Politická detoxikace

16. 03. 2010 | 21:37
Přečteno 5238 krát
Zatím co je v nížinách pomalu jaro, na horách nepřestává sněžit. Nejen po programové konferenci ČSSD a zejména projevu předsedy Paroubka jsme usoudili, že je na čase věnovat se zase sobecky alespoň chvíli sami sobě.

Rozumějte, já respektuji to, že ČSSD je poměrně úspěšnou politickou stranou s pevným voličským jádrem atd., ale pro mě osobně jsou prostě podobné akce (sněmy, konference, debaty v médiích apod.) + politika ČSSD obecně populisticky příliš moc silná káva. A je to tím horší, čím blíž jsou kterékoliv volby. Pořád mám v živé paměti projev výše jmenovaného po volbách minulých.

Takže odjet do českých hor a nesledovat moc média, je asi jediná možnost, jak totálně nezblbnout. Je taky dobré si uvědomit, že člověk nemusí být u všeho a že je nahraditelný a zastupitelný, což mi v privátní sféře mí nadřízení připomínali většinou každý měsíc, vždy když se úplně obchodně „nezadařilo“ a nebyl splněn stanovený obchodní plán (zpravidla ne příliš reálný).

V politice je ovšem „perioda“ úspěchu či neúspěchu podstatně delší, než jeden měsíc a to minimálně od voleb do voleb což je výhoda pro vítěze, ale nevýhoda pro poražené. V obou případech to ale rozhodně neznamená klídek a pohodu.

A venku neustále sněží, v dálce je vidět Černá hora a od neděle napadlo 50 čísel nového prašanu. Bez řetězů jsme neměli šanci se vyšplhat k chatičce. Oheň praská v kamnech, kočka se hřeje u topení, popíjím horký čaj, těším se na bramboráky a doufám, že zítra chvíli sněžit přestane, protože jsme se na sjezdovce v té vánici skoro ztráceli.

Volební kampaň je v plném proudu. Ta naše už trvá skoro rok. Oficielně ji asi zahájíme jako jedni z posledních. Důvody jsou jasné, o co máme méně finančních prostředků, o to víc musíme být kreativní, odvážní a neotřelí. V Praze proběhne 9. 4. programový sněm Starostů a nezávislých a do Odoleny Vody přijede 11. 4. pan senátor a předseda TOP09 Karel Schwarzenberg a veřejnou debatu a na pivo. Na termín jeho návštěvy jsem čekala od listopadu 2009, tak snad se vše vydaří.

V mém případě došlo k jedné poměrně podstatné změně. Oproti podzimu, kdy jsem na kandidátní listině TOP09 s podporou Starostů nefigurovala, nastaly okolnosti, díky kterým ve Středních Čechách nakonec kandiduji. Od toho jsou náhradníci a náhradnice. Jde jistojistě o nevolitelné místo, což ale neznamená, že jsme tam my, umístění na chvostech kandidátek, jen tak do počtu.

Do konce detoxikačního pobytu nám zbývá ještě víc, než polovina. Zítřejší poločas, tj. Otázky Václava Moravce, si ale asi ujít nenechám. Ještě uvidíme. Možná si ale raději dáme Člověče, nezlob se.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Jarri napsal(a):

Dobrý večer Veroniko. Již teď Vám závidím Vaší pohodičku. Z názorem na p. Paroubka a populismus ČSSD souhlasím, leč musím položit otázku: Proč se domníváte, že právě TOP 09 je správná cesta?
16. 03. 2010 | 22:23

padáky firmy Anex-Cirus napsal(a):

já mám zas v živé paměti projev Miroslava Kalouska, kdy v PS zdůvodňoval jeho chystanou koalici s KSČM..
16. 03. 2010 | 22:38

Jon napsal(a):

Konečně jednou píšete rozuměji. Ne o chcípáčcích a mrzáčcích. Vidět hokej těch mrzáčků, kteří nemohou dělat (aspoň hodinu píchat holí odpadky v parku), ale plácačkama midlí puk. Adarmo žroutů přibívá. TOP 09 jim určitě udělá nebe na zemi. Před deseti roky udělali přechody bezbariérové a já na nich neviděl jet jedinýho vozejčkáře! To je pakárna.
16. 03. 2010 | 22:46

Martin, toho jména druhý napsal(a):

Říká se, že nejlepší detoxikace je půst, a to minimálně v trvání 1/3 doby předchozího přežírání. Takže naše parlamentní strany - bez výjimky - kterým ukapuje mastnota od úst, by měly, v rámci vlastní očisty, odejít (být odejity) od prostřeného stolu.
Samy od sebe neodejdou, ale ten stůl prostíráme my všichni, tak je letos pojďme vyhodit z lokálu.
16. 03. 2010 | 22:47

Karel Mueller napsal(a):

Zdravím Vás Veroniko,
poslední dobou pozoruji, že boj proti zlořádům všeho druhu se stává hitem. No, volby se blíží.

A tak pojďme za oceán a navštivme velkého bratra. Představme si tam nějaký skandálek a představme si, že se toho chopil velmistr pera formátu J. Hellera a s gracií sobě vlastní napsal, že admistrativa je sbor zbahnělých budižkničemů dělajících jen škodu.

Chcete vědět, co by se dělo? Dělo by se toto:

O výtisk by se poprali vydavatelé. Ucítili by šanci si pěkně zvýšit konto, bylo by jim jasné, že se kniha stane bestseller. Kniha by vyšla, stala se bestsellerem a o autora by se v podstatě všichni přestali zajímat.

Začla by celonárodní kampaň, jak jsou USA hrozné. Každá hvězdička mající cosi někam by se snažila na sebe upozornit a zviditelnit se. Opozice by pouštěla tuří řev o zbahnělosti administrativy. Ta by jim dokazovala, že jsou ještě horší a prádlo by se pralo všeobecně. Ruce by si mnuli majitelé medií.

Holywood by mocně zavětřil a obratem by natočil vhodný film s vyhlášenými hvězdami. 9 Oskarů dopředu zajištěno.

Pokud by pán Bůh a všichni svatí nebyli doma, tak by si šlo pár lidí sednout. Do fešáckého hotelu na půl roku. Ale to by doma opravdu nesměl být ani jeden svatý.
Tam by napsali memoáry, vydělali pár melounů a po propuštění sedli do křesla šéfa nějaké firmy.

Takže shrnuto: Nezanedbatelný počet lidí by si nezanedbatelně zvýšil konto.

A to je jediné, co by se stalo, milá Veroniko, nic jiného by se nestalo a stát nemohlo. V českých poměrech ovšem nemáme tak rozvinutou demokracii, tady by nějaký svatý doma byl a tak možnost půlročního pobytu v hotelu nepřipadá v úvahu.
16. 03. 2010 | 22:48

ver napsal(a):

vy si tu klidně kecáte a zatím vesmírem pluje cosi oranžového , co hrozí srážkou s Českou republikou , či jak se tady jmenujeme
16. 03. 2010 | 22:48

Veronika Vendlov napsal(a):

Každý máme něco v živé paměti...
16. 03. 2010 | 22:50

Veronika Vendlov napsal(a):

Jarri, též dobrý večer. K Vaší otázce odpovím 1) obecně: Nikdo jiný tady v současnosti není
2) konkrétně: většina lidí mi vyjmenuje, že zná Kalouska, Parkanovou, Severu a proto TOP09 volit nebude. Já odpovídám, že znám téměř každého, kdo při současných preferencích může být poslancem či poslankyní a takové případné obsazení poslaneckého klubu mi přijde nejlepší, které se nabízí. Je to mix zkušených, nezkušených, mužů a žen... žádnou zaprděnou politiku od nich čekat myslím nelze... :-)

Tak asi tak.
16. 03. 2010 | 22:55

Veronika Vendlov napsal(a):

Karle: :-)
16. 03. 2010 | 22:57

*** napsal(a):

Letos bylo sněhu hodně, teď už bude jaro.
Zima byla přeukrutánsky dlouhá, dokonce zanechala stopy na povrchu silnic a zřejmě i někomu v lebeni jak dokazuje Jyrka Pa., který již včera předhonil Německo. Zkrátka pro všechny lidi s vlastním názorem, jimž je proti mysli hnusná oranžová barva a kteří nechtějí letenku na Mars, je tady seskupení TOP09. Nových tváří se nebojte, jsou tady pro vás.
***
Paroubkovi STOP,
když zvolíte TOP.
16. 03. 2010 | 23:55

Jarri napsal(a):

Pro ver: To oranžové cosi je trpaslík a srazí se za milion let. Spíš bych se bál jiného oranžového obtloustlého trpaslíka, který se na tu srážku chystá už po volbách.

Pro Veroniku:
1) nových subjektů je více, např. VV( myslím, že od Johna taky nelze čekat zaprděnou politiku
2) mě více než kdo a co zajimá jak. Top 09 má na svých stránkách krásné , vzletné myšlenky, ale nejak jsem nenasel způsob, kterým by k nim mohli dojít.
zatím dobrou noc.
17. 03. 2010 | 00:10

martink napsal(a):

Jon:

Píšete: “Konečně jednou píšete rozuměji. Ne o chcípáčcích a mrzáčcích. … Adarmo žroutů přibívá. … Před deseti roky udělali přechody bezbariérové a já na nich neviděl jet jedinýho vozejčkáře! To je pakárna.“
T
o myslíte vážně? Že se nestydíte? „Rozuměji“ se píše „rozumněji“, „adarmo žroutů“ zase „a darmožroutů“ a „přibívá“ je správně „přibývá“. Kdo je tady „chcípáček“ vážně nevím, jestli to nebudete spíše vy!
P
romiňte, to jsem si dělal srandu. Ve skutečnosti nechápu vaše sociální názory. Jestli vám vadí bezbariérové přechody, možná byste si to na těch bariérových mohl někdy na vozíčku sám zkusit, co říkáte?
17. 03. 2010 | 01:41

martink napsal(a):

Autorce:

Vaše názory jsou mi sympatické. Velmi se mi líbí názory vašeho pana předsedy. Ale pokuste se mě přesvědčit o hodnověrnosti pana Kalouska (potažmo p. „Robina Hooda z Čeladné“, p. Severy, paní Parkanové, apod.)
17. 03. 2010 | 01:50

Lukáš Bušina napsal(a):

hm jedna a věta a tolik hloupostí v ní obsažených.

"Rozumějte, já respektuji to, že ČSSD je poměrně úspěšnou politickou stranou s pevným voličským jádrem atd."

Ta věta korektní zní takto.

"Rozumějte, mě skutečně s**e, že je ČSSD tak úspěšná i přes své značně nestabilní voličské jádro, která má z hlavních parlamentních stran nejméně pevné."
17. 03. 2010 | 02:32

Ládik napsal(a):

"Pevné voličská jádro" je skupina nesamostatných jedinců, omotaná řetězem, které vede jednooký král. ČSSD má toto jádro největší. Prof. Höschl říkal, že každý sedmý Čech je dementní - to bude jádro jádra.
17. 03. 2010 | 05:55

Jan Holubář napsal(a):

Citát: "Prof. Höschl říkal, že každý sedmý Čech je dementní - to bude jádro jádra". Je to dost optimistické. Ale nespornou skutečností je, že Lukáš Bušina je sedmý Čech.........zcela nesporně. A nevyplývá to pouze z jeho výše uvedeného příspěvku. Ten patří k těm lepším.
17. 03. 2010 | 06:53

neo napsal(a):

Lukáš Bušina:

máte pravdu. Sociální demnokracie má nejmenší pevné voličské jádro. Je to strana, která neví co chce a proto ani nemůže mít stálé příznivce. Jednou inklinuje tam, podruhé zase tam... a musí získávat voliče svými sliby. Nemají jasný program a nikdy neměli a mít nebudou. Jen naslibují pár nesplnitelných populistických kváků a zacílí je na co nejširší spektrum voličů od neschopných, přes flákače, chudáky,nezaměstnané až po důchodce.

Místo aby jim ale pomohli v nelehké situaci, pouze jim dají najíst a to z peněz těch ostatních.

sorry,ale osobně tyto volit nikdy nebudu,ačkoli ještě nejsem rozhodnut komu dám hlas a jestli vůbec k volbám (poprvé od získání volebního práva) půjdu.
17. 03. 2010 | 08:39

Stařeček napsal(a):

paní Vendlová naprosto s Váma souhlasím. Jakou jinou než zaprděnou politiku můžeme čekat od páně Schwarzenberga a Kalouska.
17. 03. 2010 | 08:47

myrta napsal(a):

Ale náš pan kníže přece říká,že v předvolebním a volebním boji nezná spojence.Z toho by vyplývalo,že ti ostatní jsou mu dobré k tomu,aby co....?
17. 03. 2010 | 09:24

zdesta napsal(a):

Neo:Takže máme zhruba 960 000 podnikatelů (soukromníků)to jsou ti schopní chytří a inteligentní.Pak máme ty neschopné, flákače,nezaměstnané,chudáky,důchodce,invalidy a další asociální živly.Na př.zloděje,prostitutky,lidi kolem drog,vězně etc.To je ta nejširší volební základna,kterou oslovuje ČSSD.(dementy s vykradenou makovicí) No prima... Píšete o nějaké pomoci místo krmení. Tak napište jak si takovou pomoc představujete a jak taková pomoc vypadá. Můžete dát do souvislosti programy dalších politických stran.Vynechte nereálné kvákání.
17. 03. 2010 | 09:53

Targus napsal(a):

To veronikavendlova:

Záměrně se vyhnu politickým tématům, pouze si dovolím pošťouchnout, jestli by nemělo být správně "do Odolena Vody" (Voda pána z Odolenů, po novočesku pana Odolena). Velmi matně si na něco takového ze školy vzpomínám.
17. 03. 2010 | 10:03

Frank napsal(a):

Paní Vendlová
můžete mi říci při kterých parlamentních volbách dostala Vaše strana více jak pět procentních bodů a tím se z ní stala strana parlrmentní.
Je pravda,že jsem při minulých volbách pobýval dlouhodobě v zahraničí a něco mi uteklo, i když ani švýcarská televize Vaši stranu při svém zpravodajství neuváděla mezi stranamy v parlamentu.Mohl to ale být i šlendrián některého redaktora zpravodajství.

Mě to ale,říkejte si tomu při své " politické korektnosti" jak chcete, připadá jako podvod na voličích,známých to politických tajtrdlíků Melčáka a Pohanky.

Vzhledem k současnému stavu v našem politickém spektru, kdy leckterá strana bude mít problém se zachováním u koryta, bylo potřeba vytvořit novou juniorku pro ODS a to se za masivní podpory všech nezávislých médií pomalu daří, stejně jako před poslední volbou podobně do parlamentu dotlačená SZ.
Ta na to dojela,je potřeba vytvořit náhradu.
Vzpomeňte si p.Vendlová na české přísloví : Kdo jednou zradil, zradí znovu :,a je už jedno jestli své voliče, čest nebo program.

Takovou stranu a takové lidi v jejím vedení, nemůžu volit ani s lahví rumu v krvi.
17. 03. 2010 | 10:24

Otis napsal(a):

paní Veroniko, "Kašák" Kalousek, "Radar" Parkanová, to fakt ne! Až se TOP 09 zbaví těchto "toxických aktiv", i za cenu, že zbudou jen ti tzv. nezkušení, tak snad. Zatím hledám mimo parlament. Ale to je samozřejmě můj individuální postoj.
17. 03. 2010 | 10:32

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro paní Veroniku.Tak,dlouho jste nepsala svůj blog,otužovala jste se do volebního klání.Bude to chtít skafandr,dobrý kryt na hlavu,takový,co odolá "ranám i jedovaté slině".On se občas najde nějaký ten "GENTLEMANT",co svůj názor napíše zdvořile.Já Vám ještě napíšu svůj volební odhad na květen.Zacláním s ním na více místech,tak i u Vás.Nelíbí se mi,ale jeví se mi tak.ČSSDasi30%,ODSasi20%,komunisti14-15%,pak překročí procenta do parlamentu TOP09,VV,Strana pana Zemana,najde se ještě nějaký chrt,co překročí 5%.KDU-ČSL a SZ to budou mít vo fous,spíš půjdou pod vodu.No a to máme s chybou v odhadu už sto procent.Tak,po volbách si to povíme.Přeji příjemný den,a soupeře v mezích pravidel. Tužka.
17. 03. 2010 | 10:43

qwerty napsal(a):

Paní Vendlová, mohla byste říct, v čem je konkrétně pro vás "politika ČSSD obecně populisticky příliš moc silná káva"?
17. 03. 2010 | 10:55

Michal Macek napsal(a):

qwerty:

snizime zadluzeni na polovinu do roku 2013

zrusime 3 dny nemocenske

prosadime 13duchod

postavime martine krasobruslarsky stadion

atd atd ......
17. 03. 2010 | 11:17

Michal Macek napsal(a):

Otis:

co mate proti Vlaste? to je jedna z mala slusnych politiku.a ze chtela radar a vy ne?no vzdyt nebude tak ste vyhral tak o co vam jde?
17. 03. 2010 | 11:18

Tencokida Hnuj napsal(a):

TOP 09 prý dostane Nobelovu cenu Za ochranu životního prostředí za rok 2010.

Umějí si prý poradit i se zdánlivě nerecyklovatelným.

Jenže komise dostala protest od jakési KDU-ČSL, že udělení Mobelovy ceny tomuto bohulibému uskupení není košer. Někteří činovníci KDU-ČSL se dokonce vyjádřili v tom smyslu, že TOP 09 jim ukradla technologii,klienty, know how,human resources a jednu z kanceláří.

Kalousek se v tom vyznej.

Volím VV. Uvidíme.
17. 03. 2010 | 11:40

Otis napsal(a):

Michal Macek:
nejde o to, jestli jsem "vyhrál", ale o dle mého trapnou agitaci "pěveckým" výkonem, postačily by střízlivější prostředky argumentace pro radar. A znechucena vedením KDU-ČSL následovala zrovna "křišťálového" Kalouska do TOP 09?
17. 03. 2010 | 11:44

Lukáš Bušina napsal(a):

neo: To je ale problém všech stran, která loví poblíž politického středu a chtějí být úspěšné. Středový volič je totiž velmi vybíravý a často dokáže změnit svoje preference. Vím to, protože jsem středový volič :-)
17. 03. 2010 | 12:00

bape napsal(a):

Milá paní Vendlová

děláte politiku, tak jakápak detoxikace. Děláte ji proto, že ji dělat chcete...jako všichni ostatní. Nedělejte tedy z toho, co děláte,cnost. A že mají socani takové preference? No to je proto, že je lidé preferují. No a že jste přílepkem Kalouskovy OO 9? Vaše chyba.Ovšem, to svědčí něco o etice a vysokém mravním standardu,výt s kalouskovci, a přitom kritizovat předsedu event.další z ČSSD.
17. 03. 2010 | 12:42

neo napsal(a):

Zdesta:

jak si představuji tu pomoc?
tak třeba podporou učňovského školství, Sš , Vš vzdělávání, programy na podporu hledání práce, rekvalifikace, udržení práce apod. Prodloužení zkušebních lhůt, zkrácení výpovědních lhůt atd..

Prostě státní peníze směřovat na aktivní pomoc.

Existuje jisté přirovnání k chytání ryb. Stát nemá lidem házet ryby ( už vůbec ne upečené) ale má je učit ryby chytat.
Lukáš Bušina:

jde také o to, jakým způsobem ty voliče lákat. Jinak souhlas
17. 03. 2010 | 12:45

Michal Macek napsal(a):

otis:

tak jestli vam na ni nejvic vadi pisnicka (kde stejne nebyla skoro slyset :) tak to je v pohode - jestli je pisem to nejhorsi co ste na ni schopen vyhrabat :)

aspon je to originalnejsi nez trapne demonstrace Ne Zakladnam placene Ruskem :)
17. 03. 2010 | 12:47

bape napsal(a):

pro Michal Macek

...tak v té radarové písní byla slyšet. Skřehotala, jak vrána a ktomu ji tam ráčkoval ten Vyčítal....proto dopadla, jak dopadla, odhlédneme-li od servility obsahu atd.
17. 03. 2010 | 12:53

Michal Macek napsal(a):

bape,otis:

to vas fakt tak vytaci 1 pisnicka?vlasta tam byla jen v refrenu a co mate proti honzovi vycitalovi taky nechapu - proste ma rad USA a americany no a co?pisen o osvobozeni plzne vam nevadila a tohle jo?a nemyslim ze by tahle verze byla se jmenuje jak???
17. 03. 2010 | 13:21

Otis napsal(a):

Michal Macek:
nebyla slyšet? To není podstatné. Důležité pro mě je, že se k něčemu podobnému propůjčila - bez ohledu na to, co propagovala, jak moc se píseň hrála, jak byla v nahrávce slyšet, jak kvalitně pěla.

Suma sumárum: klientelista a tunelář Kalousek, nedůstojná "pěvkyně" Parkanová, vyhánějící čerta Čunka ďáblem Kalouskem přestupem z KDU-ČSL, Severa neschopný udržet tajné materiály = moje stop pro TOP 09. To je podstatné, neodvracejte pozornost k jednotlivosti radaru v Brdech.
17. 03. 2010 | 13:22

Tencokida Hnuj napsal(a):

Věčná fylogenetická linie lidského pokroku, v českých poměrech takto nezastavitelná :

OF - ODS - US - TOP 09 - ??? - !!! -
(plus přílepky)

Jo, prý Ruml (OF, ODS, US) vstoupil do strany Zelených.
Ti lidi v marketingových odděleních jsou fakt šíbři.

Ale aspoň , že je sranda.
17. 03. 2010 | 13:26

Otis napsal(a):

Tencokida:
no, jestli se Zelení potáceli klem čáry ponoru (5%), tak angažováním J. Rumla si tedy pomohli :-)
pěší turistika, cykloturistika, pivní turistika, vysokohorská turistika - všechny tyto odnože jsou v posledních letech zastíněny turistikou politickou
17. 03. 2010 | 13:39

bape napsal(a):

Pro Michal Macek

To stejné, co vyjádřil Otis: servilita a recyklovatelnost, někdy se tomu říká flexibilita.Jak mravné a zodpovědné!
17. 03. 2010 | 13:41

Michal Macek napsal(a):

bape,otis:

original pisne se jmenuje "Dobry den majore Gagarine" vy neznalci - uz nad vama lamu hul,ste jak jehovisti tem se taky nic vysvetlit neda.jen znovu opakuji - pokud jedine co mate na vlastu je pisnicka tak je to v pohode :)))
17. 03. 2010 | 14:11

Jarri napsal(a):

Veroniko, Veroniko, Vy jste tomu dala. Tenhle příspěvek se jmenoval Politická detoxikace( detoxikace je zbavení se organismu škodlivin, v tomto případě tedy politiky) a vy jednou kratičkou informací o tom, že kníže přijede do Odolene Vody rozpoutáte peklo politických názorů a dokonce předvolebních odhadů. A pak si jdete lyžovat.
K příspěvkům výše.
Proč zatracujete Vlastu kvůli radaru? Ten radar rozjednali socani a když už nevládli až se amíci ozvali, tak otočili jak u nich bývá zvykem o 180 stupňů. Vlasta se pouze snažila dotáhnout do konce dohodu, do které tenhle stát vmanipuloval někdo jiný.
Navíc pokud jsme členem Nato, tak z toho pro nás vyplývají nejaké závazky a povinnosti. Znáte snad nějaký spolek, kde žádné povinnosti nemají.
K panu Kalouskovi: tomu budu vyčítat jeho hloupou supermzdu, kdy zaplatím daně z něčeho co nikdy neuvidím. Fakt super.
17. 03. 2010 | 14:31

Kelt napsal(a):

TOP O9-pravdomluvný chlapec s gulama vyslepičil,že "to"s Kalouskem pekli od roku 2003.Mezitím Kalousek se pokusil dát dohromady vládu s KSČM.Když mu za ten nápad nakopali spolustraníci/černorpdelníci/do pozadí-stylizoval se do "Jany D´Arc.
Předseda-úctyhodný pán,poté,co předal správu majetku svému synovi,tak nemá do čeho"píchnout".Tak se nechá najímat co by figura gráta do různých stran.
Kalousek je naprosto ale naprosto nedůvěryhodný člověk,který se chlubí tím,že se mu podařilo ze všeho vyklouznout.
Parkanová,Severa a ostatní bývalí "černoprdelníci"-obtížně mohou něco k programu něco věrohodného říci.Severa byl mimochodem autorem návrhu zákona o zvýšení mateřské.Teď srdnatě bokuje proti tomu,co navrhl.
Parkanová "radarčastuška"nic stupidnějšího jsem od té doby neslyšel.
Co ještě dodat-je evidentní že se topka profiluje jako "béčko" ODS a již to ani nezastírá.Je to nakonec v intencích dohody z roku 2003-pak že politici nemají vizi.
Každý ať volí podle své kapsy-je to legitimní i legální.
Jenom by si některé strany neměly hrát na něco,co nejsou.Třeba na ochránce pracujících ve mzdě tím,že zavedou výpověď z prac.poměru bez udání důvodu,nebo že před volbami se zaříkávají tím,že nikdy nezvýší spoluúčast pacientů na poskytované zdr.péči.
17. 03. 2010 | 14:37

blue jay napsal(a):

Kelte,
Jak vidim tak ty mas intimni vztah s "chlapem bez guli". No aspon te muze ukajet jeho sexy mozek. Pocitam ze preletis i 10 metru pri vhazovani te spravne stravenky do volebni urny.

PS. Uz jsi zapsal na "Kravovskou Universitu" hejtmana Ratha?
17. 03. 2010 | 15:22

Lumír napsal(a):

No, to by jsme si tedy nasr....., kdyby jsme hlasovaly za TOP 09. Měl jsem dojem, že již sklaply. Takové Parkanové, Kalouskové., no to by tedy bylo.. Ať jdou konečně dělat neco užitečnejšího. A ne hubou.
17. 03. 2010 | 15:22

blue jay napsal(a):

Kydaci hnoje?

Nemohl jem si nepovsimnout tve selekce. Vzdy kdyz tu na nekoho kydas hnuj, tak opomijis jednu stranu. Cim to je?
17. 03. 2010 | 15:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kelt
Blue jay je tu zas. Nic s tím neudělám, PC na oddělení infantilněsadomasochistických neuroz odpojujeme od sítě až ve 20.05.
Tak čtyři a půl hodiny mě tu neuvidíte.

Spas se kdo můžeš. Sbohem.
17. 03. 2010 | 15:31

blue jay napsal(a):

Lumire?

A co by jsi doporucil Paroubkum, Topolankum, Zaoralkum, Langerum, Skromachum, ...atd? A nebo jsi vybiravej a vadi nejvice Parkanova a Kalousek? Muzez me zdelit na koho nejsi nasr...? A klidne to rekni hubou.
17. 03. 2010 | 15:33

Tencokida Hnuj napsal(a):

Blue Jay
No jestli máš modrokvaško na mysli tu tvou původní domovskou stranu, tak tu nepovažuju za politickou stranu, ale poměrně dobře vedenou solidní živnost.
Věřím, že ne na věčné časy.

Mizím. Něco tady smrdí.
17. 03. 2010 | 15:34

blue jay napsal(a):

Kydaci hnoje,
Night, night.. Sleep tight. Odpocin si. To neustale kydani hnoje musi bejt unavne. Vzdyt to tu delas kazdy den od rana az do pozdni noci.
17. 03. 2010 | 15:36

blue jay napsal(a):

Dej si slofika Kydaci,
At mas silu na dalsi kydani hnoje.
17. 03. 2010 | 15:38

blue jay napsal(a):

To Veronika V,
S potesenim zjistuji za v CR jsou porad obycejni lide. Nemluvim o tech ktere si kupuje Paroubek, ale o opravdu normalnich lidech. Nevim jeste koho budu volit, ale Vy me pripadate jako normalni obycejnej clovek.
17. 03. 2010 | 15:46

Tencokida Hnuj napsal(a):

Veronika Vendlova
(Ad blue jay)

Přijměte mou upřímnou soustrast.
17. 03. 2010 | 16:04

Pepa 3 napsal(a):

Byla zde celkem zajímavá diskuze. (I když ne vždy). Až do 15:22. Od té doby zde - tak jako již mnohokrát - řádí sojka. Takže snad příště. V kolik jste to říkali, že je v Bohnicích večerka?
17. 03. 2010 | 16:31

zdesta napsal(a):

Neo: Zřejmě došlo k nedorozumění.Já rozhodně nepatřím k lidem,kteří hodnotí kvalitu lidí podle sociálního zařazení,nebo podle politického klíče.Znám opravdu jednoho pokryvače,který disponuje znalostí historie a východních náboženských směrů fascinujícím způsobem.(to nemluvím o poezii)A znám také "podnikatele,"který stěží vyšel zákládku,není vyučen a vlastní menší obchod s hadrama. Všechno mu zoraganizovala a organizuje dcera jako vedlejšák.(dříve dělal ochranku v Kaufíku.)Píšete o učňovských školách etc.Zanikly snad iniciativou soc.demokracie? Je nezaměstnanost dílem levice? Pokud si vzpomínám,tak 4% nezaměstnanost je pozitivním jevem.Selekce při nabídce na trhu práce.Ono to bude věchno trošku složitější než zjednodušené teorie, vycházející z politického nadšení. Já jsem byl u voleb dvakrát. (ty první)Od té doby je ignoruji,nemám důvod proč se něčeho takového zůčastňovat.Jsem v tomto ohledu značný skeptik.
17. 03. 2010 | 17:28

zdesta napsal(a):

Blue jay: Práce s hnojem,tedy i kydání je značně prospěšné.Podporuje to zdravý růst a ví to i ten nejprostější sedlák. (je to zdravém selském rozumu).Ten se ovšem kolem Vás jen mihnul,nemaje zájem se nějak trvale usadit.
17. 03. 2010 | 17:42

Kelt napsal(a):

Blue jay-co dodat.Potrefená husa se ozvala.
Já se přiznám bez mučení,že půjdu volit dle své peněženky.On to nakonec udělá každý,jen se o tom někdy nemluví.
Blábol o tom,že volbou ČSSD se vrátíme do padesátých let.min.století ODS již zkouší potřetí.To zabírá zřejmě jen na Blu jay "and company."
Jak praví staré české přísloví:"komu není shůry dáno,v apatyce nekoupí"ani s příplatkem 3O,OKč za položku.
Volby jsou a budou v demokratických zemích vždy jen o penězích,čili o daních.
V demokracii se po volbách mění vlády,ne režimy.
Že ODS ve svém programu strašení veřejnosti má i změnu režimu je již jak se říká,pro srandu králíkům.
17. 03. 2010 | 18:54

Veronika Vendlov napsal(a):

Targusi, myslím že se mýlíte, OV skloňuji správně, ačkoliv mi to dlouho rvalo uši...
Původně jsem si taky myslela, že je to podle pana Odolena... :-)
17. 03. 2010 | 19:53

Veronika Vendlov napsal(a):

gwerty: až to pochpíte sám, bude pozdě...
17. 03. 2010 | 19:57

Veronika Vendlov napsal(a):

bape: ctnost? To jste vyčetl kde? Jinak ano, je to moje práce, jen nevím co si pod pojmem "dělat politiku" představujete právě Vy, v tom asi bude jádro pudla.

Lidé ČSSD preferují, protože jsou už asi zblblí, jinak si to nedovedu vysvětlit.

Mě z těch "slibů chybů" mrazí. Ale to je jen můj problém.
17. 03. 2010 | 20:10

Veronika Vendlov napsal(a):

Frank, zdá se mi, že to trochu mícháte dohromady, ale myslím, že vím, kam míříte. Nechci se tady ale zase snovua znovu rozepisovat, jak si myslím, že se věci mají, nikam to moc nevede. Jen snad škoda, že lidé víc nevidí "pod politickou pokličku". Viděli by věci v trochu jiném světle. Asi jako jsem za těch šet let něco málo zjistila i já.
17. 03. 2010 | 20:14

Veronika Vendlov napsal(a):

Jarri, každý únik z trojúhelníku OV, Praha Tyršák, Praha Zborovská a OV, je detoxikační.
17. 03. 2010 | 20:33

Veronika Vendlov napsal(a):

17. 03. 2010 | 20:36

Veronika Vendlov napsal(a):

Kelte: no, asi tak další 2roky plus mínus po vítězství Socdem, se bude mít Vaše peněženka rádoby fajn, ale to je v tomto případě fakt jen dočasné. A rentiér asi nejste, jinak byste 30,-Kč neřešil. Nebo že by Vás zajímalo blaho občanů jako celek? Mimochodem, není Vaše přezdívka troufalá?
Jo a víte, jak se pozná správnej Kelt? Pomůcka: Divadlo Sklep, Václav Marhoul.
17. 03. 2010 | 20:41

Veronika Vendlov napsal(a):

Milá Tužko, já neměla ani chvíli čas, natož na psaní blogů...ale trochu otužující to asi bylo, ještě mnohem víc mě to teď baví... :-)
Jojo, máte pravdu, úkryt by to chtělo!
Po volbách se uvidí, možná Topka skončí v opozici, i to je jedna z cest. Uvidíme.
Mějte se moc hezky, nevím, kdy se zase ozvu! :-)
17. 03. 2010 | 20:45

Veronika Vendlov napsal(a):

Jedno obecné PS: Kdopak je asi skutečné "béčko" ODS? Docela mě Váš názor zajímá...
17. 03. 2010 | 21:41

stále rebel napsal(a):

Voliči ČSSD, na rozdíl od vás, nejsou takoví hlupáci, aby nevěděli, v kterém období a za kterých vlád rostla ekonomika a celkově šla společnost dopředu. Cesta české pravice byla lemována rozkrádáním státního majetku, korupcí, ochočováním si demokratických institucí, justiční mafií a snahou o zbídačování zbytku společnosti.

Pokud se vy dostanete do parlamentu, tak poklesne nejen jeho odborná, ale i morální úroveň. Doufám, že voliči budou rozumní. Můžete je urážet, ale to, že většině z nich lidsky nesaháte ani po kotníky tím nezměníte.
17. 03. 2010 | 22:13

Veronika Vendlov napsal(a):

Stále rebele, jste na omylu, ale jak jsem se zde mnohokrát přesvědčila, nemá smysl Vám cokoliv vyvracet. Jen až budete jednou plakat, tak jen doma, na polštáři...venku to bude nebezpečné...

Aktuální OVM mé názory jen utvrzují. Vaše samozřejmě také.

PS: Nemám pocit, že bych někoho urážela...
17. 03. 2010 | 22:20

Jarri napsal(a):

ad rebel
Pokud voliči ČSSD nejsou hlupáci, tak jistě viděli grafy, kdy za vlády jejich strany při velmi velkém nárustu HDP se stále více navyšoval státní schodek. Nyní socani vyčítají Kalouskovi, že on sám a samojediný zadlužil zemi 220 miliardami dluhu, fakt k smíchu.
Co se týká korupce, asi jsi zapoměl na křišťálově čistého Standu, k ochočování státních institucí by nám asi mohl něco říct Tvrdík a Špidla, a takto bych mohl pokračovat. Socani mají velmi krátkou paměť.
17. 03. 2010 | 22:40

Kelt napsal(a):

veronikavendlova-že Vám vadí můj nick nechávám bez povšimnutí.Jednou mě totiž napsala Vaše krevní skupina "Rumcajs",že dle jeho dlouhodobého výzkumu byli Keltové jednoznačně pravičáci-inu blahoslavení chudí duchem.
Jsem "rentiér",kterému od 1.1.10 stoupl nájem o 1 6OO,-Kč,jelikož jako chronik nemám co dělat,tak si chodím pravidelně pokecat se stejnými sockami ke dvěma lékařům do přeplněných čekáren s nadějí,že chytím ještě nějakou další nemoc,kterou doposud nemám.
Pochopil bych 3O,-Kč za recept a 6O,-Kč za den hospitalizace.Za co ale platím pravidelně lékarníkovi/asi jsou to také socky,i když jich je od revoluce zhruba čtyřikrát více/.To mám při odchodu od lékaře recept zmuchlat a zahodit abych naplnil účel "regulace"?
Ten váš spolek de facto vedený nejlepším MF všech dob mně slibuje,že budu platit za "banální"onemocnění-což je v dnešní době např.operace žlučníku.
To bude pakatel nějakých 80-100 tis.Kč.Báječné vyhlídky.
Pro pana Bakalu kapesné.Já si zbalím prostěradlo a místo na chirurgii se odeberu volným krokem na místní cintorín.
Tolik k programu,který mají naplňovat/doufám,že k tomu nedojde/tací bezúhonní velikáni naší politiky jako Kalousek.
Bůh s námi a zlé pryč-chtělo by se mi volat,ale že jsem pohan,tak to neberte doslova.
Hezký den
18. 03. 2010 | 08:08

jichu napsal(a):

Paní Vendlová, nevadí Vám, že svou kandidaturou vystřelíte pana Kalouska do Parlamentu?
18. 03. 2010 | 08:34

buldatra napsal(a):

A tak detoxikovaná top drobotina vyrazila bez bázně a hany, zaštítěna knížecí tváří do volební bitevní vřavy, by opatřila bratru Kalouskovi příslušný postíček, křesílečko a zářné pokračování kariéry, na kterou je universální génius zvyklý.
Nečesaná nemytá veřejnost pak bude mít to štěstí, že bude prostřednictvím sdělovadel všeho druhu obšťastňována pohledem na génia ve společnosti ostatních géniů, bude konfrontována s výsledky jeho nápadů a ride goes beyond.
Vzhledem k bývalému bratrovu působišti, nebyla by od věci nějaká ta modlitbička, šitá bratrovi na tělo.
Zbude-li po boji drobek nějaký, dostane se i na drobotinu.

Zajímalo by mě, čím že paní autorka detoxikovala svůj organismus. Zdá se, že to byl řádný dryják.
18. 03. 2010 | 11:22

LEVAK napsal(a):

Madam promiňte,ale Vy jste se snad pomátla. Napřed napíšete o ČSSD "pro mě osobně jsou prostě podobné akce (sněmy, konference, debaty v médiích apod.) + politika ČSSD obecně populisticky příliš moc silná káva." Ale to samé Vám u Vaší strany nevadí když jste napsala "V Praze proběhne 9. 4. programový sněm Starostů a nezávislých a do Odoleny Vody přijede 11. 4. pan senátor a předseda TOP09 Karel Schwarzenberg a veřejnou debatu a na pivo."Na Vás se hodí tato poučka:
"Je to jednoduché: mezi námi žijí hodní hoši, good guys, a zlí hoši, bad guys. Hodní hoši jsou na straně dobra. Zlí hoši jsou na straně zla. Hodný hoch musí porazit prevíta. Lest a úskoky jsou povoleny, když je použije good guy. Pravidla, korektnost, úcta k zákonu jsou dobré, když slouží dobru, tedy hodnému hochovi. Jinak se dají obcházet - v případě, že se na ně odvolává bad guy."Nemusím snad připomínat,že ve Vašem případě jsou zlí hoši, bad guys ČSSD?
PS:k tomu Vašemu připomenutí Paroubkova povolebního projevu si Vám dovoluji ocitovat:
"V prvním šoku po prohraných podzimních volbách se Přemysl Sobotka neovládl a byl nadmíru upřímný. Prohlásil, že by se nerad dočkal nové sametové revoluce.
Člověk, který má ve funkci předsedy Senátu bdít nad dodržováním demokracie, nám tím sdělil: Demokracie je možná pouze jako vláda mé strany. Buďto budeme vyhrávat vždy jen my, anebo bude třeba vyjít do ulic, abychom byli opět dosazeni do svých funkcí.
Toto vidění světa má jedinou vadu. Demokracie se tím redukuje na vládu jedné strany. Ti ostatní mohou dělat stafáž jen v případě, že jsou koaličními partnery občanských demokratů.
18. 03. 2010 | 12:38

stále rebel napsal(a):

Pro Jarri .
„Pokud voliči ČSSD nejsou hlupáci, tak jistě viděli grafy, kdy za vlády jejich strany při velmi velkém nárustu HDP se stále více navyšoval státní schodek.“

Socani se pro posouzení zadlužení naší země dívají na tato čísla

Rok , % k HDP
2004 30.1
2005 29.7
2006 29.4
2007 29.0
2008 30.0
2009 36?

Eurostat – veřejné dluhy
http://epp.eurostat.ec.euro...
Popřípadě, když neumí anglicky například sem
http://www.csas.cz/banka/co...

Dluhy se nadělaly především v devadesátých letech a pak na začátku tohoto století, kdy se musely řešit problémy tak zvané „České ekonomické cesty“ Václava Klause. a spol.

No a z těchto čísel je socanovi jasné, že i přes mediální křik v letech silného ekonomického růstu zadlužení mírně klesalo. Dokud se ovšem neobjevil Topolánek s chemikem Kalouskem. Krize ve světě na tom má jen částečný podíl.
18. 03. 2010 | 12:51

LEVAK napsal(a):

V roce 1992 nám Václav Klaus slibovál 3 ž 5 let utahování opasků!V roce 1995 vyrobil první státní schodek!
18. 03. 2010 | 13:41

stále rebel napsal(a):

Pro LEVAK.
Dluhy se vyráběly již na začátku devadesátých let.

Saldo veřejných rozpočtu ČR, v % HDP
1992 -2,3
1993 -22
1994 -3,2
1995 -13,4
1996 -3,3
1997 -3,8
1998 -5,0

Pramen - strana 88.
DOMNELÉ A SKUTECNÉ BARIÉRY KONKURENCESCHOPNOSTI EU A CR
http://www.euroskop.cz/gall...

Nelze se dívat jen na státní rozpočet, do kterého se dalo jen to, co se hodilo. Veřejné rozpočty jsou taky rozpočty lokální a zúčtování s institucemi jako například FNM či ČNB.
Bylo ještě štěstí, že v devadesátých letech bylo co prodávat.
18. 03. 2010 | 14:28

tečka napsal(a):

Vážená Veroniko Vendlová už jte přemýšlela a zkusila si odpovědět nad těmito otázkami:
1) Kde se budou politicky detoxikovat lidé z Horního Jiřetína a okolních vesnic až je vaše partaj vyžene z domovů?
2) Dlouho jste tu psala o dětech z dětského domova v Pyšelých. Jak je hrozné pro jejich psychiku, že příjdou o domov. S dětmi z Horního Jiřetína soucit nemáte? To musí být pro ty děti paráda dívat jak jde celý kraj do háje. Víte o tom , že díky prolomení limitů existuje plán na poddolování Litvínova?
3) Předseda vaší partaje Karel Schwarzenberg podniká s panem Bakalou. Přestane? Nepřipadáte si jako naivní loutka?
Podívejte se co hodláte zničit a prohlídněte si i tu měsíční krajinu kterou hodláte vytvořit:
http://maps.google.cz/maps?...
18. 03. 2010 | 15:42

Veronika Vendlov napsal(a):

tečko, doporučuji Vám lépe nás sledovat, než začnete s prolomaváním limitů. Možná jste i nevšima, ale jsme proti, pokud se nemýlím. Ostatní nechávám bez komentáře.
18. 03. 2010 | 16:36

Veronika Vendlov napsal(a):

LEVAKU, naše akce mi samozřejmě nevadí, protože tam se blbosti nekecaj. :-)

Nevím, jak to mají hodní a zlý hoši, ale já jsem holka, pokud se nemýlím, takže Vaše dobré a zlé hochy neřeším.
18. 03. 2010 | 16:39

Veronika Vendlov napsal(a):

jichu: nevadí, kdyby mi to vadilo, ta jednoduše nekandiduji.
18. 03. 2010 | 16:40

Veronika Vendlov napsal(a):

buldsrato: krásný, díky za příspěvek.
Detoxikace probíhá jednoduše: sportem k trvalé invaliditě. :-)
18. 03. 2010 | 16:41

Veronika Vendlov napsal(a):

Kelte, jasně, já Vaše obavy chápu. Tak fajn, v budoucnu to za Vás tedy bude platir ČSSD. Já ale nechci.

Jak již bylo řečeno, když to takhle půjde dál, přijde nucená správa a pak se teprve budeme divit a vzppmínat, jak krásně se žilo v době hodpodářské krize.

PS: Víte tedy jak se pozná pravej Kelt? Nevíte? No že když mu vyrazíte zub, tak mu naroste novej! Takže Vy vyste správně neměl lékaře otřebovat vůbec, měl byste mít pekelně dobrej "kořínek"!
18. 03. 2010 | 16:44

LEVAK napsal(a):

Vážení tato madam shodlouze tu psala o dětech z dětského domova v Pyšelých. Jak je hrozné pro jejich psychiku, že příjdou o domov.Jak jsou fixované na okolí etc.Přitom její guru padákový myslivec vykřikuje,že mezi léky na nezaměstnanost je migrace za pracovními příležitostmi.Chtěl bych se zeptat děti těchto nezaměstnaných v těchto případech nepřijdou o domov?Nejsou fixovány na svoje okolí?Neztrácejí přátele kamarády?Nebo nezaměstnaní nemají děti?
Vážení docházím k přesvědčení,že tato madam je Zoja Kosmoděmjanskája strany Taškařice-Ohlupování-Podvodu!
18. 03. 2010 | 18:04

Kelt napsal(a):

veronikavendlová-máte recht,když to takhle půjde dál,t.j.za vlády Topolánka a Kalouska,kterým se podařilo udělat díru do SR cca 3OO miliard Kč za pár týdnů vládnutí,tak by měl přikvačit exekutor,ale nejdříve na tu bandu zlodějskou,která to tady úspěšně rozkrádala v čele s chlapcem z gulama a nejlepším ministrem financí všech dob.
Je signifikatní,že s nástupem pravice k moci přichází krize,předznamenaná klientelismem,korupcí a rozkrádačkou ve velkém.
To zanamenala ČR za pouhých sedmnáct let již dvakrát-za Klause a za Topolánka.
Napravovat to musely vlády vedené ČSSD.
Doufám,že tomuto spolku vyznávajícího pouze malou domů již voliči nedají šanci potřetí.
18. 03. 2010 | 18:52

Karel napsal(a):

To Levak, Kelt, ..

Tato dáma je snaživá, ne moc inteligentní a nedovzdělaná ....., která se lísáním snaží dojít pohodlného chlebíčka v politice.

Zeptejte se v Odolené Vodě, tam tam tuto snaživou madam Vendlovou znají.
18. 03. 2010 | 19:56

LEVAK napsal(a):

Ad Karel:plně Vás chápu,jo holt to je důsledek pozitivní diskriminace!Každá strana potřebuje nějaké to femininum,aby nebyla nařčena z diskriminace žen,ale kde sebrat nějakou "krasavici inteligentní" jak to říkávál Jindřich Plachta.Stejně se nám tu předvádí Šojdrová,Němcová a podobné děvy na jejichž mluvené i psané slovo platí v celém rozsahu římské úsloví "Si tacuisses,philosophus mansisses!"
18. 03. 2010 | 20:36

jamb napsal(a):

v tradicích této politiky je i úsloví,že "tento systém je už v zásadě sám o sobě tak dobrý,že..." nejméně 100 let
V tradicích zde je i to,že žádný politik se nestal modlou v očích národa nikdy
V tradicích je střízlivost nebo skepse k výkonům politiků.
Málokdy je otázka postavena i tak: kdo z nás a co konkrétně sám udělal pro to,aby tento svět byl lepší?
Nebýt rozervanosti a průšvihů našeho vnějšího světového okolí,asi by jsme mnoho plusů zde neviděli.Přešlapování na místě,hrátky o téměř nic- bude tato remíza stačit? nevoličů je habaděj
18. 03. 2010 | 21:02

stále rebel napsal(a):

Kronika promarněných šancí
„Pickova kniha se také v tomto ohledu řadí k předvídavým analýzám typu Roberta Reicha či Loica Wacquanta, kteří varují před dalším štěpením společnosti. Překračuje tyto autory ve své diagnóze potíží a významu sociálního státu. Pick vyvrací řadu falešných stereotypů programově šířených neoliberální pravicí.
Jeho odhady toho, kolik nezaměstnaných zneužívá dávky v nezaměstnanosti (zhruba jedna pětina) a kolik nemocných zneužívá zdravotní péči (rovněž přibližně 20 %) jsou v souladu s odhady evropských ekonomů a sociologů. Plýtvavost našeho sociálního státu v oblasti dávek pro nezaměstnané a v oblasti zdravotní péče tak vyčísluje souhrnně na 0,4 % hrubého domácího produktu. Pozorný čtenář si jistě tuto částku porovná se sumou 5 % hrubého domácího produktu. Právě o tolik peněz totiž ročně přicházíme kvůli odlivu dividend do ciziny, jež jsou důsledkem snižování míry zdanění zisku zahraničních majitelů firem a akcionářů. Pravicové vlády však z nějakého podivného důvodu nechtějí zachraňovat stát ucpáním díry, z níž odtéká desetkrát více prostředků, než kolik nás stojí „plýtvavost" našeho sociálního státu. (Jen na okraj: Zatímco v průměru vydávají na sociální účely evropské země 27 % svého HDP, náš „krajně rozmařilý" sociální stát nás stojí méně než 19 % našeho chudšího HDP.)
Analýza tak dospívá až do současnosti, kdy se protáčíme v začarovaném kruhu paradoxů: „Máme nízké sociální výdaje, ale hledáme spásu v jejich dalším snižování. Neumíme je profinancovat bez deficitního financování veřejnými rozpočty, ale vyvoláváme jejich další přiškrcování dalším snižováním daní, přestože ty jsou v rámci Evropské unie velmi nízké."“
http://www.literarky.cz/eko...
19. 03. 2010 | 01:00

jordan shoes napsal(a):

The people said that wearing mbt shoes was tired, but I felt very comfortable, especially after the dance I would wear mbt . I love Latin dance, exercise three to four hours each time, then the feet tired to death, I also like famous brand jordan shoes too , it know for its excellent quality and unque design ,air jordan is a good choice.
19. 03. 2010 | 07:10

jordan shoes napsal(a):

The people said that wearing <strong><u>[url=http://www.mbtmall.com/]mbt shoes[/url]</u></strong> was tired, but I felt very comfortable, especially after the dance I would wear<u> <strong>[url=http://www.mbtmall.com/]mbt[/url]</strong></u> . I love Latin dance, exercise three to four hours each time, then the feet tired to death, I also like famous brand <strong><u>[url=http:/www.jordandi.com]jordan shoes[/url]</u></strong> too , it know for its excellent quality and unque design ,<strong><u>[url=http://www.jordandi.com/]air jordan[/url]</u></strong> is a good choice.
19. 03. 2010 | 07:12

Veronika Vendlov napsal(a):

LEVAKU,psala jsem o plno jiných věcech, než jen o dětech v Pyšelích. Přestaňte tady "překládat" to, o čem píšu, do své demagické řeči zmateného levičáka, který si myslí, že ho čekají nějaké trvalé státní záruky. Migrace za prací je v pořádku, nic tím neztrácíte, spíše získáváte. Když chcete vydělávat na živobytí a tam, kde bydlíte práce není nezbývá, než se snažit buď podnikat a nebo sehnat práci jinde a nebo se rekvalifikovat na práci, která tam, kde bydlíme, je. Dedět doma a čekat, až se TO vyřeší, až nás někdo zaměstná, to je absurdní přístup. Pečení holubi do pusy sami nelítají nikde na světě. Vaše přesvědčení Vám neberu, jen potvrzuje to, že vrána k vráně sedá. Vaše příspěvky se hodí pod úplně jiné blogy.
Pěkný víkend plný jistot, Vám přeji! Ale bylo by lepší se neučít žít v nejistotě.
19. 03. 2010 | 08:02

Veronika Vendlov napsal(a):

Karle, vy jste tu chyběl! O chlebíčku, to byste měl spíš mluvit o sobě samém, protože prostě ať chcete nebo ne, plno věcí se dá dělat i zadarmo, třeba se lísat...a ne kvůli "chlebíčku", ale to Vy holt nepochopíte. Mám plno výhod, takže mi takovéhle Vaše výkřiky fakt jen radí, jak dál... :-)
A co se týče OV: Tam to chce změnu od základu. A buď se nám to podaří, nebo ne. O tom je politická soutež.

Jak to tak sleduji, mám tam stejně odpůrců, jako příznivců a každý e-mail, smska, nebo telefon, který mě povzbuzuje, mi dělá radost a potvrzuje nám (i mým dalším kolegům a kolegyním, že všechno co děláme, má smysml.

Jojo, kéž by se pro Vás vrátila "zlatá semdesátá", ale nevrátí a já jsem vlastně zejména díky Vám, moc ráda i se vším horším, co přináší současnost.

Budu od Vás pozdravovat v Odoleně Vodě, děláte nám Karle RADOST!

Ať žijí kuří očka! :-)

PS: Ano, zeptejte se všichni v OV, jaká že jsem to semetrika! :-)
19. 03. 2010 | 08:11

LEVAK napsal(a):

Madam potvrdila jste mi že neuznáváte děti lidí kteří musí migrovat z prací za rovnoprávné s dětmi z Pýšel!To není dobrá vizitka demokrata!Být Vámi styděl bych se!
19. 03. 2010 | 16:03

Veronika Vendlov napsal(a):

Leváku, jste prostý demagog, migrace dět z domova do domova jen proto, že to chce hejtman, je naprosto neco jiného, než migrace dospělých, či celých rodin za prací. Tak už se přestaňte ztrapňovat, nesluší Vám to. Buďte chytřejší.
19. 03. 2010 | 20:12

bvlgari assiomad napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
20. 03. 2010 | 06:31

LEVAK napsal(a):

No a právě v tom je to jádro pudla protože se hejtman jmenuje Rath.Kdyby se jmenoval Bendl tak předpokládám,že by jste byla pěkně potichoučku a mrněla jako kočka když ji škrábe někdo z uchem!
Migrace dětí s rodiči do jiného prostředí je podle mě daleko horší protože se tam přetrhávají i rodinné vazby a to jenom proto,že jsme tady měli nekvalitní vládu s padákovým myslivcem na postu ministra financí!Co nám tu vytvořili?Teď jsme vlastně kasino celé Evropy a státní dluh narostl enormně.Jen si vzpomeňte,jak loni slibovál jen 35 miliard a dostali jsme se na 167 a takovému člověku se klaníte?
20. 03. 2010 | 12:42

Veronika Vendlov napsal(a):

LEVAKU, jste na omylu, myslím si, že si oba pánové nemají moc co vyčítat, již jsem to psala dříve.

Migrací se žádné vazby nepřetrhají i když jde někdy o migraci napříč Evropou či světem, jen to není snadné. Mluví z Vás pouze nepohopení situace. Jste fakt vedle jak ta jedle, ale naštěstí i ta migrace za prací, o níž píšu já, je svobodnou volbou.

To ostatní je jen Vaše trapná a neustále se opakujíjící demagogie bez nápadu. Je-li takový i Váš život, pak chápu, že uvažujete právě tak, jak píšete.
21. 03. 2010 | 00:47

bvlgari b zero 1 napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
22. 03. 2010 | 09:20

virginia auto insurance napsal(a):

I would like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I'm hoping the same high-grade web site post from you in the upcoming also. In fact your creative writing abilities has encouraged me to get my own web site now. Actually the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a great example of it. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">car insurance virginia</a>
10. 08. 2011 | 06:47

compare auto insurance rates california napsal(a):

I truly appreciate this post. I have been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You've made my day! Thx again
Excellent read, I just passed this onto a colleague who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch as I found it for him smile Thus let me rephrase that: Thanks for lunch! <a href="http://topautoinsurancerates.net/">compare auto insurance rates california</a>
15. 10. 2011 | 15:25

backlinks napsal(a):

Hello, you used to write excellent, but the last few posts have been kinda boring… I miss your great writings. Past several posts are just a little bit out of track! come on!
06. 09. 2012 | 16:54

xytQFkpdFA napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#2175>buy soma online</a> soma drug drug interactions - legal to buy soma online
11. 02. 2013 | 19:32

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy