Může hrdina z Nagana říkat rozhodčím sráči?

20. 01. 2011 | 14:24
Přečteno 26418 krát
Sestavili jsme seznam doporučení, jak vyčistit tuzemský hokej od sprostoty.

Dovolte důležité varování na úvod.

Tento blog je o hokeji (ale na něj prý chodí potajmu i někteří intelektuálové). A bude používat sprostá slova (což má Sportbar výjimečně povoleno od editora blogů na Aktuálně.cz Libora Stejskala, protože o tom bordelu, který panuje letos v extralize, se slušně psát nedá).

Původně to vypadalo na rok plný oslav po světovém titulu v Německu, ale vše se zvrhlo v pořádný bolehlav. Šéfové hokejové extraligy mají strašně práce, aby lidem nějak srozumitelně objasnili, proč třetí nejlepší tým podle bodového zisku z ledu bojuje s odřenými zády o postup do play-off. Stejně pracně vysvětlují, proč jednou je úřední přehmat důvodem ke kontumaci, jindy nikoliv.

Do toho všeho aby kvůli hrdinům z Nagana sestavovali seznam zakázaných sprostých slov.

Martin Straka (hrdina z Nagana) to ještě s výrokem, že v registracích hráčů panuje hrozný bordel, přežil bez úhony. Na rozdíl od spoluhráče Tomáše Vlasáka, nejlepšího střelce v lize (není hrdinou z Nagana), který musel uvažovat o hokejové emigraci, když odmítal zaplatit hrozící pokutu za výrok na adresu šéfa extraligy (při něm sprosté slovo nepadlo).

Vladimír Růžička (hrdina z Nagana) sice nemá potíže s kontumacemi, ale o rozhodčích v Českých Budějovicích řekl v přestávce mezi druhou a třetí třetinou, že jsou sráči. Pánové sudí Fraňo, Pešina (nepískali v Naganu) to slyšeli a odhodlali se k historickému kroku. Učinili, co s ikonou tuzemského hokeje mohl udělat tucet jiných rozhodčích předtím. Příležitosti by se našly. Nechali rozčíleného slávistického trenéra vychladnout v kabině.

Od chvíle, kdy televize v přímých přenosech připnula k helmám rozhodčích mikrofony, je to větší zábava. Sportbaru se zdá, že sprostých slov se přitom objevuje překvapivě málo.

Nabízejí se dvě vysvětlení: Práce psychologů týmů, kteří zvládli vysvětlit hráčům, kdy jsou a kdy nejsou zápasy v televizi a co přitom říkat. („Kluci, kurva, dneska to je v telce, tak fakt držte huby“). Nebo Česká televize předtočila pár decentních slovních výměn a během zápasů je vytahuje z archivu jako zvláštní dabing a my si přitom myslíme, že živě slyšíme, co se na ledě povídá (chvályhodná pečlivost Roberta Záruby v přípravě na přenosy je Sportbaru dostatečně známá).

Ale zpátky k seznamu zakázaných slov. Hokej je hra plná emocí, žádné šachy nebo moderní gymnastika.

Naše doporučení proto zní:

- Navrhujeme slova jako „sráč“, „prdel“ (včetně tvaru „jít do prdele“), „kurva“ (nikoliv „kurevník“) považovat za hokejově přijatelná.
- Navrhujeme, aby v případě Vladimíra Růžičky a dalších hrdinů z Nagana byla za zásluhy učiněna výjimka a pokud si u Asociace profesionálních klubů na počátku sezony řádně zaregistrují vlastní seznam nadávek, aby jim tato slova byla povolena, nebo alespoň byla povolena v případě, že jejich tým prohrává (mimořádně emočně vypjatá situace)
- Navrhujeme bez milosti zařadit na seznam zakázaných slov jakékoliv výroky, které se týkají ředitele soutěže pana Šulce (odůvodnění: vyslechl si toho už dost)


Navržená opatření by mohla mít na starosti zvláštní komise, jejíž členy by vybíral některý hráč se slušnou pověstí (příkladně: Radek Duda, v diskusi pod blogem prosíme o další návrhy).

Aby v tom prostě nebyl bordel.

Zdeněk John

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Zdenek napsal(a):

Vážený autore,
ani jsem to nedočetl do konce, když vidím jak nemáte v tom jasno. Pan Šulc /nejsem jeho obhájce/ ve studiu ČT4 za přítomnosti Vlasáka řekl jasně, že Vlasák pokutu nedostal, že to je jen novinářská kachna... Takže jesli někdo chce dělat chytrého, měl by si ověřit fakta.. V opačném případě to vyznívá.... hloupě....
20. 01. 2011 | 14:40

sportbar napsal(a):

Dobrý den, Zdeňku. Díky za Vaši reakci, jen si dovoluji upozornit, že jsem nenapsal, že Tomáš Vlasák pokutu dostal. Prosím, koukněte ještě jednou - píše se ta, že mu pokuta hrozila, což tehdy pravda byla. ale ještě jednou, dík, že jste napsal. Zdeněk John, jeden z autorů Sportbaru
20. 01. 2011 | 14:46

Jiri napsal(a):

Zdenku,
škoda, že jste nedočetl, pochopil byste, že o fakta zas tak nešlo. Joo polovičatá práce..
Sportbare vtipné a výstižné:-)
20. 01. 2011 | 14:49

Zdenek napsal(a):

Dle čeho usuzujete, že mu hrozila pokuta? Orčitě mi pošlete odkaz z kterého jste čerpal. Děkuji...
20. 01. 2011 | 14:49

karel napsal(a):

tak az nase liga bude k necemu jak s rozhodcima tak s vedenim tak pak nikdo nebude rikat takovy keci a pokud jo tak pak bych je trestal ...do ty doby tak mozna za kule povesit do pruvanu sulce a spol....
20. 01. 2011 | 14:50

modrý edvard napsal(a):

já bych vyškrtnul dudu, ale co když mě potom zmlátí ...
20. 01. 2011 | 14:54

Terry napsal(a):

Pokud by hráči nadávali rozhodčím jen do "sráčů", to by bylo v české kotlině krásně.

V některých sportech (např. košíková) je (či alespoň za hnusné nedemokratické totality bylo) jasně stanoveno, že protesty hráče s výrokem rozhodčího bylo trestáno osobní chybou či až vyloučením. Stejně tak za podobné chování trenéra dostalo družstvo trest (trenér tak poškodil své družstvo). Hráč musel zvednutím ruky "přiznat" svou chybu, byť by o ní byl jakkoliv nepřesvědčen (a rozeznat kolikrát útočný faul od obdarnného je opravdu těžké; nicméně rozhodčí se musí rozhodnout okamžitě..).

Proč to neplatí (nikdy neplatilo) ve sportech "pověstných" výpady hráčů vůči rozhodčím?!!

A ještě k těm rozhodčím: nemyslím, že se jim sprosté nadávky a často i fyzické výpady ze strany hráčů či někdy i trenérů líbí. Ale "snáší" je... Asi proto, že od vrcholových sportovních orgánů nemají vůči hráčům zastání.
Vulgarita a prostota (spolu s amorálností) je vzrůstající "úspěšný" fenomén české "demokracie"; nakonec amorální buran a hulvát byl vrcholným představitelem našeho státu a národa. Vzor....

Tak proč se "rozhořčovat" nad neslušným chováním ve sportu, navíc "hrdinů z Nagana" - rovněž vzorů pro mládež?!
Česká demokratická "transformace" pojmů:
slušnost................slabost

čestnost................blbost

poctivost...............stupidita

"Máme demokracii, ne, vole?!!"
20. 01. 2011 | 14:59

Doni napsal(a):

Dobre a vystizne,po dlouhe dobe jsem se zasmal :-D . A do te komise bych dal jeste Marka Ivana,momentalne hrajici 2.ligu za Orlovou.Ale jeho zkraty funguji porad i ve 2. lize a vypatlanejsiho cloveka jsem dlouho nevidel :-)
20. 01. 2011 | 15:00

Pepa Řepa napsal(a):

Vláďa Růžička může všechno a hokej nejsou taneční.

Český hokej je v prdeli (využívám výjimky) z jiných důvodů.
Z jakých? Pusťte si třeba Bukače na ČT4.
20. 01. 2011 | 15:05

Doni napsal(a):

jo a tady je jeden z duvodu(stalo se to nekdy v rijnu 2010), proc jsem vybral Marka Ivana http://www.youtube.com/watch?v=M-poqa3mrbs P.S. Nejsem z Havirova a ani mu nefandim :-)
20. 01. 2011 | 15:06

karel napsal(a):

presne hokej nejsou tanecni....a jinak k tomu co napsal(a) terry..nevim komu fandis ale uz vidim jak nakej hrac zvedne ruku a bude priznavat faul ...nebo s e omlouvat rozhodcimu kerej dejme tomu par minut predtim poskodi jeho tym....
20. 01. 2011 | 15:11

Pavel13 napsal(a):

Donedávna jsem si myslel, že jde hlavně o zábavu pro diváky. Prostě, aby mohl divák nechat před branami stadiónu všechen bordel a vstoupit do světa, kde rozhodují branky, body, vteřiny. Teď už vím, že se hráči mohou na ledě rozkrájet, ale bez správného razítka na správném formuláři jim to není nic platné a divák sleduje pouze absurdní divadlo. Za to by měli vracet vstupné. Na lidi shánějící razítka na formuláře se mohu jít podívat na jakýkoliv úřad zadarmo, ani o sprostá slova tam není nouze.
20. 01. 2011 | 15:13

Targus napsal(a):

Nemám pocit,že by se opravdu museli slovně napadat rozhodčí při jakémkoli sportu. Tito by však měli být pod drobnohledem delegátů a v případě hokeje i kamer. A zcela samozřejmě za jakékoli rozhodnutí otevřeně zavánějící porušením nestrannosti by měli být pálkováni zrovna tak, jako jsou (či měli by být )pálkováni ti, kteří je urážejí.
Nevidím však nic trestuhodného na tom, aby se hráči vyjadřovali k činnosti svazových či jakých orgánů. Je to banda špekounů hrabajících pod sebe, o nic jiného nešlo, nejde a ani nepůjde.
Je-li tedy pro tentokrát povoleno sprosťačení, s chutí si zařvu:
Vejboři, táhněte do řiti, nikam jinam nepatříte!!!!!
Skromně pak v koutku duše doufám, že se dotklo co nejvíce kravaťáků předstírajících, že jim jde o sport a ne o prachy.
20. 01. 2011 | 15:14

Pepa Řepa napsal(a):

A proč jenom hokej?
Na ČT běžel před desátou vysoce kulturní pořad o cenách Jindřicha Chalupeckého. Přišla řeč na Knížáka.
Jiří David jen opakoval: Dyť je to č...k?

A není?
20. 01. 2011 | 15:16

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Velmi, velmi sa ospravedlnujem. Zatial som takyto "podraz" neurobil, aby som v nejakej teme vznasal inu. Akrualne.cz vsak uverejnilo spravu, ze v Cesku sa uskutocnilo stretnutie teroristov z Hamasu a Izraelcov, ale moznost komentara nie je. Preto to prenasam tu. Este raz, hlboke ospravedlnenie, ale tema sa mi zda dost zavazna na to, aby sa malo dat k nej diskutovat.
20. 01. 2011 | 15:16

Targus napsal(a):

To Pepa Řepa:

Ano český hokej je v pr..., je to však obraz rozkladu celé společnosti. A můžem zrovna zase začít o těch zfušovaných registrací, v jejichž systému se naprosto všichni zdráhají udělat pořádek. Proč asi?
Jak potom můžem motivovat lidi a sponzory, kteří by měli vypiplat nové hráče z našich dětí?
20. 01. 2011 | 15:18

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon, byl to přirozeně David Entropa Černý.
Nevím, proč se mi pletou. Každej je jinej.
20. 01. 2011 | 15:20

Pepa Řepa napsal(a):

Tarqus
to byste musel jít až do žáků. Tam to začali senilní prznitelé v čele s Gutem.
Pusťte si ten pořad na ČT4 moderoval to další senila Ota Černý, ale Bukač věděl, o čem mluví. Růžička by se moc nelišil, hokejem žije. Oba bafuńáři nejsou.
V extralize to nedohoníte.
20. 01. 2011 | 15:25

Pepa Řepa napsal(a):

Ještě k hokeji.
tvrdej sport peo tvrdý chlapíky.
Bělohradský s šátkem na krku ať hraje šachy.
20. 01. 2011 | 15:28

Tceld napsal(a):

Pobavilo mě to. Normálně se vyjadřuji velice slušně a snažím se o věcnou argumentaci, ale zde přeci jen povolím vysoký standard.

Růůůůůžaaa na hraaaaaaad! :-D
20. 01. 2011 | 15:35

Stanley napsal(a):

No .... nevím - co by nezasvědcený kolik s údajů je relevantních a kolik nikoli. Nic méně jsem se dobře zasmál.

Chtelo by to pane Johne více takových článků i s jiných oborů. Bo jsem nabyl dojmu že krom kriminálních a katastrofických nás žádné jiné zprávy v nejbližší budoucnosti nečekají. Jeden nemůže brát život pořád takhle smrtelně vážně
20. 01. 2011 | 15:36

Lex napsal(a):

autor napsal:
"Vladimír Růžička ... ... o rozhodčích v Českých Budějovicích řekl v přestávce mezi druhou a třetí třetinou, že jsou sráči..."
Myslím, že je všem jasné, že tím neměl na mysli osoby či osobnosti pánů Fraňa a Pešiny, ale úrovneň jejich "pískání" předmětného zápasu. Všichni jsou mi zcela ukradení, ale neměl náhodou ten Růžička pravdu?
Podobně jako pan Šulc s odebráním bodů? Diskutoval by snad někdo o kontumaci zápasu, kdyby tahle skutečnost (s těmi registracemi - tedy "neregistracemi") vyšla najevo po jednom konkrétním odehraném zápasu postiženého (podvodného?) mužstva?
20. 01. 2011 | 16:20

Není se čemu divit! napsal(a):

Sráči na ledě - Sráči v APK! Co je na tom v české banánové republice divného?!
20. 01. 2011 | 16:28

Kakamil napsal(a):

Dobrý den
dobrý nápad jak tady čtu je furt to samé registračky. Ať si v tom kluby udělají pořádek. V hokeji se to hejbe škatulky sem škatulky tam. Jak komu se to hodí. Třeba přestupy před play off to jehrozné kluby co nehrají půjčí hráče klubům o záchranu a nebo do druhé ligy. Ve fotbale se to neděje a V NHL taky ne mají tam přestupní období tak vidíte. Mají všechny vyhodit vo to nemají v pořádku a bude oni si to příště rozmyslí. A nevím proč se jich zastávat. Udělaly a trest si zaslouží. A sprostá slova jsou všude.
20. 01. 2011 | 16:38

Targus napsal(a):

To Pepa Řepa:

Plně s Vámi souhlasím. Však jsem se také vzdal úmyslu vychovat ze svých potomků hokejisty. Opravdu nemám potřebu dotovat všechny ty, kteří na tomto krásném sportu parazitují.
Ryba však - jak - známo - smrdí od hlavy a vymetat je zapotřebí odshora.
Btw. něco velmi podobného říkal před pár lety i Jaroslav Holík, který tenkrát trénoval naši juniorku. Ten věštil celkový rozklad zázemí hokeje, bohužel čas mu dal více, než za pravdu.
20. 01. 2011 | 16:49

Luboš napsal(a):

Nejvíc mi vadí to divoké obviňování Pzně, že vytáhla kauzu Třinec.Nikoho nezajímá podstata. Já být např. funkcionářem v Plzni, tak řeknu:,,... ano poukázali jsme na kauzu Třinec, je alespoň vidět absurdita našeho potrestání..." Co se týče vulgarit, tak bych nebyl až zas tak úzkoprsý. Používáme je běžně v životě, tak v emočních momentech zápasů a pod.je to běžné.
20. 01. 2011 | 17:21

arnazach napsal(a):

Go, Plzeň, go!
20. 01. 2011 | 18:52

vlk napsal(a):

Dobrej, dost dobrej blog!
Jen bych ho drobně opravil. Mělo by být uzákoněno, že Šulc je svatý. Pravda s Vatikánem to nebud e žádná legrac e vyjednat, ale snad by to šlo vyhandlovat za církevní restituce, když už to má stát pořádný balík....
No a Pepa Řepa bych chtěl kanonizovat i Růžu....Tak to budou muset bejt holt restituce aspoň dvojnásobné a nejspíš svát bud emuset přihodit i Víta. Tedy svatého.
20. 01. 2011 | 19:18

jichu napsal(a):

Tam kde je společnost, tam je i hokej. Ale jinak dobrý blog.
20. 01. 2011 | 20:35

jichu napsal(a):

Pokud jde o návrhy, navrhuji Jardu Holíka. Sem tam mu něco uteklo, ale bylo to lidsky hezký. A mělo to esprit.
20. 01. 2011 | 20:38

vojtěch napsal(a):

Souhlasím s Lexem. Můžeme si o Šulcovi myslet co chceme - že je poťouchlý, že je obtloustlý nebo že si čuchá k ponožkám :) - ale myslím si, že v dané kauze neplatných registrací hráčů prostě nemohl postupovat jinak.

Každý fanoušek pochopitelně cítí, že není v pořádku, když celý ročník nejvyšší soutěže citelně poznamená kvůli nějakým papírům rozhodnutí od úřednického stolu, ale co měl Šulc dělat?

Pravidla a řády, podle kterých postupoval, odsouhlasily všechny kluby a většina se podle nich řídí. Léta si nikdo nestěžoval, nikdo nenavrhoval změny. Ano, jsou zbytečně složitá. Ale to si v Plzni či v Boleslavi uvědomili až teď?

Nechci dělat Šulcovi advokáta, taky dělá chyby a mohl by se chovat s menší arogancí. Jenže v "mediálním boji" proti Plzni, vedené naganským hrdinou Strakou, nemohl neprohrát. Bez ohledu na věcnou stránku kauzy.
20. 01. 2011 | 23:20

Pepa Řepa napsal(a):

Šulc čuchá k ponožkám? I cizím?
Tuhle mně jeden knírač na Schipholu očuchával kufr.
Budu mu říkat Heeršulc.
21. 01. 2011 | 07:53

Apač napsal(a):

Já teda nevím, ale hokej, fotbal a další kontaktní sporty jsou pro nějaké to sprostější slovo jak stvořené. Nevím, proč se z toho dělá věda. Sprostě se mluví všude, bez rozdílu pohlaví a profese. Tady se brečí nad hokejem, ale co taková tenistka Strýcová? Nakonec rada - komu sprostější slova vadí, ať chodí fandit na golf. Tam by to mělo být relativně nejslušnější, ale stejně: Kdo ví?
21. 01. 2011 | 08:24

vlk napsal(a):

vojtěch
sorry , je mi líto. Nechci dělat za každou cenu advokáta Indsmenům nebo Bolce, jakooli jedne z těch mančaftů je klub mého srdce a jsem pro , aby s eregule dodržovaly. nicméně , musím s e ptít na jednoducé věci:
1- jak to, že Šulc a jeho aparát, který má kontrolovat "papíryů a náležitosti klubů na problém přišel až v půlce sezony? K čemu tam ten aparát je? Proč to nezvládli před soutěží nebo během prvních 5-ti kol?
2- jak to, že nebylo zatím řešeno odvolání Plzně a Bolky , kd e si to mezi sebou přehazuje odvolací komis e a Šulc? kd y ted y padne konečný verdikt? Až po soutěži, v létě? No při play off?
3- postupoval by Šulc a spol stejně, kdyby šlo o Spartu a Slavii?

Své otázky doplním ještě dvěma zásadními výroky:
Neuzbavuji odpovědnosti bafuňáře v Plzni , Boleslavi a na Kladně. pokdu neumí správně sepsat papíry, ať jdou prodávat do trafiky. tam to snad zmáknou.
Ve story Třinc e souhalsím s e Šulcem. Třinec je v tom nevinně. ˇpatný formulář použila při přestuu Adamského Plzeň a svaz , ted y Šulc ho ZASE pustil. Třinec měl všechny důvody s edonívat , že i tak je to ok.

Liga je každopádně znehodnocena.
Bolka půjd e do baráže, přesto,že tam nemá vůbe c co dělat, ndsmeni budou rádu i za předkolo, přesto, že měly být nasazeným klubem v play off.

No osoběn s e ztotožňuji s názorem, že v celé a ferce hrála kardinální rolyï S¨dvojic e Sparta - Slavie. Oběma to tenkrát vůbe c nešlo a odebrání bodů Indsmenům a Bolc e s ejim moc hodilo. Aby posílil svoje šance s e ze srabu dostat. Slávka to zvládla, Spartě nepomohl ani odečet.
21. 01. 2011 | 11:37

vojtěch napsal(a):

to vlk:

ad 1.) Pokud si pamatuju, celý případ byl odstartován, když se víceméně náhodou přišlo na špatnou registraci plzeňského (předtím sparťanského) gólmana Petra Přikryla při vyřizování jeho hostování v prvoligových Litoměřicích. Pak začaly kontroly v klubech. - Myslím si, že není reálné, aby na APK kontrolovali správnost všech papírů, to by snad mohly kluby zvládnout samy. A občas se něco takového prostě provalí, obzvlášť při stávajících zbytečně složitých řádech.

ad 2.) Ano, případ odvolání pěkně dokazuje, že neschopní jsou asi úplně všichni. Celkem jsem věřil, že Šulc ví co dělá, dokud se nezačali s odvolací komisí handrkovat o to, kdo z nich vlastně smí rozhodovat. Ale opravdu bych to viděl spíš na projev neschopného alibismu několika lidí, než na pokus znovu poškodit Plzeň a spol.

ad 3.) Ano, věřím, že by postupoval stejně. Nic jiného k tomu ani nelze říct, protože se vždycky budeme jen dohadovat. A většina má pochopitelně jasno - za vším stojí Sparta, Rudý Satan Z Holešovic. Prosím, myslete si co chcete...
21. 01. 2011 | 12:49

vlk napsal(a):

vojtěchu

myslet si můžete co chcete. Situace je taková, že šulc a jeho lidi tu povinnost zkrátka mají. 4 mančaftů x nějakých 30 hráčů sna d není neřešitelná agenda.
O tom,že primárně to mají dobře udělat kluby žádná. To píši taky.

2- jestli jd e o snahu poškodit plzeň a další nevím. Nicméně je to alibismus. Naprosto nepřijatelný, pokud někdo vydá vůči Plzni a Bolc e tak zásadní rozhdonutí.

3- HAHAHAHA!
21. 01. 2011 | 12:58

vojtěch napsal(a):

to vlk:

S tím alibismem stran odvolací komise souhlasím. A vlastně i s tím, co píšete předtím. Ale přesto - jak tedy měl Šulc rozhodnout, když už se stalo, co se stalo?

Měl říct: "Máme v tom léta bordel, tak vám to odpustíme?" Nebo se měly během sezony změnit řády? Já si prostě myslím, že v danou chvíli mohl těžko dělat něco jiného.

Ať si po sezoně kluby na valné hromadě odhlasují změnu pravidel (která po léta nikomu - ani Plzni, ani Bolce - nevadila. Ať odvolají Šulce. Ať třeba vyloučí Spartu, zdroj všeho zla, bídy a utrpení...

Jen si pamatuju, jak jsem mluvil s Petrem Břízou krátce potom, co se objevily první informace o té kauze, dlouho před rozhodnutím o odečtech bodů. Úplně zuřil z představy, že se to všechno obrátí stejně proti němu a Spartě. Možná jsem naivní, ale věřil jsem mu to.

A ne, nejsem na Charouzově výplatní listině :)
21. 01. 2011 | 14:04

vlk napsal(a):

vojtěch

dobrá argumentace!
Nemíním nasazovat na Spartu. Nicméně velmi s ejí to hodilo.
A jak to mělo být řešeno? Přiznám s e, že nevím. Primárně za to jasně mohou kluby. O tom žádná. A klidně i přiznám, že kdyby se to tákalo Třince nebo třeba Litvínova.. no ...

asi nejmenší zlo bylo to jak to bylo rozhodnuto.
Ovšem nejsem naprosto přesvědčen, že by stejně bylo postupováno v případ ě pražských S nebo třeba Pardubic či Vítkovic
21. 01. 2011 | 14:25

vojtěch napsal(a):

to vlk:

Inu, to se asi nikdy nedozvíme. A třeba ne kvůli nekalým zákulisním čachrům, ale jen kvůli tomu, že konkrétně pražská S a Pardubice mají docela kvalitní a profesionální management, který si tyhle administrativní věci prostě hlídá.

Při pohledu na Spartu se skoro chce říct, že letos má mnohem profesionálnější management než hráče...

No nic, sportu zdar, administraci zvlášť!
21. 01. 2011 | 15:09

jochen napsal(a):

To je komický blog. Každý kdo byl na Spartě přece ví, že rozhodčí jsou černé svině, tak proč se o tom diskutuje !
21. 01. 2011 | 15:38

vlk napsal(a):

vojtěch
já bych řekl, že profesionalita managementu s epzná hlavně podle výsldků mužstva. Tedy ve sportu ,-))))
21. 01. 2011 | 18:20

Bobulka napsal(a):

A už je v tom i Zlín. Jen APK je stále "čistá". Fuj, chce se mi blejt. Jinak blog perfektní, zase jsem se jednou upřímně zasmála.
24. 01. 2011 | 20:57

Krákoš napsal(a):

Přesně: Plzni se uděluje pokuta za výroky pana Vlasáka, Straky a Tesaře, takže článek je spíše hledání něčeho v ničem ;-)
25. 01. 2011 | 01:44

deep throat napsal(a):

Adrenalínový sport se asi bez expresivních výrazů dělat prostě nedá. Myslím si, že před televizní obrazovkou mně jako divákovi taky při pohledu na zákulisí hokeje i fotbalu či některé momenty zápasu pořádně "ujede" huba. Cesta, kterou se ubírá náš hokej (i fotbal)je jasná. Pokud v žákovském hokeji(i fotbalu) trenér posílá v zápasech na led či trávník "perspektivní" žáčky, jejichž tatík zaplatil příslušný sponzorský dar, za pár let nebude co řešit. Pak nám nepomohou ani ty nejexpresivnější výrazy, které už ani nenajdeme ve slovníku pod označením vulg..
25. 01. 2011 | 09:59

buldatra napsal(a):

Tímto zdravím všecky Komeťáky.
25. 01. 2011 | 13:05

dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! Chci napsat jen to že všechen ten arogantní bordel který nejen v hokeji ale i v jiných sportech máme ,je důsledek nadměrného přeplácení našich sportovců ! A pravě takový kteří souhrou štastných náhod získali na olympu úspěch tak to by měli být čestní a skromní lidé ! Opak je ale pravdou ! Jejich charaktery pokazilo právě to přemrštěné odměnování ! A pak jedna důležitá věc pro náš hokej ! Lanaře s Kanady všechny kteří nás připravují o mladé talenty bych vyházel z republiky ven ,a hned by se zlepšila u nás úroven mládežnického hokeje ! Co se týče sportu tak to měli komunisté daleko lépe vymyšleno ! Čert aby vzal celý ten kolotoč ohledně peněz ! Dalimír.
25. 01. 2011 | 13:18

Luděk napsal(a):

Pan Šulc se chová jako oligarcha,vše závisí jen na něm,jak se rozhodne.V jednom případě kchybě došlov druhém nikoli a jediným žalobcem i soudcem je pan Šulc.Jen se musím smát,když chce udělovat pokuty za kritiku hráčů na svou osobu v rámci poškození dobrého jména extraligy.Spojení jména Šulc a dobrého jména extraligy je to samé asi jako Adolf Hitler a Nobelova cena míru.
26. 01. 2011 | 23:58

Kamil napsal(a):

Mám dotaz. Co by se stalo ? Byl by trest stejný ?
a.) kdyby se na pochybení mužstev přišlo v posledním kole,
b.) kdyby se na pochybení přišlo ve vyřazovací části,
c.) kdyby to bylo po skončení soutěže.
Nebyl možný jiný trest, například odečet menšího počtu ?
Pokud by se celé převedlo na "trestní právo", mohlo by se jednat maximálně o neúmyselný čin, kdy obžalovaný vůbec při jeho spáchání neví, že by něco protiprávného mohl spáchat. U takových činů jsou přece tresty úplně jiné, než u úmyslných, spáchaných pro prospěch.
27. 01. 2011 | 15:01

Kazosz napsal(a):

Pan Dalimil mi mluví z duše. Je třeba zvýšit všem jak hráčům tak funkcionářům (klubovým i na svazu) platy a pak to bude správný kolotoč,BORDEL,humus,hnus.Přece to za ty nuzné platy (milionové) nebudou dělat poctivě,že.
27. 01. 2011 | 18:58

diskutér z aktualne.cz napsal(a):

Pane Stejskale, můžete prosím trvale zabanovat tuto IP:[90.181.73.? jakási Lenka pořád píše hrubě urážlivé, antisemitské a rasistické texty proti židům, Izraeli a a Izraelskému národu a také proti Arabům? už to přesahuje rámec stanovený platnými zákony. Možno i prošetřit Policií ČR. Děkuji mnohokrát
22. 02. 2011 | 13:27

brett napsal(a):

Pane Johne,
příště asi musíte raději napsat, že Vlasákovi "mohla hrozit pokuta".
Teď abyste advokátovi pana Šulce sháněl "odkazy".
Jinak ale jen tak dál!
03. 05. 2011 | 15:25

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy