Co jsou dnes novináři?

13. 02. 2012 | 09:04
Přečteno 5152 krát
Úvaha: co když za marast naší společnosti, za blbou náladu a pocit, že se nedá nic změnit, můžou novináři. A to proto, že je to vesměs lína banda zakompexovaných hňupů, kteří nejsou schopni přehodnotit svůj pocit na zakadě faktů.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Špatná stolice?
13. 02. 2012 | 09:07

Divobyj napsal(a):

Pane Penci,
Jistě máte kus pravdy.Ne však celou.Domníváte se snad,že kdyby se ze dne na den podařilo to,aby novináři psali nestranně,že by bylo rázem u nás ejchuchů ?
Při vší úctě,takhle to asi nebude.
Novináři jsou,ostatně jako drtivá většina našich pracujících lidí prodejné dě-ky.
Za peníze jsou schopni čehokoliv.
13. 02. 2012 | 09:12

aga napsal(a):

Novináři jsou něčí nájemní zaměstnanci. Nebude to tedy smrdět někde blíže u hlavy? Komu patří média, komu prospívá to, jak novináři "informují"? essoopt new
13. 02. 2012 | 09:19

Malik Solanka napsal(a):

Muj děd, arcirolník, žije nedaleko "hospodářství" pana Pence a říká, že za to, jak pan Penc zachází se zvířaty a s přírodou obecně by zasloužil nafackovat. Děda se domnívá, že za tím snad ani není Pencův zlý úmysl, nýbrž že je tento samozvaný etalon morálky líný jak vandrácká hůl.
13. 02. 2012 | 09:20

Koplkop napsal(a):

No když zapnu televizi a poslouchám ty různé krimi zprávy, kde je jaké neštěstí, tak je to opravdu hnus velebnosti. Novináři za ten marast nemohou, ale tu blbou náladu, tu tady šíří. Nevím kde dělají ty různé průzkumy sledovanosti, zda jsou lidi tak blbý, že čumí rádi na cizí neštěstí. Já osobně okamžitě při těchto "zprávách " přepínám. Mně se ale nikdo na to co sleduji neptá. Asi maj ty pipmetry jen nějací debilové.
13. 02. 2012 | 09:21

Irenka napsal(a):

Pencle to jste objevil Ameriku !!!! Jejich role za komančů byla jasná - šířit ideologii. Po cinkání klíči se nezmohli na nic jiného, jen otočit z rudé na modrou. Když tu každý , i největší prosťáček, jasně viděl jen rozkrádání, marast sociální morální i ekonomický, naši hlídací psi jásali nad středoevropským tygrem a jediný nedostatek viděli v tom že není objasněn číhoštský zázrak a kdo ze zpěváků a herců donášel STB. Potom už mafie prorostly tak, že dnes to asi zastavit nejde bez brutálního vystřílení.

Jejich masáž před volbami, kdy dokázali prosadit KDU, US, DEU, zelené, Top09 , VV jen ukazuje jak je národ hloupoučký a ještě jim na to skočí.
největší selhání a škůdci po listopadu- nemáme intelektuální elity a novináře, politici jsou také odporní ale dělali to co jim novináři umožnili
13. 02. 2012 | 09:23

RA napsal(a):

v tomhle máte pane Penci bohužel pravdu..... je to líná banda nevzdělaných a zakomplexovaných hňupů, která chce dělat politiku a přitom za nic nezodpovídat. Posledním výkřikem této bandy je t.z.v. přímá volba prezidenta, na které už banda hňupů z Mladé fronty usilovně pracuje.
13. 02. 2012 | 09:24

ali napsal(a):

nedá mi to a dávám sem ještě jednou krásnou novinářskou ukázku pro pobavení..i když nevím, je to takové hořké pobavení, co s námi dokáží novináři dělat..krásné jsou pod tím i příspěvky :o)

http://www.stream.cz/uservideo/661548-to-si-na-nove-mysli-ze-jsme-narod-blaznu
13. 02. 2012 | 09:27

Somebody clever napsal(a):

Divobiji- ano, domnívám se že kdyby novináři po listopadu psali poctivě, mafie by byly podchyceny hned v zárodku a mohla tu kvést morálka. Ale my vše skryli za primitivní antikomunismus, honili jsme zpěváky co donášeli a jásali nad svatým Havlem a Klausem a pravé zločiny jsme neřešili
Ivanka 9,23 vystihla perfektně
13. 02. 2012 | 09:28

krajan napsal(a):

Tak úplně bych nezevšeobecňoval.Jsou ještě někteří...Ale těch dobrých je pár.Na druhé straně - koho chleba jíš...(viz.výše)a také: jde přeci o duševní potravu a úpravu názorů čtenářů Blesku a sledovačů Novy a Primy. A těch je v této zemi většina.Ti volí ony správné hochy.
13. 02. 2012 | 09:28

ali napsal(a):

také by mě zajímalo co je se Zubovou..jejími bildboardy byla zaplavena země, stálo to neskutečný peníze z našich kapes, museli jsme dlouho koukat na její zjev a dnes je po ní co? Neměla by ty bildboardy zaplatit? Tak jako ti zbylí?
13. 02. 2012 | 09:30

Sarka napsal(a):

Somebody přesně - stačilo aby se našel jediný slušný který při prvních zlodějinách řekl nahlas že jsme nedělali revoluci aby se tu kradlo. Bohužel se mezi našimi intelektuály nikdo takový nenašel. Každý si raději přihřál svoji ubohou polívčičku že on je geniální a za komunistů to nemohl projevit a musel psát do šuplíku. Po 22 letech z těch šuplíků nic nevylezlo, jen hnus
13. 02. 2012 | 09:33

honolulu napsal(a):

Pane Pelc,
Vas bystry pohled na svet me uz davno inspiroval se Vam priblizit jako svemu intelektualnimu vzoru.
Zacal jsem pit kozi mleko. Pochutnavam si na kozich syrech a novinari ? Ty prodejne bezpaterni prostitutky mi jdou silne na nervy (vice nez Vam) kdykoliv otevru noviny, a je to denne horsi.
Co mam jist a pit abych na ne nebyl alergicky ?
Jsem presvedcen o tom, ze kazdy novinar je poplatny rezimu a je skaredy jako Quasimodo, ale zvedavost me nuti cist. Co delat ? Co cist ?
13. 02. 2012 | 09:35

Cech napsal(a):

Je mi to líto, že pan Penc není ochoten si připustit objektivní realitu v ČR.
Nadávat obecně na novináře je ubohý nesmysl.
Novináře je nutné chápat jako PLACENOU SLUŽBU ELITÁM.

Masmédia a propaganda v ČR jsou nástrojem současné vládnoucí elity, aby mohla 4K vládnout občanům a prosazovat "reformy" tak nějak bez viditelného fyzického donucování,musela ovládnou mediální prostor.
Zvláště pro některé naprosto logice se příčící opatření, ve prospěch separovaných skupin vládnoucí elity, je nutné velmi intenzivní zpracování občanů.

Protože základním a nejdůležitějším konceptem je výroba souhlasu. Pro vládnoucí 4K je důležité, aby rozhodovala pro své vlastní dobro, a pak tato rozhodnutí dočasně pronajala občanům.

Tento vyrobený souhlas v ČR nese opravdu dočasný charakter a to pouze na dobu než se podaří elitě uloupený majetek "zabetonovat"(nelze ji jej zpět odejmout).Proto je nejdůležitější prohlášení elity máme v rukou JUSTICI.

Proto na rozdíl od vyspělých demokratických zemí, je práce s občanem v ČR mnohem jednodušší je možné ho snadno tvarovat.
Proces, kterým veřejné mínění v ČR novináři vyrábí, je mediálně tj. (finančně mediálně) velmi prosté a příležitost pro manipulaci s občanem je tak obrovská, že není divu že je hojně využívána dobře placenými novináři ve prospěch vládnoucí 4K (elity).
13. 02. 2012 | 09:37

Tunel napsal(a):

Obsah článků a zpráv, je přímo úměrný finančním možnostem zadavatele, momentální politické náladě majitele a hlavně možnostech a šancích zaměstnanců v případě vzdoru, najít jiný "flek" a zajistit si tím vlastní existenci.

Dobré ráno a "Vítejte v tržní "žurnalistice"."
13. 02. 2012 | 09:37

Presl napsal(a):

Krajane jsou ještě nekteří. Obávám se že Hus i Havlíček Borovský jsou po smrti.
..
Po listopadu tu bylo opravdové nadšení lidu a touha vybudovat slušnou společnost. Ale Sarka už napsal, nenašel se jediný intelektuál či novinář, který by šel za pravdou a ne za novým korytem za cenu primitivního hurá antikomunismu a křiváren
13. 02. 2012 | 09:37

Koplkop napsal(a):

Tunel, Presl a ostatní.
"opravdové nadšení lidu a touha vybudovat slušnou společnost"
To se směju.
Kdyby lidé nebyli hovada, nelákal je bulvár a cizí neštěstí, tak si takový novináři, co šíří marast ve společnosti ani neškrtnou.
13. 02. 2012 | 09:44

Milouš napsal(a):

Pane Stejskale, jste si jistý, že tohle je blog a ne jenom nadávka? At se pan Penc trochu namáhá a zdůvodní svůj názor blíže. Takovýchto laciných výkřiků by kdekdo mohl publikovat desítky.
13. 02. 2012 | 09:45

modrý edvard napsal(a):

Domnívám se, 1) že naše společnost není nadprůměrně zamarastovaná (jinde jsou na tom líp nebo hůř), 2) pocit, že se nedá nic změnit, existuje jen v části společnosti (kterou bych pracovně nazval "staří bolševici a hospodští povaleči"). Ze svého okolí znám spoustu lidí, kteří buď něco mění, nebo nemění proto, že jim to tak vyhovuje. 3) Naše společnost se mění, a to k lepšímu. Pokud si vzpomenete na dobu před 10 lety, bylo hůř - bez povšimnutí procházely obrovské aféry.
Nevím, jestli novináři jsou "vesměs lína banda zakompexovaných hňupů, kteří nejsou schopni přehodnotit svůj pocit na zakadě faktů.", ale chybu vidím v tom, že jim lidi věří. Novinář má přirozenou touhu přinášet senzační zprávy, o zločinu, sexu a krvi. Na film o tom, jak stařenky sypou ptáčkům, by se nekoukal ani koplkop.
13. 02. 2012 | 09:46

Xaver napsal(a):

Dotaz:
Patří mezi novináře i takový vlasatec, co kdysi dělal v televizi NOVA ?
Pamatuji jak silně vyřvával z obrazovky "Chodci od zítra máte na přechodech absolutní přednost ! Všechna auta musí zastavit!"
V následujících dnech jsem se dozvěděl, že přibyl počet mrtvých
na silničních přechodech.
13. 02. 2012 | 09:50

vasja napsal(a):

Novináře je třeba citlivě regulovat-usměrnit.
Třeba kafem a chlebíčkem. Josef Zielienec to uměl, jim to dneska schází a vinu dávaj Klausoj. Jejich blbá nálada se dá teda pochopit.
Něco na tomhle blogu bude.
13. 02. 2012 | 09:51

vico napsal(a):

Po přečtení blogerského štěku pana Pence jsem si vzpomněl na zpěváka Petra Nováka když zpíval:

Vracím se z flámu
a mám ránu
mluvím z cesty
a v rukou mám svojí bledou tvář.
13. 02. 2012 | 09:52

berkowitz napsal(a):

Ach jo, kde jsou ty časy, kdy pivo stálo pár kaček, holky neměly AIDS a komanči neměli pravdu!
13. 02. 2012 | 09:55

Bruce Lee napsal(a):

Nic Vám pane Pelc nebrání sám psát do novin. Ale to by jste nesměl být tak líný, žít jen z dávek a neustále někoho mnohdy nesmyslně napadat. Nevím, jestli by Vás v nějakém plátku chtěli. Možná u pana Cibulky nebo Boka by jste pořídil.
13. 02. 2012 | 09:56

aga napsal(a):

Cech

Zdá se mi, že jste postoupil na žebříčku jen o stupínek výš než pan Penc. Ani ta vládnoucí K4 se nedostala k moci za vlastní peníze, a nehájí primárně vlastní zájmy. A způsob a cíl její vlády rozhodně není nic specificky českého - naopak to sem bylo z těch tzv. západních vyspělých zemí importováno. Jen si zde pohůnci SKUTEČNĚ vládnoucích (ekonomických) elit nemusely dávat takový pozor na formu. I když, hnusný obsah tou napucovanou formou už prosakuje naprosto všude.
13. 02. 2012 | 10:01

Puck napsal(a):

Podle toho, jak vypadá "objektivní" zpravodajství, jak na veřejnoprávní televizi, tak ve veřejnoprávním rozhlase, usuzuju, že plat berou redaktoři jen jako přilepšenou k příjmům z jiných zdrojů.
Proto by nebylo od věci almužničku ještě snížit a za ušetřený peníz zřídit veřejnoprávní tisk. Třeba tak, že bychom deprivatizovali Mladou frontu.
Určitě by o něho byla rvačka, než by chudák čtenář zjistil, že má další šidítko navíc.
:-)
13. 02. 2012 | 10:01

Koplkop napsal(a):

modrý edvard
"Novinář má přirozenou touhu přinášet senzační zprávy, o zločinu, sexu a krvi. Na film o tom, jak stařenky sypou ptáčkům, by se nekoukal ani koplkop." :-)
Novinář má přirozenou touhu psát tak, aby to četli čtenáři. To jen vyšinutí lidé si žádají ty zločiny, sex a krev. Viděl jsem už plno krásných filmů, kde nebylo žádné násilí, žádná krev a sex jen tak v jemných náznacích :-).
13. 02. 2012 | 10:02

dolton napsal(a):

Aspoň jste si po sobě mohl ty dvě věty přečíst. Jestli to teda není moc práce.
13. 02. 2012 | 10:03

Honza napsal(a):

Xaver: když oni ti chodci mají opravdu přednost. Všechna auta opravdu musí zastavit. "Absolutní" přednost chodci nemají, protože "absolutní" přednost zákon vůbec nezná. Docela dobře stačí stará, dobrá, obyčejná přednost.

K textu pana Pence: něco na tom je. Je pozoruhodné, jak všeobecný pocit skoro nekoreluje s objektivní realitou. Podle všech objektivních kritérií jsou na tom lidé dnes lépe než před 15 lety (s dobou před revolucí to ani nesrovnávám, o tom snad není sporu). Dokonce i ta korupce, co se o ní tolik mluví, je menší, schovanější a víc se řeší. Přesto je všeobecná nálada zmaru, ztroskotání a konce demokracie. Myslím, že je to hodně nebezpečné, opravdu mi to připomíná konec první republiky.
13. 02. 2012 | 10:04

Cech napsal(a):

to aga
Nemohu souhlasit s Vaším tvrzením:
"A způsob a cíl její vlády rozhodně není nic specificky českého - naopak to sem bylo z těch tzv. západních vyspělých zemí importováno".

Ne!! nebylo to k nám importováno.
Specifická forma veřejné manipulace v takovém rozsahu, jako u nás ve vyspělých demokratických zemích nemá obdobu ani náhodou.

Proces, kterým veřejné mínění u nás vzniká, je prostý a jednoduchost manipulace v ČR, jaká se otevřela našim dobře placeným novinářům, je to specifikum.
Toto specifikum si náš občan neuvědomuje.Důsledkem onoho cíleného působení našich novinářů za doprovodu moderních prostředků komunikace se demokracie dostala tam kde právě je.
To je, právě se nachází v koutě.
13. 02. 2012 | 10:18

ten, kdo se s blbem hádat nebude napsal(a):

Prostoduchý blábol, který má snad posílit blbou náladu.

Není novinář jako novinář, ani jeden novinář neodvede vždy stejnou kvalitu. Podobná zevšeobecňování, ke kterému provokuje tento blog, jsou k ničemu.

Ptejme se u konkrétního novináře či dokonce konkrétní práce zda nabízí něco z toho, co bychom si od dobrého novináře přáli.

Tedy zpět k tomuto článku, je hloupý a zbytečný.
13. 02. 2012 | 10:24

Xaver napsal(a):

Honza:
Já to vysvětlovat nepotřebuji. A ti, které to vyřvávání toho novináře zblblo a pak přišli na přechodu o život už taky ne.
13. 02. 2012 | 10:25

ten, kdo se s blbem hádat nebude napsal(a):

Když je řeč o novinářích, tak doporučuji jeden film

Dobrou noc a hodně štěstí
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dobrou_noc_a_hodn%C4%9B_%C5%A1t%C4%9Bst%C3%AD

Kdo neviděl, tak lze někdo stáhnout, už si nepamatuji kde, ale asi www.ulozto.cz.
13. 02. 2012 | 10:32

DF napsal(a):

Nikdy se nemíním hádat s tím, kdo se s blbem hádat nebude.

Prostě pokud si pan VŠ pedagog zakládá na kvalitě LN a tvrdí nám zde,že se nejedná o bulvár, tak je to opravdu na ten výkřik: nehádat se s tím, kdo se s blbem hádat nebude.
13. 02. 2012 | 10:35

Hloupý Honza napsal(a):

Práce, či zaměstnání je pro ČEZké novináře stejné nutné zlo jako pro prodavačky, řemeslníky, řidiče, soudce, poslance. Nikdo se nepředře, kvalita v úrovni 60% a honem v pátek na chatu. I tato "pracovní" tradice se z nějakého neznámého důvodu zachovala z doby, kdy se poroučelo větru a dešti. Každý dělá jen co musí, bez uvažování bez rozmyslu, na půl plynu a nekvalitně. A školství vychovává tytéž lemry jako to dělaly soudružky učitelky, děcka nejsou vedeny k samostatnosti, sebejistotě, soutěžení, kvalitě - a kdo by to měl změnit - lidé jako Dobeš, či jeho předchůdci ? V přírodě by takového jedince smečka dávno vyhnala nebo by ho zabil kvalitnější samec v souboji. My lidé si zase naopak z těch nejslabších volíme své vůdce, sněmovna je jich plná. Možná proto, že v lidské smečce není rozhodující síla, kvalita a činy, ale jen prázdná slova, plané sliby a bohulibé lži.

A stačilo by málo, jen aby každý dělal dobře svoji práci, počínaje zametačem na ulici a konče třeba soudcem, prezidentem, či poslancem.
13. 02. 2012 | 10:40

krajan napsal(a):

Honza
Vy si pamatujete "konec první republiky" jako dospělý člověk? Nejste vy civilním jménem Metuzalém?
13. 02. 2012 | 10:42

old fag napsal(a):

na zakadě faktů ?
13. 02. 2012 | 10:44

Divobyj napsal(a):

Somebody clever

Víte,dnes se nám zdá,že po "listopadu"byl jakýsi bod nula a tehdy,že se ještě nekradlo,že vše bylo lehce ovlivnitelné a pravda a láska mohla snadno zvítězit nad lží a nenávistí.
Ale to je jen zdání těch,co vzpomínají na to,jak bylo jejich mládí krásné.
My jsme si v té euforii totiž neuvědomili,že jsme právě nezvítězili,nýbrž PROHRÁLI.Prohráli jsme "studenou válku",vedenou mezi dvěma supervelmocemi.
Jak jistě víte,ten kdo prohraje,musí zaplatit.A my jsme krutě zaplatili a platíme dodnes.Zaplatili jsme likvidací průmyslu,zemědělství,roztržením Československa,ztrátou suverenity,fabrik,památek,obrovských pozemků,majetků....
Platíme dodnes,i ztrátou vlastní důstojnosti,rozvratem morálky a beznadějí.
Nezlobte se,ale o tom,co se bude nadále dít v této republice již dávno nerozhodují její obyvatelé,a představa toho,že by něco změnili naši novináři mi přijde dost naivní.
13. 02. 2012 | 10:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Milouši,

je výhradní věcí autora, co do svého blogu napíše (tedy pokud to neporušuje zdejší Kodex blogera, což tento text dle mého neporušuje).

Jen na vysvětlenou: autor je zřejmě poněkud frustrován rozhovorem, který s ním vedla Alice Horáčková a vyšel v sobota 11. 2. v příloze MF Dnes Vikend. A tak si to vyřídil s novináři jako třídou ;-) Předesílám, že jsem rozhovor nečetl (tudíž nedokážu posoudit, nakolik je autorovo rozhořčení na místě, ale nedivil bych se, kdyby bylo) a tuto informaci čerpám jen z autorova facebooku.

Libor Stejskal
13. 02. 2012 | 10:47

aga napsal(a):

Cech

Je pochopitelné, že například německý majitel médií má rozdílné zájmy (a tedy i metody vymývání mozků) doma v Německu než u nás v Česku. Proto dobře platí zdejší novináře za to, co zde pro něj dělají. Musím trvat na tom, že sem zdejší mediální manýry byly importovány, a to zcela cíleně. Média byla to první, co zahraniční a "nadnárodní" majitelé u nás okupovali, s jasným cílem připravit půdu pro rozprodání a ekonomické i ideologické ovládnutí Česka. Vývoj mi dává jednoznačně za pravdu - stačí si zjistit národnost a státní příslušnost majitelů většiny důležitých firem v Čechách. A to, co cizí majitelé ještě nevlastní, bude (opět s vydatnou mediální masáží ) vydáno "nadnárodním" církvím a opět národu zcizeno. Bohužel, v Česku vždy existovala "pátá kolona", která se pro cizí zájmy nechala ochotně koupit či zmanipulovat.
13. 02. 2012 | 10:48

Honza napsal(a):

krajan: nepamatuju. Umím číst.

Xaver: chodce na přechodech nezabili žádní novináři, ale řidiči aut, kteří jim nedali přednost. Tohle rozmělňování odpovědnosti a věčný alibismus je jedním ze skutečných problémů současnosti.
13. 02. 2012 | 10:51

krajan napsal(a):

Honza
Papír,ovšem,snese ledacos - viz právě ta debata kolem novinářů a jejich plátků... Jinak pamatuji nejméně tři "inventury" knihoven dle hesla "nehodící se škrtněte".
13. 02. 2012 | 10:57

modrý edvard napsal(a):

koplkop: neberte si to osobně. /Dotyčnou větu měním na "na to by koukal leda koplkop"/. Obecně je, IMHO, daleko složitější udělat jemný poetický film než střílečku. Se zpravodajstvím to je stejně.
13. 02. 2012 | 11:03

Holubář napsal(a):

Sledujte, prosím, tok mých myšlenek:
Z celé šíře lidského poznání zná každý z nás jen nepatrnou výseč. Ale přece jen existuje pár věcí, které obvykle jedinec dokonale zná. Svoji profesi (či její část), událost, jíž byl očitým svědkem atd. Všimněte si, že pokud se o takové věci dočtete něco v novinách, je to obvykle snůška absolutních hovadin.

Proč se tedy domnívat, že ty jevy a události, které neznáte, jsou popisovány pravdivě?

Tato myšlenka není moje původní, je jen parafrází na letitý text Ondřeje Neffa, kterého nechci připravit o autorská práva.
13. 02. 2012 | 11:05

Holubář napsal(a):

Divobyj 10:44 :
Váš náhled na věc se i podle mého soudu blíží realitě.
13. 02. 2012 | 11:08

TNT napsal(a):

Novináři jsou placeni soukromými investorami z Německa, proč po nich vůbec chcete nestrannost? Založte si vlastní noviny, nikdo vám přeci nebrání! Svoboda slova je mýtus, vždycky se bude psát podle zájmů toho, kdo vlastní výrobní prostředky (v tomto případě vydavatele novin). Přečtěte si Marxe a nebudete si muset klást stupidní otázky
13. 02. 2012 | 11:12

Xaver napsal(a):

Honza:
Nevěděl jsem, že tak těžko chápete. Ale zkusím to ještě jednou.
Chodci byli zabiti proto, že na přechod vstoupili náhle a bez předchozího znamení. Nedali tak řidiči potřebný čas na zastavení. Někteří z těch přejetých se tak hloupě zachovali proto, že byli zblbnutí ze řvavé kampaně televizních hlasatelů,
která zavedení přednosti chodců předcházela.
13. 02. 2012 | 11:17

Koplkop napsal(a):

Xaver
Mám také jednu takovou zkušenost. Starý děda s hůlkou cca 5m od přechodu, když viděl že nezastavuju, jak on se blíží k přechodu ještě popoběhl a protože mně tam nestačil skočit, tak aspoń cca 1,5m od vytýčeného kraje vozovky na mně hrozil hůlkou.
13. 02. 2012 | 11:32

Honza napsal(a):

Xaver: drtivá většina těch chodců byla zabita proto, že auto, přibližující se k přechodu, vůbec nepočítalo s možností, že někdo bude opravdu přecházet, případně nejelo povolenou rychlostí, případně ignorovalo skutečnost, že jiné auto v paralelním pruhu zastavilo a přenost dalo. Někteří z těch řidičů se tak hloupě zachovali proto, že byli zblbnutí ze řvavé kampaně lidí Vašeho typu (včetně novinářů), kteří neustále vypouštějí nesmysly o neexistenci takzvane "absolutní přednosti".
Před přechodem je třeba zpomalit a předpokládat, že někdo na poslední chvíli může přejít. Má totiž přednost. Doporučuji krátkou stáž v Německu nebo USA, tam si to nacvičíte.
13. 02. 2012 | 11:33

Sladký napsal(a):

Novináři jsou dnes tím, čím byli 40 let v minulém režimu.A nejen u nás, ale po celém světě se z nich stávají hlásné trouby a služebníci těch, kteří mají skutečnou moc.
Kdo ovládá media, vládne, protože média dnes VYTVÁŘÍ REALITU. Kod/co není v médiích, NEEXISTUJE!!
13. 02. 2012 | 11:33

Cech napsal(a):

To aga

Zde prosím nejsem ve sporu,že naši novináři jsou využívány k prosazování zahraničních zájmů,to ano ale tato neviditelná vláda manipulace s občany, zpravidla zabezpečuje udržení ekonomických zájmů(zájmů hlavně Rakouska teprve potom Německa).
To že manipulace s českým občanem je triviální, oproti manipulaci s občanem z Německa lze doložit ukázkou bezzubosti vystoupení odborů například:

Stávka ve Škodovce MB pokud by tam nepomohli kolegové z Německa, tak by České odbory svých cílů nikdy nedosáhly.

Proto největší použití novinářů a masmédií včetně veřejnoprávních je u nás v Česku, ve prospěch našich elit PPF atd.
Právě zde při zametání absolutně všeho ve prospěch současné vládnoucí elity, to je ten lví podíl, kde naši novináři pojem demokracie zohýbali,že § je proti tomu přímka.

Proto naše elity nám mohou bez problému vládnout, formovat naši mysl, utvářet "naše" touhy a sugerovat nám "naše" myšlenky.
13. 02. 2012 | 11:39

Presl napsal(a):

Nikdo neodpáře novinářům jejich roli ovlivňovat veřejné mínění - a zde fatálně selhali.
To že po listopadu 89 zde byla společnost , možná naivně ale přesto dychtící po spravedlivém a poctivém státu je také fakt- a novináři právě toto nadšení přeměnili v primitivní anti-komunismus a touhu po senzacích.
Když začaly první přešlapy nového establishmentu- vzpomeňte na volbu Havla presidentem tak že Sládka strčili do vazby a ihned po volbách jako nevinného pustili, když byl volen předsedou sněmovny Uhde, byla volba my vás tu zavřeme tak dlouho dokud Uhde nebude zvolen. A pak už to jelo, privatizace - rozkrádání majetku, Havlova privatizace Lucerny s Chemapolem v zádech,smáli jsme se že Havel rád jezdí autem a nehodlá dodržovat dopravní předpisy. Sinha Bacs a Pepa z Hongkongu - a naši novináři řešili miladu Horákovou, číhoštský zázrak a krmili nás historkami kdo ze zpěváků a herců donášel STB. A Klausovi stačilo svolat demonstraci na téma chcete Stalinské gulagy nebo budete mlčet a podporovat ODS?? Sežrali jsme i šokující rozsudek že když někdo / finanční šíbr ODS - podepíše falešné daňové přiznání, není za to odpovědný. atd atd. Forenzní žurnalistika- stačilo najít kriminálníka co za flašku rumu dosvědčil jak ho bachaři bili a pak jen na ulici chytit paní - to se vám žije ve vile paní bachařová a oběti vašeho muže vylezli z kriminálu a nemají kde bydlet. Klasická ukázka- když už i poslední tetka věděla že Kožený je hochštapler a podvodník, stačilo dát do novin že ho STBák Wallis vydíral, policie nemohla přijít na to proč a jak by to dělal, ale vzkaz byl jasný, kdokoliv cekne proti zlodějinám ODS a druhý den nemůže na ulici, noviny budou plné vašich fotek a toho jak STB zase vylézá z děr a ničí náš nový kapitalismus. A lid zalezl a jen zíral. a Kožený v klidu vzal prachy a šel
Dnes už je politicko mafiánská struktura tak prolezlá že to asi nejde mírovou cestou zastavit.,
Dodnes tu vládne stav - byl jsi za komančů primář v nemocnici kde léčili rakovinu, ředitel úspěšné firmy, zpěvák jako Gott a Vondráčková- nomenklaturní svi:::, buď rád že byl samet a nevěšelo se na kandelábry. Byl jsi flákač, feťák, kriminálník- bravo, bojovník proti komunismu. Na hrad nebo do parlamentu.

Bohužel naši novináři v této roli rozhodujícím způsobem selhali a dnes patří asi k nejodpornější profesi tohoto národa, snad s právníky a politiky. Nevytvořila se inteligence, která by normálně dokázala vyslovit jasné pravdy - v tomto fatálně selhali i tzv umělci
13. 02. 2012 | 11:44

stanislavpenc napsal(a):

Pane Stejskale , nejsem nikterak flustrovam rozhovorem. Jen to byla posledni kapka. Cim jsem skutecne flustrovan je napr to, ze Aktualne.cz neni ochotna jiz rok pozmenit informaci o tom, ze mne hrotzi pokuta za zverejneni databaze EZO na strance www.svazky.cz . Ta neochota toheto veci jen potvrzuje mopji domenku, nebo j e to zamer? Zaridite zverejnwe ni tohoto faktu na serveru, ktery o celem rok a pul dlouhem sporu informoval az na samotny zaver.
13. 02. 2012 | 11:47

Divobyj napsal(a):

Holubář

Ano,obvykle souhlasím a souzním s lidmi,kteří se dokáží dívat na svět REALISTICKY,bez naivity,přetvářky,nebo hlouposti a fanatismu.
Mezi takové lidi řadím i Vás.

Mějte se,pokud možno dobře!
13. 02. 2012 | 11:52

Vlado napsal(a):

Placená služba elitám jak výstižné a pravdivé až do morku peněženky. Co jste si asi myslel pana Penc, že to co poznali naše dědové po 30cátých létech krize, Mnichovu po druhé svět.válce byla životní zkušenost k zahození. Vždyť vy jste se náramně snažil, aby socialismus padl. Vás snad ještě kozy nějak užíví ale co těch 700tis. nezaměstnaných zoufalců. Stačí když ti
pisálkové napíší, že se lidem nechce dělat. Pak se najde dost těch prostoduchých, kteří tu jejich mantru opakují. Buďte rád, že
máte od nich zprávy, které dav formují v hlavním proudu.
Nevymykejte se nebudou Vám věřit ani ti Vaši.
13. 02. 2012 | 11:54

Xaver napsal(a):

Honza napsal"
"Absolutní" přednost chodci nemají, protože "absolutní" přednost zákon vůbec nezná."
Ale o něco později Honza také napsal:
"řvavé kampaně lidí Vašeho typu (včetně novinářů), kteří neustále vypouštějí nesmysly o neexistenci takzvane "absolutní přednosti".
Ale pořád tím Honza neřeší kvalitu jednoho uřvaného novináře, na kterého jsem v počátku upozornil.
Takže já píšu:
Dost bylo Honzy. Budu hledat k diskusím někoho, kdo je chytřejší než Honza.
13. 02. 2012 | 11:57

Rosťa napsal(a):

Neznám nestranného novináře. Po pár větách čtenář pozná, v jakém dresu dotyčný novinář hraje a kdo je jeho cílem k likvidaci. A televize ( kterákoliv ) je na tom stejně. Jen ta Nova má ve zprávách o nějaký ten hektolitr krve více. Smutné je, že i veřejnoprávní media nemají zájem nás informovat pravdivě. Jak už tady bylo napsáno, člověk někde je, vidí to, slyší to a když to shlédne večer v teleti, má pocit, že byl někde jinde. Cejch, který dal blahé paměti jezevec z Vysočiny obci novinářské neměl chybu. Za ten šílený stav v naší společnosti nesou plnou odpovědnost.
13. 02. 2012 | 12:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Penci,

nerozumím, co po mně chcete. Jakou informaci nejsme schopni změnit? A kde?

Jinak máte na tomto serveru svůj blog, můžete zveřejňovat, co uznáte za vhodné a kdy to znáte za vhodné (tedy samozřejmě v rámci Kodexu blogera). Ostatně to i děláte. Není mi tudíž moc jasné, v čem Vám tento server resp. redaktoři Aktuálně.cz křivdí.

Libor Stejskal

P.S. Já Vám Vaše domněnky nevyvracím. Je to Vaše věc, co si myslíte (třeba i en bloc o novinářích).
13. 02. 2012 | 12:01

veverka napsal(a):

Novináři jsou prodejná žumpa,která slouží mocným.Tak tomu bylo je a bude.
13. 02. 2012 | 12:02

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Honolulu
Zdravím po ránu autora zábavných sloupků z Floridy (nebo Ohia?)
Tuhle ses´zmínil, že ti v Ohiu končí kontrakt a budeš se toulat. Můžeš alespoň naznačit, v čem ten kontrakt spočívá? To víš, já Šašek z Prdelákova nemám o těchhle věcech potuchy a rád se poučím, jsem totiž dost zvídávý tvor.
Co se týče českých novinářů, doporučil bych ti články Karla Steigerwalda, má neobyčejně úsporný a zároveň úderný sloh.
Jen mi s ním nejde dohromady informace, že žije s dcerou bývalého ředitele Komerční banky Saltzmana. Takového tchána
bych nejspíš inzultoval, nadělal tady dost velkou paseku a pak se vypařil. Před tím ho ještě slabomyslní voliči pustili do senátu. Nepotkals´ho náhodou někde na Floridě?
13. 02. 2012 | 12:06

Ivanka napsal(a):

Prasl 11,44 naprosto přesně. Je ubohé sledovat jak naši novináři ztratili jakoukoli profesní hrdost a nechali se koupit za pár chlebíčků zdarma na tiskové konferenci. Z hlídacích psů demokracie se stali ubozí agitátoři, ani jim nevadí že jejich lhaní bije do očí a je v rozporu se zřejmými fakty.
Když slyším termín veřejnoprávní a nezávislá media, je mně na zvracení
13. 02. 2012 | 12:32

veverka napsal(a):

Momentálně mají hlídací psi demokracie za úkol obhajovat církevní megatunel,mlčet k zlodějinám Drábka a připravovat obyvatelstvo na další ropoloupeživou válku USA,tentokrát v Íránu.Drobil už jim zadá potřebné instrukce jak opět před volbami patřičně zmasírovat lid,především ten mladý,co ještě nemá dost životních zkušenností a masíruje se velmi snadno.Ukázkovým příkladem selhání novinářů u nás byl americký radar který nechtělo ve své zemi 80% občanů a přesto se z medií linula jedna propagandistická vylhanina za druhou.Naši novináři nedělají novinařinu,ale propagandu.
13. 02. 2012 | 12:48

ujo napsal(a):

Divobyj 10:44,
to popsal pěkně.
SNad jen dodám: pan president nám loni( nebo to bylo o rok dříve?) sdělil, že se máme nejlépe snad až od počátku věků.

I když to ( možná v ošidném průměru) platí neřekl za jakou cenu:
že jsme rozprodali pod cenou nebo rozdali státní mejetek a už nám toho moc v našem státě nepatří.
Když se prodá statek tak aby nebylo na oslavu
13. 02. 2012 | 13:01

Ambra napsal(a):

Chyba, za vše špatné nemohou novináři, ale především šéfredaktoři. Pokud by někdo nepsal v jedině správném duchu a neautocenzuroval své názory, tak mu šéfredaktor přestane cokoliv uveřejňovat.
Naši šéfredaktoři jsou důsledkem porevolučních novinářských neodborníků, kteří se dostali na všechna odpovědná místa. Přece jako bývalý koumouš se žádný šéfredaktor nemohl naučit nic jiného než podporovat pouze ideologicky-propagačně zaměřené články. A druhá skupina šéfredaktorů jsou bývalí novináři ze Svobodné Evropy, kterří dělali celý život totéž, ale ve správném ideologickém zaměření. Není náhodou, že nejubožejší dobou naší novinařiny bylo, když Svobodná Evropa sídlila u Muzeu a všichni si tam chodili pro rady, jak co okomentovat. Teď je to trochu daleko jezdit až ke krematoriu a ještě je objekt tak dobře chráněn, že se nedají pořádat iedologické dýchanky, jak co dnes ve sdělovacích prostředcích vysvětlovat.
V tomto směru není náhodou, že největší pravdoláskař se tak hrdině bral za přemístění Svobodné Evropy do Prahy. On moc dobře věděl, že bez dozoru Svobodné Evropy by u nás mohly začít mezi novináři probublávat opět určité myšlenky o nějakém -ismu s lidskou tváří. Ale protože generace nenávistných novinářů ze začátku socialismu postupně vymírá, tak už tahle hlídací kamarila stačí obsadit jen místa šéfredaktorů. A tak dojde k tomu, že se uveřejní (i kdyz jen na internetu) takováto úvaha Stanislava Pence, což by za tvrdé vlády Svobodevropských redaktorů bylo nemyslitelné.
Přesto je hlavní otázkou ale to, zda Svobodnou Evropu s jejími velice antisocialistickými názory nám sem nastrčili proto, abychom jako přihlouplí američtí farmáři začali věřit zase jinému společenskému zázraku, anebo to bylo proto, aby lidé časem začali znovu toužit po novinářském intelektualismu z konce 60-tých let. - Prostě, jak se říkalo v 70-tých letech, všechno se uhlídat a domyslet nedá.
13. 02. 2012 | 13:11

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Divobij
Pokud jde o mne, já byl připraven a ochoten za svobodu zaplatit, to vaše přirovnání k reparacím za prohranou válku je trefné. Očekával jsem, že se o tu povinnost podělíme rovným dílem. Teď zase budu platit za naivitu, holt, co se dá dělat, někdo to zaplatit musí. Přesto mi ta nabytá svoboda za to stojí, návrat k nadvládě Jakešů, Štrougalů, Fojtíků, Indrů a podobných zločinců a jejich pohůnků bych si opravdu nepřál. A srovnávat dnešní žurnalisty s těmi předlistopadovými je absurdní nesmysl. Sledujte opakování TN před 25ti lety a zkuste objektivně porovnat dnešní ČT24 s tehdejší propagandou, která urážela všechny soudné občany.
13. 02. 2012 | 13:17

PK napsal(a):

Chtěl bych využít toto téma a poděkovat Aktuálně cz.za to ,že zde můžeme vyjadřovat svobodně své názory.Zvláště se mi líbí,že se nemusím přihlašovat,registrovat apod. a můžu se soustředit na to co chci psát.Dovolil bych si doporučit politikům aby méně dali na "svobodný" tisk čtený v poslaneckých lavicích a více "zabrousili" sem či na jiné seriozní servery.Zdá se mi že internet začíná být poslední výspou kde se dá ještě volněji dýchat.
13. 02. 2012 | 13:38

Naštvaný napsal(a):

Autore, píšu to tu co chvíli, že za blbou náladu mohou ignoranští novináři, zřejmě i uplaceni svými zaměstnavateli - o co jiného může těm jít, ale v neposlední řadě, ba především, i autor té myšlenky o blbé náladě; že si pohodlně vybral tak snadný cíl, na který mnozí ve své negramotnosti stříleli již předtím.
13. 02. 2012 | 13:38

český maloměšťák napsal(a):

Novináři nemají suplovat práci policie a už vůbec ne práci soudů. To, že jsme si tady na to zvykli - to je sice pěkné, ale v podstatě to svědčí jen o úpadku společnosti.

A komentátoři zdejších blogů taky ne. Jejich úkolem by mělo být upřesňovat informace blogera, nebo je vyvracet. Ne dohledávat, kdo je kdo, kdo s kým spí a do jakého klubu chodí a zda je bohatec či chuďas a proč se někdo jmenuje Pepka a je to chlap a jiný zase Kokot a je to ženská a zda se má situace v Johannesburgu k situaci v Tanvaldu stejně jako se má orangutan k členovi New Age...etc.etc....

Bohužel se dnes díky internetu dostane do médií kdekdo. Kdysi si byli lidé více vědomi svých mentálních hranic. Styděli se. Dnes - v období proklamativní demokracie - si chce místo na mediálním Slunci vyřvat, vyklábosit nebo vyreklamovat snad každý. Poněvadž údajně kdo není v médiích - nežije.
Komicky pak působí, kdy zodpovědnost za své činy přenáší na novináře....a ještě komičtěji, když to dělá proto, že se cítí být on soudcem poslední instance ve smyslu oprávněnosti a validity svých činů.
Nejkomištěji však působí, když takový začne poučovat ostatní, že jen a pouze ta jeho pravda se smí konzumovat - že vše ostatní je zakázané či otrávené ovoce....

Ale má na to právo. Pokud nezkracuje něčí svobody - má právo v podstatě na všechno. I na chyby. (tohoto práva ale umí využít málokdo...raději chybu nepřizná - zapadne to lépe do celkového obrazu...který takto mylně o sobě šíří....)

I novináři mají právo dělat chyby. Ale pokud je těch chyb moc - tak by se jejich zaměstnavatel měl zamyslet nad tím, zda i on nedělá chybu, když je platí. V médiích , která jsou odvislá od příjmů z reklam, se ale chyby těžko nalézají. Média se musí především líbit zákazníkům zadavatelů reklam.
A tak není chybou ukazovat pornografii, různé úchyláky, banální kretény, hochštaplery, stupidní seriály, zprávy formou senzačních zjištění vysvětlených během dvaceti sekund či vatu na vycpání času /nudy/...chybou by bylo konzumenty nutit k přemýšlení - tedy nudit.

P.S. Ono i ten páně Pencův telefonní seznam " Rudé stránky" je ale takovou vatou. Vycpávkou v Jakešově, Lorencově, Bilakově a jiných sofa. Docela pohodlných sofa...sofa na věčné časy a nikdy jinak.
Takže v podstatě je tento seznam i dobrou reklamou.
Na cukrovou vatu.
Chyť si svého cirkusáka - ale na ty, co je řídili, na principály - na ty nesahej. Těm vycpi sofa. Jinou vatou. Tou svoji. Ať se jim dobře leží či sedí - jsou už v důchodě - mají právo na zasloužený odpočinek...

Je to jako by se v Norimberku přibil na vrata Justičního paláce seznam se jmény řadových členů NSDAP a šlo se s Goringem, Keitelem, Kaltenbrunnerem a dašími na pivo. No a po čase by se capla Kaltenbrunnerova služka a šoupla by se na pár týdnů do basy. Pak by se pustila - protože je nemocná a stará. Chudák je to a je nám ji líto - vždyť už ani neví komu sloužila a proč...

Chyť si svého nacionálního socialistu, že....blíží se volby....
13. 02. 2012 | 13:43

Divobyj napsal(a):

ujo
"když se prodá statek,aby nebylo na oslavu"
Hezké,avšak nevím,jakou oslavičku jste měl na mysli.
Nechte mne hádat. Možná tu,když obyčejný občan dostal od Harvardských fondů za tisícovku deset.Tedy-ještě před tím,než Kožený zmizel za kopečky.Jooo,to jsme se tehdy měli....
13. 02. 2012 | 13:46

stanislavpenc napsal(a):

Pane Stejskale,
reagoval jsem na Vasi domenku, ze jsem zdejme flustrovan rozhovorem s MF Dnes. I presto, ze na fcb, odkud jak sam pisete cerpate vysvetluji, ze to je jen posledni kapka.
Abych byl konkretni, tak uvadim priklad databaze EZO, kterou mela vse redakce jako prvni zpracovana a napsala o databazi i o sporu, ktery v te veci nastal radu clanku.To presne do doby, nez jsem po roce a pul! trvajiciho sporu a medialnich titulku, hrozu mu pokuta az 10 mil kc, porusil zakon, neopranene zverejnil osobni udaje vyhral. O teto veci jiz nebylo na aktualne ( ale treba i v Lidovkach, MF Dnes..)napdano nic. I presto, ze jsem v teto veci kontaktoval redaktory co o teto veci psali, sefredaktory i vydavatela a obratil jsem se v teto veci na soud dle tiskoveho zakona, dodnes se nic nestalo.
Aktualne.cz dale u clanku o minulosti nebo o StB vazbach do soucasnosti pouziva svuj odkaz: http://wiki.aktualne.centrum.cz/svazky-stb/
To jen, abych vysvetlil nedorozumeni, ktere by mohlo vzniknout.
13. 02. 2012 | 13:47

Karel (taky) napsal(a):

Já s autorem souhlasím. Novináři mohou za podstatnou část našeho dnešního marasmu. A sice svou bezvýhradnou předvolební podporou mafiánských klik, svým šíleným honem na Paroubka, svou slizkou servilitou vůči kapitálu.

Problém je ale ještě víc v tom, že se tak v ČR nazývají podřadní nájemní pisálci. Novináře, hodného toho jména, tady myslím v současnosti nemáme ani jednoho.
13. 02. 2012 | 13:52

stanislavpenc napsal(a):

Aktualne.cz, Lidove noviny a MF Dnes i přesto, že napsali o rok a pul dlouhem sporu s Uradem pro ochranu soukromych udaju radu clanku, nejsou i rok po vydání rozhodnutí, ze zverejnenim databaze EZO nedoslo k poruseni zakona ochotni tuto informaci nalezite zverejnit. Necinny je i soud, ktereho jsem pred rokem pozadal o napravu v ramci Tiskoveho zakona. Tady je aspon zasadni cast klicoveho rozhodnuti, ktere svym vyznamem posunuje moznost badani a zverejnovani informaci nejvice v dosavadni historii archivnictvi. Ovsem vykon "zab na prameni" (USTR a ABS predevsim ú je presne opacna.

Zásadní část rozhodnutí:
V případě archivů a archivních informací lze konstatovat, že tyto slouží k poznání vlastní minulosti, k lepší orientaci v ní atd. Pokud jsou tedy osobní údaje z archiválií použity v souladu s tímto účelem (čemuž dle názoru správního orgánu obsah stránek svazky.cz odpovídá), nejedná se o zásah do soukromí; naopak použití takto veřejně dostupných osobních údajů k jinému účelu (např. komerčnímu) by již v rozporu s právem na ochranu soukromého života bylo. Správní orgán dále přihlédl k rozsahu zveřejněných informací, které se týkají toliko identifikace osoby a čísla příslušného spisu nebo svazku (případně archivujícího útvar a problematiky). Informace soukromého charakteru
vedené v příslušných svazcích o této osobě jsou poté chráněny § 10a zákona č. 140/1996 Sb.
Správní orgán proto dospěl k závěru, že Stanislav Penc svým jednáním neporušil povinnost stanovenou v § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., a nespáchal proto přestupek podle § 44 odst. 2 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb
13. 02. 2012 | 14:00

Divobyj napsal(a):

Šašek z Jihlavy

Ano,zdravím Vás a souhlasím s Vámi.Na zprávy po 25 letech se samozřejmě se zájmem občas kouknu,a chválím ČT za tento projekt.
Snažím se být realistou a tak bych se samozřejmě do doby minulé vracet nechtěl.ALE,víte stejně dobře jako já,že jsme byli krátce po r.89 velmi neznalí a naivní a snadno jsme se nechali zlákat k černobílému vidění,jinak řečeno k odezdikezdismu.Rázem bylo všechno staré komunistické,a tudíž špatné a výdobytky kapitalismu jsme byli krmeni,až nám lezly (ty výdobytky)ušima.Postupně jsme však začali střízlivět(každý jinak rychle)až do dnešního téměř střízlivého stavu,který nám jasně ukazuje,že ZDALEKA NE VŠE STARÉ BYLO ŠPATNÉ.
13. 02. 2012 | 14:00

Divobyj napsal(a):

stanislavpenc

Promiňte,ale Vy neumíte psát česky? Ano,chápu,že jste asi dosti rozrušen,možná pospícháte,ale uvědomte si,že to po Vás čtou lidé.
13. 02. 2012 | 14:05

Vojta napsal(a):

Zase jednou něco nebylo podle pana Pence. On je totiž ten jediný spravedlivý a pokud není po jeho, tak je holt zle.
13. 02. 2012 | 14:08

Miroslav napsal(a):

Vůbec se nedivím, že ze 4 hodinového rozhovoru novinářky se panem Pencem vzniklo to, co vyšlo v sobotu. Je div, že s věčně zhuleným člověkem dokázala dát dohromady aspoň toto.
13. 02. 2012 | 14:15

B. napsal(a):

Jsou to hlídací psi demokracie, kteří za buřta pustí toho, koho oni sami chtějí...
Takže - děvečky prodejné!
13. 02. 2012 | 14:28

Holubář napsal(a):

Šašek z Jihlavy:
Že nelze srovnávat vysílání dnešní ČT 24 s předlistopadovou televizí, to máte naprostou pravdu. Dnes je propaganda všeho druhu daleko sofistikovanější a profesionálnější, řekl bych "chutnější" - správně okořeněná, podávaná za tepla, dovedně dávkovaná a předžvýkaná.
Propagandou ale zůstává, o tom nepochybujte.

Přijde mi dost legrační, když jakékoliv kritické slovo na současné poměry hned vyvolává podazření některých (zdá se, že i vaše) z touhy po návratu Jakešů, Štrougalů a Husáků. To je přece nesmysl, historie se nikdy neopakuje a návrat čehokoliv si sice může někdo přát, ale fakticky možný není.

Divobyj:
Připadám si jako vlezdoprdelka, ale zdá se mi, že dnes jste mimořádně ve formě. Ano, naše naivita v letech 1989/1990 a ještě pár následujících byla až idiotská. Také jsem pomáhal budovat kapitalismus a střízlivět jsem začal až v polovině 90.let. Dost pozdě, pravda. Nevědomky jsem pomohl nakrást jednomu velkokapitalistovi ty miliardy a on mě za to potom za odměnu kopl do řiti. No, naštěstí je potom stejně prošutroval a stanul před soudem. Ale, světe div se, stejně ho neodsoudili....
Dnes je z toho už jen veselá historka z natáčení v životě jedince. V měřítku národa to ovšem zavání tragédií.
13. 02. 2012 | 14:36

Energit napsal(a):

Šašku z Jihlavy- také jsem párkrát viděl staré vysílání televizních novin před 25 lety - a zajímavé bylo že tehdy ukazovali co jsme zase kde vybudovali, kdo vzorně pracuje a něco vytvořil a že chceme žít v míru. Dnes - co jsme vybudovali??? Není moc co ukazovat, zatímco co jsme rozkradli a zničili - každý den, kriminalita , bezdomovci, problémy s exekutory, kterou nemocnici, školu, pohotovost, požární stanici musíme zrušit aby jsme jako ušetřili, kam pošleme těžkooděnce aby nevznikla občanská válka / šluknovsko / kriminalita na každém rohu, v kterém ghetu jsou nějaké konflikty jaký zase někdo chystá nesmyslný zákon a kdo si z toho nakrade, jestli po válce v Iráku Afghanistanu a Lybii ještě napadneme Sýrii, muslimy všeobecně či někoho jiného.
Nad kecy komunistů mně bylo vždy nevolno, dnes se jim bohužel musím omluvit, když vidím realitu dneška.
...
A k tématu blogu- vzniklo to opravdu proto že nás sdělovací prostředky po listopadu nechutně zmasírovaly. Presl 11.44 popsal brilantně
13. 02. 2012 | 14:37

PK napsal(a):

I když jsou novináři pod velkou palbou kritiky,neházel bych všechny do jednoho pytle.Najdou se i tací kteří se své řemeslo snaží dělat poctivě.Ale nemají to lehké ,protože musí psát jak majitel média "píská".A tady je problém.Kam to po dvaceti letech dopracovaly některé TV stanice popř. tzv. seriozní deníky z toho je mi opravdu ale opravdu nevolno.
13. 02. 2012 | 14:38

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Divobij
OK, v tom se shodneme!
13. 02. 2012 | 14:42

Holubář napsal(a):

Energit:
Tuhle jsem někde zaregistroval hezký fór:
"To byly krásný časy, když bylo pivo za korunu sedmdesát, holky neměly AIDS a komunisti neměli pravdu....."
:-)
13. 02. 2012 | 14:49

... napsal(a):

Když jste se nedávno vezl spolu s nimi na anti-paroubkovské A anti-ČSSD vlně, to vám banda zakomplexovaných hňupů nevadila. To bylo vše ok...
13. 02. 2012 | 14:52

den napsal(a):

Vážený pane Pelci.
Vždyť Vy jste na tom celém spolu s dalšími podíleli.
Jinak doporučuji použít Modzilu a nainstalovat si:
http://www.mozilla.cz/doplnky/kontrola-pravopisu/
Ono Vám to udělá vlnovky jako ve wordu a nebudete za trolla.
13. 02. 2012 | 15:27

minatomirai napsal(a):

Když slavného novináře, jehož jméno bylo John Swinton a který byl hlavním editorem NYT, požádali v ropce 1880, aby přednesl přípitek nezávislému tisku, odpověděl takto:

"Nezávislý tisk, k tomuto datu, neexistuje, vím to já I vy. Mezi námi neexistuje ani jeden, který by si troufl napsat vlastní názor a pokud by to udělal, věděl by dopředu, že se tento názor v tisku nikdy neobjeví. Jsem svými novinami placen za to, abych si vlastní názor nechal pro sebe. Ostatní jako vy jsou placeni stejně za to, co píšete, a pokud by někdo z vás byl natolik hloupý, aby napsal, co si myslí, musel by si hledat jiné zaměstnání. Pokud bych so dovolil napsat vlastní názor do jediného čísla mých novin, moje zaměstnání by skončilo během 24 hodin.
Novinář je tu proto, aby zničil pravdu, aby lhal, aby měni fakta, aby osočoval/očerňoval a klaněl se mamonu. A prodával svoji zemi za chléb, který vydělává.
Já to vím stejně jako vy, jak nesmyslné je tedy připíjet nezávislému tisku. My jsme nástrojem a otroky movitých schovaných za scénou. Jsme jako loutky, kterým se tahá za provázky a my tančíme.
Náš talent, možnosti a také naše životy patří druhým. Jsme intelektuální prostituté."

Nezdá se, že by se příliš změnilo za těch nějakých 130 let.
13. 02. 2012 | 16:02

JPK napsal(a):

Za blbou situaci novináři nemohou. Na to tu máme onačejší týpky. Ovšem že jsou novináři hloupí, že nerozumí věcem, o nichž píší, že se snaží o "senzace" místo seriózních informací, že vlastní názor povyšují nad fakta, o tom není sporu.
13. 02. 2012 | 16:04

aga napsal(a):

Cech

"To že manipulace s českým občanem je triviální, oproti manipulaci s občanem z Německa lze doložit ukázkou bezzubosti vystoupení odborů například:
Stávka ve Škodovce MB pokud by tam nepomohli kolegové z Německa, tak by České odbory svých cílů nikdy nedosáhly."

Tak tomu je ovšem proto, že německý odborář žije v prostředí, kde je je ve vlastní zemi občan příslušného národa suverénem, a média ani politikové by si nedovolili ani zdaleka to, co si dovolují tady: totiž neustále masírovat Čecha v Čechách, že je nesvéprávným, zaprděným, nesvéprávným čecháčkem, který by udělal nejlíp, kdyby vládu nad svými věcmi přenechal rovnou zahraničním nebo nadnárodním elitám. Ani firemní šéfové by si v Německu nikdy nedovolili k zaměstnancům a k odborům to, co si dovolují ve své české gubernii. Němečtí odboráři pomáhají těm českým ve vlastním zájmu, začíná jim totiž docházet, že když si v guberniích nechají nevolníci líbit všechno, budou to oni sami mít doma také mnohem složitější.
13. 02. 2012 | 16:07

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

Holubář
Nejsem tak naivní, jak jsem byl bohužel těsně po převratu. Samozřejmě, že máte s tou propagandou pravdu. Jen jsem chtěl připomenout, jak nás ta minulá propaganda urážela, vysmívala se nám a soustavně nasírala. To ta dnešní nedělá, jen burzovní a zahraniční zpravodajství mě dráždí. Tato blogerská diskuse mi připadá zajímavá a inspirující. Ještě, žeš si má člověk kde a komu ulevit a leccos se dozví. Tímto zdravím i pana Stejskala, dělá dobře svoji práci (já bych to nemohl dělat za žádných okolností, jsem holt už taková emotivní nátura). Tohle chce nadhled a smysl pro fair play!

Energit
Vy už jste někde jinde než nick Holubář. Ale souhlasím s vámi, že těch ošklivých zpráv, co se na nás denně hrnou, je příliš. Protose taky zúčastňuji zdejších diskusí a doufám, že z nich něco pozitivního vyplyne. Hlavně mě těší, že jsou tu se mnou chytří a přemýšliví lidé (většinou) a že jim není lhostejné, co se kolem nás děje. Takové OF II pro pokročilé, občas taky Sergeant Pepper´s Lonely Hearts Club.
13. 02. 2012 | 16:21

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

minatomirai
Tak to my si na této platformě užíváme co se týče svobody názoru opravdový luxus! Nám hrozí akorát likvidace tohoto média.
Jsem zvědav, kdo to spustí.
13. 02. 2012 | 16:28

Medikolog napsal(a):

Pane Penci 11.47

uvědomujete si, že na A..cz jste právě tu chybějící informaci publikoval a že jste to mohl udělat i dříve a podrobněji? Co třeba vložit i dokument o zastavení správního řízení do svého blogu včetně zdůvodnění? Rád bych si ho přečetl... mimochodem, neviděl jsem tu informaci ani v hlavním zpravodajství Čt, ani na Nově, ani na Primě či Barandově. Asi vás mají za jednoho z nás.. nezajímajících většinu publika(/;<)).

Ještě nemáte nikoho z USTRku kdo by vám pomohl (narevanš) se Zetorem 50 a s příslušenstvím? Manuál se prý dá s pomocí internetu sehnat po antikvariátech...
13. 02. 2012 | 16:49

krajan napsal(a):

Souhlasím stoprocentně s tím,co napsal Holubář ve 14:36 pro Šaška z Jihlavy a současně bych se Šaškem polemizoval v tom smyslu,že ta současná (sofistikovaná a velmi vypracovaná) propaganda se nám vysmívá s nejméně stejnou sprostotou. Nicméně před i popřevratová propaganda pracovala a pracuje stále velmi důrazně s jedinou a nedotknutelnou pravdou.Nenechte se mást tím,že to na první pohled tak nevypadá.
13. 02. 2012 | 17:08

Medikolog napsal(a):

PK 13.38

Máte pravdu, ale stránek umožňujícíh svobodnou, tedy neregistrovanou diskiskusi, nějak ubývá. BISka a NBU nám leniví? Ne! Vědí, že zaměstnanec bojící se o místo i podnikatel bojící se o zakázky bude raději pod svým jménem (pane Stejskale, prosím promiňte) DRŽET HUBU A KROK ne snad do Země zaslíbené, ale k pouhé záchraně budoucnosti svých drahých i své... Samozřejmě lze v současnosti napsat na některé servery "Jsem jeden z vás" a v nejhorším případě si nepohoršit - či naopak... nebo napsat či prohlásit něco obdobného na jiných serverech či na jiném shromáždění.. a hrozí vám 8 let. Když tak soudili reálsocialisté, Svobodná Evropa i Hlas Ameriky se zajíkaly rozhořčením... dnes? Nider mit der nazi und mit der bolschewiken.. Bibi na Hrad!
13. 02. 2012 | 17:25

Šašek z Jiíhlavy napsal(a):

krajan
Za bolševika jsem se naučil číst mezi řádky. Teď se snažím vybírat z nabídky. Neovlivní mne komentáře hradních propagandistů ani ekonomických expertů typu Schwartze, Ševčíka, Janáčka nebo Párala, ze zahraničních komentátorů naslouchám Petránkovi a Velíškovi, u těch mladých TV reportérů jsem opatrnější. Zajímavější jsou diskuse a názory našich emigrantů, kteří dlouho žijí venku. Odpoledne jsem si četl rozhovor s mým oblíbeným hercem Janem Třískou, kde chválí život v USA (Los Angeles). Nemám důvod mu nevěřit. Jiný si zase na dravost a bezohlednost kapitalismu stěžuje. V mých letech už se mi nechce cestovat do vzdálených končin a tak jsem odkázán na podobné informace a něco si znich vybrat. Hlavně mne však zajímá to, co se děje doma a má na náš život bezprostřední vliv. Když jsem neztrácel naději za minulého režimu, ačkoliv jsem všude kolem sebe viděl rezignaci(to v lepším případě), častěji však kolaboraci s režimem, nemám důvod teď propadat panice a ztrácet naději - ta jak známo umírá naposled. Materiálně se mám lépe než za komunistů a svobody si cením nade vše. Pokud budu zdráv jako doposud, neměl bych si osobně moc stěžovat. Ale přál bych i ostatním, aby tu zavládla spokojenost jako třeba v Rakousku.
Pokud budeme žít v zemi, kde se slušným a pracovitým lidem dobře daří, zlepší se i naše politická reprezentace a media.

A závěrem připomenu ten vtip po Waldově emigraci:

Volá Walda Gottovi a ptá se , jak se má. Ále, povídá Gott, nemůžu si stěžovat. A na to Walda: To já bych moh, akorát není na co!
13. 02. 2012 | 17:47

Divobyj napsal(a):

Holubář

Jako vlezdoprdelka si připadat určitě nemusíte.
Vaše slova o tom,že jsem dnes MIMOŘÁDNĚ ve formě ve mě spíše vyvolala rozporuplné pocity.Spíše bych řekl,že dnes mám více času než jindy,a tudíž mohu déle diskutovat.

P.S.Naposledy jsem nebyl ve formě zhruba před půl rokem,kdy kamarád oslavoval první výročí svého pádu s letadlem.Vypili jsme tenkrát spoustu piva,slivovice a šampaňského.Uznejte,že byl důvod...
13. 02. 2012 | 18:29

krajan napsal(a):

Šašek z Jihlavy
Asi bychom si v mnohém rozuměli.Ohledně pánů Velíška,Petránka a Třísky (stále ho vidím jako Romea u Krejči) určitě.
13. 02. 2012 | 18:37

Honza napsal(a):

Šašek z Jihlavy: díky za laskavý hlas rozumu mezi skuhraly.
13. 02. 2012 | 19:41

přítel napsal(a):

Pane Penci, to vám trvalo 20 let, zplodit takový blog ? Zn. TNT vám to a ostatním méně vzdělaným jasně a stručně vysvětlila v 11,12 hod. On ten Marx má totiž pravdu ! Méně marihuany a více studia ! Nashledanou.
13. 02. 2012 | 19:49

Holubář napsal(a):

Divobyj:
Aha, no pardon. To jsou takové ty rodinné hlášky, určitě také nějaké máte.
Takže u nás se v televizi koukáme na "trajler", někdo má na něco "knou-hau", atd. I obrat "dneska jsi mimořádně ve formě" patří mezi ně, byť by správně měl znít "dneska jsi v mimořádné formě". Ani se neptejte, v jaké souvislosti jsem se to od Labutě před mnoha mnoha lety dozvěděl...
Když takovou nějakou hlášku jedinec použije mimo patřičné teritorium s obeznámeným auditoriem, nutně vypadá jako blb, případně je nepochopen a vykázán z hospody.
Vaše rozporuplné pocity tedy nejsou na místě. Myslel jsem to upřímně. No, a je to tady zase!
:-)
13. 02. 2012 | 20:49

gogo napsal(a):

Drive si clovek precetl rude pravo a ppslechl hlas ameriky a udelal si nazor
Dnes je novinarina v cele evrope jednotnevoblbujici a lziva a stale vice virtualni realita, nic spolecneho s realitou.
Situaci cechacku nejlepe vystihl presl 11,44
14. 02. 2012 | 09:54

Marie napsal(a):

Já jsem ráda, když mi moderátor zpráv s pozvanými novináři a novinářkami nejčtenějších listů vysvětlí, co si mám o různých věcech myslet.
Děkuji.
Marie
14. 02. 2012 | 12:08

.Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Penci,

překvapuje mě,že se divíte věcem,které jsou v této době a této poskomunistické společnosti naprosto normální.Společnost akceptovala většinu "právních"aktů,i když věděla,že to je nainstalovaný podvod a zločin.
Přesně se zase vyjádřil jeden pisatel nade mnou.Nikdo z podnikatelů vyznávající tržní principy si nebude pálit prsty s moralitami a hříchy minulých darebáků.
(Ano s těmi gaunery se dnes chodí na pivo!No ,jak kdo...)
Přesně to je parketa dnešních lodivodú i plavčíků tržní žurnalistiky.S panem Stejskalem se nevybavujte.Ten je jeden z lodivodů.Přesně ví co se po něm žádá.Pokud by to dlouhodobě přehlížel dostane padáka,nikoliv zlatého.A nemějte mu to za zlé.Má spokojenou a hezkou rodinu a spokojený a hezký život.Přejte mu to a nezatahujte ho do svých dramat.

Vám se specielně divím.Já mít vybudované takové životní prostředí a moci participovat na přírodních principech - dávno bych se vykašlal na tento lidský ksindl,který vás osobně nakonec hodí přes palubu ,nebo přinejmenším dehonestuje a označí za opilce,či notorického feťáka,¨.(viz Vico,to jste si pomohl pane Vico,už jste zase v žumpě)

A vůbec nejnepochopitelnější pro moji osobu jsou vaše promluvy s novinářským póvlem.Někdo výše zde zase napsal něco o bulváru a systému vyžadujícím mediální angažovanost (jako byste nežil).
Dobře ,pokud to budete akceptovat musíte si ale také uvědomit ,že na základě výše uvedených poznatků o tržní žurnalistice narazíte v 80% na Novinářského Hňupa,či Grázla. Ve Vašem případě narazíte zcela jistě na nastrčenou figuru se záměrem zmanipulovat cokoliv ve Váš neprospěch.

Tyto moje závěry podporují dnes a denně používané postupy a způsoby informací podávané na smradlavém podnosu manipulovaných událostí v hlavních mediálních zdrojích.
Chtít něco měnit "odspodu" je naprostá blbost. Jediné řešení je zase jako za komančů pasivní resistence a aktivní lokální odpor,a´t to stojí co chce.
.Mám v tom 70-ti letou praxi.
Je naprosto zbytečné otevírat si ústa v obhajobě principiálních věcí,které jsou pro jiné blbostmi a zbytečnými starostmi a na druhé straně si nechat srát na hlavu třebas od státních úředníků.

To že se takto vyjadřuji na blozích jen svědčí o mé resignaci na prosazení práva a spravedlnosti v tomto státě.
Mediální informace ve formě televisního zpravodajství nebo bulvárních oznamů jsou naprosto ignorantskou formou humbuku.
Všimněte si jakou si daly Media práci aby presentovali "kvalitativní změny" v trestním právu.
Já z toho pochopil,že změny se týkají pouze "Malé trestné činnosti" a zase jen pofidérně.
Proč se vláda ,parlament a justice nezabývá miliardovými trestnými činy je nabíledni.
Jedou v tom všichni jako na sviňském tobogánu a jen z nás mají legraci.
Žádný novinář ale takto presentovanou informaci nepodá ani nepodpoří.Je snadné názor nepodložený konkrétním faktem zbagatelisovat a hodit do koše.
Proč by ne - když si dovolí házet do koše a bagatelizovat i informace podložené ověřenými fakty.

Pane Stejskale,už vidím ,jak zapínáte svoje mazadla.
Nechte toho,není vám to potřeba.

Ivan.
14. 02. 2012 | 13:37

Ružkas napsal(a):

Děkuji všem diskutujícím.Se zájmem jsem pročítala...
15. 02. 2012 | 01:28

G.Orwell napsal(a):

Kronikar Kosmas rozlisoval ve svoji kronice to co sam videl, to co se dozvedel od ocitych svedku a bájná vypraveni starcu.
15. 02. 2012 | 01:37

stanislavpenc napsal(a):

V poslední dobe jsem se ve dvou pripadech dopustil vedome pausalizace i presto, ze vim, ze pausalizovat se nema. Slo o nasledujici uvahu: vaha: co když za marast naší společnosti, za blbou náladu a pocit, že se nedá nic změnit, můžou novináři. A to proto, že je to vesměs lína banda zakompexovaných hňupů, kteří nejsou schopni přehodnotit svůj pocit na zakadě faktů. Dale konstatovani: Stát, ktery se neumi nebo nechce postarat o sve nejslabsi je stát na hovno! Hlavne, kdyz ma kazdej hajzl na socialnim odboru teple mistecko, poradnej plat i 14 a k tomu odmeny.
Vim moc dobre, ze i mezi novinari tak i mezi socialnimi pracovniky na socialnich odborech statni spravy jsou i pracoviti lide, kterym je v pripade novinaru o fakta a v pripade socialnich pracovniku o lidi. Presto, ze jich neni moc. Proto se tem, kterych se toto dotklo omlouvam.
16. 02. 2012 | 11:17

.Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Penc Buďte rád že se jich to dotklo!
A neomlouvejte se!

Vezou se všichni na smradlavé káře a kde mohou přiloží polínko pod kotel,kde se vaří omyly,fantasmagorie,bulvár a jiné podobné manipulace.
Hanba by mě fackovala na každém kroku měl-li bych se počítat do cechu novinářského.

To samé bych mohl zopakovat jednalo-li by se o "spolek právnických indiviuí" tohoto státu.

Leč je to můj názor a nikomu jej nevnucuji.
Apriori předpokládám jeho autonomnost v oblasti moralit,práva a spravedlnosti.
**
Před pár dny jsem poslouchal v Hyde Parku paní Lenku Procházkovou.(Knihu jejího otce "Politika pro každého" - jsem po opětném přečtení před několika měsíci VYHODIL do sběru)
Ano paní Lenko i pan Vaculík byl zapálený komunista(jako moje máma).
Přesto nemohu říci (jako Vy) že necítím nenávist.Nevím jak přesně kvalifikovat stupeň nenávisti ke gaunerům,zlodějům a vrahům ale chápat jejich dnešní postoje v kontextu s výše uvedenými osobami i s mými osobními názory jednoznačně ODMÍTÁM.
**
To co paní Procházková sdělila veřejnosti je v přímém rozporu se snahou současné vládní koalice zatajit.
Totiž - zatlouct veřejnosti další obrovský tunel na tento stát,tento národ.
A domluvili se na postupu nejen s právníky(viďte pane Kříži?)
ale dokonce s celou hierarchií církví.(jako vždycky v minulosti)
Tyto skutečnosti pro mě už natolik zřejmé, mě dokonce umožnili omluvit vnitřní pocit viny,že jsem se zapoměl modlit.

Neomlouvejte se pane Penci.
Mávnou nad vámi rukou!

Ivan.
16. 02. 2012 | 17:43

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy