„Anti sex-appeal Mirka Topolánka“

22. 03. 2010 | 14:19
Přečteno 5621 krát
Kdybych dne 10. 4. 2009 nenapsala jeden pochvalný blog na Mirka Topolánka, vůbec bych jeho nedávné, a celé zemi známé výroky nemusela komentovat, jen bych si skromně myslela své.



Rok se pomalu sešel s rokem a já skoro nevěřila vlastním uším. Nejdříve odborář Dušek se svými homofobními výroky, ale to mě ani tak nepřekvapilo. Ovšem Mirek Topolánek tomu nasadil korunu.

Jestli mi něco vadí opravdu hodně, tak jsou to předsudky. A co se slov týče, každý měl nejprve myslet, než něco plácne. I já sama s tím mám někdy problém. Mé názory jsou však daleko méně slyšet, než názory těch, na které jsou denně upřena média.

Budiž je pro všechny, kdo občas někdy něco plácnou, za co by si pak sami nejraději nafackovali, tahle příhoda určitou výstrahou. Nevím totiž, jak bych na místě Mirka Topolánka, následně přesvědčila veřejnost, že jsem to tak nemyslela… asi bych se o to už ani raději nesnažila, protože by mi to už těžko někdo uvěřil.

Vím jistě, že včerejšími výroky, udělal Mirek Topolánek radost poměrně velkému zástupu lidí. Je navíc možné, že výroky poškodily nejen ODS, ale možná trochu i pravici jako celek.

Závěrem: po každé akci následuje reakce. Pro příště budu mnohem pečlivěji zvažovat obsah svých blogů a také emoce do nich vložené. Protože jak známo, co není psáno, neexistuje. Musím se nyní smát svému vlastnímu textu, protože „s jistou dávkou nostalgie“ zřejmě na Mirka Topolánka opravdu vzpomínat nebudu.

Prosím Vás, Vy všichni, kdo jste do mě celou dobu zejména pod textem o MT„ryli“, užijte si nyní ten pocit zadostiučinění, sekla jsem se a to se nestává každý den. :-)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Petr napsal(a):

Konečně vím koho volit. Nebude to ani Paroubek, a nemůže to být ani Topolánek. Oba by si měli uvědomit(ale asi na to nemají), že už Gottwaldova éra skončila.
22. 03. 2010 | 14:35

Maryfox napsal(a):

Není žádného zadostiučinění,budu jenom se zájmem sledovat boj MT o místo na slunci, jehož se vždy s takovou lehkostí verbálně vzdával.Řekla bych, že bude svou mentální ubohost dál rozmazávat.
22. 03. 2010 | 14:39

Kelt napsal(a):

Nechť neviditelná ruka trhu Topolánká do 28.5.2010 zachováti ráčí.
To bude mít ODS ve volbách svých 15%jistých.
S Topolánkem a nikdy jinak.
22. 03. 2010 | 14:39

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro paní Veroniku.Každý soudný člověk ví,jak to v životě chodí.Kdo máme už v životě "něco nalítáno",známe ten pocit,když bychom za někoho dali "ruku do ohně" a pak se po xxx letech pěkně "spálíme.V baráku mám příbuzenskou "větev",která vždy volila ODS,včera,když vyslechla"řeči" pana Topolánka,prohlásila,tak teda můj hlas nedostanou.A takových bude "neuvrekom".Toskánská aférka prošla,tohle neprojde."Nabíraj vodu v ODS".Zdravím,určitě se tím nermuťte,pan Topolánek je v současné době politickypasé muž.Halt jste to před rokem nemohla vědět,že se tak "uřekne".Tužka s úsměvem.
22. 03. 2010 | 14:47

Skogen napsal(a):

Pan expremiér Topolánek prostě sázel na image "macho" chlapáka, což mu dlouho vynášelo body. Jistý malicherný pocit zadostiučinění skutečně pociťuji. Nikterak velký. Jelikož jste vnímáním "srdcařka", může se tak klidně stát znovu, tyhle sklony jen tak nepředěláte.

Za předpokladu, že neurčitá obhajoba neobratnými výroky, plus možná zlovolností žurnalistů, se týká také Duška, Paroubka a třeba Ratha, za tento článek smekám.
22. 03. 2010 | 14:48

Jul napsal(a):

TO Autor:

Pro příště budu mnohem pečlivěji zvažovat obsah svých blogů a také emoce do nich vložené.

TO JE FAKT DOBREJ NÁPAD! TŘEBA PŘIJDETE NA TO, ŽE POLITIKA SI NEVYBÍRÁME PODLE TOHO, MÁ-LI BŘICHO, NEBO NE. A TAKY NA TO, ŽE MOZEK je SEXY.
22. 03. 2010 | 14:52

Skogen napsal(a):

Tužka, nenechte se mýlit. Tradiční voliči vždy sází na své koně. Mediální tanečky uspějí lomcovákem jen u nevyhraněných. A jestli si myslíte, že hlas hozený Top místo ODS něco řeší, tak to ani náhodou. Uvidíte stejné tváře. Malá domů.
22. 03. 2010 | 14:55

Ládik napsal(a):

Není kouře bez ohně.
22. 03. 2010 | 15:02

Vico napsal(a):

VV: Ale zas tolik, za co byste se měla kát, jste neřekla. Ostatně MT sex-apeal objektivně má :)Vpodstatě jste jen šla v hlavním proudu mainstreamu.

Ty úryvky, co MT vyslovil na kameru, asi byly vytrženy z kontextu. Více než o jeho homofobii, antisemitismu a antiklerikalismu svědčí o křupanství pana Mirka.

Křupanství! Věřím, že von to tak ten Míra nemyslel. Stačí zhlédnout celý záznam.

Smůla Topolánka však byla,že před volbami se jeho úlet rovná vybuchlému granátu. Proto musí být utracen. Předseda Senátu si už na svou ušlechtile postříbřenou hlavu budoucího prezidenta nasadil karmínovou katovskou burku.

VV...nechte to být. Polínek bude i tak dost. Nejhorší je pak odvolávat to, co bylo odvoláno.
22. 03. 2010 | 15:02

Alice napsal(a):

Kelt - Ano, a jak jsem si přečetla na jedné diskuzi - Bude to sice špatné pro ODS, ale skvělé pro občany.
22. 03. 2010 | 15:04

Tužka napsal(a):

Tužka pro Skogan napíše,sejdeme se na některém politickém blogu začátkem června a pak si to povíme,jak to vyšlo,nebo nevyšlo.Sice mi stačí vyleštit starou pánev a vidím budoucnost,ale,ráda si to nechávám pro sebe,co vidím.Tužka s úsměvem.
22. 03. 2010 | 15:21

Michal Macek napsal(a):

ahoj veroniko

nemyslim ze mam mirek neco proti gayum (to by jim nepozoval do casaku) nebo zidum - proste se jen neumi vyjadrovat.sam slamecka napsal ze neveri ze to myslel tak jak to bylo prezentovano...tak to s tim distancovanim se neprehanej :)
22. 03. 2010 | 15:48

Eliška II napsal(a):

Tužko
vy se máte! Já bych tu starou pánev taky vyleštila, ale bylo by mi to jen k umytému nádobí:-)) A zrovna dnes by se mi docela hodilo vidět o kousek dál. Sluníčko svítí, ale chybí mi malinko v duši...
Stejně všem hezký den:-)
22. 03. 2010 | 15:54

Emissary napsal(a):

Z komára velblouda nebo hon na čarodějnice?

Paní Vendlová,

to si vyřešte sama se svým svědomím. Tady je přepis rozhovoru.
„LUI: Pane předsedo, zkuste pěti slovy popsat klasického homosexuála, jak ho
vidíte vy?

Normální člověk, který bojuje za svá práva.
(...)
LUI: Zkusme přídavná jména.

Přídavná jména? Tak já to neřeším, když ten problém mám vyřešený, tak nemám potřebu vymýšlet nějaká přídavná jména.

LUI: Tak něčím jsme specifičtí a dají se najít nějaké vlastnosti, dá se najít něco, co je společný.

Po mně chceš něco, co já neřeším.
(...)
Ty po mně chceš to klišé, a jestli nechci něco přehrávat, a kdybys mně neřekl, tak já bych to neřešil sám od sebe. Takže já neumím dát dohromady specifická adjektiva pro ty negaye.

LUI: Mě zajímá vaše představa...

To neumím říct, sice mám představu, že Češi jsou nějací... více rovnostářští, více závistiví, malost, připo., ale tohle neumím...

LUI: OK, tak jo, děkuji za odpovědi. (...) Ale já bych chtěl nějakou tu jinakost, vymezit jinakost ženský nebo chlapa...
(...)
To ale o tom člověku nevypovídá vůbec nic. (...) Já to nehledám, já to necítím jako problém. Já vím, co chceš slyšet.

LUI: Já jsem chtěl slyšel pět adjektiv?

Co ti mám říct? Gustav Slamečka, když jde opravdu do tuhého, opravdu do tuhého, tak jako ministr mám pocit, že uhne. A to ten Fischer prostě je Žid není to gay a ten uhne ještě dřív. To přeci nesouvisí s tím, že je gay, to souvisí s jeho charakterem, to nesouvisí s tím“

http://tn.nova.cz/zpravy/do...

Pořád různě čtu, co ten Topolánek zas provedl a zjišťuji, že neprovedl nic. A není to pomalu ani na omluvu. Můžete se se mnou hádat. No, možná by se měl omluvit ten redaktor LUI, za svou nebetyčnou dotěrnost. Já osobně bych se s ním nebavil. Zvedl bych se a neřekl ani půl slova.

Nevím, proč se premiér Fischer urazil. Zato že je Žid nebo za to že uhne? Žid je příslušník národa a gay je příslušník sexuálně odlišně orientované menšiny. Slamečka to vzal sportovně, i když taky uhne. Paroubkovi musí uhnout každý.

Ne že bych Topolánkovi nějak fandil, těch aférek má za sebou již dost, některé jsou možná pofidérní, ale mám takový dojem, že by se měli omluvit ti, kteří využili a zneužili.
22. 03. 2010 | 16:01

Michal Macek napsal(a):

emisarry:

to je pravda - a nejlip z toho vyjde dusek / na jeho "tuzju" si ted uz nikdo ani nevzpomene :))
22. 03. 2010 | 16:07

LEVAK napsal(a):

Madam ještě by jste měla přehodnotit své texty o padákovém myslivci Kalouskovi.O panu předsedovi Vaší strany také,ale zde bych doporučoval vycházet z tohoto citátu:
"Už v polovině devatenáctého století Karel Havlíček Borovský, vyjadřující hlas lidu, »Švarcenberkům« moc nevěřil. Jedny jeho dávné verše začínají: »Zle matičko, zle, Švarcenberci zde, jeden drží karabáč, druhý říká Otčenáš. Zle matičko, zle...«"
22. 03. 2010 | 16:11

Skogen napsal(a):

Emissary, Topolánek jednoduše sklízí stejně zaslouženě jako Rath nebo Paroubek. Smiřte se s tím. Taková je zde kultůůra. Nicméně si o to, ogar, dlouho říkal, až teď, když váš klub sádrových gentelemanů ztrácí morálku, padla kosa na kámen. Opravdu se tomu nedivte.
22. 03. 2010 | 16:27

Emissary napsal(a):

Michal Macek.

To je pravda. Duškova tužka ani neměla čas se stát bestsellerem.

A ani ti gayové nesou až tak dobří lidé, když dokáži člověku vrazit kudlu do zad. Brutus hadr.
22. 03. 2010 | 16:34

myrta napsal(a):

To rozčarování ,co si p.Vendlová nechce ani omylem zatím připustit,ji ještě čeká.Vášnivá obhajoba a spolčení a TOP 09 .Opět si nechce připustit "kvality" Kalouska a dalších recyklátů.
22. 03. 2010 | 16:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

veronika vendlova
TOP 09 = ODS = Topolánek aj. = Starostové = veronika vendlova

Mějte se.

P.S. Ten rozhovor s Topolánkem je jen symbolika a zkratka. Stejně jako ta má. Ale nevzdávejte to. Jen si přesedněte k jinému stolu. Ten, u kterého sedíte, je poněkud rozmarný.
22. 03. 2010 | 16:47

Emissary napsal(a):

Skogene,

Copak, já jsem se s tím smířil už dávno, a proto toto, co řekl Topolánek, považuji spíš za pravdu:

„To neumím říct, sice mám představu, že Češi jsou nějací... více rovnostářští, více závistiví, malost, připo., ale tohle neumím...“

Kdo z Vás na to má, že?
22. 03. 2010 | 16:50

Veronika Vendlov napsal(a):

TckdH: K jakému stolu si mám prosím přesednout?
22. 03. 2010 | 16:50

Tencokida Hnuj napsal(a):

veronika vendlova
Ke stolu , kde není hlavním bavičem Kalousek, nápoje neobjednává Topolánek a útratu neplatí Dalík a spol.

Howgh.
22. 03. 2010 | 16:59

Emissary napsal(a):

Paní Veroniko,

Tencokida chtěl říct, abyste si přesedla ke stolu, kde je Radek John vrchním kápem.

Volím VV, uvidíme - jeho oblíbený slogan jest. :)
22. 03. 2010 | 17:06

otokar napsal(a):

Nešťastná Veroniko,
s tím buranem to byl jen dívčí úlet,to je v poho.
Skutečný náraz vás teprve čeká.
Vy to ovšem zvládnete, máte na to.
22. 03. 2010 | 17:20

xx napsal(a):

Veroniko !!! Nesypte si popel na hlavu na zaklade drbu v Blesku nebo na Nove.

http://www.lui-magazine.cz/...

Zde jsou vyse zminene vyroky v kontextu jak byly vyrcene. A najdete tam take vysvetleni cele veci.

Jakoby jste byla prvni rok v politice !
22. 03. 2010 | 17:29

Sab. napsal(a):

Koho tedy budete volit? Kdo se nestydí, ať se přizná. Stejně jste tu všichni pod nickem.
Raboubka? Johna?
22. 03. 2010 | 17:30

jj napsal(a):

Paní Vendlová,
já jsem si ten rozhovor poslechl, a připadá mi nešťastný v tom smyslu, že se teď do Topolánka každý trefuje. Ale myslím, že tam nic špatného neřekl (případně urazil Fischera nebo Slámečku osobně), a že vy jste ten hovor neslyšela.
22. 03. 2010 | 17:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

Emissary
Jawohl, Herr Kapitan.

Volím VV. Uvidíme.

P.S. Za komoušů jsem patřil k těm 0,1%. Po roce 1989 jsem byl u voleb vždy.
To "Uvidíme" vnímám osobně tak, že jsem možná letos u voleb naposled. A daně budu pak platit jinde. Tam, kde to má aspoň nějaký smysl.
22. 03. 2010 | 17:46

Sab. napsal(a):

ad volím věci veřejné.

Ten John má máslo na hlavě kauza s časopisem VZP... nevěřím, že to myslí úpřimně s potíráním korupce a pod....
22. 03. 2010 | 17:52

četa napsal(a):

Raději sto Topolánků, než několik lazarů celý život jen žijících ze žebrání. Tady fakt již nejde nic říci k jádru věci. Na druhé straně jsem rád, že se mezilidské vztahy vyhrocují. Každý ať si žije za své. Nestačíš úspěšným, potom nepřekážej. Jseš zdravotně postižen, schovej se.
22. 03. 2010 | 18:05

zdesta napsal(a):

Veronika Vendlová.Sex-appeal bude rozhodujícím činitelem pro volbu šéfa státu.Co takový Adenauer,Churchill a celá řada dalších? Také měli sex-appeal? Největším lomoz nadělá hroucení vzdušných zámků. Přeji příjemný den.
22. 03. 2010 | 18:07

zdesta napsal(a):

Oprava. Největší....
22. 03. 2010 | 18:10

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro EliškaII.Vyleštila jsem starou pánev a ptala se,co ta EliškaII,a pánev ukázala,že bude líp.Vzkazuje,že bolavé tělo,zlomené srdce i bolavá duše se hojí šest týdnů a pak rozchodit,nejlépe romantické procházky,hlavně se v tom "nerejpat",jinak to víc krvácí.Přeji hezké dny.Tužka a její stará pánev.
22. 03. 2010 | 18:35

BK napsal(a):

Přiznat, že se člověk sekne je chvályhodné. A moc se to nenosí.
Já se jen obávám, paní Veroniko, že v osobě p.Kalouska jste se sekla opět a možná ještě více.
22. 03. 2010 | 19:02

StandaT napsal(a):

emmisary: právě s ohledem na kauzu Dušek se neměl Topolánek na tenhle led pouštět. Jeho problém není v této konkrétní kauze, ale v tom jak často a jak blbě si naběhne na vidle. Ten člověk musí odejít bez ohledu na to, jak velká randákovina tato kauza je.
22. 03. 2010 | 20:27

StandaT napsal(a):

VV: proč se omlouvat za pochvalný text? Topolánek, přes svůj mluvkový hendikep byl premiérem podstatně schopnějším než jeho dva poslední předchůdci, jen to bude chtít trochu časového odstupu. A ať je jeho prostořekost jakkoliv negativně hodnocena, je prostořekost a neuváženost (prostřednictvím kterých člověk ví na čem je) pořád o řád lepší, než balení významu a činů do telenovelí podbízivosti pokleslému publiku.
22. 03. 2010 | 20:38

Míval napsal(a):

"... sekla jsem se, a to se nestává každý den."
To Vám skoro závidím.
22. 03. 2010 | 20:44

MA-FU napsal(a):

Paní Veroniko,víte,na ten Váš oslavný blog jsem si včera večer vzpomněla a vida,Vy už jste se vyjádřila.Zdravím
22. 03. 2010 | 20:56

Emissary napsal(a):

Vyměnil bych funkce. Topolánek do Bruselu, tam může prohánět socialisty. A E. Kožušník do čela ODS, jemu dost věřím. A pak bych mohl vyřešit i svůj volební problém

Proč? Protože ČSSD tam odkládá své politiky běžně.

Ovšem tu křivost nemohu prominout a divím se, že dost lidi to dokáže schvalovat. Vždy jsem si myslel, že když za něco trestat, potom zaslouženě. Za činy, ne za to, co si člověk myslí a někdy i nemyslí.
22. 03. 2010 | 21:06

Béda napsal(a):

VV,

člověk je tvor omylný. Nebojte, nebylo to poprvé ani naposled.

Krom sex-appealu Mirka si vzpomínám i na polemiku stran senátora Štětiny a Miroslava Kalouska.

Kdo bude tím druhým?
22. 03. 2010 | 21:27

Veronika Vendlov napsal(a):

Díky za všechny komentáře! Uvědomila jsem si, že MT na rozdíl od pana senátora Štětiny a Mirka Kalouska, neznám osobně. Jeho obraz mi tedy vytváří především média.

Pro "oslavné" blogy je možná do budoucna lepší, vybírat si osobnosti, které už nejsou mezi námi, ale jejichž odkaz v nás žije dál. Nepůjde o tak tenký led...

Když bych měla uvést, kdo mne v politice nejvíc ovlivnil, jmenovala bych Jana Kasla. Přesto by mě nenapadlo o něm napsat "Ódu na Kasla", byť by si ji bezesporu zasloužil. Možná je to opravdu především o osobní zkušenosti, kterou je dobré nosit v srdci a ne na papíře nebo na blogu.

Človek se učí každý den. A nejen v politice...
22. 03. 2010 | 21:50

jogín napsal(a):

Milá Veroniko, váš omyl je standart. Alfa samec je v čele tlupy díky své agresivitě. Prostě chlap s gulama. Jenže ho nesmí hodnotit dáma s inteligencí o třídu výš. Když se dotyčný odkope jako blb, dosud přehlížené "maličkosti" začnou zatraceně vážit a dotyčný klesne pod podsvinče. Tak emoce fungují. Jenže přesně tohle vám říkalo dost diskutérů už loni.
22. 03. 2010 | 21:59

Veronika Vendlov napsal(a):

K VV (Věcem Veřejným) a menším stranám obecně: Posledních šest let si nepřeji v politice nic jiného, než aby se do ní doslaty nové tváře. Pravicová část spektra posiluje, ale je hodně rozdrobená, což jí do budoucna věští zejména velkou náročnost pro případné utvoření koaličníc dohod.

Co se VV týče, bezprostředně se mě dotýká jedna z kauz, ve které byla zveřejněna pomluva, kterou nyní VV vysvětlují u soudu. Já nevím, zda je za ní předvolební boj, nebo osobní zášť jednotlivců. Jisté je, že politický rybník je v ČR opravdu hodně malý a tak ať chci či nechci, i ve VV potkávám staré dobré tváře. Nic proti tomu, TOP09 ve spolupráci se Starosty také staví na známých tvářích a doplňuje je zcela neznámými. Dá se také namítnout, že jde o jeden případ, který o ničem nevypovídá. Přesto se mám na pozoru, byť respektuji, že se VV podařilo zaujmout veřejnost a to je vlastně dobře, neb to dokazuje, že lidé vypadali že spí a oni přitom docela bdí.

Uvidíme, co se bude dít v komunálkách na podzim. Boj o Prahu je jakoby daleko, ale v Praze už to hodně vře. Kdo ovládne magistrát na příští 4 roky? Na to jsem zvědavá a jsem ráda, že to mohu coby Středočeška, pozorovat s jistým odstupem.
22. 03. 2010 | 22:00

Pepa Řepa napsal(a):

Že i vy jste musela podlehnout davové psychóze při prvním zaštěkání?

Já bych ten plakát s podobiznou chlapa jako jedle nad postelí klidně nechal.

Bude zajímavé sledovat, kdo mu namydlil schody.
U Čunka to nevypátral ...ani ten pes policejní, nad kterýho jinak není, jak se zpívá v písni "Cvočkář Danda".
22. 03. 2010 | 22:36

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepane: zase jste mě odhalil. :-) Trefa, s pláčem jsem plakát roztrhala, srdce mi krvácelo....ztratila jsem po Vinetouovi další ideál. Jen Old Shatterhanda jsem prostě vždycky měla nějak radši. Ale Sandokan mě třeba neokouzlil, čím to asi je? :-)

Jinak souhlas, namydlený jsou ty schody pěkně...

až moc...
22. 03. 2010 | 22:42

Veronika Vendlov napsal(a):

jogíne: jojo, říkalo, však jsem taky dlužila říct, že jsem se sekla...nerada, ale musela.
22. 03. 2010 | 22:43

Veronika Vendlov napsal(a):

Emissary, já s Vámi vlastně souhlasím. Taky rozhodně nechci patřit k zástupu těch, kdo si taky kopnou, když kopou všichni...to NENÍ a doufám, že jikdy nebue můj styl. Ano, novinář by se měl omluvit.

Ten můj text je zejména o mě, ne primárně o MT. Ono když si ten první blog přečtu s odstupen času, skoro je mi za něj mírně trapně, ale což, prostě jsem to tak tehdy vnímala. A i já jsem spíš horká hlava, než "klidná síla" i když se to postupně trochu mění, asi je to věkem...jen to červenání mi zůstalo a nejde se ho zbavit.....já to pořád říkám, že to pravé blondýnky nemají jednoduché... :-)
22. 03. 2010 | 22:55

zdesta napsal(a):

To jsem netušil, že inteligentní projev a vystupování, má úzkou spojitost s namydlením schodů.
23. 03. 2010 | 06:17

Ládik napsal(a):

zdesta -
inteligentní projev nemá na koho působit, byly by to perly sviním. Právě proto byl Mirek vybaven praporem a postaven do čela roty.
Mirek si nevšiml, že pochodují po mostě; zapomněl zavelet "zrušit krok". Rezonance se už dostaly do vyšších harmonických a destrukce je nevyhnutelná.
Schody mydlit nikdo nemusel, ale přesto to udělal. Ze své slizské přirozenosti.
23. 03. 2010 | 06:36

Béda napsal(a):

Ládík,

obezřetný politik kouká kam šlape. Chytrý politik má vizi, má strategii, namydleným schodům se lišácky vyhýbá a volí promyšlenou taktiku jak tu vizi prosadit.

Hlupec ťápe po namydlených schodech sem a tam a občas převrhne vědro, aby si ty schody ještě víc namydlil.
23. 03. 2010 | 07:38

irinek napsal(a):

Paní Vendlová,není to všechno jen divadlo s jasným syžetem,ale velmi složitou zápletkou,jehož konečná katarze (ODS ubudou voliči,kteří přeběhnou do TOP 09 a ke Starostům)spočívá v posílení středopravé party,neboť ti přeběhlíci sebou setrvačností vezmou i pár nerozhodných?Jistě,Dietl vám scénáře nepíše,ale kdo ví,jaký talent se v šeru objevil.Jenže,konečný výsledek těchto dramat je léta stále stejný,takže diváků bude neustále ubývat.Jsem zvědav na volební účast (kéž bych neměl pravdu).
23. 03. 2010 | 07:51

Veronika Vendlov napsal(a):

irinek: já nevím, Vaše obavy ale sdílím. Před necelým rokem jsem si říkala, že by bylo dobé, kdyby si ODS udržela preference jaké má a posílily menší strany. Od té doby však dělá ODS vše pro to, aby jí ubývalo voličstva. To se pak někam přesouvá, a jak uvedla nedávno Jana Hamanová, nejčastěji k TOP09 a VV. Co tím naděláme? Máme říkat voličstvu: Milí lidé, vy, kdo jste volili ODS, volte je dál a Vy, kdo jste volili pravicově, avšak strany, které už třeba ani neexistují, nebo Vy, kdo jste k volbám vůbec nešli, tak k nim jděte a volte TOP09 s podporou Starostů a další menší strany? :-)

Za sebe mohu říci, že se snažíme hodně o to, aby si lidé uvědomili, že je to především jejich volba. Naše kampaň je před námi, uvidíme, jaké budou reakce a zda se nám povede!
23. 03. 2010 | 08:49

Emissary napsal(a):

To já beru, paní Veroniko.

Jen se červenejte jako pořádná růže a ne nějaký oranžový květ. :)
23. 03. 2010 | 10:35

Veronika Vendlov napsal(a):

Emissary, nevím čím to je, ale do oranžova se červenat neumím... :-)
Každopádně díky!
v.
23. 03. 2010 | 10:36

Emissary napsal(a):

Není zač paní Veroniko.

Musím se přiznat, že jsem pro Vás vždy měl nějakou tu slabost, sympatii...
23. 03. 2010 | 11:07

Veronika Vendlov napsal(a):

Emissary: všimla jsem si toho, jak jinak... :-)
23. 03. 2010 | 11:32

Emissary napsal(a):

Paní Veroniko,

abych to vyjádřil méně než pěti slovy: je to běžná rutina. :)

Mějte se krásně a zase někdy na blogu. A nějaké to štěstíčko ve volbách.
23. 03. 2010 | 11:37

Emissary napsal(a):

Paní Veroniko,

Abych to upřesnil. Posledně jsem vyndal procesor ze slotu AM2. Jenomže byl tak přilepený k chladiči, že jsem ho urval i s ním. Pak nastal strašlivý úkon. Musel jsem ten procesor odlepit od chladiče, to se stala katastrofa, ohnul jsem několik nožiček z několik sta. Rovnal jsem to dvě a půl hodiny. Rovnat zkusit, rovnat zkusit a tak pořád dokola. Po celou dobu nepadlo jediné sprosté slovo. No uznejte, nezasloužím si za to být premiérem této země, i když nekandiduji? :)
23. 03. 2010 | 12:25

vlk napsal(a):

Mno paní Vendlová, nemám důvod si cokoli užívat. On totiž byl Mirek Topolánek velkým hulvátem už tenkrát. Když jste to psala.A nikoli menším, než teď. Spíš větším. protože jeho výroky, ty poslední jsou zkreslovány.
Minimálně částečně. U Jardy Duška vás hulvátsví nepřekvapilo..Hm.. Zajímavé. Jenže reakc e pana Slamečky, který na Duška podává trestní oznámení a ohledně Topolánka s e necítí uražen ukazuje, že v jeho případ ěnešlo ani u Duška , ani u Topolánka o hulvátství, ale jaksi konstatování pravdy.
Ale nechci psát o Duškovi. Nemá si s Topolánkem co vyčítat. A to v daleko víc e ohledech, než jen v tom, který jsme zd e ventiloval.
Nicméně - velmi vám chválím vaše rozhodnutí nad obsahem vašich blogů do budoucna daleko více přemýšlet!
Zejméan tehdy, když budete chtít psát o straně čistých a vzorných. Míním tím TOP a o tom, jak s e křivdí jejich hvězdě nejzářivější a nejčistší - noa no - Kalouskovi!!
Dám vám s em jedne link,nebojte, je z Lidovek, žádná levicovost. Počtěte s i! http://www.lidovky.cz/vynik...
To a byste věděla, kdy s e TOP začala a jak připravovat. Prizradím vám to - . Už v roce 2003! Mezi Topolánkem a Kalouskem! Takže váš diamant čistoty byl tenkrát:
1- předsedou strany
2- členem vládní koalice
3- člověkem, připravujícím ,s oposičním protivníkem v této situaci NOVOU PARTAJ.

Je prima být v té nové partaji.
Opravdu, nebud e od věci, pokdu budete od nynějška o svých blozích daleko více přemýšlet. Přeji vám k tomu chladnou mysl, dostatek času a a trpělivosti.
23. 03. 2010 | 13:40

vlk napsal(a):

emisárku

tak dneska jsi překonal sám sebe a vytrval. To už není běžně výkonna svěrací kazajku, ale nejméně na dvě a natrvalo.

Do čela ODS Kožušník??? Vážně? Tenhle boreček, který došel až do Brusleu podržtažkováním / pardon sekretářstvím/, služebníčkováním / pardon zodpovědnou funkcí v Becariu/.
Člověk, za kterým není nic než životopis poskoka?
No tak toho fakt ODS přeji!

A Topolánek do bruselu? a proč ho neposlat jako nového učitele salonních mravů a dvorské etikety princi Williamovi do Buckinghamského paláce? Na to má a si stejnou kvalifikaci?
Pro úřad premiera byl totiž kvalifikován jako statutár zbankrotované malé teplárny!
žádnou jinou prokazatelnou kvalifikaci neměl.
Nicméně někteří pro něho měli obdiv. To tedy zase ano.
23. 03. 2010 | 13:49

Emissary napsal(a):

Víš co vlku?

Můžeš mi vylézt tam. :)

Tvé bláboly vážně neobdivuji.
23. 03. 2010 | 14:08

Veronika Vendlov napsal(a):

No, Vlku, mě vlastně taky. :-) Neb je to pořád dokola.
23. 03. 2010 | 14:13

annamatuskova napsal(a):

Ahoj Veroniko,

no jsem z toho blogovani nejaka vedle :), zejmena, z toho ze pry fandim cssd
23. 03. 2010 | 14:31

jozka napsal(a):

Veroniko, ptal jsem se uz driv, ale nejak jste tenkrat nereagovala? Kolikrat se muze neco zopakovat, aby to uz nebyla pravda?
23. 03. 2010 | 15:11

vlk napsal(a):

emisárku

nemohu. Nemám tyto sklony. To ponechávám skalním vyznavačům pravice.
Joa co z toho co jsme napsal je špatně? Kromě toho, že dvě svěrací kazajky nedají ani tobě? Když už píšeš o mých blábolech..

Veronika Vendlová
řekla jste si o to sama - tedy stejná odpověď jako emisárkovi.
A koukám, že u Kalouska vám nevadí skutečně vůbec nic. Zdá s e , že to s tímhlubším zamyšlením ted y u vás byla jen taková chvilková depka. Škoda.Myslel jsem si , že vaše blogy budou zase o něčem. Mýlil jsem se. Vidíte i já umím přiznat chybu.
23. 03. 2010 | 15:20

Veronika Vendlov napsal(a):

Jozko, já odpověděla, že neodpovím.
23. 03. 2010 | 15:52

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku, o tom to není, ale to Vy prostě nepochopíte. A je zbytečná ztráta času Vám cokoliv vysvětlovat. Vy jste Vlka já Veronika, jiný věk, jiné IQ, EQ (neřeším kdo je na tom líp či hůř), jiná výchova, jiní přátelé, každého z nás ovlivňuje něco nebo někdo jiný. Proto je naše "psaní" prostě úplná ztráta času.
Mějte se mo hezky.
23. 03. 2010 | 15:55

Veronika Vendlov napsal(a):

Aničko, můžu Ti slíbit, že se toho na sebe ještě dozvíš tolik, že Ti oči polezou z důlků, ale za čas už to nebudeš řešit....věř bábě blogerce! :-)

Jsme moc ráda, že jsi rozšířila naše řady!!!! :-)
23. 03. 2010 | 15:57

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
jo jsem retardovanej. Já vím..
Ano,naše psaní je evidentně ztráta času. Počkám si až se budete omlouvat za Kalouska.
23. 03. 2010 | 17:23

jozka napsal(a):

Veroniko, v tom pripade slibuju, ze si prijdu vychutnat, az s si vami Kalousek vytre pozadi.

Kdyz chci, umim bejt hnusnej, ale kdo chce kam :-)
23. 03. 2010 | 19:20

Baba napsal(a):

Chcete-li se spoléhat víc na vlastní úsudek, než na zkušenost kruhu, pak si s blahodárností pravidelnosti katarzních období zatím moc nevíte rady. A v knihovně nezapátráte.
23. 03. 2010 | 20:29

Veronika Vendlov napsal(a):

vlku, proč bych se za Kalouska měla omlouvat? To nemá logiku...
23. 03. 2010 | 23:31

Veronika Vendlov napsal(a):

jozko, já nevím, proč by to měl Kalousek udělat, natož po osobní lince. Já jsem neustále překvapená, kolik mám zde v komentářích protoků... :-)
23. 03. 2010 | 23:33

Béda napsal(a):

VV,

pro vás:

http://cs.wikipedia.org/wik...
(obzvlášť doporučuji části: kauzy a kritika)

http://necyklopedie.wikia.c...
24. 03. 2010 | 04:17

Veronika Vendlov napsal(a):

Bédo, dík, dobrý.
24. 03. 2010 | 22:31

retailers buy viagra napsal(a):

This website is the prime web property.
11. 01. 2011 | 03:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy