Výhružky dnes i před dvaceti lety

21. 07. 2009 | 21:43
Přečteno 5499 krát
Tak jsem za posledních pár dní zaznamenal tolik výhružek jako za několik let najednou. Výhružky jsou většinou anonymní v rámci diskuzních blogů pod články na internetu. Jsou psány kvůli mé snaze přispět k vyrovnání se s minulostí a v této věci zprovozněných internetových stránek www.svazky.cz
V červenci 1989 Východoevropská informační agentura přinesla následující zprávu, kterou zde otisknu v plném znění. To jen, aby bylo vidět o čem je řeč.

Výhružné dopisy nezávislým aktivistům
V posledních dnech obdrželi dva nezávislí aktivisté, Stanislav Penc a David Němec, syn současné mluvčí Ch 77 Dany Němcové,výhružné dopisy, které jim vyhrožují smrtí. Stanislava Pence vyzývá anonymní pisatel k sebevraždě a poté píše:“ Jestli k tomu nenajdeš odvahu tak si buď jist, že ve chvíli konečného účtování s tou vaší velezrádnou bandou nejbližší kandelábr bude tvůj.“ Dopis, který dne 12.7. obdržel poštou David Němec, je ještě konkrétnější. Zde je jeho text: „ Věc. Oznámení rozsudku smrti. David Němec… byl v plné míře usvědčen v souvislosti s aktivitou týkající se spojení s vlastizrádným seskupením tzv.Charty 77 a za velezrádné spojení s nepřítelem se odsuzuje podzemním revolučním tribunálem k trestu smrti oběšením v pražském parku Stromovka na blíže neurčené větvi. Datum vykonání popravy bude stanoveno později. Tento akt revoluční spravedlnosti je v plné shodě s populárním lidovým heslem „dobrý chartista – visící chartista“. Proti rozsudku není odvolání.“ Pro Stanislava Pence ani pro Davida Němce to nejsou první takové dopisy. V průběhu letošního roku jich každý z nich obdržel již několik, tato dopisy jsou z nich však nejostřejší. A také to nejsou jediné výhružky adresované v poslední době nezávislým aktivistům. Jana Šternová, bývalá mluvčí Ch 77, našla před několika dny na dveřích svého bytu kresbu šibenice, letos už podruhé. V kruzích nezávislých iniciativ se soudí, že tyto výhrůžky nejsou dílem nějakých anonymních odpůrců. Jsou součástí určité strategie, do níž patří kampaň proti nezávislým aktivistům v oficiálních sdělovacích prostředcích i podobně temné výhružky čas od času vyslovené v úřadovnách Státní bezpečnosti.
Via červenec 1989


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Michal Macek napsal(a):

pane penc nebojte se,kdyby neco napiste - trham patere a louskam lebky jako popelka orisky,streva nosim kolem krku jako boa:)) navic mam posunutej prah bolesti :)) sem proste magor - je to vsem byvalym estebakum jasne???
21. 07. 2009 | 21:52

MA-FU napsal(a):

Vidíte,pane Penci-nejdříve se báli oni ,že budou na kandelábru viset a po dvaceti letech vystrčili růžky a nebojí se,protože jsou všude...znáte to
Jára jak říká: tady všude byli,tady,tady a tady také.......
21. 07. 2009 | 22:18

Béda napsal(a):

Pane Penci,

zveřejňovat svazky STB 20 let "po" mi přijde jaksi s křížkem po funuse. Stejně již dávno byly nejšťavnatější kousky z těch svazků vyselektovány, "vytunelovány", přemístěny do jiných archivních databází, resp. zlikvidovány.

Kdyby byly tyto archivy zveřejněny v plném znění někdy na začátku roku 1990, nejpozději do rozpadu Československa, to by byla jiná. Obávám se, že dnes už takto vykostěné a neaktuální archivy moc lidí nezajímají.

A ještě něco: Při brouzdání po internetu jsem se dočetl, že řada lidí, kteří jsou v těch archivech uvedeni byli spíše obětí STB, nežli jejími konfidenty. Je možné, že trpěli tehdy a trpět díky zveřejnění těch údajů budou i nyní. Myslíte, že je to možné?

Otázka: Co byste dělal vy, kdybyste se v těch archivech nalezl bez bližší identifikace?
21. 07. 2009 | 22:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drahý bédo, vy jste asi taky pořádná sockom oběť...
Veselé krizování...
21. 07. 2009 | 22:38

xx napsal(a):

Pane Penci, v seznamech je i moje matka, zapsaná di nich krátce před svou smrtí. To již byla mnoho let v emigraci. Byla pouze v hledáčku STB, ale ze zápisu to není zřejmé.
Bez rozmyslu mícháte viníky s obětmi. Jděte proto se svými seznamy 20 let po revoluci do análu.
Tudíž souhlas s Bédou.
21. 07. 2009 | 22:45

Béda napsal(a):

wbgarden,

můžete si neustále opakovat a krizovat jak je libo. Já v těch svazcích nejsem - nebyl jsem udavač tehdy a určitě jím nebudu ani dnes. Udávání lidí, ničení osudů druhých, lezení nahoru po jejich zádech mi byly a jsou mi totiž z duše protivné.

Já vyznávám principy právního státu - za konkrétní zločin, transparentní proces a trest.
21. 07. 2009 | 22:46

znalec napsal(a):

Fandím vám pane Penci. Jste jedním z mála, kdo se na všechno nevykašle jako většina a jen nadává. Je mi líto, že máte starosti o život, protože nikdo nemůže vědět, zda je to varování plané nebo není. Přeji vám, aby plané bylo. Přeji nám více takových lidí, jako jste vy.
21. 07. 2009 | 23:22

PES napsal(a):

Pane Penc držím Vám palce a vydržte v boji.
21. 07. 2009 | 23:27

pierre napsal(a):

to stanislav penc :
.
publikoval jste mozna v dobre vire, nicmene publikovat seznamy jako takove (bez prislusne specifikace role u kazdeho jmena) je, pri nejmensim, nedomyslene... povede to k desinterpretaci a nadela vic skody nez uzitku... upresnenim role u kazdeho jmena mam na mysli specificky kod ( http://odboj.jicinsko.cz/na... ) : napr. TS (tajny spolupracovnik), A(gent), D(uvernik), ale na druhou stranu i NE (nepratelska osoba), VC (vizovy cizinec) etc... takto se v seznamu ocitaji (bez dalsiho upresneni) i lide jako pavel tigrid, karel kryl, vaclav havel, jaroslav hutka, vlasta tresnak, jan pelc (spisovatel), josef skvorecky, emigranti i neplnolete deti emigrantu, etc...

"seriosnejsi" jsou v tomto smysu archivy bezpecnostnich slozek http://www.abscr.cz/cs/vyhl..., zase ale jsou zcela neuplne... takze je to zase o nicem....

v seznamech stb mohou figurovat napr. i lide, kteri podlehli natlaku, kdyz byli vydirani ohledne napr. budoucnosti svych deti, zatimco ti, co je vydirali a kteri "tahali za snurky" v seznamech nefiguruji (a maji ciste lustracni osvedceni.... podepsane ivanem langrem).

nepolozil jste si sam tyto otazky, kdyz jste publikaci planoval ?

kritika ovsem neni mirena jen na vas, ale predevsim na ty, v jejichz zajmu bylo tyto svazky po celych 20 let nepublikovat, anebo jen selektivne...
21. 07. 2009 | 23:30

ali napsal(a):

21.srpna 1968 vítal jeden náš soused Rusáky Sovětskou vlajkou. Půl roku mu kreslili na vrata šibenici ti, jenž se pak zcela oddali Sovětům a bolševikovi tak, že práskali i to, co nebyla pravda. A myslíte, že jsou v seznamech? Nejsou! A jak dopadl soused? Po 5ti letech byl bojovníkem proti komunismus, neboť, jak pravil, takhle si to nepředstavoval. Našli ho oběšenýho na půdě na vlastních kšandách...

Hodně štěstí, opatrujte se
22. 07. 2009 | 00:37

stanislavpenc napsal(a):

Vážení na stránkách http://www.svazky.cz je velice dobře zveřejněná databáze popsána. Vše je myslim vysvětleno. Na stránkách je také odkaz na seznam lidí vedených v kategoriích StB určených spolupracovníků zveřejněný dle zákona v r. 2004 a doplněk k tomuto seznamu. Databáze EZO je archivní pomůcka k vyhledání dalších informací, které jsou již 2 roky předány do archivu, ale nikdo mimo vedení Ústavu pro studium totalitních režimů nevěděl co je vlastně součástí oněch odhadovaných 850 mil stránek ve 20 Km délky. Velká většina lidí vůbec nevěděla, že byla v hledáčku StB. Tyto stránky tento fakt poupravují. Bohužel, na místo státu, který tak 20 let až na vyjímky nečinil.
22. 07. 2009 | 00:46

David napsal(a):

Pane Penci,

děkuji Vám za to, co jste udělal. Právě před chvílí jsem si v databázi našel jednoho darebáka. Naprosto to souhlasí s tím co dělal. Dosud jsem však neměl žádný důkaz.

Na vyhrůžky se vykašlete. Co se má stát, to se stane. Nejste jediný na koho jsou takové metody používány.

S panem Petrem Cibulkou jste se tak oba nesmazatelně zapsali do dějin našeho národa o boji proti komunismu.

David
22. 07. 2009 | 07:52

Neopřemyslovec napsal(a):

Je to přirozené. Věci proběhle se neopakují. Teprve nyní si disidenti ze sedmdesátých a osmdesátých let uvědomují, že komunisti vlastně jim až tak neubližovali. Jen v případě, že byl disidem velký magor ho trochu naplácali. Disedti z roku 2009 si najednou uvědomují, že jim může jít i o krk. Ne stát, ale individualista se může rozhodnout o vykonání ortele. Ví,že maximálně bude potrestán doživotím (neměli jste pravdoláskové zrušit trest smrti. Penci, jestli tě zlikviduji nebo ne je mé osobní rozhodnutí. No a co? Třeba mám prognózu zlou a tak na tom nezáleží. Ty se snažíš moc "vyčnívat" a tak musíš předpokládat jako žit nebezpečí od Arabů. Za všechno se platí. Tak neskuhrej. Prosím, odvážně se postav k případnému svéobětování. Palach neventiloval nebezpečí. Když třeba padneš, určitě ti národ sejme posmrtnou masku. Ale doporučuji ti raději se venuj jen kozám. V dnešním disidenství jde o krk.
22. 07. 2009 | 08:15

neo napsal(a):

Béda: i po 20ti letech je dobré vědět, kdo byl a kdo ne zločinec.

A lžeš, když tvrdíš, že to nikoho nezajímá. Denně 50 lidí chce info.
22. 07. 2009 | 08:16

Béda napsal(a):

neo,

otevírání vyselektovaných archivů po dvaceti letech... zajímavá myšlenka.

Napsal jsem: "Obávám se, že dnes už takto vykostěné a neaktuální archivy MOC LIDÍ (pan Stejskal jistě laskavě promine velká písmena)) nezajímají."

Vy jste napsal: "A lžeš, když tvrdíš, že to NIKOHO (pan Stejskal opět laskavě promine) nezajímá. Denně 50 lidí chce info."

Z vašeho tvrzení plyne:
1) že zřejmě nelžu já, ale někdo jiný
2) že pokud vemem jako průměr 50 požadavků denně, pak je to 18250 požadavků v 10 - milionové populaci za rok (nevím kolik z toho tvoří dospělá populace, ani kolik z těch 50 průměrných požadavků denně podává 1 a táž osoba vznášející více požadavků. V každém případě mi požadavek 50 lidí denně po otevření přístupu do databází (dá se očekávat pokles) přijde poměrně skromný.
22. 07. 2009 | 08:34

slav napsal(a):

Myslím že to jsou hlavně ti, kterým se podařili zakotvit v tzv. demokratických stranách a nestačili uklidit, tím nedělám advokáta komunistům, jsem pro aby u nich byl postih podobný alespoň jako u milicionářů, ne za komunistické myšlenky ale za to sloužili nedemokratické cizí mocnosti, snad nějaké pochopení bych měl u těch kdo se aktivně zapojil v boji proti režimu po r. 68, účast v chartě a jiné protikomunistické aktivity. Dovolil bych vyzvat kdo může ať pomůže odhalit vyhrožující darebáky, myslím že nejvyšší čas je postavit na pranýř veřejného mínění.
22. 07. 2009 | 08:41

neo napsal(a):

Béda :

Oh pardon, to slovíčkaření :)

Dobře, opravím se. Lžeš když tvrdíš, že moc lidí to nezajímá.

V průměru bylo před zveřejněním 20 žádostí denně, nyní 50. ten nárůst si spočítej sám:) určitě je skromný, že?
22. 07. 2009 | 08:44

David napsal(a):

Pane Penci,

ještě malý dovětek. Pan Žáček kdysi napsal:

"Za pravdu je různá sazba. Jednou pomník, jindy vazba.

Kdo ji řekne dřív než včas,
tomu pravda zlomí vaz."

Myslím si, že ti darebáci by Vám pomník nechtěli postavit.

Takže klid.

Ještě jednou Vám děkuji.

David
22. 07. 2009 | 08:51

typro napsal(a):

Výborná práce. Díky, opatrný Béda prská a chytá za slovíčka,XX je roztrpčen, Pierre přišel s vysvětlením, proč nikdy nic nezveřejňovat,ali poplakal nad lidskými osudy a Neopřemyslovec tomu nasadil korunu totálním blábolem.
Výborná práce.
22. 07. 2009 | 08:57

Béda napsal(a):

p.Penc,

pokud jde o výhrůžky, zde můžu pouze upozornit na možnost podání trestného oznámení. Nic jiného mě v tuto chvíli nenapadá.
22. 07. 2009 | 08:57

David napsal(a):

Bédo,

nebylo by lepší, aby se pan Penc obrátil s žádostí o pomoc na pana Topolánka, jednoho z největších bojovníků proti komunismu?

Jistě celá ODS je už připravena, jako jeden muž, chránit pana Pence.
22. 07. 2009 | 09:36

dříve ruda napsal(a):

Pane Penci,

možná to je zde každému jasné, možná jsem za vola, zprávy jsem nesledoval, jen jsem si přečetl o vašem zveřejnění nějakých "svazků". Nerozumím tomu a mám tři otázky:
1) Jak jste k nim přišel?
2) Proč až teď?
3) (možná souvisí s bodem 1) Máte jistotu, že nevědomky nepracujete v cizí režii?

Vždycky jsem byl pro zveřejnění všech dostupných údajů. Tíhnu k tomu s vámi v této věci sympatizovat. S přibývajícím časem se mi ale vynořuje víc a víc otazníků. Jestli ony ty dokumenty např. neslouží jako alibi pro ty největší hajzly, kteří si to pohlídali, například. Což samo o sobě by pro mne nebyl důvod cokoliv tajit. Informace o každém lumpovi je užitečná. Jen už mám silný pocit, že režiséři mají dnešní představení dávno pevně v rukou.
22. 07. 2009 | 09:36

xx napsal(a):

to typro.
Nevím, zda jste kdy podepsal něco proti režimu, či jste byl v oné věšině strachem mlčících. Já byl režimem za své postoje pronásledován, ale kupodivu v seznamech nejsem ani jako zájmová osoba. Kdybych v seznamech byl, oprávněněn bych se musel ptát, proč "nepřítel socializmu" je ve spisech, a řídící pracovníci STB ne.
Dnes už nesouhlasím se zveřejňování suchých zápisů bez vysvětlivek, protože msta není krédem mého života, zvláště když je nemožné ve spisech odělit pravdu od lži. Se seznamy se mělo vyjít hned, a ne až po skartacích a manipulacích se zápisy.
Je to taková obdoba "řekněte to hned, nebo mlčte navždy".
22. 07. 2009 | 09:39

IronNick napsal(a):

Pane Penci, nenechte se otrávit, znáte to: pes který štěká nekouše!

Argument, že registr míchá STBáky i oběti vlastně natvrdo říká, že lidé jsou hloupí, a že nejsou schopni pochopit, že se jedná jen o online kartotéku, podle níž je možné záznam v archivu najít. Údajná vysoká neschopnost porozumění psanému textu v ČR je přece jen sprostá pomluva, nebo snad ne?? :)
22. 07. 2009 | 09:40

Silvie napsal(a):

Nemám nic proti zveřejňování jmen estébáků - ba právě naopak. Ale panu Pencovi šlo evidentně spíš o to udělat mediální humbuk. Seznamy v tak nekvalitní formě nemají význam, jsou-li v něm, vedle udavačských sviní zařazeni (bez bližší specifikace) i lidé režimem sledovaní a pronásledování. To si raději počtu v těch Cibulkových.
22. 07. 2009 | 09:53

bbee napsal(a):

Výhružné dopisy "NEZÁVISLÝM AKTIVISTUM" Tak to jsem se teda nasmál :)) Penc a nezávislý jo ? Loutka strany zelených, Trautenberka a bůh ví ještě koho....
22. 07. 2009 | 09:57

Jan Špaček napsal(a):

Pokud dochází k předchodu z totalitních režimů na režimy více demokratické, vždy je snaha lidí, kteří aktivně totalitní režim podporovali (příslušníci tajné policie apod.) se etablovat v režimu novém. Vyjímkou nebyl ani předchod od totalitního režimu v ČSSR k částečně totalitnímu režimu v ČR a SR. Nebyla to revoluce, byl to částečně řízený přechod. Řízený reformními komunisty, mezi jejichž představiteli jsou např. Čalfa, Dlouhý a další. Jejich snahou bylo odstranit od moci starší generaci komunistů představovanou Jakešem, Václavíkem atd. Nakonec se tito reformní komunisté domluvili s vůdčími osobnostmi disentu, např. s Havlem, Rumlem a dalšími, a získali svůj podíl na moci v novém zžízení. Je potřeba si uvědomit, že tito lidé, mezi které patřili i různí prokurátoři, soudci atd. se zajímají o moc, a chtějí se na moci podílat v jakémkoliv státním zřízení. Chtějí kontrolovat média, tedy především tisk a televizi. Situaci s kontrolou médií jim zkomplikovalo rozšíření internetu, kdo ví jestli se v budoucnu nedočkáme cenzury internetu, jaká je např. v Číně, dokonce prý i v Jižní Koreji.
Výhružky není dobré zlehčovat, sice je přísloví, že pes, který štěká nekouše, ale je potřeba si připomenout brutální zmlácení šéfredaktora časopisu Refel Němečka před několika lety. Oficiální závěr vyšetřování zněl, že ho napadli chuligáni. Lze tomu věřit?
Je potřeba si uvědomit, kdo má vliv v tomto státě. Jmen by byla celá řada. Např. Paroubek, předseda ČSSD, za socialismu náměstek podniku Restaurace a jídelny, tedy s velkou pravděpodobností byl komunista. Dále Babiš, v současné době majitel holdingu Agrofert, za socialismu zdá se spolupracoval s StB. Dále např. Dospiva, spolumajitel Penty, za socialismu studoval v Moskvě, tam by soudruzi jen tak někoho studovat nenechali. Je potřeba si uvědomit, že ještě mnoho let po tzv. sametové revoluci byly na mnoha vyšších postech příslušníci StB. Vždyť první polistopadový ministr vnitra Sacher byl agentem StB.Vám pane Penc bych poradil, ozbrojte se, choďte pravidelně trénovat střelbu, trénujte sebeobranu, ať máte větší jistotu že nedopadnete jako Němeček.
22. 07. 2009 | 10:16

David napsal(a):

Všem kritikům Pencových seznamů.

To, co jsem nenašel v Cibulkových seznamech, to jsem našel v Pecových. Takže je vidět, že se oba seznamy mohou vhodně doplňovat.
22. 07. 2009 | 10:26

Jan Špaček napsal(a):

Našel jsem si ten článek o zmlácení šéfredaktora časopisu Reflex Němečka, bylo to začátkem roku 2004. Úryvek z článku:

Policie vyšetřuje napadení šéfredaktora Respektu jako výtržnictví a pokus o ublížení na těle. Tomáše Němečka před jeho domem zbili dva neznámí muži. Novinář má tržné rány na hlavě a lehký otřes mozku. Respekt to považuje za útok proti redakci a proti svobodě tisku.

"Útočníci jsou podezřelí z trestného činu výtržnictví a z trestného činu pokusu ublížení na zdraví," uvedla mluvčí pražské policie Eva Brožová.

"Oba trestné činy pachatelé spáchali ve spolupachatelství," dodala Brožová.

Tomáš Němeček šel ráno do obchodu a když se vracel, čekali ho před domem v Kobylisích dva neznámí muži staří přibližně 20 až 25 let.

Okamžitě se na něj vrhli, ochromili ho slzným plynem, povalili ho na zem a zkopali. Pak zmizeli. "Za celou dobu nepromluvili ani slovo," řekl iDNES zástupce šéfredaktora Jaroslav Spurný.

Prostě je potřeba si uvědomit, že v tomto státě je stále totalita, soudruzi používají svoji osvědčenou taktiku. V této souvislosti lze zmínit i několikanásobné napadení členů Charty 77 v době socialismu, které provedli příslušníci StB. Prostě tito lidé se snaží dosáhnout svých zájmů jakkoliv. Nechci strašit tím, že bude docházet k podobným dalším napadení, často se jedná pouze o výhrůžky. Výhrůžky však nelze podceňovat. Vzpomeňme si na stavbu fabriky Hundaye v Moravskoslezském kraji, jestli si dobře vzpomínám, tak část pozemku tvořila poměrně kvalitní půda. Některým vlastníků, kteří nechtěli prodat, také chodily různé výhružné anonymy.

K tomu co píše David. Cibulka prý získal svůj seznam spolupracovníků StB od člověka, který tehdy v roce 1990 pracoval na ministerstvu vnitra. Je pravda, že tento seznam nebyl kompletní, pravděpodobně na ministerstvu vnitra nebyly vedeny všechny záznamy.
22. 07. 2009 | 10:41

Míla napsal(a):

Standa se zase "zviditelnil". Jinak uznávaný nebojácný bojovník proti násilí všeho druhu to možná ani neměl tolik zapotřebí.
Zdraví M
22. 07. 2009 | 10:46

Táta napsal(a):

...pane Penci,u koz toho moc nevyřešíte,vemte samopal a tatatatatatatata...
22. 07. 2009 | 10:59

vlk napsal(a):

Takový dopis může napsat jen frustrovaný úchyl. To víme oba. A zrovna tak víme, že svoji frustraci vybil tím, že dopis hodil dopoštovní schránky.
Teď k těm svazkům. Zopakuji jen to, co jsem napsal jako reakc ena váš blog, kd e jste oznamoval ůmysl ty databáze vyvěsit.
Nevidímna nich vůbec nic dobrého. Cibulkovy seznamy zveřejňovaly jména udavačů. Tam to bylo prostě jasné. VY jste tam dal sseznamy lidí, kteří se dostali do NĚJAKÉHO kontaktu s StB. Nejd e tam rozlišit, jestli šlo o běť práskání nebo práskače. Ta databáze způsobí víc zla než dobrého.Právě oním nerozlišením.
Pokud teď někoho napadá, že snad píši ve vlastní věci -nikoliv.Nejsme tam . Na Aktuálně jsou lidé, kteří to snadno zkotrolují. Jde mijen o nono klasické - jméno v seznamu způsobí, že ulpí podezření! Navíc dvacet let po té. Navíc - patřím k těm, kteří při lustrování v Cibulkovi zažili nepříjemné překvapení. Vylustroval jsme teřba souseda na chatě . jako fízla.Chatu jsme kvůli tomu neprodal. Jen tam už skoro dvacet let jezdím o dost méně rád. V podstatě nerad. Takových pocitů teď myslím hodně přibude. V mnoha případech, bohužel - neoprávněně.
22. 07. 2009 | 11:06

Marcus Agrippa napsal(a):

To máte asi pravdu. Těm co se snaží zveřejnit polistopadovou ekonomickou a politickou kriminalitu je skutečně asi dost nevybíravě vyhrožované.
22. 07. 2009 | 11:19

neo napsal(a):

vlku, pokud si požádáte o info, tak se dozvíte, zda se jedná o udavače či oběť.
22. 07. 2009 | 11:22

F.Srbek napsal(a):

Uveřejnění archivních dokumentů podobné povahy s sebou vždy přináší riziko zneužití, zvláště v současnosti, kdy se pracuje s elektronicky uloženými daty. Seznamy vydané 20 let "poté" samozřejmě vyvolávají zájem veřejnosti. Na druhé straně, bylo dost času pro to, aby byly vhodným způsobem upraveny, protože tajní služby pracují i době kdy pravda a láska téměř zvátězily. Kdo ví? Zajímavé je, že podobné materiály objeví vždy před volbami. Nevím zda jde o náhodu, či úmysl. I v těchto seznamech jsou věcné chyby. Ale je zbytečné je podrobně rozebírat. Je nutné se spolehnout na vlastní selský rozum a sám pro sebe si udělat jasno. Druhému vydání vybraných spisů pna Cibulky nepokládám za významný vydavatelský počin, ale hrozit někomu kvůli tomu je zbytečné!
22. 07. 2009 | 11:30

David napsal(a):

Pane Penci,

takže, kdyby „něco“, tak to mrskněte bez váhání na internet, a ono se už něco vymyslí. Teď by úplně stačilo požádat ministra vnitra o ochranu Vás a Vaší rodiny, ať si tu „parádu“ taky „užijete“. Když ochranku mohli mít takoví lidi, jako poslanci Melčák s StB Snítilým, exmanželka Topolánková, tak u Vás to nebude vůbec, ale vůbec žádný problém.

Nebo, že by to, v té naší pseudodemokracii, už zase problém byl?

Potom by to chtělo toho 9. a 10. října druhou sametovou revoluci, protože už i prezident Havel si stěžoval, že po revoluci v roce 1989 jsme bojovali za jiný politický systém, než v jakém jsme skončili.

David
22. 07. 2009 | 11:49

stejskal napsal(a):

Potvrzuji, pane vlku. Nejste tam.

Libor Stejskal
22. 07. 2009 | 13:13

grőssling napsal(a):

Že by panu Pencovi hrozily 3 dny Kondora jako Robertu Redfordovi, to asi těžko.
Jak jsem napsal dříve, za pár týdnů co po svazcích budou brouzdat tetky pavlačovky to bude každému šuma fuk.

Na celé věci jsou nejzajímavější 2 věci:

1.
Kde byly databáze ( prokazatelně nahrané na jakési médium v digitální podobě ) posledních 5 let.
2.
Kdo a proč dostal nutkání je zrovna nyní zvěřejnit. proč ne už před těmi 5ti lety.
22. 07. 2009 | 13:23

grőssling napsal(a):

Pane Stejskale, taky běháte po pavlačích ?
22. 07. 2009 | 13:25

stejskal napsal(a):

Nikoliv, pane grősslingu,

nechci/nepotřebuji některé věci (zejména o svých blízkých a kamarádech) znát, nevěděl bych, jak s podobnými informacemi naložit (něco jiného je to ale v případě lidí, jimž deleguji svoje pravomoci při správě věcí veřejných).

Ale tím neříkám, že se tyto svazky nemají zveřejňovat. Mám k tomu trochu komplikovaný postoj, nechci se zde pouštět do jeho vysvětlování (respektive na to nemám tolik času ani sil, bylo by to na více než třeba jen jeden text do blogu).

Svou předchozí replikou jsem reagoval na příspěvek pana vlka, který jsem pochopil jako výzvu. Jsem zde asi jeden z mála, kdo zná jeho jméno a může mu toto dosvědčit.

Libor Stejskal
22. 07. 2009 | 13:50

Karel Mueller napsal(a):

Pane Penc,
mám lustrák, nezfixlovaný, nikdy jsem na nikoho nedonášel. V databázi EZO jsem se podle očekávání našel.

Je to už strašně dávno, bezmála 30 let. Byl jsem duše upřímná a pouštěl si pusu na špacír (což jsem bohužel dodnes, takže jsem si možná pobyl i v databázi nové, pokud tam nedlím). Měl jsem s tím nemalé potíže a byl i na výslechu.

Nebudu se k tomu vracet, dotyčný pán je dávno v důchodu, pokud vůbec žije. Ale jak jsem uviděl datum zavedení svazku, tak jsem si na to okamžitě vzpoměl, přesně souhlasí.

Samozřejmě dávno vím, kdo mě shodil a když zavřu oči, tak mohu nadiktovat desítku lidí, kteří na mě donášeli.

Co podle Vás mám dělat? Nabít pistoli? Uvědomte si, že ten, kdo opravdu vůbec nikde nefiguruje byl buďto dokonale vymazán a přikrytý, nebo prostě vzorně držel pusu a krok.

Jen jitříte emoce, zbytečně, dávno donášejí jiní a ´jiným. Nechte to spát.
22. 07. 2009 | 13:51

zdesta napsal(a):

Cibulkovo zveřejnění mělo individuální význam.Každý z nás si v něm mohl utvrdit své podezdření,nebo vyvrátit neopodstatněné.Naštěstí jsem v něm nenalezl nikoho z lidí na kterých mi záleží.Silně pochybuji, že ono nynější zveřejnění bude mít nějaký výrazný společenský dopad,a to ve smyslu očistného procesu,tak zvané vypořádání se z minulostí.Po převratu jsem očekával,že budou k zodpovědnosti volání především strůjci a inicionátoři totalitního bordelu.(Hegenbart,Fojtík,Jakeš,a.t.p.)Štěpán byl jedinný? Nescházelo tomu očistnému procesu to podstatné? Navíc vím o třech případech,kdy dotyční argumentují- "no estébaci si ho na seznam nedali ze srandy,není kouře bez ohýnku,a.t.p." Opravdu pochybuji že se ve společnosti něco podstatně změní a že zveřejnění dalších seznamů má nějáký rozhodující vliv na celospolečenskou kvalitu.
22. 07. 2009 | 15:58

Jan Špaček napsal(a):

Jak tady již někteří napsaly, problém seznamů StB může být ten, že nejsou kompletní a jsou v nich mnohé údaje smyšlené. Nezapomeňme, že svazků byla celá řada. StB a další útvary totalitního aparátu nejen ČSSR ale také NDR, Polska, SSSR měly vedeno mnoho svazků v různých službách. Mnohé svazky byly tak utajené, že k nim neměl přístup ani běžný pracovník StB (dalších služeb). nebyl proto problém příslušné svazky vyjmout z archivů a bezpečně zlikvidovat. Většina obyvatelstav nemůže vědět, co se dělo během 15 zhruba 15 let, než začaly být archívy postupně odtajňovány. Nevíme kdo všechno tam co vyjmul. Navíc, nevím kdo viděl 2 dílnou komedii o Švejkovi, ale ten kdo ano, ten si vzpomene na na verbování "agenta" Pepek Vyskoč a vyinkasovaných 50Kč. Nidko nemůže potvrdit, že všechny uvedené osoby v seznamech skutečně spolupracovaly. Zřejmě docházelo k případům, kdy si někteří StBáci vylepšovali před nadřízenými svoji činnost tím, že si prostě něco vymysleli, nebo získané poznatky "rozepsaly" na více osob.
22. 07. 2009 | 16:18

grőssling napsal(a):

Já vím pane Stejskale, to bylo jenom takové rýpnutí.

Já jsem poznal jenom dva lidi, kteří tam někde jsou zapsáni. První mi to řekl sám, měl z toho jednoznačně trauma ( zapsán ve 20ti letech v říjnu 1989 jako příslušník PS ), na druhého to přišlo nevím ani odkud.
Ani s jedním nemám problém si podat ruku a pozdravit jej, já s nimi mám dlouhodobou dobrou zkušenost.
Možná by bylo jinak, pokud bych věděl, že někomu zle neprávem uškodili.
Ale to mám kvůli tomu mazat někam do Pardubic a hrabat se v archivech ?
22. 07. 2009 | 16:24

Ivan napsal(a):

Pane Penc, nic proti Vám nemám,
ale nechápu, jak se Vaše angažo-
vanost (obhájce lidských práv)
shoduje s Vaší současnou angažo-
vaností. Dále ekologie není pou-
ze vodě ovzduší atd.,ale o živo-
tě. Součásti lidského života je myšlení, bez něhož se neobejde.
Takže nevím jak máte toto ekolo-
srovnané. Ekologie myšlení je o
pohodě sounáležitosti a lásce k bližnímu. Nemyslíte, že dáváte
lidem zábavu? Nepřeceňujete národ? Nemyslíte, že "pozdě bycha honit? Zde nestačí říkat, že seznamy nic neříkají, to ví jen lidé, kteří jsou ochotni přemýšlet. Budete-li podrobněji číst blog, tak zjistíte, že asi lidi přeceňujete. Jinak příjemný den.
22. 07. 2009 | 16:25

racoh napsal(a):

No nevím, snad se těm zveřejňovatelům a lustrátorům ulevilo. "Kdož jsi bez viny hoď kamenem" - A ono se hází co a rádo. Osobně si myslím, že svoje provinění si nese každý sám. A seznamem si léčí své kompexy jen ti, co je tvoří. Je mi vás seznamotvůrců líto (i když si určitě přečtu, že je netvoříte jen zveřejňujete, ale jste přece jen taky lidi že...)
22. 07. 2009 | 17:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hrubé nadávky ("jste odpad", "chování totálního lidského hovada"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi (viz pravidla v záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
22. 07. 2009 | 18:59

bezestrachu napsal(a):

Kdo je Kdo v seznamech a jinde ?

1989 - 2009, kde brát lidi ? - Politiky ve věku nad 35 let ?
Ukládá to Zákon, že pod 35 let "to nejde" !!!
A proč ?
Najděte mi někoho, kdo měl za komoušů "nějaké" postavení a "Nebyl v hledáčku" !

Vám všem, kteří jste narozeni "po -89.tém, či jste v -89.tém teprve začínali "rozum bráti", nehrajte si, prosím, na znalce Světa ! - právě Vy víte prd, co je život v totalitě, jak přežít, jak zabezpečit jakž-takž rodinu, děti, postarat se o rodiče...
Vaše "znalosti" jsou "odposlouchané Vašimi rodiči", nebo vyčtené ze školských - Posametových - učebnic !
Pravda je vždy někde uprostřed !!!

Tato slova Nejsou obhajobou zrůdného totalitního režimu KSČ, tady apeluji na to, do jaké psychické a existenční situace se dostala většina lidí - Nebylo úniku, Nebylo možno si (kromě emigrace nebo disidentu) vybírat !!!
Chcete "TO" vůbec slyšet ?, nebo jen "Ukazovat na komouše" ?
V důsledku je to vlastně nejjednodušší, efektní, zároveň však krutě podlé !

Jiné "kafe" je ovšem to, kolik Komoušů je dnes "modrých, oranžových,KD..., zelených" a pod.
Těm je nutno "jít po krku", neboť to jsou Bezcharakterní převlékači na cokoliv - když na to příjde, budou chválit kohokoliv, aby si zachovali svoje koryto a prachy !!!

Zbožňuji všechny ty příspěvky "Zleva, Zprava, Odněkud" - nikdo však nepřemýšlí, KDO je To Topolánek, Kdo je TO Paroubek, KDO je TO ...?

Kdo je Kdo a proč ?...
Co To Je Za Demokraciji, jejíž představitelé jsou výše jmenovaní ???
To jsou paraDoxy, co ?
22. 07. 2009 | 21:43

Ikena napsal(a):

Tak trochu k tem svazkum.

1} historik vcera uvedl, ze nektere zapisy byly provedeny i v roce 1990 a to jeste pracovniky STB.
Vysledek :
Verohodnost velmi sporna, mohlo dojit k manipulaci.

2} historik uvedl, ze ke svazkum meli pristup prislucnici STB jeste v roce 1991, kdy zacali byt nahrazovani novymi kadry.
Vysledek :
Verohodnost velmi sporna.

3} se svazky pracovali pracovnici novych tajnych sluzeb.
Vysledek :
Verohodnost sporna, mohlo dojit k zasahum a upravam.

4} prokazatelne chyby ve jmenech a neuplnost.

5} pokoutni predani svazku panu P.
Verohodnost naprosta 0

V teto kauze je zajimave, ze nynejsi vlada se tesila mimoradne velke oblibe a ejhle, prvni trefy tisku sly proti clenum teto vlady a zvlaste proti premierovi.
Nebyla nahodou snaha taktez ocernit tuto vladu a nastolit 2O let dusnou atmosferu.

Pane Penci, koho hru to hrajete a z jakeho duvodu?
22. 07. 2009 | 22:40

Karel III napsal(a):

Mám naprostý respekt k výzvě: "Nechte to spát", zde výrazně zastoupené panem K. Muellerem.
Zároveň jsem ochoten bránit svobodu slova, konkrétně právo pana Pence publikovat, co uzná za vhodné.
Spekulace o tom, co může způsobit zveřejnění nebo nezveřejnění nehodlám zbytečně protahovat.
Výhružky fyzickou likvidací nebo "jen útokem" považuji za nepřijatelné a domnívám se, že jsou naprosto protiprávní, mj.
Etc., etc.
22. 07. 2009 | 22:41

Babina napsal(a):

Výhrůžky (všivárna nejhrubšího zrna) jsou průvodním jevem takřka všech blogů pod články na internetu, a to jen byť pro odlišný názor. Ochránci lidských práv to nemohlo uniknout stejně, jako skutečnost, že bez výhrůžky byli fyzicky napadeni v průběhu 20ti let např.tehdejší komunistický předseda Svoboda,soc.poslanec Dostál, komunistický poslanec Dolejš. To jen, aby bylo vidět o čem je řeč (jen tak pro úplnost). Nevyrovnaný psychopat si zkrátka svou oběť vždy najde.Ve Vašem případě jedovatou slinou, v případě jmenovaných se zatím i beztrestně vyřádil. Jestlipak jste se ozval? Zastrašování při volbě prezidenta, předvolební spot zelených - ani se ptát nebudu! Tak my si tu žijem
23. 07. 2009 | 02:36

Karel Mueller napsal(a):

Pane Penc,
trochu jsem si zalistoval v tom EZO a víte, koho jsem tam našel? Svého ještě žijícího strýce.

Prošel politickým kriminálem i uranem, aktivní účastník tzv. 3. odboje, nejen hubou. Víte, kdy mu byl zaveden svazek? V den výslechu po nezdařeném útěku do Rakouska. Nic z toho tam samozřejmě není.

Nevím, co jste chtěl dosáhnout. Ale mohu Vám naprosto přesně říct, co jste dosáhl: V podstatě jste hodil nepřímo bláto na každého, kdo se z nějakého důvodu dostal do hledáčku STB a postavil nad něho všechny ty, jejichž svazky byly z nějakého důvodu kompletně skartovány a zahlazeny stopy a ty, kteří nikomu za pozornost nestáli. Ať už třeba proto, že byli naprosto vzorní.

Plasticky si umím představit ty chrapounský kecy: "No hele, von tam někde je, bacha na něj ..." A samozřejmě je bude pronášet nejvíc ten, kdo nevěděl, jak by směrem nahoru ten kaďák vylízal.

Kdybych byl bývalý estébák, tak bych řekl brilantní práce ...
23. 07. 2009 | 02:59

Jasný napsal(a):

Pane Karle Muellere,
úplně souhlasím s Vašim názorem,
ochrana lidských práv je nejdůležitější všude na světě,ale musí se dělat profesionálně ,hlavně mezi mazanými,zkaženými,demoralizovanými Čechy,důsledně a chytře,aby neškodila opravdu bezúhonným lidem !!!
Pan Penc ,pokud chce být důsledný a potřebný a něco pro to udělat,měl by zažalovat politiky,kteří umožnili zkartování nejdůležitějších dokumentů o zločinech,a tyto lidi po zásluze potrestat ,odhodlat se k opravdovému činu,určitě na ně materiály má,nebo si je najde !!!
23. 07. 2009 | 06:58

xxx napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hrubé nadávky ("jste odpad", "chování totálního lidského hovada"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní diskusi (viz pravidla v záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
Dobrý den,

na to máte jistě plné právo - tak to řeknu kulantněji. Pan Penc, kterému trpíte na jeho blogu pojmy jako hajzlové (to asi není v rozporu s pravidly blogu), je dle mého názoru ostudou lidské společnosti. Dělá si, co se mu zachce zcela bez ohledu na ostatní - to není demokracie, to je anarchie. Jeho neustále se zastávání lidí, kteří porušují programově opakovaně zákony je již popírání základu právního státu jako takového. Čili - dle mého soukromého názoru - je pan Penc někdo, kdo by si měl nejprve zamést před vlastním prahem a začít se chovat jako slušný občan vyznávající právo a odpovídající svobody jako základ a ne jako někdo, kdo vůbec nepřemýšlí, co svým jednáním dosahuje.
23. 07. 2009 | 10:33

Vanek napsal(a):

V roce 1979 jsem napsal clanek s nazvem "Charta 77, skutecnost a klam" ktery si v originale muzete precist tak jak ho registrovala STB. Ve scanech je i zprava od "zdroje" o reci Mlynare a jeho vizi jakym smerem by se melo ubirat Ceskoslovensko. Hezke pocteni v clanku Vycistete si zoubky......
http://czech-bohemia.blogsp...
23. 07. 2009 | 10:34

xxx napsal(a):

ad Kdybych byl bývalý estébák, tak bych řekl brilantní práce ...

ano, celé mi to příjde přesně takto - pan Penc mi připomíná akce státní bezpečnosti.
23. 07. 2009 | 10:35

Vanek napsal(a):

Re:Karel Mueller napsal(a)

V EZO seznamech jsou udavaci i NO (nepratelske osoby) coz byl patrne Vas stryc :-)
23. 07. 2009 | 10:47

stejskal napsal(a):

V pořádku, pane xxx.

Mimochodem, tím článkem, kde údajně trpím panu Pencovi pojmy jako hajzlové, myslíte asi tento, že? http://blog.aktualne.centru...

Doporučuji si jej přečíst, možná tam nějaké mé aktivity v souladu s Kodexem blogerů naleznete (přišly asi tak dvě tři hodiny po jeho uveřejnění, byl jsem t.č. na dovolené).

Hezký den.

Libor Stejskal
23. 07. 2009 | 11:13

xxx napsal(a):

ano, je to přesně ono, tak ne hajzlové, ale svině.

takže, když napíšu pan Penc je dle mne .... (spojení odpad lidské společnosti jsem vytečkoval, protože se neslučuje s kodexem ...), tak je to OK;-)

Já si ten text pamatoval ve chvíli, kdy vyšel. Jinak, to není proti Vám, já si myslím, že bychom měli jednat co nejslušněji, ale pokud je jedna strana sprostá (ano, pan Penc je vedle toho všeho ještě sprostý), neměla by očekávat slušnost.
Toliko můj soukromý názor.

V každém případě hezký den.
23. 07. 2009 | 11:25

novak napsal(a):

Že Vás to všechny ještě baví, to se toho stalo a stane, téma pro český magory.
23. 07. 2009 | 12:33

Karel Mueller napsal(a):

Jasný:
Víte, při tom listování jsem našel v EZO pár přátel a známých. Žádní konfidenti ani odbojáři, pouze sbor remcalů.
Ale ždyť to bylo pomalu jak ve Švejkovi, na výslechu se samozřejmě každý dušoval, že nikde nic nežvanil (já též). Takže to skončilo tytyty a laskově zavři zobák. K tomu pár let minimální plat a samozřejmě jakýkoliv postupový stop stav. Pak obvykle vystoupil na nějaké té veřejné stranické schůzi a dal najevo, že už vidí jasně ... pokud měl rodinu.

Jestli cítíme nějakou zášť? Za sebe a myslím, že i za ně mohu říct, že ne. Kdybychom narazili u STB nějakoho ideově kovaného tupce, tak bychom dopadli ještě hůř. A pokud jde o ty filcky ... milý pane, to by jste musel umlátit velmi značnou část tohoto národa ... dnes možná větší než tenkrát.
23. 07. 2009 | 14:22

xxx napsal(a):

to novák - právě že stalo, jde o to, co to vyvolává. Lidé nemají tendenci rozslišovat, kdo je zájmová osoba, ale řeknou si, jééé, on tam byl! a to je to, co nemělo nastat. svazky se měly zlikvidovat všechny před dvaceti lety a bylo by nebo všechny před dvaceti lety zveřejnit. a když myslím všechny, tak všechny. Možná bychom se pak dozvěděli, že tam byl i pan Penc (jeho chování mi stbácké metody opravdu připomíná). Neříkám, že byl agentem. Jen říkám, že ti skutečně vlivní tam nejsou. A byli. Takhle člověk, který vědomě podporuje porušování zákona, jen pseudovyhrává anrarchistickým způsobem dávno minulé bitvy.
23. 07. 2009 | 14:38

doktor napsal(a):

Penc je jen příkladem toho, jak jsme se při hodnocení našich tu- i cizozemských disidentů mýlili: jsou samolibí, nevzdělaní, mocichtiví, prolhaní, někteří i penězchtiví, a většina se zřejmou poruchou osobnosti (psychopati). Rádi upozorňují na své "zásluhy", a pletou se povýšenecky do naší i světové politiky. K vymanění země z komunistického jha nepřispěli ani prstíčkem. Klamali nás. Škoda.
23. 07. 2009 | 15:02

xxx napsal(a):

ani bych se mimochodem nedivil, kdyby ty výhružky vůbec neexistovaly... je fakt, že údajní bojovníci za svobodu - a ne, pane Penci, Vás za ně opravdu nepovažuji, vzhledem k tomu, jak se dnes chováte - byli schopni lhát a dělat ledasco. I poláci měli strážní věž zničit sami, i Říšský sněm měli vypálit komunisti apod.... Jak říkám, endivil bych se. Škoda, že není dnes nikdo, kdo by to došetřil, případně ověřil pravost takových výhružek.
23. 07. 2009 | 16:34

Vanek napsal(a):

Pravda o seznamech spolupracovníků STB

http://www.cs-magazin.com/2...
23. 07. 2009 | 17:27

Tomáš napsal(a):

Pane Penci, většina lidí bohužel vůbec nepochopila, co jste vlastně zveřejnil. Přijde mi neuvěřitelné, že archiv něco takového má, ale nechává si to pro sebe. Nechtěl byste (nejlépe na příkladu - http://svazky.cz/test/svazk... ) vysvětlit, co to vlastnhě znamená? A druhá otázka - zveřejníte seznam i vcelku, nejen k prohledávání? Abychom to měli už opravdu komplet...
23. 07. 2009 | 21:58

janík napsal(a):

Pane Penci!I toto je, podobně jako kdysi činnost pana Cibulky, jistě chvályhodná aktivita, pokud objevíte něco nového. Jenže pravdou je, že dodnes lidé trpí třeba i na jiné spisy, než ty estébácké: jsou to spisy, které třeba o mně vede jako o třídním nepříteli dodnes vojenská kontrarozvědka. Kdysi jsem se totiž nelegálně dostal ke svému kádrovému materiálu a viděl jsem to tam. Na vojně jsem zlobil a oni mě chudinky za to ani nedokázali zavřít. Tohle lampióni u Nás v Asii totiž nezapomínají a systém Jim umožňuje ukájet si svá ega na slušných lidech právě takto. Taky vím, že ty kádrovácké pomluvy účelově dnes "mizí" a "objevují se",aby si vás soudruzi menažéři zařadili přesně do té kasty, kterou vám oligarchové z Národní fronty ODS-ČSSD-KSČM prachsprostě předpřišili. Kádrováci-personalisté si vás identifikovali nejřív těmi druhými posudky co jste nepodepisoval, ale byly, a které získávali od vašich předchozích lenních pánů-zaměstnavatelů, když jste jim předložil se všemi identifikačními údaji ten posudek oficielní. Po samet-nerevoluci zaměnili posudky soudružek klepen z kádrovek zápočtovými listy, a mohl vás pomlouvat nejen rudý povl, ale i "rozhořčený pracující lid" z řad vašich závistivých udavačských, soudruhy tedy podporovaných kolegů, od kterých jste se třeba nenechal šikanovat a nedejbože jste si dovolil jim někdy něco říci. Poté, co jsem proti tomuto osobně a úspěšně inicioval vzpouru někdy kolem roku 2000-2004, přešli soudruzi na "evropský" formát a zápočtové listy nahradili životopisy-CV s výsledky a metodami stejnými, navíc si vaše hledání práce přesunuli do tzv. agentur. Bez protekce a korupce jinde práci dnes v ČR neseženete, pokud si vás tahle chátra načas za trest umístí na ulici, a pak si vás agentura zařadí přesně tak, jak soudruzi chtějí, vytvoří vám opět v práci kolem vás partu hlídacích pejsánků z Jejich kasty a případně vám korupcí a jejím šířením ještě zabrání v efektivním samostatném podnikání. To totiž u Nás smějí jen prominenti a vybraná luza udavačská - sorry - loajální ... takže komunismus nahradil neokomunismus a evropské právo ja zatím tak málo etablované, že si soudruzi dál s vámi dělají co chtějí. Včetně nejapných pokusů o vymývání mozků na funkcích, pro které nejste sice vyšším vzděláním určeni, ale na které vás vedení podniků vecpe jen a vy jen z existenčních důvodů jim i toto svinstvo doprovázené fraškovitou slibotechnou musíte podepsat. Takže nemluvte v blozích o "vyhrožování", když vám povím, že si spravedlnost se soudruhy lidi udělají už brzy sami, podobně jako jsem to nedávno udělal i já, a světe div se, hnědé slipy soudruhů udělaly své a práci zatím mám. ONI totiž o mně nyní i šíří, že je lepší, když někde dělám, než abych se choval jako neřízená střela. Takže pane Penci, co děláte je sice dobré, jen ten kalibr, který na NĚ berete, není ještě propracovaný a nemá patřičnou razanci. Ale jsem optimista a věřím, že i Vy přitvrdíte, pokud jste dobrým člověkem a vlastencem a ne pouze další loutkou nasazenou soudruhy na nás pro populistické účely před volbami. ONI totiž tvrdí, že je dobře, když prý se vypovídáme a až pustí do ovzduší před volbami nějaká chemická svinstva mající nás hromadně ve velkých městech uklidnit, že zvolíme zase JE. Na tohle se zaměřte, pokud nemáte hnědé slipy už po přečtení. Mě dodnes občas hlídá auto, které občas na mě najíždí a kašlu na ně. A vězte, že i vím, že toto mé psaní neprodleně budou hltat až budou kanět jako pejsek při uzence všichni ti "Naši" z "Establišmentu".
24. 07. 2009 | 10:15

Vasek napsal(a):

Pane Penc,
nevím, kdo a proč Vám vyhrožuje. Předpokládám, že se jedná o svazky.cz. Schvaluji zveřejnění jmen, ale s jednou podmínkou, že bude VEŘEJNOST DŮRAZNĚ INFORMOVÁNA, ŽE SE NEJEDNÁ POUZE O SPOLUPRACOVNÍKY STB, ALE I O OSOBY SLEDOVANÉ, RESP.VYŠETŘOVANÉ! Tímhle hozením všech do jednoho pytle jste napáchal víc škody než užitku.
24. 07. 2009 | 10:36

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Vasku,

kde napsal pan Penc, že v jím zveřejněných seznamech jsou spolupracovníci StB (můžete mi na takovou informaci dát prosím odkaz?). Pokud vím, všude zdůrazňuje, že se jedná o seznam osob, o něž měla StB nějakým způsobem zájem (ať už jako spolupracovníky či sledované).

Libor Stejskal
24. 07. 2009 | 11:17

jiří Fojtík napsal(a):

Dobře, že to bylo zveřejněno: Zcela Vám pane Penci fandím . A co na to KPV ?Ty to asi nezajímá !!
24. 07. 2009 | 18:03

fghj napsal(a):

Pane Pneci, mco Vám děkuji za to, že jste zkomplikoval život mému bratrovi - který je v zájmových osobách. Už se ho vyptávali známí, zda byl agentem. Ne, nebyl, objednal si americký časopis a StB jej vyslíchala. Jste člověk, který ničí životy ostatních - měl byste se stydět!
04. 08. 2009 | 10:57

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy