Óda na manžela

16. 07. 2009 | 16:09
Přečteno 311130 krát
Jak tak trávíme krásnou dovolenou, hned se svět zdá hezčí. Pod vlivem všech těch endorfinů si dovolím trochu se nechat unést a napsat pár vět o svém muži. O tom, jak ho vidí jeho žena, láska a přítel v jedné osobě. Jistěže nebudu objektivní, mám ho přece ráda. Jistěže budu infantilní, je to přece óda na manžela. Ale kdo jiný ho zná líp než já…

Můj muž má spoustu krásných a milých vlastností. Má i pár těch špatných, ale na ty si vlivem dovolené a společně strávených sladkých chvil jaksi teď nemohu vzpomenout. Možná mě něco napadne, jak si tady budu vylévat srdce.

Můj muž je nesmírně pozorný a galantní. Třeba dnes dopoledne byl zabrán do telefonního rozhovoru s jedním z evropských politiků, na dovolené se o práci odmítám bavit, takže ani přesně nevím s kterým. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací. Díky svému nemotornému a rostoucímu břichu jsem zápasila se slunečníkem. Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc. Této sladké pozornosti samozřejmě předchází ranní vstávání, kdy se naše každodenní rutina obrací naruby. První vstává on, jde hned plavat a cvičit. Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa. Vlastně všechny denní povinnosti přebírá na dovolené on.

Také práce jde teď stranou. S telefonem tráví pár minut denně a vlastně vše mu jde jen tak mimochodem od ruky. Pořád se směje, vtipkuje a laškuje. A vypadá báječně. Dovolená mu prostě svědčí. Navíc mi neustále dává najevo, jak jsem mu drahá a milá. A má na to opravdu hodně času…

Z této idylky by mě měla vytrhnout realita návratu do každodenních povinností. Realita, ve které je podle některých chytrolínů můj muž úplně někdo jiný. Ale ujišťuju Vás, endorfiny-neendorfiny, můj muž je prostě báječný. Báječný muž, nejen manžel. Je to člověk, který má rád svoji práci a má rád ty, pro které ji dělá.

Zasílám pár endorfinů, ať je i ten Váš svět trochu krásnější.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Trans Am napsal(a):

Hmm, Kdyby se tak slastne jako o Vas staral a tvaril i v politice :) ... Preji aby jste na té dovolené zustali navzdy :)
17. 07. 2009 | 10:05

McPhisto napsal(a):

omlouvám se za překlep, pochopitelně "...vyniknou..."
17. 07. 2009 | 10:08

Jiří Beránek napsal(a):

17. 07. 2009 | 10:08

martin napsal(a):

Tolik závisti jako v těchhle příspěvcích jsem dlouho neviděl. Prostě se mají rádi, tak o tom Petra napsala. Rozumím tomu, když někdo sedí v práci a jen si čte jak si někdo užívá dovolenky, todokáže hodně naštvat :-)
17. 07. 2009 | 10:12

Ales Zvolanek napsal(a):

Paroubek umi litat? No pak blbost asi fakt nadnasi...
17. 07. 2009 | 10:28

Ota napsal(a):

Rekl bych, ze ho Pani Petra zna min nez byvala manzelka se kterou stravil rozhodne vic casu. Ta posledni dobou vidi Paroubka decela jinak.Laska je fajn vec, ale toto neeeeeeeee.
17. 07. 2009 | 10:41

Alex napsal(a):

Vážená paní Petro, jsem otřesen tím, kolik špíny na Vás a vašeho manžela hází lidé, kteří sami mají problémy v osobním životě. Moc Vám přeji tu idylku na dovolené, to by snad chtěl zažít každý. Jirka musí být vynikající manžel, už jenom ta situace s odhozeným telefonem a 10 metrovým letem, fantazie.Měl na sobě v té chvíli ten růžový svetříček, který mu tak slušel na narozeninách? Jsme moc rádi, že si Vás našel, ten náš Jirka, hodíte se k němu o moc víc, než již zestárlá a tlustá manželka. Ta by mu rozhodně nedělala takovou společnost, dobře jste oba udělali. Pište víc takových duchaplných článků, srdéčko poskočí radostí když zjistí, jaký vůdce nás možná čeká v budoucnu, až se všichni slušní lidé spojí. Co tak nějaká web kamera, nešlo by to přenášet do světa? Takový skok ve svetříku s nemotorným břichem by mohl aspirovat i na Oscara, nemyslíte? (Teď nevím, jestli jsem to nesplet, to Vy máte sexa mozek a on nemotorné břicho, nebo je to naopak?) Odboráři a nezaměstnaní by mohli sledovat Vaše krásné chvilky a poučit se o chování k manželce. (Samozřejmě k té nynější, tu předešlou hrůzu raději nepřipomínat).Ukažte všem, jaký jste roztomilý páreček, fakt jsou na to všichni móc zvědaví.ŤuŤuŤu.
17. 07. 2009 | 10:42

DRYML napsal(a):

...huuustý. myslím, že je to celkem slušnej scénář pro silvestrovskou televizní grotesku. ....jak Jirka odhazuje telefon a se svými 150kg letí obětavě těhotné Pétě na pomoc... a nebo jak jí něžně vzbudí a hned jde venčit čokla, kanec jeden! :)))
17. 07. 2009 | 10:42

stan napsal(a):

...Petruško, vy jste teda s Jyrkou dvojka!!!
17. 07. 2009 | 10:43

Miroslav Václavek napsal(a):

Snad vás milá Petro Paroubek nemlátí, anebo nemáte ponětí co píšete. Protože jak by jste jinak k endorfinům přišla? :-)

http://www.hubnuti.org/ency...
17. 07. 2009 | 10:44

Miroslav napsal(a):

Pořád se směje, laškuje, já když ho vidím, tak je stále nas....nej, tak to nechápu, snad by měl změnit role.
17. 07. 2009 | 10:46

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik textů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
17. 07. 2009 | 10:46

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik textů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
17. 07. 2009 | 10:46

Mína napsal(a):

Já se snad usměju :-))).
17. 07. 2009 | 10:49

Lenka Czabeová napsal(a):

No tak o něm chtěla napsat něco hezkého, sice mi to nepříjde úplně vhodné, ale to ať si vyřídí mezi sebou. Paní Petra je těhotná, tak ať si to užívá.
17. 07. 2009 | 10:50

karel matousek napsal(a):

veronika vendlova
Takze je mezi nami konec? Prosim vratte muj snubni prsten a me foto.
17. 07. 2009 | 10:53

NEMO napsal(a):

1/ PANÍ PETŘE: výborně, plně jsem pochopil úsloví "skočit na špek". Mix formy vyjádření s občanskou náplní je velmi chytrý. U mně máte palec nahoru.
2/ PŘISPĚVKY : No tak lidičky co to s vámi je? Přirovnání k diktátorům typu Stalina a spol to je hodně přes hranu. Přání některých, aby pan Paroubek zůstal za hranicí silně připomíná předlistopadovou rétoriku (překvapivá je tak silná nenávist). Také narážky na mateřství a osobní život jsou někdy nechutné a svědčí o nízké morální urovni pisatelů. Je také zajímavé, že co jim vadí na Paroubcích, tak jim nevadí na jiných politicích. Co více říci o těch co nechápou, že přeletět 10 m znamená rychlý přesun z bodu A do bodu B.
ŠOK: Přání pisatele "doufám že to dítě nebude Paroubkovo" Co nato editoři!! mně osobně děsí, že okolo mnně někde žijí lidé takového charakteru.
3/ EDITORŮM : a) Mnoho výrazů v příspěvcích neodpovídá vašemu kodexu.
b)Proč jsou zařazovány reakce mezi jednotlivými příspěvovateli. Zbytečně to zahlcuje prostor a není to relevantní. Na blogu je přece zajímavý názor jednotlivců k autorovi a ne souboje jednotlivců mezi sebou.
4/ SHRNUTÍ : Bylo nám vnucováno, že jako národ jsme o kousek lepší než ti druzí. Po přečtení příspěvků na tomto blogu se to jeví jinak. Již se nedivím tomu, že nás Evropa hodnotí poněkud nelichotivě.
17. 07. 2009 | 10:54

Aleš Jansa napsal(a):

To je zase pikačovina !!!!!
17. 07. 2009 | 10:54

Jacobov napsal(a):

To jste myslela vážně? Chápu, že jste jeho žena, ale tohle je nemorální upozorňování na Vašeho manžela před volbami. Nemorální proto, že jste těhotná a na tom stavíte volební kampaň!
17. 07. 2009 | 10:56

Alibernet napsal(a):

Paní Paroubková, Vy si budete lebedit u dizertační práce? Proč? Vždyť toto je hotová, nesmírně kvalitní dizertační práce o Vašem choti! Nenechte se zastrašit médii v žoldu ODS, která připravují druhou Kubiceho zprávu a další útok na naše zřízení, přímo na kořeny sociálního státu, a pište dál! Držím vám oběma palečky, až mi modrají. Nechť prapor sociální demokracie vlaje nad naší krásnou vlastí pod vedením Vašeho pana chotě, který pracuje pro blaho lidu a který je zárukou toho, že se naše vlast vypořádá z exponenty z podnikatelských kruhů. Skoro se mi chce brečet, nápady toho Vašeho bařtipána mne ženou do náruče ODS, kterou jsem se zařekl nevolit po jejich rezignaci na pravicový program.
17. 07. 2009 | 10:56

bobes napsal(a):

Pane Bože,to je rodinka k pohledání!A něco takového by mně snad mělo vládnout a tím pádem rozhodovat i o mém životě?Děkuji,ale fakt nemám zájem!!!!
17. 07. 2009 | 10:58

Iveta napsal(a):

Paní Petro, přeji hodně zdraví a rodinného štěstí, jak vidím, moc šťastných a přejících lidí tu není!
17. 07. 2009 | 10:59

Sesupem napsal(a):

Neco podobneho uz jsem cetla. Rekla to prvni pani Paroubkova cca pred 3 lety. Jen doufejme, ze to neni prvni signalni planovaneho rozvodu, protoze jak pan Paroubek sam rekl, zena muze byt atraktivni jen do ctyricitky. A ta uz se vam kvapem blizi.

Ale abych jen nekritizovala..preji klidny porod bez komplikaci.

reCAPTCHA: omit nature
17. 07. 2009 | 10:59

Entropa napsal(a):

jen tak dál Petro - spolu se Soukupem - vaším a Zubové poradcem docílíte leda daleko vyšší podpory ODS, než sami ve svém slepičím slovenském mozečku tušíte ! Škoda, že vám Soukup neporadil si trochu vycpávat břicho - když už vám tak chytře poradil se podělit s médii o vašem rádoby těhotenství. Kačka Žáková má opačný problém- břicho skrývat- a vám žádné neroste....leda že by rodil sexymozek- ten už ale přenáší ne ???
17. 07. 2009 | 10:59

l- Escargot napsal(a):

Paní Paroubková, z Vašeho článku je cítit Vaše spokojenost, štěstí a láska k Vašemu muži. Moc vám to přeju a užívejte si to všemi smysly. Hezkou dovolenou a pozdravujte manžela.
17. 07. 2009 | 11:00

plzenak napsal(a):

Přeji manželům Paroubkovým,aby měli krásnou celoživotní dovolenou někde hóóódně daleko.
17. 07. 2009 | 11:02

Lada napsal(a):

Vřele doporučuji a by Jirka už zůstal natrvalo na dovolené, když mu tak svědčí. Jemu bude dobře,Petře bude dobře a nám všem taky
17. 07. 2009 | 11:03

neo napsal(a):

NEMO: nějakej chytrej ne?

i ten rychlý přesun a A do B je k nevíře:)
17. 07. 2009 | 11:03

karel napsal(a):

Nemohu uvěřit, že ta údajně inteligentní a vzdělaná žena je schopna sepsat takovej blábol. Já bych to viděl spíš na psaní ve stylu: hele Jiří, mám napsat vtipkuje, nebo laškuje a co přeletěl 10 metrů, můžu to tam nechat? :-)))))
17. 07. 2009 | 11:03

Martin Holý napsal(a):

Tak tohle je opravdu nechutne!!!
17. 07. 2009 | 11:04

Pup napsal(a):

Článek je velmi přínosný. Už dlouho jsem se totiž nezasmála tolika vtipným poznámkam a reakcím v diskuzi. Škoda, že záplava těhotenských hormonů odezní. Pravděpodobně i u Vás.
17. 07. 2009 | 11:05

alili napsal(a):

Tedy tohle je milostivá nehorázný blábol! Obsahově, stylisticky - to snad má být jako pokus o grotesku k pláči? Jak vidno mimo realitu není jen Jirka. Škoda jen, že jsem se NIC nedozvěděla o jeho sexy mozku a jak se to s ním vlastně dělá!
Kolik dostává Zdeněk Mihalco a kdo jej platí za to že "monitoruje" tento "kvalitní" blog?
17. 07. 2009 | 11:05

Mirka napsal(a):

Very funny :D
17. 07. 2009 | 11:05

venkovan napsal(a):

Petra Paroubková, narozena bla, bla, bla. Absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor amerikanistika, anglistika a rusistika.

Jeden z živoucích důkazů úrovně našeho vysokého školství a otřepané pravdy, že vzdělání a inteligence spolu souvisí asi tak, jako právo a spravedlnost.
17. 07. 2009 | 11:05

Mirka napsal(a):

Very funny :D
17. 07. 2009 | 11:06

zippo napsal(a):

Paní Petro,jsem hluboce dojat...Tedy,nad Vaší slabomyslností,pokud chápete. Pozdravujte genneralisima...
17. 07. 2009 | 11:06

CruS napsal(a):

To přejde...
17. 07. 2009 | 11:06

medialní mrdka napsal(a):

U Paroubků jsou už sexymozky zřejmě dva :-)) To snad ani nemůže myslet vážně.
17. 07. 2009 | 11:06

yony napsal(a):

Talmanová by mohla napsat "Ódu na milence", nejlíp z holiday v Berlusconiho zahradě..... Manželům Paroubkovým přeji pohodičku na dovolené....:-)
17. 07. 2009 | 11:07

venkovan napsal(a):

Petra Paroubková. Narozena bla, bla, bla... Absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, obor amerikanistika, anglistika a rusistika. Tlumočnice a překladatelka

Opět jeden z živoucích důkazů úrovně našeho vysokéh školství a zároveň i otřepané pravdy, že vzdělání a inteligence spolu souvisí asi tak, jako právo a spravedlnost.
17. 07. 2009 | 11:07

Ferdinand napsal(a):

Paní Paroubková, nevím, jestli je článek míněn vážně nebo má jiný záměr, každopádně jeho obsah svědčí o tom, že se chcete před volbami za každou cenu zviditelnit. Gratuluji Vám, povedlo se, ale pokud si pozorně přečtete příspěvky shora, tak jsou z převážné části negativní. Působí dost tragikomicky, když žena, která rozbila dlouholetý manželský svazek, se tímto způsobem snaží udělat vše pro to, aby se stala paní premierovou.
17. 07. 2009 | 11:08

Honza napsal(a):

To je hezké, ze které knihy, kterou právě čtete na pláži jste to opsala?
17. 07. 2009 | 11:08

pan vajicko napsal(a):

Az dojde na defenestraci (uz aby to bylo) koukam, ze jedna kravicka asi skoci dobrovolny za tim nejvetsim volem.. ..a nebude ji vubec lito :)
17. 07. 2009 | 11:08

Petra napsal(a):

http://neviditelnypes.lidov...
No řekněte není božský ...?
17. 07. 2009 | 11:09

klara napsal(a):

Paní Paroubková, divím se, že když máte takovou idylickou dovolenou, chce se Vám vůbec zapínat počítač a psát ódy na manžela, které tak leda rozmázne Vámi v minulosti a jistě i v současnosti kritizovaný bulvár. Jinak přeji příjemnou dovolenou...
17. 07. 2009 | 11:09

Jirka napsal(a):

Také Jirku milujeme! Je úžasný!!!
17. 07. 2009 | 11:12

neo napsal(a):

Yony :

Talmanová ale není z rodu Paroubků, takže nebude blog, stížnost k ÚS ani žaloba ve Štrasburku a dokonce ani tiskovka.
17. 07. 2009 | 11:12

B. napsal(a):

Ač jsem velmi pravicová, mám přátele i v ČSSD a uznávám názory všech. Chci Vás jen upozornit, že jste tímhle článkem ublížila nejen manželovi ale i odborníkům na PR v ČSSD. Nechte vnější obrázek manžela skutečně na odbornících. Je možné, že se Váš manžel přepracuje k nějaké funkci:-) a pak budete mít co dělat, aby jste trošku vylepšila svůj inteligenční profil( dizertační práce není záruka sociální inteligence).
přeji hezký zbytek dovolené.
17. 07. 2009 | 11:13

Ostravák napsal(a):

Je mi z vás na blití... Je hnus, jak může člověk po delším kontaktu s Paroubkem klesnout hluboko. Fuj.
17. 07. 2009 | 11:13

David P. napsal(a):

Typická Paroubkovina - a to bohuzel i za predpokladu, ze se vznikem clanku nema Paroubek nic spolecneho. Jinak samosebou preju zdrave dite.
17. 07. 2009 | 11:14

MARATON5 napsal(a):

Když jsem si tento blog četl, tak jsem si do poslední chvíle myslel, že se jedná o nějakou narychlo zmaštěnou recesi ve stylu Šimka a Grossmana (oba pánové in memoriam mi laskavě prominou). Ale ukazálo se, že NE, že to je skutečně blog paní Paroubkové II. Její sloh na úrovni žákyně 5. třídy ZŠ si v ničem nezadá s podobně primitivním řečněním pana Paroubka, který se ve svých “úžasných” projevech na veřejnosti shlédl snad v 50. letech a rétorice a terminologii Klementa Gottwalda. Nevím, jestli se mám smát (po všech těch aférách počínaje svržením naší vlády uprostřed předsednictví v EU, výpraskem v EuroVolbách, přes kočkyádu v Teplicích s “lepou divou” Kateřinou Brožovou, až po angažování bezpáteřní a bezcharakterní Olgy Zubové na kandidátku ČSSD a skandály gaunera Ratha – a teď ještě tím Vaším ubohým slohovým cvičením - přece není možné, aby se v této republice ještě našel někdo, kdo by volil současnou ČSSD) nebo plakat (a vyjádřit Vám tak upřímnou soustrast s Vaším osobním údělem :-( Petr P.

P.S.: Dodávám, že ani zdaleka nejsem příznivec ODS, ale představa, že by v čele našeho státu opět stanulo to současné panoptikum zoufalců ve vedení ČSSD, mne děsí a běhá mi z toho mráz po zádech !!!
17. 07. 2009 | 11:14

Datel napsal(a):

Paneboze :-)))
17. 07. 2009 | 11:14

Pavel napsal(a):

Petro, napsala jste to moc hezky, těmi tupými agresivními komentáři pod článkem se nenechte odradit.
17. 07. 2009 | 11:24

pepe napsal(a):

To co napsala p.Paroubková je tak ujeté,sladké a především pitomé asi jako písničky od Evy a Vaška....A přesně pro tyto lidi (voliče ČSSD) to Petra Paroubková psala.Jistě nad tímto článkem kdejakému důchodci,příznivci Evy a Vaška ujela sladkobolná slza.....
17. 07. 2009 | 11:25

františek napsal(a):

Vážená paní Paroubková, děkuji za tento literární skvost. Naposledy mne takhle pobavil Daniil Charms, knihou Dobytku smíchu netřeba. Prosím, pište dál, Váš absurdní humor je nedostižný.
17. 07. 2009 | 11:25

vanTomas napsal(a):

) ač možná jako letní vtip od osoby s těhotenstvím rozházenými hormony by to mohlo být k zasmání...např. představa létajícího těžkotonážního nosorožce - ovšem na druhou stranu
2) mi zatrne z toho, že tato osůbka zároveň ovlivňuje neuronové procesy "Sexy Mozku" (a možná i jíných věrných straníků) a tím nepřímo ohrožuje de-facto i mě...
17. 07. 2009 | 11:25

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé texty, které byly v rozporu se zdejšími pravidly. Ta jsou shrnuta v Kodexu diskutujících (http://blog.aktualne.centru...).

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
17. 07. 2009 | 11:27

Naz napsal(a):

No komentáře k obsahu je asi lepší nemít.... v případě toho bych musel napsat sedmistránkovou cenzurovanou esej která by se asi většině národa líbila, ale panu paroubkovi zajisté ne:) No a když to vezmu po stránce slohové... hrůza a děs:( k tomu to vás opravdu nenapadlo nic delšího než těch pár řádku??? asi opravdu na vašem muži nic není aneb správný balík:)
17. 07. 2009 | 11:30

frantisek z Asisi napsal(a):

Vy jim to asi děláte schválně těm modroptákům.že tak pěkně píšete o svém manželovi.Jim je asi líto,že jejich manželky nedovedou onich napsat jestli jsou dobří manželé!
Jen tak dál a pište co nejvíce,aspoň několik modroptáků z toho dostane infarkt a na světě bude o pár fanatiků méně!
17. 07. 2009 | 11:31

smažák napsal(a):

To snad čteme noviny z 50.-tých let nebo dnešní info z Kuby, Venezuely či nejspíše ze Severní Koreje - milující a milovaný velký vůdce tráví dovolenou pln lásky, něhy a ohleduplnosti.....??
Milá Paroubková, jsi v Čechách v roce 2009. S mou paní se máme velice rádi, podobné věci jsou
naprostou samozřejmostí, ale pokud by je takto s prominutím blila do veřejnosti, velmi velmi bych se zlobil.
Asi fakt nejsi normální, ani ty, ani ten s kým žiješ.
17. 07. 2009 | 11:31

Honza napsal(a):

teda to je něco .... tady jsou zjevný dva důvody: buďto potřebujete zvýšit kapesné, nebo to bylo na objednávku taťky Jirky ... v každým případě jste mě skvěle pobavila, jak už dlouho nikdo :-DDDD .... děkuji
17. 07. 2009 | 11:32

Pavel napsal(a):

Milá Petro, jsem velice rád, že se Vám dovolená tak vyvedla. Skoro se mi nechce věřit, že na Jyrku má volno takový vliv. V takovém případě bych doporučoval, aby si vzal volno doživotní a tuto pohodu nebudete zažívat sami, ale jistě si oddechne i spousta poctivých a pracovitých občanů. Děkuji a přeji jen samé takové chvilky s Vaším milovaným a skromným manželem. Jinak já jsem na svou ženy milý pořád a snažím se jí pomáhat nejen na dovolené A dámy, nechci se vytahovat, ale která z Vás to má? :-)
17. 07. 2009 | 11:32

Johnny napsal(a):

Klaus Barbie, muž, kterého nikdo neznal. Milující otec, manžel a trojnásobný vítěz tanečních soutěží (...) Barbie vstoupil do SS v roce 1933 a již brzy se stal Vůdcovým oblíbencem :-))))
17. 07. 2009 | 11:33

Veronika Vendllová napsal(a):

To karel matousek napsal(a): ano, je. Tyjo, já jsem Vám to zapomněla říct! Jak neomluvitelné.... :-)

Karle mohu si ten snubák nechat? Že bych vrátila fotku... :)
17. 07. 2009 | 11:33

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Vaculíku,

ad Váš dotaz z 17.07.2009 01:52:43.

Dotyčného jsem "neodstřihl" kvůli výrau "moron", ale kvůli opakovanému a záměrnému porušování zdejších pravidel diskuse. Stalo se to již počtvrté, tuším. Pokaždé se mi dostalo ujištění, že se to nebude opakovat a já ban zase zrušil.

Tentokrát nám to vydrželo asi tři měsíce. Pak jsem se na dovolené podíval pod blogy a opět našel od jednoho jediného člověka několik "zmrdů, hovad, cheš do držky, jdi do prdele, neser" apod. Počtvrté už cyhbu neudělám, takový hlupák zase nejsem (i když ty tři předchozí naivně důvěřivé pokusy svědčí spíše o opaku).

Na těchto stránkách platí jistá pravidla. Postarám se (společně se Zdeňkem Mihalcem) o jejich dodržování (i pan blue jay už ví, že není moc zábavné, když mu záhy zmizí všechny texty, kde zplodí nějakou hrubou nadávku apod. S tím žádný anonymizér nic nenadělá. Všiml jste si, jak za ty poslední dva roky podstatně změnil dikci ;-)

Hezký den všem.

Libor Stejskal

P.S. Jestli se paní Paroubková baví debatou pod tímto blogem jen z poloviny tak jako já, musí mít úžasně veselou dovolenou. Ze srdce jí to přeji.
17. 07. 2009 | 11:33

Jan Paukner napsal(a):

Kdo jiny ho zna lepe nez Vy? Byvala manzelka? Syn z prvniho manzelstvi?
17. 07. 2009 | 11:35

Jaňulka napsal(a):

K tomu fakt není co dodat, je to něco příšernýho!
17. 07. 2009 | 11:35

Vladimír napsal(a):

Možná že se opakuji ale není to tak dlouho kdy Jirku chválila i jeho první žena.
17. 07. 2009 | 11:36

janika napsal(a):

Ty woe, fakt drsnej "sarkazmus". Takový skvost by nevyplodila ani Bartošová. No jo, blonďatá slépka se nezapře :-))))))))))))).
17. 07. 2009 | 11:37

NemamZajemOParoubkoviPravniky napsal(a):

Paní Paroubková č.2 si užívá svého věrně milujícího manžela a to je dobře, musí si toho užít, než si ho bude užívat paní Paroubková č.3.

...ale nemusí se bát, pan Paroubek jí pustí k čertu tak hezky a taktně jako svou předchozí paní Paroubkovou, je to přece pozorný a báječný muž.
17. 07. 2009 | 11:38

Vita napsal(a):

Lidi, vy snad opravdu nemate co delat. Pani Paroubkova to mysli z lasky a asi doufala, ze kdyz popise manzela, jaky je "ve skutecnosti", tak mu lidi daji trochu pokoj.
Jenze zase chapu, ze lide nechapou, ze clovek muze vypadat na jednu stranu uplne nepouzitelnym, a z druhe strany se na nej sypou chvaly. Tak uz to chodi v zivote. Ktery z lidi, kteri se v zamestnani stale usmivaji, jsou opravdu tak mili doma? A kolikrat si vylivaji vztek na svych blizkych...?
Ja takove znam, a tak si dokazu predstavit, ze ac je pan Paroubek ne zcela oblibenym na verejnosti, dokaze byt milym manzelem... ale nakonec nechapu, ze si pani Petra takto otvira sve soukromi. Jak uz jini rikali... muze se pak divit, ze se to rozebira...
17. 07. 2009 | 11:39

Mariana napsal(a):

Paní Petro, já vám oběma fandím a držím pěsti. Přeji, ať se miminko narodí zdravé.
Těch, kteří na Vás i manžela stále nadávají si nevšímejte, Bůh se spletl, když rozdával rozum a IQ, a na ně se dostala snad jen špetka.
Přeji Vaší rodině nyní i do budoucna jen to nejlepší.
17. 07. 2009 | 11:40

karaoba napsal(a):

Koukám, že tihle dva se hledali celý život! Opravdu dokonalý muž, ten Jiří Paroubek. Jsem rád, že není jen sexy mozek.
Takovéhle ódy se pěly na J. V. Džugašvilliho a na Kim Ir-sena...
A taky na taťku Klause napsal synek ódu...
Doufám, že paní Petra zase někoho zažaluje.
Znám několik velice inteligentních blondýnek, ale paní Petra mezi ně asi nepatří. Je ovšem chválihodné, že se umí odvděčit za teplé hnízdečko.
17. 07. 2009 | 11:41

ŠAKAL napsal(a):

A vyje v noci na měsíc?
17. 07. 2009 | 11:41

oranžomodrá kleptokracie napsal(a):

nenapsal to nějaký hacker, který nenávidí Jirku????
17. 07. 2009 | 11:42

MARTINEZ napsal(a):

Paní Paroubková,
skvěle jste pobavila, nicméně bohužel i tím, jak jste zaslepená Jiřím Paroubkem. To je unreality, nepřirozený patos par excellance. Vůbec na mne nepůsobí Váš vztah přirozeně, paní Paroubková. To nějaké přehrávaní, zdá se mi. Navíc mě zaráží, jak se neustále cpete do médií (včetně nenáviděného bulváru), přičemž se pak divíte, kterak do vás různé deníky opírají. Bohužel jste k smíchu, i když Vám to asi nedochází. Exhibovat s privátními meziosobními interakcemi - a zvláště takového rázu - veřejnost, to jste si zase naběhla. Předpokládám, že to zase řada deníků (včetně bulváru, který Vy tak ráda navštěvuje, jak bylo v minulosti patrné) ocení a poskytne vám další prostor. Možná se vám to ale nebude líbit, jakým způsobem vás budou rozebírat. To už je ale vaše blbost.
17. 07. 2009 | 11:42

Katka napsal(a):

A mně se to moíc líbí! Závistivců si nevšímejte :)
17. 07. 2009 | 11:43

vanTomas napsal(a):

Šakale, ty koni...jsem si rozlil kafe :))
17. 07. 2009 | 11:43

RTW napsal(a):

Paroubek je to nejhorší co nás jako zemi mohlo potkat v posledních několika letech (trefně k němu sedí nářečné apelativum "paseka"). Chtělo by se použít slovo tragikomický čeledín (polsky "parobek"), ale bohužel ta komika z toho jaksi vypadává. Zosobňuje gradaci papaláštví, hlouposti a nevzdělanosti vůdčích politiků ČSSD poslední dekády. Je stejně nestravitelný a obtěžující, jako byli lidé typu Štěpána a Mohority. Paroubek se, naštěstí pro nás, minul z érou padesátých let, to bychom se nestačili divit, co by nám předvedl. Óda mi připomíná oslavné texty psané kdysi na soudruha Mao Ce-tunga, je stejně trapná.
17. 07. 2009 | 11:43

JC napsal(a):

Mariana, :-)))
Chudáčku, vy jste nepochopila, že si z vás Péťa dělá dobrý den ?
17. 07. 2009 | 11:45

Tereza DeBatisti napsal(a):

Po přečtení článku a několika komentářů se mi na tváři chtě nechtě uhnízdil srdečný úsměv...(nyní vynechávám komentáře zbytečně jedovaté a mám na mysli spíše ty, které obsahují sarkasmus v jeho nejčistější podobě).

Jen mě tak napadá, kdy se dočteme i Ódu na Mirka a jaký mezi nimi asi bude rozdíl...
17. 07. 2009 | 11:45

pavliczech napsal(a):

Kdo ho zná líp než vy, paní Paroubková? No přece bývalá paní Paroubková. :-)
17. 07. 2009 | 11:45

alena napsal(a):

Boze, Boze ja myslim ze to krasne sedne i k ostatnim projevum manzelu Paroubkovych. Musim ale uznat, ze to hodne spestrilo patecni pracovni den...uz dlouho jsem se tak nepobavila.
17. 07. 2009 | 11:46

Lojza napsal(a):

Lexi, nesnaž se, vidíš sám, že v tom prvním příspěvku jsi skokany přecenil když jsi si myslel že to pochopí a hópat dál se budou aby nedali najevo že naletěli. Ani já jsem nečekal tolik zloby, sprostoty a nevychovanosti a to jsem o iluze přišel už dávno.

Ano, král je nahý, ale bože můj, jak je odpudivý! A to sympatizantům ČSSD tato hrůza nadává do nevzdělaných socek.
17. 07. 2009 | 11:47

jane napsal(a):

lidi vy jste strašně závistivý nedobrý sv*ně, uvědomujete si to?
17. 07. 2009 | 11:47

Veronika Vendllová napsal(a):

Pane Stejskale, myslím, že to bude nejčtenější blog aktualne.cz for ever. Jak málo stačí...to je paráda! :) Jedu taky nahory, se budu pořádně rozhlížet kolem...:))) Ještě chybí totiž nějaké odpovídající fotka. :)
17. 07. 2009 | 11:48

Pavel Datel napsal(a):

No maminka by ho taky znát mohla.
17. 07. 2009 | 11:48

Franta napsal(a):

Bez diskuse ho nejlépe zná bývalá žena Zuzana. A to mnohem lépe, o tom opravdu ale opravdu nepochybujte
17. 07. 2009 | 11:49

Lex napsal(a):

Drd
Dobrá otázka, pane.
Podrobnou odpověď naleznete v příspěvcích pana Stejskala včera v 19.33.06, pana Karla v 19.39.16 a znovu pana Stejskala v 19.44.38.
Přeji Vám mnoho štěstí v životě! Lex
17. 07. 2009 | 11:50

Růžový svetřík napsal(a):

Ani odpovídající fotka nechybí. Na novinkách už to dotáhli k "dokonalosti" a přidali i roztomilé foto.

http://www.novinky.cz/domac...
17. 07. 2009 | 11:51

Marty napsal(a):

Maloměšťácké peklo opět otěvřelo chřtán prostřednictvím klávesnice P.P.
17. 07. 2009 | 11:52

Sal napsal(a):

Krásný a duchaplný text. Vložím si ho do památníčku hned vedle zápisku od mé (kdysi osmileté) spolužačky:

Lev je králem pouště. To ti přeje Jarmila.
17. 07. 2009 | 11:52

Tomš napsal(a):

Jirko! Přestaň o sobě psát předvolební kampaň pod jménem své druhé ženy!
17. 07. 2009 | 11:53

MARTINEZ napsal(a):

to oranžomodrá kryptokracie

Bohužel ne, je to nahlédnutí do života našich stenfordských paniček. Je to samozřejmě neskutečně patetické. Ale na té míře onoho patosu se velkou měrou podílí ten fakt, že zveřejňuje takové věci. A nezdá se mi, že by v tom nebyl ani drobek účelovosti. Asi si přeje paní Paroubková napravit pošramocený obraz J.Paroubka. No tady na netu se jí to moc nepovede, neboť je tady vyšší koncentrace mladší generace a ty - jak je známo - J.Paroubka většinou moc nemusí.
17. 07. 2009 | 11:53

neo napsal(a):

Yony :

Talmanová ale není z rodu Paroubků, takže nebude blog, stížnost k ÚS ani žaloba ve Štrasburku a dokonce ani tiskovka.
17. 07. 2009 | 11:54

Veronika Vendllová napsal(a):

Růžový svetřík: To není ono. Musí to být fakt z těch hor, romantický a reálný. Tuhle fotku každej zná. Prostě takový lidský to musí být. :)
17. 07. 2009 | 11:54

Veronika Vendllová napsal(a):

neo: ono by to spíš chtělo nějakou vtipnou rekci "z nebes". :) Protož je pravda, že jsem se dlouho tak nepobavila u blogu...
17. 07. 2009 | 11:56

Filip napsal(a):

Paní Paroubková, jsem odpůrcem politické strany, kterou zastupuje Váš manžel a koneckonců ani Vašeho manžela příliš v lásce nemám, ale vždy se snažím ke všem informacím přistupovat co možná nejobjektivněji a s nadhledem. Nesnažím se pouze zaslepeně kritizovat. Nezlobte se ale na mě - to, co prezentujete v článku, zní opravdu spíše jako satira...
17. 07. 2009 | 11:57

Radek napsal(a):

Paní Petro, děkuji za ty něžné řádky. Vaše prostota a naivita se v dnešním světě plném inteligentních a dravých lidí zdá býti oázou klidu. Téměř jako dovolená! Nechť vzkvétá Váš půvabný, sexy a tolik dobrotivý muž i Vaše dítě!
17. 07. 2009 | 11:58

karel napsal(a):

Nejvic mě zaráží jedna věc. A sice že si Paroubkovi neustále stěžují na média, jak rozebírají a kritizují vše co soudruh udělá nebo neudělá, jak vše překrucují ve snaze ho poškodit a jak neberou ohled na těhotnou paní Petru a pak jim naservírujou takovouto potravu. Přece i průměrně inteligentního jedince musí napadnout, že tuhle ódu média bez povšimnutí nenechají a že se na ně zase snese kritika. Jsou opravdu tak hloupí, že jim to nedochází, nebo je to záměr?
17. 07. 2009 | 11:59

Franta napsal(a):

Fíííííha,tak to je fakt maso.Když vidim,že moje žena něco potřebuje,pomůžu jí automaticky.Ani o tom nemusí psát.Ale klidně se svěřte.chichichi
17. 07. 2009 | 11:59

Veronika Vendllová napsal(a):

Tak jo, jedu na ty hory, zajdu pro vodu do studánky, naštípu dříví, zatopím trochu v kamnech aby se protáhl komín, možná vezmu kosu a posekám to tam trochu kolem - snad se u toho nezabiju, ta kosa je předsi jen trochu náročný nástroj pro blondýnky no a pak si vezmu poslední Respekt a Reflex a možná je i stihnu přečíst. Budu of-line, to je můj sen. A foťák budu mít pořád u sebe, co kdyby...:)
17. 07. 2009 | 12:00

Buhl napsal(a):

Jestlipak čte Petra taky komentáře k jejímu blogu?
Ale je milé slyšet, že člověk, který se chová většinou jako .... dokáže být i milý, ne?
17. 07. 2009 | 12:00

Adam Vladyka napsal(a):

Nejradši mám názor mého souseda:
,, ...no, jinak vám neřeknu jak se mám, Paroubek furt žije, tak je to v pr**li..."
17. 07. 2009 | 12:00

xixao napsal(a):

:-D

no ja sel spat vcera nekde okolo pulnoci a rikal jsem si jak dlouho to tem inteleigentnejsim vydrzi, ale tohle je bomba

pane stejskale, tenhle blog nesmite smazat nikdy, ani pokud by rusili server, zazalohujte to na nejaky nosic opiste to, nafotte, nebo cokoli, protoze tohle opravdu o nekterych skupinach lidi i o jednotlivcich vypovida opravdu dostatecne
17. 07. 2009 | 12:01

Portrfield napsal(a):

Hezký den,
to jste paní Paroubková buď musela vykouřit brčko s dost dobrým modelem a nebo Vám pan Paroubek držel u hlavy devítku s nataženým úderníkem...jinak si ten Váš canc nedovedu vysvětlit....
17. 07. 2009 | 12:02

matematik napsal(a):

Pánové, jak to tady čtu, získávám dojem, že panu Paroubkovi závidíte. Paní Petře bych pak vzkázal, že projevila touto ódou obrovskou odvahu. Vždyť v její ódě není žádná politika. Je to jen výraz projevu lásky k muži, kterého stovky lidí nenávidí, protože se bojí o svá koryta. Jde o ty, kteří se poažují za vyvolené, protože úspěšně pomohli vydrancovat svoji vlast.

Připouštím, že óda nese prvky extrovertismu, ale mám z ní pocit upřímnosti, což jsem například u plakátu pana Grosse nikdy neměl. Škoda jen, že se pan Paroubek neshoduje s panem Zemanem. Nicméně, pane Paroubku, závidím Vám a zároveň Vám to domácí štěstí přeji. Poznal jsem sám, co to znamenná, když vedle sebe máte partnera do nepohody a vzpomínám s láskou na svoji manželku, která mi, bohužel, odešla předčasně, ale stačila mi dát pětatřicet šťastných let.

Navíc bych chtěl říci těm, co z pana Paroubka dělají až zrůdu a srovnávají ho se Stalinem či Hitlerem, že velcí potentáti se na veřejné scéně často ukazovali s dětmi (pečlivě vybranými) v náručí, což jim vůbec napřekáželo, aby jiné (též vybrané) děti posílali do gulagů či do plynových komor.

Pan Paroubek tuto hru jaksi neprovozuje a pokud mu občas ujede huba, pak si jen říkám, co si o věcech, které kritizuje, myslím sám. Položte si, vy všichni, kteří tady řvete o schopných, které stát okrádá, zda jste opravdu tak užiteční pro společnost. Vždyť jste to právě vy, kdo způsobuje cyklické krize, když jste nenažraní až běda a bojíte se pustit chlup, takže zadržujete peníze, které jsou potřebné pro chod ekonomiky. Vůbec mi totiž nevadí vaše rozežranost, žerte si kaviár a chlastejte šampaňské Mum Brut, jezděte vy nebo vaši rozmazlení synáčkové auty pro formuli 1, ale uvědomte si, že vám tohle dovolili ti, kdo vytvářejí pravé hodnoty. Ty vy neznáte, stejně jako je neznali bolševici. Ale nevyvážejte ukradené bohatství do ciziny, myslete na to, že měřítkem bohatství země nejsou zbohatlíci, ale ti nejchudší a že i oni mají nárok na slušný život. Vždyť jste to právě vy, kdo jim krade práci, střechu nad hlavou, spokojenost z tvůrčí práce a vše to, co by měl mít člověk v sociální a solidární společnostri. Raději končím, potože jsem si uvědomil, že apel na tyto lid je úplně zbytěčný.

Chcete-li však srovnávat pana Paroubka s nacisty, vzpomeňte si, že nacistický jazyk převzal Topolánek.
17. 07. 2009 | 12:03

Myska a Dada napsal(a):

Moje zena a koneckoncu i ja bychom ho pls take chteli,v obyvaku na nej mame presne misto,jen to ranni probouzeni by si mohl odpustit :-)
17. 07. 2009 | 12:03

Molok napsal(a):

Nevím, ale v dnešní době, kdy se kolem politiky pohybuje tolik neslušných lidí nevidím jediný důvod, proč zesměšňovat a navážet se do člověka slušného a nromálního jakým je paní Paroubková. Bez ohledu na to co si můžeme myslet o jejím manželovi, jsou to obyčejné střípky z obyčejné dovolené, které dělají pisatelce radost. Kritizují to navíc kolikrát lidé, kteří s lehkostí odbyli jinou dovolenou jiného páru, z nichž fotky nahého premiéra s erekcí obletěly celý svět.
17. 07. 2009 | 12:04

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Vendlová,

myslíte, že předstihne i pana profesora Švejnara a jeho první blog s 129 626 návštěvami (tomtuo ještě chybí přes devadetá tisíc ;-) či v počtu replik pana profesora Hořejšího s bezmála osmácti sty příspěvky (tento má zatím kolem sedmi stovek ;-)?

Nicméně jeden primát podle mého názoru už má. Je daleko nejvtipnější z toho, co zde bylo napsáno (uznávám, že je to trochu subjektivní pohled).

Škoda, že řada lidí to vlastně nemá šanci pochopit, nečetli předchozí autorčin text a zejména některé reakce na něj (stejně jako to nepochopila většina médií; tedy s výjimkou těch, z nichž mi volali).

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 12:04

Marek napsal(a):

Tak jako nejmenovaná televize natočila jeden seriál znovu po dvaceti letech, tak i já doufám že napíšete i vy paní Paroubková, další ódu na vašeho manžela po dvaceti letech, neboť věřím že bude s cela opačného slova. Ale jako vtip dne úžasné, neposlouchat rádio, tak bych o tomto nevěděl. Prostě, konečně v nějakém směru záříte! Pro mě jste prostě KOMIK dne, tleskám vám!
17. 07. 2009 | 12:05

venkovan napsal(a):

Za tento blog Dimun poletí.
17. 07. 2009 | 12:06

Satelit napsal(a):

:-O Tak to je jak od poprvé zaláskované čtrnáctileté pubošky! Nejdřív Zuzana, teď Petra. Mě by zajímalo, co ten Paroubek svým manželkám slibuje, když na něj pořád pějí ódy, jaký je to úžamen?! Člověk, který je opravdu skvělý, nepotřebuje, aby o tom celý svět přesvědčovaly jeho manželky.
17. 07. 2009 | 12:07

Macek napsal(a):

tenhle oranžovej průser už nezachrání ani óda...dost mě to pobavilo, aspoň někdo baví tenhle národ...i když dvakrát bych to nečet :-ú
17. 07. 2009 | 12:07

krysarr napsal(a):

Co se pořád divíte, když:
http://www.novinky.cz/zena/...
17. 07. 2009 | 12:08

Klara napsal(a):

Tak mi to tak pripomina pionirskou besidku na svatek matek : ....... moje mila mamo, chtela bych byt jako ty, z lasky, prace, dobroty - akorat ze s tim rozdilem,ze na maminky tento popis sedi - na Paroubka ne!pokud se dokaze slusne chovat doma,mel by se to naucit i na verejnosti, zatim se mu to rozhodne nedari...
17. 07. 2009 | 12:09

Lupus napsal(a):

Nu pokus o aspoň písemnou podobu paparazziho - nechutné. Neumím si představit, že to udělám člověku, na kterém mi sejde - to si vzácné chvíle soukromí víc chráním.
17. 07. 2009 | 12:09

Zdeněk Vondrill napsal(a):

Myslím, že lépe než vy ho jistě bude znát jeho bývalá žena!!! :D

posílám Vám pár neuronů na oplátku...
17. 07. 2009 | 12:10

Maja napsal(a):

Ještě lépe ho zná zcela jistě paní Zuzana. Už taky ví, co se dá od tohoto skvostu čekat.
17. 07. 2009 | 12:11

ILONA napsal(a):

Vážená paní Paroubková,z některých hloupých komentářů si nic nedělejte-to je jen bledá závist v dnešním upachtěném světě.Nedejte si nikým zkazit Vaši dovolenou.Mohu Vás ujistit,že Vám plno lidí Vaše štěstí závidí a proto píšou nenávistné kecy.Tak si to tak neberte a spíš ty chudáky politujte.Hodně sluníčka a klídek Vám přeje ILONA T.
17. 07. 2009 | 12:11

neo napsal(a):

Pane Stejskale,

nevim, jestli předčí návštěvnost či počet reakcí vámi zmíněných, ale ani Hořejší a ani Švejnar se nedostal do ostatních médií či facebook.

pokud k tomuto blogu připočtete čtenáře těch ostatních médií... hravě předchozí pány překoná.

endorfiny ale už překonány byly.
17. 07. 2009 | 12:14

Na jménu nezáleží napsal(a):

Dobrý den vespolek,
když porovnám předvolební kampaň ČSSD (tento výtvor paní P.P. je nepochybně součástí celého cirkusu)a ODS ("vzhůru do trenek"), tak mi vychází následující:
1) Politikové a političky si z voličů svorně dělají p***l. Což sice tuším už dlouho, ale teď tak činí zcela nepokrytě a zdá se, že si to dost užívají.
2) Obě největší strany vlastně volby ani vyhrát nechtějí, jelikož nikdo nestojí o titul "Mamlas, který si neporadil s důsledky ekonomické krize".
Pointa? Není, respektive "jako obvykle". Ptáček se přivine k růži a svorně rozeberou, co z ořezaného státního rozpočtu zůstalo. Na pidistrany se také dostane, vždyť jde o potenciální koaliční partnery.
Přeji všem hezké probuzení po podzimních volbách.
17. 07. 2009 | 12:16

vidlemistoklicu napsal(a):

.... "Tak, Petro, neflákej se tady s nějakou dizertačkou a popiš jak skáču deset metrů..."
17. 07. 2009 | 12:16

Anonym-bojím se stranické odvety a konce napsal(a):

:DD Splňujete stranickou čtvrtletku tím že píšete o pupíku vašeho pana manžela?
17. 07. 2009 | 12:17

Jaroslav Jurníček napsal(a):

Vážená paní Paroubková,

jsem rád, že Vám i Vašemu muži dovolená prospívá a moc mně mrzí, že nemuhu sdílet Vaše nadšení a radosti z kvalit Vašeho manžela, jelikož ho tak neznám ani znát nechci. Pokud mu dle Vašich slov dovolená tak prospívá a cítíte se spolu šťastni, pak by nebylo od věci, kdyby Váš pan manžel odešel z politiky a plně se věnoval pouze Vám, čímž by maximálně učinil šťastnou nejen Vás, ale i velkou část českého národa. Myslím, že by to byla první nepopulistická a inteligentní věc, kterou Váš pan manžel za dobu co je v politice udělal. Navíc by se jednalo o grandiózní odchod z české politické scény, čímž by si Váš muž konečně získal onu pozornost po které tak touží.
Zvažte můj návrh, jelikož jde o blaho národa a o to by mělo jít Vašemu manželovi především. Pokud znáte i drahou polovičku pana Topolánka, navrhněte jí stejnou věc, jelikož by pan Topolánek, stejně jako většina českých politiků byla národu nejprospěšnější, kdyby se vzdala svých politických ambicí.

Děkuji za pochopení
17. 07. 2009 | 12:19

jirka5871 napsal(a):

jooo, great! to je panecku blabol :-)
a ze pry se dnes nezasmeju :-)
teda to je mazec, uz toho bafunare utikam volit, uz ho vidim v jinem svetle. tak jen tak dal ...
17. 07. 2009 | 12:20

Piškot napsal(a):

Novinky z Vašeho blogu udělali zprávu dne. Můžete být alespoň ráda, že jedním článkem dokážete zaměstnat houf lidí na několik dní.
To je docela úspěch :).
Užívejte si dovolené a brzy napište. Není nad to, když se moralisté rojí jako včeličky. :)
17. 07. 2009 | 12:20

Kavka napsal(a):

Můj komentář je stejný, jaký jsem napsala slečně Talmanové, když obhajovala svého Mirka po svlékací aféře. Moje babička mě vždycky říkala: Mlčeti zlato...
17. 07. 2009 | 12:20

pepan napsal(a):

Je docela možné, že ošklivý, tlustý a nechutný najde svou princeznu, která ho miluje nadevše, zvoník u matky boží je příkladem a tak se právě rodí legendy.
Jednou až Paroubek padne pod tíhou svých hrdinských činů budou se prát světoví režiséři o tento příběh.
17. 07. 2009 | 12:21

Girs napsal(a):

Ona za statisíce na dovolené bych si užíval taky a nevadilo by mít za manžela dědečka ;)
17. 07. 2009 | 12:21

jirkaskotas napsal(a):

I já se musím přiznat,že jsem už hodně dlouho nečetl takový blábol!Být to slohová práce,dal bych druhé Paroubkové za 5!Celkem chápu,že nemůže vidět,jaký že to dodopravdu ten její Jyřík je,ale já ho stále vidím jako největšího lháře na naší pol.scéně a jako nejagresivnějšího a nejtlustšího "muže",který se jen těžko vyrovnává se svojí kritikou,všechny napadá a co je nejhorší,napadá i naše děti a nazývá je fašisty jenom proto,protože daly najevo,jak s jeho politikou, plnou lží,výhružek,napadání,vydírání a nesplnitelných sociálních slibů,nesouhlasí!Nezlobte se paní Petro,ale já Vašeho "MUŽE" vidím jako egocentrického,nabubřelého,obtloustlého,upoceného,mstivého,nesnášenlivého a arogantního dědka,který už měl dávno opustit politiku a neotravovat už tak dosti ostrávené ovzduší! Nepište už raději žádné infantilní slohovky,nevyprávějte, jaký má dosti bezpohlavně vypadající Jyřík, mozek, a raději se soustřeďte na své těhotenství,aby ještě nedošlo k nějakým komplikacím z toho,že Váš upatlaný sexsymbol, vidí někdo jinak!!!!
17. 07. 2009 | 12:21

Pepa napsal(a):

No paní Petra, i kdyby to myslela vážně a úpřimně, tak si přece mohla uvědomit jak její blog dopadne. Zvlášť když ví, jak je její pan manžel u poloviny národa oblíben...

Jen by mě zajímalo, co na tento výtvor říká paní Zuzana, která dodnes kryje panu Jiřímu záda (drží jeho nadace, příspěvky do nich, apod. pod pokličkou) ... :)

Snad se na pana Jiřího moc nezlobí.
17. 07. 2009 | 12:21

stejskal napsal(a):

Tak to máte pravdu, pane neo.

Autorce se její záměr povedl naprosto dokonale. Nezbývá než gratulovat, i když bych si tipnul, že v Hybernské z toho asi nadšeni nejsou ;-)

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 12:22

Destiny napsal(a):

Představa Jirkova letu... Kdo ho tolik nakopl, že letěl 10 metrů :-D
17. 07. 2009 | 12:22

Milan Holenda napsal(a):

Dobrý den, nehodlám komentovat vaše literární dílko, a už vůbec se nechci plést do vašeho manželství a přeji vám ať to tak stále vidíte. Chtěl bych se vyjádřit k vašemu muži a věřte, že stěží najdu slušná slova. Ba dokonce přemýšlím o tom, zda nějaké slušné slovo pana Paroubka vystihuje! Už dlouho jsem neviděl tak sebestředného člověka, když nepočítám jeho kolegu Ratha. Měli by se chytnou za ruce a opustit politiku, tedy jestli chtějí něco dobrého pro svou zemi učinit.
17. 07. 2009 | 12:22

minette napsal(a):

Paní Petruška na mě už v dokumentu Burianův den žen působila jako slušná pipina, ale co předvedla zde, se vymyká zdravému rozumu. A IQ tykve plus nulovou sociální inteligenci neomluví ani hormony rozbouřené těhotenvtvím. Amen s touhle zemí, jestli její drahý "lítací" choť vyhraje volby.
17. 07. 2009 | 12:22

Martina K. napsal(a):

Vazena pani Paroubkova, moc vam to stesti preju a doufam, ze vam vydrzi... Preji co nejklidnejsi prubeh tehotenstvi, rychly a bezproblemovy porod a spoustu lasky a stesti s vasi rodinou. Uzivejte si dovolenou a z ubohych poznamek zakomplexovanych, zavistivych a neperjicich lidi, kterych je jak koukam az prespriliz, se jen zasmejte...
Z pranim stesti a zdravi, take prijemne dovolene v rodinnem kruhu Martina
17. 07. 2009 | 12:24

neo napsal(a):

Destiny : 15 fotbalistů , nejmíň a to najednou.
17. 07. 2009 | 12:25

Martina K. napsal(a):

pardon ''s pranim....''
17. 07. 2009 | 12:26

ali napsal(a):

mám o málo mladší dceru než Paroubková II a kdyby mi přivedla domů takovej sexy mozek, tak jí raději prodám cikánům...vypadají jak tatínek s dceruškou. Hele, jak to bylo onehná u Ďuřička na tý lodi s jeho dcerou? Není on politik trochu odchylnej? Doufám, že s ní chodí na kolotoč zadarmo! Zuzana Paroubková se musí bavit, čímž jí tímto zdravím, neb si to zaslouží nejvíc. Ta musí bejt šťastná, že jí vypad z domu..
17. 07. 2009 | 12:26

Jelena napsal(a):

Hm. Taková Eva Braunová možná kdysi uvažovala podobně...
17. 07. 2009 | 12:27

Tom napsal(a):

Když pí. Petra nemohla kvůli svému "nemotornému a rostoucímu břichu" roztáhnout slunečník, jak to mohl dokázat "letec" Jiří?
17. 07. 2009 | 12:27

grőssling napsal(a):

Paní Vendlová,

Vy čtete Respekt ? Já donedávna taky. Pan Tabery mi připadal docela solidní šéf tohoto plátku . Před chvílí jsem tam doplnil pod článek lháře Švehly o ČSSD v Kremlu komentář.
Tak si to užijte a bacha na klíšťata při tom sekání trávy.
Je třeba řádně smrdět, voňaví lidé je prý přitahují.
17. 07. 2009 | 12:28

Veronika napsal(a):

Paní Petro,
docela Vás lituji, to že je na vás manžel hodný jen na dovolené je docela smutný. a určitě bych se s tím nevytahovala na veřejnosti. I když podle vašeho psaní pochybuji nad tím že máte zdravý rozum . Co takhle psychiatr ten by Vám mohl pomoci
17. 07. 2009 | 12:28

čtenářka napsal(a):

Ženo Paroubkova,koho chcete těmi bláboly dojmout,sama sebe? Národ? Voliče?
17. 07. 2009 | 12:28

Destiny napsal(a):

Neo:
A všichni mají zlámané holení kosti....
17. 07. 2009 | 12:28

Sybila napsal(a):

Úžžasný, jen tak dál, takhle dobře mě už hodně dlouho nikdo tak nepobavil,Oda na radost fakt nemá chybu, přeju jim ať se mimimčo narodí chytré po mamince a hezké po tatínkovi, prosím tě Petro jen nepřestávej psát, Jyrka ty volby s tvojí podporou určitě vyhraje
17. 07. 2009 | 12:28

Steve napsal(a):

Nejvic se mi libila veta: "Díky svému nemotornému a rostoucímu břichu..." Puvodne jsem myslel, ze dama mluvi o Paroubkovi a jeho pupku. Jedna z veci, podle ktere se pozna poradny chlap je jak dba o svoje telo, bohuzel u nas to jeste nekteri neandrtalci nepochopili
17. 07. 2009 | 12:28

z. napsal(a):

"Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa."

dobře vychovaná žena živící se prací s jazykem (sic) by se takovýchhle roztomilých dvojsmyslů snad ani nemusela dopouštět :-D
17. 07. 2009 | 12:29

martin napsal(a):

Pane boze, blahoslaveni chudi duchem, to je fakt sila, prirovnani ke stupidite Evy a Vaska spolecne s narazkou na Charmsovu Dobytku smichu netreba je vice nez trefne, jeste nikdy jsem nikam nenapsal, ale tady musim - nicmene verim, ze nekteri musi byt nadseni - vzdyt ona to ta hezka pani mysli docela uprimne :-)
17. 07. 2009 | 12:29

neo napsal(a):

z.

:))

Mě by spíše zajímaly ty sladké chvíle.

kdysi Jiří Paroubek prohlásil na adresu své bývalé ženy, že sex s ní je, jako když stěhuje skříň.
17. 07. 2009 | 12:33

Hynek napsal(a):

"Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa."

dobře vychovaná žena živící se prací s jazykem (sic) by se takovýchhle roztomilých dvojsmyslů snad ani nemusela dopouštět :-D

oni si z nás fakt jen tropí legraci:)
17. 07. 2009 | 12:33

klokan napsal(a):

asi byla na pohovoru jako Rath, ten už prý je taky jako milius
17. 07. 2009 | 12:34

šťoura napsal(a):

Nemůžu si pomoct, ale celý ten chvalozpěv mi zavání tím, že pí Paroubková vlastně přesvědčuje sama sebe, jaký je Jiřík báááááječný muž, protože která žena si tím opravdu jistá je, že její muž je ten nej, nemá potřebu to řvát do světa jako pominutá. A to fakt nic proti lásce...
17. 07. 2009 | 12:35

ali napsal(a):

neo nech toho, to se nedá ustát, tvoje hlášky, mám poprskanej monitor
17. 07. 2009 | 12:35

JC napsal(a):

stejskal,
Mno nevím jestli mystifakace..."neobjektivní a infantilní"..žádná parodie v podtitulu nemá.
17. 07. 2009 | 12:35

Michal napsal(a):

Je to milý kousek textu...
17. 07. 2009 | 12:36

Já jsem na TÉ jachtě nebyl napsal(a):

To byl Paroubek zase na jachtě u Ďuričky, že Paroubková v2.0 píše jak je skvělý?
17. 07. 2009 | 12:37

Hynková napsal(a):

Vážená paní Paroubková, musím říct, že jsem si Vaší ódu na manžela musela přečíst několikrát, abych pochopila, na co vlastně tu ódu pějete. Pokud je pro Vás takovým zážitkem, že Váš muž vyvenčí psa a z neuvěřitelné vzdálenosti 10 m Vám přijde pomoci otevřít slunečník,když vy jste těhotná, že po tom musíte na něj napsat ódu, tak je mi Vás upřímě líto. To až Vám pomůže s nákupem, tak o tom napíšete knihu? Nechci Vám kazit iluze o Vašem muži, ale věřte, že tyto věci jsou naprosto normální a dělá to téměř každý muž a nejen na dovolené. Přeji Vám vše dobré
17. 07. 2009 | 12:37

Veronika Vendllová napsal(a):

Pane Stejskale, souhlasím s Neem! S tou vtipností - mám úžasnou představivost, tak asi proto a stačí mi málo. Někdy, až se potkáme, budu moc ráda, když mi vysvětlíte, co přišlo vtipné Vám a proč. Teď už fakt jedu na ty hory....
17. 07. 2009 | 12:37

ZdeJeAnonymitaVhodna napsal(a):

Dobrý den,

Stejně tak jako je obraz Vašeho mažela vytvořený médii subjektivní, tak i ten Váš- leč mnohem pro mne líbivější- je neobjektivní.

Proto Vám přeji pěknou dovolenou, stejně tak jako ostatním.
17. 07. 2009 | 12:38

Jan napsal(a):

Také jsem si všiml již jmenovaného rozporu, dokazujícího, že článek není spontánní, ale na zadání. Představte si realitu: naspat článek dle všech PR pravidel, s konzultacemi odborníků, rádoby ho zinfantilnit - podle mě práce tak na 3 dny:
Len si skontrolujte ty vaše plytkosti, keď píšete:
"... na dovolené se o práci odmítám bavit, takže ani přesně nevím s kterým. Já jsem se zatím snažila uhnízdit na lehátku a lebedit si s dizertační prací."
17. 07. 2009 | 12:39

Radka napsal(a):

Pani Paroubkova ll, a to myslite vazne. Ja myslela ze s vtipama jste prestala po sexy mozku? Ale porad prekvapujete. Miminku jen to nej, hlavne ne z tatinkovy strany.
17. 07. 2009 | 12:40

bublinka napsal(a):

Do lepší předvíkendové nálady jsem nemohla být naladěna :-D! Královsky se bavím a naprostý souhlas - už dlouho jsem se tak nezasmála (jak při čtení toho totálního nesmyslu, tak při čtení komentářů) :-D!!! Fakt upřímné DÍKY!

Nejlepší (výstižných je i stovka dalších) je snad: "co to na tý dovolený berete, to musí bejt jííízda" :-D :-D :-D!!! Břicho už to nezvládá, smíchy už skoro čůrám :-D!..
17. 07. 2009 | 12:40

Jan Púchovský napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
jen tak dál:) Ať se máme čemu smát..... Více takovýchto tendenčních elaborátů:):)
17. 07. 2009 | 12:41

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé a vulgární texty, které byly v rozporu se zdejšími pravidly.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
17. 07. 2009 | 12:42

hana napsal(a):

Potěš koště. To bude asi začátek laktační psychozy.
17. 07. 2009 | 12:43

Barbora Řepková napsal(a):

AU! Možná byste, paní Petro, místo překladatelství měla uvažovat o práci reklamního kreativce. Psaní podmanivých lichotivých textů Vám tedy jde na jedničku. Po přečtení vaší "ódy" bzch si možná inzerovaný výrobek, kterému říkáte manžel, koupila... Kdyby v něm ovšem nebylo tolik zkyslého tuku...asi je vážně pravda, že těhotěnství dělá se ženami divy, že jim u toho také vodnatí mozek je z vašeho textu více než zřejmé...
17. 07. 2009 | 12:43

Honza napsal(a):

Tady je vidět, že láska kvete v každém věku. Ohleduplnost a takt se dneska tak často nevidí. Topolánek ten může psát jedině tak Ódu na italské bordely.
17. 07. 2009 | 12:44

Veronika Vendllová napsal(a):

grősslingu, Respekt čtu asi 3 roky, Reflex od patnácti...to jsem se přemístila z minivesnice do obr Prahy. Ještě jsem čítávala Týden, ale to se nedá stíhat.

Smrdět budu zcela jistě, o tom jsem přesvědčená. :)))) Koupání prbíhá následovně: Nanosíte vodu ze studánky a ohřejete na kamnech. Pak vyndáte malou vaničku, ve které jsme se koupali jako děti a snažíte se v ní umít v té krásně měkké vodě. Prostě idylka! V létě dobrý ale v zimě hrůza....

Tlatá civilizace...že?

Pěkný víkend! :)
17. 07. 2009 | 12:44

kuliočko napsal(a):

Muži závidí - ta jejich by to nich nikdy nenapsla ( a možná ani neřekla, natož si pomyslela) a ženy žasnou - tohle bych o tom svým říct nemohla - lhát se nemá :-)
Tak nevím jestli mám žasnou nebo závidět, ale třeba budu mít taky tak krásnou dovču :-)
17. 07. 2009 | 12:45

Veronika Vendllová napsal(a):

PS: Pane Stejskale, leze to nahoru, možná fakt bude rekord!! :)
17. 07. 2009 | 12:46

Bubu napsal(a):

Jsem ducha ubohého, proto se nerozpakuji požádat zde přítomné osvícené vč. pana Stejskala, aby mi polopaticky vysvětlili, v čem spočívá onen vtip textu p. P. P.
17. 07. 2009 | 12:46

Veronika Vendllová napsal(a):

Oprava: Zlatá civilizace..ne tlatá... :)
17. 07. 2009 | 12:46

Kelešiová napsal(a):

Velebnosti, du blejt ...
17. 07. 2009 | 12:47

gott mit uns napsal(a):

Nazdar Mihalco, jmeno mas jak nejaky STB agent, tak to jsi Ty kluku jeden usata kdo mi maze me urazlive??? texty? Je věta "Na každou svini se vaří voda a na Paroubka už klokotá" hrubě urážející??? Mne Paroubek, Rath a další socani coby občana který řádně platí daně k smrti uráží už hodně dlouho, a nejen mne. Takže Mihalčo ty svině jedna CENZORSKÁ KOMUNISTICKÁ placená Paroubkem i na Tebe jednou dojde!
17. 07. 2009 | 12:47

miken napsal(a):

Ten můj svět bude o dost krásnější, když už se nevrátíte!
17. 07. 2009 | 12:48

Da.vee napsal(a):

Tak to je pecka Petro! Právě jsem se zvedl ze země, kde jsem se 15minut válel na zádech smíchy uprostřed kanceláře a snžím se uklidnit, abych Vám taky něčím přispěl, když jste obohatila ve mě! Manžel dorazil pozdě na pomoc se slunečníkem, což způsobilo asi způsobilo lehký úžeh nebo Vás během pomáhání tím slunečníkem trefil.. jinak si nedokážu vysvětlit, co Vás k tomuhle přivedlo:-D :-D pěkný zbytek dovolené, neplýtvejte volným časem na psaní blábolů;-)
17. 07. 2009 | 12:48

garcia007 napsal(a):

Paní Paroubková, vy jste ale opravdu hloupá, to se jinak říct nedá, jsem zvědavý jak Vás Váš manžel za tento blog pochválí, to by nenapsal lépe snad ani Ráth.
17. 07. 2009 | 12:49

Gees napsal(a):

takový mocenský komplex,který je vlastní vašemu muži a populismus,kterým vy to prezentujete,vám i celé straně socialně-demokratické nemůže přinést hlasy inteligentních a vzdělaných lidí-přeji zdraví a štěstí vašemu miminku.
17. 07. 2009 | 12:49

Miroslav Gottwald napsal(a):

Přeju Vám pohodu a klídek, potomek ať je zdravý a ať se Vám s manželem daří.
Držím palec a nenechte se otrávit těmi stupidními komentáři. ;-)
17. 07. 2009 | 12:49

Fery napsal(a):

Šílenost, kdy už Váš manžel přestane škodit lidem v ČR a přestane se chovat populisticky? O tom napište článek. To bude zajímavá informace pro občany. Zatím jen vrší ostudu za ostudou a upozorňuju Vás že ODS určitě není mým šálkem čaje jak by se mohlo zdát. Opravdu není jiná možnost jak se udržet u koryta než prožírat státní kasu? Čest práci....
17. 07. 2009 | 12:49

Da.vee napsal(a):

Omluvte překlepy, stále se ještě řehtám, a to se pak špatně klape do kláves;-P
17. 07. 2009 | 12:50

fafnir napsal(a):

pane Stejskal
jak v" Hybernské z toho nadšeni nejsou"?V Hybernské z toho nadšeni být musí.Jestli ovšem nemyslíte Masarykovo nádraží.
17. 07. 2009 | 12:50

kuliočko napsal(a):

Muži závidí - ta jejich by to o nich nikdy nenapsla ( a možná ani neřekla, natož si pomyslela) a ženy žasnou - tohle bych o tom svým říct nemohla - lhát se nemá :-)
Tak nevím jestli mám žasnout nebo závidět, ale třeba budu mít taky tak krásnou dovču :-)
17. 07. 2009 | 12:51

stejskal napsal(a):

Paní Vendlová,

k pochopení je třeba znát kontext minulé (středeční) debaty pod blogem téže autorky. Kdo jí celou nečetl, nemůže její záměr pochopit (což je škoda, vzkazoval jsem jí to krátce po zveřejnění ;-)

Libor Stejskal

P.S. Pan Lex to vystihl zde včera vpodvečer naprosto přesně.
17. 07. 2009 | 12:51

vwdemon napsal(a):

Paní Petro, proč nám o tom vůbec píšete? Nikoho nezajímá Váš manžel. Zajímalo by Vás jaký je můj manžel? Zcela jistě ne! Nás zajímá jaký je politik a to už víme...záludný, falešný, prostě křivák. Stejný je i pan Rath a nikterak neobhajuji ani pana Topolánka. Asi Vám chybí paparazi, když se takto trapně odhalujete...máte to zapotřebí? Snažíte se jen udělat manželovi falešnou reklamu při sestupné tendenci oblíbenosti politiků. Hezkou dovolenou!
17. 07. 2009 | 12:52

Zuzana napsal(a):

Ale nejlepší výrok je stejně "sexy mozek":-D Jen tak dál, ono trochu srandy v té politice neuškodí...
17. 07. 2009 | 12:52

Český Honza napsal(a):

Když je člověk osoba veřejně činná a ani na dovolené si nedá pokoj, aby nevystavoval svůj sexy mozek, (přičemž se ani o to nemusí starat, to svou upřímnou snahou zajistí manželka), nemůže se divit své popularitě. ČSSD se snaží seč může sexualizovat politiku, ale zdá se, že veřejnost je zcela připravena nemilosrdně politizovat sexualitu.
To vypadá nadějně, potkáme se u voleb :) Paradoxně nejvíc pro zdárný výsledek můžou udělat sami socani.
17. 07. 2009 | 12:53

stejskal napsal(a):

Když myslíte, pane fafnite ;-)

Libor Stejskal

P.S. Ten pán "gott mit uns" je docela zábavný, že?
17. 07. 2009 | 12:53

Skeptik napsal(a):

Zase jedna co si špatně přečetla usnesení ÚVV ČSSD!
"Než něco, co Vám Dimun napíše zveřejníte, přečtěte si to! Jinak můžete být za vola."
17. 07. 2009 | 12:53

Petr napsal(a):

Vyřiďte svému manželovi, ať aspoň jednou dát i na veřejnosti průchod endorfinům. Ať si i lid trochu užije.
17. 07. 2009 | 12:53

Sal napsal(a):

Je smutné anebo naopak k pobavení pokud si premiér musí na pláži honit slunečník, aby mu média věnovala tolik pozornosti...Ti Češi:-)
17. 07. 2009 | 12:53

Veena napsal(a):

Vyzdvihovat galantnost, že nastávající otec pomůže s rozevíráním deštníku nebo vyvenčí psa ... to je něco speciálního? Ve vší úctě bych chtěl vidět toho lhostejného člověka, co by nechal křehkou ženu otevírat slunečník ať už je nebo není těhotná. Ale jo, je prostě úžasný :))
17. 07. 2009 | 12:53

Lucie napsal(a):

Pane bože, doufam, ze jsem byla v tehotenstvi normalnejsi :-)))) Tohle uz se snad na endorfiny ani svest nemuze, to uz je opravdu moc. A trosku neobjektivni??? Ale preji ji ten pocit stesti a cim dele bude Paroubek na dovolene skakat 10 metru :-))))), tim lepe :-))
17. 07. 2009 | 12:54

fafnir napsal(a):

Veronika Vendlová
proč by to nahoru nelezlo,když je to taková hlína.A cokoli kdokoli plácne,vždy bude vtipnější než blog sám.To nad vašimi blogy je nutno se i zamyslet,a pak si jeden musí zatraceně dávat pozor,aby nebyl za vola...
17. 07. 2009 | 12:55

:) napsal(a):

:)
ok, je mile ze ma radost z manzelstvi

ze to na me pusobi jako krecovita snaha ukazat hezkou tvar pred volbamy je jen muj ciste osobni problem
17. 07. 2009 | 12:55

já taky napsal(a):

Já chci taky takovýho chlapa - tedy ne zrovna Vašeho :-), ale tak pozornýho, který by se o mě na dovolený taky tak staral!!!!! A můžeme jet třeba jen k Mácháči :-)
17. 07. 2009 | 12:56

Petr napsal(a):

"Můj muž najednou odhodil telefon, PŘELETĚL asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc."

Tohle nemůžete myslet vážně!?
Chlap s jeho tělesnou konstitucí LÉTÁ??
Patrně považujete všechny čtenáře vašeho blogu za voly... nebo těch endorfinů je až nezdravě mnoho...
17. 07. 2009 | 12:56

jay napsal(a):

:-) to je ulet. jen bych chtel vedet, zda-li si nepletete endorfin s efedrinem... jinak masakr, ODS by Vas nedokazala i s Jirkou lepe zesmesnit...
17. 07. 2009 | 12:57

Jaromír Müller napsal(a):

No... Většině čtenářů se místo endorfinů evidentně vyplavuje adrenalin...
17. 07. 2009 | 12:57

johana napsal(a):

řeči o hovně v trávě
17. 07. 2009 | 12:58

Snake napsal(a):

Tak paní Parobuková II. (všimněte si, že nepíši vážená), mám pro Vás jednu radu?
UZ TO FAKT NEHULTE

a příště už žádná vajíčka. Ale klacky a hole.
17. 07. 2009 | 12:58

arlon napsal(a):

Stejskal
No jo, vy se bavíte. Vy se tu i vybarvujete, když se tímto dokážete bavit. Zřejmě jste právě prošvihl moment, kdy jste měl k tomuto zaujmout neutrální postoj, jinými slovy mlčet. Tato debata, i když to tak nevypadá, je v podstatě ožehavé politické téma a vy se bavíte - ohýbáte se alespoň smíchy? Tedy jen smíchy?
17. 07. 2009 | 12:59

M. napsal(a):

Kriste pane...
17. 07. 2009 | 13:00

Koloděj Partyzán napsal(a):

Ježkovy vočiska, uz dlouho jsem se tak nezasmál. Dekuji! :-) Ale priste vyrovat, protoze dostat moje vyprsknute kafe z klavesnice mi asi nejakou tu chvili zabere...
17. 07. 2009 | 13:00

gior napsal(a):

Tohle třeba sranda je. Ale fetální alkoholový syndrom legrace určitě není.
17. 07. 2009 | 13:00

Jakeš před dvaceti lety napsal(a):

Jakeš měl projev v Červeném Hrádku 17. července 1989 , to bylo před dvaceti lety, Paroubková ho předběhla vo den v datu. Asi je něco ve hvězdách v těchto dnech.
17. 07. 2009 | 13:01

Dana napsal(a):

Paní Paroubková, že je někdo tak těžce mimo mísu, to je neuvěřitelný. Asi jdu taky psát ódu, ten můj mi dnes podržel dveře. Kam se na to hrabe slunečník :-)))Stranické úkoly se holt plnit musí. Dovolená, nedovolená.
17. 07. 2009 | 13:02

vanTomas napsal(a):

Začínám si myslet, že záměr pisatelky (doufám že to byl záměr, jinak nás Buddha ochraňuj) se lehce začíná zvrtávat...:))
17. 07. 2009 | 13:02

Suchec napsal(a):

Stejskal:

To se to tu pěkně rozjelo, co? LoL
17. 07. 2009 | 13:03

Prudil P. napsal(a):

Po přečtení tohoto článku se v mém těle nevyplavily endorfiny, ale adrenalin. Rozumově si to vysvětluji tak, že moje podvědomí je citlivé na neupřímnost, která kouká z každého písmene této ódy. Pisatelce bych chtěl pogratulovat, že se jí opět povedlo naštvat minimálně jednoho člověka.
17. 07. 2009 | 13:03

alfalfa napsal(a):

paní Paroubková, ta recese se vám moc nepovedla, jsou toho dnes plné všechny noviny. Tady v souvislostech se to snad pochopit dá, ale jinde se to bude vysvětlovat těžko. Vyšli jste z toho jako dva kreténi.
17. 07. 2009 | 13:04

David napsal(a):

Tak tohle uz je fakt moc, Jirka uz Vas komplet zblbnul, holt sexy mozek je mocnejsi nez prekladatelskej mozek :/
Myslim, ze jestli ma rad ty, pro ktere dela praci, tak se to tyka jen par lidi, kteri nedokazou rozeznat dopady jeho krajne populisticke politiky - takze pri sve sobe vlastni vztahovacnosti nema rad me (slusny a pracovity clovek) a me deti (ktere na to jeho rozhazovani "perel svinim" tezce doplati), ale ma rad gaunery, podvodniky a davkove specialisty :/
17. 07. 2009 | 13:05

Jaňulka napsal(a):

Děkuji všem za krásný pátek, takhle jsem se fakt už dlouho nenasmála, jak na bláboly paní Petry, tak především na reakcí normálních lidí! :-))) Děkuji a přeju krásný víkend
17. 07. 2009 | 13:05

Jaňulka napsal(a):

oprava: nad bláboly... a nad reakcí
17. 07. 2009 | 13:06

vanTomas napsal(a):

na druhou stranu se možná dočkáme "veselé" tiskovky po dovolené a dalšího ůtoku na média od JP...
17. 07. 2009 | 13:07

Český Honza napsal(a):

Jarda Svoboda, TRABAND: Duchové zemřelých

Král ze Sáby - starý moudrý pán
se pohodlně v křesle rozloží
Nechá jedno oko dokořán
a druhý na zrcadlo položí
Pak do pokoje vklouzne komorná
a nabídne mu svůj nenasytný klín
Je jako vždycky víc než pozorná
a odněkud je cítit svítiplyn

O půlnoci vlci začnou výt
a nábytek se do pohybu dá
Někdo volá: Pozor! To chce klid!
a jiný šeptá: To se ti jen zdá...
Na stropě se v šeru mihl stín
je slyšet pláč a nebo smích
To jednoruký manekýn
vyvolává duchy zemřelých

Tak skončil další neskutečnej flám
s jednou malou baletkou
Já přemýšlím co ti dám
Přemýšlím o nás dvou
Jak tvoje ručka zvedá telefón
a já do sluchátka zařvu ze všech sil:
Čím bych si vás získal, Manon?
Čím bych se vám zalíbil?
17. 07. 2009 | 13:07

fuvk napsal(a):

volby sou volby
17. 07. 2009 | 13:08

Jana napsal(a):

Tak to je nářez!!! Uplne mi tecou slzy smichem. Uplne si ted predstavuju Petu a Jirika, jak on ji utesuje a ujistuje, ze je rad, ze to napsala a vidi ho takto krasne. Ty vole, letajici Paroubek, skoda ze neumim kreslit, to by byl komiks :-))) Ja je zeru. Zda se, ze Zuzana Paroubkova vyhrala v loterii, kdyz se Jiricka zbavila. Mit doma neco takoveho... No, mlatila bych ho od rana do vecera - treba slunecnikem :-)
17. 07. 2009 | 13:08

Tomáš napsal(a):

"Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa."

A já jsem pí Paroubková dnes dokonce uvařil! (nejen ženu probudil; mimochodem napadlo vás že probudit někoho není zas až tak záslužná a těžká práce? u Jirky jde ale očividně o vrcholný počin když to stojí za zmínku na blogu)
Hned řeknu své drahé polovičce ať o mě napíše něco hezkého na net a nasype mi do hlavy něco endorfinů!
17. 07. 2009 | 13:08

Jirka H napsal(a):

Petro, brzy zase něco napište. Dlouho jsem se tak nezasmál...
17. 07. 2009 | 13:09

neo napsal(a):

Ali :

ono by to bylo aj vtipné, kdyby to Jiří vážně neprohlásil.

S Petrou ten problém nemá...ona ale evidentně taky ne... to by byla jiná óda.
17. 07. 2009 | 13:10

stejskal napsal(a):

Ohýbám, pane arlone. Já se vůbec celý život jen ohýbám. Je to takové moje hobby ;-)

Ale jo, pane Sucheci, je to zábavné. Bohužel jen pro pár "zasvěcených". Mne mrzí, že většina lidí (i těch soudných) nemá tohle šanci pochopit (my novináři říkáme: "Nic není staršího než včerejší noviny." A blogy, dodal bych.

Stejně tak by věděli, že nemám důvod paní Paroubkové nijak nadržovat (viz ten předchozí blog). Ale oceňuji dobrý nápad a chytrý humor.

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 13:11

Brk napsal(a):

Ó fretná chrochtobuznosti!
Tvé mikturace jsou mi
Co zprudlé žvastopunksery na plzné včele
Škvrrrk, já zapřísahám tě svými frůnícími kvrdlovrzy
A krákorně zafras mě svými scvrknuvšími patlocaráty
nebo tě roztrhám na fidloprčičky svým frkodrťákem,
tak bacha na to!

Douglas Adams - "Stopařův průvodce po galaxii"
17. 07. 2009 | 13:11

max napsal(a):

absolutně nechápu,že se někdo vyjadřuje k blogu,který evidentně nepsala paní P.P.
Autorem je Marek Dalík a jen doufám,že ho J.P. na svém následném blogu,který napíše, jakmile vyvenčí psa, odhalí. Spoluautory jsou MFDnes, Lid.noviny, Právo a ČT. Doufám jen,že po schválení nového tiskového zákona Dalík a jím řízené noviny a televize skončí s chaosem,kde si každý píše a říká,co chce a konečně bude nastolen pořádek.
17. 07. 2009 | 13:11

Julie napsal(a):

Jsem ráda, že se můžeme zase zasmát, lidi neztrácejí humor, to je důležité.
17. 07. 2009 | 13:12

Jitka napsal(a):

Dobrý den paní Petro, normálně na blogy komentáře nepíšu, ale tady je tolik hnusných reakcí, že prostě musím.
Fandím Vám, myslím, že jste to napsala hezky, i když možná v naivní víře, že tím manželovi pomůžete, protože lidé jsou bohužel velmi krutí a krutější o to, když je někdo šťastný. Myslím si, že jste velmi milá a inteligentní žena a už jsem mnohdy přemýšlela, jak vlastně má člověk, který se dostane do Vaší situace reagovat? Můžu upřímě říci, že jsem došla opravdu k závěru, že nevím. Zůstanete v pozadí - udělají z Vás puťku, budete obyčejně oblečená - budete za šmudlu, vezmete si hezké oblečení, budete za marnotratnou a nejlépe to máte zaplacené z úplatků.... a to jsme jen u toho, jak vypadáte a nikoli v okamžiku, kdy promluvíte..
Moc Vám fandím, nenechte se uválcovat a prošlapejte si svou vlastní, třebas originální cestu. Já také vždycky opěvuji svého drahého, a víte co mi tuhle řekl: nech toho, budou nám závidět...
Zdravím Vás tedy a přeji ať zdárně překonáte všechna těžká období s podporou manžela i v budoucnu.
17. 07. 2009 | 13:12

neo napsal(a):

Paní Paroubková se zamilovala do inteligentního muže s vysportovanou postavou s vyrýsovanými svaly , bujnou kšticí , smyslem pro humor , který má rád zvířata, zvlášť kočky.

Celý Michelangelův David
http://www.komik.cz/obrazky...

při pohledu na tu figuru ho vidím letět ne 10 , ale nejmíň 20 metrů baletním skokem na pomoc své milované...
17. 07. 2009 | 13:13

petr napsal(a):

Jako reklama na telefón je to docela dostatečné, škoda že neuvedla značku a operatora. Paroubek by se měl věnovat rodině, když mu to jde a zanechat politiky tam je břídil.
17. 07. 2009 | 13:14

Jirka napsal(a):

Je mi zle
17. 07. 2009 | 13:14

Pavel napsal(a):

To bylo asi od sluníčka.Úpal či úžeh. Takové to příjemné se vyprázdnění. Jen to zvracení nemusí být vždy příjemné i pro okolí a tak prosím pokud možno omezit a zvracet jen v přítomnosti svého milujícího opěvovaného a v SOUKROMÍ!!!
17. 07. 2009 | 13:14

Petr Havelka napsal(a):

Pane Stejskale,
v 17.07.2009 11:58:11 Vám tam zůstal jeden hodně hrubý text.

Já vím, jsem sprostý bonzák :)
17. 07. 2009 | 13:15

Hankach napsal(a):

Paní Petro, tento článek si uložte a veřte tomu, až si jej sama v soukromí za takových 10 až 15 let přečtete, tak se popukáte smíchy, jak jste byla naivní s odpuštěním "blbá".
Jinak Vám přeji hezkou dovolenou a zdravé mimčo.
17. 07. 2009 | 13:16

pepinoold napsal(a):

Vážená paní Paroubková,
víte, co je to "medvědí služba"?
Svým blogem jste ji učinila svému
"sexymozku". Na druhé straně - více voličů právě ztratil tou nebetyčnou o dani 76 - 100% z
nelegálních zisků. Jiří Paroubek má možná sexy mozek, ale selského rozumu nemá ani za (ukousnutý) nehet.
17. 07. 2009 | 13:16

Petr napsal(a):

Chce se mi zvracet...
17. 07. 2009 | 13:17

PAROUBACK SMRDÍ napsal(a):

To si dela prdel ne? Takovej spekatej prasák ... nikomu v CR se nemuze libit..
17. 07. 2009 | 13:17

Petr napsal(a):

Zvláštní počtení.... Paní Petro musím uzznat, že patříte k těm nejsympatičtějším osobnostem, které znám...
17. 07. 2009 | 13:17

JAHA napsal(a):

Ad: autor

"Ale kdo jiný ho zná líp než já…"

Zeby predchadzajuca manzelka?:-).
17. 07. 2009 | 13:17

Rumcajs napsal(a):

Jsem zvědavý, k čemu dojde Paroubkova PR agentura, až tenhle slaboduchý pokus o navýšení popularity vyhodnotí.
Na první pohled by se zdálo, že spíš má Paroubková z ostudy kabát, ale na druhou stranu se přeci jenom pár pitomců našlo, co to zbaštilo.

Tak uvidíme!
17. 07. 2009 | 13:18

john2000 napsal(a):

Souhlasím. To budou jenom endorfiny. Myslím, že jste nikoho nepřesvědčila, že je to milý a všeobjímající člověk. Komu bych věřil je jeho první žena Zuzana, ta ho zná skutečně. Vy na to budete potřebovat ještě pár let. A opravdu, když nečtete české noviny, tak to rozšiřte a ani nikam nepište. Je to opravdu hnus, tohle nikdo nechce slyšet, zvlášť před volbama. Příjemné těhu a raději už nic oslavného, kazí to den nám co ta servery čteme.
17. 07. 2009 | 13:19

stejskal napsal(a):

Našlo, pane Rumcajsi ;-)

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 13:20

Smart napsal(a):

Nevím koho může rozhodit takový článek. Zdá se, že plno lidí tu má nějaký problém. Mě nechává naprosto kldiným. Petra, prostě sepsala článek ovlivněný dovolenou a faktem, že čeká mimčo. Prostě hormony pracují. A vy co píšete, že to nepatří na blog, mi přijdete ubozí. Každý kdo má blog je exhibicionista a píše o svých pocitech a názorech. Blog není jen politický, ale blog má celou řadu typů. V zahraničí někteří bloggeři píšou i o tom, s kým noc předtím měli poměr či kde zapařili atd. Spíše se zdá, že vám vadí Paorubek a tak útočíte na Petru. Bylo by správné, kdybyste to alespoň napsali na rovinu.Petro, držte se, a přeji Vám zdravé miminko a krásné mateřství.
17. 07. 2009 | 13:20

Eva napsal(a):

Skvely blog, pani Petro Paroubkova II. Dekuji, ze jste vzala iluze vsem, kteri si mysleli, ze na absolvovani prekladatelstvi-tlumocnictvi musi mit clovek nejakou inteligenci.
17. 07. 2009 | 13:21

zdenek mihalco napsal(a):

Petr Havelka

Dobrý den, děkujeme za upozornění. Text jsem smazal.
Zdraví
Zdeněk Mihalco
správce blogů
17. 07. 2009 | 13:21

vanTomas napsal(a):

Rumcajsi,
bohužel ono to zbaštit nedalo ani takovou práci po přečtení některých jiných blogů pisatelky :))
17. 07. 2009 | 13:22

Aghash napsal(a):

Prozreni v pripade P.Paroubkove je teoreticky nevyhnutelne. Je jen otazkou casu. Avsak nechme se prekvapit - nova mlada pani totiz muze byt totozna s panem UHO Paroubkem nebo skutecne "neresici" a tim uprimne stastna. Jeji spokojenost se clovekem jeho mravu k takovemu zaveru svadi. Pak brzo budou tri - ani nejlepsi endorfiny nepremuzou vrozenou uzkoprsost, provincialitu, NOVA-mentalitu a dusi kratkeho doletu. A ani nezabrani dedicnosti techto vlasnosti. Kdyby jen rodinne radovanky prebily Paroubkovou chut k politice? Pak nam to muze byt ukradene...
17. 07. 2009 | 13:23

strojník napsal(a):

Je zajímavé jak nicky s celých Čech ,Moravy a Slezka dokážou být zlý
Vážení i když mi článek paní Paroubkové také připadá infatilní čemuž se nebrání ani ona - vidět v ní hloupoučkou blondýnky bych si určitě netroufl . Myslím že i bez Jirky toho dokázala tolik o čem se Vám ani nezdá . Takže chápu Vaše zlo a urážky . Jen si dál léčte Vaše mindráky nicky
17. 07. 2009 | 13:24

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, česká oranžáda se už konečně propracovala k propagačními bodu zlomu. Čím víc kecají, tím víc se propadají. Takže ke strojům souzi...
http://i.zpravy.cz/pes/09/0...
http://neviditelnypes.lidov...
17. 07. 2009 | 13:24

Bright napsal(a):

Nkěteří bloggeři nepochopili, že toto je BLOG a že na blogu může psát de facto vše.
Petra má sice za ženu politika, ale sama politička není, jejíý blog tak nemusí být vždy politický. Prostě píše o pocitech z dovolené. Čeká mimčo, má rád svého manžela, venku je hezky, užívá si to. Nic víc. Petro, užijte si to a těmi ubohými modrými příspvěky se nenechte odradit.
17. 07. 2009 | 13:25

Rumcajs napsal(a):

stejskal :

I Ty Brute ?

P.S. Omlouvám se za tykání, ale jistě uznáte, že jinak to nešlo.
17. 07. 2009 | 13:26

Bright napsal(a):

Petra smam přiznává, že ten článek je infantilní. Je prostě ovlivněn láskou k manželovi, dovolenou atd. Naši modrásci to ale nepochopili.......
17. 07. 2009 | 13:27

Kate napsal(a):

Politik...manžel... Možná by konečně někdo mohl pochopit že pro nás je to prostě politik, někdo kdo nás štve...ale upřímně, který z politiků nás neštve? Já tedy o české politické scéně nemám valné mínění obecně...ale to nebudu rozebírat. Pro Petru je to prostě muž kterého miluje a proč by nemohla napsat že je šťastná a jak je její muž pozorný? Co na tom že je politik? Pro ní je to především láska... A první manželka nebo druhá...kolik z nás má za sebou zkrachovalé vztahy či manželství kdy si na začátku myslíme že je to navždy... Pokud jsou teď šťastní, ať jsou a ať to vydrží co nejdéle...klidně i navždy. Tohle "líbánkové" období je na vztahu to nejkrásnější...tak přeju hodně štěstí... A užívejte si to co to jde ;)
17. 07. 2009 | 13:28

zuzka napsal(a):

Paní Petro, je vidět, že jste mladá a v životě jste toho ještě moc nepoznala a nedokázala( až na to, že jste se dobře vdala). Proč si ale kazíte dovolenou psaním takových blábolů. Jděte raději na zmrzku. To, jak se chová Váš Jirka není nic vyjímečného a tudíž nám o tom nemusíte referovat. Nezajímá nás to.Máme své starosti, jak denně vydělat nějakou korunu a o dovolené si můžeme nechat jen zdát.
17. 07. 2009 | 13:29

MARTINEZ napsal(a):

Vážený pane L.Stejskale,

asi to bude neskutečný rekord. Návštěvnost toho blogu je fantastická. Ono bude záležet také na tom, zda tuto oslavnou ódu budou přenášet televize. Pokud by na tento blog poukázala alespoň jedna z televizí, je na rekord zaděláno.

Vy skutečně chápete, co tou ódou paní P.Paroubková zamýšlela? Došlo Vám, že ten blog je psán taky trochu účelově? Vy byste snad uveřejňoval takové soukromé záležitosti na veřejný blog? Vám to nepřijde přinejmenším zvláštní? Jako ten vztah Petry Paroubkové a J.Paroubka není zrovna běžný vztah, jestli jste si ještě nevšimnul. Možná se hrubě mýlím, ale jejich vztah mě přijde nepřirozený. Mě přijde, jako kdyby se ti dva předstírali lásku na jevišti. Na mě působí ten jejich vztah jeivištně. Nebo to nahlížíte jinak? Je to samozřejmě její věc, pokud chce manželovi takto veřejně podkuřovat. Ale já bych se za sebe styděl, kdybych něco takového napsal. Položil jste si někdy otázku, proč paní Paroubková exhibuje, když jí deníky několikrát podrhly? Proč chodí do bulváru AHA s úsměvem na tváři, přičemž těsně předtím bulvár ostře odsuzuje? Vás to nezaráží? Mě to nepřijde zrovna štastné - zvláště v době jejího těhotenství. Pokud vím, tak se soudí s Reflexem a snad ještě s někým. Já kdybych měl s médii takovou zkušenost, tak bych něco takové veřejně nepsal - zvláště když musí dobře vědět, že Paroubek je pod neskutečným mediálním tlakem (s ním i ona). Jinak je samozřejmě její výsostné právo napsat si dle svého svobodného uvážení, co si zamane - ale musí pak počítat s důsledky. Vy sám jste výše poznamenal, že to média nepochopila. Tak mě by zajímalo, jak jste to pochopil Vy, pane Stejskale. Děkuji za případnou odpověď.
17. 07. 2009 | 13:30

Lipet napsal(a):

Ta paní asi dostala nějaký úpal nebo co. Nedokážu si představit, že paroubek skočí 10m ladně aby své ženě ( s rostoucím břichem) pomohl se slunečníkem.
17. 07. 2009 | 13:31

Miroslav Savula napsal(a):

Takže vlastně mají normální dovolenou jako běžný občan, ale proč o tom píše? Moje přítelkyně taky každé ráno vstáva jde se psem koupí noviny a pečivo a něžně mě vzbudí není to přece nic co by se mělo dělat jen o dovolený, ale normálně tomu koho mám rád ne?
Přijde mi to trapný jak ze základní školy.
17. 07. 2009 | 13:32

Lipet napsal(a):

Než m+ začnete opravovat, jistě, že se píše Paroubek s velkým P.
17. 07. 2009 | 13:32

Evzen napsal(a):

Petro,jste opravdu strasne naivni a nerikejte mi, ze jste tak hloupa, ze mu to zerete. Nepreju Vam to, ale nebojte on Vam taky jeste ukaze jaky je to opravdu clovek, zeptejte se Zuzky. Nebude to samosebou, ze ho tady vetsina lidi nesnasi a ani vy z tak trapnou obhajobou teto osoby tomu,nijak nepomuzete, ten clovek neni schopen se znemit, je to zakomplexovanej clovek s Jakesovim slovenikem neschopen samoreflexe. CSSD by nemusel byt spatna strana, ale pod vedenim Paroubka s Rathem, je to pro inteligentni lidi nevolitelna strana a tech duvodu je mnoho.
17. 07. 2009 | 13:33

Nikita napsal(a):

Adolf Hitler měl také rád ,,Arijské typy" :-)
17. 07. 2009 | 13:33

Petra napsal(a):

Mě manžel asi nemá rád když mě ráno nevzbudí a nechá vyspat :-))
A paní Paroubková, protiřečíte si. Prý Vás nezajímá s kým mluví (hlavně že umí přiletět deset metrů, jen pro zajímavost, kde jste, že tam nefungují gravitační zákony?),když jste na dovolené a o práci se nebavíte, ale chlubíte se, že píšete disertačku...
17. 07. 2009 | 13:33

martin napsal(a):

prosím o čerstvou dávku kapesníků, docházejí
17. 07. 2009 | 13:33

ŽIŽKA napsal(a):

Přečteno 46443 krát!!!!

To tu ještě nebylo!
17. 07. 2009 | 13:33

Ivo napsal(a):

pane WC, pardon JC, Váš stranický úkol je tak akorát se rozhodnout, jestli jít na malou stranu, nebo na velkou.
17. 07. 2009 | 13:34

jan napsal(a):

Na první pohled by se zdálo, že spíš má Paroubková z ostudy kabát, ale na druhou stranu se přeci jenom pár pitomců našlo, co to zbaštilo. Proboha, rodino Paroubkova, nedávejte už nic k soudu, je to zbytečný, Langer,Topol, Kovářová, Vesecká to jistí. Boj s mafií a bulvárem je napřed prohraný, hezkou dovolenou. Jenom by mě zajímalo "Aktuálně" jestli je ten článek autorizován? Jak říká naše guru Tachecí fakta, fakta.
17. 07. 2009 | 13:35

piguelina napsal(a):

Jo, chudák Topol, ten v Lucce takovouhle opru nemá..
17. 07. 2009 | 13:36

23 napsal(a):

Chápu, že se snažíte, aby vašeho manžela měl alespoň někdo rád, ale sama se při tom pohoršovat nemusíte. Musíte pochopit, že i kdyby jste ho sblížila s lidem a lid by ho měl rád (sience fiction), určitě by si to hned pokazil.
PS:czechtek už nam nikdo nevrati
17. 07. 2009 | 13:36

piguelina napsal(a):

oporu
17. 07. 2009 | 13:36

Standa napsal(a):

50.000 návštěv za jeden den. Tak to je něco. Je vidět že Vaše soukromí zajímá spousty čitatelů. Chtělo by to ale něco duševně na vyžší úrovni(alespoň tak pro žáčky základní školy).
Přeji Vám a vaší báječné rodině takovou pohodu i po volbách.
17. 07. 2009 | 13:37

Karkulka napsal(a):

Tak jsem se dneska opravdu od srdce a hezky zasmál tomu, jak pořád ty naše politiky baví dělat z lidí blbce a mazat jim med kolem huby. Ještě že už mám tu zelenou kartu do USA, abych nemusel vidět další smutný osud mé rodné země....
17. 07. 2009 | 13:38

Suchec napsal(a):

Stejskal:
Ale jako sonda do hlubin duše glosátorů (ani ne blogerů), je to dokonalé.

Že Vy to děláte hlavně kvůli tomu?
17. 07. 2009 | 13:38

Pavel napsal(a):

Vážená Petro, Vy jste asi opravdu zamilovaná. Jirka byl křivák už za totáče, pochleboval komunistům a uměl toho i řádně využívat. Když jsem slyšel jeho projemv po prohraných parlamentních volbách, slyšel jsem a to nejen já, přesnou kopii totalitních mocnářů.
17. 07. 2009 | 13:38

vanTomas napsal(a):

no, na drhou stranu si Aktualně alespo%n otestovalo stabilitu serveru...což jak určitě v jednu chvíli zjistili, nic moc :)))
17. 07. 2009 | 13:38

Suchec napsal(a):

Piquelina:
LMAO
17. 07. 2009 | 13:39

piguelina napsal(a):

To 23: CzechTek byl špatnej tah, to souhlasím.. na druhou stranu můžou bejt technaři rádi, že to takhle dopadlo - poslat tam pár psů a protidrogový, šla by půlka těch lidí sedět.. možná by měli radši mlčet..
17. 07. 2009 | 13:39

Petr napsal(a):

"@autorce: Jste vtipná a kurážná ženská do deště i nepohody"

To soudíte podle této Ódy na manžela??
17. 07. 2009 | 13:41

neo napsal(a):

Zase na druhou stranu je ten Jirky pupek výhodou. aspoň mu při kouření nejde kouř do očí.
17. 07. 2009 | 13:42

honza napsal(a):

Nedávno jsem ze studijních důvodů četl Mein Kampf (samozřejmě legální verzi s komentářem), autor - Adolf Hitler tam ze sebe také dělal legendu a kolik Němců mu to zbaštilo....Přijde mi to jako hodně velká paralela. Snad jsme více informovaní než Němci v té době a dobrý vtípky mladý holky hledající sexy mozek nás pobaví a dostatečně ubezpečí, že hledat kanditdáty musíme opravdu někde jinde.
17. 07. 2009 | 13:42

Nonazdar napsal(a):

?? !! :0))))))
Nevím proč, ale první, co se mi vybavilo při této větě
"Můj muž najednou odhodil telefon, přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc"

bylo obrázek z komiksu Zelený Raoul, kde na Jiříka s nožkama v luftě paní Petra volá "Poběž tygře! "

Paní Paroubková, pokud chcete mít klid na své těhotenství a nepřejete si aby se vám někdo šťoural v soukromí, prosím uvědomte si, že každá akce vyvolává reakci.
Z jakého důvodu nás nutně musíte informovat o samozřejmostech, které se v průběhu života běžně dějí každému normálnímu občanovi, nevím. Že by to bylo tím, že vy dva se necítíte být normální?

P.S. pro šťouraly: Nezávídím, sice mi manžel deštník na dovolené neotevřel, ale to bylo asi tím, že už byly všechny otevřený. Za to mi přinesl k bazénu jedno "orosený", takže musíte uznat, že mě by psaní do počítače čehokoliv, mohlo na dovolené tak akorát políbit p*del :o))
17. 07. 2009 | 13:43

mč napsal(a):

Vážená paní,
asi by to bylo na jedničku za slohovou práci. Ale připadáte mi jaká malá holčička, která vzhlíží otevřenýma očkama na svého obra. Myslím, že by bylo možná lepší, jestliže se Vám zachtělo něco během dovolené napsat, tak dát třeba tip, doporučení ostatním na kvalitně strávenou dovolenou. Inspirovat ostatní pokud ještě váhají kde dovolenou strávit. Možná si dejte občas na hlavu mokrý hadr. I když mi moc nevadí, že děláte s manžela takového gentlemana :-)).
17. 07. 2009 | 13:43

Bára (17) napsal(a):

Fuj, to co tady předvádíte, z toho by se člověk fakt pozvracel. Upřímně řečeno, napsat takhle hezký článek o svém muži a pak si přečíst ty oslizlé odporné reakce, tak nevím, co bych dělala. Kolik Vám je? Chováte se hůř jak puberťáci. Každopádně jsem na straně p. Paroubkové a také doufám, že někdy v budoucnu budu moci napsat něco podobného o svém muži.
17. 07. 2009 | 13:44

Ivo napsal(a):

Paní Zuzko, tak jestli si nemůžete dovolit dovolenou z normálního platu, tak dál volte ODS, podle nich jste totiž neschopný flákač !
17. 07. 2009 | 13:45

ŠAKAL napsal(a):

Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa.Je to to, co si představuji???
Jinak 100 bodů, od rána řvu smíchy.
17. 07. 2009 | 13:47

prirodovedec napsal(a):

stejskal: BRAVO. Tentokrat zaslouzite jednicku (spolecne s autorkou) asi jako Orson Welles za tu rozhlasovou Valku svetu (dufam, ze se nepletu).

Udelat z konkurence od ihned pres novinky po idnes bandu b*bu (to je termin - prosim nemazat :) ) to se hned tak nepovede.

Ted jsem jen zvedav, zda se konkurenci i vysmejete.

A kdyz kdyby to napsal Mihalco, asi by to melo svih, jenze uz by ho nikdy nikdo v branzi nezamestnal. :) (radeji to nedelejte - ale je to tak krasna ukazka soucasnych medii (nekterych az na Vas dva :) ) ... srdce mi zaplesalo skoro jako Vam pri Vasem sneni o ucitelkach ... :)

Ale stalo by to za to ... jenze kdyz Vy jste k sobe tak loajalni parta jako doktori, cili to spise pan Toman napise clanek v duchu vyse uvedeneho kanalu a bulvaru, ze? ...
17. 07. 2009 | 13:47

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane MARTINEZI,

když si projedete česká média, která tento blog zveřejnila, zjistíte, že reakce čtenářů jsou v drtivé většině případů silně negativní. Zesměšňující apod. Pochybuji, že tohle vymyslela nějaká agentura, aby jen přitáhla pozornost.

Podle mne je to následovně (mohu se plést, ale řekl bych,, že to paní Paroubkové ve svém dnešním příspěvku víceméně potvrdila).

Autorka napsala ve středu tento blog s titulkem Proč už nečtu české noviny http://blog.aktualne.centru... Asi zde nemusím rozebírat, co si o něm myslím ;-)

Nicméně se jí v debatě dostalo řady naprosto neadekvátních, nenávistnýcv a zejména hrubých reakcí (mnohdy jasně stranicky profilovanáých). A autorka se podle mne rozhodla těmto lidem odpovědět provokací. Něco jako "Tak si to užijte, jsem zvědavá, jestli vyskočíte z okna či Vás trefí šlak." Já se budu smát. A napsalo to, co napsala. Lidský (a provokativně poněkud přepjatý) text. Ono už to řadě lidí dochází a teď mají vztek, že jí na to skočili. To se neodpouští ;-)

Povedlo se, ale jen částečně. Většina lidí nezná kontext, neví jak to bylo míněno. Tak takhle to vidím. Možná se pletu, ale neřekl bych.

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 13:48

bona napsal(a):

No, taky jsem vloni z horka a tehotenstvi blbla, ale na tohle fakt nemam...Hlavne, kdyz se maji radi a elitaj jim na hlavu vajicka...Snad uz se po volbach tohohle parku komiku zbavime!!!!!
17. 07. 2009 | 13:49

vanTomas napsal(a):

to já po ránu místo venčení psa říkám tý mojí "čudliky budliky, nesu teplý rohlíky" :)
17. 07. 2009 | 13:50

Slovak napsal(a):

Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa"

U nas pri Nitre sa tomu hovorí "a vyklepe hadicu"
17. 07. 2009 | 13:50

Jakub napsal(a):

Tak z toho mi je na... Máte v té makovičce vůbec něco?
17. 07. 2009 | 13:51

Jana napsal(a):

Jééé to je hezký. Taky jsem zamilovaná a vidím to stejně. Né tedy do pana Paroubka :o) ale chápu. Ať vám to dlouho vydrží!
17. 07. 2009 | 13:51

juvel napsal(a):

Paní Petra nepoužila vajíčka, ale trochu vtipu a dobrý nápad a odhalila tak, co cílená, déletrvající manipulace může s lidmi udělat. Středověk je stále přítomen, století informatiky tomu nijak nezabrání (spíše naopak).
17. 07. 2009 | 13:52

Jmeli napsal(a):

Slovak:
Tak tento dvojsmysl autorka zcela jiste napsat nechtela :-)
17. 07. 2009 | 13:52

Carlos V. napsal(a):

re: DNES
Otázku, zda její blog nazvaný Óda na manžela nemůže předsedovi sociální demokracie uškodit, si Petra Paroubková nepoložila. "Tohle je to, co si myslím a jak já cítím a vidím vztah s mým mužem," sdělila iDNES.cz.

Pane Stejskale, jak jste s prominutim stary, tak jste naivni :-).

Ale nejste sam :-)))
17. 07. 2009 | 13:54

prirodovedec napsal(a):

stejskal: Takze mate sanci. Reklamni agentky s ocima jste se kdysi jako rytir zastal. Tady jemne pisete v diskusi.

Jak by rekl vlk - sranky jsou ale jinde. :) Tak co znelibite se vevodovi a zustanete dzentlmen nebo vevodu lepe nedrazdit? :)

Ted mate sanci vlezt mezi sranky a vysvetlit to, co jste brilantne zahledli s Lexem a suchankem davno prede mnou (nepochopim, ze nekdo tuto pani muze povazovat az za tak hloupou ... prani otcem myslenky - pravdou je, ze jsem si nektere zdejsi reakce - i duverne znamych jmen vlozil do sveho archivu a kochal jsem se tou suverenitou ...).

Ovsem udelat z tech kolegu a kolegyn ty pitomce ... no nezavidim .. hodte to na mladeho ... tak se to vzsdy delalo. :)
17. 07. 2009 | 13:54

jarmila napsal(a):

Po precteni zdejsich trapnych komentaru jsem se definitivne rozhodla, ze budu volit CSSD.
17. 07. 2009 | 13:54

Ivo napsal(a):

Bono, a v chladnu a jalová už je to dobrý ?
17. 07. 2009 | 13:55

Amenhottep napsal(a):

Nejsem priznivcem pana Paroubka a uprime nemam ho vubec rad. Nicmene kdyz jsem cetl vasi odu na manzela musim vas pochvalit. Je asi zcela jedno co zde xxx idiotu napise proti vam a jak vas pocastuji dulezite dle meho je, ze existuje clovek co se neboji vyjadrit lasku k druhemu cloveku. No a je uplne jedno, ze treba (byt vam to nepreji) tato laska jednou odejde. Dle komentaru, ktere jsem zde cetl je jaksi videt, ze jako cesi dokazeme poslapat cokoliv a tim je i nevyssi cit, kterym je pak laska. Takze byt vas asi zdejsi komentare dostanou do slusne depky tak urcite neveste hlavu nebot to co vy davate vam nikdo ze zdejsich debilu vzit nemuze.
17. 07. 2009 | 13:55

stejskal napsal(a):

Já, pane Sucheci? Já nic nedělám, to samo... ;-)

Bylo, pane ŽIŽKO, mnohokrát. Už jsem to psal výše ;-)

Pane Rumcajsi, mohl jste napsat "I Vy, Brute." Ale uznávám, že by to byla blbost ;-)

Já se nikomu vysmívat nemohu, pane přírodovědče ;-) Nejedu v tom, nic jsem s nikým nedomlouval, nikdo se mnou nic nekonzultuje (to myslím vážně). Když mi včera volali z MfD a TV, poctivě jsem jim řžekl, co si o tom myslím.

Něco pro Vás mám, vydržet chvíli.

Libor Stejskal
17. 07. 2009 | 13:56

Slovak napsal(a):

Nechapem co moze byt pre mladú babu zaujímavé na starom,tlstom ,spuchnutom uradníkovi...
Zeby peniaze...ze by az tak hlboko klesla moja sukmeňovkyňa a spolurodáčka???to snad nie...ci ano???
17. 07. 2009 | 13:56

Honza napsal(a):

Tak tohle se Tvrdíkovi moc nepovedlo... :o)))))))
17. 07. 2009 | 13:57

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy