Na pivo s Karlem (Schwarzenbergem)

12. 04. 2010 | 01:11
Přečteno 6974 krát
Před cca půl rokem jsem požádala kancelář Karla Schwarzenberga, zda by mi mohla poskytnout termín z jeho diáře pro jednu z veřejných debat, kterou bych chtěla uskutečnit právě s ním.



Týden, který je za námi, byl plný událostí, vedle kterých je bezpochyby veřejná debata v našem městě, naprosto zanedbatelný počin. I přes neštěstí polské delegace poblíž města Smolensk, se naplánovaná debata konala v neděli 11. 4. 2010 v Klubu Aero v Odoleně Vodě. Žádný jiný vhodný prostor bohužel naše město nemá. Po dvou ne příliš úspěšných debatách co do počtu posluchačů, avšak výborných díky komorní atmosféře, kdy mé pozvání přijal Jan Kasl a Klára Veselá Samková, už jsem trochu počítala s tím, že se ani tentokrát nepodaří sál naplnit. Zájem lidí mě nakonec překvapil i potěšil.

V moderované debatě s veřejností jsme se tak mohli dozvědět odpovědi na více či méně zvídavé otázky, z nichž některé byly zcela osobní a jiné zase hodně obecné.

Aniž bych se snažila publikum nějak ovlivnit, mám dojem, že si jej pan Schwarzenberg velmi rychle získal. Mezi jinými otázkami zazněly například tyto:
Jaký bude mít na politickou scénu a zejména mezinárodní dění vliv tragédie ze včerejšího dopoledne, která se stala v západním Rusku; jak si myslíte, že je vychovávána mladá generace, co se týče morálních kodexů, odpovědnosti a vztahu k hodnotám; kdo by se měl starat o naše lesy, jsou české lesy v dobrých rukou; cítil jste křivdu, když jste museli opustit ČR; ve kterém jazyce přemýšlíte – v němčině nebo češtině, v jakém jazyce se Vám zdají sny; byla ve Vás křivda po odchodu z ČR; poraďte, jak bojovat s lhostejností; jak se Vám spolupracuje s panem Kalouskem; co Vás vede k tomu, se do politiky pouštět; jak se díváte na pád vlády v době českého předsednictví; jaký očekává TP09 výsledek v nadcházejících volbách; letiště ve Vodochodech ano či ne; jak si stojíme s korupcí v porovnání s Rakouskem či Švýcarskem; jste schopen udržet Kalouska v lajně; budete obnovovat ty krásné červené stromy ve Vašich lesích atd.

Na závěr debaty se pak část publika přesunula do přilehlé restaurace, kde pak na pivu s Karlem, mohli lidé zcela neformálně diskutovat o všem, co během předešlé hodiny a půl, nestihli. Nevěděli jsme, čím pana Schwarzeberga potěšit. A tak moje kamarádka upekla veliký dort ve tvaru fajfky, který se v restauraci téměř celý snědl. Soňo, jen pro Tebe – všem moc chutnalo!

Původně jsem se chtěla s debatou termínově vyhnout předvolebním kampaním. Nakonec jsem však musela akceptovat nevržený termín. Věřím, že se mi podařilo vše ukočírovat, „necpat“ do popředí politiku a nechat na lidech samých, co je zajímá.

Zároveň jsem moc ráda, že jsem mohla několika lidem zprostředkovat setkání, ze kterého měli radost.

Příště přijde do Odoleny Vody Libor Šula. Jsme zvědavá, jaká bude účast při jeho návštěvě.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

97 napsal(a):

Skoda, ze si p. Schwarzenberg nenajde cas zajit obcas i do Senatu, kde ho platime. Ucast 25 %, za to by uz kazdy normalni clovek z prace letel.
http://kohovolit.eu/cs/cz/s...
12. 04. 2010 | 02:40

Béda napsal(a):

Volby se blíží.

Já bych se p. Schwarzenberga, který je prý hodně bohatý na to, aby mu šlo v politice o majetek, asi zeptal, jak to bylo s jeho adopcí, jaký má vztah k p. Petzoldové, a jak to bylo s restitucí, možnýma úplatkama kolem ní a podobně.

Taky bych se zeptal, jestli považuje M.Kalouska za morálního politika.
12. 04. 2010 | 03:34

Ládik napsal(a):

Bude Vás Šula stříhat nakrátko?
12. 04. 2010 | 06:21

pgjed napsal(a):

Paní Vendlová, jsou jiné aktuálnější věci. Zajímalo by mě, co soudíte o posledních iniciativách vašeho hlavního hybatele Kalouska? Mám na mysli:

1.) Návrh, aby porodné platily obce. Napřed jim sebere peníze zdaněním příjmů a teď jim nakládá další povinnosti.

2.) Další je poslanecký návrh novely loterijního zákona, který bere obcím další rozhodovací pravomoci ve věci hazardu. Za tímto návrhem jsou někde v pozadí nepochybně schováni Kalousek a spol.

Co s tím hodláte dělat spolu s panem Gazdíkem? Budete i nadále dělat Kalouskovi po vzoru vašeho předsedy křoví?
12. 04. 2010 | 07:54

vasja napsal(a):

Béďa.
Jak to bylo s adopcí? Adoptoval ho v Rakousku strejc.
A restitucí?
Restituoval podle nějakýho restitučního zákona.
A úplatkama?
Proč by měl někomu dávat úplatek?
12. 04. 2010 | 08:12

Béda napsal(a):

vasja,

- pokud vím, tak ho adpotoval strejc V DOSPĚLÉM VĚKU
- pokud se nepletu PROLOMIL RESTITUČNÍ TEČKU
- úplatek úředníkovi, který měl na starosti případ jeho restituce PŘIZNAL SÁM v rozhovoru
12. 04. 2010 | 08:29

Koudelka napsal(a):

12. 04. 2010 | 08:33

fides napsal(a):

Jsem naprosto okouzlen výsledky voleb v Maďarsku. Konečně v Evropě dochází k "zpřísnění" života. Více vzniků "Ziskovek", více zániků "Neziskovek". Každý nechť si žije za své. Nevyděláš si, potom skonči! Přispěješ-li jako pravičák levičáckým Neziskovkám, tvrdě na to doplatíš!
12. 04. 2010 | 08:49

veverka napsal(a):

O vlastizrádce,přítele kosovských muslimských narkoteroristů a jednoho z autorů zvacího dopisu číslo dvě Schwarzenberga bych si ani kolo neopřel,natož abych s ním šel na pivo.Tlupa přeběhlických politických bezcharakterních zombií TOP 09 je marketingový trik,jak zajistit po volbách opět vládu Íčka,Julínka a Kalouska.Naivním pravicovým voličům pro které je mafiánskost ODS už přeci jen příliš bijící do očí,zřídili Kalousek s Topolánkem odsácké béčko a do čela nastrčili knížete s fajfkou aby TOP 09 vypadala na venek seriózněji než ODS.Hlasy pro TOP 09 a ODS lze přímo sčítat,je to jedna strana,jen účelově před volbami naoko rozdělená na A tým a B tým.Kdo volí TOP 09,ten volí ODS a žádnou změnu.Vláda bude zse stejná:Íčko,Julínek(nebo Šnajdr což vyjde na stejno),Parkanová,Kalousek,Nečas,Řebíček,
poplatky ve zdravotnictví se ještě zvýší,američtí vojáci se budou zvát dál(smlouva stále prakticky jen čeká na ratifikaci parlamentem,po vítězství ODS,TOP 09,VV a KDU bude snadno schválena),nemocnice se zprivatizují kmotrům z ODS(TOP 09),to samé penze.Muslimský narkostát Kosovo se bude podporovat dál,do Afghánistánu naženeme další vojáky.
Kdo toto volí je vpodstatě spolupachatel zločinu.
12. 04. 2010 | 09:14

prirodovedec napsal(a):

VV: Je to predvolebni agitka nebo ne? Podle mne ano, navic v duchu Frantisek Josef - Prochazka na moste. Utesna temata, na treti pokus (jak v pohadce :) ) plny sal, mile otazky, fajfkovy dort. To nema chybu, je to na te spravne urovni - zavitala k nam na vesnici :) delegace z Prahy z nejmilejsich. Kvetiny a skautky byly?

Dokonce na rozdil od Vas tazatelum odpovedel, jak se mu spi (s pocity zodpovednosti za sve ciny) ... :)

Co dotazy na Kalouska, program, Gazu, Kosovo, radar, plyn, uplatek pri restituci, Topolanka, cunkiadu ... nebyly? :)

Kdy privitate Kalouska, Severu, Parkanovou a dalsi oblibence (vlka)? :)

Jinak samozrejme uvitam odpovedi (a jeste radeji neodpovedi ve Vasem stylu posledni doby :) ) na precizni a rekneme skutecne otazky od pgjeda, ktereho zdravim.
12. 04. 2010 | 09:29

Milouš napsal(a):

Publikum je středního rodu.
12. 04. 2010 | 09:32

Koudelka napsal(a):

prirodovedec
VV je jen mraveneček ve stranickém aparátu!!!!!!!! Neví, nezná, nepátrá, neodpovídá....jen zpívá píseň chlebodárce :-))))
12. 04. 2010 | 09:36

Kamil napsal(a):

A co nějaké myšlenky, názory, nápady? Nic? Tedy kromě toho, že byl spapán dort?
12. 04. 2010 | 09:37

jozka napsal(a):

Priste by mohl prijet treba Mirda a rozpovidat se o te ekozakazce :-)
12. 04. 2010 | 09:43

dalimir napsal(a):

Dobrý den paní Vendlová a já již jako obvykle nemusím zde nic psát ! Tentokrát to za mne napsal pan Veverka ale jinak to povětšínou píše stoprocentně talentovaný pan Vlk ! Zdravím všechny Dalimír @
12. 04. 2010 | 09:45

vasja napsal(a):

Béďa.
Adoptoval ho v Rakousku, v dospělém věku strejc.
A co z toho vyvozujete? To je problém těch dvou.
S restituční "tečkou" se pletete. Majetek orlické větve byl znárodněn po 1948 a restituční zákony se na něj vztahovaly.

Odkaz na rozhovor o úplatku by se hodil.
12. 04. 2010 | 10:14

valdštejn napsal(a):

pane Veverko : souhlas
12. 04. 2010 | 10:45

myrta napsal(a):

Ale tak už nechte paní Vendlovou.Ona to myslí upřímně a negativa si zásadně nepřipouští.Nechce vidět,nechce slyšet,věří.Čistá duše se musí sama přesvědčit,zkušenosti se nedají předat,jen získat.
12. 04. 2010 | 10:59

Pocestny napsal(a):

Zdravíčko,
zatím celkem dobré, místní nekromanti vás zatím šetří.
No, chronické výjimky se najdou, ale to by spíše překvapilo, kdyby se nejhůře postižení neozvali.

Obecně, pro triviály v pindališti....
Restituční tečka je jenom další bolševický výdobytek, taková ruční brzda jako sudeťáci, kteří jsou nedílnou součástí.

Kromě toho, Lex Schwarzenberg je o primogenituře, ne o Orlíku.

Bedo, když se na jednu hromadu dá vše, co K.S. restituoval a na druhou vše, co zde socan ukradl a zmršil, nebude ta Karlova za tou vaší vidět...tak zavřou pec a šoupou nohama, nádeníku.
Hele, kdy už slíbíte ženským menstruační dovolenou a vložkovné???
Po pádu Zirkus Mirek tu zbejvá jen Cirrco Orangutáno a Kočkodrom..-)

A Oliver Pecina Hardy se Stanem Laurelem Hulínským to nevytrhnou..-))))

Veroniko, nevím, jaká je situace v Ráthgau, ale v Praze se mi tak zdá, že lidé starší než já mají knížepána za favorita, tedy lidé, orangutáni jsou orangutáni, že..-)
12. 04. 2010 | 11:06

Tencokida Hnuj napsal(a):

...proto vzbudilo velkou senzaci v městě, když jedna paní, která přijela po smrti svého muže z Ameriky do svého rodného města, pobláznila veřejnost s uspořádáním abstinentního večírku a amerikánské zábavy, která se měla konat v restauraci pana Vašaty.
Ubohý pan Vašata musel sehnat do sálu sto dvacet židlí, osmdesát hrníčků na čaj, který bude vařit Američanka s paní vrchní revidentovou od dráhy, kterážto dáma se velice rychle připojika k abstinentnímu večírku, poněvadž nebylo snad ani jednoho dne, aby pan revident nepřicházel domů v noci ne opilý, ale veselý.
Manžel té americké dámy byl jedním z průkopníků abstinentního hnutí v Alabamě a vrchním kazatelem nějaké náboženské sekty.
Plakáty, které dala natisknout, měly černý rámec jako nějaké úmrtní oznámení./

ABSTINENTNÍ ZÁBAVA
Amerikánský večírek bez alkoholu
... Přijďte hromadně a přesvědčíte se sami, co je lepší, zábava s alkoholem, nebo bez alkoholu !

Když se obsah plakátu uvedl ve známost obyvatelstva, nastalo pravé pobouření v městě, kteréž bylo asi tlumočeno vyhraněným prohlášením starého lesníka ve výslužbě, pana Polívky : "Taková zábava nepatří do hospody, ať si jdou s tím čajem někam na palouk."
Kapelník Vořech šel ještě dál a vyjádřil se v hospodě U nádraží : " Já tam půjdu a vožeru se jim tam pod vobraz boží."
Téhož mínění byla spousta jiných občanů.
Nad abstinentní zábavou visely těžké chmury.......

(Jaroslav Hašek, cca před 100 lety)
12. 04. 2010 | 11:10

veronika vendlová napsal(a):

Pocestný: právě probíhá zatupitelstvo na Kraji. Je to únavné, řeší se nyní Milovice - letiště x fotovalticá elektrárna. Všichni do jednoho, mají krátkou paměť a nejkratší ji mají komunisti.

Ráno jsem po dlouhé době zvolila místo MHD auto, hrůza...blbej nápad, samí cholerici za volantem, hádky troubení, masakr...ještě že jsme měla v autě činnost a R1. Co to s těma lidma je?

Jediné místo, kde se trochu zastavil čas, bylo ve Sněmovní u polského velvyslanectví.

Pak dojedete na kraj a zase jste nohama zpět na zemi.

Pivo za dvě kačky, víkend delší o 5 dní a mateřská 60 let. Potkala jsem opaní sousedku, je už v důchodu a říká mi: "ten Paroubek se už úplně zbláznil, pivo za 2 koruny." Chvíli jsem lapala po dechu a řekla, že je to parodie, že to nejsou Parobkovy předvolební BB. Tak teď nevím, co to provede. Voliči socdem se už asi začali těšit na světlé zítřky. Moje milovaná paní sousedka mi řekla, že si myslela, že to Paroubek myslí vážně.

Kolik lidí v týhle zeni žije politikou? Naprosté minimum! A kolik lidí politika ovlivňuje - všechny. Je to absurdní.
12. 04. 2010 | 11:27

veronika vendlova napsal(a):

Pro mé "fanoušky": s odsupem času jsem porozuměla panu Tomskému, proč některé diskuse pod blogy prostě ani nečte, natož aby na ně reagoval. Asi k tomu musí každý dospět sám.

Za diskusi díky, pro Přírodovědce: ano, tento blog se dá brát jako předvolební agitka.

A NEBO TAKY NE! :-)
12. 04. 2010 | 11:35

Admirál napsal(a):

Na pivo s Karlem Schwarzenbergem?

Děkuji pěkně, to bych raději chuť na pivo rozchodil.

Ten pán si podal ruku s Hašimem Tačim, prodavačem lidských orgánů, to s tý ruky nemůže jít umejt, co potom ty půllitry, kdo z toho má pít...

Podle titulů šlechtic, podle skutků lokaj.
12. 04. 2010 | 11:59

Holubář napsal(a):

Paní Vendlová,
skoro jsem si taky spolu s vámi učůrnul štěstím.....
Pac a pusu, vždyť se máme všichni tak rádi.
Aha, zapoměl jsem, ten mrtvý výsadkář s vadným padákem prý Kalouska rád nemá a těší ho, že v nebi se s ním nesetká.
12. 04. 2010 | 12:04

postřelený jelen napsal(a):

Politikou už více méně žije každý a to ať přímo nebo nepřímo.

Ti co se zajímají o politiku aktivně jsou politici, potenciální kandidáti, straníci, příznivci, novináři atd.

Těch co se zajímají o politiku pasivně je většina. Lidé vidí vyšší nezaměstnanost, pád cen nemovitostí, snížení mzdy, informace o rozpočtovém schodku znepokojují více a více ...

Jiná otázka je jak se všichni zachovají.

Ti co nikdy nevolili volit nebudou ani nyní - tzv. nevoliči. Remcaj, ale paty k volební urně nevytáhnou nikdy.

Ti co volili a mají strach budou volit ty co ji slíbí stejné nebo i vyšší "zajištění" přítoku peněz.

Ti co volili a viděli to dosavadní plýtvání a nasekané dluhy budou volit ty co zavedou snad konečně pořádek do hospodaření veřejných rozpočtů.

Ti co volili a jsou znechuceni dluhy, hulvátstvím, nečinností - tzv. protestní nevoliči popř. protestní voliči.

Volby měly být už loni. Permanetní předvolební kampaň trvající už více jak rok lidi otupěla.
12. 04. 2010 | 12:07

almost glossed™ napsal(a):

Dolt ve tvalu fajfky!

To je tak loztomilé!!!

Po chlapákovi se ztopořeným údem máme tu máme nový předmět zbožňování.

Přímo archetyp chlapáka. Šlechtic.

Být autorkou, tak diskuse skutečně nečtu. Také často sbírám odvahu k pohledu do zrcadla delší dobu.

Se 75% absencí v práci, jak někdo vtipně doložil výše.
12. 04. 2010 | 12:12

almost glossed™ napsal(a):

Oprava: Poslední řádky samozřejmě v opačném pořadí...
12. 04. 2010 | 12:13

veronika vendlova napsal(a):

jojo, karel je boží...ale Vy jste lepší. Schválně jsem to napsala trochu pateticky a čekala jsem, zda někoho bude zajímat, například jak KS na otázky odpověděl. Ale to ne, spíš se žvatlá, učůrává, zesměšňuje, pošklebuje. Jo, fakt ok, nido Vám názor neupírá...a je pro mě dobré jej znát.
12. 04. 2010 | 12:19

veronika vendlová napsal(a):

Postřelený jelen: taky si to myslím, je to čím dál větší fraška.
12. 04. 2010 | 12:20

Northern Lights napsal(a):

Paní Vendlová, rád by mě zajímala Vaše odpověď na první příspěvek pod nickem 97.
Nechci tady žvatlat, učurávat zesměšňovat jen mě tohle téma moc zajímá.
Hezký den
12. 04. 2010 | 12:25

tata napsal(a):

pani Vendelova

Jak krasne sdělení mezi řadky,a hlavně jen svym fanouškum,i kdyby nakrasně jste to psala jen sdělení o vaší praci už jste politik takže to je ve svem dusledku agitka,ale nechapu proč se tomu branit zastavate naky nazor,postoj pak je samozřejme že ho prezentujete a obhajujete,což mi připada zcela normalní,nenormalní mi připada spiš odpověd v roli odpovědi nebo spiše ironie tak si to myslete,takto jste to nepsala jen pišu jak mi to připada.PŘECE SE NENI ZACO STYDĚT?

to že par lidi ma jiny pohled je taky normalní,pokud argumentují slušně,není duvod souhlasit s panem TOMSKYM,PAK BLOG STRACÍ S POLOVINY SMYSL.

Ovšem když jste v souzvuku s panem kdy vaš nazor potvrzují lide ty ostatní jsou orangutáni,možna by stalo se trochu zamyslet,i nad tim jak jste posuzovala tu pani s pivem,jestli se dokažete podivat stoho druheho uhlu ve světle vyjadření te paní,jen tak pro zajimavost i pro vas by to mělo byt poučné určita kontrola jestli jste schopna toho druheho pohledu,nebudete snim souhlasit,ale jestli ho nejste schopna blika červena žarovka,neco je špatně.DIKY JESTLI MĚ TEN POHLED ZDĚLITE.mužete mi ale zařadit i mezi orangutáni,kterym je zbytečne odpovidat
12. 04. 2010 | 12:34

almost glossed™ napsal(a):

Také mám pár otázek:

1. Vadí Vám, že je Kalousek ústřední postavou v tzv. padákové aféře, na níž doplatilo životem několik lidí?

2. Vadí Vám, že pan Schwarzenberk podle svých slov v minulosti uplácel?

3. Vadí Vám, že je jeho absence v práci cca 75%?

4. Vadí Vám že jsou okolnosti jeho privatizace jemně řečeno "kontroverzní"?

5. Vadí vám, že Kalousek si půjčoval větší obnosy peněz, od člověka, který pak zemřel násilnou smrtí?

6. Vadí Vám, že Kaolusek užíval byt, který, jak se později ukázalo, mu pořídil jeden z největších podnikatelů ve zbrojní technice?

7. Považujete to (s ohledem na jeho minulou pozici náměstka ministra obrany) za střet zájmů?

8. Myslíte si, že je Top09 s lidmi tohoto kalibru novou nadějí české politiky?

Schválně, jestli si všimnete těchto otázek. Pokud byste se rozhodla odpovědět, může to být stručně. Stačí ANO/NE.

Dokažte, že to myslíte vážně. Máte příležitost. Věcně, bez škádlení.
12. 04. 2010 | 12:35

Holubář napsal(a):

Paní Vendlová, tak vážně.

Opravdu doufáte, že s M. Kalouskem, který vašeho knížete pase, může člověk s pamětí brát TOP 09 jako seriozní stranu a nechápat ji jen jako další oblbovák na voliče?

To jste opravdu spadla z višně!

A ty jedovatosti, které se tu jako reakce na váš blog objevují jsou vlastně velmi ohleduplné a laskavé - to nejspíš kvůli vám, protože jste takové boží stvoření. Být pod tím podepsaný Kalousek, Schwarzenberg nebo někdo další s té "skvadry azůry", bylo by to jinačí maso, to mi věřte.... :-)
12. 04. 2010 | 12:38

BK napsal(a):

Máte opravdu naivní sousedku. Ona je na tom ale podobně.
Její sousedka zase věří v odpovědnost a poctivost pana Kalouska.
Když se ty dvě dámy sejdou na kafíčku, to musí být zajímavá debata.
12. 04. 2010 | 12:41

Karlík napsal(a):

Nemíním se zastávat Kalouska, toho z různých důvodů nemusím. Ale spojovat ho s mrtvými parašutisty je nesmysl a tisíckrát opakovaná lež. http://pavelkolar.blog.idne...
12. 04. 2010 | 12:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

(z programu politické strany, kterou hodlá hrdina románu založit v nejbližších dnech na večírku, pořádaném sexuální menšinou ve Francouzské čtvrti New Orleansu)

..."Naším prvním krokem bude zvolit jednoho z jejich řad do nějaké značně vysoké funkce - do úřadu prezidenta, pokud nás Štěstěna laskavě vynese vzhůru. Potom proniknou do armády. Jako vojáci budou nepřetržitě zaměstnáni vzájemným bratřením, přešíváním uniforem, aby jim seděly jako střívka na uzence, vymýšlením nových a rozmanitých polních stejnokrojů, pořádáním koktejlových party, atd., takže jim na nějaké válčení nikdy nezbude čas. Ten, koho nakonec uděláme vrchním velitelem branných sil, si bude hledět pouze svého šatníku,který mu střídavě dovolí být armádním velitelem nebo prostým uchem, když po tom zatouží.
Až zvrhlíci celého světa zočí úspěch svých sjednocených kolegů v naší zemi, spolčí se i oni, aby uchvátili vojenskou moc ve vlastních státech. V těch reakcionářských zemích, kde snad devianti při přebírání moci narazí na potíže, podpoříme je vojáky převlečenými za povstalce. Až posléze svrhneme všechny stávající režimy, nebude se více těšit svět válkám, ale globálním orgiím, vedeným dle striktního protokolu a nejryzejšího internacionálního duchu, neboť tito lidé příkladně překračují běžné hranice rozdělující národy. Jejich myšlenky se upírají k jedinému cíli, spojují je pevné svazky. Myslí jako jeden muž.
Nikdo z těch pederastů u moci nebude samozřejmě natolik praktický, aby měl ponětí o nějakých bombách, nukleární zbraně budou tiše hnít ve svých silech. Tu a tam vrchní velitel branných sil, prezident a další potentáti, oděni flitry a peřím, budou pro vůdce(rovněž perverzní) jiných zemí pořádat velkolepé bály a trachtace. Jakékoli rozmíšky budou urovnány na pánském záchodku nově vyzdobených Spojených národů. Všude bude vzkvétat umění baletu, broadwayského muzikálu a podobných zábav, což patrně prostý lid obšťastní více než pochmurná, nepřátelská, fašistická prohlášení jeho někdejších vůdců.
Degenerace, namísto aby signalizovala úpadek společnosti, jak tomu bývalo dříve, bude nyní souženému světu signálem míru. Nové problémy chtějí nová řešení"...

(J.K. Toole : Spolčení hlupců - po Malém Bobši a Honzíkově cestě má nejoblíbenější kniha)
12. 04. 2010 | 12:53

myrta napsal(a):

Paní Vendlové je líto,že se nikdo nezajímá o to,co kníže odpovídal.Jestli ono to nebude tím,že zprofanovaná osoba může říkat co chce,protože mu stejně nikdo neuvěří?
12. 04. 2010 | 12:54

almost glossed™ napsal(a):

Karlík: Je příznačné, že problému se v tom "převyprávěném" příběhu okrajově dotýkají jen poslední věty.

Moje paměť říká, že pod dohledem Kalouska dostala zakázku na výrobu padáků firma, která do té doby nevyrobila jediný padák. Následky na sebe nenechaly dlouho čekat. Pokud vím, ten mrtvý také rozhodně nebyl jediný, jak se článek snaží vsugerovat. A ani slovo o tom, jak se po tragédiích musely upravovat. Naprosto nevěrohodný zdroj.
12. 04. 2010 | 12:56

Holubář napsal(a):

Karlíku,

a kauza modernizace T72, a STYX a PLAMEN - to jsou také nesmysly a tisíckrát opakované lži?

To jste asi žil v 90.letech v jiné zemi, než já....
12. 04. 2010 | 13:02

černovláska napsal(a):

paní Vendlová, přeji pevné nervy, mezi lidmi, které frekventuji, má pan Schwarzenbergem solidní renomé, pravda, také očekávání, že je dost bohatý a nezávislý, aby se nechal koupit jako plno čelních představitelů polit. stran. zprava i zleva. TOPem představený program mi připadá dost drsný, lidi jen težko uslyší na utažení opasků bez satisfakce stovek "malých domů", jenže někdy a někde se začít musí ;-(. Mě u vaší strany ale pořád nejde pod fousy Kalousek bohužel. Nevím proč, se mi vždy tenhle politi spojuje s postavou kardinála Richelieu. Nicméně, nevzdávejte to ;-), díky
12. 04. 2010 | 13:08

Vico napsal(a):

Vstup autorky v 12:19:14 vše vysvětluje. Záhada zevnitř uzamčeného pokoje nebo-li zevnitř uzamčeného blogu Veroniky Vendlové je vyřešena.

Jinak je opravdu na pováženou, že bodré odpovědi knížete Karla nikoho nezajímají.

Leda tak : vzal si motýla nebo kravatu?

Měl tu vínově červenou vestičku nebo domácký svetr?

A nějaká veselá "příhoda z natáčení" by nebyla?

Děkuji.
12. 04. 2010 | 13:13

Karlík napsal(a):

Holubáři:

Psal jsem o jedné konkrétní věci - padáku VTP-100. Ty ostatní věci, o kterých píšete, jsem vůbec neřešil a nikoho neobhajoval ani nezatracoval. Vy neumíte číst?
12. 04. 2010 | 13:13

Koudelka napsal(a):

černovláska
Ano, někde se musí začít...nejjednodušší je to u důchodců, postižených a lidí pod hranicí chudoby či jinak závislých více či méně. Tam to jde direktivně, plošně...tudíž jednoduše :-((

Jinak vy ostatní...dejte pozor..VV sbírá důkazy a bude to hnát k soudu :-)) Už Kalousek vyhrál...sice dodnes se neví co ale prý ano :-)))
12. 04. 2010 | 13:15

Holubář napsal(a):

Karlík:
Jen jsem položil otázku. To se nesmí? :-)
12. 04. 2010 | 13:19

jozka napsal(a):

Holubari, nesmi. Tady u pani Vendlove se smi jen nadsene souhlasit a kdo tak necini, je zakomplexovany, neprejici nebo placeny :-)

Ja si myslim, ze jako ukazka stylu "nove" strany to docela staci.
12. 04. 2010 | 13:29

černovláska napsal(a):

Koudelka, a ty "malé domů" jste také viděl u mne v textu nebo jenom ty důchodce? Víte já to opravdu nevím, kde chce Paroubek vzít na 13. důchody peníze, a pak to poslední "očesání" pro matky a invalidy, to myslím nebyly pouze hlasy odéesáků, že si tam také "přispal a probral" se s rukou nahoru v neopravý čas i poslanec z druhého pol. spektra. " Mě osobně ze všeho úplně nejvíc vadí korupce a nevymahatelnost práva. Co myslíte, co si mám myslet, když mám v blízkém okolí pár lidí, kteří se sami zaměstanali, vytvořili pracovní místa i o pro pár jiných a pak je pošle byrokraticky nastavený aparát, druhotná platební neschopnost, nedobytné pohledávky apod. do "kopru". Vedle toho ale nám zvesela prosperují polostátní podniky s tichým "nic nevidím" souhlasem opozice. Tak na který tiskárničce se mají ty prachy tisknout?
12. 04. 2010 | 13:30

kk napsal(a):

černovlásko, KS se koupit opravdu nenechá...on si kupuje..
12. 04. 2010 | 13:37

Al Jouda napsal(a):

Pan kníže se mravně odepsal v rámci aféry "Čunek" a měl by z politiky odejít, něž udělá nějakou volovinu.
12. 04. 2010 | 13:46

Tencokida Hnuj napsal(a):

veronika vendlová

Zeptala jste se také občana Schwarzenberga na to, zda v případě, že bude zvolen a instalován Kalouskem do nějaké vládní funkce, hodlá nadále místo standartních postupů využívat služeb detektivní kanceláře Očko a syn s.r.o. ? /čunkiáda/

A jak Vám odpověděl ?

P.S. Byla místnost vyzdobená náležitě modrobílečervenými pentlemi ?
Podával se k dortu také čaj ?
Zapěli jste na závěr nějakou prostonárodní píseň ?
Zazněly i nějaké obzvláště pikantní fousaté vtipy ?
Můžete nám jeden převyprávět ?

Jsem dychtiv položit i další otázky, které by nám přiblížily lidské stránky postav, které známe pouze z televize či Blesku, ale obávám se, že bych se dočkal odpovědí co do formy i obsahu až příliš podobných těm, které jste uvedla ve svém blogu.

Ale spolu s ostatními se již těšíme na Vaše povídání o setkání s panem Šulou.

Bude též v neděli o páté ?
12. 04. 2010 | 13:55

Kelt napsal(a):

Vendulko-přiznat se k tomu,že v zájmu získání "skromného majetku"jsem uplácel/bylo by zajímavé,o kolik šlo-já bych to tipnul vzhledem k tomu že se jednalo o pár skromných miliard na pár desítek milionů/je ušlechtile infantilní.
Dle platného zákona je to promlčené,ale pro politika naprosto diskreditační.
TOPless má v čele pospávajícího,lehce senilního úplatkáře.Pod ním je již nerecyklovatelný politický odpad.Křoví tvoří naivní spolek Gazdíkových chlapců,kteří věří,že jim z kalousekova a knížecího stolu pár ohlodaných kostí spadne.
12. 04. 2010 | 14:25

orinoko napsal(a):

Možná jsem něco prošvihl , prostě si nejsem jist časovou posloupností. Paní Vendlová, to váš meeting - chléb a sůl - byl před Medvěděvem a Obamou, nebo po nich. Pokud po nich, tak si ani neumím představit , že se nikdo nezeptal Sleeping Khárla , jak to , že na tu slávu nebyl pozván? A že se to neřešilo?
Jinak si celou tu záležitost umím velmi plasticky vybavit. Za podobných okolností jsem jednou dělal rozhovor se Zemanem. Dostal domácí štrůdl a mně do ovárku vykládal , jak každé prase najde svého řezníka. Takové docela idylické , až téměř bukolické.
A propos , nevíte proč se říká modrá krev? Proč právě modrá? Proč ne třeba fialová? Nebo bílá?
Děkuji za odpověď.
12. 04. 2010 | 14:42

almost glossed™ napsal(a):

Autroka: Po přečtení dalších příspěvků přidávám vážně míněné otázky:

9. Vadí Vám, že K.S. na pracovních jednáních bez ostychu spí?

10. Vadí Vám účinkování K.S v kauze Čunek? Tj. slib, že odstoupí, pokud bude ve vládě Čunek, pak odvolání slibu a stanovení podmínky auditu, pak "splnění" podmínky "auditu" velkou oklikou - za vlastní peníze?
12. 04. 2010 | 14:49

myrta napsal(a):

orinoko:
jelikož je kníže adoptovaný,nemůže mít tu pravou "modrou "urozenou krev.Jemu zmodrala teprve před několika lety a tak se dá vysvětlit i to uplácení nebo nakupování duší ve svůj prospěch.Apropo-jakou barvu vlastně TOPáci preferují,to nevím,takže už má asi barvu jinou .
12. 04. 2010 | 15:13

jozka napsal(a):

myrto, u TOPaku je s barvama asi tak stejne, jako s tema figurkama v reklame na vodafone. Barvi se podle potreby :-)
12. 04. 2010 | 15:17

vasja napsal(a):

"jelikož je kníže adoptovaný, nemůže mít tu pravou urozenou krev...."

To je strašný, jací jsou ti levouni tupouni a ignoranti.
12. 04. 2010 | 17:12

Míval napsal(a):

almost glossed: Vy jste ještě nepochopil, že pro paní Vendlovou jsou vážně míněné otázky určitého typu naprosto nepřijatelné? Takhle kdybyste se zeptal na velikost knížecích trenýrek nebo nějaký ten rodový recept na zákusek, to by byla jiná.
12. 04. 2010 | 18:03

almost glossed™ napsal(a):

Míval: rozhodl jsem se, že jednou vyzkouším, jestli ty výzvy po věcnosti myslí vážně.
12. 04. 2010 | 18:53

vlk napsal(a):

Byl jsem tuhle k mé velké nevůli rodinou přinucen natáhnout na sebe kvádro a vyrazit v městysu do divadla. Jednak to bylo v pátek a jednak mne titul nebral Dávali totiž Jiráskovu Lucernu.
Posléze jsem byl rád, že jsem podlehl. Divadlo v městysu je tradičně výborné, vždyť jím prošla řad a českých hereckých velikánů. Co velikání - titán a titánek. A pak - je d obré si připomenout klasiky.
A je dvakrát dobré si ty klasiky připomenout, když jedne narazí na takovýhle blog...Jsme opravdu rád.
zatímco v Lucerně hrdý mlynář brání svoje práva proti velmi šaramantní, rozšafné a moudré paní kněžně, a prostě se nedá zvyklat ničím, ani sliby, ani vyhrůžkami, ani vidinou budoucnsti ve zlatě - má totiž svou hrdost a svůj zdravý rozum. No Lucerna z Vodochod je úplně jiné kafe. Pravda, místo mlynáře je tad y paní vendlová, místo rozšafné amoudé kněžny - no Schwarzenberg. Taky kníže. Pro někoho rztomilý a šaramantní. Místo nenáviděné lucerny a svícení z donucení a to vocaď pocaď a ani o fous více, jen zvlastního rozhodnutí, je tady dort ve tvaru fajfky... No já mylsím že měl být ve v¨tvaru velkého srdce. Nechám na výběru p.t. publika, zda srdce řerveného , modrého, či v trikoloře...
noa místo hrdého a zdravým rozumem nadaného mlynáře tu máme paní Vendlovou..
Kam se na tuhle podívanou hrabe Jirásek. Život píše daleko lepší kusy.
Mno , tak jsem také nepoložil žádnou otázkua autorka má možnost si počínat jako Tomský. Bud e si připadat ušlechtile a nepochopená. A bud e si s těžovat, že nikdo s e nenamáho s otázkami . takže paní mlynářko Vendlová. Posledně jsme jich položil 4 stránky. Dostal jsme se odpovědi absolventky 3. třídy mateřské školy.
Proto si dne s otázky odpustím. Nicméně - jestliže po nich toužíte, bud e mi tentokrát stačit , pokud odpovíte na ty, které vám položil kolega pqjed.
A mám pro vás ovšem jedno doporučení. Požádte vašeho pana předsedu, aby vám také udělil nějakou tu lucernu. S povinností , pardon, pro vás právem , mu svítit, kdykoli přijede do Odolky. Z náměstí do nejbližší knajpy . Mezi holdující poddané.
12. 04. 2010 | 20:27

Eliška II napsal(a):

ale vlku! Hnedle lucerna! Kníže si to snad ani nežádá :-))
Promiňte, Veroniko, to jsem nechtěla, ale na pivo s kýmkoliv z politiky? U nás to byl Železný, ale byl chytře první. A byl zvolen... Precedens??!!
12. 04. 2010 | 22:16

Kanalnik napsal(a):

Svuj nazor na spojeni Starostu a TOP09 jsem napsal autorce minule.

Dnes bych se chtel vyjadrit smerem do diskuze, ve ktere se nekolikrat objevila informace o podani uplatku K.Schwarzenbergem.

Pro mne je dosti vyznamne, ze pan K.S. tuto skutecnost priznal, aniz by ji zapiral. Jedine z toho duvodu to dnes vime, z zadneho jineho. Povazuji za zavadejici jej za toto ucelove odsuzovat, kdyz se to stalo pouze jednou (a ano, ja mu po te, co se priznal, verim, ze to bylo jen jednou). Jako kdyby snad mezi nami chodily automaty a ne lide, jako kdyby nikdo nikdy neudelal chybu.

V tomto pripade ma pan K.S. u mne velke plus za odvahu a primost.
12. 04. 2010 | 23:01

frauenmilch napsal(a):

KANALNIK
a ten masivni tlak na privatizaci lesů v programu vám nepřijde jako alternativa ke korupci, když rozhodujete, nemusíte korumpovat, že ... jak by řekl dramatik ..
12. 04. 2010 | 23:12

Kanalnik napsal(a):

Jinak mi prijde skoda, ze, pane pod nickem Pocestny, nejste oteverne a striktne konzistentni, jak byste mohl byt.

Od minule vime, ze muzete byt leda soudcem a katem te "rudé místní lobotomické verbeži", ale co ti lide, kteri prisli na debatu s panem K.S.? Kolik z nich bylo a je tech "sockoumouskych nul"? Kolik z nich bylo a je orangutanu? Vite to, pane Pocestny?

Pripada mi, ze zijete mysli v kolektivismu. Ted mate (konecne?)vas "kolektiv" v TOP09. Ve vasi opozici vidite kolektiv orangutanu. Ponekud cernobile, pokud to tak je. Ale mozna se mylim.
12. 04. 2010 | 23:15

Kanalnik napsal(a):

frauenmilch:

Nemam, co bych menil ve svem prvnim vstupu. Jak jsem psal: "V tomto pripade ma pan K.S. u mne velke plus za odvahu a primost." K ostatnim pripadum jsem se nevyjadroval.

Uplatnovani moci skrze rozhodovni neni korupce, ale jina kapitola (rozhodovani z pozice moci muze byt dobre ci spatne, v pripade K.S. si nedovolim do budoucna tvrdit ani jedno, ani druhe, protoze ho dobre neznam).
12. 04. 2010 | 23:20

Veronika Vendlov napsal(a):

Orinoko: programová konference straostů byla plánována a termín stanoven asi před měsícem a půl a to na 9/4. Je zcela logické, že se jí v médiích věnoval pouze tisk, protože co je nějaký starostovský programový sněm proti Obamovi, navíc po černé sobotě pro Polsko. To podstatné se myslím v médiích objevilo (porodné jako sociální dávka potřebným a prvky přímé demokracie). Společný program byl tak kompletně zveřejněn.

S modrou krví je to možná takto:
název pochází ze španělského sangre azul (= modrá krev ). Jeho původ spadá do doby, kdy svou nadvládu nad Pyrenejským poloostroven hájili Vizigoti prati Arabům. Těm se však nakonec podařilo vizigotský stát zlomit a na několik set let obsadit celý poloostrov. Podle arabského vojevůdce Tarika byl pojmenován Giblartar ( džebel el Tarik ).
A právě na začátku osmého století nejspíše vzniklo slovní spojení o modré krvi, nebot´ bílí rytíři západogotští, kterí byli pokládani za cosi vznešenějšího, "lišili se od tmavých Arabů tím, že bílou jejich pletí krevní žíly promodrávaly".
13. 04. 2010 | 00:10

Skogen napsal(a):

No jo, když nečíst, tak proč vůbec psát. Business nebo úchylka?

Apropo, běžte k Johnovi. Máte na to jméno, to by bylo PR..
13. 04. 2010 | 00:17

Veronika Vendlov napsal(a):

almost glossed™:
9. Vadí Vám, že K.S. na pracovních jednáních bez ostychu spí?

Vídám se s KS na zasedání Centrálního volebního štábu, který vede on. Že KS spí mi nevadí, nikdy jsem zatím nezažila, že by opravdu spal. Já říkám, že je ve "spořiči". Vždycky mluví málo, ale k věci. Že by opravdu usnul, jsem nezažila. A jestli se to někdy v budoucnu stane, tak to bude blbý.

10. Vadí Vám účinkování K.S v kauze Čunek? Tj. slib, že odstoupí, pokud bude ve vládě Čunek, pak odvolání slibu a stanovení podmínky auditu, pak "splnění" podmínky "auditu" velkou oklikou - za vlastní peníze?

Nevím, zda můžu říc, že mi to vadí opravdu hodně, protože to by nebyla pravda, tisíc jiných věcí mi vadí o mnoho víc, ale čekala jsem tehdy, že odstoupí. O tom, co jej k tomu vedlo, činit tak, jak činil, mohu jen spekulovat. Neptala jsem se jej.
13. 04. 2010 | 00:18

Veronika Vendlov napsal(a):

Eliška II: "kníže" je mezi lidmi rád, proto se i rozhodl, že než nějaké oficiality (kterým stejně neunikne zcela), bude radši chodit do putyk, kde jsou štamgasti. Myslím, že mu to hodně pomáhá, protože už projel zemi křížem krážem, tak setal s Vlky i Kanálníky. Má rád pivo a různorodou společnost. Sednout si k němu v hospodě, není nic nepřirozeného. Já osobně nesnáším strojené akce a pochynuji, že bych umoderovala diskusi s panem Kalouskem. S KS to šlo samo.
13. 04. 2010 | 00:25

Veronika Vendlov napsal(a):

Pro Vlka:
"Rozednilo se a svěží slunce zlatě pableskovalo po mírně zvlněném moři.
Míli od břehu čeřila vodu rybářská loď a vzduchem se nesl křik svolávající Hejno k snídani; nakonec se tisíc racků slétlo a všichni se začali rvát o kusy potravy, přičemž nevynechali jediný úskok, jak napálit druhého. Začínal další perný den.
Ale daleko odtud, úplně sám nad lodí i pobřežím, trénoval Jonathan Livingston Racek. Ve výšce třiceti stop spustil nožičky s plovoucí blánou, zvedl zobáček a celý se vypnul, aby udržel křídla v bolestivě prohnuté křivce. Ta křivka umožňovala létat tak pomalu, až mu vítr začal šeptat do tváře a moře se pod ním zastavilo. Přimhouřil oči soustředěním, zadržel dech a s námahou prohnul křídla o další … jediný … palec. Vtom se mu rozčepýřilo peří, ztratil rychlost a začal se propadat.
Rackové, jak jistě víte, nikdy nelétají trhaně a nikdy neztrácejí rychlost. Ztratit rychlost ve vzduchu, to je pro ně veliká hanba a ostuda.
Ale Jonathan Livingston Racek se nestyděl, raději znovu rozepjal křídla v té nezvykle ostré křivce – a znovu ztrácel rychlost a propadal se jako kámen. Nebyl to zkrátka obyčejný pták. Většina racků se ani nesnaží naučit víc než základní prvky létání. Stačí jim vědět, jak se mají odlepit od břehu, popadnout něco k jídlu a fr! zpátky. Většině racků totiž nezáleží na létání, ale na jídle. Našemu rackovi však šlo především o létání, a ne o jídlo. Jonathan Livingston Racek nejraději ze všeho létal.
Přitom si uvědomil, že mu jeho způsob uvažování nepřináší mezi ostatními ptáky žádnou zvláštní oblibu. Přece i táta s mámou kroutili hlavami, že jejich Jonathan nedělá od rána do večera nic jiného, než pořád dokola zkouší nízký klouzavý let.
A měl co objevovat! Nemohl například pochopit, jak je možné, že při letu nad vodou ve výšce menší než poloviční rozpětí křídel vydrží ve vzduchu déle a nemusí se tolik namáhat. Klouzavý let v takovém případě nekončil obvyklým žuchnutím do vody; místo toho za ním nožičky, pevně aerodynamicky přitisknuté k tělu, zanechávaly dlouhou širokou stopu. A když začal podobně přistávat i na břehu a vyorával stopu do písku, rodiče už začínali být zoufalí.
„Proč to, Jonathane, děláš?“ vyčítala mu maminka. „Nemůžeš být jako všichni ostatní? Copak Je to tak těžké přenechat přízemní létání pelikánům nebo albatrosům? Proč nejíš, Jonathane? Vždyť jsi kost a kůže!“
„Mně to nevadí, mámo. Mně zajímá jen jediné: chci si vyzkoušet, co všechno ve vzduchu dokážu. Chci to prostě vědět.“
„Podívej, Jonathane,“ domlouval mu otec po dobrém. „Blíží se zima. Rybářská loď se objeví jednou za uherský rok a ryby žijící na povrchu se stáhnou do hlubin. Když už chceš něčemu přijít na kloub, tak se, prosím tě, zajímej o potravu a nauč se ji shánět. Já proti tvému létání nic nemám, ale klouzavého letu se nenajíš, to si zapiš za uši. Pamatuj si, že létáš proto, aby sis sehnal něco do zobáku.“
Jonathan poslušně přikývl. Několik dní se snažil být jako ostatní – snažil se doopravdy, křičel a pral se jako všichni rackové, kteří se kolem lodí a nábřeží potápěli za odpadky z ryby a kousky chleba. Jenže to mu vůbec nešlo.
K ničemu to nevede, pomyslel si a schválně upustil obtížně ulovenou ančovičku; vyhladovělý starý racek, který se za ním rozehnal, ji bez řečí popadl. Kdybych se radši učil létat! Vždyť neznám skoro nic! A za chvíli už Jonathan zase létal sám, daleko nad mořem. Učil se, byl šťastný."

Jonathan Livingston Racek (Richard D. Bach)

Nevím, zda jste tu knihu četl a nebo třeba další knihy od Bacha, pak třeba nějakého Gladwella, nebo třeba Cestu pokojného bojovníka?

Možná by Vám to prospělo, rozšířilo obzory a nebo taky ne....
13. 04. 2010 | 00:38

*** napsal(a):

Dost dobrý, Veroniko.
Na množství škarohlídů nehleďte, ukoušou se vzteky sami.
Ovšem jak sděluje vlk, potřebovalo by to do každé knajpy sebeblbějšího městyse.
Pak by to mohlo mít efekt i na nevěřící tomáše, co to zase chtí naházet oranžovým marťanům.

vlk - jak se nazývá váš velevážený městys, pane vlku?
***
13. 04. 2010 | 00:43

Veronika Vendlov napsal(a):

Skogene: číst, jen nekomentovat pokaždé...

K VV: když MF dnes zveřejňovala kandidátní listiny, uvedla, že na 7. místě VV ve STC kraji kandiuji já. Docela mě to vyděsilo... Vím ale, jak to vzniklo. Nahradila jem ve STC kraji pana starostu Holíka na 16.místě, který se (díky boji proti letišti ve Vodochodech především), přesunul na to 7.místo VV. MFD si toho přesunu nevšimla, kouzlo nechtěnného. Ano, monogram mám pro VV výborný, jen jak to tak bývá, znám ve VV a SNK ED (spolupracují stejně jako my a TOP09) několik lidí (tady se tomu říká odborně "provařené ksichty"), díky kterým bych VV volila opravdu jen ve stavu nejvyšší nouze. Smozřejmě VV si o nás myslí to samé, ne-li houšť (jeden soud na téma "pomluvy v praxi" nedávno doběhl).
13. 04. 2010 | 00:48

Veronika Vendlov napsal(a):

*** Odolena Voda je jedno z míst, kde se díky fabrice, trochu zastavil čas. O to větší radost jsem měla z toho, že na debatu s KS lidé přišli a řekla bych, že i KS tím byl potěšen. :-)
13. 04. 2010 | 00:50

tata napsal(a):

paní veronikavendlova

Neodpověd muže znamenat vice věci,škoda byl sem celkem zvědav na vaší odpověd,tak ted nevim sem orangutan,nebo jstemi přehlidla,nebo nejsem hoden vaší urovně,nebo žarovička nefunguje,no co nadělam ma zvědavost ukojena nebude.I TAK přeji at mate vice pravdy vy ve svem odhadu,kde trochu přehližite ruzne signaly,protože věřím že dotoho dete hlava nehlava protože jste o svem jednaní přesvedčena oto to vic bolí zklamani ktere podle mě přide,vym to podle sebe.a asi mi nebudete věřit v tomto bych radši pravdu neměl,radši bych se mylil uvidíme
13. 04. 2010 | 00:53

Veronika Vendlov napsal(a):

Kelte, musíte to stále opakovat, časem se pak to, co říáte, stane pravdou. Takže vydte.

PS: Co s tím zubem? Když Vám ho vyrazí, narostě nový? Jak říká Marhoul ve Sklepácích? :-)

A ještě něco: Já sjem Vendulka? Ale v pohodě, Jana Hybášková mi tak říkala asi rok... :-), už sjem si an to zvykla... :-)
13. 04. 2010 | 00:55

Veronika Vendlov napsal(a):

Mívale: tak Vy jste mě fakt pobavil, máte bod! :-)
13. 04. 2010 | 00:56

*** napsal(a):

Ten Racek je velmi ale opravdu velmi zajímavý. Musel jsem na rozdíl od "blogů" skutečně soustředit.

Veroniko, vy jste hlava super...
13. 04. 2010 | 01:21

Veronika Vendlov napsal(a):

almost glossed™:
1. Vadí Vám, že je Kalousek ústřední postavou v tzv. padákové aféře, na níž doplatilo životem několik lidí?
ANO

2. Vadí Vám, že pan Schwarzenberk (tam mám být "g") podle svých slov v minulosti uplácel?
ANO

3. Vadí Vám, že je jeho absence v práci cca 75%?
ANO

4. Vadí Vám že jsou okolnosti jeho privatizace jemně řečeno "kontroverzní"?
NE

5. Vadí vám, že Kalousek si půjčoval větší obnosy peněz, od člověka, který pak zemřel násilnou smrtí?
Bez komentáře.

6. Vadí Vám, že Kaolusek užíval byt, který, jak se později ukázalo, mu pořídil jeden z největších podnikatelů ve zbrojní technice?
Nic o tom nevím, tedy nekomentuji.

7. Považujete to (s ohledem na jeho minulou pozici náměstka ministra obrany) za střet zájmů?
Tohle nedokážu posoudit.

8. Myslíte si, že je Top09 s lidmi tohoto kalibru novou nadějí české politiky?

Vycházím z toho, v jaké se pohybujeme realitě. Ideály a naivní představy o tom, že se jednou stane zázrak a do politiky přijou jen lidé čistí jak lilie, už ve mě dávo zemřely. To, jak se zachovali linekteří lidé v ED vůči J, kalsovi,mám dodnes v živé paměti. Myslím si ale, že nadějí je mix lidí jako celek. Tědy těch, kteří by dle posledních průzkumů, zasedli v poslaneckých lavicích za TOP09 a Starosty. Já osobně nemám, koho jiného volit. ODS jsem volila naposledy před tím, než došlo k podpisu opoziční smlouvy. Bez ohledu, zda budu pracovat tam, kde jsem, nebo ne, mi nikdy nebude jedno, kdo rozhoduje o zákonech.

Hodně jsem to vloni řešila, zda s TOP09 ano, či ne. Nakonec jsem se rozhodla pro ano a zatím nemám důvod svého rozhodnutí litovat.

Pokud se podaří poučit se z předchozích chyb, může TOP09 se Starosty ukázat, že je politika opravdu odpovědná práce. A úřednický kabinet ukazuje, že je to přesně to, co by hodně lidem stačilo. Skoro mi přijde, že lidé (tedy i já) nechtějí zase tak mnoho. Stačí, když půjdou politici příkladem, budou makat a přestanou nám svým chováním ve Sněmovně ukazovat, jak se ta práce dělat nemá, busou komunikovat všechno, co nás čeká, vysvětlovat...Julínek svých 30 koč nevysvětlil, pak přišla oranžová smršť, proto jsem dnes mohla poslouchat našeho hejtmana na zastupitelstvu kraje. Tohle není snadný proces a bude to trvat víc, než jedno volební období. Ale zaručit Vám samozřejmě nemohu nic, budoucnost ukáže.

Pokud TOP09 a Starostové zklamou, bude to i moje vina.
13. 04. 2010 | 01:22

Veronika Vendlov napsal(a):

tato, je půl druhé, za chvíli zase vstávám a psala jsem odpovědi výše.

Nebráním se, že je to agitka. nevadí mi jiný pohdle a názory, naopak. Je nutné je slyšet. Jsou ale komentáře, které mě vážně nebaví. Ale už sjemsi za tu dobu blogování docela zvykla...

Já jsem o orangutánech nepsla. Pod všemi mými blogy (a doufám že i v životě) až na naprosté výjimky (Renata a Pavlíny, dámy se poznají), přistupuji k lidem s úctou, otevřeně a bez předsudků.

Přečtěte si i jiné texty a diskuse, poslední dobou sjem už trochu unavená a tak nemám dost energie a času reagovat vždy a na všechno, jak bych si přála.
13. 04. 2010 | 01:32

Skogen napsal(a):

Díky za odpověď, s tou kandidátkou by to bylo báječné, představte si, že byste třeba měla v Parlamentu celá dvě místa pro sebe. Mohla byste je půjčovat KS, aby si udělal větší pohodlí.. ;)

Nechci Vás obtěžovat, ale pokud byste někdy měla dlouhou chvíli, zkuste prosím objasnit záhadu, proč zrovna TOP? Ani to nemusí být adresně, troufám si odhadovat, že by to zajímalo vícero čtenářů. Čistě racionálně, bez emocí.

Mě by moc zajímalo, čím může TOP oslovit vcelku normálního člověka. Naprosto mi stačí kapitola zdravotnictví. Tady se dle programu zadním vchodem vrací Hroboň! Zvýšení spoluúčasti na 25% (prý v rozvinuté Evropě obvyklým, ale co třeba Velká Británie? Co kompenzace potřebným a výdajové stropy jiných zemí...?). TOP samozřejmě hodlá výběr pojistného přiklepnout zdravotním pojišťovnám a zavést systém řízené péče - mumie se vrací! Co se nepodařilo Topolánkovi s Kalouskem, o to se pokusí Kalousek bez Topolánka... TOP 09 není stranou pro nikoho jiného než pro příjmové elity.
13. 04. 2010 | 01:33

Veronika Vendlov napsal(a):

černovlásko, mě taky nejde občas někdo "pod vousy", ale to by pak člověk nemohl spolupracovat nikým. Tohle je třeba umět potlačit, jinak to nejde. Program není tak drsný, jen jej musíme umět vysvětlit, což se nám moc nedaří. Díky za podporu, vážím si jí moc! :-)
13. 04. 2010 | 01:35

Veronika Vendlov napsal(a):

Skogene, díky, ale já už usínám...nevím jak vstanu! Pokud je TOP pro elity, tak je to všechno vyřešeno a netýká se mě to.. :-). Myslíte tedy, že ti, kdo žijí od výplaty k výplatě, jako já, mají smolíka pacholíka a půjdou po žebrotě? To se mi nezdá...

PROKLATÝ BLOG! :-) :-) :-)

Pane Stejskale, neberte to osobně!:-)
13. 04. 2010 | 01:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Promiňte překlepy!
13. 04. 2010 | 01:40

Skogen napsal(a):

Dobrou noc :)
13. 04. 2010 | 01:42

Veronika Vendlov napsal(a):

PS: z mailu:

Dobrý den,
chci poděkovat za velmi příjemný a osvěžující večer s panem Schwarzenbergem. Je dobré se setkat s někým, kdo si dokáže dělat legraci sám ze sebe a ze svých nejbližších spolupracovníků. Osobně jsem i velmi rád, že z jeho úst zazněla na začátku věta, že země má takovou vládu, jakou si zaslouží, přesněji, že její vedoucí představitelé jsou obrazem své země a svého lidu. Demokracie je opravdu hodně problematická forma vlády, která vyžaduje osobní odříkání (v zájmu celku), pokoru, úctu a ohleduplnost vůči životům, názorům a postojům ostatních. Držím TOP09 palce, aby dokázala naplnit svůj odvážný program.
13. 04. 2010 | 01:47

*** napsal(a):

VV
už je čas jít na kutě, také zírám nehnutě a sleduji kvapem blížící se den.
Někdy jsou blogy fanatastické přístupem diskutujích, že nemá cenu jít ani spát. Jindy je lepší hrát čigrošádu a neplýtvat elproudem bo Jiřetín se kymácí.
***
Bych to hodnotil jako že VV je nejlepší odpovídající bloger a blogerka v jedné osobě, jenž se zde vyskytuje. Její odpovědi jsou lidské, u ostatních "mluvících" blogerů toto není ani náznakem. Spíše uštěpačnost, nadřazenost a zlehčování názorů diskutujích.
Pan docent Havel by si z tohoto přístupu VV měl vzít příklad. Zatím se jen schovává v lese na Leninských horách a nepustí ani slovo, hrdina....
13. 04. 2010 | 02:38

replica watches napsal(a):

Venku sice ještě mrzne, ale tenhle led je zatraceně tenký. Jednak: daly by se popsat stohy papíru o zájmových vazbách, vydělávajících na nepřehledném zdravotnictví obrovské peníze a kterým není po chuti jakýkoli kvalitní kontrolní mechanismus, jenž umožní lépe sledovat finanční toky. A pak: mám snad uvěřit, že Svaz pacientů je způsobilý kádrovat odbornou způsobilost Grémia majitelů lékáren? Prezident Olejár má jistě řadu odborných konzultantů, ale jako absolvent střední strojní průmyslovky má sám ke zdravotnictví docela daleko.
13. 04. 2010 | 02:57

replica watches napsal(a):

Venku sice ještě mrzne, ale tenhle led je zatraceně tenký. Jednak: daly by se popsat stohy papíru o zájmových vazbách, vydělávajících na nepřehledném zdravotnictví obrovské peníze a kterým není po chuti jakýkoli kvalitní kontrolní mechanismus, jenž umožní lépe sledovat finanční toky. A pak: mám snad uvěřit, že Svaz pacientů je způsobilý kádrovat odbornou způsobilost Grémia majitelů lékáren? Prezident Olejár má jistě řadu odborných konzultantů, ale jako absolvent střední strojní průmyslovky má sám ke zdravotnictví docela daleko.
13. 04. 2010 | 03:05

Béda napsal(a):

Hezká neplacená mediální PR.

Příště byste na pivčo mohli pozvat hlavního sponzora vaši "lidové" strany miliardářů a modré krve p. Bakalu. Proč by měl být odstrkován a přehlížen?

Pozvánka by mohl být rozeslána i do neziskovek a domovů důchodců. Tam zajisté baží po informacích ze sociálního programu TOP 09. Třeba by se chtělo zůčastnit a položit pár otázek vedení TOP taky členstvo BytůOKD. A zapomínat by se nemělo na Prinichovi - třeba by chtěli pohovořit s p. Kalouskem o vývoji a nákupu padáků. Na p. Petzoldovou by se taky nemělo zapomínat. Třeba by vnesla trochu světla do restitucí.

Co pozvat na pivčo p. Parkanovou - ta by mohla zapět a podělit se o informace o radaru. P. Severa by mohl dát k dobru důležitost ochrany utajovaných skutečností.

A pan Štětina by mohl pobesedovat o krásách CCCP.
13. 04. 2010 | 06:40

tata napsal(a):

pani veronikavendlova

Ten orangutan souvisel s prvním přispěvkem a ne že jste ho napsala VY ale hapu že nemužete odpovidat na vše,ani vše nemužete obsahnout,navic patřite k malo blogerum co reagují a to ocenuji,a vsouvislosti s vaším momentalnim pracovnim nasazenim,povinostmi matky je to hodně unavne a stejně si ten čas udělate,ač mam nazorově odlišny pol,važím si lidi i sjinym nazorem,hlavně kde v jako vašem připadě je oněm hluboce přesvedcen ,jinak vaše přispěvky čtu a četl,ač sem někdy meně někdy vice jineho nazoru respektuji i Vaš.MAME rozdilne prostředí zkušenosti,takže I TO VYHODNOCENÍ DOPADA JINAK.

CO SE TYKA programu,dovolim si reagovat na posledni vaše přispěvky citace......

za1,,,,,,Myslíte tedy, že ti, kdo žijí od výplaty k výplatě, jako já, mají smolíka pacholíka a půjdou po žebrotě? To se mi nezdá...

za 2,,,,,Program není tak drsný, jen jej musíme umět vysvětlit, což se nám moc nedaří. Díky za podporu, vážím si jí moc! :-)

za prve..... Tyto lide jsou z oceleni nikdy jim nepadali pečení holuby,většina si zase něco odpustí zanadava a vybalancujou,nake to procentičko nevim jake to ale semele.

za 2 ten program drsny je popovidejte si,stěma poctivymi svobodnými matkami,lidmi co stratili praci,odevšad slyším jak socialka už ted nefunguje na ty poctive vaš program jim veme ten poslední zbytek,totiž že zamotate stěma přiživnikama i když si myslim že ty cesty najdou jako ted.

jako ukazku vam davam soukromou korespondenci z meho skype z jednou svobodnou matkou jen meno sem vymazal,to vam ale mužu soukromě sdělit aby jste si to ověřila

[12.4.2010 23:13:49] : dneska nic moc nemocenská nepřišla nevím kde se zatoulala ta neschopenka kdybch nemela kamarádku tak už jsme meli problem s tím se najíst a to me opravdu dostává
[12.4.2010 23:14:36] ješte že mám lidi co mi pomužou a taky to bohužel není nikdo z rodiny
[12.4.2010 23:15:15] tata: jo maj vtom bordel mě se to taky stalo o měsic se to zpozdilo že bylo něco špatně vyplněno
[12.4.2010 23:15:43] to snad ne o mesíc to bych nezvládla vubec
[12.4.2010 23:16:21] : doufám že zitra budeve schránce nejpozdeji pozítí jinak jsme namydlení
[12.4.2010 23:16:31] tata: v televizi sem viděl že nedostaval 4 měsice a nikoho to nezajimalo
[12.4.2010 23:16:59] : hm tak to už bych nevím co bych delala
[12.4.2010 23:17:22] : snad bude v te schránce
[12.4.2010 23:17:26] tata: radši si dojdi na socialku at to řešej
[12.4.2010 23:18:06] : sociálka tedko nic neřeší vškere zakony o sociálníchjistotách byli v poslední dobe v tichosti zrušeny
[12.4.2010 23:18:25] : jestli nebude zitra ve schrene začnu se pídit
13. 04. 2010 | 07:46

vlk napsal(a):

PAní Vendlová
děkuji za odkaz. Ne , knihu ani autora neznám. Přiznávám bez mučení. Znám ovšem nejspíš jiné, které zase nebudete znát vy.
Nic z toho nevyvozuji, o ničem to nevypovídá.
A přiznám dál, že mi uniká, proč jste mi ten citát, by´t skutečně pěkný, věnovala.

Eliška II
ano, kníže pán lucernu nežádá. Proto jsem ten příměr použil!
Zatímco dříve místní , co měli víc ducha než ostaní Jasnosti odmítali holdovat, poklonkovat a podobně, jakkoli s e jednalo oosvícenu vrchnost, dneska jsme se dostali do přesně opačného stadia. Dnes si lidi dobrovolně opatřují svojí lucerničky. A nosí je rádi.
To byl jaksi leitmotiv toho, co jsem psal.

nadporučíku
náš městys je velmi starobylý , vážený. A už nějaký ča s uvažuji o otm, zda nepřišel čas, jej osamostatnit. Od zbytku republiky. Mimo jiné proto, aby Kalouskové,Severové, Parkanové, Langerové , Bémové, Gandalivičové, Paroubkové, Rathové, Bursíci, Cyrilové Svobodové, Johnové, Filipové, Grebeníčkové a podobní přestali ovlivňovat / otravovat život lidí. v městysu , v pozici takového San Marina nebo Monaka bychom to jistě zvládli ke spokojenosti drtivé většiny.
Stačilo by z nás udělat daňový ráj.,-)))
13. 04. 2010 | 09:01

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku: protože je NĚCO mezi nebem a zemí a za to stojí bojovat. Ne všechno, co se kolem nás a v nás děje, má nutně logické vysvětlení. A teď nemám na mysli politiku.
Sbohem.
v.
13. 04. 2010 | 09:35

vlk napsal(a):

vlk

paní Vendlová, až budete psát například o životě po smrti nebo o tom,proč někteří vidí do budoucnosti, pak to bud e příhodné. Nicméně pokud píšete o o české politice a navíc předvolební agitky , tak v tom budu hledat nějakou logiku.
13. 04. 2010 | 10:45

pgjed napsal(a):

Paní Vendlová:

Jistě cítíte, podobně, jako já, že řeči typu ...politici budou makat, půjdou příkladem atd., jsou velmi prázdné.

Všeobecnou frustraci a skepsi způsobuje neexistence všeobecné dlouhodobé shody na směřování republiky v hlavních oblastech a logicky následný "odezdikezdizmus". Příčinou tohoto stavu je především neschopnost a neochota mnoha jednotlivých politiků hledat takovou koncepční shodu. Nezmění-li se tento stav, dopadneme jako republika špatně. Aby se mohl změnit, musí odejít ti hlavní překážející, kteří jsou ve vrcholné politice příliš dlouho a dávno zapoměli, že jejich rolí není dirigovat tupé masy a o zlomkrk prosazovat jen to své, ale odpovědně sloužit voličům.

Víte, mě vždy docela vadilo, že obyčejní, poctiví lidi, aktivní v politice, se z naprosto malicherných příčin separují na malé zlomky se sníženou, často i mizivou šancí cokoliv změnit a ovlivnit a tak degradují své poctivé úsilí. Toto politické "domkařství" vedlo k tomu, že si mohly rozparcelovat většinu politického i hospodářského vlivu dvě partaje, o jejichž nedůvěryhodnosti dnes nepochybuje nikdo soudný a znalý. Rozhodující vliv proto získal klientelismus, nepotismus, jánabráchismus a korupce. Nejvíce bitými se staly obce, rodiny, zvláště mladé, mladí lidé, zaměstnamci a střední třída vůbec, včetně malopodnikatelů. Vina je jak na těch mocichtivých, tak na těch poctivých ale neochotných a neschopných domluvy.

Cesta ke změně je jediná. V co neširší míře vyměnit sbor poslanců za nové, nekontaminované osobnosti. Váš spolek ale dnes zahajuje historicky novou éru v popřevratové politice, kdy na svých zádech vynáší z propadliště politické scény politiky přednostně odpovědné za stav, který popisuji výše a se kterými se nikdy nedostaneme ze současného marasmu. Jen si sepište do jednoho sloupku věci, které byste ráda systémově prosadila a do druhého ne sofistikované, žoviální řeči, které Vás tak oslovují, ale skutky Vašich recyklovaných partnerů za uplynulých 20 let. Jsem zvědav, k čemu dojdete. Obávám se, ale, že k ničemu dobrému. Jen si připravujete hořké vystřízlivění. Vím o čem mluvím, zažil jsem to osobně právě s některými z nich.
13. 04. 2010 | 12:24

myrta napsal(a):

Stejně jako pan KS opustil zelené,díky kterým seděl na postu,když už mu k ničemu nebyli,to dopadne se starostami.Jen se vyškrábe někam,pa,pa,pár drobečků utrousí,aby se neřeklo.Mívala jsem ho za gentlemana,který ví,ale nemluví.Ale z toho jsem už vyléčená,je stejný jako celý jeho spolek a o to horší,že v jeho věku a penězům mu už o nic jít nemusí.
13. 04. 2010 | 13:20

Míval napsal(a):

Veronika Vendlová: to jsem opravdu rád - každé zasmání doktora vyhání.
A almost glossed také dostal odpověď. Takže jsem se ve Vás možná zčásti mýlil. Určitě se Vám ulevilo. :)
13. 04. 2010 | 14:09

Tencokida Hnuj napsal(a):

myrta napsal(a)

"...že v jeho věku a penězům mu už o nic jít nemusí."

Omyl. Co ten volební tahák s občanem Schwarzenbergem na poštovní známce ?
Nic není jen tak.
13. 04. 2010 | 14:25

LEVAK napsal(a):

Tady už je škoda slov!Vanitas vanitatum et omnia vanitas!Topolánek,teď Schwarzenberg a kdo příště?
13. 04. 2010 | 15:16

Béda napsal(a):

13. 04. 2010 | 16:27

Veronika Vendlov napsal(a):

Bédo, zítra vyjde pravděpodobně další, budďte ve střehu! Pak to bude třeba zprůměrovat. :) A navíc to stejně rozhodnou voliči a voličky.
13. 04. 2010 | 18:31

Veronika Vendlov napsal(a):

pgjed:
jasně, že řeči typu ...jsou prázdné, protože je politici a političky svými činy - v tomto případě nečinny, prázdnými učinili.

K Vaší citaci: "Všeobecnou frustraci a skepsi způsobuje neexistence všeobecné dlouhodobé shody na směřování republiky v hlavních oblastech a logicky následný "odezdikezdizmus". Příčinou tohoto stavu je především neschopnost a neochota mnoha jednotlivých politiků hledat takovou koncepční shodu. Nezmění-li se tento stav, dopadneme jako republika špatně. Aby se mohl změnit, musí odejít ti hlavní překážející, kteří jsou ve vrcholné politice příliš dlouho a dávno zapoměli, že jejich rolí není dirigovat tupé masy a o zlomkrk prosazovat jen to své, ale odpovědně sloužit voličům.

Víte, mě vždy docela vadilo, že obyčejní, poctiví lidi, aktivní v politice, se z naprosto malicherných příčin separují na malé zlomky se sníženou, často i mizivou šancí cokoliv změnit a ovlivnit a tak degradují své poctivé úsilí. Toto politické "domkařství" vedlo k tomu, že si mohly rozparcelovat většinu politického i hospodářského vlivu dvě partaje, o jejichž nedůvěryhodnosti dnes nepochybuje nikdo soudný a znalý. Rozhodující vliv proto získal klientelismus, nepotismus, jánabráchismus a korupce. Nejvíce bitými se staly obce, rodiny, zvláště mladé, mladí lidé, zaměstnamci a střední třída vůbec, včetně malopodnikatelů. Vina je jak na těch mocichtivých, tak na těch poctivých ale neochotných a neschopných domluvy.

Cesta ke změně je jediná. V co neširší míře vyměnit sbor poslanců za nové, nekontaminované osobnosti."

Tuto citaci opravdu mohu PODEPSAT!

A k tomu Vašemu poslednímu odstavci: Opravdu Vám rozumím, i já mám podobnou zkušenost. Jenže když jsem si dala na na misku vah moji zkušenost v ED, později v SNK ED, Ti nyní jdou s VV a pak tu, která by mě mohla čekat se Starosty, rozhodla jsem se to při všech otaznících a možných úskalích ještě jednou zažít.

Můžeme si načrtnout možné scénáře jak vše dopadne. Můžeme být na tom jako země ještě hůř? Ovávám se, že ano.

Já vlastně nevím, co bych měla dělat jako "normální, ale odpovědný člověk", který má rodinu, od sedmnácti let pracuje, nikdy nepobíral žádné sociální dávky, kromě rodičovského příspěvku - což ale není sociální dávka a nechce platit vyšší daně, protože prostě už tak platí jak mourovatej...

Nebaví mě vidina sociálního státu, ve kterém má 50% lidí nárok a taky i pobírá sociální dávku. Nebaví mě naprosto nehorázné předražování státních zakázek a obrovské plýtvání. Já netvrdím, že ke změnám dojde hned a nějakým zázrakem...jen prostě nechci, aby bylo hůř. Ale možná stejně bude a já to neovlivním...a nebo k tomu paradoxně přispěji.

Babo raď.....!
13. 04. 2010 | 19:04

pgjed napsal(a):

Nebaví nás totéž paní Vendlová. I já bych byl pro adresnost a dočasnost dávek ( mimo ty skutečně nemohoucí), navíc podmíněnou osobní aktivitou v podobě veřejných prací a povinné rekvalifikace. I já bych byl pro to, aby veřejné zakázky byly za reálnou cenu, průhledné a realizované tuzemskými firmami, aby se peníze z veřejných zdrojů opět oklikou vracely do státní kasy. I mě rozčiluje, když si uvědomím, kolik měsíčně nasypu do státního kafemlejnku a co za to dostanu... Jediný rozdíl mezi námi je v tom, že zatím, co vy se hodláte svým představám přiblížit s Kalouskem, Severou, Parkanovou a dalšími, tak já již vím, že se s nimi k ideálu nepřiblížím. Naopak. Oni jsou jedněmi z překážek na této cestě. Proto jsem posledních několik let pracoval na tom, aby z té cesty jednou provždy zmizeli. A tak je mě líto, že sympatičtí lidičci blízkých názorů, jako třeba Vy a pan Gazdík, to na poslední chvíli kazí. Toť vše.
13. 04. 2010 | 19:21

Ignácius napsal(a):

V.V.
Hlavně že těm vaším blábolům rozumí pocestný,to tedy může být útěcha...
13. 04. 2010 | 20:02

Veronika Vendlov napsal(a):

pgjed: hm...to je opravdu k vážnému zamyšlení (a to oparvdu nemyslím ironicky).
13. 04. 2010 | 20:20

Veronika Vendlov napsal(a):

Ignácius: z nějakých lidských důvodů je to pro mě cenné.

Že mi někteří jiní nerozumí, to mi naopak nevadí.
13. 04. 2010 | 20:21

abercrombie napsal(a):

Ignácius: z nějakých lidských důvodů je to pro mě cenné.<a href="http://www.abercrombieuk.net/" title="Abercrombie outlet"><strong>Abercrombie outlet</strong></a>
18. 08. 2010 | 05:51

hollister napsal(a):

pgjed: hm...to je opravdu k vážnému zamyšlení (a to oparvdu nemyslím ironicky). [url=http://www.hollisteruk.net]hollister uk[/url]
18. 08. 2010 | 05:53

Kirillov29Bogdan napsal(a):

Отличный <a href="http://www.galaxy-marble.co...">искусственный камень</a> для кухни
17. 10. 2010 | 12:20

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 08:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy