Mužství v ohrožení

24. 09. 2013 | 08:00
Přečteno 15996 krát
Podstata samotného mužství je dnes silně ohrožena.

Po staletí respektive po tisíciletí byla rodina základní jednotkou státu a víceméně po celou dobu fungovala v rodinách přirozená dělba práce. Každý člen rodiny měl určitou roli a úlohu a s tím spojenou i zodpovědnost. Zpravidla to fungovalo tak, že muž zajišťoval věci vnější (dům, finanční příjem atd.) a žena věci vnitřní (domácnost, výchovu dětí atd.). Bohužel pro muže a jejich mužství dnes nastala doba, kdy povinnosti vnější často vykonávají i ženy, například částečný příjem domácnosti. Spousta z nás pak bydlí v panelových domech, kde na každou opravu voláme elektrikáře, instalatéra nebo zedníka. Jiných prací na bytě příliš není. Navíc tyto práce jsou často financované z rodinného rozpočtu, do kterého přispívají oba manželé. Tím se tak podílí na věcech vnějších i žena. Muž však zřídka kdy doma pere, vytírá, uklízí nebo výrazným způsobem participuje na výchově dětí. Tím chci poukázat na to, že nároky na ženy dle mého názoru obecně vzrůstají. U mužů nikoliv. Bohužel někdy pak dochází k frustraci a muži si musí někde suplovat činnost, která jim byla po staletí blízká. To může být práce na zahradě nebo koníčky. V horším případě alkohol.

Jsem přesvědčen, že se doba změnila k lepšímu. Žena v případě svého rozhodnutí může být samostatná a není nucená být na někom za každou cenu závislá. O tom, že se materiálně máme stále lépe, věřím, že není pochyb. I tak jsem přesvědčen, že muž a žena patří k sobě a žije se jim lépe společně.

Jak píše Richard Rohr, pro muže je zásadní vzor, mužský vzor. Kde se dnes ale má chlapec se svým mužským vzorem setkat? Velká řada rodin je neúplná a na základních školách je drtivá většina pedagogů ženského pohlaví. Mladým chlapcům tak jejich vzor chybí a často ho hledají na ulicích nebo ve filmech. Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby byl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky, pracovat pro ně, zasvětit této práci svůj život a stát se jejich vzorem. To, že činnost tohoto Itala nese ovoce již skoro 200 let, je zcela zřejmé.

Možná, že krize mužství se projevuje i tím, že přibližně 50% manželských párů se rozvádí. Co s tím? Základní premisa pro zodpovědnou výchovu je fungující rodina. Jsem přesvědčen, že elity našeho národa by měly vysílat jasný signál, že rodina je základem státu. Místo toho se ale naši vrcholní politici rozvádí jak na běžícím pásu. Mohli bychom jmenovat celou plejádu politiků. Nečas, Zimola, Paroubek, Topolánek atd. Tím se v naší zemi stává oficiálním standardem, že pokud žena již není mladá a hezká, je třeba ji vyměnit. Takové standardy je potřeba změnit.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Práce na zahradě nebo koníčky... co druhé zaměstnání nebo sport? Kolik rodin žije v panelácích? Kdo může, z paneláku uteče blíže k lesu. Nebo to alespoň plánuje.
24. 09. 2013 | 08:26

Simply napsal(a):

Příští rok mně bude 60 let,mám leccos za sebou, zkušenosti, svoje a zkušenosti kamarádek... Já bych snad i rozvody zakázala... Samozřejmě s výjimkou všelijakých psychopatů, závisláků apod... Kolikrát se rozvedou mladí kvůli všelijakým nashromážděním prkotinám , špatnému hospodaření s penězi apod... Samozřejmě si najdou nové partnery a časem se problémy naopak znásobí. Co "fatálně" vadilo u prvního partnera, u druhého zavřeme oči, a navíc, moje děti, tvoje děti, naše děti, několikero babiček do všeho kafrá, řeší se alimenty, péče, později se řeší dědictví ...Ve všelijakých diskuzích mladých žen mně vadí, že ony řeší, že manžel např, tráví spoustu času v garáži, s kamarády na rybách , namísto , aby se radovaly, že má muž ušlechtilého koníčka atd... Rozhodně bych rozvody ztížila, zavedla předem jakousi zkušební rozluku. Jako matka syna bych rozhodně zavedla povinnou vojenskou službualespoň na půl roku
24. 09. 2013 | 08:35

vico napsal(a):

Tabloidně křiklavá upoutávka : fotka učitele Hellera a titulek Mužství ohroženo!

Naštěstí se nic až tak dramaticky neděje. Jde jen o předvolební článek. Jen nevím, zda názory prezentované autorem zrovna odpovídají konzervativně křesťanskému světonázoru. Kromě doporučení, aby chlapci se více než na nositelky ženského pohlaví zaměřovali na muže/mužské vzory/, končí Hellerova úvaha na konci skandální výzvou, doslova cituji, "pokud žena již není mladá a hezká, je třeba ji vyměnit".

Kdo by tohle od kandidáta lidovců čekal? Skandál!
24. 09. 2013 | 08:36

pěvec napsal(a):

no hellere, ty mužským vzorem určitě nejsi.
24. 09. 2013 | 08:44

strejc Josef napsal(a):

Jestliže splodí takhle povrchní proklamativní úvahu člověk s pedagogickým vzděláním je to varovný signál nejen pro jeho potencionální voliče, ale také pro ústav, který ho vzdělával v pedagogice a psychologii. S tak plytkým uvažováním postaveným na všeobecně známých skutečnostech a obecných frázích lze sice mluvit, ale nikoliv sdělovat. Takto si jistě může povzdechnout kdokoliv z nás, nic proti tomu, ale od kandidáta voleb do sněmovny bych čekal alespoň trochu smysluplnou úvahu, alespoň jednu originálnější myšlenku a hlavně vyústění alespoň v náznak řešení.
24. 09. 2013 | 08:52

Maximus napsal(a):

Autor mimo jiné napsal:
Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby byl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky, pracovat pro ně, zasvětit této práci svůj život a stát se jejich vzorem.

Můžete to zkusit také Šimone, stačí dojít mezi politiky třeba tam u vás a jste mezim nimi, jen se to na první pohled nepozná.

Dále jste si posteskl na téma tradiční rodiny..... hmmm,
jenže právě ti co jste je v poslední době obhajoval v čele s čírem jsou jen poslušnými vykonavateli jisté skupiny a finanční elity co nám tady spolehlivě zavádí gay precenesy, globální manýry, všechno je podřízené penězům, lidská společnost se rozkastovala v podstatě podle majetku, pak tu máme multikulti do každé rodiny a spoustu násilí a psycho v médiích. Oni ovládají většinu rozhodujících médií a můžete to vysledovat celkem lehce na pořadech v TV, ale i tisku. Jenže tohle vám určitě nedochází, stojíte si na kabelu, že?
Nevolám po bývalém politickém režimu ani náhodou, jen ten český model se nějak nevyvedl, ale i ten západní svět se nějak podivně vyvíjí, ale to je na jinou diskuzi a mnohem obšírnější. A tak ☻ # volím_pravici!
24. 09. 2013 | 08:52

krajan napsal(a):

"...každou opravu voláme elektrikáře, instalatéra nebo zedníka..." konec citátu.
Pane Hellere, jestli je to váš problém, tak jej laskavě nezobecňujte.
Jak jsem si všiml, váš způsob myšlení (a konání) je v krizi už delší dobu. Vaši čtenáři to vědí. Otázkou zůstává, zda si toho všimnou vaši voliči.
24. 09. 2013 | 09:00

dříve čtenář napsal(a):

Tak jo, úvaha na úrovni kvarty. Nehrozí nebezpečí, že by učitel heller svou blbostí ohrozil inteligenci dětí do 15-ti let.
24. 09. 2013 | 09:02

jarpor napsal(a):

Na klábosení u pivka... mno... možná dobrý. Jako cosi ke sdělení na blogu... celkem k ničemu...
Chápat to jako zviditelnění... za každou cenu ?

Máte pocit ohrožení... tak z toho děláte světový problém ?
Nebo proč ?
Palec dolů... umne tedy určitě... Ohrožen se necítím a jistě nejsem vyjímka.

Hezký den
24. 09. 2013 | 09:18

inkvizitor napsal(a):

Co se starou bábou doma..............
24. 09. 2013 | 09:22

šašek z Jihlavy napsal(a):

Tento model, který "fungoval po staletí resp. tisíciletí" byl dávno překonán. Co pamatuji, tak většina žen chodila do práce, aby rodina udržela jakýs takýs standard od living.
Že se ženy chtějí realizovat a zbavit se závislosti na mužích je chvályhodné a mnohdy se to vyplatí. Jako např. v případě rozvodů, kterým nikdo nezabrání. Že jsou obětí hlavně děti je všeobecně známo. Proto je třeba znásobit předškolská zařízení, domy mládeže a všechny instituce, které se mohou podílet na výchově a vzdělávání mladé generace. I tam mohou najít chlapci své mužské vzory. Jen je třeba zpřísnit nároky na ty, kteří s mládeží pracují (nebezpečí pedofilie).
Smutné je, že i v tak úctyhodné organizaci jako jsou skauti, se vyskytují případy hrubého selhání vedoucích. Tam je prostor pro aktivisty typu autora. S politikou bych radil počkat do zralého věku a dostatku životních zkušeností.
24. 09. 2013 | 09:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/528659_10151419101519473_795650446_n.jpg?dl=1
Veselé krizování.
24. 09. 2013 | 09:28

Drzá zrzka napsal(a):

inkvizitor

co se starou bábou doma?

Začít hrát na schovku...a pak přestat hledat. :-)
24. 09. 2013 | 09:32

Baba Jaga napsal(a):

Jó, není nad prudké teoretiky. Nebo už máte z manželství a výchovy vlastních dětiček delší praxi, pane Hellere?
24. 09. 2013 | 09:33

jozka napsal(a):

inkvizitor, Drza zrzka:

soucet veku muze a zeny ma byt konstantni...
24. 09. 2013 | 09:37

jozka napsal(a):

sasek z jihlavy:

ale on nam autor predvedl, jak defeminizovat skolstvi. Dokonce za to drzeli kazdy deset minut hladovku :-)
24. 09. 2013 | 09:38

Joachym Brezina napsal(a):

No ...mne napadlo, že není mužství jako mužství, a že třeba vlastně pan Heller má ohrožené mužství těsným spodním prádlem.

Ale to asi ne a já se přiznávám, že si z tohoto pána dělám legraci. Jinak se na něj ani dívat nedá.

To že role mužů a žen procházejí změnami je jasné, časy kdy muž s ženou na poli oral jsou již za námi, stejně jako chvíle kdy žena byla uvázána u plotny a muž se domů chodil z práce najíst a vyspat, tedy ona zajišťovala vnitřní svět domácnosti, on ten vnější.
V současné době se role mnohde prolínají, nebo i mění, někde zůstávají v těch dávných kolejí, kdy tedy muž se domů chodí osprchovat najíst a přespat a žena dělá vše ostatní. Všechny tyto varianty a další, které jsem nevzpomněl, jsou dnes ve společnosti zastoupeny.

Závěrem, mužům nic nebrání, aby doma vařili, uklízeli či žehlili a ženám nebrání nic v tom aby v garáži renovovaly nějaké auto. Je to jen na těch konkrétních lidech a tom, jak se rozhodnou uspořádat svoji domácnost a nikde není řečeno, který model je správný a který špatný (vyjma excesivního chování psychopatů alkoholiků a podobně) pokud se na tom ti dva lidé dohodnou a vyhovuje jim to.

Osobně neshledávám nic ponižujícího na tom, že se starám o domácnost, žehlím peru, vařím, uklízím, no a co? Moje drahá když zrovna doma neuklízí a neodhání mne od pomáhání v domácnosti, venku řádí s motorovou pilou nebo křoviňákem, což mne zase neláká :)
24. 09. 2013 | 09:41

buldatra napsal(a):

Jestli von ten pan Heller tu hladovku nepřehnal.
A nyní se ne a ne vypořádat s následky.

Třeba by pomohly buřty s cibulí.
A zapít plzeňskou dvanáctkou, ta má léčivé účinky a jednoho přivede na jiný myšlenky..
24. 09. 2013 | 09:44

neo napsal(a):

Dneska se pane Hellere moc neshodnem :)

Ženy sice jsou samostatnější, ale to je pozitivum. Když dojde na rozchod/rozvod, jsou schopné žít samy i s dětmi a to díky vyšší životní úrovni a také štědrému sociálnímu systému.

Určitě bych dále nezobecňoval ten přístup k vnějším a vnitřním pracem. Já osobně instalatéra nebo elektrikáře nevolam, dost věcí zvládnu sám, protože mě to měl kdo naučit a na straně druhé se nevyhýbám domácím pracem, jako je uklízení, praní, žehlení, protože mě tyto činnosti baví a mam rád pořádek.

co se pak týče toho , že rodina je základ státu, to bych i docela bral, ovšem máme různé podoby rodiny a u vás v KDU si představujete rodinu asi jen v podobě muž-žena v manželství a dítě/děti, ve společné domácnosti. Já v pojmu rodina vidím i jiné druhy vztahů a dokáži si i představit, že nastupující generace již nebude ani rvat na společných domácnostech.
24. 09. 2013 | 09:46

buldatra napsal(a):

Pane Brezino,
souhlasím.

Také jsem pod pantoflem a jsem tomu rád.
To však správně pochopí jen člověk až po určité době.
24. 09. 2013 | 09:47

Drzá zrzka napsal(a):

jozka

Platí, i když použijeme konstantu Pišvejcovu? :-)
24. 09. 2013 | 09:57

Luba napsal(a):

"... Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby byl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky, pracovat pro ně, zasvětit této práci svůj život a stát se jejich vzorem ..."

Pane Hellere, to je nápad!

Běžte tedy šířit své evangelium mezi mladé komsomolce.
Podejte si přihlášku do KSČM.
24. 09. 2013 | 09:58

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://3.bp.blogspot.com/-5w3aip8Ag9E/UNLlv2hVYPI/AAAAAAAACHQ/rLv66DcibQk/s400/práce.jpg
Veskriz.
24. 09. 2013 | 09:59

gaia napsal(a):

Nečas, Zimola, Paroubek, Topolánek prý vyměnili za mladší a hezčí.
za co vyměnil Zimola nevím, u Nečase neplatí ani jedna podmínka, u Topolánka a Paroubka jen ta první
24. 09. 2013 | 10:02

gaia napsal(a):

na prvním místě ale stejně měl jmenovat Bendla.
Ten se dle bulváru tuhle prý ženil po čtvrté.
24. 09. 2013 | 10:08

šebány napsal(a):

Jak už jsem jednou psal že úroveň plků cestovatele , učitele a politika Hellera je na úrovni kadeta Bieglera ze Švejka . Jenže Hašek to psal jako legraci a Heller se bere vážně.
24. 09. 2013 | 10:11

Richard napsal(a):

Na mladého člověka celkem zakonzervovaná představa, to bude asi tou nákloností ke křesťanským vzorům.
Příroda je velmi mocná a bylo by psychologickým hříchem jí pouze slepě potlačit a nacpat do žádoucí sociální škatule, to bychom se vrátili někam do doby před Freudem. Rohr píše dobře, ale je tuším křesťan, stejně jako Bosco(ten byl údajně tak dobrý, že doběhl a chytl zajíce, praví legenda, che), tihle lidi vidí určité věci apriori po svém, ideologickém, byť rozhodně nejsou tak jednoduché, jak nařizuje jejich "dobro". Společenský konstrukt monogamie ve vztahu k pudové promiskuitě, to je dost velký konflikt protichůdných sil a nelze ho vyřešit jednoduchým imperativem "mělo by se". Společnost tenhle problém nemá stále vyřešený, hledá. Podle mě je důležitější než společné bydlení rodičů to, zdali mají se svými potomky dobrý vztah. Vzorem může být i otec, který není u rodiny.
Spousta monogamních vztahů, které vzýváte, jež vypadají uspořádaně jsou naopak citově nefunkčních a rodičovské vzory v nich prakticky nemají hodnotu. Lidé bydlí prakticky jen vedle sebe, protože ideologie monogamního uspořádání tak velí.
Samozřejmě, pokud jsou dva lidé spolu rádi, rozumějí si mezi sebou i se svými dětmi, tak je to ideální, ale...
24. 09. 2013 | 10:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

nevím, jestli je ohrožena samotná podstata mužství, ale každopádně se zhruba v uplynulých sto letech mění zásadně postavení obou pohlaví nejen ve společnosti, ale i v rolích, které hrají v partnerských svazcích (zda k lepšímu či směrem opačným záleží vždy jen na úhlu pohledu, který si každý z nás ve vztahu k tomuto faktu zvolí).

Stejným faktem je, že si s tím řada lidí (obecně, nijak z toho sám sebe nevylučuji) neví rady. A zdaleka se to netýká jen mužů, ale i žen. Znejisťuje je to, chtěli by, aby se vše vrátilo k tomu, jak to bylo dřív (ale to je přirozené pro většina lidí, člověk se často upíná se k minulým jistotám). Bude zajímavé, jak se s tím lidská společnost bude vyrovnávat (a zda vůbec, ale v podstatě nevidím důvod, proč by neměla).

Mimochodem napadlo zde některého z pánů, že tou změnou procházejí nejen muži, ale i ženy. A že řada z nich to též pociťuje jako krizi či ohrožení ženství? Protože to nabourává sterotypy, na něž jsou v podstatě zvyklé, i když se z nich snaží vymanit a úspěšně vymaňuje. Jenže to přináší zase jiné problémy, stejně jako mužům.

Libor Stejskal
24. 09. 2013 | 10:13

Richard napsal(a):

aha, pan Heller kandiduje za KDU, tak už to chápu...
24. 09. 2013 | 10:20

Luther tvrdil, že třikrát týdně napsal(a):

"....Podstata samotného mužství je dnes silně ohrožena.

Po staletí respektive po tisíciletí byla rodina základní jednotkou státu a víceméně po celou dobu fungovala v rodinách přirozená dělba práce. Každý člen rodiny měl určitou roli a úlohu a s tím spojenou i zodpovědnost. Zpravidla to fungovalo tak, že muž zajišťoval věci vnější (dům, finanční příjem atd.) a žena věci vnitřní (domácnost, výchovu dětí atd.). Bohužel pro muže a jejich mužství dnes nastala doba, kdy povinnosti vnější často vykonávají i ženy, například částečný příjem domácnosti. ...Tím chci poukázat na to, že nároky na ženy dle mého názoru obecně vzrůstají..."

Hellere, a proč k tomu dochází ? Proč muselo dojít k tomu, že v USA, té tradiční zemi dělení rolí mezi mužem a ženou v pojetí ekonomiky rodiny, odchází pojednou žena do práce ?
Protže rodina potřebuje druhý příjem , Hellere. Často i třetí. Ne kvůli rodinnému románku alá halířový rodokaps, ale kvůli přežití.
/viz např. R. B. Reich a V pasti úspěchu/

"...Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby byl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky, pracovat pro ně, zasvětit této práci svůj život a stát se jejich vzorem..."

Tak " poslední doby" ?
Co tak někdo z antiky ?

A nyní závěr, tedy poslání tohoto halířového fejetonku, držte si čepice, jde skutečně o velký objev v socioekonomické, ale i psychosociálně -etologické dimenzi fungování rodiny :

"...Tím se v naší zemi stává oficiálním standardem, že pokud žena již není mladá a hezká, je třeba ji vyměnit. Takové standardy je potřeba změnit...."

Takže máte několik možností, nejprve dámy :
1. Změnit kadeřníka, změnit make-up, popřípadě nějaká ta plastika.
2. Starého zavčas vykopnout, dřív než on vykopne vás.
3. Uvést již v předmanželské smlouvě, že rozvod není možný z důvodu, že žena zestárně, nebo zvráskatí či se ji na nose objeví obrovská , černá bradavice.
4. Milovat se jen potmě.

Co možnosti muže ? Zkusme se na to podívat z jeho stránky :
1. Najít si bokovku, ale držet rodinu pohromadě.
2. Zestárnout ještě rychleji jako žena.
3. Ztloustnout rychleji jako žena.
4. Drobné kosmetické úpravy zevnějšku - jako je např. instalace a údržba pleše, přebarvení vlasů a fousů na bílo, předstírání krátkozrakosti vysokého stupně /nerozpoznám například děti, tchyni atd./, výměna vlastních zubů za klapáky....
5. Místo výmluvy " nemusím, kdyý nechci !!!" začít používat " nemůžu - i kdybych chtěl !!! "

Či Heller uvažuje tak, že coby zvolený poslanec - bratr, to ošetří nějakým dekretem a tak znovu pozvedne i své /mám takové zkušenosti, že když někdo píše takovým způsobem o ostatních, tak se za tím skrývají především jeho vlastní trampoty/ povadlé mužství ?
Himbajs - to je ale hlava, tento mladý grafoman !!! /přes prachy daňových poplatníků vyřeší své osobní problémy a ještě o něm budou jednou psát, že měl odvahu zavítat mezi staré kriminálníky a nejen Langšádlové tam pomohl udržet svazek nadále spokojený a vyvážený /
24. 09. 2013 | 10:20

jarpor napsal(a):

Při vší úctě ke všem diskutujícím a vážnému problému nastíněného autorem,
v situacích, kdy se někdo v okolí mého dědy zabýval a "řešil" cosi "velmi vážného", tak děda byl s vyřešením rychle hotový : Víc práce, větší lopatu, míň času a peněz... a budeš hned s takovým problémem hotov...

Soudím, že nastala chvíle, kdy by pronesl výše uvedené nejen autorovi...

Hezký den
24. 09. 2013 | 10:24

Aleš napsal(a):

Pane Hellere, pište, pište stále a více!

Čím více vašich diletantsky povrchních rádoby sociologických "úvah", tím pevněji si čtenáři propojí toto spodní patro argumentace s vašim paleoantikomunismem.

A váš laciný maloměšťácký odér se snad přenese na každého, kdo, nejsa schopen pochopit problémy současného světa, pálí kolem sebe neustále střelivem druhé půle minulého století.
24. 09. 2013 | 10:25

Drzá zrzka napsal(a):

Když se lidé dívají na sebe, je to poněkud jiný pohled, než když se dívají spolu, jedním směrem.
24. 09. 2013 | 10:28

gaia napsal(a):

Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby nebyl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky,ale matka vojáka Šamse, který odjel bojovat do Afghán istánu a tam se nechal zmrzačit. Jeho matka ho vypiplala a na prahu důchodu byla ráda, že už si bude moci odpočinout. oni jí ho ale vrátili domů na úrovni 3letého dítěte, ale 2 metry dlouhého a metrák vážícího. A tak ho ta matka znovu přebaluje, koupe a krmí, otce raději ranila mrtvice a umřel, aby se na to nemusel dívat, ale matka dál bojuje dokonce už za pomoci medializace případu vydupala na armádě, že se postaví speciaání domov pro tyto zmrzačení vojáčky, kde budou moci vegetovat a starat se o ně budou daňoví poplatníci, neb staré matky toto skutečně již nezvládnou.

nebo matka nejvyššího Čecha Tomáše Pustiny, bojuje za přežití svého postiženého syna, nad kterým již doktoři zlomili hůl a stará se o něj 24/7/12/365 bez naděje na zlepšení.

a pokračovat by se dalo dál
24. 09. 2013 | 10:29

ari napsal(a):

Já jsem si vždycky myslel, že ten Heller je spíš holka.
Ale že má až takový problém, aby se z něj musel veřejně vykecávat?
No, pro lidOVCE to možná problém je. Zvlášť takhle před volbami...
Přeju Hellerově straně přesně 4% hlasů.
24. 09. 2013 | 10:30

Pavel13 napsal(a):

Pár mých poznámek:

"Bohužel pro muže a jejich mužství dnes nastala doba, kdy povinnosti vnější často vykonávají i ženy, například částečný příjem domácnosti."
Vaše "dnes" je už pěkných pár desítek let zpátky. Dnes často je příjem ženy pro přežívání rodiny podstatný, nezřídka jediný. Oba extrémy jsou stejně špatné.

"Muž však zřídka kdy doma pere, vytírá, uklízí nebo výrazným způsobem participuje na výchově dětí."
V jakém prostředí se pohybujete? Že to neděláte vy, ještě neznamená, že to nedělají v jiných rodinách. Podle mne se role srovnávají až na výjímečné skupiny a jedince.

"Bohužel někdy pak dochází k frustraci a muži si musí někde suplovat činnost, která jim byla po staletí blízká. To může být práce na zahradě nebo koníčky. V horším případě alkohol."
A v nejhorším případě jdou takoví muži dělat politiku pane Hellere. Tedy v nejhorším případě pro nás. Snad proto se muži v naší politice více prosazují a ti nej se realizují i výměnou stávající manželky.
24. 09. 2013 | 10:33

born65 napsal(a):

Čtouce titulek blogu a spojíce si ho s vámi, mladý muži Hellere, poprskal jsem si od smíchu elcédéčko.
Nezlobte se, ale zrovna vy hovořte něco o chlapství. Vy hrdinný rytíři, získavší si ostruhy a dřevěný meč v boji s ženou (s pomocí stovek zmanipulovaných proti jedné!).
Fakt síla.
24. 09. 2013 | 10:36

Martin1 napsal(a):

Mužství v ohrožení?
V ohrožení? Ženy máme čím dál vzdělanější, samostatnější a je to tak príma. Máme v nich partnerky na úrovni a ne nějaké uklízečky, kuchařky a prostitutky.A protože je doba moderní, tak už není třeba rozdělovat práce na domácí a vnější. Když chodí žena do práce, tak jenom neslušný a hloupý chlap ženě doma nepomáhá. Já jsem se naučil vařit. Nejsem kamarád s vysavačem, umím vyprat, vyžehlit, býval jsem raději s dětmi doma, když byly nemocné. K velké nespokojenosti mých nadřízených, kteří říkali, abych si to nějak zařídil, jak to má většina. Já si při tom doslova užíval, dva dny teploty, zábaly, pak pohádky, hraní, vyprávění.
A tak je to na těch dvou lidech, aby se spolu domluvili. Nesouhlasím ani s tím, že by byla povinná mateřská (část) pro muže. Jinak prý bude rodina sankcionována - někde jsem o tom slyšel, prý to v nějaké severské zemi již funguje.
Rozvody, to je nakažlivá věc. Kamarádky si povídají a při tom to nějak chytnou. I takovou infekci jsem musel doma řešit. Důvod? "Vždyť ty nejsi normální chlap, nechodíš do hospody, pomáháš doma, nejraději smrdíš jen doma a vůbec na nic si nemám s čím na tebe kamarádkám postěžovat, jen snad to, že stále myslíš jen na to, na co myslí všichni chlapi."
Ano, přes všechny pokroky stále zůstávají ženy ženami - jsou to stále nevyzpytatelní tvorové, ale že by to ohrožovalo naše mužství? Vždyť když by bylo v ohrožení, tak stačí vnímavá sousedka, kamarádka. Tak nás ženy moc neohrožujte, neb vás vyměníme. Na stará kolena vypadáme déle ještě k světu. Poslední odstavec je tu proto,aby se trochu ozvaly i ty militantní zastánkyně ženských práv a nepřítelkyně mužů. Nějak mne přitahují - čím to je?
24. 09. 2013 | 10:37

gaia napsal(a):

Pavel13

já myslím, že ta činnost, která jim byla po staletí blízká, že to je válčení.

a být frustrovaný z toho, že nemůžu válčit je snad ve 21. století přímo patologické.
Přesto muži válčí po celém světě i ve 21. století, bohužel. A zřejmě i rádi.
24. 09. 2013 | 10:38

aga napsal(a):

Jestli je vaše mužství v ohrožení, pane Hellere, tak si pořiďte suspenzor. Bože, jak hluboko jsem klesl, ale furt nejsem s Hellerem na samém dnu.
24. 09. 2013 | 10:39

gaia napsal(a):

Martin1

Na stará kolena vypadáme déle ještě k světu.
no tedy na srazu spolužáků z devítiletky po 40 letech jsme s holkama viděli akorát tlupu šedivých vařbuchtů přešlých mrazem a kroutili jsme s holkama hlavou, tohle že jsou naši vrstevníci?
Na návštěvě domova důchodců jsme se schodli s kolegyněmi, že není na světě nic ošklivějšího, než starý dědek.
24. 09. 2013 | 10:42

veverka napsal(a):

Hellere,nějak si v tom výčtu rozvedených politiků zapomněl na velkého křesťana Kalouska.

Ale hlavně žes tam nějak vecpal Zimolu.

Trapáku.
24. 09. 2013 | 10:43

Pavel13 napsal(a):

:gaia
Jenže každý chtěl tahat figurkami po mapě a nikdo ležet v zákopu. Proto muži vynalezli fotbal a ženy mu nerozumí.
24. 09. 2013 | 10:45

gaia napsal(a):

aga

také nemohu přijít na to, proč při slovu mužství se mi vybaví to co vám a blog bych spíš nazvala mužnost v ohrožení, i když k mému překvapení ve slovníku, slovo mužnost a mužství jsou synonyma.
24. 09. 2013 | 10:45

neo napsal(a):

gaia:

tak to už jste dost stará bréca na to abyste mohla kroutit hlavou nad tím, kdo jak vypadá a urážet staré pány v domovech důchodců.
24. 09. 2013 | 10:46

Joachym Brezina napsal(a):

Pane buldatro, palec nahoru :)

víte my s mojí drahou polovičkou nemáme vyhraněné role, a tak je komické, když se navzájem "odháníme" od plotny, protože tomu druhému chceme udělat radost a uvařit něco dobrého, nebo když se hrnu do koupelky abych ji vydrbal do čista kartáčkem a moje drahá mi v tom brání, že si to udělá sama a tak já potupně drhnu aspoň kuchyň, abych měl pocit vnitřního uspokojení, že taky doma pomáhám, neb jsem prohlásil, že moje drahá není uklizečka v domácnosti ani hospodyně, ale krásná žena - milenka, a že si ji chci hýčkat :)
Žehlíme například spolu, každý máme svoji žehličku a kopu prádla a jsme spokojení :) tedy ne že bychom si každý žehlili to svoje to ne, ale my se škorpili, že když jeden ulovil žehličku a žehlil, že ten druhý byl na ocet :)

Ale jak jsem psal, když moje žena řádí s motorovou pilou, což mne nebere ... já zase s kalačem či sekerou vyrábím polínka a pak svorně to naskládáme do stodoly :)

Každopádně nám to hezky spolu klape :)
24. 09. 2013 | 10:48

Martin1 napsal(a):

gaia 10:42
To jste dělaly ale anketu mezi sebou. My dědkové máme úspěch u té mladší generace dívek. A když přijedu v lepším autě, tak úplně září, tak se na mne nesmály ani, když jsem chodil ještě na střední školu.
24. 09. 2013 | 10:49

gaia napsal(a):

Pavel13

já myslím, že když těmi, co tahali figurkami po mapě, byli dobře zmasírováni, že rádi pokládali životy a bojovali za ty ideály a dělaly hrdinské činy.
Vidíme to v historii, muži chodívali do zákopů nadšeně a s písní na rtech a mnohdy skutečně dobrovolně. Jako malí kluci, co se rádi mečují a střílí z napodobenin samopalů po sobě na hřišti a velitele nedělá nikdo.
A vůbec, ženy moc nefandí kolektivním sportům, a fandit podplaceným fotbalistům, to jim už vůbec hlava nevbere.
24. 09. 2013 | 10:50

gaia napsal(a):

neo

nikoho neurážím, ale uznejte sám, že třeba taková herečka Marie Kurandová v 90 letech vypadala mnohem mnohem lépe, než třeba Roman Skamene, Martin Stropnický, Zedníček, Nový a spousty jiných věkem poloviční, třeba jen v šoubyznysu.
Můžu vám vyjmenovat celou plejádu ošklivých chlapů, ale vyloženě ošklivou ženu, na kterou by se nedalo koukat nevím. Navrhněte.
24. 09. 2013 | 10:53

gaia napsal(a):

Martin1

no my na sraz radši přišli všichni pěšky, abychom mohli v klidu popíjet. Takže toto afrodiziakum nezapůsobilo a na spolužáky jsme tak mohly hledět střízlivě.
24. 09. 2013 | 10:55

čert }:o) napsal(a):

Mně stačí plivnout do ohniště a už hoří domácí krb =o)

Jinak mimochodem je Věk Vodnáře kde začíná jít do dominanty ženská
polarita a z duality se přechází do stavu jednoty a protože období
věku Vodnáře je stanoven na 3. února 1844 jsme v jeho půlce a teprve
v roce 2029 bude dosaženo plného účinku a v tomto roce začne skutečný
věk Vodnáře. Éra Ryb trvající 2155 let (ostatně jako všechny éry) nesla
mužskou polaritu a vezměte si co vše bylo v této éře ohledně mužů i žen
učiněno. Žena byla podřadnou a mnohdy ještě bývá. Ženy byly pronásledovány
jako čarodějnice a služebnice Ďábla. Ženy byly a ještě jsou ve veliké části
zahalovány a ponižovány. Vrcholem je třeba i trest smrti za to že byla
znásilněna. No ale to už zacházím daleko. Prostě jdeme do Věku Vodnáře
ve kterém začíná mít hlavní slovo ženská polarita a z nižších frekvencí
duality které mají za příčinu násilí a zotročování se přechází do vyšší
frekvence jednoty kdy má dojít k pochopení jeden druhého a empatii všech.
Proto dochází k nedorozuměním víc než dřív protože to mnohá duše nechápe
a nevstřebává a neunese Proto dochází i více k násilím protože mužská polarita
se nechce vzdát svých primitivních privilégií jako je pocit pána tvorstva.
Je to zapříčeněno strachem mužů z žen neboť oni podvědomě ví že ženy jsou
silnějšího ducha a tak si je zotročili silou. Ale už mnozí začínají chápat.
Proto se rodí tolik dětí s autizmem aby nás učily. Proto je dnes tolik schizofreniků nebo duševně jinak nemocných lidí. Proto je tolik lidí co to
nechtějí pochopit a následně přijmout. Proto je dnes tolik agresorů mezi námi
nejen fyzických ale především slovních útočníků bez příčiny a znalosti daného.
Nadávačů proklínačů egoistů závistivců posměvačů. Těmi se to všude jen hemží.
Málokoho napadne zavést vlastní soukromou obligatorní altruizaci. Ale je to
na dobré cestě která sice vede přes tolik trpících nevinných lidí a doufám
že jejich oběti nebyly zbytečné. Že jednou si lidstvo přizná co všechno dokázalo
zničit a zadupat ve jménech někoho či něčeho především ve jménu svém.
Materialisté a realisté to budou mít těžké a ne málo si jich ještě sáhne i na život. Proto se dnes lidé zajímají o duchovno víc než před tím. Nemusí mít klasickou víru ani klasické církevní zázemí. Stačí mít jen svojí víru.
Nicméně někdo to nechce nebo nebude chtít přijmout jako fakt. Ale to už
není můj problém.
Hezký den
24. 09. 2013 | 11:00

Richard napsal(a):

Jinak, co se týká Bosca, byl ve vztahu k mladým asi vážně dobrý, na jeho příkladu jde vidět, že vzorem nemusí být jen tatík u televize, který volá "mámo, přines na stůl buchty a ty synku, zajdi mi do džbánku pro točené", resp. Homolka udržující tradici klasické rodiny, na které stavěli komouši.
Na odkazu Don Bosca vznikají střediska volného času, vím, že v nich pracují lidi, kteří s mladými vážně umí, jejich zájem o ně je totiž autentický(dost často jde dle mého o latentní homosexuály, kteří do církve přišli hledat právě "Otce", který nějak chyběl či jako vzor nefungoval), nikoliv ideologický - imperativní, ale jsou tam i kněží, kteří jsou skrze svou ideologii kvalitně poťapaní, to by jeden nevěřil, probíhají tam takové seance, že děti provolávají, "my už se nebojíme smrti, my věříme v Pána, už se nebojíme smrti", prostě na palici.
24. 09. 2013 | 11:00

Rudi Koutek napsal(a):

gaia napsal(a):
"Martin1

Na stará kolena vypadáme déle ještě k světu.
no tedy na srazu spolužáků z devítiletky po 40 letech jsme s holkama viděli akorát tlupu šedivých vařbuchtů přešlých mrazem a kroutili jsme s holkama hlavou, tohle že jsou naši vrstevníci?
Na návštěvě domova důchodců jsme se schodli s kolegyněmi, že není na světě nic ošklivějšího, než starý dědek.
24. 09. 2013 | 10:42"


Pani mam dotaz:
Jste opravdu ucitelka? Pokud ano, co ucite?
24. 09. 2013 | 11:01

Martin1 napsal(a):

gaia 10:50
Je hezké, že jste podlehla propagačním filmům z války více, než většina mužů. Nemáte pravdu, když jdeme bojovat, tak většinou máme hrozný strach ze smrti jako každý normální člověk. Jen pak samotný boj nás uvede do jistého transu a pak už na to nesmíme myslet, chceme přežít a rveme se. Pak z toho máme trauma na celý život. Znáte osudy vojáků i z moderních válečných konfliktů? Kolik bývalých vojáků pak spáchá i sebevraždu? Že každý druhý má celoživotní vztahové problémy? Že se často postaví proti společnosti? Dnes je většina vojáků žoldáků, jdou si tam vydělat peníze. Velká většina vojáků nepřítele ani nemusí vidět, například vojáci z letadlových lodí, piloti bombardérů, stíhaček, u obsluhy křídlatých raket, vojáci na ponorkách. Ty všechny by možná lépe nahradily již děti, jejich činnost je podobná hrám, které děti ovládají znamenitě na počítačových hrách. Ne, ne, ne. Mužům už stačí sport a to se ještě většina na to už jen ráda dívá.
24. 09. 2013 | 11:02

neo napsal(a):

gaia:

jde o to z jakého pohledu se na to díváte.

Výras krásný děda či krásná babička je myslim v pohodě a bere ohled na věk. Ovšem je jasné, že oba postrádaj vysportované tělo 20leté holky či kluka.

Takže bavit se o hnusných starých dědcích se s vámi nehodlám.
Podle mě je to jasná urážka starších lidí.

jinak ženská v 55 letech jako jste vy už má tělo většinou taky jen na to aby zůstalo oblečený, přesto to chce jistou úctu pani učitelko.
24. 09. 2013 | 11:02

Drzá zrzka napsal(a):

I "starý dědci" mají své kozlo, a tím kouzlem nemusí nutně být Poršátko. Stačí smysl pro humor. :-)
24. 09. 2013 | 11:03

rappooptconjunctive napsal(a):

Drzá zrzko, z duše mi mluvíš, zrovna dneska ráno jsem jednoho takového okukovala v autobuse. Rozkošnej kocourek. Mňau.
24. 09. 2013 | 11:07

čert }:o) napsal(a):

V pracovní době může dnes a denně učitel/ka sedět ve "svém"
kabinetu a zcela zdarma blogovat jen se z něj kouří
Může svobodně proklínat tento režim a vzdávat hold světlým
zítřkům s brzkou vidinou vítězství socializmus a komunizmus
24. 09. 2013 | 11:13

resl napsal(a):

mužství snad ne, spíš mužnost.
24. 09. 2013 | 11:14

Drzá zrzka napsal(a):

rappooptconjunctive

Co, člověk vyzařuje ven, to se mu vrací.

Když se podívám na staršího člověka a pomyslím si,

*krásnej člověk... obyčejně se mi vrátí úsměv z jeho obličeje
*hroznej tvor... obyčejně se mi vrátí pohled z očí rozzuřeného býka.
P.S. Znám třicetileté starce, ale i sedmdesátileté mladíky. U žen to platí též. :-)
24. 09. 2013 | 11:19

jozka napsal(a):

Drza zrzka:

ad I "starý dědci" mají své kozlo

Freude, Freude...
24. 09. 2013 | 11:25

rejpal napsal(a):

gaia
"Můžu vám vyjmenovat celou plejádu ošklivých chlapů, ale vyloženě ošklivou ženu, na kterou by se nedalo koukat nevím. Navrhněte."
Takových je stejně jako ošklivých chlapů. Zajímavá je ale jiná věc. Spousta ošklivých žen (a nejspíš i mužů) jen tolik zajímavá, že když člověk překoná první bariéru (vzhled, ale třeba i hlas), přestane to řešit a ten člověk mu najednou přijde i fyzicky hezký.
A platí to i obráceně. Spousta podle obecných měřítek krásných žen totálně ztratí kouzlo (a odejde i dojem krásy) po první půlhodině poznávání.
O tom, jak to s krásou a ošklivostí je, stačí se zamyslet nad tím, proč lidé, kteří spolu žijí desítky let v nějakém uspořádaném vztahu, se jako oškliví vzájemně nevnímají, ti moudřejší z nich si navíc uvědomují, že plastiky a všechny ty vymoženosti jak zdánlivě zastavit běh času, jsou pro kočku, pokud se člověk s určitými věcmi nedovede vyrovnat. To se totiž ničím zamaskovat nedá.
24. 09. 2013 | 11:27

čert }:o) napsal(a):

Drzá zrzka
Souhlasím =o)
vyražte do domova důchodců jen tak pro radost
Není to smutný pohled naopak jak stáří pokročuje
jsou čím dál víc dětinštější a tím že prošli
životem zas mají v sobě zkušenosti. Určití stařešinové
a stařenky mají už v očích i slovech bezelstnost
Je zajímavé že znaje některé z nich jako nesnesitelné
či protivné za dob jejich mládí či středního věku
mají dnes v sobě víc pokory a pochopení než by se
od nich očekávalo
V domovech důchodců bývává někdy sranda veliká
24. 09. 2013 | 11:29

Radio Gaga napsal(a):

Pane Hellere, na pedagoga velmi povrchni. Ale chapu, je pred volbami. Nevim jesli jste si dal praci se studiem sociologie, psychologie, ekonomie.
Pokud ano, tak zjistite, ze monogamni usporadani rodiny v nasi casti sveta vzeslo z judaismu. Duvody monogamniho usporadani byly prevazne ekonomicke (mezi ne patri i schopnost ucinne branit svoji komunitu) a hygienicke. Kdyz uvazite ekonomicky a spolecensky kontext, ve kterem Zide zili v podstate jako nechtena mensina v Egypte, tak jim nic moc krome monogamnich vztahu s pevnou rodinu, pomoci v pribuzenstvu, definici nahradnich rodicu (kmotrove) nezbylo. Muzi po tisice let zneuzivali svoji fyzickou nadvladu nad zenami. Zmena v bile casti sveta prisla az s rozvojem technologii (prumyslova revoluce), vyraznym odtrzenim se od pudy jako primarniho zdroje obzivy, nastupem urbanizace a zapojovanim zen do pracovniho procesu, ktery zacal industrializaci a urbanizaci a vrcholil v dobe dvou svetovych valek a po nich, kdy zeny musely zastavat muzske pozice ve valce, vyrobe, logistice atd. Ruka v ruce s ekonomickym osvobozovanim se zen, vznikem a rozvojem "socialniho statu", ktery potlacuje prirozene funkce rodiny, prisla pochopitelne i vlna rozvodovosti. Ekonomicka motivace pro zustavani ve vztazich vynucovanych statni moci (manzelstvi ve sve podstate je pravni akt, kterym chci neco vymahat) vyrazne klesa z duvodu uvedenych nize. Rodina je nejmensi mozna jednotka jako kompromis mezi individualizmem a egoizmem jedince a potrebou delby prace pro zajisteni existence jedince a dalsich pokoleni. Tato ekonomicka motivace s rozvojem technologii, sfery sluzeb a zejmena s ekonomickym osvobozovanim se zen zejmena v krestansko-zidovske kulture, vyrazne upada. Zeny ani muzi nemaji duvod z ekonomickych pohnutek setrvavat v nefunkcnich vztazich, zvlast ne, kdyz i zodpovednost za sve potomky a je same v dobach, kdy nejsou ekonomicky aktivni (a v minulosti by bez rodiny umreli, nebo velmi trpeli), predali statu. Kdyz se podivate na miru rozvodovosti, ta koreluje s mirou ekonomicke svobody zen a to dokonce i v prisne vericich zemich. Vase apely jsou sice hezke, ale asi tak ucinne jako postavit se na rovnik a apelovat na Zemi aby se otacela na druhou stranu. Ale verim, ze pokud Vam to privede volice, tak to delat budete.
24. 09. 2013 | 11:30

Martin1 napsal(a):

Drza zrzka
Jsem normální chlap? Drzá zrzka - to byl můj sen. Ten název má v sobě moc. Vždycky si představím tu novinářku, co ji chtěli zabít (Srba?), ta je moc pěkná, ale ta paměť (Slonková?)
24. 09. 2013 | 11:33

Prosadím zákon na podporu mého mužství napsal(a):

"...nebo když se hrnu do koupelky abych ji vydrbal do čista kartáčkem a moje drahá mi v tom brání, že si to udělá sama a tak já potupně drhnu aspoň kuchyň..."
:)))

Pod těmi nejpitomějšími blogy člověk vždycky najde ty nejlidštěji srandovní příspěvky.
24. 09. 2013 | 11:37

Qin napsal(a):

Pane Hellere,tentokrát jste skutečně ulpěl poněkud na povrchu.Přenechte toto téma paní Zwyrtek Hamplové,ta nám to vysvětlí z té sexuální stránky proč u nás nejsou žádní Churchilové.
24. 09. 2013 | 11:44

Martin1 napsal(a):

Prosadím zákon na podporu mého mužství napsal(a):
Já si dokonce myslím, že nejlepší příspěvky by byly, kdyby vlastní blok byl třeba jen jednoslovný. Nyní mne třeba napadlo slovo " M U Ž S T V Í " a pod tím jen autor. Už si dovedu představit tu smršť těch pravých žen, které by psaly. Co si to autor dovoluje, zase samec, nechutné, odporné, dál už můžete pokračovat dámy ......
24. 09. 2013 | 11:47

Richard napsal(a):

"V domovech důchodců bývává někdy sranda veliká"

to jo, oni se každé ráno vesele zdraví větičkou, "tak co, kdo v noci umřel?", no a pak si o dotyčném celý den hezky i nehezky povídají na lavičkách před budovou. Večer, při rozchodu, se vzájemně počítají, a pokud je ráno na společné chodbě počet jiný, maj zas o zábavu postaráno... a když náhodou v noci nikdo nepadl, vyráží se skupinově, ti odváženější i sólo, s pojízdnou kabelou do Kauflandu, ti nejstatečnější do vzdálenějšího Tesca. Pokud je ve skupině příliš veselo a málo stařecké pokory, na objednávku šéfa dorazí podomní obchodníci a sjednaj výhodný byznis, třeba hrnec za dvacku, jako tisíc...to zas pak musí někdo umřít, aby se celkově v domově zvedla nálada a vrátila morálka....
24. 09. 2013 | 11:47

Jirka napsal(a):

"Bohužel někdy pak dochází k frustraci a muži si musí někde suplovat činnost, která jim byla po staletí blízká."
A tak právě dochází k tomu, že z mužů se stávají oni frustrovaní antikomunisté. Zvláště, když pořádně nezažili normální chvání lidí ve společnosti. Když totiž brali rozum, tak všude v rádiu a televiz slyšeli jen frustrované bezdětné disidenty.
Šimonovi by opravdu pomohla nějaká normální ženská - a ne stranický vzor v nějqaké našminkované Roihhové.
24. 09. 2013 | 11:59

v + f = s + 2 napsal(a):

hellere, až dospěješ, zjistíš, jak je fajn mít partnerku na úrovni.
24. 09. 2013 | 12:00

Martin1 napsal(a):

Rozvody a samoživitelky
Protože už v populaci žijí skoro ve stejném počtu děti z rozvedených rodičů a děti z normálních - (smím to napsat?)rodin, tak je jasné, že tyto děti neberou pak při vlastním manželství rozvod jako něco tragického, za co se lidé dříve styděli, ale jako něco normálního a tak se rozvedou při každém prvním
nesouladu, při každé prkotině.
A ženy se pak ohánějí tím, že jsou živitelky, samoživitelky a státe postarej se. Vzala jsem si chlapa, který na děti neplatí, státe sol.
Že by tam byl jen trochu (trošičku pocit) vlastní chyby za výběr - ne . Jsem tady, jsem samoživitelka a kdo je víc?
24. 09. 2013 | 12:04

art napsal(a):

Jo, Heller, kterému se podařilo uštvat slušnou paní Vítězslavu Bavorovou skoro k smrti...
...se před volbami zastává žen. A ani se před svými studenty nestydí? Inu...
... jsem katolík, na mši chodím třikrát týdně - ale nikdo a nic mě nedonutí volit KDU-ČSL. Přinejmenším dokud v ní budou působit obskurní figurky jako Heller nebo Herman.
24. 09. 2013 | 12:12

svatý Václave... napsal(a):

Šimon Heller - sám bych vás nevolil, ale přeji úspěch v politice. Podobní se tam jenom hemží. Nebudete pak moci kazit děcka a zvýší se vaše produktivita psaní blogů zde.
24. 09. 2013 | 12:12

Drzá zrzka napsal(a):

čert }:o)

Jestli berete jen krásy života, musí Vám domov pro seniory připadat jako odporné místo. Léky prodlužované umírání...

Kdo z lidí střední generace ví, že 1.10. je Mezinárodní den seniorů?

Vadí vám stáří, zajděte mezi mládí... nejlépe na nějaké oddělení dětské onkologie...
24. 09. 2013 | 12:17

Chci ale i zákon na podporu ženství ! napsal(a):

Martin1 napsal(a):
Prosadím zákon na podporu mého mužství napsal(a):
Já si dokonce myslím, že nejlepší příspěvky by byly, kdyby vlastní blok byl třeba jen jednoslovný. Nyní mne třeba napadlo slovo " M U Ž S T V Í " a pod tím jen autor...
-------------
To já si dovedu představit ještě větší srandu, a sice kdyby pod tím jedním slovem byla fotografie jen jedné jednotlivé části Hellera....
To by se teprvá strhla zajímavá diskuze a mela !
A vsadil bych pak botu, že by se Heller do parlamentu dostal.
24. 09. 2013 | 12:24

čert }:o) napsal(a):

Richard
nevěřil byste že i někdy umírající si dělají ze sebe srandu
Ale nepřehlédněte slůvko NĚKDY. Tudíž neříkám že vždycky.
Každý nese úděl stáří jinak. Jak zdravotně tak psychicky.
Chodila ke mně babča která pořád plakala a nadávala. Na děti
na vnoučata na prodavačky na úředníky na politiky na lidi
kolem sebe. Jednou jí povídám: babi ukažte mi jak se smějete
Ještě vás tak neznám a zajímalo by mě jak vypadáte při úsměvu.
K mému úžasu na mě vytasila bezzubý úsměv dítěte takovým způsobem
že mě to tak rozesmálo že i ona dostala záchvat smíchu. Přišla
si jí vyzvednout vnučka která nevěděla co se děje a byla překvapená
že se babička směje na plnou hubu. Bylo to krásný a od těch dob už
ke mně babča chodila s úsměvem byť to netrvalo dlouho než umřela.
Přesto mi pak vnučka pravila že v tom posledním čase byla babička
veselejší a smířlivější než dřív. A to mě potěšilo =o)
Jinak nedopouštím aby někdo ty staré lidi zneužíval a nechal se ohlupit
podomními prodavači s čímkoliv. Zatím se to daří a taky nemají
povolen vstup do domova jen tak
24. 09. 2013 | 12:25

Martin1 napsal(a):

Radio Gaga
Lepší, než autorský blog!!!
24. 09. 2013 | 12:25

Richard napsal(a):

"nevěřil byste že i někdy umírající si dělají ze sebe srandu"

ale jo čerte, věřil, už nevím, kdo to měl říct, ale smrt se na nás prý směje, no a někdy i my na ní...
humor je jeden z nejdravějších mechanismů zvládání zátěže, no smrt je prý v životě člověka zátěž největší, takže motto dne zní: "do truhly s úsměvem a dobrou náladou"
24. 09. 2013 | 12:31

R.Redford napsal(a):

Souhlasím s tím, že feminizace celé společnosti je zhoubná, ale asi je do budoucna nevyhnutelná.
Rozvádí se každé druhé manželství, každý druhý dospělý muž tedy žije mimo SVOJI rodinu !! Mezi mými rozvedenými kamarády panuje naprostá shoda v jedné věci: žádná žena by se nikdy nerozvedla, pokud by soudy nenahrávaly v péči o děti po rozvodu z 99% matce, pokud by matka svoje děti měla vidět jednou za 14 dnů a dostávala jen obsílky k soudu na zvyšování alimentů.
24. 09. 2013 | 12:39

gaia napsal(a):

Richard

do truhly má jít lidské tělo zhuntovaný, tvrdil doktor z vesničky střediskové, a myslím, že na tom huntování si muži dávají víc záležet, než ženy.
24. 09. 2013 | 12:39

gaia napsal(a):

R.Redford

třeba byste se divil
24. 09. 2013 | 12:41

Radio Gaga napsal(a):

Martin1:

Dekuji. Myslim, ze pokud nekdo aspiruje psat na blogu, mel by mit sve nazory: oprene o nejaka fakta, mel by se nad problematikou zamyslet, mel by umet sve argumenty logicky postavit ve strukture, ktera ma smysl.
Bohuzel, mnoho bloggeru se tim neridi, stejne jako mnoho diskutujicich. Ale tohle uz zname z Gaussovy krivky...
24. 09. 2013 | 12:43

Martin1 napsal(a):

Richard 12:31
... takže motto dne zní: "do truhly s úsměvem a dobrou náladou"
xxxxxxxxxxxxxx
a ještě malá drobná úprava.
Než vás tam uložíme, odevzdejte majetek nám, ať se také mohou ještě chvíli smát zde jiní a pak vám bude teprve dovoleno: "Kdo se směje naposled, ten se směje nejvíc"
P.S. My myslíme za vás pro nás i v době, kdy vy už šmátráte jednou rukou někde na druhé straně.
Vaše katolická církev
D.D.
24. 09. 2013 | 12:44

skeptický napsal(a):

Rappo
Civěly tam v tom autobuse na mne tři.Dvě dorostenky a jedna odrostenka.Která jste byla Vy?
24. 09. 2013 | 12:46

skeptický napsal(a):

Rappo
Civěly tam v tom autobuse na mne tři.Dvě dorostenky a jedna odrostenka.Která jste byla Vy?
24. 09. 2013 | 12:46

Martin1 napsal(a):

Radio Gaga
Pak se vám musím omluvit, já se většinou snažím pobavit, někdy dobře, někdy méně, ale solidní (vážný) blog i příspěvek umím ocenit a je pro mne přínosem. Ještě jednou děkuji.
24. 09. 2013 | 12:47

fafnir napsal(a):

Jirka
no,já ve svém dětství slýchával a musel se učit spíše "Zpěv míru" zatím co Manon od téhož autora byla odsuzována.Také sovětské filmy byly výživné,takový Timur a jeho parta.Takže v tom to asi nebude.
Nicméně,vrátíme li se k meritu věci,tam kde se tatínkové střídají jako na běžícím pásu,nebo nejsou li žádní,těžko sehnat mužský vzor,a potom se těžko může muž chovat jako chlap,to je odpovědně.Nanejvýše se bude chovat jako parodie na chlapa,a zmlátí ženu a děti,protože nemaje vzoru jiného než filmového,usoudí,že to je to chlapské chování.
A rozvody,ty jdou přece napříč,komunista nebo ODS,vsjo rovno.Každý si myslí,že dožene mládí,zvláště má li moc.Ve středověku si mocní vydržovali konkubíny,když měli peníze a hormony s nimi mlátily,leč manželství bylo posvátné.Nevolám po středověku,ale soudím,že manželství je o kooperaci,odpovědnosti a společném překonávání obtíží života.K tomu patří ten mužský vzor.
24. 09. 2013 | 12:47

skeptický napsal(a):

P.S.
Teď jsem se prozradil ,že plynně koktám.
24. 09. 2013 | 12:48

skeptický napsal(a):

fanfir

Hledám někoho,kdo to zná,s kým si hrát na Timura a jeho partu.Jeden bude Timur,jeden Kolja Kolokolčikov,a jeden Jaška Cukrštajn. Gaia (zdravím)by mohla být Zoja Komsomoloděmjanskaja.Pan učitel by mohl dělat křoví jako Ljoška Souloženicyn.
Nakukátělno,taváryšči.
Skrz železo a beton,rovnou do srdce.
24. 09. 2013 | 12:55

buldatra napsal(a):

Na mě jednou, před léty v šalině taky čuměla jedna baba.
Zálibně.
Byla taková fakt důležitá.
Kredenciózní typ.

A taky jsem plynně koktal, páč jsem neměl šalinkartu.

Svět je malej a všude je to stejný.
Není úniku.
24. 09. 2013 | 12:56

buldatra napsal(a):

pane skeptický
a znáte tu problematickou hru na čupku?
Hrávalo se na to ve školce.

V dospělosti taky, ale jinak.
24. 09. 2013 | 13:00

skeptický napsal(a):

Buldatra

Zdraváíčko,nadkolego kulaku.
To mohla být Almara Petrovna.
Co dělají branbory? Letos prý nic moc.
24. 09. 2013 | 13:01

Richard napsal(a):

"do truhly má jít lidské tělo zhuntovaný, tvrdil doktor z vesničky střediskové, a myslím, že na tom huntování si muži dávají víc záležet, než ženy"
gaia

Tělo je tuším stavěné až na 150 let života, možná i více, ale je v něm nějaká součástka-y, která odejde o dost dříve, asi jako když si koupíte novou pračku, u které se těsně po záruční době pokazí nějaká maličkost, jejíž výměna stojí více než koupě nového kusu, což Vás nepřímo nutí pořídit si další pračku a podpořit tak spotřebu a prodejce. S tělem je to nejspíš podobné. Staří "musí" umírat, aby je mladí nemuseli živit, protahovat dlouhověkost by bylo asi neúnosné, protože je neproduktivní, leda, že by byli století namakanci a do důchodu by se chodilo třeba ve 120ti. Za sebe říkám, že bych tady strašit "na věky" ani nechtěl, už teď mám všeho celkem po krk.
Se zhuntovaným tělem se asi nežije nejlíp, myslím, že optimální je, když odchází tak nějak postupně, přirozeně, harmonicky ...

Martin
no za můj(ne)majetek by moc pozlacených sošek, křišťálových lustrů a červeného vínečka nebylo, pro církev jsem naštěstí nevýhodný kousek, takže mám od nich klídek, ale když se ke mně náhodou někdo takový přiblíží, tak začnu blábolit o Kristu a jeho chudobě, a to oni prchaj rychle pryč, to oni nemaj rádi, řeči o Kristově skromnosti a chudobě, toho oni se bojí jak čert kříže, che che...
Nejspolehlivější obrana proti křesťanovi je obrátit řeč na Krista.
24. 09. 2013 | 13:03

skeptický napsal(a):

Buldatra
Ne-e.
Znám hru na ťurťulínka,flašku,piškvorky a vokurku.
24. 09. 2013 | 13:05

Pavel napsal(a):

Zajímavá rozprava pod blogem sociálního ing. a politruka Hellera.
Vida, vida, ...
24. 09. 2013 | 13:08

buldatra napsal(a):

Brambory dobrý, sice trošku menší, ale hafo.
Ta almara tenkrát byla revizorka.
Ale ne vod Gogola, nýbrž z dopravního podniku města Brna.
Známosti se navazují různě.

Za naší vískou vrší kterýs místní nedrobný zemědělec hromady cukrové řepy.
A tak jsem si, jedouce kolem, vzpomněl na pana Pepu.
24. 09. 2013 | 13:09

skeptický napsal(a):

Nejlepší obrana před pojišťovákem je : měl jsem tři infarkty a nemám peníze.Působí to i na ženské.
24. 09. 2013 | 13:11

Richard napsal(a):

"Nejlepší obrana před pojišťovákem je : měl jsem tři infarkty a nemám peníze.Působí to i na ženské"
skeptický

ty se spasitelským komplexem Vás budou milovat, před takovými musíte předstírat, že máte všeho dost a jste dokonale šťastný, pokud se tedy chcete bránit..
24. 09. 2013 | 13:22

skeptický napsal(a):

Jednou se půjdu mrknout na kázání ,jestli ho tam náhodou nezmerčím.
Taky mne jednou čapla,nekoupil jsem si včas známku,tahle byla od Doprpohlmpr,bylo to na Prašným Mostě,tam,co skončil jeden tříkrál.

Myslíte,že bych mohl dostat nějakou anuitu za odboj,když bych místopřísežně prohlásil,že kdybych byl býval žil v 39. roce,že bych šel zastřelit Hitlera?
24. 09. 2013 | 13:23

Jirka napsal(a):

Pro fafnir:
Kde jste chodil do školy? My jsme jeli z vesnice se školou do divadla J.K.Tyla v Plzni na odpolední představení Manon Lescaut.
Já opravdu nevím, kde byli ti přiblble zsalepení komunisti ve vedení škol. Nejspíše asi v Praze, protože tady každý disident píše, jak ho vyloučili ze střední školy, protože jeho tatínek byl disident. (A jen okrajem se zmíní, že také trvale kouřil ve škole na záchodě.) Opravdu nevím, zda někde v republice byli kdysi takoví přiblblí učitelé, jak to líčí naši disíidenti (nebo fafnir). - Ale možná že je to tím, že v Praze byli vždy všichni kvůli kariéře zvěšení víc, než bylo potřeba. Viz únor 1948, prověrky v 70.letech a pochopitelně antikomunistická nenávist šířená z prsžských médií po roce 1989. (Což v dnešní době zůstalo jen na školách v Budějovicích.)
Konečně dva bývalé pražské komouše jsme jednou slyšel, jak v televizi v Krásných ztrátách nadávajli na svá (nedostatečná) koryta za socialismu. Jeden je teď rektorem VŠE a druhý ministrem financí. Něco takového by v naší primitvní vesnici tak snadno neprošlo. Já jsem proto ze sovětské literatury musel číst jen Čuka a Geka. Prostě my vesničtí primitivové jsme do těch "centrálních ideologických výšin" nikdy pořádně nedokázali dorůst.
24. 09. 2013 | 13:24

skeptický napsal(a):

Richard
Obávám se,že by se z ní vyklubala pojišťovačka.
24. 09. 2013 | 13:26

buldatra napsal(a):

Já pojišťováka u dveří jen poprosím, ať chviličku počká, páč si jen odskočím pro svůj samopálek.
24. 09. 2013 | 13:26

trubka napsal(a):

pre pana skeptiský:
beriem Jašku Cukrštajna
24. 09. 2013 | 13:28

trubka napsal(a):

skeptický , pocopitelne
24. 09. 2013 | 13:30

buldatra napsal(a):

Anuitu možná ne, ale nějakou jinou chorobu snad jo.

Kdybyste zastřelil Hitlera, tak by spousta historiků neměla do čeho píchnout a byli by naxraní, pročež musel byste se před nimi skrývat.
A lesů ubývá.S ilegalitou už to není jako dřív.
Všude samej satelit.
A kůrovec je taky pěkná mrcha.
24. 09. 2013 | 13:32

skeptický napsal(a):

Buldatra
Tu hru na vokurku znáte?
A nenapínejte mne s tou cupkou.
24. 09. 2013 | 13:33

Martin1 napsal(a):

Žádné mužství není v ohrožení, jen se role v rodině upravují
Některé "problémy" tu jsou a jsou dány vývojem a změna není možná, protože se ve všem totálně mění podmínky a lidé na to jen drobně reagují (zásadní změny nejsou schopni vůbec provést) a tak:
1) Někteří, když vědí, že se Země otáčí, tak ji nechají točit a jdou většinou bosí
2) Někteří se tváří, že pohyb Země urychlují a že v podstatě běží podle jejich snahy a chtějí od nás potlesk
3) Někteří se tváří, že ji účinně přibrzďují a ukazují nám prošoupané podrážky, jako důkaz a chtějí od nás ostatních na nové boty
4) Pak jsou tu ti, kteří se do ničeho přímo nezapojují fyzicky, sedí a se Zemí se klidně otáčejí, ale neustále apelují na všechny okolo, že je potřeba to nějak řídit, že je jinak konec, sice nevědí jaký, ale to jim stačí k vlastnímu uspokojení, zneklidnění ostatních a na nohou mají skvělé lakýrky - oni se skoro nikam nepohybují. K těm patří i autor Šimon Heller.
24. 09. 2013 | 13:35

skeptický napsal(a):

P.S.
Když jdete někoho střílet,vypněte si mobil,a noste peněženku s doklady zabalenou v alobalu.
24. 09. 2013 | 13:37

skeptický napsal(a):

P.P.S.
Něco k věci : nedávno tu psali,že muži s malými umlauty mají k dětem a domácím pracem blíže.
24. 09. 2013 | 13:40

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....tak jsem si četla,.....popřeji mužům, ať jim to maskulinum drží, vydrží,....a nenechte si svoje mužství jakýmkoliv způsobem od nikoho,...lépe,.....žádné,.....zviklat.

Přání je od femininum Tužka.
24. 09. 2013 | 13:44

buldatra napsal(a):

Pane Skeptický

To není cupka, anžto je to čupka.
Určitě to znáte.
Páč je to hra pro enteligentní děcka.

De vo to, že někdo musí být čupka (prvotní čupka vznikne rozpočítáváním ententýky, dva špalíky, čert vyletěl z élektriky ((po brněnsku z šaliny))...atd), která pak honí ostatní a ti si vždycky čupnou, takže je honí tak dlouho, až polapí někoho, kdo si čupnout nestihl. No a ten má pak smůlu, protože vod fčíl je čupka on. A když se náhodou přestane hrát, je čupkou tak dlouho, dokud se zas někdy nezačne.
Když mezitím školka skončí, zůstane čupkou na věky věkův.

V dospělosti se to hraje jinak, ale to snad až po 22. hodině.

Na vokurku?
To neznám.
24. 09. 2013 | 13:45

skeptický napsal(a):

Tu vokurku hrávali na pionýrských táborech vedoucí svazáci.
Je to smíšená čtyřhra.Malíkovou hranou se sekne do břicha,a která okurka doletí dál vyhrává.Nejlepší je to na břehu řeky,hezky to šplouchne.Želivka byla jak dělaná.
24. 09. 2013 | 13:51

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat. Almara Petrovna tu.
http://www.xoxma.lv/uploads/posts/2009-11/1259054488_photopodborka-119_002.jpg
Jinak super, dejte fotočky svých samopálků ...
http://wbgarden.com/wbgarden%20camp%203.JPG
Laškování s Vokurkou pak tu.
Hra ??
http://www.bestwallpapers.net.ru/private/img/prikol/prikol_06.10.2010_bw_013.jpg
Veskriz.
24. 09. 2013 | 13:52

stejskal napsal(a):

Prosím pány skeptického a buldatru, aby o hře zvané Vokurka (krajově též Okurčák či Vokurčák) dále debatovali třeba prostřednictvím své soukromé korespondence, nikoliv zde.

Děkuji.

Libor Stejskal
24. 09. 2013 | 14:07

buldatra napsal(a):

Zahradníku,

to je pionýrskej vedoucí ve sprše?
24. 09. 2013 | 14:10

Martin1 napsal(a):

Tak ještě jinak
Pane autore, nějak to vyznělo v konci proti mužům, ale tak to není:
Ženy šly do práce a tam vrhly svou "krásu a vnady", dříve to používaly jen doma, aby k nim byli muži hodní, koupili jim dárek, pomohli v domácnosti. Nyní to používají k tomu, aby dostaly větší prémie, posty - jedna dřela i jako kůň, a když je to i vhodné, tak chytnou toho chlapa za . . . (za srdce jsem myslel přátelé), původní rodinu rozvedou a je to. To je případ Nečase, Tak to bude i s Paroubkem, možná i dalšími.
Ne chlap, ale většinou žena je viníkem. Většinou ta nová, ale občas i ta původní je také vina rezignací na sex (že i to by bylo u Nečasů - vždyť je to proti sokyni sexy ženská?). . . . . .
24. 09. 2013 | 14:12

skeptický napsal(a):

Stejskal

Dobrý den,pane nadkolego svazáku.
Jen trocha nostalgie...
24. 09. 2013 | 14:18

skeptik napsal(a):

A co tím chce básník Heller,člen akademického senátu(!!!) říci?Takovýma patlaninama to akademiku Hellere nad komunistama nevyhraješ,a bude-li se svět odvíjet jako dosud, postupně nevyhraje nikdo.Lidi se rozvádějí? Šup kluky do výchovy otci a můžou kutit,až se zelenat bude!Katolíci by měli více přesvědčovat pohany,aby se nerozváděli,ale jak by mohli,když roduverný Nečas smilní ostopéro a posléze se rozvede?Prostě tlačky naší kačky.
24. 09. 2013 | 14:18

Safira napsal(a):

Zajímavé. Vojna mi taky připadala smysluplná, bohužel ale náš stát už na to finančně neměl, aby to mohl dotovat. Třeba v Rakousku se obyvatelstvo vyslovilo pro zachování vojny, viz článek: <a href="http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rakusane-se-vyslovili-pro-zachovani-povinne-vojny/891085">http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rakusane-se-vyslovili-pro-zachovani-povinne-vojny/891085</a>. nás se tehdy bohužel nikdo neptal.
24. 09. 2013 | 14:19

mb napsal(a):

me nejvic zaujal ten priklad muže z poslední doby KTERÝ FUNGUJE UŽ 200 LET ... Heller píše tak špatně až patafyzicky ... až vlastně (nechtěně) roztomile ...

Stejskale za co me trestas , kdyz muze on proc ne ja ... ???

pudu zrejme nekam rozhanet komunisty a pak dostanu blog ...

njn stane se, hezky den všem ...
24. 09. 2013 | 14:21

Safira napsal(a):

[url="http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rakusane-se-vyslovili-pro-zachovani-povinne-vojny/891085"]http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rakusane-se-vyslovili-pro-zachovani-povinne-vojny/891085[/url]
24. 09. 2013 | 14:22

buldatra napsal(a):

Tak jo, pane Stejskale,

vo vokurce už ani muk.
Ale když je ten článek o mužství v ohrožení, jest nám třeba zdůraznit, že na mužství se zakládá už ve školce a to mimo jiné i pomocí her.
Že von pan autor byl ve školce ušlápnutej a po obědě ho zlé vychovatelky mutily spát násilím, což se v dospělosti projevilo?
Už na to přišel i náš nový pan zástupce ombutsmana:

http://www.novinky.cz/domaci/314168-nutit-deti-spat-ve-skolce-je-nepripustne-tvrdi-zastupce-ombudsmana.html
24. 09. 2013 | 14:23

Martin1 napsal(a):

Safira
Vojna, a nebylo to z důvodu, že je Rakousko neutrální? A že nemusí tedy do žádné války, pardon do mírové mise?
Myslíte, že by do těch válek od nás někdo dobrovolně šel? To by byl konec vlády bez vyslovení nedůvěry v parlamentu, to by vládě vyslovily na ulicích nedůvěru mámy těch kluků.
24. 09. 2013 | 14:26

skeptický napsal(a):

Mne za to vyloučili ze školky první den.Uřícený ze hřiště,a musel jsem pod chlupatou deku.Ani bohovi.Tak jsem vyrostl na ulici,a jakej jsem,panečku.
24. 09. 2013 | 14:29

SuP napsal(a):

Martin1 -
Samice od "chlap" je "žencká", kdežto samec od "žena" je "muž". Udělejte si v tom pořádek. Pak přijde takhle zásadní téma a vy chybujete!
;-)
24. 09. 2013 | 14:42

Ládik!!! napsal(a):

Co říkal Rath - že není čupka nebo čudla? Mám v tom zmatek. Rathovo mužství v ohrožení není, nechá se od spoluvězňů potetovat a zase bude king.
24. 09. 2013 | 14:54

fafnir napsal(a):

Jirka
samozřejmě že v Praze.My tu v Praze měli vůbec výhody,například nám ve školce ukázali vystaveného Gottwalda.A ze střední školy mě nevyhodili,nepřijali.Tatík se zbláznil,a tvrdil,že přijel do Plzně a Rokycan pod Pattonem,ač každý v 50, letech ze školy a tisku věděl,že Plzeň osvobodila Rudá armáda.To jen na okraj.A na další okraj,že nebylo třeba být žádným disidentem,ostatně,my to slovo ani neznali,za nás byl špatný třídní původ,abyste nesměl na střední školu.Stačilo u vás na venkově aby rodiče byli větším sedlákem,ve městě živnostníkem,zahradníkem nebo holičem, nebo podobným živlem.Pravda byla z toho cesta,po vyučení a napravení dělnickou třídou, 3-5 lety práce v dělnické profesi,se souhlasem DV ROH jste mohl na střední školu,to už jste byl dělnickým kádrem.To jsem také využil,a studoval distančně.
Ale kromě zamindrákovaného nadávání na Prahu, by něco k věci samé nebylo?
Dneska zrovna čtu,že ČSSD vám nahradí rodinu,zaplatí za neplatící tatíky alimenty.A pak prý je bude vymáhat.Jak když to stát ani soudně a pod exekuxí do teď nedokáže.To je tedy upevnění rodiny jako zvon.A hlavně je to posílení ženské i mužské odpovědnosti,když je jedno s jak nezodpovědným tvorem to dítě ženská zplodila.A kdo má vychovávat kluky v muže,a muže k odpovědnosti?
24. 09. 2013 | 14:55

skeptický napsal(a):

Asi nejspolehlivější ochranou mužství je neženit se.Taková baba doma vás vykastruje ajncvaj.Zblbnete přitom tak,že se dáte na politiku.
24. 09. 2013 | 14:56

skeptický napsal(a):

Asi nejspolehlivější ochranou mužství je neženit se.Taková baba doma vás vykastruje ajncvaj.Zblbnete přitom tak,že se dáte na politiku.
24. 09. 2013 | 14:56

skeptický napsal(a):

Tak to není koktáním,tahle věc blbne,píše dvakrát.
Pane nadkolego ,nešlo by to udělat tam těm vaším IT lidem nohy?
Proč ausgerechnet já?
24. 09. 2013 | 15:01

skeptický napsal(a):

fafnir
Měla jste si to trochu upravit.
Měla jste se prohlásit,že Váš otec přežil válku,máte v důsledku toho dědičné trauma.Hlavně neříkat,že ji přežil v Americe.
24. 09. 2013 | 15:08

skeptický napsal(a):

fafnir
Měla jste si to trochu upravit.
Měla jste se prohlásit,že Váš otec přežil válku,máte v důsledku toho dědičné trauma.Hlavně neříkat,že ji přežil v Americe.
24. 09. 2013 | 15:08

yakuza napsal(a):

vzor mužství by měl kácet stromy a dobývat rytířsky srdce své vyvolené, zatímco skutečné mužství se prý dnes válí na gauči a hltá spolu s lahváčem i přímý přenos první fotbalové ligy
24. 09. 2013 | 15:10

fafnir napsal(a):

Martin
ale oni Rakušané na mírové mise jezdí.Teď jsou zrovna na Golanech.
Ale soudím,že lepší je profesionámńí vojna + vycvičené dobrovolné zálohy.Konečně máte příklad,třetinový počet Anglických profiků vypráskal Argentiské záklaďáky na Falklandech,a to to ti bojovali proti Angličanům kousek od mateřské země.
24. 09. 2013 | 15:11

fafnir napsal(a):

Skeptický
ale on ji nepřežil v Americe,On ji prožil v Evropě,od Bretagne.A bohužel,hlavně pro něho,nevyužil toho,že mu nabídli se tam odstěhovat.Jáchymov o chybě poučil.Mě bolševik kromě zákazu cestování tak nezrasoval.Donutil mě jít Baťovskou cestou,vyučit ,pak praxe pak škola.Čímž mě učinil do jisté míry neprůstřelným.Vždy když hrozil vstup ke komančům,nebo spřízněné organisace,dalo se vrátit do montérek a brát vyšší plat než technik.
BTW.A nejsem -la,jsem -l,proto píši o mužských vzorech.
24. 09. 2013 | 15:19

Martin1 napsal(a):

SuP 14:42
Já fakt o tom s malou přestávkou přemýšlel, nepochopil a to jsem se šel o té přestávce podívat a začal jsem u sebe. Tam dobrý. Já samec. Samici nemám doma - až večer.
To už ale zapomenu, co jsem chtěl, musíte napovědět tedy nyní vy, dovysvětlit.
24. 09. 2013 | 15:23

skeptický napsal(a):

Fafnir

Omlouvám se za to -a.Spletl jsem si to s frfńa.

To jedna zase napsala do životopisu,že její otec zahynul v Jáchymovských dolech.Spadl ze strážní věže.
Umíte si alespoň podrazit boty?

Mohlo to být horší.Nadané posílali na Vuml.Ti museli být dostatečně inteligentní,že nedali najevo,že jsou to hovadiny.

Odchovanci týchže si tu dnes otvírají university.Možná berou i ty starší,pokud nemáte rád komunisty,a máte potřebu.Někteří tady mají i blogy.
24. 09. 2013 | 15:29

fafnir napsal(a):

skeptický
dík za ironii.Leč Baťa měl i strojařské provozy.A VUML,no před tím mě právě zachránil ten dočasný návrat do montérek.
A universita - pro mě už jen ta třetího věku.Snad zkusí historii,ale zas neumím latinu.
24. 09. 2013 | 15:53

buldatra napsal(a):

Tak mě ještě napadá, že panu Hellerovi, co by zbrusu novému lidovci by možná pomohlo se za mužství několikrát denně pomodlit.
Když teda jako cítí, že je ohroženo.

Bratři a sestry spolupartajníci mu určitě rádi poradí, jak na to.
24. 09. 2013 | 16:47

SuP napsal(a):

Martin1 -
"....Ne chlap, ale většinou žena je viníkem. ...."
Takže: když "chlap", tak "žencká". Když "žena", tak "muž"(by mělo být)

Mrzí mě, že moje nejapná poznámka vás tak rozhodila. Zapomeňte na to. Život jde jinudy.
24. 09. 2013 | 16:49

Martin1 napsal(a):

Ano - máte pravdu, já tak jemnou nianci v tom nehledal. Ale měl bych se pochválit, že jsem na té druhé straně (něžnému pohlaví) přiřkl stále ten jemnější výraz.
Já vím, že naše první setkání bylo také tuším k pravopisu, interpunkce, atd. a pak zda sup jí kosti, to jsem co, že si to pamatuji. Nic ve zlém, já jsem vždycky rád, když mne někdo poučí. Ale pro pořádek, když ženská, tak ženská (ne žencká)
24. 09. 2013 | 17:10

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pěkně prosím, je ešče furt o mužství nebo z toho musí zase trčet jenom cosi hezoučky humanisticky spisovného ??
Děkuji.
Veskriz.
http://wbgarden.com/wbgarden%20tank%20warning.JPG
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2425132876147&set=a.1723088245470.99907.1486265823&type=1&theater
24. 09. 2013 | 17:19

SuP napsal(a):

Martin1 -
Zvláštní, že když se do vás navážím kvůli češtině, dokážete si myslet, že neumím napsat "žencká". To je přece foneticky!
24. 09. 2013 | 17:26

Martin1 napsal(a):

""žencká". To je přece foneticky!"
xxxxxxxxxxxxxx
Já to tušil, že to tak nenecháte, ono to není ani foneticky, je to pouze špatně.
24. 09. 2013 | 17:36

fiflena napsal(a):

Autore,protože je zřejmé, že se pokoušíte o volební agitaci, prozraďte nám, což když volby vyhrají komunisté, budete opět držet hladovku? To byste při držení hladovky musel umřít hlady, ono totiž hladovět proti výsledku parlamentních voleb by už nebylo tak jednoduché. Likvidace jedné ženy v krajských volbách byla trapně jednoduchá. Nepřeji vám nic zlého, ale na tu povolební hladovku bych se docela těšila.
24. 09. 2013 | 17:44

fafnir napsal(a):

Fiflena
pokud volby vyhrají komunisté,tak není čas na hladovku.Tak je třeba sbalit aktiva,prodat dům,nejlépe za hotové,a vypadnout někam,kde toto nehrozí.
24. 09. 2013 | 18:02

SuP napsal(a):

fafnir -
Už jste někdy zkoušel prodat dům (v tísni a na útěku) komunistovi?
;-)
24. 09. 2013 | 18:11

SuP napsal(a):

Komunistovi, kterej vyhrál?
24. 09. 2013 | 18:12

siven napsal(a):

Rodina... jak působivé

"Rodina, práce, vlast"

Maršál Pétain (Vichy)
24. 09. 2013 | 18:17

Martin1 napsal(a):

fafnir
Vy jste naivka, prodat, sbalit aktiva. Všechno dáme do družstev a s písní na rtech. Dům, když je to něco většího, tak tam bude mateřská školka a vy tam bude smět dělat správce. A kam by jste padal, už vás tady mám zaznačeného. Podívejme, republiku se nenecháme odvést. Na závěr by to chtělo dát nějakou, třeba :"Vyhrneme si rukávy"... Vy jste pěkný naivka? Vy jste to neznal?
24. 09. 2013 | 18:17

Martin1 napsal(a):

se nenecháme odvést - špatně
si nenecháme odvézt - správně
24. 09. 2013 | 18:23

SuP napsal(a):

Martin4 -
Myslíte, že se zase chytím? Ani mě nenapadne. Tohle si ještě pamatuju.
24. 09. 2013 | 18:32

Martin1 napsal(a):

SuP
Tak schválně? Bude to jen mezi námi, jak to správně má být v té větě?
24. 09. 2013 | 18:42

Martin1 napsal(a):

SuP
nebudu Vás trápit. 1)správně.
1)Odvézt - určitě by jste jel za kopečky autem (povezete se)
2)Odvést - to by bylo v případě, kdy by jste někoho vedl za ruku

Myslím, že to bude správně tak na 95%, pokud kapitalisté nezměnili pravopis.
My dva s tím pravopisem - příměr kamaráde.
Jedna zdravotní sestra vyprávěla příběh, jak se u ní dva dědci hádali, kdo je víc zdravější a nebo nemocnější? A stále se jí ptali, ať jim to rozsoudí. A já jí říkám, a co jsi jim na to řekla? No nic. Copak jim mám říct, že mají oba rakovinu střev a že jeden druhého přežije tak maximálně o tři měsíce?
24. 09. 2013 | 19:06

skeptický napsal(a):

Tak tu koukám na pana učitele,a na učitele národů Jana Amose (Ámosa),a hledám podobu.Taky je tuším na jedné vysoké bankovce.Jednou jsem ji měl.
Z toho Ámosa na mne kouká Lábus.Taky trochu John Lennon,a Michael Caine.
Zajímavé je,že ani nevíme,jak vypadal.Totéž s Karlem Hynkem.Bejt v týhle zemi sereblita není žádná sláva.Radši ta politika.Hitlera pozná každej.
24. 09. 2013 | 20:26

Eurosvazak Marxista napsal(a):

je to prirozene. Zivitelem a hlavou rodiny je stat. Stat dava penize svobodnym matkam, stat dava penize vdanym, stat plati alimenty.

Zene nemusi imponovat, ze ji muz uzivi, protoze ma zajisteno, ze jejimu muzi (a ostatnim taky) sebere penize stat a da ji je.

S duchody je to podobne. Proc vychovavat deti v ucte a zajemu o sve starnouci rodice, kdyz ocekavas statni duchod. Socialni inzenyri uspesne znicili rodinu a tradice ktere fungovaly tisicileti....
24. 09. 2013 | 21:21

hugo napsal(a):

vico, vy člověče nerozumíte psanému textu!!! Ta poslední větě je odsouzením špatného chování a ne jak ji chápete vy!!! Už chápu proč v ČR, jelikož má polovina národa takové schopnosti jako vico, tak jsme tam kde jsme.
24. 09. 2013 | 21:32

Princ D napsal(a):

Současný stav je pouze DOČASNÝ. Společnost, která STRPÍ, aby ženy dávaly přednost většinou POCHYBNÉ kariéře, před svým mateřským posláním je odsouzena k zániku. Buď se ti lidé dokáží změnit sami, nebo budou NAHRAZENI lidmi od jinud. Protože, i když ti lidé odjinud budou sebeprimitivnější, snadno nahradí národy, které VYMŘOU.
Žasnu, že takovouto SAMOZŘEJMOST, která mi byla jasná, pokus se pamatuji, nejpozději od páté třídy základní školy, tolik lidí nedokáže a hlavně NECHCE pochopit.
Společnost, kde ženy musí nosit burku převálcuje společnost dobrovolně bezdětných!
TEČKA.
24. 09. 2013 | 22:13

Kačírek napsal(a):

Dost jste mě svým nadpisem šokoval. Ale s článkem souhlasím. Podle mě si spousta mužů pořád myslí, že domácnost a děti jsou na ženě. A jejich práce je náročná a jen oni mají právo na odpočinek a teplou večeři. Naštěstí se toto "rozdělení činností" pomalu mění. Děkuji za povzbudivý článek pro ženy od muže :-)
24. 09. 2013 | 22:14

ex-nemo napsal(a):

Kde se dnes ale má chlapec se svým mužským vzorem setkat?
No přece na základmí škole v Budějovicích nebo kde to pan Heller působí.
Ten svým statečným bojem proti jedné komunistce vychovává své studenty k úplnému hrdinství!
24. 09. 2013 | 22:41

mb napsal(a):

Mužství v ohrožení

tak co ???

tak nic, tak slez a plat máš taky malej ...
24. 09. 2013 | 23:09

Důchodce68r napsal(a):

Autor
Docela s Vámi souhlasím. Mnoho věcí se zlepšilo, ale dost toho ještě v této oblasti skřípe. Sám bych asi na tom byl v životě citelně hůř. Ale díky věku (a díky bohu) jsem měl ještě "dobrou výchovu". To jest ve školách přibližně polovinu učitelů - mužů - vzorů, a pak i přiměřeně náročnou vojnu. A obojí dnes podle mého názoru zoufale chybí, a má v tom jemnějším smyslu destrukční důsledky, nemá to náhradu. A obojí by bylo ve značné míře užitečné i pro ženy.
(Když už jde ten vývoj směrem k rovnoprávnosti.)
25. 09. 2013 | 04:13

David napsal(a):

To je hrozná slátanina !
25. 09. 2013 | 06:53

Jan K. napsal(a):

gaia:
"Můžu vám vyjmenovat celou plejádu ošklivých chlapů, ale vyloženě ošklivou ženu, na kterou by se nedalo koukat nevím. Navrhněte."
Vy nemáte doma zrcadlo?
25. 09. 2013 | 07:22

pirko napsal(a):

VELMI VYSTIZNE NAPSANO !!
25. 09. 2013 | 07:46

pirko napsal(a):

Drza Zrzko, patrne jsi mlada kobyla, ale počkej az zestarnes ( holt zákon biologie te " bohužel" taky nemine :))a " zošklivíš", jak se budes citit když potkáš takového povrchniho magora jako jsi ty. ..Jak s kym se zachazi ....tak...
25. 09. 2013 | 07:57

SuP napsal(a):

Martin1 -
SuP
Tak schválně? Bude to jen mezi námi, jak to správně má být v té větě?
24. 09. 2013 | 18:42

...byste...
25. 09. 2013 | 08:13

Roni napsal(a):

Je to společenská objednávka, každý rozvedený má svůj byt a svoji pračku, ledničku,auto.....
To je věcí co si musí koupit, to je věcí co se musí vyrobyt.
Nádhera, tržní ekonomika funguje.
25. 09. 2013 | 08:49

Anna napsal(a):

mb 24. 09. 2013 | 23:09

:-)))

---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------

Šimon Heller
"Pro mě osobně jedním z největších velikánů poslední doby byl Don Bosco, který měl odvahu jít mezi mladé kriminálníky, pracovat pro ně, zasvětit této práci svůj život a stát se jejich vzorem. To, že činnost tohoto Itala nese ovoce již skoro 200 let, je zcela zřejmé."
---

Cituji z Wikipedie:
Svoji metodu výchovy nazval Bosco preventivní systém. Ten pak stojí na třech pilířích:
rozum – reaguje na konkrétní situaci a snaží se domýšlet, jaké bude mít jeho jednání důsledky na daného jednotlivce
laskavost – snaží se být spolupracovníkem, zajímat se o jejich zájmy, hrát hry apod.
náboženství – vychovatelská činnost má vycházet z hlubokého vztahu vychovatele k Bohu. K tomu má také vést své svěřence.
(konec citace)

Pane Hellere,
Don Bosco zemřel v roce 1888. To považujete za poslední dobu? Když ho považujete za velikána, proč se neřídíte jeho myšlenkami? Kam se poděl Váš rozum a laskavost při "tažení" proti paní Baborové?

Ve svobodných krajských volbách KSČM získala 37187 platných hlasů od Jihočechů. Na kandidátce KSČM byla i paní Baborová.

Cituji:

Byla přísná, ale naučila, říkají žáci o nové radní. Že je z KSČM, neřeší

14. listopadu 2012 9:33

Ve třídě měla respekt. Věnovala se nám. Byla přísná. Tak hodnotí žáci Základní školy Dukelská ve Strakonicích svou učitelku Vítězslavu Baborovou. Ženu, která v Jihočeském kraji vyvolává v posledních dnech velké emoce. Stala se totiž novou radní pro školství a kulturu. A je aktivní členkou KSČM.
Proti obsazení resortu komunisty aktivně protestují někteří učitelé a studenti. Například i rektor Jihočeské univerzity (více čtěte zde).

Žáci její domovské školy, která je s 840 dětmi největší na Strakonicku, ji hodnotí jako ráznou, ale spravedlivou učitelku, která se jim věnovala.

"Uměla si ve třídě udělat respekt. Nikdo si nedovolil vyrušovat," říká Michaela Černá z 8. B, když sedí před školou na zábradlí se svými spolužačkami. Jedna z nich dodává: "Byla přísná, ale naučila."
Právě 8. B měla Baborovou za třídní. Učila je matematiku a fyziku, což většinou bývají nepopulární předměty.

"Vždycky v pátek dávala doučování těm, kdo to neuměl. Opravdu se nám věnovala," konstatuje Michaela Mrázová, která vzpomíná, že Baborová říkala, že její třída je jako její vlastní děti.

Členství učitelky v KSČM osmákům nevadilo. "Nám je to úplně jedno, já politiku neřeším. Paní učitelka byla fajn. Chtěli bychom ji zpět. Bojím se, že nás nová paní učitelka tolik nenaučí," říká Petra Černá.

Oslovení učitelé se shodují, že z profesního hlediska s ní neměli problém. "Jako učitelka byla perfektní. Víc vám neřeknu," říká stručně zástupce ředitele Zdeněk Kadlec.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/strakonicti-studenti-o-baborove-dok-/domaci.aspx?c=A121114_091327_budejovice-zpravy_jkr
------

Jste Vy a protestující studenti hrdí na to, že protesty proti paní Baborové byly účinné a cíle bylo dosaženo, protože se zhroutila a ze zdravotních důvodů z funkce odstoupila???

Znovu cituji:
Svoji metodu výchovy nazval Bosco preventivní systém. Ten pak stojí na třech pilířích:
rozum – reaguje na konkrétní situaci a snaží se domýšlet, jaké bude mít jeho jednání důsledky na daného jednotlivce
25. 09. 2013 | 09:02

yakuza napsal(a):

Roni 8:49
vyrobyt od slova BYT ?
25. 09. 2013 | 09:42

turista napsal(a):

To Simply: Je znát, že jste nikdy na vojně nebyla, když byste tam poslala syna. Také mám syna a dceru a jsem rád, že na povinnou vojnu nemusejí. Já jsem na vojně na rozdíl od vás byl a mohu říct, že tam byla šikana ve velkém, nesmyslná buzerace chytrých hlupáky, kteří mají moc. Člověk se tam navíc naučí akorát flákat. Povinná vojna je ztráta času. Navíc složité zbraně dnes již musí obsluhovat profíci.
25. 09. 2013 | 09:52

zdenek napsal(a):

výborné téma,záísluřný to počin
25. 09. 2013 | 10:31

Anna napsal(a):

Šimon Heller
"To, že činnost tohoto Itala nese ovoce již skoro 200 let, je zcela zřejmé."
-----

Jak je to zřejmé???

Cituji:
Bývalý italský premiér Silvio Berlusconi o sobě prohlašuje, že je nejlepší a nejslavnější postavou za posledních sto padesát let italské historie. Jeho kritici ho však vidí jako osobu, která zneužívá svého postavení ve veřejném životě k prosazení osobních zájmů a považují jej za prototyp nestandardního chování v politice.

Vyhlášená je jeho slabost k něžnému pohlaví, a tak se tvůrci dokumentárního filmu pokusili na několika případech popsat nejen Berlusconiho nadměrnou zálibu v ženské půvaby, ale především zmapovat italský model nebezpečného prolínání politiky a médií spolu s modelingem.

Je to rovněž pohled do světa dívek, které neváhají udělat pro kariéru cokoli. Za svoji náklonnost a společné chvíle, strávené s ministerským předsedou, bývají odměňovány atraktivními posty v médiích nebo v politice.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10330044235-berlusconi-sex-a-moc/
25. 09. 2013 | 11:08

Roni napsal(a):

yakuza napsal(a):
Roni 8:49
vyrobyt od slova BYT ?

Jak chtěj vaši - našim je to jedno.
25. 09. 2013 | 11:18

čert }:o) napsal(a):

Martin1 napsal(a):
Jedna zdravotní sestra vyprávěla příběh, jak se u ní dva dědci hádali, kdo je víc zdravější a nebo nemocnější? A stále se jí ptali, ať jim to rozsoudí. A já jí říkám, a co jsi jim na to řekla? No nic. Copak jim mám říct, že mají oba rakovinu střev a že jeden druhého přežije tak maximálně o tři měsíce?
24. 09. 2013 | 19:06
------
jste mi připomněl naprosto nesouvisející minigeg
jak šel můj otec proti pánovi co nesl žebřík oba
už cca švarní ještě síly nepozbylí devadesátníci
Táta mu povídá: hele to máš do nebe krátký!
A ten pán bleskurychle odpověděl. Neboj zbytek já doletím =o)
25. 09. 2013 | 11:26

čert }:o) napsal(a):

SuP
ahoj dravče posílám Ti něco pro zasmámí
Takovýho echt chlapskýho =o))

http://www.youtube.com/watch?v=ruRv1YU99-I&feature=youtu.be
25. 09. 2013 | 11:28

Medikolog napsal(a):

Pane Šimone HELLERE, novodobý samozvaný Tomáši AKVINTSKÝ.

Na vaše hoře mám jedinou medicínu. Vstupte do Ordo (Fratrum) Praedicatorum OP.... To vyřeší vaše osobní problémy s mužstvím a odstraní navždy vaše problémy se ženstvím. Katolík už jste... Jako Dominikán, člen řádu se staletou inkviziční tradicí, budete ve svém živlu. Pomněte, že sám Tomás TORQUEMADA, zakladatel Supremy a váš zřejmý vzor, se stane vaším (historicky) řádovým bratrem. Bloger Duka OP vám jistě rád poskytne pomoc radou i přímluvou. Pax vobiscum, katolíku Hellere.
25. 09. 2013 | 11:37

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, o prolínání s modelingem více tu ...

ČISTÁ HRŮZA

Již krásně zvadlý spolek
pro ochranu
starších
pánů
dostal k ránu
strašnou
ránu

Neb byl spolkem
pro ochranu starších
dam
a
žen
recyklován
a znovu
ztopořen ...

Veselé krizování.
http://ru.warnet.ws/img4/207/pod/82.jpg
25. 09. 2013 | 12:36

SuP napsal(a):

čerte -
To je ďábelský! (Ďáblice - to nemá chybu) Tak to jsem zase vyprsk. Musím to poslat mamině do práce.
A ten tvůj hovor s Ládik!!!em pod bílou bradou taky není k zahození. Holt když spolu hovoří dva inteligenti, je na co se dívat ...
;-)
25. 09. 2013 | 12:48

SuP napsal(a):

Wbgarden -
Mimochodem, Básníku, ta Tvoje je taky pěkná pecka!
(už je v archívu)
25. 09. 2013 | 12:50

naila napsal(a):

To je divné, myslím, že Nečasova první žena byla mladší a hezčí než ta druhá, takže premisa typu: "standardem se stává, že muž vymění ženu za mladší a hezčí" neplatí tak úplně. Spíš jednu za jinou, ať už z nudy nebo rozmařilosti nebo prostě kvůli změně způsobu a náhledu na život postupem času.
Neříkám, že nad tím jásám, jen to tak prostě je. Manželství se historicky neuzavírala z lásky, ale kvůli majetku (něco jako kastovnictví), a lásku si odbývali muž i žena mimo manželství.
25. 09. 2013 | 13:30

čert }:o) napsal(a):

SuP
jojo díky a že zdravím paní SuPovou do práce ;o)))
25. 09. 2013 | 13:31

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, zdravím pecky, do práce i mimo ...

JEJDA

Na mravnostním
oddělení
zjistili u paní
Zdeny
vážný zájem
o chlapy

Hlavně o ty
chlupatý

Plešatí
když začnou
si
moc nelezou jí
pod
fousy...

Veskriz.
http://korzik.net/uploads/posts/2008-11/1226911467_048_pics.jpg
25. 09. 2013 | 13:38

K.M napsal(a):

Vedoucí úloha žen v ČR..., musi být..., úředně potvrzena...

Před časem jsem při jedné návštěvě v rozhovoru s velmi vzdělanou paní - aktivní sokolkou - lamentoval nad skutečností, že se ze společnosti "čecho-moravo-slezanů...", zcela vytratili "chlapi...",

"V tom máte pravdu...", přitakala paní, která každým slovem svému okolí dokazuje, že vysoký věk nesmí být "šmahem" spojován s úbytkem duševních sil...a dodává:

"Chlapi" nejsou..., ale osoby pohlaví mužského..., máme..."

Jak jasně dokazuje kauza Nagyové, tak jsou to ženské, které v ČR..., zstím... - tak, jak to dělaly odvěka... - vládnou...

a osoby pohlaví mužského jim nanejvýš ("gentelmansky...") poskytnou..., k účinnějšímu zahlazení stop..., svoje jméno...

Horuji již dlouhon pro to, aby si ženy v ČR, nechaly u NS ČR (to je ten soud, co "pere zmetky Klausovy výroby úmělých podnikatelů...") úředně potvrdit jejich vůdčí úlohu ve společnosti "čecho-moravo-slezanů..."

Tak by bylo tomuto soudu umožněno, aby, aspoň částečně..., sám sebe..., očistil...

K.M.
P.S.: A toho Topolánka nechte na pokoji, to je přece ten s "týma..., g....."
25. 09. 2013 | 13:49

Iaara napsal(a):

Nechutné demonstrační tažení tohoto mužského záprdka proti pí Baborové (legálně i legitimně zvolené jihočeské zastupitelce), manipulování zblblých gymnazistů a mediální kampaň – to vše v mých (a nejen mých, jak je vidět ze zdejší diskuse) očích předem diskvalifikuje jakékoliv jeho teoretické i praktické angažmá. Vím, že se právě dopouštím argumentačního hříchu "ad personam", ale nemohu si pomoci, u některých lidí je velmi těžké si odmyslet je samotné od jejich textů. (Rámcově ovšem s poznatkem "rozklad rodiny = rozklad společnosti/státu" musí každý vzdělaný člověk souhlasit, dějiny to opakovaně prokázaly.)
25. 09. 2013 | 13:51

napsal(o) napsal(i) napsal(u) napsal(a):

Žádné rodiny nejsou a nikdy nebyly. Je to mýtus.
25. 09. 2013 | 16:13

Išan napsal(a):

Tak tenhle "génius" živil protesty v jižních Čechách, které směřovaly proti demokratickým předpokladům fungování společnosti. Nechci nikoho znevažovat, ale už dlouho jsem nečetl tak slabý blog...
25. 09. 2013 | 18:02

Irena I napsal(a):

Bylo by pekne, kdyby byla rodina pokladana za dulezitou, ale nebylo to tak ani drive. Zeny mely dve smeny. Musely pracovat, nakupovat, varit, uklizet, starat se o deti. Muzi to pokladali za samozrejme a kdyz zeny predcasne starly, tak si muzi hledali milenky v praci nebo pri koniccich a rikali, ze jim manzelka nerozumi a pry neni telesna vada byt zenatym. Lide, kteri rekli, ze je jim vernost dulezita, byli k smichu. Take jsem slychavala, ze prece zeny chtely rovnopravnost, tak si nemaji stezovat, ze musi chodit do prace. Tito bezohledni "pani sveta" nechteli ani nic slyset o rozdeleni praci v domacnosti.Presto si myslim, ze se moralka jeste zhorsila.
Jako by lide nevedeli, ze kdo se nemuze ve svete plne lzi a podvodu spolehnout ani na vlastni rodinu nema vubec nic a ve stari je samota velky problem vsude na svete.
25. 09. 2013 | 18:29

argun napsal(a):

Učitelskej

udělal jste odvážný krok správným směrem. Chtělo by to ale výrazně hlubší orbu. Otázkou je, zda váš věk není pro ni příliš vysokým limitem. Takto se vám velké a vážné téma smrsklo na předvolební agitku.

Správně lodní šroub poznamenal, že nejde o mužství, ale o mužnost.

Správně též i pan Stejskal poznamenal, že kolik je višní, tolik je i třešní.

šašek z jihlavy

"Proto je třeba znásobit předškolská zařízení, domy mládeže a všechny instituce, které se mohou podílet na výchově a vzdělávání mladé generace. I tam mohou najít chlapci své mužské vzory."

Bingo! To jako myslíte družinářku a školníka?
25. 09. 2013 | 18:45

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, hlubší orba ???

SKUTECNE ?

Manka
známá
nymfomanka
když na kole
přes pole
za námi
jela
asi se holka
trochu zapomněla
a zcela nechápe to
sice
že srazila se se strojem
zvaným
sklizeč
píce ...

Vekriz.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1230078_219863434839130_766365144_n.jpg?dl=1
25. 09. 2013 | 19:19

Blake napsal(a):

Kandiduji ve volbách. Nikdo mne nezná - nikdo mne nechce. Rychle zplodit jakýkoliv blábol a vyvěsit ho na net. Co jiného mi zbývá. Váš Heller.
25. 09. 2013 | 20:24

Jan napsal(a):

Co říká Bible o ženách:

Ženu statečnou kdo nalezne? Je daleko cennější než perly.
Přísloví 31. kapitola 10. verš

Kdo nalezl manželku, nalezl věc dobrou, a navážil lásky od Hospodina.
Př. 18,22

Dům a statek jest po rodičích, ale od Hospodina manželka rozumná.
Př. 19,14

Co mají dělat muži?

Muži, milujte své ženy, jako i Kristus miloval církev
...
Kdo miluje svou manželku, miluje sám sebe.
Dopis Efezským 5,25 a 28
25. 09. 2013 | 22:00

argun napsal(a):

Básníku sex je krásná věc, ale není na světě jedinej... A jestli máte pnutí, snadná pomoc... smile.
25. 09. 2013 | 22:01

Jetvart napsal(a):

Některé ženy chodí do práce z vlastní volby, ale mnoho proto, že výdělky mužů poklesly tak, že by je neuživili. Nemám pocit, že se máme o tolik lépe, než naši předkové. Jen místo dětí jsme si nakoupili hromadu věcí které jsou tak nekvalitně vyrobené, že je musíme kupovat stále dokola a jsou vyrobeny z nejlevnějších, často jedovatých náhražek. Místo bio potravin jíme chemicky upravený odpad, zkrátka pokrok. Kolik z nás dokáže bez podpory uživit manželku s 5 dětma, kupovat si boty šité na zakázku, atp. jak to dělali před sto lety?
26. 09. 2013 | 06:52

Liska napsal(a):

Je mi jasne ze budoucnost je jedine v Islamu !

Nic jineho si ty vecne nespokojene damy nezaslouzi !
26. 09. 2013 | 07:31

svatý Václave... napsal(a):

Šimon Heller -jo mužství si z platu učitele neudržíte. To je potřeba se dostat na poslanectví. Nejlépe pak do EU, tam se viagra rozdává zdarma.
26. 09. 2013 | 08:06

Michal Petr napsal(a):

Opravdu vizitka úvahy učitele, jejiž úroveň je asi tak na úrovni jeho žáků. On jistě vzorem mužství nebude.
27. 09. 2013 | 05:34

CML-centrální mozek lidstva. napsal(a):

..rozpadající se klasické rodiny .
S tímhle si hlavu nelamte !Opravdu nemusíte.
Klasická homosexuální "rodinka" to vše za masívní podpory státu zachrání.
27. 09. 2013 | 06:20

Petr napsal(a):

Souhlasím, že článek je povrchní slátanina. Ve věku autora jsem podobný žvást občas napsal taky a zdálo se mi, že je to objevné dílo. Ono to souvisí s hledáním sebe sama ve společnosti. Naštěstí v té době byl internet v plenkách, tak jsem se s těmi svými výžblepty neztrapňoval veřejně.

V diskusi jsem se dočetl, že autor je protagonistou štvanice na paní Baborovou.
V tom případě by měl někam zalézt a neupozorňovat na sebe.
Lepší vizitku svého vztahu k ženám si nemohl vystavit.
Místo toho, aby byl rád, že se do zastupitelstva dostal někdo, kdo je profesně a lidsky na úrovni místo různých blbek a vymatlanců, kteří v (_!_) byli a ho... viděli a kdo má praktické zkušenosti - tudíž se dá předpokládat, že nebude vymýšlet nerealizovatelné nebo nesmyslné změny a akce, tak takového člověka odstřelí.
Jdu blejt, velebnosti.
27. 09. 2013 | 07:58

Mac napsal(a):

Heller
chápu, že je před volbami, tak se chcete prezentovat i jinak než jako polofašounský organizátor bordelu a pogromů na lidi

ovšem vy na to nemáte, takže váš pokus vyznívá poněkud kontraproduktivně.......

takže pouze doplním vaši větu "Velká řada rodin je neúplná a na základních školách je drtivá většina pedagogů ženského pohlaví" - a pokud se na té škole vyskytuje někdo s bimbasem - pak je to Heller a to je jako vzor taky nepoužitelný
27. 09. 2013 | 09:23

Mac napsal(a):

bacha na sociálního inžinýra Hellera - bude měnit standardy chování.
A Petr Nagy -Nečas se hned potom kajícně vrátí ke své ex....

Hellere, vy jste ale jelito :-)))
27. 09. 2013 | 09:30

Potopa napsal(a):

Klasický článek všeuměla, který je v životě úspěšný a tak rychle spíchne blog, který je ale pro přemýšlivé naprostou ztrátou času. Je to jako číst spam. Nízké úrovni textu, pak odpovídá úroveň reakcí.
27. 09. 2013 | 09:52

Tantrische Tante napsal(a):

Pěkně banální předvolební agitka.
Asi scílem získat elektorát mezi udřenými matkami bojícími se, že se s nimi k tomu všemu jejich omegasamec rozvede.
Řešení: KDU-ČSL, pantáta začne sekat latinu!
30. 09. 2013 | 07:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin P Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy