Odsun Čechů neplánuji - je naprosto nadbytečný

08. 10. 2013 | 17:41
Přečteno 3158 krát
Psáno pro majoritu

Chtěl bych odpovědět laskavým čtenářům na výtku, že chci do zahraničí „odsunout“ českou majoritu. Poslední, kdo uvažoval o „odsunu“ Čechů byli v roce 1910 Rakušané, kteří je v rámci Rakouska – Uherska chtěli přestěhovat do Bosny! Uvažovat o odsunu dnes je kontraproduktivní. Vždyť už ani mladá generace nevěří v žádné „růžové zítřky“ vlastního státu a doma velkou perspektivu nevidí. Sama se bude snažit emigrovat do úspěšnějších zemí. Nevidím jediný rozumný důvod, proč majoritu „odsunovat“.

Analyzujeme-li programy jednotlivých politických stran, vidíme, že sama majorita „neví co se sebou“, nebo jinak, „kam vlastně směřovat, co je jejím cílem“. Jsou to samé prázdní floskule typu: „dáme stát / zemi do pořádku“. Chybí-li impulsy z „vnitřku“, musí přijít z „vnějšku“. Sázím proto na nadnárodní regiony. Jako přirozené vidím nejméně čtyři:

1. Šumava (ČR, Bavorsko, Horní Rakousko)
2. Krkonoše (ČR, Polsko)
3. Moravskoslezská pánev (ČR, Polsko),
4. Jižní Morava a Dolní Rakousko.

Možná, že mi někdo z české majority namítne, že nás Bavoři nechtějí. Odpověď je jednoduchá: „Bavoři už dnes hledají zaměstnance v Čechách a dokonce spustili vlastní portál s nabídkou práce. (www.eures-by-cz.eu)“. Při vší úctě k Turkům, čeští pracovníci do Německa islám rozhodně „nezanesou“. Kývlo-li by na společné nadnárodní regiony bohaté Bavorsko, kývli by i ostatní. Mým plánem tedy není odsun, ale začlenění Čechů do nadnárodních regionů, kde by měli zajištěnu větší perspektivu a vyšší životní úroveň.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Medikolog napsal(a):

Tak především:

Neexistuje nic NADnárodního, je pouze MEZINÁRODNÍ, MEZISTÁTNÍ..

Už víte komu dohodíte Karlštejn a komu Pražský Hrad? Heydrichovi si jistě z nostalgie vezmou Panenské Břežany...
08. 10. 2013 | 18:13

gaia napsal(a):

jednou mi kamarádka napsala do památníčku

nezapomeň Gaio milá, že ses v Čechách narodila, že je v Čechcách domov tvůj, na to vždycky pamatuj.

jo jo, vlastenectví se ale už dneska asi nenosí.
08. 10. 2013 | 18:14

Čochtan napsal(a):

Nic nového. V podstatě to tu bylo už z císaře pána.
08. 10. 2013 | 18:18

michal napsal(a):

Medikolog

Praha a nejbližší okolí zůstanou samy, to dá rozum.
08. 10. 2013 | 18:18

Občan napsal(a):

No, v zahraničí na ně čekají se stejně otevřenou náručí a portmonkou, jako my tady na další příliv Ukrajinců a jiných chytrolínů.

Ale je fakt, že nás nikdo nikam odsunovat nemusí. Přečíslí nás Asiaté s ruskojazyčníky a my pokojně vymřeme. Co se nepovedlo po tisíc let Němcům, podaří se nakonec národům z východu.

Autore, sbalte kufry a předveďte nám v praxi ten euroregion BaČeHoRak.
08. 10. 2013 | 18:21

Láďa napsal(a):

Inteligentní Češi se odsouvají sami. Na rozdíl od emigrace třicátých let a emigrace po r. 1948 a 1968 ta současná (po r. 2010) ještě není zmapovaná. Bude ale asi nejpočetnější.
08. 10. 2013 | 18:31

Libertad napsal(a):

"Odsun Čechů neplánuji – je naprosto nadbytečný", napsal bloger.
Oni možná budou emigrovat sami od sebe, že?

Bez pozdravu
Sidonio Libertad
08. 10. 2013 | 18:31

kokoshka napsal(a):

Občan:
Co že to?Mate neco proti slovanskym bratrum?!
08. 10. 2013 | 18:39

Muhamad Kopřiva napsal(a):

Jsem sice dobrý Čech, ale zároveň moslemín. To by mě v Bavorsku asi nechtěli..
08. 10. 2013 | 18:40

Medikolog napsal(a):

Michal 18.18

No jo, třešnička na dortíčku;-).
08. 10. 2013 | 18:41

kokoshka napsal(a):

Vit Klima nikoho nikam neodsune-odsuvalka ješte nevyrostla,to vi i jeho žena!
08. 10. 2013 | 18:43

Medikolog napsal(a):

MK 18.40

Jste-li pravověrný, zkuste Saudskou Arábii, Mekku. Budete moci absolvovat Haddž každý rok doma..
08. 10. 2013 | 18:46

kokoshka napsal(a):

Aa,nekdo tady přimeřil knirek nebo hvezdy generalissima?
Nejak předčasne,Klima,ta i malinkaty mozeček tvuj s nima nelze porovnavat!!!
08. 10. 2013 | 18:51

Fialenka napsal(a):

Pan Klíma provokuje :-)
Potíž je, že se Češi zatím neshodli. Já bych se chtěla inspirovat Skandinávií, její politikou a hodnotami, protože ve způsobu života je Skandinávie nejlepší. Z jejích hodnot vycházejí veškerá její pravidla a zákony a ty bych postupně zaváděla u nás.

Někdy by pan Klíma mohl napsat něco o základním příjmu. Navrhovala bych, aby byl vyplácen od 15 let, aby nebyl zneužíván.
08. 10. 2013 | 19:04

gaia napsal(a):

Fialenko
proč se pořád po někom opičit, proč by nemohlo být nejlepší ve způsobu života Česko?
klima je tu určitě lepší než ve Skandinávii, ta polární noc taky nic moc a všude daleko
08. 10. 2013 | 19:16

born65 napsal(a):

Podle té tabulečky 1 až 4 mám kliku, že jakžtakž rozumiem po polsku :-)
Docela jste mě inspiroval. Budu pro obnovu hrabství kladského a něco z té bezradné rozsypané republiky na jihu k tomu přidáme.
(Helemese, reCAPTCHA mě už zná - chce po mě napsat born chuthod :-) ).
08. 10. 2013 | 19:19

Fialenka napsal(a):

Díky vědě spějeme nejspíš k tomu, že technika zastane většinu práce. Řešení je příjemné, a to zkrátit pracovní dobu a zavést nepodmíněný příjem.
Potom vztah zaměstnavatel – zaměstnanec bude vypadat tak jak má: Když bude chtít někdo podnikat a hodně si vydělat, řekne lidem, že potřebuje udělat nějakou práci a zeptá se jich, zda by mu pomohli. Výměnou za odměnu. Tedy žádná nadřazená pozice a žádná degradace člověka.
08. 10. 2013 | 19:19

kokoshka napsal(a):

Myslim,pane Klima že ta kumedie se Vam nepovela!
Nejste Hitler,Stalin ani Putin aby jste dokazal nekoho nekam odsouvat(leda tak skřin ode zdi),nevim proč pišete takove nesmysly?
Ale jestli opravdu chcete nekoho odsunout tak ja vam pomužu,ja Vas tak odsunu ručne že do konce života se nezasunete,nicht war?!
08. 10. 2013 | 19:22

Fialenka napsal(a):

gaio
Protože lidi se stále učí. A inspirace je dobrá taky pro shodu, neboť Češi v nabídce politických směrů tápou.
Vyloženě opičit se nemusíme, jsme jiní a v ledasčem i lepší.
08. 10. 2013 | 19:23

Letící Tomahawk napsal(a):

..začlenění Čechů do nadnárodních regionů (ČR, Polsko ..2x), "by měli zajištěnu větší perspektivu a vyšší životní úroveň"

Děkujeme, vypadněte.
08. 10. 2013 | 19:29

yaya napsal(a):

kokoshka - synonym kus id.ota, Hitler a k tomu Putin. Mám dojem, že jiní rozpoutávají války, ale hlupec zůstane blbem, i kdyby se Kokoška jmenoval.
08. 10. 2013 | 19:41

Občan napsal(a):

Kokoshko,

proti slovanským bratrům nemám vůbec nic. Pokud přijedou na návštěvu oni k nám nebo my k nim, rádi je přivítáme a pohostíme.

Ale ty vyžírky, co si sem jezdí přivydělat načerno nebo za cenu hluboko pod životními náklady běžnými v ČR, protože si neumějí udělat pořádek doma, ty tu nevidíme rádi. Stejně jako nás nebo Poláky neradi vidí Britové, Italové, Němci a další; protože my se v Británii, Itálii a jinde chováme stejně jako Ukrajinci u nás.
Takže to není nic proti Ukrajincům, ale je to proti těm, kteří nedodržují pravidla; vč. našich vlastních lidí.
08. 10. 2013 | 19:45

Miroslav Pivoda napsal(a):

Vít Klíma: "... Poslední, kdo uvažoval o „odsunu“ Čechů byli v roce 1910 Rakušané, kteří je v rámci Rakouska – Uherska chtěli přestěhovat do Bosny! ... "

Mýlíte se pane Klímo. O dobrovolném odsunu Čechů do Patagonie uvažoval během II. světové války Jan Baťa, aby předešel odsunu Čechů na Sibiř. Dokonce prý nabízel Hitlerovi, že je tam postupně odvozí vlastními loděmi, protože do Patagonie jezdí prázdné. O tom se lze dočíst v komunistické propagandistické knize, kterou shodou okolností vlastním. Podívejte se na článek (na jiné téma), zpracovaný z této knihy v roce 2008:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/dokument-byl-jana-bata-opravdu-takovy-hlupak-f3t-/p_spolecnost.asp?c=A080410_110250_p_spolecnost_wag
08. 10. 2013 | 19:58

Michal Macek napsal(a):

sakra meli bychom more kdyby to za cisarpana vyslo....
08. 10. 2013 | 20:00

Babababa napsal(a):

Laiku, nejspíš máš malý smysl pro humor, abys dělil společnost na majoritu a minoritu. Tvým směrem není společnost ani dělit ani sdružovat, akorát s ní pokud možno vycházet. Vymezování ti obvykle není příjemné. Přesto s ním přicházíš denně do kontaktu. Přesvědčit se o tom, že někdo hájí tvé zájmy, necháš rád.
08. 10. 2013 | 20:05

CC napsal(a):

Máme více než 0,5 milionu lidí evidovaných na Úřadech práce. Nezaměstnanost stále roste a růst bude. Proč se zvažuje více TRVALÝCH POBYTŮ pro Rusy?!!

http://zpravy.idnes.cz/vlada-a-orientace-na-rusko-a-cinu-dao-/domaci.aspx?c=A131004_212630_zahranicni_ert
08. 10. 2013 | 20:15

Proč Čechy odsouvat napsal(a):

vždyť ČR s.r.o. stejně již začíná být pouze starou značkou na cizím majetku. Kdo by tady pro nové cizí pány dělal? Pravda. mohli by si dovézt na své majetky novou konkurenceschopnější pracovní sílu třeba z Bangladéše.
08. 10. 2013 | 20:34

Pradědek Čech napsal(a):

ke stejnému výsledku jsem nedávno sám dospěl. Týkal se ale jen Jihočeského kraje, kde nyní bydlím. To je, Jihočeský kraj připojit k Hornímu Rakousku a na hranicích kraje, zejména se Středočeským, postavit val. Val by se mohl nazývat Pradědkův. Dálnici D3 nestavět, stejně jí Jihočeší z důvodů ochrany před nežádoucími obyvateli ze severu nechtějí
08. 10. 2013 | 20:59

Richard napsal(a):

cíl občanů ČR je jasný
"uslušnit se do mrtva"
08. 10. 2013 | 21:16

Baba napsal(a):

Nevýhodou veřejné diskuse je, že potvrdíte jednoho a s dalšími dvěma si to rozházíte. Což se právě teď děje. A čtenář si přeje všeobecný smír a večerní pohodu, babí léto je jedním z nejharmoničtějších, což nemusí nutně znamenat nejelegantnějších, období roku.
08. 10. 2013 | 21:23

Richard napsal(a):

". A čtenář si přeje všeobecný smír a večerní pohodu,"

ale houby, čtenář si přeje PRAVDU A LÁSKU a k ní je možné se dopracovat jen přes lež a násilí...až tam na samotný vrchol moci, kde už pravdě a lásce nebude stát nic v cestě...
v tu chvíli zavládne ráj na zemi i zde na fóru, v ten okamžik budeme všichni sjednoceni v poslušném pokleku
08. 10. 2013 | 21:34

Odol napsal(a):

Ale vědět, kde se v Bibli píše o tom děsným čelním laloku, je taky fajn. Žes to tam, laiku, až dosud nehledal, neznamená, že to najít nelze.
08. 10. 2013 | 21:35

šašek z Jihlavy napsal(a):

Už je tu dost přeblogováno. Rozhodl jsem se, že uhozené blogy nebudu číst. Toto je moje poslední reakce na pana Klímu, měl by se soustředit na něco užitečnějšího.
08. 10. 2013 | 21:44

Tužka napsal(a):

Tužka napíše,.....za čtyři regiony přinesu ke hranici zrádce a kacíře čtyři polínka,....a taky věchýtek slámy,....a když budu ve špatném rozmaru, tak vyndám sirčičky,....a škrtnu,.....

Ještěže Vaše slova májí váhu podzimní mlhy,....pchááá, to jsou nápady.
Tužka.
08. 10. 2013 | 22:02

jackiv napsal(a):

Opět ono pokračování nedávných úvah co by kdyby o Mnichovu.
Trochu příliš se při tom vychází hlavně z čísla ztrát SSSR s Hitlerovci.
Chci upozornit,že teprve v poslední době se místo propagandy dostávají na pořad věcnější pohledy,viz :
https://www.youtube.com/watch?v=rC6ZQgCoSXw
Stojí to za to.
Z něho ve všech směrech útoku Němců 22.července 1941 uvidíte asi poprvé tu velmi tvrdou perfektní obranu sovětských pohraničních vojsk toho prvního dne namísto z dob Chruščeva názorů,že tam nikdo nic nebránil a Stalin 14 dní spal.Již v prvých hodinách padl Blitzkrieg jako možný a bylo jasné,že ztráty Němců se budou blížit někdy později k deseti milionům vojáků,jak se stalo.
Navíc dnes historici vědí i to,že těmto sovětským pohraničníkům nepřišla na pomoc dvě velká armádní boční uskupení,s nimiž toho dne převyšoval SSSR Hitlerovce v tancích a letadlech 5-7x,v jiných zbraních ještě více.Místo aby se těm pohraničníkům dovolilo zorganizovat obranu,hnali je do útoku za útokem,až je nechali vymlátit a nechali další armády zatím daleko na čas bez boje,jakoby vůbec nikde .A všem nutnost sbírat zbraně padlých,aby se vůbec nějak i ozbrojili co se postupně zapojovali do obrany .V bunkrech padnout po vyplýtvání střeliva do týdne.Město za městem padlo bez součinnosti.
Stalin se po válce omluvil za 41 rok.Ale neřekl zda tehdy čekal třeba to,že Hitler si ujasní nemožnost Blitzkriegu a s ním obnoví jednání z května,kdy se rozešli rozlobeni (Molotov v Berlíně) v otázce Bulharska,Maďarska a Rumunska-do čí sféry vlivu padnou.Pak Stalin dostal vícekrát od rozvědky a špionů informaci,že útok Německa začne již kdykoliv.Nevědělden nikdy. Jenže Němci svá obranná postavení rozvinuli k přechodu do útoku,SSSR jim do posledního dne dovážel jejich veškerou naftu a vyhýbal se odpovídat na četné provokace a diverse ve svém pohraničí.Stalin o preventivním úderu uvažoval,ale vojska do možnosti ofenzívy nerozvinul.Jakoby sám ztratil vůli nebo schopnost za SSSR bojovat.Generalita ho nabádala k útoku.Dílo zkázy dovršili početní "Dobrovolcy" ,kteří dělali z místních za Němce nejhorší práci od prvních dní.Diversanti zničili před útokem spojení vojsk.Možná oni tím válku prodloužili o čtyři roky.Při útoku by to možné nebylo.Možná,že národy vystavené útoku prvé-jako Ukrajina,Bělorusko,Moldávie,a Litva apod to cítily celé jako zradu na sobě.Nedivil bych se. Bylo to tam šílené potom. Pravda je i to,že Němci měli větší bojové zkušenosti z Evropy a věřili Hitlerovi fanaticky a podle toho i bojovali.A za náznak slabosti ihned likvidováni svými.W.Churchill ihned po zahájení útoku na SSSR v rozhlasovém projevu,řekl že Anglie až do samého konečného vítězství pomůže SSSR a to maximálně co bude možné.
08. 10. 2013 | 22:33

Yosif K napsal(a):

gaia napsal(a):
jednou mi kamarádka napsala do památníčku

nezapomeň Gaio milá, že ses v Čechách narodila, že je v Čechcách domov tvůj, na to vždycky pamatuj.

jo jo, vlastenectví se ale už dneska asi nenosí.
08. 10. 2013 | 18:14
A) Nepoznáte kdy si levicový vtipálek Klíma dělá srandu.
B) Ani v bývalé NDR nelítají pečení holubi do huby, částečná devastace pracovní morálky proletošů za komančů se projevuje ještě i tam. Čechům nezbývá než na sobě pracovat postupně.
08. 10. 2013 | 22:53

Yosif K napsal(a):

Fialenka napsal(a):
Díky vědě spějeme nejspíš k tomu, že technika zastane většinu práce. Řešení je příjemné, a to zkrátit pracovní dobu a zavést nepodmíněný příjem.
Potom vztah zaměstnavatel – zaměstnanec bude vypadat tak jak má: Když bude chtít někdo podnikat a hodně si vydělat, řekne lidem, že potřebuje udělat nějakou práci a zeptá se jich, zda by mu pomohli. Výměnou za odměnu. Tedy žádná nadřazená pozice a žádná degradace člověka.
08. 10. 2013 | 19:19

Na uklízení, mytí plechů v pizerii atd ještě nikdo robota nevynalezl.

Kde jsou roboti, tak tam musí být hafo velmi dopře kvalifikovaných a skvěle placených opravářů. Robota opravujícího roboty taky ještě nikdo nevynalezl.

Smůla je že jen málo lidí je schopno se toto pořádně naučit. V Japonsku mají i tohle dělnasi obvykle vysokou školu strojní fakultu. Kdo to v čechách má?????
08. 10. 2013 | 23:00

Weseritz napsal(a):

Odsun Čechů že neplánujete, pane Klímo ? Škoda náramná. Udělal bych to jako za Přemyslovců : Čechy do středozemí a na jimi zplundrovaný západ a severozápad země (Sudety) pozvat Němce. Jsou pracovití a nekradou.
09. 10. 2013 | 00:08

pamětník napsal(a):

No už jsem si říkal, kdypak se objeví nějaký sudeťák. Hop, a je tu lidoop.
Přemyslovci zvali imigranty do neosídlených končin. To ještě nevěděli, že po staletích ty končiny budou chtít ukradnout a že zloděje bude nutno vysídlit. Skuhrají dodnes.
09. 10. 2013 | 00:18

Weseritz napsal(a):

Ale nepovídejte, pamětníku. O čem podle Vás svědčí názvy obcí tepelsko-bezdružické vrchoviny, zmiňované v darovacích listinách (kupř. manětínským johanitům) jako Krsy, Polínka, Kejšovice, Blažim, Ostrov, Vojtěšín, Staré sedlo a d. ? To byly ty neosídlené končiny ? Doučovat, doučovat !!
09. 10. 2013 | 04:22

Medikolog napsal(a):

Weseritz 04.22

Oni ti vaši Němci podle vás asimilovali do těch českých vesnic? Nebo na zelené louce stavěli vlastní? Doučovat, doučovat!!
09. 10. 2013 | 04:41

Weseritz napsal(a):

Nikoliv, medikologu, rozhodně nestavěli na zelené louce a rozhodně nešlo o žádné Čechy a tudíž ani o české vesnice, šlo v tomto výše uvedeném případě o "cirquitus Jerusalem", který obývali původně žatečtí Lučané, Kosmas se poněkud sekl, přišli ze severovýchodu, nikoliv tedy z jihu. S příchodem Němců, kteří od zhruba 12., resp. 13. stol. osídlovali tedy kdysi slovanské, často kruhové vesnice (Runddorf, Rundlingsdorf, po česku okrouhlice) nastal ovšem v kraji nebývalý rozmach a postup kultury ze západu na východ je v kraji patrný dodnes, s příchodem Rudých gard, Čechů a různé východní necivilizované verbeže po r. 1946 rozvrat a zmar, pamětníci a medikologové srdcem zaseklí u ruského mužika si ovšem pamatují prosperitu regionu, co ? :-))
09. 10. 2013 | 06:14

Baba napsal(a):

Disciplína především.
09. 10. 2013 | 07:07

vasja napsal(a):

šašek z Jihlavy napsal(a):
Už je tu dost přeblogováno.....
-------------------
A samej "intelektual" z FF UK, nebo Masaríčky a žádnej normální od řemesla :-))
09. 10. 2013 | 07:42

fleet napsal(a):

Národy se bohužel často samy chovají v dějinách jako malé děti.Jako ony se někdy rozbrečí a ne ne přestat.Jako ony touží po milovaných hračkách.Očekávat společnou prosperitu Čechů s Němci může člověk jen proto,že zapomene na celé dějiny.Na dítě, které řvalo,když mu brali cizí hračku.Nasaďte 10 milionům lidí brouka do hlavy a uvidíte,že nemají daleko k tomu jednou i obětovat své životy za jiné. Doposud,chci říci, málokdo zatím cítí sálání blaha odjinud umožněné zejména ztřeštěností a nedouctvím pomazaných státnických hlav.Ovšemže, které národy toho byly za všech dob ušetřeny? Kdo by si rád neodpustil výhry typu Hitlera,Napoleona,Beneše,Stalina-jenže ony ty národy k těm výhrám přece jen jakousi cestou dospěly a navíc se v té chvíli,kupodivu, i cítily nějakou dobu šťastnými výherci čekaného nebo nečekaného milionu.
09. 10. 2013 | 07:57

kokoshka napsal(a):

medikolog:
Maš tu kovany lančmeat,neni k sežrani ale nakopat ho do...neni moje vlastenecka povinnost ale tvoje,sorry.
jackiv:
Tady nesmiš psat takove veci,redaktor je tuze haklivy na neoficilni pravdy,Stalin celou valku prospal po tom co vyvraždil cely genialni sbor načelniku v čele s velkolepym vojevudcem Tuchačevskym a valku proti Hitleru vyhral general zima,plukovnik mraz a major blato-tak treba psat!
09. 10. 2013 | 09:02

buldatra napsal(a):

Ještě že nesousedíme s Afghanistánem.
To by byl panečku region.
Takovej adrenalinovej se spoustou makovic, kam se člověk podívá.

Jinak, Bratislavsko-záhorácký region se má v Brně čile k světu.
09. 10. 2013 | 09:09

Lila napsal(a):

Pivoda

J.A. Baťa se neprobudil až v průběhu války (z ČSR odešel 13. března 1939), ale podle pamětníků dobře věděl už od roku 1933 k čemu se v Evropě schyluje a proto se snažil svůj zájem přesouvat do daleké ciziny. Snažil se, než Hitler vtrhne do Československa, přesunout co nejvíce strojů a lidí, zvláště nejvíc ohrožených Židů. V Jižní Americe vybudoval několik obuvnických i jiných závodů a měst po vzoru Zlína: Batatuba, Indiana SP, Mariapolis, Bataguassu nebo Bataypora.
Mimochodem J.A. Baťa byl navržen na Nobelovu cenu míru.

Také není od věci připomenout, že J.A. Baťa byl největším přispěvatelem odboje Čechů a Slováků za II. světové války a štědře financoval i čs. exilovou londýnskou
vládu.

autor

Dvě spolkové rakouské země se jmenují Dolní a Horní Rakousy, nikoliv Dolní a Horní Rakousko!
09. 10. 2013 | 09:37

Baba napsal(a):

Pan Klíma obvykle píše na téma společenského uspořádání. Je zařaditelný v prostoru a čase.
09. 10. 2013 | 09:58

kokoshka napsal(a):

Lila:
A to že Bat'a zbohatl na vojenskych zakazkach wermachtu,jako že šil bagančata pro nemecke vojaky jaksi zapomneli,milostiva?
09. 10. 2013 | 11:11

Já se rád dívám. napsal(a):

Kam však odstěhujeme superkvalifikovaného Yosifa K ?
Co tak prostory na Kavčích horách ?

" Halo, halo, dnes se vám poprvé hlásím z Kavčích hor. Vysíláme od rána do večera, pro mámy i táty, tetky i strejce, netřeba nám poplatků, stačí donést máslo nebo taky vejce. Své proletoše zdraví kolektiv autorů Yosif K, vaši neúnavní bojovníci s socialisty. Čau !"
09. 10. 2013 | 11:19

fleet napsal(a):

Tvrdívá se,že zlatá střední cesta je nejvíce vypasena od oslů.Cestou-necestou admirála Horthyho,velmistra Vlastimila Horta (šachová rubrika Rudého práva KSČ,velmistr mezinárodní) a Martina Kukury (SR)se opravdu nevydali všichni:Německo.Německo a Portugalsko (aH.).
Na pestré nacionální dějiny lze zapomenout ve jménu třídního boje jako Karel Marx nebo ve jménu třídního smíru jako dnešek.Pravdou dneška je pouze to,že gigantická sociální nerovnost zaclonila vše.Naopak nerovnost mezi státy a národy směrem všech ke dnu je proti tomu stále hadr.Své plody to nese i duchu.Na jaře t.r. si v CERNu byli na 98% jisti důkazem nehmotného Higgsova bosonu,v létě odvolali pro nedostatek důkazů a nyní ma podzim-pár dní-dostává Higgs za předpověď před desítkami let Nobelovu cenu.Analogie s někdejším Pauliho neutrinem,kdy bylo nalezeno v jezeře Issyk-Kul detektory za biliony dolarů padesát let po předpovědi? Tuším,že ne.Neutrino má nepatrnou,nikoliv nulovou hmotu a bylo úspěšně použito při vysvětlení radioaktivního rozpadu-makrojevu.U Higssova bosonu může jít i o to dát na frak zdravému materialistovi Lomonosovovi.A jeho pravda-HB ,podobně řadě jiných zůstane vždy jen na terči urychlovače,není znám jediný případ,že by ze stovek podobných kdy někdo to použil a viděl v tom co měříme metrem,teploměrem,ampérmetrem v materiálech.Ale nejjednodušší netriviální jako úspěch dle Occamovy břitvy-kritéria pravdy středověkých scholastiků to asi bude.Bible si polepšila.
09. 10. 2013 | 11:43

Yosif K napsal(a):

Fialenka napsal(a):
1) Díky vědě spějeme nejspíš k tomu, že technika zastane většinu práce. Řešení je příjemné, a to zkrátit pracovní dobu a zavést nepodmíněný příjem.
2) Potom vztah zaměstnavatel – zaměstnanec bude vypadat tak jak má: Když bude chtít někdo podnikat a hodně si vydělat, řekne lidem, že potřebuje udělat nějakou práci a zeptá se jich, zda by mu pomohli. Výměnou za odměnu. Tedy žádná nadřazená pozice a žádná degradace člověka.
08. 10. 2013 | 19:19
ad 1) otravné práce jako mytí podlah atp nikdo nikdy zadarmo dělat nebude. kdyby se měla nekvalifikovaná práce přeplácet pomocí "nepodmíněného příjmu" tak společnost zkrachuje.
ad 2) to co vidíte jako sen, tak tome většinou je. Nidko není v práci držen, dobrovolně pracuje za mzdu o které věděl dopředu.
09. 10. 2013 | 12:37

resl napsal(a):

Heydrichovi si jistě z nostalgie vezmou Panenské Břežany...

Ale jestli opravdu chcete nekoho odsunout tak ja vam pomužu,ja Vas tak odsunu ručne že do konce života se nezasunete,nicht war?!

No už jsem si říkal, kdypak se objeví nějaký sudeťákA samej "intelektual" z FF UK, nebo Masaríčky a žádnej normální/?/ od řemesla

A to že Baťa zbohatl na vojenskych zakazkach wermachtu,jako že šil bagančata pro nemecke vojaky jaksi zapomneli,milostiva?
------------
ukázky našich "vlastenců" bez sebevědomí, lidí, kteří hledají nepřítele, tak jak je to učil komouš v SSSR, ČSSR. Bolševik měl vždycky hrůzu, aby se napotkaly generace lidí ze západu s lidmi z totalitních zemí. Pěkně buďte zavřeni v komunistickém smrádku a my vám vysvětlíme, jak živoří na prohnilém západě, jen se nám nebratříčkujte s těmi kapitalisty. Mohli by vás nakazit, holoto nesvéprávná.
09. 10. 2013 | 12:37

Moravák napsal(a):

Jižní Morava k Rakousku, naprostý souhlas. Sama Jižní Morava by byla na samostatný stát dost malá. Takže s někým asi musíme. Cizáci jako cizáci, a Rakušáci jsou k Moravanům slušnější než praha a čehúni. Ale musela by být Spolková Republika Moravia, stejně jako ostatní spolkové země v Rakousku.
Vsadím se že by to proběhlo bez protestů a hladce , většina obyvatel by byla pro
09. 10. 2013 | 13:15

Loshjmulkanadýchaná napsal(a):

kokoshka - zajímavější než Baťa byl Stalinův projev ve válečné akademii z května 1936 o tom, jak SSSR zaútočí na Evropu. Pak daleko zajímavější bylo Stalinovo nařízení 41 ze srpna 1941, jímž měla odstupující armáda likvidovat území 120x120 kilometrů podél hlavní cest včetně obyvatel. Nesporně zajímavější bylo, že část ruského obyvateltsva bojovala s Němci , neboť bojovala proti stalinismu a bolševismu. A zcela nesrovnatelně zajímavější je, jak svědčí poslední události,že dnešní ruský režim pokračuje nejen v systému Gulagů, při zachování podmínek stalinistických, ale také porušuje mezinárodní právo, kde to jde, a zbrojí tak, že je to shodné s nacistickým režimem po roce 1933. Ostatně nacionalistické řádění při boxu překonalo i to z Berlína a jeho olypmijských her.
Rovněž je zajímavý útok na penzijní úpsory, mafiánské poměry v ruských guberniích, spíše připomínajících středověk.
Ostatně již dnes je Rusko spíše Tea Party, nové katedry pravolsaví v jaderných institutech atp. opravdu napomohou vzrůstu ruských věd. Ale Putin dělá vše proto, aby kokoshkové zaplavili opět svět. Severní Korea je jistě dobrý vzor, resp. gen stalinismus, který je nutné i v Rusku oživit. Ne všichn i Rusové si to myslí, pro ně jsou ale ony lágry.
Argumentace kokoschků pochází z oblíbené ruské lži a barbarismu.

Klíma: okruhy, které popisujete odpovíddají historickým hoispoidářským okruhů, stačí se podívat na hospodářské mapy z konce 19. století.
09. 10. 2013 | 13:16

warum napsal(a):

Tady se rozebírají apriori psycholgické otázky,které autorům blogů typu "osvícenci pro německo-české usmíření" (čehož Havel nebyl schopen,protože jeho rodinu Němci přivedli do bryndy) vyneslo již zde zavedené "quislingčata".
Mě je to osobně lauter zda s Němci nebo bez nich,vím své,že 1938 by bývalo 100%lidí zde s Hitlerem bojovalo do poslední kapky krve,že dnes mnohem více lidí "soukromě" má více rádo Stalina než Hitlera,Rusy než Němce.Mě to nebere ani tam,ani tam,neříkám to z osobní zášti.Zrovna tak,za jisté konstelace by zde Češi měli s Němci hladké soužití,ale pardon ..rádi-rádi by je nikdy neměli..slýcháváte to ..do držky..,Nicméně ty Litvy,Ukrajiny měly rozeklanější charakter do dvou polů-více obětí,více zrádců.
U Němců jsem si vědom,že stát je musí i sledovat ze státního hlediska národní existence podle okolností.
Obdobně sociální nerovnost nám většině nevadí tolik osobně závistí,jako rozumem:že přivolá zcela jistě bumbác.
Mně osobně nejvíce vadí dnešní věda.Rusové do ní vnesli nadměrečně matematiky čisté,Západ nasázel hypotéz a modýlků bez důkazů jako ředkviček a tak když dnes bych chtěl ty slavné američany ,švédy,němcei i použít-nemám v čem.A nevěřím že jediný lékař s jejich poznatky v bilogii kdy něčeho dosáhne.Je to tristní stav. Stav nepoužitelnosti.Jakási absolutizace pluralismu na úkor platnosti.Bezcenná inteligence nadlidí.
09. 10. 2013 | 13:24

Loshjmulkanadýchaná napsal(a):

Kokoshka.
Zvláště podařený je diplomatický střet s Hollandskem, nejprve přepadení jeho lodi v mezinárodních vodách, pak údajné zmlácení ruského diplomata.
Problém je, že ruský diplomat byl velmi opilý, včetně jeho ženy, která nabourala čtyři vozy před domem v Haagu, policie navštívila diplomata několikrát ten večer, ale on se chtěl poprat, jeho žena také. Zpráva byla napsána MID s tím, že byt přepadlo komando v maskovaných uniformách, problém je, že holadnská policie nemá maskáče. Nevím , patrně Rusko včetně Oniščenkových metod boje za kvalitu potravin,Ukrajina, Gruzie, Moldavie, Litva, Lotyšsko atp. stačí srovnat ty v Litvě a v Rusku a je to zjevné, v Moskvě na spodních rožních pouličních grilů prodávají i maso psů, jak prohlásila RPC jest světovým centrem kultury a civilizace, ale nějak o tu jeho - tedy elit- svět nestojí. Kokoshko, u Vás člověk stud neočekává, patrně nemáte jiné zvyky a návyky než onen diplomat. Základní kulturou Ruska je násilí a bachařský kurs.
09. 10. 2013 | 13:31

skeptický napsal(a):

Správně .Češi jsou nevyhoditelní.To už se píše ve starých kronikách,vyhošťují je kam vlezou,ale vždycky se natáhnou zpátky jako smrad.
09. 10. 2013 | 14:31

pamětník napsal(a):

Weseritz napsal(a):
«Krsy, Polínka, Kejšovice, Blažim, Ostrov, Vojtěšín, Staré sedlo a d. ? To byly ty neosídlené končiny ?»
Byly snad osídleny německými imigranty?
09. 10. 2013 | 17:22

pamětník napsal(a):

Medikolog:
Diskutovat s člověkem, který věří na bájné Lučany nemá valného smyslu. Takovou bájí je i jeho "v kraji nebývalý rozmach a postup kultury ze západu na východ". Prostě sudeťácká propaganda.
09. 10. 2013 | 17:27

čezko smrdí napsal(a):

Lepší zdrhnout, než tu dělat německým fašistům otroka za čtvrtinový plat.
09. 10. 2013 | 17:59

Baba napsal(a):

Ano, laiku, každý zařazuje do vlastního kontextu.
09. 10. 2013 | 18:17

Odolenka napsal(a):

Babo, už dlouho nedávali v telce nic o tý kostnatý zadnici, tak to snad zvládneš, aby se místní čtenáři nečervenali.
09. 10. 2013 | 18:48

kokoshka napsal(a):

lojza:
Co jsi se zastavil?Lži dal,za co te platime americkou hodnotnou valutou?Došla fantazie nebo pravopis?
09. 10. 2013 | 18:51

Medikolog napsal(a):

Kokoshka a Pamětník (in alphabetical order;-)

Jak rád bych genose Weseritz zapěl tu naši: ICH HATT EINEN KAMERADEN... A zpívali jsme již komilitonům 18x (zbyli jsme dva)... A aby nedošlo k mýlce, byli a jsme potomci starých rakousko-uherských vojenských rodů z Čech, české národnosti. Co jsem jako chlapec, ještě nevoják, zpíval s dědečkem na pohřbech důstojníků císaře a Masaryka, Beneše, veteránů minimálně Velké války (=První světové...).. nepočítám... Ne proto, že bych žral Posseltovu sekanou, ale abych mu na jeho pohřbu lidsky odpustil. Jako v Molierovu Lakomci..... zestručněno: Odpouštím ti v okamžiku tvé smrti... tedy samozřejmě, pouze pokud teď dopravdy zemřeš.
09. 10. 2013 | 20:47

Skogen napsal(a):

Panebože... Klímo, jste Čech? Já ano. Pokud nikoliv, proč jste tady? A proč vás trpí ostatní?
09. 10. 2013 | 22:55

pamětník napsal(a):

Jak může být mezinárodní realitní konzultant Čech? U kšeftařů národnost se nenosí.
09. 10. 2013 | 23:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy