Volby otvírají nové zajímavé perspektivy...

30. 05. 2010 | 14:46
Přečteno 10628 krát
Zažili jsme opravdu pozoruhodné volby, které přinesly i nám politologům řadu překvapení.

Sociální demokraté přišli o svého charismatického předsedu.

Karel Schwarzenberg prokázal neobyčejnou politickou obratnost, když využil popularity M.Kalouska k úspěšné realizaci svého smělého projektu “TOP09”.

Vpravdě triumfálním vítězem se stal P. Nečas, který v souladu se svým obrovským úspěchem (jeho strana ztratila pouhých 800 tisíc hlasů!) již organizuje novou vládu.

V komentářích k výsledku voleb se nejčastěji setkáváme s oceněním toho, že voliči zvolili změnu. Ano – ilustrují to jména jako W.Bartoš, P.Bém, M.Benda, P.Gandalovič, Z.Horníková, M.Kalousek, V.Parkanová, P.Tluchoř, J.Vidím nebo K.Schwarzenberg.
Anebo I.Řápková či M.Šnajdr.

Tipnul bych si následující obsazení některých rezortů:

I.Řápková – Ministerstvo pro lidská práva
M.Šnajdr – Ministerstvo zdravotnictví
M.Benda – šéf Legislatrivní rady vlády
V.Parkanová – Ministerstvo kultury

Bohužel neprošel JUDr. MUDr. Ivan Langer, který byl mým tajným kandidátem na post předsedy vládní Rady pro boj s korupcí.

Jsem rád i tomu, že do parlamentu prošel ing. Jaromír Drábek, známý příznivec Akademie věd.

Doufám, že se potvrdí zákulisní informace o tom, že tiskovým mluvčím vlády bude Karel Steigerwald.

A kdo bude premiérem?
Myslím, že nejlepší předpoklady by měl Karel Schwarzenberg, protože poznal zblízka prostředí tolika politických stran, jako málokdo jiný, a krom toho má obrovské zahraničně politické zásluhy. Na první oficiální zahraniční návštěvu prý pojede do vzorně multietnické Republiky Kosovo (Republika e Kosovës), čerstvé to členky rodiny demokratických států, ke které má jak známo blízký vztah.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Karbaník napsal(a):

Pěkně vám to zamotalo šišku, profesore - jen co je pravda.
30. 05. 2010 | 14:54

veverka napsal(a):

Kníže spíš pojede za Bilderbergy podat jim zprávu,že Češi jsou ještě větší hlupáci než si mysleli.kalouska s Hávou vezme samozřejmě sebou.
30. 05. 2010 | 14:56

odjinud napsal(a):

Jak utrpět epochální volební vítězství.

"Vítězství ve volbách, které zazáří, jako nejzářivější hvězda nad naší zemí", prorokoval výsledek svojí ČSSD předseda Jiří Paroubek v lednu letošního roku. Ještě v pátek, po odhození hlasu do volební urny, tentýž lidový prognostik stále očekával velké vítězství socialistů. Lidový dům byl proto naplněn šampaňským, skleničky vycíděny, doutníky rozbaleny a šály stranických špiček znovu přežehleny. Vzduch se tetelil napětím a očekáváním konečně pořádného lizu.

Povinné optimistické úsměvy přátel růže zamrzly hned po první sobotní prognóze reálných volebních výsledků. Nicméně, analytik Bohuslav Sobotka, jako hlavní expert oranžových přes počty, označil tyto jako irelevantní, neboť oblíbená agentura STEM přeci dodávala do Hybernské naprosto odlišná čísla. Zdeněk Škromach sdělil svým přátelům na facebooku, že čeká těžkou práci při sestavování vlády, vyjádřil naději, že všichni poražení lídři čestně rezignují a připojil se ke skupině “Oslava volebního vítězství ČSSD”. Hlavního úvěrového specialistu záložny Fio rozbolela hlava.
Začalo se sčítat a zářivý jas rudé hvězdy poněkud pohasíná. Televizní, rozhlasové i internetové zpravodajství chrlí jednu zprávu za druhou. Ani v jedné však nestojí nic o epochálním úspěchu levice, nikde ani zmínka o grandiózním vítězství sociální demokracie, nikdo se neptá Paroubka ani Paroubkové s kým bude sestavovat vládu. Lidový dům zachvátila panika. Zdeněk Škromach sděluje, že je spokojen s porážkou Petra Nečase na Zlínsku, avšak už i jeho přátelé na sociální síti si stěžují, neboť prý nastane doba temna, šílené zdražování, všude poplatky, zruší se všechny výhody, třeba železničářům a taky stravenky.
Pozdě odpoledne uznává pravý stav věcí i předseda Jiří Paroubek. Obyčejný občan byl prý poražen. Horních deset tisíc tedy převálcovalo oněch spodních deset miliónů? No, nehledejme v prvním povolebním vyjádření zdrceného vůdce logiku. Zajímavé chvíle měly teprve přijít. Volební byt prvního sociálního páru v Teplicích byl navždy uzamčen a rodinka se dala na cestu do vosího hnízda v Praze. V záložně Fio se schází krizový štáb.
Mediální bomba exploduje v podvečer. Na serveru lidovky.cz se objevuje zpráva o rezignaci Jiřího Paroubka. ODS přerušuje tiskovku, Standa Gross se dáví kuličkou kaviáru, Miloš Zeman otevírá lahev slivovice a Jirka Šlégr láme hokejku. Tento jinak politicky bezvýznamný akt však vzburcuje i poslední zbytky sil v Jaroslavu Tvrdíkovi. Okamžitě píše dementi, které se později projeví jako jeho již klasické dementy. Zdeněk Škromach mlčí.
Krátce po půl osmé večer je však vše oficiálně potvrzeno. Čelem k faktu pouhých 82 poslaneckých mandátů pro rudooranžovou koalici slibů, populismu a demagogie, pokládá funkci jejího vůdce první bojovník, moudrý pastýř a Titán v jedné osobě. Za asistence své profesionální manželky, střídající mimiku “jééé, to te bžunda” s výrazem “asi se rozbrečím”, a hlavních nosičů vody, předčítá svoji politickou závěť. Novináři šílí, obyčejný člověk zírá, internet nestíhá.
V České republice nastává doba po Paroubkovi. Došlo tak i na ortodoxní bolševiky z KSČM, kterým tento volební výsledek konečně přisuzuje odpovídající funkci vztekle štěkajícího ratlíka bez možnosti cokoliv ovlivit. Zajímavé bude sledovat bratrovražedný boj o moc u socialistů. Rojí se spekulace o novém vůdci. Sobotka, Škromach, Zaorálek či někdo jiný? Je to ale ve své podstatě jedno. Musíme jen doufat, že nástupce bude pokračovat v započatém díle Jiřího Paroubka na likvidaci této strany s ideologií planých slibů, kupování voličů, korupčního klientelismu a neokomunistické demagogie, která vede do pekel nejen naši vlast, ale i většinu Evropy.
Děkuji všem neobyčejným lidem této země, že nedopustili návrat zakukleného socialismu a zvolili raději rovný hřbet, vztyčenou hlavu a osobní svobodu. I když to možná bude stát něco více pověstného potu a krve. V záložně Fio zhasli a Zdeněk Škromach dnes ani nepopřál na facebooku krásný sluníčkový den. Já vám jej přeji.
30. 05. 2010 | 14:57

veverka napsal(a):

Čili bude školné,vyšší spoluúčast ve zdravotnictví(30 kč poplatky byly proti tomu co ted přijde jen slaby cajicek,viz program TOP 09) a kníže s Vondrou a Vlastou už se postarají o nějakou tu adekvatni náhradu za radárek,třeba rovnou rakety nebo mensi americkou tankovou divizi na ochranu pred teroristy.Myslim ze mnoho lidi co ODSce sezralo jeji efektivni rozdeleni na tri "jine" strany zajije v blizke dobe efekt padajicich celisti.
30. 05. 2010 | 15:03

Chodec napsal(a):

Tak tak, bolševicko-socanská klika doklikovala a zbývá ji jen přihlížet. My bychom také měli dohhlížet, jak ti co jsme zvolili aby rozumně hospodařili, opravdu rozumně hospodařili. Už vědí, že zas tak hřbet hrbit nehodláme.
30. 05. 2010 | 15:06

Karel Matousek napsal(a):

Jen bych rad videl Lianu Janackovou v nejake funkci, v niz muze chranit rasovou hygienu. Rapkova to sama nezvladne.
30. 05. 2010 | 15:09

voroshilov napsal(a):

Modry mafian Langer jako predseda Rady pro boj s korupci a polticka slapka Stejgervald jako tiskovy mluvci vlady-pan prochvesor ale ma vytribeny smysl pro humor!
30. 05. 2010 | 15:10

Petr Havelka napsal(a):

Pane profesore,

víte, levice to projela, protože nalevo se nalézá jen KSČM a ČSSD. Zemanova mise byla marná, ale i bez Zemana by to nevyšlo. Možná lidovci, ale ti také nevyšli.

Těch 18 mandátů přes sto se válelo na ulici, jen je zvednout, jak kdesi poznamenal Pepa Řepa.

Ovšem hovoří z Vás hořkost. ve stejném duchu bych Vám mohl jmenovat "giganty" zleva, třeba Křeček.
30. 05. 2010 | 15:10

Suchec napsal(a):

Chodec:
Kde tady v posledních 4 letech klikovala bolševicko-socanská klika?
Máte na mysli Topolánka s Dalíkem a Kalouskem?
Ale vždyť tito jsou zpět. Tak jak, že doklikovala? :-)))

Anebo patřte k těm, kteří nějak vynechávají poslední 4 roky?
30. 05. 2010 | 15:13

Suchec napsal(a):

Havelka:
Pokrčujte dál.

Ale srovnávat Křečka s Bendou, či Řápkovou je hodně odvážné.

Vlastně ale já zapomněl. Hloupý a nevzdělaný, levicově orientovaný člověk to nemůže chápat.

Aha, tak to jo. To beru. :-))))
30. 05. 2010 | 15:16

Pepa Řepa napsal(a):

Kdepak, pane Hořejší, za to můžou ty billboardy.
A pak vítr. A vlhkost vzduchu. Všechno se to spiklo proti-jak říkáte-charismatickému předsedovi ČSSD.

Co teď? Založit spolek Paroubkových sirotků? Nesnesitelná samota. Opuštěnost. Co s námi všemi bude?

To zase bude kvílení, jako meluzina v komíně.
Mohou za to billboardy, MfD, LN a Kalousek, Čunek, Klaus a přemnožení komáři.
30. 05. 2010 | 15:17

Rumcajs napsal(a):

Zná někdo lepší hudbu, jak zlobné skučení levičáků po prohraných volbách ?

Já,ne. Budu si to pouštět asi stále dokola.
30. 05. 2010 | 15:18

JC napsal(a):

Hořejšího skuhrání, toť rajská hudba pro mé ucho.
Chápu, že badatel zasvětil výsledky/jsou-li nějaké/ svého působení na AV socialismu a nerad by je nacpal do chřtánu dravých kapitánů průmyslu.
Doporučuji yačít se živit prodejem Langošů, nejlépe jako OSVČ a k eráru se vrátit až na "trůn" usedně Bohuš.
30. 05. 2010 | 15:19

Dalimír napsal(a):

Dobrý den pane prof. vítejte v realitě ! Raději čerta bych viděl v naší příští vladě nežli pana Kalouska ! Ten člověk má neobyčejně vyvinutý pud sebezáchovy ! Levice to projela ,škoda , jsem zklamán ! Dal.@
30. 05. 2010 | 15:20

stále rebel napsal(a):

Do politiky podobně jako v devadesátých letech vstoupili opět čeští podnikatelé. Kožené, Krejčíře nahradili Frolíci a spojení politiky a byznysu může nést ovoce, samozřejmě jen některým a většina na to časem doplatí. Pro AV vidím dva scénáře, První: Frolíci přesunou finanční zdroje směrem do svých firem a AV zruší. Druhý: přijdou na to, že AV může být zlatá slepice a ochočí si ji. Pro vás nic optimistického, buď přijdete o veřejné zdroje nebo nad těmito veřejnými zdroji a vámi převezmou kontrolu ti správní hošíci
30. 05. 2010 | 15:21

Suchec napsal(a):

Rumíčku, kdo tu kvičí a křepčí, tak spíš Ty. :-))))

Jen jestli víš, proč křepčíš. Aby ti to v tý hubě nezkyslo.
Ale to já jen abys nemyslel, že z Tebou nesoucítím.
30. 05. 2010 | 15:21

JC napsal(a):

Rumcajs,
Fakt jsem ten tvůj příspěvek neviděl, když jsem psal to svoje...tedy shoda téměř dokonalá:-)
30. 05. 2010 | 15:21

vlk napsal(a):

Pane profesore

on vás titen černý humor zatraceně rychle přejde . Minimálně jedna věc s evám skutečně vyplní. Totiž Šnajdr jakoministr zdrvaotnictví.
Bedna nebud e řídit legislativní radu vlády. To možná Bárta z VV. to bud e také dobré. John s enechal slyšet , ež to je právník a že tomu hodně rozumí. a že bud ejejich čelným expertem při přípravě rotikorupčních zákonů.

Benda zůstane tam, kd e s ejako lžidoktor mimořádně osvědčil, totiž předsedou ústavně právního výboru parlamentu
A podle mne ,s polu s řápkovou je příštím kandidátem buď na soudce Nejvyššího nebo Ústavního soudu. Pokdu ted y řápková nebude místo Motejla nominována na ombudsmanku.
A pokdu chcete zjistt, co a jak bude asi doopravdy, mrkněte pod posledního Kubáčka. Snažil jsem s e udělat přehled priorit vlády rozpočtové odpoěvdnosti.
30. 05. 2010 | 15:23

Ládik napsal(a):

Hlavně, že soudruh Paroubek odešel jako vítěz.
30. 05. 2010 | 15:25

Pepa Řepa napsal(a):

Copak Paroubek. Jen aby nás neopustila bystrá paní Petra.

To snad pan Stejskal nepřipustí. Kdo by tady psal o muzice?
30. 05. 2010 | 15:32

JC napsal(a):

NIkdo si druhý den po volbách není tak jistý tím, jak to nebude fungovat jako ti, kteří dostali na zadek.
Nickz si račte dosadit.
30. 05. 2010 | 15:32

Petr Havelka napsal(a):

Pane Suchec,

klidně můžu. Jen podotýkám, že jsem zapšklý volič Zelených. Copak máme na skladě.

Víte, mne vyhledávání profláklých jmen nebaví. Pozitivem je, že se do sněmovny za ČSSD dostal takový Hamáček,
další pozitivum je, že se do sněmovny nedostal kakaový Kraus, ústecký boss Benda a negativum pro ČSSD je onen Křeček, Rath a tragéd Hulínský.

Srovnávat nikoho nechci, každopádně každý politik "boduje" po svém :)

To, že se o někom vyjadřuju v duchu "levicový nevzděkaný hloupý" mi podsouváte.

Překvapím Vás, očekával jsem na levici větší "stádnost", ale volby mne překvapily. Jak jsem již napsal výše. Na ulici se válely volné hlasy, pohříchu nalevo nebyla strana, která by je získala.
30. 05. 2010 | 15:34

Jan Vaculík napsal(a):

Nu to je ale opravdu splácanina, pane Hořejší!
A já jsem myslel, že se budete radovat, že tyto volby pomohly tomu, že se politika vpravo-vlevo vyčití od těch nejprofláknutěších xichtů, a že se i socdem navrátí od planého populismu ke svému standardnímu programu, který dokázala definovat ještě za Zemana a za Špidly. A že si třeba dá otázku, proč mladým lidem dneska tak katastrofálně nic neříká.

Neříkám, že politické blbství je výsadou jenom levice, ale doporučuji, abyste se s otevřenýma očima díval i nalevo (protože Langera, Béma i Řápkovou teď můžeme z úvah pro budoucnost skutečně vynechat):

"Přítomní členové ČSSD mezitím začali řešit, co dál. Nože začali především brousit politici z Ústeckého kraje, kde zatím vládne Paroubkův blízký Petr Benda. "Rok na mě jenom útočili," komentoval chování Bendova vedení ústecký člen ČSSD.

Hovořilo se ale také o tom, že se Paroubkovi lidé snaží donutit hokejistu Jiřího Šlégra, aby se vzdal nově nabytého mandátu a Benda, který se do Sněmovny podle výsledků nedostal, se posunul o příčku výš a v dolní komoře zasedl."
http://www.novinky.cz/domac...
30. 05. 2010 | 15:35

Rumcajs napsal(a):

Suchec:

Já na nějaké velké zhořknutí nevěřím jako nevěřím na nějaké zásadní změny.Julínek se o to pokusil a odstřelili ho. Kluci ucítí příjemné teplo svých nových kanceláří a nebudou si chtít kazit tu pohodu nějakýma nepopulárníma opatřeníma.

Přínos těchto voleb vidím v tom, že rozkladný proces který tu nastartovala ČSSD ,se zpomalí .
30. 05. 2010 | 15:36

Dalimír napsal(a):

Ládiku jste Vy vůbec při smyslech ? D.@
30. 05. 2010 | 15:37

00 napsal(a):

No vždyť ten Drábek má recht.

Vás teda ten :-°( dokonale zhypnotizoval, přeji do budoucna probuzení s lepšími představiteli sociální Demokracie.
30. 05. 2010 | 15:37

goro napsal(a):

To Rumcajs a JC:
A oni si furt a furt budou myslet, že v ODS nejsou bezcharekterní papaláši, kterým je jedno jestli mají nálepku soc-dem nebo pravice. Podstatné je že do parlamentu přijde víc jak polovina "nových" lidí, kteří budou mít jiné zájmy (doufejme) než stávající CSSD-ODS svoloč.
A můžeme se jenom modlit, že je to nesemele.
30. 05. 2010 | 15:38

nick y napsal(a):

"Odjinud": Pěkný komentář!Dovolím si ještě připomenout "Nejvyšší bytost", ale ta taky, zdá se , nezabrala v páně Paroubkově případě.
Holt "Pýcha předchází pád"!
Moje lepší polovice (snažím se jí to vymluvit) očekává p.Paroubkův comeback na stolec presidentský. To nedoufám.
Já ale měl husí kůži při představě prognózovaných vládních sestav před volbami.Jsem rád, že to bude jinak. Pěkný den
30. 05. 2010 | 15:39

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, chtělo by to zase nějakou ódu na manžela, případně jiný vtipný beet beag....
Veselé krizování...
http://ateo.cz/f/images/f/f...
30. 05. 2010 | 15:40

janousek napsal(a):

Ano, český volič je moudrý, zejména pražský, po kauzách jako Opencard nebo tunel Blanka zaznamenala ODS v Praze sice pokles, ale nadále srovnatelně nejvyšší podporu. Nechápu proč Pavel Bém rezignuje, když je úspěšný. To je opravdu změna jak má být, tu ocení i pan Soukup na min.školství, kde ještě zbylo mnoho strukturálních peněz na vědu a školy, které by se bez jeho pomoci, stejně jako dalších představitelů TOP nesmyslně vyplýtvaly.
30. 05. 2010 | 15:42

alarm napsal(a):

Kraus = Hořejší. Je opravdu trapné, když dojde u vyhoření tvůrčích inspirací. Hořejší překročením šedesátky senilní. Začíná u něho paranoidní chování. Víra v Boha se socanským viděním brzy přejde k propuknutí schizofrénie.
30. 05. 2010 | 15:45

Robert napsal(a):

Vážený pane profesore, řekl bych, že tentokrát se i pan Jiří Paroubek vyrovnal s nelichotivým volebním výsledkem lépe, než jak jste to učinil vy ve svém výše uvedeném článku.

Domnívám se, že by neškodilo trochu více respektu k názoru voličů.

Osobně nejsem s volebními výsledky také nijak zvlášť spokojen. Skutečnost, že se do Poslanecké sněmovny probojovali Věci veřejné, které považuji za čistě populistickou stranu, která si navíc zavázala své poslance a poslankyně smlouvou popírající institut volného mandátu, jenž patří podle mého názoru mezi základní předpoklady fungování demokratického právního státu, mi tedy rozhodně radost nečiní.

Na tomto mém postoji nemůže nic změnit ani má výrazná preference vůči sestavení středopravicové vlády. Mnohem raději než VV bych ve Sněmovně uvítal Stranu zelených nebo i Lidovce. Voliči však rozhodli jinak, a mě nezbývá, než to respektovat.

Přeji hezký den.

Ps: Buďme všichni rádi, že se do českého Parlamentu neprosadily žádné extremistické strany, a že podpora Komunistů alespoň mírně klesá. Řada evropských zemí je na tom v tomto ohledu podstatně hůře.
30. 05. 2010 | 15:46

prirodovedec napsal(a):

vlk: Neprejde ho. Navic to neni cerny humor, ale skuceni :), jak pisi JC a Rumcajs. :)

Plati to, co jsem psal vcera jinde:

Kuuciii pravicovi prestante si odreagovavat sve diskusni mindraky z dob, kdy vas kuciii levicovi na cele s V.H. zametali a vymetali argumenty a hrrr na ty reformy.

Prilozte ruku k dilu a kupredu prava. Ted uz je to jen na Vas, uz se na socky nemuzete vymlouvat, mate skvele vitezstvi, tak predvedte, co umite.

I kdyz statisticky vyhodnoceno za ten den, chapu, ze kopani do tech porazenych zrejme spravneho zdejsiho diskusniho pravicaka obzvlast uspokojuje. :) (pokud by to bylo naopak, jiste by to platilo i pro levicaky) Nezda se, ze to neco vypovida o Vas pravicovi kolegove? Takoveho mirne nepravicoveho podle Vasich idealu :). Nu coz, jak se chodi nahoru, tak se pak pry chodi dolu. Pamatujte na to. :)

Ja se na pozorovani tech diletantskych reforem z dalky uz tesim. Zejmena, kdyz v TV fraze i mirne omyly o 200% uredniku :) a zde fankluby bezradne kopou. Co tak par uvah, kam to povedete, co prosadit, co ne, trocha premysleni. Na to Vas asi moc jeden neuzije a musi spolehat na vlka, ktery to zvladne za obe strany. :)

autor: Uprimnou soustrast. Me svedomi je ciste, pres mnoho ustepacneho jsem Vam to hodil a spojil to s prijemnou navstevou a organizaci stazi. Ted Vasim mladsim kolegum daji Drabkove a Milove vyjist do dna ty povesene panaky z oken a spol a spojenci z UK aj uz nepomohou, protoze budou podlehat Bile knize. Odhaduji v souvislosti s velkymi projekty EU navrhy na pripojeni AV k VS do cca 2 let a platnost kafemlejnku se zdokonalenim pro prumysl :). Plus UK vzor - duraz na manazerske rizeni vedy nove prichozimi manazery.
30. 05. 2010 | 15:52

Jméno napsal(a):

Teď bude zajímavé pozorvat, jak se největším bijcům proti "socbolševikovi" pomalu začnou stahovat koutky pomalu k sobě, potom začnou lehounce cukat, a za nějaký čas dostanou křeč ze zatnutých zubů... následně se většinou dostavuje EPČ, tzv. efekt padajících čelistí
30. 05. 2010 | 15:54

vlk napsal(a):

přírodovědče
tentokrát se pleteš ity. Co s e týče prof. Hořejšího Ten neskučí. rozhdoně ne. Prostě si dopřál humoru Byť černého: A on, stejně jako ty, nemusí mít o sebe strach. I on s enejspíš může sbalit a vyrazit za vodu. Jsem si tím celkem jist. A já bych to na jeho místě udělal.
Drábek už jistě někoho velmigraduivaného najde na jeho místo. Řekněme - Rumcajse.
30. 05. 2010 | 15:56

Petr Havelka napsal(a):

Ještě bych mohl podotknout. Možná si ČSSD uškodila přílišnou agresivitou leadra. nevím, jak dalece je to přirozenost Paroubka a jak dalece byl do komfrontace nucen "marketingem". Tvrdík končí, tentokrát ale nepůjde do ČSA :)

Každopádně pozitivem negativních kampaní může být, že se bude řešit jejich velké téma, korupce. Pokud ovšem zítra nespadne po stůl při jednáních trojky.

Myslím, že tohle bigtéma VV musí John uspokojivě řešit, jinak to z VV dopadne jako z US,ODA,SZ. Příjde nová hvězda do sněmovny, zazáří, kvikne a příští volby zdechne.
30. 05. 2010 | 15:57

veverka napsal(a):

Rumcajs

"Přínos těchto voleb vidím v tom, že rozkladný proces který tu nastartovala ČSSD ,se zpomalí ."

Jestli sis toho nevšiml,tak poslední 4 roky tady vládla ODSa její satelity.Pravděpodobně sis v tom povolebním chaosu spletl strany.Ale což,stane se.
30. 05. 2010 | 15:58

JC napsal(a):

Hoši/levouni/, kurva tady se bude kúřit akorát z komíná.
To není ani skuhrání, ani černý humor, to je budoucnost.:-)))
Chápu, že máte odypky už teď.
30. 05. 2010 | 16:00

prirodovedec napsal(a):

vlk: Ty uz jsi se nakazil od jarpora a take neumis cist :)? Cituji sebe:

"Neprejde ho. Navic to neni cerny humor, ale skuceni :), jak pisi JC a Rumcajs. :)"

Skuceni jsem citoval JC a Rumciho a jeste to zpestril smajliky. Safra, co to s tim ctenim meho psaneho textu v CR mate. Problemy mel SuP, Lena, tradicne jarpor ... ted i ty Brute? :)
30. 05. 2010 | 16:01

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vy neznáte HuHo - humor Hořejšího, to i jistě ctěná paní PePa je proti profesorovi skoro Hašek, teda Jaroslav...
Veselé krizování...
http://ateo.cz/f/images/k/k...
30. 05. 2010 | 16:08

Arnold Zach napsal(a):

Vlku:
Vy jste mistr na analýzu levice, držte se toho, v kritice pravice jste jen průměr.
30. 05. 2010 | 16:09

Pocestny napsal(a):

Zatímco v Žvanírně Vaclavy Pospíšilové se dnes ukázalo, jaká pohoda je hledět na spolek pánů, kteří si okamžitě nesnaží ukousnout koule, a jistému mladému socanu dokonce dopřejí jeho Pokus o vládu do příští sobot(k)y......a až poté se skromně pustí do díla,

zde se line rykot postřelených pasáků vepřů...

Jojo, kdo se provařil nejlépe, jsou místní hvězdopravci....

Ti samí, kdo tu před půldruha rokem orgasticky kvíleli rozkoší nad tím, jak "lid je prozíravý" tu dnes kvičí "sou to swyně"

Tož, přátelé a přátelky
zmehlo vám, nu což. Konečně dojde k poznání, že to "bolšinstvo" je ve správné demokracii platné, jako mrtvému Paroubku do řiti hleděti.

Dnes již prostý soldát Pivoj pochopil, že Lipany dopadly ještě hůře než kdo doufal.

Konečně se totiž všichni kromě Pivoje domluvili, že se nedostaví na bojiště.

Dnešní Sobotkův pláč nad faktem, že se s vítězem prostě NIKDO NEBAVÍ je přímo genitálním vyvrcholením Pivojovy epochy, protože po PRVNÍCH VÍTĚZNÝCH volbách, které Pivoj utrpěl se jeho partaj válí před hospodou s gulemi v hrsti, zatímco v šeku si sedláci rozdávají konšelské židle.

S ním tu stojí ztichlý dav erárních Kafků, kteří vědí, že toto epochální emerické "výtěství" je zároveň konec, šmidra, funus.

Jsme o den starší a na seznamu padlých se vrší další a další jména, ta správná jména.

Dnes můžeme říci toto:
Je definitivní konec oposmlouvy.
Hradní Venda půjde konečně na řetěz, pokud ne a na řetěz půjde Nečas, půjde ODS finálně do " jak se jmenuje ta ves u Tábora?"
Je definitivní konec levé půlky české PRavé DEmokratické LEgrace...
Je definitivní konec ery "Velkých stran".
Byl odpaněn princip "všeho dočasu", to okoštovali klekaví a stromolezi, obě partaje ztratily šanci, protože chronicky vlály za pihelí jednomu či druhému megahanbáři....

Zatímco pánům Schwarzenbergovi, Johnovi lidé přišli, Petr škrtá 800 tis. hlasů, Bohouš půlmilion.

Bum, to byla pecka do palice, rána reality.
30. 05. 2010 | 16:11

Petr z Tábora napsal(a):

Vás ten výprask oranžových pěkně chytil u srdce pane profesore. Pro mne naopak jakožto blížence to je jeden z dárků k narozeninám. Pro lidi připomínající socialistické papaláše už na štěstí u nás není místo.
Nicméně se domnívám, že o zásadních záležitostech typu důchodová reforma apod by se měla najít shoda napříč většiny politického spektra.
Tvorbu vlády nevidím tak jednoznačně jako pan Nečas, šéf strany s největšími ztrátami. Ty tři středopravé strany spolu mohou vládnout a současně spolu budou soupeřit o stejné kategorie voličů.Záleží jak bude vedení ČSSD flexibilní.
30. 05. 2010 | 16:13

SuP napsal(a):

vlku -
S Tebou je sranda. Socan vyhrál jen o maličko a hned bys emigroval? Rád bych Tě viděl, kdyby se něco stalo. To by byl hučák. (Všiml jsem si, že podle Tebe může emigrovat Hořejší, ne Ty).
Tvrdík odchází. Bude nosit Paroubkovi deštník.
30. 05. 2010 | 16:15

Petr Havelka napsal(a):

Pane přírodovědče,

kdyby 200%, ba i víc :)
Takové počty patři k základním znalostem!
John "působil" trochu rozvolněným dojmem, inu "učeň".

Jistá novácká charismatičnost v předvolebním boji zapůsobí. Nyní přichází období střetu s realitou.

Doufuám, že se neodbrzdí zdravotnictví. Nevratným krokem by bylo propojení lékař - nemocnice - pojišťovna.

Stran vědy budete příjemně překvapen. Jisté záměry padnou pod stůl, ale šetřit se bude!

http://zpravy.idnes.cz/disk...

Doufám, že vědci konečně příjdou na ono "lobbovat se musí".
30. 05. 2010 | 16:18

jarpor napsal(a):

Přírodovědec

Buďte v klidu... to není ve Vás...a ve Vašem vyjadřování, to je ve všech okolo...:-))

Autor

Takový pohřební, spíše než černý humor...
No, holt, někdy se i vzdělaný člověk sekne v očekáváních...

Hezký podvečer
30. 05. 2010 | 16:18

JC napsal(a):

Pocestný,
Kdybyste ráčil hnout zadkem a dostavil se dřív,nemusel jsem nic psát a jen si vychutnal to vaše.
30. 05. 2010 | 16:21

Roman Ritter napsal(a):

odjinud
plně s váma souhlasím,lepší už to dopadnout nemohlo,je to banda komiku,všehoslibovaču atd,tenhle národ odmítl ten jejich oranžovej socialismus života na dluh
30. 05. 2010 | 16:22

Petr Havelka napsal(a):

Promiňte, špatně vložený odkaz

http://zpravy.idnes.cz/disk...

Captcha vyžaduje and alamo

Pane Stejskale, opravdu aktualně neřídí vyšší bytosti,
30. 05. 2010 | 16:27

StandaT napsal(a):

další, kterej to nevydejchal
30. 05. 2010 | 16:35

hoven napsal(a):

hořejší,
pogratulujte vítězi jako slušnej člověk, uznejte demokratickou porážku a přestante se vyfňukávat. socani prohráli svojí přihlouplou politikou, slibama a hloupejma frázema o obyčejných lidech, který musely urážet i inteligenci voličů čssd.
30. 05. 2010 | 16:37

elwoodblues napsal(a):

Po pravdě, přemýšlel jsem, koho může oslovit billboard -všem přidáme a zastavíme zadlužování.
A koukám -ono to bylo zřejmě cíleno na profesory, tak proto jsem to já blbec nemohl chápat!
30. 05. 2010 | 16:53

n.o.s napsal(a):

václav hořejší

nevím nač si profesore stěžujete dopadlo to dobře, ne ideálně ale dobře, ideální by bylo kdyby ODS, TOP09 a VV měli ústavní většinu.

jedním z mnoha problémů dnešní deimoskracie je anonymita občan volí anonymně to je chyba.
30. 05. 2010 | 16:53

Tencokida Hnuj napsal(a):

ODS holding to projede a praváci stejně vytáhnou z kumbálu golfové hole, zavěsí na lustr klausovu fotku, oblečou si modré trenýrky s ptákem a začnou křepčit, drže se za ruce a zpívaje "Benda, Benda, náramný je zadák...."

A to vše do doby, než Kalous odstaví občana von Černá Hora do Hajan, navlékne na sebe zakukleneckou sutanu, vystřihne si díru pro pravé oko a začne brebentit cosi ve stylu " Zvolili jste si mě, tak si mě taky sežerte." Pak zakopne a usne taky . Všude je cítit borovička a rum.

Po pár měsících mnozí z křepčícího davu zjistí, že Nečousek tedy je, ale jíst se nedá. A Kalousek i s chlupama jim všem ucpal jícen. Tak honem za nějakým lékařem.

Ještě že je tady Bém. Vyloží jim v parlamentní kantýně Closecarty na stůl, všichni se plácnou do čela, zapějí "ČEZko, ČEZko, Morava a Slezsko, patří nám tu všecko" a vydají se do tunelu, který tu zbyl po odchodu lidoveckého čeledníku do TOP 09. Tunel je však tmavý, dostanou strach.

Naštěstí je zde jeden, co má všechny dva pohromadě. Tedy Šnajdr s Cikrtem + Julínkem. Velký Mogul Farmacie všem rozdá přihlášky do První Výběrové, zaplatí za každého 30,- Kč a pošle je za Chrenkem.
Tam jim gratis implantují čip, odeberou přebytečnou část mozkové tkáně a takto vybavené je Student Agency zaveze zpět do parlamentní kantýny, kde počkají, až je Dalík se Šloufem zavolají, že cesta ke Šťastným zítřkům je volná.

U vstupních dveří Šťastných zítřků stojí pouze John, má na sobě drátěnou košili s dírou, přilbu nakřivo a tupá rybička se v jeho vlhké ruce třese, jako by byla živá.
30. 05. 2010 | 17:09

Rumcajs napsal(a):

Profesor Hořejší:

Tímto volebním výsledkem bohužel naše sázka padá.

P.S.

O co jsme se to vlastně vsadili?
30. 05. 2010 | 17:09

vaclavhorejsi napsal(a):

Rumcajs:

Zapomněl jsem - jaká byla naše sázka?

..
30. 05. 2010 | 17:12

prirodovedec napsal(a):

StandaT: Jako Pocestny? :) Podle mne to napsal velice hezky a optimisticky.

P.H.: Diky za odkaz. Je uz ale v podstate pozde. Zmineny text obsahuje zajimave postrehy i posuny v interpretaci dat podle mne (Hoschl). Ovsem chytre, naznacuje to dalsi postup budouci vlady.

jarpor: Zajiste. :) Trochu Vas to omlouva, asi je neco ve vzduchu a neni to jen Vase hlupstvi :). Kdyz uz i vlk :).

Pocestny: Skvele nastavene zrcadlo aneb bestia cestovalis vodopadilis triumfalis :). Gratuluji. S dvacetiletym zpozdenim ale vse ted uz bude konecne po Vasem a bez blokaci socanku. Konecne reformy. At se Vam vydari, pak bude alespon co rozdavat :). Jinak ... Vandas je u nuly, ale ...

Jen tu na blozich a v diskusich budou socanci dale hykat a skucet. :) (ja s nimi samozrejme) Hlas lidu rozhodl s obrovskou prevahou dal velky mandat pro avizovane zasadni reformy. Cesky sen se naplni. :)
30. 05. 2010 | 17:12

Rumcajs napsal(a):

Prof.Hořejší:

Že když vyhrajou socani,půjde státní dluh tuším nad 5% HDP.
30. 05. 2010 | 17:33

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
Ty filuto. Socani vyhráli. Přece./21 % či kolik/
Ale vládnout asi bude ODS se svým satelitem.

Ty to máš teda ale vymyšlené !

Skoro jako já. Když naši hokejisti hrají zápas , tak vsadím proti nim.

Noa radost mám tak vždycky.
30. 05. 2010 | 17:37

myloš napsal(a):

václav hořejší

Správně jste vyjmenoval dinosaury, kteří (zatím) katastrofu přežili. Škoda, že se vám potom zasekla klábosnice, neboť jsem postrádal další příklady, ty s oranžovými šupinami.
30. 05. 2010 | 17:39

vaclavhorejsi napsal(a):

myloš:

Uvadel jsem ty, kteri budou vladnout, o ty jde...

..
30. 05. 2010 | 17:41

Rumcajs napsal(a):

Záleží,co si představíme pod hentým vítězstvím.Pokud je to možnost sestavit vládu, tak Čssd pravděpodobně nevyhrála.
30. 05. 2010 | 17:48

Gren napsal(a):

Kalousek nás řádně "vykostí" o tom není pochyb.
Časy klidu a míru v této zemi končí ještě budeme v dobrém vzpomínat na Parouba a jeho sváry s Topolem...
30. 05. 2010 | 17:49

Rumcajs napsal(a):

To bylo pro Tenco.
30. 05. 2010 | 17:49

Robert napsal(a):

Ad vaclavhorejsi:

Věřím, že případné vládnutí paní Mgr? Řápkové nepřežije toto léto. v Opačném případě by asi deklarovaná protikorupční politika nově vznikající vlády nebudila příliš velkou důvěru.
30. 05. 2010 | 17:57

Tencokida Hnuj napsal(a):

Já porozuměl, Rumcajs.
Ale furt si myslím, že vítězství je vítězství. Tedy že se jedná o kvantifikovatelnou položku.
Jak s tím vítězstvím jsou prakticky schopni naložit, je druhá věc.

Tedy ti vychází, že i když Kalous znovu naseká dluhy a třeba nad těch 5 %, stejně vyhraješ, protože vlastně vyhrála ČSSD.

Přeji ti to. Aspoň si v řáholecké jeskyňce koupíte nová kamínka. Dyť je tam zima aji pod peřinou !
30. 05. 2010 | 17:58

Vico napsal(a):

Konečně jsem se dočkal, že Pocestný chválí génia populu, který se nenechal svést zpěvem levicových Sirén a zvolil tak, jak mu rozum kázati ráčil :-)

Někdy i "pučmidráth" prožije svou minutu božské jasnozřivosti.

Nám Sirénám teď nezbývá, než-li skučet. Jen místo trojčárkového cé,to už je jen vychlastaný témbr po vypitém tuzemáku.

Na druhé straně dosud neomylně přisprostlý hoven tu už způsobně v námořnickém oblečku vyzývá "ke klidu na práci".

Je třeba, jak nás před pár dny poučovala v MFDnes "stará Blažková" tak nějak táhnout za jeden provaz, utáhnout si ty opasky a...myslet na budoucnost. Jen v jednom případě, jak jistě bude novinářka Blažková radit, bude nutné ty opasky povolit. To, když bude jimi zapotřebí přetáhnout ty, kteří si to zaslouží. První by mohl být na řadě třeba pan Pehe a jiní mu podobní.

Pocestný tu správně dí, že prohrály velké strany. Inu jak se to vezme. Ve chvíli, kdy starý Blažkový a spol. bylo jasné, že ODS je totálně v pr..li a zmítá se v sebezničující krizi, ze které ji už nepomůže ani ten jejich "Štajgrwald", hlásné trouby spustily unisomo - nevolte velké strany! Kruhový hon na jednoho kaňoura. Ještě zbývá rozhodnout, zda-li bude udělán na smetaně nebo s šípkovou omáčkou.

Kanec nečekal na závěrečný lynč. Jediný, který po soustavném tlaku vyšilujících redakcí až k hranici obsese prošel "testem integrity", kdy se všechno sere a nepřítel je za branami, jako správný "Duce" a "Hitler" odstoupil do hodiny po své "nevýhře" za přihlouplé asistence různých hovnů, kteří již drželi záprdky v ruce připraveni k závěrečné "lidové veselici".

Jedna neslavná kapitola skončila. Jsem tomu i rád.
30. 05. 2010 | 18:03

vaclavhorejsi napsal(a):

Rumcajs:

Tak to vypada, ze tech 100 tis., o ktere jsme se vsadili, vyhraju ja - socani vyhrali (o nejakem sestavovani vlady nebyla rec) a ten dluh pry bude mene nez 4.8% (rika Sipkovy Karel)!

..
30. 05. 2010 | 18:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
A říkej si konečně co chceš. Já to, že je v parlamentě Grebeníček, Dolejš, Řápková, Benda, Bém, Kalousek, Šnajdr, Parkanová...
považuju za jedno. Za fiasko těch stran, které je kandidovaly. Je mi jedno jak je vybíraly. Ty strany prostě stojí takto za hovno.

Měj se. Jdu na ryby.
30. 05. 2010 | 18:08

Platan napsal(a):

Přátelé,
chcete-li si poslechnout zajímavou (populárně pojatou - nelekejte se) přednášku o imunologii, máte možnost:

http://www.sysifos.cz/index...

Snad mi pan profesor promine nevěcnou poznámku... :-)
30. 05. 2010 | 18:08

Karel Mueller napsal(a):

veverka:

S jistým zájmem jsem si přečetl Váš první příspěvek 30.05.2010 14:56:42. Pak mě zaujal doslova umělecky prodchnutý závěr následujícího debatéra "odjinud", byť bych řekl, že je odsud:

" ... Děkuji všem neobyčejným lidem této země, že nedopustili návrat zakukleného socialismu a zvolili raději rovný hřbet, vztyčenou hlavu a osobní svobodu. I když to možná bude stát něco více pověstného potu a krve."

Myslím, že kníže nikam jezdit nemusí a ani nemusí nikoho nikam posílat.
30. 05. 2010 | 18:14

Pocestny napsal(a):

Hyena australská už se chechtá v pozadí, psovití protáhli úplněk i přes poledne, Vendelín popsal svou humpoláckou vizi budoucnosti.

To sou nám ty lidi nějak blbí nebo co....

Vážení akadekomici,
mám upřímný zájem na vaší jaterní a slinivkové pohodě, proto se nebudu snižovat k folklorní tvorbě -)

Poděkuji za to, že jste setrvali v bludu o lidech kolem sebe tak dlouho, že jste se náhle ve společnosti vyhranili podobně jako komouši, stali se stranou, kterou volí jen sami socané, nikdo více.

Odpor vůči prasopsí politice jisté generace "vrchní prchni" byl daleko významnějším faktorem, než Lídlvolební kampaň.

Lidé odmítli Lídlo. -)

Je to pech, ale zase se připomnělo to prastaré, když teče do holínek, hledají se hasiči, referenti jdou stranou.

Zde teče do holínek devíti milionům již přes rok, tak se prostě rozhodlo těch cca 5 milionů normálních lidí, že je potřeba s tím něco udělat.
Zapomeňme na to kolik kdo komu sebral, je to o tom, kolik toho kdo ulovil.

Ti čtyři z deseti, kdo se nedostavili, prostě přepustili své hlasy skrutiniu, hlasy 82% těch, kdo přišli, jsou zobrazeny ve výsledku, do skrutinia druhého propadlo "jen 18%" hlasů čili 90 tisíc hlasů z pěti milionů.

To je velmi silná, legitimní volba, socan může na svých 20% spolehnoiut do budoucna.

Ti ostatní mají šanci to nepodělat.

Vzhledem k tomu, že
1. Nečes není a nerepresentuje ty , co Topolánek.
2. Kníže jako politik s nejsilnějším mandátem je s Nečasem ve zcela jiném vztahu, než Topolánek s Čunkem či Cyrdou.
3. John není Bursík
je tu úplně jiná konstelace sil...
Bude zajímavé to pozorovat, tamtamy duní v tom smyslu, že Pořadí ceny je John, kníže, Nečas, neboli "velkorysost" ODS bude ještě větší, než minule.
Doba posjezdových šaškáren o "modrých silových resortech jsou zapomenuta.

Modrej si drží gule v hrsti, dostal přes Prahu poprvé, navíc ví, že na podzim v komunálkách mu je knížecí bota ukopne úplně, no, podepisovat koalici s TOP je pro Nečase okamžik slastné odvety, protože nyní je to on, kdo velkoryse obětuje hlavní město, které mu nic neříká, někomu, s kým se pustí do kmotrů.
Pan "Čistej", jak mu pejorativně socani říkali to dokázal, protože nejčko se do toho může pustit se 188 legitimními kusy, které byly prověřeny volbami a mají mandát, slušnej, podtrhuji.

Mají "co posrat", "Mají co prosrat". to je dobrý balans.

To není "Velkej pták" a jeho dva jarabáčkové, tohle bude vyrovnané sdružení na likvidaci oposnaživců Šloufova království vezdejšího.
30. 05. 2010 | 18:25

Rumcajs napsal(a):

Děsíte mě profesore.
Asi to budu muset najít.
30. 05. 2010 | 18:25

Karel Mueller napsal(a):

Milý pocestnýý,

nebyl by jste Vy, aby jste nás neoblažil několika vpravdě uměleckými díly, za to Vám náleží dík.

Lidem kupodivu ještě příliš do bot neteče (samozřejmě, pominu bezdomovce, nezaměstnané s hypotékou, příjmově pod mediánem atd), ale do bot jim poteče a to značně a to v historicky velmi krátké době.

V situaci, kdy teče do bot - což zatím není - se hledají skutečné persony, kteří nadto mají něco v hlavě, jasnou vizi dalšího vývoje a nezpochybnitelně projevily svoje kvality v minulosti.

Tato situace hledání takovýchto lidí může začít už za 4 roky, zejména když přijdou další Řecka a EU nám dá najevo, že se má každý starat sám o sebe. Moc se pak už nezasmějeme.
30. 05. 2010 | 18:33

Pocestny napsal(a):

Errata 118 hlasů, pro hnidopichy..-)
Kdy tu byla taková většina???
Dvě party rozhodnutých a multispřeží v ruce Johnově, zajímavé, počkáme.
30. 05. 2010 | 18:35

Pocestny napsal(a):

MMCH, co vyjí psovití na to, jak dopadlo Ráthgau? -))))

Jak to tak vypadá, bude Bendl dělat pánovi Hauptmannovi erárvrchnost, no už se těším na duel mezi ministrem místního rozvoje a Herr Koeppnick und Ersitzend Reichsprotektor....bude legra, že se budeme smíchy Dávith.-))
30. 05. 2010 | 19:01

Pípa napsal(a):

Já osobně na návrat rozumu do politiky a na obnovení demokratické diskuse už nevěřím. Zvyšuji zdi, montuji mříže, peníze dávám do zlata a čistím svůj Python 357 magnum. Bude šupec. Pa pa blogeři a diskutéři.
30. 05. 2010 | 19:03

xixao napsal(a):

pocestny

uz to nehulte. a az se z toho dostanete, tak se zamyslete nad tim, co jste napsal..."podepisovat koalici s TOP je pro Nečase okamžik slastné odvety, protože nyní je to on, kdo velkoryse obětuje hlavní město, které mu nic neříká, někomu, s kým se pustí do kmotrů."

to si jako myslite, ze neco takoveho opravdu nastane ?
do kmotru to oni pusti, ale tak maximalne vetsi proud ze statniho...
30. 05. 2010 | 19:05

Petr z Tábora napsal(a):

to Pocestny:
Nejlogičtější je ODS+VV+TOP09.
Bylo by dost divoké, kdyby se středové VV daly do party s ČSSD a KSČM....
To už méně divočejší je varianta ČSSD+VV+ TOP09 s knížetem jako předsedou vlády.Chápu, že pan Nečas je rozjásanáý, protože je to jeho osobní volební úspěch, ale jinak ODS ztratila nejvíce hlasů ze všech....
30. 05. 2010 | 19:08

Dalimír napsal(a):

Spas se kdo můžeš ! Jestli bude parašutista Kalousek v příští vládě tak už to asi tady nevydržím a vandruji za klokanama ! Dal.@
30. 05. 2010 | 19:15

víla amálka napsal(a):

Show must go on, i kdyby na chleba nebylo. Netušila jsem, že Češi jsou tak povrchní a nechají se nalákat na knížecí populismus / vzor si vzal u Jana Masaryka, ten taky často používal vulgárnější slovník a tudíž byl oblíben u širokých mas/. Taky bych nevěřila, že nevěrohodným blábolům vypoceným panem Johnem může soudný člověk věřit. Co se ovšem nedá upřít-taktika a strategie zabrala-rozdělit armádu proti nepříteli na tři proudy, jako u Stalingradu, ovšem-aby to lidi neprohlédli-to BYL tah!
30. 05. 2010 | 19:42

vlk napsal(a):

Arnold Zach
uvidíme , jak moc jsme s e ve s vé analýze spletl. Nebude to trvat dlouho a bud e jasno.

SuPe

já mám chuť emigrovat asi tak 18 měsíců. Už jsme o tom doma zkusil i vyjednávat. Jenže to dopadlo, jak jsme čekal. takže si to jako rodina na trvalo budeme muset vybojovat tady.

Budu holt mít možnost sledovat zblízka to, co ty. A věř , že po těchto volbách bych na to o mnoho radši koukal pěkně z dálky a tepla.

A stejěn tak bych rád hleděl na Vandrákovy krasořeči, až ta nová galerka, která prej je bez levé půlky , takže z ní zůstalo rovnou vstup do rekta, prostě spustí svoje kotrmelce.
Portomkovi okorukovaného poklopce nejspíš vůbec nebud e vadit prolomení r estitucí , nebud e mu ani vadit nové rozdání kasírtašek u ekologckého tendru, rád si připlatí za F16 a hodně připlatí a bud e ještě radši stavět s Westinghousem energetického křížence kočky a psa na atomový pohon. protože jd e o jedinečného křížence, bud e jedinečná i cena.
Stejně tak bud e nesmírně rád až fakultní nemocnic e budou řízeny radami , kd e podle Julínka bud e mít fakulta dokonc e celou 1/3 hlasů.
Nic proti tomu , noblesse oblige.
Taková ta vandrácká. Někd e jsem vysomroval búra, jsem honorace.
No a Klaus prý dostane opratě. Už s e moc těším.
Uřž se opravdu moc těším na to kino. A na to jak zapřáhnou genia vesmíru do žebřiňáku.

moc pěkné jsou ty body.
1- ano Nečas není Topolánek a netáhne s těmi, co Topolánek. Problém je, že jen kmotři uměli ve svých regionech vyhrát. už vidím jak Nečas likviduje Rittiga nebo Zíku nebo knížete Dlouhého. Na to s eopravdu těším. Rittig ten z toho musí bejt zpocenej a má hnědé trnky. Takovou nakládačku jako do Nečase nedostal prý ani za tu vosmu, co prý, jistě je to hnusná pomluva, kroutil ve Valdicích. A Saša Novák tak ten nejspíš strachy emigruje z republky. Babáček s i prodlouží dobrovolně pro jistotu pobyt na Borech...
2- Nečas je s Karlem ze spacího Vrchu v jiném vztahu než byl Topol s Čunkem a Cyrdou.. Uniklo mi snad něco zásadního? Oni oba pánové jsou příbuzní? Nebo duhového vyznání? nebo si s nad budou onikat, aby to bylo zřejmé?
Nevím. Nechám s e překvapit.
3-John není Bursík
tak to je tedy fakt.
Zaprvně má daleko větší houfec biomas a bud e moci měnit favoritku v harému podle chuti. Jistě si dá pozor , aby mu nějaká Kačenka hned od začátku neobsadila pozici matruarchátky výběhu.
A na rozdíl od Bursíka je d aleko méně politicky obratný, nicméně mediálně daleko protřelejší. A očekávám, že bud e daleko snezitivněji hledět na to, na kterém místě hitparády s eprávě nachází. A když s emu bud e zdát, že by mohl v příštím kole s e svým songem chybět , tak vyvalí bulvy předvede přímý přenos Vlastních bulev ze Strakovky. Že není Bursík dokázal tím, jak doma ostentativně deset let lhal. To Bursík vždycky na rovinu vyměnil kuchyňskou linku.
Modří hrají o život. Prahu ztratili kvůli knížecí fajfce. Co takhle kdyby náhodou fajfka vyhasla. Praha jistě půjde za Kalouskem.. To bude důstojný dědic.
Už se těším.
30. 05. 2010 | 19:52

SuP napsal(a):

vlku -
Ty mě děsíš. Že bys byl takový máslo? A myslíš, že na Tebe (nás) někde čekaj?
30. 05. 2010 | 20:00

JC napsal(a):

pocestný,
Vždy se si myslel, že echt socani Rath a Hašek by za své chudé položili i život.
Stačí jeden volební den a oba šejdíři prodají své chudé za židli.
http://www.novinky.cz/domac...
30. 05. 2010 | 20:16

Pocestny napsal(a):

Kdyby
byly
v piheli
ryby,
nebyli
by tam
socani,
vlčku.
Alles Gute! -)
Táta Pivoji je v piheli,
nejčko je čas se odstát hovadem stádným a navléci humánní škrabošku, uvidíme, jak to omlazeným orang utan půjde.

Potěšil mne Pehe, přiložil hojivý blábol -)
Sbor duševně pajdavejch se jistě rozšíří.

Na jedné straně nejisté doufání, na druhé už zase ten zuřivej běs a pěna u huby.

Socani patří do Socanistánu!
Tak si Kalousek zavře do klece Kočku, cirkus naruby, tygři v hledišti, kolotočbáron ve výběhu...a na balkoně vesele řičí paviáni....-)
30. 05. 2010 | 20:19

vlk napsal(a):

SuPe
snadno zjistíč š , že je úplně jedno jestli jsi tady neb někd e jinde. Nečekaj na tebe nikde. Dokonc e ani tady. Tad y totiž budou vádaje na tebe a mne způsobovat to, že nová koala nebud e moci stabilizovat veřejné finance dostatečně. Uvidíš.
Vandráku
máš dokonalou pravdu. Kalousek možná zavře do klece Kočku. S Ivo Rittigem s e už nějak zaranžuje. ZA potlesku nadšených vandráků, co zas e ještě bezmocnějším vyškubnou z ruky jejich posledního bůra a budou hrát u lahváče nějakej čas zase honoraci.
Jo a když budeš čekat před Michnovým palácem, možná že si ten s korounkou o tebe otře svoje holinky. To snad aby jsi s e aspoň půl roku potom nemyl. Aby jsicsi té pocty užil dosyta.
30. 05. 2010 | 20:50

zdenekbrom napsal(a):

Pocestný:

Koukám, že jak se objeví nějak pán v dohledu, láme se Vám pas a kolena se potkávají s rodnou půdou :)
30. 05. 2010 | 21:01

JC napsal(a):

"Jo a když budeš čekat před Michnovým palácem, možná že si ten s korounkou o tebe otře svoje holinky."
Že vlk ? Ale co vás nemá, pouze osel ve vlčí kůži.
I ÁÁÁ
30. 05. 2010 | 21:01

Vico napsal(a):

JC : Rath echt -socan. Tak to je fór večera :-)

Jasně, že kraje přestanou proplácet poplatky. Hlas lidu, hlas boží tomu tak chtěl.
30. 05. 2010 | 21:09

JC napsal(a):

Vico,
Začínáte si dělat legraci sami ze sebe...na začátek dobrý.
30. 05. 2010 | 21:16

mihal napsal(a):

Velmi povedené. Pan Hořejší by se mohl živit jako sloupkař v nějakém deníku. Mohl by třeba nahradit v MF Dnes toho Steigerwalda :-)
30. 05. 2010 | 21:50

Gerd napsal(a):

Karlovi Schwarzenbergovi je 72 let. A už nyní usíná každou chvíli. TOP 09 je opravdu stranou na jedno použití, až nebude Schwarzenberg, rozprchnou se turisté jinam.
Bude-li Schwarzenberg premiérem, máme se na co těšit. Dosud jeho politický genius nebyl oceněn, třeba v Izraeli. Tak teď si v Tel Avivu už určtiě rvou vlasy, že vsadili na čahouna od Seinyy a ne na zkušeného politického matadora v zahraniční politice! Jaké že to měl úspěchy? Zprostředkovatelská role v jednání mezi Palestinci a Izraelci? Nebo smlouva o plynu mezi Ukrajinou a Ruskem? Ne, je to radar a Kosovo!
No potěš koště.
30. 05. 2010 | 21:52

jahyb napsal(a):

Pane Hořejší, trefná analýza !Bohužel to asi bude realita.Český volič si pod sebou odřízl větev.Co dodat? Mám takový pocit z letošních voleb, že volební právo by měl mít mladý člověk od chvíle , kdy pozná alespoň zhruba skutečný nevirtuální život.Tak od 21.roku svého života, to už se mnohý pokouší získat po dosaženém vzdělání práci, zákládá rodinu a naráží na netušené problémy.Život, ten skutečný,se neodehrává na virtuální rovině.Politika je dnes o marketinku a lobistických zájmech.Nepopírám,jsem volič levicového smýšlení, z prostého pudu sebezáchovy.Jsem z rodiny politicky persekuované,kvůli politickému postoji mého tatínka jsem za totality nemohla studovat.Kdyby mi někdo pověděl před 20 lety, kdy jsem zvonila klíči na náměstí, že budu levicový volič, nevěřila bych mu.
30. 05. 2010 | 21:54

piha napsal(a):

Pocestny-nahoře jste byl dramaticky jednička,dolů klesáte permanent.Ještě i Tencokida se udržel relativně.Jste snad všichni zabiti něčím? Zatím nikdo nic nevyhrál,ba ani tak velkolepej pohřební vůz ODS jakým je TOP09.Intim ODS a ČSSD ještě není ani po zuřivém boji zcela ztracen.Byli Topolánek a Paroubek posledními hvězdami svých stran? Chybí mi tady už jen Gondolánovci:matka umiera .. aby obradostnili TOP a VV,že ještě není všem dnům ODS a ČSSD konec.Ale dají se tušit,že jednou...
30. 05. 2010 | 21:57

Adam S. napsal(a):

A co jste čekal? Že najednou vypadnou všichni? Však odchod Topolánka, Paroubka, Langera, Bendy (ČSSD), Béma a dalších.. To přece před časem nikdo nemohl čekat.. Co dokázaly ODS a ČSSD za poslední 4 roky pozitivního? O tom vypovídá posun jednotlivých preferencí, lidem došla trpělivost a dali hlasy dosud slabším.. a to je pro demokracii jedině plus, ve Vaší kritice se skrývají nereálná očekávání..
30. 05. 2010 | 22:11

fudoshin napsal(a):

jj vtipný až na to že výsledek voleb je k pláči.ne že by mě dojímaly výsledky, spíš asi to, jak jsou lidé doslova "blbí".myslel jsem, že slušný a myslící mají pořád navrch, ale zřejmě už ne, jede se z kopce...
30. 05. 2010 | 22:18

kormoran napsal(a):

30. 05. 2010 | 22:19

investigator napsal(a):

tak sázky:
Bárta s ABL na vnitro
John se Soukupem na školství
Drábek na průmysl
Kalousek, s ekotendrem a Sazkou na finance
Kníže co nejdál do Černína, Hluboká a lesy za odměnu
Bendl s krabičkami na dopravu
Vondra na obranu
Šnajdr zdravotnictví
Pospíšil na spravedlnost, domácí vězení pro ABL
Klega na kulturu, pražská divadla na řemen, nebo Moravec?
A začneme něco dělat: 10% státní správy ven, včetně policie, důchody zamrazit nereformovat, masivní platby ve zdravotnictví, proplacený Diag Human a ekotendr. Ještě snad kdo na tu korupci, nejspíš Vesecká. Co dál?
Vodrážka, místní rozvoj, zemědělství a privatizace lesů.
30. 05. 2010 | 22:57

skeptický napsal(a):

Tak tu máme další sametovou levoruci.

Všechno bude úplně jinak.
Vítěz voleb sestaví menšinovou vládu,pravice půjde do oposice,prohlasuje zrušení zdravotnictví,čímž se vyřeší i problém důchodový,padne to na vrub vládě,které se pak vyjádří nedůvěra a levice navždy skončí v propadlišti dějin.Další volby se zruší jako nepotřebné mrhání penězi.

Postavíme radar a darujeme ho spojenci,staneme se největším vývozcem korejských aut na jedno použití,jezdících na biosměsi,čímž podpoříme Jižní Koreu ve vyhlášení nastávající třicetileté války s Číňany.

U příležitosti důležité návštěvy z Bavor za účelem validace Mnichovské Smlouvy bude učiněno vyvlastnění stovky tučných volů,a oprášen sympatizující předseda.

A papež,který za všechno může si bude mnout ruce,a řekne : tak,to bychom měli.

S emigrací bych si nedělal hlavu.Další plánovaná vlna očkování a následné ptačí chřipky se o obyčejné lidi postará.
30. 05. 2010 | 23:03

Pobo napsal(a):

Ano, pane Hořejší jste [menší_než+faktoriál+větší_než]. Gratuluji. Mnoho lidí bylo schopno to vydýchat. Ale Vy se potřebujete vy[-""-]vat. No chápu tu to. I když já jakožto jeden zmnoha Vašich úhlavních nepřátel nevidím to nijak růžově. - S nadějí - ale bez přehnaných očekávání.

A v tom se asi tochu lišíme.

Vy od oranžové jste čekal skoro ráj na zemi.

Já doufám ve (jakš takš) smyluplný právní stát. S jasnými a dlouhodobými (a v tom doufám se změní politika a začne se vidět do budoucna) pravidly.

Toužím po tom, že nyní je velká ŚANCE spolupracovat s opozicí (ČSSD - (to je mínus logicky - jako oddělení) KSČ_a_jejich_agenti)

P.S.: Omouvám se za tu [-""-], ale nešlo to jinak. Máte na lepší příspěvky v rámci tohoto blogu, pane Hořejší.

:o))

A ještě jednou se Vám omlouvám.
30. 05. 2010 | 23:13

Karel Mueller napsal(a):

Mil pocestný, v Piheli opravd ryby jsou.
30. 05. 2010 | 23:50

čest práci soudruhu Hořejší napsal(a):

Hořejší se naštval, protože bude asi muset konečně pracovat a nejen planě klábosit.

Ale všechno zlé je k něčemu dobré, o to víc si zademonstruje se soudruhy z odborů.
30. 05. 2010 | 23:51

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Obdivuhodné, jak se všichni překonávají ve vtipnosti. Škoda, že není k zasmání.
31. 05. 2010 | 00:20

Kanalnik napsal(a):

Pocestny a ostatni podobne ladeni, neuzavirejte se v realite pritomneho okamziku. Zavery postavene na takovem zaklade se pak musi menit ze dne na den.
31. 05. 2010 | 00:29

Pobo napsal(a):

http://www.youtube.com/watc...

N2jak jsem si nemohl pomoci. :o))
31. 05. 2010 | 00:51

Pobo napsal(a):

No asi jsem to přehnal, ale ...

Stačí zaměnit Poslka za Tuto zemi a ...

Tato země vydala kdysi Evropě mnoho a obyvatelé této země by si toho měli býti vědomi.
31. 05. 2010 | 01:09

L.O. napsal(a):

Pane Horejsi, ja chapu, ze po te propagande kterou jste nas mesice pred volbami krmil, Vam muze byt trochu trpko, ale takovy je zivot.

Vysledky volen nejsou nahodou. CSSD si to pohnojila sama, bombasticka kampan cilena na frustrovane deprivanty a program nedavajici smysluplne odpovedi na nutne nepopularni kroky a trendy ve svete proste nebudi duveru (levo)stredoveho volice. A to nemluvim o silenem personalnim obsazeni.

Zkuzte napsat na svem blogu neco ze zivota, o sve praci ci koniccich, nebojim se, ze nemate co rici a rad si to prectu. Volby jsou proste za nami ;-)
31. 05. 2010 | 01:14

karel napsal(a):

Cekal jsem kdy tento trapny bloger opet prijde se svymi radobymoudrymi slohovkami a uz je tady. Docela me tesi, ze u Horejsich je pohrebni nalada a nechapou, kde udelali jeho spolusoudruzi chybu. A on se pritom tak tak trasl na nejake to mistecko, kde by mohl mluvit do ceske vedy (krome toho, ze kyda kybly hnoje na aktualne a agituje sec mu jeho moralne rozhorceny mozecek staci).
31. 05. 2010 | 01:28

ahoj napsal(a):

Pamatuje si nekdo kdo zacal s negativni kampani v CR? Socialisti se svym ODS minus.
31. 05. 2010 | 01:29

n.o.s napsal(a):

václav hořejší

http://www.blisty.cz/2010/5...

tak to je geniální :), Jan Keller rulez opět, ti měli dostat ústavní většinu to by byla teprve sranda, holt lidé musejí padnout na hubu...
31. 05. 2010 | 02:23

komin@gmail.com napsal(a):

Nač propadat malomyslnosti. Škrtat by musel každý, prachy prostě nejsou, jsme v poslední fázi hry na letadýlko. Kam jinam může vést hra na zvyšování HDP a produktivity nejméně o tři procentíky ročně. Osobně mám posledních dvacet let pocit utahování šroubů na mých palcích bez ohledu kdo vládne (před tím byl pocit nadšeného budování diktován státostranou). Jinak bude zázrak když vláda vydrží celé čtyři roky, však politici jsou na lidové nálady dostatečně citliví - bylo to tu za VK proč by to za PN mělo být jinak? (pro redakci - to nemáte pro captchu český slovník?)
31. 05. 2010 | 06:51

Michal Macek napsal(a):

rumcajs:
mas recht - vriskajici veverka to se krane posloucha :)
31. 05. 2010 | 06:51

Quido napsal(a):

Založme SOO-Paroubkovci (Strana Obyčejných Občanů)a pomožme tak hlavně mezi mládeží oblíbenému Jiřímu k návratu do nejvyšších pater politky a při té příležitosti i vykouřit jezevce z jeho nory na Vysočině.
31. 05. 2010 | 08:46

Babča napsal(a):

Z komentáře pana profesora kape zklamání a zapšklá malost. Tohle je intelektuální elita? Snad i ten Jyrka to zvládl lépe...
31. 05. 2010 | 09:04

Vas tajny ctitel napsal(a):

Tedy pane profesore, proc ty narky? Volby dopadly skvele! Odporna bytost - podle vas charismaticka - Paroubek je v loji a levice, ktera nam tu chtela nastolovat raj na zemi podle reckeho predpisu, si ani neskrtne. Jen ta ruda luza zse dostala pres 10%. Ale levice je paralyzovana, coz je dobra zprava!
31. 05. 2010 | 09:28

Aktiv napsal(a):

Nejvíc mě pobavili ve volbách extrémisti s DSSS-a to jejich kecání na prázdných ulicích a náměstích. Každý trochu normální člověk musí vidět, že jsou muži s holými lebkami leda tak k smíchu...
Vandas by mohl být odborník přes HOVORY na náměstích přes hlasitý a funkční amplion:-)

Vzzzážení obzčanééé,naáááše ssstrana jjéé proo demokráácii v Hitleroovo styluu-bertéé na vědomííí,že my s hittlerééém porázííme tutooo mafii a vyřeššíméé probléémy s nepřizpůůůsobivými občannyy-znělo pravidelně na náměstích před volbami z jejich trychtýřových ampliónů:-)

Ale jak říká p.Hořejší-dosa´dme ty pravé osobnosti vzešlých z těchto voleb do resortů vlády,bude to jak ve snu:-)
31. 05. 2010 | 09:48

Frante napsal(a):

Ironie namířená proti komu? Proti výsledkům demokratických voleb? To je na mě trochu abstraktní. Nebo snad ty volby byly zfalšované? Obyčejní lidé nepochopili kdo se opravdu dokáže porvat o jejich šťastné jistoty?
31. 05. 2010 | 09:53

Luba napsal(a):

Lidé,
kteří kandidovali za TOP-09 a které tak trochu znám, jsou lidmi poměrně nedůvěryhodnými.

Třeba je to náhoda :) Klamný dojem. Ale bujaré veselí, které kol knížete vypuklo napovídá, že v zemích českých nastane nové dělení majetku.
Kdyby se topíci chystali pracovat, patrně by nemohli jásat, protože vykydat ODSČSSD chlív starých známých Augiášů bude pěkná dřina.

Na práci se zřejmě chystají pouze VV, jak pravil tlumič povolebního nadšení, Radek John.

No uvidíme.
Ale snad si VV včas uvědomí, že nemohou koalovat ve "vládě dinosaurů", kterou Nečas a Kalousek v těchto dnech natěšeně sestavují. Takovou perverzitu nechci vidět.

VV by ale mohly TOP-ODS dlouhodobě držet hezky pod krkem, a občas jim za jejich asociální tendence "ubrat kyslík".
Tento způsob vládnutí-nevládnutí by mohl být efektivní a odrazil by se i v dobrém výsledku VV v komunálních volbách.
31. 05. 2010 | 10:30

windiest of napsal(a):

Pravicový i levicový volič, který si zachoval střízlivost a chladnou hlavu vidí, že početně se síly mezi oběma směry ve společnosti nijak nezměnily (Vv volili i nespokojení voliči levice). Došlo k přeskupení sil a to, jak se zatím zdá, ve prospěch pravice. Stačí málo a nemusí to trvat dlouho a může dojít k novému přeskupení sil, pro změnu ve prospěch levice. Není důvodu k přehnanému optimismu ani pesimismu pro nikoho.
31. 05. 2010 | 10:43

Luba napsal(a):

Pocestný,
měl byste věnovat Černohorovi obzvláštní péči, jako věnovali sovětští soudruzi tavárišču Brežněvovi, protože TOP-preference jsou přímo úměrné viditelnosti knížepána.

S tou spavostí a unavitelností TOPředsedy to není jen tak.
Kníže není zdráv, a půjde-li pod kytičky, mediální lupě zůstane jen kreaturní Miroslav "Kokot" Kalousek von Bechygne - bytost pro slušné lidi, krom zasloužilých alkoholiků, nevolitelná.

Musel byste se pak obětovat sám, a pozvednout svou tibetskou vlajku do volitelných pozic.
31. 05. 2010 | 10:48

Luba napsal(a):

windiest of,
jak jste přišel na myšlenku, že VV volili nespokojení voliči levice?

VV je stranou přímé demokracie, proto jsou v ní zastoupení bývalí příznivci různých stran, kterým se líbí možnost přímo se podílet na demokratickém rozhodování. Je to experiment, který se nemusí podařit, ale je důležité se o to pokusit.

Patrně jste nesledoval statistické údaje, které ukazují, že VV mají podporu napříč názorovým spektrem voličů - ve všech krajích je to cca 11%.
31. 05. 2010 | 11:00

bozanova napsal(a):

Pane Hořejší, vy jste takovej Paroubek na blogu a ke všemu jste se nazval - my politologové. Připomínáte mi zedníka Švendu když jsme si jako "otroci socialismu" stavěli svépomocí byty. Ten říkal: Já, já umím všechno, já umín zdít, já umím omítat, já umím všchno.
31. 05. 2010 | 11:00

skeptický napsal(a):

Bohužel teď tady není nic,co by je dokázalo zbrzdit.

Pokud bude VV v koalici, byli by sami proti sobě dělat vlny,protože v příštích volbách budou vládní strany stejně nevolitelné.Tedy pokud se zase nepřejmenují.

Pak jsme to my a oni,snadná volba.A oni jsme my.

Jednou dostanou pro naše dobro naše zdravotnictví do spárů soukromých pojišťoven,jsme mrtvej muž.Nevratně.

Na medicině se otevře studijní obor revizní lékař.
31. 05. 2010 | 11:04

yara ze země krys napsal(a):

Tak nám zabili Ferdinanda,“ řekla posluhovačka panu Švejkovi …. „ Kterýho Ferdinanda, paní Müllerová?“, otázal se Švejk… ...
Toho kluka Paroubkovic přece!

Bože já mám takovou radost a do toho, že Íčko (Langer) a Bém skončili. Jen ten Benda a Řápková se přihrbili a proklouzli
do poslaneckých lavic, to mi trochu kazí radost.
31. 05. 2010 | 11:28

Tencokida Hnuj napsal(a):

yara ze země krys

Bém ? Skutečně ?

http://aktualne.centrum.cz/...

"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem Tencokida."
31. 05. 2010 | 11:32

yara ze země krys napsal(a):

Tenco:
Jó horolezec Bém už skončil a může se věnovat lezení, má už nahrabáno. Teď si ještě musí zajistit záda, aby ho někdo kdo na něj něco ví a byl by nachytán na hruškách, třeba nenabonzoval! Třeba mu někdo ve Švajcu vybere účet a to by bylo zlé. Ale přežil by to, má ještě spoustu aktivit v nemovitosech zejména v Praze.
Přeji ti pěkný den!
31. 05. 2010 | 11:48

yara ze země krys napsal(a):

Tencovi, sorry myslel jsem jeho primátorování, on si pojistil imunitou aby ho nemohli zavřít
a zůstalo mu nějaké drobné poslanecké.
31. 05. 2010 | 12:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

yara ze země krys
Tož pánbů zaplať za takové drobné.
Chtěl bych tedy vidět to hrubé.
O superhrubém ani nemluvě.

Též ti přeji maximálně tak 3 mm/hod.

A pro ostatní :
"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem Tencokida."
31. 05. 2010 | 12:26

Dalimír napsal(a):

Vážení těmito volbami padá naše iluzorni demokracie ! S nástupem šlechty na naše politická kolbiště se dostáváme na zpáteční cestu a bude to cesta trnitá ,CESTA DO STŘEDOVĚKU !!! Tak jestli za tohle bojoval náš tatíček Masaryk ,tak pak již ničemu nerozumím ! Dalimír.@
31. 05. 2010 | 12:41

Matylda napsal(a):

Pane profesore,pěkné, pobavila jsem se.
31. 05. 2010 | 13:28

buldatra napsal(a):

Pane autore:

vidím, že si libujete v černém humoru. Sranda muší bejt.

Přijde manžel - hrobník domů strašně unavený, ruce vytahané až ke kolenům a manželka se ho ptá: "Hodně práce?"
"Ne, ale pochovávali jsme jednu tchýni a pozůstalí tolik tleskali, že jsme ji museli osmkrát vytáhnout."
31. 05. 2010 | 13:51

Petr napsal(a):

Velice jste me potesil pane profesore - doufam, ze si vlastni pohar horkosti vychutnate az do dna! Dobrou chut! A nezalknete se tou zlobou, v politice jste sice uplne mimo, ale vasich odbornych znalosti by byla jiste skoda.
31. 05. 2010 | 14:30

Tencokida Hnuj napsal(a):

Taky jeden :
Jaký je rozdíl mezi holubama a vládou?
Žádný, všechno poserou, ale střílet se nesmí.
31. 05. 2010 | 15:15

vaclavhorejsi napsal(a):

Petr:

Diky za laskava slova!

..
31. 05. 2010 | 15:27

mad sheep napsal(a):

Pane Horejsi, je po volbach. Lide zvolili zmenu a ani demagogicke vykriky Sobotky v diskuzich uz nepomuzou.
Volici ODS byli alespon schopni krouzkovat a sve strane aktivne vnutit zmenu, to se o volicich CSSD neda rici.
31. 05. 2010 | 15:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

mad sheep
Změnu říkáte ? Bém, Nečas, Benda, Řápková, Horníková...

Ale jo, máte pravdu. První cenu - Kalouska jste svou metodou Sazka -sportka opravdu vyhráli.
Blahopřeji.

"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem reformátorům Tencokida."
31. 05. 2010 | 15:39

mad sheep napsal(a):

Volici ODS jasne rekli, co je treba. Zbytek uz je na ODS.
Ohledne Kalouska mam uplne jiny nazor a jsem jeho priznivec. V kazdem pripade jsem ocenil, ze se do snemovny nedostal pan Severa za TOP09 a pan Langer za ODS.
Ohledne kritiky se da vypsat nemalo starych struktur z CSSD.
Pro me je dulezite, ze nastupuje nova generace politiku a populismus, rozdelovani lidi a vzbuzovani negativnich emoci, jako kampan tolik nezabira.
31. 05. 2010 | 15:47

Tencokida Hnuj napsal(a):

mad sheep

Pardon. Já přehlédl název Vašeho nicku.

Skalouskem tedy.
31. 05. 2010 | 16:08

takyimunolog@hotmail.com napsal(a):

Pane profesore, dosud byly Vaše text vesměs vtipné a poučené, tentokrát to je ale skutečně trapné.
31. 05. 2010 | 17:38

vaclavhorejsi napsal(a):

takyimunolog@hotmail.com:

Proc myslite? Ja si skromne myslim, ze je to ohromne ftipne! ;-)

..
31. 05. 2010 | 19:23

jan napsal(a):

Pane Horejsi, jak hluboko se da jeste klesnout? Delate akademii ved medvedi sluzbu, AV by mela byt predevsim apoliticka, vy z ni, jako reditel jednoho z ustavu, delate fanousky socialni demokracie.
31. 05. 2010 | 20:17

jojo napsal(a):

Kysele hrozny, pan profesor se celou dobu tak snazil, CSSD omlouval ODS pomlouval, a ono nic. Lide jej az na par intousu nectou.

I ted pokracuje v jizlivem trendu, zklamany politicky agitator....I tech par lzi zopakuje..
31. 05. 2010 | 20:22

Jemnický napsal(a):

Hořejší

Bratře Václave, tak už jsi to schytal zase z prava i z leva. Je ti zapotřebí ztrácet čas tak cenný s věcí tak sprostotnou jako je dnešní politika? Což ty figurky langrů, paroubků, tvrdíků, šloufů a další stojí za slovo psané či pronesené? Nestojí, bratře, věř mi, nestojí.
Pokora chyběla důčemu Jyrkovi stejně jako těm namyšleným hokejistům z matičky Rusi.
Blahoslavení pokorní, neboť oni uzří tvář boží.
Zdali-pak jsi se díval včera na filmové zpracování Máchova Máje?

S pozdravem,

Jemnický
31. 05. 2010 | 22:26

Zacheus napsal(a):

To Václav Hořejší. Myslím, že jste zapomněl i na naše krajany v zahraničí - proč by se i oni nemohli podílet na nové vládě?

Například: pan Kožený - ministr financí, pan Pitr - ministr vnitra...
31. 05. 2010 | 22:34

Jemnickyj napsal(a):

Rumcajs

Zdravím do Řáholce, slyším tu radostnou kanonádů až sem, ale zase bych to nepřeháněl, však "kmotříčci všech barev, spojte se" se jen tak nějakých žaludů nezaleknou, oni se přiživí i na dobré vůli knížecí. Korýtko nalevo je vyžrané, inu tak budeme chlemtat z toho napravo. Snad vskutku zaduje vítr změn a odfoukne ty politické strašáky.
Ale i kdyby padli všici, vstanou noví bolševíci, tak si schovej nějaký ten prach a žaludy.

Jemnický
31. 05. 2010 | 22:44

hsk napsal(a):

Karel Schwarzerberg je velmi cenny politik, nebot je jeden z mala, ktery si dovede povolit ksandy. V prostredi savlozubych debat se jevi jako oaza klidu a jistoty. Nevim jakych politickych gest jeste bude schopen, ale kdyz jej vidim lehce pochrupavat, citim ze je to ten pravy.
31. 05. 2010 | 23:43

Pepa Řepa napsal(a):

To Jemnický
bratr Vácslav zrak svůj pouze vlevo upírá.
Neb vpravo zlořády všeliké oko jeho vidí.
Vzhůru pohlédnouti mu brání stín jeho věčný n.o.s.em nazývaný, tvrdící, že žádné vzhůru není.

Bratr Vácslav ducha nepokojného jest. Jeho mysl toulavá bývá, tu je na horách libánských, tu naslouchá pod oknem benditovským.

Očekávejme-bratře Jemnický. článek jeho výživný,hrdiny pakostánské velebící či článek burcující, odsuzující pejzatce podlé,kterak hrdinům filištínským meč Samsonův doostřiti brání.
01. 06. 2010 | 08:08

Pepa Řepa napsal(a):

Pardon meč Goliášův.
01. 06. 2010 | 08:10

skeptický napsal(a):

Pane nadkolego,

meč byl Gideonův,na vlastní oči jsem to slyšel.

A Samson byl ženat třikrát,což se neví, pomlátil nějaké filištíny čelistí ze zadku (asi spolknutá zubní protéza).

Delajla mu uřízla sedum zámků a vypíchli mu vočíčka,aby se nedíval ani vlevo,ani vpravo,a pak se živil jako mlejnský pohon.

A pak mu spadl na hlavu nějaký krám,protože se opíral,když měl stát.
A jeho rodičům řekl archanděl,že mají abstinovat od alkoholických nápojů.
A ještě předtím vládnul dvacet let,takže demogracyje to být nemohla.
Další osud Delajly není znám.Za můj život ale stačily zdražit ze 3 Kčs na 150,tak se mají asi dobře.
Jo s tím Vaším nedokrveným mozkem,už jsem to tu kdysi psal,mám stejný problém.Blbost to zaručeně není.
Ušetří Vám to přivěšovat se na kliku.
01. 06. 2010 | 10:27

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
drahý nadkolego, kde jsme mohli-my dva-být, kdybychom měli mozek dokrvený.
Ferrari by taky nejelo s uskřípnutou hadičkou přívodu paliva.

Vy jste mohl být v čele AV, já bych byl třeba panem Pehe.
Rozumněl bych všemu a zároveň ničemu, takže by na moje slova vždycky došlo.

Co na tu demenci berete? Já Geratam. Už ten název!

Na druhou stranu, máme papír na to, že takovou věc, jako mozek, vlastníme.
Což se nedá říct o všech bloggerech.
Bratra Vácslava tím nemyslím.
Ten má určitě mozky dva, jeden řídí vědu, druhý světovou politiku.
01. 06. 2010 | 12:25

skeptický napsal(a):

PP
Já si čistím cévy šťopičkou slivovice nebo vodky hned co vstanu,a dvěma paklíky tabáku už od krejčího.

Zapíjím to třoma v jednom.Kdyby to byli tři v jedné,tak bych to chápal,ale tohle mi hlava nebere.
Doma se občas ukáže nějaký ger.tol,už to jméno.

Profesor je můj oblíbenec,škoda,že ho k té nobelovce nemohu dostrkat.
To já kdybych se odhalil světu...
Bohužel to nejde,není na to připraven.
01. 06. 2010 | 12:39

skeptický napsal(a):

P.S.
na tu eminenci beru mentolové bombóny,dokonce s eukalyptem.
Já jim říkám záplatovaný panenství.Je to v zeleným papírku,má to takovou černou undičku ve tvaru mandle a v ní bílej křížek jako flastr.K dostání v lepších krámech.V lékárně to nekupujte,stojí to třikrát tolik.
A je to tam plný nafrněnejch holek.Já se nedivím,že si ti jejich chlapi radši berou číňanky.
01. 06. 2010 | 12:50

skeptický napsal(a):

P.P.S.
To já mám velkej mozek malej a male žádnej,ale tam je hukot.
Když zrovna nespím.
A když se mi zrovna něco moc hezkýho zdá,tak v tom momentě musím jít čůrat.Jak jste na tom?
01. 06. 2010 | 13:02

Pepa Řepa napsal(a):

Taky holduju noční turistice.
100 jarních kilometrů.
Předposlední sport, řekl bych.
Zbývá už jen střelba. Na bažanta.
01. 06. 2010 | 13:42

skeptický napsal(a):

Z jaké vzdálenosti?

Recaptcha : the bimbos
Docela by dnes přišly vhod
01. 06. 2010 | 13:48

buldatra napsal(a):

Když se jednomu nedokrvuje mozek, tak potom může nebo nemůže být plnokrevník?
Nebo to krevníctví s mozkem nesouvisí?

Tím se nechci nijak dotknout Arabů, ač arabský plnokrevník zní tak nějak lépe než arabský polokrevník. O chlaďařích nemluvě.

Střílet po nocích na bažanty zavání plýtváním asfaltem. V dnešní vyhrocené situaci, kdy dopravní infrastruktura trpí, to není sportovní. I když, střelba na Zlatého bažanta by mohla být užitečná, neboť by se tím zvedl odbyt nejmenovaného pivovaru.
01. 06. 2010 | 14:05

Pepa Řepa napsal(a):

To buldatra
plnokrevník, to dá rozum.
Když nejde krev do mozku, kam by se nahrnula?
01. 06. 2010 | 14:12

skeptický napsal(a):

Buldatra

Nebyl ten pivovar Sa.son?To bychom se motali v kruhu.

Vítám dalšího nadkolegu.

Polo a plno závisí na tom,jestli do toho krvení dáte srdce.Mozek obvykle vypíná.
01. 06. 2010 | 14:14

skeptický napsal(a):

P.S.
Polokrevníci se tuším používají na vodní polo.
01. 06. 2010 | 14:29

buldatra napsal(a):

Že mozek vypíná jsem zjistil také.
Bohužel pozdě.
Krev se holt přelila a s následky se člověk vždycky nakonec nějak smíří nebo se s tím naučí žít. Nebo alespoň získá cenné poznání, že absolutní svoboda neexistuje.

U plnokrevníků se asi nic nikam nepřelévá, protože všude je plno.
01. 06. 2010 | 14:37

skeptický napsal(a):

Jo,byla to studená noc.
01. 06. 2010 | 14:40

buldatra napsal(a):

Za studených nocí dějí se a vznikají zajímavé věci. I letos:

http://www.cropcircleconnec...

http://www.cropcircleconnec...

I to se občas stává na polích různých kulaků.
Doufejme, že sisyfům to nepřekrví mozky.

captcha: molehill here
No nevím, ale krtci za to asi nemohou.
01. 06. 2010 | 16:17

skeptický napsal(a):

Koukám,že alespoň na 1/64 svých latifundií letos pěstujete řepku.
01. 06. 2010 | 16:31

buldatra napsal(a):

Něco se do nádrže nalít musí, když amíci pouští tu ropu zbůhdarma do moře.
01. 06. 2010 | 16:43

skeptický napsal(a):

Ještě k tématu.
Tohle kroužkování je nebezpečná věc.Předpokládám,že se to zatrhne.Zřejmě nedomyšleno.
02. 06. 2010 | 05:44

Dalimír napsal(a):

KALOUSEK TLUCHOŘ A BÁRTA z VV ! "Experti" kteří budou rozhodovat o naši budoucnosti , tak to je teda rána , přímo na komoru ! SODOMA GOMORA , spas se kdo můžeš !!! Dal.
02. 06. 2010 | 14:05

Viola napsal(a):

To je sarkasmus

jako když šlehne.
02. 06. 2010 | 15:02

Viola napsal(a):

kroužkování je výborné

jen je dobré to nedělat naslepo anebo jako recesi, ale skutečně alespoň trochu zodpovědně, vždyť v dnešní době internetu se dá zjistit dost, aniž bych musela na nějaké mítinky.
02. 06. 2010 | 15:07

skeptický napsal(a):

To kroužkování ale asi není nic nového.To se muselo dělat už za komunistů.

Jednou jako dítě jsem zaslechl mezi dospělými,že to někdo dělal rtěnkou,a pak se moc smáli.Dodnes nevím,co je na tom k smíchu.
02. 06. 2010 | 20:55

buldatra napsal(a):

Zajímavé je, že když hraju piškvorky, vždycky dělám kroužky, nikdy křížky.
A kroužek na prstě nenosím, manželce navzdory.
V jistém ohledu omezuje kroužek rozlet.
03. 06. 2010 | 11:20

Franta z pastoušky napsal(a):

Jak mohli obyčejní občané prohrát s požírači kaviáru? Kde asi soudruzi z Lihového domu udělali chybu, soudruhu profesore?
03. 06. 2010 | 19:46

vaclavhorejsi napsal(a):

Franta z pastoušky:

To soudruhovani mate jako pozustatek z vasi stranicke bunky mistni organizace KSC?

..
03. 06. 2010 | 22:07

Jiří napsal(a):

Už to tak vypadá,že se Vás výsledky voleb snad nějak osobně dotkly,pane profesore Hořejší.Vláda ČSSD s podporou komunistů by Vás zřejmě učinila opravdu šťastným.Naštěstí to/alespoň protentokrát/nevyšlo.
05. 06. 2010 | 17:08

Franta z pastoušky napsal(a):

Na rozdíl od vás jsem nikdy nebyl komunistou a ani za totality jsem je nevolil. Tudíž jsem je, rovněž na rozdíl od vás, nikdy nepodporoval, soudruhu politologu.
06. 06. 2010 | 08:47

SARGENT23Madelyn napsal(a):

Cars and houses are not cheap and not every person is able to buy it. Nevertheless, <a href="http://bestfinance-blog.com">loan</a> was created to aid different people in such situations.
10. 07. 2010 | 02:33

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděk Vladimír · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cimburek Ludvík · Cvrček Václav · Cyrani Pavel Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra E Ehl Martin F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gattermayer Josef · Gazdík Petr · Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubatka Miloslav · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janouch František · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kania Ondřej · Karfík Filip · Kasl Jan · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Lešenarová Hana · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Mihulka Stanislav · Michalčák Ján · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mládek Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel · Musil Aleš N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Opatrný Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Polák Milan · Potměšilová Hana · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip T Tejc Jeroným · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tutter Jiří U Uhl Petr · Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy