Říp, sopka a neználkové z ODS

06. 10. 2008 | 10:20
Přečteno 5825 krát
Je až nepochopitelné, jak funkcionáři ODS dávají ostentativně najevo své neznalosti skutečností a problémů, o kterých hovoří.

Ještě si pamatujeme diletantský výlet středočeského hejtmana Bendla do historie, když tvrdil, že nacistické hnutí vzniklo „ze sociálně demokratických struktur“ a již tu máme dalšího neználka z ODS, který bezostyšně dává najevo svoji neznalost, tentokráte geologie české krajiny. Vysočinský hejtman z ODS Vystrčil po nedělním výletu ODS na Javořici zapochyboval o dynamičnosti politiky ČSSD, neboť ta organizovala výstup na Říp, který však je, podle názoru tohoto funkcionáře ODS, pouhou „ vyhaslou sopkou“. Naprostý nesmysl. Říp nikdy nebyl sopkou, tedy útvarem, ze kterého na zemský povrch vystupují plyny nebo láva, převážně středovým kanálem, tzv. sopouchem. V Čechách je celá řada zbytků takovýchto útvarů, ale Říp mezi ně rozhodně nepatří. Jde totiž, o tzv. „bazaltovou kupu“, která vznikla neovulkanickými procesy, ale která však nikdy ani lávu ani plyny – jak to sopky zásadně dělají - do okolí nechrlila.

To by se spíš pan hejtman Vystrčil měl zamyslet nad tím, že Českomoravská vrchovina, jejíž nejvyšší vrchol se svými spolustraníky v neděli navštívil, se, podle Všeobecné encyklopedie, „vyznačuje měkkými formami a relativně malými výškovými rozdíly“ a zvážit, zda se tato charakteristika náhodou nevztahuje i současnou ODS.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vilém napsal(a):

Jakkoli historický původ ČSSD a fašistů je odlišný, nelze si nevšimnout signálů tendování ČSSD k populisticko - fašistickým skupinám voličů. Na prvním místě vidíme zhoubnou teorii o tom, že společnost se dělí na slušné lidi a ostatní, které je nutno zničit všemi prostředky a jejichž práva je nutno eliminovat. To se projevilo v patologické sociální politice, zaměřené na uplácení pracujícího lidu místo na pomoc potřebným v přímé souvislosti s převládajícím etnickým složením obou těchto skupin. ČSSD zde nezůstala pozadu za tradicemi nacistického a komunistického boje s "osobami štítícími se práce" případně "vředy na zdravém těle národa" a způsobila těžké vystupňování sociálních problémů dokonce v době vrcholícího cyklu konjunktury. V současné situaci je pak zcela nezpůsobilá odpovědně vládnout, protože v případě převzetí vlády by neměla prostředky na uspokojení všech těch policistů, bachařů, úředníků, zdravotníků, důchodců, rodin s dětmi, učitelů atd., které dnes šalebně láká na vábničku blahobytu.
06. 10. 2008 | 10:39

Lukáš Bušina napsal(a):

Výborná glosa :-)
06. 10. 2008 | 10:40

Nuba napsal(a):

Pane Křečku,

ve skutečnosti je ovšem praktičtější sopka vyhaslá než ta činná, která se asi pánům z ODS líbí víc.

Ta totiž chrlí lávu a plyny, většinou sirné, což jsou produkdy jámy pekelné. Takže vše zničit a zasmrdět, to by tak odpovídalo.

Takže tu drobnou neznalost klidně můžeme prominout, důležitější je přece to nedopatřením zjevené jádro :)
06. 10. 2008 | 10:41

Dave napsal(a):

Ještě že je tu zkušený soudruh, horník, geolog i právník a politik, aby nás poučil, protože tato zanlost je pro běžného člověka opravdu zásadní a dává zlotřilosti ODS zcela nový rozměr. Jestlipak už má soudruh Křeček připravený byt na výměnu za "svůj" regulovaný, když si dal tu práci a podal si návrh vlastního zákona na podporu šmelení a rozkrádání cizího majetku. Protože jestli ne, neměl by se vyčerpávat snahou vytřískat i z takovéhle hlouposti politický kapitál.
06. 10. 2008 | 10:44

Ludvík napsal(a):

Pane Křečku to je zase výplod. To jste dopracoval.
06. 10. 2008 | 10:48

Nuba napsal(a):

Víte Dave,

je to jako vždy, první nasadí, druhý přiměřeně odpoví, ale špatný je ten druhý.
Když už krákat, tak střídavě za obě uši, aby jeden neutrpěl psychickou újmu
06. 10. 2008 | 10:53

Petr napsal(a):

Pana Křečka nesnáším, ovšem než patřit ke skupině individuí jako je např.Dave apod., tak raději....
06. 10. 2008 | 11:09

Zach napsal(a):

Pokud se týká plynných výronů,musejí být sopkami všechny,našimi politiky slézané hory.Těch sportovních typů co tam vyběhnou jen tak,bez přídavné forsáže,myslím až tak nebude:-))).
06. 10. 2008 | 11:20

Ládik napsal(a):

Paroubek pošlapal Říp? To tam dlouho nic neporoste.
06. 10. 2008 | 11:21

neo napsal(a):

ládik:

se divim, že se vydrápal až nahoru.
06. 10. 2008 | 11:25

PatientO.T. napsal(a):

Pane Křečku, co kdybyste se opět chytli se všemi občanskými demokraty kolem ramen, tak jako když si schvalujete svá nadlidská privilegia, a odpochodovali na Etnu? Zbytek Parlamentu vezměte s sebou.
06. 10. 2008 | 11:26

vanoce3000 napsal(a):

vilém - Mám pocit že velká část nacionalistických Sládkových republikánů se přelila do ODS... asi i díky "rybníkovému" národovectví pana Profesora...
06. 10. 2008 | 11:29

jarpor napsal(a):

Volby se blíží, "důležitých" plků bude přibývat...

No, za dva, tři týdny bude zase klid ...

Petr

Někam se řadíme sami, někam nás zařadí jiní. Jde o to, jestli se to "kryje" nebo ne.

Hezký den
06. 10. 2008 | 11:36

StandaT napsal(a):

No vida. Já jsem se ve škole učil, že Říp je sopka. Ale já se učil věcí... Třeba jak běhat s plynovou maskou kolem dokola tělocvičny a nezakopnout o lavičky nastrkané do cesty...
06. 10. 2008 | 11:47

Dave napsal(a):

Petr: k jaké že to patřím skupině :)? Že by těch, co se nemohou smířit s tím, že nám život řídí i dnes komunisté převlečení do oranžových, modrých a jiných hábitů?

Jinak odkud se berou mé zhovadilé názory: http://fenrir.psp.cz/sqw/te...

Pro ty co se v problematice neorientují, je to obnova systému jak "prodat" regulované nájemné (dispoziční práva s cizím majetkem) někomu jinému. Realitní kancelář najde "zájemce", pronajmem mu např. na týden byt, zájemce pak smění byt s regulovaným nájemníkem při zaplacení pár set tisíc odstupného (samzořejmě bokem, takže regulovaný nájemník nic nedaní) a provize.....
06. 10. 2008 | 12:01

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý text, který komolením názvu evokoval souvislosti s nacismem. Podrobnější zdůvodnění viz diskuse pod tímto článkem http://blog.aktualne.centru...

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 10. 2008 | 12:29

Bessy napsal(a):

No, já nevím,ale samotné stránky Hora Říp udávají termín "vyhaslá sopka".Ale holt spousta lidí je různě nevědomých- lepší říci- "vím, že nic nevím", než poučovat.Určitě má autor jiné mezery ve vědomostech jako my všichni.
06. 10. 2008 | 12:30

Petr napsal(a):

Vážení jarpore a Dave, se svým názorem na pana Křečka jsem určitě na vaší straně. Pouze jsem se snažil vyjádřit názor, že když pan Křeček řekne "dnes je úterý", tak je zbytečné mu hned vpálit nájemné, komoušství atd. Snad stačí "Křečku, pletete se, dnes je pondělí".
06. 10. 2008 | 12:32

Dave napsal(a):

Mimochodem, jako vždy když je příležitost, tak se soudruha (teď vlastně přítele, pardon) Křečka ptám, jak je to s tím jeho "regulovaným" bytem (chudý sociálně potřebný důchodce, geolog a poslanec, kterého je třeba chránit) a jestli má opravdu jeho nejbližší příbuzný realitní kancelář a jak že se to stal vlastně právníkem? No asi zase nedostanu odpověď... podle hesla "ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím".
06. 10. 2008 | 12:36

Sandrro napsal(a):

nj Křeček...
06. 10. 2008 | 12:41

Dave napsal(a):

Petr: no to já se neudržel proto, že samotný článek mi přišel natolik mimo mísu a samožerný "(umím všechno, byl jsem i geolog, tak koukejte, co vím o Řípu na rozdíl od hloupých tupců z ODS )", že připomenutí ostatních kvalit soudruha K. tomu dá jasnější perspektivu :).
Stejskal: pane redaktore nebylo by /!proporcionální", když má soudruh Křeček vlastní blog, o kterém jak známo nediskutuje, jen hlásá své přesvědčení, přitáhnout sem nějakého mluvčího opačného tábora, třeba OSMD nebo HOMR? Hlodavčí zuby tu stejně většinou okusují jen problematiku bydlení, často dosti demagogicky....
06. 10. 2008 | 12:43

RUMCAJS napsal(a):

Tak tohle rozhodlo!
V ODS neví, že Říp není sopka.

Volím ČSSD !

Že pan Křeček neví, že dotovat soukromé firmy může přijít draho, to nevadí. Hlavně že se orientuje v geologii. To se může ve vládě hodit.

P.S. Jinak se řadím do fronty za ty blbce, co si mysleli, že Říp je sopka. Já si to aspoň tak pamatuju ze školy.
06. 10. 2008 | 12:48

p.cilin napsal(a):

Je to opravdu strašné, oni by chtěli řídit tento stát a přitom ani nepoznají vyhaslou sopku od bazaltové kupy, viďte, teta?

Panu věčnému poslanci, profesionálnímu nájemníkovi a amatérskému geologovi tímto uctivě děkuji za zásadní obohacení mých nepatrných znalostí.
06. 10. 2008 | 12:51

Pocestny napsal(a):

http://en.wikipedia.org/wik...

a česky: http://cs.wikipedia.org/wik...

Křečku, za tenhle kvák byste nedostal zápočet ani ze Základního kursu geologického u Edíka Kočárka a to byl moc hodný člověk.

Geolog! MU HA HA !!
06. 10. 2008 | 13:16

Pocestny napsal(a):

A ještě: http://cs.wikipedia.org/wik...
Jojo, znalec se pozná!!!
06. 10. 2008 | 13:17

neo napsal(a):

Rip je bezesporu sopecneho puvodu, je tvoren vyvrelou horninou nefelinitem, a vznikl v tretihorach, podobne jako Ceske stredohori nebo Doupovske hory (a hromada dalsich kopcu). O sopku ve smyslu povrchoveho utvaru se ale nejednalo, spis o její velmi melce podpovrchovou cast. V dobe vzniku Ripu totiz lezel povrch zemsky o dobrych 200 m vyse (pozdeji byl zhlodan erozi). Samotna sopka tedy lezela nad dnesnim kopcem, a to co vidime dnes, bylo soucasti privodniho aparatu.
06. 10. 2008 | 13:27

Martin napsal(a):

Vážený pane Křečku,
jsem z toho nějaký zmatený. Ve škole mně učili, že Říp je vyhaslá sopka, dokonce to tvrdí i encyklopedie, a Vy mě teď hodíte do jednoho pytle s neználky s ODS. Také bych chtěl být všeználek, ale asi na to nemám. Pomůžete mi, nebo mě necháte, abych se v tom uplácal sám? Děkuji za brzkou odpověď.
06. 10. 2008 | 13:28

PatientO.T. napsal(a):

2 pocestny: obávám se, že pan geolog Křeček bude trvat na svém - Říp není žádná sopka, vždyť i na Wikipedii píší, že se jedná o vulkán...
06. 10. 2008 | 13:30

Nuba napsal(a):

A troška smyslu pro humor by nebyla na skladě páni řípologové ?

chudák praotec Čech, ten by se divil, co to sem dotáhl za humoristy, ani strdí a mléko jim nestačí a žďóbajó a žďóbajó
06. 10. 2008 | 13:43

kristusek napsal(a):

Vilém - inu, někdo uplácí před volbami pracující lid, někdo si počká a po volbách uplácí poslance:-)
On ten rozdíl není zas tak velký:-)
06. 10. 2008 | 13:55

jarpor napsal(a):

Petr

Nemyslel jsem to zle... a Vy máte pravdu co by stačilo.

Děkuji tímto Standovi T. Taky si něco matně vzpomínám o Řípu jako o sopce... no již je to dávno, co jsem byl ve škamnách...

Takže, pane Křečku, asi se pletete. A nejen v tom co byl Říp...:-)

Hezký den
06. 10. 2008 | 14:13

Já bych věřila Cílkovi napsal(a):

Ostrovní hora Říp
Když má Říp čepici, bude pršet
Václav Cílek
Publikováno: Vesmír 79, 36, 2000/1

V roce 1982 vyšla v pražské Panoramě již zmíněná kniha Karla Žebery „Říp, hora v jezeru“, bohatě a zajímavě ilustrovaná Jiřím Mikulou. Říp je zde představen jako obrovitá sopečná jehla podobná Mont Peleé, která se odráží v hladině třetihorního jezera. Jeden z obrázků knihy dokonce ukazuje Říp ležící na jakémsi ostrově obtékaném čtvrtohorními řekami. Kniha měla velký pozitivní dopad, protože čtenářům umožnila představit si proměny krajiny středních Čech za posledních asi 20 milionů let, ale žádný z výše popsaných obrazů nejspíš není pravdivý. Rodem patří Říp do Českého středohoří, jehož většina kopečků nejsou sopky, ale jejich různě zduřelé přívodní kanály vypreparované z okolních sedimentů. Vlastní sopky ležely ještě o několik set metrů výš a dávno je vzala voda. To jenom Doupovské hory, a pak střední plochá část Středohoří mezi Varhoštěm a Merbolticemi, budovaná vulkanickými výlevy, se blíží skutečné sopečné krajině. Rovněž plošina středních Čech asi nikdy nebyla opravdovým jezerem, ale plochou aluviální plání přetékanou řekami, které každých několik desítek tisíc let měnily svá koryta, až nakonec pokryly většinu středních Čech na sever od Prahy písky a štěrky.
06. 10. 2008 | 14:34

jenicek napsal(a):

Tak tomu říkám chucpe! Chudý Křeček, co nemá na bydlení, někoho označuje za diletanta.

A Bendl má samozřejmě pravdu, národní socialisté byli a jsou v první řadě socialisté. A ti mají vždy program "všechno všem zdarma".
06. 10. 2008 | 14:36

Zach napsal(a):

Takže přítomny byly nejen plynné výrony,ale i křeččí bobky,v té politice je stejně veselo a já zase ty volby nestihnu.
06. 10. 2008 | 14:37

Ovčan Kelvin Klein napsal(a):

To s sebou Křeček tahá Všeobecnou encyklopedii i do tramvaje, když jede na černo, protože si jako poslanec nechce kupovat jízdenku? Hele Křečku, buď chlap a kup si lístek. Můžeš to poslanecku obechcat, když si jízdenku koupíš přes mobil SMS, tak to budeš mít zase zadarmo. Náklady na telefon Ti sněmovna hradí. A máš to zadara.
06. 10. 2008 | 15:04

VDC napsal(a):

Křečku... ale dalo ti to hodně práce, než si to za pomoci encyklopedií vyštudoval, co? Co nájem? Pořád dvanáct stovek?
06. 10. 2008 | 15:21

Džejpí napsal(a):

Tak to by mě zajímalo, jaké kořeny má podle poslance Křečka Národně socialistická dělnická strana Německa a v čem jsou rozdílné od sociální demokracie.
Jeho soudruh Rath včera v TV perlil tím, že NSDAP nemá socálně demokratické kořeny, protože pak socany zavírali a vraždili. Podle této teorie pak například Rudolf Slánský nikdy nemohl být komunistou, protože ho komunisté popravili. Svérázný výklad historie.
06. 10. 2008 | 15:44

Organic napsal(a):

Že by se pan Stanislav naučil pracovat s encyklopedií? To bych to něj, kluka ušatýho, neřekl;)
06. 10. 2008 | 15:56

geolog napsal(a):

Říp je čedičová kupa-batolit. Jednoduše tedy magma utuhlé pod povrchem a postupně erozí obnažené.. Sopka to není,ale to neznamená,že souhlasím s morčetem...
06. 10. 2008 | 16:35

hamar napsal(a):

Ano, kdybych nemusel splácet byt koupený za tržní cenu, a tudíž makat, tak bych také měl čas vymýšlet takovéto uskupeniny slov.
06. 10. 2008 | 17:03

Lukáš Kraus napsal(a):

Parádní glosa:-)

Hezký den ze soc.dem. Norska
06. 10. 2008 | 17:10

Ivan napsal(a):

Ano pane Křeček, fakt je, že ani za tolik slov ta nevzdělanost nestojí. "Vzdělání, vzdělání, husí kůži nahání, ..."
06. 10. 2008 | 17:17

kryg napsal(a):

http://www.hora-rip.cz/hora...

pane Křečku, je to jako s Vaší kritikou nového obč. zákoníku. Populismus, populismus a neznalost. :)
06. 10. 2008 | 17:22

j.p.š. napsal(a):

Křečku, jestli je někdo ignorant nebo neználek, tak jedině vy :::
:Říp je čedičová kupa – pozůstatek třetihorního vulkánu – dnes již značně snížená zvětráváním, se silnými suťovými vrstvami na úpatí. Zdejší sodaliticko nefelinický čedič obsahuje kromě olivínu i magnetovec, což způsobuje lokální magnetickou anomálii – na hoře lze pozorovat výchylky střelky kompasu.

Zkuste si někdy něco přečíst a ne jenom plácat v předvolebním čase rádoby ubohosti ať na kohokoliv.
Udělal jste ze sebe blbce, jako Ráth v nedělní Partii, když 10 minut národ oblboval s Bendlovou účastí v Latinské Americe.
06. 10. 2008 | 17:53

RUMCAJS napsal(a):

j.p.š.

Tam lze pozorovat nejenom výchylky, ale i úchylky. Obzvlášť, když si tam dělá vejšlap ČSSD.
06. 10. 2008 | 18:01

j.p.š. napsal(a):

Horníku, geologu Křečku, ještě jednou ::::
:Hora Říp
Vysloužilá sopka
Při pohledu na dnes utěšenou a poklidnou kupu, shlížející na smavý ten ráj, která by snad v někdejších čtenářích Malého prince mohla vyvolat otázku „Klobouk – nebo hroznýš, který spolkl slona?“ člověk rozhodně nemá pocit nebezpečí. Přitom by stačilo, aby praotec Čech přišel o pár milionů let dřív, a místo o mléku a medu by nejspíš mluvil o popílku a žhavé lávě. Není totiž žádným tajemstvím, že Říp je vyhaslá sopka, přesněji řečeno obnažený zbytek sopouchu. Stejně jako homole nedalekého Českého středohoří, i on už má nejlepší léta za sebou: naposledy si zasoptil ve třetihorách a toho, že by se ještě probudil, se bát nemusíme.

Ale vy v čssd asi máte jiné prameny.
06. 10. 2008 | 18:07

Maxxík napsal(a):

Pane sociální poslanče, tento svůj příspěvek jste klidně mohl nazvat "Balada o ho*ně".
Vyšlo by to na stejno.... :-)))
06. 10. 2008 | 18:39

esko napsal(a):

Dej lidem prostor a oni se ztrapni sami ;-)

Tady se to opet potvrdilo.

Dikes.
06. 10. 2008 | 19:02

zdesta napsal(a):

Džejpí: Pokud máte zájem o podstatnou rozdílnost mezi německou sociální demokracii a NDSAP pak si přečtěte Hitleruv Main Kampf.Tam se to dozvíte.Ovšem za předpokladu,že jste schopen logické úvahy a máte schopnost vnímat fakta.
06. 10. 2008 | 19:23

voloda napsal(a):

Říp je čedičová kupa – pozůstatek třetihorního vulkánu – dnes již značně snížená zvětráváním, se silnými suťovými vrstvami na úpatí. Zdejší sodaliticko nefelinický čedič obsahuje kromě olivínu i magnetovec, což způsobuje lokální magnetickou anomálii – na hoře lze pozorovat výchylky střelky kompasu.

viz. wikipedie

Pane Krecku, mozna byste si mel nechat posypat hlavu popelem, treba nejake stale aktivni sopky a prestat se plest do veci, kterym nerozumnite!
06. 10. 2008 | 21:19

Eman napsal(a):

Tohle jiste psal Krecek v pracovni dobe za nase penize, no tebuh!!!
06. 10. 2008 | 21:25

RA napsal(a):

NSDAP ´= národně socialistická dělnická strana, že. To socialistická tam pane doktore opravdu je. To nevymažete.
06. 10. 2008 | 21:29

Al Jouda napsal(a):

A jak asi ta kupa vznikla, pane Křečku ?
Že by nějaký obrovitý pravěký křeček ?
06. 10. 2008 | 21:37

Petr z Tábora napsal(a):

Děkuji panu Křečkovi, příjemně mě pobavilo, že v době předvolební má politik naší silné strany takovéto zájmy. Jak se říkávalo "chtěl bych mít Tvoje starosti a Rotschildovy peníze".
Jenom nevím zda v té politice to už považuje za jednoznačně vyhrané anebo beznadějné, že se zabývá takovýmito ptákovinami.
PS. Také mně na SVVŠ jak teď zjišťuji, nedoučený středoškolský profesor učil, že Říp je pozůstatkem sopky.
06. 10. 2008 | 21:47

Johny napsal(a):

Závěr je jednoznačný: vždy když promluví socan, jedná se o lež! Říp byl sopkou i kdyby samotný Vůdce Paroubek tvrdil opak a fašisté vznikly ze socanů. Vždyť co jiného asi znamená zkratka NSDAP? Nic jiného než National Sozialistische Deutsche Arbeiter Partei. Tedy Německá Národně Socialistická Dělnická Strana. Něco jako naše současná ČSSD. I vůdce mají nejen vzhledem podobné. A politiku a praktiky také. Existuje snad lepší důkaz?
06. 10. 2008 | 21:53

ferdinandeste napsal(a):

No pan Křeček se zase opět bodnul, tentokrát s tím Řípem. On byl skutečně sopkou, jak by potvrdil nějaký geolog. Pročpak nás poučuje takový amatér. Není to nebetyčná drzost?
06. 10. 2008 | 22:31

zdesta napsal(a):

Džejpí.Ra.Johny. Vaše znalosti jsou pánové obdivuhodné a logika také.Slovo socan-socialista na vás působí jako červený hadr na býka v aréně. V ČSR byla také Národně socialistická strana. Zřejmě hledala ideový vzor od NSDAP a A.Hitler byl sociální demokrat,který měl rozhodující vliv na všechny socany,tedy i na Paroubka.V této národní socanské straně bylo několik význačných osobností.Zenkl,Stříbrný, Beneš, popravená M.Horáková a řada dalších.Můžete v dalších příspěvcích rozvinout svou duchaplnost a své nebývalé znalosti. Moc se Těším.
06. 10. 2008 | 22:46

Axl napsal(a):

Nacismus bezesporu ze socialismu vzešel. od toho je to Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei
viz. http://cs.wikipedia.org/wik...

a o tom že říp je vyhaslá sopka se snad taky jasně mluví na wiki :)
http://cs.wikipedia.org/wik...
06. 10. 2008 | 23:00

babča napsal(a):

No vida pane Křečku, to Vám to dalo, než jste tohle vypotil. Vaše starosti bych chtěla mít.
06. 10. 2008 | 23:03

zdesta napsal(a):

AXl. Nacisté si vypujčili od socialistů kolektivismus na zblbnutí nžší vrstvy obyvatel. To byla jen velmi potřebná finta.Nosnou ideologii která nemá nic společného s ideologii žádné sociálně demokratické strany si můžeme zopakovat.Rasová nadřazenost.Arijská nordická nadřazená rasa.(Nietzche)Dokonce rasová hygiena.Sociální darwinismus,antiliberalismus, antislavismus,antisemitismus, vůdcovský princip a.t.p.Již v roce1933 dal Hitler aNDSAP jasně najevo,že ji nějaký socialismus nezajímá.Všichni sociální demokrati a komunisti mazali do koncentráků.Nejen ti,ale všichni slušní a vzdělaní lidi,kteří snim nesouhlasili museli rychle vymajznout ze země.Já jsem pane za totality(41roků) ve vysokých veřejných funkcích zažil spoustu nevzdělancůa polovzdělanců.(Gottwald, Zápotocký,Jakeš a.t.p.)Pan Bendl si plete sociální demokraty s nacisty, což považuji za nepřijatelné s hlediska všeobecné vzdělanosti.Připomíná to Jakeše, který si pletl kuřata s ohřívačem vody.Mám dojem,že požadavek na adekvátní vzdělanost veřejných čnitelů je na místě.
07. 10. 2008 | 00:51

Martin napsal(a):

teda Křeřku zase perlíte...Vy nejen že jste odborník na bydlení ale zjištuji že jste i zdatný geolog...gratuluji..opět jste za troubu...máte v cssd jistě ještě velkou budoucnost
07. 10. 2008 | 08:25

PRD napsal(a):

Nemůžu si pomoct,ale ve škole nám tlačili do hlav,že Říp vyhaslou sopkou je!
07. 10. 2008 | 08:36

StandaT napsal(a):

zdesta: sociální demokracie skončila vyštěkáním Battěka. Dnes je název týhle partaje jen nutností pro udržení nároku na Lidový dům. Jestli někdo z diskutujících dává nějaká rovnítka, je to důsledek silového pojetí politiky současným vedením. Dle mě by už klidně mohla přiznat barvu a začít používat název Obroda.
07. 10. 2008 | 10:02

Pocestny napsal(a):

ano zdesto, národní socialismus byl socialismem s důrazem na kmenový původ, čili segregoval vše jiné, bolševik se pokoušel to krájet na nejširší (zchudlé) masy a "vnitřní a vnější nepřátele" oddělené původem a přesvědčením.

Systém byl totožný - ovládnutí politiky zespoda, tím, že se jako mor rozlezeme do všech sfér života, zbujíme tam, převezmeme moc nejen v parlamentu, ale v celém životě trotla, který se nám nadšeně podřídí a stane se nekritickým vykonavatelem naší vůle. Malí lidé chtějí svou karieru zejména v režimech, které jdou těm větším než průměr po krku
07. 10. 2008 | 11:10

Pocestny napsal(a):

Oni jí chtějí vždy, ale tyto režimy jim to usnadňují.
07. 10. 2008 | 11:10

Pocestny napsal(a):

Sociální demokracie je matkou obou těchto doktrín, k jejímu prospěchu lze říci, že ne vždy lze matku vinit z porodu degenerativních mutantů, ale pokud se sama opíjí drogou rovnosti založené na mase, tak musí dodat, že půjde o rovnost v chudobě a řeholi odvykací kůry, nikolivěk v rauši dohánění střední třídy v prázdné slupce životního stylu, kterou brzo propíchne exekuční výměr.

Toto lze chápat,jako varování, že i leckteré domnělé aborty mají překvapivou životaschopnost
07. 10. 2008 | 11:16

hanah napsal(a):

Jen věcně, pane Křečku. Říp je čedičová kupa - pozůstatek třetihorního vulkánu.....
Tak je to vyhaslá sopka nebo ne?
07. 10. 2008 | 12:31

Pobo napsal(a):

To jsou tedy problémy. Ale aspoň je vidět čím se takový poslanec zabývá. Jedním slovem h....m.
07. 10. 2008 | 14:43

Blue Jay napsal(a):

Moc o Ripu nevim,

Ale souhlasim s prispevatelem co napsal, ze Rip je asi hromada pudy kterou kdysi vytlacil nejaky obrovsky prehistoricky krecek kdyz se zabydloval na uzemi kteremu se dnes rika CR. Zda se ze geny techto krecku jsou tu stale. I kdyz v podstatne mensi podobe. Dnes se jim rika "gophers". Male sedive zviratka co bydlej zadarmo v dirach ktere jim nekdo jinej vyhrabal. Krecci jsou take znami ze radi pistej a vrtej ocasky.
07. 10. 2008 | 16:17

mp napsal(a):

Nesouvisí náhodou nějak nacismus s narcismem?
07. 10. 2008 | 17:35

Boleslav D. napsal(a):

Pochazim z vesnice pod Ripem - uz na zakladni skole jsme se ucili neco v tom smyslu, jak to rika profesionalni geolog dr. Cilek:

"Rodem patří Říp do Českého středohoří, jehož většina kopečků nejsou sopky, ale jejich různě zduřelé přívodní kanály vypreparované z okolních sedimentů. Vlastní sopky ležely ještě o několik set metrů výš a dávno je vzala voda."

Pan Krecek ma pravdu a ja ho zdravim :-)

..
07. 10. 2008 | 18:03

Blue Jay napsal(a):

To Boleslav,

No tak vidis,jsou to zdurele horniny ktere davno vzala voda. Asi je to symbolicke pro Paroubka a jeho komunistickou CSSD ktera se zadychane na ten pahorek vyskrabala a pak neco zakejhala. Mel by tedy konecne v pripade porazky ten STB informator odstoupit? Me modernizace CSSD pripomina filmy Monty Python. Still the same bunch of killer rabbits.
07. 10. 2008 | 19:38

Karelhá napsal(a):

Pěkný článek.
Být živ KHB a počíst si v diskuzi, tak už jenom tesá, ková, ostří ve dne v noci, ale stejně nestíhá. Hloupost a zloba se evidentně množí rychleji.
07. 10. 2008 | 21:34

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva urážlivé texty, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 10. 2008 | 22:07

Karel Rossmann napsal(a):

Má recht. Žádná láva, žádná sopka. Učebnice lžou. Gagarin taky neviděl Boha, tak Bůh není. Hoši, on tady veřejně dozná, že je hňup a vy ho ještě plísníte. Chválen by měl být. Kéž by tak učinili i ostatní naši čeští politikáři.
S pozdravem mupy mup
Karel Rossmann
07. 10. 2008 | 22:09

Maxxík napsal(a):

Pane poslanče. Výše tvrdíte, že jste geolog - tedy asi nejspíš pouze amatér.
Řeněte nám, co jste v životě (tedy kromě parazitování na regulovaném námu a pobírání prebend v parlamentu z našich peněz) dělal pořádně !???
07. 10. 2008 | 22:40

Míla napsal(a):

DOBŘE, pane Křeček !
Poukázal jste na dnes modroptáčnicky "moderní" fenomén, dávat na odiv svou neznalost a chlubit se s ní (V.Klaus :"Ale to my neumíme...")
Na vysvětlenou souvislostí pro mnohé : Říp je národní kulturní památkou, mýticky tajuplným mistem, kde se vždy scházeli lidé v určitém pohnutí mysli a vůle, a proto právě zde se konaly v historii TÁBORY LIDU. Naše ČSSD pouze navázala na staré tradice, když právě na Říp umístila svá předvolební soustředění. Přejme jí to. Ukazuje to na jisté odhodlání... (kterého ovšem mnozí jejich oponenti nejsou schopni, a proto aspoň kalí vodu a dělají "blbou náladu").
08. 10. 2008 | 10:44

mibond napsal(a):

jen tak dál křečku. Svými kecy, štvaním a pobuřováním se vám směje stále víc lidí.
08. 10. 2008 | 18:14

mibond napsal(a):

Pokud CSSD jen kopíruje, co kdo již v historii dělal ( a pak to pro přežilé opustil), co tu již dávno bylo, pak je to strana k ničemu. A vy to tu ještě naplno napíšete. To jste jim opravdu pomohl ... ale do hrobu. Svým poukazem na pohnutí mysli v historii, jste jen dokázal, že CSSD se neumí koukat vpřed.
08. 10. 2008 | 18:18

Karel napsal(a):

Nesem tak erudovaný v dějepise, abych mohl vykládat, z čeho vznikl německý nacizmus. Jedno je jisté. Mezi nacizmem ve Třetí říši a komunizmem východního bloku jsou až zarážející podobnosti. Je to např. rekreace ROH, čili Kraft durch Freude, HJ a BDM neboli pyjonýr. Také ale regulace nájemného, zvláště pak v bytech židovských majitelů. Srovnáváme-li angažované obrazy a sochy v Německu té doby,odhodlaných dělníků, či vojáků ostře řezaných rysů, stačí jím jen převlíknout uniformy a máme socialistický realizmus jak vyšitý. Pravdu bude mít asi teze, která tvrdí, že komunizmus je socializmus internacionální, nacizmus socializmus národní. Pokud tento fakt některé socany pohoršuje rád bych upozornil na jednu dějinou paraelu. Ve své době inkvizice upalovala protestanty coby kacíře. V kalvinistickém Švýcarsku zase upalovali katolíky. Samozřejmě za kacířství.
Co se protagonisty knihy, alespoň té původní, Nikolaje Nosova, Neználka týče: Byl to sympaťák. Všeználek byl naopak přechytralý vůl, patrně parodie na Armény, kteří si v prostoru bývalé SSSR nárokovali patent na chytrost
Srovnej též radio Jerevan.
08. 10. 2008 | 18:45

Jakub napsal(a):

Křeček křečkuje, to je normální. Tady ten ale své omezené schopnosti poskytuje i sobě podobným v neprospěch slušných lidí. Křeček v polích je slušný.
13. 10. 2008 | 18:55

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy