Jak židé přišli na Krymu o vlastní stát

14. 03. 2014 | 18:44
Přečteno 5426 krát
V Čechách se traduje historka, že Nikita Chruščov věnoval Ukrajině Krym údajně ve stavu „méně střízlivém“. Skutečným důvodem bylo, že se tak vyhnul plnění ruského slibu vytvořit židům na Krymu vlastní stát.

V roce 1923 Moskvu navštívil předseda americké židovské organizace Joint Rozin1. Její zástupci nabídli tehdejší moskevské vládě okamžitou mnohamilionovou půjčku za to, že pro židy zřídí autonomní stát v oblasti severního Krymu a části černomořského pobřeží s tím, že stane-li se tak do roku 1945, bude tato půjčka Rusku prominuta. Lev Trockij, Nikolaj Bucharin a Grigorij Zinověv návrh podpořili a pověřili tehdejšího ministra zahraničí Georgije Čičerina, aby jejich souhlas tlumočil americkým finančníkům na setkání v Berlíně. Ani Stalin nebyl proti, ale vzhledem ke složité národnostní situaci na Krymu požádal, aby se s realizací nespěchalo. V roce 1944 učinil vůči Rozinu první vstřícné gesto, kdy z Krymu začal vysídlovat Tatary, pod záminkou kolaborace s Němci. Vzhledem k tomu, že se jednalo o citlivý problém, požádal o odklad prominutí půjčky až na rok 1954, kdy měl být proces jejich vystěhování dokončen. Po smrti Stalina v roce 1953, připadl vyřešit tento problém na Nikitu Chruščova. Jeho poradci mu navrhli, aby Krym předal Ukrajině, protože dohoda o vytvoření židovské autonomní republiky byla uzavřena s Ruskou federací a ne s Ukrajinou.

Po zkušenosti s Krymem se ukazuje, že těch států musíme „koupit“ několik a vytvořit z nich silnou Evropskou židovskou unii s vlastním přístupem k moři, tedy včetně Slovinska. Bylo by hezké, kdyby jejím hlavním městem byla Praha nebo Vídeň.

1 Organizace vznikla v roce 1914, aby pomohla Židům z východní Evropy najít místo, kde by se usídlili po té, co řada amerických států výrazně omezila přistěhovalectví.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Viola napsal(a):

teď mluví Halík k Ukrajině, on je úplně mimo. On se asi pořád modlí a vůbec nesleduje, co se tam děje. On snad souhlasí s těmi nacionalisty a fašisty, kteří tam provedli převrat, že budou likvidovat všechny ostatní, kteří nejsou Ukrajinci a proč mluví o Putinovi, když se ho ptali na Ukrajinu.

To je otřesné, to není věřící člověk a tu cenu co dostal, to je výsměch.
Teď říká, musíme být bdělí, ale jeho se to zřejmě vůbec netýká, on snad vůlbec neví, co je fašismus. Tak to vypadá, že katolictví vychovalo pár nacistů, kteří se halí do beránčí kůže. Hnus, velbnosti.

Měl by se kultivovat. On se tedy vůbec nepodobá papeži Františkovi.
14. 03. 2014 | 18:52

Skogen napsal(a):

Nepřestáváte překvapovat :) Za které VyVolené vlastně hovoříte :) ?
14. 03. 2014 | 18:53

Viola napsal(a):

Na kazatelně lev a ve zpovědnici beránek. On snad slyší moje myšlenky. Já říkám, že je vlk v beránčím rouše, které se odhaluje. Jo církev by byla bezpečná, kdyby v ní nebyli takoví Halíci, co jsou za fašistické vlády, které se dostaly k moci postřílením sta lidí.
Hnus velebnosti.
14. 03. 2014 | 18:58

Viola napsal(a):

Á už se ukazuje Halík, církev má provokovat, ale prý chytře. No to se podívejme.
14. 03. 2014 | 19:00

Viola napsal(a):

Jasně Halík se halí do beránčí kůže, ač vlk.
14. 03. 2014 | 19:13

Fialenka napsal(a):

Nedivím se, že jste jmenoval Prahu a Vídeň. Evropa, Praha, Vídeň ... mam pocit, že jsou střechy světa.
14. 03. 2014 | 19:13

Platan napsal(a):

Viola napsal(a):
teď mluví Halík k Ukrajině, on je úplně mimo...
..................................................................................

http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_absurdarium.aspx
14. 03. 2014 | 19:18

Viola napsal(a):

No vida Platane, tam v diskuzi ten obrázek nechápou a já zas nechápu, že oni nechápou. :-)
14. 03. 2014 | 19:25

lowliness napsal(a):

ten přístup k moři je důležitý, aby bylo Židy zas kam zahnat, jak se již v historii osvědčilo
14. 03. 2014 | 19:27

samí šlemijlové napsal(a):

Violo
Přece byste neposlouchala projevy satanisty Halíka, to je snad horší než hnědolesní Bursík.

K panu Klímovi
Josif samozřejmě slib učiněný zástupci Joint Distribution Committee Josephu Rosenovi (nevím, proč používáte ruský pravopis) splnil, vytvořením republiky Birobidžan.

Vůbec byl vůči židům velmi benevolentní a dosazoval je do všech možných i nemožných vedoucích funkcí, dokonce jim v Moskvě otevřel Národní divadlo (v jiddiš).

Jeho obrat v posledních létech života mnozí (židovští) badatelé přičítají tvrdnutí mozku, ve skutečnosti ale šlo o reakci na spiknutí Poliny Molotovové s Goldou Meyersohnovou, kvůli kterému se Izrael odvrátil od Svazu k Americe.
Těžce se ho to dotklo a Polinu, manželku svého nejoblíbenějšího kata dal zavřít.
Jestli šlo podobně, jako často připomíná ve svých historických pojednáních JBB o lesbickou aféru není mojí parketou komentovat.

Pokud jste si chtěli koupit nás, neměli jste lézt do Palestiny, čert (jak říkají ortodoxní) vás tam hnal.
14. 03. 2014 | 19:28

samí šlemijlové napsal(a):

Violo
Přece byste neposlouchala projevy satanisty Halíka, to je snad horší než hnědolesní Bursík.

K panu Klímovi
Josif samozřejmě slib učiněný zástupci Joint Distribution Committee Josephu Rosenovi (nevím, proč používáte ruský pravopis) splnil, vytvořením republiky Birobidžan.

Vůbec byl vůči židům velmi benevolentní a dosazoval je do všech možných i nemožných vedoucích funkcí, dokonce jim v Moskvě otevřel Národní divadlo (v jiddiš).

Jeho obrat v posledních létech života mnozí (židovští) badatelé přičítají tvrdnutí mozku, ve skutečnosti ale šlo o reakci na spiknutí Poliny Molotovové s Goldou Meyersohnovou, kvůli kterému se Izrael odvrátil od Svazu k Americe.
Těžce se ho to dotklo a Polinu, manželku svého nejoblíbenějšího kata dal zavřít.
Jestli šlo podobně, jako často připomíná ve svých historických pojednáních JBB o lesbickou aféru není mojí parketou komentovat.

Pokud jste si chtěli koupit nás, neměli jste lézt do Palestiny, čert (jak říkají ortodoxní) vás tam hnal.
14. 03. 2014 | 19:29

Amonre napsal(a):

Pano Klímo, co to proboha má znamenat? Jakože obnova předlitavska by byla hodně pěkná myšlenka, ale proboha co tu chcete vytvářet? Já vím, že tu je Jeruzalém i Jordán, betlému několik, ale proč proboha tu chcet vytvářet další israel?

Možná že je to o něco lepší než rakouský import turků, ale proboha z čeho chcete další miliony živit? Vždyť tu nejsou pořádně suroviny, půda, infrastruktura pro tolik lidí? Kolik milionů chcete proboha importovat? Zrova v této neveselé situaci, ekonomika stagunje, s Rakouskem na sebe štěkáme kvůli járu, Slovinsko je na tom kdovíjak a vy tu chcete vytvářet nové soustátí. To to opravdu s Israelem vypadá tak zle?
14. 03. 2014 | 19:33

kocman napsal(a):

Pane Halíku,po dnešním hypearku si o Vás nemyslím nic lepšího než před hodinó.
Tož,bůh vás zatrať
14. 03. 2014 | 19:33

Baba Jaga napsal(a):

A tu půjčku Rusko americkým Židům opravdu nevrátilo? Mám pocit, že své závazky např. z 2. světové války splácelo Americe dlouho, možná zlatem. I nám přece loni splatilo svůj dluh, pravděpodobně i tu část pohledávky, kterou jsme možná za hubičku (či za víc?) za doby vlády pana Zemana prodali.
Nu, pokud USA a další státy mimo Ruska, přidají-li se k USA, nehodlají uznat krymské referendum, proč tam budou mezinárodní pozorovatelé? Na výletě?
14. 03. 2014 | 19:37

kokoshka napsal(a):

Ješte jeden krymčan,pan Klima:-)!
O osudu syrskych koptu,krestanu a židu nemel zajem,tam to je spravne-american cool.
Ale do Putina je treba kopnout-to je rozkaz Obamy a Merkelove!
14. 03. 2014 | 20:02

Bakalův nezvaný host napsal(a):

„Birobidžan (rusky Биробиджан; v jidiš ביראָבידזשאן‎‎) je město na ruském Dálném Východě – na jižní Sibiři, nedaleko čínských hranic. Město má 74 700 (2007) obyvatel a je hlavním městem Židovské autonomní oblasti. „

„Jeho rozvoj nastal až na přelomu 20. a 30. let po zřízení Židovské autonomní oblasti, Stalinova plánu na vytvoření židovské národnostní entity v rámci SSSR. V roce 1937 byl Birobidžan povýšen na město. „
http://cs.wikipedia.org/wiki/Birobid%C5%BEan

A ještě jej budou pomlouvat.
14. 03. 2014 | 20:15

aga napsal(a):

Já se těm Rusům divím - proč si nenatisknou trochu peněz a Krym si nekoupí? Nebo tomu nějak špatně rozumím, a tisknout a nakupovat smějí pouze židé?
14. 03. 2014 | 20:20

veverka napsal(a):

Chamtiví Židé nemají nikdy dost. Pořád chtějí víc a víc a to je neštěstí světa.
14. 03. 2014 | 20:25

Elena napsal(a):

This Crimean farm song became popular in the United States, Canada, and Pa
Az men fort kayn sevastopol,
Iz nit vayt fun Simferopol,
Dortn iz a stantsie faran.
Ver dar zuchn naye glikn?
S'iz a stantsie an antikl
In Dzhenkoye, dzhan, dzhan dzhan

Refrain
Hey dzhan, hey dzhankoye
Hey dzhanvili, hey dzhankoye
Hey dzhankoye, dzhan dzhan dzhan

Enfert yidn af mayn kashe,
Vu'z mayn bruder, vu'z Abrasher?
S'geyt ba im der trakter vi a ban
Di mume Leye ba der kosilke
Beyle ba der molotilke
In dzhankoye...

Ver zogt as yidn konen nor handlen
Esn fete yoych mit mandlen,
Nor nit zayn kayn arbetsman?
Dos konen zogn nor di sonim -
Yidn, shpayt zey on in ponim
Tut a kuk af dzhan dzhan dzhan

Hey Dzhankoye (Az men fort kayn Sevastopol)
Dobrý blog, pravdivý , svedči tomu dobova pesnička
Autor , ste dobrý bloger .
V meste Džankoj býva moja kamaratka.
Dík , za nastalgiju.
14. 03. 2014 | 20:26

kokoshka napsal(a):

Nova ukrajinska fašistska junta by mela libat Putinu ruce za takovy darek.
Konečne netreba obnovit ekonomiku,netreba platit dluh za plyn,netreba socialni program,do kopru sliby na Majdanu...je společny a jediny nepřitel Putin!
Všichni do zbrane,nacionanalismus,patriotiotismus,Bandera forever!
A bez"ruske agresii"by nemeli čim zabavit hladove obyvatelstvo!
14. 03. 2014 | 20:29

Elena napsal(a):

bola som v Džankoje, v roku 1980, nadherne mestečko, proste nádhera!
14. 03. 2014 | 20:30

pepa napsal(a):

Rusko všechny závazky vůči USA z 2.sv.války splnilo .Stalin nikomu nic nesliboval. Je
fakt, že židé v SSSR byli vzdělaní, protože jejich předci ještě za carského Ruska dbali,
aby jejich děti dostali to nejlepší vzdělání.Po VŘSR se židé houfně hlásili k bolševikům,
aby se mohli dostat do státní služby a na různá teploučka místa. Strana také neoplývala
vzdělanými kádry, které si musela postupně vychovat.Za krátkou historickou dobu rostli
vzdělaní kádry pro všechny obory průmyslu, zemědělství, školství a kultury.Také na tom
měli podíl židé.Největší počet židů pracovalo v kultuře, zvlášť ve filmu.Proto Stalin nec hal
tuto oblast provětrat, aby i v kultuře pracovali odborníci ze všech národnostních skupin.
A Krym měli židé vytipovány ještě za c.Ruska.To není pravda, že na tento nápad přišli
američti židé.Aby jste pochopili židovskou duší, jejich cíle a tužby.přečtete si Starý
zákon - Pět Mojžíšových knih. Pak pochopíte i současnou situaci na Ukrajině -Krymu.
Kde je vlastně země zaslíbená ??? !!!, Koho si vybrala zednářská lóže USA za prezidenta
ČSR (ČR) po převratu roku 1989 ??? Hezký večer.
14. 03. 2014 | 20:38

skeptický napsal(a):

Já bych to zkusil v Číně.

Biblický návod potřebuje Mojžíše,někde,kde je co vyplenit,a moře které se otevře a kudy se dá zdrhnout. V Egyptě a kolem už to znají,v Americe jim to pořád nedochází,ale brzy na to příjdou,a v Evropě to není tajemstvím.Čteme Bibli..

Já bych zkusil tu Čínu ,a znova Rusko.Tam je to ale každému kdo to blaho jednou přežil už taky jasné.Navíc jsou Asiati jsou zaťatí,znáte to.
Krom toho v Evropě už není co plenit.
14. 03. 2014 | 20:50

born65 napsal(a):

Věřím, že s váma ještě zažijeme do budoucna kopec srandy, pane Klímo! :-)
14. 03. 2014 | 21:00

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro pepa.
U některých stále rezonuje spojení „židobolševicý“.

A toto k tomu
„Komunistická strana USA (anglicky Communist Party of the United States of America, CPUSA) je marxisticko-leninistická politická strana ve Spojených státech. Přibližně pro první polovinu 20. století to byla největší a nejvlivnější komunistická strana v zemi a měla tvůrčí úlohu v dělnických hnutích 20. až 40. let. V tomto období vedla a organizovala odbory a hájila práva afro-američanů.
Strana se oddělila roku 1919 od tradičně sociálněděmokratické Socialistické strany, kdy Lenin pozval její levé křídlo do Třetí internacionály, což zapříčinilo rozkol ve straně a vznik právě CP USA. Strana se pak stala poslušným členem Kominterny a posluchala rozkazy řízené z Moskvy. Ze strany tak byli vyloučeni roku 1928 trockisté následováni dalšími opozičními členy.
Podle Petra Bakaláře měla CPUSA v období 1921-1961 v centrálním výboru 33% Židů a do padesátých let byla zhruba polovina členů CPUSA Židé“
14. 03. 2014 | 21:04

záhadné mizení napsal(a):

Pan Klíma, když se zrovna nedře bey der molotilke je pěkný vtipálek.
Příště by pro změnu mohl vysvětlit, co to proboha mossad prováděl s MH370.
14. 03. 2014 | 21:07

Yosif K napsal(a):

Baba Jaga napsal(a):
A tu půjčku Rusko americkým Židům opravdu nevrátilo? Mám pocit, že své závazky např. z 2. světové války splácelo Americe dlouho, možná zlatem. I nám přece loni splatilo svůj dluh, pravděpodobně i tu část pohledávky, kterou jsme možná za hubičku (či za víc?) za doby vlády pana Zemana prodali.
Nu, pokud USA a další státy mimo Ruska, přidají-li se k USA, nehodlají uznat krymské referendum, proč tam budou mezinárodní pozorovatelé? Na výletě?
14. 03. 2014 | 19:37
Pani Baba Jaga, půjčky které SSSR potažmo Ruská federace dlužili CSSR potažmo Česku činili asi 80 miliard Kč.

Ruští soudruzi je splatili takto:
a) řekli že čechům přímo nic platit nebudou, ale když češi prodají své pohledávky nejakým ruským soudruhům přátelům Putinušky, tak co češi dostanou tom dostanou
b) češi prodali ruským soudruhům přátelům Putinušky svou pohledávku 102 miliard Kč za 20 miliard, zbytek zůstal ruským soudruhům za drápky - 560 miliard RF a 30 miliard milí ruští soudruzi.Stalo se za vlády neohroženého zastánce plebejů Miloše Zemana.

Cituji - se jmény českých pomahačů
Za prodej pohledávek státu vůči zahraničí zodpovídal na ministerstvu financí náměstek Ladislav Zelinka. Ten stál i za hojně kritizovaným prodejem větší části ruského dluhu ve výši sto miliard korun neprůhledné firmě Falcon Capital. Vláda Miloše Zemana jí uvedenou pohledávku nakonec prodala za 20 miliard korun. Jak později informovala ruská média, sama ruská vláda na splacení tohoto dluhu uvolnila padesát miliard korun.

Neberte to - milí ruští soudruzi dostali 80% slevu - proč by pak nepřispěli na kampan i Miloši Zemanovi?

Pust vsegda budet solnce......
14. 03. 2014 | 21:12

Yosif K napsal(a):

born65 napsal(a):
Věřím, že s váma ještě zažijeme do budoucna kopec srandy, pane Klímo! :-)
14. 03. 2014 | 21:00
A pan Klima zažije také kopec srandy - musí se mlátit smíchy že jeho blouznivé články bere někdo vážně, s ohledem na to že Klima je členem PROALTU plného progresivních palestinských soudruhů tak bych se nedivil kdyby šlo o nějakou takovou progresivní kulišárnu.
14. 03. 2014 | 21:17

Yosif K napsal(a):

OPRAVA v číslech

Ruští soudruzi je splatili takto:
a) řekli že čechům přímo nic platit nebudou, ale když češi prodají své pohledávky nejakým ruským soudruhům přátelům Putinušky, tak co češi dostanou tom dostanou
b) češi prodali ruským soudruhům přátelům Putinušky svou pohledávku 102 miliard Kč za 20 miliard, zbytek zůstal ruským soudruhům za drápky - 50 miliard zůstalo RF a 30 miliard dostali milí milí ruští soudruzi Putinušci.Stalo se za vlády neohroženého zastánce plebejů Miloše Zemana.
14. 03. 2014 | 21:19

kokoshka napsal(a):

No treba jit do hloubky,Charkovska,Luganska,Donecka,Chersonska oblasti vždy patřili do SSSR,do Ruska,natož Krym,co maji neobanderovci do toho společneho?
14. 03. 2014 | 21:25

Yosif K napsal(a):

Skvělé obchody s ruskými soudruhy - z původních 25 miliard Kč tržeb 2 miliardy ztráta pro české trumbelíny - češi platte si sami - Uralvagonzavod
nezaplatí....

Pust vsegda budet sonce.....

Měl to být jeden z největších obchodů v novodobé historii česko-ruských vztahů. Celkový objem dodávek technologických celků z Česka do ruské společnosti Uralvagonzavod, s nimiž brněnská společnost Alta začala zhruba před sedmi lety, měl přesáhnout 25 miliard korun. Modernizaci uralského závodu na výrobu železničních vagonů, na níž se Alta podílela, ale zkomplikovala hospodářská krize. A také problémy s některými subdodávkami.

Rekonstrukce závodu se zastavila v době, kdy už se uskutečnily dodávky za zhruba sedm miliard. Poté Uralvagonzavod podle informací ČESKÉ POZICE dokonce podal sporný návrh na bankrot leasingové společnosti Transport 21. století, kterou předtím Alta – podle požadavků ruské strany – vytvořila kvůli financování projektu.

reklama
..Potenciální problém má ale český stát. Úvěr poskytla přes onu leasingovou firmu Česká exportní banka (ČEB) v zájmu podpory českého vývozu a pojistila ho státní pojišťovací společnost Egap. Kdyby leasingová společnost zkrachovala, ČEB by musela žádat o okamžité zaplacení té části úvěru, kterou již poskytla, ale zatím splacena nebyla. Celkově jde o více než dvě miliardy korun.
14. 03. 2014 | 21:26

kokoshka napsal(a):

Radio Haifa alias Yosifek pracuje za každy šekel!
14. 03. 2014 | 21:31

Yosif K napsal(a):

"Ohromný úspěch" exportu Sklostroje do Ruska - EGAP přišel o cca 8 miliard Kč, ruský oligarcha taran si za uštřené peníze kupuje další stroje "za cash" - čeští trumbelínci - prodávejte do Ruska a zaplatte si pak sami sobě, aspon jste přispěli na Olympiádu!!!!!!

Snahou je získat část peněz, které jsou především kvůli krizi na východě „uvízlé“ – bance celkově hrozí ztráta v řádu jednotek miliard korun. Část těchto peněz by uhradila pojišťovací společnost Egap.

Ode zdi ke zdi
O tom, že přístup České exportní banky při vymáhání pohledávek a také při vedení arbitrážních či soudních sporů způsobuje v mnoha ohledech – řečeno poměrně jemně – „zvýšené napětí“, svědčí řada zpráv z Ruska. Kolem „českých pohledávek“ krouží kontroverzní podnikatel Eduard Taran, který je stíhán za pokus o uplácení a podezírán z brutálních vymahačských metod.
14. 03. 2014 | 21:34

Yosif K napsal(a):

Čeští trumbelínci, dodávejte oligarchům Putinuškovým brachům stroje za miliardy Kč ouplně zadarmo. Violko - už jste také jako český danový poplatník přispěla na Putinovské Oligarchy?

To se to pak zpívá - pust vsegda budet sonce.......

V některých případech sice úvěry od České exportní banky skutečně zajistí vývoz českých produktů, zahraniční odběratelé však neplatí, a tak v konečné bilanci stát posílá české stroje do ciziny zadarmo.

Cituji

http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/obri-obchod-na-urale-se-zadrhl-cechum-hrozi-miliardove-ztraty

Případ Uralvagonzavod není jediným problémem spojeným s úvěry ČEB v Rusku. Miloš Zeman bude mít možnost upozornit i na další případy nesplácených pohledávek. Ty nejznámější – celkově v řádu miliard korun – jsou spojeny s dodávkami společnosti Sklostroj Turnov, která se podílela na stavbě mnoha ruských závodů na výrobu lahví. Případ Uralvagonzavod je ale v jistém smyslu „třaskavější“ – právě proto, že jde o vztahy státních firem na obou stranách.
14. 03. 2014 | 21:43

Občan napsal(a):

No konečně to je venku. Takže ona ta poměrně útlá knížka z r. cca 1905 nakonec JE "programovým prohlášením"; ačkoli to sionisté desítky let popírají.

Tu informaci o Krymu nejen krymští Tataři jistě velice ocení. Je dobře vědět, kvůli komu s nimi hrál Stalin "Škatulata, hejbejte se".
Jen by mě zajímalo, v čím dresu vlastně čutá Herr Klima. Sionistům prokazuje svými "články" dost medvědí službu. A jestli snad doufal, že těmi provokacemi něco vyhecuje, tak to se dost spletl.
14. 03. 2014 | 22:39

antoni.n napsal(a):

Nahodil udičku, pan Klíma, že.

něco na tom je, Praha ostatně v tomto smyslu již funguje.

Na stranu druhou, Praha bude snad ušetřena raketových útoků z obou stran, voni totiž v Maislovce, v jídelně na Obci, ukrutně dobře vaří, či vaříváli, když jsem tam ještě kdysi za bolšána chodívával.

Zdravím tady všechny pěkně...
14. 03. 2014 | 23:17

Yosif K napsal(a):

Pseudorusofilní blouznění je věčné - cituji Michaela Romancova.....

V roce 1960 vyšla v časopise ABC „prognóza“: „Budovatelé komunismu v SSSR i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru. To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd. To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany SSSR, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby. Vždyť za deset let předstihne SSSR USA dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný. Je krásné žít v takovém světě!“ Co mají tato fantasmagorická slova společného se současnou situací kolem Ukrajiny a s krizí ve vztazích mezi Ruskem, EU a USA? Zdánlivě nic, ale ve skutečnosti skoro všechno.

Jak ohromit svět
Rusko je velmoc, ale Moskva trpí představou, že to svět nevnímá zřetelně. Proto na různých frontách demonstruje své kapacity a schopnost jednat nezávisle, bez jakékoli podpory zvenčí. Pocit nedostatečné úcty a respektu trápí ruské vládce již po staletí. Netěší je úcta, obdiv ani strach v očích malých, chudých a bezvýznamných. Touží po uznání velkých, bohatých a mocných. Navzdory populárním tvrzením o nezbytnosti otočit se zády k Západu a intenzivně se zapojit do dění na Východě visí pomyslné „zrcadlo“, od nějž vládce Kremlu chce slyšet pozitivní odpověď na otázku „Kdo je na světě nejkrásnější“, stále tam, kam je zavěsil Petr Veliký.
14. 03. 2014 | 23:50

Insider napsal(a):

Yosife, řekl bych to takhle. U obchodu Sklostroje stáli na počátku 4 lidé. Jistý Gold, Sklostroj. Jistá Sádovský, importér. Jistý Paříz, EGAP. Jistý Taub, ČeB. Jaj jistě ze jmen pochopíte, všichni 4 jsou ti oný. Když už to začalo smrdet, Paříz vycouval. Hned nato byl bleskově odejit. Taub taktéž, nahražen dalším vyvoleným, Pokorným. Ten vyhozen posléze na hodinu, byl už neúnosný. A Nové koště v EGAPu Pleva už to jen dotáhl. Ten šel kupodivu taky na hodinu.
Výběrové řízení na posledního generálního bylo fraškou. V Egapu vyhrál nejslabší kandidát, který z požadavků nesplnil žádný, v CEB kandidátovi a jednoznačnému favoritovi volal sám Kalousek, aby se rychle odhlásil, jinak uvidí. No, uviděl.
Vše po Pařízovi byla už jen hra aktérů jak co nejlépe obrat EGAP. Což se podařilo. Asi 10 skláren se dodalo, zprovozdnilo a nezaplatilo. Už nezaplatí. To umíme u nás taky, i v tý americe, Naše Škodovka se se svými tramvajemi v USA taky spálila.
Uralvagonzavod nebyl až tak průser náš, tam kupodivu bylo vše v pořádku. Ani placení nebylo špatné. Holt Trochu přeinvestovaný a špatně odhadnutý záměr. Ale EGAP či třeba americká EXIMBANK jsou zřízeny právě pro rizika. Holt vše nevyjde. A když na to tlačí vláda, tak se nediv.
Howg.
14. 03. 2014 | 23:50

Yosif K napsal(a):

Občan napsal(a):
Jen by mě zajímalo, v čím dresu vlastně čutá Herr Klima. Sionistům prokazuje svými "články" dost medvědí službu. A jestli snad doufal, že těmi provokacemi něco vyhecuje, tak to se dost spletl.
14. 03. 2014 | 22:39
Milý pane Občane - stačí se podívat na kolektivní členy PROALTU - kolik jest tam šprýmařů a čtveráků - progresivních palestinských soudruhů. Klíma jim své čtveračinky píše pro radost i pro užitek.......
14. 03. 2014 | 23:53

Yosif K napsal(a):

Insider napsal(a):
Uralvagonzavod nebyl až tak průser náš, tam kupodivu bylo vše v pořádku. Ani placení nebylo špatné. Holt Trochu přeinvestovaný a špatně odhadnutý záměr. Ale EGAP či třeba americká EXIMBANK jsou zřízeny právě pro rizika. Holt vše nevyjde. A když na to tlačí vláda, tak se nediv.
Howg.
14. 03. 2014 | 23:50
No máte pravdu v tom že EXIM banky jsou všude zřizovány na to aby kryly politická rizika, jinými slovy aby prodělávali - alespon občas.

Takže virvál okolo toho že EGAP něco prodělal není až logický. Pokud se nezjistí že někdo EGAP a ČEB natáhl s pomocí nějakejch insiderů - tím nemyslím Vás.....

Akorát by si místní svaz pseudorusofilů mohl uvědomit, že zdaleka ne každá zakázka k ruským bratřím dopadne dobře. Pokud slovanští bratří nezaplatí tak nezaplatí - čistý výsledek je že se něco vyvezlo zadarmo.
15. 03. 2014 | 00:03

antoni.n napsal(a):

Nu a nevím,

jak bych dopadnul dneska, tedy na Obci, u jídelny, kdybych se tam dostavil s nějakým hrnkem, či s ešusem a s kapsou prázdnou, prý je tam dnes draho.

Tehdy stával skvělý oběd kolem dvaceti korun, tuším. A jako bonus dobrá společnost, Judita Čeřovská se Smetáčkem a další fajn lidi. Good times, then...

A to by mne dnes jako osobu neznámou asi postavili ke zdi a prošacovali na zbraně a vejbušniny, asi, a dál lustrovali.

Ale třeba jsem zlej a je to jinak.

­­­---------

Jo a tehdy tam postával pan Kraus, ve svém bílém, pravda poněkud ošmudlaném doktorském plášti a pro každého měl kus dobrého slova. Pak ho osočili, že prý spolupracoval. No nevím, ale věřím, že neubližoval, na lidi mám čuch. To samé s tehdejším rabínem, o něm nic nevím, ale pak byl přesunut do Svaté země i s rodinou. A jak se jmenoval ten zrzavej, bezva mladý muž, který tam vařil. Nikdy jindy jsem mimo domov neměl tak dobrou stravu. Lukáš ?

Na ja, the times 'a changing, moudrej Dylan...
15. 03. 2014 | 00:18

antoni.n napsal(a):

Pepo Řepo, i drugije,

Dobré ráno, až se probudíte a bude čas ---

našel jsem na You Tube skvělý filmový převod Mistra a Markétky od Bulgakova.

Pravda, je to deset dílů seriálu, ale síla, skvělé herecké role, rekvisity, scény, i patřičné triky, vřele doporučuji. I dobové filmové snímky, skvělá režie a charaktery ruských postav.

Stačí vyťukat Master i Margarita.

Přeji dobrý prožitek

an
15. 03. 2014 | 01:46

antoni.n napsal(a):

P. S. Zvláštní, když jsem pročítal poslední stránky onoho románu, kdy Woland se svými kompaňony se na koních žene vesmírem, tak moje tehdejší vise se zcela shodují se ztvárněnými visemi v onom filmu, totéž, i další vise, jako na Patriarších rybnících či scény v domě na Sadové, žasnu...
15. 03. 2014 | 01:52

kokoshka napsal(a):

Češi našli Mistra a Marketku od stalinskeho oblibence Michaila Afanasjeviča Bulgakova,a ješte ne v originalu ale v novem antisovetskem serialu ktery spiše připomina jaksi parodii,ja takož žasnu!
15. 03. 2014 | 03:48

antoni.n napsal(a):

Kokoshko

divím se, Bulgakov, váš jeden z největších autorů a ten seriál je velký umělecký opus.

Rusové jsou velcí autoři, spisovatelé, největší světoví herci, to nemá žádná America.

Ten seriál je to největší, co jsem v ve světové kinematografii kdy v tomto smyslu viděl. bezpečně.

Zdravstujte, Saluti,

an
15. 03. 2014 | 04:17

kokoshka napsal(a):

an:
Bulgakov ten roman psal 12 let,i přes přizen Stalina za jeho života nikdy nevyšel.
Ohledne noveho serialu-je dost svevolne traktovany,třetinu tvoři režiserske fantazii ktere blizko vedle Bulgakova nesedeli,ano po dobove a umelecke strance je dobry,po historicke lince ohledne Ježiše a Pilata dost sporne.
Samotny serial špatny neni,jenom jaksi se mi zdal divny,neautenticky,misty proste hororovy,oryginal byl lepČi!
15. 03. 2014 | 04:31

antoni.n napsal(a):

Kokoshko

vím, že Bulgakov lítal na morfiu a i jinak, ale to nás dnes již nezajímá, i to co měl se Stalinem, hm, co by jste tenkrát dělal, kdyby jste byl tvůrčí a Vissarionovič se o Vás zajímal, co by jste Vy hrdino asi dělal, povídejte.

Každopádně tento chlapík udělal něco, co zásadně se zasadilo do dějin literatury a dějin lidstva. Jeho román je něco zcela zásadního v dějinách světové literatury, nebudu rozvádádět scienicisticky, na to nemám. Tak neodsuzujte.

Vy vyděláváte prachy, peníze, užíváte z toho, a čekáte na co ? Že po tom všem, jako již obloustlý Rus budete pozozorovat vnoučata, jak se kolem Vašeho břicha batolí, a Vy jen pozvednete blahoskloně další stakan, či číši černého, kouřícího čaje a budete slastně strkat ten horký nápoj, že..

Snad tušíte, že nejen pro mne, je Rossija především Bulgakov, Zoščenko, Tolstoj, Dostojevski a tolik dalších autorů, kteří všichni poznamenali celou naší generaci, vtiskli se do našich duší a jsou pro nás nesmazatelní. Je mi líto, že nyní nemohu vyjmenovat všechny, ale jistě mi oni odpustí, jsou na věčnosti.

Líto mi Vás, ale přeji vše dobré, třeba se ještě pochlapíte.

an
15. 03. 2014 | 04:45

kokoshka napsal(a):

an:
Obtloustly nejsem,k vašemu podivu jsem šampion boxu v lehke vaze a nositel modreho pasku v taekwondo.Ja vydelavam penize?A co mam delat když mam ženu a malou dcerku?Sedet cele dny na ACZ?
Nespravne jste mne pochopil,ja nikdy nic proti Bulgakovu nepsal,moje kultura moje literatura je pro mne velmi duležita,to Vy najednou šiřite nenavist.A placate kliše o nejakem čajovani.
15. 03. 2014 | 04:55

vasja napsal(a):

Yosif K napsal(a):
OPRAVA v číslech

Ruští soudruzi je splatili takto:
a) řekli že čechům přímo nic platit nebudou, ale když češi prodají své pohledávky nejakým ruským soudruhům přátelům Putinušky, tak co češi dostanou tom dostanou
----------------

"nšjakým ruským soudruhům"
A co takhle bejt konkrétní, to by nešlo?
15. 03. 2014 | 07:08

Terry Fox napsal(a):

Takže takhle to vy Židé vnímáte? Ještě jste vůbec nic neměli, ale když jste to nedostali, tak jste "o to přišli"? Jistým způsobem tedy vlastně už všechno předem teoreticky patří vám...
15. 03. 2014 | 07:57

aga napsal(a):

Já se Vám divím, diskutující. Pan Klíma pouze napsal, že si jeho vyvolený národ vás geneticky poškozené domorodce koupí i s půdou, na které žijete, a hned se místo konstruktivní a neosobní diskuze vyrojí jako obvykle rasistické a antisemitické poznámky.
15. 03. 2014 | 08:11

Filuta napsal(a):

Pro ty, kteří mají strach z rozšíření ruského krymského tažení na západ:
Ruské tanky a bojová vozidla nesplňují emisní normu EURO 5, a jejich vstup na území EU tak pochopitelně není možný.
15. 03. 2014 | 08:32

Filuta napsal(a):

" Vy jste ve svém blogu, kde jste Ukrajinu komentoval, napsal, že nejde o spor demokracie s komunismem, ale o válku evropských kavárenských intelektuálů proti zbytku světa. Můžete to rozvést?

Dokážu si dobře představit, že každý z těch lidí, kteří podpořili tu takzvanou revoluci na Ukrajině, by tady u nás podpořil převrat proti prezidentu Miloši Zemanovi. Vždy to je o tom, že existuje nějaká postava, kterou ti intelektuálové nenávidí a jsou schopni podpořit naprosto kohokoli, pokud to jde proti této osobě. Kdyby zde vznikl nějaký fašistický převrat proti Miloši Zemanovi, tak stejní lidé, kteří podporují ten převrat na Ukrajině, jehož významnou složkou byli fašisté, by to podpořili i u nás. Je to naprosto pokrytecké a absurdní.

Tady v Čechách se lidé zavírají za to, že mají nějaké nesprávné tetování, a tito lidé volají po jejich zavírání, protože to tetování by prý způsobilo nebezpečí fašismu. A ti stejní lidé, kteří obhajují zavírání lidí do vězení kvůli tetování, tak když je na Ukrajině nějaká neonacistická bojůvka, která vybíjí tamní Židy a je součástí vlády, tak ji podporuje. To je příklad předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga. Nebo oni tedy zatím Židy nevybíjí, zatím „jenom“ vypalují synagogy. Mimochodem vrchní kyjevský rabín poradil Židům, aby se co nejrychleji stáhli z Ukrajiny, neboť tam není pro ně bezpečno."

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11826-knize-podporuje-vrahy-kteri-chteji-vyhladit-zidy-podporil-by-i-fasisticky-prevrat-proti-zemanovi-rika-pravicovy-sociolog.aspx
15. 03. 2014 | 08:43

K .V napsal(a):

Tak už tu zase máme židy a to jak jsou nadřazená rasa i na Krymu.
Když jim něco o nadřazené rase vysvětlil Adolf, už se jim to tolik nelíbilo
15. 03. 2014 | 09:32

Maximus napsal(a):

Pane Klímo, piště častěji, já se vždycky tak bavím a chechtám se jako malý kluk. Vy jste takový manták z kibucu, ale třeba jste hodnej!
15. 03. 2014 | 09:45

skeptický napsal(a):

Co se toho kupování týče : zatím na ten špek všichni skákali zadarmo.Jeden chtěl prachy předem,a ejhle,hned bylo zle.
15. 03. 2014 | 09:46

kokoshka napsal(a):

Jahve jemu v pomoc,židu na Krymu bude mene než 2% od celeho obyvatelstva ale svuj stat,co na to krymske tatary muslimskeho vyznani?
Budou pogromy?!
15. 03. 2014 | 09:55

slavwin napsal(a):

Rusko jako velmoc, má stejné problémy jako Německo jako velmoc. Němci potřebovali 2 světové války aby si to uvědomili, myslím že Bismarck je upozorňoval, že na to nemají. Rusové naopak i chudí velmocí jsou. Ono jedna velmoc to zní blbě a vyvolává ty německé, francouzské (vzpomeňme na De Gaulle, nezahnal to do extrému) snahy. Na tom zavěšeném zrcadle Petra Velikého něco bude, buďme rádi, že tomu zrcadlu nemusíme dělat ozvěnu a nebraňme těm, kteří to také nechtějí.
15. 03. 2014 | 09:57

kokoshka napsal(a):

slavwin:
Nevite o čem žvanite,80% obyvatelstva Krymu chce pripojeni do Ruske federaci,proti jenom tatarva a benderovci,ano Putin to provedl nešikovne ale na vysledek referendumu ve kterem promlouvi vox populi a ne fašistska junta to nic nezmeni.
15. 03. 2014 | 10:03

Pamětník napsal(a):

Málo se také ví, že císař Franz Josef První se zamiloval do tak kouzelné Židovky, že se v něm naplno probudili všechny bývalé síly. Proto slíbil, že celé RU daruje židům a z Vídně udělá nový Jerusalém.
Proto Srbové zaútočili na Rakousko a s pomocí Rusů, Angličanů a později i Američanů ho zničili.
15. 03. 2014 | 10:09

kokoshka napsal(a):

Olympiada-Anshluz-valka...
Zda se stare strategii nestarnou.
A jinak co by provedla nova vlada v Krymu,denoncovala uhody o bazirovani ruskeho černomorskeho flotu,a na jeji misto by zakotvil atomovy križnik Reagan,ne kamrady,nas na vodu misto vina nerozvedete!
15. 03. 2014 | 10:18

Elena napsal(a):

http://iskra-news.info/news/nemeckoe_tv_vysmejalo_evromajdan/2014-03-15-9415

autor pozrite si to video Nemci su fakt srandisty, však i Vi rád si robite srandu.
15. 03. 2014 | 10:36

slavwin napsal(a):

kokoshka napsal(a):
V Kyjevě na Majdanu jsem viděl lidi, vy fašisty a banderovce. Těší mne že souhlasíte že je dobré, že Česká republika nemusí dělat zrcadlu Petra Velikého ozvěnu.
15. 03. 2014 | 10:37

K .V napsal(a):

Zajímavé že když jde o židy tak je rasismus povolen ba přímo vítán
15. 03. 2014 | 10:37

kokoshka napsal(a):

slavwin:
Svuj ke svemu,jedna společna banda.
Asi jste orgazmoval když ničili pomniky,mate zkušenosti z ružovym tankem.
15. 03. 2014 | 11:06

RedNeck napsal(a):

"Po zkušenosti s Krymem se ukazuje, že těch států musíme „koupit“ několik..."

Mám tomu snad rozumět tak, že si koupíte [kdo?] těch pár vyvolených mafiánů se zásadním politickým vlivem v oněch státech? Budete se ptát domorodého obyvatelstva na názor v této věci? Nepředpokládám, že "koupí" máte na mysli jakékoli povznesení životní úrovně domorodců. A také už vůbec nepředpokládám pravdivou odpověď na tyto legitimní otázky. Pouze doufám, že kdo se povyšuje, bude ponížen.
15. 03. 2014 | 11:43

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Nevím, kolik je na článku pravdy, ale minimálně vidíme postoj autora k lidským právům.

A pokud je pravda:

„V roce 1944 učinil vůči Rozinu první vstřícné gesto, kdy z Krymu začal vysídlovat Tatary, pod záminkou kolaborace s Němci.“

tak víme, kdo ponoukal Stalina k tomu, aby stěhoval národy. No když to prý mělo být v zájmu národa vyvoleného, tak je takové jednání správné.

Číst by to měli především lidé z Krymu, aby věděli, co mohou od takových klímu dobrého čekat.
15. 03. 2014 | 12:13

santawizard napsal(a):

Evropa je dneska rozdělena na Evropskou unii a Ruskou federaci.Jedno scenario budoucího superstátu Evropa bylo ,že se Ruská federace rozpadne a jednotlivé státy potom půjdou do evropské unie.Druhé scenário je ,že se vytvoří superstát Evropa spojením Evropské unie a Ruské federace. Další scenário je ,že Evropská unie a Ruská federace budou existovat ještě velmi dlouho jako 2 nezávislé na sobě Unie a Federace.
Jestli že Ukrajina rozdělila východ a západ a nebo západ a východ rozděluje Ukrajinu ,tak to může být obojí pravda.Ukrajina je teďka jako Chorvatsko a Rusko jako Srbsko.Za sovětského svazu se rusi roztáhovali podobně jako za Jugoslávie se roztahovali srbi.Teďka se jim nejvíc chcou mstít fašisti jako v Rumunsku.Waršavská smlouva zanikla ale nato povstalo.
Tímto způsobem je bezpečnost super státu Evropa ohrožena.Evropská unie a Ruská federace je na koni jako celý ruskosrbský imperialismus a americkoiozraelský imoerialismus.Nejvíce se raduje atheistická Čína a náboženský Islám.
15. 03. 2014 | 12:14

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Zajímavá interpretace výzkumu veř. mínění na Ukrajině /r. 2006/ :

http://www.jta.org/2006/12/11/archive/ukrainians-dont-want-jews-but-hate-others-more-survey

Na druhé straně, v práci
http://vk.com/doc217929894_259894590?hash=5523b0b2cde5530ec7&dl=b3fe58e1594141e202
Alexander Naiman (význačný mluvčí židovské komunity na Ukrajině , viz např. příspěvky na http://www.jewukr.org/) uvádí mezi nejvýznamnějšími ukrajinskými židy nynějšího dočasného premiéra Ukrajiny Jaceňuka.
15. 03. 2014 | 13:29

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro 17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde.
A Rusko – například

„Životopis
Michail Chodorkovskij vzestup a pád. Tak by se dal ve zkratce nazvat dosavadní život Michaila Chodorkovského, ne tak dávno nejbohatšího Rusa, dnes však pykajícího osmiletý trest odnětí svobody v sibiřském vězení.

Michail Borisovi Chodorkovský se narodil 26. června 1963 v Moskvě v rodině ruských Židů. „
http://www.financnici.cz/michail-chodorkovskij

Nedivte se, že naši „bojovníci za lidská práva“ za tyto oligarchy kopou a snaží se jim na Ukrajině a Rusku pomoci k moci. Rusové se zatím ubránili, Ukrajina padla a lidi tam budou nešťastní, stejně jako daňoví poplatníci v EU.
15. 03. 2014 | 13:47

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro 17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde.
Ještě dodatek, od prosince je již na svobodě a k ovládnutí Ukrajiny svými soukmenovci určitě přispěl i on.
Nabádá Ukrajince k otevřenému boji proti Rusku.
15. 03. 2014 | 13:50

antoni.ne napsal(a):

Milý Kokoshko,

Vy jste jen sličně zaobalená ruský Jevrej, a zde podivně provokujete.

vy ne tolko odin, zdes i takije drugije. Interseno.

Bulgakov, tolko odin, russkij genius.
15. 03. 2014 | 15:19

slavwin napsal(a):

Jaké budou mít štěstí v zemi kterou už prodali budeme pozorovat za plotem. Těžko je posílí, když budou mít co už mají. Co lze ovlivnit z Černého moře nebude toho příliš a výjezdy jsou hlídány i z Murmanska. Chruščov oslnil svět Gagarinem, ale nějaké zastrašování mu nevyšlo.
15. 03. 2014 | 15:39

kokoshka napsal(a):

anton:
Ne znaju čto Vam interesno,možet projevy Baramy?
A čem ja provokuju?Tem čto Vam ne nravitsa pravo ruskoho naroda Kryma byt v Rosiji?
A pri čem tut Michail Bulgakov?
15. 03. 2014 | 16:03

Al Jouda napsal(a):

Pak nemáme mít holou zadnici, když provádíme takové prodělečné obchody s Ruskou fedeací za požehnání našich nejvyšších představitelů !! Díky nickovi Yosifu se to alespoň dozvíme :))))
15. 03. 2014 | 17:28

antoni.n napsal(a):

kokoshka

vseho dobrovo ja pozelaju vam, i budte v pokoju, v Christu

an
15. 03. 2014 | 17:29

antoni.n napsal(a):

Vsjo pokojno, kokoška, i budet luččeje,

Zdorovje

an
15. 03. 2014 | 17:38

kokoshka napsal(a):

anton:
Bude nebude...
To už psal před sto lety velky rusky basnik Nekrasov:
"Žal tolko žit v etu dobu prekrasnou
Už ne pridetsa ni mne,ni tebe..."
Ja očen lublu i Rosiju,i Ukrajinu i Česko,ja neponimaju čto proischodit,počemu tak,eto vse nepravilno,nechorosho...!
Budeme doufat v lepši!
15. 03. 2014 | 18:14

e.m. napsal(a):

oni židé chtějí vlastní stát? oni nechtějí tentononc, světovládu? a co Izrael, Izrael už se jim nelíbí? a co se jim tam tak znelíbilo?.................tedy...někdy se člověk nemůže zbavit dojmu... že.... tady na blozích aktualne.cz panuje občas poněkud psychotická atmosféra; druhá možnost je, že si někteří dělají legraci.........
15. 03. 2014 | 18:57

e.m. napsal(a):

P.S. ten pán s marihuanovým jménem myslím v té době nedisponoval žádnou armádou; navíc se schylovalo k tomu Izraeli. je pravda, že dluhy se platí a sliby plní, druhá smutná pravda je, že se tak často děje pouze v případech, kdy existují donucovací prostředky; v mezinárodním prostředí se myslím častěji volí trik *ano, já vám stát zřídím, a hned vám povím, jak bude vypadat; nemůžete si stěžovat* - :) podle mne je ta Vaše verze nesmysl, pane Klímo.
Jinak Prahy už si dělá své město kdejaká sebranka - takže jak račte; Pražák začíná být spíš tak trošičku diagnóza; ten Váš plán by to skutečně mohl korunovat :o)... btw - nejste Vy čirou náhodou z Prahy
15. 03. 2014 | 19:11

paprika napsal(a):

Pane Stejskale, je mi Vás líto, chtěl jste provozovat debatu slušných, inteligentních lidí-místo toho se zde slezla frustrovaná tlupa fašounů a komoušů, antisemitů, je to děs. Prchám¨!
15. 03. 2014 | 20:17

slavwin napsal(a):

Rusofobové pokud nemohou umlčet jinak mají nějaké demokratické návody, když nezaberou i sprostý antisemitismus se hodí.
15. 03. 2014 | 20:24

antoni.n napsal(a):

Kokoshka

spasiba i dobroi notshi

an

P, S, Pačemu secas ludi nepojut ? Neznaju.
16. 03. 2014 | 01:53

e.m. napsal(a):

při vší úctě, myslím, že p. Klíma si dělá legraci, takovou tu českou hospodskou :) ... páč plánovat *anšlus Slovinska* vážně ... no... hmmm :o)......tedy zcela vážně, my demograté bychom se napřed museli zeptat Slovinců; jinak by to nebylo ani demogratické, ani zdvořilé.
pokud to mají židé jinak, pak my demokraté bychom museli shledat, že je s nimi něco ve vážném nepořádku; což ovšem není otázka antisemitismu.

a pražáci by se nad sebou měli vážně zamyslet.
plánovat lanovku z Tróje už nevím kam a pojízdný chodník v Nuslích nebo kde (lze dohledat na ihned.cz, :) bohužel se nejednalo o aprílové číslo), když např. v takovém Bohumíně to vypadá tak, že poslední věc z veřejných věc postavená bylo nádraží, které stavěl císařpán..... hmmmm
16. 03. 2014 | 06:50

kokoshka napsal(a):

anton:
Počemu ne pojut,pojut-!
http://www.youtube.com/watch?v=RBhqeqZeBBE
16. 03. 2014 | 08:06

e.m. napsal(a):

malá odbočka populárně-lingvistická: v současné době se má za to, že jazyk má jakýsi vliv na utváření duševna. já se domnívám, že všem pánům vzdělancům, kteří zde píší své roztomilé blogy, tu z pozice domněle židovské, onde z pozice domněle proruské, jinde z pozice domněle německé, by ve skutečnosti čeština nesmírně chyběla. jedná se totiž o nesmírně citlivý nástroj, který dokáže zprostředkovat velmi bohatý a diferencovaný vnitřní život..... inteligentní, chytrý, vychytralý, mazaný, vyčůraný, vy....ý (tento expresivní výraz by byl pro p. Stejskala moc)...není to totéž; některé z výrazů obsahují i jakési hodnocení, které nositele příslušné hmmm kvality trošičku odkazuje do jakýchsi mezí, umožňují jej jedním slovem pochopit a zhodnotit tak, jak to nedokáže žádný jiný jazyk, o němž vím...... např. *inteligentní plán*, *chytrý plán* a *vyčůraný plán* - a hned jsme doma... Obávám se, že se ztrátou slovní zásoby umožňující pojmenování by p. Klíma ochudil své případné potomky i o schopnost rozpoznávat; neboť rozpoznání a pojmenování jdou ruku v ruce..... a v okamžiku, kdy se ztratí schopnost rozpoznávání, jsme na vývojové cestě sestupné, nikoli vzestupné

pánové chraňte češtinu a chraňte toto mnohovrstevné prostředí, včetně jeho názorové mnohosti, protože je to bohatství větší než katedrála, po níž se tak rád prochází p. Duka – stavby lze reprodukovat poměrně snadno... názory totiž zpravidla mají nějaké jadérko, z něhož klíčí... :o) na místě p. Klímy bych patrně věnovala větší pozornost skutečnosti, že Ježíš, Marx a Freud měli židovské kořeny (já vím, já vím, v každé generaci utratit nebo zavřít, až zčernají...)

No a v Klatovech nám vykázali *nepřizpůsobivé* občany (podle ilustračních rozhovorů v příslušné reportáži měli na mysli bezdomovce) mimo městské centrum, *aby se zvýšila bezpečnost*. Hmmm.
16. 03. 2014 | 08:13

turek od okurek napsal(a):

Ježíš židovské kořeny neměl. Jeho rodiče (příp. jeho matka a pěstoun, tohle neřeším...) byli etnicky čistí potomci arameizovaných Chetitů, tj. byli to indoevropané (árijci).
16. 03. 2014 | 09:36

zemedelec napsal(a):

Pro e.m.08:13
Myslím že už je pozdě,chránit nejen Český jazyk.
Klímova komunita to už má pevně v rukou,už se jenom čeká na v hodný název státu.Co je zajímavé,že jim v tom napomáhá,Německá menšina.
16. 03. 2014 | 10:05

krymský žid napsal(a):

Terazky aktuálně. Převzato a upraveno pro Klímu
Všechny kanály ruských televizí a rozhlasu přerušily dnes v 8 hodin moskevského času vysílání a živě vysílaly neočekávané poselství Vladimira Putina, který oznámil šokující řešení tzv. Krymské krize.
Jak Západu a Ukrajině, tak i Rusům na Krymu však po Putinově poselství spadla čelist.
Ruský vládce, který špatně vyslovuje hlásku „R“ ohledně Krymu , což v jeho podání znělo jako Klímu, oznámil, že Klímu tedy samozřejmě „Krym daruji všem tamním národům, zejména mým milovaným Tatarům a Židům, ať s ním udělají to, co si skutečně zaslouží.“
Podle ruské televize nucené transporty ruských obyvatel Krymu do Ruska začaly ihned po skončení televizního vystoupení.
Krok ruského vládce je sice nečekaný, nicméně ne více, než tento blog.
16. 03. 2014 | 10:35

Yosif K napsal(a):

asja napsal(a):
Yosif K napsal(a):

"nšjakým ruským soudruhům"
A co takhle bejt konkrétní, to by nešlo?
15. 03. 2014 | 07:08

Firma Falcon která dluh za 20% koupila měla a má VÝTEČNÉ VAZBY na ruské státní elektrárny ergo kladívko i na Putina, ve vedení VŠECH RUSKÝCH STÁTNÍCH FIREM dřepí Putinovci.

FDeblokace dluhu uvnitř ruska proběhla přes ruské státní elektrárny - ruský stát jim povolil platit ščeskou pohledávkou danové závazky ruských státních elektráren.

Detalily lze snadno vygooglovat.

Český danový poplatník subvencuje Putina a ruské oligarchy.
16. 03. 2014 | 12:12

K .V napsal(a):

Na to kolik tu žije židů je té jejich propagandy nějak moc
16. 03. 2014 | 12:53

Viola napsal(a):

Doprdele , kdo je agresor, ten, kdo násilím a zmařením sta životů nastolí fašistickou vládu, nebo ten, který se brání, to je otázka, která by se měla správně odpovídat.
Bránit se fašismu o to jde a kdo ten fašěismus představuje - současná prozatimní vláda Ukrajiny.
Sleduji otázky Václava Moravce, kde je Kalousek a pan Mládek.
16. 03. 2014 | 13:29

Elena napsal(a):

http://timer.od.ua/news/v_odesse_prohodit_marsh_za_referendum_onlayn_translyatsiya_282.html

В Одессе проходит марш за референдум (онлайн-трансляция)
16. 03. 2014 | 13:37

resl napsal(a):

svět utahuje mužikovi smyčku a zdá se, že nebude třeba ani vystřelit.
16. 03. 2014 | 14:01

Yosif K napsal(a):

Cituji Astona - říše zla odhazuje maskovací mimikry........

K tomu, aby někdo mohl být v Evropě a Americe intelektuálním lídrem, k tomu musí být salonfähig, jak se hezky říkávalo, tedy společensky únosný. To agresor Putin přestane být. Získá Krym, možná Doněck a další ukrajinské oblasti, ale upadne do izolace ještě větší, než Brežněvovo impérium skryté za železnou oponou. Z Ruska se stane znovu říše zla, jak je trefně charakterizoval Reagan.

Ono tedy, nikdy jí nepřestalo být, ale jaksi to nebylo tolik vidět.

No a tahle ztráta prestiže, to je ta chyba, která je pro jeho zájmy závažnější než profit ze zločinu, k němuž se chystá.
16. 03. 2014 | 14:17

Viola napsal(a):

resle

"Je jisté, že politický a finanční účet za ukrajinskou krizi ovšem zaplatí také Západ. Nejenže nová „vláda“ tradičně kleptokratického státu pro své přežití požaduje kolem 35 miliard dolarů ročně, ale vysokou politickou cenou je už samo uznání puče coby legitimního způsobu řešení problémů v demokracii, i následná snaha vydávat kyjevskou „vládu“ a její establishment za demokratické. Nejnovějším příkladem budiž zvláštní americký vyslanec pro otázky antisemitismu Ira Forman, podle něhož jsou tvrzení o antisemitismu v řadách ukrajinského neonacistického hnutí „nepodložené“. Izraelský velvyslanec v Kyjevě sice s lídrem neonacistického Pravého Lídr Svobody Oleh Ťjahniboksektoru Dmytrem Jarošem opravdu osobně dojednal „ukončení provokací“, nicméně v praxi létají Molotovovy koktejly na sochy rabínů a kyjevský rabín byl zbit na ulici. A do toho jeden z lídrů Pravého sektoru, Ihor Mazur, ujistil, že není antisemita, protože „kmotr jeho syna je poloviční Žid“, a s tímto alibi se pustil do litanie na téma „židovští oligarchové“. Podle Mazura jsou všichni největší podnikatelé na Ukrajině židovského původu a „starají se jen o svá nadnárodní byznys impéria“, a „nějakou židovskou krev“ má určitě i Julia Tymošenková. ů

Jestli světoví politici nepřehodnotí tento incident, tak nemají být právo znovu zvoleni.
16. 03. 2014 | 14:18

Yosif K napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pro e.m.08:13
Myslím že už je pozdě,chránit nejen Český jazyk.
Klímova komunita to už má pevně v rukou,už se jenom čeká na v hodný název státu.Co je zajímavé,že jim v tom napomáhá,Německá menšina.
16. 03. 2014 | 10:05
V dnešním světě je zbytečné mluvit o etniku.
V dnešním světě hraje roli tzo zda blbí vládnou chytrejm nebo chytří blbejm. nebo nějak tak napůl.

Putin chytrej je - směrem k domácímu obyvateltsbvu zaostalému, nikoliv směrem k zahrqaničé.

Zahraničí
a) si bude dávat na Putinušku většíhio majzla, což se Rusku neoplatí. Poučení číslo 1 - kupovat z Ruska čehokoliv co nejméně...... včetně plynu......
b) bude náchylné použít jeho metody taky - už ted je okolo BAMu více čínanů než Rusů.

Ruský ministr rozvoje Sibiře Alexandr Galuška plánuje masově přesídlovat na Sibiř Ukrajince (když už se tam tedy moc neuchytili židé.....). To se nemusí líbit ani Ukrajincům ani čínanům.

.
16. 03. 2014 | 14:27

Yosif K napsal(a):

No vidíte paní Violo, a oligarchové nakonec poslali Janukovyče k vodě - včetně těch oligarchů, co mu platili volební billboardy. Bad luck.....

So it goes.......

Vy jste taková zapálená přiznivkyně švédského socíku - běžte na chvíli péct pizzu do Moskvy, abyste se přesvvedčila zda v Rusku panuje švédský socík pro personál pizzerií.....
16. 03. 2014 | 14:31

resl napsal(a):

Violo,
proč nesmí v rusku vysílat uk. tv, ani žádný opoziční kanál ? myslíte, že je správné, aby lidi měli jednostranné informace , kdyby to bylo tady, neměla byste se s kým bavit a to by pro vás byla nuda, ne ? třeba poradíte, jak má postupovat vláda, když se jí některé informace nehodí. já to nevím.
16. 03. 2014 | 14:32

Yosif K napsal(a):

Pane e.m. o tom že si Klima dělá ze všech čtenářů p...el vůbec nepochybujte. Je to rozený srandista........

Možná že se dal do ProAltu aby pak o tom napsal bestseller - něco jako nový přelet nad kukaččím hnízdem.....
16. 03. 2014 | 14:34

Yosif K napsal(a):

resl napsal(a):
Violo,
proč nesmí v rusku vysílat uk. tv, ani žádný opoziční kanál ? myslíte, že je správné, aby lidi měli jednostranné informace , kdyby to bylo tady, neměla byste se s kým bavit a to by pro vás byla nuda, ne ? třeba poradíte, jak má postupovat vláda, když se jí některé informace nehodí. já to nevím.
16. 03. 2014 | 14:32
Pane Resl - takhle má vypadat opravdová ruská demokracie. Hlavní je zajistit aby prostí Rusové neměli v hlavách zmatek.

Prostý rus sedí v neděli na břehu řeky, hází udičku, chytá šilišpera, pije vodočku a z jednoho radia říkají tohle a z druhého něco jiného. Jak se v tom má mužik vyznat? Jak v tom nemít zmatek? V zájmu ruského mužika je aby ruská propaganda zněla jedním hlasem, aby ruský mužik měl ve všem jasno.........
16. 03. 2014 | 14:38

resl napsal(a):

Yosif,
to by mohlo být, jak píšete, ale rád bych taky vyjádření Violy, když už mi přeposlala, co kde vyčetla. ona je v tom čtení světového tisku zběhlá, ví kde hledat. sice někde tady psala, že je tak rozčilená, že odchází a nebude se tady zjevovat, ale to by byla škoda. pomáhá všem, kteří si nedovedou některé kroky ruské vlády vysvětlit. mně třeba vysvětlila, na můj dotaz, zda viděla na Majdanu vojáky eu, že tam byly vlajky nejen eu, ale americká, britská a německá. a měla pravdu.
16. 03. 2014 | 14:48

antoni.n napsal(a):

ad e.m.

pěkné, dobré, díky, teď mi zde smázla jistá úderka docela zásadní text.

an
16. 03. 2014 | 15:22

Viola napsal(a):

Yosife K

" V zájmu ruského mužika je aby ruská propaganda zněla jedním hlasem, aby ruský mužik měl ve všem jasno.."

Zrovna tak jako ten náš český človíček a jeho ČT TV 24, nebo 1.
Z té naší televize, kdyby byl občan závislý jen na jejich zprávách, by brzy dostal psotník.
Jsme členy EU, pořád se to zdůrazňuje, EU nás svědomitě vede k multikulturalismu a k tomu, abychom se chovali slušně ke všem svým spoluobčanům a teď prásk do toho ti ukrajinští fašisti, kteří se z neznámých důvodů mají uznat jako slušní občané EU.
16. 03. 2014 | 15:30

Viola napsal(a):

resle

napsala jsem, že tu nebudu psát, ani číst dokud se to nespraví a vidím mírné zlepšení, tak mi to dodalo energii, jinak bych byla depresivní a nebyla schopna nic napsat a jen čekala na ránu odkud asi přiletí.
16. 03. 2014 | 15:32

Viola napsal(a):

Yosife K

"V dnešním světě hraje roli tzo zda blbí vládnou chytrejm nebo chytří blbejm. nebo nějak tak napůl. "

Takový svět, jak se v současné době předvádí je svět třídní - bohatí a chudí a z toho plyne chaos. V tomto byl socialismus ráj na zemi. Po roce 1989 to chtělo vychytat jen mouchy a bylo by dobře.
16. 03. 2014 | 15:37

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

resl napsal(a):
Violo,
proč nesmí v rusku vysílat uk. tv, ani žádný opoziční kanál ? myslíte, že je správné, aby lidi měli jednostranné informace , kdyby to bylo tady, neměla byste se s kým bavit a to by pro vás byla nuda, ne ? třeba poradíte, jak má postupovat vláda, když se jí některé informace nehodí. já to nevím.
16. 03. 2014 | 14:32

http://en.wikipedia.org/wiki/Media_of_Russia

http://russiaprofile.org/culture_living/50997.html

Musel byste umět , resle, vyměnit ruské občanstvo. To ale nejde, resle, to si sice možná přejete, ale nejde to. Stejně jako tady nemůžeme mít /zatím !!/ švýcarské občanstvo - tak neůžete mít občanstvo podobné vám /což bych tedy ale nepřál ani Rusům, ani Švýcarům... a dokonce ani např. Ševerokorejcům nebo Súdancům/.
To nejde, resle, Hitler sice něco takového kdysi udělat chtěl - provést takovou transakci, výměnu občanstva ..ale naštěstí se mu to nepodařilo /hlavbně díky Rusům, respektive sovětským občanům/, kdyby se mu to podařilo, tak by zřejmě i vaši předkové odletěli nějakým komínem nějakého koncentráku neznámo kam /možná že do nebes/ - a tak byste se pak ani vy osobně zde nemohl denodenně zesměšňovat. Což by byla škoda - jste totiž nesmírně sradovní...tedy někdy, někdy moc prskáte, ale to zlobivci dělávají.
Poděkujme tedy těm ruským mužikům - že vás zde máme, takovou zábavu a to zadarmo...takovou zábavu snad nezažili ani oni.

Resle, jen na mě nechoďte s tím že to občanstvo mají vychovat média, nebo se rozesměju tak, že probudím snad i Kchárla - na druhém konci republiky.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kolektiv autorů pod názvem Yosif K
Chlapi, nechlastejte tam tolik, dyť na to ani nezarobíte. Gazdík je škrt - slíbil, ale uvidíte že nepřidá.
Se taky necháte napálit kdejakým trotlíkem...roků máte dohromady jak černé uhlí, ale padlí na hlavu jste skoro tak jak dětina resl.
------------------------------------------------------------------------
Viola
Se Vám divím, že tydle dva mopslíky berete vážně.
16. 03. 2014 | 15:40

Viola napsal(a):

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde

a máme je tu nechat pořád poštěkávat blbosti?
16. 03. 2014 | 15:49

resl napsal(a):

"maloměšťáku", alias "bilione dolarů", jestli se "padlej na hlavu" pozná podle toho, že s vámi nesouhlasí, tak bych s vámi souhlasil. já bych radši vyměnil stát, než lidi, přece jenom jste tady zvyklí na svíčkovou, na koledu, na komouše a to se dědí.
16. 03. 2014 | 15:51

vasja napsal(a):

Referendum dopadá dobře a tak si dejme něco pěknýho, eurobolševikum k pláči. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=LRlYr8bmtkY
16. 03. 2014 | 16:19

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Viola
To ne, ale neberte je vážně...jednak velký pes který štěká - tak nekouše,na druhé straně mopslík - který štěká, tak sice kousnout může, ale je to kousnutí jak od blechy.
Doufám, že to tak berete.

S tím socíkem před rokem 1989 - to by nebyla moc velká výhra, paní Violo.
Možná jen pro resla - stal by se z něj konečně aktivní partizán, konečně by se dal do toho jeho " Mein Kampf mit russischen Bolschewismus" i v praxi.
Ale jen do první akce, kdy by jeho soukmenovci zjistili, že je závislý na drogách a tak ho nemohou poslat ani pro cíga a rum. Zdefraudoval by jim totiž již při cestě za nákupy jejich těžce vypartizované fondy - on by tomu ale říkal " privatizace" /nebo " partizanizace" ??/,takže těžko, velmi těžko by mu prokazovali, že nemá pravdu, že tedy někdy je třeba vlastnit a užívat věci společně.
On by je naopak obvinil z kolektivistické a komunistické úchylky a začal bojovat na dvou frontách. Což by byl ale jeho fatální omyl. Na dvou fontách to totiž tenkrát nedokázal vyhrát ani ten Hitler - a resl je sice velký koumák a amaterský kulturista, nicméně troufnu si tvrdit, že na Adu a jeho stranickou a vojenskou mašinerii by neměl ani tak.
Pomníček by si ale zasloužil - s textem " Zde padl neznámý blázen, bojoval se všemi ...nejvíc ale sám se sebou" a s věčným jointem.
16. 03. 2014 | 16:34

resl napsal(a):

Amen
16. 03. 2014 | 16:38

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Mimochode - dnes s v jedné zemi EU , v hlavním městě slaví svátek :

http://en.wikipedia.org/wiki/Latvian_Legion_Day

"...Latvian Legion Day was established in exile by the Daugavas Vanagi veterans' organisation. March 16 was chosen because in 1944 both divisions of the Latvian Legion, the 15th (1st Latvian) and the 19th (2nd Latvian) fought alongside for first time against the Soviet Army...."

http://www.baltictimes.com/news/articles/34556/

"...On March 16, Latvian Legion Day, the activities of "anti-fascist" organizations and their representatives will be, as usual, aimed at dividing Latvia's society, said the Security Police..."

http://www.baltic-course.com/eng/legislation/?doc=88876

"...As reported, two ruling coalition partners, Unity and VL-TB/LNNK are in disagreement on ministers' participation in March 16 Latvian Legion Day events at the Freedom Monument...."

Je to legrační, když tedy jsou antifašisté obviňováni z toho, že rozdělují společnost...to je jak z Haška.
16. 03. 2014 | 16:49

Yosif K napsal(a):

Viola napsal(a):
Yosife K

"V dnešním světě hraje roli tzo zda blbí vládnou chytrejm nebo chytří blbejm. nebo nějak tak napůl. "

Takový svět, jak se v současné době předvádí je svět třídní - bohatí a chudí a z toho plyne chaos. V tomto byl socialismus ráj na zemi. Po roce 1989 to chtělo vychytat jen mouchy a bylo by dobře.
16. 03. 2014 | 15:37
Jo a jedna z těch much byla že všemu "politicky" vládli ouplně blbí Jakeši a Bilaci. Proto i většina komunistů chtěla dělat business sami pro sebe a houfně přešla do nekomunistických stran.

Druhá moucha byla že neustálé subvencování a sociální ochrana základny komunistické moci - nekvalifikovaných manuálů, horníků a hutníků - vedla k tomu že režim ekonomicky kolaboval v čemkoliv jiném než v zastaralé těžbě uhlí a tavbě oceli - což pro zbytek obyvatelstva nebylo žádné terno. Dokonce i "výroba paneláků" ku konci socíku dramaticky klesala. Socík byl postaven na tom, že helfera a uklizečku nešlo vyhodit z práce at dělal či nedělal a že horník nebo zelenej lampion měl třikrát vyšší plat než špičkový primář.

Kdekoliv socík otevřel železnou oponu, tam sociální komfort pro nekvalifikované solvináky končil - malé upravy socíku k lepšímu nebyly dost dobře možné.
16. 03. 2014 | 17:42

slavwin napsal(a):

Kontrolní otázka Kdo je fašista možnost a) ten za kterého ho považuji já
b) ten kterého tak označíl Putin nebo jiný politruk
c)ten komu jsou rusové a komunisti putna
d) uveďte jinou možnost
16. 03. 2014 | 17:49

Yosif K napsal(a):

slavwin napsal(a):
Kontrolní otázka Kdo je fašista možnost a) ten za kterého ho považuji já
b) ten kterého tak označíl Putin nebo jiný politruk
c)ten komu jsou rusové a komunisti putna
d) uveďte jinou možnost
16. 03. 2014 | 17:49
Fašista jest pro socalistické soudruhy živel který nepřiznává panslovanským nadlidem Rusům stejná práva jako Rusové nepřiznávají okupovaným Finům, čečenům, dagestáncům, jakutům, polákům, němcům, tatarům a podobně divně "s....či".

Fašista jest pro socalistické soudruhy živel který nepřiznává že oligarchické Rusko s největšími socálními rozdíly na světě kráčí směle k budování socálně spravedlivé společnosti - ba možná dokonce k ideálu soudruha Ransdorfa - k beztřídní a bezpeněžní společnosti kde Ransdorfovci nebudou muset platit v obchodu ani za nová suvečka, ani za vily na Hanspaulce pro zasloužilé sudruhy......
16. 03. 2014 | 17:58

Yosif K napsal(a):

Viola napsal(a):
Yosife K

" V zájmu ruského mužika je aby ruská propaganda zněla jedním hlasem, aby ruský mužik měl ve všem jasno.."

Zrovna tak jako ten náš český človíček a jeho ČT TV 24, nebo 1.
Z té naší televize, kdyby byl občan závislý jen na jejich zprávách, by brzy dostal psotník.
16. 03. 2014 | 15:30
Co vám v naší TV schází? Popírá snad někdo že většina Rusů na Krymu hlasuje pro anšlus k Rusku?

Navíc v česku nejsou blokovány websity ruské páté kolobnx v česklu - komančů atd. V Rusku je blokováno všechno opoziční. Disciplina muší v Rusku bejt.....

V Ruské TV jsou přitom vyloženě lživé zprávy - že desetitisíce občanů ukrajiny utíká před fašistickým terorem do Ruska atd atd. Zatím neutekl vůbec nikdo - snad kromě Janukovyče.

Cca stejné lži jako referování ruské TV v roce 1968 o "vraždící kontrarevoluci v CSSR".
16. 03. 2014 | 18:06

Paul Craig Roberts napsal(a):

Omezená atomová VÁLKA V EVROPĚ Americe neublíží ale pomůže jí pomáhat Evropě po válce To je ale blbost, že ano?
Pravicový americký ekonom Paul Craig Roberts (nar. 1939), náměstek amerického ministra financí ve vládě Ronalda Reagana a spoluautor Reaganovy hospodářské politiky, tzv. Reaganomics a jeho komentář..

Washington, za podpory svých poslušných, avšak hloupých loutek z NATO, posunuje ukrajinskou situaci stále blíže válce. Německá kancléřka Merkelová zklamala svou zemi, Evropu i světový mír. Německo je silou EU a NATO. Kdyby bývala Merkelová řekla "Ne" sankcím proti Rusku, ukončilo by to krizi, kterou vytváří Washington, KRIZI, KTERÁ ZŘEJMĚ SKONČÍ AŽ VÁLKOU.
Avšak Merkelová se vzdala suverenity německého národa a proměnila Německo v provincii amerického impéria. Tak Merkelová a slabé německé vedení rozhodly, že se svět stane obětí války. Němci jsou už obviňováni za první světovou válku a za druhou světovou válku, NYNÍ PONESE NĚMECKO VINU I ZA TŘETÍ SVĚTOVOU VÁLKU.
16. 03. 2014 | 18:36

Paul Craig Roberts napsal(a):

Omezená atomová VÁLKA V EVROPĚ v roce..14? To přece nikdo neuvěří, že ano?
Washington, za podpory svých poslušných, avšak hloupých loutek z NATO, posunuje ukrajinskou situaci stále blíže válce. Německá kancléřka Merkelová zklamala svou zemi, Evropu i světový mír. Německo je silou EU a NATO. Kdyby bývala Merkelová řekla "Ne" sankcím proti Rusku, ukončilo by to krizi, kterou vytváří Washington, KRIZI, KTERÁ ZŘEJMĚ SKONČÍ AŽ VÁLKOU.
Avšak Merkelová se vzdala suverenity německého národa a proměnila Německo v provincii amerického impéria. Tak Merkelová a slabé německé vedení rozhodly, že se svět stane obětí války. Němci jsou už obviňováni za první světovou válku a za druhou světovou válku, NYNÍ PONESE NĚMECKO VINU I ZA TŘETÍ SVĚTOVOU VÁLKU.
Washington zvoral svůj ukrajinský puč, a tak Washington přišel o Krym, který Washington chtěl ze všeho nejvíc, aby připravil Rusko o jeho teplovodní námořní základnu v Černém moři. Kromě toho, nepodařené svržení legitimně zvolené vlády na Ukrajině hrozí i tím, že Washington přijde i o ruská města na východní Ukrajině. Jako Krym, východní Ukrajina se skládá z bývalých ruských oblastí, které v padesátých letech Chruščev předal Ukrajině.
Washington se zjevně neúspěšně a zbytečně snaží získat Krym zpět pod svou kontrolu, požaduje, aby Rusko na Krymu zasáhlo a zabránilo Krymu v odchodu z Ukrajiny. Pokud ruská vláda odmítne plnit rozkazy Washingtonu, Washington oznámil, že zavede "škodlivé sankce" proti Rusku. Země EU zpočátku vyjádřily neochotu podpořit Washington, avšak pomocí hrozeb a úplatků nyní si Washington podmanil Merkelovou a přiměl své evropské loutky, aby se připravily k plnění jeho rozkazů.
Omezená atomová VÁLKA V EVROPĚ Americe neublíží ale pomůže jí pomáhat Evropě po válce Válka v Evropě? To je ale blbost, že ano? Tomu přece nikdo neuvěří.

Washington ví velmi dobře, že hospodářské sankce jsou pro Rusko daleko menší hrozbou než ztráta jeho černomořské námořní základny. Washington také chápe, že Putin nemůže prostě opustit miliony Rusů na východní a jižní Ukrajině a nechat je napospas protiruské a nezvolené vládě, kterou Kyjevu Washington vnutil. Vzhledem k tomu, že Washington ví, že jeho hrozba sankcemi je prázdná, proč jimi vyhrožuje?
WASHINGTON PROSTĚ CHCE TUTO KRIZI PROMĚNIT VE VÁLKU.
Rusko bude reagovat na sankce Washingtonu stejnou měrou. Evropské národy a západní banky a korporace utrpí ztráty. Bude to trvat nejméně dva nebo tři roky, než Washington vytvoří prostředky, jak dodávat podstatně dražší americký zemní plyn, získávaný metodou fracking a znečišťováním amerických vodních zásob, aby se nahradily dodávky zemního plynu, které Rusko přestane dodávat Evropě.
Západní prostituující se média budou dramatizovat ruskou reakci na sankce a budou démonizovat Rusko, přičemž budou ignorovat, kdo tento boj začal, a budou pomáhat Washingtonu připravit se k válce. Protože ani jedna strana si nemůže dovolit válku prohrát, budou použity jaderné zbraně. Vítězem nebude nikdo.
Všechno tohle je perfektně jasné, stejně jako byl naprosto zjevný důsledek série událostí, které vedly k první světové válce. Nyní jako tehdy lidé, kteří si to uvědomují, jsou bezmocni to zastavit. Vládnou falešné představy. Převládá arogance a hubris. Prohlášení a činy jsou stále nezodpovědnější a pak všichni budeme muset zaplatit peklem.
Kdyby si tohle Američané a Evropané vůbec uvědomovali, vyšli by do ulic a násilně by protestovali proti nadcházející válce, do níž šílenci a zločinci ve Washingtonu chtějí zatáhnout svět.
- See more at: http://www.blisty.cz/art/72570.html#sthash.hlhijwo0.dpuf
16. 03. 2014 | 18:49

slavwin napsal(a):

Paul Craig Roberts napsal(a):
Takových věcí je více. Údajně je něco rozprašováno co nám zkracuje život. Tajné spolky, populární je Bilderberg připravují něco na snížení počtu lidí, někde v Americe na kamenných deskách je něco, že optimální stav lidí na planetě Země je miliarda max 1.6 miliardy je to v několika jazycích vč. ruštiny. Nikdo prý neví odkud se ty kamenné desky tam vzaly. V první vlně snižování má být prý tzv. střední stav, neumí svařovat, nezametou cesty, jen vymýšlejí blbosti a komplikují život.
16. 03. 2014 | 20:31

slavwin napsal(a):

Tykačové, Koláčkové vědí více, nějaké monstrum připomínající atomový kryt má prý název kulturní středisko už stavějí, určitě je to dobře lidi mají práci.
16. 03. 2014 | 20:48

resl napsal(a):

až na vás, proruští truhlíci, šlápne ruská holinka, to už se nikdy vaší reakci nedozvím. i-net bude v rukou mužika a vy se porvete, kdo mu vleze dřív do zadku. tento stát má od svého vzniku problém s udavači a vlastizrádci všeho typu. psát vám o tzv. "referendum" je zbytečné, nevíte o co jde a tak provoláváte slávu tomu, kdo vás a vaše rodiče, okrad o část slušného života. z ruska totiž nikdy nepřišlo nic dobrého, jen násilí, bída a totalita. jste nejen hloupí, ale hlavně jste pro tuto zemi nebezpeční svým proruským primitivismem, ruskou vulgaritou a vysokým stupněm nevzdělanosti. chudáci vaše děti, jednou vám to vaše zbabělství a přidání se na stranu agresora, tvrdě spočítají. a to je vše, co vám přeji. pravdoláskař r.
16. 03. 2014 | 21:29

slavwin napsal(a):

resl napsal(a):
S tím nejde nic dělat, chvíli jsou demokrati, chvíli antisemité, potom straší. Volat nějakou opačnou totalitu je blbost. Mám dojem že takové kvaky se ozývají ze všech stran. Co to je ty britské listy, kdo za tím stojí, kdyby se to jmenovalo ruské listy, tak to není ta sranda.
16. 03. 2014 | 21:57

resl napsal(a):

slavwin,
nezabejvám se tím, kdo jak a co píše, člověk má vypustit to, co cejtí.
16. 03. 2014 | 22:26

17, 4 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

resl napsal(a):
slavwin,
nezabejvám se tím, kdo jak a co píše, člověk má vypustit to, co cejtí.
16. 03. 2014 | 22:26
----------
Resle, toto ale neplatí v časech války.
Představte si, že byste dlel v zákopu na Prvém ukrajinském frontu a zrovna trávil vydatný oběd - v podobě fazolačky a buřta se zelím...a četař by začal předčítat rozkaz, napsaný v generálním štábu maršála Barossovského. No a vás by nenapadlo nic lepšího, než vypustit to, co zrovna cejtíte.
To by bylo na jistou degradaci, ne -li na polní soud...kvůli porušení Ženevské konvence o použití chemických zbraní - paradoxně sice namířených vůči vlastní řadám, ale to nic nemění na věcné stránce tohoto zločinu proti lidskosti.
16. 03. 2014 | 22:48

resl napsal(a):

"maloměšťáku" alias truhlíku, vaši nevtipnou reakci jsem očekával, je s vámi nuda.
16. 03. 2014 | 22:58

slavwin napsal(a):

Nic proti Rusům, třeba Gagarin, sympatický člověk, nechtěl být živou modlou, zatlačen do politiky zastával se utlačovaných, chtěl žít a ty ruské okolnosti vedly k jeho předčasné smrti. Psalo se tu o zavěšeném zrcadle Petra Velikého, které vyústilo v Sovětský svaz a nakrátko v tábor míru a socialismu, dál se to zadrhlo a znovu tu máme boj o Sovětský svaz, pokud bude úspěšný dojde i na ten tábor.
17. 03. 2014 | 08:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy