Knihovnička blogů aneb Vyberte nadčasové texty

15. 06. 2009 | 14:50
Přečteno 5713 krát
Není v našich silách znovu ty tisícovky textů přečíst. Rád bych proto požádal zdejší stálé čtenáře a diskutující o drobnou spolupráci.

Je škoda, aby některé ze zdejších příspěvků blogerů, ale i diskutujících zůstaly zapadlé v archivech. Naším cílem je vytvořit souhrn nejzajímavějších nadčasových blogů (a diskusí).

Ambicí není najít všechny kvalitní texty. Ani najít nejlepší blog. Chceme ve spolupráci se čtenáři vytvořit základ pro jakousi Knihovničku blogů, která bude postupně doplňována dalšími zajímavými nadčasovými texty a kterou si čtenáři budou moci ve volných dlouhých chvílích proklikávat.

Které texty a diskuse Vás pobavily, které Vám přinesly zásadní poznatky, které proměnily Vaše názory, které Vám zůstaly v paměti? Díky za každý odkaz, za každý tip.

Můžeme v této diskusi probírat, které příspěvky by se do knihovničky hodily a které nikoliv.

Starší texty najdete v archivu u každého z blogerů – vpravo dole, v sekci Navigace.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vlk napsal(a):

Pokudmne se týče pak tam rozhodně musí být onen blog doc. Havla, kde se zastal Václava Klause.
Měl by tam být také dnes už legendární Machův blog, spojující oteplování a investice a následnou blogovou odpověď pana Tolasze, po které Machs ostudou zmizel..
Rozhodně by tam neměly chybět blogy p. prof. Hořejšího. Je celkem jedno které.
Podobně rozhodně najaký blog pana Klána. Jeho matematické šarády josu úžasné. Ohledně krize pak minimálně dva blogy pana roberta Millera. Blog pana Čarnogurského o plynové válce Rusko - Ukrajina.
A samozřejmě, že nesmí chybět Kohout! Nejlepe onen blog, kd e říká, že krize ení a nám srábkům sděluje , že s e s námi nehodlá zahazovat a jd e nakupovat akcieprootže je příhodná doba. Bylo to někdy loni v srpnu.
15. 06. 2009 | 15:00

david napsal(a):

Pokud chcete vydat knizku textu, jejichz hodnota nepresahuje uroven podprumerne hospodske zvanirny, tak tam urcite dejte Horejsiho. Ten clovek sice nicemu, o cem pise, poradne nerozumi, zato vi, co je a neni spravne.
15. 06. 2009 | 15:04

vlk napsal(a):

davide
váš příspěvek je dokonalým dokladem toho, že máme ještě pořád demorkacii. Protože i hlupák, jak jste právě dokázal, s e může veřejně projevovat.
15. 06. 2009 | 15:35

zdenek mihalco napsal(a):

vlk

Dobrý den, pan Mach už na těchto stránkách nebloguje a není už zde ani jeho blog... Některé z blogů pana Hořejšího v knihovničce jistě chybět nebudou, přinejmenším ten, pod kterým se diskutuje již dva roky, stejně jako nebudou chybět blogy pana Millera. Jakožto ekonomický laik však možná budu mít problém vybrat ty nejzásadnější ekonomické texty. Blog pana Čarnogurského si znovu přečtu. Zdraví ZM
15. 06. 2009 | 15:47

Béda napsal(a):

Nejsem tady moc dlouho, ale z toho co jsem měl možno shlédnout bych doporučoval určitě pan Čarnogurského - plynová krize, pana Millera, resp. Pírka - ekonomická problematika - krize, možná některý z překladů pana Drobka a některou z excelentních bajek pana Koubence. Možná taky některou z analýz pana Pehe.
15. 06. 2009 | 15:47

zdenek mihalco napsal(a):

Béda

Dobrý den, některé z textů pana Koubence jistě chybět nebudou. To je přesně typ nadčasových textů, které se podle mě do knihovničky hodí. Rád bych ji rozdělil na určité podsekce typu: politika, ekonomika, společnost apod. Čili ekonomické texty jistě chybět nebudou - ačkoliv jak jsem výše uvedl, si v této oblasti (ekonomika) nejsem při posuzování "zásadnosti" textů jistý. Proto chci vycházet ze zdejších doporučení a případně ohlasů v diskusích pod jednotlivými blogy. Zdraví ZM
15. 06. 2009 | 15:54

Neopřemyslovec napsal(a):

...Můžeme v této diskusi probírat, které příspěvky by se do knihovničky hodily a které nikoliv...
Každý z diskutujícím má svůj pohled na to, co je pro něho dobré. Někdo je dobrotivá "blahoslavená prostota, jiný je radikální, třetí falešný, apod. Když už to budete chtít udělat, nemíchejte to ! Ve společnosti jsou zastoupeny všechny vrstvy. Zařaďte ty hlavní paralelně vedle sebe. Pamatujte, že alternativní medicína se nemůže snést s klasickou medicínou. A naopak. A pamatujte. Obdrží-li někdo vysokoškolské vzdělání, je navždy vyřazen z občansko-obecného tvorstva. Obě vrstvy mohou hrát spolu fotbal, milovat, chlastat, být kriminálníci, zabíjet ve válkách atd. Nikdy se nesmí odborně promíchat. Spodní vrstva občanů musí brát rady, doporučení apod. jen jako informace napsané na čtverečcích toaletního papírku. Vždy s titulama chtějí nevzdělané okráct, vyjebat s ním, zostudit ho... Všimněte si, jak za posledních 20 let se řeší jen učitelé, vojáci, státní úředníci, soudci, státní zástupci atd. Metařské problémy, dělnické problémy, prodavačské věci atd. jsou štítivou záližitostí. Proletariát 21.století vzpamatuj se !!!
15. 06. 2009 | 15:56

dříve ruda napsal(a):

Jako příklad trpělivého a tolerantního a objektivního diskutéra, který se navíc nikdy nemýlí, by tam rozhodně měly být vlkovy reakce. Třeba ta výše.
Mně Hořejší taky nesedí, vlku, víme? Asi jsem taky blb. Je mi ovšem jasné, že chybět nebude. A je mi to úplně jedno.
15. 06. 2009 | 16:01

Germanicus napsal(a):

Hmm, to je na jedné straně výborný nápad (kdysi jsem snad něco podobného navrhoval) a na druhé straně nadlidský a nevděčný úkol. Pořád někdo s výběrem nebude spokojen. K tomu, co napsal vlk bych přidal pí Brixi, Roberta Millera a Tomáše Sedláčka. Z diskutujících vzájemné polemiky vlka a Rumcajse + diskuze prirodovedce, VK-cana, Clair, vlka - zejména mezi sebou. Pokud tam někdy dáte nějaký vlkův příspěvek, dejte ho v originálu (s jeho charakteristickým rukopisem - překlepy). Jó a taky Pepu Řepu (autora úžasných slov a slovních spojení - např. vejcomet), který má většinou krátké, ale nesmírně půvabné příspěvky.
15. 06. 2009 | 16:07

Líný černý pes napsal(a):

to autor :
Nejlepším blogem byla "Omluva za vikingy", jediný (bohužel) blog autora p. Z.Hojdy; tedy podle psího názoru.
Další psu milé jsou blogy prof. K. Wichterleho.
A aby pes zalichotil autoru, moc se mi líbil jeho článek "Na Vánoce..."
15. 06. 2009 | 16:09

zdenek mihalco napsal(a):

Líný černý pes

Dobrý den, díky :). Omluva za vikingy mi rovněž přijde jako skvělý text (a diskuse), takže bych tento blog rád zařadil. Blogy profesora Wichterleho znovu pročtu. Pěkný den. ZM
15. 06. 2009 | 16:16

Paterik napsal(a):

Určitě by to chtělo nějaký Paroubkův blog, ta zanícená prvoplánovost mě vždycky příjemně osvěží. Myslím, že pan Janouch by taky stál za nějaké připomenutí.
15. 06. 2009 | 16:17

zdenek mihalco napsal(a):

Germanicus

Dobrý den, s tím, že nikdo nebude zcela spokojen, počítám :-). Nemáme ambici najít všechny zajímavé texty. Jak jsem psal výše, spíše jde o to, nyní vytvořit jakýsi, nijak obsáhlý, základ, a postupně pak knihovničku doplňovat. Díky za tipy. Blogy uvedených autorů nebudou chybět, akorát zatím nevím které konkrétní vybrat :-). Zdraví ZM
15. 06. 2009 | 16:20

dříve ruda napsal(a):

"kterou si čtenáři budou moci ve volných dlouhých chvílích proklikávat. "

tak moc se snad, pane Mihalco nenudí nikdo. Já bych to na vašem místě nedělal. Stane se z toho prestižní záležitost, někdo se urazí... oni to někteří berou fakt tak vážně!

Ale hlavně -jak vybírat? Bude to připomínat Zlatého slavíka.
15. 06. 2009 | 16:24

zdenek mihalco napsal(a):

všem

Pokud Vás napadají konkrétní návrhy na konkrétní texty, budeme vděčni.

Z poslední doby mě osobně zaujaly blogy paní Zezulové (http://blog.aktualne.centru..., http://blog.aktualne.centru..., blog pana Koubence http://blog.aktualne.centru..., mnohé blogy paní Brixi např. http://blog.aktualne.centru..., či pana Sedláčka http://blog.aktualne.centru...

Uvítám jakékoliv další konkrétní odkazy na texty (nebo námitky k výše uvedenému) ZM
15. 06. 2009 | 16:25

zdenek mihalco napsal(a):

dříve ruda

Dobrý den, jak jsem napsal výše: není ambicí najít nejlepší text. Nejde o zlatého slavíka. Na někoho se přirozeně nedostane, ne proto, že by psal špatně, ale prostě proto, že texty se vztahují ke konkrétní události a po pár týdnech ztratí na aktuálnosti. Věřím, že se žádný z blogerů neurazí, pokud své texty v knihovničce nenajde.

Knihovnička má např. sloužit nově příchozím čtenářům, či těm z nás, kteří na stránkách nevisí od spuštění projektu. Věřím, že si své čtenáře najde. Pěkný den, ZM
15. 06. 2009 | 16:30

vlk napsal(a):

Zdeněk Mihalco

buďte prosím tak laskva, a jakoukoliv mou ingerenci z připravované knihovničky vynechte. Jednak tu jsou lepší texty a jednak bych nerad měl na svědomí dříve rudu a pár dalších.
15. 06. 2009 | 16:34

dříve ruda napsal(a):

zdenek mihalco:
není ambicí? To jsem si už přečetl výše. Je samozřejmé, že není ambicí. Jak taky jinak. Ale tak by se chtělo :o)

vlk:
nene, vy jste jedna z "tváří firmy". Patříte tam rozhodně a já se z toho neosypu. Při rolování na vašich textech brzdím kolečko, i když občas nesouhlasím. Svoje komentáře neodbýváte a bývají zajímavé. Mně spíš vadí ta dikce, vejce a Čunek. Tam jsem ostře proti -no a pro vás to jsou témata přímo bytostná.
A tak roztomile o sobě píšete vždycky "já jsme"...
15. 06. 2009 | 16:58

dříve ruda napsal(a):

vlku, oni vám už přeložili ten název "outsidermedia", viďte?
15. 06. 2009 | 16:59

pierre napsal(a):

myslim, ze by nemel chybet vyjimecny blog vaclava horejsiho
"Fascinující velikonoční příběh Ježíše Nazaretského"
15. 06. 2009 | 17:52

vlk napsal(a):

Pane Mihalco,

co určitě nesmí v knihovničce scházet je čtenářův blog , který napsal kolega m+m. Bohužel už sem nepáchne -a dnes se mu zas až tak moc nedivím. Nicméně tenhle blog byl skutečně skvostný. Šlo o návrh novoročního projevu 2008 pro Václava Klause. Byl tak dobrý, že si jej dokonc e vypůjčil Kraus v Uvoněte se.
Apropo Kraus. U Ivana Krause pár skvotných věcí také najde.
Stejně jako u profesor Janoucha.
15. 06. 2009 | 18:09

vlk napsal(a):

dříve ruda

abych utišil váš neobyčejný strach o mou osobu - překlad Outsider media jest mi znám. A nijak tam netrpím. Je přesně pro takové jako jsem já. Tedy o outsidery mainstreaemových medií.
15. 06. 2009 | 18:11

PatientO.T. napsal(a):

I.díl knihovničky bloggerů bude doplněn desetisvazkovým appendixem glos a odkazu pana prirodovedce.
15. 06. 2009 | 18:31

Líný černý pes napsal(a):

to PatientO.T.

Jejda, nestrašte, mně se leknutím vyježil kožich tak, že by se něm blechy neudržely ;)
15. 06. 2009 | 18:44

dříve ruda napsal(a):

vlku, vy jste napsal "já jsem"! Jistoty se mi hroutí. Ten váš stálý překlep byl tak příznačný!
15. 06. 2009 | 18:55

suchánek napsal(a):

tak vám nevím, pane mihalco, ten nápad je takový neslaný nemastný, hodně polovičatý.
proč?
a) není nic staršího, než včerejší noviny, platí to i pro blogy.
b) archiv už tu vlastně je. nadarchiv? smysl? hledám marně.
c) bez další práce to bude úplně o ničem.

ovšem ať jen nebourám, poskytnu vám radu k nezaplacení.

souhrn některých blogerů ve stylu "co mě v blozích ostatních autorů opravdu zaujalo" by už měl jiné volume. skoro se bojím napsat, že podobný souhrn by mohli napsat i někteří diskutující.

taková mozaika s citacemi z diskuze a lehký komentář bych si určitě rád přečetl. dělá už to třeba onen hořejší, ale myslím že jen u svých blogů.

bohužel už když tohle dopisuju, přestává mě i má myšlenka asi bavit. tak nevím :-)
15. 06. 2009 | 19:15

Stan napsal(a):

http://blog.aktualne.centru... včetně diskuse
http://blog.aktualne.centru...
v podstatě cokoliv od Brixi, Drobka, Jiřího Havla (kromě reaktivních a mírně propagandistických textů), Hořejšího, Krůty, Michla, Millera, Nešpora, Sedláčka, Zeleného
http://blog.aktualne.centru... a několik dalších od Lin
http://blog.aktualne.centru... text, který změnil české dějiny
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru... skvělý humor (ač nechtěný)
Pavel Kohout (platí totéž, co pro Justa)
bajky Vladimíra Koubence
Petr Bendl, Ivan Langer, Stanislav Křeček, Ondřej Liška, Jiří Paroubek, Petra Paroubková, David Rath, Alexandr Vondra, Jan Zahradil, Lubomír Zaorálek jako odstrašující příklady toho, jak se nemá psát blog
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...

Omlouvám se všem blogerům, a jejich skvělým příspěvkům, které jsem nepochytil, snad nejsem sám, kdo navrhuje
15. 06. 2009 | 19:47

Frank napsal(a):

autor

Velice dobrá myšlenka, ta knihovnička, Best of the best blogů aktualne.cz.

Sekunduji vlkův, Váš, Bédův a Germanicův podnět na alespoň dva články pana Millera a mám dvě doporučení.

Ze 14. 9. 2008 Cyklus privatizace zisků - socializace ztrát

Ze 22.9. 2008 Toxická aktiva bank znásobí federální deficity

protože oba články vystihují a popisují podstatu problému a navíc tak činí dříve než konsensus a většina analytiků a komentátorů.

Pokud bude ještě místo v ekonomickém oddělení by se mohly objevit články

ze 6.1.2009 Je závistivost národní vlastností, už po 800 let (to je o Irsku ne o nás)

a ze 5.3.2009 Trosky Wall Streetu v tundře: 330 tisíc dluhu na každého Islanďana

V rubrice Domácí nebo Politické osobnosti by neměl chybět článek

z 11. 3. Podivná kouzla v argumentech prezidenta Klause k výši deficitu rozpočtu USA, aneb 1,7 bilionu je naráz rovno 11 bilionům.

Kdybychom si chtěli v aktualne.cz poklepat na rameno v tom, jak brzo, v porovnání i s jakýmikoliv hlavními médii blogy aktuálně informace přinášejí, pak by se mohl článek

ze 6.1.2009 Bingo!

který dokazuje, že upozornění na více než billonový americký deficit přinesly New York Times o více než 3 měsíce později, což je v době krize celá věčnost.
15. 06. 2009 | 20:03

Frank napsal(a):

autor

Myslím, že je nás víc, kteří se vrací na blogy aktualne.cz ani ne tak pro kuriozity nebo plytkost, kterou se blogy. ostatně jako většina masového kusu, směrem k nejnižšímu společnému jmenovateli, příliš často, jinde, vyznačují, ale pro nejednou fundované a zasvěcené články a pohledy na podstatnější věci ve fungování světa.

Mezi ně řadím i to, čemu se řiká ekonomie. A tak bych do knihovničky doporučil další dvě jména, která se už zde také objevila, Zeleného a Sedláčka.

Zelený:

2.2. 2009 Geneze krize
29.10. 2008 Virtual Economy Must Reflect Real Economy

Sedláček:
28.1:2008 Americká krize: Byli jsme opilí
13.12-2008 Spotřeba je drogou (jeden z jeho dobrých článků na pomezí ekonomie a morality).

Jinak se omlouvám, že jsem omylel postoval předchozá dvakrát a prosím o laskavé vymazaní jednoho z nich, aby to zde nezaclánělo a nedělalo mě to také ostudu.
15. 06. 2009 | 20:26

Usáma napsal(a):

Vůbec nevím proč nevydat knihu se všemi příapěvky osoby pod nickem "vlk",aspoň v elekronické podobě,
jeho úžasné, zasvěcené příspěvky ze všech oblastí lidských činností ,od politiky přes ekonomii,vědu až po sport se pro mne staly trvalou inspirací,dodnes si je čtu když se chci vzdělat a nebo když mi není do zpěvu,musím přiznat že mi to vždy spraví náladu a vrátí chuť k životu.

Vlku, PROSÍM TĚ NETRUCUJ A VRAŤ SE ,NÁROD TĚ POTŘEBUJE
15. 06. 2009 | 20:48

Marceluška napsal(a):

pane Mihalco, bylo by možné někam zaarchivovat blogy rozloučivšího se dr. Nešpora? /jak již padl návrh založit blogový hřbitov../ Mnohé jeho studie, a nejen odborné, byly zajímavé a prospěšné. Nadčasové tedy jistojistě. A komentáře pod ním většinou mírumilovné. Škoda by bylo texty zlikvidovat. A myslím, že za své pozitivní působení by mu patřila zmínka mezi nej..blogy
15. 06. 2009 | 20:59

zdenek mihalco napsal(a):

Děkuji všem za návrhy

suchánek

Dobrý den, díky za připomínky a zajímavý nápad (ten souhrn blogerů), zvážíme to. K bodům:
a) Nesouhlasím. Důkazem jsou pro mě některé ze zde uvedených textů. Pravda, některé diskusní příspěvky se mohou po čase ukázat jako neaktuální, a to i pod nadčasovými blogy.
b) Nevím, kolik ze zdejších čtenářů se prohrabává archivy, které rostou a rostou. Myslím, že nemnoho. Navíc, pevně doufám, bude knihovnička poněkud uživatelsky přátelštější než proklikávání archivu.
c) s tím se počítá. Knihovnička bude doplňována.
Uvidíme, jaký bude výsledek :-)

Stan

Děkuji mnohokrát. Určitě využijeme a umístíme. Jen ty podle Vašeho soudu "odstrašující" návrhy zřejmě nevyužijeme. Sestavit sekci odstrašujících blogů se nechystáme.
Blog Petra Holuba (a některé další Vaše tipy - např. pan Pehe) mi osobně přijde už trochu neaktuální, blogy v knihovničce však podle našeho záměry budou mít stručný úvod (tzn. např. k vajíčkové aféře - proč byl blog napsán, kdy apod.)

Frank

Děkuji mnohokrát. Nejsem si jist, zda všechny tyto bezpochyby kvalitní texty budou nadčasové třeba za rok. Možná by ale jedna ze sekcí mohla být Finanční krize. Mohlo by být pro čtenáře zajímavé sledovat, jak se názory na krizi postupně vyvíjely...

Vlk, pierre

děkuji za tipy
15. 06. 2009 | 21:05

Mirka napsal(a):

1 Hana Brixi
2 Jiří Havel
3 Aleš Drobek
4 Petr Holub i za jeho články a práci novináře
5 Jan Štern za poslední příspěvek a práci novináře
15. 06. 2009 | 21:12

im napsal(a):

Taky přispěju svou troškou do mlýna.

Když jsem začala navštěvovat zdejší diskusní klub, zaujali mě okamžitě svými originálními diskusními příspěvky Vlk, Pepa Řepa a paní Valburga, protože jejich vyhraněné texty prostě vyčnívaly z té záplavy příspěvků. I kdyby nebyli pod nimi podepsáni, bylo možno je snadno identifikovat podle dikce, osobitého humoru i stylistických zvláštnůstek.

A aby to zde nebylo jen vážné a nesmiřitelné, přimlouvám se za zveřejnění typologií bloggerů. Přišel s ní kdysi p. Koenigsmark, a k téměř dokonalosti ji dovedli ve Čtenářově blogu 10.,11. a 16.12.2007 Suchánek, Pepa Řepa a Vlk.Jmenovalo se to "Tohle je o tobě, online diskutére".

Taky by se mi líbila část diskuse paní Valburky s panem Berwid-Buquoyem z 22. února 2008 (nutno dohledat u JBB).

A taky Vlkova pohádka o bludišti s křivými zrcadly a o křivé hubě z 22.10.2008.

A připojuji se k Marcelušce ve věci blogů páně Nešporových (projekt blogového hřbitůvku pro nadčasové nemazatelné blogy)a k LČP ve věci blogu p.Z. Hojdy "Omluva za vikingy" (taky blogový hřbitůvek, který navštěvujeme a čteme opakovaně).
15. 06. 2009 | 21:50

zdenek mihalco napsal(a):

Marceluška

Dobrý den, pan Nešpor se vyjádřil ve smyslu, že by rád blogok zrušil, smazal. Zatím se k tomu nechystáme, standardně mažeme blog po zhruba půlroce "neaktivity". Promyslíme, zda by texty pana Nešpora (a ostatní neaktivní blogy) nešlo zachovat.
15. 06. 2009 | 21:51

im napsal(a):

...oprava paní Valburgy....
15. 06. 2009 | 21:56

Milan H. napsal(a):

Pane Mihaloc, za vyloženě nadčasový, důležitý a nadále platný považuji zvláště tento blog pana Václava Urbana, který dosud nikdo nezmínil: http://blog.aktualne.centru...
Jen velmi málo blogů je skutečně nadčasových a zajímavých i několik měsíců a let poté. Tento mezi ně patří.
15. 06. 2009 | 22:03

Milan H. napsal(a):

Pane Mihalco, omlouvám se za zkomolení jména, píši na jiné klávesnici.
15. 06. 2009 | 22:04

zdenek mihalco napsal(a):

Milan H.

Děkuji mnohokrát za tip na skutečně nadčasový text.

im

Děkuji, dohledám, zatím jsem nestihl.
15. 06. 2009 | 22:29

MA-FU napsal(a):

Moji blogeři mnou nejčtenější:Paní Veronika Vendlová,Brixi a Hybášková
Pánové Nešpor,Buquoy,Janouch,Klán,Koubenec ,Michl,Kraus I.,hlavně Matoušek a Pehe.
přimlouvám se za hřbitůvek...
15. 06. 2009 | 22:37

im napsal(a):

Pozoruhodný ohlas vyvolal taky blog o banánových dětech od Slunečnice Lin (Duong Nguyen Thi Thuy).
15. 06. 2009 | 22:55

thief napsal(a):

I když mám nejradši blogy pana J.Havla, prof.Hořejšího nebo A.Drobka, nezapomenu na blog pana F.Golga o českém všudypřítomném rasismu. Nepamatuji, že by někdo jiný dovedl jedním článkem nasr... tolik lidí najednou a to bez ohledu na věk, pohlaví a politické sympatie.
15. 06. 2009 | 23:12

kancelarska_mys napsal(a):

Možná by stálo za úvahu, pane ZM, uložit do knihovničky i chronologicky úplně první příspěvek bloggera na těchto stránkách (docela by mě zajímalo, kdo napsal ten úplně první) a úvodní příspěvek p. Stejskala, kterým to začalo.

Taky postrádám z blogů F. Kostlána(už tu nepíše) kuchařské recepty, ale ty se dají dohledat u BigJirky.
16. 06. 2009 | 08:27

Lena napsal(a):

Mě by se spíš líbilo, aby se v nich dalo vyhledávat. Například zadáním klíčového slova. A druhá možnost (nejlépe kombinovaná s první) zadáním oboru, aby k němu vyjel seznam článečků.
16. 06. 2009 | 08:39

zdenek mihalco napsal(a):

im

Pravda, první blog slečny Lin měl velký ohlas (a rozpoutal blogerskou lavinu mladých Vietnamců na českém internetu).

kancelarska_mys

popravdě nevím, který příspěvek byl úplně první a nejsem si jist, zda nějaký takový byl. Pokud si dobře vzpomínám, tak blogy odstartovaly několika texty naráz. První text pana Stejskala se dá jistě dohledat, on však nestál u úplného začátku blogů.

MA-FU

O jakémsi "hřbitůvku" budeme uvažovat.

Lena

Díky za nápad. Klíčová slova, hřbitůvek, rozdělení do sekcí. Uvidíme, zda to bude realizovatelné. Řadu podobných nápadů máme s Liborem Stejskalem v hlavě (rozdělení blogů, blogerů do sekcí podle témat apod). Ovšem jsou s tím poněkud technické komplikace - vyžaduje to práci programátorů apod...

Díky všem za tipy
Zdraví ZM
16. 06. 2009 | 09:10

vlk napsal(a):

Ještě doplním nick thief
dožaduje se blogu Golgova o českém rasismu. S důvodem, že pod žádným blogem se nesešla taková fronta diskutujících proti autorovi. Vím minimálně o jendom, který by ve sbírce neměl chybět - a nominoval bych ho na ítěze kategorie Kecy českého papaláše:
jd eo oblog Ivana Langera o tom jak řezal hraniční závoru s koncem Schengenu. Pokud si to dobře pamatuji, bez vyjímky šli všichni diskutující proti němu.

Usáma
nepřehánejte! Váš požadavek by mohl taky vést k tomu, že zdejší bloggeia diskutující začnou houfně vyvazoat své děti ze základních a středních škol a rozhodnou s eje vzdělávat doma sami. protože by měli strach, že jednou budu i povinnou školní četbou.....
Sic e by to bylo multidisciplinární - nejen čtení, ale i výuka lámání kodů a šifer, nicméně intelektuálně značně pokleslé...
16. 06. 2009 | 09:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní myš,

s tím začátkem je to trochu komplikované. Tyto stránky byly oficiálně spuštěny o půlnoci z 29. na 30. března 2007 (z neděle na pondělí). Nicméně texty do svých blogů autoři a mí budoucí kolegové (já jsem "naskočil" až v květnu) vkládali už několik dní předem. Dnes už asi nikdo nedokáže říci, který text se "objevil" (byť třeba někomu v mejlu) jako úplně první.

Ten můj úplně první text najdete tady http://blog.aktualne.centru... Jmenuje se Blogy už mají svůj vrchol za sebou, vyšel 3. dubna a není to nic světoborného :-)

Libor Stejskal
16. 06. 2009 | 09:55

Jiří Havel napsal(a):

Dobrý den, přátelé,

První blog jsem, myslím, poslal někomu na mail a je v archivu uložen s datem 27. března 2007. Takových nás asi bylo víc.

Opakoval jsem ho při prvním výročí blogu.

http://blog.aktualne.centru...
16. 06. 2009 | 14:31

stejskal napsal(a):

Pane skeptický,

Vy snad budete náš nejvěrnější čtenář (zaznamenal jsem pod odkazovaným prvním blogem pana docenta Vaši repliku z 10. dubna 2007).

Asi Vás vyvěsím na Desku cti ;-) Nebo že bychom Vás za odměnu pozvali do redakce a představili samotnému šéfredaktorovi? ;-) Co si vyberete? ;-)

Libor Stejskal
16. 06. 2009 | 14:47

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den pane Havle,

mimochodem, nechcete mi doporučit nějaký svůj text, který považujete za povedený a nadčasový :-)? Skromnost stranou! :-) Zdraví ZM
16. 06. 2009 | 15:05

Ládik napsal(a):

Já bych vybral blogy, pod nimiž není vlkova reakce. Bylo by jich několik.
16. 06. 2009 | 15:23

Jiří Havel napsal(a):

Měl by tam určitě být můj hold paní Líný černý pes: Jak jsem sežral šunku.

http://blog.aktualne.centru...
16. 06. 2009 | 15:34

kancelarska_myš napsal(a):

@J.Havel

Anóóóó, pane docente, ale prosím i s fotečkama, někde tu na blogu byly, pan Stejskal ví!
16. 06. 2009 | 15:50

zdenek mihalco napsal(a):

Jiří Havel

Čekal jsem, že doporučíte zásadní text, který změnil historii. A nespletl jsem se.
16. 06. 2009 | 15:55

stejskal napsal(a):

Pro Vás všechno, paní myš ;-)

http://blog.aktualne.centru...

Libor Stejskal
16. 06. 2009 | 16:19

Líný černý pes napsal(a):

to stejskal :
Pana skeptického nikam nevěšejte, byla by to škoda.

to zdenek mihalco :
Ha, tak psí šunkla změnila historii, no to zírám.

to kancelářská myš :
Tedy, Vy ale máte paměť ;)
16. 06. 2009 | 18:11

Usáma napsal(a):

vlk
Jsem rád,že jste to vzal s humorem
16. 06. 2009 | 20:24

skeptický napsal(a):

Et tu, Stejskale?

Od Vás jsem to nečekal.

Když si vzpomenu na naše společné začátky...

Když vidím,čí je to rybník,v dobré víře dám k lepšímu pár vhodných židovských vtipů,abych se zavděčil,a hned je tu antisemitismus - jó,to když je vypráví pan Goldflam...

Jo,to jste byl ještě ostražitý.
Dnes už to není potřeba,situace se vyvíjí každým okamžikem.

Můžeme oba říci,I knew him,when he was nobody.

Ocenění za věrnost je jaksi pochybná záležitost,říká se tomu left-handed compliment.Asi něco jako pochválit krávu,že udělala nejkulatější lívanec na pastvě.

Zlatá anonymita.
Jako KOHO představovat KOMU?
Vy jste snad upad !
Víte,jak s tím naložil v podobné situaci Balámův mezek.

Jak správně podotkla Frau Schwarzfaulhundová,škoda skoby a špagátu.
Asi jako se nechat vyfotit před zastavárnou.

Oni si pro mne stejně jednou příjdou.
Es kommt der Guten Tag.

Největší ocenění zasloužíte Vy za to,že jste z toho ještě nezešílel;a jako myslitel jste bedna.Asi to bude tím,že Vás všechno zajímá.O takových lidech se říká ,že jsou zajímaví.

Jestli tady zblbnete,alespoň máte z čeho brát.Já melu z posledního.
16. 06. 2009 | 20:39

stejskal napsal(a):

Pane skeptický,

já ten Váš příspěvek vlastně ani nečetl, vážně. Jen mne překvapilo (a potešilo), že jsem v takto dřevních dobách zaznamenal známé jméno. A trochu jsem si šťouchl, ale nemyslel jsem to zle.

Co předurčeno jest, dávno naplněno bylo. Alespoň pan Čochtan o mém blbství hovořil vcelku zasvěceně naposledy dnes ;-)

Srdečně

Váš Brutus vulgo Balak.

P.S. Ten mezek byl v reálu myslím oslem či oslicí. Můj "oblíbený" Ass, dodnes jsem vlastně nepopochopil etymologii tohoto anglického výrazu.
16. 06. 2009 | 21:11

PatientO.T. napsal(a):

2 ls:

Etymology 1From the Old English assa, from probable hypocoristic form of Old Irish asan which entered the language through the Northumbrian dialect of Old English. Other Germanic tongues had no such word instead using forms similar to esol which does exist in Old English.

The Celtic word comes from Latin asinus and before this, confer Greek όνος (onos). This word has a Semitic origin, probably Hebrew, (ahton), “‘she-ass’”). The Sanskrit अश्व (aśva), “‘horse’”) (Prakrit (assa)) may be related.
16. 06. 2009 | 21:46

PatientO.T. napsal(a):

2 ls:

Opsáno z Wiktionary...
16. 06. 2009 | 21:51

stejskal napsal(a):

No, jo, ale jak z toho pak udělali "prdel", pane PatienteO.T.? ;-)

I když teď mne napadá, že to asi bude z němčiny či spíše z jidiš - viz něm. Arsch, anglicky arse. Ten posun k "ass" by byl vcelku pochopitelný.

Což vlastně značí, že "osel" a "prdel" se anglicky sice řekne stejně, ale etymologicky to spolu nemá nic společného. Zajímavé, jak věci, které na první pohled souvisí, jsou vlastně úplně mimoběžné. A přitom se stejně nechtěně neustále ovlivňují ;-)

Libor Stejskal
16. 06. 2009 | 21:55

stejskal napsal(a):

Nicméně je ještě otázka, jestli náhodou latinské "asinus" a řecké "onos" nemá něco společného s obecně známým "anus". To by ovšem popíralo předchozí úvahu ;-)

Libor Stejskal
16. 06. 2009 | 21:57

argun napsal(a):

Nejsem si jistý, že je to dobrý nápad. Myslím, že každý z čtenářů či diskutujících je schopen si svůj Top Ten vytvořit sám, má-li tu potřebu. Každý má zcela jíné priority, každý hledá zcela odlišná témata. Nevím, proč je nutné i z blogvání dělat dostihy. Možná tu ještě chybí soutěž o nejhezčí blogerské lýtko. Abych nebyl destruktivní dodám, že za nejlepší text z těch, které jsem stačil přečíst, považuji od Kláry Veslé Samkové Pocta Věře Capponi.
16. 06. 2009 | 22:02

zdenek mihalco napsal(a):

argun

Dobrý den, díky za tip, nehodláme ani se nesnažíme vytvořit Top10, dostihy,nejde o soutěž, nebo něco takového. Jde o to vybrat pár desítek nadčasových, zajímavých textů, které se nevztahují k aktuálnímu dění. Přirozeně se do takové knihovničky hodí spíše texty Jana Buriana, pana Koubence než třeba některých politických komentátorů, jejichž texty se vztahují k aktuálnímu dění.

Současný archiv myslím nepoužívá takřka nikdo ze čtenářů.
Zdraví ZM
16. 06. 2009 | 22:24

zdenek mihalco napsal(a):

Ještě dodám, že knihovnička má sloužit k proklikání mimo jiné čtenářům, kteří chodí na blogy méně často nebo kteří s blogy teprve začínají.
16. 06. 2009 | 22:29

PatientO.T. napsal(a):

2 ls:

Aby ta oslí prdel byla úplná, tak vězte, pane Stejskale, že:

...However, the International Commission on Zoological Nomenclature has ruled in 2003 that if the domestic species and the wild species are considered subspecies of each other, the scientific name of the wild species has priority, even when that subspecies has been described after the domestic subspecies.[2] This means that the proper scientific name for the donkey is Equus africanus asinus when it is considered a subspecies, and Equus asinus when it is considered a species.

In the western United States, a small donkey is sometimes called a burro (from the Spanish word for the animal).

A male donkey or ass is called a jack, a female a jenny, and offspring less than one year old, a foal (male: colt, female filly)...

/Wikipedia/

Zdravím vás
16. 06. 2009 | 23:18

PatientO.T. napsal(a):

2 ZM:

Navrhuji http://blog.aktualne.centru... ovšem i s následnou diskusí. Ne proto, že v ní figuruji, ale proto, že skvěle ilustruje politickou polaritu naší společnosti, jakož i zdejší komunity.
16. 06. 2009 | 23:23

im napsal(a):

@editor

To Balámovo zvíře byla oslice, a ta se andělovi třikrát vyhnula. Bible nebo dílko Nicka Cavea "-)?
16. 06. 2009 | 23:24

skeptický napsal(a):

Pane nadkolego.

Vidím,že jste tady zdárně vyřešili původ slova.To je přesně to,čemu říkám odbočování od tématu.Taky byste se mohli vydat hledat co je to vlastně téma.A když jste u toho,co to vlastně je,když se řekne ,že něco je.

Vidím,že jste se tady pasoval na Balaka krále Moabitů,tak mi zbývá ten Balaam.Anebo jeho mezek.

Ten mu alespoň poslal dary,aby Balaama ho přesvědčil,aby proklel Israel.To na mně doufám nechcete.

Balaam skončil špatně,mezek jen dostal holí,což ho naučilo mluvit.Doufám,že nekřičel Pardubicé,jako ten vyléčený simulant v Haškovi.

Co jsem měl původně na mysli bylo předvolání Ježíše k představenému synagogy.

Tady se totiž snoubí příběhy a výrazivo ze tří knih.

Zkuste nějakou unabridged version pro rodáky,popřípadě nějakého učence.
16. 06. 2009 | 23:51

MA-FU napsal(a):

Pane Mihalco,zapoměla jsem úplně na p.Tomáše Sedláčka a jeho blog Americká krize- návrh paní Lény je moc dobrý
17. 06. 2009 | 00:00

skeptický napsal(a):

P.S.
Ohledně pohlaví zmíněného osla či mezka nemám jasno.V Talmudu se traduje něco o poměru Balaama s jeho zvířetem,jež se nazývá odborně buggery.To tu ani nebylo trestné,dokud se do toho nezačali montovat ochránci.

Pokud by se jednalo o osla,nikoliv oslici,v dnešních osvícených dobách by to bylo asi kvitováno jako jisté plus.
17. 06. 2009 | 02:49

zdenek mihalco napsal(a):

PatientO.T, MA-FU

Děkuji za tipy. Zdraví ZM
17. 06. 2009 | 10:05

SimonaH. napsal(a):

Ahoj Zdeňku. Já mám slabost pro blogy Nguyen Thi Thuy Duong, nepíše často, ale ty postřehy jsou takové... jak z Forresta Gumpa. :-) A pak si pořád pamatuji hodně intimní zpověď paní Veselé-Samkové na téma hubnutí; myslím, že málokdo se umí takto otevřít.
17. 06. 2009 | 11:17

zdenek mihalco napsal(a):

SimonaH

Ahoj, díky :-). Od Lin určitě některý z blogů nebude chybět. Na blog KVS se mrknu, ten jsem asi nečetl.
17. 06. 2009 | 11:31

SimonaH. napsal(a):

Tady ho máš, ten od KVS:
http://blog.aktualne.centru...
17. 06. 2009 | 17:04

Lena napsal(a):

Ještě jedna připomínečka:
uvítala bych, kdyby archiv nebyl jen seznam měsíců, ale u těch měsíců nebo místo nich se zobrazil název blogu.
17. 06. 2009 | 22:44

zdenek mihalco napsal(a):

SimonaH

díky
18. 06. 2009 | 12:50

VK-Can napsal(a):

Vazeny pane Mihalco.

Vyborna iniciativa a zasluzny namet.
Dovolte mi tedy abecedne (aspon nektere) moje "preference".

Blogy.
Mnoho blogaru ma cas od casu vyborny clanek, ale blogy, ktere maji pravidelne vysoky standart jsou:
Pani Brixi, pan Drobek, Doc. Klan.

Nejvice navstevovany :
Bezkonkurencne Prof. Horejsi

Prispivajici vstupy,
ktere nikdy neminu:
Karel Mueller, pani Clair, DB-Kalifornie, prirodovedec, Tupelo, vlk, bigjirka.

Mimoradna vtipnost kombinovana s inteligentnim postrehem k nametu:
buldatra, Pepa Repa, skepticky.

Vstupy nekdy trochu "hranate", ale k veci :
Cochtan, Rumcajs.

Temer encyklopedicke znalosti:
Pani Monika.

Zvlastni kapitola:
Pan Ivan Hochmann.

One of a kind:
Pocestny.

Nasleduje rada zajimavych, ktere se neodvazim vsechny jmenovat, protoze bych urcite nektere vynechal.
Jen namatkou - Amarook, Beda, Hajny, Germanicus, grossling, Jarpor, Laroux, Lena, Lexa, Levak, Zacheus....
18. 06. 2009 | 23:42

argun napsal(a):

to zdenek mihalco
A máte tu Top 10, který nechcete...
19. 06. 2009 | 23:17

zdenek mihalco napsal(a):

VK-Can

Dobrý den, dekuji

argun

Já už se s tím nějako poperu. Ale trvám na tom, že nepůjde o TOP 10:)

Zdraví ZM
20. 06. 2009 | 10:06

VK-Can napsal(a):

Jeste pro pana Mihalco.

Vidim, ze jsem mel venovat trochu vice casu podrobnostem, ktere souvisi s tim, co jsem napsal.
Pokusim se to napravit.

Myslim, ze neni mozne vybrat jen nekolik clanku, ktere by splnovaly ocekavani vsech. Ostatne je to vzdy viditelne na debate, ktera nasleduje.

Co je ovsem mozne, pokud bychom vsichni vyjmenovali nase preference a "preference", tak by jste si mohl udelat jakysi prurez nejpopularnejsich clanku a debat pod nimi.

Nemyslim, ze mnozstvi vstupu dava uroven debaty ani clanku.
Je to jen jeden ukazatel, ktery by se mel brat v uvahu, ale nikoliv jako rozhodujici faktor.

Pokud jsem mohl posoudit, tak je to kombinace blogu a debaty, ktera to dela zajimave.
Rozhodne kvantita nedava kvalitu.

Naopak pokud vidim pod blogem debatu urcitych nicku, aspon pro mne to je indigator si to precist.
Temer vzdy to za precteni stoji a casto i za vlastni vstup.

To je tedy moje predstava, jak vybrat a zachovat zajimave a nekdy i nadcasove clanky a debaty pod nimi.

Jen to jen navrh. Necht kazdy z nas predlozi svuj navrh. Myslim, ze to je, co jste mel na mysli pane Mihalco, nebo jsem spatne rozumnel?
20. 06. 2009 | 16:03

bigjirka napsal(a):

VK, díky za květiny, jak praví vlk :-)

Blogy.. to je složité. Cena za volbu témat: prof. Hořejší - ale s jeho texty a způsobem myšlení nějak neresonuji...
Dobře v duši mi dělají blogy Petra Klána...
20. 06. 2009 | 19:07

Vaclav Horejsi napsal(a):

Ve vsi skromnosti bych se chtel pochlubit, ze se mi zde jako prvnimu podarilo zadrit prislusny system Aktualne.cz tim, ze pod nasledujicim clankem bylo tolik prispevku, ze uz to neunesl a clanek a diskuse se stal na nejakou dobu nepristupny:

http://blog.aktualne.centru...

Pan Stejskal musel par diskusnich prispevku smazat a zarazit dalsi pridavani prispevku, aby se to zase zpristupnilo...

Budu se i nadale snazit docilit neceho podobneho... ;-).

Mam v zasobe jeste mnohem provokativnejsi temata (chvala Paroubka, spiklenecke teorie kolem 9-11... ;-))

..
20. 06. 2009 | 19:12

Vaclav Horejsi napsal(a):

bigjirka:

Ach, ranil jste me, neresonujete...

..
20. 06. 2009 | 19:14

zdenek mihalco napsal(a):

Dobrý den, díky všem za poznámky.

VK-Can

Děkuji za zajímavou připomínku. Souhlasím s Vámi, že se nelze řídit kvantitou (tedy množstvím vstupů či diskusních příspěvků). I když, na druhé straně, myslím, že i počet diskusních příspěvků někdy o lecčem vypovídá - viz např. právě výše uvedený blog pana profesora Hořejšího. Rozhodně souhlasím s tím, že kombinace blogu a debaty dává onu "kvalitu" - tedy, že text není vše, a někdy se i přes vynikající úvodní text blogera nepodaří rozpoutat zajímavou diskusi. A někdy též naopak - tedy že na první pohled nezajímavý text dokáže vyprovokovat skvělou diskusi. Pochopil jsem to tak, že pro Vás je často měřítkem "kvality" blogu účast určitých (výše uvedených) nicků v diskusi.

Bigjirka

blogy pana Petra Klána si rozhodně znovu pročtu. Myslím, že nadčasové jsou mnohé z nich.

Václav Hořejší

K tomu výše uvedenému textu není možné napsat nic jiného než velkou gratulaci. Jinak, vím, že ptát se samotného autora na jeho nadčasové texty, je poněkud nemístné. Ale zkusím to jinak: Nevzpomenete si (kromě výše uvedené debaty) na diskuse pod některými z Vašich blogů, které považujete za výjimečné, které Vám např. změnily pohled... na základě kterých jste zkorigoval vlastní názor?
20. 06. 2009 | 22:10

VK-Can napsal(a):

Pro pana Mihalco.

Dovolim si upresnit to, jak chapete muj text.
Uvedene nicky nejsou dle meho predem meritkem kvality debaty, ale jsou duvodem k tomu si precist jak blog, tak i jejich vstupy. Potom uz to je velmi individualni, blog od blogu, debata od debaty.
Ne kazdy namet je cloveku bud blizky, sympaticky, zajimavy nebo ve sfere zajmu.
O rozpoutani diskuse jste to vystihl presne.

Souhlasim, ze mnozstvi reakci je nejen ukazatelem popularity, ale muze byt i ukazatelem kvality blogu a jeho autora ci autorky.

Bohuzel ale take casto je i poutacem pro typ ucastniku, kteri krome osocovani nemaji nic jineho ke sdeleni.
Ti se sem chodi jen "vyvencit" a kvalita debaty tim znatelne trpi.
Ovsem maji zde stejna prava jako kazdy jiny.

Zde patri Vam i panu Stejskalovi dik za nevdecnou praci to drzet na prijatelne mire.
Preji Vam, aby prislo hodne podnetu, nazoru a navrhu k Vasemu napadu.
21. 06. 2009 | 00:12

bigjirka napsal(a):

Pane profesore, chvalbou Paroubka asi resonance nenastane :-/
21. 06. 2009 | 09:19

Vaclav Horejsi napsal(a):

zdenek mihalco:

"Nevzpomenete si (kromě výše uvedené debaty) na diskuse pod některými z Vašich blogů, které považujete za výjimečné, které Vám např. změnily pohled... na základě kterých jste zkorigoval vlastní názor?"

Mne se libila vetsina diskusi pod mymi clanky (zvlaste pod temi s tematikou "veda a nabozenstvi"), pobavila me diskuse pod aprilovymi.
Jinak - prehled vsech mych clanku s odkazy je zde:
http://blog.aktualne.centru...
Vsechny jsou skvele, mel byste je dat vsechny do toho vyberu! ;-)

Pokud jde o to, jestli jsem v dusledku diskuse na neco zmenil nazor - NO TO VITE ZE NE! ;-)
Naopak doufam, ze moji diskusni odpurci masivne menili nazor pod tihou mych argumentu! ;-)

..
21. 06. 2009 | 15:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Pane Hořejší, velmi si vás vážím, ale na něco názor změnit nemohu, ani pod tíhou Vašich argumnetů. :)

Děkuji Vám za texty, které rozšiřují moje obzory.!!!
21. 06. 2009 | 16:47

vaclavhorejsi napsal(a):

veronikavendlova:

OK, beru vas jako vyjimku ;-)

..
21. 06. 2009 | 17:13

Veronika Vendlov napsal(a):

:), jsem poctěna! :)
21. 06. 2009 | 20:24

zdenek mihalco napsal(a):

VK-Can

Děkuju za upřesnění. Při výběru jistě budu sledovat nicky v diskusi. Ono není možné to vše číst, takže zběžné shlédnutí nicků může být skutečně vodítkem k tomu, zda blog a debatu číst a uvažovat o zařazení do knihovničky.

Vaclav Horejsi

Díky za odkaz na přehled. Některé z blogů na téma "věda a náboženství" rád zařadím. Možná že všechny:)

Zdraví Zdeněk Mihalco
21. 06. 2009 | 20:25

Daňový poplatník napsal(a):

Chtělo by to něco trvalejšího, třeba na Malostranském náměstí alegorické sousoší s nápisem: Server Aktuálně .cz věčně živý.
Na něm by se mohli tyčit cenzoři blogu se zlatě vyvedenými jmény, z nichž část přelepuje lepicí páskou některým pisatelům (značky počítačů nečitelné) ústa, jiným odsekávají ruce, a jiné hladí po lysých hlavách.
Skupinka blogerů se bude v popředí objímat, a v pozadí bude skupinka osob s popiskem "evropský národ" dokončovat stavbu minaretu.
Pokud se najde umělec, který využije moji invenci, vzdávám se předem honoráře s tím, že na sbírku pod názvem "Evropský národ pod vedením serveru Aktuálně .cz sobě" nedám ani floka.
22. 06. 2009 | 09:39

Alena napsal(a):

Ať mně všichni prominou, ale vidím tady pouze tři osobnosti. Vlka, Pocestného a Řepu.

Levicový Vlk je racionální, má obrovské ekonomické znalosti, přesně formuluje. Je dobře, že se vrátil.
Pravicový Pocestný je razantní, někdy až brutální, ale vyznačuje se otevřeností a originalitou.
Řepa je noblesní tanečník, plný sakrastického humoru. Ovlivnil nejen celou řadu debatérů, ale i blogerů. Někteří přejali jeho styl a jak je vidět na dříve ješitném profesorovi Hořejším, svědčí jim to.
Vlk, byl vytlačen, Pocestný zakázán, Řepa je vyzýván, aby si našel jiný server. Ani jeden z nich není vulgární.
Problém tedy vidím v editorovi, který dělá z veřejného prostoru k diskuzi, čaj u Stejskalů o páté, jak kdosi trefně napsal. Hosty vybírá dle svého pokleslého vkusu.
Poslední vstupy pana Stejskala na blogu Bukwoy mne totiž utvrdily v přesvědčení, že smysl pro humor editora začíná u názvu ženského pohlavního ústrojí a končí u lidového názvu kloaky.
Editor by si tedy měl připustit, že edukace z oblasti stavebnictví a návštěvy hospod čtvrté cenové skupiny, na něm zanechaly větší stopy, než si je ochoten připustit.
Nevím, jestli je ještě schopen sebereflexe.
Všem pěkný den.
22. 06. 2009 | 10:23

stejskal napsal(a):

Připouštím, paní Aleno.

Libor Stejskal

P.S. Pan Pocestný byl zabanován jen a pouze proto, že opakovaně vulgární byl (naposledy poslal všechny "do prdele", označil je za "hajzly" a "debily". Nejméně padesátkrát jsem něco podobného v jeho případě mazal, po padesáté prvé už nejen). Pan Pocestný se může kdykoliv vrátit. Napsal jsem, že jediné, co požaduji, je, aby zřekl na těchto stránkách podobných výrazů.
22. 06. 2009 | 12:50

bigjirka napsal(a):

pohodnej když je v manické fázi, tak se dost rozjíždí. v depresivní fázi zas spíš mizí. je nepochybně inteligentní a zřejmě leccos zažil, leč ty leccosy asi nezůstaly bez následků. diskutér to není je to monoskutér. někdy je fakt otravnej, ale vcelku myslím, že by tady měl spíš bejt. problémy jsou s lokalisací. podle něj by měli hajzlové jít do prdele, s čímž souhlasím, ale pokud vím, řadí mne mezi hajzly taky, s čímž nesouhlasím :-D.
Ať se zřekne. A přece se točí!
22. 06. 2009 | 13:11

stejskal napsal(a):

Souhlas, pane bigjirko.

Mimochodem z velké části s paní Alenou souhlasím. Všechny tři výše jmenované považuji za velké osobnosti. Pan Vlk je bezpochyby "racionální, má obrovské ekonomické znalosti, přesně formuluje. Je dobře, že se vrátil". Podepisuji v plném rozsahu.

"Pravicový Pocestný je razantní, někdy až brutální, ale vyznačuje se otevřeností a originalitou." Jednoznačně. V drtivé většině případů mi navíc pohled pana Pocestného konvenoval (odlišnosti jsem zaznamenal toliko v názorech na případnou ostrakizaci lidí, kteří se nějak angažovali za minulého režimu, a na přechylování ženských jmen v českém jazyce).

Pan Pepa Řepa je každopádně "plný sakrastického humoru. Ovlivnil nejen celou řadu debatérů, ale i blogerů. Někteří přejali jeho styl." Určitě, jen noblesu si představuji poněkud jinak (ale i noblesa je věcí názoru, ten svůj nikomu nevnucuji).

Čili v případě pana Pocestného jsem byl bohužel nucen zakročit pro opakované a naprosto zjevné porušování zdejších pravidel.

Co se týče dvou druhých pánů, nikdy mne ani ve snu nenapadlo, že bych jim měl (mohl) jakkoliv znemožňovat debatu.

Právo případně vyjádřit svůj názor na jejich názory resp. formu, jakou je podávají, si ovšem vzít nenechám. Stejně jako ho neupírám nikomu jinému, kdo chce vyjádřiít názor třeba na mě či můj styl.

No, popravdě řečeno jsem tenhle text ani tak nepsal Vám, jako spíše obecně ;-)

Libor Stejskal
22. 06. 2009 | 13:26

Daňový poplatník napsal(a):

To Stejskal:
Sláva průměrnosti a vlezdop...lismu!
22. 06. 2009 | 13:58

vaclavhorejsi napsal(a):

Alena:

Ano, citim to take tak - pod vlivem Repy jsem se vlastne stal takovou repkou...

..
22. 06. 2009 | 19:40

ivan hochmann napsal(a):

Jak tak čtu napsané,vyplývá jediné.

Naprostý propad zpolitizovaných blogerů,zástupců a představitelů politických stran.Je to symptomatické a doufám,že si pánové editoři udělají sami obraz o směrech a námětech.

Má-li být páně Michalkův nápad jakýmsi pokusem o reminiscenci k nějakému výročí,připojím se se svým názorem.

Hodně jsem se na blozích Aktuálně.cz naučil.Přes počáteční sváry a zloby jsem se dostal až k poznání,že není třeba reagovat na vše.Ale nejvíce mě poznamenal vztah k panu profesorovi Hořejšímu.
Není pochyb,že jeho blogy byly a jsou nejnavštěvovanější.Ptám se PROČ?Vždyť mnohdy smysl textu je evidentně provokační,tendenční.Je to snad podstatou blogů?Pokud ano je profesor Hořejší genius a já mu asi složím poklonu.

Každopádně se na jeho blozích schází elita diskutérů.Všichni už byli výše jmenovaní,takže bez komentáře.

Pokud by chtěl pan Mihalco zhotovit jakýsi výběr diskuzí,přimlouval bych se aby vynechal mnohé kontraversní části,které jsou sice nedílnou složkou těchto blogů,ale mnohdy svědčí spíše o nezvládnutých provokacích,emocích.
Myslím,že s odstupem času by se mnozí nad svými výroky alespoň uzarděli.

Ačkoliv jak jsem už řekl.Kdo ví co je pro koho prioritou?
Mnohý musí prosadit svůj názor za každou cenu a jiný se zase rád hádá.

Pane Mihalko ,ať s tímto materiálem učiníte cokoliv ,poraďte se napřed s psychiatrem a sociologem.

Zdravím Ivan.
22. 06. 2009 | 21:00

bigjirka napsal(a):

Ahoj Ivane, prof. Hořejší je nepochybně géniem blogů... umí zvolit téma, provokovat... názory si ovšem ponechám radši svoje...
22. 06. 2009 | 21:13

ivan hochmann napsal(a):

Zapoměl jsem zmínit a vypíchnout jednu podstatnou záležitost.

Není ani tak důležitý,text blogera jako načasování reakce na událost,rozpoznatelný záměr,a správnost předpokládané reakce(to se vracím k prof.Hořejšímu).

Tím druhým faktorem jest,skutečná reakce diskutujících.Je mnohdy velmi zajímavé sledovat ono nekompromisní lpění na utvořených ostrovech vlastních,všeobecných,vybájených,vykonstruovaných,logických,nesmyslných,vylhaných PRAVD.

A zápal,emoce s jakými lze tyto pravdy obhajovat.Kolikrát jsem si řekl :"tak a dost to by mě mohlo stačit".

A jsem tady zase.Díky vám. Ivan.
22. 06. 2009 | 21:16

ivan hochmann napsal(a):

Jiří,

Když si tak vzpomenu namátkou na Mašíny,Radar,Gazu, otvírá se mě kudla v kapse.
A neměla by pokud jsem zcela zdráv a vesel.
Jenže to víš,na stáří je člověk pořád nějak bolavý a muchy - ty mě serou nejvíce.

Ahoj Ivan.
22. 06. 2009 | 21:21

Jir napsal(a):

autor

přimlouval bych se za blogy nezideologizované, blogery, kteří užitečným způsobem doplňují a rozšiřují nabídku informací a interpretací věcí, které lze najít v "masových" médiích, jakkoliv masovost masových médií zdá se spíše masově upadat, tedy pokud se počtů čtenářů a příjmů z reklamy týká.

Za užitečné považuji třeba kvalifikované názory a informace z oborů, které se dotýkají většiny občanů, třeba zase ta ekonomika a třeba zasvěcené přiblížení a informace o tom, jak se vlastně věci mají v té stále největší z nich, v USA. To jsou ty hlavní hybné síly vývoje, ze kterého se pak odvíjejí mnohé jiné věci a osudy.
22. 06. 2009 | 21:46

zdenek mihalco napsal(a):

Pánové, díky za Vaše připomínky. Politických a zideologizovaných textů myslím vybereme co nejméně, a dost možná je vynecháme úplně. Pomalu se pročítám staršími texty, a blogy politické se mnohdy s odstupem pár měsíců jeví často jako blogy žabomyší, nepodstatné, a stejně tak spory v následných diskusích. A tak na povrch vyplouvají texty, které mnohdy původně zůstávaly takřka nepovšimnuty.
Dobrý večer všem, ZM
22. 06. 2009 | 22:19

im napsal(a):

.."....na povrch vyplouvají texty, které mnohdy původně zůstávaly takřka nepovšimnuty..."

Vaše blogy mají něco, co jiné nemají - totiž to, že sami vybíráte bloggery. Do jisté míry tímto způsobem vychováváte některé/mnohé diskutéry k toleranci jinakosti druhých i k hledání a nalézání styčných bodů a věcí společného zájmu. A ejhle, nedůvěřiví Češi najednou dokáží ocenit i ty nové Čechy - pracovité a rodinymilovné Vietnamce i jejich úctu ke stáří (Lin), fotbalové a hudební zájmy černého evangelického faráře (Leonardo Teca) i školní příhody dětí běloruské maminky (Natalie Sidoryk).....
24. 06. 2009 | 21:54

stejskal napsal(a):

Někdo by možná i řekl, že lidmi tímto způsobem tak trochu manipulujeme, paní im ;-)

Nakonec třeba dělají i to, co sami původně nechtěli :-)

Libor Stejskal
25. 06. 2009 | 12:53

Líný černý pes napsal(a):

to stejskal :

Jistěže manipulujete, každá komunikace v sobě nese prvky manipulace, že ;)

Byla bych ráda, kdybyste pokračovali ve vyšťourávání zajímavých lidí. Jen byste, po způsobu dobrých britských klubů, mohli zakázat diskuse o politice.
25. 06. 2009 | 15:34

stejskal napsal(a):

Přesně tak, paní Pso.

Důležité je ovšem manipulovat zásadně ve jménu "dobré věci" ;-) ;-) ;-) V tom má tahle země bohatou tradici... (ostatní nechť mne prosím neberou moc vážně, jen si trochu hraji a trochu přemýšlím nahlas).

Britský klub bych bral, řeči o politice bych i zakázal. Má to ale dva háčky. Do správného britského klubu neměly (a do některých stále nemají) přístup ženy. A skutečných britských gentlemanů se v této zemi povýtce nedostává ;-) Byla by zde dost nuda ;-)

Libor Stejskal
25. 06. 2009 | 18:05

stejskal napsal(a):

P.S. A "vyšťourávat" budeme, nebojte. Zrovna dnes jsme oslovili dalších asi deset lidí (politik mezi nimi nebyl žádný). No, uvidíme.

Libor Stejskal
25. 06. 2009 | 18:46

skeptický napsal(a):

Já tenhle týden oslovil jen jednu.Nedala.
Vy zase oslovujete lidi.To je pro mne pochopitelně nezajímavé.Ale mohli bychom si porovnat skore.
Kde se dá šťourat?
25. 06. 2009 | 20:26

im napsal(a):

Nééé, ale fuj, nemám žádné podezření a nepodsouvám Vám, pane Stejskale, žádné špatné úmysly, podsouvám Vám jen ty dobré, nenásilně výchovné! Jen tak dál. Žádnýho spindoktora široko daleko nevidím.

Chválím Váš úmysl posílit nepolitickou část blogů ještě před politickým podzimem, který se rychle blíží. Šťourejte, pane editore, šťourejte, pár pěkných nových žížal už jste vytáhl - např. dr. Honzák je velmi povedený úlovek!
25. 06. 2009 | 21:55

skeptický napsal(a):

Pošleme tam vyšťoura,ten tu myšku zkocourá.
25. 06. 2009 | 22:38

stejskal napsal(a):

Paní im, to je nedorozumění ;-),

já tím nemyslel, že mi něco podsouváte. To nebylo ohrazení se vůči Vám. Já to opravdu cítím tak, jak napsala paní Psa.

Prostě jsem jen sám pojmenoval to, co dělám. Manipuluji tyto stránky k tomu, aby se zde diskutovalo určitým stylem. Považuji to za správné, ale manipulace to prostě je (řada lidí by chtěla "debatovat" jinak). Otázka zůstává, má-li mít výraz manipulace toliko negativní konotaci ;-)

Libor Stejskal
26. 06. 2009 | 12:35

skeptický napsal(a):

Že se do toho pletu:

Pane nadkolego.
Mohl byste vstoupit do historie jako první positivní manipulátor.

Spadá to do stejné oblasti jako positivní diskriminace,boj za mír,a jebáním za panenství.

Taky byl jeden Positive Wassermann-Brown.
26. 06. 2009 | 13:01

Líný černý pes napsal(a):

to stejskal :

Když uděláte klub gentlemanů, přestrojím se za vázu nebo sloup a půjdu poslouchat. No jo, ale kde sehnat ty gentlemany, to máte pravdu. Beru tedy návrh zpět. Ale stejně, nechcete vyzkoušet třeba týden bez politiky?

A k diskusím - docela se Vám daří, je to tu pořád lepší restaurace a ne knajpa.
26. 06. 2009 | 13:05

skeptický napsal(a):

LČP
Dámy z této společnosti odešly,gentlemani se odebrali za nimi.
Vzpomeňte na Lotovu ženu.Ta byla také zvědavá.
26. 06. 2009 | 14:11

Líný černý pes napsal(a):

to skeptický :
Kdyby nebyl pes zvědavej, stal by se nepsem.
26. 06. 2009 | 15:50

skeptický napsal(a):

LČP
To jsou ti,co se řídí nepsanými zákony?
26. 06. 2009 | 15:58

skeptický napsal(a):

P.S.
Napadá mne,jestli se člověk nevyvinul z psa.Pak by se nemusel hledat missing link,protože opeslých lidí je poměrně dost.Jednu znám,a má navíc nohy jako jezevčík.
26. 06. 2009 | 16:02

skeptický napsal(a):

P.P.S.
Čumák taky.
26. 06. 2009 | 16:05

im napsal(a):

Manipulovat (někým), manipulátor a podobné odvozeniny mají v češtině bohužel téměř vždy jen tu negativní konotaci a tuuuuze se mi nelíbí, pane Stejskale.

Vy jste hybatelem zdejších blogů, pravda taky někdy Viktorem-čističem, ale myslím, že hlavně jste včelařem, který pečuje o zdejší úly, aby hučely neutuchající činností pilných návštěvníků.

Některé Vaše kousky jsou obzvláště oblíbené a přitahují davy zvědavých voyeurů, kteří, tiše se chichotajíce, s úsměvem čtou obzvlášť povedené repliky, které si vyměňujete třeba během pošt´uchování se s Pepou Řepou a dalšími, a vracejí se, aby si přečetli pokračování (poslední Pehe!).. Ten Váš slovní šerm rozveselí den i unaveným škarohlídům. Nejen vážnou prací živ je člověk.
26. 06. 2009 | 21:51

im napsal(a):

@LČP

Týden bez politiky je myšlenka naprosto skvostná, ale pro pana Stejskala likvidační. To bychom mu určitě nepřály a ostatním chlapečkům, kteří si na zdejším pískovišti dělají bábovičky, taky neee.
26. 06. 2009 | 21:58

im napsal(a):

Ale, pane Skeptický, co tak smuten, mrzut, nevrl, ba truchliv? Dámy fuč, gentlemani fuč, a ani na té němé tváři se Vám nelíbí čumáček ani nožky. Vždytˇ jezevčík nebo jezevčice je tak roztomilý hravý tvor..

Jestli pak to nesouvisí s pozitivním Bordet Wassermannem, kterého jste tak lstivě zmínil výše?
26. 06. 2009 | 22:04

Pepa Řepa napsal(a):

To im
no to jste na to kápla.
Neříká se manipulátor, ale hybatel.Nojo hybatel, to on je.Rád šíbuje.

Jak na Hlaváku. Tenhle vagon na pátou, tenhle ven.Od mládí snil o tom, že bude ajznboňák. Ta hlava. Bohužel je z něj jen mazací hlava.

A ten mladej se mu taky poved. Znal jsem jednoho podobnýho pingla ve čtrnáctce. Zalomenej v pase, servilní k vrchnímu až to bolelo. Rozenej komorník.Zasloužil by přidat, mopslík jeden.

Teď sbírá moudra mazací hlavy pro potomky. Zlatej fond,no to bude dílo.

Asi mně smažou, ale mně je to fuk.
Co knížky a filmy? Mně už to tady nebaví. Máte tipy?

Chápu, že každej pajzl má dneska vyhazovače. Nutný zlo, zkontroluje nečesaný a nemytý, co si chtěj popovídat s lidma jako jste vy.
To beru, ale každej vyhazovač si po dvou letech myslí, že mu to tady patří, že je ředitelem mlěčný dráhy.

A ty moudra: Měli bychom si sednout, tak nějak pobliticky korektně a debatovat o nesmrtelnosti chrousta. A pozor, korektně, abychom nějakýho taoseache-nebo jak se to jmenuje nerušili- zrovna vymejšlí teorii relativity.

Dost komická dvojka, nezdá se Vám? Ti mne rozhodit nemůžou.
Až budete mít nějaké tipy, dejte vědět.Chodím sem kvůlivá lidem jako jste Vy, ne kvůli nim.
Oni jsou nutný zlo. Kontrola u vchodu, jestli mně nesmrděj nohy.
Možná smrděj, ale mně je to fuk.
26. 06. 2009 | 23:01

skeptický napsal(a):

Imčátko

To jste si zase něco bleskově vygooglila,abyste mohla dělat kůže.Jednu,co ví všechno líp už doma mám.Brown je ten ,co je positive.

V bordelu jsem v životě nebyl.Nejsem na tom tak špatně,abych za to bral peníze.

And stop sucking up to Mr.Stejskal,Esq.,or he is going to get completely f.u. (divorced from reality).The guys are gullible,when it comes to women.
Besides,it sounds creepy,when it is being addressed to someone else..

P.P.
Stvořitel ve své moudrosti uložil potenciálně problematické body co nejdál od olfaktorních čidel.
26. 06. 2009 | 23:21

skeptický napsal(a):

P.P.
Ty nohy mi připomínají z Vaňkova Švejka svatební noc nějaké tuším Mařky s nějakým učitelským.

Zapařily se mu nohy v pérkách,a ona co to tu tak páchne.On jí na to,to je moje mládenectví,Mařenko.

To jsem ráda,že nejsem panna,to bychom tu smrady nevydrželi.

Nezoufejte ,nadkolego,konec se blíží.
26. 06. 2009 | 23:30

im napsal(a):

@Pepa Řepa

Pepo,

pamatujte si, nikdo, ale opravdu nikdo Vás nemůže rozhodit, dokud mu to nedovolíte. A Vy to prostě nedovolíte.

Źádný týšach si na Vás nedošlápne.

Protože jste originál.

Politicky nekorektní, vtipný, kousavý, psavý, výjimečně výmluvný, neohnutelný. Jak říká Vlk, jste elegán zdejších blogů.

Jsou lidé, kteří chodí na zdejší blogy ne kvůli bloggerům, ale kvůli diskusím mezi Vaší osobou a bloggery (Pehe a VH), potažmo Vaší osobou a dalšími unikáty (Mara, Monika aj.). Určitě by si zasloužily(ty diskuse) archivaci v zdejším zlatém fondu.

A nemějte za zlé zdejším oběma adminům, že tady jakýsi zlatý fond hodlají vytvořit, aby některé skvělé riposty (mnohé Vaše) neupadly v zapomnění pod přívalem nových zpráv, které se valí s blížícím se podzimem.

A nechodˇte pryč, doma už všechny znáte, máte je přečtený, kamarády taky, víte, co od nich čekat, tady je to docela zajímavý, někteří debatéři Vás mohou překvapit, zvednout adrenalin, rozesmát, nenudit. A zkřížit kordy s panem Stejskalem je docela dobrá výzva čili challenge, jak říkaji mediální kouzelníci. Jaj, to si zase počtu!

Na čtení te´d mám málo času, když po večerch čtu zdejší blogy, přečetla jsem nedávno jen zajímavé memoáry od Ruth Bondyové (Víc štěstí, než rozumu, Argo asi před třemi lety) a hodlám si opatřit Hájkovu Smrt ve středu. Dosti mě překvapilo, že ti, kdož s ním o knize mluvili, ji vůbec nečetli (Šíma v Instinktu!) nebo ji mají teprve rozečtenou (Verecký včera v MFD magazínu, ale ten aspoň se neptal úplně blbě).

Filmy nic moc, vyšuměly bez povzdechu, jen Kerekesův dokument o vojenských kuchařích (Jak se vaří dějiny) bych chtěla vidět ještě jednou.
Dobrou noc.
27. 06. 2009 | 01:17

im napsal(a):

@S.

Taky nemůžete usnout, pane Skeptický?

Pozitivní hnědý hastrman? Nerozumím? Asi si sedím na vedení.

Vaše upřímnost a dobré rady jsou naprosto odzbrojující. Děkuji.

imča
27. 06. 2009 | 01:31

skeptický napsal(a):

imča

Já jsem noční ptáče.Je tu klid.
Byl jsem se podívat u Pehů,o čem je tu řeč.
Jsem si jist,že milostivá hačá.Nedělejte si hlavu,je to o ničem.
27. 06. 2009 | 01:45

im napsal(a):

@S.
U Pehů jste to pěkně rozsvítil:-)
Hlavu si nedělám. Mám ji včera čerstvě udělanou. U lazebnice.
Přeji příjemné rozjímání. Odcházím na kutě.
Dobrou.
imča
27. 06. 2009 | 02:14

Pepa Řepa napsal(a):

To im
už jste někdy šermovala s někým, kdo-když se mu dostanete na kůži- má v ruce razítko? Ouřední korektní. Chvíli dělá dojem, že šermujete stejným rapírem a pak přijde razítko.Na mě nemůžeš.

Když do něj píchnete jako já u Putny,klipem nech brouka žít, je jurodivej. Nevydejchá to. On je ochránce džendrtet, multi-kulti zvěrozvěrozvěstů, patočků, úhlů a jiných vo.., šmarjá, co to zase nekorektního píšu.

Chybí tady už jen vydání PC manuálu.
Jak číst Čochtana, bigjirku Muellera, buldatru, skeptickýho a já nevím koho všeho ještě.
Kdo je národovec a kdo xenofob.

Co si kdo myslí a co bychom si měli myslet o tom, co si tak nepěkné věci-zakukleně-určitě myslí.

Že bych to tady zabalil? Ani náhodou, o to přece jde. Vyprovokovat a pak zatípnout.
Jenom na srandičky musíte mít určitý stav mysli. Já nic nepromýšlím, z jedný vody šup na plot. Všechno je impulsivní. Někdy se to vyvede, jindy ne.

Monika, Mara, LČP.... nemám s nimi problém.Oni se mnou asi ano. Jsou to ale dámy, i když jiných názorů.
Džendrtety, rovnačky pohlaví za dámy nepovažuju.Jsou to brojleři. Už jste viděla chlapa, který otevře brojlerovi dveře nebo mu přinese kytku?

Proč sem lezu? V první řadě kvůli zajímavým lidem. Škoda Walburgy nebo Marka. Pak pár autorů, třeba Brixi, Třeštíková, KVS nebo Kuras, mám rád jeho knížky.
Dovedete si ale představit, že byste si koupila sbírku mouder PEHE nebo titána Patočky?
Většina je politický šunt a je mně jedno, jak profláknuté to jméno je.

No nic, mějte se, díky za tipy.Dobré staré filmy teď vydávají Levné knihy. Upozornil mne na ty poslední (Jarmush, Wenders) jiný-z celé řady znechucených-suchánek.
27. 06. 2009 | 09:10

Pepa Řepa napsal(a):

To im
ještě dodatek. Šermovat nehodlám s nikým. Ať už má v ruce razítko nebo ne.
Chci svobodně glosovat články i příspěvky.Poručníka ve svém věku nepotřebuju.
Internet je prý sbobodné medium.Prý.

Mějte se pěkně. Někdy se objevím. Teď si dám oraz. Na čas si dám aktuálně.cz mezi zakázané položky.
27. 06. 2009 | 12:02

im napsal(a):

Pepíno,

Vy kapitulujete a vyklízíte bitevní pole?

Nebo hodláte v klauzuře tiše rozjímat a mobilizovat své síly?
27. 06. 2009 | 13:01

JAHA napsal(a):

Nezabudol by som ani na "blog ctenaruv". Napr. "Jsou veci mezi nebem a zemi" tusim z novembra 2008 od Vaclava Docekala - Vendysa. To bol jeden z najlahodnejsich clankov.
Neviem, kde sa Vendys podel☻.
29. 06. 2009 | 12:39

zdenek mihalco napsal(a):

JAHA

Dobrý den, díky za tip. Čtenářské blogy nebudou chybět. Vámi uvedený jsem si právě vytiskl. ZM
29. 06. 2009 | 13:32

Lomikar napsal(a):

Vážení kecálisté, pěkně skáčete na špek, není příliš velký problém dostat vás tam, kde pánové Stejskal a Mihalco potřebují mít. Většinou se nevracejí ke starým, prošvihnutým tématům, jako byl například útok žhářů na rómskou rodinu (s děsivými následky pro děvčátko), který se ale ale báječně hodil některým křiváckým politikůn pro jejich záměry.
29. 06. 2009 | 15:04

Líný černý pes napsal(a):

to Pepa Řepa :

Proč by s Vámi měl mít pes problém? Pes má někdy problém s trávením (když se přecpe). Na Vašimi komentáři se pes baví.

Jo ,neuvádějte moje jméno současně se jmény těch dvou dam, asi by jim to moc vadilo, ony jsou jaksi antisem... ajvaj, pardon, pes je nekorektní.
29. 06. 2009 | 17:35

Líný černý pes napsal(a):

to im :
Hájka - Smrt ve středu si pořiďte, teď o víkendu jsem to četla a zaujalo mne to moc. Kritiky jsem si přečetla až poté, udělala jsem dobře.
29. 06. 2009 | 17:42

im napsal(a):

@LČP
Hájka mám objednaného od sobotní noci v Luxoru, ale ještě jsem se nedostala se tam stavit.

U mě to bylo obráceně - nejdřív jsem četla nebo viděla velmi jednostranně zaujaté kritiky, až mi to připomnělo z dávných dob rudoprávního Klimenta (kterého českého autora ztrhal, toho všichni četli), takže to vzbudilo můj zájem udělat si vlastní úsudek svým selským rozumem.
29. 06. 2009 | 21:52

im napsal(a):

@JAHA

Díky, že jste připomněl moc pěkný blog pana Vendyse. Sliboval dokonce i nějaké letecké fotografie k textu nebo celý fotoblog, ale kde nic, tu nic....
29. 06. 2009 | 22:15

im napsal(a):

@ Pepa Řepa

Levné knihy jsou studnicí pokladů - maj tam i Fassbindera a staré francouzské a italské filmy (Horalku a Římanku s Lorenkou).

Pepo, prosím, neodpočívejte moc dlouho....
29. 06. 2009 | 22:24

jj napsal(a):

Blogovat nad blogy. Povedené.
30. 06. 2009 | 07:32

Pepa Řepa napsal(a):

To im LČP
nebojte. Uvědomil jsem si, že odpadnutím bych vlastně naplnil plánovaný účel.O po lidech jako Vy by se Stejskalo.
S tím Hájkem - nevím, co by mohl přinést za nový pohled. Zřejmě sebral to, co už dva roky běhá po síti.
Že všechno nebylo podle oficiální verze je možné. Zvláště sestřelení posledního letadla.To už tak bývá, ne vše se do medii pustí.
Ovšem vyvozovat z toho- i když podprahově-že terorismus je výmysl neoconů, bin Ladin neexistuje a Muhammad Atta pobíhá někde , zdravý jako řípa. po poušti, to je na mne moc.

Knihu si ale přečtu. Mám jednu poličku, kde bude v dobré společnosti. Mein Kampf, Protokoly sionských mudrců, Šifra mistra Leonarda a tak.Bude jí tam dobře.

To LČP
ó pardon.
30. 06. 2009 | 08:08

Mirka napsal(a):

30. 06. 2009 | 14:22

im napsal(a):

@Pepa Řepa

Početla jsem si o morlících i Vaši odpověď Monice.

Jste v naprosto špičkové formě, jiskříte. Za Alzi Heimera se nemusíte ani náhodou schovávat.

Hájkova knížka není o 9/11!! Je o mizející svobodě slova, o sílící moci médií, o naší pohodlnosti, s jakou přijímáme předžvýkané zjednodušené informace jako bernou minci , jak jsme líní čím dál více nad složiými a nejednoznačnými věcmi přemýšlet (proč si namáhat mozek, když můžeme pohodlně bez úsilí jen tupě konzumovat, že?).

Věci kolem 9/11 a jiné jsou uváděny a rozebírány jen jako příklady, často s příjemně (nebo zoufale?)ironickým nadhledem.

Dost znepokojivá kniha, řekla bych.
01. 07. 2009 | 23:24

yamano napsal(a):

Nice article very helpful, I strongly agree with you.
25. 07. 2009 | 01:08

rui napsal(a):

It served as a reference.
03. 11. 2009 | 07:41

skyracer watches napsal(a):

That to him was one of the best times of his life – but breitling montbrillant it was also the last time he was truly himself,
13. 03. 2010 | 08:15

breitling navitimer napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
13. 03. 2010 | 08:17

iPhone Contacts Backup napsal(a):

Very informative article. Thanks great
22. 03. 2010 | 14:13

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
29. 03. 2010 | 08:17

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
19. 04. 2010 | 07:40

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy