Volit budu Táňu Fischerovou!

30. 12. 2012 | 18:39
Přečteno 3529 krát
V letních měsících letošního roku jsem byl několikrát vyzván, abych začal sbírat podpisy a kandidoval na prezidenta. Všechny tyto výzvy jsem odmítl. Nebylo to proto, že bych se bál, že neseženu dostatek podpisů, nebo obtíží spojených s kandidaturou. Nejsem přesvědčen o tom, že bych dokázal zcela naplnit vlastní představu o prezidentské funkci.
Nový prezident by měl splňovat základní požadavek - neměl by být nijakým způsobem svázaný se současnou politickou elitou, ale ani se současnými mocensko-finančními kruhy. Právě tento požadavek bych asi nedokázal zcela splnit. Tím, že vedu, při obhajobě práv občanů, a to především lidí se zdravotním postižením, řadu sporů a pří, musím občas různě taktizovat a leckdy i spolupracovat s politickými oponenty současné vládní garnitury. Je to logické a legitimní. Na druhé straně to může být částečně zavazující.
Pokud má mít přímá volba prezidenta smysl, tak požadavek na minimální vztahy se současnými mocensko-politickými elitami považuji za věc zásadní. Prezident by měl stát mimo tyto struktury, jinak to nebude prezident občanů, ačkoliv jej zvolí, ale bude to opět prezident nějakého politicko-finančního uskupení. V takovém případě je však škoda vyhozené půl miliardy korun za volby.
Proč tak striktní požadavek na mocensko-finanční nezávislosti nového prezidenta je zřejmý. Musíme změnit politickou kulturu a atmosféru v naší zemi. Zaznívá to v mnoha blozích čím dál více a stále více občanů si uvědomuje. Státní struktury přestávají fungovat, politici řeší svoje vnitřní mocenské spory a finanční oligarchie si upevňuje svoje postavení. Pokud by si občané zvolili nezávislého prezidenta, byla by to veliká příležitost pro nás všechny. Prezident je neumlčitelný a tudíž by mohl veřejně a s velkou publicitou upozorňovat na všechny problémy země.
Ze všech kandidátů, kteří v současnosti jsou, nebo ještě přibudou, splňují výše uvedený požadavek pouze dva, a to Vladimír Franz a Táňa Fischerová. Pana Franze osobně neznám, ale při vší úctě si myslím, že Táňa Fischerová má nějaké zkušenosti z veřejné i politické činnosti a tudíž je ve velké výhodě. Její názory na společenské problémy jsou známé, a i když ani já nemusím, se vším co říká souhlasit, zůstává jedinou vážnou občanskou kandidátkou na prezidentskou funkci.
Táňa Fischerová připadá mnoha lidem jako éterická bytost a obávají se, že by nebyla dostatečně rázná. Tak tomu opravdu není. Svoje názory dokáže velmi úporně a přesvědčivě obhajovat. Spolupracuji s ní již mnoho let a vím, že je nebojácná (což dokazuje i svojí kandidaturou) a že se nenechá příliš ovlivnit.
Často čtu v diskuzích k jednotlivým blogům názory, že pisatelé budou volit jenom ty kandidáty, u kterých mají jistotu, že jejich hlas nepropadne. Tedy budou volit pouze ty kandidáty, kteří mají, dle průzkumů, šanci se dostat do druhého kola. To je velmi trapné. To znamená, že tito lidé nebudou volit podle svého názoru, ale podle vůle někoho kdo sestavuje průzkumy volitelnosti. Propadnutý hlas je pouze takový, když není využitý, když jej občan nevyužije.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Maximus napsal(a):

Tak jo, já bych zase chtěl za presidenta Jettyho!
30. 12. 2012 | 18:43

pane vrchní! napsal(a):

Liguére!
30. 12. 2012 | 19:08

David napsal(a):

Volit budu Táňu Fišerovou!

----------------------------

Já taky!
Koho volit? Použijeme rozum i srdce? A odvahu?

Mým nejvhodnějším kandidátem by byl pan Ivan Hoffman, ale protože se nepodařilo, aby se nás našlo více, kteří by jej podpořili, tak pak jsem měl za kandidáta pana Tomia Okamuru. Toho zase vyřadili za velmi podezřelých okolností. Takže vycházím ze současné situace.

Já proto dám na RADU pana Ivana Hoffmana, který se už několik let vyjadřuje téměř každé pondělí na Českém rozhlase Dvojce k aktuální situaci ve státě.

Pan Ivan Hoffman, kterého si velmi, velmi vážím navrhuje volit paní Táňu Fischerovou. Tak já ji budu proto taky volit.

-------------------------------------------------

Český rozhlas Dvojka:

Jak to vidí Ivan Hoffman - 30. července 2012

http://www.rozhlas.cz/praha/jaktovidi/_zprava/jak-to-vidi-ivan-hoffman-30-cervence--1090808

Výběr z rozhovoru:

"...Vladimír KROC, moderátor

--------------------

Máme poslední minutu, poslední otázku. Herečka Táňa Fischerová ohlásila kandidaturu na prezidentku. Jaká je to zpráva?

Ivan HOFFMAN, spolupracovník Českého rozhlasu, komentátor listu Deník

--------------------

Pro mě vynikající, to je přesně ten model, který, když jsme si o tom povídali, jsem tady navrhoval, to je konečně někdo, kdo nechce být prezidentem, ale nechá se přemluvit, jo, a to je, to je pro mě strašně důležité. To je nejen vhodná kandidátka, protože ona se prezentuje jako člověk, který věří v občanskou společnost a to je alternativa k té vyprázdněné politice, kterou provozují politické strany a to všechny. To znamená, je to nejen vhodná kandidátka, ale podle mě a z mého pohledu zatím, zatím jediná, kterou já bych akceptoval, jo, prostě tu bych šel volit, ano, určitě..."

---------------------------------------------------

Pan Hoffman by pak paní Fischerové mohl dělat na Hradě alespoň poradce.

Dokážeme si zvolit toho správného prezidenta ?
30. 12. 2012 | 19:12

Luba napsal(a):

Výborně!

Pan Krása, David a já ... tak to jsme tři!

Řekl bych ... dobrý začátek :)
30. 12. 2012 | 19:19

český maloměšťák napsal(a):

"...Tím, že vedu, při obhajobě práv občanů, a to především lidí se zdravotním postižením, řadu sporů a pří, musím občas různě taktizovat a leckdy i spolupracovat s politickými oponenty současné vládní garnitury..."

Hmm - autor zapomněl uvést, že občas musí oponovat lidem s postižením charakterovým a osobnostním.
Já ho docela chápu...nechce čeřit vody...

Mem " propadnutý hlas" je skutečně jen žrádlem pro osly.

Možná ještě pochopím ty, kteří se obávají, že by místo Fischerové či Dienstbiera /pana Franze vynechávám...je to rozumný člověk, ale.../ měli postoupit do 2. kola Fischer se Zemanem.
Komunisti samozřejmě podpoří Fischera nebo Zemana.
Akle proč jim přidávat hlasy takovým pitomým způsobem ?
To už není o protestních hlasech...to je o normálním duševním zdraví.
Leta tu všici fňukají jak že za vše mohou bilbordy ...a pak jdou zase volit podle nich.
Prostě osli - dejte jim to žrádlo, na které jsou zvyklí...a budou hýkat radostí.
30. 12. 2012 | 19:22

zk napsal(a):

Pane Kráso, nezlobte se na mě, ale hlas pro Táňu Fišerovou zkrátka BUDE propadlým hlasem. Volit z principu jen ty, kteří stojí zcela mimo vládnoucí elity mi příjde jako brubé nepochopení toho, jak funguje demokratická politika. Tam je zkrátka nutné podporovat určité tendence a bojovat proti jiným - a nikoli postavit se proti politice jako celku a vyhodit svůj hlas ve jménu chiméry totální alternativy.

Já osobně jsem rozhodnutý už delší dobu. Budu volit Dientsbiera, protože věřím v postupnou, pragmatickou reformu spíše než v patetická a v podstatě kýčová gesta, kterým se kmotři můžou jen smát. Průzkumy mohou být částečně zfixlované, ale snad nikdo opravdu nevěří, že kromě Dienstbiera existuje ještě někdo, kdo má naději odvrátit druhé kolo mezi vulgární maloměšťáckou zombie a kariéristickým (anti)komunistou, a určitě to nebude paní Fišerová. Volit tuto dámu mi přijde jako hození ručníku do ringu: víme, že jsme prohráli, tak aspoň budeme hlasovat tak, abychom ze sebe měli lepší pocit. Je to dosti nezralé a malomyslné.
30. 12. 2012 | 19:22

Marcela , Jirka, Vojta, Mirek, Vado , napsal(a):

My volíme Franze 5:3 chichi..
30. 12. 2012 | 19:26

Luba napsal(a):

Marcela je taky harpunářka?

http://www.youtube.com/watch?v=-R0quok0dR0
30. 12. 2012 | 19:38

český maloměšťák napsal(a):

zk
Prosím naučte se aspoň psát správně jméno toho, koho hodláte volit.
A popřípadě i jméno těch, které nehodláte volit.
Je to ve Vašem vlastním zájmu - abyste pak náhodou nezjistil, že jste chybil.

Jak hodlá Dinstbier /zřejmě na rozdíl od Fischerové/ " postupně a pragmaticky reformovat" ?
Popište prosím alespoň první dva tři kroky - které podle Vás v prezidentské funkci učiní.
30. 12. 2012 | 19:46

český maloměšťák napsal(a):

re : Dienstbier
30. 12. 2012 | 19:47

český maloměšťák napsal(a):

Václav Krása
To samé co ad zk.
Taťana Fischerová stálo na petičním archu.
Předpokládám tedy, že i kandidátka se jmenuje Taťana Fischerová.
30. 12. 2012 | 19:54

TomášL napsal(a):

Tak si ji vol...
30. 12. 2012 | 19:59

zemedelec napsal(a):

Pane Krása.
Pro tentokrát s Vámi nesouhlasím,že je Táňa Fischerová nejvhodnější kandidát.
Já vím,hodně pomáhá postiženým,tak tomu vděku od Vás rozumím.Takže jako předseda postižených,už rozesíláte dopisy na její podporu.taková věc,že prezident nemá zapomínat na postižené,by měl mít na paměti kterýkoliv prezident.Vím také,že ze současným prezidentem,v tomhle nesouhlasíte,který by ubral nejraději všem a nejen postiženým.O těch poradcích,těch by musela mít zástupy.
30. 12. 2012 | 20:04

xxx napsal(a):

Tana Fischerova je muj hlas take, ale az v druhem kole. Snazte se.
Ani Fiser, ani Zeman v prvnim kole!
30. 12. 2012 | 20:19

zk napsal(a):

český maloměšťák:

Proboha, je tak těžké pochopit, že 1) nám tady zůstali tři kandidáti s reálnou šancí na postup do druhého kola, a hlas pro paní Fischerovou by pomohl dvěma z nich (Zemanovi a Fischerovi) a uškodil třetímu (Dienstbierovi); 2) a že Dienstbier je z těch tří jediným, kdo dává jakous takous naději na posun k lepšímu, protože sice patří k současnému establishmentu (i když je členem strany, která je už šest let v opozici), ale je zároveň čelním představitelem jeho progresivního křídla (postavil se proti velké koalici v Praze, jako snad jediný vrcholný český politik se například snaží něco dělat s problémem exekucí, narozdíl od Zemana to není vulgární psychopat a narozdíl od Fischera se zatím nejeví ani jako ohebný oportunista)?

Pokud jde o Dienstbierovy kroky - nebude rozkládat nejsilnější opoziční stranu (což by dělal Zeman), nebude jí komplikovat povolební vyjendávání (což by dělali Zeman s Fischerem), nebude otravovat společenskou atmosféru fašisoidním rozdělováním lidí na slabé a silné, schopné a údajně neschopné, vulgaritou a tupým hospodským machismem (to vše jsou Zemanovy libůstky), není to kandidát finančního sektoru ani miliardářů s pochybnými záměry (Fischer).

Jinak pravomoci prezidenta předpokládám znáte, kromě účasti při povolebních vyjednáváních a výběru lidí do některých funkcí (hlavně nominace na Ústavní soud) toho moc není. To je samozřejmě problém. Mandát přímo voleného prezidenta je silnější, ale ruku v ruce s tím nepřišlo rozšíření pravomocí. Pak logicky vyvstává otázka, proč vůbec volit kandidáta X, když on toho sám o sobě stejně moc nezmůže. To ale platí o jakémkoli kandidátovi, není fér tuhle argumentaci aplikovat toliko na Dienstbiera.
Kromě toho, co jsem zmínil výše, by ale Dienstbierova volba měla také symbolický význam: nechceme jednoho z těch dvou, které nám vybrala média, zvolili jsme člověka, který je kultivovaný, má sociální cítění a postavil se proti mafiánům ve vlastní straně. Myslím, že by to nebylo až tak málo. Samozřejmě si nechci Dienstbiera přílš idealizovat. Z těch tří je ale jediným, kdo ve mně vyvolává alespoň nějaké naděje.
30. 12. 2012 | 20:27

Dorota M napsal(a):

Jakou Dienstbier dává naději? Vždyť je to populistiký klaun jako celé ČSSD.
30. 12. 2012 | 20:37

Fialenka napsal(a):

xxx
to je docela dobrý nápad ... v prvním kole Jiřího Dienstbiera a ve druhém Táňu Fischerovou.
30. 12. 2012 | 20:40

Kala napsal(a):

Proč to Zemanovi a Fischerovi usnadňovat a házet jim hlas už v prvním kole? Bude to dost zlé, když se budeme muset mezi nimi rozhodovat v kole druhém. Proto volím taky Dienstbiera z důvodů téměř 100 % shodných se zk.
30. 12. 2012 | 20:41

zk napsal(a):

Fialenka:
Tomu opravdu věříte?
30. 12. 2012 | 20:42

Vandal napsal(a):

pane Kráso

buďte v klidu, je v podstatě úplně jedno, kdo bude zvolen. Nemusíte se naprosto bát, že byste volil špatně, ať budete volit kohokoliv. Titanik jede, a nezastaví se dřív, než narazí, a pak půjde ke dnu. Pak teprve, snad, dojde k nějakým změnám. Není v lidských silách jednotlivého človíčka, byť prezidenta s omezenými pravomocemi, aby něco zmohl. Systém je špatný od základu, a teprve až se zhroutí, bude možné stavět něco lepšího. Jestliže tato společnost jako celek není schopná nápravy systému, je bláhové věřit, že přijde "osvícený a mravný" jedinec, a rázem bude dobře.
Nebude, musí přijít kolaps systému. A ekonomický kolaps přijde, o tom žádná.
Můj názor, pane Kráso, je ten, že navíc, všichni kandidáti, jeden jak druhý, jsou obyčejní troubové, naivní, ješitní, omezení, chamtiví, nevzdělaní a hlavně TUCTOVÍ břídilové, nuly, bohužel.

Není tam jediný DŮSTOJNÝ kandidát. Asi nejsou, k naší smůle, na skladě.

Mrzí mě, jestli jsem vám narušil kruhy.
30. 12. 2012 | 20:44

Asi ták napsal(a):

Ták Maloměšťák to úplně podělál s Dinstbierem a učitelem psaní . To je perla večera .
Ale jasně že ho budem volit ,přeci nevyhodíme svůj hlas .
30. 12. 2012 | 20:45

Mojmir napsal(a):

@Dorota , souhlas . Nic v životě nedokázal a vozí se na zádech tatínka.
30. 12. 2012 | 20:48

Luba napsal(a):

zk,
hmmm, ... Zeman, ... Fischer, ... kdo to je?

Zná je někdo?
Jóóó, vlastně jo: Fischer, to je ten rakouský truhlář, co vyrábí norské ski. A Bořivoj Zeman ... ten už je snad po smrti, ne? Fantom Morrisvillu:

http://www.youtube.com/watch?v=80VJuxTJLNw
30. 12. 2012 | 20:49

český maloměšťák napsal(a):

zk
"Nám" zůstali ?
Prosím Vás pěkně - pokud je to možné...můžete mě z té " nás" party vyřadit ?
Dík. To bylo za prvé.
Za druhé : Zeman asi vulgárním psychopatem není. Myslím si, že jeho osobnost se nedá takto jednoduše onálepkovat. Ve směru skoncování s mafiabanksterismem a nastartování růstu, který byl opřen ne o spekultivní ekonomiku...ale o realnou...mu nelze upřít velkých zásluh.
Za třetí:
Nejsilnější opoziční stranu by nerozkládala ani Fischerová. Proč taky- a jak by to dělala. Zřejmě i další kroky by nedělala - ty které přisuzujete Zemanovi.
pak už jste nenapsal věcného nic - takže v podstatě není rozdíl mezi paní Taťanou a panem Jiřím.

Na závěr malé překvapení :
Pokud nepostoupí do II. kola Fischerová a postoupí Dienstbier...budu taky volit D. /leda že by Okamura, Samková a Cibulka dosáhli svého a volba se odložila a celá procedura předělala...a šli do voleb např. Koukolík či Wagnerová - pak bych nevolil ani tu Fischerovou, ani Dienstbiera/.

Mějte se. Já vám rozumím. Ale nepřehánějte to - Zeman není tím vulgárním bůčkem, co z něj teď dělají osli v mediích. A Fischerová není zase uťaplou panímamou.
To josu takjové jednoduché cejchy.
Však i toho D. cejchují - osli a najatí blbci.
30. 12. 2012 | 20:53

Standa napsal(a):

Já budu také voli paní Táňu Fischerovou. Pro ty kdo se ještě nerozhodli doporučuji se podívat jaké názory má Táňa Fischerová na www.youtube.com/prezidentkatf
30. 12. 2012 | 21:00

Josef Pygmej napsal(a):

Já budu volit matloměšťáka!
Žádná země světa nebude mít prezidenta metr dvacet vysokého :-)
30. 12. 2012 | 21:10

Nechápavec napsal(a):

Otázka na tělo: Co by se stalo, kdyby lidé v ČR nevolili NIKOHO? Přesněji nikoho z nabízených kandidátů. Co by se stalo, kdyby se lidé na soc.sítích domluvili a volili třeba Jana Nerušila z Dlouhé Lhoty, člověka bezúhonného, morálně na výši, nikdy netrestaného, leč vzdělaného, který nemá zapotřebí se vytahovat na televizních obrazovkách a vnucovat klišé,. která zaznívají už trapně dlouho. Co by se stalo, kdyby se v urnách sečetlo 2 mil. hlasů pro tohoto člověka a dál ani jednoho z těch, co jsou na pultě či pod pultem naší koalice.
Bylo by to zajímavé, co říkáte?
30. 12. 2012 | 21:14

český maloměšťák napsal(a):

Josef Pygmej
Ty koukej mazat zpátky do krabičky s hnojákama, potvoro !
Tam si vol třeba shnilou slupku od brambor nebo co...

Konec vysílání. Začla se zde vyskytovat už nejen děcka školou povinná, ale i mentálně zaostalá.
30. 12. 2012 | 21:24

TomášL napsal(a):

Nechápavec

tak by zvítězil ten, který by měl alespoň o jeden hlas víc jak ostatní... Prostě ten, který je registrován do voleb.

Třeba: 1. Zeman (23 hlasů), 2. Fischer (18 hlasů).... z 5,8mil oprávněných voličů.
30. 12. 2012 | 21:27

Asi ták napsal(a):

V této volbě vítěz bere vše .Už jenom proto třeba volit toho , kdo má k tomu blíže .
30. 12. 2012 | 21:37

zk napsal(a):

český maloměšťák:
Je jedno do jaké party vás řadím já, podstatné je, kam vás vykáže realita. A realita je taková, že paní Taťána je bez šance. Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale... viz klasik Cimrman. Skutečně věříte, že se může dostat do druhého kola? Podle všech průzkumů je její podpora sotva několikaprocentní. Totéž Franz, nevím, kam se přelijí potenciální hlasy pro Okamuru - tohle všechno jsou antisystémoví kandidáti, ovšem jejich jediným reálným "přínosem" bude zřejmě to, že vydláždí cestu těm dvěma.

Názor na Zemana si nevytvářím podle médií (ostatně, ta jsou vůči němu poslední dobou podezřele velkorysá), uznávám jeho výsledky v letech 1998-2002, ale marná sláva, jako člověk je mně velmi nesympatický. Jeho vulgarita je pro mě nestravitelná - nemyslím vulgaritu ve smyslu sprostého jazyka, jde mi o ten vulgární, brutálně zjednodušující a v podstatě moralizující pohled na svět, za jeho formálně vybroušeným projevem vidím jen takové podivné, prázdné stereotypy a přebujelé autoritářské ego. Nechcí, aby takový člověk měl výraznější vliv na tvorbu společenské atmosféry v ČR. O jeho zjevné pomstychtivosti ani nemluvě.
30. 12. 2012 | 21:39

Al Jouda napsal(a):

Slabá žena by byla hříčkou v rukou vládnoucí mafie. Viděli jsme,jak dopadla Karolina Peak, která chtěla rozbít rezidentní síť na Ministerstvu obrany.Jedině odvážný mladý muž může těm lotrům šlapat na paty ! A to je Jiří Dienstbier.
30. 12. 2012 | 21:41

Petr z Tábora napsal(a):

Prezident je nejvyšší politickou funkcí v našem státě. Měl by jím tedy být někdo s politickými zkušenostmi. Každý kdo začneme dělat v životě něco nového poprvé, tak platíme "nováčkovskou daň" v podobě omylů a chyb i kdybychom měli mozek Einsteina a morálku Matky Terezy.Proto jsou pro mne paní Fischerová či pan Franz nevolitelní, byť proti nim jako osobám vůbec nic nemám - na rozdíl od některých politiků.
30. 12. 2012 | 21:46

TomášL napsal(a):

Petr z Tábora

Fischerová byla senátorkou, tedy nějaké zkušenosti má.
30. 12. 2012 | 21:59

stařenka napsal(a):

Hradu by určitě slušela žena. Žena, né BOBO. Paní Fišerová je svými postoji sympatická. Mně je naprosto jasné, koho volit nebudu a nechápu, kde berou průzkumy tolik hlasů pro Zemana,prodlouženou ruku hradního pána, když nikdo v mém okolí ho volit nebude. Proč bychom měli dobrovolně dávat své hlasy někomu, kdo je propleten s tou vládnoucí mafií? Volme skutečně podle svého rozhodnutí, nee podle toho, co nám jistě dobře placení odborníci podsouvají.
30. 12. 2012 | 22:35

M.Š. napsal(a):

Paní Táňa Fischerová je jeden z normálních lidí,kteří kandidují.Druhým normálním člověkem byl pan Okamura.Ostatní kandidáti jsou na dvě věci....Je však zřejmé,že češi a moráci jsou nepoučitelní,zato pak zase budou kvílet a kvičet,koho že si to zvolili a kdo jim kazí a ničí život.
30. 12. 2012 | 22:38

Neytiri napsal(a):

Mně se idealistické vize a morální čistota paní Táni moc líbí a budu ji volit. Má i politické zkušenosti (nebyla v senátu, ale v poslanecké sněmovně, kde byla velmi aktivní a pomohla prosadit řadu zákonů, zejména týkající se ekologie, zdraví, rovnoprávnosti atd.) Lidé se dneska ideálů úplně bojí a vidí ze nimi komunismus, fašismus a nevím co všechno ještě (viz diskuze pod medailonkem, co měla paní Táňa na idnes a který byl podle mého názoru příšerný, stejně jako medailonky jiných kandidátů - bulvární, až to bolelo). Místo toho, aby si uvědomili, že dokud budou lpět jen na tom, jak urvat co nejvíc jenom pro sebe, tak že se opravdu mezi lidmi a ve světě nic nezmění.
30. 12. 2012 | 22:57

amiel napsal(a):

Nic proti Táně...
A ve druhém kole... ?
30. 12. 2012 | 23:36

Luba napsal(a):

amieli,
Vy škarohlíde! :)
30. 12. 2012 | 23:39

Libertad napsal(a):

I můj hlas má pani T.F. Žádný soudruh, žádný sluha politické strany nebo ekonomické po případě finanční mafie.
30. 12. 2012 | 23:41

plašil napsal(a):

Protlačme v 1.kole kandidáty, kteří mají reálnou šanci zabránit tomu, aby byl zvolen Zeman nebo Fisher
31. 12. 2012 | 00:33

Pavel13 napsal(a):

:plašil
Stačí protlačit 2 kandidáty a Zeman s Fisherem se mohou jít klouzat. Takovou šanci má každý a nejlépe přes dostatečný počet hlasů.
31. 12. 2012 | 01:30

kočka šklíba napsal(a):

No jednak Krása není žádný vzor morálky. A to nenarážím na jeho politickou minulost v PS ale na jeho chování, rozhodně papalášské, v jeho místě bydliště, psala jsem to již několikrát, nebudu opakovat. Pokud někdo projeví zájem, napíši.
T.F. vzhledem k tomu, že do PS byla, sice jako nezávislá, zvolena na kandidátce US-DEU, s profláklým Němcem, tak děkuji. Nevěřím jí. S něčím takovým se slušný člověk nezaplete a pokud ano, distancuje se od toho alespoň dodatečně. O čemž tedy opravdu nevím, že by to T.F. někdy udělala. Pokud mně to uniklo, pak se jí omlouvám.
31. 12. 2012 | 02:54

Fisherová napsal(a):

Tak smutné oči jako já neumí zahrát na vánoční besídce nikdo, tak co byste eště chtěli. U kladení věnců jako když najdeš
31. 12. 2012 | 07:13

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Budu volit s těmito lidmi

Jiří Dinstbier – podporovatelé
„Mediálně – Osobnosti: Jan Keller, Erazim Kohák, Anna Šabatová, Eliška Wagnerová, Eva Kantůrková, Jan Kavan, Jan Rychlík, Pavel Mertlík, Vladimír Špidla, Petr Uhl, Hořejší, Václav Žák, Ilona Švihlíková, a další.

a pokud se Táňa dostane do druhého kola a Jirka ne, tak budu volit Táňu.
31. 12. 2012 | 07:21

Petr. napsal(a):

"Volit budu Táňu Fischerovou!" Bodeď ne pane Krása, vždyť jste spolu válčili za zájmy různých křišťálovníků, zbohatlíků, Krejčířů, Kožených, Vostrých, Pitrů a pod. v Němcovo a Rumlově straně.
Vaše veletoče by Vám záviděli v každém cirkusu.
Není se čemu divit. V ČR je cirkus nejvyšších kvali. I Vaší zásluhou.
31. 12. 2012 | 07:29

Klobása napsal(a):

Krása, tak vy jste i duševně jaksi tentonc??
Sem nevěděla
31. 12. 2012 | 08:07

Baba Jaga napsal(a):

No, kdo ví, koho bude pan Krása doopravdy volit - jako by to nebylo jedno. Docela nechápu, proč nám spoluobčané píší, koho volit budou, když stejně jejich pravdomluvnost (pravdopísání?) zkontrolovat nelze.
Ježto se ke mně s návrhem na sjednocení příjmení presidentů v zemích EU nikdo nepřidal, vyberu si někoho, kdo Fischer(ová) není.
Autor pan Krása by na známkách moc pěkný nebyl, ale mít na Hradě jiného Krásu by možná k zahození nebylo. Nebo Ježíška - kdysi takový byl i ve veřejném telefonním seznamu.
31. 12. 2012 | 09:08

R.W. napsal(a):

25.1.2001
ČSSD a pravice se ve sněmovně opět střetly kvůli důchodům
Sociálnědemokratická vláda se ve středu ve sněmovně stala kvůli svému návrhu na zpřísnění podmínek pro předčasný odchod do důchodu terčem kritiky opozičních stran. Zejména poslanci Unie svobody a ODS jí vyčetli, že je zpřísňuje málo a neřeší hrozící krizi penzijního systému. Unionisté Václav Krása a Stanislav Volák v rámci druhého čtení předlohy navrhli rychlejší zvyšování věku pro odchod do penze tak, aby po roce 2014 činil pro muže i ženy 65 let. Sněmovna by o novele zákona o důchodovém pojištění měla rozhodnout tento týden. Ministr práce a sociálních věcí Vladimír Špidla (ČSSD) považuje navrhovanou novelu za přiměřenou. Unionisté se podle něj snaží vyvolat obavy, že důchodový systém se hroutí. Jejich představy o penzijní reformě směřují ke zvýhodněni těch nejsilnějších ve společnosti a jsou "eticky neobhajitelné", uvedl.
31. 12. 2012 | 09:25

radek napsal(a):

ztracený hlas a (opět) pravděpodobně konec jediného levicového kandidáta na prezidenta, který měl šanci
31. 12. 2012 | 09:56

zemedelec napsal(a):

To R.W.
Dobrý nápad,připomenout Krásovi i toto a nebyla tam i Táňa.Jistě si vzpomeneme,jak vyváděl Volák,kde mu je konec nevím,ale už tehdy měl Špidla pravdu.Sice Volák má dost následovníků a to stačili ještě rozkrást důchodoví fond.
31. 12. 2012 | 10:06

občanka napsal(a):

Jak se slučuje bývalý poslanec pravicové strany s superkomunistickými názory paní Fischerové? To mi nejde do hlavy. Přečetl si někdo její program? Třeba o tom, že půdu nesmí nikdo vlastnit nebo že lidé by neměli dostávat plat, ale podíl na společném výsledku? Jestlipak si to o té půdě přečetli třeba biskupové, co teď lační, aby tu půdu získali?
Co vlastně ten Krása v tom parlamentu dělal, že teď tak kritizuje vlády vedené jeho stranou?
31. 12. 2012 | 10:15

zemedelec napsal(a):

Paní občanka.10:15
Jestli to jsou superkomunistické návrhy nevím,ale vím,že navrhuje něco na s působ kibuců.To slučování není problém,přes peníze to jde lehce,vždyť nám to dokazují velmi často.
31. 12. 2012 | 10:31

český maloměšťák napsal(a):

občanka a zemedelec
A to zas byl jeden ...co navrhoval uzákonit vyrovnané státní rozpočty. Předtím ale se svými kumpány své dluhy převed do ČKA a rozpočty do budoucna ruinoval.
Pak je platili všickni - nejen v podobě sanací bank. Ty dluhy, of course.
Dneska je tento kibic prezidentem.
Nebo jeden stále mluví o tom, že je třeba škrtat - ale když přinde na Hávu, tak řve : emééérikn Epráááisl ! ". Chce škrtat - ale ne sobě a svým kumpánům.
Taky kibic.
To už radši ty kibuce - než kibice.
Ostatně myslím si, že zaměňujete něčí zamyšlení se nad stavem společnosti a hledáním alternativ za tvrdé prosazování něčeho.
31. 12. 2012 | 10:52

JC napsal(a):

Ze všech kandidátek, by prsatá Bobo byla největší Krása.
31. 12. 2012 | 11:41

Luba napsal(a):

Paní Táňa Fischerová v článku z května 2010 vizionářsky napsala:

"... Pokud dosáhne nějakého volebního výsledku populistická strana Věci veřejné, která se nestoudně vymezuje proti sociálně slabým a přivádí do politiky další podnikatelské „šíbry“, a TOP 09, která je programově vyzývavě asociální, pak ve spojení s ODS definitivně „přemalují“ stávající stav, dojde k definitivní demontáži sociálního státu a ke změnám nevratným.
Toho je skutečně třeba se obávat nejvíc."

Zdroj:
http://denikreferendum.cz/clanek/3692-proc-se-nehlasim-ani-k-levici-ani-k-pravici
31. 12. 2012 | 12:17

Stařeček napsal(a):

už zase jeden světlovodič. Ale dobře pane Kráso, budu volit toho Dienstbiera.
31. 12. 2012 | 13:46

ld napsal(a):

kočka šklíba,

mě by celkem zajímaly ty historky, o kterých jste se v nočním vstupu zmínila, které kol Krásy kolují. K nám na Moravu se to nedoneslo.
31. 12. 2012 | 14:42

Green napsal(a):

Volím Táňu Fišerovou! Vybíral jsme z tria Jiří Dienstbier, Karel Schwarzenberg a Táňa Fišerová. Jiří Dienstbier by se mi více zamlouval na postu předsedy vlády, na prezidentský post nemá v ČSSD dostatečnou podporu a ještě si to musí "odpracovat". Jednou bude skvělý! Karel Schwarzenberg toho zase odpracoval až moc. V mých očích ho diskvalifikuje podpora pro Miroslava Kalouska a škodlivé reformy. Obzvláště věci, které se děly na MPSV a to, že dovolil, aby do politiky skrze TOP 09 vstupovali další korupčníci a lidé s korupcí srostlí, to jsou pro mne mínus, která nevyváží ta mnohá plus, kterými Karel Schwarzenberg oplývá a které mu neupírám. Post ministra zahraničí je odpovídajícím vecholným postem pro tohoto člověka. Rád bych viděl na hradě ženu, která má sociální cítění, neotřelé názory, podporuje a vychází z občanské společnosti. To vše pro mne Táňa Fišerová měrou vrchovatou naplňuje. V prvním kole volím jednoznačně instinktem, ve druhém uvidím.
31. 12. 2012 | 14:47

SuP napsal(a):

Pane Kráso, já ne.
31. 12. 2012 | 15:50

SuP napsal(a):

..Ani v prvním kole.....
31. 12. 2012 | 15:52

liljič napsal(a):

Také volím Táňu Fischerovou! A nejsem sám.
31. 12. 2012 | 15:53

Luba napsal(a):

Bodejť ... supi volí Zemana.
31. 12. 2012 | 16:13

vasja napsal(a):

Také volim pani Bobošíkovou.
31. 12. 2012 | 16:26

Tupelo napsal(a):

Pane Kraso, bylo by hezke kdyby se do druheho kole dostal jak Dienstbier tak Fischerova, ale bohuzel zaroven znacne nerealne. Mnohem pravdepodobnejsi na postupivsi je duo Zeman/Fisher a jediny kandidat, ktery muze tuto dvojici ohrozit je prave Dienstbier (nejen podle pruzkumu verejneho mineni, ktere oznacujete za trapne, coz se da, vzhledem k nekterym jejich predpovedim, chapat, ale i podle mych vlastnich osobnich 'pruzkumu'). Z tohoto duvod budu volit Dienstbiera uz v prvnim kole, zvysuje to me sance zucastnit se i kola druheho (pokud bych v nem mel vybirat mezi dvojici Zeman/Fisher, nevybral bych si)
31. 12. 2012 | 17:08

Sprosťák napsal(a):

pro mne jsou také volitelní lidé, nikoliv straničtí bafuňáři a křivé charaktery s ovíněnými nosy a klimbajícími hlavami.Mými kandiáty by se mohli stát Okamura a Fišerová.Nepohrdají člověkem.
31. 12. 2012 | 17:26

Luba napsal(a):

Tupelo,
přece byste nedal na tisíc "pragováků agentury" CVVM/STEM?

Kdo může volit J.F.K.? - Jana Fischera Komunistu?
Kdo může volik M.B.Z.? - Miloše Bimbo Zemana?

Jungová (2004) píše:

"...Jestliže má mínění ovlivňovat politiku, musí si najít cestu politickým systémem, který nedává stejnou váhu všem jeho nositelům.

Zájmové a lobbistické skupiny mají daleko větší schopnost prosadit svoji verzi veřejného mínění. Výsledky výzkumů jsou zpravidla brány v potaz, pokud odpovídají zájmům některé z vlivných skupin.

Pak jsou využívány argumentačně, na podporu skupinových zájmů. Výjimkou z této převažující praxe je využití předvolebních výzkumů, které jsou politickými subjekty pečlivě sledovány a slouží jako kritérium úspěšnosti volebních strategií.

... kvantitativní výzkumy veřejného mínění naprosto dominují. Je proto potřebné znát jejich možnosti a limity, věnovat pozornost tomu, jak jsou jejich zjištění v mediální a politické komunikaci používány, jakým účelům slouží."

Více zde:
http://www.richardjung.cz/Vyzkumy_verejneho_mineni_a_jejich_pouziti_v_mediich.pdf
31. 12. 2012 | 17:34

SuP napsal(a):

Luba -
Nechtějte, abych to, co si o vás myslím, ještě psal.
31. 12. 2012 | 18:10

dočasný občasník napsal(a):

volit Fišerovou? Tu zelenou extrémistku???
Tak to už radši Kačenu Jaujau - s ní by byla alespoň sranda......
Chytrá je stejně a vysvětlí nám co je to biomasa
31. 12. 2012 | 19:49

Tomio volijo napsal(a):

Ja volim Okamuru,
Je to jedinej kandidat co vse vyresi. Spojil se jiz s Vitem Bartou z VV a Popelkou z Holesovske vyzvy. Pokud dostane dost hlasu, tak bych se nebal o osud nasi republiky. Volte Tomio!!
31. 12. 2012 | 19:51

byl jsem tam napsal(a):

SuPe,
v nejakem vyzkumu jsem cetl, ze Luba a podobni silenci jsou produktem 40ti leteho experimentu pod krycim jmenem "socialismus". Se divim ze dnes zvladnou tukat do klabosnice. Ale asi je to ta setrvacnost.
31. 12. 2012 | 20:00

cerna dira napsal(a):

budu volit Stephena Hawkingse,

taky sedi na vozicku jako Krasa, ale na rozdil od toho ceskeho "ublizence" se zajima o jine veci nez sam o sebe a sve bolistky. Kez by CR mela vic Hawkingsu nez Krasu.
31. 12. 2012 | 20:08

Stephen Hawking napsal(a):

Já k volbám nejdu. Je mi to fuk.
02. 01. 2013 | 08:11

dočasný občasník napsal(a):

Chudák pan Krása - bude volit Fišerovou
Upad´ na hlavičku, asi nekvalitní vozík......
02. 01. 2013 | 11:58

SuP napsal(a):

http://neviditelnypes.lidovky.cz/glosa-tana-fischerova-0t8-/p_politika.asp?c=A121231_201925_p_politika_wag

Ne že bych souhlasil ÚPLNĚ se vším, ale ....
02. 01. 2013 | 14:09

Petr napsal(a):

Myslím,že paní Fišerová je tou nejlepší volbou pro naši současnou českou situaci ..náš systém nepotřebuje zrušit,ale radikálně zkultivovat..paní Táňa ..ač ji osobně neznám..může jednoznačně tuto kultivaci symbolizovat. My češi už nechceme aby nas vedli nekultivovaní egobejci.. a tak moudré kultivované autententické ženství ..jakási moudrá kněžka je důležitá část léčby naší kolektivní české duše. Tak vás prosím Táňo otevřte v sobě hlubinou energii a zvolte si jednoznačně vnitřně tuto cestu.. A usnadněte nám Vaši volbu. Váš Petr.
04. 01. 2013 | 00:37

Petr T. napsal(a):

Ano budu také volit Táňu Fischerovou!
05. 01. 2013 | 17:14

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy