Příběhy velkých i menších měst II.

03. 12. 2010 | 17:10
Přečteno 6757 krát
ODS stále věří, že může voličům namluvit, že své problémy napraví „návratem ke kořenům“, stále věří, že své problémy může ustát, stále věří, že voliči za chvíli zapomenou a stále věří, že může svým voličům namluvit, že cesta k ideovým kořenům ODS vede přes koalice s ČSSD, přes spolupráci s levicí, přes zachování vazeb na krajské kmotry a přes útoky na pravicové partnery.

Příběhy velkých i menších měst II.
Tomáš Haas, 2.12.2010

Na letním povolebním kongresu ODS, se nicméně ozvaly i jiné hlasy:
Martin Říman: „Dnes už se dá říct fenomén Nečas. Kde se vzal, tu se vzal, zachránce ODS, klidná síla, docela oblíbenec médií, chodící wikipedie strčící Paroubka do kapsy. Když se tak dívám na výsledky některých regionálních sněmů, tak mám pocit, že zvítězila jednoduchá úvaha – vystrčíme Nečase do nečasu, uděláme z něho takový deštník a v jeho stínu budeme pokračovat ve staré dobré jízdě, jak praví klasik, močálem černým kolem bílých skal. Pochybuji, že Petr Nečas je tak hloupý, resp. vím, že není. On s vámi na tuhle projížďku nepůjde. Ale opět platí, že pak bude ještě třeba zvolit toho posledního, který zhasne.“

Senátor Oberfalzer měl také sen, zlý sen. Popsal jej takto:

„Proces obnovy důvěry ODS vezmou kmotři do svých rukou, staronoví šíbři se sejdou a dohodnou se, jak bude vypadat nové, tentokrát už opravdu důvěryhodné vedení strany a rozjedou se každý do svého regionu. Říkám svého, protože jim ty regiony patří, a rozdají příslušné příkazy. V demokratické tajné volbě pak delegáti z jejich držav vykonají, co bylo doporučeno, čili poručeno. Tak to byl ten zlý sen.“
„Voliči přestali věřit, že nám jde o tuto zem, o její prosperitu, že nás zajímá něco víc než jen vlastní výdělky a kšefty s veřejnými penězi. A to jsme také věděli už před dvěma lety.“

Hřebíček uhodil na hlavičku jako vždy senátor Kubera:

„Není večírek. Už byl. Ve Žlutých Lázních, v hotelu Ventana, na Hluboké a co já vím, kde ještě. Ale věci jsou již dohodnuty, a pokud zítra, až navrhnu, až budeme volit místopředsedy, nepřijmete můj návrh, tak jste tady byli skoro zbyteční. Pokud ho přijmete, bude volba čistá, upřímná a zvolíme opravdu ty nejlepší. Já jsem trošku zklamán z toho, že tady všichni mluvili o tom, jak je to přelomové, jak se musíme změnit. A mne vždycky napadnou slova bývalého ruského premiéra Černomyrdina: "Chtěli jsme to udělat co nejlépe, ale dopadlo to jako vždycky.“
„Takže zcela vážně, ODS by se měla chovat tak, jak prezentuje – to znamená minimální vedení, minimální výkonná rada. To, co říká navenek, musí být věrohodné.“


Jaroslav Kubera, enfant terrible ODS, jeden z mála posledních politiků ODS, kterým lidé v jeho Teplicích i celostátně skutečně věří, měl pravdu - jako ostatně už tolikrát předtím.

Dopadlo to jako vždycky.

Splnil se zlý sen senátora Oberfalzera.

ODS neudělala nic pro to, aby vyřešila problém kmotrů. Celé léto místo toho strávila jeho zatloukáním a přípravou na vítěznou bitvu s TOP09 o „dominanci na pravici“. V říjnových senátních a komunálních volbách ji nakonec drtivě porazila ČSSD. ODS ale stále vede svou válku o hegemonii. Stále vidí v TOP09 svého největšího nepřítele. Během volebního weekendu prohrála volby v v Praze a dalších dvaceti statutárních městech. Kromě Prahy, kde vyhrála TOP09, vyhrála téměř všude ČSSD. Tam, kde ODS bývala téměř neporazitelná, tam kde se mohla opírat o pravicové i středové voliče, ve velkých městech, tam, kde kdysi mohla čerpat z voličské základny, která byla její největší oporou, tentokrát ODS projela na celé čáře.

Ze sedmnácti z dvaceti čtyř statutárních měst, ve kterých vyhrála v předcházejících volbách, zbyla ODS čtyři.
Sociální demokraté vyhráli v třinácti, TOP09 ve dvou a ve zbylých pěti zvítězily malé strany a nezávislí.

Ve čtyřech největších městech České republiky dnes vládne koalice ČSSD a ODS. Ani to však není pro ODS důvodem k zamyšlení. Přesto ODS kárá TOP09 za její koalice v místech, kde se s ODS nemohla dohodnout na pravicové nebo středopravé koalici. Tam TOP09 vyčítá její „malý koaliční potenciál“. Přesto se ODS tváří jako vítěz. Vydala prohlášení o tom, že získala největší počet zastupitelů v městech a obcích, včetně těch malých. ODS v nich má nejvíce zvolených zastupitelů, 5110. Netrápí ji, že před volbami jich měla 7033. To, že celostátně ztratila zhruba třicet procent svých zastupitelů, prezentuje jako své vítězství.

ODS, přestože jí výsledky již čtvrtých voleb v pořadí usvědčují ze lži, vypráví svým voličům, že vše, co ve skutečnosti chtějí, je udržet profláknuté funkcionáře ODS u moci za každou cenu a udržet její dnes už značně pofiderní pravicovou hegemonii.

V Brně Pavel Blažek voličům říká, a pochybuji, že tomu sám věří, že nejlepším primátorem pro Brno už není Robert Kocián, kterého jim před volbami ODS nabízela jako „lepšího primátora pro lepší Brno“, ale starý známý brněnský hodinář Roman Onderka z ČSSD.

V Praze do party skvěle zapadl nový člen, který se považuje za dostatečně zkušeného politika, už totiž vstoupil do ODS a zaplatil členské příspěvky. Před volbami sliboval dalekosáhlé změny. Po volbách primátor Svoboda oznamuje, a zdá se, že tomu sám věří, že splnil své sliby pražským voličům už tím, že se s pomocí ČSSD stal primátorem. Voličům ODS tím, jak říká, splnil na sto procent všechny sliby a nechápe, co ještě chtějí. Pokud by nebyl zvolen primátorem, pak všechno to, co se snažil v ODS změnit, prostě padá. Pan primátor by pak jistě podal reklamaci a ODS by mu musela vrátit vstupné.

Žádného kmotra za celé své tak dlouhé působení v ODS ještě nepotkal.

Petr Nečas na Kongresu rovněž odmítl slovo "kmotr". Vynašel pro Blažkovy "mediální zkratky" nový nezapomenutelný výraz: "stranu se snaží řídit různé osoby z příšeří, aniž mají jakoukoli politickou odpovědnost". Vlastně by ten výraz byl nezapomunetelný, kdyby nebyl tak dlouhý, že jej okamžitě zapomenete.

V tom je Nečasův omyl. Ty tajemné osoby se již dávno nespokojí s příšeřím. Je jich plná Výkonná rada, ovládají velká města a regiony. O nějaký návrat ke kořenům jim nejde a nikdy nešlo, to je jen chabé, nepříliš působivé šidítko pro prosté členy a příznivce ODS. ODS opouští její dlouhodobí voliči a dokonce i členové. Odcházejí proto, že své straně již nevěří. Nejde o žádné „kořeny". Pokud bude ODS znovu formulovat své nejniternější dlouhodobé programové zásady, nemůže je formulovat jinak, než ty, ke kterým se už od svého vzniku hlásí. ODS se nemá kam vracet. ODS své ideové zásady nikdy nezměnila. Problém je v tom, že se jimi přestala řídit, že převládly ambice regionálních kmotrů a že se v ODS stále více uplatňuje politika zhašených světel.

Pokud voliči nevěří těm, kdo stranu reprezentují a kdo za ni hovoří, nepomůžou hesla o "ideové vyprázdněnosti" předchozího vedení a o "návratu ke kořenům". Jediné, co může pomoci, je viditelná a účinná snaha poměry v ODS změnit. Nelhat voličům, nevykládat jim, že jsou hloupí a "nechápou principy demokracie". Hesla o "ideové vyprázdněnosti" a o "širokém rozkročení" Topolánkovy ODS jsou oponentům k smíchu a příznivcům k pláči, pokud se ODS odmítá zbavit svých kmotrů, rozkračuje se až ke spojenectví se sociální demokracií, až ke hlasování pro komunistické kandidáty do důležitých kontrolních funkcí a snaží se namluvit veřejnosti, že problém vlastně neexistuje, jediným jejím problémem je jakási mediální zkratka.

ODS ztratila za poslední čtyři roky více než jeden a půl milionu voličů. Petr Nečas má vysvětlení - může za to "malá popularita některých představitelů ODS v regionech". O tom, proč její regionální představitelé a s nimi celá ODS masově "ztrácí popularitu", se v ODS nesmí mluvit.

Není to "ztráta popularity", je to ztráta důvěry. Bývalí voliči už ODS nevěří. Ve čtyřech největších městech republiky ODS vstoupila do koalic s ČSSD. V některých, dokonce i v těch největších, volí zastupitelé ODS členy KSČM do posic předsedů nejdůležitějších, zejména kontrolních výborů. Malá popularita je jen důsledkem sebevražedné letargie ODS. A i ztráta důvěry je důsledkem, je důsledkem politiky bez formy a bez obsahu, je důsledkem toho, že ODS obelhává sama sebe. Je důsledkem absence vůle a odvahy. To vše má akumulativní efekt. S každými dašími volbami ODS ztrácí další statisíce voličů. A stále se o problému nesmí mluvit, stále se hovoří o tom, že „voliči zaslali ODS signál“ a stále ODS odmítá na ten signál odpovědět. Příšery mají stále zůstávat v příšeří. ODS se bojí toho, co jediné by mohlo zvrátit trend, který vede k její úplné zkáze. ODS na své příšery stále odmítá rozsvítit.

ODS stále věří, že může voličům namluvit, že své problémy napraví „návratem ke kořenům“, stále věří, že své problémy může ustát, stále věří, že voliči za chvíli zapomenou a stále věří, že může svým voličům namluvit, že cesta k ideovým kořenům ODS vede přes koalice s ČSSD, přes zachování vazeb na krajské kmotry a přes útoky na pravicové partnery.

ODS se nezabývá příčinami svého propadu. Hledá viníky. Hledá je všude možně, jen ne ve své vlastní sebevražedné pštrosí politice. Jednou je to Topolánkova "ideová vyprázdněnost", jednou jsou to natvrdlí voliči, kteří nechápou „principy demokracie", stále je tu vždy přítomné strašidlo "pravdolásky" a nyní je to nepřítel nejhorší a nejnebezpečnější ze všech - TOP09.

Všiml si toho s nelibostí i premiér Nečas:

„Chtěl bych touto cestou vyvrátit nebezpečný omyl, který se již několik měsíců šíří v médiích. Totiž že hlavní osou politického dění u nás musí být boj mezi koaličními stranami o dominanci na pravici a nikoli standardní pravolevý ideový střet. To je velmi krátkozraký přístup, který oslabuje všechny strany napravo od středu. Ty strany, které se zavázaly k reformám a slíbily občanům odpovědnou rozpočtovou politiku.
Na tomto umělém střetu vydělává někdo jiný.“


Bohužel Petr Nečas nenalezl odvahu přiznat, že tento omyl nešíří ani tak media, jako jeho vlastní spolustraníci, kteří chtějí odvést pozornost od skutečných příčin pokračujícího propadu ODS a skutečných příčin své nepopularity. A pokud k řešení problémů bude i nadále přistupovat touto cestou, nedokáže nic, zůstane slabým lídrem, který bude smeten v momentě, kdy kmotři usoudí, že je čas na další změnu vedení, na daší posílení jejich pozic a na ještě užší spojení s jejich levicovými protějšky a kdy v ODS už nezůstane nikdo, o koho by se mohl opřít. Pokud ovšem nezvolí variantu, ve které tím posledním, kdo zhasne, jak řekl Martin Říman, zůstane on sám.

Tajemné "osoby z příšeří" jsou, jak se ukazuje, silnější než Petr Nečas, který ostatně právě jim vděčí za svůj náhlý vzestup do předsednické funkce. Krátce po svém nástupu do funkce předsedy ODS ohlásil, že se problémem bude zabývat a že má dokonce plán. Dodnes neřekl jaký. Už už se zdálo, že jej připravuje až pro volby 2018. Asi to před těmi strašidly z příšeří tajil, aby mu to snad nezkazila.

Dnes už víme, o jaký plán jde. Bude to program, kterým se ODS zbaví „falešné nálepky kmotrů“, skončí s „ideovou vyprázdněností“ a zastaví odliv voličů, příznivců a jak je vidět i členů.

Je to geniální:

Informace o připravovaném věrnostním programu pro členy ODS.
Vážení členové ODS,
v rámci affinitního programu budete moci čerpat výhody a slevy, které budou poskytnuty partnery tohoto projektu. Čerpání výhod bude zcela dobrovolné.
Obsah programu jakož i seznam partnerů a podrobnosti jejich nabídek naleznete v nejbližší době na této stránce a ve svých profilech na intranetu Moje ODS.

https://moje.ods.cz/vernostni-program



Bude to zřejmě pracovat asi takto:

Přijď na členskou schůzi svého místního sdružení a hned po předložení potvrzení o zaplacení členských příspěvků a schválení programu, dostaneš rohlík od naší partnerské jihočeské pekárny „Kmotra živitelka“, po jehož požití doporučujeme po dvanáct hodin neřídit motorové vozidlo!

Kup si jedenáct modrých triček ODS od partnerské firmy „Kmotři v (modrém) triku“ a dostaneš dvanácté zdarma!

Přiveď nového člena a dostaneš tričko a slušivou čepičku téže partnerské firmy s vrtulkou a modrým ptáčkem!

Načerpej plnou nádrž benzinu Natural 98 u jedné z benzinových pump našeho partnera a dostaneš modrou plastickou plaketu za věrnost ideálům ODS!

Přiveď nového voliče a dostaneš nejen plaketu, tričko, čepičku s vrtulkou a rohlík, ale i poukaz na dovolenou na Tahiti pro dvě osoby!

Zdá se, že ODS přece jen neovládli kmotři.
Ovládli ji šíleni sebevrazi.

Tomáš Haas
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tomas-haas.php
thaas@seznam.cz

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Emissary napsal(a):

Hm, pane Haasi,

což v pravdě již žádná krása není. :)
03. 12. 2010 | 17:50

vasja napsal(a):

Fakt dobrý a poučný počtení. Dík:))
03. 12. 2010 | 17:53

Karel Matousek napsal(a):

A kdo tento proces zhasinani svetel a postmobilizacnich smluv s nesmiritelnymi ideologickymi souperi zacal? Topolanek? Ne, ten to nebyl ... jak se sakra jmenoval?
03. 12. 2010 | 18:35

Emissary napsal(a):

Karel Matousek,

on se nejmenoval, on je a jmenuje se Karel Matoušek. Pravda, jen fikce v uzavřené mysli. :)
03. 12. 2010 | 19:01

KM napsal(a):

Hezky jste to napsal. Je to smutné, ale máte pravdu.

A včíl, jak z toho ven? Nabízí se odpověď: dvěstě ho ven...
03. 12. 2010 | 19:12

Sylva Šauerová napsal(a):

Výborně, pane Haasi. A ... děkuji.
03. 12. 2010 | 19:32

modrý edvard napsal(a):

Ano.
03. 12. 2010 | 19:56

vlk napsal(a):

Pane Haasi, děkuji za blog.... Jen jste jinými slovy a v jednom materiálu popsal to, co já tady v diskusích v mnoha a mnoha příspěvcích. A je naprosto signifikantní, že diskus e pod vaším blogem veškerá žádná. Pravověrní mají problém. Nota bene nepřímo jste s e dotknul jejich za živa svatého a budoucího zachránce z Blaníku - aprdon z Hradu. to s e neodpouští. Text blíže komentovat nebudu, jakkoli by bylo možné lecos dodat. Smekám před jeho uceleností. A přidám i špetku soukromého přání - my dva jsme jasně političtí soupeři. věřím trošku jiným programovým hodnotám než vy. Nicméně - věřím stejným životním principům jako vy. Proto bych velmi uvítal, kdyby někdo , kdo má stejně úzkou vazbu k ODS jaky od oranžovách napsal adekvátní text k nim. Že toho mají sakra zapotřebí.

A jen drobnost - čtu ve vašem textu správně, že Kalousek partaj považujete za jinou a lepší? Za pravicovou naději budoucnosti? Pokud ano, obdivuji buď váš nezřízený optimismus nebo vaši naději. rozdíl mezi ODS a TOp je v tom, že ODS má spoustu autonomních struktur. Prostě - taková velká famiglia ve volné struktuře. zatímco TOp je koncentrovaná famiglia ražení už poučeného Mika. Prostě někoho, kdo přje rozhodnut s e o moc s nějakými krajánky vůbec nedělit. To že má být naděje pro tenhle stát? Ale třeba vám vkládám do úst něco, co tam vůbec nikd y nebylo. pak se hned omlouvám.
Díky za skvělou analýzu.Oceňuji ji o to víc e , že vás musel a zatraceně bolet. mámslabost pro frajery vašeho typu.
03. 12. 2010 | 19:57

ujo napsal(a):

Dle visitky autor radil kdekomu.
Co asi např. radil Topolánkovi v r. 2009? To by bylo zajímavé zvědět!!
Místo toho standardní PR od "znovu nezávislého"....dle vlastního vyjádření.
A předtím byl závislý? na kom? a jak?
03. 12. 2010 | 19:57

vlk napsal(a):

Karel Matoušek
emry a jménem Emisárek si vůbec nevšímejte. To je jen takový místní Pepek vyskoč. Co když neví, co je téměř vždycky, tak prostě lže.
03. 12. 2010 | 19:58

Emissary napsal(a):

Ale kuš, zvíře!

Matoušek je nesvéprávný, není schopen sám se vyjadřovat, jsi jeho mluvčí? :)
03. 12. 2010 | 20:03

Emissary napsal(a):

No, vidíte,

pane Haasi.

vlk je jasné zvíře, nic nepochopilo, asi ještě pořád loví. A Vy jste tento blog napsal zbytečně. Příště víc přemýšlejte. Moc by se to hodilo. Ještě tady postrádám „geniální myšlenky vzdělaného“ Sladkého a jeho „stín“, poklad v logice a racionalitě, Rumcajse či skvělého a jasně uvažujícího jarpora.

Zdravím, kamarádi.
03. 12. 2010 | 20:32

S.Š. napsal(a):

vlk : nevím, kdo by něco podobného mohl napsat za ČSSD, opravdu mě nikdo nenapadá. Možná časem J.D. ml. ? Ale nevím, opravdu nevím. Na druhou stranu by bylo spravedlivé poznamenat, že ČSSD sice skutečně má vlastních problémů až nad hlavu, v řadě míst má třeba velmi podobné problémy jako ODS (např. v Praze nebo na severu Čech), řekla bych ale, že tumor se v ní ještě nerozlezl tak dalece jako v ODS. Každopádně je třeba znovu připomenout, že to, co se stalo ODS právě před rokem na kongresu, tedy že kmotři a kmotříčci dorazili v plném počtu a pokoušeli se (úspěšně ?) ovlivňovat jeho průběh a výsledky, tak to se ještě ČSSD nikdy nestalo. Osvěžme si paměť :
http://www.ct24.cz/domaci/7...
Když se na ně člověk dívá (jeden jako druhý, na první pohled samé vysoce důvěryhodné tváře), zmocňuje se ho nausea ... :-(
03. 12. 2010 | 20:39

vlk napsal(a):

Pane Haasi

zdejší pepek vyskoč vám říká, že se nad sebou máte zamyslet a přemýšlet.... No schválně , jak to bud e trvat dlouho, než na vás pravověrní vypíšou odměnu?

Pane Matoušku
no není kouzelnej?
03. 12. 2010 | 20:41

Vít Blaha napsal(a):

Tomáši, ten kdo je za současný stav ODS zodpovědný především je její expředseda Mirek Topolánek. Nechce se mi furt dokola opakovat, že verbální boj s kmotry nemohl vést člověk po jehož boku stál mladík, který například jen v posledních několika málo měsících investoval desítky milionů korun.

Jistě jsou (čistě z legislativního hlediska) vyprané dočista dočista. Stejně jako ty Stanislava Grosse. To ovšem nic nemění na faktu, že Gross, ani Dalík, by se mimo státní cecík k takovým majetkům nedobrali.
03. 12. 2010 | 20:44

Emissary napsal(a):

Hele, vlku.

Umocněná iracionalita, běž plakat na hruď Paroubka, potažmo na vasevec, oba burani. :)
03. 12. 2010 | 20:56

Carlos V. napsal(a):

vlk : /sorry, přepsáne zpod Havíka/ masové ovládnutí etablovaných stran je výzva pro facebookovou generaci.

zavřít dočasné pravolevé příměří, vstoupit do pro každého názorově přijatelných stran a vyházet bafuňáře do jednoho.
03. 12. 2010 | 21:11

Tenco napsal(a):

Přeji i ODS, aby se stala autentickou, ideologicky nefundamentální stranou očištěnou od kmotrů, klientelismu a nelegálních ale i nemravných penězovodů.
Jak vidno, i tam je dost slušných lidí.

Přestňte tedy držet basu a konejte.

Dobrou noc.
03. 12. 2010 | 23:11

Emissary napsal(a):

Díky,

Tenco.

Jediné pozitivní, co z Vás během "nesmrtelnosti" Měsíce vypadlo.

Dobrou noc.
03. 12. 2010 | 23:18

vlk napsal(a):

emisárku
chápu, že tady chceš lhát a lhát a že ti vadí, když ti to někdo mlátí o makovici. Umíš také něco jiného? Než buď lhát nebo být za Pepka Vyskoče?
04. 12. 2010 | 09:18

ld napsal(a):

To je hezká metafora o tom zhasínači. Ale už je dostatečně známá od dob Klausovy privatizace, kdy se tady rozkrádalo ve velkém, kdy se tato země zplundrovala k samému dnu.

Někdo tady napsal, že ODS dostal do kolen Topolánek. Není to pravda. Byl to papá zakladatel. Morální a snad i trestní soudy by se měly ubírat k VK. To on 20 let láme vaz českému národu.

A Nečas? To je jen panák 3.kategorie. Taková Neumanová v gatích.
04. 12. 2010 | 09:19

Kamil napsal(a):

to vlk
nemyslím,že se tyhle výtky nehodí na kteroukoliv stranu, spíše platí rčení které zaznělo po volbách " vyhráli komunisti zastoupení v té které straně ".
Pořádek musíme začít dělat každý sám u sebe.
Hezký den.
04. 12. 2010 | 11:26

anti politik napsal(a):

Ale p. Hass vždyť vy k nim patříte taky. Vždyť jste u všeho podstatného byl!! Váš blog tudíž nemá smysl-je to stejný jako by to psal Havel, Klaus nebo jiný páprda od vesla! Tohle už neberu od lidí, kteří se na všeobecném bahně podíleli a teď jakoby náhodou prozřeli, protože už prostě nejsou kde by chtěli být!
04. 12. 2010 | 12:31

volič KSČM napsal(a):

Omyl v hodnocení spočívá v tom,že Klaus je ten kdo za všechno může.Kdepak. V.K. je produktem všeho schopných jedinců. Tito jedinci opustili O.F ze snahou rychle získat náskok a obohatit se. Utvořili ODS.Obdobně je utvořena TOP 09.Vždy úzká skupina chce ovládat.Ostatní jsou statisti,které je možno ieově zneužít pro vlastní potřebu.
Viz. volby Nezařazení,Starosrové.MOR.Hnutí Ostravak VV,atd.Otazka zní kdo to financuje.Odpovědět si zkuste sami.Ti co získali náskok.Pouze mění sttrategii a znovu ideovým marketingem využívají pro svoje zájmy skupiny obyvatel.
04. 12. 2010 | 12:33

aaaa napsal(a):

Vůbec se nedivím, že různí "voliči KSČM" omlouvají Václava Klause a bagatelizují jeho neblahou roli v drancování státu v divokých devadesátých letech. Pro komunisty není Klaus nepřítel, skrytě i neskrytě mu jdou stále na ruku (třeba při jeho fraškovité volbě prezidentem) a nikdy proti němu nepronesli ani slůvko kritiky.

Není divu - KLAUS ROZDAL MAJETEL STÁTU KOMUNISTICKÝM ŠÍBRŮM ZCELA ZADARMO - POUZE ZA CÁR PAPÍRU ZVANÝ "PRIVATIZAČNÍ PROJEKT".
Stačí připomenout třeba gigntický sklářský koncern SkloExport, který skončil v prackách komunistického exministra Stanislava Rázla a jeho dcery, druhořadé hérečky Reginy Rázlové. Dnes už padá prach na 200-letou historii úspěšného českého sklářství, skláři jsou bez práce a nikdo z Klausovy tlupy se nechce hlásit k autorství a podílnictví na "kupónové prvatizaci".

Možná je Klaus loutka komunistů, jak píše "volič KSČM", zřejmě je to už jen vyšeptalý senilní stařík, ale to ho ani v nejmenším neomluuvá.
04. 12. 2010 | 12:47

vlk napsal(a):

Kamil
nemám s vaším názorem sebemenší problém. Jen jedno bych upřesnil. Komouš už opravdu není náš problém. Opravdu ne. Ten dohrál: a slouží jen jako výmluva.Nejspíš další 200 let.
04. 12. 2010 | 13:06

Tenco napsal(a):

vlk
Obávám se, že ne . Tedy že ano. Jako že komouš je stále náš problém :
http://aktualne.centrum.cz/...

Emissary
Můj názor je ale velmi skeptický.
Všichni ti "já nic, já muzikant" - Nečasové, Němcové, P. Sobotkové, Bémové, Řápkové, Bendové, Hurdové, Šnajdrové, Ouzcí plus jejich soukmenovci na radnicích asi můj názor na věc potvrdí.
B´hužel.
Bez radikálně invazivní léčby bude mému přání velmi těžké vyhovět.

:((
04. 12. 2010 | 13:11

ocel napsal(a):

...ano, lidé občanský, křičte, fňukejte, plačte, kňourejte! Brzy budete moci jen nechat za sebou krvavou stopu! Havel vám dal prý svobodu. A vy jste ji nevyužili. Proto opět přijde moc a síla těch nadřazených. Máme vás všechny odhalené! Bohužel na vás nepřijde samet!
04. 12. 2010 | 13:12

aaaa napsal(a):

vlk :
Máte pravdu, pro všechny nešvary současného politického establishmentu existuje jediná univerzální výmluva - "ZA VŠECHNO MŮŽE 40 LET BOLŠEVISMU". Často se objevuje místo 40 číslovka 50, ale nikdo z autorů těchto příspěvků mi nikdy nebyl schopen vysvětlit, jak to vlastně myslí -nejpravděpodobnější je fakt, že do období vlády komunistů se započítává i období vlády Václava Klause do roku 1997. Tím pravičáci vlastně práskají na Klause, že je buď vědomý nebo nevědomý vykonavatel povelů komunistů.
04. 12. 2010 | 13:13

Kelt napsal(a):

Návrat ke kořenům-léta devadesátá-privatizace/ti nepřející říkají rozkrádačka století s výsledkem bilionu Kč v nenávratnu/.
Po úspěšném postrašení Řeckem je cesta návratu ke kořenům narýsována pro bilion Kč do soukromých důchodových fondů,neb za nějakých 4O-5O let průběžný systém zkolabuje.
Úžasné,jak modrá ideologie dokáže předvídat s takovou přesností v tak vzdáleném horizontu.
Na jeden rok jim to již tak nejde-Kalousek ´98 krize se nás nedotkne,jen budeme bohatnout pomaleji.Zřejmě měl na mysli Hávu s Bakalou.
Jednoduchá taktika strašení stále zabírá na poměrně široký elektorát,nehledě na to, kdo ty klíny tluče lidem do hlavy-veřejný nepřítel č.1 Kalousek.
04. 12. 2010 | 15:06

jezevec napsal(a):

I ODS je odrazem kvality našeho národa, který má něco za sebou. ODS o něco usiluje v rámci svého přesvědčení. Chápu,že to lidé vidí jako vidí- je to nedokonalé sdružení lidí. Dokonalým lidem doporučuji založit dokonalou politickou stranu a všem to ukázat, že to jde. Koalice ODS a ČSSD ukazuje tu ,, přízemní,, snahu dostat se k penězům pro svá města a obce od vlády (ODS) a od krajů(ČSSD). Chudáčkové prostí, zapomínají na ideály,ale systém je tak nastaven, tak se nedivme !
04. 12. 2010 | 15:11

Kanon napsal(a):

to: Jezevec,
..."Koalice ODS a ČSSD ukazuje tu ,, přízemní,, snahu dostat se k penězům"...
- ale hlavně pro sebe - a ne jak píšete pro svá města. To je ten problém, proto ta nedůvěra. Všude se "šetří". Podívejte se na rozpočty měst a městských částí. Tady je stát pořád dojná kráva a zakázky pro přítelíčky se jen hrnou. V milionech. Na nemocenskou není, invalidům a důchodcům se ubírá. Trapně se zdaňuje. Ale tady se šetřit nemusí. Proč?
04. 12. 2010 | 16:26

Čuřil. napsal(a):

Dobrý počtení a skoro všichni máte pravdu.
Chce to už jen bič a vypráskat je všechny a udělat nové volby s poměrným zastoupením.
04. 12. 2010 | 16:44

S.Š. napsal(a):

P.S. pro vlka : Toho J.D.ml. asi budu muset po včerejších Událostech, komentářích vzít zpátky. No, tak zase nic ... :-)
04. 12. 2010 | 17:04

Mike napsal(a):

Tento pán, který radil u Topolánka, myslím si, že něco v duchu jako: jak házet vejce na Paroubka, jak vypracovat Kubiceho zprávu, na koho směrovat Moravu, jak vytáhnout Čunka z problémů, jak uplatit Melčáka, jak zmáčknout Snitileho a Wolfa, jaké metody využít, aby se opět zvolil Klaus, a ten tu dnes ventiluje své "moudré" rady na to, jak to, že s ODS to jde z kopce. Připadá mi to jako vrcholný stupeń hypokracie od tohoto předmětného pána. Přece pobíral peníze za něco, čehož je současnost jen výsledkem.
04. 12. 2010 | 18:29

Bivoj napsal(a):

Pane Haasi,
navazujíc na Vaše výše uvedené curikulum vitae,Vás prosím: poraďte něco ODS,ať také ona odejde co nejdříve na smetiště dějin.Opravdu mě tím nasmírně potěšíte.Děkuji předem.
04. 12. 2010 | 18:51

vlk napsal(a):

S.Š.
copak J.D. jun. prováděl? Neviděl jsem , nemohu komentovat. S vaším rozborem souhlasím. Soc dem ještě nění tolik zasažena metastázymi, nicméně dost aby už byla ochromena.

aaaa
sorry, pokdu jste z mých textů usoudil, co jste usoudil, pak jsem to asi napsal špatně. 0 let po pádu bolševika s e na něj vymlouvat, je pro mne dokonalý nonsens. A jen vylhávání se z našich vlastních průšvihů...

Tenco
příteli , komouš dohrál. A grázlové existovali vždycky. Nech s i třeba od pamětníků vykládat o tzv. ke´tasec za poslední války. Podívej s e napříkald na ty ,c o nabízejí všelijaké soukromé půjčky ajejich praktiky. Více není potřeba.
04. 12. 2010 | 19:21

S.Š. napsal(a):

vlk : pořad rozhodně stojí za podívání, včetně následných komentářů A. Mitrofanova a Petra Koláře. Navíc, totiž krom vysvětlení postoje J.D.ml. k aféře Lukáše Plachého, byla prezentována trefná charakteristika našich největších dvou stran. Zkuste to, bylo to poučné a nmělo by Vám utéct.
http://www.ceskatelevize.cz...
04. 12. 2010 | 19:44

jezevec napsal(a):

Kanon
Váš názor odpovídá pocitům člověka, který sleduje zprávy, ale nikdy se nepokusil jako zastupitel pracovat pro svou obec. Zkuste to, je to zajímavá zkušenost pracovat pro blaho své obce. Třeba trochu pozměníte názor.
04. 12. 2010 | 20:26

Zbyněk Klíč napsal(a):

je opravdu smutný, jak se někteří lidé upjali k termínu kmotr a uvádějí ho stokrát v každém článku. aniž by ukázali na někoho konkrétního, na některý "kmotrovský" čin... trefit se do nálady veřejnosti v tomto případě není těžké, ale do pravdy to má většinou velmi daleko. škoda, ODS by si seriózní článek s rozborem své situace zasloužila.
04. 12. 2010 | 20:42

Kanon napsal(a):

to: Jezevec,
Byl jsem opoziční zastupitel 12 let. (Ne za koalici ODS a ČSSD.) Váš názor mi připadá jako názor člověka z malého města (nemyslím to nijak pejorativně), kde se nerozhoduje o desítkách milionů při jednom hlasování. Proč není za hlasování v zastupitelstvu žádná zodpovědnost? Proč se nevedou jmenovité záznamy, jak kdo v zastupitelstvu hlasoval (pro případné pozdější pochyby)? Jakou zodpovědnost má za svá rozhodnutí starosta a rada? Proč není fungování radnic lépe kontrolovatelné? Zkusil jste někdy žalovat radnici za nějaké rozhodnutí - kdy byl porušen zákon? Zkuste si to a věřím, že pochopíte můj pohled.
04. 12. 2010 | 21:10

Rek napsal(a):

Strana ODS je nereformovatelna. Ponevadz je v rukach velmi dobre organisovane rozkradacske skupiny. Je pokracovanim Klausovy divoke privatizace.
ODS se musi totalne znicit at to stoji co stoji !
04. 12. 2010 | 21:11

Ovčan napsal(a):

Pan Haas se tu snaží prezentovat TOP 09 jako stranu,která by mohla něco zlepšit.TOP 09,ta strana recyklovaných politiků,vedená formálně panem knížetem usínajícím v nejneuvěřitelnějších situacích,ve skutečnosti vedená snad největším grázlem a nejneschopnějším ministrem financí,je ještě daleko horší alternativa než kmotrovská ODS.Neustálé strašení KSČM už mě také unavuje.KSČ kdysi dojela na prospěcháře ve svých řadách.To byli ti,co demagogicky hlásali Leninské myšlenky,otravovali lidi a později hbitě nalezli do nových stran,když z KSČM už jim nekynul žádný prospěch.Této zemi vládnou prospěcháři z bývalé KSČ.
04. 12. 2010 | 21:34

Couman napsal(a):

Blíží se volby našeho nejvyššího. Strany se dohodly, že je načase „připravit“ kandidáty.
Dohodly se na Doc. Svobodovi a panu Tůmovi. Pokusí se vtlačit ještě paní Bobošíková.
Ti první dva budou Lidu představeni jako ti z nejlepších.
Musí se na tom ovšem trochu zapracovat.
Zvolíme pana docenta primátorem. Začneme spolu s ním pracovat na jeho image. Jako novému primátorovi mu „přihrajeme“ nějaké korupční aférky aby je on „odhalil, pranýřoval a potrestal“…Lide!! Jak poctivý a důsledný je v plnění svých předvolebních slibů…
Image se krášlí dalšími jeho aktivitami a pomalu získává obraz – jednoho z nejlepších primátorů jakého kdy Praha měla.
Na image pana Tůmy se také pracuje ale s menší energií. Tak velkou aby nám nepřerostl přes dnes již jasnou „jedničku“ pana doc. Svobodu. U něho ještě musíme zapracovat na faceliftu, Musí se naučit skrývat své emoce. Výraz jeho obličeje musí vyzařovat uspokojení nad dosaženými výsledky, úsměv spolu s vážností musí zářit z obrazu státníka visícího na stěnách úřadů, škol a poštovních známek.
Image dokončena a můžeme spolu s davy volat:
„ Svoboda na hrad!!!“
Mimochodem, každá doba má svého „stratéga“ - ten nynější (k datu 4.12.2010) sídlí na hradě se svou suitou a s několika přáteli v podhradí.
Vlku, Jarpore – co Vy na to? A prosím, prosím nehoďte mne hned do koše.
Couman.
04. 12. 2010 | 21:52

citizen napsal(a):

To koukám, že je někdo z ODS ještě schopen reflexe! Děkuji za blog
04. 12. 2010 | 22:22

Emil napsal(a):

Ubohy personalni stav ODS byl jasne zrejmy nejpozdeji od chvile, kdy se hledal novy predseda za Klause (podzim 2002). Je jasne, ze dnesni ctyricatnici (Necas, Brezina, Blazek ...)jsou take k nicemu( a to nehodnotim vubec jejich moralni kvality). Nejen ODS, ale i ostatni strany mohou ozivit jen lide, kteri dnes v jejich strukturach nehraji zadnou roli, ktere ani nezname ( vyjimky jsou Dienstbier ml. a nekteri lide z TOP a VV)
Jsem pesimisticky, co se tyce vyvoje ceskeho statu v pristich desetiletich ale ne kvuli politikum ( ta bida je celkem normalni stav v politice) ale kvuli velmi spatnemu stavu pravniho statu. Pravo je v dnesnim Cesku, dvacet let po revoluci stale prakticky nevymahatelne. Nevidim nic, co by to mohlo zmenit, protoze to zacina ceskou knedlikovou, holubici, svejkovskou (nebo jak bych to nazval) mentalitou. Proste, statni zastupitelstvi udela jen to, co nevyhnutelne musi, policie to trochu rozvrta a tim to vetsinou skonci. Nebo to skonci stejne nijak u soudu. To je na zapade nepredstavitelne.
04. 12. 2010 | 23:21

Toshimi napsal(a):

Zajímavé, jak přízemní je tato diskuze, na začátku to ještě vypadalo dobře a pak se vyrojili staří známí argumentující privatizaci, nesprávností demokracie a obdivem k socialismu. Problém tam u Vás v těch maličkých Čechách je v tom, že jste duší stále ještě poznamenaní komunismem, lžete, pomlouváte a kradete. Protože Vás rodiče vychovali v duchu nejlepších tradic KSČ. Vážím si takových jako je pan Haas, že se nebojí na takové věci poukázat.
05. 12. 2010 | 07:16

jezevec napsal(a):

Kanon
Máte pravdu. Jsem z malého města, pražské anonymní manýry příliš u nás nejdou dělat.
05. 12. 2010 | 08:55

anti politik napsal(a):

Toshimi. My na rozdíl od radílků ze zahraničímáme máme možnost srovnávat mezi bývalým a současným režimem! To vy nikdy nemůžete pochopit ani na to nemáte právo nás soudit! My žili v obou režimech tudíž nás propaganda s koncentráky tolik neděsí, jako vás a ty co znají jen demokracii a její metody ovládání moci! Dokonce si troufám tvrdit, že nás názory ze západu vůbec nezajímají-jsou totiž všechny ovlivněny jen jedním pohledem a my toshimi máme dva!! Tak co nám chcete sakra radit? Demokracie prostě není lepší-oba režimy stojí s odpuštěním za hov..., ovšem každý v něčem jiným!! Jedině snad, že to co tady za demokracii vydávají demokracie není. Doufejme!!
05. 12. 2010 | 09:01

Irn-Bru napsal(a):

WCF Pepíčka z Honkongu a Lajosze Bacse z budapešťského cintorína, kde Zahradil a Říman,tuším, považovali za vtipné Lajoszovi položit na hrob věnec. A kmotr všech šíbrů posílá pozdrav aus Hradschin. ODS dostihla její vlastní historie společenství "reservoir dogs".
05. 12. 2010 | 09:31

vlk napsal(a):

S.Š.

tak jsem si to pustil. Mohu chápat vaš ez klamání z výkonu J.D.ml. Na druhé straně - jaký měl u Veselevského hrací prostor?
Jak byste hrála jeho part vy?
Měl na výběr pouze v podstatě ze dvou variant. první byla ta ,c o předvedl - tedy : něco jsme zaslechl, ale bylo mi to podáno , jao už vyřešené. Na jeho místě bych k tomu byl přidal ještě následující . A jako vyřešené jsem to bral. Běžela už ostrá fáze volební kampaně a prostě nebyl čas a popravdě ani možnost měnit kandidátku. Kontrolní výbor příslušnéh partajního orgánu pro mne v té chvíli očistil Plachého. Je demorkatickým principem věřit tomu to orgánu.
Nebo mohl hrát druhou roli :
Bohumil Sobotka říká, že o tom věděl. Já jsme o tom nevěděl. Celá afera mne štve. Kdybych to byl zjistil před volbami, šel Plachý okamžitě z kandidátky. Nevěděl jsem to.

A pak existuje třetí, asi nejpravděpodobnější varianta. Kd yby musel říci -s estavování kandidátek je jeden velikýkoňský handl, kd e se používají všechny možné prostředky. Je to prostě kupka hnoje, s kterou nikdo nic neudělá.

Z těchto tří variant s e dá hrát jen ta první nebo druhá. Obě mají svoje zásadní slabiny.
těžko mu to vyčítat. To není omlouvání Dienstbiera. To je prostě konstatování. Pro mne pořád nese punc důvěryhodnosti kvůli postojik pražské koale. Tam si stál za svým, logicky a byl totálně přejetý. Kdo udělal aspoň to. Ale zkusila jste si odhadnout jeho typologii z obrazovky? Schválně jak Vám vyšel?

Já bych ho bohužel zařadil do docela nelichotivé krabičky. Nicméně - snad se mýlím.
Z obou komentujících -s Mitrofanovem nenám sebenší problém. Ten hovoří jasně, logicky a srozumielně. Kolář je jiná píseň. Kramářská odrhovačka. Naprosto jednostranná záležitost.
A co s e týče mého osobního postoje k celé věci? Tak ten najdete jakoprvní diskusní příspěvek zde:
Kladu důraz na s lovo první. žádné s křížkem po funuse.
http://www.vasevec.cz/blog/...
05. 12. 2010 | 09:48

xbr napsal(a):

Poradce Haas nemůže přijmout ideu že pohasíná Paroubovsko Topolánkovská politika rozdělující veřejnost na příznivce sparty ,slávie ,levice a pravice.Vůbec nepřipouští že je to ta jediná správná cesta kdy přestaneme pospouchat ideologií prosáklé aparáčníky kteří po sobě zanechali pachuť morálního spáleniště a začněme konečně řešit, proč se po dvaceti letech svobody nedokážeme vypořádat s korupcí úplně stejně jako s pražskými taxikáři.Možná se začneme zabývat tím že moderní medicína pro 21 století v ČR znamená přenést pravomoc lékaře na sestru.Možná se začneme ptát proč jsme tam kde jsme.Řekněme si po pravdě že jsme nahrblí nemani z nemanic.Ekonomický zázrak postavený na levné pracovní síle.
Ovšem to pan Haas nevidí jako hlavní problém.Hlavní problém je arogance ODS Haase a jejich vidění světa na stranu a její potenciál.
05. 12. 2010 | 10:50

Jag napsal(a):

ODS nikdy nebyla pravicovou stranou,tak jako ČSSD není levicovou se sociálním cítěním.Obě jsou stejné a obě mají společné pojítko.Nakrást státní prachy.Ostatně u nás na malém městě chvíli kandidují za ODS a pak zase za ČSSD stejní lidi.Kdo dá víc,za toho se kandiduje.Špína a politický diletantismus.V podstatě je zaštiťovali lidovci a po jejich odchodu už museli s barvou VEN.Tedy že jsou jedno a to samé.Když tam byli lidovci,tak se měli možnost vymezovat a tvrdit,že lidovci jsou ta miska na vahách.......hahahaha.Teď už museli s pravdou ven.Lidovci to svým vypadením ze Sněmovny odhalili.Zlodějstva a křivárny to jsou naše všivárny.
05. 12. 2010 | 11:00

Pepa z depa napsal(a):

Milý diskutující, jako vždy se o něco dohadujete, obhajujete každý tu svoji pravdu, ale zajímá vás vůbec názor VĚTŠINY PRACUJÍCÍCH ČR, asi ne, žejo? Můžete to napraviti, když se podíváte na adresu http://www.vymenilijsmepoli..., kde se již sjednotilo 597.237 občanů ČR.Zjistíte také nejen co si myslí, ale jaký mají program a cíl a to ještě se spojili se stejnými názorově shodnými lidmi, kteří jsou obrazem názorů celého spektra NAŠICH OBČANŮ a již jim dávají k podpoře své názory i zahraniční odpůrci nezdravého chování těch kapitalistů, kteří se teď potácí v té NEJHLUBŠÍ KRIZI KAPITALISMU V JEJÍM DOSAVADNÍ EXISTENCI a to na celé planetě. Podívejte se a potom je-li vám to po vůli, tak s tím seznamte co největší okruh lidí, které osud NAŠÍ VLASTI NENÍ LHOSTEJNÝ. Tak to vidí 4. odboj a Pepa z depa.
05. 12. 2010 | 11:24

modrý edvard napsal(a):

Pepo,vidím tři problémy:
1. když se připojím ke stávce atd., budu bojovat za politiky KSČ a ČSSD. Ale ty chci vyměnit taky.
2. Nevěřím tomu, že to je 597.237 občanů. Spíš to bude 597.237 kliků.
3. Celá iniciativa honí příliš mnoho zajíců najednou.
05. 12. 2010 | 11:34

Pierrot napsal(a):

S.Š.

Já bych to neviděl tak dramaticky. Zdá se mi celkem zřejmé, že to byla pro Dienstbiera ošemetná situace, ke které možná nepřistoupil nejlépe, ale jestli to ve stranách funguje tak, jak to popsal Mitrofanov (a mně to přijde jako výstižný popis), možná nebyl ani jiný průběh celé kauzy možný. Že se nyní J.D. chová poměrně neutrálně, spočívá podle mě hlavně v tom, že momentálně se chystá na kandidaturu na lídra ČSSD v Praze a potřebuje získat podporu. Nějaký drsnější komentář (varianta 3 ve Vlkově příspěvku) by mu jistě nepomohl. Nemám o J.D. žádné přehnané představy, ale v ČSSD je momentálně jedním z mála, v něž je možno vkládat nějaké naděje. Takže bych si tu hůl k lámání ještě chvíli nechal skovanou a čekal na vhodnější příležitost..
05. 12. 2010 | 17:12

S.Š. napsal(a):

Pierrot : Dobře, dám mu ještě šanci ... :-) Díky za názor, beru ho jako validní.
05. 12. 2010 | 17:17

Pierrot napsal(a):

Já věděl, že na tom slově něco nehraje: "skovanou". Hůl nechte s ch o v a n o u!
Ach jo!
05. 12. 2010 | 17:18

S.Š. napsal(a):

Já poznám, kdo se překlepne či v danou chvíli nad pravopisem zrovna moc nepřemýšlí a kdo ve škole "chyběl", pane Pierrote, to je O.K. :-) Tady jsme v debatě, kde se nad pravopisem nikdo nijak nepozastavuje, celkem k tomu ani není důvod. Horší to je s písemným projevem některých politiků, tam bych jistou pozornost přece jen očekávala. Před časem jsem kupř. četla doktorskou práci Marka Bendy. Nejprve jsem ustrnula a pak, pro zajímavost, sečetla všechny chyby v práci obsažené. Bylo jich ke stovce, včetně pěti hrubých chyb (látka tak ze 4. obecné). To berte jenom jako úsměvnou vzpomínku, nic víc. Pěkný večer.
05. 12. 2010 | 18:34

Tenco napsal(a):

S.Š.
A co obsah ? Dočetla jste se něco nového, co by před tím laická i odborná veřejnost neznala , či nebyla schopna najít v obdobných kompilacích, kterých se v Levných knihách válejí celé haldy ?

Ňenapínejte mě prosím dlouho, jsem jedno velké oko.
:))
05. 12. 2010 | 18:42

S.Š. napsal(a):

Tenco : Obsah byl - odhadem - až ze 2/3 citací nerůznějších právních předpisů, nedala bych mu za to ani bakaláře. Abychom ale byli spravedliví, mám a to, že M.B. práci stáhl s tím, že ji přepracuje. Omlouvám se, že mi to trvalo tak dlouho, pracuji na něčem jiném.
05. 12. 2010 | 21:36

Tenco napsal(a):

Tenco
Myslel jsem si to.:((
Dobrou noc. :)
05. 12. 2010 | 22:05

Tenco napsal(a):

re : S.Š.
Pardon.
05. 12. 2010 | 22:06

auto insurance rates napsal(a):

hey there and thank you on your info – I’ve definitely picked up anything new from proper here. I did alternatively expertise some technical issues using this website, since I experienced to reload the website many occasions previous to I may just get it to load correctly. I had been thinking about if your web hosting is OK? No longer that I am complaining, but slow loading instances instances will often affect your placement in google and can injury your quality rating if advertising and *********** <a href="http://topautoinsurancerates.net/">compare car insurance rates</a>
16. 10. 2011 | 21:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy