Volte správnou stranu - ČSSD!

20. 10. 2013 | 21:50
Přečteno 5793 krát
Je tomu už přes dva roky, co jsem ohlásil, že na těchto stránkách končím. Toto předsevzetí jsem vcelku dodržoval (porušil jsem je pouze devatenáctkrát!).
Nyní je tedy poruším podvacáté, protože situace si toho žádá – i já se chci zapojit do předvolební kampaně a podílet se na změně, která nás již velmi brzo čeká.


Konečným podnětem k dnešnímu článku byl e-mail od Vládi Adamce, mého spolužáka ze Střední všeobecně vzdělávací školy (SVVŠ), se kterým jsem seděl v lavici po tři památné roky (1965-68). Vláďa mi v závěru svého mailu položil otázku: „Koho budeš volit? Já jsem se ještě nerozhodl.“
Promptně jsem odpověděl: „Volit budu jako vždy ČSSD – udělej totéž!“

Myslím, že toto moje doporučení není třeba ani příliš zdůvodňovat – každému (třeba i Pepovi Řepovi) je jistě zřejmé, že tato strana má nejlepší program (stačí si přečíst to podstatné i jen na jejich billboardech - prosadí fungující stát, podpoří kvalitní české potraviny – skvělé, ne?). Velký dojem také dělá neobyčejná jednota vedení této strany, zvláště pak příkladně přátelský a kolegiální vztah mezi předsedou Sobotkou a místopředsedou Haškem.

Pevně doufám, že si všichni věřící uvědomí, že evangelium je jasně levicové (dokonce dosti radikálně!) a vyvodí z toho logický závěr, koho volit! Pro jistotu to řekněme jasně, „po lopatě“ – evangelijnímu programu je jasně nejblíže program ČSSD, nikoli KDU-ČSL, či snad dokonce (horrible dictu) TOP-09!

Doba, kdy se ČSSD v této zemi (dominantně) podílela na vládě, byla, jak si jistě všichni pamatujeme, zdaleka ekonomicky nejúspěšnější. My, kteří pracujeme ve výzkumu, si dobře pamatujeme, že to byla „zlatá léta“ (každoroční růst prostředků na vědu o 10%).

Je velká škoda, že volby v roce 2006 dopadly tak jak dopadly. Je možné, že k onomu nešťastnému výsledku významně přispělo i to, že jsem tehdy ještě nepsal své blogové články a nemohl jsem tak účinně zasáhnout tak, jak to činím nyní. Vzpomeňte jen, jak účinné bylo moje pozdější angažmá ve věci brdského radaru a Julínkovy reformy zdravotnictví!

Ideální by jistě bylo, kdyby ČSSD ve volbách získala nadpoloviční počet poslaneckých mandátů (ještě lepší by bylo, kdyby dosáhla třípětinové většiny). Důležité ovšem je, aby mezi zvolenými poslanci ČSSD nebylo příliš mnoho potenciálních přeběhlíků; v této věci má ČSSD jak známo velkou tradici...
Uvítal bych také, kdyby se do parlamentu nedostala strana zvaná SPOZ.

Pokud k této žádoucí situaci drtivého vítězství snad nedojde, bylo by podle mého názoru druhou nejlepší eventualitou, aby ČSSD vládla s podporou KSČM, která by skončila druhá tak, aby tyto strany dohromady měly onu kýženou ústavní většinu.
Mnozí se této strany nesoucí poněkud hrozivý název děsí, nebo alespoň straní. Já z dnešních českých reformních komunistů žádný strach nemám; považuji je nanejvýš za "papírového tygra". Je to radikálně levicová strana, která ale respektuje demokratické uspořádání naší společnosti. Zásadní rozdíl oproti někdejší KSČ je, že za sebou nemá onu mocnost SSSR. Neměl bych ani námitek, kdyby se KSČM podílela na vládě; jsem přesvědčen, že by to mělo v příštích volbách za následek úbytek jejích voličů. Komunisté se v minulosti podíleli na vládě v několika demokratických zemích (Francie, Itálie, Finsko, některé indické státy) a nic hrozného se tam nestalo. Více než dnešní komunisté (kteří neměli dosud příležitost se "namočit" v různých skandálech) mi vadí pravicové strany, které se v těchto skandálech namočily převelice a které mají na svědomí neradostný stav, v němž se nachází naše společnost. Ostatně jsem na toto téma už tady psal.

Zdá se vám, že tento článek je prvoplánovou agitkou? Máte pravdu! Volte ČSSD!
Přispějete tak k tomu, že vbrzku zde budeme konečně mít funkční stát (a nádavkem kvalitní české potraviny)!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

Je tomu už přes dva roky, co jsem ohlásil, že na těchto stránkách končím. Toto předsevzetí jsem vcelku dodržoval (porušil jsem je pouze devatenáctkrát!).

Hořejší rulezz ...
20. 10. 2013 | 21:59

mb napsal(a):

... hezký blog ...
20. 10. 2013 | 22:03

Bestia triumphans napsal(a):

SPOZ ale nabízí jízdu vlakem mimo špičku zdarma!
To socani nemaj...
:-)
20. 10. 2013 | 22:08

Skogen napsal(a):

Vítejte, pane profesore.

Od oligarchů byste za podporu možná dostal nějaký ten grant, takto se přimlouvám alespoň za diplom na zeď (ten památeční, jiných máte dost).

Pěkný večer a porušujte pravidelněji.
20. 10. 2013 | 22:10

StandaT napsal(a):

"radikálně levicová strana, která ale respektuje demokratické uspořádání naší společnosti."

A bude tato strana (stejně tak ČSSD) schopna/ochotna respektovat demokratické uspořádání i v okamžiku, kdy bude(ou) natolik silné, že to bude jen na jejich dobré vůli? Respektovat pravidla v situaci, kdy není síla je měnit/obcházet, umí každy.
20. 10. 2013 | 22:10

Viola napsal(a):

mi připadá, že předsevzetí pan profesor porušil tak třikrát.
Já nebudu volit KDU, když levici, tak je nejlepší KSČM.
20. 10. 2013 | 22:11

Bestia triumphans napsal(a):

A SPOZ taky zastavila Kalouska !
To taky žádná jiná strana nedokázala!!!
:-)
20. 10. 2013 | 22:11

Bestia triumphans napsal(a):

Viola:
Vy máte volební právo?
20. 10. 2013 | 22:12

Viola napsal(a):

Pan profesor skromě nezmínil jak měl vliv i na volbu prezidenta.
20. 10. 2013 | 22:13

Viola napsal(a):

Bestia triumphans

ano, už mnoho let. :-)
20. 10. 2013 | 22:14

Viola napsal(a):

zaorálkova cesta do blázince

pan profesor píše vážně.
20. 10. 2013 | 22:16

Jiří napsal(a):

Je docela těžké rozlišit, co je ironie a co už ne.
Zastavil bych se hlavně u jednoho bodu - a to je ekonomická situace za vlády ČSSD.
Ano, hodnoty některých ekonomických indikátorů byly vysoké.
Jenomže to bylo v době, kdy světová ekonomika rostla až nezdravým tempem! Pokud tvrdíte, že ČSSD je hospodářsky lepší, protože když se do roku 2006 podílela na vládě, byly ekonomické ukazatele vysoko, porušujete pravidla logického myšlení.
Je to jako tvrdit, že antibiotika způsobují anginu - protože přece mezi lidmi, kteří antibiotika berou, je vysoký podíl těch, co mají anginu...
A to ani nekomentuju, že proti všem pravidlům ekonomického i selského rozumu byl tento ekonomický úspěch financován dluhy - ač ekonomika už nemohla být přehřátější.
20. 10. 2013 | 22:17

JC napsal(a):

Socany bych v ohrožení života volil pouze v případě, že by jim šéfoval poslední sociální demokrat v českých luzích Ruda Batěk.

Současná tlamatá oranžovo-odborová parta nemá u mě šanci i kdyby dokázali že pečení holuby budou lítat do huby.
20. 10. 2013 | 22:17

Martin napsal(a):

Jestliže tohle není sranda, tak je třeba pro soudruha Hořejšího rezervovat jedno protekční v Jáchymově, kam by jako intelektuál po případných vítězných volbách patřil.

btw. Evangelium není levicové, nýbrž pravicové s charitativními prvky.
20. 10. 2013 | 22:22

pamětník napsal(a):

Tak, tak, Bohuslav Sobotka premiérem!
Po čtyřletém vládnutí a následném vystřízlivění voličů vyhraje znovu jako Jiří Paroubek.
Můžeme si takové politické perpetuum mobile ještě dovolit?
20. 10. 2013 | 22:23

buldatra napsal(a):

Teda profesorskej,

vy mi s tím mlčením připomínáte mou ženu.
Ta když řekne, že už nic neřekne, tak o tom, jak to udělá, dokáže mluvit celé hodiny.
Přesto ji mám rád.

Vy vážně myslíte, při vašem vzdělání, že sosani s tím tragédem Bohóšem v čele sekretariátu to tady vytrhnou?
Svatá prostato!
20. 10. 2013 | 22:23

JC napsal(a):

Jiří napsal(a):

Kvalitní příspěvek. A s těmi antibiotiky jste trefil profesora přímo na komoru:-)))
20. 10. 2013 | 22:25

ano nebo jo napsal(a):

ČSSD je nejlepší volba!

Až vyhraje tak naučí každého člena jak udělat ze sedmičky vína sedm milionů!!!

Tzv. Rathův socdem zázrak.

PS: co nevidět bude podán návrh ke Svatému stolci k svatořečení prvního sociálního demokrata. Čeká se jen na okamžik, kdy Rath bude biřmován.
20. 10. 2013 | 22:29

Viola napsal(a):

zaorálkova cesta do blázince

jak odsud pana profesora znám, tak ČSSD zachoval vždy věrnost, byť by ve vedení byl Petr, nebo Pavel.
20. 10. 2013 | 22:29

Viola napsal(a):

Jo a ČSSD má jedničku, to je znamení.
20. 10. 2013 | 22:31

JC napsal(a):

Viola napsal(a):

"Jo a ČSSD má jedničku, to je znamení."

To je skoro tak dobrý jako Hořejší.:-))
20. 10. 2013 | 22:35

berkowitz napsal(a):

Pro : ano nebo jo napsal(a):
Nesmíme zapomenout, že mnohoobročník Rath začal svoji pol. karieru jako člen ODS. Inu měl výborný základ.

Srdečně zdravím.
20. 10. 2013 | 22:35

Medikolog napsal(a):

Vítejte, pane profesore,

aby ČSSD udržela jakousi většinu po dezerci přeplacených a vydíraných, doporučuji počítat s nejméně 15 Wolfovizci (to nebylo na vás Vlku;-) a zrušením Bohumínského usnesení. Jinak ČSSD, jako v době kdy měla parlamentní levice dohromady celých 111 hlasů, ČSSD opět zahodí po volbách levicovost a s ohledem na své tradiční klerokální koaliční partnery začne plnit JEJICH PRAVICOVÉ volební programy, že jako s ohledem atd.. to prostě jinak nejde.

Kdo podá prst ČSSD po tom co předvedla, ten jako by s Kalouskem již pravici tiskl a potřásal..

Vynikající koňák, pan Váňa, propaguje Babiše, vynikající imunolog zase Sobotku.. až budou potřebovat vybrat lyže, také jim rád narevanš poradím (NELYŽUJI A LYŽÍM VŮBEC, ALE VŮBEC NEROZUMÍM, NENÍ TO TOTIŽ MŮJ OBOR:o)).
20. 10. 2013 | 22:36

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro Jiří.
Plácáš nesmysly, začíná to tím, že za vlády ČSSD světová ekonomika rostla až nezdravým tempem. Je to lež, nezdravým tempem rostla v letech 2006 – 2007. Slyšel jsi někdy něco o pádu akcií dot.com? Slyšel jsi o Jedenáctém září 2001 a víš v jakém stavu byla světová ekonomika?
Německo bylo v následných letech 2002 – 2003 v červených číslech.

Když vládla ČSSD, tak jsme patřili k premiantům v regionu, dnes jsme nejhorší. Když vládla ČSSD tak naše ekonomika rostla asi o 3 % rychleji než německá, poslední 4 roky je to obráceně a Němci rostou, my jsme většinou v recesi.

Nejsem příznivcem Klause, ale v tomto má pravdu:

„ČR je v nejvleklejší ekonomické krizi a nelze to svalovat na vnější faktory

Podle Klause šlo hospodářský pokles svalovat na vnější krizové vlivy naposledy před čtyřmi či třemi roky, tedy v době, kdy nastoupila Nečasova (a Kalouskova) vláda ODS, TOP 09 a VV (respektive LIDEM). Horší výsledky než ČR mají jen notoricky krizové státy jižního křídla eurozóny jako Řecko, Španělsko, Itálie či Kypr a česká ekonomika je na tom zdaleka nejhůře ze sousedních zemí.

Klaus srovnal dvě diametrálně odlišná pětiletí. Za třetí čtvrtletí 2003 až druhé čtvrtletí 2008 jsme průměrně rostli o 5,8 procenta. A od třetího čtvrtletí 2008 po druhé čtvrtletí 2013 byl v průměru zaznamenán pokles 0,2 procenta.

Podle Klause jsme jediná země v okolí, která se doposud nedostala na úroveň roku 2008. Stačí prý také srovnat například kumulativní růst HDP od roku 2008 do roku 2012. Sousední Polsko v tomto období zaznamenalo růst 12,3 procento, ČR pokles 1,6 procenta.“
20. 10. 2013 | 22:36

kormoran napsal(a):

Bratr Weunceuszlauw , vzdy voli toho, kdo mu prinese klobasy do vecne varici vody v "ustavu".

Nedavno jsem cetl pozoruhodny rozbor , ze v prepoctu investuje ceska vlada 2krat mene do vedy , nez v usa.)))

Tak jsem si na vas bratre vzpomnel.)))) Je to skoda ,nechat drimat ceskeho vedatora nad prazdnymi kotly.)))
20. 10. 2013 | 22:36

modrý edvard napsal(a):

autor: No, jestli Vám nevadí, že až ČSSD vyhraje volby, tak premiér Rusnok zruší Akademii věd, tak je klidně volte.
20. 10. 2013 | 22:40

Volím ČSSD napsal(a):

Neobjevujete se často, pane profesore, ale vždycky se ukážete v pravou chvíli. Žádná fobie, žádná hysterie, jen prosté uvedení několika faktů. Protiargumenty budou jako vždycky velmi solidní, bez urážek a omletých manter a založené na střídmém selském rozumu a faktech ;-)

Díky, lidí schopných střízlivého pohledu s pamětí delší než měsíc se zdá býti zoufale málo
20. 10. 2013 | 22:40

Viola napsal(a):

modrý edvarde

a nemyslíte, že až ČSSD vyhraje volby, tak pan Rusnok už premiérem nebude?
20. 10. 2013 | 22:44

poškozený Klausovou amestií napsal(a):

Komunisté/"nám a našim kumpánům dle našich potřeb"/ale již dávno v správně-politicko-ekonomické hydře úspěšně inkorporováni jsou, někteří ale pravda tahají jen za její nitky, proč stavět na odiv svůj světoúspěch, že ?
Jo, Vy máte na mysli ty komunisty typu Grebeníčka a Filipa ?
Těm ten jejich komunismus vytlučou z hlav už jen jejich staré, ty nestojí o to, aby jim někdo sebral /znárodnil/ vilku, auto či bazén...nebo zakázal chodit do opery. Vsadím boty, že žádná komuna se konat nebude, ten pravidelný a celkem slušný příjem z postů ve sněmovně a jinde za takové patálie nestojí, navíc na barikádě hrozí prochladnutí a následná dlouhodobá hospitalizace - jsou to všechno přeci jen poměrně starší pánové, no a těm mladším komunistkám by zase barikáda nepadla ke kostýmu.
Věřte, že větší obavy bychom měli mít z bankovního sektoru / a " komunistů " v něm/, pokud ten se vymkne ještě jednou z ruky ...tak nás připraví o mnohem víc, než nás připravil dosud, tam je ve vuduchu cítit ten puch spáleného masa, ne ve famíliích Grebeníčka nebo Filipa.

Opět za pět, pane profesore.
" Komunisty" je třeba hledat jinde, než kde formálně sedí. A pak je posílat sedět, zaměstnanců státu je tu na tohle dost, aby tohle zajistili, když tak pomůže opět Švýcarsko.

P.S. Ten fujtajbl , co žere vodu a kálí ropu...už ho máte ? Anebo stále jen že " už se to rýsuje" , " už je to na spadnutí", " úspěšně se propracováváme ke kýženému cíli" atd. atd. ??? Koukaj na ten pedál přišlápnout, komunista nekomunista, volby nevolby.
Kdyby se sliby neporušovaly /"na těchto stránkách končím"/, k čemu jinému by byly ? A k čemu by pak byly např. i volby ?

Hůř jak s "Modrou šancí" a s "Vládou odpovědnosti a prosperity" to stejně dopadnou nemůže. No to co.

http://www.youtube.com/watch?v=IeV8fqKQDUY
20. 10. 2013 | 22:45

kormoran napsal(a):

Je tomu už přes dva roky, co jsem ohlásil, že na těchto stránkách končím. Toto předsevzetí jsem vcelku dodržoval (porušil jsem je pouze devatenáctkrát!).

------------------------------------------------------------

Neni nad socialisticke sliby a ty mi davaji onu 'jistotu'))))
20. 10. 2013 | 22:53

ari napsal(a):

Děkuju panu profesorovi za odvahu projevit rozumný názor.
Vím, jak je těžké ji dneska najít.
20. 10. 2013 | 22:54

kokoshka napsal(a):

Pan profesor psal važne jenom dvakrat-v připade katolicke cirkve(jako spravny katolik)a v připade kočiči ektoplasmy?!
Jinak je vyborny a nejlepši diskuter pod nickem Jachym.
Zdravim.Vy jste tom v marastu pod sousem ala Stejskal opravdu chybel!
20. 10. 2013 | 22:57

Maximus napsal(a):

Článek ve stylu, Spartáá je lepšííí!!!

Jasně, volit budeme ČSSD! Sice ČSSD vyprodukovala v době své vlády nějaké ty skopičiny jako fotovoltaický tunel (už to přišlo naši ekonomiku na 200 mld.Kč a každoročně nyní cca přes 42 mld.Kč), dále byla za utvořením pěkného exekutorského zákona, dále za podivnostmi prodeje podílu MUS byli také hoši od Sobotky, že? A dalo by se pokračovat, třeba poděkujeme ČSSD za elitní politiky typu Grosse, Buzkové, Kavana, Zgarby, Palase atd., atd. Rovněž klucí mají zásluhu na zvolení Venci Ukraďpérko, když lidé kolem Sobotky, Zaorálka, Dientsbiera, Špidly a spol. podrazili M.Zemana u prezidentské volby a otevřeli tak pravici cestu k vládě kmotrů a totálního devastování státu a dokončení zkorumpování v ČR všeho, na co se podíváte.

Nebo budeme volit zavedené strany TOP09 či ODS? No, to je ještě horší a výčet všech lumpáren by se sem nevešel.

Tak raději na rozloučení jeden starší vtípek na ODS a TOP09:

Host vejde do supr nově vybavené hospody, sedne na bar a všimne si, že za barem je robot a ten ho vítá:
"Dobrý den, jsme moderní restaurace, vítám vás, jsem robot Charlie a budu vás obsluhovat. Prosím sdělte výši vašeho IQ." Borec se zamyslí a řekne, že má IQ 150. Robot naleje whisky a začnebavit hosta řečmi z astronomie, matematiky, historie, zeměpisu. Chlapík
poněkud nezvládá debatu a rozhodne se navštívit bar příští den zase s tím, že robotovi sdělil, že má IQ 100. Robot nalije whisky a začne debatu o autech, sexu a celebritách. "Fajn" řekne si chlapík a přijde třetí den a robot za barem se zase ptá na jeho IQ a chlapík odpoví, že má IQ 50. Robot se zamyslí, naleje vodku a zeptá se :
"Tak co, zase budeme volit ODS nebo TOP09?
20. 10. 2013 | 23:00

mb napsal(a):

Viola napsal(a):
Jo a ČSSD má jedničku, to je znamení.
20. 10. 2013 | 22:31

to jo ... značí to procenta: čssd: 1%
zelení: 23%
20. 10. 2013 | 23:04

mb napsal(a):

to není náhoda ... sklodowská ... sklo ...
20. 10. 2013 | 23:05

Viola napsal(a):

pane kokoshka

pan profesor ala Jáchym? Pan Jáchym mě bavil, ale to se mi nezdá, že by to byl on. Vy se dost často pletete v přezdívkách.
20. 10. 2013 | 23:08

Medikolog napsal(a):

mb 23.04

Nestrašte člověče, Vandas má přímo symbolickou 18! Tedy 18%?
20. 10. 2013 | 23:12

kokoshka napsal(a):

Viola:
Nepletu,Jachym je pan profesor a naopak,jste moc mlada a hloupoučka aby jste rozumela mužskemu egu.
20. 10. 2013 | 23:15

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

poškozený pádem v porodnici na hlavu,
nezobím se na vás. jednoduší imbecïlové reagují na skutečnost, kterou neznají z televize, vždy agresivně, jako by jim někdo chtěl pokácet strom, na kterém vyrostli. ale ono je to všechno uplně jinak, než si váš jednoduchý mozek myslí. ale to je na vás příliž složité.
20. 10. 2013 | 23:17

modrý edvard napsal(a):

"Viola napsal(a):
modrý edvarde
a nemyslíte, že až ČSSD vyhraje volby, tak pan Rusnok už premiérem nebude? "
Proč by nebyl?
20. 10. 2013 | 23:25

Skogen napsal(a):

Maxime, pozor na rány pod pás. Ano, fotovoltaika do období ČSSD spadá, ale až ODS tomu dala ty správné „deregulace“.

O MUS teď psal výborný článek vlk, vřele doporučuji přečíst

( http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/19/privatizator-kolacek-u-veselovskeho-o-kauze-mus-aneb-jak-malem-prijit-o-solokapra/ )

V praxi to zhusta vypadalo tak, že co ČSSD inicializovala, to ODS krapet po svém dokonala.
20. 10. 2013 | 23:27

Viola napsal(a):

pane kokoshka

rozumět mužskému egu je to nejjednodušší. Ale nevím, jak to souvisí s nickem Jáchym.
20. 10. 2013 | 23:32

Viola napsal(a):

modrý edvarde

jednak proto, že ti říkal a jednak proto, že jsou připraveni jiní kádři a jednak proto, že mé předpovědi se plní.
20. 10. 2013 | 23:34

Gru napsal(a):

Bestia triumphans
"A SPOZ taky zastavila Kalouska !"

Lež! Kalouska zastavila Jana z Chodova zvaná Panna Karlovarská.
20. 10. 2013 | 23:35

kokoshka napsal(a):

Viola:
Nebudte jako dite,pan profesor nemuže přestat psat,on psat proste musi jako každy grafoman treba jako Ja nebo Vy.
Mužske ego je skryte v tom-Ja to dokažu,Ja jim to natřu svym blogem nebo přispevkem pod nickem Jachym,poznate moji silu...!
Marnost je jmeno tve,ženo,od sebe dodavam,ješitnost je tve jmeno,muži!
20. 10. 2013 | 23:42

pamětník napsal(a):

Tak rozvláčné čtení je vhodné snad pro mnichy, nehledě na Vlkovy exhibicionismy. V podstatě má Vlk pravdu, ale utápí se v neprokázaných detailech. Jestli platí, že někdy méně znamená více, potom rozhodně v tomto článku. Třetinový rozsah by byl přesvědčivější.
20. 10. 2013 | 23:43

pamětník napsal(a):

To byla replika na Skogena
20. 10. 2013 | 23:45

mik napsal(a):

No hlavne vsichni svejkujte a zvolte zase blbe jako jste zvolili Zemana v CR neni koho volit zadna strana sliby nesplni Komunisti se nezmenili CSSD dobra jenze Zeman jim pak neda moznost sestavit vladu leda by vyhral Hasek a to je z blata do louze a vlastne se tam nedostanou Zemanovci ale Hasek je zastoupi a bude prezidentsky system ? jedina moznost je preferencni hlasy Schwarcebergovi a TOP09 Ano 2011 CSSD jenze to je scifi komunistu je porad dost a dostanou se tam snad uz ale nikdo dalsi ODS se tam ale dostane taky
20. 10. 2013 | 23:51

Viola napsal(a):

kokoshka

marnost, nebo marnivost?
20. 10. 2013 | 23:53

Skogen napsal(a):

Pamětníku,

možná. Slibuje nějaký progres, tak si počkejme, co ještě má.
20. 10. 2013 | 23:56

pamětník napsal(a):

mik:
Zvolení Miloše Zemana prezidentem bylo to nejlepší, co mohli voliči udělat. Tak nešvejkujte!
21. 10. 2013 | 00:07

pamětník napsal(a):

Skogen:
Třeba má, krmítka pro Karkuli už zhotovil...
21. 10. 2013 | 00:09

mb napsal(a):

pamětník napsal(a):
mik:
Zvolení Miloše Zemana prezidentem bylo to nejlepší, co mohli voliči udělat. Tak nešvejkujte!
21. 10. 2013 | 00:07

to teda ... voliči jistě Milouše zvolili, aby mohli poslouchat kecy o vyvinutém organismu a zdravém kouření od 27 let ...

tak pravil Zarathustra Milouš ...
21. 10. 2013 | 00:36

Viola napsal(a):

no mb

pan prezident to asi myslel tak, že když se kuřákem člověk naučí hodně brzy třeba před 27 narozeninami, tak se z něj stane velice závislý kuřák, který se své závislosti velmi těžce zbaví, než když se pro kouření rozhodne člověk starší 27 let.
21. 10. 2013 | 00:40

Skogen napsal(a):

Podruhé dnes dávám odkaz na vlka. Musí jít vskutku o mnoho, když i on, jinak zásadně objektivní, se odhodlal k apelu ve prospěch ČSSD.

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/21/volicska-rukovet-pro-levicoveho-pravicoveho-nerozhodnuteho-vahajiciho-volice-ajkoz-i-pro-toho-kdo-k-volbam-jit-nechce/
21. 10. 2013 | 01:24

magor napsal(a):

Profesore, je dobrý, že jste tady.
Cítím se hnedká líp-.

Víte, na socialisty toho lze nakydat mnohem víc, než napsal maximus, docela závažné věci. Takový montovny, asi jste četl Zeleného, to si socialisté vytvářeli notorického výprosníka, tedy úderníka, kterého budou ochraňovat před svým parťákem, tedy hyperburžoazií, zatímco vlastním lidičkám házeli klacky pod nohy.

Možná proto, že si mysleli, že oni volej ODS.
A dnes celkem s křížkem po funuse, vše prodali a porád na nic nemáme.

We can't Stop,
We woun't stop.
This is our house,
this is our rules.

Used to be, především, díky socanům.

Ale šťabajzna, có?!
http://www.youtube.com/watch?v=LrUvu1mlWco
0:42-0:46
(.-o!

A volit cssd je stejně infantilní. Tragické a skutečně strašlivé vyslovit(!), že snad jediná možnost, jak demontovat paseku po topenářích.

A to téměř důvod šáhnout po chlastu.
21. 10. 2013 | 01:27

skeptický napsal(a):

Slyšel jsem,že na vědu bude přispívat církev.
21. 10. 2013 | 02:20

Yosif K napsal(a):

hlavně že pan hořejší neporp=aguje rovnou bolševiky.

CSSD zařídí propuštení politických věznů Kott, Pancové a ratha, dala ofcielní dobrozdání že nic neukradli, a ustanoví je jako ministerksé ouřady pro boj proti kourpoci,

A to by v tony byl čert aby tihgle soudruzi nevybudovali dokonale funční stát, hotový ráj proletářů a uklízeček na zemi!!!!!
21. 10. 2013 | 02:25

Drzá zrzka napsal(a):

Volte ČSSD!
Kterou, Haškovu nebo Sobotkovu? :-)
21. 10. 2013 | 05:34

Ládik!!! napsal(a):

Volte Rathovy kamarády.
21. 10. 2013 | 07:09

zemedelec napsal(a):

Pane Hořejší.
Velmi správně.
Pro Drzá zrzka.
Nevadí,když si dokážete naběhnout mediální manipulaci,je to Vaše osobní věc.
21. 10. 2013 | 07:21

Drzá zrzka napsal(a):

zemedelec

Hašek premiér, Sobotka ministr financí... skvělá dvojka :-)

Osobní věc je i to, koho budu volit. Díky mojí bezvýznamnosti, to stejně nikoho nezajímá.
21. 10. 2013 | 07:37

neo napsal(a):

volte rozhodně ČSAD pane Hořejší, to je jedině ta správná strana :)
21. 10. 2013 | 08:24

Drzá zrzka napsal(a):

neo

Myslím, že nejsprávnější volba profesora Hořejšího je ČSAV. Možná mám špatný názor, páč jsem ovlivněna médii. Jedna nikdy neví. :-)
21. 10. 2013 | 08:33

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52276/cssd-zneuzila-v-kampani-fotku-mrtve-zeny-a-dal-o-tom-lze-a-lze.html
Veselé krizování ...
21. 10. 2013 | 08:40

Aktiv napsal(a):

Pane Hořejší,
kde ty loňské sněhy jsou????

Dobře fungující stát za vlád ČSSD je jen chiméra, jako celý posametový vývoj ČR!!!

LIDÉ DĚLAJÍ CHYBU, ŽE POŘÁD STŘÍDAJÍ PRAVO LEVÉ STRANY U KORYT. Mnozí z těchto politických stran to očekávají, a buď sedí v poslaneckých lavicích jako opozice, a nic nedělají a berou peníze, nebo naopak se dostanou k moci, a dělají vše špatné co nemohli činit v době svého sladkého a LUXUSNÍHO OPOZIČNÍHO ODPOČINKU!!!
VOLTE PROTO POLITIKY, A NE JEN PARTY, KTERÉ SE TOPÍ V LUXUSU A MARNOTRATNOSTI!S tím, že to tak jako tak mají vždy jisté po 4 nebo 8 letech...
To je celá ta hra na demokracii, tzv.politici trpí v luxusu a dělají jak jim jde o stát!!!!

VOLTE TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ ZRUŠIT HORNÍ KOMORU(SENÁTÚ), CHTĚJÍ ZAVĚST ANTIKORUPČNÍ PROSTŘEDÍM KTEŘÍ NAJÍ OPRAVDOVÝ ZÁJEM O PROSPERUJÍCÍ A PRÁVNÍ STÁT!Politici ČSSD, ODS, TOP09, AD.TO NEJSOU!!!!
21. 10. 2013 | 08:44

Analytik napsal(a):

Autor promine.
Jeho titulek připomíná zvolání slepého alkoholika:
"Pijte správný alkohol - metyl, já ho piju také!".
Fuj, pane doktore!
21. 10. 2013 | 09:06

ALT napsal(a):

Autor,

:-))))))))))))).
21. 10. 2013 | 09:09

mb napsal(a):

Viola napsal(a):
no mb

pan prezident to asi myslel tak, že když se kuřákem člověk naučí hodně brzy třeba před 27 narozeninami, tak se z něj stane velice závislý kuřák, který se své závislosti velmi těžce zbaví, než když se pro kouření rozhodne člověk starší 27 let.
21. 10. 2013 | 00:40

no ... pokus dobrej ... ale tak to právě nemyslel ... jsa a byv od 27 let TĚŽKÝM KUŘÁKEM A TĚŽKÝM ZÁVISLÁKEM ...

zeman si prostě zas cintal pentli, a myslel si buhvijak neni vtipnej ... ale byl jako obvykle jenom trapnej ... zdravim ...
21. 10. 2013 | 09:33

vlk napsal(a):

Václave,
dneska jsme pustil na své Kose stejný blog jako ty. Aniž bych znal ten tvůj neb na Aktuálně už nechodím. Až na naprosté výjimky, kdy jsem někým upozorněn na něco zajímavého. Což se právě stalo a kdosi mi namailoval link na tento Tvůj článek.
Kdybys měl zájem, ten můj najdeš zde
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/21/volicska-rukovet-pro-levicoveho-pravicoveho-nerozhodnuteho-vahajiciho-volice-ajkoz-i-pro-toho-kdo-k-volbam-jit-nechce/
Pro mne není žádným překvapením, že situaci vidíme úplně stejně. Co ovšem překvapením je hustota výskytu dementů na centimetr čtvereční monitoru, když popatřím do diskuse. Jakkoli snad pořád ještě zdejší diskuse znám, takže bych být zasskočen vlastně neměl. Ale pořád ještě mne dostane očividná hloupost některých, kterým naprosto nevadí, že tahle země už v úrovni lecčehos za státy rovníkové Afriky a že její konkurenceschopnost s e za vlády ODS a Kalousků drtivě propadla. Jsme opravdu národem totálních pitomců, kterým je jedno, co se děje kolem nich, hlavně když ty zlodějny a ničení země provádí darebáci v jejich dresu? A vedle hlouposti také jejich počet.
Docela by mne zajímalo, jak si tihle představují budoucí ideální osud ČEeské republiky...Nicméně - pokud i potřetí to dopadne jako v roce 2006 a 2010, pak nám není pomoci a zasloužíme si , co máme. Dement to chce, dement to bude mít. Já jako řešení v takovém případ ě vidím emigraci.
S plnou úctou

vlk
21. 10. 2013 | 09:50

pgjed napsal(a):

Pane profesore, vy se mně snad jenom zdáte! Vaše argumentace je věrohodná asi stejně, jako když mně pan Drahoš přesvědčoval, co všechno ČAV dělá za ty spousty miliard pro náš průmysl! Oba víme, když jste se tak nezvykle začal ohánět evangelijním programem ( zajímavý nový pojem), že v evangeliu se mimo jiné praví "po ovoci jejich poznáte je". Tedy nerozhodují hesla, ale praktické zkušenosti s tím, jak hesla uvádějí v život. Zajímavé je, že o hru na křesťanské mimikry se letos nepokouší nejenom Sobotka s Haškem, ale ani Franta Bublan nevystrkuje hlavu. Nechejme tedy na Pánu Bohu a na voličích posouzení, kolik toho křesťanského je v programu i skutcích ČSSD. Ponechejme rovněž stranou lidovcům ukradené téma domácích potravin a domácích výrobců. Držme se toho fungujícího státu. Mám v přímém přenosu před očima fungování Brna pod tandemem Onderka a Kotzian i JMK pod působením Haška. Pánové pro samotné prohánění sukní nemají ani kdy se ohlédnout, jaký svinčík po nich zůstává. A to je tato varianta "fungovánístátu" zlattá, proti fungováná a la Rat a spol.. Natož proti fungování třeba za Zemana, jak nám čerstvě připoměl soud v Belinzoně. Je třeba si připomenout, že ořezávání podpory rodin s dětmi, střadatelů na bydlení, důchodců... začalo již za Škromacha, který rovněž zalezl a nevylézá, aby ci někdo nevzpoměl, že Nečas Drábek a Kalousek jenom dokončili to, co on načal. Nechejte, prosím, vaší směšné snahy přihřívat plasknoucí balon ČSSD, který stále rychleji klesá k zemi. I vy velmi dobře víte, že hoši, kteří nikdy ničím nebyli a kromě hraběcích rad nic pořádného neumí, nás nezachrání ze současného hospodářského, právního, politického a mravního marazmu, do kterého i oni nás pomáhali dostat. Pár let v civilní profesi jim jenom prospěje! Z politiky je třeba je vyhnat stejně, jako ty vykuky z ODS, nebo politický recyklát z Top09 a SPOZ. Ostatně na liberální svinčík, jedno zda individualistický, nebo etatistický, platí jenom konzervativní koště a to je tady jenom jedno. KDU-ČSL. Jediná partaj, která dovedla udělat pořádek s výuky a pragmatiky, má komplet nové lidi a nový program, ale přitom lidi z obyčejného praktického života a ne celoživotní politické koloťuky a parazity našich výplatních pásek! Mějte, prosím, rozum, pane profesore a přestaňte blbnout.
21. 10. 2013 | 09:55

SuP napsal(a):

Milý vlku -
Občas mi tu i chybíš. Bývals takový Honza Nedvěd těchhle debat. Vzpomínám, jak jsme se tu před lety sešli, když jako čerstvě zhrzený volič ČSSD 2006 jsi zkusil volit "pravici" svou levicí. Vážím si tvých úvah, když mají racionální jádro, sereš mě, když se vytahuješ.
21. 10. 2013 | 10:10

modrý edvard napsal(a):

viola. Přiznám se, taky si nemyslím, že Rusnok bude znovu jmenován za předsedu vlády. Zeman si po volbách najde někoho dalšího, třeba Pecinu, nebo Žáka /ten tu AV ČR rozežene/ a Rusnoka jmenuje guvernérem ČNB.
21. 10. 2013 | 10:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu. Upozorňuji čtenář s neuvěřitelně vtipným nickem Zaorálkova cesta do blázice, že při další hrubé nadávce udělám vše proto, aby zde jeho příspěvky nebyly.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 10. 2013 | 10:43

stejskal napsal(a):

Což je na netu prakticky pořád :-) Hezký den, pane SuPe.

Jinak upozorňuji, že další příspěvek nadávající lidem jiného názoru do "dementů" smažu.

Přeji zajímavou výměnu názorů všem.

Libor Stejskal
21. 10. 2013 | 10:46

SuP napsal(a):

Já už budu hodný ....!
Zase chvíli. Šrapnel....
;-)
21. 10. 2013 | 11:44

vaclavhorejsi napsal(a):

vlk:

Diky, doufam, ze se mas dobre!
21. 10. 2013 | 11:48

vaclavhorejsi napsal(a):

pgjed:

"Mějte, prosím, rozum, pane profesore a přestaňte blbnout."

Inu, to je opravdu silny argument; budu se muset podle nej zaridit ;-)
Je mi ted po precteni vaseho prispevku nad slunce jasnejsi, ze jedinou nasi spasou jest KDU-CSL!

..
21. 10. 2013 | 11:53

jarpor napsal(a):

SuP

k Vlkovi :

"Vážím si tvých úvah, když mají racionální jádro, sereš mě, když se vytahuješ."

Schválně - čeho se Vlk "dopouští" více ?
Já sem tam racionální jádro nalézám... leč vytahování se...toho je zhusta více...

Nickové znající tohoto nicka delší dobu by si mohli vzpomenout jak to bylo dříve, když jako dnes /viz jeho dnešní blog na Kose/ plédoval za ČSSD... a pak, chudák frustovanej, jak si srdceryvně stěžoval, že jemu i celé rodině, kterou donutil k volbě ČSSD, zdefraudovali hlasy...

Každý, kdo je v rozporu s jeho názory je minimálně hlupák... když ne něco horšího... to je také jedna z charakteristických vlastností toho, kdo tě "sere"...

A že se Vlk s autorem "objímají" v názorech ? Nelze se divit.
"Jejich levý zloděj" je pořád lepší než člověk, "zloděj pravý" ...

Kdo bude volit podle Vlkova názoru - je dobrej. Všichni ostatní jsou tupci - tak lze strušně charakterizoavat jeho dnešní autorské dílko... nějaká alespoň minimální pokora či úcta nebo alespoň neutrální pohled na člověka s jiným názorem ? Ani náhodou... Tak se nelze divit, že si s profesorským rozumí...

Hezký den
21. 10. 2013 | 12:18

pgjed napsal(a):

To V.H.: Domníváte se, že jste tím vtipně vyřešil vše, co bylo řečeno před citovanou větou?
21. 10. 2013 | 12:36

scallop napsal(a):

vaclavhorejsi

A smel bych vedet, za jak dlouho po svem vitezstvi popravi spravna strana sveho predsedu ? A koho byste rad misto neho - doktora ze Sladkovicova nebo bazenka ?
21. 10. 2013 | 12:38

Jan K. napsal(a):

Autore, po přečtení prvních dvou odstavců jsem si myslel, že jste se již dočista zbláznil. Ale po třetím odstavci jsem pochopil, že si děláte prču. Jen teda po tom závěru si zase nejsem zcela jist, zda platí to první, nebo to druhé. Holt my staří vám mlaďákům už asi moc nerozumíme.
21. 10. 2013 | 12:58

Jarpor věří Koláčkovi i Rathovi. napsal(a):

Ha - koktavý jarpor formou pavlačového drbu "hodnotí" vlka. Tak to tu ještě nebylo, zasmál jsem se. :))
21. 10. 2013 | 13:03

Jan K. napsal(a):

No vida, zase se tady po delší době objevil vlk, a stále stejný. Nemusel, slušným lidem nechyběl.
21. 10. 2013 | 13:07

LF napsal(a):

pane profesore,
opravud ubohý článek, Vás nedůstojný. Že to máte zapotřebí.

Budu se snažit i nadále na Vás nepohlížet prizmatem tohoto článku. :-)

Mějte se
21. 10. 2013 | 13:13

vlk napsal(a):

prof. Hořejší
dík y z a optání§ Kdyby nikdy nebylo hůř!
vlk
21. 10. 2013 | 13:19

vlk napsal(a):

Stejskal

buďte bez obav. Nehodlám ijak rušit svou přítomností tenhle , v pravdě anglický debatní klub.
21. 10. 2013 | 13:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane vlku,

nemám z ničeho obavy (měl bych mít?) :-) Do anglického klubu to zde má myslím hodně daleko. Sem si spíš chodí lidé virtuálně rozbíjet navzájem ústa. A zdá se, že je to uspokojuje.

Libor Stejskal
21. 10. 2013 | 13:26

pamětník napsal(a):

mb,
21. 10. 2013 | 00:36
Když nerozumíte nadsázce, ve vlastním zájmu byste to neměl dávat najevo. I tak jste tady za Škrholu. :)
21. 10. 2013 | 13:39

pamětník napsal(a):

Pořád stejný náfuka. Přitom, ač to zní neuvěřitelně, na vlkovu je to ještě horší, než zde.
21. 10. 2013 | 13:51

jarpor napsal(a):

k 13:03

Taky se směju... ne nicku z 13:03... na tom už ani není, čemu se smát...

... ale tomu, co píše replikující pan Vlk :

"Ten kdo chce , po tom všem co ODS a Kalousek předvedli od roku 2006, volit tyhle znovu je nepřesvědčitelný. To je zřejmé. Proto jsme to zkusil poukazem na budoucí destrukci ČSSD pokud vyhraje volby a sestaví vládu.JSem o tom hluboce přesvědčen. Tohl eby mi jako pravičákovi stálo za to, abych jim to třeba hodil. Abych měl pokud možno jistotu, že k té oranžové sebedestrukci dojde. Protože pak autentická levice zmizí!"

Takže - Vlk se domnívá, že když "pravičák" dá hlas socialistům, přispějej k jejich sebedestrukci... a levice zmizí... !

Hmmm... Jako pravicově založený člověk se domnívám, že řeči o tom, že pravice je odepsaná... je stejný blábol, jako že levice zmizí...
Ještě hodně dlouhou dobu bude platit, že pro vývoj společnosti je potřebná jak idea pravice, tak idea levice... a vývoj společnosti je založen na soutěži těchto dvou základních ideových postojů...

"Ten kdo chce , po tom všem co ODS a Kalousek předvedli od roku 2006, volit tyhle znovu je nepřesvědčitelný. To je zřejmé."

Lze analogicky konstatovat, že po všem co předvedli ČSSD s jejich koalicí do roku 2006, kdo je bude volit, je nepřesvědčitelný ...

Kdybych zastával tento parafrázovaný názor Vlka, jako že jej nezastávám, pak zůstane jeden rozdíl - na rozdíl od něj si o těch "nepřesvedčitelných" co zvolí ČSSD nemyslím, že jsou to všichni tupci... Mají jiný názor podle kterého se prostě řídí... jsou to lidé, jejichž názor je potřeba respektovat... A ono se to ve volbách "nějak" poskládá... zda k lepšímu či k horšímu... o tom zde budou v příštích létech opět polemiky... u některých s uspokojením, jak tomu druhému rozbijí hubu... že pane Stejskale.

Hezký den
21. 10. 2013 | 13:57

magor napsal(a):

Libore,
držky si chodíme rozbíjet do sokoloven.
Ale škoda přeškoda.

Dr. Mlčichvosta.

Chodilo se sem až k základům, zatracený fundamenty, totiž,
obvykle tu jen kloužeme po povrchu.

Zatímco po Vltavě plují fakáče.

Ptám se, co společensky sjednocujícího by tu mohlo bejt?
A vůbec, není tato zemička navždy vytunelována?

p.s. La idea e la speranza.
p.s.s. Ed. Etichettato con...

Adame?
.-)
21. 10. 2013 | 13:58

Zatím stále hloupý a naivní napsal(a):

Ad: autor
"Konečným podnětem k dnešnímu článku byl e-mail od Vládi Adamce, mého spolužáka ze Střední všeobecně vzdělávací školy (SVVŠ),..."

Já jsem studoval na SVŠ, prošvihl jsem SVSŠ:-(

"Myslím, že toto moje doporučení není třeba ani příliš zdůvodňovat – každému (třeba i Pepovi Řepovi) je jistě zřejmé, že tato strana má nejlepší program (stačí si přečíst to podstatné i jen na jejich billboardech - prosadí fungující stát, podpoří kvalitní české potraviny – skvělé, ne?). Velký dojem také dělá neobyčejná jednota vedení této strany, zvláště pak příkladně přátelský a kolegiální vztah mezi předsedou Sobotkou a místopředsedou Haškem."

Když jsem to četl, myslel jsem si, že si děláte (konečne, ze sebe) srandu, vzhledem k Vaší filozofii (ačkoliv duben u ​​nás není). Na konci Vašeho blogu jsem zjistil, že ne. Jste, jaký jste byl.
21. 10. 2013 | 14:07

resl napsal(a):

Fuj, ta hrůza z komunistů už našemu vědci nevadí ? Chyba, komouši nechtějí nic jiného, než moc a tu dostanou na talíři od zoufalých socanů. Náš profesor H. musí zpytovat svědomí a vzpomenout si na své socialistické sny před nedávnem, kdy se je snažil zastírat. Nic nového, skončil tam, kam jej to vždy táhlo. Zapomněl, že Grebeníček, Filip a další byli ve stejné straně a žili ve stejné době, které se říká totalitní. A dělá s tou rudou sebrankou vše pro to,aby tomuto označení zabránili.
21. 10. 2013 | 14:26

stejskal napsal(a):

To nevím, pane magore (odpověď na obě otázky najednou).

Co ale vím (nebo my to aspoň dává smysl), že nebude-li ve společnosti aspoň nějaká relevantní část osobností, které na sebe jen neštěkají a nesnaží se lidi jiného názoru jen urazit, tak se nic nezmění. Není to řešení, ani cíl. Je to pouhopouhý základ, předpoklad k čemukoliv jinému. IMHO.

Hezký den.

Libor Stejskal
21. 10. 2013 | 14:29

mb napsal(a):

pamětník napsal(a):
mb,
21. 10. 2013 | 00:36
Když nerozumíte nadsázce, ve vlastním zájmu byste to neměl dávat najevo. I tak jste tady za Škrholu. :)
21. 10. 2013 | 13:39

pametniku, vam přijde legrační, že/když prezident republiky nabádá lidi a děti aby začali kouřit od 27 let, jako on sám, že budou mít zcela vyvinutý organismus a nic jim neublíží ???

to je úžasná legrace a bžunda, zejména z úst prezidenta republiky ... skvělé a super .... njn ...
21. 10. 2013 | 14:47

vaclavhorejsi napsal(a):

Jan K.:

"Holt my staří vám mlaďákům už asi moc nerozumíme."

Smim se zeptat ktery jste rocnik?
****************************************
pgjed:

"Domníváte se, že jste tím vtipně vyřešil vše, co bylo řečeno před citovanou větou?"

Ano!
***********************************
LF:

Proc myslite, ze je muj clanek nedustojny? Kvuli tomu, co je mineno vazne, nebo kvuli tem legrackam?
************************************

A srdecne zdravim pana Stejskala!

VH
21. 10. 2013 | 14:55

stejskal napsal(a):

Též Vás zdravím, pane Hořejší.

Libor Stejskal
21. 10. 2013 | 14:56

eko-amater napsal(a):

Belobradek (KDU-CSL): "Pracovat se musi vyplatit!" a za par dni: "Jsme pro zruseni minimalni mzdy."
Vysledek: Jsme levne montovny firem zapadnich zemi, kde je minimalni mzda v prepoctu 20-30 tisic Kc. Co na nas usetri na pracovni sile, to pridaji svym designerum, prodavacum atd. Zvysuji si kupni silu sveho obyvatelstva a tim svou ekonomiku na nas ukor Souhlasim s autorem, budu asi volit CSSD.

Yosif K -
Vy asi nejste zvlastni elita, porad se pomerujete s uklizeckama a mate mindrak, ze by braly stejne jako vy.
21. 10. 2013 | 14:58

pgjed napsal(a):

To ekoamater: Logika s vámi až tak příliš nekamarádí, viďte?
21. 10. 2013 | 15:00

pgjed napsal(a):

To V.H.: No to vám tedy gratuliji!
21. 10. 2013 | 15:02

eko-amater napsal(a):

pgjed -
Tak mi to vysvetlete. Podle me 8500 mesicne je porad malo, aby se prace vyplatila. A hlavne by se melo resit, aby se nevyplatila prace nacerno, a to hlavne zamestnavateli. O to, ze se firmam vyplati zamestnavat lidi nacerno, se postaraly posledni pravicove vlady tim, ze prudce snizily dane firmam, a dokonce zavedly stropy na socialnim a zdravotnim pojisteni, takze zamestnavatel nad tyto stropy uz je v danovem raji. To se mu pak ze zisku davaji penize na ruku!
21. 10. 2013 | 15:13

pgjed napsal(a):

To ekoamater Ale jáse o tomto s vámi nepřu. Ale co to má společného s tím, že se pracovat musí vyplatit? Jinými slovy, že mzda za práci musí být taková, aby nebylo potřeba ještě chodit pro sociální dávky ke mzdě, nebo aby bylo lepší zůstat doma na dávkách?
21. 10. 2013 | 15:21

eko-amater napsal(a):

pgjed-
No tak asi mame na tohle stejny nazor. Takze logika se mnou asi kamaradi.
21. 10. 2013 | 15:46

ALT napsal(a):

vlk,
zdravím, četl jsem
váš článek na kose,
a nenapadá mě nic jiného,
než,že (dámy a c.c. L.S.prominou)
potřebujete dostat alespoň ještě jednou přes držku
(nikoliv ode mě ale od vaší vy volené)

magor,

pozdravujou pepu
jestli ho potkávaj
a řeknou mu ať se
vobčas ukáže
teda pokud zbylo aspoň
trochu kuráže
21. 10. 2013 | 15:49

magor napsal(a):

ALT
Z našinců jezdí do matičky jen pamětník.
S proviantem, vykrmovat rodinu.
S ohledem na nabitou rozmlouval jsem mu.

Marně.
21. 10. 2013 | 16:42

ALT napsal(a):

magor,

nu což,
zůstaneme tedy u toho AZSSM

(je to tak hezky předvolební)
21. 10. 2013 | 17:29

Jan K. napsal(a):

VH:
Klidně se ptejte, jaro 1946, tedy rozdíl 42 měsíců. To už je dost, (kdybych napsal 3,5 roku, tak by to tolik nevypadalo).
21. 10. 2013 | 18:19

vlk, bratr Wěnczeslaus a karkula Šklíba napsal(a):

potkal sosan sosana
potkal sosan sosana
pod kamenem
pod kamenem
kampak pane sosane
kampak pane sosane
ať se nám nic nestane

nevolte rudé páky, nevolte babišáky.
Ba ani prodavače lidských práv ze sekáče, knížecí kolíky bakalíky.
Ani sedm trpaslíků s rovnátky.

Volte Balbíny od zrození po plíny. Stranu v plenkách, právě proto, že nekandiduje, ušetříte nejen za podrážky, ale i za podrážděný žlučník po volbách-

Nemohou zklamat neb nic neslibují!!!!!
21. 10. 2013 | 19:06

nechť zhyne starý podlý svět napsal(a):

Pane Hořejší
Projděte si titulky blogů nad a pod sebou.
Plýtváte humorem.

Vypnul jsem už včera a jediné, o čem do víkendu jsem ochoten diskutovat je opera.
Nemíním dál nikomu sdělovat koho míním volit a nechci slyšet koho budou volit jiní.

Ty české potraviny od koaličního partnera ČSAD Babiše vám přeju.
Já už pár let kupuju radši u Italů, Turků a u Rusů, teď jsem objevil skvělej bulharskej kšeft.
21. 10. 2013 | 19:08

LK napsal(a):

Milý autore, pamatuji si, že jistý LA v letech 65-68 fandil Maovi, jistý VH zase KANu a nesnášel katolíky. To jsou změny s těmi léty, že ?
Ale to byl jen šťouch.
Váš článek je jako obvykle v pravý čas na správné téma. Není vás vědátorů mnoho, kdo se neprodali ničemné pravici.
21. 10. 2013 | 20:17

argun napsal(a):

Dost dlouho mi trvalo, než jsem pochopil, že to co napsal, myslí autor vážně.
Zatím jsem nepřišel na to, proč k těm volbám vůbec chodit.
21. 10. 2013 | 20:52

eko-amater napsal(a):

Marek Benda (ODS, netreba predstavovat, ledaze byste si ho pletli s vojakem Balounem): "Kamaradi, nechte me k tomu prejtu aspon cuchnout!!!"
21. 10. 2013 | 21:31

šašek z Jihlavy napsal(a):

vlk napsal:
"Co ovšem překvapením je hustota výskytu dementů na centimetr čtvereční monitoru, když popatřím do diskuse. Jakkoli snad pořád ještě zdejší diskuse znám, takže bych být zasskočen vlastně neměl. Ale pořád ještě mne dostane očividná hloupost některých, kterým naprosto nevadí, že tahle země už v úrovni lecčehos za státy rovníkové Afriky a že její konkurenceschopnost s e za vlády ODS a Kalousků drtivě propadla. Jsme opravdu národem totálních pitomců, kterým je jedno, co se děje kolem nich, hlavně když ty zlodějny a ničení země provádí darebáci v jejich dresu? A vedle hlouposti také jejich počet."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pokud by nějaký ET posuzoval obyvatelstvo této země z diskusí na netu, mohl by dospět k podobnému názoru.
Pokud by ale osobně navštívil vesnice a města all over the ČR, hluboce by smekl před schopnostmi zdejších obyvatel. Jen by se divil, že si tolik nechají líbit a dál tlačí tu svou káru. Asi je v tom zděděná moudrost po předcích - režimy a politici se střídají, loupežníci a lapkové jak by smet, ale karavana musí jít dál. Přirovnávat neši současnost k africkým zemím je ovšem nehoráznost.
Pokud je člověk přiměřeně zdráv a při síle (a to je většina), najde si svou parketu a navzdory všem peripetiím si může svůj osobní život slušně zorganizovat a prožít. Na to ovšem universální recept neexistuje. Já bych radil nežít si nad poměry, nedělat dluhy a stále na sobě pracovat a na něco se těšit.
Od těchto voleb zázraky nečekám stejně, jako nečekám žádnou katastrofu. A že jsem tvor hravý, zkusím tentokrát praktika místo politika. Když se neosvědčí, příště budu volit změnu (pokud se dožiji).
Vlky z lesů žene hlad, ale to není náš případ, spíš bych řekl, že bychom měli s tím přežíráním (obžerstvím) přestat, mějme na paměti, že cukrovka je svinstvo a nevyhýbá se ani hlavám pomazaným(spíš naopak).
Velký Andrej je svérázná postava, ale do zlodějů s bílými límečky má nekonečně daleko. Mám intenzivní pocit, že se jim ani trochu nezamlouvá. V případě jeho volebního úspěchu očekávám na ministerstvech pořádný průvan, Kalousek by ho rád viděl v našich peněženkách, ale asi zůstane jen u zbožných přání. Možná bude rád, když si s ním Rath zahraje v base lízaný mariáš. Až Davida pustěj (vazba se započítává) Míra osiří a bude si muset najít jiné rozptýlení, třeba sepisování pamětí (Vzpomínky padákového myslivce). Ale co, zavřít můžou, pustit musej.
21. 10. 2013 | 21:36

pamětník napsal(a):

mb:
21. 10. 2013 | 14:47
"9 z 10 kuřáků začne kouřit před 18. rokem a proto je kouření někdy nazýváno dětskou nemocí "
http://www.kurakovaplice.cz/koureni_cigaret/zajimavosti-a-statistiky/statistiky-tykajici-se-koureni/10-statistiky-tykajici-se-koureni-cigaret.html

Sdělení prezidenta Zemana o kouření je pro Vás zjevně nepochopitelné. A já nebudu učitele učit základy logiky.
21. 10. 2013 | 22:28

pamětník napsal(a):

Viola:
21. 10. 2013 | 00:40
Na rozdíl od ´mb´ se mi zdá, že Vy byste mohla pochopit, že prezident Zeman mládež před kouřením reálně varoval.
21. 10. 2013 | 22:35

mb napsal(a):

aha... pametníku ... takže vy vykládáte myšlenky nejvyššího tak, že nabádá li lidi = děti aby začali kouřit / jako on / až ve 27, tak vlastně chce aby nekouřil nikdo ... prominte to mi opravdu nedošlo ... vlastně se zachoval podvratně k firmě phillip morris a přeje aby zkrachovala a lidi přišli o práci ...

jak jste psal o: 9 z 10 kuřáků začne kouřit před 18. rokem a proto je kouření někdy nazýváno dětskou nemocí

tak bych vás chtěl upozornit ŽE KOUŘIT PŘED 18 ROKEM JE ILEGÁLNÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ČLOVĚK = DÍTĚ !!!!!!! NEMÁ JAK SE LEGÁLNÍM ZPŮSOBEM K TÉTO ILEGÁLNÍ DROZE ( PŘED OSMNÁCTÝM ROKEM ) DOSTAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JE TO ILEGÁLNÍ ... díky za pozornost pamětníku ...
21. 10. 2013 | 23:03

pamětník napsal(a):

mb:
Namísto hloupých řečí byste udělal lépe, kdybyste našel údaj, kolik lidí začne kouřit až ve 27. A kdybyste logicky uvažoval, možná by se Vám podařilo vyvodit závěr, že většina z těch devíti desetin kuřáků, kteří začali před 18. rokem, by v případě odložení startu do 27 už by kouřit nezačala.
Zasloužil bych si aspoň ty růže, co prý přináší trpělivost. Divím se sám sobě, že ji s Vámi tolik prokazuji, sám nevím proč.

P.S.:
Osobně za ilegální kouření dětí opravdu, ale opravdu nemohu.
21. 10. 2013 | 23:27

mb napsal(a):

pamětníku ... říkat že kouření po 27 není zdraví škodlivé (ptže má člověk zcela vyvinuté orgány) je naprosto ale naprosto idiotské ergo příznačné pro prezidenta republiky ...

na vaše mezi řádky ... že to má působit preventivně na mládež ... mohu jen říci: ano, nechcete li dopadnout jako Zeman - paneředitelitakkdemámepopelníček - pak nekuřte ani před 27 ani po 27. roce ...

prostě jsem vás upozornil, že dítě/mladistvý nebá legální šanci jak se v naší republice k droze legálně dostat ...

to že nerespektujeme pravidla a zákony ... je věc druhá ( a příznačná )

a to že cigaretové koncerny cílí na mladé je také příznačné ...

závěrem bych chtěl řícim, že jak tvrdíte Zemanovo protikuřácké tažení, se projevu na evropské úrovni tak, že se Zeman staví proti přísným protikuřáckým zákonům na evropské úrovni ...

to je v praxi Zemanovo antikuřácké chování a jednání, které mu ( naprosto nesmyslně ) připisujete ...

Zeman je jen hulvát , pijan a tabakista ... špatný příklad pro mládež ...

zdravím ...
21. 10. 2013 | 23:39

mb napsal(a):

Zeman je jen hulvát , pijan a tabakista ... špatný příklad pro mládež ...

zdravím ...

... ale zase se pane pamětníku vůbec nedivím, že vám imponuje a imponoval ... a že jste mu ve volební urně odevzdal svůj hlas ...

to je tak v řádu věcí
21. 10. 2013 | 23:42

pamětník napsal(a):

A opět perly padly jinam. ;(

Samozřejmě, Miloš Zeman byl ze všech prezidentských kandidátů nejlepší, usoudila většina. Já se zase nedivím, že Vy patříte k té menšině. Nebylo by dobré, kdyby těch hloupějších bylo víc než nás normálních.
21. 10. 2013 | 23:48

Viola napsal(a):

ano pamětníku přesně.

Po 27 roce například ženy už jsou matkami a většinou nezačnou kouřit, když jsou těhotné, nebo kojí a později snad už vůbec, protože nechtějí ohrožovat malé mimino a u dospělých mužů už pominula doba, kdy by si s cigaretou mohli připadat silnější, dospělejší.
22. 10. 2013 | 00:13

Viola napsal(a):

mb

ten, kdo je špatným příkladem pro mladé je výtvarník Černý, který pohrdá autoritami a nejen to, je sprostý a hulvátský k prezidentovi, ukazuje to nejhorší mladým lidem. Možná si koleduje o kriminál.
22. 10. 2013 | 00:16

soudruh Filipov napsal(a):

no nevím... když jsem u ironie neustále upozornován, že jde o ironii, mám pocit, že mne pisatel má za blbce. Panu Hořejšímu ještě schází hodně do brilantních postřehů nicku DH. Ale jinak docela dobrý...
22. 10. 2013 | 01:31

Yosif K napsal(a):

Pane oko.amatere solidních proletářů včetně uklizeček si vážím, znám jich více než vy nebo než paternalističtí blouzbilové, většinou žijí mnohem spokojenejší život než se domnívají salonní bolševici (nebo salonní sosalisté?) typu profesor Hořejší a berličku výpomoci ze strany chronických přřerozděělovačů a kazisvětů vůbec nepotřebují, nežijeme v Anglii začátku 19 století.

Socalisté většinou přerozdělováním kazí pracovní morálku a potřebu učit a zlepšovat se. Bohužel je to tak. Kdzž ve švédsku zavedli absolutní přerozdělování švédsko absolutně přestalo růst.

Dále socalisté rozhozem pučených 50 miliard ročně nvíc rozvrátí státní finance což si šeredně odskáčí děti těch proletošů kterýn dbes sisálisti milostivě chtějí přilepšit.

Přáů bych mudrolínům tzpu Hotřejší vidět na vlastní oči dásledky 30 let vlády rozhazovačných socalistů vě španělsku, řecku a portugalsku.

Mimochodem vě v šech těchto státech voliči po bolestivé socalistické kocovině zvolili dosti pravicové vlády. Nyblo zbztí, po dlouhodobém řídění socalistů se musí tvrdě a bolestně šetřit.

I v česku po vládě levicových pokrytců zbude hlavně kocovina proletošů.
22. 10. 2013 | 02:55

kam se hrabe vietcong na bango z Maghreb napsal(a):

milé embéčko, nebuďte bloud
nikdy jsem nekouřil-kromě blahodárné trávy- celý život sportoval a dodnes se párkrát do týdne oháním plácačkou na mouchy v deblu, pokud klouby dovolí.Vážím 80kg při 182cm, žádná nadváha.

A nejsem na tom lépe než náš alfa samec Bimbo.
U něj mě zaráží, že unikl pozornosti diabetologických poraden, měl by si Holcát posvítit na úroveň ve Veselí-A to si ještě Bimbo nepořídi hodinky sarkomky.

Bába se dožila
devadesáti let
nikdy necvičila
co světem stojí svět
...zpíval J.H.

Dlouho jsem ho neviděl, ale mám pocit, že kvete zdravím.

Dělejte to taky tak, vyjde to nastejno!!!!
Kniha Kohelet, Kazatel....jednostejné věci se dějí každému mamlasovi.
Každý jsme ouchyl, někteří dokonce volí zemdlené.

šašek z Jihlavy se přepsal
ALL OVER THE WORLD neplatí hu nás.
Platí.....ALL OVAR THE CR.
Proto dvanáct rozhněvaných z kosy pláče, že kdo nekvílí jako sosan a nevidí svět černě , jako by nežil.
Rovnátka z Mateřské školy s funkcionalistickým Švejkem to zachrání.
:-)

Svět byl stvořen -kromě jiného-, aby nás potěšíl a pobavil. Proto jsou na něm krasavice, tráva a jiná potěšení.

Člověk se má radovat a veselit ve dnech svých, jak opět praví Šlomó v Koheletu.
Škoda toho Hořejšího, tomu se tak krásně okopávaly kotníky.
22. 10. 2013 | 07:27

pryč s xenokohouty napsal(a):

A Fanda povídal, že za všechno může Oleg Tabakov.
Ne Cimrman, ale on založil Kuřim i metropoli Šluknoff.

Taky se mi líbí, jak někteří remcalové jedoucí na setrvačník pějí ódy na bezproblémové vietcongy.
Netuší, která bije.
Vytlačili nejen Ahmedy, ale ovládají pomalu celou EU pokud jde o perníkové věže a teče krev proudem, včetně uřezaných hlav,české kriminály se za chvíli zaplní.
A to jim za totéž doma hrozí špagát, tak lidskoprávní kocábovití Šimáčkové a ta nakyslá krasavice z Hyde Parku spustí, že je třeba chránit a nevypovídat a Cizinecká si rve vlasy.

Ale to my tady u bakalíků nechceme slyšet,to jsou skutečné problémy tak Fanda jako xenofobní kohout půjde zobat na Sibiř.
22. 10. 2013 | 07:46

Viola napsal(a):

pane xenokohoute

nejste trochu popleta? Házet do jednoho pytle vietkong a drogové mafiány?
22. 10. 2013 | 09:47

magor napsal(a):

ALT

Zřídka dospělý spatří v klobouku chřestýše.
Ale je venku krásně.

*************************************************************************
Josífku, kamaráde,
Hořejší není žádný bloud, napsal to jasně, každej rok o deset procent navíc.

Volbám dominují Dvě slova: Růst a Pořádek.

V devadesátejch letech se nám přeměnilo evangelium ve starozákonní rétoriku. Sám jste na to háklivej. Ptám se, jaký význam má v Nekonečnu výhradní zatoupení?

Přerozdělit padesát prachbiliónů mezi spodinu je celek košer. Ptám se podruhé, není průser, když se letitě přerozdělují skutečné bambiliony jen mezi vrchnost?

České prostředí je úsměvné, takový derivát většího bratra. Snažit se podržet si Status v meziprostoru mně ale připadá už infantilní. Sanovat si vlastní ego šlapáním po hlavách padlých pod stůl.

A povězte mi, jak (nejen) definovat lidskou důstojnost?

Rodíme se nazí a v podstatě i nazí umíráme.

Celebrità o Gloria?

Tak kterou si vyberete?
22. 10. 2013 | 10:49

stejskal napsal(a):

Popleta? Jak Vás to mohlo napadnout, paní Violo?

Hezký den.

Libor Stejskal
22. 10. 2013 | 11:59

mb napsal(a):

Pepo a proč nepíšete pod svým původním = normálním nickem ???

takhle z toho musí být pan Hořejší zmatený ...

jste v ilegalitě ?

chcete abychom byli bdělí a hledali a hádali, který multinick je váš ?

proč ?

hezký den .... ad pamětník a ´perly´ ... no cement ...

hezký den
22. 10. 2013 | 14:26

pamětník napsal(a):

mb,
v porovnání s Vašimi myšlenkovými chuchvalci, které tady trousíte, každá moje věta musí vypadat jako duhová kapka rosy na stéblech trávy za východu slunce v počínajícím letním dni.
22. 10. 2013 | 22:51

vaclavhorejsi napsal(a):

mb:

Ja z toho rozhodne zmateny nejsem, Pepa Repa si zrejme uziva sve ilegality a citi se jako Julek...

..
23. 10. 2013 | 17:12

Mirek napsal(a):

Tak se nám korýtkáři taky vybarvili....
27. 10. 2013 | 21:12

naut napsal(a):

Jako pan profesor, také patřím dlouhodobě k voličům ČSSD. Navzdory neutěšeným poměrům v této straně, kde stačí trochu mediálně přifouknout do uhlíků osobní nevraživosti a konkurenčních ambicí pohlavárů a spory, gradující v průběhu voleb, vzplanou tak, že ugrilují na uhel kvalitní programový kredit, takže pro mnoho potenciálních voličů přestane být stravitelný. Je pro mne jednou z nepochopitelných záhad, že vedení této strany nevnímá, nebo si nepřipouští, nakolik odpudivé jsou setrvalé osobní spory jejich představitelů s bezprostředním dopadem na volební výsledky. Nakolik její image poškodilo, kolik poslanců zradilo své voliče a program. Ostatně po vzoru rekordního počtu expředsedů, kteří zhrzeni v sebestředné pýše vůdců, založili konkurenční pidistrany, nebo tu, které šéfovali, s morbidním zaujetím, za nadšené podpory pravicových médií, rozkládají zevně. Časy se mění. Sytý hladovému nevěří. Již dvě generace jsou vychovávány tak, že vnímají volby jako hru a záležitost osobního vkusu, kdy jsou hlasováním vybírány různé ty miss krásy a sympatie a "vo nic nejde". Sociální vztahy jsou zašlapány do bláta, takže ti, kdo ještě mají práci, střechu nad hlavou, co jíst, osobní svobodu - a těch je většina, vůbec nevnímají, že již téměř desetina obyvatel živoří, promarní svůj život bez šance uživit sebe a rodinu užitečnou prací, jsou odkázáni na ponižující milodary, nebo skončili v doživotní dluhové pasti - hůř než trestanci, kteří mají alespoň postaráno o základní životní potřeby, hygienu a střechu nad hlavou. Pro ně jsou každé volby novou šancí a nadějí na důstojný a snesitelný lidský život. Mají smůlu, že jich je stále ještě menšina a těmi šťastnějšími jejich mizerie nehne.
28. 10. 2013 | 03:55

naut napsal(a):

Nevím, jestli se ještě dočkám stavu, že ČSSD ze svého středu vygeneruje charizmatického předsedu s přirozenou inteligencí, slušného a schopného stranu přiblížit evropskému standardu sociálně demokratických stran. I když se toho nedočkám, stejně budu v příštích volbách opět volit ČSSD. Vím, že na tržní pandemii současného světa neexistuje ani pravý, ani levý lék, ale určitě se dá dosáhnou toho, aby se naše poměry nevzdalovaly Finsku, nebo Švédsku. Jako demokrat a levicový volič prostě jinou volbu nemám, takže mohu skřípat zuby, ale musím vzít za vděk tím, co mám. Otevřené slouhy globální a lokální vládnoucí plutokracie v současné krizové agonii jako demokrat volit samozřejmě nemohu. Křesťanské demokraty v českém provedení volit nemohu - nejsem katolík a navíc ti naši se prokazatelně nezbavili středověkých manýr, kdy se solidarizovali s pány a nikoli poddanými. Zelení v českém provedení jsou také zcela naruby své přirozenosti, prvoplánově straní nadvládě volného trhu nad lidem, a udržitelný rozvoj mají až v plánu druhém, nebo třetím. Komunisté by pro mne byli vcelku přijatelní programem. Na současné poměry i exkluzívní morálkou svých vůdců. Volit je ale nemohu, protože sdílím většinový odpor ke kultovní symbolice, které se drží jak ho.no košile, ať to stojí co stojí! Na svého Gottwalda, revolucionáře, ale také systémem zdemoralizovaného člověka natolik, že vědomě podpisoval rozsudky smrti nad nevinnými lidmi, si nedají sáhnout. Myslím, že "komunizmus" v pojetí Marxova evangelia o "vědeckém" komunizmu, už nemají v aktuálním, ba ani ve výhledovém programu na přespříští tisíciletí. Myslím, že ani ortodoxně věřící už na komunizmus nevěří, nicméně z jakéhosi trucu, nebo nostalgie, tím názvem drze mávají jako rudým lajntuchem toreadora před naštvanou tváří většiny pamětníků i těch, kdo naši problematickou minulost už znají jen z hororů, které jsou jim o tomto období ordinovány školou a z médií, jako povinná občanská nauka. Kam jen se poděli všichni ti věrozvěstové socializmu s lidskou tváří, za jejichž vizí šlo dobrých 90% obyvatel. Truclevicové strany, které si založili uražení expředsedové ČSSD ku svému potěšení a prospěchu, mi nestojí za zmínku, neřkuli za hlas.
Levice opětovně volby prohrála. Dokonce bezprostředně po totálním krachu arogantní dlouhodobé hrůzovlády pravice, ve vymodlených předčasných volbách. Opět se sice ČSSD stala vítězem voleb, ale levicovou koalici sestavit nedokáže. Prostou matematikou lze spočíst, že jediná šance sestavit potenciálně stabilní vládu by byla prapodivná trojdohoda ČSSD-Babiš-Okamura, tedy za předpokladu, že dvě neznámé této rovnice budou své předvolební sliby na "totální změnu" uplatňovat ve vládním programu a na oplátku budou respektovat programové priority "vítěze" voleb. Myslím, že nejhorší, čeho by se ČSSD mohla v současné situaci dopustit je vyhandlovat s Babišem za možnost vládnout, zradu na svých voličích. Než jakýkoli podraz vůči voličům, který by znamenal ponechání všech "výdobytků", které ODS s Kalouskem, jako třešničkou na dortu, vybojovala pro vládnoucí globální a lokální plutokracii, korupčníky, spekulanty, kmotry, vzkvétající exekutorsko-právní mafií a církevními hraboši, na úkor a proti lidu této země, to raději uznat porážku. Pokud pokus o sestavení vlády s levicovým programem nevyjde, je lépe předat žezlo. Pravice bez problémů stabilní koalici sestaví. Lid této naší zubožené země v demokratických volbách volí opět doprava. Až pan Babiš, jako skutečný vítěz voleb, zhodnotí svou investici, krom svého miliardového soukromého království a soukromého vlastnictví nejvlivnějších médií se ujme řízení našeho demokratického státu "jako firmy", bude mít Česko zaděláno na světový experiment a nám, voličům, kteří jsme si o to řekli, nezbývá, než vše, co z toho pojde, respektovat a nést následky. Jakkoli vím, že předvolební sliby těchto mesiášů mají cenu klamavé reklamy, v zemích, řídících se demokratickými pravidly je to tak, že pro reálné změny, bude-li na ně ještě šance, se ve volbách musí postavit většina. A to se v předčasných volbách 2013 nestalo.
28. 10. 2013 | 03:56

Matylda napsal(a):

Dobrý den pane profesore,
vaše blogy jsem četla vždy ráda, protože mi mluvily z duše. Dnes, den po volbách,se vás musím zeptat: Co říkáte na tu hrůzu, co předvádí ČSSD? Tedy spíš několk jeho bezcharakterních členů. Myslím, že pan Rejžek( jeho výrok přikládám) to vystihl správně. Jan Rejžek: Zrodila se nová jednotka politické sviňárny a podrazáctví - 1 Michal Hašek.
Snad se dočkáme lepších časů.
28. 10. 2013 | 07:17

Přikovaný k divokosti života napsal(a):

Matylda:

“Co říkáte na tu hrůzu, co předvádí ČSSD?”

Ptáte se někoho, kdo hrdě přiznává: “Toto předsevzetí jsem vcelku dodržoval (porušil jsem je pouze devatenáctkrát!). Nyní je tedy poruším podvacáté...”

Jinými slovy – ptáte se člověka, jehož slibům, předsevzetím, názorům a podobným výrokům by neměli věřit ani blázni... :-)
28. 10. 2013 | 16:19

Viola napsal(a):

No já teď mám pochybnosti, zda článek nebyl ironický. Možná pan profesor ví víc.
29. 10. 2013 | 12:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy