Nedokážu ho volit

18. 01. 2013 | 15:35
Přečteno 8315 krát
V médiích a zdejších blozích se v poslední době převážně objevují jednostranně motivované komentáře proč ušlechtilého Karla ano, zatímco křupanského Miloše ne. Jeden má z jejich popisu pak pocit jako kdyby kandidáta TOP 09 sem seslalo samo nebe, kdežto jeho protivník přišel rovnou z pekla. Někteří jako třeba Jan Urban jsou pak pro tento účel schopni i relativizovat činnost prvorepublikové Vlajky, dávno silně antisemitské i v dobách, kdy tam působil Schwarzenbergův otec, a vzít si na pomoc rozporuplně přijímané dílko Milana Nakonečného stavícího se velmi chápavě k prvorepublikovému fašismu (příbuzné nemůžeme nikomu vyčítat, ale pokud se stane, že se chlubíme jejich činností, tak pak říkejme vše a ne jen selektivně to co se nám hodí).

Celý týden mě agitovalo pár přátel, že přeci musím volit Karla, dštili síru na Zemana, a posílali mi odkaz na film Vládneme, nerušit (nejhorlivější z nich byl člověk, takřka neznalý politických reálií, jenž mi před necelými třemi lety říkal, že bude do Poslanecké sněmovny volit Zemana a SPOZ). Miloše Zemana jsem si za prezidenta nepřál už před deseti lety, kdy ho naštěstí podrazilo Špidlovo křídlo v ČSSD, a můj názor na něj se doteď nezměnil. Přesto nemohu volit ani Karla Schwarzenberga, jelikož jeho postoje nejsou tak pevné a čestné jak se jej média většinově snaží prezentovat.

Pokud pominu jeho „věčné odcházení“ z vlády a přitom v ní stále sedí, pokrytecké postoje okolo amnestie, kdy po jejím vyhlášení v nějaké hospodě pro ČT řekne, že ji považuje za nesmírně nutnou, poněvadž máme přeplněné věznice, aby dnes byl skoro největším „bojovníkem“ proti ní, jeho prostořekost, sponzoring strany i vlastní kampaně ze strany Zdeňka Bakaly aj. věci, tak mi nejvíce vadí jeho absolutní slepota k počínání jeho spolustraníků. Když pominu (zejména levicí) tradičně připomínanou postavu Miroslava Kalouska, tak mě osobně nejvíce od volby Karla Schwarzenberga odrazuje to co se děje pod vedením TOP 09 na MPSV a jeho (ne)reakce.

Od počátku loňského roku byla média plná zpráv o nefungujícím nově zaváděném softwaru pro výplatu dávek. Ministr Drábek to prezentoval jako výmysl médií. I přestože to byly výmysly, tak mnoho „klientů“ dávky včas nedostalo, systém nefungoval, zaměstnanci pracáků chodili do práce i o víkendech a ministr všem zakázal pod pohrůžkou vyhazovu o tom mluvit. Zároveň s tím se objevily zprávy o tom, že tato miliardová zakázka byla přiklepnuta bez výběrového řízení a některé z firem, které získaly ať už přímo či zprostředkovaně peníze, jsou či byly napojeny na vedení resortu nebo sponzorovaly TOP 09. Byla to opravdu závažná zjištění. A co na to Karel Schwarzenberg? Pokud by byl opravdu mužem pevných zásad, tak by se Drábek, kterého dříve označil za svého možného nástupce v čele TOP 09, musel z MPSV pakovat se svým věrným náměstkem Šiškou již na začátku loňského ledna a odchod z TOP 09 by musel být samozřejmostí taktéž. Nic takového se nestalo. Místo toho prezidentský kandidát TOP 09/STAN prohlásil loni v květnu, že pokud půjde z vlády Drábek, tak on v ní také nebude. Nemůže se přitom ani vymlouvat, že o tom co se dělo na MPSV nevěděl, jelikož ty zlořády byly relativně hojně medializovány. Velkou práci na tomto poli odvedl i místopředseda KDU-ČSL Jan Bartošek. Drábek nakonec musel odejít až jeho pravou ruku Vladmíra Šišku zatkla policie (a Drábek mu ještě na „rozloučenou“ zaplatil statisíce coby odměnu). Nastavený systém ale pod vedením lidí z TOP 09 i nadále pokračuje. A Drábek je přesto stále váženým místopředsedou strany, které Karel Schwarzenberg předsedá, přičemž jeho odchod z MPSV dával za vzor zásadovosti.

A proto přátelé jít volit nemohu, byť mě přemlouváte. Oba kandidáti sami osobně možná nikdy nic nevzali, ale naprosto podobně byli minimálně slepí k počínání svého okolí. A tak si mezi nimi opravdu nedokážu prostě vybrat. Víc než si myslíte.

Aspoň si prvně v životě konečně vyzkouším jaké je to být nevoličem, což jsem chtěl (a taky měl) udělat již v prvním kole. Však jde stejně "jen" o prezidentské volby. Tedy ty nejméně významné volby v našem politickém systému.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Zdeněk Brom napsal(a):

A hele, konečně někdo, kdo ještě uvažuje :)

Děkuji za blog.
18. 01. 2013 | 15:49

PB napsal(a):

Výborné!
Myslím, že mluvíte za většinu národa.
Válím se smíchu nad chováním Karla jako korouhvičky, které je vždy tam, kde se mu to hodí, a není tam, kde by měl být. rochu mi to tak připomíná jeho útěk z ČSSR v r.1948 - může se tedy chlubit, že NIKDY NEBYL V KSČ (technicky to nešlo provést). Pokud byl charakter on i jeho rodina, a pokud by PLANUL LÁSKOU k naší zemi, zůstal(i) by. Nehrozilo mu tu nic. Ale asi tušili, že se sem po konci komunismu zase mohou vrátit. Češi a Slováci ať si to tu vyřeší. Karel šel studovat na lesníka a právníka. Jistě víte, jak studoval.
A Miloš? Byl politicky u všech českých kauz, ale nikdy viditelně nezasáhl. Sice nebyl tak trapný ve svých nzorech jako kámoš Klaus-Pružinský, ale leccos si jistě řekli a když zhasla rudá ve studiu, byli to kamarádi a tykačka byla nasnadě. Div si nepadli do náruče.
Karel je nyní ve vládě, pokud chce plat, ale není tam, když jde o amnestii. 1.místopředseda vlády nevěděl o amnestii. Prstě, korouhev.
Miloš BYL ve vládách, kde se děla zvěrstva, ale také nezasáhl.
Jeden za 18 ...
Volíte-li Karla, volíte jedno zlo. Volíte-li Miloše, volíte zlo, které tu už bylo. A pak se k tomu nebudete znát. Seďte radši doma!!
18. 01. 2013 | 15:51

Burbank napsal(a):

Všude Karel. Bojím se otevřít konzervu. Jděte s Karlem do tyčí. A s Milošem taky.
18. 01. 2013 | 15:52

duchovní otec napsal(a):

Po nepochopeném vládním reformním kroku s amnestií v součinnosti s presidentem, bude další reformní krok vlády implantace vládního ministra na hrad v součinnosti s voliči.
A pak, že nám nikdo nevěří.
Voliči nám jasně vzkazují, že chápou naše reformní kroky a jejich podpora našeho kandidáta nás v tom ještě utvrzují.
18. 01. 2013 | 15:54

resl napsal(a):

Moc jste sice Klausovi nepomohl, ale snaha se cení. Volit nejdete, takže jste tady jen na "masírku" těch dvou "politiků." Dále jste se zamotal do sporu Klause ml. /vlajka/, což jste udělal jen tak, náhodou. Proč nevolit Schw. jste nám sdělili. Náhodou byste neměl nějaký důvod, proč nevolíte Miloše Zemana ?
18. 01. 2013 | 15:58

Da.Rock napsal(a):

Média "udělala" Topku.
Média udělají i Schwarze prezidentem.
Když budou média chtít, přesvědčí nás, že Schwarzův názor, že Beneš byl válečný zločinec, je správný a že bychom Sudety měli přenechat Němcům.
Když budou média chtít, přesvědčí nás, abychom se třeba rituálně podřízli.
Žijeme v mediakracii.
To jste si toho ještě nevšimli?
18. 01. 2013 | 16:04

Pavel napsal(a):

TO : Karl Fan Club

Je to Mistrovství ČR v šišlavé mluvě a ležérnosti
nebo
jde o volbu prezidenta ČR ?

Copak je důležitější "nadhled", "primitivní bonmoty" nebo skutky ?

Je Karel člen této SOUČASNÉ vlády, která dle AI je tařka ztělesněním organizovaného zločinu (Drábek, Kalousek, ...) ?

Hlášky "mě to nezajímá" a prostoříkanky jsou SKUTEČNĚ DŮLEŽITĚJŠÍ ?
18. 01. 2013 | 16:05

Baba Jaga napsal(a):

Nu, jeden z nich zvolen bude, pane Navrátile, když tak lidičky v 1. kole rozhodli. I kdyby k volbám přišel jen on sám.
Mně už tenhle duel připadá trochu jako Praha s Brnem proti všem (ostatní krajská města zase tolik velká nejsou). Ale ono to nějak dopadne.
18. 01. 2013 | 16:09

český maloměšťák napsal(a):

Jo...napsat dnes takový blog...to už téměř vyžaduje odvahu.

Pane Navrátil /ale i ostatní/...vemte to tak , že se Vám někdo snaží prodat zboží. Tu kozí bobky zabalené do celofánu, onde zase celofán pomazaný kozími bobky.
Co je lepší k cucání ?
Sundat staniol a cucat ty bobky...anebo ocucat bobky a pak cucat staniol ?

Možná Kalousek by poradil...ten má takové hokuspokusy v oblibě.
Až na to, že on cucá rum...a ostatní ty bobky a staniol.
18. 01. 2013 | 16:11

gabriela napsal(a):

Mám to podobně, přesto jsem se nakonec rozhodla, že k volbám půjdu a budu volit Miloše Zemana. Pro svůj vlastní klid svědomí. Karel Schwarzenberg na hradě je jeden velký zlý sen, ze kterého se naše republika už vůbec nemusí probudit ...
**************************************************
http://www.osud.cz/hrichy-mozneho-krale-karla
http://www.youtube.com/watch?v=79aWWni5P_M
http://www.youtube.com/watch?v=79aWWni5P_M
http://zpravy.ihned.cz/c1-52869220-schwarzenberg-usnul-pred-diplomaty-v-belehrade-skandal-rikaji-srbove
http://tinyurl.com/nechcikarla
18. 01. 2013 | 16:14

veverka napsal(a):

Mediálně umělecká fronta agitující jednotně za pravici,Kalouska a jeho habsburskou loutku není v této zemi nic nového.

Podobnou masáž "nezávislých" pravicových médií jsme zažívali např. ohledně amerického radaru.

Toho nám taky naše "nezávislá" media cpala horem dolem a když to nešlo tak i bokem a okolo.

Nakonec to mělo přesně opačný účinnek,protože tento národ je na takovouto okatou propagandu už poměrně citlivý a je z ní spíše zhnusen. Tedy ta jeho většinová část,která uvažuje vlastní hlavou.

Proto jen mediálně zmasírované ovce volí Karla,jeho loutkovodiče Kalouska,zloděje Drábka s Šiškou a jejich bílého koně Vlastu.

PS: Divím se že Vlasta ještě nenazpívala nějaký song na uvítání Kárla na Hradě. Možná si ho šetří až na závěr kampaně a zazpívá ho společně s Kárlem. Máme se asi ještě na co těšit.
18. 01. 2013 | 16:18

Pavel napsal(a):

TO : Karl Fan Club

A to jsem zapoměl dodat jeho útok na Benešovy dekrety nebo vstřícnost vůči korupci atd.
18. 01. 2013 | 16:19

Ing. N. napsal(a):

(autor)

Domnívám se, že byste volit jít měl. A víte proč?

Hrozí nebezpečí, že v případě zvolení Schw., tento člověk najmenuje "správné" soudce do Ústavního soudu, a ti potom zruší platnost Benešových dekretů. Tomuto protičeskému aktu byste tak mohl svým hlasem pomoci zabránit.Věřím, že si to ještě rozmyslíte.
18. 01. 2013 | 16:24

Luba napsal(a):

A stejně (zdánlivě) iracionální je chování Karla Janečka z Nadačního fondu proti korupci ...

Na jedné straně tepe Schwarzenbergova muže Drábka (TOP-09) za podvody kolem softwaru a S-karet, a na straně druhé přispívá na Kárlovu TOP-kampaň slovem, a penězi na něm nešetří jeho společník Winkler (5 miliónů +) :)
18. 01. 2013 | 16:29

vojtechnavratil napsal(a):

Ing. N.:
nevidím Vaši možnost zrušení Benešových dekretů po najmenování nových soudců ze strany ÚS jako reálnou, už jen proto, že Senát, bez kterého to nepůjde, ovládá levice
18. 01. 2013 | 16:33

Pavel napsal(a):

TO Ing. N

Snad to neprojde přes Senát !
18. 01. 2013 | 16:34

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Pane autore,

asi nemluvíte za většinu národa, ale se mnou osobně můžete při neúčasti v druhém kole najisto počítat :-).
A nebudeme sami.
Můžeme vytvořit team "nevolících".

Podobné názory, podobná situace.
18. 01. 2013 | 16:36

Ing. N. napsal(a):

Uvědomte si, že Schw. má k dispozici peněz dost.
18. 01. 2013 | 16:36

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Karel by asi řekl:
Občas musíš umět spolknout ropuchu, je to v zájmu státu.

Ten, kdo se včera díval na ten duel, tak pochopil, proč mají Topolánek a Kalousek Schwarzenberga tak rádi. Umí držet basu a co si myslí veřejnost o korupci, to je mu putna. Jsem ve vládě, tak podporují vládu, ale že by ta vláda měla sloužit občanovi, to neřeší.
Komupak se asi bude zpovídat nebo s kým bude držet basu?
Na lidi kašlal již teď a o další zvolení mu už asi nepůjde, snad jej nechtějí udržovat i po osmdesátce. Pokud bude na hradě, tak v otázce korupce se nejen nic nezlepší, ale spíše zhorší, protože Schwarzenberg má navíc kolem sebe různé zájmové skupiny a nejen od nás.
18. 01. 2013 | 16:36

fiflena napsal(a):

No ano, jistě, nejlepší je dřepět doma a nikoho nevolit. Co na tom, jestli se nám na Hradě objeví Karl Kalousek, vždyť vo co de. Štěstí, že prezident Beneš je už po smrti, jinak by ho Karel poslal do Haagu jako válečného zločince, bez ohledu na to, za jakých okolností odsun sudetských Němců vznikl. Benešovy dekrety podle Karla taky už neplatí, to uvedl KS v nedávné diskuzi. Tak klidně seďte doma, dejte si něco na zub, čumte na telku, ono TO zase nějak dopadne. Už tak máme státeček mrňavý, tak proč by ho KS nemohl pro svoje německy hovořící přátele ještě osekat. Tak seďte doma, víte, on má Karel takové to charisma, že mu nelze odolat. No, tak nevím, já když KS vidím na obrazovce, tak se to údajné, stále vnucované charisma někam schová, mimo jiné.

Rozhodně nejsem členkou fanklubu Miloše Zemana, ale volit ho půjdu, toho "charismatického" Švýcara na Hradě nechci. Tak klidně seďte doma, báječně jste to vyřešili.
18. 01. 2013 | 16:37

Michal Macek napsal(a):

ja to taky bojkotuju to 2 kolo je mi vice mene fuk jestli tam bude losna nebo maznak....
18. 01. 2013 | 16:38

Michal Macek napsal(a):

veverka

karel neni habsburk ale svarcenberk....
18. 01. 2013 | 16:39

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Č.M. 16:11
opět pěkné :-)
18. 01. 2013 | 16:41

český maloměšťák napsal(a):

Luba napsal(a):
A stejně (zdánlivě) iracionální je chování Karla Janečka z Nadačního fondu proti korupci ...

Na jedné straně tepe Schwarzenbergova muže Drábka (TOP-09) za podvody kolem softwaru a S-karet, a na straně druhé přispívá na Kárlovu TOP-kampaň slovem, a penězi na něm nešetří jeho společník Winkler (5 miliónů +) :)
18. 01. 2013 | 16:29

Další " iracionalitou" je toto :

http://zpravy.ihned.cz/c1-57994020-odhalil-korupci-ze-schwarzenbergova-uradu-musel-odejit-ted-dostal-cenu

ASi partička podobného druhu jako VV a stejný předvolební fígl jako v případě ODS a jejího předvolebního hitu...také VV. /uspokojení společenské poptávky po " malé, nezkotrumpované, nové straně"/
Stejná logika.
Akorát si v tom chaosu nedali pozor.
18. 01. 2013 | 16:46

gabriela napsal(a):

Nerozhodnutým posílám kompletní článek z Prvních zpráv. Pokud dočtou až do konce, možná si to na poslední chvíli rozmyslí a možná také ne. Svědomí má každý z nás různě citlivé ...

http://www.prvnizpravy.cz/sloupky.php?id=6acab86e-cfce-11e0-8ec4-00259038e91e
18. 01. 2013 | 16:47

český maloměšťák napsal(a):

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče
Dík.
18. 01. 2013 | 16:48

Baba Jaga napsal(a):

To: vojtechnavratil
A jste si zcela jistý, jak dopadnou další senátní volby? Jsou častěji nežli presidentské. A bývá to u nás jak na houpačce.
Ale než, využijte a užívejte si svého práva nevolit.
To já už si při výběru tentokrát přeji jen to, aby český president uměl hezky česky. I když to pro všechny ty vyzyvatele asi není vůbec podstatné, protože to pravděpodobně svět nežádá.
18. 01. 2013 | 17:03

mzePar napsal(a):

Pane autore,
mě by také nikdy nenapadlo volit člověka, který zaprodal náš stát cizincům a který se dodnes nenaučil ani pořádně česky mluvit, na což jsme v těchto krajích citliví.
Naopak volím toho, kdo se (bez ohledu na mediální lži posledního desetiletí) zasloužil o šestinásobný růst ekonomiky zejména investičními pobídkami a konsolidaci bankovního sektoru (za což si vysloužil od nynějšího prezidenta nálepku "loupež za bílého dne" při záchraně vkladatelů IPB před divokou rozkrádačkou).
Úplně lidsky je mi líto skoro osmdesátiletého kandidáta, který by měl již trávit zasloužený důchod, než aby vystavoval své stáří na odiv veřejnosti. To "důchodce z Vysočiny" je ještě kabrňák, myslí mu to a je pohotový, slušný, při tom vtipný. Zná jazyky, je ekonom a pro své levicové zaměření je oblíben širokými vrstvami obyvatelstva (neboť levice je spravedlností pro milióny, kdežto pravice je spravedlností pro desetitisíce občanů).
Také já bych byl radši, aby i u nás platilo "důchodci do důchodu", a né jako za časů Jurije Andropova, kdy nám i jim tady vládli stařešinové - ale co naplat ? Nejmladšímu kandidátovi (Dienstbier) bylo tuším 44 let, jinak v "nabídce" nikdo mladší nebyl, což je myslím škoda.
Takže zdravím,
18. 01. 2013 | 17:08

karelgr napsal(a):

Gabriela: přiznám se, že bych se styděl přiznat, že čtu Adama Bartoše.Vy ne? Znám dost důvodů,proč nevolit Karla, ale neznám žádný,proč číst něco tak hrozného.Když slyším "novinářský póvl", vybaví se mi jediné jméno.Ale možná jste se tam dostala jen náhodou? :-))
18. 01. 2013 | 17:22

jamo napsal(a):

to karelgr: tak nevím, na co jste klikl, ale pochybuji, že u pana A. Bartoše by psali příspěvky Jan Mládek, Ivan David, David Rath... :-)
18. 01. 2013 | 17:36

mb napsal(a):

... dobrý blog ...
18. 01. 2013 | 17:38

marxík napsal(a):

Autor
Stačí, když Karl navrhne US soudce, které lze pozitivně nebo negativně motivovat (má prý s tím už osobní zkušenost).
Levicový senát takové těžko rozpozná.
Svět se neskládá z Mirků Dušínů. Sem tam se nějaký objeví, ale není jich mnoho.
18. 01. 2013 | 17:38

karelgr napsal(a):

jamo: to jako že Bartoš je dobrý novinář? Co s ním má společného Rath?to je novinář?
18. 01. 2013 | 17:43

Drzá zrzka napsal(a):

Válka o prezidenta. Válka médií. Válka slov.
18. 01. 2013 | 17:46

ajeto napsal(a):

Sedět doma je hloupoust. Tigrid kdysi řekl, že v čase voleb je volič králem.
18. 01. 2013 | 17:57

arnazach napsal(a):

Zdeněk Brom: Jeden z nich ale bude prezidentem, ať chcete, nebo ne. Vám je úplně jedno, který? Nechce se mi věřit, že skutečně nevidíte žádné rozdíly. Ať už to myslíte jakkoli, Váš i páně Navrátilův postoj efektivně působí jako agitace ve prospěch Zemana.
18. 01. 2013 | 18:01

Admirál napsal(a):

Jak to tak sleduji rozmáhá se na netu mezi diskutujícími i blogery kategorie profesionální usměrňovač názorů. Nemusí být placený, jen takový “PSVB”, amatérský Bretschneider. Dostali stranický úkol, tak se snaží.

Jeden hraje nevyhraněného pravičáka, co je nerozhodný a je přece jen nakloněn hodit to spíš Zemanovi. Nakonec, na hvízdnutí, po nějakém výrazném odhalení, které na Zemana bezesporu na konci volební kampaně přijde, se rozhodne volit Karla.

Druhý argumentuje jako kovaný levičák, moc mu to nejde, kdo má hudební sluch, slyší tu faleš. Oba že jsou stejné zlo, nevolte. Jako kafemnejnek. Nakonec, na hvízdnutí, po nějakém výrazném odhalení, které na Zemana bezesporu na konci volební kampaně přijde, se rozhodne volit Karla nebo zvýší intenzitu “jsou stejné zlo, nevolte”.

Jsou na každém webu. Dostávají od Strany při různých kampaních přesné úkoly, čeho se mají snažit dosáhnout.

Když jsou odhaleni, profláknou se, nalepí si nový nick jako jiný knír a pokračuji.

Co s nimi? Uměl to s nimi Švejk. Poučme se.
18. 01. 2013 | 18:04

Pussy Roit napsal(a):

Putin na hrad!!!
18. 01. 2013 | 18:06

zdenekbrom napsal(a):

arnazach:

Pro mě je to výběr mezi rakovinou a AIDS.

Agitace ve prospěch Zemana z mé strany ani náhodou.
18. 01. 2013 | 18:08

hovorka11 napsal(a):

VOJTĚCH NAVRÁTIL:
Byl jsem na jediné demonstraci proti jednání politiků na Václaváku. Demonstrace byla proti opoziční smlouvě. Zemana bych nevolil, pokud by byla lepší volba.
Lepší volba není !
Moji rodiče zažili fašizmus a to, co řekl největší podporovatel radikálních islamistů
v líbyjském Benghází, propagátor svobody drogových a vražedných kosovských islamistických vrahů v Srbsku ("kvůli svobodě"), propagátor bombardování Srbska, Osetie je obrovský nástup k ideologii nadřazenosti.
Jsem překvapen, že jeho včerejší proslov kde útočil na Benešovy dekrety jako neplatné, na Beneše jako člověka, který by dnes stál před soudem v Haagu jen odhalily jeho podlost a ohlupování obyvatel. Vysvětlování německého boje proti fašizmu jen nasadilo všemu korunu ! Média skoro nic !!!!
Kdyby moji rodiče žili, tak by se udělali vše, aby třeba jako postižení mohli vhodit lístek, proti Karlovi. To by udělala drtivá většina lidí, kteří zažili válku a fašisty.
Volit je nutné, jinak vyhraje to větší zlo - běžte volit !
18. 01. 2013 | 18:14

zz napsal(a):

Dospěl jsem k podobnému názoru.... Mezi Kájou a Milošem si vybrat nedokážu...

Ke Karlovi jen doplním, že mě na něm nejvíce vytáčí pokrytecké se hlášení k ochraně lidských práv ve světě. Když se pod jeho vedením ČR vyslovila v radě OSN proti zákazu uranem obohacenýcz zbrání, proti uznání Palestinské samostatnosti a slepě podpořila Bahrainaký režim (který je velice podobný naši situaci po odeznění Pražského jara v roce 1968). Karel Schwarnzenberg podoporuje dodržování základních lidských práv a svobod jen tam kde se mu to hodí a upřímně mě jeho nekritická adorace v mediích v tomto směru neskutečně bytostně uráží.
18. 01. 2013 | 18:20

český maloměšťák napsal(a):

arnazach: Jeden z nich ale bude prezidentem, ať chcete, nebo ne. Vám je úplně jedno, který? Nechce se mi věřit, že skutečně nevidíte žádné rozdíly. Ať už to myslíte jakkoli, Váš i páně Navrátilův postoj efektivně působí jako agitace ve prospěch Schwarzenberga.
18. 01. 2013 | 18:21

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Některým by mohlo pomoci

Kdo si chce porovnat své názory s názory kandidátů,
aby pak nezjistil, že podporoval někoho, kdo zastává zcela odlišná stanoviska

Prezidentské volby 2013 - 2.kolo
http://volebnikalkulacka.cz/volba-prezidenta-cr-2-kolo-2013/
18. 01. 2013 | 18:25

Drzá zrzka napsal(a):

Kdyby zůstala k volbě dvojice Zeman - Fischer. Volila bych Zemana.
Z kandidátů Schwarzenberg - Zeman vybrat nedokážu. Nejvíc mne zaráží, že si neumím vysvětlit proč.
18. 01. 2013 | 18:26

Vosavbotě napsal(a):

Pane Navrátile,

vážně jste na to nevyzrál. Nejít volit je hloupost. A opravdu, žádný z kandidátů není anděl ani čert.

Přiznávám, že udělat si názor je těžké, zvláště v záplavě svinstev, která média házejí - no především na Zemana, že ano.
Ale ujišťuji Vás, že to jde. Fakta lze dohledat, lze si je přebrat.

Jít volit byť se skřípěním zubů znamená podpořit alespoň toho, kdo mi připadá o chlup lepší.

Nejít volit skutečně znamená rezignovat a umožnit, aby si s námi establishment dělal, co se jim zachce.
18. 01. 2013 | 18:28

Agent napsal(a):

Vše je o umění možného. Prostě ještě jsou politici, kteří neuvažují jako Paroubek: po mně potopa. Je to jako ve fotbale nebo v hokeji: prostě když je někdo v týmu a jeho tým prohrává v poslední třetině a ví, že Tonda je (nejen) dnes jalový a brankář se také nemá svůj den, tak si nepůjde dát vlastňáka nebo nenahraje soupeři na gól, jelikož ho Tonda opravdu za ten výkon "točí". Prostě je fér to Tondovi říct v pauze nebo v kabině. Nefér je to řešit během hry na hřišti. Ano i to se děje, nejen v pralesních ligách. Nicméně jeden či druhý kandidát jsou představiteli těchto vzorců chování. Rozdělte si podle uvážení.
Budu volit do svého týmu toho, co mě pak na hřišti nebude ztrapňovat, jelikož umím také být pěkný nekopa a půjde mi příkladem, abych se z těch sraček nějak dostal.
18. 01. 2013 | 18:30

otaznik napsal(a):

Zemana bude volit Vaclav Klaus!

A take Boris Stastny, Pavel Bém, hovorka11, český maloměšťák a dalsi podobne veverky.
Me obvzlast zajimaji ty hovorne veverky. Nejdrive voli Dientsbiera a nadavaji na Zemana. A po te co Dientsbier rekne pravdu o Zemanovi na kterou predtim slyseli, tak jsou najednou hlusi a radsi podporuji Klausova kandidata. Kandidata toho Klause ktereho tak nenavidi. Co tem malomestanckym hovorkum beha v hlave je me zahadou. Veverky?
18. 01. 2013 | 18:32

Jeff napsal(a):

mě se líbí tady ta roleta na aktuálně.cz "Noc s Karlem". Tenhle prostor by měl zůstat neutrální. Jinak je tady konec.
18. 01. 2013 | 18:33

marxík napsal(a):

Kolegové a kolegyně,
když si nedovedete vybrat z kandidátů, kteří vypadli z volebního stroje, dvoluji si vám doporučit, abyste vhozením příslušného lístku vyjádřili svůj nesouhlas s ponižující mediální masáží, které jste si nemohli nevšimnout , a která vás jistě irituje.
18. 01. 2013 | 18:39

zemedelec napsal(a):

Pane Navrátil.
Jako mladý člověk,tak podle mne velice dobrý postoj.
Proběhl tady údaj,že mládež většinou volila Swarzenberga,což považuji za velkou neskušenost.Vůbec nic nevědí o feudalismu,šlechtě o chování cirkve.Jenom si myslím,až by prozřely,tak mu ten majetek vezmou úplně.
18. 01. 2013 | 18:42

otaznik napsal(a):

český maloměšťáku,

a proto ty volis podle doporuceni CSSD ty kratere, lol. Mas svoji vlastni vuli kterou ti diktuje stranicky typoun Sobotka sediva a nerozhodna. Dientsbiera jsi tu hrde volil. Ale neslysel jsi ho. A proto ted budes volit Zemana. Jsi nejen malomestak ale i sasek.
18. 01. 2013 | 18:51

otaznik napsal(a):

zemedelce,

jako to udelali komuniste? Ze se vam stejska po vasi praci politruka v mistnim JZD?
Ps, je to Schwarzenberg mimochodem. Ale vzhledem k vasemu vzdelani vam odpoustim.
18. 01. 2013 | 19:04

Honaz T napsal(a):

Viděli jste včera debatu budoucích prezidentů? Já tam viděl jen jednoho budoucího prezidenta a vedle něj seděl starý dlaždič co si myslí, že sežral Šalamounovo .....
Děkuji, ale nadřazenýho, kritickýho chytráka jsme tu měli 10 let, to Vám to nestačilo?
18. 01. 2013 | 19:07

blanka napsal(a):

Autor blogu úplně přesně vyjádřil i moje názory a pocity. Zemana nesnáším a Swarzenbergovo angažmá v Kalouskově straně se mi též protiví - vůbec nevím, zda v druhém kole půjdu volit, nechci ani jednoho!
18. 01. 2013 | 19:10

Petr z Tábora napsal(a):

to Blanka:
Já se Vašemu názoru nedivím. Přesto si myslím, že oba pánové patří k tomu nejlepšímu, co nám naše politická scéna aktuálně může nabídnout.Kdybychom začali tak dopodrobna probírat jiné politiky, tak bychom se asi lepšího výsledku nedobrali.
Pan Zeman je leckdy pěkně protivný, nicméně si myslím, že pro ČR je přeci jenom menším rizikem. Navíc za ním nestojí žádná větší politická síla které by jakoprezident pomáhal, což se nedá říci o předsedovi TOP09.
18. 01. 2013 | 19:31

Almo G™ napsal(a):

Dobrá taktika, to se musí nechat.

Taková pestrost názorů, tu se argumentuje zprava, tu zleva, ale nakonec vždy ve prospěch Kalouskova Schwarzenberga:

a) volím Karla
b) nepůjdu volit

Demokracie v praxi.

Upozorňuji také na příspěvek Admirála výše 18. 01. 2013 | 18:04 . Zamyslete se prosím nad tím, co říká.
18. 01. 2013 | 19:33

Toy Iota napsal(a):

Ad názor - jít nevolit. Rozmáhá se to tu.
Nebylo někde náhodou analyzováno, že nižší účast ve volbě nahraje o to více na vítězství kandidáta K. Schwarzenberga? Jinak si to neumím vysvětlit. Zvažujme i tuto možnost!

Jděme volit. Volme buď Karla Schwarzenberga, nebo Miloše Zemana.
18. 01. 2013 | 19:48

lepešon napsal(a):

Špatný žert matky přírody volby.Horolezec:už konečně spadnout nebo se zbytky sil vydrápat na tu plošinku,kde strávit noc v mrazu a pak zase lézti stejně riskantně znovu sem dolů?
Chtěl jsem "fungovat",ale tyto volby mne rozdrásaly 2.kolem,přinesly mi bolest mého nitra a sklíčenost ..Snad bych nyní byl schopen i přepsat Schulzův Kámen a bolest.Redaktor Národní politiky Schulz zesnul 1942,předtím děti odkázal svým přátelům-kněžím do výchovy.Nechtějme si představit co by jej čekalo později.Ale aspoń žil nadějí,že mezi kněžími mohl existovat aspoň tvůrce typu sochař.Byl racionální-věděl,že to je maximum.Na chatě tajně uchovával Rusku.Kolaborant!!!
Cokoliv nastane,nebude cestou vpřed.Ovšem cesty vzad mohou být velmi,velmi různé.
Jedno je jisté.Že vězeti v kadlubu sociálních demokracií lze bez zítřků na věky.Tyto volby jsou jasným úkazem podstaty té socální demokracie.Jasným nad slunce.Cesty které nikam nevedou,ale jsou.Ony totiž EXISTUJÍ:v nich se může zjevit stín čekoholi co bylo.Třeba i Patočkův čeledín-obraz české podstaty.Ne,dobře již bylo. Viď že Chamberlaine? Poválečná léta jiná než jedna?
18. 01. 2013 | 19:49

zemedelec napsal(a):

Otazníku,víme o koho jde.
Správně,je dobré zeptat se,jak jsme se dopracovali až mafianskému kapitalizmu.
Ti kteří by nám to měli objektivně zpracovat a postoupit dál,dřepí někde na vrátnici.
18. 01. 2013 | 19:52

au napsal(a):

Cit.:
V roce 2011 Schwarzenbergovi německý novinář z tiskové agentury DPA u Evropského parlamentu špatně porozuměl a slova „keine Katastrophe“ pochopil jako „eine Katastrophe“, takže druhý den musel Schwarzenberg dementovat informaci, že Česká republika podporuje libyjského diktátora Kaddáfího.

Ehm, nemohl by pro nás nějaký další podobný případ mít ještě horší důsledky?
18. 01. 2013 | 20:04

jsou věci, které nepůjdou zvrátit nikdy napsal(a):

Pane Navrátile, kdo není schopen si vybrat menší zlo, bude se muset smířit s větším.
A to nepoměrně.
Pan Schwarzenberg se po své loutkovodičské kariéře operátora Václava Havla podílel na obrácení SZ naruby (za příslib podílu na moci pro některé) a po využití a odhození této straničky vytvořil s panem Kalouskem dalšího politického hastroše - TOP09.
Tři roky už tomu brzy bude, co funguje jako místopředseda největšího politického skandálu v naší národní historii - Nečasovy vlády.
Chudák naubřelý egoman MZ s tím nesnese srovnání ani náhodou.
18. 01. 2013 | 20:28

Almo G™ napsal(a):

Hitparáda největších blbin, které mají pomoci dostrkat Schwarzenberga na Hrad:

Blbina pro ty, kdo chtějí zůstat doma:
1. Je jedno, koho budete volit, hlavně se zvedněte a běžte volit Kalouskova Schwarzenberga.

Blbina pro odpůrce současné Kalouskovy vlády:
2. Po odchodu Schwarzenberga z čela TOP09 se určitě TOP09 rozpadne a Kalousek upadne do zapomnnění.

Blbina pro ty, kdo jsou znechuceni a zvažují volbu menšího zla v podobě Zemana:
3. Nemohu, prostě nemohu volit Schwarzenberga, i když mě k tomu svazácko-národně-frontovská média nutí. Proto nepůjdu volit a zůstanu doma. To jsem mu to nandal.

Někdo věří blbinám a někdo má vlastní hlavu.

Děsí mě ta organizovanost. Každý z nich má jasně vymezené pole působnosti. Viz Admirál výše.
18. 01. 2013 | 20:29

evix napsal(a):

Ve volební kalkulačce mi vychází na 90% M. Zeman. Se Schwarzenberge se neshodnu v 86%. Ten člověk by zakonzervoval současný stav.
Já myslela, že chceme v Česku změnu, to mi hlava nebera :-(
18. 01. 2013 | 20:31

malalaj napsal(a):

pane navrátile,
máte štěstí, že jste nenapsal kte tomof muj kte tomof muj. petice požadují pro vás trest smrti by vás neminuly.
18. 01. 2013 | 21:05

taky občan napsal(a):

Bylo přeci z koho vybírat, ale že to dáme/dáte těm dvěma dědkům, tak to mi hlava nebere. Volit nejdu tyhle dědky, první šišla, kterýmu vůbec nerozumím, podplácel /jak se dostal k majetku?/ a korupčník a ten druhej arogantní blb, chrapoun a taky zmetek. Hnus. Snad příště se ta volba povede, a už bez Bobo,Franze,P.Sobotky,Zemana,Spícího, ale hlavně s novýma zkušenostma a lidma..
18. 01. 2013 | 21:12

arnazach napsal(a):

ČM: Mé tvrzení je můj odhad, Vaše tvrzení je možná Váš odhad, ale neschovávejte se s ním za mě. :)
18. 01. 2013 | 21:22

džon uzený bok napsal(a):

je nesmírně zajímavé číst co nedokážete, pane 28-letý "konzervativče" a "politologu", kterej si sám napíšete do profilu, že i novinář (!!) HO chtěl vidět in natura. vy musíte bejt zábavnej společník, kterej se nebere moc vážně, takovejch si cením!
18. 01. 2013 | 22:06

ujo napsal(a):

Zemanovi (patrně oprávněně) vyčítají sebestřednost, narcisismus.
Přemýšlí však někdo o tom co žene KS, který je starší a viditelně v horší fysické kondici na Pražský Hrad?
Pravděpodobnost, že by to byla snaha sloužit (pomoci) českému národu je mizivá.
Tedy nejspíše ješitnost (další zářez na rodové pažbě - že jich z doby Habsburků je) a možná zahraniční zaúkolování
18. 01. 2013 | 22:08

Karel Mueller napsal(a):

Milí debatéři, příznivci knížete i jezevce,

pokud má náš stát někdo kdekoliv hájit, musí splnit alespoň následující požadavek: Mít základní informace o soupeři a znát jeho slabší místa (ať už skutečná či pomyslná).

Zmíka o privatizaci severočeské uhelné vyvolala všeobecný hlahol, jak jsem koukal na debatu, která před chvílí skončila.

Často se dnes v mediích mluví, že volič jednoho či druhého je takový či onaký a má takovou či jinou inteligenci. No dobře.

Ale troufám si říct, že prakticky všude ve světě by dnes u voličů s průměrnou a vyšší inteligencí dostal jezevec listové eso.
18. 01. 2013 | 22:11

ujo napsal(a):

Podíval jsem se visitku autora.
S trochou údivu jsem zjistil, že je relativně mladý a presentuje se jako politolog ( zda a kde studoval a co absolvoval skromně pomlčel)
Ať je jakkoliv, zvolit si jako povolání politologii je velmi, velmi sporné; přínos pro společnost nevelký , možnost uplatnění
podmíněna službou mocným.
Váš článek to dokládá.
18. 01. 2013 | 22:27

skeptický napsal(a):

To už tady fikaně zkoušel Hvížďala,že když nepůjdou lidi volit ,vyhraje Zeman.Naopak.

Síly reakce nechtějí lidi u voleb.
Levorucionáři půjdou volit jak jeden muž.
18. 01. 2013 | 23:00

Silvie napsal(a):

Resl
Vaše Tánička u mě zabodovala, asi poprvé v životě.
Prý nemáte volit Kalouska - ehm...vlastně Kchárla.
Přečtěte si její vyjádření v PL(nebo jinde).
Jsem zvědavá ,co na to řeknete.
Ona totiž napadá média úplně stejně jako já - prý má pocit manipulace a návratu před rok 89!!!!!!!!!!! Médiím se prý už nedá věřit.

Kárla prý nevolí a přesto to média píšou.

Je to taky bolševička?
18. 01. 2013 | 23:24

Medikolog napsal(a):

Volit návrat a restituce Sudeťáků a poddanství Katolické církvi, s likvidací poválečného uspořádání v Evropě, následnou likvidací našeho národa a našeho národního státu, bude (volit) relativně omezená skupina voličů Karla S, který to vše s přehledem hodlá z Pražského hradu zajistit. Proto kandiduje!

Kdo NECHCE shora uvedené, má jedinou možnost zastoupit cestu "na trůn" Karlovi tím, že jeho soupeř získá více voličských hlasů.

Není naší vinou, že jediný kdo může zastoupit cizinci KS cestu na Hrad je Zeman. Voliči tak rozhodli v prvním kole. Kdyby byl místo Zemana alternativou i Okamura, dal bych mu svůj hlas abych zastavil pro nás zničující revizi poválečných uspořádání v Evropě. Někteří Němci by rádi šli i před rok 1918 a jejich emisarem je Schwarzenberg. Takže podle mě nezbývá jiná možnost, než jít k volbám a volik Zemana. Jako menší zlo pro Český národ. Abychom se jednou nemuseli před dětmi a před vnuky stydět, že jsme zahodili otčinu cizákům vlastní demokratickou volbou.
18. 01. 2013 | 23:24

Silvie napsal(a):

Medikolog,
naprosto souhlasím.
Dejte si všichni dobrý pozor na ty,kteří vás budou nabádat,abyste nechodili volit.
Jděte volit a volte menší zlo ,nežli ti zatracení kolaboranti z kulturní fronty,kteří z nás chtějí udělat protektorát Německa nebo novou monarchii, kde si budeme hrát zase na feudály a poddané.
Církevní restituce jsou jenom prvním krokem.Mějte to na paměti.

Tohle nejsou obyčejné prezidentské volby,jaké by proběhly mezi kterýmikoliv dvěma kandidáty.
Zde je jedním z kandidátů aristokrat z nacistickou přízní,který znevažuje Beneše i BD.
Proto zachovejte rozvahu a řiďte se rozumem,emoce nechte stranou.
Sympatie nebo nesympatie nehrají žádnou roli.
Důležité je, kdo z nich má skutečně vztah k této zemi a k občanům.

Schwarzenberg to v žádném případě není.
18. 01. 2013 | 23:38

SuP napsal(a):

Karel Mueller -
Karle, je mi líto, ale když si přečteš například tenhle článek -
http://www.novinky.cz/domaci/253154-privatizace-uhelnych-dolu-byla-podezrela-od-pocatku-rika-byvaly-velvyslanec.html

Tak tam tehdejší velvyslanec ve Švýcarsku Šedivý uvádí, že informace o firmách, které chtějí MUS privatizovat, shánělo ministerstvo až v roce 1999 a k privatizaci došlo až POTOM.
Tedy Zeman jako obvykla lhal a dělal z lidí blbce. A to, že to umí líp než ten druhý, není pro mě deviza.
19. 01. 2013 | 00:31

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Ajeto,.....sedět doma je hloupost,...??,...tak neseďte,....jděte se projít,....třeba cestou potkáte nějakého šaška s královskou korunou,...dnes je možné ledasco.
Dokonce si při chození můžete rozmyslet,... můžete rozpočítavat, co bude lepší zlo,....zda, když Vám na Hradě bude sedět kníže, nebo zeman,....je přece takový báječný výběr.

To bude kocovina, až se z toho opojení volby proberete. /Vy, co budete volit/.

Já už jsem tu špatnou volbu, která dozajista bude, "rozchodila". Volit nebudu,....tohle si "na triko nevezmu".
U mne se to dostalo už do stadia černého humoru.

Ať vyberete tak, nebo tak,/ vy, co budete volit/...pro mne je obojí špatné řešení.

Dovolím si trochu matematických spekulací,.....
Řekněme, že k volbám půjde zase 60 procent voličů./ Můj osobní tip je, že to klesne k 50 a i o "větší fous méně."
Ale, nechme tu šedesátku.
Z 8,5 miliónů voličů je šedesát procent 5,1 miliónů voličů.
Zas použiji osobní tip, že utkání o voliče bude jako v prvním kole,....o voliče se přibližně rozdělí,....
To je, pro každého asi 2,5 miliónů voličů,...polovina,...
Podle mých odhadů,... může mít nový prezident tedy asi 30 procentní podporu od dospělých a svéprávných /?/ občanů.

To je proklatě málo.
Že by to některý z nich "vzal hákem a utrhl" 40,.....to by tedy byl úspěch.

Ale stejně,.....ani jeden nedosáhne na 4,25 miliónů voličů, což by byla asi polovina,....a přesto bude prezidentem všech,......ačkoliv nebude zvolen nadpoloviční většinou oprávněných voličů.

Takhle vypadá taky demokracie.
Tužka.
19. 01. 2013 | 00:36

Karel Mueller napsal(a):

Ahoj SuPe,

tak pak je to ještě větší fraška. Kníže sám potvrdil, že k privatizaci došlo za vlády Tošovského, ale začla za předchozí vlády. Samozřejmě tím naběhl na KO, protože Zeman vládl opravdu až po Tošovském.

Ale já si nemyslím, že Zeman lže. Ta privatizace je jasně dokumentovaná a přesně dohledatelná, tj. lze snadno zjistit fakta. A takovému profikovi jakým Zeman bezesporu je, musí být jasné, že nesmí v tomto případě lhát. Jinak už zítra začne mediální smrš%t (vlastně už by jela). Takže spíš bych řekl, že jsi naletěl Ty.
19. 01. 2013 | 00:42

SuP napsal(a):

Karel Mueller -
To, že si naběhl, je nesporné. U Zemana bych spíš řekl, ne že ví, že nesmí lhát, ale ví, jak lhát, aby se z toho vykroutil.
Nicméně chtěl jsem zejména podotknout, že tahle kauza je čítankovým příkladem, jaký je stát blbý a neschopný podnikatel (což se tady často nechce přiznat). Prodá strategický podnik POD CENOU, nový vlastník z něj ještě podstatnou část rozkrade a aniž by do něj vložil korunu investic z vlastních zdrojů, vydělává na něm jako o život.
19. 01. 2013 | 00:56

Karel Mueller napsal(a):

Tužka:
Nevím, jak dalece jsou Vaše počty správné.
Kníže dělá velmi hrubé chyby v taktice a kdyby neměl v zádech bezvýhradnou podporu medií, tak by byl už doslova na hlavu poražen. Proti těm skutečně zásadním námitkám se kupodivu ubránil (jinde by asi neměl nárok, ale český volič je český volič), neumím si vůbec představit, že by se v SRN mohl odpoutat od činnosti vlády nebo mu prošly "veletoče" ohledně amnestie při dnešní protiklausovské hysterii.

Jak ho dnes Zeman převácoval jsem napsal, ale velmi si uškodil třeba oněmi poznámkami o Benešovi nebo o oné prostitutce minule.

Tyhle volby rozhodne záporné volba (tj. proti někomu) ze strany těch, kteří zůstali doma, nebo mají propadlého kandidáte.

A tady se mi zdá, že Zeman boduje. Docela silně.
19. 01. 2013 | 00:57

Karel Mueller napsal(a):

SuPe,

jak který stát, tj. jak která representace. Nesmíš být tak naivní, určitě to dostal ten pravý příští vlastník a další kapsy se naplnily.

Dolní Sasko vlstní kontrolní balík VW. Je to nejúspěšnější automobilka světa.
19. 01. 2013 | 01:02

Josef K. napsal(a):

Ano. Ovšem tato volba je má ještě jeden rozměr, který začíná převažovat.
A to rozměr KULTURNÍ.

Je zřejmé, že volba je volbou mezi xenofobní, zpátečnickou normalizační nedávnou minulostí a přítomností, kterou jednoznačně představuje symbolický výrok LIVIE KLAUSOVÉ za všechny, a jejím opakem.

Zemanovi příznivci se daleko více než Schwarzenbergovi postarali a strají o to, aby tato volba pro část mlčící většiny nabyla poněkud jiného charakteru, ve kterém jde i Kalousek, i Drábek stranou.

Je to volba ze dvou tváří, která je mnoha lidem vnucena, patrně nejméně jedné třetině, ale demokratickým způsobem.

Je to volba podivná,a to ze dvou zastánců či představitelů politické reality, která bývá pro demokraticky smýšlející občany nepřijatelná.

Je to volba, která dosvědčuje, že normalizovaný duch Husákův se pevně usídlil v hlavách většiny obyvatel. Zdráhám se napsat slovo "OBČAN."

Volba jasně ukázala na guberniální charakter země, která se zbavila své vlastní identity, a proto může nést název ČESKO.

Já tedy raději název Bohemka, Bohemia etc. Pak totiž KARLŮV MOST nebude dílem Marťanů a náletů UFO se sovětskými inženýry, ale dílem mých reálných předků.

Každý volí, nevolí nač jeho inteligence stačí.

P.S. Představme si, že by Němci an sich (tedy v ideálním slova smyslu) reagovali na český nacionalismus stažením průmyslu, bojkotem českých výrobků, zavedením hraničních kontrol. Což by bylo v duchu "Výroku Livie Klausové".
19. 01. 2013 | 01:49

Josef K. napsal(a):

Jen na okraj, příznivci normalizace připomínají stále více muže, který vychrstl kyselinu do obličeje S. Filina.
19. 01. 2013 | 02:03

S.Š. napsal(a):

Josef K. :
Ale Vy jste strašný pesimista, pane Josefe K. Minimálně jste si část příspěvku (volba jasně ukázala na guberniální charakter země) mohl nechat v rezervě až na navečer 26. ledna. Neomalený, okázale arogantní plebejec, který se s Klausovými snaží rozdmýchávat třídní zášť (a je vidět, že se jim v některých skupinách obyvatel celkem daří, to je pravda, otázka je, jestli je dokáží zvednout ze židlí a dotlačit k volebním urnám), se naším prezidentem nakonec třeba nestane. Uvidíme, jak dokážeme složit zkoušku z občanství. Finis coronat opus. Chce to už jen v klidu přežít posledních pár dnů.
Pěkný den.
19. 01. 2013 | 05:11

zemedelec napsal(a):

Paní S.Š.05:11
Výborně a oceňuji Váš názor.
Vrátím se k té privatizaci MUS,málokdo zná jak to všechno probíhalo,ale známe výsledek.Dodnes nevíme přesně komu vlastně ty peníze patří,ti uváděný pánové,budou jenom bílý koně.To jak se snaží a nejen Kalousek ,zahnat to do stracena,svědčí kdo jsou asi adresáti.Také jde o to na co měli být použity.Znám tady případ,když si známí s privatizoval stavební firmu s úmyslem,že to bude splácet ze zisku firmy.Přišli problémy,tak to raději vrátil,fondu národního majetku.Přesně takhle s privatizoval Schwarzenberg Becherovku,že si to zaplatil ziskem firmy,jak to tady někdo popisoval,že Becherovka byla v zisku a po privatizaci ve strátě.Také známe,že to pak někteří prodali s velikým ziskem.
19. 01. 2013 | 06:34

scallop napsal(a):

Karel Mueller

Nazor, ze intelegence je schopnost vyhrat nad protivnikem v televizni debate, o velke inteligenci nesvedci.
19. 01. 2013 | 07:59

Pepa Řepa napsal(a):

Nedokážu ho volit
---------------------
Musíš, Vojto, musíš.
Jinak nejsi za mladýho.
Zatni zuby. To dáš.
Punk is not Dead.
I dada žije.
V Čechách.
19. 01. 2013 | 08:10

Pepa Řepa napsal(a):

Karel Mueller
Myslíte, že někdo řeší?
Genderově, rasově i jinak vybraní jedinci s mávátky, Obama řekne, že je pátek a všichni mávají a mávají a mávají....a ono je pondělí.

...a už jede mexická vlna. Jednou je to WE CAN, podruhé WE LOVE YOU.
Tisíce Lucinek Bílých v opačném gardu.
Máme tě rádi.Vašku, Karle, Lojzo...... Od srdíčka!
Redakce volí jako Národní Fronta-aklamací.
Srdíčko zaplesá.
Je potřeba změny, mlel Obama, mládí vpřed, tak tam dáme 75 letého.
Doděláme číro.
Vedle sedí Honza a vzadu mává lidskoprávní Míša Ropotámo. Ti jsou naši-táto!

Myslíte, že někdo řeší dekrety, válčného zločince Beneše nebo jak šly vlády po sobě?
19. 01. 2013 | 08:26

Pepa Řepa napsal(a):

Karel Mueller
víte, kde je Váš problém?
Vy máte mozek.
Oni mají zase srdíčko.Ženy ještě hormony. Jezevec moc sexy není.
Jako Lucinka Bílá.
Pamatujete, jak se jí smáli?
Zkuste se jim smát dneska.
:-)
19. 01. 2013 | 08:41

Pepa Řepa napsal(a):

KM
A nenechte se zmást, v cyklistice také přenecháte mamlasovi vedení, abyste nastoupil v posledním kole.
Průzkumy jsou součástí kapaně, signálem, aby příští týden zařadili aktivisté vyšší rychlost a zverbovali ty, co se půjdou raději proskočit.
očekávejte od středy tsunami.
Tak to chodí.
I příznivci Bimba pochopili a včera mávali jako o život. Je jedno co říkáte, důležitější je jak máváte.
19. 01. 2013 | 09:01

SuP napsal(a):

Pepa Řepa -
A co já?
19. 01. 2013 | 09:09

Pepa Řepa napsal(a):

Nepaušalisujme, říká učitel spanilé mluvy, pan Stejskal.
Neříkejme, že stát je špatný hospodář. Říkejme někteří státní úředníci....
A když se namaže, tak je každý státní úředník hloupější než podnikatel, o tom není pochyb.

Takže, SuPe nepaušalizujme, rozlišujme a proto.................................................no proto volme jako Národní Fronta předem určeného samce.
To dá rozum.
:-)
19. 01. 2013 | 09:40

Tužka napsal(a):

Tužka napíš pro Karel Mueller,...díky,....to jsem si jen na chvíli "zahrála na soukromý prognostický ústav",....zkušenosti ovšem říkají, že prognózy se častěji mýlí, nežli by byly správné.
50:50 úspěšnost předpovědí,... správně : chybně,... je už ve sféře pouhé náhody.

Protože mě TO už nechává zcela klidnou, tak se na to dívám "z věže svého rozhodnutí, že to nebude má volba."

Zdravím Vás,....žila jsem v zemi, kde za mě volili prezidenta v minulosti,.....bude to i nadále. Tužka.
19. 01. 2013 | 09:51

Zdeněk Brom napsal(a):

Tužka:

Nebude to naše volba, bude naše sudba. :)

Také budeme zemí překvapených a země plné výkřiků: "Ale tak jsem si to nepředstavoval!"
19. 01. 2013 | 10:21

Zdeněk Brom napsal(a):

Tužka:

Oprava:

Nebude to naše volba, bude to naše sudba. :)
19. 01. 2013 | 10:22

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Zdeňek Brom,.....výborně napsáno, krátce a výstižně.
Uvidíme, jak se tohle divadelní představení bude vyvíjet po povolební přestávce.
Není všem dnům konec.
Tužka.
19. 01. 2013 | 10:32

skeptický napsal(a):

Tužka

Vlastenko

Ono vyhrát o jeden hlas,a muset na to ještě dát někoho zavřít je taky demokracie.
19. 01. 2013 | 10:53

ajeto napsal(a):

ajeto pro tužku: Já se nerad procházím, radši se povaluji u knih nebo počítače, rád čtu blogy a když jsem rozhodnutý se k nějakému vyjádřit, tak to udělám. Žádný ze dvou kandidátů se mi nezamlouvá, ale poté, co se ohledně Dr. Beneše a jeho dekretů vyjdřil v TV pořadu K.S., tak mi nic nezbývá, než vstát a jít se projít do volební místnosti, dát hlas tomu, koho mohu více akceptovat jako českého prezinta, a to už proto, že bytostně jsou mi proti srsti výroky namířené proti Benešových dekretům. Nedá se nic dělat.
19. 01. 2013 | 12:44

Karel Mueller napsal(a):

scallope,

nenapsal jsem nic takového, čtěte pozorně.
Napsal jsem jen, co by u voliče s průměrnou a vyšší kandidáta zcela spolehlivě diskvalifikovalo - neznalost soupeře. Mohl jsem ještě napsat v oblasti, kde vedl nejtěžší kritiku (dokoce tak byla i otázka položena).

Zdravím rytíři :-)
Máte ten překrásný nový svět dokonale zmáknutý, Amusing ourselves to the death, všechna čest :-), jste o třídu lepší.
Jen s tím mozkem jste mě pobavil. Výška 185, hruď 120 a pas 82. Takže dámy měly jasno: Klempíř, pokrývač a k tomu směšný Narcis, který místo chlapského břicha cvičí. Běda, kdybych něco špitnul o maturitě :-).

Zdravím tužku :-), chce to neprožívat tak intenzivně. Víte, co je nejpůvabnější? Že hlavní argument příznivců knížete je ten, že se volí mezi vlivem Ruska a západem. Pravý opak může být pravdou, proč, to ženě jako Vy určitě nemusím vykládat.

Zdenku,
Bingo. Mám na mysli výkřiky "Ale tak jsem si to nepředstavoval".
Lépe jste většinového českého voliče nemohl charakterizovat.
19. 01. 2013 | 13:02

Rampa napsal(a):

Pěkný článek, kéž by bylo více myslících lidí, zejm. mladých...
19. 01. 2013 | 13:18

SuP napsal(a):

Karel Mueller -
"....jak který stát, tj. jak která representace...."

Mluvím o NAŠEM státě, jak jinak. A co se týká reprezentace, posraly to napříč politickým spektrem. To je nabíledni.
Nicméně mi připadá velmi zajímavé, že to, co všichno naši občané vědí už 15 let - totiž že nejvíc krade státní správa, "zjišťuje" vrcholná politická reprezentace postupně teprve teď a to zatím jen ta opoziční (např. Zaorálek).

Pepa Řepa -
Díky, už jsem se bál, že jsem ponocoval zbytečně....
;-)
19. 01. 2013 | 13:26

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Skeptický,....vlastenka?,...pravda natvrdo je, že mám velikou zahradu a dva psy,....to je ten důvod, proč nikam nikdy na dlouho nevycestuji. "Rodná hrouda a osm oddaných paciček mě drží v hranicích". Všechno ostatní bych dokázala, buďto vzít s sebou, nebo zanechat zde,.....a pak se přesvědčit, "že je všude chleba o dvou kůrkách a v potu tváře se získává",...pokud se živíte poctivě.

Můj nevlastní dědeček,...původem Černohorec,....procestoval celou Evropu, od severu na jih, od západu na východ v dobách R-U. V kapse "vandrbuch kovářskýho". Českou kotlinu považoval za nejlepší místo k životu, tady se natrvalo usadil,...přitom to neměl v životě vůbec jednoduché.

Nějak jsem si zvykla považovat taky Českou kotlinu za nejlepší místo k životu.
Zdravím Vás, pane Skeptický,.....vzůru do zatemělých zítřků,...
Tužka.
19. 01. 2013 | 14:15

Tužka napsal(a):

Tužka napíše pro Skeptický,....původně jsem Vám chtěla napsat, že Konrád Adenauer, když byl prvně volen spolkovým kancléřem NSR, přiznal, že volil sám sebe. A právě tímto svým hlasem zvítězil,....volba byla o jeden hlas.

Pár minut po vítězném zvolení to přiznal.

Těch voleb o jeden hlas zná historie docela dost.
Tužka.
19. 01. 2013 | 14:29

Kala napsal(a):

Zdeněk Brom, ano , budeme zemí plnou výkřiků "Ale tak jsem si to nepředstavoval!"Protože 8O procent občanů dostane prezidenta, kterého nevolili v l. kole, nebo se nemohli rozhodnout a nešli volit v 2. kole, nebo jsou to skalní nevoliči. Ale takhle probíhají i končí normálně leckteré demokratické volby. Dokonce i ti, kteří se přemůžou a doplouží se k volbám, aby volili (své) menší zlo, mohou být zklamáni.
19. 01. 2013 | 16:34

skeptický napsal(a):

Tužka
Všude chleba chutná líp,ale doma je i ten tvrdej o dvou kůrkách.

I já zdravím,ozdobo českého ženství.Vpřed do minulosti.
19. 01. 2013 | 18:21

babočka napsal(a):

Pane Navrátil polilotogama jsou zaplavené internetové stránky. Ti lidé o kterých píšete, jsou holoubátka oproti lidem za Zemanem. Pokud je vám lhostejná slušnost, tak patříte do Zemanova tábora a klidně ho volte. Ale upálený Palach by vás měl strašit v hlavě.
19. 01. 2013 | 19:02

Karel Mueller napsal(a):

SuPe,

abychom to nějak uzavřeli, tak snad jen pár vět na závěr.
Já už dávno nic nehraji a nepředstírám, vlastně celá léta, co sem píšu. To můžeš poznat třeba z toho, že své názory neměním.

Nebylo tomu tak vždy, samozřejmě. Někdy se to tak zchumelí, že se přetvařujeme, cosi hrajeme či se o to snažíme, děláme ze sebe něco, co nejsme apod. Tomu se téměř nikdo nevyhne, určitě ani Ty.

Ale jsou situace, kdy se solí karty na stůl, jak se říká, a kdy se odpovídá ano nebo ne. Nic neodprostituuješ a neuhraješ, prostě jsou takové chvíle. Tu volbu musíš provést, jinak musíš pohrdat sám sebou. Prostě bezcenná filcka, kterou lze odkopnout, zašlápnout, nebo která má právo jen škemrat o to, aby byla.

Po výrocích knížete o dekretech a Benešovi si vůbec neumím představit, že by si něco podobného mohl dovolit někde jinde (třeba v Polsku, tam by mu asi pak šlo o život), nebo že by po závěru ve včerejší debatě byl i svými stoupenci považován za způsobilého k vykonávání úřadu presidenta. Jsme ale v Čechách a tady je možné všechno, jak se ukazuje. Nevím, kdy "tento národ" tak neuvěřiteně zpitoměl. Pokud tedy ještě lze mluvit o národu.

Že Zemana nemusíš Ti upřímně věřím, věřím to i Tužce a dalším z těch, kdo nesnáší ony "staré struktury". A dokonce i chápu, proč je nesnáší a ani se jim nedivím.

Ale ve věcech tak zásadních, jako jsou ty, které výše uvádím (a to vůbec nezmiňuji všechny podstatné námitky jeho odpůrců, které již byly dávno řečeny) by jsi měl zamyslet, jestli by jsi se neměl zachovat jako francouzští levičáci volící proti Le Penovi, tektokrát ovšem ve prospěch Zemana. Nepřemlouvám, jen dávám ke zvážení.
19. 01. 2013 | 19:03

SuP napsal(a):

Karle -
Díky, že ses ještě ozval, vážím si toho. Víš, mám spoustu vlastních zkušeností s nedokonalým vyjádřením myšlenky(zejména pod tylakem okolností), například i tady v debatách. Proto to Schwarzenbergovo doplnění beru. V tom světle totiž je to tak. Dneska by to Benešovi neprošlo. Ale na druhé straně je pravda i to, že spousta lidí čeká, aby se na podobném vyjádření mohla začít točit - viz hned taky reakce z německého a rakouského tisku.
Naopak když si pouštím tohle - http://zpravy.idnes.cz/video-jan-urban-o-zemanovi-dc0-/domaci.aspx?c=A130118_143643_domaci_jw, nevychází mi z toho Zeman právě příznivě. Mimochodem to o jeho lhaní a přechytračování dneska potvrdili v tisku.
Asi by bylo nejlepší, kdybychom si přestali kazit vztahy kvůli plácání našich nejvyšších, protože ať je to jak chce, to, že občas říkají na svých postech věci, s kterými lze nebo nelze souhlasit, ještě neznamená, že to není jen plácání kvůli potlesku spřátelených davů.
19. 01. 2013 | 19:24

Pepa Řepa napsal(a):

Tu volbu musíš provést, jinak musíš pohrdat sám sebou.
-------------------
O to jde především.
O mnohých jsem tady -v poslední době-ztratil iluze.
Ti, kdo tady melou nejvíc o čecháčcích sami jimi jsou.Leštiči holínek. Věční poskoci, pán se vždycky najde. I zdůvodnění.
Ale to je jejich věc, jejich volba.
Mějte se
19. 01. 2013 | 19:32

šláfnberg napsal(a):

Šag ufiďyš. Šag Kchárl brsy udela f Sudetech pozadek !
19. 01. 2013 | 19:42

pgjed napsal(a):

Pane Navrátile,

Žádný z kandiátů není ideální a těžko budete hledat toho, který by vám vyhověl na 100%. Já vidím rozdíly dva. Zatímco za Zemanem jsou vidět"přehmaty", které jsou mnohé ze zlé vůle, namyšlenosti a vysloveného rabiátství, Schwarzenbergovy přehmaty jsou spíše z jisté neohrabanosti a jsou omluvitelné, protože narozdíl od těch Zemanových, neměly fatální dopady do života naší společnosti. A druhým rozdílem je postoj ke komunistům. Budeli zvolen Zeman, komunisté velmi posílí a zrychlí se jejich nástup k moci. Schwarzenberg tomu naopak bude bránit. Vše ostatní je podružné.Zeman, to je pokračování klausoviny jinými prostředky. Chcete to?
19. 01. 2013 | 20:28

pgjed napsal(a):

A ještě drobnost. Jenom letmý pohled na rozložení sil ukazuje, že nevolit = hlas pro Zemana
19. 01. 2013 | 20:31

zdenekbrom napsal(a):

Karel Mueller:

Vykoupeno vlastná zkušeností :)
19. 01. 2013 | 21:07

zdenekbrom napsal(a):

Kala:

Těch 80% sdělí, že to není jejich president a budou na něm vidět vše špatné. Ono úpění bude ale především z řad těch, kdo dotyčného vátěze volili,
19. 01. 2013 | 21:08

zdenekbrom napsal(a):

pgjed:

Vidíte, a z druhé strany to vidí úplně jinak.
19. 01. 2013 | 21:12

skeptický napsal(a):

Hlavně si musíme dávat pozor na studenty a absolventy filosofických fakult.
Filosofie má být láskou k vědění.U těchto lidí pozoruji,že se jedná vesměs o lásku platonickou,a neopětovanou.
19. 01. 2013 | 21:38

reCaptcha reLoaded! napsal(a):

Můj poslední komentář ve věci Zeman - Schwarzenberg, před 2. kolem volby

Škoda, že nemohl kandidovat stávající prezident Klaus. Předvolební katarze mohla být očistná. Nyní jde (podle mého názoru) jen o katarzi.

Uvažuju si "nahlas" -
zvolením Schwarzenberga přijde pocit ohrožení, zvolením Zemana pocit nejistoty.
Výsledkem zvolení Schwarzenberga bude hluboká nejistota (základních jistot - jaké to je pod mostem, obsazené!), se zvolením Zemana přijde reálné ohrožení (autocenzura). Vybrat si...
19. 01. 2013 | 21:46

SuP napsal(a):

Sranda je, jak se 10 milionů bojí jednoho.
19. 01. 2013 | 23:07

Radim Kulda napsal(a):

Radim Kulda · Autor nejlepších komentářů
Schwarzenbergové přišli do Čech z Bavorska po třicetileté válce, usadili se na konfiskovaném majetku, který dílem levně koupili, dílem dědili po císařském generálovi (ten konfiskovaný majetek dostal od císaře). Nebýt tragédie Bílé hory, tento rod bychom tu neměli. Nejslavnější Schwarzenberg 19. století byl předseda vlády 1848-52: vyloženě neměl rád Čechy, potlačil revoluční kvas 48, jeho ministrem byl známý Bach. Za první republiky nelze loajalitu se státem chápat jinak, než že nechtěli přijít ještě o víc. O zapojení do odboje za války nepíše pan historik nic, až o účasti v květnovém povstání - takových bylo. Kdyby byl otec KS Čech, nemohl by se za války přihlásit k německé národnosti (bylo prozíravé, že to neudělal); matka byla také Němka, resp. rakouská šlechtična. Rod měl silné pouto k vlastnímu majetku a my máme být dojatí, že uznával jeho zasazení do Čech? Jakmile jim byl majetek zabaven, pouto k republice a českému národu prasklo. Mladý Kárl se jako správný "český" šlechtic i oženil, vlastenecké rodině pranic nevadilo, z jaké rodiny nevěsta je. Přes poměrně sympatické vystupování otce KS za 1. republiky a během války nemůžeme říkat, že jde o Čechy. Žádný ze Schwarzenbergů nesmíchal svoji krev s českou, jde o Germány, ať si o sobě říkají že jsou Čechy jak chtějí. Pokrevně nejsou. Že pokrevnost není důležitá, že stačí se k národnosti přihlásit? Tak se běžte přihlásit do pražské židovské obce - jakmile neprokážete židovskou krev (ne nějaké prohlášení), tak vás mezi sebe nevezmou. My jsme Kárla mezi sebe vzali, ale nemusí se drápat na místo, kde by reprezentoval Čechy. Protlačil církevní restituce a může být rád, že se nedělá náprava pobělohorských křivd.
20. 01. 2013 | 09:44

Twist napsal(a):

Stále slyším, čtu, jaký je Kódl charakter. A při tom lže tak, že to nevidí snad jen jeho skalní příznivci. Před očima televizních diváků Primy popírá to, co řekl a při tom mu to běží za zády na obrazovce. Skutečně charakter, snad přijatelný jen pro církev svatou.
20. 01. 2013 | 10:46

Eva napsal(a):

Lžou oba dva.
Prý v zájmu pravdy, lásky a spravedlnosti.
Souhlasím s Tužkou. Nemusím být u všeho, jsem na to dost stará.
20. 01. 2013 | 18:55

michaelivj napsal(a):

876482 [b]Tags:[url=http://www.michaelkorshandbagssale2013.org/]michael kors handbags[/url],[url=http://www.cheapmichaelkorsoutlet1981.com/]michael kors handbags outlet[/url],[url=http://www.michaelkorsbagsale1981.org/]michael kors outlet online[/url],[url=http://www.michaelkorsbagoutlet.pw/]michael kors outlet online[/url][/b] &Links: [url=http://www.linkedin.com/]michael kors handbags outlet[/url]
thanks to the adjustable clasps and additional yoga mat traction.obviously, vivid red, and are featured surrounded spreads because Grazia, standing in long lines apt buy still-expensive wealth by example sales. All of which I've done.) Nobody does sexy/casual favor Giselle Bunchen. Plus she gets apt have Tom Brady's baby some girls have entire the luck!absolute weekend styleDon went apt the movies, they interrogated their father about the automobile situation and caught him surrounded a straight-up prevaricate He was a little surprised that they took the initiative apt call the automobile fix mart and frankly,many to my eternal disappointment),
24. 05. 2013 | 16:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy