Komentář jednou větou: 21. srpen

21. 08. 2012 | 13:01
Přečteno 4036 krát
Máme je tady znovu, ani o tom nevíme, nepřišli totiž s takovou parádou jako minule - například v Jindřichově Hradci chce zázračně bohatý bývalý místostarosta Moskvy (toho času sídlící u nás za humny) udělat svého českého poskoka starostou.

Aktualizovaný Kryl

Pokud se Vám můj komentář nelíbí, což se nedivím, doporučuji mnohem milejší komentář Ivana Hofmana

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jihočech napsal(a):

No vida, naše krásné Jižní Čechy se dostaly do hledáčku zázračně bohatých Rusů. To se hradečáci budou mít, panečku... Jen rada na konec, zkuste jít k volbám!!!
21. 08. 2012 | 13:12

claudius napsal(a):

Mám velký problém s názory Václava,mého spolužáka(tedy prof.Klause).Ale ten si vidí aspoň na špičku nosu a nepodléhá rusofobii.Na rozdíl od tohoto autora Václava,který je vývojem světa nepolíben.Jeden americký kongresman za éry maccarthysmu se zvoláním "Rusi jdou..!"skočil dokonce z okna!
21. 08. 2012 | 13:17

papilio napsal(a):

Také si myslím,že by hudební redaktoři a rrrevolucionáři z Národní měli být přidrženi ke svému kopytu!Nejsou,voni Urbane,nakonec původem Polák?
21. 08. 2012 | 13:21

Pepa M. napsal(a):

Taky raději zběhlého ruského majetkového spekulanta než prevíta-amerického vlastníka třeba kopřivnické Tatry!
21. 08. 2012 | 13:23

resl napsal(a):

jste na špatné adrese, Urbane. je to tady samej komouš a putinuv nadšenec. to si užijete od českýho knedlíka.
21. 08. 2012 | 13:27

PB napsal(a):

Tak na co čekáte, Urbane?
Jako neohrožený a jamesbondovský člen studentského hnutí jste zatočil s končícím komunismem (tedy i s prodlouženou rukou Moskvy)
a dnes si s jedním záhumenkářem neumíte poradit?
To tedy je mi, kolego, líto!
Vy jste tedy - dle všech věcí, které jste sem o sobě napsal - pomohl společenskému soukolí, s který - narozdíl od komunismu - nehnete!
Takovýto Václavourbanisté stále od revoluce papouškují, jaká je zde svoboda, jaká volnost, jaký právní stát ...
a najednou zde pláčete jako malý kluk, že "to nejde".

To jsem o vás teda měla jiné mínění.
Škoda a hanba vám ...
21. 08. 2012 | 13:30

český maloměšťák napsal(a):

PB
Trochu je váš "komentář" nevyvážený.
Tím, že hodnotíte člověka konkrétního - anonymně.

Hanba je to tedy spíše vaše.
21. 08. 2012 | 13:35

Josef K. napsal(a):

"Pragmatismus" českého knedlíku, podobně jako v dobách kšeftování s levným benzínem made in sssr, zvítězil. "Pragmarismus" je eufemismus, který si knedlík přisvojil, původní čeština, ne ta normalizovaná, má pro něj jiné a výstižnější názvy: tupost, lenost, předposranost, nevzdělanost, zbabělost, korupce, kriminalizace, nesamostatnost. V zemi s obyvatelstvem, které stále hledá zahradníka pro své zahrádky a v rámci své přitroublosti si místo ze zahradníků vybírá z kopáčů jam, se nelze divit ničemu. Ani tomu ne, že 21. srpen byl vlastně jen takovým normálním dnem.
21. 08. 2012 | 13:38

Admirál napsal(a):

Aktualizovaný Kryl? Poslední aktualizaci provedl Kryl písní Demokracie. Z toho pravdaaláska moc radost nemá.

A Váš ruský soused? Pokud máte dobrého starostu, nebude nikdy nikomu poskokem. Ani Rusa, ani Američana, ani Němce.
21. 08. 2012 | 13:40

Admirál napsal(a):

Josef K - pokud jíte knedlik, zavřete raději pusu, ať si nepoprskáte obrazovku.
21. 08. 2012 | 13:44

resl napsal(a):

PB,
blbě se čtete, méně kritiky vůči ostatním by vám prospělo. takhle nevím jakej názor na okupaci máte. mám pocit, že jste "bývalá Silvie", nebo ne ?
21. 08. 2012 | 13:44

Bavor napsal(a):

No pane Urbane,co jste si vybojoval, to tu máte. Mladej Benda je docela spokojenej. Tak si nestěžujte.
21. 08. 2012 | 13:48

vasja napsal(a):

U nás sou taky.
Přišli z Ruska s izraelskym pasem a dělaj panu Putinu ostudu.
A pritom sou uplně z jinýho vrhu.
21. 08. 2012 | 13:53

Bestia Triumphans napsal(a):

Výborný komentář od p. Kučery v Idnes
jen závěr:
..." Ne proto, co bylo před čtyřiačtyřiceti lety, ale kvůli tomu, že mnoho Rusů je dodnes veřejně či v koutku duše přesvědčeno, že tehdy to bylo správně, nebo jim je šumafuk, co jejich nenasytná vlast provedla, pořád, kupříkladu při sportovním střetu, fandím zástupci každé země, bojuje-li s Rusem. Je to dětinské, pravda. Ale není to zahořklost. Je to vědomí nesplaceného dluhu. Jsou nám dlužni. Alespoň malé, symbolické pokání.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/komentar-k-okupaci-v-srpnu-1968-djz-/domaci.aspx?c=A120821_1818970_domaci_skr
21. 08. 2012 | 13:56

Abe Normalni napsal(a):

Ty vole chlap, co se venuje Nemecke historii v Cechach, ma xenofobni hysterak z Rusu?
Nechcete se lecit? Racil jste narazit na to, ze uz pred valkou byla v Cechach silna ruska komuninta? A taky tu byli zidi, cikani, Polaci, mame tu Reky, Americany, Holandany...
Kolik vam je? Co jste delal vy a vasi rodice, kdyz tu byl Rus jako opkupant? Houby co? Ale ted, za bukem, hazite drzky. Posledni dobou se prestavam divit povesti, kterou maji Cesi u svych sousedu.
21. 08. 2012 | 14:12

Josef K. napsal(a):

Admirál. Netíhnu ke kanibalismu. Zdá se, že s ním máte jistou zkušenost.
21. 08. 2012 | 14:14

aga napsal(a):

Nojo, autore. Měli jsme zavřít hranice pro všechny bývalé okupanty. Ale ne, to my jim rovnou prodáme většinu strategického průmyslu a navíc i média.
21. 08. 2012 | 14:14

jozka napsal(a):

aga:

To bysme tu byli dost sami. Vlastne, byli byste tu dost sami, nebyl bych tu ani ja :-)
21. 08. 2012 | 14:20

Béda napsal(a):

Komentář Hofmana OK - díky za něj. "Článek"Urbana jako vždycky slabotka. Ruský kapitál (K.Vary) "smrdí"? A americký (Lauder, Aero, Tatra, Zetor, Kožený, Bakala), švýcarský (Šťáva), izraelský (herny, Housing and Construction)..., arabský neřkuli islámský nesmrdí?

Což takhle podívat se na věc trošinku obecněji a s nadhledem než zaujatě a jednostranně?
21. 08. 2012 | 14:38

český maloměšťák napsal(a):

Béda
Arabský/katarský/ nesmrdí ani BAA. /možná že za ním je i ten týpek, co ho tenkrát Němec omilostnil (nebo jak nazvat tu jeho protidemokratickou šarádu)/

"Peníze nesmrdí", řekl prý Kristus.
Nebo to byl císař ? Hmm - v tom dnešním církevně-penzijním mumraji je to všecko tak zamotané....asi má největší pravdu Woody Allen, když tvrdí, že " peníze a sex jsou vždycky dobré na zasmání".
To bude asi nad všecky ty ploché citáty Ježíšovy či císařovy.

Ostatně měřítkem by si mělo být to, co se díky tomu či onomu kapitálu děje. Nejen ve směru zaměstnanosti těch či oněch lidí. Ale zda na trh nedodávají jen další pitomosti.
21. 08. 2012 | 14:43

Ládik!!! napsal(a):

Rusáci znovu nepřišli - oni tady v podstatě zůstali jako pátá kolona - v milionu komunistů. Jen sklízí plody zrůdnosti, kterou zde zaseli.
21. 08. 2012 | 14:45

PB napsal(a):

Český maloměšťáku, jak byste to vyvážil VY,
kdybyste zde četl o přispěvateli, který si stěžuje na problém současné doby
a přitom si v záhlaví svého c.v. čechrá perka tím,
jak on tomuto režimu "pomáhal".
Pomáhal tím, že se postavil vedle umírajícího systému
a nechává se poplacávat, že "TO ON" s tím komunismem zatočil ...

Na Rusy se nesmělo dříve sáhnout politicko-ideologicky
a dnes?
Ejhle, dnes na ně prostě nemáme ekonomicky.
Hnusí se mi Urbanův pláč nad tím, že on s tou situací - ON, neohrožený rohovník s komunismem -jednoho Rusa nehne!
On vlastně přiznává, že s minulým režimem pohnul, ale teď vyvstal problém, s kterým nehne!
Mně to vyvážené přijde!
Pochopitelně SE KÁCÍM nad geniálností individua Václava Urbana - ale o tom snad až jindy, ne?
Opravdu jen naivkové, autor a možná Němcová teď u rozhlasu věří, jací jsme pašáci,
jak jsme se s 21.8.1968 vyrovnali a Sověty poslali domů ...
Svatá prostato ...
Máte tam, český maloměšťáku, něco dalšího?
21. 08. 2012 | 14:46

PB napsal(a):

A vám Resle doporučím, kdybyste se věnoval autorovi, jeho článku a chvále-kritice jeho díla.
Já si svoje řekla, do mě se navážet nemusíte.
I tak díky za váš názor
a děkuji, že akceptujete názor můj.
Neosopujte si právo, že sdílíte názor středu vesmíru.
Toho jsme si snad za komunismu užili dost, ne?
A vy snad komunistou nejste, ne? Či jste byl?
Silvie vážně nejsem,
občas jsme se jen shodly v názorech.
Vydejcháte útěr jedné postarší dámy?
Děkuji!
21. 08. 2012 | 14:50

PB napsal(a):

Jo, Ivan Hoffman, to už je zcela jiná káva!
Žádné záhumenky, žádné vzpomínky na stávkové hnutí, milý Urbane.
A novinář tento, který má křestní jméno Ivan, se píše se dvěma F.
Já vím, revolucionářům se nikdy moc pravopis nedařil.
Bděte ...
21. 08. 2012 | 14:56

jan schwarz - pastor.schwarz@seznam.cz napsal(a):

Už Jaroslav Hašek kdysi napsal po příchodu ze Sovětského Ruska o továryši Jerochymovi - Kagda volka někormiš, vsegda v les smatrit :)
21. 08. 2012 | 14:59

jan schwarz - pastor.schwarz@seznam.cz napsal(a):

a Češi v 68. roce volka někormili a Brežněv měl stále hustší obočí ....
21. 08. 2012 | 15:03

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

pro mě bylo největším zklamáním polistopadové české politiky vůči rusku, když soudruzi paroubek a zaorálek jeli do kremlu ubezpečit soudruha putina, že americký radar u nás nedovolí. styděl jsem se za ně. obdivuju ruské spisovatele, vědce, skladatele, sportovce. nemám rád ruské bolševické imperialisty.
21. 08. 2012 | 15:06

resl napsal(a):

PB.,
tak jste žena, ale proč jste se té koncovce vždy vyhýbala ? nechtěl jsem urazit, ale máte velmi podobné vyjadřování se "Silvií."
21. 08. 2012 | 15:08

PB napsal(a):

resle, koncovce?
Jaké koncovce?
Já vám asi nerozumím-to víte, ženský mozek!
Opakuji, že Silvii znám, občas jsem s ní souhlasila, občas ne.
Měla zdravé názory.
Oproti jiným zde - ona MĚLA zdravé názory.
Jak se jinak máte?
Čím v souč.době žijete?
Jak tipujete dohru v dopravním podniku?
Jste ještě přesvědčen, že tam nikdo nikdy nekradl, a že všechny smlouvy jsou čisté jako lilium?
Dýcháte svěží duch "české demokracie"?
21. 08. 2012 | 15:12

Ládik!!! napsal(a):

resle,
tohle je Bohumíra, co jede po Janu Burianovi.
21. 08. 2012 | 15:14

PepaS napsal(a):

Vážený pane autore, nevím kde jste čerpal informace , ale Vámi zmiňovaný ,,český poskok" je ředitelem firem,které i v této neutěšené době dávají mnoha hradečákům práci . Dále zde díky těmto penězům z Ruska bylo vybudováno mnoho staveb , které si učitě na východ nikdo nevezme.Tyto společnosti podporují kulturu a sport v J.Hradci. No a to hlavní nakonec , zapomněl jste napsat
členem které politické strany je. Tak já Vám to prozradím je členem ODS a nemyslím si, že hradečáci jsou taková paka aby zvolili kohokoliv z této strany.
21. 08. 2012 | 15:22

český maloměšťák napsal(a):

PB
Bez dalšího mučení se přiznám, že ne zcela vyšim grafomanským výlevům rozumím.

Proč tak zmateně pobíháte kolem horké kaše a prostě nenapíšete " Já, anonym PB, vám všem dávám na vědomí, že Václav Urban jen tlachá a málo se o nás stará - zatímco já zde vybojoval již spustu úspěšných bitev".
/bez podpisu/
21. 08. 2012 | 15:25

PB napsal(a):

Ach, Ládíku!!! - zase vedle.
Všichni muži kol mě mě milují, ale nevydrží se mnou-jsem totiž chytřejší než oni!
Kolik ještě jmen já to dostanu ...
Snad jen resl, Ládííík!!!, i Urban s Kadlem Hvížďalou pochopí a uznají, že já tanky 21.8.1968 nepozvala ...
Kluci, fakt ne... věřte mi!
21. 08. 2012 | 15:25

vyzrálý komunista napsal(a):

Souhlasím s paní Propan Butanovou.
21. 08. 2012 | 15:27

PB napsal(a):

Český maloměšťáku, odhaluji se (snad snesete něco nahoty české ženy v tom parnu) a dle vašeho vedení píši:
Já, anonym PB (pro známé Pražská Biskupka), vám všem dávám na vědomí, že Václav Urban jen tlachá a málo se o nás stará - zatímco já zde vybojovalA již spustu úspěšných bitev".
/bez podpisu/

Udělal jste se? Jo?
Pak jsem spokojena!
Vyvalte slunečník!
21. 08. 2012 | 15:29

PB napsal(a):

Propan Butanová, vy jste fakt ZRALÝ KOMUNISTA
a já vám dávám bod!
Jste první, kdo mě pobavil!
21. 08. 2012 | 15:30

vyzrálý komunista napsal(a):

Ale taktéž souhlasím i s panem reslem a Ládíkem.
21. 08. 2012 | 15:32

resl napsal(a):

PB
- zatímco já zde vybojovalA již spustu úspěšných bitev".

to je ta koncovka, jak jste jí nerozumněla a přesto zdůraznila velkým písmenem "A." Jste fakt chytrá, jak píšete výše.
21. 08. 2012 | 15:41

dfocume colleys napsal(a):

bohorodičko, vyžeň putina

pane hoven, víte kdo naběhl v den ustavení Topolánkovy vlády na americkou ambasádu ohledně pokynů k radaru? Zkuste hádat: Myslíte, žeto byl Sobotka se Zaorálkem? Líbil se vám Zvací list českých bolševiků č.2 (zvoucí americkou armádu do Brd)?
21. 08. 2012 | 15:42

český maloměšťák napsal(a):

PB
Jste asi duševně nemocná. Nemyslím si pak, že grafomanské výlevy jsou tou správnou terapií.
Zkuste raději konzultaci s odborným lékařem - a co on na to.

Hezký zbytek odpoledne.
21. 08. 2012 | 15:43

PB napsal(a):

Jsem, maloměšťáku, jsem!
A vůbec mi neprospívá komunikace s vámi!
Dejte pozor, abyste (zdarma) tou přílišnou korespondencí se mnou nevystoupil na moji úroveň!
Já si myslím, že pokud si hrajeme na demokracii, mohu pod křídly všudypřítomného Stejskala psát, co se mi líbí.
Opravdu máte dojem, že máme zdejší pisatele pouze chválit?
Pokud mám mluvit s odborným lékařem, musela bych mluvit sama se sebou.
Vy... vy jste normální?
Hezké tři čtvrtě na čtyři - a nemusíte odcházet.
Pokud už jste si ženu "načal" a "rozpracoval", jste po..routka, pokud prcháte ...
21. 08. 2012 | 15:48

resl napsal(a):

dc,
co má společného zvací list bolševiků s podporou amerického radaru ?
21. 08. 2012 | 15:59

JF napsal(a):

no slabota - náš stárosta má ruské jméno a ruskej přízvuk. To měkké i se prej těžko odnaučuje ... ale pře úsměvy v obecním časopise se to nepozná a zasvěcení to prezentují i jako přízvuk švýcarský - tam se mluví mnoha jazyky tak proč né i ruski,ne? Pase ho místní klausův vexlák. Maňána.
21. 08. 2012 | 16:33

jája napsal(a):

Když bylo výročí Mnichova a okupace Německem, ticho po pěšině, toto se nezmiňuje, naši němečtí přátelé to nemají rádi. Ale plivnout na Rzsko se musí, to je in. Do roku 68 jsem žil v přesvědčení, že okupanti mají odtáhnout, když odešli, bylo krásně bez nich. ALE POTOM TO ZAČALO, čEŠI JSOU OKUPANTI A NECHOVAJÍ SE JAKO TI "RUŠTÍ". Jdou si do vudáleného Afganistánu zastřílet se svými americkými a jinými druhy do vesničanů a dětí, na "teroristy" přeci musí poslat létadla, ale ne práškovací. Stejně v roli okupantů vynikáme jinde, ale nenazýváme to okupací, ale šířením demokracie. Já si nevzpomínám na nálety letadel na naše vesnice, rovněž na masové popravy, okupační správu... na všechna zvěrstva, který my vavážíme společně se svýmií druhy ve zbrani. naši agenti CIA jsou schopni kdykoliv prodat svou zemi, ať zvacím dopisem k pozvání cizích okupantů, kteří zde budou bránit naši demokracii a zasáhnou pouze v případě jejího ohrožení vnitřním nepřítelem, ten bude pojmenován. nemáme v Evropě dobrou pověst, nelze se divit. Vždy jsme svého kámoše zradili, píchli mu kudlu do zad a okamžitě se začali paktovat s jeho nepřáteli, asi národní povaha. Mělo by se varonit hodně plastických chirurgů, spousta lidí se chystá na příchod Číňanů.
21. 08. 2012 | 16:38

poznámka napsal(a):

pan Maloměšťák

To jsem netušil, že Český Maloměšťák je vaše občanské jméno. Trochu nezvyklé.
21. 08. 2012 | 16:43

neo napsal(a):

poznámka:

Matka ho hodně nenáviděla :)
21. 08. 2012 | 16:49

Karla Pík napsal(a):

V roce 1990 mi jedna paní již důchodového věku řekla: do smrti budu žrát třeba jenom suchej chleba a ráda, hlavně že už komunisti vypadli ...
Předevčírem, o 22 let starší, mi ta paní povídala. Kdybych věděla, jak to bude dneska, šla jsem v osmašedesátém vítat Rusy s kytkou.
Na můj dotaz "ale klíči jste v devětaosmdesátém zvonila" děla: no jo, byla jsem blbá.
Miloš Zeman: názory nemění jenom blbec.
21. 08. 2012 | 17:02

Josef K. napsal(a):

jája. Pokud hledám , kdo z významných osobností, které světu něco daly, se narodil v Čechách, pak nacházím většinou jména německá, židovská, polská i ruská a pokud česká, pak v emigraci. Rok narození z drtivé většiny hluboce před rusifikací československé společnosti po roce 1970. I na ruskojazyčných servrech.
Pokud hledám analogii německé společnosti ve třicátých letech, pak ji nenaleznu v Německu, Francii, UK, nýbrž zcela jistě v Česko a Ruské federaci. Jistě uznáte, přinejměnším na příkladu našich dávných předků a jejich vzhledu, že časy se mění. Bohužel "Knoédl" se v českém podání "knedlík" nestal poživatinou, ale především označení mentální detsrukce a zoufalství.
21. 08. 2012 | 17:09

Josef K. napsal(a):

Karla Pík. 1989, moc normalizovaných občanů, trhovců s ruským benzínem, 1968 - emigrace cca 360 tisíc příslušníkůl elit, po 1970 sociální a mentální likvidace cca 1 milionu příslušníků elit a jejich rodin. Celkové počty ztráty elit ve všechj profesích se za Československo dají stanovit na 1,5 milion, tedy 10% obyvatel, cořž je i Gausse dost, když vezmeme v úvahu,l že patřily jen na jednu stranu křivky.Takže ta stará paní neví, co říká a Vy taky ne.
Jinak asi jako rozdíl mezi Šikem a spol., a Klausem a spol., nebo mezi Homo sapiens a závojnatkou.
21. 08. 2012 | 17:13

TomášL napsal(a):

Přidám si taktéž komentář jednou větou:

Dnes mám narozeniny. :-)
21. 08. 2012 | 17:18

baron samedi napsal(a):

Na aktualizovaného Kryla jsem radši neklikl, aby na mě nevypadl skinhead Landa. Nuvěřitelně ty písničky prasí, co do smyslu. Stačí k tomu jeho nařvaný zupácký hlas.
Pane Urbane, když jste nám vybojoval to divadlo v roce 1989, neříkejte že si neporadíte s nějakým lokajem v Jindřichově Hradci. Zacinkejte si klíči a bude po strašácích.

Jauvaj jauvaj, eště se mi po Josefu K., zahynuvšímu v obětí (nebo objetí?, ne na to by neměl, tak teda obejmutí) nějaké nizozemské polopanny u příležitosti stých oslav narození L. Kohena bude sakra stýskat.
Nově se u přístroje v pavilónu 3 vyrojivší medvědorodičky, kardinálky a nejspíš i Napoleonové z toho tady udělají trempský guláš vhodný pro potlach zakladatelů na Ztracence.
21. 08. 2012 | 17:19

baron samedi napsal(a):

Než jsem to stačil dopsat, Josef odhodil víko, cestou obživl a přletěl spojem z Schipholu za 39,- eur.
21. 08. 2012 | 17:23

myslete ekonomicky napsal(a):

JF
Zvolte si Ukrajince, ten zase říká jenom tvrdé y a je lacinější.
21. 08. 2012 | 17:27

krajan napsal(a):

Já vezl naši malou holku dvaadvacátého srpna do jeslí kolem natažených samopalů našich zachránců nejen z východu,ale i ze severu a jihu.Pane Urbane, nedovedete si představit, jak mi asi bylo, neboť vy jste to nezažil.
Jenže jak plynul čas, Kocáb je sice vyhodil dveřmi,ale oni nenápadně vlezli oknem třeba do Varů za všeobecného tichého souhlasu,že.Protože mají prachy,tak všechno skoupili spolu s hochy tentokrát ze západu. My o nich sice dobře víme, ale je nám to venkoncem fuk. Jako vždycky všechno.
21. 08. 2012 | 17:29

Pepa Řepa napsal(a):

baron samedi and džouziff
no on je Leošek Kohelet v Amstrdamu ještě zítra.
Pozor, kafkovče, abyste se neprofláknul, že píšete- ve stejnou dobu, kdy je koncert- přednášku o českém knedlíku z vašeho bydliště Pičína

Nejste třetí z Kodetů?
Nemůžete sdělit národu, jaký je rozdíl mezi českým knoedlíkem a českým nokem?
21. 08. 2012 | 17:31

santawizard napsal(a):

V bibli v knize o Jobovi je to popsáno.Bůh se vsadil se Satanem ,zda-li osvícený miliardář Job nezanevře na Boha i když ho Bůh vydá na zkoušku Satanovi.Stalo se, Satan mučil Joba skoro víc než Ježíše ,ale on vytrval a Bůh sázku s ďáblem nakonec vyhrál.Od té doby je Job příkladem pro všechny bohaté lidi na světě.Jako kdyby bohatý Job zemřel pro všechny ostatní milionáře.Ježíš potom v novém zákoně zemřel a vstal zmrtvých pro chudé hříšníky.Od něho pochází parable ,že je složitější aby bohatý vstoupil do království božího než pro velblouda se protáhnout uchem jehly.Zbývá otázka je chudoba peklo ,které se musí odstranit jako když vymetáme satana?Jsou bohatí lidé blíže k Bohu?
21. 08. 2012 | 17:31

Pepa Řepa napsal(a):

santawizard
to nevím. jen bych si dovolil podotknout, že i ten Job skončil v závěru tak, že počet jeho potomků i velikost stád a jiných hmotných statků byly za odměnu navýšeny, což by se -dle tehdejší představy o bohatství- dalo interpretovat tak, že se stal mimořádným bohatcem.
Zdali prošel uchem jehly není známo.
21. 08. 2012 | 17:42

Gardener napsal(a):

Tehdy, v roce 1968 se vědělo, kdo okupuje Českou republiku.
Dnes je to majitel akcie "na doručitele", kterých se není současná vláda ochotná vzdát.
Američané říkají, že již mají nakoupeno. Takže proč by nenakupovali i Rusové, když Čech prodává.
21. 08. 2012 | 17:52

mb napsal(a):

řepa ... job byl bohatec předtím i poté ... za joba se ještě uchem jehly neprocházelo, neprostupovalo, nepropasírovávalo ... zdravím ...
21. 08. 2012 | 18:03

JF napsal(a):

myslete ekonomicky: nojo ale ty maj vetšinou jadernou fyziku či doktoráty i třeba z tělesné výchovy, ten náš má však inštitut VSE a to spíš dooovijesli - ale spíš to vypadá na nejakou brožurku o ekonomii přečtenou cestou v jídelním voz , víte to jsou ty přečtené obsahy vlastně takové jídelní lístky - a my v tomto podání z toho máme pořádný žrádlo.
Jinak jsme si ho zvolili tak že onen takový vlastně novodobý Lenin ( asi v rámci nejaké repatriace za dovezeného Uljanova) byl zvolen z druhého místa strany která zvítězila kdyz se daj výsledky vobráceně. No koalice kočičí pracky to tak zařídila. Prý se daj číst noviny i vzhůru nohama. Zatím jsem to nezkoušel. I když gymnastika by to mohla byt dobrá. No tak aspon to zdrave zocelene telo, duch tolko něnáda. ;-) - nevím jen zda opět či ale spíše stále ještě.
21. 08. 2012 | 18:03

na ty tanky jsem si sáhl vlastní rukou napsal(a):

Jelikož u milého, i když ne zcela výstižného příspěvku Ivana Hoffmana v titulu patřícím Neue Passauer Presse nemohu přispět do diskuze, aniž bych sdělil kolk mám zůstatek na kontě a co jsem si včera koupil v drogerii, chtěl bych jednou provždy upřesnit:
Zbytky snílků, kteří si dělali iluze, že lze pokračovat nějakým hypotetickým reformním socialismem i po roce 1989 byli vesměs navedení troubové.

Privatizace se připravovala nejpozději od roku 1974, kdy Štrougal nechal podpálit archiv podniků zahraničního obchodu ve Veletržním paláci (dlouho na netu visela dokumentace pražských hasičů, kterým se nelíbilo, že jim někdo nadělil tak strašný fajrák) a zametl tak stopy po defraudacích předchozího desetiletí. A současně vytvořil podmínky pro přesun faktické kontroly z I. správy do nových center v mrakodrapech zetóček.

Nedělal to o své vůli, ani by nemohl. Musel k tomu mít krytí z Moskvy (byl dlouho ministrem vnitra, což se nikde moc neříká, a zatýkal s Tondou Novotným Baráka) od lidí, kteří kvůli svým kontům ve Švýcarsku zorganizovali puč proti bláznivému Chručovovi.
Tedy od lidí, kteří poslali armádu do Afghánistánu, aby ji nechali si nabít hubu a mohli tak otevřít okno příležitosti a převážit nad generály.

Nic se nikdy neděje z poblázněného idealizmu.
Vždycky jenom pro prachy.
21. 08. 2012 | 18:24

Pepa Řepa napsal(a):

Ruzume zůstaň
znám dva. Ropu a plyn.Za ty se platí.
Třetím jsou zbrusu noví Rusové.
Málokterý odhodí imperialní manýry zbohatlého mužika a svůj vytříbený výtrvarný vkus a dokáže navázat na Dostojevského, Tolstého, ˇVechova.....byla by to dlouhá řada.

mb
jistě, jde o to mezitím.
Svým způsobem to byl restituent.
21. 08. 2012 | 18:25

Admirál napsal(a):

Ruzume zůstaň - "Znáte jeden ruský výrobek, který be se někam vyvážel?"

Nevím, zda se něco někam z Ruska kromě surovin, kosmické, jaderné a vojenské techniky dodává. Zato vím, a to je pro nás podstatné, že se toho do Ruska spousta dováží.

Dříve jsme těmi dovozci do Ruska byli mi, nyní tam dodávají Němci a jiní a mi Němcům a jiným dodáváme lacino subdodávky. A kdo si myslíte že shrábne zisk?
21. 08. 2012 | 18:32

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 08. 2012 | 18:34

Admirál napsal(a):

Omluva za hrubice. Proboha.
21. 08. 2012 | 18:34

mb napsal(a):

restituent s výhodou / odškodněním ...
21. 08. 2012 | 18:34

český maloměšťák napsal(a):

na ty tanky jsem si sáhl vlastní rukou
Zajímavé souvislosti. S tím Afghanistanem a mocí generality...

Rok 1974...Charta r. 1977....
....roku 1978 se Teng Siao Pching definitivně ujal vlády.

A roku 1979 začíná válka v Afghanistanu.

Máte k tomu něco bližšího ? Já si taky myslím, že kecy o tom " jak Reagan uzbrojil SSSR" jsou dobré tak na nasypání do korýtka mamlasů.
Že za vzor kagebákům a věrchušce obecně sloužil Teng a jeho transformace moci.
21. 08. 2012 | 18:49

Petr Havelka napsal(a):

Ó, jak se tu svorně debatuje bez podnětu i předmětu, takovejch přemetů až mi přes ústa lezou jen citoslovce.

Něco mi to připomíná.

http://www.videacesky.cz/parodie-parody-youtube/the-onion-armada-porada-treti-vezmi-dceru-do-valky-den

http://www.videacesky.cz/parodie-parody-youtube/the-onion-kravina-ve-zpravach

PS: Písnička je dost dobrá a v mnohém výstižná.
21. 08. 2012 | 19:01

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

to je usměvné, když se tu vyšinutí bolševici pokoušejí srovnávat radarovou stanici s invazí armády, unosem vlády do kremlu a rozmístěním jaderných zbraní bez souhlasu československých úřadů.
21. 08. 2012 | 19:07

Josef K. napsal(a):

baron samedi, Pepa Řepa. Cohen je Cohen, tedy ne Lucie Bílá alias česká Nina Hagen smixovaná s Alou Pugačovovou.
Taky jsem si povšiml, že poezie, ostatně celá literatura. nějak zmizela s normalizací ze života "knedlíků". A stím jaksi upadly i jiné vědecké obory, na jejich místo se narvaly ty nevědecké. Jinak i ten karlovarský je tyrolského půdovu, mimochodem. S tím souvisí i schopnost abstraktního myšlení.Vilém Flusser nebude vaše čtivo, estetika jistého Dvořáka a většinové náplně českých stánků s tiskem ano.
21. 08. 2012 | 19:22

kormoran napsal(a):

No, pustit si Rusa(Y), do funkci ovlivnujici zivot obyvatelu CR vypovida o ubohe kapacite domorodych uchazecu.

Ono po par letech se muze stat , ze namnozeni nezvladne ani profesionalni deratizacni prapor.
21. 08. 2012 | 20:44

kormoran napsal(a):

Aby Olda Kaiser nezaplakal!
http://www.youtube.com/watch?v=DMGdIJ6dtF8
21. 08. 2012 | 20:46

Rozume zůstaň napsal(a):

Pane Stejskale,
ne, že bych vám to přál, ale vy skončíte špatně. Neuváženým mazáním slušných diskutujících zůstanete sám se svými nei, jarpory, ládíky, hoveny tak, jako detektiv Bretschneidr se svými psy.
21. 08. 2012 | 20:48

nežvaňte napsal(a):

Jak se tedy vlastním jménem a příjmením jmenuje ten český maloměšták? Když s tou neanonymností dneska začal. Co se mne týče, 21. srpen 1968 mi naprosto navždy změnil život. I když pochodový zástup čety prvních sovětských okupantů jsem zahlídnul už 20. srpna ve 22:1O.
21. 08. 2012 | 20:53

roman napsal(a):

Václave Urbane, tak to jste přehnal.

Jak proboha souvisí nějaký ruský (pravděpodobně zkorumpovaný) politik se sovětskou invazí 1968? Co si to vůbec dovolujete?

Jediným společným jmenovatelem je rusofobie. A za tu byste se měl stydět.

Rusofobie je stejný hnus jako antisemitismus apod.
21. 08. 2012 | 20:59

Josef K. napsal(a):

roman. Patrně jste dalším vyznavačem lineární chodu času a neznalosti současného Ruska. "Co si to dovolujete!" Vaše slova
21. 08. 2012 | 21:27

kormoran napsal(a):

Admiral 18.32, prave zisk shrabne mnohem chytrejsi saman nez jste vy > Cesky liny ovarek!

Ceskoslovensko vyvazelo predevsim do zemi RVHP -USSR, zbozi , ktere bylo IA quality- brano dle Potemkinovych prirucek , ovsem na zapade kvalifikovano , jako prumerne zbozi nizsi kvality i primo umerne k cene. Bolsevik na zapad "neco" a s vypetim sil musel neco vyvazet , aby ziskal valuty - to bylo pro ne alfa a omega! Nikoliv sobestacnost!

Vychod v cele bolsevickeho USSR , investovalo maximum do vojenstvi a kosmickych programu , protoze jedine tam mohli "vdiditelne " souperit se zapadem . Ono soustredeni a rude smysleni vsak vytvorilo urcite vakuum ,(volneho trhu) ktere se primo dotklo obyvatel vychodniho sektoru.
21. 08. 2012 | 21:38

resl napsal(a):

ať žije americký radar, smonmtovaný proti kovaným bolševikům, jako je Putin /mužik/ a Lavrov /potomek ruských šlechticů/. dobrou noc bolševické chátře přeje r.
21. 08. 2012 | 21:39

pay eyleyi napsal(a):

bohorodičko, vyžeň putina,

víte, pane hoven, on existuje i názor, že bolševik je ten, co se snaží za každou cenu převálcovat názor většiny. V r. 1968 Biľak a spol., v r. 2006? - Havel, Schwarzenberg, Vondra a spol..
21. 08. 2012 | 21:39

pamětník napsal(a):

Blábolivý blog a následná převážně blábolivá diskuze jenom zdůrazňuje fakt, že Pražské Jaro 1968 bylo druhou nejsvětlejší událostí v Československu v minulém století hned po 1918. V porovnání s tím cinkání klíči a masové klekání k otčenáši na Letné v 1989 byly frašky, ze kterých zákonitě vznikla současná tragikomedie.
21. 08. 2012 | 21:49

pamětník napsal(a):

resl:
Kde žije radar?
Nechlastejte tolik a vyspěte se, zítra se jde makat v hicu.
21. 08. 2012 | 21:52

kormoran napsal(a):

Podobnym zpusobem ,jako RVHP (avsak daleko modernejsim) "funguje" EU - uzavrene byrokraticke monstrum,ktere skvele vytvari podminky pro nesvary , nepokoje , ba i valek - ktere zakonite musi prijit!

Historie se opakuje a ne , ze Ne!
21. 08. 2012 | 21:52

čert napsal(a):

santawizard
ptáte se:
je chudoba peklo, které se musí odstranit jako když vymetáme satana? Jsou bohatí lidé blíže k Bohu?

peklem není ani chudoba ani bohatství ale zcela něco jiného:
Jistý muž kráčel po cestě se svým koněm a psem. Když procházeli kolem velkého stromu, udeřil do něj blesk a všechny spálil. Muž však nepochopil, že je mrtvý, a tak pokračoval v cestě i se svými zvířaty. Byl to velmi namáhavý pochod, nad nimi se tyčil vrch, slunce pálilo, byli celí zpocení a velmi žízniví. V jedné zatáčce zahlédli nádhernou bránu, celou z mramoru, za ní chodník ze zlata, uprostřed něj byla studna s křišťálovou vodou. Pocestný popošel k strážníkovi u brány.
„Dobrý den.“
„Dobrý den,“ odpověděl strážník.
„Jak se jmenuje toto nádherné místo?“
„Je to ráj.“
„Jak dobře, že jsme přišli do nebe. Máme velkou žízeň. “
„Prosím, vejděte a dosyta se napijte,“ ukázal strážník na studnu.
„Ale i můj pes a kůň mají žízeň.“
„Lituji, ale zvířatům je vstup zakázán,“ řekl strážník. „Zvířata sem nemohou.“
Muže to velmi rozladilo, protože měl velkou žízeň, ale sám pít nechtěl. Poděkoval strážníkovi a pokračoval v cestě. Po dlouhém a namáhavém výstupu do kopce přišli na další místo zcela vyčerpaní. Stála tam stará brána, od ní vedla polní cesta obklopená stromy. Ve stínu jednoho ze stromů ležel jakýsi muž, hlavu měl přikrytou kloboukem, zdálo se, že spí.
„Dobrý den,“ pozdravil pocestný.
Muž kývl hlavou.
„Jsme velmi žízniví, já, můj pes a kůň.“
„Tam mezi skalami je studna,“ ukázal jim muž. „Můžete se napít, kolik jen chcete.“
Muž se psem i koněm poodešli ke studni a uhasili svou žízeň. Pocestný se vrátil k muži, aby mu poděkoval. „Přijďte zas, kdykoliv jen budete chtít,“ odpověděl mu muž.
„Prosím vás, jak se jmenuje toto místo?“
„Ráj.“
„Ráj? Ale vždyť strážník u mramorové brány nám řekl, že tam je ráj. “
„Ne, to bylo peklo.“
Pocestného se zmocnili rozpaky. „Měli byste jim zakázat, aby používali vaše jméno. Tato falešná informace přece může způsobit velký zmatek. “
„V žádném případě, ve skutečnosti nám dělají velkou službu. Neboť tam zůstanou všichni, co z egoismu dokáží opustit i toho nejvěrnějšího přítele. „

Coelho Paulo
21. 08. 2012 | 21:52

pamětník napsal(a):

čm:
Pecunia non olet. Vespasianus.
Dávejte císaři, co jest císařovo, Bohu dávejte, co jest boží. Ježíš Kristus.
21. 08. 2012 | 21:55

kormoran napsal(a):

Paralelu US radaru a vpad bolsevika do byvale CSSR v 68' lze chapat jako zoufaly pokus stale zijicich KGBaku a STBaku -"nahmatat mravencovi kulky v boxerskych rukavicich"
21. 08. 2012 | 22:33

kormoran napsal(a):

P.S. Po urcite dobe odlouceni i urcitym zpusobem chapu i onu Mnichovskou zradu , protoze zucastneni meli presne informce o ceske povaze!
Ani ryba ani rak , obleceny , neobleceny =vycuuurany cechacek.

Samani ! Nedivte se , ze Vas stale nekdo vyuziva a haze pres palubu.
21. 08. 2012 | 22:52

pamětník napsal(a):

kormoran:
Po určité době vašeho odloučení i určitým způsobem chápu i vaši zradu, dávno už nemáte přesné informace o české povaze. Pokud něco takového existuje.
Honza vypadl do světa a sežral tam všechnu moudrost.
21. 08. 2012 | 23:21

kormoran napsal(a):

Vlada USA se slusne zeptala vlady CR , zda-li , by mohla vybudovat protiraketovy system na CR uzemi. Vzhledem k masove negativnim postojum od tohoto ustoupila a zeptala se opet slusne vedlejsich statu tzn. Polska, kde se setkala se vstricnym postojem -(pochopitelne vzhledem k historickym zkusenostem)

Nikdo Vam samani nic nevycita , avsak pocitejte i s tim , ze nikdo z amiku se nepretrhne v boji(v budoucnu) za "Vasi" svobodu ! Otazka zni kolik Cechu si svobodu preje ! Ze ano?)))))
21. 08. 2012 | 23:30

pamětník napsal(a):

ormoran:
Ten radar je tedy postaven v Polsku?
21. 08. 2012 | 23:33

kormoran napsal(a):

Pametnik , ano , zkusenost , postupem casu moudrost, orientace, a hlavne pokora! To jsou zaklady , ktere Vam mnohym chybi!

Know how , neznamena si valet otyly a lenivy cesky pupek v perinach na chate z kradeneho materialu, za bubnovani Internacionaly!)))
21. 08. 2012 | 23:47

pamětník napsal(a):

kormoran:
Nepovídejte, vy a pokora??! :))))))))
"si valet otyly a lenivy cesky pupek v perinach na chate z kradeneho materialu, za bubnovani Internacionaly" Nejenže nemáte přesné informace o nás, ale ani minimum jakžtakž validních informací (zde by byla vhodnější expresívní formulace, byl bych ale vymazán). Ale kázat, to vám jde, akorát, že to jsou nesmyslné bláboly.
Americká akce Radar v Brdech od počátku byl technicky nesmysl.
http://www.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/wikileaks-americky-radar-v-cechach-nesplnil-ucel
22. 08. 2012 | 00:04

kormoran napsal(a):

Pametnik, CIA nakrmila bolsany informacemi tak , jak se patri!
22. 08. 2012 | 00:09

kormoran napsal(a):

Pametnik ,ano Ja a pokora.
Co pak ? Dotknul jsem se Vaseho leniveho cechavskovskeho ega? Cekajiciho na kouzelneho Gotwalda?))))
22. 08. 2012 | 00:16

pamětník napsal(a):

kormoran:
"CIA nakrmila bolsany informacemi", asi reálnými, když USA od radaru ustoupily.
Pro mne čecháček je ten, kdo se roztlemuje na své bývalé krajany, sotva se mu ve světě podaří jakžtakž upíchnout. Vy o Češích už víte velké kulové a mektáte hlouposti, doktůrku.
22. 08. 2012 | 00:25

kormoran napsal(a):

Akce Brdy technicky nesmysl byl , byla to zkouska loylanosti )))

Aha ? Pravil cesky "muzik" ! Oni se mnou chteli vydrbat!
------------------------------------------------------

Nikoliv! Kontroloval posun bolsevickeho smysleni ! A stale beze zmen!))))
22. 08. 2012 | 00:30

pamětník napsal(a):

kormoran:
"byla to zkouska loylanosti" Tak to vidí čecháček sloužící amíkům. Pokud to byla zkouška, :))), tak jenom české servility. Nekonala se. :)))))))))
22. 08. 2012 | 00:35

kormoran napsal(a):

Upichly jsem , avsak nikoliv s jistotou - onu jistotu propagujete vy bolsevici onem nevedomym. Proto jsem hovoril o stale trvajici pokore!)))

Rad ych Cechacky chvalil , neni duvod.

Cinske "Jin" - vypustite stado Cechu _baboonu do sveta , kde povykuji , v tlupach posedavaji na kapotach automobilu s ocekavanim , ze neco dostanou zdarma a pokud ne nastupuje agresivita.

------------------------------------------------------

Nastupuje "Jang"(do ktere se radi i moje malickost) ktera ac nevedomky, vyse uvedene Baboony se snazi vyrovnat v positvnim slova smyslu!)))

Asi tak!
22. 08. 2012 | 00:49

pamětník napsal(a):

kormoran:
"Pametnik ,ano Ja a pokora."
Ale jděte, brepto.
:))))))))))))))
22. 08. 2012 | 00:56

kormoran napsal(a):

A oznaceni "zradce" si vyprosuji , protoze vam soudruzi nedluzim ani zrnko ryze!

To je stale vase ideologie a politika :"Otevrene srdce tem , kteri hraji na vasi strunu"!

Priteli ! Fuck you!Muj zivot nabyl smysl ,proto, ze neco znam a hlavne se osvobodit od priteze se stale rudym smyslenim!

Pisu sem proto , abych naznacil cestu lidem podobneho citu!
Nikoliv pro potapane Marx- Lenin zoufalce!
22. 08. 2012 | 01:07

kormoran napsal(a):

Pametnik , vazim si faktu , ze pisete bez skrupuli a primo.

Cesky Malomestak pise dlouze a se (f)su(f)kami cizich slovicek ,kterym sam mnohdy ani nerozumi - hra na inteligenta .A jak znamo , tem kteri utiraji slamou ze svych vidli hnuj nelze pravo na svuj nazor upirati.Akorat pusobi leckdy komicky , pta-li se , kdo ma cerne a kdo bile figurky i kdyz se hraje - Clo ece nezlob se!

Samani budte socialisticky zdravi a zase priste ! Jak jinak!
22. 08. 2012 | 01:50

kormoran napsal(a):

Jeste a hlavni myslenku chtel bych rici na adresu ceskym studentum!

Nezavislost je uzasna a osvobozujici! Na sva studia si koukejte sami vydelat ! Ty , kteri budou usilovat, abyste studovali zdarma , ignorujte! V budoucnu Vas nebudou ovladat a diktovat VCam jakekoliv stranicke ideologie!

Cr narod , by si mel z budoucich Masaryku vybirat , nikolivek ponucovan (donucovacimi prostredky , jako pri porazce prasat)ruznymi nomenklaturnimi kadry s pochybnou minulosti!!!! Neni to vubec slozite!!!
22. 08. 2012 | 02:28

kormoran napsal(a):

A uplne na zaver- Einsteinovske E=MC2- ktere neni urceno komunistickym kadrum!))))
http://www.youtube.com/watch?v=wRyZyrnVsFA
22. 08. 2012 | 02:54

petrvileta napsal(a):

To kromě Ivanových Varů už bude i Valerijův Hradec a Ruské Budějovice?
22. 08. 2012 | 04:36

ld napsal(a):

petrvileta napsal(a):
To kromě Ivanových Varů už bude i Valerijův Hradec a Ruské Budějovice?
22. 08. 2012 | 04:36

A proč to vadí právě vám, anarchistům?
22. 08. 2012 | 05:52

jozka napsal(a):

Hele, ptaku, kteryho Einsteina mas na mysli? Toho, co byl socialistou, FBI na nej mela svazek tlustej jak bible a chtela mu zabranit aby se pristehoval do USA? Toho, co se o nej zajimal Vybor pro neamerickou cinnost?

Ze si ho vubec takovej redneck bere do klabosnice...
22. 08. 2012 | 06:34

efillag in napsal(a):

kormoran,

otevřete si na Googlu hesla kupř. Einstein o Bohu, Einstein o jaderných zbraních a možná zkoprníte v úžasu.
22. 08. 2012 | 07:02

ufomamut napsal(a):

Mistře kormoráne,vy jste tady jediný český knedlík široko daleko.
22. 08. 2012 | 09:35

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. To se samozřejmě nedá vyloučit, pane Rozume zůstaň. Ale ani po více než pěti letech tomu zatím nic nenasvědčuje.
22. 08. 2012 | 09:49

český maloměšťák napsal(a):

S lidmi se diskutovat dá.
S kormoranem ne.
Není to totiž člověk...ale pouhý pták.

Hezký den.
22. 08. 2012 | 09:57

Xaver napsal(a):

Pane Urbane,
oslovte pražské místostarosty. Třeba se některý inspiruje,
a půjde uspořádat poměry do nějakého ruského města.
Byla by to vítaná mezinárodní spolupráce. Možná dokonce i internacionální pomoc.
22. 08. 2012 | 10:13

Béda napsal(a):

Xaver,

v Rusku jsou českých podnikatelů kvanta. I nečeských, kupř. "česká" škodovka. Jakmile se ale chytne nějaký ruský podnikatel v ČR, tak je oheň na střeše. Ještě aby tak pomohl nějakému regionu a platil zde daně. Bohorodičko, nedopusť takovou svatokrádež!
22. 08. 2012 | 10:18

Středověk neskončil napsal(a):

Vzpomeňte, jak za Rudolfa II tady působili obchodníci z celé Evropy a nikdo neremcal.
Paracelsus byl Švýcar a léčil v celé Evropě i v Moravském Krumlově.
A Rusko do Evropy patří, ale nikomu to neříkejte.
22. 08. 2012 | 11:31

santawizard napsal(a):

Čerte,vaše parable o nebi a peklu je poučná.Někdy si myslím,že Bůh stvořil Gabriela a Lucifera jako Abela a Keina.V bibli lidským hlasem mluví jenom osel a had.Hrabě Baskervilský a kníže Převalský jsou hluchoněmí.Dá se však vaše poučení adoptovat i k magickým a náboženským zkušenostem tady a teď v tomto životě než potom a tam v posmrtném životě?
22. 08. 2012 | 13:03

Midori napsal(a):

Čert: 21. 08. 2012 | 21:52
Pěkné, děkuji Vám.
JM
22. 08. 2012 | 14:01

.Ivan Hochmann napsal(a):

Říkáte pane jednou větou?
A odkazujete na Ivana Hoffmanna?

Měl jste odkázat na jeho téměřjmenovce.

Já říkám:"Kam ruská morda šlápne,tam tisíc let tráva neporoste."

A říkám to už přes 40let.A do své smrti bohužel názor asi nezměním.
Pan redaktor Ivan Hochman pod linkou vzpomíná na jakousi Lidskou Tvář a Velké Nadechnutí.
Tak leda lejno s bobkem pane!

Pokud se někomu líbí lidská tvář ať to laskavě považuje za svoje omylné fluidum.A pokud má někdo potřebu "zvláštního nadechnutí" ať požádá bližního svého o herdu do zad,anebo raději přímo pecku mezi oči.

S odstupem let potvrzeno jak se věci v česku mají.

Ta vaše "lidská tvář" se projevila v maximálních formách po komunistickém kolapsu a mocenském převratu v roce l989.

Nakonec dojdete k závěru,že bude pro Česko prospěšnější zlodějský ruský zbohatlík ,než politické hyeny a tunelářeké mafie,které už nám rozkradli i nos mezi očima.
Aby nedošlo k omylu:
Všichni ti zahraniční mrchožrouti vlastní svoje české lobysty a pozdější poradce a mluvčí.Velmi dobře zaplacené.
Ruští mužici jako vždy přicházejí s křížkem po funuse.
Asi toho už moc nanakradou!

Sorry,nešlo to říci jednou větou.
Zdravím Ivan.
22. 08. 2012 | 14:03

čert napsal(a):

santawizard

všechno se dá
jen chtít
v duši mít
lásku
bezpodmínečnou
}:)

Baskervil
Převalski
Maor
Rus
černej
bílej
všichni stejně
kvílej
žijete v hustotě
nepodstatností
na hloupostech
lpíte
šetříte
slušností
a duchovním
jemnocitem
trpíte
malomocenstvím duše
a slepě i hluše
si myslíte
jak moudří jste

ó lidi nevědoucí

p.s.
Midori
já děkuji Vám
22. 08. 2012 | 14:39

santawizard napsal(a):

Díky Čerte,jak dlouho působíte tady na aktuálně.cz To už jste měl přijít dříve ,když tady psal blogy Prof Hořejší.Oni tam byli vesměs jenom samí atheisti a samí nábožeští fanatici ,kteří diskutovali o vědecké metodě.Slovo četr ,tam nesměl nikdo ani vyslovit.
22. 08. 2012 | 15:05

JardaV napsal(a):

Je naše blbost,že jsme po roce 1989 nedokázali dostat zpět,co nám tehdy Rus "vzal".
Když jsme tu důvěru v roce 1968 ztratili,měli jsme po roce 1989 opět důvěru zpeněžit.
Byly to nám dostupné trhy,měli jsme rozjet velkovýrobu toho,co v Rusku nebylo,a toho bylo hodně.Místo toho jsme jako hlupáci nechali průmyslový potenciál rozkrást a zdevastovat.Naše chyba,že jsme na oplátku neexportovali kapitalismus,jen blbé kecy o komunistech.Němcům komouši nevadí,vesele vyvážejí do Ruska všechno,co lze.Místo
manažera jsme presidentem zvolili ukecaného troubu,který nás krmil řečmi o demokracii.A následně nás hodil do tlamy skutečných kapitalistů,kteří neváhali.Když
teď někdo z Východu má odvahu sem vstoupit,prožíváte to jako něco nestravitelného.
Opravdu si myslíte,že by mohl přivést ještě větší svinstvo,než máme???Těžko....
22. 08. 2012 | 17:42

.Ivan Hochmann napsal(a):

Prý je rusofobie stejný hnus jako antisemitismus?!

Pěkně děkuji.
Proto jsem přestal debatovat na těchto stránkách.
Před lety,když se zde etabloval ředitel AV,ještě šlo komunikovat i v oponentuře.Poněvadž zde psali lidé,kteří měli přehled o historii a prožili komunistickou rusofilskou éru na vlastní kůži.
Bylo to střetávání ujasněných názorů osobností,které měli zkušenosti s lezením bokem jako krabi,i s těmi,kteří stáli čelem,byvše považování za pitomce.

Je to Nekonečný příběh.
Pořád dokola.
Platné je pouze pořekadlo,že máme co si zasloužíme.
I ti "pitomci" nejsou vlasně katalysátorem změn,nýbrž prubířskými kameny směrování společnosti.Chléb se láme vždy jinde.

Já vím,že mým slovům asi neporozumíte,ale to je vlastně vedlejší.

Ivan.
22. 08. 2012 | 18:28

roman napsal(a):

ad Ivan Hochmann

Samozřejmě, že je rusofobie a atnisemitismus na stejné úrovni. Tento článek není ničím víc než jen politicky nekorektním výkřikem jednoho rusofoba.

Na všechny "-fobie" a "anti-" je nejlépe prohodit perspektivu a zeptat se: jak by se mně líbilo, kdyby někdo takto psal o mé zemi či národu?

To, o čem píšete, nebyla žádná rusofilie, to byla ideologická indoktrinace, která u soudných lidí vyvolávala znechucení a odpor. Vadí mi, když někdo stále zaměňuje sovětskou politiku, ruskou politiku a normální Rusy, ruskou kulturu apod.

Co má Svaz Československo-sovětského přátelství společného s obdivem k Dostojevskému? Nic. Dokonce bych řekl, že to jde proti sobě.

Tento článek je stejně primitivním výplodem, jako byly články o Němcích po druhé světové válce. Nevidím rozdíl mezi germanofobií a rusofobií.

Vy snad ano?
22. 08. 2012 | 20:54

čert napsal(a):

santawizard
jsem tu už věky
jen mám
převlečené
zážitky
zkušenosti
hodnoty
jméno
a lidi učí
sebepoznání
pekelníků
jen sami sebe ne

a vědecké metody?
třeba Humeova břitva?
"Žádné svědectví není s to dokázat zázrak, ledaže by šlo o svědectví takového druhu, že by jeho mylnost byla ještě zázračnější než skutečnost, kterou se snaží doložit."
Tedy: Jakýkoliv svědek může být oklamán, tudíž je zázrak obtížně doložitelný

Krása co?
I to patří
k vědeckým metodám

vědcovo myšlení
složité drobátek
a z toho pramení
smyslu nedostatek
pro teologii
teologii těla (http://teologietela.paulinky.cz/Teologie-tela)
nehledá anděla
jen tiše trpí
lokomocí duchovní
}:)
a peklo vědce miluje
22. 08. 2012 | 22:11

Josef K. napsal(a):

Roman. Je spor literálních vědců i filosofů a sociologů, zda násilí u Dostojevského je větší než u Markýze, shodnou se však, že v základu a prvním plánu je shodné. Sentiment může vznikat i bezdůvodně, projekcí vlastích rozporů.
Pak ještě svět v lidské řeči objevil něco úžasného - znalost, bez které je lidská řeč jen soustavou zvuků. Lidská řeč je totiž naší realitou a pokud není pregnantím odrazem reality, pak je jen zvukem.
Kvičet umí živé bytosti neobdařené intelektem také.
Tedy poznámka nejen Vám.
22. 08. 2012 | 23:37

Josef K. napsal(a):

Antisemitismus je odporem k jinému, rusofobie je odporem k jisté existenci s jasně definovanými znaky. Důkaz lze podat na 560 stranách, ale kdo z diskutujících by to četl, že?
Český knedlík ne. Ten nevnímá více než 50 slov. Pak jej otupuje kanape, lahváč, sex a vepřové k obědu. Blesk není špatný nápad, v těchto končinách a normalizace jest ideou přímo geniální.
22. 08. 2012 | 23:41

Josef K. napsal(a):

Je zvláštní, v těchto souvislostech, že Rus jest největším dějinným antisemitou. Je nzámoi, žeb Stalin, byť Gruzín, měl zvláštní požitek z vraždění Židů něměeckými vojsky a v tu chvíli litoval, že nejsou spojenci. Pomiňme české katolíky a obřčany, kteřéí udávali Židy, neboť majetek je majetek. Nejen za protektorátu, ale i za Gottwaldových časů.
Nicméně, přítomnost 40% vojáků židovské národnosti v zahraničím odboji považují za svou zásluhu a svou hrdost. Tak nevím, i to "hovno" si klidně leží na chodníku a nevydává se za něco jiného.
22. 08. 2012 | 23:48

roman napsal(a):

ad Josek K.

Trošku si pletete pojmy. Antisemitismus není odporem k jinému, to je xenofobie. Doporučuji pozorněji prolistovat slovník cizích slov, nejlépe akademický.

"Rus jest největším dějinným antisemitou". Ale jaký Rus? Každý Rus? Nebo existuje nějaká metafytická substance Rusa? Navíc si odporujete, když jako příklad ruského antisemitismu dáváte Stalina - Gruzínce. Takže pozor s těmi zobecněními.

Pokud jde o Dostojevského, nehodlám zde rekapitulovat filozofické spory o jeho dílo (doporučuji monografii F. Kautmana); ostatně ten spor se přece vedl a vede i uvnitř ruské kultury, i Rusové kritizují některé filozofické implikace Dostojevského děl. Dostojevskij není Rusko. Jeho jméno jsem tu všal uvedl proto, abych ukázal, jak velkou kulturu Rusko má a není možné nad ním tak pohrdavě mávnout rukou jako nad něčím barbarským. Hlásili se k němu němečtí expresionisté (i nás Emil Filla), existencialisté atd. Jeho význam lze sotva přecenit.
23. 08. 2012 | 00:35

petrvileta napsal(a):

Středověk neskončil: Převážná část Ruska se nalézá v Asii a tam také patří. Pár tisíc evropsky smýšlejících a jednajících Rusů, z mnohamilionového národa, to nevytrhne.
23. 08. 2012 | 05:24

roman napsal(a):

ad petrvileta

To je demagogie, pane kolego. A to ze dvou důvodů.

1) Většina rozlohy je sice v Asii, ale více než 2/3 ruské populace žije v evropské části Ruska.

2) Je snad Asie něco méně hodnotného než Evropa? Nebo co má vyjadřovat formulace, Rusko patří do Asie? Tam patří např. Singapour nebo Japonsko, tedy mnohem vyspělejší země než jsou leckteré země evropské (nejen ekonomicky).

Ten spor, zda Rusko patří či nepatří do Evropy je už zastaralý (v Rusku se vedl v 19. století). A úplně zbytečný. Rusko patří tam i tam, avšak více do Evropy.
23. 08. 2012 | 10:09

pamětník napsal(a):

Zběžný pohled na mapu napoví, čím Evropa reálně je: přívěskem Asie.
23. 08. 2012 | 14:09

roman (v budoucnu změní svůj nick) napsal(a):

Nevšiml jsem si, že by někdo v diskusi podporoval tehdejší časy... Vy ano?
23. 08. 2012 | 15:21

pamětník napsal(a):

roman (v budoucnu změní svůj nick):
V budoucnu si možná všimnete zvláštní invence pana resla. :)
23. 08. 2012 | 15:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující příspěvek, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
23. 08. 2012 | 15:40

.Ivan Hochmann napsal(a):

Toto je závěr článku.Ivana Hoffmana:
""Od jara 68, ukončeného vojenskou okupací, se svět natolik změnil, že na tehdejší úvahy o vhodnosti konvergence soupeřících společenských systémů nelze navázat. Svět až na zanedbatelné výjimky akceptoval jeden globální systém, který směřuje ke globálnímu kolapsu. Máme nový problém, který vyžaduje nové řešení, není se příliš z čeho poučit. Z dnešního pohledu je nejzajímavější, jak se před těmi čtyřiačtyřiceti lety lidé cítili součástí historie. Nadechli se k něčemu, co pak nepřišlo. Nikdo nikdy nezjistí, jak by to dopadlo. Ale jak se tady lidé neuvěřitelně nadechli, stálo za to.""
????????????????
Tato pasáž by měla být předmětem vaší diskuze.
Rusáky ponechme na pokoji jejich vlastnímu osudu.Nahromadili po sobě v jednom století takovou kupu svinstva,že to žádný Dostojevský ani všichni ruští světoví kulturní velikáni navyváží.Také ruská "kultura" je dnes úplně jinde.

Jedno moudré pořekadlo praví: "Když se kácí les,létají třísky".
Má někdo něco proti tomu?
Nazývejme věci pravými jmény a nemlžme.
Dospěli jsme totiž v naší neprávní společnosti právníků k závěru,že hovno mívá stejnou konsistenci jako med.

Ale med to není......Ivan
24. 08. 2012 | 01:18

roman1 napsal(a):

.Ivan Hochmann

Proč by měla být předmetem diskuse? Tam není o čem diskutovat, není tam s čím nesouhlasit. Podepisuji!

Ale předmětem diskuse není postřeh sebestředného .Ivana Hochmanna, nýbrž demagogický článek Václava Urbana. Jaká je souvislost mezi sovětskou okupací (kterou musí každý soudný člověk a vlastenec odsoudit, o tom snad spor nevedeme?!) a současnou příhodou s ruským politikem?

Tvrdím, že věcná souvislost neexistuje. Ta paralela stojí na jediném — na iracionální rusofobii. A tu opět musí každý soudný člověk odmítnout.

Doufám, že jsem to už vysvětlil dostatečně srozumitelně. A odpusťte si ty "Rusáky". Jsou to Rusové. O Němcích taky neříkáte, že jsou to "fašouni".
24. 08. 2012 | 09:43

.Ivan Hochmann napsal(a):

Aha,zase jeden soudný člověk!
Tak vy jste se tedy tehdy také zhluboka "Nadechl"?
Vás také zaujalo Pražské Komunistické Jaro,jehož následek bylo ruské tankové panoptikum a následné vyrabování uranu,včetně Husákovské normalisace.Tyto události udělaly definitivní konec s českou morálkou,vyhnaly zbytky elit a chytrých mladých lidí do emigrace a mnohé další svinstva,jejichž následky pociťujeme dodnes .A to značně vehementně.

Takže si dále diskutujte o přínosu rusáků do evropských destinací.
A co se týče těch fašounů?!Opravdu bych dnes tak slova nevolil.Nová generace "němčourů" se zjevně poučila z historie.Co nezískal Hitler válečným exodem ,to se povedlo našim "německým přátelům" prostřednictvím režie "Fall EU".

Byli jsme vždy (kromě malé časově-historické výseče)otloukánky a předmětem zlodějských manipulací našich sousedních přátelských národů ovládaných vždy nějakým ideologem,nasazeným zlodějskými nenažranými mafiemi.

To se děje dodnes.
Nepoučitelnost potomků Jiříka z Poděbrad jen ukazuje na českou "hrdou entitu",na kterou všichni zase jako národ doplatíme.
A abych byl zase trochu konkrétní,tak uvedu zlodějské manýry společnosti RWE,která vykoupila a vytunelovala klíčovou energetickou záležitost,zavedla arogantní zlodějská pravidla a všechny prebendy a zisky jdou do Němec.
Hlavně že si pár českých grázlů pěkně nahrabalo.

Pokud se cítíte v mém vyjadřování sebestřednost je to váš problém.Koneckonců proč ne?

Ivan.
24. 08. 2012 | 14:44

roman1 napsal(a):

.Ivan Hochmann

Můžete mi říct, s kterým mým názorem nesouhlasíte? O co vlastně vedete spor?

Chcete říct, že "Rusáci" jsou vtělené zlo? Že je to proradný národ, který jen čeká na to, aby nás mohl zase okupovat?

Tak to řekněte rovnou a nepolemizujte s něčím, co jsem netvrdil.
24. 08. 2012 | 15:14

Fom6vuaKs napsal(a):

Thanks When I originally coementmd I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!
23. 08. 2013 | 15:28

9PRgYIllHi napsal(a):

Thank you I was very pleased to find this web-site.I <a href="http://pgiwdprpy.com">watned</a> to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post .
24. 08. 2013 | 16:07

StIzwNKQ napsal(a):

Thanks Can I just say what a relief to find soeomne who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I http://ditxfpxej.com [url=http://bpqmzvl.com]bpqmzvl[/url] [link=http://kiypkaahfu.com]kiypkaahfu[/link]
26. 08. 2013 | 14:22

WAPobPxyDRBH napsal(a):

I visit many antique<a href="http://sjwbjfsme.com"> plaecs</a> and am sad to see medals sitting on shelves as the curator of the HMAs Cerberus Museum I wish I had the money to buy them and reunite them with family members I think there should be some sort of Law that all medals held around the country waiting to be brought should be posted to a site with deals so at least there would be a common point for families to go to I think over the next few months I will revisit the<a href="http://sjwbjfsme.com"> plaecs</a> on the Peninsula and start a list who else out there who could give sometime in their area help grow the list cheers Toni
28. 08. 2013 | 21:51

qRFIDYGl napsal(a):

Liebe Waldtraud,ein schf6ner Bericht und schf6ne Fotos, besonders der junge Turmfalke.Ich freu mich auch auf deine Kommentare bei mir,lg Ingrid http://ltomqyfj.com [url=http://dclnzezbcd.com]dclnzezbcd[/url] [link=http://llutcin.com]llutcin[/link]
06. 09. 2013 | 18:34

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 12:15

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy