Vláda si kope sama hrob.

11. 06. 2011 | 21:08
Přečteno 15325 krát
Nejsem právník, a tak se nebudu přít o to, zda rozhodnutí Městského soudu v Praze je či není v souladu s naší legislativou. Je zcela zřejmé, že pondělní stávka neměla být stávkou na ochranu sociálních a hospodářských práv v rámci kolektivního vyjednávání.
Není sporu o tom, že chystaná stávka byla politická a měla vyjádřit odpor mnoha občanů proti většině chystaných tzv. reformních zákonů. Těm, kteří chtějí tvrdit, že odbory nemají právo na takovou stávku, si dovoluji připomenout, že v roce 1989 právě generální stávka rozhodla o definitivním vítězství „sametové revoluce“. Když Petr Miller, jako odborář, napochodoval se svými kováky na Václavské náměstí, nebylo co řešit a komunisté to mohli zabalit.
Vláda udělala hrubou chybu tím, že se obrátila na soud o vydání předběžného opatření. Ještě větší chybu však udělala způsobem předání rozhodnutí soudu. Svolat mimořádné jednání vlády a pozvat odborové předáky, nutně ve všech zainteresovaných muselo vyvolat dojem, že vláda chce ještě jednat. Místo toho se představitelé odborů dočkali ponižujícího aktu a žádné jednání se nekonalo. Je to nepochybně arogance moci a snaha vyprovokovat odbory k protiprávním krokům.
Musím se přiznat, že postupu vlády vůbec nerozumím. Vláda je velmi nestabilní, nemá důvěru občanů, veřejnost odmítá reformy, potýká se s korupcí. Je velká pochybnost o tom, že by jednotlivé reformní kroky měly prospět této zemi, ale spíše úzké skupině finančníků – například důchodová reforma. Mediální vystoupení některých členů vlády běží na Youtube a jejich nekompetentností se baví celý národ.
V této situaci se vláda rozhodla, svým siláckým krokem, na dlouhou dobu porušit sociální smír a vyvolat společenskou nestabilitu. Myslím si, že jednotliví členové vlády nemají dostatek sociální inteligence, protože jinak by museli cítit, že její postavení ve společnosti je velmi oslabené. Přiléváním oleje do ohně nemůže vláda uspíšit prosazení svých záměrů, ale může vyvolat podstatně větší odpor, a to nejen ze strany odborů.
Nedávno jsem diskutoval s významným politologem o současné špatné politické situaci a chybných krocích vlády. Jeho slova si dovoluji připomenout. „Já jsem optimista, ve společnosti se zvedá mohutná síla, která přivodí změnu“. Myslím si, že vláda to bohužel netuší a dále si kope hrob…


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

RA napsal(a):

i ty,Kráso ?
11. 06. 2011 | 21:19

schlimbach napsal(a):

Jen více a houšť takto tupých a arogantních postupů ze strany této arogantní tlupy asociálních psychopatů a budu jim děkovat, protože to budou nakonec oni a ta jejich arogance a tupost, která sjednotí tento zbídačený národ, který se nakonec postaví na odpor jako jeden muž a smete tuto tlupu i s jejím zázemím z politické scény a konečně vykročí na cestu práva a svobody.
11. 06. 2011 | 21:22

1234 napsal(a):

Kéž byste měl pravdu, pane Kráso, ale já se spíš obávám, že jim to zase projde a ještě stihnou narychlo prohnat sněmovnou zákon, který omezí svobodu vyjadřovat svůj názor stávkou.

Mmch - co mě dneska opravdu dojalo, bylo vyjádření ex-knihovnice M. Němcové u příležitosti vypálení Lidic - že prý jde o ukázku, jak hluboce kulturní a vzdělaná země, jakou je Německo, mohlo spáchat něco tak krutého a že ji to vede k úvahám, zda jsou to právě tyto hodnoty, které mohou něčemu podobnému zabránit...

Co bude dál? Vypálíme knihovny?
Hotový středověk.
11. 06. 2011 | 21:22

Joe Ratata napsal(a):

Myslím,že jste trefil hřebík na hlavičku.
Této vládě zachutnala moc a nesmysly co z ní vypadávají zradikalizovala společnost.
Podraz co předvedla teď ji zcela diskvalifikuje pro jakékoli další jednání a nedivil bych se vyhlášení blokád s cílem odstoupení vlády jako celku.
11. 06. 2011 | 21:23

Johanna napsal(a):

Ten politilog jsem buď musela být já (ale já jsem žena) anebo to slyšel ode mne.
Vláda si již hrob vykopala.
Teď si (ne)vědomky zkouší rakve.
Konec této vlády je neodvratný.
Jen jsem na vážkách, zda s touto vládou neodejde i tento politický systém (a nebude nahrazen režimem).
11. 06. 2011 | 21:23

Sraldo Mandolini napsal(a):

Pane Kráso, chtěl bych se Vás zeptat, kdo že byl ten "významný politolog" , se kterým jste podle svých slov tak dobře debatoval. Nebyl to náhodou chytrý Pehe?
11. 06. 2011 | 21:30

Cestovatel napsal(a):

I pan Krása příznává že stávka byla politická. Byla na objednávku ČSSD, kterým zpolitizované odbory slouží. Myslím že odborům i panu Krásovi, stejně jako mnohým voličům ČSSD chybí ekonomická inteligence. Pokud by jsme dělali politiku sociálně tak brzo zbankrotujeme protože naše výdaje vyletí tak nahorů.
11. 06. 2011 | 21:32

1234 napsal(a):

Cestovatel - naše výdaje letí vzhůru tempem nevídaným, zatím tato garnitura drancuje naše kapsy a omezuje práva, neušetřila vůbec nic - je to jako lejt vodu do cedníku.
čssd si objednávat stávku nemusí, to je akorát mýtus.
A píše se bychom, nikoli by jsme...
11. 06. 2011 | 21:36

donal napsal(a):

plně souhlasím s obsahem článku je to skvelá analýza současného stavu
a dodávam levice si muže jen gratulovat jak neschopnou vládu pravice sestavila
11. 06. 2011 | 21:37

Jarda napsal(a):

Je to tak. Vláda se chová, jako když si kope hrob, nebo kope hrob druhým. Tak radikální situace tu od 89 nebyla. Jde už jen o to,kdo tam spadne. Řekl bych taky,že se zbláznila...
11. 06. 2011 | 21:39

nevymytýmozek napsal(a):

souhlas pane Kráso,naprostý souhlas.
Jen mám také mrazení v zádech z různých "konspiračních" teorií. Když se člověk pořádně podívá kolem tak není možné nevšimnout si, že se už o konspiraci ani nejedná.
Jenže my máme problém velký a to je tato mafiánská, prolhaná vláda a ta musí pryč.
Pak vše záleží jen na nás !!!
11. 06. 2011 | 21:39

nevymytýmozek napsal(a):

Cestovatel - je mi vás líto z celého srdce
11. 06. 2011 | 21:41

ld napsal(a):

lufťák bc.Martin,

no, hlavně, že inteligence z vašeho příspěvku přímo tryská. Na tak krátkém textu vyplodit tolik hrubek, to raději žádejte po CERVO vrácení školného.
11. 06. 2011 | 21:43

Skogen napsal(a):

Pane Kráso, je to velmi, velmi jednoduché. Vláda nepotřebuje nic než prostor k uskutečnění reformy penzí a zdravotnictví. Ne proto, aby stabilizovala zemi, ale aby přesměrovala finanční toky do privátní sféry. Jedná se o obrovské prostředky, v případě penzijních fondů o zhruba dvacet let velmi pohodlné existence. V případě zdravotních pojišťoven zbavení se nelukrativních a vytěžení maxima možného ze solventních. S výjimkou nejexklusivnější skupiny, která se přibližně kryje s elektorátem TOP 09, který si může dovolit exkluzivní pojistné plány a vzhledem k dnešku skutečně silně nadstandardní péči.

Čili vláda se při výrazné většině musí jakýmikoliv prostředky udržet v křeslech do podpisu posledního příslušného zákona, jenž standardními prostředky nezvratně ovlivní zmíněné oblasti.
11. 06. 2011 | 21:47

Cestovatel napsal(a):

Zajmalo by mě, co bude pan Krása psát, až se k moci dostane jeho dnes propagovaná ČSSD a bude vládnou s komunisty a po 3 letech vládnutí bude muset dělat stejné úsporné opatření jako socialisté ve Španělsku a lidé na tom budou hůře než dnes. To se pan Krása bude muset omlouvat za svoje nehorázne lži. Dnes se dělají škrty po celé EU a dělají je jak pravicové, tak i levicové vlády.
11. 06. 2011 | 21:49

hoven napsal(a):

nelze srovnávat rok 89 a dnešek. vláda byla demokraticky zvolena a plní si svuj vládní program. je to naprosto v souladu s demokratickou ustavou a luza nemá žádné právo ani možnost na ulici vyvolat předčasný volby. to by byl bolševický převrat jako v roce 48. pokud se někomu refromy nelíbí, může v příštích volbách volit čssd. ale v řádných. já s refromama souhlasim a volil sem pravici , aby je provedla. klidně mužou socbolševici skákat po hlavě a generálně stávkovat třeba rok. vláda má ustávní mandát z demokratických voleb a bude vládnout a dělat refromy. tečka.
11. 06. 2011 | 21:53

Skogen napsal(a):

Cestovatel, z vás tedy museli mít venku radost, pokud necestujete jen tak "prstem po mapě"... Při vašich deduktivních schopnostech jste musel místo na západ mířit na východ, což by ostatně vysvětlovalo vaše rozpoložení ;))

Jestliže někdo řekne, že stávka měla politický podtext, neznamená to, že říká, že si stávku objednala ČSSD. To snad chápe i rypouš sloní. Tahle vláda to u občanů totálně projela - vlastní vinou, jestliže se projevují politicky motivované akce, je to pouze důsledkem tohoto faktu. Račte si, velevážený, uvědomit, že 90% občanů tuto vládu NECHCE.
11. 06. 2011 | 21:53

Skogen napsal(a):

hoven, prdlačky. Vláda byla zvolena na základě svého programu, který neplní! V tom případě ovšem přichází reklamace.
11. 06. 2011 | 21:54

Cestovatel napsal(a):

To že jsou reformy dělány pro úzkou skupinu finančníků, to pan Krása opsal z demagogie ČSSD a nemůže to dokázat. Stejně jako to že reformy a vláda nemá podporu veřejnosti. Z čeho tak Krása usuzuje? Z "kvalitních" výzkumů veřejného mínění, které straní levici nebo z demonstrací pořádané různýmy pseudoskupinamy, které rozhodně nezastupují celou veřejnost?
11. 06. 2011 | 21:54

Skogen napsal(a):

Cestovatel, může to dokázat velice, velice snadno. Na příkladu penzijní reformy, například. Postačí vzít v úvahu, kdo na ní ve skutečnosti v praxi vydělá. Zkuste si to přebrat, i zde se to probíralo, kupříkladu dost detailně vlk, z blogerů Špidla.
11. 06. 2011 | 21:57

donal napsal(a):

cháááá hoven napsal jsem tzi toi na blogu paroubka asi jsi to nečet tak ti to tady dam
chááááá ja se musímm smááát cháááá timto podlým činem pekně potichu zaříznout stávku a ještě využit zaminku jednání k podrazu s doručením se vláda sama pekně odrovnává ja nenavidim politiky všechny dohromady ale stačilo mi kouknout na diskuzi na novinkách a je to jasné vláda jen proti sobě štve víc a víc občanu této země a pravici ted zas bude nenavidet vic lidí kteří třeba doted byli nerozhodnutí nebo před rokem volili pravici nebo věřili vládě super jak chce tedy vláda delat reformy bez důvěry kdo z občanu pujde do tech jejich penzijních fondů chááááá a kdo bude veřit vláde že zvýšení DPH je pro jejich dobro cháááá
pro hovna pokud nejsi placenej bloger ja myslím že jsi mel bys být smutný jak se ta tva pravice odrovnáva sama jen počkej na pruzkum volitelnosti kam klesnou po tomto pravicové strany
11. 06. 2011 | 21:59

hoven napsal(a):

skogen,
podle mýho názoru plní, akorát reformy by měly být trochu tvrdší.
11. 06. 2011 | 21:59

Petr B. napsal(a):

A znáte jméno toho soudce, který bere lidem jejich ústavní právo? Tlučhoř přece řekl, že ODS má pod palcem celou justici, tak bychom si mohli zkontrolovat všechny případy, ve kterých ten soudce rozhodoval.
11. 06. 2011 | 22:00

pich. napsal(a):

Ptám se, kdo jsou ti, co tak urputně pod všelijakými "humornými" nicky brání tuto bandu zoufalců, co si ještě říká "vláda".
Vždyť jenom lichvář a podobná individua, říkající si "podnikatel", o kterých začínají každé zprávy v TV - vybral peníze a nedodal ..., vzal zálohu a pak zmizel, okradl důvěřivé, přivedl na pokraj zoufalství, soud je zbavil obvinění, pro nedostatek důkazů, na katastru nemovitostí zjistil, že dům ve kterém bydlí třicet let, mu nepatří ...
Prostě lichva, podvody, skrytá i otevřená zlodějna, absence zákonů, či aspoň možnost jejich vymahatelností. Česko, ráj lichvářů, podvodníků a zlodějů. Vláda tohoto pakostánu, s podivnými figurkami od prezidenta, přes toho slaboduchého Nečase, kašparka s modrou krví von Schwarzkopce, odborníka na chemické jedy Kalouska a asociála par exelanc Drábka.

Zlatý, byť mnohdy trapný a hloupý "socialismus". Milouš jakešů může být potěšen, že jeho bojlery jsou v mnohém překonány.
11. 06. 2011 | 22:00

Cestovatel napsal(a):

Skogen:

Vy jste taky demagog. Kde jste sebral že tuto vládu nechce 90% lidí? To číslo je jen váš pocit nebo je krytý nějakou "kvalitní" výzkumnou agenturou typu STEM.
Před volbama taky říkali že spousta lidí nechce Topolánkovu vádu a přitom kolik lidí zvolilo strany které byly v Topolánkově vládě nebo vznikly z lidí, kteří v ní figurovali ODS 20,2%,TOP 16,7%,KDU-ČSL 4,3% SZ 2,4% = 43,6% hlasů bývalé vládě
11. 06. 2011 | 22:02

hoven napsal(a):

donal
to si nemyslim . je jasný, že se podpora přesunula trochu ke komunistum, ale neni to zase nic tragickýho. podle pruzkumů by měli v parlamentu 110 hlasů. to není drtivá většina.
11. 06. 2011 | 22:02

hoven napsal(a):

pich
kdo brání tuhle vládu? všichni kdo nemají krátkou pamět a pamatují hruzovládu čssd.
11. 06. 2011 | 22:04

Tužka napsal(a):

Tužka napíše, je dobře, že si kope hrob,..jen ať ho udělá dost hluboký, aby se tam všichni vešli, a až ji "zahrnem," aby tady po ní ani neunikal smrad. I když, to se nepodaří, to si ještě něco užijeme, "puch shnilotiny" se špatně odvětrává. Tužka, a kopat, pánové, kopat,..a nekoukat co kde letí.
11. 06. 2011 | 22:04

Skogen napsal(a):

hoven, v odpověď se mi nabízí leda tak parafráze vašeho nicku. Nezdražování (DPH), nezavádění poplatků (Julínek, Heger), nezavádění školného (neustálá snaha, byť v poslední době ustupuje prvořadým zájmům), snižování zadlužení (zadlužovací rekordman Kalousek), boj proti korupci (eh, ten, no... Bárta... a za všechny neuvěřitelný výrok předsedkyně sněmovny Němcové [ODS], že v porovnání s potřebou reforem jsou to takové prkotiny :), korupce (Drábek, Vondra...), no hergot. Jestli takhle se plní převolební sliby, tak navalte ten reklamační formulář.
11. 06. 2011 | 22:05

Cestovatel napsal(a):

Skogen:

Vlk je oranžový zaslepenec, který tady papouškuje nesmysly. Špidla je politik ČSSD a bývalý předseda vlády jeho blogy jen obhajují jeho populistickou politiku, toho nelze brát vážně.
11. 06. 2011 | 22:06

Skogen napsal(a):

Cestovatel, můžete to STEMu zadat sám, osobně bych to také velmi rád porovnal :)

Jelikož však nikdo nezadal, je k dispozici pouze průzkum Lidových novin. Mezi námi, jestli je to 80% nebo 90%, na tom zase až tak nezáleží... Je to formulováno dost jednoznačně - nechce.
11. 06. 2011 | 22:08

donal napsal(a):

chááá hoven jsi smešný 110 hlasů cháááá
tady maš z 16.5 pruzkum
RAHA - ČSSD by nyní ve sněmovně získala 94 mandátů, komunisté 32. Levicové strany by tak měly pohodlnou ústavní většinu. Do sněmovny by se dostala ještě ODS se 46 mandáty a TOP 09 s 28 křesly. Věci veřejné zaznamenaly další propad preferencí a do sněmovny by se nedostaly. Vyplynulo to z květnového průzkumu agentury STEM

a po tomto debaklu se zakazem stávky budou ještě níž pravicové strany chááááá
11. 06. 2011 | 22:09

1234 napsal(a):

Milý cestovateli,
prosímvás kde to žijete posledních deset dvacet let. Snad ne v Rusku? (Tam mají dneska taky demokracii).
Kdo tady straní levici? Novináři? Byli na obou tiskovkách, Kalouskovo vyznání o tom, jak respektuje zákon, sežrali i s navijákem, nepřišla jediná trochu ostřejší otázka, žádné pochybování o krocích vlády. Na tiskovce odborářů už neprojevili vůbec žádnou kreativitu, nepadla snad žádná otázka, vyjma toho, jestli stávka nebude posunuta.

Podstatné je, že to co si vláda dovolila, to je hrůza. A to všechno, aby se, jak hezky říkala K. Kočí, udržela u koryt. Podstatné je, že občané mají právo shromažďovat se, pokud se jim něco nelíbí, stávky v roce 89 určitě také nebyly posvěceny shora. Takže lidé mohou v podstatě vyjít do ulic kdykoliv. Kdybychom toto právo neměli (oč se právě vláda asi snaží), tak už bychom byli fakt jak ty ovce. Každá vláda musí počítat s tím, že se to může stát, že se její politika nebude líbit, a pak asi není jiná šance, jak to její trápení ukončit dřív. Ale to ještě neznamená, že si lidé přejí návrat před rok 89.
11. 06. 2011 | 22:09

Karel Kubrt napsal(a):

Pane Kráso,
na tuhle chvíli se těším od demonstrace, na které jste vykřikoval, že vláda škrtá, škrtá, škrtá. Konečně jste se mi dostal do drápů. To si smlsnu! Já mám takovou radost! Chaloupko otoč se ke mně...

Asociální politiku dělá vláda, vedená ODS. Ještě jednou, pane Kráso, ODS.
Vaše mateřská strana, kterou jste svou dobou reprezentoval ve sněmovně. Strana, na jejíž politice jste se podílel a jejíž dnešní politika je logickým vyústění předcházejícího vývoje.

Vy jste měl tu smůlu, kterou většina politiků nemá, vrátil jste se do reálného světa, mezi obyčejné lidi.
Možná, nebo určitě, Vás to změnilo.
Ale co sebekritika?

Takže ještě jednou, Kráso: O D S !!!

Stačí?
11. 06. 2011 | 22:13

Skogen napsal(a):

Cestovatel, vlka si do huby neberte. Vlk svoje tvrzení dokládá fakty zcela běžně. Vy to neděláte. Pamatuji si doby, kdy byl podle mne vlk v čistém politickém středu. Pouze drzost a dřeváctví současné pravicové vlády v tomto ohledu způsobilo, že se dnes vlk vůči pravici ostře vymezuje. Pamatuju si dobu, kdy socanům dával těžkou sodu a nepochybuji, že zdrcující kritiku by si od něj odnesl kdokoliv, kdo si ji zaslouží. O současné tříkolce ani nemluvě, tam lze kritizovat od rána do večera a nenechat nit suchou.

Špidla - až suchopárný přísně exaktní projev. Vše doložitelné. Nikdo mu nic nevyvrátil, tím méně pravicoví vládní panáci, kteří se diskuzi vyhýbají jako čert kříži.
11. 06. 2011 | 22:14

Minorita napsal(a):

Cestovatel
Kolik to hodí aktivnímu placenému blogerovi za jeden večer na tolika frontách ? A podle čeho se ta činnost platí - rozhoduje počet znaků, řádků, příspěvků, napadených blogů, nebo ideologická hustota ?
11. 06. 2011 | 22:15

Kanalnik napsal(a):

pokud se prokaze, ze to byl pravnicky trik Kalouskovy a Necasovy vlady, a ze soud jim sel na ruku, tak obzalovat z vlastizrady - to by byla prca, kdyby se provalila nejaka nahravka...

Jinak je to naprosta arogance moci: vlada zeme se pokousi branit vlastnim obcanum stavkovat. Dukazem tohoto protidemokratickeho umyslu je to, ze vubec k tomuto pokusu o zakaz stavky vlada pristoupila.

Kazda normalni a odpovedna vlada v civilizovane zemi by toto nikdy neudelala. No holt se to zacina sypat.
11. 06. 2011 | 22:18

Skogen napsal(a):

Mimochodem Cestovateli, strany jako SZ a TOP 09 jsou prachsprosté mediální produkty a našim skvělým médiím vděčíme za to, že do svých sítí dostaly tolik oveček.

Kde je dnes Strana zelených, Cestovateli? Pokládáte za normální, aby seriózní politická strana zcela propadla po půlce vládního období? TOP 09? Šílená masáž "garantem noblesy" Schwarzenbergem a asociály typu Heger, Drábek, Fuksa... Vsadím se, že polovina těch, co to hodili TOP 09, neviděla jejich program ani z rychlíku. Média se mu totiž absolutně nevěnovala, jen adorovala osobnosti podle psychologického haló efektu a efektu aureoly.

Copak nechápete, že pokud by voliči skutečně dostali, co jim bylo přislíbeno, neměli by důvod vládu odsuzovat?
11. 06. 2011 | 22:20

donal napsal(a):

sype se to a neudelaj s tim nic ani placení blogeři kteří tady kopou za vládu stačí kouknout na novinky a počet nejvíce souhlasných hlasů ma jakej přispšvek a jejich počet chááá vláda jde do kytek
11. 06. 2011 | 22:21

Tomita napsal(a):

Hovne, přestaň tupě lhát.

Jednak je podle četnosti příspěvků a rychlosti reakce na blogy naprosto evidentní, že jsi jedním z oněch placených diskutérů této mafiánské vlády, což se nedávno omylem provalilo i oficiálně.

A jednak i malé dítě ví, že se současná vláda dostala k moci podvodem a předvolební lží a to co navrhuje jako reformy vůbec před volbami neavizoval, vyjma "panské" strany TOP09horníchpříjmovýchprocent. Dokládá to i vysoké procento lidí v oficiálních průzkumech, kteří se dnes tlučou do hlavy, že tomu naletěli a volili pravici a volili by dnes jinak.

Takže si svoje dětské placené kydy strč spolu dalšími placenými poskoky Supem a Rumcajsem někam.

To co dnes provedli mafiáni ze strakovky spolu s justiční mafií, nás jenom dále vzdaluje od demokratické části Evropy směrem k asijským šťastným zítřkům.
------------------------------------------
11. 06. 2011 | 22:23

Karel Kubrt napsal(a):

Hovne,
bravo!

hoven napsal(a):
nelze srovnávat rok 89 a dnešek. vláda byla demokraticky zvolena a plní si svuj vládní program. je to naprosto v souladu s demokratickou ustavou a luza nemá žádné právo ani možnost na ulici vyvolat předčasný volby.

V listopadu 1989, (ale též v lednu)ritheraj také vládla vláda, zvolená ve volbách, plnila svůj volební program, v souladu se 17. sjezdem strany, a vše dělala v souladu se zákony. A lůza na ulicích narušovala klid k práci.

Nejsi náhodou bejvalej STBák?
11. 06. 2011 | 22:23

Skogen napsal(a):

hoven "hrůzovláda ČSSD" :)) Člověče, copak nevnímáte, jak působíte nepravděpodobně a směšně?
11. 06. 2011 | 22:25

Lada napsal(a):

Dělnická strana má bohaté zkušenosti se zákazy demonstrací a následnou kriminalizací svých členů a funkcionářů ze strany vládnoucího mafiánského režimu. Bylo jen otázkou času, kdy se cílem totalitních praktik stanou i další lidé, kteří se rozhodnou veřejně vystoupit proti bandě korupčníků a permanentnímu ožebračování společnosti. http://www.dsss.cz/zakaz-stavky-je-podraz_-do-ulic-by-meli-vyjit-vsichni
11. 06. 2011 | 22:29

Karel Kubrt napsal(a):

Pardon,
ritheraj tam nepatří, byl to reCAPTCHA, omyl.
11. 06. 2011 | 22:30

Jana z Prahy napsal(a):

Také si myslím, že vláda jen sbírá postupně hřebíčky do své vlastní rakve. Ale obávám se, že ačkoliv dříve nebo později tato vláda skončí v propadlišti nelichotivých dějin naší země, nahradí jí jiná parta stejně nenasytných person. Společnost ještě zdaleka není zralá na skutečnou demokracii, než dozrajeme ke skutečné úrovni a rovnosti, to bude trvat ještě celá desetiletí, ne-li staletí. Bohužel. Obyčejný člověk dnes nejlépe udělá, bude-li se řídit okřídleným: "buď sám tou změnou, kterou chceš vidět ve světě..."
11. 06. 2011 | 22:30

Karel Kubrt napsal(a):

Nic bych za to nedal,
že hoven je nasazený Stejskalem, není-li to on sám. Tak jako Tenco.
Panenko Maria podsrpenská, jaktože je tu dnes, až na vyjímky, tak málo normálních lidí?

Honolulu, Čochtane, anti politiku, Vandale...
Volám vás poprvé...
Volám vás podruhé...
Volám vás potřetí...
11. 06. 2011 | 22:35

Al Jouda napsal(a):

Když už to říká i pan Krása, člen ODS (možná, že byl pomýlený a už tam není), tak to musí být pravda !!
11. 06. 2011 | 22:36

Radouch napsal(a):

Po vydání této tiskové zprávy
http://www.vlada.cz/cz/media-centrum/tiskove-zpravy/premier-se-sesel-na-porade-na-ministerstvu-vnitra-se-zastupci-policie-k-planovane-stavce-84823/
je myslím snaha vyvolat konflikt zcela zjevná. Viz
http://radouchnews.wordpress.com/2011/06/11/vlada-si-udelala-z-odboru-dobry-den/
11. 06. 2011 | 22:48

hoven napsal(a):

karel kubrt,
já napsal , že dnešní vláda byla zvolena demokraticky. to je dost podstatné.
11. 06. 2011 | 22:52

donl napsal(a):

cháááá hoven spravně jsi napsal byla a dnes by už nebyla zvolena takže nemá mandát cháááá mel by ses být za to aby co nejdřív zmizela protože nadelá pravici nenapravitelné škody cháááá
11. 06. 2011 | 22:57

hoven napsal(a):

tomita,
proběhly ferové demokratické volby, které nikdo nenapadnul. opravdu nehrajme si s myšlenskou, že v okamžiku, když se nám vláda přestane líbit, tak vyjde lůza do ulic a svrhne vládu. měli jsme snad vyjít do ulic v roce 2005, kdy vláda čssd měla podporu 10% a místo správy země řešila zlodějny svých premiérů a svrhnout jí??? o vládě skutečně nerozhoduje lůza v ulicích, ale ustavní procedury a především volby. vláda dělá nepopulární opatření, který jsou ale nutný a má na ně plný právo. pokud chce socbolševická lůza v čele s odborama a čssd dělat protiustavní převrat a nerespektovat soudy, tak at to zkusí. ale at si to hodně dobře rozmyslí.
11. 06. 2011 | 22:59

donal napsal(a):

cháááá hoven to je dobrýýýýcháááá uplně stejnou řeč jsem slyšel když mě vyhodili z pionýrá cháááááááá
11. 06. 2011 | 23:03

Karel Kubrt napsal(a):

hovne,
jak demokraticky? To jako volbama? A komunisty, lépeřečeno jednotnou kandidátku NF za socialismu snad ve volbách nevolili stádovitě lidé? A co nerovný přístup do médií pro menší strany? Co mediální masáž ve prospěch dopředu připravených stran VV a TOP 09?
A i kdyby, tak to nedává vládě oprávnění chovat se čtyři roky diktátorsky. Zákazem stávky, která není o kolektivním vyjednání, a tudíž na ní neplatí třídení oznamovací lhůta, to protilidová vláda přehnala. Ještě dopoledne jsem nevěděl, jak se ke stávce postavím. Když vidím, jak se chová vláda Kalouska, neformálního lídra TOP 09, Bárty, neformálního lídra VV a Pospíšila, neformálního vůdce ODS, je mi na zvracení.
A ty zastupuješ kterého ministra?
11. 06. 2011 | 23:03

donal napsal(a):

chááá hoven ja ted uvažuju kým jsi vlastně placen vždyt ti levici kterou tak haniš svými příspěvky prokazuješ medvedí službu to tve napadaní levice v současné dobe levici jen nahání další lidi do jejich řad chááááá
11. 06. 2011 | 23:06

donal napsal(a):

chááá hoven vidiš jak tve příspěvky podnecují nenavist k současné vládě chááááá
11. 06. 2011 | 23:08

hoven napsal(a):

kubrt
konkrétně tebe někdo nutil jít k minulým volbám a volit nějakou stranu????? nenutil, že ne, ale hlavně že blbě kecáš.....
11. 06. 2011 | 23:08

Karel Kubrt napsal(a):

hovne,
někdo tu fakt blbě kecá, ale já to nejsem.
Mluvíš, jak kůl v plotě, když mu teklo do bot.
Víš, jakej je rozdíl mezi bojlerem a brojlerem?
11. 06. 2011 | 23:12

donal napsal(a):

chááááá hoven ja mam dost pokud jsi placenej pravici a nekdo to čte co tady píšeš tak asi brzo placenej nebudeš chááá a pokud jsi placenej levici jako nadhaneč mel bys dostat premie cháááá
11. 06. 2011 | 23:13

veverka napsal(a):

Tentokrát ale žádnej samet a když klíče tak jedině hasáky.Jinak se chameleon Kalousek a komunistickej svazák Nečas zase překábátěj,oni jsou jak pijavice.
11. 06. 2011 | 23:15

donal napsal(a):

nenavidim všechny politiky a nenavidim je mimo jiné i za to že je nemůžu odvolat a to by se při te rovoluci mělo zmenit odvolatelnost politiků
11. 06. 2011 | 23:19

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
11. 06. 2011 | 23:19

hoven napsal(a):

donal
vždyt víš, že mám pravdu a žádná stávka v pondělí nebude
11. 06. 2011 | 23:20

donal napsal(a):

hoven
stavka bude nebude to je jedno jak by řekl velký guru proti vladě už je zaseto ted se bude sklízet a sklizen to muže bejt pořádná pokud se do toho zamíchj bezpečnostní sbory jak v 89
11. 06. 2011 | 23:24

Karel Kubrt napsal(a):

donale,
odvolatelnost je málo.
Je potřeba zavésti finanční a trestní odpovědnost.
Když budeš finanční manager podniku, budeš placenej podle ziskovosti. Když něco spronevěříš, tak jdeš k soudu.
A co politici dnes? Lítají tu stovky miliard sem a tam, arbitráže apod., a co ministr financí?
Má stále stejný plat a zaručenou beztrestnost. A ti bl.....vé tomu říkají politická odpovědnost.
11. 06. 2011 | 23:24

1234 napsal(a):

hoven: o vládě skutečně nerozhoduje lůza v ulicích, ale ustavní procedury a především volby. vláda dělá nepopulární opatření, který jsou ale nutný a má na ně plný právo. pokud chce socbolševická lůza v čele s odborama a čssd dělat protiustavní převrat a nerespektovat soudy, tak at to zkusí. ale at si to hodně dobře rozmyslí.

Já nějak nechápu to nutkání mluvit o sobě jako o lůze. Nebo je snad nějaký podstatný rozdíl mezi Vámi a ostatními?
11. 06. 2011 | 23:26

donal napsal(a):

Karel
jo to plně souhlasím maj post a dobře placenej tak musí mýt odpovědnost a navic bych vyhlasil nepromlčitelnost na uplynulých 20 let takže i korupce a špinavý peníze z roku 90 by se trestně ted stíhaly
11. 06. 2011 | 23:29

hoven napsal(a):

1234
já se nechodim vyřvat na nenávistivý průvody organizovaný socanskýma odborama.
11. 06. 2011 | 23:31

donal napsal(a):

hoven ja taky ne ale mam chut zajit vyfackovat nejakýho současnýho pravicovýho politika
11. 06. 2011 | 23:33

potížista napsal(a):

Co otvírám jednotlivé blogy k dnešku, tak kažký páchne,co páchne smrdí!Což,zacpu si nos a něco napíši.
To co provedla dneska vláda odborářům to už není arogance moci, to je naprosté pohrdání veškerými principy slušného chování ale co víc.Tuto vládu nezajímají problémy občanů této země ale okouzlila ji vůně peněz.Doufám v generální stávku v posunutém termínu která tuto vládu rychle smete.
11. 06. 2011 | 23:37

Jana z Prahy napsal(a):

Potížista: Ano! Já také doufám, že příživničení už dlouho trvat nebude.
11. 06. 2011 | 23:42

donal napsal(a):

hm kapitálové trhy ze mě udelali pesimistu kousek otimisty co mi zbyl doufá že smete tuto vládu která začina být cítit totlitou moci a současne potrestá nepravosti páchane v minulosti
11. 06. 2011 | 23:43

vmk napsal(a):

Jen aby ta mohutná změna zase nebyla jen rudooranžová. Tyhle prohozy jsme si už vyzkoušeli, tak snad už konečně pochopíme, že nejsou k ničemu. Korupční mafii je jedno, zda je chapadlo modré nebo oranžové. Změnou barvy je neodsekneme.
11. 06. 2011 | 23:46

Jáchym napsal(a):

Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, které citujete, pane Kráso:

"Nedávno jsem diskutoval s významným politologem o současné špatné politické situaci a chybných krocích vlády. Jeho slova si dovoluji připomenout. „Já jsem optimista, ve společnosti se zvedá mohutná síla, která přivodí změnu“. Myslím si, že vláda to bohužel netuší a dále si kope hrob… "

Je pravděpodobné, že jsou opravdu ve vládě jedinci, kteří si to neuvědomují. U některých dá práci odlišit, jestli jsou ducha mdlého nebo to jen úspěšně předstírají.
Na rozdíl od Miloše Zemana jsem ale vždycky v pokušení sázet spíš na ty nejhorší úmysly než na to, že je protivník blb. Jsem schopen připustit, že se Nečas jako politik intelektuálně nevyrovná Topolánkovi nebo třeba Husákovi.
Jenže skutečnými hráči jsou Kalousek a Klaus.
Klaus je částečně handicapovaný svou sebestředností a ješitností, které se dá využít.

Kalousek nemá naprosto žádné ideologické ani morální limity.
To je v tomto případě výhoda.

Napětí ve společnosti, onen tekutý hněv,exponenciálně narůstá.
Zatím se může podařit jej potlačit, zlomit a proměnit v rezignaci a boj všech proti všem.

Později to bude dražší. A čím víc bude stát potlačení sociálních bouří, tím méně toho zbude k rozkradení.
12. 06. 2011 | 00:04

Stela A. Sádlová napsal(a):

Jelikož to celé vzniklo z popudu pana Kalouska na Ministerstvu financí, je důvodné se domnívat, že pan Kalousek již strachy secvakává zadkem účetní spisy.
12. 06. 2011 | 00:14

Karel napsal(a):

Stávku prý zakázala soudkyně Stamidisová,
dělá asi na zakázku

http://www.jirihradec.cz/tisk/stam0303/stam0303.htm
12. 06. 2011 | 00:21

1234 napsal(a):

Hoven: Takže není. Vy se akorát chodíte vyřvat na internet, vyspíláte názorovým oponentům, a kvůli tomu vynecháte klidně i spánek ;-)
12. 06. 2011 | 00:25

hoven napsal(a):

donal,
věř tomu, že reformy budou. pokud bude potřeba jít před bolševikama bránit vládu se zbraní v ruce, tak pujdu. to je otázka ochrany demokracie. luza bude platit dluhy, který sama za vlády čssd prožrala, další odložení reforem se konat nebude.
12. 06. 2011 | 00:27

Skogen napsal(a):

hoven, hoven. Nejenže hloupě, ale ještě s křížkem po funuse. Zaspals dobu, mašínovci zestárli a jeden už je v pánu.
12. 06. 2011 | 00:32

Karel Kubrt napsal(a):

hovne,
ty ...!
Ty půjdeš se zbraní v ruce hájit to, že mam chcípnout v 70ti letech u mašiny?
Nemám pro tebe slušné slovo.
Jsi takovej blb nebo to jen hraješ?
12. 06. 2011 | 00:32

dennis napsal(a):

Pani S. A. Sadlova,
myslite tim, ze skartovaci rezacky na misnisterstvu financi jedou na plny plyn? Nebo ze urednici ukladaji secvakane dokumenty do vzornych kominku?
Pani Tuzko,
kopani hrobu je jiste pouze literarni obrat, ale obraz, jak se dva pohadkovi obri perou nad hlubokym hrobem nedava divakum jistotu, ze kdyz se pekne umazou tam jednou nohou nebo obema neskonci oba. Prirovnani je to ilustrativni, ale stejne desive jako skutecnost sama.
12. 06. 2011 | 00:36

hoven napsal(a):

kubrt,
pujdu bránit reformy, aby tu nenastal totální chaos, kolaps a sociální nepokoje a nástup extremistů. bez reforem tu bude armáda lidí pod hranicí chudoby. že to nedokážeš domyslet, je tvuj problem. tvuj mozek ma svoje limity. ty si myslíš, že když se reformy neprovedou, bude fajn. to je ale strašlivej omyl.
12. 06. 2011 | 00:37

Stela A. Sádlová napsal(a):

dennis
na plný plyn? To by asi musela schválit hasičská hlídka na MF...
Mimochodem, proč napsal pan Kalousek nedávno článek s názvem "Za Eduardem Janotou"?
12. 06. 2011 | 00:44

Skogen napsal(a):

Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly :)
12. 06. 2011 | 00:45

Karel Kubrt napsal(a):

hovne,
haré reformy, haré reformy, reformy reformy, haré haré.
Můj mozek má své limity, pravda. Reformy pro reformy se mi tam už nevejdou.
Dřív šlechta hlásala heslo, na chudý lid musí přísnost.
Dnes na to stačí pojem reforma.
Tys asi manager a hovno ti nesmrdí, když se nepočítáš mezi lůzu.
Lepší nick jsi si nemohl vymyslet.

Chudák Krása. Já mu tolik nandal a on přitom dávno pochopil svůj dřívější omyl.
Hovne hovne, máš smůlu, že patřím k lůze. Zejtra jdu na noční a tak se už připravuju, tedy ještě nejdu spát.
Pokud se inteligenčně udržíš na stejné úrovni jako doposavád, budeš stále dostávat nechytatelné smeče.
Máš podání.
12. 06. 2011 | 00:49

Cestovatel napsal(a):

Skogen:

Dneší naprosto zcestné myšlení levičáků ze za vším je mediální masáž je jejich naprosté nepochopení demokracie. Každý má právo se rozhodnout čemu bude věřit. Média mají informovat a mají kodex (např kodex noviáře), který jim nařizuje aby psali objektivně a podle toho se musí řídit. Já jsem se rozhodoval na základě programu a né médii nebo Schwarzemberga. Zatím mě TOP 09 nesklamala a budu jí podporovat nadále. O asociálech si to je jen váš vlastní názor stejně tak já můžu mluvit o ekonomických amatérech v souvislosti s jmény Paroubek,Sobotka,Škromach,Ráth
12. 06. 2011 | 00:57

roman napsal(a):

to hoven,ty vole s tebou je sranda...ja tady ctu jen ty tve vylevy, nejen na teto diskusi,a si fakt skvelej!!!slovnik zapskleho milcionare,nebo soudruha z okresniho vyboru.kdyz nekdo po tobe chce aby jsi dolozil sva tvrzeni nakymi fakty,ktere jsou bezne dostupne,tak zacnes kolem sebe mlatit jak vztekly potkan.a s tou zbrani v ruce jsi me uplne dostal...mozna by ti pomoh Topolanek jako neuspesny adept na lampasaka a snad i necas jako svazak musel mit prupravu ve strelbe ze vzduchovky,a Venca vam muze stavet barikady,ma s tim bohate zkusenosti z povstani.kluci vy budete parta jako vino,bolsevicka luza se pred vami v hruze rozprchne....
12. 06. 2011 | 01:02

hoven napsal(a):

kubrt,
je to jenom o počtech. dokáže to pochopit i blbec, chce to jenom trochu snahy. každej rok máme 100 miliard deficit a ten rychle narůstá. jinak než reformama to řešit nejde. každopádně ty si můžeš třeba věřit na zdroje. mě je to jedno. já volil pravici a chci reformy.
12. 06. 2011 | 01:07

Karel Kubrt napsal(a):

Tak si vem, hovne, korálkové počítadlo.
Ze všech podniků, díky té tvé svaté reformě, odcházejí lidé houfně do předčasného důchodu. Už teď se dá odhadnot, kolik to bude stát stát. A to se vyplatí!
12. 06. 2011 | 01:14

Skogen napsal(a):

Cestovatel,

tím, že neuvěřitelně nadhodnocujete informovanost průměrných občanů a podceňujete vliv dezinformací nebo prosté selekce informací, se sám řadíte mezi naivní pohádkáře.

TOP 09 nezklamala, Cestovateli? No tak se podívejte na záznam z jednání PS na ČT 24. Fischer tam zrovna zcela právem dostal sodu od Ratha, až mi ho bylo skoro líto, asociála. Ono přinést na jednání PS "Komplexní vládní návrh zákona o zdravotním pojištění", který dostanou poslanci k prostudování předešlý den v jedenáct v noci, aby na samotném jednání PS dostali přepracovanou verzi a měli by rozhodovat o něčem během pár desítek minut, aniž by ten návrh vůbec prošel legislativní radou vlády a připomínkovým řízením, to je pecka. To si fakt zaslouží důvěru... Jste machr, že tomuhle věříte.
12. 06. 2011 | 01:34

Agent W4C napsal(a):

Ti si tedy nas*ali do vlastních bot...Myšlena je samosebou vláda....
12. 06. 2011 | 02:29

Skogen napsal(a):

Oparava - Fischer ne, Heger ;)
12. 06. 2011 | 02:43

il napsal(a):

Prosím vysvětlit pojem "lůza".
12. 06. 2011 | 04:40

Jeff napsal(a):

Vynikající komentář a pohled. K předpokladu budoucího vývoje bych jen dodal, že v případě požadavků Generální stávky, která je jen otázkou času, by na prvních místech mělo být vyhoštění všech vedoucích pracovníků České televize jako veřejnoprávního média včetně většiny redaktorů činících se dobrovolně v režimu švarcsystému mimo území EU a rozorání všech golfových hřišť v Čechách a v Moravě a využití těchto ploch k pěstování brambor. Výpěstky bych dodával do věznic, které jistě nabydou, v ceně 55,- Kč/kg, přičemž nucené práce na stavbách nedokončených dálnic této levné pracovní síly budou hodnoceny částkou 15 Kč/hod. A zablokovat Letiště Praha. Jistě úsměvné, leč žádoucí.
12. 06. 2011 | 06:02

Drzá zrzka napsal(a):

Právo stávkovat podle LZPS = ano
Odpovědnost za škody způsobené stávkou = odboráři? vláda? všichni?
12. 06. 2011 | 06:25

dennis napsal(a):

Pani S. A. Sadlova,
bohuzel nekrology v mem pokrocilem veku nectu, proto netusim, jak si mam vasi odpoved vylozit. Mohu se jen pokusit usuzovat, ze kdyz asi pozarni hlidka na MF nepovolila skartovackam drit, az by se z nich kourilo, pak by to mohlo podle vas znamenat, ze se pan ministr citi silny ve svem sedle na radu let dopredu? Pak by jiste secvakavani dokumentu a ukladani do kominku melo svuj hluboky smysl.
12. 06. 2011 | 06:51

posraldesku napsal(a):

Soudružko Drzá zrzko,jak se má tvoje kámoška soudružka kočička-kotě z novinek?:-)))
12. 06. 2011 | 07:20

ufolog napsal(a):

To je prča.Hoven je připraven se zbraní v ruce bránit reformy.Soudruhu hovne,vy jste ale pěkně porouchaná mašinka:-))))
12. 06. 2011 | 07:25

Drzá zrzka napsal(a):

posraldesku

Soudružka jsem nikdy nebyla, a díky tomu, že jsem se jí ani nechtěla stát, měla jsem dost dlouho zaražený kádrový postup, což se promítlo v platovém hodnocení. Tomu už se směju. Nepodstatné malichernosti...
12. 06. 2011 | 07:48

Jirka napsal(a):

Reformy a utahování opasků nemůže dělat vláda která má uvnitř lumpy a zloděje. Vládu nemůže vést premiér kterému nedělá problém sednout si za jeden stůl s lumpem Bártou. Ve společnosti velmi sílí napětí a brzy to opět bouchne. Braňme demokracii !!!!!
12. 06. 2011 | 07:58

dedek napsal(a):

Aaaaaa, koukám, že se vynořil další z vysokoškoláků. Je zajímavém že nick má jiný ale názory a češtinu hovena. Myslím, že byste se měli podívat na Islandskou cestu. Je to jedna z možností, o které se nesmělo psát. A přesně tak by měli skončit ti lumpové u vesla, Zabavit nakradené majetky a pozavírat. S tím by měly být spojeny, kroky, které tam udělali. Odmítli zaplatit dluhy, které udělala vláda, změnili ústavu a politici hrají až druhé housle. Je potřrba podpořit odboráře, protože nejde jen o ně ale o nás a naše děti a vnuky a to víc jak dříve, než nás i je tito lumpové stihnou vysát do konce.
12. 06. 2011 | 08:05

Něguš napsal(a):

Pane Krása i ve vás je hlavně zloba. Udělat revoluci, odstranit vcládu ... to dovedeme a už jsdme to nekolikrát udělali, ale podívejte se kam to nové vedení pokaždé došlo. Tedy dobře: udělejme další revoluci, smeťme staré neosvědčené politiky. Ale s kým v čele potom dál!? Myslíte si p. Kráso, že konečně právě těď z tohoto levičáckého kvasu se najde ta správná vládnoucí garnitura? Já ne - historie mě v tom totiž poučila! Jste proto podle mě jeden z těch obyčejných štváčů, plný zloby a nenávisti. Bourat umíte, ale sám jste nic nevymyslil. Tohle umí každý obyčejný Čecháček a výsledky vidíte kolem sebe. Tak se raději zabývejte svou funkcí, ze které má užitek alespoň někdo. Politika je pro jiné, ne tak plné nenávisti.
12. 06. 2011 | 08:07

almost glossed™ napsal(a):

Skogen? Sleduji, jak jste si vzal na sebe v poslední době těžký kříž. :-) Držím palce... Sám jsem už rezignoval... Když je na druhé straně placený protivník, má obrovskou výhodu - nemusí se v tom citově angažovat, takže tak snadno nevyhoří a může jet jako automat - pořád totéž. Člověk, který je motivován jen vlastním odhodláním, to ale tak dlouho nemůže vydržet. Sám jsem už víceméně rezignoval...
12. 06. 2011 | 08:30

Fanda napsal(a):

Teď vláda a se soudním posvěcením dala odborům návod, jak takové stávky organizovat, aby nemohly být šikanovány - ty pitomé tři dny. Mimochodem, to poradci odborových svazů a konfederací nevěděli předem?
12. 06. 2011 | 08:33

almost glossed™ napsal(a):

Fanda: Tři dny se vztahují jen na vyjednávání kolektivní smlouvy se zaměstnavatelem a i tady jsou dost pofiderní...
12. 06. 2011 | 08:43

Béda napsal(a):

ag,

člověk může v zájmu věci (pokusit se zastavit jednostrannou mediální masáž a rozkrývat podstatu jevů) vydržet, ovšem stojí to hodně času a peněz, a taky je to na úkor jiných věcí.

Otázka je, jestli to stojí zato. (nemyslím tím samozřejmě materiálně, resp. finančně - takto se to rozhodně nevyplatí, pokud nejde o nájemného pisálka)
12. 06. 2011 | 08:48

Drzá zrzka napsal(a):

almost glossed™
Kteří odboráři vlastně vyhlásili stávku?
12. 06. 2011 | 08:55

Trapka napsal(a):

Ano, reformy jsou potřeba jako sůl, ale ne udělané takovýmto zlodějským způsobem. Vládní garnitura pouze cíleně zvyšuje výběrovou stranu (poplatky na všechno, daně), čímž ožebračí středně a nízkopříjmovou vrstvu obyvatelstva (ano, těch je nejvíce, takže to má výsledky), zároveň ale zvyšují míru rozkrádání takto vybraných peněz, což má za následek bohatnutí úzké vysokopříjmové vrstvy obyvatelstva (horních 10000). Důsledkem je jen vznik dalších schodků rozpočtu až do konečného krachu financí. Pracháči mají konta a majetky ulité v zahraničí, vlastní několik pasů a nemovitostí po celém světě, takže se jich nějaký krach významně nedotkne. Jsou lehce mobilní, čímž se lehce vyhnout zodpovědnosti za své činy.
12. 06. 2011 | 09:05

Vico napsal(a):

Skogen : Také teď probírám váš výkon hned na několika blozích. Trochu mi to z vaší strany připomíná simultánku šachového mistra s hordou namistrovaných a agresívních amatérů. Klobouk dolů.
12. 06. 2011 | 09:19

JaS napsal(a):

Kdyby tady aspoň trochu fungoval rozum, tak by především odbory měly za svůj namyšlený a arogantní postoj k normálním lidem ztratit jakoukoliv podporu.
12. 06. 2011 | 09:19

JaS napsal(a):

Pan Krása si při kritice vlády nějak neuvědomuje, že reformy jsou potřeba a že vládě hážou všichni klacky pod nohy, aby nemohla udělat vůbec nic - komunisti a socani proto, aby mohli dál podplácet lůzu tím, že bude dostávat peníze za nic a zloději (především z ODS a ČSSD) proto, aby mohli dál krást. Proto jakákoliv akce okamžitě přivolá reakci v podobě umělé aféry podle bohatých zkušeností sovětských tajných služeb. Lidi jsou nespokojení z toho, že vláda žádné reformy nedělá a současně žádné reformy nechtějí. Lůza si vůbec nedokáže představit, jakým způsobem se vytvářejí hodnoty, z nichž vznikají peníze a socani tuhle tupost podporují, protože čím blbější lůza, tím větší podpora pro ně a jejich zadlužování. Pokud všichni ze všech sil usilují o to, aby situace neměla žádné řešení, tak situace žádné řešení mít nebude. Jediným zájmem odborů je to, aby odboráři nemuseli pracovat a dostali za to co nejvíc zaplaceno. To samo je nesmysl, proto celé odbory jedině škodí celé společnosti.
12. 06. 2011 | 09:49

Béda napsal(a):

JaS,

- nevím co znamená lůza ve vašem pojetí, ale soudím, že zřejmě mluvíte o sobě samém a vám podobných lidech.
- nevím, na základě čeho jste dospěl k názoru a předkládáte zde jako hotovou věc, že TAKOVÉ REFORMY JAK JE PŘIPRAVILA SOUČASNÁ VLÁDA jsou potřeba. Příkladně ke zvýšené DPH odůvodňované (dle mého) nicněřešícím (povinně nepovinným negarantovaným) opt outem časti průběžného důchodového fondu do rukou privátních hráčů existují četné výhrady specializovaných ekonomů, neztotožňuje se s nima ani poradní orgán vlády NERV, nikde nebylo uvedeno, kolik prostředků ušetří státu a pacientům salámová privatizace zdravotních pojišťovaen a zavedení komerčního ústavně zaručeného "bezplatného" zdravotnictví. A hlavně nikde nebylo přesně popsáno, jak tzv. důchodová opt outová reforma vyřeší důchodový problém (z čeho plyne víra, že opt uot na dlouhá desetiletí = finanční přínos a nikoliv prodělek), jak tzv. reforma zdravotnictví zlevní celý zdravotní systém a především jak zavedení řízené a chudinské péče ozdraví populaci.

Dokud toto nebude jasně a perfektně vládou vysvětleno a zdůvodněno jsou prohlášení vás a různých hovnů o potřebnosti těchto vládních reforem pouze zbožnými přáními tržních fanatiků.
12. 06. 2011 | 10:03

JaS napsal(a):

Béda: lůza v mém pojetí jsou lidi, kteří se nechávají zaměstnávat proto sy se nějak uživili, vůbec je nezajímá co dělají a jestli to má nějaký smysl a výsledek, vůbec je nezajímá, jak věci fungují, jejich jediným zájmem je zařvat si na fotbalu a dát si pět piv. Vláda reformy připravuje, na rozdíl od všech předcházejících na nich opravdu maká. Ze všeho nejjednodušší je všechno shazovat, na to není potřeba nic umět a nic dělat. To, že vláda své kroky neumí vysvětlovat, je pravda, ono jen pracova už je neobvyklé, umět vysvětlovat je další úroveň. Pokud někdo umí akorát vysvětlovat a nic nedělá, tak to je akorát vysvětlování, proč to nejde - to je taky k ničemu.
12. 06. 2011 | 10:18

Občan napsal(a):

Sakra, spěte taky někdy!
Kdo to má furt číst a kdy mám reagovat, když to je jak lavina :o))
12. 06. 2011 | 10:23

Občan napsal(a):

Tak ona jsou ta předběžka DVĚ!
A nejsou to žádná předběžná opatření, ale de facto ROZSUDKY, protože podrobně pojednávají MERITUM stávky!!!!!

Tohle museli mít ti "šibalové" a "šikulové" připraveno dávno předem, přinesli to soudkyni a soudci (dva soudci, dvě "předběžka") a ti to jen podškrábli:

http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Usneseni_1Nc_13_2011_5.pdf
http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/Usneseni_1Nc_12_2011_5.pdf

O Stamidisové lze na google najít opravdu zajímavé věci:
http://www.praha5.cz/moje/content/document//198606-bj-59603-ku-mala-strana-prodej-opravnene-najemkyni

I o Valehrachovi podává google zajímavý obrázek.

Kradověrní se věru obrátili na správné lidi. Doufám, že s touto vládou už se odbory nebudou bavit vůbec o ničem.
12. 06. 2011 | 10:53

Stela A. Sádlová napsal(a):

JaS
Proč se domníváte, že vláda neumí své kroky vysvětlovat? Vždyť tu je dnes a denně vysvětlovací text Drábkův nebo Kalouskův. A ty reakce pod nimi nesvědčí o tom, že by je lidé nepochopili. Pak je ovšem celá práce vlády zbytečná, tak, jako celá tato vláda.
12. 06. 2011 | 10:53

občanka napsal(a):

Plně souhlasím s článkem pana Krásy. Zastupuje naše spoluobčany se zdravotním postižením. Lidí s nejnižšími přímy a invalidními důchody se připravovaná reforma dotkne nejvíce.
Naši vrcholní představitelé by se neměli chovat nemorálně. Invalidita se může týkat každého z nás a to i dětí. Pokud se vláda takto chová k postiženým spoluobčanům a zařazuje je do nižší kategorie, dává tím společnosti najevo ,jak takovými lidmy opovrhuje. Je to signál pro ostatní : ten obtížný hmyz nám ujídá ze společného talíře. Vláda, která má nelidský přístup k tzv. sociálním případům by měla být "svržena". není možné, aby předseda vlády nazýval představitele odborů bossové.
Včerejší podlost vlády s předáním písemnosti od soudu je příklad toho,jak daleko jsme se posunuli od právního státu. Není to jen návrat k praktikám před 89 rok, ale posun někam do Běloruska. Teď se ukázalo v praxi jak byly zmanipulované minulé volby. Cíleně byla založena Kalouskova strana, protože se vědělo, že ODS se svou skupinou mafiánů v pozadí by propadla.Náš stát řídí zpozadí mafie, která Nečase drží pod krkem, aby se jim nezavřely kohoutky čerpání ze státního rozpočtu. To čerpání je tak nehorázné, že již není ani na sociální služby a důchody. Obyvatelstvo se zastrašuje.
Jsme na tom daleko hůře než Slováci. Jedinou silou, která může teď zastavit vládní asociální reformy jsou odbory. Každou novou stranu, která mohla být dobrou opozicí se podařilo mafiánům rozložit. Koupili si přeběhlíky. Tak byla postižena strana zelených. Jsem přesvědčena o tom, že implementovali i blondýnu Kočí do VV, aby tuto stranu znemožnila. A ta husa to za peníze udělala. Odsouzeníhodné korupční jednání při volbě prezidenta jsme viděli v přímém přenosu. Nevěřím tomu, že reformy, které tato mafiánská vláda chystá pro občany povedou k lepšímu životu v naší zemi.
12. 06. 2011 | 10:54

Stela A. Sádlová napsal(a):

dennis
to já nevím, jestli to byl nekrolog, já to taky nečetla. Měla jsem spíše z titulku dojem, že Kalousek chce za panem Janotou.
A ten komínek by tomu nasvědčoval.
12. 06. 2011 | 11:04

jchj napsal(a):

Pane Krasa -

velice si vazim toho,jak se navzdory nelehkemu udelu se zivotem perete a preji vam hodne zdravi a take stastny a spokojeny zivot.Ale s vasimi silne levicovymi nazory nesouhlasim.Vlada dela co muze v nesourode koalici aby uvedla do zivota nutne reformy.Jeji kroky zpomaluje ucelove vytvorena strana VV a lide,kteri podlehli iluzi,ze vlada vsechno rozkradla a kdyz ji odtsrani,na vsechno bude dost penez a na svete bude RAJ !!! Jste inteligentni a sam vite,ze si to jen mene vzdelani spoluobcane nepriznaji nebo nepochopi pravdu a tvrdou realitu. Pokud nenechate vladu jednat a uskutecnit reformni kroky,pociti to kazdy z nas jeste drasticteji pozdeji.Podivejte se jen do oci odborarskych bosu,poslechnete si jejich hesla jak povzbuzuji demonstranty,opravdu vam to nic nepripomina? Jak podobne uvahy s rokem 48,nemyslite????
Preji vam krasnou a pohodovou nedeli...................
12. 06. 2011 | 11:07

Admirál napsal(a):

Pane Kráso, vláda si sice kope sama hro, ale je jí třeba trošičku pomoct, aby v něm už co nejdříve byla, jinak natropí ještě spousta škody.
12. 06. 2011 | 11:18

Marie napsal(a):

jchj
kterého bosa mylsíte? Sokola nebo Hrdličku?
12. 06. 2011 | 11:22

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých a nadávky obsahujících textů, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 06. 2011 | 11:28

Trapka napsal(a):

Vy jste ještě nepochopili, že nejen postižení a bezmocní jsou pro ně obtížný hmyz. Dneska už jsou to i obyčejní pracující, ať už to mladí těsně po škole nebo ti po padesátce. Dost práce pro všechny není a nebude. Je to důsledek automatizace a technického pokroku a globalizačního přesunu výroby za vyššími zisky do Asie. Dnes je zaměstnanost uměle udržována zbytnými službami, o které ale v okamžiku prvního náznaku ekonomických potíží přestává být zájem a hned je tu armáda nezaměstnaných.
12. 06. 2011 | 11:29

Karel (taky) napsal(a):

Podle dnešní situace bych nabídl definici:

Pravicovost = duševní úchylka
Podpora současné vlády = duševní choroba
Podpora současné vlády veřejně = svinstvo
12. 06. 2011 | 11:34

pich. napsal(a):

Skutečnou hvězdou tohoto představení je třetina trojjediného _ hoven.

Jistě by nás povícero zajímalo, co se skrývá za tímto množným "individuem". Navíc zřejmě zmnoženým dalšími "nicky", s captchovými hlavolamými názvy. Jako bijec za práva lichvářů, to bude asi množitel peněz z neštěstí jiných. Ti nemají pevnou "pracovní" dobu, jsou čilí ve dne v noci, i po půlnoci jsou ochotni otevřít potřebným a po dlužním úpisu vlastní krví, půjčit za nepatrný úrok cca 50% paa.

Mnohojediný HOVEN, přejí ti plnou putnu sebe a vydrž. Doufám že jsi legální držitel zbraní a tak hlavně kup zásobu střeliva. Podle mobilizace pravých odesáků, bude muníce brzy nedostatek.

p.s Teď koukám na "ministra" taxikáře Kubiceho. A to mám před obědem.
12. 06. 2011 | 11:40

pepino napsal(a):

muj prispevek jsi tam mohl nechat komousi stejskale....
12. 06. 2011 | 11:49

Pane Stejskale napsal(a):

Můžete tady mazat jako zběsilý, můj názor mi nevymažete!
12. 06. 2011 | 11:51

anti politik napsal(a):

Už ho má vykopanej a měla by rychle začít stavět fešáckou věznici aby měli vlastizrádci a zloději v bílých límečcích kam hlavu složit!!
12. 06. 2011 | 11:55

stejskal napsal(a):

Mohl, pane pepino, ale nenechal.

Sprostoty zde mažu vždy, když na ně narazím.

Váš komouš Libor Stejskal
12. 06. 2011 | 12:07

stejskal napsal(a):

Smazal jsem další dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 06. 2011 | 12:08

uprimny Pepik napsal(a):

Ktere skupiny u nas maji pravo na blokadu verejneho prostoru na silnicich? Lide organizovani v odborech? Vsichni? V okamziku kdy odborari vyhlasuji ze zablokuji verejny prostor na silnici vyhlasuji program chatry.
12. 06. 2011 | 12:26

potížista napsal(a):

Dívám se na demagoga Kalouska v otázkách VM a říkám si kdo bude mít z této situace prospěch?Vláda vyloženě stupňuje napětí ve společnosti a začínám mít pocit,že to dělá účelově.Je to nějaká vysoká hra které nerozumím.
Začíná se mi vkrádat pravděpodobná myšlenka vlady-"čím hůře tím lépe".Má to nějakou souvislost s EU?
Nebo s vekým bratrem z východu?
Komu prospěje nestabilita ve střední Evropě?
12. 06. 2011 | 12:32

Pane Stejskale napsal(a):

Urychlený návrat do REALITY života Vám jistě neuškodí! Ale Vy asi žijete na jiné planetě.
12. 06. 2011 | 12:39

stejskal napsal(a):

Je to možné, paní či pane, která/který nemá jméno.

Vyloučit vlastně ani jedno zcela nemohu.

Hezký den.

Libor Stejskal
12. 06. 2011 | 12:50

pwpw@centrum.cz napsal(a):

Současná vláda již dávno ztratila mandát vládnout. Neobjasnila nejasné financování politických stran (ODS, VV), neomluvila se veřejnosti, že protiústavně vyřadila z přípravy a schvalování zákonů opozici, neomluvila se voličům, že na radnici uzavírá opoziční smlouvy a že vůbec takové opoziční smlouvy vznikají. Neobjasnila svou rozpočtovou odpovědnost při udělování statisícových odměn všem možným spolupracovníkům a všem osobám, které si potřebují koupit. Neobjasnila kauzy na obraně, na živ.prostředí (TOP,ODS). Neobjasnila ztráty peněz v kauze Promopro a z fondů Phare určené na drobné podnikání (viz nedávný rozsudek ESD, že Čr tyto peníze zpronevěřila). Neomluvila se voličům za to, že každý den platíme nemalé sumy za nepřijetí zákonů dle mezinárodních závazků a v souladu s evropským právem. Neomluvila se voličům za bezprecedenční zásahy do nezávislého vysílání
( výhružky Kalouska novinám, vojenské komando v TV). Neomluvila se voličům za to, že jen pro některé platí vymahatelnost práva v ČR. Neomluvila se voličům za kauzu pana Šťávy a za plýtvání jejich penězi. Lidé, kritizující toto jednání vlády jsou umlčování - Ing. Fiala doposud bezdůvodně ve vazbě, šikanován státem. Protestující lidé umlčováni zákazy shromažďování. Noviny nuceny ke spolupráci s vládou vyhrožováním zvýšením sazby DPH na noviny. Nejspíše proto česká média takto ostudně spolupracují v tuto chvíli s již nelegitimní vládou.
Za každou takovou jedinou kauzu v západních zemích Evropy vláda odstupuje.
12. 06. 2011 | 12:55

Jirka napsal(a):

Premiér Nečas s mafiány spolupracuje a s odboráři bojuje, no tak se reformy nedělají. Svrhnout vládu !!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. 06. 2011 | 13:06

Honza999 napsal(a):

hoven

"konkrétně tebe někdo nutil jít k minulým volbám a volit nějakou stranu?????"
Tak podle tebe lze někoho k něčemu přinutit pouze násilím? Psychologický nátlak podle tebe není nucením? Když někdo někoho přesvědčuje, že pokud neudělá to co od něj chce, hrozí mu újma - to není nucení a nátlak?

"pokud bude potřeba jít před bolševikama bránit vládu se zbraní v ruce, tak pujdu"
Lenin takovým říkal užiteční idioti...
12. 06. 2011 | 13:34

et cetera napsal(a):

Vážení, tyhle otázky směřuji na ty, kteří tvrdí věci jako že "vláda dělá všechno proto, aby prosadila nutné reformy", případně "abysme neskončili jako Řecko". Víte vůbec jaké jsou podstaty těchto reforem, odkud myšlenkově přicházejí a jaké k nim existují varianty? Mnohé z těch reforem vůbec žádné reformy nejsou a jde pouze o zdražování, jiné jsou opravdu špatné, a ještě jiné by mohly být nahrazeny mnohem lepšími a efektivnějšími, což by se ovšem nehodilo podnikatelským kruhům, takže jsou prosazovány pro tuhle zemi podstatně míň výhodné a spolehlivé varianty. Víte například že přechod na nový důchodový systém, který pánové Nečas, Kalousek a další plánují bude stát tuhle zemi desítky miliard? A že se na něj pokusilo přejít už dřív Maďarsko, ale celé to byl tak drahý proces, že se na to v půlce vykašlali a reformy zrušili? Tušíte vůbec jak bude provedení mnohých těch reforem pro stát drahé, že jejich nutnost je často nepodložená kvalitními (nebo úmyslně zmanipulovanými) daty a že než by se teoreticky zemi finančně zaplatily, tak to zabere desítky let? Pokud samozřejmě nepřijde další krize nebo válka, což samozřejmě přijde - jedno z toho.
Myslím že obhájci reforem se dělí na dva druhy - ubývající neoliberály, a ty, co jim nerozumí, moc se v té problematice nevyznají a věří tomu co jim vláda namluví.
12. 06. 2011 | 14:34

Fobl Franta napsal(a):

Vážený pane Krása .
Prosím o odpověď na mou otázku:Prosím kde si tato vláda ten hrob kope ?
Zadejte prosím GPS souřadnice.
Zajisté by toto Vaše sdělení rádi uvítali i mnozí další občané.
Občané kteří by se rádi došli na takový hrob vystat a to s velkou chutí,stejně jako já.Pane děkuji Vám předem za Vaše sdělení.
F.F.
12. 06. 2011 | 14:52

F.F. napsal(a):

p.s.
to vystat je schválně,každý si doplní sám...
12. 06. 2011 | 14:55

ghislain napsal(a):

připomínka k textu « ben »
Těch nezměstnaných je o 200000 více, jsou skrytí v položce Mateřská dovolená. V Evropě žádná země ji nemá v takové délce. To se to pak vládám chlubí kecy o nízké nezměstnanosti.
---------------
A teď něco trochu jiného:
Před rokem 89 v rozhlase hrávali píseň skupiny Barel Rock - Bařtipán, po roce 90 jsem ji nslyšel ani jednou:
Byl vám jeden pán Bařtipán, podle svého břicha takto nazýván
A E A E F#mi
Ve svém okolí neblaze znám, a to se ví, že byl pořádně zazobán
Čím míň dělal, tím líp si žil, ve šplhání vzhůru břich mu nevadil
Snažil se stanout na příčce nejvyšší, ve vlastním zájmu předstíral že neslyší
Potrpěl si na dobré pití a jídlo, v těchhle jeho moresech se pár lidí shlídlo
Nejvěrnější pozval na své sídlo a Bařtipán byl za krále pak povolán
RF.:
A E D A
Sláva ať žije Bařtipán, náš pan král, lid ho zvolil, lid ho na trůn povolal
E D A
Všichni spolu sledujeme jeden cíl -ať nám Bařtipán vydrží co nejdýl
F#mi E D F#mi E D
Ale z jedný věci Bařtipán strach měl, co kdyby mu ten břich někdo záviděl
A E A E F#mi
Aby udržel si ten svůj stát, vybudoval policejní aparát
V království šlo všechno od desíti k pěti, prázdný krámy a hladový děti
Oficiálně pak všechno v pořádku, i když ten stát vlastně lezl pozpátku
Lidi pod sebou si držel zkrátka, místo vlídnýho slova bič a oprátka
Kriminály naplněný po okraj, každý se bál, proto radši zavolal:
RF.:
Sláva ať žije Bařtipán, náš pan král ........
Ami G F Ami G F
Lidi tlustý měli Bařtipána rádi, hubený zas plný zuby vlády
C G C G Ami
Do čela se pan Hubeňour postavil, Bařtipána svrhnul, čímž se proslavil
Lidi byli šťastný a národ jásal, sláva ať žije Hubeňour, naše spása
Všichni byli radostí jak opilí, ale přitom stihli sklidit obilí
Hmi A G Hmi A G
Ale po čase se divný věci děly, začal tloustnout pan Hubeňour, kdysi skvělý
D A D A Hmi
Narostlo mu bříško a pak druhá brada, no a lidi zas museli ohnout záda
RF.:
D A G D
Sláva, ať žije Hubeňour, náš pan král, lid ho zvolil, lid ho na trůn povolal
A G D
Všichni spolu sledujeme jeden cíl -ať nám Hubeňour vydrží co nejdýl

A G D
Von se ten svět zase tak moc nemění, tloustnou lidi, co byli dřív hubený!
---------------------
a taky skladbu od Pavla Dobeše Puerto Montt
jsem po roce 90 - 2000 slyšel jen asi 3x a od té doby nic.
tento text je vystihující pro dnešní všehoschopné:
brnkli jsme trupem o Ameriku,
zavadili jsme o Hornův mys.
4. Dneska je zvykem, nevím, jak kdysi,
předejít panice, dodržet řád,
na každé palubní nástěnce visí,
tak jsem šel k čerpadlům a začal pumpovat.
5. Pumpuji, pumpuji, šavadapdůva,
po očku sleduji, kdepak je Žlůva,
a jeho družstvo co má asi na práci
a jakou pro nás chystá další legraci.
6. Všichni už ve člunech, no hotoví blázni,
nechtěli čekat, až siréna zazní,
a na mě zbylo záchranné kolo,
......8. Šavadapdůva, ten už je v suchu,
ten už má hubu od ucha k uchu,
ten už má starosti o nový fond ....
12. 06. 2011 | 14:58

pich. napsal(a):

"Vláda" si sama kope hrob.

Jenomže hrobaři do něj nepadají. Chystá ho pro nás, socky a důchodce.
Jenže i na hrobaře Kalouska ta díra čeká. A vypadá to na brzy. Sleduji jeho slovní výlevy, jak při nich hýká jak to iá iá zvíře a kývá trhaně hlavou. Je to na brzký odpis. A to nevím, zda nehraje tenis.

Jak říkal u Moravce Švejnar. Malý ústupek a snaha o dialog bez revolveru u hlavy, což byla poznámka zločinného Dufka, by se dala stávka odvrátit a nedošlo by k žádným škodám. Jenže chemik je na škody zvyklý a doufá v ně, aby mohl vyhrožovat soudy.
Je nakonec rád že stávka bude a delší, bude moci ty škody co sám páchá, připsat na účet odborů.
12. 06. 2011 | 15:20

Tencokida Hnuj napsal(a):

ghislain
Že jsem tak smělý - co jste vlastně chtěl říct a nic nedat ?

P.S. Akordové značky - v případě, kdy neznáte melodii, jsou nesmyslem.
Ale asi se vám nechtělo kopírovaný text upravovat, že ?
Poslyšte - a bylo to z lenosti anebo z neznalosti ?
12. 06. 2011 | 15:36

Skogen napsal(a):

Vico, jsem na internetu závislý - měl bych se léčit ;)
12. 06. 2011 | 15:58

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty ("šmejdi", "blbi"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 06. 2011 | 16:17

Pane Stejskal napsal(a):

Tedy pokud je to Vaše pravé jméno, nepapejte tolik slepičí polévky. Taky Vám pžeji hezký den.
12. 06. 2011 | 16:19

Joe Ratata napsal(a):

pich
Kalousek samozřejmě svádět svojí neschopnost v horším případě všehoschopnost na kde koho,hlavně na vykonstruované spojení odborů a ČSSD.
12. 06. 2011 | 16:36

stejskal napsal(a):

Díky, za radu, paní či pane, která/který neuvádí své jméno.

Budu o ní uvažovat.

Hezký den i Vám.

Libor Stejskal
12. 06. 2011 | 17:52

pavel napsal(a):

Dobrý den. Srovnávat pana Millera s novodobými odboráři je stejná hloupost jako srovnávat Mercedes s Trabantem.
12. 06. 2011 | 17:59

Martin Sim. napsal(a):

Zastínci této vlády, prosím sundejte si klapky z očí a začněte se rozhlížet, všechny vyspělé země pochopily, že navyšování daní do nekonečna ekonomickou situaci nevyřeší. Tyto země stáhly daně na minimum, aby všichni lidé kupovali ve velkém a aby se peníze "točily". Takhle lidem peníze vezmou a ještě zvednou daně, odvody a poplatky což se rovná každou korunu otočit, kupovat vše nejlevnější (nečeské) a chraň tě ruka páně jít na nemocenskou... to se rovná vyhazovu a bídná (už tak hodně bídná) výplata. Chápu že pražené s minimem nezaměstnaných a vyšším průměrným platem tohle neřeší, ale tady na Ostravsku denní realita
12. 06. 2011 | 18:34

Valaškay napsal(a):

Ba ne, pane Kráso, lidé již rozpoznali štvavou kampaň ODBORŮ proti vládě, která v prvé řadě se snaží uvést naše hospodářství do pořádku a proto je zapotřebí provést určité opatření, které nejsou zrovna příjemné, když lidé musí pochopit, že se na nějaký čas musí šetřit resp. uskrovnit Pokud vím, tak na tělesně postižené lidi se myslí a vychází se jim vstříc co nejvíce. Proto nechápu pane Kráso proč stávkujete, když se snížovíní této skupiny příliš netýká. Vždy jsem Vás brala jako dobrého a schopného politika, ale nyní jste mne zklamal
12. 06. 2011 | 18:36

franci napsal(a):

Vzpomínáte jak modrobolševici fyzicky napadali před volbama Paroubka a ČSSD?
Co říkali modrobolševici tomuto násilí???Občané jen vyjadřují svoje názory že nesouhlasí s tím co říká ČSSD včele s Paroubkem.Žádné odsouzení od pravice ale naopak výsměch a že prý si to ČSSD zasloužila.Zabýval se tím nějaký soud?Odsoudili někoho za toto násilí?Věděli přesně kdo to dělá?A co udělaly naše modré soudy???????????Kdo že to kydsi řekl že ...v zájmu udržení vlády u moci, musí jít spravedlnost stranou????Vláda je opět držena u moci, pomocí justice!
Ale najednou když chtějí lidé dát nahlas najevo co si myslí o této vládě zlodějů a podvodníků.Je to téměř terorismus a chtějí najít zákon aby lidem zacpali huby, asi tak jak komouši před r.89.
Já myslím že teď by měla přijít odplata a měji by začat valit modrobolševika né už jen vejci, a hnát ho někde nejraději na sibiř.Než nám tady nastolí novou tentokráte modrou totalitu.
12. 06. 2011 | 20:18

1234 napsal(a):

Doufám, že odbory to spojí s nějakou demonstrací a osloví i další veřejné iniciativy jako ProAlt a Veřejnost proti korupci, a snad i další, aby ta fronta proti současné vládě a jejímu téměř diktátorskému násilí byla co nejširší, jinak to nemá cenu. Tady je zvykem každého, kdo je proti této vládě mafiánů a rozkradačů, ocejchovat jako protokomunistu, bolševika, socku, lůzu a nevím co ještě, ale ve skutečnosti jsou to jen uplivané vzteklé nadávky, které mají zastrašit. Odbory jsou tu zatím jediné, kdo nasazují vlastní krky a snaží se něco dělat a ne jen furt kecat...
12. 06. 2011 | 21:00

Seneca napsal(a):

jchj - pokud nenecháme vládu jednat, možná ještě něco málo zachráníme...
Bourání domů na Václavském náměstí (Besser !), ještě většímu tunelování zdravotního systému (Heger!!!), tunelování důchodového systému (Kalousek a Drábek), krytí protiprávního jednání (Rampula a spol.) atd. atp. Sice chápu, že byste chtěli mít "klid na práci", ale už jste této zemi uškodili dost. ODS i CSSD, o TOP a VV nemluvě...
Zn. Hledáme "7 statečných", aby vyhnali Calveru a jeho bandu ...
Pár jich tady máme a další se objeví, o to nemám strach, protože těch solidních a naštvaných je tady za 20 let už dost... Potřebujete poznat celorepublikovou občanskou neposlušnost, jinak s tím cynismem nebude konec.
12. 06. 2011 | 21:16

Tom napsal(a):

Pane Kráso,vy jste vystupoval vždy jako velký pravičák a najednou jste v jedné řadě z lidmi jako Zavadil,Sobotka nebo Filip!Je jasné že tehdejší přestup do US a teď k rudým byla správná cesta!Patříte k nim?!
12. 06. 2011 | 21:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hanlivé komolení jmen, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 06. 2011 | 21:36

kapo napsal(a):

Pokud vláda nezvládne blokády gaunerů, tak u slušných lidí a tam kde blokády budou propadne. Tedy u lidí v Praze a Brně, kteří živí většinu republiky. Pokud gaunery nezvládne u socek, co jí nenávidí propadne stejně. Proč si bolševičtí gauneři nestaví barikády doma v Severních Čechách a Severní Moravě ? V Praze je nikdo nechce !
12. 06. 2011 | 21:49

hippo napsal(a):

Tom: pro Vás existuje jen černá a bílá, nic mezi...docela jednoduchej svět.
12. 06. 2011 | 22:04

Tencokida Hnuj napsal(a):

kapo
Dodnes jsem si myslel, že většina lidí z republiky živí ty v Praze.
Oh - jak hluboce jsem se mýlil !

Můžete teda vyřídit Kalouskovi, Drobilovi a Tluchořovi že bych potřeboval tak dvě tisícovky ?
Na zítra - na večer.

Díky.

P.S.Mohu se ozvat zase ? Když teda říkáte, že nás živí ta Praha....Doufám že nelžete !!!

:---()
12. 06. 2011 | 22:05

krocan hudry hudry napsal(a):

vláda si žádný hrob nekope, 60% lidí si myslí, že to odbory přehánějí a já si to myslím taky
12. 06. 2011 | 23:00

stále rebel napsal(a):

Čím dříve, tím lépe, ale nečekejme, že to půjde bez naší pomoci.
Lumpům se od moci chtít nebude.
12. 06. 2011 | 23:20

Jan Blažek napsal(a):

Děkuji panu Krásovi, napsal to naprosto přesně a pravdivě.
13. 06. 2011 | 07:12

Krok napsal(a):

Pan Kráse je obyčejný český chameleon, umí táhnout jen s nejsilnějším. To mu trvale vynáší funkci a určitý přehled o politice, aby zavčas stačil převekslovat, ajk to činí právě teď. Trapný pán!
13. 06. 2011 | 07:27

Jan Žura napsal(a):

Nucleotide talinede, výčet „úspěchů“ není zdaleka úplný, já bych například ještě připsal narvané věznice. Počet odsouzených svědčí rovněž o morálce dneška. A to se někteří nepřizpůsobiví, ať dělají co dělají, do lapáku nedostanou.
13. 06. 2011 | 07:28

neo napsal(a):

jednání se prý nekonalo, protože odboráři utekli.
13. 06. 2011 | 08:44

občanka napsal(a):

Pan Krása seděl v parlamentu za ODS v době, kdy se rozkrádalo pardon privatizovalo národní hospodářství. Sám si asi nepříhrábl, tak jak vypadl s parlamentu hledal teplé místečko, a ejhle zdravotně postižení potřebují vůdce. Škoda, že tak vehementně, jak vystupuje dnes proti legální vládě nevystupoval v době, kdy Klaus a jeho boys likvidovali hospodářství a naši odloženou spotřebu (Klausův výraz), která měla zajistit naše důchody.
A co se změny týče? To myslíte návrat k socialismu? Vezmeme bohatým a za čas budeme zase všichni chudí? To myslíte vážně? Jediná cesta je efektivní hospodaření a nevyhazovat peníze za blbosti. Bez cyklostezek se rozhodně obejdeme a stavební spoření je jen dotace od všech dańových poplatníků těm, co si ho pořídili. Nejsou to ovšem sociálně slabí, ti žádné rezervy, které by si spořili nemají.
13. 06. 2011 | 09:12

Karel napsal(a):

Jsem ekonom s dvacetiletou praxí ve velkých firmách včetně zahraničních. Mé zkušenosti mě opravňují reagovat na ideologicky zaslepené bezmozky píšící zde o nezodpovědnosti odborářů, o škodách způsobených stávkou atd. Stávka sebou přinese určité problémy, v menším rozsahu i škody (jenom ve vztahu k zahraničním subjektům, zde ne, pokud dráhy budou mít nižší tržby, tak peníze zůstanou cestujícímu v kapse a utratí je jinde, tam se zase tržby zvýší), stávkující firmy dokonce vedle ztrát na tržbách i ušetří - nebudou platit stávkujícím mzdu. Ale stávky mohou přinést naší zemi významný ekonomický přínos - každý den , kdy jsou u moci kriminální tunelářskou galerkou nastrčení bílý koně v zájmu kmotrů devastující a rozkrádající naši zemi nás jako občany stojí odhadem miliardu korun. Pokud by stávka svrhla tuto vládu, nelitujme ztrát a problémů, jako občané na tom velmi vyděláme.
13. 06. 2011 | 09:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden opakovaně publikovaný text obsahující nadávky ("šmejdi"), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 06. 2011 | 09:30

No...dovolte citaci.100% pravdivou. napsal(a):

Odbory nechápu.

Chovají se jako malé děcko v zadlužené rodině. Leží a tluče končetinami a hlavou do podlahy a vříská, že chce dotykový mobil. Rodiče mu marně vysvětlují, že musí šetřit. Jinak přijde exekutor. Dítě může být hloupé a nechápat souvislosti. Odbory však ne.

Reformy jsou třeba, to ví každý. Proto by odbory neměly protestovat proti reformám, ale naopak by měly prosazovat jejich radikalizaci. Protože zatím se žádné reformy nekonají. Jen se o nich žvaní. Měly by žádat, aby Parlament přijmul zákon, který nepřipustí, aby rozpočtové výdaje převýšily příjmy. Měly by prosazovat přijetí zákona o prokázání zdroje zbohatnutí. Měly by bránit rozkrádání státního majetku. Viz naposledy Sazka. Tam je zakopaný pes. Přes vtichu a beztrestně vytunelované podniky, úmyslně předražované zakázky, aby zbylo na všechny kolem, naše společnost zchudla a dál chudne. Proto chybí peníze v rozpočtu. Proto se musí zvyšovat daně nemajetným.

Pohled na hektary fotovoltaických elektráren nám během výletu kamkoliv, připomínají společnost, ve které žijeme. Nastiňuje i budoucnost, ve které budeme na tu partu vyžírků platit a to nejen v podobě ceny za elektřinu. Tihle vyžírkové mají na svědomí ožebračení této společnosti. Proti nim by měly odbory bojovat. Proti nim by měly svolávat shromáždění a vyvolávat stávky. Sám bych se rád připojil.
Štěpán Bicera|
13. 06. 2011 | 09:40

kacafírek napsal(a):

Pro Štěpán Bicera| Citát: ...Tihle vyžírkové mají na svědomí ožebračení této společnosti...
Avšak kdo tyto vyžírky etabloval a kdo jim vytvořil podmínky? Byla to vládnoucí klaka, jejíž loutky sehrávají jakoby zákonné maňáskové divadlo pro svůj prospěch a prospěch loutkovodičů, v neprospěch občanů státu.
13. 06. 2011 | 10:06

ben napsal(a):

stejskalovi vadí šmejdi,hihihihihihihi
13. 06. 2011 | 11:04

Modrohnědá totalita napsal(a):

Nejhorší prezident a nejhorší vláda od vzniku Československa 1918!
13. 06. 2011 | 11:07

ben napsal(a):

Československá Republika rozbita š..jdy.....
Československá republika,které jsme přísahali věrnost, byla rozbita zdivočelými ž.dy,byly vykradeny podniky,fondy,cestovky,
kampeličky,banky(28 bankovních domů),nikdo nebyl potrestán,byl zašmelen český národní zlatý poklad,na který se lidé sbírali po prstýnkách.
Jen částka, kterou stát zaplatil za sanaci rozkradených bank, kampeliček, nesplacené dluhy velevážených "podnikatelů" v Konsolidační bance a prohrané arbitráže překračují vysoce bilion korun.
Během osmi let od roku 2000 vzrostl počet zaměstnanců ve veřejné správě ze 175 tisíc na 291 tisíc.
Za rok přišlo o práci skoro 200 tisíc lidí, bez práce jich je už přes 514 779 lidí.Na jedno místo je patnáct zájemců.Většina průmyslu byla česká.
Dnes abys českou firmu pohledal.Máme 50.000 bezdomovců,50.000narkomanů,50.000prostitutek,50.000 gamblerů.....
V likvidaci š...dy,zaprodanci a vlastizrádci, je průmysl,zemědělství,sklárny,porcelánky,zdravotnictví,sociální a zdravotní zabezpečení.
Mládež není vedena k ušlechtilým cílům,a sebezdokonalování(cvičení v Sokole,výpravy s Junákem,kroužky s Pionýrem.Sokol,Skaut,Pionýr, zřejmě pracují v ilegalitě,není o nich jediná zmínka v tisku,rozhlase ani TV!Mládež je ponechánaulici,drogám,narkomanům,sprejerům,hernám,gamblerů už je 50.000, a americkým krvákům v Tv,kde když nedrží druhému u rypáku pistoli,tak se snad ani nedomluví...
Nehorázně přeplacení š...di nám zdražují elektřinu,plyn,(který už se ani nenamáhají odečítat),nájmy,vodu,potraviny,všechno a stále a znehodnocují tak korunu.Někteří pod neuvěřitelnými záminkami,začali jste po zdražení šetřit vodou,tak vám ji musíme opět zdražit,aby jsme měli větší zisky....
Gauneři,tuneláři,defraudanti,zloději,šíbři,"rádoby podnikatelé" a š..jdi,tančí na nakradených miliardách a pokoušejí se nám namluvit,že si miliardy vydělali poctivou prací,v potu tváře, a svačinky si nosili z domova .......a nad tím rozkradeným bordelem,poletují dva frajeři v Gripénech, vládní letka v érech a dole hlídaj žoldáci v transportérech!
Blaničtí rytíři,svatý Václave,vévodo země české,volám Vás,již je čas....všem nepřátelům země české, hlavy dolů!
13. 06. 2011 | 11:09

Agent KGB z hradu napsal(a):

Nechápu chudé duchem, kteří žvaní o reformách, když se tu všechno stejně rozkrade.
13. 06. 2011 | 11:57

Aluša napsal(a):

I mě je tato stávka podezřelá a nesouhlasím s ní.Takový způsob vynucování zhoršuje ekonomicky stav této země.Rozhodně to nic neřeší a je to krátkozraké a na úkor ostatních. Měli bychom si konečně uvědomit, že jsme na jedné lodi! Každá skupina by si mohla najít důvod stávkovat. Když se přidá jedněm, musí se vzít druhým. Prostě v tomhle zadluženém státě ty prostředky na rozdávání nejsou.Jsem důchodce s průměrným důchodem a určitě by se mi hodilo mít větší důchod, abych si zvýšila svoji životní úroveň, ale uvědomuji si, že nám opravdu nezbývá nic jiného, nežli se uskrovnit.Chce to zákony, které "ošetří", aby neunikaly prostředky přes ty různé zloděje, kteří si plní jen své kapsy, nepřiznávají zisky, neplatí daně, sociální i zdravotní pojištění a nedělají nic pro tento stát, ale využívají všech mezer v zákonech. Na té stávce se mi jeví jako nemorální i blokování silnic.Jak si to vůbec může někdo dovolit! Vždyť je to doslova omezování svobody a může to mít i tragické následky pro lidi, kteří se potřebují rychle dostat k lékaři, nebo rodičky do nemocnice, lékaři na své pracoviště. Takové jednání mě doslova pobuřuje.A ti pánové s odborů, kteří ke stávkám podněcují, ti určitě nehladoví, soudě podle jejich vypasených pupků.Prostě stávky nejsou ta správná cesta!
13. 06. 2011 | 23:56

kočka šklíba napsal(a):

Alušo, nejste poněkud(tedy dost nepovedeným) klonem DH? Jinak , bez urážky, jste opravdu naivní ;).
14. 06. 2011 | 00:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

Aluša
Použiji to co Vy - ctrlc a cztrv :

Tato "protikorupční " http://www.novinky.cz/krimi/236133-policie-chce-pristi-tyden-pozadat-snemovnu-o-vydani-barty.html
:(((

....tedy - tato protikorupční vláda ústy svých ministrů tvrdí, že díky korupci jsou leta z veřejných rozpočtů vyváděny finance minimálně 40 miliard korun ročně.
Pokud vezmu v potaz, jak dlouho jsou v politice Kalousek, Nečas, Bém, Němcová....
...je zde účet možná až BILION korun českých, který mají na svědomí z velké části oni.
Poukazovat pak na případné škody, způsobené protestem proti takové politice (čtvrteční stávka) je směšné. Cynické a směšné.
A poukazovat na to, že si odboráři berou občany jako rukojmí ?

To už můžře vyslovit jenom magor nebo notorik (popřípadě zloděj či feťák).
Ty stamiliardy - které se rozkradly . ty chyběly při záchranách lidských životů.
Chyběly ve zdravotnictví. Ve školství. V charitě.

Takové úvahy skutečně sluší oslům, kteří o boji s korupcí chtějí jen hýkat a svalovat vinu na ty, kteří těm oslům (bohužel) nosili leta do žlabu žrádlo.
No a přestalo je to bavit.
Když už ti osli začli hýkat moc.
------------
Klaus ?
Ten je v tom nevinně.
Ten je v tom zcela určitě nevinně.
Ten za nic nemůže.
To všecko zlí Kožení, Pepové z Honkongu, špatní rádcové a skvrny na Slunci.

Apropo - nevíte náhodou jestli má řidičské oprávnění skupiny C, E , profesní průkaz a zda zvládl psychotesty ?

:)))))

Stejně je to zajímavé - na řidiče tramvaje musíte psychotesty zvládnout a na prezidenta ČEZka, Moravy a Slezska ne.
V tomdlenctom vidím ještě velkou rezervu pro tento stát do budoucna.
Moc velkou rezervu.
:---()
14. 06. 2011 | 10:38

Iva Nováková napsal(a):

Vážený pane Kráso, gratuluji Vám k velice povedenému a naprosto výstižnému příspěvku - úpně mi mluvíte z duše! Co předvádí tato garnitura, která se - jen díky naprosté naivitě některých voličů v loňských volbách - dostala k moci a plnými doušky si jí užívá, je opravdu neskutečné a její praktiky nejen že jsou naprosto totalitní, ale (a co je ještě horší) její totálně asociální opatření vedou naprostou většinu občanů ČR do bídy a zemi k totální destrukci, ze které se bude jen těžko vybředávat... :-(( Snad se voliči těch "nesprávných" poučí pro příští volby, i když tato zkušenost nás všechny přijde velice draho...!!!
14. 06. 2011 | 11:28

Varan napsal(a):

Pan Krása: Pěkný komentář, naprosto s Vámi souhlasím. Bez jakékoli ironie - budou se muset všichni pravičáci začít potýkat s vážnou nemocí, aby se probudili do reality?

Bohužel se mi potvrzuje, co jsem tvrdil už před rokem, že totiž 28. květen 2010 je a zůstane dnem národní hanby: úlet rozumu, vítězství stáda, iracionálních emocí, afektů, infantility a přemlouvače báby, jehož mafiánskou rodinku ve Prachaticích kryla a kryje tamní ODS. Hlavně pryč s Paroubkem, i kdyby nám měli sebrat střechu nad hlavou. Samozřejmě že hlkavním zemským škůdcem je "nejlepší ministr financí ve vesmíru", ale obzvášť hanebnou a ubohou roli sehrál kdysi úctyhodný stařec Schwarzenberg. Dějiny vám tohle opravdu nezapomenou, Vaše knížecí Jasnosti.
14. 06. 2011 | 12:24

Jiří Mika napsal(a):

Nechápu jak můžete stávku v roce 1989 srovnávat s tou současnou. Současná vláda byla narozdíl od té komunistické demokraticky zvolena a tak má právo čtyři roky vládnout... Jinak jsem rozhodně proti stávce, opozice ani odbory nemají žádnou alternativu proti současným refromám, takže tyhle protesty jsou jenom vířením vody od někoho, kdo nemá žádnou zodpovědnost za nic...
14. 06. 2011 | 12:49

martasek napsal(a):

myslim ze nase vlada vubec nekouká na lidi a onečně se lidi sjednotí a zakročí takhle uz to nejde dál kopou si hrob už je toho moc a doufám že vydrží a nepodlehnou vládě plně podporuji stavku
14. 06. 2011 | 14:48

martasek napsal(a):

at si ve vlade papalasi žít za 8tis mesičně platit nájem zit z toho vše se jen zdražuje a lidi nemaji na nci a oni si zijou.....a jejim to jedno konečně se lidi zvedli a doufam že vydrži a nedaji se jen nas okradaji a hrabou pro sebe cela vlada uz by mohli jit dekujie nechceme takovou vladu
14. 06. 2011 | 16:15

Varan napsal(a):

Jiří Mika:

Alternativ existuje samozřejmě celá řada, jen je potřeba se dívat kolem sebe a nečíst jen Mladou frontu, kde Dnes již znamená Včera.

Zarážející, a to velmi, je fakt, že tato vláda se nikdy nepokusila byť jen načrtnout nějakou VIZI, jak by tahle země měla vypadat po zázračné reformní kúře. Slovo reforma je v každé třetí větě, ale CÍL té reformy, nějaká výsledná představa... Asi bychom po nich chtěli příliš.

: (
14. 06. 2011 | 16:19

xy napsal(a):

vláda, respektive několik mafiánských skupin, které mezi sebou bojují o zdroje (naše peníze), už má dávno "vykopáno". Zázračné rozhodnutí "nezávislého" soudu o zákazu stávky, "nečekané" zastavení stíhání Drobila, hradní Klaun se svými podivnými podržtašky, atd atd ... Tito lidé nemají důvěru a nezastupují nikoho, pouze samy sebe.
18. 06. 2011 | 16:04

Černý Václav napsal(a):

Nic jiného bych si nepžál. Pád této vlády by byl tím nejlepším co by mohlo přijít, Arogantní a asociální jednání této vlády si její konec vyžaduje,
18. 06. 2011 | 23:15

Jag napsal(a):

Stávka dopraváků pochopitelně žádné škody nedělá.Pokud totiž neutratí peníze člověk v jízdě,tak je utratí později,jinde a jinak.Možná můžeme počítat škodu,kdy někdo nepřijde do práce nebo nevyveze zboží.Ale zase ruku na srdce,kolikrát se profláká v práci víc než kdyby se tam nešlo.Takže škody jsou jen hypotetické a nepočítal bych je.Proč taky.
19. 06. 2011 | 05:52

Roy napsal(a):

Oni ti dobráci v naší vládě museli dostat tolik, za ta svinstva co provádějí, že je nějaký (politický) hrob vůbec nemusí zajímat. To kdyby šlo o hrob reálný, asi by změnili názor. Jenže na to jsou Češi zatím příliš zbabělí.
20. 06. 2011 | 18:12

standa napsal(a):

Ale, ale. Já věřím v postup vlády a spíš bych jej přitvrdil. To levičáctví by nás poslalo ke dnu zcela určitěji a s odborářema v čele.
24. 06. 2011 | 17:07

hradec napsal(a):

Zajímavé je, že pan Krása byl v praicových stranách a nedá na pravici dopustit. Je to tragédie, že důchodci, mladí lidé bez práce a zdravotně hendikepovaní volí strany, které přitom otevřeně už ve volebním programu hlásají, že oberou chudé a hodlají chránit bohaté (Kalousek). Jedním z viníků tohoto absurdního stavu jsou lidé jako Krása.
11. 08. 2011 | 15:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy