Volit TOP09 s podporou Starostů bylo důležité, víc než si myslíte…

30. 05. 2010 | 23:26
Přečteno 6949 krát
Byl to adrenalin. Do Tyršova domu, kde TOP 09 a Starostové sledovali výsledky voleb, jsem vyrážela hodně nervózní. Poměrně hodně nervózní jsem byla i několik posledních dnů před volbami a vůbec jsem se neodvážila odhadnout, jak by volby mohly dopadnout.

Věřila jsem na vyšší voličskou účast (nepotvrdilo se) a na to, že volit půjdou mladí (a neklidní). Přála jsem více úspěch Zeleným, než Věcem veřejným, či Zemanovcům. Po téměř ročním maratonu jsem ale už chtěla, aby konečně přišel den a hodina „zúčtování“.

Přála jsem si, aby byla předvolební kampaň TOP 09 s podporou Starostů tou nejlepší (pozitivní, chytrá, férová a graficky čitá). A myslím si, že (nejen) díky LAVMI, takovou opravdu byla. Opatrně jsem si říkala, že by bylo příjemné, alespoň jednou v politice zažít týmový úspěch.

První odhady po uzavření volebních místností, jsem zaznamenala v autě cestou do Prahy a od té chvíle už jsem se nedokázala příliš soustředit. Atmosféra v Tyršově domě byla neuvěřitelná a radost se stupňovala s každým dalším sečteným hlasem. Cítila jsem spravedlivý pocit zadostiučinění za práci, která vlastně není ani moc vidět.
Ani ve snu by mě nenapadlo, že dojde k takovým politickým veletočům. Že TOPka zvítězí v Praze, že přeskočí v Libereckém kraji ČSSD, že dojde k takovému masivnímu „kroužkování“ na kandidátkách, že se poslanci/kyněmi stanou ti, kdo to nečekají a nestanou jimi ti, kdo to suverénně čekají…

Když jsem se v červnu 2009 rozhodovala, zda dál ve „Starostech“ a ano či ne s TOP 09, věděla jsem, že to je rozhodnutí nevratné. Za téměř rok spolupráce se všemi, o nichž včera prakticky nepadla zmínka, ale i s těmi, kdo po právu a zaslouženě stáli v záři reflektorů, jsem jen jedenkrát přemýšlela o tom, zda „to“ dám anebo je čas „to“ zabalit. Pochybovat je lidské a vnitřní síla občas překvapí.

Ani jednou jsem ale svého rozhodnutí nelitovala. To proto, že jsem mohla spolupracovat s naprostými profesionály/kami a že se toho stihla poměrně dost naučit.

Od včerejšího dne má Starostovské hnutí 9 poslanců a poslankyň nominovaných naším hnutím z celkových 41 mandátů TOP09. V nové Sněmovně vznikne stejnojmenný klub, jako již exitující Senátní, tedy „TOP 09 a Starostové“ /TOPSTAR/ :-).

Zvolení poslanci a poslankyně za hnutí Starostové a nezávislí jsou tito lidé:
Liberecký kraj:
Václav Horáček, starosta města Železný Brod
Jan Farský, starosta města Semily
Královéhradecký kraj:
Josef Cogan, starosta města Nová Paka
Středočeský kraj:
Jiří Besser, starosta města Beroun
Luděk Jeništa, starosta města Vlašim
Zlínský kraj:
Petr Gazdík, starosta obce Suchá Loz, předseda hnutí
Alena Hanáková, starostka města Vizovice
Hlavní město Praha:
Stanislav Polčák, místopředseda hnutí, advokát a pedagog
Moravskoslezský kraj:
Ludmila Bubeníková, starostka obce Velká Polom

Vyjednáváním za Starosty a nezávislé byl od počátku spolupráce pověřen Petr Gazdík spolu s Miroslavem Kalouskem a Karlem Schwarzenbergem a změna financování samospráv zůstává starostovskou prioritou. Před námi jsou další volby – senátní a komunální. Maraton nekončí a čeká nás víc práce, než si myslíte.

Děkuji všem, kdo nás volili, všemožně podporovali a pomáhali.
Děkuji všem konkrétním lidem, kteří byli, jsou a budou kolem mne, při mě, za mnou, přede mnou, nade mnou a vedle mě. Nejvíc ze všeho rodině a partnerovi, neb při mě stojí v dobrém i zlém.
Děkuji za e-maily, smsky a telefonáty před i po volbách.
Děkuji za preferenční hlasy, kterých jsem ve Středních Čechách dostala přesně 2 245, což oproti mnou odhadovaným cca 20 hlasům, vůbec není málo.
Děkuji za kritiku, které také nebylo málo.

To nejtěžší – NEZKLAMAT ty, kdož nás zvolili – je nyní před námi.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

*** napsal(a):

Veroniko gratuluji ještě jednou, poslanců je dokonce 41, ok.
30. 05. 2010 | 23:35

Veronika Vendlov napsal(a):

Díky, mám velkou radost.
30. 05. 2010 | 23:40

Skogen napsal(a):

To byl začátek. Teprve bude adrenalin. Až starostové budou vyplácet z obecní kasy na polévku pro chudé. Jelikož si spoustu věcí berete k srdci, neměnil bych s vámi ;)
30. 05. 2010 | 23:45

Targus napsal(a):

To vronikavendlova:

Jsem velice rád, že jste z vítězství tak nadšena.
A že jste zapomněla okomentovat čtvrteční hlasování o přihrávce grandiózního kšeftu pro Agrofert a chudáka pana Babiše.
Ono se to tu teď jaksi nehodí tahat na světlo takovou prasárnu, že ano...

Rada na závěr - rychle se naučte vypínat oči a uši, bude toho mnohem a mnohem více.
30. 05. 2010 | 23:53

Jan Vaculík napsal(a):

Veroniko, gratuluju vašemu hnutí k úspěchu!
Už dlouho jsem neměl z volebního výsledku takovou radost. Je to krásnej pocit, když se ledy hnuly, předsedové odstupují a berou sebou své nohsledy, podržtašky a poradce!
A vašim nově zvoleným kolegům přeju kromě zdraví hlavně - nezblbnout!
JV
30. 05. 2010 | 23:59

george napsal(a):

Jak slušný člověk, osobnost a diplomat získal popularitu a byl volen do sněmovny.
http://ninivemail.blogspot....
31. 05. 2010 | 00:04

Veronika Vendlov napsal(a):

Skogen: tak strašné to nebude a pokud ano, pak určitě ne zásluhou Starostů...
31. 05. 2010 | 00:06

Veronika Vendlov napsal(a):

Targusi: zastávám názor, že na světlo se má vytahovat každá prasárna, zejména pokud jde o prokazatená fakta.
31. 05. 2010 | 00:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Jane Vaculíku moc díky. Já doufám, že nezblbne nikdo z nás. Je shoda okolnosí, že jsem tam, kde nyní jsem, ale mohu Vám říci, že i kdybych byla kdekoliv jinde, vždycky budu volit pravicově a z výsledku včerejších voleb budu mít vážně velkou radost.
31. 05. 2010 | 00:11

Veronika Vendlov napsal(a):

George: posílám pozdravy :-)
31. 05. 2010 | 00:13

ms napsal(a):

Zajímalo by mně jestli ten rozdíl mezi preferencemi a realitou nemohl být dán ve finále i lokální oblíbeností některých starostů, kterou prostě náhodný průzkum není schopen odchytit, protože nejde zprůměrovat.
31. 05. 2010 | 00:26

Karel Mueller napsal(a):

Veroniko,
k úspěchu Vaší straně Vám blahopřeji, ale nevím, proč jsem Vás na seznamu poslanců nenašel.
Uvidíme, co nám ukážete :-) a jak dalece jste to mysleli s oněmi třemí T O P vážně.
31. 05. 2010 | 00:26

Skogen napsal(a):

V V - jak myslíte, jste na dobré cestě vůbec nic si nepřipouštět. Čas ukáže. Možná vzhledem k vám bude muset vzniknout nějaká nevládní organizace ;)
31. 05. 2010 | 00:26

Jan Vaculík napsal(a):

Veroniko,
přiznám se, že výsledek voleb ani nevnímám prioritně jako vítězství pravice: vždyť VV jsou subjektem politicky velmi nevymezeným a podivným, předvídatelným nanejvýš akorát tak do úrovně osobní prestiže Radka Johna. A je programovým debaklem levice, že nemůže dát dohromady smysluplnou koalici.

Ale nejdůležitější poselství jde napříč politickým spektrem, takříkajíc: přezíravost, mafiánství, arogance - i v politice se za ně platí jednou za čas účet!
31. 05. 2010 | 00:27

Lena napsal(a):

Blahopřeju.
Tak TOPSTAR, jo? Pěkná zkratka. Třeba se ta nová kometa C/2009 R1 Mc Naught rozzářila právě kvůli Vám :-):
http://www.astro.cz/_data/i...
31. 05. 2010 | 00:31

Skogen napsal(a):

Lena, to jo. Posel zkázy.. To jste si nemohla najít nějaký optimističtější astronomický úkaz?
31. 05. 2010 | 00:33

Konrad napsal(a):

Nasi predkove se obraceji v hrobe. Staleti bojovali proti cizackemu feudalnimu utlaku. Dnes se zde Schwanzenbergove, Lobkowitzove ,Kolowratove a Kinsti derou znovu k moci pomoci skorumpovanych politiku, a vlastizradcu .....Mimochodem zda se mi ze "jeho jasnost", mluvi cimdal vic z cesty, vsadim se ze do dvou let ho bude pani Vendlova s pani Parkanovou, jezdit na urad prebalovat.
31. 05. 2010 | 00:58

černovláska napsal(a):

Veroniko, taktéž gratuluji, a hlavně nezblbnout a nezpychnout, moc (prý) chutná moc, věřím že máte v hnutí plno slušných lidí, ale neodpustím si memento (vzhledem k těm recyklátům, které v TOPce jsou), volič se naučil kroužky ;-), tak jim to občas připomeňte
31. 05. 2010 | 00:59

Veronika Vendlov napsal(a):

ms: no a to je přesně to, co jsme nevěděli jistojistě ani my sami. Celou dobu jsem si říkala: "děláme fakt všechno co můžeme"? Jak to ověřím...prostě to příliš nejde a je docela možné, že to byl jeden z faktorů, který jsme chtěli, aby takto zafungoval. Zdá se, že dohoda o strategické spolupráci s TOP 09 byla skutečně dobrým a odpovědným rozhodnutím.
31. 05. 2010 | 01:03

Veronika Vendlov napsal(a):

Karel Mueller: Díky, ráda Vás vidím. Kandidovala jsem předsi na šestnáctém místě! A poskočila na 11! To mi docela stačí...:-)
31. 05. 2010 | 01:04

Veronika Vendlov napsal(a):

Leno: moc díky! :)
31. 05. 2010 | 01:05

Veronika Vendlov napsal(a):

Konráde, nevím, kdo přebaluje Vás, ale jisté je, že Vám - na rozdíl od pana Schwarzenbergam vážně není rozumět. To ale není tím, že píšete nečitelne, to je tím, co vůbec dokážete napsat...
31. 05. 2010 | 01:07

Veronika Vendlov napsal(a):

černovlásko: moc díky! :-) Kroužky přišly za 5 minut 12....
31. 05. 2010 | 01:08

Veronika Vendlov napsal(a):

Černovlásko, ještě dodatek: kroužky rozhodovaly i u nás a musím říci, že mi to bylo u některých kanidátů/tek líto. Přesto jsem ráda, že lidé využili síly svého vlastního hlasu. Nepřála jsem si vlastě nic jiného, než aby šli volit a volili s rozmyslem. :-)
31. 05. 2010 | 01:11

Konrad napsal(a):

Trochu jsem to prepiskl, omlouvam se.Nicmene si myslim ze spousta lidi v teto zemi, chybela ve skole na hodinach dejepisu.
31. 05. 2010 | 01:15

Veronika Vendlov napsal(a):

Jane Vaculíku: VV jsou ti, kteří rozhodnou. Tak to v politice chodí. Počítá se s těmi, kdo mají koaliční, nebo vyděračský potenciál...uvidíme, jak to dopadne, podle mého soudu je to stále velká neznámá...
Ano, souhlasím s Vámi, že účty je nutno platit. Alespoň jednou za čas určitě - a najednou.
31. 05. 2010 | 01:24

Veronika Vendlov napsal(a):

Konrade: Díky že jste to uznal. Lidé nechyběli, podle mě to vidíte moc zjednodušeně a přehnanně černě.
31. 05. 2010 | 01:24

Konrad napsal(a):

Pokud jste vsak chtela naznacit ze jsem moc vulgarni, mrknete vyse na blog pana V. Urbana, ten je prece take vas.. V teto zemi je holt urceno komu se muze nadavat a komu ne.
31. 05. 2010 | 01:25

Dušan Dvořák napsal(a):

Veroniko, dík za ten článek. Zaslepen Kalouskem a Severou a podobnými kreaturami české politiky ve vaší partaji jsem si vlastně ani nevšiml, jak silná tam byla pozice starostů. Bohužel u nás to není se starostou bohvječo, ale dva starosty z oklních obcí bych si klidně a naopak rád představil v parlamentu, protože se o obce skutečně starají a lidi je maj rádi. Žádní papaláši, normální chlapi.
Jestli jsou ti tví starostové taky takoví a je jich taková síla, jak jsi uvedla, je tvé závěrečné přejmenování partaje namístě. To by mohla být skutečná změna a doufám i péče o krajinu, když nejsou v parlamentu zelenáči.
Dobrá změna jsou úspěšný ženský, nezávislí a přeskočivší nováčci, jen nedat starejm šíbrům pokoj.
Pan Pehe někdy tuším na jaře napsal, že volbammi se nic nezmění. Jak si myslím, že má přehled, v kostech jsem cítil, že příjde změna. Od doufám, že ne premiera Nečase, ji rozhodně nečekám. Bordel a korupce na MPSV a nikdy nevysvětlené dvojnásobné navýšení rozpočtu na soc. služby a současně jejich nejmasivnější krach v historii, si dobře pamatuji. A ty lži a vytáčky, že on nic - pan Čistej mu sedí jako Grosovi Upřímnej.
Klíčová je změna kultury politiky. jestli by měl parlament něčím shodně začít, pak sedět tak dlouho, než přijme nový jednací řád, který by zamezil těm podvodům a dodatkům ve třetím čtení. A pak jen sjednocoval zákony. A program vždy dopředu znalý a měnný jen za tvrdých podmínek. To by všem těm strejcům, co si z parlamentu udělali živnost, otrnulo, protože by museli pracovat. A to přece mají, že?
A ještě bych uzákonil vyrovnaný rozpočet a to, že nevyjde ze sněmovny zákon, kterému by neporozumělo x náhodných čtenářů z Prahy a poslední dědiny.
U nás v kraji byla lídrem té tvé superstar paní doktorka Chalánková, která dnes rozhodně nelituje, že od lidovců odešla. Když byla radní na kraji, celá ta parta hanáckých papalášů jí s radostí okopávala kotníky. Je přiměřeně naivní, takže od těch strejců dostávala pěkný kapky.
Od takových lidí - poučených tím hulvátským stylem politiky - si slibuji změnu.
V každém případě letos legalizujeme léčivé konopí, ať ve je vládě Petr nebo Pavel.
Pevné zdraví a stálou pohodu, D.
31. 05. 2010 | 01:27

Veronika Vendlov napsal(a):

Konrade: zkusím si na to najít čas...že je "náš" jsem nevěděla...
31. 05. 2010 | 01:31

Daňový poplatník napsal(a):

Hezké nadšení nad hloubkou ideí a očekáváním světlých zítřků.
Mimochodem,kritériem teorie je praxe, a koně se dělí na tažné a chovné.
31. 05. 2010 | 06:37

Michal Macek napsal(a):

VV:

ahoj gratuluji k vitezstvi!
31. 05. 2010 | 06:43

tata napsal(a):

paní

GRATULACE,A VELKY SOUHLAS ted nezklamat hlavně vaše křidlo starostu,protože to jediné muže zabrzdit čeho předpokladam u pana KALOUSKA,V MEM VĚKU NEVĚŘÍM NA OTOČENÍ o 180 stupnu,ten pan toho ma za sebou tolik,ač mame pohled značně rozdilny,nezbyva než doufat že muj pohled je pesimiticky a že se spletu v odhadu,jen čas ukaže ktery pohled byl vice přesny
31. 05. 2010 | 07:07

Ládik napsal(a):

Pozor na adrenalinový záchvat. Zejména poprvé si ho můžete splést se srdečním infarktem nebo nervovým zhroucením...
31. 05. 2010 | 07:10

Pepa Řepa napsal(a):

Děkuji všem konkrétním lidem, kteří byli, jsou a budou kolem mne, při mě, za mnou, přede mnou, nade mnou a vedle mě. Nejvíc ze všeho rodině a partnerovi, neb při mě stojí v dobrém i zlém.
-----------------
To je jako když Julia Roberts drží v ruce Oskara. Uronil jsem slzu.
Mám u vás panáka. Zakroužkoval jsem Vás jako holuba.

Copak hnutí, ale bacha na pohnutí.
Nejste snad v šestinedělí, že ne?

Co dáte rychtářům za odměnu. Právo první noci?
31. 05. 2010 | 07:23

StandaT napsal(a):

Gratuluji.

Teď ještě docílit antidinousařího zemětřesení v komunálních volbách ve velkých městech. Ale to zase bude na nás, voličích.
31. 05. 2010 | 07:37

Pepa Řepa napsal(a):

Nejvíc ze všeho rodině a partnerovi, neb při mě stojí v dobrém i zlém.
--------
opatruj mi mou dušičku
opatruj ji ve dne v noci,
od škody a od zlé moci.
Andělíčku, strážce můj,
Tělo, duši,
Opatruj.
31. 05. 2010 | 07:37

malma napsal(a):

ten politický orgasmus jak u starý panny
vyhrála mediokracie a na vy
31. 05. 2010 | 08:08

Michal Macek napsal(a):

malma:

zalez oranzado
31. 05. 2010 | 08:21

Targus napsal(a):

To veronikavendlova:

Vida, tak hlasování se zamete pod kobereček. Vždyť je přeci čas dělení koryt, tak se tu nebudeme mazat nějakou malou domů pro Agrofert. Paní Veroniko, stává se z Vás dost rychle špindíra, anebo jste (z) Volyně.
31. 05. 2010 | 08:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

veronika vendlova
Připojuji se a také Vám přeji pot, krev a slzy. A nám všem hřejivou a vlídnou budoucnost v náručich nejlepšího ministra financí Mléčné Dráhy a Emila Holuba naší politické scény - občana Schwarzenberga.
-
Budu od nynějška stále opakovat :
"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem Tencokida."
31. 05. 2010 | 08:44

jozka napsal(a):

Tak Veroniko, gratuluju a jestli nosite klobouky, tak si ho drzte, protoze ted zacina ficak.

Az s vami Mira zamete (vic nez si myslite), dejte vedet, sednu na kolo a pozvu vas na Vodolce na kafe.

A propos, CT prokazala skoro az anglicky smysl pro humor a zacala uvadet opet "Ano pane, ministre". Vcerejsi dil byl skoro aktualni :-)
31. 05. 2010 | 08:48

jarpor napsal(a):

Úspěšným se má popřát... nikoliv je urážet... jenže jsme "doma", kde úspěšní mají být po zásluze potrestáni.. :-)

Takže - gratuluji k úspěchu, a jen doufám, že to Vaše "nezklamat" bude platné...

Mimochodem, prohlášení pana Ratha, že kraje patrně přestanou proplácet poplatky... hovoří jasně o "kupování" z cizího...

Ti, jež se zaštiťovali sociálností, den po té, když se "kupovaní" nezachovali podle představ, už onu "sociálnost" nepotřebují...
Není výmluvnějšího argumentu o upřímnosti proplácejících...

Hezký den
31. 05. 2010 | 08:51

Targus napsal(a):

To jarpor:

Proč se na Ratha tak čílíte? Vždyť přeci lidé ve Středočechách jasně řekli ve volbách, že jim poplatky nevadí!!!
31. 05. 2010 | 08:58

Frank napsal(a):

Veronika Vendlová
Takže volby dobrý,ale teď už návrat do reality.
Malé připomenutí( DEU, Sládkovci,KDU,Zelení),ti všichni měli Vaše tučně vytištěné heslo v poslední větě na svém štítě a vždy s ním v čase voleb mlátili o kdejakou zeď.
Nyní z politického hnojiště sledují cvrkot.

Je to jen dobře myšlené varování. S Kalouskem v zádech hovořit o změně je stejné jako lechtat kobru pod bradou.

A pokud tento výsledek voleb posuzujete jako promyšlený a uvážený tah českých voličů, přěčtěte si reakce pod články Aktuálně cz.
Typický příklad paní která pláče že volila pravici aby nezadlužovala svoje děti ale proč by proboha měla mít menší důchod a platit více na zdravotnictví, když už teď sotva vyjde.

Typicky český stádní volič, zblblý mediální masáží a nevědouc co činí vhodí do urny papír

Vaše strana stojí na tváři pana knížete.
A mám obavy že se brzy naplní heslo z plakátu s Kalouskem a Johnem.
31. 05. 2010 | 09:04

Vico napsal(a):

VV : Gratuluji k úspěchu.

jarpor : lidi zvolili jiný směr. Je demokratické, že to "socani" respektují a skončí s proplácením poplatků. Navíc se asi brzy budou zvyšovat.
31. 05. 2010 | 09:09

spider napsal(a):

jo jo

<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-8399368124964412";
/* e-Facebook.cz 300x250 */
google_ad_slot = "0512022044";
google_ad_width = 300;
google_ad_height = 250;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndic...">
</script>
31. 05. 2010 | 09:13

Lila napsal(a):

Verčo,

moc a moc gratuluji. Je to fajn, když je moře práce a stresu korunováno úspěchem. Z výsledku voleb mám (a všichni okolo mě) radost, dopadly lépe, než jsme čekali. Takže i Tobě patří dík, určitě na tom máš zásluhu.

A jak už napsal kdosi na jiném blogu: Díky patří všem neobyčejným lidem této země, kteří zvolili raději rovný hřbet, vztyčenou hlavu a osobní svobodu. I když to bude stát něco víc potu a krve.
31. 05. 2010 | 09:14

Aktiv napsal(a):

Tak o kolik jste se šábli V.Vendlová s představiteli TOP09?
Kam to teď povede, ta vaše politika-horší předchozích totalitních stran?
TOP09 , a jak přivést tenhle stát ke krachu a k totalitě, protože představitelé TOP09 jsou mafie!!!!
31. 05. 2010 | 09:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

Lila
Rovný hřbet ? Jinak by bylo co ?
Vztyčená hlava ? Hledí takto kam ?
Osobní svoboda ? Svoboda od čeho k čemu ?

Krev a pot, říkáte . Z koho bude crčet ?
Máte alespoň matnou představu ?

Na slzy jste zapomněla. A jestli půjde o slzy hysterického smíchu anebo hořké slzy zmaru a ubohostí. A kdo je bude ronit.
31. 05. 2010 | 09:26

MA-FU napsal(a):

Veroniko Vendlová-gratuluji a mám radost,protože jsem moc TOP 09 přála.MA-FU
31. 05. 2010 | 09:28

Morová rána napsal(a):

No, pod tímto blogem si připadám jako na sdružení rodičů a přátel školy. Samá chvála, samé gratulace, nadšení přímo frenetické. Pokud bych měla usuzovat s této debaty, musela bych dojít k závěru, že vás nevolilo „pouhých“ deset ale rovnou pětadevadesát procent elektorátu.
Já vám jen tak v rámci vyváženosti debaty oznamuji, že na tomto všeobecném juchání neparticipuji, neboť mám dojem, že celý tento TOP09 projekt není nic jiného než (s odpuštěním) nový bor… se starými k…
K vašemu blogu jen malou poznámku. Kampaň TOPky možná skutečně byla pozitivní(což o to, to mohou být i testy na AIDS) chytrá, férová a graficky čistá. Řekli jste v ní v podstatě tolik, že kdo je chytrý, schopný a cool, volí knížete. No a ti mladí (a neklidní) vám to sežrali i s navijákem, protože kdopak by nechtěl být schopný, chytrý a cool, když je mu dvacet, obzvlášť pak, když pro to nemusí vlastní pílí nic udělat. Úplně stačí, když v určený čas hodí do krabičky ten správný papírek. Nuž, i já vám gratuluji. Jen tak dál!
31. 05. 2010 | 09:30

jarpor napsal(a):

Targus

Z čeho vzchází Vaše psaní o mém čílení ?

Jen konstuji... s klidem...

Hezký den
31. 05. 2010 | 09:32

Morová rána napsal(a):

Lilo,
no budiž, s těmi ostatními položkami na našem hrdém seznamu nepolemizuji, ale ten rovný hřbet?
Spíše bych očekávala, že se nám, střední třídě, naše hřbety pěkně skroutí od toho, jak se budeme hrbit nad prací, abychom mohli zaplatit účet od doktora.
31. 05. 2010 | 09:34

neo napsal(a):

Gratuluji taktéž. Sice můj hlas Topka nedostala nicméně velká část naší rodiny vás volila, i babička. Doufám, že spolupráce s ostatními pravicovými stranami bude směřovat tam, kam si většina voličů přála.

hodně štěstí
31. 05. 2010 | 09:34

jarpor napsal(a):

Vico

Máte pravdu s tou změnou směru...

Jen tak trochu přemýšlím, zda opravdu to proplácení bylo z důvodů "cítění" s chudáky občany", tolikrát deklarované... a pokud ano, jak to, že to cítění se tak prudce za den otočilo...
nebo to bylo bohapusté "kupování" voličů... a lež.

Hezký den
31. 05. 2010 | 09:36

Dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! To teda lidé u voleb pěkně pohnojili tu naší malou a neštastnou a věčnými problémi zmítanou republiku ! Ale jedno Vám napíši upřímně ! KALOUSOVI dejte co nejdříve padáka nebo si zaděláte na velkej malér v republice ! Je to bezkorpulentní člověk a nikdo z normálních lidí ho nemůže mít rád ! Paní Veroniko radím Vám dobře ,domluvte se s knížetem a vymyslite něco aby Kalousek parašutista zmizel navždy z naši politické scény ! Mějte se Dalimír.@
31. 05. 2010 | 09:37

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro paní Veroniku, úspěch Vám a vám přeji, vychutnejte si tu kapku medu, která Vám náleží. Starostové jako poslanci,to je dobré. Z kraje devadesátých let jsem pro jednu nejmenovanou stranu pracovala jako "neplacený regionální pomocný stroj na všechno".Ti na chvostu to často nemají lehké. Tužka s povolebním úsměvem.
31. 05. 2010 | 09:43

Deny napsal(a):

Také bych měl radost z vítězství TOP. kdyby jeho voliči vykroužkovali Kalouska a Schwarzenberga.

Pan K.S. nám všem ještě ukáže, obnoví jednání o radaru, církevní restituce za 280mildKč, zrušení Benešových dekretů.

A Kalousek jako nový ministr financí? KOzel zahradníkem.
31. 05. 2010 | 09:44

Pavlik napsal(a):

Agitárko Vendlová,

že odešel Topolánek, Paroubek mám velkou radost, že kraloval Váš kníže Švancnégr beru na vědomí, ale že tam jsou přeběhlíci s podvodníkem Kalouskem v čele to mi dost nesedí a jsem překvapen kolik naivistů TOP volilo.
Čas ukáže, co Vaši poslanečtí korytáři zase předvedou.
31. 05. 2010 | 09:48

Luba napsal(a):

Dávám TOPíkům rok, maximálně dva ...
31. 05. 2010 | 10:07

*** napsal(a):

Pavlik

vážený zřejmě jste omylem zaměnil jméno knížete z Orlíka za název pro afroameričany. Neriskujte, editor bdí.
31. 05. 2010 | 10:11

honza napsal(a):

Užijte si Veroniko to nadšení, dlouho Vám trvat nebude. To nemyslím ani zle, ba ani ironicky, vystřízlivění bývá někdy kruté.
31. 05. 2010 | 10:18

Béda napsal(a):

VV,

sláva vítězům, čest poraženým!
BTW: kdo byl vlastně v těchto volbách vítězem a kdo poraženým?
31. 05. 2010 | 10:24

Tencokida Hnuj napsal(a):

Béda

To se uvidí při udělování prvních větších veřejných zakázek.

"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem Tencokida."
31. 05. 2010 | 10:31

Michal Macek napsal(a):

beda:

vitezi: madl issova zelenka :)
31. 05. 2010 | 10:41

*** napsal(a):

Veronika

myslím, že to celé představení dopadlo výborně, lépe než se mi v Průhonicích pozdávalo. I když už tam mi bylo jasné, že tohle prostě vyjde a na chyby již není čas.

Přesto obdivuji Vaši práci, Váš naturel, Vaši píli, Vaši slušnost, skromnost i pokoru zároveň.

Veroniko, pracujte na všem pozitivním dále a přeji Vám krásný den.
***
31. 05. 2010 | 10:54

Jedla napsal(a):

Nechci Vám kazit oslavy. Posílám link na italskou facebookovou skupinku:
http://www.facebook.com/tos...!/photo.php?pid=3969061&id=269004158610&subject=10150162951285581

Volný překlad: Nikdy jsem neměl pít, než jsem sedl za volant ... ale jestli ujedu tomu dinosaurovi ... udělá mi to sakra radost!

Nějak tak se mnozí cítí: Neměl jsem raději střízlivět ... ale jestli přežiju příští čtyři roky vlády dinosaurů ... udělá mi to sakra radost.
31. 05. 2010 | 11:33

Jedla napsal(a):

Zkusím znovu ten link:
http://www.facebook.com/pho...
31. 05. 2010 | 11:37

Kája napsal(a):

Vítězství TOPky je fajn, škoda, že Zelení neuspěli. Namísto nich měly propadnout VV, strana pražských kmotrů: http://tvpraha7.cz/node/179
31. 05. 2010 | 11:53

Pocestny napsal(a):

Zdravíčko!
Tak vidíte, ani to nebolelo a je to tam.

Budete mít najednou pytel kamarádů, bacha na to, protože ted se k vám bude hlásit o odměnu každej, kdo vám před třiceti lety zavazoval tkaničky..-)
Zjistíte, že svět je plnej šílenců, kteří mají utkvělou představu, že mají recept na nesmrtelnost, kterej MUSÍTE potřebovat..-)

Nakonec budete ráda, že zde je jistota Schadenkameraden jako pan ˇˇRepa, kterýmu zase povolil svěrač a místo lidského slova se za ohlušujícího praskotu line těžký smrad, který až slzy do očí vhání..

Ještěže tu máme i exoty, jeden tu dokazuje vlastní demenci tím, že nejprve tu chodí jako reklamní bilboard, pak tu hejká cosi o těch, se kterými jeho miláčkové vyjednávají.

Politika je učebnice lidské demence, máte bakalariát, za čtyři roky budete magistrou věd nasíracích,

Doufám, že už máte třicet starostů na komunálky, ze třiceti pražských částí máte 24, tak doufám, že vymetete ten modrej povl z magistrátu..

Soudě dle reakce po těchto volbách, Nečas je ochoten Prahu "upustit" výměnou za národní koalici. On totiž nemá koníka, který by vám mohl mydlit schody, právě naopak.

Nakonec, když se kouknu na výsledky v Ráthgau, každej, kdo tvrdí cosi o "zloději a mafiánu" Kalouskovi má pech.

Narozdíl od mnoha jiných, on vykroužkován nebyl..
...ale socan zůstane socanem a hrací skřínkou s jednou melodií.

To horší vás teprve čeká, tak hodně sil..-)
31. 05. 2010 | 11:54

Lena napsal(a):

Skogene,

jděte. Přece byste nevěřil na posly zkázy. Radujte se, že po dlouhé době bude něco takového vidět očima. Komety na nás kašlou, proč by se kvůli zkáze lidstva měly namáhat ke Slunci?

To takhle stojí jeden astronom u dalekohledu a říká druhému: "Ženskejm se člověk nezavděčí. Objevil jsem novou kometu, pojmenoval jsem ji po manželce a víš, co mi řekla? Že sem blbej, jak daleko vidím!"
31. 05. 2010 | 12:13

klient napsal(a):

Všechna varování, pochybnosti, doporučení, obavy, atd., už jsou uvedeny od jiných výše. Ztotožňuji se s nimi. Ale teď si užívejte okamžiky slávy a zadosti učinění. Nevěřím Schwarzenberkům, Lobkowicům, Kinským a všem ostatním "českým" "šlechetným" navrátilcům od Habsburků. Historia magistra vitae. Nevěřím, že za 4 roky nebudete mít šrámy na duši a neohnutou páteř. Ale moc bych Vám to přál.
Také Vám upřímně gratuluji, děvěnko zlatá.
31. 05. 2010 | 12:31

siven napsal(a):

Pocestný - Kalousek nemohl být vykroužkován, on je přece "nejlepším ministrem financí". Nebo se to o něm alespoň píše.

To Vlastička ze Sezimova Ústí málem dožala. zachránilo ji jen sdružení jihočeských přátel bigbítu.
31. 05. 2010 | 12:51

Tencokida Hnuj napsal(a):

siven

Bláznivá Markéta
v podchodu těšínského nádraží
zpívá zpívá zpívá a zametá
je to princezna zakletá
s erární metlou jen tak pod paží
když zpívá zpívá zpívá a zametá

(J. Nohavica)
31. 05. 2010 | 12:54

Dalimír napsal(a):

Vážení šlechta zde u nás začíná čím dál více vystrkovat rohy a to se mě vůbec nelíbí ! K dovršení všeho budou chtít pražáčci a hlavně takový jak je pan POCESTNÝ chtít knížete z království šípkové Růženky na náš slavný hrad ! Tohle je docela reálné ,pražáci jsou na to hloupý dost ! Takže žádná iluzorní demokracie se zde konat nebude ! Naopak bude to trnitá cesta nazpět do středověku ! Tak si to asi představuje výkvět naší šlechty ! Tak tohle ne ! Dámi a pánové , za tohle náš pan prezident osvoboditel nebojoval ! Šlechta = utrpení lidu a cesta nazpět ! To si doufám nikdo z nás nepřeje !Dalimír.
31. 05. 2010 | 13:04

jarpor napsal(a):

Dalimírovi zde chybí
"Kupředu, levá !"

Doufám, že tomu tak bude i nadále...

Hezký den
31. 05. 2010 | 13:15

MA-FU napsal(a):

Dalimír
Pan kníže se na rozdíl od jiných umí na Hradě pohybovat-má to vrozené,je to jeho přirozené prostředí
31. 05. 2010 | 13:19

route66 napsal(a):

ma-fu

Občan..občan Schwarzenberk! Zákon zatím nikdo nezrušil.
A že se umí pohybovat po hradě? Bodejť by ne...podmínky pro podvodné restituce se musí hledat v nejvyšších patrech..ruku v ruce s jinými podvodníky.
31. 05. 2010 | 13:37

Dalimír napsal(a):

Jarpore věřím že ti mladí lidé kteří vás pravičáky volili brzy dojdou na to jaký "slastný"život jim pravicové strany připravily ! A budete se pak divit za čtyři léta i ušima ! Dal.v
31. 05. 2010 | 14:39

jarpor napsal(a):

Dalimíre

Rozdíl mezi námi dvěma asi bude v tom, že já si myslím, že každý "jak si ustele, tak si lehne", zatímco Vy se domníváte, že Vám budou, nebo měli by "stlát jiní".
A z tohoto zásadního rozdílu vyplývají další...

Hezký den
31. 05. 2010 | 14:50

route66 napsal(a):

jarpor
Jste zabedněný myšlenkový dinosaurus..

I Vám hezký den
31. 05. 2010 | 14:55

route66 napsal(a):

jarpore

Jak se slučuje s Vaším "že já si myslím, že každý "jak si ustele, tak si lehne" toto žebrání že já si myslím, že každý "jak si ustele, tak si lehne",
Milionové dluhy a ustlání si v dolní komoře..stlát tedy by měl daňový poplatník a lehat korytový žebrák ?

:-DDDDDDDDDDDD
31. 05. 2010 | 15:12

route66 napsal(a):

:-DDDDD

Zapoměl jsem ten link na modrého žebráka http://zpravy.idnes.cz/odep...
31. 05. 2010 | 15:13

Lila napsal(a):

Morová rána

Hřbet nad prací hrbím celý život, na tom vidina 13. důchodu a prominutí třicetikorunového poplatku nic nezmění.

Tyto volby ale dokázaly, že volič je skutečným pánem a když si umane, dokáže smést i strom, který si myslel, že už má nebe na dosah. Myslím, že tato facka má cenu zlata.
31. 05. 2010 | 15:27

route66 napsal(a):

Lila
Rozesmála jste mne.Děkuji :-DD

Tyto volby ukázaly, že občan není občan ale teleovčan..tož tak
31. 05. 2010 | 15:35

jarpor napsal(a):

route66

Nechápu, proč se tážete zabedněnce...

Proto na odpověď nečekejte.

Hezký den
31. 05. 2010 | 16:18

route66 napsal(a):

Nečekám..ani jsem nečekal :-DDD
31. 05. 2010 | 16:22

Jamima napsal(a):

velice úsměvná momentka - p. John zblajzl dort s dinosaurem, jásajíc nad jejich koncem a vzápětí jde jednat s téměř stratosaurem Kalouskem....funny.....
31. 05. 2010 | 16:49

Dalimír napsal(a):

Jarpore proč ta demagogie ? Samozřejmě že souhlasím s tím že si každý musí sám na sebe vydělat ! Ovšem musí mít pro to podmínky a hlavně tu jakš takš ohodnocenou práci ! Tohle se ovšem netýká romů , ti ve své většině pracovat nikdy nebudou , nemají to v genech ! Proto jich společnost bude mít stále na krku a bude nás to stát jestě hoooooodně peněz ! Také Vám přeji vše dobré !Dal.@
31. 05. 2010 | 17:01

jarpor napsal(a):

Nechme debat o demagogii, Dalimíre. Při Vámi zmíněného o čemsi zděděného v genech...

Nemá to smysl.

Hezký den
31. 05. 2010 | 17:05

Morová rána napsal(a):

Lilo, jen si nemyslete! Těch "bagatelních" třicet káčé, je jen ubohý začátek. Jen mi není jasné, kde je jaký smetený strom? Já, ať se dívám, jak chci, všude vidím jen staré známé obličeje se zbytkem oděným v novém kabátě.
31. 05. 2010 | 17:21

venkovan napsal(a):

Pražanům se nedivím, starostům ano.
A moc. Nejvíc Gazdíkovi!
Jakým způsobem Kalousek "narovnával" disproporce
už zažili.
Zvýšením daní z nemovitostí v nejmenších obcích!
31. 05. 2010 | 17:28

vlk napsal(a):

Už jsem to psal pod veselou Veselou Samkovou- když vyplouval Titanic na svou první plavbu, bylo také nesmírně veselo. Kapely, stuhy , obecné , šampáňo, stejně jako u vás. A plavba odsejpala úplně příkladně! Modrá stuha a rekord musí být náš.
Na nejvyšší palubě s e stále tančilo. jenže náhle došlo na záchranné čluny .... A nebylo jich dost. Ti z horních palub s e jakž takž do nich vešliTi z těch dolních? Jiná píseň.. Kdo by s e staral, že ?

No a starostové , kteří prošli? Jistě byl to chytrý tah, který vám přihrál hlasy venkova, kd e byste si jinak sotva škrtli. s vyjímkou Berouna samá malá města a městečka. S jejich voličským elektorátem. většinou s dost velkou nezaměstnaností . Velká část lidí na podporách , řada s různoua dost velkou částí sociálních transferů. Volili svého pana či paní starostku.. že jako je bud e zastupovat...
Uniká mi, kd e je průnik zájmu voliče z Velké Polomy s Kalouskem a jeho zájmovou skupinou. Těm chcete nadělit výrazné omezení práv zaměstnance - vykradení zákoníku práce. A také placené zdravotnictví a výrazné oslabení státního důchodovho pilíře. A školné pro jejich děti a...
Zajímala jste s o to kolik a si může bt růměrný příjem těchto vašich voličů A co zněj asi tak ještě mohou unést? Že s e ptám, ež ? Vy máte dobrý pocit...
No až tihle lidí ¨é zjistí, že jejich hodnýa schopý pan či paní starostka tu politiku dělají úplně jinak, než si představovali, prostě pro nejbohatších 10% a že s e v tom docela ochtně vezou, tak to teprv bud e adrenalín. Bohuže nejspíš až za 4 roky.

Jenže paní Vendlová, vás čeká ještě jedna zásadní volba. Totiž jestli chccete zůstat naivní paní Vendlová - pak budete muset z toho sekretariátu v určitém okamžiku pryč nebo jestli s e z vás stane klasická politická bafuňářka. Žijící od voleb do voleb a s tím, že teď to to sype a nic jiného mne nezajímá.

Uvidíme, jak to s vámi dopadne. noa jednu větu jsem teď vymazal.
31. 05. 2010 | 21:09

jarpor napsal(a):

"Zajímala jste s o to kolik a si může bt růměrný příjem těchto vašich voličů A co zněj asi tak ještě mohou unést?"

Tak další, který výsledek voleb nevydýchal a jak se zdá, dlouho nevydýchá.

Vzdělaný Vlku, hoďte sem ten přůměrný příjem voličů... ať všichni ocení, jak jste dobrej... :-))
Jo a dejte sem i to co se týče voličů jiných stran... ať je to komplet.

Jak jsem psal ráno, paní Vendlová. Za úspěch má být každý po zásluze potrestán. Třeba nálepkou "bafuňářská politička". To asi Vlkovi zůstalo v mozkovně... jako u ČSSD "papaláš".

Vlku, Vlku, hlas lidu, hlas Boží...a ten se respektuje. Nebo je to u Vlků jinak ?

To bude zase "keců"...
protože "naši" (=Vlkovi) nevyhráli. Vyhrála Vlkova "děsivá kombinace". Ta si to bude chytat !

Hezký večer
31. 05. 2010 | 21:21

bigjirka napsal(a):

Paní Veroniko, gratuluju, taky jsem Vám hodil. Důležité je, že se kleptokratické růžomodré národní frontě dostal písek mezi kolečka.
31. 05. 2010 | 21:29

bigjirka napsal(a):

vlku, růžoví vyhráli PYRRHOVO VÍTĚZSTVÍ. Já vím, že jsou to kameny v břiše.
31. 05. 2010 | 21:32

jarpor napsal(a):

"No až tihle lidí ¨é zjistí, že jejich hodnýa schopý pan či paní starostka tu politiku dělají úplně jinak, než si představovali, prostě pro nejbohatších 10% a že s e v tom docela ochtně vezou, tak to teprv bud e adrenalín."

Tak Vlku, je to divné co ?
Jak je možné, že ti, co chtěli lepší život pro obyčejné lidi to, no jak to řící slušně... prostě sice vyhráli ale vlastně volby prosr...i, a ti, co se chtějí starat o těch 10 % jsou "v laufu".

Vám uniká "kd e je průnik zájmu voliče z Velké Polomy s Kalouskem".

Mě uniká, odkud a proč se ve Vás bere tolik žluči. Je po volební kampani... pokud Vám to ušlo.
Slušný člověk nemusí souhlasut s výsledky, ale řekne něco jako "sláva vítězům, čest poraženým". To se ovšem nedá od Vlků očekávat.
Vytí, vytí vytí... nic víc.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 21:35

Veronika Vendlov napsal(a):

Začnu od Vlka: Jsem moc ráda, že mám u Vás stále punc naivní Vendlové. Mnohokrát jsem zde psala, že nikdo neví dne ani hodiny, natož v politice. Už jsem z jednoho sekretariátu odešla. Věřte mi nebo ne, bude-li se dít něco, co by mi mělo ohnout páteř, odejdu. Znám svoji cenu. Víc než si myslíte.
31. 05. 2010 | 21:40

Veronika Vendlov napsal(a):

Bigjirko, zdravím, doufám, že jste v pohodě. Díky moc, když to shrnu, tepre asi před hodinou ze mne všechen ten stres spadl. Po celodenním jednání vedení Starostů mi teprve zcela došlo, co se vlastně událo. Díky za hlas, moc si ho cením!
31. 05. 2010 | 21:43

Veronika Vendlov napsal(a):

Jarpore, díky za komentář. Už dávno jsem si na vytí Vlka zvykla. Ono je dobré jeho vytrvalé vytí pročítat a to z mnoha důvodů.

Vnímám to stejně, sláva vítězům, čest poraženým. Kdyby vyhrála ČSSD, přijala bych to.

Nemám čas pročítat, co se děje na jiných blozích. Mám radost z koroužkování, je to fenomén, protože lidem konečně došlo, že mají v rukou obrovskou moc. Tohle je pro mne největší úspěch letošních voleb.

Ale díky moc, že mě hájíte. Nestává se to často, ale když se to stane, jsem ráda, že reaguje také nekdo jiný, než já sama.

Je únavné stále dokola obhajovat svá rozhodnutí, která jsem učinila. Prostě to tak je. Jsem ráda, že to, co se nám zdálo (hnutí Starostové a nezávislí) skoro nedostižné, se podařilo. Dnes jsem mohla vidět, že si všichni uvědomují ten strašlivý závazek, který chtějí splnit.
31. 05. 2010 | 21:51

Veronika Vendlov napsal(a):

Jamima: připravte se, fubnny toho možná bude víc, než....
31. 05. 2010 | 21:57

Veronika Vendlov napsal(a):

oprava: funny
31. 05. 2010 | 21:58

Lena napsal(a):

Nečas právě dovykládal v rádiu, jak mají v plánu rušit funkce ve sněmovně, aby se za ně nemusely dávat příplatky, dále snižovat plat ústavním činitelům atd. Že prý budou šetřit. Jsem zvědavá!

A vlka nechte. Však jen říká, co si myslí. Jako všichni tady.
31. 05. 2010 | 22:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Kliente, moc Vám díky. Buďte v klidu, já si všechno čtu..."varování, pochybnosti, doporučení, obavy, atd.", je to důležité. Jak jsem psala Bigjirkovi, všechno ze mně spadlo dnes, když jsem se po dlouhém jednání vedení hnutí posouvala k večeru směrem k domovu. Zda mi veříte, nebo ne, je zcela na Vás. Pro mne je důležité, že věřím především sama sobě. Je předčasné nyní hodnotit, jak to s námi dopadne, kdo páteř ohne či kdo bude mít šrámy na duši. Věřím, že Starostové nezklamou a proto jsem moc ráda, že nám lidé dali šanci to porokázat.
31. 05. 2010 | 22:05

Veronika Vendlov napsal(a):

Leno: také by měly být sníženy příspěvky politickým stranám...a to velmi razantně. Uvidíme.

K Vlkovi: nechala bych jej, kdyby se nevrhal do osobní roviny. Vždyť mě nezná....ale nechť soudí, je to samozřejmě jeho právo. :-)
31. 05. 2010 | 22:07

Veronika Vendlov napsal(a):

Pocestny, zdravím. UFFF, to bylo opravdu těžké obdodbí. Není pravda, že to nebolelo!!!! Ale to Vy víte. Pytlům kamarádů se vyhýbám,a le již se hlásí ke stranám...klasika. Šílence už známe...:-)
Stačilo rozeslat složenku...

Na komunálky máme starostů daleko víc, než si myslíte... :-D. A útok na Prahu ráčíme zopakovat.

Vím, že to horší nás/mě teprve čeká, sil je tak akorát, ale chtělo by to odpočinek a ten se NEKONÁ.

jeden můj milý kolega, nyní poslanec mi sdělil, ať nepočítám s žádnou dovolenou. Vyvalila jsem voči a řekla, že sjem nechtěla dovolenou, skromně by mi stačlo, kdybyc mohla být jeden den v týdnu normálně doma a uvařit večeři.

Nevím, co ještě zvládnu, ale snad ještě něco jo...držte palce, můžete-li. :-)
31. 05. 2010 | 22:15

Veronika Vendlov napsal(a):

Kájo, souhlasím!
31. 05. 2010 | 22:17

Veronika Vendlov napsal(a):

Jedlo, trochu se to podařilo promíchat...
31. 05. 2010 | 22:20

jarpor napsal(a):

Lena

Souhlasím s tím, že všichni zde říkají, co si myslí.
Nemusí být neslušnými debatéry napadáni a nemusí být ani "okřikováni" způsobem : "A vlka nechte", zvláště když repliky k jeho textům slušnost nepostrádají.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 22:22

Veronika Vendlov napsal(a):

"Tristar": díky, já takový úspěch nečekala. Držte mi/nám palce. Jedeme dál...
31. 05. 2010 | 22:22

Veronika Vendlov napsal(a):

Bédo, udělal jste mi radost. Jset správněj chlap, zdá se. Kdo je přesně vítězem a poraženým se uvidí časem...
31. 05. 2010 | 22:25

Veronika Vendlov napsal(a):

honzo, máte pravdu.
31. 05. 2010 | 22:27

Veronika Vendlov napsal(a):

MA-FU, MOC DÍKY!!! :-D
31. 05. 2010 | 22:28

Veronika Vendlov napsal(a):

Lilo, jak jsem už psala, teprve dnes věčer se mi podařilo se trochu uvolnit. Pořád jsem si říkala, co ještě udělat, co zlepšit, kde zabrat. A v neděli sjem si připadala jak chodící mrtvola. A to sjem musela fungovat a jít s d+tmi a školkou otevírat studánku. Mazec. Pořád e mi v hlavě honí: dopadlo to výborně, jsem jen trochu v šoku....:-). A nic nekončí, to je teprve začátek. Trochu mě to děsí...
31. 05. 2010 | 22:32

Veronika Vendlov napsal(a):

Franku, náš úspěch je kombinací mnoha faktorů a pan předseda TOP 09 tomu bezpohyby přispěl obrovskou měrou. Uvidímě, zda se Vaše odhady potvrdí.
31. 05. 2010 | 22:34

Lena napsal(a):

jarpore,

tak já jsem se Vás zastala před přírodovědcem a Vy takhle? To nebylo okřikování.
31. 05. 2010 | 22:36

Veronika Vendlov napsal(a):

jozko, díky, hlasu si moc vážím. Na Vodolce na panáka klidně, ale během poslední fáze kampaně jsme učinili velmi vážné rodinné rozhodnutí a přesunuli se do trošku hezčí části Středočeského kraje. Ale na Vodolce bývám často, takže Vás na toho panáka zvu. :-)
31. 05. 2010 | 22:37

Lena napsal(a):

Veronika Vendlová:

na nulu? :-)
Strany by měly být financované procentem z úspor a naopak by jejich členům měly být rozdělovány ztráty. A opozice by byla financovaná z jí odhalených korupcí. To by byl šrumec! To by byla rvačka o parlament: my tam nechcem, běžte tam vy!
31. 05. 2010 | 22:39

jarpor napsal(a):

Lena

Tak jo.
Mě se to trochu jako okřikování připadlo... A naopak, pokud to mé vyznělo moc "radikálně" tak to tak "radikálně" míněno nebylo...

Slovo není sekyra ... :-))

Hezký večer
31. 05. 2010 | 22:40

Veronika Vendlov napsal(a):

Targusi, klid. Važte slova. Napsala jsem pravdu. Nic nezametám, jen nemám čas to řešit, či se k tomu odpovědně vyjádřit. Pokud Vás to zajímá, obraťte se na tiskové oddělení TOP 09.
31. 05. 2010 | 22:40

Veronika Vendlov napsal(a):

malmo, tak mi ten orgasmus přejte a bude Vám také přáno Tohle Vás doma neučili, že přát druhým jen to dobré, je správné?
31. 05. 2010 | 22:41

Veronika Vendlov napsal(a):

Michale Macku, Stando T: MOC DÍKY!
31. 05. 2010 | 22:43

Veronika Vendlov napsal(a):

tato,díky, zklamat nesmíme!
31. 05. 2010 | 22:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Tužtičko, srdečné díky!
31. 05. 2010 | 22:45

Veronika Vendlov napsal(a):

DP: nic nového pod sluncem.
31. 05. 2010 | 22:46

Veronika Vendlov napsal(a):

DP: nic nového pod sluncem.
31. 05. 2010 | 22:46

vlk napsal(a):

Jíro
kameny v břiše? v mém nikoli. Já tuhle živelní pohromu z lidské hlouposti klidně a v pohodě ustojím. Dokonce a to hned dvakrát z toho bude a docela dost osobně profitovat.
Takže tě musím zklamat.

Veronika Vendlová
Ano , máte stále punc naivní Vendlové. Berte to jako tu výrazně lepší ze dvou možných variant.
A že už jednou jste odešla? Dobrá, už s tímhle rozhodováním máte zkušenost . Čeká vás to znova.
Lena
velmi děkuji.
No a pak je tu jeden prostě samozvaný školitel z mravů . Jako vždycky. Školící ze všeho možného . A niž by na to měl jakákoli puvoir. Ale to je u thle samozvaných prostě druhá přirozenost. A rád druhým káže , co by si měli správně myslet a co by si myslet neměli. A tak dál. Přesně , jak je zvyklý zacházet ze svého kvelbu s e svými zaměstnanci. Vůbec ho nebere fakt , že jsme na diskusním foru, kd e mají všichni úplně stejná právva. Právo publikovat svoje názory.

Vydává to za žluč a vydává to za nevydýchání. Jak jinak. Je prostě zvyklý , ež lidí kolem něj mají svoje práva. P5edevším ovšem jedno - souhlasit. S panem předsedou představenstva. Protože jinak..
No tak tohle na men neplatí. Slintat může dál. To je asi tak všechno, co může.

A včera jsme položil pod jiným blogem otázku:
Věří tady někdo , že Kalousek bude účinně bojovat proti korupci?
Nikdo se nepřihlásil. Přihlásí se někdo tady?
31. 05. 2010 | 22:46

Lena napsal(a):

jarpor,

nikoliv okřikování. Pouze rada bez okecávání.
31. 05. 2010 | 22:48

Veronika Vendlov napsal(a):

Dušane, ano, ěli jsme silnou pozici. Uvidíme, co bude dál.
31. 05. 2010 | 22:50

Lena napsal(a):

vlku,

ach jo!
31. 05. 2010 | 22:51

jarpor napsal(a):

Vlku,

neotáčejte psané. Já víkm, je to již Vás zvyk, ale zkuste to.

Vy jste se ptal na příjmy, já Vás vyzval, ať je uvedete... to není nic o tom, co si máte správně myslet.

Vv jste napsal, že Vám něco uniká, já také... to také není nic o tom, co si máte správně myslet.

A jak "zacházím" se zaměstnanci, o tom, s prominutím, Vy víte prd.

Nějak Vás ta má funkce sere. Je to poznat už po několikáté... Máte smůlu. Musíte se více snažit... a snad se vypracujete.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 22:55

Lena napsal(a):

Veronika Vendlová:

tak jsem přeposlala info od Vás a Nečase mezi záchranáře pesanů a přišlo mi:
"cha chá..teď jsem se nasmála..Vsaď se, že o tom budou hlasovat a nikdo nebude pro !!!"

Na tom něco je, jak víme ze zkušeností, že? Tak Vám přeju hodně štěstí při prosazování těchto bohulibých aktivit.

Jinak, když se tedy tak známe a já si tu u Vás dělám tak dobrý oko, nemohli byste se za tu Vaší stranu nějak zasadit o změnu zákona ve vztahu ke zvířatům? Příkladně starostové snad musí vědět, kolik peněz je stojí problémy s nechtěnými a zatoulanými psy. Měli bychom pár nápadů, netvrdím, že všechny jsou použitelné, na zlepšení vztahu zvíře (spíše tedy pes) a člověk.
31. 05. 2010 | 22:57

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku, víte co? Jděte do háje zeleného. Vůbec mě neznáte a máte neustále nutkání mě soudit a predikovat, co se mnou bude. Prostě to neřešte a když, snažte se být konstruktivní.
31. 05. 2010 | 22:58

Veronika Vendlov napsal(a):

Jo Leno, to je dobrá otázka a bohulibá aktivita. Prošla jsem nevládkami a neúspěšně za ně horovala. Budeme ještě muset spojit síly, priority TOPSTAR klubu vyjdou z programu. Nezbývá než trpělivost. Píšu Vám, jak to vidím já osobně...Předsi jen jsou v tuto chvíli důležitější priority.
31. 05. 2010 | 23:04

Veronika Vendlov napsal(a):

Jsu spát, jsem totálně vysílená.
Díky moc za komentáře a názory!
VV
31. 05. 2010 | 23:05

jarpor napsal(a):

Veronika Vendlová

Na mistrování a predikování od Vlka si asi budete muset zvyknout... on už asi jiný nebude. Škoda...

Mne obviňuje z toho, že vyžaduji správný názor... A to, že Vaše angažná ve VV se mu jako "správný názor" nejeví a patřičně Vás za to "stírá"... to nevidí...

Hezký večer
31. 05. 2010 | 23:07

Lena napsal(a):

Veronika Vendlová.

NO, vidíte, a proto jsem volila "sinice" - jak se tu píše. Týrání zvířat nepovažuji za podružnou záležitost, protože s jídlem roste chuť a trýznitel velmi rád později přechází na lidi, má-li příležitost. To za prvé.
A obhospodařování odhozených zvířat stojí mraky peněz, přesto nikdo z odpovědných neřeší nesmyslné množení nekvalitních jedinců jen pro peníze. To za druhé. Atd.

Dobrou noc.
31. 05. 2010 | 23:14

Veronika Vendlov napsal(a):

Jarpore, pravda, Vlk zvlčel hned, když jsem začala pracovat pro Starosty. Poznámka: VV jsem já, ale kandidovala jsem za TOP 09, nominována Starosty... :-)
31. 05. 2010 | 23:21

Veronika Vendlov napsal(a):

Leno, já Vám rozumím, ale každý bude bojovat za to svoje...vždy je něco větší priorita.
31. 05. 2010 | 23:22

Jan Vaculík napsal(a):

Vlku,
máte skutečně zvláštní logiku: lidé jsou hloupí, protože nevolili shodně s vámi, a basta.
Vůbec nic na tom nemění, že právě díky těm "hloupým" lidem se zatřásly všechny stranické sekretariáty. Před chvílí jsem v TV viděl přehled poslanců, které kroužkování či malá voličská přízeň vymetla ze sněmovny, a taky krátké vstupy těch, kteří se tam nečekaně dostali: prostě normální lidi. (Kéž jim to vydrží!) To je paráda, bez ohledu na vpravo-vlevo; kdo z nás to vůbec čekal?
31. 05. 2010 | 23:29

jarpor napsal(a):

"A včera jsme položil pod jiným blogem otázku:
Věří tady někdo , že Kalousek bude účinně bojovat proti korupci?
Nikdo se nepřihlásil. Přihlásí se někdo tady?"
Vlk 31.05.2010 22:46:51

Vám osobně musel Kalousek skutečně něco provést... a pokud ne, pak Vaše nenávist je chorobná.

Věří tady někdo, že by skutečně účinně chtěl bojovat proti korupci pan Sobotka ?

Stejně blbá otázka jako ta Vaše.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 23:32

bigjirka napsal(a):

Veroniko, vlk je Majitel Pravdy. On Ví a my všichni jsme debilové. Nediskutuje, monoskutuje. Nemůže diskutovat, zná Pravdu, takže nepadá v úvahu diskuse, jen opravování a známkování pomýlených.

Nevím zda jsou TOP a VV lepší. Minimálně hodili písek mezi kolečka kleptokratické mašině. A teď přijde do módy nepravosti řádně tepat. To je každopádně lepší než nic. Paroubek snížil koaliční potenciál růžovců na 0. A zhruba vyrovnaný výsledek ODS/ČSSD se dal čekat. Jsem vděčen voličům, že hodili do vyhnívací jímky sinice, dělníky a lidovce. Tryzna v Lihovém Domku bude ovšem smutná, nejsmutnější.
31. 05. 2010 | 23:35

Lena napsal(a):

VV:

Už si určitých problémů všimla i poměrně nepružná místa:

http://portal.justice.cz/ns...

http://portal.justice.cz/ns...

No, pro mě je například velká priorita, aby měli hodně pěněz astronomové. Ale tak nějak chápu, že živé bytosti mají přece jen přednost. Tak aby ty priority stran nebyly zase jen o jejich kapse a na jiné aktivity tak nějak opět byl brán minimální zřetel. Myslím, že některé věci lze řešit rychle a efektivně. O tom, proč se tak neděje, si myslím své. Obecně. Kolikrát stačí jen chtít, protože tu skutečnou práci "odřou" dobrovolníci. Nemůžu si pomoct, ale myslím si, že největší překážka akčnosti politika je finanční neefekt některých problémů a na to navazující ignorance a lhostejnost v podstatě nevychovaného jedince.

Už jdu taky spát. Dobrou.
31. 05. 2010 | 23:39

prirodovedec napsal(a):

Vidim, ze jsem tu chybel.:)

Uvodem gratulace autorce k uspechu jeji volebni konfigurace.

Sama vite, ze radost z Vaseho uspechu nemam, postihne to moji oblibenou AV (viz Drabek), politikum neverim a Vy jste pro mne politicka. Odpovidal jsem jinde Patientovi, proc jsem na Vas takovy, prekopiruji to sem.

Nejen od vlka, ale i ode mne a dalsich konstruktivnost necekejte. Jste politicka byt jen aparatcice a spoluziskala jste moc. Moc nad druhymi lidmi svym zpusobem do pristich voleb odzbrojenych. Mate take neskutecnou zodpovednost a nelze si namlouvat, ze pred ni utecete.

Jste zkratka v roli zakladajici clenky strany, a predtim neutecete az do penze (budete-li nejakou mit :) ) ani odchodem ze strany a z prace. Je take na Vas, jak budete vzpominana. Jak jsem psal, u reformatoru (skolstvi, zdravotnictvi, penzi) jednak nevidim ciste umysly a profesionalitu ale male domu a diletantstvi.

Nelze delat takove zmeny metodou bakalarske semestralni prace. :)Pokud blog neopustite, je to prijemna prilezitost Vam to pripominat.

Ted ta citace jinde pro Patienta O.T.:

"K VV mam stejnou poznamku jako k jinym politikum. Jsou to lide v roli, kdy mohou neskutecnym zpusobem a zejmena svym diletantstvim a neodpovednosti ovlivnit a znicit zivoty druhych.
Nepatri k memu pristupu si rici - at to zkusi. Chci slyset jak, proc, detaily, oponenturu obcany ... zkratka mam rad primou demokracii a obcanskou spolecnost s aktivnimi obcany - tam kde jsem.

Ja se na ovlivnovani zivotu druhych timto jejim a vasim zpusobem necitim a zkoumam kazdeho, kdo se vydal, jak rikate "cestou osobniho zaujeti neco zmenit". Ve svem konani vnimam svoji zodpovednost a ridim se ji.

Jsem stale jeste volic a obcan a hajim sva prava. Zkoumam jak ten clovek politicky - treba VV - vnima svoji zodpovednost vuci tomu, co muze zpusobit druhym.

Pani VV par blogu trvalo i jen pochopit na co se ji ptam. :) A s tim souvisi druha vec, kabrhelkovska vira a zaujeti doprovazena naivitou a jistou prokazanou neschopnosti analyzovat a promyslet udalosti je mi pred takovymi lidmi v politice varovanim.

Prohnani jedinci jako VK, ci MK, JP maji pro politiku vetsi dispozice a byvaji mene nebezpecni nez aktivni snazivci.

Zkratka vedomi, ze vim, ze se neco ma zmenit a ze vim jak na to a ze to spustim a ono to nejak dopadne je pro mne diletantske neprofesionalni a netolerovatelne. Lekar to snad chape. Jsem pro praxi hrdelnich trestu pro takove jedince (koneckoncu revoluce takovou historickou sanci predstavuji), predevsim pro strach s takovych trestu.

Zkratka na politiky ma byt prisnost, a pokud je diskuse deprimuji a trapi, je to jen mala splatka za to, co uz provedli nebo provedou tem druhym svymi diletantskymi reformami, ktere zrealizuji.

To neni o slusnych lidech, kteri jdou do politiky a neco zmeni. Moc zkazi kohokoliv, je tu mnoho desitek let dukazu. To je o zuzeni systemu, zpetnych vazbach, ale kapri si rybnik nevypusti - viz I.H. o pravnim state - v tom ma pravdu.
31.05.2010 22:17:47"
Jak vidite, ma na mne dobry vliv, dnes neironizuji. Ale zase budu - slysela jste tu legracni vetu Vaseho X-ray sefa o tom, jak diky reformam zamirime do Skandinavie? A zvladnete ji oglosovat? Jak ji myslel? Ja ji povazuji v tomto kontextu za vtip, protoze o severu diky kolegum, kteri tam dele pobyvali neco vim.
31. 05. 2010 | 23:39

jarpor napsal(a):

bigjirka

Dovolím si Vás trochu opravit.

Vlk není Majitelem Pravdy.
Vlk si myslí, že je Majitelem Pravdy.

To ostatní v prvním odstavci je potřeba trochu modifikovat...

Ale druhý ostavec - podepisuji.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 23:40

prirodovedec napsal(a):

jarpor (Lena): Pane kolego jarpore, uz i ta socialni inteligence (nejen zapamatovani precteneho, logika, schopnost chapat spravne psany text a rozlisovat mezi Lenou a mnou :) ) Vam chybi. :) Ucit se, ucit se, ...

Proc tak? Inu Citac = 1822 + 2 :)
31. 05. 2010 | 23:44

prirodovedec napsal(a):

jarpor: Abyste pochopil (Lena samozrejme chape): Mam na mysli Vas zbytecny vypad vuci Lene - vlk a zatmi se Vam pred ocima. Parafrazuji: Nevydychate ho ... :)
31. 05. 2010 | 23:46

jarpor napsal(a):

Přírodovědec

"Prohnani jedinci jako VK, ci MK, JP maji pro politiku vetsi dispozice a byvaji mene nebezpecni nez aktivni snazivci."

Lidově řečeno - blbec je nebezpečný, ale aktivní blbec - to je ještě horší...
nebo
Kobyla je nebezpečná zezadu, žena zepředu a blbec zevšech stran...

Jenže - blbci, i aktivní, prostě existují. A nejen v politice. Kdyby neexistovali, byl by patrně ráj na zemi. To by se žilo a bádalo, jen mezi chytrými a schopnými... to by byly výsledky v AV...

Takže ty řeči, dovolím si říci akademické řeči typu :
"Jsou to lide v roli, kdy mohou neskutecnym zpusobem a zejmena svym diletantstvim a neodpovednosti ovlivnit a znicit zivoty druhych." jsou, promiňte, na prd.

Byli a ovlivnili, jsou a ovlivňují a budou a budou ovlivňovat. Bez ohledu na Přírodovědce i na mne.

Hezký večer
31. 05. 2010 | 23:52

jarpor napsal(a):

A dodatek po přečtení Vašich komentářů :

Asi vaše komentáře přestanu číst.
Abyste pochopil, příteli, mám ten pocit, že jak já, tak i Lena si bez Vašeho zásahu dovedeme vysvětlit, co třeba.

Tak hezkej... mentore... a dobrou..
31. 05. 2010 | 23:56

Jan Vaculík napsal(a):

Jirko,
vřele zdravím! Taky jsem se přišel po čase poveselit mezi lidi.
Nad Vlkem jsem udiven - je to velká proměna během roku, roku a půl.
Přiznám se, že já jsem ani tentokrát neměl nutkání volit ony "sinice", protože je vždycky volí někdo jiný z rodiny. Ale mám pro ně dost pochopení. A letos jim nemůžeme upřít ani nejrozumnější kampaň.
Jestli ten debakl byla daň za trojského koně v podobě Zubové, tak to byla těžce zúročená splátka. Ale asi toho bude víc: většina rozumných voličů je shledá příliš zelenými, ale pravověrným zeleným připadají moc konstruktivní, moc středoví. No a pak Kuchtová, či Džamila... to jsou opravdu kapitoly samy pro sebe.
31. 05. 2010 | 23:56

Veronika Vendlov napsal(a):

Přírodovedče, díky za gratulace k úspěchu.

Vaše texty jsem vždy chápala. Jen jsem nechtěla, aby jste mě dostal tam, kam jste chtěl.

Každý z nás může neskutečně ovlivnit životy druhých. Vy sám svým mentorováním a elegantním urážením, za kterým je schován výsměch a opovržení nad každým, kdo je ve veřejné roli politika/političky, dáváte najevo, že Vám je jedno, zda je to "Petr nebo Pavel".

Doporučuji Vám s elegancí Vám vlastní, abyste se občas vlažně omýval.

Kritizujte, opisujte, moralizujte, urážejte. Je to Vaše ctěné právo. Mějte ale na paměti, že je to i Vaše vizitka, byť jste zde anonymně.
01. 06. 2010 | 01:00

Pocestny napsal(a):

Veroniko,
tenhle taneček je třeba vynechat, ti dva mamlasové jsou holt hošíky, kterým doba zrovínka šlápla na jejich oblíbeného kačírka.

Kucí jsou holt takový, vezmete jim angličáka a oni počnou usedavě plakat.

Oni jsou ve svém dětinství stejně zlí, jako byli, když na hajzlíku mydlili Průšu, protože "je jinej", je to dokonale gazelí shluk polomozečných biorobotů, kteří mají sice jakýsi "odborný" software, ale nemají legální verzi svých duševních Windows.
Kreklej lidskej software. Nic víc.

Kdepak, vše je přirozené, ženská z Odoleny si dovolila dělat politiku a ještě o tom "naivně a lidsky" píše, zatímco naši rudí společenští velevibrátoři nespokojeně vrní odloženi v prádelnících svých manželek ve zdejších Trotlínech, Degeneráthoffech a Deprivanticích..-)

A vo tom to je...-)
Jsou skvělí, ale nikdo je nechce....vlk, docenti, socané....reservace Aboriginů mezi námi..-)
01. 06. 2010 | 09:24

*** napsal(a):

Všem

skutečně velmi výživná diskuse, taková skoro konstruktivní, bez štvanic na jeleny a laně....
***
Pan editor má jistě radost, že se všichni diskutující v závěru diskuse jednomysleně shodli na závěrech X-ray chairmana a konstatují, že Veronika již není naivní a má plné právo vstoupit do politiky bafuňářů.
***
Základní kurs pro další adepty bafuňářských záležitostí bude probífat vždy o svátku MariaHilfeFahrt ve Vlkově pod Oškobrhem /Wolfenschlagg/ a bude zásadně zdarma.
Deo Gratias.
***
rcptch - state opposed
01. 06. 2010 | 09:43

jj napsal(a):

Paní Vendlová, gratuluji vám k úspěchu a přeji Vám, aby Vám ta spokojenost vydržela. Nakonec, sám si to přeju taky (i když jsem vás nevolil).
PS: Je zajímavé, že topku "mají všichni rádi".
01. 06. 2010 | 09:45

Dalimír napsal(a):

Paní Vendlová nechceme zde feudalismus,naší předkové si ho užili dost a mnoho chudáků ho zaplatilo životem ! Vy a vaše strana jste tímhle směrem vykročili ! Vážená na to pozor ! Dal.@
01. 06. 2010 | 10:14

vlk napsal(a):

Milá paní vendlová
když dovolíte, nepůjdu ani do háje zeleného ani jinam. A rozhodně si budu psát , jak uznám za vhodné.

Když nedovolíte, bude to úplně stejné.

Může ale být, že s epletu. že už nejste naivní Vendlová, ale prostě souuška Drazdíková z mého mládí na ruby. Pokud ano, gratuluji vám k tomu stavu. Kdo chce zalaovat jiné, sám musí hořet.
To je přec e známá pravda.
A je celkem jedno, z jakého důvodu to dělá. Jestli proto, že chce s Kalouskem napravovat svět nebo s Kalosukem inkasovat. Samozřejmě inkasovat jen tvrdou a neúnavnou práci ve prospěch celku.

A když vám někd y z toho hoření bud e ouvej , nebojte on se najd e kěvtomluvec Velká huba, který vás nachvilku vezme do náruče své pozice řiditele vesmíru ve svémkvětnatém Generalrektu a vše bud e zase o.k. na oplátku, když dostane v diskusi na budku a není po ruc e maminka , která mu už od mateřské školky říkala ty mlj malej Vandráčku, ty jsi nejchytřejší a ještě chytřejší na celém světě, můžete mu otříít slzičky. PAní KVS to občas nestíhá.
A když bynebyl on už s e nabídl nadporučík a samozvaný zdejší Guth Jar porovský.

Jíro

vážně? A že něco takového píšeš zrovna ty. S e svým vybraným jemným a delikátním slovníkem i přístupem.. To skutečně nemá chybu.
JanVaculík

citujete nepřesně. Hodně nepřesně. Já si vůbec nemyslím, že lidé jsou hloupí protože by nevolili ve shodě se mnou.
O to vůbec nejde .
Jd eo to, že lidé volili , v drtivé většině, proti svým zájmům.

Ještě jsme neviděl zaměstnance, který by s e s takovou lehkostí a radostí vzdal svých garantovaných práv. Až teď při volbách a masově.
Ještě nikd y jsme neviděl člověka, který by neuplatňoval nárok na všechny peníze , které mu příslušejí. Až teď masov ě při volbách. Studenti chtějí zavedení školného, důchodci zmrazení důchodů. ti co budou stonat krácení nemocenské, matky krácení mateřské, státní zaměstnanci krácení platů.
No uvidíme jaká bud e jejich reakce, až jim tohle všechno dojde.

Scénář %Recko - řečen s předsedou svazu průmyslua obchodu Jaroslavem MílemV debatě uMoravce - pokdu by s e podařilo usměrnit korupci tak aby stát kupoval jen to co potřebuje a platil za dodávky totéž co kdokoli jiný, v podstatě žádné škrtání další není třeba.

Ptám s e znova - je tad y někdo , kdo věří ,že Kalousek bud e bojovat proti korupci?
Ptáms e už potřetí. A kromě obvykle dementní reakce exempláře s pavlovovskou reakcí , ale poloviční inteligencí co jeho pokusní subjekti se jaksi žádný , kdo by odpověděl ano - nenašel.
Třeba mi to ANo, na které tak čekám, napíšete vy.
A že jsme s e změnil? Ale nikoli, Jsme pořád stejný. Mám pořád stejné prioroty - stát, kd e vládne demokracie, obecnáa všeobecná d emorkacie, kd e jsou myslící občané,hájící svá práva a kde má slušný životní standard většina obyvatel.Nijak netoužím po oligarchickém státě, kd e justic e musí ustoupit stabilitě vlády , kd e horních 10% ovládá 90% majetku a spodních 30% se živí výhradně buď žebráním nebo krádežemi. A ti zbylí bojují deno denně o holý život.

No ale možná že vám konvenuje daleko víc e Pocestného vize. Totiž , jak už tad y napsal - že on bud e zároveň soudcem i katem vší té chátry.
Jen si dobře rozmyslete , jestli zrovna vy budete jeho katovský pacholek nebo ta chátra.
Velkej Jíra může rozumovat s vámi.
01. 06. 2010 | 11:52

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
teď čtu vaší hlášku, že jsem zvlčil, jak jsme zjistil že pracujete pro starosty.

Omyl milostivá. Omyl.
Ne . Naše výměna názorů začala tehdy, když jste s em začala umisťovat primitivní agitky ve prospěch party provařených ksichtů.
Už jsme to psal, kdyby starostové byli kandidovali s amostatně a vy dělal a pro ně,neřekl bych ani popel. Či spíše - nejspíš bych vás byl nějak, a asi i finančně podpořil.
Ale agitky pro Kalouska a Arizonskou pěnici?

To přenechám Vandríkovi . ten má tohle milieu za vlastní.

takže až potkáte Vlastičku - s třihněte si s ní majora radarina. A můžete i s Pocestným .Jisté bude lepší Pavarottiho.
01. 06. 2010 | 11:58

Dalimír napsal(a):

Tak tyhle poslední příspěvky pana Vlka si zapište celá modrá demagogická eskadro pěkně za uši !!! Pravouni mohli by jste se všichni od pana docenta Vlka učit myslet !!! Dalimír.
01. 06. 2010 | 12:13

jarpor napsal(a):

Dalimír

Skutečně ?

Učit se urážet všechny kolem ? Učit se myslet po Vlkovsku ?

Děkuji. nechci a nebudu. To ponechám Vám.

A Vlkovi ponechám smrad, který po něm zůstává... nic víc.
Protože s člověkem, který má za to, že 10 % je nejbohatších, 30 % krade a zbylých, dopočítám, 60 % "bojuje" denně o holý život je zbytečné...

Mimochodem - kam patříte - dle Vlkova rozdělení ? Kradete ? Živoříte holým životem zde na internetu ? Nebo jste v těch 10ti procentech ?

Hezký den
01. 06. 2010 | 12:24

vlk napsal(a):

Dalimile
nechte jar por a jemu samému.

Ohledně toho rozdělení - otázka kam patříte , zd a kradete je od ěj formulována už podle dlouhodobého zvyku. Kdysi - škod a, že jsme si neuložil přesnou formulaci , tad y pod jedním blogem napsal , že už za socíku kolikrát musel ... teď mi s chází to slovo , které použil - ohlout, přizpůsobit č jak to sakra bylo. Co s evmládí naučíš holt následně za požehnané vlády modrých , jako když s e najde.
01. 06. 2010 | 12:35

Dalimír napsal(a):

Dobrý den pane Jarpore já jsem bývalý dělník a to sociální cítění s nimi stále mám a Vám asi chybí ! Pana Vlka si vážím protože neopovrhuje obyčejnými nevzdělanci jako jsem třeba já ! Vysoce intel. a vzdělaný je pan Vlk , Tak si ho všichni pravouni važte a neházejte mu stále klacky pod nohy ! Dalimír.
01. 06. 2010 | 12:35

Tencokida Hnuj napsal(a):

"Být levicový stejně jako pravicový je jeden z nesčetných způsobů, jež si člověk může vybrat, chce-li se stát
imbecilem - oby tyto způsoby jsou ve skutečnosti formami mravního ochrnutí. "

(J. O. y Gasset : Vzpoura davů - předmluva pro Francouze)
01. 06. 2010 | 12:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

Není hezké, ksyž občan předběhne díky úplatku frontu na úřadě.
Není hezké, když občan místo soudu dá přednost soukromému očku.
Není hezké, když občan šéfuje straně, která vytunelovala jinou stranu.
Není hezké, když občan ráno podporuje jednu stranu a večer zakládá stranu konkurenční.

Toto by správný občan dělati neměl. Skutečně se mi to nezdá od něj hezké.

Otázka tedy zní : A může tyto věci provádět šlechtic ?

Odpověď : Ano, rozmarný šlechtic tyto věci občas skutečně provede.
"Veselé oddlužování a kalouskování přeje všem reformátorům Tencokida."
01. 06. 2010 | 12:48

Jan Vaculík napsal(a):

Vlku,
děkuju za reakci. Mohu vás ujistit, že budu mnohem raději patřit k chátře než ke katovým pacholkům.
Na rozdíl od vás se vůbec neobávám, že se tady bude uskutečňovat nějaká příliš pravicová politika. Protože ani Klausovy vlády se nechovaly moc pravicově, a to měly mandát výrazně pravicovější, než jaký byl výsledek těchto voleb. Kdo se bojí pravicových kroků, tak asi zapomíná, že VV je jakýsi bastard, který jediné, co stran pravice zatím udělal, je, že ji katastrofálně pošpinil exemplárním vyháněním bezdomovců z parku, aniž by v této oblasti vůbec naznačil nějaké řešení. Takže jediné, co na těchto volbách dopadlo pravicově, je naprostá nedostatečnost programu levice: totiž nulový koaliční potenciál. Ale z toho přece nemůžete vinit ani pravici, ani voliče!
01. 06. 2010 | 12:53

Jan Vaculík napsal(a):

doplňuji předposlední větu, takto nejasnou:
Takže jediné, co na těchto volbách dopadlo pravicově, je to, že se obnažila zásadní nedostatečnost programu levice: totiž nulový koaliční potenciál.

A dodávám ještě něco: V naší zemi, která je tradičně levicová, snad už po staletí, se jen málokterý pravičák odváží dělat čistě pravicovou politiku. (Naštěstí!)
01. 06. 2010 | 12:59

jarpor napsal(a):

Dalimíre,

Souhlasím s Vámi, že : "Vysoce intel. a vzdělaný je pan Vlk".

To jej ale neopravňuje k urážkám lidí s jinými názory.
Kdysi jsem spolu dovedli vést dobré, pro mne inspirativní debaty. Bohužel - to skončilo. A ne mou vinou !!

Jste-li fascinován jeho urážkami, buďte.

Mohu si vážit člověka s jiným názorem. A není takových málo. Nemohu si však vážit hulváta, i kdyby se mnou souhlasil s každým slovem. A inteligentního hulváta už vůbec ne.

Mimochodem - jak se hází v internetové diskuzi klacek pod nohy ? Tím, že oponuji ? Hmmm...

Něco mi o tom napište.

Hezký den
01. 06. 2010 | 13:07

jarpor napsal(a):

Tencokida

Díky za citát. Přesné a pravdivé.

U toho šlechtice to vidím trochu jinak.
Nikdy jsem jej neslyšel vyznávat zelenou politiku.ˇByl požádán a šel pomoci. Dle mého - pro dobro věci a dobře dělal. Že těm, co jej o pomoc požádali přestal vonět, to není jeho vina. Spíše těch, co se na jeho zádech vezli...

Hezký den
01. 06. 2010 | 13:11

vlk napsal(a):

Dalimil

nemáte důvod s e podceňovat. Hňup s diplomem s e liší od hňupa bez diplomu právě jen tím potištěným papírem. A vy žádný hňup nejste.
Ž e jste dělal rukama? Proč byste kvůli tomu měl mít vrásky?
Vaš e mínění nemá menší váhu než mínění kohokoli jiného. Nesjte tady bez diplomu a dělník sám.
Až s e zas e objeví třeba nick

tata
podívejte s e , co ten pán píše.
Budete si velmi rozumět. PAtří k těm , co mají můj osobní respekt. A živil nebo s e živí s tejně jako vy.

Nechte tedy na hlavě a před nikým předem a zbytečně něsmekejte. Není k tomu důvod.
A smekat před jar porem s e slovy , že jste jen obyejný dělník? tak to už je úplně zbytečné. Tenhle exemplář si to nezaslouží.
01. 06. 2010 | 13:54

vlk napsal(a):

Jene Vaculíku
v tom případě jsme si ve Vandrákově světě vybrali úplně stejně.A nemohu říci, že by mne váš výběr osobně nepotěšil.

Ohleděn pravicovosti to ale vidím o dost jinak.
Klausovu éru zapomeňte. Jako by nebyla.
Situac e s e defintivně změnila. Vyspělý svět demontuje mocně sociální s tát. vyhlásil jej za svého nepřítele. Sanuje ve velkém hazard a neodpovědnost bank , ale jsou mu proti mysli sociální výdaje. Dokonc e i ty nutné.

A teď k české pravici. Máte pravdu ohledně VV. To je prostě účelová partička, kterákonjunkturálně vznikla a ono jí vyšlo bongo. Teď půjd e jen o to, jestli bud e chtít rychlý jednorázový prachy ebo jestli zkusí risknout / po zkušenostech sinic, ODA, Reps a třeba i lidovců/ dlouhodobé připojení na penězovod.
Nevím. Neumím to dostatečně odhadnout.Ale soudím, že to nakonec skončí spíš u rychlých prachů. Jen co s e otrkají.Co je doma.. však víte.
Zcel a ovšem pomíjíte situaci zbylých dvou stran.
A tad y je zásadní změna. Kalousek, když věděl, že končí ulidovců dostal náad. Vytvořit novou stranu. A hledal elektorát. Měl zkušensot s e středovým voličem. S jeho vrtkavostí a nechtí k provařeným ksichtům. O jihomoravské křesťanské ubývající babičky s e opřít nechtěl. A bral je jako varování . Jeho strana musí být opřena o trvalý a nemizící fundament.
Našel jej na pravo od ODS. V 10% nejbohatších. Nasadil okamžit ě tvrdě pravicovou rétoriku. Která lahodí lidem, kteří stát nepotřebují nebosi myslí , že jej nikd ypotřebovat nebudou. Ti sylší na co nejmenší daně a na co nejmenší přerozdělování. Zároveň jsou ale nositeli státních zakázek. Nikd y nebudou potřebovat s tátní penze nebo státní zdravotní péči. Tohle byl dřív voličský poklad ODS. Kalousek jim jej sebral. Dokud bud e nekompromisně dělat politiku pro tuhle skupinu, má vystaráno. Ví že vždycky bud e dost halsů aby prošel do sněmovny a ví, žesinemusí dělat vrásky se stranickou kasou. Oni mu rádi nasypou.
Takže ten bud e na drsné pravicové reformy naprosto nekompromisně tlačit.Jiní, než bohatí voliči jej nezajímají. Starostům to za nějaký čas dojde.Nicméně ti, co už jsouv parlamentu přestanou být starosty a rádis e stanou opravdovými TOP.
A co ODS?
Ta ví, že má část obecného elektorátu. Mírné pravice. Ž e o tyhle přijd e , když půjd e s Kalouskem. Nicméně ví, že Kalousek ji sebral bohatou pravici a chce ji zpět. Pokdu s e opravdu nemá stát nějakousoc dem 2. Že přestane mít témata, pokdu ztratí tvrdou pravicovost. Podle men s epokusí vzít Kalouskovi jeho voliče,Ostatně - i pdole průzkumů většina voličů TOP je z ODS. Dál si uvědomí, že tzv. reforma s enebud e líbit těm z mírně pravého steřdu, jakmile budou muset cálovat. Takež říští volby,pokud s enestane zázrak? Oposice. Takže cíl - získat zpět tvrdé prvicové jádro. Nechtějí li jako partaj skončit. Proto i oni budou tvrdě tlačit na pilu.
Hry skončily.
01. 06. 2010 | 14:12

jarpor napsal(a):

"A smekat před jar porem s e slovy , že jste jen obyejný dělník? tak to už je úplně zbytečné. Tenhle exemplář si to nezaslouží."

Pevně věřím pane Dalimíre, že Vaše sdělení stran toho "obyčejného dělníka" nebylo žádné smekání, nýbrž jen normální informace mezi normálními lidmi.

Vlkovi jste jen nevědomky posloužil, aby "posunul" Vaše sdělení tak, aby se ke mě mohl hezky, po vlkovsku, vyjádřit.

Hezký den
01. 06. 2010 | 14:15

Tencokida Hnuj napsal(a):

vlk
Přestaňte strašit. Zesměšňujete se. A shazujete svoje vlastní renomé. Stáváte se jedním z těch, kterými strašíte.

Mějte se.
01. 06. 2010 | 14:22

Jan Vaculík napsal(a):

Vlku,
ve svých úvahách pomíjíte, že ať už se jedná v politice o TOP09, VV nebo kohokoliv jiného, tak jsou si vědomi, kdo je zvolil, a budou se snažit si svůj elektorát udržet. A to i v případě, že byli zvoleni víceméně "omylem" - v rozporu se svým volebním programem.
Takže jestliže TOP09 byla úspěšná hlavně díky panu knížeti, tak oni se teď budou snažit být jako kníže. S větším či menším úspěchem.
Proti tomu jdou samozřejmě různé osobní zájmy, které vedou k úkrokům stranou a k chybám. Neříkám, že nemáte do jisté míry pravdu, ale ve skutečné polévce nakonec bude mnohem víc příměsí, a mnohem různorodějších.
01. 06. 2010 | 14:36

*** napsal(a):

vlk

hm, chápu Vaše rozpoložení i rozmrzelost. Jenže řešení není zde na těchto blozích, ani v diskusních skupinách. Je úplně jedno, jestli máte kladný nebo záporný ohlas. Ve skutečnosti si tu cestu rozumu musíte najít sám. Přepokládám, že jste bez pochyb vzdělaný, inteligentní a slušný člověk. Právě proto se však se vším, co se v tomto státě v posledních 15 letech děje, musíte vnitřně obrodit. Začít dělat věci a prosazovat myšlenky, které mají smysl a řešení. Vaše "naivní" Veronika dělá právě takové věci a jenom to má v dnešním pohledu běhu života kolem nás smysl. Třídní náhledy, kterými se tu v poslední době jen hemží, toto vše neumožňují. Jak vyplývá z Vašich slov o Vašem složitém životě pod Doupovskými horami, užil jste si se soudruhy jistě dost a nikdo Vám to tu nezávidí. Věřte však, že v tomto státě i ve Vaší době bylo mnoho podobných "independentů", kteří se prokousávali socialismem také s vizí poněkud odlišné budoucnosti, než která byla malována v Rudém právu a stranických sjezdech pod prapory cizí revoluce. Rozhodně jste tedy nebyl sám. Ani teď nejste sám, jen je potřeba na to nezapomínat. Možná Vám to bude znít neuvěřitelně, ale právě lidé jako je Veronika vidí věci velmi reálně a jsou schopni i na svůj úkor problémům, situacím a úkolům věnovat přesně to, co papalášům chybí - sílu vlastní duše.

Nejde tady o hodnocení mravů ani zmiňovaného Gutha-Jarkovského, jde skutečně o to, aby lidé jako Vy pochopili a dokázali spolupracovat s lidmi jako je právě Veronika. Zejména proto, že jedině takto se vůbec dá mluvit o tom, že se můžeme pokusit přehodit vyhýbku z řeckého směru a věnovat se tomu mizernému nákladu, který naše dodělávající lokomotiva musí vézt.

Ve vlaku, kde už nepomůže ani Švejkova záchranná brzda je potřeba vyměnit celý personál strojvedoucím počínaje. To je jasné všem - a člověk jako Vy - zatím stojí opodál. Je to na Vás, zatím to tedy dělá Veronika a osamoceně, Veronika, která totiž vůbec není naivní a o životě toho ví sakra dost na to, aby lidé ve vlaku dokázali personálu důvěřovat a nestrachovali se před každým viaduktem a nedej bože dokonce i tunelem.
***
Tož tak, Deo Gratias.

rcptch - Watchman Education
01. 06. 2010 | 14:40

Tencokida Hnuj napsal(a):

***

Důvěřuj, ale prověřuj !

"Veselé oddlužování, kalouskování a janotování přeje všem reformátorům Tencokida."
01. 06. 2010 | 15:00

Jan Vaculík napsal(a):

Jo, a ještě něco k této diskusi:
Program TOP09 má svůj étos, a svůj obsah.
Většina voličů si jej vybrala kvůli tomu étosu, protože krev-pot-slzy, to ve skutečnosti až tak netáhne.
Ten étos je teď zavazující. V praxi sice bude snaha jej překroutit, ale podstatné je, že už jednou byl na stůl vyložen, dost lidí se k němu přihlásilo, a nebude tak jednoduché kopnout jej úplně pod skříň.
01. 06. 2010 | 15:05

Pocestny napsal(a):

Psovitej zase chytl štěkavej kašel...
Podejte mu někdo lžíci bromhexínu, než se zalkne.
01. 06. 2010 | 15:08

jamima napsal(a):

veronika - je možné, že to bude funny víc než zdrávo, koneckonců už včera měl bratr Kalousek svůj den, no vlastně večer.....možná to bude funny za čtyři roky, možná TOP zažije to, co tyto volby zažila KDU - že sklízí Kalouskovo ovoce, kdežto bratr již včas přeskočil na novou palubu....nepřiji vám to, ale bratr Kalousek přes paluby skáče dobře, skáče rád....a vzhledem ke svému věku, pokud se neupije, určtě ještě pár nových stran stihne založit a poslat ke dnu.....přeji hezký den.
01. 06. 2010 | 15:21

vlk napsal(a):

TCKH

dolž to. Jistě bud e snadné doložit moje fatální omyly.

Jan Vaculík
uvidíme. Jsme přesvědčen o tom, že pozici TOP a Kalosuka vidím naprosto přesně. On rád přenechá ODS povinnost být širokou stranou napravo od středu. Jemu dokonale vyhovuje pozic e být tím,bez koho se ODS neobejde. A mít možnost placírovat tvrdá pravicová hesla , ale nemuset je realizovat.
A nechoďte na mne s hláškami typu etos. V reálu je etos to, že Lidovci po Kalouskově extempore s komouši přijali osusnesení , že nikdo ze stávajícíh poslanců - tehd y už do sněmovny kandidovat nebude. Kalosuek věděl, že končí. Takže vytáhli s Topolem B týmu ODS.NA kterém už 4 roky pracovali.
Jenže Kalousek analyzoval trh daleko lépe než ODS dohromady.


NAdporučíku
po dlouhé době zase od vás písmena, nad kterými se jednomu hned nechce zvracet.

Nicméně , když dovolíte / a když ne také/ podržím si svůj žebříček hodnot, životních zkušeností a toho,co jsem odpozoroval z jednání lidí.
Takže - ano paní Vendlová chce napravovat svět.OK. Já jí to věřímA nemám s tím problém.
Nicméně - napravovat svět s Kalouskem? Neexistuje. To je jen a jen o byznysu. Oničemjiném. Stejně jako česká politika.
A napsal jsem, že očekávám zrušení Lex Schwarzenberg. Napříkald. To také není o nápravě světa. A ona s tím prostě bud e jednoho dne konfrontována.
Nebo s i s nad myslíte, že Kalousek najednou začne dělat politiku jinak?
Spoluprác e lidí? Jestli s e to tad y má změnit k lepšímu, je nutná spolupráce obyčejných lidí. Nicméěn , málo kdo rozuměl tomu a reflektoval, když Kalus v novoročním projevu 2007 mluvil o studené občanské válce o prohlubujících s epříkopech. měl , bohužel, pravdu. a snadno s e můžete přesvědčit v kterékoli diskusi na Aktuálně. Kdokoli z levice mlže napsat jakýkoli blog. J e okamžitě napaden a urážen.
Z třídních pozic.
Myslím, ež jsme zatím nikd y nedal na Aktuálně diskusní příspěvek, ve smyslu kecáš, jsi blbej , zmiz. Vždycky s e snažím argumentovat. Vždycky v prvním příspěvku , který dám pod blog. V zápětí jsme okamžitě napaden. Nestěžuji si. Víím, žeto tak bude. Pak samozřejmě to vrátím i s úroky.A zdejší samozvaný Guth jar porovský? To je speciální kategorie. Slintal. Jak vidí vlk, slintá. Al e není sám. Vy si o tohle , svými příspěvky od voleb říkáte taky. Dále třeba neo, emisárek, a samozřejmě taky vandrák. Ale je jich víc.Nepůsobí mi to problém. Každý s i může vybrat, jak s emnou chce hovořit. Tak budu mluvit já s ním. Snáze mi porozumí. Píšete věcně, odpovídám věcně. Zkusíte to, jako jste to zkoušel poslední dny? OK. dostanete to zpět. No problem.
vandráku
vyměň si trenky. Zaváníš.
01. 06. 2010 | 15:35

jarpor napsal(a):

***

Máte můj obdiv.

Napsal jste dobrou repliku.
A já už vidím odpověď...

Co očekávat od debatéra, jež jednu ženu by bránil vlastním tělem proti "napadání"... a druhou zesměšňuje a napadá sám. Rozdíl mezi těmito dvěma ženami je jen ten, že první má podobné názory jako pan Vlk, druhá jeho postoje nesdílí...

A takových příkladů bych mohl vyjmenovat více...

Vlk

"Vždycky s e snažím argumentovat. Vždycky v prvním příspěvku , který dám pod blog. V zápětí jsme okamžitě napaden. Nestěžuji si. Víím, žeto tak bude. Pak samozřejmě to vrátím i s úroky.A zdejší samozvaný Guth jar porovský? To je speciální kategorie. Slintal. Jak vidí vlk, slintá."

Vlku, dejte příklad jediné mé reakce na "Váš první první příspěvek", ve které jsem Vás napadl. Vás osobně. Nenajdete takový příklad.
Přesto "slintám".

Pokud za "napadení" považujete oponeturu k Vámi psanému, lituji. To je polemika, ne napadání.

Jsem svobodný občan jako Vy. Na rozdíl od Vás, slušný. Nevidím nic špatného, reagovat na to, kde mám jiný názor. Jak Vy se s tím vyrovnáte, že ničím jiným jak sprostotou, není můj problém.

Hezký den
01. 06. 2010 | 16:18

*** napsal(a):

vlk

no dobrá, budu nad Vámi dále přemýšlet. Rozhodně za to stojíte.
***
Víte, ono je těžké někdy hodnotit druhého jen ze své pozice, když jsme tu téměř všichni anonymové a jako takoví se i projevujeme. A nikdo o druhém téměř nic neví. Může si jen domýšlet, Vy i já také. Jenže v každém něco dřímá, občas se dá najít i ta maršálská hůl jako třeba u Veroniky. Proto se to se musí stále zkoumat a pokusit alespoň seznámit s lidmi, kteří jen neplácají a nepapouškují nesmysly a mají všech pět pohromadě. A že si tu někteří ulevují ve smyslu Dikobrazu, není myslím ke škodě nikoho. Vás se to dost často dotklo, ale to už je takový běh světa. Vy prostě některé věci vidíte jinak a máte své morální principy. Ale to normálně uvažujícím lidem nevadí a nebrání v normálních vztazích.
***
Kdyby Stejskal udělal setkání všech psavců tady z těch diskusí, musel by mít k ruce zásahovou jednotku - jinak by si všichni hned po příchodu do sálu počínali jako sousedé v Hrusicích na známém Ladově obraze. V malé obměně - Nadáváš na mého strejčka, tak tady máš přes držku.

No - je to řešení? Tady jde o to, aby při takové možnosti lidé byli rádi, že se nejen poznají a vystoupí z anonymity a budou si moci některé své nervozní výlevy ujasnit a vysvětlit. A pozor - také zapít. To je na tom všem to nejpodstatnější, v mezilidských vztazích je to více než státní vyznamenání.
Čili - pokud se Stejskalovi podaří něco takového vymyslet, nemám s Vámi žádný problém. Zrovna tak jako s jinými protagonisty odlišných názorů ať takových či onakých. Jde tedy o to, aby taková možnost vůbec vznikla. K tomu je ovšem nejen potřeba, aby ostatní psavci přidali více tolerance mezi sebou navzájem a zejména k názorovým oponentům, ale také aby třeba i Vy a další ubrali alespoň jeden stupeń obranné útočnosti.
***
Samozřejmě takové věci nejdou hned a ze dne na den, je to však možnost, jak zlepšit svůj život zde na diskusích serveru Aktuálně.cz. Ke zlepšení života není potřeba kodexu zde, Stejskalův kodex slouží jen jako poslední záchrana, aby se to tu nezvrhlo k totálnímu propadu do Hrusic. Vlku, doufám proto, že i Vy máte do Hrusic ještě velmi daleko. Totiž stále máme šanci - rozumíte?
Hezký zbytek dne.
***
rcptch - the flying
01. 06. 2010 | 16:19

Dalimír napsal(a):

Hoši děkuji Vám ! Začínáte se všichni znatelně lepšit v chápání se navzájem ! A o to tady jde ! Každy přece chceme aby naše republika normálně fungovala ,oto více si nás svět bude vážit ! Já osobně kdybych na to měl abych s vámi všeznalými odborníky mohl zde distutovat velmi rád bych tak činil ! Pro sebe si ale mohu říci ,BOHUŽEL ! Tak vás všechny alespon se zájmem sleduji a sem tam také nějakou koninu plknu , to mi nemějte vážení za zlé ! Jinak jsem moc rád když zde panuje přátelská diskuze ! Naši republice pomůžeme hodně tím když se u nás chytré mozky spojí a budou pracovat ne jen pro sebe ale i pro blaho celé společnosti ! Zdravím vás všechny , od pana Pocestného až po pana Vlka ! Dalimír.@
01. 06. 2010 | 19:41

jamima napsal(a):

tak nevím, Dalimíre - nějak se nám ty chytré mozky nechtějí moc kamarádit, co jsem tak zaslechla ve zprávách, moc jim to zatím neklape, euforie poznenáhlu vyprchává a zase začínají každý na svoju notečku...ale možná jste těmi chytrými mozky nemyslel naši politickou scénu, pak možná určitá šance bude:)
01. 06. 2010 | 20:07

Daňový poplatník napsal(a):

Já myslím, že bychom se, my všichni diskutující měli i s blogery chytit za ruce, a vytvořit kruh solidarity, od našeho příkladu by se vzňal požár pochopení a společné touhy vytvořit multikulturální republiku, která by byla vzorem celé EU, Cikáni by vytvořili po pracovní době (prvnídruhý)kruh se skiny, majitelé bank a akciových fondů se střadateli, a Karel Schwarzenberg by položil spolu s Paroubkem kytici oranžových růží na Kozinův hrob.
No a ve volbách by směla kandidovat pouze Multikulturální fronta, korektní kampaň zaručena, výsledky nejlepší, kroužkování zakázáno.
Projev po volbách by měli společně Pocestný s Vlkem, Pepa Řepa by měl ústa zalepena leukoplastí, během projevu výše jmenovaných 20ti vteřinový záběr na tleskající Veroniku.
01. 06. 2010 | 20:55

Veronika Vendlov napsal(a):

vlku, reaguji na jeden Váš komentář 01.06.2010 11:58:38

Zdá se mi, že vlastně nevíte, jak je těžké politicky uspět bez ohledu na to, zda stojíte v pravo, levo, či ve středu a to zejména pro nové, malé, neparlamentní strany.

Z toho vychází Vaše naprosté nepochopení situace, politiky a spolupráce mezi polit. stranami obecně. Jste v tomto, zdá se mi, zcela bez praktických zkušeností.

Starostové sami kandidovali do EP, aby zkusili, zda je v nich nějaký potenciál. Zjistili jsme, že celostátně něco přes 2%. Máme finanční prostředky za Senát a 21 mandátů za krajské zastupitele. Na celostátní kampaň bychom neměli nikdy sílu a odmítli jsme se kvůli tomu zadužit. Samostatně bychom zkrátka neuspěli. Takže došlo ke strategické spolupráci s TOP 09, která se týká krom voleb, které jsou za námi, také komunálu (včetně Prahy) a Senátu a dále krajských voleb. Cíl je jasný, přebarvit kraje z oranžové, na nějakou lepší barvu.

Myslím si, že Vaše řeči o Kalouskovi a paní Parkanové, nemají vůbec žádný smysl.

Smysl má každý hlas a kroužkování kandidátů/ek.

Myslím, že pan Kalousek asi není zrovna moje krevní skupina, ale za ten rok, co jsem byla v týmu, mu patří můj respekt. To, co se mu podařilo vybudovat a co není vidět, se podařilo právě díky tomu, že je dokonalý rganizátor. Kromě toho dokázal, že je to normální chlap, který umí poděkovat a dokonce se omluvit.

Možná, že je Jiří Paroubek stejný profesionál, ale nemohu to posoudit.

Dnes mě například překvapilo, když Radek John uvedl, že oni nejsou ti, kdo zdržují vyjednávání o vládě, ale že je to kvůli Petrovi Gazdíkovi, který má starostenské povinnosti a odjel do své obce. Přitom byl celý den v Praze a probíhala další jednání, na kterých Petr byl. Tím chci říci, že není snadné vždy spolupracovat, ale je to nutné, protože ani jedna strana nedostala 51% hlasů, aby nemusela potřebovat koaličního partnera. A o tom to je, o schopnosti spolupracovat a hledat řešení.

Vy v tom vidíte touhu po penězích a moci o zaprodání duší. Nevím, v jakém žijete světě, ale ani v partnerství to není bez ústupků, kompromisů a jasných pravidel, snadné ustát.

Smekám před každým človekem, který je veřejně činný, ať už se o něm ví, nebo ne. Smekám před každým, kdo říká názory nahlas a dokáže se pod ně podepsat.

Od soboty večera mi přišlo velké množství smsek, mailů a volalo plno lidí. Odvedli jsme velký kus práce. Práce, která je před námi, je obrovská a zavazující. A jestli neco nechceme, tak zklamat voliče. A to je ten njvetší závazek.

Nevím, jak se bude chovat našich 41 poslanců a poslankyň, zatím nemohu soudit.
Uvidíme.
01. 06. 2010 | 21:43

*** napsal(a):

Dáňo

to je hezké, že máte radost, jenže to už nevykreslujete Dikobraz, ale spíše pod obraz.

Z toho co jste napsal - vybírám - projev vlka a tleskající Veroniku. Ve skutečnosti to není tak nereálné, jak by se vám, komiku, mohlo zdát.
A o to jde.
***
rcptch - Belgrade dubbing
01. 06. 2010 | 21:49

*** napsal(a):

Veronika

vyložila jste to zde velmi dobře, to jsem si přečetl rád i já. Děkuji.
***
01. 06. 2010 | 22:22

*** napsal(a):

Veronika

ten zlý vlk to bude asi tenhle
http://hynekfilip.blog.idne...
***
Jen doufám, že náš vlk to nebyl a že k nám cestu najde. Snad nezabloudí do Hrusic.
***
rcptch - visit zoology
01. 06. 2010 | 22:33

Jeník napsal(a):

Veroniko Vendlová, před časem jsem se pokoušel s Vámi polemizovat, ale Vy jste stále svá - hloupá ženská od plotny,která odskakuje k počítači od dítěte (už Vám povyrostlo ?, už si uvědomuje hloupost maminky?) která se zhlédla v lumpárnách a zlodějinach špíny, kterou zde chtějí nastolit strany, které prohrály volby.
Je hezké, že podporujete lidi typu bratra Kalouska, který byl velmi politicky aktivní v dobách národní fronty spolu s KSČ a který byl u všech zlodějin, které se odehrály po roce 89. Bude pouze zajímavé jak tohoto dinasaura rex zkousnou VV.
02. 06. 2010 | 06:29

*** napsal(a):

Jeník

jste odvážný, zkuste to říci paní Vendlové osobně. Spíše to však vypadá na to že máte velké sebevědomí, ale jen jako anonym.
To není dobrá vizitka pro gentlemana....
02. 06. 2010 | 08:54

Dalimír napsal(a):

Dobrý den! KALOUSEK TLUCHOŘ A BÁRTA z VV ! Tak tihle tři "experti" budou rozhodovat o příštím osudu republiky ? Tak to je teda překvápko , SODOMA GOMORA ! Spas se kdo můžeš ! Dal.@
02. 06. 2010 | 13:57

*** napsal(a):

Dali
stačí si sundat ušanku a klapky z očí a myslet vlastní hlavou. Nic lepšího tě už do konce života nepotká - neutíkej a zapoj se. Myslíme to s tebou globálně.
***
02. 06. 2010 | 16:16

Jeník napsal(a):

+++
Nemusíte mít strac, to není věcí odvahy a anonymity. Nepotřebuji k tomu žádné velké sebevědomí, jestliže sledujete spisky a duševní pochody této dámy, tak by jste měl vědět,co je to za materiál. Duševno šíbnuté mimo realitu a hlásání bludů.
Nebojte se o mé gentlemanství, za názory si stojím a kdybych měl to "štěstí" se setkat s touto "dámou", tak by jí z mých argumentů přestalo chutnat.

Nějakej chytrej +++
02. 06. 2010 | 23:55

*** napsal(a):

Jeník

to bych se rád podíval, Jeník. Berte to tak, že žádná polévka se nejí tak horká, jak se uvaří. Ale pokud jste si opravdu tak jistý, máte možnost to zkusit. Věřte ale tomu, že Veronika má pro strach uděláno. Ovšem jak říkal TGM - Demokracie, to je diskuse. Jestli tedy vidíte nějaké prvky chování a cítění nedemokraticky, /"přestalo by jí chutnat"/, měl byste to rozchodit v diskusi s oponentem.
***
A zejména, nepleťte si znaky na klávesnici, nepůsobí to věrohodně.
03. 06. 2010 | 08:39

Veronika Vendlov napsal(a):

Jeník: nepolemizval jste se mnou, Vaše texty byly vždy podobné těm, které jste vložil pod tento text. Motáte páté přes deváté, nemáte jasno sám v sobě a pokud snad ano, pak si to myslíte jen Vy, ale myslí si to i Vaše okolí? Možná byste byl překvapen, jakou podporu (ne)máte. Já Vám samozřejmě tu sebejistotu moc přeji, také bych jí potřebovala víc, než jí mám.

Může Vám být jedno, zda odskakuji od plotny od dítěte nebo že jsem hloupá. Ale je to Váš názor a to je ok.

Mě bohatě stačí, že těch 6 let v politice a kolem ní, se podařilo zúročit, že mám důvěru vedení Starostů a dobré vztahy s lidmi z TOP 09. Jen díky tomu je spolupráce na dobré úrovni. Není nad to, spolupracovat s profesionály. Vás mezi ně ale nepočítám. Rozčilujte se, jak chcete, urážejte mě jak chcete, je to vážně jen na Vás. Dnes je to však skutečně naposledy, kdy jsem na Vás reagovala. Mám míň času, než jsem kdy měla.

Pěkný den a jak jsem uvedla již nekolikrát Vám pdobným, doporučuji omývání vlažnou vodou, bezpochyby by Vám to pomohlo.
03. 06. 2010 | 16:59

Dalimír napsal(a):

Víte co pane nadporučíku ? Najdite si svou cizineckou legii kde by jste uplatnil Váš nepopíratelný talent někde jinde a ne zde na blogu pana Stejskala ! Vaše provokační příspěvky se mi nelíbí ani náhodou ! Dal.@
04. 06. 2010 | 17:13

bigjirka napsal(a):

Vlku, už jsi byl na té injekci? Vzteklina tě pořád velmi trápí. Na můj slovník a přístup se vyser, já psal o něčem jiném. Ty se prostě považuješ za Majitele Pravdy a ani na okamžik tě nenapadne, že by to pravda nemusela být. Tohleto Vladimíru Iljičovi dělala progresivní paralýza.

Co se týče nových dvou hráčů na hřišti, jistě to nejsou vzory dokonalosti. Ale jak už jsem psal, je to trocha písku v dobře promazané růžomodré kleptokratické mašině. Mnimálně si budou muset dávat víc bacha. Začali s nějakým typem vnitřní očisty - alespoň ODS. To je dobré znamení, že nastala soutěž i vněčem jiném, než kdo kolik ukradne.

No, a ten sociální stát, ten není tak odvěkou samozřejmostí. Je teprve vynálezem Bismarcka. A kromě některých positivních vlastností je taky báječným nástrojem, zajišťujícím, aby občané, přisátí k mateřskému prsu státu pěkně drželi hubu a krok. (Maulhalten und weiterdienen!)
06. 06. 2010 | 22:33

Oslýk dozorce napsal(a):

Stále vás sleduji, Veroniko. Zatím si vedete dobře.
17. 06. 2010 | 09:18

Nathanial Lagamba napsal(a):

Great!This article is http://www.hc-cca.com creative,there are a lot of new idea,http://www.mingjiangnan.com it gives me inspiration. http://www.xyweavebag.com I think I will also inspired by you http://www.zh-bamboo.com and think about more new ideas。I am totally agree with http://www.china-yongding.com your oppinion.this blog post is http://www.ysteas.cn very encouraging to people who want to know these topics.
13. 08. 2010 | 08:14

Albert Adamsonis napsal(a):

Those http://www.jihepackage.com who want to get the scholarship must http://www.jihepackage.com/... work hard and try their best. http://www.jihepackage.com/... It's exciting to hear this good http://www.huaan-med.com/di...
13. 08. 2010 | 08:20

Roxie Kubera napsal(a):

Again another http://www.jdkeda.com happy reader. Very helpful. But I do agree with http://www.huaan-med.com/wr... dude - not sure if ill spend too much time on http://www.huaan-med.com/wa... this?? Great solution ,That sounds very interesting .
http://www.hzhwknit.com
http://www.cnboostercables....
13. 08. 2010 | 08:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy