Vajíčkem bych nehodila, papírovou vlaštovkou ANO! Aneb pokračování "vajíčkových" blogů...

27. 05. 2009 | 23:02
Přečteno 6771 krát
Vajíčka létají, ještě že jsem dnes neměla cestu na Anděla, což se poměrně pravidelně stává.

Přispěji jednou spekulací k současnému dění a dvěma návrhy. Ten první je pro volby podzimní a ten druhý vlastně pro oboje…


1) Mohla by to být součást předvolební kampaně ČSSD. Po 30,- kačkách je třeba přitvrdit a tohle by mohlo zabrat. Jen nevím, zda by při jakoby hrané akci, její představitelé vypadali skutečně tak zdrceně. Pan kolega bloger Jiří Havel mě prostřednictvím TV přesvědčil, že na mě nic nehraje. Pokud je to hrané – samozřejmě spekuluji, což jsem avizovala, pak bych všem aktérům doporučovala doběhnout si do nějaké divadelní školy pro diplom… :)

2) Ze zbylých hlasovacích lístků, které do urny nehodíte, připravte papírové vlaštovky a použijte je na podzimních předvolebních mítincích různých politických stran a uskupení, o kterých si myslíte, že by se do PSP ČR dostat neměly.

3) Jděte volit a nebojte se zamíchat kartami. Pokuste se podívat zejména na osoby, které jsou na čelech kandidátek do EP. Možná pak dáte šanci i těm uskupením, která mají v parlamentních volbách mnohem menší šanci prosadit se. A možná té své oblíbené straně či hnutí, ve které cítíte novou šanci, pomůžete k tomu, aby prostřednictvím svého evropského poslance nebo poslankyně za několik málo měsíců ukázala, zda je pro Vás smysluplné, podpořit ji svým hlasem i v podzimních předčasných volbách.

Na závěr: Moji milí odpůrci/kyně ( kritici/čky komunálních politiků/ček, Jaromíra Štětiny apod., hnutí Starostů a nezávislých, lehkoživek, grantožroutů a sociálních inženýrů/ek ), ušetřete mne prosím komentářů, že „kampaňuji“ za Starosty a nezávislé. Nejen v tomto textu totiž opakovaně povzbuzuji k volbě jiných politických stran a hnutí. Jen pro pořádek, moji podporu však rozhodně nemá ani Dělnická, ani Národní strana. Pro ně si připravuji vlaštovky já i když to asi nebude stačit.

Budou podzimní volby skutečnou „INVENTUROU DEMOKRACIE“?



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

bigjirka napsal(a):

Jasně, Veroniko, škoda vajíčka.. Radš pukavec. ..brou
27. 05. 2009 | 23:05

Veronika Vendlov napsal(a):

:) a taky mezi řádky: neberme se pořád tak vážně...
brou
27. 05. 2009 | 23:14

Mara napsal(a):

Vlastovky - jste poeticka duse. Nepoucila jste se z minula a zminila jste dve strany, jejichz fandove by tu mohli vykolejit diskusi....pssst, snad uz spinkaji:)))

Taky brou.
27. 05. 2009 | 23:33

Veronika Vendlov napsal(a):

Maro, nespinkají, šikují se... !
27. 05. 2009 | 23:36

siven napsal(a):

Já do urny možná vhodím toaletní papír...
27. 05. 2009 | 23:38

Veronika Vendlov napsal(a):

siven: tohle mě fakt pobavilo....díky!

Okrskové volební komise by možná mohly monitorovat, co všechno pak do uren nalétalo, třeba tam budou ještě nějaké další čitelné i nečitelné vzkazy... :)
27. 05. 2009 | 23:41

Targus napsal(a):

Volby coby skutečná inventura demokracie proběhnou, až zde politici od prezidenta až po posledního poskoka na obecním úřadě přestanou krást jako straky, pakovat si kapsy úplatky, desátky a všimným, prosazovat do výnosných pozic své kamarádíčky a příbuzné.
Obávám se, že jsem se pustil do té nejlepší sci-fi literatury od doby Julese Verna.
27. 05. 2009 | 23:59

Veronika Vendlov napsal(a):

A to je dobře.
28. 05. 2009 | 00:00

Saliven napsal(a):

To jako, že ČSSD naverbovala 30 tisíc lidí na fejsbůku a rozdala vejce, aby jimi byla zaházena? To vy byste si měla dojet pro diplom, ale ne do divadla, ale do Langley. :-)

PS: Doteďka jsem netušil, s jakými špionážními a propagandistickými mozky jsem v partaji :-)
28. 05. 2009 | 00:19

Saliven napsal(a):

veronikavendlova:
Při volbách do kraje jsem seděl ve volební komisi a na jednom lístku bylo napsáno "Když už se konečně přestane zdražovat." A to fakt nekecám. :-)
28. 05. 2009 | 00:21

Ivan napsal(a):

Britští lordové i Dolní sněmovna kradou jako straky, dtto u nás už od Klause modré straky a oranžoví.

Nějak ta zastupitelská demokracie, korupčně a systematicky koupená bohatými, nevypadá z, z pohledu obyčejného člověka, o nic levnější nebo demokratičtější než reálný socialismus.
28. 05. 2009 | 00:23

michal napsal(a):

A pro toho, kdo nevi, jak to nejlip namichat -> http://kohovolit.eu/cs
a muze vytahnout presne ty, co mu jdou na ruku (-:
28. 05. 2009 | 00:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Salivene já bych to být Vámi tak nepodceňvala! Nejde o "špijjjjonááááž" a propagandu, jde o moc. Ne o tu moc v Evropě, tam bude jen 22 lidí, ale o tu moc v ČR a tohle je jen takové testování, co všechno se může stát a jak na to budou reagovat média, veřejnost a jiné pollitické síly.

Ono "vrtěti psem" není zase tak náročná disciplína...soudím.
28. 05. 2009 | 00:31

Veronika Vendlov napsal(a):

Salivene, ještě jsem v komisi neseděla, mám to v plánu až budu trochu starší a unavenější...:) takže tak z rok? Při dadlších předčasných volbách například? :) To už budu mít plnou hlavu zamaskovaných šedin.... :)
28. 05. 2009 | 00:33

Saliven napsal(a):

veronikavendlova:
Samo, že jde o moc a mně už to trochu unavuje. Pořád častěji si musím říkat, že to v téhle zemi je opravdu ztracené. No uvidíme, třeba (snad!) se pletu.

PS: Tak do komise ani nechoďte, protože jinak tam umřete nudou jako skoro já :-D
28. 05. 2009 | 00:37

Veronika Vendlov napsal(a):

No Ivane, to je slovo do pranice! Jen si osobně jasi připadám svobodnější, než mí rodiče a jejich kamarádi za totáče. Ale tu svobodu si možná - spekuluji- mohou dovolit buď jen ti fáááákt bohatí a nebo ti úúúúplně chudí. A do té skupiny se vlastně trochu počítám, protože ta moje kvalita života je poměrně hodně relativní. Takže si tu zatím svobodně píšu, než mi někdo přitřihne křidélka. Doufám ale, že i pak budou pořád ještě schopna vzletu přes naše krásné "šengenské" pohraničí... směr jich a nebo sever... :)))
28. 05. 2009 | 00:38

Veronika Vendlov napsal(a):

Michale, Salivene, vyšla mi socdem...!!! že by zase nějaká manipulace? S daty třeba? :)
Jdu si to testnout znovu...!
28. 05. 2009 | 00:39

Gren napsal(a):

To od Vás moc demokratické asi nebude když už předem dvě strany vyloučíte.
Komunisté Vám asi nevadí...
....aby jste nebyla překvapená.
28. 05. 2009 | 00:43

Saliven napsal(a):

veronikavendlova:
Žádná manipulace - OSUD! Jste nám souzená. :-)
28. 05. 2009 | 00:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Salivene - ještě jsem nikde nudou neumírala, vždycky se zabavím...to mi jde!

Jinak pesimismus je na místě, já s ním bojuju denně, zatím vítězí mé druhé optimističtější já...
28. 05. 2009 | 00:45

Veronika Vendlov napsal(a):

Grene, mě že komunisté nevadí? Jééééje, a jak! Dokonce víc, než je asi zdrávo a to o sobě říkám, že jsem tolerantní, no nejsem...ve všem ne. Si to po sobě čtu, já je někde vyloučila???
28. 05. 2009 | 00:47

Saliven napsal(a):

veronikavendlova:
U mně vzhledem k některým spolu i proti-straníkům už začíná to optimističtější prohrávat.
28. 05. 2009 | 00:48

Veronika Vendlov napsal(a):

Saliven: Moment, dokončuji opravný test koho volit...:)
28. 05. 2009 | 00:48

Saliven napsal(a):

Aby to špatně nevyznělo - nemyslím, že by lidé z partaje byli apriori špatní, jen se člověk občas střetává s některými, kterým jde fakt jen o koryto a ti většinou nejsou úplně ti řadoví (a někteří z nich jsou snad nasazení, jinak to ani není možný).
28. 05. 2009 | 00:49

Saliven napsal(a):

vv:
První je vždycky nejupřímnější :-))) Já chápu, že potřebujete, aby vám vyšlo to vaše, ale tomu prostě neutečete :-D
28. 05. 2009 | 00:50

Gren napsal(a):

to veronikavendlova
No právě,že jste je nevyloučila...
28. 05. 2009 | 00:51

Veronika Vendlov napsal(a):

Salivene, nevím proč, ale Starostové tam nejsou...výsledky jsou následující, ale Jak mi mohlo vyjít 6% u OSD, to nechápu.

Česká republika Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) 52%
Česká republika SNK Evropští demokraté (SNK ED) 46%
Česká republika Nejen hasiči a živnostníci s učiteli do Evropy - http://www.hnpd.cz, http://www.sdzp.cz 42%
Česká republika Evropská demokratická strana (EDS) 40%
Česká republika Křesťanská a demokratická unie - Československá strana lidová (KDU-ČSL) 40%
Česká republika Demokratická strana zelených (DSZ) 36%
Česká republika Zelení (Zelení) 34%
Česká republika Strana zelených (SZ) 32%
Česká republika Česká strana národně socialistická (ČSNS) 30%
Česká republika Strana soukromníků České republiky (SSČR) 28%
Česká republika Komunistická strana Čech a Moravy (KSČM) 26%
Česká republika Libertas.cz 24%
Česká republika Občanská demokratická strana (ODS) 6%
Česká republika Strana svobodných občanů (SSO) -8%
Česká republika Národní strana (NS) -16%
Česká republika Sdružení pro republiku - Republikánská strana Československa (REP) -26%
28. 05. 2009 | 00:56

Saliven napsal(a):

veronikavendlova:
Kam vám mám poslat přihlášku do socdem? :-D Jdu se vyspat, mějte se a dobrou noc.
28. 05. 2009 | 00:59

Veronika Vendlov napsal(a):

Gren - aha, už chápu, na mě musíte pomaleji. No tak to je chybka, ale já je jaksi nechávám na pokoji, protože mě navozují infarktové stavy a to je ve 33 letech brzy, soudím...

Navíc v EP na ně pějí chválu, na kraji josu pilný jak včelky, mě z toho mrazí. Čekají trpalivě na svoji šanci. Tak to vidím já. V pondělí bylo mim. zasedání Střed kraje, vyvolané ODS. Ti mí 4 zastupitelé sedí 2 z nich vedle kolegů z KSČM. Já si je zatím moc nestihla prohlédnout, s panem tajemníkem KSČM se kolegiálně míjíme, ale kousek vedle seděla jedna dáma, ale to se nedalo poslouchat. Skřípala jsem, zubama...a vidíte, zase se dostávám do varu, ale měla bych si dočíst stud. oporu a jít spát. To bude nejlepší...jak pak mám vypadat, když jsem pořád vzhůzu...
že?
28. 05. 2009 | 01:02

Veronika Vendlov napsal(a):

Saliven: Na hrad! :))) dobrou.
veronika
28. 05. 2009 | 01:03

David napsal(a):

Stejně nechápu, jak může někdo, kdo působil ve zločinné organizaci, komunistické straně (a za normalizace se to už dávno vědělo, bylo to všeobecně známé a nezpochybňované), někdo, kdo de facto zneužíval utrpení, neskonalé utrpení jiných... působit v politice demokratické země. Anebo třeba v soudnictví... Neslyšel jsem, že by v Německu druhé poloviny dvacátého století jakýkoli člen NSDAP působil v politice. Anebo třeba na vedoucím postu v lékařství. V našem městě je bývalý člen KSČ (samozřejmě té normalizační) šéfem kliniky, na které by měli působit ti psychicky úplně nejvyrovnanější lidé. Tenhle člověk hned po revoluci zahodil stranickou knížku a jal se ve velmi mladém věku ucházet o docenturu... V jeho městě mu to zarazili, v jiném taky... až se mu to nakonec podařilo na druhém konci republiky... A v našem městě se v té době uvolnil post šéfa kliniky, na který se bryskně přihlásil... Vlastně ještě před zmíněnou habilitací... Na této pozici působí dodnes - a co jsem slyšel, tak bez jakýchkoli výčitek svědomí... Bez jakékoli sebereflexe či sebeanalýzy. Jeho podřízeným je bývalý statečný studentský vůdce...

Občas mi připadá, že v této zemi není nic normální.
28. 05. 2009 | 03:05

Béda napsal(a):

VV,

Petr nebo Pavel (Paroubek nebo Topolánek) oba dva jsou stejní.
V osobním životě, v prokázané morálce - hrubosti vůči oponentům, aroganci...

Je to téměř totožná kasta lidí, kteří se neštítí žádného prostředku, který použije k tomu aby se opět dostala k moci.

Vajíčkovým odporem demonstrovala jedna strana politického spektra svou nevoli a antipatii vůči stejnému vůdci smečky jakého má sama v čele. Namísto argumentů začala v politickém boji používat jako "argument" násilí.
U posledních parlamentních voleb Kubiceho zprávu, u prezidentských voleb "domluvu" ministra vnitra, u těchto voleb házení vajíček.

Co bude následovat v dalším díle? Zvláštní, že hlídací pes demokracie to přechází bez odsouzení.
28. 05. 2009 | 05:58

Béda napsal(a):

VV,

nesourodé a politicky nevyhraněné "starosty" - partu lidí co si do čela zvolí jednorozměrného politika - nestarostu - volit nepůjdu.

Zrovna tak bych nešel volit zelené, kdyby si dali do čela nezeleného Kocába.

Když bych měl jít někoho volit, musel bych vědět kam mě ten někdo chce nasměřovat. V případě voleb do europarlamentu, kam chce nasměřovat Evropu. To znamená předně, jaký má vztah k jejímu dalšímu rozšiřování - o Turecko a muslimské země, k rozšiřování na východ - o "demokratickou" Gruzii, Bělorusko, Ukrajinu... Jaký má vztah k další evropské integraci a jakou má vizi Evropy v konkurenci s ostatními mocenskými centry - Čínou, Indií, Ruskem, USA... Jakou má bezpečnostní koncepci Evropy, jaký je jejich vztah vůči okolním regionům a státům vně Evropy...

Původně jsem byl rozhodnut již tradičně k volbám nechodit. Když vidím, kam spěje demokracie v ČR - uvažuji o tom, že k volbám půjdu už jenom proto, aby demokracie opět nedostala přes hubu.
28. 05. 2009 | 06:12

Ben napsal(a):

Ať už to jsou vajíčka nebo rajčata, či co se to všechno hází na neoblíbence té či oné strany, připadá mně to dětinsky "blbé". A když se to opakuje několikrát za sebou, tak už jenom "blbé".
Házet papírové vlaškovky? Po politicích? To tu ještě nebylo. Nebo už jo? Ale nepotřebný, starý papír patří do sběru...tak jako ti "staří" pořád dokola stejní politici.
Myslíte, paní Vendlová, že bude nějaká inventura? Většinou bývají inventury odfláknuty. Anebo se "udělají" tak, aby "vyhovovaly".

Po včerejšku, co mi přišla složenka od té zlodějny, podporované státem, nevím, jestli půjdu k volbám. Kalich přetekl, jsem znechucen, naštvaný na vše a na všechny.

Na večeři si udělám vaječnou omeletu, a volební lístky/všechny/ dám do sběru.
Sbohem demokratický státe, vydřiduchu k poctivým a benevolentní k lemplům!
28. 05. 2009 | 08:46

Veronika Vendllová napsal(a):

Davide, je to o lidech, já taky někdy jen zírám a na nic jiného se nezmůžu...bohužel.

A někdy si vzpomenu na okřídlené: "dej blbci funkci, vymysílí lejstro".
28. 05. 2009 | 08:56

Veronika Vendllová napsal(a):

Bédo, už jsme se tu "utkali". Mě je opravdu jedno, koho budete volit, jestli (jek už jsem uvedla dříve) Losnu nebo Mažňáka nebo třeba Bahňáka, ale volit jděte. Podle mne čím více hlasů prot u kterou starnu, tím silnější mandát.

Včera na jedné akci zazněla myšlenka, zda by nebyl spíše výmluvnější bojkot voleb. Nemyslím si to, teď ještě ne.
28. 05. 2009 | 08:59

Veronika Vendllová napsal(a):

Bene, ty vlaštovky bychom tam potom posbírali a do sběru odvezli....to se dá řešit.

Víte, je květen a tak nevím, jaká složenka Vám došla, ale mě by nevadilo, že platím tak vysoké daně, kdyby všechno fungovalo tak, jak má. Proto rozumím tomu, že se nám stává že jsme rozhořčení, naštvaní a taky bezmocní. Domnívám se, že máme přebujelý stítní aparát a už jednou jsem psala, že by stačila 1/3 úředníkůa úřednic a efektivnější práce, kompetence a odpovědnost. Jenže co s těmi 2/3, se kterými by se stát rozloučil...možná mi to tu někdo povolanější vysvětlí...
28. 05. 2009 | 09:06

Ben napsal(a):

Paní Vendlová,
potom?- zbytečná práce.

Hned! Do sběru! Všechno a všechny! Nevěřím ani jednomu. Někdo tu napsal, že do urny hodí toaleťák. Když už se budu obtěžovat podporovat ty zbytečně vyhozené milióny, udělám to stejné.
Mě stát nehýčká. Já musím, abych uživil rodinu, dřít od rána do večera. A platit a platit a platit. A nezaplatím, budu pykat. Vím, je to normální, ale ne tady, u nás. Za chvíli nebudu mít na chleba...Ať ty, co jenom slibují, volí ti státem hýčkání. Je jich dost. Peníze dostávají zadarmo, jsou zdraví, mladí a pracovat nemusí, tak ať volí. Ty má stát rád, mne ne, mne si neváží...a už je mi to jedno. Budu se zase starat jen o sebe a svou rodinu a na všechno se ...., tak jako za totality.

Omlouvám se, dnes nemám náladu.
Vám ale přeji pohodový den.
28. 05. 2009 | 09:42

Čochtan napsal(a):

Vajíčka jsou bumerangem násilí z Czechteku 2005
http://dlouhy.blog.idnes.cz...
to je přesně to co říkám. Vrhači vajec nemají s ODS nic společného. Paroubek LŽE !!!
28. 05. 2009 | 09:51

bigjirka napsal(a):

Kdo by měl náladu, když je krise. Co je krise, žádné řemeslo nikumu nic nevyneslo. Ani jedno už nemá zlaté dno. :-(
28. 05. 2009 | 09:52

bigjirka napsal(a):

Čochtane, vajíčka nejsou násilí a Paroubek je sociálfašista. kecá, kecá, a to je všechno, co umí.
28. 05. 2009 | 09:54

Veronika Vendllová napsal(a):

Bene, rozumím. Já taky nemám svůj den, asi zase vyletím ze zkoušky a finanční nejistota se mne také týká. Tak snad to zvládnem, nic jiného stejně nezbývá.
28. 05. 2009 | 09:56

Veronika Vendllová napsal(a):

Metat vejce se nemá. Ok, souhlas. Pominu-li, že jde možná asi o organizovaný odpor, pak mě nenapadá nic jiného, než že prostě lidem začíná docházet trpělivost. Vy to necítíte? A je jedno, kterým lidem, jestli těm zprava nebo zleva. Ono není nic příjemného sledovat exibice našich zákonodárců v obou komorách parlamentu a ani na krajích a městech a obcích to není žádná sranda. Ani není nic příjemného, dohadovat se o každou blbinu s úřady. Není jednoduché, oriemtovat se v zákonech.

Takže by to chtělo nové lidi, prostě pokojnou výměnu všech, včetně pana prezidenta. Jak se Vám ta představa líbí?

A budou ti noví jiní a hlavně lepší? Tedy odovědnější a kompetentnější?

Loučím se, mám stres pres...!
28. 05. 2009 | 10:07

Petr napsal(a):

Vejce už létají i na Paroubkovy příznivce na Marsu: http://www.webvize.cz/play....
28. 05. 2009 | 10:33

Béda napsal(a):

VV,

nebudou jiní - budou naprosto stejní. Všichni byli jiní - prvních pár měsíců než se rozkoukali. Viz Martin Bursík a jeho parta.

V podstatě musíme vybírat z toho co tady již je. To ostatní jsou pouze recykláty odpadlíků a starých tváří v novém návlečníku.

Žádný zázrak se konat nebude. jedinou cetou je soustavná, cílevědomá kultivace toho stávajícího a vnucení prvků přímé demokracie.
28. 05. 2009 | 10:37

Apeoffice napsal(a):

Paní Vendlová, jako u každých voleb jsem v okrskové komisi, mohu Vás ujistit, že se vždy sledují jiné, nepatřičné předměty a vzkazy, tyto se odkládají ve zvláštní obálce.

Ne proto, že by se někdo kochal výtvory, ale proto, že při otevření urny se vždy rozdělí hlasovací lísty od toho co tam nepatří a to co jednou už bylo v urně se do koše nehází, i kdyby to byl toaletní papír :)

P.S. i přes moji pravidelnou činnost v okrskové komisi, nikdy jsem nevolil a nikdy nedal nikomu hlas, je to mé přesvědčení a moje volba, nevolit.
28. 05. 2009 | 12:32

Veronika Vendllová napsal(a):

Apeoffice: Díky za osvětu! :)
Volit/nevolit je legitimní právo každého z nás.
28. 05. 2009 | 12:41

MASH napsal(a):

Podle Vás byly hody vajíček akcí samotné ČSSD? ČSSD po Facebooku (a čirou náhodou vedle reklamního baneru ODS) vyzývala především děti a teenagery, aby po Paroubkovi házeli vejce? ČSSD má své členy (asi agenty) u mladých konzervativců a modrého teamu, kteří se při prvních útocích asi před 14-ti dny na některých mítinzích ČSSD (asi náhodou) ukazovali v blízkosti "vrhačů"?
Hmmm, tak tomuto názoru můžu jen napsat, že jsem rád, že jsem zatím ještě nikdy nečetl žádný Váš jiný blog - byla by to zřejmě evidentní ztáta času!
28. 05. 2009 | 13:09

Jaroslav napsal(a):

Zdravím Vás paní Veroniko a musím uznat blog je zajímavý i trochu pichlavý,což je velmi dobře.Co se voleb týče též zvažuji svoji účast,když vydím jaké chytráky vypouští naše školy za poslední léta do života a potažmo i do politiky,ale vůbec mne to nepřekvapuje,takže si vůbec nemohu mezi kandidáty vybrat,protože mi v tom předvolebním mumraji začínají jaksi splívat.Asi začínám být trochu pesimistou,ale ať dělám co dělám do smíchu mi moc není.Snad se to nějak vyvrbí.Zdravím ze Šumavy.
28. 05. 2009 | 13:09

Čochtan napsal(a):

Bigrko,
to jsem opsal název článku z iDnes na který byl ten link.
Že Paroubek a Duce mají hodně podobného, to je moje oblíbené téma. :-))) I když to Stejskal moc rád maže. Zbavit se Paroubka je první úkol socdemáků. Aby jejich partaj začla být volitelná i pro slušné lidi. Paroubka a jeho party. Jenže koho místo něj, když i důchodce z vysočiny se kamarádí s něčím tak hnusným jako je miliardář a bývalý velitel tankového pluku ?
28. 05. 2009 | 13:21

bigjirka napsal(a):

Veroniko, čerstvých vajíček je škoda a pukavce aby dneska pohledal...

Čochtane, také si myslím, že Paroubek a Duce mají více společného, než vzhled a mimiku.
Dnešní socdem je strašlivá strana, která se opírá o sponsory z řad velkokapitálu a voliče z řad nemakačenků. My ostatní, pracující všeho druhu jsme plátci šílených projektů a sponsory sponsorů.
28. 05. 2009 | 13:28

Béda napsal(a):

Čochtan,

duce je pan expremiér Topolánek?

Jak se v některých kruzích říká: Es kommt der Tag.
28. 05. 2009 | 15:06

Čochtan napsal(a):

Béďo,
Duce byl největší socialista ze všech socialistů a jmenoval se Benito Mussolini. Proslavil se bojovným vystrkováním brady, což od něj převzal (a nejen to) největší socialista ze všech socialistů vrchní vrchní Paroubek. Teorie, že Paroubkova vystrčená brada je jen vykloubená sanice, jak ho v učení na pingla fackoval vrchní Vonásek, byla po převzetí moci prohlášena za heresi. Zřejmě právem, neboť s vykloubenou sanicí by si nikdy nemohl vypěstovat takový pupek.
-------------------------------
"Es kommt der Tag,
z dolů jde plamen a dým,
es kommt der Tag,
zúčtujem spolu."
(českoněmecké vydání Bezručových spisů, které se kvůli chybějícímu rýmu špatně prodávalo. Prodaly se jen 2 výtisky, jeden si koupila Maryčka Magdónová, a druhý Topolánkův dědeček.)
28. 05. 2009 | 16:20

Béda napsal(a):

Čochtan,

wiki o Benitu Mussolinim (kráceno):
Roku 1902 odešel do Švýcarska, kde se živil různými nekvalifikovanými pracemi, téhož roku se stal členem Italské socialistické strany.

"Roku 1904 se vrátil do Itálie, kde nastoupil vojenskou službu. Od roku 1908 byl novinářem, v roce 1912 se stal redaktorem, o dva roky později šéfredaktor Avanti - novin Italské socialistické strany. Po vypuknutí první světové války se SE SOCIALISTICKOU STRANOU ROZEŠEL, protože postupně přešel na pozice zastánců vstupu do války na straně Dohody...

V roce 1945 se pokusil o útěk do Švýcarska, při kterém byl KOMUNISTICKÝMI PARTYZÁNY
27. dubna ZAJAT a o dva dny později i se svojí milenkou Clarou Petacciovou
ZASTŘELEN. Jejich zohavená těla byla poté veřejně vystavena v Miláně..."

Víte, který "socialista" v ČR s oblibou užívá "socialistická " hesla Es kommt der Eag, Noc dlouhých nožů, Osvětimská lež?
28. 05. 2009 | 16:40

fafnir napsal(a):

Bédo
"přijde den,zúčtujem spolu"přece použil Petr Bezruč,oblíbený to sociální básník.Co proti němu máte?
28. 05. 2009 | 17:14

fafnir napsal(a):

Paní Vendlová
vlaštovky nejsou špatný nápad,ale rajčata jsou lepší.Ale nejjednoduší je pískat na prsty,tedy pro toho ,kdo to umí.
28. 05. 2009 | 17:17

Veronika Vendllová napsal(a):

Fanfire, neumím, ale můžu ječet...ale ono to nebude třeba, na meetingy soc dem nechodím, jen je obcházím... :)
28. 05. 2009 | 17:41

Veronika Vendllová napsal(a):

bigjirko: ani vejce, ani pukavec, ale možná stačí pouhá nepřítomnost, kdyby nebylo publika, nebylo by meetingů...:) it´s ever so easy! :)
28. 05. 2009 | 17:42

Veronika Vendllová napsal(a):

Zdravím Vás pane Jaroslave!! :) Ráda Vás vidím. Ten blog je spíš tak trošku odlehčující text...ale za pochvalu díky.

Ta nedobrá nálada je dneska asi celostátní, nebo co, jsem taky nějak v nepohodě...ale volby do EP jsou za pár a uvidíme, co bude dál...

Nějte se moc hezky, pane Jaroslave!
28. 05. 2009 | 17:45

Veronika Vendllová napsal(a):

MASH: dopustila jsem se spekulace, že yb se potrefená husa ozvala:??? :) Ono to není ani tak z mé hlavy i když mě to napadlo taky, ale říká to víc lidí, kampaň je kampaň...ale fakt nevím...

Pište a čtěte si, co uznáte za vhodné. Soc dem prostě nefandím a otrávit se hned tak nenechám...
28. 05. 2009 | 17:49

bigjirka napsal(a):

pukavec je dobrý, i když v bodě dopadu by jód mohl být efektivnější. také rajčata jsou dobrá, ale povolil bych ničit jen holandská sviňská rajčata bez chuti a bez vitamínů (vitamíny jsou, když je špenát zelenej)..
28. 05. 2009 | 17:51

Ben napsal(a):

Paní Vendlová,
už doma?
Takže gratuluji ke zkoušce.
28. 05. 2009 | 20:28

Čochtan napsal(a):

Tak jak dopadla zkouška, paní Vendlová ? My drželi palce, že jsme se ani v nose dloubat nemohli, pomohlo to něco ?
28. 05. 2009 | 20:36

Čochtan napsal(a):

Milý Béďo,
wikipedii známe zřejmě všichni, a i osud Mussoliniho nám není neznámý.
Oni ti socialisti nějak moc hynou rukou svých soudruhů-konkurentů. Jen tak namátkou, Trocký, Slánský, Berija, .....žádného nebyla škoda.
28. 05. 2009 | 20:47

Veronika Vendllová napsal(a):

bigjirko, a co takhle řídké těsto z mouky a vody? To by odnesli všichni, metači, dav i ti na pódiu, ale ti nejméně, moc daleko s tou hmotou dohodit nedá. A pak všichni pod vodní děla, jako za starých časů, pěkně se opláchnout... :))))
28. 05. 2009 | 21:30

Veronika Vendllová napsal(a):

Zdravím Bene, co nálada, lepší? Zkouška byla ve formě testu, Ústavní právo - základy. Myslím, že jsem "to dala"! :) doufám, "ústavko" mě baví. :)
28. 05. 2009 | 21:37

Veronika Vendllová napsal(a):

Čochtane dík, asi pomohlo. Mě to učení baví, ale nevím, kde mám pořád brát čas, že? Ale zase kdybych studovala řádně po střední, vůbec bych to asi nechápala. Všechno má svá pro a proti, že? :)
28. 05. 2009 | 21:41

Čochtan napsal(a):

Tak gratuluji !!!
A z čeho bude ta další ?
28. 05. 2009 | 21:47

Ben napsal(a):

To jsem rád, paní Vendlová, že Vám test vyšel. Alespoň jedna dobrá zpráva, a tak i ta nálada je lepší.

Jsem unaven, půjdu si lehnout, dobrou noc Vám i vám
28. 05. 2009 | 22:00

Veronika Vendllová napsal(a):

Bene dobrou noc, život je boj o jeho důstojné prožití. Nikdo neřekl, že to je snadné...:). Ale tohle je vlastně dobrá doba, už jsem někde napsala, že se jen někteří lidé moc nudí....měli by možná víc makat! :)
28. 05. 2009 | 22:03

Veronika Vendllová napsal(a):

Čochtane, mezinárodní organizace - přiznávám že opravka, ale to se dá naučit a pak Světová ekonomie - základy a dějinny 20. století po II. sv. válce - a to mi nejde ani jedno. No nic, dlaa jsem se na vojnu, tak musím bojovat.
28. 05. 2009 | 22:08

Béda napsal(a):

Čochtan,

zřejmě se jenom mylně nazdáváte, že znáte Wikipedii, resp. že rozumíte tomu co je tam napsáno.

Rád bych vám připomenul to co jsem již uvedl výše.

Mussolini se po vypuknutí WW1 SE SOCIALISTY ROZEŠEL. Později založil fašistickou stranu a stal se jejím ducem.

V tomto případě nešlo o vraždu socialisty Mussoliniho, ale o zabití (někteří říkají popravu)
fašisty Mussoliniho.

V tom je dost značný rozdíl.
28. 05. 2009 | 23:19

fact napsal(a):

Tedy Veroniko,
ta Paukertová by něco o Evropském parlamentu vědět měla, neví fakt nic, výkon v televizi v Událostech mizerie, nezná hlasovací poměry, nezná změny v kompetencích EP a neumí Lisabonskou smlouvu z hlediska evropských institucí, a to je asi lepší než ten senátor, kterého máte na prvém místě a který tam nebyl vůbec Štětina. Ale to se pro práci nedá okecávat jak jsou oba zvyklí z českého senátu, jsou velmi nedostatečně připravení, a bylo to vidět.
28. 05. 2009 | 23:41

Kritik napsal(a):

Nemáte-li argumenty nebo lepší řešení, házejte vlaštovičky. Alespoň vás podle toho všichni poznají.

Docela dobrý nápad autorky.
28. 05. 2009 | 23:53

Veronika Vendllová napsal(a):

Fact: Já si to nemyslím. Ale to se dalo čekat. Moc paní Paukrtovou neznáte, tak já ji tady teď nebudu vychvalovat, jen trošku zapátrejte, chcete-li.

Ale otázky se mi líbily, bylo to takové hezky kořeněné. Bez hunoru nejde dělat nic, ani rodit, ani studovat, ani "dělat" politiku... :)
29. 05. 2009 | 00:00

Veronika Vendllová napsal(a):

Kritiku, od Vás to obzváště potěší...že nejsem vždycky úúúúplně blbě naivní... :)))))
29. 05. 2009 | 00:01

fact napsal(a):

Veronika
no, zdatně jste uhnula, ale otázky moc kořeněné nebyly, protože paní senátorka by jaksi měla LS v EP používat a ne se to teprve učit, že tam byli větší humoristi, kterým nejde o jiné než recesi je fakt, ale pokud mají starostové zsa cíl tuto laťku, pak stačí říci, ale že paní senátorka nezná nové hlasovací mechanismy ani to, co EP může vůči komisi a národním parlamentům bylo poněkud tristní, stručně nepřipravená, a souhlasím byl to be zhumoru porod a studium na místě ..paní senátorka to prostě na místě potila a rodila, s poněkud křečovitým úsměvem, až po Kalouska, apropo starostové budou ta síla, kterou Kalousek zavede do ODS před volbami?
29. 05. 2009 | 00:17

Veronika Vendllová napsal(a):

fact: ale no tak, proč jsem na pranýři já? A zrovna teď....když se potím u studia...

Nemám ve zvyku uhýbat, ale stejně jako nechci "lobovat" za Janu Hybáškovou (její poslední blog je přesně ten důvod, proč jí lidé nerozumí, přitom má v mnoha věcech pravdu), nechci lobovat za další i když jsou mému sdrci blízcí. I když jsem "in", dívám se na celé dění pokud možno zvenčí. Jak to bude s Kalouskem, to fakt nevím a neví to ani paní Paukrtová, tuším jen, že je zítra klíčová schůzka na které ovšem nebudu, nejsem ve vedení, budu jen čekat na vývoj. Jde o volby do PSP ČR a já fakt nevím, kde v tom období budu. Na představu možné spolupráce pana Kalouska a Starostů, už si ale pomalu začínám zvykat. Ovšem vše je věc dalších jenání.

A když jsme u těch laťek, zkuste se kouknout i na jiné kandidáty, než ty naše pošlete ...a teď nevím kam, vlastně.
29. 05. 2009 | 00:43

skeptický napsal(a):

Největších výsledků dosahují lidé,kteří jsou naivní.Nikdo jim neřekl,že to nejde.Vzdělání je bohužel na překážku.

Podívejte se na misačky.Existují hezčí holky,ale s mozkem. Mají rozum.Ta,co není soudná tam jde,a vyhraje.

Studovat na krevní zkoušku je sice svědomité,ale zbytečné.

Je zajímavé,co všechno se dnes dá nazvat vzděláním.
29. 05. 2009 | 06:46

skeptický napsal(a):

P.S.

Od papírové vlaštovky to k vajíčkům není daleko,a pak k granátům a zápalným lahvím už jen kousek,jak jsem se dočetl.
29. 05. 2009 | 06:51

bigjirka napsal(a):

taky se mi zdá, skeptický... a pak už atomové granáty. akční radius dva kilometry, každý účastník dostane dva. Aby to ale zase nedopadlo jako v r. 1948. Tenkrát zkoušeli československou neutronovou bombu. Povedlo se to, jen to mělo opačný účinek. Lidi zůstali, ale majetek zmizel.
29. 05. 2009 | 09:24

Veronika Vendllová napsal(a):

Už k tomu nebudu nic dodávat, nemá to smysl, pánové.
vv
29. 05. 2009 | 09:54

bigjirka napsal(a):

Já myslím, Veroniko, že ono už skoro není co dodat. Skoro vše bylo řečeno a desorientovat se v tom musí každý sám :-)

Jen bych ještě dodal, že když už i v britském parlamentu převládla připosraná zlodějna, je to důvod k zamyšlení nad celým světem. Něco je shnilého. Nějak nás ty svobody předběhly.

rekapča:warheads lunatics
29. 05. 2009 | 10:37

Veronika Vendllová napsal(a):

bigjirka: s tím souhlasím, že je potřeba se zamyslet a asi možná začít každý u sebe.
vv
29. 05. 2009 | 10:53

Čochtan napsal(a):

Beďo,
Mussolini se rozešel ne se socialismem, ale s některými soudruhy z vedení socialistické partaje a jejich názory. To co pak založil, byla veskrze socialistická strana, (fašismus tehdy neexistoval) do znaku si dal starořímský symbol liktorů, (sekeru s pruty zvanými fašes) a podle tohoto znaku vzniklo pojmenování "fašisti".
29. 05. 2009 | 11:05

Čochtan napsal(a):

Bigjirko a paní Veroniko,
pro svobodu a demokracii musí být lidi "zralí". Duševně a hlavně morálně. Po 50 letech kurvení morálky socialismem (hnědým a rudým) je morálka českého národa hluboko pod prvorepublikovóu úrovní. V tom je ten problém.
Hnutí vajíčkářů dává tušit nárust nové nezatížené generace. Uvidíme co se z nich časem vyvrbí.
29. 05. 2009 | 11:11

skeptický napsal(a):

P.S.
U granátu je závlačka,u lahve špunt s hadrem,který se zapaluje.
Pozor na pořadí a nepoplést.

U vajíček se někdy obal,kterému se říká odborným slovem skořápka
odnímá před přípravou k vaření,někdy potom;rozhodně nejpozději před konsumací.

Při házení se dají použít jak syrová,nebo natvrdo,tak i uleželá.Házeli jsme i kraslicemi.

Házejí se celá,tedy ve skořápce.

V zimě lze zvýšit dolet dlažebních kostek obalením ve sněhu,méně to bolí.

Madam,že vy jste nějaká levorucionářka?

Jednou budete v té politice,tak jednou za čtyři roky budete MUSET mít co dodávat.

Zatím mluvíte pravdu,anebo věříte,co říkáte.Co ale pak?

Ruku na srdce.Zkusila jste někdy lhát?
29. 05. 2009 | 11:13

skeptický napsal(a):

P.P.S.
Vidíte to,s těmi dlažebními kostkami jsem popletl já.Chtěl jsem říci opak.
Zvýšit dolet sněhových koulí,a víc to bolí,než samotná sněhová koule,ale méně,než samotná dlaždička.
29. 05. 2009 | 11:28

Veronika Vendllová napsal(a):

Sskeptický, dochází mi vtip a elegance. Až budu v politice budu dodávat a ne z "musu". Co mám dodat na to, co jste uvedl výše?

Viz:"Největších výsledků dosahují lidé,kteří jsou naivní.Nikdo jim neřekl,že to nejde.Vzdělání je bohužel na překážku.

Podívejte se na misačky.Existují hezčí holky,ale s mozkem. Mají rozum.Ta,co není soudná tam jde,a vyhraje.

Studovat na krevní zkoušku je sice svědomité,ale zbytečné.

Je zajímavé,co všechno se dnes dá nazvat vzděláním.
29.05.2009 06:46:53"

Zkuste si to po sobě přečíst znovu. Copak k tomu musím něco dodávat? Myslím, že ne.
Jen byste se mi vysmál.

PS: Jestli jsem zalhala? Co to je za otázku?
29. 05. 2009 | 11:44

Veronika Vendllová napsal(a):

Čochtane, máte pravdu, obávám se.
29. 05. 2009 | 11:46

skeptický napsal(a):

Vážená a milá paní Vendlová.

Zásadně se nikomu nevysmívám,zásadně nikoho nesoudím.

Rád rýpu,dostávám tak zajímavější reakce.Notováním si se nic nového nenaučím,hádkami také ne.Ne každý je na vlně mého černého humoru.

Co si mám z pana Čochtana vybrat?
Odkaz na duševní,a hlavně morální nezralost,nebo tu novou nezatíženou generaci?

Pokud to nemělo mít souvislost,tak pardon.

Za 600 let budou možná vajíčkáři národní hrdinové jako Husiti.O 50 let později to bude zas naopak.

Anebo když se budeme hrnout do nějakých podpisů,tak o nás zbyde leda reference jako o prapůvodních obyvatelích jedním dechem s Kelty,nebo Boi,jak libo.Pokud se nepřepíše dějepis,a nás úplně nevynechají.

Za odpověď otázkou na otázku máte bod.
29. 05. 2009 | 12:13

Béda napsal(a):

Čochtan,

Wiki o Mussoliniho fašistické straně (výňatek):

Heslo Benito Mussolini":
"...Roku 1919 založil svoji organizaci Fasci di Combattimento (tzn. Bojové svazky), tato organizace se roku 1921 změnila na fašistickou stranu - Partito Nazionale Fascista. Roku 1921 byl zvolen do italského parlamentu (ještě za Fasci di Combattimento)...

V říjnu roku 1922 zorganizoval Pochod na Řím, čímž si vynutil své jmenování předsedou italské vlády. Jako premiér pak zahájil velké reformy, během nichž neustále zvyšuje své pravomoce, od r. 1925 vládl již jako diktátor. V této době začal používat titul capo del governo e duce del fascismo (šéf strany a vůdce státu).

heslo fašismus"
...Fašismus (italsky fascismo) je ve svém nejužším pojetí (definovaném Benitem Mussolinim) totalitní ideologie, resp. politické hnutí, antidemokratického a antiliberálního zaměření. Fašistická ideologie vychází z nacionalismu, často bývá charakterizována jako záměrně iracionální. Fašistická politická teorie a praxe se poprvé výrazně prosadila v meziválečné Itálii vedené Benitem Mussolinim. Pojem „fašismus“ či „fašistický“ je dnes často vnímán v mnohem širším smyslu, v průběhu dějin 20. století se stal ofenzivním nástrojem boje různých ideologií, za fašistické či k fašismu směřující se taktéž označují formy vlády, které naplňovaly cíle původního fašistického programu jen zčásti, např. diktatury nespějící k totalitě..."

K hnutí "vajíčkářů":

- toto hnutí dává tušit nástup násilných metod v oblasti politického boje
- je zajímavé, že prozatím tyto metody proti konkurenčním politickým špičkám užívají pouze sympatizanti pravice (Dostál, Dolejš, Ráth, "vajíčkáři" a že doposud žádní levičák vůči politické špičce pravice nic podobného neprovedl. Je zajímavé, že mladí "nadějní vajíčkáři" nešli házet vejce třebas na mr. Topolánka a Langera, kteří si s duem Paroubek , Ráth absolutně v ničem nezadají.
29. 05. 2009 | 12:16

skeptický napsal(a):

P.S.
Každé moje Vámi opakované slovo je do posledního písmene pravda.Není k tomu opravdu co dodávat.
Ale i drobné ocenění by potěšilo.
29. 05. 2009 | 12:26

Veronika Vendllová napsal(a):

Vážená a milý pane Skeptický,
rozumím. Rýpání nemusí zcela úplně přinést objektivní reakci, ale chápu, že pro Vás, jsme pak dobrým studijním materiálem.
29. 05. 2009 | 12:29

bigjirka napsal(a):

Bédo, vy jste o několik slepičích délek před námi. Vy znáte politickou orientaci vajíčkometníků. nebo ji odvozujete z cílů či z hodu pravou rukou? O socialismu či nesocialismu fašistů jste z wiki nevycintoval nic. každopádně všechna tahle hnutí byla silně kolektivistická a alespoň dílčí levicový náboj měla. Pokud pravici propojujete vyloženě s majetkem, byla to asi hnutí kombinovaná. Osobně pravici propojuji zejména se svobodami. A v tomto smyslu propojení nevidím.
29. 05. 2009 | 12:29

Veronika Vendllová napsal(a):

PS: "dneska už mi fóry, ňák nejdou přes pysky..."
29. 05. 2009 | 12:32

skeptický napsal(a):

Vážená a milá paní Vendlová,

Ve spojitosti s dámami preferuji slovo rety,nejlépe malinové.Vám by slušela rtěnka Helena Rubinstein č.5.
Stříbřitě růžová.Jsem znalec,věřte mi.
29. 05. 2009 | 12:37

bigjirka napsal(a):

A já zas musím sbalit bicykl a ostatní propriety a vyrazit na sjezd starých spolužáků. Promoce 77, chjo.
29. 05. 2009 | 12:39

bigjirka napsal(a):

Už jste pozdravovala Jirku?
29. 05. 2009 | 12:40

skeptický napsal(a):

bigjirka

Toho já jsem ušetřen.Z osmiletky se nescházíme.Krom toho generační gap,já tam byl nejstarší.
29. 05. 2009 | 12:42

Veronika Vendllová napsal(a):

Pane Skeptický, nedávno jsme trénovala staré dobré songy na kytaru, abych u vohně nezklamala starší ročníky a tak mě to napadlo...Nebna vod whisky...

Díky za radu ohledně rtěnky. Já ani nevím, co to rtěnka je, natož že mají rtěnky nějaké odstíny....nepřijde mi to podstatné, ale třeba časem to bude nutnost, maskovat se pod barvičky...
29. 05. 2009 | 12:47

Veronika Vendllová napsal(a):

bigjirko: Ne, nepotkali jsme se, on má moc práce a navíc se moc nekamarádíma... :)))

Btw: včera jsem měla ve schránce konečně hlasovací lístky, už jsem se nemohla dočkat.... Vypadají jak kus hadru, někde zmokly, pak se sušily a pak se objevily ve schránce. Paráda, tomu říkám: "konec dobrý, všechno dobré..."
29. 05. 2009 | 12:50

Ben napsal(a):

Paní Vendlová,
žasnu, kde jste se to od těch vlaštovek dostala? Respektive, kde jsme Vás dostali! :-)

Nálada pořád pod psa. (U mne)

P.S. Nemáte recept?
29. 05. 2009 | 12:51

Veronika Vendllová napsal(a):

Pánové, práce, dítě a všechno, na co normálně není čas volá, tak se s Vámi pro tuto chvíli loučím...
29. 05. 2009 | 12:51

skeptický napsal(a):

Madame,

Pokud uplatňujete přirozený dívčí půvab,je to v lahodě.

Vy jste takovéhle sportovní děvče od táboráku?Vidíte,jak to z Vás leze.

Nemusíte se mnou mluvit lidově,rozumím i spisovné češtině.

Pozor,nešlápnout do vohýnka.
Ta nebna mne nějak minula,ale néšť.
29. 05. 2009 | 12:55

Veronika Vendllová napsal(a):

Zdravím Bene, jojo, pan Skeptický je expert...:) a s bigjirkou pěkně v tndemu, postrach blogerek... :)

Recept? No nejdřív si to musí člověk hoslt odžít, pak si říct, že mlže být hůř a nemyset na to, že i líp...

Dobře se najíst, napít, nekoukat na tv (zejména zprávy), odpočinout si u blogu...vyspat se, zajít do lesa, nebo prstě dělat něco, co člověka baví a na chvíli vypnout....nic jiného mě nanapadá.

Dámy si občas možná pobrečí, ale to Vám nedoporučuju...i když, možná by Vás to nkonec rozesmálo... :)
29. 05. 2009 | 12:56

Béda napsal(a):

bigijirka,

měl byste si konečně připustit, že ve světě existoval a existuje jak extremismus levicový tak pravicový.

V případě dosavadních projevů českého extremismu vůči politickým špičkám (Dostál, Dolejš, Ráth, "vajíčkáři")jde zřejmě o extremismus pravicový.

Anebo si snad myslíte, že si to všichni uvedení levicoví politici nechali udělat na zakázku od svých levicových přátel?
29. 05. 2009 | 13:03

skeptický napsal(a):

Madame,

Už mi to došlo,
Česky Bedna,
slovensky Debna,
Nebna bude asi po moravsku.

Stejně ji neznám.

Asi jste nezašla dost daleko s těmi ročníky.Někde mezi hnědým a černým uhlím.

My už jsme ta degenerace.

Ze mne nemusí mít nikdo strach.Já jsem hrozně hodnej člověk.
Důkazem je,že nemám žádné žijící nepřátele,o kterých bych věděl.Jestli někoho znáte,dejte vědět.
29. 05. 2009 | 13:07

skeptický napsal(a):

P.S.

Když si zajdete do lesa napřed,pak můžete klidně prospat půl roku,když máte blbou doktorku.
29. 05. 2009 | 13:09

bigjirka napsal(a):

Bédo, samozřejmě, že existuje extrémismů více. Dolejš myslím, že dostal na budku od svých parteigenosse. Dostál - nevím, no idea. Rath je sám extrémista, takže kdo není extrémista, je proti ratte. A vajíčkáři nejsou extrémisti, ale asi recesisti.. no, nevím. jste-li líp informován, než my... Na pravicový extrém si vzpomínám.. v Chile. Možná taky ve Španělsku.
29. 05. 2009 | 13:24

bigjirka napsal(a):

A co se stalo rátu? on už mu někdo dal na budku a mě to ušlo?

A teď už prosím o omluvenku do neděle. Skeptický, není to z devítky, je to z ČVUT.
29. 05. 2009 | 13:27

skeptický napsal(a):

BJ
Tak to jste tam ještě asi jezdil tramvají,pokud jste nebyl na Karláku.
Rát snad dostal tu facku od Macka,nebo se pletu?
29. 05. 2009 | 13:40

Béda napsal(a):

skeptický,

odborně se tomu říká záhlavec. A uštědřuje se zezadu.
29. 05. 2009 | 13:47

slkeptický napsal(a):

P.S.

Proto jste mne posledně nepochopil.

Vy potřebujete na genia IQ 150.
Nám stačí na totéž 100 (+-).
29. 05. 2009 | 13:51

skeptický napsal(a):

BédaNemám pro podobné techniky použití,promiňte neznalost.

Zezadu jedině střílím.
29. 05. 2009 | 13:55

skeptický napsal(a):

P.P.S.
BJ

Vážený kolego,
To jezdíte při vašem vzdělání ještě na kole?
Nám říkali,študuj vole budeš pánem,budeš jezdit Tatraplánem.
29. 05. 2009 | 14:06

Béda napsal(a):

skeptický,

jízdu na kole preferuje i hlasatel asketismu a sebeuspokojení - makroekonom, člen NERVu, vrcholný manažer ČSOB pan Sedláček. To ovšem nevylučuje, aby současně měl v garáži zaparkovaného mercedesa, porsche, rolls royce, bentleye anebo brabuse. Podotýkám, že neznám majetkové deataily askety Sedláčka, ale podle mých vědomostí o asketických velkobankéřích nepředpokládám, že krom titanového kola by jezdili trabantem anebo škodou 120.
29. 05. 2009 | 14:22

skeptický napsal(a):

Béda

O bankách mi nemluvte.Moje zahraniční mi napsala,že mi už nebudou vyplácet úrok,ale účtovat za skladné.

Ostatně tady nedělají nic jiného.
29. 05. 2009 | 14:33

Veronika Vendllová napsal(a):

Skeptický, byla to prostě taková okamžitá asociace, toť vše.

Všichni Vaši nepřátelé jsou už mimo tento svět? :)

To je dorá pozice. Všichní mí nepřátelé tu jsou a jěště dlouho budou..., možná déle, než já... :)
30. 05. 2009 | 10:23

skeptický napsal(a):

Jak může rozkošné stvoření mít nepřátele?Žárlivé ženské ? Pche.

A považovat někoho od jiné politické strany,když už se mermomocí do toho chcete montovat,za nepřítele by byla hloupost.
Nefandíte si takhle trochu?
30. 05. 2009 | 11:36

Béda napsal(a):

vv,

každý názorový anebo politický oponent nemusí být nutně váš nepřítel. Věřte, že jsou i takoví, kteří nemají nic proti vám osobně, ani v duchu je nenapadne přát vám anebo provést něco špatného.

Když se jako blogerka vydáváte na nejistou půdu veřejné diskuse, musíte ovšem počítat, že nedojde pouze k názorovému souznění a že vám názoroví oponenti "nic nedarují". To jest úděl všech, kdož jdou na veřejnost se svými názory, politickými programy... a pokoušejí se je veřejně obhajovat.
30. 05. 2009 | 12:01

Veronika Vendllová napsal(a):

Skeptický, může! :) "rozkošná" jsem asi jen na fotce...ale nechám se vyfotit nově a uvidíme :).
30. 05. 2009 | 12:10

Veronika Vendllová napsal(a):

Bédo, jasně, názorové oponenty/ky jsem absolutně na mysli neměla ani jsem neměla na mysli blog. Týkalo se to těch, kterým člověk, prostě protože musí a leckdy mu ani nic jného nezbývá, šlápne trošku na "kuří" očka v reálném pracovním životě.
Nejsou to zástupy, jsou to jednotlivci. I když vlastně si teď uvědomuju, že za poslední půlrok jsou v našem městě minimálně 2 lidi, kteří mě nemůžou ani cítit. Vadím jim, protože se nedám zastrašit, ani opít rohlíkem. Z mé strany to nepřátelství není, ale z jejich zcela jednoznačně.

Názorové souznění je sice příjemné, ale oponentura je nutnost (slušná)!

Takže shrnuto: šlo o konkrétní lidi, se kterými jsme se potkali. Ne o blog, diskusi, nebo nějaké domělé politické konkurenty/ky. :) Byla jsem asi moc abstraktní ve vejadřování.
30. 05. 2009 | 12:20

skeptický napsal(a):

Kdo pozdě škodí s prázdnou domů chodí.

Možnost je i ta,že jste geniální.Cítí ve Vás konkurenci,a proto Vás nemají rádi.

Znám to důvěrně.Můj životní příběh.Ale to se nedá považovat za nepřátele,to je úděl.Na Ježíše také plivali,bili ho,a ukřižovali.

Kráčejte neochvějně cestou pravdy,nikdy nikoho nepomlouvejte,a věřte jen mamince.

Proti velikánům se malí instantně sčuchnou,a vzájemně se ujišťují.
30. 05. 2009 | 12:34

skeptický napsal(a):

P.S.
Jestli zakládáte nějakou novou pidistranu(místní politická scéna mne moc nezajímá),možná by se dala najít nějaká inspirace ve starším filmu Myš,která řvala.
30. 05. 2009 | 12:40

Veronika Vendllová napsal(a):

Pane Skeptický, těžko říci, proč to tak je. Můj životní příběh, zatím poměrně krátký, dává tušit, že to tak asi trochu bude. Nezakládám, není důvod. Lépe je spojit síly, tříštění nikam nevede, je to vidět i v těchto volbách do EP. Na komunální úrovni stačí nějaké IČO stávající pol. strany (třeba Starostů) a pár odvážných lidí. Krajská úroveň tam jsou volby daleko a na parlamentní - tam to chce dozrát. Myš, ketrá řvala neznám, ale napravím.
Tak se mějte dobře, pane Skeptický! :)
30. 05. 2009 | 20:50

Röde Orm napsal(a):

Odpověď Davidovi, který napsal, že v záp. Německu nepůsobil v 2. polovině minulého století ve veřejném či politickém životě žádný bývalý nacista. Hluboký omyl, který pravděpodobně souvisí s praktickým odstraněním výuky dějepisu (jako nepotřebného "harampádí" z našich škol - hlavně, že bude oplývat každý absolvent školy tzv. "praktickou" gramotností či inteligencí: bude vědět, jak vyplnit daňový formulář či jak se vyznat v džungli komerce, pojišťovnictví a jiných přízemně "kramářských" dovednostech!): Maně mi napadá jen pár jmen: Autor rasových norimberských zákonů z roku 1936 Globke byl ještě v 60. letech státním sekretářem spolkové vlády v Bonnu, bývalý nacistický soudce Fiebinger byl ještě v roce 1977 ministerským předsedou spolkové země Baden-Würtemberg, další člen NSDAP Speidel byl po vstupu SRN do NATO aktivním generálem, šéf Reichabwehru Gehlen byl až do 60. let šéfem špionážní služby Bundesnachrichtendienst - ve výčtu dalších by se dalo ještě dlouho pokračovat. Vzdělávat se příteli, vzdělávat a nečerpat své hypertrofované sebevědomí z neznalosti, jak je dnes po americkém vzoru módní!!
31. 05. 2009 | 10:33

Rolex watches napsal(a):

Rolex watches has been known for a long time, As early as several centuries ago on this Rolex was born. The reason is his design in line with the majority of the people's taste. It is improved for the people's demands.http://www.omegawatchessale...
03. 07. 2009 | 08:00

sleva -30% napsal(a):

Přispěji jednou spekulací k současnému dění a dvěma návrhy.
03. 10. 2009 | 08:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy