Klaus-Molotovův koktejl

27. 03. 2009 | 02:18
Přečteno 8163 krát
V úterý 24. 3. 2009 padla Topolánkova vláda. Zaujala mě výzva Lidových novin, aby čtenáři dali jméno nynější vládní krizi. Výsledky ankety mě však neuspokojily.

Jméno by mělo vyjadřovat zvláštní okolnosti, za kterých se událost zrodila, nebo naděje, které s ní byly spojovány. Jméno je klíčem k rozumovému uchopení, je mocí i silou. Jméno je totéž co šém, který oživuje i pověstného Golema.

Jen hodně nedůvtipný člověk by se dnes odvážil tvrdit, že scénář nynějšího pádu vlády nepsal Václav Klaus. O této temné postavě, která už dvacet let ovlivňuje atmosféru veřejného života v naší společnosti, jsem už hodně napsal a nechci se opakovat.

Zde je můj návrh.

S odkazem na (1) původce děje, (2) protože jejím cílem je destrukce akceschopné Evropské unie (v sázce je odmítnutí Lisabonské smlouvy), (3) je v bytostném zájmu ruské zahraniční politiky a (4) mísí Klausovu patologickou zášť vůči protivníkům s motivací jednat v cizím zájmu, navrhuji nazývat tuto vládní krizi Klaus-Molotovovým koktejlem.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Honza Český napsal(a):

Navrhuji:
Veliké vítězství české malosti
27. 03. 2009 | 02:36

Carlos V. napsal(a):

z clanku kape zluc

budu muset vycistit pocitac, treba se muzou nejen zavirovat, ale i otravit
27. 03. 2009 | 02:41

marvin napsal(a):

Neuspokojila? Proč?

"Topolánkova blbost", jenž skončila druhá mi přijde docela výstižná..
27. 03. 2009 | 02:53

Neopřemyslovec napsal(a):

Vaše oči mě připadají jako oči hledící na mě z popravčí čety. Proč nedat aktu jméno ...Které oči v parlamentu byli v popravčí četě?... Nebyli Klaus, Bém a Tlustý lidé jako Osvald pálící ze zálohy? Nepoužil Klaus praktiky Pilipa s Rumlem? Pane teologu, vy by jste se neměl plést do obecných věcí. Vy jste věřící? Vy pendlujete mezi reálem a únikem z reálu. Příměr k Klaus-Molotovovým koktejlem je jako spojit Boha a Ďábla. I když to vlastně může být jednotný objekt.
27. 03. 2009 | 04:02

neduvtipny napsal(a):

kdyz jste tak duvtipny, tak nam napiste, co bude dal, ale prosim predem.

expost duvtipnost je jedna z typickych ceskych vlastnosti

jinak pitomosti o ruskem agentovi tu uz mame dost, ale jine motivace, co popisujete, proc ne, ano muze to tak byt
27. 03. 2009 | 06:20

xyz napsal(a):

Pro nedůvtipného - ano jste opravdu nedůvtipný, víc není co dodat.
27. 03. 2009 | 06:23

komin napsal(a):

Jak víte že je všechno tohle pravda? Někdy se věci dějí, prostě proto že se dějí a zaskočí všechny zúčastněné. Tohle bych chatakterizoval spíš tak že Topolánek uklouzl po Paroubkově hov... Jeho chyba, že se nedíval kam šlape.
27. 03. 2009 | 06:51

vlk napsal(a):

No já bych to nazval
Pražské jaro 2

Taky tím ovlivníme nejspíš svět. Minimálně Evropu. Jen bratrská pomoc jaksi nebude.
27. 03. 2009 | 07:13

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Urbane
žasnu, jak vy jste úplně mimo.Viz blog Matouška.

Nicméně plno tady mít budete, to jo.
Připravte plivátka.
27. 03. 2009 | 07:15

grőssling napsal(a):

Další z Topolánkových firem na V, tentokrát, VLÁDA spol. s r. o., zbankrotovala. Je příznačné, že její majitel hledá příčiny svého neúspěchu všude jinde jen ne u sebe a s ním i členové jeho fanklubu, místy i bystří lidé.

Firma, působící na trhu politickém podle Topolánka prý spadla do konkurzu, protože ji konkurence nenechala podnikat monopolně a chovala se nepřátelsky. jó to už tak na trzích bývá.

Takže jaký název ? No přeci tak jak to je, Bankrot vlády.
27. 03. 2009 | 07:22

slav napsal(a):

Netroufám si dát název tomu procesu. Klaus zaměřuje na Rusy je příliš kostrbaté. Připomeňme si hlavní body. Ekonomie bez nikoho, u 10milionoveho národa s tím kdo dříve chňapne. (Dáme jim znovu šanci) A zbagatelizování ochrany životního prostředí- zpracování surovin živ. narušuje. Chudé národy si pohohou. Rusové nejprvé nás ožebačili, teď z toho budou těžit. Hurá za Klausem.
27. 03. 2009 | 07:32

Béda napsal(a):

Jestliže je zášť něčí pohnutkou, pak je to autor výše psaných řádků. Nenávist ke Klausovi se z jeho slov přímo line.

Ke Klausovi:

Můžeme si o něm subjektivně myslet cokoliv. Faktem ale je, že tuto volbu nemohl mít ani náhodou sám v režii. To kdo jakou úlohu v roli režiséra politického dramatu splnil zjistíme zcela lehce.

- vyslovit nedůvěru vládě (již popáté v řadě) navrhl PAROUBEK
- pravděpodobně se domluvil s KLAUSEM, se kterým měl osobní rozhovor na hradě a krátký sjezdový kafíčkový dejchánek. klaus je taky ten, kdo by ze situace po pádu vlády nejvíc profitoval.
- dalším spolutvůrcem byli tzv. NEKONSTRUKTIVNÍ PŘEBĚHLÍCI z ODS a řad zelených. (Raninec, Schwippel, Tlustý, Jakubková, Zubová, Hovorka).
- posledním spolurežisérem událostí byl sám premiér TOPOLÁNEK.

Nebudu to rozebírat celé. Omezím se pouze na konstatování, že premiér ještě těsně před vlastním hlasováním jednal se zelenýma poslankyněma, které mu předeslali své podmínky k podpoře vlády. Byli tři a o nic fatálnější než ty, které odsuhlasila vláda poslancům Hovorkovi a Ranincovi. Premiér požadavky zelených "rebelek" smetl se slovy, v naději, že podporu má již zajištěnou díky spacifikovanému poslanci Hovorkovi a Raniincovi + Schwippelovi, který slíbil jednat v souladu s ranincem. Tím si sám Topolánek podtrhl premiérskou židli.

Pokud tedy lze mluvit o nějakém paktu pak o paktu Paroubek - Klaus - Topolánek. (Tedy Topolánek z vlastní inteligenční nedostatečnosti)
27. 03. 2009 | 07:43

Gerd napsal(a):

Václave Urbane,
že Vám na Klausovi nejvíc vadí zablokované církevní restituce?
Nelze popřít, že v době, kdy Topolánek vládl v demisi a rozpočet sestavovali úředníci v provizoriu, šlo za poslední léta o nejlepší rozpočet. Takže tato situace může ČR i prospět. Více, než neumětel Kalousek, dle zkrachovalého bývalého premiéra Topolánka nejlepší ministr všech dob za KDU-ČSL. to jo, má nejvíce afér a lze jej nejlépe řídit, pardon, politicky směrovat.
27. 03. 2009 | 07:45

Admirál napsal(a):

Pane Urbane, neplačte. Takových strašných tragédií se ve světě odehrají ročně desítky a svět se točí dál. Svoje favority můžete dál podporovat. kdyby Vám v tom někdo bránil, to by bylo na pováženou.

Pokud stojíte o pojmenovávání situace, já bych šáhl do slengu mariášníků: "Karty se znova rozdávají, změna na forhontě."
27. 03. 2009 | 07:50

zdesta napsal(a):

Iniciujte zádušní mši za vládu M.Topolánka.Na kůru by mohla L.Bílá zapět Ježkuv "tmavomodrý svět".Bohužel p.Urbane,Klaus nesedí v poslanecké sněmovně a nehlasuje. Tlustý, Schwippel,Jakoubková,Zubová,hlasovali jen podle svého svědomí.Zrovne tak jak podle svědomí hlasovali Wolf s Melčákem.Pokud to není otázka svědomí, pak v tom má prsty Putin a ten přes Vašíka podmázl zmíněné poslance.Příště dejte do placu třeba o "Budulínkovi".
27. 03. 2009 | 08:06

Vasja napsal(a):

Pane Urbane,
já mám nápad, který by vám mohl pomoci.
Nejaký váš kolega exorcista, s vrbovým prutem. Ten by vám klausofóbii mohl vypráskat z těla. A jestli jste citlivka, tak psychologa.
27. 03. 2009 | 08:22

Tupelo napsal(a):

Pane Urbane, rekl bych ze pro nazev krize docela vystizne, ale neni v tom sam

1) o tom ze ing. Klaus je v pozadi soucasneho deni netreba pochybovat, ovsem neni puvodcem i sam premier (min. v tom ze pomohl instalovat Klause na Hrad, prestoze se psalo (i mnozi zde), ze bude nerizenou strelou a jeho vztah k "prazdnemu a falesnemu topolovi" (na tehdejsi dobu obdivuhodny postreh - pokud ho tedy neznal detailneji uz driv) byl znam)?
2. Souhlas, oslabeni EU v dobe kdy se jednotlive dalsi casti sveta (SOS, JA) vydaly cestou integrace muze byt pro Evropu nebezpecne. Nicmene LS v CR to mohla mit nahnute i bez padu vlady (i tim ze ODS ztraci motivaci v radaru, od ktereho patrne ustupuji USA). Navic (a doufam) ze pro zbyle zeme Evropy bude chovani CR naopak katalyzatorem jejich integrace (klidne i bez nas).
3. souhlas, Rusko (ale i Cina, USA a casem i dalsi) bude sve zajmy (v duchu rozdel a panuj - i kdyz ne tak okate) snazeji prosazovat v Evrope rozdrobene na mensi narodni staty. I z tohoto duvodu si preji aby se zbytek Evropy co nejrychleji spojil.
4. zde nevim, mozne je vsechno, nektere veci kolem jeho osoby uz nevylucuji tak jako driv.

Ceska politicka scena se ocitla v divnem stavu strnulosti, chybi zde jakykoliv naznak dynamiky - i pres zdanlivou turbulenci (jak to nazvala ministr Parkanova), ta totiz prejde a zase se vse vrati k soucasnemu modelu - at vyhraje pristi volby kdokoliv. Mezitim budou silit extremiste vpravo (brnkajici na nacionalni ci rasistickou strunu) ci vlevo (poukazujici na zlorad kapitalismu) a jednoho dne se muzem probudit do jeste horsiho stavu. Proto bych byl rad kdyby ona dnesni 'turbulence' byla zarodkem vetsiho uraganu, ktere by soucasne demokraticke strany poradne provetral (tedy pokud je to vubec mozne), pripadne dal vzniknout stranam novym (coz se na pravici deje, bohuzel zatim bez vyrazne proevropske pravicove strany).
27. 03. 2009 | 08:23

Vico napsal(a):

Chronický sebevrah Topolánek už popáté přijal výzvu Paroubka, aby skočil z Nuselského mostu. Jako vždy, už dole čekala hasičská četa se záchrannou sítí. Tuto hasičskou četu řídil z hradního dispečinku jeden šedivý pán. Ten byl ve spojení s jiným pánem, který trpí zvláštní sexuální úchylkou - rád vášnivě objímá stromy /arborfilie/. Topol dříve, než skočil, naposledy jukl, je-li záchranná síť, tam, kde má být. Paroub, dříve, než řekl, skoč, učinil totéž. Jak, to dopadlo všichni už víme.

Jak nazvat nynější vládní krizi? Podle jedné známé odrhovačky :

Co jste hasiči, co jste dělali
27. 03. 2009 | 08:42

neduvtipny napsal(a):

pro xyz: ze jsem neduvtipny jsem sam napsal, takze mne Vas post nijak neurazi, pokud zde chcete sdilet nejake myslenky, k cemuz je tento prostor urcen, pak sem prosim napiste jak pad vlady, ktera nedokaze zajistit ani schvaleni programu schuze snemovny ohrozuje akceschopnost EU

duvtip necham na Vas a shrnu jen fakt, ze k platnosti Lisabonske smlouvy je treba minimalne schvaleni senatem, podpis prezidenta a ano v irskem referendu

jelikoz jsem neduvtipny tak se mozna pletu i s tim bytostnym zajmem ruske zahr. politiky, ale mam pocit, ze tu autor mluvi o radaru. Ona pro nej vlada mela hlasy? Pokud byla taktika vymena za Lisabon, co jim brani? Bude ted bez vladnich kresel vice ruskych agentu?
27. 03. 2009 | 08:55

slav napsal(a):

Vidím to dost podobně jako Tupelo. Myslím že je dost nebezpečné být tvrdým národovcem, ve velkém státě z toho může být fašismus s tragickými následky. V malém Beneš a Zenkl jsou dost tragickým příkladem. Měl jsem o otce o 45 let staršího a zemřel asi tak stejném roce Gotwald a Stalin. Když jsem začínal rozum brát tak mi máma říkala táta se viděl v Benešovi a Zenklovi. Pak mu jeden komouš říkal vítr se obrátil a proti větru se nedá chcát. Dal jim přihlášku a ztratil kandidátský průkaz, podle matky houby ztratil když přišel z hospody hodil ho do kamen. Pořád ho hledal až měl z toho smrtelný infarkt.
27. 03. 2009 | 09:07

Karel napsal(a):

Jo co tento křesťan může vyčítat muslimům? Jen aby se nám chlapec někde neodpálil.
27. 03. 2009 | 09:16

myrta napsal(a):

Ze všeho nejsmutnější na tom je to,že prezident republiky jedná proti jejím zájmům,jen v duchu svého egoistického ducha.Vše rozrátit,rozbít a přitom dávat najevo jak mu to dělá dobře,když tahá nitky.Tragédie.
27. 03. 2009 | 09:22

Béda napsal(a):

myrta:

Proti zájmům republiky ¨( v o tázce Lisabonské integrace, ekologie) nejedná pouze pan preident, ale velice intenzivně jednal i pan designovaný premiér Topolánek (viz jeho projev coby dočasného předsedy EU v Bruselu na adresu ekonomických opatření USA - těsně před schůzkou USA - Evropa, bilaterální politika jeho vlády v otázce radaru dezintegrující Evropu, v otázce uznání Kosova rovněž dezintegrující Evropu zavedením precedentu síly do mezinárodního práva při odebrání části území suverennímu státu, Entropou, nedefinovatelným vztahem k Lisabonské smlouvě, kdy ji současně podepisuje a jako předseda ODS ji navrhuje nechat zkoumat Ústavním soudem, oddaluje její ratifikaci, kupčí a vydírá výměnou lS za něco jiného atd.)

V tomto ohledu je to prašť jako uhoď.
27. 03. 2009 | 09:44

yorick napsal(a):

Tak ode mne máte dnes za 1, pane Urbane. Vaše příspěvky čtu jen občas a oceňuji na nich nápady a umírněnou rétoriku. Nejsem sice podobného založení, protože s bohy nekoketuji (promiňte), ale lapidárnost a hodně přesná charakteristika hradního denuncianta mě překvapily. Strhl jste na sebe ovšem velkou zlobu, převážně pravotočivých a konfidentů Stb milných občanů, leč s tím se netrapte. Je to navíc i trošku hrdinské v době, kdy se rodí z bahna nepravostí nové modly a kulty. Řekl bych, že jste i dobrý a nebojácný psycholog. Jestliže se najdou občané, kteří nepochopili, kdo je za celou touhle ostudnou burleskou, pro kterou jednooký rejža vždycky nachytá pár slepých nedočkavců (tady třeba Paroubek), pak co s tím. Pište.
27. 03. 2009 | 09:47

Aleš napsal(a):

Hradní soda s oranžovou příchutí
27. 03. 2009 | 09:59

Béda napsal(a):

yoricku:

Oprostím se od ideologizace a nálepkování ve vašem příspěvku.

Přïpadají vám jako znak umírněného hodnocení autorova slova: "...DESTRUKCE akceschopné Evropské unie (v sázce je odmítnutí Lisabonské smlouvy), (3) je v bytostném V ZÁJMU RUSKÉ zahraniční politiky a (4) mísí Klausovu PATOLOGICKOU ZÁŠŤ
vůči protivníkům s motivací jednat v cizím zájmu, navrhuji nazývat tuto vládní krizi KLAUS- MOLOTOVOVÝM koktejlem."?
27. 03. 2009 | 10:00

myrta napsal(a):

samozřejmě souhlasím ,že Topolánek naoko dělá,že LS podporuje a současně to zametá do nejzaššího rohu.Proto je dobře že je pryč.Ale vzhledem tomu,že teď to má v rukou Intrikán nejvyšší a bude dělat všechno proti a rozeštve nás i s ostatními státy,je to hrůza.
27. 03. 2009 | 10:01

Piškot napsal(a):

Pomlázka :)
27. 03. 2009 | 10:02

Silvie napsal(a):

Doporučuju všem, kteří si chtějí přečíst dokonalou a vtipnu analýzu současného dění článek "Buranský diletantismus" na Neviditelném psu (Lidové noviny).
Aspoň se v téhle hnusné době zasmějete. Ale poněkud hořce...
27. 03. 2009 | 10:17

Skogen napsal(a):

Dobrý den, vážení čtenáři. Zjistili jsme, že do hlavní role pokračování úspěšných dobrodružných filmů Mumie, Mumie se vrací a Mumie: Hrob dračího císaře, překvapivě nebyl znovu obsazen herec Brendan Fraser, ale Miloš Zeman.

„Co vás k rozhodnutí změnit hlavní obsazení vedlo“, ptali jsme se režiséra Roba Cohena.. „Víte, Brendan se okoukal. Potřebujeme někoho nového, někoho s pořádnou tváří, někoho, kdo svým projevem zmrazí diváky při prvním kontaktu. To by Miloš Zeman. Zvládá se pohybovat od heroických rolí přes tragické ke komediální a nyní dokonce začíná dělat i do hororu. Navíc je to hláškař, vždyť on za sebou trousí bonmoty jak kozí bobky. Také už má svůj Fanklub, alespoň jsme se doslechli o skupině fandů s názvem Přátelé Miloše Zemana, kteří u kávičky jen tak vymýšleli rozvrat důležité politické strany, tedy nesmírně akční sdružení. Toho jsme se také rozhodli využít, a když už z natáčení Mumií odešla Rechel Weisz, mohla by Milošovu partnerku odehrát impozantní Jana Volfová.“

Redaktor: „Víte ovšem o tom, že Miloš Zeman by mohl být jmenován premiérem české vlády?“

Režisér: „Ovšemže to vím, naši agenti pátrající po talentech tuto skutečnost vypátrali, ale já si rozhodně nemyslím, že by to mělo být na překážku. Upřímně, on českého premiéra, neřku-li ministra, může dělat kdekdo. Jsem si naopak jistý, že zájem médií a novinářů Milošovi coby filmové star jednoznačně kápne do noty.“

Redaktor: „Dobře, přesvědčil jste mne, pane režisére, teď jen, jak si přesně obsazení představujete?“

Režisér: „Rozhodl jsem se plně využít Milošova potenciálu. Obsadím ho do dvourole. V té první bude hrát hlavního hrdinu místo zmíněného Brendana Frasera, pro tento účel bude úplně stačit, když mu trochu podmalujeme oči černou konturkou, navlečeme ho do korzetu a udržíme ho během natáčení ve střízlivém stavu. Naopak v druhé roli Mumie, která vyleze odkudsi z Vysočiny - Vysočina je skvělý název, něco jako Transylvánie, to v zahraničí nažene strach - bude stačit, když se Miloš uvolní. Samozřejmě pro dokonalý efekt zajistíme přísun becherovky. Pak rozsápe své protivníky i bývalé přátele.“

Redaktor: „A filmová partnerka? Skutečně Jana Volfová?“

Režisér: „Tady ještě úplně nevím. Přece jen by to bylo rozhodnutí poněkud příkře bořící konvence...“

Redaktor: „Poslední dotaz. Už máte název?“

Režisér: „Pracovně se jmenuje Mumie se vrací 4: Pomsta Velikého mogula.“

Redaktor: „Přeji mnoho zdaru a všem za pár měsíců naviděnou...“
27. 03. 2009 | 10:30

Josef Hájek napsal(a):

Já myslím,že tuto situaci zavinili především lidé,kteří nešli k volbám a teď nejvíc kritizují.
27. 03. 2009 | 10:42

Vico napsal(a):

Skogen : Vynikající. Kdyby projekt s Mumie se vrací 4 nevyšel, navrhuji méně finančně náročný Noc oživlých mrtvol 3. Kromě Zemana, který by hrál samozřejmě hlavní roli vůdčího Zombie, oplývá Česko mnoha dalšími mrtvolami připravenými na pokyn Drákuly z Hradu kdykoliv obživnout. Pomohl by i někdo z českého šou-byznysu. Maně mne napadá Karel Gott, Helena Vondráčková, spartakiásní hitmaker Míša David a mnoho dalších, třeba srdíčková Lucka Bílá a kozatá Bartošová.
27. 03. 2009 | 10:51

Béda napsal(a):

Skogen:

Znáte v současné české politice někoho s bystřejším intelektem, pragmatičtějšího, respektovanějšího i podobně nenáviděného krom profláklých (Paroubka, Topolánka, Klause) politiků? Znáte politika konzistentnějšího v názorech a menšího volebního podvodníka nežli je ona neurvalá Mumie s Becherovkou?

Dle mého mínění moc možností na výběr není:
- Topolánka Klaus nepověří - protože koalici se 100 + 1 hlasem nedá bez ČSSD, se kterou se po porážce a díky antiparoubkovství ani náhodou nespojí, aniž by užil přeběhlíků nedá dohromady
- nikoho z ODS kvůli neprůchodnosti v senátu nepověří
- velká koalice není možná
- koalice ČSSD + komunisté + někdo z dua "zelení", DU není možná
- zůstává už jenom obecně relativně obecně přijatelný politik anebo úřednická vláda
- koho myslíte, že starý technolog moci pověří?
27. 03. 2009 | 10:57

Kristýna napsal(a):

Po pravdě řečeno mám chuť po těch 20 let opět zazvonit klíči -a sice na Pražském hradě, pod okny Václava Klause. S trochou nadsázky by si zasloužil novou defenestraci. Topolánek svého protivníka hrubě podcenil, myslel si, že ho uchlácholí hradní funkcí. Kdepak, Klaus je ve své destruktivní roli velmi aktivní a jen tak nepřestane. Musí být za každou cenu vítězem a jedničkou a klidně kvůli tomu upíše ďáblu svoji duši. Upíše i náš národ, bohužel, protože většina občanů nechce přijít o své iluze, jak báječný je ten Klaus. Prosím, proberte se!
27. 03. 2009 | 10:59

Béda napsal(a):

Kristýna:

Já bych zazvonil i pod okny Strakovky a Parlamentu.
27. 03. 2009 | 11:06

oposum napsal(a):

Klaus-Molotovův koktejl!!!

lapidární jednoduché pravdivé, vystihující podstatu věci, díky
27. 03. 2009 | 11:07

Pípa napsal(a):

Já bych to nazval:

"Jak to chachaři osladili Entropě."
27. 03. 2009 | 11:17

Hajný napsal(a):

Pane Urbane,
kdybychom neměli Klause,museli bychom se modlit k Bohu,aby nám jej stvořil místo Ďábla,že?
Jinak souhlasím s vlkem.Snad přijde konečně ta pravá obroda!
27. 03. 2009 | 11:35

Ikena napsal(a):

Kristyna,
podekujte ODS a jejich priznivcum za volbu prezidenta.
Pokud si dobre vzpominam, je na zdejsich diskusich byli zastanci ODS-Klaus primi k neudrzeni.
Opet, nejprve si lidove receno - zamest pred svym prahem.
A bohuzel dalsi rozkol prijde, protoze pravicovy volic, ktery podporuje LS netusi, zda-li ODS chce nebo nechce ratifikovat LS.
Klaus a jeho nova strana je jasne citelna, takze stepeni zacina.
27. 03. 2009 | 11:35

Pípa napsal(a):

Skogen: jste jednička, prostě paráda.
Vico: také
díky vám.
Teď vážně: Jestli opravdu ten hradní šaman obsadí tu zombii do hlavní role, tak místo hloupého křupanství tu budeme mít namyšlenou obhroublost se spoustou másla pod kulíškem.
27. 03. 2009 | 11:36

Jochim napsal(a):

No jistě. Na konferenci ČSSD vyslal Klaus ve svém projevu podprahový příkaz: Svrhněte vládu svrhněte vládu svrhněte vládu a pak se ďábelsky zasmál.
Zmateni poslanci ČSSD v čele s Jirkou teď pobíhají v panice a volají co se to stalo, co se stalo, jak je to možné, kdo nás to ovládl, kdo nám dal takové nařízení. Na hradě se pak slavilo do půl druhé.
Tak se to stalo protože jinak to přece není možné, že by Paroubek zpíval podle Klausových not?
Tak to je větší genius, než jsme mysleli?
27. 03. 2009 | 11:46

myrta napsal(a):

Nejlepší kdyby Klaus navrhl na sestavení vlády Martina Michala-Vondráčkové manipulátor.To by byl premiér!
27. 03. 2009 | 11:52

Aleš napsal(a):

Bédo, také to tak cítím, pokud se ODS neštípne a postaví to na tezi ala Sarajevský atentát a "pojede" dál, může se dokokonce stát, že Paroubek prohraje na podzim další parlamentní volby!! A jen a jen z vlastní hlouposti!!
27. 03. 2009 | 12:17

Béda napsal(a):

O štěpení stran:

Zdánlivě nesouvisející otázka, která je taky ve hře o budoucnost republiky.

- Zelení: rozpad na bursíkovce a antiBursíkovce již probehl (strana byla jako jednota na hranici volitelnosti)
- Modří: rozpad na Topolánkovce a Klausovce (Machovce, resp. Bémovce) již proběhl
- KDU: náboženská jednota strany je naštrbena animozitama Čunkovců a Nečunkovců, resp. Kalouskovců a Svobodovců. Sjezd se blíží (strana se jako jednotný celek pohybuje na hraně volitelnosti).
- ČSSD: jedinou možností jak ji rozštěpit je postavit Paroubkovu křídlu silného a respektovaného protikandidáta a tím je Miloš Zeman. Jinak je stran po sjezdu formálně jednotna s vnitřní opoziční frakcí Zemanovců
- KSČM: o žádné frakci uvnitř fosílie nevím. Je možný dramatický nárůst preferencí v souvislosti s prohloubením krize a sebedesterukcí konkurentů, především ze strany ČSSD.
27. 03. 2009 | 12:28

Snílek napsal(a):

Klaus -Molotův koktejl je dobrý. Napadá mě ještě heslo Evropě to osladíme neboli Klausův atentát.

Za lpění na Klausovi už republika zaplatila hromadu peněz a bohužel ještě zaplatí. Za hloupost a slepotu těch, kteří si hřáli hada na prsou se platí.
27. 03. 2009 | 12:54

veverka napsal(a):

Pane Urbane pozor,všichni jsou ruští agenti!Všichni kromě ODS.Tedy vlastně už (podle Vás) i část ODS.A největší ruský agent,ten který Vám chce zrušit radárek přijede brzy na návštěvu ze samotných proruských USA.Nezávidím Vám,všude samej ruskej agent.Dejte pozor,aby na Vás jeden nevyskočil z mísy až třeba půjdete v noci na záchod.
27. 03. 2009 | 13:00

valdštejn napsal(a):

Pád této vlády zavinil Bursík .
27. 03. 2009 | 13:20

Emil napsal(a):

Máte pravdu. Klaus je největší zloděj v ČR a Slováci, když se zbavili Mečiara, jenom my jsme tak blbý, že stejného prevíta jsme nechali u koryta, tak žijí ještě nyní z úspěchů Dzurindovy vlády. Tak,jak to u nás dopadlo, a bude hůř, za tím je Klaus a spol. Obdivují Rusko, stejně jako Paroubek a celá ČSSD. Jsou to komunisti s obráceným sakem. Soudci, které jmenuje, jsou také straníci a jejich přisluhovači, jako byli za komunistů. Jsme bohužel, stádo volů, když voly volíme.
27. 03. 2009 | 13:23

Hajný napsal(a):

Pane Urbane,
co když je to všechno jinak.
Co když Topolánek zjistil,že má po roce 2010 živobytí nejisté.Jak nejlépe zajistit Talmanovou a Mikuláše než europoslanectvím a nebo ještě lépe eurokomisařstvím.Pochopitelně s půvabnou asistentkou.Byt v Bruselu,obtížnou manželku a zbytek nezdárné rodiny doma!
Když může Špidla......?
27. 03. 2009 | 13:40

Pípa napsal(a):

Emile: Promiňte, ale nevolil jste ODS?
27. 03. 2009 | 13:41

milansmid napsal(a):

Jak hlasovani dopadlo, je mozne zjistit na teto adrese:
http://www.lidovky.cz/atent...

Erik Best navrhoval: Klausův Blitzkrieg
http://www.fsfinalword.com/...
27. 03. 2009 | 14:02

iga napsal(a):

V bytostnem zajmu ruske zahranicni politiky? To je asi nejaky vtip, ne? Proc je tak podcenujete? Rusum prece muze byt uplne jedno, kdo je nasim premierem a jak si tu kdo placa jatra. Oni maji totiz uplne jine paky jak dosahnout sveho nez politicke tanecky. Copak si nepamatujete co dokazou s plynem? Takze s tim Molotovem jste fakt vedle!
27. 03. 2009 | 14:28

iga napsal(a):

Pane Hajny, dela to na me stejny dojem jako na vas. Jako kdyby si Topolanek uplne oddychnul, co? V Bruselu je to vazne fajn, uz si to tam ocuchal a navic tam tolik nefouka. S krizi stejne nic udelat nejde tak at si to tu klidne vyzere nekdo jiny. Lovu zdar!
27. 03. 2009 | 14:33

Al Jouda napsal(a):

Klaus-Molotovův kokteil je kolosální blbost. Klaus se stává politickým hráčem vždycky jen na chvíli a tu chvíli mu třeba nechtěně připraví někdo jiný. Je nabíledni, že budeme mít do řádných voleb vládu odborníků. Najmenováním této vlády se může Klaus projevit, ale potom už je zase bezmocný nějak ovlivňovat, co tato vláda udělá. Je to vidět na tom, jak se mu nedařilo ovlivňovat vládu ODS až se nakonec dostal do rozporu i s Topolánkem. Ani přijetí Lisabonské smlouvy nemůže sám zabránit a ví to dobře.
27. 03. 2009 | 14:42

Skogen napsal(a):

Béďo, kromě intelektu by měl být přítomen i charakter. Zeman je vynikající politik v tom nejpolitičtějším úhlu chápání. Dokáže uvařit cokoliv. Včetně ostudné oposmlouvy, která prakticky likviduje mechanismy parlamentní demokracie. Já nemám zájem o divadelní představení, kdyby ano, koupím si lístek do Semaforu. Rozhodně se nechci dívat na Klause se Zemanem, jak vodí občany na provázcích. Anebo si tak jako skuteční technologové moci myslíte, že opozice je přežitek bránící rozletu k nejsvětlejší budoucnosti?

Vico, Pípa, díky. Vzpomeňme na barda diskuzí pod zpravodajstvím, Orla mořského, pravého, který teprve dokázal vyplodit parodii..
27. 03. 2009 | 14:59

Skogen napsal(a):

Al Jouda, není smysl v tom, koho že pověří? Jeho volba je klíčová. Pokud Zemana, může zatopit současné ČSSD, jestliže Béma, vykopne do sedla svého outsidera, který se na vysokou politiku jenom třese - a ten bude prosazovat zase Klausův vliv. Klausovou vůlí ten těžko bude rehabilitace ODS, spíš bude nahánět vodu na mlýn Machově Straně svobodných občanů, která na sebe může nalepit všechny ty pravicově smýšlející, kteří od ODS kvůli skutečně ostudnému politickému stylu v poslední době odpadli. A nic nebude bránit tomu jít do koalice s ODS, pokud možno bez malých stran. Klaus buď ponechá vládnout Topolánka v demisi, aby si vyjedl co si nadrobil, zatímco nová pravicová strana bude skrz média masírovat občany před předčasnými volbami, protože čas dozrál, anebo dosadí svoje lidi, proč ne zrovna Béma, pro kterého by šlo o excelentní vstup do exekutivy, což by se později nesporně mohlo hodit. Premiér Bém, to je zvuk! A Zeman? Pro Zemana hovoří dlouholetá spolupráce, ti dva dinosauři se dobře znají, umí v tom chodit a nepodkopnou se. pokud by Zeman dokázal oslabit Paroubka, mohl by nastoupit na scénu. Jako pravděpodobnější však já osobně chápu mnou uvedenou variantu 1. a 2., Zemanovi už moc pšenka nekvete.
27. 03. 2009 | 15:16

Margareta napsal(a):

Pane Urbane,co Vám říká krédo, čím kdo zachází, tím také schází? Zaplatila si koalice stéhoprvního poslance k vyslovení důvěry? A proč dnes brečí, když ti 101 byli 4 poslanci z jejich řad? A pak to osvědčené co jsi zasel, to sklízíš? A pak již vůbec není potřeba ďáblů, Klause,konspirací, komunistů, Putina...Doplňte si co je libo. Ale pořád ta samá písnička, my jsme to s Váma mysleli tak dobře... Komunisti, teď zas EU, a my Vám to dobro dodáme i silou. Děkuji, nechci svaté bojovníky, stačí, že nás necháte dýchat, tím myslím zbytek lidí co nefandí žádné straně, sledují konání stran, které volili, a příště se rozhodnou jinak. Já fandím Liverpoolu a komu Vy?
27. 03. 2009 | 15:27

Al Jouda napsal(a):

Skogen, jakkoliv je Bém Klausův pochlebník, má prezident tolik rozumu, aby ho premiérem nepověřil. Bém je totiž mezi lidmi profláknutý až běda ! Zeman by Klausovi také dobře nedělal, zastiňoval by ho a neodpustil by si na něj dobré bonmoty. Domnívám se, že Klaus sáhne po někom ze senátorů ODS, který povede vládu odborníků, na níž se parlament shodne. ČSSD se bude zatím snažit pomocí většiny ve sněmovně zachránit co se dá a získat si tak přízeň voličů, aby mohla v červnu 2010 excelovat.
27. 03. 2009 | 15:28

Admirál napsal(a):

Nikdo tady ještě nezmínil nesporné pozitivum prezidentem stanovených podmínek: Všichni aktéři budou mít zájem na velmi rychlé dohodě o zákonu zkracující volební období. Volby budou velmi brzo. Úřednická vláda z dílny prezidenta se nehodí z různých důvodů nikomu.

To musí ocenit jak příznivci vládní koalice (vláda není schopna prosadit zhola nic ze svého programu), tak z pochopitelných důvodů příznivci opozice.
27. 03. 2009 | 15:45

Béda napsal(a):

Skogen, Al Jouda:

Béma Klaus nepověří proto,že Bém je pražským primátorem a ziskem kontroverzní funkce v krizovém období by svou "hvězdnou" politickou kariéru odepsal.
Senátora ODS nepověří, protože by definitivně rozdělil ODS a tím roztříštil pravici a daného senátora odepsal. Nevím jestli by takového politického sebevraha v řadách ODS vůbec našel. Navíc ani Bém ani senátor by nezajistil 100+1 prostou přeběhlíků.

Řešením je tedy pouze Zeman, nebo "apolitičtí" byrokraté - ekonomičtí odborníci nezávoslí na příjmech z politiky typu Tošovský) vládnoucí i bez schválení parlamentu až do předčasných voleb. Ostatní alternativy jsem popsal výše.

Oposmlouva v režii Zemanova pověřenectví, rep. vláda v čele se Zemanem i bez důvěry parlamentu do předčasných voleb je teoretickým řešením. Předpokládá rozdělení ČSSD a přidání se oddělené části k současné koalici, anebo v případě bez důvěry "umravnění" Paroubka a postupné dělení ČSSD po vzoru ODS, zelených (a perspektivně i KDU). Klausovi může být jedno Zemanovo zastínění, protože Klaus již před sebou nemá žádnou politickou budoucnost. Může jít taky o tichou dohodu o případné budoucí kandidatuře Zemana na úřad prezidenta a tím zpacifikování probuzeného medvěda z Vysočiny.

Úřednická vláda je pouze jinou variantou vlády bez důvěry, kde by Klaus z pozadí ovlivňoval dění vevnitř ČR a maximalizoval své mezinárodní zviditelnění.

Konspirativní proruské teorie jsou naprostým nesmyslem - vysvětloval jsem výše + k tomu prostý fakt, že konstruktivní přeběhlíci v řadách ODS nebyli agenty cizích mocností, proč by tedy "nekonstruktivní" přeběhlíci, kteří poprvé hlasovali ve prospěch ČSSD měli být agenty Ruska?
27. 03. 2009 | 16:32

Marťan napsal(a):

Pane Urban, jestli opravdu věříte tomu co píšete, tak vás lituji. Doufám, že to je od vás jen taková provokativní sonda vržená na unternet
27. 03. 2009 | 16:44

Rumcajs napsal(a):

Skogen:

Tlesky,tlesk. Na socana dokonce vynikající. Ještě najít toho,kdo tu mumii rozseká.
27. 03. 2009 | 16:54

Pípa napsal(a):

Odvolávám co jsem odvolal. Byl jsem se chvilku projít a teď už si toho Zemana umím docela představit. Jednou už ten chlív uklízel a má v tom praxi. A každému jinému by to zlomilo vaz. Vzpomeňme ma jeho hlášku o spálené zemi.
27. 03. 2009 | 17:21

Skogen napsal(a):

Díky Rumcajsi. Jenže Zeman je v podstatě pravicovější než Topolánek, Špidla by mohl vyprávět, kdyby se mu z eurokomisařství chtělo, takže nevím nevím, jestli je čemu zatleskat ;o)
27. 03. 2009 | 18:15

Skogen napsal(a):

Bédo, proč proboha? Vždyť Bém, potažmo kterýkoliv jiný "odborník" z překlenovací vlády je v podstatě bez politické odpovědnosti, lépe řečeno jí má asi tak třetinu než vláda s celým volebním obdobím a šancí na odstřel po čtvrt roce hájení.. On by tam byl kvůli vlastní PR, navíc s Obamou a jako šéf Evropské unie. To je šance pro vstup do velkého světa z předsálí jako žádná jiná. Vzpomeňte, jak byl po svém nedlouhém mandátu v oblibě Tošovský, kdyby byl politikem a ne bankéřem, mohl by zúročit svých "patnáct minut slávy" jako nikdo. Postačí vlídnost médií - a ty doprava inklinují!
27. 03. 2009 | 18:22

Charlie napsal(a):

Podle toho jak působila tato událost na suverénního Toplánka po procitnutí a vzhledm k následujícímu "výkonu" ve Štrasburku poznávám účinky - je to varianta motolice zvaná:

Tupolice ---

s podobným účinkem na chachary, jako slivovice .
27. 03. 2009 | 19:45

Zacheus napsal(a):

Samozřejmě, prezident Klaus stál i za krokem svého kamaráda Bursíka, který při křehké většině vládní koalice v parlamentu vykopl ze své strany a tím i z koalice dvě koaliční poslankyně ( které poté ze subjektivně pochopitelných důvodů hlasovaly proti vládě).

Stejně tak prezident, a nikoli premiér Topolánek, nenominoval opětovně Tlustého do fukce ministra financí, který se teď za to pomstil:).

Myslím,že by si pan Urban měl dát mokrý ručník na hlavu a nějaké dávidlo do pusy, než zase začne psát svoje nenávistné výlevy proti hlavně svého státu.
27. 03. 2009 | 22:23

Zacheus napsal(a):

..proti hlavě svého státu...
27. 03. 2009 | 22:24

Michal napsal(a):

Mily pana Urbane,

jestli existuji nejake dukazy o chorobne zasti Klause k protivnikum nevim (o chorobne jesitnosti to urcite ano, ale nejsem psychiatr), ale pokud jde o motivaci jednat v cizim zajmu tak ta je zcela jiste vyplodem Vasi chorobne nenavisti.

Dukazu o tom, ze ji trpite, davate do verejneho prostoru vic nez dost.

a propos, tusite, ze jmeno te podomacku vyrobene bombicce dali Finove behem zimni valky?

Jinak Vam preju, abyste sebral odvahu a na toho jesitneho dedulu treba na rok zapomnel. Jde to verte mi.
28. 03. 2009 | 08:43

Pepa Řepa napsal(a):

To Margareta
Já Slavii, ale jinak se absolutně shodnem.
Ale vysvětlujte to klausotepcům.Čtvrthodinka nenávisti podporuje trávení.

V tundře, v zemljamce, se sešel Václav s Vladimírem Vladimírovičem, aby rozložili jednotnou Eurabii a odvrátili tak pozornost od privatizace ČSA.
Konspirace jak řemen.
Ještě bych do toho, pane Urbane, zamotal Čunka.
Pak to bude dokonalé.
28. 03. 2009 | 09:01

Skogen napsal(a):

A) Zapomenout na VK v této době? Jak nepolitické, neobčanské... Krom toho, nečekal bych, že mu nějaký stoupenec bude přát osobní peklo zapomnění..

B) Klaus nekonspirující, Klaus v houpacím křesle podřimující až do chvíle, kdy mu ten nebo onen přivleče třeba 101 hlasů. Anebo všichni (množiny věrných mandátů se prolínají), pak se zhostí státotvorné povinnosti za pomoci nestranného "ententýky".. Překonáváte se, Pepo. Weigel, Šlouf, Zeman, všem se líbí toliko houpací křeslo. A Klaus nebaží po ničem. Jeho nicotné touhy vyvanuly jako ty Zemanovy. No, svět je naruby, Židi válčí, Němci obchodujou, proč by ambiciózní mocní měli mít nějaké zájmy.
28. 03. 2009 | 09:51

Michal napsal(a):

ale ale Skogene a jak pak jste prisel na to, ze jsem Klausuv stoupenec. Pro jeho fandy jsem byl a budu vzdycky "stuzkar" nez mi doslo, ze to je diagnoza. Jak rikam lecitelana, i kdzy u Vas a pana Urbana se zrejme rozvinula do patologickzch rozmeru, a spekulace o agentovi KGB Vam zrejme dodavaji uspokojeni, jak jste to tomu ješitovi natřel. Budiž. užijte si to a az pujdete k pristim volbam naplnit své občanské právo (a dle Vaší poznámkz soudím, že se shodneme i na tom, že je to občanská povinnost) trochu před tím než to zase hodíte nějakým stužkařům politicky myslete. ctyrkolka, us a zeleni mají stejne fandy a stejny polocas rozpadu.

jinak nevím, co
28. 03. 2009 | 11:06

Kamil napsal(a):

U nás se říká:
" vidíš Máňo, přece jsme tě řízli ".
Hezký den.
28. 03. 2009 | 11:36

vaclavurban napsal(a):

to Pepa Řepa

Vy jste ukázkovým příkladem toho, jak i bystrý intelekt může docházet ke zhovadilým závěrům.

Tenhle článek by neměl zapadnout:
http://www.tyden.cz/rubriky...
28. 03. 2009 | 12:43

Pepa Řepa napsal(a):

Hmmm
ulevilo se Vám?
28. 03. 2009 | 14:11

Pepa Řepa napsal(a):

A co myslíte, pane Urbane?
Může dojít i zhovadilý intelekt k bystrým závěrům?
28. 03. 2009 | 14:17

Michal napsal(a):

Pardon, ale po Vašem posledním výlevu, pane Urbane, nemohu než slovy Ivana Langera zvolat:

"Hoďte na něj síť!"

Zatímco u pana MUDr. Ratha je to nechutny (byt dobre a zamerne kalkulovany) zpusop jeho politicke prezentace u Vas opravdu doporučuji zvážit návštěvu odborníka.

Taky by Vam Treba pomohlo kdyby jste si veřejně(doma do plakatu to nestačí) hodil po Klausovi botou.
28. 03. 2009 | 14:48

Pepa Řepa napsal(a):

To Michal
myslím, že jsme na tom stejně. Ani já nenosím fotku VK v peněžence,ale pravidelnou čtvrthodinku nenávisti nemusím.

Autor píše:
Jen hodně nedůvtipný člověk by se dnes odvážil tvrdit, že scénář nynějšího pádu vlády nepsal Václav Klaus.
-------------
Je potřeba něco dodávat?
28. 03. 2009 | 15:46

Skogen napsal(a):

Michale, třeba k psychiatrovi Bémovi, že ano ;o)) Omluva přítomným psychiatrům, pan Bém je především politik. A VK? Roli Havla chápu, tam to má kontinuitu, stejně jako v případě ostatních disidentů, ale kam zařadit Klause? Toho tichého chlápka, který při jednáních OF vždy postával v koutku a náhle věděl jak na to. Asi jak praví Řepa, nikdy nic nechtěl, zkrátka se stalo.
28. 03. 2009 | 23:47

Zacheus napsal(a):

Tak jsem si přečetl článek,který by podle teologa (!) Václava Urbana "neměl zapadnout". S údivem jsem zjistil, že nás oduševnělý, vyrovaný bloger s pokojem v srdci odkazuje na text, který obsahuje hrubou a nechutnou urážku "umělce" Černého, pronesenou na adresu prezidenta České republiky.

"Jak může človět tvrdit,že miluje Boha, když nenávidí svého bratra?"

apoštol Jan
29. 03. 2009 | 09:38

Michal napsal(a):

to Pepa Řepa:

Ja myslím, že jste to pěkně vystihl Vaší otázkou na pana Urbana.

to Skogen:

pravda pan Bém se léčbě závislostí věnoval, ale Vy byste doporučil alkoholikovi léčit se návštěvou vinného sklípku? já tedy ne.

Havlovou kontinuitou myslíte OF-OH-ctyrkoala-US-Dekujeme odejdete-Drevicska a ja nevim jaka výzva-Bursíkovi zelení a ted Topolankova ODS?

spolecný jmenovatel bych tam videl a to nemusím být ani moc duvtipny.

A když už má tolik lidí rádo ty trochu paranoidní spekulace, zkusím taky jednu povedenou konstrukci:

Sejdou se panové T., B. a třeba K. plus odborník na průzkumy po stazeni radarových smluv z jednani snemovny ke spolecnému rozhovoru:

T.: Pokud neprojde radar, bude to stepit ODS, posili to vliv odpurcu LS a LS bude tematem voleb do EP.

B.: Zkousime to silou, ale moc toho na ne nemame a kluci zatim zadnou motivaci nedodali.

odbornik: pokud zeleni schvali radar, konci, ale ten konec bude asi tak jak tak. pokud radar nebude, rozhada to pred volbami ODS a vsechny kladne body, co ted ziskavate pujdou asi do kelu.

T.: Otazka je o kolik prohrajem, pokud by to byla katastrofa a navic treba uspeli ti Machovci nebo Libertas nejspis bych to neustal.

K.: VK s Bemam by Ti to osladili.

T.: prave, jenze, co s nema po krku mi jdou uz dlouho, zbavit jsem se ale VK nemoh nezapomínej jak dopadl Špidla a Gross, ne že by dopadli špatně, ale mi přece potřebujem ty kšefty ještě dotáhnout.

K.: Do června to nestihnem, aeroflot se trochu cuka a i po vsem dalsim jdou dost novinari.

T.: navic ten Wolf, Pavlik trochu zvedl ceny, tak jsem to zkusil pres Marka, ale nějak se to zvrtlo. Budem muset dat Pavlovi vic.

odbornik: nedoporucuji, pokud se to provali vlada padne a i kdyby nepadla neustojíte to navíc po konci předsednictví nebude nic na cem cekat rust preferenci, problemi v ekonomice se budou zhorsovat, volby 2010 jsou pro Vas konecna.

K.: to je pravda, vypada to na peknej pruser, chtelo by to volby, co nejdriv, dokud jedem na vlne predsednictvi.

T.: Kuuva Mirku ty jses fakt jednicka, ale jak to udelat?

odbornik: kdyz to dobre sehrajete, hlasi kscssd jsou pri hlasovani o neduvere jasny vzdy a ctyrku, co se bude chtit pomstit snad sezenete, pokud to dobre nastavite, nenavist je zaslepi, odpovednost hodite na ne a budou kladne body, to mohu zarucit, podivejte na Klause v 98, cesi maj radi mesiase a na predesly zlodejiny zapominaj, jen to chce volby, co nejdriv, ale do tech nabubrelej paroubek pude.

T.: To zní rozumne a navic bych se mohl konecne zbavit toho dedka VK, ten to neprokoukne jen musim hrat nasranyho, to na nej vzdycky platilo, kdyz ma pocit, ze vzhral je slepej a hluchej.

K.: Me to pripada jako hra vabank.

T,: kuuva jednicko, na tu ja jsem prece expert.

B. Kluci, co ale ja?

T.: neboj neco Ti pak kdyztak najdem, navic tahle vlada uz stejne nic neprosadi, ty patecni jizdy kamionu bych ti pustit nemoh, v ods by mne sezrali. Ty tvoje dve vylouceny zabky plus klausova kolona nas po konci predsednictvi stejne shodej, plus ten wolf, kdepak jinou sanci nemame, cim driv volby tim lip a ja do nich musim jit jako ten koho zradili, dobrak, co bojuje se zlem.

odbornik: presne to bude fungovat, jen hodne neduvtipny clovek by si mohl myslet, ze za tim Klaus nestoji, pokud to vyjde spustime to ve vsech mediich, bez obav.

Po hlasovani:

T. Kuuva jednicko, ja su tak vysmatej sezrali to i s navijakem.

K.: Nezapomen hned zitra vypustit, ze zatim stoji Klaus, odbornik rikal, ze nejaky komentare v tomhle duchu uz jdou zejtra do tisku.

T.: Parada, zrovna jsem koukal na otazky a odpovedi pripravene odbornikem pro muj velkej rozhovor, musim rict, ze se poved.

K.: hlavne pak s tim Buchertem uz moc neimprovizuj, at Ti neco neujede.

T.: neboj, mne znas ne.

K.: prave, ze znam!


Paranoidni? Jiste, uplne stejne jako, ze je Klaus agent KGB.
29. 03. 2009 | 10:43

Michal napsal(a):

Jen pro poradek, abychom se vyhnuli zbytecnym diskusim:

popsaný rozhovor je záměrná pitomost.
29. 03. 2009 | 10:53

-Ucta napsal(a):

Klaus by měl Klaus-Molotovovův koktejl hodit na sebe ,ale ne na Pražském hradě, a v úctě by měl vzpomínat na Jana Palacha !!!...pak bych si ho možná začal vážit...
29. 03. 2009 | 18:42

Skogen napsal(a):

Michale, tak trochu opomíjíte naznačovanou kauzalitu. Nejprve disent, potom logická účast v OF, posléze ústup pragmatismu. Jistěže má logiku také: nejprve OF a posléze účast v pragmatismu - pokud bych namísto o Havlovi hovořil o Klausovi. Jenže jak se to stalo, že se k OF připletl, když ten disent u něj chyběl a prý ho nikdo nepozval? Já bych chápal za zcela přirozené, pokud by dejme tomu obdržel radu, co má dělat. Radar je věc druhá. Najde se i věc třetí, čtvrtá... Nemusí spolu ani náhodou souviset. Jednak po světě běhá zájmových skupin habaděj, druhak je vymýšlení komplexních konspirací poněkud náročné.. ;o) My se teď nebavíme o přírodních zákonech, nýbrž o politice. A tam, jak známo, je jistý sklon k paranoidním úvahám výhodou, ne-li nezbytností, politiku totiž nedělá čtvero větrů s magnetismem, nýbrž člověk. Samozřejmě můžete být těžce v pohodě a žádné vztahy nehledat nejen mezi svou rozvázanou tkaničkou a divným pohledem toho pána odnaproti (což asi bude paranoia), ale ani mezi zdánlivě izolovanými událostmi v politice (což už nemusí být paranoia, nýbrž fištrón). Jinak nutně zjistíte, že sedíte s Řepou v tom houpacím křesle (ne že bych si myslel, že tomu tak je). A teď si to přeberte jak chcete.
29. 03. 2009 | 23:53

kočka šklíba napsal(a):

Michale, ten popsaný rozhovor je, možná záměrná, ale pitomost, no nevím, nevím. To vypadá tak pravděpodobně, že se modlím, aby to nebyla pravda. Snad tak chytří nejsou. Jinak jste talent, skvělé, jak myšlenka, tak forma. Ještě, že Vás ten Topolánek nemá za poradce ;).
30. 03. 2009 | 00:44

zdenek napsal(a):

Barde piš
26. 05. 2009 | 18:51

bob napsal(a):

Jak víte že je všechno tohle pravda? Někdy se věci dějí, prostě proto že se dějí a zaskočí všechny zúčastněné. Tohle bych chatakterizoval spíš tak že Topolánek uklouzl po Paroubkově hov... Jeho chyba, že se nedíval kam šlape.
06. 08. 2009 | 02:40

Prada handbags napsal(a):

handbags</a> <br /> is history! Welcome to Buy High replica <a href=http://www.designer-handbag...>Gucci replica handbags</a> <br />, the only place on the planet to purchase Gucci replica handbags and prada handbags at amazingly low prices. You won't lose quality by purchasing imitation goods, you'll just save money. Our marc jacobs handbags and handbags are so brilliantly constructed, not even the <a href=http://www.designer-handbag...>Chanel designer replica handbags</a> <br /> can tell the difference.
19. 08. 2009 | 00:56

Omega Rolex Watches napsal(a):

[url=http://www.newstyleomega.com/]Rolex[/url]
[url=http://www.newstyleomega.com/]Rolex watches[/url]
[url=http://www.newstyleomega.com/]Omega[/url]
[url=http://www.newstyleomega.com/]Omega Watches[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Yatchmaster [/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Turn O Graph[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Submariner[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Seadweller[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex President White gold[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex President[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Perpetual[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Pearlmaster[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Oyster Watches[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Oyster Perpetual[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Oyster Day Date[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Oyster[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Jubilee Datejust[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex GMT Master II[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex GMT Master[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Milgauss[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Explorer II[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Explorer[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Daytona[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Datejust[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Antimagnetic[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Rolex Air King[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Constellation[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Constellation Double Eagle[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega De Ville[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega De Ville Co-Axial[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega De Ville Prestige[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Olympic[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega seamaster[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Seamaster Aqua Terra[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Seamaster Planet Ocean[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega seamaster professional[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Speedmaster[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega speedmaster professional[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Aqua Terra[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Constellation[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Omega Constellation Double Eagle[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega Constellation Quadra[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Omega De Ville Co-Axial[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Omega De Ville Prestige[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]omega seamaster[/url]
[url=http://www.newstyleomega.co...]Omega Speedmaster[/url]
31. 10. 2009 | 04:59

pietrosso.pietrosso napsal(a):

Urban jinde píše: "Evropa bude velice brzy konfrontována s masivní chudobou, sociální stát v dnešní podobě nebude možné nadále provozovat. Bude potom třeba si na chudobu zvyknout a vrátit jí její důstojnost. Lékem na nízkou porodnost je všeobecně přijímaná a respektovaná důstojnost člověka, ať je bohatý, nebo chudý." To je postoj církve: vrátit chudým důstojnost. Ano, ale to nejde pindáním, velebníčci! K tomu je třeba molotov koktejl, AK-47, bazuky a boj! Nic než boj! neb co je důsotjnější bojvníka jenž skolí kořist - svého utlačovatele!
16. 01. 2010 | 11:25

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
26. 03. 2010 | 06:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy