Evo z Blesku, děkuji!

10. 12. 2011 | 11:00
Přečteno 9676 krát
E. Pospíšilová z Blesku se mě snaží dlouhodobě poškodit. Dnešní článek z pera této redaktorky v deníku Blesk s názvem „Paroubek: Plnou parou k propadáku?“ mne však velmi mile překvapil. Eva Pospíšilová nejen, že zdarma dělá reklamu knize mého manžela „Plnou parou v politice“, ale také prakticky dokládá, že naše společné příjmy a výdaje jsou plus mínus vyrovnané. Navíc zveřejnila i větu, že v knihkupectví, ve kterém zjišťovala prodejnost manželovy knihy „Plnou parou v politice“, jí řekli, že prodali „pár desítek kusů“. Pokud tedy spočítáme všechna knihkupectví v republice, jsou údaje o prodejnosti, které byly manželovi sděleny vydavatelem Ledererem z Prostoru, zcela reálné. Co víc si od bulváru přát...

V článku se však E. Pospíšilová dopouští několika nepřesností, ale to by snad ani nebyla ona, kdyby byl článek zcela korektní a objektivní. To bych si myslela, že snad E. Pospíšilová není úplně v pořádku. A abychom měřili stejným metrem, nebyla bych to já, kdybych E. Pospíšilovou ve svém textu jen chválila...

Před čtyřmi lety mi tato redaktorka dělala celé měsíce ze života peklo. Několikrát v týdnu o mně psala lživé články, pak na nějakou dobu ustala, protože se mi její zaměstnavatel Blesk musel omlouvat. Pak to ale začalo nanovo. Z Blesku jí vyhodili. Pak jí vyhodili z Šípu, nakonec i z Týdne. A dnes škodí opět z Blesku. Dnes mě například vyzvala, ať - jakožto součást politického páru - okamžitě vysvětlím své příjmy. Na to mohu říci jediné – DOST!

Nejsem politik, nikdy jsem nebyla. Vysvětlila jsem, že za svoji knihu „V botičkách od Diora“ (která byla například v NeoLuxoru bestsellerem) jsem dostala něco přes 1 mil. Kč. To je víc než dost k vysvětlování. Své příjmy řádně daním. Až zveřejní všechny své příjmy a daňová přiznání manželky všech poslanců, premiéra, prezidenta a ministrů, učiním samozřejmě to samé.

A TEĎ se ptám já. Ať nám E. Pospíšilová vysvětlí své vztahy s J. Mrencovou (tzv. PR osobou, která již několik politiků vydírala, škodila jim apod.). J. Mrencová vždy mluvila o svých nadstandardních vztazích právě s E. Pospíšilovou a J. Ovčáčkem. S E. Pospíšilovou jsem ji pak osobně viděla několikrát. Ať tedy vysvětlí, jakým způsobem a za co s J. Mrencovou spolupracuje. Anebo ať zaleze a léčí si své komplexy někde v ústraní.

Za dnešní článek v Blesku však E. Pospíšilové upřímně děkuji. Evo, jste jednička!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ld napsal(a):

Populismus.
10. 12. 2011 | 11:10

Karel Matoušek napsal(a):

Nešlo by prosím přemístit i tyto blogy do Blesku? Je fakt, že člověk to nemusí číst ..., ale stejně.
10. 12. 2011 | 11:16

donal napsal(a):

pene stejskal
je to normalní že si tady budou blogeři posílat vzkazy nejakým pisalkum
10. 12. 2011 | 11:22

Petr Havelka napsal(a):

Paní Paroubková,

mám si to vyložit tak, že nám tu prostřednictvím vyřizování si účtů s e Pospíšilovou, tak nějak pavlačovitě vskazujete "Co je nám po tom"

Inu, nic nám po tom není.

Pokud máte z každé knížky závratných 50% pro sebe nic mi po tom není.

Mmch tak nějak to zapadá do předešlých mustrů, kdy vaše předchůdkyně po boku pana manžela měla královské příjmy a režie v charitě na její jméno.

Co je mi po tom, že.
10. 12. 2011 | 11:23

Ládik!!! napsal(a):

Nechápu lidi, co berou do ruky Blesk.
10. 12. 2011 | 11:26

Ládik!!! napsal(a):

To si musí mýt ruky solvinou.
10. 12. 2011 | 11:27

Olin napsal(a):

Knihy Paroubků se neobjevily ve statistikách knihkupců, prý se prodávaly na internetu ?? Je to finta jako za komunismu. Někdo, třeba ČEZ nebo České lesy zaplatí, i když se knihy neprodaly. Zaplatí se nakladatel i pan Paroubek a jeho choť na dlaň a to bez ohledu na prodej.
Je to ale rozhodně jemnější finta, než jak to dělal třeba Gross. To je třeba uznat.
S ohledem na to, že u paní jde o čirou grafomanii a pan choť není o moc lepší, je to ale terapie pro oba "autory" a tak buďme rádi - jinak by byli ještě mÍň snesitelní podobně jako Klaus, který se chlubí, že už napsal 30 knih.
Navíc grafomanie opravdu není infekční.
10. 12. 2011 | 11:29

Hloupý Honza napsal(a):

Chlapi si vše vyříkají v hospodě a ručně na férovku.
Slepice si vše vyříkavají podpásovkami přes Blesk a Aktuálně.
10. 12. 2011 | 11:31

Aja napsal(a):

Je nutno tyto drbníkové přísspěvky aha - blesk - super třídy publikovat?
Nebylo by lepší dámě udělit cenu Zlaté pavlače?
10. 12. 2011 | 11:32

Eleshar napsal(a):

Ne že bych blog "paní Petry" četl, rád bych jen vyjádřil, že nezajímá. Jen aby paní Petra věděla a mohla si utvořit lepší základ pro rozhodování, jestli to publikovat zde, nebo např. v denících jako Blesk či Aha, alespoň by to k té "Evě z Blesku" mělo blíž.
10. 12. 2011 | 11:36

martinka napsal(a):

co je to Blesk, co je to Šíp?
10. 12. 2011 | 11:39

Baba napsal(a):

Už se těším, až zde vymění fotku paní Paroubková mladší, která vzhledem ke své profesi považuje přehled denního tisku za samozřejmost, jak už zase píše.
10. 12. 2011 | 11:49

Lena napsal(a):

Pro sichr po zkušenostech s jinými výtvory paní Paroubkové č. 2 jsem to nečetla. Ale v náhledu tohoto blogu mě zaujala ta první věta: "E. Pospíšilová z Blesku se mě snaží dlouhodobě poškodit"
Ráda bych vyjádřila svůj názor, že se domnívám, že se paní P. dlouhodobě nejvíc poškozuje sama. Chtělo by to změnit taktiku.
10. 12. 2011 | 11:52

martinka napsal(a):

Lena:
jestli se někdo poškozuje nebo nepoškozuje - to ti snad může být jedno ne?
10. 12. 2011 | 11:59

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane donale,

to myslím není úplně správně položená otázka (nebo možná je, ale já na ní neumím odpovědět). Z mého pohledu admina těchto stránek zde autoři mohou psát, co chtějí (tedy pokud neporušují Kodex blogera). V tomto ohledu je to jejihc prostor, jejich volba (takto je vždy formulována nabídka blogu z mé strany).

Vaše volba je blogy číst, či nikoliv, vyjadřovat se k nim či nikoliv (opět s jistými omezeními danými Kodexem, tentokrát diskutujícího).

Obecně: odpověď na otázku, co je a co není normální, je vždy ryze subjektivní. Co přijde normální jednomu, jinému přijde nenormální (ani většinové mínění není nutně rozhodující). V tomto smyslu pak každý blog i vstup do debaty vypovídá o svém autorovi (ovšem opět různě podle toho, kdo tuto výpověď "čte" a hodnotí). Takto vnímám i tento prostor a snažím se jej i v tomto duchu spravovat.

Libor Stejskal
10. 12. 2011 | 12:00

Expert napsal(a):

To : Karel Matoušek
Pane Matoušku, kde berete tu jistotu, že jste schopen rozhodovat, zda by na tomto blogu měla psát Paroubková, nebo Matoušek, případně oba, případně naopak a případně někdo ještě úplně jiný?
Já tu jistotu, na rozdíl od Vás, pane Matoušku, v sobě marně hledám.
Možná i proto nemám ani pomyšlení, natož snahu, paní Paroubkovou, ani nikoho jiného, z tohoto blogu vyhánět
P.S.
Jsem zvědav jak si s touto další eticko-cenzorskou výzvou poradí pan Stejskal.
Jestli vyhodí pana Matouška, který by si to podle mého, nic neznamenajícího názoru, zasloužil nejvíc , nebo jestli vyhodí paní Paroubkovou , protože zaměstnavatel je zaměstnavatel ( a Paroubková není momentálně "in" ) a hypoteky se platit musí, nebo jestli smaže mě, protože je to nejjednodušší a mně to navíc nevadí.
Pane Stejskale, už jsem to jednou napsal a dnes to zopakuji.
Pane Stejskale, opravdu Vám tu práci nezávidím a myslím to, ostatně jako vždy, upřímně.
10. 12. 2011 | 12:02

alter napsal(a):

Otázka je, jestli si lidské špíny (Pospíšilová, Mrencová...) mají slušní lidé vůbec všímat. Asi ano - i když riskují, že se sami ušpiní. Ale kdo jinak řekne, že je špína špína - a zažraná?
Nějaká Pospíšilová (nebo Mrencová) si myslí, že bude tak velká, jak vysoko doplivne, hm. Co s tím? Většina se zhnuseně odvrátí; menšina se bude bránit. Možná by aspoň ta zhnusená většina měla tu se špínou bojující menšinu (paní Paroubkovou) podpořit.
10. 12. 2011 | 12:03

J. napsal(a):

"Z Blesku jí vyhodili. Pak jí vyhodili z Šípu, nakonec i z Týdne."
A to by mě zajímalo co JÍ z toho Blesku a Šípu vyhodili. Nebo že by vyhodili JI?
Někdo by se měl podívat na příjmy z překladatelské činnosti této dámy. Mám podezření, že se jedná o praní špinavých peněz, protože je těžké uvěřit, že by byl někdo ochoten platit za takovou gramatickou úroveň.
10. 12. 2011 | 12:08

Expert napsal(a):

To : Ládík
Ladíku děláte velkou chybu, že jste ještě Blesk neobjevil.
Blesk je totiž psán přesně pro lidi jako jste vy
A já jsem si dokonce téměř jist, že skoro na každé redakční poradě Blesku padají dotazy typu " a co by tomu, co napíšeme řekl Ládik " , případně "a bude se to Ládikovi líbit" .
10. 12. 2011 | 12:10

Čochtan napsal(a):

Paní Paroubková-Druhá,
to nevidíte, že jste lidem pro srandu ?
Váš manžel je placen ne za to co napsal, ale za to, co v jeho "knihách" není, co cudně zamlčel. Je to praní špinavých peněz.
10. 12. 2011 | 12:17

Bomberious napsal(a):

Dobrý den p. Paroubková,

v Blesku pracují pouze životní ztroskotanci, nevzdělanci, rádoby novináři a fotografové (= byť nato evidentně kvalifikaci nemají!) popř. lidé, mezi jejichž grandiózní vlastnosti patří "latentní zakomplexovanost, falešnost, společenská závist a škodolibost, vlastní kariérní ubohost, nemajetnost a zadluženost, dlouhodobá frigidní a neúspěšná partnerství (= je-li vůbec možné s takovými povrchními osobami v jedné domácnosti žít, co plodí z hlavy takové bludy, nesmysly...).

Ne nadarmo se říká, že "vrána k vráně sedá"... Věřte, tam zřejmě nesedí žádná vzdělaná elita. Naučili se sice možná psát, chudinky, avšak násobilku by bez rodičů již asi sami nezvládli.

P.S.: Nic si z nich nedělejte, lidská hloupost, neomalenost nemá žádné hranice, a napište raději ještě něco jako "Botičky od Diora..":)) To se pak zase všechna ta bulvární havěť dokonale zjančí a sjednotí. Již slyším ten agitační roj, čmeláčí bzukot... Kdyby to byl ještě příběh o samotném "bulváru a nadmíru přejícné Evičce Pospíšilové"...!:)!

Pošlete jí nějaký hezký dárek k Vánocům, třeba takovou kabelku od Diora, Armaniho, aby věděla, že na ni také v tomto čase myslíte :)))

S pozdravem a láskou

Bomberious
10. 12. 2011 | 12:31

Expert napsal(a):

To : pan Stejskal
Pane Stejskale, před chvílí jsem napsal, že to nemáte lehké a myslel jsem tím Vaše rozhodování koho smazat a koho ne, případně koho z blogu vyhodit a koho ne.
Když jsem psal, že to máte těžké, bylo to v době kdy Vám pan Matoušek jen doporučoval koho tady nechat, případně vzhodit.
No a vidíte, doba se za malou chvíli změnila tak, že ve 12:08 se už objevil diskutujíci "J" a ten už se zde projevil dokonce jako udavač a denunciant.
Jsem tedy zvědav, za jak dlouho se objeví další jedinec, který už nedoporučí " podívat se na ty příjmy Paroubkové " , jak doporučuje udavač "J". ale už bude volat přímo po exemplárním potrestání té Paroubkové, nedivil bych se kdyby dokonce začaly přicházet i "petice pracujících z JZD a závodů" žadající její spravedlivé odsouzení.
Opravdu to nemáte, pane Stejskale lehké, obzvláště v tom morálně smradlavém a ukoptěném Česku, kde Vám radí nejen Karel Matoušek ale dokonce i "J".
10. 12. 2011 | 12:43

mb napsal(a):

Je li Pospíšilová bulvární novinářka, pak je Paroubková metabulvární novinářka, protože bedlivě sleduje osudy bulvárních novinářů ... jejich osud, odkud je právě vyhodili a pod. .... njn. stane se ...

/mmchodem pekna prasarna pani paroubkova s tim spolknutim čsns, kdy jste ani nenechali promluvit (ex)předsedu ... hnus hnus .../
10. 12. 2011 | 12:44

Medikolog napsal(a):

Martinko 11.39

Blesk je přeci elektrický výboj pomalejší než jeho rychlejší brách Top transport. Šíp je střela k luku.(/;<D)
10. 12. 2011 | 12:44

Čochtan napsal(a):

Jedinný důvod pro okamžité rozebrání 40 tisíc kusů je, že jeden z mnoha kamarádů a přátel z doby nedávno minulé, z gaunerů, kteří jsou Paroubkovi zavázáni díky, si je prostě všechny zcela legálně koupí. Pak si tento nákup odepíše z daní, jako dárkové předměty pro své obchodní partnery.
Zcela prosté, hloupí občani, vy jste Paroubkovi zaplatili ty miliony !
10. 12. 2011 | 12:54

Forrest Gump napsal(a):

Někdy si říkám paní Paroubková, jestli my levičáci nejsme blb....
Ale nemůžu si pomoct. Já Vám věřím všechno !

To, že si bývalá paní Paroubková štˇastně zaspekulovala s pozemky a vydělala milióny, že jste si našetřili na baráček z poslaneckých náhrad, nebo vydělali psaním na nové autíčko a vilku.
Co je na tom divného ?

Taky nechápu, na co si ten Koenigsmark stále stěžuje. Kdyby uměl psát stejně čtivě a poutavě jako Vy, moh mít taky vilku v Řecku .

Musíte se víc snažit Alexi a né jenom v jednom kuse brblat !Podívejte, že když se chce a umí, jde to !!!!
10. 12. 2011 | 13:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Experte,

tak zrovna s tímto nemám až tak problém. Kdybych se měl bějak moc trápit tím, co zde kdo napíše (blogeři i debatující, co mi kdo radí apod.), musel bych se už dávno zbláznit. Mně spíš mrzí, že si zjevně neumíme moc povídat bez osobních útoků, denunciací a aspoň špekty velkorysosti. Ale trápím se tím čím dál méně (někdy strašně :-), především z důvodů duševní hygieny a prevence.

Libor Stejskal
10. 12. 2011 | 13:06

J. napsal(a):

Ale Petruško ... Na rozdíl od nás normálních smrtelníků máš Ty budoucnost zajištěnu. Ne snad proto, že bys uměla cizí jazyky (umím také), ale že sis zištně-nezištně vzala politickou veličinu ČR. Řešíš nyní poněkud houby starosti, vše je Ti servírována na stříbrných podnosech až "pod nos", a když by se náhodou přihodil nějaký zádrhel, Jirka se postará.
Protože jsi ženou veřejně známé osoby, musíš snést více kritiky a bulváru než my. V tom je Bůh spravedlivý.
Na rozdíl od nás máš však Ty větší šanci uspět - díky Jirkovi - pokud by se o Tebe či o Vás bulvár otíral příliš. Nám normálním lidem justice tolik nakloněna není.
Ať Vám roste ratolest, ale Ty nechtěj všechno! I tak toho máš víc, než zasloužíš.
10. 12. 2011 | 13:07

J. napsal(a):

Poukázat na to, že je divné, když překladatelka nezvládá základní gramatiku, je udavačství? Zajímavé. Jen podotýkám, že J. z 13:07 je jiné J.
10. 12. 2011 | 13:18

Medikolog napsal(a):

Vodníku, zase prozrazujete obchodně politická tajemství. (/;<D)

To MNO nejprve vytisklo 2000 ks české a 1000 ks anglické jazykové mutace publikace zabývající se armádní kulturou (2004) aby ji počátkem roku 2005 skartovalo ve stoupě jako ideově nevyhovující. Takový ASUT například, nebo písně (předlistopadové) armádní pěnice Parkánové..

Tak mě napadá, co se 40000 dárkových knížek udělají obdarovaní? Udělají to PO přečtení, nebo raději PŘED?
10. 12. 2011 | 13:19

Kryštof napsal(a):

Nečtu Blesk a podobné žumpovní rozhledy , ale vaše blogy , Paroubková , mi tuto fajnšmekrovskou újmu plně vynahrazují .
Pokud jste to ve svém restringovaném mozku , tedy za optimálního předpokladu , že čímsi podobným jste vybavena , nezaregistrovala , tak maximálně efektivně si škodíte sama . To je vaší věcí , ale neobtěžujte jí okolí . I se svým manželem Sexymozkem , jak jste ho sama velice inteligentně nazvala / jeho disfunkce hypofýzy mozkové je unikátní / jste oba Marxem předurčeni k párovým tancům na ledě coby komické duo ku obveselení obyvatelstva . Paroubek jako singl se na tribuně U Anděla jako proletář mezi poletujícími vejci valně neosvědčil , i když mu nehodlám upírat jistý dojem . Spisovatel Paroubek ..... , ehm , ano , jistě , jsou i tací , že ....
Jestliže v závěru odkazujete jmenovanou , "aby někam zalezla..." , je to bezpochyby výraz vašeho IQ niveau a měla byste přednostně dle svého doporučení sama zalézt do rodné salaše .
10. 12. 2011 | 13:19

kwich napsal(a):

Nevím, proč bulvár s těmito lidmi obtěžuje. Měli by upadnout v zapomnění, což by si zasloužili stejně jako třeba Iveta Bartošová nebo Dymo Piškula.
10. 12. 2011 | 13:39

Forts napsal(a):

Máte moji plnou podporu Petro. S póvlem se nedá jednat jinak než pěstí a bičem. Jakmile zaútočí, ihned odpovím direktem na klakson. To je jediná řeč, které rozumí. Osobně fandím třeba Heleně Vondráčkové, jak se s tou zamindrákovanou špínou rvala. A i kdyby nakonec prohrála, tak bojovala. Ne jako Bartošová, která se nechá za kálení na hlavu živit. Nesleduji bulvár, ale sleduji odvážné počiny poškozených s touto bestií.
Vůbec se nebojte použít všech prostředků, včetně tohoto blogu. Rád si to přečtu a zároveň je to bude sloužit jako návod pro další, kteří se stali obětí těchto psychopatů.
10. 12. 2011 | 13:44

J. napsal(a):

Ahoj, J.! Zdraví Tě J. Já jsem tu ale byla dřív. Nemohla bys být "jiné"J.? Moc dík.
10. 12. 2011 | 13:45

J. napsal(a):

Fortsi, tuším, že jste Helena či její manžel Martin, "bojovat" ano, ale i tam jsou určité hranice. Soudit se s vlastním státem formou arbitráže, toť vážně silná káva.
Nebýt tohoto státu, nikdy bys zpěvačkou nebyla.
10. 12. 2011 | 13:48

Bomberious napsal(a):

Dobrý den p. Paroubková,

je vidět, že lidská nabubřelost, neomalenost, drzost, hloupost, latentní závist a škodolibost, falešnost, společenská neslušnost a nekorektnost vládne nejenom všem českým bulvárním deníkům, nýbrž i většině zde jed a zášt prskajícím, na rozumu a duši ošizeným pisálkům, kteří si tak schováni za monitor leští svoje "pochroumané, znásilněné" ego...! Jak jsou ubozí vnitřně na duši, tak vně perverzně zkažení na pohled,...

Petro, tohle jsou právě ti vzorní reprezentanti a také zároveň abonenti, většinou důchodci a nekvalifikovaní zástupci této společnosti, věrní čtenáři "kanálem ovoněných" deníků (u zastávek a kiosků), a možná i kamarádi, přátelé, či pouze fanoušci, zastánci Evičky :))

S přátelským pozdravem a láskou

Bomberious
10. 12. 2011 | 13:51

Pavlačbungalow napsal(a):

To já znal jednu domovnici na Žižkově , co si zase stěžovala , než tedy dostala přes hubu , že partaje nezavíraj na pavlači vodu a namaj vyvěšený práporky před I. májem a že to bude hnát vejš . Proti týhle měla polehčující okolnost , že nepsala blogy o úklidu schodů a že má málo mokrej hadr .
Taky se jmenovala Paroubková .
10. 12. 2011 | 14:01

J. napsal(a):

Z dnešního tisku vybírám:

Mohli si manželé Paroubkovi dovolit koupit domek v Řecku? Mohli, ale jen v případě nadstandardních příjmů. Ty jsou ale teď spíš nestandardní. Jiří Paroubek by měl vysvětlit, za co dostal čtyři miliony, jeho manželka Petra by pak měla osvětlit všechny své příjmy. Jinak začíná být tento politický pár dost nedůvěryhodný.

(Zdroj: Blesk, so 10.12.2011)

Protože i bulvár musí psát pravdivě a bez "přílišných bulvárů", čekáme zde, milá Petruško, všichni, že podáváte jasné trestní oznámení.
Já osobně jsem na to velmi zvědavá, protože se konečně trochu osvětlí, jak je to s Vašimi příjmy a financemi.

Mohla byste mi objasnit, proč Vás muž Jiří Paroubek mohl odpustit podnikateli Horákovi, který Vám poskytl veškerý komfort na Vaší svatbě ve svých komnatách hotelu, pár milionů na daních?
10. 12. 2011 | 14:02

zemedelec napsal(a):

Paní Petro.
Stále funguje ta očerňovací kampaň,jak na Vás tak na manžela a spíš se bude stupňovat,jak se budou blížit volby.
Velice dobře to popsal Bomberios.
Také souhlasím s tím dárkem,popřípadě přímo navštívit redakci Blesku a s úsměvem jí to předat.
10. 12. 2011 | 14:02

Expert napsal(a):

To : pan Stejskal
Váš vývoj, který Vám přináší duševní stabilitu a méně trápení je "krok správným směrem", abych použil oblíbené heslo současné duševně mainstreamové mediální obce a tento Váš vývoj mě nesmírně těší.
Časem třeba dospějete i k tomu, že veškeré mazání je k ničemu , protože pokud byste mazat přestal, nic o moc horšího, než tady předvádí Ládik, SuP a někteří ostatní, se tady už nemůže stát.
No a Vy, pane Stejkale, konečně získáte více času.
Pane Stejskale, víte, co Vy jste za tu dobu co tady ztrácíte mazáním, mohl mít třeba vykopaných kanálů?
Co je užitečnější, zda mazání na blogu, nebo kopání kanálů samozřejmě nechávám na "individuálním zvážení každého jednotlivého soudruha".
Ale pane Stejskale, každopádně se zdá,že jdete správným směrem.
Tak teď už jen zrychlit krok a " Kupředu levá ".
10. 12. 2011 | 14:03

tng napsal(a):

nejen Blesk ... i ty, Aktualne ? http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=724821

"Deník připomíná, že když bývalý premiér a předseda ČSSD vydal v roce 2006 knihu Můj život v politice, byl její náklad 3000 výtisků, z nichž se prodala polovina. Letos se knihy Ve službě republice prodalo 3000 kusů a díla Plnou parou v politice 40 000 výtisků.

V kamenných obchodech však tyto knihy šly na odbyt jen velmi málo, MF Dnes zjistila, že 30 000 kusů se prodalo přes internet.

Okolnosti prodeje Paroubkových knih udivuje i nakladatele a knihkupce, někteří z nich naznačili, že náklad někdo mohl hromadně skoupit, jako se to v Paroubkově případě stalo už dříve."

Ze by Paroubek napodobil genialitu Grossovych obchodu s akciemi nebo obchodu sve prvni manzelky s pozemky ?
10. 12. 2011 | 14:03

Silvie napsal(a):

Potrvrzuje se moje domněnka, že Paroubkovi potřebovali proprat miliony za Pandury.
Ale to bude muset soudruh Paroubek vydat alespoň pentalogii každý půlrok.
A co dělá policie?
10. 12. 2011 | 14:10

TrumpetaTroubivá napsal(a):

Čochtan: ne. Jedinný důvod je, že předávat igelitky dnes už nejde. Tak se to udělá tu přes analýzy, tu skrze poradenství, reklamu nebo v tomto případě přes honoráře za knihy.
10. 12. 2011 | 14:15

Silvie napsal(a):

mb,

tak to byla docela síla. Paroubek příkladně rozložil stranu, kterou zakládal někdo jiný a ještě se vecpal do jejího čela.
Ale nebojte, oni na to ti křiváci, kteří se přes Paroubka chtěli zviditelnit a obětovali svého předsedu, dojedou. Teď už nedostanou ani těch několik málo hlasů.
A Paroubek je mrtvý muž, alespoň politicky. Jeho žena si toho musí být vědoma a jelikož se už viděla coby paní premiérová, tak je nejspíš dost frustrovaná.
Paroubek je holt charakter. Starou vyměnil za mladou, pak ukradl pol.stranu a teď pere špinavé prachy.
Ale na každého jednou dojde.
10. 12. 2011 | 14:17

dl napsal(a):

martinko blesk to jsou rychlé šípy ,tak rychlé asi jako blesk ! OK ?? ! Dl.
10. 12. 2011 | 14:23

Lojza z HorníDolní napsal(a):

Podle mě jediným rozumným mazáním tady bylo smáznutí SLADKÉHO, který dokázal napsat za den desítku jednovětých výkřiků hodnotící diskutéry, ale ani jeden k blogu. Myslím pane Stejskale, že zde máte ještě jeden rest.
10. 12. 2011 | 14:27

vasja napsal(a):

Proprání černejch peněz? Pěkná blbost. Krom prezidenta a pár blbounů je přece každej pozná. Levou zadní.
10. 12. 2011 | 14:34

Cestovatel napsal(a):

Paní Paroubková kdepak jste vzali peníze na dům v Řecku? Nevěřím že to bylo ze zisků knihy tak úspěšná být nemohla aby vydělala 5 milionů na byt to by musel být světový besceler typu Harry Potter a to opravdu nehrozí. A pak tu máme dalších 8,5 milionů za dům v Chuchli. 14 milionů to by nevydělal ani člověk který je 5 let v politice a to ani společně se zisky z té knihy. Takže že by si na tom vydělal nějakým podvodem jako Standa Gross?
10. 12. 2011 | 14:36

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Paroubková nedejte se!
Kdyby Vás chtěli vyhodit budu Vás bránit. Vy jste tady za bystré, mimořádně inteligentní a skromné ženy. A to jsem četl jenom nadpis.
Přišel jsem o něco? Asi ne.

Hvězdné trio. Vondráčková, Bartošová, Paroubková.
Blesk, plesk, Aha, haha.
Kolotoče, houpačky, varieté. Do Benátek pro špenátek. Račte nasednout na naše kačeři Donaldi.
A kdybyste chtěla pomoc vystěhovat těch 39 997 výtisků mouder Vašeho chotě z kravína do sběrny, rád pomůžu.
Co bych pro pana Stejskala neudělal.
10. 12. 2011 | 14:40

Cestovatel napsal(a):

Rád bych viděl důkaz že ty knihy vydělaly skutečně alespoň ten milion jak Paroubkovi uvádí. Jistě na to mají doklady :).
10. 12. 2011 | 14:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Lojzo,

řekl bych, že pan Sladký to vidí hodně podobně. Tedy v tom, že zde mám resty.

Já bych mazal, až bych plakal...

Libor Stejskal
10. 12. 2011 | 14:52

Eva- beag beet napsal(a):

Tak mam takovej hrejivej pocit, ze Cesko ma kandidaty na Nobel Prize in Literature a to manzele Paroubkovy :-)))), kam se na na hrabe nakej Viewegh :-)
10. 12. 2011 | 14:52

El Comandante napsal(a):

Mě se paní Ptera líbí a to co píše to je horší.... ale to je OK. Staví se za svýho machistu ... to se mi na ní líbí a ten se staví za svý prachy. Protože do toho šťourá Mrencová a Pospíšilová vypadá to že ty prachy jsou jeho jen trochu.
10. 12. 2011 | 14:54

Eva- beag beet napsal(a):

Cestovateli, zapominate jeste na vozovy park Paroubkovych a na to, ze pani Paroubkova se stala letos spolumajitelkou jednoho prazskeho nakladatelstvi. To taky nebylo za hubicku.
10. 12. 2011 | 14:59

Expert napsal(a):

Až dodnes jsem si myslel, že každý pravicový občan je inteligentní, umí se o sebe postarat a nezávidí.
Všichni co se pravičáky považují, často aniž vědí co to je, to o sobě také píší.
Proto se mi nechce věřit, že tady na této diskusi čím větší pravičák, tím větší závistivec a udavač.
Jen v pár posledních příspěvcích se mě o tom snaží přesvědčit minimálně "Cestovatel", "Pepa Řepa" a "Silvie".
No doufejme , že takový není celý národ.
Doufejme, že to je třeba jen jev způsobený "selekcí páně Stejskala".
Přece tak ubohý jako tito tři udavači a denuncianti nemůže být celý národ.
10. 12. 2011 | 15:01

Pepa Řepa napsal(a):

Hlavně si ošetřete autorská práva.
Aby třeba Kozí taťka nepořádal v Milkovicích tajné veřejné čtení a Vám z toho nic nekáplo.
Ještě pravnuci budou z autorských práv žít.Pak by bylo dobré to spojit s nějakou mastičkou na hemeroidy.
Když prodávají kloubní mazání s Donutilem, proč ne mast na hemeroidy s Paroubkem.
Svůj k svému.
10. 12. 2011 | 15:03

Pepa Řepa napsal(a):

Expert
Ano závidím. Co nadělám.
Inteligenci a talent.
A pak život se sexy mozkem. Einsteinův prý našli po letech v láhvi od okurek.
Aby pan předseda nedopadl podobně.
10. 12. 2011 | 15:07

Pepa Řepa napsal(a):

Přece tak ubohý jako tito tři udavači a denuncianti nemůže být celý národ.
---------
To víte, že ne Experte.
Vy a Forts kvalitu národa vylepšujete.
:-))
10. 12. 2011 | 15:13

Josef K. napsal(a):

Jistě E.Pospíšilová z Blesku je osoba pomatená, nemravná. Nevím, zda v podobném médiu může pracovat někdo s vyšší inteligencí. Pokud by ES z Blesku byla vystavena podobným útoků, pak by se zhroutila....nožky nahoru, ručky nahorui, takhle je to možná jen bytost používající svá záda a pera pro uspokojení šéfredakotra.
10. 12. 2011 | 15:16

Kryštof napsal(a):

"Za vše , co je ve mně dobrého , vděčím knize ." - Gorkij
To bylo tedy ještě před Paroubkem - spisovatelem .
Teď už by si tím ani Gorkij tak jistý nebyl .
Po vzoru Špidlova díla "Zdroje jsou !" teď napíše Paroubek
sci-fi thriller "S Petrou blíž k obyčejnému občanovi"jako povinnou četbu pro polepšovny a mentálně retardované soudruhy , takže odbyt je zaručen .
Volně navazující román "Bendovy sedmimílové botičky" bude duševní ejakulací Paroubkovou , známého spíše pod jeho uměleckým jménem Sexymozek . Pro milovníky hádanek a křížovek lze doporučit jeho novelu " A kdo na to má ...?", která zaujme svým živým literárním stylem .
10. 12. 2011 | 15:17

Eva- beag beet napsal(a):

Ja to Experte vidim presne naopak. Prece ti levicaci nemohou byt tak zabedneni a nevidet, ze Paroubek neni to, co by v nem chteli videt.
Ja jenom doufam, ze cely narod az na nejake ty kolotocare, Kocky, Davidy, Brozove, Gumy, vekslaky typu kmotr Benda, vidi Paroubka stejne jako Cestovatel, Pepa Repa, Silvie a nakonec i ja.

P.S.
Nevite nahodou jak to dopadlo s tou finacni castkou na volby pro CSSD, kterou poslal Paroubkovi jeho kamarad z Rakouska, ano, ten co pracoval pro StB a pan Paroubek slibil,(teda az kdyz do toho zacali stourat novinari) ze se te velke financni castky nedotkne a venuje ji nejakemu detskemu domovu.
10. 12. 2011 | 15:17

Pepa Řepa napsal(a):

stejskal napsal(a):
Já bych mazal, až bych plakal...
----------
Kupte si Condro, přibalí Donutila.
Hemeroidy nemáte?
10. 12. 2011 | 15:17

Pavel Namítal napsal(a):

Vážení komentátoři, koukněte se na to, co píšete. Tomu se říká nekultura projevu. Těm několika málo slušným, kteří navíc píší bez pravopisných chyb se omlouvám. Mimochodem, je zajímavé, že čím hloupější příspěvek (veskrze ten echt pravičácký), tím více chyb. Jako by platila přímá úměra čím více pravicový, tím více nevzdělaný. Ač si teď pravicoví čtenáři říkají, že jsem hlupák, protože je to přeci vždycky naopak. Nechám je při tom. Dovolte mi pár slov. Knihy politiků jsou po celém světě u části "knihomolů" velmi žádaným zbožím, vzpomenu teď například na Tonyho Blaira, který navíc žije nejen z honorářů za svá díla, ale také za velké peníze, které si bere za své přednášky. Čtu knihy Václava Klause i Miloše Zemana, přečetl jsem i knihy Jiřího Paroubka. A pokud nějakou knihu vydá pan Topolánek, přečtu si i tu. Nabízejí totiž netradiční pohled na politiku jako takovou. Prostě z jiného úhlu, než ze kterého nás zásobují média. Z tohoto hlediska jsou velmi cenné a vydavatelé za práva na ně samozřejmě platí vysoké sumy. U nás i v zahraničí, připomenu například Miloše Zemana, ale ani pan Klaus své knihy nepíše zadarmo, pokud by si to někdo snad myslel. Jiří Paroubek není v politice můj vyloženě favorit, ale má jistá pozitiva - pracuje, jde vidět. To se o 95% poslanců a senátorů říct nedá. Ti, kteří nejsou vidět nikomu nevadí. Znáte například senátora za ČSSD Strnada? Je rovněž starostou v Čáslavi a je - tedy vlastně byl - majitelem stavební firmy, která na Čáslavsku staví všechny větší dopravní stavby, některé možná až nadbytečné (kruhový objezd na každém rohu). A znáte místostarostu z ČSSD Prahy 1 Daniela Hodka? Tento člověk se základním vzděláním údajně vlastní v centru Prahy několik směnáren a snad i restaurací. A mohl bych pokračovat. Toto jsou politici, na které nejde vidět a oni toho hojně zneužívají. Kdybyste v zahraničí - na Západě - řekli, že bývalý český premiér si koupil dům z výdělku z práv na své knihy pamětí, nikdo by se nad tím nepozastavil. Jiří Paroubek je vidět víc, než ostatní. Proto ten hon na něj. Tento člověk je však již od roku 2005 pod naprostým drobnohledem médií, kteří stále ne a ne na něj něco najít. Asi tedy na něj nic najít ani nemůžou. Zajímejte se tedy spíše o ty, kteří vidět nejsou...oni totiž většinou dobře vědí, proč vidět nejsou. Odskáčou si to za ně těch pár, kteří pracují a tudíž jsou i vidět, ač třeba ani nemají co skrývat. Děkuji těm, kteří dočetli můj komentář až do konce. Možná trochu obsáhlý, možná trochu nudný, omluvte staršího pána, který se celý život zabýval psaním dlouhých politologických textů.
10. 12. 2011 | 15:26

x-mas: napsal(a):

Myslím si,že nám spisovatele pana Paroubka,ale i spisovatele pana prezidenta Klause
jednou bude závidět celý svět,jejich díla totiž brzy určitě zamíří i mimo naši
kotlinu.Je vidět,že nemáme jenom velice dobré sportovce jako Jágr a jiní.
..........jsem za to rád.
10. 12. 2011 | 15:30

Eva- beag beet napsal(a):

Pavle Namitale, mozna by jste si mohl precist neco od demokrata, Jim Wright, zajimava je treba kniha: Reflections of a Public Man...... btw uprimne, vas komentar byl vskutku nudny.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Wright

P.S.
Nez mne zacnete obvinovat, ze jsem modra, nejsem, jsem barvoslepa!!!
10. 12. 2011 | 15:35

Čochtan napsal(a):

Paní Paroubková-Druhá,
já bych vám to praní špinavých peněz zorganizoval lépe. Žádný drahý tisk knihy, ale pan manžel jí načte, pak se to nechá vylisovat na CD-ROM, cena i s obalem pod korunu, a prodáte to po stokoruně. Když mi za nápad a organizaci necháte 9%, pak máte pořád vejvar 90%. To je něco jiného než směšných 50%, že ? I když pan Viehweg má 15%, a to je na rozdíl od vašeho manžela PAN SPISOVATEL !! Váš starej je jen politik, a to ještě neúspěšnej.
P.S. Váš manžel mi akorát dá seznam kamarádů, a já jim ty CD-ROMy dovezu přímo z Loděnic.
10. 12. 2011 | 15:39

Eva- beag beet napsal(a):

x-mas, ja si to myslim taky a hrozne rada bych nejaky poklad od Vami vyse jmenovanych spisovatelu, rada vlastnila. Jako zenu, by mne zajimala i kniha od spisovatelky Paroubkove, Boticky od Diora, zajiste kvalitni cteni. Nevite, mam vubec nejakou sanci tyto knihy nejakym zpusobem jeste ziskat? Ziji za velkou louzi a zde ti rednecks vubec nemaji paru, ze tito velikani ceske literatury vydavaji takova velkolepa dila, ktera jsou v kulturni Evrope na dracku.
10. 12. 2011 | 15:43

Expert napsal(a):

To : Eva-beag beet
Evo, omlouvám se, že jsem vás zapomněl připojit k Cestovateli, Pepovi Řepovi a Silvii.
Za dotaz, kdy se mě ptáte. jak to dopadlo s nějakou částkou z Rakouska pro Paroubka, určitě, alespoň co se týká výše vaší inteligence, mezi ty tři zcela jistě patříte.
Evo, promiňte, že jsem na vás zapomněl.
10. 12. 2011 | 15:48

Silvie napsal(a):

Cestovatel,

doklad o nákupu má určitě mafioso Benda. Nejlepší přítel Paroubka hned po Kočkovi.

Expert,

tak si to tak neberte.
Když píšete "denuncianti", tak předpokládáte, že je co denunciovat, není-liž pravda?!
Já doufám, že si již článků v médiích povšimla policie a "protikorupční" Peak. Doufám, že přijde trestní oznámení a vezmou to i s Drábkem z jedné vody načisto.

To víte ,experte, úměrně tomu, jak se rapidně zhoršuje životní úroveň občanů, klesá míra její tolerance s korupcí politiků. Budete se s tím muset holt smířit.

Kolik vám Paroubkovi za tu fanatickou obhajobu na blozích platí?
10. 12. 2011 | 15:49

Pavel Namítal napsal(a):

Evo, Wrightovu knihu, o které hovoříte, jsem měl možnost číst už někdy koncem osmdesátých let a určitě nemohu říci, že mi neutkvěla v paměti. Odhalila mnohé ze zákulisí americké "pseudodemokracie". Pochybuji ale velice, že jste ji četla Vy. Ač Vám to zřejmě tak připadá, Wrightova "knihokauza" nemá s případem Jiřího Paroubka moc společného. To byste si ale o Wrightovi musela přečíst i něco víc, abyste to pochopila. Netvrdím, že jste modrá, klidně si buďte barvoslepá, ale hlavně nebuďte úplně slepá.
10. 12. 2011 | 15:52

eXtreme Mind napsal(a):

Řekl tady někdo, že Viewegh je "pan spisovalel"? Proboha, jeho "díla" jsou rok od roku horší, rozhodně to není žádné měřítko kvality, ale spíše plytkosti. Michal Viewegh má aureolu spisovatele, jehož knihy čtou ti "inteligentní". Před pár lety se pseudointeligent poznal tak, že "na televizi nekoukám, jen na ČT2", teď se pseudointeligence pozná podle toho, že onen člověk adoruje Schwarzenberga a čte Viewegha. Češi se bohužel vrací někam před dobu národního obrození...
10. 12. 2011 | 15:59

x-mas: napsal(a):

Dle převážné skupiny v diskuzi konstatuji:Je to neustále stejné.
Tak jako jiní se ve své době setkávali s nepochopením tak i tito dva velikánové.
kteří naprosto exelentně vyskočili z průměru šedi a jejichž díla budou jednou
v čítankách,také jsou nepochopeny.
10. 12. 2011 | 16:01

Silvie napsal(a):

extreme,

a kde jste, proboha ,vzal, že M.W. čtou "inteligenti". Kritici jím pohrdají a nenechají na něm nit suchou, takže intoši se k jeho četbě rozhodně nehlásí.
Mně osobně se líbila jen jediná jeho knížka, ale to nic nemění na faktu, že je skutečně! nejprodávanějším českým autorem doma a dokonce i v zahraničí (velmi dobře se prodává např. v Německu).
Ukažtë mi ale blba, jenž dá 400 za Paroubka. Tím méně socanský volič, který je od přirození spořivý.
10. 12. 2011 | 16:12

Expert napsal(a):

To: Silvie
Silvie vám se snad omlouvat nemusím, vás jsem jmenoval hned napoprvé.
A to, že mezi ty slaboduché patříte tady snad nemusíte znovu všem potvrzovat tím, že tady předvádíte, že nejste schopna pochopit ani to, že jsem nepsal o Paroubkovi ale o vás.
No nic, zkuste si to Silvie přečíst ještě jednou a když to ani potom nepochopíte, nic si z toho nedělejte .
I s vaší inteligencí se dá žít, jen je to težší.
10. 12. 2011 | 16:15

Miky napsal(a):

Nevím, proč Vás vážení vůbec vzrušuje nějaká slovenská zlatokopka .
Stojí to vůbec za to ?
10. 12. 2011 | 16:25

x-mas: napsal(a):

To:Eva-beag beet:
Rád bych Vám vyhověl radou,ale je to velice tristní situace.
Na netu jsou proodejci těchto knih zablokovány objednávkama
a když se ptám v obchodech,tak je mi řečeno,že nechtějí,
aby jim lidé vzali regály útokem.To je situace,se kterou se ani tržní
hospodářství zatím nedokáže popasovat.
Je to naprosto nový fenomén.
Snad bude líp.Ozvu se.
10. 12. 2011 | 16:27

modrý edvard napsal(a):

Tyjo! Milion za knihu. Pak že se u nás spisovatelé mají špatně. Asi taky napíšu knihu, když je to tak dobře placené /možná musí být o p. Paroubkovi, ale to asi taky zvládnu/.
10. 12. 2011 | 16:27

eXtreme Mind napsal(a):

Silvie, nenapsal jsem inteligenti, ale pseudointeligenti. Co se týče knih Jiřího Paroubka, nemohu sloužit, osobně žádnou nevlastním. Ale na českém trhu vychází několik desítek tisíc knižních publikací ročně. A téměř každá si svého čtenáře najde, ač se třeba nejedná o masy, ale o jednotlivce. Knihy Jiřího Paroubka mohou přitáhnout polotology či publicisty, ale i lidi, kteří se o politiku zajímají. A těch rozhodně není málo. Pokud se prodalo 40 tisíc knih, jak Paroubek tvrdí, jednalo by se při počtu občanů České republiky o pouhých několik promile z nich (nepočítaje děti). To je, myslím, reálné. Navíc, když ČSSD ve volbách volilo zhruba 1 200 000 lidí. Podle Vás jsou to zřejmě všichni "socanští blbci", samozřejmě. Zato Vaše inteligence je oslnivě zářivá jako polední slunce na vrcholu Mount Everestu. To přece musí všichni vidět. Kdo si myslí opak, je "socanský spořivý blbec".
10. 12. 2011 | 16:27

Silvie napsal(a):

extreme,

no, já tedy sice nevolím socany, ale ani v hnutí mysli by mne nenapadlo si jít koupit něco od Klause nebo Havla.
Voliči soc.dem. zřejmě vydělávají tolik, že mají zbytečné 4 stovky.
A pak, že si tady žijí špatně.
10. 12. 2011 | 16:35

Silvie napsal(a):

Expert,

já vás ze slaboduchosti obviňovat nemusím. Váš nekritický obdiv k vašemu geniálnímu guru mluví za vše.
Čtete snad ,že bych se podobně nekriticky stavěla k pravicovým politikům? Já měřím všem gaunerům ,na rozdíl od vás, stejným metrem.
Ale to je pro zarputilého stranického fanatika naprosto nepochopitelná záležitost.
10. 12. 2011 | 16:41

eXtreme Mind napsal(a):

Vidíte, Silvie, kdo se o politiku zajímá, peníze na knihu od Paroubka nebo Klause si najde. A nemusí jít výhradně o voliče ČSSD. Kniha navíc stojí 200, jak jsem se právě dozvěděl na jednom z e-shopů. Havel nikdy nic hodnotného nenapsal, za toho je utrácet zbytečné, v tom s Vámi souhlasím.
10. 12. 2011 | 16:42

Konrad napsal(a):

Provladni media nebyla prilis uspesna, kdyz se snazila provazat Paroubka a jeho novou stranu s ODSackymi kmotry, tak to zkousi ze zpochybnenim honoraru za knihy, kterymi manzele Paroubkovi financovali koupi poloviny nevzhledneho dvojdomku, v nezajimave lokalite, daleko od plaze. Hlupaci to ovsem zase spolkli, jak je videt pod timto blogem..Tak se asi zase podari odvest pozornost od Drabku, Jankovskych, Bendlu a Kubu. Vzdyt za vsechno zlo v teto zemi, muze Paroubek!
10. 12. 2011 | 16:45

Pepa Řepa napsal(a):

Eva-beag beet
to byste měla napravit. Není nad propagaci velikánů pera v zahraničí.
10. 12. 2011 | 16:47

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
10. 12. 2011 | 16:50

Ládik!!! napsal(a):

Dobrý den.
10. 12. 2011 | 16:55

RA napsal(a):

zajímavé je to, že vydavatel platí "spisovateli" poměrně velkou částku i přesto, že je od počátku zřejmé, že dílo bude propadák. To lze odůvodnit jen tak, že vydavatel už předtím dostal nějakou hezkou zakázku od státu, kterou mohl "spisovatel" dohodit. Na podobném principu fungovala i nadace pí Paroubkové I. , přispívaly do ní nejvíce podniky se státní účastí. Nějak se všichni živit musíme, že, a nechci nikoho urazit, ale kdo na to má,že.
10. 12. 2011 | 16:59

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Martinka
Nenechte se mystifikovat od potměšilých lidí, kteří Vás jistě pro vaši naivitu touží svést z cesty za poznáním. Každý přeci dávno ví, že blesk je součást fotografického aparátu a šíp se správně píše s velkým Š a přátelé mu říkají Karle. A tak je to v této neparlametní žvanírně se vším. A když už řešíme vážná témata, jaké máte zkušenosti se smaltovaným nádobím (teda pokud umíte vařit).
10. 12. 2011 | 17:00

Lada napsal(a):

Nevim, jak je to s knihami pana Poroubka, ale kdyz jeho pani rika, ze dostala pres milion za 10 000 vytisku, to je divne. Nasel jsem tu knihu na internetu za 175 korun, edectu dan a jsem na 145 korunach. Z techto 145 korun si 100 necha pani paroubkova a zbylych 45 jsou naklady na tisk, vydelek knihkupectvi a nakladatelstvi. Coz asi nestaci. To by tech vytisku muselo byt vic, pri onech 10 000 vytisku je to naprosto ztratove. Hodne to zavani korupci.
10. 12. 2011 | 17:02

český maloměšťák napsal(a):

autorka
Ti, o kterých nemá proč Blesk psát..../ono o nich nemá proč psát kdokoliv/....neporozumí.
Někteří lidé jsou ochotni v novinách za peníze pomluvit i svou mámu. Ale prasata jsou hlavně ti, kteří takové věci finančně podporujou - čtenáři takových "novin".

E. Pospíšilová že je eva beag beat ? Ta, co ji kdysi Paroubek dal košem ?
:))) /omlouvám se, ž ejsem toto téma Blesku vyfouk.../
10. 12. 2011 | 17:07

Konrad napsal(a):

RA- jakou statni zakazku mohl dostat knizni vydavatel? A jak mu ji mohl dohodit radovy poslanec Paroubek, ktery navic neni clenem zadne z vladnoucich stran?
10. 12. 2011 | 17:08

Silvie napsal(a):

Konrad,

vydavatel nedostal státní zakázku - ale určitě mu "někdo" dobře zaplatil za to, že ten neprodejný škvár vydal. A pak ty knihy nějaký bílý kůň obratně skoupil a za mlčení dostal vydavatel určitě taky nějakou škváru.
To je celý vtip. Jenom to pořád nějak nehraje - 13 milionů to určitě nehodilo.
A jak říkají knihkupci-kniha se prodává minimálně.

My-"denuncianti" si přejeme policejní vyšetřování a prověření Paroubkových výdělků z jeho politické činnosti.
10. 12. 2011 | 17:24

Expert napsal(a):

To : Silvie
Nepochopila ani napodruhé.
No nic, třeba se s tím naučíte žít.
10. 12. 2011 | 17:36

Konrad napsal(a):

Silvie- jakych 13 milionu? Pokud do toho pocitate dum ktery koupil Paroubek nedavno tusim v Praze, tak prece dolozil ze ho financoval z prodeje jeho stareho bytu, a z prodeje bytu jeho zeny, + hypoteka. Tak nemystifikujte. Pokud si prejete policejni vysetrovani, kontaktujte v teto veci policii. Paroubek nepatri mezi chranenou elitu, jestli se neceho dopustil, urcite dosahnete spravedlnosti.
10. 12. 2011 | 17:40

Konrad napsal(a):

Pro Silvii , dodatek; pokud nepocitam poslaneckou imunitu.
10. 12. 2011 | 17:43

Eva- beag beet napsal(a):

cesky malomestak, aka tencokydahnuj,zase vytahnul do "boje" s jeho fantasmagorii, o me neukojene lasce k Paroubkovi. Uz jsem vam malomestaku parkrat sdelila, ze pokud bych si mela vybrat mezi Paroubkem a nebo vokurkou, tak to bude definitivne ta salatovka. Nevim co je porad k tomu nepochopeni! A ja na rozdil od vami adorovane Petrrry, manzelstvi nerozbijim! Uz si to konecne zapiste za vase nemyte usiska.
10. 12. 2011 | 17:48

Eva- beag beet napsal(a):

Silvie,
taky jste si vsimla, ze pokud s nekym nesouhlasite a nebo nesdilite jeho nazor, okamzite protidiskuter zacne pochybovat o Vasi inteligenci? Mne se strasne libi, jak kazdy kdo ma do zadku diru, si hraje na psychologa a ze jich tady dneska je,co :-))))
Jinak zdravim :-)
10. 12. 2011 | 17:58

Konrad napsal(a):

Pani Evo, z vasich prispevku je poznat, ze vas zene strasna nenavist k Paroubkovym. O to ho hure jestli jste skutecne redaktorka. To potom muzete temto lidem ublizit, o to vice proto, ze o udajne korupci p. Paroubka nemate zadny dukaz.
10. 12. 2011 | 18:04

krajan napsal(a):

Lada 17:02
Doporučuji proniknout do taje výpočtu DPH (která je doposud u knih 10%).Uhlídáte,že vám vyjde částka poněkud jiná a tím i jiný celkový výsledek.
K vlastní věci: Dohodl-li pan A.Lederer (a to je velmi solidní nakladatel) s Paroubkovými takové podmínky,je to čistě jeho věc.Já tyto autory nečtu,stejně jako nečtu Viewegha a zdá se mi naprosto nepochopitelné,proč se tu souběžně nediskutuje třeba o jeho honorářích. Mohu ale všechny diskutující ubezpečit,že prodejnost knih nemá nic společného především s jejich kvalitou.Je často šokující, jaký škvár je schopen konzumovat "kulturní národ".
10. 12. 2011 | 18:05

Postní pokrm & kulatý roh napsal(a):

Musím se zastat paní Paroubkové i Blesku. Bulvár funguje podobně jako pomluva: uspokojuje poptávku, společenskou objednávku. Ubožáci, kteří kupují Blesk a podobný bullshit (co ty na to, Stejskale?), nejsou tak hloupí, aby nevěděli, že čtou nesmysly a účelové lži. Ale chtějí být alespoň trochu účastni kopání do úspěšných a zejména majetných lidí, způsob provedení je vedlejší. Aneb já, malý český Švejkáček chápu, že Karel Gott zřejmě nebude těhotný s ministrem Pospíšilem, ale jen mu dejte co proto, všivákovi bohatému. Jak si vůbec dovoluje mít více peněz, než já? To je nějaká spravedlnost? A přesně tak fungují pomluvy; nekalí křišťálové jezírko, jen rozviřují smrduté bahno, které je dávno přítomno. Nemá cenu válčit s bulvárem a pomluvami. Skutečným viníkem je dychtivý a pomstychtivý čtenář. Jiří Paroubek zavinil smrt šesti milionů lidí (vlastně to je úplně jiná pohádka) při CzechTeku, proto musí být celá jeho dynastie navždy zatracena. Paní z Blesku je na vedlejší koleji, ta se jen snaží vydělávat podlým způsobem, ale takových je dnes spousta.
10. 12. 2011 | 18:11

Kryštof napsal(a):

Knihy veleducha Paroubka pouze z třídní nenávisti buržoasních nakladatelských upírů zůstávají svým nákladem i masovou oblibou za spisy J.V. Stalina a Kájou Maříkem .
Doporučit je lze jako vhodný dárek k Vánocům pro tchyně a příbuzné , které nemusíme opakovaně a spíše vůbec vidět .
Před pozváním Paroubka do domácnosti za účelem uspořádání autogramiády je vhodné z rodiny odstranit kromě komediantů i střelné zbraně , aby nedošlo k obecnému pozdvižení v důsledku fatálně sníženého počtu účastníků .
Blogy té Paroubkové zasluhují své pravidelné místo v novinové rubrice "Pro zasmání".
10. 12. 2011 | 18:14

Eva- beag beet napsal(a):

Pepo Repo, ja jen cekam az velikanovo dilo prelozi jeho manzelka, nase predni prekladatelka, do anglictiny a pak se amici budou divit i usima, jaky velikany a sexy mozky, ma Ceska Republika.
10. 12. 2011 | 18:18

modrý edvard napsal(a):

Kryštof: vidle odstranit taky.
10. 12. 2011 | 18:21

Lada napsal(a):

To krajan
mate pravdu, predbehl jsem dobu. Chystal jsem se to opravit. Take jsem se nevsimnul, ze uz vysla pred rokem. Jedna-li se o doprodej, byla mozna puvodni cena vyssi. Zajimalo by me take, jake jsou naklady na tisk takove knihy a kolik jsou bezne marze obchodniku, pak by to bylo jasne.
10. 12. 2011 | 18:29

exit napsal(a):

Silvie:
Odkdy má Míchal Viewegh monogram M. W.? A co se takhle chvíli ztrapňovat někde jinde?
Mimochodem, na Paroubkově blogu jste přednesla některé údaje o prodejnosti knih Jiřího Paroubka - a přes několikerou výzvu jste nedoložila své zdroje. Je nejvyšší čas - jinak by si o vás zdejší čtenáři mohli myslet, že jste prolhaná... (cosi).
10. 12. 2011 | 18:31

Expert napsal(a):

To : Silvie, Eva-beag beet
O inteligenci vás dvou není potřeba pochybovat, u vás dvou je to jisté a zřetelně pojmenovatelné.
Pokud by mi pan Stejskal dovolil vyjímku, ( používání psychiatrické škály mám panem Stejskalem zakázané) exaktní diagnosu bych vám i sdělil.
Zkuste si vyjímku s panem Stejskalem domluvit, protože poznat vlastní diagnosu, by vám prospělo.
Ulevilo by se vám.
10. 12. 2011 | 18:37

Eva- beag beet napsal(a):

Expert :-))))) vite,co se mi na vas libi? :-))) Jak se upocene snazite pouzivat odborne vyrazy :-))))
Jste opravdu k politovani :-)
10. 12. 2011 | 18:45

Silvie napsal(a):

Exit,

no, bože, tak jsem prohodila písmenko. A řekla bych, že tak neochvějnou příchylností k nejměšťáčtějšímu a nejsnobštějšímu soc.demokratovi, se tady ztrapňuje někdo jiný.
Soudruzi, kdo z vás to má!!

"Okolnosti prodeje expremiérových knih udivují ostatní nakladatele i knihkupce. "Na běžném trhu asi není možné, aby pan Paroubek prodal čtyřicet tisíc knih. Spíš jestli je neudával nějakou alternativní cestou," říká Jan Kanzelsberger, majitel známého knihkupeckého domu. A naznačuje tím, že expremiérovu knihu mohl například skoupit někdo z jeho známých.

Tomu by nasvědčoval i fakt, že se v největších kamenných obchodech prodávaly expremiérovy tituly průměrně, spíš hůře. A většina zmizela přes internetový obchod.

Další nestandardní skutečnost je, že ač Paroubek prodal čtyřicet tisíc výtisků jediné knihy, v žebříčku nejprodávanějších titulů svazu knihkupců, který mapuje nákupy knih běžnými zákazníky, se letos neobjevil v první desítce ani jedinkrát.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "To je trochu podivné, s takovým prodejem by se v žebříčku zřejmě objevit měl," podotkl šéfredaktor nakladatelství Host Petr Balaštík. "


Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/paroubkovi-jsou-nejlepe-odmenovanymi-spisovateli-vydelavaji-vic-nez-viewegh-1xh-/domaci.aspx?c=A111210_090427_domaci_vem
Eva,

Šlapku v klidu ignorujte a fanatické sociálisty taky.
Oni ještě pořád nepochopili, která bije. Jinak už všem bystřejším socanům dávno došlo, že Paroubek je politická a notně zapáchající mrtvolka.
Jen mi pořád není jasné, jak dokáže skloubit svou nehynoucí servilitu k unii (v níž i socani hodili zpátečku) s programem národního!!! socialismu. Ti ,co ho zvolili za předsedu, musí být nutně dementní. I když ta strana nemá tak jako tak co ztratit. Paroubek musel být notně zoufalý, když vzal zavděk i něčím tak obskurním.
10. 12. 2011 | 18:51

melčákova pohanka napsal(a):

Paní Paroubková a Blesk nikoho nezajímá,tak proč pod tímto blogem je tolik příspěvků? Lhostejnost a nezájem vypadají jinak! Zajímavé pro psychoanalytiky a sociology? Dobrou noc!
10. 12. 2011 | 18:56

Lada napsal(a):

Nasel jsem zajimavej clanek
http://www.denik.cz/z_domova/nejlepe-odmenovanymi-20111210.html
Normalne na takove kauzy nejsem, ale kdyz jde o Paroubka.
10. 12. 2011 | 19:01

krajan napsal(a):

Lada
Technické náklady na jeden výtisk,ani náklady honorářové vám žádný nakladatel neprozradí (byl by sám proti sobě).Některé tituly se tisknou v Číně a v Hongkongu,sazba je dnes hlavně počítačová.Můžu se hodně mýlit,ale tipuji náklady tak 30-40% z konečné ceny bez DPH.Knihkupci nemají marži,ale rabat,u distributorů je cca 15%, u knihkupců kolem 30%
(vše bez DPH).Pro ilustraci: cena stále stejného malého anglického slovníčku stoupla ze 36,-Kč na cca 140,-Kč ,aniž by se s titulem muselo jakkoliv pohnout. Náklad 40 tis.výtisků je extrém, ale může být. Jinak Lerderer asi věděl co dělá,když dal Paroubkům takové honoráře. Kupec český je nevyzpytatelný,v krámě se bojí,aby ho nikdo neviděl,ale přes internet - proč ne!
10. 12. 2011 | 19:10

Eva- beag beet napsal(a):

Silvie,
jedna vec mne neprestava udivovat, jak jeste dnes, si muze nekdo myslet, ze Paroubek je "cistej".

Odchazim, jdu pect cukrovi :-) Pokud Vas do Vanoc neuvidim na nejake dizkuzi, tak Vam preji hezke vanocni svatky. A vsem, kteri maji stejne nazory jako Pepa Repa :-)
10. 12. 2011 | 19:10

Expert napsal(a):

To : Eva-beag beet
Děláte chybu, že jdete péct cukroví až teď.
Pokud byste šla už ráno ,diskutující by si o vás ještě teď mysleli , že jste normální , nebo dokonce chytrá.
10. 12. 2011 | 19:33

Botička od Diora napsal(a):

Zasílám pár endorfinů, ať je i ten Váš svět trochu krásnější.
10. 12. 2011 | 19:42

Petr Havelka napsal(a):

K prodejnosti knihy po internetu.

Někde jsem četl povídání o tom, že příznivci pana Paroubka jsou takoví zaťatí. Veřejně k jeho osobě sympatie moc nehlásají, zato skrytě (volby) by od nich mohlo přijít nejedno překvapení.

Jestli s tím nesouvisí onen skrytý "internetový" prodej.
10. 12. 2011 | 20:05

Ing. N. napsal(a):

Jakou fintou by měl být odměněn člověk, který má za úkol při příštích volbách sebrat sociální demokracii nezanedbatelný počet hlasů? Financování Paroubkovy knihy je přece ideální způsob, jak mu přihrát peníze. Zamyslete se nad tím, proč byla jeho kniha rozebrána na internetu, zatímco v obchodech na odbyt nešla.

Jestlipak se na to podívá policie?

Ještě nedávno se do Paroubka strefovaly všechny sdělovací prostředky tak, že by si od něho pes ani kůrku nevzal. A najednou je ticho. Není vám to divné?
10. 12. 2011 | 20:12

zdenek napsal(a):

bhtělo by se mi jízlivě napsat že nejvíce jste se poškodila svatbou s panem Paroubkem,ale také vám děkuji za odlehčené téma ,čte se to samo a člověk si zu toho nic nepamatuje...
10. 12. 2011 | 20:23

Silvie napsal(a):

Eva,

nápodobně.
Ale máte to blbě zařízené. U nás peče babička a já jenom kontroluju kvalitu. Letos inovovala a dost dobrý (hlavně medovníky).
10. 12. 2011 | 20:25

mb napsal(a):

... ja už četl involvovala ... no ještě že nic horšího ... hezký večer všem ...
10. 12. 2011 | 20:48

filip II. napsal(a):

Čochtane,
z dobře informovaného zdroje jsem zjistil, že Paroubkova kniha byla krátce po svém vydání přeložena do němčiny. Zájem je prý slušný a tak nepochybuji, že jste si ji za pár euro pořídil v Mnichově. Pokud jste knihu už zvládl, pokuste se jako vzdělaný člověk napsat recenzi. Nepochybuji, že ji pan Stejskal formou blogu zde rád zveřejní. A pokud už bude náklad v Německu rozebrán, určitě vám výtisk rádo pošle některé pražské knihkupectví.
10. 12. 2011 | 21:18

Daňový poplatník napsal(a):

Jedna bába druhé bábě
zalomila v ři.i hrábě,
hujája, hujája,
hujajája.
10. 12. 2011 | 21:48

Čochtan napsal(a):

filipe,
máš smůlu, Amazon.de o nějaké Paroubkově knize nic neví. Na Amazon.de dostaneš vše, co v němčině vyšlo a ještě víc. Kdyby existoval německý překlad Paroubkovy knihy a v Německu se prodával, pak by ho Amazon měl. Už teprv, kdyby byl o ní zájem.
Sorry, recenze nebude. Tvůj "dobře informovaný zdroj" si z tebe udělal srandu. Nalítl jsi.
10. 12. 2011 | 21:58

Čochtan napsal(a):

eXtreme Mind ,
Ve srovnání s Paroubkem je "Pan spisovatel" takřka každej, komu něco vyšlo.
10. 12. 2011 | 22:06

eXtreme Mind napsal(a):

Pane Čochtane, kolik knih Jiřího Paroubka jste četl?
10. 12. 2011 | 22:07

Čochtan napsal(a):

eXtreme Mind
Žádnou. Jak Paroubek píše, to mohu vidět tady na blogu. Píše tak, že každá koruna za jeho knihu by byla vyhozená. Navíc Paroubek je osoba s tak mizerným morálním profilem, že ho nehodlám podpořit koupí jeho knihy.
10. 12. 2011 | 22:32

ivan napsal(a):

Vrána k vráně sedá - t.j. duo Paroubkovi svojí inteligenční veličinou na úrovni IV cenové skupiny dokáží jen a jen zaujmout okruh čtenářů Blesk . Pro drtivou část občanů ČR je toto duo odepsáno.
10. 12. 2011 | 22:34

Michal Macek napsal(a):

pani Petro :)

ja ten clanek necetl jen sem cetl v metru ten nadpis a musel sem se smat :) z bulvarnich pisalku si nic nedelejte - jen mam k tomu takove neprijemne reminiscence protoze pani eva z blesku ani neumi vymyslet originalni nadpis ,ouvodne toto heslo vzniklo jako heslo demonstraci proti rozehnani czechteku a znelo "plnou parou back" jelikoz tam byla tehdy ma pritelkyne na to czechteku tak mi docela vadi ze na ni bylo hazeno delobuchy a slznymi granaty ale za to vy nemuzete

PS hrozne vam zavidim domek na ithace myslim to tak jak to pisu recko je prekrasne a ithaca je krasny ostrov nezasazeny tolik turismem a blizko dalsich krasnych ostrovu (lefkada zakhyntos kefalonie atd...nutno poridit jachticku :)
10. 12. 2011 | 22:59

Memento mori napsal(a):

Paní Petro,
říkáte, že zmíněná redaktorka vám udělala nechtěnou reklamu manželově knize.
Ve své euforii jste si nejspíš neuvědomila, že jde o medvědí službu.
Anebo byste si přála, aby se potenciální voliči pana Jiřího rekrutovali ze čtenářů bulváru?
10. 12. 2011 | 23:06

rk napsal(a):

Voni voba ty Paroubkovic sou takový vodstrašující bytosti ze zlý pohádky a z ještě horší reality .
Ještě klika , že je nevídám , to už by ten život stál jo za úplný h.... !
Paroubkovou bych teda nechtěl sám potkat v lese , to bych ještě začal věřit , že strašidla fakt existujou .
11. 12. 2011 | 00:01

Divobyj napsal(a):

Lituji všechny ty,kteří zde řeší paní Paroubkovou II.a její problémky.
11. 12. 2011 | 00:55

Eva- beag beet napsal(a):

Expert napsal(a):
To : Eva-beag beet
Děláte chybu, že jdete péct cukroví až teď.
Pokud byste šla už ráno ,diskutující by si o vás ještě teď mysleli , že jste normální , nebo dokonce chytrá.
10. 12. 2011 | 19:33

Vy se tady experte predvadite jako clovek, ktery ma patent na rozum a pritom vam nedojde, ze nekdo muze psat odnekud, kde neni stedoevropsky cas. Kdyz vy vecerite, ja mohu mit o sest az devet hodin mene, podle toho jestli ziji na vychodnim a nebo zapadnim pobrezi. Co si o vas myslim, ani nemusim psat,ze?
11. 12. 2011 | 01:56

Eva- beag beet napsal(a):

ilvie napsal(a):
Eva,

nápodobně.
Ale máte to blbě zařízené. U nás peče babička a já jenom kontroluju kvalitu. Letos inovovala a dost dobrý (hlavně medovníky).
10. 12. 2011 | 20:25
Silvie,
je znama pravda, ze nejlepsi cukrovi byva od babicek a nebo maminek, bohuzel ani jednu uz nemam a tak Vam trosku zavidim.... ja pro jistotu neinovuji, drzim si svych sedm druhu a ty nemenim. Medovnik miluji.
'
11. 12. 2011 | 02:02

Eva- beag beet napsal(a):

Čochtan napsal(a):
filipe,
máš smůlu, Amazon.de o nějaké Paroubkově knize nic neví. Na Amazon.de dostaneš vše, co v němčině vyšlo a ještě víc. Kdyby existoval německý překlad Paroubkovy knihy a v Německu se prodával, pak by ho Amazon měl. Už teprv, kdyby byl o ní zájem.
Sorry, recenze nebude. Tvůj "dobře informovaný zdroj" si z tebe udělal srandu. Nalítl jsi.
10. 12. 2011 | 21:58

Cochtane,
pokud by to byla pravda, tak verim tomu, ze by si to Paroubek, ale hlavne Paroubkova nenechali pro sebe a uz davno by s tim argumentovali...
11. 12. 2011 | 02:12

FD napsal(a):

Předchozí (nadváhová ale ne zřejmě tak fikaná) paní Paroubková ohromně šikovně investovala do blátivých luk někde v horách, pak je s "choťem" prodali za milióny, zrovna když "buldozer" (ano, s tím "sexy mozkem") potřeboval nějaké megáče.

Kalkulační rozvahy o tom, kolik (realisticky) mohla zde přítomná choť buldozera byť i za 10.000 prodaných výtisků své knížky dostat napovídají nebo spíše potvrzují obavy, že někdo platí tento pisatelský páreček a jako krytí oni užívají výmluvu že "Milióny na nemovitosti v Churli a v Řecku platíme z prodeje našich knih".

Hanba, možná trestní činnost.

Lolita má smůlu, zavdala si s buldozerem v době, když si myslela, že bude ve Strakovce, možná někdy i na Hradě, což byl pro ní ten "sexy mozek".

Teď společně s ním věří iluzi, že cesta do Strakovky a na Hrad je národně-socialistická. Netuší, že buldozer budí tak silné negativní reakce, že i ona bude potřebovat nejen bytelné pláštěnky a vyztužené deštníky až vajíčkové války zase postihnou buldozera a ty kolem něj, jakmile by nějakou náhodou byl relevantní.
11. 12. 2011 | 03:26

Pepa Řepa napsal(a):

FD a Eva- beag beet
s těmi pozemky to je trochu jinak, ale to sem nehodlám tahat, nemáme chalupy daleko od sebe a nechci do toho zatahovat místní. Chalupu mají překrásnou, puchejř tam už nejezdí. Naštěstí.
Ten příběh je ještě o něčem jiném, než o politice.
O puchejři, kzerý vyměnil stárší kabát za nový, leč silně ojetý ze sekretatiátu. Dokonce se musím starého kabátu zastat.Velice inteligentní a milý.Ulevilo se mu, řekl bych.
Tak už to v životě bývá, když si jeden stárnoucí tlustý mamlas umane,že bude dělat mladýho a hubenýho, že si zaslouží obměnit chov a že je ředitelem zeměkoule a rozeným Ducem politických partají a najdou se pitomci, co to žerou.
Jako místní Experti a Šlápoty, kteří rádi používají cizí slova, ale je to celé tak šroubované a postrádá to smysl,že glosy slouží pro pobavení, jak se Honzové učili latinsky.

Sudkolatýrystupijetuješlapkatadyexpertryje....
Mějte se.
11. 12. 2011 | 06:24

Pepa Řepa napsal(a):

Ale kvalitní zbrusu nové vedení je na panu Předsedovi znát. Už zhubnul. O pět deka.
Zatím to v Blesku nepostřehli.
Nezávidím mu, jednak není co a pak on se rád nadlábne, natáhne a přikryje novinami a teď musí dělat mladýho a ještě poslouchat to veselé, rádoby inteligentní švitoření oduševnělé ženušky.
Je to vlastně chudák.
11. 12. 2011 | 06:36

vasja napsal(a):

exit napsal(a):
Silvie:
Odkdy má Míchal Viewegh monogram M. W.? A co se takhle chvíli ztrapňovat někde jinde?
---------
Od tý doby, co si neřiká fíííívéééég, ale víííívéééég. Vite? Chápete? Nechápete.
11. 12. 2011 | 07:22

duda napsal(a):

Nač se dohadovat o redaktorkách a podobných nesmyslech. Stačí začít počítat. Cena knihy je 199 kč. Z toho paní Paroubková dostala 100 kč. Distribuce si bere 40%/z toho knihkupectví dostává 30 - 33%/ to je cca 80 kč. Pak máme sazbu, grafickou úpravu, obálku, což může činit tak 6 - 7 kč z výtisku. Dále musíme zaplatit odpovědného redaktora, což může čnit od 0,50- 1 kč. Zůstává nám cca 11 - 12 kč. Najděte mi tiskárnu, která je schopna za tyto peníze vytisknout knihu! A to nepočítám zisk nakladatele! Pokud jsou slova paní Paroubkové pravdivé, tak nakladatel na této knize prodělal minimálně 200 000 kč! Čest jeho práci!
11. 12. 2011 | 08:13

Válečný štváč a vrah z Wall Streetu napsal(a):

Ohavné pomluvy!!!
Knihy páně Paroubka jsou na Wall Streetu či na Broadwayi obrovským trhákem a stojí se na ně dlouhé fronty! Já sám jsme nakoupil několik kusů do zásoby.
Kdo nevěří, ať se podívá zde:
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/gallery/2009/apr/02/topshop-new-york-celebrities-pictures
11. 12. 2011 | 08:51

Meri napsal(a):

http://www.nasepenize.cz/jiri-paroubek-se-stal-nejlepe-placenym-ceskym-spisovatelem-9983
11. 12. 2011 | 09:17

krajan napsal(a):

duda
To,že si distribuce knih bere 40% je naprostá blbost!Nevím,kde jste k takové desinformaci přišel
11. 12. 2011 | 09:23

duda napsal(a):

Krajan
Vážený pane, vydal jsem několik knih, takže o tom něco vím. Z těch 40%, jak jsem již psal, zůstává knihkupectví 30 až 33%. Takže distribučním firmám zůstává 7 - 10%. Obraťe se na jakoukoliv distribuční firmu. Určitě vám to ráda potvrdí.
11. 12. 2011 | 09:28

krajan napsal(a):

duda
omlouvám se,špatně jsem četl.Je pravdou,že distribuce s knihkupcem má DOHROMADY 40%.Čili: v zásadě máte naprostou pravdu.Ale vidíme někdo do téhle konkrétní kuchyně? Tato diskuze se mi totiž jeví jako rej závistivců a sebestředných vtipálků (až na výjimky).
11. 12. 2011 | 09:30

Expert napsal(a):

To : Eva-beag beet
To jestli případně bydlíte na východním nebo západním pobřeží (předpokládám Máchova jezera) nemění nic na tom, že pokud byste včera šla péct cukroví dříve, místo toho abyste zde předváděla svoji přihlouplost a závist chudé trhovkyně , mohli si diskutující na tomto blogu o vás myslet, že jste normální nebo dokonce chytrá.
Takto jste jich zbavila všech ilusí.
11. 12. 2011 | 09:46

Tanna napsal(a):

Paroubkoj se vyznají - jeden si koupil na hraní vlastní politickou stranu a druhá si na hraní koupila nakladatelství (http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Paroubkova-prevzala-fungujici-firmu-Paroubek-dostal-predplaceno-za-knihy-202400). A světe div se, oběma jim to sype... nebo jen propírají peníze z minulého angažmá JP?
11. 12. 2011 | 10:50

Karel Matoušek napsal(a):

Expert
Proč konkrétně si zasluhuji nejvíc ze všech být vyloučen z těchto blogů? Stručně prosím v několika bodech. Zajímalo by mě, kde na sobě mohu zapracovat. Nenavrhoval jsem panu Stejskalovi, jenž je jinak, jak jste poznal, mým vazalem a dělá přesně to, co chci, aby VYHODIL Petru Paroubkovou. To bych si nedovolil. Pouze jsem apeloval na její city, aby s tou paní nebo slečnou komunikovala v Blesku, a ne tady. Je to poněkud trapné, nemyslíte?
11. 12. 2011 | 11:57

Karel Matoušek napsal(a):

beag beet
Vidím, že chápete pohnutky a myšlení rozvášněných seniorů. O mně ani slovo, anebo se tu bude mazat ... ! :)
11. 12. 2011 | 12:03

Ja.Kub. napsal(a):

Paroubek i Paroubková jsou mi srdečně ukradeni,jsou pro mne vzuch.Ale co tu skoro všichni pisatelé předvádíte,to je hrůza.Tolik nenávisti,zášti,závisti a ubohosti malého,ale opravdu malého českého človíčka se jen tak nevidí.Doporučuji si zamést před vlastním prahem,vy všichni mravokárci.Zavist zkracuje život,pozor.
11. 12. 2011 | 13:56

Expert napsal(a):

To : Karel Matoušek
- Nepsal jsem že, si zasluhujete být vyloučen nejvíce ze všech z těchto blogů, ale nejvíc z těch subjektů, o kterých byl můj diskusní příspěvek.
- můj příspěvek byl o tom , že se divím, že pokud posoudím celkovou úroveň tohoto blogu , že Vás pane Matoušku, napadlo přemisťovat do Blesku právě blog této autorky.
Pokud nepředpokládám, že v tom byl nedostatek Vaší inteligence,ani animozita vůči jednomu ze zdejších blogerů, musím předpokládat,že za Vaší touhou po manipulaci a přesouvání příspěvků blogerů, je Váš deficit demokracie ve vztahu k mediím.
Jen o tom a právě o tom byl můj příspěvek.
11. 12. 2011 | 14:32

krajan napsal(a):

duda
Doufám,že jsme se pochopili: já jsem za posledních 19 let několik desítek tisíc knih distribuoval.Zdravím
11. 12. 2011 | 14:48

Eva- beag beet napsal(a):

pro experta,
nevyhodou tohoto webu je, ze u prispevatelu nejsou videt IP adresy. Mozna by ubyly prispevky, ktere pripominaji jednoho prispevatele pod ruznymi nicknames.
A specialne pro vas,mam pro vas jedno prislovi, ktere na vas sedne jak pr..... na hrnec: Pole zustane polem, vul volem :-)))
pro Pepu Repu,
Vas prispevek z 11. 12. 2011 | 06:24 je nejvystiznejsi, do puntiku souhlas a jedno male osobni vyznani :-)
jste moje krevni skupina (ted to schytate, jakou mate hloupou a neinteligentni obdivovatelku:-)))))
a pro pana Karla Matouska
nechci aby jste byl mazan, tak radeji ani slovo :-) a jdu zpet k plotne :-)))
11. 12. 2011 | 15:36

trololo napsal(a):

stejskal: jaky ze je prinos zverejnovani "blogu" tehle pani?
11. 12. 2011 | 15:47

Expert napsal(a):

To : Karel Matoušek
Aniž k tomu byla vyzvána, tak se před chvíli sama ozvala diskutující Eva-beag beet a dokázala Vám, že na tomto blogu může psát opravdu úplně každý.
11. 12. 2011 | 16:03

Eva- beag beet napsal(a):

Karel Matoušek napsal(a):
beag beet
Vidím, že chápete pohnutky a myšlení rozvášněných seniorů. O mně ani slovo, anebo se tu bude mazat ... ! :)
11. 12. 2011 | 12:03

Expert napsal(a):
To : Karel Matoušek
Aniž k tomu byla vyzvána, tak se před chvíli sama ozvala diskutující Eva-beag beet a dokázala Vám, že na tomto blogu může psát opravdu úplně každý.
11. 12. 2011 | 16:03

Napada mne otazka experte, zda jste mentally challenged od mladi a nebo jste k tomu dospel starnutim?
Odpoved si vyzaduji udernou a co nejvice prospikovanou cizimi a odbornymi vyrazy :-))))
11. 12. 2011 | 16:48

ali napsal(a):

Například expert je expert na všechno a tím pádem má rozum v hrsti a aniž vyzván k čemukoliv, dokazuje nám, že na blogy může psát opravdu úplně každý.. :o)

p.s.
Eva- beag beet
zdravím, jen jdu kolem, ale zase musím běžet, což mě mrzí..mám rozpečíno, což expert nepochopí, neboť je jen sameček ;o)
11. 12. 2011 | 17:00

Eva- beag beet napsal(a):

ali,
taky zdravim, jsem rada ze Vas vidim. Ja uz dopekla, zaplatpanbu :-)
Pokud se nekde neuvidime do vanoc na nejake diskuzi, tak Vam preji hezke vanocni svatky a vse co patri k prave vanocni pohode.
P.S.
expert nemuze chapat, protoze nema cim :-))))
11. 12. 2011 | 18:06

Karel Matoušek napsal(a):

eva beag beet
To beag beet není pro vás, ale pro Pepu Řepu, kterému tak už dávno říkám. Tak po ma lu, Evo ... :)
11. 12. 2011 | 18:07

Karel Matoušek napsal(a):

expert
Zdá se mně to zcela zjevné. Na Blesk, protože nám tu servíruje své hádky s nějakou babou z BLESKU. Moc z nás to asi nezajímá, a ani tu většina lidí Blesk nečte, odvážím se tvrdit.
11. 12. 2011 | 18:10

Eva- beag beet napsal(a):

pro Karla Matouska
To jsem bohuzel nevedela, beag bett pouzivam ve svem nicku, tak jsem si Vasi odpoved nepravem prisvojila, za coz se omlouvam.
11. 12. 2011 | 18:27

Eva- beag beet napsal(a):

oprava, spravne ma byt beag beet...
11. 12. 2011 | 18:46

Pepa Řepa napsal(a):

Eva- beag beet
nevadí, projevila jste se jako správná Češka. My si rádi přisvojujeme.
A nemáte recept pro Experta, aby přišel na jiné myšlenky? Je nějakej smutnej.
Vezmi rozum do hrstičky, přidej dvě svá vejce, tři cizí slova a šup s tím do trouby.

Když jste u přísloví přidám himárovi jedno arabské.

Chtěl být koněm, ale stal se oslem.
Stane se.
Nebo klokanem. Teď hledá celá ČR zaběhnutého klokana Vendelína. Třeba je to on, Jsou strašně šikovní.
11. 12. 2011 | 18:51

Expert napsal(a):

To : Karel Matoušek
Pane Matoušku , když tady čtete jenom ty poslední žvásty dvou slepic od cukroví, nepovažujete Blesk proti úrovni, kterou z tohoto blogu dělají napříkad tyto dvě slepice, za impaktovaný časopis?
Ale to jen na okraj.
Podstata mého sdělení spočívala právě v tom, co je možné dokumentovat tím , co tady předvádí tyto dvě zřetelně momentálně zaostalé dámy a zvláště pokud se k nim ještě přidá třeba Pepa Řepa, tedy spočívala v tom, že pokud tady necháváme exhibovat tyto jedince, je zcela irelavantní vznášet požadavky , aby některý blog a bloger byl přesouván jinam.
Kam potom chcete přesouvat jedince jako je Pepa Řepa a spol.
Tento požadavek nemá v tomto případě racionální jádro, které bych právě od Vás pane Matoušku, vzhledem k Vaší zde presentované erudici, předpokládal.
A tento alogismus bylo to, co mě ve Vašem příspěvku nesedělo a to jsem se také snažil vyjádřit, pane Matoušku.
11. 12. 2011 | 19:19

rk napsal(a):

To Pepa Řepa
Jak píšeš o těch proměnách , tedy reinkarnaci , to je hrozně zajímavý , třeba bejt patník a potom pes , aby se pomstil .
Anebo proměna hovada v cenzora a naopak , to vůbec poskytuje bohatý možnosti sebeuplatnění v každý době .
11. 12. 2011 | 19:25

Pepa Řepa napsal(a):

Expert
Pokud jde o mne, potřebuji se zítra přesunout na kurty na Cibulkách.
Mám to brát jako nabídku na bezplatný odvoz?
Pokud ovšem odvoz nebude v tomto duchu:
http://www.youtube.com/watch?v=1rqiNSnTC_w,
Kdysi jsem viděl pohádku Obušku z pytle ven a tam měl pan Pešek s Vaším odvozem jisté problémy.
11. 12. 2011 | 19:37

rk napsal(a):

A vůbec nejvyšším stupněm reinkarnace je transmutace hovada v experta .
Z toho je pak platnej člen lidský společnosti a tak se projevuje jak tady , tak v politice , i v literatuře , aby lidi nebyli o nic ochuzený a hned věděli , že takovej reinkarnovanej expert má blíž k obyčejnýmu občanovi , jako ten Paroubek , co to vecpal do těch bestsélerů co o nich tak filosoficky píše ta George Sandová-Paroubková .
11. 12. 2011 | 19:43

Eva- beag beet napsal(a):

Pepa Repa,
receptu znam spoustu, ale bohuzel neznam zadny recept, kde by sa daly pouzit stary, zkazeny vajca :-)
pro rk,
vite, ze jsem vubec netusila, ze existuji ruzne stupne reinkarnace :-)), Vami popsany nejvyssi stupen reinkarnace, je popsan tak srozumitelne, ze jsem to pochopila i ja, slepice od cukrovi :-)
11. 12. 2011 | 20:23

rk napsal(a):

Jistěže jsou různé stupně a dá se říci stadia reinkarnace . Jejich předznamenáním je evoluce na Zemi , tedy ve smyslu posloupnosti , např. ty elementární jevy :
Holka - baba - ježibaba - tchyně
Flákač - žvanil - poslanec - spisovatel - ignorant
Jistě si sama vzpomenete na mnohé proměny i ze svého okolí. Chce to jen pracovat samostatně a cílevědomě a radostný pocit z dobře vykonané práce vám bude víc než dostatečnou odměnou . Nyní odchod k výrobě cukroví a nechci slyšet žádné stížnosti , jinak vám předvedu přeměnu šťastné ženy v hromádku neštěstí , protože i teror je součástí výchovy .
11. 12. 2011 | 21:11

josef napsal(a):

Bože,to je úroda sžíravé nenávisti a ubožácké závisti. Pomluv a denunciantství. Expert má pravdu. Jména, či spíše nicky, zapsat a zaslat Blesku jako seznam velmi nadějných spolupracovníků. Včetně pekařek cukroví.
11. 12. 2011 | 21:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní či pane trololo,

řekl bych, že jako každého jiného: něco se o jeho pisateli resp. pisatelce tímto prostřednictvím můžete dozvědět. Na konkrétní přínos tohoto konkrétního textu se budete muset zeptat paní Paroubkové (píše a zveřejňuje si do svého osobního blogu, co chce a kdy chce).

Já mohu v případě zájmu jen vysvětlit, proč jsme ji zde blog před tuším více než čtyřmi lety otevřel.

Libor Stejskal
11. 12. 2011 | 21:59

Lena napsal(a):

Dobrý den, pane Stejskale.

Nechci, aby to vypadalo, že do Vás budu rejpat jako někteří zdejší diskutéři. Ptám se opravdu jen ze zvědavosti. V návaznosti na Váš poslední příspěvek musím říct, že bych tedy docela ráda věděla, proč jste zde blog této paní otevřel. Mě nepřipadá ani mravná, ani chytrá, aby měla co říct. Připadá mi pouze kontroverzní a dostatečně "bulvární", aby vyvolala diskuzi. Ale to se jí taky tak nějak nedaří, řekla bych. Myslím co do množství nebo kvality té diskuze.
11. 12. 2011 | 22:32

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, paní Leno,

paní Paroubkové (tehdy ještě slečně Kováčové) jsem blog otevřel, neboť jsem se domníval, že svědectví člověka, který se náhle dostal pod bok tehdy velmi vlivného politika, a tím i do centra pozornosti médií resp. veřejnosti, může být zajímavé i pro ostatní. Je to jedno ze tří kritérií ("člověk má či prožívá takovou zkušenbost, která může být pro druhé zajímavá"), podle nichž se zde řídím. Samozřejmě je to vždy sázka do loterie, nikdy předem nelze říct, jak takové blogování dopadne. Prostě risk, který může vyjít podle nějakých mých představ o zajímavé debatě. Ale také nemusí.

A ještě jednu zásadu zde dodržuji: jakmile někomu blog otevřu, je jeho. Jednou pro vždy (tedy pokud neporuší Kodex blogera, za těch pět let se stalo jen jednou, že jsem právě kvůli tomuto blog zrušil). Tohle riziko a případný neúspěch beru na sebe. Ono to ani jinak myslím nejde.

Libor Stejskal
12. 12. 2011 | 00:20

jos napsal(a):

To Lena,
koukám, že s vámi mlátí zavist přímo o zem. Jaký je přínos vašich plků o kvalitách blogerky, když jste, dle svého tvrzení z 10. 12. 2011 | 11:52, blog ani nečetla?
12. 12. 2011 | 01:37

modrý edvard napsal(a):

Pane Stejskale, pokládám blog pí. Paroubkové (této) za zajímavý a poučný. Jsem pro jeho ponechání.
12. 12. 2011 | 12:00

Pepa Řepa napsal(a):

Já bych se moc a moc přimlouval za blog každého člověka, který se náhle dostal pod bok tehdy velmi vlivného politika -na př. pana ministra Pospíšila, či paní Vesecké- a tím i do centra pozornosti médií resp. veřejnosti, což může být zajímavé i pro ostatní.
Padni komu padni.

Třeba by mohly mít blog i všechny milenky pana Topolánka, či obě partnerky pana Ratha, prostě všichni/ny, kdo se po boku nějakého Víajpíka či Viajpičky objeví.
Pokud by se po boku neobjevil nikdo, tak by snad stačil nějaký levoboček, kterých je poměrně široká nabídka.

Doufám, že mě za Moravu podpoří kolega buldatra, požadavkem na blog partnerek pana Onderky, či jiného moravského samce.

A jestli mohu mít osobní stížnost, tak na to, že se ještě neobjevil blog Agáty Hanychové, Helenky Vondráčkové a Ivetky Bartosch von Pomeje.
Tady má editor ještě rezervy.
12. 12. 2011 | 13:40

Lena napsal(a):

Pane Stejskale,
děkuji za odpověď.

Pepa Řepa: :-)

jos:
no bodejď. Už z toho mám i slušivého monokla.
12. 12. 2011 | 17:21

Karel Matoušek napsal(a):

Připojuji se k Beag Beetovi. Bude tu víc sexu, třeba i fotky a místo 'snědá' jako v Blesku bude milenka 'přičmoudlá', aby bylo živěji.
14. 12. 2011 | 11:27

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy