O mýlícím se Hvížďalovi a demokracii vůbec

19. 07. 2007 | 17:13
Přečteno 5467 krát
Na blogu aktualne.cz se do politiků rázně pustil zkušený publicista Karel Hvížďala. Nemáme prý politikům tolerovat jejich nezodpovědnost, neboť ve své práci dělají závažné chyby, občany jen poškozují a nikdy se za tyto své chyby nikomu neomluví.

A hned uvedl dva příklady takových chybných a neomluvených jednání: místopředseda vlády a ministr Nečas uvedl, že zákon o sociálních službách, vypracovaný a schválený v minulém volebním období, je špatný a bude jej třeba přepracovat (pod vedením jím řízeného ministerstva, pochopitelně) a jakási paní C. způsobila dopravní nehodu, při které se ovšem nikomu nic nestalo a škoda vznikla jen na jejím vozidle a snad na stromu, do kterého narazila a považte! Dostala podle zákona pokutu! Za nehodu, kterou nikoho nezranila! Takový zákonný zmetek a poslanci se ani neomluví! Nejlepší by prý bylo nahradit je občanskou společností, občanskými sdruženími, ale ovšem s řadou brzdících mechanismů a záruk, aby prý nám nakonec „nevládla ulice“.

Jestliže i tak významný a zkušený publicista, jakým K. Hvížďala bezpochyby je, se neváhá na takové úrovni zapojit do bezmála každodenních útoků našeho tisku na jednotlivé atributy zastupitelské demokracie obecně, a poslance zvláště (perlička: bulvární Šíp kdykoliv zmíní jméno některého politika, napíše do závorky jeho plat – aby čtenáři viděli….), mám proto jen dvě vysvětlení: vlna veder byla v té době opravdu intenzivní nebo je to se zastupitelskou demokracií opravdu špatné.

Dávám přednost prvému důvodu již pro nadšený ohlas bezpochyby stejně se potících čtenářů, kteří si názory v článku uvedené nemohli, bez výjimky, vynachválit. Ale copak místopředseda vlády a ministr Nečas není znám svým zásadním stanoviskem, podle kterého všechny zákony přijaté kdykoliv před tím, než se ODS dostala do vlády, jsou špatné, od ďábla, a je zcela nezbytné je přepracovat? A od kdy se pochvalující čtenáři a K. Hvížďala sám domnívají, že by měli být za přestupek postihováni jen ti řidiči, kteří způsobí zranění nebo škodu někomu jinému? Jinak bez trestu? Skutečně jde o chyby hodné omluvy?

Snaha nahradit nehodné poslance, kteří se nikomu neomlouvají a požívají byzantských výhod, je evergreenem české publicistiky, jehož projevy vždy naleznou dostatek nadšených přitakávačů. A rovněž zájemců ochotných převzít tuto odpovědnou, leč dosud nehodně vykonávanou práci, jsme bohatě zásobeni. Má to ovšem háček: i v politice totiž platí známé přísloví, že nejlépe se vychovávají sousedovy děti.

A tak máme občanská sdružení, která přesně vědí, kudy by měla a naopak kudy by neměla vést dálnice (často jde o to samé místo), kolik peněz potřebuje naše zdravotnictví (kolik potřebuje např. školství, je z tohoto hlediska lhostejné), soudci vědí, jak by měly vypadat zákony a, na základě názoru, že rozhodnutí soudce je „zákon v materiálním smyslu“, občas i nějaký ten zákon vytvoří, atd. atd. Nemá tím být samozřejmě řečeno, že členové občanských sdružení nebo soudci jsou méně schopní, nebo přímo řečeno, více hloupí, než poslanci, ale mají proti poslancům jednu zásadní a základní odlišnost: jsou neodpovědní. Ne ve smyslu lidském – jistě to nejsou neodpovědní lidé – ale ve smyslu ústavním. Mají jistě plné právo vyjadřovat, zastávat a prosazovat své názory, ale na rozdíl od členů zákonodárných sborů nenesou za svá tvrzení a za své snahy žádnou ústavní odpovědnost. Jinými slovy jejich postoje, na rozdíl od poslanců a senátorů, nejsou verifikována demokratickými volbami.

A tak každý, kdo si pohrává s myšlenkou nahrazení voleného zákonodárného sboru jinými, podle představ mnohých mnohem efektivnějšími, morálnějším a za nižší plat pracujícími strukturami, by měl říct jasně: nepřeji si nadále svobodné volby. Stejně k nim občané chodí málo, že?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

krkavec napsal(a):

Pane poslanče, máte čtenáře aktualne.cz za tak nesoudné? Nezapomínate, že tohle není vnitřní sránka ČSSD? :-)
19. 07. 2007 | 17:27

Al napsal(a):

Vážený pane poslanče, který se držíte v poslaneckých lavicích už 17 let, nechte si ty levicové žvásty na sjezd ČSSD pro podporu vašeho megavůdce. Až pojedete večer domů do garáže a zbouráte si ji, nic se vám nestane, doufám, že přijede policie a ještě vám sebere za to řidičák.
19. 07. 2007 | 17:41

Aol napsal(a):

Souhlas stebou, Stando Křečku!
19. 07. 2007 | 17:47

SuP napsal(a):

Ano, potrefená husa se ozvala. Pane poslanče, já už snad i začnu věřit, že ten chlív, co jste vybojoval na poli regulovaného nájemného, jste vytvořil ve svatém nadšení pro spravedlnost nespravedlivě chudých.
Ale proč například ta vaše strana nevybudovala ani jeden sociální byt - míněno byt se sociálním nájemným, abyste mohli na konkrétním příkladu ukázat všem těm restituentům, jak se opavuje a spravuje po 40 letech devastace bytový fond z uznávacích poplatků. Nahnali jste většinu nebydlících chudáků do spárů bankovních domů, kde pod záminkou podpory hypoték si pořizují bydlení o 50% dražší, místo abyste vyřešili chod normálního trhu s byty tak, aby fungovalo standardní nájemní bydlení.
Podepsali jste se i na řešení nezaměstnanosti tím, že dodnes není možné se přestěhovat za prací. Kolik občané tohoto státu zaplatí na mezinárodních arbitrážích okradeným majitelům domů jen proto, že 6% vyčůránků (a bohatých) si tento stav tak dlouho udržovalo? A Vy jste byl v udržování tohoto stavu jeden z nejaktivnějších. Panu senátorovi Kaslovi se chce blít z paní senátorky, mně zase z Vás.
19. 07. 2007 | 17:55

Boleslav D. napsal(a):

Pane poslance, na tom, co rikate, neco je, ale na druhe strane nemyslim, ze pan Hvizdala horuje pro zruseni zastupitelske demokracie - jen rika (i kdyz neuvadi zrovna nejlepsi priklady), ze prace poslancu nepripada nam volicum prilis kvalitni a ze to muze mit zavazne dusledky. Myslim, ze tento stale silici pocit ve spolecnosti existuje a nemel by se ignorovat ci dokonce odmitat jako hloupy nazor neodpovednych (protoze nevolenych) lidi. Ostatne takhle nejak nam to mnohokrat prezentoval i pan president - verejme by mel vystupovat jen ten, kdo je zvolen...
19. 07. 2007 | 17:56

Josef napsal(a):

Vážený pane,
tak nevím, co jste mi chtěl vlastně sdělit. To váš rozhovor na Radiožurnálu byl mnohem jasnější.
19. 07. 2007 | 18:12

Kadavý napsal(a):

Na to, abyste napsal, že Karel Hvížďala je blb, jste spotřeboval příliš mnoho slov.
19. 07. 2007 | 18:26

hp napsal(a):

Tento clovek, kteremu platim ze svych dani a ze sveho vysokeho trzniho najmu bydleni v regulovanem byte je mi tak odporny, jako zadny jiny politik.
19. 07. 2007 | 18:27

Zkreckajeminabliti napsal(a):

Podle ohlasů nabývám dojmu, že soudruh Křeček nepatří mezi nejoblíbenější. Ale jak vidíte, tam, kde není páteř, tam není svědomí. Tam kde, není svědomí není odvaha. Tam, kde není odvaha není soudnost.
A přitom je v okolí tolik příkladů, kdy si politik vezme provaz a z lesa se již nevrátí.

Podle cechu řeznického má každá svině svého řezníka. Takže strejdo, dost keců a zaběhni si pro špejle.
19. 07. 2007 | 19:11

Martin napsal(a):

A taky je naše sněmovna plná lidí jako vy, kteří prostě a jednoduše nestoudně bojují jen a pouze za sebe. Vy jste, zdá se mi, zářným příkladem člověka, které já osobně v poslanecké sněmovně nechci.
19. 07. 2007 | 19:36

Libor napsal(a):

Komentář P. Hvížďaly jsem nečetl, mohu se vyjádřit jenom k článku p.Křečka. Nejsem poslanec, nemám nic společného s politikou, mám značné výhrady ke skutečnému naplňování principů zastupitelské demokracie v tomto státě.
Přesto, přese všechno. P. Křeček má v článku naprostou pravdu a nic na tom nezmění ani primitivismus a vulgarita jeho odpůrců, zřejmě "lidumilných" majitelů nájemních domů.
19. 07. 2007 | 19:47

Benny napsal(a):

Je skutečnou lahůdkou pro fajnšmekry číst polemiku o demokracii od člověka, který si vymyslel akademický titul, aby se později zjistilo, že ho nevlastní.
To mu ovšem nebránilo v tom, aby o sobě svého času nechal spekulovat jako o možném kandidátovi pro nově obsazovaném Ústavním soudu. Samozřejmě, proč ne, vždyť si později dodělal, tak v čem je problé, že...
Soudnot nulová, viďte pane poslanče...
O regulovaném nájemném, za které Vy údajně rovněž bydlíte (zřejmě patříte mezi sociálně potřebné), je škoda mluvit.
19. 07. 2007 | 20:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

dovoluji si upozornit některé diskutující, kteří jsou na těchto stránkách zřejmě poprvé, že vulgarismy a hrubé urážky jsou v rozporu s Kodexem diskutujících. http://blog.aktualne.centru...

Proto jsem je smazal. Pokud byste v této dikci pokračovali, byl bych nucen znemožnit Vám na tyto stránky přístup.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
19. 07. 2007 | 20:31

Pavel napsal(a):

Píši,píšeš, píšeme a Křeček blbosti
19. 07. 2007 | 20:46

milan napsal(a):

Jakýsi pan K.(ministr zahraničních věcí)způsobil za vlády pana Z.(objímače stromů na Vysočině) dopravní nehodu(pod vlivem A),při které bylo nabořeno pět aut.Světe div se,ono se vlastně nic nestalo.A poslanci se vlastně ani neomluvili.Jistý pan H.(policejní president) jel vloni po dálnici Kladno -Praha , po zavedení bod.systému 190 km/h.Světe div se ,odprdli to pouze novináři kteří ho pronásledovali a nafilmovali.Ta vlna veder masíruje asi i vás.Vážení politici-zleva doprava,hnusíte se mi.Mám takový pocit že jste si "NAKŘEČKOVALI" dosti.Odejděte a nechte to mladším.Připadáte mi v posledních dvou-třech letech jako zkostnatělá vláda starců, ÚV KSČ v dobách "perestrojky"!Co nejdéle se udržet u koryt.Koryta vám přeju,ale nemlaskejte u toho tolik.Věřte , dělný lid je špičkově nas..n.Opravdu.
19. 07. 2007 | 20:47

Fany napsal(a):

Jak úsměvné. Pan poslanec s. Křeček (ten co má byt s regulovaným nájemným) chtěl zase nějak pošpinit ODS a tak do toho zatáhl i pana Hvížďalu. Jednak vůbec nepochopil článek od jemnovaného novináře a pak sám neví, co je to zastupitelská demokracie.

Pane poslanče, Vy a vaši spolustraníci jste zodpovědni za morální devastaci společnosti, za enormní zadlužení a likvidaci malého a středního podnikání. To právě Vy a vaše ideologie denodenně zapříčinilo to, že slovo PODNIKATEL se stává slovem sprostým. To právě Vy a vaši soukmenovci jste postavili rovnítko mezi podnikatel = šibal. Pokud máte alespoň špetku svědomí, tak byste se měli nám všem omluvit. Na nápravu je už skoro pozdě.
19. 07. 2007 | 22:08

odpovednost napsal(a):

...,že?
Pane Křečku, když jsou taková vedra,raději nevylézejte napovrch! Ta Vaše bajka "O mýlícím se Hvížďalovi" se totiž nedá číst. Zkuste napsat nějakou stať "Jak poslanec ústavní odpovědnosti nabyl" (nebo pozbyl - to nechám na Vás)
19. 07. 2007 | 22:26

Aleš napsal(a):

pane křečku,
dotaz off topic.
je pravda,že máte vilu v Jesenici a že jste si zařídil přednostní vyasfaltování ulice až k domu?
děkuji
A.C.
19. 07. 2007 | 23:01

jojo napsal(a):

Navrhuji náhradu 65411,-Kč za sprosté slovo na adresu poslance.
19. 07. 2007 | 23:02

Kolemjdouci napsal(a):

Me nacapat pri lzi yak exsoudruha /a hlavne lzidoktora/ Krecka tak popremyslim kde honem sehnat ty vyse uvedene spejle. Tohleto je placeny z nasich dani. To musime tedy byt hodne bohatej stat.
19. 07. 2007 | 23:21

jirka 123 napsal(a):

škoda ho, byl to dobrej křeček... :O)
19. 07. 2007 | 23:31

jin napsal(a):

Neměl byste raději přiznat,že někteří poslanci jsou tam platní jako kravský ocas v dámské ložnici a dokonce někdy hlasují a neví o čem???Těch případů bylo více a sami to přiznali.Proto ta novela na novelu...
20. 07. 2007 | 00:27

mm napsal(a):

Na případu pana Křečka je patrné, jak naši poslanci respektují ústavu. Hlavně že on a jemu podobní mají nízké nájemné, ti ostatní jsou jim šuma fuk
20. 07. 2007 | 01:18

MASH napsal(a):

Jezis jezis, pan poslanec MEGASOUDRUH Krecek, co si chce nahrabat prachy jen pro sebe... si dovolil (asi na primy rozkaz MEGA VUDCE Paroubka) pospinit ODS... Soudruh (jiste je to i estebak z KGB) Krecek bojuje za regulovane najemne, aby poskodil hodne a mile majitele domu (volice ODS) a jen si mohl nahrabat prachy! Opet tim skodi me milovane ODS!!! Pojdte Krecka "upalit", co si to dovoluje!!!

P.S: Pro informaci (predevsim pro primitivni cast volicu jiste modre strany) chci podotknout, ze muj prispevek je ironicky a nikoho nevybizim k zavrazdeni jineho cloveka.
20. 07. 2007 | 01:34

Láďa napsal(a):

myslel jsem, že křeček má nohy, to jsem ale vůl...
20. 07. 2007 | 05:35

ferda napsal(a):

Pane poslanče.Nepředpokládám,že slovo vámi vypuštěné bude čekat na odezvu a vy budete mít tolik odvahy,přečíst si názory diskutujících.Vás živí regulované nájemné ať v té,či oné podobě.A které prase by si kálelo do vlastního koryta.Za komunistů si ti,kteří neměli možnost dosáhnout na byt formou nájmu museli vypůjčit a stavět svépomocí.Stát zajišťoval nájemné bydlení pro
"sociálně" slabší.Co v tom bytě tedy děláte vy?
20. 07. 2007 | 05:43

Thom9 napsal(a):

Pro Libora .Mně nevadí ,že pán poslanec ma několik desítek tisic plat ,at je má .Mně vadí ,že tento pán bydlí v bytě s regulovaným nájemnym a rodina např.dělníka si musí pořídit byt na volném trhu nebo bydlet u rodičů.To je podle tebe sociální politika?Podle mně ne.
20. 07. 2007 | 08:04

nahodnicek napsal(a):

Pane poslanče, nejdříve se podívejte na sebe. Vy jste podváděl např se svým titulem a ví o tom snad každý. To není zrovna vizitka zodpovědnosti. To co předvádíte, není vůbec známkou dobrého poslance. Proto dávám za pravdu naopak panu Hvížďalovi, protože vy všichni si beztrestně děláte co chcete a za naše peníze. Normální občan by za to vše šel mnohdy i bručet. Pokud konečně nezačnete mít strach, že by jste o všechny ty prebendy, imunitu a moc přišli, nic s vámi nepohne. Pak snad ten strach by převážil nad vaší nezodpovědností, arogancí a mnohdy i korupcí a začal by parlament i senát jinak fungovat. A když mluvíte o těch občanských sdruženích, vy se v parlamentu nesdružujete?
Podívejte se na to asi takto, jste naši zaměstnanci, které jsme si zvolili, tudíž máte zodpovědnost vůči voličům a ne vůči sobě a voličům se vysmívat a vyrábět paskvili. Pak jsem pro, abych vás každého, jako váš zaměstnavatel mohl odvolávat. Ono by se časem oddělilo zrno od plev. Takže hodně zdaru, třeba to snad pochopíte pane advokáte, komu sloužíte a co tím vším chtěl pan Hvížďala říct.
20. 07. 2007 | 08:24

SKEPTYK napsal(a):

"Na blogu aktualne.cz se do politiků rázně pustil zkušený publicista Karel Hvížďala. Nemáme prý politikům tolerovat jejich nezodpovědnost, neboť ve své práci dělají závažné chyby, občany jen poškozují a nikdy se za tyto své chyby nikomu neomluví."
Pan Hvížďala má naprostou pravdu. Vy jste politik, který nás daňové poplatníky, stojí nemalé peníze, které za vaše chyby platíme. Neslyšel jsem od vás jediné slovo omluvy. Takovou škodnou v naší politice, jakou jste vy, aby pohledal.Co s tím hodláte udělat?
20. 07. 2007 | 08:34

Ivo napsal(a):

Pane poslanče, velmi mnu udivuje, když na jedné straně Vy, jako významný exponent ČSSD napíšte příspěvek o vysoké přidané hodnotě práce politiků a na straně druhé ČSSD prosazuje referendum o americkém radariu, tedy o otázce, která vyžaduje značné odborné technické znalosti zbrojních systémů a nemalé znalosti utajovaných skutečností. Můžete prosím srozumitelně vysvětlit, proč zrovna v tomto případě jste pro referendum a tedy pro odstranění kvalifikované práce zákonodárců a pro zásadní rozmělnění Vámi vzývané odpovědnosti? Jediný důvod, který mě napadá není zásadovost, ale vyčůranost a neochota nést důsledky vlastních rozhodnutí. Napadá Vás nějaký jiný?
20. 07. 2007 | 08:45

nahodnicek napsal(a):

Jéje, tady je tolik krásných příspěvků, z kterých by jste si měl co odnést (kromě těch trapně hulvátských). Obávám se, že když takový politik napíše svůj příspěvek, tak již nečte reakce a už vůbec na ně nereaguje. Ono se proti spoustě věcí ani argumentovat nedá, protože vy plitici si mnohdy sami protiřečíte a je tak snadné vás nachytat na švestkách. Zásadového politika, který koná jak mluví, takového bych chtěl poznat. Vy to ale nejste ani náhodou.
Alespoň chci poděkovat některým, protože všechny myšlenky člověk sám neobsáhne. Díky Ivo, Fany, Benny, Supe, Bohuslave D., Ferdo, Skeptiku,...........
20. 07. 2007 | 08:58

Polata napsal(a):

U jaké "ústavní odpovědnosti" zákonodárců proboha teno poslanec mluví? Neznám skoro profesi, kde by odpovědnost za přijatá žešení byla ta rozmělněná a tam mizivá. Jakýkoliv legislativní problém je řešen na úkor státní kasy nebo poškozeného. Či zná pan poslanec jeden jediný doložitelný případ, kdyby jeden jediný poslanec (senátor, soudce, ministr ...) nesl břímě následku svého chybného rozhodnutí ?
Je nějak, zcela minimálně, postižen, když jím přijatý zákon (vyhláška, cenový předpis, moratorium ...) je v zápětí zrušen pro svůj rozpor s nejvyšším zákonem země - Ústavou ?
20. 07. 2007 | 09:03

neo napsal(a):

MASH:

ironie ti nejde, skoro jsem uvěřil, že to myslíš vážně, ale už tvůj nick znám, takže....
regulované nájemné je pane MASHi hrubá nespravedlnost. A to jak pro majitele domů, tak pro nájemníky bydlící v domech s tržním nájemným. Jak k tomu přijdou rodiny platící 15000 měsíčně za 2+1 70m2, zatímco pan Hlodavec platí 2-3000 s platem 3x průměr? Je mi zle i z lidí, kteří platí 2000 a po zvýšení budou platit nehorázných 2987!! Almužna, v takovém nájemním bytě bych bydlel rád.
20. 07. 2007 | 09:09

Marek napsal(a):

Jen by mě zajímalo, jak se kdy prakticky projevila odpovědnost poslance vůči voliči? Třeba odpovědnost za povolební skrytou výměnou strany, nebo odpovědnost za plnění předvolebních slibů. Vždyť poslanci po volbách pořádně nekomunikují ani s lidmi, kteří je do poslaneckých křesel svými hlasy dosadili (ovšem kromě vlivných kamarádíčků z kterých něco kouká). Na setkání s občany se nechávají zastupovat angažovanými, nahluchlými vrbami, aby byla vzbuzena iluze, jak moc je názor lidí zajímá, někteří poslanci nejsou schopni ani toho, tak se např. pohrdá voliči po volbách. Nedivte se proto a nechtějte po lidech, aby důvěřovali politikům pokud oni sami potřebují lidi jen v případě voleb a pak jsou na čtyři roky opět ve svém vlastním nedotknutelném světě. Nehledě na to, že neodpovědnost poslanců vůči voličům je v této republice vidět dnes a denně na každém kroku a dnes a denně s ní musí běžní lidé zápasit jako s novodobým morem.
20. 07. 2007 | 09:10

miroslavb napsal(a):

zkompromitovany pan krecek se odvazuje na tenky led. pro trisku v oku druheho prehledl brevno v oku svem. pryc s timto demagogem, nepravym doktorem a parasitem neregulovanych najemniku
20. 07. 2007 | 09:42

Tomas B napsal(a):

Pane poslanče Křečku. Vaše argumentace je ubohá a nemůže obstát. "Byzantské" výhody poslanců samozřejmě jsou nemravné a jejich zrušením v žádném případě kvalita demokracie neutrpí - naopak! Vy sám jste zářným příkladem parazita, který si udělal politickou živnost z ochrany komunistického reliktu - regulovaných nájmů. Vyprofiloval jste svou kariéru na systematickém přiživování konfliktu mezi dvěma skupinami občanů. Jste vrcholným představitelem politického populismu u nás.

Vůbec nechápu, jak se můžete zmiňovat o odpovědnosti, když právě odpovědnost je z podstaty to, co se naprosto neprotíná s funkcí poslance. Právě proto, že poslanec nenese jakoukoli odpovědnost za svoji (nejen politickou) činnost, je možné, aby v Parlamentu ČR seděli lidé jako Stanislav Křeček. Ovšem důsledky konkrétně vaší politické "práce" budou někteří lidé v této zemi řešit ještě léta po vaší smrti. To je váš odkaz.
20. 07. 2007 | 10:11

Nasraný volič - už volit nebudu napsal(a):

Hvížďala není zkšený, zkušený není ten kdo se dožije věku, třeba v pozici lopyty, je to populista a hlupák.
ODS je strana preferující vykořisťování a imperialismus,
KDU jsou flanďáci, pučisté a profesionální zrádci,
Zelenáči jsou Havláci a rakušáčtí poskoci,
ČSSD, to jsou kakao baby, Unipetrol a jiné korupční aféry. Zadlužování státu, rozkrádání přes ČKA a pod.
Pak ať si volič vybere.
Různá sdružení jsou skrytá lobistická místa, kde vedoucí bere úplatek a zblbna lidi a ti ako ovće jdou za ním (růzé formy idiotů kolem protestu na Temelín).
Co si má člověk myslet. Novináři - kreténi a ideologové fašismu a všeho amerického (zakrývají pravou tvář vraždění v Iráku spojenou s loupeží ropy, porušovní lidských práv američany jak v USA, tak v jiných zemích, existence fašistických koncentračních táborů jako je Quantanamo, únosy lidí, teroristické útoky na cizí země, nájemné vraždy po celém světě ..............).
ČT je stále ve stávkové pohotovosti a vysílá jen to co nějaký ušmudlaný redaktor naslintá, je toho kopa špíny.
Jsme v době nesvobody, můžeš říkat co chceš, my na tebe seree. Můžeš navrhovat co chceš, my si to uděláme jak vyhovuje nám ....
20. 07. 2007 | 10:28

Jirka napsal(a):

Fascinuje mne,kolik zloby a hnusu dovedou lidé(?) vylévat na adresu jiného člověka.(I když, tohle je vlastně obecný tón "diskuzí" zaměřených proti levici.
20. 07. 2007 | 10:34

neo napsal(a):

to: Nasraný volič:

kdyžtak Guantanamo a nemusíte hned všechno vidět tak černě. žijeme v hezké malé bezpečné svobodné zemi a 99% obyvatel se má dobře
20. 07. 2007 | 10:57

pajathc napsal(a):

Na soudruha "regulované nájemné" není třeba ani konkrétněji reagovat. Je to pod úroveň civilizovaného člověka. Tolik škody jako Křeček napáchalo jen málo poslanců... A že v tom škodění v parlamentu soutěží s obrovským nadšením...
20. 07. 2007 | 12:09

Fanda Ratha napsal(a):

Ústřední heslo socialismu bylo „Každému podle jeho zásluh“. Jak se zdá, tak pro poslance Křečka je hodně kapitalistické, on se už raději řídí tím komunistickým „Každému podle jeho potřeb“ .
20. 07. 2007 | 13:48

Fanda Ratha napsal(a):

Jirko! Clovek co se snazi oduvodnit okradani majitelu domu jakousi socialistickou utopii, si moc ucty nezaslouzi. Vis jak si pan Krecek zije? Je to krecek v pravem smyslu slova. Akorat si nenacpava hubu zrnicky, ale populistickou socialistickou retorikou.
20. 07. 2007 | 14:20

mh napsal(a):

Lžete jako když rudé právo tiskne. Už od roku 1995 slibovali všichni politici napříč politickým spektrem, že do roku 2000 bude nájemné deregulováno a nebude tedy žádná diskriminace nájemníků a tedy ani majitelů. Sociálně slabým měly přispívat obce ze svých kvůli tržnímu nájemnému zvýšených příjmů. Majitelé měli platit vyšší daně z prázdných bytů. Nestalo se vůbec nic, přišly balíčky pak vláda regulovaných vyžírků a nakonec socanských parazitů. Žádná deregulace se nekonala. Pokud by to socani před devíti lety nestopli úplně, dnes by vysoké tržní nájemné platili bohatí a nebylo by tak vysoké, sociálně slabí by dostávali příspěvek na slušné bydlení, obce by měly dost peněz na údržbu. Tak teď to budou platit všichni. A můžou za to jenom voliči socanů a komunistů. Majitelé vstupovali do vztahů spojených s nájemným za podmínek a slibů, které stát nedodržel. A stát za to bude platit. Účet vystaví voliči ve volbách Křečkovi, Jičínskému, Rychetskému a Paroubkovi - dlouholetému ministrovi pro místní rozvoj. Je to výsledek vaší práce. V továrně byste za takový zmetek na minutu letěl.
20. 07. 2007 | 16:40

SuP napsal(a):

MH !
Nenapsal bych to líp. sice to taky už 10 let všem říkám, ale Vy jste to krásně shrnul. Souhlas!!
20. 07. 2007 | 19:46

The Landlord napsal(a):

Buďte aspoň jednou v životě chlap, příteli poslanče. Slibte veřejně, jak budete participovat na pokutě, kterou pravděpodobně dostane ČR za svůj postup vůči vlastníkům domů, tedy za stav, který způsobily socdem vlády ignorující i rozhodnutí našeho Ústavního soudu.
20. 07. 2007 | 23:11

MK napsal(a):

..."Mají jistě plné právo vyjadřovat, zastávat a prosazovat své názory, ale na rozdíl od členů zákonodárných sborů nenesou za svá tvrzení a za své snahy žádnou ústavní odpovědnost."...

Vemte prosim svou zodpovednost vazne a minimalne odstupte!

S japonskou duslednosti ke cti a odpovednosti by to ale bylo na trojuhelnik na hrudi! To od Vas nemuzeme chtit! Popremyslejte...
24. 07. 2007 | 09:25

Jelínek napsal(a):

Přidávám se ke všem diskutujícím,kteří potvrzují,že žádný z politiků na jakékoliv úrovni nikdy nenesl odpovědnost za špatné rozhodnutí,na kterém se podílel.Vždy se to nějak "udělalo".A Vám,kteří si slibujete,že po volbách to bude lepší připomínám,že kandidátky a pořadí preferencí se tvoří ve stranických sekretriátech.Vždyť je to to samé jako za rodné strany.Jenom se to liší v tom,že máme možnost si třeba na tomto webu vzájemně pobrečet na rameni a poslouchat,který z nás lépe skřípe zuby.Ale to je vše!!!
27. 08. 2007 | 22:29

virginia auto insurance quotes napsal(a):

Good site! I truly love how it is easy on my eyes and the data are well written. I am wondering how I might be notified when a new post has been made. I have subscribed to your RSS which must do the trick! Have a great day! <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">virginia auto insurance</a>
10. 08. 2011 | 23:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Novotný Martin O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy