Sezona jezdičů, aneb extremismus jako exhibicionismus

15. 08. 2013 | 13:18
Přečteno 3985 krát
K českému létu patří exhibice extremistů a vyhřezlá „cikánská“ otázka, stejně tak jako ucpané dálnice při začátku a konci prázdnin. Ty koneckonců nejen u nás, ale i v Němcích a u jižních sousedů vůbec. A se sousedstvím extremismus a vyhřezlost oné otázky souvisí. Bez sousedů by totiž nebylo ani extremismu, ani „cikánů“. Neboť před kým by se jinak exhibovalo, a kdo by jinak jinému do „cikánů“ nadával, kdybychom žili jak na ostrově bez sousedů.

Co paměť posledních let sahá, jakmile začne letní parno, zaplní se média exhibicemi extremistů. Říkejme jim jezdiči. Správný jezdič totiž povětšinou musí někam za exhibicí jezdit, jen málokdy se mu totiž poštěstí, že by příležitost byla takříkajíc pod okny. A proč by taky kam v jezdil v zimě, když je obyčejně zima a nikdo by se na exhibici nedíval. Pokusy o lednové exhibice nevyšly, přitom příležitosti byly. Jen si vezměte loni na Nový rok zastřeleného mladíka v Tanvaldu, či napadení ve Varnsdorfu.

Za to v létě, to se to exhibuje. Své o tom vědí letos na českobudějovickém Máji, kam se jezdí exhibovat až od sousedů ze Slovenska. A loni v létě vyhřezlo vystěhovávání z ostravského Přednádraží tak, že k smrádku tamních sklepů, sloužících jako septiky, museli si zdáli přijet přičichnout a zaexhibovat nejen různí aktivisté, ale i vysocí státní úředníci. A předloňské babí léto na Šluknovsku, to si panečku jezdiči zajezdili. A léta nulté dekády, s několikerým tažením extremistů na litvínovský Janov a Kocábovou nezapomenutelnou exhibicí v Krupce, kde při demonstraci zapěl s lichváři v obětí Pražákům, těm je tu hej!

Sečteno a podtrženo, léto je dobou pochodů a jízd, potřebujících vhodnou scénu a diváctvo. Jen tak se dá mašírovat zleva či zprava, a zažít v sevřeném šiku to pravé kamarádství. Pro extremistické exhibice je vůbec pravidlem, že takto své postoje obnažující občané vystrčí navenek zpravidla to, co se v tzv. slušné společnosti často zakrývá nějakým ptydepe. Ale jenom vystrčí, nedořeknou téma obnažení do důsledku. V takovém případě by totiž museli jít dál, než jen zazářit na překvapené kolemstojící své nahé postoje. Museli by kupříkladu dopovědět, co by skutečně dělali, nebýt policejních kordonů, a skutečně se dostali k „cikánům“. Pokud totiž řeknou na plná ústa, chceme je vyhnat a pobít, tak je konec vzrušivého odhalování. Čumilové, již tvoří z velké části nedílné maso demonstrací, by se stáhli do ústraní, a bylo by po rozkoši. Anebo jezdiči z té druhé, rádoby levé strany, snažící se blokovat při exhibicích tu rádoby pravou. Jeli by se s nimi skutečně utkat v pouliční bitce? Mnozí asi ano a pak pánbů s námi, a zlý pryč, měli bychom tu skutečný Výmar třicátých let…

Přitom přenice o tom, zda se v rámci letního demonstračního exhibicionismu jedná o konflikt etnický či sociální, anebo obojí dohromady a jakou roli přitom hrají strukturálně zanedbané výběžky, sociální propad, nezaměstnanost, apod. pomíjí bazální věc: jedná se o obnažování nenávistí, dlouho kumulovaných u všech stran konfliktu. Jedni považují národ za sprosté slovo (pokud se ovšem nejedná o utlačovaný či jinak vyvolený), druzí křičí Nic než národ. Všichni se uzavírají do svých ghett, ať již jsou to pivnice, anebo kavárny, anebo skupiny na sociálních sítích, a pokud z nich vylezou a obnaží se, tokají toužebně po podpoře veřejnosti. Největší rozčarování zažívají, když je odněkud vyhodí a exhibici prostě zakážou. A tak by se mělo dít… K protiextremistickým policejním expertům by však museli přizvat kolegy z mravnostního…. A nebagatelizovat situace, které vedou k místnímu pobouření (a na které se pak extremisté přilepí).

Je sice jasné, že z pohledu otrlého policejního harcovníka je rvačka jako rvačka, a třeba i tak brutální, jaká se stala v Duchcově a vedla k „proticikánským“ demonstracím, nijak nevybočuje ze statistik násilností, dějících se přece u nás všude (a horších). Není to tak. Lidem nelze nařídit, aby byli barvoslepí, anebo (protože o barvu pleti zhusta nejde), aby nevnímali jistý kulturní aspekt takovýchto konfliktů. Pocit ohrožení u člověka, který se dá do hádky s jednotlivcem, a pak ho zmaže celá velkorodina, je jistě jiný, než když se dostane do obyčejné opilecké rvačky po cestě domů. To samé se dá říci o konfliktu na sídlišti Máj. Nelze uklidňovat lidi tím, že šlo jen o strkanici na dětském hřišti, do které se zamotali dospělí. Nešlo. Byl to zjevně vyhrocený střet vycházející ze špatného inter-kulturního soužití, a tak se měl od počátku řešit.

Vyšlo v Lidových novinách 14. srpna 2013

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Čochtan napsal(a):

"..Byl to zjevně vyhrocený střet vycházející ze špatného inter-kulturního soužití, a tak se měl od počátku řešit. .."
Ono to "inter-kulturní soužití," není jen špatné, ono je v podstatě nemožné. Není to ani "inter-kulturní soužití", ale vynucené a nechtěné soužití kultury s nekulturou.
15. 08. 2013 | 13:26

Klíma napsal(a):

Krištofe, típni toho vajgla na fotce a začni myslet.
Nám nevadí ti co jezdí demonstrovat proti cigánům.
Nám vadí že po cinkání klíči začal stát platit cigánům za to že nepracují a parazitují. A oni se nové příležitosti chytli beze zbytku.
Policie na uklidňování demonstrací stojí mnohem méně než "neziskovky a humanisti" kteří pomáhají začleňovat nepřizpůsobivé, a také mnohem méně než jaké škody cigáni napáchají.
Všechny uvedené náklady jsou zbytečné a způsobené chybnou politikou státu po r 89.
15. 08. 2013 | 13:29

Čochtan napsal(a):

"..na českobudějovickém Máji, kam se jezdí exhibovat až od sousedů ze Slovenska..."
Ti, kteří na toto sídliště přijeli až ze Slovenska, nepřijeli "exhibovat", ale parazitovat na českém sociálním systému.
15. 08. 2013 | 13:30

fafnir napsal(a):

koho autore myslíte exibicionisty ze Slovenska.Ty obyvatele slovenských cikánských osad,kteří dorazili na sídliště Máj za lepšími sociálními dávkami než jsou na Slovensku, a vidíte je pokuřovat a slyšíte mluvit Slovensky,pokud se to jejich cikánské prznění Slovenštiny dá nazvat Slovenštinou?
Ne vážený autore.Chyba je,že po Cikánech,ať zdejších nebo slovenkých, nikdo nevyžaduje plnění základních občanských poviností,že se úředníci z obav před nařčení z rasizmu jednak Cikány samotnými, a vydatně povzbuzovanými křičícími "aktivisty", placenými z našich daní,neodváží po Cikánech vyžadovat plnění poviností,neodváží se vyžadovat takové chování které nebude obtěžovat okolí.A jen je uplácí dalšími a dalšími dávkami.které jak sami přiznali,bílím lidem ani nenabídnou,ač by na ně měli nárok.O to větší,že na rozdíl od Cikánů lecos mají odpracováno.
To napadání ostatních lidí,Cikánská "férovka" 10 na 1" ,přepadání dětskými cikánskými gangy dětí, jdoucích do školy,nájezdy cikáňat na obchody s tím,že nejsou pro věk postižitelní,to vše vyvolává vření.Nejde o žádný turismus a aktivismus.To je prostá reakce na problém.A chtít ho řešit způsobem,že se zakáže o příčinách mluvit,jako to navrhuje rada vlády vedená paní Šimůnkovou,a ještě hodlá vyhodit další miliony na kampaň omlouvající tyto skutečnosti,je od daného úřadu nebetyčná drzost.Další neskutečná a sprostá drzost,je rozhánění za použití brutality policií,těch lidí,kterým se dnes a deně děje křivda,a ti kteří je mají chránit ,jsou proti nim posláni na umlčení jejich protestů.
BTW.Jestliže nás rada paní Šimůnkové spolu s Antifou a podobnými organisacemi označuje za rasisty,jak to,že nikdo nepořádá shromáždění proti Vietnamcům,černochům,Mongolům......
Jenom mám obavy,že až tu bude dostatek muslimů,a začnou nám zapalovat na ulicích auta,jako ve Švédsku,Francii a Britanii,bude opět policie vyslána ovšem proti tem majitelům zapálených aut.
15. 08. 2013 | 14:05

hovorka11 napsal(a):

Pokud AI USA bude podkuřovat situaci v ČR dle přání Obamovské vlády a dávat ČR do statistik jako rasistickou, která ubližuje romům, tak přes EU bade činěn nátlak na politiky v ČR a to bude nadále zvýhodňovat jedinou a výloučnou část agresivní a nezodpovědné komunity.
Paradoxně tak ti, kteří mají stejnou barvu pleti apřitom jsou zodpovědní, chtějí slušně spolužít, mají snahu sehnat práci nebo pracují budou nejvíce postiženi úplatným kocábovským jednáním organizací "hájící práva občanů" na nátlak lumpárenských organizací, kteří dostávají peníze nebo úlevy z našich daní.
Obdobně to je i s právy homosexuálů a lezeb, které se dávají na úroveň rodin s vlastními dětmi a potlačuje se tak přirozený a perspektivní rozvoj společnosti.
Jak to v současnosti sleduji, tak průmysl rozvracení řízený organizacemi v USA, které ovládají organizace u nás a jinde v Evropě mají jediný účel- zakrýt svinstva z BV, odpoutat lidi od reality, nabídnout jim zástupný problém a v daný čas vyvolat střet se "zákonem" a tím dostat zbraň na omezení práv občanů a likvidaci sociální zabezpečení pro lidi, kteří něco společnosti dali.
15. 08. 2013 | 14:40

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

dobrý den, je to přesně tak, jak píšete, včetně toho konce příspěvku.

čochtan

Dostal jste můj mail ?
15. 08. 2013 | 14:41

agronom napsal(a):

hovorka jedenactej je bratr Maximuse. Zatim co jeden z tech povedenych dvojcat vsude vidi zidy tak ten druhej vsude vidi USA. Jeste ze mandelinka bramborova nebyla zidovka. To by se na tom ubohem brouku tito povedeni braskove opravdu vyradili.
15. 08. 2013 | 14:51

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

zbytečné slohové cvičení, pane baráčníku z Vysočiny.
jediný, kdo tu napsal něco objektivního, je fafnir.
15. 08. 2013 | 15:04

Ares napsal(a):

Většinou jsou podobné demonstrace reakcí na lokální problémy s Romy, kdy se nějaký útok proti bílým stane pověstnou poslední kapkou. Toho se chytí náckové, kteří ale povětšino nejsou místní a o tamějších problém nic neví. Prstě si zajedou do nějakého města, udělají tam bordel a o týden později jsou zase jinde. Je celkem jedno jestli demonstraci přímo svolávají nebo se k ní jen přidají. Náckové jsou banda agresivních primitivů a mají jasný cíl a jsou organizovaní, takže když je přidáte do davu místních naštvaných lidí, tak z toho nikdy nebude nic dobrého.

Podobně to ale vypadá i na druhé straně. I když tam to není tak nápadné jako u nácků. Jádro těch protidemonstrací tvoří také většinou lidé, kteří nejsou místní, o lokálních problémech nic neví a kteří mají už pár podobných demonstrací za sebou.

Tahle demoturistika a profesionalizace účastníků či organizátorů demonstrací je celkem zajímavý jev.

Škoda že náckové a ta druhá verbež se nemohou setkat jednou za čtrnáct dní někde na nějaké louce, dát si do huby a co zůstane, by policie spláchla vodním dělem.
15. 08. 2013 | 15:20

hovorka11 napsal(a):

agronom:
Velvyslanec USA v ČR je žid a ve svých projevech neopomene připomenout, že Izrael a USA jsou našimi spojenci.
Netanjahuovi Nečas veřejně sliboval v televizi podporu Izraele, ať udělá cokoliv. Je to evidentně povinnost, aby nám nesnížili rating.
Propagace Izraele a USA je na všech možných fórech.
Islamisti v Sýrii s All-kádou podporovanou USA jsou vydáváni za "svobodnou armádu" atd., atd.
To jste tak slepý, nebo fanatik do totality která pronásleduje Snowdena, že nám řekl o špehování ?
15. 08. 2013 | 15:29

Čochtan napsal(a):

Jakelin de Mailly,
ne nedostal.
15. 08. 2013 | 15:33

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

hovorka 11

dejte si majzla, aď nedopadnete jako Maximus.
15. 08. 2013 | 15:34

hovorka11 napsal(a):

Stipendia za proizraelskou propagandu
Ben Lynfield 15.8.2013
V kampani s cílem zlepšit své image v zahraničí plánuje izraelská vláda poskytnout stipendia stovkám studentů na sedmi univerzitách výměnou za vkládání proizraelských příspěvků na Facebooku a tweetování určenému zahraničnímu publiku.

Studenti, kteří budou psát příspěvky, ovšem neprozradí, že jsou financováni izraelskou vládou, odhalili novináři v listu Haaretz.
--------------
agronom:

Haaretz je izraelský, takže to není z "neizraelských zdrojů"
Pokud jste se o stipendium nepřihlásil, tak máte možnost, pokud tam stdujete. Styl psaní by vám vydělal...
15. 08. 2013 | 15:34

Rudi Koutek napsal(a):

a dalsi klimovstina
Jo Cesi co ste chteli, to mate. Kdyby jste nevyhnali Sudetske Nemce, tak ty problemy nemate.
15. 08. 2013 | 15:39

Jakelin de Mailly napsal(a):

čochtan

Nechápu. posílal jsem 16.7. na karl-martell@hotmail.de.
15. 08. 2013 | 15:39

Jakelin de Mailly napsal(a):

Rudi Koutek

To je zbytečné, mrkněte pod Buriana, k čemu jsme došli s Klímou tam.
A za všechno může cinkání klíči.
15. 08. 2013 | 15:41

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Herr Koutek, nechtěl byste nechat toho tapetování?
15. 08. 2013 | 15:47

fafnir napsal(a):

hovorka 11
tak jsem vás zase omylem přečetl.Na lidi jako jste vy,nemá většinou smysl reagovat.Vaše vyjadřování je velmi kovertabilní s vyjadřováním jistého Adolfa Schicklgrubra.To byl socialista a v podstatě komouš,jako vy.Také měl ze Židů a Američanů mindráky.Já být Žid,tak jsem docela hrdý,takový počet Nobelových cen na tak málo obyvatel,ukazuje kvalitu populace.No, vám žádná cena za vědu nehrozí ani omylem.Leda za ideologii.Navrhuji ,změňte si nic na Goebbels,při vašich názorech to pan Stejskal skousne.
15. 08. 2013 | 15:47

Scarabeus napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Snažíte se zbytečně. :-)
15. 08. 2013 | 15:51

Rudi Koutek napsal(a):

Vzdyt to rikam,
podle Klimy muze za vsechno cinkani klicu, je jedno jestli je to blog o politice, ekonomice, zdravotnictvi, postovnich znamkach, potravinach, lehkych holkach, invalidech, Cikanech anebo o hovnu.
Ja si myslim, ze za vsechno muze vyhnani Sudetskych Nemcu.
15. 08. 2013 | 15:51

S údivem napsal(a):

Čtu tady termín OBČANSKÉ POVINNOSTI.
Vyjmenuje mi někdo???
Prosím, aspoň takových 3-5.
15. 08. 2013 | 15:52

Klíma napsal(a):

Jakeline, já jsem se vyjádřil i tady, hned 2. vstup pod blogem. Můžete se do mne zase pustit. Ale jestli se jenom nudíte, kupte si raději medvídka mývala
15. 08. 2013 | 15:54

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
copak cinkání klíči bylo v pořádku,bohužel nedotažené do konce.Neměli jsme být jako oni,měli jsme být důslednější.Demokratické principy lze uplatňovat pouze na demokraty. Nácky a komunisty vyléčí jen uplatňování jejich vlastní medicíny.
15. 08. 2013 | 15:54

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Klíma

tady na aktualne nebo na seznamu ... ???
jsem dnes čet, ze medvidek myval ma rychlejsi reakce
nez kocka. to mne nasralo, protože já kočky miluju.
15. 08. 2013 | 15:57

Rudi Koutek napsal(a):

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):
"Herr Koutek, nechtěl byste nechat toho tapetování?
15. 08. 2013 | 15:47"

To je zajimave Klima tapetuje vsechno cinkanim klici, co by ja netapetoval Sudetskymi Nemci. Ja rika Klima i kdyby to nekdo napsal 300x, tak to preskocim a tvarim se, ze se nic nedeje.
Proc Vam ja se 4 prispevky vadim, to Vam Klima s cinkanim klici nevadi. Proc?
15. 08. 2013 | 15:57

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

fafnir

uplatňování jejich vlastní medicíny zajisté vyléčí i Romy.
15. 08. 2013 | 15:58

Klíma napsal(a):

S údivem- před cinkánním klíči patřilo k občanským povinnostem dodržovat zákony, zaplatit si svoje bydlení a nevyhazovat odpadky z okna a nedemolovat ten dům. Starat se o svoje děti. Nekrást státu koleje a dráty na železnici, železné kříže na hřbitově a dopravní značky. A některé další docela rozumné věci. . Také pracovat a neparazitovat na státu.
Po r 89 už bohužel povinnosti neexistují, všichni máme jen práva. Podle toho to vypadá
15. 08. 2013 | 16:00

info.crew napsal(a):

Mám takový pocit, že jediný správný námět začíná být opravdu jen o tom, kdo bude čechům víc a líp nadávat do rasistů, kdo předvede nějakou novou formu tohoto fňukání. Ono ani není divu, když se v hlavních médiích v podstatě ani nesmí objevit protinázor a nebo nedej bože řešení, kterým by začleňovači a podobní paraziti rázem přišli o práci. Přece tu máme právo na ni, ehm, že?
A to už vůbec nezmiňuji to, že na tyto akce jezdí policejní provokatéři také přes celou republiku. Jejich fotografie je možné si i se jmény prohlídnout tady: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013071401
15. 08. 2013 | 16:00

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Rudi Koutek

protoze jsem si nevsiml, ze by tak dusledne a doslovne tapetoval jako Vy. ostatne, vylezlo z Vas uz i neco jineho, nez jen souveti o vyhnani sudetskych Nemcu, tak treba nejste jen tapetar a mate sve vlastni vyjadrovaci schopnosti a moznosti, co ja vim. mozne je vse. nebo alespon leccos.
15. 08. 2013 | 16:01

fafnir napsal(a):

S údivem
placení daní
nepoškozování veřejného a soukromého majetku
neprohřešovaní proti občanskému soužití(zejména hlukem v nočních hodinách)
posílat děti do školy a neohrožovat omlouváním záškoláctví mravní výchovu dětí
a protože je to s údivem
tak kupodivu chovat se dle středoevropských kulturních zvyklostí,a neřvat o každém,kdo nechce vyhovět mým požadavkům na jeho kapsu,že je rasista.
15. 08. 2013 | 16:03

Jakelin de Mailly napsal(a):

fafnir

Ano, bohužel je to tak.
Ale číst to cinkání ing. Klímy pod téměř každým blogem je trapné.
Plus jeho ideologie.
15. 08. 2013 | 16:05

Klíma napsal(a):

Rudý koutku, já za to nemůžu že od doby cinkání klíči sice nemáme dráty na hranici a můžeme odtud vypadnout, také můžeme žvanit o čem chceme, jenom vládnoucím je to jedno, karavana táhne dál.
Ale jinak se podělalo uplně všechno na co se sáhlo, od blbého názvu státu, ukradenou vlajku z bývalého československa, administrativní uspořádání Země, přes rozvrat průmyslu a zemědělství, až do stavu kdy se neumíme uživit a jen žebráme o půjčení na dluhy, které neumíme splatit.
Vy se z toho možná radujete, já masochista nejsem
15. 08. 2013 | 16:06

Jakelin de Mailly napsal(a):

Scarabeus

Už jste se omluvil Bromovi ?
15. 08. 2013 | 16:06

fafnir napsal(a):

Klíma
jestli jste to nepostřehl,tak vše co jste napsal platí i dnes.Jenom ultralevá část politického spektra,obdivovatelé Lenina,Che Guevary,Arafata,Trockého, a jim podobní ohajuje toto chování u Cikánů.
Vám by toto vámi posané chování neprošlo,za vás by se Kostlán,Uhl,a lidé z neziskovek navázaní na granty sociálního začleňování nepostavili.
15. 08. 2013 | 16:09

Klíma napsal(a):

Jakelyne, já to nepíši všude, píši to tam kde to odpovídá tématu blogu.
A blog je o cigánech, kteří byli problémoví vždy, ale za socialismu museli pracovat a dodržovat zákony, od cinkání klíčii se jim platí za to že nepracují a parazitují, a tím se problémy s nimi 1000 x zvětšily.
Takže pokud to chceme řešit, musíme začít tím co jsme u toho cinkání klíči podělali.
Mám v něčem nepravdu- poučte mne.
15. 08. 2013 | 16:11

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
asi tak,neexistuje bývalý černoch a bývalý komunista.
15. 08. 2013 | 16:11

Rudi Koutek napsal(a):

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):
Rudi Koutek

"protoze jsem si nevsiml, ze by tak dusledne a doslovne tapetoval jako Vy. ostatne, vylezlo z Vas uz i neco jineho, nez jen souveti o vyhnani sudetskych Nemcu, tak treba nejste jen tapetar a mate sve vlastni vyjadrovaci schopnosti a moznosti, co ja vim. mozne je vse. nebo alespon leccos.
15. 08. 2013 | 16:01"

Projdete si prispevky pana Klimy za posledni dny od jeho objeveni se tady, jeho styl mi pripomina diskuzi na Novinkach, at je diskuze o cemkoli, vzdy pise o cinkani klici. To, ze k tomu napise dalsich slov neni tak podstatne. Hlavni je jeho poselstvi, oznamovat nam, ze za vsechno muze cinkani klici - lidi muzete si za to sami, co jste chteli to mate - VSECHNO JSTE SI VYCINKALI KLICI. Ja jsem toho nazoru, ze ne cinkani klici, ale vyhnani Sudetskych Nemcu je ten hlavni duvod, proc se Cesko nachazi tam kde je. Uz mi rozumite?
15. 08. 2013 | 16:13

Jakelin de Mailly napsal(a):

ing Klýmo,

po vysilujících pokusech pod Burianem Vás již nehodlám poučovat.
Zkuste léčit ten tinnitus.
15. 08. 2013 | 16:17

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Rudi Koutek

nevím, jestli Vám rozumím dostatečně, ale rozumím Vám líp.
O.K.
15. 08. 2013 | 16:18

Klíma napsal(a):

Pane Jakelyne, Pane Rudy. požádám vás:
Pročtěte si můj vstup v 16,11 a napište sem jasně.
ANO- KLÍMA MÁ PRAVDU, A TO CINKÁNÍ KLÍČI TO ZHORŠILO A MUSÍ SE O TOM HOVOŘIT
nebo
NE, Klíma nemá pravdu, cinkání klíči s tím nemá nic společného, protože ( a uvedete nějaká fakta a dúvody proč ne )

Děkuji za laskavost
15. 08. 2013 | 16:21

Trtkos napsal(a):

Cikáni jsou predevsim nastroj, jak demokraticky okradat danove poplatniky.
Na vsechny ty parazitni organizace a cikany samotne musi vlada vynalozit mnoho penez ze statni pokladny.
Ty pak cikani spolehlive spolu se ziskovymi neziskovkami rozfofruji. Penize konci krome statni pokladny predevsim pres supermarkety a dalsi lobby jenom v nekolika kapsach tech, kteri vlady v zap spolecnosti instaluji.
Cely tento multikulti megatunel a v cele zap spolecnosti pomahaji prosadit, zduvodnit a udrzet takove skupiny, jako je u nas napr nikym nevolena, ale velmi silna neomarxisticka havloidni klika nainstalovana v mediich, dulezitych postech a ve skolach a podporovana predevsim z USA a EU.
Takovym nastrojem k obrovskym ziskum je v cele zap spolecnosti i mnohem nebezpecnejsi islam a jeho stoupenci, jehoz udrzba a podpora zajistuje nejen megavydelek, ale taktez totalni kontrolu lidi v "boji s terorismem" a ztratu svobody obyvatel.
15. 08. 2013 | 16:30

Rudi Koutek napsal(a):

strýc virus H3N1
Zkuste si vyhledat me prispevky, rekneme za posledni mesic. Diskutuji pouze pod par clanky, a to pouze o vecech, o kterych neco vim a kterym rozumim.
Chtel jsem pouze ukazat jak je to o tom cinkani klici unavne. Unavne taky z toho duvodu, protoze jak spravne pise fafnir, cinkani klici bylo v poradku. Hlavni chybou bylo heslo NEJSME JAKO ONI. Myslim si, ze snad nikdo z tech, kteri temi klici cinkali(ja opravdu necinkal), chteli neco podobneho co dnes v Ceske republice je.
Takze psat o tom co jste si vycinkali to mate, je neco podobneho jako obetem heydrichiady rikat, co jste chteli to mate, nemeli jste provadet atentat. Trochu trapne, nemyslite?
15. 08. 2013 | 16:30

Klíma napsal(a):

Rudý koutku, ti co cinkali byli hlupáčci kteří nevěděli za co v cinkají, v tom je ten problém.
A ti co to cinkání organizovali naopak věděli přesně co dělají a tohle je nedílný následek a součást jejich plánu.
Nejsme jako oni - myslíte co?- že kdyby se tu věšelo na kandelábry a střílelo, že by bylo lépe? A jak byste poznal kdo je ten pravý koho na ten kandelábt dát, a koho nechat jít? To mně tedy opravdu vysvětlete, pokud umíte myslet trochu dále než jen v primitivních opileckých heslech
15. 08. 2013 | 16:36

Jakelin de Mailly napsal(a):

Rudi Koutek

Je to tak.
akorát si nemyslím, že za to může vyhnání sudetských Němců.
15. 08. 2013 | 16:38

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Rudi Koutek

já též nikde necinkal, jsem velmi protistádní typ. vždy jsem byl přílišný snílek a individualista.
co dnes v České republice je a proč to je, to je šťavnatá otázka. jinak atentát na Heydricha ... bylo by víc obětí, kdyby k němu nedošlo? nehonil si jenom někdo v Londýně triko? i tak se na to dá dívat.
15. 08. 2013 | 16:42

Klíma napsal(a):

Strýci ne I TAK, ale JENOM tak se na to dá dívat. Smrtí Heydricha se nic nezastavilo, myslet si že se němci podělají a utečou bylo směšné. jasné bylo že se krutě pomstí.
Ale nebýt toho atentátu, brali by nás jako zemi která se dobrovolně bez boje vydala Hitlerovi a kolaborovala. Takže bychom na konci války byli s itálií na straně poražených.
Politický kalkul, Beneš svůj život neriskoval tak jako lidé v lidicích
15. 08. 2013 | 16:51

Jakelin de Mailly napsal(a):

Klímo,

přestaňte psát, nsbo umřu smíchy.
15. 08. 2013 | 16:52

fafnir napsal(a):

Klímo
vy ubrečenče,ale hlavně sklerotiku.To cinkání nenastolilo ideální systém,ani nemohlo,protože :A,takový neexistuje,B, spousta lidí byla vycvičena že se o ně někdo bude starat od rána do večera,i když mají zdravé ruce a zdravou hlavu.Z vašich příspěvků vypadá,že patříte mezi ně.
Já jsem,budete se divit,docela spokojen,ve svém životě jsem pocítil značné zlepšení.Takže,jednak jsem po cinkání klíči mohl pracovat skutečně pro sebe,jednak se mi otevřel svět,a jednak mi ten vámi nenáviděný režim nechá žít a neodsoudil mě k smrti.Po 63 roce svého života jsem přišel o ledviny,a za vámi obhajovaného bolševika byl nárok na dialyzu pouze do 55 let.Pak vás nechali zdechnout,a byl li někdo tak zasloužilý ,jako vy ,zahráli mu pochod padlých revolucionářů.Mě to vámi nenáviděné zdravotnictví vyhovuje.Pravda,lecos by se dalo zlepšit,dalo by se méně krást,leč bolševik si vychoval své lidi a ti to předávají svým stejně frustrovaným a neschopným,nebo všeho schopným dětem.Normálně uvažující člověk je sice také nespokojen,ale po bolševikovi nebrečí.
15. 08. 2013 | 16:56

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Klíma

to už je přece jen velmi vyspekulováno. ale moje chyba, začal jsem s tím já.
15. 08. 2013 | 16:57

Rudi Koutek napsal(a):

Klima
1. odstavec, asi mate pravdu
2. odstavec, mate pravdu
3. odstavec - pokud zlocinec(a to vladnouci komunisti byli), neni potrestan, tak to dopada, tak jak to dopadlo. Alkohol presne 24 let nepiju, takze myslet jen v primitivnich opileckych heslech asi nemuzu, ale muzu se plest


Jakelin de Mailly
Samozrejme si taky nemyslim, ze za to muze vyhnani Sudetskych Nemcu, ale to vyhnani ma taky vliv na to, jak to vypada poslednich 65 let v Cechach a na Morave.


strýc virus H3N1
Mate pravdu, nikdo nevi co by bylo kdyby...
V Londyne si samozrejme honila triko jedna osoba - Benes.
15. 08. 2013 | 17:04

Klíma napsal(a):

Fafnire, nějak jsem z toho vyvodil že vám je kolem 90 let ( nejméně 63+24) To vysvětluje některé vaše zmatené názory.
A nebo lžete jako když tiskne a tedy také důvod proč vás nebrat vážně
15. 08. 2013 | 17:05

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Rudi Koutek

honění trika v Londýně...
ani exilový prezident nemohl "pustit" takovou operaci bez vědomí a souhlasu mocnějších hráčů (U.K., U.S.) ... myslím. i když prd my obyčejní lidičkové víme.
15. 08. 2013 | 17:14

Klíma napsal(a):

Koutku, 17,04 díky.Mám pravdu docela často až to mé oponenty štve a tak mně alespoň nadávají. Ale ten 3 odstavec- to jste hodně uhnul. To je totiž to klíčové.
Jedna věc jsou hesla a teorie, druhá věc praxe. Kdybyste to své že neplatí nejsme jako oni chtěl dotáhnout k praxi, můžete se podívat do Bagdádu nebo do egypta jak to končí a táhne se to někdy i desítky let.
To byla totiž JEDINÁ VĚC v čem se Havel zachoval inteligentně
15. 08. 2013 | 17:16

Klíma napsal(a):

strýci, jisté je že to bylo jen politické gesto, které ani teoreticky nemohlo na průběhu války nic změnit. Jen měl Beneš a tím i česká republika antifašistickou akci, vlastně téměř jedinou která šla uznat v kontextu jak se bránili ostatní země. Ale jsme od tématu, dost už s tím
15. 08. 2013 | 17:20

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Klíma

bohužel, jsme opravdu od tématu.
15. 08. 2013 | 17:24

fafnir napsal(a):

Klíma
s vámi bych chtěl vést obchod.Počítat neumíte.Jenom by mě zajímalo,odkud berete to 63 +24.Jednak to není 90 ale 87,jednak nevím co ta čísla mají znamenat.63 bych ještě pochopil,to jsem napsal jako počátek nemoci,tu číslovku 24 beru jako výplod vaší fantazie,jen mi prozraďte,kde jste ji vzal,a k čemu ji vztáhnout.
15. 08. 2013 | 17:34

Klíma napsal(a):

pořád nikdo nenašel odvahu se vyjádřit k mému tvrzení, že politika vyvolaná cinkáním klíči prudce zhoršila situaci kolem cigánů. A že jsme si to tedy zavinili sami. Ačkoliv jsme k tomu kritiky přímo vyzval
Mnozí se za to cinkání klíči pořád zlobí, ale že to byl počátek mnoha špatného si říci nechtějí nabo neumějí.
Přísloví o křivé hubě a zrcadlu mne v té souvislosti napadlo
15. 08. 2013 | 17:36

Klíma napsal(a):

psal jste že to bylo za komunistů ve věku přes 63 let, takže je to nejméně 24 let co vás nechtěli zlí komunisti operovat. Demokrati po cinkání klíči vás ihned nadšeně odoperovali. A psal jsem kolem 90, protože nevím přesně. kdy to bylo, mohlo to být už v roce 72 a pak by jste byl rekordní stařík, který má díky demokracii hodně přes 100. Takže trvám na tom , že pravdu mám opět já. až mne to štve jak moji protivníci odpadají v diskusi.
A nebo neumějí lhát
15. 08. 2013 | 17:44

Jakelin de Mailly napsal(a):

Klímo, Klímo

"Mám pravdu docela často až to mé oponenty štve"

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pod Burianem Vám ty Vaše pravdy vyvrátilo několik lidí nezávisle na sobě.
Ale kde není dáno, ani smrt nebere.
Ta sebestřednost, nevzdělanost a drzost a ještě k tomu ten tinitus, to je strašná kombinace.
Vysvětlím Vám ještě pár Vašich nejnovějších blábolů, a pak Vás nechám.

- BLUD 1 Češi a Moravané nemuseli žádný atentát na Heydricha pachát jakožto jakousi Vámi vymyšlenou polehčující okolnost po válce. My totiž byli s Německem ve válečném stavu, naše jednotky působily na třech frontách na dvou kontinentech. Válku jsme ukončili jako jeden z vítězných států. Itálie, na jejíž úroveň nás Váš geniální mozek pasoval, byla jedním z hlavních agresorů války a její přeběhnutí v 43 už moc nezměnilo, neboť fašistický, Mussolinimu věrný sever bojoval dál až do kapitulace.
- BLUD 2 Češi a Moravané měli spolu s Poláky jednu z nejnižších kolaborací v Evropě. Nedodali žádné dobrovolníky do Waffen SS. Výroba pro říši není kolaborace, Sudetští Němci se přihlásili k říšskému občanství, tudíž nemohou být počítáni jako občané státu.
- BLUD 3 Lidé v Lidicích neriskovali svůj život při atentátu na Heydricha. Stali se pouze náhodným terčem odporné fašistické odplaty.

A Vaše drzost k fafnirovi je ubohá.
15. 08. 2013 | 17:46

Jakelin de Mailly napsal(a):

Klímo, pro Vaše chápání:
"BLUD 1-3" je to, co jste ze sebe vypotil v 16:51
Za nimi je mé vysvětlení, jak to doopravdy bylo.
15. 08. 2013 | 17:52

Trtkos napsal(a):

"politika vyvolaná cinkáním klíči"?
Co to je za kravinu? Copak ti lide na namesti vyvolali nejakou politiku?

Toto je prilis plitke a primitivni uvazovani.
Lide byli predevsim podvedeni, obelhani, pouziti a zneuziti.
Zadny samet , zadna revoluce, jenom dohoda mezi komanci, Rusaky, Amiky s kavarenskym levicackym zvanilem Havlem a spol.

Drive nam tu organizovali zivot komanci pod dohledem komunistu v Rusku a dnes jsou to socani vsech odstinu pod diktatem neomarxisticke squadry v Bruselu, rizenych pro zmenu z USA..

Vsechno to svinstvo, co nam prevraci pomalu zivot a jeho hodnoty naruby, vsechny ty megatunely vcetne zlodejske multikulti prasarny pochazi predevsim od mocenskych kruhu v USA..
15. 08. 2013 | 17:57

fafnir napsal(a):

Klímo
vy ani číst neumíte.Psal jsem,že za komunistů by mě nedialyzovali,že to dělali pouze do 55 let.Postihlo mě to před 3 lety.Ve 63 letech.To je jediné vámi uváděné validní číslo.No komouši holt nikdy neuměli popčítat.A teď čekám na transplantaci,při tom normálně žiji,doma si dělám dialyzu,cestuji a v 66 si dovolím být v penzi.A občaas nějaký kšeftík pro známé zmáknu.Třeba ohlídat TZB na stavbě.Ostatně soudím,že komunikovat s vámi postrádá smyslu,vlastně mě měl varovat váž brekot ohledně obchodu.Neustále ublížený,nechápající,matoucí.

Jakelin de Mailly
jen Klímu nechte,on je z rodu těch,kdo za Nazi nadšeně hajlovalii na Václaváku,a poté v 48 zatínali ruku v pěst na počest Gottwaldovi.Tak také na lidi,kteří na všech frontách bojovali proti Nazi a nezapomenout ani na ty co bojovali proti Japčíkům,pohlíží s nedůvěrou.Právě za boj proti náckům modifikovaní Klímové poslali mého tátu do Jáchymova.A jak jste viděl,vycucat si cokoli z prstu není pro toho člověka obtížné.Holt zvyk.Lhal,lže a lhát bude.
15. 08. 2013 | 18:04

Jakelin de Mailly napsal(a):

fafnir

Jo, mně podstrčil, kromě jiných perel, VUML :-))))))))))))))))))))))

A Vám přeji pevné zdraví a výdrž v boji s tou zdravotní nepříjemností, co Vás potkala.
15. 08. 2013 | 18:12

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
díky,já jsem z rodu bojovníků,táta bojoval pod Pattonem,já holt s nemocí,no a Klímama ve všech formách je také nutné se prát.Jenom doufám,že nedostanu ledvinu od nějakého Klímy,to bych nerad tak zblbnul:-).
15. 08. 2013 | 18:19

Občan napsal(a):

Jediní extrémisté, kteří teď exhibují, je parta chlapů převlečených za ženské a ženských převlečených za chlapy, všichni polozaní a s fanglemi v barvách duhy.
A pak ještě jeden provokatér, který se bez jakékoli kvalifikace vyskytuje z neznámého důvodu na Úřadu vlády v procikánské sekci.

Taky zkoušejí, jak dlouho to potrvá než někomu důvodně rupnou nervy. Stejně jako Vy, autore.
15. 08. 2013 | 18:24

Klíma napsal(a):

Milý Jakeline, 15.. 1939 Byl presient Hácha a ministr zahraničí Chvalkovský v Berlině kde jim Hitler oznámil že hodlá obsadit naši republiku. Oba pánové si vyžádali několik telefonátů s dalšími členy vlády a posléze souhlasili. Po jejich návratu do Prahy následně bylo vydáno prohláčení že se dobrovolně vydáváme pod ochranná křídla Hitlerovy říše - text si někde najděte, opisovat to nebudu.
To je vše co je relevantní z hlediska mezinárodního práva. Pokud někdo emigroval a přidal se do cizích vojsk, je to individuální utečenec.
Vy hurá antikomunisti dokonce sami argumentujete tím, že počátky Svobodovy armády z Buzuluku byly v Internačním táboře, kde byli naši zavřeni jako příslušníci protektorátu země Německa, v souladu s mezinárodním právem.
Takže jsme měli opravdu štěstí že nám uznali toho Heydricha a možná i pražské povstání, a Slovákům uznali SNP.
.
.
Ale hlavně pořád roztáčíte hádku dalším a dalším směrem. Jděte někdy na Cimrmany hra ŠVESTKA. V ÚVODU SEMINÁŘ O NESCHOPNOSTI UDRŽET MYŠLENKU A NESCHOPNOSTI OPUSTIT MYŠLENKU- to je asi váš problém.
.
Blog je o cigánech a demonstracím proti nim
15. 08. 2013 | 18:25

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

nu, ještě je brzo...
ještě bych si rád párkrát pokecal, proto budu držet hubu.
15. 08. 2013 | 18:26

Jakelin de Mailly napsal(a):

Klímo,

Vy jste marný.
Ale momentálně jste tady hvězda, něco podobného dlouho nepamatuju :-)))))))
15. 08. 2013 | 18:56

fafnir napsal(a):

Klímo
nechtěl byste prozradit,jak Heydrich souvisí s thematem?Jsem celé ucho,pardon oko.
BTW.Vám by prospělo,být v tom "internačním táboře v souladu s mezinárodním právem".
Oni totiž Klímové do těch Jáchymovů posílali lidi jak ze západní tak především východní fronty,aby nemohli vyprávět jiným Klímům,jak to v "Glavnom upravlenii lagerov" chodilo.A vás měli klíčem také cinknout,nejlépe nějakou 36.....
Pardon Jakelline a strýci vire,omlouvám se za hrubost,ale vůči Klímům to snad ani hrubost není.
15. 08. 2013 | 18:57

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

to je typická klímovina, něco vytáhne a jak dojdou bláboly tak vytasí ještě horší nebo prohlásí, že to nesouvisí z tématem, které začal on, viz zbraně z ČSR pro Izrael pod Burianem.
15. 08. 2013 | 19:02

Scarabeus napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Mám už v základu jiný názor než Vy. Případná omluva je postavena na základě, který je Vaším názorem. Mám-li na věc jiný názor odlišný od Vašeho, chybí základ na něm by bylo možné omluvu postavit.
15. 08. 2013 | 19:10

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

za sebe mohu konstatovat, že jsem diskusi nezvládl.
měl jsem si dávat víc pozor. nic víc nic míň.
měl jsem ramena, takhle to dopadlo.
Stejskalovi nezávidím.
no nic...
15. 08. 2013 | 19:21

Jakelin de Mailly napsal(a):

Scarabeus

Dopustil jste se veřejně sprosté pomluvy.
Vaše názory si strčte někam.
A odmítám dále s Vámi cokoli řešit, stejně to k ničemu nevede.
Pište si tu dál co chcete.
15. 08. 2013 | 19:21

Scarabeus napsal(a):

Jakelin de Mailly:

"Dopustil jste se veřejně sprosté pomluvy."

Váš názor, můj ne.

"Pište si tu dál co chcete."

V diskusi pod tímto blogem jste se rozepsal Vy. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=b11-37Me_a4
15. 08. 2013 | 19:32

Přidat komentář napsal(a):

Cikánská omáčka už je neprodejná, tak jedině hotové jídlo. Pálí to jak ďas, bude to zase cikánská pečeně.
http://www.hame.cz/cs/product/detail/id/1270/hovz-po-ciknsku-s-r
a jako přídavek doporučuje mistr šéfkuchař fritované brouky z Egypta.
15. 08. 2013 | 19:48

Scarabeus napsal(a):

alois,

Vy budete patrně nekuřák. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=J3POpdFlxWE
15. 08. 2013 | 20:10

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

já jsem taky nekuřák, Brouku z Egypta
15. 08. 2013 | 20:20

Scarabeus napsal(a):

strýc virus H3N1 nyní HxNx:

Už se, sem tam, najde někdo kdo si pamatuje alespoň stát mého působení. :-)
15. 08. 2013 | 20:30

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

Scarabeus

já mám paměť jak slon, bohužel, už taky ale občas prošlápnutou tíhou sloní váhy... :-)
15. 08. 2013 | 20:46

Čochtan napsal(a):

Jakelin de Mailly:
Zkus to takhle: Karl-Martell@hotmail.de
třeba to rozlišuje velká a malá písmena.
15. 08. 2013 | 20:53

Jakelin de Mailly napsal(a):

Čochtan

Zkusil jsem. Funguje to?
15. 08. 2013 | 20:59

Scarabeus napsal(a):

Příspěvek 15.08.2013 20:10 reaguje na příspěvek, který byl smazán.

Pane Stejskale, doufám, že tento příspěvek nesmažete. :-)
15. 08. 2013 | 21:08

Scarabeus napsal(a):

Čochtan, Jakelin de Mailly:

Máte smůlu. :-)

Karle K., vidím, že opět podceňujete mé počítačové znalosti, zkoušíte na mě takové primitivní až legrační chytáky. :-)
15. 08. 2013 | 21:19

modrý edvard napsal(a):

Rudi Koutek: Jak by nám Sudetští Němci pomohli proti Cikánům?
15. 08. 2013 | 21:22

autorovi napsal(a):

Já si pořád kladu otázku, čím se tento baráčník z Vysočiny živí, z jaké činnosti - jím v záhlaví fotky s vajglem - inkasuje prachy. Vše, co tam píše, nevynáší a baráčnictví jako živnost spíše vede k demenci a bezdomovectví.
Svítá mi však, když uvážím, že v osmdesátých letech, kdy se ještě "VEN" cestovalo složitě, p.Krištof jezdil "bez problémů".
A tito "prominenti minulí" jsou dál "prominenty současnými".
15. 08. 2013 | 21:56

Lehká nedůvěra napsal(a):

no, pane Krištof, nic ve zlým, ale:
1)exhibovat na fotce s čvaňhákem a pak psát o exhibicionismu... nepřipadáte si blbě?
2)pokud jste se coby dvacetiletej toulal po USA, to jste musel být z rodiny fest kovanýho komouše, že jo? Jinak by vás nepustili ani náhodou.....
16. 08. 2013 | 01:04

Čochtan napsal(a):

Lehká nedůvěra
to sedí ! Tomu chlapovi nevěřím ani dnešní datum.
16. 08. 2013 | 06:36

vasja napsal(a):

Baráčník na Vysočině, ale jinak nejste z Rožnova, náhodou?
16. 08. 2013 | 07:23

fafnir napsal(a):

modrý edward
tím,že bychom měli v Sudetech 4,5 mil.pracovitých a kvalifikovaných občanů.My jsme tím odsunem nepotrestali ty co se provinili,jen jsme je odsunuli,a ty co se neprovinili jsme také potrestali ztrátou domova.No a místo pracovitých a spořádaných Němců jsme do pohraničí přisunuli spoustu cikánů ze Slovenska,kteří spořádané německé vesnice proměnili svoji "údržbou" ve Slovenskou cikánskou osadu.A na kvalifikované práce,které provozovali Sudetští Němci holt nemají vzdělání.
16. 08. 2013 | 10:41

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

dobrý den,
toto je ovšem jen vize, skutečnost byla taková, že zradili stát, který jim byl domovem, připravili jej o historické území, k jeho občanům se chovali jako k dobytku jak verbálně, tak fyzicky. A problémy s nimi byly odjakživa nejen u nás, ale snad všude, kde se usídlili na cizím území, viz Polsko, Pobaltí, Sedmihradsko, Valašsko /rumunské/, Transylvánie.
16. 08. 2013 | 10:57

Čochtan napsal(a):

Jakelin de Mailly
test se povedl, poslal jsem odpověď.
16. 08. 2013 | 11:34

Jakelin de Mailly napsal(a):

Čochtan

jo, já taky.
16. 08. 2013 | 11:37

hovorka11 napsal(a):

Zvrácenost a úpadek v chápání hodnot demokracie, svobody a lze doložit na tomto:

Homosexuální rodiny v armádě USA získají právo na sociální výhody
Chuck Hagel
Pentagon od 3. září bude poskytovat homosexuálním manželským párům vojáků stejné sociální výhody, jako heterosexuálním.
„Ministerstvo zkoriguje význam slov „manžel(ka)“ a „svatba“ a rozšíří je i na homosexuální manžele a svazky. Ministerstvo bude pracovat na tom, aby se manželským párům vojáků dostalo stejných sociálních výhod nezávisle na tom, zda se jedná o páry homosexuální, či heterosexuální“, řekl ministr obrany USA Chuck Hagel.
----------------------

Pokud budu uvažovat tak svobodně, jak v USA o homosexalitě, tak mě zároveň napadne, proč nejsou rovnoprávná manželství se sociálními výhodami pro ty, které v USA uzavřeli sňatek se zvýřecími protějšky? USA jistě najde cestu, jak to napravit a dát je taky na úroveň rodiny která plodí a vychovává svoje děti.
16. 08. 2013 | 11:43

Jakelin de Mailly napsal(a):

Hovorka

"proč nejsou rovnoprávná manželství se sociálními výhodami pro ty, které v USA uzavřeli sňatek se zvýřecími protějšky?"

Asi proto, že výr velký se v USA nevyskytuje.
16. 08. 2013 | 11:58

fafnir napsal(a):

hovorka 11
a jak to prosím souvisí s problémem týkajícím se soužití s Cikány.Soudím,že jste také takový sluníčkový svazák.Nebo komouš,kříženec to lidem krev sajícího komára a protivné mouchy.
16. 08. 2013 | 13:34

modrý edvard napsal(a):

Jakelin: ale výr vyrgynský ano.
fafnir: diskusi o Sudetských Němcích nechám na jindy.
16. 08. 2013 | 13:48

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
omyl pane,nemohli ani zradit,ani nezradit.Prostě je po záboru Sudet učinili občany Říše a nikdio se jich na nic neptal.Ostatně mnozí po záboru zamířili do koncentráků,odkud se po návratu dočkali odsunu.Tedy,vzhledem k tomu,co u nás následovalo pro ně naštěstí.
A jak jsem řekl,táta pod Pattonem prošel od Bretagne po Rokycany a byl stejného názoru,tedy vlastně je to jeho názor.Já vím je to hypotetické,ale tím odsunem jsme ublížili především sami sobě.Z průmyslově nejrozvinutější části jak RU tak později Československa,jsme vlastním hloupým rozhodnutím učinili zpustlou periferii,a dosídlili "kulturně a pracovně vyspělé"Cikány,Bulhary,Řeky,jediný kdo měl jakž takž pracovbní návyky byli Volynští Češi.
BTW.nemusíte se mnou souhlasit,ale už od středověku,za Přemysla I. Otakara začala na jeho pozvání kolonisace pohraničí a právě oni pozvedli a mnohde zavedli hornictví(Kutná hora,Jihlava,.Podkrušnohoří),řemesla,a rozvíjeli královská města.A to čím se pyšníme v reklamě?Becher,Němec,Ledwinka autor Tatry Němec,o sklářích na Šumave,v Jizerkách a Krkonoších nemluvě.A tak to bylo i na Slovensku a v Sedmihradsku.
Táta tvrdil,vše od Bannfuhrera výše do lágrů,gestapo na Šibenice a ostatní makat na odstranění škod.No do lágrů putoval on a jeho spolubojovníci ze všech front,a gestapo, které neodsunuli pracovalo pro KSČ a Rusy.
16. 08. 2013 | 13:51

Jakelin de Mailly napsal(a):

Fafnir

Ale jo, ale v globálu...to přece jen vypadalo jinak.
Já znám v BRD spoustu vysídlených Sudetských Němců, VŠICHNI /resp. jejich rodiče a prarodiče/ se k říšskému občanství SAMI přihlásili. A ten pokřik "Heim ins Reich" je notoricky známý. S tím významem německé kolonizace bych to zas tak nepřeháněl, ono to nebyli jen Němci, takové pohyby se děly po celé Evropě, tehdy nějaké národní uvědomění zas tak nefrčelo, šlo o dobré bydlo, odejít z přesídlených oblastí, které neskýtaly budoucnost a uplatnění. A taky nezapomínejte na privilegia, jež se takovým kolonistům všude dostávalo. A ano, budovali, ale všude politicky rozvraceli svůj nový domov.
A Váš táta měl pravdu, akorát to odstraňování škod odskákaly hlavně ženy a po nich starci a děti. A spousty těch nazi papalášů, funkcionářů či důstojníků šlo do správ jak na západě, tak východě.
Jinak Váš otec zajímavý příběh, jak se dostal do Pattonovy 3rd Army ?
16. 08. 2013 | 14:11

Jakelin de Mailly napsal(a):

modrý edvard

Děkuji Vám za info, já se držel hlavně toho Bubo Bubo, což je hovorkovi vlastní, v tom případě má asi náš milý hovorka s těmí zvýřaty pravdu :-)))
16. 08. 2013 | 14:14

Čochtan napsal(a):

Jakelin de Mailly
hezké počteníčko, zatím jsem to jen tak přelétl, nechám si to na neděli po kafi.
S tím odsunem se přikláním k Fafnirovi, ztratili jsme spoustu kvalifikovaných a pracovitých lidí. Že se nechali socialisticky zblbnout Henleinem, to se o deset let později stalo velké části Čechů taky. Henlein nebo Gottwald,...
Po válce by s nimi nebyly žádné problémy. Byli by vděční za život, a makali by stejně tvrdě jako vždy. Přizpůsobili by se stejně tak, jak se přizpůsobili v NDR.
Odsun byla především hospodářská škoda pro český stát. Škoda větší než napáchal protektorát. O škodě na charakteru národa ani nemluvě.
16. 08. 2013 | 14:53

Medikolog napsal(a):

Dámy a pánové,

to co pan Hovorka 11 v 11.43 nastínil je právně závažná věc. Když superrovnoprávnost pro svazky nějakých homosexuálů/lek, proč ne i zoofilů/lek? Co pedofilové dodnes kriminalizovaní? Co právníci na prekerní situaci nekrofilů toužících po sňatku s mrtvými (než zetlí), jejichž původní manželské svazky zanikly de iure úmrtím? Bude na námitku nekrofila zakázán pohřeb, zejména žehem..?

Revanšističtí sudeťáci, Romové, jiná škodná... protestujeme proti škůdcům kvůli jejich škodlivosti, ne kvůli jejich druhu a rasám. Ať neškodí a nikdo kromě vědců si jich ani nevšimne.
16. 08. 2013 | 14:54

Jakelin de Mailly napsal(a):

Čochtan

Není za co.
Nicméně, s Vaším názorem na odsun si dovolím nesouhlasit.
Všechny ty kvalifikované a zručné pracovní síly byly na frontě, kde buď padly, nebo byly zajaty /návrat zlomku německých zajatců ze sovětských lágrů až v polovině 50. let/, nebo byly zmrzačeny. Pokud máte zájem, můžu Vám, až zase budu v Bochumi, udělat studii v rodinách, které znám, a asi změníte názor.
V kontextu doby a událostí byl odsun správné řešení.
A nikdo z těch, které znám, si na něj už nestěžuje.
Naopak, přiznávají své viny.
Proto mi ti místní kopálisti za zájmy Sudetenlandsmannschaftu přijdou jen a pouze k smíchu.
16. 08. 2013 | 15:23

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
dlouhý a neuvěřitelný,a složitý,a sám mu moc nerozumím.Roli v tom hrálo to,že byl před válkou tankista u nás,a tam potkal známého,tak skončil u amíků.
S tím Heim ins Reich bych byl u většiny opatrný.Oni to v nás pěstovali a lidé tomu rádi věřili,zvláště když mohli sebrat jejich majetek.Ne nejsem ze Sudet.
Zpět k těm Němcům v Sudetech,stejným právem nebo neprávem bych mohl tvrdit,že každý kdo nebyl zavřený podporoval Gottwalda a Rusáky.Oni je i uliční a skupinoví vedoucí(zajímavé jak bolševik převzal jejich terminologii) také pěkně honili a buzerovali,takže to nadšení bylo asi tak stejné,jako při našich prvomájových průvodech.
16. 08. 2013 | 15:25

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

přečtěte si prosím můj příspěvek panu Čochtanovi.
Já tu problematiku velmi dobře znám a určitě víte, že do názorů a la Klíma mám velmi, velmi daleko.
No, vím, že válka přinesla mnoho zajímavých příběhů a osudů, proto mne ten Vašeho otce docela hodně zajímá.
16. 08. 2013 | 15:29

Scarabeus napsal(a):

Jakelin de Mailly:

Hitler se Stalinem si rozdělili Polsko(triviálně známá věc). Na té části Polska, kterou zabral SSSR proběhla samozřejmě změna režimu z demokracie na komunistickou diktaturu, tzn. nejbohatší lidé byli zavřeni do gulagu na Sibiři, všechen majetek lidí, až na obydlí a zahrádky, bylo zestátněn, tzn. vyvlastněn bez náhrady. Takovéto "změny" nebyly na území, které dříve patřilo, do značné míry demokratickému, Polsku, vítány, nevadily snad jen zcela nemajetným lidem, ale i ti prozřeli, když státní podnik, případně kolchoz, jim za stejnou práci dal nesrovnatelně nižší výplatu.

Když 22.6.1941 nacistické Německo zaútočilo na SSSR, tak na území, které před zářím 1939 patřilo Polsku, vnímali lidé útok Německa na SSSR jako osvobození(!) od komunistické diktatury. V této oblasti se nachází také Volyň, v které žilo hodně Čechů, kteří patřili, v době vlády demokratického Polska v letech 1918-1939, v průměru mezi nejbohatší národnostní skupinu, z toho důvodu byli tito bývalí občané Polska české národnosti nejvíce postiženi sovětskou kolektivizací(ukradením majetku) a deportacemi nejbohatších lidí do gulagů na Sibiři. Když Německo napadlo SSSR, tak kolektivizace byla zrušena, lidé si zároveň s postupem německé armády brali zpátky postátněný/kolektivizovaný(ukradený) majetek, po necelých dvou letech si ještě lidé mohli brát zpátky své krávy a koně(poznali si je). Z výše zmíněných důvodů byla německá armáda vnímána a vítaná jako armáda osvoboditelská(od komunistické diktatury) dokonce i volyňskými Čechy. Němečtí vojáci, kteří pocházeli ze Sudet, když zjistili, že je Češi vítají jako osvoboditele, tak s Čechy mluvili dokonce česky. Tato skutečnost je velmi málo známá, při výuce dějin ji nikdo, ani náznakem, nezmiňuje, protože je dodnes politicky nepřijatelné, že Češi na Volyni vítali Němce, na počátku útoku na SSSR(později, po zkušenostech s nacistickou diktaturou, názor změnili), jako osvoboditele(!).
16. 08. 2013 | 16:23

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
přečetl,a dovolím si luxus nesouhlasu.Jednak tady zůstalo dost vyreklamovaných,jednak tu zůstaly jejich děti a byla by kontinuita hospodaření a řemesla.Leč co je pryč, je pryč.On je ten odsun dodnes viditelný i na Slovensku,třeba mezi Německým Prešovem a Maďarskými Košicemi,nebo místními německými Kežmarokem a Štiavnnicí a okolím.Také si porovnejte náš kdysi bohatý Jáchymov a Oberwiesenthal naproti.No hauptzache,že jsme svým odsunem posílili Bavorskou ekonomiku.No a protože mám část kořenů i v Sedmihradsku a jezdil jsem tam na prázdniny, vím,že tamní bývalé Německé obce jsou něco jiného než Sikulské natož Rumunské.A aby se to nepletlo,tak táta s mámou se potkali v Drážďanech v Sokole.Takže jsem pěkný rakouskouherský mix,říznutý českými drážďańáky.A sám Pražan.
Proto si dovolím nesouhlasit s vyháněním jen na podkladě toho,jakou řečí mluví.Ostatně,tady z Prahy zase znám případy,že navrátivší se Židy odsunuli,protože mluvili Německy.Inu Hovorkové 11 jsou nezničitelní.
16. 08. 2013 | 16:35

fafnir napsal(a):

Scarabeus
nedivte se,skutečnost se nehodí do ideologického šuplíku,zejména některá.Ale soudím,že jsme se dost odchýlili od thematu....i když,to vlastně bohužel souvisí.Kdyby zůstali Sudetští Němci a pod skutečnou denacifikací,neměli bychom problém s Cikány,a když tak marginální.Leč smůla dějin je,že jsou neopravitelné.Kdyby to šlo opravit,mohli jsme dodnes být nejbohatším územím KuK monarchie.
16. 08. 2013 | 16:41

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

to vyhánění nebylo na základě řeči, nýbrž skutků.
Ony ty Frauen und Frauleinen nebyly žádnými andílky, hajlovaly o závod, a k českým ženám měly kompliment "Tschechische Hure" nebo něžnější "Tschechische Sau".
A o těch dětičkách Vám mohu také vyprávět, na základě vzpomínek, které jsem slyšel od bývalých sudetských členů HJ. Jak např. pochodovali ulicemi Ostravy a kdo nesmekl klobouk před jejich Fahne, strhli mu jej z hlavy a přidali něco navíc. Jak byli tak zblblí, že jejich největším přáním bylo, aby jejich Sommerlager navštívil Hitler a potřásl jim rukou.
A taky odtržení našeho historického území neproběhlo na základě 100% Němců tam pobývajících, že.
Máte svůj názor, já vyjádřil svůj, dále se v tom nebudu hrabat, najděte si případně moje stanoviska pod Urbanem: Není dobrého ďábla III.
Rozhodně vidím vinu na straně SN.
A oni, ti rozumní, to přiznávají.
16. 08. 2013 | 17:16

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

ještě dodám, že doufám, že ten "ideologický šuplík" nemyslíte na mne.
To vítání Wehrmachtu na východě jako osvoboditelů je popsáno v řadě pramenů, které si každý může dnes koupit v knihkupectví.
16. 08. 2013 | 17:19

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

a ještě malý dodatek k Vašim příspěvkům, tomu vyhnání na základě skutků předcházelo vyhnání našich lidí - tam to bylo kvůli rasovému původu a řeči. A vojáků, policistů, příslušníků SOS, státních zaměstnanců, se taky docela navraždili.
A jaký nám chystal Herrenvolk osud, o tom nebudeme diskutovat, že.
Násili na nich neschvaluji, odsun si zavinili sami.
16. 08. 2013 | 17:23

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

a ještě si tedy dovolím k Vašemu "odsunem jsme posílili bavorskou ekonomiku".
Ti odsunutí byli rozstrkáni po celém Německu a ubytováni u domácích rodin, které z toho ani trochu nebyly nadšeny. Znovusjednocování rodin se táhlo léta. Postupně zjišťovali, kdo padl, kdo zůstal nezvěstný, čekali, zda se někdo vrátí ze zajetí či ne.
Malý příklad:
Familie Ullmann.
Matka s nejmladším synem, t.č. v HJ, evakuováni do západních Čech.
Po kapitulaci přesun do sběrného tábora v Ostravě.
Odklízení škod v Ostravě.
Odsun do Sárska.
Otec a dva synové neznámo kde a osud též neznámý.
Potloukání se po různých statcích, animosita domácích, samotných zavalených vlastními existenčními problémy.
1947 - syn Hartwig se vrací ze zajateckého tábora v Kanadě /zajat Kanaďany u Hamburku jako příslušník pěší divize Kriegsmarine,/ nalezne matku s nejmladším bratrem pomocí Červeného kříže.
1950 - s pomocí ČK nalezen otec, pracující kdesi u Passau, připojuje se k rodině, nyní v Porúří.
1955 - rodinu navštěvuje navrátivší se zajatec z Ruska, předává matce kapesník jejího syna s jí ručně vyšívaným monogramem, Hartmuta roztrhal ruský granát v bojích u Pillau v dubnu 1945, bylo mu, příslušníkovi Kriegsmarine, 17 let.
16. 08. 2013 | 17:43

Scarabeus napsal(a):

Jakelin de Mailly:

To, že i Češi na východě vítali Wehrmacht jako osvoboditele, se zatím, u nás, nezveřejňuje, myslím tím v médiích.

Když někdo historicky bádá, tak o tom prameny, a také ještě žijící svědky, najde.
16. 08. 2013 | 18:47

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
nedá se svítit,můj pohled je jiný.Oba bychom snesli pro svůj pohled jistě spoustu podpůrných argumentů,samozřejmě validních.pravda byli rozstrkáni porůznu,leč bavorsko bylo relativně nejméně poškozenou částí Německa,v podstatě daleko na dení bombardování,a fronta také už nebyla tak zuřivá,proto značná část vyhnanců se usídlila tam,a protože jich bylo mnoho, a tvořili značný voličský potenciál,ujala se jich CSU.
Jiná věc byla,že nikde v západní Evropě k tak masovému odsunu nedošlo,a to ani v Alssasku.Jen u nás,a v Polsku a tam to bylo dané okradením Polska o území.Samozřejmě že se nedá historie vrátit,ale když se podíváte na www.zanikleobce.cz a dáte si to do souvislostí,uvidíte,že škoda z odsunu byla větší,než z války.Nehledě na vybudovaný průmysl(sám jsem se v jednom takovém vysoce specializovaném podniku vyučil).
16. 08. 2013 | 18:55

Jakelin de Mailly napsal(a):

Pane fafnire,

i to měřitko a okolnosti odsunu z jiných zemí vidím poněkud jinak, než Vy.
V tomto se jednoduše neshodneme, ale v každém případě díky za normální diskuzi a zase někdy na jiné téma nashledanou...
...musím se balit.
16. 08. 2013 | 19:04

Jakelin de Mailly napsal(a):

Fafnir

PS. Bavorsko bylo v dosahu bombardérů ze všech stran a města dostala svůj příděl.
Malý příklad Norimberk...
Hezký večer a hezký víkend, padám...
16. 08. 2013 | 19:12

Jakelin de Mailly napsal(a):

Fafnir

PS Mnichov...
nálety např:

20.09.1942 RAF letadel ? tonáž bomb ?
10.03.1943 RAF 217 letadel, 567 t bomb
07.09.1943 RAF 365 letadel, 1020 t bomb
02.10.1943 RAF 273 letadel, 958 t bomb
11.07.1944 USAAF 1150 letadel, 2430 t bomb
13.07.1944 USAAF 1260 letadel, 2650 t bomb
16.07.1944 USAAF 1078 letadel, 2180 t bomb
19.07.1944 USAAF 350 letadel, 890 t bomb
26.11.1944 RAF letadel ? 784 t bomb
17.12.1944 RAF 180 letadel, 903 t bomb
07.01.1945 RAF 2175 t bombs
16. 08. 2013 | 19:17

Klíma napsal(a):

Jackeline, ty 3 odsunutí Němci , to je opravdu tragedie ve srovnání s počty mrtvých ve válce kterou Němci rozpoutali.
Asi se z vaší argumentace hned tak nevzpamatujeme
17. 08. 2013 | 06:16

JakelindeMailly napsal(a):

Klíma

Naučte se alespoň číst, potemníku.
Co tak brzo, celou noc cinkalo v uších ?
17. 08. 2013 | 12:28

Medikolog napsal(a):

Na ja,

na Ost frontu mnozí domorodci vítali Německou brannou moc jako osvoboditele chlebem a solí... aby po vyřízení vzájemných osobníchsporů "mimosoudně" zjistili, že bolševického baču nahradila masožravá zombie a že se dostali z deště pod okap. Tak pověsili s Němci svoji věrchušku, aby později u partyzánů nafasovali jiného baču. Pravda, přísnějšího než ten pohoupaný, ale mírnějšího než ti z esesácké einsatzgruppen.

Nakonec, po obratu na Ostfrontu, se z pseudobolševiků transformovaných na antikomunisty-kolaboranty zase stali přesvědčení bolševici... když je nikdo neudal za kolaboraci. Z těch odhalených byly "oběti komunismu".
17. 08. 2013 | 13:53

Klíma napsal(a):

To tak někdy bývá. Ukrajinci se radovali že je Hitler osvobodí od Stalina, po pár týdnech už změnili názor.
My jsme se také radovali jak nás při cinkání klíčů osvobodili od komunistů, a po pár týdnech už jsme zjišťovali že to až tak růžové nebude a moc jsme si nepomohli. A lidi zase volí komasnče.
17. 08. 2013 | 17:45

fafnir napsal(a):

Jakelin de Mailly
řekl jsem proti ostatnímu Německu.Když to porovnáte s Hamburgem,Bremmen,Porůřím,Drážďany,bylo to podstatně méně.
17. 08. 2013 | 18:25

Jakelin de Mailly napsal(a):

fafnir

Dobrý večer,
podívejte se na fotky těch bavorských měst z května 1945.
A přes kterou německou zemi prošla do Čech 3. americká armáda generála Pattona ? Nevítali je květy a hajlováním, jako byl vítán Wehrmacht na Ukrajině.
A každý odpor byl rozstřílen dělostřelectvem a rozbombardován ze vzduchu, stardardní spojenecká doktrína.
17. 08. 2013 | 22:33

Sagner napsal(a):

Kristofe, Vy experte nekurte to! Vy stale zapominate na rok 1990 kdyz komunisticko-fasisticka spolecnost ktera cinkala pro StBackou Chatru 77 v listopadu 1989 zacala s Akcionari s StB a jejich kamarady plundrovat byvale Ceskoslovensko s Jirim Cadekem a s dalsi zlocineckou Verbezi ktera i nadale pokracuje v kriminalnich lumparnach. V byvalem Ceskoslovensku je Svrab a Nestovice a za vsechny Svinarny mohou preci jenom cikani, ze ano. Politicke Manevry(Volby) si v kazde dobe najdou svoji cestu k zvratum a prevratum. Kristofe, vemte si koste a lopatu a bezte zametat Vaclavak od Narodniho Muzea az dolu na Mustek.
23. 08. 2013 | 12:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy