Jsem taky naštvaná. A právě proto musím jít k volbám

10. 10. 2012 | 15:35
Přečteno 4513 krát
Před volbami bych asi měla napsat burcující a optimistické poselství, ale nemůžu.

Jsem totiž taky naštvaná. Na média, některé lidi i sebe sama. Před čtyřmi lety probíhala před krajskými volbami ostrá mediální kampaň. Mohli jste se s ní potkat všude, média informovala o všem podstatném, co souviselo s volbami. Před čtyřmi lety naše hnutí také kandidovalo v šesti krajích a moc dobře si všechno pamatuji. Tehdy jsme uspěli jen ve 4 krajích ze šesti, ve kterých jsme kandidovali, ale i tak to považuji – z pozice neparlamentní strany, jako velký úspěch a možná malý zázrak.

Hned půl roku na to jsme kandidovali do EP a poprvé se prosadili celostátně, zhodnocení zde: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=6797. V létě 2009 vznikla TOP 09 a právě díky našemu celostátnímu úspěchu v tom horkém létě 2009 došlo k dohodě o spolupráci mezi TOP 09 a STAN…dál už ten příběh všichni známe.

Letošní aktivita médií se s minulými krajskými volbami nedá srovnávat. Metylalkoholová aféra a celostátní kauzy úplně přebily krajské volby. Kdyby nejezdil Václav Moravec do krajů, lidé by vlastně možná o volbách z médií nevěděli prakticky nic. Přitom právě krajské volby a jejich téma je Starostům a nezávislým nejbližší. Víme, jak spravovat naše regiony. Dokázali jsme pro naše obce a města přinést zásadní změnu financování samospráv, což by se bez vlivu v Poslanecké sněmovně díky TOP 09 nikdy nepodařilo prosadit. Snížili jsme poměr v příjmech na jednoho občana Prahy a občany menších měst a obcí z 6,5 násobného rozdílu na polovinu. Tím jsme přinesli občanům do rozpočtů jejich měst a obcí 12 miliard ročně navíc. Postaví se za to třeba hřiště, obnoví kanalizace či pořídí internet. Bude to už na samosprávách a o těchto penězích budou rozhodovat sami. Prosazujeme zájmy obcí a měst bezesporu nejodpovědněji ze všech v parlamentu. Předložili jsme a prosadili nejvíc pozměňujících návrhů do stavebního zákona, k nešťastným veřejným zakázkám, občanskému zákoníku, prosazujeme možnost přímého hlasu občanů do veřejného dění.

V krajských volbách předkládáme voličům tak trochu jinou nabídku. Kandidáty, kterých si lidé váží na místní úrovni. Představitelé obcí a měst se těší nejvyšší důvěře voličů, vyšší než pan prezident. Takoví kandidáti mohou zastupovat zájmy občanů a starat se (od slova starosta) o rozvoj regionu. Na našich kandidátkách jsou zastoupeny stovky zkušených starostů a starostek. Jsou to představitelé a představitelky obcí a města, které z velké většiny hospodaří nejen transparentně, ale také bez neúměrného zadlužování. Hlídají nejen veřejný pořádek, bezpečnost, ale také uchování tradic, kultury a šetrný přístup k odkazu předků.

Do krajských voleb jsme chtěli přednést především slušnost. Ne snad že by volby nebyly o střetu a vizi, jak spravovat kraje v dalších čtyřech letech. Nicméně program, konkrétní nápady, jak zlepšit život v krajích jdou prakticky vniveč. Média až na výjimky nezajímají. Jsem z toho naštvaná. Jediné, v co zbývá věřit je, že lidé (voliči a voličky) ocení svého vlastního kandidáta. Člověka ze svého okolí, kterého dobře znají.

Ráda bych poděkovala všem lidem ze Starostovského hnutí, ale také z TOP 09, kteří se v celém procesu od léta roku 2009 drží zásad korektní spolupráce, dokáží naslouchat, drží dané slovo (slovo chlapa i ženy) a neutíkají z paluby, na kterou se nalodili.

Starostové a nezávislí nezklamali. Nemáme žádnou aféru, žádné problémy, s nimiž se potýkají mnohé strany. Ano, máme rovněž vládní spoluodpovědnost a ne vždy ji dokážeme unést. Ale krajské volby nerozhodnou, jaké budou daně, kdo bude vládnout v Praze či jak budou vypadat zákony. Rozhodnou rozhodou o tom, kdo získá odpovědnost za dobrý rozvoj regionů. Naši kandidáti z řad starostů a dalších komunálních představitelů jsou zárukou poctivého rozvoje krajů. Takže i díky nám můžete politiky vyměnit… :-)

I když jsem naštvaná z toho všeho co se kolem mě děje, na lidi z našich kandidátek má smysl být hrdá. Volby mají být soutěží mezi kandidáty a podle mě o to jde víc, než o soutěž mezi politickými stranami.

Právě jsem narazila na jeden odkaz, který přikládám - věnujte mu 35 sekund a možná se sblížíte politikou...
http://www.youtube.com/watch?v=83JPKgMZ05o&feature=player_embedded


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Baba Jaga napsal(a):

To: autorka
Napsala jste:"Představitelé obcí a měst se těší nejvyšší důvěře voličů." To víte, prosím, odkud?
Nu, asi si znovu prohlídnu kandidátky a vyberu tu, kde žádný starosta či místostarosta není. Snad u Pirátů - ale těch je zase příliš málo.
Ale buďte klidně hrdá dále, milá paní.
10. 10. 2012 | 15:51

bublanina napsal(a):

Za koho to byl ve vládě křišťálově čistý Jiří Besser?
10. 10. 2012 | 15:56

Vlkodav napsal(a):

Držím vám palce a děkuji za odvedenou práci. Nenechte se otrávit, prosím.
10. 10. 2012 | 15:58

Dáša N. napsal(a):

"Ráda bych poděkovala všem lidem ze Starostovského hnutí, ale také z TOP 09, kteří se v celém procesu od léta roku 2009 drží zásad korektní spolupráce, dokáží naslouchat, drží dané slovo (slovo chlapa i ženy) a neutíkají z paluby, na kterou se nalodili. "
.....
"Naši kandidáti z řad starostů a dalších komunálních představitelů jsou zárukou poctivého rozvoje krajů. Takže i díky nám můžete politik vyměnit… :-)"

Nechápu, co může držet na palubě lodi slušného člověka, který vidí, že kormidelník chrápe, loupeživý kapitán, odpovědný za smrt téměř třiceti lidí v metanolové aféře, je v lihu a loď nabírá vodu.

A že se nepokusí ty dva hodit přes palubu a nebo vyměnit))))
10. 10. 2012 | 16:07

modrý edvard napsal(a):

Sice Starosty pokládám za lepší část naší politické scény, ale pokud pokládáte za hlavní úspěch změnu v přerozdělování peněz, jsem zklamán.
10. 10. 2012 | 16:10

Mac napsal(a):

co to je za slabomyslnou TOPáckou agitku?
To vám psal pionýr Gazdík?

Zcela určitě mají být starostové na co hrdí - pomáhat TOPistům s jejich kalousky, bessery, drábky, parkanovými, šišky, hegery a spoustou dalšího kvalitního materiálu - to musí být vskutku povznášející
10. 10. 2012 | 16:14

zemedelec napsal(a):

Paní Vendlová.
Podej čertu kuku peklem se ti odmění.
Jak jste se mohli dát do spolku s Kalouskem,nemohu pochopit.Já také uznávám,je většina starostů,co dělají dobře a snaží se.Také nechápu,aby jste byly spojovány s mafii,na nejvyšší úrovni.
10. 10. 2012 | 16:29

Mulder napsal(a):

Youtube vaši reklamu zcela přesně zařadilo vedle videa, které informuje o tom, co se vlastně stalo v Roswellu v Novém Mexiku.
Zelený mužík Gazdík tam leží na pitevním stole a Scullyová se snaží zatajit jeho identitu.
Klidně budu volit i Marťany, jen žádnou ze systémových stran.
10. 10. 2012 | 16:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Mulder: jsem ráda, že volit půjdete a Scullyovu vezměte s sebou...:-)
10. 10. 2012 | 16:32

hk136 napsal(a):

"Jsou to představitelé a představitelky obcí a města, které z velké většiny hospodaří nejen transparentně, ale také bez neúměrného zadlužování." - mozna by stalo zato, dat si na www stranky prehled starostu-clenu STAN s udaji o hospodareni jejich obci. Pripadne srovnat s obcemi, kde je starosta z jine strany... A taky nejak definovat "neumerne zadluzovani"...
10. 10. 2012 | 16:33

Karel napsal(a):

Autorko, zalezte nebo choďte kanálama. Jako člence Starostů podílejících se v objetí TOP 09 na dnešním vládnutí vám nemohu doporučit nic jiného, nemáte právo mluvit o marasmu, jste jeho spolutvůrkyní. Hloupé žvásty už většinu lidí nezajímají. Tento systém je nereformovatelný (nebo věříte , že nám z voleb vzejdou slušní politici, nebudou ovládat policii a justici, nebudou krást, zavedou majetková přiznání, zruší anonymní akcie ?). Nejdřív se musí změnit systém, nastavit nová pravidla, ale to už bez vás. A změna nepůjde bez revoluce, současní mocní (kmotři v pozadí) vládu dobrovolně nepředají a na jejich divadlo o volbách už je dnes čím dál méně lidí zvědavo.
10. 10. 2012 | 16:37

Občan napsal(a):

Pravila ředitelka hlavní kanceláře STAN, asistentka poslance Polčáka (TOP09), radní v Odolena Vodě a kandidátka za TOP09-STAN v krajských volbách 2012
http://www.top09.cz/regiony/stredocesky-kraj/volby-do-krajskeho-zastupitelstva-2012/kandidati-do-krajskeho-zastupitelstva-2012/
10. 10. 2012 | 16:39

český maloměšťák napsal(a):

Veronika Vendlová
Starostovské hnutí...to je dost troufalé označení.
Jaké procento starostů z celkového počtu starostů je formálně v tomto hnutí angažováno ?
Na čem jste nezávislí /Starostové a Nezávislí/ ,paní Vendlová ? Například na politice inženýra Kalouska ?

Lidé ale vesměs vnímají vaše " hnutí" jako Kalouskův apendix. S tím nic nenaděláte. Im kdybyste sesmolila tisíce podobných " jánicjámuzikantských " fejetonků. To jem prostě realita.

Takže samozřejmě že máte SVÉ aféry etc etc. /"...Starostové a nezávislí nezklamali. Nemáme žádnou aféru, žádné problémy, s nimiž se potýkají mnohé strany....."/

Ostatně jindy jste se pomocí figury občana Schwarzenberga rádi zviditelňovali - i vy jste sem dávala k lepšímu popis jakési společné trachtace - v jednom ze svých blogů.
Proč se vám to úzké sepětí s TOP 09 pojednou nehodí ?
A co že tak najednou ? Copa, copa ? Copa se stalo najednou tak zlého ?
Kromě toho, že nám tu vyšetřují Parkanovou, onde zase vazebně stíhají Šišku, odvolávají tu Bessera , ondy zase Drábek odstupuje - neodstupuje ?

Copa, copa ? Značka TOP 09 už neletí ?
Je třeba přesedlat ?
----------
Všechny otázky krom té první jsou víceméně řečnické.
Ale odpověď na tu první by mě zajímala.

Hezký den.
10. 10. 2012 | 16:40

paja napsal(a):

Paní vendlová,vy jste přinesla obcím 12 miliard?A čí to jsou peníze,ta se jen tak vyskytla a nebo jste je vzali zase někomu jinému s tím že pár se jich schovalo někde v kapse?Víte nesnáším omezenost a populusmus,s tímhle materiálem jako Vy se bohužel nikam nepohnem.Chyťe se s úžsným ondřejovským starostou za ruce a už konečně odkráčejte tam kde Vás nikdo nebude postrádat a Gazdíka tu prosím nezapomeňte,myslím že pak bude všem v tomhle státě líp.Ale když už jste tak naštvaná ,tak si vylezte na jedni z Gazdíkových rozhledem a porozhlédně te se po kraji,jestli jsou lidé z těch Vašich záslich tké tak happy.
10. 10. 2012 | 16:43

Ernesto napsal(a):

Vendlová sám jsem zvědav kdo v čeko to turecké hospodaření vašich oblíbených koal napraví ! Pokud tam budou mít hlavní slovo Gazdíkové Bendové a jim podobní tak se ve vaši těžce zkoušené zemi nic nezmění ! Jedině pan Bůh na hrad pak místo Klause ,potom možná ! Jinak můžete být naštvaná jak je Vám libo,stejně to ničemu nepomůže ! Hezký den Ernesto
10. 10. 2012 | 16:46

moser napsal(a):

To autorka
K volbam pujdou tentokrat pouze slepice.
Zdravi kohoutek
10. 10. 2012 | 16:55

Petr z Tábora napsal(a):

Paní Veroniko, jste sice sympatická dáma, ale politicky přeji tomu vašemu spolku naprostý propadák, abyste si uvědomili co si lidé myslí o vaší asociální politice a maření boje proti korupci (Parkanová, Liche, Lessy atd).
I Vy jednou můžete přijít o práci a určitě se dožijete důchodu - nevěřte, že pak budete chválit budoucího "Drábka".
Spolek Starostů a TOP09 je pro mne největším zklamáním posledních voleb. Ti ostatní se totiž chovají víceméně podle očekávání, včetně těch špatných.
10. 10. 2012 | 17:13

Občan napsal(a):

A zatímco si tu tak hezky předvolebně povídáme, "nezávislá" justice i "zásadoví" SZ se postarali o další hlasy pro KSČM.

Pustili totiž na svobodu Dalíka a ještě mu návdavkem ponechali cestovní pas. "Padni komu padni" Zeman, Bradáčová a Blažek se odmítli ke kauze jakkoli vyjadřovata dmítli i jen sdělit, zda vznesou další obvinění; lepší službu nemohli KSČM prokázat...
10. 10. 2012 | 17:28

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
jo ,bezesporu, někteří z nás si opravdu pamatují vaše naprosto zoufalé agitky. Jak u volbeb 2008 a 2010.
A dokonc e si pamatují co jste stihli všechno s touhle zemí udělat!!
Takže si to shrňme . Dokázali jste prosadit zákony na rozkradení sociálního a zdravotního pojištění. Dokázali jste poslat lidi , kteří ztratí práci na nucené práce. Dokázali jste položit školství a státní správu. Dokázali jste rozvrátit výkon triviálních státních agend typu vyplácení dávek a registrace vozidel.
Dokázali jste to, že v době poptávkové krize má ČR největší inflaci v regionu.
Dokázali jste málem ochromit zdravotnictví a vyvolat hromadou emigraci lékařů do ciziny.
Dokázali jste, že klesá reálná mzda.
Dokázali jste důchodce dostat až na kraj existence a ještě jim zmrazíte důchody.
Dokázali jste ignorovat velkokšeftováí s nelegálním alkoholem až musela vypuknout metylová aféra s mrtvými a slepými. Dokázali jste přes vašeho ministra zdravotnictví nekoupit při vypuknutí metanolové tragedie známý a ověřený lék zachraňující životy. Ten sem dovezl na své náklady až norský lékař. Vy jste klidně nechali umírat lidi.
A především jste dokázali úplně nemožné - že patříme mezi několik málo zemí na celém světě , které mají dnes HDP na hlavu NIŽŠÍ než v roc e 2011.
nebudu s ebavit o růstu zadlužení , které dokázal váš nejlepší ministr financí.
Jo,málem jsme zapomněl - dokázali jste nakoupit letadla CASA dvakrát dráže než Poláci a snad čtyřikrát než Finové.
Dokázali jste urazit tělesně postižené. A co všechno dokázal takový Šiška , tak to se , snad možná taky dozvíme.
To je fakt unikátní výkon.
Já vám k němu Veroniko Vendlová gratuluji. Nežila jste nadarmo.
10. 10. 2012 | 17:35

Ernesto napsal(a):

Vlku potlesk na otevřeném vebu, neni třeba další komentář ! hodně zdraví ! Ernesto
10. 10. 2012 | 17:47

FetaBrie napsal(a):

Váš úderný článek mě opravdu pobavil. Zkoumám jestli to myslíte doopravdy nebo jste dobře zaplacená pracovní síla, protože Vaše minulé blogy byly o něčem, ale je to opravdu dlouho. Vaše hnutí se ukázalo jako sdružení neschopných politiků. tedy těch na které je vidět, protože o ostatních není slechu ani vidu. Vaši dva politici, kteří se vyskytují v mediích pouze tupě opakují moudra koalice aniž bychom zaznamenali jejich vlastní názor. Vlastníte pouze jedno ministerstvo a to co se tam děje je ukázka hlouposti a neschopnosti, tak za co lobujete, spíš se zamyslete, že můžete přijít o místo, pokud nebude Vaše hnutí úspěšné.
10. 10. 2012 | 17:48

Kanalnik napsal(a):

Vlkuv prispevek nema chybu :)

tak to proste je ... proc sli starostove do chomoutu s TOP09 nikdy nepochopim, a taky nikdy nepochopim, jak je mozne, ze tu katastrofu nekteri z nich vubec nevidi...
10. 10. 2012 | 18:17

myrta napsal(a):

Přemýšlím,co u p.Vendlové převládá.Naivita,fanatická zaslepenost,nedostatek informací,hloupost anebo touha dostat se tam někam výš,mezi ně?Gazdík to dokázal,tak proč ne já?
10. 10. 2012 | 18:22

Petr B. napsal(a):

Vážení paní, vy patříte ke Kalouskovi, Drábkovi, Gazdíkovi, Hanákové, Hegerovi a spol.? Proč jste nespokojená, když máte díky výraznému vítězství pravice ve volbách 2010 takovou převahu v parlamentě a můžete si s lidmi dělat, co chcete? Chcete ještě více moci? Já vím, člověk je ve své podstatě za všech okolností nespokojený tvor.
10. 10. 2012 | 18:25

Petr B. napsal(a):

Vlku, že se tak namáháte. Vendlová je proti takovéto kritice absolutně imunní, něco na způsob Miroslava Štěpána v roce 1989.
10. 10. 2012 | 18:31

Konrad napsal(a):

Kanalnik - Bez TOP 09 by se toto bezvyznamne hnuti do vysoke politiky nikdy nedostalo, diky nim se starosta ze Suche dolni lhoty muze temer denne promenadovat pred kamerama. Take to ma vyhodu ze muzou kdykoliv vykrikovat: my nic, my mame jen uspechy ,jako autorka clanku.
10. 10. 2012 | 18:58

Pacák napsal(a):

Nevěřím svým očím, víc než si myslíte, vy chcete přinést slušnost s Kalouskými TOP09?
10. 10. 2012 | 19:09

expense napsal(a):

Taková ostuda to vaše vládnutí.Jak vůbec ještě můžete mezi normální lidi?Už jezdíte jen limuzínou a osud tisíců lidí žijících na pokraji bídy je vám lhostejný co?Na každého lumpa jednou dojde to si pamatujete a na vás taky vy starostko o blaho vlastní kapsy a top zločinců.
10. 10. 2012 | 19:25

krajan napsal(a):

Paní Vendlová,
mohu se zeptat, kolik má ta vaše strana (nebo sdružení, nebo jakýsi konglomerát) ve skutečnosti členů? A když starosta ve volbách propadne, zůstane dále členem, nebo ho vyhostíte? A konzultujete takovou skutečnost s Kalouskem? A poslední otázka: Proč jste se po dlouhé době probudila až těsně před volbami?
10. 10. 2012 | 19:29

MichalK napsal(a):

Milá Veroniko, nedávno jsem poslouchal Standu Polčáka, kterému děláte asistentku, hovořit v televizi na jakési téma. Pamatuji si ho dobře z působení v ED a to co jsem viděl a především slyšel z obrazovky, mne k smrti vyděsilo. Odporný politický žargon, kterým hovořil, kličkování před odpovědí redaktora, schopnost dlouho mluvit a nic neříct. Jeho přeměna z ambiciozního a přímého mladíka v politické budižkničemu-parazita je víc než zarážející. A nezlob se, tahle tvoje agitka v době totálního morálního rozkladu společnosti má posloužit čemu?
10. 10. 2012 | 19:34

jozka napsal(a):

Myslim, ze je na case omluva. Tenkrat, kdyz jste tu zacinala, jsem vas varoval, ze spatne dopadnete, ze si s vami Kalousek vytre pozadi. Predpokladal jsem totiz, ze jste naivni a idealisticky tvor. Zmylil jsem se a jestli jsem doposud pochyboval, vas dnesni vytvor mne zbavil jakychkoliv nejistot. Vam nic takoveho nehrozilo, protoze vy jste pro politiku jako delana. Pokrytectvi, cynismus a prospecharstvi jsou vase prave ja. Samozrejme, ze na to zareagujete jako vzdy, ale je mi to jedno. A jen dozüfam, ze nejsem sam, komu to doslo.
10. 10. 2012 | 19:47

patriot napsal(a):

Není smutnějšího pohledu než na hloučky lidských ovcí ubírající se do „volební“ místnosti.

Můžete volit, jak chcete, peníze daňových poplatníků budou v každém případě rozkradeny.

Jediná jistota reálné demokracie.
10. 10. 2012 | 20:24

Karel napsal(a):

Ta drzá a zdraví škodlivá osoba vykoukla z doupěte
a místo omluvy dodala další dávku nechutných agitačních blafů.
Jedinci jako Vy jsou spoluautory tohoto současného marasmu. Nejste schopna sebereflexe ani logického uvažování. Naprostý souhlas s Vlkem.
10. 10. 2012 | 20:32

vasja napsal(a):

Neska nechci nikoho urazit a někam poslat.
10. 10. 2012 | 21:15

volič napsal(a):

Kdybyste byla muž, tak vám půjčím 9mm a řeknu vám ať si to necháte projít hlavou.

To myslíte s TOP09 vážně, anebo si z voličů utahujete?
10. 10. 2012 | 21:31

Yara napsal(a):

Předsedkyně senátorů TOP 09 a Starostové Soňa Paukrtová prozradila, že obdržela 1 500 mailů (!!!) s požadavkem, aby církevní restituce nepodpořila. Navzdory tomu je pro návrh. „Myslím si, že vyrovnání s církvemi má proběhnout,“ uvedla Paukrtová. Poukázala také na to, že se vyrovnání s církvemi stalo předmětem politického boje. „Návrh zákona se stal vrcholným politikem,“ poznamenala.

1500 voličů nepřesvědčilo svoji senátorku ! !
A tato paní má tu drzost se znovu ucházet o post senátora ! ! !
10. 10. 2012 | 21:37

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdravím vás, milí doskutující. Pokaždé když pod blogem kouknu na komentáře, jsem vlastně příjemně překvapena, protože očekávám že to tu bude daleko horší. A nebo jsem už možná otupěla, protože nemá smysl si brát některé věci osobně. Přesně podle Čtyř dohod. Od léta 2008 jsem myslím v názorech konzistentní.

Karla zřejmě znám už dlouho, tady jedna připomínka: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=7362
Jinak bych tu revoluci fakt chtěla vidět...tady v Čechách. Je škoda,že jsme takový zvláštní opatrný národ.

MichalK: vidíš, a mě se zdá, že se na rozdíl od mnohých dalších nezměnil a zachoval si smysl pro realitu. Jinak jsem se poměrně dlouho agitkám vyhýbala, ale právě proto, že je před volbami, kdy jindy bych měla k volbám něco napsat? Doufám, že se ve Středních Čechách podaří změnit jeho vedení, ty 4 roky byly tristní i proto kandiduji za TOP 09 a STAN, byť na 63, místě...

Krajan: 1500, politické hnutí (web: http://www.starostove-nezavisli.cz/), když starosta/ka neobhájí, je jen na něm, zda zůstane, či ne, nekonzultujeme, proč bychom měli? A nakonec: protože je před volbami.

Expense: to jsou kecy....starostka nejsem a nevím, odkdy je 10 let starý Opel Astra považován za limuzínu...;-)

Pacák: ano, chceme, nevšimla jsem si, že by Miroslav Kalousek kandidoval někde do kraje...kfyž už Vám tak leží v žaludku.

FetaBrie: přijít o místo mě zase tak moc neděsí (nebo spíš, je to jasné už několiklet, že zítra může být všechno jinak)...ale asi bych to tak tragicky a hlavně osobně nebrala...pesimismus nikam nevede...

Vlk: miláčku A.cz a všech, kteří to s námi myslí dobře - no comment. Vy víte proč.

Petr z Tábora: zítra může být u každého z nás všechno jinak, já to tak beru, jinak bych se zbláznila. Vaše zklamání z nás úplně chápu, snad jen, že vládní úroveň je něco zcela jiného, než krajská, nebo komunální. Na té krajské a komunální má smysl se snažit.

Paja: nejsou happy, v týhle zemi ani happy být neumíme....

HK: dobrý nápad...

zemedelec: všechna (nejen) politická rozhodnutí mají svá plus i mínus.

hezký večer všem
10. 10. 2012 | 22:09

Gru napsal(a):

Milá paní Vendlová,

z toho všeho tady mě zaujala pasáž o členství v Starostech a nezávislých, zvl. pöznámka o pokračujícím členství starostů, kteří již neuspěli a post starosty ztratili.
Vyplývají z toho některé otázky:
- Jak se člověk stane členem STAN, nejsa starostou?
- Jak může takový uchazeč doložit svou nezávislost?
- Podaří-li se mu docílit jako nestarosta a nezávislý členství ve STAN, je pak ještě pořád nezávislý, nebo je závislý na instrukcích STAN?
10. 10. 2012 | 22:40

Targus napsal(a):

To VV:

Myslím, že nazrál čas, abyste se započala zajímat o nějaká psychofarmaka, pokud byste rovnou nechtěla na psychinu. Tak na dva tři roky. Přispívajících cvokařů je zde dostatek, určitě by se vás některý z nich rád ujal.
10. 10. 2012 | 22:40

kočka šklíba napsal(a):

Jozko, to jste tedy na to přišel opravdu "brzy", to bylo jasné nejméně před dvěma roky, co je tohle zač.
Ostatním, divím se vám všem se s tím zahazujete. Tahle osoba je esence pokrytectví a ubohosti politiků.
Za chvíli přikvačí zdejší lokaj a také možná Z.W., to je druhá ukázka pokrytectví. Vrána k vráně ;). Vendlovou povzbudí, pochválí, vyzvou jí aby pokračovala v tom, co tak skvěle popsal vlk. To by tak hrálo, aby tak se tak "nadějná" politička vzdávala další devastace tohoto státu. Někdo po tom Kalouskovi, Drábkovi a dalších ošklivých káčátkách, přece musí převzít štafetu. Tahle osoba se hodí skvěle.
10. 10. 2012 | 23:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Gru: Registrovaným příznivcem může být každý občan ČR - vše upravují Stanovy. Nezávislost dokládat není třeba, slovíčko nezávislí je především o nezávislých osobách a osobnostech, jako jsou například Jaromír Štětina, či Soňa Paukrtová a mnozí další. Statut registrovaného příznivce zpravidla mají ti starostové a starostky, kteří jsou bez politické příslušnosti, ale máme mezi příznovci také ty, kdož jsou členy jiných politických stran. U členství ve STAN je to jinak, také to upravují Stanovy a tam jde o statut podobný, jako v zavedených politických stranách. Získat členství už je složitější. Principielně jde však o to, aby v hnutí byli ti, kteří souhlasí s naším programem a cíli. Proč by tam nekdo byl, kyž s námi nesouhlasí? Jsme hnutí otevřené, žádná uzavřená skupina, která nevidí a nenaslouchá. Někdy je to pravda obtížnější, ale to je realita.
A poslední dotaz: pokud se stane členem, pak svoji nezávislost ztrácí, protože už není bez politické příslušnosti. A zda je závislý na instrukcích STAN? Tohle je zvláštní otázka. Na krajské úrovni rozhodují krajské výbory nebo sněmy, na celostátní pak Celostátní výbor a Předsednictvo. Nejvyšším orgánem je celostátní sněm. Vše upravují Stanovy. Od léta 2008 jsem zažila různé rozohněné debaty na všech úrovních, ale závislost na hnutí STAN nijak nepozoruji. Vždy máte dvě možnosti - souznít s vývojem a pkračovat v práci a nebo zklamán palubu opouštíte. Nejzásadnějším momentem /pominu-li volby/ bylo skutečně ono rozhodnutí, zda spolupracovat s TOP 09, či ne. Smlouva o spolupráci končí letos v prosinci. Osobně si myslím, že budeme ve spolupráci pokračovat, ale právě to je v rukou registrovaných příznivců a členů v celé ČR. Uvidíme...
10. 10. 2012 | 23:07

Veronika Vendlov napsal(a):

Targus: stačí les...
10. 10. 2012 | 23:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Pro KŠ a další - vzůru k světlým zítřkům. Budiž mi ke cti, že jsem dnes plakáty rudých stran nepřelepovala...nebudu předsi jako oni, žejo...;-)

http://www.youtube.com/watch?v=9ejHtv62w6k
10. 10. 2012 | 23:11

Gru napsal(a):

Pani Vedlová
díky za vysvětlení některých mně dosud nejasných věcí. Zejména jsem neznal dvojní statut: příznivec a člen.
A nyní mé podezření: jestliže nezávislí svým vstupem k STAN pozbydu statut nezávislosti, určitě by se tak již neměli jmenovat - uznejte, že to je nepoctivé.
10. 10. 2012 | 23:26

Marie napsal(a):

zemedelec
"Podej čertu kuku"
nemělo by tam být "duku"?
Jestlipak je autorka také oddána myšlence církevních restitucí, které zadluží její děti na padesát let dopředu?
11. 10. 2012 | 00:31

kočka šklíba napsal(a):

Jo a něco Gvendolíno o vašem bratru v triku, ale nejen o něm, to je typické pro sociopaty se kterými vy tak ráda spolupracujete, ne že bych si dělala iluze, že vy se nějak lišíte. Naopak, jste stejná a více pokrytecká.

http://www.blisty.cz/art/65353.html

Pro ostatní doporučuji se podívat kam tihle modrohnědí už klesli.
11. 10. 2012 | 00:59

jozka napsal(a):

kocka skliba:

Kdyz ja tihnu k tomu videt v cloveku to lepsi... ja vim jsem naiva.
11. 10. 2012 | 06:24

Baba Jaga napsal(a):

Nu, paní Vendlová je podle nynějších kriterií mladá, do důchodu předaleko. Pokud už zapomněla to, čím se snad před politikařením živila, měla by se asi rekvalifikovat.
11. 10. 2012 | 07:27

Občan napsal(a):

Paní Vendlová,

"Karla zřejmě znám už dlouho, tady jedna připomínka: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=7362
Jinak bych tu revoluci fakt chtěla vidět...tady v Čechách. Je škoda,že jsme takový zvláštní opatrný národ."

- to je Vaše ŠTĚSTÍ, že jsme mírumilovný a opatrný národ. Jinde byste za to, co máte na svědomí, už nebyli. A to nejen politicky.

"Pacák: ano, chceme, nevšimla jsem si, že by Miroslav Kalousek kandidoval někde do kraje...kfyž už Vám tak leží v žaludku."

- Ano - Kalousek (TOP 09) je "jenom" člen předsednictva STAN a člen Celostátního výboru STAN. Polčák s Gazdíkem (oba TOP 09) jsou dokonce předseda a místopředseda STAN a předseda a místopředseda Celostátního výboru STAN.
Lepší důkaz o tom, že TOP 09 a STAN jedno jsou, nemůže být podán. Takže je úplně fuk, za co kdo kandiduje - řídí to Kalousek&spol.

- Štětina je asi tak nezávislý, jako jsem já vysoká, čokoládově hnědá topmodelka. Dtto Paukrtová - politická turistka, která to ze zasloužilé členky ODA vzala přes US-DEU a SOS do TOP 09.

- Dvojí status členství opět potvrzuje závislost STAN na TOP 09 a lživost tvrzení o "otevřenosti" partaje. Trpěný plebs se shlukuje v "registrovaných příznivcích" a parta, která rozhoduje a ovlivňuje v uzavřeném klubu "členů".

Dál rozebírat Vaše pokrytectví nemá smysl - to už precizně udělal Vlk.
11. 10. 2012 | 07:39

Občan napsal(a):

Baba Jaga napsal(a):
"Nu, paní Vendlová je podle nynějších kriterií mladá, do důchodu předaleko. Pokud už zapomněla to, čím se snad před politikařením živila, měla by se asi rekvalifikovat. 11. 10. 2012 | 07:27"

No, ani podle dnešních kriterií už to není žádná třeskutá mladice. Byť do penze má skutečně předaleko.

Zaujala mě kandidátka TOP 09 do PS PČR 2010 - http://www.top09.cz/files/soubory/kandidatka-top-09-pro-volby-do-psp-2010-stredocesky-kraj.pdf

Na ní se Vendlová vydává za bezpartijní managerku z Odolena Vody. Ovšem bezpartijní není a v Odolce také nebydlí.
11. 10. 2012 | 07:52

Míval napsal(a):

Lidé, kteří se dokážou postavit do jedné řady s něčím tak odporným, jako je pan Kalousek, ztratili právo dovolávat se slušnosti. Ať jsou naštvaní nebo ne.
11. 10. 2012 | 08:00

Marian Sokol napsal(a):

To, že se politici neshodnou ani na odpovědi, jestli ministr Kalousek chodí do práce s alkoholem v krvi, je pro mne důkaz, že táhnou za jeden provaz a rozdělení na politické strany je jen pro lidi, kteří nemají snahu se nad věcmi zamyslet...volby u nás, to je o legalizaci mafie...
11. 10. 2012 | 08:26

zemedelec napsal(a):

Paní Marie.00:31
Dobré ráno.
Já jsem jenom napsal to hodně staré rčení.Kdyby podaly Duku čertovi,tak už se smaží.Sice ho to stejně čeká,jenom nevíme kdy na něj šáhne.
11. 10. 2012 | 08:26

čert }:o) napsal(a):

kočka šklíba
se jen šklebí
miluje pouze sebe
a nic neví
však rozumy rozdává
s chutí
a každému nutí
svá moudra a názory
která jsou
esencí
vzteku
a závisti
kočičí nestvůry

p.s.
Marie a zemědělec:
mně prodávat nic netřeba }:o)
11. 10. 2012 | 08:41

scallop napsal(a):

Koukam, ze pravidelna lidova veselice "popravovani Veroniky Vendlove" je v plnem proudu. Doufam (kvuli genderove vyvazenosti), ze se brzy bude konat nemene popularni "hon na Lisku". Tito dva blogeri maji neuveritelne schopnosti - sjednoti pravouny, levouny i melouny a jindy rozhadana parta diskutujicich se postavi v jeden sik volajici sborove "vinen" ! No neni krasne, kdyz se narod sjednoti i bez hokeje ?
vlk: Podle vaseho prispevku je autorka blogu hotovy nadclovek, ktery dokaze nepredstavitelne veci. Takovy superman v suknich. Byt ve stredoceskem kraji, tak se neudrzim ...
11. 10. 2012 | 08:42

Z.W. napsal(a):

Z.W.
to je teda počteníčko, Veroniko, ještě že máte pro strach uděláno, ☺. Budu se nad tím snad i zamyslet, lyrika už tady je, protože, čert nikdy nespí..., tak snad jakési pojednání.
*
Hezký den čertům i Veronice.
11. 10. 2012 | 08:47

mor a cholera napsal(a):

Jdu ráno vysypat popel a na klice branky igelitová taška. Zvědavě nahlédnu dovnitř a vyjukne na mě Standa Berkovec. Ten Berkovec co na Nově v paskvilu a napodobenině Receptáře doporučuje zaručeně nejlepší výrobky.
Lidé už zřejmě nenakupují, reklama už tolik nenese tak hajdy do politiky a za jedinou čistou stranu TOP 09.
Vzpoměl jsem si na Kalouska a Hurvínka ze Suché Lozi slibující, že nám ukradnou i to co nám ještě zbylo a hodil jsem celou tašku do té plechové volební urny. Takže Starostové už můj hlas dostali, stejně jako jíné politické subjekty které se v té plechové volební urně nacházejí. A již brzy pojedou v luxusní rachotící limuzíně na smetíště dějin.
11. 10. 2012 | 08:51

čert }:o) napsal(a):

Z.W.
ahoj Zdeňku
zdravím pekelnou silou
jsem jen na skok
dnes mě peklo zásobuje
prací
to bys nevěřil
kolik pokryteckých duší dnes graduje
papa
11. 10. 2012 | 08:57

Oslýk dávno zapomenutý napsal(a):

Paní Vendlová,
se zájmem sleduji, jak se vaše dobře míněná snaha před očima (dokumentována dost pravidelnými blogy) mění v totální slepotu a budovatelské blábolení.

Jako volič vám propzradím, že i když pociťujete velkou podporu, já pociťuji, že mne osud vaší strany už delší dobu vůbec nezajímá, a raději si ukousnu kopýtko, než bych hodil hlas vaší straně. Pokud vám jako životní náplň stačí dělat křoví panu Kalouskovi a spol., aby se měli dobře, pak vám to budiž přáno.

A že se v novinách píše něco jiného, než vaše agitační bláboly, to je jen dobře a novinám to slouží ke cti.
11. 10. 2012 | 08:57

čert }:o) napsal(a):

Oslýk z dávnověku
agitace bez legrace nutná je
lidská ega dohromady dává je
tak se nečil

a vyhoď si z kopýtka

život krásnej je
11. 10. 2012 | 09:12

Oslýk optimista napsal(a):

Čertíku Bertíku,
zachovávám radostný přístup ke světu, ale možná je to právě proto, že jsem přestal číst blogy paní Vendlové. Jinak by mne osud padlé dívčiny, zlomeného květu, velmi rmoutil.
11. 10. 2012 | 09:30

český maloměšťák napsal(a):

Varonika Vendlová
Takže ještě jednou.
KOlik z celkového počtu členů STAN je starosty ?
Jaké procento to dělá z celkového počtu starostů v CZ ?
Na čem jsou Nezávislí ve STAN nezávislí ?
11. 10. 2012 | 09:36

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
11. 10. 2012 | 09:36

krajan napsal(a):

Paní Vendlová,děkuji,
ale prosím upřesnění: Těch 1500 členů je i s Kalouskovou partou? A jestli ne,nevadí.Starostové, co registruji v okolí, se drží většinou daleko větších tlup. Takže se podobáte té peakeovské (to je slovo!) partičce - co člen, to vysoká funkce diktující skoro jedenácti milionům.
11. 10. 2012 | 09:37

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová

ale to je vážně škoda, že nebudete reagovat. bylo by mi potěšením.Je přece známo, že vlci si dávaj Karkulky k snídani.Ovšem už není známo, že si potom střihnou nějakou tu Veroniku jako moučníček.

Šrek
copak copak, on už není v podání zdejší lumpenpravice internet svobodným prostorem, kterým se lze toulat? Pán by ho chtěl nějak regulovat?
Jinak ano, mně můj virtuální obývák zvaný Kosa, funguje naprosto dokonale. Každý měsíc se zvedáme nejméně o 10%. čtenost jako má zdejší agitátorka, tak tu tam má každý blog, alespoň trochu se přibližující průměru. A diskuse jsou zatraceně delší.
Takže díky za dotaz.
Ale není důvod nekouknout se a nepobavit se jinde.NA druhé straně, setkání s duševním bezdomovcem vaše typu je sebepoškozování.Veromika Vendlová je aspoň o karikovaném humoru.
11. 10. 2012 | 09:44

vico napsal(a):

Scallop napsal : "Koukam, ze pravidelna lidova veselice "popravovani Veroniky Vendlove" je v plnem proudu"

To je pravda. Ať už Vendlová napíše cokoliv, třeba, že si vyšla do lesa a našla babku, stejně bude opět v diskuzi bolestně nekonečně dlouho popravována. Například, že když už našla mrtvou babku, měla to ohlásit ministru Drábkovi, aby si odepsal další hladový důchodcovský krk.

Na to Vendlová odpoví, že mínila babkou houbu - hřib žlutomasý.

Načež dostane po hlavě daším popravčím kamenem, že pro ni je stará žena jen pouhou houbou, kterou vyždímá anebo dokonce lidojedsky sežere ve smaženici.

Vendlová má těžko definovatelnou schopnost budit svými na první pohled zcela nezajímavými blogy vášně, jak v italské opeře.

Snad se ta záhada ukrývá už v samotném názvu, který by mohl sloužit jako nefarmakologický přípravek proti nízkému krevnímu tlaku.

Jsem taky naštvaná. A právě proto musím jít k volbám /a volit TOP09/ :-)
11. 10. 2012 | 09:55

Oslýk od silly walk napsal(a):

Vico:
Odpověď vašemu překvapení se skrývá v tomto případě už v samotném názvu blogu, jak pravíte.
Logika, že když jsem naštvaný (velmi často na Kalouska), musím jít k volbám (a volit Kalouska), je poněkud MontyPythonovská.

Nelze se divit, že lid, přizpůsobivší se stylu, praví:
Burn the Witch! Burn the Witch!
11. 10. 2012 | 10:07

buldatra napsal(a):

Jeden by nevěřil, že je to možné, ale holt co je psáno to je dáno.
Takže ano, je to možné.
Z dikce autorčina dílka vyplývá, že paní autorka to myslí upřímně, má to procítěný, až vyhraněný styl.
Navrhuji proto zařadit článek do klenotnice absurdně dramatické tvorby.

Takže.
Článek nese se v duchu evokujícím vzpomínku na klasicistní bohatýrskou sebechvalnou písničku, kterou v pohádce o Mrazíkovi zpívá Ivánek, chvíli předtím, než dostane medvědí hlavu.
http://www.youtube.com/watch?v=sd8e-ILhZ-Y

„Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses medvědem“, konstatuje později poněkud zlomyslně, s nádechem typicky ruské tragiky v hlase moudrý trpaslík, s kloboukem a la muchomůrka červená.

Kapitolou samou pro sebe je duch starstovského hnutí, nesoucí se článkem jako oblak sirovodíku, podvědomě evokující tragikomickou mediální tvář starostů v podobě leadera Gazdíka.
Tato postava zdejší vrcholové politické galérky význam článku zvýrazňuje a dodává mu takový jakýsi rámec tragikomičnosti.

Osoba Gazík zastupuje Tragikomixe z nesmrtelné galské ságy o Asterixovi a současně je to jakýsi předobraz, vzor, ba co víc, archetyp Kalouskova přicmrndávače (snad ještě dokonalejší než geniální Julínkův Cikrt). Čímž celé hnutí, vč. slovutné paní autorky ventiluje do světa svůj význam.

Proboha, lidi, co se to v téhle zemi vlastně děje?
Bděte!
11. 10. 2012 | 10:08

jepice napsal(a):

Paní Veroniko, možná byste měla rozlišovat dvě roviny většiny zdejších příspěvků.
Ta první je o tom, že spolupráce s Kalouskem, i třeba jen zprostředkovaná přes vládní úroveň, dnes spolehlivě uškodí každému, ať už má záměry sebelepší. To je racionální zjištění, které byste měla ve svém zájmu reflektovat.
Ta druhá rovina vypovídá především o autorech příspěvků a dotknout by se vás neměla. Je legrační, že oni sami jindy rozhořčeně odsuzovali nenávistné výlevy vůči politikům, kteří jim konvenují.
11. 10. 2012 | 10:11

vico napsal(a):

Oslýk : :-)
11. 10. 2012 | 10:14

Daňový poplatník napsal(a):

To Veronika Vendlová:
Máte moji úctu a obdiv za to, že se účastníte diskuzí pod blogem.
No a k tomu článku, kdyby Kalousek, Drábek ect. neměli Vendlovou, tak by si ji museli uplácat z hlíny a oživit šémem.
11. 10. 2012 | 11:02

Alex napsal(a):

Víte paní Vendlová, Vy jste vskutku úžasná - jak jste žhavá pokračovat v politice TOP a vašich starostů. Víte před posledními parlamentními volbami byl byť jen krátce uveřejněn na serveru HN dopad programů stran TOP, ODS a ČSSD. TOP tehdy bezkonkurenčně zvítězila daleko největším prohloubením zadlužení. ČSSD a ODS na to byly dle ekonomů,jež onu prognózu zpracovali co se týká míry zadlužení stejně. Ta prognóza bya pravdivá. Vy víte o ekonomice asi totéž, co Vaše ministryně kultury o církevních restitucéch a třeba o Národním divadle. Takže se není co divit, že prostě na vlkovy konkrétní výtky reagovat neumíte a zjevně nemůžete. A v tom jste zcela transparentní - v politice zcela jistě nejste proto, co jste tu vždy tvrdila. Jen snad v případě Vaší vlastní naprosté nekompetentnosti hodnotit cokoli v oblasti politiky. Tím důkazem a nesporným - ječ Vaše reakce na vlka. A je to příznačné chování naprosto bezskrupulózního politika, jenž se nemá nikomu a z čehokoli co zpovídat, vysvětlovat či hájit. Nemáte totiž na nic z toho a tudíž do politiky nepatříte. Takových nekompetentních jako Vy je tu na oficiálním poli až příliš mnoho. Jste taková TOPácká Němcová. Ničemu nerozumíte, nic nechápete, ale ráda se díky Kalouskovi vezete. Kam? To už předpověděly ti ekonomové z Hospodářských novin před těmi posledními parlamentními volbami. A že je i Nečas ve vleku Kalouska je snad každému zřejmé. Tož přeji Vám a Vašim soukmenovcům v tom starostenském hnutí co největší neúspěch ve prospěch naší země.
11. 10. 2012 | 11:03

Daňový poplatník napsal(a):

etc., přepis, soráč.
11. 10. 2012 | 11:04

mor a cholera napsal(a):

Vlku
Jak chcete aby paní Vendlová reagovala na pravdu? Tím, že ji přizná? Tím , že TOP 09 byl pouze výtah k moci pro pár vyvolených, jak sama předložila v nějakých pochybných stanovách onoho konglomerátu, který sám o sobě nemá šanci přežít jedno volební období?
To je stejné jako chtít po Kalouskovi datum, kdy se zůčastnil parlamentního jednání bez alkoholu v krvi. Řekne vám, že nemůže, protože včera zrovna ztratil diář, když se motal ze sněmovny domů.
Vzpomeňte si na Hurvínka ze Suché Lozi tak rok zpátky. Ušlápnutá šedivá myš papouškující názory ODS a Kalouska, bez vlastní myšlenky,takový přicmrndávač.
A dnes?
Člověk kritizující v médiích osobu presidenta ( a to Klause naprosto nemusím) za to, že si dovoluje nepodepsat paskvily které tento zlořád vypotí v přechodném a vyjmečném stavu neopitého mozku a nazývá ho rozvracečem demokracie v této zemi ( jako by tu nějaká byla).
Ano paní Veroniko Vendlová, Jsem naštvaný a proto k volbám půjdu.
Už jen z toho důvodu ,aby se podobní lidé jako Polčák, Kalousek, Gazdík, Besser, Drábek a to bych mohl pokračovat do nekonečna, už nemohli dostat ke státnímu cecku a ždímat jej až z něj poteče krev.
Chcete Vlku aby vám toto paní Vendlová přiznala? Pak jsme oba naivní.
Ona moc dobře ví, že za spolupráci při zločinech proti státu jednou ponese svou osobní zodpovědnost A příjde doba, kdy opilci, hulváti, a zloději tento stát nepovedou.
A až se jí vnuci zeptají, Babičko ty jsi pomohla tuto zemi přivést cugrunt, tak se snad bude stydět alespoň před nimi.
11. 10. 2012 | 11:07

drozd kvíčala napsal(a):

je na čase, aby se nám vendlová omluvila za všechny prasárny, které způsobili starostové spolu s top09 rukou společnou a nerozdílnou. A po omluvě by mělo následovat máchání ve vltävě
11. 10. 2012 | 11:40

@@ napsal(a):

"Ona moc dobře ví, že za spolupráci
při zločinech proti státu jednou
ponese svou osobní zodpovědnost..."

Mor a cholera, jak příznačný nick. Vám by se chuděra nakonec určitě přiznala ke všemu.

Ti, co jsou jako oni, se hupky dupky vrací. Zatím do zákulisí.
11. 10. 2012 | 12:15

Bestia triumphans napsal(a):

Vlci vyjí, kočky prskají, oslíci hýkají, drozdi kvičí...prostě běžný folklór, tím se paní Vendlová nenechte rozhodit. :-)
Přeji dobrý výsledek ve volbách.
11. 10. 2012 | 12:17

paja napsal(a):

Já jen doufám že takových naštvaných lidí půjde volit hodně a že to nehodí právě Vendlové a jejím soudruhům.Doufám že tato galérka brza skončí na pracáku aby si vyzkoušeli na vlastní kůži ,co lidem přichystali s Drábkem a Kalouskem v čele,a nebo je zaměstná crápající kníže v lese jako jeho fotr společně s Havlovým zaměstnávali cikány z Letů.
bohužel historie se poakuje a češi se dovedou semknou až když už opravdu rejou rypákem v hlíně.Do té doby zavidí apomlouvají sousedy a koukají jen na vlastní prospěch cehž využívají takováhle individua.
11. 10. 2012 | 12:21

schrott napsal(a):

Pani Veroniko, ti vám dali a jestli u pc neslzíte, nebo aspoň nekoukáte smutně z okna, bude asi něco z toho pohanění pravdou.
Pamatuju si stejně jako Jozka, že řada diskutujících vás před TOP 09 varovala, ale vy ne, touhou jste oslepla. TOP je tragédie pro Čechy a Gazdík, toho tady pojmenovali několikrát vskutku trefně.
11. 10. 2012 | 12:34

volič napsal(a):

Dobrý den,jsem ze středočeského kraje - vzal jsem lístek do ruky - na vašem lístku vidím pro mě neznámá jména:
Langšádlová TOP9, Kovářová STAN, Šanc STAN, Nováková TOP9,...

Napište o nich něco, nevím o nich nic.

S velkou pravdopodobností půjdu k volbám.Zkuste mě přesvědčit konkrétními skutky těch lidí,abych vám to tam hodil ;-)

Pro mě ztrácíte důvěru spoluprací s TOPkou - jak moc jste na nich nezávislí,jak moc jste schopni prosadit se oproti nim - jak moc jste slabí vůči nim? Jak moc se vymezujete vůči jejich rozhodnutí? Možná chcete striktně oddělit krajské a "ostatní "volby,ale to přece nejde. Fungujete jako siamské dvojče TOPky, i kdybyste se snažili,aby vás někdo vnímal odděleně,nejde to. Politika TOPky fatálně ovlivňuje vnímání starostů, to byste měli mít na zřeteli.
11. 10. 2012 | 12:51

Alex napsal(a):

volič
Jednoduché. zajeďte si na blogy MFD, kdeč si paní Langšádlová zsložila svůj předvolebně agitační blog. Co je výstižné? Nikdy k žádné své agitce nepdopustila diskusi. O ní to vypovídá naprosto vše potřebné.
11. 10. 2012 | 12:57

krokus napsal(a):

schrott:
To neznáte Veroniku! Jaképak slzení! Podle mého názoru tady svými blogy už několikrát dokázala, že není schopná kritického zamyšlení, ba ani chápání důsledků svých činů. Ona prostě je, a tak je to správné. A každý, kdo to nechápe, je ubožák a nemůže se jí dotknout. (I kdyby ji inteligencí a rozhledem tisíckrát převyšoval. Nebo možná právě proto.)

Vendlová:
Musím jen znovu opakovat to, co na Vašem blogu obvykle píšu: Nechci, abyste mě zastupovala, nechci, abyste Vy rozhodovala o běhu věcí v tomto státě, byť i jen v regionu.

Kočka šklíba má pravdu. Vlk má pravdu. Co kdybyste dala nějaký protiargument k jeho výčtu "úspěchů" TOP09 a STAN? Jako kandidující politička byste to přece měla umět. Dokažte, že si své x-té místo na kandidátce zasloužíte.
11. 10. 2012 | 12:57

český maloměšťák napsal(a):

krokus
VV dokonce neumí odpovědět z kule na tak jednoduché otázky, které jsem jí položil. Zřejmě se musí někde zeptat - kolik starostů je mezi členy " Hnutí starostů..." , kolik je to starostů z celkového počtu starostů v ČR /což by pak buď mohlo podpořit oprávněnost nosit název " Hnutí STAROSTŮ..." - nebo naopak tento název zpochybnit / a na kom či čem že jsou ti Nezávislí...na čem že to jsou nezávislí. (třeba zda jsou nezávislí na tom, co vymyslí inženýr Kalousek)

Ale dost dobře možné je i to, že nával nového členstva do tohoto hnutí je takový, že na to prostě paní Vendlová nestačí - tedy podat odpovědi takového rázu,aby nebyly za několik minut lží.
:))
11. 10. 2012 | 14:24

Marie napsal(a):

mor a cholera 08.51
Všechno staré patří na smetiště.

Nevadí, že ty strany odvezou v rachotící limuzíně. Máme tu nášup nových uskupení, která příval hlasů voličů, rozhořčených vládní sebrankou, posbírají. Třeba mezi nimi najdeme i něco zrecyklovaného, co rachotící limuzína nesemlela. Ale budeme to považovat jen za neškodné deja vu.

Avšak tu naději si prostě nedáme vzít.

V!
11. 10. 2012 | 15:08

krokus napsal(a):

český maloměšťák:

Sleduju to. Zdá se, že ona to vědět nepotřebuje, tak proč by to měla říkat nám ostatním, ne? K čemu by nám to bylo, že?
11. 10. 2012 | 15:09

taky názor napsal(a):

Paní Vendlová je naštvaná na média, že neposkytují více informací? Lze vám tedy pouze doporučit, rozbijte si doma prasátko a všichni ti, co jsou s vámi na kandidátní listině, rozpočítejte si poměr k umístíní a zaplaťte si sebepropagandu! Snad vám půjde zvednout ruka popř. celé tělo, protože páteř zřejmě nemáte. Hledat ve vás Homo erectus či Homo sapiens je nadlidský výkon. Tento článek je fakt "špice"! Ostatní nemá smysl psát, již perfektně zhodnotili vaši stávající činnost jiní diskutující.
11. 10. 2012 | 15:12

Karel napsal(a):

Alex

Paní Langšádlová neztrácí čas diskusí, nenechá se rozházet ani útočící moderátorkou s docela silnými protiargumenty. Prostě je úplně vypne a mele si svou.

Úplná Miroslava Klidná. Jak dlouho se dá takhle přežít politice?
11. 10. 2012 | 15:16

Mac napsal(a):

paní Vendulová

rozhodně se nenechejte odradit těmi rejpaly a zase nám brzy napište nějakou veselou taškařici :-))) ty oslavné serenády na Kalouskovy onuce - Starosty pionýra Gazdíka - jsou lepší než Ein Kessel Buntes
11. 10. 2012 | 15:53

Mac napsal(a):

sorry, že jsem Vás přejmenoval, paní Vendlová, to je to podvědomí, víte?

kdykoliv zahlédnu Vaši fotku a přečtu si vaše agitky, vzpomenu si na jistou Vendulu.....
11. 10. 2012 | 15:55

moser napsal(a):

Jsem taky naštvaná. A právě proto musím jít k volbám.
Nezapomente vzit k volbam take babicku
vzit ji obalku a poradit -- co kam hodit .....
VOLBY: 0 % . Nezapomenout hodit tam prazdnou obalku.
11. 10. 2012 | 17:37

Baba Jaga napsal(a):

To: Občan
Údaj o mládí paní Vendlové jsem rovněž čerpala z kandidátky jejich spolku ve Středočeském kraji. Někde jsem se dočetla, že lidé jsou nyní mladí až do 40 - počet žen, pořizujících si první dítě po 30 tomu odpovídá, co na to biologické zákonitosti, to nevím. (A staří že budeme od 75.)
Paní Vendlové pravděpodobně na volitelném místě zařazena není, ale možná si ji spoluobčané do krajského zastupitelstva za její zásluhy vykroužkují.
11. 10. 2012 | 17:46

282 napsal(a):

to čert }:o)

Proč se "statečná " DAgmaro schováváte za jiný nick než obvykle ?
11. 10. 2012 | 18:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Jepice: o tomto racionálním zjištění vím, přesto palubu opouštět nechci. Nebylo by to čestné a ani by to nemělo žádný efekt. Možná že měl Jindřich Šídlo pravdu, když napsal něco v tom symslu, že strana, která si dá do názvu letopočet avizuje, že tu dlouho nebude, uvidíme, spíš bych ale řekla, že se plete. Naše hnutí vzniklo v roce 2004 a zpočátku by mě nenapadlo, že se podaří prorazit celostátně. Další vývoj nedokáži predikovat, nicméně to, že dnes je starostům a starostkám nasloucháno víc, než kdykoliv před tím, je opravdu dobře. Samozřejmě že přeneseně - občan to v zásadě ani nepocítí, ale ti, kdo samosprávy řídí, by mohli psát romány...Role lidí, kteří nominováni za STAN zasedli v posl. klubu TOP 09 a Starostové do poslaneckých lavic je poměrně zásadní. Kdo se někdy zajímal o legislativní proces ví, že právě proto je to proces, ve kterém se může spousta věcí upravit, nebo zcela změnit. Jsou to však věci, které nikoho nezajímají. Hnutí Starostů je prostě trošku jiné, než zavedené politické strany. A krajská úroveň je přesně to místo, kde budou starostové a starostky platní.

A k druhé rovině: vystiženo trefně a přesně.
11. 10. 2012 | 19:42

Alex napsal(a):

Veroniko Vendlová, jen by mne zajímalo, na co všechno se cítíte sama. A to v souvislosti s tou Vaší poslední větou věnovanou jepici. Když na to přijde jste zjevně ochotna být stejně jako Vaše kolegyně kompetentním šéfem rezortu kultury, že. Není nad to odsuzovat především ty druhé jaksi zrovna neplanoucí nadšením z lidí právě jako Vy, jež vstupují do politiky a zjevně jim chybí jakákoli sebereflexe, zda na to sami vůbec mají. Vy jste zjevně jako Vaše kolegyně přesvědčena, že na to máte. Je to bohužel můj názor - vším, co jste tu kdy uveřejnila na tu politiku podle všeho prostě nemáte. Vás o "bohulibosti" činnosti uskupení stran TOP a toho Vaeho starostenského hnutí přesvědšit ani nelze - i kdyby to bylo postaveno tisíckrát na faktech. Je mi Vás opravdu upřímně líto a ještě více občanů, na něž ta bohulibá i Vaše činnost dopadá. Je mi gakt líto, ale každý by měl znát alewspoň trochu své meze.
11. 10. 2012 | 19:59

Veronika Vendlov napsal(a):

K médiím: už jsem to tady kdysi psala - přístup k neparlamentním stranám je ze strany médií tristní. Leda by se někdo svlékl donaha a běhal před Sněmovnou a nebo něco podobného. Soukromým médiím budiž odpuštěno, ale těm věřejnoprávním vůbec.

Když jsem v roce 2004 organizovala s Janem Kaslem kampaň do krajů Evropských demokratů (dnes SNK ED), zážitky by vydaly na román. O 4 roky později se to opakovalo a dnes jsou situace sice jiné, přesto překvapující.

Jsem ráda za každou zmínku o jiných stranách a hnutích (kromě extrémistických stran a komunistů), protože tisíckrát omelté klišé, že není koho volit mě vždycky neskutečně štvalo.

Kdosi se v textu zmiňoval o Odoleně Vodě a mém působení tam. Klidně hodnoťte, nicméně ano, za dění tam od podzimu 2010 převzít odpovědnot musím, tam mě lidé volili. Dokud jsem remcala jako nespokojený občan města, byla to pohoda. Když teď vidím, co jsme zdědili (naštěstí ne dluhy, to budiž našim předchůdcům ke cti) a jak jsme pohnojili výstavbu nové školky, protože jsme nechtěli vyhodit do koše 800 000 za zděděný projekt z předchozího ZM, je to k pláči. Zastupitelé by měli zastupovat své voliče. Snažím se o to a je "moc fajn", když vidím, jak se voliči z jiných táborů bouří. Někteří právem. Občas se však najde i někdo, kdo naši práci ocení.

Nakonec můžu říct jen jedno: Všechno je o lidech a pokud se v obyčejném zastupitelstvu sejdou lidé, kteří by se nejraději zničili, pak asi těžko vymyslí něco dobrého pro město - občany. Opozice má svoji roli a měla by být "konstruktivním hlídacím psem" dění, ale to se často neděje, spíš je destruktivní, protože "zase budou volby" a co když mi to příště vyjde...Ti co vádnou by zase měli umět naslouchat... a to se taky moc často neděje...

Ačkoliv se mi to nezdá jako úplný všelék, myslím si, že jednou z variant je zavedení více prvků přímé demokracie. Občanská společnost se doufám aktivizuje a pokud se lidé budou víc zajímat o dění, je to dobře. Já osobně mám ale spíše zkušenot, že se každý zajímá jen o to své...a to sousedovo už je prostě sousedovo.

Z globálního pohledu pro tuhle planetu nemám dobré zprávy a s tímto vědomím mám obavu o budoucnost dětí dětí našich dětí. V provnání s tím jsou některé příspěvky (leckdy i ty moje) naprosto ničím....ale třeba se na Zemi stane zázrak...
Například já na zázraky věřím...
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/veronika-vendlova.php?itemid=8607
11. 10. 2012 | 20:24

Veronika Vendlov napsal(a):

Alex: buďte v klidu, opravdu se nebojte, že bych mohla rozhodovat...tedy leda byste měl trvalé bydliště v OV. Kdybych měla ambice rozhodovat, rvala bych se o to a asi bych byla na kanddátce někde výš, než na 63. místě, nemyslíte? Můžete to brát i tak, že jsem stranickýn sítem prošla tak, že moje "schopnosti" dělat politiku byly oceněny až na konece kandidátky. To by Vás mohlo těšit a mohl byste to vnímat jako spravedlivé. Takže naštěstí dobré zprávy i pro Vás...
11. 10. 2012 | 20:30

MA-FU napsal(a):

V.V.
Veroniko milá-zdravím Vás a jsem velice skeptická...a do dnes nevím pro co se rozhodnout.
http://www.youtube.com/watch?v=RQ1pUIiGp3E
11. 10. 2012 | 21:07

Veronika Vendlov napsal(a):

MA-FU moje milá, taky Vás zdravím... myslím, že je to tak trochu hymna současnosti...platná po celé EU, zejména té východní :-(, chybí nám toho hodně, ale nesou to věci, které nám chybí...:-(.
11. 10. 2012 | 21:55

Veronika Vendlov napsal(a):

MA-FU: tohle jsem si jednu doby pouštěla každý den:
http://www.youtube.com/watch?v=W1xrXpzYJDw&feature=endscreen&NR=1
Asi Báru poprosím o píseň na téma - jak si taky někdy můžeme připadat v práci....;-)

Opatrujte se a tady jedna moje oblíbená, která mě pomáhá témeř každodenně "přežít":
http://www.youtube.com/watch?v=KcLTJy7iNko&feature=related
11. 10. 2012 | 21:59

volič1 napsal(a):

Paní Vendlová, psal jsem vám ohledně lidí na čele kandidátky vaší strany,zajímalo mě,co mi o nich napíšete,bohužel jsem se dočkal odpovědi pouze od p.Alexe. Škoda, že člověka,který byl ochoten vám naslouchat, jste oslyšela. Třeba se tu ještě zastavíte a odpovíte mi. Ale chápu,že na to možná nyní není čas. Informace si nějaké dohledám,spíš mě zajímal váš osobní názor na ně. Vidíte,stěžujete si,že vás malé strany nikdo neposlouchá, že nemáte prostor oslovit lidi, není to pravda. Hezký večer.
P.S.Všiml jsem si až dodatečně,že tu už někdo pod voličem vystupuje,takže od této chvíle jsem volič1
11. 10. 2012 | 22:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Volič1 - četla jsem si i to, co jste psal dál a vyhodnotila jako zbytečné snažení. Dá se předpokládat, co byste mi odepsal. Ale dobře tedy:

Z veřejných zdrojů si naleznete stručné info zde: http://www.top09.cz/volby/2012-krajska-zastupitelstva/ když najedete kurzorem na jméno, zobrazí se Vám stručný medailonek. Všechny Vámi zmiňované lidi znám osobně a ráda s nimi všemi spolupracuji. Jsou to lidé chtří, vzdělaní a uznávaní. Největší důvěru mám však k V. Michalikovi, kterého jste nejmenoval, ale kterého mohu myslím považovat opravdu za přítele. Je zkušeným starostou a řekla bych, že pro mne i dobrým učitelem. Stejně tak Martin Macháček, který je sice strašný pedant a detailista, ale precizní a férový chlap.

Co se týká pana Šance, za něho hovoří jeho práce pro Kutnou Horu, Nina Nováková je vlídná dáma, která se umí prosadit a přitom je rázná, ale pořád korektní a laskavá. No a naše dvě ženy v čele? Obě velmi vzdělané a pracovité, ale povahově rozdílné, takže se mohou dobře doplňovat. Dokážu si představit, že se podaří díky všem těm, kdo se do ZK dostanou, změnit fungování krajského úřadu tak, aby byly všechny procesy průhledné a přestaly vznikat pochybnosti o vnitřním fungování krajského úřadu.

Odjíždím z kanceláře...dobrou noc.
11. 10. 2012 | 23:22

kočka šklíba napsal(a):

Ale objektivní editor smazal tohle, ale ptz jsem to tušila, ptz se mu samozřejmě jako lokajovi těch ošklivých káčátek nemůže toto líbit, tak jsem si to uložila :D:

kočka šklíba napsal(a):
Špatně Gvendolíno, k modrohnědým zítřkům ruku v ruce s vámi a Kalouskem a dalšími ošklivými káčátky (editor musí být velmi spokojen ;)) ;).
A copak dělají vaši oblíbenci Madla a P.issová? ;)? Editorovi připomínám, že Vendlová byla jejich klipem pobavená, takže si přezdívku Gvendolína(nijak sprostou a vulgární) "vysloužila" za své opravdu, ale opravdu, lidské pochopení starých lidí ;). Taky přece politička spolupracující s Kalouskem jiná nemůže být. To kdyby vás lokaji mocných napadlo mazat. Jako že určitě ano.
11. 10. 2012 | 00:45

Najděte mně někdo v tomto příspěvku něco hrubého, sprostého. Přezdívka Gvendolína zdejšímu objektivnímu editorovi pod blogem této osoby a i později nikdy nevadila. Vznikla, jak jsem psala, na základě jejího vyjádření k absolutně hnusnému "virálu" Madla a P.issové a Zelenky, a nick přírodovědec tehdy napsal, že pokud tato osoba považuje tento "výtvor" za přijatelný a vtipný, pak se musí smířit i s tím, že k její osobě lidé nebudou zrovna tolerantní. Nikdo ji nenazývá žádnými, možná přiléhavějšími, tituly. Ale bylo mně jasné, že zdejší lokaj opět zasáhne.

Kdo najde, za odměnu ho editor pochválí :D. A toho si važte.
12. 10. 2012 | 01:43

kočka šklíba napsal(a):

Na vás Gvendolíno nemám už čas, je pozdě, tak zítra, možná, pokud budu mít náladu na to se s vámi zabývat, o čemž pochybuji ;), s osobami vašeho charakteru slušní lidé vlastně nemají komunikovat. Což viditelně je právě těch 95% lidí pod vaším blogem, no ale zase je dobře, že víte, že lokajové a podobné typy vás mají rádi, i to něco vypovídá ;).
12. 10. 2012 | 01:51

kočka šklíba napsal(a):

A ještě, tohle napsal zdejší skvělý, objektivní editor o smazání, on samozřejmě neodpoví, nemá co, takže znovu, najděte v mém příspěvku z 11. 10. 2012 | 00:45 to, co tento slouha mocných tvrdí:
stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty,........

Co je editore hrubě urážlivé a co je nadávka na uvedeném textu? Pod Potůčkem bych našla od pravounů, vám velmi sympatických bratrů v triku, urážky velmi primitivní a vulgární, ale ty jste tam nechal. Mohu doložit, ale myslím, že není třeba, většina zdejších diskutujících ví. Také to nepíši kvůli vám, nemáte odvahu napsat na rovinu, co vám na mém příspěvku vadí, jak píši lokaj ;).
12. 10. 2012 | 02:19

Alex napsal(a):

Veronika Vendlová
Ale jo nahrál jsem Vám na smeč formulací, obracející se stran té sebereflexe osobně na Vás. Pro mne tím ovšem moc nebodujete. Naopak. Jen je vidět, že už jste političkou se vším všudy - vybrat si, co se hodí pro Vás a Vaši komunikaci a Vy přece komunikujete, že. Ona je Vám tu vesměs vytýkáno Vaše nadšení pro "blahodárnou" činnost Vašeho uskupení jako celku. Je zábavné, jak se nerdíte ale tak nějak tiše adorovat penzijní reformu třeba a vyhýbat se těmhle nonsensům jakékoli odpovědnosti i k tomu státnímu rozpočtu. Ostatně totéž se týká Vašich kolegů, kde už Vám jejich sebereflexe na costačí a na co už ne - viz Vaše šéfka rezortu kultury, stejně jako Kalousek nejen jako ministr financí, ale že ten pán se již cítí býti císařem nad čímkoli v tomto státě. Vaše kolegyně ve zbrani Smková byla schopna veřejně říci - Kalousku tos posral. U Vás jen jen ta loajalita - a ona to není loajalita ale vezení se drbaje Vašim Kalouskům Drábkům Hanákovým zádíčka z Vaší ctěné strany. Víte, že jste mne způsobem reakce na mne ai nepřekvapila?
12. 10. 2012 | 06:23

Alex napsal(a):

A paní Veroniko přece jen jeětě něco. Váš přínos pro Vaši obec či město hodnotit nemohu. Z místa nejsem, čiki mne to Vaše uštěpačné potěšení pro mne stran Vašeho místa na kandidátce vašeho bohulibéh hnutí nijak nedojímá. Leč vězte, že z titulu své profese jsem přišel do styku z mnoha starosty - malých i velkých obcí. A není to nic, co by se nějak podstatně lišilo od státníků kalibru Kalouska, jenž rozumí všemu. A z hlediska mé profese? Ti kvalitní starostové jsou, ale můžete je hledat lupou. Ono to, že někdo se s Vámi nějak baví a společensky Vás okouzluje (podle čehož zjevně Vy posuzujete onu kompetentnost starostů při spolupráci s Vámi a s nimiž jste přišla do styku), onu kompetentnost nijak nedokládá. A koneckonců Váš vztah k těm největším nonsensům Vašeho uskupení jen potvrzuje, že v témže bludu žijete i dole. Z mnoha důvodů. Přičemž je kolosální rozdíl mezi městy a malými obcemi - v zázemí - ani tohle neopomíjím. přesto je to ve většině obdobné jako s Vaším Kalouskem, - ovšem - bez jeho arogance, ale naprosto stejné úrovně nekompetentnosti. Problémmem dneška je, že téměř každý bez výjimky jaksi příliš přeceňuje sebe sama a své schopnosti cokoli hodnotit. Volič toho moc nezvoře, jím zvolení dost a zatím se ve většině měst a obcí jaksi naplňuje jen anarchie bez rozumu a s následky, jež odstranit bude na generace. Víte opravdu nic ve zlém, ale jen to Vaše nadšení podílet se na věcech veřejných - jaksi nestačí. A to platí pro většinu starostů. Těžko se jejich úroveň může nějak podstatně vymykat současné situaci i ve velké politice. Spokojeni můžou být občané vrcholně tm, kde vše alespoň nějak funguje a kde nejsou předluženi. To je tedy tam, kde ti Vaši starostové škodí nejméně. Bohužel to je reálný stav.
12. 10. 2012 | 07:16

čert }:o) napsal(a):

282
nejsem DAgmara
milá/ý
dvěstěosmdesátdvojko
jsem pouze vyslanec pekelný };o)
12. 10. 2012 | 08:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Alexi, já to zestručním: všechno je o lidech samých a proto až na výjimky nikdy neházím lidi do jednouho pytle. Kompetence a zkušenosti jednotlivých lidí na kandidátce nemělo smysl popisovat obšírněji (navíc už jsem potřebovala odjet domů a trochu se vyspat), každop. Vaše reakce by byla podobná. Jak už jsem psala, dala se očekávat. Klára je členkou TOP 09 a řekla to natvrdo, to máte pravdu. Moje role je jiná - nejsem členkou žádné politické strany a řídím kancelář Starostů a nezávislých, takže samozřejmě máte pravdu, že u mě je určitá míra loajality na místě. Tak to prostě je. To ovšem neznamená, že bych nemohla říkat to, co si myslím...ale to už je věc názoru a pohedu na věc. Mějte se fajn a aťs e Vám daří.
12. 10. 2012 | 10:30

jepice napsal(a):

Ještě jedna poznámka, paní Veroniko.
Kromě toho, že pracujete pro sdružení, které se podílí na vládní koalici, dopouštíte se v očích těch, co vás nemají rádi, ještě jednoho smrtelného hříchu: tvrdíte totiž opovážlivě, že ty nastávající volby jsou volby do krajů a do Senátu a tudíž je potřeba koukat na kandidáty a rozhodovat se podle nich.
Jedna známá netová postava například píše:
...Tyhle volby nejsou o správě krajů. Tyhle jsou jen o tom, jestli Nečas s Kalouskem dostanou pořádnou facku nebo ne...
Anebo příklad z druhé strany /týká se pro změnu volby do Senátu/:
....Tentokrát hrozí, že pokud ODS nezíská dostatek mandátů, bude mít ČSSD v senátu ústavní většinu, což by mělo voliče inspirovat k zodpovědnosti....Mám upřednostnit "vyšší zájem" a volit občansky zodpovědně ODS, nebo se na ni jako občan konkrétní obce naštvat a zalovit někde jinde, kupříkladu u Zelených...
Mimochodem, u toho "fackovatele" si taky jedna diskutérka dovolila napsat, že by vzhledem k poměrům v kraji raději Zelené. Už ji přesvědčili.
Takže vidíte, za co všechno může vláda. I za to, že zodpovědní občané zprava i zleva pošlou Zelené do kytek. :)
12. 10. 2012 | 11:03

Z.W. napsal(a):

Veronika
hezký den, nebuďte naštvaná, některé věci se nedají brát jinak, než že to tak doopravdy je, někdy bohužel, někdy bohudík.

Problém společnosti vždy začíná u takových osob, které tu Vás lejí špínu, 100% anonymové, hrdinní odporovatelé, schovaní v pavučině internetu. A vylezou na Vás jen jako křižáci ve svém tažení a míní Vás udolat dříve, než se ukáže, že se jim vůbec nemůže povést.

No, ale je to vlastně docela legrace, myslím, že i k tomu má blog sloužit, není totiž nad nic jiného než

Na úsměv ve tváři,
i když se nedaří,
den je zmatlaný
a jeden je naštvaný.
**
Veronice pěkný den a škarohlídům více sluníčka.
12. 10. 2012 | 11:08

:-( napsal(a):

docela hnusné agitační kecy. Zvláště ve srovnání s modrou realitou TOP, za kterou je Vendlová také osobně zodpovědná.

Copak vy, Vendlová nejste u zlodějů a sociálních psychopatů TOP??
12. 10. 2012 | 12:41

dfasdcasdc napsal(a):

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
jo ,bezesporu, někteří z nás si opravdu pamatují vaše naprosto zoufalé agitky. Jak u volbeb 2008 a 2010.
A dokonc e si pamatují co jste stihli všechno s touhle zemí udělat!!
Takže si to shrňme . Dokázali jste prosadit zákony na rozkradení sociálního a zdravotního pojištění. Dokázali jste poslat lidi , kteří ztratí práci na nucené práce. Dokázali jste položit školství a státní správu. Dokázali jste rozvrátit výkon triviálních státních agend typu vyplácení dávek a registrace vozidel.
Dokázali jste to, že v době poptávkové krize má ČR největší inflaci v regionu.
Dokázali jste málem ochromit zdravotnictví a vyvolat hromadou emigraci lékařů do ciziny.
Dokázali jste, že klesá reálná mzda.
Dokázali jste důchodce dostat až na kraj existence a ještě jim zmrazíte důchody.
Dokázali jste ignorovat velkokšeftováí s nelegálním alkoholem až musela vypuknout metylová aféra s mrtvými a slepými. Dokázali jste přes vašeho ministra zdravotnictví nekoupit při vypuknutí metanolové tragedie známý a ověřený lék zachraňující životy. Ten sem dovezl na své náklady až norský lékař. Vy jste klidně nechali umírat lidi.
A především jste dokázali úplně nemožné - že patříme mezi několik málo zemí na celém světě , které mají dnes HDP na hlavu NIŽŠÍ než v roc e 2011.
nebudu s ebavit o růstu zadlužení , které dokázal váš nejlepší ministr financí.
Jo,málem jsme zapomněl - dokázali jste nakoupit letadla CASA dvakrát dráže než Poláci a snad čtyřikrát než Finové.
Dokázali jste urazit tělesně postižené. A co všechno dokázal takový Šiška , tak to se , snad možná taky dozvíme.
To je fakt unikátní výkon.
Já vám k němu Veroniko Vendlová gratuluji. Nežila jste nadarmo.

SOUHLASÍM A PODEPISUJI. Jak se vám s tím žije, s vaším dílem viny? Některým lidem jste, svými krádežemi, vzali všechno! Nebo jste otrlá jako řeznice?

Pro mne jste hodně odporná osoba bez páteře.
12. 10. 2012 | 12:46

stejskal napsal(a):

Toto, paní Kočko šklíbo: "P.issová"

Ještě jedno takovéto hanlivé komolení jména a budu mazat vše, co sem napíšete.

Hezký den.

Libor Stejskal
12. 10. 2012 | 13:34

282 napsal(a):

čert }:o)

Ale jděte :-).Ty přihlouplé "veršíky" jste tady psala pouze vy a ZW.Vzhledem k tomu, že jak jste se objevila, okamžitě začal slinit - jste to vy.Lze poznat i podle vaší reakce na Oslýka.
Jste poněkud pokrytecká.
12. 10. 2012 | 13:42

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku, jediné co Vám mohu napsat, abyste si omýval určitá místa vlažnou vodou. To pomáhá. Přeji hodně štěstí vaší vysněné partě zleva, aby všem lidem podobným, jako jsem já, ukázala, zač je toho loket. :-)
12. 10. 2012 | 14:26

Veronika Vendlov napsal(a):

Jepice: přesně tak....demagogie vládne...
volila jsem ODS jen do doby, než podepsala koalu s ČSSD. V ten moment skoro ztratily volby smysl, praktikuje se to vesele na krajích...naoko jdou pánové a dámy proti sobě, ale už dnes se domluvají, jak to spolu znovu upečou. Volila jsem pak vždycky malé strany a mám veliké sympatie právě k Zeleným a přeji jim úspěch - jak vyzývá Liška na FB: Greens up!
Díky a opatrujte se! :-)
12. 10. 2012 | 14:30

čert }:o) napsal(a):

282
křivíš Dagmaře
opravdu nejsem Dagmarou
připiš si sám přihlouplost
se svojí velkou podporou
12. 10. 2012 | 14:37

PR napsal(a):

Arcibiskup Arnošt z Pardubic

CCLXXXII - ctnostný pane, kněže, co to máte za oře, co poběží do příkopů v Taxisu. Zítra je třináctého měsíce října, to bude černě. Brodit se z Maidštejna k nám kobyly naučí zdvíhat ocasy. Zda stejné Váš štolba svede, zvěstujte mi heroldem. Pro Vás magii, 282 - to je součtová trojka, dál než na malou vodu se nepustí, Svinenský potok. Taxis je IV., tedy štverka, a to už je nad síly sebechvály i sebehany. Setrvám na Vaši zprávu u královny Violy. Bůh a Kristus s Vámi, Pane.
+
Petr z Rožmberka, kajícný & doufající v milost Boží.
Amen.
12. 10. 2012 | 15:07

MA-FU napsal(a):

Veroniko Vendlová
No máte lepší písničky-hned mi zvedly náladu. Mám odvoleno tak uvidíme vyvolené ..Zdravím a taky se opatrujte..mě recaptcha říká že jsem stroj?? tak co je lepší?? hovězí nebo stroj???,
12. 10. 2012 | 18:17

MA-FU napsal(a):

Veronika V.
Tak Veroniko co teď? Luba napsal : zvítězili neschopní,nad všehoschopnými....
14. 10. 2012 | 11:27

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 12:54

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy