Vláda se své priority nevzdává

05. 05. 2011 | 18:04
Přečteno 8874 krát
Vzhledem k tomu, že se následující zásadně důležitý článek objevil na tomto serveru pouze dvakrát, dovoluji si ho reprodukovat ještě jednou, aby snad jeho poselství nezapadlo:

Článek s názvem „Kalousek ustupuje z reformy penzí, bude jen kosmetická“, který dnes zveřejnil server Aktualne.cz, obsahuje nepravdivé informace a na jejich základě vyvozuje naprosto nesmyslná tvrzení.

V článku se píše o jakémsi materiálu o daňové reformě, který ministr financí poslal na vládu. V tuto chvíli se však reforma přímých daní a odvodů dopracovává, probíhají finální jednání třech zainteresovaných ministerstev a teprve po jejich skončení bude zpracován materiál k projednání ve vládě. Autor článku tedy zřejmě čerpá ze smyšleného či neaktuálního podkladu.

Navržená varianta na podzim roku 2010 přepokládala povinné spoření v objemu 3 % pojistného. Na pojistné je vybíráno 28 % a celkový objem vybraného pojistného v roce 2010 činil přibližně 320 mld. Kč. Snadno si odvodíme, že se dostáváme k částce okolo 34 mld. Kč. I po zohlednění růstu mezd do roku 2013 je tato částka velice daleko od v článku uváděného čísla 50 mld. Kč.

Projekce, která byla připravena pro rozhodování Porady ekonomických ministrů a vlády v únoru 2011 pro jinou, dobrovolnou variantu kalkuluje s převedením pojistného do II. pilíře v prvním roce pojištění v objemu 20 mld. Kč. Tato částka pochází ze 3 % dobrovolně přesměrovaného veřejného pojištění. Se stejnou částkou musí ministerstvo financí počítat jako s výpadkem příjmů v roce 2013 pro střednědobý rozpočtový výhled. Zvolená varianta reformy ale obsahuje navíc i povinný další příspěvek 2 % ze mzdy, předpokládané příjmy II. pilíře v prvním roce tak budou o 2/3 vyšší, tedy přibližně 33 mld. Kč. Toto číslo však není možné zaměňovat s dodatečným příjmem DPH, který se v letech 2012 – 2013 bude pohybovat kolem 22 mld. Kč. Není jasné, proč se v článku kalkuluje se zdaněním hazardu, který s penzijní reformou nemá souvislost.

Je legitimní, že novináři mají právo na informace a že na základě těchto informací kritizují vládní návrhy a iniciativy. Mnohdy to bývá i ku prospěchu věci, při objektivní zpětné vazbě se vyskytují náměty, které vládním návrhům pomohou a posunou jejich kvalitu. Rozhodně ale není přínosem ani pro vládu, ani pro občana, pokud ve své kritice používají čísla, která jsou chybná a neověřená. A pokud navíc na základě velmi zavádějících čísel udělají ukvapený závěr, že vláda místo stěžejní reformy plánuje kosmetickou změnu, pak občanům, kterým mají sloužit objektivním zpravodajstvím, poskytují vysloveně medvědí službu.

Jak vidíme z oficiálních projekcí, vláda na důchodovou reformu rozhodně nerezignovala a z cíle kumulace prostředků do II. pilíře neslevuje.

Jaromír Drábek, ministr práce a sociálních věcí

Miroslav Kalousek, ministr financí

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Belgičan napsal(a):

Tady se už někdo dozajista zbláznil.
05. 05. 2011 | 18:11

Tunel napsal(a):

Teď by to ještě chtělo v zájmu zachování ironie i recese, postnout pod "Čtenářův blog" ;o)
05. 05. 2011 | 18:26

santawizard napsal(a):

Jde tady o velké a malé mzdy nebo velké a malé zisky,,které by se měly zdanit podle pravidel.Já osobně bych bral daně jako desátky s tím,že firmy nebo právnické osoby neplatí desátky.Rozpočtová politika domácnosti nebo firmy ,státu či církve jsou si však podobné.Osobní krach nebo firemní krach,nebo když zkrachuje stát či církev,to všechno jsou problémy mezi dlužníkem a věřitelem.Přebytek a nedostatek akce a reakce jako času a peněz,počítá i se zpomalenýma nebo zrychlenýma reflexy..Krize je ,že se přestali točit nejprve peníze a potom stroje!!!
Jestli že je poptávka větší než nabídka,tak jdou ceny nahoru a naopak jdou dolů,když je poptávka menší než nabídka.Deflace je způsobována nezodpovědným ztahováním peněz z oběhu soukromníkama,kdežto inflace je způsobována nezodpovědným tištěním peněz do oběhu politikama.Revalvace versus devalvace se zase vztahuje k zahraničnímu dluhu a zahraničnímu kapitálu .Motivovat láskou nebo karabáčem jsou dvě rozdílné věci.Škrty jsou léčba šokem a finanční injekce jsou schodky do nebe a do pekla.Jinak priviligovaný pacient potřebuje nejprve předsevzetí a odhodlání a potom morální a finanční podporu.
05. 05. 2011 | 18:27

myrta napsal(a):

Pro nás už je pozdě,ale milá mládeži-naději našeho národa!!
ODEJDĚTE z této republiky,kde vás nic dobrého nebo lepšího nečeká.Všechno zničeno,prodáno,rozkradeno.Poslední zbytky dorazí tato vláda.ODEJDĚTE,zde nemáte šanci.Až se v cizině rozhlédnete,vyzrajete morálně i finančně,vraťte se a pomozte této nešťastné zemičce.Jinak nemá šanci na přežití.Morální devastace pokračuje,fiskální následuje.Bohužel i mnozí z vás je volili a jistě si uvědomují dosah toho neuváženého kroku.
Je to velice smutné co vám radím,ale vlastní zkušenost praví,že je to to nejlepší co můžete pro sebe udělat.
05. 05. 2011 | 18:30

Mac napsal(a):

pane profesore

von to tenhlecten asociální Drábek a jeho velmistr Kalous podepsali oba společně a tak jeden na druhého žárlí, že si to uveřejnili každej za sebe.....

Buďme rádi, že to nepodepsalo všech 17 (nebo kolik jich je) ministrantů téhle Nečasovic famiglie. To by tento blábol na aktuálně přebil všechno na týden dopředu :-)))
05. 05. 2011 | 18:34

Béda napsal(a):

A tisíckrát opakovaná lež se stane pravdou.
05. 05. 2011 | 18:40

Cech napsal(a):

Zde je nutné pochopit zásadní a neměnný axióm 4K .
V první řadě je nutné : Throw ad servus columna.
Následně je nutné: Vše .... .. .... ..... pro média.
Do roku 2014 se musí udržet na základě nařízení nejvyšší moci Regula Vola.
05. 05. 2011 | 18:40

Zacheus napsal(a):

Protože i můj skvělý rozbor zdravotnické reformy byl zatím uveřejněn jenom jednou pod blogem pana dr. Zaorálka, tak si jej po drobné úpravě zcela výjimečně dovoluji zařadit i pod blog pana profesora Hořejšího:-)
"Zdravotnické zařízení bude povinno do zdravotnické dokumentace pojištěnce zaznamenat, že mu bylo nabídnuto poskytnutí zdravotní péče v základní variantě i v ekonomicky náročnější. Součástí dokumentace má být vyslovení souhlasu pojištěnce s poskytnutím péče v základní variantě, nebo v ekonomicky náročnější", /píše L. Zaorálek/.

Už se těším na ty scény!

Obraz první - gynekologická ordinace:
Lékař: Mladá paní, buď vás prohlédnu pomocí klasických zrcadel...
Pacientka: Ale já nemám peníze na ekonomicky náročnější vyšetření.
Lékař: Tak to promiňte, ale pak tady mám v koutě ještě zvon na záchod.
Pacientka: To snad není možné,vždyť platím zdravotní pojištění.
Lékař: Státní pokladna je prázdná.
Pacientka: Kdo za to může?
Lékař ( sahá po zvonu): To se jděte zeptat pana Kalouska...

Obraz druhý - onkologická ordinace:

Pane doktore, dědeček straště trpí, poslední stadium rakoviny, předepište mu, prosím, morfium.
Lékař: Ale na to si musíte připlatit.
Příbuzný: Prosím Vás, nechte toho, copak ho neslyšíte?
Lékař: To mně nezajímá. Je asi nějaký přecitlivělý. Napíši mu diazepam.
Příbuzný: Nestydíte se?
Lékař: Každý se má starat o sebe, stát nebude vašeho dědečka vodit za ručičku...

Obraz třetí - ortopedie

Pane doktore, strašně trpím, potřebuji nový kyčelní kloub.
Lékař: Máte peníze na nadstandard?
Pacient: Nemám.
Lékař: Pak vám mohu nabídnou hůl. Máme tady klasickou dřevěnou hůl, nebo také hůl z plastu.
Pacient: Nic jiného mně nabídnout nemůžete?
Lékař: No dovolte? Na nějaký sociální stát laskavě zapomeňte. Nejsem žádná charita ani Matka Tereza.
Pacient: Máte pravdu. Provaz ještě doma mám.
Lékař: Mohu vám předepsat antidepresiva.
Pacient: To jste opravdu laskavý pane doktore. Na shledanou.

Takže- s prioritami ke světlým zítřkům!
05. 05. 2011 | 18:43

Mour napsal(a):

Zajímavý příspěvek, ale rozhodně se nevyrovná příspěvkům ministrů Drábka a Kalouska na téma "Vláda se své priority nevzdává".
05. 05. 2011 | 18:43

BK napsal(a):

Díky pane profesore.
Teprve díky Vám je obsah článku alespoň částečně pochopitelný i pro nás, levicové socky.
MPSV+MF prý připravují i obrázkovou verzi ve formě leporela pro příznivce vládní koalice.
05. 05. 2011 | 18:44

Mac napsal(a):

BK

:-))))
05. 05. 2011 | 18:46

Drzá zrzka napsal(a):

Kdyby Vás to moc neobtěžovalo, prosím, nevíte někdo čistě náhodou, jestli se vláda své priority nevzdává ? :o)
05. 05. 2011 | 18:46

Werner napsal(a):

Bk a za Rumcajsem prý prý pošlou speciální tým s pastelkami a omalovánkami aby to pobral i on. Jinak pane profesore máte velký bod za smysl pro humor.
05. 05. 2011 | 18:47

Mac napsal(a):

tak teď jsem jenom rozechvěn radostným očekáváním, zda bude dnes večer tiskovka pana premiéra, svazáka Nečase, na které nám sdělí-------BINGO!!! Že vláda se své priority nevzdává!!!
05. 05. 2011 | 18:55

LEVAK napsal(a):

Ad myrta:já se Vám divím,že se obracíte na mladé.Ti to přece měli jasné už před volbami.Jen si vzpomeňte na TV šot těch dvou mladých kandrdasů kde základním motem bylo "Dědeček a babička nám ujídají chlebíčka!"Jen se trochu podívejte tady a jinde na blocích na ten nenávistný postoj mladých ke generaci seniórů.Já si myslím,že nejlepším řešením pro nás starší bude nakonec euthanazie.V pondělí jedu na kliniku na chemoradioterapii a podobné chuťovky.Mám to co má M.Douglas,ale závidět mi nemusíte!
05. 05. 2011 | 18:56

kočka šklíba napsal(a):

:D :D :D :D alespoň že ten humor ještě máme, pan Hořejší a spol., zejména BK (představa leporela v rukou takových inteligentních příznivců koalice jako je hoven, Rumcajs, liberál, SuP a další mně odrovnala :D), mně z dnešního čtení tisku na netu udělali docela radostné odpoledne, díky
05. 05. 2011 | 19:04

myrta napsal(a):

LEVÁK
přeji vše nej.-,já to mám za sebou.Co bude dále nikdo neví.
Z mladých je mi smutno,protože si budoucnost nepředstavují vůbec realisticky.Zkušenosti se předat nedají,ty se musí získat,ale to už bude asi po všem-po spokojené budoucnosti.
05. 05. 2011 | 19:10

mb napsal(a):

vtipné ...
05. 05. 2011 | 19:12

jarpor napsal(a):

Humoru není nikdy dost... že, profesore.
Jen doufám, že se paní kočka z té následující srandy "neodrovná" :

"Článek s názvem „Kalousek ustupuje z reformy penzí, bude jen kosmetická“, který dnes zveřejnil server Aktualne.cz, obsahuje nepravdivé informace a na jejich základě vyvozuje naprosto nesmyslná tvrzení.

V článku se píše o jakémsi materiálu o daňové reformě, který ministr financí poslal na vládu. V tuto chvíli se však reforma přímých daní a odvodů dopracovává, probíhají finální jednání třech zainteresovaných ministerstev a teprve po jejich skončení bude zpracován materiál k projednání ve vládě. Autor článku tedy zřejmě čerpá ze smyšleného či neaktuálního podkladu.

Navržená varianta na podzim roku 2010 přepokládala povinné spoření v objemu 3 % pojistného. Na pojistné je vybíráno 28 % a celkový objem vybraného pojistného v roce 2010 činil přibližně 320 mld. Kč. Snadno si odvodíme, že se dostáváme k částce okolo 34 mld. Kč. I po zohlednění růstu mezd do roku 2013 je tato částka velice daleko od v článku uváděného čísla 50 mld. Kč.

Projekce, která byla připravena pro rozhodování Porady ekonomických ministrů a vlády v únoru 2011 pro jinou, dobrovolnou variantu kalkuluje s převedením pojistného do II. pilíře v prvním roce pojištění v objemu 20 mld. Kč. Tato částka pochází ze 3 % dobrovolně přesměrovaného veřejného pojištění. Se stejnou částkou musí ministerstvo financí počítat jako s výpadkem příjmů v roce 2013 pro střednědobý rozpočtový výhled. Zvolená varianta reformy ale obsahuje navíc i povinný další příspěvek 2 % ze mzdy, předpokládané příjmy II. pilíře v prvním roce tak budou o 2/3 vyšší, tedy přibližně 33 mld. Kč. Toto číslo však není možné zaměňovat s dodatečným příjmem DPH, který se v letech 2012 – 2013 bude pohybovat kolem 22 mld. Kč. Není jasné, proč se v článku kalkuluje se zdaněním hazardu, který s penzijní reformou nemá souvislost.

Je legitimní, že novináři mají právo na informace a že na základě těchto informací kritizují vládní návrhy a iniciativy. Mnohdy to bývá i ku prospěchu věci, při objektivní zpětné vazbě se vyskytují náměty, které vládním návrhům pomohou a posunou jejich kvalitu. Rozhodně ale není přínosem ani pro vládu, ani pro občana, pokud ve své kritice používají čísla, která jsou chybná a neověřená. A pokud navíc na základě velmi zavádějících čísel udělají ukvapený závěr, že vláda místo stěžejní reformy plánuje kosmetickou změnu, pak občanům, kterým mají sloužit objektivním zpravodajstvím, poskytují vysloveně medvědí službu.

Jak vidíme z oficiálních projekcí, vláda na důchodovou reformu rozhodně nerezignovala a z cíle kumulace prostředků do II. pilíře neslevuje.

Jaromír Drábek, ministr práce a sociálních věcí

Miroslav Kalousek, ministr financí"

Hezký podvečer
05. 05. 2011 | 19:14

Luba napsal(a):

I Vy, řediteli? :)

Vaše verze je evidentně ta nejlepší!!! :)))
Doufám, že se to nebude opakovat ještě šestkrát jen proto, aby TOP-09 dosáhla svého nominálního devítkového limitu.
I když devětkrát nula je vždycky jen nula.
05. 05. 2011 | 19:35

hoven napsal(a):

správně profesore, začíná vám to politicky myslet.
05. 05. 2011 | 19:45

Kanalnik napsal(a):

Velmi povedene, zasmal jsem se, dekuji.
05. 05. 2011 | 19:48

Vico napsal(a):

Vláda se své priority nevzdává
/hip hopová verze/
Priorita, priorita, priorita
Taxíkář ze Strakovky se nevzdá
svého rita, svého rita
Prio, prio, prio
rita, rita, rita

Drábek není žádné éro, žádné éro
Kdo má prioritu,prio,prioritu
nepotřebuje mít péro, chilské péro
ani žádné jiné péro
05. 05. 2011 | 19:48

Luba napsal(a):

Prijóóóooritáá, prijóooritááá,
nechcem' přijít óóó kóóórytááá ...
Eéééjejejejej!!!
05. 05. 2011 | 19:56

SuP napsal(a):

jarpor -
Přijde mi zábavné, jak se tu kolektivní - týmový levoun vžil do role všemi šizené a odstrkované chudinky a prožívá to jak v kině. To si snad všichni myslíte, že vás někdo zachrání? Že ty vaše levounský slibotechny můžou v dané situaci dělat něco jiného? A co asi? Očekávám vaše návrhy srandisti ....
05. 05. 2011 | 20:04

Otázkář napsal(a):

SuP

tak především je potřeba, aby byli potrestání všichni zloději a zabránilo se dalšímu systematickému rozkrádání veřejných rozpočtů. Jenomže dokud zde bude houf rádobypravicových pomatených agitátorů, kteří doufají, že jim z té žranice nějaký ten drobek taky spadne pod stůl tak se holt změny k lepšímu nedočkáme.
05. 05. 2011 | 20:10

almost glossed™ napsal(a):

Sup: Proč jste nepsal o "levounech" na scéně ND? Tam by to mohlo být zajímavé.

Mohl jste se trochu odvázat a použít své obvyklé nadávky, ne?. Vždy mě zaujme, jak je v největších machrech a bijcích na veřejnosti malá dušička.

Tentokrát dokonce tak malá, že se styděl za svůj nick.

Tak jen dál nadávejte, nadávejte... To jste vy.
05. 05. 2011 | 20:16

SuP napsal(a):

Otázkář -
to se teda nedočkáte, protože to jsou všechno jen kecy a těch se jak známo nikdo nenají.
05. 05. 2011 | 20:17

Otázkář napsal(a):

SuP po svém účinkování na Nové scéně ND podlehl dojmu, že se z něj stal skutečný duševní titán a elév zdejších diskusí. Jeho srážka s realitou bude velice tvrdá.

Máte pravdu SuPe s modrofialovými bolševiky jako jste Vy se nedočkáme nikdy. Leda by jste vymřeli jako dinosauři. Miloš Zeman se kdysi nechal slyšet, že takhle vymřou komunisti, leč nestalo se, snad to s Vámi dopadne lépe.
05. 05. 2011 | 20:24

SuP napsal(a):

To víš Ólmouste, mě rozesmály ty Zemanovy "anegnoty", až jsem na všechno zapoměl.
05. 05. 2011 | 20:24

SuP napsal(a):

Otázkář -
Na rozdíl od různých uspavačů hadů a konzumentů pohádek v té realitě žiju, tak nevím, čím by mě měla ještě překvapit. Kobylky sežraly co mohly a navíc i to, co viděly, tak teď budou muset počkat, až zase něco naroste.
05. 05. 2011 | 20:29

Otázkář napsal(a):

Jasně SuPe keců se nikdo nenají, jenomže největší průser je, že ti přitroublí agitátoři jako jsi ty nebo Vlkodav taky chodí k volbám a pak všechno, stejně jako holubi, poserou. Díky takovým individuím nám dnes vládne podivná partička, navzájem se špiclujíc a pomlouvajíc a paralelně s tím kradouc co se dá.
05. 05. 2011 | 20:31

Otázkář napsal(a):

SuP

to se nedočkáš opravdu nikdy. Těžko může narůst něco z ničeho ;)
05. 05. 2011 | 20:33

SuP napsal(a):

Otázkáři -
K prvnímu - Volby jste posrali vy, protože jste málo vyhráli.
K druhýmu - Nenaroste, některý kobylky chcípnou. Dycky to tak bylo.
05. 05. 2011 | 20:36

Otázkář napsal(a):

SuPe já jsem žádné volby nevyhrál, jsi dneska nějak z formy, současnou mafiánskou partičku si pomohla svými hlasy dosadit ty s Vlkodavem, Rumcajsem, hovenem a dalšími rádobypravicovými agitátory. Je to vaše zodpovědnost, že zde máme špiclovací režim, kdy nikdo neví na čem je. Co je pravda a co lež, pardon mystifikace.
05. 05. 2011 | 20:40

SuP napsal(a):

Otázkář -
tak jo, mír.
Ani já jsem žádný volby nevyhrál. Takhle si to spatlali sami z toho, co bylo k dispozici. Stejně jako v Praze na magistrátě.
S tím ..."především je potřeba, aby byli potrestání všichni zloději a zabránilo se dalšímu systematickému rozkrádání veřejných rozpočtů..."
já souhlasím taky a taky jsem to tu několikrát napsal. Jenže to samo o sobě řešení není. Je nutné to udělat, ale taky najít lepší způsob jak to řídit dál.
05. 05. 2011 | 20:53

Otázkář napsal(a):

Sup

ovšem podstatné je to pořadí. Nejdříve se musí udělat pořádek, popohnat odpovědné lidi k odpovědnosti a zavést důsledná protikorupční opatření, aby se podobným zlodějnám zamezilo do budoucna. Teprve až se udělá "čistý stůl" tak se můžeme začít bavit co dál. Kolik ještě chybí a kde je potřeba udělat nějaké změny. Do té doby je to pouhá agitky ve prospěch zlodějů a tunelářů.
05. 05. 2011 | 20:56

jarpor napsal(a):

SuP

Vystihl jsi to...
Nemyslí si... jsou o tom přesvědčeni.
No... legrace, ne ?

Hezký večer
05. 05. 2011 | 20:59

arnazach napsal(a):

Je to tak neuvěřitelné, že nestačí to opakovat potřetí. Je třeba to opakovat každý den!

A číst si mezi řádky: Je (aspoň tedy dosud bylo) "legitimní, že novináři mají právo na informace", ale aby si je vykládali jinak než chceme My, to teda ne!
05. 05. 2011 | 21:01

Otázkář napsal(a):

jarpor

opakovanýý vtip už není vtipem ;)
05. 05. 2011 | 21:08

jarpor napsal(a):

Otázkář

Taky si myslím... :-))

Sdělte to profesorskému...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 21:11

Dočekal napsal(a):

SuP napsal(a):
Dočekal -
Některý lidi jsou hrozný svině. Byli za socialismu, ale ani teď se nezměnili. Maj to totiž v povaze. Ale jen některý z nich byli buď v StB, nebo u práskačů StB. Vždycky na nich bylo zajímavé, že si s nima nikdo nechtěl dobrovolně hrát od chvíle, kdy je prokouk. Takže, jestli jste Vy s StB spoolupracoval pod nátlakem nebo dobrovolně, je úplně jedno. Tak to sem furt nezatahujte. Na tom totiž nezáleží a my se na to neptáme. My co jsme nespolupracovali ani pod náltakem.
12. 04. 2011 | 17:49
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-paroubek.php?itemid=12825
---------------
SuP napsal(a):
Dočekale nelísej se, já si s Tebou stejně hrát nebudu.
01. 05. 2011 | 10:43
StandaT napsal(a):
SuP: jednou jseš v archivu, navždy jseš v archivu :) Konec konců každý máme nějakou tu libůstku. Někdo je na holky, jinej na vdolky, další má doma archiv pravičáků...

Hele, neměli bychom se složit a koupit mu nějakej titul?
01. 05. 2011 | 11:13
SuP napsal(a):
StandaT -
Že Ty tam chceš bejt taky?
Myslíš koupit mu třeba inženýr, když nedodělal tu vejšku, protože mu to bolševik z politických důvodů překazil? Nevím, jestli by ho uměl nosit...
01. 05. 2011 | 11:45
StandaT napsal(a):
SuP: když já jsem takovej nenapravitelnej lidumil. Dneska mají svátek, původně práce, dnes levejch řečí, tak proč někomu neudělat radost?
01. 05. 2011 | 12:02
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-havel.php?itemid=12990
---------------------
Tak takto se projevuje jedinec, který důkazy pro svá zcela vylhaná obvinění "vytěžil" z mého vlastního a mnou zveřejněného článku.
Jedinec, vystupující zde pod nickem SuP, je jen obyčejný práskač, lhář a zbabělec.

Jo a pokud se tento práskač pošklebuje tomu, že mi jeho rudí soukmenovci neumožnili získat akademický titul, tak tím jen dokazuje, že je jedním z nich.
No, je sice víc jak dvacet let po Vítězném Listopadu, ale drzost těchto jedinců je stále větší.
Zřejmě opět vycítili příležitost.
05. 05. 2011 | 21:14

PatientO.T. napsal(a):

2 LEVAK:

Hodně štěstí, pane, držím vám palce.
05. 05. 2011 | 21:31

Astronom napsal(a):

Kalouska i jeho drábka je třeba poslat na dlouhou (aspoň 50 let)dovolenou na opačný konec zeměkoule, případně vesmíru. Například na vesmírné stanici by mohli úspěšně rozvíjet své nevšední nápady, zejména, kdyby ta stanice byla odeslána k průzkumu Měsíce, lépe Marsu. Jistě uvítají příležitost podívat se tam jako odměnu za své zásluhy o dobro našeho národa. Nákladů nelitujme. O výběru dalších zasloužilých politiků na tento bezplatný výlet zde dávám hlasovat.
05. 05. 2011 | 21:39

hoven napsal(a):

profesor otevřel oči a v příštích volbách bude volit TOP09
05. 05. 2011 | 21:48

vaclavhorejsi napsal(a):

hoven:

Ano, a uz jsem se take skamaradil s Batorou a Hajkem a dospel jsem k nazoru, ze ani ja nepochazim z opice - uz jsme dva!

..
05. 05. 2011 | 21:55

vaclavhorejsi napsal(a):

Pane Stejskale,

nemohl byste prosim dat ten citat z pana Haase o kousek nize? Ty 3 stejne titulky pod sebou byly tak hezke!
Uplne jste to pokazil...
Dekuji predem za laskavost!

VH

..
05. 05. 2011 | 22:01

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
profesor otevřel oči a v příštích volbách bude volit TOP09
05. 05. 2011 | 21:48
-----------------
Tak už je to jasné. Jedinec, prezentující se zde pod nickem hoven, právě nastoupil na noční směnu.

Z preventivních důvodů vypínám. Psích exkrementů si užiju dost na našich chodnících.
Po tom, co vypadne z alternativního inteligenta a z vlastního rozhodnutí absolventa Vysoké školy, jinak pobírače sociálních dávek, toužím ještě míň, než po těch psích exkrementech.
05. 05. 2011 | 22:01

SuP napsal(a):

Otázkář -
Řekl bych, že dokud nevíš, jak to dělat dál (teda líp), nemůžeš porazit stávající zloděje a jejich zlodějny. Zamezit jim můžeš jedině tím, že budeš vědět, jak na to líp a na tom taky trvat. Pak totiž ty zlodějny budou vidět. Teď je všichni schovávají, protože stávající způsob řízení jim to dovoluje.
05. 05. 2011 | 22:03

Ivan Sommer napsal(a):

Zacheus: "Zdravotnické zařízení bude povinno do zdravotnické dokumentace pojištěnce zaznamenat, že mu bylo nabídnuto poskytnutí zdravotní péče v základní variantě i v ekonomicky náročnější. Součástí dokumentace má být vyslovení souhlasu pojištěnce s poskytnutím péče v základní variantě, nebo v ekonomicky náročnější", /píše L. Zaorálek/.

I když je text v blogu L.Zaorálka, ten pouze komentuje, podstatná je jeho poznámka, že si to lze přečíst v návrhu (pozn. novely zák 48/97 Sb.). Toto ustanovení novely se rozebírá v časopisu České lékařské komory Tempus Medicorum č. 4/2001 v rozhovoru s presidentem ČLK MUDr. M. Kubkem. Ten považuje ustanovení za přemrštěné a zbytné, vedoucí ke sporům.Také jako alarmující ve vztahu k pojišťovnám které mají kontrolovat, zda se ustanovení provádět, popřípadě ukládat pokuty zdravotnickým zařízením, jejichž jsou obchodními partnery(pozn. střet zájmu). Proti tomu se ČLK již v připomínkovém řízení ostře ohradila, ovšem bez úspěchu.
05. 05. 2011 | 22:10

Otázkář napsal(a):

jarpor

jenomže pan Hořejší ten vtip udělal a Vy jste jej akorát napodobil, jestli Vám to nedošlo ;)
05. 05. 2011 | 22:23

Otázkář napsal(a):

SuP

ty recepty jsou přece jasné, jen není vůle je prosadit. Majetková přiznání, transparentní výběrová řízení, odvolatelnost politiků, změna volebního systému tak, aby se omezil vliv stranických sekretariátů a občané si mohli vybrat z více kandidátek a zvolit tak skutečné osobnosti. Přímá demokracie a vymahatelnost práva.

Ten kdo chce zavádět nějaké "reformy" za současné tristní situace, je buď zloděj nebo maniak. A ten kdo takové lidi podporuje není o moc lepší.
05. 05. 2011 | 22:27

jarpor napsal(a):

Otázkář

Tak zopakuji :
Při vědomí, že opakovyný vtip není vtipem... ja říká v jistém filmu pan Marvan, přesto jsem udělal to samé co profesor... zkopíroval text, a s lehkým humorem jej doplnil...

Beru na vědomí a již když jsem to kopíroval činil jsem to s vědomím, že když dva dělají totéž, není to totéž.

... jestli Vám to nedošlo... :-))

Hezký večer
05. 05. 2011 | 22:36

Otázkář napsal(a):

jarpor

Vy jste vážně dost natvrdlý. Pánové Drábek s Kalouskem přece žádný vtip neudělali. Pouze krátce po sobě zveřejnili na svém blogu stejný text. Na to reagoval pan Hořejší a udělal ten vtípek se třetím zveřejněním. Nebo si fakt myslíte, že Drábek ten svůj blog udělal jako srandu a parodii na Kalouska? :)

Takže znovu opakuji pane údajný zvolený nezávislý zastupiteli na kandidátce ODS, opakovaný vtip již není vtipem ;)
05. 05. 2011 | 22:39

Gobbo napsal(a):

Astronom
Bylo by zapotřebí urychleně začít jednat s NASA, která plánuje let astronautů na Mars bez možnosti návratu.
Navrhuji zřízení konta "Kalouskův skafandr" na které bych hned odeslal nějaké Destinové.
V případě, že by se NASA rozmyslela jinak, bylo by možno peněz využít k nákupu zemědělského náčiní jako vidlí, cepů, sudlic... Ne, sudlic ne, už se málo dělají a cena by byla přehnaná.
05. 05. 2011 | 22:40

Kanalnik napsal(a):

LEVAK:

preji vam psychickou silu a optimismus; drzte se a zase sem napiste!
05. 05. 2011 | 22:46

hoven napsal(a):

doufám, že ze mě na starý kolena nebude taky takovej blázen, jako z vaška pamperse dočekala.
05. 05. 2011 | 22:47

jarpor napsal(a):

Otázkář

Díky, za toho natvrdlého... není nad to, když Vás někdo "popíchne"...

Já jen, že jsem měl na mysli, že jsem opakoval profesorského... nikoliv ty dva podepsané.... tedy specielně pro Vás : opakoval jsem vtípek profesora... už kapito ?...

Někdo je natrvdlý, někdo naměklý... dodal bych...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 22:50

ld napsal(a):

Protože ten text zveřejnil Drábek o 5 minut později, tak je tapetář; takový článek by měl být dle místních pravidel mazán. Franta Adamec je zde vymazáván, aniž by se opakoval. To jiní šíbři v pohodě můžou. Jářku, nemá každý metr 100 cm...
05. 05. 2011 | 22:51

bluebird napsal(a):

Maj nás za blbce, mne i vás, tak prosté to je!
05. 05. 2011 | 22:55

hoven napsal(a):

dalimír,
jednou poděkuješ panu inženýrovi kalouskovi, že tě naučil pracovat a platit dluhy. ted si to ještě neuvědomuješ. jseš jako melé dítě, které se vrtá v nose a dostalo facku. ale jednou si to uvědomíš.
05. 05. 2011 | 22:55

Otázkář napsal(a):

jarpor

"tedy specielně pro Vás : opakoval jsem vtípek profesora"

A já napsal, že opakovaný vtip není vtipem. Co pořád nechápete?
05. 05. 2011 | 22:57

jarpor napsal(a):

Id

Mohu otázku / při Vašem vzdělání .. :-)) / :

A jak tedy by mělo být naloženo s "tapetováním" Páně profesora ? Taky smazat ?
Nebo... snad máte profesorského za "šíbra" ?

Hezký večer
P.S. O mé "tapetě" ani nehovoře... /dilít... :-))/
05. 05. 2011 | 22:57

jarpor napsal(a):

Otázkář

"A já napsal, že opakovaný vtip není vtipem."
A já na to :
"Taky si myslím... :-))

Sdělte to profesorskému..."

Tož se taky ptám : Co pořád nechápete? Dyť jsem Vám dal za pravdu, nééé ?

Hezký večer
P.S. Koukám, že s naměklými je to taky těžký...
05. 05. 2011 | 23:01

kočka šklíba napsal(a):

Otázkáři, marná snaha, Jarpor nepochopí ;)
05. 05. 2011 | 23:01

Otázkář napsal(a):

kočka šklíba

máte pravdu, jak se říká chytrému napověz :)
05. 05. 2011 | 23:03

Otázkář napsal(a):

jarpor

ještě lze být nahnilý, což zdá se být ve Vašem případě velice pravděpodobné. Tak už snad naposled, proč bych vysvětloval panu Hořejšímu, že opakovaný vtip není vtipem, když on se neopakoval, ale on ten vtip udělal. Zopakoval jste jej až Vy. Tak se konečně zkuste přenést přes své ješitné ego a přiznejte si, že se Vám to nepovedlo. Uleví se Vám :)
05. 05. 2011 | 23:08

jarpor napsal(a):

No, já vím, že na kočku šklíbu /zdravím.../ nemám... :-)), já v čase 1 - 6 hodin spím... ona obvykle "glosuje"... tedy dnes, záhadně, žije ve dne...
Hlavně že je tu, že ji to "neodrovnalo" ...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 23:11

ld napsal(a):

jarpor,

a víte, že jsem od vás tuto poťouchlou otázku čekal?
To máte to stejné, jako byste nálezce nesoucí peněženku na policii obvinil z toho, že ji ukradl, ačkoli kráčí po chodníku kousek od služebny.

A teď k tomu vzdělání, při užívání literatury při publikační činnosti je povinnost odkázat, že tak bylo učiněno. To VH v úvodu udělal. Ergo, o tapetování, plagiátu nemůže býti řeč.
Jestli to ale v ODS vidíte jinak, nechám si to nastínit. :-)
05. 05. 2011 | 23:14

jarpor napsal(a):

Otázkář

Slavte vítězství... Připíjím na Vaše zdraví Cabernetem Moravia, ročník 2009.

/ Proletáři všech zemí... polibte si prdel.... Fuj, to se mi ulevilo.../

Hezký večer
05. 05. 2011 | 23:16

Otázkář napsal(a):

Id

v ODS vidí všechno modře, což holt tu realitu poněkud zkresluje :)
05. 05. 2011 | 23:16

Otázkář napsal(a):

jarpor

ročník 2009 se povedl, no vidíte, že to jde, lidská blbost je nekonečná :)
05. 05. 2011 | 23:19

Otázkář napsal(a):

jarpor

žádné vítězství neslavím, to je jako by naši hokejisté slavili vítězství nad rovníkovou Afrikou. Poněkud nepatřičné, nemyslíte? ;)
05. 05. 2011 | 23:26

jarpor napsal(a):

Id

Pán je jasnovidec.. čekal... Hmmm... já taky čekal reakce ttoho znovu zkopírovaného... a doplněného (!) úvodem, proč... /to pro Otázkáře/.

Mno... chceme-li být detailisti : dva autoři podepsaní pod stejným textem... tedy spoluaurotské dílo...
Na tom, že jej každá samostatně dá na "svůj" blok... přičemž přiznává jen spoluautorství textu - nemám s tím problém.

Že Vy s tím "problém" máte, chápu.
Tak to vidím já. Jarpor.
Pochybuji, že by k tomu existovalo "Stanovisko ODS"... :-)) , ale nebudu Vám brát názor... že se tím zabývají...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 23:27

ld napsal(a):

Otázkář,

o víně toho moc nevím, ale může být Kabernet modrý? Že ne? Aby tak jarpora nevyloučili pro dezerci...
05. 05. 2011 | 23:29

jarpor napsal(a):

Otázkář

Soudím, že Vaše velikášství, jež trčí z Vaší repliky, je poněkud přehnané... ale nebudu Vám kazit radost... :-))
Tož - na Váš úspěch, na ten pocit vítěze...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 23:30

jarpor napsal(a):

Id

Vtipné... nebo blbé s tím Cabernetem... ale, rozšířím Vám obzory : představte si, Modrý Portugal je červený... no chápete to ?
Ale ... odkud by že mě měli vyloučit ? Mne, nestraníka... ?
Vy jste dnes večeřel vtipnou kaši... filištýne...
Nebo se Vám něco "povedlo"...

Hezký večer
05. 05. 2011 | 23:35

Vlastimil Copko napsal(a):

Myslím si, že potřetí opakovaná předváděná hra se stejnými čísly je pro laiky už nejen nezajímavá, těžko srozumitelná, ale i zbytečná.

Já své priority také nevzdávám.

Chtěl bych informovat o tom, že existuje ještě jeden, veřejnosti dosud neznámý kompromisní návrh důchodového systému - jen o dvou pilířích.

První pilíř

– dosavadní, státem garantovaný, povinný, solidární a průběžný systém by zůstal beze změn.

Odvody na sociální pojištění by zůstaly na stávající úrovni 28%.

Zvyšovat DPH z 10% na 17,5% by nebylo nutné.

Druhý pilíř

– nový, státem garantovaný, dobrovolný, zásluhový – spořící, podle nového systému ČNDS, který by byl jednoduchý, s nízkými náklady a výhodný nejen pro stát, ale zejména i pro občany.

Více na www.penzijni-reforma.nazory.cz
05. 05. 2011 | 23:37

pich napsal(a):

Měl bych řečnickou otázku, prostřednictvím tohoto blogu, či spíš oznámení pánů Kalouska a Drábka.
Pane Kalousku, Drábku.
Nemohli by jste mně zaměstnat na některém ze svých ministerstev ?
Nepožadoval bych žádný plat a mé vzdělání je stejné jako ministra bez dveří, či vnitra.
Vaše reformy bych si briskně přepočítal a na vrhnul bych daleko sofistikovanější čísla, než ke kterým jste mýlně došli vy.
Vyšlo mi na př., že DPH ve spodní sazbě by mělo být 22%. Protože jak už správně uvedl pan Nečas, od dob kdy bylo pětiprocentní a dnes desetiprocentní, se nic nestalo. Takže ten můj návrh, podepřený intuicí, podobnou vaší, by klidně prošel bez následků.
Zemědělci by sice museli oželet část svých mnohdy nulových výdělků, zaměstnanci ve zpracovatelském sektoru by měli menší mzdy a hypermarkety by to zbylé 1 či 2 % v konkurenčním boji spolkli.
Ostatní zboží by bylo zatíženo pouze 5 % DPH. Zvýšil by se prodej aut a hlavně TV a notebooků. Zábava je u toho tak veliká, že člověk u toho prosedí času a ani nemusí jíst. Pokud by si to pak mohli dovolit i ostatní mí spoludůchodci, nepotřebovali by ani lékaře. Diagnoza a léčba prostředky za hotové, by pomohla našemu stále nemocnému zdravotnictví.
Děkuji a jsem s pozdravem, čest vaší práci.
05. 05. 2011 | 23:39

ld napsal(a):

jarpor,

vidím, že jste motivován důsledností, chtěje za každou cenu oddělit z lejna pecky od melounu. V tom vám bránit nebudu.
A taky chápu, že když jste dostal pár torpéd pod čáru ponoru, tak vypouštíte kouřovou clonu stran úniku.

Já myslím, že ten fór raději vysvětlím, ačkolu tím ztratí kouzlo. PR obou topáků to zmastilo, a aby si ulehčili práci šlehli sem tentýž text. Akorát pozapomněli, že jde o týž server.

Dejte si raději frťana, doporučuju slivovici; nebudete označen za konvertitu. A pozor, její základní surovina je modrá...
05. 05. 2011 | 23:39

kočka šklíba napsal(a):

Jarpore, je to sice mimo téma, které je přece o tom, že "Vláda se své priority nevzdává" :D, ale pořád nechápu, proč vás tak irituje to, že většinou zde píši v noci? Máte s tím problém? A proč? Je to nějaká forma mé úskočnosti, jak to jednou naznačil zdejší editor :D?. Svěřte se, co je na tom tak zvláštního, že to zde pod blogy zmiňujete již nejméně podruhé, spíš potřetí ;). Opravdu by mě to zajímalo ;).
05. 05. 2011 | 23:44

pich napsal(a):

A před spaním ještě o tom víně, jak výše zmíněno.
Takový Modrý portugál je pokud vím červený.
Zajímavé ale, že mnozí modří, byť byli dříve červení, jsou dnes mnohdy jen blbí.
05. 05. 2011 | 23:46

ld napsal(a):

jarpor,

Charlie Babbit udělal vtip. Vy nejste v klubu zastupitelů ODS? To asi soudruzi někde udělali chybu.

S tím vínem..., no, zase se v tom moc vrtáte. Ještě mi něco napište o šedi rulandu, modři burgundského, nějakou tu růžovku přihoďte, a budete king. Něco jako plnoletý svalovec na koupališti ve společnosti 12-ti letých holek.
05. 05. 2011 | 23:48

ld napsal(a):

jarpor,

ještě abych nebyl dlužen odpověď. Jasnovidec nejsem, ale při vaší trvalé a neumdlévající aroganci a povýšenosti jsou prostě vaše reakce očekávatelné. Jistě jste někdy hrál kulečník; buzar o mantinel, jakož vaše sledovaná replika jedno jest. Nic jiného v tom není.
06. 05. 2011 | 00:34

almost glossed™ napsal(a):

jarpor: Čím to, že kam přijdu, tam se vám nedaří? Člověk se chce dopustit logického úsudku nebo dokonce vtipu a ono to nejde a nejde... :-)

kočka šklíba: Psát v noci je nečestné a nesportovní :-).
06. 05. 2011 | 00:50

almost glossed™ napsal(a):

ld: Tramín červený :-) (taky chci být king :-))
06. 05. 2011 | 00:52

ld napsal(a):

almost glossed™,

škoda, že tady není mb. On by přihodil zelený veltlín. :-)
06. 05. 2011 | 01:13

kočka šklíba napsal(a):

AG, zřejmě jste to vystihl, ptz ti "pracovití" (povětšinou fandové tohoto paskvilu co nám vládne), mají tolik práce ve svém podnikání a například neo v zaměstnání, že mají spoustu času tady viset od rána do odpoledne. Ale já jako levoun, musím na rozdíl od zaměstnance nea opravdu pracovat ;). Neberu svou mzdu za plkání na netu. No jo, ale my dobře víme, že pravicoví "neové" jsou ti co si svoje příjmy zaslouží a my socky jen natahujeme ruce bez práce.

Jarpore na slušnou otázku očekávám slušnou odpověď ;). Pokud jste schopen ;).
06. 05. 2011 | 01:56

ld napsal(a):

kočka šklíba,

na jarpora nesmíte zhurta. Krom toho asi dělá ve sklepě inventuru, jestli nemá jeho víno barvu do oranžového odstínu. To by byl skandál.
06. 05. 2011 | 02:20

Rumcajs napsal(a):

Je hezké profesore, že jste to sem dal po třetí. Se ale obávám, že ta levicová banda z toho nepochopí stejně ani čárku, by jste to sem dal třeba 100*.

V tom se zase ukazuje Vaše naivita. Jo, kde nic není, ani čert nebere.
06. 05. 2011 | 06:24

Vico napsal(a):

Id, Otázkář : Spojený hokejový tým z hráčů Jihoafrické republiky/Jar/ a Portugalska /Por/ jste porazili, ale bacha. V semifinále to už taková brnkačka nebude :-)

Jednu čestnou branku však manšaft Jarpor vstřelil. Byla to hláška, že modrý portugal je vlastně červený. Lepší podobenství modro-bolševika jsem tu ještě nezaznamenal :-)
06. 05. 2011 | 06:48

Rumcajs napsal(a):

Vico:

Já si bolševika pamatuju ještě dobře .Jeho rétoriku i myšlení.

Věř mi, že nikdo mu není víc podoben, jak ti, co tady něco vykřikují o modrobolševicích.
Ta jejich naivní snaha vypouštět kouřové clony ve snaze zastřít své bolševické kořeny je opravdu, ale opravdu směšná.
06. 05. 2011 | 06:58

vaclavhorejsi napsal(a):

Rumcajs:

"Je hezké profesore, že jste to sem dal po třetí. Se ale obávám, že ta levicová banda z toho nepochopí stejně ani čárku, by jste to sem dal třeba 100*."

Ano a jarpor poctvrte, za cez sklidil mnoho pochvaly! Jak rikam, dulezite veci se museji opakovat, opakovat, opakovat! ;-)
Ale to vite, levicova banda nepochopi, nepochopi a nepochopi...
Proto je potreba s ni zatocit, zatocit, zatocit...

..
06. 05. 2011 | 07:06

Rumcajs napsal(a):

No konečně rozumná řeč profesore !
06. 05. 2011 | 07:21

jarpor napsal(a):

Vážení přátelé zleva,

původně jsem napsal : Vážení leví přátelé... ale protože mám přece jen jisté asociace / levý jak sandál... obě ruce levé... levárna.../ které jsou spíše negativní... které byste si vztáhli na sebe... tak jsem oslovení změnil...

Takže přátelé zleva, už když jsem včera pojal myšlenku ještě jednou zkopírovat to co zkopíroval autor... věděl jsem, že opakovaný vtip není vtipem... přiznal jsem to... leč vše marné...

stejně jako jsem pouze zkonstatoval, že kočka obvykle píše v noci a včera udělala vyjímku - žila ve dne... a už prý "co mne to irituje..."
Neirituje, Vážená kočko, bylo to jen neutrální konstatování... vše další jsou jen vývody Vás samotné...
Doufám, že mé slušné vysvětlení, že nic zvláštního v tom nevidím, jen vyjímku, kterou jsem zaznamenal, nic iritujícího... bude stačit na slušnou otázku... /pokud jste schopna pochopit :-)/

Opravdu zajímavá debata, když napíšu :
"Připíjím na Vaše zdraví Cabernetem Moravia, ročník 2009."
a dostane se mi :
"o víně toho moc nevím, ale může být Kabernet modrý? Že ne? Aby tak jarpora nevyloučili pro dezerci..."
na což zareaguji :
"Vtipné... nebo blbé s tím Cabernetem... ale, rozšířím Vám obzory : představte si, Modrý Portugal je červený... no chápete to ?"
aby mimo jiné jistým vyvrcholením stran barvy vína a jeho názvu zazněla replika :
"A před spaním ještě o tom víně, jak výše zmíněno.
Takový Modrý portugál je pokud vím červený."
.... no k pobavení... a podle jistých, navíc, každý kdo pije víno, musí mít sklep... "Výborný" postřeh...

Zajímavé, že jeden prý - kde přijde, tam prohrávám... a já mám velmi podobný pocit na něho... tedy nenapsal bych že prohrává, ale vidí věci jinak než já...
Já to Vaše "prohrávání" unesu... jen do mne... zrovna včera jsem se dobře bavil... pro Vás prohrával.

Možná neprozřetelně jsem kdysi napsal, že jsem pouze malým zastupitelem v Horní-Dolní... a že neklápu jen do kláves jak vše je špatné... ale že tím co dělám pro obec se snažím pro zlepšení cosi dělat aktivně... No schytávám si to... Nevadí.
Co vy, frustrování z dnešního stavu pro změnu děláte, kromě toho psaní... jo tím hodláte cosi napravit...
Mám mnoho zkušeností a příkladů kolem sebe s tím, že ti, kteří "nehnou prstem" nejlépe vědí, jak by se co mělo dělat...
Podobnost patrně čistě náhodná...

Když tak o tom přemítám... přece jen nevím jistě, jestli jsem to původní napsané oslovení : Vážení leví přátelé... neměl ponechat.

Nebudete mi to, přátelé zleva / Vážení leví přátelé / věřit, ale někdy "mám problém" s břitkostí replik Rumcajse ( Zdravím po ránu)... s jeho jistými výrazy, které já nepoužívám... ale čím dál více mám pocit, že on jde "správnou cestou" když napíše třeba toto :

"Je hezké profesore, že jste to sem dal po třetí. Se ale obávám, že ta levicová banda z toho nepochopí stejně ani čárku, by jste to sem dal třeba 100*.
V tom se zase ukazuje Vaše naivita. Jo, kde nic není, ani čert nebere."

Hezký den
P.S. Pokud někdo má pocit, že jsem na jeho "argument" nereagoval... má pocit správný. Asi mi za to nestál...
06. 05. 2011 | 07:39

Tupelo napsal(a):

Rumcajz napsal: "Já si bolševika pamatuju ještě dobře .Jeho rétoriku i myšlení."

Myslim ze s timhle vyjadrenim nemuze polemizovat snad nikdo. :))
06. 05. 2011 | 07:52

Pepa 3 napsal(a):

kočka šklíba 19:04 - Kočko, měla jsi pravdu. Už se objevili až na liberála (že by snad něco pochopil?) všichni a navíc jarpor, a duchaplnost jejich odpovědí je úžasná! Včetně toho, že slavný loupežník vůbec nepochopil ani to, proč to sem pan profesor dal, ani to, že si ve své odpovědi z něj dělá kozy! (Chtěl jsem napsat, že si dělá něco jiného, ale pan cenzor by toho jistě využil, aby ochránil svého oblíbence.)
06. 05. 2011 | 07:57

vaclavhorejsi napsal(a):

jarpor:

Mate 100% pravdu - napr. vuci Vam i Rumcajsovi trpim dlouhodobe komplexem menecennosti, protoze si uvedomuji, jak jsem vsestranne "levy" - uplne na vsechno; proste "kde nic není, ani čert nebere".
Myslim, ze podobny sebekriticky pocit chovaji v podvedomi i ostatni zdejsi "levouni" a v skrytu duse zavidi vam vsem pravicovym - sikovnym, vtipnym, prubojnym, inteligentnim, krasnym, uspesnym.
Ano, je to jasne - prave proto, ze takovi nejsme, musime byt levicovi, protoze bez prerozdelovani od vas pravicovych (sikovnych, vtipnych, prubojnych, inteligentnich, krasnych, uspesnych) nemame nejmensi sanci k preziti. ;-)
A abych nezapomnel:

Hezký den!

..
06. 05. 2011 | 07:59

vaclavhorejsi napsal(a):

Pane Stejskale,

DEKUJI!
Ted to vypada pod sebou serazene opravdu perfektne! ;-)

..
06. 05. 2011 | 08:02

neo napsal(a):

Kočka šklíba:

jóóó děvenko, někdo si holt může zaměstnání vybírat. Někdo na to nemá a musí skákat jak jiní pískaj. Nebreč, to se třeba spraví. (Ne samo, musíš se snažit).
Tady bych doplnil pro pana DOČEKALA , vzhledem k naší minulé diskusi:

vidíte? aniž bych cokoli napsal a to jak na blog Kalouska, Drábka nebo Hořejšího , paní nebo snad ještě slečna Kočka Šklíba se do mě musela navážet.
Jen abyste tedy měl představu.

Přeji hezký den a večer fanděte.
06. 05. 2011 | 08:09

Hana napsal(a):

Děkuji. Pochopila jsem to až v podání pana Hořejšího. Vyjadřování ministrů této vlády je pro mě moc obdorné - prostě to nestíhám. Geniální! Možná by stálo za úvahu zahrnou to i do povinné školní výuky - aby i mládež měla jasno!
06. 05. 2011 | 08:10

Rumcajs napsal(a):

Profesor:
Jedna věc si to uvědomit (Gratuluju), druhá věc se s tím vyrovnat.

P.S.
Chce to hodně morálních sil. Myslíte, že to dokážete ?
06. 05. 2011 | 08:11

Dalibor Štys napsal(a):

Nejhorší je zaměňovat hypotézu za nestrannou analýzu experimentálních dat.

Kdyby mi někdo nabídnul,
1) že mi zajistí penzi na úrovni, která mi postačí na pobyt v domě s pečovatelskou službou a kapesné
2) že jak naložim se zbytkem peněz je moje věc
3) že zajistí - nejlépe zákonem - vyrovnaný státní rozpočet s výjimkou válečného ohrožení a tím co nejlépe zajistí stabilitu měny.
Tak si řeknu, že mám šanci si žít jako moji rodiče. Protože bych investoval do nemovitosti v dlouhodobě zajímavém místě a ta mi v důchodu ponese rentu. Což pro mé rodiče udělala moje prababička. :-)

Jakékoliv dnešní návrhy, v podstatě všechny levicové (jak známo všechny zvířata jsou si rovna a některá jsou si rovnější) povedou nezbytně ke krachu státního rozpočtu. Pak je vcelku jedno, kolik pilířů důchodové zabezpečení má. Když měna ztratí hodnotu, nebude ani na ten pečovatelák.
06. 05. 2011 | 08:11

Rumcajs napsal(a):

Jo profesore, vypadá to dobře!

Nýčko se díváta na ty dva pány pěkně zvrchu.(Nebo svrchu ?) Nebo radši ze shora ?

A sluší vám to !
06. 05. 2011 | 08:17

jarpor napsal(a):

Pane profesore,

dobrý den a děkuji za reakci.

Jesliže jsem svůj dnešní první příspěvek psal s jistou dávkou humoru a nadsázky, čímž "trpím" ze včerejška, pak k Vám teď zcela vážně :
Prokázal jste přesně to, co jsem očekával - že se najdou jedinci, kteří moji záměrnou generalizaci stran té zmíněné asociace vztáhnou na sebe... ve stylu jední jen dobří, druzí jen špatní...
Že se ovšem něčeho takového "dopustíte" Vy sám, tím jste mne překvapil. Přiznám se, že od Vás bych to neočekával...

Můj názor v této věci je stále stejný : neplatí, že jedni jsou jen dobří, druzí jen špatní, jedni páchájí jen dobro, druzí jen zlo z pohledu "starání se" či "řízení" společnosti.
Ale nehodlám Vás o tomto mém názoru přesvědčovat.

Hezký den
06. 05. 2011 | 08:18

hombre napsal(a):

Rumcajsi, co je to "morální síla?"
06. 05. 2011 | 08:20

Marcus napsal(a):

to jarpor:
Samozřejmě, že má Rumcajs pravdu - levicoví hňupové nic nechápou. Naštěstí budoucnost vidím růžově - poslední středoškolské volby nanečisto ukázaly, že mladá generace už kráčí po té pravé cestě. A když Mádl s Issovou před příštími volbami vysvětlí dalším lidem, že pravou rukou se lidé zdraví a přijímají potravu, zatímco levou rukou si utírají zadek, tak si myslím, že už to dopadne dobře. A třeba bude ještě kandidovat Paroubek, aby bylo na koho házet vajíčka.
PS: pro jistotu upřesňuji - tím dobře myslím, že odpovědná pravice ODS/TOP09 získá ústavní většinu ;-)
06. 05. 2011 | 08:24

jarpor napsal(a):

Rumcajs

Souhlas, tedy skoro souhlas.
Dobře je za 3... jen za 3. Vypadá to výborně ! .... :-))

/ Já jen, aby se profesora to "dobře" nějak "nedotklo".../

Hezký den
06. 05. 2011 | 08:24

Rumcajs napsal(a):

hombre:

To je síla, co dokáže potlačit tvou temnou stránku duše. Tedy tu levou.
06. 05. 2011 | 08:27

Rumcajs napsal(a):

jarpor:

Pozdrav do Jarpororva!

Co kdybychom pana Stejskala ukecali, ať to prohodí. Kalouska nahoru a profesora pěkně na konec ?

Ať má vzteka ten geneticky upravenej levičák !
06. 05. 2011 | 08:29

Vlkodav napsal(a):

Vida, Hořejší dostal rozum, Hosana!
06. 05. 2011 | 08:41

Dočekal napsal(a):

To, co jsem chtěl vyjádřit přímo k tématu, jsem už napsal v diskusi pod blogem pana Drábka.

A protože blog pana profesora Václava Hořejšího je od samého počátku pojat jako parodie (kterou ovšem vůbec nepochopili zdejší duševní giganti - jmenovat netřeba), dovolím si taky něco přičinit.

Je to už hodně let zpátky, když se mi přímo na veřejné stranické schůzi povedlo vyprovokovat jednoho soudruha natolik, že se přestal kontrolovat a začal řvát. To řvaní ukončil prohlášením, že si můžu vybrat. Buď se mu hned teď omluvím, nebo jdu domů bez prémií.
Tak jsem se před toho soudruha postavil a pěkně nahlas, to aby to slyšeli úplně všichni, jsem mu řekl toto: "Promiň, že jseš vůl." Soudruh byl z toho tak zblblý, že mi ještě poděkoval a navíc mi podával ruku na znamení smíru. To už se kluci nesmáli, to už smíchy řvali.
Nechtěně jsem tak dal do placu později hojně používanou hlášku: "Hele, nechceš, abych se ti omluvil?"

Pokud teď někomu vrtá hlavou, jak jsem si tohle tehdy mohl dovolit, mám pro něho jednoduché vysvětlení. Jednoduše proto, že jsem byl tehdy už druhým rokem dělník málem s titulem.
Zdravím tímto práskače s nickem SuP. Ano, toho, který mne veřejně obvinil ze spolupráce s tehdejší Státní bezpečností, aby se mne následně pokusil zesměšnit nabídkou, že mi ten titul, jehož získání mi jeho rudí soukmenovci nedovolili, teda koupí.

Opět se musím podivit nahlas nad mentální úrovní zdejších "pravověrných."

Na závěr připomenu něco mnohem vážnějšího.
Dnes bude tato vláda projednávat podmínky pro odchod do důchodu. Podle toho, jak vypadal „nástřel“ v podobě zveřejněného termínu 70 let předpokládám, že tato vláda toto číslo po dnešku sníží na 69.
Nepochybuju o tom, že alternativní inteligent a jinak pobírač sociálních dávek hoven u toho opět zahýká blahem. A že opět napíše něco o tom, co mu je nejbližší, tedy o plenách pro dospělé.
06. 05. 2011 | 08:45

jarpor napsal(a):

Rumcajs

Já bych do toho nešel... Už teď se cítí ublíženej... viz "..protoze si uvedomuji, jak jsem vsestranne "levy" ..."
a je před víkendem...

Třeba se přes volné dny trochu zvetí... :-))

Jéžiš... teď koukám... to jste ho zase nazval... no snad to projde "oponentůrou" páně Stejskala, když by to mělo být : geneticky modifikovanej lev....

Hezký den
06. 05. 2011 | 08:52

Rumcajs napsal(a):

Všichni pochvalte Dočekala !
06. 05. 2011 | 08:54

Tenco napsal(a):

ad jarpor
Dyť to tvrdím furt : psychopati, zloději, narkomani....
...jo - a alkoholici.
:)))
---------------------------------------------
Tak už máme blogy tři. Eh - takže návrh na jejich propojení do jednoho musím upravit. Respektive fotografii v záhlaví takového výsledného blogu /jinak - co myslíte - jde v případě Kalouska a Drábka o projev pouhého chronického nepořádku ve způsobu vedení komunikace, alkoholismus..nebo snad ??? -(u Hořejšího jde o pokus o srandu - to jsem pochopil)/.

Takže zde máme návrh na výslednou fotografii . Kdy Kalousek kosí /trávu !!!/ a nad ním stojí Drábek s bičem a volá " Míro, makej - ať to stihnem do žní". Nu a zpovzdálí je v bílém plášti - s charaktericticky povysunutými brýlemi sleduje Hořejší a cosi si pečlivě zapisuje do notesu. V záhlaví stránky jeho notesu je uvedeno : "Pro doktora Honzáka".

:)))
06. 05. 2011 | 08:56

zdenekb napsal(a):

hombre:

Pro Rumcajse morální síla znamená Hanušovice.
Obvykle má v sobě morálních sil na rozdávání...
06. 05. 2011 | 09:05

Dočekal napsal(a):

Tak koukám a vidím, že to už nebude dlouho trvat a pan Libor Stejskal tu šaškovskou čepici neunese. Zvláště poté, co mu na ni takovýmto tempem jeho chráněnci věší další rolničky.

Paradoxně to nevítám. Já mám totiž mnohem raději soupeře na úrovni. A těmi pro mne místní "pravověrní" nejsou ani náhodou. Jednoduše proto, že se dílem vyjadřují jako puberťáci, dílem jako momentálně retardovaní a co je ze všeho nejsmutnější, tak někteří z nich jsou už jen obyčejní práskači, lháři a nactiutrhači.
A navíc jsou to zbabělci.

Jakýsi Vlkodav mi tady nedávno tvrdil, že služební vozidlo, poskytované ústavním činitelům pro jejich soukromé potřeby, je automaticky poskytováno také jejich rodinným příslušníkům. Navíc mne označil za lháře a požadoval po mně omluvu.
Když jsem mu pak nade vší pochybnost dokázal, že jediným lhářem je tady on, postavil se k tomu tento jedinec chlapsky. Udělal ze sebe mrtvého brouka.
Když jsem jej znovu žádal o důkaz pro to jeho tvrzení, tak se tenhle ufňukánek začal dovolávat toho, aby tady jeho ochránce pan Libor Stejskal začal moje příspěvky mazat.

Jediné, co kvituju s povděkem je to, že takto se tady projevují výhradně "pravověrní." Dává mi to totiž jistou naději. Ke konci roku 1989 tady totiž obhajovali komunisty také už jen takovíto jedinci.
Jinak vítám skutečnost, že se už konečně "probudila" ta takzvaná střední třída. Tedy ti, kteří loni na jaře volili pravou rukou a příliš pozdě poznali, že jedinými kavkami na oškubání jsou tady oni sami.
Každopádně se těším na zítřek. V Praze sice nebudu, ale zprávy budu mít takříkajíc z první ruky.
06. 05. 2011 | 09:09

hombre napsal(a):

Díky, Rumcajsi, sotva překvapující odpověď. Nalevo temno, napravo záře. Jinak nic.
06. 05. 2011 | 09:25

almost glossed™ napsal(a):

jarpor: Já vím, na vás se musí pomalu.
Takže, jarpore, znovu a bez veškerého vtipkování. S plným respektem k vám:
To prohrávání se netýkalo toho, jak to tady obecně válíte a jak si u toho připadáte. Nepochybuji, že jste ve svých očích králem debaty a užíváte si to.

To prohrávání se týkalo takové drobnosti, jako je logický úsudek, usuzování neboli inference. Musí být docela trapné být v každé druhé debatě přistižen při nepochopení smyslu kombinace jednoduchých výroků nebo ne?

O vtipu a jeho smyslu už pomlčím, tam se bez zvládnutí této disciplíny ještě nikdo neobešel. :-)

Vždy zavítám někam, kde vás někdo opéká na rožni a je mi vás pak tak nějak líto (než na mě - samozřejmě tím, že se přidáte k někomu ostřejšímu - do půl minuty vychrstnete nějakou špínu :-))

(Abych předešel dalšímu vyjasňování: Pozor, v předchozí větě jsem neměl na mysli opravdové opékání na rožni. To byla jen metafora. :-))
06. 05. 2011 | 09:25

scallop napsal(a):

Prosel jsem si diskuzi a pocital pripsevky, ktere jsou k tematu blogu. Vysledek je tenmer Cimrmanovske: Ani jeden ! (No kecam, asi dva by se nasli.)

Priznejme si otevrene, nikdo nevi jak penze vyresit. Skonci to jen postupnym zvysovanim veku odchodu do duchodu. Prese vsechnu levicovost skonzime tim, ze se kazdy bude muset na stari zajistit sam (viz prispevek p. styse).

PS Pane Horejsi, vase prispecky v debate (napr. 06. 05. 2011 | 07:59) uz aspiruji na druhove jmeno, tj. vedle prispevku "typu Cochtan", "typu Adamec" mame "typ Horejsi" :-)
06. 05. 2011 | 10:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek vykazující znaky spamu (identický text publikovaný v krátkém čase pod více blogy).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 05. 2011 | 10:12

jarpor napsal(a):

almost glossed

"Nepochybuji, že jste ve svých očích králem debaty a užíváte si to."
Je hezké, že Vy víte, jak se cítím a co si "užívám". Že by podle známého : Podle sebe soudím tebe... ?

"Musí být docela trapné být v každé druhé debatě přistižen při nepochopení smyslu kombinace jednoduchých výroků nebo ne?"

O tom "prohrávání" jsem psal... nebudu se opakovat použil-li jste ve stejném významu : trapné, nepochopení... Mějte svou pravdu...

"Vždy zavítám někam, kde vás někdo opéká na rožni a je mi vás pak tak nějak líto..."

A nelitujte mne. Vzpomeňte si, jak trpí Rakousko...
/K. Čapek : Osudy dobrého vojáka Švejka/

Hezký den
P.S. Bacha na špínu...

Tenco

"Dyť to tvrdím furt : psychopati, zloději, narkomani....
...jo - a alkoholici.....
/jinak - co myslíte - jde v případě Kalouska a Drábka o projev pouhého chronického nepořádku ve způsobu vedení komunikace, alkoholismus..nebo snad ??? -(u Hořejšího jde o pokus o srandu - to jsem pochopil)/. "

No vidíte... není nad Váš věcný štěk a "pochopení"...

Tak nashle...
06. 05. 2011 | 10:15

hloupý honza napsal(a):

pane HOŘEJŠÍ,
do čeho všeho budete strkat nos akecat.?Napište prosim malý seznam,čemu všemu rozumíte cio zahrnuje Vaše profesura.čekám blog na tema gynekologické problémy rodičky
06. 05. 2011 | 10:22

hoven napsal(a):

dočekal,
vláda nezvyšuje věk odchodu do duchodu, protože by z toho měla radost, ale protože stát nebude mít v buoucnu dostatek peněz na vyplácení důchodů. myslíte, že má vláda na výběr?? byl byste radši, kdyby vláda nedělala nic, jenom si hrabala do vlastní kaspy , prohlásila, že "zdoje jsou" a dluhy by dale neutěšeně rosly jako to vždycky dělala čssd?? to tam mohl zustat upřimný křiťál, ještě si něco zprivatizovat a se slavečkem dobudovat " sociální stát". a dluh bysme neměli jeden bilion, ale dva.
06. 05. 2011 | 10:25

Expat napsal(a):

Hovene, coz o to, resenim by bylo, odejmout casti obyvatelstva jeho prostredky a presunout to na jinou cast obyvatelstva.
Ale ta cast co ma vic se nechce delit, nechce ... Uz od prvniho uloveneho mamuta ! :-)
06. 05. 2011 | 10:45

hombre napsal(a):

Hovene, naprostá většina poplatníků odvádí 40 let třetinu platu na sociální zabezpečení, a teď přijde živočich Kalousek s živočichemn Drábkem s tím, že přibližně 40% platu nejsou schopni těmto lidem vracet průměrně 15 let. Proč? Kde jsou ty jejich prachy? Jinak: průměrný peníz vybraný na důchod, jak si můžeš údaje veleduchů Drábka s Kalouskem přečíst, činí 360 mld, to je při počtu 2 miliónů důchodců 13 333 Kč na hlavu. Kam se podějí 4 litry z jednoho každého starobního důchodu při průměrné penzi přes 9 tisíc?
Jak to volá pan Werich v Císařově pekaři? "Zloději jste! A kujóni! Všechno ven!"
06. 05. 2011 | 10:45

Tenco napsal(a):

..jo - ještě by se vedle té Kalouskovy kosy mohla válet lahev s vinětou "Modrý Cabernet"...
:))))

Je pátek, tak písnička :

http://www.youtube.com/watch?v=vg72eF6YE1Q
06. 05. 2011 | 10:45

Jája napsal(a):

Hloupý Honza - stále jsem žil v bludu, že se jedná o pohádkovou bytost a ejhle, ono to existuje a diskutuje. Tož Hlupáku, jsou lidé inteligentní, kteří dokáží fundovaně diskutovot o spoustě věcí, potom jsou jednostaně zaměření a nakonec Hloupí Honzové, ti nic nevědí, jen hloupé plkají nesmysly.
06. 05. 2011 | 10:59

almost glossed™ napsal(a):

Malé upozornění: jestli se nemýlím, to, co tady cenzor maže pod záminkou, že jde o spam, není žádný robotický text o levných hodinkách z Číny ani o falešné Viagře, nýbrž upozornění na demonstraci proti vládě a jejím "reformám" v sobotu 7.5. na náměstí J.Palacha v Praze ve 14. hod.

Myslím, že stojí za zaznamenání, jak do svých cenzorských zásahů zahrnuje stále nová a nová nepohodlná témata.
06. 05. 2011 | 11:00

Vico napsal(a):

K. Čapek Osudy dobrého vojáka Švejka...taky dobrý
06. 05. 2011 | 11:00

almost glossed™ napsal(a):

jarpor: Pěkně jste to rozmělnil. Z reakce bych vůbec nepochopil, o čem byla řeč :-).
06. 05. 2011 | 11:02

almost glossed™ napsal(a):

Vico: :-)))))) Uniklo mi. Tak to je bomba (za chvíli se dozvíme, že jsme nepochopili vtip :-))
06. 05. 2011 | 11:04

neo napsal(a):

Pane almoste glossede tme, spam nemusí být robotický text. Může to být i text, který je bez ohledu na téma článku vkládán několikrát do více diskusí.
06. 05. 2011 | 11:04

jozka napsal(a):

Aha tak prej

"smazal jsem jeden příspěvek vykazující znaky spamu (identický text publikovaný v krátkém čase pod více blogy)."

ja bych dodal pod identickymi blogy. Tohle uz je trochu Monty Python...
06. 05. 2011 | 11:06

almost glossed™ napsal(a):

neo: Samozřejmě. Ale velmi pochybuji, že si člověk, který uvidí hlášku o smazaném spamu představí právě upozornění na blížící se protivládní demonstraci.

Cenzor, který má při jiných příležitostech plná ústa všelijakých občanských práv, občanské společnosti, občanské aktivity apod. tím sděluje, že si zde občané nesmí sdělit výzvu k účasti na protivládní demonstraci. A to už je něco trochu jiného.

(Zvláště pod články, které se týkají vládních činitelů, reforem, apod.)
06. 05. 2011 | 11:11

Dočekal napsal(a):

hoven:

Vy jako absolvent Vysoké školy byste přece měl vědět, že za posledních dvacet let bylo našimi politiky přesunuto do státního rozpočtu z průběžného důchodového účtu odhadem něco kolem devadesáti miliard korun.
Za stejnou dobu tady byly rozkradeny všechny finanční prostředky, které byly získány výprodejem národního majetku, tedy majetku nás všech dílem do rukou přátel oněch politiků, dílem nadnárodním společnostem.

Mám sice ve svém počítači uložený stručný výčet těchto akcí, protože jsem to ale už jednou zveřejnil, jevilo by opětovné vložení tohoto dokumentu do této diskuse známky spamu. A já po té výhružce pana Libora Stejskala, že ještě jednou a budou tady mazány VŠECHNY moje texty, si holt už musím dávat pozor.
Co je dovoleno Jovovi...

Dovolím si sem dát jeden odkaz:

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2400/obsah/01.htm

Sice by se to dalo opět brát jako spam, ale jako odkaz to snad projde.
Pokud by se snad chtěl vysokoškolák hoven vymlouvat na to, že údajům, které uvádí onen dokument nevěří, dovolím si mu doporučit přečtení odkazů úplně dole.
Ono to totiž v žádném případě není vycucané z prstu. Ona je to všechno jen velice smutná skutečnost.
Jinak se musím opět podivit nad tím, jak kvalifikovaně se tady k tak důležitým věcem, jakými je například už onen mnou zmiňovaný věk odchodu do důchodu vyjadřuje jedinec, jehož jediným zdrojem příjmu jsou sociální dávky.
Holt na tu obhajobu "reforem" už asi opravdu "nejsou lidi" a tak musí ta naše "pravice" brát vše, co jí přijde pod ruku.

Smutné konce kdysi nadějných začátků!
06. 05. 2011 | 11:13

neo napsal(a):

pane almoste glossede tme,

může to sdělit. Jednou ne 10 krát.
06. 05. 2011 | 11:13

Dalibor Štys napsal(a):

to hombre
A tak je to s veškerými daněmi, ba je to ještě horší, protože důchody se alespoň vyplatí lidem a ti si s nimi dělají co umí. Daně, které se využívají například na vědeckých ústavech, jsou vázány různými předpisy. Takže například i kdybyste nakrásně věděl, že letos potřebujete koupit dražší přístroj, abyste příští rok měli desetinovou spotřebu chemikálií, máte smůlu, protože jste si před dvěma - nebo třeba pěti - lety do projektu naplánovali tu desetinásobnou spotřebu chemikálií.

Problém je, že si někdo myslí - v našem případě EU akcelerovaná našimi vlastními úředníky - že více předpisů znamená lepší kontrolu. Opak je samozřejmě pravdou, čím více předpisů, tím častěji je realita s nimi v konfliktu. Nebo jsou v konfliktu předpisy samy mezi sebou.

Zpět k tématu: Aby se co nejméně ztrácelo, bylo by fajn vybírat jen tolik, kolik je třeba na průměrný dům s pečovatelskou službou + kapesné (a zajistit ty domy). A posílat všem stejně. O zbytek ať se každý stará sám. Ono to tak ostatně v nejlepším případě stejně dopadne, ale dnes nás to stojí spoustu peněz.
06. 05. 2011 | 11:18

stejskal napsal(a):

Nepřehánějte, pane neo,

bylo to jen pod sedmi blogy ;-)

Hezký den. Ostatním samozřejmě též.

Libor Stejskal
06. 05. 2011 | 11:19

almost glossed™ napsal(a):

neo: Proč ne? Cílem je samozřejmě co nejvyšší účast. Proč se m.j. stejný příspěvek nemůže objevit pod třemi navlas stejnými blogy (viz jozka)?

Každopádně je to velká změna. Opět si přisvojil další okruh cenzorské činnosti.

Trvám na tom, že výzva k účasti na protivládní demonstraci na rozdíl např. od wbgardenovských odkazů na jeho vlastní živnost a web ateo, jemuž zvyšuje návštěvnost apod. není spam.
06. 05. 2011 | 11:20

hoven napsal(a):

dočekal,
mužem se donekonečna hádat o to, kdo v tehle zemi kradl víc, jestli ODS nebo čssd, ale to nam moc nepomůže. pochopte, že stát má prostě dluhy, které neustále rostou, navíc čelíme nepřiznivému demografickemu vývoji. a je potřeba to řešit.
06. 05. 2011 | 11:22

neo napsal(a):

jen 7 ? a někde ale i vícekrát pod jedním blogem a pod více nicky.
06. 05. 2011 | 11:23

almost glossed™ napsal(a):

neo: Perfektní. Kdybych je nečetl, skoro bych začal přemýšlet nad tím, jestli nemáte pravdu. Vy teď pracujete ve dvojici?
06. 05. 2011 | 11:27

Dočekal napsal(a):

almost glossed™:

Promiňte, ale tady se musím pana Libora Stejskala zastat.
Pokud je mi známo, tak pan Libor Stejskal není ani majitel, ani provozovatel tohoto otevřeného diskusního serveru. On je tady pouze editor a tím pádem pouhý zaměstnanec.

To, že tady pan Stejskal nevykonává vůli svoji, ale pouze plní zadání svého zaměstnavatele jej sice omlouvá, ale pouze částečně.
Moje maminka měla pro tyto vykonavatele vůle jiných trefné označení. Říkala jim "slouha."
Jediný rozdíl je pouze v tom, že za bolševika rudého takovíto jedinci vykonávali "zvůli" svých chlebodárců a dnes už vykonávají jen jejich "vůli."
Jen si dovolím doplnit, že můj pohled na tento problém může být zkreslený. Jednoduše proto, že jsem se naštěstí nikdy nemusel živit jako cenzor.

Jinak jsem opět moc zvědavý na to, co nám zítra v souvislosti s oním protestem občanů proti krokům této asociální vlády předvede naše drahá páně Janečkova Veřejnoprávní "Rudý palcát" Česká televize.
06. 05. 2011 | 11:28

neo napsal(a):

almost glossed tm

snad ještě mohu vyjádřit názor na spam objevující se pod blogy aktualne.cz.

To nemá s prací ve dvojici nic společného.

Stejný text vkládaný do různých diskusí je prostě spam.
06. 05. 2011 | 11:29

almost glossed™ napsal(a):

neo: Můžete. vypadá to však, že jste spíše přijal funkci jeho mluvčího a dvorního nahrávače.
06. 05. 2011 | 11:31

neo napsal(a):

Dočekal:

čekáte snad opilá individua umašťená od buřtů a zahňusená od hořčice, jak s rudými vlajkami likvidují zařízení, háží dlažební kostky a vykřikují sprosté nadávky?
06. 05. 2011 | 11:32

vaclavhorejsi napsal(a):

jarpor:

Myslim, ze Jirasek by se na Vas moc zlobil, ze jste jeho dilo "Osudy dobreho vojaka Svejka" pripsal Capkovi... ;-)
************************

hloupý honza:

"Napište prosim malý seznam,čemu všemu rozumíte"

My profesori samozrejme rozumime vsemu ;-)

"co zahrnuje Vaše profesura."

Zkuste se podivat na me osobni stranky - je tam moje CV, seznam publikaci...
http://www.img.cas.cz/mi/VaclavHorejsi/vh/
Velmi bych doporucoval prostudovat napr nas nedavny clanek "A new type of membrane raft-like microdomains and their possible involvement in TCR signaling." publikovany v americkem zurnalu Journal of Immunology; skvele pocteni!

"čekám blog na tema gynekologické problémy rodičky"

Vyborny napad - dam to do poradi!

..
06. 05. 2011 | 11:34

neo napsal(a):

omyl , reagoval jsem pouze na Vás.
06. 05. 2011 | 11:36

stejskal napsal(a):

Že se na ně nevybodnete, pane neo ;-) l.s.
06. 05. 2011 | 11:52

jarpor napsal(a):

Poníženě se všem omlouvám... Hašek - Čapek.

To je tak, když ... legrácky, legrácky... a trapas je na světě.

Tak do mne, Vážení leví přátelé.
Zasloužím si, pane profesore.

Hezký den
06. 05. 2011 | 11:52

Dočekal napsal(a):

neo napsal(a):
Dočekal:

čekáte snad opilá individua umašťená od buřtů a zahňusená od hořčice, jak s rudými vlajkami likvidují zařízení, háží dlažební kostky a vykřikují sprosté nadávky?
06. 05. 2011 | 11:32
---------------------
Pokud jste vy někoho takového viděl, tak to máte jistě také zdokumentované. Není tedy pro vás problém dokázat, že máte pravdu.

Já jsem na rozdíl od vás viděl to řádění našich mladých, úspěšných, převážně vysokoškolsky vzdělaných "pravicových" voličů a hlavně pak odpůrců ČSSD a především všemi nenáviděného pana Paroubka.
Tolik koncentrované nenávisti, jaká se projevila tím házením stovek syrových vajíček (a nejen jich, ale také plechovek a dokonce i kamenů), jsem do té doby ještě neviděl.
To, že si tady dovolíte psát o jakýchsi umaštěncích a opilcích, je jen vaše vizitka. Vy možná máte čisté kvádro, ale charakterem se těm "vajíčkometům" vyrovnáte dokonale.
Ano, pohrdání, to jediné vám jde dokonale. Nezapomínejte ale nikdy na to, že cokoliv napíšete, je obrazem jen vás samého.

Teď jsem jen zvědavý na to, jak velké z vás opět vypadne "moudro."
06. 05. 2011 | 11:57

Dočekal napsal(a):

stejskal napsal(a):
Že se na ně nevybodnete, pane neo ;-) l.s.
06. 05. 2011 | 11:52
------------------------
A kdepak že je ta výzva ve znění "Pokud možno, nereagujte na pana Dočekala"?

Jinak smazat, zničit, spálit a podobně zlikvidovat text je snadné. Myšlenky jako takové se ale zatím nikomu zničit nepodařilo.

Pokud se ale hodlá někdo ztrapňovat tím, že tady postupně nechtěně vyjmenovává všechny placené diskutéry, je to jen jeho volba.
06. 05. 2011 | 12:04

neo napsal(a):

To jsme si opět neporozuměli pane Dočekale.

Dočekal napsal(a):
Jinak jsem opět moc zvědavý na to, co nám zítra v souvislosti s oním protestem občanů proti krokům této asociální vlády předvede naše drahá páně Janečkova Veřejnoprávní "Rudý palcát" Česká televize.
06. 05. 2011 | 11:28

Proto jsem napsal to o těch opilcích, neb jak potvrdí rád i zdenekb, tak media si celkem vybírají co ukáží.

Takže se do mě navážíte zbytečně, jen jsem s Vámi souhlasil a optal se, zda očekáváte ty opilce na obrazovkách čt.
06. 05. 2011 | 12:15

Dočekal napsal(a):

neo:

Jedinec vašeho formátu by měl vědět, že se má vyjadřovat tak, aby jeho vyjádření vyznělo jednoznačně.
A nezlobte se - já mám čím dál větší dojem, že tak činíte záměrně. Jednoduše proto, abyste pak mohl poukázat na to, že jste byl špatně pochopen.
K vaší smůle musím opět zdůraznit, že na mne si s tímto primitivním trikem nepřijdete. Možná také proto vás tady před chvílí pan Stejskal nabádal ke zdrženlivosti.
Vaše "diskusní" příspěvky (a nejen vaše, ale také například příspěvky nicku jarpor) mi totiž ze všeho nejvíc připomínají řeči jehovistů. Tato fanatiky si občas také rád poslechnu. Ne proto, že bych jim snad věřil, ale proto, že mne ty jejich bláboly velice dobře pomáhají oddělit realitu od fikce.
Totéž se paradoxně děje také v těchto diskusích. Já totiž mám výhodu v tom, že až moc dobře pamatuju všechny ty bláboly bývalých komunistických ideologů. A tak mohu porovnávat. A taky že porovnávám!
Budete se možná divit, ale ti bývalí komunističtí ideologové mi v tom srovnání vycházejí mnohem lépe. Jednoduše proto, že s nimi byla alespoň občas sranda. S těmi dnešními hlasateli té jediné správné pravdy je už jen nuda.

Pokud bych směl radit, tak bych vám doporučil nové proškolení, nebo alespoň výměnu manuálu. Začínáte se totiž opakovat a to není dobře.
06. 05. 2011 | 12:42

neo napsal(a):

Dočekal:

jen potvrzujete fakt, že musíte napadat i když s Vámi souhlasím.
Můj příspěvek poukazoval na to, že čt zobrazí právě opilce a výtržníky.

Já se vyjádřil jasně. To, že máte problém s chápáním textu, není můj problém. Ale spíše to nebude v chápání textu, ale v tom, kdo ten text napsal. Kdyby to samé napsal někdo jiný (Vico, Lex, Zdenekb nebo Vlk), tak 100% změníte rétoriku.
06. 05. 2011 | 12:53

vaclavhorejsi napsal(a):

jarpor (06. 05. 2011 | 08:18):

Naposledy, tentokrat vazne:

Jiste jste postrehl, ze zde nekteri jedinci (se kterymi vyslovujete souhlas) vyslovuji generalizace a la Rumcajs:

"levicová banda z toho nepochopí stejně ani čárku.....Jo, kde nic není, ani čert nebere."

Ja jsem tady vseobecne povazovan za prislusnika "levicove bandy", casto je mi spilano i mnohem radikalneji.

"Můj názor v této věci je stále stejný : neplatí, že jedni jsou jen dobří, druzí jen špatní, jedni páchájí jen dobro, druzí jen zlo z pohledu "starání se" či "řízení" společnosti.
Ale nehodlám Vás o tomto mém názoru přesvědčovat."

Tak o TAKOVEM nazoru me vskutku presvedcovat nemusite - naprosto ho sdilim, mnohokrat jsem to tady rekl.
Mel byste se jim ale dusledne ridit, ne ho jen proklamovat, kdyz se vam to hodi...

..
06. 05. 2011 | 13:08

buldatra napsal(a):

Ze všech těch tří stejných článků, které pan editor tak pěkně seřadil, nejlepší mi přijde a také jako nejlépe čtivý, ten na blogu bývalého bratra Kalouska.
Protože v záhlaví je fotka génia, který jednou povede své důchodce k lepším zítřkům.

Ta fotografie je takový jakýsi jasný nosný motiv.
Něco podobného bylo na jedné bankovce, kde byl vyobrazen státník, který má obě ruce levé a kamsi vede slepý národ. A pak, že se historie neopakuje.

I když, přiznávám bez mučení, i u pana profesora je to moc hezky napsáno, nicméně, to foto tam, v kontextu s obsahem článku, nemá ty správné grády.
06. 05. 2011 | 13:32

Rumcajs napsal(a):

Profesor:

Já prosím negeneraalizuju, ale nadsazuju.
Já přece vím, že všichni levičáci nejsou pitomý a že tak 1% ví, že se chodí na zelenou.

Ale přeci jenom malinko vážně.
Nevím, jestli tady něco čtete, ale to co tady reprezentuje levici, tak to je na mašli. Když se jim čísla hodí, utloukají s něma diskuzi. Když ne, prohlásí je za zfalšované.
Když se ohánějí progresí, dávají za příklad kulturní svět. Když ten kůlturní svět má 3. pil. důchodové spoření, ohánějí se tím, že nemůžeme přejímat vše.
A tak to s těma našima levičákama jde stále dokola.
Copak na tenhle primitivní fanatismus se dá reagovat nějak rozumně ?
06. 05. 2011 | 13:54

Mour napsal(a):

almost glossed: Napište mi prosím odkaz na informaci o protivládní demonstraci, já ji trochu přeformuluji a vložím ji sem pod svým jménem, aby to v p. Stejskalovi nevyvolalo podezření, že se jedná o spam.
06. 05. 2011 | 14:02

almost glossed™ napsal(a):

http://www.proalt.cz/?p=1587

Učinil jsem totéž zde i pod blogem Brno blokuje. :-) Ale ona se brzy najde záminka, proč mazat i tohle, uvidíte. Najednou ten "krátký časový úsek" bude mít rozsah desítek minut a hodin (co je lidský život z pohledu věčnosti, že...) a "identický text" už bude "významově identický" apod.

Jen je zajímavé, že identické příspěvky dvou vládních činitelů přímo v textu blogu spamy nejsou.
06. 05. 2011 | 14:17

vaclavhorejsi napsal(a):

Pane Stejskale,

Vy jste opravdu smazal ten posledni Mouruv prispevek?
Opravdu mi neni jasne proc, nezlobte se, zduvodneni, ze to byl spam, opravdu neobstoji...
Myslim, ze tohle opravdu nemate zapotrebi...

..
06. 05. 2011 | 15:57

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane profesore,

v pořádku. Já to vidím poněkud jinak. Kdybyste si přečetl pozorně konverzaci pánů moura a almost glossed™ výše a pod jinými blogy, jakož i mé upozornění, že jsem dopoledne smazal sedm spamů s odkazem na tuto akci pod sedmi různými blogy (a poté je objevil ještě pod několika dalšími, omlouvám se, pane neo), přičemž dva později uveřejněné panem almost glossed™ ponechal (jeden z nich hned nad Vaší stížností), věřím, že i Vy byste můj zásah pochopil.

Pokud ne, pak prostě hodnotíme různé věci různě. I to se stává.

Libor Stejskal

P.S. Nabízí se otázka, zda-li to máte zapotřebí. Ale ponechám ji těm, kdo chtějí takové otázky klást.
06. 05. 2011 | 16:24

Mour napsal(a):

Pane Stejskale!!?? Mohl byste laskave vysvetlit odstraneni meho predchoziho prispevku a predevsim jej nasledne vratit na jeho puvodni misto? Dekuji.
06. 05. 2011 | 16:25

hoven napsal(a):

prosim vas, kdo si myslí, že lidovci (TOP09) budou dělat nějaký reformy, tak opravdu ještě nic nepochopil. vždyt to jsou jenom sociální demokrati s lidskou tváří, co se místo k leninovi modlí k bohu. kalousek dělá to, co by dělal sobotka, protože nic jiného neumí. zvyšuje daně a škrtá výdaje. heger vymyslel akorát zvýšení poplatků a drábek několik dalších buzerací a škrtání a zpřísnění sociálních dávek. čssd v tom bude po volbách pokračovat , protože ji nic jineho nezbude. nikde ani žádný náznak reforem. reformy měla připravený ODS v roce 2006, hlavně vlastik viřivka tlustej, ale uplně na to rezignovali, uplně to zabalili. to neni u nás, ani jinde v evropě prosaditelný. evropa se bude pohybovat na hraně mezi sociálním státem, kapitalismem a bankrotem, vždycky až už bude hořet koudel u p...e, tak se udělají nějaký škrty na ukor nejchudšího obyvatelstva. místo trhu a konkurence budou ekonomiku řídit odbory a zelený spolky. evropa má to nejlepší už za sebou, čeká ji jenom stagnece a bída. doufám, že alespon v USA proběhne desocializace a oddlužení. musí ve volbách zabodavat tea párty. nad evropou už jsem zlomil hul.
06. 05. 2011 | 16:26

Mour napsal(a):

Pane Stejskale, Vase rozepre s panem almost glossed se me netykaji. Zadne spamy nesirim, napsal jsem pouze jeden prispevek tehoz neni. Dodrzujte prosim alespon sva vlastni pravidla. Dekuji.
06. 05. 2011 | 16:29

stejskal napsal(a):

Jistě, pane Moure,

Váš text jsem posoudil jako spam a jako takový smazal. Dělám to tak již více než čtyři roky a budu to dělat i nadále. Osvědčilo se to, stále sem chodí dost lidí (resp. čím dál více, řekl bych), kteří oceňují, že se zde dá korektně, slušně a bez spamů debatovat.

Tímto s Vámi debatu na toto zajímavé téma považuji ze své strany za uzavřenou.

Přeji Vám hezký víkend.

Libor Stejskal
06. 05. 2011 | 16:30

stejskal napsal(a):

P.S. Odpověď napsána ještě před Vaším posledním příspěvkem. Nic na ní nemění. l.s.
06. 05. 2011 | 16:31

vaclavhorejsi napsal(a):

Pane Stejskale,

myslim, ze pan Mour ma bezpochyby pravdu.
Opravdu nevim, cim se provinil.
Dal si velmi zalezet na tezko napadnutelne formulaci.
Vzdy jsem oponoval tem, kteri Vase zasahy nazyvali "cenzurou". Tentokrat to tak poprve vypada...
Ale samozrejme respektuji Vase pravo delat pod diskusemi cokoli se Vam zlibi.

Preji krasny vikend s detmi!

..
06. 05. 2011 | 16:35

stejskal napsal(a):

Díky, pane profesore.

I Vám.

Libor Stejskal
06. 05. 2011 | 16:36

Vlkodav napsal(a):

vaclavhorejsi:

"Mour napsal(a):
almost glossed: Napište mi prosím odkaz na informaci o protivládní demonstraci, já ji trochu přeformuluji a vložím ji sem pod svým jménem, aby to v p. Stejskalovi nevyvolalo podezření, že se jedná o spam."

Nechci dělat panu Stejskalovi advokáta, ale tady je jasně vidět, že nešlo o nezávislý příspěvek, ale o plánovanou reakci na výmaz spamu. Navíc ihned pod příspěvek almost glossed.
Možná kdyby byl příspěvek pod jiným blogem tak by prošel, ale to se jen dohaduji.
Mimochodem v minulosti mi taky pan Stejskal párkrát nevyhověl, ale když jsem si to později promýšlel, tak to vždy bylo v rámci korektnosti a slušnosti.

Všem přeji prima víkend.
06. 05. 2011 | 16:43

Mour napsal(a):

Stejskal: Ja tuto debatu "na zajimave tema" (sic) ze sve strany za uzavrenou nepovazuji. Odhlednu od toho, ze jsem se prispevek snazil napsat s nadsazkou - kazdy mame ruzny smysl pro humor a nekdo tento smysl postrada. Muj prispevek predevsim proste nebyl spam, a pokud jste jej tak posoudil, rekl bych, ze jste se zmylil, resp. nepostupoval v souladu se zdejsimi pravidly. Pokud dospejete k tomu, ze zde zadna alespon trochu jasna a predem znama pravidla nehodlate zachovavat a dodrzovat, bude to rozhodne na skodu zdejsim diskusim - a muze to byt take nazorna, byt zanedbatelna, prakticka ilustrace mechanismu moci, o kterych tady teoreticky diskutujeme.
06. 05. 2011 | 16:51

jarpor napsal(a):

Václav Hořejší

"Tak o TAKOVEM nazoru me vskutku presvedcovat nemusite - naprosto ho sdilim, mnohokrat jsem to tady rekl."

Taky "Naposledy, tentokrat vazne" :

Nevšiml jsem si, že byste někdy nechal na stranách druhého politického spektra / bráníte se marně, že není skutečností, když jste řazen k "levým".../ nit suchou.

Možná jsem některý blog "přeskočil" .. :-))

Občas člověk souhlasí s nadsázkou... tak, v jakém duchu Vám replikoval Rumcajs. Vzdělaný, ale hlavně nezaujatý člověk pozná "o co jde"....
Nechci se povyšovat - ale tu dnešní Vaši nadsázku, kopírovat ji nebudu... jsem poznal. Na rozdíl od Vás...

I Vám hezký den a hezký víkend.
06. 05. 2011 | 16:53

Mour napsal(a):

Vlkodav: Safra, ted jste me dostal. Skutecne, takhle se to prozradilo. Meli jsme se s almost glossed radsi domluvit nekde za bukem.
06. 05. 2011 | 16:54

Mour napsal(a):

Napriklad jsme se s almost glossed mohli obsah svych prispevku koordinovat zitra 7. kvetna ve 14:00 na namesti Jana Palacha, kde bude tez nekolik dalsich lidi kriticky diskutovat o prioritach nasi strany a vlady.
06. 05. 2011 | 16:58

Vlkodav napsal(a):

Mour:

Já proti vám nic nemám. Jen se mi zdálo, že pan Hořejší ten příspěvek nečetl.

Přeji příjemný den.
06. 05. 2011 | 16:58

Mour napsal(a):

Vlkodav: Ja proti Vam take nic nemam. Svuj prispevek jsme bral - castecne - jako vtip (mozna prilis potouchly a nepovedeny). Ale pouze castecne. Myslim, ze by pan Stejskal mel pri moderovani diskusi usilovat o jakous takous objektivitu. Coz se mu podle mne v tomto pripade nepodarilo.
06. 05. 2011 | 17:02

Vlkodav napsal(a):

Mour:

No musím uznat, že mi to taky jako vtip nepřišlo. Ale teď si říkám, že to bylo právě pod tímto blogem. Aha, cvak. Teď mi to až došlo. Hoooodně pomalý vedení. Nebo moc těžký, tudíž hodně dobrý vtip :))))
06. 05. 2011 | 17:08

vaclavhorejsi napsal(a):

Mour:

Pripojil jsem se k vasi spamove akci:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/vaclav-horejsi.php?itemid=13055

Uvidime, jestli mi to projde...

..
06. 05. 2011 | 17:18

Vico napsal(a):

mour : Nic si z toho nedělejte. Napsal jste to vtipně - spam to nebyl, jen sympatické rošťáctví, které oceňuji :-) Stejskal se evidentně upískl. Branka v takovém případě platí, i když nebyla.

Bohužel pár dobrých přispěvatelů např. Vilém nebo yara ze země krys to kvůli podobné věci zabalili. Škoda. Berte to tak, že rozhodčí píská, ale hru hrajeme my.
06. 05. 2011 | 17:26

Mour napsal(a):

vaclavhorejsi: Děkuji. Přiznám se, asi mě v mém "spamování" inspiroval Váš autorský příspěvek na téma "Vláda se své priority nevzdává". Nutno dodat, že panu Stejskalovi obecně patří uznání za snahu udržovat úroveň zdejších diskusí na snesitelné úrovni.
06. 05. 2011 | 19:38

almost glossed™ napsal(a):

Mour: oceňuji, zahlédl jsem a musel zmizet. Teď vidím, že vše dopadlo přesně podle mé předpovědi 06. 05. 2011 | 14:17
Náhle už nestačí, že nejde o "identický text" náhle stačí významově "identický" a takto se ty hranice neustále ze dne na den posunují.

Ale musím přiznat, že jsem sám nevěřil, že by si cenzor dovolil tak odlišnou formulaci smazat - navíc někomu jinému než mně.

Autor: Za tohle http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/vaclav-horejsi.php?itemid=13055 díky. Nebylo to od Vás vůbec samozřejmé. Zatím jsem viděl jen nadpis... Tak jdu na to....
06. 05. 2011 | 20:11

kočka šklíba napsal(a):

Milému modrému neovi ;).Radši to vezmu po bodech, vy inteligentní hoši s modrými brýlemi občas máte problém pochopit složitější text. Takže pozor ;):
1)Tím, že svým oponentům zásadně tykáte, tím jen prokazujete, že jste vulgární primitiv. To jste předpokládám pochopil :D.
2) Zmínila jsem vás, milý pravicový pracovitý neo z toho důvodu, že vy pohrdáte lidmi, kteří téměř za minimální mzdu opravdu pracují, kteří nemohou plkat na netu celou pracovní dobu jako často vy. A asi vám nedochází, spíše určitě, že naopak hoden pohrdání a názvu vyžírající socka jste vy , a to bez ohledu na to, jaký majetek máte. Ti lidé poctivě pracují, zatímco vy okrádáte svého zaměstnavatele. Ale nedivím se, že vám a vám podobným to připadá v pořádku, znajíc zde vaše kydy. A ve vašem oboru se už vůbec nedivím, že výsledek vaší “práce“ vlastně nikomu neschází, je to to totiž jedno z nezbytečnějších “povolání“.
3)Nepláči, mě moje práce baví, a ráda jí dělám a je dost pravděpodobné, že moje příjmy jsou vyšší než vaše. Ale co je podstatné, i když podle vás a dalších duševních gigantů vašeho typu, jsem levoun (a nestydím se za to, naopak), tak se ale nemusím stydět, že bych byla někde bud zbytečná nebo okrádala zaměstnavatele plkáním na netu. Ovšem to takovým jako vy zřejmě nelze vysvělit, vás a vám podobné zajímá jen to, zda ta vaše uválená kulička za co nejmíň práce vám nebude zmenšována.
4) A na konec, moc dobře si vzpomínám na debatu pod blogem, který se týkal toho, že mnoho z tzv. „pravicově orientovaných občanů“, pohrdajících tzv. „sockami“ je přitom sama jen a jen zadluženými chudáky, kteří si ani neuvědomují, že, i když chodí do fitka, jezdí k moři, mají poslední modely TV a dalších spotřebičů, na sídlišti na ležato baráček na hypotéku, jsou v možná horší situaci než ti , co kvůli nízkým mzdám se nezadlužili na 30 let dopředu. A tam jste se odkopal :D. Přesně do této kategorie patříte hochu ;).
07. 05. 2011 | 01:58

Mour napsal(a):

Vico: Díky za podporu.
07. 05. 2011 | 10:47

Ara napsal(a):

kočka šklíba napsala:
"Milému modrému neovi ;).Radši to vezmu po bodech, vy inteligentní hoši s modrými brýlemi občas máte problém pochopit složitější text."

Kočko Šklíbo, obávám se, že při nasazených modrých brýlích bude mít takto postižený jedinec problém s rozluštěním a pochopením jakéhokoliv inteligentnějšího, nicméně pro něj "narůžovělého" textu, byť by i byl sebejednodušší. ;-))
08. 05. 2011 | 04:06

Zacheus napsal(a):

To Ivan Sommer. Děkuji za odpověď. Přeji peknou neděli.
08. 05. 2011 | 09:33

neo napsal(a):

Kočka šklíba:

1) Svým oponentům zásadně netykám. Vykám panu Almostovo Glossedovi a panu Dočekalovi. Pak většině neznámých nicků. Tykám těm, kteří požádali o tykání, jako Zdenekb. No a pak těm, kteří jen útočí jako např ty Kočko šklíbo.

2)Mýlíte se, nepohrdám, to jste si v hlavičce vytvořila sama? Také poctivě pracuji a svého zaměstnavatele neokrádám.
Můj obor opravdu není zbytečný. A už vůbec ne jeden z nejzbytečnějších, jak se snažíte tvrdit. Má práce chrání peníze firmy a přináší peníze firmě. Analýza rizika je dost podstatná a potřebná. Chápu, že tomu nerozumíte a za práci, kde je vidět výsledek považujete asi jen výkop neb je vidět díra.
3) To jsem rád, že vás práce baví. Mě ta moje taky.
4) opakuji, nikým nepohrdám a nikoho nenazývám sockami. Mimochodem, do tvé vysněné kategorie nepatřím, nejsem ani zadlužen hypotékou ani nejezdím k moři. Jsem tzv obyčejný zaměstnanec s průměrnými příjmy, který řádně platí nájem a normálně žije. Ty tvoje vsugerované nesmysly o milionářích pohrdajících sockama si nech.
09. 05. 2011 | 08:19

kočka šklíba napsal(a):

Tak otázka neo, proč tykáte tzv. těm co útočí? A kteří vám netykají? Ani by nechtěli, ptz zásadně netykají lidem, které neznají a nemají k nim osobní vztah? Já například vykám všem , i těm kdo na mě útočí, tykání považuji v tomto případě za primitivní snahu ukázet (tedy u vás, Rumcajse a spol., že váš oponent je něco méněcenného ;), a je to tak, že? chlapče ;))Podle vás, chcete tím dokázat co? Co vás milý neo k tomu popouzí? Můžete vysvětlit? Zajímavé zdůvodnění.
Jinak plácat co všechno přinášíte svému zaměstnavateli na netu plkáním v diskuzi na aktuálně.cz můžete, ale viditelně jste vyžírající zaměstnanec ;). Prostě okrádající svého zaměstnavatele :D. To neokecáte :D. Víte, když máte čas plkat na netu v pracovní době ,a jen v pracovní době, tak jsou 3 možnosti.
1)jste zbytečný jako zaměstnanec
2)vaše zaměstnání je zbytečné
3)kombinace obojího

Tipuji za 3) finanční analytiku :D.
A tykejte dál, , když si myslíte, že tím získáte nějaké zdání nadřazenosti, primitiv se nezapře, myslím, že naopak, jen tím dokazujete svoji úroveň modrého a zaslepeného "pravičáka". Je vás tu mnohem víc, a tak se jen řadíte k alternativní inteligentní, ušlechtilé, pracovité(zvlášť u vás), prostě skvěléeant modré frontě :D.
10. 05. 2011 | 01:50

neo napsal(a):

kočka šklíba:

proč tykám těm, co útočí? Protože ti co nejsou schopni slušně diskutovat si vykání nezaslouží a to ani pokud jsou o mnoho let starší jako ty.

Pokud není člověk placen od hodiny, ale za vykonanou práci a má pohyblivou pracovní dobu a může např. diskutovat na aktualně, tak se nejedná o okrádání zaměstnaveatele.

1) kdybych byl zbytečný jako zaměstnanec, tak nejsem zaměstnán
2) kdyby bylo mé zaměstnání zbytečné, tak není vytvořena má pozice a není patřičně zaplacena¨
3) viz 1 a 2

jinak se ani nedivím, že jsi se podrobněji nevěnovala uvedeným bodům. Jen jsi mě chtěla urazit a to vědomými lži o sockách, pohrdání atd...

Kdybys řádně četla mé příspěvky, tak bys věděla, že lidmi nepohrdám a už vůbec je nenazývám sockami.
10. 05. 2011 | 08:57

kočka šklíba napsal(a):

neo napsal(a):

"kočka šklíba:

proč tykám těm, co útočí? Protože ti co nejsou schopni slušně diskutovat si vykání nezaslouží a to ani pokud jsou o mnoho let starší jako ty."

Takhle milý modrý neo se má dikutovat podle vás?, tak to pak jo, tohle neumím, ale editor si s vámi viditelně rozumí :D :

"neo napsal(a):
MerryMane : jsi obyčejnej píčus.

přelož si to do korektní gramatiky zmrde a urážej si svojí bábu xindle"
11.02.2009 13:44:03

Ano vím, jste úžasný , navrch huj a vespod fuj, nebo také lesklá bída, snažíte se dobře, to ano, ale občas to nedáte milý modrý neo ;).
11. 05. 2011 | 02:43

neo napsal(a):

Kočka šklíba:

kdybys nebyla taková trubka, tak bys překopčila i útoky Merrymena. Pouze jsem se bránil.
11. 05. 2011 | 07:57

kočka šklíba napsal(a):

No jo no neo, přesně, lesklá bída :D, :D ono se to vždy projeví :D, tam , kde nejsou argumenty nastupuje primitivní urážení, i od tak skvělého vysokoškoláka v tak významném zaměstnání :D. Ne že bych se divila, vy se tu tak projevujete často :D.
12. 05. 2011 | 04:18

neo napsal(a):

kočka šklíba:

neprojevuji. snažím se reagovat slušně. Ale přiznávám, Merrymen mě vytočil hrubými urážkami mé rodiny. také pokud vim byl za své agresivní sprosté chování zabanován.
12. 05. 2011 | 08:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy