Jan Kraus vydává bulvár

23. 01. 2012 | 15:55
Přečteno 10741 krát
Ne, to není vtip. Ano, je to ten Jan Kraus, který bulvár odsuzuje a bytostně nesnáší. Ano, je to ten Jan Kraus, který proti bulváru bojuje prostřednictvím televizní obrazovky. Tedy jen v případě, že se to týká jeho. Na to je citlivý a proti článkům o sobě vystupuje velmi razantně. Ano, ten samý Jan Kraus vydává časopis, ve kterém jsou bulvární články nebo skrytá politická reklama. Samozřejmě se to netýká (ty články, politická podpora mu naopak vyhovuje) jeho.

Ale pěkně po pořádku. Měla jsem jistou teorii (záhy vysvětlím) a rozhodla jsem se ji otestovat. Koupila jsem si proto Krausův časopis. A bohužel jsem měla pravdu.

Kromě teorie mám taky vizi (trochu antiutopistickou, ale já holt utopii a hlavně antiutopii miluji od doby, co jsem přečetla My a Čevengur). Je rok 2014. Prezidentem je Jan Fischer, bydlí v paneláku se svou letitou milenkou, zatímco jeho oficiální manželka vládne (ne)jen jemu z hradní vilky, jejich jediný společný syn řídí ČEZ a je podruhé manažerem roku. Ministr financí, zemědělství a vicepremiér pro boj s korupcí Andrej Babiš již podruhé připravuje vyrovnaný rozpočet, Michal Viewegh je ministrem kultury, Jaroslav Kmenta již podruhé získává novou novinářskou cenu Bažant roku a Jan Kraus a jeho věrní spolupracovníci… Tolik smutná, ač vůbec ne dadaistická vize ČR za dva roky.

A teď teorie. Když se Jan Fischer stal premiérem, tušila jsem, že je něco špatně. Zakřiknutý úředník, bohem zapomenutý statistik se mi jevil jako nesmělý jen na první pohled. Nejsem psycholog, ani nemívám vždy pravdu (možná ani ne tak často, jak bych si přála). Ale tušila jsem, že tento člověk má mnohem větší ambice, než by se komu mohlo zdát. Moje tušení zesílilo, když jsem se seznámila s jeho paní. Tiskem popisovaný jako milý pár následně začal získávat (stejně jako Věci veřejné; zlatý pár roku Bárta – Klasnová; nesmělý premiér a věrný manžel Nečas atd.) popularitu. Asi proto, že Fischer nikdy nic neřešil, prostě tam jen seděl a těšil se na další trafiku. Paní Fischerová (je legrační, že to musím říkat já, kterou tisk někdy obviňoval z přílišných ambicí a natěšení na roli první/druhé/třetí a co já vím kolikáté dámy, já jsem přitom několikrát – a to hlavně po mediálně propraném potratu - na Jiřího Paroubka tlačila, aby už konečně z politiky odešel, a teď si to nemohu vynachválit) si svých pár minut slávy náležitě užívala. Na akce chodila v doprovodu manžela, syna, svých rodičů, kamarádek atd. Dokonce ve své touze stát se paní prezidentovou dnes zašla tak daleko, že manželovi toleruje milenku, hlavně ať se to neproflákne a neohrozí to jejich sen o Hradu. Možná je ráda, že právě tu milenku má, alespoň má vše pod kontrolou. Onu dámu totiž dobře zná a ví, že ambice Fischera jsou silnější než touha provádět prostopášná cvičení. Ta samá paní Fischerová přes bývalou podřízenou svého muže shání kontakty – posledně třeba na známého sportovce, aby mu popřála, vždyť až budou na Hradě, bude se to hodit. Bohužel musím konstatovat, že mé tušení bylo správné. S rostoucí chutí Fischera po prezidentském křesle se začaly dít jistě náhodné věci. Je vytvořena rádoby protikorupční nadace, Andrej Babiš zakládá stranu, Jan Kraus vydává časopis atd. A zase moje teorie, bohužel víc než pravděpodobná. Babiš a Fischer by rázem měli politický program, Fischer by aspiroval na prezidenta, v případě neúspěchu na premiéra. Úplnou náhodou je podporuje Krausův časopis (nevím, jakým kritériem pro úspěšného budoucího byznysmena bylo uvedení Fischerova syna do této čestné funkce v Krausově časopise, také propagace Viewegha ve stejném čísle je jistě zcela náhodná), úplně zdarma za křišťálově čistým Babišem stojí Viewegh, dále neúplatný „hlídací pes demokracie“ Kmenta nebo záhadně financovaný server Česká pozice. Tato zcela náhodná (mes)aliance není (bohužel) výplodem mé (červem závisti, že také nejsme v partě, sžírané) fantazie.

Jak to vůbec souvisí s Krausovým bulvárním časopisem? Koupila jsem si včera poslední číslo. Seznam Krausových věrných spolupracovníků mě nepřekvapil. Překvapil, vlastně spíš pobavil mne ale článek Kláry Antošové. Stručně článek s titulkem „Chceš sex? Tak kraď a plať“ pojednává o tom, jak můj muž naprosto zničil svoji další politickou kariéru tím, že podlehl mým finančním ambicím a jiným zcela povrchním majetkovo-mocenským choutkám. Autorčiny názory potvrzuje jakýsi Zlatko Pastor, který soudí, že s tak fyzicky a psychicky odpornou kreaturou můžu spát jedině proto, že mi za to platí. Tu „vilou“ v Řecku, tam kabrioletem před barákem. Samotná autorka ještě v perexu hrdě prohlašuje, že je závistivá a zaujatá (jistě čeká, že bych ji ztoho mohla nařknout) a že zlatou kreditku od partnera – na rozdíl ode mě – nikdy nechtěla. Článek mě jako naprostý bulvární blábol pobavil. A zároveň překvapil. Tedy ne jeho obsah, ale autorka. Ta samá Klára Antošová mě dvakrát zvala do pořadu J. Krause. Vždy na mě byla jako med a tvářila se empaticky „co si to jen tisk a někteří blbci na vás nevymyslí“. Fajn, chápu, většina věcí je otázkou peněz. Tímto svým pullitzerovským počinem se milá Klára zařadila do kategorie Evy Pospíšilové z Blesku, která mě polévá škopíky špíny již několik let. Evička je za to docela slušně placena (ne Bleskem, ale paní Mrencovou), o čemž otevřeně mluví její kolegové. Chápu také milou Kláru, že – jak sama říká – neloví ve stejných vodách jako já, tudíž nemá partnerovu zlatou kreditku. Ani já ji nemám, mám svoji. Pořídila jsem si ji už rok po promoci. Dokonce doma nemáme společný účet, prostě já mám víc než 15 let ten stejný a je jen a pouze můj. Také je zřejmé, že Klára není závistivá. Přece nazvat půl dvojdomku v Řecku vilou není závist. Ani fakt, že je ta „vila“ moje. Byla bych si ji koupila tak jako tak. Musela bych si vzít hypotéku a rekonstrukce by trvala déle, ale to je jedno. Manžel mi pomohl. Upřímně je mi líto, že Klára se na pomoc partnera spolehnout nemůže. Asi jsme opravdu každá „lovila“ v jiných vodách. Avšak zlatým hřebem článku je komentář Zlatka Pastora. Pana Pastora jsem měla čest potkat osobně jednou. Není to kreatura. Je docela sympaťák. Rozhodně to také není alfa samec. Je mi líto, ale příroda je taková. Jiří Paroubek se někomu líbit nemusí, může se někomu – zvlášť těm, co ho osobně nikdy neviděli (jako Zlatko) - zdát odpudivý, ale je to alfa samec. Konec konců kromě „sexy mozku“ mě právě feromony alfa samce dostal. Jan Kraus není hezký muž, dokonce klidně říkám, že je velmi ošklivý. Ale je to alfa samec. Prostě přírodu neobelžete. Když tento fakt nepostřehla Klára, její problém. Ovšem o Janu Fischerovi se fakt nedá říct, že by byl alfa nebo dokonce beta samcem. Proč se Klára nevěnuje se stejnou péčí jemu a jeho milence? Nebo Nečasovi a té jeho? Nebo proč se jim nevěnuje Zlatko Pastor? Věřím, že to není ten samý Zlatko Pastor, jehož otec byl vysokým nomenklaturním kádrem v masoprůmyslu a kterému utekla žena a pak ji s otcem nechutně pronásledoval. Paní Pastorová nějakou dobu pracovala u mého muže. Věřím však, že se jedná jen a pouze o shodu jmen.

Tento naprosto smyšlený bulvární článek otevírá několik třináctých komnat právě v časopisu Jana Krause. Klára Antošíková s charakterem problém nemá, jistě byla ke mně jen profesionálně milá a jistě jsem jí byla z duše protivná. Nebo za to jen dostává hezky zaplaceno. Mimochodem, když se tak věnuje prodeji knih Jiřího Paroubka (fakt si, Kláro, myslíte, že po takovýchto článcích si někdo koupí knihu mého muže jinak než po netu?), mohla by nám sdělit, z čeho je financován její časopis. Také jaký má náklad apod. Jeho prodejní cena je naprosto směšná, reklamy tam také moc není. Kvalitou se naopak vyrovná časopisům, které mají mezinárodní zázemí, jednou takovou cenu a každou druhou stranu reklamu. Možná tam Klára pracuje zdarma a ještě za své články platí. Při její investigativnosti jí zasílám pár námětů na další články.

Kláro, co takhle zjistit, z čeho své hnutí financuje Babiš? Ano, Babiš pověstný svou šetrností. Ten samý Babiš, který chce vyrovnaný státní rozpočet, ale jeho firmy dluží jen 23 miliard. Nebo co zeptat se milenky pana Fischera, čím ji dostal? Když můj muž dostal mě penězi a za sex si platí, Fischer to má jistě zdarma pro svoje charisma a nebývalou krásu. Jistě jí neimponuje 450ti tisícový měsíční plat za superluxusní trafiku viceprezidenta EBRD, tedy bankéře, na kterou jako statistik nemá sebemenší kvalifikaci. Nebo co takhle se ho zeptat, kam svoji milou uklidil? Do jaké trafičky? Co kdyby nám vysvětli, proč jezdil jakožto úřednický premiér po celém světě? Jaký měl mandát? Proč sehnal trafiku mladšímu i staršímu synovi, když byl premiérem? Ostatně o tom jsem psala ve své knize. V té, kterou jste si ode mně vyžádala před nahráváním pořadu s Vašim šéfem. Nebo co takto požádat milou premiéra Nečase, ať vysvětlí, za co si koupila 3 byty za přinejmenším 10 milionů korun. Nebo z čeho je financovaný babišovský server Česká pozice?

Ono by stačilo začít u sebe. Vždyť ani nevíme, kolik máte výtisků a kolik se skutečně prodá. Na pultech totiž Krausův časopis trčí pěkně dlouho (malý průzkum mi to jasně potvrdil). Tak možná po vzoru Blesku musíte fabulovat a bulvarizovat.


P.S.1: Kromě zlaté kreditní karty mám také kartu debetní. V případě zájmu Vám, milá Kláro, dám kontakt na osobního bankéře. Pak už nemusíte kňučet, že ji nemáte.

P.S.2: Pane Zlatko, kabriolet je na p.. . Rozfoukal by mi blonďatý účes, osobně preferuji SUV.

P.S.3: Konkrétní jména a jiná data příště. Za Vás doufám, že žádné nebude.



Text byl publikován na portálu Vaše věc

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vlkodav napsal(a):

Tak šílenou závist jsem už dlouho nepotkal. Paní Paroubková musí mít hrozný život, je mi jí líto.
23. 01. 2012 | 16:15

vasja napsal(a):

Pan Fischer a takovej proutník?
Tyhle informace jsou k nezaplacení.
23. 01. 2012 | 16:23

Sladký napsal(a):

Vlkodav- nějak jsem vás nepochopil... komu a co paní Paroubková závidí?
23. 01. 2012 | 16:27

Kala napsal(a):

Tento blog zřejmě slouží jako občasný detox paní P.P., k čemuž potřebuje obecenstvo. Další cenná informace - z paní P.P. se pomalu ale jistě stává odbornice na alfa, beta či jiné samce. Obávám se, že současně je to i příspěvek k možné psych. diagnóze.
23. 01. 2012 | 16:29

Kuchař: napsal(a):

Tak Paroubek je alfa - samec ?Hm. Tak to bývalá paní Paroubková musela být alfa samice, když se ji podařil tak skvělý úlovek.

Ale jinak díky paní Paroubková za to, že jste si vzala Paroubka. Jako volič pravice si neumím představit lepší propagaci levice, jak skrze Vaše pero.
23. 01. 2012 | 16:30

vasja napsal(a):

A stejně si myslim, že politika je posláním a né místo, kde souloží kámen cihlu a naopak. Slečna Kočí, Dr. Zaorálek, pan Fischer a podobný, jsou jenom excesy.
23. 01. 2012 | 16:31

Eva- beag beet napsal(a):

Citace: Jiří Paroubek se někomu líbit nemusí, může se někomu – zvlášť těm, co ho osobně nikdy neviděli (jako Zlatko) - zdát odpudivý, ale je to alfa samec. Konec konců kromě „sexy mozku“ mě právě feromony alfa samce dostal.
1/ Co se dozvime priste?..... sexy mozek, feromony, alfa samec :-)))))

2/ Asi tezko mela Paroubkova zlatou kreditni kartu rok po promoci, ale urcite ji mela v roce 2005 ;-)
23. 01. 2012 | 16:35

Koleda napsal(a):

Panenko skákavá, slovy dr.Štrosmajera - Kdyby blbost nadnášela, vznášela by se jako holubice!
23. 01. 2012 | 16:37

TomášL napsal(a):

Dobrý den autorko,

musím se přiznat, že mám pro Vás slabost. Možná je to tím, že se mi líbí blondýny. Možná pro Váš "sexymozek". Nevím... Ať je to tak či onak, pište dál.
23. 01. 2012 | 16:38

Háčko napsal(a):

Vážená paní,

zakoupil jsem si tři č. Kraus. Jsou zajímavé, rozhodně originální. Vůbec mne nepřekvapuje, že jste se ozvala. Jste takový nějaká přecitlivělá. Každopádně nevím o tom, že by onen časopis vážně prezentoval, kterak jste si vzala Paroubka pro prachy. Tak si trochu říkám, jestli se neozvala potrefená husa.

P.S. Jste jinak pěkná ženská, ale bohužel jste se provdala za lidsky odpudivého člověka (což se bohužel jasksi promátí ve Vašich komentářích, zdá se mi)
23. 01. 2012 | 16:43

Háčko napsal(a):

Vážená paní,

zakoupil jsem si tři č. Kraus. Jsou zajímavé, rozhodně originální. Vůbec mne nepřekvapuje, že jste se ozvala. Jste takový nějaká přecitlivělá. Každopádně nevím o tom, že by onen časopis vážně prezentoval, kterak jste si vzala Paroubka pro prachy. Tak si trochu říkám, jestli se neozvala potrefená husa. Každopádně jim (nebo jemu) děláte dobrou reklamu.

P.S. Jste jinak pěkná ženská, ale bohužel jste se provdala za lidsky odpudivého člověka (což se bohužel jasksi promátí ve Vašich komentářích, zdá se mi)
23. 01. 2012 | 16:44

Petr Havelka napsal(a):

Nazdar hodiny.
23. 01. 2012 | 16:48

JC napsal(a):

Inteligent na bulvár zásadně nereaguje. Vy paní Petro, nejen že reagujete, ale vaše reakce je bulvár v krystalické formě.
P.S. Je dobře, že Vás Paroubek ulovil na hormony. Ze srdce Vás Jiříkovi opravdu přeji.
23. 01. 2012 | 16:49

vico napsal(a):

Po přečtení článku je jasné, že Paroubkovou achilovou patou je jeho žena.
23. 01. 2012 | 16:55

Pocahontas napsal(a):

já zas četla v bulváru, že ta Fišerová má invaliďák na deprese. A přitom mně připadala taková veselá a vyrovnaná.
A mně osobně nejošklivější chlap v ČR připadá Stropnický. Já se docela divím té Žilkové, ale zas koho by kde scháněla v 50, žeano.
23. 01. 2012 | 16:57

Gustáv Kočí napsal(a):

Paní Paroubková, že zrovna vy poukazujete na něčí milenku...
23. 01. 2012 | 17:01

Honza napsal(a):

Paní Paroubková, když mlčíte, vypadáte jako inteligentní žena...
23. 01. 2012 | 17:11

Dagmar napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
dovolte mi, prosím, abych Vám zcela nezištně poradila, i když vím, že jste mne o radu nežádala. Zdržte se psaní článků jako je ten výše uvedený. Zdržte se prosím veřejného psaní vůbec. Manželovi prokazujete "medvědí" službu a sebe dehonestujete jako, promiňte, neinteligentní osobu. Je mi opravdu líto, že nemáte dar sebereflexe, který by Vám byl nepochybně dobrým rádcem.
23. 01. 2012 | 17:17

Petr napsal(a):

Při čtení mne trochu mátly - i když jsem si dával pozor a četl skutečně pozorně, a to já docela umím, protože jsem zvyklý číst složité texty, dokonce i právní povahy, a to i v jiných jazycích, kterých sice znám méně než bych si přál, ale přeci jen nějakými vládnu, vložené věty :o)
23. 01. 2012 | 17:19

Pompeius Magnus napsal(a):

Tak tohle osobně tipuji na nejčtenější a nejkomentovanější blog letošního roku. Jestli toto bylo cílem paní Petry, pak se jí to ovšem povedlo. Termíny jako: "sexy mozek", "přední politik", "alfa i beta samec" se pomalu stávájí lidovou slovesností.
23. 01. 2012 | 17:22

Zbyněk napsal(a):

Paní Petro.....
Také si myslím, že Fischer na hradě by byla hrůza, ale s vaším taksováním mužů souhlasit nemohu. Je-li Váš Jirka alfa samec, tak potom je Fischer super alfa samec. Cožpak neznáte pořekadlo: wie die Nase des Mannes, so sein Johanes?
23. 01. 2012 | 17:24

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Po přečtení článku mám dojem, že vím, kde soudruh Paroubek udělal chybu.
23. 01. 2012 | 17:25

xx napsal(a):

Není nad to počíst si jak na sebe smetánka vzešlá z lejna kydá špínu. Nesmí se to ale přehánět a člověk potřebuje silný žaludek aby to vydržel.

Jen se divím panu Stejskalovi, že tu ten bulvár trpí. Aby se blogeři jako Pehe nebo kdo to byl po něm, nerozhodli definitivně odejít. Když jim vadí senkrůvna v komentářích, co budou říkat na hnojiště přímo v blogu ?
23. 01. 2012 | 17:37

Pedro napsal(a):

Co hulíte paní Paroubková?
Zdá se, že celkem slušnej matroš...
23. 01. 2012 | 17:43

Petr Havelka napsal(a):

Pane Stejskale,

uznejte sám, že tento blog neumožňuje ani náznak věcné debaty.

Víte že, u Vajbarů v Rakvicích dělají z hroznů i marmeládu!

http://rostlinka-rostlinka.rajce.idnes.cz/Otevreny_sklepy_25.4.2009,_Rakvice/#

Jediná věc, která stojí za řeč je počínání nějaké Kláry Antošové což je údajně spolupracovnice Jana Krause. To by si skutečně zasloužilo odpověď stran novinářské etiky zvláště proto, poněvadž Kraus bulvár nemá rád, raději napíšu také údajně, a vede s ním válku. Počínání K. Antošové ovšem nemá nic společného se seriozním jednáním. Ostatně, ona ani autorka tohoto blogu.

Máte rád Rulandské bílé? Mám pro Vás tip.

http://www.vina-vinarstvi.cz/pd35-rulandske-bile-batonage-2008-pozdni-sber-polosladke.html

Peace :)
23. 01. 2012 | 17:48

KM napsal(a):

Tak na toto by řekla moje babička: Ach bože, do čeho jsi to dušu dal???
23. 01. 2012 | 17:53

sasa napsal(a):

autorka: hustej narez. Asi se vam povedlo dostat definitivne manzela z politiky :-).
No a Kraus neni Kraus, ale nejaka holandska smira Linda. Takze tak.
23. 01. 2012 | 18:14

Dagmar napsal(a):

Pane Stejskale,
než jsem se odhodlala napsat příspěvek na zdejší diskusi, několik týdnů jsem pročítala diskuse pod články blogerů, kteří mne zajímali jako osoby, nebo pod pro mne zajímavými tématy. Musím Vám složit poklonu. Zdejší societa blogerů a přispěvatelů patří k tomu lepšímu, co je na českém netu k nalazení. Je to nepochybně i Vaše zásluha. Děkuji.
Reakce "Petra Havelky" - viz výše (23. 01. 2012 | 17:48)
mne povzbudila napsat Vám přímo a zeptat se, proč proboha necháváte aktivní blog paní Petry Paroubkové? Je evidentně mimo úrověň, kterou se zde snažite udržet a to jak osobností autorky, tak i volenou tématikou jejích jednotlivých příspěvků. Byla bych Vám velmi vděčná za vysvětlení. Vyvrátil byste tak mou doměnku, že jste utajený misogin :-).
23. 01. 2012 | 18:20

Radka Š. napsal(a):

Bývalá milenka Paroubka káže morálku a ukazuje znechuceně svým kostnatým prstíkem na jiné milenky? Ale no tak! :-)
23. 01. 2012 | 18:20

Viola napsal(a):

Honzo,

paní Paroubková 2 může klidně i mluvit, ale neměla by psát. Co je psáno, to je dáno. Když byla v pořadu Nikdo není dokonalý, byla tam docela rostomilá. Když je opravdu sama za sebe, je dobrá, ale mám pocit, že ji při tom psaní na záda dýchal pan Paroubek. Psaní obou paní Paroubkových je dost podobné. Paní Paroubková 1 měla jednou, nebo i vícekrát předpřipravený proslov, jakoby to sám její manžel psal.
23. 01. 2012 | 18:22

Ládik!!! napsal(a):

Co Vám ještě leží v břuchu? To je hnus.
23. 01. 2012 | 18:26

Chcaldo Rini napsal(a):

máte to docela dlouhé , nechcete to vydat knižně , třeba to hodí nějaký chechták ?
23. 01. 2012 | 18:30

vasja napsal(a):

A jakej je teda rozdíl třebas mezi blogem pana Sedláčka nebo pana Švejnara o EU a timhe? Že se tak pohoršujete....
Paní Paroubková II je konkrétní a blbě nemlží :-))
23. 01. 2012 | 18:38

Petr Havelka napsal(a):

Paní Dagmaro,

kdepak zrušit blog! Paní Paroubková umí pobavit. Je to příjemná směs hrůzy a zvědavosti, cítím se tak nějak rozechvěle, když se pustím do čtení. Přirovnal bych to k četbě Blesku dyž se mi někdy u nás v hospodě přichomýtne pod nos.

Pan Stejskal vám stejně odpoví, že blog Paroubkové nezruší. Musela by porušit kodex a ona se pohybuje na hraně, tak to umí ti nejlepší bulvární novináři nebo politici populisté. Hádejte, kde se přiučila ona :)
23. 01. 2012 | 18:41

Tomáš napsal(a):

No, s Topolánkovou charakteristikou Fischera lze jen souhlasit. Zaměstnával protekčně synáčka, těsně před svým koncem schválil kšeft s ÚVN, kde firma, co nic neudělala, dostala odškodné 150 mega (hlavně, že se musí šetřit) !!!!!!!!!
23. 01. 2012 | 18:45

Dagmar napsal(a):

Vasja
Pokud je Váš příspěvek reakcí na můj vzkaz panu Stejskalovi, dovolte mi reagovat. Nepohoršuji se. Píši v zájmu paní Paroubkové. Ať již Vámi jmenovaní pánové podle Vás "blbě mlží", nepíší jako blbci. Paní Parobková podle Vás "je konkrérní a blbě nemlží", leč.... A v tom je ten rozdíl, který bohužel nevidíte.
23. 01. 2012 | 18:50

buldatra napsal(a):

Vyneseno z Krausovy tajné filmotéky:
Paní autorka si krátí cestu ke kadeřníkovi po eskalátoru (neautorizováno):

http://www.jenpromuze.cz/video/silenosti/9429-blondyna-na-eskalatoru
23. 01. 2012 | 18:52

Dagmar napsal(a):

Petr Havelka

Tak po Vašem příspěvku jsem opravdu zvědavá, co mi pan Stejskal odpoví. To rozechvění při čtení Vám přeji, ale jistě si zasloužíte lepší zdroj vzrušení :-)
23. 01. 2012 | 18:56

Petr Havelka napsal(a):

Pane vasjo,

píšete

"A jakej je teda rozdíl třebas mezi blogem pana Sedláčka nebo pana Švejnara o EU a timhe? Že se tak pohoršujete....
Paní Paroubková II je konkrétní a blbě nemlží :-)) "

Rád Vám odpovím. Paní Paroubková II je pavlač. Druhá možnost je, že se nás tu snaží manipulovat a podsouvat.

Šíří tu nepěknou poudačku o milence pan Fischera, podsouvá nám svůj subjektivní pohled na počínání jeho ženy. Kde k těmto informacim přišla? Že by to propíral bulvar, tedy ho sleduje, já ne. Může to mít od nějakého zdroje. Přiznejme si, pokud má člověk jenom trochu slušnosti, "nevybalí" tuto informaci takto veřejně.

Pak se tu nabízí už jen jedna verze. Tou je msta.

Nakonec. V souvislosti s tímto blogem se nabízí otázka.

Napsala by Paroubková takto škaredě o panu Fisherovi kdyby patřil do okruhu přátel nebo lidí, které tzv potřebuje?

Odpověď: Nenapsala i kdyby věděla. Píše tak vždy o lidech, které už nepotřebuje nebo mají k osobě jejího manžela výhrady.

Takže se tu nabízí i pokrytectví paní Paroubkové.

Samé negativní vlastnosti a to nejsem bulvární novinář.
23. 01. 2012 | 18:56

alvarova napsal(a):

OMG
23. 01. 2012 | 18:58

Džev napsal(a):

Komentáře zde na aktuálně jsou čajíčkem proti idnesu. Tady je jen pár diskutujících s nesmrtelnou licencí, ať si napíší cokoliv. Idnes, to je hon na komouše, což podle průzkumů je 85% populace. Takže příznivců idnes je 1500000, což zhruba odpovídá. To si člověk musí uvědomit. Já bych tento blog semky netahal, ale když už tady je, tak tedy: hon na Paroubkovic rodinu byl pořádán. Ne že ne. A pořádný, stálo to asi dost peněz. Jan Fischer by si asi "dovedl představit" svou kandidaturu, já ne. Kraus se monumentáůně ztrapnil v pátek, kterak adoroval Josefu Dobešovi. Představte si ten počin Jana Krause, bojovníka proti korupci, nesmlouvavého muže stejného vyznání jako zmíněný Fischer. Pozve si Dobeše v době jeho vrcholného čísla, proklamací nesmyslu jeménem reforma VŠ, proti které unisono vystoupila celá akademická obec. Supertrapas, poklonkování, mladej mu zahraje na kytaru, no konečná. Prostituce.
Pro Petru P. mám slabost, i když těžce prokaučovala leccos..
23. 01. 2012 | 19:04

StandaT napsal(a):

Pane Stejskale, je toto vůbec možné?!?!?!
23. 01. 2012 | 19:19

Kuchař napsal(a):

buldatra

Ta byla náhodou chytrá. Ve fitnessu by za to zaplatila majlant.
23. 01. 2012 | 19:27

kenyh napsal(a):

Paní Paroubková, kdyby váš muž byl tak geniální nesvrhl by předčasné volby a dnes bychom se nemuseli pohybovat v ttomto marazmu. Pokud ovšem dal na vaše rady tak podle vašeho výplodu by asi bylo nejvhodnější, abyste se oba odstěhovali do té půlky dvojdomku a neotravovali už tak špatné ovzduší.
23. 01. 2012 | 19:35

mažňák napsal(a):

Nikdy bych nevěřil, že někdo může být ještě o patro pod bulvárem. Jak je vidět, tak to jde. Takové věci snad nikdo jiný v republice neprodukuje. Paroubkovi jsou přírodní úkaz... feromonový alfasamec a velkorysá, férová a decentní tlumočnice Petra.
23. 01. 2012 | 19:43

paklíč napsal(a):

Paní Paroubková, souhlas. Osobu pana Fišera jste vystihla dokonale. Taky jsem toho názoru - kdo nic nedělá, o ničem nerozhoduje, ten nemá taky co zkazit. A pán Fišer si v tom krochtal. Nevím, kde bere ty ambice, ucházet se o post prezidenta. Co udělal pro republiku, čím se vyznamenal? Jedine tím, že nic nezkazïl. Proč? No protože se do ničeho nemontoval. A my potřebujeme prezidenta takého ražení? No, Pán bůh s náma a zlé pryč.
23. 01. 2012 | 19:49

Eva- beag beet napsal(a):

buldatra napsal(a):
Vyneseno z Krausovy tajné filmotéky:
Paní autorka si krátí cestu ke kadeřníkovi po eskalátoru (neautorizováno):

http://www.jenpromuze.cz/video/silenosti/9429-blondyna-na-eskalatoru
23. 01. 2012 | 18:52
buldatra, zde je z tajne filmoteky video, kde autorka blogu zkousi zaparkovat svuj vuz :-)
23. 01. 2012 | 19:56

Eva- beag beet napsal(a):

A zde je to slibene video :-)

http://www.youtube.com/watch?v=6wkauV_rhPY
taky jsem blondyna :-))))
23. 01. 2012 | 20:02

DF napsal(a):

Paní Paroubková,není možné se nezastat pravdy.
Není mi nic do hrádek HIGH VIP ale za psychologický rozbor pana Fišera máte za 1.
Prostě je jednou dané, když nic neděláš, tak nic nezkazíš, následně jsi dobře hodnocen a často povýšen, tj máš vyšší plat a můžeš své protivníky spláchnout díky přeplaceným sluhům.
Na post prezidenta je pan Fišer vlastně dotlačen (chudák). Co udělal pro republiku, čím se vyznamenal? Jedine tím, že nic nezkazïl.
Proto promiňte toto přemítání ale pana Fišera jako prezidenta to jste přehnala paní Paroubková a to hodně.
Průšvih po panu Janotovi doposud nikdo nesrovnal proto,nepřivolávejte to nejhorší co nás může potkat v podobě pana Fišera, pán bůh s náma a zlé pryč.
23. 01. 2012 | 20:23

orttt napsal(a):

Je to na hraně, ale v pořádku - jména Klára Antošová a Eva Pospíšilová si budu pamatovat jako jména lidské spodiny, která, sama neschopná, se přiživuje na životech jiných, schopnějších a inteligentnějších.
23. 01. 2012 | 20:31

stejskal napsal(a):

Dobrý večer, paní Dagmaro,

vysvětlení je jednoduché: zásadně neruším blog nikomu, komu jsem jej již jednou otevřel a on do něj alespoň jednou za několik měsíců přispívá (tedy pokud neporuší Kodex blogera). Tím, že se pro otevření blogu rozhodnu, beru na sebe i riziko, že se někomu nebude líbit. Tu v úvodu zmiňovanou zásadu ale kvůli tomu rušit nebudu. Nepřišlo by mi to fér.

Libor Stejskal
23. 01. 2012 | 21:36

mb napsal(a):

Paroubková je nějvětší bulvár aktuálně ... :-)

/ golgo je až v závěsu a pan hořejší už nepíše ... :-) /
23. 01. 2012 | 21:48

Solillo napsal(a):

Paní P., skvělá reklama! Dlouho jsem zvažovala, zda si časopis koupit. Teď už vím, že ano, už jen proto, abych si srovnala, nakolik se vaše verze liší od skutečně napsaného.
Jinak si dávejte pozor, ona se zášť a zapšklost, kterou v posledních měsících tak ráda předvádíte, po čase začne projevovat na vzhledu, jinými slovy se vám to "vrazí do ksichtu". Já jen abyste se nezačala podobat oněm popisovaným "alfasamcům" a "sexymozkům".
A vůbec, vyprdněte se už na to, sakra. Kmenta z vás stejně nikdy nebude...
23. 01. 2012 | 21:49

denisa napsal(a):

Tak co ty nase roztomila breberko, copa se to s tebou zase deje?
Byvaly casy, kdy jsi plna endorfinu psala o svym libeznym pupkatci, ale posledni dobou uz jen stekas na bulvar a vyjes na mesic.
Za prvy, co je spatnyho na tom, ze chce nekdo bejt prezident ci pani prezidentova? To je prece naprosto legitimni ambice.

Za druhy. Je skvely, ze jsi silou vule a lasky a presvedcovani primela svyho manzela (ty!! a ne propadak u voleb) odejit z politiky. Ale bylo by jeste lepsi, kdyby sis na nej davala bacha i nadale, protoze tam furt leze zpatky, nebo teda se o to aspon snazi.

Za treti. Zacinat vety a odstavce stylem "Ne, neni to bla bla .. " a "Ano, ... bla bla" v jednom radku - to je opravdu hroznej zlozvyk kterej ses mela odnaucit uz na stredni skole. Zni to lacine a hystericky. Zapracuj na tom, devenko.
Pa pa.
23. 01. 2012 | 21:51

Dagmar napsal(a):

Dobrý večer, pane Libore Stejskale,
děkuji za reakci, která díky predikci Petra Havelky není překvapením. Že mažete příspěvky "nickařů" pokud se dopustí vulgarizmů - dobře, neodpovídá to pavidlům, i když jejich dodržování může být velmi formální. Mažete i příspěvky, pokud vybočí z daného tématu (četla jsem pečlivě). To už je poněkud problematičtější, neboť to "co vybočí" záleží na Vašem subjektivním posouzení. Ale budiž. Máte odpovědnost a výsledky velmi uspokojující. To, že v rámci "formálního" dodržování pravidel Kodexu blogera rezignujete na subjektivní posouzení úrovně jednotlivých blogů vás moc nectí. To opravdu není zřejmé, že paní Paroubková vytýká "bulváru" bulvár bulvárním způsobem? Ale dobře. Jediné, co může nový nick - tedy já -udělat, blok paní Paroubkové ignorovat. Třeba se další přidají. Říká Kodex blogera něco o tom, že když na blog nejsou reakce - je blog zbytečný a tudíž smazatelný :)
23. 01. 2012 | 21:54

Jos napsal(a):

Dagmar, Havelka
vy jste jen jedni z aktivních účastníků honu na Paroubkovy. Jen taková poslední verse zdivočelých facebookových vajíčkářů. Ti, vámi určení k dehonestaci, se brání.
To se netrpí. Rozumný člověk špatný televizní program vypne. A články které se mu nelíbí prostě nečte. Vy ne, vy se snažíte zlikvidovat autorku. Sebe dbalý člověk se honu na lidi obloukem vyhne.
23. 01. 2012 | 22:08

stejskal napsal(a):

Neříká, paní Dagmaro,

tyto stránky se neřídí většinovým vkusem resp. neřídí se jím můj přístup k jejich spravování. Ten je veskrze subjektivní, jak jste správně podotkla (například mažu jen to, co považuji za nutné mazat, a samozřejmě jen to, co zaznamenám, což je obé asi tak setina toho, co by si mazat zasluhovalo).

Jedinou možnou obranou proti mému voluntarismu je to, co jste sama uvedla ergo dát ignorací těchto stránek najevo (třeba mému zaměstnavateli), že to, co dělám, dělám blbě (zatím je ale trend v uplynulých letech právě opačný :-)

Libor Stejskal

P.S. Je to zřejmé. Nectí.
23. 01. 2012 | 22:10

vasja napsal(a):

Já si osobně myslim, že informační hodnota blogu paní Paroubkové II je o několik tříd vejš, než o blogů pánů Švejnara, Sedláčka a o panu Matoušku se neni ani třeba zmiňovat.
A navíc podněcuje i k zamyšlení.
Proč předsedové našich vlád, měněj starou za novou.?
Ja nevim, proč se nad tim nezamyslí třebas doktor Pehe. Štourá do pana Prezidenta a tady na tom by si moh udělat konečně jméno.
23. 01. 2012 | 22:10

Štěpán napsal(a):

Fascinují mne reakce čtenářů blogu - článek jsem si přečetl celý!
Podle reakcí většiny jsem byl jedním z mála.

Hodnotit inteligenci podle článku bych si jako ostatní rozhodně netroufl.

Ale pokud je to co tu paní Paroubková uvedla pravda - pak mě můj mladistvý pohled na svět neklame - svět je jen o tom kdo koho šuká! (pane Stejskal - to je slovo vyjadřující úklid:) )

Jsem rád že live is so easy...

Každopádně - dík za pobavení
23. 01. 2012 | 22:17

Dagmar napsal(a):

Jos

To se, vážený kolego, velmi mýlíte. Manželé Paroubkovi mi jsou lhostejní a honů se, jako nelovec ze zásady, neúčastním. Pokud ovšem kdokoli zveřejňují příspěvky ve veřejném prostoru, jímž web je, mám nárok se k tomu vyjádřit, pokud mám chuť a dodržím vymezená pravidla. To jsem také učinila. Protože však blog paní Paroubkové nemá úroveň, na kterou jsem zvyklá, nemíním na ni již nadále reagovat, jak jsem již výše sdělila. Takže se vlastně řídím Vaší ctěnou radou a vypínám špatný program :-).
23. 01. 2012 | 22:18

Věra N. napsal(a):

Ptala jsem se na FB přátel, zda někdo tomuto článku rozumí, kamarádka mi napsala, že by se autorka neměla snažit o cover verze klasiky, kterou stejně nepřekoná, pak následoval citát:
V druhém obraze zastihujeme hraběte Nikoliče na carském dvoře, kde v přestrojení za anarchistu Turagina svádí jednookou dceru generála Jusufič...e. Generál si však brzy všiml, po kom jeho dcera pošilhává. ...
Třetí obraz: V zámku, pozdě večer, hovoří stará klíčnice Markéta s Annou, schovankou Gavestonovou. Tak mine noc a ráno opravdu dojde k dražbě. To všechno pozoruje v řiditelné vzducholodi hrabě Nikolič. Tentokrát již se svou ženou Helenou a dětmi Vašíkem, Slávkem, Boříkem, Mirkem, Jendou, a dalšími....
23. 01. 2012 | 22:22

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Kraus je neomalený člověk a dryačník, pár jeho "talk show´s " jsem viděl na ČT a už nikdy více. Tím se nezastávám mnanželů Paroubkových, v padesátých letech si soudruzi své spory vyřizovali drsněji, dnes jsou poměry poněkud změkčilejší, ale co není, může být. Nakonec jde pořád o to samé, moc a peníze. Štěstí to ještě nikomu nepřineslo a přitom se to pořád opakuje. Nešlituji nikoho z této party, každý je svého štěstí strůjcem.
23. 01. 2012 | 22:29

Dagmar napsal(a):

Štěpán
"Šukat" znamená v polštině hledat. V češtině pak přeneseně opravdu "uklízet", což přesně vystihuje zmatečné pohyby, které uklízející vykonává, když hledá (šuká) co ještě uklidit.

Pane Libore Stejskale,

škoda, nestálo by za to přehodnotit Kodex blogera, když to vaše subjektivní hodnocení nezvládá?
Ale vážně: větou "Jedinou možnou obranou proti mému voluntarismu je to, co jste sama uvedla ergo dát ifnorací těchto stránek najevo (třeba mému zaměstnavateli), že to, co dělám, dělám blbě..." jste to přehnal :(. Pokud bych chtěla práskat vašemu zaměstnavateli, byla by to vesměs chvála, jak jsem předeslala již před několika málo hodinami chválíce vaše působení tady.
Ostatně blog paní Paroubkové je jen ošklivá piha, díky níž vynikne krása těla vaší "aktuální" existence :).
Dobrou noc a nashledanou pod kvalitními blogy, jimž zaplaťbůh také velíte.
23. 01. 2012 | 22:35

stejskal napsal(a):

Já to nemyslel na Vás, paní Dagmar, ale obecně.

Skutečně je to jediná možnost (obecně), jak dát najevo nespokojenost s těmito stránkami. Na tom se přeci shodneme.

Tahle má odpověď je standardní, něco jako bonmot. Píši ji těm, kdo jsou s těmito stránkami upřímně nespokojeni (i když na ně neustále chodí a stále dokla zde píší, jakje dělám blbě. I těm, se kterými se zde v dobré víře, s úsměvem a lehkostí špičkuji ;-)

Dobrou noc i Vám.

Libor Stejskal
23. 01. 2012 | 22:47

Veronika Vendlov napsal(a):

Tedy tolik nahrávek na smeč v jednom textu jsem snad ještě nečetla...kam se všechen český bulvár hrabe. Honza Kraus sedí doma a brečí (a je tím pádem ještě ošklivější, ale pořád stejný alfa samec), protože závidí tu Vaši sílu a odvahu. :-)
Nojono, budou další volby, zase to cítím v kostech...aneb nejen LEV 21 na Hrad!
23. 01. 2012 | 22:47

soudruška.jaruška napsal(a):

Tedy, madame, tolik jedu a špíny na jedno otevření úst se jen tak nezažije. Hlavně co nejvíc ublížit, a co nejvíce lidem najednou. Což abyste jednou oblažila národ a rozepsala se o svých milostných vazbách z minulosti ke krásnému ostrovu Ithaka a jeho obyvatelům? To by možná i alfasamec Paroubek padl naznak.
23. 01. 2012 | 22:50

Silvie napsal(a):

Paní Paroubková,

vyjímečně s vámi souhlasím v jedné věci - Kraus je zcela nedůvěryhodná osoba.
Jeho pořad na Primě je trapným promenádováním okoukaného moderátora, jenž si v každém díle vyřizuje své soukromé spory s bulvárem.
Jelikož si je vědom toho, že mu na Primě už dlouho pšenka nepokvete - všechen prach už vystřílel a začíná být nudný, přilepil se hbitě na Babiše, aby z něho mohl profitovat.
Své zájmy si ohlídat umí - ve "spacákové" stávce vedené za "svobodu slova" taky získal zajímavé benefity.
Kraus ztratil totálně svůj ksicht v okamžiku, kdy se z proklamativního "bojovníka" proti korupci stal loyální hlásnou troubou korupčníka a stbáka Babiše.
Ten jeho pitomý časopis plný reklam a "mouder" z druhé ruky je jenom takovou třešničkou na dortu. Prodejný bude podobně, jako paměti vašeho chotě.
23. 01. 2012 | 22:55

Josef napsal(a):

vendlová,
vy jste tu opravdu chyběla. Člověk, který se tak přičinlivě staral o uvalení zkázy v podobě TOP09, Kalouska a chrápajícího knížátka na tuto ubohou zemi, by se měl jít někam hodně hluboko schovat, ne-li přímo zahrabat.
23. 01. 2012 | 22:58

ghándí napsal(a):

boby ewing vstal z mrtvých.
23. 01. 2012 | 23:08

Pepa Nýdrdle VŠE napsal(a):

Je to moc dlouhý. Ani jsem to nečet. Komentáře jsou ale fakt skvělé. Paroubková, pište dále.
23. 01. 2012 | 23:35

Kryštof napsal(a):

V současnosti to jsou blogy Paroubkové ....
V době nedávné byly katastrofou nezaplacené čl. příspěvky KSČ .
Ve středověku to samé s úspěchem zastaly morové epidemie .
Ve starověku to zase bylo sedm egyptských ran .
Lidstvo po celou dobu jeho jsoucna zkrátka čelí všemožným katastrofám .
Na Paroubkové je sympatická pouze ta věc , že musí také umřít . Bohužel ani pak není jisté , že se nebude zviditelňovat a tím i nadále obtěžovat živé .
23. 01. 2012 | 23:42

Karel Matoušek napsal(a):

Moc dlouhý a není tam KUBICE. Jinak jsem strašně jako rád, že vím o tý milence, co ji toleruje ta manželka.
23. 01. 2012 | 23:50

Věra N. napsal(a):

To je pravda, Kubice citelně chybí!! Jak je to možné...??? Už není zlo č. 1??? Petra zapomněla..??? Ale, ale...;)
24. 01. 2012 | 00:02

MA-FU napsal(a):

Paní Petro Paroubková

Není to tak dlouho kdy i Vy jste byla milenkou- teď Vašeho sxymuže.Mám pocit,že kouříte silnou trávu...
24. 01. 2012 | 00:06

ghándí napsal(a):

ma fu
jen aby to byla tráva....
24. 01. 2012 | 00:24

Skogen napsal(a):

Paní PéPé to vzala od podlahy. Je to všelijaké čtení, i po gumácích už jsem se ohlížel. Je však pravda, že na hrubý pytel náleží hrubá záplata. A Paroubkovi si hrubého zacházení užili dosytosti, příliš na to, aby po nich kdokoliv mohl žádat jemnou noblesu...

Neškodila by ovšem a přinesla by tolik potřebné sympatie alespoň skrze pohlednou paní Petru, když už je pan Jiří poloviční Kraus. Tedy v ošklivosti. Alfasamectví těžko rozhodovat. Ještě že jste dřív nepotkala Berlusconiho.

Co dělat? Pěstujte to pozitivní imidž. Není to lehké, je to háklivé to průvan a hnedle to chcípne, ale vytrvalému a důslednému pěstiteli rozkvete vzdor všem. Narozdíl od zvířete, anebo aspoň bývalého zvířete, máte takové ty prvosignální předpoklady, akorát je naivně zahazujete, abyste nebyla za naivku. Až vám to docvakne, může být pozdě. Pak už by zbývala jen ta noblesa. No, něco času na obojí ještě máte.
24. 01. 2012 | 00:30

Josef napsal(a):

Pane Matoušku,
vám chybí v blogu zločinec? To bych do vás neřekl.
24. 01. 2012 | 00:53

Colt napsal(a):

paní Paroubková

to jste ty zaprděnce zase nadzvedla.
Štěkaj jak pominutí :-))
24. 01. 2012 | 00:59

Maximus napsal(a):

Honzu Krause mám rád, to jste mě paní Petro neměla dělat.
Už Vás nebudu nikdy číst.
P.S.
Už Váš expapaláš shodil pupík?
24. 01. 2012 | 05:19

vasja napsal(a):

Ostatně si myslím, že by u paní Paroubkové II, měla být upřesněná vizitka.
Není vůbec jasné, především prostým návštěvníkům, proč tu vlastně má blog. Napadá mne.... že se narodila v Nitře?
Ale citlivě.
24. 01. 2012 | 05:20

PK napsal(a):

Nespletla si paní blogerka P.P. server?Aktuálně cz je snad seriozní medium a ne nějaká bulvární žumpa.
24. 01. 2012 | 05:33

PK napsal(a):

No jestli takové "filosofy" produkují vysoké školy tak se tomu úpadku školství vůbec nedivím.
24. 01. 2012 | 06:13

zemedelec napsal(a):

Paní Paroubková.
Musíte s tím počítat,že se budou do Vás strefovat.Nejen k vůli manželovi,ale i k vůli Vám,jste vhodné téma.Takže,opravdu na hrubí pytel, hrubá záplata.
24. 01. 2012 | 06:21

Bu He He napsal(a):

Kdyby se autorka protrhla,tak ji "Zlatokopku" NIKDO neodpáře !
Ostatně, všichni cítíme jak se věci mají !
24. 01. 2012 | 07:59

Yosif K napsal(a):

Pani Petro - a kdopak skoupil neexistujici naklad 40 tisic vytisku politickeho skvaru "Plnou parou v politice"? Myslite ze by si takovou slataninu koupilo vice nez 600 ctenaru?
24. 01. 2012 | 08:55

antonin napsal(a):

rány boží
24. 01. 2012 | 09:00

trubka napsal(a):

nemusite mať právdu, tych 600 takzvaných čítateľov mohlo byť totožný počet členov jednéj politickj strany, možno na mesiac dostaly osvobodenie od členskych poplatkov pod podmienkou že si dielo kupia,o mate tak ako s dilerami a poistovakmi, zarobite na tom ak si hrnc kupia všetké vaše pribuzni a uspešnýmpoistovakom sa stanete ak poistite každu hlavu nehlavu vo svojom okolii
tož tak
24. 01. 2012 | 09:31

trubka napsal(a):

to bolo pre Josifa K.,
ZABUDOL NA Bodečku asi pospechal
24. 01. 2012 | 09:33

trololo napsal(a):

po precteni noveho a opet o neco zbytecnejsiho pseudoblogu alfasamice paroubkove jsem se placl do cela tak silne, ze jsem si asi zpusobil lehky otres mozku. doufam, ze mi autorka proplati vylohy na leceni.
24. 01. 2012 | 09:39

ali napsal(a):

lidi klid, buďte rádi, že PP existuje a může nás obdarovávat svými úžasnými blogy..musím říct, že se vždy na ně těším, neboť mi dodávají sílu, sebevědomí a radost, že je na světě přeci jen krásně ;o)

trocha uklidnění:
http://www.bomba.cz/video/vera-spinarova-tenkrat-na-zapade/
24. 01. 2012 | 10:26

modrý edvard napsal(a):

Netušil jsem, že Kraus vydává nějaký bulvár a přes tuto reklamu se po něm shánět nebudu.
24. 01. 2012 | 10:43

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24. 01. 2012 | 10:45

Botičky od Diora napsal(a):

aby to s Jirkou nešlahlo.

PePa měla teorii a dokonce vizi.
24. 01. 2012 | 10:49

lištička napsal(a):

A já si říkala,že už týden není o Paroubkových slyšet.Tak,teď to přišlo.Paní Petra má zřejmě informace z první ruky.Pana Fischera nemusím,ale měl by ji žalovat.A jinak,je to zase na knihu.
24. 01. 2012 | 10:54

mažňák napsal(a):

Jak je to s tím alfasamcem feromonovým - doporučuji http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/sep/28/sex-women-relationships-tanya-gold?fb_action_ids=10150520614054858&fb_action_types=news.reads&fb_source=other_multiline
24. 01. 2012 | 11:02

Svatava napsal(a):

Fuj, připadám si po přečtení tohohle blogu pěkně špinavá.... Kydat hnůj, to by paní Petře šlo. Možná má v některých jednotlivostech pravdu, ale celkově je to trapárna
24. 01. 2012 | 12:00

Kala napsal(a):

Divím se, čím se vysokoškolačka, která snad během života musela přečíst i pár dobrých knih, zabývá. Ten Ďábel Bulvár ji opanoval, asi se s myšlenkou na něj probouzí i usíná. A zatahuje do bažiny kromě své rodiny i jiné. No, koníčky, jak vidím, můžou být rozmanité. Pro mne je bulvár smrtelná nuda, to už radši přemýšlím o nesmrtelnosti chrousta nebo existenci hadronů a kvarků.
24. 01. 2012 | 12:37

Kryštof napsal(a):

Paroubková = česká /slovenská/ typická ukázka oslňujícího IQ produktů zdejší domorodé "VŠ edukované" národní a společenské "elity" - tedy VIP .
Jsou-li Paroubková a spol. elita , pak správně nevím co to jsou tedy jelita .
Jak se toto nic nazývané pouze ze zdvořilosti a popisné specifikační nutnosti "Paroubková" , vůbec opovažuje vyslovit výraz "dáma" o kterém nemá ani přibližnou představu co do jeho smyslu a významu , je stejně tak drzé jako Paroubkovy vylhané a jím garantované 13. penze .
24. 01. 2012 | 12:50

fia napsal(a):

ten samý = tentýž
tac samá = tatáž
časopis "trčí" v trafice - to je tedy čeština...
Nad anakoluty jen sténám..
Kdy se Paroubková, profesionální uživatelka jazyka, naučí česky? Jakpak asi tlumočila do češtiny politikům?
24. 01. 2012 | 13:18

chytryhorak napsal(a):

paní P.P.
Fischer nebyl premiérem z vůle Boží, ale díky tomu vašemu alfa samci (mimochodem, jak často si musíte čichnout k podpaží?, smí se vůbec někdy mýt?).
Na ostatní snad ani nejde reagovat je to snůška pomluv. Jediné, co je tam pozitivní, že v té vaší blízké budoucnosti roku 2014 nefiguruje váš manžel.
Nasadila jste laťku hodně vysoko - taková žumpa se bude těžko překonávat.
24. 01. 2012 | 14:21

Zuzka napsal(a):

Nedivím se paní Petře, že se snaží poukázat na nespravedlnost toho, jakým způsobem jsou jednotliví politici veřejnosti prezentováni. Skutečně je zde používán dvojí (a někdy i vícerý) metr, podle toho, jak se to médiím a jejich chlebodárcům zrovna hodí. Je proto na místě, ptát se, kdo skutečně za tím či oním zpravodajským plátkem či časopisem stojí.
24. 01. 2012 | 15:15

NVS napsal(a):

Paní Paroubková, znáte přísloví "Mluviti stříbro, mlčeti zlato"?
24. 01. 2012 | 15:25

NVS napsal(a):

Paní Paroubková, znáte přísloví "Mluviti stříbro, mlčeti zlato"?
24. 01. 2012 | 15:26

jichu napsal(a):

Tý voe, tohle se nedá číst. Vydržel jsem to do druhého odstavce. Zase pavlač. Stejskale, kde jste, pomóóóc.
24. 01. 2012 | 15:45

jichu napsal(a):

Pane Stejskale, teprve teď jsem si přečetl Váš příspěvek 23.1. ve 21:36. Holt to tedy budeme muset všichni vydržet. Ale ono se to opravdu nedá číst.
24. 01. 2012 | 15:55

Eva- beag beet napsal(a):

Pro Zuzku,
pokud budete jenom trochu ferova, tak si musite priznat, ze si to Paroubek svym arogatnim a hulvatskym chovanim zpusobil sam a o Paroubkove uz nemluvim vubec. Jak muze Paroubkova na nekoho poukazovat, ze ma milenku, kdyz sama se tahala tajne od roku 2005 se zenatym Paroubkem a ted chce, aby na to vsichni zapomneli? Jako jedina se prezentovala a cpala do medii a jasko priklad dam krtiny jejich dcery, kdy se zucastnilo na 160 pozvanych hostu a spousta novinaru, pak delala Paroubkova sceny a psala na svuj blog, jak jsou ti novinari strasni a pritom dam krk za to, ze tam mohli byt jenom pozvani, zrovna tak jako na krtu knihy jejiho manzela, kde byl zastrelem pritel Paroubka Kocka ml. a potom tvrdili spolecne, ze se tam Duricko vetrel???? Cetla jste o jejich svatbe, kde neproklouzla ani myska a kdyz se neco semele, tak vydavaji prohlaseni, ze oni nikoho takoveh nepozvali, ze se tam musel nejakym zpusobem vetrit? A procpak mel Paroubek takovy enormni zajem odkoupit prava na Durickovu knihu? Paroubkova jako jedina manzelka predsedy nejake strany strany mela svoji tiskovou mluvci, kdyz rodila, tak se kvuli ni zavrela pro ostatni rodicky porodnice a jak priznala mluvci Jurinova, tak Paroubkova byla tzv. "kulich".
Nechci se vyjadrovat vulgarne, ale pro Paroubkovou c. 2 nemam slusneho osloveni a muzete si psat treba 100x neco o dvojim metru... co mne dostalo v jejim poslednim blogu byly urazky pani Fischerove a nebo jeji neskonala drzost se vyjadrovat o rodicich Zlatka Pastora? To vsechno ji nakukal ten jeji alfa samec, pro ktereho p. Pastorova pracovala? Kolik toho bylo napsane o Topolankovi a Talmanove a dalsich politicich,ti bulvar ignoruji a taky, zadny z nich nastesti nema doma to co ma Paroubek. Zkuste si zalistovat ve starsich clancich, kdy byl zenaty Paroubek se Zuzanou, kolik se o nich napsalo a kolik se pise ted, co si vzal tu alfa samici.
24. 01. 2012 | 16:57

mb napsal(a):

jirka je nejen alfa samec
a nejen to je také kanec
peněz má pořád ještě ranec
já zvu ho, není samozvanec
musím to vědět z první ruky
ač bulvár píše články krutý...
24. 01. 2012 | 17:54

Zuzka napsal(a):

Vážená paní Evo, sama svým příspěvkem pouze potvrzujete, co píši o pár řádek výše. Podívejte se, kolik informací o Paroubkových víte (hotová studnice vědomostí) a kolik toho víte např. o panu Fischerovi? :-)
24. 01. 2012 | 18:46

Alice napsal(a):

Zuzka v 15.15
A víte, že já se paní Petře naopak divím? Cokoliv sem napíše, je po tolikaleté masáži českých ovcí našimi médii, jako výzva k boji (nadávkám a urážkám bez ohledu na to, co je pravda). "Paroubkova bradavice" musí být přece poražena. A myslím, že právě těmhle dává paní Paroubková svými texty zbytečně prostor.
Kdo stojí za různými médii soudní lidé dávno ví. Nic ve zlém.
24. 01. 2012 | 18:52

Rhoda napsal(a):

Paroubková , Paroubková ?
Která to je ?
Znal jsem nějakou Paroubkovou .
Ta měla zakázanou Prahu pro revertenci a kapesní krádeže .
24. 01. 2012 | 20:27

Almo G™ napsal(a):

Zuzka: Vy jste pro mě krásný závan rozumu mezi zdejšími fúriemi...
24. 01. 2012 | 20:41

Eva- beag beet napsal(a):

http://www.ceskapozice.cz/domov/politika/divoke-politicke-spiknuti-podle-petry-paroubkove
24. 01. 2012 | 22:56

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
24. 01. 2012 | 22:57

Theo napsal(a):

PANÍ PETRO, co jste očekávala a jak dopadla, víme všichni. Viditelně nejste moudrá žena, že i dnes stále nechápete daný stav věcí a donekonečna si říkáte o úctu jiných, úctu médií, úctu Krausova časopisu. Co jako by si měli všichni myslet, to bohužel neovlivníte ničím. Navíc se společně s vašim alfíkem zajídáte a jste obecně nesympatičtí lidé, to je profláklý i zřejmý fakt. Ale kde jste přišla na to, že se zrovna o vás má mluvit a psát v superlativech? Veřejná osoba musí něco vydržet, a je-li morálně bezúhonná, na to se časem přijde. Jenže vy sama se chováte jako školačka, která oplácí ještě horším kalibrem urážek a vysmíváním se. Jako že všem ukážete, jak vám to pálí. Jenže opak je pravdou. Potvrzujete jen o sobě, že úctyhodnosti nikdy nedosáhnete, neboť ani nevíte, co ubohého činíte. Doufejte jen, aby vaše dítko ovlivnil alespoň kvalitní učitel, jež mu náležitě vysvětlí, že o "kráse" a jak kdo vypadá moudrý člověk nemluví, vlastně tento fakt nevnímá. Kéž by se vám dostalo osvícenosti.
25. 01. 2012 | 11:19

Solillo napsal(a):

Theo, Petra není moudrá, to všichni víme. Kdyby byla, neexistoval by tento blog:-) A co se vzhledu týče, to je na jejím hodnotovém žebříčku číslo jedna (i když vzhledem k výběru manžela o tom možná leckdo zapochybuje...), tak se nedivme jejím výrokům. Když si zrekapituluji, co kde Petra napsala či řekla, vybaví se mi oblíbené ironické rčení mé kamarádky: "Nesmíte mne nenávidět, že jsem tak krásná!":-) O pár příspěvků dříve se totiž dočteme, že Eva z Blesku ve svých článcích pomlouvá Petru P., protože je tak krásně štíhlá (zatímco Evička se stále trápí dietami a je jí to k ničemu, čili jasná pomsta za Petřinu krásu a štíhlost). O více příspěvků dříve ("Těžká rána satirika", kde se jedná o prohraný spor s Reflexem a autorem nemravného "hrk hrk" komiksu Marešem) se o soudkyni, která ve sporu rozhodla, dozvíme, že "je to baba v přechodu, ta to hubendíře u soudu pěkně vytmaví" (takže opět jasná pomsta za Petřino mládí a štíhlost). A nakonec Burianův den žen s novomanželkou Petrou P., kde padla otázka "Jaká byste chtěla být za 20 let?" A odpověď: "Nechtěla bych být tlustá, to je strašný!" Podotýkám, že otázce předcházela debata o tom, že by svůj mediální obraz chtěla ladit na itelektuální notu (a součástí intelektu je hezky se oblékat a vypadat dobře...). Co k tomu dodat...
25. 01. 2012 | 20:03

žena napsal(a):

Paní Paroubková,
1. manželovi v jeho politické kariéře velice škodíte
2. každý váš "literární počin" mě znovu utvrzuje v názoru, že jste velice zlá žena, úrovně pavlačové
27. 01. 2012 | 09:13

Tomik napsal(a):

Solilo,

posledni moudra zena kterou jsem zazil - byla babicka Bozeny Nemcove a to

o ni jeste pani baronka rikala neco jineho. Moudre zeny nejsou - temi se stavaji

az po smrti. Doufam ze mne pani Stejskalova zde nenecha vymazat ale:

"Pravda vitezi" - alespon obcas a vyhradne zde.

ZDAR !!!
28. 01. 2012 | 20:04

Tomik napsal(a):

Evo big beef, vidite ceho se Petruse ustrila?

Osm let týral družku muž ze Slovenska. Kromě pravidelného bití ji znásilňoval, škrtil, sprchoval studenou vodou a bil ji do hlavy kovovou valaškou.Muž odpíral ženě jídlo v noci ji budil, nutil ji k orálnímu sexu a následně jí za odměnu hodil deset eur.

Ta je bystra jako liska !!!
30. 01. 2012 | 22:06

Bradik napsal(a):

Skončil jsem čtení po druhém odstavci a má pocit, že na mě vychrstla žumpa.
Kromě srágorek mě ještě zaujalo, terak autorka tlačila na manžela, až konečně odešel z politické scény. Pamatuji se moc dobře, jakej to byl pro oba šokec a jak odcházeli drževší se za ruku. No.....
10. 05. 2012 | 15:14

luttansky napsal(a):

Mám pro paní Petru Paroubkovou návrh na její iniciály. PPBB. B.Bardotová má stejné BB,ale u ní to značí opravdu iniciály jména a ne jiné vlastnosti. Hádejte co u ní BB znamená? :o)
04. 06. 2012 | 22:00

Petr Eichler napsal(a):

Paní Paroubková, od vás, jako od nejúspěšnější spisovatelky tohoto století, nejznámější maminky a osoby která cítí potřebu všechno kometovat bych čekal, že budete komentovat dění kolem pana Davida Ratha a ono nic ? Čímpak to je ? Nebo se snad dočkáme prohlášení, že žádného Ratha jste vy ani váš manžel nikdy neznali, neviděli a vůbec nevíte kdo to je ? Předem děkuji za odpověď.
06. 06. 2012 | 18:09

Mačo Man napsal(a):

http://imc.lide.cz/lide_comix/201206/2222/19/4fe4eae119518f6709c80400.jpg?type=fresh
23. 06. 2012 | 13:37

Bárta napsal(a):

Je nutné, aby ta paní zde prováděla svou psycholéčbu?
Spočívá výběr blogerů v osobnostech a nebo jde občas o někoho, kdo přitáhne víc reakcí?
29. 06. 2012 | 16:41

tibor napsal(a):

Bohuzel je to obraz ceske spolecnosti, klientelismus, lzi a intriky. A cim vys tim je te spiny vice. Na to se da jen rezignivane smat, ostatne by se kazdy druhy Cech choval stejne - o tom si nemusime delat iluze. Preju pani Paroubkove, aby si nedala kazit naladu takovymi ubozaky, co musi psat pomluvy aby meli na najem. Rad jsem si precetl jeji clanek a je to inspirace abych si sehnal jeji knizku.
30. 03. 2015 | 00:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy