Rádio Jerevan II – že by už všichni?

07. 01. 2008 | 20:08
Přečteno 7335 krát
Tak to zase pokračuje. Jedny noviny si něco vymyslí a pak už ta „novinka“ žije svým životem. A je dost dravá, dokonce ji přebírá další a další deník. Pochází třeba z bulváru. Jako například to, že jsme chtěli jet za exotikou, prý do Dubaje. Pak ji převezme seriózní tisk, třeba taková MF Dnes. A nejenže jsme chtěli jet s Jiřím za exotikou, tam dokonce stojí, že jsme tak rafinovaní, že jsme je (asi novináře) chtěli zmást. Proto jsme prý jeli přes Vídeň. A nakonec jsme prý naše plány změnili jen proto, že jsme prý nechtěli, aby nás tisk označil za milovníky luxusu. To už mi psal další novinář z jiného deníku. Prostě naše rafinovanost nebere konce. Pomalu ztrácím přehled. Kdo se ptá na co, kdo co chce… Tedy, co se novinářů týče. Také ztrácím přehled o tom, které médium je vlastně seriózní a které ne. Asi je to jedno. Hlavně, že mám přehled o tom, co chci já. Vlastně my (já a můj manžel). O žádné exotice v Dubaji jsme nikdy neuvažovali. A kdyby ano, nestyděla bych se přiznat to. Vlastně nás Dubaj nikdy ani nenapadla. Maskovat cestu na Slovensko letem či jízdou přes Vídeň nás také nikdy nenapadlo. Myslím, že by bylo dost stupidní hrát si na agenty (převlékat se, brát si paruky a maskovat se) a jet někam tímto způsobem. A už vůbec nepochybuji o tom, že čtenářům jsou tyto výplody téměř choré fantazie také ukradené. Jen doufám, že čtenáři přehled neztratí. Dámy a pánové novináři, je dost těžké orientovat se v té džungli, kterou tímto způsobem v médiích vytváříte!
Mě spíš mrzí, že když se v takovýchto maličkostech na tisk nedá spolehnout, jak máme věřit tomu, co píše o jiných – opravdu závažných – tématech, která jsou pro lidi opravdu závažná. Jak se v tom pak orientovat? Tady se přidá něco, tam něco ubere, popustí se uzda představivosti a na světě je další „novinka“. Do jaké míry jim můžeme věřit?
Na závěr pro pobavení uvedu historku. Dnes mi zase nejmenovaný novinář napsal objevnou informaci a následně formuloval na toto téma opravdu „závažnou“ otázku. Prý jsem si před časem spálila ruku žehličkou. Ptal se, zda to je pravda. Chvíli jsem uvažovala, zda odpovědět. Pak jsem napsala jednoznačně, že „ano, spálila jsem se žehličkou“. Bylo to po dlouhé úvaze (ne že by tato „intelektuální“ otázka nemohla zůstat bez odpovědi). Ale při představě jak píší zaručenou „novinku“ (něco jako – Paroubek ji bije žehličkou! Nemá na pomocnici v domácnosti, proto žehlí sama. Neumí žehlit apod.) jsem raději odpověděla. Nemyslím, že by informace o tom, že doma žehlím, měla pro čtenáře nějakou hodnotu a význam. Ale přece jenom jsem chtěla předejít aspoň těm nejobludnějším spekulacím… Nicméně si uvědomuji, že další a další se vynoří. Je to jako vlny přílivu a odlivu. Také se pořád vrací.
Tato historka je pro mne dost poučná. Novináře zajímá, zda se mi hojí ruka po spálení, zda jsme nezavrhli dovolenou v „luxusu“, abychom nebyli vláčeni tiskem apod. Tedy zajímají je opravdu nehorázné hlouposti. Ani se neobtěžují si je ověřit. Takže příště se dočteme jak si čistím zuby a jaké intimní hygienické potřeby používám (koneckonců „zaručeně mé“ spodní prádlo už veřejnost nedávno také viděla péčí bulváru). Tomu se zkrátka říká SEDMÁ VELMOC a ETIKA ŽURNALISTIKY. Dámy a pánové novináři, myslím, že i za mnoho jiných čtenářů je nutné „VÁM PODĚKOVAT“.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Martin napsal(a):

Nevim, proc mate iluzi, ze Mlada Fronta je seriozni tisk ? Staci se podivat na jejich hlavni temata a porovnat je s libovolnym bulvarem na jedne strane a serioznimi novinami (spise ze zahranici nebo u nas rekneme hospodarkami) na strane druhe.
07. 01. 2008 | 20:16

LEVAK napsal(a):

Musím se připojit k Martinovi a taky se táži,jak jste přišla na to že MF Dnes je seriozní tisk?
07. 01. 2008 | 20:22

car napsal(a):

Diky ja si noviny nekoupil ani nepamatuji aspon jsem se něco dověděl jen tak dal a mužu si v klidu zatapět kartonama asi je to lepší Pro životní prostředí ještě že tě mame ti co nečtou noviny ,pzdravuj toho co objevil život na marzu. 008 komančov hurá.
07. 01. 2008 | 20:28

bigjirka napsal(a):

Panebože, do čehos' to duši dal?
07. 01. 2008 | 20:34

LEVAK napsal(a):

Bůh byl už unavený a dal dokonce duši i do bigjirky!
07. 01. 2008 | 20:36

tha napsal(a):

ano, zase to pokračuje...
07. 01. 2008 | 20:37

Vico napsal(a):

ad bigjirka Díky Vám si začínám o sobě myslet, že jsem jasnovidec. Skoro přesně dokáži předpovědět obsah Vaší reakce.
07. 01. 2008 | 20:48

Deny napsal(a):

Bulvár Vás s Jiřím spojuje. Kdyby nebylo bulváru, řešila by jste každodenní manželské problémy a možná by jste brzo procitla. Buďte vděčná bulváru.
07. 01. 2008 | 20:49

fafnir napsal(a):

Bigjirko
Bůh dal duši lidem,tohle jsou ale socialisti,mládež to nová,Paroubkova.
07. 01. 2008 | 20:52

Martin napsal(a):

Deny vy jste chodil s Paroubkem ze tak zasvecene pisete o procitnuti ? :) Nebo lidske vztahy hodnotite podle novin ?
07. 01. 2008 | 20:58

LEVAK napsal(a):

Ad fafnir,bigjirka a další modrásci nebo-li Ordo Dominorum Sanctorum, úderné to jednotky Topolánkovy k přemýšlení pokud se na to zmohou:
ODS nikdy nepřijala zásadu, že každý člověk má právo na přiměřenou životní úroveň pro sebe i svou rodinu včetně dostatečné výživy, šatstva a bydlení a na zlepšování životních podmínek. Závazek ČR, že státy, které ratifikovaly mezinárodní pakt tuto zásadu obsahující, zajistí i uskutečňování tohoto práva, je ODS cizí. Její politiky to zatím ani nenapadlo.
Je v souladu s úsilím ODS - více zvyšovat nájemné,zavádět poplatky u lékaře,zvyšovat DPH,zdražovat podle Bilaka(fšecko),lhát národu,slibovat nesplnitelné (dokonce před kamerami podepsat slib),zmermomocnit justici etc.
07. 01. 2008 | 21:04

Deny napsal(a):

@ Martin
Martine, mám kamaráda, který dělal taky náměstka v Raji, když tam pracoval Paroubek. Byl to jeho kolega. Vyprávěl, jak se Paroubek choval velice nevhodně, sprostě k Zuzaně, když si dělala autoškolu a měla jízdy. Řval na ní, nadával jí. Byl to vždycky hulvát.
07. 01. 2008 | 21:08

Vico napsal(a):

fafnir : Boj proti blbosti se asi opravdu nedá vyhrát.
07. 01. 2008 | 21:12

Martin napsal(a):

Je zajimavy, kolik lidi dnes bylo znamejma paroubka :) a to ze nekdo pred 20 lety mozna na nekoho rval jiste vytecne vypovida o tom jaky je dneska :) Vy jste asi pred dvaceti lety tahal kacera po pisku, mam vas dnes brat za infantilniho ? :)
07. 01. 2008 | 21:13

Martin napsal(a):

Navic zajimava historka, pi Paroubkova dela autoskolu a jizdy a namestci Raje s ni pri tom jezdi v aute spolu s manzelem :)))

Cili ve predu sedela pani paroubkova, vedle instruktor a za ni paroubek s jeho znamym. Muzete mi rict jaka to byla autoskola kde se takhle jezdilo ?
07. 01. 2008 | 21:15

Deny napsal(a):

@ Martin
Promiňte, že jsem se dotknul Vašeho vůdce. Musím se kamaráda zeptat, jak to přesně bylo. Možná to bylo tak, že jeli náměstkové z nějaký chlastačky a Paroubková je vezla, měla krátce ale řidičák. Není to tak důležité. Já si hlavně zapamatoval, že na ni řval a nadával ji.
Ale zjistím Vám Martine podrobnosti, někdy příště.
Ale jako hulvát se choval.
07. 01. 2008 | 21:25

prirodovedec napsal(a):

Mozna by autorka mohla zkusit zajimavejsi "odvetu" a vice nas pobavit. Jako prekladatelka jiste vyborne ovlada i cesky jazyk.

Proto uvest obcas utrzek textu sveho oblibeneho novinare, samozrejme s jeho jmenem, a ilustrovat na jeho textu nektere typicke pravopisne a dalsi chyby, by asi vice "zabolelo Vas terc" a ukazalo
i Vasi odbornost.

Navic my se zde vetsinove radi na vrub "hnoje a povlu" pobavime.
07. 01. 2008 | 21:31

Martin napsal(a):

Jejda Deny, takze vy jste na prikaz svyho Vudce Topolanka lhal :) Nevite nic, ale historku jste si vytvoril hezkou. Tak se "zeptejte" ale priste bez nelogickych souvislosti.

Kdybyste to tak autoritativne netvrdil a kdyby znova za vsim nebyl skvely argument, jak mate znameho - dnes uz ho ma skoro kazdy, posledni dobou mam dojem, ze v Raji bylo tak 5 tisic namestku :) - tak by se mozna o tom dalo mluvit, ale takhle ... ztrata casu, jeste kdyz jste pripojil automaticky blabol o Vudci, kdyz vam nekdo vytkne nelogicnost, tak musite bleskurychle zautocit, mate pak dojem, ze vypadate jako mensi blbec :)
07. 01. 2008 | 21:34

Martin napsal(a):

A deny reknete mi, jeste stale si cucate ruku ? Protoze jako mimino jste to delal, takze to jiste delate i dnes :)
07. 01. 2008 | 21:37

Anba napsal(a):

Deny si asi myslí, že Paroubek vedle náměstkování si přivydělával jako učitel autoškoly. Třeba by to šlo rozmazat v bulváru. Víte, jaké to musí být nervy, učit vlastní ženu řídit, notabene když nemusí mít ty vlohy? My jsme někdy střídavě s mým mužem vystupovali skoro za jízdy, když ten druhý řídil. A mlčky to taky nebylo.
A nebo ta žehlička. To je téma - přetahovali se, kdo lépe žehlí a on ji popálil. Další varianty už ani nechci domýšlet.
Bulvár nečtu, z MFd jen cestopisné a j. zajímavosti, v žádném případě jedovatiny p. Steigerwalda. To stačilo jen několikrát, aby měl člověk zkažené trávení.
Paní Paroubková, vykašlete se na bulvár, jen si ničíte zdraví.
07. 01. 2008 | 21:44

Vico napsal(a):

Martine vedete vysoko na body. Váš soupeř Deny se jen ztěžka zdvíhá ze země a hledá kalným zrakem vypadený chránič na zuby. Rozhodčí přivolává ringového lékaře. Asi je duel definitivně rozhodnutý. Dobrou noc.
07. 01. 2008 | 21:45

Ročník 53 napsal(a):

Nemusím komentovat úplně vše. Někteří nýmandové si však o to říkají. Prý jsou pevní ve svých názorech, jak tuhle psal jakýsi Přírodovědec. Necouvnou ani o krok, bez ohledu na to co si o nich člověk myslí.
Občas mívají následovníky. Zlé a nedomrlé. Viz minijirka. Poznáte je podle slov a raději ne podle činů. Jeden z nich chce jít dokonce do politiky, aby předvedl ostatním, že prý slušnost ještě nevymřela.
Tfuj!
07. 01. 2008 | 21:47

Martin napsal(a):

Vlku, ja to ani za souboj nepovazuji :) prece jen do ringu jdou vice mene rovnocenni partneri. To je takovy vychovatelsky zahlavec naprosto nelogickym zvastum.

Nejdriv Deny leze nekomu do postele a rozhoduje o cizich vztazich (asi pro nej pise Blesk ci jiny Aha s maturitou) a pak se na posledni chvili zachranuje historkou o znamym. Bohuzel i tam nasekal takovejch logickejch hrubek, ze se rozhodl ze mne udelat nejakou paroubjugend, co je ale znakem naproste zoufalosti a argumentacni prazdnoty :) O neschopnosti uznat chybu ani nemluve. Spis je smutne, na jakou uroven vsichni ti diskusni bojovnici s Paroubkem klesaji. To nemaj opravdu nejaky argument ?
07. 01. 2008 | 21:49

Petr Dvorak napsal(a):

Kdyz uz stojite v lejnu, je lepsi to moc nerozmazavat, nebo se ten hnus objevi i tam, kde to nebudete cekat...

Jinak jasna taktika - dementovanim prkotin odtahnout duveryhodnost od zasadnich kauz, ktere sami dementovat nemuzete...

"Kdyz oni si na ne vsechno vymysli, tak ono ani tohle nebude pravda"

Vite - necetl jsem cely clanek, jen jsem chtel overit, jestli je to zase stejna nezazivnost, jako vsechno ostatni.

Nechcete sem radeji neco prekladat? Hlavne ne svoje myslenky, prosim...
07. 01. 2008 | 21:52

Doubting Thomas napsal(a):

O co jde?
07. 01. 2008 | 21:54

Tom napsal(a):

Já myslím milá Petro, že za chvili budete tak trapná jako Vendula Svobodová.

PT
07. 01. 2008 | 21:56

Petr Dvorak napsal(a):

Rocnik 53: Bigjirka je sice nekdy trochu od rany a misty se zbytecne rozvasni, ale jinak myslim, ze v hlave to ma v poradku. Pokud mate neco proti uzivateli "Prirodovedec", prekvapuje me to, protoze to je podle me jeden z nejlepsich diskuteru zde... slusny a zpravidla obeznameny...
07. 01. 2008 | 22:02

Martin napsal(a):

Reagovat nebo nereagovat tot otazka, pri ctenosti bulvaru pocinaje Bleskem konce na Mlady Fronte nedementovani ucini z tech pseudokauz realitu. Neexistuje dobre reseni.
07. 01. 2008 | 22:04

jakub napsal(a):

Vašeho muže nemám rád pro jeho lidské vlastnosti a brutální způsob politiky. (jsem normální, tedy nefandím žádné straně).Vás jsem podezíral z vypočítavosti, takže jste mi k srdci také nepřirostla.
Po tom co jsem Vás viděl při rozhovoru v televizi, jsem si poopravil na Vás názor. Dokážete být lidská, příjemná a to oceňuji.
Nedokážu ale pochopit, proč pořád reagujete na bulvár a píšete takovéto hlouposti. Opět u mě tím ztrácíte sympatie.
Bez těch mých sympatií se samozřejmě lehce obejdete. Myslím ale, a to i podle jiných příspěvků, že ztrácíte i u jiných rozumných lidí. Někdy je lepší nereagovat, přestane je to bavit.
Po zkušenostech s vysvětlováním politiků si stejně každý myslí co chce, protože ví jak účelově lžou.
Psala jste se, že nevíte který tisk je seriozní. To se těžko pozná.
Kdyby jste se ptala který politik je seriozní, odpověď by byla lehká. Žádný!, Všechno jsou nenažraní paraziti nebo spíš všekazi tohoto národa.
07. 01. 2008 | 22:12

Jejda napsal(a):

Paní Paroubková. Tak na revanš

- já jsem o Dubaji v posledních dnech uvažoval docela často, ale spíš než přes Vídeň to zkusím z Mnichova nebo z Berlína (vyjde to o dost líp)

- "veselá" příhoda s žehličkou mě moc nepobavila, a to opravdu závažně

- a abychom šli popořadě - jak si teda čistíte zuby?
07. 01. 2008 | 22:15

Petr Dvorak napsal(a):

Martin: Tezko rict. Ono jde i o to, kam se chce autorka cilit pozornost...

Ja bulvar zasadne nectu, ctu jen "seriozni" internetova periodika, predevsim Lidovky a iDnes (uz tam ale nediskutuji pod clanky). Aktualne jsem opustil - zacli davat clankum "prilis zavadejici" nadpisy, bulvarizuji. Jedine, co zde ma uroven je tato sekce - blogy...

Verim, ze inteligentni lide se bulvaru spise vyhybaji a nebo ho berou s tezkym nadhledem... To znamena, ze ja bych treba o zminenych kauzach ani omylem navedel a nepovazoval bych je za dulezite, kdyby se k nim pani blogerka takto krasne neprihlasila. Rozumny clovek bere podle me bulvar s nadhledem... Rozumneho cloveka podle me takoveto reagovani na absolutne trapne prkotiny ktere cloveka s IQ>90 nezajimaji. Autorka se ocividne cili na nekoho jineho - a proc by ne - je jich nejspis vetsina...

Aneb: chce blogerka udelat dojem na lidi verici bulvaru (nejak se jim zavdecit) a znechutit tak cloveka, ktery bulvar necte (napriklad me)? Povedlo se ze 100%...
07. 01. 2008 | 22:16

Martin napsal(a):

Ja to beru spise jako o zdokumentovani toho jake nesmysly vytvari nasi realitu a zaroven zapsani nekde kontrnazoru. Ignorovat bulvar podle mne nejde, prilis mnoho lidi ho cte, prekvapive i inteligentnich - treba jako relax - a pak se ty drby dostavaji dal a dal a ziji svym zivotem.
07. 01. 2008 | 22:21

Petr Dvorak napsal(a):

Ehm... Chtel jsem napsat:

Rozumneho cloveka podle me takoveto reagovani na absolutne trapne prkotiny ktere cloveka s IQ>90 nezajimaji spise odradi...
07. 01. 2008 | 22:22

jakub napsal(a):

Martin
Drby stejně nikdo nevyvrátí, ať už reaguje nebo ne.
Svojí reakcí, tak vrací tyto drby zpět do oběhu.
Jak psal Petr Dvořák. Kdyby je autorka neuvedla tady, nevěděl bych o nich.
Takto si i já mohu říkat. Objevilo se to na celkem seriozním místě. Není snad šprochu aby na něm nebylo pravdy trochu.
Z jiného soudku: Dodnes nevím jak je to popravdě třeba s Gripeny, Čunkem, kakaovými boby a přesto všichni už tolikrát vysvětlovali.
Přesto si myslím, že kradli všichni.
07. 01. 2008 | 22:28

šest napsal(a):

Napsala jste, madam, mizerný text. Tak ať je to příště lepší.
07. 01. 2008 | 22:31

petraparoubkova napsal(a):

Myslím, že zítřejší oprava dnešní nepravdivé informace v MF Dnes všem NEVĚŘÍCÍM TOMÁŠŮM alespoň něco prokáže.
S pozdravem
pp
07. 01. 2008 | 22:31

pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Dobrý večer,vy jste ještě vzhůru?Můžu vám taky něco napsat?
07. 01. 2008 | 22:33

jakub napsal(a):

petrakováčová
Je mi líto, nic mi MF neprokáže. Nekupuji žádné noviny. Žádná omluva mi nic nevysvětlí. Zůstane ve mě jen pachuť z kauz, o kterých jsem se dozvěděl v tomto blogu.
07. 01. 2008 | 22:35

jakub napsal(a):

Pardon, oprava : "petraparoubková"
07. 01. 2008 | 22:36

pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Jenom tak skromně k vašemu článku,co jste prosím čekala,když se z Vás stala paní Paroubková?Že si vás nikdo nebude všímat a dobírat?Proto jsem si nevzal Helenu Vondráčkovou i když se mi líbila a vůbec by mi nevadilo,že je starší,má také jiné přednosti.Na to si budete muset zvyknout a nebo jste si měla vzít soustružníka a pak by jste byla stranou jako třeba já.Mě pomlouvá jenom sousedka a vesměs to ani nikoho nezajímá,tak na to hodte bobek a zkuste být nad věcí,třeba jako Paris.A než by se vám měl nějaký novinář drápat v minulosti,jestli jste se někdy trošku odhalila,ukažte mu přítomnost,nemáte se za co stydět.
07. 01. 2008 | 22:42

bigjirka napsal(a):

Petře Dvořáku, Levák a Ročník 53 jsou dva typičtí levicoví agresivní pomatenci, se kterými nemá smysl diskutovat. S přírodovědcem se sice v mnoha názorech lišíme, ale je radost s ním diskutovat.
07. 01. 2008 | 22:45

Doubting Thomas napsal(a):

2P.P.: Nenapsal jsem, že vám nevěřím. Nevěřím svému zraku, čtu-li, o čem jste nás schopna informovat. Kolik z nás čte bulvár, kolem něhož se točí váš život, dokonce i na vaší svatební cestě?
07. 01. 2008 | 22:51

m&m napsal(a):

Martin: Vaše analýza průběhu "Paroubkovy autoškoly" je prostě úžasná. Živě a s chutí jsem si to představoval. Pravda je, že to tentokrát Denymu opravdu nevyšlo :-)
07. 01. 2008 | 23:17

pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Tak jsem si přečetl ještě jednou příspěvek Denyho,jeho známý říkal,že na ni řval Jirka,když měla autoškolu a měla jízdy,třeba na ni neřval v autě,ale doma nebo po telefonu z práce,že si stále někde trajdá a jezdí a nemá čas vařit,starat se o domácnost a on pak musí nahánět mladý holky.
07. 01. 2008 | 23:40

Martin napsal(a):

Pi-ti-pi-ti-pa

kdyz mela jizdy !!! tak na ni nemohl rvat jinak nez ve voze a ten znamej musel byt taky ve voze. Protoze tehdy jaksi mobily nebyly :)
07. 01. 2008 | 23:53

pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Martine,blogy čtu docela poctivě,nebylo tam nic napsáno o tom,že na ni řval v autě,je tam minulý čas a tak na ni mohl řvát v té době v tom úseku,kdy ona dělala autoškolu a měla jízdy,myslel jsem pevnou linku,mobil mám taky až od 95 roku.Čeština je krásná,ale zrádná,já to prostě zkoušel pochopit tak,že v té době na ní řval,nicméně,kdybych musel být v jeho roli,myslím,že bych já osobně řval stále a pro jistotu hned od rána.
08. 01. 2008 | 00:08

jano napsal(a):

Už jste to slyšeli. Paroubek se vzdal všech funkcí na žádosť své milované ženy a zůstal na přání své krásné ženy bydlet na Slovensku.
08. 01. 2008 | 00:11

Martin napsal(a):

... sprostě k Zuzaně, když si dělala autoškolu a měla jízdy. Řval na ní, nadával jí.

je mi lito, ale pokud na ni rval a nadaval kdyz mela jizdy, tak musel byt u ni. pevna linka do auta bohuzel nevede a na neexistenci mobilu jsme se shodli :)

ja tam to slovo o tom, ze mela jizdy nedal :)
08. 01. 2008 | 00:12

Petr Dvorak napsal(a):

Dobry vecer Petro,

jsem velice rad, ze jste se tu ukazala - vstup blogera do diskuze ma zpravidla pozitivni vliv na jeji kultivaci.

Kazdopadne bych rad co nejvice vecne reagoval. Ono mi nejde ani tak o tu napravu o ktere hovorite a kterou jiste MF uverejni. Jde o to, co jsem napsal drive - tedy o to, ze vetsinu slusnych lidi uvadeni ocividne smyslenych informaci bulvaru na pravou miru nijak nezajima. Predevsim proto, ze chapeme (prumerne zdatny clovek chape...), ze kdyz je clovek v pozici, ze je jeho "osoba na ocich", do medialne slozite situace se dostane raz dva. Zkratka me mrzi to, ze jedine, cim Vy, ale vlastne i Vas, manzel prispivate do tohoto blogu je posledni dobou dementi informaci bulvaru. A ja Vam rikam, ze me informace, ktere bulvar pousti do obehu nechavaji chladnym (rekneme, ze to je vypestovana ignorance), zatimco zde, na blogu Aktualne - na slusnem a primem (!!!) mediu - tyto drby nelze prehlizet... Proste jste mi prave rekla, ze neco jako "kauza Dubai" existuje, ja ted samozrejme - az nebudu mit co delat - budu o "falesne kauze Dubai" mluvit - samozrejme reknu, ze se MF omluvila a ze to je lez, ale to nic nemeni na tom, ze jste ten mytus a nepravdu Vasi snahou o korekci jen prizivila... Ostatne kdyz uz neni o cem mluvit, da se mluvit i o vykonstruovanych kauzach a o tom, jak se postizena strana lacine branila zuby nehty, prestoze to vetsinu moc nezajimalo a cela ta desna kauza vykonstruovana kauza je nechavala chladnymi... Zkratka - Vy rikate, ze neni pravda, ze "vase rafinovanost nebere konce". Ja rikam, ze neni pravda, ze bych o nedostatku vasi rafinovanosti pochyboval...

Zaver: viz slova o tom, kdyz clovek stoji v ... to je jedno...

Vite - tak me napadlo a myslim to VAZNE - nechtela byste radeji udelat na Aktualne.cz nejaky preklad? Jednalo by se o verejny zdroj, proto nevim, jaka je kolem legislativa...

Jednalo by se o "nobelovske prednasky" panu T.C.Schellinga a R.Aumanna:

http://nobelprize.org/nobel...

Ja jsem si je sice pustil v originale - s jazykem nemam problem, ale myslim si toto:

Kdyz se cloveka zeptate, kdo dostal letos Nobelovu (pametni) cenu za ... me prijdou zajimave ty za ekonomii... lide nevi... Nevyuzijete sveho potencialu zajiste dobre prekladatelky k tomu, abyste prostrednictvim kvalitniho a cteneho media tyto prace (seznam vsech laureatu za ekonomii na http://nobelprize.org/nobel...) popularizovala a obohatila tak verejnost o to, co je dnes povazovano za vrchol vedeni?
08. 01. 2008 | 00:16

prirodovedec napsal(a):

Petr Dvorak: Dekuji za zastani. Mozna to bylo ode mne prilis ledabyle glosovane, a to Rocniku 53 vadilo. Jinak jsem jeho pripominku nepochopil. Presto strucne znovu:

Autorka dava najevo, ze je dotcena psanim novinaru. Z lidskeho hlediska je to pochopitelne, protoze se trefuji do ostatnich a sami se stavi do role objektivnich arbitru. Autorka chce veci napravit, vysvetlit a jiste se novinarum "odvdecit". Dle mne se svym uvadenim na pravou miru nezavdeci a neuspeje.

Pokud si ale vezme novinare na paskal z pohledu sve profese, bude mit vdecne terce (prilis chybuji) a pobavi nas vsechny bez ohledu na preference.
08. 01. 2008 | 00:25

pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Martine,navrhuji smír,není to k věci,já chtěl ukázat,že Deny a nebo jeho kolega nemusel lhát,zkus ted číst mě,dám blbej příklad.V době kdy manželka byla v jiném stavu a jezdila s kočárem,já seděl v hospodě a ani jsem na ni neřval.
08. 01. 2008 | 00:30

mach napsal(a):

Kristovanoho, to je zase hovadina. Navic je z vyjadrovani citit trochu i sexy mozek. Za daleko nebezpecnejsi povazuji vyplody jine chore fantazie nez te novinarske. A jeste mala rada, paruky nepotrebujete, staci pribarvit, peroxid a cerna barva jiste ve vasi rodinne vybave chybet nebudou.
08. 01. 2008 | 01:34

abc napsal(a):

Aha, konečně je mi to jasný. Chtěli jste jet do Dubaje, ale spálila jste se slovenskou žehličkou, a tak jste jeli do Vídně. Asi autem nějaký autoškoly, jak píšou jiní. Jo a máte něco se zubama. To je blbý, zubaři od prvního asi taky zdražili. Akorát to s tím prádlem si nějak pořádně nepamatuju, že byste chodila navostro? Ale teď v zimě asi ne, leda tak v tý Dubaji. No nemáte to lehký.
08. 01. 2008 | 06:44

Al Jouda napsal(a):

Vážená paní, chtělo by to trochu politiky do těch drbů, co píšete a hned by Vás diskutující pochválili !
08. 01. 2008 | 08:28

Betty napsal(a):

Paní Paroubková,
Váš blog byste měla používat k věcem, které lidi obohatí, nikoli v planému plácání o ničem - věřte mi, že nikoho z nás nezajímáte jako člověk, protože vy jste pouze figura na šachovnici dění a to, že jste náhodou ženou pana Paroubka ro na faktu nic nemění ... takže přestaňte sebestředně unavovat čtenáře a raději se věnujte překladům ...
08. 01. 2008 | 08:28

neo napsal(a):

Opět další příspěvek věnující se obhajobě proti bulváru...na který ovšem podle vlastních slov paní Paroubková nikdy nereaguje:))

Na blogu paní Kováčové- Paroubkové není článek jiného rázu. všechny reagují na bulvární články:))

Asi se panička nudí ne? Nechcete si pořídit místo Jirky někoho méně slavného(spíš nechvalně známého)? Pak o Vás nikdo nebude psát a Vy si ušetříte čas na užitečnější věci.
08. 01. 2008 | 09:16

kwich napsal(a):

Působí to na mne tak, že té dámě začíná být líto, že na ni bulvár zapomíná. Tak si píše bulvár sama.
08. 01. 2008 | 09:19

Ročník 53 napsal(a):

Pane Dvořáku, na pana Přírodovědce jsem snad neřekl ani slovo. Nýmandem jsem pochopitelně myslel minijirku s jeho pevným "názorem" ke všemu, co sám nechápe.
08. 01. 2008 | 09:54

hv napsal(a):

Vzdycky kdyz ctu vas blog, vzpominam si na film Obecna skola. Reditel skoly varuje ve skolnim rozhlasu, aby zaci neolizovali zabradli v dobe, kdy venku mrzne.

Film po nekolika obrazech pokracuje scenou, kde se horakem oddeluji jazyky zaku
skoly od zabradli.

Upozornovanim na prohresky davate najevo, ze vam to vadi a tim zvysujete prozitek tech, kteri chteji podobne clanky cist, pripadne si tim kompenzuji nejaky mindrak. Krome toho samozrejme delate dobrovolne reklamu bulvarnim clankum a vyvolavate otazky u normalnich lidi, jak to vlastne je, pripadne si uvedomi i jine aspekty udalosti.
08. 01. 2008 | 09:55

Petr napsal(a):

Připojuji se k názoru pana hv. Z mladé paní Paroubkové je citit velmi malá zkušenost s médií. Snad se brzy poučí.
08. 01. 2008 | 10:06

Guthjarkovsky napsal(a):

Paní Petro
Je vidět,že vaše slohová práce ještě nemá všechny náležitost.Přesto chápu,že se teprve zaučujete a vše se vytříbí.
Kniha pamětí "Jaké to bylo s Jirkou"bude určitě velmi úspěšná a vyděláte spoustu peněz.Jen byste si měla některé historky nechat pro sebe,aby to potenciální čtenáře ještě zajímalo.
S pozdravem nadšený čtenář vašich blogů G.J.
08. 01. 2008 | 11:43

Taar napsal(a):

vite, pani Petro, nedivim se, ze na konci sveho noveho blabolu "novinarum" dekujete. bez vasich zabomysich strkanic by po vas totiz nestekl ani pes. bez bulvaru byste byla stejne nic jako partysova nebo ucastnici superstar. takhle si vas aspon vsimne par retardovanych ctenaru bulvaru, stejne jsou to vsechno volici CSSD
08. 01. 2008 | 12:58

RL napsal(a):

Pro LEVAK, ano každý člověk má právo na a to bych podtrhl "přiměřenou" životní úroveň. To slovo přiměřená je vpodstatě správně, ovšem vy si toto slovo vykládáte jako povinnost státních orgánů ji každému zajistit. Pravda je však taková, že stát má pouze vytvořit podmínky a každý člověk se pak musí o svoji životní úroveň postarat sám. Je jeho volba, jestli chce být volný a bez závazků a žít na ulici nebo přijmout zodpovědnost a pak si vydělat na vyšší životní úroveň. Nevidím zde důvod, proč by jsme se měli skládat na např. šatstvo, jídlo a oblečení bezdomovcům, kteří si zvolil volnost. Je to zkrátka otázka volby a né solidarity. Výbornou ukázkou bylo chování nálezce chlapečka v kontejneru.Přestaňte tedy někoho obviňovat z necitelnosti.Jste pouze zavistiví k úspěšným a chcete parazitovat na jejich úspěchu.
08. 01. 2008 | 13:47

Martin napsal(a):

Lide, zkuste si predstavit, ze bulvar se venuje takhle vam. Ze by vas to nechavalo naprosto chladne jaksi neuverim. Reci o tom, ze si nemela brat toho ci tamtoho si nechte od cesty, politik je stejny clovek jako kazdy jiny a vztah s nim neni nic dehonestujiciho a hlavne neni to neco, za co by mel byt trestan.
08. 01. 2008 | 14:14

gaston napsal(a):

Ti dva se hledali, až se našli!
08. 01. 2008 | 14:33

gaston napsal(a):

Martine, kde jste přišel na to, že vztah s paroubkem není ničím dehonestujícím?
08. 01. 2008 | 14:35

Martin napsal(a):

Gastone, ja jinym lidem do postele nelezu a jejich vztahy nekomentuji. Nechavam to ruznym ctenarum blesku, lidem bez vychovy a zakladu slusnosti
08. 01. 2008 | 14:42

jakub napsal(a):

Martin
Prosím tě, kde jsi přišel na to, že politik je stejný člověk jako každý jiný?
Ty máš 100% nemocenské, imunitu, speciály na dovolenou, protekci u soudů a policie? Můžeš chlastat v práci, místo hlasování být v restauraci, nezodpovídat za svoji práci a jakýkoliv tebou vyrobený zmetek zaplatí někdo jiný ? atd atd.
08. 01. 2008 | 14:48

Deny napsal(a):

Martine, nepochopil jste podstatu věci. Je zřejmě, že jakmile se někdo otře o Paroubka, Paroubkovou či ČSSD, nasadíte klapky na uši, brýle na uši a nic nevnímáte. Jen si melete svou.
V prvním příspěvku jsem uvedl běžnou věc, že pokud mají společného "nepřítele",v tomto případě bulvár, tak je to spojuje a na povrch se nedostanou takové ty běžné starosti denního života. Jeden na druhém nevidí chyby, protože oba jsou zaměřeni na jiné věci. V okamžiku, kdy tento "útok" pomine a život zapadne do starých kolejí, tyto problémy vyplují na povrch a může tu být manželská krize. U Paroubka navíc umocněná tím, že vážná známost s Petrou není dlouhá. Pomine zamilovanost a nastanou problémy. Takže by si oba měli bulvár předcházet, protože je stmeluje.
Za druhé, mě nemůžete urazit tím, že kritizujete Topolánka. Já nejsem jeho příznivce, je to stejný hulvát jako Paroubek.
A za třetí, Paroubek je mi taky volný, takže když mi kamarád vykládal jak to bylo za totáče s Paroubkem, tak jsem si opravdu poznámky nedělal. Ale jak jsem již řekl, zjistím podrobnosti. Co mi utkvělo v paměti, že na Zuzanu řval, byl sprostý, a že to bylo v souvislosti s jejím "řidičským uměním"
08. 01. 2008 | 14:51

Deny napsal(a):

@ Märtin
Protože se chytáte každého "prdu", opravuji samozřejmě spojení. Brýle patří na oči
08. 01. 2008 | 14:53

PAUL napsal(a):

Petro jste krásná a nádherná žena, ale novináři jsou bestie kteří po vás jedou jak slepice po flusu! Kašlete na ně!!
08. 01. 2008 | 14:53

jakub napsal(a):

Paul
Nešplhej, nemáš šanci.
Nemáš sexy mozek a nejsi předseda strany. Musíš zůstat jen u té platonické lásky.
08. 01. 2008 | 15:00

Martin napsal(a):

Jakube, ohledne vztahu je to naprosto normalni clovek a jen o tom pisu. Je samozrejme, ze jeho povolani ma sva specifika, ale to je uplne jina zalezitost.

Deny umyl jste si uz usta mydlem ? Za ty sve nesmysly byste mel. A drahousku, ja vas nekritizuji, jen jste podle mne loutkou Vudce Topolanka. Asi naprosto stejne jako ja jsem udajne reagoval na urazku nejakeho meho vudce. :) Vzdyt vy mate tak jednoduchy svet, ze clovek nesmi mit vlastni nazor, hned za tim musi byt vudci, takze jiste vychazite z bohate osobni zkusenosti. Mate brunatnou kosilku ?
08. 01. 2008 | 15:08

Martin napsal(a):

Deny, jenze vy jste nenapsal nic takto obecne (prominu vam jiz 5000 znameho paroubka z Raje, ty uz ma kazdej, dokonce i muj kocour), vy jste naprosto presne napsal kdy se co delo. Vam se vubec neda verit, kdyz se ted priznavate, ze vase tehdejsi tvrzeni jste si dobarvil aby nabralo na realnosti ?
08. 01. 2008 | 15:15

fafnir napsal(a):

Levák,Martin a ostatní adorující
Je zajímavé,že pro vás ten kdo nedostatečně velebí Paroubka/Rocca/ je modrásek.Inu kdo nedostatečně nejde s námi jde proti nám,ten socialismus ve vás nevyhynul.Že by tu bylo trochu širší spektrum názorů,je pro lidi jako vy nepochopitelné a nepřijatelné.Inu,nejlepší je vláda jedné strany,maximálně nár.fronty.
08. 01. 2008 | 15:23

Deny napsal(a):

@ Martin
Napsal jsem a obecně konstatoval: "Bulvár Vás s Jiřím spojuje. Kdyby nebylo bulváru, řešila by jste každodenní manželské problémy a možná by jste brzo procitla. Buďte vděčná bulváru"
Jinak mi samozřejmě věřit nemusíte. Vy totiž neuvěříte ničemu, co by vrhalo špatné světlo na Vaše Vyvolené. Říká se tomu zaslepenost a ta Vám kalí úsudek.
08. 01. 2008 | 15:30

Martin napsal(a):

Heleme se dalsi ovecka Vudce Topolanka pritapala. Fafnire, ty proste nenavidis, kdyz se o tvem partajnim nepriteli nepise jen spatne vid, stejne jako Deny :)

Deny je mi lito, ale priznal jste, ze si nic nepamatujete a pritom jste sdeloval autoritativne detaily tu o autoskole tu o jizdach. Proc bych mel verit lhari, ze uz nelze ?
08. 01. 2008 | 15:41

Ládik napsal(a):

Paní, kdybyste nereagovala písemně na kdejakou koninu, žilo by se Vám lépe a radostněji. Takhle mi to připadá, že si o zájem koledujete.
08. 01. 2008 | 15:46

fafnir napsal(a):

Deny
Přesvědčovati Martina,že Paroubek není bůh,je stejně platné,jako přesvědčovat Jičínského,Ratha a Paroubka,že vláda jedné strany v ústavě a zadrátované hranice nejsou totalita,jak napsali a podepsali zmiňovaní sodruzi, v stížnosti k ústavnímu soudu.Jenom tady zatím nejsou mrtví jako na té zadrátované hranici.
08. 01. 2008 | 15:50

Deny napsal(a):

@ fafnir
Máte naprosto pravdu. Navíc se mi zdá, že pan Martin oproti jiným blogům nějak tady "přitvrdil". Jindy se s ním dá i diskutovat, neuráží, ale dnes ho něco "píchlo". Urážky, snaha o ponížení, zesměšnění... No, když dojdou argumenty, tak se musí urážet, v minulosti to soudruzi dovedli k dokonalosti, tedy k zavírání,k popravám, na východě k vyhnanstvím.
Hold "starýho psa novým kouskům nenaučíš"
08. 01. 2008 | 15:58

fafnir napsal(a):

Martine
Sice znáte písmena,leč nechápete obsah.
A jak platí v Lihovém domě,od kusu nebo hodinově?
08. 01. 2008 | 16:37

Matů napsal(a):

p.Paroubková,pište dál,více a větší kapky.Já vám rozumím,manželé vždy drží u sebe.Na hrubý pytel musí být hrubá záplata.Př.V domě jsme měli spolunájemníka,který byl sprostý,dělal nashvály (dával třeba zápalky do zámku),nepomohlo domlouvání ani hrozby,víte co pomohlo?Jeho taktika,měl i dvakrát deně zápalku v zámku.A pomohlo to.
08. 01. 2008 | 17:56

bohous napsal(a):

Bože !!! Martine , Martine , s Tebou je to stále horší ,blbneš...
08. 01. 2008 | 18:39

jakub napsal(a):

Matů
asi máte pravdu. Nejlepší je oplácet stejnou taktikou.
Potom co třeba pan Paroubek zveřejnil po prohraných volbách na tiskové konferenci takové zaručené zprávy, jako že zde proběhl puč podobný roku 1948, tak mu možná média oplácí stejnými zaručenými zprávami jako je ta o jeho cestách do Dubai.
Oznámil, že ODS jsou komunisté, kteří se chtějí chopit moci a přitom chtěl tu moc převzít společně s KSČM.
Možná, že ta média jednají podobně na oplátku a čekají (jak jste správně psalúže mu to pomůže.
08. 01. 2008 | 18:42

Kopidová napsal(a):

Já vás, Petro, chápu! Po tom, co udělal deník Aha! z příhody s žehličkou: http://www.ahaonline.cz/cz/...!-krasna-petra-se-popalila!-pujde-na-plastiku?/
08. 01. 2008 | 18:53

vlk napsal(a):

Paní Kováčová, staré přísloví říká, že opakovaný vtip přestává býti vtipem. Podobně je tomu, řekl bych, s blogem.
Opakování téhož, navíc tentokráte v banální a bezvýznamné záležitosti je tristní.
Posledně jsem se vás hodně zastal: vadila mi sprostota, jíž jste byla vystavena, jen kvůli tomu, koho jste si vzala.
Na druhé straně, aniž bych vám jakkoliv chtěl radit, bych navašemmístě pečlivěji volil témata. Monotematický seriál já versus bulvát rychle čtenáře unaví.
Navíc - jsem si jist, že čtenáři Blesku, Aha a podobných tiskovin sotva na Aktuálně a jeho blogy chodí. Takže vaše dementováni nezaregistrují. Myslím, že na druhé straně většina čtenářů Aktuálně namarní čast čtením výše uvedených barevných titulů, nebje jejich obsah nezajímá. Vychází mi z toho, že více než jednen příspěvek na dané téma je kontraproduktivní.
Ostatně - nejlépe je nechat soudnější čtenáře barevných titulů, aby si udělali sami svůj obrázek. Pokud vás s manželem posílali do Dubaie, pak zas do vídně, aby nakonec oznamili, že jste jen na Slovensku? Ti soudnější si sami najdou, jaká je asi tak skutečná informační hodnota takového media.
08. 01. 2008 | 21:21

bigjirka napsal(a):

bulvár píší dementi o dementech pro dementy.

Jednou jsem viděl nějaký zajímavý titulek, tak jsem si to koupil. a hledal pod tím titulkem a ono tam nic nebylo, jen fotka a ještě jednou text toho titulku. jo, maturita je maturita... ale lepší, když Paroubkovi dementují bulvár, než aby to dělali v politice.
08. 01. 2008 | 23:39

LQ napsal(a):

Vážená Petro, asi jste dobrá překladatelka se znalostí více jazyků toho si vážím. To co plodíte na zdejším webu Vás však zcela diskvalifikuje, obávám se že už více než Váš manžel a to svědčí o mnohém. Ještě že tu máte příznivce typu neumětela Martina a dalších, věřte však tomu terno to není. Jsou to stejně arogantní lidé jako Váš manžel. Navíc jsou to ti brouci pytlíci jako Váš J.P. a to mě uklidňuje.
Pěkný den.
09. 01. 2008 | 00:18

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane MASHi,

smazal jsem Váš komentář, neboť hrubě útočil na jiného diskutujícícho, viz "fanaticke ataky polodementnich a zfanatizovanych lidi typu..."

Vězte, že stejně tak mažu hrubé a urážlivé výpady diskutujících, o nichž se zmiňujete.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
09. 01. 2008 | 10:20

constantin napsal(a):

petraparoubková: předvádíte encyklopedický příklad protimluvu – „A už vůbec nepochybuji o tom, že čtenářům jsou tyto výplody téměř choré fantazie také ukradené. Jen doufám, že čtenáři přehled neztratí.“ Když nepochybujete o tom, že je to všem ukradené, proč tomu věnujete celý blog??? Mimochodem výraz Dubaj jsem napočítal v diskuzi asi jen 2x, ani jednou jsem nezaznamenal nikoho, kdo by o té kauze před tímto blogem věděl. Kauza Dubaj je nosným tématem vašeho článku a máte naprostou pravdu, tady to nikoho nezajímá. Překlad: jediný člověk, kterého tu vaše kauzy v bulváru zajímají, jste vy.
09. 01. 2008 | 14:18

Martin napsal(a):

Fafnire jiste plati lepe nez vas s Denym na Janskym vrsku. Topolanek je starej skrt a jeho chodici penezenka Dalik moc z uplatku vydavat vam nechce :)
09. 01. 2008 | 14:34

Matů napsal(a):

Jakubovi.Co vlastně u nás probíhá? Znárodnění,ale v opačném gardu,vy to nevidíte? Která strana jde do voleb a nechce vyhrát,proč jde do voleb?Přece chce převzít moc a také zodpovědnost.Média už také obracejí,včetně MF.Věřím,že už také pochopila kde se vyplatí být.
09. 01. 2008 | 16:18

jakub napsal(a):

Matů
Budu se opakovat, pro odpověď je to ale nutné.
Zase ale až tak ve velkém rozporu nejsme.
To, že u nás probíhá nenávratně výprodej všeho, co za něco stojí, vidím. Děje se tak nepřetržitě od roku 1989, tedy i za vlád ČSSD.
Média vždy obracejí, když vládnoucí garnitura ztratí poslední zbytky slušnosti. ODS tak činila asi 6 let, ČSSD asi 8 let. Ostatní strany tak činí nepřetržitě, včetně komunistů.
Komouši tak činí 60 let (komouši ale kritiku nepřipustili).
Za mých 50 let života jsem nezažil u moci nikoho jiného než komunisty. Do roku 1989 to byli ti ideologičtí tupci, a po tomto roce jejich parazitické klony v podobě přeběhlíků do všech ostatních stran.
Jediné s čím s Vámi nesouhlasím je to, že strany jdou do voleb aby převzali zodpovědnost. Ty tam jdou, aby mohli být u koryta a krást, prodávat státní zakázky, prodávat výběrová řízení a mít všechny výhody na úkor nás všech.
Takže pokud myslíte, že po spojení ČSSD s KSČM v budoucí vládě bude lepší, mýlíte se . Bude stejně nebo spíš ještě hůř.
09. 01. 2008 | 16:54

Matů napsal(a):

Jakub. Bude stejně nebo určitě líp,jak někdo řekl,už nevím kdo.Jsem r.1940 také něco pamatuji.
09. 01. 2008 | 17:04

jakub napsal(a):

Matů.
Člověk by měl poznat všechno. Změna je vývoj. Chtěl bych aspoň jednou za život poznat, co je to pravicová vládu.
ODS se satelity, pravicová vláda není. Jak tu už někdo psal, je to levice napravo od svého středu.
Za 50 let mého života tu tedy nic, než levice nevládla. A všechny její vlády stály za ........
Volil bych proto pravici, nemám ale koho.
Od levice jsem zažil vše, od mlácení rodičů komunisty až po zadlužování nás všech současnými "novostranami".
Zlobte se nebo ne, po zkušenostech s komunisty všech povah a nátur, nemám levici rád. Nečekám od ní nic dobrého pro nestranický lid.
09. 01. 2008 | 17:17

jakub napsal(a):

Matů.
Všichni lidé, kteří nám tu vládnou, jsou vychováváni v Marx-Engelském duchu.
Je to výkvět budování rozvinutého socialismu.
Kdo měl nejlepší informace a přístup k moci po roce 1989. Komunisté, jejich potomci a kamarádi. Také jsou z nich dnes nejúspěšnější podnikatelé. Nějak rychle zapomněli na společné vlastnictví výrobních prostředků.
09. 01. 2008 | 17:29

Matů napsal(a):

Jakub Manželka vám dává za pravdu,já s ní nesouhlasím.Připomíná mi r.1970 nerad na něj vzpomínám,ale musím napsat,dík za něj,mám osobní vzpomínky.Děkuji p.paroubkové, že jsem si pěkně popovídal,někdy nashledanou.
09. 01. 2008 | 17:33

jakub napsal(a):

Matů.
Opravdu jsme se uchýlili moc od tématu a je třeba to ukončit.
Oceňuji, že lidé s odlišnými názory mohou při výměně názorů a zkušeností zůstat slušní.
Zdravím Vás i Vaši manželku.
09. 01. 2008 | 17:54

fafnir napsal(a):

Martine
opravdu jste potvrdil,že sice znáte písmena,ale obsah přečteného vám uniká.Jánský vršek není moje parketa,i když je pro mě přijatelněší než Lihový dům.
Paní Paroubková
nebýt vás,nevím co v bulváru píší,když vy ale tak spolu s vaším manželem tolik toužíte být stále v tisku,tak se pak nesmíte divit.
09. 01. 2008 | 18:34

J. Švorčík napsal(a):

Jejda, jejda, paní Paroubková už zase píše. Tentokrát již nečtu ani reakce (stejně jako ona).
Znovu říkám - co proboha paní Paroubková čekala? Čím víc bude reagovat na bulvár a polobulvár, tím budou mít větší radost.
09. 01. 2008 | 22:09

ročník 73 napsal(a):

Evidentně jste chytila syndrom grafomana od svého komplice( mažela). Proč ale stále píšte pod jménem Kováčová. I když je fakt, že se k vašemu přízvuku i slohu víc hodí.
10. 01. 2008 | 18:37

ročník 73 napsal(a):

Jo a řekněte starýmu, ať se kouká dovalit k soudu. všem normálním smrtelníkům, kteří se nedostaví k soudu hrozí 50000,-kč ale kdo z nás to má,že.
10. 01. 2008 | 18:40

Doubting Thomas napsal(a):

Tvrdík vám stáhl dnešní článek? Škoda těch komentářů...
11. 01. 2008 | 23:55

Anni napsal(a):

tak to je konec...i ja v 18ti letech mam lepsi sloh :D stydte se..
23. 01. 2008 | 18:46

baca napsal(a):

TY slovenska kikino! a jaky poouzivas vlozky? Nemas nahodou jeste ty ze sovetskeho svazu? Popotahovci prosteradlo? na co si to ty pasacko ouci hrajes?
06. 02. 2008 | 06:37

Jirka napsal(a):

Tak jsem slyšel, že si Paroubek prý vzal nějakou nymfomanku.
Je to asi pomluva, vzal si grafomanku.
22. 04. 2009 | 12:39

omega watches more for sale napsal(a):

The Omega Seamaster collection is composed of four models -300 M, Aqua Terra, Apnea and the latest addition, Planet Ocean. Each model specializes in offering a unique feature.These can attract more people to the eye.it can be make omega watches more for sale. http://www.omegawatchessale...
03. 07. 2009 | 08:05

ugg boots napsal(a):

deník. Pochází třeba z bulváru. Jako například to, že jsme chtěli jet za exotikou, prý do Dubaje. Pak ji převezme seriózní tisk, třeba taková MF Dnes. A nejenže
11. 08. 2009 | 03:36

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
25. 08. 2009 | 23:39

podprsenka balconnet napsal(a):

Na závěr pro pobavení uvedu historku.
30. 09. 2009 | 09:38

tiffany napsal(a):

sungguh informasi yang menarik
19. 02. 2010 | 09:39

breitling skyracer napsal(a):

Did I really earn this or did I just wear you all down? Although skyracer it ended up winning only three awards, Avatar seemed to loom larger over the proceedings breitling super avenger than any other film, from the CGI sprinkling on stage of its bioluminescent floating sprites super avenger to Ben Stiller's blue-skinned homage in his best makeup presentation. Oddly, Avatar wasn't even breitling superocean nominated in that category . Avatar might have lost to Hurt Locker superocean in the end.
12. 03. 2010 | 04:10

breitling superocean napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
12. 03. 2010 | 04:13

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
27. 03. 2010 | 01:30

ntkyekVC napsal(a):

http://www.chicagoward32.org/ michael kors, http://www.dallasoutcallmassage.com/ cheap michael kors purses, http://www.myplanb24.com/ michael kors bags outlet, http://www.ancfrance.com/ michael kors purses outlet online, http://www.oreoauctions.com/ cheap michael kors purses,
06. 10. 2013 | 20:46

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy