Ministr Jiří Pospíšil lže!!!

21. 05. 2012 | 12:35
Přečteno 4366 krát
I přěs jeho tvrzení, že podal podnět pro přerušení výkonu trestu v případu Romana Smetany k Nejvyššímu soudu tak neučinil.

Mluvčí Nejvyššího soudu ČR Petr Knötig píše: "Součástí stížnosti není návrh ministra spravedlnosti na přerušení výkonu trestu, ale po prostudování spisového materiálu se ukázalo, že ministr spravedlnosti ve stížnosti pouze uvedl, že dává Nejvyššímu soudu na zvážení, zda nejsou splněny podmínky pro přerušení výkonu trestu do doby, než senát Nejvyššího soudu ve věci rozhodne". Na doplnovací otázku odpovídá: " Nejvyšší soud se nemusí řídit lhůtou 14 dnů, protože nejde o návrh na přerušení výkonu trestu".

V případě Pospíšila to není první lež ve věci Romana Smetany. Co takle zveřejnit ministrovo mobilní telefonní číslo? Aby se nejpopulárnějšího politika ODS mohl každý zeptat jestli je normální ve veřejném prostoru lhát.

k celé věci: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/stanislav-penc.php?itemid=16179

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Luba napsal(a):

Což o to.
Já bych podal i přísudek.
Ale to víte: ministr je ministr.
21. 05. 2012 | 12:49

Maximus napsal(a):

Správně to má být, ministři v ČR:

a) zásadně mluví pravdu
b) jen někteří se občas mýlí
c) někteří občas řeknou nepřesnost či nepravdu
d) téměř všichni lžou
e) všichni ministři lžou
f) říkají jen to, co je jim ze zákulisí nařízeno říkat

A jak to asi je?
Skutková podstata bude někde mezi d) až f)?
21. 05. 2012 | 13:02

michal napsal(a):

A co takhle mu napsat?

http://napistejim.cz/?mp=cz%2Fpsp%2F503
21. 05. 2012 | 13:17

B. napsal(a):

Babička mi říkávala, že KDO LŽE, TEN KRADE!!!
21. 05. 2012 | 13:18

Ládik!!! napsal(a):

Není to pravda, ministr nelže. Je třeba užít minulého času. Teď momentálně třeba nelže, protože obědvá.
21. 05. 2012 | 13:25

Pepa Řepa napsal(a):

No a, Penci?
Co by to bylo za ministra, kdyby nelhal?
Ale jedno mu jde.
Působí jako pracovitý a činorodý mravenec. I Medu zblbnul. Nepostřehla, že mravenec přenáší furt to samé,tam a zpátky, naprosto nesmyslně a hlavně ožije jen před kamerou, dokonce tam i zapomene na své hulvátské manýry.

Neznáte to od koz? Některá taky hodně mečí a nic z ní nevyteče.Ale do seriálu se hodí.
Pravda, v Plzni uklidil dokonale.
Sám po sobě.
Úsměvné je tvrzení, jak dá vše z MS na internet, dal tam 3% Výběrová řízení za pár šupů na kancelářské sponky a podobně.
Stylové by byly procenta čtyři.

Tykadláře Smetanu nepřeceňujte Když zítra přidělá tykadla na billboard alfa-samce těch, kteří jej dnes podporují, ihned obrátí a půjdou mu hbitě po krku.
21. 05. 2012 | 13:30

B. napsal(a):

Ládíku, teď ministr vylučuje pralátku (nechci psát o ministrovi, že právě s.re...)a odpoledne bude dělat co?
Slaďoučce se při jeho orientaci uculovat do medií a šokovat svými slinty něco o svobodě a demokracii.
Kdo jeho hodnotí jako nejlepšího politika, to nepochopím.
21. 05. 2012 | 13:31

Luba napsal(a):

Pane Penci,
ještě tam máte háček nad e, a "takle", ale to neva.

Ad podnět: Každopádně je hezké, že se Pospíšil pokusil.

Z e-tisku:

"Stát, respektive ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil, podává stížnost proti odsouzení bývalého olomouckého řidiče autobusu Romana Smetany.

"Není to kritika verdiktu soudu. Chceme, aby se Nejvyšší soud zabýval dvěma otázkami, a to zájmem na ochranu majetku a veřejným zájmem vyjadřovat politické názory," uvedl Pospíšil pro server Aktuálně.cz, který informaci přinesl jako první ...

Pospíšil tak vyslyšel žádosti stovek lidí a Českého helsinského výboru o přešetření Smetanova případu. Ten po ministrovi požadoval podání stížnosti k Nejvyššímu soudu a zároveň návrhu na přerušení výkonu jeho trestu.

"Jsme přesvědčeni, že skutek, který byl důvodem jeho odsouzení, neměl být pro svou zanedbatelnou škodlivost vůbec posuzován v trestním řízení," uvedla v podnětu předsedkyně organizace Anna Šabatová."

http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-55690810-odsouzeni-ridice-smetany-proveri-nejvyssi-soud-ministr-pospisil-poda-stiznost

Z Nejvyššího soudu ČR od ing. Knötiga:

"Vzhledem k častým dotazům zástupců sdělovacích prostředků, veřejnosti i některých aktivistů ke stížnosti pro porušení zákona, kterou podal ministr spravedlnosti JUDr. Jiří Pospíšil ve prospěch Romana Smetany, považuje Nejvyšší soud za vhodné sdělit toto vyjádření.

Stížnost pro porušení zákona ve prospěch Romana Smetany, který byl odsouzen Okresním soudem v Olomouci pro poškození cizí věci a nyní je ve výkonu trestu odnětí svobody, byla datovou schránkou doručena Nejvyššímu soudu ve čtvrtek 10. 5. 2012 odpoledne.

Spisový materiál byl doručen v pondělí 14. 5. 2012 a byl v přidělen příslušnému senátu trestního kolegia. Po prostudování spisového materiálu se ukázalo, že ministr spravedlnosti nepodal návrh na přerušení trestu, ale ve stížnosti pouze uvedl, že dává Nejvyššímu soudu na zvážení, zda nejsou splněny podmínky pro přerušení výkonu trestu do doby, než senát Nejvyššího soudu ve věci rozhodne.

Žádné další informace k této věci nebude Nejvyšší soud sdělovat až do doby, než bude přijato rozhodnutí."

Zdroj:
http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/ns_web.nsf/web/Proverejnostamedia~Tiskovezpravy~Informace_ke_stiznosti_pro_poruseni_zakona_podana_ve_prospech_Romana_Smetany~?open&lng=CZ

Faktem je, že většina médií tvrdí, že Pospíšil bude požadovat okamžité přerušení Smetanova trestu, což byl asi požadavek Helsinského výboru. Otázka je, zda to skutečně řekl i ministr Pospíšil, nebo to formuloval právničinou.
21. 05. 2012 | 13:35

Karel napsal(a):

Pospíšil jako bílý kůň exekutorské mafie musí v prvé řadě ladit zákony ve prospěch svých loutkovodičů.
Ono to není jen tak umět správně nastavit zákony, aby to někomu zlodějsky zrůdně sypalo na úkor jeho obětí (občanů ČR).

Aź je na řadě nějaký Smetana a jiné podružnosti.

PS.
Kdyby se Kubice věnoval tak pečlivě Pospíšilovi, to by byl jiný příběh než příběh drzého a hubatého zlodějíčka Rátha, který rozčiloval Kmotry.
21. 05. 2012 | 13:48

Luba napsal(a):

Tedy,
z výše uvedeného je zřejmé, že ministr Pospíšil formuloval svůj požadavek tak, jak je mu dovoleno, a tak, aby měl větší naději na úspěch. Tedy tak, aby z toho soudci nemohli vyvodit, že na ně vyvíjí nepřípustný nátlak a předjímá jejich rozhodnutí.

Jeví se mi to, že Pospíšil nelhal. Jen zapomněl mediálním sdělovadlům dovysvětlit, co je v jeho pravomoci.
Asi to považoval za samozřejmé.
21. 05. 2012 | 13:48

Honza H. napsal(a):

Ministr Pospíšil nelže.
Udělal přesně to, co ve svém vyhlášení 3. května avízoval:
"Dáme tento návrh s tím, že necháme na zvážení Nejvyššího soudu, aby možné přerušení trestu posoudil. Je to jeho pravomoc."
Viz např. http://www.novinky.cz/domaci/266578-ridic-malujici-politikum-tykadla-muze-byt-za-par-dni-doma.html
To jen někteří novináři si to přeložili, že přímo požádá o přerušení trestu.

Takže: Stanislav Penc lže!!!
21. 05. 2012 | 13:52

Jáchym napsal(a):

Pane Penci,

pokud se před volbami do parlamentu rozhodnete sestavit kandidátku ze svého stáda oslů a koz, mají můj hlas jistý!

Ale žádat od kteréhokoliv ministra současné vlády, aby mluvil pravdu - to jste snad přehnal, ne ?
21. 05. 2012 | 13:57

jozka napsal(a):

Neurazi Pepu Repu skutecnost, ze to Smetana vzal z jedny vody nacisto napric spektrem uz ted? Jen se ti ostatni neozvali. Asi nemaj pribuzny na soudech.
21. 05. 2012 | 14:03

B. napsal(a):

Honzo H., kovaný pravičáku, očekávali jsme, že takto stupidní trest a celá ta nechutnost po tom bude Pospíšilem SAMOZŘEJMĚ vyřešena, Smetana propuštěn a jeho místo naopak zaujme - na několik let a natvrdo - "Duchovní Otec" čtyř brad a rozměrů do prostoru kauzy ProMoPro, emerický generál Pro věci tajné Sáša. Vaše slovíčkaření je stejně ubohé jako u jiných členů ODS.
21. 05. 2012 | 14:09

Honza H. napsal(a):

to B.

Co jste očekávali či neočekávali, je vcelku lhostejné.

Obvinit ministra bezdůvodně ze lži je naprosto nespravedlivé.
21. 05. 2012 | 14:13

Silvie napsal(a):

Koho překvapuje, že nějaký český ministr, nemlich zrovna Pospíšil, lže i ze spaní?!
Vždyť Pospíšil lhal už v době, kdy ho Topolánek pověřil úkolováním Vesecké v kauze Čunek. A pak lhal znovu, když ji odvolával z funkce.
21. 05. 2012 | 14:20

B. napsal(a):

Obvinit ministra bezdůvodně ze lži je naprosto nespravedlivé.
...
obvinit Ratha z nedávné kauzy jistě také,
Klause z Kuponovky a z Pepy z HongKongu, Kalouska z padáků, Vondru z ProMoPro, Béma z OpenCard.

Pravičáci (tedy VY) si BEZDŮVODNĚ představují jinak a nejlépe celý život.
Ač zde všichni víme, že ODS od svého vzniku mohla KRÁST (i pero může být důkazem - pro vaše netrpělivou duši), její členové se drží JEDENÁCTERA - POKRADEŠ+NEPROKÁŽEŠ.
Položte to, chlape.
Pospíšil Smetanu buď IHNED osvobodí anebo je to pouhopouhý kydoň obecný.
21. 05. 2012 | 14:21

Silvie napsal(a):

Za Béma zmizela v Praze miliarda, Drábek prošustroval dvě miliardy, Kalousek jen v podělané kauze MUS cca 2 miliardy, Řebíčka (Kapsch, Viamont) snad raději ani nepočítám, Vondra vyzmizíkoval 300 milionů a jediným "gigantickým" úlovkem policie za 22 let je tady Rath se svými pár desítkami milionů...
Tomu říkám úspěch. Je vidět, že Pospíšil je mužem na svém místě a státní zástupce si umí vybírat.

Vše naznačuje tomu, že nám politici podstrčí zase nějaké třetiligové šupáčky, jako Bárta a Škarka, zahrají s nimi maňáskové divadélko a pojede se zase dál.

Proč se neřeší Janoušek a Bém???
Nějaký Rath mě zase tolik nezajímá.
21. 05. 2012 | 14:26

Pepa Řepa napsal(a):

No Penci
strana kozího taťky by stála za úvahu.
To tu ještě nebylo.
Máte šanci na legitimaci Pukl no.1
Méééééééé
21. 05. 2012 | 14:48

19 Findex napsal(a):

to B.

K věci: Napište mi, prosím, jaké lži se ministr Pospíšil ve věci p. Smetany dopustil. Neodvádějte řeč.
21. 05. 2012 | 14:50

trvalá trpělivost napsal(a):

Ministr Pospíšil nikdy nelhal, nelže, lhát nebude, protože lhát je hřích, a lhát za nekřesťanský plat ministra je dokonce hřích smrtelný. Za svoji činnost nečinnost si zaslouží nesmrtelnost a řádně tvrdou přiměřeně výkonu placenou práci. Odhad je, že by musel žít a pracovat několik tisíceletí, aby uhradil škody, co svojí odborností společnosti způsobil.
21. 05. 2012 | 15:05

český maloměšťák napsal(a):

Pokud nějaký ministr naší "protikorupční" vlády pouze lže...tak to su celkem klidný.

Hezký den.
21. 05. 2012 | 15:15

Jáchym napsal(a):

Papa Řepa 21. 05. 2012 | 14:48 :
Pepo, já to myslel upřímně !

Domnívám se, že by takovéto stádo kozích a oslích poslanců nutně pozvedlo morální průměr české politické scény, snížilo korupci a zmenšilo počet nesmyslných pozměňovacích návrhů !
Vlastní intelekt poslanci stejně nepoužívají, neb jsou vázáni stranickou disciplinou...to oslové ne - takže by se počet katastrofálních politických rozhodnutí nutně snížil!

Jedenou za čas podám konstruktivní návrh - a bývalý špičkový politik špičkové strany jej bagatelizuje. Jsem flustrován, jak by řekl nejmenovaný kolega.
Hážu tady perly ošípaným.
21. 05. 2012 | 16:56

Mars napsal(a):

Autore:
Není sám kdo lže, všichni lžou a kradou.
21. 05. 2012 | 17:17

Medikolog napsal(a):

Roman Smetana nevykonal pro demokracii a svobodu o nic méně, než celý disent s Havlem v čele. Ale asi o nic víc. Tak nějak stejně.
21. 05. 2012 | 18:13

Petr B. napsal(a):

Pane Pelci, ODS je vás koaliční spojenec. Hlasovali jste ve vládě 2006-2009 pro všechny jejich reformní návrhy.
Pan Pospíšil slíbil podívat se na Smetanův případ v situaci, kdy preference ODS mohutně klesaly. Teď po Rathově skandálu je vysoká pravděpodobnost, že preference ČSSD budou klesat a preference pravice budou zase mohutně stoupat. Není divu, že Pospíšil na svůj slib zapomněl. Co si pamatuji, politici ODS lhali odjakživa (přesněji od 1. 1. 1991), ale jejich voličům hlavně z Prahy to nikdy nevadilo. Vašemu Bursíkovu křídlu ve ST to také nevadilo. Tak proč taková hysterie z vaší strany?
21. 05. 2012 | 18:22

Elév napsal(a):

No jo,
že se lže již víme, ale navíc se ještě nahrává ..
21. 05. 2012 | 20:32

oh napsal(a):

Pepa Řepa napsal: "Tykadláře Smetanu nepřeceňujte Když zítra přidělá tykadla na billboard alfa-samce těch, kteří jej dnes podporují, ihned obrátí a půjdou mu hbitě po krku."
Máš poněkud selektivní paměť, Řepo. Ta tykadla od Smetany obdrželi i politici z ostatních stran, on vzal to tak nějak "napříč politickým spektrem". Všichni nad tím mávli rukou a neřešili to; pouze "demokrati" z ODS se cítili být brutálně poškozeni a rozhodli se to pořádně u soudu rozmáznout. A jen skalní zastánci modrých demokratů mají tendenci Smetanův čin označovat za vandalismus srovnatelný snad jen s demolicí svatovítské katedrály i s Pražským hradem a domáhat se co možná nejpřísnějšího trestu. Zvláštní, jak se někteří takydemokrati v názoru na nepřijatelný vandalismus shodnou s čínskými a severokorejskými komunisty a íránskými ajatolláhy.
Milý pan ministr Pospíšil se zachoval stejně jako v případu plzeňských práv: hodně silných slov i hlasitých slibů a skutek nějak utek...
21. 05. 2012 | 20:45

Karel (taky) napsal(a):

Domnívám se, že všechny členy momentálně protiústavně vládnoucí skupiny pseudopravičáků lze definovat jednoznačně: Pravdu řeknou výhradně omylem.
21. 05. 2012 | 20:49

lubosek napsal(a):

Jakýkoliv demokratický projev je nutno co nejpřísněji potrestat.http://www.youtube.com/watch?v=Wiptx_V3GVg
21. 05. 2012 | 21:17

evix napsal(a):

To oh dobrý. Že to ale z ODS děsně zapáchá. Tato strana je u mně dávno nevolitelná....
21. 05. 2012 | 21:49

jonšta napsal(a):

Komické, Stanislav Penc zjistil co v této zemi ví každý člověk. Ministři lžou ! Pane Penci,, kdyby představitelé ODS nelhali, nikdy by se nedostali k moci !
21. 05. 2012 | 23:03

jíra napsal(a):

Pane Penci, máte pravdu, z pohledu vyššího principu mravního v duchu daného případu pan ministr lže.

Je to takový jeho alibismus. Zpočátku před podáním podnětu se pan ministr pokusil o formulaci věci tak, že případ je to kontroverzní. Nechtěl asi pohněvat kmotry v Olomouci. A dodal, že část lidí chce pro pana Smetanu svobodu, část chce trest a třeba i vězení. Takže on sice podá stížnost, aby vyslyšel přání prvních, a že dokonce nechá zvážit, jestli bude pan Smetana hned propuštěn. Nejvyšší soud se tehdy vyjádřil, že by to v případě takto podané stížnosti nebyl problém a pan Smetana by mohl být venku z vězení téměž ihned.

Kontroverzní je tedy především takto podaná stížnost. Jaký smysl má rozhodnout třeba po několika měsících, že pan Smetana seděl 100 dní nevinně? Tato stížnost není podaná tak, aby vůbec měla smysl, aby pan ministr převzal odpovědnost za horlivé spolustraníky, kteří usilovali o potrestání pana Smetany za dotknutí se nedotknutelných. Nedivím se, že lidé při sdělení, že pan ministr podá stížnost, ani neuvažovali, že by tím pan ministr vlastně mohl mínit něco jiného, než to opravdu smysluplné. Pan ministr měl zároveň sdělit jasně svúj postoj, podobně jako když třeba (obecně vzato) nějaký prezident ruzhoduje o milosti. Neměl alibisticky nechat soud se v tom koupat, aby to napravoval za něho, bez ohledu na to, že soud by takto urychleně rozhodnout nakonec třeba i mohl sám o sobě. Jenže soud by měl mít také z něčeho vycházet, z nějaké politické vůle zjednat nápravu, jinak to není stížnost v pravém smyslu slova, ale jen položení jakýchsi otázek, pokec.

Tady nejde jen o precedens. Jde přece nyní hlavně o člověka sedícího patrně absurdně ve vězení za to, že se svými fixami snažil mobilizovat lidi, aby bránili svou volbou rozkradení a prošustrování dalších stovek miliard z veřejných peněz a nevolili zprofanované strany a zprofanované politiky. A kauz je ohledně toho už dost a dost. Jak může věřit pan Smetana - a jak mohou věřit další spravedlivě smýšlející lidé - odpovědným funkcionářům této země, že ti nešijí na lidi stále nové boudy?
Pan ministr není přece malé dítě a pochopitelně musel vědět, jak budou slušní lidé vnímat takovýto obsah jím "podané stížnosti" ve smyslu "aby se vlk nažral a koza neutrpěla", tj. stížnosti bez stížnosti.

Držím panu Smetanovi palce. A tedy taky samozřejmě nám všem, kdo požadujeme skutečnou spravedlnost a ne pouhou iluzi o ní.

Hezký den
22. 05. 2012 | 00:13

jíra napsal(a):

omluva za překlepy: téměř, svůj
22. 05. 2012 | 00:16

Pepa Řepa napsal(a):

Jáchym
dyť jo, strana koz, ovcí, oslů, krav a volů by byla důstojným doplněním politické kultury. Otevřeně by se přihlásila k tomu, co ostatní partaje pečlivě tají jako rodinné stříbro.
Neoslovovala by se jako soudruzi, bratři, či přátelé, ale....jak pravil předřečník vůl č.14, či souhlasím s kozou no.8.
Jako znělku by měla Oslí serenádu a členové by se oslovovali pozdravem Bůůůůůůůůůůůůů

Kozí ta´tka - Pukl nambr wan Penc by na založení měl zapracovat.
22. 05. 2012 | 07:50

český maloměšťák napsal(a):

jíra
"Osvobození" pana Smetany poté - co si odkroutí celý trest ve vězení má jeden velký kulturní význam.
Kozli se nažerou a stádo zůstane celé.

Nebo naopak ?
Pepka se v tom vyznej. Snad bychom se mohli zeptat staré od Langera - ta by mohla též cosi zamekat.
22. 05. 2012 | 10:14

Luba napsal(a):

Tak to vypadá,
že se pan ministr Pospíšil ve svém řemesle vyzná, a jeho podnět soudu ohledně přerušení výkonu trestu pana Svobody byl skutečně účinný:

24.5.2012: Řidiče, jenž přemaloval plakáty, pustil soud na svobodu

"Roman Smetana, který byl odsouzen ke sto dnům vězení za to, že kreslil tykadla politikům na předvolebních billboardech, bude dočasně propuštěn na svobodu.

Rozhodl o tom ve čtvrtek Nejvyšší soud, který před několika dny obdržel stížnost proti jeho odsouzení.

Z olomoucké věznice, kde v současné době Smetana je, by se měl dostat během několika desítek minut.

"Nejvyšší soud rozhodl o přerušení výkonu trestu do doby, než o stížnosti pro porušení zákona senát rozhodne," řekl Aktuálně.cz mluvčí soudu Petr Knötig.

Mluvčí olomoucké věznice Markéta Zimová potvrdila, že příkaz ke Smetanovu propuštění již obdrželi. Podle jejích informací by měl opustit brány vězení kolem 14:00..."

Zdroj:
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=746147
24. 05. 2012 | 13:23

Luba napsal(a):

Z webu Nejvyššího soudu ČR:

"Nejvyšší soud v Brně při předběžném projednávání stížnosti pro porušení zákona, kterou podal ministr spravedlnosti JUDr. Jiří Pospíšil ve prospěch Romana S. (1982) z Olomouce, rozhodl 24. 5. 2012 o přerušení výkonu trestu jmenovaného do doby, než o stížnosti pro porušení zákona senát trestního kolegia rozhodne. Současně vydal příkaz k okamžitému propuštění jmenovaného na svobodu.

Jakkoliv nelze předjímat rozhodnutí Nejvyššího soudu o podané stížnosti pro porušení zákona, nelze vyloučit, že shora citované usnesení Okresního soudu v Olomouci ze dne 2. 9. 2010, sp. zn. 2 T 166/2008, bude (z důvodů uvedených ve stížnosti pro porušení zákona) zrušeno. V takovém případě by se stal výkon trestu na podkladě tohoto rozhodnutí nepřípustným."

http://www.nsoud.cz/JudikaturaNS_new/ns_web.nsf/web/Proverejnostamedia~Tiskovezpravy~Nejvyssi_soud_prerusil_vykon_trestu_Romana_S_~?open&lng=CZ
24. 05. 2012 | 13:27

Ota Veverka napsal(a):

Na místě Stanislava Pence, bych si napřed udělal pořádek ve vlastním svědomí, než bych pranýřoval jiné. Způsob jakým se snažil zdiskreditovat spisovatele Milana Kozelku jen proto, že kritizoval jeho Kozí mejdan, byl navýsost odporný, hodný estébáků z 50. let. Naštěstí má spousta lidí ještě pořád rozum, a tak, i když to nebylo Pencovým záměrem, udělal M. Kozelkovi dobrou reklamu.
30. 05. 2012 | 11:07

Filip napsal(a):

Citát Banksyho na téma vlastnictví veřejného prostoru.
Zjednodušeně: Oni se taky neptají, jestli tam chci vidět, co mi ukazují.Nic jim nedlužíš a ten prostor není jejich. Žádat o povolení, je jako žádat, zda si můžeš nechat šutr, který po tobě někdo hodil.

Zde celistvosti:
http://trickygirl.wordpress.com/2012/03/01/quote-of-the-day-banksy-on-advertising/
26. 06. 2012 | 11:41

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy