Z ranní porady Aktuálně.cz: Jakub Unger končí

19. 11. 2013 | 09:36
Přečteno 15874 krát
Nebylo to oznámení jako každé jiné.

Když Jakub Unger dnes ráno svolal redakci Aktuálně.cz i ostatních obsahových služeb Centra do zasedačky uprostřed newsroomu, měl pro nás krátké oznámení. Z osobních důvodů se rozhodl s koncem roku z firmy odejít.

Jeho přímé odpovědi na otázky z redakce, které následovaly, jsme se rozhodli nezveřejnit, protože máme za to, že patřily pouze nám.

Pokud by bylo Aktuálně.cz zákonodárným sborem, první zákon, který by přijalo, by zněl: Jakub Unger se zasloužil o Aktuálně.cz.

My, kteří pro Aktuálně.cz pracujeme, hodláme zachovat a ochránit energii, kterou Jakub do vybudování Aktuálně.cz vložil.

Redakce

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pavel Konečný napsal(a):

Ultrapravicový server www.aktualne.cz patří zrušit celý, takže nějaký Unger není vůbec žádná ztráta.
19. 11. 2013 | 09:59

Ládik!!! napsal(a):

Doufám, že pan Unger založí server Akutně.cz, který bude zaměřen více doprava a nikoliv neutrálně, jako Aktuálně.cz. Přeji mnoho pracovních i životních úspěchů.
19. 11. 2013 | 10:01

lerak napsal(a):

Myslím, že jeho odchod je celkem logický. Tak jak aktualně.cz vystupovalo před a po volbách a zcela jednostraně stranilo pravici, která dopadla ve volbách tak jak dopadla je nutno říci raději nashledanou než se dále ztrapňovat.
Totéž by měla říci směrem k poslaneckému mandátu paní Němcová z ODS a celé její stávajíci vedení. Ale pro tyto lidi jsou důležitější peníze než jakékoliv další hodnoty.
19. 11. 2013 | 10:03

TomášL napsal(a):

Pavel Konečný

Otázka zní, až natáhnete bačkory, zda-li Vás bude někdo postrádat?
19. 11. 2013 | 10:04

Vaclav šašek Havel napsal(a):

Asi z toho neusnu...Je mi to uplně šumák,že nějaky Unger dal vypověd.
19. 11. 2013 | 10:04

brumla napsal(a):

A neobjeví se on náhodou v MF?
19. 11. 2013 | 10:06

Pepa napsal(a):

Tak soudruzi, ČSSD i KSČM o moc a peníze nejde?
No moc!
19. 11. 2013 | 10:11

Prognostik minulosti napsal(a):

Všechny si Babiš nekoupí.
19. 11. 2013 | 10:16

český Honza z Prahy napsal(a):

"Aktualne.cz" je už několik roků (bohužel) bezkonkurenčně nejhorším internetovým zpravodajským BULVÁREM v ČR (čemuž navíc logicky odpovídá i obsahová úroveň nemalé části komentářů čtenářů k jím zveřejňovaným textům): pokud tedy někdo redakci "Aktualne.cz" opustí z vlastní vůle, pak je to možná spíše známkou toho, že už se na tom marasmu nechce dále podílet !!!
19. 11. 2013 | 10:17

Drzá zrzka napsal(a):

Život je změna a změna je život, pravila stará konzerva. :-)
19. 11. 2013 | 10:17

ščastný euroobčan napsal(a):

Redaktorů je jako smetí, ale dobrého cenzora hned tak nenahradíš.
19. 11. 2013 | 10:53

Pavel Konečnýmystcha napsal(a):

To TomášL

Samozřejmě si nedělám iluze.
19. 11. 2013 | 10:55

trevel napsal(a):

Každý kdo hledá informace , tak je vybírá vždy podle toho kam patří. Když fandím pravici , tak vyhledávám nejvíce články dehonestující levici. A opačně. Pozitivní články o někom se v Česku moc nevidí. Takže osočovat někoho z novin , serverů je absolutně zkreslené , jelikož tak činíme dle našeho subjektivního hodnocení a podle toho také máme náhled na ty periodika v rámci času , podle toho jak se politická situace vyvýjí, lépe řečeno koho zrovna v Česku policie obviní. Samozřejmě , že každý má právo na svůj názor a to že je tady mediální masáž na některé věci je také pravdy .A le neřekl bych , že se to dělí na pravici a levici.
19. 11. 2013 | 11:07

gaia napsal(a):

kdo tam zbyde?
19. 11. 2013 | 11:16

šťastnou cestu napsal(a):

Říkal jsem do voleb.
Špatná marketingová firma.
Chtít se situovat jako pravicová konkurence Blesku zadarmo a zřídit si odbočku, kde provokuju lidi tím, že jim tam za peníze opravdu něco řeknu?
Můžou si přece kliknout na záložku a přečíst si to líp udělané jinde.
To by to muselo bejt vyvážené alespoň zdáním objektivity.
Většina lidí je jako já líná si utřídit a reorganizovat záložky.
Ale někdy vždycky člověk uklidí.
19. 11. 2013 | 11:46

Ruda Flegr napsal(a):

Ta laťka je díky panu Ungerovi dost vysoko. Tak vydržte ten vyšší standard i nadále. Panu J.U. přeji ať se v životě a v práci daří stejně tak dobře jako v Aktuálně.cz. Jo a měl jsem to zadara, tak tedy upřímný dík.
19. 11. 2013 | 12:22

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

Tak už to na tomhle světě chodí.
Aktuálně bude psát tak, jak si pan majitel Babiš přeje. Ani nemusí nikoho k ničemu nutit, ani nic říkat. Je na novinářích, aby se sami dovtípili jak a co mají psát a jaká jsou očekávání pana Majitele s velkým M. Tedy co si přeje slyšet. Nastoupí totální novinářský supervlezdokloakismus.
Vždyť i pan prezident má novináře jednak přečtený, jednak na háku. Jenže jeho neposlouchají, na pana prezidenta se páni novináři mohou zvysoka...víte co.
To pan Majitel, jó to je jiná váhová kategorie.
A kdo to nepochopí, tedy nebude submisivní a kreativní má padáka.
Jak prosté, milý Watsone.
19. 11. 2013 | 12:23

jakr napsal(a):

Poté, co jsme měli tu příležitost si vyslechnout, kam chtějí manažeři nového vlastníka (Bakala, Economia) zpravodajský server "aktualne.cz" směrovat, tedy do mainstremového až bulvárního zpravodajství pro nižší vrstvy a "plebs," tak svým způsobem velmi dobře chápu, že odsud Jakub Unger odchází.
(Příliš se asi nemýlím, když tipnu MF, že?!)
Na druhou stranu je děsivou známkou "kvality" zdejších médií a jejich redakcí, když jejich "názor" a "charakter" vytvářejí party lidí, které se přelévají vždy za jedním ze svých, podle potřeby tam a pak zase jinam.
Ano, oni ani vlastníci médií a jejich diletantští "manažeři" žádný "charakter" budovat nejsou schopni (viz děsivé nedávné změny v ihned, lidovkách, týdnu, nyní aktualne.cz.....) a vlastně ani ochotni.
A to ještě nemluvím o dektruktivní a velmi masivní bulvarizaci ČT pod Dvořákovým vedením, o tristním úpadku média, které by naopak mělo být v objektivitě a názorové stabilitě mezi médii hlavním pilířem.
19. 11. 2013 | 12:31

Naštvaný napsal(a):

"... se rozhodl s koncem roku z firmy odejít." :Takhle by se jich tam mělo pochlapit víc.
19. 11. 2013 | 12:32

diskutující napsal(a):

A co Stejskal, kdy ten odchází?
19. 11. 2013 | 12:34

Jiřík napsal(a):

kosoúhlý průmět čtverce: Babiš není majitelem Aktuálně.cz :)
19. 11. 2013 | 13:03

Petr z Tábora napsal(a):

to diskutující 12:34:
Co se týče těchto diskusí jak je velkou zásluhou pana Stejskala jejich většinově solidní úroveň. Jeho odchod by určitě znamenal jejich výrazný pokles.
Jinde než zde to často připomíná výlevy psychicky či morálně nemocných lidí byť chápu, že je lepší aby se ventilovali v nějakém médiu než otravovali své okolí. Nejedná se už o diskuse a psaní i čtení tam bývá ztrátou času, řada výblitků bývá i žalovatelných.
19. 11. 2013 | 13:07

linoleum napsal(a):

Když odejde ješťě Lipold a přestanou tam čmárat ty slátaniny Fendrych, Urban, Pehe, Hvížďala, Duka, Heller, Haas ( omluva těm, na které jsem zapomněl ) a samozřejmě selektivně mazající cenzor, mohla by se tam pověsit cedule: POSLEDNÍ ZHASNE.
19. 11. 2013 | 13:10

Zdeněk Brom napsal(a):

Aktualne.cz se potápí již delší dobu, takže kdo může, prchá.

Chování redakce v době voleb presidenta bylo naprosto tristní a neprofesionální, řada článků je na jiných portálech o dny nebo hodiny dříve, nové nápady veskre žádné a jako perla komentátor Fendrych.
19. 11. 2013 | 13:18

petr jansky napsal(a):

ze by za pani slonkovou?
19. 11. 2013 | 13:24

melčákova pohanka napsal(a):

diskutující. Pan Stejskal a Ládík jsou nenahraditelní ! Jeden z nich bude zde zhasínat!
19. 11. 2013 | 13:39

SuP napsal(a):

Jakub Unger je od pohledu sympatický chlap. Ten se neztratí.
19. 11. 2013 | 13:57

Drzá zrzka napsal(a):

Zavřete oči, odcházím. Otazkou zatím zůstává, kdo přijde.
19. 11. 2013 | 14:03

curs napsal(a):

Aktualne.cz zřejmě čeká normalizace. "Zachovat a ochránit" připomíná rezoluce lidových milic z 80. let. Zřejmě po vyschnutí přítoku Bakalových peněz zanedlouho vyschne i pero Fendrycha, Lipodla a dalších zdejších megaosobností. Na rozloučenou doporučuji bohoslužbu celebrovanou nějakým nesnášenlivým maniakem, například Halíkem. Podle mě by ale českému zpravodajství jako celku velice prospělo vyhynutí tohoto druhu pokleslé žurnalistiky.
19. 11. 2013 | 14:07

komunista z Lehman Brothers napsal(a):

Včera se mi něco přihodilo.
Ale je to moc osobní a proto o tom s váma nebudu diskutovat.
19. 11. 2013 | 14:17

Drzá zrzka napsal(a):

curs

na to, jak podle Vás tato žurnalistika pokleslá, jí čte docela dost lidí. ti jsou též pokleslí? :-)
19. 11. 2013 | 14:18

curs napsal(a):

Drzá zrzka
Pokud vím, nejčtenějším českým deníkem je Blesk, takže použití kritéria čtenosti nevede k použitelným závěrům, pokud jde o kvalitu média.

Hezký den přeji.
19. 11. 2013 | 14:22

Irwin napsal(a):

Děkuji za založení kvalitního serveru, odvádějícího (dle komentářů zcela zjevně) každodenně kvalitní práci. Přeji hodně úspěchů a ještě jednou dík.

Irwin
19. 11. 2013 | 14:29

Drzá zrzka napsal(a):

curs
Zřejmě soudíte dle názoru našeho pana prezidenta, že český novinář je .....

Blesk nečtu, televizi nesleduji, asi bude chyba ve mně. :-)
19. 11. 2013 | 14:41

Alice napsal(a):

Jsem rád že alespoň jednomu z vlastních řad - Ungerovi už se z našich " objektivních hlídacích psů demokracie " zvedá žaludek.
Ale je pořád sám, ti ostatní vrtí korouhvičkami
19. 11. 2013 | 14:50

melčákova pohanka napsal(a):

curs. Souhlasím do písmena!
19. 11. 2013 | 14:52

curs napsal(a):

Drzá zrzka
Přiznávám se, papouškuji to po Zemanovi, ačkoli si myslím, že žurnalisté jsou morální elitou společnosti;-).
To je od Vás ušlechtilé, jak nic nesledujete, ještě že čtete Aktualne.cz, to snadno nahradí Blesk i Novu.
19. 11. 2013 | 14:53

Ládik!!! napsal(a):

melčákova pohanko -
já zhasínat nebudu, proč bych to dělal? Orientační světlo vždycky musí svítit - pro někoho to může být maják.
19. 11. 2013 | 14:54

Drzá zrzka napsal(a):

curs

se tedy přiznám. Nečtu ani Aktualne.cz.

Jen občas něco plácnu do klávesnice. :-)
19. 11. 2013 | 14:56

Pivní pes napsal(a):

Jakub je jeden z mála lidí v ČR, který o sobě může říci, že je NOVINÁŘ. Navíc má vizi a dokáže ji prosadit s pomocí schopných lidí, které naučí slušným základům řemesla. Doufejme, že spolu se Sabinou vymetou ten hnůj z MF DNES a vrátí tento deník na úroveň 90. let, kdy měl důvěru čtenářů a respekt nejen u politiků. Jakube, držím palce, ať už máte namířeno kamkoliv... A ještě něco: DĚKUJI Vám za to, že jsme díky Vašemu Aktuálně.cz mohli na české mediální scéně několik let číst kvalitní zpravodajství.
19. 11. 2013 | 14:59

melčákova pohanka napsal(a):

curs. Mluvíte mi z duše. Drzá zrzka. Tady je vás od počátku takových většina...Nikdo jiný by tu tak dlouho nevydržel..
19. 11. 2013 | 15:05

melčákova pohanka napsal(a):

Pivní pes. Ožralý pes je snad horší,než Neviditelný ! Klaus měl také vizi! Zeptejte se Lipolda a dalších na Aktuálně..
19. 11. 2013 | 15:08

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

to Jiřík
Je zcela jedno, kdo je majitelem Aktuálně.cz, či jiného media, zda Kelner, Bakala, Babiš nebo třeba Tomio, či nějaký třeba mongol.
Prostě v soukromém mediu platí slovo majitele jako nejvyšší zákon.
Problém nastane v okamžiku, kdy majitel, aby nemohl být nařčen z toho, že ovlivňuje novináře, neřekne NIC ale vůbec NIC.
Ale od novinářů požaduje, aby se do jeho požadavků trefili a to co si přeje odhadli. A běda, pokud to nebude podle jeho gusta. Potom následuje odchod bez nároků na cokoli.
19. 11. 2013 | 15:12

Drzá zrzka napsal(a):

melčákova pohanka

Bývalo víc humoru a nadsázky. I špičkování. Bohužel hrubost a neurvalost doby to zahnala někam do pozadí. :-)
19. 11. 2013 | 15:16

Joachym Brezina napsal(a):

Z ranní porady Aktuálně.cz: Jakub Unger končí ...... hurááá!?????

Jako a kdo je Unger?

Z ranní porady Brezinovo.cz: Emilka Vořízková končí

Svět se zbláznil a já taky...proč na tohle vůbec reaguji?.... kudy tudy do Bohnic?
19. 11. 2013 | 15:20

Analytik napsal(a):

Napřed Slonková, teď Unger - nějak se to Babišovi rozpadá!
19. 11. 2013 | 15:22

aga napsal(a):

Ale copak, konstruktivní a neosobní diskuze to nevyřešila?
19. 11. 2013 | 15:32

Míra napsal(a):

Jak zde čtu reakce a komentáře různých lidí, tak se utvrzuji v názoru, že politici i novináři jsou pouze a jen takový, jaký jsou zde obyčejní lidé, kteří zde diskutují... Nejsme tedy lepší, jen si to namlouváme a nadáváme.
19. 11. 2013 | 15:55

melčákova pohanka napsal(a):

Drzá zrzka. Tady jsem se téměř,aspoň s laskavým humorem nesetkal..Jen agrese,pocit nadřazenosti a jediné pravdy,samozřejmě tzv. pravicové a zesměšování či vyobcování jiného názoru. A nad tím bděl cenzor a obdivovatel Mašínů p.Stejskal,a tak i odchod většiny diskutujících Rumcajsů nikomu slušnému scházet nebude.. A dokonce se tu šířila nenávist a radost z mrtvých-Payne. Nebezbečný a zdraví škodlivý portál!
19. 11. 2013 | 16:01

jogín napsal(a):

http://www.novinky.cz/ekonomika/300545-bakala-koupil-internetovou-spolecnost-centrum-holdings.htm
19. 11. 2013 | 16:10

Drzá zrzka napsal(a):

melčákova pohanka

a v životě reálném se s laskavým humorem setkáváte? :-)
19. 11. 2013 | 16:37

luk napsal(a):

No, řekl bych, že je všem docela jedno, že pan Unger odešel z Aktuálně.cz Pří vší úctě k němu, naprosto zbytečná zpráva. Něco jako, že hokejista XY byl vyhlášen 3. hvězdou utkání nebo že hráč NBA XY měl včera deset doskoků.
19. 11. 2013 | 16:47

melčákova pohanka napsal(a):

laskavá zrzka. Již dávno ne! Zrovna včera mi prolétla hlavou myšlenka,že za bolševika jsem se občas i upřímně zasmál,ale v posledním čase si nevzpomínám kdy a čemu...Občas pobavím sám sebe,když chleba dávám do lednice a máslo do ošatky,apod..Ale pak se leknu jestli se už nejedná o stařeckou demenci..
19. 11. 2013 | 17:07

Jan Kosák napsal(a):

Celé Aktuálně je spolek pokřivených lidských charakterů,odchod jednotlivců nic neřeší.
19. 11. 2013 | 17:53

Drzá zrzka napsal(a):

melčákova pohanka

Se stařeckou demencí je život veselý. Stále poznáváte nepoznané. Jen pro okolí to už taková legrace být nemusí. :-)
19. 11. 2013 | 18:02

skeptický napsal(a):

Zasloužil? O žádných dekretech jsem neslyšel.
19. 11. 2013 | 18:31

Katka Poláková Hradec Králové napsal(a):

Čeká nás zase svoboda po česku. Se Zemanem a Babišem.
19. 11. 2013 | 19:50

schpeck napsal(a):

Potlesk pro Drzou zrzku, konečně někdo kdo se dokáže bavit vtipně a rozumně :)

Ke zprávě: nemám moc tušení, co tohle na chodu aktualne.cz změní, ale asi je rozumné zmínit, že se zakladatel vaší firmy rozhodl z této odejít, už jen ze slušnosti.
19. 11. 2013 | 20:46

Míla napsal(a):

Pepa
a co má společného KSČM a ČSSD s pracovní výpovědi p.Ungera?Vypadá to na automatické plky.Že Pepíčku.
21. 11. 2013 | 11:23

suchánek napsal(a):

Mě vždycky úplně fascinuje, kolik diskutujících je na aktualne.cz defacto závislých (a non stop sem lezou), když je to pro ně vlastně totálně nekvalitní médium, které se, cituji: potápí již delší dobu. Ale úplně nejvíc mě fascinuje ta potřeba těchto lidí to sem napsat - to nutkáníčko :-)

lezu někam, kde to stojí za vyližp.del a ještě se tím chlubím
:-))

jsou dva přístupy ke koprové polívce, pokud mi nechutná:
a) přestanu ji jíst
b) jím ji pořád dokola a veřejně prezentuju, že je pořád a pořád hnusnější, že je to vlastně ta nejhnusnější polívka na světě

mně tahle koprovka dlouhodobě chutná a panu Ungerovi i aktualne.cz přeju samozřejmě hodně štěstí.
21. 11. 2013 | 14:40

zdenekbrom napsal(a):

suchánek:

Zkuste se na to podívat pohledem člověka, který vstoupil do kvalitního Aktualne.cz a nyní je minimálně na rozpacích ze současného stavu, který je velmi rozdílný od toho kdysi.

Někomu chutná cokoli. Respektuji. Někdo by se rád vrátil ke kvalitě.
21. 11. 2013 | 17:05

stejskal napsal(a):

S tím prostě nelze polemizovat. Je-li někdo kritérium univerzální objektivity, pak nezbývá než jeho soudy respektovat. Osobně jsem vděčen za to, že nám sem někteří dnes a denně chodí připomínat naší stále více upadající úroveň.

Hezký večer všem.

Libor Stejskal
21. 11. 2013 | 21:46

zdenekbrom napsal(a):

stejskal:

Myslíte např. výsledky Křišťálové lupy, kde jste se propadli o další příčku?
22. 11. 2013 | 07:12

JAHA napsal(a):

Jan Kosák napsal(a):
Celé Aktuálně je spolek pokřivených lidských charakterů,odchod jednotlivců nic neřeší.
19. 11. 2013 | 17:53

Esteze su taki sprosti, ze Vam davaju priestor na to, aby ste na nich mohli slobodne a bez konzekvencii nadavat a urazat ich. Typicka vzorka kotlinky.
22. 11. 2013 | 08:37

JAHA napsal(a):

zdenekbrom napsal(a):
suchánek:

Zkuste se na to podívat pohledem člověka, který vstoupil do kvalitního Aktualne.cz a nyní je minimálně na rozpacích ze současného stavu, který je velmi rozdílný od toho kdysi.

Někomu chutná cokoli. Respektuji. Někdo by se rád vrátil ke kvalitě.
21. 11. 2013 | 17:05

A Vy sa skuste na to pozriet ocami cloveka, ktory vstupil do kvalitneho A.cz a momentalne je minimalne na rozpakoch, ci to, cim dnes prispievaju citatelia do diskusii je este na nejakej urovni, alebo je to oproti minulosti iba brecka. Bez nadhladu, nonsalantnosti, humoru a jemnej ironie. Ci teda este ma zmysel, kvoli uz len ZOPAR ludom sem chodit. Nejak sa nam ti kvalitni citatelia vytratili. Alebo skor zvulgarizovali, zdrsneli, znecitliveli, zmamonarili...?
22. 11. 2013 | 08:45

Zdeněk Brom napsal(a):

JAHA:

Kdo vyhnal Pepu Řepu? Proč odešel vlk a celá jeho skupina? Proč se odmlčeli další? Proč je nezájem o kdysi tak mohutné Interpelace? Proč se Aktualne tak hystericky zapojilo do předvolební presidentské kampaně?

Chyba čtenářů a diskutujících?
22. 11. 2013 | 09:33

stejskal napsal(a):

Ano, přesně tu Lupu jsem měl na mysli. To, že jsme mezi všemi tuzemskými zpravodajskými weby na čtvrtém místě (loni na třetím) svědčí jednoznačně o tom, že kvalita je v podstatě tragická. Už jsme několikrát uvažovali o tom, že to rozpustíme.

A jen na okraj: pana Pepu Řepu odsud nikdo nevyhnal (tedy pokud správně rozumím výrazu "vyhnat"), píše sem prakticky denně a zjevně mu v tom nikdo nebrání. Je jeho věcí, že se stylizuje do role mučedníka. Osobně mi to přijde zábavné.

Pana vlka odsud též nikdo nevyhnal. Odešel sám poté, co jsem mu odmítl uveřejnit ve Čtenářově blogu jeho vyhraněný politický text (protože takové ve Čtenářově textu neotiskuji, ať už je jejich tématem cokoliv) a navíc trval na tom, že chce zůstat v anonymitě, což též odporuje zásadám, které se zde snažím dodržovat. To mu nevyhovovalo, takže od té doby postupně zakládá jeden blogový prostor po druhém a píše tam své texty. Plně jeho rozhodnutí respektuji a stejně tak respektuji, že sem občas do debaty něco napíše (většinou jako upoutávku na nějaké své články u něj).

Proč odešli další? Lidé odcházejí a přicházejí. C'est la vie.

Interpelacím se daří vcelku dobře, díky za optání ;-)

Proč Aktuálně.cz vyjádřilo v komentáři před prezidentskými volbami redakční stanovisko, stejně jako se to běžně děje v médiích ve většině demokratických zemí, jsem zde již obsáhle vysvětloval. Ano, některým to nepřijde správné. A jiní to zase považují za normální.

Ale musím objektivně přiznat, že mne taky vždycky strašně štve, když někdo dělá něco jinak, než si já myslím, že by dělat měl. Tací by snad vůbec neměli být :-)

Hezký den všem (zejména pánům Kukalovi a Bromovi).

Libor Stejskal
22. 11. 2013 | 12:17

Zdeněk Brom napsal(a):

stejskal:

No jasně :)

Plány modré pětiletky jsou plněny, vše v pohodě, nebývale se daří ....Sice jsme opět poklesli o příčku níž, ale je to dobrý, ještě to není dno. V nejhorším se přijmou nové závazky a vše dožeme.

Trochu mi připomíte tu partu ODS, která se sebou také byla tak spokojena, že dosáhla skutečně výrazného úspěchu. V příštím roce budeme v Lupě možná svědky zajímavého souboje Aktualne.cz x Romea.cz.

Co se mi ale líbí nejvíce, je taková ta Vaše lidskost a velkorysost, se kterou nenápadně prozradíte někoho, kdo si přeje zůstat skryt pod nickem. A že zrovna vždycky někoho, kdo Vás kritizuje. Čímž nemyslím zrovna sebe. Tenhke Váš morální standard je skutečně k nepřehlédnutí.
22. 11. 2013 | 16:15

stejskal napsal(a):

Zřejmě jste ne zcela pochopil můj žertík. Příště zkusím něco jednoduššího.

Dotyčný sem už pět let nepíše ani nečte zdejší diskuse (či aspoň já nevím o tom, že by to dělal. S těmito stránkami se zcela rozešel poté, co jsem se v debatě ohradil nad tím, že určitou skupinu lidí nazval ve svém blobu "kretény". Míněno doslova: bylo to to jediné příkoří, kterého se mu ode mne dostalo. Jen ohrazení se v debatě pod inkriminovaným blogem).

Pobavilo mne ale, že s jeho diskusními metodami se zde setkávám stále. Někteří lidé jsou velmi učenliví. Kdybyste s dotyčným ještě někdy komunikoval, pozdravujte ho ode mne.

Libor Stejskal

P.S. Občas se to stává, že člověk někoho přecení. Budu se napříště snažit vyvarovat se komplikovanějších figur.
22. 11. 2013 | 20:07

Zdeněk Brom napsal(a):

stejskal:

Pro začátek bude stačit, když přestanete uvádět čtenáře v omyl. Vím, chci po novináři trochu moc, ale za zkoušku by to stálo.

Je mi úplně jedno, jak si to děláte. Když Vám nevadí, že se propadáte v hodnocení a Interpelace z hlavního sálu putovaly někam na chodbu (nemluvě o klesajícím počtu posluchačů), tak je to Vaše věc. Vy to přece víte nejlíp.

Asi jen těžko pochopíte, že i kritik může mít zájem na zlepšení situace. Ale to je zase pro Vás náročná figura.
22. 11. 2013 | 20:40

stejskal napsal(a):

Máte pravdu, polepším/polepšíme se.

Hezký večer.

Libor Stejskal
22. 11. 2013 | 21:04

Zdeněk Brom napsal(a):

stejskal:

Celkem obdivuji, s jakým nasazením dokazuje pravdivost tvrzení Miloše Zemana o novinářích. Interesantní.
22. 11. 2013 | 21:24

pamětník napsal(a):

Drzá zrzka:
«na to, jak podle Vás tato žurnalistika pokleslá, jí čte docela dost lidí. ti jsou též pokleslí? :-)»
Mnozí nejsou, ale buď nemají na výběr anebo lepší české periodikum neznají. Není divu, česká žurnalistika je všeobecně pokleslá. Výrok Miloše Zemana o novinářích se mi jeví výstižným.
23. 11. 2013 | 00:01

Drzá zrzka napsal(a):

pamětník

Téměř vždy máte na výběr.

Výroky Miloše Zemana jsou někdy taááák výstižné až se kudlička rybička sama v kapse otvírá. :-)

Jsem velmi zvědavá na jeho Novoroční projev.
23. 11. 2013 | 08:14

pamětník napsal(a):

«Téměř vždy máte na výběr.»
Ano, mezi špatným a ještě horším. :)))
Když si připomenu masivní lživou mediální kampaň proti Jiřímu Čunkovi, předvolební kampaň proti Miloši Zemanovi....
Někomu takový brajgl vyhovuje, jinému nevadí....
23. 11. 2013 | 11:52

Karel (taky) napsal(a):

Podstatně lepší by bylo, kdybyste vyrazili toho lháře a manipulátora Fendrycha. Jestli tady je nebo není Unger je úplně jedno.
23. 11. 2013 | 12:00

Ondřej Špiřík napsal(a):

Je úžasné, jak lidé (a je jich bohužel čím dál více) dokáží závist, sebemrskačství a sebelítost povýšit na mučednictví a boj za spravedlnost :-)
Chápu, že každý se nemusí denně vyspat do růžova. Ale z informace - o odchodu evidentně významného a zakládajícího člena jednoho z předních zpravodajských serverů - vykouzlit touhu po on-line defenestraci, neřkuli okamžitém zavření a zapečetění všech vstupních zámků aktualne.cz, to už vyžaduje setsakramentské umění magie :-))))))
25. 11. 2013 | 10:04

stejskal napsal(a):

;-)
25. 11. 2013 | 10:16

Ondřej Špiřík napsal(a):

Pane Stejskale, a vůbec celá redakce aktualne.cz, přeji pevné nervy. Jak říkala moje babička dědovi, starému sedlákovi, vždy když se rozčiloval: "2 kostičky (cukru) na Josífkovy nervičky". Vám, milá redakce, doporučuji tak 2 palety krystalu... s parafrází OO7: "Nekousat, polykat." ;-) Hezký den.
25. 11. 2013 | 10:47

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paně Špiříku.

Díky, vyřídím. Člověk občas potřebuje zahlédnout v té záplavě osobních útoků, závisti, frustrace, hulvátství, neustálého obviňování druhých něco pozitivního :-)

Libor Stejskal
25. 11. 2013 | 11:00

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy