Česká republika je černým pasažérem NATO

25. 04. 2014 | 14:10
Přečteno 6407 krát
.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Rudi Koutek napsal(a):

To bude mit mistni bolsevisticka uderka radost. Signatar Charty 77, k tomu manicka. To zas bude urazek, zesmesnovani a nadavani.
25. 04. 2014 | 14:17

gaia napsal(a):

Signatar Charty 77, k tomu manicka a od teď i válečný štváč.
25. 04. 2014 | 14:33

resl napsal(a):

jó, ten vzhled bude místním stačit, ani nemusí psát. komouš vždy věděl, jak má člověk vypadat, jak mluvit, kreslit, psát. jen žádné hloučky. ven z nato, ven z eu a pěkně pod křídla zaostalého mužika, to bude ohromný přínos pro republiku.
25. 04. 2014 | 14:36

dříve čtenář napsal(a):

Lidi zlatí, vy už všichni dopředu víte, o kolik je kdo narozdíl od vás, hloupější a větší komouš!
Mám to chápat tak, že ten kdo nejde s vámi, jde proti vám? Co se tak napřed zamyslet, než střelím nějakou nadávku do blogu?
Není to svým způsobem vlastně forma rasismu?
25. 04. 2014 | 14:46

gaia napsal(a):

resle, ten pán vypadá náhodou docela hezky. Co se vám na něm nelíbí?
Mně se nelíbí nikdo, kdo chce zvyšovat náklady na zbrojení. A nemusím koukat ani na fotku ani na CV.
25. 04. 2014 | 14:50

olga napsal(a):

To bych měla opravdu radost kdyby nás vyloučili a umožnili nám být neutrální. Ovšem to je pouze zbožné přání. A to je mi moc líto.
25. 04. 2014 | 15:15

vasja napsal(a):

Co bloger, to stejná kavárna.
Kamarád. Kamarád kamaráda.Kamarád kamaráda kamaráda......
Fakt to je tady pestrý. Takový multi :-))
25. 04. 2014 | 15:18

resl napsal(a):

gaia napsal(a):
Signatar Charty 77, k tomu manicka a od teď i válečný štváč. resle, ten pán vypadá náhodou docela hezky. Co se vám na něm nelíbí?
-----------------------
ach jo

dř. čtenář : Co se tak napřed zamyslet, než střelím nějakou nadávku do blogu?
----------------------
komouš je pro vás nadávka, je to přece příznivec ksčm
25. 04. 2014 | 15:49

Martin1 napsal(a):

Rozbor obrázku
(1) Náš voják bez hodnosti - jen poslušný plnit zájmy jiných
(2) Všichni velké postavy a malý mozek - oduševnělé tváře - jako milicionáři - stále stejní
(3) Nejdříve NATO zlikvidovalo všechen zbrojní průmysl a ponechalo jen tanky na klíček a nyní chce, abychom nakupovali jejich za těžké prachy.
(4) Dříve jsme měli prý nepřítele na západě a nyní ho prý musíme mít na východě
(5) Čekám na nějakého Chartistu 77, který řekne dost, kecáte, už zase lžete
(6) Já jsem z obrázku jistou ironii z těch figur už vyčetl - že by první nesmělá vlaštovka?
25. 04. 2014 | 15:59

Míla napsal(a):

Resle
u Vás platí to komunistické,kdo nejde s námi,jde proti nám s plnou parádou.Dříve čtenář Vás otipoval perfektně.
25. 04. 2014 | 16:03

resl napsal(a):

Mílo,
platí, máte pravdu. Taky máte něco podobného ?
25. 04. 2014 | 16:14

Vlado napsal(a):

Tak to vidí chartista po čtvrtstoletí restaurace kapitalismu. Ekonomické výsledky v takovém stavu, že je musí bránit NATO. Jaké štěstí pro těch 650tis, nezaměstnaných a 990tis, obyvatel co žijí na hranici chudoby. Je třeba té operetkové hradní stráži přidat na oblačení. Na ty žoldáky v zahraničí není tolik vidět ale když nás tam reprezentují ta by se na nich šetřit také nemělo. Vždyť už je to jedno zda bude žít na hranici chudoby o nějakých 100tis, víc zoufalců.
25. 04. 2014 | 16:15

Rudi Koutek napsal(a):

gaia napsal(a):
"Signatar Charty 77, k tomu manicka a od teď i válečný štváč.
25. 04. 2014 | 14:33"



Valecny stvac? Proc?
25. 04. 2014 | 16:17

Libertad napsal(a):

"Česká republika je černým pasažérem NATO" protože rozhodující pracovníci ministerstva obrany 90% peněz, které mají k dispozici, rozkradou/nesmyslně utratí.
Také jsem od včerejška úplně paf, když jsem se dozvěděl, že senát Č.R. schválil (myslím, že v prvním čtení , neboť je to jeho návrh) novelu zákona, která spočívá (mimo jiné) v tom, že titulem válečný veterán se bude moci chlubit voják (s platem cca 100 000kč/měsíc), až bude hrdině bojovat /mít odslouženo v zahraničí celé tři měsíce (na příklad v Mali). Dosud stačilo na misi prospat jeden měsíc. Dle téže novely, po jejím schválení, budou mít pravo na titul veterána, (a tedy i právo na doživotní čepání nemalých výhod) i civilní pracovníci!
Za špatnou pověst může též Kalousek, který v prvých letech po roce 1989 zakázal vojsku příme nákupy vojenské techniky. Muselo nakupovat přes zprostředkovatele, na příklad přes kamaráda Kalouska, přes pana Hávu.
Až se objeví na našich hranicích Putinova vojska, tak nás snad ochrání voska USA jako dík za to, že jsme jim odmítli nechat postavit u nás radar.
Otázka výstavby radaru nebyla ano či ne, ale čí? Či USA, Činy nebo Ruska. Rozuzlení se již blíží.
No a na závěr mého příspěvku dodávám, že jsem se nepřestal do dnes divit, když jsem se dozvěděl, že si naši vojáci nechávají hlídat - a daňoví poplatníci to platí- svoje vojenské objekty.

s pozdravem

Sidonio Libertad
25. 04. 2014 | 16:19

fafnir napsal(a):

Olga,Gaia
To bych měla opravdu radost kdyby nás vyloučili a umožnili nám být neutrální. Ovšem to je pouze zbožné přání. A to je mi moc líto.
Máte přání navzájem neslučitelná.Neutralitu a omezení výdajů na zbrojení.Ujišťuji vás,že neutralita je co se týče výdajů na obranu zatraceně drahá záležitost.U nás by to znamenalo tak kolem 150 000 mužů ve zbrani s patřičnou výzbrojí + příslušný počet vycvičených a procvičovaných záloh.
Mimochodem,když se podíváte do nedávných dějin,tak Rakousko bylo v r.1938 také neutrální,pak přišel Anschluss,Finsko v r.1939 také,pak přišel útok SSSR a Zimí válka a krádež pardon ve vaší terminologii přidružení Karelie k SSSR, Belgie,Holandsko,Lucembursko,byly také neutrální,přišel Německý Blitzkrieg,Norsko a Dánsko také přes svoji neutralitu se staly obětí Nacistické agrese.
Uvědomte si,že nestačí,že se prohlásíte za neutrálního,vaši neutralitu nemusí a také nebude,jak dokládají dějiny, potenciální útočník respektovat.Musí ho odradit buď jeho vyšší zájem(deponované peníze ve Švýcarsku + jeho obtížné dobytí) nebo vaše silná a tedy nesmírne drahá obrana,což je u země velikostiČeské Republiky s jejími technickými,finančními a lidskými zdroji a zálohami věc čistě fiktivní.
Takže jste v reálu jako když budete tvrdit,že nepotřebujeme policii,protože lidé přece mají být poctiví a hodní.
25. 04. 2014 | 16:22

Míla napsal(a):

Resle
nic podobného nemám,respektuji demokratické volby a jsem k vítězné straně lojální.Hladovku držet určitě nebudu,takový blbec snad nejsem.
25. 04. 2014 | 16:23

sklepnický napsal(a):

Co to meleš Láďo, vždyť Stropnický vyšle na Ukrajinu polovinu letectva /4 grippeny/ a celé pozemní vojsko /brigádu rychl.nasazení/. Tankové vojsko/ 30 tanků/ zůstane doma, není dost nafty na dojezd k Doněcku.
Který jiný stát NATO posílá takovou sílu, žádný ! Tak neprovokuj.
P.S. Přitom by stačilo, aby Štětina,Kalousek a celá redakce zpravodajství ČT zorganizovala nábor do protitruských legií. Jen z místních diskutérů a blogerů by byl docela slušný úderný prapor. Resl,neo,mb,rudi koutek,yosif, atd. atd.
25. 04. 2014 | 16:32

Martin1 napsal(a):

OTEVŘETE SI OKNA A POSVIŤTE SI DO MOZKU

Někteří zdejší zarytí "huráantikomunisté" jsou podobní sklerotikům, kteří jdou na nákup do konzumu a stále si celou cestu předříkávají:" Půlku chleba a dva litry mléka, půlku chleba a dva litry mléka."

U nich je to pochopitelné, ale ti "huráantikomunisté" si to stále opakují z jiných příčin: "Vlevo jsou bývalí komunisté, ti vpravo jsou bývalí demokraté" - "Vlevo jsou bývalí komunisté, ti vpravo jsou bývalí demokraté" "Vlevo jsou bývalí komunisté, ti vpravo jsou bývalí demokraté".
Jsou však už dlouho vedle a i oni to vědí - vědí, ale melou svou - aby nezapomněli.

Oni totiž opravdu ti bývalí komunisté už nejsou komunisté a oni opravdu ti bývalí demokraté už nejsou demokraté a tak si to ti "DĚLIČI LIDÍ NA HODNÉ A ZLÉ" musí to staré dělení světa stále opakovat ze strachu, že se spletou.

Že se prořeknou a že tím bude podle nich konec světa. Ty skupiny jsou dnes stejně hodné a stejně zlé a to ti lidé nesnesou - musí mít "jasno" - ale i v lampárně plné lamp, když není proudu, není ani světla. Chce to více světla - více světla - více světla!
25. 04. 2014 | 16:38

resl napsal(a):

Mílo,
volby, kde vyhraje rudoch, nejsou nikdy demokratické, to přece víte. to k sobě jaksi nepasuje.
25. 04. 2014 | 16:40

strýc virus HxNx napsal(a):

známí omezenci a vypatlanci naběhli hned v prvním a třetím příspěvku, aby nenechali nikoho na pochybách o nevyléčitelnosti jejich duševních postižení.
25. 04. 2014 | 16:42

gaia napsal(a):

Rudi

podle mne je válečný štváč každý, kdo chce eskalaci zbrojních výdajů. Už jsem to napsala.
25. 04. 2014 | 16:43

Míla napsal(a):

Resle
tak poslední výsledek voleb a vzestup koministů nebyl demokratických.Ledaže by se zfalšovaly volby a to snad v demokratické zemi není možné.
25. 04. 2014 | 16:48

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat gájo s prominutím bez tzv. nákladů na zbrojení by byla evropa už pěkných pár let vydrancovaná ...
Veselé krizování.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/923189_465200360226274_33808479_n.jpg?dl=1
25. 04. 2014 | 16:49

Míla napsal(a):

strýc virus
neberte to tak vážně.Já jsem kdesi četl,že tyto problémy se vyskytují u lidí,kteří zadržují pr.y.Ty potom cestují po zádech do hlavy a z dotyčného vypadnou po..ané myšlenky.
25. 04. 2014 | 16:51

strýc virus HxNx napsal(a):

a já zase tvrdím, Mílo, že u mnou zmíněných výtečníků bych se určitě nemýlil v předpovědi, jak vypadá magnetická rezonance jejich mozků! jestli se na tom podílejí zaražený p..y, ponechme již fantazii.
25. 04. 2014 | 17:00

Baba Jaga napsal(a):

To: fafnir 16:22
A co by se nám tak asi stalo, kdybychom nebyli v NATO, draku? Třeba nás ani nemusí vylučovat - kdo ví, jak by dopadlo referendum o vystoupení. Ke vstupu nebylo - nepamatujete si náhodou, jak byla jeho nutnost tehdy vlastně vysvětlena?
Jak by dopadlo naše případné napadení si nedovedu představit, vojáčci bránící demokracii v jiných zemích by mohli bojovat opět třeba v cizinecké legii - pokud ještě existuje.
25. 04. 2014 | 17:01

gaia napsal(a):

wbgarden

zbrojit se nedá donekonečna,
25. 04. 2014 | 17:02

fafnir napsal(a):

ano Mílo
ty volby v 46.byly také demokratické.pak přišel 48, a dalších 40 let podle vás demokratických voleb.Já byl od 69. co 4 roky různým způsobem buzerován za nedostavení se k volbám.
nevím jak resl ale já vím jedno.Vítězstvím komunistů v demokratických volbách,končí jakákoliv demokracie,pardon,zhusta nastupuje ta verbální blbost(ani ten evidentní nesmysl boševikovi nedošel) Lidová demokracie.Ono je to historicky doloženo.Vaši levicoví souputníci, nacisté, se ve 33, dostali k moci také po nepochybně demokratických volbách,a s demokracií byl konec.Oba případy vedly ke koncentrákům,v socialismu nazývanými GULAG,a konci demokracie.No však vy to zpochybníte,že?
25. 04. 2014 | 17:21

Martin1 napsal(a):

wbgarden
wbgardene
V tom odkazu je chyba, u obrázku Američanů na Měsíci je rok 1968. Ale Američané tam stanuli až 20. července 1969.
"Je to sice malá chyba pro člověka, ale velká chyba pro celé lidstvo - stádo historiků a statistiků celého světa."
25. 04. 2014 | 17:27

fafnir napsal(a):

gaia
ale dá.jen se podívejte do dějin.Já vím ,dejiny vaše slabá stránka.Srandovní je,že vy ,takový antiklerikál, jste svým způsobem myšlení, vlastně takový ortodoxní Chelčického křesťan.rezignující na jakýkoliv způsob sebeobrany,osobní i kolektivní.
25. 04. 2014 | 17:31

Míla napsal(a):

fafnir
vůbec nic nezpochybňuji,pouze konstatuji.Zřejmě to činění po roce 89 pro hodně voličů není natolik přitažlivé a po konfrontaci z léty před rokem 89 a současností dochází k tomu,že se rozdíly smazávají.Lidově řečeno je to na stejné brdo.Tomu také odpovídají volební výsledky.Jak vidíte voličům je jedno z jaké partaje kdo pochází a ani jim nevadí spolupráce dotyčného s STB.A být předčasné volby,tak to by byl mazec.
25. 04. 2014 | 17:41

Rudi Koutek napsal(a):

sklepnický napsal(a):
"P.S. Přitom by stačilo, aby Štětina,Kalousek a celá redakce zpravodajství ČT zorganizovala nábor do protitruských legií. Jen z místních diskutérů a blogerů by byl docela slušný úderný prapor. Resl,neo,mb,rudi koutek,yosif, atd. atd.
25. 04. 2014 | 16:32"


Sklepnicky(anebo skepticky?), bud nectete pozorne, anebo mate bohatou fantazii.
Najdete mi, alespon jeden prispevek, kde bych se vyjadroval k ukrajinsko-ruskemu konfliktu ve smyslu - pro Ukrajinu a proti Rusku.
25. 04. 2014 | 17:42

fafnir napsal(a):

Baba Jaga
k vašemu podivení Legion Etrangere stále existuje a je to elitní jednotka Francouzské armády.
.Ale o to nejde,příslušnost k mohutnému bloku,navíc vybavenému odstrašujícím arsenálem odrazuje případného útočníka daleko více,než jedna malá osamocená,byť dobře vyzbrojená země.
25. 04. 2014 | 17:48

Pepa napsal(a):

Zdravím Fafnire 16:22.
Možná si ještě pamatujete na: Modrá je dobrá.
Nejdříve musíme vědět co máme, co potřebujeme, a pak co by jme chtěli.
Nemá cenu utrácet peníze za letadla, která stojí v hangáru, polské vrtulníky, plovoucí auta, která to neumí, munici, která je nepoužitelná, atd..
Hlavně, že nikdo za nic nemůže.
To asi samo.
Jsou lidé kteří to umí

www.youtube.com/watch?v=JJESdnkOThg[/u

http://www.youtube.com/watch?v=vEOLonBfaD8#t=77

My neumíme zvládnout ani povodeň.
Nebo se pletu?

S pozdravem hlavně zdraví
Pepa
25. 04. 2014 | 17:59

TomášL napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=NOnwdmpButo
25. 04. 2014 | 18:04

strejc Josef napsal(a):

Na rozdíl od "Rudi Koutka" je mi úplně jedno jak se autor češe či zda je signatářem Charty (co si kdo dělá ve volném čase je mi úplně fuk). Spíš se pokusím podložit proč považuji jeho vtip za špatný. Za prvé, angažovanost našich vojáků v zahraničních misích zcela odpovídá možnostem států naší velikosti a významu. Nevím, co by na onu rádobyvtipnou figurku tahající atrapu tanku řekli vojáci, kteří v těchto misích přišli o zdraví. Za druhé, kresba nereaguje na skutečný stav naší "malé angažovanosti", ale na výzvy z vedení NATO, že dáváme na zbrojení málo. Tím se vtip stává agitkou k nerozeznání od agitek v padesátých létech a tzv. "pranýřuje" jak někteří "soudruzi ještě nepochopili potřeby doby". Za třetí : samozřejmě, že hájí-li obranný pakt nedotknutelnost svého území čím dál častěji za hranicemi svých členů tedy na území jiných států, kteří NATO ani nenapadli, ani nejsou jeho satelity pak holt penízky nestačí. Ale to by bylo úplně o jiné karikatuře....
25. 04. 2014 | 18:23

Rudi Koutek napsal(a):

strejc Josef napsal(a):
"Na rozdíl od "Rudi Koutka" je mi úplně jedno jak se autor češe či zda je signatářem Charty (co si kdo dělá ve volném čase je mi úplně fuk)."


Neco Vam prozradim strycku Josefe(nebyl to nahodou Stalin?), mozna to nevite,ale jsem taky signatar Charty a manicka k tomu(jednou manicka, navzdy manicka)

Me osobne je taky jedno jak se kdo cese a zda je signatarem Charty. Myslim si, ze to neni jedno mistni bolsevisticke uderce. Signatar Charty a manicka k tomu - uz zase maji mistni bolsevici na koho nadavat a plivat.
25. 04. 2014 | 18:38

Bestia triumphans napsal(a):

Divobyj - typický volič KSČM. Nevzdělaný, primitivní hulvát a sprosťák.
25. 04. 2014 | 18:53

pozorovatel napsal(a):

V Plzni teď odsoudili jednoho bývalého chartistu - t.č. stavebního podnikatele - za vydírání. Nějaký M.K. Holt charakter, ten chartista.
25. 04. 2014 | 18:53

vico napsal(a):

Pokud jde o pana blogera, nenazýval bych ho tak docela chartistou. Být chartistou v době 1990 až 1992 je stejné, jako vyhrát bitvu tří císařů u Slavkova v r. 2014 :-)

Jinak však zcela souhlasím s tím, že jsme černým pasažérem NATO. Máme armádu tzv. na baterky. Kdyby došlo k válce o Pobaltí, jsme schopni maximálně nasadit jednu brigádu v počtu 5 tisíc mužů, ale tak maximálně na jeden měsíc, neboť jsme nezpůsobilí logistické podpory včetně střeliva a nejsme schopni doplňovat zálohy, neboť nemáme z čeho. Podobně ubohou roli chronických potížistů jsme donedávna hráli i v EU.

Apropos EU a NATO ještě jinak. Podle všeho téměř padesátimilionová Ukrajina s rozlohou podstatně větší než Francie zřejmě není schopna uhájit svou územní celistvost a řekl bych i svou státní suverenitu.

Všichni ti, v čele s prof. Bednářem, kteří sní o vystoupení Česka z EU, by měli pozorně sledovat, jak se žije těm vpravdě suverénním - jak se říká "bez závazků".

Zdejší převážné většině t.j. podporovatelů Putina jedna dobrá rada/která je natolik k nezaplacení, že je zadarmo/.

Zatím si plácejte, co chcete a klidně podporujte velmocenské nároky země, která se právě chystá k pochodu na západ. V určitém bodu zlomu se však objektivně ,není v tom nic osobního, stanete kolaboranty z anglického collaborate = spolupracovat.
25. 04. 2014 | 18:55

strejc Josef napsal(a):

Rudi Koutek napsal(a):
Neco Vam prozradim strycku Josefe(nebyl to nahodou Stalin?), mozna to nevite,ale jsem taky signatar Charty a manicka k tomu(jednou manicka, navzdy manicka)

Me osobne je taky jedno jak se kdo cese a zda je signatarem Charty. Myslim si, ze to neni jedno mistni bolsevisticke uderce. Signatar Charty a manicka k tomu - uz zase maji mistni bolsevici na koho nadavat a plivat.

Milý Rudi Koutku, mě je úplně jedno jak se češe autor a je mi úplně jedno jak se češete vy. Pokud mne zajímá nějaký názor a mám pocit, že bych na něj měl reagovat - udělám to. Myslím, že kdybyste činil totéž a neřešil problémy jakési "imaginární úderky" udělal byste lépe. Diskuse je střet názorů a ne nálepkování jiných diskutérů (to vás v Chartě neučili...?) Vaše pokleslé asociace (strejc) Josef - "Stalin" ponechávám bez komentáře - každý si udělá názor sám. Pěkný den.
25. 04. 2014 | 18:58

Legitimní préza Janukovyč napsal(a):

Rozbor kresleného vtipu pana Líbala:

Český voják bez hodnosti stojí v zašpiněné uniformě a v ruce drží provázek na kterém tahá tank. Dva důstojníci, z nichž oba mají uniformy stejného vzoru stojí vedle sebe, přičemž jeden z nich má vyšší hodnost , jsou očividně s ústrojí vojáka ČR nespokojeni. Oni sami jsou čistě oblečeni, přičemž důstojnik s nižší hodností kárá českého vojáka, zatímco důstojník vyšší hodnosti tomu přihlíží a do procesu kárání nezasahuje. Z vtipu je nejasné, zda jsou nespokojeni se stavem uniformy českého vojáka, či z toho, že tento drží dětskou hračku. Vtip je možno chápat jako třeskutě smělý satirický šleh statečného chartisty, který tvrdě tepe nechápavost české veřejnosti, která nehodlá přispět na zvýšení rozpočtu pro armádu NATO, která by ale OKAMŽITĚ měla vyrazit a ztrestat drzého Vladimira Vladimiroče Putina, který ale vůbec, vůbec neposlouchá co mu moudře doporučuje velký předseda Mao Barosso a černoch Husseín Barack a nehodlá si nechat zplundrovat rozkrást zem. Ještě je možné chápat vynikající počin pana Vladimíra Líbala jako kritiku úpadku českého textilního průmyslu, který dodává pouze zelené zašpiněné uniformy. Zde by mohlo jít o odvážné nastavení zrcadla EU, která nechala zplundrovat český průmysl jako celek. V neposlední řadě je možno kritiku chápat národnostně, tedy tak, že český národ je dobrý jen a jen pro to, aby jej nadřazení, chytřejší a bohatší a správný pas vlastníci spoluobčané EU mohli hubovat a poučovat. V každém případě je vtip pana Líbala taková řachanda, že se ještě teď popadám za břicho.
25. 04. 2014 | 19:07

myslivec napsal(a):

ale v afgánu lovíme
25. 04. 2014 | 19:09

Pompeisu Magnus napsal(a):

to vico:

píšete: "V určitém bodu zlomu se však objektivně ,není v tom nic osobního, stanete kolaboranty z anglického collaborate = spolupracovat. "
------------------------------------------------------------------------------------
Nejprve bych si dovolil tak zcela nesouhlasit s Vaším smělým tvrzením o původu slova "kolaborant". Než angličtina to bude spíše latina,"labore", viďte?
A vzápětí bych se dovolil co nejzdvořileji zeptat, jaký že je přesně kvalitativní či morální rozdíl být kolaborantem velmoci, která " se chystá k pochodu na západ" a kolaborantem jiné velmoci, které se, Vašimi slovy řečeno " chystá k pochodu na východ"? Moc by mě to zajimalo, víte?
25. 04. 2014 | 19:16

Rudi Koutek napsal(a):

strejc Josef
Prosim Vas uderka neni imaginarni, je tady mnoho pevnych nicku a jeste vice promenlivych, kteri pisi jako pres kopirak. Mozna stranicky ukol, anebo jsou opravdu tak zfanatizovani, nevim.
Diskuze je stret nazoru, v tom mate pravdu, ale tady zadna diskuze neprobiha. Mate pocit, ze ano? Vetsina diskuzi je my o voze, oni o koze a hlavne tady sposta lidi nerozumi psanemu textu.
S tim Stalinem to byla otazka. Nerikalo se mu stryc Josef?
25. 04. 2014 | 19:22

Rudi Koutek napsal(a):

vico napsal(a):
"Pokud jde o pana blogera, nenazýval bych ho tak docela chartistou. Být chartistou v době 1990 až 1992 je stejné, jako vyhrát bitvu tří císařů u Slavkova v r. 2014 :-)"

Ctete pozorneji, anebo pouzivejte bryle...
25. 04. 2014 | 19:25

Skogen napsal(a):

Nechci, jelikož NATO už není obrannou iniciativou.
25. 04. 2014 | 19:28

hovorka11 napsal(a):

NATO není v moci EU, protože je plně ovládáno americkými zájmy. To znamená okupační války na BV, podpora islamistům přes Turecko v Sýrii.
NATO nesplňovalo a nesplňuje to co potřebuje EU a Evropa jako celek.
Tato vojenská organizace otevřela cestu nejhorším islamistickým živlům v Líbyi, Sýrii, Íráku (kde jsou bombovými sunnitskými teroristy likvidováni šíítové, kteří odmítají bombový teror).

Shrnuto a podtrženo:
1) NATO je zodpovědné za pomoc při šíření islamistických řezačů hlev
2) NATO je zodpovědné za nestabilitu na BV
3) NATO je zodpovědné za odvádění pozornost od důležité skutečnosti, že EU nemá vlastní armádu, která by chránila EU a Evropu jako celek a držela by teroristy na uzdě. Naopak pod vládou amiků vyvolávají války v kterých se snaží, aby islamističtí fanatici rozvrátilil jednotlivé státy a umožnili přístup k fosilním zdrojům těchto států. V Líbyi se krásně ukázalo, že islamisté, kterým jsme shazovali zbraně a vybombardovali vítězství nespolupracují se západem a ropu se snaží vyvézt jinam.
V Sýrii, kde z tureckého území střeží americké patrioty "bezletové pásmo" výcviku islamistických teroristů do hloubky 20 až 30 km se dělají koridory pod dohledem členského státu NATO pro obsazené ropná pole islamisty, kteří je prodávají za 10 dolarů za barel do Turecka- tak funguje NATO !
Při nepokojích v Sýrii, podporovaných stejně jako na Ukrajině a v Líbyi členskými státy NATO, Turecko odváželo strojní vybavení továren ze syrského území.
Těch věcí je tolik, že každý chartista, který tvrdí, že něco NATO dlužíme nejen že si sám sobě lže, ale staví se na stranu totalitního vojenského režimu, který nám ve skutečnosti škodí. Chartisty tak vidím jako novodobé zaslepené svazáky, kteří odmítají uznávat fakta a staví se na stranu režimu, který nás likviduje.
25. 04. 2014 | 19:31

Joe Ratata napsal(a):

Na co?
Jo NA TO!
25. 04. 2014 | 19:35

hovorka11 napsal(a):

NATO je vazalská armáda naplňující snahy a cíle amerických vládců tzn. účelové okupace a bombardování.
Zatím nás před ničím neochránila, ale naopak pomohla islamistickým vrahům pro jejich sen s nynější tureckou a saudskoarabskou vládou o velkém kálifátu, sahajícím z Afriky až do Evropy.
25. 04. 2014 | 19:40

Vandal napsal(a):

Hvížďala

To bychom si museli také připustit, že evropští podnikatelé přijdou o své investice v Rusku, že bude nouze o ruský plyn a možná budeme muset počítat i s dočasným snížením životní úrovně?

Dobrovský / pův. jm. Hammerschlag, židovského původu /

Ano, to budeme muset přijmout. Ale když to neuděláme, když to Evropa spolu se Spojenými státy neudělá, budeme svědky postupného posouvání ruských hranic na Západ až do okamžiku, kdy to bude možné zastavit jenom válkou. A válka je nejen dražší než ztráty vzniklé ekonomickými sankcemi. Měli bychom ji chápat jako
nepřípustnou.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Čí zájmy pan Hammerschlag asi hájí?

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ti tzv. chartisti mi začínají poslední dobou připomínat ÚV KSČ před rokem 1989,
taky "statečně a hrdinně" a bez ohledu na možná nebezpečí pro svou osobu

i rodinu obhajují stranickou linii a bojují proti imperialistické agresi, jenže už ne USA,
ale Ruska. A taky za koryta, jelikož se práce štítí. Plány ruských imperialistů zhatí

naši hrdinové, chartisti boubelatí!
25. 04. 2014 | 19:50

Rudi Koutek napsal(a):

pozorovatel napsal(a):
"V Plzni teď odsoudili jednoho bývalého chartistu - t.č. stavebního podnikatele - za vydírání. Nějaký M.K. Holt charakter, ten chartista.
25. 04. 2014 | 18:53"


Muzete byt prosim Vas konkretni. Kdo je ten Vas M.K.
25. 04. 2014 | 19:53

vico napsal(a):

Rudi Koutek : Máte pravdu. Omlouvám se autorovi.

Pompeus - a není to jedno, když význam je tentýž? /labore, labor/. Vy spíše máte problém s výkladem. Nerozlišujete plnění spojeneckého závazku, například formou pomoci ohroženému Pobaltí, od spolupráce s vojenským nepřítelem případně okupantem.
25. 04. 2014 | 20:07

Ludmil napsal(a):

Pozdrav Českému národu od pana Bandery
http://www.outsidermedia.cz/Dopis-od-Bandery-1.aspx
25. 04. 2014 | 20:21

zase prachy zbrojním koncernům napsal(a):

Ono to NATO je černým pasažérem u nás.

Vstoupili jsme do něj jako do OBRANNÉ aliance a vzápětí na to se podíleli (uvolněním koridoru, navigačními službami) na bombardování civilního obyvatelstva evropského státu, kterému agresivní velmoc urvala část území, aby si tam mohla zřídit základnu.
Do naprosto zločinné války proti Iráku jsme poslali odborníky.
Na bezdůvodné a agresívní válce v Afghánistánu se dodnes podílíme.
Z nejasných důvodů se účastníme francouzského neokoloniálního dobrodružství v Mali.
To všechno byly skutky AGRESE.

Pokud pan Líbal musí být za kooptování do ČNR TAK VELMI vděčen, že leze Rasmussenovi do zadku když mu z něj ještě trčí Špidlovy polobotky, budiž.
Ale ať nám neukazuje své neumělé kresbičky, kterým chybí pro karikaturu to podstatné, humor.
25. 04. 2014 | 20:25

hovorka11 napsal(a):

Jak NATO vytváří války na základě podvrhů:

"Dnes generál Philip Breedlove, generál amerického Letectva, který v současnosti velí NATO a webové stránce s „Tweety“, na ni dal odkaz na satelitní fotky toho, o čem světovým médiím povídal, že jsou to soustřeďování ruských vojsk, která v současnosti ohrožují Ukrajinu.

Breedloveovy satelitní fotografie datované před jen několika dny ukazují masy bojových letounů a pancéřových sil, o kterých tvrdí, že se v současnosti přemisťují k Východní Ukrajině. Breedlove dokonce médiím řekl, že on na základě své osobní pravomoci, jako „velitel NATO“ plánuje přemístit další americká vojska do Evropy „aby znovu ujistila americké spojence.“

S tím je jen jeden problém. Breedlove ty satelitní fotky podvrhl. Co je ještě horší, nachytali ho při tom. Satelitní fotky jsou osm měsíců staré z léta 2013. Zachycují spojenou operací Bojové společenství 2013. A je to ještě horší.

Generální tajemník NATO Anders Fogh Rasmussen tvrdil, že tato vojska, ta imaginární z podvržených satelitních snímků, „necvičí, nýbrž jsou připravena k boji.“ To, co Rasmussen a Breedlove před tiskem a svými Twitterovým přívrženci zatajili, byl prostý fakt, že lhali o své pravomoci nebo ji přinejmenším přeháněli. Tak, jak je tomu často, jsou v tom zajímavé aspekty ironie.

Mnoho z těch vojsk na satelitních fotkách je ukrajinských. Víte, Ukrajinská armáda se Bojového společenství 2013 zúčastnila a ty fotky, které Breedlove a Rasmussen šířili na Internetu, nejenže jsou osm měsíců staré, také líčí spojené ukrajinsko-ruské vojenské cvičení.

Jak často říkal americký humorista Jim W. Dean: „Něco takového nejde ani vymyslet.“
25. 04. 2014 | 20:27

342 napsal(a):

Ale černí pasažéři, to v žádném případě. Naši přátelé z NATO, až budou potřebovat vypomoci při nějaké mezinárodní konspiraci, ať se opět s důvěrou obrátí na ČR.
---
"CIA chtěla, ať dodám dezinformace proti Saddámovi, tvrdí exšéf BIS"
http://www.czechfreepress.cz/kauzy/cia-chtela-at-dodam-dezinformace-proti-saddamovi-tvrdi-exsef-bis.html
"Víte, pane řediteli, oni mě nutili, abych řekl, že Atta s Al-Aním v Praze zorganizovali útok na Dvojčata. Tak jsem jim řekl, že že jestli spolu vůbec něco plánovali, pak útok na Svobodnou Evropu,“ sdělili mi pan premiér svým milým způsobem,“ píše exšéf BIS ve své knize a dodává: „Měli jsme sehrát roli užitečného idiota, z jehož iniciativy vznikne válečný konflikt a na jehož hlavu se sesype všechna kritika, až se zjistí, že žádná „irácká stopa“ a propojení na Al-Kajdu neexistovalo."
---
Hypothesis, Dr. Steven Jones - film o nálezu nanotermitu ve WTC
http://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0
25. 04. 2014 | 20:52

TomášL napsal(a):

vico

Víte, za posledních 100 let jenom ve válce a v dnešní "demokracii" ubývá obyvatel ČR... Ode mne neočekávejte, že budu za dnešní systém bojovat, který plundruje český národ. To raději pozvu Ivana k nám. ;-)
25. 04. 2014 | 21:02

Martin1 napsal(a):

ČESKÁ REPUBLIKA JE ČERNÝM NEBO SLEPÝM PASAŽÉREM V NATO?

Česká republika je černým pasažérem NATO, tak to nebude. Celá léta jsem si lámal hlavu, proč ve filmu "Přednosta stanice" s Vlastou Buriánem se mluví o SLEPÉM PASAŽÉROVI viz dole odkaz na ukázku (U) a ne o ČERNÉM PASAŽÉROVI - vždy jsem si myslel, že to tam nepatří a podívejte, nyní si myslím, že zase výraz o ČERNÉM PASAŽÉROVI V NATO pana Líbala je nesprávný. A dokonce si myslím, že při tvorbě toho obrázku zůstal pan Líbal sám nepolíben múzou. Jsme totiž naprosto regulérním členem a na počet obyvatel a na naše možnosti se zúčastňujeme tolika akcí a tak blbých akcí, že v budoucnu naši potomci o nás budou přiléhavěji říkat, že jsme byli SLEPÝMI PASAŽÉRY V NATO a ne černými pasažéry - že jsme vůbec asi neviděli a že nás tam vodili - navedli ti ostatní z NATO - hlavně z USA. Než jsme řekli švec, tak už jsme odklepli humanitární bombardování Jugoslávie - našeho jediného spojence, který nám byl ochoten i přijít na pomoc při okupaci v srpnu 1968 Varšavskou smlouvou. Hanba - jen ta slepota nás omlouvá.

(U) http://www.youtube.com/watch?v=Fcrl6ksawyI
25. 04. 2014 | 21:03

Rudi Koutek napsal(a):

Martin1 napsal(a):
"Než jsme řekli švec, tak už jsme odklepli humanitární bombardování Jugoslávie - našeho jediného spojence, který nám byl ochoten i přijít na pomoc při okupaci v srpnu 1968 Varšavskou smlouvou."


A ta pomoc mela jako probehnout jak?
25. 04. 2014 | 21:10

vico napsal(a):

TomášL: Vy to alespoň řeknete jasně a stručně, zatímco druzí to tu sáhodlouze okecávají.
25. 04. 2014 | 21:22

Martin1 napsal(a):

Rudi Koutek
(Koutku - kolik vám je let? Jste pamětník těch událostí?)

SNAD ALESPOŇ TEDY NĚCO PRO ZAČÁTEK
Spojenectví z dob Malé dohody nebylo zapomenuto ani po druhé světové válce.
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1246-nejvyznamejsi-priklad-cesko-srbskeho-spojenectvi-na-toto-bychom-dnes-meli-navazat.aspx

Zde část textu:
V roce 1968 v době pražského jara plánovala tehdejší reformní československá vláda, spolu s Jugoslávií a Rumunskem obnovu tohoto spojenectví. To mělo být spojenectvím nezávislých evropských zemí, jež se nechtějí podřizovat SSSR ani USA.

Bohužel však invaze vojsk Varšavské smlouvy nejen, že zardousila obnovující se svobodu v naší zemi, ale také zabránila realizaci tohoto spojenectví. Jugoslávie tehdy ostře protestovala proti okupaci naší země. V Bělehradě i dalších srbských městech lidé masově demonstrovali na podporu Československa. Srbové si velmi vážili také oběti Jana Palacha a Jana Zajíce, kteří se upálili na protest proti okupaci. Po celou dobu komunistického režimu naši lidé nejčastěji emigrovali právě přes Jugoslávi. Byli zde pokaždé přijímáni jako nejmilejší bratři a s emigrací jim místní vždy vlídně a ochotně pomohli.

Je dobré si uvědomit jak nadstandardní, přátelské a bratrské byly v minulosti česko-srbské vztahy. Jedná se o přátelství trvající již po staletí. Jen málokteré dva národy měly v průběhu dějin tak nesmírně přátelské a v podstatě bez problémové vztahy. Jejich vyvrcholením bylo právě úzké spojenectví v rámci Malé dohody.

O to víc si také uvědomíme hanebnost našich vlád, které na příkaz USA nejprve souhlasily s bombardováním Jugoslávie v roce 1999, a v roce 2008 dokonce uznaly nezávislost Kosova. Je třeba také dodat, že se naše zem v 90. letech na příkaz západu rovněž připojila k brutálnímu embargu, jež bylo uvaleno na srbské země a jež způsobilo v Jugoslávii ekonomickou katastrofu.
KONEC UKÁZKY

Já byl pamětník (17let) a z radioamatéského provozu si pamatuji, že byla rozjeta velká příprava jugoslávských dobrovolníků. Vše skončilo, když v OSN to všechno pokazil Hájek a naše delegace v Moskvě zradila - více o tom průběhu věcí: http://blisty.cz/art/42362.html
25. 04. 2014 | 21:32

hovorka11 napsal(a):

Lži a podvody našich nových bratrů o vývozu plynu do EU okolo kterých jsme se pevně semkli v nerozborném bratrství dosahují gigantických výšin. důkazy zde:

"Shell právě oznámil obrovské snížení expozice rozvoje břidlicového plynu. Společnost prodává své pronájmy asi na 700 000 akrech břidlicových pozemků v hlavních oblastech břidlicového plynu v Texasu, Pensylvánii, Coloradu a Kansasu. Říká, že se možná zbaví i dalších, aby zarazila své ztráty z břidlicového plynu. Generální ředitel Shell, Ben van Beurden, to říká zcela natvrdo: „Finanční výkon zde, upřímně, není přijatelný… některé z našich sázek na průzkum prostě nefungovaly.“
Užitečné shrnutí iluze s břidlicovým plynem přichází v nedávné analýze aktuálních výsledků několika let těžby v USA od zkušeného energetického analytika Davida Hughese:
„Produkce břidlicového plynu rostla explozivně a dosáhla téměř 40% celkové americké produkce zemního plynu. Nicméně od prosince 2011 produkce stagnovala; 80% produkce břidlicového plynu pochází z pěti míst, z nichž několik ochabuje. Velmi vysoké míry poklesu výtěžnosti břidlicových vrtů si vyžadují neustálé kapitálové vstupy – podle odhadů 42 miliard dolarů ročně na vyvrtání dalších více než 7 000 studní – aby se produkce udržela. Pro porovnání, hodnota břidlicového plynu vyprodukovaného v r. 2012 byla pouhých 32,5 miliard dolarů.“
Takže Obamovi buď lhali jeho poradci ohledně skutečného stavu u amerických dodávek břidlicového plynu, nebo vědomě lhal on. Pravděpodobnější je to první ".
25. 04. 2014 | 21:33

Targus napsal(a):

To: fafnir

Češi byli ve vojenském paktu v r. 1938.
Češi byli ve vojenském paktu v r. 1968.

Myslíte, že jim to nějak v těch letech pomohlo?
Já ten pocit jaksi nemám...
25. 04. 2014 | 21:41

Martin1 napsal(a):

Dodatek k 21:32
A snad ještě technika obrany. Přicházela do úvahy jedině partizánská válka a čekali jsme masivní podporu materiální a třeba i přímou podporu ze západu. Nic se neuskutečnilo. Pak jsme to všechno jen u rádia a vysílaček obrečeli. Dobře? Špatně?
25. 04. 2014 | 21:41

Targus napsal(a):

To: hovorka 11

No jak si dovolujete kazit iluze Jožanovi, neošovi, brůnovi, reslovi a ostatním roztleskávačům?
Plyn z Ameriky bude a hotovo, protože to řekl Yosif K a on to všechno dobře ví. A navíc bude za polovic, to hlásilo rádio Jerevan.
25. 04. 2014 | 21:46

hovorka11 napsal(a):

Targus :
S tím břidlicovým plynem to byl podvod od začátku. Technologie těžby je známa cca 100 let a s těžbou se začalo až tehdy, kdy se stala únosnou v několika málo ložiscích s cenou okolo 100 dolarů. Těžba byla dotovaná americkou vládou a společnosti potřebovali odůvodnění těžby v Evropě. Proto vznikl další podvod o ložiscích v Polsku, které byly asi 10x kapacitně nadhodnoceny.
Myslím, že amici se na víc jak na lži nezmůžou, protože důvěřivost neinformovaných a chronicky věřících nesmyslům z USA jsou pořád dost vysoké a podporované evropskými a našimi politiky zcela účelově.
25. 04. 2014 | 21:59

mb napsal(a):

gaia napsal(a):

Signatar Charty 77, k tomu manicka a od teď i válečný štváč.
25. 04. 2014 | 14:33

to je furt lepší nežli komunistický přizdistáč či kolaborant ...

vico 18:55 opět/tradičně dobře ...
25. 04. 2014 | 22:07

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Nebudu mluvit za Českou republiku jako celek,
ale nemalá část české společnosti rozhodně není černým pasažérem NATO, ale naopak jeho obětí.
Obětí militantů chtivých vládnout světu a zneužívající českou společnost.

Podobná radost, jako byla radost našich předků být součástí Třetí říše. Ti starší by nám mohli napsat, zda je Geobels častoval tím, že se jen vezou, a že by měli vyrazit na východní frontu a splnit svou povinnost.
25. 04. 2014 | 22:13

Martin1 napsal(a):

BŘIDLICOVÝ PLYN Z USA - KONEC ZÁVISLOSTI NA MUŽIKOVÝCH PLYNECH
Já už čekám, že ohledně těch břidlicových plynů vznikne i dopisová propaganda, kde bude napsáno: Jeden Jonáš Kačer z Polska zapomněl napsat a odeslat dopis na 5 míst o tom, že celá Evropa chce břidlicový plyn z USA, že to bude výhodné a o polovinu levnější a hned druhý den ho zasáhl blesk na koupališti. Jedna Kateřina Sladká z Horní Loučné dopis se žádostí o rozeslání dopisu o výhodnosti břidlicového plynu z USA roztrhala a dostala infarkt na nádraží v Mochově a na místě zemřela. Tak neváhej a raději ještě dnes dopis rozešli na 5 adres, atd. . . :)
25. 04. 2014 | 22:16

Petr z Tábora napsal(a):

ČR není černým pasažérem NATO. Vojáci ze zahraničních misí by s autorem jistě nesouhlasili.
Nejsme jediní, kteří vydávají na obranu méně než bylo dohodnuto. Samozřejmě hlavní silou NATO je americká armáda.
25. 04. 2014 | 22:28

jozef napsal(a):

Podobne sa rozculuju aj bratislavski korzari.

S takou moralkou domorodcov nemozno svetu vladnut.Jedine ak Kosovu.S takouto moralkou ani len Afganistan nemozno udrzat.

Stare bananove republiky nedodali sefovi ani jedneho vola.Nedodali sefovi ani pol vola a stavaju sa na zadne.
Nove bananove republiky su ciernymi pasaziermi,flakacmi.Svetlou vynimkou su Poliaci katolickeho papeza Jana Pavla druheho a niekolko tisic gruzinskych gladiatorov.Este aktivni svedski neodobyvatelia ,povereni protektori Pobaltia ,si zasluzia spomienku.Nevezu sa a este tlacia.
25. 04. 2014 | 22:48

už nemaji ani na slušnou propagandu napsal(a):

hovorko 11
Už déle než rok zde opakuji, že záležitost s břidličným plynem není než politická manipulace, že americké firmy, které v ní byly původně zainteresované z ní vystoupily, že i doba protestů proti frackingu je ta tam.
Ta technologie, kdy ve velké hloubce musíte začít vrtat kolmo na svislý vrt a pak tlakem vody rozrušit horninu je něco, jako bychom chtěli své fabie lisovat z titanu.
Hodně plynu se uvolnilo chudákům farmářům do zdrojů pitné vody a byly jim zavřeny ústa odbytným, což celkové náklady ještě zvýšilo.
Cílem POLITICKÉ kampaně kolem plynu bylo vyvinout tlak na BV a Rusko.
Nakonec se ukázalo, že tentokrát to už nezabere (to samé sehrál Bush senior Gorbačovovi s ropou - Rusové si to pamatují a rozhodně se o odbyt plynu strachy netřesou).
25. 04. 2014 | 22:49

Dumpling napsal(a):

Za mého vojančení coby odvedence do čs. lidové armády kolovala mezi mužstvem tato říkačka:

"Není větší vyjebání nežli voják z povolání."

Už dávno vím, že to nebyla pravda.
Nejhorší je voják z přesvědčení.
25. 04. 2014 | 23:02

Rudi Koutek napsal(a):

Martin1
Moje otazka byla technicka, jak by se ta jugoslavska armada, podle Vas tedy dobrovolnici dostali do Ceskoslovenska. Pres Madarsko, ktere patrilo k okupantum? Pres neutralni Rakousko? Letecky do okupovaneho Ceskoslovenska? I se zbranemi? Jak by bojovali v cizi zemi plne nepratelskych vojaku? To jsou veci na ktere se ptam.
25. 04. 2014 | 23:15

vždycky řešit ty základní věci nejdřív napsal(a):

Rudi
A mohl byste nám zde v bodech popsat postup, jak si zavazujete onuce, než se jdete podívat do chléva? Jestli vám tam teta EU přecejen nenadělila kravu?
25. 04. 2014 | 23:46

Bestia triumphans napsal(a):

Dumpling napsal(a):
..."Nejhorší je voják z přesvědčení."

?
Vida, takže například během druhé světové, čeští letci v Anglii nebo naši vojáci na východní frontě, to byli ti nejhorší vojáci podle Dumplinga.
???
25. 04. 2014 | 23:50

Absurdní, 2014 napsal(a):

Vizitace v tankovém polygonu AČR na Zelené Hoře u Vyškova.
Generelní štáb jede na inspekci.
25. 04. 2014 | 23:50

Rudi Koutek napsal(a):

vždycky řešit ty základní věci nejdřív
Je mi lito, ale vubec Vam nerozumim.
Stejne jako nerozumim jak chteli srbsti(je zvlastni, ze je rec o Srbech, ale ne o ostatnich Jugoslavcich) dobrovolnici pomoci okupovanemu Ceskoslovensku.
25. 04. 2014 | 23:55

češka napsal(a):

Mnohým se splní tajná přání, Rusové k nám přestanou jezdit.
Tatíček Putin to státním zaměstnancům zakázal.
Zděsily se obě strany, Rusové i naši, co se živí v cestovním ruchu + obchodech.
25. 04. 2014 | 23:57

mb napsal(a):

na co řešit pot a viny
raděj sháněj potraviny
když se zachce Ukrajiny
co potravy pro Putiny ...

nepiš svoje voloviny
aniž skládej hovadiny

/dobrý bude, až se další generace budou ptát, proč jsme Putina nezastavili dříve a včas ... jako se my ptáme, proč ONI nezastavili Hitlera dříve a včas ... /

njn ... stane se ...
26. 04. 2014 | 00:11

Martin1 napsal(a):

Rudi Koutek
TECHNICKY:

(1) Očekávali jsme podporu západu, tedy za jejich masivní podpory, ano letecké výsadky přes hranice vším možným. A podporu dobrovolníků odevšud - i Jugoslávie z Maďarska a Polska. To, že se sem chystají (Varšavská 5), bylo jasné, vojáci byli zde na velkém cvičení - stále nechtěli odjet domů, pak jako odjeli, ale podle provozu radiových stanic (síla signálu a směr - v hloubi našeho území - armáda o nich musela vědět) bylo zřejmé, že zde zůstaly některé skryté malé jednotky, normálně však neskrytě komunikovaly s východem a s NDR, pokud si to ještě dobře pamatuji, tak to nazývali kódem "Operace Dunaj" které pak pomáhaly v prvním sledu při obsazování letišť - jako návodčí, atd.Brrrr - už na to nechci vzpomínat.
Pane Koutku, tak nějak jsme si to naivně v prvopočátku představovali - bylo mi 17 let. Pak to dopadlo blbě. Tak se tomu nesmějte.

(2) Očekávali jsme, že naši představitelé se nevzdají, že raději zemřou, že nic nepodepíšou, pak se bude jednat o okupaci, pak se obyvatelstvo vzepře, zpočátku projevíme partizánský odpor - pak nám přijde západ na pomoc - byli jsme hrozně naivní. Nyní už vím, že kdyby se Rusko rozhodlo vrátit až k nám, tak se západu sevře zadní "čprklapka" a nehne se ani rota - jen nějaká hrozně ostrá nota. Do atomové války by západ nešel. Myslím, že je stále platné rozdělení po II. svět. válce. A pokus s Ukrajinou tvrdě narazil a celou nahotu problému to jen ukázalo, že to stále platí. Tím ale vůbec nijak nestraním žádnému proudu řešení problému Ukrajiny.
26. 04. 2014 | 00:11

Dumpling napsal(a):

Bestia Triumphans

"to byli ti nejhorší vojáci podle Dumplinga."

Ale kdeže. Naučte se pozorně číst. V mém příspěvku nebyla řeč o "nejhorším vojákovi". Nýbrž, že nejhorší je voják z přesvědčení. Rozuměj: vůbec nejhorší - míněno ze všech lidí, tedy včetně civilů, starců, kojenců.
Navíc nevím, jestli byli zmínění bojovníci na Západě i Východě skutečně vojáky z přesvědčení. Myslím, že řada z nich tam byla tak či onak z donucení.
26. 04. 2014 | 00:12

češka napsal(a):

Pane Líbale,
voják musí mít 2 věci zároveň, odhodlání a vybavení.
Jedno bez druhého je nanic.
Viz případ Nizozemců v Srebrenici.
26. 04. 2014 | 00:26

Gudka napsal(a):

Martin1
"Očekávali jsme, že naši představitelé se nevzdají, že raději zemřou"
Opravdu "my"? Já tedy ne. Nic takového jsem od představitelů, které jsem nepociťoval jako "své", neočekával.

"Do atomové války by západ nešel"

Ježíš, a proč by taky měl? Já rozhodně nejsem nakloněný být vystaven jadernému úderu kvůli nějaký ukrajinským fašounům, nebo že bych měl chuť udělat něco na potvoru ruským mužikům. Tady je hranice toho, co je hegemopn za oceánem ochoten riskovat. I při nejlépe proběhlém prvním úderu nelze odvrátit zničení nejméně jednoho vlastního města v odvetě. A to si žádný magor netroufne. Už ani se severní Koreou, která má pár hlavic, ne.
Vlastnění jaderných zbraní je nejlepší záruka trvajícího míru. Washington si netroufne vbombardovávat demokracii do země, kde mají atomovku,
26. 04. 2014 | 00:35

Martin1 napsal(a):

Gudka
(1) To byl takový rozdíl, kdy se daly noviny číst, tolik zajímavých věcí, ano já jsem tehdy věřil reformním komunistům, že budou svobodné volby, že budou jiné strany, že bude zase normální parlamentní demokracie a myslím, že by i ty svobodné volby vyhráli s nadpoloviční většinou.
(2) Vy jste patřil k těm, kteří Rusy zde vítali? Já brečel - no nic, čas všechno smazal.

(3) A máte tedy nějakou hranici, kdy by jste tedy už bojoval, bránil svou zem, položil za ni život? Má to tedy vůbec cenu - podle vás?
26. 04. 2014 | 00:49

Pompeius Magnus napsal(a):

to vico:
Nerozlišujete plnění spojeneckého závazku, například formou pomoci ohroženému Pobaltí, od spolupráce s vojenským nepřítelem případně okupantem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
jo ono je Pobaltí ohroženo? Prozatím to vypadá tak, že ukrajinská armáda v plné polní vyrazila na hranice s Ruskem.. Nevšíml jsem si, že by Rusové stáli před Rigou.....
Pokud se týká pocitu ohrožení, pomohlo by, kdyby si pobaltské státy udělaly jasno v konceptu lidských práv, která tak rádi s NATO vyváží do celého světa a zajistily rusky mluvícím občanům plné občanství. Jako zde, zkuste romům zakázat romštinu a nepřiznat jim občanství. Hnedle budou sankcičky od přecedy Maa Barosse.
26. 04. 2014 | 06:17

olga napsal(a):

Gudka napsal(a):
"Do atomové války by západ nešel"
Ježíš, a proč by taky měl?

O jméno Ježíš jste pouze zavadil. Já rozvinu. Ježíš přišel jako Boží slovo. Jako pravda. Naposled promluvil k Janovi, který sdělil proroctví ve zjevení. Čtu a sleduji. Sleduji a je mi smutno. Svět se do záhuby přímo žene. Nevěřila jsem. Uvěřila jsem na základě návratu ke kapitalismu u nás. Zvítězily peníze. Zvítězila šelma. A bude boj. Poslední...
26. 04. 2014 | 06:47

Filuta napsal(a):

Tohle podporují USA!

"V České republice se rozjíždí nový projekt s názvem Muslimové očima českých školáků. Ten má dětem a dospívající generaci „vysvětlit“, že oni sami nedokážou kriticky vyhodnocovat informace o islámu, jež se k nim dostávají, a proto tolik z nich propadá předsudkům a stereotypům, ba „latentní islamofobii“. A světe div se, projekt se dočkal záštity českého ministerstva školství a finančnímu zajištění ze strany americké ambasády v Praze.
Kdo další tuto bohulibou propagandistickou kampaň podporuje? Peníze do ní vložila i Anna Lindh Foundation. Ta je součástí mnohem širšího projektu EUROMED, který vzešel z Bruselu a má posilovat vazby mezi evropskými zeměmi a neevropskými státy kolem Středozemního moře. Říká se mu také barcelonský proces. Jeho součástí je plán na přijetí více než 50 milionů muslimů do Evropy do roku 2050. Kvótu každému členskému státu určí Brusel. Nejnovější propagandu mezi českými školáky proto pochopitelně podpořila i Evropská komise.
Pozor na ZELENÉ!

„Islamofobové“ jsou nacisty dneška

Jedním ze zakladatelů projektu je Šádí Shannáh, člen Strany zelených a ředitel Česko-arabského centra pro kulturní dialog INSAAN (jehož název příznačně odkazuje k anglickému slovu insane – šílený), který například v květnu loňského roku pořádal v prostorách ministerstva zahraničí konferenci o islamofobii. Ta se konala za peníze českých daňových poplatníků a pod záštitou kuvajtské ambasády, nadace Anny Lindh i Česko-arabského centra pro kulturní dialog. Za přítomnosti řady našich diplomatů a zástupců univerzitního prostředí řečníci přirovnávali dnešní „islamofobii“ (jak se nazývá jakýkoli více či méně kritický názor na islamizaci Evropy) k antisemitismu minulého století a takřečené islamofoby k nacistům.
Vřelou podporu kampani vyjádřil také výzkumný pracovník Akademie věd ČR Bronislav Ostřanský.

Podobné praktiky jsou v akademickém prostředí – zdá se – čím dál častější. Před nedávnem se podobným dopisem naše „superstar“, "katolický" kněz Tomáš Halík zasloužil o propuštění politologa a experta na mezinárodní vztahy Daniela Solise z Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů v Praze...."

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/obcan/bitvy/974-barcelonsky-proces-brusel-chce-dovezt-do-evropy-50-milionu-muslimu-podpora-dzihadistu-v-ceskych-skolach-a-prava-saria-v-cechach-vyfasujeme-povinne-milion-mohamedanu.htm
26. 04. 2014 | 07:25

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Někdo nakreslí pičovinu a zábavy je pod ní jak o Silvestru, dotyčný se musí smíchy snad uválet.
26. 04. 2014 | 07:49

resl napsal(a):

to víte, američan vás nezabije, ani vám neukradne hodinky, nebo jídlo. Rus vás osvobodí i kdyby vás měl zabít. chcete-li nevzdělaného alkoholika a špindíru v domě, volte rusa, máte do smrti okovy na krku. nevíte, s kým máte co do činění, je to zvíře.
26. 04. 2014 | 08:30

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

resl
§ 355
Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou rasu nebo etnickou skupinu, nebo
b) skupinu osob pro jejich skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou skutečně nebo domněle bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) nejméně se dvěma osobami, nebo
b) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
26. 04. 2014 | 08:57

TomášL napsal(a):

Vidíte resle,

a já si myslím, že Američani nejsou žádná výhra. Nu, ale stejně je k životu potřebujeme.

Včera jsem byl večer na pivě s ruskami, které zde studuji, a výprávěly, jaké mají potíže s vízem... Líbily by se Vám, ale obávám se, že Vás by poslaly tam, kde slunce nesvítí.
26. 04. 2014 | 09:11

magor napsal(a):

Šmarja panno, další vosvobozenej. Nu což, Werich taky porád mluvil s těma vobrozenejma.

Vladimíre, křižník Poťomkin je děsná sračka.
http://www.youtube.com/watch?v=ERUGdVbQDh4
26. 04. 2014 | 09:31

mb napsal(a):

resl napsal(a):

to víte, američan vás nezabije, ani vám neukradne hodinky, nebo jídlo. Rus vás osvobodí i kdyby vás měl zabít. chcete-li nevzdělaného alkoholika a špindíru v domě, volte rusa, máte do smrti okovy na krku. nevíte, s kým máte co do činění, je to zvíře.
26. 04. 2014 | 08:30

to je super maloměšťáku/bilione ...26. 04. 2014 | 08:57

je to jako byste po ruské invazi do československa či německém vpádu odsuzoval ty lidi, kdo na adresu rusů/němců řeknou, že jsou svině okupantský ....

Resl chudák je v pozici Karla Čapka, který se chudák taky snažil varovat před mloky, dokud to ještě jakžtakž šlo ... ale byl oslyšen .... podobně jako jste vy, maloměšťáku, oslyšel resla i celou historickou zkušenost ... njn, stane se ....

Resl revisited pro českého maloměšťáka ...

nastěhujte si rusa do svého příbytku, napiště mu dopis pragováků, pošlete jej hájit zájmy ruských občanů v čr, rus vám neukradne hodinky, jídlo, ani vás možná nezabije, rus je klasicky vzdělaný, nikdy nepije vodku, nikdy vás neujařmí, a je dobře socializován ...

tak jako winston smith BUDETE RUSA MILOVAT a NAUČÍTE SE RUSA MILOVAT ...

hezký den
26. 04. 2014 | 10:51

Josef napsal(a):

To co zbylo z naší armády ,která je součástí NATO, to opravdu vystihuje ten obrázek.To je daleko tristnější stav jak za c.a k.Když náčelník GŠ P.Pavel vyčlení 1200 vojáků na ochranu našich hranic,ale neřekne kterých.Bratříci na Slovensku prý mají tu 105km dlouhou hranici s Ukrajinou střeženou na zemi i ve vzduchu, slovy min.vnitra Kaliňáka ,ale až to rupne ,tak bandy budou vidět na Moravě,tak se to utajuje.Ještě ,že máme hasiče a myslivce to jsou trochu početní zeměbranci/Landwehr/ ,těch aktivních záloh je 1500 ,to je opravdu síla, před,kterou se klepe D.Jaroš.
26. 04. 2014 | 13:09

Rudi Koutek napsal(a):

Pane Stejskale, ze smazete antisemitsky prispevek dokazu pochopit, ale proc jste taky smazal moji reakci na nej nechapu. Nenapsal jsem zadnou nadavku, zadne sproste slovo.
26. 04. 2014 | 14:44

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Koutku,

dávám tím najevo, že VŠE, co sem už několik let zpravidla kolem třetí ráno napíše pan Losa (a nic jiného než jednoveté antisemitskéí výkřiky prokládané vulgarismy sem nepíše), i jakékoliv reakce na něj, které by ho mohli povzbuzovat v jeho další tvorbě, zde mažu. Pan Losa na těchto stránkách nebude existovat v žádné podobě. S Vámi to nemá nic společného.

Libor Stejskal
26. 04. 2014 | 22:36

Al Jouda napsal(a):

To Martin1 :
Jugoslávští dobrovolníci na pomoc ČSSR v roce 1968 :))))) Jednak je to jen výmysl a i kdyby to byla pravda, tak ti hoši by si proti sovětské soldatesce ani neprdli a odneslo by to spolu s nimi spousta našich.Faktem je, že český národ neměl v roce 1968 žádného přítele, okolní státy se na nás vrhly pod taktovkou SSSR, stejně jako v roce 1938 jsme zůstali sami. Poměrně dobře je naše bezpečnost zajištěna až dnes, kdy jsme v EU a v NATO. Současný vývoj politické situace v Evropě by si však skutečně zasloužil posílit naši armádu, která by se mohla podílet na provozu několika válečných základnách NATO na našem území.
26. 04. 2014 | 22:52

Martin1 napsal(a):

Al Jouda napsal(a):
To Martin1 :
Jugoslávští dobrovolníci na pomoc ČSSR v roce 1968 :))))) Jednak je to jen výmysl a i kdyby to byla pravda, tak ti hoši by si proti sovětské soldatesce ani neprdli a odneslo by to spolu s nimi spousta našich.
--------------
Ano, máte pravdu, vždyť jsem to psal, bylo mi 17 let, byla v tom zoufalost - nikdo nám nepomohl, ale už i zde jsem slyšel, že jsme se měli bránit a to jak v roce 1938, tak v roce 1968.
Na rozdíl od vás nejsem vůbec přesvědčen, že jsme na tom v současné době o mnoho lépe. Ale hezky to vypadá a dává to trochu pocit klidu. Nyní mám zase obavu, že nás někdo třeba naverbuje do války proti východu - že nebudeme napadeni, ale budeme muset někoho napadnout v cizím zločinném zájmu a pak dostaneme na frak.
27. 04. 2014 | 00:15

antipolitik napsal(a):

No ono bejt černým pasažérem ve vlaku válek, násilí a pokrytectví není žádný terno blogere! Do takovýho vlaku by si koupil lístek jen debil nebo maximálně nějakej politikej poskok západu!!
27. 04. 2014 | 07:29

zdenekbrom napsal(a):

Filuta:

Chápu, že nemáte rád USA, ale chce to neztrácet smysl pro fakta.

Začnete výkřikem - Tohle podporují USA, ale pak píšete o nesmyslech socialistů z Bruselu.
27. 04. 2014 | 11:38

zdenekbrom napsal(a):

antipolitik:

Pak by ale bylo slušné z vlaku vystoupit a postarat se o svoji bezpečnost sami např. jako Švýcaři.
27. 04. 2014 | 11:40

Martin1 napsal(a):

zdenekbrom napsal(a):
antipolitik:

Pak by ale bylo slušné z vlaku vystoupit a postarat se o svoji bezpečnost sami např. jako Švýcaři.
27. 04. 2014 | 11:40
--------
Ne, to je blbě. Je potřeba VYMĚNIT TY OŽRALÝ, co nás vezou do dáli blbým směrem. Je potřeba vyměnit mašinfíry a udělat úplně jiný grafikon. Na tomto světě už se musí konečně také pasažéři podílet na směru jízdy a ne jen nechat na sebe plivat, že se vezou zadarmo - že jsou černí pasažéři a že málo platí, když ve skutečnosti platí tím nejdražším, co mají, SVÝM SVĚDOMÍM!
http://www.youtube.com/watch?v=mjQSAkdUH8M
27. 04. 2014 | 12:06

zdenekbrom napsal(a):

Martin1:

Tal se do toho dejte.
27. 04. 2014 | 12:22

Martin1 napsal(a):

zdenekbrom
Já jsem vždycky myslel, že ten "NÁŠ VLAK" má mít standardní EVROPSKÝ rozměr kolejí, ale nyní to spíš zase vypadá, že ta širokorozchodná je nám asi nějak souzená :)))
27. 04. 2014 | 12:31

argun napsal(a):

Ahoj Vladimíre,

koukám a zírám a nestačím se divit kdože to na mě juknul na ACZ.. Pan Stejskal zřejmě došel k názoru, že je třeba tady opět "objetkivně vyvažovat názorové spektrum", a že Heřman Chromý je v defenzívně, tak holt mu přihrál Tebe.. smile. Tak tedy hodně zdaru Ti přeju ve Tvém zdejším tvůrčím úsilí, brachu. Tedy pokud máš pocit, že právě tato aktivita je pro Tebe to pravé ořechové. Hlavně to zdraví aby Ti sloužilo.

Obrázek je hezkej, klasika. S jeho sdělením samozřejmě nesouhlasím, nebot floskule nesnáším. Ale to Tě asi nepřekvapí.. smile. A bud v klidu, moc sem nechodím. Jenom někdy v neděli večer.. smile.
27. 04. 2014 | 20:18

argun napsal(a):

vico

"Pokud jde o pana blogera, nenazýval bych ho tak docela chartistou. Být chartistou v době 1990 až 1992 je stejné, jako vyhrát bitvu tří císařů u Slavkova v r. 2014 :-)"

Pane kolego jako obvykle - strelil na lišku, trefil Maryšku. Autor je signátářem od 77, nemýlím - li se. Blbě jste si přečetl profil. Řachanda se nekoná, zkuste příště.

"..velmocenské nároky země, která se právě chystá k pochodu na západ"

A cákryš.. Dejte ucho na koleje, at jste přiraven, až vám Ivan zabuší na vrata... Bděte!
27. 04. 2014 | 20:34

argun napsal(a):

Martin 1

"Čekám na nějakého Chartistu 77, který řekne dost, kecáte, už zase lžete."

A musí to nutně bejt chartista? Já jen - abyste nečekal do smrti... smile.
27. 04. 2014 | 20:41

Medikolog napsal(a):

Pane Líbale,

chybí vám tam ještě Humanitární Bombarďák VH v kraťasech po Hurvínkovi, s jenerálskou čepicí se střapcem z Lidových novin a s dřevěným mečem na pravém boku... jak sráží kufry před těmi důstojníky.

Jsme V OBKLÍČENÍ států EU a NATO. Kromě nich se k nám žádný nepřítel nemůže dostat. Jsou lidnatější, silnější, narozdíl od nás mají území k manévrování.Klerikální ministři naši armádu zničili a její výzbroj zlikvidovali. Bombarďák VH zlikvidoval i zbrojní výrobu, jeho lidé rozkradli a zcizili zdroje pro údržbu a rozvoj armády. Tak si namalujte ještě Hradčana s letadlovou lodí Zlín u Karlova mostu.

Dokud EU nepřestane kličkovat a NEVYTVOŘÍ JEDNOTNOU ARMÁDU S UNIFIKOVANOU VÝZBROJÍ včetně jaderného arsenálu dislokovaného tak, aby úder z Asie ani z Ameriky neznemožnil zdrcující protiúder. Jedině strach a vědomí, že válku nelze vyhrát a přežít ji, chrání jaderné mocnosti s odpovídajícími nosiči před napadením.
27. 04. 2014 | 21:32

turista napsal(a):

NATO je prodloužená ruka armády USA. Je to agresívní imperialistický vojenský pakt. Smysl měl do roku 1990 jako protiváha Varšavské smlouvy. Poté už pouze šíří vojenskopolitický vliv USA a technicky realizuje neustálé války světového četníka, od března 1999 bohužel i útočné. Cílem NATO je totální světovláda USA po dobrém nebo po zlém.
29. 04. 2014 | 00:43

vlado napsal(a):

Dobře to ten chartista vystihl. Po péči polistopadových politiků dokázali armádu přivést korupcí a nekoncepčností až k tomu realistickému ztvářnění. Rozprodali vše až tak, že jsme tomu útočnému paktu smíchu. Tyhle, že mají být v první linii? Dobře jim tak, že nás tam naverbovali!
18. 02. 2015 | 15:05

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy