Loupení doporučeno

22. 09. 2009 | 00:16
Přečteno 13029 krát
Trable s taxíky na pražských nádražích vypadají jako úplná prkotina vedle globálního oteplování, potíží s volbami, s úbytkem spermií a nedostatkem vody pro stamiliony lidí. Jenže zatímco tohle všechno aspoň někoho zajímá, na ostudu třeba na holešovickém nádraží už si zřejmě všichni zvykli




Parkoviště na Nádraží původně pronajímala firma City taxi, kjterá se jaksi neosvědčila, protože její auta tu nebyla k dispozici. Proč? „Nadávali našim řidičům a kopali jim do aut,“ řekl novinářům šéf City taxi. Kdo kopal? Nevíme, jisté je pouze, že dnes tu vládne AAA s.r. případně řidiči dalších firem, kteří ale nějak nemají čas, protože se vrhají se na důveřivě vyhlížející cizince s kufry.
Pokud si zavoláte taxík telefonem, zjistíte, že nesmí na parkoviště a musíte k němu utíkat až za závoru. „Normální“ taxík totiž na parkovišti naložit pasažéry nesmí, nebo snad nechce. Bojí se něčeho? Loupení doporučeno, chtělo by se říci.

Ti lidé, kteří se taxikařením poctivě živí, už nad tím mávli rukou: „Dvacet let je to stejné“ říkají. „Jednou musíme mít žlutá a jindy b´éžová auta, ale na nádraží nebo na Staroměstské náměstí se postavit nesmím“ Nic není jednoduššího než stanovit cenu a posílat kontroly. Proč to nejde v zemi, která původně směřovala k západním praktikám, není žádná záhada: Pražský magistrát to není schopen zařídit. Ten magistrát, který posílá ke dnu pražská nekomerční divadla, který straní autům proti veřejné dopravě, kolům a chodcům, který už několikrát odmítl prohlásit Václava Havla čestným občanem města, který schválil dopravní systém tunelů a objezdů stopnutý kdysi komunisty, Magistrát, který poslal ke dnu stavbu knihovny, vymyslel špehounské permanentky na veřejnou dopravu a odmítá o tom všem diskutovat s odbornou veřejností. Ten magistrát, který povoluje nechutné jarmarky v historickém centru a občas, když to volá do nebes, udělá gesto. Je pěkné, že nás pražští taxikáři už nesmějí vozit v trenýrkách. Ale kdo na tenhle způsob dopravy náhodo či pravidelně spoléhá, ten dobře ví, že to opatření je směšné. Loupeživé bandy dopravců to v jejich blahovolnosti nevyrušilo. A už je i nuda o tom mluvit.

Praha je krásná, poměrně čistá a je tu pořád dost práce a taková zábava, že se nato všechno dá zapomenout. Ale jenom občas. Dobře už bylo, napadá mne někdy. Vytáhnout proti taxikářským lumpům a jejich podmazaným pomahačům s peticemi a blogy je směšné, bohužel, lidé jako já ale obvykle nic jiného neumějí.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Znechucený napsal(a):

My češi si neumíme vládnout, třeba problém s taxikáři by Němci
nebo Angličani vyřešili s konečnou platností tak do půl roku. Potřebujeme aby byla přijata LS a dostali jsme pořádně
přes držku jak by řekl dobrý voják Švejk.
22. 09. 2009 | 00:27

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Praha je poměrně čistá??!
To se za ten půlrok, co jsem tam byl naposledy, musel stát zázrak. Vlastně je to možné, přijede papež....
22. 09. 2009 | 01:10

jams napsal(a):

Magistrát Hlmprahy mě štve léta, ale nelze ho vinit, že odmítá prohlásit Václava Havla čestným občanem Prahy. Jednak o tom nerozhoduje magistrát (úředníci), leč zastupitelstvo (volení politici), ale hlavně, Václav Havel od roku 2003 čestným občanem Hlavního města Prahy JE. Vždyť tím bylo odůvodněno rozhodnutí zastupitelstva Havlovy domovské Městské části Praha 6, že mu nebude uděleno "nižší" čestné občanství MČ Prahy 6, když už má "vyšší" celého HM Prahy.

http://magistrat.praha-mest...

http://www.sestka.cz/index....
22. 09. 2009 | 03:41

noe napsal(a):

Komunisti to tady všechno podělali a vy demokrati jste to tady všechno skur...li.
22. 09. 2009 | 07:11

Baba napsal(a):

Zákazník, cestující, pasažér, klient je se službami taxikářů vesměs spokojený. Ve městě, kde se dá spolehnout na nělik druhů hromadné dopravy, je taxík příležitostným operativním doplňkem anebo službou vyššího stylu. Pendolino vítame jako komfort. Vstupní hala nádraží Praha - Holešovice zajišťuje rychlé odbavení, ale nestrávíte tam víc času, než je nezbytně nutné.
22. 09. 2009 | 08:05

kolja napsal(a):

Je odporné, že to magistrát umožňuje.

Pražští taxikáři jsou světoznámí - a kolik asi stojí tahle negativní reklama Prahu v počtu turistů, kteří podruhé, nebo ani poprvé do Prahy nepřijedou!

Pan primátor buď je zcela neschopný nebo navedený...

Sám jsem na nádraží dvakrát "zachránil" cizince na nádraží.
Jednou jsem doprovodil dvě (pro mě neznámé) dámy z Argentiny jako spolujezdec až na místo destinace, aby je taxikář neoškubal, podruhé jsem dokonce vzal americký pár (také se mě na nádraží zeptali, kde najdou taxíky) raději metrem a donesl jsem jim kufry až do hotelu...
V obou případech jsem čelil agresívním slovním útokům od chlápků na stanovišti, které už byly krůček od toho, aby přerostly ve rvačku.
Naprosto neuvěřitelné, nedoporučuju.
22. 09. 2009 | 09:19

Venca napsal(a):

Paní Brdečková, s tím Havlem jste to trochu přepískla, né? Pak už můžeme cpát čestné občanství kdejakému pošukovi. To by byla totální devalvace, cpát to každému komediantovi. Nebýt CIA a zděděných peněz, tak Havel je nicka a nebyl by ani Veškrna.
22. 09. 2009 | 09:22

citizen napsal(a):

2Venca: Váš kontakt s realitou zřejmě není z nejtěsnějších. Ale koukněte se na Bohdalovou a nebuďte smutnej..
22. 09. 2009 | 09:34

Carlos V. napsal(a):

Pani Brdeckova,

Mate v mnohem pravdu. Souhlasim s Vami v otazce novych tramvajenek, taxiku, povolovani jarmarku, pridal bych jeste nesmyslnou olympijskou avantyru.

V otazce cestneho obcanstvi s Vami nesouhlasim - podle meho nazoru by melo byt udelovano velmi zridka,pouze tzv. obycejnym lidem co projevi velkou obcanskou statecnost. V zadnem pripade politikum a umelcum.

Otazka knihovny je velka medialni bublina, kdy se z otazky nazoru stalo politikum. Z cele debaty se ztratil ekonomicky aspekt veci. Zejmena ale byl "boj" doveden zbytecne na ostri noze - a to i diky neochote zesnuleho pana Kaplickeho ke kompromisu.

Zcela s Vami nesouhlasim v otazce podpory divadel. S vyjimkou Narodniho divadla, ktere je vnimano jako symbol, neni treba podporovat zadna divadla. Jejich podpora je spise odrazem medialne silne natlakove skupiny, kterou zajima vlastni prospech (nejen financni, ale zejmena pocitovy - chteji delat, co je bavi), aniz by existovala realna koupeschopna poptavka po jejich sluzbach. Tito umelci tak zdimaji spolecnou kapsu pro sve vlastni dobro a poteseni.
22. 09. 2009 | 09:50

zahara napsal(a):

Přidejme k tomu obrovskou hernu v našem zrekonstruovaném vestibulu v 1.patře nádraží - a obrázek je hotov.Cizinec jistě zaplesá,že si může zkrátit dlouhou chvíli čekání na vlak v tak příjemném prostředí...magistrát jistě ví,proč to dělá...
22. 09. 2009 | 09:52

zahara napsal(a):

možná jste mohla napsat své myšlenky pod blog p.Béma,kde se tak pěkně poplácává po ramenou.Třeba to čte a bude mít vliv...;-)))
22. 09. 2009 | 09:55

suchánek napsal(a):

paní brdečková,
stala jste se pro mě nezapomenutelnou postavou po jedné repríze bájného pořadu Katovna. tam jste si s kolegou justem báječně notovali, jaký že je ten aleš valenta sportovec a tudíž polointeligent. a jak jeho moderování (už nevím čeho) bylo téměř to nejspodnější, co obrazovka za poslední desetiletí nabídla.

a teď tu na jedné straně čtu vás i onoho justa. oba máte blog plný překlepů, kolega just dokonce z naprosto fatálními pravopisnými chybami.

nechtěla byste si /než náš obšťastníte dalším blogem/ po sobě ten text alespoň JEDNOU PŘEČÍST??? nevím, jak u vrcholných intelektuálů vašeho typu, každopádně u kteréhokoliv jiného autora je to absolutní základ.

nebo pohrdáte čtenářstvem?

to nesmírně trapné nastavení blogu s vrcholem populismu (taxi v praze) potom propadáku s muslimy komentovat moc nechci. vzhledem k tomu, že snad vůbec nikdo v této republice nesympatizuje s pražskými taxikáři, bude vaše bolístka z minula pofoukána dokonale. všichni zde sborově budou křičet: ano, paní brdečková, máte naprostou pravdu.

tak trochu ztráta času.
22. 09. 2009 | 10:07

suchánek napsal(a):

murphyho zákony: vždy, když kritizuješ pravopis, nasekáš v té kritice fatální chybu.

...dokonce S naprosto fatálními...
22. 09. 2009 | 10:11

Čochtan napsal(a):

"nekomerční divadla"
dřív se tomu říkalo ochotníci, existovali takřka na každé vesnici, přinejmenším všude kde byl Sokol. Vybrané vstupné většinou šlo na dobročinné účely.

Proč by měl plátce daní dnes živit ochotníky ?
22. 09. 2009 | 10:40

Jarka napsal(a):

Je důležité pojmenovávat věci správnými jmény. Tím, kdo má v kompeteci tyto záležitosti popisováné v článku, je náměstek primátora Rudolf Blažek. Ten Rudolf Blažek, který usiluje o primátorské koryto po odchodu Béma. PAMATUJTE SI TO PRAŽANÉ, AŽ NA PODZIM PŘÍŠTÍHO ROKU PŮJDETE KE KOMUNÁLNÍM VOLBÁM!!!
22. 09. 2009 | 10:42

Gruber napsal(a):

K uvedené citaci "Praha je krásná, poměrně čistá a je tu pořád dost práce a taková zábava, že se nato všechno dá zapomenout." mám opravdu vážnou výhradu. Praha je možná krásná, ale jistě není ani poměrně čistá. Naopak, je to velmi špinavé město s velmi silným "východním" nádechem a i když jsem jistou část života v Praze též bydlel, jsem velmi rád, že již v té namyšlené, zlodějské špíně nejsem.
22. 09. 2009 | 10:50

Čochtan napsal(a):

Taxikáři.
O tomhle něco vím. V 70. letech jsem si na studium vydělával jako taxikář. Ve Frankfurtu. Tam to fungovalo perfektně.
Každý taxik směl na všechny stanoviště a běda když si zákazník oprávněně stěžoval.
Všichni taxikářští podnikatelé museli být v jednom sdružení, to pak pronajalo od města všechna stanoviště. Příspěvek platili podle počtu aut. Sdružení také sjedávalo s městem tarif.
Řidiči museli mít od města licenci, a tu dostali až po zkoušce. Zkoušela se znalost města, zákony a městské vyhlášky, první pomoc. Dost tvrdá zkouška.
Dalo by se to v Praze dát do pořádku. Do půl roku. Stačí chtít.
22. 09. 2009 | 11:00

Čochtan napsal(a):

Ten zlý magistrat. Ne, že bych se ho chtěl zastávat, ale máte v tom poněkud guláš, paní Brdečková.

1. Magistrát "neposílá nekomerční divadla ke dnu", ale magistrát nevyhazuje peníze, neživí „umělce“, kteří nejsou schopni své „umění“ prodat zájemcům.

2. Magistrát nestraní autům, auta nejezdí totiž sama a prázdná a nejezdí pro zábavu.

3. Tunely a objezdy jsou nutné !!!!

4. Knihovna byla sice „avantgardní“ ale každá architektura potřebuje patřičné místo. Na Chodově vedle archivu by se vyjímala mnohem lépe než na Letné.

5. Špehounské permanentky ? Proč „špehounské“ ?

6. „Odmítá o tom všem diskutovat s odbornou veřejností“ A vy jste “odborná veřejnost „ ?
22. 09. 2009 | 11:19

Ne321 napsal(a):

Tenhle clanek je nejlepsim prikladem tvrzeni, ze nejsnaze se pise o vecech o kterych autor vubec nic nevi. Proc resit slozite a nudne otazky typu platna legislativa ci nefungujici justice, kdyz se to vsechno da hezky svalit na "neschopny magistrat". Ano, prazsky magistrat je neschopny v mnoha vecech, ale zrovna taxisluzbu se opravdu snazi resit uz leta.
22. 09. 2009 | 11:54

ta napsal(a):

Čochtanovi :
1. Možná, ale neváhá vyhazovat peníze jinudy a současně podporuje i komerční aktivity.
2. Ano v autech jezdí lidé, ale jde o to kudy.
3. Ano, podle vás je nejlepší prošpikovat střed Prahy.
4. Mám opačný názor.
5. Permanentky umožňují vydavateli kontrolovat i jiné věci než jen jízdné a parkovné. Zeptejte se odborné veřejnosti.
6. A kdo tvrdí že B. je odborná veřejnost?
22. 09. 2009 | 12:02

.. napsal(a):

Terezko,

ale proč jste nikde neuvedla, že magistrát téměř od počátku ovládá většinově ODS? S výjimkou krátké doby, kdy Praze "vládl" dr. Hájek a po něm šéfredaktor Playboye Jaroslav Kořán.

ODS ve spolupráci s Jiřím Paroubkem a několika dalšími šejdíři vytvořila nádor, který jen tak neodstraníme. Je podporován přikrmovánpány Janouškem a Pawlowskim.
22. 09. 2009 | 12:03

wwwww napsal(a):

Snad má blogerka pravdu a magistrát pod vedením toho pána s kamarády z řad tunelářů a zlodějů stojí za starou belu, ale nechápu jak by mělo situaci vylepšit jmenování nějakého Havla čestným občanem Prahy. Jeho příznivci se svojí snahou ho nacpat třeba prasatům do žrádla vždy spolehlivě zprofanují jakoukoli jinak docela dobrou informativní reportáž.
22. 09. 2009 | 12:03

Carlos V. napsal(a):

Cochtan : spehounske permanentky - jiz nyni exstuji technologie, ktere dokazou zachytit kartu v kapse ci tasce a podle ni identifikovat pohyb osoby.

Jeste vetsi riziko by prislo s uvazovanymi turnikety, kde by si kazdy musel se kazdy "odpipnout" - zde by byla kazda jizda primo identifikovatelna a archivovana .

Neni to bohuzel konec "spehounskych" napadu - viz elektronicke vinety na dalnicich.
22. 09. 2009 | 12:45

Barbora napsal(a):

praktiky pana Jiřího Bureše z magistrátu jsou stále stejné ;prozatím nikoho nikdy nikde nezajímalo proč :-O((( ...Barbora
22. 09. 2009 | 14:25

Čochtan napsal(a):

Carlosi,
a co má bejt ? Pokud nejedu zamordovat babičku, tak mi to může být fuk ! Navíc když něco, tak mi to může udělat alibi !
Koho zajímá, že jsem včera jel z Dejvic do Holešovic ?
22. 09. 2009 | 14:46

Čochtan napsal(a):

ta:
1. Možná že magistrát někde vyhazuje peníze. Možná. To je chyba a právem jsme proti vyhazování peněz. To ovšem neznamená, že musí vyhazovat peníze i na "nekomerční umělce".

2. Lidi jezdí auty tam, kam potřebují. Nejlépe tou nejkratší cestou.

3. Střed Prahy ? Když to bude nutné, když to uleví provozu ?

4. Ta knihovna by byla na Letné jak pěst na oku.

5. A co ještě kontrolují ? Jak často zahýbáte manželovi se sousedem ? Ono to někoho zajímá ?
22. 09. 2009 | 14:56

ta napsal(a):

ČO
1-2/ Ano pokud se smíříme s tím, že město patří lidem v autecha lidé nachodnících to budou dýchat.
4/A odkud by byla ta knihovna vidět? Nejlépe z ochozu Sparty, ze Starého Města skoro neviditelná a z Malé Strany už vůbec.
22. 09. 2009 | 15:21

Nestíhám petr napsal(a):

Byl jsem svědkem přepadení snědého anglicky mluvícího muže a bělošky (oba podle oblečení vyšší midle clas) bandou taxikářů na Holevickém nádraží. Kopali jim do zavazadel a ženě nadávali do kurev. Zeptal jsem se: "Can I ask You?" a v tu chvíli jsem ležel (v krvi). Měl jsem oblek a zkrvavený obličej. V metru mi odmítli pomoci, zavolal jsem díky hodné paní ve směnárně zásahovku, ti řekli ať jdu na místní oddělení. Vtipné, že? Trval jsem na tom a ono chtěli moje data. Řekl jsem si, že zavolaj místní. Nepřijeli. V Respektu mi řekli, že je to nezajímá. Na magistrátě dělal kamarád a říkal, že s tím nemůže nic dělat. Pochopil jsem, že odkaz Franze Kafky je stále živý!!!
22. 09. 2009 | 15:31

Carlos V. napsal(a):

Cochtan :

Vam by asi nevadil identifikacni obojek, aby se hezky vedelo, kde jste byl. V kombinaci s kamerami to prave orechove.

A jeste pritroubla argumentace "Kdo nedela nic spatneho, nemusi se bat"

Opravdu zivna puda pro totalitu jakehokoliv typu.

Az tu bude saria, vy s obojkem na krku pujdete prvni do mesity na povinnou motlidbu.
22. 09. 2009 | 16:13

Čochtan napsal(a):

CarlosiV,
blbé hysterické kecy. Co kdo z toho má, když ví, ře jsem včera jel tramvají z Karláku do Vršovic. Komu je to k čemu dobré ?
22. 09. 2009 | 17:41

Carlos V. napsal(a):

Jojo.

To rikal v roce 38 Kohn Roubickovi taky.
22. 09. 2009 | 17:56

ttt napsal(a):

Dost hystericke kecy.
Magistrat s tim neco dela. Ale kdyz vyda vyhlasku, kterou urci cenu, a soudum to trva 5 let a pak prohlasi vyhlasku ze neplatkou, tak co ma magistrat delat????
Zlodeji jsou ve vcech velkym meste na svete, praha neni mezi nejlepsimi, ale rozhodne ani nejhorsimi.
Co do toho pletete knihovnu a divadla? Divadla nikdo nelikviduje, ale taky nemuzou cekat ze je budou vsichni zivit. A knihovna byl kontroverzni projekt, vy to prezentujete jako by kazdy chytry clovek byl pro a kazdy kdo byl proti byl blbec. ale byli tam i rozumne argumenty, napr. ze to misto je pro knihovnu vseobecne nevhodne.
22. 09. 2009 | 18:08

Čochtan napsal(a):

Carlosi, to jsou pitomé kecy.
Zkus místo toho napsat, komu je to k čemu dobré- když ví, že jsem včera jel tramvají z Karláku do Vršovic.
KONKRÉTNĚ !
22. 09. 2009 | 22:00

Hombre napsal(a):

Čochtan:
V tuhle chvíli třeba nikomu, ale věci a zřízení se různě mění, víme?
Nebo mě napadá, že třeba teď Vám to nevadí, ale v momentě, kdy byste se stal např. podnikatelem, politikem nebo nějakým aktivistou v citlivé oblasti, tak by Vás to mohlo začít znepokojovat.
A také se ptám - proč by MĚL někdo vědět, že jsem konkrétně já jel včera tramvají z Karláku do Vršovic?
22. 09. 2009 | 22:58

Venouš z hradu napsal(a):

To vyřeší trh. Nebo EU?
22. 09. 2009 | 23:42

hlas lidu napsal(a):

Čochtan: pokud existuje technologie ktera to dokaze zachytit online tak pak me napada ze treba proto ze kdyz nekdo vi ze zrovna jedete tramvaji z Karlaku do Vrsovic tak to znamena ze nejste doma. Coz zrovna neni nejlepsi pro bezpecnost vaseho majetku.
23. 09. 2009 | 01:00

Radka napsal(a):

Samozřejmě situace kolem taxi je velmi rozčilující, ostudná. Pan Bém nemá na to, aby s tím něco udělal, aby taxislužba fungovala jako v jiných metropolích. Měl by jít do kelu. Přesvědčil, že je pouze velký žvanil a exhibionista.
23. 09. 2009 | 05:48

jumbo napsal(a):

pronajal bych taxislužbu vietnamcům a číňanům. to by bylo úslužnosti za rozumnou cenu! jen se podívejte, jak asijati krásně zlikvidovali veksláky-zelináře!
23. 09. 2009 | 08:26

o... napsal(a):

Je to k zblití co se tu děje....
AAA se ještě chlubí v rádiu, jak má právo využívat jízdu v přednostním pruhu......
...přednosti vozů MHD!...(pouze MHD)... chápu.... záchranky, policajti.... jasné.... ale proč taxi?.... proč má právo taxikář, byť má v zadu naloženou romskou rodinku jedoucí do kauflandu, mě předjet a zařadit se přede mě?... já se taky v autě neprojíždím jen tak z plezíru.... taky třeba pospíchám, proč má tágař právo pospíchat víc než já, nebo jakákoliv jiná soukromá osoba v autě?.... kdo z úředníčků za tohle dostal úplatek?.....

vyzývám všechny řidiče:.....
blokujte tágaře jak můžete, nepouštějte žádné taxi!!!!!!

tágaři dělají akorát ostudu naší zemi, a ztrpčují každodenní život řidičům ve městech... a to s posvěcením magistrátu.... hnus!... na tohle platím daně?.....zrušit všechny tyhle jakomafiánky.... většina se jich ve skutečnosti živí stejně jen zlodějinou.....!!!!!
23. 09. 2009 | 08:40

Carlos V. napsal(a):

Cochtanovi sledovani nevadi. Asi jezdi z Karlaku do Vrsovic do hypermarketu, tam koupi par akcnich lahvacu, doveze si je domu a tam u serialu vypije.

Doma mu nikdo nic nevybere, protoze tam nic zajimavyho nema. Zadny konkurenty v podnikani taky ne, vsechny jeho aktivity jsou naprosto cisty a vubec se neboji, ze jeho data nekdo nezneuzije.
23. 09. 2009 | 09:13

Robik napsal(a):

Vážená paní, o problematice taxislužby toho víte hodně málo! Rozdíl mezi radiotaxi AAA a AAA spol. s r.o. (bývalé EURO taxi) Vám také zřejmě uniká. Na příště doporučuji se o téma o kterém chcete psát zajímat trochu podrobněji a ne jen napsat x růzých štěků o ničem.
23. 09. 2009 | 11:27

Ostravak ostravski napsal(a):

Paní Brdečková s těmi loupežníky(taxikáři) máte pravdu.V civilizaci (skandinávie,Německo UK)by si s nimi poradili do měsíce.Tady můžeme jenom dookola plácat a k ničemu to nepovede.Horolezci a olympionikovi Bémovi je pověst Prahy,potažmo česka tak nějak u ř.ti.A co se týče p Havla?Tak ten by měl být tak jedině čestným členem KS.Byl to on jmenováním Calfy za premiéra po tzv. revoluci,kdo komančům ukázal že se nemají čeho bát a že mohou nadále ovládat a tahat za nitky v téhle zemi.Takže dneska jsme tam,kde jsme v zádeli.A tam začal i problém s taxikáři a vlastně se všemi,kteří si demokracii začali vykládat po svém!!!
23. 09. 2009 | 12:49

Michal napsal(a):

Prazsky magistrat a vyhazovat penize , to nikdy :-)) :-)). Ty Audinky placene pres treti osobu pro nektere radni z Phy 5, to je pane spatne polozena otazka....
23. 09. 2009 | 13:05

sickel napsal(a):

úplná pravda - souhlasím s autorkou a to ještě nikdo nenačal výhody magistrátních úředníků (očkování zdrama, 4000 ročně na kulturu/sport nebo kurzy, 600 Kč měsíčně na penzijní pojištění, plavání zadarmo a spousta dalšího-:) a pro všechny ne jen pro ty nejlepší jako ve firmách...
23. 09. 2009 | 14:13

JE napsal(a):

Straní autům ... bla, bla, místo kolům, bla, bla. Vona vám ta akce "Buzno šlap" která zablokovala půl Prahy, asi nestačila, co?
23. 09. 2009 | 14:17

Targus napsal(a):

To Tereza Brdečková:

Šéfová, prosím Vás nelžete!!!!!!!!!!!
Výstavbu tzv.ZÁKOS-u, neboli základního komunikačního systému zrušily modré straky. Možná že tenkrát se ještě schovávaly mezi OF-čáky, to už si nepamatuju. Velmi dobře si ale pamatuju, jak všichni vyřvávali o nutnosti zastavit megalomanské stavby.
Výsledkem je dnešní naprosto šílená situace, kdy půlka Evropy jezdí tranzitem pár set metrů od centra Prahy bez možnosti jakékoli rychlé a pozitivní změny.
Mezitím si modré straky skoupily pozemky v místech, kde povede nový obchvat Prahy - postaru ZÁKOS, a my jim budem sponzorovat pohádkové zbohatnutí ve jménu výkupu pozemků za tímto bohulibým účelem.
23. 09. 2009 | 21:10

Pavel napsal(a):

Není nic jednduššího než si zvolat taxi telefonem, cenu se dozvědět od dispečerky.
Zrovna s AAA jezdím několikrát do roka už léta tímhle způsobem. Fakt je, že jakmile si neřeknu dispečerce předem o cenu, pokusí se mně taxikář automaticky okrást.
24. 09. 2009 | 06:48

Karel napsal(a):

Vážená paní Brdečková,

spolu s vámi sdílím nechuť k pražskému magistrátu - to mi však nebrání nesouhlasit téměř se všemi vašimi závěry. Popis stavu s pražskými taxíky je vcelku přesný - ale toho je schopen téměž každý, kdo žije nebo se pohybuje v Praze. Analýza příčin (a viníků, které potřebujete najít), je zcela špatná.
To, co se děje kolem taxikaření jsou kriminální aktivity a měla by to řešit policie. Určitě musí přispět i magistráty, živnostenské úřady, obchodní inspekce atd., ale házet stav pražských taxiků výlučně na magistrát smrdí účelovou manipulací čtenářem. Stejně tak divadla nepotápí magistrát, jen jim nenalévá tolik penízků a takovým způsobem, kolik by si pánové z managementu divadel představovali. To že si na sebe nevydělají, není problém radnice. Naše pražská divadla jsou totiž tak rochu "rozežraná" a na svých inscenacích "proinscenují" velké částky. Ono umění se dá dělat za velké, ale i za malé peníze a furt je to umění. A ne každý je srozumněn s tím, že bychom jim to my všichni, měli společně platit a ještě k tomu podle toho, jak si pánové písknou...
A doprava? Není ideální. Kritizovat se dá mnohé, např. diskriminační systém parkovacích zón (modrých pruhů pro rezidenty). Zhovadilé a marnotratné budování takzvaných cyklostezek pro cyklosebevrahy v širším centru je opravdu legrační. Nerespektuje realitu současné Prahy a pokouší se upřednostnit zájmy asi 28 cyklistů oproti 1 milionu chodců, uživatelů MHD a řidičů motorových vozidel. Podle stejné logiky by bylo možné požadovat i trasy pro běžkaře (1 týden v roce bývá 1 cm sněhu) nebo koňské povozy (koně se teď na venkov ve velkém vracejí pro rekreační ježdění, tak proč by měli být diskriminováni takoví jako já, kteří hodlají jezdit do práce na koni?) Přednost musí mít masové a základní druhy dopravy, které zajišťují základní obslužnost a přepravují většinu osob a nákladu. Jistě je vhodné diskutovat o balancování aut a MHD atd., ale doprava motorovými vozidly je neopominutelná a ať chcete nebo ne zajišťuji základní dopravní službu a používá ji obrovské množství lidí. Můžete blekotat o kolech co chcete, ale milión lidí do kanceláře a milión rohlíků k snídani na kole nepřepravíte.
Přesné také není vaše tvrzení, že magistrát poslal ke dnu stavbu knihovny. Ale že nebude v centru Prahy realizována obludná stavba navržená panem Kaplickým, je fajn.
No a že pan Václav Havel není čestným občanem města Prahy? Vám to možná vadí, jiným asi ne (jak je vidět z hlasovámí na městě i z reakcí na váš blog). Ale ruku na srdce, vždyť ten náš nepříliš významný spisovatel (a úctyhodný politik) už má tolik čestných doktorátů, medailí, plaket a čestných občanství od vlezdoprdelí celého světa, že neví co s nimi...
09. 10. 2009 | 15:15

ed hardy t-shirts napsal(a):

nice article
30. 01. 2010 | 12:26

www.discountairmax.co.uk napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">nike air max plus</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">nike air max solas</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">nike free 5.0</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">cheap women nike airmax</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">nike air max uk</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">nike air max classic bw</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">cheap nike air max ltd</a>
26. 02. 2010 | 11:22

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
05. 03. 2010 | 02:50

air max 95 mens napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
14. 03. 2010 | 13:39

Free Ringback Tones napsal(a):

good article thanks you very much for your information
16. 03. 2010 | 01:21

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy