Lidovci a Zelení jsou spolupachatelé

16. 05. 2007 | 23:16
Přečteno 11321 krát
V posledních dnech se snaží představitelé souputníků ODS ve vládní koalici vytvořit dojem, že oni mají jiný názor, a že nepopulární věci prosazuje jen ODS. Je to velmi klamavý pohled. Vláda před několika dny schválila JEDNOMYSLNĚ principy souboru opatření.
Je až dojemné sledovat jakou péči předstírají paní Stehlíková či Kuchtová sociálně potřebným, dětem či snad dokonce kantorům.
Při pohledu na tuto vojenskou přehlídku vlády hvězdné pěchoty Mirka Topolánka člověka napadá vzpomínka z minulosti. Mňačkovo: Jak chutná moc.
Tato vláda zde přece není z vůle boží, ale díky vytrvalé podpoře lidovců a zelených. A tak se už nevykrucujte a hrdě se přihlaste k Modré šanci ODS!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

LQ napsal(a):

Téměř nestojí za komentář. Vrať se do Sigmy Hodonín ke svým odborářům a nekomplikuj to.Stejně tomu nerozumíš.
Buďme rádi, že tu máme tak špatnou vládu a ne tu ještě špatnější tvoji a Paroubkovu družinu.Jo a vem je všechny sebou. V té bývalé Sigmě už nic nepokazí.
16. 05. 2007 | 23:50

Máte pravdu napsal(a):

Hehe jak LQ sebou cuká, dojemné. Ale Škromach má pravdu. Poslední dobou začíná být Škromach i mediálně schopný, což dříve byla jeho slabší stránka.
17. 05. 2007 | 02:36

Martin B napsal(a):

Diky LQ za prvni rozumny nazor dnesniho dne.
17. 05. 2007 | 02:45

kare.j napsal(a):

Pan Škromach je celkově "tak trochu mimo mísu". Pane socane vy jste TI ZLOČINCI a ne jiní.
Nechci se zastávat ZELENÝCH a LIDOVCŮ, ale proti vaší socialisticko-komunistické buňce to jsou břídilové. Divím se, že vůbec máte odvahu vůbec vylézt na ulici.
17. 05. 2007 | 06:28

kare.j napsal(a):

TO:LQ opravdu nestojí za komentář. Já bych je neposílal ani do té Sigmy. Škodí vždy a všude. Ať jdou na Kubu, do Koree, tak můžou vládnout. Třeba to tam taky "položej".
Né třeba - určitě!!!!
17. 05. 2007 | 06:32

ferda napsal(a):

I ten relativně nejslušnější socan si přisadil? Ten,který
"zvoslil" co mohl a rozhazoval,lépe řečeno vyhazoval peníze oknem ( hlavně aby je naši "nepripůsobiví" spoluobčané opět volili),by měl teď držet pusu a krok.
17. 05. 2007 | 08:10

Honza napsal(a):

Pane Škromach boží vůle je úplně, ale úplně něco jiného. Vězte, že o takových "údržbářích systému" jako jste vy, je i v Písmu psáno.

„Střezte se lživých proroků, kteří k vám přicházejí v rouchu ovčím, ale uvnitř jsou draví vlci. (Matouš 7,15. 21–23)

„Žádným způsobem se nedejte od nikoho oklamat, protože nenastane, dokud nedojde ke vzpouře proti Bohu a neobjeví se člověk nepravosti, Syn zatracení. Ten se postaví na odpor a povýší se nade všecko, co má jméno Boží nebo čemu se vzdává božská pocta. (2. Tesalonickým 2,3.4)
17. 05. 2007 | 08:30

Cimrman napsal(a):

To se pořád vedou ve vládě žabo-myší války a dohromady místo reformy dovedou republiku do ještě větší krize než je nyní.Horních 10tisíc si přijde na své a chudí budou ještě chudší.Oni si totiž páni politici spletli demokracii s tvrdým kapitalismem.A to dočeho nás vedou je sociální krize.
17. 05. 2007 | 08:34

Terry napsal(a):

PRO Máte pravdu napsal(a):
17.05.2007 02:36:22
"Poslední dobou začíná být Škromach i mediálně schopný.."

Jestli se "mediální schopnost" bere vlastnost se i ve vážných debatách neustále připitoměle usmívat, tak v tom jsou Škromach a Sobotka opravdu nedostižní.
17. 05. 2007 | 08:41

Jag napsal(a):

Terry teď se k tomu přidal i Havel ekonom-profesor.Dnes se v televizi snažil být tak nearogantní a usměvavý,že vypadal jako debil a kdyby se vrátil ke své mediální aroganci udělal by lépe.tak strojený úsměv jsem ještě neviděl.Asi má občany za blbce.
17. 05. 2007 | 09:14

Pavel napsal(a):

Pane Škromach,
zajímalo by mne, co říkáte na náhodu, že pan Paroubek má ve spisech StB přezdívku ROKO. Tzn. stejnou přezdívku pod kterou Vás znají všichni z Rohatce odkud pocházíte (RO-hatecký KO-kot). Je mi jasné, že je to jen náhoda, ale poměrně úsměvná.
Ale k věci, to že popíšete stav a trochu ho připepříte, z Vás géniuse nedělá. Zrovna tak byli lidovci spolupachatelé vašeho zločiného spolčení v minulé vládě, ale na to už jste asi zapoměl. Prostě to jsou koalice, že vždycky někdo dělá, že se cuká. Vina pak samozřejmě padá na všechny, s tím s Vámi souhlasím. Otázka je, kdy se lidovci dopouštěli větší kolaborace, tehdy, dnes či když pomohli komunistům? No, každý si asi odpoví sám.
17. 05. 2007 | 09:14

Fr. napsal(a):

Pane Škromach, jako býv. člen KSČ byl pro vás Mňačko zakázanou literaturou. Nejde však o název knihy, nýbrž o myšlenku.A ta se týká, a musím říc bohužel, ČSSD a dále na levo.
PS. Nemohl by jste si pro příště odpustit ten skutečně připitomělý úsměv ?
17. 05. 2007 | 10:41

Ruda napsal(a):

je tady zase plno kádrováků,jako by jste těm komunistickým vypadli z oka ,ale vždyt jste lidé stejné sorty ,narodit se před 40 léty řvali by jste "smrt Horákové" a udávali ,ted jste demokraté a pravičáci ,stydte se!
17. 05. 2007 | 11:18

Fantomas napsal(a):

Od tzv. pravicových občanů zde nezazněl jediný argument, jediný fakt.....jen nadávky a špína, přesně ve stylu jejich Führera Topolánka
17. 05. 2007 | 11:23

tony napsal(a):

Bacha, to doporučované radio halo je pobočka komoušských halo novin. Samá rudá objektivita.
17. 05. 2007 | 11:26

Emil 40 napsal(a):

Škromacha nemusím a nemusel jsem, ale jestli má mít debata, alespoň trochu význam a nebude to jenom tlachání pravicové i levicové lúzi, musí se uznat, že u Šromacha došlo k největšímu mediálnímu pokroku.Je jenom otázka jestli to není neustálým zhoršováním celé politické scény, kde i jednooký může být potom králem.To je můj názor.
17. 05. 2007 | 11:46

Becher napsal(a):

Pan Škromach má naprosto pravdu. Příznivci ODS, zelených a KDU jsou schopni jen nadávat a spostě napadat, myšlenka žádná.
Politický oponent není přece nějaký zločinec a kdo se neumí chovat k oponentovi, neumí se chovat ani v rodině.
17. 05. 2007 | 11:46

Dominik napsal(a):

Po létech jsem byl v pokušení začít si Škromacha vážit a buch!Bývalý ministr začne používat v TV-debatě výrazy jako lampasáci,atd!(pro neinformované-je to dehonestující výraz pro vojáky z povolání)Zneklidním,když člověk co o mně do značné míry rozhoduje- používá slovník 4.cenové skupiny!!!Nemluvím o tom,že na jeho místě,bych byl skromnější-jejich prominentní "lampasák" Tvrdík zatím na co šáhnul-spolehlivě pohnojil! Ještě u toho výrazu Lampasák-používali ho většinou neinformovaní pitomečkové,protože lampasy nosili až generálové! Důstojníci do plukovníka vto nosili tzv všivky(asi 2mm široký červený páseček všitý do lemu)-takže tam by byl přesnější výraz "všivák"-ale to jsem trochu odbočil! Základním požadavkem,který mám pro člověka co chce rozhodovat o věcech veřejných-aby měl slušné vystupování a to za všech okolností-tady mě Škromach sklamal!!!
17. 05. 2007 | 12:07

vanoce3000 napsal(a):

Stehlíková a Kuchtová se musejí podívat sociálně potřebným aj. do očí a přitom udělat nezbytné kroky pro ozdravení státních financí. Nemají to lehké. Po vašich populistických krocích pane Škromachu už prostě všechny rozumné kroky musejí být nepopulární. Styďte se za to že tyto dvě dámy musejí po vašem flámu slepovat pokladničku.
17. 05. 2007 | 12:10

vanoce3000 napsal(a):

Pane Škromachu půjčovat si a žít na dluh umí každý.
17. 05. 2007 | 12:13

Jirka1 napsal(a):

To, že je Vám líto,že nemůžete vládnout mě nevadí. Vadí mi nejen Vaše populistické (odborářské)řeči - viz kam to již dotáhli odborářští bossové Rath,Škromach,Falbr,Štěch,stávkoví v ČT, na ČD atd.,ale hlavně nezájem říci něco pozitivního. To,že si zvykáte na opozici ještě neznamená,že vše budete lidem sdělovat úplně obráceně. To je kontraproduktivní a nenechte se spolu s páně Paroubkem oklamat momentálním přibližováním volebních preferencí.Až vláda schválí reformu a i hospodští povaleči ji pochopí,tak se preference budou logicky měnit.
17. 05. 2007 | 12:26

nastvanej clovek napsal(a):

tohle je fakt ubohy... krom toho, ze to nema s blogem nic spolecnyho... je to takovej ubohej vykrik staryho pupkatyho strejdy u kteryho vsichni doufame, ze se strjdou paroubkem a celou touhle ohanvou generaci brzo odporouci do nejakyho duchodu, uz je fakt na case... vejpecci out! uz jste toho nadrobili dost...
17. 05. 2007 | 12:28

Pardub napsal(a):

Panbe Skromachu jste hloupy clovek. To, ze Vas stranicka masineria a uspesne politikareni vyneslo az na pricky nejvyssi, z Vas genia neudela. Opet jsem si to overil minuly tyden na CT1 v poradu Otazky Vaclava Moravce.Pusobil jste velice trapnym dojmem a opet se ulazalo, ze jakmile prijde na odbornou debatu jste v koncich. Prestante uz prosim "zachranovat" republiku a vratte se kam patrite..
17. 05. 2007 | 12:32

Jirka napsal(a):

+Děkuji panu odboráři Škromachovi za starosti o naši socialistickou vlast... Pane Bože, co to píši..., ale je to jakoby, on se ještě totiž neprobral ze socialistického a odborářského sna. Je to sním jako se Šípkovou Růženkou. A princ Paroubek ho nechává spinkat a snít si svůj sen...
17. 05. 2007 | 12:39

vila like napsal(a):

Vidím, že pan Škromach je rozený stylista a spisovatel. Tak hodnotný článek, plný jazykové grácie a ekvilibristiky jsem již dlouho nečetl. Bohatá syntax, dokonce se náš intelektuál jednou pustil do souvětí o třech větách! Ale ono stačí psát správně interpunkci ve větách jednoduchých, například ve stupňovacím poměru větných členů, pane Škromachu.
Vidím, že pan Škromach je rozený stylista a spisovatel. Tak hodnotný článek, plný jazykové grácie a ekvilibristiky jsem již dlouho nečetl. Bohatá syntax, dokonce se náš intelektuál jednou pustil do souvětí o třech větách! Ale ono stačí psát správně interpunkci ve větách jednoduchých, například ve stupňovacím poměru větných členů, pane Škromachu.
A ta slovní spojení, inu nádherná mateřština. Obzvláště jazykově líbezné, vysloveně s jemnými obroušenými hranami české lexikologie, je spojení „člověka napadá vzpomínka“, což pisatel ještě umocňuje atributem „z miulosti“. Člověka napadá vzpomínka z minulosti. Pan Škromach měl být básníkem. Nebo spisovatelem jako Ladislav Mňačko. Ten se asi diví, že zrovna jeho, vytříbeného vládce jazyka, si pan Škromach bere do pera vysloveně vzorně použitým větným ekvivalentem. Část Mňačkovo:Jak chutná moc už pisatel výše uvedeného textu nedokázal rozvést ani slovesnou vazbou. Myslím, že pan Škromach je rozhodně pravým a povolaným blogařem prestižních stránek aktualne.cz.
17. 05. 2007 | 13:06

oxyg3n napsal(a):

je smutne, ze si Mnacka berie do huby kadejaky vypaseny odborar ci byvaly komunista. doufam, ze si to utle dielko sudruh Skromach aspon precital. tie trapne pokusy o "bonmoty" v style "vojenskou přehlídku vlády hvězdné pěchoty" su ako vystrely naslepo z bezpecia zakopu. sudruh protinekandidat je koniec-koncov v bezpecnom zavetri ako doma... prezil uz 4 predsedov CSSD, tak preco by mal vyliezat zo zaprdenej ulity. ako chuti moc? kto si pamata "web Pana Ministra" (oficialne web MPSV CR) tak vie... ;-)
17. 05. 2007 | 13:07

zorba napsal(a):

Pro vila like: Ano, ano, soudruh Škromach je zřejmě kovaný pouze v bolševickém newspeaku. Když jsem si po Vašem rozboru znovu přečetl Škromachův článek, uvědomil jsem si, že je na úrovni dítěte na druhém stupni ZŠ. A to jako ministr připravoval zákony.S takovým jazykem je vůbec podivné, že sesmolil alespoň nějaký odstavec, natož paragraf. Všímejme si více jazyka politiků!
17. 05. 2007 | 13:15

pinďa napsal(a):

Tak pánové,
nejsem ani bývalý odborář ani komunista. Ale současní papaláši - jedno zleva nebo zprava - jsou spodina společnosti, které situace umožnila dostat se na povrch ( stejně jako za socialismu partajníkům, resp. jejich selektované frakci).
Podle toho pak vypadá všechno - ryba vždy smrdí od hlavy.
17. 05. 2007 | 13:31

Jan Vičan napsal(a):

Pane Škromachu. Máte naprostou pravdu, protu se to mnohým nelíbí. Já jsem zcela podvedeným voličem SZ.Slibovali, slibovali hlavně to, že jejich program není pravicový. Stejně, jako v jiných zemích. A jaký je nyní ? Má máti i babička volily stranu, kterou jim doporučil pan farář. Podvedena je většina voličů ČSL-KDU. Jejich hlasy byly jednoznačně zneužity.Nebo si někdo myslí, že ty babky, které volily křesťanský pohled na člověka souhlasí s otevřenou kolaborací vedení této strany s navrhovaným reformním paskvilem ODS ?
A těmto podvodům si ještě někdo troufá říkat demokracie. Pane Škromachu. Máte jednoznačnou a nevyvratitelnou pravdu.
17. 05. 2007 | 13:40

george napsal(a):

Tak teď jste se opravdu předvedl....tohle nám chce vládnout?
17. 05. 2007 | 13:44

insurgentes napsal(a):

Také děkuji vila like, vlastně až díky jeho (nebo jejímu) příspěvku je možné článek pana Škromacha správně vnímat a pochopit.

Jinak toho Škromacha pozoruju už delší čas, diagnóza zřejmě zní paranoidní schizofrenie. Je to úsměvné, že je součástí veřejného života taková nicka, já se při jeho sledování občas celkem bavím (pokud samozřejmě nám nepřipadá nemorální zabávat se nad cizím neštěstím nebo se pošklebovat přes plot debílkům v ústavu, no.) Horší by bylo, kdyby se měl nedejbože vrátit někam, odkud může něco (cokoli) ovlivňovat. To fakt nebyl moc príma pocit.
17. 05. 2007 | 13:47

Terry napsal(a):

V nedělní debatě OVM Škromach oponoval Nečasovi, že současná nízká nezaměstnanost v ČR je dlouhodobým důsledkem vlád ČSSD a ne úsilím současné pravicové vlády.
Zajímalo by mě, jak by Škromach komentoval údaj, že "Nezaměstnanost na Slovensku klesla na rekordní minimum: 8,5 %" (http://aktualne.centrum.cz/...). Je to zásluhou současné bratrské socialistické Ficovy vlády nebo kladný výsledek předchozích pravicových slovenských vlád? Tak co, soudruhu Škromachu?
17. 05. 2007 | 13:50

george napsal(a):

Mně napadá vzpomínka z budoucnosti....Škromach zpátky u soustruhu.
Dítě z páté třídy by to napsalo lépe. Příště to dejte raději někomu napsat. Stačí, když blbě mluvíte.
17. 05. 2007 | 13:52

shooter napsal(a):

Boze, to je blb. Myslenka clanku nulova. Co se vratit na Moravu nejen srdcem, ale celym telem? Nic proti Morave, ale tam by to prostoduchy jelito nebylo tolik videt.
17. 05. 2007 | 13:54

Jag napsal(a):

Škromachu víš proč dnes nadávají hlavně pravičáci,jak tady,asi pod pseudonymem,píšeš?Protože ti tvoji voli-voliči už jsou takové zblblé stádo,že sežerou bez remcání všechno,co jim nakecáš a ještě u toho mávají a vrní blahem,jak na 1 máje.Ostatně 1 máj byl svátek dobytka,jedni šli na porážku hned a dobytek nahoře byl rád,že jde až nakonec.A společně to netušili a ještě mávali.
17. 05. 2007 | 13:58

Terry napsal(a):

pro Jan Vičan napsal(a):
"Pane Škromachu. Máte jednoznačnou a nevyvratitelnou pravdu."

To pouze Paroubkova ČSSD je tou JEDINOU SPRÁVNOU STRANOU. Jen občas musí ze svých řad vyloučit několik "šibalů", kteří jsou tak politicky nešikovní, že se na jejich zlodějny a zločiny příjde (ve stíhání vysoce postavených - teď už bývalých - členů za organizování vražd ČSSD jasně vede). A to byli u vlády jen 8 let, a kolik toho stihli.
17. 05. 2007 | 13:59

AdVy napsal(a):

No hlavně je ve všech Škromachovo-Paroubkovských projevech cítit ta touha po navrácení se k moci, která i jim tolik zachutnala.V opozici se chovají jako sabotéři.
17. 05. 2007 | 14:00

veverka napsal(a):

Vážení přátelé bez rozdílu barev, doporučuji přečíst včerejší on-line výslech p. J.Havla - "ekonomického experta" ČSSD. To nemá chybu!
17. 05. 2007 | 14:06

black napsal(a):

pane škromachu, nebuďte tak po socialisticku zapšklý a závistivý. vím, když jste byl ve funkci, tak vám moc opravdu chutnala. ale já vám to nezávidím. ani vy nezáviďte. pěkně se zapojte do pracovního procesu, zkuste si vydělat nějaké peníze poctivou prací či třeba i spekulacemi na burze čí čímkoli jiným než jen pobíráním platu z daní daňových poplatníků a možná, že zase budete normální.
17. 05. 2007 | 14:09

Jindřich napsal(a):

Jak chutná moc jsem poprveí četl někdy po osmašedesátém, když mi bylo asi šestnáct sedmnáct. Tehdy se mi to demaskování papalášů docela líbilo. Podruhé jsem ho otevřel začátkem osmdesátých a byl jsem opravdu pekvapen, jak špatná to je kniha, jak nepříjemný má jazyk a jak šustí předem danou tezí. To mohla být senzace začátkem šedesátých, kdy okouzlovalo, jak si autor troufá. Doporučuji otevřít přečíst dnes. Pokud panu Š. dodnes připadá jako nosná literatura, tak potěš ho Pámbu. Trvalého v ní je moc málo.
17. 05. 2007 | 14:15

Krel dan napsal(a):

Pane Škromachu. Doufám, že podle vás neudělají přiblble se usmívajícího trpajzlíka na skalku. tak se totiž chováte.
17. 05. 2007 | 14:23

Lojza zevsi napsal(a):

Fanatici na pravici se v ničem neliší od fanatiků na levici. Taky mají vždycky ve všem pravdu a své politické oponenty by nejraději viděli na kandelábrech. Z panů Škromachů a Paroubků opravdu nemůže člověk skákat do stropu nadšením a měli by z politické scény jednou pro vždy zmizet, z pánů Klausů, Topolánků, Langrů a jejich opěvovatelů se mi ale jenom zvedá žaludek. Kde má také své kořeny nová česká pravice? Příslušníci kolaborantských rodin všech proveniencí, prolhaní až na půdu, a jejich synáčkové s pečlivě vymytými modrými mozečky, jiné jsem tady alespoň nepoznal. Stačí si přečíst jejich příspěvky.
17. 05. 2007 | 14:35

prd napsal(a):

Vážený pane Škromachu, máte pravdu, moc chutná.Brát velké peníze a nic nedělat za 100 dní vlády!!! To jste se trefil na citlivé místo, proto se na Vás tak houfně sprostě a primitivně (což je jejich vlastností, podle toho se poznají) slétli všichni modrý ptáci. Pravděpodobně jsou vzteky bez sebe, že jim klesají preference a nevědí si rady se slibovanými reformami,cha,cha,cha. Přeji Vám hezký den.
17. 05. 2007 | 14:46

LEVAK napsal(a):

V Maďarsku,když premiér přiznal,že před volbami lhal a sliboval to co ani nemínil splnit tak šli občané do ulic.V Česku přiznal Tupolánek rovněž,že před volbami lhal a sliboval nesplnitelné a národ drží ústa a krok!Tak teď je potřeba aby modro-černo-zelená kamarila ještě více přitvrdila a odřela dolních 10 miliónů ještě více!Doporučuji aby zavedli i daň z každé metly jak to prorokovala Sibyla.Do USA by jsme mohli vyvážet aspoň voly,když už zlato se rozkradlo při privatizaci.Pravičákům bych si dovolil připomenout privatizaci argentinské železnice jejímž důsledkem byla naprostá nefunkčnost železniční dopravy.Pořád slyším Římana,že se dráhy musí zprivatizovat,protože jenom soukromý majitel ji může přivézt na výšší úroveň kvality.Taky na otázku proč chce zprivatizovat železnice sdělil novinářům, protože ji zestátnili komunisté.Na zpětnou otázku ve které komunistické straně byl Franc-Josef II.,který železnice v tehdejším Rakousku roku 1873 zestátnil ještě dodneška dluží odpověď!
17. 05. 2007 | 15:27

Michals napsal(a):

docelá vtipné je, jak nenávistné komentáře vyvolalo prosté konstatování Z.Škromacha, že lidovci a zelení jsou spoluzodpovědní za tuto vládu.
Tedy nejsou?
17. 05. 2007 | 15:31

Dala napsal(a):

Flanďáky jste měli ve vládě raky. Zelenáči jsou noví, mladí a blbí. Snad se rozjedou, když ne, hovno se stane. Hlupák B a cuchta au, au, to není moje kafe, i když program zelených v Evropě je něco jiného. U nás tam jsou volové a korytáři.
Lidovci, to je chamraď k pohledání.
Pane Škromach, blbě brečíte, měli ste se s ODS dohodnout na většinovém volebním systému nebo na osvědčené oposmlouvě a byl by klid. Zelenáči by šli na pastvu a černoprdelníci by byli opozice s malým a menším a menším vlivem.
Nebrečte, sami jste viníci. Když to řeknu normálně obyčejní blbci, co netuší co bude zítra.
17. 05. 2007 | 15:42

Vilém napsal(a):

Za prvné Zelení a KDU nejsou jako ČSSD strany s demokratickým centralismem, takže poslanci mohou mít jiný názor než ministři.
Za druhé to byl právě Škromach, kdo v době svého působení ve vládě demonstroval s odboráři proti vládní politice, kterou odsouhlasil jako ministr.
Za třetí pan Škromach nemusí vycházet z vlastního chování a podsouvat jiným, že stranost po potřebné jen předstírají.
Za čtvrté pan Škromach nekonstatoval jen to, že Lidovci a Zelení patří k vládě - v čemž se výjimečně nemýlí, ale také je vyzývá, aby se chovali bezohledně k občanům a sám mohl rozvířit své demagogické litanie, ačkoli pokud někdo podnikal asociální kroky, nebyl to nikod jiný než pan Škromach.
Proto se také nesmí vrátit k moci a pokračovat v devastaci české společnosti.
17. 05. 2007 | 15:45

Michals napsal(a):

jestli jsou KDU a SZ opravdu svobodomyslné strany, kde poslanci hlasují výhradně dle vlastního svědomí , se projeví při hlasování o reformě (pardon, aby se Topolánek neurazi,: od včerejška o nereformě)
17. 05. 2007 | 15:50

hm napsal(a):

Co myslíte lidi Klausova kniha "Modrá ne zelená je planeta" nesvědčí opět o zvrácené "nadstranickosti prezidenta"?
Tomu rovněž zachutnala moc, ale bohužel ODSáci mu asi nepomůžou i když se snaží.
17. 05. 2007 | 15:53

Tupelo napsal(a):

Skromach napsal pravdu, tahle vlada se opravdu drzi jen kvuli lidovcum a zelenym (resp. lidem okolo Bursika). A ovsemze i diky "zasadovemu" Melcakovy s Pohankou, jez byli zvoleni urcite NE proto, aby podporovali Topolankuv program. Ostatne na lzi je postaveno i volebni vitezstvi ods.
17. 05. 2007 | 16:11

Petr napsal(a):

S p.Skromachem souhlasim v tom, ze "silna strana" koal. vlady je vzdy vydirana pidistranami, ktere svymi par hlasy umozni vznik vlady. Ale i tak je tato vlada lepsi, nez komunisticka, pardon Soc.dem. vlada. Ta socialne dem. jen rozhazuje ze statniho rozpoctu stylem po nas potopa.
17. 05. 2007 | 16:24

rrrrr napsal(a):

Tady není o čem mluvit. Pan Škromach má pravdu.

Ta naše slavná ´´vláda´´ se snaží jen za kažkou cenu udržet u koryt a ještě více rozkrást republiku. Vlastně tato ´´vláda´´ se snaží jen rozkrást zbytek toho, co už nestačily rozkrást Klausovy vlády. Příklad za všechny: privatizace nemocnic (spíše než privatizacy bych měl raději použít slovo rozdávání).
17. 05. 2007 | 16:24

Qido napsal(a):

Hlavně díky "vytrvalé podpoře Lidovců" A kdopak držel celý 4 roky před tím socany u koryta, co? To už si nepamatujete, pane Škromachu? Skučíte jako zhrzená milenka, která přišla na to, že jí milenec podvádí s jinou. Rozdíl je jen v tom, že Lidovci mi připadaj spíš jako prodejný kurvy....
17. 05. 2007 | 16:33

Jarda napsal(a):

Bohužel, jak jsem si přečetl uvedené příspěvky, ptal jsem se proboha, co je to za lidi?? Co pak není pravda, že lidovci poklonkují každému, hlavně, když jsou u moci? Je mi z jejich chování na blití a to si říkají křesťani (miluj bližního svého), kteří by měli potřebným pomáhat. Škromachu nic si z těch hnusných příspěvků nědělej, ono na každého jednou dojde, ikdyž jim to nepřeji.
17. 05. 2007 | 16:58

blumfeld napsal(a):

Skoro jsem nabyl dojmu, že sockám moc nechutná :D

Skoro.
17. 05. 2007 | 17:00

Jozin napsal(a):

S pobavením sleduji, jak modrásci kolem sebe kopou čím dál víc, přesně podle známého úsloví "když kobyla chcípá, tak nejvíc kope".
17. 05. 2007 | 17:32

Lokutus napsal(a):

Sice nesouhlasím s obsahem, ani s formou obecně, ale s jednou věcí souhlasím. Pokrytectví zelených a lidovců je na pováženou. Je však neštěstím tohoto druhu demokracie, že je potřeba vytvářet koalice, aby vláda k něčemu došla. Vítězná strana by měla vládnout bez jakéhokoliv paktování, kvůli kterému musí pak přistupovat ke kompromisům. Kompromisy totiž dělají z koncepčních zákonů nesmyslné bastly.

Ovšem je také na pováženou, že o pokrytectví mluví člen strany, která se veřejně zpaktovala s komunisty, když jim po volbách byli dobří. Doufám, soudruhu Škromachu, že v této linii vydržíte i nadále. Svůj k svému, jak se tak říká a bylo by velmi pokrytecké kopnou komunisty do prdele, až se vám zase jednou hodit nebudou.

Osobně nechápu, jak někdo může svůj volební hlas dát straně, která se veřejně hlásí k odkazu komunismu. Ať už to jsou komunisti sami, anebo socani.
17. 05. 2007 | 18:01

mirek56 napsal(a):

VRÁNA K VRÁNĚ SEDÁ, STÁTNÍ KOŘIST SI VYKLOVAT NEDÁ. Po pěti měsíční mediální super šou (podle USA) před voliči, Paroubek – Klaus – Topolánek – v pondělí 13. listopadu 2006 se ČSSD a ODS D O H O D L I. KSČM bude tvrdou, kritickou, nesmlouvavou, leč spravedlivou OPOZICÍ. // VAROVÁNÍ pro cca 200 000 dřívějších voličů KSČM, kteří přeběhli k Paroubkovi, ve snaze posílit levici jako celku a zabránit tak realizaci MODRÉ ŠANCE ODS. .Sociální demokracie podle slov svého předsedy a premiéra Jiřího Paroubka uvažuje o nějaké formě podpory vládě, která vzniká z řad ODS, KDU-ČSL a SZ. Posílí levici ČSSD nebo KSČM ? – rozhodne čas a naši občané-voliči. ČSSD chce kapitalismus s „lidskou tváří“ a KSČM chce moderní socialismus bez chyb minulosti (př. jako Čína, Latinská Amerika) sociální stát s jistotami, morálkou, BEZ korupce, zlodějen, vražd a nezaměstnanosti. Zvyšování životní úrovně VŠECH našich občanů. Historicky vedení ČSSD vždy zradilo své levicové voliče. .. Vždy se pravicí a kapitálem nechalo koupit. Výborná levicová rétorika (75 stran) pro voliče a skutky v parlamentu a ve vládě pravicové. 1921 – rozštěpení ČSSD a vznik KSČ, 1938 – příklon k nacionálnímu socialismu Hitlera, 1948 – členové Národní fronty, 1968 – příklon k západní „páté koloně – disidentům“ , 1990 – opoziční strana, 1998 – opoziční smlouva s ODS, 2002 – koalice s pravicí KDU-ČSL + US-DEU, když levice ČSSD a KSČM nají v parlamentu v ě t š i n u 111 mandátů, volby 2006 – Pravice 100:100 Levice! // Tanec Jiřího Proubka mezi levicí a pravicí v PS v pátek 19. ledna 2007 ukončili přeběhlíci-zrádci poslanci ČSSD, pánové Michal Pohanka a Miloš Melčák. Dva dny před sjezdem ČSSD 21.3.2007 vystoupil ze strany její bývalý předseda Miloš ZEMAN!! Tradice špiček ČSSD opět dodržena!!! Před volbami vždy komunisté VAROVALI a UPOZORŇOVALI na to, že sociální demokracie je ochotna jít stále za vidinou vládnutí, a to za téměř JAKOUKOLI CENU. ZÁVĚR: VEDENÍ ČSSD HISTORICKY NEDOKÁZALO PLMIT SVŮJ LEVICOVÝ VOLEBNÍ PROGRAM. ZRAZUJE SVÉ VOLIČE STÁLE. VEDENÍ ČSSD JE PRO LEVICOVÉ VOLIČE TRVALE NEDŮVĚRYHODNÉ.
17. 05. 2007 | 18:11

mirek56 napsal(a):

BURSÍKOVA POLITICKÁ TURISTIKA
Slovní vazba „politický turista“ se v našem jazyce a v našich myslích natolik zakořenila, že ji pomalu nikdo nebere jako něco zvláštního, nebo mimořádného. Nicméně i přesto se občas najdou lidé, kteří dokáží překvapit. Jedním z nich je současný ministr životního prostředí a předseda Strany zelených Martin BURSÍK. Ten toho od listopadového převratu v roce 1989 stihl opravdu dost. Nejprve se v roce 1990 stal členem Občanského fóra a v tom vydržel až do roku 1992, kdy přešel do Občanského hnutí (OH). Po dalších dvou letech jej jeho toulavé botky odnesly ke Svobodným demokratům (SD) u kterých se vyškrábal až na post místopředsedy. Za ty rovněž urval post pražského zastupitele, což byl docela úspěch, protože za OH pouze neúspěšně kandidoval do České národní rady. V pražském zastupitelstvu se držel od roku 1994 do roku 2002 a i zde ukázal svou flexibilitu. Vstoupil do něj jako člen SD, pak působil jako nezávislý v Unii pro Prahu a nakonec kopal za barvy KDU-ČSL. Jen tak na okraj ti lidovci si ale umí vybírat, že? Kalousek, Čunek, Parkanová, Bursík… co jméno to „osobnost“. U lidovců se pak zdržel celé čtyři roky, ale to může být také tím, že mu vydobyli post ministra životního prostředí. Nicméně u těch to v roce 2004 zabalil, aby pružně přešel do Strany zelených, kde to jak známo dotáhl na post předsedy. V roce 2006 dosáhl na poslaneckou sesli a v nové tentokrát schválené Topolánkově vládě urval opět flek ministra životního prostředí a navíc místopřesedy vlády. A pak mi tvrďte, ŽE SE NEVĚRA, TEDY POLITICKÁ, NEVYPLÁCÍ.
17. 05. 2007 | 18:28

t.w.o. napsal(a):

K prvnímu Mistrovu článku jsem napsal: "Nevadí mi existence polovzdělanců jako je soudruh přítel ing.Škromach. Vadí mi, že takoví lidé mohou kvůli personální nouzi ve všech politických stranách ovlivňovat naše životy". A vida, soudruh přítel si zaplatil mediální poradce, kteří mu pomohli za necelých šest týdnů zformulovat dílo ještě lepší, mnohem čtivější, se zásadním dopadem na politickou scénu... Jen tak dál!
17. 05. 2007 | 21:21

Stanislav Kroupa napsal(a):

Pane Škromachu,
nemohu si pomoci, ale každé Vaše vystoupení mne čím dál tím více přesvědčuje, že populismus a silná, leč prázdná slova nejsou zdaleka jen doménou šéfa sociálně demokratického předsedy Paroubka, ale i Vaší. Vy i ODS máte velkou výhodu v tom, že ČR je plná hloupých ovcí, kteří právě na takový přístup slyší.
Vaše obviňění jsou účelová a hloupá.
Vás S.K.
17. 05. 2007 | 22:50

Jarucha napsal(a):

V nedělním pořadu ČT jste oponenty častoval všechápavýn úsměvem a slovníkem cizích slov v němž mně mimo jiné zaujalo Vaše pojetí demgogie. Nás učili, že demagogie se tvoří tak, že smícháte 40% pravdy a 60% lži tak, aby to byla 100% pravda ... v čem tedy měli Vaši oponenti pravdu??? A co říct k Vašim výrokům, kdy za vše pozitivní může ČSSD ... a nebo to alespoň nastartovala a za vše negativní Topolánkova vláda a nebo alespoň Klausova vláda. To je neuvěřitelně drzé.
18. 05. 2007 | 08:50

sympatizant a přitom nevolič ČSSD napsal(a):

pane Škromachu, na volebních výsledcích ČSSD se trvale podepisuje ne sociální, ale proparazitická politika Vaší strany, my vedle těch sociálně nepřízpusobivých žijeme,vidíme, jaká mají práva a jaké povinnosti, jak se množí geometrickou řadou v době, kdy běžný občan zvažuje, zda je schopen řádně vychovat jedno, nebo dvě děti, a na rozdíl od Vás nehledíme na 1 -2 volební období, ale na to,jak budou žít naše děti a vnoučata, takže sociální reforma je opravdu nutná.
18. 05. 2007 | 09:23

Jag napsal(a):

Radku,to bylo trefné a výstižné......skutečně dnes už jsme země neomezených možností pro "fšechny".
19. 05. 2007 | 07:36

Jag napsal(a):

Škromachu poodhal nám už ty metody,jak se blbec a vychcánek může dostat k diplomu.Ostatním by se ty rady tak hodily,když chtějí dojít a "dojit" na vrcholu....PS:Pozdravuj Grosse.Určitě nenecháte takovou mozkovou kapacitu dlouho zahálet a využijete zase jeho služeb,jako návrat kakového "eufóra"Krause.
19. 05. 2007 | 07:40

LEVAK napsal(a):

Upřímnost je vlastnost, kterou Mirku Topolánkovi nikdo nesmí upřít. Se srdcem na dlani teď přiznal, že „krystalicky čisté“ sliby, kterými ODS lovila na svou předvolební mucholapku, „dokonce ani ekonomicky nebyly možné“. Přeloženo: milí voliči, věšeli jsme vám na nos bulíky (třeba ve smlouvě s vámi, že finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude zvyšovat) a je vaše chyba, že jste nám uvěřili. Premiér sice dodává, že nevládne s 51 procenty, aby plány stoprocentně prosadil, ale to mohl už před volbami tušit taky. Jde tedy o klasickou upřímnost, která má podstatnou chybu – značné zpoždění.
Je důvod věřit, že ve dnech, kdy Topolánek na mítincích sliboval modré z nebe všem bez rozdílu, dobře věděl, že bude-li vládnout, zahájí tvrdou ofenzívu proti střední třídě, proti slepici, která se nejsnadněji oškubává. Upřímný Valach to vzkazuje natvrdo: střední třída – tedy malí podnikatelé, učitelé, lékaři, technici, úředníci, řemeslníci a další a další – si za Špidly a Paroubka nahrabali dost. Řečeno Topolánkovými slovy – „střední třída musí sčítat, ona už má vyděláno, má předplaceno“. Takříkajíc sedm tučných let tedy má za sebou a sedm let dalších může provětrávat peněženky.
Premiér ve své upřímnosti vlastně prozradil, že chystá na tuto zemi málem atentát. Je bez diskusí, že prosperita střední vrstvy, zdroje největšího přísunu daní a taky největší spotřeby, a prosperita celková jsou v přímé úměře. Je to ovšem zoufalá politika, bezkoncepční a poněkud zbabělá. Sáhnout na ty nejbohatší, často sponzory ODS, by nepřineslo efekt, ti si své peníze a aktivity mohou převést jinam. Z těch nejchudších toho do rozpočtu přiteče poskrovnu. Zato střední třída nemá kam utéct, je nejspolehlivějším zdrojem. Jenže když budou tihle lidé (relativně) chudnout, projeví se to grafikou rozevírajících se nůžek. Výsledek může být jen zákonitý – bude se míň nakupovat, zpomalí se růst HDP, zchudne státní pokladna. Tyto plány se ale volič ODS od premiéra, nadaného opožděnou upřímností, před volbami nedověděl.
Upřímnému člověku je třeba upřímně nalít nezkaleného vína. Takže – kolik hlasů bude moci Topolánek v příštích volbách čekat od příslušníků střední vrstvy, která si za sociální demokracie pomohla a za ODS nikoliv, pokud poslanec Tlustý nakonec přece jen ucukne a premiérova představa daňové a sociální politiky projde Sněmovnou?
19. 05. 2007 | 13:30

Jag napsal(a):

Leváku,tady žádná střední vrstva neexistuje.To je totiž vrstva,která vzniká časem bez závislosti na státu a je správně řečeno největší palátce daní.U nás vznikla za komunismu,KSČ rozhodla komu pomůže ke vzdělání,koho potopí,kdo kýval tomu dala dobré vzdělání a funkce.Většinou se jednalo o vychcané hlupáky,kteří by se v normální konkurenci neprosadili.Dnes dělá hodně z nich šéfy,kteří zase protěžují svoje rodinné příslušníky pomocí korupce.Kdepak leváku,svobodná střední třída je nezávislá na korupci a hlavně nebere od státu žádné sociální dávky a spíš jen dodává.U nás je to naopak,80procent lidí-z té údajné střední vrstvy,něco od státu bere a úředník přiděluje.Navíc ta střední vrstva ani neví,co je svobodný trh bydlení,úředník rozhoduje,jaká je kde cena pozamků a bydlení.Nedá se svítit,kdepak tady a střední vrstva.Ta na vznik teprve čeká.
19. 05. 2007 | 16:49

Vilém napsal(a):

Debata na blogu samozřejmě nemůže splňovat odborné nároky, přesto by však bylo velmi vhodné ujasnit si pojem střední třída. V sociologickém smyslu jde o skupinu lidí, kteří kromě své pracovní síly disponují také kapitálem nebo mimořádnými znalostmi, které je činí produktivnější než řadové zaměstnance. Jako takoví tito lidé nemají zájmy totožné s velkými vlastníky ani s řadovými zaměstnanci. Tato skupina u nás prakticky neexituje, ale pokud ji chceme situovat do vztahu k této reformě daní, pak na ní vydělá, protože patří mezi osoby s vysokými příjmy.

Rozhodně nelze s Levakem souhlasit, že tato skupina musí prosperovat, přesto je v moderní psolečnosti důležité, aby fungovala, protože jinak se společnost rozštěpí na velké vlastníky a zaměstnance a vzniknou těžké konflikty. Z pouhé prosperity střední třídy však nelze nic dovozovat, je totiž důležité, aby byla dostupná zdola a prostupná nahoru.

Politické používání sousloví střední třída je ovšem něco úplně jiného - politikové podkuřují kdejakému troubovi s průměrným příjmem, že patří do střední vrstvy, to je ovšem naprosto neadekvátní.

Pokud jde o politiku ČSSD ve vztahu k osobám s průměrnými příjmy, ČSSD v uplynulých letech tuto skupinu soustavně uplácela různými dávkami. Dokonce sociální stát přestal vinou Škromacha plnit své základní funkce, a stal se nástrojem nákupu voličů ze středních příjmových skupin, zatímco potřeby skutečně chudých byly systematicky ignorovány. Výsledky dnes vidíme v podobě ghett. Tak v tomto smyslu je dnes třeba výdaje zredukovat výdaje a střední příjmové skupiny podplácené ČSSD prostě na této reformě nemohou vydělat.
19. 05. 2007 | 17:23

Optimisticky Pesimista napsal(a):

Pan Skromach je dalsi zaprodanec. Snazi se zoufale vypadat jako politik. Tuhle jsem videl jeho debatu s panem Necasem. To bylo jako pozorovat inteligentniho cloveka argumentovat s uhyhnanym tupcem. A ze se Skromach hyhnal. Na vic nema. Mel by si znovu nechat narust knirek. Mozna by byl chytrejsi.
19. 05. 2007 | 18:39

LEVAK napsal(a):

Jagu když personifikovat tak třeba Kalouska.Pochází z Bechyně.Rodiče zdědili domeček po předcích.Otec dělal mistra,matka něco v lázních.Byli u lidovců a tak jeho bratr mohl vystudovat na doktora a on je ing.Vy všichni zapomínáte jak to dříve bylo.Existovala Národní fronta a podle % se přidělovaly místa i na VŠ.Museli tam být paritně zastoupeni všichni její členové,či-li ne jenom členové KSČ.To znamená,že studenti nastupující na školy měli prověřeno rodinné pozadí.Např. Klaus měl maminku předsedkyní ZO KSČ,Devátý taky a ještě tatínka bývalého partyzána,člena KSČ a ředitele učiliště RGV.Apropó, v Polsku byla reforma v 90-tých letech provedena poněkud jiným způsobem,střední vrstva se prakticky nevytvořila a teď tam z toho mají problémy.
Otázka pro Viléma.Kdo vloni před volbami navrhl a hlavně vehementně odsouhlasil v parlamentě zvýšení sociálních dávek a důchodů a slíbil v tom,pokud vyhraje,pokračovat?Pro Optimistického pesimistu:posuzovat člověka podle vzhledu se už dnes nenosí!A považovat ministra Nečase za inteligentního člověka je mírně řečeno nadsázka.Je to prachobyčejný aparátník.Jenom si spočítejte jaké resorty už v minulosti obhospodařoval.Takový genius není aby to všechno zvládl!
20. 05. 2007 | 10:45

LEVAK napsal(a):

Pro Jaga : Budování kapitalismu v Čechách:"...cesta od "osvíceného absolutismu"(1991-1993), přes "zlatý věk kapitalistů-loupeživých baronů"(1994-1995) až po "procitnutí z transformačního snu"(1996) a "potupný odchod otců-reformátorů ze scény"(1997)" - napsal ekonom Vít Bárta!
Pro Optimistického pesimistu :Jak tak sleduji ty vaše příspěvky tak je hodnotím jako statečnost a odhodlanost štěnice,říkající si:moc toho nezmohu,tak alespoň zasmrdím!Ale všechna čest!Činíte zadost svému odhodlání!Vaše vědomí bylo zřejmě bez náročného celoživotního výcviku a tedy zřejmě není nástrojem kritického sběru informací,nezaujatého učení nebo logické analýzy nýbrž nejvíce a hlavně sběru pocitů!("uhyhnaný tupec","knirek",etc.).
Nezdá se Vám,že by jste měl své myšlení a vyjadřování trochu přehodnotit?
20. 05. 2007 | 11:09

t.w.o. napsal(a):

WEB:VOLNY:CZ/KOMUNITY/DISKUSE: Od: LEVAK <Odpověď> [Odpovědět] z 11. 4. 22:08
Upřímnost je vlastnost, kterou Mirku Topolánkovi nikdo nesmí upřít. Se srdcem na dlani teď přiznal, že „krystalicky čisté“ sliby, kterými ODS lovila na svou předvolební mucholapku, „dokonce ani ekonomicky nebyly možné“.
Vykrádáte sám sebe stejně "šikovně" jako kopírujete celé články, aniž byste se obtěžoval uvedením autora a zdroje...
20. 05. 2007 | 11:59

LEVAK napsal(a):

Pro t.w.o. dotaz:proč tedy v Maďarsku bylo málem povstání za podobnou upřimnost premiéra a u nás to prošlo bez velké pozornosti?Nezdá se Vám,že slovo upřímnost může být synonynem pro jiné slovo?Přepokládám, při Vaší inteligenci,že si je tam sám dosadíte!
20. 05. 2007 | 14:06

t.w.o. napsal(a):

1)Nejsem žádným fanouškem současného premiéra, ani jeho vlády. K výsledkům jejich úsilí mohu říci jediné, alespoň se snaží něco dělat. 2)Bohužel, současná politika, která je nutně zaměřena na tzv. většinového voliče, neumožňuje v předvolebních kampaních nic jiného než kombinaci lží a nereálných slibů. Nevím, jak to změnit, když rozhodující počet hlasů přichází od lidí ne nutně hloupých, ale takových, kteří moc o světě nepřemýšlejí a jediné, co od volebních vítězů očekávají, je okamžité naplnění osobních potřeb. Těžko říct, proč z toho bylo takové pozdvižení zrovna v Maďarsku. 3)Jistě si vzpomenete na slova B.Sobotky po vyhraných volbách 2002, kterým předcházela naprosto šílená kampaň slibů: „Předvolební sliby ČSSD nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce“. A bylo vymalováno.
20. 05. 2007 | 14:45

Michals napsal(a):

byl bych rád, kdyby mi někdo ze zastánců ODS vysvětlil v čem spočívá reforma, kterou navrhuje Topolánkova vláda...
Nerozumím tomu, proč nesnižuje zadlužení, proč zdaňuje superhrubou mzdu (já bych to poznal, kolik beru i kidyby tam tu část pojištění jen napsali, nemusí mi ji kvůli tomu 2X danit), proč ruší výdajové paušály pro živnostníky, proč zvyšuje doplatky na léky, proč zvyšuje DPH...
Chápal bych to, kdyby výsledkem byl nižší dluh, takhle ne. byl by někdo tak laskav a vysvětlil mi to?
21. 05. 2007 | 03:29

Jag napsal(a):

Michalsi,to není reforma ODS,ale lidovců.Tak se jich musíš zeptat,proč tak činí......ODS má koalici,jestli nevíš.A vypadá to,že jste škromach.
21. 05. 2007 | 08:24

Jag napsal(a):

Leváku,leváku,jaksi mi uniká,co jste mi chtěl říci.....měla to snad být odpověď na to,že jsem napsal,že střední třída u nás existuje jen komunismem vytvořená?Pak tedy nechápu,co tady řešíte s Kalouskem,když sám píšete,že to není nic jiného,než vychcaný soudruh.Já tvrdím to samé.
21. 05. 2007 | 08:28

Jag napsal(a):

Leváku "soudruh" v uvozovkách.....tedy uvnitř v chování
21. 05. 2007 | 08:28

Vilém napsal(a):

Milý Levaku, nevím přesně, proč se dotazuješ na hlasování v prosinci 2005. Pro mne bylo zajímavé pouze tím, že Škromach tehdy nad zvýšením dávek zuřil, ovšem než by si nechal pokazit svůj monstrózní zákon o "pomoci" v hmotné nouzi, který mu zabezpečil dalších mnoho miliard na úředníky, tak to radši překousl a nestáhl to.
Pravicovými reformami se nehodlám zabývat, protože jako celek jsou špatné, zejména kvůli rovné dani.
Jenže lidé si ODS zvolili a nevidím důvod se pohoršovat - problémem jsou naopak lidé jako Škromach a strany jako ČSSD. Je trapné sledovat, s jakým elánem zde hájíš pana Škromacha, jehož děsivou mentalitu bezpáteřného kariéristy ukázalo jak jeho působení na MPSV, tak znění přihlíšky do KSČ. Přesně tito lidé jsou poskvrnou levice a politiky vůbec, a ten člověk má ještě drzost tady používat normalizační slovník ve vztahu k politice svých oponentů.

Přeji ti nalezení civilizované strany podobné německé Linkspartei místo politického hnoje ČSSD.
21. 05. 2007 | 12:05

Michals napsal(a):

to Jag:
ona to není reforma ODS, ale lidovců? Pokud vím, tak tuto reformu předkládá vláda Mirka Topolánka, předsedy ODS - tedy strany, která disponuje většinou ve vládě.
Se stejnou logikou bych musel považovat za lidoveckou i politiku provozovanou ČSSD v minulém volebním období...
K výmluvě na koalici - Topolánek přeci sám od sebe potvrdil, že předvolební návrhy ODS nebyly ekonomicky reálné a že reálná je tato reforma - jak to souvisí s koalicí?
24. 05. 2007 | 02:04

Michals napsal(a):

to Jag podruhé:
Škromach naštěstí nejsem :)
24. 05. 2007 | 02:05

Politik napsal(a):

Děkuji vám všem, že jste pořád tak nadšeně rozděleni do táborů mých příznivců a oponentů. Jedině tak mohu dále žít v klidu a řehtat se se svými kámoši ostatními politiky, jak je jednoduché odvést pozornost od toho, že nejsem vůbec potřeba. Hádejte se, prosím, nadále, vy moji pravicoví, levicoví, středoví a ostatní politicky smýšlející občané. Jen nadále podléhejte iluzi, že bez politické scény byste náhle bezradně umřeli. Ale hlavně, než přijdete na to, že mne na nic nepotřebujete, tak, prosím, plaťte a odvádějte řádně daně, bez kterých vy se sice obejdete, ale já ne a nechte mne nadále dělat své čachry a ožebračovat vás. Živte mne čím dál lépe a více, a pamatujte, že život bez politika by nebyl tak krásný. Vždyť byste ani nevěděli, kam ty peníze strkat, kdybych vás o ně neobral. Mám vás rád. Váš politik.
14. 06. 2007 | 14:24

Nesplneny slib CSSD napsal(a):

Zarechtej se Politiku..opravdu to stoji za to.
27. sjezd CSSD: Bylo schváleno usnesení tohoto znení: "Sjezd potvrzuje platnost záveru hradeckého sjezdu CSSD o neprípustnosti spolupráce sociální demokracie s extremistickými politickými stranami. Vylucuje politickou spolupráci se SPR-RSC, SCK, MNS, KSCM, LB a SDL."

Zaorálek na sjezdu sociální demokracie znovu oživil tzv. bohumínské usnesení, zakazující spolupráci CSSD s KSCM na vládní úrovni.

Tisková konference Ceské strany sociálne demokratické, TOP Hotel Praha, Praha 4, 13. 5. 2006

Jirí Paroubek:

Já myslím, že jste to slyšeli dámy a pánové dneska všichni, takže nebudu dále ješte pokracovat, jen bych Vás chtel upozornit na ty dve tiskové zprávy, které jsme vydali. Jednak k zákoníku práce, jsme pripraveni prehlasovat veto prezidenta republiky, to za prvé a za druhé rezoluci, která byla prijata zdrcující vetšinou delegátu sjezdu, která ríká, že CSSD považuje vládní spolupráci s KSCM vzhledem k její soucasné politické orientaci za neprijatelnou a zavazuje se, že po letošních volbách do PS parlamentu CR s ní nevytvorí vládní koalici, bude li CSSD poverena vytvorením vlády. My jsme to sice rekli asi tisíckrát, ale pro úplnost to takto uzavíráme. Predpokládám, že už nebudou Vaši kolegové v televizních poradech klást tyto otázky, protože tady už jednou pro vždy sice platí bohumínské usnesení, ale jednou pro vždy to zase ríkáme.

Milan Urban, ministr prumyslu a obchodu: 14.5.2006 v poradu Nedelní partie TV Prima.

Tak my jsme vcera zcela zámerne prijali znovu usnesení, které potvrzuje to bohumínské usnesení, ríkáme to každý asi potisícáté, že proste s komunisty do vlády sociální demokracie nikdy nepujde, má k tomu spoustu duvodu, a proste to je zcela jasné a kdo to nechce slyšet, tak to neslyší, ale myslím si, že to ríkáme natolik zretelne a tak zásadne, že to proste jasné je.

Pavel Dostal ( pamatuje si na nej nekdo?) rekl, : Paroubek neni o zasadach, ale o moci"
16. 06. 2007 | 12:57

Nesplneny slib CSSD napsal(a):

Soc. dem. r. 2002 pred volbami:
-reforma duchodu
-samostatná duchodová pojištovna oddelená od st. rozpoctu
-príspevek 90 tis. na nákup nového auta
-45 - 50 tisíc nových nájemních bytu formou neziskových spol.
-príspevek 50 tisíc pro každé narozené díte
-plošné prídavky na deti
racionalizace a zlevnení st. správy
-pro lidi nad 70 let léky bez doplatku

B. SOBOTKA v r. 2003 ke nesplneným slibum:
"Ty sliby nebyly zasazeny do reálného ekonomického rámce a dnes v konfrontaci s realitou neobstojí. Byli bychom blázni, pokud bychom trvali na necem, co není ekonomicky reálné, a tlacili zemi do vetších schodku jen proto, abychom prosadili naše politické sliby," vysvetlil už v roce 2003 deníku MF Dnes ministr financí Bohuslav Sobotka.
16. 06. 2007 | 12:59

Otazka pro Skromacha napsal(a):

Zajima me jak zijete se svym svedomim pane Skromach. Vase strana slibovala pred volbami 2002 neco co i vas tehdejsi ministr financi Sobotka oznacil jako "pouhe volebni sliby". Co vam dnes dava pravo kritizovat soucasnou vladu? Neocekavam odpoved, politici jako vy si zavedou blog aby se zviditelnili a pak ignoruji ctenare co na vas blog reaguji. Nejste vyjimkou, spise normou.
16. 06. 2007 | 13:10

Dag napsal(a):

Tož Zdeno .Prvně si utěraj tu zamaštěnů chlebárnů cintáš na klávesniců.Když se tak podívám na ty proporce z prasečí squadry jako jseš ty,bradavičnaté prasátko,rypáček Zaorálků tak tady není ještě tak špatně jak se nám snažíš namluvit.Trošku utáhnout kohoutky je však třeba, ale tebe se to týkat nebude a my ostatní se dokážem o sebe postarat.....že?
16. 06. 2007 | 13:40

sssssd napsal(a):

Pane Škromachu, nedejte se tou bandou nanávistných a hloupých modrých ptáků otrávit. Ve většině jejich příspěvků není nic konkrétního, jen nadávky, napadání a urážky. Asi jste jim opravdu šlápl na kuří oko.
Vláda, ve které jste byl i vy, učinila z tohoto státu opět alespoň jaksi fungující stát po tom hnoji, který tady po sobě zanechla vláda s ODS v čele. To, že ta záchrana státu stála tolik peněz, padá jen a jen na hlavu ODS. Vždyť kolik set miliard stála např. jen záchrana bank! Oni to však nikdy nepřiznají! Vytrvejte! Přeji pevné nervy!
17. 06. 2007 | 00:28

Tivlas napsal(a):

To: Zdenkovi Škromachovi a ostatním blogerům:
Paroubkovy ženy a jeho nelidský stroj
Zajisté jsem nebyl sám, kdo s nadzdviženým obočím sledoval rozchod a přechod Jiřího Paroubka k nové ženě – blonďaté Petře Kováčové. A určitě jsem také nebyl jediný, kdo kroutil hlavou, když třiatřicetiletá tlumočnice vysvětlovala, proč si vybrala čtyřiapadesátiletého politického bafuňáře. Čím slečna odůvodňuje náklonnost k předsedovi sociální demokracie? Cituji: „Nejvíc sexy na muži je mozek…“
Ale co, tohle je zábavná, nicméně přece jen soukromá věc.
Privátní záležitostí však již nejsou případné politické dopady a souvislosti Paroubkovy výměny partnerek.
Jeden kolega novinář mi telefonoval a vtipkoval, že šéfovi ČSSD díky jeho nové atraktivní ženě prudce stoupne popularita. V jednom blogerském příspěvku na iDNES se dokonce přímo objevila otázka, zda snad právě snaha o zlepšení obrazu navenek není hlavním, či dokonce jediným smyslem operace.
To si nemyslím, přinejmenším proto, že takové spiknutí by bylo příliš složité a riskantní. Pouhá zpráva o vztahu Paroubkovi nejspíš nepomůže, i když mu v očích shovívavé české společnosti ani neuškodí, jakkoli v jedné věci prokazatelně plácá: Tvrdí, že nevěru svého protivníka premiéra Topolánka kritizoval jen z politického, ústavního důvodu: vládu předsedy ODS kontroluje Sněmovna; nyní vlastně jeho přítelkyně, místopředsedkyně Lucie Talmanová. Jak ale s těmito ústavními rozbory souvisel Paroubkův útok z loňského září, kdy Topolánka vyzval, „aby si doma udělal pořádek“, to jsme se nedozvěděli.
V každém případě lze za zveřejněním Paroubkova přeletu cítit úzkostlivou kontrolu, co a jakým způsobem vyjde najevo.
Když už se v novinách objeví jeho fotky s přítelkyní, šéf ČSSD rychle vydá prohlášení o rozchodu, poskytne pár interview a pak vše utne. Zkrátka udělá vše tak, aby bylo co nejméně příležitostí, že se ven dostane nějaká nesrovnalost, a aby všichni viděli, že on to zvládl. A ještě prohlašuje: „Myslím, že jsem celou věc řešil otevřeně, čestně, lidsky přijatelně... odměnou pro mne bude doživotní přátelství mé ženy.“
Brr. Z takového postupu a takových slov čiší chladné počty: přitom jde o milostný život, tedy obvykle emocionální záležitost.
Mirek Topolánek jistě není geniální politik a jeho způsob řešení rodinné krize byl legrační (byť se ocitl v horší výchozí situaci, neboť Pavla Topolánková bojovala, zatímco Zuzana Paroubková drží se svým dosavadním mužem basu). Ale zmatený průběh Topolánkovy pletky s Talmanovou je lidský. Naopak Paroubkův promazaný komunikační stroj se jeví býti lidským pramálo.

***

Že by snad šéfovi ČSSD vzrostla s novou přítelkyní popularita?
15. 07. 2007 | 08:03

satan napsal(a):

pro tivlas potlesk, dobry....
09. 08. 2007 | 05:48

NonČSSD napsal(a):

Tož co, Zdeňku. Nějak to nejde. Ono je platné, že blbec píše jen blbosti. Nech si poradit od svých poradů, troubo. Asi se ti vyhýbají, což se jim nedivím, ty hvězdná pěchoto. Jak dllouho jsi se to učil, Švejku? Dost bylo bodrých moraváků. Zůstaňte doma. V praze se baz vás obejdeme. A vem sebou i Topolánka, toho bodrého valacha.
01. 09. 2007 | 04:01

František napsal(a):

Pro "pravičáky"
Je opravdu nutné vykřičet do světa, že co pravičák to primitiv"?

Pane Škromachu, tahle vláda je dlouhodobě neudržitelná. Neni již čas začít přemýšlet o volbách?
03. 09. 2007 | 18:54

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
21. 08. 2009 | 07:15

adsfasdf napsal(a):

<a href="http://www.bootsluxury.com/...">UGG Classic Short</a>
<a href="http://www.bootsluxury.com/...">UGG Classic Tall</a>
<a href="http://www.christianloubout...">yves saint laurent</a>
<a href="http://www.handbagcom.com/">replica handbags</a>
<a href="http://www.bootsluxury.com/">ugg boots</a>
<a href="http://www.handbagcom.com/l...">loewe handbags</a>
<a href="http://www.christianloubout...">christian louboutin</a>
<a href="http://www.christianloubout...">jimmy choo shoes</a>
09. 09. 2009 | 08:30

ugg australia knightsbridge napsal(a):

It's gotten downright tough to sell a ugg australia knightsbridge sole these days. For years, the ugg knightsbridge sales uxury footwear market was buoyed by that paean of classic cardy grey single-girl consumerism, "Sex and the City." Copycat Carries made household names of ugg boots cardy boutique brands like Manolo Blahnik and Jimmy Choo, and no heels — or prices — were too high. Of course, now we're suffering a financial hangover worse than the ugg nightfall after-effects of any number of Cosmos. http://www.hideboots.com/
25. 11. 2009 | 03:30

tunisia provisions napsal(a):

Země Státní dluh Počet obyvatel Státní dluh na obyvatele
Francie $5 370 000 000 000 64 057 792 $83 831
Německo $4 489 000 000 000 82 329 758 $54 525
USA $12 250 000 000 000 307 212 123 $39 875
Slovensko $53 040 000 000 5 463 046 $9 709
ČR $88 000 000 000 10 211 904 $8 617
Jižní Korea $380 500 000 000 48 508 972 $7 844
Rusko $527 000 000 000 140 041 247 $3 763
KLDR $12 500 000 000 22 665 345 $552
Čína $420 800 000 000 1 338 612 968 $314
02. 03. 2010 | 19:40

iPod to Mac Transfer napsal(a):

know more about it. Great article. thanks.
14. 03. 2010 | 01:50

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
18. 03. 2010 | 01:37

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
26. 03. 2010 | 07:05

discount air max shoes napsal(a):

<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 90</a>
<a href="http://www.discountairmax.c...">discount air max 95</a>
20. 04. 2010 | 03:31

Canada Goose Parka napsal(a):

First of all appreciate your share, like your blog, the hope can share with you more wonderful blog,welcome to <a href="http://www.canadagoose-online.co.uk/">Canada Goose Parka</a>
10. 10. 2011 | 05:43

Canada Goose Parka napsal(a):

First of all appreciate your share, like your blog, the hope can share with you more wonderful blog,welcome to <a href="http://www.canadagoose-online.co.uk/">Canada Goose Parka</a>
10. 10. 2011 | 05:45

Canada Goose Expedition napsal(a):

That is exactly what I am lookng for!You have done a brilliant job. Your article is truly relevant to my study at this moment, and I am really happy to read it.Thanks for great share! You can like our web: <a href="http://www.canadagoose-expedition.com/">Canada Goose Expedition</a> and <a href="http://www.canadagoose-expedition.com/">Canada Goose Expedition Parka</a>.
10. 10. 2011 | 08:39

Canada Goose Parka napsal(a):

The worst bankrupt in the world is the man who has lost enthusiasm. Let him lose everything but enthusiasm and he will come through again to success. You must like our web:<a href="http://www.canadagooseexpedition.co.uk/">Canada Goose Parka</a>, <a href="http://www.canadagooseexpedition.co.uk/">Canada Goose Expedition</a> and <a href="http://www.canadagooseexpedition.co.uk/">Canada Goose UK</a>.
10. 10. 2011 | 09:20

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy