někdo za tisíc, oba stejní blbové.
Udolejte Obamu spolumajiteli zeměkoule.
A něco se naučte příteli, umíte vůbec něco než kecat?
05. 05. 2009 | 01:24

Hurá napsal(a):

To "iga" ! Díky !
05. 05. 2009 | 01:33

Hurá napsal(a):

To Luba !
Zdravím Vás ! Vaše poznámky jsou čtivé a docela chytré. Ovšem s mamuty to ale bylo právě naopak. Možná to byl ale žert na účet prezidenta Pružinského, známého pod jménem Klaus.
05. 05. 2009 | 01:39

Tereza napsal(a):

Ano, souhlasím se zde již uveřejněným komentářem. Nevědět je lidské. A ona se dle mého názoru vůbec neztrapnila tím, že by nevěděla, ale tím že nedokázala říct, že neví. Zmohla se jen na vykrucování, které opravdu trapné bylo.
05. 05. 2009 | 05:58

Michal Macek napsal(a):

karel matousek:

taky me fascinuji caste sexualni narazky na pani Jaques - evidentne je maji na svedomi sexualne neukojeni muzi - jak jinak si vyslevetlit ze pani Jaques jim pripada atraktivni? :)
me pripada stejne asexualni jako napr. bagr
05. 05. 2009 | 06:53

Honza napsal(a):

Je to fatalani selhani a jde videt o cem zelenym opravdu jde. Omlouvat tuhle hloupou Kacu je skoro drzost. Je to prinejmensim to same jako kdyby sveho casu neumel Vaclav Klaus vysvetlit pojem trzni ekonomiky.
05. 05. 2009 | 07:26

Michal napsal(a):

díky za blog, velmi přesné. Paní Kateřina má rozsáhlé znalosti v jiných tématikách jako jsou lidská práva či evropksé politika (šéfuje mj. výbor pro evropské záležitosti poslanecké sněmovny) a biomasu se jistě dobře do voleb doučí. Nehrajme si na neomylné. Většina z nás by Katřině mohla závidět její pracovitost, tah na branku, snahu bít se za demokracii a politiku bez korupce a potlačování práv slabších.
05. 05. 2009 | 07:58

Jozef napsal(a):

Kvality politikov
V medialnych subojoch McCaine - Obama ten prvy o tom druhom tvrdil,ze sa vobec nevyzna v zahranicnej politike,nevie,ako to chodi v tajnych sluzbach...
Ani skusenemu,svetaznalemu McCainovi vsak nic nehovorilo meno spanielskeho premiera,ktory stiahol Spanielov z irackej vojny,ani velky stab poradcov mu nezabranil,aby opakovane nespominal mudro Ceskoslovensko,lebo niektori Americania mozu vediet,ze existovalo,ale uz nie...

Nahodne otazky pre prilis sebavedomych mozu byt nebezpecne,ak existuju vplyvne media,ktore vase nedostatky okamzite vylepia na prve stranky s velkymi pismenami.

Najmocnejsim sluzobnikom sveta sa nestal svetaskuseny Mc Caine,ale Obama,ktory ma charizmu realizovat scenare naznacovane na
strankach najvplyvnejsi medii.

Ake politicke kvality maju zeleni,ktori sa tesia medialnej pomoci a ochrane?
Niekedy doslova unikatne.Napriklad su ochotni premenit krajinu Komenskeho,krajinu kde v sucasnosti fyzicky ziju,na priestor prvych uderov atomovej apokalypsy.......
05. 05. 2009 | 08:06

skeptický napsal(a):

Má hezkou pusinku.Mám na někoho s podobnou pusinkou hezké vzpomínky.A vůbec to s ní nehnulo.Trémistka rozhodně není,a uvolněná byla taky.

Neměl bych jí to za zlé.

Já o tom biomase také nic nevěděl(a to nejsem jen nějaký ten poslanec),dokud jsem to neokusil.Moje dcera to jí.Já bych ale dal přednost vepřovému kdykoliv.Jen co pomine to nebezpečí s chřipkou.
05. 05. 2009 | 08:14

pierre napsal(a):

vsichni diskutijici & petr minarik :

Ani jsem se tohoto blogu nechtel zucastnit, protoze ztracet cas s lidmi typu jacques a busrik je skutecne skoda.

Proto, jen pro doplneni si obrazku, dalsi perlicka se jacques (porad na tv prima nedelni partie jacques-ransdorf) :
http://prima.stream.cz/cate...

Jeji profil to ukazuje snad jeste vystizneji, nez porad jana Krause.
Nejde totiz jenom o biomasu, ale o cely zpusob « fungovani » a “argumentace” (pokud to vubec argumentaci lze nazvat) karieristicke, uzvanene a myslenkove prazdne k.jacques.

Osobne mam daleko ke kscm, ale nazoru ransdorfa si muzu vazit a respektovat je, i kdyz s nimi nemusim vzdy souhlasit (i kdyz prave v teto nedelni partii jsem, zcela nahodou, s nim souhlasil skoro se vsem) . Protoze ten clovek ktery argumentuje, co rika ma hlavu a patu. Je myslenkove dusledny. To se o kacene rict neda. Navic je to opravdove vzdelany clovek a nikoliv polovzdelany (ci nedovzdelany) jako katka. Byl by vysmech cele spolecnosti, kdyby se katka dostala ke korytu (o to ji jde, a o nic jineho)v evropskeho parlamentu..
05. 05. 2009 | 08:19

Pepa Řepa napsal(a):

Michal napsal(a):
Paní Kateřina má rozsáhlé znalosti v jiných tématikách .......Většina z nás by Katřině mohla závidět její pracovitost, tah na branku.
------------
Milý Michale, není co závidět.Jestli jste si nevšiml, Kraus jí chtěl v pořadu udělat reklamu. Znemožnila se sama.Nejen tam. Je v pravý čas, na pravém místě. Vždycky tam, kde jsou kamery.

Tah na branku, říkáte?
Inu, po odchodu Standy Vlčka chybí Slavii pravé křídlo.
Nechce to zkusit tam?
Konkurence bude těžká, Standa se vrací.

A smím se zeptat k čemu Vám ke v Bruselu tah na branku?
Pokud ovšem nemyslíte vlastní góly.

Jedno jí však neupírám.Mohla by vyučovat retoriku.
Povšiml jste si, že ta dáma má lepší nádechy než operní diva?
Nedělá vůbec pauzy, čárka nečárka, konec věty neexistuje, nedá se přerušit, ani Moravec jí neskočí to řeči.

Jen nesmíte zkoumat co říká.
05. 05. 2009 | 08:42

Pepa Řepa napsal(a):

Teď mi dochází, že i Standa Vlček kopal v Bruselu.
Takže, vaše favoritka se možná do EP dostane.

A ruku na srdce. Chtěl byste mít doma partnerku, která neudělá pauzu?

I tomu Bursíkovi se uleví.
Když si představuju, jak asi vypadaly zelené schůze, tak se někdy těm dvéma poběhlicím-přeběhlicím nedivím.

Nemáte slíbené mésto asistenta? Vám ty prachy závidět nebudu. Bude to těžkej chleba.

Utéct, honem pryč. Kamkoliv.

a
05. 05. 2009 | 08:57

HOE napsal(a):

To Michal:
Ha - ha - ha

Ale Joseph Goebbels to uměl líp....
05. 05. 2009 | 09:04

sebr napsal(a):

Kateřina JauJau je bezpáteřní děvucha, která je natolik vyču...ná, že jí není naprosto cizí vlézt kamkoliv, nebo se chovat jako konkubína, jenom aby byla u dobrého "lizu". Mám k dispozici záběry, kdy se JauJau aktivně zúčastňovala boje s policií při "Měnovém fondu" v Praze. O kauze Čermák ani nemluvě. Takže pořad pana Krause jenom potvrzuje to, že se jedná o jednoznačnou prospěchářku, které je úplně fuk, komu vyleze po zádech na politické a mediální výsluní. A s Buršem je to jenom o "svůj k svému".
05. 05. 2009 | 09:23

skeptický napsal(a):

Tak jsem si prohlédl doporučené vídyjum.

Trochu mne rozhodil nezvyký orientální dekór : šál místo ubrusu,a orientální nápisy poskakující na zdi.To se natáčí někde v zahraničí?
Jeden mám doma jako suvenýr.

Vzpomněl jsem si proč jsem se rozvedl.Všichni tam zato jistě mají šťastná manželství.

Je pozoruhodné,jak málo pravdy
lze zabalit do mnoha slov.
Rude awakening.
05. 05. 2009 | 09:25

Luba napsal(a):

Řepo,
pokud vím, Kraus si hosty do pořadu nevybírá.

Jeho brácha Ivan podporuje v Eurovolbách stranu "Věci veřejné" - tzn. že u Jana tomu může být podobně.

Takže žádná reklama, záměr, ale "kouzlo nechtěného", jako Čunek okusovaný medvědicí :)
05. 05. 2009 | 09:46

karel matousek napsal(a):

michal, michal j., veronika vendlova

Amen.
05. 05. 2009 | 09:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Matoušku,

pokusil jsem se to (i když se zpožděním) vysvětlit pod Vaším blogem. Výraz "úchyl" má několik sémantických významů, tedy minimálně dva (podobně jako "debil, kretén, idiot").

Může být chápán jako terminus technicus (ve smylu medicínském anebo společenském) a zároveň jako nadávka. V každém případě zakládá velmi slušný potenciál pro vypuknutí tzv. flejmu. Podobné výrazy zde proto mažu. A budu mazat i nadále. Většina lidí, kteří sem chodí déle, už vědí, co zde neprojde (a nastojte, drtivé většině z těch "délesloužících" jsem nikdy nemusel smazat jediný text).

Přeji zajímavou debatu bez urážek a nadávek.

Libor Stejskal
05. 05. 2009 | 11:12

Skogen napsal(a):

Podstata je ta, že paní Jacques nemá se Stranou zelených společného o nic moc více než politickou kariéru. Spolu s ní zřejmě i vícero bursíkovců, kteří původní jádro SZ nahradilo. Každopádně image strany, která má záběr širší než čistě politický, paní Jacques příliš nepomohla.
05. 05. 2009 | 12:36

skeptický napsal(a):

Matoušek

Navrhoval bych použití výrazu "per verse",coby nezávadné náhražky.

Z angličtiny "za verš",což je Vám zbytečné říkat,nebo "skrze slehlé obilí" (lat/fran.).

K šlechticky znícímu de Viant by asi také málokdo měl námitky.
Zaručeně nezávadné.

Nešvary ve společnosti jsou dnes hájeny,aby se někdo neurazil.Proto je všechno hned lepší,když se to nóbl pojmenuje.
Musí se to říci kulantně.

You'll catch on,don´t worry.
05. 05. 2009 | 13:44

Čochtan napsal(a):

Skeptický,
a co vikomt de Bill ?
05. 05. 2009 | 14:57

skeptický napsal(a):

Čochtan

To už je asi krapet přes čáru.Podobně jako de Generaat.

De Invoice je krapet lepší,ale blbci by tomu zase nerozuměli.
Že neexistují snad nikdo tvrdit nechce.

Nebo i česky Kréťan,ať nemusíme chodit daleko.

Já používám slovo nevitamín.To je pravdivé,nikdo nemůže tvrdit,že je vitamín ,pokud není úplný de Bill,nebo de Ment.

Lze používat i tituly,jako Dr.Voštěp,nebo von Dráček.

Nemusíte o někom psát,že je bastard,lze to i vyjádřit tak,že jeho původ je obestřen mlhami dějin.

Kdysi jsem na vandru používal adresu General Delivery,čili všeobecná zásilka.Pochopitelně jsem se vystavil podezření,že jsem se stal žoldákem nepřátelské mocnosti.

Pokud narazíte na osobu,jež ve Vás budí podezření,že by mohla splńovat skutkovou podstatu popisu kráva všech krav futrál,krása nesmírná Vám uleví,a ona Vám to bude ještě věřit.
Jsou dost časté,když se dost pohybujete mezi lidmi.

Tohle je nevyčerpatelné téma.

Už jednou jsem navrhoval,že by se různá označení mohla číslovat,takový jako kód : např. Vy trojko na entou,co mi to tu vykládáte a podobně.
05. 05. 2009 | 15:54

Pepa Řepa napsal(a):

To Čochtan
na vašem místě bych deVianta bral. Zní to vznešeně. Krajky,kordy, pážata a tak.

To skeptický
michal, michal j., veronika vendlova

Zní to jako surealistická básnička. Z knížky mně předčítal bratr podobnou. Já se naučil číst až v patnácti.

Michal, Michal
kozu popíchal
ona bečela
až do večera

Zoofilie byla tehdy v plenkách.Dneska se o ní hraje v Činohéráku. Kukura hraje deVianta.
05. 05. 2009 | 18:47

Pepa Řepa napsal(a):

Někteří deVianti upadli do zapomnění neprávem.
http://www.youtube.com/watc...
05. 05. 2009 | 18:55

vlk napsal(a):

Ano Michale J. ano!
Nemám lepší variantu jak strávit večer, než plkat o Kačce J. Vy jste samozřejmě jiný. Proto plkáte o Kačce J. Gratuluji!
Nějak tak podobně to bud e i se zbytkem vašich mouder. Včetně těch o mém tunelovém vidění.
Jako komik nejste k zahození.
05. 05. 2009 | 19:29

skeptický napsal(a):

Pan Pepa,

Já v tom viděl svatou trojici.

To říkal už Hašek.V patnácti se naučil číst,psát se nenaučil dodnes.
Bratr byl mladší,starší,nebo dvojče?
05. 05. 2009 | 19:49

skeptický napsal(a):

P.S.
Mohl být vlastně oboje:jak ze starších dvojčat,tak z mladších dvojčat,anebo Vaše dvojče,a to buď starší,nebo mladší.
Nevlastní bratr jako Vaše dvojče už by to moc komplikovalo.

Úplně mimo souvislost. To znáte?

Dotaz : nejsi ty z dvojčat?
Proč?
Protože jeden nemůže bejt tak blbej.
05. 05. 2009 | 19:58

Pepa Řepa napsal(a):

Jsem prostřední z trojvaječných dvojčat.O blbost jsme se podělili.
Bohužel (pro mne) ne rovným dílem.
05. 05. 2009 | 20:02

skeptický napsal(a):

Odjakživa zastávám názor,že lidé by měli mít tři děti.Od každého jedno.
05. 05. 2009 | 20:15

Michal J napsal(a):

vlk:

Berete se moc vazne. A certite se dobre, ale na spatnem miste. ;-)

Ja jsem vstoupil ve chvili, kdy mi zustaval rozum stat nad tim, jak tu rozliceny dav (vcetne Vas) pise sahodlouhe traktaty nad de facto politickou mrtvolou (spolu se zbytkem Zelenych) a lyncuje nekoho za to, ze nevedel DETAILY o biomase. Vedela, ze je to organicky odpad a vedela, ze to muzete dostat v plynnem stavu. (Ale to je nepohodlna pravda, ktera by ubirala lyncovani na krase, proto ji vsichni takticky zamlcuji.) Nevedela uplne vse (a jak jsem psal vyse, hloupe skolacky mlcela), ale delat z toho narodni senzaci... To (opravdu blbe) skolacke mlceni mohl byt zkrat ve stresove situaci, mohlo ji byt zrovna spatne, proste cokoli. Ale kdepak, dav ma jasno!

Muj nazor na Kacku nebyl nikdy dobry a je porad uplne stejny, vystup u Krause na tom vubec nic nezmenil a nezmenil by, ani kdyby tam Buh vi cim oslnila.

Tak jsme se vsichni zase krasne odreagovali a brzy na kute. A zitra zase nanovo!

PS: Jinak ja ctu Vase prispevky skoro vzdy rad, jsou jedny z nejzajimavejsich. Ale holt kazdy den neni posviceni.
05. 05. 2009 | 20:23

skeptický napsal(a):

P.S.

Pan Pepa
Jak nad tím uvažuju,tak si možná děláte starost zbytečně.Tu blbost z třetího vejcete Vaše dvojče zdědit také nemuselo,takže máte stejně,a nemusíte mu ji závidět.
Kdybyste na druhou stranu zdědil blbosti obě,zatímco bratr jen jednu,nezáviděl byste mu,neboť blbec se má vždy za chytrého.
Takže klídek,všechno v pořádku,v normálu, brambory v řádku.

Tím jsme dokázali,že jste zdědil jen jednu.Otázkou zůstává,zda Vaše dvojče zdědilo dvě.To už se další úvahou zjistit nedá,ledaže by on záviděl i Vám.To by byl pak důkaz ,že jste na tom stejně.Pakliže nezávidí,má to tuplem,a závidíte mu právem.

Byl by to hezký život mít se za chytrého.Docela Vás chápu.
Také mne celý život sužuje ta trapná nejistota.
05. 05. 2009 | 20:56

skeptický napsal(a):

P.P.S.
A safra.
Právě jsem si uvědomil,že jsem nikdy nikomu nic nezáviděl.Teď zas nebudu spát já tři noci.
05. 05. 2009 | 21:05

siven napsal(a):

Michal J - Také čtu pana vlka rád, avšak také jak Vy mívám občas pocit, že trochu nadhledu a méně uražených póz by mu ještě více vylepšilo image.

Jinak diskuse pod blogem, pojednávající o politické mrtvole, se logicky nese v duchu debatování o politické mrtvole. Kdo zde očekával cokoli jiného; např. rozbor papežovy stolice, musel zákonitě odejít z hloubi duše zklamán.
05. 05. 2009 | 21:17

Ignácius napsal(a):

Na K.Jacques mne vždy iritovala její velmi výrazná poůitická ambicioznost,pár jsem takových žen znal a vždy jsem je už považoval za mírně šílené...,na rozdíl třeba od takové H.Marvanové

Nechápu třeba to, proč je vlastně za stranu zelených???
Zrovna ona,na které je úplně vidět jak politikou žije,nebo to aspoň tak dobře hraje
do strany zelených se snad vstupuje z jiných ideálů,než třeba do KDU,ODS nebo ČSSD a kde se tam tedy vůbec vzala?,že by to bylo tím,že sama ta strana je taky tak trochu šílená?
Třeba tam cítila příležitost ,že tu partičku skautíků strčí do kapsy a vynikne mezi nimi?, což se asi stalo,ale to nikdo ani nepoznal ,že té docela schopné žabce je ekologie tak trochu šumák ani sám velký Bursík to nepoznal,když mu Kačenka dala napít ze své studánky
A nebo je to jinak.
V dnešní informační době kdy jsou informace na každém rohu internetu je taková míra znalostí běžná pro každého člena SZ,možná tam mají na ekelogii své experty,není přeci nutné aby každý ve straně rozuměl zrovna ekologii...
Ten umí to a ten zas tohle...
05. 05. 2009 | 22:04

Kritik napsal(a):

Paní Kateřina Jacques v nedělním pořadu na Primě si již vzpomněla na obsah pojmu biomasa. Nicméně, jelikož za biomasu považovala i obilí, museli být všichni ekologové v šoku. Obilí je sice také biomasa, ale z ekologického hlediska je energeticky využitelná jen sláma. Může to být také zrno, avšak jen pokud ho bude nadbytek a část lidstva nebude hladovět. Pak bude zrno vhodné rovněž na výrobu lihu pro auta.

A přitom si té dámě jen stačilo ťuknout do hlavy.
05. 05. 2009 | 22:18

Pepa Řepa napsal(a):

To Ignácius
srovnání s Hankou Marvanovou mne taky napadlo.

Proč zelená? Inu, zelená na jaře jisté jedince láká.

Že jsem tak smělý, nick máte podle Ignacia z Levyho kalhot?
Že by kolega ze Spolčení hlupců?
Jak říká Matoušek: Spolčení proti bystré,čisté andělské bytosti?
05. 05. 2009 | 22:55

Michal Macek napsal(a):

kritik:

nechci vam brat iluze ale pojem biomasa neni ekoligicky ale bilologicky a znamena jakoukoliv hmotu organickeho puvodu.takze biomasa je nejen obili ale napr. i vy - jen obsahujete hodne vody :))
06. 05. 2009 | 09:02

skeptický napsal(a):

A nafta je bioaqua z dinosaurů.
Vlastně se tak okrádáme o prehistorii.
06. 05. 2009 | 11:29

Pepa Řepa napsal(a):

Chápu. Biomasou je i Bio Masna.
06. 05. 2009 | 13:09

ignácius napsal(a):

Pepa Řepa
Tak,tak Ignácius Reilly nebo O'Reilly,nebo treba Roklik:-(,jak chcete ...
Kateřina je podle mne vyšinutá bytost,opravdu jsem pár takových poznal-mimo jiné já jsem taky vyšinutý,ale jinak-,,dalo by se to také nazvat sovětskou ženou..
Prostě, strašně by chtěla,je schopná tomu obětovat strašně moc,ale smůla,nemá co říct...
Takže ten Ignácius ,to je moje taková sladká vzpomínka na doby dávno minulé ,vsadím sa,že vaše taky
06. 05. 2009 | 13:18

Michal Macek napsal(a):

muj kamos napsal peknou sci-fi povidku na tema biomasa,zkracena zapletka:

je objevena planeta pokryta biomasou - jsou to jakesi zelene rasy nebo sinice ktere ktere pokryvaji vetsinu povrchu planety jako huste zelene more.tato biomasa se ruzne rozrusta nebo naopak stahuje - proste se meni.na planete je vybudovan majak a na nej je dopraven zamestnanec spolecnosti na tezbu biomasy ktery ma za ukol drzet rok hlidku na planete,delat experimenty s biomasou a obsluhovat majak.dale popisuje zivot tohoto chlapika na planete - jak rano se rano chodi divat na biomasu,odebira z ni vzorky atd....jednoho dne na neho biomasa zautoci - pokusi se ho chytit za ruku ale pomoci motorove pily se osvobodi.pak zacne pozorovat zmeny v chovani biomasy ktera se snazi dostat do majaku atd - zda se mu ze je biomasa inteligentni - o tom se vzapeti sam presvedci kdyz vidi ze biomasa napodobuje tvary predmetu kterych se dotkne - nakonec biomasa vezme na sebe jeho podobu - nas hrdina nakonec "boj" s boimasou vzda - necha se pohltit- biomasa ho ale nezabije - dojde k jakemusi telepatickemu spojeni a biomasa ho od te chvile posloucha .. takze kdyz se za rok vrati lod neni ani majak ani hlidac - na prvni pohled :))
06. 05. 2009 | 13:51

LEVAK napsal(a):

Pokrytectví-nemoc zelených:
Poslankyně za zelené Kateřina Jacques svého času v rozhovoru pro Právo,když byla dotázána, zda vnímá asociálnost probíhající reformy, odpověděla, že pomoc bohatým nejde na úkor chudých: „Investice do jedné skupiny obyvatelstva může mít zpětný náboj pro tu druhou.“
Podívejme se tedy, jak investice do jedné skupiny obyvatelstva (řekněme do skupiny lidí s poslaneckými platy) může mít zpětný náboj pro ty druhé (řekněme pro důchodce).
Pro lidi ve vrcholné politice znamená zavedení rovné daně měsíční přínos zhruba 8000– 10 000 Kč. Každý měsíc si tak ke svému platu polepší ještě o sumu srovnatelnou s celým jedním starobním důchodem. Důchodci naopak doplatí na vzrůst nepřímých daní zvednutých o inflaci měsíčně navíc zhruba 500 Kč. Desítky důchodců se tak skládají na nepřímých daních, aby vyrovnali pokles příjmů z daní přímých u bohatých. Paní poslankyně tomu říká roztomile mlhavě „zpětný náboj pro ty druhé“.
06. 05. 2009 | 15:27

skeptický napsal(a):

MM

Ta povídka mi silně přopomíná životní příběh jednoho známého v jedné vyspělé kapitalistické zemi.Když se za tři měsíce vrátil ze služební cesty,ani barák,ani manželka.Asi narazila na nějakou inteligentní biomasu,a boj vzdala po velikém vzpouzení.
Ani ta biomasa jí asi nebyla dost dobrá,do půl roku si psala o rozvod.Měla na háčku někoho v oleji,tedy v bioakvě.

Některé módy se mění,kdysy každá tvrdila,že to má s Gottem,teď zase oba má s massa Bobem.
Jedno se ale nemění-Holky se holt musejí umět ohánět.
06. 05. 2009 | 16:32

skeptický napsal(a):

So,they did it.We are up the shit creek witout a paddle.

Tenhle den si budeme ještě pamatovat.Vstoupili jsme do historie.Už jsme jen historie.
06. 05. 2009 | 16:41

LEVAK napsal(a):

Pěkné kvítko , ta Kateřinka .

Kdo je vůbec Kateřina Jacques?
Kateřina Jacques pochází ze zámožné a dobře situované rodiny.
Přesto je o ní dostatečně známo, že má za sebou řadu deliktů
násilné povahy a nemalou zkušenost s návykovými látkami.
V polovině 90. let obývala se skupinou squatterů prázdný činžovní dům
na Praze 7, poblíž Strossmayerova náměstí.
Narušovali zde veřejný pořádek, vyvolávali pouliční rvačky a napadali
kolemjdoucí.Scénář i závěr těchto incidentů byl zpravidla stejný.
Jakmile bylo zahájeno vyšetřování a trestní stíhání, objevil se rodinný
právník,
povolaný rodiči nezdárné dcerušky a kontroval obviňováním těch, kdo byli
přepadeni.
Soudce přitom žádnou zvláštní nestranností a v jeho snažení mu nepokrytě
pomáhal.Neoficiální zdroje uvádějí, že v pozadí těchto právně-soudních
intrik stál Jiří Dienstbier, politik, bývalý ministr a rodinný přítel.
Přepadení, zbití a často i oloupení občané měli najednou vysvětlovat,
proč se dopustili násilí na bezbranné dívce. Fakt, že minimálně čtyři
osoby musely po útoku Jacques a jejích kumpánů vyhledat lékařské ošetření,
že
Kateřina osobně ztloukla násadou od lopaty muže, jenž se pokoušel
chránit svou těhotnou manželku, to vše připadalo panu soudci jaksi
nedůležité.
Bezvýznamné a irelevantní.
Všichni se jako mávnutím kouzelného proutku ocitli v roli podezřelých! O
charakteru paní Jacques svědčí i to, že po celou dobu její squatterské
"kariéry" se jí o nezletilého syna starali rodiče.
Ona sama totiž jevila větší zájem o drogy,výtržnosti a rvačky,
než o roli milující matky.
Orgán péče o dítě se přesto neodvážil zasáhnout, i když se tato
skutečnost vícekrát objevila i v průběhu soudního projednávání.
Ostatně, pan Jiří Dienstbier, otec oficiální milenky Martina Bursíka
(předseda SZ), nakonec na žádost rodičů pomohl Kateřině Jacques
k politické kariéře.
06. 05. 2009 | 18:14

Karel napsal(a):

Kateřina BIOMASA, to je neštěstí pro tuto zemi včetně Zelených.
06. 05. 2009 | 21:58

Světlana napsal(a):

Dobrý den,
takže až si Jan Kraus pozve duchovního, ten nebude znát odpověď na základní otázku ze svého "oboru", který prosazuje - např. kdo byl otcem Ježíše, tak přimhouříme oči , protože to bude milé a lidské! Hahaha. Nevěřím, že paní Kateřina měla okno.
07. 05. 2009 | 07:55

Barbora napsal(a):

Říci že politici jsou jako my, je pro mě urážka. Já nekradu, neopíjím se, nelžu, nejsem nevěrná a neslibuji, co nehodlám splnit. :-)) A ve svém oboru se vyznám. Kdybych ve svojí práci dělala takové chyby a měla takové mezery ve vědomostech, můj šéf by to rozhodně za lidské a roztomilé nepovažoval, ale rovnou by mě vyhodil :-))
07. 05. 2009 | 09:28

bigjirka napsal(a):

Já myslím, že po tom pobytu ve squatu musí být trochu uvolněná. Ale prý se to dá řešit operativně.
09. 05. 2009 | 12:24

zdenek napsal(a):

Pane Leváku z vašeho přízpěvku vyplívá co je Katuška zač,ale tomu se není co divit,mocní si vždy unějí pomáhat.To že o programu své strany toho moc neví se vždy dá nějak okecat,jako vše v jejím programu.Je jaro všechno se zelená tak co.
10. 05. 2009 | 16:34

Miroslav McLovin napsal(a):

Autor tohohle blogu asi nepochopil eště doteď, že to je celé jedna smečka a naše politika je hodne tragicka reality show. Neexistuje levicova nebo pravicova politika; žádná ze dvou vévodících stran se neudrži u moci natolik dlouho aby byl vubec patrny vyvoj jednim nebo druhym smerem. Afery, skandály a financni podvody jsou to, co na nas kouká z médií a politice jako takové je vyhrazen minimální prostor. U nás se totiž téměř žadna nekoná. Člověk aktivně sledující naše politické dění je srovnatelný se čtenářem bulváru. Což potvrzuje i autor blogu který neoznačil sám sebe jako sociálního demokrata, ale jako "Paroubkovce". Abych se vyjadril k pani Žaké , Paroubkovi , Čuňkovi a jim podobnym ..tihle lidé nemaji v politice co delat, nekompetence, nekvalifikovanost pro obor v pripadě žaké, zločiny za které by si bez imunity šli sednout jako čunček a aféry jako střelba a vražda na křtu knihy pana P.,ktera by se v jinych vyspelych zemich neobešla bez rezignace..atd atd. Pouze nečinnost a nezajem občanů muže podle meho nazoru změnit strukturu a obsazeni naši politicke sfery. Ale to nejdriv naše upachtěná malá česká společnost musí vyrust z toho předlouhého socialistickeho zakrnění. Teprve potom bude politik ten kdo dela politiku a rozumi jí, a bude stát za to ji i sledovat a nebo o ni psat.
25. 06. 2009 | 03:27

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:29

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 07:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy