„Fuck the EU“ po česku

29. 05. 2014 | 19:12
Přečteno 3874 krát
S hanbou musím přiznat, že i jí patřím mezi oněch 80% nevoličů a nemohu tedy „kamenovat“ ty, kteří k volbám do Evropského parlamentu také nepřišli.
Mým cílem, v žádném případě, nebylo vystrčit na EU prostředníček a říci: „Fuck the EU“. Spoléhal jsem prostě na to, že k volbám - jako obvykle - přijde tvrdé jádro politických stran, které tvoří 25 – 30% voličského segmentu a účast zachrání. Nestalo se! Nijak nezakrývám, že mé rozhodnutí nejít k volbám bylo hloupé.

Nemám právo moralizovat, ale přesto mě dnes fascinuje lehkost, s níž se téměř nikým nevolení europoslanci ujímají svých funkcí a natěšené politické strany nedočkavě čekají na svůj finanční příspěvek „za úspěch“ ve volbách. Vás ne?

Nestačilo by příště, aby volili jen politici? Nejsme jako voliči vlastně jen zbytečnou okrasou?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vandal napsal(a):

Nestačilo by příště, aby volili jen politici? Nejsme jako voliči vlastně jen zbytečnou okrasou?

xxxxxxxxxxxxx

asi jo, kdo jiný, jak voliči, může za to, co se tady střídá u koryt?
29. 05. 2014 | 19:23

Yosif K napsal(a):

Jo pane Klíma - měl jste jít taky volit........

I když ocenuji že takhle ste aspon nedal hlas rudohnědému totalitářskému čulibrkovi Kellerovi.... z čehož bych vás možná i podezříval........
29. 05. 2014 | 19:28

Ládik!!! napsal(a):

Mám v Brusli Macha a dám si na něj bacha.
29. 05. 2014 | 19:39

Rytíř napsal(a):

Nevolit taky názor 82% nevoličů to je slušný:)Už jsem si myslel že je tady všechno jen pravdoláskařské. Dal jsem to Národní Demokracii Adama Bartoše.Důvěru si u mě ten člověk vzbudil po tom co udělal seznamy židů a pravdoláskařů.
Díky Bohu vyhrály ve Francii a Anglii nacionalistické strany a všude jinde posílii.Je dobře že se tam dostal i Petr Mach co chodil na stejné akce jako Adam Bartoš.
Vypadá to že všechno bude dobrý.Je důvod k optimizmu.
29. 05. 2014 | 19:47

Viola napsal(a):

Dalo by se to upravit tak, že kolik procent voličů příjde tolik procent z daného množství peněz určených pro volební strany, strany dostanou, tedy 18% z daného množství by se rozdělovalo.
29. 05. 2014 | 19:47

Viola napsal(a):

Pane Stejskale, konejte a vymažte Yosifa za komolení jména významného člověka.
Dnes jste chtěl mazat za píčoviny 17,5 miliona, které se ovšem vůbec netýkali člověka, ale ipadu a adidasek.
29. 05. 2014 | 19:50

Viola napsal(a):

Yosife

vy jste tak pomýlený člověl, že to volá do nebe.
29. 05. 2014 | 19:51

Rudi Koutek napsal(a):

Rytíř napsal(a):
"Nevolit taky názor 82% nevoličů to je slušný:)Už jsem si myslel že je tady všechno jen pravdoláskařské. Dal jsem to Národní Demokracii Adama Bartoše.Důvěru si u mě ten člověk vzbudil po tom co udělal seznamy židů a pravdoláskařů."



Aby ste nelitoval. Jak jsem slysel tak ten pan pry prohlasil, ze o tom, kdo se na ten seznam dostane, rozhoduje on sam. Ani nevite jak a jste tam taky. A co potom?
29. 05. 2014 | 20:04

Baba Jaga napsal(a):

To: Ládik!!! 19:39
I já jsem zvědavá, co pan Mach v EU předvede - když tam vlastně nechtěl. Aby Vám ten "bach" byl něco platný...
A že jste jinde psal o Natálce (vnučka?) - už je řádně poučená, kdo tu za všechno může a ještě dlouho i moci bude? Ale opatrně, aby náhodou časem nezvlčila. Dětičky rostou a rozum berou rychle.
29. 05. 2014 | 20:06

Antonín Malík napsal(a):

Nejnovějším "povinným cvikem" se poslední dny v médiích stalo hořekování nad volební neúčastí, každý, kdo přijde do ČT, byť by mluvil třeba o vaření, se nejdříve musí vyjádřit k rouhavé neúčasti u voleb, o které se hovoří jako o něčem zcela necudném.
Fascinující argument padl z úst zlatoústého eurokoblihy, který vypeskoval voliče, že si neuvědomují, že 80 procent všech zákonů se vytváří v Bruselu.
Z toho ovšem vyplývá zbytečnost tuzemského parlamentu a zmíněwný hlavní šetřil České republiky by z toho měl vyvodit, že parlamentu netřeba, ten škrtnout.
Prezident také přidal zajímavý námět, prý, aby byla účast ve volbách povinná, jako v Belgii, Lucembursku nebo Austrálii (a taky jako v Severní Korei, na tu zapomněl?)
Pak by ovšem zůstal ještě jeden problém - povinně zúčastnění voliči by třeba svůj protest mohli dát najevo vhazováním neplatných hlasů. Jestli by pak nestáo za zvážení před vhozením do urny volební lístek zkontrolovat?
29. 05. 2014 | 20:10

Rudi Koutek napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
"Mám v Brusli Macha"

Cim Vas oslovil???
29. 05. 2014 | 20:22

strýc virus HxNx napsal(a):

Stejskal!

Viola má pravdu!

rudohnědý, totalitářský čulibrk Keller? to má být, ksakru, co?
to má být zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu?? copak to nejsou hrubé urážky, vulgarismy, hanlivá komolení?
politrucký rodokmen Yosifa K je stále zjevnější a smrdutější!
jeho otravné, poučující traktáty zamořují diskuse pod blogy
přímo alzheimerovským způsobem, kontinentní ten člověk dávno není!
29. 05. 2014 | 20:29

resl napsal(a):

nemáte-li strejdo hydroxide na yozifa a vaše chápací zařízení je v nepořádku, nemůžete nadávat na zrcadlo, že máte křivou hubu. to se netýká Violy, ta má problém trochu jiný a vy to víte a zneužíváte. méně reakcí by vám slušelo, reakcionáři rudohnědý.
29. 05. 2014 | 20:39

strýc virus HxNx napsal(a):

resl

Vaše bláboly hodnotím tak nízko, že by pro Vás bylo lepší, abyste s tímto tématem raději ani nezačínal.
29. 05. 2014 | 20:44

Maximus napsal(a):

Fuck the EU po česku,
nechci tuhle nevěstku,
řekl to u voleb český občan,
nechce býti dál "euroovčan"!
Chytrý to snad pochopí,
nedovtipa o tom článek vytopí,
navíc se přizná jako Jouda,
já nebyl u voleb "trouba",
naštěstí sem ze Sojúzku,
přijedou miliony co maj obřízku
a dodělají to co jejich bratři tady začali
a spolu překročime marasmus a močály!
29. 05. 2014 | 21:01

JC napsal(a):

Volební právo je právo a nikoli povinnost/zatím/.
Z tohoto důvodu je pane autore naprostý nesmysl si sypat popel na hlavu.
29. 05. 2014 | 21:14

Marťan napsal(a):

A kdyby přišlo k volbám 60 % lidí, kam myslíte, že by se to posunulo pane Klíma ? Ožrala Ransdorf by se tam stejně dostal, takže o co gou ?
29. 05. 2014 | 21:26

Medikolog napsal(a):

Vítku a co třeba tak:

Milá iluzorní EU;
Kdybys byla EU s jednotnou armádou ze všech členů EU se standardizovanou výzbrojí, s jednotnými jediným námořnictvem NÁS VŠECH, s jadernou a s kosmickou silou, kdybys měla dohodnutý a schválený budoucí úřední a velitelský EU jazyk, kdybys měla jednotné letectvo a námořnictvo (jako má i Indie - počty obyvatel a velikost so porovnejte sami), kdybys zajistila, aby se národy EU a regiony navzájem neojebávaly... potom bychom volili kandidáty politických stran EU NA VŠECHNA KŘESLA NAŠEHO SPOLEČNÉHO PARLAMENTU a ne 21 bezmocných pašalikářů. Potom bychom se zůčastnili v počtech jako u komunálních voleb. Skoro všichni, nebo nikdo. Ale to by záleželo na tobě, ty naše(?) unie...
29. 05. 2014 | 21:31

resl napsal(a):

maxime, "neveršujte," radím vám dobře, nestojí to za nic, nemáte na to nadání, ani sluch.
29. 05. 2014 | 21:37

Maximus napsal(a):

reslíku,
nech to na mě
oslíku!

Víš ty si pro mě jasná zpráva,
že to co dělám smysl dává,
seš pro mě normál tuposti,
ty naše pravicová jasnosti!

Seš humanitární bombarďák,
a lásky a pravdy závislák
je to smutné, ale je to tak,
reslovi ujel s rozumem vlak!
29. 05. 2014 | 21:57

Karel Mueller napsal(a):

Pane Klíma,

tak to je to poslední, nad čím bych se pozastavil. Stejně by jste se mohl pozastavit nad lehkostí, se kterou mnohé význačné osoby pronášejí kydy třeba v souvislosti Ukrajinou.
Mě třeba zaráží lehkost, s jakou je komentováno vítězství Le Penové a Farageho, neb se netají obdivem k Putinovi a Le Penová přímo pár dní před volbami prohlásila, že s Putinem souhlasí ve všem. S tím vyhrála. A to je při lhaní mainstroemových medií skutečně zajímavé.

Budoucnost slovanského světa je nejistá. Že by Ukrajinu měli tahat z toho sajrajtu ti, kdo ji tam dostali? Ve spoluprací s neonacisty a protiruskými šovinisty? V situaci, kdy hoří občanská válka? A Ukrajina je na průsečíku zájmu velmocí a každý tam prosazuje svoje zájmy? A USA jasně deklarují, že stále vládnou světu (poslední projev Obamy) a budou to chtít za každou cenu dokázat?

Kdysi dávno jsem napsal, že Čína potřebuje ke světovládě dvě karty: Sibiř a mozky z ruského vojenského výzkumu. Obávám se, že možnost jejich zisku jzačíná být reálná.
29. 05. 2014 | 22:35

vobo napsal(a):

Strýc virus HxNx 20:29
dnes jste pohoršen,včera jste uvažoval o střílení voličů TOP .Korektní a slušné?
Pehe 14.43
29. 05. 2014 | 22:43

john petres napsal(a):

Zajimavý,že strany jsou omezeny 5procentním limitem,ale na př.při volbách europoslanců žádný limit neexistuje,ten může být teoreticky zvolen jedním hlasem.Je to vážné ovlivňování veřejného mínění i systému demokracie !
29. 05. 2014 | 22:55

strýc virus HxNx napsal(a):

napsal jsem taky, že mezi voliče TOP 09 patří i mí nejlepší přátelé.
a že tedy uznávám, že každý má nárok na svou úchylku.
tak asi tak, vobo. netřeba mi připomínat čas a místo, kdy jsem to napsal, pamatuji, co jsem napsal. a jak jsem to vzápětí doplnil.
29. 05. 2014 | 22:56

zdenekb napsal(a):

autor:

Možná na tom něco je, ale co byste navrhoval? Že by ti "téměř nikým nevolení" poslanci účast v europarlamentu sebekriticky odmítli? Nebo tam chodili s nějakým (lidsky i chlapsky potupným) označením "mám malý mandát"?!?

strýc virus:

Zamoření Yosifem, to jste trefil. Taky se dost divím Aktuálně.cz, jak si nechává zprivatizovat diskusní prostor jedním dost nudným a sprostým grafomanem. Pane Stejskale, nešlo by, prosím:

a) omezit počet diskusních příspěvků jedné přezdívky na cca deset denně? (kdo má co říct, bude mu to k vyjádření bohatě stačit)
b) dát do rohu lištičku s filtrem "nezobrazovat příspěvky nicku: XY" (nejsem programátor, je něco takového reálné?)
c) přejmenovat minimálně prostor blogů na Yosifálně.cz? (v případě, že jde o charitativně- terapeutický projekt)

Neustále rolovat Yosifa je silně obtěžující...
29. 05. 2014 | 23:00

Maximus napsal(a):

strýc virus HxNx

Omlouvám se, že na vás reaguji, ale napsal jste zajímavou věc, že máte i přátele z jiných pol. stran jako je TOP09. Jsem na tom stejně a mám za to, že se to týká snad většiny lidí. Jde o to, abychom se tady nepožrali a aby jsme se tady nějak domluvili a trochu tolerovali, aby náš život byl snesitelný. Sám jsem od zuřivého antikomunisty (1985-1995) a později příznivce ODS (do 2005) se dostal názorově do mezipolohy a tedy nejsem vyhraněný pravičák nebo levičák. Českou pravicí, co tady předvedla od r.2008-2013 jsem doslova znechucen, ale ti mantáci od ČSSD se je snaží dohánět a i dříve byli za spoustou lumpáren a spolu s pravicí "jeli" v podrazech na občany. Takže to chce klídek a rozvahu při posuzování něčí činnosti a chování.
Ona ta světonázorová pravda bude opravdu někde "mezi" a na svět a to lidské hemžení se nelze dívat jen pod jedním úhlem. Často totiž přijde zklamání a vystřízlivění. Problém nás všech je v tom, že máme málo důležitých a pravdivých informací nejen politicích (je to všechno zastřeno balastem), ale o tom, co se ve světě a potažmo u nás děje a neznáme kauzalitu dění a kdo vše a jak režíruje. Proto se k někomu lísat a politicky vyhraňovat je nebezpečné a člověk se lehce napálí.....
Mějte se a dobrou.
29. 05. 2014 | 23:15

strýc virus HxNx napsal(a):

zdenekb

tak. je to vlastně jen drobná technická poznámka, ale rolovat Yosifovy příspěvky je opravdu kontraproduktivní, naprostý souhlas!
je v pořádku, že někdo má rozdílný názor, ovšem ta logorrhoea odrazuje už sama o sobě a je krajně podezřelá-
29. 05. 2014 | 23:21

Marťan napsal(a):

zdenekb

Co to zkusit tady pane ?

http://www.ksm.cz/nazory-polemika/index.php
29. 05. 2014 | 23:22

strýc virus HxNx napsal(a):

Maximus

tak, mohu ve většině toho, co jste napsal, souhlasit.
proboha, ale hlavně méně toho rolovacího bušení.
to už je jak v ringu mnohdy... a i ti borci z Mui Thai box, co se tím živí, mají kolikrát rozumnější názory než někteří přispěvatelé na akt.cz. opravdu teď nepřeháním.
taky dobrou.
29. 05. 2014 | 23:26

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

zdenekb, Maximus, strýc, Viola...
Jo, mydlíme se tady a občas někomu ujede huba. Ale myslím si, že tu neagitujeme , že se snažíme dopídit pravdy, k čemuž patří i to, že se někdy zmýlíme..
Tak to jsme vám chtěl napsatza sebe - ve vztahu k Yosifovi K a jeho výplodům.

Mějte se. A sorry že jsem do návěští nedal i další nicky, však víte sami že to nejde, byla by zas z toho tapeta jak blázen.
:-).
29. 05. 2014 | 23:28

mik napsal(a):

CR a jeji volici jen ukazali ze jeste dlouho nebudou patrit do EU cim dal vic je videt jake skody napachal za 10 let Klaus svym postojem k EU a euru jestli se cesi brzo nevzmatuji doplati na to hodne skarede Lotysi uz maji euro pristi rok pribude Litva a az se zacnou starat Polaci a Madari tak uz bude CR jen bezvyznamy ostruvek hola skala uprosted euro more a euro bude za 40.... ale mistri sveta si budou porad hrat na svem pisecku a litovat se ,,, je to hanba stydim se za ceske obcanstvi irsti farmari kteri obcas jezdi i po dalnici v protismeru nebo vyrazi na dalnici traktorem nejlepe neosvetlenym a nejlepe z povolenymi 0.8 promile v krvi zorganizovali 51 % volicskych hlasu... kandidati viseli na kazdem rohu podel silnic vsude,,, a CR doda 18 % komu neni rady tomu neni pomoci,,,,
29. 05. 2014 | 23:35

mik napsal(a):

a jeste mam jednu pripominku skutecne Fuck po cesku...kdyz uz je aktualne tak zaostale ze musi pouzivat reCaptcha tak at ty slova jdou ason precist a nejsou to jen rozmazanice pismenek pod kterymi si muzu predstavit cokoliv dokonce me to svadi k nazoru ze to vubec neni kvuli spamu ale kvuli zjistovani odkud se pise a kdo pise a tak... a jeste jednu pripominku k panu Stejskalovi kdyz uz jsem dobrovolne povine zavedli facebook nebo dali moznost vyberu diquse twiter gmail a podobne proc je u rubriky sport jen facebook a ne ony dalsi tri moznosti ? a kdyz uz tu odbocuju od tematu tak to splachnu jednou vodou kdo proboha vymyslel tu novou koncepci Drtinova Veselovsky.... proc nutite ctenare cist nebo tedy v tomto pripade poslouchat co je nezajima... zaujme me nadpis kliknu kdyz se ukaze clanek prelitnu to a bud me to zajima a ctu si to nebo ne a jdu od toho proc mam cekat az probehne reklama nebo ji vyrusit a pak polouchat rozhovor ktery me treba nezajima... chapu jde o prachy o reklamu a zase reklamu a reklamu....nalejvarna do hlavy vsemi otvory co jdou,,,,doufam ze se prida vic ctenaru ze ten novy nesmysl nechteji
29. 05. 2014 | 23:52

zdenekb napsal(a):

Marťan:

Vtipné. Ale vzato trochu vážně, možná i v tom je podstata sporu o chápání veřejného prostoru a jeho pravidel. Vy (jak to vypadá - možná se pletu) máte za to, že svoboda je bezbřehá možnost projevu, soutěž o to, kdo koho přeřve nebo aspoň znechutí (počtem příspěvků) - já k té svobodě počítám i právo nebýt obtěžován bezobsažným spamem typu Yosif. Je to snad cenzura? Asi jo, když mi doporučujete komunistický svaz mládeže. Zřejmě jste ze stejného intelektuálního hnízda...

17,5:

Zdravím a "piďte se". (Tohle slovo píšu prvně v životě... :o) ).
30. 05. 2014 | 00:07

Gru napsal(a):

Karel Mueller

Zdravím Vás. Ano, budoucnost je nejistá, ale v současném vývoji lze poznat některá pozitiva. Nejprve roli Ruska - i když nebude už hegemonem první jakosti, přece jen působí jako zarážka a brzda, protože Washington přišel na to, že porazit Rusko nelze. Jestliže se Obama domníval, že Rusko znehybní etablováním základen na Ukrajině a tak si sjedná volnou cestu do Iránu (a to je hlavní cíl Washingtonu už dobře 20 let), tak zapomíná na Čínu, která by intervenci v Iránu strpět nemohla. Kromě toho lze doufat, že také Irán bude brzy mít atomovou zbraň, což je spolehlivé zamezení bleskové válce. A pokud není blesková válka možná, tak dlouhé války na výdrž se Washington bojí a vyhne se jí. Protože v dlouhé válce už nehraje technologie zásadní roli, a vláda se zodpovídá před US voliči za drsné ztráty svých vojáku - nic přijemného. A tak bude války ušetřena i naše země,
30. 05. 2014 | 00:13

Marťan napsal(a):

zdenekb
Kde berete jistotu, že svými názory neobtěžujete také Vy ? Kde berete právo filtrovat něčí názory ? To tu přece bylo, proč se vracet do doby jediného správného materialistického dialektu ? Jen proto, že Vám to nevoní ?
30. 05. 2014 | 00:30

Marťan napsal(a):

Gru:

Rusko je brzda před čím ? Před demokracií ? Na Ukrajině podněcují nepokoje Putin jugend a a Vy mluvíte o brzdě ? Putin připravuje scénář opsaný od Hitlera a Vy strašíte Amerikou ?
Ruská vládní totalitní garnitura mluví o napadení Finska , Rumunsku vyhrožuje návštěvou v bombardéru a Vy strašíte Amerikou.
Nejste Vy náhodou bolševik, tedy zločinec?
30. 05. 2014 | 00:42

zdenekb napsal(a):

Marťan:

Jistotu nemám - navrhuji proto (mírně nevážně) filtr, který by si každý svobodně (!) nastavil, tak, abych kupříkladu ani já nemohl nikoho obtěžovat. Co do četnosti vstupů, dosahuji dnes přibližně 0,07% Yosifa. O zákazu názoru přitom nepadlo ani slovo - jistě tu jemnost v rozdílu chápete.
Ale vaše řeči o hrozbě "návratu toho, co tu bylo" nejčastěji vedou ti, co tu tehdy vůbec nebyli - zkrátka mladická vášeň, rasance a černobílo. Třeba vyrostete.
30. 05. 2014 | 01:01

Jakelin de Mailly napsal(a):

Marťan

Přečetl jsem si Vaše vesmírné jódlování a mohu říct jen toto:
věnujte se plně řízení tripodu a pozemským bakteriím se vyhýbejte.
30. 05. 2014 | 01:14

Ládik!!! napsal(a):

BJ -
ta nepotřebuje nic vysvětlovat. V 7 letech má vlastní argumenty.
30. 05. 2014 | 06:23

Ládik!!! napsal(a):

Rudi Koutek -
jeho básní Máj.
30. 05. 2014 | 07:06

Marťan napsal(a):

J.de.M
Kdysi dávno jsme se snažili lidskou civilizaci posunout dál, ale tento projekt selhal. Naučili jsme vás stavět města,dali jsme vám desatero......a vy jste stejně dál plodili zrůdné režimy jako fašismus,komunismus a nebo Putismus. Lámeme na vámi hůl a odlétáme. Počkáme, až se vymlátíte a pak se pokusíme věnovat šimpanzům.
Snad to dopadne lépe !
30. 05. 2014 | 07:26

Baba Jaga napsal(a):

To: Ládik!!! 6:23
Tak ať Vám Natálka roste do krásy, rozumu a hlavně tolerance. A je s Vámi ráda napořád.
Jak dlouho budete volit pana Macha je vedle toho nepodstatné.
Já jdu na další trestnou výpravu proti slimákům - mák mně potvory systematické žrát nemusí, když ho seju pro radost z květů.
30. 05. 2014 | 07:41

patriot napsal(a):

Volební účastí jsem byl zklamán.

Doufal jsem, že bude pod 10%.
30. 05. 2014 | 07:46

gaia napsal(a):

Marťan

jen aby tu nějací šimpanzi ještě zbyli.

Víte, jak je ten citát ve Stopařově průvodci
Inteligentní formy života , např. delfíni, planetu už dávno opustili.
30. 05. 2014 | 07:46

gaia napsal(a):

patriot

nápodobně, i když já navrhovala hranici co by výraz nelegigimity, ještě vyšší, 15%.
30. 05. 2014 | 07:48

patriot napsal(a):

Marťan:

Co je to ten Putismus?
Moje babička říkávala, když krmila slepice: Puťa puťa puťa… Má snad tento termín něco společného s krmením slepic? Byla moje babička putistkou?

„Putin připravuje scénář opsaný od Hitlera…“

Nepřišlápl jste si tykadlo?
30. 05. 2014 | 08:08

Jakelin de Mailly napsal(a):

Marťan

Máte v tom chaos.
Pletete si "space engineers", resp. "space gods" s emzáky z Marsu, kteří nás tady přiletěli rovnou vyžahnout.
Už tatíček H. G. Wells to popsal.
I jejich řeč - "úúúúúúúúúúlla úúúúúúúúúúúúúlla !"
Nějak mi to s tou Vaší neštymuje, ale zní to podobně.
30. 05. 2014 | 08:16

jozka napsal(a):

zdenekb:

Technicky to mozne je a jsou mista, kde to je bezne. Pro sebe si nastavite, aby se vam treba od Yosifa zobrazili jen hlavicky a kdyz budete chtit, rozkliknete si to. Kdyz ne, mene casu stravite rolovanim. S potlacovanim nazoru, jak se vam tu snazi podsunout to nema nic spolecneho. Kdo chce, muze s odstavci kolektivu Yosif travit cele dny.

Jenze se naskyta otazka, jestli by pak tenhle prostor neztratil svuj zamysleny smysl, ze...
30. 05. 2014 | 08:23

Rudi Koutek napsal(a):

Maximus napsal(a):
"Sám jsem od zuřivého antikomunisty (1985-1995) a později příznivce ODS (do 2005) se dostal názorově do mezipolohy a tedy nejsem vyhraněný pravičák nebo levičák."




Stat se priznivcem ODS v te dobe a prestat vsechny ty skandaly s temi penezi, Pepou z Hongkongu a dobu opozicni smlouvy?!?!
30. 05. 2014 | 09:06

Divák napsal(a):

Nechápu proč musíme platit skupinkám lidí, kteří se nazvali politickými stranami,
poplatek za každý získaný hlas.
Vždyť i politický nebožtík Klaus učil, že peníze se mají odevzdávat za dodané zboží nebo provedenou službu. Jakou službu pro nás v souvislosti s volbami provedly ty politické strany ?
30. 05. 2014 | 09:10

Baba napsal(a):

Baba trvá na svém biotopu a na svém protokolu.
30. 05. 2014 | 09:20

Joachym Brezina napsal(a):

Pane Marťane,
ať se to romantikům líbí nebo ne, planeta Mars je mrtvá planeta, myslím si že i romatnické představy o její terraformaci jsou iluzorní bláboly.
Na Marsu život není, možná jen ve fosilních pozůstatcích, hlásíte-li se tedy k Marsu, tak je zjevné, že Vaše myšlení je silně fosilní, jak zde dokazujete v diskuzi :)
30. 05. 2014 | 09:27

Rudi Koutek napsal(a):

Ládik!!! napsal(a):
"Rudi Koutek -
jeho básní Máj."




Tak to me taky. Ale, ze bych ho kvuli tomu volil? Nevadi Vam, ze psal i nemecky?
30. 05. 2014 | 09:31

čert }:o) napsal(a):

Divák
za loňský rok byly vyplaceny dávky politickým
stranám od státu cca miliarda kč. No neberte
to jako politik?! Chápat to nemusíte. Čím
míň chápete, tím líp. Jo politika je pěkně drahá.
A lidi se ještě kvůli nim mezi sebou hádají
a nenávidí =o)

jen pro počtení
http://www.lipa.cz/zapis9fin.htm
30. 05. 2014 | 09:34

Ládik!!! napsal(a):

RK -
nevím, jestli je Vilém helmutské jméno. Třeba Wilhelm vznikl z českého Viléma nebo Vilemíny. Nepátrám po tom a volím v trojstupu.
30. 05. 2014 | 10:06

Karel Mueller napsal(a):

Pane Gru,

zdravím též. Víte, obnovit teď nějakou důvěru mezi Ruskem a západem je asi nemožné. Když Rusové viděli, jak USA nakonec smetli Janukoviče i s Kličkem, a do silových křesel dosadili protiruské šovinisty a neonacisty, tak to museli vyhodnotit jako přímý útok na Rusko a přijmout odpovídající opatření.

Takže jakákoliv dohoda asi nemá cenu ani v okamžiku, kdy je podepsána. Hoří občanská válka a to zamezuje smířená mezi oběma národy. To znáte i ze života, pokud se s někým máte smiřovat, tak si nesmíte až tam moc ublížit. Hranice pro smíření mezi národy jsou mrtví. Docela výstižně to popsal Radek John, když psal o neschopnosti ukrajinské vlády: Ničím nevyvoláte větší nenávist, než když tam pošlete armádu a pravidelně jsou mrtví civilisté. Nehledě na to, že ruští vzbouřenci by neměli sebemenší nárok, kdyby za sebou neměli tamní obyvatele a sami Ukrajinci nejeví žádné nadšení z války s Rusy, bojují tam hlavně gardisté z bývalého Polska, vlastně je armáda dodnes nespolehlivá.

Konec je tedy v nedohlednu, jedno je jisté, alespoň prozatámní odklon Ruska. Snad západ počítal s pátou kolonou a ekonomickou provázaností Ruska. Putin potřevuje 5 let: Dozbrojení a pravděpodobné změny v EU: Le Penová půjde nahoru, pokud nebude dělat chyby. a i v SRN má Putin posluchačů víc než dost. Nejen z ekonomických důvodů, ale značná část Němců je alergická na to, že SRN poslouchá vzorně Washington. Poznal jsem to sám. Nehledě na ony Ruskem hlásané hodnoty, které jsou Němcům dost vlastní.

Pepa Řepa zde párkrát velmi trefně poznamenal, že po oněch slavných misích západu (hlavně USA) zůstala jen spoušť, protože neměli koncepci pro den poté. Víte, když posloucháte ty stařečky, díky kterým se USA staly hegemonem, tak se můžete tak ptát, kdo to v USA dnes vládna. Tito pánové určitě ne. Další zásadní problém USA bude v tom, že za 25 let se má stát Horním Mexikem. To je průser, myšlení latinos je dost jiné.
No, mě už z toho hlava bolet nebude.
30. 05. 2014 | 11:44

Baba napsal(a):

Babo, buď ráda, že jsi nikdy v žádné válce nebyla a dá-li nejvyšší ani nebudeš a radši si zacvič, evidentně máš co rozdýchávat.
30. 05. 2014 | 12:09

Pavel13 napsal(a):

Já jsem se nezůčastnil a možná jsem i udělal dobře.
Dosud jsem to házel zeleným, ale jak se rozmnožili, jsou pro mě teď nečitelní a budou se muset dovybarvit. Toho zeleného hnusu bylo ale naráz tolik (teď myslím trávu), že mi vypršel voličský čas. Takže milí piráti, za vším hledejte zelenou. Mohli jste dostat o 30 kaček víc. Na druhou stranu jste se tak nedostali nad 5%, takže můžete konečně oddělat ten nesmysl.
30. 05. 2014 | 12:28

Emerich napsal(a):

Vážený pane Marťane, dlouho jsem zvažoval, zda vám udělit Řád Bílé Vrány, kterou mezi většinou ostatních blábolistů opravdu jste a kvituji to s povděkem, nebo Řád Dona Quijota za marný boj proti větrným mlýnům. Nakonec jsem se rozhodl propůjčit vám oba, zejména s přihlédnutím k léty ověřenému poznání, že boj s blbostí se nedá vyhrát !
30. 05. 2014 | 13:42

Karel Mueller napsal(a):

Emerich:

Když uvážím náklady na zbrojení USA v porovnání s Ruskem, obklíčení Ruska americkými základnami a úvahy amerických stratégů o prvním úderu a když nahlídnu všechny mise západu od Kosova po Sýrii ... tak s Vaším závěrem hluboce souhlasím.
30. 05. 2014 | 14:17

MirekS napsal(a):

A co se díky tomu změnilo, když jste u voleb nebyl, pane Klímo. Já Vám to povím, nic. Zbavil jste se práva rozhodovat. Pozor ale, abyste o to právo jednoho krásnýho dne nepřišel. Že by Vám to nevadilo?

Zdraví

MirekS
30. 05. 2014 | 14:40

fafnir napsal(a):

ano pane Klímo
patří vám poděkování za to,že vy a dalších 80% nezodpovědných lidí jste se k vobám nedostavili,a moudře jste vložili váhu svých hlasů do rukou těch zodpovědných.V tomto případě můj hlas dotal váhu 5 hlasů.Tedy vám a ostatním děkuji,a jestli se vám to,že jsem hlasoval pro TOP 09 nelíbí,můžete jen brečet u Novy do piva.Váš pech.
30. 05. 2014 | 15:12

Emerich napsal(a):

To Karel Mueller:
... obklíčení Ruska americkými základnami a úvahy amerických stratégů o prvním úderu ...
Tomu se říká paranoia !
30. 05. 2014 | 16:39

patriot napsal(a):

Emerich:

Paranoia? Podívejte se laskavě na mapu:

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12049-rusko-chce-vyvolat-valku-s-usa-zde-je-jasny-dukaz-.aspx
30. 05. 2014 | 17:49

nefuk napsal(a):

Slovo fuck je maximem znalostí cizích jazyků českého obyvatelstva. To je také hlavní důvod jeho nevraživosti k Bruselu. Průměrnému českému občanovi je nejlépe v jeho místní hospůdce, kde mezi svými nadává a vzájemně se ubezpečuje o tom, že je nejlepší, nejchytřejší. Bohužel to platí jen k ceduli konec obce.
30. 05. 2014 | 21:01

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy