Palestina a my

30. 11. 2012 | 21:34
Přečteno 3688 krát
Stát Palestina dosáhl 29. 11. 2012 uznání za nečlenský stát na Valném shromáždění Organizace spojených národů. Řádné členství kvůli vetu USA v Radě bezpečnosti není možné. Spojené státy podporují Izrael a bez jeho souhlasu odmítají uznat Stát Palestinu. Naše Ministerstvo zahraničí také uznání nepodpořilo. Česká republika však Stát Palestinu uznala ústavním zákonem.

Stát Palestina byl vyhlášen 15. 11. 1988 Jásirem Arafatem na zasedání Palestinské národní rady v Alžíru a dosud jej uznalo přes 130 států, více než Kosovo. Československo uznalo Stát Palestinu po jeho vyhlášení a navázalo s ním diplomatické vztahy na úrovni velvyslanectví. Při rozdělení Československa uznala Česká republika všechny státy, které uznávalo Československo k 31. 12. 1992. Toto uznání bylo učiněno čl. 5 ústavního zákona č. 4/1993 Sb., o opatřeních souvisejících se zánikem Československa, který byl přijat Českou národní radou 15. 12. 1992. Uznání Státu Palestina Československem nebylo pro nás závazné po zániku Československa. Závazné je uznání Státu Palestina ústavním zákonem České národní rady, kdy Česká republika nemusela Stát Palestinu uznat, ale udělala to ze své vůle v době demokratické. Nikdo Českou národní radu nenutil uznat všechny státy, které uznávalo Československo.
Jednou dané uznání de iure je neodvolatelné, byť se to v politice současné vlády neprojevuje. Vláda podporuje americké stanovisko a prezentuje postavení Palestiny jako zvláštní samosprávy na okupovaných územích, nikoli samostatného státu. Tato dvojakost se projevuje i v tom, že v Praze působí velvyslanectví Státu Palestina, zatímco Česká republika provozuje styčný úřad v Ramalláhu pro kontakt s palestinskými orgány, který nemá postavení velvyslanectví.
Jiný je případ Tchaj-wanu, kdy některé státy jej uznávaly za reprezentanta Číny a později tento postoj opustily, protož zde nejde o uznání státu, ale uznání vlády. Všechny státy Čínu uznávaly a uznávají, rozdíl je jen, zda někdo za vládu Číny uznává vládu v Pekingu či v Tchaj-peji (teorie jedné Číny). Uznání vlády je změnitelné, např. v Libyi jsme původně uznávali vládu Kaddáfího a od 29. 8. 2011 vládu povstaleckou.
O zahraniční politice se říká, že má být konzistentní. Musí se tedy respektovat jednou dané uznání, byť se to dalším vládám nelíbí. Pokud nyní odmítneme respektovat naše uznání Státu Palestina, vytvoří se precedent pro příští vlády, aby i ony nerespektovaly mezinárodní jednání předchozích vlád. Jestliže současná vláda nechce respektovat uznání Palestiny dané ústavním zákonem, mohou příští vlády odmítnout respektovat uznání Kosova dané pouhým usnesením vlády bez souhlasu prezidenta republiky, jenž zastupuje stát navenek.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Mac napsal(a):

vyjímečně souhlas
ale co čekat od nejšílenější "vlády" našich moderních dějin - jsou to pouhé onuce USA a místních mafiánů
30. 11. 2012 | 22:15

Sláma napsal(a):

Pan Koudelka argumentuje hezky, ale mylně. Je dobře, že se nestal soudcem Ústavního soudu.
Je tu precedent Thaiwanu. Mnoho států odvolalo uznání Taiwanu jako nezávislého státu, v současnosti je jako takový uznává jen 22 členských zemí OSN a Vatikán.
Určitě by budoucí vláda měla napravit dvě ohromné blamáže, které vyrobil Schlafenberg, tedy uznání nezávislosti Kosova a volbu, po boku amerických kolonií, proti uznání Palestinského státu jako nečlenského státu OSN.
Samozřejmě, Schlafenberg v ničem nemá pravdu. Pro přímé jednání Palestinského státu a Izraele by samozřejmě bylo nejlepší, kdyby byly na stejné úrovni, tedy členský stát OSN proti členskému státu OSN.
30. 11. 2012 | 22:39

CHALOUPKA napsal(a):

K uznání fakticky neexistujícího státu Palestina došlo v době socialismu fakticky pod politickým nátlakem SSSR. K uznání fakticky neexistujícího státu Kosovo došlo v době nedávné , pod politickým tlakem USA. OBOJÍ TATO ROZHODNUTÍ BYLA ŠPATNÝMI OSTUDNÝMI A VAZALSKÝMI ROZHODNUTÍMI NAŠEHO STÁTU, JEHOŽ ZAHRANIČNÍ POLITIKA SE BOHUŽEL AŽ PŘÍLIŠ SKLÁNÍ PŘED ZÁJMY TĚCH KTERÝM SE PRÁVĚ V TU ČI ONU DOBU SNAŽÍME HUJEROVSKY ZAVDĚČIT.DŘÍVE TO BYL SSSR, NYNÍ USA A EU. POLITICKÝ SYSTÉM,SE U NÁS ZMĚNIL ALE ONO OHÝBÁNÍ HŘBETŮ NÁM BOHUŽEL ZŮSTALO.
30. 11. 2012 | 22:42

Yosif K napsal(a):

Byl jeden SLAMA ze Stare Paky,
ku romskym bratrum citil rozpaky!!!
Jedna vec u nej byla jista,
bratrem vazenym byl mu arabsky terorista!!!
nemusel s nim totiz zit u Stare Paky!
30. 11. 2012 | 22:55

Al Jouda napsal(a):

Počkejme si na teroristický útok Palestinců proti ČR a pak se uvidí, kdo měl pravdu !
30. 11. 2012 | 22:55

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

já doufám, že příští vláda uznání kosova zruší. albánci svuj stát mají. arabové jich mají spoustu. já podporuju právo na sebeurčení kurdů a tibeťanů.
30. 11. 2012 | 23:06

Yosif K napsal(a):

Byl jeden profesor ustavniho prava,
do soudu ustavniho klika jej nedostala.
---Tedka on vrta do vseho co se kde toci,
---i milym Arabum, prani cte z oci!
Najednou lezi mu - na srdci Palestina!
30. 11. 2012 | 23:09

Yosif K napsal(a):

Byl jeden profesor ustavniho prava,
sudetaku statni snaha jej nedojala!
---Kde sa vsak snazi - arabska mensina,
---toho profesora - strasne to dojima!
Podporte Abbase - tot politika prava!
30. 11. 2012 | 23:14

Yosif K napsal(a):

Profesori prava, trosku padli na hlavu!
Sudetsti cumaci - nohu si neurvu!
---Kdyz jde o prava Palestiny,
---sednou si klidne i na bodliny!
Profesori trpi za touhu po pravu!
30. 11. 2012 | 23:19

Yosif K napsal(a):

Byl jeden sikovny pravni purista,
desil se zda prolomeni se nechysta!
---rok 48 hranice posvatna je jiste!
---tedy pokud nelamaji arabsti teroriste...
purista Arabum darecek nachysta!!!!
30. 11. 2012 | 23:24

Mac napsal(a):

áááá, flašinetář Yosífek Káčko se svými slabomyslnými infantilními říkačkami je zde.

Debata je pod náporem AvantiPapulových bliček ukončena.
30. 11. 2012 | 23:28

LUF napsal(a):

Není to spíš tak, že s čím vláda nesouhlasila nebylo zda že Palestina stát, ale aby Palestina nebyla pozorovatelským státem OSN? To je trochu něco jiného
30. 11. 2012 | 23:33

Občan napsal(a):

Pane Slámo,

pan Koudelka má pravdu; byť se to leckomu nelíbí.
Taiwan navíc JE od 17. století součástí Číny. Obyvatelé ostrova JSOU většinou Číňané, a řada z nich MÁ čínské občanství.

Je zajímavé, S KÝM a PROČ se na Taiwanu spaktovali američané, když si tam potřebovali postavit základny a sklady zbraní. Protože tamní vojenský diktátor Čankajšek byl všechno jiné než demokrat a dnešní taiwanský režim není o moc demokratičtější. A i když udělali kdeco pro odtržení Taiwanu od Číny, nakonec byli nuceni ustoupit.

Ono to je navíc s Taiwanem ještě trošku složitější. Během občanské války v Číně (1924-1949) nejprve leta spíš vítězil Čankajšek. Po r. 1945 ale dostal na budku a zdekoval se na Taiwan. Tam vyhlásil Čínskou republiku, kterou začaly některé státy uznávat jako JEDINÝ čínský stát a ČLR prostě ignorovaly nrbo uznávaly existenci obou čínských států. To trvalo až do r. 1971, kdy byla jako čínský stát definitivně uznána ČLR a Taiwan byl vyloučen z OSN s tím, že je součástí ČLR.

Situaci Taiwanu a Palestiny tak naprosto nelze srovnávat.
Tím DE IURE jako stát zanikl
30. 11. 2012 | 23:49

Al Jouda napsal(a):

To Občan :
Číňan je rasa a ne národ. Na území Číny je spousta národů, které by měly mít právo na sebeurčení. Mluví různými jazyky a Číňan ze severu se nedomluví s Číňanem z jihu. Pokud vím,tak na Tchajwanu proběhlo demokratické referendum, ve kterém lid vyjádřil svoji touhu nezáviset na ČLR. A ten výsledek hlasování v OSN o členství Tchajwanu byl docílen manipulací tehdejšího SSSR, který zkorumpoval většinu zemí 3. světa. Naplnil tak Leninův odkaz o sebeurčení národů:))))
01. 12. 2012 | 00:03

Josef K. napsal(a):

Občan. Ve Vašem podání si takového Američana představuji jako muže s vlčí hlavou, býčí šíjí a mozkem Rusa. Ze zadnice mu visí trojocas, drápy má jako orel, nos jako Žid, cylindr černý, americvkého brouka po kapsách, jí děti, miluje sadistický sex, hovoří sudetskou němčinou a vousy má jako Stalin. Páchne whiskey i vodkou a jedním krokem překročí Beringovu úžinu.

Možná žiji na jiné planetě?
01. 12. 2012 | 00:13

Sláma napsal(a):

Občane, nějak jste se zařadil po bok Koudelky. Můj příspěvek neřešil problematiku Taiwanu, nýbrž jsem upozornil na precedent mezinárodního práva, kdy řada států odvolalo své předchozí uznání jiného státu. Tedy je právně zcela legitimní odvolat uznání Kosovo, zejména když není členským státem OSN.
Stejně jako je legitimní, hlasovat proti přiznání pozorovacího statutu Státu Palestina.
To druhé je ale jen hloupost, kdy Schlafenberg veřejně přiznal, že jsme polokolonií Spojených států, neb jsem hlasovali ve shodě s jeho dalšími polokoloniemi, jako jsou Marshalovy ostrovy.
Mimochodem, o problematice Číny jsem dobře informován.
01. 12. 2012 | 00:25

Občan napsal(a):

To je, Al Joudo, kdekdo. S brňákem, pokud mluví hantecem, se také nedomluvíte a s ostravákem, mluvícím šlonzácky, také ne. A což teprve s krušnohorákem, mluvícím tamním nářečím! Přesto jsou to všechno Češi, potažmo Moravané.
Ale prohlásit Čechy za rasu, to bych si netroufl :o)))

Na tu historii Taiwanu (Tchaj-Wanu) radši mrkněte. Že by se SSSR podařilo zmanipulovat všechny západoevropské státy a USA, to se mi moc nepozdává.

P.S.: Na Taiwanu žijí příslušníci asi 30 původních kmenů a dodnes mluví vlastními jazyky. je jich ovšem už jen asi 470 000. Zbytek jsou Číňané, ale také Japonci a nějaký ten Korejec.
Přesto asi nebudete tvrdit, že Taiwanci jsou rasa.
01. 12. 2012 | 00:32

Sláma napsal(a):

Al Jouda opakuje jeden nesmysl, který znovu a znovu rezonuje v diskuzích. Napsal: "Mluví různými jazyky a Číňan ze severu se nedomluví s Číňanem z jihu."
Otázka jazyka s otázkou státu a národa souvisí velice volně. Většina států světa nejsou národními státy, dokonce by se dalo napsat, že národní státy jsou spíše výjimkou, takovým "špecifíkem" Východní Evropy.
Je spousta států,které obývá více národů, jejichž jazyky jsou si značně nepodobné. Například v takové Švýcarské konfederaci, jednom z nejstarších států světa, žijí vedle sebe etničtí Němci, Francouzi, Italové a Rétorománi a přitom jsou ke svému státu velice loajální.
Problematika Číny je rozsáhlá, asi by vám o tom mnoho mohl napsat Občan. Já je to, že ačkoliv si jsou dialekty čínštiny vzájemně nesrozumitelné, nebrání to Číňanům být jedním národem a být k tomuto národu loajální.
01. 12. 2012 | 00:33

Sláma napsal(a):

To Mac: pokud nechcete pokazit diskuzi, tak příspěvky Josifa ignorujte. Jeho příspěvky velice kolísají ve srozumitelnosti, a jsou pro to dvě vysvětlení. První, že trpí bipolární poruchou, druhý, že se ve skutečnosti jedná o více lidí, kteří si dali za cíl blokovat diskuze na serveru aktuálně.
01. 12. 2012 | 00:37

Občan napsal(a):

Pane Slámo,

ano, v tom máte pravdu. Dokud není Kosovo členem OSN, pak to lze, protože formálně neexistuje.
Jenže...
V již r. 1974 udělila OSN OOP status pozorovatele (resolution 3237 (XXIX)) u Valného shromáždění OSN, a to s právem účestnit se zasedání a činnosti VS OSN jako pozorovatel vč. všech konferencí. Stejný status jí udělila i pro pčinnost ve VŠECH ostatních orgánech OSN. Od té doby má také Palestina v SON svého velvyslance.
Vnímáte tu dosavadní schizofrenii vztahu k Palestině?

Proto má pan Koudelka pravdu.
OSN DE FACTO uznala Palestinu již v r. 1974. PROTO s ní v průběhu let navazovaly a navazují jednotlivé státy diplomatické styky, a to vč. velvyslanectví. Ovšem DE IURE byla Palestina uznána až teď. Dosavadní přístup byl už tak absurdní (a pokrytecký), že se stal madále neudržitelným.

Jednání vládní sebranky ČR je slušnými slovy nekomentovatelné a tak se raději zdržím.
01. 12. 2012 | 01:01

socialista z Floridy napsal(a):

Obcanska Slamo,

Zda se ze vy by jste radsi meli za souseda Araba nez Zida. Arab Vam toho hodne nabidne. Co treba si koupit vybusny opasek od araba Slamo a jit protestovat do Israele? Ale na to jste asi prilis zbabelej. Vam staci byt anonymni bojovnik na internetu. Slama je akorat tak dobra do staje. Kravy maj aspon na co srat.. Vy jste toho dukazem.
01. 12. 2012 | 03:49

Pepa Řepa napsal(a):

socialista z Floridy
to určitě!
Ale soused Ahmed by musel být džihádísta proti USraeli!
To je pro naše Wumlíky klíčové. Pak je to "našinec" Brother in Arms.
Dokonce se míček wumlíček stane najednou zapáleným křesťanem, ochráncem místních menšin, i když by jinak každou věřící duši nacpal do blázince.
:-¨)

Jeho mozeček ale nechápe, že Ahmedovi, ať je z Kataru nebo z Masru je to šumafuk, nerozlišuje mezi "levounem" a "pravounem" i i v době, kdy byl svět bipolární to nerozlišoval, měl mapy podložené zelenou, tady je to naše "Muhammadovo" a tady je ostatní-"nevěřících Trautenberků".A tak byl kus CCCP, země zaslíbené našich wumlíků i kus Španělska podložen zelenou.

Není většího daru pro džihádistu než ojroÚíčko s kořenem z Vumlu!
01. 12. 2012 | 06:44

Maximus napsal(a):

Sionistovi pardon socialistovi z Floridy a ostatním!
Dost dlouho jsem se zabýval tím, proč je tato země v takovém marasmu a srabu
než na co opravdu má, protože občané této země mají původní vzdělaností a šikovností opravdu mnohem na víc. Zkrátka mě to trápilo a dodnes trápí. Hledal jsem příčiny tohoto stavu a mám za to, že jsem to našel a není to veselé konstatování.
Ale začněme popořádku. Po rozpadu Sovětského svazu a jeho satelitů, se dostala u nás k reálné moci parta od Charty 77 což byli prakticky všichni židé. Tehdy jsem si říkal, to je správné, jsou to vzdělanci! Ti to povedou správným směrem. Jenže jsme většina z nás nevěděli, že Havel pocházel z elitní žid. rodiny, která ovšem vesele za 2.WW spolupracovala s nacisty! Jeho zajímal hlavně majetek po předcích a rád to i prodal StBákovi Junkovi, jak příznačné. Navíc se obklopil různými Schwarzenbergy, kteří měli bytostní zájem na navrácení miliardových majetků a také se jim to podařilo a právo bylo často ohnuto. Tím začala sestupná dráha zejména morálky u předních politiků a potažmo občanů státu. A šlo to ráz na ráz, nastoupily šiky bývalých komunistů (těch elitních a jejich příbuzných), dále StBáků, pinglů, řezníků, zelinářů, veksláků, taxikářů a příchozívších hochštaplerů a následovala kupónovka Klause (prý opět žid.kořeny, Pružinskij prý byl jeho děda), Tato parta rychle rozprodala národní státní majetek pod deklarovanou myšlenkou, že se k majetku dostanou skuteční kapitalisté a ti tu rychle nastolí výkonný kapitalismus. Jenže, to se stalo jen u části majetku. Transparentní to bylo třeba u naší námořní flotily, kdy V.Kožený (opět toto etnikum) lodě nechal odplout do USA a tam posádky vysadil a poslal posádky šupem domů. A bylo po flotile, kdyby tuto možnost měli s celou ČR resp. tehdy ČSFR, tak by to udělali také. Po roce 1990 nastalo období kdy obsadili zákonodárné sbory a exekutivu opět z velké části lidé žid.původu. To by nebylo zase tak špatné, pokud by pracovali na vzkvétání této země jak to dělávali za 1.republiky třeba Kolbenové nebo v Aussigu (jsem ze severu) Solvayové nebo Schichtové atd. tj. skvělí židovští podnikatelé! Jenže se tak nastalo, nastoupili Železní a Lauderové (NOVA a občané zamázli 10 mld.Kč) nebo Bojarové (Diag Human) a celá řada kauz, která zdevastovala a ještě devastuje českou ekonomiku. Tyto sbory a exekutivu ovládli opět lidé s těmito kořeny a promiňte mi to, jejich morálkou. Když jsme vstoupili do EU, která je ovšem tímto etnikem dnes napříč ovládána, pak sem zavádějí opět jejich móresy, které devastují celou Evropu, židé totiž podporují přistěhovalectví, multikulturalismus, údajná práva menšin a práv homosexuálů či feminismus atd.
Nakonec ty jejich působky vidíte dnes a denně např. TV a médiích. Dnes když se má zvolit president, tak z 11 kandidátů je 8 zcela určitě těchto kořenů a další Zeman je znám jako „sionista“ nedávno se tak prezentoval a chtěl válku v Iránu, dále Schwarzenberg (přednáší v agresívní žid.zednářské lóži B´nai B´riht) je aktivním příznivcem žid. nadvlády v USA prezentované organizacemi jako CFR, Trilaterální komise či Bilderberg a v Evropě Římský klub atd., ze kterých se rekrutují budoucí vůdci západního světa. On je stejně jako Rockefellerové tzv. bílým židem. Dnes tito lidé ovládají většinu celého světového „globálního“ kapitálu a hlavně celý finanční systém! Mají pod kontrolou americkou FED, která je ovšem zcela soukromá a vyrábí nekryté fiat peníze ze vzduchu a ovládají prakticky všechny „akce“ či konflikty na celém světě. Zbrojaři jsou na ně napojeni.
Otázkou je, kam chtějí zajít. V ČR by přece bylo jedno jestli hospodářství spravují většinou židé, ale ať to sakra dělají pořádně, tak jak to má být a pak nikdo nebude mít výhrad a oni budou opravdu tím vyvoleným a uznávaným a velebeným národem! Tak to vidím já, po babičce z otcovy strany trochu žid. Totiž z historie je známo, že pak po zkolabování hospodářství přichází různí lidé s knírky, kteří znají rychlá řešení!
Nechce se mi věřit, že sionské protokoly mají reálný pravdivý základ. To by bylo moc a moc špatné. Ale světový vývoj je jaksi kopíruje. Chtělo by to asi sebereflexi a ta se zatím nenosí. Peníze a moc jsou krásná vábnička, ale může to být cesta do pekla, bohužel pro nás všechny!
Shalom!
01. 12. 2012 | 07:25

Medikolog napsal(a):

Díky za pravdivý blog.

Schwarzenberg a spol prostě nechtějí pochopit, že značná část Českého národa není naprosto tupá.

Stydím se za vládu a za zahraniční zastoupení ČR.
01. 12. 2012 | 07:29

zuzka napsal(a):

To je míněno skutečně vážně?
Vazal, s okupační armádou na svém území, nucený jednat přesně podle přání okupanta uznal Palestinu a nyní, již jako svobodná republika k tomu nemůže projevit svůj názor tím, že Palestinu nehtěla za nečlenský stát na Valném shromáždění Organizace spojených národů?
01. 12. 2012 | 07:35

zuzka napsal(a):

Medikolog,
a tupost definujete Vy, co? Víte, kdo je tupý podle mé definice tuposti?
01. 12. 2012 | 07:38

Sladký napsal(a):

Pane Stejskale, včera jste smazal všechny mé příspěvky s tím, že jsem údajně použil nadávky "debil".
Příště prosím čtěte pozorněji,pro jistotu to napíšu takto. JEN DEBIL MŮŽE VSTOUPIT DO DRUHÉHO PILÍŘE. Žádného z diskutujících jsem nenapadl, prostě se bud mýlíte,nebo jednoduše lžete.A za tento výrok jste vymazal všechny mé příspěvky. Říkám vám přátelsky už podruhé- jděte sui odpočinout, jste unavený a značně nekorektní.
A ještě něco- oprašte si znalosti.Řekl jste, že debil by sem nemohl psát.To je další váš omyl.Debilita ( korektně lehký stupeň mentální retardace) umožňuje vzdělávání-byt v redukované míře.
Tak neplette lidem hlavy.
01. 12. 2012 | 07:40

Sladký napsal(a):

Zuzka.Jsem rád, že vás vidím. Včera, v době,kdy jsem byl zablokovaný a nemohl jsem se nijak bránitjste o mně napsala řadu nehorázných pomluv a vyslovených lží. Váš nick jsem tu viděl včera poprvé, já sem píšu už několik let.
Pod jakým nickem jste zde vystupovala dříve? To by mne skutečně zajímalo.
01. 12. 2012 | 07:44

Admirál napsal(a):

Al Jouda "Počkejme si na teroristický útok Palestinců proti ČR a pak se uvidí, kdo měl pravdu!"

To si teda počkáme, ledažeby pomohl pan Kubice. Ten ví jak nato, a příklady táhnou.
01. 12. 2012 | 08:03

zuzka napsal(a):

Sladký
Já jen čtu několik let, píšu velmi sporadicky a to jen, protože jsem nyní po úraze mimo provoz.
Mimo jiné jsem za života v Mnichově vstoupila do tamního "druhého pilíře" a po návratu domů jsem to udělala i zde. Přesto si myslím, že nejsem debil, jak tvrdíte.
Zamyslete se nad tím, kdo tu rozšiřuje nehorázné pomluvy a lži.
01. 12. 2012 | 08:05

hovorka11 napsal(a):

Maximus:
Napsal jste zřejmě pravdu a docházím k stejnému poznání na probíhajícím vývoji politiky velmocí které jsou řízené z z centra mimo vliv obyvatel států. Toto centrum není vůbec medializované. To poznání o vlivu sionismu tady v Evropě mě právě hodně překvapilo u Miloše Zemena. Místo aby řekl pravdu o nebezpečnosti spojenectví se sunnitskými islamistickými teroristy jichž nejvíce používá bohatá a vyzbrojená Saudská arábie (tito sunnité pomohli rozvrátit Líbyi, Sýrii a pracují společně na dalších rozvratech včetně Evropy s američany), tak naopak je kryje tím, že za největšího nepřítele označuje šíítský nebombový Írán, který s nikým neválčí, ale v kterém jsou páchány teroristické útoky na vědce, továrny a schopné lidi. Írán se snaží USA již potřetí v historii zlikvidovat, nyní zatím snahou o absolutní odříznutí od obchodu s pohrůžkou sankcí na státy které se diktátu nechtějí podřídit! Likvidace Íránu je zřejmě naplánována po dobytí Sýrie spojenými vojsky islamistů a NATO. Írán zřejmě bude napaden prostřednictvím Izraele kterému půjde "na pomoc" USA a tím bude vtaženo do operací i NATO, které je povinno pomoci napadenému státu, kterým bude označena USA. Naši vojáci tak po dobytí Íránu budou hlídat správné rozšiřování sunnitského kálifátu v Íránu.

To je velmi pravděpodobný a chystaný scénář:

O zcela potvrzených faktech s plánovaným bombardováním Srbska a plánech na rozbití 7 států do 5 let (Začalo Líbyí, pokračuje Sýrií atd.) podává svědectví:

http://www.youtube.com/watch?v=OMxuTdk6_ss
http://cs.wikipedia.org/wiki/Wesley_Clark

Vojenská kariéra:

První vyznamenání si vysloužil ve Válce ve Vietnamu, jíž se účastnil od roku 1969. Po jejím skončení až do 90. let trávil prací pro Bílý dům a některých vedoucích postů v armádě. V této době též získal vzdělání z Command and General Staff College a National War College, kde získal další znalosti z oblasti vojenství a válečnictví. V 80. letech sloužil jako velitel výcvikových zařízení jako Fort Irwin Military Reservation nebo National Training Center, později působil v nejvyšším velení ve Sboru náčelníků štábů (Joint Chiefs of Staff) ve vedoucí pozici pro strategické plánování a politiku (Strategic Plans and Policy). Měl podíl na plánování účasti americké armády během Války v Bosně a Hercegovině.
Clark velel Operaci Spojenecká síla během války v Kosovu, během svého velitelského mandátu evropského nejvyššího spojeneckého velitelství NATO mezi lety 1997 a 2000.
01. 12. 2012 | 08:19

Maximus napsal(a):

hovorka11

Ano, to první video je hrozné, naprosto otřesné, USA ovládli a to zcela sionisti té nejhorší kategorie. Trochu je tam oproti jejich zájmům z r.2007 změna. Oni nyní v Sýrii využívají vycvičené zabijáky z Libye. Ti už umí válčit a jsou podporovány zbraněmi a i výcvikem zejména americkými specialisty. Už to nedávbé uznání těchto povstalců od Francie a GB o něčem svědčí. Zřejmě jim slouží i nejlepší technika vč. amerických družic, které lehce identifikují rozložení a sílu vládních armádních jednotek Syřanů. Tady nemají problém, jako tomu bylo ve Vietnamu, který byl doslova poddolovaný stovkami kilomerů chodeb. A navíc dnes technika hodně pokročila! Mám za to, že vládní vojska syřanů padnou do pár měsíců. Tím bych se ovšem nechtěl zastávat H.Asáda, prostě on jen jejich zájmům stál cestě vč. Izraele. A pak hurá na Irán...... válka o energie a moc může pokračovat. No a jak je to s Čínou? Ta zatím v tichosti svými dampingovými výrobky devastuje americké a evropské hospodářství, taky zajímavá cesta!
01. 12. 2012 | 08:42

Yosif K napsal(a):

Maximus napsal:
Napsal jste zřejmě pravdu a docházím k stejnému poznání na probíhajícím vývoji politiky velmocí které jsou řízené z z centra mimo vliv obyvatel států. Toto centrum není vůbec medializované. To poznání o vlivu sionismu tady v Evropě mě právě hodně překvapilo u Miloše Zemena.
Konec citatu.

Mily pane Maximusi,

v zivote jsem neslysel ze by Zeman vychvaloval islamisty, saudskou arabii atd atd cokoliv mu podsouvate.

Jedne co rekl bylo to, ze mezi palestinci vlievm prevazuji nabozensti fanatici a teroriste kteri nedokazi ridit hospodarstvi a ze teroriste by meli byt pozavirani nebo odsunuti.

To co rekl je celkem logicka vec, vam to tak neprijde?
01. 12. 2012 | 09:06

Yosif K napsal(a):

Maximus napsal:
No a jak je to s Čínou? Ta zatím v tichosti svými dampingovými výrobky devastuje americké a evropské hospodářství, taky zajímavá cesta!
KONEC CITATU.
A co vam brani devastovat konkurenci dumpingovou cestou????
Snizte si plat na uroven jako za totace, zacnete sit plysove medvidky a muzete dumpingove devastovat treba celou Cinu, pokud vas to bude za ty penize bavit!!!!!
01. 12. 2012 | 09:09

Yosif K napsal(a):

Yosif K napsal(a):
Maximus napsal:
No a jak je to s Čínou? Ta zatím v tichosti svými dampingovými výrobky devastuje americké a evropské hospodářství, taky zajímavá cesta!
KONEC CITATU.
Aktualni proletari na jedne strane vzdychajio po mzdach nemeckych proletaru, na druhe strane se vidi Cinu jako "zajimavou cestu"??? Takze cinskym proletarum preji nebo nepreji?

Jako spravni proletarsti internacionaliste by meli cinskym proletarum prat vsechno nejlepsi!!
Export Ciny roste a predstihl jiz o par procent export SRN.
Na druhe strane Cina ma asi 15 vice obyvatel nez SRN, takze cinsky export na hlavu je zatim patnactina erxportu na hlavu v SRN.

Zajimave je ze levicaci s oblibou skuhraji nba hald v rozvojovycy zemich bla vbla....
A jak se v jedne rozvojove zemi trochu rozvine prumysl a zacne neco vyvazet (a take dovazet) tak jsou z toho NERVOZNI A VYPLASENI jako psi........
01. 12. 2012 | 09:16

Torys napsal(a):

Každý národ má právo na sebeurčení. Tpo je z listiny práv a svobod. Když chtějí Palestinci mít stát na území které obývají a ovládají, ostatní by to měli jenom vzít na vědomí a zacházet s nimi jako s plnohodnotným státem.
Pokud do toho ovšem nevleze politika a ŽIDI, POTOM JE OVŠEM VŠE ŠPATNĚ
01. 12. 2012 | 09:39

Maximus napsal(a):

Yosif K

Asi jsem trefil hřebíček do hlavičky, že tak vyvádíš avanti popolo, sedni si na kolo! Představ si, že nejsem socialista, ale jen obyčejný realista, ale to se do tvojí mozkovny nemůže vejít!
01. 12. 2012 | 09:41

Yosif K napsal(a):

Pane Maximusi,
pokud jste realista a nikoliv proletarsky inetrnacionalista, i tak muzete byt s Cinou v klidu A POHODE - mate lacinejsi hracky a hadriky z Ciny nez kdyby je vyrabeli proletari v Cechach.

Muzete byt v klidu pokud delate neco s cim Cina jeste moc nekonkuruje. Pokud delate neco v cem cina nema konkurekci - porad se muzete naucit jeste neco jineho.....
01. 12. 2012 | 09:52

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Sladký.

Rozumím.

Čili pokud zde budete nadále používat výraz "debil" ve smyslu urážlivém (což je v podstatě vždy, protože v medicíně se tento termín už nepoužívá), jakož i další hrubě urážlivé výrazy, budu VŠECHNY Vaše texty mazat.

Nevidím důvod, proč byste ve svých příspěvcích na těchto stránkách měl implikovat, že lidé, kteří se nechovají podle Vašich představ, jsou "debilové".

Libor Stejskal
01. 12. 2012 | 09:59

Čochtan napsal(a):

".. Čankajšek byl všechno jiné než demokrat ."
Ve srovnání s Maocetungem demokrat byl. Za to Mao byl masový vrah. Vrah a komunistická bestie.
01. 12. 2012 | 10:15

Sladký napsal(a):

OK. pane Stejskale, děkuji za odpověď.Doufám, že podobně striktně budete posuzovat i příspěvky těch, kteří jsou vám nebo vašemu zaměstnavateli názorově bližší.
A ještě jednu věc bych vám rád sdělil. Jestliže napíši, že jen debil- pardon, člověk s nejmírnějším stupněm mentální retardace- vyjede v době sněhové kalamity na letních pneumatikách- znamená to, že ho urážím protože se nechová podle mých představ? Ale kdepak, pane relativisto.Prostě konstatuji, že takový člověk se chová NEROZUMNĚ- a nejspíš proto,že se mu rozumu nedostává.
Člověk, který V TÉTO PODĚLANÉ republice svěří své peníze SOUKROMÉMU fondu s tím, že za třicet let mu možná něco vyplatí projevuje velmi silný nedostatek inteligence.
Můj názor s tím nemá co dělat, to je prostě FAKT.
01. 12. 2012 | 10:42

český maloměšťák napsal(a):

socialista z Floridy napsal(a):
Obcanska Slamo,
Zda se ze vy by jste radsi meli za souseda Araba nez Zida....
----------------
Jak kterého.
Ostatně takto snad uvažuje každý člověk -kdo zrovna není pod parou, není zfetovaný...a má IQ vyšší než deset.

Budu hádat - jste , pane socialisto z Floridy...také z kolektivu autorů s názvem " Yosif K" ?
Hmm - nevděčná a mizerně placená práce, že ?

Hezký den, hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den,hezký den, hezký den....
----------
K blogu.
Zajimavé je i toto prohlášení :

"Česká republika je přesvědčená, že společného cíle, kterým je stát Izrael a nezávislý, demokratický a životaschopný stát Palestina žijící vedle sebe, může být dosaženo jenom přímými jednáními mezi nimi,” řekla ČTK česká velvyslankyně při OSN Edita Hrdá.

Toto prohlášení velmi nešťastným způsobem parafrázuje původnější prohlášení US strany :

Šéfka diplomacie USA Hillary Clintonová uvedla, že hlavní snahou by mělo být oživení blízkovýchodního mírového procesu. „Cesta k řešení v podobě dvojí státnosti, která naplní touhy palestinského lidu, vede přes Jeruzalém a Ramalláh, nikoliv přes New York. Jediný způsob, jak zajistit trvalé řešení, je v zahájení přímých rozhovorů,“ prohlásila ministryně.

Přičemž je zcela oprávněné prohlášení ČR diplomacie postavit i takto :

"Česká republika je přesvědčená, že společného cíle, kterým je stát Srbsko a nezávislý, demokratický a životaschopný stát Kosovo žijící vedle sebe, může být dosaženo jenom přímými jednáními mezi nimi,” ....

Což pak českou zahraniční politiku znedůvěryhodňuje ještě více - protže jak k uznání Kosova ze strany ČR /Schwarzenberg/ došlo - všichni víme. Bylo to totiž přes ODPOR Srbska.
Je tedy pan Schwarzenberg schizofrenikem ? Anebo neví, co se na jeho ministerstvu děje ?

Každopádně logiku to nemá.
01. 12. 2012 | 11:44

Čochtan napsal(a):

Pane Sladký,
pan Stejskal je relativní humanista, a když někdo pokrokový a uvědomělý napíše, že 1+1=3 tak ho chrání před všemi rasisty a fašisty, kteří tvrdí, že nemá pravdu. Že 1+1=2. To je podstata politicky korektního relativního humanismu, že je humání jen k někomu.
K vaší posedlosti fakty, copak neznáte slavnou větu otce všech pracujících vééélkého Stááálina ? "Že fakta odporují ideologii ? Tím hůře pro fakta!" No vidíte. Pan Stejskal si ji ještě pamatuje. A řídí se jí !
01. 12. 2012 | 11:47

český maloměšťák napsal(a):

zuzka napsal(a):
Sladký
Já jen čtu několik let, píšu velmi sporadicky a to jen, protože jsem nyní po úraze mimo provoz.
Mimo jiné jsem za života v Mnichově vstoupila do tamního "druhého pilíře" a po návratu domů jsem to udělala i zde. Přesto si myslím, že nejsem debil, jak tvrdíte.
Zamyslete se nad tím, kdo tu rozšiřuje nehorázné pomluvy a lži.
01. 12. 2012 | 08:05
-------------
Kdy jste vstoupila do druhého pilíře v ČR ?
V Mnichově jste vstoupila za života, jo ?
Hmm - tak to je dobré. To je o moc lepší než vstoupit po smrti.

Odpovězte - kdy jste vstoupila do druhého pilíře v ČR ?

Vytýkáte totiž panu Sladkému lži. Proto se ptám.
---------------
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/205417-dalsi-fond-ma-obavy-z-druheho-pilire-tentokrat-allianz/
01. 12. 2012 | 11:50

Občan napsal(a):

Pane Stejskale,

když jste tak "zásadový", PROČ dodnes visí v diskusích HRUBÉ URÁŽKY a NÁSILNICKÉ VÝKŘIKY jako např. "Češi do plynu!" nebo "ridici autobusu prazske MHD jsou neskutecny odpad (cest vyjimkam!), prasata a komousi"?

Vaše "zásadovost" má, bohužel, velmi OSOBNÍ charakter. A tak necháváte všelijaké Josefy, Yosify a jim podobné urážet ostatní NEJEN osobně, ale i dopouštět se TRESTNÝCH ČINŮ (hanobení národa, rasy, náboženského a politického přesvědčení), zatímco jiné mažete a banujete i v případech, kdy se ZJEVNĚ žádné urážky nedopustili.
01. 12. 2012 | 11:51

Baba napsal(a):

Zahraniční politika státu bude pravděpodobně do značné míry v souladu s právě úřadující vládou. Volič, může-li hlasovat pro parlamentní strany, se nejspíš nerozhoduje podle politiky zahraniční, nýbrž vnitřní, za předpokladu, že zahraniční politika státu vnitřní stav země příliš neovlivňuje.
01. 12. 2012 | 12:01

Občan napsal(a):

A sionisté OPĚT vraždí:
http://www.reuters.com/article/2012/12/01/us-palestinians-israel-violence-idUSBRE8B004T20121201

Hamas k sionistickému útoku uvedl, ze ZATÍM zachová zdrženlivost.

Takže KDO porušuje příměří je jasné.

Stejně tak je jasné, KDO je SKUTEČNOU překážkou míru na BV:
http://www.reuters.com/article/2012/12/01/us-palestinians-israel-isolation-idUSBRE8AT0R720121201

Nápověda: Palestinci to NEJSOU
01. 12. 2012 | 12:24

Baba napsal(a):

Já jsem virtuální překážka, nechte mne laskavě překážet.
01. 12. 2012 | 13:09

zdenkkoudelka napsal(a):

1. Stát Palestinu uznala Česká republika
Uznání Státu Palestina Československem není pro naši vládu závazné. Československo zaniklo. Závzné je uznání Státu Palestina ústavním zákonem č. 4/1993 Sb., kdy Česká republika nemusela Stát Palestinu uznat, ale udělala to ze své svobodné vůle v době demokratické, ne totalitní. Nikdo Českou národní radu nenutil uznat všechny státy, které uznávalo Československo.

2. Čína
Příklad Tchaj-wanu je nepřípadný, protož zde nešlo o uznání státu, ale jen uznání vlády. Všechny státy Čínu uznávaly a uznávají, rozdíl je jen, zda někdo za vládu Číny uznává vládu v Pekingu či v Tchaj-peji (teorie jedné Číny). Uznání vlády je změnitelné, např. v Lybii jsme původně uznávali Kaddáfího a později vítězné povstalce.
01. 12. 2012 | 13:22

hovorka11 napsal(a):

zdenkkoudelka:
V Líbyi islamistické povstalce z Benghází uznala za legitimní vládu Česká vláda prostřednictvím Schwancenberga ještě při bojích "povstalců s legitimní vládou reprezentovanou Kaddáfím. Povstalci s islamistickými žoldáky byli rozváženi do místa bojů západními žoldáky. Pro jejich vítězství Británie s USA rozbombardovali některá města až k neobyvatelnosti ( dnes jsou vylidněná). Islamistická vláda tak byla dosazena proti vůli lidí pouze díky obrovské bombardovací pomoci západu. Stejně tak se postupuje v Sýrii, kde američani vybrali z vhodných utečenců "uznávanou" vládu. Francií tuto "vládu" uznala o ní však nesměli rozhodovat obyvatelé Sýrie ve volbách, jim totiž legitimně vládne Assad a ne loutková vláda.
------------------------------

Závěr: USA, VB, Francie se legitimností zabývají pouze tehdy, jestli je to pro ně (korporace) finančně výhodné, janak legitimní vlády svrhnou a dosadí despotické.
Chování diktátu velmocí k "nepohodlným" státům BV je stejné, jako kdyby EU rozhodla, že občany ČR bude reprezentovat místo dnešní vlády vláda složená z party českých emigrantů z Kanady, protože jim bylo "ubližováno" a jedině oni tak mají právo být legitimní vládou ČR.
Je to komedie o právech, které jsou vrcholně pošlapány pro zavedení poslušné a vražedné totality v zájmu mocností. Naše vláda v pošlapávání lidských práv, demokracie a zákonnosti je na absolutním vrcholu. Dokazuje to i s Palestinou a veřejným slibem Nečase za vládu ČR, že bude vždy stát za Izraelem, nezávisle na jeho rozhodnutích. Tím zároveň přiznal, že neslouží lidem u nás, ale Izraeli.
01. 12. 2012 | 14:16

nil novi sub sole napsal(a):

Koudelka... SK Chvojkovice – Brod. Zřejmě dobrý klub.

Jen tak dál. Další postup není třeba vymýšlet. Stačí postupovat podle dohod, které se jinde už osvědčily.Jen je třeba je nepatrně aktualizovat.
Návrh textu (ne)možné dohody, která se již jednou osvědčila. (výňatek).

Německo, Spojené království, Francie a Itálie se shodly se zřetelem k dohodě, jíž bylo v podstatě dosaženo o odstoupení sudetoněmeckého sdružení, na těchto podmínkách a způsobech tohoto odstoupení a na opatřeních, jež třeba proto učinit, a prohlašují, že podle této dohody je každý jednotlivě odpověden za kroky, které je třeba učinit, aby bylo zajištěno její provedení.
§ 3
Podmínky vyklizení podrobně určí mezinárodní výbor, složený ze zástupců Německa, Spojeného království, France, Itálie a Československa.
§ 4
Postupné obsazování převážně německých /arabských) území německými /arabskými) oddíly započne 1. října. Čtyři územní úseky, označené na přiložené mapě, obsadí německé (arabské) oddíly v tomto pořadí: úsek označený I. - 1. a 2. října, úsek označený II. - 2. a 3. října, úsek označený III. - 3., 4. a 5. října, úsek označený IV. - 6. a 7. října.
Výše uvedený mezinárodní výbor bez odkladu vymezí zbývající území převážně německého (arabského charakteru a německé (arabského) oddíly je obsadí do 10. října.
§ 5
Mezinárodní výbor uvedený v § 3 určí území, v nichž se má provést lidové hlasování. Tato území budou až do skončení lidového hlasování obsazena mezinárodními jednotkami. Týž výbor určí způsob, jakým se má lidové hlasování provést, přičemž bude vycházet ze způsobu hlasování v Sársku. Výbor stanovení rovněž den, kdy se lidové hlasování bude konat; tento den nesmí být pozdější než konec listopadu.
§ 6
Konečné vymezení hranic provede mezinárodní výbor. Tento výbor je oprávněn doporučit čtyřem mocnostem - Německu, Spojenému království, Francii a Itálii - v určitých výjimečných případech menší odchylky od přísně etnografického stanovení pásem, jež mají být převedena bez lidového hlasování.
§ 7
Zavede se opční právo pro přesídlení do odstoupených území a pro vystěhování z nich. Opce musí být provedena během šesti měsíců ode dne uzavření této dohody. Německo-československý výbor určí podrobnosti opce, uváží způsob, jak usnadnit výměnu obyvatelstva, a vyjasní základní otázky, které z této výměny vzniknou.
§ 8
Československá (Izraelská) vláda propustí ve lhůtě čtyř týdnů ode dne uzavření této dohody sudetoněmecké vězně (palestinské vězně) , kteří si odpykávají tresty odnětí svobody za politické trestné činy.
Mnichov 29. září 1938 ( rok zatím neurčen)
Ed. Daladier
Mussolini
Neville Chamberlain
01. 12. 2012 | 14:21

nil novi sub sole napsal(a):

Dodatek k dohodě
Vláda jeho Veličenstva ve Spojeném království a francouzská vláda se připojily k této dohodě s tím, že stojí za návrhem obsaženým v § 6 anglo-francouzských návrhů z 19. září, týkajícím se mezinárodní záruky nových hranic československého (izraelského) státu proti nevyprovokovanému útoku. Jakmile bude upravena otázka menšin v Československu (Izraeli), dají Německo a Itálie Československu (Izraeli) záruku ze své strany.
Mnichov 29. září 1938 ( rok zatím neurčen)
A. Hitler
Ed. Daladier
Mussolini
Neville Chamberlain
01. 12. 2012 | 14:27

nil novi sub sole napsal(a):

Bude minulost opět budoucností? A čí budoucnost to bude?

Podpisem této dohody byla (bude?)otevřena cesta k úplnému zničení Československa (Izraele) a k pozdějšímu rozpoutání nejkrvavějšího konfliktu v dějinách lidstva. Zároveň s jejím podpisem se rozpoutala pře o její (ne)platnost, která trvá až do dnešních dnů. Ani po více jak sedmdesáti letech nedokázali dát odborníci na mezinárodní právo jasnou odpověď ohledně její platnosti.
01. 12. 2012 | 14:32

hovorka11 napsal(a):

nil novi sub sole:

Nějak jste zapomněl, že Izrael vyhání starousedlíky kteří mají zřejmě víc židovské krve, než noví osadníci " vybraně selektované" židovské krve, kteří jsou evidentně evropští utečenci, které Izrael nalákal na nový život na nových územích při rozpadu východního bloku. Tito ekonomičtí emigranti se přestěhovali do Izraele na základě velké "židovské reklamy" zisku "bohatého života" na nových územích Do Izraele jich přijelo okolo 1 mil. obyvatel, ti dneska chtějí to, co jím Izraelská vláda nabídla přes zábor okolních území, které OSN nikdy neuznala a nepovolila.
01. 12. 2012 | 14:40

hovorka11 napsal(a):

nil novi sub sole:
Uměle a nesmyslně roubujete zcela opačné situace do sebe.
01. 12. 2012 | 14:44

hovorka11 napsal(a):

nil novi sub sole:
tzv. židovští přistěhovalci do oblastí pod britskou správou tzv. Palestiny měli svoji vlast v Evropských státech, v USA a jinde. Měli tam státní občanství. Po porážce Hitlera měli stejná práva v domovských státech. Přesto se jich hodně rozhodlo pro agresi na již obydlených územích, na kterých nikdo z nich nežil.
Jakékoliv obhajování historické propojitelnosti práv s pominutím 1900 let je absurdně tragické a v žádném jiném případě úemních záborů majetku ostatních neakceptovatelné a neakceptované.
Pokud je mi známo, tak britové ustoupili z ochrany území Palestiny pod velkou masou připlouvajících osadníků a organizovanými vraždami britských vojáků. Tento způsob se evidentně osvědčil a je používán na palestincích dodnes...
01. 12. 2012 | 14:58

Pepa Řepa napsal(a):

nil novi sub sole
je zajímavé sledovat Váš dialog
fakta a čísla -nevím do jaké míry správná-proti mudrosloví internetovéhp aktivisty.
Co víc dodat, a´t se každý jede přesvědčit.
01. 12. 2012 | 15:06

Medikolog napsal(a):

Zuzko 07.38.. vy to jako reemigrantka

Asi vidíte cizojazyčně. Naprostý tupec soutěží o titul "MISTR SVĚTA VE SKOKU NA ŠPEK". Církve a pseudodemokraté nám mávají stejným kouskem špeku a stejnou mrkví před nosem již 23 let a tleskají si, aby nebylo slyšet, že za námi vykrádají náš vlek (stát) a že handlují už i nejenom naši kůži, ale i kůže našich dětí. S přibývajícími lety je vlek vyprázněný tak ho nakládají odpadem, ten špek ŽLUKL a ta mrkev VYSCHLA na hnus.

Tupec to nevidí, naprostý tupec je tím poctěn a přiloží více síly do chomoutu po nakrmení ersatz krmivem pro chudé EU z marketu v naději, že ho za to pan farář pochválí.

Bezmocný vlastenec je zkázou otčiny a národa naladěn jako poslední obránci planoucí Walhaly Richarda Wagnera. Smutek, bezmoc, hněv.. snaha vydržet..
01. 12. 2012 | 16:57

nil novi sub sole napsal(a):

Pepa Řepa, 01. 12. 2012 | 15:06


"fakta a čísla -nevím do jaké míry správná-proti mudrosloví internetového aktivisty."


Pane kolego, fakta a čísla si nevymyšlím. Jsou z ověřených zdrojů.

A jinak, proti mudr oslovi nic v zásadě nemám.
01. 12. 2012 | 16:57

český maloměšťák napsal(a):

nil novi sub sole 01. 12. 2012 | 14:21
Jste zcela při smyslech ? Nebo jen částečně ?
Nic ve zlém - pouze dotaz.
01. 12. 2012 | 18:05

Občan napsal(a):

Nil novi sub sole, Josef K., Yosif K - pořád stejná parta, stejná písnička, stejné "argumenty", stejné matlání jablek s hruškami, stejná šlichta uklohněná ze "starých pověstí", ideologie a účelově z kontextu vytržených pár čísel.

Koho tímhle eintopfem chtějí přesvědčit v době, kdy si FAKTA může každý vyhledat a ověřit sám? Ty, kteří to dělají, propagandou nepřesvědčí. A omezence přesvědčovat nemusejí, protože ti jim dychtivě naslouchají sami a pak nadšeně papouškují jejich robotické bludy.
01. 12. 2012 | 18:22

Občan napsal(a):

Sionisté pokračují v provokacích:
http://www.reuters.com/article/2012/12/01/us-palestinians-israel-violence-idUSBRE8B004T20121201

Dnes zavraždili jednoho Palestince a dalších šest zranili.
Plus zajali a okradli 9 palestinských rybářů v moři u Gazy.
Hamas se obrátil na Egypt, který je garantem křehkého příměří, aby zajistil okamžité ukončení sionistických násilností.

A až se jim podaří vyprovokovat Hamas k odvetě, budou opět skučet své lži o raketových útocích a "ospravedlňovat" vraždy nutností sebeobrany.
01. 12. 2012 | 18:46

nikdo napsal(a):

Pane Koudelko, dobrý blog. Diskuse si nevšímejte, nick yosif měl velmi traumatizující dětství, takže je tolerován.
01. 12. 2012 | 21:56

Čochtan napsal(a):

nil novi sub sole,
díky za fakta, zajímal by mě zdroj. Smím je použít jinde ?
Boj s lidskou blbostí se nedá vyhrát, ale nesmí se vzdávat.
Zvlášť, když čteme taková "moudra": "Dnes zavraždili jednoho Palestince a dalších šest zranili. Plus zajali a okradli 9 palestinských rybářů v moři u Gazy."
02. 12. 2012 | 09:33

Občan napsal(a):

Zdroje se, Čochtane, nedočkáte.
Kdybyste uměl anglicky, nalezl byste výborný studijní zdroj např. na yale.edu (Avalon project). Nezúčastněný, suchý, věcný. Jenže o takové asi nestojíte.
02. 12. 2012 | 09:55

resl napsal(a):

uznání státu Palestina, jako takového, je jedna věc.
uznání, coby nečlenské země OSN je věc druhá.

neslučoval bych to p. Koudelko, ale hodí se to vám, tak dobře.
02. 12. 2012 | 11:13

nil novi sub sole napsal(a):

Čochtan 02. 12. 2012 | 09:33
„díky za fakta, zajímal by mě zdroj. Smím je použít jinde ?“ atd....

Pane Čochtane, těch zdrojů je víc, pokud máte na mysli třeba to, co jsem uvedl pod tímto blogem o něco výše, pak vám jen tak namátkou navrhuji: dejte si do Googlu například heslo: www.moderni-dejiny.cz/clanek/mnichovska-dohoda-29-9-1938/.
Pokud máte snad na mysli to, co uvádím pod blogem „O dnešním hlasování v OSN“ pak si najděte například tyto zdroje: o tom, jak se dělila v roce 1947 Palestina pojednává třeba „Report UNSCOP — 1947“, nebo třeba: cs.wikipedia.org/wiki/Britský_mandát_Palestina.
O židovském exodu z arabských zemí pojednává například : cs.wikipedia.org/wiki/Židovský_exodus_z_arabských_zemí.
O stavu a budoucnosti arabských států zase třeba: www.socialwatch.org/sites/default/files/annd2008_cze.pdf, atd.

Jestli to, co jsem zde napsal, využijete nebo ne, záleží jen na vás.
Jsem ale přesvědčen, že to, co vás zajímá si dokážete najít i sám.
02. 12. 2012 | 13:36

Emissary napsal(a):

Tuto diskusi prohlašuji za zmatečnou

Cílem OSN je zachování mezinárodního míru a bezpečnosti a zajištění mezinárodní spolupráce.
To praví Wikipedie.

Dovede si někdo představit, že by snad Katalánsko, provincie Quebec či Irsko v hojné míře využívalo terorizmus jako metodu dosažení cílů, ba co terorismus organizovaný různými složkami a hnutími, následně pak dotčená území by byla jejími teroristickými vůdci vyhlášená za samostatné, následně uznané drtivou většinou světových vlád, následně pak by legální teroristé stříleli na civilní obyvatelstvo zemí, jejichž součásti byli, rakety, a pak dosáhli vytouženého cíle a jejich državy aby je OSN přivinula na svou hruď jako pozorovatelské státy OSN?

Takže musím konstatovat, že socialisté si metody vybírají velmi selektivně, daleko víc, než ty kapitalistické zrůdy v USA. :)

Já se přiznám, že ne. To dokáže jen socialista. Účel světí prostředky. Socialistické revoluce, kterou jsme nakonec v Evropě neprosadili, prosadíme stejně přes naše arabské bratry a vagíny jejich mnoha žen, v Evropě zatím méně žen.

Čest vaši práci a křišťálově čisté morálce, vážení socialisté!
02. 12. 2012 | 14:21

Čochtan napsal(a):

nil novi sub sole
díky, našel.
02. 12. 2012 | 16:54

Medikolog napsal(a):

Emissary,

Socialisté? Nechtěl jste napsat Sionisté? ON JE TOTIŽ ČERT JAK ĎÁBEL..
04. 12. 2012 | 08:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy