Óda na manžela

16. 07. 2009 | 16:09
Přečteno 309363 krát
Jak tak trávíme krásnou dovolenou, hned se svět zdá hezčí. Pod vlivem všech těch endorfinů si dovolím trochu se nechat unést a napsat pár vět o svém muži. O tom, jak ho vidí jeho žena, láska a přítel v jedné osobě. Jistěže nebudu objektivní, mám ho přece ráda. Jistěže budu infantilní, je to přece óda na manžela. Ale kdo jiný ho zná líp než já…

Můj muž má spoustu krásných a milých vlastností. Má i pár těch špatných, ale na ty si vlivem dovolené a společně strávených sladkých chvil jaksi teď nemohu vzpomenout. Možná mě něco napadne, jak si tady budu vylévat srdce.

Můj muž je nesmírně pozorný a galantní. Třeba dnes dopoledne byl zabrán do telefonního rozhovoru s jedním z evropských politiků, na dovolené se o práci odmítám bavit, takže ani přesně nevím s kterým. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací. Díky svému nemotornému a rostoucímu břichu jsem zápasila se slunečníkem. Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc. Této sladké pozornosti samozřejmě předchází ranní vstávání, kdy se naše každodenní rutina obrací naruby. První vstává on, jde hned plavat a cvičit. Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa. Vlastně všechny denní povinnosti přebírá na dovolené on.

Také práce jde teď stranou. S telefonem tráví pár minut denně a vlastně vše mu jde jen tak mimochodem od ruky. Pořád se směje, vtipkuje a laškuje. A vypadá báječně. Dovolená mu prostě svědčí. Navíc mi neustále dává najevo, jak jsem mu drahá a milá. A má na to opravdu hodně času…

Z této idylky by mě měla vytrhnout realita návratu do každodenních povinností. Realita, ve které je podle některých chytrolínů můj muž úplně někdo jiný. Ale ujišťuju Vás, endorfiny-neendorfiny, můj muž je prostě báječný. Báječný muž, nejen manžel. Je to člověk, který má rád svoji práci a má rád ty, pro které ji dělá.

Zasílám pár endorfinů, ať je i ten Váš svět trochu krásnější.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

slunečnice napsal(a):

Omlouvám se všem, ale nepřečetla jsme všechny ty "blitky", kterými jste reagovali na ódu p. Paroubkové. Přečetla jsme jich namátkou pár desítek, ale byly prakticky všechny stejné. Myslím, že mužům je líto, že o nich jejich milenky a ženy nemohou napst podobnou ódu, protože si to prostě nezaslouží, ženám je zase líto, že ony nemají takového muže, o kterém by se mohlo napsat něco tak hezkého a milého. Bohužel jsme na tom stejně. Můj není a nikdy nebyl galantní, pozorný, nikdy ne nezajímal co potřebuji, co by mohlo zajímat mě, dokonce ani v těhotenství - prožila jsem vedle něho 34 let jeho život, jeho zájmy, jeho koníčky, řešily se především jeho problémy a jeho potřeby. Myslím, že toho mám tak akorát dost, kašlu na něj! Ode dneška se budu zajímat také hlavně o sebe, nejlepší by bylo, kdyb si našel nějakou mladou ať se o něj stará, já chci mít klid a pokoj jako to udělala stará Paroubková, ta je v balíku a je vysmáta, ne ? tak děvčata, jak jste na tom, vy ? A pánové, vy už tady přestaňte blinka a začněte se taky trošku starat o své drahé ženy, trošku té pozornosti by si jistě zasloužily, hajzlíci !
17. 07. 2009 | 00:09

Suchec napsal(a):

Víte co?

Hlavně, že policajti řeší nové CD Brychty, řeší vyjádření Studénkové.

U Brychty? A rasismus? No, to už jsme to dopracovali.
17. 07. 2009 | 00:09

Michaela Skalova napsal(a):

Pani Petro Paroubkova,vy proste nejste normalni!Zajiste existuje anamneza,ktera vysvetli vase chovani.Navstivte prosim psychiatra!!Z pozdravem Michaela Skalova
17. 07. 2009 | 00:10

blue jay napsal(a):

Libore Stejskale,
Mel jste tu blog jako tenhle? Podle me je unikatni. Jak to po intelektualni strance hodnotite? Paroubkova by tu mela byt kazdy den. Prvni dama CSSD si to urcite zaslouzi. Asi zacnu volit CSSD. Mam rad hloupe blondynky. Maji sexy...nevermind.Pry jich v CSSD pribude.
17. 07. 2009 | 00:11

Martin napsal(a):

Vyborne Petro, a nejlepsi jsou reakce potrefenych hus ktere nic nepochopily :) Ale jiste se povazuji za strasne inteligeni :)
17. 07. 2009 | 00:12

Kormoran napsal(a):

)))))) mnoooo)))) pani Petro jeste , ze jste nepsala o manzelovi neco oskliveho , to byste byla poslana na dovcu sama a za URAL)))))a s kopletnimi svazky Lenina a vynikajicim romanem , Jak se kalila ocel))))
... Vidite a nekteri cesti zovialove , se snazili v minulem blogu , abyste manzelovi domluvila!!!))))
Podobne, jako domlouvat vlkovi , aby nezral maso , ale cpal se jetelem. Vas manzel ma bolsevika v genech.
Jeste neco k tomu Vasemu "preklepu" minule. Jste Petro opet zivym dukazem , jakym profesionalnim potencialem disponuje cssd, nebot pri vasem moznem tlumoceni s citlivejsimi politiky jako Kim, ci Hugo byste mohla vyvolat i mezinarodni koflikt))))
Nebo fungujete , jako ciste "verbalni tlumocnice" a na texty ma Lidovy dum stab analitiku ? Nejlepe 2 na kazde pismeno abecedy.
Nicmene lepsi je , vyprodukovat na domacim prostredi jeste par preklepu , tim se dostat na uroven Katky s "biomasou" nez rovnat mezinarodni pruser)))))
A na dovolenou jste odjeli "limuzinou"? Nebo "meluzinou"?
Hezke dny
17. 07. 2009 | 00:12

ali napsal(a):

slunečnice - když je galatní, tak co leze do politiky? A proč nám to Paroubková cpe a pak se diví, že bulvár slepičí její soukromí, když sama dvéře otvírá?
17. 07. 2009 | 00:12

Katerina Velika napsal(a):

Petro,ktery medialni poradce vaseho manzela vam tohle poradil?Ten se musi smat jeste ted,jak s vami vysplouchl....Mozna si jeste pamatujete,jak pani Zuzana cetla podobny blabol,jak dobre sveho manzela zna....a on uz ji v te dobe zahybal s vami!Kdybych ja neco takoveho verejne napsala o svem manzelovi,tak me posle k Chocholouskovi!No,je videt,ze vysoka skola neni taky automaticky zaruka inteligence....
17. 07. 2009 | 00:12

Suchec napsal(a):

Hele, a co Vondra, a žalovací dopis do Washingtonu?

Slunečnice:

Hmm, tam je ten průšvih s Marsem a Venuší.
17. 07. 2009 | 00:13

Suchec napsal(a):

KOrmorán:

Politruk se holt nezapře, co?
17. 07. 2009 | 00:15

Erich napsal(a):

Chjo, spad mi PC, když jsem končil komentář, takže už mne to nebaví psát znovu, a zvopáknu to teda jen krátce:nedokázal jsem to přečíst ani do půlky, tyhlety pindy naší Mindy. Soudružko Petro, ani těhotenství vás neomlouvá - vybodněte se na volební kampaň, jste přece na dovče, co vy na to? Pokud nepřestanete s touhle opět debilní manipulací- na nic jinýho se evidentně nezmůžete, a není ani divu - a napíšete zas další perlu, tak to ani neotevřu = a to ani proto, abyste měla bodík čtenosti. Poblil bych se totiž. Má úcta.
17. 07. 2009 | 00:16

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Suchec:
"Ale poté, co jem četl Kritýnu pochopil jsem" alias Danu alias Klárku alias Janu...
Opravdu jste něco pochopil?
17. 07. 2009 | 00:17

Patriot napsal(a):

Pro Martina

Jirko,tos to té Petře pěkně nadiktoval - hezký, galantní, inteligentní, ty vo..., samé superlativy. Ona se asi nedívá na tvé projevy v parlamentu, nebo jo? Tak pak je hluchá, slepá a ... no tvá žena !!!
17. 07. 2009 | 00:18

Katerina Velika napsal(a):

slunecnice....jestli jste 34 let zila v takovem svazku.....proc jste se nerozvedla?A jestli te Petre zavidite to,co tady opevuje...no,zaslouzila byste jiny nick:-))))Jinak,kazda normalni zenska a normalni chlap si po precteni tohoto blogu poklepe na celo...
17. 07. 2009 | 00:19

Kormoran napsal(a):

Pani Petro! Doufam , ze pred vanocemi nepodarujete ctenare s nadpisem blogu: " Zabili jsme kapra , ale co stim perim?")))))
17. 07. 2009 | 00:19

Martin napsal(a):

Patriote, zdravim vase hejno potrefenych hus ktere netusi o co kraci :)
17. 07. 2009 | 00:20

Lojza napsal(a):

blue jay,
člověče, ty děláš šestnáct hodin denně? Běž už domů nebo do nějakého baru, takto nám dlouho nevydržíš :-))
17. 07. 2009 | 00:22

Tančící Oblak napsal(a):

Prosimte Petro, jedine cemu v tomto clanku verim, je pasaz o tvem rostoucim brichu.
17. 07. 2009 | 00:22

johny walker napsal(a):

:-))))
jdu si radeji pustit nejake pekne pecko... ;-)
17. 07. 2009 | 00:23

Fidel napsal(a):

For: ambience sudden

uklidni se nesesli se tady jenom Jirkovi nepratele kterym ta Oda prijde k smichu.Urcite se zde najdou i priznivci orange kteri budou mit jiste vyhrady ke stylu pokusu p.Paroubka o priblizeni se k masam nebo polidsteni?Ja nenalezim k zadne partaji protoze v mem slovniku,partaj je synonym for mob.Pro mne ty partajni zumpy se lisi jenom barvou poklopu pod kterym drzi ty svoje fragrances ktere ale vsechny stejne voni.
17. 07. 2009 | 00:23

Patriot napsal(a):

No Martine, ta husa se pěkně chytila, nezdá se vám...???
17. 07. 2009 | 00:24

Suchec napsal(a):

ZM:

ALe no tak. A proč ne?

Trošku představivosti, a je to :-)))))))))))
17. 07. 2009 | 00:25

ali napsal(a):

Navzdory vysoké škole - komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí, Paroubkouvá. Čím víc čtu Váš blog, tím víc si vážím Zuzany
17. 07. 2009 | 00:25

Kormoran napsal(a):

Suchec dneeeska? , tak dneska bys me neprepral)))))))Jak se mas ty ruda gardo????)))))
17. 07. 2009 | 00:25

ali napsal(a):

blue jay - bingo
17. 07. 2009 | 00:27

Martin napsal(a):

Samozrejme Patriote pamatujte na prislovi komu neni shury atd. :) Za par let mozna pochopite nebo vam to nekdo vysvetli
17. 07. 2009 | 00:27

Mandel napsal(a):

Ach CSSD toho udelala tolik spatneho a ten zly Paroubek. Diky Topolovi mame lepsi DANE i za cenu, ze je vsechno DRAZSI. Vsichni nadavame na to, ze POLITICI maji VYSOKE PLATY, ale vite komu novy danovy system pomohl nejvice?!!!!!
POLITIKUM!!! STREDNI a PODNIKATELE na tom NETEZILI.
17. 07. 2009 | 00:29

Patriot napsal(a):

Martine, Martine, to asi mluvíte pořád o sobě, protože z vašich reakcí to čtu. Jinej by se už asi ani nechytal... Ha, ha, ha...
17. 07. 2009 | 00:31

Jarek napsal(a):

Tomu článku chybí pouze závěr,shrnutý již jednou Jiřím Paroubkem: "..... a kdo z vás to má, pánové?"
Pokud by Jiří Parroubek zůstal na trvalé dovolené, alespoň jednoho člověka by učinil šťastným. A to už stojí za to, aby náš stále hekticky pracující parlament uzákonil: Paroubka poslat na trvalou dovolenou, možná, že by se pak ČSSD mírně preferenčně zvedla. A možná by ke zlepšení klimatu v ČR přispěl i další zákon : Topolánka umístit trvale na Korsiku, ať tam běhá a uvolní se trochu, protože ani jemu funkce politika nesvědčí.
Přeji všem čtenářům hezký pátek, 17.7.2009.
17. 07. 2009 | 00:32

** napsal(a):

Slunečnice, ty brďo, nejsi ty má žena? 34 let a stejná rada-najdi si mladší.Asi ne, u nás se nehrálo na jednu branku.A co ty, kolik jsi přibrala, sportuješ? Nebo nějaký koncert, legrace a tak? Nebo jen klábosíš s kamarádkami? Ale ta rada, no, poslechl jsem :-))
17. 07. 2009 | 00:33

Martin napsal(a):

Patriote, svoji nechapavost jste prokazal uz dostatecne :) jen tak dal :)
17. 07. 2009 | 00:33

Suchec napsal(a):

Moucha:
A jak jsi na to Ty Moucho ze zámoří přišel?

Nedělá si ta dáma z nás tak trochu prdel?

Jak se vyhnout pomluvě, byť i s rádoby pravdivým jádrem?

Jak popřít třeba (jako příklad)milenku manželce?

Nepopírat. Přiznat (ale vlastně zatloukat, zatloukat, a dle Plzáka, zatloukat). Ale vylíčit tak, že si dotyčný bude myslet, že musíš být strašný vůl, že takhle to nikdy být nemohlo.

Lhát o skutečnosti vlastně nebudeš, a přece ti nikdo nebude věřit.

Howgh.
17. 07. 2009 | 00:33

Suchec napsal(a):

Jarek:
Ale i tak by ten Paroubek byl na tom asi líp. Je otázka jak dlouho, ale byl.
17. 07. 2009 | 00:34

bob napsal(a):

Martin je asi příznivec Jirky a ochránce čisté lásky Petry. Plně ho chápu, je to určitě mediální poradce ČSSD a manželů Paroubkových, nebo jejich právní poradce..., nedovadu si to jinak vysvětlit´, tu jeho až mateřskou obhajobu Paroubkových. Nebo, že by to byla sama Petra a nelíní se ji, jak o ni lidé přemýšlejí...?!
17. 07. 2009 | 00:35

Martin napsal(a):

Bobe jiste vsichni lide musi mit vas nazor jinak je to poradce paroubka nebo paroubek sam :)
17. 07. 2009 | 00:36

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Suchec:
Představivost není totéž jako fantazírování z nouze.
17. 07. 2009 | 00:36

Fíla napsal(a):

NO teda !!! Myslim, že tak žák takovouto esej dostal tak dostatečnou. Co bohužel nevím, jestli jste opravdu tak naivní, nebo to jenom hrajete. Nic horšího, ale zároveň vtipnějšího, už jsem dlouho nečetl.
17. 07. 2009 | 00:36

ali napsal(a):

Martine hodnoty Paroubkové jsou trapně průhledné...upřímně, kdybys byl ženská, chtěl bys ho? A kdybys byl buzík, chtěl bys ho?
17. 07. 2009 | 00:38

Fíla napsal(a):

P.S ty pravopisné chybi jsou schválně
17. 07. 2009 | 00:39

Sára napsal(a):

Paní Petro Paroubková,
vaše Óda vašeho manžela více zesměšňuje než chválí. Už jenom fakt, jak váš manžel 10 m letí je senzační. I já bych měla jednu velkou prosbu a sice jak váš manžel letí a letí co nejdál a já a moji přátelé už o něm nikdy, nikdy neuslyšíme. Díky.
17. 07. 2009 | 00:39

Martin napsal(a):

Ali vy si vybirate partnery podle toho jak je popisuji noviny nebo podle toho jak je poznate osobne ? Jste take fanda vztahu kena a barbie vzdyt se ve vsech reklamach ukazuji tak krasni a dokonali a jak jim to v auticku slape.
17. 07. 2009 | 00:39

ruff napsal(a):

Lex má pravdu a strategie dráždit Jyrkovo "přátele" červeným hadrem, je celkem vtipná zbraň (moc jiného asi nezbývá).
No pokud je to z hlavy té "vyléčené" hysterky Paroubkové-Kováčové (lásky s tmavejma cizincema dají zabrat, že? To se jedna musí pak i kurýrovat u psychiatra...), tak klobouk dolů!
17. 07. 2009 | 00:40

bob napsal(a):

Ne, to nemusí, ale Martine, tohle, co Petra předvedla jsou žvásty z červené knihovny a neříkejte tady nic o milující mženě, protože tohle je absolutně blbej kalkul a blbost z její strany, pro kterou se bude zase někdy soudit a bude to hnát nevím až kam. Je to hloupé a myslím, že politicky vykalkulované a ani moc sexy to není...
17. 07. 2009 | 00:40

Suchec napsal(a):

Kormoran:
Já se praj ednou v životě, a když jsem viděl, co mohu jednou ranou způsobit, kondice nemaje, raději se do těchto věcí nepletu.

Ono, když do někoho pořád řežete, může se Vám stát, že se pak divíte.
Znám, byť i občas na toto zapomínám.
Ale pak si asi zasloužím pojeb.

Ale stejně, co bychom bez těch ženskejch byli.
Dopisy jsem spálil, ale ta hlava si to pořád , i po těch letech , pamatuje.
17. 07. 2009 | 00:42

Martin napsal(a):

Bobe prectete si prvni prispevek Lexe, jak vidim je tu par tech kterym doslo o co jde. A jinak vsem tem co posuzuji lidske vztahy podle novin nebo modnich zurnalu se smeju jako zakomplexovanym ubozakum. Ale priznavam se, je mi jich i trochu lito, protoze nikdy nepochopi o cem prave skutecny vztah muze byt.
17. 07. 2009 | 00:42

ali napsal(a):

Martine, nelze srovnávat pořád kena a barbie, jsou normální lidi s normálním vzhledem a chováním...což Paroubek není. Nicméně jte mi neodpověděl na otázku :o)))
17. 07. 2009 | 00:42

Carlos V. napsal(a):

Vas blog zpusobil revoluci.

Zeny se odvratily od svych manzelu, milenky od milnecu. Maji ted novy idol, velkeho Jirku.

Muzum to ale nevadi, zmenili orientaci a sami po Jirkovi touzi.

Svudne nahotinky na pracovich skrinkach byly strhany a vylepeny byly volebni plakaty CSSD, koupene za nekrestansky peniz na cernemtrhu.

Kolotoce neprijedou, protoze jejich majitele foti a nataci reklamy. Pry diky podobnosti s Idolem.

Vse krasne ma sva negativa. Jirka sam vse nestihne a tak Cesi patrne vymrou.

Proto prosim, nepublikujte svuj clanek v cizich jazycich.

P.S.
Dejte si pozor na Davida. Pry je vytizeny a zadany, ale on toho stiha fakt hodne a jednoho partnera navic by pry stihl
17. 07. 2009 | 00:43

Martin napsal(a):

Ali, ja si vztahy podle popisu novinaru nevybiram vy ano ? Jestli nechapete ze jsem vam uz davno odpovedel, tak je to dost smutne. A jeste smutnejsi bude kdyz vy si vztahy vytvarite podle toho co vam kdo napovida a danou osobu pri tom osobne vubec nepoznate.
17. 07. 2009 | 00:44

Mandel napsal(a):

blue ray: 1000 prispevku, nikdo to necte, ani ja ne. Precetl jsem si pouze par, ale chtel jsem, aby si toho nekdo vsiml a treba si neco uvedomil.
Ty sis toho vsiml, tveho prispevku si lide nevsimnou, pokud to nebudou lide, co nemaji, co delat.
btw: jsem rad, ze tve jasnozrive schopnosti me uplne odhadli. Jo a nerozbrec se u toho. :-) Doufam, ze tady kazdymu rikas, kdo mluvi vulgarne, ze je to hlupak.
17. 07. 2009 | 00:44

Carlos V. napsal(a):

Blue Jay:

Jedna je manzelkou, dalsi mela byt mistopredsedkyni a dalsi lidrem kandidatky.

Co mate proti Jirkovym kadidatkam ? Prece nechcete rici, ze CSSD je Jirkuv nevestinec ?
17. 07. 2009 | 00:46

Suchec napsal(a):

Moucha:
Přání otcem myšlenky. Ale uvidíme po volbách, že?

Zajíci se taky počítají až po... volbách.
A kdo bude výmluvnější, tak to vyhraje. Program? Ten nikdo nečte.
Pardon, skoro nikdo.
Tady vládne Blesk, MFD a AHA.
17. 07. 2009 | 00:46

Suchec napsal(a):

Carlos V:

Víte, milenky se "přihodí". Ale milenka, jako místopředsedkyně parlamentu?

Hmm, to je teda síla.

V zrcadle 2,5 leté ochranky pro bejvalku a přeběhlíka.

Ale to je prý košér.
17. 07. 2009 | 00:48

ali napsal(a):

Martine neodpověděl...mele pořád jednu písničku o nevybíravosti, barbie, vybíravosti, kenovi, novinářích...ale jasnou odpověď na to, jestli byste jako ženská chtěl Paroubka, ne. Jako buzík? Taky nic. Takže nemluvte o odpovědi...sorry :o)
17. 07. 2009 | 00:49

blue jay napsal(a):

Mandelinko,
Tak me necti a hlavne nepocitej. Jeste z toho dostanes vylet do totality. Ale tam by se ti asi libilo.
17. 07. 2009 | 00:49

bob napsal(a):

Martine, vy své vztahy taháte po novinách a po soudech, to snad ne...? A koho zajímá vztah Paroubka, který se vykašlal na svou první ženu a jeho tlumočnice, která ho uhnala? A předtím radil Topolánkovi aby si udělal doma pořádek. Je to lhář a podvodník, který tohle využívá pro své ačistě své potřeby. Martine, chcete li být politikem začněte prát své domácí prádlo zde na blogu, jako Paroubkovi. Myslím, že dopadnete přesně takhle jako oni. Já politikem být nechci a proto to prádlo peru zásadně doma. Uvažujte, že zde nejde o lásku, vztah, těhotemství, tady jde o kalkul, politický kalkul. To jenom vy Martine jste ten najivka najivní a věří Petrušce a Jiříčkovi, že jsou to dvě hrdličky. Tak věřte ...
17. 07. 2009 | 00:50

Carlos V. napsal(a):

Suchec : Jirka s Mirkem jedna svoloc jsou.

Jeden na prebehlikovi ochranku, druhej korytko u VZP.
17. 07. 2009 | 00:50

Kormoran napsal(a):

Suchec a vite jak se pozna , ze jsou lidi totalne pr...?
Kdyz uz ztraci i smysl pro humor!!!!))))
17. 07. 2009 | 00:51

Martin napsal(a):

Ali, jestli nedokazete pochopit, ze ja si lidi podle popisu z novin nevybiram a vybirat nebudu, tak je to nepredstavitelne smutne. Proc vy si dokazete vybirat lidi podle toho jak o nich nekdo pise, nepripadate si v zivote ochuzeny kdyz vam nejde o osobni zkusenost ? A to ze si je vybirate takto sam potvrzujete tim, ze nechapete, ze jsem vam davno odpovedel. Mate, pokud vubec, asi velmi smutny vztah. A az vam nekdo rekne ze je spatny tak ho zrusite, protoze dulezite je co rika nekdo jiny :)
17. 07. 2009 | 00:51

Martin napsal(a):

Bobe to co pisete je velmi ubohe, jestli si myslite ze ve vztazich lidi existuje pouze jeden na cely zivot tak jste bud ortodoxni krestan nebo dite. A pokud za vsim umite zahlednout jen kalkul tak mate jen vyprany mozek novinari.
17. 07. 2009 | 00:53

blue jay napsal(a):

Suchare
Ty povazujes blog Petry co si vzala Paroubka za inteligentni?
17. 07. 2009 | 00:53

Suchec napsal(a):

Matyáš:

Taky Vás mám rád. LoL

Netřepete stupidity, nemusím souhlasit, ale není člověk ten, by se zalíbil všem, že?

Sháním spolehlivý kontakt v Shenzou. Pot. dobrý kšeft. Kdyby náhodou někdo.
17. 07. 2009 | 00:54

Carlos V. napsal(a):

Martin :
Chcete snad rici, ze mate pi Petrou osobni zkusenost ?
17. 07. 2009 | 00:54

Martin napsal(a):

Carlosi velmi slaboduche.
17. 07. 2009 | 00:55

mjb napsal(a):

Jo, podívejte se napřed hoši a holky co vy máte doma. Zhodnoťte a potom,kecejte. Má zásada je: Čím větší moralista , tím větší prase. Ahöj!
17. 07. 2009 | 00:55

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Hloupý text se téměř bleskově vyšvihnul na první místo ve čtenosti. Kalkul, byl-li, že hloupost přitahuje masy, vyšel. Druhý kalkul, že to přinese užitek manželům P. potažmo ČSSD je ve hvězdách. V konečném důsledku i to je možné. Jisté je, že tento pokleslý způsob agitace jenom znovu dosvědčil notoricky známou vyprázdněnost a bídu české politiky a českých politiků.
17. 07. 2009 | 00:56

ali napsal(a):

Martin no comment...jděte do politiky, Paroubek vás rád přijme. Na otázky zásadně neodpovídáte jasně, jen melete svou píseň. Možná je to tím, že čtete to bílý mezi černým a nevíte, která bije...
17. 07. 2009 | 00:56

Martin napsal(a):

Ali kdyz po mne chcete odpoved tak to znamena ze vy sam jste si ji dal a protoze novinari neco napsali tak vy si podle toho dokazete rici jestli s tim clovekem muzete byt. Opravdu vam pripada takovy zpusob vyberu partnera spravny ?
17. 07. 2009 | 00:57

Suchec napsal(a):

Kormorán:
A proč ne. Když si to někdo myslí, vyvracet mu to nebudu.

Carlos V:
No a kdopak je to v té VZP? Nesleduji vše, ale Jirkův favorit ve vedení VZP?
To by mne zajímalo.
17. 07. 2009 | 00:58

Carlos V. napsal(a):

Martin:
tak jinak - rozohnujete se, kdyz nekdo o nekom pise pouze na zaklade znalosti z novin apod.

Pisteto o tom vztahu tak, jako ze Vy vite vic.

Tak vypravejte.
17. 07. 2009 | 00:58

Suchec napsal(a):

ZM:
A vidíte Matyáši. Pro Vás to bylo jako mucholapka.

(A nekecej kemo, že ne)
17. 07. 2009 | 00:59

blue jay napsal(a):

Otazka Martine,
Chtel by jste aby vase manzelka behala po Vaclavaku a nahlas rvala ze mate sexy mozek? A pak by knucela ze si z ni media delaji srandu? Pocitam ze mate inteligentni manzelku a ze neco jako Petra Paroubkova nedela.
17. 07. 2009 | 00:59

Carlos V. napsal(a):

Suchec :
Kott
17. 07. 2009 | 01:00

Martin napsal(a):

Carlosi a zvladate umeni cist ? Ja pisu o tom, ze nehodlam si partnera vybirat podle toho co o nem pisou novinari. Nehodlam podle toho co nekde pisou novinari posuzovat lidske vztahy. Vidite sam ze je to neco jineho nez pisete vy, takze hola hola prvni trida vola a slabikar take.
17. 07. 2009 | 01:00

bob napsal(a):

Teda Nartine, teď jste mne dostel, to myslím vážně. Vždyť vy ani nevíte, co vlastně chcete a co cítíte, protože vy jste úplně mimo. Vaše hodnoty jsou pěkně pokřivené, vy tady radíte, brojíte a pak se divíte, že někdo chce trvalý vztah z lásky? To snad ne, vaše ubohodt je tak ubohá, že Ken a ta blbá blondýna mají toho více v hlavě než vy. To jste mne teda skutečně dostal. Jenom žvásty a žvásty, a kde nic tu nic. To jste Martine vy, vy máte hlavu vymytou, ale nevím kým, myslím, že tím Paroubkem...
17. 07. 2009 | 01:00

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Suchec:
Omyl. Na mnohých jiných blozích jsem aktívnější. Nepoužívám však více nicků jako některé zdejší fanynky.
17. 07. 2009 | 01:03

Martin napsal(a):

Bobe vidim ze nechpavost je vase hlavni vlastnost :) Lide se meni vztahy se take meni a lide jsou ruzni. Neni jedna sablona kterou urcujete vy a ktera rika co je spravne.
17. 07. 2009 | 01:03

dobrota napsal(a):

Vážená paní Paroubková.
Upřímně vám přeji toho pozorného manžela a nastávajícího otce vaeho dítěte, ale vůbec vám nezávidím toho arogantního politika, co máte doma.
17. 07. 2009 | 01:03

blue jay napsal(a):

Mas to marne Suchare,
Paroubkova sama priznala ze je infantilni. S tim se snad neda polemizovat. Jeji "essay" to potvrzuje. Nevim o co ti jde Suchare. Neco ti nedochazi?
17. 07. 2009 | 01:04

Matěj Kopecký napsal(a):

Vážení, tolik srandy zde už dlouho nebylo. Díky správci blogu, je tu dnes hodně veselo. Je tak dále vážení, dejte nám více takové duševní potravy a uvidíte, co jste zaseli a hlavně co sklidíte.
17. 07. 2009 | 01:05

ali napsal(a):

Martin - co novináři napsali? Konkrétně? A způsob jaký si vybrala Paroubková II je její věc a považuje ho za správný, tak co pořád blouzníte? A neodpověděl jste...vaše řeči nejsou odpovědí. To, pokud někdo jiný čte, pochopí taky, jen vy sám se máte za chytrého a druhé za hloupé :o))))..pokud jasně neodpovíte, nemá smysl dál komunikovat :o))))
17. 07. 2009 | 01:06

Martin napsal(a):

Ali podle ceho si mam vybrat jestli by mne paroubek zajimal kdyz ho neznam osobne. Vy jste si na tuto otzku odpovedel tak mne zajima podle ceho jste si vybral, kolik hodin jste s nim osobne prozil ze jste dokazal vydat verdikt ? To ze jste ho vydal dokazuje vase otazka.
17. 07. 2009 | 01:09

bob napsal(a):

Martine, já nic neurčuji, ale vaše vehemence a ochrana něčeho, co pak bortíte je směšná a naivní. To vy zde každého urážite, že má vymytou hlavu a že vše hodnotí přes noviny a novináře, čtěte dobře, co píšete, to je sranda číst a jak se rozčilujete, to přímo dětinské a pak napíšete o manželství, že se lidé mění, že vztahy nemusí být trvalé atd. To jste zásadovej, tak to těžko Martine, vy jste jenom hlásná trouba něčeho a ani sám nevíte čeho. Přečtěte si vše, co jste napsal. To jsou pro mne teď jenom žvásty, ale to jsem vám už jednou napsal, ať se neopakuji. Na rozdíl, od od vás vím, co píši.
17. 07. 2009 | 01:10

Kormoran napsal(a):

Zbynek Matyas 00.56 Vidim to taky tak podobne.
17. 07. 2009 | 01:10

blue jay napsal(a):

Martine,
Proc bych se lepil na neco tak ohavneho jako ty? To se radsi nalepim na papalase roku. Ten ma aspon hezke saty a 4 kilove knihy. Ale na autogramiadu bych bejt tebou nesel. Jde tam o zivot.
17. 07. 2009 | 01:11

Carlos V. napsal(a):

A kolik hodin jste s Paroubkem prozil Vy, Martine ?
17. 07. 2009 | 01:11

Martin napsal(a):

Bobe, ja za vasi nechapavost vubec nemuzu, holt komu neni shury dano :) Dokazete pochopit, ze neposuzuji vztahy podle medialniho obrazu. Dokazete pochopit, ze uznavam pravo lidi si vybrat partnera. Dokazete pochopit ze proste lide se z vekem mohou zmenit a si napriklad nerozumet. Asi ne proto tak ublizene ted pisete.
17. 07. 2009 | 01:13

ali napsal(a):

Martin, aha, takže když ho neznám osobně, nemohu, dle vás, vydat vedikt? :o)))))
17. 07. 2009 | 01:13

Suchec napsal(a):

Carlos V:
A co to zkusit jinak.

Hele, Charlie. Můžu mít otázku?

Co je v tomto státě největší průser?

Jsme schopni definovat, kde vznikl, a jak ho řešit?

Je zloděj krytý vládní stranou lepší, než ten, nekrytý?

Je devótnost vůči jedné mocnosti, nahrazená devótností k té druhé lepší, nebo horší?

Necítíš se tak trochu bezmocný, a o to více nasraný, když vidíš, jak nýmand díky papínkovi, či kamarádovi Tě odírá, jak jen může?
K čemu je Ti, že můžeš nahlas nadávat, když Tě stejně nikdo neposlouchá? Ani nevyslyší.

Tedy , pokud nemáš alespoň 50 mega v kešeni.
17. 07. 2009 | 01:13

Martin napsal(a):

Carlosi, zase vas odkazu na slabikar. Prvni veta toho co jsem naposled alimu napsal to totiz rika :) ale bohuzel neumite cist tak jste to nepochopil. :)
17. 07. 2009 | 01:14

Carlos V. napsal(a):

Domnivam se, ye prispevek od blue jay 01:11:34 by mel byt smazana z duvodu perverznosti.
17. 07. 2009 | 01:14

bob napsal(a):

Vidím Martine, že ne jenom já, ale i ostatní pochopili, že jste pěknej kecal...
17. 07. 2009 | 01:14

Martin napsal(a):

Ali ja nemohu to ze vy muzete svedci spatne o vas ne o mne. Ja si lidi podle toho jak kdo pise nevybiram ani podle toho jake maji kvadro nebo pupek.
17. 07. 2009 | 01:15

ali napsal(a):

Martin - Petra si vybrala Paroubka bez novin, letíce na takový papírky, co platidlem se zovou :o)
howgh....
17. 07. 2009 | 01:16

Martin napsal(a):

Bobe to ze s vami mentalne sprizneni kteri lidske vztahy hodnoti podle novin souzni dokazuje jen to ze mam pravdu :)
17. 07. 2009 | 01:16

Markéta napsal(a):

Paní Petro, bylo to výborné a pište víc, už dlouho jsem se tak nezasmála. Ta vaše dizertačka bude taky taková legrace? To už je na čase pustit se do pamětí, šly by na dračku. Taky bych si přála vidět toho vašeho Čestmíra v letu, nemohl by to někdy předvést i pro nás, obyčejné daňové poplatníky, prosím, prosím.
17. 07. 2009 | 01:16

Martin napsal(a):

Jiste ali vy to skvele vite vy totiz umite cist myslenky :) Vystavuji vas nekde v zoo at se na vas pujdu kouknout ?
17. 07. 2009 | 01:17

Suchec napsal(a):

Carlos:
Tady je všechno nějak vyhrocenější. U škopku bychom asi byli daleko vstřícnější. Ta anonymita "osvobozuje", některé až moc.

Jenže jak skloubit vodu a oheň?

A stejně nejhorší ze všeho jsou trpaslíci....
17. 07. 2009 | 01:17

Carlos V. napsal(a):

Martin, slabikar jsem zvladnul uz vcera, a ten Vas nechci, je stejne osoupanej.

Co na nam o J+P povidate, kdyz je teda neznate ? I kdyz, Petru jste nevyloucil ....

Co vy vite, jak dlouho jsem stravil z nekzm z nich ?
17. 07. 2009 | 01:17

Kormoran napsal(a):

Pane Martine moje babicka rikavala , kdyz nestaci rozum , nastupuje cit a srdce , tudiz poznat cloveka neni az tak slozite!
Paroubka neznam tez osobne a o to ani nestojim , staci mi jeho dikce, pooozy , mimika.... To jen pro priklad.
17. 07. 2009 | 01:18

ali napsal(a):

Martin prosím o přeložení do češtiny tuto větu: ja nemohu to ze vy muzete svedci spatne o vas ne o mne...děkuji a končím s vámi, přiznávám, že jste vyhrál, bo jste blbější :o)))
17. 07. 2009 | 01:19

blue jay napsal(a):

to Carlos V,

Martin Paroubka videl v televizi a okamzite se do nej zamiloval. Pripadal mu sexy. Hlavne kdyz mu Benito Paroubek sliboval ze se i bez prace kazdy Martin bude mit lip. A Martin pochopil koho ma volit.
17. 07. 2009 | 01:19

bob napsal(a):

Martine, vy pravdu máte, ale tu svou a nechte také ostatní, aby ji měli také, vy jste nepochopil o co zde jde. Dva tábory, vy, sám a ostatní... Chudáku, vy jste nepochopil ale vůbec nic, je mne vás skutečně líto, protože to, co obhajujete také sám svou protimluvou také ...
17. 07. 2009 | 01:19

Carlos V. napsal(a):

Suchec: kdo ti rekl, kolik mam v keseni ? :-)
17. 07. 2009 | 01:19

JOnas napsal(a):

MArtin: Je preci spravne byt spravnejsi nez spravnak... to zvladl snad jen Mirek Dusin. a ty martine, jenze Mirka neplatila CSSD aby vysedaval na chatu po nocich
17. 07. 2009 | 01:20

Kormoran napsal(a):

Proste na pul lopata a na pul vexlak....
17. 07. 2009 | 01:20

Martin napsal(a):

Kormorane staci vam to co vam novinari o nem predlozi :) Mne to nestaci proto jeho vztahy nesoudim a nedokazu rici jestli by mne jako kamarad (nejsem zena takze na vztah ani myslet nemuzu navic mam jiz svuj ktery mi novinari ci znami nedoporucili :)) zajimal. Jako politik je to prumer.
17. 07. 2009 | 01:20

Martin napsal(a):

Ali vypadlo mi "za" cili za to ze vy muzete to svedci atd. Inteligentnimu cloveku by to z kontextu doslo :) ale inteligenci od vas nezadam
17. 07. 2009 | 01:21

Martin napsal(a):

Carlosi ten slabikar se vam fakt hodi, pak se nebudete ptat na to co jsem jiz napsal a psat jine dalsi nesmysly o tom co jsem nenapsal :)
17. 07. 2009 | 01:22

Martin napsal(a):

Jonasi vite kdo pouzival argument o placenych agentech ohledne lidi s jinym nazorem ? Nerikaj vam jinak Kojzar ?
17. 07. 2009 | 01:23

Martin napsal(a):

Bobe vy take asi moc cist neumite je zde mnohem vice lidi co maji jiny nazor nez vy :) A vyborne to shrnul uz na zacatku lex. Ale zijte si v predstave ze vy jste nositel pravdy :)
17. 07. 2009 | 01:24

Kormoran napsal(a):

Martine hrozne se pletete , jelikoz neziji v CR , takze jsem rad ze si projedu obrazove zpravy a nektera vystoupeni i politiku , samozrejme ze mne zaujalo vystoupeni nekterych politiku a obraz o Paroubkovi jsem si vytvoril uz asi pred dvema lety!!!
17. 07. 2009 | 01:24

JOnas napsal(a):

NE... inteligence, kdo by ji chtel, ze MArtine. Hlasy CSSD sou stejne od tech nejvetsich buraku:D
17. 07. 2009 | 01:24

Martin napsal(a):

Kormorane vy jste si vytvoril o paroubkovi nazor jaky je v osobnich kontaktech na zaklade par sotu z televize a clanku z novin a nebo nazor o tom jaky je politik ?
17. 07. 2009 | 01:26

bob napsal(a):

Tak Martine, vy si ale skutečně protiřečíte každou svoji odpovědí. Je si přečtěte, co píšete, to je takovej ten kolovrátek..., já nic, já muzikant, spíše vlezdoprdelka. S vámi bych dvoudomek nechtěl mít, měl bych o sebe strach...
17. 07. 2009 | 01:26

Martin napsal(a):

Jonasi rozhodne ti co voli nejakou stranu jsou buraci a ti co voli nejakou jinou jsou inteligenti. A veri tomu ti nejinteligentnejsi co nemaj zadny komplexy :)
17. 07. 2009 | 01:27

blue jay napsal(a):

Ale zpatky k dame Paroubkove,

Je zamilovana a navic ma ukol z Lidoveho domu udelat z dabla andilka. Holka se snazi ale nak ji to nejde. Asi za tim bude ta pseudointeligence. Holt Petra nedostala plnou varku kdyz Buh rozdaval polivku.
17. 07. 2009 | 01:27

ali napsal(a):

Martine chraň Bůh inteligenci. Ale celou dobu si myslíte, že jsem chlap. To vám z kontextu nedošlo? :o)))) Ale hlavně, že jste inteligentní, to je na tom to krásné :o)....
už mě ale nebavíte
17. 07. 2009 | 01:27

Carlos V. napsal(a):

Martin: Diky za sverena moudra. Oceniju Vasi schopnost stat jak Arnold v Komandu proti presile a palit a palit...

Jen mi prosim vysvetlete, jak muzete nekoho hajit, kdyz ho osobne neznate ?

A jak muzete hanit me hlupaka, kdyz me znate jen z par prispevku...
17. 07. 2009 | 01:28

Martin napsal(a):

Bobe kdyz pisete ze si nekdo protireci tak byste to mel taky dolozit. Jinak je to jen bezobsaznej blabol :) A ja bych s vami dvojdomek taky nechtel ale to proto ze vas neznam :) Ale chapu vy z diskuse jiz jasne vite jaky kdo je clovek.
17. 07. 2009 | 01:28

JOnas napsal(a):

MArtine je to od tebe tak hezke, ze tady samojediny hajis tak propsoukany text jako je tenhle.. a jeste zasmradlejsi stranu, to ste tak zapaleny ze stihate byt u vsech .... nevim jak to nazvat.. blogovyh zaznamu? nebo jen nemate co delat?
17. 07. 2009 | 01:28

Zuzana napsal(a):

Jakou idylu asi prožívají zvířata, z kterých si kupujete kožešiny? Která žijí v miniaturních klecích, jsou z toho šílená až začnou poškozovat sama sebe nebo svoje mláďata. Viděla jste někdy lišku na farmě - v koncentráku? Asi ne, vy jen navštěvujete luxusní obchody a dopřáváte si in-zboží, abyste ukázala svůj společenský status? Hodnotu člověka ukazují jeho morální hodnoty a ne kožichy. Opravdové hodnoty Vy nemáte.
17. 07. 2009 | 01:29

bob napsal(a):

Jo a Martine, přečtěte si knížku od Ladislava Mňačka Jak chutná moc a pochopíte. Ona tá knížka je sice z roku 1968, ale hodí se jako ušita i na dnes. A vás jsem tam našel také...
17. 07. 2009 | 01:29

Martin napsal(a):

Ali ja nevim kdo jste jste nick na netu, jestli zena tak je mi lito ze si vybirate muze podle toho co o nem pisou v novinach :) Moc stastna budoucnost vas necekam.
17. 07. 2009 | 01:29

Martin napsal(a):

Carlosi vite az zvladnete slabikar tak vam dojde co tu pisu :)
17. 07. 2009 | 01:30

Martin napsal(a):

Bobe to je skvele par radku na internetu a uz znate druheho cloveka :) Tak to se nedivim ze i vam imponuje vyber vztahu od novinaru.
17. 07. 2009 | 01:31

blu jay napsal(a):

Martine
Ty me pripadas jako burak. O co tu vlastne bojujes? O co ti jde?
17. 07. 2009 | 01:31

JOnas napsal(a):

Martine nikdo nepouziva smajliky tak otresne jako ty... pripmina mi to zamrzly smich na rtech zombie ktera se zubi a snazi se rikat cha cha (predstavuji si tvou nadhernou dusi)
17. 07. 2009 | 01:31

ali napsal(a):

blue jay - Paroubková je zamilovaná...ale do koho, prosím? Láska je bestie, hluchá a slepá...co tedy vidí? Prosím o podrobný popis :o))))
17. 07. 2009 | 01:32

Martin napsal(a):

Jonasi diky ze jste mne poucil muzete mi dat vasi odbornou prirucku spravneho pouzivani smajliku :)
17. 07. 2009 | 01:32

JOnas napsal(a):

martine nejsi ty nejaky druh bota? opakujes se a tva trapnost me neprestava bavit:D:D:D
17. 07. 2009 | 01:33

Martin napsal(a):

Jonasi jiste jsem bot a zombie dohromady a taky martan a paroubek a paroubkuv poradce :) A ted tu prirucku na smajliky :)
17. 07. 2009 | 01:34

zzz napsal(a):

Brečím smíchy...
Petro, hlavně žádný stud a valte na nás další články. Pro okurkovou sezónu jste poklad.
17. 07. 2009 | 01:35

bob napsal(a):

Martine, co to blábolíte, doporučil jsem vám tam jednu super knihu a vy už zasw novináři, vy jste umíněnej jako ten Paroubek, který je pořád napadá, vy nečtete pořádně, co píši, vy jste už asi v limbu, běžte raději spát a snite o vašich dokonalých vztazích, kterí si vy sám vytvoříte na ztákladě vašeho úsudku a prověrky, čistě vy sám a nikdo jiný, tak se vám to libí, nebo ne...?
17. 07. 2009 | 01:35

Carlos V. napsal(a):

blue jay:
je to jednoduche, jen z dnesniho blogu :
Jirka :
- má spoustu krásných a milých vlastností.
- je nesmírně pozorný a galantní
- pořád se směje, vtipkuje a laškuje
- vypadá báječně
- první vstává, jde hned plavat a cvičit

Kdysi jsem neco podbneho cetl i o soudruhu Leninovi. Ale Bilak to nerikal, tak blby zas nebyl
17. 07. 2009 | 01:35

Martin napsal(a):

Bobe vy jste mne po par radcich diskuse nasel jiz v nejake knize. No ja vam prece pogratuloval jaky jste dokonaly koumak a fandim vasemu vyberu partneru podle novinarskych popisu :) To vam nestaci
17. 07. 2009 | 01:36

Martin napsal(a):

Jonasi jiste kupte si medvidka myvala :)
17. 07. 2009 | 01:36

bob napsal(a):

Martin je vážení magor, který se pořád opakuje. On snad ani neumí více slov, jeho slovní zásoba ja novináři, vymyté hlavy a partneři. Tak tomu říkám hurá ...
17. 07. 2009 | 01:38

Kormoran napsal(a):

Martine co mi zaujalo na Paroubkovi , jsou negativy typu zavisti a nenavisti , dale sliby a sliby ovsem hodne nizkeho pudu.
A nekonecne JA JA A JA.
Poradim Vam vezmete si batoh a jedte nekam do nejakeho demokratickeho statu a zijte tam rok , dva ,tri , pak pochopite sam , to jsou veci ktere se daji tezko vyjadrovat ....
17. 07. 2009 | 01:38

ali napsal(a):

Martine, naposled...nevybírám si muže z novin, mám jen jednoho a odporně bohatýho a tak to zůstane navždy, heč :o))))))). Ještě ke všemu je hezkej, milej, galantní, máme děti a dokonce i vnoučata a je mladší než Paroubek, nemá ani pupek, ani papalášký móresy, sportuje, miluje mě, je vtipný a co jsme vydělali, vydělali jsme si sami, nemuseli jsme okrádat stát a daňové poplatníky...blé :o)
17. 07. 2009 | 01:39

Martin napsal(a):

Bobe a co jste zde predvedl jako nemagor vy :) Pochlubte se :)
17. 07. 2009 | 01:40

Martin napsal(a):

Ali jak to ze si nevybirate muze z novin ? Vzdyt podle novin jste jasne definovala kdo by nemohl byt vasim partnerem a pri tom ho ani neznate. Jinak preji vam hodne stesti v disneylandu jen pozor az bude mit vas muz pupek tak ho odmrstete prece by se to v novinach zdalo osklivy. :)
17. 07. 2009 | 01:41

JOnas napsal(a):

Ano MArtine. HA HA HA (smich) a ted mi vysvetli co te vede k tomu reagovat na kazdy prispevek k clanku Petry Paroubkove.. opravdu me to zajima, velmi obdivuji tvoji odhodlanost za kazdou vetu dat smajlik a tvarit se jako nejvetsi joker. Kdyby sis radsi dal jointa a dokazal nahlidnout jaky opicak vlastne si--. howgh--
17. 07. 2009 | 01:41

blue jay napsal(a):

ali
ja bych rekl ze Petra ma priority.
1) Postaveni ve spolecnosti
2) Bamkovni ucet

Zalezi jak dopadnou volby. Rekl bych ze to v zivote blondynky Petry bude hrat obrovskou ulohu. Pokud Jirka zustane jako kul v plote, tak ocekavam ze ho Petra uz nebude povazovat za nezneho a galantniho. Najde si nekoho mladsiho a stihlejsiho.
17. 07. 2009 | 01:41

JOnas napsal(a):

je preci spravne psoukat kdyz me napadne
17. 07. 2009 | 01:43

Martin napsal(a):

Kormorane vy popisujete to co je praci politika. Zavist a nenavist predstavuji v nejaky forme pro svy volice uplne vsechny strany a jejich predstavitele. Paroubek se v tom nijak nelisi a jinak to jajinkovstvi to taky neni nejaky extrem projdete si co vsechno dokazal topolanek nebo klaus a nebo jiny jmeno :) To dela vetsina lidru jen se o tom tolik nepise. Paroubek je jen prumerny politik a minimalni vizionar. Ti ale u nas stejne nejsou. A v zahranici jsem zil dost dlouho takze mam s cim porovnavat :)
17. 07. 2009 | 01:44

JOnas napsal(a):

je preci spravne byt spravny a myslet to uprimne
17. 07. 2009 | 01:44

Martin napsal(a):

Jonasi kdybys umel cist tak by ti doslo ze nereaguju na kazdy prispevek :) Reaguju jen na lidi co se sami ozvali :) Ale schopnost cteni od tebe nevyzaduji ono po huleni to uz moc nejde.
17. 07. 2009 | 01:45

Carlos V. napsal(a):

Who is who... obzvlast posledni Martin je skvelej intos
Re: A že tak najednou!

Hmm a jak to vis ze se kockovi kamaradili jen s paroubkem, tenhle kocka napriklad pred nedavnem dostal od Langera zakazku. Nebude to tak, ze novinari nechteli informovat o tom ze kockovi jsou normalni lide a v rodine povinne nevoli vsichni jednu stranu ?

Re: jak odeesesaci najednou prskaj :)

o jiste, kdyz nekdo se nadrazuje tak jako vy tak musi trpet desnejma komplexama. ale neni to nic divneho, pravicovi volici jsou mene vzdelani viz vysledky poslednich krajskych a senatnich voleb

Autor: Martin IP: 89.176.113.xxx Datum: 03.04.2009 02:08

rozhodujete o tom co je zajmem zeme jako celku ? a co kdyz ja budu tvrdit ze zajmem zeme jako celku je aby tato padla vlada zmizela ?

Jeho holka Talmanka mu nepomohla ?

stacilo brnknout ickovi, i kdyz ted ma novyho korena, takze na staryho frajera asi prdi. uvidime s kym bude po dalsich volbach
17. 07. 2009 | 01:46

JOnas napsal(a):

je preci spravne hodit vejcem na politika, ktery ma vice spolecneho se simpanzem nez s homo sapiens sapiens.. btw sem zhulenej dost neboj
17. 07. 2009 | 01:46

Martin napsal(a):

Jonasi to vidim proto te nijak neberu :)
17. 07. 2009 | 01:48

ali napsal(a):

sakra teď mi pod noční košili vletěl lišaj smrtihlav!!!! Toho už jsem léééta neviděla, je krásnej..
17. 07. 2009 | 01:50

blue jay napsal(a):

Martine?
Kde a jak dlouho jsi v tom zahranici zil? Bylo to na vychod od CR?
17. 07. 2009 | 01:50

Vargas napsal(a):

No teda..myslel jsem si,že jseš chytřejší...to je jako slohový úkol žáká základní školy
17. 07. 2009 | 01:52

Jan Vaculík napsal(a):

Pane Stejskale,
před dvěma dny jste odstřihnul bigjirku - bylo to kvůli tomu, že v diskusi pod Pehem řekl Lukáši Bušinovi, že je moron.
Dvy dny o tom přemýšlím a váhám, na čí straně asi je pravda. Chápu-li označení moron jako nadávku, tak je to podle mě docela roztomilá nadávka.
Teď jsem se ovšem podíval na příspěvek Lukáše Bušiny (23:42) a musím konstatovat, že to nadávka nebyla; byla to diagnóza.

Proto jsem Vás chtěl požádat, jestli byste nemohl přehmat napravit a bigjirku opět vpustit do tohoto prostoru.
17. 07. 2009 | 01:52

ali napsal(a):

JOnas - a) b) c) d) je správně...mám za jedna?
17. 07. 2009 | 01:53

Carlos V. napsal(a):

Jonas :
A - ne, Martin je intos
B - ne, on to dela z predvedceni
C - ne, normalni clovek nezvladne co Martin
D - je spravne !
17. 07. 2009 | 01:54

blue jay napsal(a):

Carlosi V
Martin je OK. Je nocni smena z Lidoveho domu. Ale se trosku flaka. Takovej Suchec je udernik. 128 %! Ale on pracuje jen pres den.
17. 07. 2009 | 01:55

Carlos V. napsal(a):

Martine, soude podle Vasich prispevku na jinych serverech, kde neobahujejete Vztah, ale proste kopene za socany, jste proste socan.

Jen tady se tvarite jako nezavisly moralista.

No proste socan.
17. 07. 2009 | 01:57

ali napsal(a):

Carlos V. :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))tak na to si namažu chleba se škvarkama
17. 07. 2009 | 01:57

JOnas napsal(a):

sem s vama ali a carlosi, vytvorime triumvirat? nesnasim typy jko je martin at uz je kymkoliv kdykoliv a kdekoliv.
MArtin: za cloveka na internetu mluvi pouze jeho vlastorucne vytukana slova. Proto si to vsechno a jeste mnohem vic samozrejme:)
17. 07. 2009 | 01:58

Martin napsal(a):

Carlosi rozhodne jsem strasnej socan :) A jeste jim maly deti jestli jste si ale drobecku neviml tak jsem nekopal za socany ale proti ods :) Jinak je fakt ze socani mi nevadi stejne jako par dalsich stran z vyjimkou modrejch a rudejch bolseviku :)
17. 07. 2009 | 01:59

Martin napsal(a):

Jiste jonasi nesnasej si lidi podle vytukanejch vet na internetu :) To budes veeelky hosik :)
17. 07. 2009 | 02:00

ali napsal(a):

jonas - jasně...martin má asi zkreslenej svět a neměl lehký dětství..možná se teď řítí do dědství a tak má depky
p.s. ten chleba je super a škvarky lehce pomázlý hořčicí
17. 07. 2009 | 02:01

Martin napsal(a):

Ja chudacek maly :) Takovejch specialistu od cteni myslenek se tu seslo, takovejch odborniku co po par radkach uz znaj cloveka a jsou stlasne dospeli a hitri :)
17. 07. 2009 | 02:03

Carlos V. napsal(a):

Martin : viz treba :
http://209.85.135.132/searc...

snad to funguje.
17. 07. 2009 | 02:03

ali napsal(a):

hitri? myslels chytří? hitri...to je hezký slovo
17. 07. 2009 | 02:04

Martin napsal(a):

ne ali u vas plati sluvko hitri :)
17. 07. 2009 | 02:06

ali napsal(a):

a stlasne? myslels strašně? hele martine, už šišláš, nebo se ti sekla klávesnice...vodpoj to, propláchni sprchou, hoď do mikrovlnky a následně promaž olejem, slunečnicovým
17. 07. 2009 | 02:07

Martin napsal(a):

ne ali veka psychoanalyticko vlacim se do detstvi a povidam si na tvy urovni :)
17. 07. 2009 | 02:08

blue jay napsal(a):

Jane Vaculiku,
Kdyby se bigjirka chtel vratit tak to urcite udelal. Ja byl zabanovan Stejskalem uz nekolikrat. Ja bych bigjirkovi doporucil at spolkne tu horkou pilulku od ucednika Stejskala ( myslim ze ho zabanoval ten chlapec Mihukcuk ci jak se ten ucednik jmenuje) a vratit se. Se uvidi. Ja bych ho tu vital.
17. 07. 2009 | 02:10

Veronika Vendllová napsal(a):

Já tedy smekám, protože kdybych tohle napslala já, tak to tedy takovu obrovsou čtenost a množství komentářů nemá. Ale možná bych si od Petry Paroubkové mohla půjčit název dlogu a přidat č. 2 a třeba by se to chytlo. Mám strašnou chť napsat antiódu, na nejmenovaného a vymyšleného manžela.

Zkrátla vážení, mě to inspirovalo minimálně k tomu, abych porovnala, zda mám stejně dobrého "kvalitního" manžela, nebo dokonce ještě lepšího. Můžete hádat... :)))
17. 07. 2009 | 02:11

JOnas napsal(a):

martine moc me to mrzi ale uz si s tebou nebudu psat, zitra si ale vyrobim tvou voodoo panenku a popisu ji tvejma komentama. Kazdej den do ni zabodnu spendlik a budu sledovat jestli tu furt budes psat svy nazory, ktere jsou svou kvalitou jeste trochu pod urovni blogu Péti PAroubkove, jakkoli je toto nemozne. Dobrou noc a oplzle sny o Jirkovi ty bejku
17. 07. 2009 | 02:13

Martin napsal(a):

Jonasi a doporucuji jeste abys si omyl pred spanim prirozeni mokrou vodou a zitra se nezhulen podival na ty zvasty cos vyplodil :) Jinak dobrou noc. :) Jo a zitra mi posli tu prirucku spravnyho pouzivani smajliku. :)))

:0)
17. 07. 2009 | 02:15

Frante napsal(a):

Petro, přeji Vám ten krásný vztah. Na Vás jistě dá, mohla byste ho prosím přesvědčit aby odešel z politiky a zůstal jenom s Vámi? Hodně byste národu pomohla. Předem děkuji
17. 07. 2009 | 02:16

ali napsal(a):

martin - no, tak to jsi lepší frajer, tobě se vyrovnat nemůžu a nemůžu...ach jo, to je prekérka
Veroniko Vendlová, zkus to, prosím, ať to dostane šťávu :o)
17. 07. 2009 | 02:16

Carlos V. napsal(a):

Martin : drive IP 86.49.65.229 ?
17. 07. 2009 | 02:19

Martin napsal(a):

Ali jako udajna nezna zena stastna z muzem bez pupku, nutno zduraznit to je preci felmi tulesite, se nemusis starat o to jestli jsi lepsi nebo horsi frajer. fid dlopecku ? :)
17. 07. 2009 | 02:20

Martin napsal(a):

Carlosi nudaaa :) a ted jeste prozkoumej muj tridni puvod :)
17. 07. 2009 | 02:21

blue jay napsal(a):

Veroniko,
Asi to bude tim ze Petra co si vzala Paroubka je vice popularni nez vy. Staci dat spickovemu politiku a mate to same. Zenam jako je Petra se na zapade rika gold diggers. Nebudte jako ona. Uchovejte si svou integritu.
17. 07. 2009 | 02:21

Carlos V. napsal(a):

to Veronika Vendlova : nejsem zenou, ale kdybych byl, po precteni clanku bych touzil ziskat si srdce pana Paroubka pro sebe.

Jaky je zensky Vas pohled ?
17. 07. 2009 | 02:22

Carlos V. napsal(a):

Martin:

Ten me nezajima, cisla kreditek jsou lepsi ;-0
17. 07. 2009 | 02:23

Martin napsal(a):

Carlosi vubec se nedivim tvym zajmum :)
17. 07. 2009 | 02:24

ali napsal(a):

martine jsi půvab sám, ani netušíš ;o)...jdu spát, za chvíli vstávám, takže si povídej dál a buď s druhými i ty felmi tulezity, dlobecku, fid?!
17. 07. 2009 | 02:24

Martin napsal(a):

Tak hajej ali hajej jen at ti musicek to lana nestloustne to by ses musela s nim lozejit, to je pleci tulezite :)
17. 07. 2009 | 02:25

ali napsal(a):

kluci čau a dobrou..
p.s. Carlos V. náš pohled na Paroubka? Si děláš prču, ne? Ten jednou bude v učebnicích sexuality jako odpuzující typ mužského pokolení...ale to už jsem psala včeraaaa...čus
17. 07. 2009 | 02:28

ali napsal(a):

martine, ty mně taky, chlape...
17. 07. 2009 | 02:29

Martin napsal(a):

Ali diky za nabidku ale nech si to pro netucnyho manzilka :)
17. 07. 2009 | 02:33

antiprďoch napsal(a):

che che che
17. 07. 2009 | 03:04

John Cuckoo napsal(a):

Co mate porad s tim Paroubkem, az slehne bude to docela peknej chlapik
17. 07. 2009 | 03:28

julinka napsal(a):

Pamatuji si, ze ve veku ...nactiletych divek, jsme houfne cetli "Ircin romanek".
Sexy Petrusa se dusevne nedostala dal. Zamrzla.
A co se tyce jejiho vzdelani? Kazdy skolak ukoncivsi zakladni vzdelani v cizine, hovori bezne 3mi jazyky. Takze i zde nam Petka zamrzla.
A co se tyce mimca? Pry v tom jedou extra gule. Ale to jsou asi jen pomluvy.
17. 07. 2009 | 03:52

Inka napsal(a):

Vlastence je to opravdu tezko pochopitelny, ale jak je videt, najdou se paskrivci. Podivej se na Martina, ten tady dneska bojoval 16hodin, ten by za paroubka a paroubkovou polozil i zivot.
17. 07. 2009 | 03:55

Kormoran napsal(a):

.. Co pak asi dela pani Olga Zubova?))))))))))
17. 07. 2009 | 04:17

Kormoran napsal(a):

To ceskovychodni "tykadlo"?))))
17. 07. 2009 | 04:20

Kaca napsal(a):

Petrusko....a prectes si obcas i reakce na ty tve blaboly?:-))....nebo Jirka treba......
17. 07. 2009 | 04:48

Dan K. napsal(a):

Znám spoustu takových milých lidí a věřím, že i pán Paroubek mezi ně patří a že by v osobním kontaktu zapůsobil. Střez se však dáti jakémukoliv volovi funkci. Promění se v jeden velký imperativ, zosobnění opaku sebe sama. Milá Petro, lásku všem přeju, sám sobě Vašeho manžela ve vrcholné politice nikoliv.
17. 07. 2009 | 05:20

Lena napsal(a):

Je smutné, jakou pozornost vyvolávají dílka person, které ve skutečnosti nemají co říct. Zatímco zůstává zcela nepovšimnut výsledek mimořádného úsilí, odvahy a odbornosti, který má letos kulaté výročí: přistání člověka na Měsíci.
Zvlášť když na programu Apollo spolupracovali i lidi s kořeny v Čechách.
17. 07. 2009 | 05:30

TomasK napsal(a):

Jj kde kdo ma sveho boha :-D
17. 07. 2009 | 05:31

Nevermind napsal(a):

Tak to je síla! :-( To snad ani Marta Gottwaldová nebyla tak devótní.
17. 07. 2009 | 05:43

Temelín napsal(a):

Nechutný plagiát.

Tohle už popsala jinými slovy jistá Zuzana Paroubková. Buď by ji měla žalovat z plagiátorství, nebo by měly založit klub. A nebo nejdřív počkají na to, až napíše nějaká třetí žena svojí ódu?

Slyším to jako dnes: Znám svého Jiřího jako charakterního muže...
17. 07. 2009 | 05:55

Veselý napsal(a):

příběhům od Paroubkové chybí napětí,
stačí doplnit,a to pravdivě,a pak je to ono...
...Můj muž je nesmírně pozorný a galantní,nebudí mne v noci, když chodí na velkou na WC a úporně si nacvičuje proslovy na budoucího prezidenta,já hraji ,že spím a s láskou mu naslouchám...
...Já jsem, se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací na téma "Miluj Putina a Paroubka"...
17. 07. 2009 | 05:56

Dzin napsal(a):

Tak,Oda splnila co měla,ať už to psala Paroubkojc kněžna nebo ne,výsledek je kvalitní.Tolik příspěvků značí o zajímavosti pro čtenáře.Jen nějak netuším co nám to jako informace přinese do našich civilních životů.Holt "koho chleba jíš,toho píseň zpívej",Aktuálně.cz má asi oranžovej chleba.A k tomu vyjadřování se,jestliže to paní Petra nastřelila na net,tak je asi pochopitelná reakce ať taková či maková od uživatelů.Nebejt těch,co na ty vaše články reagují,tak jste na pracáku hlupáci,pasovali jste se do role cenzorských bohů a to se panečku zvedá sebevědomí,když to jinde nejde,co ?
17. 07. 2009 | 06:19

jirka13 napsal(a):

Blondýnka !!!
17. 07. 2009 | 06:25

baff napsal(a):

To je jedu na jeden článek.
17. 07. 2009 | 06:29

baranka napsal(a):

"vypadá báječně"takhle od srdce jsem se dlouho nenasmál. :-))))
17. 07. 2009 | 06:37

Jana Vidková napsal(a):

Petro, tu dovolenou vám přeji, jen místo těch endorfinů radši popřejte, ať si takovou krásnou dovolenou mohou dopřát i ostatní lidé a hlavně ti, kteří mají hluboko do kapsy a nemohou zaplatit ani prázdninový pobyt svým nejdrahším, dětem.
Jana
17. 07. 2009 | 06:42

jancz napsal(a):

Zajímavý názor také zde:
http://pravyblog.blog.cz/09...
17. 07. 2009 | 06:45

kajopi napsal(a):

smutné, když mladá holka se provdá za starého tučňáka a říká, že to je z lásky ha ha , slovvenka z nitry a z lásky ty věco mi k sobě nepasují.. to je jak by někdo řekl, že v Branči u Nitry pěstují místo vinic a vína ibišek a to jen pro jeho nádherný květ...echt fuj
17. 07. 2009 | 06:52

modrák napsal(a):

Tvrdíku a Dimune, prosím, ještě pár takových PR článků a ODS to má v kapse ! Tak se neflákejte, nabrousit tužky a do toho ! Čas letí ! Odhaduju, že jste tímto článkem přihráli ODS minimálně 3%, díky - a jen tak dál !
17. 07. 2009 | 06:55

Jan napsal(a):

Teda, to je blitek......:-*)
17. 07. 2009 | 06:57

kotelník napsal(a):

Myslím, že paní Parobková má svého muže opravdu ráda. Proto mu vytváří negativní volební kampaň, aby volby prohrál a měla jej jen pro sebe. Tak je to, kdo v to vidí naviitu, šeredně se mílí.
17. 07. 2009 | 07:15

venkovan napsal(a):

Dalíku, vy jste kouzelník !
17. 07. 2009 | 07:19

siki napsal(a):

Chce se mi zvracet
17. 07. 2009 | 07:23

arlon napsal(a):

Takto prožívat léto je upřímně řečeno velmi nešťastně. Povodně a tento článek skutečně vypovídají mnohé. A jentak na okraj - pane Stejskal, jak se vám dýchá?
17. 07. 2009 | 07:27

buxta napsal(a):

no takovej blabol jsem uz dlouho necet :)
17. 07. 2009 | 07:30

Tomas napsal(a):

Chápu, že se paní Petra chce postavit za svého muže, protože je s podivem jak tak hodný člověk může mít tolik lidí proti sobě. Nicméně angažováním se v předvolební kampani bych si jako těhotná žena nekazil svoje mateřství.
Navíc jak psal YY i Goebles byl vzorný manžel.

A bohužel stejně jako Adolf pan Jirka používá starou dobrou techniku poukazování na to, jak je druhá strana špatná a co by se dalo dělat lépe. Ono to taknějak nastaví pozornost na soupeře a on si pak v klidu může uklízet po špinavé práci.
17. 07. 2009 | 07:32

vont napsal(a):

Kam nemůže čert, nastrčí bábu. Někdy i na opalovacím lehátku. Kdyby hloupost nadnášela, tak je celá Paroubkova rodina na nebesích na věčné časy.
17. 07. 2009 | 07:33

casablanca napsal(a):

Blábol všech blábolů inteligence nulová pište dál ódy na svého mužíčka
17. 07. 2009 | 07:33

Matrix napsal(a):

Modrá provokace!

Není jiné vysvětlení, než že se do Parobkovic rodiny vloudil zákeřný, modrácký agent - našeptávač.
17. 07. 2009 | 07:36

arlon napsal(a):

Pro novináře,
Jak jste devótně napsali v názvu článku - Petra smečuje....
Tak tedy jo, ve volejbale se takovému upachtěnému zákroku na síti roztomile říká SAKO. V tenise to nebude lepší.
17. 07. 2009 | 07:40

Henry napsal(a):

Ano, opravdu infantilní.
Obojetný bratr Paroubek zveřejnil svou ódu již v roce 1978 - Ódu na Vítězný Únor /autorce bylo, tuším, pět let/.
17. 07. 2009 | 07:42

Fr.Zákostelský napsal(a):

Jiřiček je hlavně šileně prolhaný.Klidně se během deseti minut usvědčí sam aniž mu to je nějak divné.
17. 07. 2009 | 07:42

Martina.eu@seznam.cz napsal(a):

Co se deje?Nikde nevidim prispevek namezdneho "obranare"CSSD"Lukase Businy.
Ma snad taky dovolenou?Nebo i jemu doslo ze CSSD dluhy neplati?
17. 07. 2009 | 07:45

jerry,the bridging mouse napsal(a):

Vážená paní Petro,
spletl jsem se ve Vás, myslel jsem si, že nemáte vůbec smysl pro humor. Ale ta Vaše parodie je naprosto skvělá! Víte , co je na tom nejkouzelnější? - Že Váš manžel si myslí, že to myslíte vážně.:-)))
Mnohokrát děkuji za pobavení.
17. 07. 2009 | 07:45

Marcus Agrippa napsal(a):

P.Paroubková je na Vás vidět že máte s manželem hezký vztah proto přeji hodně štěstí. Váš manžel snad na veřejnosti občas nepůsobí úplně dle vzoru ODS cool ( i proto se tak uchytila především u dětí ta negativní kampaň ), ale vystupování na veřejnosti pod permanentním hledáčkem médií není nic jednoduchého. Nejsem volič ani ODS ani ČSSD proto nedělím politiku na modré / oranžové, ale na schopné a neschopné a Váš manžel i když není bez chyby tak dokázal dovést svou stranu k drtivému vítězství v krajských volbách a to je určitě obrovský úspěch. Ale pamatujte - s úspěchem musí jít částečně ruku v ruce i skromnost.
17. 07. 2009 | 07:45

peta napsal(a):

Slyseli jste slovo bozi!
17. 07. 2009 | 07:52

Tomik napsal(a):

TO JE SILENE! Uz to cetl Ctvrtnicek?
17. 07. 2009 | 07:52

Petr napsal(a):

Bylo by divné kdyby vlastní další žena neopěvovala svého manžela. Z článku jsme se dozvěděli, že Velikého "JÁ" kromě krejčích šijících stále Nové šaty (na něž má jen ON), ho obdivují i jeho manželky.
17. 07. 2009 | 07:55

sergej napsal(a):

Paní Petru nechal Kočka asi moc dlouho na řetízkáči až se jí z toho zamotala hlava.
17. 07. 2009 | 07:59

Petr napsal(a):

Paní Petro, prosím, připomeňte mi, co vlastně ten Váš manžel dělá? Jaká je jeho náplň práce?
Díky.
17. 07. 2009 | 08:00

Vašek napsal(a):

Pane Paroubku, Vy už jste začal psát blogy i pod pseudonymem Petra Paroubková?
17. 07. 2009 | 08:08

juvel napsal(a):

Zařídit, aby "skok na špek" se stal téměř masovým úkazem se podaří zřídka kdy. V tomto případě se Vám to povedlo dokonale. Skáčí hloupí i chytří, vzdělaní i nevzdělaní, bohatí i chudí, muži i ženy a.t.d. Gratuluji.
17. 07. 2009 | 08:13

honza napsal(a):

mám návrh - co kdyby p. Paroubek odešel na trvalou dovolenou? Všichni by byli spokojeni!
17. 07. 2009 | 08:21

ali napsal(a):

článek je tak infantilní, až to děsí, kdože ovládá nitky vrcholového politika...není nakonec on pedofilní? Jistý náznak tu už jednou byl
17. 07. 2009 | 08:26

Anna napsal(a):

Paní paroubková,

nevšímejte si hloupých a primitivních poznámek, věnujte se svému manželovi, věřím, že je opravdu milý a pozorný, moje známá kdysi pracovala na magistrátě a tvrdila, že byl nejchytřejší ze všech zastupitelů, kdyby jim nevytvořil rozpočet, byli by vedle, vzpomínala na něj na jako velmi poutavého a zajímavého muže. Mějte ho ráda, každý člověk potřebuje někoho, kdo ho má rád. Myslete na své miminko, a společně se na něj těšte. Až se narodí, věnujte mu svou lásku a chraňte ho před zlobou okolí, lidé jsou velmi zlí a dovedou ublížit dítěti za jeho rodiče. Celá ta kampaň proti vašemu manželovi je uměle rozpoutaná, žraloci z ODS se bojí, že na podzim prohrají volby a snaží se vašeho manžela zničit, pošpinit, znechutit, aby nechal politiky. Věřím vám, že jste šťastni, ale obávám se, žetakové láskyplné vyznání jen vzbudí v krvežíznivém davu chuť na další oběť. Myslím, že by bylo moudřejší už takové vyznání nepsat, tady té lůze nic neříká slovo láska, solidarita, přátelství....Jsem v duchu s Vámi a přeji Vám hodně štěstí a krásné zdravé děťátko.
17. 07. 2009 | 08:26

Blanka napsal(a):

Má rád pro koho pracuje? A pro koho pracuje, pro pana Putina? Aha, už to tedy chápu... Přeji pěknou dovolenou!
17. 07. 2009 | 08:28

neo napsal(a):

Přeji hezkou dovolenou,
ale při představě skotačícího Jiřího...jak ladným skokem přeletí těch deset metrů , jsem si málem vylil kafe do klávesnice.
Jeho bříško si s tím vaším v ničem nezadá. Jinak přeji ať se narodí zdravé mimčo.
17. 07. 2009 | 08:30

Drd napsal(a):

pro Martina: Teda, taková sbírka názorovýho manýrismu, neschopnosti pořádný argumentace a prvoplánovitýho mentorování se jen tak nevidí.. ;-)
17. 07. 2009 | 08:35

Ugh napsal(a):

Tak tohle je bezesporu jeden z nejpodivnějších blogových výkřiků všech dob. Ani mi nestačí fantazie, jaké všechny motivace za tím mohou vězet.
17. 07. 2009 | 08:35

nevěra napsal(a):

ČSSD se v řadě postojů podobá "jednookému mezi slepými králem".To jí bere minimálně polovinu potenciálních pro ni voličů.Nyní se podobá před volbami ODS:ODS slíbila důchodcům přidat 1000 Kč před volbami,po zisku 3 milonů hlasů ovšem sliby jsou chyby.Paroubek zkouší totéž:slibuje 10 % důchodcům po volbách.To jsme v případě vítězství ČSSD opravdu na to zvědavi! ODS ovšem již s předstihem stačila otrávit důvěru penzistů ve volební sliby jim a volební důchodovou politiku.Obecněji: nestačí vynikat relativně-nad politicky podprůměrnou ODS.Je třeba vynikat absolutně,představovat v očích lidí něco bez ohledu na trapas ODS.
17. 07. 2009 | 08:36

Kmet 74 napsal(a):

Sen je nádherné odhmotnění duše, o to horší je probuzení do reality. Podle Vámi napsaného zaujímá Váš manžel na prknech které znamenají život dvě role, bohužel pro nás občany ta jeho druhá role ve které představuje politika bez skrupulí, a který hledí jen na naplnění svých ambicí, nepřijatelnou množinu.
17. 07. 2009 | 08:37

Drd napsal(a):

Anna: Tobě už z toho otvoru čouhaj už jen botky a za chvíli pojedeš druhý kolo ;-)
17. 07. 2009 | 08:37

honza napsal(a):

Zajímavé, P.P. vypadala jako inteligentní dáma.
No asi spíš blondýna i když asi falešná...
17. 07. 2009 | 08:38

ali napsal(a):

zaslat pár endorfinů, když si Sobotka nasušil, Rath nakradl, Paroubek vyfňukal, Gross vytuneloval je fakt pecka :o)
17. 07. 2009 | 08:39

Drd napsal(a):

nevěra: Jako plus ODS bych viděl, že se ty předvolební sliby nepokusila realizovat. V případě ČSSD mám však obavy, že by se o to i pokusila - a to by teprve byl průser....
17. 07. 2009 | 08:39

Ladino napsal(a):

Cha chaaaa, skoro jako dopis Klausova syna taťkovi. :oD Škoda, že nemám žaludek to číst celé.
17. 07. 2009 | 08:42

venkovan napsal(a):

Paní Petro, že by pokročilé stadium Stockholmského syndromu ?
17. 07. 2009 | 08:45

Jarda napsal(a):

První vstává on, jde hned plavat a cvičit. Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa. Vlastně všechny denní povinnosti přebírá na dovolené on.
Tak tohle se dá popsat mnohem realističtěji: Vstane hned se nahrne k lednici, kterou postupně vyplení, zapije to lahváčem, pak rozrazí dveře ložnice zařve "B U D Í Č E K"
vykopne psa ze dveří , pak si zapálí doutník a za občasného usrkávání piva pročítá noviny a kuje plány co provede Topolánkovi.
17. 07. 2009 | 08:48

petra paroubkova napsal(a):

Děkuji čtenářům za ohromný zájem a také za podporu ve formě příspěvků, sms a emailů. Jsem moc ráda, že jste pochopili pointu a ukázali velký smysl pro humor. Jelikož se tento můj blog dostal dokonce na stránky novin, ráda bych také upozornila na můj blog předchozí, který se týká právě českých tištěných médií.
S přáním krásného dne Vás zdravím z hor.
17. 07. 2009 | 08:49

dulcibelka napsal(a):

Madam, nechtěla byste si ten váš poklad někde dobře schovat, aby vám ho nikdo neukrad?
17. 07. 2009 | 08:50

Petr Veliký napsal(a):

Fakt, že paní Petra má emocemi zamžené oči, je docela obdivuhodný. Ale hrůza jde z trusu těch reakcí. Lidi, jste na tom bídně. A když nadáváte, bezpodmínečně promlouváte o sobě.
17. 07. 2009 | 08:50

Matrix napsal(a):

to zas bude komiks

Na soudě si zjevně nevydechnou
17. 07. 2009 | 08:55

Ivan Olbracht napsal(a):

Soudružko Anno Proletářko, tady je soudruh Toník, kde jste se zde vzala, já myslel, že jsteuž na soudružském důchodu a Olbracht, že už také nepíše ty zvrhosti. Tak soudružko Annmo, soudružský pozdrav vám i tomu nejchytřejšímu z magistrátu, s červeným prochlastaným nosem, jak ho podepírá řidič a doprovází do služebního auta. Skutečně nejchytřejší, a tí žraloci z ODS, tí si ho tam pěstovali nechali ho bačovat s majetkem Prahy, jako kdyby to byl RaJ 2 a ne již magistrát. A kde jsou ty prachy soudružko Anno...?
17. 07. 2009 | 09:00

Ládik napsal(a):

Myslel jsem, že ješitní jsou jenom chlapi.
17. 07. 2009 | 09:01

Kozel napsal(a):

Readers Digest...
17. 07. 2009 | 09:01

Volič napsal(a):

Tak to je konec, "sexymozek" na dovolené a jeho chování. Petro, vy jste se pomátla.Doufám, že za to může to sluníčko.
17. 07. 2009 | 09:02

ali napsal(a):

Petro, tak proč v předchozím blogu plačete a nadáváte na novináře? Vždyť noviny nečtete! Jinak, pokud Váš článek byl fabulací na manžela, tak opravdu je pointa dokonalá. Dělání z lidí telecí se nevyplácí. Také hezký den :o)
17. 07. 2009 | 09:03

jeden z mnoha... napsal(a):

ach jo, a takovýhle lidi se množej jako králíci....
17. 07. 2009 | 09:03

IronNick napsal(a):

Dobrá mucholapka ;) Text radši hodnotit nebudu, holt ženy mají smysl pro humor nastavený jinak, s tím nic nenaděláme...

Přeju pěknou dovolenou!
17. 07. 2009 | 09:04

Anton napsal(a):

Pane Stejskale, vy dovolíte aby pod jménem Petra Paroubková psal Dalík?
17. 07. 2009 | 09:04

Tomas napsal(a):

No, těším se na dalšího Zelenýho Roula.
17. 07. 2009 | 09:07

Annasoch napsal(a):

To si dělá p...l!Nejdřív jsem se hodně smála/dobrý scénář pro úžasnou letní komedii - to by se mělo zfilmovat!Pak zase hodně plakala.Je totiž moc smutné,kdo se cpe do pozice premiéra a myslí si i na prezidenta.
17. 07. 2009 | 09:12

jana napsal(a):

To je horsi nez argentinska telenovela. Horsi nez Iveta Bartosova.
17. 07. 2009 | 09:13

tonda napsal(a):

No me se to libilo jsem se tu malem pochcal smichy ;-)
Jirko prosim popros Rathovou aby taky neco napsala mozna by to bylo jeste lepsi..
17. 07. 2009 | 09:13

A.Dvořák napsal(a):

Ještě jsem zapoměla že strrrašně miluji, kromě Jirky, pocit moci, pocit vlastní důležitosti a taky Jirkovu šrajtofli. S laskou...P.P.
17. 07. 2009 | 09:14

ali napsal(a):

jana - Iveta Bartošová :o), jo dobrý přirovnání
tonda - a kterou Rathovu? Má dvě. Sice se jmenuje každá jinak, ale oběma říká "Maruš" aby se nepletl. Bylo by dobrý, aby obě napsaly na Ratha ódu
17. 07. 2009 | 09:17

jana napsal(a):

U Ratha by byla podpora dvojnasobna...
17. 07. 2009 | 09:17

Dan napsal(a):

Paní Petra je milá,příjemná,hezká,inteligentní žena,moc jí fandím a držím palce.Pan Paroubek si nemohl vybrat lépe,i když přiznávám že i paní Zuzana měla něco do sebe a byla s ní docela prča.Třeba jak furt čudila ty startky!
17. 07. 2009 | 09:19

Mirka napsal(a):

Tak mě napadá, dnes je výročí jiného slavného projevu, že by touha taky vstoupit do dějin? Létající Jirka musí být fakt k sežrání
17. 07. 2009 | 09:20

Todd Bertuzzi napsal(a):

No nasmál jsem se ukrutně .... :-)))))
17. 07. 2009 | 09:21

Lex napsal(a):

LIDI!!!!!
Vzpamatujte se! Petra si z vás udělala pr..l velkou jak Vídeň, a vy do ni lezete horempádem, aniž byste byť i jen kanadská víza potřebovali. Ta dáma má IQ zvící součtu tří zde průměrných přispěvatelů, vyjádřené numerem, které mnoho z diskutérů vidělo tak leda doma na elektroměru. A teď se řehní.
Na tom nic nezmění ani těch skoro šestset komentářů, jen jde u té frašky o kompars, pro jehož četnost i Spielberg závidí a tiše pláče v kokutku.
Hezký den! Lex
17. 07. 2009 | 09:21

metalmaus napsal(a):

Paní Petro, nepletete si endorfíny s morfíny?
17. 07. 2009 | 09:23

Mike napsal(a):

Doufam, ze se citite trapne, pani Petro. Tak uz to priste nedelejte, mozna po nekolika destiletich opet ziskat svoji tvar.
17. 07. 2009 | 09:23

Jarka napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
to, že mají být muži k ženám galantní, to platí již mnoho století. Tedy, pokud tu galantnost nezničila diktatura proletariátu.
Opravdu je mi Vás moc líto, když padáte do transu z tak samozřejmé reakce každého slušného muže. To by mělo být pravidlo a ne událost hodná ódy. Asi jste si galantnosti mužů moc neužila!
Přeji Vám hodně zdraví, krátký porod, spokojenost a hlavně, aby Vám ta zamilovanost vydržela až do smrti.
17. 07. 2009 | 09:23

tom napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
to co tu popisujete, je běžné chování muže k ženě, a ještě k tomu k těhotné. Nevím co jste zažila u svých předchozích partneru, ale já se tak chovám ke své přítelkyni i když není těhotná. A rozhodně bych to nepsal do Blogu. To vypovídá jen o snaze poličtit pana Paroubka před volbami a nebo to má co dočinění s vaší inteligencí.
17. 07. 2009 | 09:24

neo napsal(a):

Lex: ty aby ses nezastával socjálistické paničky :)

Velkou jak Vídeň má jinou část těla , mozek to nebude , Brožovka hadr
17. 07. 2009 | 09:24

kiwi napsal(a):

:-))) skvělý letní vtípek :-)))
něco podobného psala i paní Zuzana, svého času
17. 07. 2009 | 09:25

spinka napsal(a):

zase jsem se náramně pobavila ...hlavně při zmínce na rostoucí a nemotorné břicho.. měla jsem tu "čest" totiž vidět docela z blízka manželata v lóži ND na Radúzovi a Mahuleně, věčně tlustý a zpocený JP tam klimbal opřený o stě-
nu, zatímco Petruška měla na sobě přiléhavé šatky - skoro něco jako anorektička a její břicho - lavór. Na to že má na podzim rodit, skoro jsem pojala podezření něco jako o falešné březosti, což ostatně funguje i u lidí a dokonce z vlastní praxe vím, že i někdy doktoři nic nepoznají!!! Později mě o tom přesvědčila v K.Varech - opět záhada. Že těhotenství lze někdy i utajit a rostoucí břicho není vidět do 9. měsíce není u ní pravděpodobné, protože na to je moc hubená . Paní sexymozková - užívejte si dovolenou a neinformujte nás o aktivitách svých , ani svého muže. Ostatně jak píšete o telefonátu s významným evropským politikem - jak s ním asi mluvil , když neumí žblebtnout jiným jazykem a vy - jak tvrdíte jste mu nepřekládala - vraťte se na zem, nezahlcujte nás svými endorfinovými výplody a váš sexy mozek ať cvičí, plave, a pak se obleče do vámi tak oblíbených proužkovaných trik, co tak připomínají vězeňské mundúry - jde snad o nacvičování na "horší časy" - nebo už na to ani nemáte, aby byl normálně oblečený adekvátně svým 120 cm v pase ? Myslím tím na jeho proslulou hlášku "Kdo na to má ?"Přeji pěkné léto všem a vám hlavně nepřehřátou hlavu ! Zatím totiž dokazujete svými glogy pravý opak.
17. 07. 2009 | 09:25

endorfineček napsal(a):

Petro, jen velmi doufám, že Vám to psalo PR oddělení nebo alespoň Vaše tisková mluvčí. Nechce se mi věřit, že by člověk Vašeho vzdělání mohl být tak tupě sluníčkový. Tohle svou tupostí předčilo i původní PRko paní Zuzany "Jirka je čestný a zásadový člověk" =D
17. 07. 2009 | 09:26

ali napsal(a):

Lex - ale to všichni ví, že si Petra udělala prču...přeci nemohla myslet celej článek upřímně. To by pak zastínila Grosse, ty chytrej :o). Ale zase trapný je, že to šlo na Paroubkovo účet od vlastní ženy, která se dokáže tak krásně přetvařovat. Až ten na to přijde, tak ho klepne. Není Petra nakonec od modrejch? To by odpovídalo a byl by to geniální tah :o)
17. 07. 2009 | 09:28

otrapa napsal(a):

Jsem zvedavy, draha Petro, jak dlouho se svym supermanem vydrzite, az pude po podzimnich volbach od valu.
17. 07. 2009 | 09:33

martikp napsal(a):

Pani Paroubkova dekuji, poprskal jsem si smichy monitor :)
paraaada
Chudak Jirka, ze se musi kvuli sve politicke kariere, tak pretvarovat. Lid vyzaduje noveho vudce Gottwaldova strihu :) .
17. 07. 2009 | 09:36

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých a vulgárních textů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
17. 07. 2009 | 09:44

Drd napsal(a):

Lex: Dokonce i když připustíme, že by to nebylo myšlený vážně - o čemž by se dalo IMHO dost úspěšně pochybovat (přes veškerou snahu některých zdejších přispěvatelů udělat z toho z nouze ctnost) - to není dobrý dokonce ani jako "vtipnej" text. Jedině by to bylo dobrý, kdyby to celý bylo myšlený jako ironie, o čemž pochybuju taky, leda by pí Paroubková II. byla opravdu nasazený modrý agent. Takže nechápu, co na tomhle zvratku vůbec obhajujete a co na tom podle Vás má být tak geniální, ale když holt je to podle Vašeho gusta...ehm...
17. 07. 2009 | 09:46

piguelina napsal(a):

Mě se to líbí. V porovnání s odlehčením chorvatské kamapně a la ODS "kluci z grémia jedou na dovolenou" to ČSSD opět vyhrála na celé čáře.. jen ten název "óda na manžela" je teda poněkud přitažený za vlasy.. ale jinak dobrý..
17. 07. 2009 | 09:50

babka příznivkyně napsal(a):

přeju Vám tu pěknou dovolenou. Tady na ty některé zavilé či nechutné pindy nehleďte - naprostou většinu ošklivých příspěvků mají pisatelé za úkol z ústředí ODS :-). Nehledě na to, že řada těch hloupých příspěvků je od téhož autora, který chtěl být kdysi slavným novinářem. Mějte se hezky a stálé zdraví Vám oběma.
17. 07. 2009 | 09:54

planb napsal(a):

To je hezký... Jirka je prima chlap, doma poklidí, ženě uvaří, i persiánový kožich ji přepere, když je umazán od majonézy ze stranické schůze... Je to prostě poklad...
Líbí se mi že cvičí, venčí a plave... Taky se mi líbí jak má věci v rukou a že umí spravit slunečník. Petro, nedivím se Vám. Chtěl bych být jako on.
17. 07. 2009 | 09:55

Marx napsal(a):

Kdyz minula soudruzka Paroubkova pela odu na manzela, byl do roka rozvod :D
17. 07. 2009 | 09:55

arlon napsal(a):

Michalčo
proč děkujete za pochopení, když zde žádné není. Ti, jimž mažete názory by vás raději kopli do pozadí nebo vám to sdělili jinak.
A mimochodem - je to věta, takže se za ní dělá tečka a nikoliv čárka, jak tam máte.
Zlepšete se, méně mažte a více přemýšlejte.
17. 07. 2009 | 09:56

RA napsal(a):

mnohem více by mě zajímal názor pí Paroubkové č.1 , ta totiž již Jirku poznala opravdu.
17. 07. 2009 | 09:56

Veronika Vendllová napsal(a):

To blue jay, jenž napsal(a) 17.07.2009 02:21:26: Blue jay:
Jsem šťastná, že mám partnera, jakého mám. Seslalo mi ho samo nebe! Nedávno se mě někdo ptal, jak to všechno zvládám. Odpověděla jsem, že je to zejména díky němu a mým rodičům. Bez jejich podpory to prostě nejde. Takže o moji vlastní itegritu rozhodně strach nemám... :)!

To Carlos V., který napsal(a) 17.07.2009 02:22:04: Carlosi, jsem ženou a po přečtění článku mě napadlo všechno možné, ale získat srdce pana Paroubka, to mě tedy absolutně nenapadlo. Asi to bude tím, že jsem pořád zamilovaná do svého vlastního muže.
17. 07. 2009 | 09:56

juvel napsal(a):

Skvěle nalíčený špek. Skokani se mohou přetrhnout. Máte mé uznání pí. Petro.
17. 07. 2009 | 09:56

Entropa napsal(a):

To tedy fakt nevím, kdo z vás dvou má větší IQ - JP nebo PP ,skoro si myslím, že stejné IQ - tykve. Navrhuji, aby na případnou mateřskou šel JP a PP může jít překládat Putinovi / ostatně skoro bych dala krk za to, že je těhotnej spíš Paroubek , než Petra.
17. 07. 2009 | 09:57

Boris Urbánek napsal(a):

"...Sotva ráno vstane, už oheň v peci plane..." :-) :-)
Se vsadím, že ten sexymozek "...má rád husí játříčka" :-)) ...TAK :-)
17. 07. 2009 | 09:58

ali napsal(a):

Paroubková II napíše ódu na manžela a pak, po cca 1000(?) příspěvcích všem odpoví - "Jsem moc ráda, že jste pochopili pointu a ukázali velký smysl pro humor".
Takže závěrem: Petra si dělá srandu z vlastního manžela. Tím je dán fakt, že si Paroubka vzala ze zištných důvodů. To Zuzka je jinej bore, bore, boreček. Ta to fakt s Paroubkem myslela upřímně.
17. 07. 2009 | 09:59

Garf napsal(a):

"...Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc..." HAHAHA :-)
17. 07. 2009 | 09:59

JU napsal(a):

Doufám,
že ten tento blog neunikne pozornosti pana Mareše a bude přetvořen ve skvělý komiks, pěkně větu po větě.
17. 07. 2009 | 10:01

Borek napsal(a):

Paradni dilo. Jdu si umyt monitor, poprskal jsem si ho smichy.
17. 07. 2009 | 10:02

MKR napsal(a):

Je potreba si uvedomit, ze vsechny negativni poznamky mohou byt brany jako utok na tehotnout zenu. Pozor aby Jyrka zase neudelal nejake prohlaseni nebo tiskovku.

Jinak "Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc." - kazdy slusny manzel nebo pritel tohle udela a nemusi na tom hned stavet prispevek na svem blogu :-/
17. 07. 2009 | 10:02

eva napsal(a):

Tome na 100% pravdivé každé slovo.
17. 07. 2009 | 10:03

McPhisto napsal(a):

:-D :-D :-D Dobře já Vám to budu věřit. Když je tak skvělý, tak si ho PROSÍM nechte někde na dovolené ať viniknou ty jeho přednosti - rovnání slunečníku, venčení psa apod. Hlavně ať se pořád netlačí někam kde o něj nestojí - do politiky. Tam se totiž opravdu chová podle všeho úplně jinak.
17. 07. 2009 | 10:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy