Starostové a nezávislí zvolili nové vedení a podpořili RUD

05. 06. 2011 | 11:01
Přečteno 6021 krát
Na postu předsedy sněm potvrdil stávajícího lídra hnutí, poslance Petra Gazdíka, který je jedním ze zakládajících členů STAN.

Pro jeho zvolení se vyjádřilo 147 ze 159 přítomných delegátů. „Silný mandát, který mi sněm dal, mě samozřejmě potěšil a utvrdil v tom, že angažmá Starostů a nezávislých ve vysoké politice má smysl – a jak ukazuje například návrh reformy rozpočtového určení daní, znamená i významný a reálný přínos pro obce a jejich občany,“ řekl po svém zvolení P. Gazdík. Prvním místopředsedou hnutí byl zvolen poslanec Stanislav Polčák, dalšími místopředsedy se stali ministr kultury Jiří Besser a starostka obce Morašice Hana Štěpánová. Řadovými členy představenstva sněm zvolil starostku Chýně Věru Kovářovou, senátorku Janu Juřenčákovou, starostu Újezda na Zlínsku Vladimíra Kráčalíka a poslankyni Alenu Hanákovou.

Do Celostátního Výboru STAN byli zvoleni: Juraj Thoma, Jan Farský, Martin Macháček, Jan Horník, Radek Brázda, Věslav Michalik, Marek Pieter, Blanka Kolečkářová, Jarmila Číhalová, Ladislav Stalmach, Anna Polívková, Ondřej Běták, Jaroslav Žalkovský a Bohumil Petrášek. Členy CV STAN jsou dále také předsedové ze všech krajů, kteří byli zvoleni krajskými sněmy. Ty proběhly v celé ČR v období únor až květěn 2011.

Ministr Kalousek seznámil delegáty s podobou reformy financování samospráv, která má odstranit nespravedlnost v rozpočtovém určení daní (RUD), jež v současné podobě zvýhodňuje čtyři největší města na úkor všech ostatních měst a obcí. Ministr zdůraznil, že reforma RUD byla navržena i s ohledem na velká města a jejich závazky z minulosti. Počítá tedy se čtyřletým přechodným obdobím, během nějž by byla čtyřem největším městům daňová ztráta částečně kompenzována. Popřel zároveň, že by ve spotu o RUD stála proti sobě velká města a malé obce. „Nejvíce bita jsou za stávajícího stavu města jako Liberec, Ústí nad Labem nebo České Budějovice, u nichž neexistuje žádný racionální důvod, proč by na jednoho obyvatele měla dostávat až o 40 procent méně peněz, než třeba Plzeň,“ uvedl ministr. Ministr Besser představil návrh majetkového vypořádání s církvemi, jehož absence dosud brzdí rozvoj stovek českých a moravských obcí. S postupem reforem a jejich dopadem na samosprávy delegáty seznámili ministři Drábek a Heger. Sněm schválil také změnu stanov hnutí. Podle nich má předsednictvo STAN také nevolené členy. Jedná se o předsedy parlamentních klubů (v tomto případě o předsedkyni senátního klubu Soňu Paukrtovou), po jednom zástupci z TOP09, která nominovala Miroslava Kalouska, a hnutí Starostové pro Liberecký kraj, jež nominovalo Martina Půtu.

Nové stanovy navíc prodlužují funkční období volených orgánů ze dvou na tři roky a posiluje kompetence celostátního výboru. „Ukázalo se, že dvouletá perioda je příliš krátká, ve volebním období komunálního zastupitelstva to znamená dvakrát volit. Tříleté období zajistí voleným orgánům větší stabilitu, přičemž stále existuje možnost zvoleného odvolat rozhodnutím krajského, respektive celostátního sněmu,“ vysvětluje S. Polčák důvod této změny. V závěrečném usnesení, které sněm odpoledne schválil, delegáti také vyslovili silné znepokojení ze stávající politické situace a vyzvali koaliční strany k větší konstruktivnosti:

Usnesení sněmu hnutí Starostové a nezávislí k současné politické situaci
Hnutí Starostové a nezávislí považuje stávající politickou situaci za hluboké zklamání nadějí, které voliči vyjádřili v loňských parlamentních volbách. Unikátní šance na provedení zásadních změn, které by pomohly zaručit dlouhodobou prosperitu a stabilitu země, jejich obcí a občanů, je promarňována ve skandálech některých politických stran a neochotě domluvit se a pracovat. Komunální politici, kteří tvoří hnutí Starostové a nezávislí, z praxe dobře vědí, že při řešení praktických problémů musejí osobní animozity a politikaření stranou. Starostové a nezávislí proto vyzývají politickou reprezentaci státu, aby přestala veřejnost unavovat vnitřními spory a plně se věnovala práci na klíčových reformách a přípravě další legislativy nezbytné pro normální fungování naší země.

Záznam z Tiskové konference nelznete zde: www.top09.cz/co-delame/napsali-o-nas/petr-gazdik-byl-znovu-zvolen-do-cela-stan-6182.html

Děkuji tímto všem, kdo sobotní parný den strávili a dobrovolně pomohli zorganizovat Celostátní sněm tak, aby nakonec vše proběhlo uspokojivě. Technické zázemí poskytli kolegové z TOP 09: Jaroslav Poláček, Jan Chlubna, Jan Váňa, Filip Štěrba a Jiří Krůta, fotodokumentaci zajistila Veronika Rejmanová. Zázemí a servis pro média zajistil Lukáš Novák. O servis u registrace delegátů a delegátek se postarala celá rodina Sazečkových ze Strážného v čele s paní Světlanou Sazečkovou, dále pak Eva Šleichertová a Monika Zachová. Hlavní spojkou s moderátorem panem poslancem Polčákem a prezentátorem dění na plátně byl Ondřej Rejzek, informace na FB a Twitter posílal Radek Lekner a na vše dokonale dohlížela a operativně řešila Lucie Krejčová.

Poděkování také samozřejmě patří hotelu FLORET v Průhonicích, kde jsme sněmovali již potřetí v historii hnutí STAN a delegátům za trpělivost a dobrou atmosféru.

Související články k daňové diskriminaci měst a obcí: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=6670

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Občan napsal(a):

STÁNkaři,

na co si to, propánajána, hrajete? Jste béčkem TOP09, tedy béčkem béčka ODS. Jakápak tedy nezávislost?
A to provolání, to je opravdu vrchol drzosti. Za předsedu jste si zvolili aktivního spolutvůrce marasmu, ve kterém se nacházíme, představitele nejagresivnější části politického spektra, hlasatele arogance a animozity a chcete ještě něco provolávat. To máte opravdu voliče za takové pitomce?

Jinak, co se RUD týče - šetří se, pokud jste to ještě nepostřehli. Protože Kalousek a spol. prošustrovali co se dalo a hodlají v tom pokračovat. Takže šetřete a neskuhrejte po penězích. Postarejte se o tvorbu nových STÁLÝCH pracovních míst s ŘÁDNÝMI pracovními smlouvami a pak budou i daně k rozdělení.
TO je totiž vaše práce, "komunální politici". Starat se o rozvoj obcí a měst, o práci pro jejich obyvatele. S prací přijde spotřeba, prosperita místních podnikatelů a živnostníků a více peněz do RUD.
Ovšem prosperita pod vedením TOP09 a ODS téhle zemi opravdu nehrozí, milí STÁNkaři.
05. 06. 2011 | 11:21

Občan napsal(a):

Šmarjá, teď jsem si toho teprve všiml.
Když už si hrajete na ty "nezávislé", tak si alespoň pořiďte vlastní stránky. Protože inzerovat se na webu TOP09, to je opravdu směšné.
05. 06. 2011 | 11:24

pussycat napsal(a):

Polčák, to je ten co vytuneloval svou předchozí stranu SNK-ED? Hm ten bude mít jistě mimořádné místopředsednické schopnosti, které starostové jistě potřebují a kníže rád posvětí. O srozumění s Kalouskem, Severou, Parkanovou a dalšími jistě netřeba hovořit. Kolikátá, že je to liga?
05. 06. 2011 | 11:26

Veronika Vendlov napsal(a):

http://starostove-nezavisli.cz/
05. 06. 2011 | 11:46

Veronika Vendlov napsal(a):

http://www.starostove-nezavisli.cz/novinky/top-09-a-stan-stredocesky-kraj-hejtman-rath-prodela-i-kalhoty-a-my-s-nim
05. 06. 2011 | 11:47

Veronika Vendlov napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/gazdik-jsme-na-hrane-existence-vlady-dalsi-nabidku-vv-nedostanou-pxi-/domaci.aspx?c=A110604_155240_domaci_kop
http://www.ceskenoviny.cz/domov/zpravy/predsedou-stan-byl-opet-zvolen-gazdik/646725
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=702724
05. 06. 2011 | 11:49

BK napsal(a):

Kalousek, prosperita, Gazdík, nezávislost...
To nejde. Bez ohledu na další ingredience z toho vznikne jen nepoživatelný eintopf.
Uznání vzbuzuje snad jen heroický počin pí Světlany Sazečkové ze Strážného, která se v čele své rodiny starala o ten servis u registrace delegátů.
To muselo být nádobího, hrůza pomyslet!
Nicméně tento blog vyznívá optimisticky.
Dílko pilné předvolební agitátorky neomylně indikuje blížící se volby.
Už aby to bylo!
05. 06. 2011 | 12:00

Béda napsal(a):

VV,

to bude řežba! TOP (strana bez tradice a odpovědnosti s prosperitou pro oligarchy) - bůhvíproč se již dávno neintegrovala s tzv. STAN vymyslela další habaďůru. S cílem maximalizovat svou politickou roli chce provést reformu v oblasti distribuce financí mezi velkými městy (kde jsou její preference nižší) a místními samosprávami, kde si tímto způsobem chce koupit starosty a hlasy. Je jasné co bude následovat. Bratrovražedný politický boj o ovládnutí pravice mezi ODS a TOP.

TZv. starostové a nezávislí dělají stafáž ambicím recyklovaných kmotrů přeběhlíků z KDU, kteří chtějí především dosáhnout "vyrovnání" s církvemi opomenutím restituční tečky, převést zdravotnictví do rukou oligarchů a finančníků, vytunit důchodový systém do kapes baknovních domů a finančníků a pod.. TZV. RUD je promyšlena na období 4 let = salámovou metodou do doby, kdy již dílo privatizace penězovodů bude dokonáno a TOP zmizí po prohraných dalších volbách z čela politiky.
05. 06. 2011 | 12:09

Duroy napsal(a):

Nevíte náhodou, jak to bylo s tím elektronickým hlasováním pro předsedu Gázdíka? Prý se pan Kalousek starostům vysmál, že prý neumějí mačkat čudlíky na ipodech (?)
05. 06. 2011 | 12:27

pussycat napsal(a):

Podstata toho RUD je komunistická, pouze změníme přerozdělení, ubereme bohatým a dáme chudým, že by se mohl změnit celý systém financování obcí a více se sblížil s tím co vyberou na daních a podstatnou část si toho nechají a pak dostanou ještě něco přidáno od státu, když vyberou málo, to raději ne, protože v těch mallých obcích jako je gazdíkova Suchá Loz nebo Polčákův geyland nevyberete skoro nic, tak je ptořeba pěkně oškubat velká města, která vyberou nejvíc, že .... myslím, že to opravdu jsou kalouskovci. Udělat něco pořádně vymyslet to ne, ale sebrat těm, kteří mají víc, protože taky víc dělají, to opravdu není daleko od kalouskových lapků.
05. 06. 2011 | 12:32

Hladis napsal(a):

Heh po hlasovani elektronickou formou nebyl Gazdik zvolen ,tak se Kalousek starostum vysmal a tentokrat osvedcenou formou Kalouskuv podrztaska vyhral. Smesne.
05. 06. 2011 | 12:49

ach jo napsal(a):

Sen všech starostů, moci celou noc lízat Kalouskovi polobotky, se konečně dočkává naplnění. A jak hezky se na ty servilní "starosty" zdálky dívá! Sloužili komunistům, tak teď se stejnou vervou novým pánům. Třeba jim "páni" také dovolí trochu si přikrást.
05. 06. 2011 | 13:04

krokus napsal(a):

A jak to vlastně bylo s tím Gazdíkovým zvolením, paní Vendlová?
Jsou starostové troubové, co neumějí hlasovat elektronicky, nebo ovce, co poslušně a ustrašeně následují toho, kdo se vydává za berana?
Ani jedno jim ke cti neslouží. Proč takové volit?
05. 06. 2011 | 13:05

MirekS napsal(a):

Myslel jsem si, paní Vendlová, že se člověk potvrzuje ve funkci, protože má dobré (či lepší) výsledky. Nikoliv proto, že byl jeden ze zakládajících členů...

To sezení na ještě větším počtu židlí, to jste vymysleli super. Jako kdyby nestačilo, že už se zodpovídají sami sobě na státní úrovni...

Pan Kalousek Vás zase "lakuje". Ona ta nespravedlnost v RUD se neodstraní (doufám, že přijmete, že odstranění nespravedlnosti = spravedlnost - ale podle pana Kalouska žádná spravedlnost není (!)). Ale pravda, v tomto případě se nespravedlnost (přejme si to) zmírní. Bude zajímavé sledovat, jak se s tím velká města vypořádají.

Podstata jeho "lakování" je v tom, že ve finále dostanete, suma sumárum, stejně méně než jste dostávali (tedy jestliže bude dodržen základní programový bod - snížení tempa zadlužování)!

A co s vývojem výběru daní, to jste klidní a spokojení? To ukazuje na stabilitu a prosperitu země? Zdá se mi, že si ještě nedokážete představit, jakou paseku nadělají reformy v obcích tak, jak dolehnou na občany...

A co dotace z EU, taky dobrý, žádné znepokojení?

Zdraví

MirekS
05. 06. 2011 | 13:06

Ventil napsal(a):

STAN a jejich sněm jen další neštěstí pro lidi a tuto zem.Tyto uzavřené politické sekty rozežene jen pořádná revoluce!Čim dříve tím lépe.
05. 06. 2011 | 13:54

jeden napsal(a):

Jejda, to ony už se asi zase blíží volby, paní Vendlová vyrazila do boje....zase budou pohádky o hodném Kalouskovi, ošklivých socanech a skvělých čistých starostech?
05. 06. 2011 | 14:54

modrý edvard napsal(a):

Hm. A kde se bere RUD?
05. 06. 2011 | 15:07

ld napsal(a):

Autorka,

co takhle vytvořit subkoalici s Bobinou? Tam se to přeběhlíky taky jen hemží. Navíc to vypadá, že to bude po zelenáčích, věcařích další truc strana, která naslibuje, jen aby se její členové doškrábali ke korytům. Dalším pojivem by mohla být vaše bezbřehá láska k arcikradákovi Klausovi. V případě příme volby prezidenta byste měli kandidáty dva; to má své výhody při brzkém vyplavání senility Klause a Švarcenberga na povrch; u kterého se to prokáže později, bude nominantem.

Před chvílí byl v OVM šot, na kterém mluvil Mašek. Kdysi to byl představitel zkrachovalé, tuším, ODA. Tak vida, říkám si, další recyklát u topinek. To je taková typická partaj mrchožroutů.

A, žežuličko, chtěl bych se dožít toho, abych vás viděl makat RUKAMA až do 70 let.
05. 06. 2011 | 15:08

Občan napsal(a):

To Modrý Edvard:
RUD se přece těží :o)
A že jsou NĚKTEŘÍ češi setsakra výnosná žíla! Zejména ti, co nemohou své daně nijak "optimalizovat". Však se tak důlní kombajn Kalousek se svou partou kradověrných kleptokratických úderníků setsakra činí, aby mu neutekla ani koruna těch bezbranných...
05. 06. 2011 | 15:39

valdštejn napsal(a):

Veronika Vendlová je modrá svazačka a oproti panu Rathovi by u ní musel člověk mozek lupou hledat . Obdivuje hulváta Schwarzenberga
a obdivuje sex apeal pana Topoplánka ... To vypovídá samo o sobě o všem....
05. 06. 2011 | 15:42

Sladký napsal(a):

Pan Gazdík je tragikomická figurka, kterou lze s úspěchem srovnávat s Jakešem nebo Čunkem.
05. 06. 2011 | 15:56

Občan napsal(a):

No, paní Vendlová,

už jste snad pochopila, že psát blogy tohoto typu asi není nejlepší nápad. Na Vaše jednoduché permanentně volební agitky tu opravdu není nikdo zvědav. Zvlášť, kdy protagonisté odrbávají většinu národa dnem i nocí a zadlužují zemi tempem nevídaným.

Zkuste třeba něco hezkého o přírodě, nebo třeba o dolské medovině, máte to tam kousek. Nebo o Pravém Hradci (ve svahu pod Větrušicemi), o něm se toho ví pramálo a přitom to byla stavba nikoli bezvýznamná.
Prostě cokoli jiného než politiku. Ve Vašem podání to je pokaždé hodně smutná fraška.
05. 06. 2011 | 16:30

xxx napsal(a):

To pussycat:
Takovou blbost, co jste napsal mohl "vymyslet" jen Prazak. A to nesjem ani nahodou
klaka Topstanu!
05. 06. 2011 | 16:45

petr1962 napsal(a):

No a co máme dělat.Přece se z Vás neposerem.Vaše strana akorát ožebračuje lidi
05. 06. 2011 | 16:53

vlk napsal(a):

Další z propagandistických blogů propagandistky Vendlové.
jenže silně neúplný.
Je totiž potřeba dodat některé, žekněme - pikantní detaily, o kterých referují na Kalouskovi, zatzím, aspoň trochu nezávislé servery.
Pikantnost první:
Volba předsedy tohoto nevšedního spolku měla proběhnout elektronicky. A také proběhla.
Výsledek? Kalouskův fámulus Gazdík byl jediný kandidát a.... No NEBYL ZVOLEN!! Představte si, v tajné elektronické volbě pomocí 9- ti iPadů nebyl gazdík zvolen!!
No nakone c byl zvolen velkouvětšinou. Jak nám hrdě oznamuje propagandistka Vendlová
Proč byl zvolen? Protože bylla
Pikantnost druhá.
Totiž mezi delegáty s právem HLASOVAT byl místopředseda cizí strany! Jistě jste uhodli - Kalousek!! To nemá chybu. A ten okamžitě přišel s řešením - viz
Pikantnost třetí
v podstatě sdělil nebo nechal sdělit shromážděným starostům, kteří neodhlasovali gazdíka, alebrž mu d ali těžc ena budku, že jsou vlastně dementi a že hlasovali pro Gazdíka, jen jaksi neuměli zacházet s elektronikou A že s etedy bud e HLASOVAT JEŠTĚ JEDNOU!! No není to prima, když místopředseda jiné partaje tohl e zařizuje? Takže v aklamaci podle Kalouska už Gazdík zvolen byl. Má silný mandát. Asi jako Vít Bárta v hlasování Véčkařů o tom, zd a má jít do koalice s ODS a TOP. Tam to zřejmě také tak nějak poprvé nevyšlo, tak se řeklo, že za to mohhou hackeři: A hlasovalo s e znova. Jak ? No tad y bych vzpmenul na zveřejněné nahrávky, kde Klasnová rozjímá o volbě předsedy , že by to jako bylo zajímavé jen ve variantě John - Bárta a že by to mělo být na férovku. A Kočí se diví... No ještě , že tam byl Kalousek... Ten tu férovku zařídil daleko jednodušeji než nějakou softwarovou obezličkou. Ale Gazdík pro mne má a si stejný mandát jako napoleonek. Když už jsem řekl Kalousek tak
Pikantnost čtvrtá
kalousek zcela evidentně LHAL.
Dne , tuším 20.04, 2011 zd e uveřejnil blog http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/miroslav-kalousek.php?itemid=12897
kde popíral, že by chtěl praze snížit a to výrazně přijmy z rozpočtu, jak o pár dní dříve napsal ve svém blogu pražský primátor Svoboda. Prý jd e jen o pracovní verzi, prý jde jen o vytrhávané věty z pracovního materiálu... A co že podle propagandistky vendlové sdělil starostům ? no že Praze a třem dalším městům ořeže rozpočet a rozdá to jim!!!
No vlastěn pikanntnost... je ještě pikantnost, že Kalousek jeden den něco řekne a druhý d en sdělí úplný opak? Máte pravdu - není. Stačí si vzpomenout na s komunisty? Nikdy ! A následný dohovor o vládě s e socany s podporou komoušů. Jednou to může být náhoda. No není. Protože všichni si jist ěpamatujeme , jak ppustil do světa , že má nahrávku z jednání šéfredaktorů, Aby to druhý den popřel. Ale rozhodně pikantností je
Pikantnost pátá
na tomhle povedeném mejdanu. tedy prý si delegáti Starostů odhlasovali Kalosuka do svéhoo představenstva!
No neberte takovou stranu. To se snad v tuzemsku naposled povedlo , pokud někomu, tak Josefu Visarionoviči - ten snad byl čestným členem KSČ....
Nechápu, proč nám tohle všechno propagandistka Vendlová zamlčela.
Jo zítra se jednomu z bodů té povedené trachtace, kde se ukázalo , že hodně obcí má natolik dementní starosty, ež nejsou schopni pochopit jendoduché úkony na počítači - kupodivu ,ale u volby dalších orgánů už to prý uměli!! / safra to jsou divní matláci!/budu věnovat ve s vém pravidelném sloupku na Faustově světu ticha. Bude se to menovat Proč chci mít Kalouskovu fotku i na jízdenkách MHD.
Ale propagandistka vendlová odvedla pro rodnou stranu rozhoodně dobrou práci. Věřím, že přírodovědec, jestli dorazí, se náležitě pobaví.
05. 06. 2011 | 16:54

Veronika Vendlov napsal(a):

K probému s elektronickým hlasováním došlo při první volbě, kdy jsme podcenili odprezentování systému. Pan předseda Gazdík neměl protikandidáta a proto delegáti klikli na jeho jméno, ale dalším klikem už nepotvrdili svoji volbu a odesílali do systému neplatné hlasy. Z toho důvodu se volební a mandátová komise rozhodla hlasování zneplatnit a opakovat jej. Delegát sněmu, pan 1. místoředseda TOP 09 M. Kalousek navrhl dle stanov, že je možné využít volbu tzv. aklamací, kterou delegáti sněmu schválili a proto se přistoupilo k veřejné volbě. Aparát (tedy i já), jsme dostali pokyn k přípravě dalších voleb s pomocí klasických hlasovacích lístků a urny. Vedle toho bylo rozhodnuto odprezentovat systém znovu a odvolit druhou elektronickou volbou, kdy se z pěti volili 3 z pěti kandidátů. Tady už šlo vše dobře, protože delegáti vybírali 3 z pěti a potvrzovali svoji volbu. Pak proběhlo další kolo mezi paní Štěpánovou a Kovářovou. Vše fungovalo bezvadně a proto se příprava klasických lístků zastavila a běžely další volby - členů Předsednictva STAN a následně Celostátního výboru, kdy z 19 nominovaných bylo voleno 14. V případě klasické volby by například tato volba zabrala odhadem 2 hodiny času. Ze všech hledisek lze konstatovat, že to je systém dobrý a my jsme jej otestovali. To, že se jedna první volba nevyvedla, bylo bohužel velmi nepříjemné, ale jinak než takto, nejde odhalit nedokonalosti.
05. 06. 2011 | 17:14

michal napsal(a):

RUD:

takže k žádné pořádné změně nedojde - takže pořád jeden díl mojich daní půjde Praze a druhý zůstane naší starostce, opravdu jsem moc rád, že budu nadále platit pražské tunely (jako Blanka apod.), zatímco tady nebudeme mít ani na odklízení sněhu.
05. 06. 2011 | 17:20

Faust napsal(a):

Vlku, vlku, Kalousek přece NIKDY (tady jsou verzálky namístě) nelže, on pouze MYSTIFIKUJE.
Krásné slovo, že? Mystifikace... kdybych tohle byl řekl doma za svého mlada, že nelžu, ale mystifikuji, tak jsem dostal od rodičů pár facek.
Holt jsem jiná generace a jinak vychovaný, než mistr Kalousek.
05. 06. 2011 | 17:22

ld napsal(a):

Vendlová,

co to tady zkoušíte? Proč zde lakujete? Víte co je neplatný hlas? Je to stav, kdy je vyčerpaná možnost hlasování, něco jako zahozená penalta! Prostě oprava není možná. Leda by byl koupen sudí. A asi byl (Kalous). Krom toho, i neplatný hlas má svou vypovídací hodnotu, například jím lze vyjádřit vzdor, odpor k manipulaci, pohrdání. To co tady popisujete je to stejné, jako karlovarská losovačka! Vždyť vy už kradete sami sobě!

To vaše Národní souručenství II má nebývalý unikát v osobě Kalouska. Náramně to připomíná polskou poválečnou vládu, kdy ministr obrany tzv.suverénní země byl Rusák!
05. 06. 2011 | 17:23

Faust napsal(a):

Joj, paní Veroniko, tohle je dobrý:
"Delegát sněmu, pan 1. místoředseda TOP 09 M. Kalousek...".
Dotaz: koho čeho čí je tedy vlastně pan Kalousek členem?

Mimochodem, šlechtí Vás, že na dotazy odpovídáte i při vědomí, že... nenapíšu, ale je to velmi odvážné.
05. 06. 2011 | 17:26

vlk napsal(a):

Propagandistka Vendlová

ano jistě. Starostové jsou prostě dementi! Gazdík má silný mandát. Asi jako vít Bárta!
Hlavně , ež to vysvětlil Kalosuek.

fauste
no já jsem s tará generace. Za nás slovo mystfikovat nikdo neznal. Nebo skoro nikdo. Používalo se ale slovo lež a lhát!
Dobrá, ať jdu s dobou. Omluvám se Kalouskovi, Vendlové a všem p.t. čtenářkám a čtenářům , že jsme použil nevhodné slovo lhát. V souvislosti s Kalosuekm jeho blogem a mejdanem starostů. A velmi prosím, aby si ho nahradili slovem Mystifikoval. Děkuji.
05. 06. 2011 | 17:32

Suchec napsal(a):

Takže místopředseda TOP delegátem konference STAN.

No na správní radu dceřiné akciovky vysílá matka vždy nějakého svého zástupce, aby hájil ty správné záměry, ne?

Soudruzi se musí kontrolovat. Co kdyby náhodou, že?
To je fakt nářez :-)))

Běžel kdysi film "Blbý a ještě blbější". Sice stupidní americký pokus o humor, ale toto je ještě lepší kousek na téma "Sedlák na ledě".

On ten Lenin tenkrát netušil, jak se jeho výraz "užiteční idioti", který použil ve vztahu k socdem a menševikům
05. 06. 2011 | 17:35

Veronika Vendlov napsal(a):

K výše uvedenému textu mohu říci náseldující: Jde o prostá fakta. Starostové a nezávislí jsou dobře fungjící politickou platformou, které se díky spolupráci s TOP 09 podařilo mít 9 zástupců ze 41 v poslaneckém klubu TOP 09 a Starostové. Nejsou projektem na jedno volební období, už v roce 2008 jsme v krajských volbách uspěli ze šesti krajích ve čtyřech. Každý sněm, zejéma ty volební sněmy všech politických stran, jsou zásadní. Naše staronové vedení je stabilní a polné kompetentních osobností z malých i větších samospráv.

K RUD je třea dodat, že je součástí koaliční smlouvy a kdyby se nepodařilo jej prosadit, Starostové by v takovém případě nemohli podporovat koaliční program. Konflik ve financování měst a obcí je především u měst statutárních. Jak bylo uvedeno výše, iracionálně byl z rozpočtového určení daní více ceněn finanční částkou na hlavu pro samospávu občan tvale žijící v Plzni, Brně, Ostravě a Praze.
Přitom občané dalších statutárních měst či měnších měst a obcí nejsou občany druhé kategorie a proto novelou zákona o RUD končí náš šestiletý boj za spravedlivější rozpočtové určení daní.
05. 06. 2011 | 17:40

ld napsal(a):

vendlová,

nikdo vám to neuvěří, pouze blábolíte a opakujete Kalouskovy nesmysly. Hospodář se na prvním místě stará především JAK ZÍSKAT, nikoli kde ušetřit. Šetřit na blbinách je věc bohulibá a správná. Jenže vy si to pletete se zlodějnou. Proč důsledně nevybíráte daně, ale holíte ty co máte nejblíž? To umí každý blb, i ten, co nedokáže odeslat volební hlas. Ale pantáta, to je někdo úplně jiný. Toho v poslaneckém klubu nemáte.
05. 06. 2011 | 17:49

Veronika Vendlov napsal(a):

Stanovy hnutí umožňují, aby registrovaným příznivcem mohl být i ten, kdo je členem jiné politické strany, pokud to ona svými pravidly umožní. Pan Kalousek se rozhodl registrovaným příznivcem stát a byl proto řádným delegátem Celostátního volebního sněmu.

V hnutí existuje od února tohoto roku možnot být řádným členem a to zpravidla po uplynutí dvouleté lhůty od začádání o statut registrovaného příznivce. V předsednictvu STAN pak mohou být právě jen ti, kdo jsou členy hnutí.

Vedení STAN považuje spolupráci s TOP 09 za velmi cennou a díky vzájemné spolupráci také za naprosto funkční.

Na Celostátní volební sněm byli také pozváni předsedové všech demokratických parlamentních stran. Pan předseda ČSSD B. Sobotka se z jednání omluvil, za ODS přednesl svoji zdravici pan ministr Vondra a za VV pozdravila delegáty paní Peak.
Pozváni a přítomni byli také předsedové krajských organizací TOP 09. K reformám dále hovořil pan ministr Heger a pan ministr Drábek, k vyrovnání s církvemi pan ministr Besser.
05. 06. 2011 | 18:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Id: najem papoušek, ale Vy mi připomínáte, stejně jako důvěrně známí diskutující výše, zaseknuté gramodesky. Já chápu, že opakování jest matkamoudrosti, tak nám nezbyde, než si to tu všichni opakovat pořád dokola...a to je ok.
05. 06. 2011 | 18:02

Veronika Vendlov napsal(a):

Suchec: chcete říci, že 1500 starostů a starostek a 180 delegátů (také starostů a starostek) na celostátním sněmu, jsou jen "užiteční idioti"? A stejně tak jsou "užiteční idioti" to, kdo jimv komunálkách dali svůj hlas?
05. 06. 2011 | 18:03

route66 napsal(a):

Celý tento propagandistický žvást jako vystřížený z padesátých let by měl být smazán neb bloger porušil několik ustanovení Blogerského kodexu

..- Bloger respektuje právo každého občana na slušné zacházení.

..- Bloger nesmí zveřejnit pod svým jménem či přezdívkou cizí text nebo jeho část. Tento zákaz platí i pro texty, jejichž autor není známý.

..- Bloger nesmí přijmout hmotný nebo finanční dar nebo jinou výhodu jako protihodnotu za pozitivní nebo negativní zmínku firmy, produktu nebo osoby ve svém blogu.

..- Bloger nesmí prodávat na svém blogu reklamu bez výslovného písemného povolení provozovatele. Tento zákaz platí i pro barterovou reklamu.

..Na blogu nebudou zveřejňovány oficiální stranická prohlášení, logo strany, volební slogany ani tiskové zprávy. Zákaz neplatí pro odkazy na tyto materiály.

:-))
05. 06. 2011 | 18:05

Pereira napsal(a):

No nevím co chce říct Suchec ale sám za sebe vám říkám, že 1500 starostů a starostek a 180 delegátů (také starostů a starostek) na celostátním sněmu, jsou jen " idioti" a rozhodně ne užiteční.
05. 06. 2011 | 18:20

Občan napsal(a):

Rozumím tomu dobře, že zejména tzv. "nezávislí" starostové NEJSOU na sněmu "hnutí" zastoupeni osobně, ale že za sebe posílají delegáty?
Má rozumová kapacita selhává!
JAK může někdo, kdo je NEZÁVISLÝ, delegovat svou nezávislost na kohokoli jiného?
Druhá věc, kterou mi rozum nebere, je název téhle topinkové druholigy - Starostové a nezávislí. Starosty bych pochopil i nezávislé starosty, ale KDO jsou ti "nezávislí"? CO vykonávají za funkce a KDE?
05. 06. 2011 | 18:24

Otázkář napsal(a):

Občan

Nezávislý je dobrý marketingový tah. Na plakátech to vypadá lépe než kdyby kandidát byl ZÁVISLÝ, to by mu hlas nikdo nedal :)
05. 06. 2011 | 18:32

irinek napsal(a):

Paní Vendlová,tyto věci a děje jdou sice naprosto mimo mne,ale občas si je přečtu. Musím konstatovat, že jsem konsternován vaší tragikomickou rolí.Skutečně to připomíná agitku padesátých let.
05. 06. 2011 | 18:36

route66 napsal(a):

Občan
Ftom je právě ta finta Fň..
Pár patolízalů si udělalo sektičku o několika lidech. Do svého názvu si dali Starostové a nezávislí, což vyvolává dojem, že jsou zástupci(ti ve vrcholu) všech starostů(bez rozlišení) a nezávislých(kteří byli na kandidátkách jako nezávislí)
Jenže je to jen úzká skupina ...je spousta starostů a nezávislích, kteří je nemůžou ani cítit a nemají s touto Top09/b nic společného..
Je to prostě finta na občany...zdají se býti takto velmi silní..
05. 06. 2011 | 18:38

Občan napsal(a):

A ještě jedna věc, paní Vendlová,

už se Vás tu někdo na to dotázal. V ČR KLESAJÍ daňové příjmy. VŠECHNY! Ačkoli vláda už druhým rokem neustále snižuje daně bohatým jednotlivcům, sle i korporacím a dokonce i OSVČ, PŘESTO je výběr příjmých i nepřímých daní rok od roku nižší.

Takže i kdyby se Kalousek nakrájel na kostičky a osmažil, peníze na RUD nemá ani v loňské výši. Sebere tedy VŠEM městům a obcím a aby to nebylo tak okaté, ořeže největší města a odřezky rozhodí těm menším.
Ale ani tyhle flaksy neodvrátí neodvratné - že VŠICHNI budou mít ještě méně než měli před rokem, dvěma, pěti... ŽÁDNÉ čachry s touhle skutečností nehnou, paní Vendlová. I kdybyste se "uhlasovali".

Navíc z toho Vašeho mejdanu raší další výstup (na "pikantnost" už má copyright Vlk :o)) ) - totiž, že Kalousek se postará o ty starosty, kteří jsou členy "hnutí" a všechny ostatní odrbe jak borůvky.
Tak na tohle se ani bolševik nezmohl - a že to byl v oboru manipulací docela kádr. Ale takovouhle nehoráznou KORUPCI si prostě nedovolil.
Přitom STÁNkaři mají starosty v pár obcích v republice!
05. 06. 2011 | 18:44

Mirek Otava napsal(a):

Vážení blogeři,
velice jsem rozčarován vaším chováním,hrubostí,oplzlostí a vulgaritou!! Popravdě, spoustě z vás by měli zakázat komunikovat a vymazat vás!! Jste opravdu - někteří z vás- humusem!! VAŠE VÝBLITKY MYSLI,KTERÉ PC SNÁŠÍ JSOU OPRAVDU VAŠI UKÁZKOU VELICE,,VYSOKÝCH,,IQ - SPOUSTĚ Z TĚCH STAROSTŮ,KTEŘÍ DĚLAJÍ SVOJI PRÁCI NA OBCÍCH A PRO OBCE DOBŘE ,NESAHÁTE ANI PO KOTNÍKY A TAKY VÁS PŘECI NEURÁŽÍ"!! cO JE VIDĚT ZA VAŠIMI STUPIDNÍMI BLOGY?..HULVÁTSTVÍ NAS*ANOST NA ŽIVOT,ŽE SE NĚKOMU NĚCO VEDE A VÁM NE!! URÁŽÍTE ZDE ČLOVĚKA VERONIKU,KE KTERÉ SI LECKTEŘÍ ANI NEMŮŽETE SROVNÁVAT,ANO,NA ROZDÍL OD VÁS KTEŘÍ JEN DŠTÍTE SÍRU A ZLOBU- ONA NĚCO DĚLÁ PRO OSTATNÍ!! DEMOKRACIE,JE VÁŽENÍ PLURALITOU NÁZORŮ-!!! NIKOLIV URÁŽKOU A NADÁVÁNÍM,COŽ ČINÍTE.STYĎTE SE A PROSÍM NEURÁŽEJTE JIŽ VÍCE ŽÁDNÉHO STAROSTU A ANI V.VENDLOVOU!!
05. 06. 2011 | 18:45

pussycat napsal(a):

My všichni rozumíme velmi přesně co se autorka snaží říci: registrované partnerství starostů a TOP sice zbavilo Starosty nezávislosti, ale je to pro starosty výhodné, protože mají své poslance a sílu položit koalici a mají to registrované partnerství s ministrem financí, který jim za podporu slíbil přidat víc peněz do menších měst a obcí, a to tak, že je sebere statutárním městům. Ano to je zřejmé a aby to bylo jisté, pojistí se registrované partnerství posazením bosse do správních orgánů, včetně poněkud obskurního provedení volby "předsedy" a jmenováním 1. místopředsedy. Fajn, kšeft je jasný, reforma daní obcí nebude, ale přerozdělí se prachy, starostové zato budou podpororvat zvyšování dph a osekávání sociálních a jiných výdajů, včetně regionální dopravy, budou podporovat ekotendr, krýt bartáky a volat bezzubě hned tu po demisi vondry, tu zase nějakého večkaře, mezitím jejich ministr kultury udělá šéfem národní galerie jejího privatizátora, gazdík si jde do trafiky pozemkového fondu a celý ten cirkus jehož smyslem je opravdu jen přerozdělování daní jede dál. Pokud si autorka myslí, že tady někoho postraší odchodem poslanců z koalice, tak to snad platí Kalouskovi, který potřebuje dotáhnout ekotendr, ale pro občanstvo platí jediné: ano jděte, a co nejrychleji, protože za rok svého působení jste opravdu ukázali, že nejde o výsledky, reformy, ani protikorupční úsilí, ale o vytvoření chaosu, v kterém se budou pouze přerozdělovat prostředky, a to rukou čestných lidí jako je kalousek nebo Polčák? Zač je Gazdík zvolen, za výsledky, nikoli, za schopnost uzavřít komplot s Kalouskem a za možnost být u toho přerozdělování. Jiné výsledky tento spolek ani koalice nemá, v žádné z oblastí v kterých starostové opsali svůj program líbivými větami. Nic, jen chaos a permanentní vládní krize, tu korupčník Barták, tu promopro, tu Parkanová, tu Bárta nebo Kočí. Jinak opravdu nic. Když už tedy říkáte, že bez RUD z koalice odejdete, tak jděte. Předvedli jste jen čeření vody jako přímá volba prezidenta, kdy korupce bují právě okolo voleb, asi potřebujete víc. A na závěr, když byste opravdu chtěli jít, protože se neplní volební program, a on se neplní, vemte si sebou i svého kalouska, schwarzenberga (tomu se ale nebude chtít), svého bessera i neschopného Drábka. Ano, dveře jsou otevřené, můžete odejít, bez děkování, bez aplausu, tiše a s velkou ostudou. Nedokázali jste nic, protože jste provinční komunální přebor, který nemá ve vysoké politice co dělat. Nepůjdete-li bude ostuda za pár měíců ještě větší, je-li to vůbec možné.
05. 06. 2011 | 19:07

s... napsal(a):

Mirek Otava

Nejste zamilovaný?

Jediné výrazy, které mohou urazit jsou propagandistka a užitečný idiot. (pravda, ještě padl neužitečný idiot, to máte asi pravdu)

Jak ale nenazvat paní Vendlovou, než propagandistkou, za to, co tu dlouhodobě, opakuji, dlouhodobě předvádí. Namátkou si vzpomínám na pivečko se Schwarzenbergem. A vzpomínám si také, že se mnoho diskutujících, ač nesouhlasili, vyjadřovali se k blogům a paní Vendlové s respektem. Ale po těch všech lžích, které jakoby vypadli z bolševické agitky, si paní Vendlová označení za propagandistku vysloužila. Tvrdou propagandistickou prací. Pro arcilháře Kalouska a jeho kumpány.
05. 06. 2011 | 19:08

route66 napsal(a):

Olda Volyňka

Mirek Otava.. tož bojím..bojím. Nikdy asi už nic neřeknu a nenapíšu ..jsem se lekl toho capsloku až mám teď zaražený sr..ehh..stolici.
..budu jen a jen chválit.

Otavo, Otavo dej ale pozor..až se do tebe vleju ve Strakonicích budu infikován neb si ve mně prý Pocestný vymáchá nevymáchanou..

P.S. Nejste náhodou sedmispáč Schwarzenberg? Držet hubu a krok? Jj..na lůzu přísnost muší bejt...
05. 06. 2011 | 19:10

Veronika Vendlov napsal(a):

O sdělil: "Rozumím tomu dobře, že zejména tzv. "nezávislí" starostové NEJSOU na sněmu "hnutí" zastoupeni osobně, ale že za sebe posílají delegáty?
Má rozumová kapacita selhává!
JAK může někdo, kdo je NEZÁVISLÝ, delegovat svou nezávislost na kohokoli jiného?
Druhá věc, kterou mi rozum nebere, je název téhle topinkové druholigy - Starostové a nezávislí. Starosty bych pochopil i nezávislé starosty, ale KDO jsou ti "nezávislí"? CO vykonávají za funkce a KDE?"

Na to sděluji: Překvapuje mne, jak jste neinformován. Každý kraj má určitý počet reg. příznivců a členů, ti na svém sněmu pole stanoveného klíče (zpravidla dle velikosti kraje) zvlí ze svých řad své delegáty a ti pak kraj zastupují. Standardní proces politických stran a hnutí - vše naleznete v příslušných stanovách.

Když si naleznete na webu MV STAN, uvidíte v historii, že to původně neslo název NSK - Nezávislí starostové pro kraj. Po relativně úspěšných krajských volbách 2008 se rozhodlo vedení hnutí jej více otevřít a kandidovat ve volbách do EP. Hnutí bylo ustaveno pod současným názvem a stalo se celostátním. V čele kandidátky do EP pak stanul Jaromír Štětina a další osobnosti a dále pak starostové a starostky.
05. 06. 2011 | 19:26

Veronika Vendlov napsal(a):

Irinek: je to standardní tisková zpráva.
05. 06. 2011 | 19:27

Veronika Vendlov napsal(a):

O: lež jako věž je to, že by se pan Kalousek postaral jen o "naše" starosty. Kdyby to byla pravda, těžko by asi došlo k novele RUD - systémové. Díky MF se doufejme podaří, zvýšit příjmy VŠECH samospráv a Praze, Plzni, Brnu a Ostravě bude ztráta kompenzována po dobu 4 let.

Kdyby měla Praha méně financí, určitě by nemohla utratit tak obrovské sumy za přípravu Olympiády, tunel Blanka a nebo např. Open card....atd.
05. 06. 2011 | 19:33

vlk napsal(a):

Mirek Otava

ani netušíte, co blábolíte! Vendlová si vybrala sama cestu Annky proletářky. No proletářky tedy ne, to by jí opravdu nenapadlo. Ale soužky z uličného výboru ted y rozhodně ano.
A že jí ty jednoduché porpagandystické věty baštíte vy, neznamená , že s enutně mus líbit každému. Zejmén a ne pak těm,kteří jsou zvyklé myslet samostatně a svou hlavou.

Nikdo z nás propagandistku nenutil sem něco napsat. její svobodné rozhodnutí. má na něj právo. MKaždý z nás má opět svobodné právo s tím textem naložit, jak uzná za vhodné.

Pokud někdo píše čirou, prvoplánovou a neváhám napsat hloupou propagandu, kde samozřejmě ZAMLČÍ a to vědomě, lapsus, ketrý se tam stal, pak je po zásluze značen za propagandistu či propagandistku.
A jestlli se vám to líbí nebo ne , na věci nic nezmění.
Tahle vláda lprokazatelně, lže švindluje mrhá svěřenými prostředky, vzájemně ¨se obviňuje u korupce a rozkrádání. věří jí ,podle posledního průzkumu 10% voličů. Takže nejspíš asi je Vendlová skutečně jen propagandistka. Jak s e zdá.
pro vás je ale za svatou. Vaše gusto. Já jsem zyvklý věci a jevy nazývat pravými jmény.
05. 06. 2011 | 19:40

Veronika Vendlov napsal(a):

pussycat napsal(a): dopouštíte se nepřesností, potažmo lží a vidím, že se tváříte informovaně, ale opatrně...ok.

Konflikt mezi statutárními městy bude novelou zmírněn. Protože jak jsem psala, občané Liberce či Českých Budějic nejsou občany II: kategorie. Hnutí se 6 let snaží o novelu RUD a jinou cestou, než poslaneckou, se to nemohlo podařit. O reciproci či bárterech, které jste jmenoval, nemůže být řeč. Starostové nastraší, jen opakuji to, co uvedlo vedení STAN, že reforma/novela RUD je pro STAN zásadní a pokud se ji nepodaší prosadit, bude to důvod k odchodu. Soudím, že je to novela, jdoucí napříč politickým spektrem.
05. 06. 2011 | 19:44

ld napsal(a):

veronikavendlova napsal(a):
Id: najem papoušek,...

promiňte, co jste mi chtěla sdělit? Slovo "najem" je nějaká počeštělá angličtina, filmový aforismus?
05. 06. 2011 | 19:48

Občan napsal(a):

Aha,
takže měli pravdu Route66 a Otázkář.
Jste prachobyčejná partaj, ale na voliče hrajete habaďůru s "hnutím" a s "nezávislostí.
Inu, tohle je dobré vědět.

Paní Vendlová,

nejste dyslektička, že ne. Takže asi chápete smysl napsaných slov, že.
Jestliže CELKOVĚ klesá objem vybraných daní, pak i kdyby se Kalousek nadrobil a zametl, NEMÁ prachy na RUD ani v loňské výši. A i když okrájí pár největším městům trošku bůčku, tak po rozdělení dostane každý tak akorát kousíček flaksy.
MF se NEPODAŘÍ zvýšit NIC, protože všechny jeho aktivity zatím vedly ke SNIŽOVÁNÍ objemu vybraných daní.
Takže, paní Vendlová, není Z ČEHO rozdělovat. Kasa je prádzná.
CHápete to?
05. 06. 2011 | 19:51

Veronika Vendlov napsal(a):

Z textu se dá zjistit, kdo byl zvolen do vedení, několik slov k novele stanov, prohlášení delegátů k současné politické situaci, odkaz na tiskovku a poděkování. Kdo chce si to přečte a je to. Někdo okomentuje, někdo ne a svět se točí dál.
Moje osoba je spjata se STAN a TOP 09 a tak reakce chápu a nejsem překvapena. Snad jen tím, že se mě někdo zastal. :-)
05. 06. 2011 | 19:52

Veronika Vendlov napsal(a):

O: nechápu. :-)
05. 06. 2011 | 19:53

Veronika Vendlov napsal(a):

Takže se jdu učit. Pěkný nedělní večer.
05. 06. 2011 | 19:54

ld napsal(a):

Tak, tomu se říká zmizet po anglicku? Ne, jednoduše zdrhla.
05. 06. 2011 | 20:08

Občan napsal(a):

A víte, že mne to vůbec nepřekvapuje, paní Vendlová?
No, učte se - třeba rozpočtová pravidla a zákony o daních - pak možná pochopíte, jak strašlivé nesmysly se tu zkoušíte nabulíkovat lidem, kteří se alespoň zhruba orientují.
05. 06. 2011 | 20:10

Občan napsal(a):

To ID:

"Zmizela jak pšouk v davu" se říká u nás...
05. 06. 2011 | 20:11

Otázkář napsal(a):

Občan

:-)
05. 06. 2011 | 20:12

ld napsal(a):

Občan,

předčasné volby se blíží, jen ať se učí. Bude se jí to hodit.
05. 06. 2011 | 20:19

irinek napsal(a):

Paní Vendlová,děkuji za odpověď. Jak se tak nad věcí zamyslím,je to skutečně "standardní tisková zpráva",odpovídající současné úrovni "zpráv" a mediálním sdělením vůbec.
05. 06. 2011 | 20:28

Pepa Řepa napsal(a):

V.V.
Váš otec byl buď Benjamin Franklin nebo Prokop Diviš.
Jiný to už nebude, jste první na ráně.
Kdybyste byla patník, vyjde to nastejno.
Každej si cvrnkne a jde dál.

Ale nějak jste zúředněla. Dříve to byly články ze života, hu nás na vsi, něco jako Hradílková, teď jsou z toho cejtit glotový rukávy.
Vykašlete se na to.
Pište jak Vám zobák narost.
A máte hezkej monogram.
Možná Vám Ferda Mravenec hodí lano.
05. 06. 2011 | 20:32

Pepa Řepa napsal(a):

sedmispáč Schwarzenberg?

Hmm, měl bych pro Vás-kreativci- úkol.
Stačí posunout jedno pírmenko o dva body a hned tu máme navštívenku leckterého z Vás:
Těžká úloha, co?
Zapeklitá.
Kdo to první uhádne dostane bonbon.
05. 06. 2011 | 20:42

Otázkář napsal(a):

Pepa Řepa

Chci bonbon, přišel jsem na to, ale Pan Stejskal by mě smazal kdybych to napsal ;-)
05. 06. 2011 | 20:46

Skogen napsal(a):

V. Vendlová :)) Pro vás ten bankovní kýbl s hadrem musel být strašlivou zkušeností, že uděláte cokoliv...
05. 06. 2011 | 20:47

Pepa Řepa napsal(a):

Otázkář
Chytrej kluk.
Když přijdete ve čtvrtek do ND, p. Stejskal Vám dá jeden Bon Pari.
Možná jetej.
:-))
05. 06. 2011 | 20:51

Občan napsal(a):

To není těžká úloha. To byl původní záměr, ale protože je to nepublikovatelný výraz, stal se alespoň Sedmispáčem.
To je z jedné staré pohádky, v níž vystupovali jako obři - pomocníci Sedmispáč, Dvanáctispáč a Čtyřiadvacetispáč.

Ale s tím posunutým písmenkem by se to dalo použít na mnoho dalších politiků :o)))
05. 06. 2011 | 21:05

modrý edvard napsal(a):

"Starostové" usilují o přerozdělení RUD. Spojili se s Kalouskem, a zdá se, že se jim to podaří. A já furt nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Protože nevím, jak se RUD zjišťuje. Paní Vendlová, nejsem s Vaším blogem spokojen.
05. 06. 2011 | 21:11

Veronika Vendlov napsal(a):

Skogen: nikoliv cokoliv.
05. 06. 2011 | 21:28

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepa Řepa: přemýšlím, že to zkusím, napsat něco neúředního. Ale....pak se přijďte podívat pod blog, bude to daleko horší. Btw: v parlamentních volbách jsem podle jedné tiskoviny kandidovala za VV na 7. místě ve STC kraji. Asi to bylo tím monogramem, který je te´d tak v kurzu...;-)
05. 06. 2011 | 21:34

Veronika Vendlov napsal(a):

Modrý evarde, vždyť je možné si vše k RUD zjistit. Přidávám jeden blog z 26. 5. 2009:http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=6670
05. 06. 2011 | 21:43

Veronika Vendlov napsal(a):

Když už jsme u těch písmenek ve slovíčkách, tak nejhorší (kromě trpaslíků) jsou přizdi..áči. Doplňte písměnka dle vlastního uvážení.

Zmizet po anglicku neumím, jen umím velmi rychle vypnou pc v neděli po sobotě a pátku, který pro mne z hlediska stresu neměl obdoby. Byly doby, kdy jsem se nepředvídatelných situací zase tak moc nebála. Dnes už vím, že to bylo lehkovážné, ale zase mnohem snazší. M. Kalousek říká všem lidem v pozadí "aparát". Ten je zpravidla neviditelný, ale hodně věcí šlape díky němu. Pro mne jsou zkušenosti všechno, co jsem díky určitým lidem v hierarchii nade mnou zažila. A není toho málo. Některé zážitky bych nejraději z paměti vymazala dočista, ale i ty měly svůj smysl.
05. 06. 2011 | 21:54

Pepa Řepa napsal(a):

V.V.
Tak jo.
Ať Vám ten "aparát" funguje.
Asi máte pobočku v Perlovce. Těm to taky šlape.
A příště kandidujte taky.
Vraťte rychtářům právo první noci, všichni Vás budou volit.
05. 06. 2011 | 22:18

Trumpeta Troubivá napsal(a):

Tady probíhá povinná, nebo dobrovolná hodinka nenávisti?
05. 06. 2011 | 22:21

Skogen napsal(a):

To vám Kalousek nedohodil nikoho na PR? Kdo by vám doporučil, abyste se zejména nespojovali s Kakouskem? No vlastně... Vždyť vy děláte PR Kalouskovi, jsem to ale popleta :)

Že ne cokoliv vám rád věřím, ale povězte, když si takhle navečer dovolíte luxus na patnáct minut volně rekapitulovat, nepřijde vám třeba na mysl, že jste se velmi zvolna dostala za čáru?

Jinak, co se týče ohlasů těch, kteří jsou zde v diskuzích vídáni, váš spolek (je to i váš spolek - váš létající cirkus) nemá důvěru. A velmi slabé zastání. To je pro vás zničující.
05. 06. 2011 | 22:28

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepa Řepa: jak jinak :-)
05. 06. 2011 | 22:37

Skogen napsal(a):

Trumpeta, to je skepse. Nenávist vypadá jinak.
05. 06. 2011 | 22:37

Gerd napsal(a):

Paní Vendlová,
dovolte, abych Vám pogratuloval k vítězství a volbě, i když nepřineslo kýžené růže. Zřejmě se ale i hnutí starostů začíná vyjasňovat, že spojenectví s Kalouskem je pro hnutí starostů smrtící. A občan Schwarzenberg, v jiných státech kníže (abychom mu neupírali jeho adoptované tituly, když už je nezdědil)? To je jen vývěsní štít plný frází.
Jen mě maně napadá, kde na to sakra prostý daňový poplatník vezme?
05. 06. 2011 | 23:22

jepice napsal(a):

Trumpeto, oni si myslí, že to je povinnost, ale dělají to rádi.
Je to jako droga.
Některé emoce jsou zřejmě nezvladatelné.
A to přitom někteří z nich hlásají, že všichni, co jsou proti korupci a dalším hrůzám v naší politice, by mohli spolupracovat, ať zleva či zprava, na zavedení slušných pravidel.
Jaksi automaticky sami sebe považují za ty vstřícné, kteří by něco takového zvládli.
Ano, Vlku, to je i na vás.
06. 06. 2011 | 06:56

Skogen napsal(a):

jepice, hovořit o potírání korupce v dnešních souvislostech je poměrně dost odvážné... ;) Celkově vzato, spolu s dalšími souvislostmi, např. kontrapunktem mezi apelem snižovat zadlužení a současně jeho třetinovým navýšením z odpovědnosti právě toho Kalouska, kterého starostové vítají hlavním vchodem, je to důvod, proč paní Vendlovou dnes málokdo bere vážně a na její destruktivní entuziasmus pak většina reaguje buď posměšně, anebo podrážděně. Proč destruktivní? Jak jinak byste nazvala nadšení pro účast ve spolku, který se snad ničím jiným než destruktivitou nevyznačuje? A je mi úplně jedno, jak se to jeví zevnitř, podstatné jsou výsledky.
06. 06. 2011 | 07:12

Béda napsal(a):

VV,

ministr antisociálních věcí DRÁBek prý chce zrušit příplatky za přesčas, samozřejmě usilovně pracuje na rozvratu sociálního systému. Další v plánu je cílené sražení mezd (několikrát o tom mluvil, protože cena pracovní síly v ČR je vysoká), váš neoficielní šéf kmotr bratr Kalousek přichází se všeobecným zdražením nezbytností skrze DPH, Heger s diferenciací zdravotnictví pro bohaté a chudé (salámově zaváděnou chudinskou a řízenou péčí), lázeňskou péčí pouze pro bohaté (p. Makovcová a spol. již zajisté jásají, že konečně dochází na má před rokem vyřčená slova)...

Jak říká PR manager p. Stejskal vítejte v nejlepší době největších dluhů, době neomezených možností a svobody.

Sedmis*áč p. kníže s uspokojením sleduje, že doba feudální roboty se již brzy vrátí a církev "svatá" se již těší na povinný desátek.

Díky vám "TOP"-áci!
06. 06. 2011 | 07:21

jepice napsal(a):

O potírání korupce hovořím v souvislostech, které vlkovi budou zřejmé, Skogene.
Ale i tak nechápu, proč bych o tom nemohla hovořit pod blogem Veroniky Vendlové v obecných souvislostech. Máte ty její starosty a nezávislé za stranu s obdobným systémem sosání veřejných peněz, jaký si vypracovaly ODS a ČSSD?
06. 06. 2011 | 07:41

jozka napsal(a):

Starostove a nezavisli... to je ten spolek, co na mediich zebroni, aby je taky nekdy zminila a ne porad je TOP09?

Kdysi jsem prorokoval, ze splacete, jelikoz si s vami Kalousek vytre pozadi. Jenze jsem netusil jednu vec. Ze se vam to bude libit. Protoze uz se tak deje a vy tomu jeste napomahate. Puvodne jsem myslel, ze jste naivni. Pletl jsem se, je to mnohem horsi...
06. 06. 2011 | 08:30

Taoiseach napsal(a):

Veronika Vendlová

Udělejte už konečně něco s tím Besserem. Rozumí se: vyhoďte ho!
06. 06. 2011 | 08:53

modrý edvard napsal(a):

veronika vendlová: děkuji za odkaz. Měl tam být od začátku. Ale furt to je lobystické povídání jedné strany. Já si představuji, že ten RUD byl vyroben jakýmsi matematickým procesem, který zohledňuje náklady na tohle, tamto, a služby poskytované okolí. Nebo by to tak mělo být. Nebo to tak není? Vy se v podstatě chlubíte, že díky obratnému politickému manévru budete dostávat víc peněz, na úkor někoho jiného. O tom, jestli je to správné, spravedlivé ap. tam nic není.
Samozřejmě máte právo si psát blogy o čem se Vám zalíbí, ale spravedlivě Vás potom potrestám tak, že půjdete za p. Golgo, Rathem, Paroubkem, Tomským, B. Sobotkou a dalšími .... tedy že Vás přestanu číst.
06. 06. 2011 | 09:12

jepice napsal(a):

Modrý edvard: Neřekla bych, že možné označit RUD za snahu dostávat víc peněz na úkor někoho jiného. Spíš jde o nápravu dost výrazné nerovnosti.

Ten váš trest zní strašlivě. Rozhodně to udělejte.:)
06. 06. 2011 | 09:18

jozka napsal(a):

modry edvard:

No, to "na ukor jineho" je dost diskutabilni. Pokud vim, plati se podle toho, kde ma dana firma hnizdo, ne, kde ma vlastni provozovnu. Nebo je to jinak?
06. 06. 2011 | 09:41

Občan napsal(a):

Paní Vendlová,

řekl také Kalousek na tom vašem víkendovém mejdanu, KDE chce vzít peníze na čtyřleté "kompenzace" propadu příjmů 4 statutárních měst, když CELKOVÝ objem vybraných daní je mnohem nižší než plánovaný?

Dává Vám smysl, že Kalousek 4 statutárním městů sebere peníze z rozpočtu, přehodí je na RUD a pak bude jinde shánět peníze na kompenzaci ztráty těch 4 statutárů?

A následuje hodina počtů:

Kalousek sebere statutárním městům 5 miliard Kč
Všech obcí je cca 6250
5 000 000 000 : 6250 = 800 000

Ovšem:
Statutární města NEDOSTÁVAJÍ 4,5 násobek základu, jak vám tvrdil Kalousek na mejdanu. 4,5 násobek dostává pouze Praha, která ovšem plní funkci kraje a, i kdybyste se postavila na hlavu a vodstrkovala se ušima, neuděláte nic stím, že v ní žije 1,1, MILIONU lidí a dalších nejméně 150 000 lidí do ní denně dojíždí za prací.
Ostatní statutární města dostávají 2,5násobek základu, což zase není takový rozdíl oproti ostatním.

PRŮMĚRNÁ částka 800 000.- Kč vypadá docela zajímavě, že...
Jenže; přepočet podílu obcí v rámci RUD je velice složitý a hlavně z něho vyplývá, že obce do nějakých 5000 obyvatel dostanou skoro kulový - přepočítací koeficient mají 1,000 a 1,0760 pokrácený dalším přepočítacím koeficientem 0,03 (ten je ovšem platný pro všechny přepočty).
Takže ty dostanou skutečně jen oschlou flaksu.

Zajímavější to bude jen pro města nad 5000 obyvatel - a o ta právě jde. To my ostatně dobře víme...
Tahle města budou mít tu flaksu alespoň mastnou.

Ale i když vám Kalousek slíbil to kouzlíčko, stále to nemění nic na faktu, že CELKOVĚ je těch peněz k rozdělení MÉNÉ než loni a předloni. Co je věc, kterou, paní Vendlová, nejste sto pochopit.
Jenom to MÉNĚ budou mít NĚKTEŘÍ poněkud zmírněno odrbáním statutárních měst; protože v nich nemáte primátory, paní Vendlová. KDYBY měli topinkáři a stánkaři primátory těch 4 měst, NIKDY by si Kalousek něco takového nedovolil.
06. 06. 2011 | 10:13

Občan napsal(a):

To Modrý Edward:

43/2000 Sb. (ze dne 29. června 2000), o rozpočtovém určení výnosů některých daní územním samosprávným celkům a některým státním fondům (zákon o rozpočtovém určení daní).
Jenže k tomu je třeba ještě si prostudovat příslušná ustanovení zákonů o daních a zákonů o rozpočtových pravidlech, protože v zákoně o RUD je spousta odakzů na související předpisy.

Jinak ano, výpočet skutečného podílu té které obce je opravdu hodně složitý. Skládá se z několik částí a každá se přepočítává jinak. A paradoxně - čím menší obec, tím složitější přepočet; možná i proto, že pro malé vsi je veledůležitá doslova každá koruna.
06. 06. 2011 | 10:18

Skogen napsal(a):

Jepice, děkuji za neodpověď, alespoň vlk tedy možná bude spokojen. Obratně jste to uchopila naruby, já přece nekritizuji spolek starostů za korupci. Já pouze tvrdím, že starostové nutně tratí na cti spolčením se s politickou reprezentací, která ostudně mžikem prodělala důvěru občanů a starostové prodělávají nutně s nimi. Paní Vendlová navíc patří mezi ty, kteří v počátcích TOP 09 nepokrytě adorovali, oslavné články naleznete v archivu. Nepochybně by bylo zajímavé přečíst si je, včetně diskuzí, s odstupem znovu. No a znáte to o strmé cestě vzhůru.
06. 06. 2011 | 14:24

pich. napsal(a):

Když slyším slovo gazdík, zježí se mi poslední tři vlasy na hlavě.
06. 06. 2011 | 14:48

Pepa Řepa napsal(a):

Bierhanzlova mast, na lysinu past, drahý pichpici.

Buďte podnikavější.
Co zkusit výrobu afrodiziak s názvem "Gazdík"?
Gazdíkova mast, na impotenci past.
Třeba by to zabralo i na impotenci duševní.
Té je tady, kam se jeden podívá. Fráze za frází.
Jako Řek Zorba. Taky to musel ze sebe vykřičet. Cicero chodil k moři a odstranil šišlání, přehlušil příboj.
Dneska mají šišlouni internet.
Pokrok je pokrok.
06. 06. 2011 | 15:53

modrý edvard napsal(a):

Jepice: věřím, že paní Vendlová by se ocitnout ve společnosti těchto pánů opravdu nechtěla.
Vendlová: no dobře, když nebudu mít někdy co dělat, tak se to pokusím pochopit ... zatím to beru jako lobying.
06. 06. 2011 | 16:04

Jakub D. napsal(a):

Paní Vendlová,

"veronikavendlova napsal(a):
Irinek: je to standardní tisková zpráva.
05. 06. 2011 | 19:27"

vynadáno jste dostala od diskutujících přesně z tohoto důvodu, a sama tím přiznáváte, že jste úmyslně porušila kodex blogerů aktualne.cz.

Kdybyste si tuto "standardní tiskovou zprávu", uveřejnila pouze na stranickém webu starostů a nezávislých, tak by Vám nikdo nenadával.

Na blogu aktualne.cz mají, alespoň jak tvrdí pan Stejskal, blogeři uveřejňovat své názory, eseje atd, ale nikoliv neplacené tiskové zprávy politické strany či hnutí...
.
07. 06. 2011 | 01:40

kočka šklíba napsal(a):

Jakube D. rovněž mně to zarazilo když v kodexu blogera je napsáno:
..6. Bloger a politické aktivity-
Na blogu nebudou zveřejňovány oficiální stranická prohlášení, logo strany, volební slogany ani tiskové zprávy. Zákaz neplatí pro odkazy na tyto materiály.
Ale to víte, zdejší editor vyznává zřejmě toto: "co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi." Zvláště ne diskutujícím, blogeři, určité politické orientace, mohou porušovat co se jim zlíbí. Ale mně to těší, ptz snad čím dál tím víc lidí čtoucích tyto blogy, prohlédne. Hodně zdejších diskutujících si ve své bud naivitě, nebo spíše obecně lidské slušnosti, nedovede představit, že by zdejší editor záměrně, vědomě, ovlivňoval veřejné mínění. Což dělá. Každé takhle viditelné "šlápnutí vedle", porušující i deklarovaná pravidla stanovená samotným "guru těchto blogů", tedy editorem, možná dokáže, že lidé pochopí, jak jim jsou i zdánlivě korektními lidmi "vymývány mozky". Já na to také nějakou dobu nepřišla, není to žádná ostuda. Prostě metody jsou různé.

K blogu autorky se v podstatě nedá nic napsat, je absolutně zbytečný, agitka a ještě k tomu blbá. No co čekat od Gvendolíny, že?
07. 06. 2011 | 02:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Vendlová,

pan Jakub D má pravdu. Pokud jde skutečně o tiskovou zprávu, kterou jste poslali třeba do čtk či jiným médiím, tak sem nepatří (viz zmiňovaný Kodex blogera). Příště se prosím publikaci podobných textů vyvarujte.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 06. 2011 | 09:40

Veronika Vendlov napsal(a):

Dobrý den pane Stejskale, jde samozřejmě o kompilát TZ, který jsem připravovala s doplněním o další informace. Omlouvám se za porušení kodexu blogera a příště se toho vyvaruji.
Veronika Vendlová
07. 06. 2011 | 10:33

Daňový poplatník napsal(a):

To Vendlová:
Ty sra.ky o tom, jak Kalousek dělá z nezávislých (na čem vlastně?) kokinka by mi tak ani nevadily, mi vadí ta ztráta nadšení naší dříveplanoucí Verunky, již je čím dál měně toho, co by rozjasnilo moji mysl s ohledem na světlé zítřky.
Nějak to pravicové nadšení povadá, a nemám z toho radost, je to asi ještě horší, než jsem si myslel.
Na koho ty úspěchy pravicové koalice Verčo svedeme?
09. 06. 2011 | 21:36

přítel od dětí napsal(a):

Vážení blogeři, je škoda, že se zajímáte pouze o spojení VV se starosty a TOP09, o policky naučené fráze, bezmeznou lačnost po penězích a moci atd., protože kdyby jsem se podívali přímo na její práci, tak zjistíte, že i ona se podílí na ukrajování peněz pro děti na komunální úrovni. Občanské sdružení nedostalo ubohé 3.000 Kč na akci pro děti v Odoleně Vodě (rada 10/2011 z 31.5. 2011). Tak rozhodla pětičlenná rada, v které VV sedí, a to jednohlasně. Takže vše, co vypouští ze své pusy jsou jen žvásty a fráze, které doufám, že je někdo brzo nebude chtít poslouchat. Asi uzrál čas vzít do ruky ten pomyslný klacek a od shora až dolů vyházet co se dá. Ať žijí vymytý mozky, hamižné soudružky a osobní nenávist, kterou se báječně od soudruhů naučili a prosazují ji v praxi.
11. 06. 2011 | 12:48

Veronika Vendlov napsal(a):

Daňový poplatník: všeho dočasu

přítel od dětí napsal(a): alias klika z OV - lačnost po penězích spočívá zřejmě v tom, že mám odměny cca 2000,- Kč měsíčmě za práci v RM OV :-). Být na Vašem místě, byla bych bdělá a spíše se zaměřila na jinou stránku věci, ale nebudu předbíhat, jak jsem uvedla, vše je v rukou Policie ČR. RM rozhodla zcela správně a o okrádání nebohých dětí opravdu nemůže být řeč. o.s. Naše město má tisíce jiných možností, kde 3000,- Kč sehnat. To je realita. Takže klídek, rozpočet města není holubník, tak jako byl do nedávného odvolání vedení města. Naštěstí. A ano, ten pověstný klacek se bude hodit.
12. 06. 2011 | 17:48

přítel od dětí napsal(a):

Netrpíte už náhodou stihomamem? Zdá se, že jo, protože do žádné kliky nepatřím, už vůbec nejsem z OV, jen se zkrátka zajímám o Vaši práci. :) a Vy hned spustíte drsnou soudružku, proč vlastně ne, že?
13. 06. 2011 | 13:28

Veronika Vendlov napsal(a):

"příteli od dětí": jste každopádně mimo...ale proč ne, že?
17. 06. 2011 | 00:14

Veronika Vendlov napsal(a):

Přítel od dětí: žádost na RM OV podala znovu komise pro komunitní plánování, ve které také působím. RM OV žádost o příspěvek opět zamítla. Akci ale podpoří paní starostka z fondu starostky a to částkou 1000,- Kč.
17. 06. 2011 | 18:07

kaarel napsal(a):

Zajímavé odkazy o činnosti komunisty Bessera:

http://www.lidovky.cz/besser-byl-ve-firme-ktera-tunelovala-bibli-fiv-/ln_domov.asp?c=A111011_110105_ln_domov_ogo

http://www.lidovky.cz/tunel-cenne-velislavovy-bible-stat-se-stal-obeti-podvodu-peu-/ln_domov.asp?c=A111003_072731_ln_domov_mev
26. 10. 2011 | 23:04

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 13:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy