50 odstínů…stínů v mužských duších

04. 04. 2013 | 23:42
Přečteno 10784 krát
Porno pro mamky? Tak tohle může napsat jedině frustrovanej chlap...

http://xman.idnes.cz/padesat-odstinu-sedi-je-cervena-knihovna-ffa-/xman-styl.aspx?c=A130125_151841_xman-styl_fro

Nene, že je to celé prostě blbé, je sučasně názor ženy: http://watson.bigbloger.lidovky.cz/c/312011/50-odstinu-sedi-pry-zblbne-kazdou-zenu.html

No ale ono to tak špatné není, říkají zase ženy anonymně…
http://zena.centrum.cz/sex-a-vztahy/clanek.phtml?id=771710

Tak jak to tedy je? No jak jinak - individuální. Osobně jsem oba díly úplně zhltla. Je to odpočinkové čtení a neklade na čtenáře prakticky vůbec žádné nároky. Jak si tak pročítám různé recenze, myslím si ale, že by snad bylo lepší, kdyby mužská část populace tyhle knížky snad ani raději nečetla a prostě dělala, že nejsou. Návod: Je to stejné jako s nepořádkem doma – tam to tak funguje – muži jej zpravidla nevidí….
:-)

Ne že bych ty knížky chtěla mužům odpírat, ale soudím, že si tím ušetří plno nových vrásek (od přemýšlení – ti empatičtější; od smíchu – ti cyničtější). Ono bohatě stačí, že se už teď dost často vzájemně nechápeme. No jo vlastně, já zapomněla, že muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Tím to je.

Jádro pudla čtenosti a obrovské prodejnosti je nejspíš v tom, že když tu knížku otevřete, prostě vás vtáhne. Ideální je, když vůbec nevíte, co vás v ní, milé dámy, čeká. Neřešíte kvalitu jazyka (z hlediska češtiny samozřejmě), nepočítáte, kolik orgasmů proběhlo a kolik kondomů na ně padlo…prostě jen čtete. Myslím, že ani neřešíte, jestli je nebo není hlavní hrdinka tak trochu zvláštně nezkušená. Spíš si možná zkoušíte vizualizovat onen „prototyp“ zranitelné mužské dokonalosti, kterým je „polobůh“ – Christian Grey.

Obecně vzato se mi totiž zdá, že se pod tou slupkou všech možných mužných chlapáků dost často skrývají poměrně hodně citlivé a zranitelné duše. A právě schopnost empatie, kterou jsou mnohem lépe vybaveny ženy, je tou tenkou linkou ve vztazích (nejen partnerských, ale i pracovních a přátelských) která možná zachraňuje to, co by jinak dávno zaniklo. Jedna moje dobrá kamarádka přičítá frustraci v generacích našich partnerů ve velké míře nevymazlenosti v dětství. Když se nad tím zamyslím, něco na tom vážně je.

Když jste se tedy nevymazlili dostatečně v dětství, mazlete se teď. A pokud máte děti, mazlete se s nimi co nejvíc to jde. Všechno bude mnohem lepší. Určitě mnohem barevnější, než je pouhých padesát odstínů šedi…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

Já už jsem velká holka, na takové knižky mě nikdo nenaláká.
05. 04. 2013 | 00:08

jsou všude napsal(a):

Velké nebo malé, všechno jedno.
http://www.youtube.com/watch?v=mnLKMSjI69Y
05. 04. 2013 | 00:16

zejména na VŠE napsal(a):

Erika Hníková je zachytila jak transformuji.
http://www.stream.cz/uservideo/616395-www-zlo-cz-zeny-pro-meny
05. 04. 2013 | 01:11

ld napsal(a):

Co je na doporučované vypatlanosti hodno ke ztrátě času, tak autorčina fyzická podobnost s Langšádlovou. http://kultura.idnes.cz/recenze-padesat-odstinu-sedi-dio-/literatura.aspx?c=A120927_150544_literatura_ob

Nechystá něco Peťka Gazdík? Vždyť jste, VV, nejlepším etalonem pokleslosti, a ještě tu bídu ducha tlačíte do vitríny.
05. 04. 2013 | 02:43

Michal Macek napsal(a):

veroniko tos me zklamala ze se ti to libilo - takova blbost! ale necht ale me na tom nejvic stve ze podobnych erotickych romanu a mnohem kvalitnejsich bylo od casu markyze de sade napsano hafo ale ne to zeny nectou to budou radeji cist tohle...to je jak s tou twilight sagou blbost na druhou pubertacky sou z toho na vetvi milujou upiry ale aby si precetly Brama Stokera to ne....

a pokud jse o nejake to eroticke vzrusenicko tak uz vubec nemluvim o tunach erotickych povidek na internetu ale to zeny take cist nebudou protoze je to "porno" ale tuhle blbost to jo ...ach jo...
05. 04. 2013 | 06:17

Alžběta napsal(a):

Veroniko, knížku jsem nečetla, ale za ten konec velké díky.
05. 04. 2013 | 06:49

Anna napsal(a):

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Někdo to rád horké. Proti gustu žádný dišputát.
Nečetla jsem, takže ke knize se vyjadřovat nebudu (v knihkupectví jsem do ní nahlédla a nezatoužila se s ní víc seznámit).

Odstínů stínů v mužských duších nevím, jestli je 50, ale dá se předpokládat, že jsou jiné, než v ženských duších. Jsme holt jiní fyzicky i psychicky.
Mám dvě dcery, takže z vlastní zkušenosti můžu říct, že se holky pomazlit chtějí i ve vyšším věku. Ale co vím od rodičů kluků, tak tam ochota se pomazlit končila cca v deseti letech.
05. 04. 2013 | 06:58

Pepa Řepa napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=e1X_8rWFBt8
Jak si uzlice z Černošic a mazlice z Odolky hráli s kačátky.
Třetí do party, nastavující procesy na kultuře, asi ráda kulaté
Kterého německého velikána nejvíc obdivujete?
Alena Hanáková....zasněně: MOZARTA
:-)

Holky, holky, nějak se Vám to zauzlilo.
To vyfasoval Míra Kalousek od starostenských pěknou výbavu.
50 odstínů růžové. Damašek.
No nekup to Míro!

Co Javořická? Taky dobrý čtení, ne?
05. 04. 2013 | 07:27

Pepa Řepa napsal(a):

hrály....hrály, hrály na cimbály
05. 04. 2013 | 07:29

Veronika Vendlov napsal(a):

Michale, já myslím že ženy čtou všechno, jen se o tom začalo víceméně mluvit až teď. Mě se třeba naprosto příčí jít na Babovřesky, protože si myslím, že to blbost, ale určitě nebudu soudit lidi, kterým se ten film líbí. A v tom to je. Pro jednoho pokleslé, pro druhého relax, třetímu je to jedno... :-)
05. 04. 2013 | 07:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Alžběto: není zač! :-)
05. 04. 2013 | 07:31

Veronika Vendlov napsal(a):

Anna - řekla bych, že jde nejvíc o rané dětství, možná je těch cca 10 let věku limitních. Ono nejde jen o mazlení, ale o laskavost, pochopení, blízkost. Když je toho všeho v dětství nedostatek, nic dobrého to nepřináší ani v dopělosti..., ale to asi všichni víme...
05. 04. 2013 | 07:37

Pepa Řepa napsal(a):

kliknul jsem na odkaz vedle.
volím karla.cz. Já ne. Můžete mi takový zločin odpustit?
Nedělní noc s Karlem. O co já přišel! Samá soft erotika. Přímo peep show.
píp, píp, kuřátka
Na mě je té vzrušující politické erotiky nějak moc.
05. 04. 2013 | 07:37

Veronika Vendlov napsal(a):

PŘ: nejlepší je neklikat - natož takhle po ránu...;-)
05. 04. 2013 | 07:38

Anna napsal(a):

Veronika Vendlová
" Mě se třeba naprosto příčí jít na Babovřesky, protože si myslím, že to blbost, ale určitě nebudu soudit lidi, kterým se ten film líbí.

Porno pro mamky? Tak tohle může napsat jedině frustrovanej chlap."
---

:-O
05. 04. 2013 | 07:39

Anna napsal(a):

veronikavendlova napsal(a):

Anna - řekla bych, že jde nejvíc o rané dětství, možná je těch cca 10 let věku limitních. Ono nejde jen o mazlení, ale o laskavost, pochopení, blízkost. Když je toho všeho v dětství nedostatek, nic dobrého to nepřináší ani v dopělosti..., ale to asi všichni víme...
--------------------------------------------------------------

To jistě. Ale podle mě to nijak neřeší ani nevysvětluje rozdíly mezi muži a ženami. Navíc je spousta samoživitelek a velmi pochybuji, že synům věnují méně laskavosti, blízkosti a lásky.
05. 04. 2013 | 07:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Objevilo se mi na FB jako reakce na text výše: Hm, troufnu si přidat něco ze svého objevování nevymazleného chlapa, který už na to přichází.

Jsem jen muž

Ke Kořenům -> Honzův blog -> Jsem jen muž | 26.9.2012

Procházím si zajímavou fází svého života, lásko. Dalo by se říct, že už příliš nehledám, jak být chlap, ale jak být muž.

Zdá se Ti to stejné? Mě ne. Zkusím Ti teď vysvětlit, kde vidím ten rozdíl. Ne kvůli tomu, abys to pochopila Ty, ale spíš abych to snad konečně pochopil já.

Chlapa ze mě zkoušel vychovat můj tatínek.
“Chlap vždycky drží slovo!”
“Tak nebul, buď přeci chlap!”
Spoustu takových pouček jsem obdržel v době, kdy jsem je bral jako správné a platné. Tak správné a platné, že jsem je vzal za své.

Den po dni, rok po roce jsem se kalil v ohni tatínkova chlapského žáru, když na mě přišla puberta a já si začal budovat svoje vlastní vztahy. A potkal se se svým strachem.

Já, chlapák nejchlapáčtější, jsem se bál. A od té doby jsem se bát nepřestal.

Bojím se, že mě opustíš. A abych tomu předešel, buduji Tvou závislost na mě. Když na mě totiž budeš závislá, můžu tě přinutit být se mnou.

Protože jsem měl pocit, že mě maminka nemá ráda, nevěřím, že jsem hoden Tvé lásky a protože mě pocit nemilovaného zraňoval, bojím se budovat náš vztah, abych Ti nedal možnost mě ranit.

Zpoza svého opevnění pak vyděšeně vykukuji střílnami zbrocený ledovým potem strachu. Jsem opuštěný, sám a ztracený, protože jsem se obestavěl hradbami, přes které si už ani nevidím na špičku nosu. Vláčím životem neprostupné brnění plné děr a chřestím zbraněmi ironie, sarkasmu a chlapáctví.

Už mě to nebaví, unavuje a bolí, ale jen občas se mi daří se vyloupnout. A když už se to někdy podaří, cítím se najednou nahý.

Chtěl jsem tedy, abys věděla, že si vážím Tvojí podpory a Tvého pochopení, když se před tebou objevím nahý. Nahý muž namísto obrněného chlapa.

Dává mi to sílu vydržet to déle. Pomáhá mi to hledat zbytky valů v místech, kde jsem už složil zbraně.

Umožňuje mi to být Ti jenom mužem. Díky za Tvou podporu.
05. 04. 2013 | 07:47

Veronika Vendlov napsal(a):

Anno: myslím, že vysvětluje a hodně...nemluvím o lidech, kterým je teď 20, mluvím o těch, kterým je 20 a víc...ale to je na delší diskusi a nelze samozřejmě říct, že je něco jen bílé a nebo zase jen černé.
05. 04. 2013 | 07:54

Veronika Vendlov napsal(a):

PS: Anna - 05. 04. 2013 | 07:39 ...ta první věta byla přesně to, co mě napadlo, když jsem si přečetla hodnocení Tomáše Poláčka v magazímu MF DNES. A začala jsem pátrat...a budu pátrat dál. Pěkný den, musím už vážně pracovat...díky za názory!
05. 04. 2013 | 07:58

Pepa Řepa napsal(a):

To jo, o tom žádná
....každý nahý muž ocení podporu
"Dává mu to sílu vydržet to déle. Pomáhá mu to hledat zbytky valů v místech, kde už jiný složil zbraně."
Moudrý člověk, tenhle Honzík
05. 04. 2013 | 07:58

Michal Macek napsal(a):

veronika:

ale at si kazdy cte co chce proc ne ale ja nechapu ty masove reklamni akce na zblbnuti zen ktere pak stoji fronty (!) na takovou blbost ale ze v knihovne je hromada velmi kvalitnich knizek o lasce erotice atd je nezajima - a knizek s odvaznymi "postelovymi" scenami je dost,a jak rikam pokud je to nekomu malo tak internet je plny povidek od vylozene lehke a rafinovane erotiky az po takove tvrdarny ze se cervenam i ja a to jsem uz neco videl i cetl...

jako my muzi si nestezujeme - ono to ma cele pro nas tu vyhodu ze spousta zen a divek ktere se stydely si ruzne veci jen predstavit se po prectenio 50 odstinu nejen predstavuje ale po nas muzich i vyzaduje coz je pro uchyly jako ja (a zrejme i pan Gray) super :) ale proste nemam rad takoveto hromadne zblbnuti z reklamy: tak a ted to musim mit!
05. 04. 2013 | 08:04

Veronika Vendlov napsal(a):

PŘ: vy jste popora sama..., ale naštěstí ještě docela vtipná, to se musí nechat...tedy pokud si mohu za ty roky dovolit soudit Vaše příspěvky...:-)
05. 04. 2013 | 08:05

vasja napsal(a):

Karel je boží
Veronika Vendlová
Vyrazíme autobusem na Vysočinu a Moravu......
---------------------------
Už tady bylo jasný, že něco bude a že jich na to dost padně. Na to mám čuch, vášnivko.
05. 04. 2013 | 08:11

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, o lásce a kvalitně ?
Nototo ...

NEDOMAZLENÁ

Tato báseň je tvoje
tak díky za tělo
duši
a vlasy
za čas co v čase uplynul
za noc
co ztratila jsi
za slovo co dodnes
s mým slovem
se mezi verši
mazlí

Tato báseň je tvoje
tak díky za tělo
duši a vlasy
za špetku
krásy

Věrná jsi naštěstí nikdy
nebyla
tak asi dál se budem scházet
idyla

Těch dětí co jsi
slíbila ...

Veselé krizování ...

http://ru.warnet.ws/img4/193/leto/9.jpg
05. 04. 2013 | 08:17

aga napsal(a):

Mi to připadá, jako by někdo občas použil lakmusové papírky, aby zjistil, zda se dílo daří a mozky už jsou dočista dočista. Tahle kniha je jedním z nich - a ano, daří se.
05. 04. 2013 | 08:24

Anna napsal(a):

Veronika Vendlová

Podle mě duše vždy měli a mají zranitelné muži i ženy. Jen mají většinou asi různé oblasti, kde jsou zranitelnější. Obecně podle mě platilo a platí, že všichni touží po lásce.

Jsem 57.ročník, s mužem jsme spolu přes 35 let, máme dvě dospělé dcery kolem třicítky, stejně tak zeťáky, já jsem většinu času v práci strávila jen s muži, tak o nich leccos vím. A jako povinnou četbu bych do škol dala Vámi zmíněné Muži jsou z Marsu ženy z Venuše, i další knihy Johna Graye.

Ženy mají větší dar empatie, proto je jistě dobré co nejvíc o mužích vědět, abychom muže víc chápaly.
Moje zkušenost je taková, že se vyplatí nečekat, až se muž dovtípí, co po něm chci, ale rovnou mu říct svá přání - a to nejen k pomoci s úklidem, co má koupit, ale když potřebuji slovní podporu, radu, obejmout, pusu, co mě těší v sexu...

Za ta léta strávená s muži v jedné kanceláři jsem mnohokrát slyšela své kolegy o svých protějšcích: "Já vůbec nevím, co po mně chce.". Většinou to bylo poté, co jim jejich drahá polovice něco vyčítala.

Ale muži vždy byli, jsou a budou jiní, než ženy. Tak to má být, tak je to správné.
05. 04. 2013 | 08:29

Silvie napsal(a):

Odmala nesnáším červenou knihovnu a romantické filmy.
Na milost jsem kdysi vzala snad jedině Austenovou a Brontëovou - tohle bych fakt číst nemohla.
05. 04. 2013 | 08:35

Silvie napsal(a):

Anna
Mně se pře pár lety hodně líbily knížky českých autorek - Petra Braunová-Křížová cesta a Tajovská-Matky matek. Je to o ženách a pro ženy a přitom žádná selanka a červená knihovna...
Fakt dobrý.
05. 04. 2013 | 08:43

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opkaovat ...

ZÁŠKOLÁK /citlivý/

Tvůj vousatý
děd
nás nachytal
na hruškách
když mě tvůj
otec
učil kouřit doutník
tenkrát
za farou
a tvá nepokojná matka
pár dní na to
mi v tělocviku prokousla ucho
prý nešiml jsem si
nového trička
na její pyšné
hrudi
a starší z tvých babiček
hned potom udělala hojivý
obklad
a smála se
a říkala mi
ženichu
a taky povídala
že jsem divný
zajíc
když samými rozpaky
jsem popletl dveře
a místo do života
utekl do
ložnice
kde tvoje fintivá teta Klára
si zrovna před zrcadlem
prohlížela své nahé
tělo
měla největší ňadra z celé
školy
vlastně jenom jedno
tu druhé se nějak zpožďovalo
nebo byla chyba v zrcadle
už nevím
ale jisté je
že jsem k vám do rodiny nikdy
nechtěl
až teď
když jsem tě uviděl
na zastávce
nejkrásnější
kterou jsem kdy
spatřil
na všech těch stanicích
autobusů
tramvají
ponorek
a
tryskáčů

Říkalas
dobrý den
a já se jen zdvořile
uklonil

K čertu
kde jsi ta celá staletí
byla ...

Veselé krizování ...
http://www.shodka.net/attachment.php?attachmentid=25495&d=1242467714
05. 04. 2013 | 08:43

vico napsal(a):

Na všechno se v archivu najde nějaká báseň :-) anebo píseň, jako ve známém příběhu z moskevské restaurace Pačemu górila smačila gule v supe. To se ptal jeden z hostů, ke kterému přiskočila odkudsi gorila a učinila to, co vyplývá z nápisu a host se postupně ptal pingla, vrchního pingla, provozního : pačemu górila smačila gule v majom supe. Nikdo nevěděl. Až se zeptali kapelníka barové kapely a ten odklepal kapele raz, dva, tři a zahráli z repertoáru song o gorile, kotoraja smačila gule v supe.
05. 04. 2013 | 08:48

Mac napsal(a):

no, vidíte, paní Vendlová,
když se vyprdnete na politiku a Vašeho Kchárla, tak nepíšete úplně blbě :-))

ty knížky jsem nečetl, ale asi do nich mrknu, manželka je zhltla a naznačila, že bych se mohl něco přiučit :-)
i když v mém věku.....hmm
05. 04. 2013 | 08:50

dříve čtenář napsal(a):

Jo, jo. Rosamunda Pilcher, či jak se jmenuje už netáhne...
Souhlas s Agou. Daří se. Už se našlo spousta "vymytých mozků", kterým jsou ta zdejší svinstva v lepším případě šumafuk, v horším je podporují. Chléb a hry je třeba plebsu předhodit. O co hloupější hry zchlamstnou, tím lépe pro novodobé oligarchy.
Někomu stačí číst o kondomech a orgasmech, někomu stačí nadávat na komunismus, někomu stačí ovar.
Všechny civilizace se zasekly na určitém stupni relativního dostatku.
05. 04. 2013 | 08:51

Mac napsal(a):

dříve čtenář

berete se příliš vážně, pane kolego.
Máme svobodu, tak vy klidně čtěte Dostojevskýho a mudrujte, jak intelektuálně převyšujete ty vypatlance, kteří radši zrelaxují s "kondomy a orgasmy"

Vo co de? Chléb a hry - to bylo vždy a vždy to fungovalo.
05. 04. 2013 | 08:58

Baba Jaga napsal(a):

To: Michal Macek
Kdy jste naposledy v knihkupectví frontu viděl, milý pane? Při těch hromadách všeliké literatury, co tam mívají navršeno...
Však nám paní autorka nesdělila, zda si knížky vypůjčila či si tlustospisy koupila (nyní už i se slevou)a pro své další možné okamžité potěšení uložila do rodinné knihovny.
Nu, také jsem do nich ze zvědavosti v Luxoru nahlédla a zase odložila - všechno nemusím. I když jsem si nyní na čtení vytáhla rovněž něco pro ženy - Medojedky - vůbec jsem si po těch letech nevybavila, o čem jsou, takže čtu (nikoliv hltavě) jako poprvé.
Za poslední roky mě z nově vydávaných titulů nejvíce zaujaly první dva díly Harry Pottera, další už byly čím dále rozvláčnější. Uvidím, zda mě zaujme paní Rowlingové nový román pro dospělé, zatím jsem četla jen kritiku.
05. 04. 2013 | 09:09

rejpal napsal(a):

dříve čtenář
v mých letech nejvíc slyším na ten ovar. To první, proč ne, ale nadávat na komunisty mě bavilo, když tu vládli (i když člověk si to nechával jen pro určité publikum).
05. 04. 2013 | 09:13

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, v tom dávném vtípku o opičce se vytratilo jedno slovíčko.
Znájetě ...?
Bez tohoto poenta drobet pokulhává.
I překládání všeliké chce holt svoje.
Děkuji.
Veskriz.
http://warnet.ws/img5/114/goril/1.jpg
05. 04. 2013 | 09:13

Anna napsal(a):

Silvie

Díky za tip, ani jednu neznám.
Já miluju knížky Ermy Bombeckové, vyšlo jich u nás dost - např. Žena: Jak (ne)zvládnout život, Jak (ne)zvládnout deprese, Jak (ne)zvládnout manželství, Rodina Sladká pouta, která škrtí...

Taky se mi líbí knížky Vítězslavy Klimtové - Sexuální přitažlivost domácích kutilů, Dvě dámy s ruksakem. Naprosto úžasné jsou její knížky pro děti např. Lexikon ohrožených druhů strašidel lesních, lučních a domácích 1, 2...
05. 04. 2013 | 09:14

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat. Kutil domácí, to mi něco říká ...

XXX

Kutí kutil
kutí s chutí
kutilku též kutit
nutí

A tak mají
za chvilku
plno malých
kutílků ...

Veskriz.
http://korzik.net/uploads/posts/2008-11/1226911467_048_pics.jpg
05. 04. 2013 | 09:20

Michal Macek napsal(a):

Baba Jaga

ty fronty byly vyfoceny v novinach - nekecam. ja ted ctu China Mieville - Kraken. Ten clovek je fakt genius a opet nezklamal,uz asi na strane 50 se objevi "Tetak" coz je boss londynskeho podsveti ovsem v podobe ozivleho tetovani na zadech nejakeho chudaka (do ktereho byl zaklet).v momente kdy oblicej vytetvany pres cela zada ozivl otevrel oci ,usta a promluvil mi naskocila husi kuze :)
05. 04. 2013 | 09:32

Silvie napsal(a):

Anna

Tak tyhle neznám zase já.
Docela zajímavá je i Elfrída Jelineková. Všechno jsem četla i od J.C. Oatesové-ta píše skvěle.
Ta Braunová je o lesbickém vztahu, Matky matek o nepěkných mezigeneračních vztazích (matky,dcery,babičky) - je to trochu syrová četba,ale dost působivá.

A doporučuju výborný film Zkažená mládež- úděsně autentický a brutální film o šikaně. Ten by měli povinně promítat ve školách - vtáhne vás takovým způsobem do děje, že z toho budete úplně mimo.
Podobný je i film Zlo.
Vás, jako pedagožku by to mohlo zajímat.
05. 04. 2013 | 09:38

neo napsal(a):

Světe div se, ale souhlasím s Macem 8:58

Je každého věc, co čte, co sleduje, čím se baví, co ho naplňuje. Bývá i častým jevem, že ti co kritizují "pokleslou" zábavu, se také tím způsobem baví, jen to tají.

Osobně dám přednost vizuální stránce u porna, takže knížkou bych se nezahazoval, ale ostatním to neberu, je to opravdu jejich věc. Kdysi dávno jsem četl Emanuelu, pak viděl i film. Jelikož klasické porno v té době ještě nebylo k dispozici v takové míře jako dnes, tak to stačilo, ovšem v porovnání s VHSkama a časákama co se našly u kámošů a sledovaly před odpoledníma hodinama ,to prohrávalo na plné čáře.

Ještě k těm Babovřeskům. Viděl jsem trailer a do kina na to nepůjdu. Dokonce se pokusim vyhnout i dvd a pak tv vysílání. Těžko můžu hodnotit celý film podle ukázek, ale na rozhodnutí, zda ho chci vidět ty ukázky stačí. Děkuji nechci. Troška je dle mého nejhorší český režisér a od dob Melichara a Jasněnky točí díla, která nedokážu přijmout.
05. 04. 2013 | 09:43

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, na požehnané témátko všechno jsem četla a o veškerém sepisování více tu ...

MALÉR

Píše autor
píše ztuha
jednu knížku
stíhá
druhá

A hned je tu
i knížka
třetí
co vydali už
před
stoletím

Neb lidé zlí
a povadlí
ji mistránkovi
ukradli

Považte ...

Veskriz.
http://images.bugaga.ru/posts/2009-10/1256803612_kreativ2.jpg
05. 04. 2013 | 09:44

gaia napsal(a):

vico

ruština je vůbec zapeklitý jazyk.

pamatuji si, jak kluci vždy s lascivním a potutelným úsměvem při rozhoverech v ruštině měli oblíbenou větu

ja sprasil tvajů sistru ( a ruštinář jen důležitě pokyvoval hlavou , nebo jen lakonicky odpověděl chvátit)
Anno

také mne zarazil Poláček v idnes, že psal , že to má 1 500 stránek a ještě má vyjít jeden díl.
Tolik stran snesu tak u encyklopedie.

A taky ty ukázky, mám dojem, že ten překlad někdo pěkně odflákl.

Já mám ráda co se týče romantiky Nicholase Sparkse a tu Rosamundu Pilcherovou, tak je přeložená výtečně. To se čte krásně.
05. 04. 2013 | 09:45

Michal Macek napsal(a):

neo

dobre napsana povidka muze bejt mnohem vic vzrusujici nez video...
05. 04. 2013 | 09:48

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Gájo v rámci opáčka teda, celé to vypadalo kdysi asi takto:
Kuda vy idiote ?
Ja idu sprasit vašu žonu.
Ja pani nemaju ...
Věc je celá, má-li začátek, střed a konec, že.
Děkuji.
Veskriz.
http://ru.warnet.ws/img4/168/redkoe/70.jpg
05. 04. 2013 | 09:54

gaia napsal(a):

neo

prozradím vám jednu věc.

Mezi muži a ženami je opravdu rozdíl.

Zatímco muži se rádi koukají, u nich se uplatní stryptýz, různá peepšou a na plovárnách díry od suků v kabinách sousedících s dámskými, ženy lze zas snadno ukecat.
Ženy nedávají na vizuální podněty takový důraz, tak to zařídila matka příroda, ženy se pak s láskou starají i o ošklivá miminka.
Ale rády si povídají a lze je ukecat.
Proto takové knížky asi čtou víc ženy a chlapi zas čumí na tu Emanuellu.

já považuji za erotické toto a Jude Law je naprosto k sežrání, i když tam není ani kousek holé kůže.

http://www.youtube.com/watch?v=qQPToz8WRbs
05. 04. 2013 | 09:55

neo napsal(a):

Michal Macek:

jak pro koho. Nepochybuji, že je dost lidí, kteří dají přednost četbě povídek. Já k nim nepatřim. Ovšem třeba v začátcích internetu, kdy bývalo připojení vytáčením, to bylo jediné s pár fotkama, co se dalo. Videa nešla ani pořádně pustit ani stahnout :)
05. 04. 2013 | 09:57

vico napsal(a):

gaia : R.J. je opravdu zapeklitý - viz např. když se chcete zeptat kam dotyčný jde - "ogorodnik kuda vy idiote?"
05. 04. 2013 | 09:59

neo napsal(a):

gaia:

to nemusíte prozrazovat, to je všeobecně známá věc. proot se i točí porno pro ženy, kde to začíná večeří při svíčkách a končí svatbou :)
05. 04. 2013 | 09:59

vico napsal(a):

sakra wb byl rychlejší...
05. 04. 2013 | 10:01

dříve čtenář napsal(a):

Mac - nemusí to být zrovna Dostojevskij. Nedávno dávali v TV MASH od Roberta Altmanna a bavil jsem se stejně skvěle už asi po páté.
Pro mne jsou samozřejmě sex i jídlo velice žádané. Problémem je, pokud je sex jediná náplň uměleckého díla. Pokud člověk sleduje porno, počítá s tím,že tam žádnou duchovní útěchu nenajde. Pokud člověk čte červenou knihovnu a považuje to vrchol kultury, je to asi špatně. Ale jak jsem se shodl s Agou - pro naše vládce je "vygumovaný plebs pravým požehnáním".
05. 04. 2013 | 10:02

gaia napsal(a):

wbgarden + vico

nejvíc jsme ruštináře vytočili, když jsme chtěli poděkovat a místo spasíbo řekli sabáka
05. 04. 2013 | 10:03

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, miminko ošklivé, dobré Gájo, zkusím to na barmana.
O neukecatelných pak více tu.

XXX

Až já budu
velká
budu já
modelka

Už se těší
telka

Pak na šířku
i na délku
ukážu vám
prdelku ...

Veskri.
Pro Gáju pak ještě zelenou. S prasklou popelnicí ...
http://ru.warnet.ws/img4/193/musor/4.jpg
05. 04. 2013 | 10:06

buran-buran napsal(a):

Aspoň autorka by neměla dělat chyby: místo "mě se příčí" má být "mně se příčí".
05. 04. 2013 | 10:06

gaia napsal(a):

dříve čtenář

a co by lidi tedy měli číst.

v podstatě červená knihovna jsou i třeba díla Tristan a Izolda , legendy o Artušovi Shakespearova dramata apd.

dnes považovány za vrcholy literatury
05. 04. 2013 | 10:07

Michal Macek napsal(a):

neo

jo to byly super casy praveku :) cekat pul hod nez se nacte jeden .gif s holku nahore bez :)) ja teda mam nejradeji fotky holek,video si taky pustim rad ale nejradci mam fotky obycejnech holek.teda uplne nejradci mam skutecne rande ale to je jine tema....:))) zastavam nazor ze erotika a porno neskodi v jakemkoliv mnozstvi ovsem pouze pokud nezustava jen u nej,je treba videne take casto uvadet do praxe,ze....

jinak vam ale garantuju ze kdyz je povidka dobre napsana je to lepsi nez prime vizualni podnety protoze co si budem nalhavat fantazie je bartvitejsi :)
05. 04. 2013 | 10:09

gaia napsal(a):

wbgarden

já myslím, že ukecat jde každou, jen se to musí umět. Natrénujte takový zjihlý hlas a je vaše každá. Jude Lawa dle bulváru nikdy žádná neodmítla.

vzor pro trénování
http://www.youtube.com/watch?v=9nrVYO6LU6I&playnext=1&list=PL08AA2CC83F53BC13&feature=results_main
05. 04. 2013 | 10:12

SuP napsal(a):

Veroniko -
Jestli si vás moc neidealizuješ.
"....myslím si ale, že by snad bylo lepší, kdyby mužská část populace tyhle knížky snad ani raději nečetla a prostě dělala, že nejsou.
Návod: Je to stejné jako s nepořádkem doma – tam to tak funguje – muži jej zpravidla nevidí…. ...."

Ono právě s tím nepořádkem doma je to jinak. Spíš jako v těch reklamách na "Hygienicky čistou toaletu", kde kamarádka přijde na návštěvu a přinese zázračný Bref, který BEZ NÁMAHY vyčistí vaši toaletu, Je to TAK snadné, protože Vy za to stojíte.
Chlap u toho přemýšlí, jak je možné, že žena s tak vysokými hygienickými nároky dokáže mít doma TAK zadělanou mísu, že hajzlíky na nádraží v Počernicích za bolševika by se červenaly.
Další příklad - pořádek v kuchyni. Taky šílenej problém, co chlap nikdy nepochopí. Kuchyňská linka a okolí SE MUSÍ z ničehož nic ZROVNA TEĎ uklidit. V pořádku, za půl hodiny je to hotové.
Jenže za dalších 5 minut už na lince zase leží nůž umazanej od Lučiny a za dalších 10 minut už se začíná plnit dřez hrníčkama od čaje, které tam bez dalšího vydrží do dalšího dne, překáží v každé manipulaci s vodou, přestože myčka hned vedle je prázdná.

Další příklad - pleťová maska (ještěže se mě to netýká - ta moje to nedělá!)
Žena si zabalí vlasy do nemožného turbanu a ksicht si naplácá od pohledu odpornou hmotou a když konečně vypadá jako strašidlo, jde si lehnout k manželovi. Proč? Aby příští den "Vypadala dobře" pro úplně cizí frajery, které potká a kterým je to úplně fuk.

Ne že nevidí. Ale mají zcela jinou logiku, jak na to. Ano jsme z Měsíce. Taky už jsme tam jednou byli .....
05. 04. 2013 | 10:14

neo napsal(a):

Michal Macek:

víte co je ale drsný? Že to neni žádnej pravěk, ale tak 15-17 let zpátky. To je jedna generace puberťáků, kteří už maj neomezený výběr, zatímco my si museli vystačit s tím pravěkým internetem a naši otcové s katalogem quelle a čouhajícím chlupem z plavek na koupáku:)
05. 04. 2013 | 10:17

Kala napsal(a):

Ono se řekne, že jsme národ čtenářů, ale jde o to, co se čte. Samozřejmě, proti gustu...Je svoboda, každý si čte či přímo hltá, co ho baví. Pro saturaci vášněmi mi stačí jednou za čas přečíst Na větrné hůrce. Pak si musím dát čtrnáct dní pauzu.
05. 04. 2013 | 10:19

Onan napsal(a):

Já se obávám že problém frustrovaných a nevymazlených mužů je starý jako lidstvo samo,naštěstí je na svěrě tolik špíny a nespravedlnosti celou tu dobu že je to v podstatě jenom okrajový jev
05. 04. 2013 | 10:21

Michal Macek napsal(a):

neo

jojo :)
05. 04. 2013 | 10:22

gaia napsal(a):

SuP

no on i ten sex je pěkně nehygienická záležitost a někdy dá ženě hodně práce toho chlapa k tomu zcivilizovat.

A nádobí do myčky nedávají hlavně muži.

tuhle byl v Blesku rozhovor s nějakou miskou, co si vzala majitele jakéhosi autobazaru a ona se úplně rozplývala, jakého má úžasného muže, že dokonce sám uklízí nádobí do myčky, s čímž se před tím nestekala za 10 let své kariéry luxusního eskortu pro hokejisty fotbalisty politiky a umělce
navíc dr plzák vždy doporučoval , že milostná předehra pro sex po 10 letech manželství má spočívat v tom, že muž umyje nádobí či setře podlahu.
05. 04. 2013 | 10:22

vico napsal(a):

Buran Buran na rozdíl od vás tu nekecá a raději si přečetl autorkou doporučované soft porno. Sem pak telegraficky jen sdělil, jak na něj dílo zapůsobilo - " mně se příčí".
05. 04. 2013 | 10:27

gaia napsal(a):

neo

a nebylo to pro ně z hlediska psychohygieny lepší?

I have so many butons (mám spoustu knoflíků) říká Nicole Kidmann v mé ukázce výše.

a než to s Judem vše rozpnuli, byli už tak nažhavení a ostych pryč, že vše šlo jak po másle.

Dnes 20 letý mladík v Jihlavě to chce zkusit s 15 dívenkou, která vyškolená pornofilmy se také tak chová a skončí to vyhozením z okna v afektu.

Kdyby museli rozvazovat šněrovačku a rozpínat so many buttons, za tu dobu se mohli ujistit, co vlastně chtějí a vše mohlo dopadnout jinak.

Takhle každý dostává hned vše rozbalené na podnose až pod nos a pak mu z toho může být také špatně.
05. 04. 2013 | 10:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Gájo pomálu, s tím jihnutím u nás kutilů je to přece jenom drobátko složitější.
Těch rozmanitých radostí a koníčků máme přece jenom o trošku víc ...

XXX

Když nejsem zrovna
ovíněn
neruší mě krása
kolemjdoucích
žen

Když pak moku
ke dnu
pomůžu
tak obvykle zas
nemůžu ...

Jo a ruštinářky jsme měli dvě. Vytáčely se obvykle samy.
Jinak na obrázkové písmo jsem býval premiant.
Mimochodem, furt ke mně jezdí s radostí.
Úžas ...
http://www.websad.ru/articles.php?curdiv=15&code=225
05. 04. 2013 | 10:30

Michal Macek napsal(a):

gaia

no rikam kdyz se jen kouka tak to konci takhle,kdyby chlapec sel na skutecne rande naucil by se chovat k zenam....
05. 04. 2013 | 10:33

Baba Jaga napsal(a):

To: Silvie a Michal Macek
Čteme každý něco jiného - s horory jsem skončila u Drákuly, na Jelinekové je nejzajímavější to, že tuším dostala Nobelovku, k Oatesové se nevracím a Braunovou neznám.
Zůstanu už asi u klasiků - včetně detektivek. Z novějších mě mimo jiné zaujala před lety Hofmannové Bílá Masajka (film jsem neviděla), další díly už daleko méně. A nedávno Wallsové Skleněný zámek z výprodeje v Levných knihách.
Neo tu připomněl Emanuelu - na název jsem si sama nevzpomněla, ale po vydání jsem ji vypůjčenou přečetla, neviděla.
Takže všem hodně zábavy i poučení u čtení čehokoliv, co se jim líbí.
05. 04. 2013 | 10:37

Anna napsal(a):

Silvie

E.Bombecková psala jen humoristické fejetony ze života ženy na
předměstí, z nichž jsou složeny její knížky.

Od Oatesové jsem četla jen Z těch zelených očí jde strach.

Na filmy se moc nedívám. Nejsem kantorka, ale programátorka, celý den sedím u počítačů, takže mě večer bolí oči. I čtení omezuji, večer většinou chvíli hrajeme na kytary a já pak poslouchám hudbu.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------

gaia

Já jsem nikdy moc romantické romány nečetla. Ale mám ráda poezii. A mám pár knížek, jejichž části znám téměř zpaměti, přesto se k nim často vracím - Jirotkův Saturnin, L.Rosten Pan Kaplan má stále třídu rád, P.Ryan Jak jsem vyhrál válku, B.MacDonaldová Vejce a já, knížky E.Bombeckové a E.Kishona.
Jinak ráda čtu historické romány - vracím se k Waltariho Egypťan Sinuhet a k Feuchtwangerovi.
05. 04. 2013 | 10:38

neo napsal(a):

gaia:

promiňte, ale to je nesmysl.

Vy jste jak z nějakýho špatnýho filmu. Zatahujete sem eskort, vraždu , uklízení, rozhovory z Blesku....

Ujišťuji Vás, že i dnes se knoflíky rozepínají a v chování v sexuální oblasti se zas tak moc nezměnilo.
05. 04. 2013 | 10:41

čert }:o) napsal(a):

nejraději čtu Bibli
to je takovej masakr
že o tom nemá nikdo tucha
05. 04. 2013 | 10:41

Silvie napsal(a):

Anna
A nepíšete o skandinávském školství? Nebo si vás pletu?

Každopádně ten film vřele doporučuju, je to výborně a působivě natočené (má taky 85 procent).
05. 04. 2013 | 10:44

gaia napsal(a):

neo

jo dřív museli kluci na vojnu a to jim pomohlo.

Dnes by se s nima dle článku měla snad máma mazlit do 30. Pak to podle toho také vypadá.

Ve Spartě museli chlapečci z domu už v 6 letech do vojenských táborů a také to nějak šlo.

Dnes je pro mladé problém, že pro ně není práce.

Stačí jet do Brmna vlakem, kolik mladých zdravých silných kluků tak na nádraží žebrá pětikorunu nebo alespoň cigeretu.

Ze strojírny, kde mohli všichni něco dělat mají galerii s obrazy, kde nemají na nájem a plat 1 obstarožního ředitele.

Tady je problém dnešních mužů, vláda gerontokracie a nezaměstnanost.

a nesmyslné testy státních maturit, vytvořených humanitními krasoduchy pro kluky, kteří by se chtěli živit rukama.
05. 04. 2013 | 10:47

rejpal napsal(a):

gaia
proč do Brna? Jsou všude. Můj rekord je, že se mě pokoušelo osomrat šest lidí během deseti minut. Těsně před budovou Hlavního nádraží, kam jsem si šel zakouřit. Půlka z nich měla lepší outfit než já a měl bych toho búra spíš chtít já od nich.
05. 04. 2013 | 10:49

Silvie napsal(a):

Baba
Bílou Masajku jsem četla (oba díly)-skvěle napsané, Skleněný zámek neznám, jenom skleněný dům a to je detektivka (docela dobrá).
Teď jsem si půjčila Miloše Urbana-Mrtvý holky, toho neznám vůbec, přestože ho kritika chválí. Nevím jestli se mi to bude líbit, nemám moc ráda "přeintelektuálštělou" literaturu, ale třeba Petra Soukupová se dá...

Nejlepší romány patří stejně klasikům - nikdy se mi nelíbil popisný a nudný Hemingway, ale mám ráda Fitzgeralda, Zweiga, T.Manna, Marqueze...
A pro básníky to platí dvojnásob-moderní poezie se vůbec nedá číst, nic mi neříká.
05. 04. 2013 | 10:52

Anna napsal(a):

gaia napsal(a):

wbgarden

já myslím, že ukecat jde každou, jen se to musí umět. Natrénujte takový zjihlý hlas a je vaše každá. Jude Lawa dle bulváru nikdy žádná neodmítla.
---------------------------------------------------------------

Podle mě není třeba zjihlý hlas. Plně stačí mluvit o tom, co ženu zajímá - tedy pět pochvalné ódy na ni. Pochválit účes, šaty, oči, jak jí to sluší, jak je šikovná, sečtělá... prostě něco pochválit (ironie je v tomto případě naprostý zabiják) a vést hovor na dané téma. Dobré jsou otázky typu: Dnes mi přijdeš smutná, netrápí tě něco?, Měla jsi dobrý den?, Přemýšlela jsi, kam bychom mohli někdy vyrazit?...
05. 04. 2013 | 10:53

neo napsal(a):

gaia:

tak, to vám tam chybělo. K eskortu, Blesku, vraždě a myčce ještě přidáme vojnu, nezaměstnanost, žebrání a státní maturity.

-------------------------------------------------------------

víte co? Na vojnu vám kašlu. Naštěstí tu povinnou vymejvárnu zrušili. A co se týče rodinných vztahů, to je každého věc. Já vypad od rodičů po škole, ale znám i kluky, kterým tahne na 40 a jsou u rodičů a to byli i na té vojně.

Teď si nejsem jistej, zda jste to byla vy, kdo mi vyčítal názor na internáty a samostatnost dětí kolem 14 let, a najednou "posíláte" 6 leté chlapečky do vojenských táborů.

a není to v nedostatku míst, je to v lenosti a neschopnosti. Ano, je to těžší než bývalo, ale ne nemožné. Je to týden co se známá stěhovala bez práce do moravskoslezského kraje a týden jí trvalo, než práci našla a to měla jen jeden jediný pohovor.
05. 04. 2013 | 10:56

Jiri napsal(a):

Pomóóóc.
Existuje ještě dnes nějaká jazyková korektura?
.. sučasně názor ženy....., .... před tím 8 let........ a nevymazlenost - to už je vrchol.
Ano jsem knihu nemusel číst - tajemství orgasmu odhaleno!
05. 04. 2013 | 10:56

Anna napsal(a):

Silvie

Nepletete se, o finském školství jsem zde psala nesčíslněkrát. Já jsem nikdy ve školství nepracovala, ale mám v příbuzenstvu dvě učitelky a poměrně dost kamarádek na všech úrovních školy. Hrozně mě štve stav a výsledky našeho školství. Finové mají léta vynikající výsledky, proto je jejich školství jistě vhodné k následování.
05. 04. 2013 | 11:02

gaia napsal(a):

rejpal

já mám do Brna blíž a občas tam zajedu. V Praze jsem nebyla snad 2 roky,tak nevím nic aktuálního, tam mají alespoň nějaká ministertsva a úřady, kam lze zašít potomky, ale v tom Brně toho moc nemají.
neo

já jen se snažím naznačit, že když v tomto státě nefunguje pořádně nic, tak proč by měli muži fungovat?

ta vaše kámoška tam dělá tu mentorku, nebo co jste to psal minule? Je to ona?

nebo tančí ve Stodolní u tyče?

na to by kluka nevzali, to věřím.
05. 04. 2013 | 11:06

Anna napsal(a):

Silvie

Co se týká básníků, nevím, jestli znáte skvělé dílko Skákal pes (jak by to napsali jiní)
Autor: Petr Staníček (a níže uvedení spolautoři)

http://www.pixy.cz/osobni/basnicky/skakalpes.html
05. 04. 2013 | 11:07

neo napsal(a):

rejpal:

velmi dobrá taktika. Blížícího se somra požádat o pětikorunu dříve, než to stihne on.

U Hlaváku zásadně nekouřit, tam vás stahne to stádo o celou krabičku a ještš okrade nebo nakazí buhví čim.

Už aby to renovovali.
05. 04. 2013 | 11:07

dříve čtenář napsal(a):

Gaia - lidé by měli číst to, co se jim líbí.
Kdysi se říkalo : řekni mi co čteš a já Ti řeknu, jaký jsi.

Správně říkáte, že čas ukáže. Tuším, že za poklady literatury podobné výplody v budoucnu považovány nebudou. Rád bych se nemýlil.
05. 04. 2013 | 11:09

neo napsal(a):

gaia:

ne pančelko, mentorka je jiná žena. Psal jsem, že je spokojená, tak proč by měnila, že?

Nejedná se ani o tanec u tyče, ale o kuchař-číšník.
Na to by vzali i kluka.
já netvrdim, že je situace ideální, to nikoli, ale už mě unavuje ten brekot a svalování vlastní neschopnosti a vlastní omezenosti na jiné.
05. 04. 2013 | 11:11

Silvie napsal(a):

Anna
"Skákal pes" - něco mi to říká, ale přečetla jsem toho jako knihomol už tolik, že fakt nevím...
Znáte-li nějaké učitelky, snažně vás prosím, doporučte jim, aby o hodině namísto keců o občance (nebo jak se tomu teď říká), pustili dětičkám ten film. Odpornost šikany musí pochopit i ti nejnatuplejší...
05. 04. 2013 | 11:15

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, Gájo dneska samé perly, brmno je super, též to vyzkouším okamžitě večer na barmana. Brmno, brmno, brmno .., co to s tím klukem asi udělá.
Jinak o tyči tu.

MULTIKULTI

Doňa Soňa
z Portobela

I sličná slečna
Isabela

Včíl střídají se
na tyči

U nás

V hospodě
na
poříčí ...

Mimochodem obě jsou od prešova.
Veskriz.
http://www.bugaga.ru/uploads/posts/2009-06/1245239966_gypsies_06.jpg
05. 04. 2013 | 11:17

Anna napsal(a):

Silvie

Vaše doporučení mým známým a příbuzným kantorkám předám.

Skákal pes - A jak by to (možná) pojal...
•Vítězslav Hálek
•K. H. Mácha
•Edward Lear
•K. H. Borovský
•Vítězslav Nezval
•Jiří Žáček
•E. A. Poe
•Jan Vodňanský
•François Villon
•--- Intermezzo: Haiku
•Vladimír Majakovskij
•William Shakespeare
•Václav Hrabě
•--- Intermezzo: Haiku II
•Karel Šiktanc
•Emanuel Frynta
•Charles Bukowski
•Petr Bezruč
•Christian Morgenstern
•Jaroslav Seifert
•Karel Kryl
•--- Intermezzo: Haiku III
•Guillaume Apollinaire
•Karel Jaromír Erben
•František Gellner
•Jan Werich
•Michal Horáček
•JUDr. Ivo Jahelka
•Vladimir Vysockij / Jaromír Nohavica
•Pavel Dobeš
•skupina Divokej Bill
•--- Intermezzo: Haiku IV
•skupina Chinaski
•u táboráku
•Nadstrážmistr Policie ČR
•Posluchač Rádia Impuls do soutěže na této stanici
•Písmeno A B C Č D E F
•Angličan
•Japonec
•Maďar
•Polák
•Ostravák
•Brňák
•Němec
•Číňan
•Dadové

je v mnou uvedeném odkazu. Doporučuji
http://www.pixy.cz/osobni/basnicky/skakalpes.html
05. 04. 2013 | 11:39

Silvie napsal(a):

Anna
Díky.
Někteří z těch básníků patří mezi moje oblíbené.
Villon, Mácha, Erben, Vysockij, Nohavica.
A Divokej Bill je supermelodický.
05. 04. 2013 | 11:56

gaia napsal(a):

wbgarden

žádné perly, ale pravda!

Jak Uranos řádil a trápil Gaiu i její děti, neb se mu nelíbily již popsáno v bájích.
Ale to, že se chlapi musejí koukat, tak to je také zájem matky přírody a součást přírodního výběru.

ženy se pak starají i o postižené a divné děti do posledního dechu, kdežto muž takovou rodinu pak často opouští.

a brno už dávno není Zlatá loď
05. 04. 2013 | 12:40

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pravda.., jak to tady někdy čtu, tak se té holky prodejné dost bojím.

PRAVDA

Přinesla cérka
novinu
že by snad stačila na celú
dědinu

Jistě bys stačila
mamka ji
pravila

Kdyby ta žárlivost dokola
nebyla ...

Jinak noční směna mužů těsně po vyfárání, vyřádění.., pak tu ...
http://storm.interzet.ru/uploads/posts/2009-05/1243644252_84370224.jpg
Veskriz.
05. 04. 2013 | 13:31

xx napsal(a):

autorka bolgu: WOW !

diskuse: OO, WOW ?

rejpal: hlavní nádraží a park před ním, přezdívaný sherewood je nejlepším místem v ČR, kde se tyhle rekordy dají překonávat.
Většinou se jedná v případech mladých lidí, o narkomany, homosexuální prostituty na drogách. Zkrátka jenom vybraná společnost, jak by řekl Švejk.

Znám osobně několik lidí, kteří skončili na ulici právě kvůli drogám. Ten rychlý nástup drog po otevření hranic zkrátka nezvládli. Je to strašné, ale na vině je ta klec ve které jsme žili předtím a která nás nepřipravila na nástrahy života. Takový šokový impulz pak nezvládne každý.

Existuje nemálo lidí, kteří jsou přesvědčeni, že bychom raději zase měli zalézt do bezpečí klece.
Nedivím se jim, ale já to nechci. Pokud chtějí zpět do klece, ať si nějakou najdou, ale ať nenutí mně a moje děti žít v kleci jenom proto, že se sami bojí svobody.
05. 04. 2013 | 14:16

fler napsal(a):

Myslím si, že opravdu nemusím číst vše, co je na pultě, tak, jako nemusím vidět vše, co se děje v telce. Prostě nemusím a jsem i přes to na světě. Dneska si každý myslí, že musí, aby byl in a v obraze, ale není to pravda. To, co se nám vnucuje ze všech stran jako úžasné a jedinečné, je ve skutečnosti jen obyčejný brak. Ale to neznamená, že by si někdo nemohl u tohoto čtení odpočinout nebo pobavit se. Ale nikde není řečeno,že všichni musí všechno a ještě si o tom vzájemně dlouze povídat. Někdy je lépe i mlčet.
05. 04. 2013 | 14:33

český maloměšťák napsal(a):

Můj kolega kdysi psal do jednoho pornočasopisu tkzv. příběhy ze života - trochu lechtivé, trochu obscéní...no prostě aby se to dobře prodávalo a nešlo poznat že si vymýšlí.
Na to, že mu tehdy bylo cca 16 let a byl panic...mu hlava dost dobře šrotila.
No a pořád lepší než někde makat u soustruhu nebo tančit na Stodolní u tyče, že...
Pak jsem znal jednu, co vypadala na veselou v rozkroku - podle řečí, gest, smíchu atd.
Vyklubala se z ní frigidka.
Nebylo to špatné - něco jako když chytáte ryby v požární nádrži.
Za čas jsem toho nechal.
Z těch keců kolem mě vždycky rozbolela hlava. Někdy je prostě třeba umět přiznat prohru.

O čem že je ten blog ?
Že o pornu na české pravicové politické scéně - tady kdo koho dřív a důkladněji ojebe ?
Sázím dva tácy na Kalouska.
05. 04. 2013 | 14:36

SuP napsal(a):

Silvie -
"....Někteří z těch básníků patří mezi moje oblíbené...."

Já to znám jinak. Kreslenej od Jiránka: "Proč všichni moji oblibení básníci jsou neoblíbení?"
05. 04. 2013 | 14:36

Anna napsal(a):

xx
"Znám osobně několik lidí, kteří skončili na ulici právě kvůli drogám. Ten rychlý nástup drog po otevření hranic zkrátka nezvládli. Je to strašné, ale na vině je ta klec ve které jsme žili předtím a která nás nepřipravila na nástrahy života. Takový šokový impulz pak nezvládne každý."
---

A jak si vysvětlujete, že v USA jsou drogy ještě větším problémem, než u nás, přestože v kleci Američani nikdy nebyli. A jak si vysvětlujete, že ostatní státy, které byly v kleci, mají menší problémy s drogami, než my. Cituji:

Ostudu mají Češi v souvislosti s drogami v celé Evropě, a to kvůli rekordnímu počtu dětí, které s nelegálními látkami začínají už velmi brzy. Mezinárodní studie ukazují, že české děti a mladiství do 16 let nemají ve svých nechvalných zkušenostech konkurenci. Nebojí se nejen cigaret a alkoholu, ale ani konopných drog. "Jsme v tom zlatí medailisté v Evropě," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ národní protidrogový koordinátor Jindřich Vobořil.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/cim-dal-silnejsi-drogy-zabijaci-deti-se-jich-neboji_266169.html
05. 04. 2013 | 14:41

Anna napsal(a):

SuP

Tak přidám taky jeden o básníkovi:
Byl jeden mladý muž a chtěl být slavným básníkem. "Chci, aby má díla četl celý svět, aby lidé při čtení propadali emocím, aby křičeli, plakali, rudli vzteky a dupali a nikdy nezapomněli, co četli." Jeho přání se splnilo. Píše v Redmondu chybové hlášky pro Microsoft.
05. 04. 2013 | 14:51

český maloměšťák napsal(a):

Anna
O drogách hezky píše Hancock /ne ten muzikant - novinář/. V souvislosti s pátráním po tom, jak asi vzniklo náboženství. Sám je bral, sám vykládá své zážitky. Má to ale chladné racionální jádro.
Nezkoušel jsme to .
Jednak jsme dost slabý na žaludek...a jednak mi stačí ty vidiny v realitě - už ta je dost strašidelná a barvitá - dost na to, aby jeden zešílel nebo se poblil i bez drog.

http://www.kosmas.cz/knihy/136289/hledani-nadprirozena/

Super drogou je ležet v lese a čumět do oblak. Když pak k tomu jedne poslouchá tu nejlepší muziku na světě /ticho/ a není i je sám....tak jednak tolik neutratí a taky má záruku, že neporušuje mičí autorská práva.
To vám tak povznáší....že po takovém zážitku můžete třeba i celé týdny druhé opět šidit - třeba na váze, nebo v politice...a ani vám to nepřijde !
05. 04. 2013 | 14:55

xx napsal(a):

Anna: Já si to nijak nevysvětluji. Jak vzniklo vaše hodnocení, že v USA jsou drogy větším problémem než u nás ? Nejsou USA obecně věší než my ? Jak víte jak velký je problém drog u nás ?

U těchto amatérských srovnávání hrušek a jablek člověk musí vždy být dost rezervovaný.

Například: porovnáte-li počet mrtvých na silnicích v přepočtu na 100tis. obyvatel, vychází v ČR kde máme přísná pravidla asi 10 lidí ročně. Ve Vietnamu kde pravidla možná nějaká mají v zákonech ale rozhodně tam jezdí podle spontánního řádů to vychází na asi 16 lidí za rok.

Prostým porovnáním těchto porovnatelných čísel dojdeme k závěru, že ve vietnamu mají větší problém než my. Ale když si uvědomíte ten fakt, že tam většina dopravy je obstarávána v nesrovnatelně méně bezpečných dopravních prostředcích, najednou se ta čísla nemusí zdát až tak jednoznačná. V podstatě kdybyste pustila SUV na cyklostezku a zrušila pravidla silničního provozu u nás, počty mrtvých by pak asi viatnamce nechal daleko vzadu.

Podobné to je se srovnáváním čehokoli, třeba i toho vašeho oblíbeného školství.

Jde o přesné porovnávání dosti nepřesných čísel a často pouze odhadů.
05. 04. 2013 | 14:58

Anna napsal(a):

český maloměšťák

Takovou lesní drogu kombinovanou potokem nebo řekou prostě miluju. Není co řešit :-)
Takový pohled v zimě na oheň v kamnech je taky bezva.

---------------------------------------------------------------

xx

Dcera rok studovala v USA a bydlela v Michiganu v rodině šéfa protidrogového oddělení místní policie - odtud vím o problémech s drogami v USA. O tom, že u nás máme problémy s drogami svědčí i mnou uvedená citace - opakuji:
Mezinárodní studie ukazují, že české děti a mladiství do 16 let nemají ve svých nechvalných zkušenostech konkurenci. Nebojí se nejen cigaret a alkoholu, ale ani konopných drog. "Jsme v tom zlatí medailisté v Evropě," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ národní protidrogový koordinátor Jindřich Vobořil.
05. 04. 2013 | 15:24

Pepa Řepa napsal(a):

Samé nevymazlená intoška a ty, Pepo čteš Sekoru. Jak se Ferda zamiloval do Berušky a co brouk Pytlík......tady ti štěstí nepokvete
05. 04. 2013 | 15:39

xx napsal(a):

Anna: o čem se mne vlastně snažíte přesvědčit ? Ano, i v USA mají drogově nezávislé a mají s tím problémy.
Ano i u nás ty problémy máme.
Ano v některých zemích bývalého východního bloku ty problémy mají zdánlivě menší. Částečně také proto, že ti jejich feťáci somrují v Praze před hlavním nádražím ( zkuste si tam chvíli postát a poslouchejte jakou řečí se mezi sebou baví), protože doma si na drogy nedokáží obstarat peníze, nebo tam jsou hůře dostupné právě kvůli obecné chudobě.
Zkuste jít prodávat drogy někam do rumunské osady. I kdyby je od vás koupit chtěli, zaplatí leda tak jídlem nebo kozou a na takové kšefty se vám každej dealer drog vykašle.

A pak porovnávejte statistiky.
05. 04. 2013 | 15:42

xx napsal(a):

Anna: sakra, překlep, drogově závislé ;)
05. 04. 2013 | 15:43

xx napsal(a):

Anna: Není nad to mít tu lesní drogu přímo v ložnici, stačí mi jen otevřít okno, pod domem teče horská říčka a výhled z okna rovnou do lesa. Ani nemusím vylézt z postele. Není nad to mít horský letní/zimní byt ;)
05. 04. 2013 | 15:48

český maloměšťák napsal(a):

xx
Droga (či manželka) - stále v ložnici...to též není moc dobré.
Toulání a nejistota mají své kouzlo.
Ostatně pochybuji, že když ležíte s drogou v ložnici na zádech...že vidíte nahoře mraky.
Leda byste obýval hrubou stavbu bez střechy. Nebo si k té droze šlehnul ještě jinou drogu.
Ostatně netvďte mi, že máte místo fešné plovoučky na podlaze jehličí.

Zatím konec vysílání.
Zašli jsme až do příliš velkých podrobností intimního rázu. I PŘ to vypozoroval.
05. 04. 2013 | 16:02

Ateista napsal(a):

Vendlová:

Akceptoval bych tento obsah 31. 12. libovolného roku, ale vzhledem k tomu, že je 5. dubna, pak musím konstatovat, že váš blog je ubohostí a (neúmyslnou) demonstrací vašeho chronického deficitu intelektu a naprosté povrchnosti vnímání světa ve kterém žijete.
Dovolím si nyní parafrázovat výrok A. Einsteinam který byl určen pro dobrovolné příslušníky armády: "Vám by k životu stačila prodloužená mícha."
05. 04. 2013 | 16:04

Anna napsal(a):

xx

Nesnažím se Vás přesvědčit o ničem. Statistiky jsem neporovnávala. Reagovala jsem pouze na Vaše:
"Ten rychlý nástup drog po otevření hranic zkrátka nezvládli. Je to strašné, ale na vině je ta klec ve které jsme žili předtím a která nás nepřipravila na nástrahy života. Takový šokový impulz pak nezvládne každý."

Podle mě problém drog u nás nesouvisí s klecí, ve které jsme žili.

Já mám taky krásný výhled z okna na okolní vršky, ráno z mlhy vystupují pouze tmavé vrcholky, takže to vypadá, jako bychom bydleli v horách. Máme dva psy, tak se denně kochám - bydlíme s mužem posledních 6 let ve vesnici na Křivoklátsku. Do lesa to máme cca 300 m. Je to paráda.
05. 04. 2013 | 16:06

Anna napsal(a):

Pepa Řepa

Čtete i Sekorova Uprchlíka na ptačím stromě?
05. 04. 2013 | 16:15

xx napsal(a):

český maloměšťák: Proto tam jezdíme jen občas ;)
V leže na posteli vidím oblohu a vrcholky okolních kopců, není to špatný výhled. Ale když člověk dostane chuť na smaženici, musí ten zadek z postele zvednout, to se nedá nic dělat. Pak se někdy objeví i to jehličí na podlaze.
05. 04. 2013 | 16:38

xx napsal(a):

Anna: na Křivoklát jsme jezdívali také na houby. Ale pro mne jsou jakékoli hory nejoblíbenějším místem. Jen kdybychom tu neměli ty škůdce úřednické, kteří proti lidem v horách neustále něco mají a snaží se je vypudit.

Podle mne s klecí ve které jsme žili toho souvisí víc než se na první pohled zdá.
05. 04. 2013 | 16:43

Dagmar napsal(a):

Moje babička říkavala dědečkovi, když už s ním nebylo k vydržení:
"Nejlepší způsob, jak zacházet s mužskými je - hladit, hladit, vyhladit".
A dědeček reagoval:
"Máš recht, kdy začneme?"

Měli se moc rádi :-)
05. 04. 2013 | 17:43

Targus napsal(a):

To VV:

Už vám došlo, proč to baby tak zuřivě čtou a kupují?
Stydí se samy před sebou, když čumí na porno v telce.
A taky hned srovnávají špeky - nešpeky, kozy - nekozy, nohy - nenohy (to je ale blbost), vlasy - nevlasy, a nevímco - vím co ještě. Pročež z toho pokoukání mají kulové.
Proto raději čtou, tam ty špeky a spol. nevidí a aspoň poloslušný(á) autor(ka) je tím pochopitelně nazatěžuje, nebuzeruje, nezesměšňuje. Pročež jsou samy ve svých představách nadržené jak stepní kozy, nebolí je hlava, nevytáčejí je do nepříčetnosti děcka a plešatý manžel, protivný šéf a nejlepší kamarádka.

Zapomněl jsem na něco?
05. 04. 2013 | 20:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Mac: dík ;-). S tím koukáním do knížky - ještě si to rozmyslete, protože myslím, že nic závratně nového s ohledem na sexuální praktiky a na ženskou duši, se asi nedozvíte...:-)
vv
05. 04. 2013 | 21:11

Veronika Vendlov napsal(a):

...pro jednoho nejmenovaného a zcela určitě nevymazleného muže (protože chlp to fakt není): stačí když se zamyslíte sám nad sebou. FRUSTRACE - je totiž Vaše druhé jméno.
05. 04. 2013 | 21:13

Veronika Vendlov napsal(a):

xx: dík! :-)
05. 04. 2013 | 21:18

Dagmar napsal(a):

Targus

Když máte tak neodolatelně rozkošně a pravdivě přečtené baby při čtení, nezapomněl jste také tak neodoletelně, rozkošně a pravdivě si přečíst také muže? Nemusí to být ausgerechnet při čtení. To by vám z nedostatku příležitosti to čtení trvalo neúměrně dlouho :-)
05. 04. 2013 | 21:19

Veronika Vendlov napsal(a):

Dagmar: díky, tak nějak to přesně je, chce to ale trochu té oboustranně partnerské pokory a opory...:-)
05. 04. 2013 | 21:19

Veronika Vendlov napsal(a):

Targus: já už nechápu tu vaši druhou větu, tak jsem dál radši ani nečetla...nevím proč by se ženy měly stydět za to, že v telce koukají na porno?? Kde je nějaká logika?
05. 04. 2013 | 21:22

Veronika Vendlov napsal(a):

SuPe, snad neidealizuju, určitě ne ty, které znám, potkávám, vídám, sleduju, pozoruju atd. Kdysi jsem říkávala hodně často: Já ti mám takovej pocit...a můj kolega tehdy odpovídat: "ty tvý trapný pocity". Dodnes si myslí, že jsou city a pocity na nic, všechno je předci o logice. No a já myslím, že zrovna s ním se nikdo moc nemazlil a tak se nemazlí ani se svým okolím. Tomu pak nezbývá, než hltat ty vzácné chvilky, kdy probleskne moment toho laskavého a hřejivého srdce, které má.

No nic, konec poetiky...a díky že jste se tu objevil.
Dobrou noc! :-)
05. 04. 2013 | 21:39

Dagmar napsal(a):

veronikavendlova

Víte, já si myslím, že dokud se škádlíme, pošťuchujeme, vyskakujeme na sebe, naparujeme se, lajeme si, hádáme se, nadáváme si a smějeme se spolu... my ženy a oni muži... prostě o sebe stojíme. Nejhorší by bylo, kdybychom si byli navzájem fuck, jak tomu vněkterých případech bohužel je :-(
05. 04. 2013 | 21:44

Joe napsal(a):

Přečtu a dám vědět. Uznávám, že muži se někdy chovají jako pitomci. Myslí si, že mají na porno monopol.
05. 04. 2013 | 22:16

Targus napsal(a):

To VV:

Ze všeho nejhorší je hlupák nechápající nadsázku.

To Dagmar:

Chlapi takové slátaniny nečtou. Víte proč?
1/ při čtení se chlap nemá před kým naparovat a ukazovat své svaly (které už dávno odnes čas, pokud kdy byly), případně jiné masité kousky své výbavy, o nichž je NAPROSTO NEZVRATNĚ přesvědčen, že jej činí úžasným, neodolatelným a neskutečně žádoucím pro ÚPLNĚ všechny samice v okolí nejmíň tak 5 km, ale raději 10.
2/ při čtení nemá možnost hlasitě komentovat dění v knížce, aniž by působil jako totální bl.bec, což při čumce do bedny činí naprosto standardně.
No už jste někdy viděla chlapa v tramvaji, jak při četbě erotického románku volá na celý vagón, "týýývo.le, už jí to tam narvi"? Zato já jsem viděl mockrát plešatou nádheru s flaškou píva a cigárem v hubě řvát u bedny "jéééďvo.lejeďjeďjeď GÓÓÓOÓL!!!

Chápete ten obrovský rozdíl mezi hloupoučkou kvočnou a NEJMÍŇ okresním Donem Juanem?
:-)))

Pro gendertety, které se tu zas nakrknou překlad výše napsaného:
Muž umí vzorně přetavit své triviální nedostatky v jedinou kapitální přednost, zatím co žena provede vždy pravý opak. Je schopna se omluvit i za nedělní svíčkovou s šesti domácími knedlíky.
05. 04. 2013 | 23:11

Targus napsal(a):

To Joe:

Nemáte pravdu, muži se chovají jako pitomci NEUSTÁLE! Stačí jim před nos strčit kus prochca..., víte co. V tu ránu hýkají a pochodují za tím masíčkem jak vůl za otýpkou sena.

Hezký večer! :-)
05. 04. 2013 | 23:19

Targus napsal(a):

To VV:

: "ty tvý trapný pocity". Dodnes si myslí, že jsou city a pocity na nic, všechno je předci o logice.

Jednak tam máte hrubku - pravopisnou, jednak pociťujete úplně blbě. Z chlapa ženskou neuděláte, i kdybyste ho mačkala v náručí 24 hodin denně. Prostě ne.
Mám poměrně dost ženských kolem sebe, dostat se do polohy jejich uvažování je pro majitele mužského údu nemožné, přesahuje to jeho duševní kapacitu. A pokud se takový (hodně zřídka najde), je to s ním k nevydržení a je mezi ostatními samci velmi neoblíben. Buď je z něj totální outsider, nebo hlavní manažér, nic mezi tím.

Vysvětlení ženského myšlení. Jde šéf po chodbě a řekne větu.
"Zítra vezmu pár lidí z práce a zajdem na pivo."
Žena začne OKAMŽITĚ tuto větu dešifrovat.
Kdo to řekl, jak to řekl (tón hlasu), jak se při tom tvářil, na koho se při tom díval, co měl na sobě, co měl v levé ruce, jestli stál nebo šel. Z toho pak vydedukuje, že Míla Vomáčková bude za pět let babičkou a Franta Jirátko pojede napřesrok na Seychely.
Chlap se zaraduje a odpoví. "Hele šéfe, já bych šel, dáme šipky a pak kulec, ještě vám dlužím odvetu z minula."
05. 04. 2013 | 23:31

Targus napsal(a):

To VV:

Jestli nepochopíte ani toto, poslední záchrana pro vás je knížka

Proč muži lžou a ženy pláčou, Alan Pease, Barbara Peasová.

Velmi čtivé, řval jsem u toho smíchy. Poznal jsem se úplně všude.
Naopak "moje baby" to četly dost nerady. Poznaly se úplně všude.
:-)
05. 04. 2013 | 23:40

Pepa Řepa napsal(a):

Za všechno můžou trpaslíci.
A pak.....džendrtety.

Jo holky, máte co jste chtěly. Respektive, co chtěly některé z Vás-feministky a dřendrtety- bezpohlavní brojlerky bojujíci za Vás i když většina o to nestála. Jířa se svou fakultou to tady zasvinila jako za velkou louží.
To tak bývá, lidkoprávnice bojují za ty, které o to-většinou-nestojí.
Drzé čelo lepší než......říkala babička.

A tak zatímco Karolina Vodseďálek a Emou Sodomou si z toho pořídily výživnou živnost a popíjejí z grantíků Vám zbývá mazli-mazli a soft porno v literatuře. Žerete neuvěřitelné kraviny.

Naproti Moby Dicku sídlila jedna cestovka o patro výš byla erotická linka. Přál bych Vám vidět ty korpulentní tety v přechodu s nákupními taškami. Ale do telefonu hekaly hezky......zavolej mi-Franto-do klubu.

Kamarád zase dělal porno časopis. Mamka k tomu levou zadní chrlila erotické povídky o obřích penisech, v druhé ruce vánočku, děti se ptaly, co to náš na obrazovce, co ten pán s paní dělají?
Coby kšeft je křeft i když je to rozcapený bobr s majákem někde u Egypta.

A kdybyste náhodou zítra dostaly ve dveřích pecku od kliky a kytky viděly jen na obrázzku a o sexu se dočetly pouze v časopise pro neukojené, víte kam jít poděkovat.

Pravda nacpaly jste se do politiky jako kolegyně Veroniky družinářka, nastavujete procesy na kultuře a vytrubujete, že největším Němcem byl Amadeus a jeho koule, z čehož musí být v Rakousku na větvi, ale..............stálo Vám to-holky nešťastný-za to?
06. 04. 2013 | 07:14

Pepa Řepa napsal(a):

Alan Pease, Barbara Peasová.
nejedná se o emigranty z Čech?
Angličtina nemá Č.

Taky se v USA vymýšlejí pěkné peasoviny.
Nesem Vám peasoviny poslouchejte.....pozor dejte!
06. 04. 2013 | 07:38

SuP napsal(a):

Pepe Řepa -
Když ony holky chtěly než to volební právo. To ostatní pak už přišlo takňák samo.
A buzíci taky nejdřív chtěli jen aby se jim nikdo nesmál. A tumáš čerte kropáč. Teď budou vymazlovat chlapečky?
06. 04. 2013 | 10:17

Viola napsal(a):

Pepo Řepo pozdravuji, kdo je Emma Sodoma.
06. 04. 2013 | 10:18

Viola napsal(a):

SuPe

"A buzíci taky nejdřív chtěli jen aby se jim nikdo nesmál"

Ne oni chtěli, aby je nezavírali do vězení, protože za prozrazenou sodomii se ještě v roce (matně si vzpomínám) 1957 muselo do vězení.
06. 04. 2013 | 10:20

Viola napsal(a):

Co je maják u Egypta?
06. 04. 2013 | 10:24

Viola napsal(a):

To, o čem Pepo Řepo píšete, není důsledek emancipace žen (si myslím), ale důsledek demokratických změn a pak bych se spíše ptala, stálo vám to chlapi nešťastný za to?
06. 04. 2013 | 10:26

Viola napsal(a):

Targusi,

" Z chlapa ženskou neuděláte, i kdybyste ho mačkala v náručí 24 hodin denně"

Dnes jde všechno, tam i zpět.
06. 04. 2013 | 10:29

Pepa Řepa napsal(a):

Maják na ostrově Faru u Alexandrie, Violko.
Aby mořeplavkyně nezabloudily byl to jumbofallus.
Jako petřínská rozhledna a ještě svítil.
Caesarovi se nelíbil, myslel, že on-muž všech žen a žena všech mužů-ho má největšího, tak ho pobořil. Nakonec ho dorazilo zemětřesení, od té doby ženy ztratily svůj orientační bod a tápou ve tmě.
Co je fallus Violko víte?
http://www.youtube.com/watch?v=PJ--RCfE3K0

Z chlapa ženskou neuděláte.....MUDr.Měšťák to umí.Zadara to není.
Takových znám. Nevíte jestli to je chlap nebo ženská......no džendrtetický brojler.
Většinou nepoužívá -ová.
Ono když jste Viola Otta...tak to zní světově, jste frikulínka......ale Vy zase nevíte, co to je....:-)
06. 04. 2013 | 10:52

Dagmar napsal(a):

Targus 23:11

Buď požehnán humor, kterým jste nadán :-D Tak jsem "hýkala", až mne rodina přiběhla zkontrolovat. Přečetla jsem a hýkali jsme kolektivně. To nám ta sobota pěkně začíná!

Všiml jste si, že všichni bojovníci a bojovnice za jedinou, zjevenou, věčnou pravdu (jakéhokoliv vyznání či vědeckého podložení, bez rozdílu genederu - čti pohlaví) nemají smysl pro humor, nebo ho ztratili při obcování s věčnou ideou? A když je předmět jejich jistot humorně dotýkán, jsou ochotni i vraždit. Proč to tak sakra je? Že humor znejisťuje, osvětluje, ukazuje nečekané úhly pohledu, osvobozuje...?

Tu knihu, kterou VV doporučujete si opatřím. Jsem si jista, že u nás v rodině to bude naopak, než v té vaší :-)

Dnes a denně děkuji stvořiteli, že nás uplácal rozdílné. Tělesně i duševně. Ty rozkošné tělesné rozdíly nás mohou těšit, ty duševní dráždit. Není nuda :-)

Pepa Řepa

S tím "č" jste na to káp. Chudáci Angličani, neví o co chybějícím písmenkem přišli.
06. 04. 2013 | 11:22

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...

FRIKULINA

Adélu cuketu
potkal jsem na
fetu

V psycho pak
bufetu
trčela z
fernetu

Jak sluší se na
tetu
rozmilou
džendertu ...

Veselé krizování ...
Jinak též květen bílý pole sílí ...
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/525260_531688076883254_1187143820_n.jpg?dl=1
06. 04. 2013 | 11:25

Viola napsal(a):

Jako frikulínka?

"Slangové slovo frikulín je složeno ze tří anglických slov: free, cool a in. Tato tři slova se v dnešním jazyce (určité skupiny převážně náctiletých mluvčích) používají pro charakteristiku jistého životního stylu. Jedna z možných (na síti dostupných, pochopitelně velice vágních) definic toho správného životního stylu říká, že být free znamená být v pohodě, být cool znamená vědět, kde to žije, a být in znamená trávit čas na párty s dobrými kamarády. (Opakem být in je být out."

Já nejsem Otta a frikulínka nejsem, možná jen tady na diskuzích. Tady to žije, tady je to in.
06. 04. 2013 | 11:30

evix napsal(a):

Anna napsal(a):
Silvie
Nepletete se, o finském školství jsem zde psala nesčíslněkrát. Já jsem nikdy ve školství nepracovala, ale mám v příbuzenstvu dvě učitelky a poměrně dost kamarádek na všech úrovních školy. Hrozně mě štve stav a výsledky našeho školství. Finové mají léta vynikající výsledky, proto je jejich školství jistě vhodné k následování.
..................................
Tam kde jsou vynikající výsledky a bylo by to vhodné k následování, tak to nebudeme následovat ani omylem.
Raději půjdeme naši třetí cestou-necestou, i kdyby nás to mělo totálně položit.
Jak už napsal Pepa Řepa, můžou za to feministky a proto Skandinávii nemůžeme následovat :-D
Knihu jsem nečetla, tohle není moje kafe, fakt ne (červenou knihovnu jsem odložila už po pubertě)...dozvěděla jsem se o ní od kolegy (von je fakt chlap), četl ji společně z manželkou. Pak tu knihu četli skoro všichni pánové a líbila se jim taky. Jelikož vykazují jejich těla mužské znaky, věřím, že jsou muži :-D
Kamarádky patrně mají svých starostí dost, protože kroutily hlavou, že za ty peníze, teda nic moc... :-D
06. 04. 2013 | 11:38

Targus napsal(a):

To Dagmar:

Jsem potěšen, že jsem vám mohl zpříjemnit víkend.
:-)
Pokud byste si ho zatoužila občas zkazit, koukněte občas do "Ze šuplíku". Tam tenhle humor absentuje. Svět není jen růžový, dokonce ani černobílý. Ale prý se to dá číst.

Tu knihu, kterou VV doporučujete si opatřím. Jsem si jista, že u nás v rodině to bude naopak, než v té vaší :-)

To jako, že celá ta vaše podařená famílie se vám bude už jen chechtat a vy budete z toho mít jako správná kvočna hysterické záchvaty?
To nééééééé....... To bych fakt nerad. Bez jistého nadhledu tu knížku po deseti stránkách rozdrásáte, poskáčete, rozmlátíte památeční hrnek na kafíčko po babičce a zbytky svého řádění prohodíte zavřeným oknem. Varuji důrazně před takovým přístupem!!!!!!
:-)))

Všiml jste si, že všichni bojovníci a bojovnice za jedinou, zjevenou, věčnou pravdu (jakéhokoliv vyznání či vědeckého podložení, bez rozdílu genederu - čti pohlaví) nemají smysl pro humor, nebo ho ztratili při obcování s věčnou ideou? A když je předmět jejich jistot humorně dotýkán, jsou ochotni i vraždit.

Všiml, a dávno. Prvně, když mě vylískal soudruh kněz na hodině náboženství někdy před skoro pětačtyřiceti lety. Už si nepamatuju, za co, ale nedělám si o sobě iluze. Jsem furt stejný dobytek.
:-)
Dál to už bylo jen horší a horší, prostě problémový parchant, co se pořád na něco nevhodně ptal a hlavně si ze všeho dělal srandu.
No uznejte, který smeták by si v osmi letech dovolil soudruhovi SNB šlohnout pouta, přizamknout s nimi volant k levým dveřím služebního auta a pravé dveře zajistit a zabouchnout?
:-)))
06. 04. 2013 | 11:52

zuzu napsal(a):

knihu som nepoznala, ale možno si ju prečítam http://www.dobrehry.sk/
06. 04. 2013 | 15:26

Dagmar napsal(a):

Targus

Blog Ze šuplíku si občas přečtu i poznámečku tu a tam utrousím. Máte pravdu, moc se tam jeden nenasměje, ale zase ho občas mrazí v zádech. Život není růžový, ani černobílý, je různorodý, nepředvídatelný, krásný, děsící, útěšný, bezútěšný, tragický i heroický... takový, jaký ho prožíváme. Ještě, že tak.

V naší, jak správně podotýkáte povedené rodině - je mé kvočnoství zatím přísně utajené, hysterii nepěstuji, už mne mají prokouknutou :-) Pilně humor, ironii ba i sarkasmus trénujeme, kdo se rozčílí, je předmětem obecného opovržení a výsměchu. Proto jsou hrnečky po babičce v bezpečí. Ale díky za upozornění, napřed vyzkouším na vlastní osobě, než zanesu do lůna rodiny. Jeden nikdy neví...

Vy jste byl, Targusi, jako dítě pěkný kvítí. A zdá se, že v dospělosti hojně rozkvetlé :-D
06. 04. 2013 | 15:40

don-t ask, don-t tell napsal(a):

Viola
Ten paragraf tam byl proto, aby s tim pořád nevotravovali veřejnost.
Kdo má na ty jejich latexový zadky furt koukat.
06. 04. 2013 | 16:29

Veronika Vendlov napsal(a):

Targus - kdybych Vás za ty roky tdy neznala, asi se těm vašim "vtipům" taky zasměju. Ale znám, takže k smíchu nejsou.
07. 04. 2013 | 00:59

Veronika Vendlov napsal(a):

obecně: nevím kdo by chtěl z chlapů dělat baby a z bab chlapy. Už mnohokrát jsem psala, žě věřím na smíšené týmy. Jeden takový snad doufám mám a zdá se mi, že funguje výborně. Snad nemusím popisovat, v čem je to výhodné.

K mazlení - od jaké doby mazlení přeměňuje pohlaví?? Možná by stačilo si ujasnit ten pojem samotný....
07. 04. 2013 | 01:06

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepa řepa: chtělo by to rozepsat se o těch odstínech víc, milý muži/chlape ?

Určitě znáte?!
http://www.youtube.com/watch?v=5MI7IrZx2ww
A něco staršího o kmotrách...;-)
http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=752393
07. 04. 2013 | 01:27

Dagmar napsal(a):

veronikavendlova

Proč se nezasmát, když je důvod? Targuse neznám, vy zřejmě ano. Ale stejně nechápu, proč neoceníte, když je vtipný? Smích je úžasný evoluční vynález. Umožňuje nám přežít vlastní důležitost :-)

Mějte se moc hezky paní Veroniko. Dagmar
07. 04. 2013 | 08:59

Z.W. napsal(a):

Veronika
takový námět je pro vás jak dělaný, hlavně že už js po Velikonocích a bude jaro.
07. 04. 2013 | 09:27

Dagmar napsal(a):

Z.W.

Bude jaro -
šeptaly dnes ráno
vločky, co lehce
tančily za oknem.
Bude jaro -
drkotaly moje zuby,
když jsem sypala
ptáčkům.
Bude jaro -
napsal Z.W.
a já uvěřila :-)
07. 04. 2013 | 09:35

Z.W. napsal(a):

Dagmer
ondyno je jaro,
i když si máchám,
nohy - v Dunaji
a sníh s hladinou řeky
se potkává v prudkém
proudu. A přesto,
nebo snad právě proto,
vílo Dunajská Dagmar,
jiskra ve víně
se v údolí dunajském
vine z písčitých
břehů do kamenitých kopců
a teras.

Slunce každý den šplhá
z říční mlhy poledním žárem
do míst, ze kterých
plyne vinařská tradice
Dunajtálu.
Omývání nohou v Dunaji,
přesvědčí o jaru
i mrtvého Krista.
§§

S úsměvem a Federspielem
Z.W.
07. 04. 2013 | 10:52

Z.W. napsal(a):

Dagmar
voda je tu skutečně hodně studená, tak se omlouvám za Dagmer, takmer.
07. 04. 2013 | 10:54

Targus napsal(a):

To Dagmar:

Paní VV mě zná úplně stejně jako vy. Vy se naivně domníváte, že jsem vtipný, ona jedině správně ví, že jsem trapný a navíc, že pod rouškou vtipu ji urážím, kudy chodím.
O kousek výš jste psala o lidech, kteří velice snadno dosahují amoku, pokud se dotknete jejich jediné pravdy...
Už chápete, že... Prostě jisté věci se mohou smazat jedině prolitím krve, říká se tomu nenávist až za hrob.

Na rozdíl od Jedině správné soušky VV vám přeji hezkou neděli.
07. 04. 2013 | 12:54

antoni.n napsal(a):

Paní Veroniko,

tentokrát s Vámi souhlasím.

Spousta mužských, ostatně i ženských, jsou nevyhlazeni, a jak Vy říkate - nevymazlení.

Něco o tom vím, a dodnes mám s tím jakýsi problém. Nesouvisí to se sexem, je to o vztazích, člověk ku člověku druhému.

Je to o tom haptickém, když někdo se dotýká vaší kůže, hladí, polaská.

S mými ženami jsem si toho moc neužil, dosti mne zanedbávaly a pak to vždy po dvanácti letech skončilo, z jejich strany.

Dnes, moje mladičká dcera, 16, to ví a tuší a občas mne položí na břicho a stará se o moje záda. Jak sladké a dobré.

Já ji pak na oplátku promasíruji záda, v tomto jsem dosti dobrý a navíc mám léčivé ruce.

Tak tolik, a díky a zdravím, Veroniko.
an
07. 04. 2013 | 16:44

Targus napsal(a):

Souhlasím, konečně bude jaro. Otřesně mě rozbolely záda. Samy od sebe.
07. 04. 2013 | 22:03

antoni.n napsal(a):

Škoda, že nejste nablízku Targusi, rád bych Vám zádíčka dal dopořádku, tak aspoň na dálku je zdravím, pozdravuji.

Dobrý další týden, již se sluníčkem.

an

P. S. zkuste se pěkně natáhnout na rovné podložce na zádech, klidně se nadechovat, vydechovat a pak když dech pod kontrolou, vzít to odspoda, palce nohou si uvědomovat a pak pomale výše, i všechny orgány a páteř, všečástem těla tak postupně posílat zprávu, že je máte rád a že víte, jak Vám dobře slouží, a pak nakonec shledáte, že Vás nic nebolí a netrápí.

Pokud jste věřící, poděkujte i Pánu za vše.
07. 04. 2013 | 22:22

antoni.n napsal(a):

P. P. S.

Irští jesuité mají pěkné stránky, i česky, modlitba.net, pro každý den pěknou meditaci. Doporučuji, nejen Vám, milý Targusi. Hodně to pomáhá, moc dobré.
an
07. 04. 2013 | 22:27

Veronika Vendlov napsal(a):

Dagmar: T znám pouze z komentářů pod mými texty. Naučial jsem se jej vícěméně ignorovat. Bez smíchu si nedokážu představit jeden jediný den. Takže máte pravdu, že bez něho se přežít nedá. Napříkad tohle mě rozesmálo docela dost: https://www.youtube.com/watch?v=VT7ohBRYfd4&feature=player_embedded
Tohle mě zase inspirovalo: http://www.ted.com/talks/lang/cs/margaret_heffernan_dare_to_disagree.html?source=facebook#.UVg3ZxPGVjx.facebook
A tohle mě v poslední době moc potěšilo: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GBaHPND2QJg
Mějte se moc fajn! :-)
08. 04. 2013 | 01:39

Veronika Vendlov napsal(a):

ZW: skoro bych řekla, že to chce pokračování...:-) Pěkné jaro! :-)
08. 04. 2013 | 08:51

Veronika Vendlov napsal(a):

antoni.n: zdravím Vás a díky. Právě proto jsem se výše vracela k pojmu mazlení, protože nevymazlenost není nedostatek sexu. jenže, stejně jako o spoustě jiných věcí, absloultně se o tom nemluví. Jako bchom to měli vědět automaticky. Určitě se to ale lepší, ale jsou generace, které už možná mají vážně smůlu.
Mějte se moc dobře.
veronika
08. 04. 2013 | 08:55

Targus napsal(a):

To antoni.n:

Tohle je kategorie bolesti přijde - odejde. Jen co se změní počasí. Dnes ve tři ráno šílený humus, teď už je dobře.
Nemá smysl nad ní přemítat. Zatnout zuby, případně se naládovat oblbováky, když je nejhůř, a čekat.
Jsou daleko horší. Nemá smysl si kazit den jejich popisem a vypočítáváním.

Mějte se krásně.
08. 04. 2013 | 09:45

Z.W. napsal(a):

Veronika
díky za přání a pro Vás taky, vymazlené. Tenhle blog mne moc nezaujal, ale nakonec jsem jsem usoudil, že jste na to kápla. Alespoň u mě. Kdysi jsem jedné drobnosti, právě tomu pohlazení, nepřisuzoval tak velkou důležitost, stalo se to jaksi mimoděk, ale postupně se ukázalo, že právě toto byl ten impuls, jiskra života s pocitem vymazlení, pro který někdo nám blízký léta strádá a i když žije bez problémů.
Takže je to zvláštní a stále podstatné, pohladit ženu v plné mladosti nebo ve středním věku na jaře může přinést někdy až netušené možnosti, i když to muž přičítá něčemu úplně jinému. Nedá se tím nic pokazit, muži nakonec každý vztah stejně zničí úplně jinak a úplně něčím jiným.
**
Veroniko, vidím, že jste měla kvalitní pomlázku s pohlazením.
Hezký den.
08. 04. 2013 | 10:16

Z.W. napsal(a):

Veroniko,
ještě dodatek pro malé nadechnutí do jara....
Dostal jsem se k tomu, abych si o tom díle přečetl trochu více včetně ohlasu dámského publika. Celkový možná až negativní tón, který se ti nese vůči vám nejen v politické rovině, ale i v intelektuální a osobní má zřejmě právě tento kanál vedoucí k zárodkům lidského chování tak, jak jej prezentujete vy. Tedy s vyhlazením a vymazlením. U žen to téměř přirozené, odolá tomu málokterá, prrotože je to přirozené chování Homo sapiens. Ta negativa pocházejí od jedinců, kteří se ve vývoji člověka nedostali dále než k Homo errectus, s těmi je každá práce marná a zejména konfliktní.
Dá se to docela dobře vysledovat i na některých blozích v šuplíku. Tím jsem vás tam navedl, úsudek ale nechám na vás. Není totiž normálně možné ani myslitelné, aby kdejaký chlap co vyleze z kopalny byl moudrým všehomírem. Není tomu tak v žádné zemi, ani sialistické ani kapitalistické.... ☺
**
Přeji pěkný den.

P.S. K názvu díla - moc bych nedal za to, že skutečný název by měl v češtině znít úplně jinak. Myslím že "Grey" v názvu má mít osobní dopad a nikoliv vyjadřovat barevnost - tedy Šeď. Z toho bych usoudil, že překlad je bída. Ostatně film "O" je o tom samém a muzika od Bacheletta je skvostná.
22. 04. 2013 | 16:43

AT2hFUttdCx napsal(a):

I just want to tell you that I am just all new to weblog and truly ejnoyed you're page. Likely I’m want to bookmark your blog post . You amazingly come with very good well written articles. Cheers for revealing your web site.
23. 08. 2013 | 04:28

sKJLaa5dGa5 napsal(a):

Hi, Neil! I know you are a potential<a href="http://qkpnyze.com"> dneegsir</a> of fancy cars are you the PBJ artist? My favorite is the bird he bears a resemblance to you Maybe it's the hat and the necklace? So now where are you two silly birds going with this? Happy landings!
24. 08. 2013 | 14:22

Zt708mr4 napsal(a):

Blu-ray movie is the most advanced high-capacity opaticl disc format up till now.You shall need Blu-ray players to play. Blu-ray Disc’s capacity is generally up to 25-50G, the huge storage capacity of HD movies bring convenience to all users, under normal circumstances, the resolution of Blu-ray movie can up to 1080P.to get more updated blu ray movie,you can go to ibuyvideogame for more reference. http://pwipdhpu.com [url=http://ncdljtcp.com]ncdljtcp[/url] [link=http://ghjybkl.com]ghjybkl[/link]
26. 08. 2013 | 12:30

ew1fR67zkC38 napsal(a):

Liško, když se tu mluvilo aa otve9m<a href="http://rwmiosf.com"> vehdzlu</a>, nedalo mi to a musela jsem se podedvat. Teď jsi asi ztratila kousek sve9 anonymity, třeba tě budou na ulici pozne1vat cized lide9 :DZaujalo mě, že jsem ti trochu podobne1, tak si tu hned musedm přihře1t poledvčičku, když se tu chve1led tvůj vzhled. Brfdle nosedm taky, ale až v poslednedch letech. Ale nos me1š mnohem hezčed. Je1 jsem se s tedm svfdm frňe1kem něco natre1pila (a okoled občas tre1pilo mě).A na tělo by to chtělo de1t si trochu do těla, jestli s nedm nejsi spokojene1. Taky si to sama furt ředke1m, že celfd den prakticky sededm na zadku. Snad mě nadche1zejedced jaro vyte1hne z dedry a něco podniknu :)
28. 08. 2013 | 19:54

dYLUfgxRF napsal(a):

hezke1 a chytre1-nebezpečne1 kombinace!!:-0Měla bys s tedm Liško něco udělat.Buďto můžeš tote1lně znubbolt,nebo jedt na plastiku zeškaredit se.Jestli voledš blbost,protože je zadarmo,tak omyl.Je1 na to poře1de1m semine1ře a klienti mi za to,že je zblbnu plated ukrutnfd zlaťe1ky.No a ještě si můžeš změnit pohlaved.Potom bude kre1sa a chytrost zcela v souladu s předrodnedmi ze1kony.:-)) http://ecqjksjra.com [url=http://nglflbekdzf.com]nglflbekdzf[/url] [link=http://yduomeydop.com]yduomeydop[/link]
06. 09. 2013 | 17:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy