Proč se Češi u voleb chovají jak primitivní divoši?

18. 09. 2013 | 09:32
Přečteno 3924 krát
Součástí nákladu lodí směřujících objevovat nové zámořské kolonie byly korálky a další třpytivé cetky. Příchozí kolonisté je s místními divochy vyměňovali za zlato, diamanty, půdu a další cenné bohatství. Naprosto obdobně si počínají stávající „politické strany“, když s českými voliči směňují třpytivé a bezcenné sliby za jejich hlasy, jenž jim pak umožní následující volební období neomezeně vládnout majetkem a příjmy státu.

Chápu tuto nesmyslnou výměnu u primitivních divochů, ale proč se tak chovají Češi, je mi naprostou záhadou…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Mascotte napsal(a):

Proč se Češi u voleb chovají jak primitivní divoši?

Protože jsou primitivní?
18. 09. 2013 | 09:43

gaia napsal(a):

kdo se tu povyšuje nad domorodce a kolonizátory oproti nim považuje za vyspělé?
18. 09. 2013 | 09:45

Michal Macek napsal(a):

nebojte mam takovej pocit ze volici si na nich letos "smlsnou"... :)
18. 09. 2013 | 09:46

Michal Macek napsal(a):

gaia:

nikdo....to je jen takove rypnuti do volicu...
18. 09. 2013 | 09:47

honza napsal(a):

to je všude
18. 09. 2013 | 09:49

gaia napsal(a):

považovat za vyspělého jen někoho, kdo má lepší techniku a tu techniku používá k likvidaci domorodců je velmi primitivní.

Andělé pláčí, to je hezká kniha na toto téma od Wilbura Smithe.
Člověk si uvědomí, že primitivní nebyli ti černoši z Rhodésie, ale ti běloši, co se k nim tak hrozně chovali.
18. 09. 2013 | 09:51

Ládik!!! napsal(a):

Češi Čechům.
18. 09. 2013 | 09:58

Grandmaster napsal(a):

Proboha Gaia, co to tu placate? Od ceskych voleb k 'cernochum' v Rhodesii? Nejen andele, ale i normalne soudny clovek place po precteni vasich uvah o ... hm, o cem?
18. 09. 2013 | 10:03

gaia napsal(a):

Grandmaster

myslíte, že vyspělejší jsou kolonizátoři, kteří chtěli jen vydrancovat zemi a domorodce použít jako otroky pro generování svých zisků a pak za sebou zanechat spálenou zemi, primitivní jsou lidé, kteří mají k druhým důvěru a chovají se k nim přátelsky? Ten Rhodes taky získal práva na těžbu jen na jeden důl, ale hned si to pak rozšířil na celou zemi. To je nějaké vyspělé chování?
Já diskutuji o pojmu primitivní a vyspělý. Jestli to není naopak, než autor myslí, ale bohužel ti "vyspělí" kolonizátoři vítězili po celé planetě nad domorodci, to je bohužel tak.
18. 09. 2013 | 10:15

tytyty napsal(a):

Volby jsou jako povodeň.
Až se nové bahno v parlamentu řádně usadí, brodit se v něm a uklízet ho, budou zas jen obyčejní lidé.
A to je hlavní důvod, proč se v této zemi čeští občané chovají i po volbách.
Jinak by byli v této zemi vlastně zbyteční.
18. 09. 2013 | 10:16

Joachym Brezina napsal(a):

Vzpomenuli na doby mého dospívání, tak na některé otázky, aniž už si pamatuji proč ..jsme měli takovou divnou odpověď, která mne teď napadla. V podstatě šlo o to, že přišla-li nám otázka nesmyslná, podali jsme nesmyslnou odpověď.

Takže:

otázka- Proč se Češi chovají u voleb jako primitivní divoši?
odpověď - Protože bagr.

Chápu, není to nijak oslnivě intelektuální, ale kolik višní tolik třešní, jak praví klasik a pan Klíma toho zase tolik zajímavého nenapsal a jeho úvaha je natolik důležitá jako rozjímání nad životem chrousta.

Rozumím tomu, že broučkologové či filové zbožňující chrousty budou mít oproti mě jiný názor na důležitost životního cyklu chrousta, ale to bude tím, že oni jsou odborníky na brouky a já nikoliv.
18. 09. 2013 | 10:22

Joachym Brezina napsal(a):

Pane Ládik!!!u,

pod Hellerem jsem Vám zanechal moji krásnou vzpomínku na bodákový útok, včera jsme se již nedostal k Vašemu komentáři.
S přáním pěkného dne
Joachym Brezina
18. 09. 2013 | 10:24

Ládik!!! napsal(a):

JB -
četl jsem ji ráno... zdravím.
18. 09. 2013 | 10:26

marxík napsal(a):

Nesouhlasím s Dolfíkem, že jsou Češi extra národ, a nemyslím si, že ve světě je to jinak.
Pokud má autor názor, který výše vyjádřil, je to dáno systémem, kde media ovládají středověcí kolonizátoři a prostřednictvím těchto úspěšně balamutí domorodcům hlavy.
Jedinou cestou k nápravě (která je ovšem nereálná, páč média ji domorodcům zamlčí) je vymanit média z moci kolonizátorů a zajstit jejich kontrolu domorodci.
18. 09. 2013 | 10:26

gaia napsal(a):

marxík

bohužel, kdo ovládá technologii moci ( a nemusí to ve 21. století být jen lepší pušky a vlak místo chození pěšky, čímž dosáhli v Rhodésii běloši výhody nad domorodci, kteří měli jen meče a chodili pěšky), tak ten vyhrává a kdo má lepší technologii je primitivem označen za vyspělejšího.
zmatení jazyků jak v Babylónské věži.
18. 09. 2013 | 10:34

LM napsal(a):

Nechápu, proč svou zemi, náš majetek, prodáváme cizincům.

Je možné zavést zákon, aby to možné nebylo?
18. 09. 2013 | 10:35

gaia napsal(a):

LM

protože kolonizátoři mají vždy "vyspělejší " technologii k dispozici a vítězí nad domorodci.
18. 09. 2013 | 10:37

Baba Jaga napsal(a):

To: Ládik!!! 10:26
A pro mne už žádný odkaz na vily nebude?
Nejvíc jste mne stejně překvapil počtem dětí pana Mamuly. Zasloužil se tím jistě o stát.
Kdo ví, jak se u voleb chová autor blogu pan Klíma.
18. 09. 2013 | 10:41

olga napsal(a):

Pane Klímo, jak se chová kulturní civilizovaný člověk? Já si myslím že stejně jako náš volič.
18. 09. 2013 | 10:50

Marie napsal(a):

Chápu domorodce. Mořeplavci připluvší odkudsi z neznáma v nich museli vzbuzovat zasloužený obdiv.
Pokud jde o dobyvatele místní, kteří odnikud nepřipluli a jejich případné zvolení, jsme na tom hůř, než ti divoši. Ovšem nějakou roli zde mohou sehrávat a Mořeplavci z neznáma, stojící za našimi "dobyvateli". Kdo ví.
18. 09. 2013 | 10:55

tytyty napsal(a):

Proč se Češi u voleb chovají jak primitivní divoši?

Nic proti dané otázce.
Každý má právo formulovat svou otázku z hlediska toho, jak problém voleblbních slibů vnímá.

Já bych ale svou otázku formuloval spíše takto:

Proč se zvolení poslanci po volbách chovají jak primitivní divoši?
18. 09. 2013 | 11:06

Luba napsal(a):

Mně je zase záhadou,
proč pan Klíma napsal tento naprosto zbytečný článek.
18. 09. 2013 | 11:08

Grandmaster napsal(a):

Gaia,
I rest my case....
18. 09. 2013 | 11:14

Ládik!!! napsal(a):

BaBo Jago -
jako čarodějnice stejně všecko víte.
18. 09. 2013 | 11:20

Michal Macek napsal(a):

Luba

no on neni vubec zbytecny ale ja vam to prelozim: Neverte predvolebnim slibum!
18. 09. 2013 | 11:21

kokoshka napsal(a):

Byt s Lubou nikde zasadne nesouhlasim ale tentokrat ano.
Marnost pod farnosti!Nejasne je komu a proč je adresovane tech par vet co marne se vydavaji za blog.Pan Klima by mohl trochu vice rozvest svoji myšlenku,tady skoro neni material pro debatu!
18. 09. 2013 | 11:23

kokoshka napsal(a):

Michal Macek:
Neverte predvolebnim slibum.
A kdo jim kdy veřil?
18. 09. 2013 | 11:26

Richard napsal(a):

protože se nedokážeme zorientovat, není vždy jednoduché rozlišit hodnotu od toho, co se pouze povrchně třpytí, obchodníci s cetkami se totiž dokáží krásně a přátelsky usmívat a před uzavřením obchodu se k nám chovají jako ke králům, když je sjednáno a směněno, jsme už zase jen divoši, předměty...
Je to primitivní modus nejen na straně nás voličů, ale také cetkařů.
Jak se v tom zorientovat, podle čeho rozpoznat zlato od toho, co se pouze třpytí?
Myslím, že to není jen otázka voličů, ale také těch, kteří se je(nás) snaží vytěžit.
18. 09. 2013 | 11:30

ld napsal(a):

Podiv u tzv.nových uskupení je angažmá zkrachovalců odjinud.
Titanikoví lodivodi si to samozřejmě zamíří do stejných vod, které brázdili pod dřívější vlajkou. A Čížkům to nevadí, zase to budou sypat Bártům, Úlehlům. A kdyby Bobina angažovala zaneřáděnou Píkovou /s Knížákem od močůvky daleko nebyla/, opět by se našlo hafo troubů, kteří by tyto obskurnosti zakecávali.

Divím se, že nikdo neoslovil Melčáka a Jakla.
18. 09. 2013 | 11:31

SergioL. napsal(a):

...chtěl bych všem diskutujícím připomenout, že pan autor použil metaforu platnou pro jedno konkrétní tvrzení...jedná se o typický příklad abstraktního způsobu myšlení...
Ti, co ji nesmyslně dále rozvíjejí v tom smyslu, že kolonizátoři byli ti zlí apod...jsou naprosto mimo mísu a ve škole při hodinách našeho "národního" českého jazyka nedávali vůbec žádný pozor... :-D

Osobně k tomu chci doplnit jen to, že naši politici pravděpodobně okoukali toto "rozdávání korálků" právě v okamžiku, kdy sami dostávali "všimné"...neboli korálky, když investorům, převážně zahraničním, pod cenou rozdávali více či méně strategické státní zařízení a provozy (než aby si je ze strategického důvodu raději ponechali...).
To není prosím z mé strany útok na soukromé vlastnictví, je to jen povzdech nad tím, že naši tzv. zástupci lidu mají charakter pracovnic z ulice Perlové v okamžiku, kdy přemýšlí (pokud to ovšem není urážkou tohoto slova) o státním majetku, jeho hodnotě a vposledku i jeho obecném užitku...
18. 09. 2013 | 11:43

skeptický napsal(a):

Nejsou Češi jako Češi.To jsme tady viděli na funuse,a po volbách u našich pseudorádobyelit.

Když už jsme u těch primitivů.Ale odkopali se hezky.

Na ten traumatický syndrom z 26. ledna by měli dávat důchod.

Když nemáš co hezkého říct,řekni to stejně.Někdo se najde,koho to potěší.
18. 09. 2013 | 11:50

Ládik!!! napsal(a):

slovenská hymna: http://www.tatra-club.com/graphics/msgboard/19050/full/slov.-hymna.jpg
18. 09. 2013 | 11:55

kokoshka napsal(a):

Autor v ramečku-mezinarodni realitni konzultant(takže kdo tady zprostředkovuje obchod s koralky?),budu tady nabizet alternativu ke kapitalizmu",no i s Holmsvou lupou ja bych tady alternativu nenašel.Hlavne že pan Klima v tom kapitalizmu našel teple mistečko.
18. 09. 2013 | 11:58

Richard napsal(a):

Sergio L.
ano, byla tady v posledních letech taková jednoduchá ideologie = co je státní je zlé
no co už, minulost nezměníme, ale můžeme se z ní poučit, naříkání a moralizování, o co všechno jsme přišli, nikam nevede, důležité dle mého je, ujasnit si, co dále..
18. 09. 2013 | 11:58

Richard napsal(a):

tím nevzývám socialismus, spíše bych to viděl na hledání rovnováhy mezi státním a soukromým
18. 09. 2013 | 12:00

Ládik!!! napsal(a):

Rovnováhou je soukromý stát.
18. 09. 2013 | 12:04

kokoshka napsal(a):

Richard:
Když statu nepatři nic,ani jedna banka,ani jedna monopole(krom akscizu na tabak a alkohol),když všechno patři zahraničnim majitelum a investorum težko v tom najdete rovnovahu.
18. 09. 2013 | 12:06

Baba Jaga napsal(a):

Nejsme jen divoši, ale i hračičkové, programátoři obzvláště.
Věru fikaná předvolební kalkulačka s přepočtem dle minulých voleb zde na webu je!Zadala jsem si cvičně 7 stran se shodnými 14 %. Poslanců dle ní budou mít:
ODS 31
TOP 31
KSČM 30
ANO 29
SPOZ 28
ČSSD 26
KDU-ČSL 25
Je při stejném % obdržených hlasů rozdíl 6 poslanců moc nebo málo? Kdo ví, dle kterého palce je stanoven koeficient přepočtu u stran, které minule neexistovaly. Zadáte-li jiné strany se shodným %, vyjdou výsledky jinak.
18. 09. 2013 | 12:07

tytyty napsal(a):

Nad tímto blogem vidím volební heslo ODS.
Vidím tam symbol ptáčka, mříž nebo je to snad dvojitý křížek? a nápis Volim_pravici.

Jak lze číst toto volební logo ODS?

Možný výklad: první symbol, symbol ptáčka, čti : „Když ptáčka lapají ...“
Druhý symbol, mříž nebo je to snad dvojitý křížek?
Zde výklad není tak jednoznačný.
Pokud daný znak představuje hudební symbol, pak to může symbolizovat druhou část výše nedokončeného známého přísloví, a sice „...pěkně mu zpívají.“
Pokud ovšem daný symbol představuje mříž, pak je to v souvislosti s minulou vládou jasnější.
A konečně heslo: Volim_pravici.

Z toho lze odvodit jediné: kdo dnes volí pravicí je pod _ ,tedy pod čárou.
ODS, tedy jasnozřivě předpokládá, že skončí ve volbách pod čárou, což je pro ni asi děsná otrava a úplně nejpříšernější pro ni může být, skončit jako TOP ten, úplně první pod čárou.
18. 09. 2013 | 12:08

kokoshka napsal(a):

Ladik:
Tebe Maximus zarovnal do zeme,takže drž hubuuu!
Maximus ktery je opravdovym podnikatelem jako ja(jsme jedne krvi)snadno vykryl ubohou virtualni nicku ladika že o penezich a podnikani vi velke kulove,chvastale ktery od rana do noci sedi přilepeny nosem do monitoru,jdi konečne pracovat,svojim rodičum sediš na krku,nejdeš pracovat a obiraš je o posledni zbytky mizerneho duchodu.
Styd se!
18. 09. 2013 | 12:15

Richard napsal(a):

kokoshka
můžeme se jí snažit hledat, rozvíjet, od toho je právě politika, voliči i jejich zástupci, myslím, že věci nejsou tak tragické, jak by se mohlo někdy zdát, myslím, že na tom nejsme tak špatně, jak si někdy líčíme, byť jsme třeba aktuálně v krizi, která pohled na věc vybarvuje do temnějších odstínů...
Navíc máme potenciál, my Češi sice někdy dokážeme dělat velmi hloupé chyby, jednat jako děti, ale v podstatě si myslím, že jsme národ chytrý, velmi chytrý...
18. 09. 2013 | 12:17

Jarda napsal(a):

Oni se spíš chovají jako divocí primitivové.
18. 09. 2013 | 12:22

Yosif K napsal(a):

Naprosto obdobně si počínají stávající „politické strany“, když s českými voliči směňují třpytivé a bezcenné sliby za jejich hlasy, jenž jim pak umožní následující volební období neomezeně vládnout majetkem a příjmy státu.

KONEC CITATU.
Pravicový strany slibují proletošům leda tak šetření a utahování opasků.
Nejhorší jsou levicový slibotechny. Ty slibují proletošům nereálný věci - ráj proletářů na zemi, žibvot bez kapitalistů, družstevnictví, účast dělnictva na řízení všeho, napučovat a rozházet pučený peníze mezi proletoše atd atd.
Možná by nebylo od věci silně zintenzivnit ve školách výuku v jakém hospodářském chaosu podobné ušlechtilé pokusy skončily........
18. 09. 2013 | 12:22

gabriela napsal(a):

skeptický

Ráda vás vidím ;-) Ještě mi tu chybí ke spokojenosti Pepa Řepa a vlk. Mohli by ti dva ignoranti zabloudit alespoň na kratičko, a občas pobýt v křovisku blogů na aktuálně. Takto to vypadá, že Řepu vytáhla z rodné hroudy nějaká myš, spolu s tátou, mámou, dědkem, bábou a já nevím s kým ještě... Pohádku o veliké řepě jsem už nějak zapomněla. No a Vlka sežrala na aktuálně Karkulka.
Máte nějaké jinaké vysvětlení? ...

Dám něco k lepšímu o volebním tématu, aby všichni pochopili, jak jsou volby tak trochu na dvě věci ;-) No, ale pro forma stejně k urně zavítám. Zázraky se občas udějí ...

http://www.youtube.com/watch?v=VhgfBg3FoMY
http://www.youtube.com/watch?v=bk2VXvP1uBQ
18. 09. 2013 | 12:29

Ládik!!! napsal(a):

kokoško -
záchod je jinde.
18. 09. 2013 | 12:45

Seriózní chlapík napsal(a):

Autor ukazuje prstem na nezaměstnané, důchodce a lidi s nižším vzděláním a ptá se. Co mezi námi pohledáváte?

Ale k jeho příměru. Jak poznat perlu od levné bižuterie? ODS nám začala v předvolebním boji nabízet stejné věci zdarma jako ČSSD. Jak poznat, kdo z nich ví, kde na to vezme? S přihlédnutím, že ODS v tom má navíc menší zkušenosti je hádání ještě obtížnější.

Snad kdyby pan Klíma vyrobil pro voliče nějaký mustr...
Pochopitelně to všechno je jen fór, jak ze strany p.Klímy tak ze strany fóra. Všichni přece dobře víme, že volby nic neovlivní.
Jsme tady jen abysme se vypovídali a ruku v ruce to lépe snášeli.
18. 09. 2013 | 12:45

jediné možné řešení napsal(a):

Proč se Češi u voleb chovají jak primitivní divoši?
Češi nikoliv, jen levicově smýšlející Češi.
Levičáci by měli ve svém zájmu volit TOP 09! Jinak budou plakat na kvadrát!
18. 09. 2013 | 12:59

čert }:o) napsal(a):

Joachym Brezina
v 10:22 jste na to kápnul =o)
Mě totiž napadlo úplně to samý
Mimochodem už se perou o koryta
nějaký Dryml s nějakým Nejedlým
a nějakým Mynářem tak jak se pak
proboha mohou chovat voliči?
A proč? No protože bagr! =o)
p.s. mimochodem k večeři budou chrousti ;o)
Hezký den
18. 09. 2013 | 13:04

species 8472 napsal(a):

Autore,
kdybyste radši konečně nabídl nějakou tu alternativu ke kapitalismu (samozřejmě smysluplnou), jak se holedbáte v CV nahoře napravo, a ne tenhle čtyřvětý planý povzdech....!
18. 09. 2013 | 13:05

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat čechy čechům ládíku, že a ...
http://www.srandičky.com/image/8610-image-1.jpg
popřípadě ...
http://www.anny.cz/kolaze/komarno_komarom.jpg
Veselé krizování.
18. 09. 2013 | 13:10

species 8472 napsal(a):

to jediné možné řešení (12.59):
Jako vtip - dobrýý!
18. 09. 2013 | 13:11

Kala napsal(a):

Ale vždyť všechny ty předvolební sliby jsou jen proto, aby řeč nestála. Něčím se leták popsat musí, a snad po dvaceti letech nejsou voliči, alespoň ti mnohonásoobní, tak primitivní, jak se autor domnívá. A jestli někdo bude volit zatím neznámá nevyzkoušená uskupení, není nutné později se mu posmívat. Po bitvě je každý generálem. Jejich volba může vycházet jen z prostého zoufalství, že už vyzkoušel leccos, a dá tedy na nové koště. Jen volič rovnající se schopnostmi Sibylle může dopředu říct, jak se kdo z těch nových vybarví. Pokud to ví pan autor, měl by to dát do placu.
18. 09. 2013 | 13:12

čert }:o) napsal(a):

Baba Jaga
zdravím
dost lidí oslovuje tahle strana pokud nechtějí volit staré strany
a levicové strany
http://volby.svobodni.cz/aktualne/zrusime-26-uradu-1-ceska-exportni-banka/
18. 09. 2013 | 13:14

čert }:o) napsal(a):

Ládik!!!
ahojky proč si tak nakrknul kokošku? =o)
18. 09. 2013 | 13:16

kokoshka napsal(a):

čert:
Proste kokoshka nema dobrou naladu,dnes to shytali všecky kdo mi padl pod ruku,mam takove periody-radeji me nedraždete!
18. 09. 2013 | 13:20

Karel napsal(a):

Uvidíme, jak se věci vyvinou. Když budou na předvolebních akcích na náměstích politici vnucovat lidem své deky a hrnce Zepter, třeba se někdo opováží konečně zeptat, zda by se nechtěli začít konečně živit poctivou prací aby šli občanům příkladem. Když tak učiní, budou i jejich děti šťastnější a budou mít lepší vyhlídky na spokojený život. Od koho jiného než od rodiče se mohou naučit potřebné věci do života. Mlátit prázdnou politickou slámu je totéž jako vyhánět zlé duchy kadidlem, jak to činí pan Duka.
Obojí nic neřeší a stojí občany velké peníze. K čemu je tyhle všechny agenty s teplou vodou podporovat?
18. 09. 2013 | 13:20

Ládik!!! napsal(a):

čerte -
s kokočkou jsem nic neměl - četl asi moji ranní konverzaci s maximusem pod "b.bcem k večeři"... a nějak se toho chytila.
18. 09. 2013 | 13:24

svatý Václave... napsal(a):

marxík - média jsou pro nás občany totéž jako ty korálky pro domorodce.
18. 09. 2013 | 13:26

Ládik!!! napsal(a):

kokoško -
už drahně let nečumím do monitoru, ale do LCD. Monitor jsem měl v roce 1991. Ty máš určitě dřevěný ruský počítač.
18. 09. 2013 | 13:27

jediné možné řešení napsal(a):

species 8472,
jsem zvědav, jak dlouho po volbách se budete smát. Zvítězí li Zemansko Sobotkovská squadra, tak se vám ta pusenka protáhne tři sáhy pod zemí. A to s holou řiťkou.
18. 09. 2013 | 13:29

Svatý Václave... napsal(a):

Marie - Ti mořeplavci, co k nám připluli po roce 89 si žádný obdiv nezasložili. Opovržení si však zaslouží všichni ti, co jim to umožnili a umožňují. Hezky za potlesku a podpory našich masmédií. No a náš vlastní potlesk na to pozlátko? Škoda mluvit.
18. 09. 2013 | 13:33

kokoshka napsal(a):

Ladik:
Maš pravdu,jak mi to nedošlo že Lenovo IdeaPad Z500 je dreveny rusky komp?
A ješte mam dřeveny rusky smartfon Samsung Galaxy S III.
18. 09. 2013 | 13:36

gabriela napsal(a):

jediné možné řešení

nabízí jediné možné řešení? Měl se narodit v roce 1948. Tam byla po jediném možném řešení, jediné a zaručeně správné straně poptávka. Nějak zaspal dobu. Jo, a taky jeden vůdce kdysi nabízel jediné možné řešení. Konečné řešení. Opět se minul s dobou ...

Pro mne osobně je TOP 09 s vůdcem bilerbergiánem úplně dole na chvostu volitelnosti. Mám v hledáčku levicové strany, které mají na rozdíl od pravičáků alespoň kousek srdce. 1. Změnu Jana Korytáře, 2. Zelené, 3. ČSSD a 4. SPOZ. Nakonec se vždy rozhoduji podle kandidátů a hlavně podle intuice, takže budu hodně kroužkovat. Intuice by měla být vůbec tím nejlepším vodítkem pro všechny voliče, aby nebyli opět a zase těžce zklamaní a vyloženě nas.aní ;-)
18. 09. 2013 | 13:37

kokoshka napsal(a):

Ladik:
Když neumiš počitat vlastni zisk a rozdelovat přijem bude z tebe takovy podnikatel jak ze mne astronaut.
Nikdo ze solidnich lidi ted nenosi u sebe"neco malo v hotovosti"na to už davno vymysleli platebni a kreditni karty,a ješte pokud neviš existuje takova vec jak elektronni bankovnictvi.
18. 09. 2013 | 13:44

Marie napsal(a):

Svatý Václave...
tím chcete naznačit, že opovržení si zasluhuje i Václav Havel?
18. 09. 2013 | 13:44

gabriela napsal(a):

sorry, opravuji ...

Pro mne osobně je TOP 09 s vůdcem "bilderbergiánem" úplně dole na chvostu volitelnosti.
18. 09. 2013 | 13:44

Babababa napsal(a):

Občane, uvědom si, že není určující, koho volit, ale že volit. Lidi tvého druhu mají nějak patřit.
18. 09. 2013 | 13:48

kokoshka napsal(a):

Marie:
Vaclav Havel nezasluhuje opovrženi,zasluhuje večne zapomneni.
18. 09. 2013 | 13:48

Kala napsal(a):

kokoshka - a Brežněvova sláva kéž je věčná, ne?
18. 09. 2013 | 13:53

smutný napsal(a):

V které jiné zemi by se pachatel největšího majetkového podvodu stal dokonce prezidentem a jím založená strana byla uctívána a velebena jako ta jediná "slušná" a "zodpovědná"?? I ti divoši by měli víc rozumu.
18. 09. 2013 | 13:56

Marie napsal(a):

kokoshka
Mít Leninovo komp mi nepřipadá moc smart. Lenin propásl tolik příležitostí, až se mi to zdá hanebné.
18. 09. 2013 | 14:00

gabriela napsal(a):

Trestuhodně jsem zapomněla na Úsvit Okamury. Tak to je pro mne jediné možné a volitelné pravicové hnutí. Necpe se nikam do vlády, chce být pouze v opozici a prosazovat přímou demokracii. A také je mi sympatická Okamurova touha mít zde druhé Švýcarsko. Tak to je i můj dávný sen, takže mají velmi vysoké šance. Uvidím ještě podle kandidátů ...
18. 09. 2013 | 14:01

Svatý Václave... napsal(a):

Marie - na to ať si každý odpoví sám, dle vlastní zkušenosti. Já jsem žil za Hitlera, Gottwalda, Svobody, Havla, Klause a prozatím žiji i za Zemana. Zkusil jsem všechno, nelze porovnat.
18. 09. 2013 | 14:02

kokoshka napsal(a):

Marie:
Neni to muj problem co Lena propasla,mam skvelou dost drahou mašinku pro praci a zabavu,vic nepotřebuji.
18. 09. 2013 | 14:15

čert }:o) napsal(a):

Ládik!!!
tak to znám =o)
18. 09. 2013 | 14:17

tytyty napsal(a):

Jásejme! TOP 09 je naše spása!! Nebo ten, kdo všechno spásá?
Jen namátkou. Pár konkrétních věcí, které dokázali naši TOP ministři ve vládě a které v případě volebního vítězství dotáhnou, až do úplného konce:
... ODPOVĚDNÍ CHTĚJÍ ŽÍT BEZ DLUHŮ
Miroslav Kalousek / ministr financí
Snižuje zadlužování naší země. Snižuje každý rok schodky státního rozpočtu. Například v roce 2009, za vlády Mirka Topolánka, kdy byl Miroslav Kalousek ministrem financí, byl meziroční deficit nejvyšší za celou dobu existence ČR, konkrétně 178,4 miliard Kč. Druhý nejvyšší schodek byl za vlády Petra Nečase (2012), kdy byl Miroslav Kalousek ministrem financí.
Hospodářská situace v zahraniční se ale nevyvíjí příznivě?, a za to on přece nemůže a tak byl nebohý poctivec Miroslav Kalousek nucen vládě předložit další soubor stabilizačních opatření.
Uspořil tak desítky miliard (pro sebe a svoji partu).
Nechal vydělat občany (sborově děkujeme) na státním dluhu.

A snižuje prý byrokracii.
… ODPOVĚDNÍ CHTĚJÍ PRÁCI, NE DÁVKY
Jaromír Drábek / ministr práce a sociálních věcí
Bojuje proti nelegální práci, uložil pokuty za 100 milionů
Za šest měsíců uspořil miliony na únicích z nelegálního zaměstnávání.
A pokud skutečně budou dávky odebrány dalším, u kterých byly objeveny prohřešky, stát ušetří v prvním roce projektu stovky milionů korun.
Přivedl nezaměstnané pomáhat do neziskovek i knihoven, odpracovali přes 3,5 milionu hodin
Zavedl S-karty a zbavil tak stát dlouhodobě nevýhodného monopolu a uspořil přes čtvrt miliardy.
Díky těmto úsporám Jaromír Drábek mohl mj. posílit výdaje například na sociální služby, důchody atd., a to o 140 milionů korun.
Připravil penzijní reformu a druhý pilíř.

Zkrátka a dobře.
Boj proti podvodům přináší ovoce a proto už nejsou Kalousek ani Drábek ministry a jen doufám, že ani po těchto volbách jimi nebudou..
18. 09. 2013 | 14:19

čert }:o) napsal(a):

kokoshka napsal(a):
čert:
Proste kokoshka nema dobrou naladu,dnes to shytali všecky kdo mi padl pod ruku,mam takove periody-radeji me nedraždete!
18. 09. 2013 | 13:20
------
to si nedovolím a i muži mají své dny zvlášť za úplňku
a dnes ve 12:11 nastal ato se vše zesiluje zintenzivňuje
čímž se může zesílit u slabých jedinců jejich podrážděnost
i předrážděnost. Tak to mám na vědomí.
Držte se a zbytečně nenamáhejte své negativní emoce aby
vám nebouchla hercna. Držím palce hezký den =o)
18. 09. 2013 | 14:22

buldatra napsal(a):

gabriela napsal(a):

...Intuice by měla být vůbec tím nejlepším vodítkem pro všechny voliče,...

Vám se to řekne, vy jste ženská. A ženská má vyvinutější intuitivní schopnosti než chlap. A navíc zvládne dělat několik věcí současně a to chlap taky neumí.
A když se o to snaží, skončí na úrazovce.

Jaké vodítko, kromě intuice, byste doporučila chlapům?
18. 09. 2013 | 14:27

buldatra napsal(a):

čert }:o) napsal(a):

...muži mají své dny zvlášť za úplňku

Za úplňku nastává příliv nebo odliv?

Myslím tím jednak mořskou hladinu a druhak momentální stav množství smysluplných myšlenek našeho ruského kolegy diskutéra.
18. 09. 2013 | 14:33

Joachym Brezina napsal(a):

Pane čerte,
ten o chroustech znám, tuším že jsem to viděl ilustrováno Renčínem, jestli se pletu tak velká omluva, konec byl suprový
"kde seš táto, chrousti už budou studený"

pěkný den přeji
Joachym Brezina
18. 09. 2013 | 14:34

Joachym Brezina napsal(a):

Pane kokoshko,
Samsung Galaxy, máme stejnou "krevní" skupinu.

pěkný den Vám přeji
Joachym Brezina
18. 09. 2013 | 14:38

Ládik!!! napsal(a):

kokoško,
samsung vykradl Apple, takový morální šmejd bych z principu nikdy nekoupil. Tobě stejně stačí sčot.
18. 09. 2013 | 14:57

species 8472 napsal(a):

To: jediné možné řešení (13:29)
Jo, už to chápu. Tak tos byl ty, hošánku, cos tehdy v lednu před hospodou U Kavky ležel v tý hromadě žlutě flekatýho a díratýho sněhu, poblitej rukáv, v druhý pracce rozbitou flašku a blekotals na mě: "Vo.. volim Karla, voe! No - čum hlavně! Voliš Karla??"
Těší mě, že se zase setkáváme. Díky, ale TOPku volit teda rozhodně nebudu.
18. 09. 2013 | 15:03

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Také by mně zajímalo koho bude volit tzv.: "uvědomělý" modrosvazák,

když jejich milovaný čistý z nejčistějších "pravičáků" Velký Vůdce s.Nečas je v politickém hrobě! Ten už jim neslíbí utažené opasky...hahahaha...
18. 09. 2013 | 15:14

gabriela napsal(a):

buldatra

Chlapům bych doporučila stát se pirátem ;-) Takže asi piráty... Piráti zdaleka nejsou bez šance a pokud budou mít plnou kandidátku, nikoli poloprázdnou jako minule, a tudíž zcela bez šance prolomit magickou 5% hranici, budu samozřejmě velmi vážně uvažovat i o nich :-)

Chlapům by volba pirátů měla hodně sedět. Muži mají oproti ženám jedno velké plus. Na rozdíl od žen dostali od přírody do vínku mnohem více dobrodružnou a odvážnější náturu než ženy. Muži by měli rozhodně zkusit volit netradičně, nestandardně, originálně a možná i jinak, než jejich vlastní ženy. Zkrátka nebýt alespoň u té urny pod pantoflem :-D

Tento recept zvláště doporučuji, pokud si chlapi v minulých volbách spálili prsty a se slepencem Nečasovy vlády nebyli ani trochu spokojeni a už vůbec ne nadšeni ...
18. 09. 2013 | 15:19

franky napsal(a):

Možná, že čeští voliči si stále neuvědomují podstatu bohatství a proto jej zaměňují za třpytivé cetky volebních programů.
18. 09. 2013 | 15:22

čert }:o) napsal(a):

Joachym Brezina
správně Renčín =o)
My tady vždy v srpnu míváváváme chrousty
Kde se béřou nevím ale ty nálety co na
nás dělají jsou dost jak Luftwafe. Díky Bohu
za netopýry. Vždy se pozastavuji nad tím
jak je ta příroda vymakaná a geniální.
Jedinou výjimkou je člověk z kterých miluju
však a jen pouze misantropy =o)
18. 09. 2013 | 15:25

čert }:o) napsal(a):

buldatra
přeci vám nebudu vysvětlovat
zákony slapových jevů
a vliv úplňku ba i Slunce
na příliv či odliv. Vám.
To by bylo nošení dříví do lesa!
Nahradím to rádoby vtípkem:
Stojí v moři kokrhel
vody má až po kolena
A co to je za vtip?
Musíme počkat na příliv
------
Tak možná náš ruský kolega jen čeká
a pak nastane geniální smysluplný
myšlenkový koncert. Kdo ví =o)
18. 09. 2013 | 15:31

svobodne dolby napsal(a):

Ono staci , kdyz ta primitivni tlupa vyrazila do ulic pod vedenim rolexoveho Dufka.
18. 09. 2013 | 15:32

Marie napsal(a):

kokoshka
ad Václav Havel - proč by pojmenovávali letiště podle něj, když má být, podle vás, zapomenut?
18. 09. 2013 | 15:33

gavrielia napsal(a):

Proč se Češi u toho chovají jak primitivní divoši?
Českým chlapům bych doporučila stát... jsem pi... ;-) Takže pi... , pi pi pi pi pi.... a žádný ciráty...
18. 09. 2013 | 15:35

Yosif K napsal(a):

tytyty napsal(a):
Nad tímto blogem vidím volební heslo ODS.
Vidím tam symbol ptáčka, mříž nebo je to snad dvojitý křížek? a nápis Volim_pravici.

Jak lze číst toto volební logo ODS?

KONEC CITATU.

Socalisté se mohou přestat starat o ODS - ta je opravdu totálně rozložená. Příštím bubákem socalistů bude Babiš. Možná se shodne s "ochárncem plebejů" Tomanem na zákazu dovozu laciných potravin z Polska - jen qat si proletoši připlatí za kvaluitu, hahaha...

...na druhy straně nepatří k lidem ktery by usilovali aby se mu proletoši flákali za bůhvíjak vysoký platy. Řekl bych že podobně jako Bata by s nějakými pro-altistickými utopistickými odboráři rychle vykvapíkoval za brány fabriky.
18. 09. 2013 | 15:37

Joachym Brezina napsal(a):

čert,

víte, ty letní jak jsme jim říkávali, takoví menší a ve velkých hejnech, tak ti rádi žili v trávníku před naší chatou, a na večer když jsme sedávali venku na lavce, sledovali jsme jak vylézají ze země a šplhají výš po listech trávy a vzlétají...a letí.....
18. 09. 2013 | 15:38

gabriela napsal(a):

Kuk sem, ať víte o čem píše Fendrych ;-)

(Zelení jsou spolu s piráty také roztomilá parta, rozhodně stojí za úvahu)...

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/videozaznam-504271-brifink-strany-zelenych/
18. 09. 2013 | 15:46

Libertad napsal(a):

Pane Klímo,
otázka je zda se jedná o primitivismus českých voličů, či zda výsledky voleb nejsou důsledkem
"demokratického" volebního zákona. Ten umožňuje to, že 20% voličů volí strany A, B, C, D, E,.., ale výsledkem je, že tyto hlasy budou ukradeny (říká se tomu 1. a 2 skrutinium). A oproti vyjádřené vůli, budou těmito hlasy podpořeny strany X,Y,Z, kterým by tito voliči mnohdy svůj hlas nedali za žádných okolností.
Správně by alespoň 20% mandátů mělo zůstat NEOBSAZENO, aby se reálně po dobu volebního období projevovala vůle voličů.
Ostatně ve volbách 2013 očekávám, že se dostaneme k číslu 25%. Tedy jeden ze čtyř hlasů bude ukraden/zmanipulován/...

Je třeba, aby volební zákon patřil k těm zákonům, o kterých parlament Č.R. nemůže hlasovat. Ten by měl být předmětem všeobecného referenda. Není přeci možné, aby poslanci a senátoři měli v rukou předpis (volební zákon) podle, kterého se stanou poslanci a senátory. Je samozřejmé, že si ho schválí tak, aby jim to vyhovovalo. A to jak z hlediska volitelnosti, tak z hlediska prebend.
Je to celkem nedávno co J. Dienstbier navrhoval zrušení limitu pro započítávání preferenčních hlasů, tedy pro snazší projevení vůle voličů. Jeho soudruzi v senátu z ČSSD to okamžitě smetli. Nedovolit projevení vůle voličů, to je to oč tu běží.

S pozdravem

Sidonio Libertad

P.S. Kdybych mohl individálně volit pro pani I. Švehlíkovou, volil bych ji. Stranu pana Zemana nikdy.
18. 09. 2013 | 15:55

čert }:o) napsal(a):

Joachym Brezina
jojo......až vyrostu budu chroustem =o)
18. 09. 2013 | 15:57

Analytik napsal(a):

Autor má pravdu!
Na primitivní povaze českých domorodců vydělávali už kdysi dávno všelijací Klausové a Kožení, když vyměňovali české firmy za bezcenné tretky, kterým domorodci říkali kupónové knížky.
Ale po dvaceti letech už jsou Češi z nejhoršího uvnitř.
18. 09. 2013 | 16:08

Joachym Brezina napsal(a):

Pane čerte,
vykouzlil jste na mé unavené a posmutnělé tváři úsměv, děkuji Vám.
Tak tedy až vyrostete, nechť se Vám dobře letí.

Já osobně nevím čím budu až vyrostu :)
18. 09. 2013 | 16:17

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):

čert

neblázněte! střevlík je lepší než chroust. anebo některý z velkých drabčíků (Stafylinidae). jak ti dovedou vyběhnout s mravenci! a já mám rád individualismus a proto i drabčíky. :-)
18. 09. 2013 | 16:27

Analytik napsal(a):

strýc virus H3N1 nyní HxNx 16:27

Není nad pečené chrousty právě vytažené z trouby!
18. 09. 2013 | 16:39

tytyty napsal(a):

Yosif K napsal(a), že tytyty napsal(a):
„Nad tímto blogem vidím volební heslo ODS.
Vidím tam symbol ptáčka, mříž nebo je to snad dvojitý křížek? a nápis Volim_pravici.

Jak lze číst toto volební logo ODS?

KONEC CITATU.“

tytyty nyní napsal :

Ale Yosi off O.K, výsledek voleb v ČR neovlivní nijak výši vašeho důchodu ze štědrého britského sociálního systému.
Užívejte si ho dál v klidu Jižní Anglie .
Možná ale, že bude pro všechny, včetně vás, lépe, když se přestanete starat o to, co se zde bude dít, necháte své zbytečné starosti třeba na těch, kteří žijí tady.
Času nemáte asi nazbyt a to je možná důvod, proč jste můj příspěvek nedočetl až do konce. To, co zde citujete, není KONEC mého CITÁTU ale jeho ZAČÁTEK.
18. 09. 2013 | 16:46

Marie napsal(a):

"Muži by měli rozhodně zkusit volit netradičně, nestandardně, originálně a možná i jinak, než jejich vlastní ženy. Zkrátka nebýt alespoň u té urny pod pantoflem :-D"
napsala Gabriela
Já bych ji ještě doplnila, aby se před volbami voliči poradili s módní policistkou Františkou Čížkovou. Outfit je to, co o člověku nejvíc vypovídá, ne nějaké plamenné řeči. Toho pravého politika poznáme podle nijak k sobě se nehodících částí oděvů nejrůznějších barev, rokoko se může snoubit klidně třeba s dobou kamennou. Každý, kdo jen trochu pamatuje, ví, že seriózně vypadajícími outfity, jako např. malými večerními a jinými tzv. elegantními modely může politik zakrývat svoji pravou nevycválanou povahu.
18. 09. 2013 | 16:53

Skalder napsal(a):

To autor : asi bude problém na straně nabídky. Když není nic jiného, než ty korálky, tak nikdo nemůže nic jiného nabízet a tedy ani kupovat.
Nebo snad autor o někom ví?
18. 09. 2013 | 17:08

skeptický napsal(a):

Gábinka
Jsem rád viděn.
Et Tibi,amore.

Pana Pepu asi potkala nějaká veselá příhoda,možná mozková,ani se mu nedivím ,po těch volbách se tu lhalo a štvalo ostošest,z toho by měl psotníček i davajláma.Prý byl nevrlý,ale o to jsem přišel,antož jsem si dal pauzu.Nedalo se to číst.Znám ho coby vrlého a veselou kopu.
Pojádku o zkurvené čůrkalce si už moc nepamatuju,kapucky dnes nosojó antikristi,a místo místo košíčku obvykle něco šlohnutého.

Lidi si sem chodí odstříknout trochu jedu,prostě tlačej hormóny.
Přitom dělají svejm lidem vostudu.Jak praví Písmo : A maje se za chytrého,zblbl.
18. 09. 2013 | 17:17

Ondra S. napsal(a):

Ten článek je tak krátký, že autorovi spíše jde o to, co zazní v dyskuzi...
Já to vidím tak, že vinu nesou amorální kariéristé, zlojedi a zmrdi. Oni si vlezou pod někoho, kdo je v kurzu a škodí, ale lidi jim to žerou, protože jsou v propagovaném proudu (v kurzu) ti IN. Lidi nevidí, že oni mění názory, jak se jim to hodí, lež, přetvářka a prospěchářství jsou jejich styl, lezou do zadku svým kmotrům a světovým velmocem a svou zemi prodají třeba do otroctví, když se jim to bude zrovna hodit. Např: Švancemberk, Babiš, Sobotka a další.
Volte tedy ty, kteří spíše jsou na okraji a kteří nejsou zkažení tímto charakterovým morem, jinak se nic nezmění!
18. 09. 2013 | 17:17

skeptický napsal(a):

P.S.

Mám slíbeno,že mi jednou za rok milostvá zatřepe urnou,když už je o tom řeč.
18. 09. 2013 | 17:26

pamětník napsal(a):

Křikloun vykřikl a ostatní se přidali. A že vás je!
:)))
18. 09. 2013 | 18:42

Baba Jaga napsal(a):

To: čert }:o) 13:14
Díky za pozdravení.
Program Svobodných si příležitostně dočtu, je dost ukecaný a na konkrétní věci jsem asi dosud nenarazila. Zatím jsem se zastavila u toho, jak se státům nemá do jejich svrchovanosti zasahovat, ale s NATem ano. Z kandidátů našeho kraje neznám nikoho.
Jinak si dnes pánové zde na netu čechrali svá peříčka docela dost. Jak smutný musí být takový jedinec, který nemá ve svém okolí dostatečný počet obdivovatelek(ů) a ujišťuje se o svých kvalitách v anonymní diskuzi. Už jen chybělo, aby nám sdělili svá IČ.
18. 09. 2013 | 18:46

čert }:o) napsal(a):

Joachym Brezina napsal(a):
Pane čerte,
vykouzlil jste na mé unavené a posmutnělé tváři úsměv, děkuji Vám.
Tak tedy až vyrostete, nechť se Vám dobře letí.
--------
dík za dík =o)
dělat radost je mi potěšením leč někteří už ani nechtějí
být šťastnými a veselými. Venku prší a rodina přišla nafouklá
jak plovoucí mrtvoly. Poudám co je? Že prej prší a je zima. Toť důvot
být nafouklej? Jak praví Norové: není špatného počasí je jen špatného
oblečení. Zapálím svíčky a pustím třeba:
http://www.youtube.com/watch?v=gVWm9PQeYtE
vypnu zvuk u tv a hned němě kecající Zeman vypadá komicky.
Lidi dělají tragédie z malých věcí. Takže přehodit mysl a kouknout
na tu tragédii jako na komedii je hned u srdce líp =o)
--------

strýc virus H3N1 nyní HxNx napsal(a):
čert
neblázněte! střevlík je lepší než chroust. anebo některý z velkých drabčíků (Stafylinidae). jak ti dovedou vyběhnout s mravenci! a já mám rád individualismus a proto i drabčíky. :-)
18. 09. 2013 | 16:27
------
ne já chci bejt chroustem už to mám naplánovaný
Střevlík je krásnej a šlechetnej na to nemám a drabčíci moc
drabčí a mravence miluju. Jako jedinec je nepoužitelnej
(pokud se nezakousne) ale jako společenství jsou
naprosto geniální. Na zimu jim sypu cukr a házím bonbóny
páč když se do mě hodí bonbón vydám krásný zvučný tón
a tak čekám po pohození bonbónů mravenčí zvučný tóny ;o)
18. 09. 2013 | 18:48

čert }:o) napsal(a):

pamětník napsal(a):
Křikloun vykřikl a ostatní se přidali. A že vás je!
:)))
18. 09. 2013 | 18:42
---
ale jen osamělý zemědělec se z toho může smíchy po... ;o)
18. 09. 2013 | 18:50

čert }:o) napsal(a):

Baba Jaga
problém je v tom že těžko vybírat mezi danými
stranami tu správnou. Závidím levounům ti maj
jasno. Nemusí u toho myslet a jdou hodit pěkně
tu svojí rudou do urny a jsou šťastní jak všem
ukázali. Jde jen o to jak ukážou pak soudruzi jim.
Mě ne já jsem za vodou a žádnej soudruh mi nevezme
to co mám vydřený vlastníma pazourama
Přeju všem voličům levice natrženej zadek od jejich
rádoby svatejch soudruhů co bohatým chtějí brát
a na chudý hoděj flegmatickej bobek =o)
To se budu pak smát opravdu od srdce a s chutí =o)
18. 09. 2013 | 18:56

Fialenka napsal(a):

Primitivních divochů činny
je spor Izraele a Palestiny.
Primitivnost Čechů se naposledy projevila v prezidentské kampani knížete.
18. 09. 2013 | 20:03

Baba Jaga napsal(a):

To: čert }:o) 18:56
A Vy že krásná blbá blondýna? A také natřípáte peříčka? - to je dnes snad internetová infekce.
Tohle už jsem dnes napsala Ládikovi!!! a Maximovi, tak i Vám:
Nu, ať se Vám v podnikání všem daří. Po volbách už bude za měsíc a kousek. A jak bude po nich? No kde (téměř) nic není, ani čert nebere. Možná by přece jen bylo lepší nechat náš státeček zkrachovat a začít od nuly.
Určitě budete volit úplně nejlépe. Někdy zase "na psanou".
18. 09. 2013 | 20:26

čert }:o) napsal(a):

Baba Jaga
nevím jestli nejlépe ale co nadělám
za pokus to stojí
tak zase někdy na psanou
18. 09. 2013 | 20:45

čert }:o) napsal(a):

Fialenka píše:
Primitivnost Čechů se naposledy projevila v prezidentské kampani knížete
---
Proč fialenko? Vás štve že vyhrál Zeman?
Nebo že někdo vůbec dal hlas KS?
Nějak nechápu tu větu
asi jsem primitivní =o)
18. 09. 2013 | 20:49

Babababa napsal(a):

Laiku, přizpůsobivost je předvídatelná. Není rovnoměrná.
18. 09. 2013 | 21:31

pamětník napsal(a):

"asi jsem primitivní"
asi jo
18. 09. 2013 | 22:12

čert }:o) napsal(a):

pamětník
to máš radost viď génie? =o)
19. 09. 2013 | 07:34

resl napsal(a):

Nedávejte žádný hlas stranám, které jsou ve sněmovně. Opět vás, po několikáté, podvedou. Ty nové neznáme, takže to tvrdit nemůžeme.
19. 09. 2013 | 07:55

resl napsal(a):

Libertad : Je to celkem nedávno co J. Dienstbier navrhoval zrušení limitu pro započítávání preferenčních hlasů, tedy pro snazší projevení vůle voličů. Jeho soudruzi v senátu z ČSSD to okamžitě smetli. Nedovolit projevení vůle voličů, to je to oč tu běží.
---------------------------
to je pravda, ale J.D. byl okamžitě "shazován" vlastní stranou a zemanovci a nabulíkované české ovce, začaly Dienstbierovi spílat, včetně "chytrého" řepy, /potáta/aniž by jen trošku přemýšleli. D. by vyhrál v Praze volby, ale loby socanů ruku v ruce se zemanovci, jej bystře odstřihly. Tak chtějí socani vyhrát v Praze, nebo ne ? Nechtějí, plno Škromachů a pod. by se do sněmovny nedostalo. Totéž v jiných stranách. Tak nepřemýšlejte a poslouchejte vaše páníčky.
19. 09. 2013 | 08:03

čert }:o) napsal(a):

resl
do archivu pro pamětníky =o)
úžasný Škromach zde =o)
http://www.youtube.com/watch?v=VAURiA3EloY
19. 09. 2013 | 08:20

Babababa napsal(a):

Vítejte v klubu vizionářů.
19. 09. 2013 | 10:04

iho napsal(a):

Češi se chovají u voleb jako primitivní divoši proto, protože se tak chovají i mimo volby.
Středověké časy samostatného českého státu jsou mnoho generací pryč, a v genech nezůstalo mnoho paměti na to, co tehdejší samospráva obnášela.
Masarykovská představa o padesáti letech demokracie neměla čas se naplnit, takže těžko soudit zda byla prorocká nebo ne. Je možné, že po staletích nadvlády už podobně jako některá jiná známá kočovná etnika a primitivní kmeny ve světě nebo i přímo v Evropě nejsou Češi těmi, kteří by byli vlády věcí svých schopni.
Možná by lépe prospělo přidržet se těch padesáti let výchovy k svéprávnosti, plošně jim volební právo odejmout a nastolit protektorát či koloniální správu cizích mocností. A teprve postupně, po dávkách, vyučovat k obnovení samostatnosti.
Nejen pro jejich dobro, ale i pro uchování dobra v jejich okolí, než přestanou být nezvladatelnými divochy u voleb i mimo ně.
19. 09. 2013 | 17:55

Luba napsal(a):

To jsem zvědav, jak Kalousek vyšperkuje svého maskota, a za kolik bodů ho prodá tentokrát.

Cetky a fetiš jsou pro divochy připraveny. Čerňoch David se holt v myslích primitivstva vyzná a něco křiklavě poutavého jim vymaluje.

Číro zabralo. Což takhle pro změnu zkusit pilu? Nebo pleš, kanady a bombera?
19. 09. 2013 | 20:02

Jarle HALSNES napsal(a):

Milý autore,
chovají se tak proto, protože nelze jinak. Volit lze jen toho, kdo je kandidátem. A smysluplné je volit jen toho, kdo má šanci postoupit. A tady je zakopaný Bílý Tesák. Pokud do PS postoupí jen ti, jejichž strana získá minimálně teoretických 5, resp. prakticky často i víc než 10% hlasů, je naděje na změnu složení Sněmovny minimální. Kdyby se do PS volilo jako v jediném volebním okrsku a jediná hranice byla ta přirozená, tedy 0,5%, bylo by všechno jinak. Víte, současný volební zákon znamená, že musíte založit stranu, vybudovat silný stranický aparát, a tu stranu zpopularizovat mezi lidmi. To je úloha za desítky, ne-li stovky milionů, které málokdo má. A ten, kdo je dá, něco za to chce....
20. 09. 2013 | 07:56

Heienpnl napsal(a):

He's been trained in orthodox economics and finance., <a href="http://katpayday-loans.co.uk/">Payday Loans</a>, euu, <a href="http://www.discopaydayloans.co.uk/">Paydayloans</a>, rqwwe, <a href="http://paydaycash2.co.uk">Payday Loans UK</a>, =PP,
25. 02. 2014 | 22:44

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy