Zlojedi na Hradě i ve Strakovce – co na to občanská společnost?

20. 01. 2013 | 19:53
Přečteno 7993 krát
Před třemi týdny se stalo něco, co svými devastujícími účinky na společnost dalece překonává všechno, s čím jsme se tady v posledních letech setkali. Možná dokonce něco, co překonává všechny excesy politiků z posledních více než dvaceti let.

Mám samozřejmě na mysli prezidentskou amnestii ušitou na míru lidem obviněným ze závažných ekonomických zločinů, která byla chatrně zamaskována současnou amnestií pachatelů mnoha jiných méně závažných trestných činů.

Těžko se to říká, ale je zjevné, že dva z nejvyšších ústavních činitelů této země se stali účastníky zločinného spolčení, jehož cílem je zabránit průchodu spravedlnosti a dokonce umožnit zločincům ponechat si obrovské zisky z jejich trestné činnosti, vrátit jim bezúhonnost a některým vyplatit jejich ušlé mzdy. Je zřejmé, že po nedávné ztrátě pozice „hlavních zametačů“ na pražském vrchním státním zastupitelství bylo potřeba použít alternativního způsobu záchrany ohrožených zločinců.

Zdůvodnění tohoto nestoudné činu je urážkou rozumu všech občanů této země. Nemá smysl zde znovu opakovat proč je tomu tak. Lidé si oprávněně kladou otázku, kdo za to kolik dostal (po internetu již kolují informace o údajné osmimístné částce).

Organizátoři této bezpříkladné akce zjevně spoléhali na to, že jim to po několika dnech mediálního rozruchu projde, zvláště ve vřavě předvolební kampaně.

Myslím, že jsme zde zcela jasně svědky prorůstání organizovaného zločinu do doslova nejvyšších pater české politiky.
Není přeháněním říci, že už jde o samé základy právního státu a demokracie.

Očekával bych, že v této situaci obě komory parlamentu požádají orgány činné v trestním řízení o důkladné vyšetření celé věci a potrestání viníků, že vyzvou prezidenta i premiéra k odstoupení.

Očekával bych, že se k této věci jednoznačně vysloví oba prezidentští kandidáti.

A hlavně bych očekával, že celá občanská společnost zařve jako lev.

Že se strhne uragán prohlášení, petic a otevřených dopisů podepsaných elitou národa – vysokoškolskými profesory, rektory a děkany, členy Učené společnosti, význačnými umělci, vědci, čestnými politiky i občany.

Nic takového nepozoruji. Se smutkem konstatuji, že tuto amnestii pochválila hlava české katolické církve.

Co ještě horšího se musí stát, abychom se těm zlojedům konečně postavili?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pepan napsal(a):

Musí přijít zemětřesení v lokalitách zmíněných výše - třeba by se hodila cílená tsunami nebo blesk Božího hněvu.
20. 01. 2013 | 19:57

Luba napsal(a):

Společná deklarace Velkého sněmu

My, občané Čech, Moravy a Slezska žádáme skutečnou, přímou demokracii. Žádáme vládu zastupitelů přímo se zodpovídajících svým voličům a občanům.

Všichni lidé jsou sobě rovni a všichni mají nezcizitelná základní lidská práva. Patří mezi ně právo na osobní i politickou svobodu, na spravedlnost a na život ve spravedlivé společnosti.

Pokud vláda taková práva nenaplňuje a je jim překážkou, mají občané právo jí změnit a ustavit vládu novou, která bude mít pravomoci a odpovědnost založené na zásadách, které považují občané za nejvhodnější pro zajištění své bezpečnosti a svého štěstí.

Jestliže vlády a parlamenty vzešlé ze současného politického systému nejsou po dlouhá dvě desetiletí schopné účinně bránit nespravedlnostem, zlořádu, rozkrádání a ničeni naší země, jestliže tento systém není schopen a ochoten chránit a bránit práva svých občanů, pak je povinností občanů nejen svrhnout takovou vládu, ale také změnit od základu nefunkční politický systém a obstarat nové stráže své budoucí bezpečnosti.

Žádáme proto všechny své politické zástupce, aby jednotně prosazovali a v obou komorách parlamentu odhlasovali Zákon o referendu a v něm dali hlasovat o nové Ústavě České republiky, která bude deklarovat zásadní práva občanů České republiky.
Žádáme právo volit přímo prezidenta, starosty, hejtmany poslance a senátory a právo v referendu navrhovat jejich odvolání tak, aby každý zastupitel po celou dobu plnění svého mandátu cítil přímou odpovědnost svým voličům a občanům.

Žádáme právo občanů v referendu vybrané zákony odmítat nebo potvrzovat, aby zastupitelé už při jejich navrhování a schvalování mysleli na vůli a přání občanů.

Žádáme přímou volbu poslanců podle volebních okrsků a snížení jejich počtu na počet okresů tradičních přirozených spádových okresů, aby v každém okrese mohli občané sledovat a kontrolovat práci svého politika.

Žádáme oddělení moci zákonodárné a exekutivní, které ztíží politickou korupci a zneužívaní politiky pro rozkrádání veřejného majetku. Požadujeme, aby Parlament přijímal pouze zákony a vládu sestavoval přímo volený a občany odvolatelný prezident.

V tomto duchu zmocňujeme své zástupce, aby začali pracovat na návrhu nové Ústavy, která přetvoří korupční politický systém vlád několika stran na systém, kde povládnou občané a jim přímo odpovědní zástupci.

Zdroj:
http://www.uzbrzy.cz/

Videozáznam ze zasedání Velkého sněmu:

http://www.youtube.com/watch?v=ylc_2A54Cf8
20. 01. 2013 | 20:01

Elity volí Karla napsal(a):

Vy máte ale starosti, kolego.

Nejdříve musí vyhrát volby náš Karl,
pak snad .... pokud tedy náš Karl neřekne "mě to nezajímá".

Pak se začneme manifestačně, možná, bouřit. Ale nejdříve "Karl na HRÁÁÁD."

S pozdravem

Vaše
Česká kulturní fronta
Pražská umělecká elita
Česká kavárenská levice
Novinářská obec
PS.
Kdo vystoupí z lajny, dostane po čuni, jako Dejdar.
Jako v 77, pardon jako v 89.
20. 01. 2013 | 20:04

Pepa Řepa napsal(a):

Zlojedi na Hradě, ve Strakovce.....i v Kozojedech?
-------------------
Není to blbost? Když bude všude požírač zla, tak zla ubude nebo přibude?
Zapeklitá otázka, ale jsem jen řepa, žádnej vědec.
20. 01. 2013 | 20:06

skeptický napsal(a):

Ten organizovaný zločin už dávno prorostl i mezi ty "elitní" profesory a umělce.Stačí tady číst volební agitky.Pokud vyzýváte ty slušné,tak pardon.Taky čekám.
20. 01. 2013 | 20:08

Lotr napsal(a):

Češi si nechají na hlavě dříví štípat. Je potřeba více peněz na zlodějiny? Nevadí. Českej Pepík to zatáhne a pivo se naučí lemtat z petky.
20. 01. 2013 | 20:10

kokoshka napsal(a):

Proč amnestie zajima profesora ktery by se spiše mel ve svem veku zajimat o amnesii a prostatu?
Pane Horejši,Vy nemužete sbalit nejakou peknou mladou laborantku?
20. 01. 2013 | 20:10

Libertad napsal(a):

Jako důchodce s jistými ekonomickými aktivitami nemohu udělat nic víc, než s velkou nechutí odevzdat hlas ASOCIALOVI, panu Schwarzenbergovi.

Jinak s Vaším textem blogu souhlasím na 100%.

s pozdravem

Sidonio Libertad
20. 01. 2013 | 20:11

Madla napsal(a):

To Darth Maul. Ty běž s tím svým ohnivým mečem zpátky k počítačovým hrám a nepleť se do diskuzí dospělým. Než někoho označíš debilem, tak si o něm nejdříve něco zjisti.
20. 01. 2013 | 20:12

Chosé napsal(a):

Řepo, to zlojedi je nechťa překlep, jinak by to Stejskal nepustil. Cháopeš to krmná?
20. 01. 2013 | 20:15

Hloupý Honza napsal(a):

Občanská společnost by zcela jistě zařvala jak lev (spíše asi jako lvice), ale v ČEZku žádná není, tudíž nemůže řvát ani jako kuře.
20. 01. 2013 | 20:18

mb napsal(a):

A hlavně bych očekával, že celá občanská společnost zařve jako lev.

řvu jako lev, petici jsem podepsa a kdyby mi dal stejskal blog, řval bych i na blogu ...

dobrý blog, takže vám ani nebudu vyčítat, že jste jako zeman, který řek že zpátky do politiky nepůjde a urazil redaktorku ...
20. 01. 2013 | 20:21

kokoshka napsal(a):

Madla:
Musim Vas poučit jako nemehlo v otazce Hvezdnych Valek.
Ten meč neni ohnivy nibrž svetelny,ma teply laserovy paprsek ktery řeže molekularni strukturu každe veci,je ručne vyrabeny každym adeptem řadu Jedi nebo Sithu na konci jeho vyuky,musi byt osobni,tomu odpovidaji kristaly ktere každy Jedi nebo Sith(zelene nebo rude)dava do vyroby,svetelne meče se neprodavaji v krame a nikdo NIKDO krom Jedi nebo Sithu je nesmi použivat jako zbran!
20. 01. 2013 | 20:21

Lotr napsal(a):

RE: Luba

Vít Bátra? Tomio Všeználek? Popelka alias Hrobař?

Dobrej vtip. :)
20. 01. 2013 | 20:22

veverka napsal(a):

autor

"Očekával bych, že se k této věci jednoznačně vysloví oba prezidentští kandidáti."

Však oni se vyslovili.

Zeman jí jednoznačně odsoudil a označil jí za zločin a řekl že on sám pokud bude prezidentem nikdy žádnou amnestii neudělá.

Miláček naší kulturní fronty Kárl jí označil za dobrou věc a souhlasil s ní. Následně mu ovšem Kalousek řekl že to lidi moc neberou a tak začal pomalu otáčet.
Asi jako když se slizký had protahuje myší dírou. A když se měl z amnestie coby člen vlády zodpovídat ve sněmovně,tak ...........ZDRHNUL.
20. 01. 2013 | 20:22

jarpor napsal(a):

" ... je zjevné, že dva z nejvyšších ústavních činitelů této země se stali účastníky zločinného spolčení, jehož cílem je zabránit průchodu spravedlnosti a dokonce umožnit zločincům ponechat si obrovské zisky z jejich trestné činnosti, vrátit jim bezúhonnost a některým vyplatit jejich ušlé mzdy. ..."

"Očekával bych, .....

Očekával bych, .....

A hlavně bych očekával, že celá občanská společnost zařve jako lev.
Že se strhne uragán prohlášení, petic a otevřených dopisů podepsaných elitou národa – vysokoškolskými profesory, rektory a děkany, členy Učené společnosti, význačnými umělci, vědci, čestnými politiky i občany."

Očekával bych....
Není fakt, že to očekávané se nekoná, že "chyba" bude jinde, než v té společnosti, vědcích, umělcích... rektorech a děkanech... leč ve Vašich úvahách, když píšete o zločinném spolčení a že jde, podle Vás, při amnestii o podkopávání základu státu a demokracie ?

Já bych očekával, že vysokoškolsky vzdělaný člověk je schopen dohlédnou významu svých vyřčených slov a vět...
Ještě že tu máme stát, demokracii... že se může psát cokoliv na adresy ústavních činitelů... aniž by to mělo pro pisatele nedozírné následky jako před rokem 89...

Hezký večer
20. 01. 2013 | 20:23

Lotr napsal(a):

Jediný způsob je starat se jenom sám o sebe /rodinu/. Eliminovat jakékoliv placení státu. Řešením je tento stát vyhladovět.
20. 01. 2013 | 20:26

Darth Maul napsal(a):

Madlo, vy jste tr... , já přeci nikoho tak sprostě jako vy neoznačil. Budete si muset to slovíčko přečíst ještě jednou. O meči vás dostatečně poučil kokoshka, to by mělo stačit.

May the force be with you
20. 01. 2013 | 20:27

Luba napsal(a):

Pane profesore,
Pepa správně připodotkl, že "zlojed" jest termín nelogický.

To Vám také mohlo dojít, při Vaše zdělání ...

Zlojed se živí zlem - tj. čím více zlojedů, tím více dobra?

Váš/Janečkův "zlojed" je ve skutečnosti "dobrojed", protože může přežívat jen na úkor dobrých lidí. Jako parazit.

Asi jste si špatně odpověděl na hádanku legendárního obuvníka Číče:

"Chlapec jedl. Čím více toho snědl, tím více toho bylo. Nakonec vyhodil celou hromadu oknem. Co jedl?"
20. 01. 2013 | 20:28

Drzá zrzka napsal(a):

Občanská společnost?

Kde by se tu vzala? Vždyť se spousta lidí jen bojí.

O práci, o zaměstnání, o dotace, o granty, o postavení ve společnosti...
20. 01. 2013 | 20:32

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hrubou nadávku ("zmrdi"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
20. 01. 2013 | 20:32

sedlák. napsal(a):

Amnestie, právo první noci a robota. To se Karlovi líbí.
20. 01. 2013 | 20:33

skeptický napsal(a):

Slibovat amnestii před volbami je hledání hlasů všude.
20. 01. 2013 | 20:40

Iva napsal(a):

A to ještě na završení všeho tento národ pošle do druhého kola presidentské volby MZ a KS - jeden představitel oposmlouvy a spolutvůrce tohoto bordelu, druhý místopředseda vlády, která - až se snaží tvářit že ne - tak nese za tuhle hnusárnu spoluodpovědnost. Marnost nad marnost.
20. 01. 2013 | 20:40

občan napsal(a):

S nelogickým termínem zlojed přišel Karel Janečka, úspěšný spekulant tvůrce trhů přelévající bilióny dolarů odkudsi kamsi.
Je to jasný dobrojed. Thats economy. Lepší je dolary tisknout (v paměti počítače ve FED).
20. 01. 2013 | 20:41

fikus napsal(a):

to je téma v ČR k zamyšlení (občanská společnost) Z jakého důvodu ho má stále ještě jedna partaj v názvu nechápu.
Co chcete, 60 let devastace udělalo své. Žádná politická garnitura dněška nemůže mít zájem na uvědomělostí a jednotou.
Asi by se mělo začít co nejrychleji znovu a zezdola. Shora není a nebude vůle.
20. 01. 2013 | 20:41

Martin1 napsal(a):

jarpor 20:23
Ne, ne tak to není! Z demokracie tu zůstal pouze zase jenom název. Zloději a podvodníci ji skvěle vybrali veškeré vnitřnosti a zůstal nám jen opelichaný modrý vycpaný pták a pár lidí vašeho typu, kteří nám předhazují, že se máme stále radovat, že můžeme ještě něco špitnout - tudíž, že modrý pták s názvem Demokracie ještě žije. My však vidíme ty nitky - je to už jen mrtvá loutka. My nejsme malé děti. To už jsem přeci někdy slyšel."My nejsme malé děti"
20. 01. 2013 | 20:43

občan Karel napsal(a):

Reichstag i Benešovy dekrety vyhořely. Tak vo co go.
20. 01. 2013 | 20:45

Drzá zrzka napsal(a):

Buvol

To se Praha musela přemístit na Ostravsko nebo na Ústecko. Tam zas nehrozí házení do Vltavy, ale nějaký potok by se určitě našel. :-)
20. 01. 2013 | 20:47

malalaj napsal(a):

profesore,
tahle společnost nepotrestala komunistické zločince a vlastizrádce. spokojeně užívají duchod a smějou se všem do ksichtu. polednová, která poslala na smrt nevinné lidi, dostala milost. už tehda jste měl ječet, ted vam to nevěřim. ale vy ječíte, jenom, když se vám to hodí. tak víte co? držte usta!
20. 01. 2013 | 20:48

xx napsal(a):

Je to jen další z mnoha důkazů že občanská společnost u nás je velmi malá až zanedbatelná. Ostatně samotná volba prezidenta to ukázala jasně. Lidé si jednoznačně vybrali ty nejproblematičtější dinosaury politické scény.

To vše jsou jen drobné nesnáze, ve srovnání s tím co naší společnost ( nejen tu českou ) ničí a dělá z nás nemohoucí ovce trpěné jen pro vlnu.
20. 01. 2013 | 20:49

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
20. 01. 2013 | 20:49

český maloměšťák napsal(a):

Mafii vyhovuje, když je občanská společnost atomizována, vystrašená, rozhádaná a nerozhodná.
Formulované požadavky jsou opět vágní, respektive příliš obecné a deklarativní povahy a vyvolají v maximě jalovou, nikam nevedoucí diskuzi...v minimě pak postupnou únavu a nechuť.

Podle mě je nejlepším způsobem , jak se stát znovu pánem ve svém domě /tedy jak vrátit instituce občanovi/....v této situaci - kdy tedy se v parlamentu kšeftuje s poslaneckými mandáty, na Hradě s důvěryhodností právního státu, na radnicích - ale i jinde s penězi daňových poplatníků / a to i cizích - např. německých daňových poplatníků/...etc etc..

....je ta malá masarykovská práce.

Ovšem nedinkochitovské povahy a tedy mající smysl. Přičemž tak jak Mafie má své početné páté kolony v našem domě /instituce/...my v nich/v "nich" - nikolivěk v "ní" !!! - to je úkol BIS a policie - občané nemohou s Mafií ani zdánlivě spolupracovat/ musíme mít také svou pátou kolonu. Nekontrolovatelnou - dynamiky takové, že nebude možné na " útok" takovéto páté kolony prakticky odpovědět, disperzní ve své formě, ale konkrétní ve svých obsazích...postavenou Mafijní páté koloně NA ROVEŇ - co se týče mocenského vyjádření.

Tedy posílený - co do pravomocí ale i co do vybavení /hardware, software, manware/...úřad ombudsmana. Tedy porazit Mafii lidskoprávní platformou - lepší platformy není. Není lepšího a efektivnějšího boje než je boj každodenní, boj zdánlivě atomizovaný, ale mající oporu v úřadě , jehož krédem je lidskoprávní rovina, v úřadě, který může pomoci lidem vyvážit jejich nerovné postavení ve směru všech těch různých tajemníků, politruků, jejich goril, podžtašek , alibimakerů.....a to vše v rámci práva, v rámci logiky, v rámci etiky.

Takový požadavek by měl zaznít. Relevantní slogan už není tak složité vymyslet.

Dohadování se o formě volebního systému či o odvolatelnosti...je také správné.
Ale potáhne se leta - přičemž výsledek je nejistý.

Podle mě je výše formulovaný požadavek - pokud se zabrání infiltraci úřadu ombudsmana Mafií....jistou garancí toho, že se věci pohnou k lepšímu/stát se znovu pánem ve svém domě - instituce si platíme/ hned.

---------------
Btw - trochu OoT...ale na dokreslení toho, že dělení světa na levici a pravici se stává skutečně legračním /šéfa jedné z částí FEDu asi nikdo nepodezírá z toho, že by za vším viděl " vrahy z Volstrýtu"/ :

http://www.nytimes.com/2013/01/20/business/a-fed-voice-asking-to-cut-megabanks-down-to-size.html?_r=0

Ještě jeden malý detail.
Alespoň pro začátek je třeba člověka formátu Marca Aurelia. /současný ombudsman by jim mohl být...koukněte se dokonce na jeho fyziognomii..ta podoba....:)))/
20. 01. 2013 | 20:54

český maloměšťák napsal(a):

re : nedonkichotovské..

Bude tam toho asi více - těch chyb...přijměte tedy generální pardon
20. 01. 2013 | 20:55

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

pane autore,
co se ještě musí stát?

Odpověď je jednoduchá. Po vypuštění společensky nejnebezpečnější pakáže z vězení nás ještě může pan prezident anebo pan premiér (ať už se jmenují nebo budou jmenovat jakkoliv) například zatáhnout do války.

Ani pak ale občanská společnost s největší pravděpodobností nezareaguje nijak výrazně. Když se to dobře podá, tak dementní stádo oblékne uniformy a vyrazí chutě na Brusel, na Mnichov nebo kamkoliv jinam .... případně se zúčastní jakékoliv jiné dobře předvařené kraviny.

Důkaz? výsledek prvního kola. Stávající poměry většině stáda zcela vyhovují.
20. 01. 2013 | 20:57

mb napsal(a):

jinak se mi ještě docela líbí jak se hořejší ohání občanskou společností ... ale když hodnotil havla a klause tak mu oba vycházeli jako víceméně záporní charakteři, ač havel se snažil občanskou společnost jak mohl podporovat, zatímco podle klause je úkolem demokrata s občanskou společností bojovat do skonání věků ... njn ... stane se ...
20. 01. 2013 | 21:00

Advokat cerneho kozla napsal(a):

Boze to je zase blabol. Horejsi, je to tak, ze tyhle lidi nebyla ceska justice schopna za 10, 12, 15 let odsoudit, vetsinou je nakonec osvobodi (viz Starka) a my jim jeste platime odskodneni. Z kapsy nasi, nikoli z kapsy soudcu. Ten druhy clanek amnestie je vlastne absurdni. Nemel by do nej spadat ZADNY pripad zavazne trestne cinnosti. Uz proto, ze napriklad delka vazby je u nas maximalne 4 roky. Po tech 4 letech musite pustit i Breivika. I to je ukazatel, jak dlouhou dobu povazovali tvurci zakonu za primerenou pri projednavani pripadu.
Ale o tom se v novinach nepise, tak o tom Horejsi nevedel.
20. 01. 2013 | 21:01

Jelen napsal(a):

to svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče

Vyhovují, politici přesně odrážejí charakter společnosti. Jsou ideálnimi a těmi pravými reprezentanty tohoto národa. Snažit se cokoliv měnit je zbytečná pošetilost.
20. 01. 2013 | 21:01

Pepa napsal(a):

jarpor, máš divné představy o demokracii.Když jedna bývala hradní poběhlice může demokraticky utratit měsíčně v pařížských buticích 250 000 Kč.
Kdežto půl milionů nezaměstnaných může leda nahlédnout do popelnic.Po 89. roce mafiánského kapitalismu jsme se dostali na úroveň rozvojových
zemí zásluhou lidí, jako je pan jarpor.
Hezký večer
20. 01. 2013 | 21:04

Martin1 napsal(a):

Prosím konečně o popis, co je to ta občanská společnost a jaké má mít úkoly. Já si totiž myslím, že občanská společnost je každá společnost, která se skládá z občanů. Tedy, že je i u nás. Prosím napíše mi to někdo v bodech, abych tomu tedy rozuměl.
20. 01. 2013 | 21:09

stejskal napsal(a):

Není, pane Jelene,

i charakter společnosti se v běhu času může měnit. Akorát to nejde ze dne na den, ani z roku na rok, ba ani z generace na generaci. Trvá to dlouho, přesto myslím stojí za to o to usilovat. Kvůli dalším generacím.

Ale s prvními dvěma větami souhlas. Není to ani špatně, ani dobře. Je to prostě tak.

Hezký den.

Libor Stejskal
20. 01. 2013 | 21:09

hanah napsal(a):

pane Hořejší,
elita národa má teď jiné starosti a to protlačit spícího stařičkého knížete na Hrad.
20. 01. 2013 | 21:10

Ládik!!! napsal(a):

Já do ulic nejdu. Kolem dokola mám les.
20. 01. 2013 | 21:10

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Jelen 21.01

bohužel, bohužel.
To jsou výsledky mého usilovného bádání :-) zde na a.cz i jinde v životě.
Chcete něco změnit? Nikdo (téměř) o to nestojí.

Radši si nechá vytáhnout každý rok z peněženky cca 50 000, dejme tomu, a ty poskytne zmíněným zlojedům (původní termín byl zm.di, ten víc odpovídá, ale je nekorektní).

Nechápal jsem, jak je to možné. Zdá se, že celkem racionální (!!) odpovědi na tyto paradoxy se nacházejí v knihách pana Koukolíka.
20. 01. 2013 | 21:15

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,....pane Hořejší,...na koho se obrátit,?....vždyť je to tak provázané, že nikdo z "těch nahoře" nemá zájem, aby se něco vyšetřilo, aby byla spravedlnost,...padni komu padni,....bojí se,....jsou více či méně v tom namočeni. Dost jich třeba jen tím, že věděli a mlčeli.

Koukám u nás na ruce jen malinkatým chmatákům, kteří si chtějí nekalou cestou přividělat pár tisíc,....máte vidět, co to někdy bývá "za důkazovou řežbu". Ani se nedivím, když jde o desítky miliónů i víc,....že pak někde někdo "skápne" a ostatní sklapnou a "držej basu"..

Věděla bych jak "na to,"... ale tenhle blog bude přísně střežen,....návod by neprošel,...ale ....

Alexandr Veliký už roku 334 před naším letopočtem , nám dal radu,....gordický uzel se pracně nerozplétá,....ale jednou ranou roztíná,....a to tak šikovně, že přerušíte každé jedno jeho vlákno, ... i to se mu podařilo,....byl ve vládnutí mečem machr,.....a nejen ve vládnutí, ale i v ovládání.

Dobře, že jste tu amnestii připomenul,....už jsem to psala víckrát,....Stala se pohrdavým plivancem od odcházejícího prezidenta na řadové a řádné občany.

Díky za blog, Tužka.
20. 01. 2013 | 21:16

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Ano pane Stejskale,

je to běh na extra dlouhou trať.
Zvlášť když máme v čele všechno jiné než pozitivní vzory. To se pak ta trať spíš prodlužuje, než že bysme po ní někam kupředu pomalu spěli.

No a co máme v čele, to jsme si sami zvolili a opět "zodpovědně" zvolíme. Pes si honí ocas.

Trošku deprese.
20. 01. 2013 | 21:22

Kaktus napsal(a):

Eště dosadit Kharla s bratrem Mírou alchimistou na hrad a reformní kroky vlády jsou dovršeny.
Musíme přesvědčit bábu s dědkem.
20. 01. 2013 | 21:24

Drzá zrzka napsal(a):

Kaktus

Myslíte, že odcházející hradní pán složí ruce v klín?
20. 01. 2013 | 21:27

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Tužko 21:16:

"Věděla bych jak "na to,"... " to myslíte vážně??
Jak to máme z Vás dostat ? :-)
Dejte vědět...
20. 01. 2013 | 21:30

Martin1 napsal(a):

Drzá zrzka 21:27
Já si myslím, že V. Klaus se bude snažit založit nějakou "novou" politickou stranu, možná i oživit ODS, ale dopadne to katastroficky.
20. 01. 2013 | 21:32

Drzá zrzka napsal(a):

Martin1

Proč by zakládal novou? Má svobodný občánky.
20. 01. 2013 | 21:36

Ing. N. napsal(a):

(autor)

Pane profesore, uvědomujete si, že v současné chvíli je třeba se především soustředit na to, aby se na Hrad nedostal Schwarzenberg a ne řešit amnestii? Proč odvádíte pozornost od zásadního rozhodnutí, před kterým český národ stojí? Jedná se přece o volbu, která může negativně ovlivnit budoucí vývoj v České republice.

Amnestii bychom měli řešit až po volbě prezidenta.
20. 01. 2013 | 21:38

Kelt napsal(a):

Jenom úplný hlupák,nebo profitující gauner může obhajovat článek II.amnestie.
Tento postup dvou vysoce postavených ústavních činitelů proti demokratickým principům a platnému právu ve prospěch zlodějů,tunelářů,kteří jsou jim zřejmě blízcí si zasluhuje jenom opovržení všech,kteří si ještě myslí,že zákon by měl platit pro všechny.
Výnosy v miliardách z trestné činnosti zůstanou Berkům a všem dalším omilostněnýn gaunerům,kdežto postižení kriminální činnosti omilostněných si budou moci stěžovat tak maximálně na lampárnu.
V této zemi je mafie pod ochranou presidenta republiky a premiéra vlády boje proti korupci.
20. 01. 2013 | 21:41

Jáchym napsal(a):

sv.+poh.Bergovič:

Radši ... (původní termín byl zm.di, ten víc odpovídá, ale je nekorektní).(...)
****************************************************************************
Zkuste zejakuláti, třeba to projde.
20. 01. 2013 | 21:42

Kaktus napsal(a):

Drzá zrzka
amnestie se nevyvedla, ale úřad cizákům nedáme
20. 01. 2013 | 21:42

Martin1 napsal(a):

A co ty nekorektní slova psát obráceně?
20. 01. 2013 | 21:47

Martin1 napsal(a):

Já mám první velké vítězství! Oba synové půjdou volit Zemana.
20. 01. 2013 | 21:48

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Pane Ing.N. 21:38

je to právě naopak. Vy řešíte amnestii a volbu prezidenta, což sice jsou důležité věci, ale autor řeší věc ještě o dva řády důležitější.

Jste-li skutečně inženýrem a jste tím pádem víceméně schopen analýzy, zkuste analyzovat situaci hlouběji.

Jde o ne/reagování společnosti na zjevně nebezpečné úkazy.
20. 01. 2013 | 21:49

Karel Mueller napsal(a):

Tužka:

Víte, Richelieu byl diktátor po boku slabšího krále a přesto má na obrazech zasmušilý výraz.

Mohl dát popravit i čelní šlechtice, král dělal v podstatě to, co chtěl, ale přesto nemohl Francii zachránit. Kdyby zača dělat nutné kroky, tak by se šlechta okamžitě spojila a zničila ho.

My nemáme žádného Richelieua. Zato žijeme ve světě bez reálné moci vlád a bez odpovědnosti vládců. To mějte na mysli.

V historii máte mnoho příkladů onemocnění společnosti a jejich postupný úpadek, který nebylo možné zastavit. Češi - ti lepší a poctiví - jsou prostě unaveni a zvykli si. Vytvořili paralelní společnost i paralelní ekonomiku. Snad Vám nemusím dokazovat, že celé období po roku 89 bylo snad nejnemravnějším obdobím, jaké si lze představit, snad sloužíme jiným jako studijní materiál. Od loupeží a tunelování až po eldorádo mafií, porna a prostituce. Ale tento trend je i jinde, chybí ona vnitřní a vnější rovnováha, jak jsem se mnohokrát zmiňoval.

Ve Francii nakonec došlo k VFR, umožnila to neschopnost a slabost jinak asi dobromyslného Ludvíka XVI. Čím skončí svět ví Bůh.
20. 01. 2013 | 21:51

martin_k napsal(a):

nejhorší trest na světě je , když vám pan Stejskal smaže příspěvek :-)
20. 01. 2013 | 21:52

Medikolog napsal(a):

Pane profsore,

promiňte, ale vám někoho zavřeli? Vztahuje se na něho amnestie, nebo musí bručet dál?
20. 01. 2013 | 21:54

Ing. N. napsal(a):

(svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče)

Prosím o podrobnější vysvětlení. Děkuji.
20. 01. 2013 | 21:54

Drzá zrzka napsal(a):

Kaktus

Ono se toho nevyvedlo povícero, ale to je dáno dobou. Úřad cizákům nedáme. Ani nemůžeme, páč už je dááávno prožranej.

Taková malá oposmlouvička. Volili jsme Dienstbiera, Zemanovi jsme nemohli přijít na jméno. Teď budem klidně volit Zemana, aby se úřad nedostal cizákům. Opravdu kvalita občanské společnosti.
20. 01. 2013 | 21:59

Martin1 napsal(a):

Taky by šlo různým výrazům přiřadit jen číslice, bylo by to rychlejší a údernější. Pak by to znělo například: Te resle jsi 1,18,22,5 a ještě 88!
20. 01. 2013 | 22:00

kokoshka napsal(a):

Karel Mueller:
Ja Vam nerozumim,Richelie byl nejvetšim vlastencem a synem Francii sve doby,Dumas ho ošklive pomluvil,co mate proti pornu a prostituci?
20. 01. 2013 | 22:00

Jáchym napsal(a):

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Jste-li skutečně inženýrem a jste tím pádem víceméně schopen analýzy, zkuste analyzovat situaci hlouběji.
*****************************************************************p
Bergoviči, tohle analyzovat nelze.
Leda dialyzovat.
( Nebo preventivně pijte urologický čaj s rumem.)
20. 01. 2013 | 22:04

Lojzimír napsal(a):

Drzá zrzka

Nechápu, jak jste s podobným uvažovaním mohla volit pana Diensbiera. Myslím, že by Vám za Váš zmatený šovinismus nepogratuloval. Osobo, Vaše provinční myšlení Vás zadusí.
20. 01. 2013 | 22:05

brunob napsal(a):

Autor, Luba.
Zlojed je termín nějak nehotový, pro mne prozatím nepovedený, zasluhuje obměnit ve smyslu poznámky pana Luby. "Že abysme nebyli blbci," jak říkají už malí mudrci. Podoba ZLOJED mi neseděla už při pouhém čtení nadpisů blogů p. Janečka, snad proto jsem se s jeho články ani neseznámil. Autor promine, že se míním opřít proti bezmyšlenkovitému šíření a opisování toho slova, prý termínu! Souhlasím s Lubou, že také čtu zlojeda jako toho, kdo se živí zlem, kdo zlo jí, ale neznamená, že zlo ničí. Lépe bych dosadil termín ZLOTVOR, slovo celkem průhledné. Ti "zdělanější" (Luba, palec nahoru) si možná vzpomenou (spíše ne) na meziválečný román Jaromíra Johna Výbušný zlotvor. Tam je zlotvorem prvorepublikový automobil ve městě, v současnosti už fakticky totalita automobilismu. Vůči ní jsme vydáni napospas jako politickým TOPzlotvorům.
20. 01. 2013 | 22:06

Martin1 napsal(a):

Drzá zrzka
Úplně přesně tak, ale co dělat jinak. A to se možná ještě později dozvíme, že podle zákona o sčítání hlasů se ve druhém kole se sečtený počet hlasů násobí počtem písmen v kandidátově jménu a příjmení.
20. 01. 2013 | 22:08

Drzá zrzka napsal(a):

Lojzimír

A kdo říká, že jsem ho volila?
Mne zadusí úplně něco jiného než myšlení, páč dvě mozkové buňky nemohou nikoho zadusit.
Ikdýýýž, možná, ty moje budou první, který se zadaří. :-)
20. 01. 2013 | 22:12

Carlos V. napsal(a):

Pane profesore, jako občasný klausovec musím konstatovat, že s amnestií krutě nesouhlasím - a to zdaleka najen s částí druhou, ale s konceptem amin obecně.

Neexistuje pro mě žádný relevantní důvod pro aminu. Možná bych ji pochopil po válce apod.., ale teď určitě ne.

Ale co se dá dělat ? Řvát ? Jo, ale ani Klaus ji už zrušit nemůže. Klaus končí, nikam nekandiduje, jeho zákulisní vliv mu davy neseberou, jeho ego bude spokojené vždy - proč řvát ?

Na Nečase, že to spolupodepsal ? Už tolikrát projevil svoji ubohost, že ze svého připotentovaném alibismu necouvne a bude stále mlít svou hloupou.

Na Kalouska a TOP09 ? Že by si snad kvůli Klausovi a Nečasovi vypustili rybník, z němož loví státní zakázky ? Přece stačí slovní distanc a politování.

Nebo snad na LIDEM ? Řvaní má smysl, pakliže je signál z ucha někde zpracováván. Občas není kde.

Je možné tak jít ven a vyřvat se z emocí. To je asi tak všechno ...
20. 01. 2013 | 22:12

Kelt napsal(a):

Medikolog,¨

číst bezesporu umíte,ale že byste byl schopen pochopit čtené je bez jakékoliv diskuse.
Je tedy Berka a suita gaunerů jeho typu daní na "budování kapitalismu" v Čechách a všichni ti,kteří třeba přišli o celoživotní úspory hlupáky,kterým to patří?
Ti zloději a tuneláři v druhé generaci se tak stanou úctyhodnými kapitány našeho průmyslu?
20. 01. 2013 | 22:13

mb napsal(a):

jachym kvuli takovym jakoste vy vymysleli krestani rybu ...
20. 01. 2013 | 22:20

babočka napsal(a):

Pane Hořejší nechte se vyšetřit u pana Hnízdila. Stále jsou i slušní politici, studentí co chtějí studovat a lidi chodit do práce. Za tu zkurvenou amnesti je zodpovědný Zemanův přítel Klaus a za náš zkurvený kapitalizmus oba a tím i jejich voliči.
20. 01. 2013 | 22:29

Viola napsal(a):

Pan Ing.N

Podle mě chtěl pan profesor vyjádřit, že ani kandidát na prezidenta Zeman není pro něj dobrý, protože ani on nezaručí prošetření amnesite.
20. 01. 2013 | 22:31

znalec napsal(a):

Počkal jste, moudře, profesore. Musí to stále znít a musí se o tom mluvit, a musí se o tom psát. Souhlasím.
20. 01. 2013 | 22:39

Maximus napsal(a):

Stejskale nástup, babočka tady ve 22:39 píše sprosťárny jako "zkurcený" a mě jste smazal "blbouny"! Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí!
20. 01. 2013 | 22:47

Jáchym napsal(a):

mb napsal(a):
jachym kvuli takovym jakoste vy vymysleli krestani rybu ...
**************************************************
Už jsem se lek', že řeknete bažanta ! :-)
20. 01. 2013 | 22:47

pocit laika napsal(a):

Takto provedená amnestie ukázala jak se to nesmí dělat. Amnestie musí napravovat chyby ve výkonu spravedlnosti a ne je vytvářet. Nemůže o ní rozhodnout jedinec nebo triumvirát. Způsob přípravy a schválení musí být vyšetřen a publikován. Potom musí být provedena korekce nebo schválení komisí právníků a navíc vládou. Pozdě, ale přece.
20. 01. 2013 | 22:53

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Ing.N. 21:54

to je moje slabá stránka. Nerad se podrobně rozepisuju a pitvám se ve věcech.

Ale doporučuju znovu si projít blog nahoře. Ten je v tomhle směru vynikající. Tam je máloco dodat. Já jsem jen amatér.

Snad jen takhle: zdá se, že ve společnosti se zmenšují samočistící mechanismy, jejichž účelem je její dlouhodobé přežití. Koncetrovaně: gauneři mají pré. Žebříčky hodnot se deformují. A otázka je, zda převáží trend "zpět ke slušnosti a dodržování pravidel, která si demokraticky stanovujeme", nebo trend "urvi co se dá, jakkoliv, když tě nechytnou, je to v pořádku". Společnost na jedné straně a její lídři na druhé se navzájem ovlivňují a klíčová otázka je, co z tohoto procesu vzejde, který trend se stane převažující. Zda společnost je schopna/ochotna vygenerovat ze svého středu pozitivní vůdce, nebo naopak vůdci ovlivní společnost tak, že ji nepřímo ovládnou a použijí pro své (pro společnost negativní?) cíle. Přičemž obě strany se v čase (mírně) proměňují. A také vlastnosti obou stran jsou determinované tradicemi a kulturou. Jiné demokratické cítění mají asi Křováci na Kalahari, jiné my a jiné Anglosasové/Skandinávci. (A navíc demokracie nerovná se automaticky štěstí.)

Autor blogu je šokován, že fauly, kterých se dopouští naši lídři, příliš s naší společností nehýbou. Mě to taky přijde divné. Jediné vysvětelní je, že společnosti stávající stav vyhovuje a změny nechce. Proč je nechce? Je to správná cesta? V čele s Klausem, Milošem nebo Karlem?

Doporučuju taky pana Koukolíka, skvělé knihy.


Jáchyme urologický čaj s rumem .. fuj!! Piju čaj na prostatu, ten mě motivuje úplně dostatečně :-)
20. 01. 2013 | 22:55

pamětník napsal(a):

Božebože, tady to kvete květy hlouposti:
"Jako důchodce s jistými ekonomickými aktivitami nemohu udělat nic víc, než s velkou nechutí odevzdat hlas ASOCIALOVI, panu Schwarzenbergovi.
Jinak s Vaším textem blogu souhlasím na 100%.
s pozdravem
Sidonio Libertad "

Zdeněk Svoboda je tak fádní a všední české jméno...

Sidonia von Böhmen.
20. 01. 2013 | 23:00

prorok napsal(a):

Zparchantelym radoby elitam:
'Vy jste soli zeme; kdyz sul bude zkazena, kcemu se hodi, nez vysypana na cesty k poslapani?' Mat
Narod si muze povolat nove, nezparchantele, elity. Stezi si vsak ony vyberou pro svou komedii novy narod?
20. 01. 2013 | 23:06

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Carlos V:

ne , cesta je zajímat se o to, co je kolem. Mít co nejvíc informací. A pak se odpovídajícím způsobem rozhodnout. Jenže to pláču na špatným hrobě, protože většina z nás zde tohle už v menší nebo větší míře dělá. Problém je s tím většinovým zbytkem. Který - po vzoru fotbalových fandů - rozezná tak maximálně modrou od oranžové a podle toho (nebo podle nejbližšího bilbordu) to někomu "hodí". Ostatně i v současné kampani se už běžně používá termín "fanda" toho nebo onoho kandidáta. Takže proces degenerace běží. Nějaké reálné argumenty, znalosti historie, proč opravdu volím nebo nevolím toho nebo onoho? Co blbneš, vo.e?

To je ideální skupina pro manipulaci.
20. 01. 2013 | 23:12

Almo G™ napsal(a):

Také nechápu. Děkuji.
20. 01. 2013 | 23:13

LUF napsal(a):

Jo, tady je asi problém že není prostor pro nějaký další postup, který by něco mohl změnit. To by se musely vzbouřit soudy a policie proti Klausovi a neuposlechnout ho. To by ale soud porušil zákon a ústavu a vůbec popřel právní principy, které má chránit. Asi ani Klaus už nemůže rozhodnutí vrátit i kdyby chtěl - vyhlásit antiamnestii, vydat rozhodnutí o zahájení stíhání, taková pravomoc mu nepřísluší nebo jo? Co se stalo nemá obdobu, s tím právní systém vůbec nepočítal. Jediné co můžeme, je těm lidem tam nahoře to dát sežrat. Připomínat jim to, bojkotovat je a všechny lidi okolo nich ...
20. 01. 2013 | 23:17

dalimír napsal(a):

Jarpore člověk v socialismu měl určitě nějakou hodnotu proto také byl za své výroky proti režimu trestně odpovědný ! Bohužel Jarporku mylně se domníváte že ta součastná "demogracie" je tak dobrý a ušlechtilý systém že v něm můžou lidé nadávat na vládu jak chtějí ! Ale to je o něčem jiném ! Můžete nadávat na co chcete, to můžete ,to je dnes dovoleno a nikoho s politiků dnešní doby to vůbec nevzrušuje protože když už je lidé zvolí k těm vytouženým korytům mají všechny ostatní u zadele ,a vůbec se již nezabývají skutečností že jsou ostatními lidmy opovrhování takže o nějaké státní tajné bezpečnosti která by naháněla lid obecný za hospodské plky do náručí dnešní justiční mafie není zapotřebí ! Normální běžný občan nemá dnes pro tenhle mafiánký systém žádnou důležitost , jeho jakékoliv vyjadřování se k věcím veřejným je prosté házení hráchu na stěnu ! To je pane Jarpore ta vaše svoboda slova !
20. 01. 2013 | 23:30

Almo G™ napsal(a):

"LUF napsal(a):

Jo, tady je asi problém že není prostor pro nějaký další postup, který by něco mohl změnit. To by se musely vzbouřit soudy a policie proti Klausovi a neuposlechnout ho."

Přesně to měli udělat. Čekal jsem, že se alespoň jeden statečný soudce, státní zástupce, ředitel věznice... najde. Pak by začala bouřlivá diskuse. Nenašel. Ani jeden. Všichni do jednoho sklapli podpatky a tu hrůzu uskutečnili.
20. 01. 2013 | 23:30

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Svatební a pohřební orchestr G.B.......no, "v malém to funguje, ve velkém není ověřeno",....muselo by se "TO" vyzkoušet,....budu o TOM přemýšlet,.....nevím, jak dlouho.

Je to pane "pěknej propletenec".

Zdravím Vás,...nalaďte svůj orchestr a hrajte, hrajte,....třeba je "tam nahoře utancujete".

Tužka.
20. 01. 2013 | 23:42

marxík napsal(a):

Profesore,
našince nevyburcuje ani živá pochodeň, natož nějaké blogování(byť profesorské).

To chce klííd. Počkejme si na čínského investora, ten už věci rozpohybuje žádoucím směrem.
20. 01. 2013 | 23:52

Jan Volf napsal(a):

Je zcela jasné, že ČR není žádnou výjimkou, stát je nástrojem moci, Ti kdo jsou u moci, nenechají si ji vzít, dělají všechno proto, aby si moc upevnili. Je také zcela zřejmé-a Klaus to také řekl, že amnestii připravoval dlouho-nejde o žádnou náhodu, ale zcela jednoznačně promyšlený krok, jak podržet všechny mocenské skupiny, na které jsou napojeny všechny nejmocnější skupiny v tomto státě.
Také je to taková zkouška, "lakmusový papírek", který má otestovat, že všechny staré zločiny z let 90. už nejde znovu otevřít, jsou už vlastně promlčené (nejde odsoudit ani ty novější kauzy,ke kterým došlo v posledních deseti letech.
20. 01. 2013 | 23:59

malalaj napsal(a):

marxík,
to máte pravdu, čínský investoři vás rozpohybujou, až se vám bude z uší kouřit ))))))))))))) a když se odborářum nebude něco líbit, tak čínský majitelé vyjdou ven s brokovnicema a pár jich odprásknou , jako v africe.
21. 01. 2013 | 00:06

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Karel Mueller,....díky, máte naprostou pravdu,....jak s tou Francií, tak s dneškem.

Poslední věta Vašeho vstupu,.....
Osobně si myslím, že lidstvo,...globálně, na této Zeměkouli, bude "ještě pár pátků se množit a jakžtakž vegetovat,....drancovat zdroje co cajk drží",....jenže,...."cajk už silně povoluje ve švech."
Jasněji napíšu,....ekologické katastrofy budou častější a rozsáhlejší než byly doposud. Další desetimilióny narozených v dalších letech budou chtít dýchat, pít, jíst, ale,....ale vzduch bude čím dál víc nedýchatelný, voda nebude pitná a bude jí nedostatek, potraviny budou spíš traviny,/ jedy, ne trávy/, takže to veme všechno "pěknej sešup".

Kdy,....a jak ten "sešup přemnožené, namyšlené a chamtivé civilizace", tak jak bude vypadat???....Teď bude následovat má oblíbená věta,.....Kdy to nastane,....TOŤ KARDINÁLNÍ OTÁZKA.
Že to nastane, ....o tom už není pochyb.
Osobně se netoužím těchto událostí dožít.

Ale něco veselejšího nakonec by to chtělo,....tak Vám popřeji šťastné dny a .....co když už má někdo vynalezené amarouny a bez problémů napojí a nasytí třeba deset miliard,....co já vím,....Tužka.
21. 01. 2013 | 00:13

23 let jste mlčeli napsal(a):

Pane Hořejší, položte se, nedělejte žádné prudké pohyby, nahmatejte telefon a vytočte 150. Ti přijedou vždycky, včas a vědí co mají dělat.

Ovčácká společnost už jako lev zařvala: Nakopem Dejdara a Bohdalovou do zadních partií.
Jak jste řval vy, když Klaus podškrábnul vyvlastnění drobných akcionářů?
Dostal jsem od Karla Komárka 20.000 za papíry, které mají cenu 200 tisíc minimálně. A to jsem ho s nižší nabídkou poslal kam patří.
Ale Klausův zlodějský podpis mu dovolil mě přimáčknout ke zdi.
21. 01. 2013 | 00:13

Yosif K napsal(a):

Klaus podporuje Zemama. Klausová podporuje Zemana, tzv "levicový kandidát" Zeman podporuje Klause, z amnestií z principu nesouhlasí ale předd volbami se do toho moc nepatlá, amnestie pomohla a členům Šloufovy party, zaplatpánbůh za to.

I předchozí amnestie pomohli tunelářům - ti co měli kámoše na SZ většinou dostali za jasné podvody klasifikaci "omezování cizích práv" a good bye spravedlnosti = stačilo vysedět čas k nejbližší amnestii!!!!! A to i za socanů.....

Nic nového pod sluncem.........
21. 01. 2013 | 01:02

Anna napsal(a):

Luba
Zdroj:
http://www.uzbrzy.cz/

Videozáznam ze zasedání Velkého sněmu:

http://www.youtube.com/watch?v=ylc_2A54Cf8
--------------------------------------------

Díky, neznala jsem to. Je mi blízká i Alternativa zdola.

Alternativa zdola je síťová občanská iniciativa, která si klade za cíl podporovat komunitní hnutí v České republice.

Mezi členy patří věřící i nevěřící, příslušníci různých politických stran a hnutí, ženy a muži, mladí i zralejší. Přes všechny rozdíly máme jedno společné: nespokojit se s tím, jak vypadá situace v České republice, nehledat zapomnění v hospodě či u nekonečných seriálů, ale pokusit se situaci změnit – také zdola!
http://alternativazdola.cz/liferay/web/alternativa-zdola

Trvalo cca 40 let, než jsme se zbavili totality. Teď jsme tedy za polovinou.
Teď mi tu zní:

Zvedněte poháry pánové
už jen poslední přípitek zbývá
pohleďte nad polem Špitálským
vrcholek roubení skrývá
za chvíli zbyde tam popel a tráva
nás čeká vítězství, bohatství, sláva

Ryšavý panovník jen se smál
sruby prý dobře se boří
palcem k zemi ukázal
ať další hranice hoří
"Ta malá země už nemá co získat
teď bude tancovat jak budu pískat!"
Ta malá země už nemá co získat
teď bude tancovat jak budem pískat

Náhle se pozvedl vítr a mocně vál
odněkud přinesl nápěv, sám si ho hrál
"hm,hm,hm..."

Zvedněte poháry pánové
večer z kalichu budeme pít
nad sruby korouhev zavlála
to však neznačí, že je tam sláva
všem věrným pokaždé nesmírnou sílu a jednotu dává
ve znaku kalich, v kalichu víra
jen pravda vítězí, v pravdě je síla

"Modli se, pracuj, a poslouchej"
kázali po celá léta
Mistr Jan cestu ukázal
proti všem úkladům světa
Být rovný s rovnými, muž jako žena
dávat všem věcem ta pravá jména
být rovný s rovnými, muž jako žena
dávat všem věcem ta pravá jména

Do ticha zazněla přísaha
"Ani krok z tohoto místa"
se zbraní každý vyčkává
dobře ví co se chystá
nad nimi stojí muž, přes oko páska
slyšet je dunění a dřevo praská

Náhle se pozvedl vítr a mocně vál
odněkud přinesl nápěv, sám si ho hrál
"Ktož jsú boží bojovníci a zákona jeho
prostež od boha pomoci
a důfajte v něho!"

http://www.youtube.com/watch?v=B88Oc4-Iej4
21. 01. 2013 | 10:53

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

„Schwarzenberg: Amnestii jsem sice chválil, ale teď se jí spíš divím

2. ledna 2013
Kandidát na prezidenta Karel Schwarzenberg vzal částečně zpět svou podporu amnestii, kterou 1. ledna vyhlásil Václav Klaus. "Neznal jsem podrobnější parametry vyhlášené amnestie a nevěděl jsem, kdo všechno bude tímto krokem omilostněn. Pak jsem se, připouštím, začal velice divit," napsal Schwarzenberg v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.cz. „
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/on-line-chat-karel-schwarzenberg-dog-/domaci.aspx?c=A130102_091732_domaci_jw
21. 01. 2013 | 11:13

Pepa Řepa napsal(a):

brunob
Navrhuji DOBROJED-ZLOSER
Ale nevím, jestli se to smí.
A nevím, jestli by prošel kocábovitý profesionállní bojovník za lidská práva DOBROSER

Už dlouho mi vrtá hlavou, kdo jsou rodiče ZLOSYNA.
Asi je z baby-boxu.
21. 01. 2013 | 14:20

PK napsal(a):

To Luba

Díky za odkaz na video.Jsem rád,že to pan Popelka nevzdává a bojuje dál.Panu Bártovi bych ještě jednu šanci dal, o panu Okamurovi vůbec nepochybuji-je to jasný leader podobně jako kdysi V.Havel.Pan Kohout se mi taky líbí,chybí mi tam ale Ilona Švihlíková- tu mám nejradši.
21. 01. 2013 | 14:32

Jáchym napsal(a):

Pepa Řepa 14:20
Dobré.
K zlosynům:
Množí se partenogenezí a řízkováním, navíc nikdy neumírají!

V životě jsem ještě neslyšel pohřebního řečníka, který by konstatoval, že zemřel mizera, zloděj, podrazák, lhář a podvodník.
Všimněte si, že umírají samí dobří lidé, na které nám bude čest jich pamatovat.

A na stuhách je Vzpomínáme !
Ani jednou jsem neviděl:
UF, konečně, panebože,to to trvalo!
21. 01. 2013 | 17:59

Pepa Řepa napsal(a):

Jáchym
že bych byl první?
UF, konečně, panebože,to to trvalo!
21. 01. 2013 | 18:14

LSER napsal(a):

Kandidát na presidenta K.Schw., kterého podporují tzv. vzdělané a bohaté vrstvy této společnosti, místopředseda vlády, která za tuto amnestii zodpovídá, dnes klidně vystupuje jako její odpůrce a hl.kritik. Houfy prodejné umělecké fronty nám ho vnucují, jako rozšafného starce s knížecí noblesou. Mladým hlupákům navíc v punkovém hávu. Kdo je více odpovědný za tuto amnestii, Klaus, který je z ústavy neodpovědný za své činy, nebo vláda, která za presidenta z ústavy odpovídá.
Ubohost a sprostota české pravice vyplula opět na povrch. Místopředseda vlády , háže vinu na předsedu vlády, já nic, to on to podepsal !
Přes to, se nestydí pravicová média vyzývat občany, aby volili právě K.Schw.
On jako předseda top09 a místopředseda vlády je osobné zodpovědný za asociální reformy, kterými tato vláda poškodila všechny zaměstnance, námezdní pracující a důchodce. Vrcholem trapnosti je, když top09 v čele s K.Schw. si hraje na bojovníky proti V.Klausovi a ODS. Politická licoměrnost, která nemá obdoby.
21. 01. 2013 | 19:36

Madla napsal(a):

To Darth Maul:
To slovíčko bych si ráda znovu přečetla, bohužel celý příspěvek pan Stejskal smazal. Proč by to asi dělal?
21. 01. 2013 | 19:42

santawizard napsal(a):

Jste si toho vědomi ,že kdyby prezident Klaus dal např.milost Kajínkovi ,tak by se taky strhla mediální válka ,ale většinou jenom na bulvárech???Veřejnost by taky byla rozdělena.Je Kajínek velký a nebo malý lump?Je Kajínek lišák a nebo foxteriér?Dát milost lišákovi nebo foxterierovi,jaký by to mělo dopad na policii a nebo na máfii,kdyby se dostal na svobodu?
21. 01. 2013 | 20:10

JF napsal(a):

pane autor, s tím janečkovsko turbokapitalistickým novotvarem sebeoznačení "Zlojedi" zde a ostrakizací paní Havránkové minule to dává smysl ... cukrová vata pro chudé děti duchem. Shalom.
21. 01. 2013 | 22:38

jehowista napsal(a):

Pepo,
Alternativní rodiče zlosynů a zlotet jsou Pravda a Láska. Biologičtí rodiče jsou Pot a Slzy, podle médií však Práce a Mír. To pak je lepší tu za prachy pustit Al Quidu.
21. 01. 2013 | 23:47

chovatel napsal(a):

Konec dějin nastane teprve až se produkcí dobroserů plně nasytí všichni nenasytní zloseři a v počítačových pamětích už nebude místo pro další peníze. Vypadá to na dlouho, ratingy si dělají dobře.
Munice prý má záruční dobu cca jen 20 let. Mělo by to být v chladírnách nebo to raději prodat muslemínům a inovovat.
22. 01. 2013 | 00:07

naut napsal(a):

Karel Mueller:
„Snad Vám nemusím dokazovat, že celé období po roku 89 bylo snad nejnemravnějším obdobím, jaké si lze představit, snad sloužíme jiným jako studijní materiál. Od loupeží a tunelování až po eldorádo mafií, porna a prostituce. Ale tento trend je i jinde, chybí ona vnitřní a vnější rovnováha, jak jsem se mnohokrát zmiňoval.“
V tomto je jádro pudla. Parametry soudobého kapitalizmu jsou v principu špatně nastaveny. Korupci nelze odstranit aktivizací orgánů činných v trestném řízení, vládními komisemi a vůbec ne horlením proti ní z úst spasitelů, ucházejících se o přízeň voličů. Skutečnými vládci globálního i lokálního světa jsou oligarchové, kteří dosáhli historicky zcela bezprecedentní koncentrace majetku. Navenek vystupují jen jako suverénní vládci svých ekonomických říší. Svou ekonomickou moc ale snadno směňují za politickou moc. Jsou věřiteli vlád a jako věřitelé si s vládami světa počínají. Ve hře na demokracii nemohou vládnout osobně, ale zákonodárství, právo i exekutivu si lehce nakoupí. Ekonomická moc dosáhla stádia, kdy je přímo směnitelná za politickou moc. Tou směnárnou a burzou, kde se určuje cena akcií té, či oné skupiny plutokratů je právě instituce korupce. Oligarchie vlastní veškerá významná média i chrliče univerzální zparchantělé pseudokultury Hollywoodského typu v globálním měřítku planety. Naučili se bezpečně moderovat veřejné mínění. Hlídací psy demokracie si pořídili jako svou ochranku.
Oni jsou onou volnou rukou trhu, která určuje jak a podle jakých pravidel se bude vládnout. Nevyrábí se pro potřebu, ale pro spotřebu. Prvoplánovým důvodem proč se vyrábí, je zisk. Programy televize plní stále více jen funkci poutače pro reklamy. To je jejich základní funkce a podle toho vypadají. Bohatí extrémně bohatnou a chudí chudnou. Aby ne! Kdokoli je odkázán na úvěr – ať podnikatel, nebo občan, odvádí jednu daň státu, druhou bankéřům. Lidské mládě, které se nedokázalo o sebe postarat natolik, aby se narodilo do správné rodiny, je zatíženo hypotékou už když si pořizuje vzdělání. Pokud chce mládě opustit rodné hnízdo, vzplane láskou a chce založit rodinu před zralou padesátkou, dokdy si stačí naakumulovat kapitál na soukromou investici do bydlení a zabydlení, opět mu oproti lépe narozenému nezbývá, než vzít hypotéku a zdanit si příjem úrokem z hypotéky.
Pokud se za ziskem žene podnikatel s penězi, mobily, technikou pro kuchyň, módními oděvy a kosmetikou, je to OK, u sortimentu pro děti a u piva je to horší, jsou lidé, kteří jedno, nebo druhé v životě preferují, u základních potravin, léků, zdravotní péče, střechy nad hlavou, vzdělání je to hodně zlé, bez toho se žít nedá, ale dá se uskrovnit. Co je ale na panování volného trhu nad Homo sapiens nejhorší, ba fatálně tragické, že univerzální mechanizmus a motiv jakéhokoli konání – dosahování zisku, se uplatňuje i v komoditě, která přímo souvisí s šancí přežití člověka jako druhu už v tomto století. Klíčovým problémem lidstva se v dohlednu několika desetiletí stane dočerpávání nenahraditelných levných energetických zdrojů ve fosilních palivech. Ve které generaci k dočerpání zdrojů dojde, se vědecké kapacity přou. Nade vší pochybnost je ale to, že konečný zdroj fosilních paliv jednou dojde. Stane-li se tak dříve, než lidský genius najde způsob, jak v podmínkách planety technicky zvládnout kontrolovanou termojadernou reakci, energetická nedostatečnost přemnoženého druhu Homo sapiens pohřbí naši civilizaci dříve, než se stačí naplnit pesimistické předpovědi o nevratných změnách životního prostředí do podoby neslučitelné se životem. Bez energie nelze pro přemnožené lidstvo zabezpečit potraviny, vodu, léky a zdravotní péči, produkci základních životních potřeb – nic. Investice do náhradních energetických zdrojů jsou dnes prodělečné a zítra nemožné, pro nedostatek – energie. Jediný byznys, do kterého se v souvislosti s energetikou současným vládcům globálního světa vyplatí investovat, jsou investice do válek, cílených na získání strategických míst umožňujících kontrolovat těžbu.
22. 01. 2013 | 03:00

naut napsal(a):

To, že se dnes nestydatě ve veřejné dražbě nakupují hlasy poslanců k prosazení bezprecedentně asociálních zákonů a k zadlužení několika generací občanů - věřících/nevěřících u katolické církve, že prezident republiky svým tělem zaštítí i těch několik ekonomických upírů, které se podařilo postavit před soud a jejich obětem se vysmát, patří ekonomickým významem k menším zločinům, kterých se tento politik dopustil na občanech. To, že se tolika lidem chce řvát teprve nyní, je dáno spíše nestydatou transparentní arogancí s jakou byl tento jeho poslední zločin proti lidem proveden. Je to jen morálně nejpokleslejší z jeho činů. Ekonomicky nejvýznamnější zločiny proběhly už dávno, diskrétně, se zhasnutými světly, nebo později, kdy už se stihlo pro ně vytvořit právní rámec. Ideologický základ byl položen v době, kdy tento muž do politiky vstupoval. Za potlesku, zbožňován, coby druhý, „racionální“ protějšek politicky naivního Havla. Jeho nejsofistikovanějším státnickým zlo-činem byl způsob, jak dovedně se mu podařilo za jeden zdiskreditovaný ortodoxní státní ismus podstrčit lidu, jásajícímu nad znovu nabytou svobodou, tu nejzdivočilejší verzi izmu nového – v několika heslech snadno osvojitelného politického katechismu strany, které se stal otcem zakladatelem. Lidé se svazáckými geny (média z dob „normalizace“ zdědila prakticky výlučně takto genově vybavené typy) ani nepotřebovali měnit barvu košile, jen hesla. Občané brali s nadšením vše, co se vymezovalo proti nenáviděné totalitě, takže po demokratických volbách se ujali. A od tohoto okamžiku už šlo vše ráz naráz. Tak jako za Gottwalda jsme se i ve východní části Evropy stali bezkonkurenčně nejrudějším pobřežím rudého světadílu, obratem ruky se Hujerská Praha stala sídelním městem tmavomodrého ostrova uprostřed tehdejší Evropy. Do málo uvědomělého světa jsme začali vysílat signály, jakže se má dělat správný a čistý kapitalizmus, jak zrůdné jsou snahy, aby demokratické instituce státu a lidský rozum se pletly do vládnutí volné ruky trhu nad lidmi. Že absolutizmus volné ruky trhu nad lidmi se nikdy a nikde nekonal? Však já, učitel národů vám ve své malé české ekonomické laboratoři dokážu, že to jde! Tak se zrodily naše geniální vynálezy, jako kupónová privatizace, privatizace se zhasnutými světly, tunely. Z té doby se datuje rozhodující pouštění žilou nemocné české ekonomice tak, že vykrvácela. Za všimné spekulantům a politikům se v mezinárodní obálkové dražbě za dumpingovou cenu rozprodává na bleším trhu rodinné stříbro a vše, na co ze našel zájemce, nakupující pro svůj užitek, nebo k účelové likvidaci. Jen malé extempore pro nepamětníky, kteří papají volební marketing knížecího štábu, založený na temných náznacích , že za vším naším marasmem vězí mafiánská dvojice Klaus-Zeman. Zeman byl v době privatizace jediným z významných politiků, kteří se aktivně a fundovaně proti metodě kuponové privatizace stavěl. On to byl, kdo zemi vyvedl z totální krize, ve které skončila Klausova vláda. Největší polistopadoví rivalové jsou in flagranti foceni, jak si podávají ruku, účelově (a chytře) se spojuje politická voda s olejem, a daří se to proto, že podle jistých povahových rysů jsou oba političtí soupeři skutečně pobratimové. I zde je ale jistý rozdíl. Jeden je inkvizitorsky urputně nerudný, druhý vyniká drsným humorem (skoro jako V&W blahé paměti na forbíně).
22. 01. 2013 | 03:08

PK napsal(a):

To naut

Perfektní a výstižně napsaná analýza marasmu tohoto světa s kterým to jde od desíti k pěti.Tak perfektně to tu snad ještě nikdo nepopsal.
22. 01. 2013 | 11:12

Martin1 napsal(a):

naut 22. 01. 2013 | 03:00 a 03:08
Karel Mueller
Jedna z nejlepších věcí, kterou jsem tady za poslední dobu četl. Čtivé, výstižné, pravdivé. Zkopíroval jsem to, vytiskl a dávám číst "ke kafíčku".
23. 01. 2013 | 09:44

Pavel Rychetsky napsal(a):

Re: Hořejší

Gratuluji panu Horejsimu k vitezstvi ve volbach. Sarlatan nebude strasit na hrade, a naopak se tam dle vasich tuzeb zateteli nejlepsi nahradnik Jiriho Dienstbiera.

Zeman: "mely by byt nove volby". Diky, pane Horejsi, za dar nestranneho a apolitickeho presidenta.

Slouf: "(Radil jsem) jenom dílčí věci." Diky, pane Horejsi, udelal jste pro to maximum.
27. 01. 2013 | 08:39

Pavel Rychetsky napsal(a):

Re: Hořejší

Zadni zlojedi, pravda a laska zvitezila, jak rikal pan Klaus. Nejste sam kdo zvitezil, pane Horejsi. Obcanska spolecnost vam dekuje.
27. 01. 2013 | 15:06

Pavel Rychetsky napsal(a):

Zeman, březen 2013:

"Za třetí ostrov negativní deviace pak pokládám podstatnou část českých médií."

Diky, pane Horejsi, za hysterickou kampan v prospech pana Zemana.
12. 03. 2013 | 05:12

Pavel Rychetsky napsal(a):

Zeman, únor 2013:

Budoucí prezident Miloš Zeman bude na Hradě spolupracovat i s bývalým šéfem proslulého JZD Slušovice Františkem Čubou.
12. 03. 2013 | 05:21

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy