verejnyportal.cz - veřejné zakázky

03. 05. 2011 | 08:24
Přečteno 4897 krát
Je internetová aplikace pro zadavatele veřejných zakázek a potenciální uchazeče.

"Jde o portál, který zjednodušuje přístup podnikatelů k informacím o veřejných zakázkách. Je založený na jednoduché internetové aplikaci, která umožní zadavatelům vyvěsit své soutěžené zakázky ve veřejné databázi. Avízo o nich bude zároveň rozesláno registrovaným uživatelům, a to podle zvoleného filtru. Databáze bude k užitku především malým a středním firmám, avšak k dispozici je zdarma a pro kohokoli,“ popsal fungování stránky VeřejnýPortál.cz Jan Farský, starosta Semil a poslanec klubu TOP 09 a Starostové.

Farský si od systému slibuje, že přispěje k optimalizaci cen vysoutěžených zakázek, protože se o nabídkách dozví více potenciálních dodavatelů. "Korupce je apolitická a boj proti ní také. Tato služba je náš příspěvek v tomto boji. Zapojení nabídneme všem obcím, které budou mít zájem, bez ohledu na politické zabarvení radnice. Obcím umožní větší efektivitu vynaložení prostředků, firmám dá šanci,“ říká Farský.

Otevřeně na internetu

Aby mohli zadavatelé systém využívat, budou muset splnit jedinou podmínku: zveřejnit průběh zakázky na internetu. Přihlásit do systému se mohou prostřednictvím e-mailu registrace@verejnyportal.cz. Zadavatel na internetové stránce jen vyplní požadovaná kritéria a zadá odkaz na vypsanou zakázku. Časové nároky na používání systému budou minimální. Pověřený pracovník jen vyplní šest položek a odešle formulář. Aplikace poté zašle registrovaným zájemcům (může jimi být kdokoli) prostřednictvím mailu výběr zakázek podle zadaného filtru. Kritérií pro třídění bude několik a bude možné je vzájemně kombinovat, aby uživatel dostal přesně ty informace, o které stojí.

Veřejnému portálu poskytla záštitu Asociace pro veřejné zakázky, Prague Business Club a iniciativa Vyměňte politiky! Aplikace je dostupná na adrese www.verejnyportal.cz.

Zdroj: www.starostove-nezavisli.cz, www.top09.cz,

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Bohumíra napsal(a):

Moc hezké ...
Dojemné ...
V Čechách bude zapotřebí pár desítek minut, než hlavička
přijde na to, jak to celé obejít ...
Co tam máte dál?

P.S. Vám nedošlo, že se nejprve vše - od Klause po poslance a senátora od Ž bude muset propustit, že budeme moci takovéto experimenty zkoušet???
03. 05. 2011 | 08:32

Veronika Vendlov napsal(a):

Bohumíro: ok, jak toho chcete pokojnou cestou docílit?
03. 05. 2011 | 08:47

im napsal(a):

Tohle je velmi, ale velmi nesmělý krůček slovenským směrem, kéž by se povedl, moc optimistka nejsem.

Jak to dělají Slováci, viz blog páně Škopa z letošního ledna:

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/michal-skop.php?
itemid=11857

Poučné čtení o veřejných zakázkách viz též blogy pana Skuhrovce. Hodně smutné čtení, neretušované.
Oba bloggeři, pánové Skuhrovec a Škop jsou skvělí, věcní, neužvanění. Pane Stejskale, díky za ně.
03. 05. 2011 | 08:59

Petr z Tábora napsal(a):

Patřím k těm, kteří si myslí, že veřejné zakázky za "veřejné" peníze by měly být též veřejně kontrolovatelné od výběrového řízení, přes smlouvu po předání díla. Co na to vládní koalice? Proč se takto neupraví zákon?

Nečekám že odpovíte Verunko, ale jak jste po volbách nadšená z politiky TOP09 zejména v resortu pana ministra Drábka? Vy jste se zdála, že máte také poměrně velké sociální cítění jako já a zde jste litovala, že na mne TOP09 působí asociálním dojmem (byť mé sympatie jsou vpravo od středu).
03. 05. 2011 | 09:51

Kanalnik napsal(a):

male upozorneni: odkaz z blogu nefunguje, protoze mate na jeho konci tecku
03. 05. 2011 | 09:52

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Kanálníku,

odkaz jsem upravil, snad se na mne autorka nebude zlobit, že jsem jí zasáhl do blogu ;-) (nebylo to jen tou tečkou, ale též tím, že v adrese musí být na konci lomítko).

Hezký den i paní im a Všem ostatním.

Libor Stejskal
03. 05. 2011 | 10:05

Občan napsal(a):

Kristovanoho...
Pokud si podnikatel neumí otevřít ISVZ a počíst si v něm o VZ vč. průběhu a výsledku, tak ať se VZ raději vyhne úplně. Protože je skoro negramotný a měl by mu být urychleně odebrán nejen živnosťák, ale i občanka, aby neohrožoval sebe a své okolí.
ISVZ provozuje (tuším) Česká pošta s.p. a je přístupný zcela zdarma.

Madam, co to tu zase zkoušíte?
Takže Farskej si natahá infa z ISVZ a pak si na nich bude honit politický triko? To je slušnej hnus, to Vám tedy povím...

A už jste si to nějak vnitřně pořešila s tím Vaším výběrovým sociálnem?
03. 05. 2011 | 10:06

Hloupý Honza napsal(a):

Takových portálů nasekám třeba i 20 za měsíc.

Už to vidím, všechny obce v čele s pražskou radnici stojí ve frontě, aby se mohli registrovat jako první, aby co nejdříve a co nejvíce ušetřili. To si snad děláte srandu, ne ? ČEZčí ovčané hurá ! Konečně máme portál ne kterém už se mohou zveřejňovat zakázky, na to jsme všichni čekali 20 let. Uf, štěstí, že máme pana poslance Farského, který na tento zázračný vynález přišel.

A jak že to říkáte "optimalizace cen vysoutěžených zakázek" ? To je hezký slovník, asi podvědomě převzatý od zkušenějších kolegů poslanců. Vždy záleží pro koho je co optimální. Já bych řekla, že tvorba takovýchto portálů ze stran poslanců je taková optimalizace oblbování občanů. Vzkažte panu poslanci, že na hraní si na webu, na to nemusí sedět v poslanecké lavici. Ať vytvoří k té svoji hře i zákon a pak bude za hrdinu, jinak je to jen mlácení prázdné slámy, ale někteří vám to určitě zbaští.
03. 05. 2011 | 10:14

Tenco napsal(a):

Občan
Ten portál je uživatelsky strašný :

http://80.188.188.222/svz/Home,formaFiltr.sdirect

A prázdný :

http://www.isvz.cz/isvz/
:((

Projekt Farského je zatím jen prázdný. Ale je udělán users fiendly - kopíruje aaa či e poptávky. Líbí se mi. :))
Ale pokud tam nebudou všechny veřejné zakázky, informace o přihlášených plnitelích , o zdiskreditovaných plnitelích..etc. etc./via Petr z Tábora/včetně možnosti veřejné diskuze - nebo alespoň možnosti vkládání dotazů - je...eh, takový jakýsi nanicovatý.

Veronika Vendlová
Proč je pan Kalousek proti zveřejnění dlužníků ČKA ?
03. 05. 2011 | 10:33

SuP napsal(a):

Jasně Vykydale -
Hlavně ta veřejná diskuse! Přijdeš tam Ty s Dočekalem, a už bude najednou všechno jasný a transparentní.
03. 05. 2011 | 10:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Petr z Tábora: K prvnímu odstavci - naprosto s Vámi souhlasím a k změnám zákonů by dojít mělo.

Co se týká povolební politiky MPSV, mám v pana ministra důvěru. Ono když se ponoříte do detailů a dat, tak zjistíte, že jsou sociální dávky skutečně zneužívány na úkor těch, kteří je skutečně potřebují. Tohle ale není na debatu mezi námi, je to věc Vládní kolalice. Jak jsem uvedla pod minulým blogem, nepovažuji politiku TOP 09 za asociální, ale je mi jasné, že rozhodně nejde o politiku populární. Osobně mohu "kecat" do politiky komunální, trochu té krajské, ale do ceslostátní už velmi omezeně. To je realita.
03. 05. 2011 | 10:43

Veronika Vendlov napsal(a):

Pane Stejskale díky moc.
03. 05. 2011 | 10:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Volně k tématu:
http://www.starostove-nezavisli.cz/novinky/nabytek-z-ikea-a-politicke-kamaracofty-aneb-jak-se-rozkradaji-evropske-fondy
03. 05. 2011 | 10:46

Občan napsal(a):

Tenco, není :o)))

http://www.isvzus.cz/usisvz/
http://www.centralniadresa.cz/cadr/

A pak je ještě tohle:
http://www.portal-vz.cz/Domovska-stranka

Takže Farskej "vynalézá" stokrát vynalezené, aby si moh honit politický triko, a Vendlová mu dělá PR. Což mi připomíná, že vlastně dělá nějakému poslanci asistentku. Možná to je zrovna Farskej...
03. 05. 2011 | 10:49

buldatra napsal(a):

Aby ten portál opravdu k něčemu byl je třeba nejdřív odstranit hlavní příčiny neutěšeného stavu:

http://danielvavra.blog.idnes.cz/c/186958/A-DOST.html
03. 05. 2011 | 10:52

Občan napsal(a):

Vendlová napsala:

"Ono když se ponoříte do detailů a dat, tak zjistíte, že jsou sociální dávky skutečně zneužívány na úkor těch, kteří je skutečně potřebují."

Takže, Vendlová, koukejte pěkně velkým fofrem vysolit STATISTIKU zneužívání socdávek!
1) Kolik Kč socdávek bylo zneužito
2) Kolik osob zneužilo socdávky
3) Jak byli potrestáni pachatelé a úředníci, kteří zneužití umožnili
4) Jak byli odměněni ti, kdo je odhalili

Pokud takovými údaji nedisponujete, pak přestaňte lhát a ostouzet nešťastné lidi, kteří se dostali do neřešitelné životní situace.
03. 05. 2011 | 10:55

Veronika Vendlov napsal(a):

O: data existují, víc o nich s Vámi nemíním nijak dále polemizovat.
03. 05. 2011 | 11:05

Občan napsal(a):

Děkuji Vám, Vendlová, že jste potvrdila to, co si o Vás myslím.
Tedy, že jste jen prolhaná pravičáská asociálka, která sociální problematiku pouze zneužívá v politickém boji, ale skutečné sociální problémy ji vůbec nezajímají.
A ještě máte tu drzost urážet svými lžmi ty, kteří jsou obětmi zrůdného systému, jehož jste reprezentantkou. Styďte se za sebe

Jsem rád, že jste se takhle odkopala. Je dobře znát pravou tvář ODS a TOP 09.
03. 05. 2011 | 11:15

Veronika Vendlov napsal(a):

O: je dobré znát Vaši tvář, škoda že je anonymní....ale taková jsou pravidla.
03. 05. 2011 | 11:27

drozd kvíčala napsal(a):

jak vidno, tak vendlová má hroší kůži. Jeden by řekl, že po minulém blogu bude vendlová chodit kanálama a hle, ona zase vylezla s dalším blogem. Souhlasím s Občanem.
03. 05. 2011 | 11:44

Tenco napsal(a):

SuP
Podívej se - prolhaný a užbleptaný fanatiku na stránku Semil.

Jistě že se v diskuzi - ale tys opět vytrhl jen jedno slovní spojení - tak jak se ti to hodilo k tvému směšnému výpadu ad hominem - tedy "diskuze" ......jistě, že se v diskuzi mohou objevit i příspěvky takových exotů jako jsi ty - ale to už je daň za otevřenost. V tvém případě to pak znamená, že jakmile valná část zúčastněných - tedy ti, kteří svůj mozek používají k účelu, ke kterému je jím Velký designer vybavil..tedy ti prostě jakmile v návěští příspěvku zahlídnou "SuP" - jdou automaticky dál.

Už ses Dočekalovi omluvil za to, že jsi jej křivě - veřejně - obvinil ze spolupráce s StB ?
Máš na to vůbec ? Postavit se alespoň jednou v životě problému jako chlap ?

:---()

Zdar.
A neodpovídej. Stejně tuším co z tebe vypadne.

P.S. Diskuze není propaganda, SuPe. Takže nic pro tebe.
03. 05. 2011 | 11:46

tata napsal(a):

paní VV

OSVĚTLETE nam neznalym ponoření do zneuživaní soc,davek,kdeje to prosim vyčisleno,jakej poměr je zneuživan.

Davky budou a sou zneuživany na celem světě,otazka je aby byly zneuživany co nejmin,vaš guru to děla jednoduše prostě to zeškrta plošně,no nezlobte se to je silně asocialní.
03. 05. 2011 | 11:49

Tenco napsal(a):

veronikavendlova napsal(a):
Volně k tématu:
http://www.starostove-nezavisli.cz/novinky/nabytek-z-ikea-a-politicke-kamaracofty-aneb-jak-se-rozkradaji-evropske-fondy
03. 05. 2011 | 10:46
-------------------------------------------------------

To, že diskuze není propaganda - to platí i o Vás.

"HORNÍK:... Jako opoziční politici jsme spolu se senátorkou Alenou Dernerovou z Mostecka přesvědčeni, že existují penězovody do politických stran. Když se podíváte na některé zakázky, zjistíte, že jsou vybírané nestandardními způsoby. Připravují je nasmlouvané firmy, které dopředu nastaví výběrová řízení, aby je vyhrály subjekty, jež si vybraly politické struktury ze severních Čech. Vybraný subjekt pak odvádí politickým stranám desátky.

ČESKÁ POZICE: Uvedl byste konkrétní příklad?
HORNÍK: Například zakázka na rekonstrukci Becherovy vily v Karlových Varech. Soutěž na zakázku do sto milionů korun byla zrušena. Její vítěz dle informací, které se ke mně dostaly, byl nabádán, aby z ní odstoupil. Nebyl to zkrátka vysněný vítěz SOCIÁLNÍ DEMOKRACIE. Bylo mu naznačeno, že pokud ze soutěže neodstoupí, nejen že si „nesáhne“ na další veřejné zakázky, ale prý se postarají i o to, aby nedostal ani zakázky v soukromé sféře...."

Dost ubohé. Sklouznout od obecného "penězovody politických stran" k ČSSD. Co takhle TOP 09, ODS....? Kde nic - tu nic.

Ach - opět je černá kočka bílá.
03. 05. 2011 | 11:52

Tenco napsal(a):

Veronika Vendlova
Připojuji se k pokorné žádosti Občana a taty :
Čísla, ne kecy.
Jestli teda vůbec víte, o čem píšete.
/Vaše víra je mi šumafuk - to je Vaše soukromá záležitost - ale pokud jsou Vaše soudy opřené pouze o víru - tak na to je jiné zařízení, než jsou diskuzní fóra - kde tedy propagovat svou víru..../
03. 05. 2011 | 11:56

juvel napsal(a):

V.Vendlová:
"občan" Vám to řekl dosti drsně, nicméně v podstatě má pravdu. Jevíte se tak, jak to on napsal a je na Vás, jestli to vyvrátíte.
03. 05. 2011 | 11:58

krokus napsal(a):

V.Vendlová:
I já se připojuji k žádosti o zveřejnění dat, nebo jejich zdrojů, z nichž jste čerpala. V reakci na Váš vstup z 11:05 - ani já s Vámi nechci polemizovat, jen chci ta data vidět, když existují.
03. 05. 2011 | 12:04

jozka napsal(a):

jo jo, lidi z loucovickych papiren by tu podporu zneuzili, tak jim ji radsi nedame. Ze, madam?
03. 05. 2011 | 12:09

nemo x napsal(a):

SuPe,SuPe, vy máte teda žaludek. Já jsem čekal,že po svém statečném vystoupení za plentou, kdy jste se zmohl asi na dvě slátané repliky na úrovni mého desetiletého vnuka, (i s těmi hrubkami) opustíte aspoň na čas tenhle prostor a budete si hojit ego. A vy tu chcete zatím někomu kázat o veřejné diskuzi? No to je teda góóól :-)
03. 05. 2011 | 12:14

route66 napsal(a):

Co takhle vytvořit nějaký jiný portál..třéééébá..Jakselezepřeszádapostiženýchpolitikůmdozadele.cz ...nééébó...Předstíranýmaltruismemnateplémístečko.cz ...nebo...Páteřohnutáúčelprostředkynesvětí.cz
03. 05. 2011 | 12:35

route66 napsal(a):

Co takhle vytvořit nějaký jiný portál..
třéééébá..
Jakselezepřeszádapostiženýchpolitikůmdozadele.cz ...

nééébó...
Předstíranýmaltruismemnateplémístečko.cz ...

nebo...Páteřohnutáúčelprostředkynesvětí.cz
03. 05. 2011 | 12:36

ld napsal(a):

Občan,

škoda že jste prošvihl blog zde, ve kterém hostoval kmetiněvský starosta, kandidující za Top či cosi. Bylo před doplňovacími volbami do senátu. Tento muž si právě tragédií tam vzniknuvší bez skurpulí dělal předvolební kampaň. A na mou námitku, jestli mu ze sebe není blbě, se docela slušně rozkřikoval, co jsem já dokázal oproti němu, a podobné kydy. Naštěstí dostal právě tolik hlasů, aby skončil v politické stoupě. Takže vámi použité hodnocení bych nevztahoval výlučně na VV, lze mluvit v množném čísle.
03. 05. 2011 | 12:55

Leo K napsal(a):

Na webu min. financí jsou jenom čísla za 2009. Ale jak to vypadá, co do struktury? Čísla jsou v milionech.
41 168 Státní sociální podpora
7 107 Ostatní sociální dávky
15 078 Podpora v nezaměstnanosti
844 Ochrana zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele
3 976 Mandatorní sociální dotace zaměstnavatelům
5 751 Transféry na dávky pomoci v hmotné nouzi a dávky zdravotně postižených
18 897 Transféry na příspěvek podle zákona o sociálních službách
Celkem to činí 92 821 milionů Kč. Mandatorní výdaje celkem (včetně dluhové služby) činí 621 981 milionů Kč a celkové výdaje státního rozpočtu činily
1 167 009 milionů Kč.
A teď - paní Vendlová - to rozpočítejte číslem 570 000 tj. počtem nezaměstnaných (zdravotně postižené vůbec neuvažuji) a uvažujte, že kdyby všichni nezaměstnaní byli příjemci VŠECH dávek, tak by jejich měsíční příjem z dávek byl 13 570 Kč!
Kde - k sakru - vidíte to plýtvání???
03. 05. 2011 | 13:07

Občan napsal(a):

To Leo K.:

Jen pro doplnění uvedu, že průměrná podpora v nezaměstnanosti je cca 5700.- Kč a pobírá ji sotva 28% nezaměstnaných.
Zbytek zpravidla nedostává NIC, protože s někým žijí ve společné domácnosti a pak má ten dotyčný vůči nezaměstnanému plnou vyživovací povinnost.

Za nezaměstnané navíc není placeno sociální pojištění, takže, pokud nechtějí ve stáří zemřít hlady, musejí, PŘESTOŽE SI NESMĚJÍ PŘIVYDĚLÁVAT, každý měsíc vrazit státu 2200.- Kč jako platbu "rentiérského" důchodového pojištění (podle zákona se to jmenuje "dobrovolné sociální pojištění). Za některé to platí člen společné domácnosti, jiní si na to vydělají načerno, další holt prostě nic neplatí, protože se černoty bojí.
03. 05. 2011 | 13:15

Leo K napsal(a):

Já jsem to shrnul všechno, přestože je to nesmysl, abych dokázal paní Vendlové, že fanatické papouškování ideologických hesel je nedůstojné. Vždy jsem si vážil žen (nejenom) proto, že se mezi nimi vyskytuje zanedbatelné procento fanatických a nepřemýšlejících stoupenců toho či onoho hnutí (Paní Bobo není vyjímkou, její motivace je jiná). To se objevuje i ve sportu - fandové jsou převážně chlapi.
A teď se tady setkávám s nekritickým fandovstvím autorky blogu. Stydím se za ní.
03. 05. 2011 | 13:30

Tenco napsal(a):

Leo K
Paní Vendlová píše také o zneužívání sociálních dávek.
A jedním úderem do klávesnice dodává :

"...data existují, víc o nich s Vámi nemíním nijak dále polemizovat..."

:)))

Myslím si, že tento výrok může vstoupit do dějin virtuální / a snad i reálné/ politiky. Neb není - na rozdíl od Špidlova výroku "....Zdroje jsou...." vytržen z kontextu - ba naopak, nádherně celý kontextuální rámec kalouskodrábkovské reformy podtrhuje :

" No co je ? Co zase chceš ?!?"
-" Hospodine, minule jsi říkal, že stačí když je budem strašit Řeckem a ukazovat na důchodce, nezaměstnané, sociálně slabé a nemocné - že to bude účinné."
"Jo, to jsem říkal. No a co jako ?"
- "Ty, Hospodinku, oni se nám smějí a říkají že nejvíc kradem my a jestli přijde nějaké Řecko , tak jenom díky takovým. Dokonce chtějí - jen považ to rouhání !!! - oni chtějí, abys doložil daty že za vše mohou nemocní, osamělé matky s dětmi, invalidi, sociálně slabí a nezaměstnaní...."
" Co já !! Co si o sobě myslíš, červe ! Já jsem od toho abych nařizoval, ne abych se babral s nějakou intelektuální havětí ! Ty jim to máš vysvětlit. Lidu mému. Milovanému.
Jestli mě nasereš, tak tě vyměním ! I toho tvého drábka."
-" Hospodinku, Hospodinku...já vím. Ale když oni...bůůůů, bůůůůů...A ten tisk...bééééé, béééééé...a teď ještě začli vrtat znovu do ČKA....bůůůůů..."
" Ty. Seber se, kurva ! Problémy jsou tady od toho, aby se řešily. Koukej udělat seznam těch největších hříšníků, u vůdců udělej černé kolečko a podíváme se na to.
Společně se Satanem. Co se dá dělat.
Jaká je vůbec u vás dole v tom setsakramentském Česku, na Moravě a v Slezsku vůbec sazba ? Furt stejná jak za Kvapila - dva miliony ? Víš - Satan též už moc nevychází z domu. Má reuma, stejně jako já. Tak sbíráme informace kde se dá.
Tako kolik to je ?"
-"Jak kdy , komu a proč...třeba onehdá, jak jsem šel za..."
" Ty smrade - si myslíš, že nemám co na práci - že tady budu poslouchat hodiny tvoje socioekonomickokriminální žvásty ??!!!KOLIK ?
Kolik jich je a kolik berou ?! Ti reptalové."
-" Čtyři, čtyři Hospodinku - čtyři kapry a je jich celkem...jeden, dva, tři...Hospodinku, je jich - moc...ale vůdci jsou jenom dva."
"No vidíš, zmetku, že ti to jde, když chceš. Takže dvakrát čtyři..to máme...jedna dále...plus...tedy osm milionů. Takže - zajdi za Schwarzenbergem, že Satan potřebuje osm milionů. Upaluj."

Dole :

" Karle, vzbuď se.
Tak prej to zařídí.
Potřebuje na to ale rovných deset milionů."

:(((

Prej "data jsou" ale dál nic.

:)))
03. 05. 2011 | 14:06

kelt. napsal(a):

Veroniko Vendlová-data jsou,ale nebudu s Vámi o nich diskutovat.
Je mi Vás opravdu líto-tolik hlouposti/snad jenom od jednoho absolventa VŠB/jsem se ještě na těchto stránkách nedočetl.
Jste produkt clipu"přemluv dědka,bábu".Ale vzhledem k Vašemu věku máte ještě určitou šanci prohlédnout.
03. 05. 2011 | 14:32

Veronika Vendlov napsal(a):

Vaše komentáře jsou skvělé, radost je číst. Je vidět, že blogovat je nutné a tak nezbývá než vytrvat. Děkuji Vám za to, že mi nastavujete zrcalo, do kterého bych se jinak neměla možnost podívat. :-)

Ohledně dat - obraťte se na MPSV.

Ohledně veřejného portálu: je na každém, zda se zapojí, jako radní bych si přála, abychom se přidali.

Srdečně a s osvobozujícím pocitem Váš zdravím.
03. 05. 2011 | 14:56

Veronika Vendlov napsal(a):

Kelte: ano a jsem na to hrdá, takže neprohlédnu. Škoda, že máte tuhle přezdívku, mí keltští předci V8m to ale časem vysvětlí. :-)
03. 05. 2011 | 14:58

kelt. napsal(a):

V.Vendlová,nejste první, opravdu s prominutím"fanatička"která/ý mně vyčítá můj nick,o němž se neoprávněně domnívá,že by měl být výhradně reservován pro naše vyznavače trojkolky.
Byl jsem "první na pásce",je to zřejmě moje chyba,ale co s tím chcete dělat?
Keltové,kteří osidlovali/pro Vaši informaci/zhruba před dvěmi tisíci lety mé rodiště byli všechno jiné,než co si myslíte Vy i Vaši soukmnenovci.
V jejich rodové komunitě ale zcela určitě nemohla platit pravidla,která zde nastoluje ministr nezaměstnanosti a asociálních věcí-to by nepřežili ani jednu zimu.
Hezký den.
03. 05. 2011 | 15:19

Občan napsal(a):

Vendlová,

dost keců a solte sem data nebo prameny.
Tyhle ptáčky uhejbáčky tu máme prokouknutý jak vokno, takže s tím pípáním a natřásáním peří tu asi moc potlesku netrhnete.
Na stránkách MPSV žádná data o údajném zneužívání socdávek nejsou, lhářko prolhaná. Tam to mám prolezený jak Ungelt před plyšákem.
Takže odkud čerpáte své podlé pomluvy?

Moji keltští předkové by Vás za Vaše chování v zimě vyhnali z oppida rovnou do náruče vlků. Oni si na asociály moc nepotrpěli, protože to byla dost semknutá rodová společnost. Tady v Kotlince se vůbec asociálno nikdy nenosilo, až v novověku, když se přitáhli přivandrovalci z celé Evropy.

Ale aby řeč nestála - ta data a zdroje.
03. 05. 2011 | 15:32

Suchec napsal(a):

Občane, Občane.
To jsou ale taková zlá a falešná slůvka ROFL

Chtít po těchto skutečná data a údaje?
TO je naivita.
TO je jako chtít od bolševika aby demokraticky diskutoval.
03. 05. 2011 | 15:43

Suchec napsal(a):

BTW, komerčně provozoval portál O2,provozuje gem B2Bcentrum, a mají z toho zlatý důl (1-5% provize).
To bude něco na způsob IZIPu.
03. 05. 2011 | 15:46

krokus napsal(a):

V.Vendlová:
Jaképak stránky MPSV. Vy jste ve svém blogu něco tvrdila, poté jste prohlásila, že data, která Vaše tvrzení dokládají, existují, tak je tady (nebo odkaz na ně) uveďte. Jak jinak Vám jako političce máme věřit?
Jinak připomínáte svazáky 50.let minulého století - ta nezměrná víra ve správnost Vaší věci, která nepotřebuje žádné důkazy, by byla dojemná, kdyby nebyla pro tolik dalších lidí v této zemi nebezpečná.
03. 05. 2011 | 15:50

Papouch napsal(a):

pane Občane, máte v těch dávkách pěkný zmatek, vezmeme to popořádku

"Jen pro doplnění uvedu, že průměrná podpora v nezaměstnanosti je cca 5700.- Kč a pobírá ji sotva 28% nezaměstnaných.
Zbytek zpravidla nedostává NIC, protože s někým žijí ve společné domácnosti a pak má ten dotyčný vůči nezaměstnanému plnou vyživovací povinnost."

Podpora v nezaměstnanosti (a placení zdrav+soc) je vázaná na evidenci na UP, aktivní hledání zaměstnání a je časově omezená. S kým kdo žije se nezkoumá. To jsou jiné dávky, na které eventuelně dojde po vyřazení (příspěvek na bydlení atp), tj. po půl roce. Není důvod aby je nárokově fasovalo každé netáhlo.

"Za nezaměstnané navíc není placeno sociální pojištění, takže, pokud nechtějí ve stáří zemřít hlady, musejí, PŘESTOŽE SI NESMĚJÍ PŘIVYDĚLÁVAT, každý měsíc vrazit státu 2200.- Kč jako platbu "rentiérského" důchodového pojištění (podle zákona se to jmenuje "dobrovolné sociální pojištění)."

Že nezaměstnaní "SI NESMĚJÍ PŘIVYDĚLÁVAT" je omyl, smějí, nikdo jim to nezakázal, ovšem když někdo dostává peníze za práci, tak celkem logicky už není důvod mu platit sociální dávky.

Na rozdíl od zdravotního je placení důchodového pojištění skutečně dobrovolné - kdo si nebude platit, bude mít nepatrně nižší starobní důchod (smrt hladem se nekoná), ale to je tak všechno.
03. 05. 2011 | 16:29

J.Bubla napsal(a):

Vážená p.t. Vendlová. S Vámi bych tedy chtěl v té radě sedět. Ta by byla intelektuální debata!
03. 05. 2011 | 16:43

Al Jouda napsal(a):

To Papouch :
To se mi nechce věřit. Můj syn je nyní hlášen na ÚP a hledá si nové zaměstnání.Pokud ho brzy nenajde, tak podle Vás nedostane podporu v nezaměstnanosti, protože žije s otcem a matkou ve společné domácnosti ?
03. 05. 2011 | 16:53

tata napsal(a):

PANE al Jouda

nedostane muj švagr žije s maminkou a nebere ani korunu
03. 05. 2011 | 17:06

Skogen napsal(a):

Prosím vás.. Stát aby pomáhal občanům v nouzi? Kde žijete, to jste si asi spletli století.

Stát je zde od toho, aby pěkně vybral daně, včetně té nové per capito pro Kalouse ušatého, co se jí přezdívá "povodňová", aby to pak hezky rozjel právě ve veřejných zakázkách. A když to nepůjde ve veřejných, půjde to jistě v neveřejných.

A vůbec, hezky koště a hadr a drbat podlahy v bankovních domech, a jestliže snesete něco špíny, možná se teflonovým charakterem dostanete i do vyšší politiky ;)

Každopádně stát začíná být občanovi platný jak hadovi nohy, neboť ten pozvolna přestává mít co ztratit. Docela by mě zajímalo, co stát hodlá dělat, až v občanech bouchnou saze a taky je lecos přestane zajímat.

Taky by mě zajímalo, jestli má VV slíbeno místečko v evakuačním speciálu, případně, zda věří, že nějaké dostane, anebo zda se jako jedinec výrazně emocionálně založený rovnou vidí v kůži mučedníka ;)
04. 05. 2011 | 01:30

tata napsal(a):

panové další rana

Sice určitě je to problem ale v te zaplavě zdražení je to další rana,navrch zdražení poplatku odpadu o 100 procent.
04. 05. 2011 | 07:30

Občan napsal(a):

Papouchu, jste neobyčejně prohlaný člověk a až se za chvíli vrátím, vysvětlím Vám proč.
04. 05. 2011 | 08:01

Občan napsal(a):

Takže, Papouch,

nezaměstnaný je nezaměstnaný.
S nezaměstnaností jsou, ač to asi zní divně, spojeny značné výdaje. Jsou to výdaje na hledání místa (jak už jsem popsal na několika diskusích), náklady na důchodové pojištění, náklady na dopravu na úřady a na výběrová řízení; kromě toho samozřejmě musí hradit veškeré náklady spojené se zdravotní péčí, pokud není zdráv. To vše musí nezaměstnaný z něčeho hradit. Po vyčerpání podpory se ale nezaměstnaný ocitá zcela bez prostředků a navíc si od letošního roku nesmí vydělat ani korunu na pokrytí výše zmíněných nákladů.
S kým kdo žije se samozřejmě zkoumá – pokud nezaměstnaný žádá o jakoukoli sociální dávku, je přezkoumáno jeho majetkové zázemí a to, zda s někým sdílí společnou domácnost. Pokud sdílí a sdílející má příjem, nezaměstnaný nedostane ani korunu.

Co se Vašich urážek nezaměstnaných týče, jste stejné pPIIISKe jako Vendlová.

Ohledně pojištění lžete. Za nezaměstnané NENÍ hrazeno sociální pojištění. Doba nezaměstnanosti je jim pouze JEDNOU TŘETINOU započítává do náhradních dob, takže dobu, kdy je člověk bez práce, nemusí z jedné třetiny nadělávat.
Zdravotní pojištění je jim hrazeno v nejnižší možné míře bez ohledu na jejich zdravotní stav, přičemž nezaměstnaní musejí hradit veškerá zpoplatnění zdravotní péče.

Stejně tak lžete o tom, že si nezaměstnaní smějí přivydělávat. od letošního 1. ledne NESMÍ mít nezaměstnaný příjem ani jedinou korunu, jinak je okamžitě vyřazen z evidence. A NESMÍ si přivydělávat ani když NEDOSTÁVÁ sociální dávky.

Ohledně důchodu opět lžete. Pokud si nezaměstnaný neplatí rentiérské důchodové pojištění, buď mu nárok na starobní důchod nevznikne nikdy (není schopen prokázat zákonem stanovená odpracovaná léta), nebo obdrží tzv. „sociální důchod“ ve výši asi 3200.- Kč. A to bez ohledu na to, kolik peněž předtím, než se stal nezaměstnaným, odvedl. Nemá-li prokazatelně odpracováno dost let, důchod se mu nevypočítává a automaticky dostane jen chudinskou dávku. A pochopitelně nedostává žádné sociální dávky; pokud není úplně osamělý, je opět státem hozen na krk příbuzným.

Na závěr se zeptám stejně jako Vendlové:
Můžete nějak prokázat, že nezaměstnaní jsou netáhla, která nechtějí pracovat?
Pokud ano dodejte statistiku a podklady pro ni.

Jinak jste stejně prolhaný asociální element jako Vendlová.
04. 05. 2011 | 08:55

almost glossed™ napsal(a):

"veronikavendlova napsal(a):

O: data existují, víc o nich s Vámi nemíním nijak dále polemizovat.
03. 05. 2011 | 11:05"

Také se těším na nějakou přehlednou a věrohodnou statistiku.
04. 05. 2011 | 09:58

tata napsal(a):

paní VV

Před určitym časem sme měly několik debat,kde jste taky řikala že je nutno vysvětlovat,jak vidno mlada politička brzo přičuchla k ignoraci voliču myslym že tento přispěvek je zcela nade vší pochyby,opět jedno velké sklamaní.

............................veronikavendlova napsal(a):
O: data existují, víc o nich s Vámi nemíním nijak dále polemizovat.
03. 05. 2011 | 11:05
jen sme chtěli odkazy bohužel arogance politiku je bezbřehá.
04. 05. 2011 | 10:07

Tenco napsal(a):

Veronika Vendlová
Je pravda to, co napsal ve svém posledním příspěvku Občan /pojištění via důchod, zápočet vyloučených dob, možnost přivýdělku.../.
Eh - takže Vaše kumpačka chce tyto lidi ještě více zahnat do kouta ?

A na předchozím blogu jste se rozlítostňovala nad tím, že kraj osekal veřejné podpory pro privátní sektor sociálních služeb.

Nemáte v tom náhodou guláš ? Povolební ?
Nevyháníte náhodou čerta ďáblem a nechcete hasit požár tím, že do ohniště házíte bankovky ?

Tedy jako Vaše partička - ODS + ODS(b)/ TOP 09/ + ABL ? Vy samozřejmě ne, Vy ten gulášek jenom ohříváte a rozléváte.

No - snad aspoň dodáte ta data, ze kterých Vaše partička vychází při konstrukci svých perverzit....
Apropo - nakolik jsou tato /zatím nedodaná data/ zkreslena faktem , že samotní ministři vlády Vaší partičky tvrdí, že z veřejných rozpočtů je nezákonným či nemravným způsobem vyváděno minimálně 40 a maximálně až 200 mlrd korun českých ?

Co na to tatík Schwarzenberg ? A exbratr Kalousek ? Se svým drábkem ?
Dobrý, dobrý ? Zatím dobrý ?
Ten gulášek ?

"Pokud volič nebazíruje na čistotě jím volené strany, nechápe souvislosti a neuvědomuje si, že trvat na transparentnosti a poctivosti těch „svých“ má činit především a ve vlastním zájmu, je něco špatně."
/Siven/

Nezáleží na tom, zda je kočka černá nebo bílá. Záleží na tom, zda chytá myši.
Takže bacha - ať tady jednou zas nevládnou komunisti.
I kvůliva Vaší partičcce.
To myslím zcela vážně.

Sdělte to těm tetkám a strejcům z výzkumného kolektivu inženýra Kalouska.
Že ta politická odpovědnost se jednou může převrátit v odpovědnost moc a moc faktickou. Tuze realnou.

P.S. Zvláštní na VV a Gazdíkovi je to, že se vždycky zdekujou , když mají odpovědět na nepříjemné dotazy.
Jako by z oka vypadli jistému jezdci v modrém trikotu - cyklistovi Eddiemu. /není to mErckx - ale též má cosi společného s Belgií/
04. 05. 2011 | 10:51

houmelesák napsal(a):

OBČAN:
máš, samozřejmě pravdu. A taky máš můj obdiv za energii, s níž tuto pravdu šíříš, i když je to marné. Nedovedu si přestavit, co by např. Václav Klaus a jemu podobní museli provést, aby ztratili přízeň svých obdivovatelů. Vždyť už se nedá snad ani nic horšího vymyslet. V tomto slzavém údolí nemůžeme žádat pravdu absolutní, ale chtějme aspoň pravdu celou.
Snad by se dalo polemizovat o nulovém charakteru paní Vendlové. Spíš bych se vsadil, že by se nedostala do Mensy.
04. 05. 2011 | 11:50

buldatra napsal(a):

Shrnuto a podtrženo:

paní Vendlová svým přístupem lapidárně vzkazuje diskutujícím (obzvláště některým) takové to Donutilovské "ptejte se mě na co chcete a já vám odpovím na co chci".

Doporučuji proto klást poněkud jednodušší dotazy, popřípadě řečnické otázky. Vlk se nažere a koza zůstane celá.
04. 05. 2011 | 12:10

Duroy napsal(a):

Blog je zajímavý, protože informuje o dalším webu, který by měl pomoci "hlídat" systém veřejných zakázek.
Bohužel, bez dalších zákonů a povinnosti zveřejňování se jedná pouze o zajímavou iniciativu. Občanské sdružení místo státu, který má prezentovat transparentnost toku veřejných financí. Občanské sdružení, které samo nemá povinnost zveřejňování informací o svém hospodaření.
Ke zneužívání sociálních dávek, žádná čísla nejsou a nebudou. A to proto, že pokud by byly zveřejněny, přišlo by se na to, že na celou ČR se jedná o desítky prokázaných zneužití sociálních dávek. tím pádem by ovšem došla munice pro vyvolávání potřeb "reforem".
To, že si pro dávky jede občan v Mercedesu, no to je mimo jiné dáno tím, že např. jako podnikateli s třemi dětmi, manželkou v domácnosti a s daňovou optimalizací má příjem rodiny na úrovni minimální mzdy, respektive, je třeba ve ztrátě, ale jsou mu započítávány přijmy na úrovni minimální mzdy. Vše legálně a dle zákona, o zneužití sociálních dávek se nejedná, daná situace spíše spadá do gesce ministerstva financí.
Mimochodem s reformou sociálního systému, který zde byl nastaven Klausovou vládou od roku 1995 započala vláda Miloše Zemana (omezení dětských přídavků). Od té doby reformujeme, reformujeme, či lépe a správněji nazváno, škrtáme, škrtáme.
04. 05. 2011 | 13:12

datel napsal(a):

Blogeři, hovoříte o osobě VV, tak se hezky podívejte,jak se dostala do pozice radní. Rozhodně se ani trochu nestydí a chodit kanálama taky nebude. Více na www.ivodolka.cz

Vážení spoluobčané,
tímto prohlašujeme, že členové seskupení za Naše město, kteří kandidovali ve volbách do zastupitelstev obcí pro období 2010 – 2014 společně s paní Veronikou Vendlovou a Ing. Ditou Výborovou,
se veřejně distancují od jejich jednání, které způsobilo po 5 měsících a pár dnech konec koalice a změny ve vedení města.
Vnímáme jejich chování tak, že se zpronevěřily našemu volebnímu programu, koaliční smlouvě, ve které se zavázaly po celé volební období dodržet personální složení rady města a hlavně Vám, voličům.
Nové složení rady města Odolena Voda schválené ZM dne 20.4. 2011:
Ing. Dita Výborová (za Naše město) – starostka
Bc. Karel Philipp (za ODS) – místostarosta
Ing. Miloš Hladík (za ODS) – radní
Vlastimil Bubeníček (za ODS) – radní
Veronika Vendlová (za Naše město) – radní
Nebyl sdělen důvod odvolání, dnes už bývalého starosty, pana Martina Muzikáře, který se podle vývoje účelově organizovaných událostí stal obětí pomluv a lží.
Je prokazatelné, že nové vedení, ve kterém převažuje ODS je aktivně podporováno panem Malým, který kandidoval do zastupitelstva města za KSČM.
V Odoleně Vodě 21.4. 2011
04. 05. 2011 | 13:43

tata napsal(a):

A ejhle tak brzo chytit manyry staršich politiku,za někoho se někam dostat a pak odejit no to chce i silnější žaludek.třeba uslyšime i verzi druhe strany ,nebo to projde jako data.
04. 05. 2011 | 16:56

Tenco napsal(a):

Možná že na tom portálu - a já osobně si myslím, že je to dokonce žádoucí, tedy měly by se tam zveřejňovat i tyto záležitosti :

http://www.novinky.cz/domaci/232512-policie-stiha-devet-starostu-za-milionove-podvody-s-dotacemi-na-povodne.html

Tedy nejen údaje o nežádoucích plnitelích, ale i o nežádoucích zadavatelích.

:(((

Tata
Ona studuje ta data.
/to rýmování je náhoda :-j)

Co ruka ? Uzdravuje se ?
04. 05. 2011 | 16:58

tata napsal(a):

pane TENCO

no potrhaní se zahojuje horši to bude shybnosti to bude ještě asi par operací,každopadně je to maly zazrak že to zatim takto je,vtomto pohledu se to hojí vyborně.no tři tuny na ruce není švanda,mužu byt rad že to takto dopadlo.bude to na dlouho.
04. 05. 2011 | 19:59

almost glossed™ napsal(a):

Vracím se s napjatým očekáváním po deseti hodinách a "data" Veroniky Vendlové neexistují. Co to? Jsou ve výrobě?

Stále čekám...
04. 05. 2011 | 20:25

almost glossed™ napsal(a):

Tata: jestli jsem správně pochopil, že jde o nějaký úraz, tak držím palce...
04. 05. 2011 | 20:26

datel napsal(a):

Jsem přesvědčen, že žádná nedojdou. VV je tajemnicí STAN, asistentka poslance Polčáka, radní a zastupitelka v Odoleně Vodě, předsedkyně a členka nějakých komisí, snad i v parlamentu má nějakou fušku, takže pánové, ta je chudák zaměstnána na 200 %.Soudruzi z KLDR by z takové soudružky měli radost :)
04. 05. 2011 | 20:55

zzz napsal(a):

Kecy, kecy, kecy! Vas Hamlet, princ dansky.
04. 05. 2011 | 22:02

Tenco napsal(a):

tata
Tak ať se Vám ta ruka uzdraví dříve, než paní Veronika Vendlová dodá ta data.
:))
04. 05. 2011 | 22:34

tata napsal(a):

pane almost

diky jo v praci sem si přirazil ruku bohužel pravou 3 tunama ke zdi,dat se zřejme nedočkame oni podle mě ani nejsou tyto věci se totiž těžko sledují,zajimave je i její pusobení jako radní,jak mi stoho vypliva ta odešla od tech za ktere kandidovala,jestli se nepletu.
04. 05. 2011 | 22:56

Veronika Vendlov napsal(a):

AG: prosím obraťe se na MPSV, v předešlém blogu jsme analyzovali Středočeský kraj.

Co se týká komunální politiky v OV - pokaždé, když něco někde napíšu a bude moci anonymně odpovědět, vždycky se zde objeví to, co se u nás nedávno stalo. 6 týdnů trvající krize, kdy jsme se snažili udržet koalici s ČSSD a místním sdružením mělo několik mylníků, vyjednávání bylo dlouhé a protože už nebylo možné se zbytkem asi 4 lidí, kteří byli na nasí kandidátce spolupracovat, nastal náš distanc od nich. Lidé menily názory podle toho, kdo na ně tlačil a vůbec, byla to krize, která umožnila zjistit to, co v čase pokojném, nikdy nezjistíte. Za dotazy, které byly nepříjemné, ale měly pomoci situaci vyřešity, přišlo trestní oznámení a tak si asi budu muset začít zbvykat na výslechy u policie. To, že je na konci celé krize nové vedení, je realita. Úřad byl totálně destabilizován, promeškány byly lhůty u řady zásadních vecí atd. Nebylo možno na postu starosty akceptovat člověka, který neváhal antidatovat závažný dokument, pozměnit obsah a pak hovořit o tom, že nestala administrativní chyba. nemluvím o chování k lidem podřízeným i kolegům. To samozřejmě nebyl jediný důvod, šlo o jednu lež za druhou, ale špinavého prádla už bylo vypráno dost. Dostal šanci, stejně jako celá koalice a ta byla dnes už rezignovanou p. místostarostkou, prohlášena za rozpadlou. Po odvolání starosty a radního a rezignaci zbytku, nebylo možné nechat tak velké město bez vedení. Pozitivních ohlasů je tolik, že nad zhrzeností 2 - 3 lidí, byť vím, jak nebezpeční jsou, musím mávnout rukou. Nejde o ně, jejich ego, nebo peněženky, jde o město jako celek. Dnes už bývalý starosta neváhal - a je v zápise z RM - ovlivnit výběrové řízení na šéfa technickcýh služeb. Kromě toho, že to klidně napsal místostarostovi mailem (asi je to samozřejmost), ještě se pohoršoval na úřadě, jak to že mu nikdo nesdělil, že VŘ změněno v jeho prospěch nebylo. Těch střípků je hodně, celé je to k pláči a vypadá to někdy dost marně. Když má pak jeden radní povolena všechna 4 kola u auta, je to náhoda? A souvisí to? Když jsem do nedávna stále trvdila, že je důležité se o komunální dění zajímat a zapojit se, dnes už si to nemyslím. Rozumější je, se politice v vyhnout. je otázka, zda to někdy bude lepší, když je rafinovanost některých lidí neuvěřitelně kreativní.
05. 05. 2011 | 07:51

duroy napsal(a):

Tak já Vám něco prozradím. Za rok 2008 bylo neoprávněně vypláceno cca 38 000 dávek sociální podpory (akorát navím, zda hmotná nouze, nebo státní sociální podpora), v celkové výši cca 120 mil. Kč.
Za zneužití dávek byl loni poprvé odsouzen člověk v Litvínově. (čerpáno z aktualne.cz.
Paní Vendlová, nevidím do situace v Odolené Vodě, nedovoluji si hodnotit. Mohu však potvrdit, že praktiky né nepodobné těm parlamentním jsou ve velkém již na malých městech a dokonce i vesnicích v mém okolí. Držím palce vašim a nejenom vašim občanům, ať se situace co nejdříve uklidní. Ryba ovšem smrdí od hlavy..., jste součástí vládní koalice, tak se snažte.
05. 05. 2011 | 08:12

Tenco napsal(a):

duroy
Jaká část těch dávek byla zpětně vymáhána - a kolik se vrátilo státu ?
/odkud čerpáte své údaje - mohl byste uvést zdroj ?/

Jinak díky - u dat od Veroniky Vendlové zřejmě musíme počkat až do žní. :))

P.S. 120 milionů ? Ne miliard ? Eh - to se to bude paní Veronice těžce dále vysvětlovat, jak se lidé na sociálních dávkách - ti kteří je pobírají neoprávněně spikli, aby rozložili státní rozpočet tak, že z něj ukradou 120 milionů./tuším, že jsou to tak čtyři dotace na golfová hřiště..../
Možná že jí ale s tím pomůže ten jejich drábek. /MPSV/
:((
05. 05. 2011 | 09:48

drozd kvíčala napsal(a):

vendlová nehodila nic do placu
tak aspoň já ji vyvrátím to její zmýlené přesvědčení
http://www.finance.cz/zpravy/finance/232678/
05. 05. 2011 | 09:48

mama napsal(a):

Ach jo, ta už fakt jiná nebude
05. 05. 2011 | 09:55

tata napsal(a):

pani VV

ASPON VTOMTO STE PODALA SVOJI VERZI,COŽ HODNOTIM KLADNĚ,samozřejmě asi těžko mužem vědět ktera verze je pravdiva,to už je na občanech vašeho města.

CO ja osobně považuju za chybu ,že jestli odejdete z uskupení za které jste kandidovala je nej čestnější složit mandat,žadne řeči že v zajmu něčeho tam musite zustat,prostě jestliže za něco kandiduji musím za nim jit do konce nebo se zdat mandatu.TOTO NEBERTE JAK VYČITKU JE TO JEN MUJ OSOBNÍ POHLED.
05. 05. 2011 | 09:56

Veronika Vendlov napsal(a):

tato: vždy bude stát názor proti názoru. Nikdy jsem ještě nepodala trestní oznámení, ale bude-li pokračovat podobný styl, nakonec k tomu možná budu donucena i já.

K chybě, kterou jste pojemnoval, je třeba dodat: u zrodu seskupení jsme stáli před volbami 2006 vlastně 4. Postavili jsme kandidátku a měli jeden mandát. Nevzdali jsme to a pokračovali. Do voleb 2010 jsme bez jednoho ze 4 - ten kandidoval za jiné uskupení pak společně s ostatními poslatvili kandidátku kolaiční TOP 09 a STAN. Do května 2010 jsem stála v čele. Tehdy jsem ale z různých důvodů, zejména rodinných, oznámila, že se z města budeme stěhovat. Přesto jsem kandidovala a nyní myslím, že všcihni mohou zodpovědně říci, že to byla chyba. Nicméně mandát jsem obrdžela oproti předpokladu, byť o pár hlasů. A v ZM jsme usedli 3, dvě za STAN a jeden za TOP 09. Začalo vyjednávání a došlo ke vzniku koalice. Pak se však začaly dít věci, které začaly poškozovat jméno moje, kolegyně, kandidátky i obou uskupení. Vše se mohlo vyřešit klidně, ale souvisoslosti byly natolik komplikované, že se z toho nakonec stala místní kausa. A my s kolegyní to na ustavujícím ZM shcytaly od ODS, na tom, kde byl zařazen bod o odvolání od ČSSD a dalších, záznamy jsou důkazem. Zavděčit se nelze a proto se ani politika dělat nedá. Usedla jsem k jednacímu s tolu s těmi, kdo jednat chtěli. Kolegyně je starostkou cca 14 dní a jsou vidět první výsledky. Bylo to správné rozhodnutí a já na mandát rezignovat neměla důvod, neb prosazuji stále stejný program kanidátky a dokonce i ten koaliční a celé jsem to rozjela. Jediné, v čem jsme se vzepřely, byla ztráta důvěry ve starostu. Dohadovací řízení nikam nevedlo a kolaice se rozpadla. Kandidátka je vlastně rozpůlena a není pravda, že by se od nás distancovali všichni z ní, NAOPAK.
Uvidíme, co přinese čas, radostné období to nebylo, není a nebude.
05. 05. 2011 | 10:22

Duroy napsal(a):

To Tenco:
tady je odkaz: http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=680108
Omlouvám se řády mi seděly, přesná čísla né, přece jen jsem si to do rána nezapamatoval moc přesně.
Ten článek o soudu a odsouzení jsem taktéž našel na aktualně, byla u toho informace, že se jedná o první případ.
Krátce jsem hledal v policejních statistikách a vyšetřování v oblasti zneužívání soc. dávek, mimo oblast nemocenské a sociálního pojištění, jsem nenašel.
05. 05. 2011 | 10:33

mama napsal(a):

ste fakt neuvěřitelná ..... a teď ještě o červené karkulce
05. 05. 2011 | 10:37

tata napsal(a):

PANÍ VV

jak sem řekl je to muj osobní pohled,je pravda že jak to popisujete je to trochu jiné než ja si představuju ,tady nemam potřebne informace ,ale to není duležité s povděkem konstatuji že jste zde prezentovala svuj pohled,konečně občani vašeho města rozhodnou a hladně vaše vysledky a to je duležité,i když někdy se muže šlověk snažit a vysledek muže byt i zaporny podle mě v politice obzvlašt.

Navic ja politice top09 opravdu nevěřím,vtom se lišime bohužel zatim jde hlavně proti obyčejnym lidem.
05. 05. 2011 | 10:41

Tenco napsal(a):

Duroy
Já vím, že VÁM řády seděly.
Ale znáte to - to se udělá taková předvolební trachtace, zapíchne se divočák z orlických lesů, exbratr dodá mešní víno...no a o půlnmoci jsou z milionů miliardy.
A ráno máme argument - proč tedy zvýšit DPH na 20 %.
:)))

Navíc - prokazatelně zneužívané sociální dávky jsou tvrdě vymáhány.
Takže to číslo je ještě menší.

Na veřejných zakázkách se SLOVY MINISTRŮ TÉTO VLÁDY rozkrade minimálně 40 a možná až 200 mlrd. korun.

To jsou ty řády.

O kterých ale psychopati, zloději, alkoholici a narkomani ve Strakově /eh - jak příznačně pojmenované sídlo/ akademii, v Dolní Seznamce a v Spolku Trafikantů nechtějí slyšet.

Nemocní, Nezaměstnaní, Invalidi, Socky...mmmmmmmmm, mmmmmmmmmm.

Mmmmmmmmmmmmm, mmmmmmmmmmmm....

Jak v Tibetu při meditaci.

:)))))
05. 05. 2011 | 11:09

občan napsal(a):

Tata, kerýho města myslíte? Toho, kde bydlí nebo toho, kde nebydlí a je radní?
05. 05. 2011 | 11:21

duroy napsal(a):

To tenco: Naprostý souhlas, tažení proti "sockám" (každý z nás může jednou potřebovat) je velice populární. A ostatní věci stojí, či lépe řečeno se přecházejí mlčením.
Jojo, to byly časy, kdy jsem byl odpůrcem majetkových přiznání... :-)
05. 05. 2011 | 11:30

Veronika Vendlov napsal(a):

O: nemám radost, že to takhle je (žít jinde a být radní jinde), protože to stojí hodně síly, času a náklady. Naštěstí v době mailů a telefonů je to snazší. Nemám ve zvyku se vzdávat před výzvou. Pokud to ale nepůjde, nebude to fungovat, pak nebude důvodu setrvávat, v tom mám každpopádně jasno. A teoreticky je to lepší, jsou lidé, kteří řeknou - tak ať mi to lidi sečtou v dalších volbách...a nebo sedí lidé v radách 4 roky, a nikdo si toho ani nevšimne, natož nějakých činů...ještě že to je téměř zdarma, protože jinak bych poslouchala, že to dělám jen a jen pro peníze...ale to je už jen maličkost.

tata: dnes se mi už 4x potvrdilo, že každý dobrý skutek je po zásluze potrestám, v politice několikanásobně. Lidé dali mandát 15 zastupitelům a ti rozhodují, tak to prostě je.

Že politice TOP 09 nevěříte je legitimní postoj, stejně jako já nevěřím politice KSČM. Je to každopádně hodně těžká doba a myslím že pro všechny, až na ty, kterých se žádné změnny netknou.
05. 05. 2011 | 13:45

tata napsal(a):

paní VV

Malá korekce nejsem volič KSČM ale ČSSD VYM POVAŽUJETE to za stejné,jen mi trochu nejde dohromady byt přiznivcem a aktivnim politikem za TOP a zaroven tady mluvit že to je něco pro neziskové organizace.To co vam vyčitam jsou třeba ty nedodany data,vyte oni ani pravdiva nemohou byt nebot když se zjistí neopravněnost musí se vyplata zarazit.Takže ten vaš argument je naprosto zavadějicí,je to trošku jako když vylevate z vaničky vodu a z vodou vylejete dítě.

CHAPU jste mlada zdrava ,přece ale současny stav co se děje kolem všech soc.davek,a postiženych je opravdu na hraně,podotykam že nejsem a nikdy sem nebyl pobyratel davek.
05. 05. 2011 | 16:59

občan napsal(a):

zastupitel za KSČM vám ale nesmrděl, co? co ty dávky, taky nic, co?
06. 05. 2011 | 11:47

Veronika Vendlov napsal(a):

Tato: KSCM byl příklad. Nedodělaná data...je absurdní je po mě požadovat, takhle to nefunguje. MPSV má svůj tým a toho je třeba se dotazovat. V předchozim blogu je jasný příklad: indentifikovali jsme proplém, který by znamenal likvidaci řady neziskovek - především poskytovatelů služeb. Paní poslankyně Langšádlová si to vzala za své, já zase neziskovky - pracovala jsem v nich 2 roky a výdlekem je poměrně hodně reakcí od poskytovatelů, že moc děkují a jsou za tohle řešení rádi. Každý z nás má nějakou historii, já pracovala v byznyse (poměrně úspěšně, myslím), ale to můžu dělat vždycky. Chyběl mi vyšší smysl mé práce. Takže jsem se zapojila do dění kolem Jana Kasla (ED) a po spojení se SNK odešla do neziskovek. Politiku jsem sledovala a po dvou letech začala pracovat pro Starosty, teď už je to myslím třetí rok. A na začátku by mě opravdu nenapadlo, že se mí kolegové stanou poslanci a někteří i ministry. Vážím si jich především jako lidí, které znám z doby, kdy byli zpravidla "pouhými" starosty/kami. Občanský a neziskový sektor považuji za nejdůležitější, i když se to nemsí plno lidem líbit. A nevidím v tom žádný rozpor s pravicovou politikou, naopak. Když ale pomyslím na to, co mi "dopřála" zažít komunální politika, je to zlé. Ale to je realita.
06. 05. 2011 | 13:55

Veronika Vendlov napsal(a):

O: je to asi jako v tomhle blogu: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=5427, od té doby se toho událo víc, než je zdrávo, včetně prohlášení na www.ivodolka.cz. Jakoby zapadlo, že před 4/4 jsme se od zbytku "Našeho města" odpojily my dvě zastupotelky a požadovaly jsme, aby vše co se nás týká z webu zmizelo. A spolu s námi s torzem kandidtátky nespolupracuje část dalších lidí, ale ne veřejně,čemuž se po tom všem vůbec nedivím. Pan Malý, který na kandidátce KSČM kandidoval za SPOZ jako jediný udržel jasný názor a nepodlehl. Ty "tlaky" specifikovat nebudu. Žádný člověk mi nemůže "smrdět", když se chová čestně. Pozitivně mne například řekvapil mnou roky kritiziovaný J. Nedoma. To už je ale celé jiná kapitola a určitě bude ještě možnost se k dění v OV vrátit. A nebo taky ne.
06. 05. 2011 | 14:07

tata napsal(a):

paní VV

trošku ste nam ted nahrala data jsou nedodělany ale prezentovala jste je jako fakt.Nezlobte se ale i ten druhy argument nam nahravá všimněte si kdo nejvice brojí proti nezyskovkam pravicovy nebo levicovy volič?NEZLOBTE SE ALE PRAVICOVA POLITIKA JE V PŘIMEM ROZPORU s neziskovkama.

ŽE ted se to hodí panu drabkovi a spol jako volební tah je jina,ale děkuji že aspon jako z mala odpovidate je uplně jedno že oba mame rozdilne pohledy,tak to chodí a je to uplně v pořadku.ZASE NĚKDY U JINEHO TEMATU .

PŘEJI DOBRY VEČER.
06. 05. 2011 | 17:06

Občan napsal(a):

Madam, Vy jste KATEGORICKY tvrdila, že jsou socdávky masivně zneužívány a že data MÁTE!!!

To, co sem šoupnul Duroy, je dva roky stará záležitost a jedná se o NECELÉ JEDNO PROCENTO z vyplacených socdávek. Navíc novinářsky zkreslené zmatláním vyplacených socdávek a dluhů na socpojištění. Čili údaj úplně k ničemu.

KDE jsou ta Vaše data, o nichž jste tvrdila, že je MÁTE?
I nadále to tedy beru tak, že jste lhala a podle naplivala na nešťastné lidi, kteří jsou na "sociální " almužny odkázáni (pokud jim stát vůbec milostivě něco usmrkne - JÁ jsem uvedl statistická data, která Vaši lež vyvracejí do základu, protože nějakou formu sociálních dávek dostává jen menšina populace).
Čili jste se zachovala typicky pro pravičácké asociály.

A že navrch dřepíte v radě města, v němž vůbec nebydlíte, to už je opravdu vrchol. Zvlášť, když si člověk vezme Vaše další aktivity. No, alespoň vím, na koho si dát zatracený pozor ve volbách.
07. 05. 2011 | 13:52

Veronika Vendlov napsal(a):

o:uvedla jsem, že data existují a třeba se obrátit na MPSV, tohle není v mých silách ani kompetenci sdělovat. To víte moc dobře, takže Vaše kritika je bezpředmětná. Jako asociální se mi především jevíte Vy. Dřepět v RM není úplně ten správný termín. :-) A co se týče dalších voleb, na účtenky se těším...:-)
10. 05. 2011 | 03:14

Veronika Vendlov napsal(a):

K "asociálnosti" a plivání do tváře ještě jeden aktuální komentář.

Langšádlová (TOP 09): Mýtus o „asociálním" Drábkovi se nepotvrzuje
9.5.2011 parlamentnilisty.cz strana 0 Politici voličům
Helena Langšádlová - profil

Ačkoli se komentátoři deníku Právo předhánějí v kydání hnoje na ministra práce a sociálních věcí Jaromíra Drábka, o asociálním chování levicových krajů jsem si zde ještě nic nepřečetla.

Nezapadlo by to totiž do jimi pečlivě vytvářeného schématu o „zlém" ministrovi, který chce ožebračit sociálně potřebné spoluobčany, a který údajně lže, nebo své problematice vůbec nerozumí.

Podívejme se na konkrétní příklad z poslední doby, který se dotýká statisíců lidí z našich regionů. Poprvé v tomto roce se dotace na sociální služby rozdělovaly podle kritérií, určených krajskými reprezentacemi a ministr Drábek tedy do mechanismu nezasahoval. Celková výše dotací poklesla meziročně o desetinu tak, jak většina položek úsporného státního rozpočtu. Co však způsobily některé sociální demokracií ovládané kraje? Svým vlastním příspěvkovým organizacím prostředky z dotací přidaly, zatímco desítky neziskových organizací (obecně prospěšných společností, občanských sdružení apod.) poslaly do likvidace. Připomeňme, že tyto „neziskovky" poskytují velmi potřebné sociální služby, které veřejný sektor poskytovat nezvládá.

Nejkřiklavějším případem může být Středočeský kraj. Zde došlo ke krácení prostředků pro neveřejné neziskové organizace o více než třetinu oproti minulému roku, zatímco vlastní krajská zařízení dostala peníze navíc. Tato čísla ovšem představují pouze průměr, mnoho neveřejných organizací získalo třeba jen polovinu nebo ještě méně ve srovnání s rokem 2010, což je pro ně naprosto likvidační. Stalo se tak nejen ze dne na den bez jakéhokoli zdůvodnění, ale také v naprostém rozporu s dlouhodobou koncepcí Středočeského kraje.

Výmluvy na stát postrádají logiku, ten snížil prostředky o desetinu, což je částka, kterou jsou schopna krajská i nekrajská zařízení přežít bez podstatného omezení provozu. Ale odebrání více než třetiny příspěvku hejtmanu Rathovi nikdo nediktoval, to bylo výlučně krajské rozhodnutí. Navíc hejtmanova argumentace postrádá logiku. Pokud se podíváme na rozdělování v některých jiných krajích, zjistíme, že se prostředky krátily nediskriminačně a rovnoměrně o desetinu bez ohledu na právní formu a vlastníka organizace.

Pokud hejtman Rath neveřejné neziskové subjekty označí za prostředí, „kam jednou týdně přijde jeden narkoman", pak pouze ukazuje, že problematice nerozumí a neví, jak podobná zařízení vůbec fungují a pro koho jsou určena. Také nesmyslným způsobem degraduje roli neziskového sektoru v oblasti sociálních služeb a plive do tváře tisícům pracovníků, kteří se snaží vytvořit důstojné podmínky statisícům našich spoluobčanů, např. nevyléčitelně nemocným v mnoha hospicích. Byl se hejtman Rath někdy podívat třeba do středisek Diakonie České evangelické církve, jak a pro koho pracují?
10. 05. 2011 | 08:54

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 10:46

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy