Izrael jako ostrůvek svobody na Blízkém východě

31. 10. 2012 | 14:25
Přečteno 4935 krát
Nedávno se mi dostalo té milé příležitosti zúčastnit se debaty, po boku dalších dvou prezidentských kandidátů, v rámci projektu Dny pro Izrael. Já a moji dva kolegové jsme dostali každý 15 minut a tématem našeho vyprávění byl vztah ke státu Izrael. Rád bych to stejné učinil teď a tady.


Od svého nelehkého vzniku v roce 1948 musel a musí tento malý stát neustále bojovat o místo na slunci. Jen pro připomenutí musím zmínit, že za 64 let existence byl tento stát nucen svést nesčetně bitev, ve kterých musel hájit svoje právo na existenci. Izrael byl napaden sousedními 5 státy hned při svém vzniku, musel se bránit i v roce 1967 při tzv. Šestidenní válce. Jako stát čelil i mnoha krutým a krvavým teroristickým útokům, za všechny připomeňme bezprecedentní útok na izraelské sportovce na Olympijských hrách v Mnichově v roce 1972.
Přesto se tento stát nikdy nevzdal svého práva na existenci, nikdy nekapituloval před početnější armádou. A právě toto je jedna z věcí, pro něž si Izraele a jeho obyvatel cením. Ale není to zdaleka jediný důvod, proč stojím na straně Izraele. Ač nejsem tak vehementním zastáncem preventivního útoku na Írán ze strany Izraele jiný prezidentský kandidát, i já si myslím, že Izrael má mnoho důvodů obávat se dalšího napadení a stejně vážně je třeba brát i hrozbu dalších teroristických útoků vůči vlastním obyvatelům. Myslím, že obrat střet civilizací se na tento konflikt mezi Izraelem a okolními státy hodí více než dobře.
Možná je můj názor v dnešní situaci nepopulární, zvlášť když stále více evropských nejen politiků, ale i osobností z kulturního a obchodního světa odsuzuje Izrael za jeho snahy o vlastní obranu a právo na zabezpečení budoucnosti pro další pokolení. Nicméně si za ním stojím. My všichni bychom si měli uvědomit, že Izrael vyznává stejné hodnoty jako my, Evropané. Je to národ, který je nám blízký. A že jednou bychom i my mohli čelit situaci, kdy budeme stát tváří v tvář nebezpečí a budeme tam sami jako voják v poli. Nakonec, i my Češi můžeme nalézt obdobnou paralelu v naší, ne tak dávné, historii. Také my jsme v roce 1938 byli malým, hrdým státem s prosperující ekonomikou a veškerými občanskými svobodami. To vše do doby, než byla 29. září 1938 podepsána Mnichovská dohoda (dle mého spíše Mnichovská zrada). Pro někoho je to možná hluboká minulost, pro mne nikoliv. Díky mému otci, který se zúčastnil olympiády v Berlíně v roce 1938 a zblízka tak mohl pozorovat, o jaké hodnoty se Hitlerův režim opírá a co hlásá, pro mne vše toto zůstává živé jako memento toho, co dokáže nenávist a rasismus.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

dříve čtenář napsal(a):

Jediné oko po přečtení tohoto blogu nemůže zůstat suché! Jak krásně dojemné!

A není to trošku moc jednostranné?
31. 10. 2012 | 14:31

Sláma napsal(a):

Sobotka se projevil jako typický modrofialový bolševik. Jeho příspěvek je plný manipulací, polopravd a vyložených lží.
Například napsal:"stále více evropských nejen politiků, ale i osobností z kulturního a obchodního světa odsuzuje Izrael za jeho snahy o vlastní obranu a právo na zabezpečení budoucnosti pro další pokolení"
To je samozřejmě lež. Evropské osobnosti neodsuzují Izrael za snahy o vlastní obranu, nýbrž za způsoby, jakým to dělají. Ty způsoby jsou totiž velmi často v rozporu s hodnotami, které Evropa a vůbec celá západní civilizace vyznává. Jsou to tyto způsoby, které zařazují Izrael tam, kam patří, tedy do Asie.
Nic na tom nemění ani to, že protivník Izraele se těmito zásadami nařídí.
Modrofialoví bolševici světí zásadu, že "účel světí prostředky". Jenže to říkali i ti rudí bolševici a kam to vedlo ...
Vyspělý svět vyčítá Izraeli masivní porušování mezinárodního humanitárního práva vůči obyvatelům okupovaných území a rovněž masivní porušování lidských práv, tak, jak ji definují mezinárodně uznávané standardy.
Svět rovněž zazlívá Izraeli jeho nelegální vlastnictví jaderných zbraní, ke kterému se nikdy oficiálně nepřiznal a které proto není pod mezinárodní kontrolou.
31. 10. 2012 | 14:40

Pepa Řepa napsal(a):

Červený hadr pro exbolševiky a ostatní aktivisty.
Honem, honem....Občane, Maxíku, veverko, hovorko, tobolko Sláma už je tady.
A hezky po goebbelsovku.
Když jseš sám bolševikem označ někoho za bolševika jiné barvy.
Bude veselo.
31. 10. 2012 | 14:48

kokoshka napsal(a):

Pan Sobotka je estradni komik?Jestli koncentrak v Gaze je ostruvkem svobody tak Čečensko je kolebka demokracie:-)
31. 10. 2012 | 14:48

skeptický napsal(a):

...můj otec se zůčastnil Olympiády v Berlíně v r.38.

Chápu že před volbami je dobře být s každým zadobře,američtí presidenti to mají povinně.
Tatínek Vás asi polejval.A zbytek článku nejspíš ve stejném duchu?
31. 10. 2012 | 14:51

kokoshka napsal(a):

Jinak co je Izrael:
Jeden velky plaž,jedno Mrtve moře s lečebnou soli a ženska armada.Cakhal forever!
31. 10. 2012 | 14:52

JenTak napsal(a):

Slámo, uveďte kde pan Sobotka píše ty "manipulace, polopravdy a vyložené lži". Jsem jedno velké uchu (oko).
Pane Sobotko, projednou s vámi souhlasím.
31. 10. 2012 | 14:55

Realista napsal(a):

Oh my ! Et tu Brute ?-:) Člověk by řekl, že nesleduje české, nýbrž americké prezidentské volby. Kandidáti se předhání, kdo je více pro-izraelský. Kdo je větší přítel státu Izrael. Pan Fischer nebo pan Zeman ? Zatím vede jasně Zeman, který je pro preventivní útok na Irán. K tomu, abyste ho trumfnul (a překonal jím nastavenou laťku), to nebudete mít snadné ! -:)
31. 10. 2012 | 14:55

skeptický napsal(a):

P.S.
Pro ty ,kdo tomu nerozumí,- zúčastnil.
Možná tam byla v r. 38 nějaká matematická.
31. 10. 2012 | 14:55

Pepa Řepa napsal(a):

Sladký
tak tak, Kozino, Konečně máte prostor.Zavřete oči, odcházím.
S tou kreativitou to nepřehánějte.
31. 10. 2012 | 14:57

Sladký napsal(a):

Kokoshka- nedávno jsem četl knihu nějakého belgického nácka, dobrovolníka na východní frontě.O bojovnicích v Řadách Rudé armády mluvil se značným respektem.Já sám vím, že existovaly (velmi úspěšné) odstřelovačky (snajperky) dokonce stíhací pilotky. Takže váš sarkasmus není na místě.Bud jak bud, izraelská armáda několikrát prokázala naprosto výjimečn bojové mistrovství.
31. 10. 2012 | 15:00

kokoshka napsal(a):

skepticky:
To bylo dano jenom tim že jeden architekt ktereho potom zavdek obesili postavil pro faterland nejmodernejši stadiony sve doby!
31. 10. 2012 | 15:01

Občan napsal(a):

Pepo Řepo,

potěšte malého českého likudníka Přému a vyfikněte pro něho nějakou oslavnou ódu na tu oázu svobody, demokracie, tolerance a mírumilovnosti.
Hlavně do ní nezapomeňte zapracovat také známého demokrata a ochránce lidských práv Gustíka Pinochetů; na toho on moc drží.

P.S.: To jste zrovinka koukal do zdrcadla, když jste to psal?
31. 10. 2012 | 15:02

Sladký napsal(a):

Malý likudník,:o))) Pobavil jste mne, občane, dokonce rozesmál.Jenže- ono to asi není moc k smíchu...
31. 10. 2012 | 15:05

kokoshka napsal(a):

Sladky:
Sovetska Ruda armada byla behem valky nej.feminizovanejši na svete,komunistum se nikdy nepřičilo posilat baby na frontu nebo treba budovat Transsibirskou magistralu,i když pravda co by vojaci nebo delnici v Sibiři počali bez holek!
Izraelska armada je skvela když bombarduje bezpilotnimi letouny:-)
31. 10. 2012 | 15:06

Občan napsal(a):

Schválně - za jak dlouho mu sekretářka prozradí, že tam má chybu a dostane pokyn to opravit?! :o)))
31. 10. 2012 | 15:07

Občan napsal(a):

To Sladký:

:o)

Ne, ani co by se za nehet vešlo.
Fest se nám ten seznam volitelných kandidátů smrskává, co?
31. 10. 2012 | 15:10

Bestia triumphans napsal(a):

Sladký napsal(a):
"Prostor pro kreativní blby. "
?
Plánujete něco napsat?
31. 10. 2012 | 15:10

Sláma napsal(a):

Sobotka rovněž napsal: Izrael ...Jako stát čelil i mnoha krutým a krvavým teroristickým útokům"
Zapomněl ovšem napsat, že Izrael "díky" krutým a krvavým teroristickým útokům vůči britské správě i civilnímu nežidovskému obyvatelstvu vznikl.
Jako byl teroristický útok v jeruzalemském hotelu King David, spáchaný židovskou teroristickou organizací Irgun pod osobním velením Menachema Begina, dne 22. července 1946, který si vyžádal 91 mrtvých a 46 raněných, z toho naprostou většinu civilistů. Nebo únos a následné umučení seržantů Clifforda Martina a Mervyna Paice, které spáchal také Irgun dne 29.7.1947, na rozkaz Chaima Landaua.
Ani po ustanovení židovského státu neustávaly zločiny proti lidskosti. Například etnické vyčištění měst Ladda a Ramle v červnu 1948, ke kterému dal příkaz Jicchak Rabin, kdy bylo vyhnáno veškeré nežidovské obyvatelstvo těchto měst, celkem 50-70 tis. lidí. I nadále pokračovali další zločiny, například masakr v Kibyi, kde bylo zmasakrováno 69 civilistů, z toho 2/3 žen a dětí, jednotkami pod vedením Ariela Šarona.
31. 10. 2012 | 15:14

kokoshka napsal(a):

Zajimave,pana Černogurskeho včera rozcupovali za to že dovolil pochvalit Putina(a bezpochyby je za co)však ty sami nic(!)ky budou chvalit Sobotku že zpiva ody na totalitni militaristsky pseudo stat ktery ani nema Ustavu!
31. 10. 2012 | 15:22

Lukr napsal(a):

Jedině advokát ve službách Íčka může stvořit něco tak dokonalého, co sám nikdy není ochoten dodržovat že ano pane JUDr Ho.... .
1. Pohleď na jméno autora, je-li „náš“ nebo „jejich“
2. Když je „náš“, vyraz ze sebe extatický výkřik o tom, jak autor trefil článkem do černého, respektive udeřil hřebíček na hlavičku. Jeho slova se přece mají tesat do kamene.
3. Patří-li k „těm druhým“, napiš, že tak slabomyslný blábol jsi dlouho nečetl.
4. Číst článek nemusíš, titulek stačí.
5. Přednes očišťovací mantru.
Ostatní vidí jen na pravé/levé oko, ty jsi ale objektivní, nezaslepený a nad věcí.
6. Poté sesmol své moudro.
Začni tím, že zhoubou lidstva jsou levouni/pravouni (to je základ)!!!!
Poté přejdi k sionisticko-kapitalisticko-imperialisticko –nábožensko- světovému spiknutí a hbitě- po oslím můstku -přetanči k jiným tématům, abys v závěru vylezl na cimrmanovskou švestku.
7. Shlédni zálibně své dílko a ujisti se:
Jsem to ale pašák.
8. Spláchni, re CAPTCHA je na heslo.
9. Když tě-za tvůj nesmysl- kdosi pochválí, zlom se v pase, poděkuj servilně za květiny.
I když jsou od blba, blb se může hodit, podpoří tě i příště. Když je blbů více než pět, vytvoří smečku a ty se staneš alfa-samcem.
10. Je tvou povinností recipročně podpořit toho, kdo tě jednou pochválil. Nevadí, že je to blb. „Jsme přece jedné krve, ty i já“, to je prvním zákonem smečky.
11. Nevěř mladším než jsi ty, žijí z tvých mozolů, z tvojí celoživotní dřiny, z díla které jsi jim zamechal.
Je-li ti přes padesát, musíš kvílet jako Ginsberg. Svět není jako byl dříve, z mladé generace nic nekouká, včera tě jedna krasavice v autobuse nepustila sednout, jiná tě pustila a tím tě chtěla zesměšnit.
12. Nevěř starším než jsi ty.
Všechno ti vyžrali a na tebe nezbylo. Je-li ti třicet, čtyřicet spusť moudro o tom, že ráj nastane, až geronti budou „six feet under“.
Smrt gerontokracii!
13. Je-li ti dvacet, co tu hledáš? Věnuj se sexu.
14. Nevěř ani sobě. Věř svým poradcům a spolubydlícím: Roze Skleroze, Alzi-Heimmerovi a Park-In-Sonovi. Nikdy nezklamou.
15.Tykej tak, jak jsi byl zvyklý na schůzích zamlada.
Dostaneš-li se do úzkých zvolej: „Argumenty by nebyly?“
Nikdo sice neví jaké argumenty má- na tvůj zmatený výpotek- použít, ale to nevadí, dobře to vypadá.
16. Dej link na jiného pablba a máš vystaráno. Dříve platilo, že co je v novinách je pravda pravdoucí, teď platí, že co je na internetu je svaté. Že je většina odkazů dílkem ještě větších lobotomiků nevadí. Dal jsi přece odkaz.
17. Buď bdělý! Když bude tématem chmaták a ty včas nezvoláš „na větev s ním“, budeš také automaticky považován za zloděje. Jdi s davem, mysli s davem, kňuč s davem, křič s davem.
Když je odhalen „náš“ zloděj, spusť, že „oni“ mají zloděje většího.
18. Pečlivě se účastni orwellovské čtvrthodinky nenávisti, jinak budeš pasován na bodyguarda propírané osoby, kvůli které se - kromě jiného - neurodily brambory a poklesla tvoje potence/fertilita.
19. Nepropásni žádné z neoflagelantských procesí. Při nich začni hřímat, že jsou čecháčci největší pakáž na světě.
Kromě tebe - přirozeně.
20. Pamatuj, že život je boj, čím budeš zakyslejší a žlučovitější, tím jsi lepší.
Radovat se z krásy života je podezřelé, asi sis moc nahrabal.
21. Staň se expertem na země, ve kterých jsi pobýval alespoň týden se službou „All Inclusive“. Staň se expertem i na země, ve kterých jsi vůbec nebyl. Wikina, poučení z krizového vývoje,ponaučení z výletů pana Broučka i z četby Karla Maye postačí.
22. Když nevíš kudykam a jiný diskutující ti nekonvenuje, stěžuj si na „mazací hlavu“, že není dostatečně bdělá.
Ta spustí píseň uspávače hadů o tom, že se všichni chytneme za ruce a bude mír. Ihned všichni usnou.
23. Piš dlouhé příspěvky, pamatuj, že po deseti řádcích stejně nikdo nečte a roluje myší. Vinař ze Strážnice, tvůj vzor. Čím delší, tím lepší.
24. Zaflákej všechny diskusní servery v okolí. Staň se maskaronem všech katedrál.
25. Dbej na správné vyprazdňování, piš pravidelně a často. Ulevíš si.
Tož tak!
31. 10. 2012 | 15:23

Sladký napsal(a):

Bestia triumphans- Ne.Na to stačí jiní, je jich tu dost. Vás se to netýká, vy nejste ani kreativní.
31. 10. 2012 | 15:28

Yosif K napsal(a):

Slama napsal:
Vyspělý svět vyčítá Izraeli masivní porušování mezinárodního humanitárního práva vůči obyvatelům okupovaných území a rovněž masivní porušování lidských práv, tak, jak ji definují mezinárodně uznávané standardy.
Svět rovněž zazlívá Izraeli jeho nelegální vlastnictví jaderných zbraní, ke kterému se nikdy oficiálně nepřiznal a které proto není pod mezinárodní kontrolou.
KONEC CITATU.....
Pane Slama - rozdavate knizeci rady jako z Marsu....
Arabove maji v Israeli vsechna prava jako zidovske obyvatelstvo Israele a jedinou vyjimkou - nekterym byly zbaveny pozemky ktere byly v roce 1948 z vojenskeho hlediska klicove pro dalsi existenci Israele. Zabavene pozemky jsou zanedbatelny zlomek toho, co bylo ZXidum zabaveni v aravbskych zemich.
Arabove na okupovanych uzemich maji vsechna prava ba mnohem vice prav nez ta ktera jsou obvykla na jinych okupovanych uzemich. Opustit okupovana uzemi nyni by byla pro Israel bohuzel jasna sebevrazda.
Pri obrannych akcich proti bombareodovani civilnich cilu se israel snazi zabranit civilnim ztratam jak to nejvice jde. Civilni ztraty pri zasahu v gaze byly v mire nekolika procent (TRADOVE DVACETKRAT-TRICETKRAT NIZSI) proti obdobnym zasahum v jinych konfliktech (letecke bombarodvani za druhe svetove, konflikt mezi Reky a Turky na Kypru, Cecna, obe okupace Afganistanu, okupace Iraqu, Kolumbie, SriLanka - TAMILOVE, Ujgurove v Cine, Tibetane v Cine, Balucove atp v Pakistanu, potlaceni senderistu v Peru, konflikty mezi Gruzii a Ruskem atd atd), nemluve o masakrech kterymi se MUSLIMOVE masove vyvrazduji sami mezi sebou (Lybie, Sudan-Darfur, Turecko-Kurdove, nyni obcanska valka v Syrii....)
31. 10. 2012 | 15:29

Bestia triumphans napsal(a):

kokoshka napsal(a):
"... totalitni militaristsky pseudo stat ktery ani nema Ustavu!!
?
Izrael psanou ústavu nemá, přesto se nedopouští takových barbarských činů jako ruská armáda, která provedla například kobercové bombardování Grozného v čečenské válce.

A mimochodem, psanou ústavu nemají ještě dva státy.
Zjistěte si které, Kokoshko, asi budete překvapen.
31. 10. 2012 | 15:33

Sladký napsal(a):

Bestia- To ani je navíc, zbytečné a matoucí.Tedy-nic pro vás,nejste kreativní( to jste potvrdil i svou poslední poznámkou). Blbost není dostačující podmínkou.
31. 10. 2012 | 15:35

Bestia triumphans napsal(a):

Sladký: škoda, vy kreativní bezesporu jste, často mne dokážete rozesmát, i když to pravděpodobně není vaším cílem...
:-)
31. 10. 2012 | 15:36

kokoshka napsal(a):

A vubec,pane Sobotko,nedodržujete generalni linii strany-my přece vime že tytul ostruvek svobody zaslouži Egypt,Irak,Tunisko,Lybie...a brzo se nim připoji i Syrie,nebo neveřite v blahodnatnou silu arabskych demokraci ktere založilo arabske jaro?
Hyllari Levinska Vas za to nepochvali!
31. 10. 2012 | 15:37

Obnovitel napsal(a):

Sobotka = názorný příklad do jakých zadnic se dá taky
lézt.
31. 10. 2012 | 15:39

kokoshka napsal(a):

bestialni triimfalis:
Ano ja vim,psanou Ustavu nema ani Velka Britanie,ovšem barbarske činy prokletych barbaru proti sladkym bezbrannym laskavym Čečencum(to je tak dojemne)-Avatar Camerona je proti tomu hadr!
31. 10. 2012 | 15:41

Tazatel napsal(a):

Co z toho ti Izraelci mají, že překáží muslimské civilizaci v jejím tlaku na evropskou civilizaci ?
31. 10. 2012 | 15:42

Bestia triumphans napsal(a):

Kokoshka:
Ano, Groznyj bombardovali hlava nehlava, Čečenec nebo Rus, vsjo rovno...
31. 10. 2012 | 15:45

JC napsal(a):

S článkem problém nemám, ale s Vámi ano pane kandidáte.
Vy neříkáte ano, ano, ne, ne, vy před tím máte vždy to vaše "měkké"
Vy jste ten co chce aby ho všichni měli rádi a s nikým si to nerozhněval.
Domníváte se, že kdybyste řekl /natvrdo/ co si myslíte, diskuse by vypadala jinak ?
31. 10. 2012 | 15:46

Konrad napsal(a):

Olympiada byla v Berline v lete roku 1936.
31. 10. 2012 | 15:47

kokoshka napsal(a):

bestialni triumfalis:
Groznyj sam o sobe byl nedobytna pevnost jak Stalingrad,nešlo ho vzit normalnim vojenskym postupem a banditismus a terorismus za vlady Dudajeva a Basajeva kvetl jak fialky na jaře.
Nelžete!Žadni Rusove tam nebyli,ty kdo nestihli utect byli vyhlazeni nebo prodani do otroctvi mirumilovnymi islamisty!
31. 10. 2012 | 15:51

Sladký napsal(a):

Beštia- Měl jste připomenout, že při dobývání použili napalm a Agent Orange. No nic, asi ani pamět vám moc neslouží.
31. 10. 2012 | 16:08

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem již druhý hrubě urážlivý a nadávky obsahující příspěvek (cosi o "blbech"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
31. 10. 2012 | 16:10

kokoshka napsal(a):

Oprece Lite Olovo v Gaze,iracka Trvala Svoboda,v Gruzii"Čiste pole" a v Lybii operace Odyseuv usvit-same nazvy mluvi za sebe!
31. 10. 2012 | 16:20

Sladký napsal(a):

Stejskal- doufám, že tato měřítka uplatníte, až se tu opět objeví individuum s nickem parabellum.Už několikrát jste zde bez povšimnutí ponechal jeho vulgární, urážlivé výroky. Nic ve zlém, vím, čí chleba jíte.
31. 10. 2012 | 16:20

stejskal napsal(a):

Také doufám, pane Sladký.

Hezký podvečer.

Libor Stejskal
31. 10. 2012 | 16:26

Mahátma napsal(a):

Pane Sobotko, je moc dobře, že ausgerechnet Vy prezidentem nebudete
31. 10. 2012 | 16:28

Bestia triumphans napsal(a):

Kokoshka:
Nelžu, během bombardování Grozného tam ještě bylo dost Rusů, kteří nestihli utéct.
Nečekám od vás, ale že tomu budete věřit.
Mějte se.
31. 10. 2012 | 16:29

... napsal(a):

Co vám Farmisal Subodka neřekl a neřekne:

http://goo.gl/LKtbJ
31. 10. 2012 | 16:41

Cisarik napsal(a):

A delate to doktore kdyz jste clenem ODS ?
Nebo si tam celou tu dobu hrajete na " slepou babu " ????????????
31. 10. 2012 | 16:43

Pavel13 napsal(a):

Já mám o Izraeli trochu jinou představu. Podle mne je to stát s křehkou rovnováhou mezi náboženskými extremisty a umírněnými, který drží pohromadě díky neustálé hrozbě zvenčí. Před jeho armádou a tajnými službami klobouk dolů.
31. 10. 2012 | 16:54

Starý napsal(a):

Škoda, že islamobijec Svoboda zakázal vystoupení skutečného islamobijce Gilderse v našem senátu.
To ho nebezpečí intolerantní kultury netrápilo ?
Jik má ale Svoboda pravdu.
A pro kritiky "agresivního" Izraele: 99% dnešních Arabských území od Iráku po Maroko, získali "mírumilovní" Arabové válkou. Tuším v 9. století.
Původně jim patřilo jen malé území v okolí MEKKY.
31. 10. 2012 | 17:04

češka napsal(a):

Vážený pane Sobotko,
co si kdo přeje je věc jedna, realita jiná.
Tak jak Habsburci propásli možnost vybudovat v Evropě jednotný, mohutný stát, výsledkem čehož je stále 100 let bobtnající vřed uprostřed Evropy a nyní se rozhoduje o tom, zdali se rána zacelí, nebo se hnis zapouzdří, což vyhovuje zlodějům, tak i Izrael je stále mokvajícím vředem uprostřed muslimského světa.
Vředy mohou být sympatické, ale odstraněny dříve nebo později být musí.
Všichni to vědí, jedná se jen o ten správný okamžik.
V obou případech -čím dřív, tím líp.
31. 10. 2012 | 17:05

vasja napsal(a):

To jsou tyhle kandidáti?
To ste se asi trumfovali :-)

http://sion.cz/dpi2/index.php?option=com_content&view=article&id=46%3Adny-pro-izrael&catid=37%3Auvodni&Itemid=69

Spíš byste si měl polejt hlavu a omluvit, že ste vyhnal pani Němcovou.
31. 10. 2012 | 17:15

český maloměšťák napsal(a):

Stát na nějaké straně je moc dobré.
Onehdá ale jeden stál a stál... pak zjistil, že stojí na velké straně.
Dost blbý - ale naštěstí se to řádně vykomunikovalo a tak tam stojí dál....

Kdo jen chvíli stranou stál - stojí tam teď dál.
Nebo jak to říkali komunisti.

K blogu.
Dost mi vrtá hlavou, komu propadnou v konečném důsledku hlasy pro Sobotku.
Počítám že to asi bude Fischer, Zeman nebo Dlouhý.
Komu ale propadnou hlasy pro Dlouhého a Zemana ...tím si nejsem jistý.

Bizarní ale bude, pokud to bude Fischer./bývalý člen KSČ/
No - hlavní ale bude to dobře vykomunikovat.
31. 10. 2012 | 17:19

PB napsal(a):

Člověk, který neví, že olympiáda v Berlíně byla v r.1936 by nás mohl v zahraničí (re)prezentovat jako národ nevzdělanců!
31. 10. 2012 | 17:24

PB napsal(a):

... To vše do doby, než byla 29. září 1938 podepsána Mnichovská dohoda ... - píše autor.
Mnichovská dohoda (zrada, diktát) byl DOJEDNÁNA 29.9.1938 - nikoli tedy podepsána - a PODEPSÁNA až 30.9.1938 ...

Autor prý býval lékařem.
31. 10. 2012 | 17:28

Valda Rusak napsal(a):

To je slabý,p.Sobotko,hodné slabý.Asi tak pro žáčky 3 B.
31. 10. 2012 | 17:29

JUDr. Pepa Řepa ve službách íčka a téčka napsal(a):

Sladký napsal(a):
Nic ve zlém, vím, čí chleba jíte.
-------------------------------
Svěřte se, Kozino, čí?

Kokoska
no, maršále, musím uznat, že zmínka o podpoře hrdinných egyptských, syrských a libyjských demokratů se Vám-výjimečně-povedla.
:-) Do roka to chytne Jordánsko a Libanon.

Maloměšťáku do boudy. Že by nový nick? LUKR?

Doporučoval bych Vám zajet na BV. Ono porovnání s Rusko-Čečenským sporem není tak úplně mimo i když realie jsou jiné.
I u nás jsou tací, kteří vidí v Palestincích vzor nevinných mučedníků, stejně jako v Čečencích. Neznám realie na Kavkaze, ale mám pocit, že část místní populace v poslední době pochopila, že cesta nevede přes džihádistické masakrování ruských škol, nemocnic a divadel, ale přes kooperaci. Ta je sice s ruským medvědem svízelná, ale pořád lepší než vymydlená města.

Tu šanci v Palestině synové Ismaele propásli v Oslu.
Doporučuju knihu Šlóma Ben Ami, který vedl jednání. Je to člověk, který bývá označován za maximálně levicového a podrobně popisuje důvody, proč Arafát na poslední chvíli cukl i přes nevídané ústupky Izraelců a maximální tlak Clintona.
Sám Aráfat to později potvrdil, obával radikalizace mezi svými. Kdyby podepsal, ztratil by Žida jako nepřítele, Palestinci by se rozštěpili. Došlo k tomu stejně.
Ta příležitost se opakuje jednou za padesát let.Clinton prohlásil: Kdybych tenkrát nabídl arafátovi 100% území celé Palrestiny, bude požadovat procent 140.

Dnes se prakticky jedná o dvě samostatné enklávy. Jeden nenávidí druhého. Arabové žijící na území Izraele jsou celkem v pohodě. Divil byste se, kolik z nich si žije luxusně. Ne že by šli proti svým, ale věnují se kšeftu, mají pekárny, stavební firmy. Je tam silná střední vrstva.

Gaza nevím. Pět let jsem tam nebyl. Problém je v přemnožení a radikalizaci. Území nechce ani Egypt. West Bank žije svým ospalým životem, ale je schopný přežít za pomoci penězovodu z EU. Intifáda byla úsměvné. Kdysi jsem popisoval, jak se filmovala.

Yossef má i nemá pravdu.
Izraelští Arabové mají normální občanská práva, relativně demokratické země. Slovíčko relativně proto. protože si uvědomte, že je to Orient, část obyvatel je zvyklá na "demokracii" po Rusku, do toho množící se charidové a na druhé straně, čím dál, tím víc sekulárních.
Problém je jinde. Část Palestinců měla možnost ponechat si jordánské občanství, jako třeba můj bytný za Damašskou branou-a tak jisté problémy ohledně cestování má.Ale to byla jeho volba.

Mnozí se tady zasekli u King Davida z r.48, což je úsměvné nemají ani tuchy, jak to chodí dneska. Izrael je -bezesporu- jedinou demokratickou zemí na BV, v tom má Sobotka pravdu. Jestli je kandidátem za ODS s tím nemá co do činění.

Kniha se jmenuje Válečné šrámy a mírové rány vydalo Argo 2010
31. 10. 2012 | 17:34

zemedelec napsal(a):

Vážení.
Takoví nenápadný vzkaz,pro občanstvo židovského vyznání,koho mají volit.Ono se opravdu některým stýská po tvrdém režimu,rádi by ho tady zavedli.
31. 10. 2012 | 17:34

Taoiseach napsal(a):

Přemysl Sobotka

Máte v tom, ctihodný pane senátore, pěkný hokej. Skutečnost že OH v Berlíně byly v roce '36, je přitom to nejmenší.

"Izrael vyznává stejné hodnoty jako my, Evropané. Je to národ, který je nám blízký."
Oficiální název Izraele je STÁT IZRAEL. Stát přitom nemůže vyznávat nějaké hodnoty, může na nich být nanejvýš založen. Přitom idea 'vyvoleného národa' mě jako hodnota zrovna moc nebere. Stát NENÍ národ - udělejte si v tom laskavě jasno. Je nám blízký? A Novozélanďané nám jsou snad vzdálení?

Mluvíte o právu státu na existenci - o LIDSKÝCH právech ani půl slova.
"Izrael byl napaden sousedními 5 státy hned při svém vzniku"
O tom, že v téže době terrorista Šaron vyvražďoval palestinské vesnice, ani půl slova.

Je nezpochybnitelnou skutečností, že předseda vlády státu Izrael byl zavražděn fanatickým vyznavačem židovské víry. Stát Izrael je pro Vás Jicchak Rabin, nebo jeho (mnohými oslavovaný) vrah?
31. 10. 2012 | 17:36

český maloměšťák napsal(a):

Sláma
Pan Sobotka se chce líbit.
To je ale lidské.
No a líbit se voličům - to je i výhodné. / a výnosné/

Nemůže se však chtít líbit tím, čím se chce líbit Fischer. Jeho líbivost však musí být k tomu komplemetární.
A věru ře je.

Dokonalý tandem. Trochu bizarní - ale ve výsledku asi dokonalý.
31. 10. 2012 | 17:36

český maloměšťák napsal(a):

Ostatně Fischerovi to přes Sobotku nasype i takový Pepa Řepa ....individuum s estébackými sklony.
Aso ví proč /oko jeho vlhne při pohledu na straníka jak sedlá chcípající herku (viz Urbanův blog)/.

Hlavný je totiž, súdruhovia, náš postoj - teda aby bol jasný. Aby bolo jasné, kto stojí na našej strane ! lebo kto nestojí s nami - ten stojí proti nám.
Fuhrer nařídí - my provedeme !

Stejná svoloč. Naprosto stejná svoloč i v kontextu skutečné hrozby toho fašismu - coby systému stojícím na rozložených a vyprázdněných obsazích institucí moderních komplexních společností. Svoloč, která tady usilovně pracuje na rozkladu těchto institucí a převodu jejich výkonných práv do rukou zájmových skupin a tak vlastně tento fašismus postupně implementuje ...aby pak vylezla a strašila fašismem !
Vždyť je to tak směšné, tak absurdní, tak ubohé !!

Ale jistěže Pepka Řepka bude blouznit a vykládat pravý opak.
Vrána k vráně totiž sedává - tam a v tom je její síla.

Konec vysílání - poperte se tu jak chcete...ale zkuste aspoň trochu uvažovat nad tím , co dělá západní společnost společností a co z ní dělá něco na způsob islamských dvorků obrácených směrem dovnitř...
A kdo jsou vykladači strachu a šmejdi...i když se tváří jako záchranci a bůhvíjací geroi. Kdo kryje svou odpudivost za fasádu manipulací a ukazuje na nesprávného nepřítele - protože by musel ukázat na své kumpány.

Šalom.
31. 10. 2012 | 17:47

Skogen napsal(a):

Ještě že se ódeesák nevyjádřil, že ostrůvek stability. To by to měl Izrael spočítané. Takhle to s tím možná bude jen na způsob naší demokracie.
31. 10. 2012 | 17:54

Pepa Řepa napsal(a):

DESATERO INTERNETOVÉHO NEPOSEDY
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1. Nemusíš být Einstein, na webu se můžeš vydávat za docenta, kdo to pozná? Nevadí, že žiješ z podpory. Staň se virtuálním burziánem.Hraj monopoly.

2. Opakuj často slova jako Goldman - Sachs, dluhopisy, opt-out, sice nevíš co znamenají, ale dobře to vypadá, budeš za světáka.

3. Dej odkaz, na cokoli. Nevadí, že je jeho smysl pravým opakem toho co si myslíš, že vyjadřuje. Stejně odkaz nikdo nečte. Zvláště ten tvůj.

4. Nezapomeň u každého blogového patníku ustříknout svůj tag.
Značkuj každý blog.Byl jsem tady. Franta Šiška. Nepokojná duše přece, kafrá do všeho, do kojení i do dojení.

5. Pečlivě ukládej politické nekorektníky, zapisuj na manžetu, vytvoř svůj archiv. Může se hodit.

6. Až přijde čas, vyhrožuj paragrafem o hanobení rasy a pohlaví. Tvého krále se zlatým prstenem nikdo urážet nebude, ostatní je třeba potupit. Kydej hnůj jako o život.

7.Když budeš sám po vyhrožovámní paragrafy označen za udavače, hbitě změn nick i pohlaví a za udavače označ jiné.Když se tvá hloupost proflákne, přestaň kydat, změň opět nick a začni šlapat.

8. Obšlehni co vidíš u jiných. Od pozdravu, stylu, řádkování po závěr. Staň se Mr. Kopírákem. Vydávej cizí glosy za své výtvory . Když toho bude moc, zakukli se potřetí, staň se ctihodným měšťanem.

9. A teď už honem, honem běž ustříknout na vedlejší blog. Byl jsem tady Franta Šiška

10 Zakonči své moudro pangalaktickým poselstvím typu: Volím Vévé. Šalom.
Na tvůj názor totiž každý netrpělivě čeká.
31. 10. 2012 | 17:57

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

je paradoxní, že říkat a psát pravdu o izraeli, jako to udělal sobotka, chce čím dál více odvahy. izrael se chválit přece nesmí. nechceme si rozhněvat muslimy. a nemám na mysli jenom vygumované bolševické mozky, kteří mají nenávist vuči židům v popisu práce, mám na mysli většinu evropské společnosti, která chce mít svuj klid.
31. 10. 2012 | 18:00

Vlado napsal(a):

Jako připomenutí, že lékaž má i mezinárodní cit se může kandidátovi na presidenta hodit. Ale pane doktore je to příliš jednostranné.

Lepší než Váš blog je nicka Lukra v 15.23, o nás nýmandech. Lukře velice dobrá úvaha. Mnoho z nás se tam jistě poznalo ale málokdo se k tomu přizná.
31. 10. 2012 | 18:06

český maloměšťák napsal(a):

Ostatně estébačtí udavači měli tuším i nějaká pravidla - která vypracovávali a řídili se jimi. Jakási desatera.
Nu - naštěstí dnes nemají na nic vliv....ale ta pravidla - sestavovat je a používat /nebo je podsouvat jiným/...ta záliba je neopustila.
Baví je to - i když dnes jim to žádné výhody nepřináší.

Mám takovou teorii - oni trénují. Aby se udržovali v kondici. A až se opět zavede nějaký systém vlády jedné strany - opět přijdou. Celí v bílém, Pepka Řepka v růžovém (je to totiž v podstatě neškodný mopslík, který je nositelem nejen pitomých názprů - ale i veselých šatiček).

Doufejme, že trénují marně.
Ale doufat nestačí. Je třeba jim prostě neumožnit, aby měli nějaký vliv v institucích vážnějšího caharakteru než je například kabaret šestákové úrovně nebo nádražní knajpa.
31. 10. 2012 | 18:11

Pepa Řepa napsal(a):

kokoshka
Ještě k té knize. Když si ji přečtete máte pocit, že ji psal arabský Palestinec. Autor se tak vžil do posice druhé strany, něco jak Hořejší, který nedal bez n.o.s ani ránu.
Suploval mu jeho vlastní druhé já. Zmizel jeden, nepřežil druhý.
V každém z nás je Jekyll a Hyde.

Problémem celé arabské populace na BV a v Maghribu obzvlášť je přemnožená populace.
Když máte Saharu a další pouště za zády nemůžete se tak množit.
Číňan to pochopil. Vyznavač islámu to nepochopí nikdy,stejně tak jako nepřizpůsobivý vybydlovač-jakékoliv barvy pleti- bytů někde na severu v ghettu u Šluknova.
31. 10. 2012 | 18:12

český maloměšťák napsal(a):

http://www.vasevec.cz/pravice-se-v-izraeli-sjednocuje-likud-premiera-netanjahua-nacionalisticky-jisrael-beiteinu-ministra

http://en.wikipedia.org/wiki/Avigdor_Lieberman

Ostatně svoloč hlasitě uvítala i " exemplární potrestání " rozvraceček z Pussy Riot.

Howgh.
31. 10. 2012 | 18:32

Pepa Řepa napsal(a):

Vlado
že jo?
:-))))))))))!!!!
31. 10. 2012 | 18:33

Sláma napsal(a):

To Stejskal: mám pocit, že se vám bohorodička nějak vymkla z ruky. Myslím, že výroky:"vygumované bolševické mozky, kteří mají nenávist vuči židům v popisu práce" je už trochu silný tabák, ať tím myslela kohokoliv.
Už z toho důvodu, že toto tvrzení je naprosto nepravdivé. Je celkem obecně známo, že tzv. Velkou říjnovou revoluci dělali ukrajinští Židé, kteří měli většinu v Politbiru, ve velení Rudé armády, v redakcích novin, atd. A stejně je známo, že etničtí Rusové, kteří byli a jsou velice konzervativní a velice nábožsky založení byli v podstatě obětí revoluce.
Stejně tak je dobře známo, že Únor z velké části organizovali etničtní Židé, v čele se Slánským.
Ostatně, byl to etnický Žid Reicin, který organizoval rozsáhlé dodávky československých zbraní vznikajícímu státu Izrael.
31. 10. 2012 | 18:43

Pepa Řepa napsal(a):

Maloměšťtáku před hodinou jste perlil, že budu volit Jakla. Teď zase Fišera. Nebo Sobotku? Či Zemana?

Vyložte mi z ruky, co za tři měsíce udělám.
Šalom VéVé.
31. 10. 2012 | 18:43

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

sláma,
i když začnete nějakou totální hovadinu slovy "je obecně známo", tak to pořád zustává totální hovadinou. zkuste si někdy něco přečíst, pro začátek bych vam doporučoval nějakou učebnici dějepisu pro základní školy s obrázkama, jednoduchýma větama velkýma písmenama, abyste ji byl schopný pochopit.
31. 10. 2012 | 18:50

Sláma napsal(a):

Pokud shrneme příspěvky, které se zastávají Přemysla Sobotky, tak mají jedno společného - omlouvají zločiny židovského státu tím, že zločiny dělají i jiní. Nějak ale zapomínají, že odsuzováni a kritizováni jsou i ti jiní. Rusové jsou kritizování za obě války v Čečensku, za obě války v Abcházii, za válku v Jižní Osetii atd.
V demokratické společnosti platí zásada, že vaše zločiny neomlouvají zločiny někoho jiného. Měli byste si zvyknout, Pepo Řepo, bohorodičko, Yossife a další, že už nežijeme v době totality, ale že se hlásíme k takovým hodnotám Západu, jako jsou individuální lidská práva, která jsou nadřazena těm skupinovým.
Izrael má právo chránit své skupinové právo na bezpečnost do té míry, pokud neporuší něčí individuální lidské právo.

Ti samí argumentují i tím, že Arabové jsou podle jejich názoru podřadní lidé, Untermensch, kteří si ani žádná individuální lidská práva nezaslouží. To je ovšem argumentace nacistická, která je v naprostém rozporu s principy demokracie.
31. 10. 2012 | 18:52

stejskal napsal(a):

Myslím, že nevymkla, pane Slámo. Nemám totiž v ruce ani bohorodičky, ani nikoho, kdo sem píše své příspěvky.

Co se míry národnostního a etnického zastoupení při různých dějinných událostech týče: nepovažuji to za příliš relevantní (ona je tam vždycky nějaká národnost či etnicita zastoupena více a jiná třeba vůbec). Ale to je na úplně jinou debatu.

Hezký večer.

Libor Stejskal
31. 10. 2012 | 18:53

kokoshka napsal(a):

Važeny Pepa Řepa,ted to nemyslim ironicky.
Nevim proč myslite že zvolim jednu stranu ktere budu fandit,pro mne jste padouch nebo hrdina...Nemam rad oba vaše rody(vicemene jeden)stejne jako vy ostatni nerozlišujete mezi rusy,ukrajince,belorusy nebo čečence,pro vas jsme všichni stejne,jsem internacionalista-nenavidim všichni stejnou mirou:-),ničmene když jedna strana dopoušti se vic utlaku proti druhe tak automatem se vžiju do jeji pozice,neni to snadne mit zlate srdce:-)At už Rusove se provinili vuci Čečencum doopravdy nebo falešne obvinovani je faktem že Čečensko je dnes vzkvetajici samostatna republika kde vladne ne Rus ale dedičny Čečenec(i to vam vadi)co jste udelali pro sve spoluobčany dobreho to opravdu nevim)!
Take to nic nemeni na tom že članek pana Sobotky tak bije servilnosti do oči už samotnym nazvem že to spiše vypada na vysmech nebo provokaci.
31. 10. 2012 | 18:53

český maloměšťák napsal(a):

Pepa Řepa
Šalom, Pepko.
P.S. Hlavně stůjte vždy na té správně straně, Pepko. To si žádá každá doba.
31. 10. 2012 | 18:53

vasja napsal(a):

Tak já si teda dám panáka.
Jako tehdá na pana bigjirku.
31. 10. 2012 | 19:00

Pepa Řepa napsal(a):

kokoshka
nevím, kde jste sebral, že mně vadí vzkvétající Čečna.
jste si jist, že jste pochopil smysl?
Dynastie je jejich věcí, patří k východu, oni se musí rozhodnout zda dědičný alfa-samec nebo ne. S evropskou demokracii to ovšem moc společného nemá,mně osobně by to nevyhovovalo, ale nejsem Čečenec, ale i my máme své mladé Dientsbiery a Bendy, jen je musí někdo zvolit.
31. 10. 2012 | 19:02

Jemnický napsal(a):

Český maloměšťák

Nutkavá potřeba vyjadřovat se ke všemu a ke každému může přejít do stádia chorobné žvanivosti, které končí zarputilou mlčenlivostí. Zaznamenal jsem celou řadu těchto případů na těchto blozích. Takto končí celá řada blogerů.
Stádium chorobné žvanivosti se vyznačuje až patologickou averzí vůči Josefovi, řečenému Řepa.
Zaznamenal jsem zde již několik takových případů (např. Béďa, zvaný Wikibéďa) a vy se zařazujete mezi ně. Je to škoda, některé vaše příspěvky vykazují znalost problematiky a schopnost logického myšlení.
Byl jste kdy v Izraeli?

V dokonalé úctě se znamenám,
Jemnický
31. 10. 2012 | 19:14

Sláma napsal(a):

Obvykle už nereaguji na Yossifa a bohorodičku, ostatně občas má pocit, že se jedná o jednu a tutéž osobu.
Ovšem na výslovnou žádost bohorodičky uvádím nějaká ta data. Nevyplácí se, bohorodičko, podceňovat protivníky v diskuzi.
Mezi bolševiky, kteří prováděli bolševickou revoluci byli židovského původu Lev Trockij (vlastním jménem Lev Davidovič Bronstein), který byl skutečným vůdcem celé revoluce a později velitelem Rudé armády, Grigorij Zinovjev (vlastním jménem Ovsej-Geršon Aronovič Radomyslskij Apfelbaum), Moisei Solomonovič Urickij (mj. velitel Čeky v Petrohradu), Lev Kameněv (vlastním jménem Lev Rozenfeld), Jakov Sverdlov (vlastním jménem Jakov Zalman) - předseda sekretariátu komunistické strany a předseda výkonné komise Všeruského sjezdu sovětů a člověk, který nařídil popravu carské rodiny, Jakov Jurovskij - který velel popravě carské rodiny, Grigorij Sokolnikov (vlastním jménem Girš Jankelevič Brilliant) - lidový komisař financí, Michail Pavlovič Tomský (vl. jménem Michail Pavlovič Jefremov) - generální tajemník Rudých odborů, Józef Unszlicht - spoluzakladatel Čeky, Genrich Grigorjevič Jagoda (vl. jménem Enoch Gerševič Ieguda) - lidový komisař vnitra (NKVD) v letech 1934-36, kdy řídil první velkou čistku (sňatkem spřízněný se Sverdlovem).

V politbiru, které řídilo bolševickou revoluci, byli Andrej Bubnov, Lev Kameněv, V.I.Lenin, Grigorij Sokolnikov, J. Stalin, Lev Trockij a Grigorij Zinovjev. Jediný etnický Rus mezi nimi byl Bubnov.
31. 10. 2012 | 19:34

Sláma napsal(a):

Pro Steskala, který napsal: "Nemám totiž v ruce ani bohorodičky, ani nikoho, kdo sem píše své příspěvky"
Ovšem máte v ruce tlačítko "delete".
Jestli tomu rozumím, silné výrazy používané bohorodičkou vám nevadí.
Doufám, že budete spravedlivý i k přispěvatelům, kteří mají odlišné názory od vás a používají podobné výrazivo.
31. 10. 2012 | 19:38

Sláma napsal(a):

Stejskal napsal: "Co se míry národnostního a etnického zastoupení při různých dějinných událostech týče: nepovažuji to za příliš relevantní (ona je tam vždycky nějaká národnost či etnicita zastoupena více a jiná třeba vůbec)"

V obecné rovině máte pravdu, ale nikoliv v této souvislost. A to ze dvou důvodů:
1) Česká společnost si udělala rovnítko mezi Ruský a Sovětský. Což je ovšem zdrojem ohromných předsudků. Například v tom, že se všechny zločiny bolševismu činí odpovědné Rusko a Rusové, což je samozřejmě naprostý nesmysl, což asi sám uznáte (cituji Vás: Co se míry národnostního a etnického zastoupení při různých dějinných událostech týče: nepovažuji to za příliš relevantní). Nebo v tom, že spousta lidí považuje současné Rusko za socialistický či možná i komunistický stát, což je také naprostý nesmysl a opak je pravdou. Mimochodem, Rusko má stejně jako většina zemí Východu zavedenou tzv. rovnou daň ze mzdy.
2) Česká společnost považuje všechny levicově zaměřené lidi automaticky za protižidovsky zaměřené, což je ovšem též naprostý nesmysl. Právě poukazem na vysoké procento levicově zaměřených Židů, ostatně počínaje Marxem a Engelsem se snažím upozornit na tento tradovaný nesmysl.
Ostatně, předpokládám, že i Přemysl Sobotka se snaží svoji ryzí pravicovost dokázat pozitivním vztahem k Izraeli.
31. 10. 2012 | 19:46

camponotus napsal(a):

Jeden vynikající fyzik prohlásil, že devadesát procent vědeckých prací není k ničemu a budou zapomenuty. Stejné je to s politickými komentáři a blogy. Pamatuji 2000 slov, a ani jedno nebylo zbytečné, zde v každé diskusi je 99 procent slov zbytečných, je to samoúčelné tlachání jedinců, kteří si rádi čtou, co napsali, bez ohledu, zda to někoho bude zajímat. Pokud jde o tento blog, myslím, že kdyby všichni byli dobře seznámeni s dějinami Palestiny a Izraele, a přečetli si Starý Zákon Bible, tak by věděli, že popisuje systematické vraždění původních obyvatel, a několikeré vyhnání Izraelitů pro ukrutnosti, kterých se dopouštěli. Bible je nejlepším svědkem toho, jak se v minulosti chovali, chovají a budou chovat. Pan SOBOTKA NA TOM NIC NEZMĚNÍ.
31. 10. 2012 | 19:50

Seno- napsal(a):

Zákaz vstupu s otevřeným ohněm!!!!
31. 10. 2012 | 19:53

Joshua napsal(a):

"...My všichni bychom si měli uvědomit, že Izrael vyznává stejné hodnoty jako my, Evropané..." Jaké hodnoty má pan Sobotka na mysli?
31. 10. 2012 | 19:57

český maloměšťák napsal(a):

Jemnický
Co se týče provokatéra /asi nějaká choroba - ale na tu dálku to není schopen bez pepkořepkovského kukátka (Pepa ŘEpa umí rozeznat po internetu jakou kdo má barvu kůže, kolik měří, čím jí vepřovou - má na to takový forrichtung - pepkořepkovské kukátko)/ Pepy Řepy....vaše hodnocení je poplatné vašemu souručenství s ním.
Nic nového pod sluncem. Je to napuosto noumání.

Žvanění ?
Hmm - za žvanění považuji např. toto :

Pepa Řepa napsal(a):
Moje malé našťastné PEHE.
Co Vy si od března 2013 počnete?

Honem najít nový patník, čas se krátí.
31. 10. 2012 | 10:53
(plus cca tisíc dalších ukázek)

Vy to ale asi považujete za velmi přínosné a vtipné glosy, že ?
:D

Nebyl jsem v Izraeli.
A byl vy jste někdy na dně hlubinného vrtu ? Nebyl, viďte - a jak fundovaně jste se vyjadřoval k problematice znečištění spodních vod hlubinnými vrty.
Ostatně na produkci Pussy Riot jsem taky nebyl.
Podle vás asi tedy mám držet hubu a vyjadřovat se jen k tomu, kde byl Jemnický a Pape Řepa, že ?
Na takový pohled seru.

Ostatně to váš komentáříček je spíše žvaněním. Navíc předpojatým /ale já to souručenství chápu ...je to pochopitelné - "je nutno stát na té či oné straně".

P.S. Je mi celkem lhostejné jak hodnotíte mé komentáře. To jen pokud by vás opět nějaký nutkavý rarášek ve vašem mozku přinutil je hodnotit.
---------------------------------------------------------------------------
Jednodušeji - zkuste se zaměřit na to, co je akcí a co reakcí. Vím, že je to v rámci souručenectví těžké, ba téměř nemožné...ale za pokus to stojí.
Ostatně gorilu asi Pepka nepotřebuje , že ? Nebo ju ?
A plevelníka ?
:--()
31. 10. 2012 | 20:02

český maloměšťák napsal(a):

re : "bez pepkořepkopvského kukátka to nejde.... rozeznat...." /zda jde u Pepky o duševní chorobu - nutkavou neurózu zmiňovat můj nick, či jej zaměňovat s jinými nicky..../
31. 10. 2012 | 20:05

Brzlik napsal(a):

Ja chci Apenedix! Apendix! Apendix!
31. 10. 2012 | 20:07

Luba napsal(a):

Vida,
prezident Farmisal Subotka již navazuje diplomatické vztahy :)

http://www.israelnationalnews.com/News/Flash.aspx/187409

Prezident Miloš Zeman by rovnou posílil izraelskou armádu o letku našich Grifů, společně bychom pak dobyli Írán a zachránili svět před jaderným nebezpečím.

Vono je nějaký výročí?
עס איז אַן יאָרטאָג?
31. 10. 2012 | 20:13

fikus napsal(a):

ano Sobotko, teďjsme menší neprosperující stát bez hodnot a vizí jak říkáty vy pseudopravičáci
31. 10. 2012 | 20:15

schlimbach napsal(a):

No pan autor můj hlas rozhodně nedostane :)
31. 10. 2012 | 20:17

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

sláma,
to nemáte pravdu, že je rusko kritizováno za válku v čečensku. kým? evropští levičáci propadají v histerický kvikot pouze když izrael zlikviduje nějakého teroristu, válka v čečensku nikdy nikomu nevadila. já si myslim, že rusum nic jiného, než silové řešení v čečensku nezbývalo. já nepatřím do tábora kritiků ruského postupu na kavkaze. oni tam zažívají uplně to samé, co izrael. a rozhodně tam ta situace není vyřešená.
31. 10. 2012 | 20:20

Sláma napsal(a):

bohorodičko, vy jste mě zklamal, vůbec jsem se vaším posledním příspěvkem nepobavil.
Abychom si rozuměli, já vůbec nezpochybňuji právo Izraele na obranu. Můj pohled je velice podobný pohledu mnoha civilizovanějších obyvatel Izraele, kteří chápou, že válečnými zločiny si Izrael nepomůže.

Samozřejmě, že postup Rusů v Čečensku byl a je mnohokrát kritizován. Kritizovali jej američtí prezidenti Clinton, George W. Bush (18.11.1999), Madeleine Albright (24.3.2000), Rada Evropy (rezoluce 1323 a 1403), Vysoká komisařka OSN pro lidská práva Louise Arbourová atd.
31. 10. 2012 | 20:52

Pepa Řepa napsal(a):

Vznešený maloměšťáku
A byl vy jste někdy na dně hlubinného vrtu ?.
Podle vás asi tedy mám držet hubu a vyjadřovat se jen k tomu, kde byl Jemnický a Pape Řepa, že ?
Na takový pohled seru.
----------------------
Jak ke libo, ulevte si, maloměšťáku.Já to uklízet nebudu.
Nicméně chápu, že pobyt v hlubině člověka poznamená, soucítím s Vámi. Ale není ještě všem dnům konec. I Váš kolega Pauer byl pobytem pod zemí poznamenán a proslavil se později, coby skladatel.

Napište paměti:
Starý dobrák KICIBEJ má se svou ženou SAISOU jen trápeni. Dostává od ní neustále vyhubováno, že už nemůže pro stáři zastat všechnu domácí práci. Po jedné z takových domácích hádek potká KICIBEJE vznešený SLIMEJŠ...........

Žvaňte jak je libo
Váš Pape
31. 10. 2012 | 20:54

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

sláma,
obdivuju izrael za zdrženlivost a trpělivost. každý jiný národ na světě by gazu dávno srovnal se zemí.
31. 10. 2012 | 21:02

kokoshka napsal(a):

Do toho jestli nekdo kritizoval nebo ne postup Rusu na Kavkazu(mimochodem spřateleneho demokratickeho Jolkina)je nam nekde niže pupiku,zrovna tohle budeme posluchat od lidi ktere maji na svedomi Vietnam,Irak,Afghanistan a Jugoslavii!
31. 10. 2012 | 21:03

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

jehova
a ted ještě napište seznam křestanů
31. 10. 2012 | 21:05

stejskal napsal(a):

Dělám to zde již více než pět let, pane Slámo,

nemíním na tom nic měnit (někteří se ovšem mylně domnívají, že jednu hrubost mohou oplácet ještě větší hrubostí či dokonce že zde studuji všechno, co sem kdo napíše. Už jim to ani nevyvracím. Prostě mažu jen to, co mi přijde jako potenciálně ohrožující pokud možno slušně vedenou debatu na těchto stránkách a samozřejmě jen to, co zaznamenám). Mimochodem o tom, co si myslím o názorech pana bohorodičky či Vašich, nevíte nic. Neposuzuji Vás en bloc (to bych se po těch letech zde už asi nemohl bavit s nikým a nikdo se mnou :-), zajímají mne jednotlivé názory.

1) Co se týče Ruska, Rusů a Sovětského svazu. Nesčetněkrát jsme zde psal (pan kokoshka si možná vzpomene), že nekladu rovnítko mezi Rusy a Sovětský svaz. Je to podle mne stejně nesmyslné jako klást rovnítko mezi Židy a vše špatné, co se na světě děje (stejně tak to platí v případě Arabů či Palestinců). Jestli něco, jsem poněkud nekritický k ruské literatuře, hudbě a filmu. Tam se najde dle mého celá řada naprosto skvělých děl, které jsou minimálně srovnatelné s těmi ze zbytku světa (v určitých ohledech je i předčí). Stejně tak přínos celé řady ruských vědců a myslitelů je nezpochybnitelný.

2) Toto je dle mého naprosto nelogická konstrukce. Pokud by to mělo takto platit, pak je celá česká společnost pravicová (což je nesmysl, není ani levicová a řada z nás není vůbec takto zařaditelná) a nebo se její levicově smýšlející část též považuje za protižidovsky zaměřenou. Obojí je nesmysl. Prostě část poněkud jednodušších lidí je antisemitsky založená, část vidí všechno zlo v levici a další část v pravici. Antisemita může být úplně stejně levičákem i pravičákem (oba typy jsou zde poměrně silně zastoupeny), stejně tak jakýkoliv jiný xenofob. Všechny spojuje to nejdůležitější: jde vždy o extrémní přístup.

Hezký večer.

Libor Stejskal
31. 10. 2012 | 21:09

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text vykazující znaky spamu resp. tapetování.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
31. 10. 2012 | 21:15

Jehova napsal(a):

Stejskal se strachy podělal.
31. 10. 2012 | 21:17

kokoshka napsal(a):

stejskal:
Nikdy jsem vas nepovažoval za latentniho rusofoba a ani nepodeziral z rusofilstvi,nikdy jsem tady po nikom nežadal aby mel Rusko rad když i ja samotny emigrant v prvni generaci už mam problemy s narodni identifikaci,jedine co jsem činil bylo to jsem považoval za spravne,vaš postoj je naprosto normalni stejne jako muj,i když každy z nas vidi svet jinak duležite je nevyhrocovat nacionalni problemy.
31. 10. 2012 | 21:22

stejskal napsal(a):

Díky, pane kokoshko, přesně toto jsem chtěl panu Slámovi sdělit.

Hezký večer.

Libor Stejskal
31. 10. 2012 | 21:26

mańana napsal(a):

Slámo,hochu,to,že něco kritizují američtí prezidenti by mělo slušného člověka nechávat naprosto chladným,lze povšechně říct,že to jsou loutkoherci vodění a řízení těmi v pozadí,což jsou pro změnu celoplanetární kriminálníci.A Madlénka je prokazatelně VÁLEČNÝ ZLOČINEC.Nastuduj si hošíčku něco o její minulé,ale hlavně součastné roli v Srbském Kosovu.Jo a taky si zjisti jaké podmínky klade RB pro odtržení nějakého státního uzemí od mateřského.A to co tu s prominutím zvrací pan Sobotka je jen ukázka jak jsou s výše zmíněnou kriminalitou svázaní naši politici
31. 10. 2012 | 21:33

Ing. N. napsal(a):

(Pepa Řepa)

Je mi velmi líto, že jsem se ve vás zklamala. V současné době působíte jako šašek, a to nikoliv moudrý, královský šašek.
31. 10. 2012 | 21:47

JardaV napsal(a):

Opravdu ostrov svobody?Někde jsem četl článek Izraelce,který dokonce seděl v jejich parlamentu (knesetu ?),a ten tvrdil,že v Izraeli existuje skupina náboženských fanatiků,které by v Evropě označili za fašisty.A jsou na svobodě,a řádí podle libosti.Myslím si,že pokud někde existují fanatici prosazující bez mozku šílenými metodami náboženství,nemůžou být jejich spoluobčané nikdy svobodní.Jsou to v podstatě dosud žijící oběti.A je jedno,v které je to zemi.Možná by to chtělo nejdříve definovat,co si představujete pod pojmem SVOBODA,a pak se vyjádřit.A docela
by mě zajímala filosofie té nemalé skupiny,která má údajně ruce od krve.Proč??
Přitom žijou ve vyspělé zemi se skvělou vědeckou základnou.Vždycky jsem si myslel,
že kde je špičková věda,tam by se nemusel náboženský fanatismus nijak projevit.
Ten článek mě tenkrát dost překvapil,ale jeho autor nebyl protižidovský štváč.
Prostě se pořád učíme,až do smrti....
31. 10. 2012 | 22:11

Midori napsal(a):

Sobotko, už se připozdívá.
Ani servilnost vám nepomůže dostat se na post, po kterém sliníte jako pouliční bezprizorní psisko. Ani nepravdy pro zalíbení se komusi vám nepomohou.
Za 23 let působení v politice se dá o vás říci slovy spirituálu:
"Jsi zvážen a shledán byl jsi lehkým."
31. 10. 2012 | 22:57

buldatra napsal(a):

Mno,
každopádně má pam kandidát Sobotka, na té fotce v záhlaví blogu, výrazný knír.
Ale na štěstí, ani knír nestačí na jeho zvolení, i kdyby s ním uměl zapráskat.
Dokonce mu nepomůže ani hen ten proizraelský článek.
Myslím, že nikoliv Hrad, ale politické propadliště je tím správným působištěm pro pana kandidáta.

Já osobně jsem rád, že Izrael je, že existuje a prosperuje a že si svou existenci umí ubránit.
A že se od svého vzniku Izraelci svým odhodláním bránit svůj stát netají a vždy udělají, co řeknou, že udělají..
To spoustu lidí štve.
Mě štve, že o tom píše zrovna knírač, kterému nevěřím ani dobrý den.
Inu, zkrátka paradox.
31. 10. 2012 | 23:18

kokoshka napsal(a):

Ostrovem Svobody se už davno nazyva jenom Kuba,i když tam je to se svobodou take nahnute ale rozhodne bych byl radeji kdyby pan mistopředseda přište jaksi vybiral vhodna slova...
31. 10. 2012 | 23:28

Viola napsal(a):

pane český maloměšťáku, stává se z vás neruda, neruda s malým n, i když píšete někdy dlouze. Zkuste být trochu milý na ostatní, vždyť vám nic neudělali, mohl byste jim i poděkovat, že s vámi diskutují, vždyť je to tak krásné psát si a třeba ani nevědět s kým, jen si tak volně vyměňovat názory. Proč to musíte kazit nevhodnýma poznámkama, občas se sice jeden zasměje, ale mě to trápí, když napadáte bezdůvodně třeba Pepu Řepu, nebo pana Jemnického, nebo dříve honolula. Občas si na někoho zasednete a pícháte a bodáte jako nějaký ovád, anebo kaktus.
31. 10. 2012 | 23:34

kokoshka napsal(a):

SVOBODA JE DUŠEVNI STAV,nekdo se citi svobodny i v žalaři protože se neboji smrti a katu,jiny se třese strachy v hlidane vile,svobodu vam neda žadna vlada jenom Buh,je to stav mysli.
Absolutni svoboda je anarchie a nevyhnutelna degradace společnosti a jedince,od toho existuji pravidla ktera nesmite překročit(vyjimky podtvrzuji pravidla)jestli nekdo touži po svobode tak Somalsko je pro nej idealni misto k životu-tam zapracuje přirozeny vyber,a kdo vi,co te nezabije...
31. 10. 2012 | 23:37

vasja napsal(a):

"Od svého nelehkého vzniku v roce 1948 musel a musí tento malý stát neustále bojovat o místo na slunci. Jen pro připomenutí musím zmínit, že za 64 let existence byl tento stát nucen svést nesčetně bitev"
---------------------
Vite pane Sobotko, to už je dávno. Brežněv je pryč a Varšavská smlouva taky a ta hra na náhradní válku s USA taky. Zustali fanatici a zloději, který z toho bordelu maj dobrej kšeft a zatahujou do toho lidi, který s blízkovýchodníma "hodnotama" nechtěj mít nic společnýho.
Měl jte židům poradit, ať si mezi sebou najdou svého Václava Klause, kterej by bez emocí Palestinu rozdělil, moh by bejt aj trochu velkorysej a dávno by tam byl aspoň trochu pořádek.
Chvilku by poslouchal kvílení a nářky, jako při dělení Československa, ale to by čas vyřešil.
Tohle je moje antisemitský evangelium
01. 11. 2012 | 06:26

Vysedlina napsal(a):

Hlavně se bát slov "víra v Boha", to by směřovalo autora těchto slov na psychiatrii,
pokud zrovna nemá zastání vyšších církevních hodnostářů. A tak s odkazem na všechny veřejné náboženské davové scény, kde se lze svobodně vydojímat, vynadchnout, vybrečet, také zviditelnit, a přitom neutrpět pohanu svých vědeckých veřejných výdobytků, zkrátka neztratit svou vědeckou tvář, tvrdím, že Izrael vznikl hlavně pro zbytek jejich víry v právo na to místo, kde je. A to po téměř zničení tohoto národa.
Jinak z této diskuze se mi chce zvracet, ale zvládnu to.
Dle mého diskuze ztrácejí smysl, reaguje se jen na zastřené výkřiky, názory se zkrátka neříkají. Ale přesně taková je doba. Názory druhých nám ani neublíží, ani nepomohou. Ani volba ostatních.
01. 11. 2012 | 08:14

Vysedlina napsal(a):

A ani hlasování.
Sbohem.
01. 11. 2012 | 08:20

Petr. napsal(a):

"Izrael jako ostrůvek svobody na Blízkém východě."
Česká republika jako ostrůvek prebend a beztresnosti pro Nadlidi v Evropě.
01. 11. 2012 | 08:55

šel kolem napsal(a):

Jeho krédem je: "Jako lékař i jako politik jsem přísahal, že lidem budu pomáhat a ne škodit."
Tak od plic jsem se už dlouho nezassmál, akorát za lidi považuje jenom deset procent společnosti, to zapomněl ve svém představení napsat....
01. 11. 2012 | 09:34

veverka napsal(a):

A už byl pan Sobotka na politickém školení v USA jako pan Fischer? Já abysme věděli kdo z našeho pestrého výběru prezidentských kandidátů poleze Izraeli víc do zadku. To je panečku výběr. Dlouhý,Zeman... Ať zvolíte kohokoliv,bude to slouha Izraele a jeho nepřiznaných nikým mezinárodně nekontrolovaných jaderných zbraní a masivního porušování mezinárodního práva. Co třeba slíbit že po případném zvolení vyvěsíte nad hradem izraelskou vlajku vedle té české? Aby bylo jasné komu tato země ve skutečnosti slouží a kým jsou její vedoucí struktury prolezlé skrz naskrz.
01. 11. 2012 | 09:47

Martin Konvička napsal(a):

Není čas číst diskusi ... ale v tom nadpisu, tam musí být nějaká chyba, ne?

Vždyt na tom Blízkém východě teď měli ty rrrrrrrrrevoluce, a tak tak musí mít svobodu ... minimálně v Egyptě (ok, koptové a ženy ne, ale ti se nepočítají) a v Tunisku (ok, to není Východ) a v Sýrii (ok, jen co svrhnou Assada, ten je fuj), a v osvobozeném Iráku ... Škoda, že p. Sobotka před léty spolu-zaříz návštěvu holandského politika G.W. Ten totiž normálně říká přesně totéž.
01. 11. 2012 | 10:34

Anonym napsal(a):

Škoda pane Sobotko, že jste se Vy nebo M.Zeman nebo J.Fischer ve své projevu nezeptali v Hradci, zda je či není pravda, že Izrael vlastní atomové zbraně. To by vás okamžitě jistě vykázali z konference a ještě byste měli proti sobě v kampani mnoho "našich" sdělovacích prostředků u nás.
Pokud se Izrael první nedistancuje od vlastnictví či dokonce použití atomových zbraní, tak je jen otázkou času, než si je někdo ze sousedů pořídí. (Třeba i ukradené z nějaké postsovětské republiky. - Jak se může říkat, že Izraelci jsou intelektuálně nadaní, když tuhle úvahy nejsou schopni si sami udělat?)
Opravdu jste všichni kandidáti na prezidenta tak hloupí, že tuhle souvislost ve vztazích Izreale a sousedů nejste schopni chápat, anebo se z nějakého neznámého (či možná mnohým známého) důvodu bojíte takto přímo politicky říci. To bude opravdu radost, jekého možná budeme mít rovného a čestného prezidenta. - Hlavně že v Izraeli budou spokojeni s jedáním "našeho" prezidenta!
01. 11. 2012 | 11:05

resl napsal(a):

Demokracii, by se mohly státy býv. vých. bloku učit právě v Izraeli. Proč neutíkaj izraelci, ale naopak arabové do Izraele ? To je podobné, jako tady před r. 89. Jó komouši, není to tak složité, jak byste to rádi semleli.
01. 11. 2012 | 11:12

P. napsal(a):

Ostrůvek svobody, to je asi trochu přehnané. Jaký asi může vzniknout ostrůvek svobody tím, že se přemístí několik miliónů lidí z Evropy, změní se jim jazyk na semitský a promísí se to dalšími lidmi z různých oblastí. Ledatak ostrůvek multikulturního šílenství tam může vzniknout. Ale jasně, spojencům je třeba podkuřovat.
01. 11. 2012 | 11:43

Burbank napsal(a):

Trapný paján. Budu si to pamatovat, až budu házet volební lístky do urny, pane "Farmisale Subotko".
01. 11. 2012 | 14:00

hovorka11 napsal(a):

Přemysl Sobotka:
Plácáte nesmysly !!!
Žádný střet civilizací nevidím.
Vidím jen střet zájmů, kdy na jedné straně USA spolupracuje se sunnitskými islamisty, giganticky vyzbrojuje nejhorší režimy nejenom Saudské arábie (největší semeniště sunnitských bombových atentátníků působících v Íráku, Sýrii, Líbii atd. Největší zbrojní zakázka světa je z USA - vyzbrojení Saudské arábie útočnými letadly F15, nejmodernějšími útočnými vrtulníky a bombami.
Saudská arábie je vůdčí silou sunnitských radikálů, která chce zavést nejkonzervativnější sunnitský "kálifát" pro všechny arabské, případně i nearabské země s povinnými burkami, zákazem ženám mluvit na veřejnosti s cizími muži, řídit auto, studovat společně s muži atd. od toho má náboženskou policii, která chodí po ulicích a tvrdě trestá porušení zákazu.
Saudská arábie s Tureckem je klíčový spojenec pro rozvrat bombovými atentátníky v Sýrii.
Ideologie střetu civilizací je tak lživé a nehorazné zakrývání skutečnosti, že nevýrobní islamističtí žoldáci jsou živeni americkými dolary. stačilo by USA odpoutat od obchodu s islamisty a ze dne na den by se bublina rozpadla.
Naprosto zásadní rozdíl mezi Íránem a SA je ten, že Írán je šíítský s 1 mil. židů. Odmítá obchodovat se zkorumpovaným dolarem, ženy tam nosí buď jejich tradiční oděv, nebo tam chodí bez zákazů evropsky jako my. Šííté odsuzují jakékoliv bombové atentáty a vzhledem k tomu, že nejsou fanatiky terorizmu za islamistický kálifát, tak jimi sunnité opovrhují.

Celá ta nepravdivá západní propaganda o Íránu je skoro přesným opakem toho co je. Jsme kolonií USA a jeho hlavou Izraelem, proto politik, který chce být na "vrcholu" jim leze do zad....
01. 11. 2012 | 14:29

Miláno z Děčína napsal(a):

Sakra,co to pan Sobotka mele?Jinak se to nedá říci!!!
Proč takto nehovořil a nebojoval,když se jako osvícenecký-regionálník za ODS rval na celostátní úroveň?
Nyní něco říká a dozajista úplně opoměl říci to hlavní,že v celé řadě územních celků tam hospadaří,vzdělávají se,mají zdravotnictví,kulturu,sport atd. dle SOCIALISTICKÝCH zásad!Divné,že?Jak najednou on,když už slézá tzv. z hrušky dolů,vidí věci jinak?Zřejmě dává svým soukmenovcům,opět se to nedá říci jinak,dobrý příklad / pro nás dobře / jak to mají rovněž tak ostatní čl. ODS udělat a nejednou vidět věci kolem sebe jinak,ne jen chiméry a nelidské věci hodné 21.století!!!
01. 11. 2012 | 14:42

hovorka11 napsal(a):

Problém Izrael- Írán je v tom, že Izrael dělá služby USA jako vojenský dozor nad zeměmi blízkého východu obchodujícími s ropou a plynem. Za to má zaručené zdarma zbraně , technickou a hospodářskou pomoc a veškeré blokace rezoluce OSN odsuzující další vyhánění původního obyvatelstva a záborů jeho území.

Írán není zastáncem vyhánění a vraždění obyvatel Izraelem, ani s novými zábory území pro "čisté židy" a to je ta hrozba.
Izrael by tím ztratil možnost dalších záborů a vyhánění okolních původních obyvatel. Ohrožení Íránem je cílený nesmysl, kde se spojují zájmy izraelských novopřistěhovalců z bývalého vých. bloku, kteří chtějí slíbené území a bydlení od Izraele, pro které opustili původní státy (hlavně Rusko) s daleko umírněnějšími izraelci, kteří nechtějí pokračovat v záborech a válce proti původnímu obyvatelstvu.
01. 11. 2012 | 14:53

hovorka11 napsal(a):

Oprava:
Ohrožení Íránem je cílený nesmysl, kde se spojují zájmy izraelských novopřistěhovalců z bývalého vých. bloku, kteří chtějí slíbené území a bydlení od Izraele, pro které opustili původní státy (hlavně Rusko) s islamisty ze Saudské arábie a ostatních šíítských států proti daleko umírněnějším izraelcům, kteří nechtějí pokračovat v záborech a válce proti původnímu obyvatelstvu a chtějí konečně žít bez věčného strachu z toho, jak se budou vyhnaní bránit a usilovat o navrácení ukradeného.
01. 11. 2012 | 15:07

O D Č S D napsal(a):

otrava
01. 11. 2012 | 15:12

resl napsal(a):

hovorka11,
to máte těžké, Rusko nic vyrobit neumí, tak nemá Izraeli co nabídnout.
Je to ale ostuda po téměř sto letech vzniku bolševického Ruska, nejpokrokovější země, /drugoj, takoj strany něznájet/ na světě a neumět vyrobit ani vařečku, jak se pak na ten socialistický zázrak máme dívat ?
01. 11. 2012 | 17:57

hovorka11 napsal(a):

resl:
Hodně se mýlíte, ruská vláda je v ekonomickém růstu velmi úspěšná, pochybuji, že něco obdobného čeká nás, EU, natož upadající USA. Proto ta štvanice na Putina. Bohužel ČR se působením rozkradačských neoliberálů dostává pod Slovensko, Polsko a jde šíleně dolů. V Izraeli jsou velké demonstrace, kvůli zdražování ("díky" pane Přemysle Sobotko):

Stav ruské ekonomiky v roce 2011
Celosvětová finanční krize v letech 2008-2009 sice zpomalila ekonomický růst Ruska, ale neprojevily se v něm výrazněji krizové jevy obdobné situaci v USA a v zemích Evropy. V březnu 2010 bylo ve zprávě Světové banky uvedeno, že ztráty ruské ekonomiky byly menší, než se původně očekávalo. Podle názoru banky větším ztrátám do určité míry zabránila ruská vláda přijetím rozsáhlých antikrizových opatření.
Podle výsledků prvního čtvrtletí 2010 se Rusko dostalo v tempech růstu HDP a růstu průmyslové výroby (5,8%) na druhé místo mezi zeměmi „velké osmičky" (předehnalo ho jen Japonsko). V roce 2010 činil v Rusku růst HDP 4,00% a Rusko se dostalo na 6. místo ve světovém srovnání v ukazateli objemu HDP na paritu kupní síly.

http://www.business-consortium.cz/podnikani-rusko/stav-ruske-ekonomiky-v-roce-2011/
---------------
Izrael je nejvíce úspěšný ve finančních spekulacích. I naše banky neustále zvyšují zisk při poklesu výroby. Proto Izrael bude hájit bankovní spekulace a daňové ráje "zuby nehty", z toho žije a tam zřejmě proudí i peníze od našich kmotrů:

Izraelské firmy jsou známé svými úspěchy na Wall Street a jiných burzách s cennými papíry. V roce 2011 měl Izrael nejvíce firem registrovaných na NASDAQ po USA a Kanadě. Izraelská ekonomika se navíc projevuje jako stabilní a odolná díky rozvinutému bankovnímu systému, pružnosti pracovního trhu, jasně daným pravidlům na kapitálovém trhu a správně zacíleným legislativním aktům státní administrativy. Světový raport konkurenceschopnosti přiznal Izraeli 1. místo v kategorii “Odolnost ekonomiky”. Izrael se stal členem OBSE až v roce 2010 i přes to, že splnil kritéria pro přijetí již dávno.

http://www.conbiz.cz/information/articles/Israel-Economy
01. 11. 2012 | 18:31

hovorka11 napsal(a):

Vysvětlení:
NASDAQ (akronym z National Associaton of Securities Dealers Automated Quotations) je největší ryze elektronický burzovní trh v USA s více jak 3900 kótovanými společnostmi z 39 zemí celého světa. Na tomto trhu lze obchodovat akcie, opce a futures kontrakty.
---------------

Takže si to shrňme: Ekonomika Izraele je životně závislá na bankovních spekulacích a vydělává na tom, že my my zadlužujeme...
Takže tato vláda slibující věrnost Izraeli nás zavede ekonomicky až "do hrobu", aby to tak bylo, tak nás musí balamutit o "nejlepší izraelské a americké demokracii"
01. 11. 2012 | 18:39

kokoshka napsal(a):

Bože,seberte tomu stupidnimu pubertaku počitač,ubohe reslove pindy nemohou ani nikoho pobavit ani dokonce vyvolat hnev-jenom litost že takova maškara všude leze propagovat svoji tupost a ztrapnovat se.Divim se že nekdo na nej vubec reaguje,ale to je vec vkusu...Za nic jineho než odplivnuti nestoji!
01. 11. 2012 | 20:53

Jemnický napsal(a):

Český maloměšťák

Proč tolik žlučovitého textu. Blog je o ostrůvku svobody na BV,
na který jste doposud nedoplul a nemáte tudíž přesnou představu o realitě. To není míněno nikterak pejorativně.
To klubko ukrutností, které postihly jak Židy, tak Araby, nerozmotáte ani vy, ani já, ani EU, USA, tím méně iránský Neřád.
Dokázal by to Ukřižovaný, ale jeho slova nedolehnou k ohluchlým na obou stranách. Tak to bude pokračovat až k pláním pod Megiddo. Co se dá dělat.

Váš Moše Áron Jemnický
01. 11. 2012 | 21:35

aga napsal(a):

Jemnický

"..To klubko ukrutností, které postihly jak Židy, tak Araby,.."

Tato formulace implikuje, že k tomu dotyční přišli jak slepí k houslím, a to se mi nezdá. Jak slepí k houslím k tomu přijdou nezúčastnění, pokud se ten gordický uzel nebude rozmotávat, ale bude rozetnut - třeba jadernými zbraněmi, kterými některé ze stran haraší (kupodivu zrovna ty, co je jiným zakazují).

A nejvíc mi pak bude líto koní - to dobytče se strašně umí ptát...
01. 11. 2012 | 22:13

Sláma napsal(a):

Anonym napsal: "atomových zbraní, tak je jen otázkou času, než si je někdo ze sousedů pořídí. (Třeba i ukradené z nějaké postsovětské republiky."
Oni to mají vychytané, Anonyme, za americké peníze byly všechny atomové zbraně ve všech postsovětských republikách buď odsunuty do Ruska nebo zlikvidovány, takže dnes už tam žádné nejsou.
Po rozpadu Sovětského Svazu byly atomové zbraně v Rusku, Ukrajině, Bělorusku a Kazachstánu.
Ruska a Ukrajina dala zbylým třem republikám bezpečnostní záruky, která naposledy potvrdili prezidenti Medvěděv a Obama v roce 2009, a na základě těchto záruk se ony tři státy atomových zbraní zbavily.
Samozřejmě, každého hned napadne, jak je možné, že, když to šlo u Ukrajiny, nejde to u Izraele? Na to se můžete zeptat Přemysla Sobotky!

Nesmíte se tolik dívat na béčkové americké filmy!
01. 11. 2012 | 22:39

Sláma napsal(a):

resl napsal: "Rusko nic vyrobit neumí"
Možná přeci jenom něco... Například AK-47, který způsobil největší revoluci, jaká se kdy stala a zcela přepsal mapu světa.
01. 11. 2012 | 22:41

Sláma napsal(a):

Pane Stejskaje,
to, jak to píšete, se přesně shoduje s mými názory. Bohužel jsme v menšině, to snad sám chápete, nebo ne?
Že jste názorově podobný bohorodičce, hovenovi, Yosifovi a těm dalším jsem usuzoval z toho, že ji zcela nepokrytě nadržujete - tolerujete jim výrazy, pro které jiné mažete.
Ostatně, pokud se pamatuji, psal jste, že jste byl v redakci Mladé fronty na začátku 90. let a to o Vašem smýšlení dostatečně vypovídá ...

Hlavně jsem ovšem reagoval na článek, pod kterým diskutujeme, kdy významný pravicový politik, kandidát na prezidenta, napsal: "když stále více evropských nejen politiků, ale i osobností z kulturního a obchodního světa odsuzuje Izrael za jeho snahy o vlastní obranu a právo na zabezpečení budoucnosti pro další pokolení."
01. 11. 2012 | 22:56

hovorka11 napsal(a):

Dnes by snad každému mohlo být jasné, kam si ODS chodí pro rady jak bojovat proti vzniku silné a spolupracující Evropy a rady jak prosadit Izrael členem NATO pro možnost vedení neporestatelných válek.
Mrazí mě z toho, že vyhovět Izraeli je pro ODS hlavní cíl zájmů a doma má pro občany jen bič k chránění kmotrů a spolků, které končí vražednými lihovými aférami "z nedbalosti":
--------------------
"Rozbroje v ODS vyústily i v trapas vůči Izraeli
Rozkol v ODS způsobil diplomatickou nepříjemnost. Osm poslanců dvou sněmovních výborů – bezpečnostního a evropského – totiž muselo ve středu už podruhé zrušit dlouho plánovanou cestu do Izraele, kam měli odcestovat příští týden.

Izrael přitom bere Česko jako jednoho z nejvýznamnějších spojenců. „Izrael nemá lepšího partnera v Evropě, než je ČR,“ nechal se slyšet na jaře v Praze premiér Benjamin Netanjahu."
-----------------------------

http://www.novinky.cz/domaci/283346-rozbroje-v-ods-vyustily-i-v-trapas-vuci-izraeli.html
02. 11. 2012 | 07:41

Medikolog napsal(a):

Rebe Sobotko,

dojal jste mě. Jdu si sehnat nějakou jarmulku a mávátko v bledě modré a bílé. Potvrdil jste touto úlitbou, že jste vedle Fischera, Zemana, Dientsbiera... dalším z ložené nabídky izraelských kandidátů na presidenta ČR. To by bylo, aby díky mase gójimkandidátů se gójske hlasy nevyplýtvaly do vějíře v prvním kole a dva z vás se nedostali do druhého kola.. a pak už nepůjde o nic víc, než kdo z nich si bude za izraelským velvyslancem a americkým ambasadorem chodit pro své názory a svá státotvorná rozhodnutí.
02. 11. 2012 | 08:17

stejskal napsal(a):

Opět dobrý den, pane Slámo,

schválně se zeptejte pana bohorodičky (dříve používal nick hoven), jak moc mu nadržuji ;-) Třeba Vám napíše i něco o blokování IP adresy či období, kdy jsem mazal vše, co sem napsal. Nebo pana Rumcajse. Nikomu netoleruji více než druhým (ale ani zdaleka ne vše čtu, není to ani moje práce, a při každém zásahu - snažím se, aby jich bylo co nejméně - přemýšlím, nakolik je s ohledem na tyto stránky nutný).

To, že jste si mne zařadil podle toho, kde jsem působil, svědčí o jediném: jak to chodí v redakcích, zřejmě mnoho nevíte (i v MFD, stejně jako v Aktuálně.cz najdete voliče nejrůznějších politických stran na celé škále ideologického spektra, pravda voličů různých extremistů je v nich nejméně či žádní).

Libor Stejskal
02. 11. 2012 | 12:40

PEDERSEN napsal(a):

Izrael je ostrůvek jednoho druhu cvoků mez jinými cvoky, přičemž sponzoři sponzorují obě strany, aby se tyto mohly nadále navzájem mydlit buď v naději, že jedna strana přece jen vyhraje, což sponzor považuje za důkaz své vlastní velikosti, nebo proto, že zprávy z této oblasti jsou považovány za zvlášť skvělé povyražení... Laik žasne a rozum zůstává stát. Obdborník se ovšem nediví.
02. 11. 2012 | 14:06

Ing. N. napsal(a):

6.11.2012 (úterý) se v 18 hod. koná v Infocentru Salé v Orebitské 14, P3 - Žižkov přednáška Mahmouda Rouka o Gaze.
02. 11. 2012 | 23:41

hovorka11 napsal(a):

Takhle vypočítavě a zbaběle se chová Sobotka, když izraelci unesou naše občany z mezinárodních vod, a vězní je, jen proto, že by se mohli dostat do koncentračního tábora GAZA a tím by došlo k "úniku informací":
--------------------------------------
V té době byl v Izraeli na návštěvě předseda senátu Přemysl Sobotka...
Očekával bych, že přijede do věznice a řekne Izraelcům: pánové, ruším svou návštěvu, protože tohle nebudete našim lidem dělat, a tady ty tři pány si odvezu s sebou do Prahy. Nic takového se nestalo. On místo toho vydal prohlášení, že celá akce byla provokací. To mě zděsilo. Je to přístup, který je přinejmenším velmi nesprávný, a spíše bych ho nazval zbabělostí, servilností a zradou krajanů.
-------------------------------------
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/novinar-zadrzeny-izraelci-konzul-radil-nedelat-potize_171414.html
03. 11. 2012 | 04:25

hovorka11 napsal(a):

Můj názor:
ODS považuji za všehoschopnou mafiánskou organizaci, která každého svého kmotra chrání před právem a zákony a likviduje už v zárodku jakékoliv demokratizační procesy.
Pan Přemysl Sobotka je jeden z iniciátorů těchto změn k horšímu.
ODS zakazuje a blokuje právo na informovanost obyvatel o hospodaření státu a kryje tak zcela neúměrné rozhazování peněz kamarádíčkům. Odvážné, kteří informace lidem umožní se snaží dostat do vězení. Je to totalitní strana která slouží penězovodům a na nich i bohatne.
Zároveň ODS kontroluje veřejnoprávní média a nechává selektovat zprávy na ty, které se ji hodí a nehodí nejenom od nás, ale i ze zahraničí.
Zcela rozkládá podnikatelský výrobní sektor a likviduje firmy a konkurenci. Vláda ODS neustále mění podmínky podnikání a vyhání zahraniční investry. Záměrně tak likviduje prosperitu a tím i samostatnost ČR.
Je prolezlá bývalými sluhy minulého režimu, kteří na rozdíl od KSČM přehodili kabáty a stali se z nich největší kritici KSČM, kteří se zuby nehty brání jejímu zrušení, protože by přišli o možnost "boje proti komunismu" vždy v ten moment, kdy zas provedou velkou lumpárnu.
ODS by se měla evidovat v úřadu pro studium totalitních režimů, protože totalitní režim potlačování práv a rozkrádání už tady zavedla.

http://www.novinky.cz/domaci/283196-policie-obvinila-randaka-kvuli-uniku-informaci-o-platu-nagyove.html
03. 11. 2012 | 04:49

hovorka11 napsal(a):

Další akce ODS na potírání odporu:

http://www.novinky.cz/krimi/283576-urednik-upozornil-na-kauzu-opencard-ted-za-ni-ma-pykat.html

Bývalí radní jsou z obliga, protože se státní zástupkyně spokojila s jejich konstatováním, že vše měl na starost IT odbor.
03. 11. 2012 | 05:14

Miroslav Pech napsal(a):

Naprostý souhlas s panem Sobotkou. Izrael je jediná liberální demokracie, hodná toho jména, v záplavě různě tuhých arabských diktatur. Dokladem je i to, že Izraelští palestinci si zcela volně volí své strany a zástupce. V Knesetumají palestinci své poslance, palestinci slouží v IDF (armádě) svobodně hlásají své názory, v Izraeli vycházejí palestinské noviny. Dovedete si něco podobného představit opačně v arabských státech, židovské poslance v arabských parlamentech :-) absurdní že. Palestinci z území pod správou Izraele, která požaduje palestinská samospráva, v současné době hromadně žádají o Izraelské občanství. Jednak aby nepřišli o štědrý Izraelský sociální systém, ale hlavně proto, aby měli kam utéct. Moc dobře vědí co je palestinská samospráva zač, znají své "bratry". to, že by se dostali pod palestinskou správu je pro ně noční můra. Stačí se podívat na údaje z Hebronu, kolik palestinců si zde žádá o Izraelské občanství.
10. 12. 2012 | 10:12

Miroslav Pech napsal(a):

Mimochodem, to jak to v Gaze vypadá je jen a jen věcí Hamasu, prostě arabský bordel plný nenávisti. Gaza si své věci zpravuje již více jak 8 let co není pod správou Izraele. Tak obrovské množství peněz co do Gazy jde by stačilo na vybudování země hojnosti, ale to né, to se budou kupovat zbraně a palestinci ať si chcípají v bídě a arbské špíně. Hamas na své lidi zvysoka ... víte co.
10. 12. 2012 | 10:20

Historik napsal(a):

Jak daleko seděl tvůj taťka vedle položida Adolfa Hitlera a žida R.Heydricha? Určitě tam byl také žid Milch a Blumentrittt...Bylo to dostatečně blízko vyvolenýcm a také taťka jako všichni na stadionu heiloval??? Pojedeš také letos do Sotschi dodržet obvyklý rituál???
20. 01. 2014 | 10:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy