Portrét lháře do každé školy

28. 01. 2013 | 09:22
Přečteno 5422 krát
Nejsem příliš smířlivý?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

michal napsal(a):

já doufám, že tenhle přežitek někdy z Rakouska-Uherska konečně padne a žádný prezident ve školách už viset nebude.
28. 01. 2013 | 09:28

Luba napsal(a):

Jakého lháře?

Ať si tam pubescenti pověsí svého pětasedmdesátiletého pankáče.
28. 01. 2013 | 09:34

Maximus napsal(a):

A že by ses tady veřejně podepsal pod článek komiksový trapáku a lháři?
28. 01. 2013 | 09:37

Občan napsal(a):

Voni se teď budou věšet Kalousek s Knížou místo portrétu prezidenta?
Ale nakonec - taky řešení. Alespoň děti budou vědět, do čeho jdou...
28. 01. 2013 | 09:38

kosoúhlý průmět kosočtverce napsal(a):

Pořád lepší, než aby tam visel portrét bezcharakterního ničemy.
Jak jinak nazvat člověka, který inicioval a zasadil se o uznání pseudostátu "Kosovo"??
28. 01. 2013 | 09:39

poste.restante napsal(a):

Faktem je, že "Kníže s čírem" by tam působil mnohem důstojněji.
Přibližně stejně jako "prezident-amnestovatel", nejlépe s propiskou v ruce.

Osobně jsem názoru, že portrét hlavy státu v učebnách je přežitkem z dob monarchie. Byl snad opodstatněný v dobách "prezidenta-osvoboditele".
Myslím, že těžce podfinancované školy mají mnohem důležitější věci, na které mají vynakládat peníze.
28. 01. 2013 | 09:40

Baba Jaga napsal(a):

On už ale president ve škole povinný není - alespoň jsem to někde četla.
A pokud pan Zeman lže, pan Schwarzenberg zase notně zapomíná. Není to tak 1:1? A navíc by nebyl svou archaickou češtinou mládeži jistě vzorem.
28. 01. 2013 | 09:47

Pavel13 napsal(a):

:Luba
Ten portrét tam nikdy nevěšeli žáci. Možná tak Havla, ale to byla výjímečná doba. Ani KS by tam nevěšeli.
Věšet tam jakoukoliv žijící osobnost je chyba. Jak vysvětlit mladším, že tam visí člověk, o němž si rodiče vyprávějí vtipy nebo na něj nadávají? Jak vysvětlit těm starším, že je veleben politický gauner?
Už jsem psal, menším na stěnu krtečka, větším Komenského. Teď jenom nevím, zda tam emigrant a člověk, který se svým národem vše neprožil, patří.
28. 01. 2013 | 09:50

|Jan napsal(a):

Kdo nechce vidět či přesněji slyšet mezi tím co Zeman, /který je tak háklivý na přesné citace sebe sama/, říká ře jeho oponent říká a co tento skutečně řekl je buď hluchý nebo trochu omezený. Prvníí chápu ale otitulkovaná verze by mohla pomoci. U druhé možnosti pokud někdo nechápe že konsttatování holého faktu že současnéé mezinárodní zákony jsou napsané tak že pokud by jste dnes udělal to co se udělalo po válce byl by jste dost pravděpodobně pohnán k danému soudu. To není věcí rozhodnuttí jednotlivce ale meritem daného zákona. Ten bude platný ať jste Fanda nebo Jakub. To že zároveˇněkdo dá rovnítko mezi možnost být souzen tzn jste obviněn a být osouzen tzn shledán viným je již zvrhlost neb vylučujete možnost nevinosti. Pokud při inteligenci p. zemana jest toto opakovaně tvrzeno jest to jednoznažně vědomé šáření nepravdy tedy lež. Pan Zeman na rozdíl od svých obdivovatelů totiž není opravdu blbec.
28. 01. 2013 | 09:51

vasja napsal(a):

Kúltúrní fronta nedá a nedá pokoj.
28. 01. 2013 | 09:51

tak teda Háchu, všichni ho tu milujou napsal(a):

Stačí, že tam dochází Člověk v tísni.
Ostatně z čího pověření?
Myslel jsem, že škola má být politicky neutrální?
28. 01. 2013 | 09:54

Joe Ratata napsal(a):

Z kontextu mi vychází,že tím lhářem myslel Zemana,zatímco ten druhý lhář má svatozář,nasazenou mu německými vlastníky médií a prostitujícími umělci z kulturní fronty.
Osobně si myslím,že ředitelé škol budou ministrem školství instuováni,že mají šetřit a žádné věšení se konat nebude.Tedy kromě učitelů,kteří měli tolik statečnosti,že se netajili podporou Zemana.
28. 01. 2013 | 09:55

hanah napsal(a):

vasja

řekla bych, že ta kúlúrní fronta je s malými obměnami tatáž, která bojovala v době TV krize za "svobodu slova".
a pokoj nedaj, už maj zase nějaké odznáčky...:-)
28. 01. 2013 | 09:56

Sladký napsal(a):

Jen skuteční,ryzí demokrati mají sílu a odvahu protestovat proti výsledku svobodných voleb, proti rozhodnutí většiny.
28. 01. 2013 | 10:04

vasja napsal(a):

hanah.
To jsou blázni a riskujou zdraví. Dyk jim tohle samoprudičství může přivodit prasknutí, jakou u Fívéga.
28. 01. 2013 | 10:06

Bara napsal(a):

Že si už nedáte pokoj! Je to jednou demokraticky zvolený prezident, tak co? Kdyby tam visel ten druhý lhář, tak se to zase nebude líbit té druhé půlce národa.
28. 01. 2013 | 10:09

Bara napsal(a):

Sladký - tomu se říká kyselé hrozny :-)))
28. 01. 2013 | 10:10

neo napsal(a):

Sladký:

pokud to nemyslíš ironicky, tak máš pravdu. Protože k demokracii patří i protestování a to i proti výsledkům demokratických voleb.

To je na demokracii jedno z velkých pozitiv.
28. 01. 2013 | 10:11

Maximus napsal(a):

vasja

Řekl bych, že se jedná o "kulturně řiťolezeckou frontu"
vzniklou na bázi pravdaláskařů co jsou pro humanitární bombardování kdesi v Srbsku a kdy její hlavní frontmeni se nestyděli prodat třeba pražskou Lucernu StBákovi Junkovi z Chemapolu nebo spolu s Karlem Schw. prolomit dohodnutou hranici r. 1948 pro navracení ukradeného majetku komunisty.
28. 01. 2013 | 10:13

Daniš. napsal(a):

Autore, to je ono. Vyzvěte čecháčky ke švejkování. Antikomunističtí ředitelé škol nevyvěsí obraz presidenta a poštvou studentíky aby drželi hladovklu proti PŘESVĚDČIVÝM výsledkům DEMOKRATICKÝCH VOLEB.
Taky by se mohl někdo upálit a zanechat po sobě jen placku s obrázkem kníže s čírem.
Vzhůru do Evropy.
Hlupáci všech zemí, spojte se.
Lidé, bděte
28. 01. 2013 | 10:23

vasja napsal(a):

Maximus.
Počkejte, bude ještě sranda.
Starostové a pani učitelky budou na zeď věšet prázdné rámy :-)
28. 01. 2013 | 10:34

Sladký napsal(a):

Neo- samozřejmě to myslím ironicky. Protestovat proti výsledku svobodných voleb, nerespektovat ho znamená popírat nejzákladnější princip demokracie, znamená krok k anarchii nebo totalitě s jediným správným názorem.
28. 01. 2013 | 10:40

vhrsti napsal(a):

Jen dvě poznámky:

1) Nikde jsem nepsal, že nerespektuji výsledek demokratické volby, tak mi to prosím nepředhazujte.
2) Souhlasím se všemi, kteří považují portrét prezidenta ve školní třídě za přežitek. A souhlasil bych, i kdyby volby vyhrál druhý kandidát.

Díky za ohlasy, i ty negativní.
28. 01. 2013 | 10:42

Sladký napsal(a):

Bara- Samozřejmě jsem to myslel ironicky-z Vaší odpovědi mi není jasné, zda jste mi porozuměla.
28. 01. 2013 | 10:43

Rasputin napsal(a):

to Daniš:

máte tam chybu. Správně má být:

Lidé bzděte!
28. 01. 2013 | 10:44

Maximus napsal(a):

vasja

Škoda, že nevyhrál ten pán s tím čírem, Kalousek by jim přistřihl pérka a peníze by dostali jen ty školy, které by posílaly v sobotu a neděli své žáky i s jejich rodiči na panské.... (:-

Nestačím se divit a mozek mě to nebere, že tihle truhlíci si nedovedou spočítat kdo je kdo a komu o co jede. Karel je místopředseda téhle vlády (platí to i pro předchozí vlády pravice), která neumí zacházet s penězi jak na straně výběru, tak na straně výdajů a nemá opakuji opravdu nemá žádné pozitivní výsledky a tihle troubelesové s křikem volí jejich čelného barda. To přece není možné, myslí si oni snad, že by jim díky Karlovi Kalousek poslal více peněz? Myslí si snad, že ten kdo zatím neumí dobře hospodařit, tak získáním větší moci bude vše dělat líp?

Pěkný den!
28. 01. 2013 | 10:45

Michal Bily napsal(a):

... "Je proto důležité, aby spolková vláda za kulisami jasně ukázala: rozdmýchávání zatuchlých antiněmeckých resentimentů něco stojí. Zeman by každopádně nyní neměl dostat pozvánku do Berlína," míní Die Welt,

Zdroj: http://www.lidovky.cz/zemana-do-berlina-nezvat-radi-nemecky-tisk-kvuli-jeho-kampani-ptf-/zpravy-svet.aspx?c=A130128_101247_ln_zahranici_jv

Jinými slovy, to jste nám to všem vy burani, voliči MZ, pěkně zavařili...
MB.
28. 01. 2013 | 10:47

Sladký napsal(a):

Michal Bílý- kdo jako první začal hovořit o Benešových dekretech? Schwarzenberg,nebo Zeman?
28. 01. 2013 | 10:53

hola napsal(a):

Neo
Protestovat proti výsledku svobodných voleb je doslova nesmysl. Je to rys svobody, ale nesmysl. Když protestuješ, tak bys měl uvádět nějaké argumenty. Jak chceš argumentovat proti svobodné volbě většiny?
28. 01. 2013 | 10:53

Jack Reed napsal(a):

vasja
Ještě se dočkáte, že tam bude viset soudruh Lenin.
Pomáhal jsem jednou takhle ve Vilniusu kamarádům v kulturním domě uklízet jeho sádrové hlavy a obrazy a skoro se to nevešlo do kabinetu.
A taky má socdem někde schované ty Pokorného rudé námořníky s Maximovým kulometem.
28. 01. 2013 | 10:56

modrý edvard napsal(a):

Soudím, že ve třídě by se o tom měla udělat diskuse. Je to velmi dobrý námět. A potom ať si pověsí, co nebo koho chtějí.
28. 01. 2013 | 10:57

Sladký napsal(a):

Michal Bílý- my jsme to zavařili celému světu tím, že jsme vyvolali a zahájili II.světovou válku. Divím se, že tímto faktem neargumentujete.A neměl byste zapomínat na to, že naše udatná armáda a policie zlikvidovalo do mrtě řadu vesnic, mezi jinými Lidice a Ležáky, nebo Oradour.
Není divu, že se na nás mírumilovné,historicky panensky čisté a nevinné Německo zlobí.
28. 01. 2013 | 10:57

Jonáš napsal(a):

Pro Sladký
Za posledních 50 let nás ale napadli jedině Rusové.
28. 01. 2013 | 11:01

nejsme Untermenschen napsal(a):

Novinářům Die Welt nedávat pozvánky na hradní akce a zrušit akreditaci na hradní tiskovky.
Co píší je typická skopčácká drzost.

PS. Začal by ch si na Milošově místě při případných letech do Katyně dávat pozor.
BND s ruskými partnery rádi vyrobí mlhu a rozestaví falešné radiomajáky.
28. 01. 2013 | 11:03

poste.restante napsal(a):

vhrsti
1. Publikoval by jste podobný vtip i v případě vítězství KS?
2. Označil jste MZ za lháře. Předpokládám, že na základě informací, že v některých případech v kampani nemluvil pravdu. Označil by jste tedy Václava Klause za zloděje?
Anebo Karla Schwarzenberga za úplatkáře, když sám v jedné z volebních debat přiznal, že dal úplatek?
28. 01. 2013 | 11:03

Bestia triumphans napsal(a):

Dotaz:
Prý bude Zeman viset?
Je to pravda?
:-)
28. 01. 2013 | 11:07

Občan napsal(a):

Jonáši,

kdyby nás Varšavská smlouva NAPADLA, tak je z nás druhý Balaton.
A kdyby všechna napadení jiných zemí vypadala stejně jako "okupace" vojsky VS, bylo by na světě blaze.
28. 01. 2013 | 11:11

Anna napsal(a):

Baba Jaga napsal(a):

On už ale president ve škole povinný není - alespoň jsem to někde četla.
A pokud pan Zeman lže, pan Schwarzenberg zase notně zapomíná. Není to tak 1:1? A navíc by nebyl svou archaickou češtinou mládeži jistě vzorem.
------------------------------------------------------

Ono i s tou pravdomluvností pana Schwarzenberga to není nijak slavné. Jako ministr zahraničí současné a Topolánkovy vlády se o Benešových dekretech přeřekl na "neplatné", a poté vyjádřil svoji pravdu, že Beneš by v současnosti stál před soudem v Haagu.

Nezpíval on si při tom pan Schwarzenberg:

S Pravdou mně můžete leda tak políbit záda
ženská je ženská tak jakýpak cavyky s ní
kdopak tu rozpozná která je Lež která Pravda
až budou obě dvě donaha vysvlečený

http://www.youtube.com/watch?v=J4YLsDc73MI
28. 01. 2013 | 11:13

Jindra napsal(a):

Snad by se naši "umělci" měli trochu mírnit ve svých projevech nenávisti vůči Zemanovi.
Přece většina z nich nenávidí Zemana hlavně proto, že je daleko pohotovější, vzdělanější a sečtenější než oni sami. A to nejen vůči poněkud přestárlému Schwarzenbergovi. (Kterého hlavně měli jeho šlechtičtí rodiče místo starosti o dřevo ve svých lesích raději včas nutin navštěvovat logopedii.)
A to je ta největší tragedie vo volbě prezidenta. Ukázalo se totiž, že mnoho našich umělců si myslí, že svou intelektuální vyspělost doženou hlavně správně orientovanými politickými názory. Bohužel jim to 20 let vycházelo. - A teď přešel nějaký poloburan z Vysočiny, který je schopen v jejich vzdělání a znalostech nacházet zásadní mezery a nelogičnosti. Proto ona "umělecká" nenávist. 20 let se tady snažili se na správnou stranu politicky prostituovat, aby byli pokládáni ze vzdělaneější a chytřejší, a teď to vypadá, jako kdyby přihlouple vsadili na přestárlého a ukoktaného člověka.
28. 01. 2013 | 11:13

neo napsal(a):

Sladký :

naopak, je to jedno z privilegií, které demokracie má, narozdíl od totality.

Mimochodem, vzpomeň si na to při jakémkoli protestu ProAlt,Nezákladnám, Odborářů apod...
28. 01. 2013 | 11:15

Hana napsal(a):

Ano - Zeman lže, kníže se mýlí a Kalousek mystifikuje. Mají to pěkně rozdělený - ovšem věřit se nedá ani jednomu. A co naše média? Jo - ty vlastně informují - ale věřit se jim taky nedá.
28. 01. 2013 | 11:16

Luba napsal(a):

Přátelé,
vsadím se, že Ateo už nějaký ten noblesní prezidentský portét stvořil ...

Ano - portrétista mocných opět nezklamal:

http://ateo.cz/f/images/g/GerojZeman.jpg
28. 01. 2013 | 11:18

Joe Ratata napsal(a):

Sladký
Vroce 1938 byla na mezinárodním poli taková nálada,že kdybychom se Mnichovské dohodě bránili se zraní v ruce,byli bychom označeni za viníky konfliktu.To až později Němci otevřeli Britům a Francouzům oči.
Teror co rozpoutali po atentátu na Heidricha a vyhlazení Lidic a Ležáků,byla poslední kapka a Spojenci uznali,že po válce Němci v Československu zůstat nemohou.
28. 01. 2013 | 11:20

neo napsal(a):

hola :

cokoli, co má rys svobody už z principu nesmysl není.
Je mnoho legálních protestů. Petice, povolené demonstrace, stávky.... vyberte si.
28. 01. 2013 | 11:22

Láník napsal(a):

Pane Stejskale, často argumentujete tím, že blogy píší autořia není to stanovisko redakce Aktualně.
Tento blog se také objevil bez vaší vůle a bez schválení. ???
Utápíte se velmi uboze ve vlastní lži.
.
Jestli doteď nechápete co vzkázali voliči mimo jiné i vám novinářům," hlídacím psům demokracie", a co vzkázali primitivním antikomuinistickým štváčům, jako Stránský, Hřebejk, T. Hanák, R.Honzák , Svěrák, Halík a jiní, asi jste v těch pražských kavárnách asi hodně mimo realitu.
A už chápu proč vy sám jste opakovaně řekl že termín "hlídací psi demokracie" je jen takové klišé.
Vůbec jste nepochopil co je to žurnalistika, asi jste chyběl už v první lekci pro začátečníky. A o demokracii víte také méně než Milouš Jakeš, ten alespoň dokázal pochopit kdy už je svému národu na obtíž a stáhl se do ústraní, aby dál neškodil
28. 01. 2013 | 11:23

hola napsal(a):

Neo
to jistě, ale proti čemu, jak a jakými argumenty chcete protestovat? A čeho chcete docílit? Být demokratem znamená respektovat demokracii. Takže jste demokrat nebo anarchista?
28. 01. 2013 | 11:28

neo napsal(a):

hola:

to je úplně jedno s jakými argumenty. Někomu může vadit klausismus, jinému absence první dámy, dalšímu tloušťka, jinému Šlouf, atd atd... to záleží na každém jednotlivci.

Pravděpodobně tím ničeho nedocílíte. Ale tu možnost protestovat máte. Vemte si JZĎáky, když se naženou na Václavák... jsou snad anarchisté, nebo jen využívají svých demokratických možností protestu?

nebo jihočeští studenti, ti dokonce uspěli, i když se má komunistka nahradit dalším komunistou, nicméně něčeho dosáhli.
28. 01. 2013 | 11:32

jsme takový protestantský národ, trošku napsal(a):

Ano!
Budu protestovat proti absenci první dámy!
28. 01. 2013 | 11:36

jura napsal(a):

protestovat se musí, kdyby na chleba nebylo. Já jsem si taky vybral svůj protest, jen bych potřeboval trochu hlefnpiout, abych na někoho nezapoměl. Já se totiž rozhodl, že všechna vystoupení "hvězd" typu Čvančarová, Svěrák, Hřebejk a já nevím kdo všechno, budu ignorovat. Teda jen v televizi, když na to dojde, bo do dívadla nebo kina mě za ty přemrštěné vstupenky nikdko nedostane. Teda mohl-li by někdo uveřejnit kompletní seznam, neznal bych se vděkem
28. 01. 2013 | 11:45

Josef K. napsal(a):

Sladký, Občan: oba si nevidíte na špičku nosu. Srovnání ruské okupace s rájem na zemi může jen ten, kdo ....(bylo by cenzurováno).
Není divu, že Němce přestane bavit zpátečnická zemička s věčně protiněmeckými náladami většiny a lá vy dva, kteří nevíte nic ani o vlastní historii. Možn á by nám Uhry mohly vyčíst Děpoltovu jízdu a její praktiky zabíjení. Sleazné okupaci a Chebané nedobrovolné předání svého území. Chápu, že je zde typická gubernie, díky azbukoidní kolaboraci, kterou zjevně představujete. Vaší lenivosti svědčí potácet se na chvostu všeho i uniformy stráží letského i jáchymovského tábora .
Ukazuje se, že Zemana skutečně volila bída, ta duchovní. Z té zatím nikdy nic dobrého nevzešlo ani nevzejde.
28. 01. 2013 | 11:50

Josef K. napsal(a):

jura, živíte se odpadky?
28. 01. 2013 | 11:51

Skogen napsal(a):

Jste daleko spíše propagandista, než smířlivý.

Jak si vysvětlujete nesoulad s většinou voličů? Jsou to hlupáci, protože neumějí kreslit?

Víte, krize tzv. elit, či spíše těch, kteří jsou do této skupiny mediálně zařazeni, je realitou. Elita národa totiž nemůže být odtržena od národa samotného - a ten je tvořen jeho občany. Obávám se bohužel, že tyto „elity“ ze socialistické průměrnosti tak dlouho vzhlížely k aureole zahraničí, až pozbyly identifikace s národem a přestaly být elitami národními.

Pak je tady kategorie intelektuálních přicmrndávačů, pro které je prvořadé proniknout do zavedených kruhů, tady není co řešit.

Vrcholem arogance, sebestřednosti a nedemokratičnosti pak je podpisová akce, v němž některé „elity“ „vzkazují Zemanovi, že není jejich prezidentem“. Nerespektují tedy výsledky demokratických voleb?

Vezměme si režisérku a spisovatelku Moniku Vadasovou-Elšíkovou, která by prý měla zastupovat českou elitu a od roku 2012 si říká Monika Le Fay. Česká elita jak poleno... Mimochodem, dopustila se téže blamáže jako Zeman, když hovořila o podpisech Veroniky Žilkové a Vladimíra Hanzela. Ti svůj souhlas popřeli. Lže tedy Le Fay?
28. 01. 2013 | 11:52

Josef K. napsal(a):

Láník. Problém je, že Vy zjevně komunistou nejste, jste normalizažní škvarek, guberniální posluha.
28. 01. 2013 | 11:53

Josef K. napsal(a):

Skogen, kdo je Čech? Podle Vás zjevně jen Vy, neznalý jazyků, bez praxe ve světě, čtenář Blesku a údajů v legitimaci normalizařčího guberniálního kolaboranta, o knihu jste od roku 70 nezavadil. Nesnášenlivý, haštěřivý četník Málek, který vedl vypálení Malína. Či onen Michal de Causis, který reálně popravil Husa, byť Vaše plemeno Mirgorodsaké tvrdí cosi o Zikmundovi. To je přesně Váš týpek. A rozum máte odposlouchaný z hesel Zdeňka Nejedlého. To,. že jeČesko , tedy název nový, zjevně nacistiklý, středobodem nacismu XXI. století jest výsledkem guberniální bezpáteřnosti Skogenů, Občanů a jim podobných.
28. 01. 2013 | 11:58

hola napsal(a):

Neo
Aha takže JSTE anarchista. Pořád se potvrzuje, že jste chtěli "slušného a demokratického Karla", aby ve světě předstíral, že jsme takoví, jací sami nejsme. Vyrobili jste si kult Karla a sami se postavili do role povýšenosti a arogance. Zašťitovali jste se sportovci, filosofy, intelektuály a kulturními giganty. Prohráli jste a teď se ukáže, jestli máte intelekt, sportovního a kulturního ducha.
28. 01. 2013 | 12:02

neo napsal(a):

hola:

já volil Franze.
28. 01. 2013 | 12:05

gaia napsal(a):

neo

kiš kiš
28. 01. 2013 | 12:08

Antroid napsal(a):

Luba & other fans

S plným respektem k výsledku voleb si dovoluji vyjádřit přesvědčení, že prezident Zeman bude přímo studnicí inspirace, mimo jiné k:

- úvahám nad změnou ústavy, odpovědností a odvolatelností prezidenta

- úvahám, zdali je lež a podraz (nacista KS, hailování na zámku TS, Posselt,...) normou, zda jejich nositele máme věšet školním dětem coby mravní vzor, anebo jej raději zobrazovat až po desáté večer na speciálních kanálech

- ale především a neprodleně: k dlouhé řadě vtipů!!!
28. 01. 2013 | 12:08

Joe Ratata napsal(a):

V čem konkrétně Zeman lhal?
Že Benešovdekrety jsou neplatné a Beneš by dnes skončil před soudem v Haagu?
Ale von Karl je o tom pevně přesvědčen a jen to řekl nahlas.Prostě si jen neuvědomil,že v prezidentské kampani nemůže tak naplno říkat svůj skutečný názor.
Tento jeho názor ho diskvalifikuje jako českého prezidenta i jako ministra zahraničí.
28. 01. 2013 | 12:09

stejskal napsal(a):

Ano, pane Láníku,

tento blog se zde objevil bez mé vůle a bez mého schválení. Ostatně jako všechny jiné blogy.

Libor Stejskal
28. 01. 2013 | 12:11

nestranný napsal(a):

Portrét lháře do každé školy.To už opravdu v naší zemi nehrozí.
KAREL SCWARZENBERG VOLBY NEVYHRÁL!
28. 01. 2013 | 12:15

jura napsal(a):

jakými odpadky? a proč? Josefe
28. 01. 2013 | 12:16

Petr z Tábora napsal(a):

Pane autore, nejste smířlivý, jste jen hloupacatý. Musí to být spokojený život.
28. 01. 2013 | 12:22

Sladký napsal(a):

Josef K. Já náhodou znám dějiny docela dobře. Téměř po celou historii jsme se více či méně úspěšně bránili proti brutální rusifikaci, která ohrožovala existenci našeho národa. A navíc ti zákeřní primitivové- aby nás dokonale zmátli a vyvolali umělou zášť proti mírumilovnému Německu- přicházeli ze západu namísto z východu a lstivě nám vnucovali němčinu a německou kulturu.
28. 01. 2013 | 12:23

Sladký napsal(a):

A neměl bych opomenout ani fakt, Herr J.K. že se těch Rusáků u nás usadily víc než tři miliony a že nás naštěstí od nich Hitler na chvíli osvobodil a tak jsme měli pár let příležitost seznámit se s pravou německou kulturní vyspělostí. Chvála Bohu, jinak už by z nás opravdu byli Západorusové.:o)))
A to nechci myslet ani na to, že nás Rusáci chtěli vystěhovat na Sibiř nebo do Patagonie, případně zcela zlikvidovat.
28. 01. 2013 | 12:28

samozřejmě to je o co jim jde napsal(a):

Občane
Myslím, že uklouzáváte,
28. 01. 2013 | 12:37

Freedom napsal(a):

A co to byla "opoziční smlouva" ??? Lež jako věž !!! A hlavně už nepište,že Zeman je vzdělaný - ovšem je ale povrchně. Za všechny argumety jediný: Na tom ,že Klaus je ostudou národa i státu se snad schodne většina,ale jak je tedy možné ,že to byl Klaus který Zemana doporučil. Jednoduchá odpověd: Jsou z podobného těsta -oba mají narcisku v klopě ,oba mají svoje slunce na Východě a rovněž oba mají svůj původ v Prognostáku pod patronací KGB. A ted babo rad !
28. 01. 2013 | 12:39

Antroid napsal(a):

Sladký

Němci tu byli už od Přemysla Otakara (aby tu měl kdo stavět a urychlovat tak vývoj), Rusáci až od vašeho guru Gottwalda (aby tu vládli komančové a vývoj zabetonovali na několik generací).
Ostatně při vyslovení každého třetího "českého" příjmení byste si to uvědomil, podud byste přemýšlel.

Soudě čistě podle frekvence ruštiny v řadě českých měst a pražských obvodů je tu Rusů několikařádově víc, než Němců. Zatím to nebudou 3 miliony, ale - vtip na závěr - až Číňané zahájí ofenzivu, začnou přibývat ještě rychleji. Těšte se.
28. 01. 2013 | 12:41

resl napsal(a):

štváči, provokatéři, přisluhovači kapitálu, sudeťáci, atd.
.......
Nějak vám tam chybí Rusko, které zavinilo zbídačení českého národa, jak na duchu, tak materielně. Žili jste vůbec před r. 89 ? Asi jo, jenže v normalizační komisi, kde jste si na slovo národ ani nevzpomněli, pro vás, byl tehdy národ Sovětský svaz. To byl váš národ, který vás chránil 5o let a máte slíbeno, že vás bude "chránit" dál. Doufám, že na tupost dojede zbytek komoušů, kteří se dnes radují v čele s normalizátorem a vlastizrádcem, Šloufem. Zeman totiž do Evropy bude chtít, nechce zažít ostudu Klause a to vám začne vadit. Za rok ho pomluvíte a budete hledat spásu u s. Filipa.
28. 01. 2013 | 12:47

neo napsal(a):

gaia:

co kiš kiš? Jaké měl Franz šance, že vyhraje? Velké ne. Ale jen hlupák volí ty, koho mu předkládají průzkumy.
28. 01. 2013 | 12:49

Láník napsal(a):

Pane Stejskale, výrok 11.53 také odpovídá pravidlům diskuse na blogu??
Nebo vám vyhovuje ideologicky a tak jste ho schválil nebo alespoň "přehlédl"
Opravdu "objektivní" žurnalistika ve vašem provedení "hlídacího psa NEJEN demokracie
28. 01. 2013 | 13:00

gaia napsal(a):

neo

nebudu to hledat, ale nedávno jste napsal, že budete volit Karla jen kvůli tomu, aby levičáci kvičeli až on vyhraje

takže reakcí na to je moje kiš kiš

apropó jen hlupák volí tak, aby někoho naštval
28. 01. 2013 | 13:19

asdf napsal(a):

Láník

ten je teď na koberečku, že Karel nevyhrál
28. 01. 2013 | 13:21

stoppa napsal(a):

Jasně že je to lhář. Slyšel jsem ho říkat že to o Benešovi neřekl a já ho viděl a slyšel jak to říkal. Tudíž lže. Ostatně on lže už tím že si dává říkst kníže a přitom žádný kníže není.
Ale proč by měl viset ve škole?
Proč vůbec vioset? To je takové ohavné. Lepší zastřelit ne?
28. 01. 2013 | 13:38

myslivec napsal(a):

stoppa

pověsit je levnější, navíc provaz je recyklovatelný.

Víte, jak drahé jsou broky?
28. 01. 2013 | 13:45

neo napsal(a):

gaia:

lžete jako obvykle.

uváděl jsem 2 důvody a až ten druhý byl, abych štval levičáky.
Nikoli ale jeho vítězstvím, nýbrž již tou volbou, takže jeho prohra či vítězství jsou v tomto směru irelevantní.
28. 01. 2013 | 13:49

gaia napsal(a):

neo

vaše volby jsou každému ukradené. Ale tím vítězstvím/ prohrou naštval
28. 01. 2013 | 14:02

neo napsal(a):

gaia:

ne nejsou. Všimněte si, kolik lidí knížete volilo. Myslíte, že to nikoho nezajímá? A kdyby tedy vyhrál, už by to někoho zajímalo?

Prostý fakt, že přes 40% hlasů šlo jemu je svým způsobem dost vypovídající.

Já bych ho nevolil, kdyby nepostoupil. Zeman celkem vyhovuje svým následovnictvím Václava Klause.
Byli tam horší kandidáti, jako Fischer, Dienstbier, Bobošíková, Roithová.
28. 01. 2013 | 14:12

moore napsal(a):

neo, už podle názvu je AI.
Takže má své mouchy.
Hádat se s ním je jako močit proti větru.
Nerozumné.
28. 01. 2013 | 14:14

prorok napsal(a):

Karel neni popleta. V diskuzi v okamziku otazky odsunu nemcu musel reagovat tak, jak reagoval. Nebyl cas promyslet nejakou diplomatickou klicku. Musel se, jako vojak vyzvany ve frontovem pasmu, rozhodnout pro tu, ci onu stranu:

-Vyslovit souhlas s odsunem znamenalo zradit vsechny sve pratele mezi odsunutymi, mezi zijicimi byvalymi kolaboranty a zradci, tam venku.
-Vyslovit nesouhlas znamenalo vsechno dosavadni usili o zacleneni sve i tech v pozadi do nasi politiky i spolecnosti vsadit na jednu kartu. Kartu Havlovy Pravdy a lasky.

Pokerovy hrac vsadil vse a mlasknuti Havlova smrtelneho polibku se rozlehlo po cele zemi. V tom okamziku skoncil jako president a troufam si odhadnout, ze i jako cesky politik.

Jako lesnik totiz dobre vi, ze odhalenou skodna se musi kazdy dobry hajny z reviru odlovit. A nas cesky revir si nemuze rafinovane radeni takove skodne dovolit. Ohrozilo by to samotnou nasi svebytnost.

Vzdavam hold vsem bdelym ceskym oharum i voriskum, kteri na tomto honu na skodnou podileli!
28. 01. 2013 | 14:22

Skogen napsal(a):

Josefe K

mne si nevšímejte, já to s vámi dělám také tak ;)

Buďte v klidu, překládám z angličtiny a dílem z japonštiny, má žena zase hovoří francouzsky a německy, takže nedostatkem kulturních podnětů netrpíme. Žádná znalost cizího jazyka vám ale neochrání češství, zvlášť, když ten cizí jazyl nadřazujete vlastnímu, Pepo. Jak Angličnané, tak Francouzi, Němci a zejména Japonci, jsou velcí patrioti. Proto také něco dokázali.
28. 01. 2013 | 14:23

neo napsal(a):

moore:

moc koukáte na scifi
28. 01. 2013 | 14:27

blanka napsal(a):

Ve třídách místo prazidenta může viset státní znak. Myslím, že je to vyjde levněji a učiní se zadost všem příznivcům nebo odpůrcům toho kterého prezidenta. Kdyby měli státní znak ve školách už teď, nemuseli by sundavat Klause ze zdi kvůli amnestiím a nemuseli by tam dávat Zemana. My tam máme státní znak už od revoluce a je to z obliga.
28. 01. 2013 | 14:29

Josef K. napsal(a):

Sladký. Co odpovědět ...., tedy Vám? Co slovo to důkaz Vaší hlouposti. Vy lžete sám sobě, člověče.
Bývá to tak, že pokud si někoho nevšímám, pak si ho nevšímám, nikoliv se rozepisuji, abych dokázal ještě navíc malou orientaci, spíše dezorientaci.
28. 01. 2013 | 15:08

bazmek napsal(a):

hen ten prorok asi bude mirgorodský :)
28. 01. 2013 | 15:11

Josef K. napsal(a):

Láník. Bez sovětské hlavně nebyla by kariéra, viz 11:53, zjevné. Přd tím bez souhlasu Gotwaldova a Protektora atd.
28. 01. 2013 | 15:11

Vlastimil Morávek napsal(a):

Na DW právě říkali, že VW se rozhodlo přesunout výrobu vozů škoda do Bratislavy, kde bude hlavní zádov, zároveň prý bylo rozhodnuto o postupném utlumení činnosti Lidl, Norma, Penny v Česko a dalších firem. BRD prý zavádí od 1.3. ostrahu hranic s Českou republikou, Bavorsko kvůli drogám již od 15.2. Konečně budou cizáci pryč!
28. 01. 2013 | 15:31

jojpod napsal(a):

Taky jsem to poslouchala, dobrá zpráva.
28. 01. 2013 | 15:33

Hloupý Honza napsal(a):

CTRL + C:

Jasně, že je Zeman lhář a opilec, na rozdíl od Schwarzenberga, který mluví vždy pravdu a nic než pravdu, a když ne, tak se jen mýlí, je věrný své ženě a několika dalším, nikdy nikoho neuplatil, jen prodal úředníkovi pozemky pod cenou, nikdy se neopil, to se jen vždy po pár pivech zhorší jeho řečová vada, je noblesní i když se vysmívá starým vojenským veteránům, nikdy v práci nespí, jen přemýšlí ze zavřenýma očima nad blbostmi ostatních, je Čech jak poleno stejně jako Boryš co umí po škalinách, stará se o staré a nemocné společně se svými kamarády Mirkem Dušínem Kalouskem a Jaromírem Rychlonožkou Drábkem, politická korupce není pro něj dosadit neschopné přeběhlíky, či vzbouřence na lukrativní státní fleky, ale je to odměna za to, když žena nechce dělat nějaké úkony a pak je dělá, jo a s tím souvisí, že je ještě velmi galantní k ženám a neuráží je jako hulvát Zeman.

Je to všechno nebo jsem na něco zapomněl ? ... bože můj, už se vy ufňukané pážata vzpamatujte. Co takhle demonstrovat, že volby nebyly demokratické, protože nebyl zvolen pan kníže ?
28. 01. 2013 | 15:45

Midori napsal(a):

Autore,
přál bych si, aby se naše země pozvedla.
S lidmi, jako vy, to půjde velmi těžko.
Proč to děláte? Cílem Vašeho života je škodit?
28. 01. 2013 | 19:37

lomikel napsal(a):

Pane Vhrsti, tohle mi nedělejte! Já jsem se tomu vašemu podařenému šprýmu musel tak smát, že jsem se ani nemohl soustředit na budování kapitalismu!
28. 01. 2013 | 19:48

Almo G™ napsal(a):

Každý má právo ponížit se, jak chce. Třeba i takovouto trapností.
28. 01. 2013 | 19:57

Baba napsal(a):

Je to tak snadné najít cestu k nám ...

Okolo potoka,
po kterém pírko plave,
přes zídku přelézt,
nadejít si humny,
na mostku postát,
nad hučícím splavem
slovíčka hledat vhodná pro něhu,
zase je zahodit
a jít,
jít,
na cestu uříznout si hůl,
spočítat hvězdy,
v lese zabloudit,
tmu jako plnou fůru sena
před sebou tlačit
a místo náprav
uslyšet ze sna sténat ptáky.

Je to tak snadné najít cestu k nám.
28. 01. 2013 | 19:58

Z.W. napsal(a):

Baba
velmi pěkné a povedené, vidím a znám to také tak. A platí to ještě, takových míst je však již velmi poskrovnu, protože přišla okupace, kolektivizace, normalizace, globalizace. Co vám budu povídat, že. No, i tak ale příjemná vzpomínka.
28. 01. 2013 | 21:24

rejpal napsal(a):

Sice s křížkem po funuse, ale k tomu právu demonstrovat: každý má právo demonstrovat proti čemukoli nebo za něco (jsou určité limity, ale o ty tu nejde). Ale na první pohled je vidět rozdíl mezi demonstrací proti POČÍNÁNÍ někoho, kdo byl řádně zvolen a proti samotnému výsledku voleb. Ti demonstrující ve druhém případě jsou demokraty tak trochu na půl - uznávají výsledek zápasu, jen když vyhraje jejich tým. Ale přesto na to ti lidé mají právo. Chceme víc prvků přímé demokracie, a když už dostaneme možnost si to na jednom případě vyzkoušet, ukazuje se, že se musíme ještě hodně učit.
29. 01. 2013 | 08:20

Daňový poplatník napsal(a):

To autor:
No takhle brutální útok na Havla jsem už dlouho nečetl, o mrtvých jen dobré.
29. 01. 2013 | 08:51

Opčan napsal(a):

tak prrr! Zeman nemůže lhát,
jinak by ho nemohly podporovat takové skvělé osobnosti, bezpochyby čistokrevní ČČČeši jako

Tomáš Vandas - sociálně spravedlivý dělník
Mirek Štěpán - komunista, který se neohne
Vojta Falmer Filip - komunista, který se ohne, ale pak se zase narovná!
Vašek Klaus - hrdina od barikád

a další a další osobnosti naší rozvinuté společnosti!!!

Tak bacha na to, jó, klidně to dosvědčí i pan SKOGEN japonsky, kterému žádná znalost cizího jazyka není cizí
29. 01. 2013 | 15:59

Kája napsal(a):

věšení portrétů vůdců do učeben je charakteristické pro totalitní a autoritářské řežimy. Čím větší a obludnější totalita, tím větší portrét. Je jasné proč. U nás jde o absurdní přežitek z dob monarchie, kdy bylo vyvěšení Masaryka reakcí na císařpány a Havla na socialistické prezidenty. Mimochodem za Havla se na jeho popud zrušila povinnost věšet státníka ve třídě a on sám si to nepřál, ale byla taková doba. Ve třídě by měl viset státní symbol - znak či vlajka a kdyžtak portrét Komenského. Dlouhodobě jsem proti tomu, aby tam visel Klaus i kdokoli po něm. Jsem rád, že se aspoň teď někteří probudili.
03. 02. 2013 | 18:34

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy