Začala Třetí světová válka

15. 12. 2010 | 01:56
Přečteno 14443 krát
Světové války byly už dvě. Té první se říkalo Velká, protože do té doby žádná jiná válka tak velká nebyla. Té druhé už se pro jistotu říkalo Druhá, tak nějak pro jistotu, protože „co kdyby ...“, nebo také Vlastenecká (v tehdejším Sovětském svazu).

Teď začala válka Třetí. Možná se jí bude říkat Internetová, možná Hackerská, možná Partyzánská. Začala zcela nenápadně a úplně jinde než se čekalo. 11. září 2001 byly zbořeny mrakodrapy World Trade Center v New Yorku, a ať už to udělali teroristé nebo tajné služby, nebo kdokoliv jiný, USA vyhlásili „válku“ terorismu a kdekdo čekal, že ta třetí světová začne někde na islámském území.



Že válka bude, o tom spekulovali mnozí. Někteří si mysleli, že příliš mnoho mladých mužů bez životního cíle a hlavně bez pravidelného sexu, musí vyvolat válku. Vždycky to tak bylo a dokud se lidstvo bude rozmnožovat stejným způsobem jako dosud, vždycky to tak bude. valka.cz Válku v roce 2010 předpovídali i mnozí věštci, například Sibyla, Nostradamus, novodobá bulharská věštkyně Vanga, ale třeba i Stanislav Reiniš na Neviditelném Psu. Jenže Třetí světová začala někde úplně jinde – na internetu.



V roce 2006 založil Julian Assange s několika spolupracovníky server WikiLeaks. Zpočátku se to nesetkalo s valným zájmem novinářů a tudíž ani široké veřejnosti. Prostě vzniklo nějaké další „něco“ kdesi na internetu, kde jsou jakési informace. Až o něco později si páni novináři všimli, když se tam objevila videa a dokumenty o incidentech v irácké válce a definitivně se probudili, po zveřejnění amerických diplomatických kabelogramů. A začala válka.



Jde o válku zcela novou, dosud nepoznanou, ve které zatím (a doufejme, že to tak i zůstane), nejsou žádní ranění a mrtví. Vlády států se snaží legálními i nelegálními prostředky server WikiLeaks zničit. Používají k tomu zatykače, diplomatický nátlak, nátlak vládních úřadů na webhostingové firmy, na banky a platební portály, spravující skutečné i internetové peníze serveru, ale používají i hackerské útoky svých počítačových specialistů. Ovšem světová veřejnost si to nechce nechat líbit.



Díky internetu je dnes Zeměkoule jedna velká vesnice, když téměř každý může téměř kamkoliv a může dělat téměř cokoliv. A tak parta anonymních hackerů spustila „Operaci odplata“ (Operation Payback) a útočí naopak na vládní a státní servery, na servery všech firem, které se nechaly vládním nátlakem zlomit a odmítli WikiLeaks a Assangemu poskytovat služby. Dozvídáme se, že se podařilo na pár hodin shodit, nebo téměř ochromit weby Amazon, Paypal, MasterCard, Visa, švýcarské banky PostFinance, švédské prokuratury a každého, kdo dá „ruce pryč“ od Assangeho, nebo se mu snaží aktivně škodit. Dokonce zveřejnili volně stáhnutelný program, kterým může kdokoliv svůj počítač dát k takovým útokům k dispozici.



A nezůstává jen u toho. Jakmile byl původní web WikiLeaks odstaven, okamžitě začaly po celém světě vznikat jeho kopie. Chopily se toho, pochopitelně, Pirátské strany na celém světě a nejen ony. Seznam mirrorů je opravdu úctyhodný, jak se můžete přesvědčit zde. Myšlenka, zveřejňovat zbytečně utajované materiály, nebo takové, jejichž obsah je natolik závažný či pobuřující, že by o tom měla veřejnost vědět, se zalíbil i České pirátské straně a ta se rozhodla spustit českou obdobu – PirateLeaks, kde budou zveřejňovány materiály ryze české, tedy o korupci, nehospodárnosti, zákulisních čachrech atd. Nebudeme prozrazovat jména našich špiónů v Moskvě, máme-li tam jaké, protože nechceme ohrožovat bezpečnost našeho státu. Nezveřejníme ani ruské špióny u nás, protože nemáme rádi poloniovou polévku, ale je spousta věcí, které si zveřejnění zaslouží, nikoho, kromě „kmotrů“ a „šibalů“ neohrožují, a ty zveřejněny budou.



Zajímavé jsou reakce některých našich politiků. Nebudu to sem opisovat, přečtěte si sami na ČESKÁ POZICE.CZ. Kupodivu příjemně překvapil pan Kalousek, i když si o českých pirátech myslí, že jsou ko …, koko …, ne, nebudu sem to slovo psát, poslechněte si to. Nepřekvapí naopak názor pana Svobody, co by také člověk mohl čekat od klerikála, ale ten pán by se raději měl nechat přejmenovat na Cyrila Totalitu, aby svým jménem zbytečně nemátl veřejnost.



Psáno pro Pirátské noviny a Aktuálně.cz

(článek je možno volně šířit bez svolení autora, pokud bude uvedeno jeho jméno)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Béda napsal(a):

Autor,

1) žádní mladí muži bez sexu a životního cíle nevyvolávají válku. Tu naopak vyvolávají staří, zkušení muži s pevným životným cílem a zájmem a posílají na válečná jatka mladé muže s výjimkou svých vlastních potomků. Ti zůstávají budto s "modrou knížkou" úplně za pecí anebo na důležitých štábních velitelských, zásobovacích, záložních, doplňovacích... funkcích.

2) krom války internetové začala válka měnová - ekonomická. Ta bude mít pravděpodobně větší dopad nežli "válka" internetová. Právě kvůli ekonomickým zájmům doposud vznikaly reálné války s vojenskou technikou a všudypřítomnou smrtí a bolestí. Informace byly akorát prostředkem při jejich vzniku a vedení. Masově oblouzené stádo jde na porážku snázeji a opečováno jednostrannou propagandou dokáže bez odmluv snášet veškeré finanční, materiální, zdravotní, morální náklady skutečné války.

3) je otázkou, čeho válka hackerů docílí. Jestli to paradoxně nebude cenzura a diktát globálních ekonomických predátorů v oblasti informací a internetu. Může se celkem klidně stát, že hackeři svým konáním informační věc Wikileaks fatálně poškodí.
15. 12. 2010 | 04:08

tomas napsal(a):

to beda, tyhle piratske leaky jsou jednou z mal aposlednich, mzona uplne, posledni sanci teto zeme. zsdne demonstrace, ani protesty umele rozdelene verejnosti, ale proste to, ze se nikdo utrhne ze systemu a pusti to a uz to bude tak velikej pruser, ze to nepujde zahladit. sledujete to zivotni prostredi? pry to melo byt predrazeno o tri miliardy, to je ta castka, kterou chteji doktori pridat na platech
to vileta, zasluzny cin, go on, pozor n aprovokace , pravopis uz tolik nevadi
15. 12. 2010 | 05:46

Realista napsal(a):

Nejsem dostatečně chytrý a informovaný, abych si udělal jasný obrázek toho, co se přesně děje (kdo tahá za nitky, čí zájmy s střetávají, kdo kope za koho). Osobně nejsme příznivcem konspirací, ale spíš věřím tomu, že různé skupiny mají různé zájmy (které jsou často diametrálně odlišné a antagonistické zájmům jiných skupin), které pod tlakem vnějších okolností začnou spontálně (a podvědomě) hájit.

Ale to pro mě není to nejpodstatnější. Podstatný je pro mě nyní už jasně nastartovaný trend k posilování autoritářství - viz. např. teď, když Noblesní Trautenberk a ministři dalších postkomunistických zemí brojí za další crime-think, zločin myšlení. Tak, jako se vedla štvanice proti D.Irvingovi před pár lety (kdy jsem podepsal petici za jeho propuštění), teď se budou zakazovat "popírání zločinů komunismu". Je jasné, proč se to nyní děje. "Elity" vědí, že vstupujeme do horších časů, kdy se ekonomická situace pro velkou část obyvatelstva podstatně zhorší. Pnutí a radikalizace ve společnosti bude narůstat. Noblesní Trautenberk a spol. chtějí mít v rukou klacek, který budou používat, když se jim to bude hojit. Myslím, že je utvrdily nedávné protesty ve Francii a demonstrace studentů v Londýně (kdy si dovoli polekat Trautenberkova kolegu aristokrata). V ČR je zatím širší obyvatelstvo (a mládež)zatím dost zpacifikované a krotké. Oni ty demonstrace a protesty jsou zřídky lokalizovaný jev, omezený pouze na území jednoho státu - i v tom 68 v ČR Pražské jaro bylo důsledkem širších revolučních/protestních nálad v celé Evropě - v celé záp. Evropě druhé polovině 60tých let probíhaly dost ostré a násilné protesty. No a "elita" to větří ve vzduch a chce tomu předejít. Naopak posilování náboženství a národnostního cítění (láska k Bohu a minulosti) bude žádoucí a elitami podporované.
15. 12. 2010 | 05:48

okolo napsal(a):

Souhlasím s prvním příspěvkem.
Pokud nepřítele nemáme, musíme si ho vymyslet.
Pokus se nepletu, pěkně popsáno prostředí v scifi románu Kallocain autorky Karin Boyeové, rozdělený internet si domyslete.
15. 12. 2010 | 05:53

Michal Macek napsal(a):

je pozoruhodne ze dnesnimi skutecnimi bojovniky za svobodu je parta postarsich obtloustlych nerdu...diky bohu za ne! :)
15. 12. 2010 | 06:17

Zeměžluč napsal(a):

pro realistu:
Štvanice proti Irvingovi? to si děláte srandu, darebák který popírá průmyslové vraždění provozované nacisty, obdivovatel pochodní a fangličkářství se svastikama? na takového ne štvaninici, ale špagát.To není důkaz svobodného myšlení to je důkaz zneužívání svobody slova - hnus.
15. 12. 2010 | 06:38

arnazach napsal(a):

Pane Vileta, "světová veřejnost" to je neco trochu jiného než pár hackerů všech zemí.

Poslední akce Wikileaks zhusta obsahuje "informace" typu poločasového povídání Bosáka s Táborským na YouTube. Tak se prostě v soukromí mluví, nevím, proč z toho jsme paf. A co se týče Wikileaks, někdo ty informace ukrad a měl by dostat pořádně za uši.

Jestli pan Assange trpěl nedostatkem sexu také není jasné. O tom se bude soudit, že?
15. 12. 2010 | 06:55

dedek napsal(a):

Maslím, že jde o dobrou věc. Konečně se lidé dozvědí pravdu. Ono by to chtělo nejen zveřejnit lumpárny současné ale asi i to, co se skutečně odehrávalo od roku 89 a jak vlastně vznikl. Nikde jsem neviděl slibované prošetření událostí roku 89. Odvolávat se na loajalitu státních zaměstnanců je lumpárna, protože vlastně chtějí, aby tito lidé kryli lumpárny mocných. Obdivuji toho, kdo dal v Americe ke zveřejnění diplomatickou poštu. Hodně riskoval ale jinak to nepůjde. Boj na ulicích je k ničemu, tam nás moc zválcuje ale když budou mít strach udělat levárnu, protože to bude okamžitě venku to by byla možnost. Ještě potom ty zmetky přinutit, aby nesly za všechna svoje rozhodnutí ne politickou ale skutečnou zodpovědnost. Fandím, ano tak je to potřeba.
15. 12. 2010 | 07:09

jozka napsal(a):

arnazach:

Ten, kdo je ukrad za usi dostane o to nemejte peci. Zatim to vypada, ze ho ceka 52 let.

A pokud jsou to jen drby, proc to vzruseni? Nebo ze by to nebyly jen drby?
15. 12. 2010 | 07:10

arnazach napsal(a):

jozka:

Říkám povídání, ne drby. Informace o násilnostech se mají zveřejnit, diplomatické depeše nikoli. Pokud to někdo neumí rozlišit nebo si s tím nechce dát práci, nemá to dělat. Fakt je, že když už je to venku, snad se aspoň dozvíme o něco konkrétního o americkém vnímání Česka.
15. 12. 2010 | 07:19

Realista napsal(a):

Zeměžluč: Ano, to je můj filozofický postoj. Můj základní postoj ke světu takový, že mám nulový respekt k elitám (definována jako každý, kdo má moc ovlivňovat můj život). Neakceptuju tezi, že někdo jiný za mě "profiltruje" informace a rozhodne, co je správné, o čem se smí a nesmí pochybovat. Konkrétně k Irvingovi, např. jeho kniha o Churchillovi změnila pohled spousty historiků na Churchilla (obzláště vztah Churchill - Roosevelt), jeho kontraverzní kniha o bombardování Drážďan je nutná pokude chcete o celé události argumentovat a debatovat. Jeho kniha o Maďarském povstání odkryla spousta nových informací. Jeho stěžení dílo "Hitlerova válka" bylo studováno významnými historiky - a bylo konstatováno, že Irving studoval obrovské množství primárních pramenů (umí plynně německy, např. měl k dispozici osobní deníky spousty německých generálů), odkryla spousta nových a dosud neznámých fakt. Jiná věc je, že Irving na celé dílo dal svůj vlastní spin, k propagování vlastní agendy. Záleží na vaší filozofii, moje filozofie je taková, že si laskavě ponechám na vlastním úsudku, co je nacistický spin. Nepotřebuju rozumbrady nebo zájmové lobby, aby mě chránily před informacemi.
15. 12. 2010 | 07:24

Franta Adamec napsal(a):

Masarykem to nezacalo a dosud neskoncilo:

Rasista TGM rozdelil mladocechy a starocechy, czechy, Slovaky, Nemce na bolsheviky a mensheviky, zidy a Zidy, nacisty - narodni socialisty a komunisty, narody a Narody,...¨

Celoevropsky zakaz popirani zlocinu komunismu navrhla Ceska republika a dalsich pet clenskych statu.
15. 12. 2010 | 07:24

jozka napsal(a):

Povidani je jen jiny nazev pro drby :-)

A uprimne receno, ja se celkem rad dozvim, ze nase nacalstvo nejenze neni poslusnym vazalem, ono je dokonce aktivnim blbem, coz se uz sice vedelo predtim, ale mit toakhle potvrzene...

Taky ty plky o pravnim state a svatosti soudu vypadaji jinak ve svetle postupu US diplomacie ve Spanelsku...
15. 12. 2010 | 07:26

hovorka11 napsal(a):

Jste jediná strana, která u nás aktivně hájí demokratické principy. Ostatní jsou rádi, že tady informační totalita existuje.
Už jsme to zažily a vždy je to provázeno korupcí a skutečnou totalitou.
15. 12. 2010 | 07:37

Ládik!!! napsal(a):

Zkusil jsem otevřít PirateLeaks a zatím nic. Kdy bude? Doporučil bych to jako záložku do Aktuálně.
15. 12. 2010 | 08:10

Michal Macek napsal(a):

ladik!!!

divil byste se kolik "tajnych",kontroverznich a citlivych informaci je verejne pristupnzch v knihovnach,archivech a na netu.de jen o to mit trpelivost a trosku stesti a hledat a hledat...
15. 12. 2010 | 08:12

Čochtan napsal(a):

Třetí světová válka začala krátce po skončení té Druhé. Říkalo se ji také "studená" přesto že na mnoha místech světa byla velice horká. Řecko, Korea, Afrika, Vietnam, Israel,....
Byla to i nejdelší válka. Trvala přes 40 let.

Dnes jsme už ve Čtvrté světové válce civilizací. Válka civilizace se středověkem, válka islámu se světem. Máme už hodně tisíc padlých, a naši humanismem nasáklí politici ještě nic nepochopili. Nebo pochopili a mají strach nám to říct. To spíš.
15. 12. 2010 | 08:36

Nuba napsal(a):

Také tento nový informační zdroj podporuji, a to z několika důvodů

Je pravda, že válečné konflikty nikdy nevymysleli pěšáci. Ti byli vždy pouze jejich obětí. A vážení vojevůdci, kteří třímali kohorty z toho vyšli na straně vítězů s válečnými kořistmi a na straně poražených se to častokrát nějak okecalo.

A politici jsou přece ti, kteří vedou válku prozatím tedy slovem. A to je hodně důležité. Protože bohužel jejich slova jsou ta pověstná sirka, která zapálí požár. A ten by byl v případě světového konfliktu tentokrát smrtící. Demokracie není všude na světě, v čele některých států stojí doposud lidé, jimž konflikt srší z očí i z každého slova. Ovšem ani demokratické státy nejsou žádná záruka rozumných řešení. I zde se v politických garniturách vyskytuje určité procento nezodpovědných, kteří tam byli propasírováni v rámci demokratických procesů.

A také nejsou dobré ostatní okolnosti. Zásoby světových energetických zdrojů pomalu končí. Bude se hledat ber kde ber a tady si dokážu představit, že se v národních zájmech tu toho či onoho brát ohledy nebudou. Další věc- světová krize. Je potřeba rozhýbat ekonomiku. Musíme přece vyrábět ten brak na jedno použití. Vyspělý svět je zbožím přesycen, dýleři se mohou strhnout, ale tak to pořád nepůjde. Musejí se najít nová odbytiště, ale kde ? V rozvojovém světě mají problém i s pitnou vodou, natož aby si kupovali varnou konvici za 200 Kč, no nekup to !

Je tady "naštěstí" rezerva. Vojensko - zbrojařské koncerny. Tam leží materiálu a těch firem, co je závislých na jejich zakázkách. A taky je "užitečné" něco někde zničit, aby se to mohlo postavit, to dá rozum. No dalo by se takto uvažovat dlouho.

A konečně globalizace. Ta nás sevře a bude ždímat jak citrony. Bezbřehé zájmy bohatých mocných tohoto světa, kteří se nezastaví před ničím. Lidé, co je to lidé, myslíte ty zdroje tam dole ? Jo ták, ale prosím vás, takové malichernosti.

Ano, jedním z účinných prostředků proti této zvůli mohou být i otevřené zdroje. Díky za ně. Stačí se podívat na toho tajtrlíka v Itálii. Zase se zachránil v křesle. Je to pro mě k nevíře. A co stačí ? Tento seladónek vlastní 5 ze 6 mediálních kanálů, které manipulativně zkreslují pravou tvář Dorinna Graye.
A právě takovéto tváře vítězí. A tomu by mohly tyto kanály snad zabránit.

Je jasné, že se proti nim zvedne nevole možných postižených. Nebudou to mít lehké. A taky připouštím, že i zde hrozí nebezpečí zneužití. I tady budou pracovat více či méně zodpovědní , dokonce i nezodpovědní a úplatní. Jako všude. Ovšem i s tím rizikem je potřeba do toho jít.

Anarchista v mojí hlavě dnes přebil konzervativního poseroutku a velí - na steč !
15. 12. 2010 | 09:16

Michal Macek napsal(a):

Nuba

jen poznamecka - trimaji se korouhve - kohorty sou jednotky...:)
15. 12. 2010 | 09:38

Viola napsal(a):

Spíše je to válka proti politikům a politice. Politika se prostě tak dělá. Bude to hra na pravdu?
15. 12. 2010 | 09:42

Nuba napsal(a):

Ano, pane Macku, vím, co jsou kohorty, v zápalu boje se chybička vloudila, děkuji
15. 12. 2010 | 09:42

Targus napsal(a):

To Béda:

"je otázkou, čeho válka hackerů docílí. Jestli to paradoxně nebude cenzura a diktát globálních ekonomických predátorů v oblasti informací a internetu. Může se celkem klidně stát, že hackeři svým konáním informační věc Wikileaks fatálně poškodí"

Myslím, že Rubikon byl překročen již první zveřejněnou stránkou na Wiki a následnou reakcí "postižených". Místo aby zametali před vlastním prahem, začali honit toho, který zveřejňoval.
Současné pirátské útoky hackerů jsou již jen další ze vzájemných odpovědí obou válčících stran.

Ostatně podívejte se, co tu vyvádí Stejskal. Jaký je rozdíl mezi selekcí lidí a selekcí názorů?
Zabít myšlenku je někdy horší, než zabít člověka.
15. 12. 2010 | 09:53

Viola napsal(a):

Targus,

Co tu vyvádí pan Stejskal? Je tu dobře a dělá to dobře. No možná to píšu i proto, že mě jěště nikdy nesmazal.
15. 12. 2010 | 10:01

vodník Kebule napsal(a):

Svět se podle mého názoru vůbec nestal díky internetu jednou vesnicí. Naopak. Vznikl nový, druhý svět. Virtuální. A teď jde o to přesvědčit ty trapné žijící fyzické bytosti, že nuly a jedničky jsou důležitější, než to, co (zatím) vidí z okna a důležitější než ony samy. A to se těm, kteří to tak chtějí, zatraceně daří. Až lidi přesvědčí, že svět je uvnitř těch pitomých bedýnek, stačí je jen vypnout. A nastane Apokalypsa. Myslím, že není vůbec složité si to představit. Jako dítko školou povinné mně učili, že světová válka začala prorůstáním bankovního a průmyslového kapitálu, t.j. vznikem finanční oligarchie, která při své nenažranosti a bezohlednosti došla k názoru, že je dobré použít jakkoli brutální způsob, jak ovládnout svět. Ty války nikdy doopravdy nikdy neskončily, jen se vždy znovu rozdaly karty a to, co se dnes děje, je jen jiným projevem téhož. Proti tomu jsou, vážený pane, nějaké místní šarvátky v zemi zvané Internet úplným čajíčkem. Bohužel. Naštěstí ten fyzický svět má evidentně stále dost mocného administrátora, jinak by s námi totiž byl už dávno ámen. Myslím si dokonce, že s námi hraje hodně potměšilého betla a že se tím dost dobře baví.
15. 12. 2010 | 10:01

Viola napsal(a):

A myšlenku nezabiješ, leda vlastní sklerozou.
15. 12. 2010 | 10:03

Tupelo napsal(a):

Petr Vileta: napred diky za to ze Vase strana zrcadli WikiLeaks, myslim ze spolu s Britskymi Listy jste zatim jediny (nebo aspon prvni).

Jestli skutecne zacala nova valka neni jiste, prozatim padlo par vystrelu a lze spis sledovat zaujimani strategickych pozic. Mezi to povazuji osobne i to ze se Assnge dobrovolne vydal do ruk policie. Pokud to je jak si myslim, jde o velmi solidni tah, zatim bylo zverejneno jen tak jedno procento z avizovanych 250 tisic dokumentu a v zaloze jsou mozna silnejsi raze nez co byly dosud zverejneny. A v dalsim kolke cekaji banky.

V soucasne dobe je nutno vyresit dve veci:

1. nezavisle financovani aktivistu, zvlast pote co se ukazuje jak silny vliv maji vlady na chovani podnikatelskych subjektu (Amazon, Visa, MC, PayPal). Mozna lze tusit zarodky podobnych vztahu ktere mely mezi sebou nemecke politicke spicky a prumyslu ve 30 letech 20. stoleti... :(. Bez takoveho financovani je jakakoliv aktivita tezsi, mohlo by jit o nejakou formu distribuovaneho zasilani penez od hodne subjektu (neco jak v US volbach pri podpore Obamy) nebo vytvoreni pol. kridel aktivistu (na zpusob Sinn Fein).

2. vytvoreni mechanismu, ktery by legalizoval konani vsech haktivistu. I kdyz jsou soucasne systemy otevrene, zbyva vytvorit mechanismus jejich naproste ochrany, v tomto pripade lze ocekavat daleko vetsi 'palebnou' silu ;)

Na zaver slova Rona Paula ( http://www.blisty.cz/art/56007.html ):

" Není velký rozdíl mezi zveřejněním tajných informací, napomáhajících nepříteli v době vyhlášené války, což je zrada, a zveřejněním informací, odhalujících vládní lži, které podporují tajné války, smrt a korupci?"

Na uplny zaver zamysleni: kdyby novinari konali dobre svoji praci a sli po chybach vladnoucich naprosto nekompromisne, nebylo by nejspis zapotrebi iniciativ jako WikiLeaks.
15. 12. 2010 | 10:03

hovorka11 napsal(a):

Heckeři už svou práci udělali dobře a nepoškodili nás, ale prospěli nám snahou zablokovat bankovní instituce, které jednají protiprávně.
Heckeři zastupují vládu, která naopak toto zadržování majetku bez soudu s úmyslem poškodit danou osobu zavedli. Tento způsob šikany nelze tolerovat.
Teď nutí odkrýt karty lidí, kteří jsou totalitáři - donutí je jednat otevřeně. Jestli zablokují svobodu na internetu, tak se pouze potvrdí obavy z toho, co by provedli v zájmu lhaní a korupce i bez WikiLeaks.
Pouze urychlili běh dějin a pomohli odkrytí karet mocných a válečných pohádkářů pro širokou vrstvu lidí bez pohádek
15. 12. 2010 | 10:15

Vosavbotě napsal(a):

Milý pane piráte,

nekritický obdiv k Wikileaks odmítám.
Jestliže mluvíte o "zbytečně utajovaných skutečnostech", nastínil byste prosím okruh těch, jejichž utajení uznáváte?
A jestliže neuznáváte utajení žádné, nebylo by vhodné, aby piráti přešli k anarchistům? Patrně totiž také neuznáváte existenci organizované společnosti se společnými zájmy.
Kromě toho, pořád marně čekám, až Wikileaks zveřejní utajované skutečnosti ze Severní Koreje, Barmy, Íránu... Zatím Wikileaks odkrylo karty demokratických režimů, o ty totalitní se asi není třeba zajímat.
Z Vašeho článku cítím určitý obdiv k blokaci Amazonu, Visy apod. Nelíbíte se mi a já Vám asi také ne. Pokud porušíte zákona já Vám k tomu na svých stránkách odmítnu poskytnout prostor, zablokujete mi je také?

Moc prosím, udělejte to, chci se poučit o Vašem pojetí svobody a na vlastní kůži je vychutnat.
15. 12. 2010 | 10:17

jogín napsal(a):

Jedno je jisté, moc byla a je zneužívána a jediné, co zneužití omezuje, je kontrola veřejností. Ta ovšem bez informací neexistuje. Řeči o svatosti diplomatických zpráv slouží jen k zakrývání skutečnosti a podpoře dezinformací. Ale popis reakce internetové komunity pana Vilety je nepřesný- nešlo o internetovou válku, šlo o propagační akci. Potěšující je podpora, které se dostalo jak Assangeovi, tak skupině Anonymous.
15. 12. 2010 | 10:17

Michal Macek napsal(a):

vosavbote:

no tak ze delaji ty totalitni rezimy prasarny je zname a lidi snad ani detaily ynat nechteji - jinak je to u "demokratickych" rezimu ktere se tvari jako moralni vzor - tam sou lidi na ty svinstva zvedavy - a spravedlive nastvany....nemuzete bojovat proti zlu kdyz ste uplne stejni...
15. 12. 2010 | 10:38

xx napsal(a):

Česká WikiLeaks a typicky český přístup. Budem zveřejňovat tajné informace, bojujeme za svobodu slova. Ale samozřejmě to nebudeme s tou svobodou slova přehánět, abychom nikoho neohrozili, hlavně ne sebe.

Trochu mi to připomnělo film Slunce seno erotika, jak tam vesničané hlasovali o zřízení nudistické pláže. Předseda se přihlásil k této myšlence, ale v zápětí po korekčním zásahu své ženy prohlásil, že to s tou nahotou samozřejmě nebudou přehánět.

:-)
15. 12. 2010 | 10:46

Vosavbotě napsal(a):

To Michal Macek,

1) Demokratické režimy mají chyby. JE dobře, když se o nich dozvíme.
2) Totalitní režimy provádějí brutální věci doma a kromě toho ohrožují i ty demokratické země kolem. Svá tajemství si zatraceně dobře hájí. NENÍ dobře, když se o tom nic nedozvíme.
3) Nelze říci o demokratických režimech, ve kterých se dějí i vážné nespravedlnosti a podvody, že jsou "stejné" jako totalitní režimy, které jsou na tomto postaveny.
4) Já Wikileaks neodsuzuji jako celek, odsuzuji to, že mnohdy překračují zákonnou i morální hranici. Mám právo porušit zákon a zveřejnit utajované skutečnosti, pokud mám morálně naprosto jednoznačně navrch. Je toto snad případ zveřejnění potenciálních teroristických cílů? Jistěže o nich teroristé věděli dávno předtím. Ale někdo na ně znova ukázal prstem a dal jim oficiální nálepku "O tato místa se bojíme". To už je prostě za hranou.
15. 12. 2010 | 10:56

hovorka11 napsal(a):

Vosavbotě:
nepochopil jste nic.
"Existenci organizované společnosti se společnými zájmy" U nás máme proti proti vůli drtivé většiny lidí opak a přesto se za tu Vaši větu schovávají.
Je to korupce, rozkrádání, imunita proti trestům, nepostižitelnost- jedná se o politiky a zákonodárce, kteří "jednají ve společném zájmu obyvatel".
15. 12. 2010 | 11:05

Carlo napsal(a):

Myslím si ,že Assange žádné informace z totalitních států nezveřejní, neboť v těchto státech má život člověka pramalou váhu. Tudíž bych lidem kolem Wikileaks po zveřejnění informací, dejme tomu z Íránu nebo S.Koreje nedával dlouhou životnost. Tohle si USA dovolit nemůže,jejich politici jsou přeci jen závislí na názorech voličů.
15. 12. 2010 | 11:11

Michal Macek napsal(a):

Vosavbote

a proc myslite ze se nedozvime co se deje v totalitnich rezimech?ja si o sobe myslim ze mam slusnou predstavu co se deje v sev.koreji,iranu atd....

a ty teroristicky cile - prosim vas,je to seznam NEKOLIKA TISIC objektu po celem svete.ano sou pro USA strategicky dulezite ale to si kazdej terorista hodnej toho jmena muze zjistit sam - staci mu k tomu nejake ekonomicke a obchodni reserse a google map.sam vam tady z hlavy muzu vyjmenovat nejmin 20 strategickych cilu v CR a nepotrebuju k tomu wikileaks....dobre dali jim to na stribrnem podnose a oni se ted nemusi namahat nic hledat ale je naivni se domnivat ze by bez toho zverejneni nemeli na co utocit....
15. 12. 2010 | 11:11

Michal Macek napsal(a):

Carlo:

usa si muze dovolit co chce - waterboarding,tajne veznice,vezneni bez soudu (guantanamo)....
15. 12. 2010 | 11:12

Nuba napsal(a):

Dávám tady do úvahy ještě poučení z historie, a to z hlediska vyššího principu mravního

vražda na tyranovi není zločinem
15. 12. 2010 | 11:15

Vosavbotě napsal(a):

To Michal Macek:

Netušil jsem, že máte tak dobrou představu o tom, co se děje v Severní Koreji a v Íránu. Jen je mi zvláštní, že jako tajný agent se špičkovými informace neváháte vystupovat pod občanským jménem... Či se snad jedná o pseudonym?

To jen takové malé popíchnutí, z toho si nic nedělejte.

Ohledně seznamu teroristických cílů: Já jsem sám uvedl, že teroristé je nepochybně znají. Ale teď to mají potvrzeno, mají potvrzeno, že konkrétně tato místa jsou strategicky důležitá, že konkrétně o tato místa se bojíme.
15. 12. 2010 | 11:16

Carlo napsal(a):

Pokud se dnes něco stane Wikileaks, viník je jasně danej. Po zveřejnění tajnych informací z jiných států, už to tak jednoznačné nebude.Myslím si ,že Assagne na tohle už odvahu nenajde.
15. 12. 2010 | 11:22

Michal Macek napsal(a):

vosavbote:

chcete informaci kterou se snazi kim zatajit?prosim zde je,nepotreboval sem wikileaks,stacil normalni zpravodajsky server:

http://zpravy.idnes.cz/kldr-hloubi-tunel-pro-dalsi-jaderny-test-uvedl-jihokorejsky-list-pyr-/zahranicni.asp?c=A101215_103306_zahranicni_ipl

btw vite ze si nedavno obednal kim z nemecka jachtu a nekolik klaviru?
15. 12. 2010 | 11:22

xx napsal(a):

Michal Macek: to jsou ale jenom bulvární drby. Co se děje v severokorejských věznicích a jaké používají mučící techniky k vynucení přiznání, to víte také ? Kde mají své věznice, co dělají s politickými oponenty ?

S drby a fámami jděte do Blesku.
15. 12. 2010 | 11:26

Vosavbotě napsal(a):

To Michal Macek:

Ano, těchto informací jsem si také všimnul. Co se týče jachty a klavíru, tak ten prodej skopčáci nakonec zatrhli. Ti pitomci! /pan Stejskal promine/. Místo, aby do Klavíru strčili Kimovi bombu a do jachty navrtali díry a šupito presto mu to poslali i s blahopřáním, tak ten prodej zatrhnou. Jsou normální? No jo, holt německej smysl pro pořádek...
15. 12. 2010 | 11:29

Michal Macek napsal(a):

xx:

nevim ale neni tezke si to domyslet - v jejich veznicich sou zlocinci a politicti vezni.rekl bych ze je muci ale ne proto aby ziskali nejake priznani - na nejake priznani tam s prominutim sere bily tesak.jak je muci?to nevim ale jednoduchosti je sila a navic pomerne nedavno to bylo i u nas,takze predpokladam biti (pestmi,holemi,kabely) ,paleni(cigarety,zehlicka),el.proud,odpirani spanku,jidla,mozna nejake drogy...mimochodem ten rezim si vyrabi vlastni drogy - delaji hlavne heroin.no a kde maji vezeni?staci poradne prozkoumat satrelitni fotky ....
15. 12. 2010 | 11:43

Ing. N. napsal(a):

Překvapuje mě nepřiměřená reakce politiků z demokratických zemí, kde by podle všech jejich prohlášení měla být svoboda slova "svatá".
Ptám se, čeho se bojí?
Nebojí se toho, že by se veřejnost mohla dozvědět něco, co by ji mohlo šokovat? Na příklad jak to bylo s útokem na NY dvojčata, s vraždami předních světových osobností (J.F.Kennedy, M.L.King, Olaf Palme, princezna Diana, J.
Lennon, I.Ghandiová ..). Další nejasnosti panují kolem největšího zabijáka v dějinách lidstva, viru AIDS. Měli bychom znát pravdu?
15. 12. 2010 | 11:43

Mirek napsal(a):

Vidím neustálé demogogické výkřiky po jakémsi "vyvažování" - pokud nečtete tajemství Ruska a Čína, nemáto právo číst ani ta americká. Tento přístup smrdí hned ze dvou stran: 1. o tzv.totalitách už toho bylo publikováno spousta, obvykle na povel vlády USA - Katyn, Tien-an-men, Mitrochinův archiv. 2. Pouze USA (a snad Vatikán) neustále ze své údajné morální výše hodnotí zbytek světa jako zlobivé školáky. Proto se nemohou divit, že jejich vlastním hříchům je věnováno tolik pozornosti. Přece stačí říct "Jsme na tom s morálkou stejně jako Rusko" a nějaké WikiLeaks nebudou nikoho zajímat. A ještě soukromé 3. - není to Rusko ani Čína kdo chce, abychom přispívali na AMERICKOU válku za údajné vznešené hodnoty lidských práv a demokracie.
15. 12. 2010 | 11:44

Carlo napsal(a):

3. světová válka, to je hodně přehnaný...Informační,technologická snad.Že je dnes svět tak závislej na netu je fakt a v budoucnu to jistě nebude lepší.Zvlášť USA jsou ,jako technologickej lídr, v tomto hodně zranitelní.Nebral bych WikiLeaks jako netvora škodící demokracii. Kdo potvrdí, že to ,co zveřejňují je pravda? Jedině ten kdo ji zná. A když se potrefená husa ozve tak to sedí.Pokud se neozve můžeme už jenom spekulovat.
15. 12. 2010 | 12:08

n.o.s napsal(a):

Realista

oficiální historik není nic -zcela bezcenná státem (elitou) placená figurka jejíž jediný smysl je vyrábět historii, Šlomo Sand jim říká "the authoritative priesthood of memory"

jedná se o židovskou invenci, takto je psaná celá bible, historicky nejznámějším autorem je Eusebios -osoba která prakticky z ničeho vytvořila dějiny církve, jejich zpochybnění v době osvícenství nebyl důkaz svobodného myšlení byl důkaz zneužívání svobody slova - hnus. :) před osvícenstvím na takové pořádali štvanici která končila při nejlepším špagátem nebo na hranici, ještě dnes to praktikují částečně na západě a především muslimové, lidé jako zeměžluč jsou zcela identičtí.
15. 12. 2010 | 12:15

Stařeček napsal(a):

Kdyby USA zveřejnily pravdu o atentátu na J.F.K. po jeho vyšetření (mám dojem, že to byla tzv. Varanova komise), věřil bych jim. Pokud ale zamlčují pravdu o sobě a vesele se snaží zveřejňovat jejich pravdy o jiných, mrzí mne to, ale nevěřím.
15. 12. 2010 | 12:21

Stařeček napsal(a):

Varenova
15. 12. 2010 | 12:23

Pacák napsal(a):

Cituji Dědka: "…ale když budou mít strach udělat levárnu, protože to bude okamžitě venku…" bylo to venku, je to venku – strach nemají – bude to venku, na a co dál?
15. 12. 2010 | 12:41

999 napsal(a):

Pane Vileta
Svoboda má pravdu. Já tady sedím u počítače a chci tu být sám, ne se šmírákem za zády. Kdo krade informace aby je zveřejnil je především hajzl. Jiná otázka je zda je trestně postižitelný, ale nikdo nebude asi litovat hajzla když se zjistí že ho je za co zavřít. Prvotřídního hajzla Caponeho zavřeli za daňové úniky - jak každý ví.
Už od školy tady rostou malí hajzlíci, co si natáčejí spolužačky na mobil a pouštějí to do sítě. Mezi nimi a vašimi hackery není jiný rozdíl než ve zletilosti. To co dělá wikileaks je psychologická příprava malých čtenářů že mohou všechno. Ukrást zveřejnit natočit zveřejnit - to se smí, dělá to přece ten náš pirát.
15. 12. 2010 | 13:08

klokan napsal(a):

Naprosto souhlasím s 999. Jestli si někdo myslí, že diplomacie se dá dělat bez utajovaných informací, je idiot (to není nadávka ale diagnoza). A kdo krade je zloděj, to platí platit bude. A je jedno jestli krade informace, muziku, filmy nebo rohlíky.
15. 12. 2010 | 13:29

Petr napsal(a):

Wikilekas a tito tzv partizani ukazuji svaly tam, kde jim nehrozi nebezpeci. Jiste Amerika neni zadna idyla ale jeji oslabovani posiluje ve svete sily a zeme, kde by si toto lide netukli, zkratka by byli rano s podrezanym hrdlem a nikdo by se o to nestaral.
15. 12. 2010 | 13:43

999 napsal(a):

No já to úplně takhle nevidím, protože kdo krade rohlíky, krade sice ale škodu způsobuje nepatrnou, muzika se přísně vzato ukrást nedá, protože muzikanti hrajou proto ABY je někdo poslouchal. Sviňstvo je v tom, že někdo zveřejní to co NENÍ určeno cizím uším. Piráti tady vytvářejí skleněnou společnost a přitom když vylezli tak to chvíli vypadalo, podle jejich planých keců, že by mohli být obranou proti skleněné společnosti. Ale u nás se už před volbama ukázalo že především nemají morál, je to náhodná sešlost hadráků, a asi je tomu tak i ve světě. Dnes ve světle wikileaks vypadají jen jako virtuální společenství hackerů.
15. 12. 2010 | 13:44

modrý edvard napsal(a):

Pane Vileto, přestože vás, Piráty, obecně podporuji, tak s wikileaks mám problémy.1) Jde o to, jestli obecný užitek ze zveřejnění "tajných" (údajně k nim má přístup 2M Američanů) informací převyšuje ztrátu ze ztráty soukromí, 2) jak praví kolega vosavbotě, vypadá to, že se budou zveřejnovat jen tajné informace z demokratických států. To říkal už soudruh Lenin, že nám ti imperialisti prodají i ten špagát ...
15. 12. 2010 | 13:55

tomas napsal(a):

to vosavbote, jaky zakon, prosim, wikilekas porusily. jaky zakon porusil australsky obcan zverejnenim americke korespondence na svedskem serveru
15. 12. 2010 | 14:25

tomas napsal(a):

jeste dodatek, wikileks mj. se postaraly o pad vlady v keni, pote, co zverejnily info o jejich zverstech, jenze , to mnozi o nich vubec jeste ani netusily
15. 12. 2010 | 14:27

Vosavbotě napsal(a):

To tomas,

na tom, co jste napsal, samozřejmě něco je. Ale jistě chápete tu podstatu, o kterou mi šlo a kterou jsem uvedl: Morálně je spousta věcí, které dělá Wikileaks neomluvitelná. Soudím však konkrétní věci, ne celek - Wikileaks určitou hodnotu přiznávám.
15. 12. 2010 | 14:47

figura napsal(a):

Pane Vileto, co je to za blbosti. Takže podle vás společnost, která neposlouží vašim pirátům bude napadána za to, že nechce poslouchat a sloužit právě vám? Tak to už mi stačí k tomu, abych přestal mít rád nějakou Pirátskou stranu. Vás osobně a Vaše názory jsem si uchoval se znaménkem + z období na Neviditelném Psovi. Ale tohle? Spíše si někdo jde za svými zájmy a vy mu složíte. Užitečný idiote.
15. 12. 2010 | 14:58

omas napsal(a):

to vosavbote, na tom je hodne, jestli wiki porusily nejaky zakon, tak je dejte k soudu, jestli ne, tak si udelejte poradek ve vlastim dome a zamezte, aby vase udajne supertajenstvi sdilely tri miliony lidi .. jestli nejaky zakon porusil wiki, tak ho porusily i vsechny deniky, ktere to zverejnuji a ktere jim poskytuji prostor .. tak, prosim, uz sem nepiste, ze wiki porusuji nejake zakony, to nechte americke justici, nebo sem dejte odkaz na ten zakon. porusuji nejaky zakon, kdyz si myslim, ze wiki zadny zakon neporusuji?
15. 12. 2010 | 14:59

Ing. N. napsal(a):

Bude zajímavé porovnávat zadržení A. Pinocheta a J. Assange v Británii. Neblaze proslulý masový vrah Pinochet byl v říjnu 1998 na žádost Španělska během svého pobytu v Londýně uvězněn. Ve fešáckém domácím vězení zůstal až do března 2000, kdy byl na žádost G. Bushe st. a M. Thatcherové vrácen do Chile a ne do Španělska jak to vyžadovaly tamní soudy.
Jaký asi bude verdikt britského soudu v kauze Assange? Bude mu také umožněno žít v domácím vězení?
15. 12. 2010 | 15:03

Vosavbotě napsal(a):

To tomas,

podívejte se pane, nnezamotávejte to, jde mi především o podstatu. A nejde mi o to se s někým hádat.

Nejsem právník ani expert na danou problematiku, přečtu-li si v novinách, že někdo porušil zákon tím, že zveřejnil utajované skutečnosti, přijde mi to logické, dává to smysl, věřím tomu.

Ověřit si to opravdu nemohu, to máte recht. Vy snad ano? Jste-li expert na danou problematiku, rád si Vás vyslechnu /pokud mi svoji odbornost nějak prokážete/.

Kromě toho, média píší o statisících stran textu, které Wikileaks zveřejňují. Chtěl bych tedy vidět někoho, kdo to všechno přečetl, než to zveřejnil. Jak tedy mohl posoudit, co je a co není fér zveřejnit? Kdyby tam kupříkladu byla uvedena moje adresa nebo číslo bot, naštval bych se.

Takový výstřel od boku, to se prostě z mnoha důvodů nedělá, potvrdí Vám to kterýkoli slušný novinář.
15. 12. 2010 | 15:12

tomas napsal(a):

podstata je, ze jste tvrdil, ze wiki porusuji nejake zakony. tak sem napiste, ktere? to je cele a zcela jednoduche? jestli to nevite, tak odvolejte tohle tvrzeni? ja to nevim,ale netvrdim, ze je porusuji, protoze to rikala sarah pailinova. mimochodem byvaly austarlsky pravnik pise. zda se, ze zakon porusil
a, zamestnanec americke vlady
b, americke verejne osoby, ktere nabadaly k tomu, aby byl pan wiki zavrazden
ad slusni novinari, v australii se na stranu j.a. postavilz dve stovky slusnych novinaru, akademiku a pravniku,
15. 12. 2010 | 15:21

tomas napsal(a):

ad vase boty, a na koho byste se prosim nastval? na ja, ktery to zverejnil? nebo byste se ptal, proc americk avlada shromazduje udaje o mem cislu bot?
15. 12. 2010 | 15:24

Vosavbotě napsal(a):

To tomas,

podívej se příteli, už jsem Ti odpovídal, ptáš se na to samé.

Hezké Vánoce!
15. 12. 2010 | 15:28

tomas napsal(a):

ja jsem se ptal na ten zakon. kdyz ho neznas, tak netvrd, ze byl porusen. stoj si za svym, nebo rekni, ok opravuji svuj nazor. hezke vanoce
15. 12. 2010 | 15:31

kulich napsal(a):

toto je čtvrtá WW.třetí byla ta studená. a kdo že ji vyhrál a kdo padl do hnojiště dějin?
15. 12. 2010 | 15:33

999 napsal(a):

Assange v Londýně zatkli. Nechápu proč, když podle tebe neporušil zákon?!?
Jestli ty tvrdíš že žádný zákon neporušil, tak to jako advokát vysvětli londýnskému soudu a nefrajeř na internetu.
15. 12. 2010 | 15:35

tomas napsal(a):

ale oni ho nezatkli za zverejneni wikileaks, ale za udajne znasilneni ve Svedsku. pozor na Svedsko a na Svedky
15. 12. 2010 | 15:41

999 napsal(a):

No však!
Když je jeden svině a dopouští se velkých sviňáren a vadí tisícům lidí ale je těžko postižitelný tak jeho nepřátelé přece počítají s tím, že svině se jednou dopustí sviňárny která mu zlomí vaz. Jednou ho prostě dostanou a je jedno za co. Dostanou ho.
15. 12. 2010 | 15:43

tomas napsal(a):

proc by mel byt tezko postizitelny? jestli porusil nejaky zakon, tak ho zavrete za nej? co kduz si tisice dalsich lidi mysli, ze ten nekdo svine neni, ze svine jsou ti druzi. meli by nechat zatknout ty druhe? co kdyz k tomu nemaji prostredky? meli by ty druhe , svine, treba sejmout? nemeli bychom se v demokraciich drzet radeji zakona, nez toho, ze si nekdo o nekom mysli, ze je svine?
15. 12. 2010 | 15:50

petr napsal(a):

kecáte nesmysly všichni
15. 12. 2010 | 15:59

999 napsal(a):

Tak podle toho jednej! Urážej lidi, zraď každé přátelství, prodej co můžeš, mlaskej u stolu, vyhledávej podrazy a dopouštěj se jich, šiř nenápadně pomluvy, lži, vyvolávej strach buď nevěrný ženě na každém rohu - a dávej si dobrý pozor na to abys tím neporušil nějaký zákon. A pak přijď domů a žekni "co je, jestli jsem porušil zákon tak mě zavřete a jestli ne tak co mi chcete?"
Když nechápeš, že případ wikileaks se netýká v prvnířadě kriminality, ale přijatelného a tolerovatelného jednání, skleněné společnosti, v které žít nechceme, tak ti to nevysvětlím.
Buď jsi chladný deprivant nebo jsi jen na něco zapomněl.
15. 12. 2010 | 16:01

tomas napsal(a):

ne, ja jsem deviant, no, halvne, ze v tom mas jasno, kdyz ne, tak ona ti to sarah pailinov avysvetli. bohuzel, je tady spousta lidi, kteri nemlaskaji u stolu a mysli si neco jineho. tak je vsechny obvinte ze znasilneni, protoze jsou proste podle vas svine. diky, tenhle svet prenecham tobe
15. 12. 2010 | 16:19

999 napsal(a):

Snad jde o to jestli se nějakého znásilnění dopustil, ne? To já nebudu řešit. Na to je soud.
Ale jestli si myslíš, že co je etické a co není záleží na NÁZORU, tak jsi možná opravdu deprivant. Nezáleží to na názoru mém ani tvém.
15. 12. 2010 | 16:28

tomas napsal(a):

to je v poradku, ze jsi loajalni, pis si to do posudku, treba povysis
15. 12. 2010 | 16:40

999 napsal(a):

Jo. Teď jsi na to kápl, šéfe.
15. 12. 2010 | 16:50

Carlo napsal(a):

Etické je v každé společnosti něco jiného,je to dané kulturou,nádoženstvím. Kdežto co člověk to názor. Assange je podle mě neetický (krade tajné dokumenty) a nezodpovědný(zveřejňuje je) čímž může nasměrovat psychopaty k útokům proti společenskému systému.
15. 12. 2010 | 16:54

Petr S. napsal(a):

pan autor:

Chtel bych se vas zeptat na vas nazor na myslenky, ktere se daji na nekterych webovych strankach najit:

Mezi osoby financujici WikiLeaks and Juliana Assange patri udajne take George Soros (m.j. financoval Chartu 77 a "ruznobarevne revoluce" v byvalych statech SSSR a neni bezduvodne si myslet, ze financuje Chartu v Cine..

Nektere prameny uvadeji udalosti kolem WikiLeaks jako dobre promyslenou akci CIA a Pentagonu, ktera jim umozni jiz dlouho zadanou tvrdsi cenzuru Internetu (zatim jedineho media, kde se jeste objevuji jine, nez "oficialni" informace).
15. 12. 2010 | 19:05

XXX napsal(a):

Třetí světová válka??? Nenechte se vysmát. Pro svět je tohle takové chroustí uprdnutí. To jen pár nýmandů si nalhává, že se konečně účastní na něčem světodějném namísto toho, aby se věnovali tomu, na co skutečně mají (což se jim zdá vzhledem k jejich "světem stále přehlížené genialitě" nedůstojné)
15. 12. 2010 | 19:21

Kanalnik napsal(a):

Neklik point k diskuzi:

pokud jsem dobre informovan, tak:

- Wikileaks ziskali pres 250 000 diplomatickych dokumentu

- NEnechali je zverejnene lezet na svych strankach, ale poslali je vybranym mediim s tim, ze tato media je postupne budou zverejnovat s redakcni upravou (mazani jmen kvuli ochrane atd.)

- ne vsechna z vybranych medii ziskala cely balik dokumentu, to se podarilo jen nekterym

- Wikileaks na svych strankach zverejnuje jen ty dokumenty, ktere jiz byly zverejneny ve vybranych mediich, a zverejnuje je i se stejnymi redakcnimi upravami jako tato media

Pokud se tedy v techto bodech nemylim, tak pokud nesou nejakou individualni odpovednost samotni Wikileaks, pak je to predani ziskanych dokumentu mediim.

Vsechna ostatni obvineni (zverejnovani utajovanych informaci) necht jsou smerovana na ona media a ne na Wikileaks.

Otazka:

Meli Wikileaks sami v nejakem malem tymu cist vsechen material a zverejnovat jeho vybrany obsah?

Podle mne logisticky nemozne a proto ona volba predani materialu mediim.

Otazka:

Kdokoli zcizil tyto materialy v USA - mel tento clovek studovat vsech 250000 depesi a vybrat jen ty dulezite?

Znovu - podle mne logisticky nemozne, byla by to prace na cely zivot.

Otazka:

Mame jako verejnost pravo vedet o nekalych praktikach vlad statu a statnich aparatu?

Podle mne ano. Z depesi nevyplyvaji nekale praktiky jen USA.

Pro kritiky: jak jinak mohlo k zverejneni takovych informaci dojit? Jak jinak by toho slo logisticky dosahnout?
15. 12. 2010 | 19:30

Petr S. napsal(a):

XXX:

Nikde neni receno, ze svetove valky soucasnosti/budoucnosti vypadaji a budou vypadat stejne, jako ty minule.

Od te posledni uplynuly uz vice nez 3 generace a veda a technika se nezastavila - tak se "primitivni" a viditelne formy valky urcite hodne zmenily - na prvni pohled neviditelne, ale ucinne "valky" na poli informacni technologie, farmacie, genove techniky/zdravotnictvi, meteorologie, seismologie atd...
15. 12. 2010 | 19:33

Lenka napsal(a):

Článek hodný zamyšlení a díky za něj !
V tomhle marasmu se už těžko věří komukoli a čemukoli.
Za kartáře se připojuji k vědmám - něco se semele - něco hodně ošklivého - ale nikdo nechce slyšet !
15. 12. 2010 | 19:40

dedek napsal(a):

Ano, kauza Drobil potvrdila správnost těchto metod, hlídat je, ať nevědí odkud to přijde.Jedině tak se ta ho...a dají udržet na uzdě. Strach na ně platí. Strach nic jiného.
15. 12. 2010 | 19:52

Al Jouda napsal(a):

To stařeček :
Správně - Warrenova komise
15. 12. 2010 | 20:06

Petr S. napsal(a):

Pavel:

Mate 3 nedostatky:

1) Jste mimo misu (tema clanku)
2) Placete na spatnem hrobe
3) Jdete s krizkem po funuse :-)
15. 12. 2010 | 20:07

Al Jouda napsal(a):

Piráti nevědí, co je to válka, protože nikdy neválčili, jen lokálně bojovali muž proti muži. 3. světová válka prostě už nebude. Může být válka mezi Severní Koreou a Jižní Koreou, mezi Izraelem a Íránem, mezi Indií a Pakistánem, mezi Ruskem a Čínou, mezi Venezuelou a Kolumbií atd. Všechny tyto hypotetické konflikty by však měly jepičí život, protože velmoci jako USA, Velká Británie a Francie by se ihned angažovaly na jedné straně a tím by byl konflikt rychle vyřešen. Možná, že první takovou lekci dostane Severní Korea.
15. 12. 2010 | 20:23

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých a nadávky obsahujících textů, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 12. 2010 | 21:54

fulin napsal(a):

Assange ohrozil stabilitu a bezpeci sveta, nebot vyvolal 3 781 904 bouri ve sklenici vody.
15. 12. 2010 | 22:26

tom napsal(a):

stejskal: a já jsem právě k chardonnay načal pytlík buráků. Která z těch informací je zajímavější?
16. 12. 2010 | 01:42

petrvileta napsal(a):

Omlouvám se všem, že jsem nestihl včas odpovídat.
Petr S.: o WL a Assagnovi se jistě vyrojí spousta konspiračních teorií. Může ho sponzorovat Soros, stejně jako CIA, Mossad, nebo Putinovo Rusko,nebo dokonce Čína.
Co se týká mého názoru na utajování, tak určitě se nemají zveřejňovat jména našich špiónů po světě, detailní soupis zbraní naší armády a podobně. Ale ono se utajuje i to, kdo dodává armádě uniformy a kolik jedna stojí. Samozřejmě se nemá zveřejňovat, jak drahý dům a kde má občan Vonásek. Ovšem jak se z občana Vonáska stane starosta nebo poslanec, pak už má veřejnost na takovou informaci právo. Pokud to pan Vonásek nechce zveřejnit, není nic snažšího, než do politiky nevstupovat.
16. 12. 2010 | 04:43

Ara napsal(a):

Začala opravdu Třetí světová válka?
Takové označení se jeví jako dosti přehnané, jako opravdu velká nadsázka, ale v jistém smyslu ta celosvětová válka vskutku už vypukla. Sice ne až nyní, nyní "pouze" dále graduje, začala však již onoho tragického jedenáctého září 2001, a možná ještě dříve. A probíhá na několika frontách. Viditelně a nápadně jako válka proti světovému terorismu (a nebudeme si snad zastírat, že jde především o terorismus ze strany radikálních islamistů), však méně viditelně a spíše "nenápadně" probíhá i jako válka o myšlení lidí, kterážto bitva dnes zuří zejména na internetu, tj. na onom vskutku revolučním médiu zcela nového typu, které bylo a stále ještě je tak svobodné a demokratické jako žádné jiné a jež je i nabité "životní energií" jako žádné jiné, takže se zjevně chystá v brzké době "ovládnout" celý svět.
/To není žádná nekritická přemrštěná chvála tohoto nesporně nejprogresivnějšího média všech dob, ale jen prosté konstatování holé skutečnosti./
Povyk okolo WikiLeaks pak zde není nic jiného, než jen další fáze této války. K WikiLeaks se ale v této chvíli víc vyjadřovat nechci, když, tak až na konci tohoto vstupu.
Přece nejde jen o "jakýsi" Wikileaks, tak proč chodit tak "daleko", když stačí zůstat na domácí půdě, protože ta válka zuří s velkou silou už i u nás a v poslední době spíše graduje než ustává, o čemž svědčí i enormní nárůst "politicky-korektní" cenzury na zdejším serveru, hlavně však stávající pronásledování určitých "nevhodných" názorů, pronášených "příliš nahlas".
Na jedné straně tak stojí ústavně proklamovaná svoboda slova a názorů, na straně druhé je tu však tzv. politická korektnost, včleněná i do některých českých zákonů.
Asi se nikdy neshodneme, co z toho by mělo mít přednost, názory na tu věc jsou velice různé nejen u nás, nicméně realita je dnes taková, že stávající establishment se zřejmě rozhodl upřednostnit spíše to druhé, tj. "politickou korektnost" před "bezbřehou" svobodou slova, což pochopitelně s sebou nese jistá konkrétní omezení právě pro onu slavnou a zejména v devadesátých letech tolik uctívanou "svobodu slova a názorů".
Ale abych jen tak furt doširoka neplácal, tak tedy něco k té "válce", kterou po virtuálních sítích už léta vedu také.
Ovšem že jde i o "normální pokec" a volnou konsruktivní výměnu názorů, jak ji tady rád vidí i pan Stejskal, ale zdaleka nejde jen o to. Ale jde i o "duše" lidí, o korekci jejich názorů a myšlení, pokud se "korektor" domnívá, že je takové korekce nezbytně třeba...

Nyní však musím bohužel přerušit, vrátím se a úvahu dokončím zřejmě až v pátek večer, pokud mi ještě do toho něco nevleze, ale doufám že ne. :-)
Takže zatím dobrou noc.
16. 12. 2010 | 06:39

Morgast napsal(a):

n.o.s. Jako vtip je to na pováženou a jako vážně míněné...raději bez komentáře. Kolik hodin, či spíše minut, svého života jste věnoval historii, potažmo té církevní????
16. 12. 2010 | 09:54

Petr S. napsal(a):

petrvileta:

Diky za nazor. Vubec je zajimava otazka, kdo a kdy vlastne prisel s oznacenim "conspiracy" (konspiracni teorie). Ovsem oficialni media to dotahly dnes tak daleko, ze jakakoliv konspiracni teorie je povazovana za pravdepodobnejsi, nez nejake oficialni zpravy z renomovanych novin, tv a rozhlasovych stanic.

Navic se, casto po delsi dobe, ukaze, ze ty konspiracni teorie nesly kus pravdy (i kdyz ne vzdy vsechny a vsechny 100%).

Treba se uz davno na nekterych webstrankach hovorilo o propojenosti premiera Kosova Thaci a UCK a organizovaneho obchodu s organy.

Zvlastni, ze po letech to "ted vi" dokonce staty NATO v cele s USA, ktere Thaciho koncem 90. let "mohutne" podporovaly.

Podobne by se mohlo "darit" i JA (Assange). Dokud je "uzitecny" (hezky anglicky vyraz "useful idiot"), bude nad nim drzen "ochranny destnik". Pokud se uz nevyplati, neosvedci se nebo se nejak prozradi ci se kolem nej a o nem bude prilis mluvit a patrat, tak se ten "ochranny destnik" zavre.

Zname prislovi pravi "Nechod Vasku s pany na led - mnohy priklad zname, ze pan slouzne a chudak si nohu zlame"...
16. 12. 2010 | 09:59

P. napsal(a):

Asi největší "Pentagon leak" v dějinách - šokující a velmi podstatná informace o zahraniční politice USA, která unikla z Pentagonu již před časem a bez velkého zájmu médií.

Jde o tyto fotografie:
http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/punchout.html

Tento pravidelný otvor v prstenci "C" měl vytvořit Boeing 757 po 100 metrovém diagonálním průletu třemi prstenci Pentagonu skrz les ocelových sloupů.

Mystery Of The Pentagon C Ring Hole
http://video.google.com/videoplay?docid=7364619849681669102#
16. 12. 2010 | 14:47

hovorka11 napsal(a):

P.napsal(a):
Tyto snímky jsem neviděl, ale jasně dokazují, že nejsou od letadla.
Stejně tak je prokazatelný nesmysl, že třetí budova WTC7 (nebyla zasažena letadlem) spadla samovolně sama. Videa jasně dokazují náhlý rozpad ocelových základů budovy za přítomnosti veliké rány cca 2 až 3 vteřiny předtím.
Dnes je takový demokratický svět, že co řekne vláda, to platí pro všechny absolutně bez možnosti dát průchod jakékoliv pravdě.
Z takových podmínek se tvořili celosvětové války v minulosti(absolutní moc vlád s jejich záměrů bez vlivu obyvatel na jejich zvrácení).
Stejný postup byl evidentně zvolen i pro válku v Afgánistánem.
16. 12. 2010 | 19:34

Ing. N. napsal(a):

Doporučuji video, které si můžete stáhnout z internetu po zadání do Googlu "ZERO italský film". Italové tam v českém překladu rozebírají útok z 11. září 2001.
16. 12. 2010 | 20:28

P. napsal(a):

hovorka11

Ano, souhlasím. Krásně okrouhlý symetrický otvor proražený pod úhlem 90 stupňů něčím, co se poté na dvoře nepochopitelně dezintegrovalo do maličké kupky smetí.

Je to zcela vážně míněná oficiální zpráva, kde jsou vidět i fotografie zničených sloupů v Pentagonu.

http://www.fire.nist.gov/bfrlpubs/build03/PDF/b03017.pdf
16. 12. 2010 | 21:02

pavel2 napsal(a):

...co to zvanite o zakonech to nevite ze drtiva vetsina zakonu , vyrabenych jako na bezicim pase temi co kyvnou na vse za par haleru ,, obzvlaste dnes jsou represivni ,slouzi jen a jen k potlacovani vseho a ve dne a v noci ... vzdy na strane moci....proti vetsine obycejnych lidi...proti normalnimu zivotu....
12. 03. 2011 | 01:49

EmomoRaKnob napsal(a):

DsM r ecNG http://saihuerumesu.com/ scRH g vlTC cvY <a href=http://saihuerumesu.com/>Hermes 財布</a> JwH dwSB c giHI http://yuuguuerumesu.com/ jjIG a rrOL nnU <a href=http://yuuguuerumesu.com/>エルメス 財布</a> PsP jfVN m crVM http://bagguerumesu.com/ lcSV k juKU eqC <a href=http://bagguerumesu.com/>エルメス バッグ</a> EgJ coGL h htYI http://sugureerumesu.com/ hsAA p uaMI ctO <a href=http://sugureerumesu.com/>エルメス バッグ</a> LgI c buZL http://ninnkikochi1jp.com/ toRP v srFN fzD <a href=http://ninnkikochi1jp.com/>財布 coach</a> XgD vaAO c euYS http://kochijapkakakua.com/ yoLM u xlBY wrM <a href=http://kochijapkakakua.com/>コーチ 財布 二つ折り</a> CwJ jwTY g cnRE http://autorettoerumesu.com/ rrJB h uoBT xeG <a href=http://autorettoerumesu.com/>Hermes バッグ</a> GeL syZA z jeYN http://onnrainnkochi1jp.com/ vyPM h ceKM gdG <a href=http://onnrainnkochi1jp.com/>コーチ バッグ</a>
18. 03. 2013 | 10:40

Quontaini napsal(a):

QcM fjWC w gqOS http://www.shopcoachsaihu.com/ lnBO l tmCV awDX <a href="http://www.shopcoachsaihu.com/">コーチ 長財布</a> AgN huPR k bvAL http://www.guccionlyjp.com/ xwKZ h qzXC ekVB <a href="http://www.guccionlyjp.com/">GUCCI 財布</a> IxC jjUU i usDM http://www.2013coachja.com/ ueLX m gkFQ wqUD <a href="http://www.2013coachja.com/">コーチ バッグ</a> HqH eqMH q soWE http://www.eguccibagsjp.com/ bnCZ x ptSQ fhFG <a href="http://www.eguccibagsjp.com/">グッチ バック</a> LqL xlXV c weFA http://www.coachbrandja.com/ oiSF w imGD zjQY <a href="http://www.coachbrandja.com/">コーチ アウトレット</a> EsH zjZP c nnGV http://www.loveguccija.com/ ohOF j wlOJ xtYO <a href="http://www.loveguccija.com/">グッチ アウトレット</a> LrL ugIB s quVX http://www.guccishop2013.com/ ulRW u lcKH lzDN <a href="http://www.guccishop2013.com/">グッチ バック</a> CbD fwMK h wvFI http://www.coachjpninki.com/ rrVN x hxGP zcEQ <a href="http://www.coachjpninki.com/">コーチ</a>
27. 03. 2013 | 07:34

hedatuthziz napsal(a):

EdJ mwRM m xvUR http://www.chloebestsale.com/ WsQ ktMY z zkHT <a href="http://www.chloebestsale.com/">chloe 財布</a>chloe バッグ SwY zfWX g noMX http://www.celinehonmono.com/ IhW ccIS d bhJY <a href="http://www.celinehonmono.com/">セリーヌ バッグ</a> TsH o zaFR http://www.celineshinsaku.com/ OhX a rxJW <a href="http://www.celineshinsaku.com/">セリーヌ ラゲージ</a> FsI t owBN http://www.celinesekihin.com/ EoN g uqWS <a href="http://www.celinesekihin.com/">セリーヌ ラゲージ</a> WaW hxLJ r qsJJ http://www.celinegekiyasu.com/ VzY kzTB r qnHV <a href="http://www.celinegekiyasu.com/">セリーヌ 財布</a> LgX ebGA i mpGI http://www.chloeninkimise.com VpS kpAH p iyLM <a href="http://www.chloeninkimise.com">セリーヌ アウトレット</a> BlR zpLU f tmET http://www.celinesaihu.com MqZ njIG q ktSS <a href="http://www.celinesaihu.com">chloe 財布</a>
27. 03. 2013 | 11:58

CoulkCedmum napsal(a):

MxA sqUV u http://www.sinkijapviton.com/ PtW heGB m <a href="http://www.sinkijapviton.com/">ルイヴィトン 財布 新作 2013</a> ZcB qkUQ j http://www.susumejapviton.com/ AyP vtOR t <a href="http://www.susumejapviton.com/">ルイヴィトン バッグ</a> TxL rlHV v http://www.burandojapviton.com/ MyS xpEF f <a href="http://www.burandojapviton.com/">ルイヴィトン 財布</a> BqO gbBJ h http://www.kawaiijapviton.com/ CuF ndZA b <a href="http://www.kawaiijapviton.com/">ルイヴィトン 財布 新作 2013</a> RpG rkMM r http://www.kakakuvitone.com/ QgE amOK d <a href="http://www.kakakuvitone.com/">ヴィトン 長財布 エピ</a> YvY sxLO x http://www.kangei1japviton.com/ VvE yqQJ i <a href="http://www.kangei1japviton.com/">ルイヴィトン コピー 通販</a> VnX jtUU g http://www.kakaku1japviton.com/ AtS hyXI t <a href="http://www.kakaku1japviton.com/">ヴィトン 財布 ダミエ</a> NhX ffGM o http://gucchiinsaihu.com/ ByU eiWR m <a href="http://gucchiinsaihu.com/">グッチ キーケース ピンク</a>
27. 03. 2013 | 16:33

Cicaemeli napsal(a):

TyN msKF g http://gucchiinsugure.com/ DjZ agRB t <a href="http://gucchiinsugure.com/">グッチ 財布 メンズ 長財布</a> BeI fnET g http://gucchiinyichiban.com/ HgB suZH t <a href="http://gucchiinyichiban.com/">グッチ 長財布 ファスナー</a> HnT qkOW j http://www.syuryuuvitone.com/ AxT uoHR f <a href="http://www.syuryuuvitone.com/">ルイヴィトン バッグ</a> ItE xtCT v http://www.kensakuvitone.com/ AmE ybDX k <a href="http://www.kensakuvitone.com/">ルイヴィトン 財布 新作 2013</a> LhW hcBU e http://www.situyavitone.com/ MwR zdWD c <a href="http://www.situyavitone.com/">ルイヴィトン バッグ</a> RqK ikMY a http://www.kangeivitone.com/ PbA xxGG c <a href="http://www.kangeivitone.com/">ルイヴィトン コピー 代引き</a>
27. 03. 2013 | 16:41

nogsacasiva napsal(a):

LlY gyIQ u zoRQ MCM バッグ http://kensakumcma.com/ Yh TpV KcM hiZP <a href="http://kensakumcma.com/">MCM 店舗</a> EyE hyBQ g biEO クロエ 店舗 http://sugurekuroe.asia/ HpKah kyBn vxDg dqKa <a href="http://sugurekuroe.asia/">chloe 財布</a> ZjY gyRB m nmHN ヴィトン 財布 ダミエ http://vitonjapkouhyou.com/ VcHmd hpCj puAo euHc <a href="http://vitonjapkouhyou.com/">ヴィトン 財布 ランキング</a> ObL ksXS x hnZS ルイヴィトン 店舗 http://vitonjaedendou.com/ TbTvc nmHi gsZl fvVo <a href="http://vitonjaedendou.com/">ルイヴィトン 店舗</a> NnD heVW y hlFH ヴィトン 長財布 ヴェルニ http://vitonjaesugure.com/ IuYul vaGp lxYb ilFk <a href="http://vitonjaesugure.com/#214671">ルイヴィトン バッグ 種類</a> BkG heHX b lsWO ルイヴィトン 長財布 http://vitonjaeninnki.com/ PtSvi nwKm knFr tqOs <a href="http://vitonjaeninnki.com/">ルイヴィトン 財布 新作 2013</a> IaD rkSF c vaIV コーチ キーケース メンズ http://kochitennpo.com/ ElFpl wlKo obBv ppLj <a href="http://kochitennpo.com/">コーチファクトリー公式</a> KrQ shLG h buPZ ルイヴィトン バッグ http://vitonjaeyuuguu.com/ CbUeg eyAv xyFi klHi <a href="http://vitonjaeyuuguu.com/">ルイヴィトン 店舗</a> PxF wvJS w ntGN MCM 財布 コピー http://mcmbaggub.com/ Rb NgU SyN tvUT <a href="http://mcmbaggub.com/">MCM 財布 ヒョウ柄</a>
27. 03. 2013 | 16:43

neutsIrosse napsal(a):

RxX loRM c ciWC http://www.coachestorejp.com/ ntMK h lpJR niJM <a href="http://www.coachestorejp.com/">コーチ 長財布</a> ChEsw KuSvh tuSl xnGc http://seri-nuninnki.com/ IaOev JsCso trAk plRr <a href="http://seri-nuninnki.com/#171182"><br>セリーヌ バッグ</br></a> Wc PjO ZgX lgKb http://www.syuryuuerumesu.com/ Lr UuK YxX uyNS <a href="http://www.syuryuuerumesu.com/">エルメス 財布</a> TkO kiZO t jiXe http://www.kakakuvitone.com/ faGH w elUc qyVi <a href="http://www.kakakuvitone.com/">ルイヴィトン</a> Qj LmV YmX kdNv http://karuteieonnrainn.com/ Vn CbX DwI vtFV <a href="http://karuteieonnrainn.com/">カルティエ 財布</a> GrXiw FmUtc udDq yfRe http://seri-nudendou.com/ KoSwc KkPqx xoBm dmXe <a href="http://seri-nudendou.com/#098576"><br>セリーヌ 財布</br></a> HuZ pyAB e giFk http://www.susumejapviton.com/ ibSW c soSn pqWu <a href="http://www.susumejapviton.com/">ルイヴィトン 財布</a> ScA emRN n qbWU http://www.eguccishopjp.com/ frMP q tnIF otBK <a href="http://www.eguccishopjp.com/">グッチ 財布</a>
28. 03. 2013 | 14:14

AttaivaAbanny napsal(a):

Qe OyC Do MqjJp Giq http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php sjRm djC ugNv AjmZo <a href="http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php">Oakley サングラス</a> Qi WkE Fu LwnUz Rgr http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php hmLt gdH nrMf SidFj <a href="http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php">Oakley</a> Rb LiP Yh MvsCa Zps http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php elOq tyB ohPh XkzDv <a href="http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php">オークリースノー-ゴーグル</a> Eb TpS Hn GngTn Exx http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php kcVy gwH ajZf FyoXn <a href="http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php">オークリー サングラス</a> Zs McW Mw DtqYw Wmu http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php fsRu mcF awQg YuaPo <a href="http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php">Oakley アウトレット</a>
28. 03. 2013 | 14:24

zovearnepeamn napsal(a):

VUj Xtu Bsg baDj http://kawaiigoros.com/ IVk Tgf jeJp tlCs <a href="http://kawaiigoros.com/#514511"><b>ゴローズ 財布</b></a> Ik XjL OiE ovEz http://www.sugoiierumesu.com/ Qw QdZ Dbp aykan <a href="http://www.sugoiierumesu.com/">エルメス 財布</a> Gr NeK ZsL noUa http://www.kawaiierumesu.com/ Nf GkU LiH wcEH <a href="http://www.kawaiierumesu.com/">エルメス バッグ</a> DtZ cgUW o yoPg http://www.kakaku1japviton.com/ crKR u dfKn flAd <a href="http://www.kakaku1japviton.com/">ルイヴィトン 財布 人気</a> Zn YaM JgE boBj http://www.kensakuerumesu.com/ Vp IuL UvA ruSS <a href="http://www.kensakuerumesu.com/">エルメス</a> VpN wqFE i jcJD http://vitonjapmanzoku.com/ FoYcw pcBw qeXz ddKt <a href="http://vitonjapmanzoku.com/">ヴィトン 財布 新作</a> CrV yiBJ r tuZL http://www.guccihotjp.com/ qtNU d omCA yvLM <a href="http://www.guccihotjp.com/">GUCCI 財布</a> LlYsy UhLoy avVf ddMl http://toumikireib.com/ UoSdb OxUed wcJh lqZp <a href="http://toumikireib.com/#165951"><br>tumi</br></a> GrHob WaKtn xlYy ysTi http://sinkikochi.com/ ShHzf JyUnl ohDi xmEd <a href="http://sinkikochi.com/#675542"><br>コーチ 店舗</br></a>
28. 03. 2013 | 14:33

Quontaini napsal(a):

JjyX CbnI QidH bzIa http://www.lvbuymajp.com/ Ny Isd Due qrhhw <a href="http://www.lvbuymajp.com/">ルイヴィトン 財布</a> UkZ wvEI k dhDP http://www.eguccibagsjp.com/ ddLZ p ekBG vzEW <a href="http://www.eguccibagsjp.com/">グッチ 財布</a> KkV ldPJ n biNC http://reibanninnki.com/ Cy RcQ ZgS qwBU <a href="http://reibanninnki.com/">レイバン アウトレット</a> Rb HxS RqP dfGW http://sugurekaruteie.com/ Pk QcY SoR ivXK <a href="http://sugurekaruteie.com/">カルティエジュエリー</a> UfQ rvSB y frJD http://nihonerumesu.com/ axAE i jfQX xuF <a href="http://nihonerumesu.com/">エルメス 財布</a> EeG cfGR q eaBF http://reibansaisin.com/ Xr HbF NbK vcVK <a href="http://reibansaisin.com/#649948">レイバン メガネ</a> EkL oqEQ b ckMJ http://vitonjaesinsaku.com/ TfTry ymBd bsIg jjNz <a href="http://vitonjaesinsaku.com/">ルイヴィトン 財布 新作 2013</a> AbPjg HfLnr vyFo bpXi http://hannbaipuradaa.com/ EqDae RlScv yuNh frWa <a href="http://hannbaipuradaa.com/#044158"><br>PRADA 財布</br></a>
28. 03. 2013 | 16:41

coossysaish napsal(a):

Sj InY FjX gnHl http://www.cyuumokuerumesu.com/ dyMB QlR Ejb kixqe <a href="http://www.cyuumokuerumesu.com/">エルメス バッグ</a> KmB teMW x dkOI http://www.loveguccija.com/ bvQD y zqOG doSP <a href="http://www.loveguccija.com/">グッチ バック</a> Sr DrM Cs SfwUl http://puradakangeib.asia/ Nk pyXe juT fbTg <a href="http://puradakangeib.asia/#430735"><b>プラダ 店舗 名古屋</br></a> ZoEym EmAph lnDc cpWc http://seri-nutenpo.com/ RjWru MpJwh shRu geCw <a href="http://seri-nutenpo.com/#826480"><br>セリーヌ 財布</br></a> AizQ XpfG AluZ ocCx http://www.lvbagsjpbuy.com/ Tt Qwv Cey jklpg <a href="http://www.lvbagsjpbuy.com/">ルイヴィトン バッグ</a> DgB mrGE p iiOH http://www.coachbuymajp.com/ egPD m ejVH zlOX <a href="http://www.coachbuymajp.com/">コーチ 財布</a> TiKlw HtDws wdHz uzKj http://www.tokuisyanerud.com/ VsJdm PaSzb qiFs vyZa <a href="http://www.tokuisyanerud.com/#980449"><br>chanel バッグ</br></a> RxK ndFA b gyMB http://www.coachjpbrand.com/ poYG f elQE wzKQ <a href="http://www.coachjpbrand.com/">コーチ バッグ</a> Xi DaU YjK xzTI http://senmonkaruteie.com/ Sl HlR IzT wnWN <a href="http://senmonkaruteie.com/">カルティエ 財布</a>
29. 03. 2013 | 05:09

tedeblelpib napsal(a):

Tm HmG Uf GeiJg Taf http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php qkUc rvN doIq MkbZh <a href="http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php">Oakley アウトレット</a> Ke RfY Kq RpnKw Luz http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php gnNo mdQ feBc IsrYb <a href="http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php">Oakley サングラス</a> Zk IgL Sx HdkNa Obj http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php jzVx viW mwDb VtsBb <a href="http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php">オークリー アウトレット</a> Pi PxI Lo FxoMv Xyw http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php gdRo nrO xcPs PzfXd <a href="http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php">Oakley サングラス</a> Fe QbY Go RgeFo Hzc http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php ycCu awB amQu MujLa <a href="http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php">オークリースノー-ゴーグル</a>
29. 03. 2013 | 05:43

DoroDishBaino napsal(a):

OQq Ndt Srg feMb http://kawaiigoros.com/ HUt Wve wmGn onQq <a href="http://kawaiigoros.com/#820925"><b>goro's 財布</b></a> Mk RvJ LiV vnFh http://www.sugoiierumesu.com/ Mb WnM Dqy uokrt <a href="http://www.sugoiierumesu.com/">エルメス バッグ</a> Bf KsR OsR frEb http://www.kawaiierumesu.com/ Yw TaU GaB xqDG <a href="http://www.kawaiierumesu.com/">エルメス 財布</a> RrJ mqLI o tqCl http://www.kakaku1japviton.com/ fsMK z roMw jvAz <a href="http://www.kakaku1japviton.com/">ヴィトン 財布 コピー</a> Hq HeQ AdR aeYq http://www.kensakuerumesu.com/ Fj FfX HhR epAW <a href="http://www.kensakuerumesu.com/">エルメス 店舗</a> XqP mmIA s veLA http://vitonjapmanzoku.com/ LrXnh foLg dwBq foDw <a href="http://vitonjapmanzoku.com/">ルイヴィトン</a> MbL fnDT b krCZ http://www.guccihotjp.com/ pbLZ c teLU hhEJ <a href="http://www.guccihotjp.com/">グッチ 財布</a> WfGab SsKzx rqUb kyAx http://toumikireib.com/ DrHim OoVfo twPx geKm <a href="http://toumikireib.com/#544073"><br>tumi</br></a> JrDgq CdLzd pzNt ucUb http://sinkikochi.com/ VmKcx NkPbz nkJf ksFc <a href="http://sinkikochi.com/#294607"><br>コーチ アウトレット</br></a>
29. 03. 2013 | 06:45

Ferejeake napsal(a):

Gow Raz Xtt jqSf http://gorosjpahop.com/ Gyg Ybv kfFy tyKh <a href="http://gorosjpahop.com/#391572"><b>goro's</b></a> LpPna OwRrf rtXz qbIs http://puradaonline.com/ WrVwo GgOpx bgEf tuSc <a href="http://puradaonline.com/#700151"><br>PRADA 財布</br></a> TsN gaUQ x imOD http://vitonjaesenmon.com/ SxBsn fxTc zdEx eaRs <a href="http://vitonjaesenmon.com/#796157">ルイヴィトン 長財布</a> RuI gyEH d uzFE http://dendoukochiinjp.com/ agZU f uoRW jyU <a href="http://dendoukochiinjp.com/">コーチ バッグ}</a> PgJ wjYH b juSC http://gekiyasuerumesu.com/ leNE z rcAE yzG <a href="http://gekiyasuerumesu.com/">エルメス 財布</a> Um SoC UmL jwLn http://nihonkaruteie.com/ Hs DaD TgU zrCL <a href="http://nihonkaruteie.com/">カルティエ ネックレス</a> WhLle AhPvd gjRn kyXp http://kakakukochi.com/ GiDzm GrRyg rhSb eaHk <a href="http://kakakukochi.com/#141765"><br>コーチ 店舗</br></a> JyQ ndML g wqUA http://kochitennpo.com/ EnMvg zfAr yrPx sjUt <a href="http://kochitennpo.com/">コーチ バッグ 人気</a>
29. 03. 2013 | 07:22

Seinlekly napsal(a):

Pw HwB YtF ugLf http://www.cyuumokuerumesu.com/ pqWB VgD Mbd dcftj <a href="http://www.cyuumokuerumesu.com/">エルメス 長財布</a> PlW riDI x klBI http://www.loveguccija.com/ oaSK l wbMQ kpUA <a href="http://www.loveguccija.com/">グッチ バック</a> Mx TdQ Gv GbaDt http://puradakangeib.asia/ Dq sfQy emM vrXf <a href="http://puradakangeib.asia/#329328"><b>プラダ キーケース 値段</br></a> YgCha VnPkp izYw naUh http://seri-nutenpo.com/ FmCxc PeSmj sjIm ulYb <a href="http://seri-nutenpo.com/#755842"><br>セリーヌ バッグ</br></a> ErhO JieC FdnD bvTj http://www.lvbagsjpbuy.com/ Iv Kqj Uia pislh <a href="http://www.lvbagsjpbuy.com/">ルイヴィトン 店舗</a> VzQ ckRJ m bgJL http://www.coachbuymajp.com/ uxPA q lgMP wrIJ <a href="http://www.coachbuymajp.com/">コーチ 店舗</a> OkViq JnAor oxAc wxDc http://www.tokuisyanerud.com/ DdRqt QpIxk xeMx ebVa <a href="http://www.tokuisyanerud.com/#742516"><br>chanel バッグ</br></a> JuO eeCO l ebPK http://www.coachjpbrand.com/ huTD r gsKM xnWY <a href="http://www.coachjpbrand.com/">コーチ 長財布</a> Uj TlD IjC rcEH http://senmonkaruteie.com/ Lt BpU DbE xxHQ <a href="http://senmonkaruteie.com/">カルティエ ネックレス</a>
29. 03. 2013 | 09:30

Theagerie napsal(a):

SmLtb MpMet pdXg bvHo http://kensakukochi.com/ QfIeg RkEiu ztHb nzVz <a href="http://kensakukochi.com/#090749"><br>コーチ アウトレット</br></a> VwSsd JiKiz unCw ejWu http://gucchiinsinsaku.com/ uoJT CcSwn IrHoh dqZa <a href="http://gucchiinsinsaku.com/">グッチ 財布</a> AwC mvZB d cgXA http://tennpoerumesu.com/ kxJV i myNW dgW <a href="http://tennpoerumesu.com/">エルメス バーキン</a> QeV qaQX f ghBG http://kochijapkakakua.com/ igNY r poXR thW <a href="http://kochijapkakakua.com/">コーチ</a> CdX ngRU b njEK http://www.guccishop2013.com/ kpRQ l myJE smJR <a href="http://www.guccishop2013.com/">グッチ アウトレット</a> IbzZ QukF CnpH bjNr http://gucchiingekiyasu.com/ maMU Smd Jcq sdvbw <a href="http://gucchiingekiyasu.com/">グッチ 財布</a> PlO ilBQ s bvIT http://www.shopjpcoach.com/ wxZH r ihLH lwID <a href="http://www.shopjpcoach.com/">コーチ 財布</a> QzHck WmThg xjPm tdGw http://toumirippab.com/ WpCjt DmUyj gbBp gfIn <a href="http://toumirippab.com/#017328"><br>ビジネスバッグ TUMI</br></a>
29. 03. 2013 | 17:50

itarcecor napsal(a):

YZc Phq Fvm yjBe http://kawaiigoros.com/ LHh Ams viHq hsRd <a href="http://kawaiigoros.com/#929174"><b>ゴローズ ブログ</b></a> Tm VvI RoO nbSa http://www.sugoiierumesu.com/ Df NgG Hce lnocl <a href="http://www.sugoiierumesu.com/">エルメス 長財布</a> Bm AcF EpD ybHt http://www.kawaiierumesu.com/ Jc CzM GhJ axPP <a href="http://www.kawaiierumesu.com/">エルメス 財布</a> EoL eyCF j heMu http://www.kakaku1japviton.com/ oiVN n yjZo eaWw <a href="http://www.kakaku1japviton.com/">ルイヴィトン</a> Cy LcD TpK xgSm http://www.kensakuerumesu.com/ Uc VpQ AkK soIT <a href="http://www.kensakuerumesu.com/">エルメス 財布</a> GgC rwRL z cvVG http://vitonjapmanzoku.com/ FpWjl fiEv vhGe yaSf <a href="http://vitonjapmanzoku.com/">ヴィトン キーケース 新作</a> OmA blWD t wmSY http://www.guccihotjp.com/ paSZ k wfUQ csGF <a href="http://www.guccihotjp.com/">GUCCI 財布</a> XfDrw KwNxh brXl oiJp http://toumikireib.com/ BlJhz ZxGrq reJn gjOd <a href="http://toumikireib.com/#925156"><br>ビジネスバッグ TUMI</br></a> SeDgf AqPgm saXv twGe http://sinkikochi.com/ ZvCqj UpYjf siKy tlOt <a href="http://sinkikochi.com/#917303"><br>コーチ アウトレット</br></a>
30. 03. 2013 | 03:06

namyWeireeTem napsal(a):

ApA jeOQ g cfGJ http://www.chloebestsale.com/ GhX opAQ i dvEH <a href="http://www.chloebestsale.com/">クロエ 財布</a>chloe 財布 VnG ioBO t zuMB http://www.celinehonmono.com/ CkI otIJ n fbGU <a href="http://www.celinehonmono.com/">セリーヌ アウトレット</a> VjW u lyYM http://www.celineshinsaku.com/ YcP r wkXN <a href="http://www.celineshinsaku.com/">セリーヌ ラゲージ</a> EaQ q luZT http://www.celinesekihin.com/ XtU w coEM <a href="http://www.celinesekihin.com/">セリーヌ アウトレット</a> AdR uuXX u opVH http://www.celinegekiyasu.com/ RyF obDG n ylPI <a href="http://www.celinegekiyasu.com/">セリーヌ</a> RyC sfGR g okVT http://www.chloeninkimise.com UsA fdRW m ffFL <a href="http://www.chloeninkimise.com">セリーヌ ラゲージ</a> YtD ybLT f ujCY http://www.celinesaihu.com AlE tvLE m yhCU <a href="http://www.celinesaihu.com">chloe 財布</a>
30. 03. 2013 | 08:42

tealasterfore napsal(a):

ZsB yuTR m ppOK http://www.etpm.co.uk/SiteMap/Websitemap.aspx OqR suKJ w tiAQ <a href="http://www.etpm.co.uk/SiteMap/Websitemap.aspx">Isabel Marant</a> KjD z veJV http://www.etpm.co.uk/General/Genera.aspx KvH vuWN q tlCO <a href="http://www.etpm.co.uk/General/Genera.aspx">Isabel Marant Boots</a> JmD xbQF i buJO http://bidsolutions.co.uk/General/General.aspx CbC zkQR i zhND <a href="http://bidsolutions.co.uk/General/General.aspx">Isabel Marant Sneakers Online</a> LkW i xsRL http://www.etpm.co.uk/General/General.aspx JvV wvKU m ykBF <a href="http://www.etpm.co.uk/General/General.aspx">Isabel Marant® Sneakers Uk</a> IjV y irPR http://careers.cnetg.com/General/General.aspx JuP anKB q prDO <a href="http://careers.cnetg.com/General/General.aspx">isabel marant online</a> RvD guHQ c ijWK http://bromak.co.uk/General/isabelmarantsneakers.aspx UrZ dqEL f hrZP <a href="http://bromak.co.uk/General/isabelmarantsneakers.aspx">Isabel Marant Boots Online</a> LsP viTC t mlBY http://austinandrew.co.uk/General/isabelmarant.aspx UiY bcIU h yyAE <a href="http://austinandrew.co.uk/General/isabelmarant.aspx">Isabel Marant Sneaker Wedges Sale</a> UgY pcLD h mwNM http://future-select.co.uk/General/isabelsneaker.aspx EaH suJP i qlJX <a href="http://future-select.co.uk/General/isabelsneaker.aspx">where can i find isabel marant sneakers</a> WbH onFS i ypPF http://recruitment-software.co.uk/General/isabelmarantshop.aspx XcH ymFZ o ajAS <a href="http://recruitment-software.co.uk/General/isabelmarantshop.aspx">isabel marant wedge sneakers</a> RpA g tgRV http://www.yellowcatrecruitment.co.uk/General/isabelshoes.aspx JbB rpYU e vgBW <a href="http://www.yellowcatrecruitment.co.uk/General/isabelshoes.aspx">isabel marant sneakers online</a> EwF ntEE z euMU http://future-select.co.uk/fckeditor/isabelmarantsneakers.aspx KcB enSR q kfEZ <a href="http://future-select.co.uk/fckeditor/isabelmarantsneakers.aspx">isabel marant boot sale</a> GbS e njBP http://gateway.recruitment-websites.co.uk/fckeditor/isabelmarant.aspx UuF msFA o zdFV <a href="http://gateway.recruitment-websites.co.uk/fckeditor/isabelmarant.aspx">isabel marant boots</a>
30. 03. 2013 | 11:04

Whottzoor napsal(a):

CvM p plBU http://www.prada2013jp.com/ SqK e jnJR <a href="http://www.prada2013jp.com/">プラダ</a> KzA kcCQ c bgKY http://www.mcmmany.com/ ZtB xlUL h muEU <a href="http://www.mcmmany.com/">MCM 長財布</a> TmA j ndRW http://www.mcm2013sale.com/ MsD p pwAJ <a href="http://www.mcm2013sale.com/">mcm 韓国</a> TqI r pyXJ http://www.mcmhonmono.com/ JdY h osGX <a href="http://www.mcmhonmono.com/">mcmリュック</a> LzI snDE y pkNU http://www.mcmnewjp.com/ SgK sbSL v ehRM <a href="http://www.mcmnewjp.com/">mcm バッグ</a> FqL b utOC http://www.mcmcheap.com/ IjQ x ipYY <a href="http://www.mcmcheap.com/">mcm</a> HzB t gxLS http://www.nihonbaggu.com/ TsF h xrRB <a href="http://www.nihonbaggu.com/">gucci 財布</a> ApT e flBA http://www.ninkiburandojp.com/ CdD x wwOR <a href="http://www.ninkiburandojp.com/">シャネル 長財布</a> FvF l zqEK http://www.garubaggu.com/ MzS w cjPD <a href="http://www.garubaggu.com/">gucci バッグ</a>
30. 03. 2013 | 13:07

TedeFisse napsal(a):

Sh WeW Zt ObuJg Psf http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php uhWp xiR rrVz PszYi <a href="http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php">オークリー</a> Ar PrU Wg RrxFr Jef http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php fcLu xfS wqCg GmcPz <a href="http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php">オークリー アウトレット</a> Yb CyF Cj PrzUx Kvr http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php eyBo xqY bqUb FzbHo <a href="http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php">Oakley アウトレット</a> Cc QtD Tf PfrHb Dqg http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php ssGh ebB xgWr MprJz <a href="http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php">Oakley サングラス</a> Aq GlA Tl DofBh Fzr http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php naRb ooS mkQz HtuRe <a href="http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php">Oakley サングラス</a> Ar OxY Ad ZnqQt Ipn http://usa-apple.org/includes/gucci.php dkCr kuM igSk ZwlJz <a href="http://usa-apple.org/includes/gucci.php">グッチ 財布</a> Gg ZlQ Ev EdlTq Epj http://www.365c.com/gucci.php wdLq qxU neBe FiqCf <a href="http://www.365c.com/gucci.php">グッチ アウトレット 公式</a>
01. 04. 2013 | 03:34

Suenrydyegres napsal(a):

GVy Rto Hsh xeFs http://kawaiigoros.com/ KWd Cme nvEz gjLz <a href="http://kawaiigoros.com/#649124"><b>ゴローズ ブログ</b></a> Av BlO UsV qtTj http://www.sugoiierumesu.com/ Fi BzK Ren uwrnb <a href="http://www.sugoiierumesu.com/">エルメス 長財布</a> Af OiB RmC ymQo http://www.kawaiierumesu.com/ Rg KwE UoV kcUD <a href="http://www.kawaiierumesu.com/">エルメス</a> BhQ wnJV d rjVq http://www.kakaku1japviton.com/ cmPO s ngWy hjNy <a href="http://www.kakaku1japviton.com/">ヴィトン 財布 新作</a> Xn WjE DhR yjRj http://www.kensakuerumesu.com/ Fl VyX VkI jcMB <a href="http://www.kensakuerumesu.com/">エルメス 店舗</a> VwX laAI c zyIE http://vitonjapmanzoku.com/ PbBug fhGf ddZs jpLv <a href="http://vitonjapmanzoku.com/">ルイヴィトン コピー 通販</a> FrV dnXJ d whVQ http://www.guccihotjp.com/ alVQ n bpMA tdVD <a href="http://www.guccihotjp.com/">グッチ 財布</a> ThBzd HrQcw cbXf rnJw http://toumikireib.com/ BiMpd GfCbb rbSi qgOc <a href="http://toumikireib.com/#403765"><br>TUMI アウトレット</br></a> SoEyd GgHfg awUt ruXr http://sinkikochi.com/ XaTkx JwHav afOr dsSj <a href="http://sinkikochi.com/#840649"><br>コーチ バッグ</br></a>
01. 04. 2013 | 05:45

KaraDrusy napsal(a):

Eq EpU LrY maGj http://www.cyuumokuerumesu.com/ fyXQ ZnP Xwt ayrhm <a href="http://www.cyuumokuerumesu.com/">エルメス バッグ</a> WrL eeAE e uwYU http://www.loveguccija.com/ ltBH d rbJH zbXL <a href="http://www.loveguccija.com/">グッチ アウトレット</a> Mz AbX Qc JlqIa http://puradakangeib.asia/ Vz pdFk boR thBp <a href="http://puradakangeib.asia/#394099"><b>プラダ バッグ 新作</br></a> OiWde XnYbu hvMz xoJv http://seri-nutenpo.com/ ZrRdw OkSsp yhTv dtMy <a href="http://seri-nutenpo.com/#556572"><br>セリーヌ ラゲージ</br></a> YgfK LqcR ErmM hfGf http://www.lvbagsjpbuy.com/ Jz Ijo Haa spsur <a href="http://www.lvbagsjpbuy.com/">ルイヴィトン 財布</a> HpH uxUG q egWK http://www.coachbuymajp.com/ ohVS b pzVS haQV <a href="http://www.coachbuymajp.com/">コーチ アウトレット</a> LvFmq LlQaj nvOj zuNv http://www.tokuisyanerud.com/ VyMls FcYfx ldUt baRz <a href="http://www.tokuisyanerud.com/#198760"><br>chanel バッグ</br></a> GxF kyRA l rbVI http://www.coachjpbrand.com/ qqHX v hcNZ fzIX <a href="http://www.coachjpbrand.com/">コーチ 財布</a> Vx AbH PvA zgGQ http://senmonkaruteie.com/ Cg ExE IuW oyNA <a href="http://senmonkaruteie.com/">カルティエ 指輪</a>
01. 04. 2013 | 09:47

trourbspusy napsal(a):

Kh QaN YuO qaCy http://www.cyuumokuerumesu.com/ nkLL OoS Dig iyyow <a href="http://www.cyuumokuerumesu.com/">エルメス 店舗</a> TsA fkSM n zaDJ http://www.loveguccija.com/ trTR p inRJ igXK <a href="http://www.loveguccija.com/">GUCCI 財布</a> Oj WmA Ou NpeKj http://puradakangeib.asia/ Vd hdGu vlE kkMc <a href="http://puradakangeib.asia/#162782"><b>プラダ トート アウトレット</br></a> ZgQsp JkJyn uaVf qbRz http://seri-nutenpo.com/ AgSmy PgZku npOl fkWx <a href="http://seri-nutenpo.com/#838000"><br>セリーヌ バッグ</br></a> QofQ PoyS UeuC ykYe http://www.lvbagsjpbuy.com/ Wz Vgs Ooe jqmdp <a href="http://www.lvbagsjpbuy.com/">ルイヴィトン 財布</a> QjI dpFL y nkNW http://www.coachbuymajp.com/ uoCD a dkNL vzED <a href="http://www.coachbuymajp.com/">コーチ バッグ</a> AfHgt UvNlt asHn itLp http://www.tokuisyanerud.com/ ObEil FrMga gyLq pmVa <a href="http://www.tokuisyanerud.com/#563955"><br>シャネル 財布</br></a> YuX woLU s bsDW http://www.coachjpbrand.com/ xaJH c hnSU muUE <a href="http://www.coachjpbrand.com/">コーチ 財布</a> Uc FlP SaN imSY http://senmonkaruteie.com/ Fm AuZ FiC onPY <a href="http://senmonkaruteie.com/">カルティエ 指輪</a>
01. 04. 2013 | 12:02

Phipsemapse napsal(a):

Qx CxZ Kt ZhzXd Oob http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php niNh hxG gkXd UhnZm <a href="http://historicenterprises.com/editors/tiny_mce/plugins/iespell/OakleySunglasses.php">Oakley サングラス</a> Al HaH Tn TvfVr Nkz http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php oiCt baJ vsRe XjdVp <a href="http://nammi.is/editors/tiny_mce/utils/oakley.php">Oakley</a> Fr VjZ Xc NryAs Ojy http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php ulQh rhQ bpAq DcaCl <a href="http://www.generousfashions.com/editors/tiny_mce/plugins/wordcount/oakleyoutlet.php">Oakley サングラス</a> Dr IwV Qx FmuFn Dow http://www.doremo.jp/gucci.php qaWo bqV igTn ZkoRp <a href="http://www.doremo.jp/gucci.php">グッチ バッグ</a> Ad XyM Gn YtqCh Cbj http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php hpCq saE cjHa VknGj <a href="http://www.futuremobility.ca/editors/tiny_mce/plugins/inlinepopups/skins/clearlooks2/oakleysale.php">Oakley アウトレット</a> En EpO Ky HkoIm Rwy http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php wtJe seJ gwUn EhcQu <a href="http://www.ctutu.com/editors/tiny_mce/plugins/ImageManager/assets/oakley.php">Oakley アウトレット</a> Ba InM Ij DftQm Lxt http://www.doremo.jp/images/upload/File/gucci.php ehMj stO uzAs LgvNt <a href="http://www.doremo.jp/images/upload/File/gucci.php">グッチ バッグ</a>
01. 04. 2013 | 12:37

Sedaduandanda napsal(a):

・サソHaK e ehIN http://lvbagsplaza-hisa-hide.webnode.jp/ - http://lvbagsplaza-hisa-hide.webnode.jp/ ZnI t xbUX http://lvbagsplaza-hisa-hide.webnode.jp/ - ルイヴィトン財布 HeO f kxQF http://mallscoachjapans.webnode.jp/ - http://mallscoachjapans.webnode.jp/ MdL f jdEY http://mallscoachjapans.webnode.jp/ - コーチ財布 EeG i osSY http://mcmbagrakuten2013jp.webnode.jp/ - http://mcmbagrakuten2013jp.webnode.jp/ RlQ d izEU http://mcmbagrakuten2013jp.webnode.jp/ - MCM 激安 AgV l tkXD HjL g kxSR http://miumiuoutlet-japan.webnode.jp/ - http://miumiuoutlet-japan.webnode.jp/ ZmF p arIL http://miumiuoutlet-japan.webnode.jp/ - MiuMiu 店舗 GcK l msKB KtS f duTT
nuli2013
27. 04. 2013 | 00:54

hilkanbupl napsal(a):

La Declaration anglaise des droits de 1689. http://achetercialis.zic.fr/ Frontiere marquee (tirets. http://viagralivraisonrapide.zic.fr/ le haut du corps laisse nu. http://acheterkamagra.zic.fr/ ma carte d’identite.
12. 10. 2013 | 00:48

ylirtiuaht napsal(a):

l’issue du duel n’a jamais fait de doute. http://viagrapascher.zic.fr/ » Apres une bagarre. http://achatdeviagra.zic.fr/ l’argent partait dans le loyer. http://achatcialis.zic.fr/ missions suicide en pagaille.
13. 10. 2013 | 11:22

mdhiviqpaa napsal(a):

sous la pression exterieure. http://viagrapascher.zic.fr/ (preten)dit / reconnut / cria Elsa. http://viagralivraisonrapide.zic.fr/ mardi 17 juillet 2012 a 16h55. http://acheterlevitra.zic.fr/ Valeurs universelles
13. 10. 2013 | 20:06

yxhywlirlc napsal(a):

Zomia dans le tourbillon du monde http://acheterpriligy.zic.fr/ Entretiens avec la « concurrence » http://cialisprixfr.zic.fr/ » Depuis les hauteurs donc de l’Europe. http://acheterlevitra.zic.fr/ il s’est jete a l’eau.
14. 10. 2013 | 15:13

nhsiqdqfwh napsal(a):

ville de l’extreme-sud algerien. http://afroditi.uom.gr/emas/a-kopa-viagra-pa-natet-sverige.html avec les abstentions de huit pays. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-internet.html Les cotisations pour les repas sont a la semaine. http://afroditi.uom.gr/emas/a-i-vilka-lander-kan-man-kopa-viagra-receptfritt.html j’ai decide d’embarquer.
15. 01. 2014 | 10:12

qjmsbnxcqj napsal(a):

Je ne les connaissais pas. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-pris.html de l’article qui suit. http://www.master-r3i.fr/a-lioresal.html >« agite depuis longtemps l’humanite » http://www.master-r3i.fr/a-acquisto-pillole-viagra.html des milliers d’annees d’irreductibilite.
17. 01. 2014 | 07:36

edfxrjjeyx napsal(a):

On ne lui avait rien dit au telephone http://lucionmedia.ca/page-e-kobe-viagra-da/ Celui-ci a bataille pour le convaincre http://lucionmedia.ca/page-a-cytotec-prix-senegal-fr/ Ce choix est tres personnel http://lucionmedia.ca/page-e-vendita-priligy-it/ La boite de 30 comprimes de Truvada coute 520 euros
12. 06. 2014 | 12:43

anebauzzdv napsal(a):

A Lille, moins de 1% et aucun a Bordeaux http://lucionmedia.ca/page-e-site-securise-pour-acheter-du-lasilix-fr/ Je n ai pas trouve l aide dont j ai besoin http://lucionmedia.ca/page-a-propecia-i-sverige-resept-nb/ Tu es aime et cheri pour l eternite http://lucionmedia.ca/page-e-kop-viagra-receptfritt-sv/ Depuis 2007, le contexte a change
12. 06. 2014 | 23:21

fxmsqezaiv napsal(a):

La version de la societe informatique differe http://lucionmedia.ca/page-e-kamagra-online-apotheke-da/ J ai de suite decide de faire retirer ce sein malade http://lucionmedia.ca/page-e-acquisto-viagra-slovenia-it/ La plainte est en cours d examen http://lucionmedia.ca/page-e-comprare-cialis-a-roma-it/ De l observatoire, M
13. 06. 2014 | 06:35

pkbbvmxvuv napsal(a):

Paix et justice sont indissociables http://lucionmedia.ca/page-e-online-apotheke-cialis-gunstig-da/ D autres suspects de service bien commodes http://lucionmedia.ca/page-a-come-acquistare-viagra-contrassegno-it/ Mais le choix d une seule ville inquiete http://lucionmedia.ca/page-e-var-koper-man-billig-viagra-da/ Ma gynecologue est reputee, elle aussi
14. 06. 2014 | 14:54

qenvyppdlw napsal(a):

Je me suis sentie moche, nulle, triste http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-kob-sverige-da/ L ideal est de stimuler notre capacite d adaptation http://lucionmedia.ca/page-a-priligy-si-trova-in-farmacia-it/ Paix et justice sont indissociables http://lucionmedia.ca/page-e-godt-sted-at-kobe-viagra-da/ Celle-ci hesite
15. 06. 2014 | 18:11

yxaavogbmp napsal(a):

Ils doivent rendre leurs conclusions sous deux mois http://lucionmedia.ca/page-e-vente-legale-de-cialis-fr/ Et c est ce que leur propose M http://lucionmedia.ca/page-e-kjope-viagra-uten-resept-nb/ Ma vie est organisee autour de la cocaine http://lucionmedia.ca/page-e-comparateur-de-prix-pour-cialis-fr/ Une pratique bien reelle et tout autant interdite
15. 06. 2014 | 18:46

xpzygpdmug napsal(a):

Chez les jeunes de 17 ans, de 0,9 % a 3 % http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-reseptfri-nb/ Des defis restent a relever http://lucionmedia.ca/page-a-ordonnance-propecia-fr/ L idee est d ouvrir avant l ete http://lucionmedia.ca/page-e-atarax-achat-fr/ L avocat de M
16. 06. 2014 | 01:27

zkyumqpmqp napsal(a):

Je n ai meme jamais fait d etude de risque genetique http://lucionmedia.ca/page-e-kop-generic-zithromax-sv/ Triomphe condamne, en outre, la partialite du medecin http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-generico-dove-acquistare-it/ L avancee de l enquete, mardi 15 avril, a 11 heures http://lucionmedia.ca/page-a-super-kamagra-billig-kaufen-da/ Le systeme d alerte actuel est en effet inoperant
16. 06. 2014 | 11:08

fjqhuyvcvm napsal(a):

J ai propose de les rencontrer, sans succes http://lucionmedia.ca/page-a-cialis-bilder-sv/ Une affirmation qui fait bondir les concernes http://lucionmedia.ca/page-e-prix-viagra-en-pharmacie-fr/ Quand on est enceinte, on n est pas malade http://lucionmedia.ca/page-e-cialis-prix-fr/ Je n ai pas tenu, a cause du stress , par Agnes
16. 06. 2014 | 11:45

eoizlvalqt napsal(a):

La France importe 80 % de sa consommation de poissons http://www.riminiturismo.it/a-cialis-prezzo-a-confezione-it.html Le malade dort jusqu a ce qu il meure http://www.riminiturismo.it/a-online-apotheke-viagra-generika-da.html C est un prejudice collectif, insiste M http://www.riminiturismo.it/e-www-cialis-fr.html Et le docteur Grupp reste prudent quand il parle d Emily
17. 06. 2014 | 17:55

ldnkfkhtwa napsal(a):

Il avait voyage auparavant en Arabie saoudite http://mozilla-tunisia.org/page-a-viagra-100mg-pris-sv/ En anesthesie, c est deux sur trois http://mozilla-tunisia.org/page-e-cialis-online-sverige-sv/ Sarkozy avait voulu imposer comme patrons des hopitaux http://mozilla-tunisia.org/page-e-viagra-generique-france-fr/ Et pourtant
19. 06. 2014 | 11:28

njvklmllko napsal(a):

L ambulatoire represente 65 % de la chirurgie http://mozilla-tunisia.org/page-e-hvor-kan-man-kobe-kamagra-nb/ Donc, d une certaine facon, euthanasique http://mozilla-tunisia.org/page-e-apotik-yang-menjual-viagra-da/ Les methodes locales ou naturelles sont marginales http://mozilla-tunisia.org/page-a-acquistare-viagra-online-reato-it/ Elle a commence a fumer a 16 ans
19. 06. 2014 | 19:46

emwszetcos napsal(a):

Je reste donc dubitative http://www.globaladf.org/index.php?p=e-priligy-pas-cher-fr Finlande, Royaume-Uni, Republique tcheque http://www.globaladf.org/index.php?p=e-kob-viagra-denmark-da Un chiffre nouveau, et inquietant http://www.globaladf.org/index.php?p=e-cialis-billigt-sverige-da Structure : centre hospitalier
31. 07. 2014 | 06:21

glpgwznjev napsal(a):

Mais ce serait du plus mauvais effet http://pray-as-you-go.org/page-e-cialis-in-der-apotheke-ohne-rezept-da/ C est le cas avec les antibiotiques http://pray-as-you-go.org/page-e-kob-billig-kamagra-da/ Le jugement du tribunal de Toulon est une vraie surprise http://pray-as-you-go.org/page-e-acquisto-cialis-con-pagamento-in-contrassegno-it/ En fait, et M
15. 08. 2014 | 08:22

bvdjvmofwm napsal(a):

On peut vous aider http://pray-as-you-go.org/page-a-il-a-pris-du-viagra-nb/ Mais je dois le lui rappeler a chaque consultation http://pray-as-you-go.org/page-a-j'ai-pris-du-viagra-sv/ D abord, la France est cosmopolite http://pray-as-you-go.org/page-a-viagra-billig-schnell-da/ A l hopital, nous prevoyons un effort de 440 millions
15. 08. 2014 | 13:00

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy