Zítra v Ukrajině

24. 02. 2014 | 14:58
Přečteno 4524 krát
Myslím, že bychom v současnosti v Evropě hledali jen těžko zemi, která je tak plná politických symbolů a reálného dědictví dvacátého století, jako je Ukrajina.

Změna jejího předválečného a poválečného uspořádání, proměny režimů a ideologií, střet chudých a bohatých oblastí, snaha o vybudování parlamentní demokracie a mocenský vliv oligarchů a kmotrů, nerozhodný poměr sil volajících na západě po evropské integraci a na východě po zachování loajality k Moskvě. Je toho ještě mnohem víc, ale snad tento výčet postačí, abychom si uvědomili, že novodobé dějiny Ukrajiny jsou plné dramatických zvratů, a že události Majdanu patrně nebyly poslední. A uvědomit bychom si to měli rychle, aby se nestalo jako po oranžové revoluci či plynové krizi, že Evropská unie zůstane k vývoji na Ukrajině příliš lhostejná. Měla by se zkrátka politicky angažovat silněji než dříve.
Demonstranti v kyjevských ulicích zastavili s mimořádnou houževnatostí, odhodláním a odvahou nepřijatelné prohlubování autokracie, kterou ztráty na životech připravily o zbytek legitimity vládnout i o podporu ruského prezidenta. O to naléhavější je proto otázka, co bude s rozbouřenou zemí dál? Podaří se opozičním vůdcům plnit dohody a zabránit mstám na strůjcích zla? Vymaní se politické strany a jejich předáci z bezprecedentního vlivu oligarchie? Ponechá Moskva parlamentní volby a novou vládu stranou svých zájmů? Bylo by naivní se domnívat, že najednou půjde vše hladce. Bylo by proto rovněž neprozíravé viditelně nepomáhat prodemokratickým silám a hnutím tak, aby byli schopni být sami o sobě dostatečnou hrází proti nám dobře známé ruské rozpínavosti.
Dovolím si jedno osobní ohlédnutí: když jsem se před dvěma roky vydala na Ukrajinu prohlédnout na žádost její rodiny zdravotní dokumentaci vězněné expremiérky Julie Tymošenkové, která nade vší pochybnost musela trpět v důsledku poranění páteře velkými bolestmi, ptali se mě kolegové europoslanci i čeští občané, zda věřím v její nevinu. Odpovídala jsem, že toto rozhodnutí patří ukrajinské justici, která ale nejprve musí být nezávislá, a hlavně, že je nepřípustné, aby v evropské zemi byla z politických důvodů a v manipulovaném procesu porušována lidská a občanská práva – byť tato země není součástí Evropské unie. A stejný postoj by podle mého soudu měla osmadvacítka nyní zaujmout trvale. Nefavorizovat žádného konkrétního politika či stranu, ale připomínat principy a prosazovat hodnoty, na nichž stojí demokracie a prosperita.
Podpora nezávislé justice a dohled nad průběhem voleb není vměšováním do vnitřních záležitostí Ukrajiny, ale naopak pomoc na cestě jejího sebeurčení. A k obojímu má Evropská unie (na rozdíl od slibů zachování územní celistvosti tohoto státu počtem obyvatel čtyřnásobně a rozlohou dokonce osminásobně většího než Česká republika) nástroje. A to nejen na úrovni pozorovatelů a hlídačů mezinárodních smluv. EU by měla ujistit Ukrajinu, že bez ohledu na to, kdo zvítězí v parlamentních a prezidentských volbách, bude plnit své závazky významné hospodářské pomoci minimálně v tom rozsahu, v jakém byly dohodnuty během jednání o asociační dohodě.
Není to samo o sobě nic světoborného, ale není to určitě zbytečné. Julii Tymošenkové přeji jako lékařka především zlepšení zdravotního stavu a beru vážně její výrok, že boj o budoucí podobu Ukrajiny s Majdanem nekončí, ale teprve začíná.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

martin_ka napsal(a):

poslední události na ukrajině jenom potvrdily, že tam poměrně hodně lidí nemá co na práci....to se jim to pak postává po náměstích
24. 02. 2014 | 15:06

dříve čtenář napsal(a):

V pohledu na dění v zahraničí je každy expert. A teď tu o nezávislé justici u nás...
24. 02. 2014 | 15:07

Kleofáš napsal(a):

Údajně nemocná Tymošenková juchá na náměstích jak přetržená. Lékařka jako Vy by neměla přispívat ke zneužívání medicíny k politickým účelům paní Roithová!
24. 02. 2014 | 15:09

xerox napsal(a):

postoj demonstrantů na majdanu se mi líbí ...
nechtějí aby je zastupovala nebo reprezentovala současná zbylá čeládka , natož minulá , ale nový důvěryhodný lidé , jenže kde je vzít ... navíc hrozí , že se z nich časem stanou stejní ,, demokrati ,, kterých se teďka zbavili ...
chtít k tomu ještě tresty za minulá 20-ti letá šméčka je nad jejich síly , stejně jako všude jinde ... a jako u nás ...
24. 02. 2014 | 15:16

siven napsal(a):

martin_ka - jo, a zapalují tam ohně :)

Zajímalo by mě, jak rudě běsnící spoluobčané, kteří zaplavují diskuse různými konspiračními teoriemi, vysvětlí, proč se s tím natolik dokonalým a demokraticky zvoleným i jednajícím Viktorkem nechce nikdo nikde umazat, a to ani na Krymu.

Já osobně odmítám na tuto událost pohlížet jako na fotbalový zápas, a šmahem vidět v jakékoli straně družinu obětí či andělů.

Na druhou stranu budu držet Ukrajině palce, aby se nerozpadla, a aby si oligarchové sakra rozmysleli, koho na politické šachovnici podpoří.

Banderovce a tantrické milce Leninových soch postupně uklidit do bezvýznamnosti.

Budou to mít hodně těžké a světlé zítřky se v tuto chvíli jeví jako sázka do loterie...
24. 02. 2014 | 15:17

martin_ka napsal(a):

siven:
a proč by se ukrajina neměla rozdělit? pokud tedy bude sama chtít?
podporovali jsme oddělení KOsova a nedopřejeme tuto svobodu volby ukrajincům? podivná logika
24. 02. 2014 | 15:23

honolulu napsal(a):

Pani doktorko, t.j. jednoduche vedet jaky bude pristi politicky vyvoj na Ukrajine.

Zde ho mate :
Nacionalismus poroste a pokvete. Stepan Bandera bude oslavovan kazdy rok v jeho den narozenin. Zeme bude ekonomicky ve spatnem stavu a EU bude platit a platit. (Vy take, ve forme dani.)

Samozrejme, ze car Putin tam posle svoje bojuvky, protoze je to jeho sfera vlivu.
Cesi se dovi, mnoho veci ze 20 a 30 let, ktere vedet zatim nesmeli a nesmi.

Bude tam nekonecna fackovacka, ktera ozdravi ducha Evropy, a zeslaby vliv EU.
Nakonec to Putin vyhra...Vzajemna nenavist v zemi bude tak velka, ze prijde k rehabilitaci nekterych lidi, kteri meli spojeni s certy a na uverejneni jejich jmen je zatim brzi...

Vy pani doktorko v te dobe budete uz bez politickeho vlivu, ale budete vyrovnana a stastna. Budete sice obcasne trpet nostalgii po dnech slavy v Bruselu a kvuli tomu tloustnout z bruselske cokolady, ale jinak bude vse v poradku.
24. 02. 2014 | 15:44

martin_ka napsal(a):

jsem proti vstupu ukrajiny do EU jakož i chorvatska a albanie a doufám, že bude natohle temea referendum všech zemí a že se k tomu jejich občané postaví zodpovědně
takovouhle bandu zdivočelou si sem pustit nemůžeme
24. 02. 2014 | 15:49

Čochtan napsal(a):

"..Z hlediska Ruska jde tedy o zdánlivě jednoduchý problém. Toto území bylo, je a bude součástí "svaté Rusi", ať se jmenuje navenek jakkoli. Ukrajinská anebo Kyjevská Rus. Ale je to "Rus" – tedy ruská země. A v Rusku panuje centrální vláda a to, že se ve zmatcích po rozpadu SSSR Ukrajina osamostatnila, je v ruských očích historickým omylem. Rusové – tedy SSSR - považovali stav z roku 1815 za vyhovující. Hranice Ruska musí být co nejdále na Západě. Dnešní Rusko si myslí v zásadě totéž, i když v současnosti nemíní Polsko přepadnout, jako to učinilo v roce 1919. Hranice mají být podle ruského přesvědčení tak daleko, aby chránily Rusy na Ukrajině a aby chránily samotnou Rus před útoky ze Západu.

Rusové si pamatují Napoleona, pamatují si Turky, tisíc let nezapomenou na Němce, kterým my říkáme politicky korektně "nacisté". Už nikdy nesmí být hranice někde hluboko v "jejich území".

Podle ruských stratégů a politiků - a je jedno kterých, zda marxistických či putinovských - Rusko bez Běloruska a Ukrajiny zeslábne. Ztratí pak i Sibiř a Dálný východ. Neubrání se muslimskému náporu vedenému z bývalých jižních oblastí SSSR, kam proniká dnes agresivní islám a potichu také Turecko. Vzdát se těchto území je z ruského hlediska nemožné. Myslí strategicky, nezáleží jim na "módních" názorech západních lidskoprávníků a politologů. Jsou přesvědčeni, že tak jako z politického hlediska "museli" přepadnout Finsko roku 1938, aby ochránili Leningrad a severní cesty k moři, a "museli" uzavřít pakt Ribbentrop-Molotov v roce 1939 a posunout svoji hranici až na Brest Listevsk a do poloviny Polska, musí něco udělat i dnes. Rusko je v tomto postoji jednotné...."
24. 02. 2014 | 15:54

Pepa Řepa napsal(a):

...si myslím, že naši Julinku trpitelku pustili v pravý čas.

Paraplegických OH se sice nezúčastní-tam jsou lékařské prohlídky- ale jedna cesta do Lourd to spraví, zázrak je zázrak.
Nebo Medžuhorie to je blíž.

Pak hbitě vyskočí,políbí ikonu zachránkyni a půjde do díla.
Ivan slíbil ukáčkům plyn za 2/3 tak se opět oživí spící ukrajinsko-švýcarská společnost, přes ní půjdou zase fakturky a Vasil s Oxanou zaplatí celou cenu. Možná víc než helmuti.
Zbytek půjde Julince a spol. na kontíčko.
Manžílek s dcerkou to ohlídají.

Ukrajinské brambory budou zase pěkně v řádku,
Vasil vezme fanku a půjde stavět křivé zdi a Oxana utírat ojroWC, aby měli na faktury a neklepali kosu.

Demokratické hodnoty především, autorko.
Je tam- údajně -prezidentský systém, ale jeden den je prezident Viktor čistič a druhý někdo jiný, jak dav na náměstí zavelí a co si vyřve.
Ať žije vítězství demokracie, tuneláři všech zemí spojte se!
24. 02. 2014 | 15:56

Ernesto napsal(a):

Vše co se dnes děje na ukrajině padá na Gorbačovovu a Jelcinovu hlavu ! Kdyby tito dva kašpaři nerozbili sovětský svaz tak tyhle národnostní problémy v post sovětských republikách nemusely vůbec být ! Jelcin si rád přihnul vodky a Gorby uvěřil falešným západním politikům ! Leninovo a Stalinovo dílo a slavná světová velmoc SSSR tímto nezodpovědným postojem přišla v niveč což světu neprospělo ani náhodou !
24. 02. 2014 | 15:59

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Banderovci vyje.... s Berlínem a budou dělat těžkou hlavu i Praze či Bruselu.
Jedna věc se neříká příliš nahlas, a to, že tam zahraniční pravice pomohla k moci ukrajinské krajní pravici, která se stane neřízenou i pro naše pravičáky.
Teď je jen vzít do EU a mohli by přijet udělat pořádek do Bruselu.
24. 02. 2014 | 16:00

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Nemate o Julince i eroticke sny ? Vzruseni pri kazde zmince o ni z Vas primo sala.
24. 02. 2014 | 16:03

vasja napsal(a):

Myslím, že bychom v současnosti v Evropě hledali jen těžko zemi, která je tak plná politických symbolů.....
-----------------------------------
Ano, pani.
Třebas na prvopočátku týhle revoluce byl v Kyjevě duhovej průvod a tak byste mohla v tom Europarlamentu navrhnout a sebrat peníze na "Památník neznámého termosexuala".
Něco jako symbol....vite jak to myslim.
Taky byli na barikádách.
Dík.
24. 02. 2014 | 16:08

Pepa Řepa napsal(a):

scallop
nemám, na erotiku nebude s tou vánočkou na hlavě to snad ani nejde.

Ale mohli jste-eurosoudzi- ještě 3 roky počkat, v roce 2017 bude mít stoleté výročí jiná revoluce, která v lecčems tu ukrajinskou připomíná.
Také revoluční lid volal po zrekvírování sídel a návratu do rukou "pracujícího lidu", také dobýval zimní palác, také honil cara jako králíka, jenom se vystřelilo z Aurory a ne z Brusele.

Za tři roky by to bylo stylovější.
24. 02. 2014 | 16:18

slavwin napsal(a):

Je dobře že těch kteří to vidí euroasijatský najdeme více u péra než v praxi, ale i tak je to nesnesitelné. Jsem přesvědčen, že většině je to u p..., to těžko někdo změní, ti jejichž slovo se posuzuje mají až na Klausovu kancelář přijatelné názory o život nejde, tak o to h.... je zbytečné se přít.
24. 02. 2014 | 16:23

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Já si myslím, že Tymošenková byla nejprve nevinná, pak vinná, nyní je ale nevinná a později může být opět vinná. Což ale nevylučuje to, aby za další čas byla uznaná znovu nevinnou a poté opět osvobozena.
To už nás ale nemusí až tak zajímat, to už budeme s největší pravděpodobností všichni co zde mudrujeme o vině Tymošenkové pod drnem.

Potrestaní by měli být všichni zodpovědní - ale i ti přímí vykonavatelé, to znamená např. i ti, co ubili policajty, protže jistě je třeba uznat, že být policajtem v takové situaci není zrovna výhrou v bingu, že....na jedné straně rozkazy a zákon, na straně druhé ocelové tyče a molotovovy koktejly...
Takže ano - nezávislý soud a potrestat viníky minimálně tak tvrdě jak byli u nás nezávislými soudy potrestáni například Bilak nebo Alojz Lorenc...a další exponenti režimu, který se taky s nikým nijak moc nepáral.

K tomu nám dopomáhej jarpor, vico i Pechová.
24. 02. 2014 | 16:25

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Smarja tak budto jsou to fasisticti banderovci nebo leninsti komunisti. Nebo antisemiticti rasisti? Nebo mate nejakou zbrusu novou a cesrtve vylestenou nalepku? Sem s ni, dokaze to, ze Vy jediny nam zjevujete jak to tam skutecne je.

Ale musim ocenit Vas rozsah. Odborniku na blizky vychod a vubec svechny ty muslimaky a zaroven na ukrajinu a vsechny ty vychodnaky u nas moc nemame. Hovorka hadr.
24. 02. 2014 | 16:25

Pepa Řepa napsal(a):

Duchu-Ernesto-znáte to.
Chybička se vloudila i tomu Marxovi.
Predikoval, že komunismus vyjukne někde na západě, možná u Temže nebo i v zemi čůrajícího chlapečka...a ejhle, přišla VŘSR, pravda, museli dovézt Ilijiče ve vagonu.

Nezoufejte, třeba je tomu te´d naopak, na východě přiškrcený komunismuds má sídlo na západě a boxer Kličko je nový mesiáš, který si to jen vyzkoušet na nečisto mezi ukáčka.
Jen ho nedovezli z Mnichova vagonem, ale SUV.
Doba pokročila.
Jak jste říkal....permanentní revoluce je třeba.
24. 02. 2014 | 16:30

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro Pepa Řepa.
Proč to ale podporoval Zámecký pán, že by senilita?
24. 02. 2014 | 16:30

Targus napsal(a):

To: Zuzana Roithová

Demonstranti v kyjevských ulicích zastavili s mimořádnou houževnatostí, odhodláním a odvahou nepřijatelné prohlubování autokracie, kterou ztráty na životech připravily o zbytek legitimity vládnout

Čí ztráty máte na mysli? Zastřelené, ukopané a upálené policisty nebo placenou klaku, která tam dělala čtyři měsíce bordel v době své řádné dovolené?
24. 02. 2014 | 16:41

Pepa Řepa napsal(a):

Senilita řádí všude
MORBUS HUJERUS
.....zbrusu nová zbrań hromadného ničení myšlení.

Scallopovi se vyhla, není už co zničit.
24. 02. 2014 | 16:41

Karel napsal(a):

Jediné řešení postavit plot mezi Ukrajinou a zeměmi EU, jako mají USA s Mexikem. A přísně hlídat i s ostrými .
24. 02. 2014 | 16:43

scallop napsal(a):

Targus

Jen pro poradek - platila je Merkelova nebo Ashtonova?
24. 02. 2014 | 16:44

born65 napsal(a):

martin_ka
Taky mi nepřijde nic děsivého na rozdělení Ukrajiny, bude-li to východiskem před eskalací vášní a násilí. Když západní Evropa přihlížela dělení Československa a fragmentaci Jugoslávie (je zajímavé, jak jsou ty územní patvary vzniklé od stolů ve 20. století nestabilní a neživotné!), a na obzoru má asi rozpad Belgie, odštěpení Skotů, Katalánců a nevím koho ještě, zkousne i tohle.
Mimochodem, Chorvatsko už v EU je a tím by to mělo nadlouho končit. Žádná Albánie, cokoliv z Ukrajiny, Makedonie, Srbsko (a probůh ne Turecko!, Gruzie!!). Snesl bych jen Island, má-li zájem.
24. 02. 2014 | 16:49

Pepa Řepa napsal(a):

scallop
mudrci, já vím, že to na Vás moc složité, ale přece o tom byla aféra FUCK EU!
:-)!!!!
To tak bejvá holky se neshodly na jednom koni v dostihu, každá měla jiného, americká náměstkyně Kerryho i paní baronka, vyvedená MZ EU.
Kolik vsadila která na vítězství, kterého koně těžko říct.
Pak holt nezbylo nic jiného, než omluvit se a čekat, že se zapomene. Jenže OH neodložíte.

Já vím, že je to na Vás moc složité, co se dá dělat.
24. 02. 2014 | 16:52

Pepa Řepa napsal(a):

My ji prostě jmenujeme Hujerova nemoc čili
MORBUS HUJERI
Doktor Hujer, žák Cimrmanův a ovšem internista, ji totiž první popsal na několika případech v bruselském špitále.

To je prostě choroba dneška.
Dnes už na ni zašlo dobrých pět miliónů lidí, nějakých dvanáct miliónů je aktuálně zachvácených a nejmíň třikrát tolik jich běhá po světě a ani nevědí, že už někde na těle mají mramorovou a bezcitnou skvrnu stěží zvící čočky - A to nejsou ani tři roky, co se ta nemoc objevila u nás!
Můžete napsat, že první případ v Evropě byl rozpoznán právě na Stejskalově klinice. Můžeme být na to hrdi, kamaráde. Jeden pěkný příznak Hujerovy nemoci dostal dokonce název symptom Scallopův.
24. 02. 2014 | 17:00

schlimbach napsal(a):

Vážená paní Roithová, zřejmě jste si ve své zaslepenosti a najivitě k ideálům EU nevšimla, kdo vlastně ovládá dnes dění na Ukrajině. Kdo má v rukou zbraně? Kdo zakázal policii zbraně použít a de facto odzbrojit i armádu?
To, co politici EU napáchali na Ukrajině jim těžko Ukrajinci někdy odpustí. Tak si hrajete na politiky a demokraty, že vůbec nevidíte, že pácháte svinstvo, které s demokracií nemá nic společného, jde o klasický příklad pokrytectví a tuposti -(
Myslíte si, že je rozdíl mezi Tymošenkovou a Janukovičem? V čem, že jeden táhne hot a druhý čehý? Ještě, že jste nezapomněla zmínit Putina - to jméno si zapamatujte, protože jedině díky Vaší politické tuposti a vám podobných to bude nakonec Rusko s Putinem, kdo to tady bude dávat dohromady.
Vůbec si neuvědomujete, že jste na Ukrajině rozjeli druhý Mnichov - tentokrát na východě. Podívejte se okolo sebe, s kým jste na jedné lodi milá dámo. Najděte si na wiki, jak vypadá nacistické dvojité S a nacistická svastika - nyní to na Ukrajině uvidíte stále častěji, protože tyto síly mají dnes v rukou zbraně a ty už neposlouchají ani Jaceňuka ani Klička - i díky Vám -(
24. 02. 2014 | 17:01

skeptický napsal(a):

Jaro a pesach na krku.
Zítra v Ukrajině... V ješivě nás ale učili,že se správně říká Napřesrok v Jerusalémě.
24. 02. 2014 | 17:05

K.V napsal(a):

Borne65, vám by se líbilo rozdělení Ukrajiny?
Putin jako vždy jediný schopný politik Evropy, získá zdarma bohatou průmyslovou východní část země, bohatou na suroviny. Evropa sklidí tu chudou západní část, kde bude hlad a zaplaví nás 20 milionů hladových, kteří kvůli jazykové podobnosti zkončí u nás a na Slovensku. Jestli to dělení bude bez války, která by mohla přeskočit i k nám, je ve hvězdách. Rozhádaní jsme u nás více než dost.
A pokud jim EU začne dávat kvóty a zničí jejich zemědělství, jako tím zničila např. naše cukrovary, já bych se tedy opravdu HODNĚ bál.
Myslím že moudří u nás už chápou jak se nám vymstí podporování "bojovníků za svobodu" na jejich náměstí, těch co házeli molotovpovy koktejly a stříleli
24. 02. 2014 | 17:10

Pepa Řepa napsal(a):

Jinak si -hujeři-udělejte pořádek, máte tam krtka.
Inu....je teplé jaro.
namnožili se.

Pročpak si asi myslíte, že Ivan dal na web ten únik supertajných informací o zcela spontánním, nikým nepodporovaným a nikým nepřipravovaným "revolučním kvasem"-jak říkáte- na Ukrajině v době OH, tedy okamžiku nejvhodnějším.

Panenko skočická, oroduj za nás, tady je ale mamlasů
:-)
24. 02. 2014 | 17:11

Al Jouda napsal(a):

Rozděl a panuj ! To platí věky věkův !! A Putin to dobře ví :))))
24. 02. 2014 | 17:14

skeptický napsal(a):

Pan Pepa
Takže už ne mexická skvrna velikosti dolarové Starbuckovy kávy?Padouch nebo hrdina ,dneska jedna rodina.
24. 02. 2014 | 17:15

v éře instantního videa se blbě zbožně napsal(a):

lže*
Zuzano, jeďte to tam zachránit.
Můžete Julii doma poklízet a mít se hezky.
Sem, mezi nevděčné Čechy se vracet nemusíte.
Tady budete těžko hledat nějakého oligarchu, který se o vás postará.
Nebo přece? Že byste nějakému monsiňoru myla nohy?

*proto Adobe, jeden z prvních velkých spolupracovníků NSA (už před dvaceti lety uměli zjistit kdo jste, kde se nacházíte a to ne online ale z artefaktů, vytvořených na jejich softwaru, needitovatelně v metadatech) uvádí stále nové iterace Flashe.
Těm, kdo by chtěli věřit tomu, co se píše na Wikipedii, doporučuji meditaci nad tímto sdělením:
http://meta.wikimedia.org/wiki/Terms_of_use/Paid_contributions_amendment
24. 02. 2014 | 17:15

Pompeius Magnus napsal(a):

Čím větší hlupák, tím lepší poslanec v Eurožvanírně. Vy jste paní Roithová ale musela excelovat! Ukrajina se rozpadne a naše vypečená Ejroparta bude tu životaneschopnou a chudou západní část živit, a pochopitelně že z našich daní. My ještě uživíme partu Eurovyžírků, jako jste Vy, ale čtyřicet mega banderovců už je kapánek moc. takže díky, euroteto Roithová!
24. 02. 2014 | 17:16

honolulu napsal(a):

Mohl by zde nekdo vysvetlit, proc existuje v Cesku tolik negativity vuci Banderovcum ? Pokud vim, tak mlatili Bolseviky stejne jako Hitlerciky...Mlaceni Polaku zdedili z dob feudalismu... Neni tento nazor nahodou pozustatek z dob Klemi Gottwalda, a Slanskeho ? Hmmm ? Ja opravdu nevim !...

Neni to take nahodou strach z nevyrovnanych uctu za zmareny utek Banderovcu na zapad pres uzemi CSR ? - Na prani tehdejsich Sovetu...Proc Cesi vzdy tak ochotne splnuji prani tech druhych - z Vidne, Berlina, Moskvy a ted z Bruselu ? Proc nemysli samostatne ve svuj prospech ?
(Asi nejsem Cech, nebot jsem vzdy splnoval pouze prani svoje.)

Proc se vzdy predstavitele Ceska nechaji tak zmanipulovat ?
Protoze jsou indoktrinovani a "vychovavani" ve prospech druhych a nedokazi myslet samostatne ? Oni se vubec neucili dejepis !
24. 02. 2014 | 17:23

hovorka11 napsal(a):

ZUZANA ROITHOVÁ:
Nemluvíte pravdu. Jako lékařka nás vědomě podvádíte.
Julie Tymošenková používá známých praktik, kterými se simulanti snažili dostat z vojny.
Pokud bych šel k lékaři a řekl, že mě nesnesitelně bolí záda, tak na základě dvou vyhřezlých plotýnek do míchy (jež má velmi mnoho lidí) v obvyklé oblasti L4, S5 by mě okamžitě poslali na operaci. Já o ni nestojím a radši jsem to rozplaval a rozcvičil.
Tamošenková nepůjde na operaci, ale bude se kamuflovat rehabilitací. Je evidentně pohyblivá tak jsem zvědav, jak dlouho přetvařování podporované EU bude pokračovat.
Léčba bolestí zad je především zdravý pohyb s minimem sezení na židli to platí pro většinu bolestí zad.

http://zpravy.ihned.cz/svet/c1-54190460-tymosenkova-k-soudu-prijit-musi-tezce-nemocna-neni-rozhodla-lekarska-komise

EU považuji za panoptikum vědomých podvodníků.
Tymošenková nemá moc šancí, že ji ukrajinci přijmou, protože si nakradla a ukrajinci vidí, že EU tlakem na změnu zákonů v Ukrajině EU obnovila beztrestnost politiků, jak to je např. u nás u funkcionářů nevolené EU. Tím zřejmě zablokovala potrestání Janukoviče za hospodářskou trestnou činnost a otevřela možnost krádeží budoucím politikům na Ukrajině.
Na Janukoviče tak zbývá jen si vymyslet, že může za zabité při střetech ozbrojenců s malorážkami a policií. Přitom naši politici jako je Kocáb a Schwancenberg tam jeli podporovat krvavý boj demonstrantů a myslím, že za ty mrtvé mohou více jak Janukovič.
24. 02. 2014 | 17:26

evix - nejsem stroj! napsal(a):

born65 Island zájem nemá a Norové taky ne. Turecko myslím je už taky vlažné, zájem mají jen ti chudí.
24. 02. 2014 | 17:31

honolulu napsal(a):

Tak se mi zda, ze Vas ti Cesi nemaji radi pani doktorko, za nejake hreseni v Bruselu... Jaky druh hrichu jste tam provadela pani doktorko ? Sverte se katoliku Honolulu, sestro v Kristu !

Mam to dobry u vsech svatych ! Pomodlim se, primluvim se, a
ulevim Vam...
24. 02. 2014 | 17:35

hui napsal(a):

Dostupných (pouze z jednoho website,kolch jich musí být celkem!)1997 videí o akcích anti-majdanistů říká,že poměr sil je právě nejasný.Přece mi neříkejte,že 50 000 demonstrantů v Sevastopolu,hodně menším než Kyjev,jsou samí Janukovyčovští oligarchové volající po vyhnání Banderovců,t.j.těch kdož se s boxerem-gladiátorem z Mnichova Kličkem snaží ukázat být Spartakovci a z Tymošenkové udělat Rosu Luxemburgovou,zatímco naopak vůči někdejší dávné německé vraždě R.Luxembourgové s K.Liebknechtem (prý sociálními demokraty)chodí verse o vraždě Tymošenkovou jakési manželské dvojice (Zdroj:Janukovyč).
Už vůbec nechápu ty,co zde opakují nesmysly o odedávné nenávisti Ukrajinců k Rusům.Zde problémy nekonsistence Ukrajiny vznikly za její autonomie -samostatnosti.Naopak celá staletí nepřáteli Ukrajinců byli Turci a Poláci a Gruzínů Turci a Peršané a poturčenci.Oba tyto národy-Gruzie a Ukrajina- si Rusy nechaly od těchto nepřátel pomáhat.Ač odrážet řád německých rytířů na severu Rusům nepomáhaly.A Ukrajina tuším ani Napoleona 1812,na rozdíl od Gruzínů.Poláci Napoleona slavili jako svého.Carovi asi stačilo,že se brání Polákům,kteří 1612 a i něco málo později sérií tří převratů-polských Lžidimitrijů-lžicarů přes Smolensk ovládali i Rusko.Maximálně ruští carové kdysi svými sňatky s byzantskými princeznami-pak ruskými carevnami klenuly nad nimi -Ukrajinci-obloukem pravoslaví.Než přešli později na německé carevny sasko-anhaltské (dnes NDR-naše Lužice)
A Ukrajinci i velmi rychle měnili své postoje na opačné:1911 zavraždili premiéra Stolypina a tím se mohli zdát daleko více "rudí" než Petrohrad,kde se nechali pokojní demonstranti carem postřílet o Krvavé neděli.Ale již 1919 většina ukrajinské inteligence,v úplném opaku k ruské,byla bělogvardějci.Vlivem toho,že přes Ukrajinu se stahovali interventi ,s nimi Kornilovci na lodě Francie a Anglie.Spojenectví Turecka a Německa v 1.sv.válce ani této bělogvardějské ukrajinské inteligenci nepřidalo ale sympatie k interventům Němcům.
V 2.sv.válce naopak-Ukrajinci vyšli vstříc Němcům jako osvoboditelům 1941,ale již v letech 1943-44 právě 1.ukrajinský front (i zde s ukrajincem Brežněvem v sobě) zasadil na pravoběreřnoj Ukrajině rány Němcům,jakých sami Rusové schopni nebyli.Smrtelný kotel desetkrát za sebou jinde.V té době bylo Turecko neutrální.
I když ne na 100% obchodně.Též bylo černomořskými sověty potápěno.Jako i Švédsko na severu ,které ale také s jinými obléhalo navíc Stalingrad svými 200 000 dobrovolníky (děkovné protisrbským M.Zemanem a B.Sobotkou dnes) a kteří se nestáhli ani poté co to tam všechny norské žoldnéře již 1943 omrzelo a vrátili se do Quislingova fašistického režimu domů.Švédové "byli neutrální".To známe z Runcimena.
24. 02. 2014 | 17:36

hui napsal(a):

opravy :Dostupných (pouze z jednoho website,kolik jich musí být celkem!)1997 videí......na pravoběrežnoj Ukrajině
24. 02. 2014 | 17:41

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro honolulu.
Toho vraždění bylo více

„Po přepadení Sovětského svazu nacistickým Německem došlo k ozbrojeným střetnutím mezi Rudou armádou a jednotkami OUN. Po obsazení Lvova vyhlásili představitelé OUN samostatnou Ukrajinu, od čehož se později Melnyk distancoval. V městě došlo k „očistě,“ při níž bylo zavražděno přes osm tisíc místních obyvatel - Rusů, Poláků, Židů, a ukrajinských komunistů včetně žen a dětí, přičemž v teroru a genocidě se pokračovalo i na jiných místech[1]. Násilí bylo uplatňováno i vůči volyňským Čechům, kteří byli na Ukrajině jednou z národnostních menšin. Vyhlášení samostatnosti se však nelíbilo Adolfu Hitlerovi, který dal příkaz k zajetí ukrajinské vlády, přičemž někteří její členové byli zastřeleni, jiní (vč. Stepana Bandery) byli internováni do koncentračního tábora Sachsenhausen. Vojenské uskupení OUN, tzv. ukrajinský legion byl rozpuštěn a někteří jeho členové se stali vykonavateli německé okupační moci v SSSR, resp. na Ukrajině. Hitler nejprve odmítal vytvoření ukrajinských vojenských jednotek, ale po prohrané bitvě u Stalingradu svůj postoj přehodnotil a dal souhlas k vytvoření jednotek Waffen-SS z ukrajinských dobrovolníků. „
http://cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinsk%C3%BDch_nacionalist%C5%AF

I pro Adolfa to byl problematický spojenec.
24. 02. 2014 | 17:46

Sláma napsal(a):

Honolulu napsal: "Mohl by zde nekdo vysvetlit, proc existuje v Cesku tolik negativity vuci Banderovcum ?"

To je jednoduché. V nacisty okupovaném (tehdejším) Polsku spáchali příslušníci tzv. Severního velení Ukrajinské osvobozenecké armády (Українська Повстанська Армія) na území tzv. Reichskommissariat Ukrajine a příslušníci tzv. Jižního velení na uzemí tzv. Generalgouvernement v období od květen 1943-prosinec 1944 systematickou genocidu Polského, Českého a dalšího katolického obyvatelstva. Celkový počet obětí se odhaduje na 40-60 tis. na Volyni a 30-40 tis. v Haliči. Většina mrtvých byli starci, ženy a děti. Byli zpravidla ubiti tím nejkrutějším způsobem, jaký si vůbec člověk dokáže přestavit.
Politický cíl k této genocidě dala frakce Stěpana Bandery v Ukrajiské nacionalistické organizaci (Організація Українських Націоналістів; OBU-B), jejímž byla Ukrajinská osvobozenecká armáda vojenským křídlem, na své konferenci ve dnech 17.-23. února 1943.

Kromě Poláků a Čechů ubili příslušníci UPA nejméně 20 tis. vlastních lidí, tedy Ukrajinců, pokud se nechtěli podílet na zločinech či byli považováni za nacionálně vlažné.

Příslušníci UPA samozřejmě byli za války, zejména na jejím začátku velice aktivními spojenci nacistů a pomáhali jim s likvidací cca 200 tis. Židů na Volyni.

Stačí vám to, Honolulu, nebo chcete ještě nějaké detaily?
24. 02. 2014 | 17:53

Sláma napsal(a):

Honolulu na adresu Čechů napsal: "Oni se vubec neucili dejepis !"

Ono to je přesně naopak, vy jste kapitální hlupák, Honolulu, což dokazuje i to, že jste stále ještě nezvládl psát s diakritikou.
24. 02. 2014 | 17:58

vico napsal(a):

Co pořád máte s tou Tymošenkovou? Do centra dění se dostal nějakej Majdan. Na centrumu cz se píše, že Majdan se ptá, kde je Janukovič. Ukrajinští policisté slibují Majdanovi, že se ho pokusí vypátrat. Bimbo ústy Kmoníčka nám mezitím sděluje,jak čtu na A.cz, že místo Janukoviče navštíví Pražský hrad zřejmě Majdan. Také se píše, že dost bylo papalášů, jak pravil Majdan.

Shrnutí : Tymošenková stoprocentně nepůjde na mejdan, kde bude Majdan.
24. 02. 2014 | 18:03

Karel napsal(a):

To Roithová :
Nesouhlasím s naším plutokratickým de facto nedemokratickým režimem. Rád bych vyšel s dalšími stejně smýšlejícími lidmi na Václavák ozbrojen železnou tyčí, kulovnicí a molotovovým kokteilem. Rád bych bojoval takto za svržení tohoto korupčního režimu. Dle vašeho pojetí budu demokratický protestující aktivista bojující za svržení nelegitimní korupčnické vlády, který by měl mít plnou podporu lidí jako jste vy a dalších havloidů. Budu se těšit podpoře Evropské unie a dalších demokratických zemí. Jsem rád, že se vyjasnilo, že ozbrojený odpor proti vládě, s kterou nesouhlasím je naprosto legitimní demokratický počin.
24. 02. 2014 | 18:06

hovorka11 napsal(a):

Ukrajina chce, aby ji k demokracii EU pomohla 35 miliardami dolarů (při nepokojích se méně vyrábělo, obchodní vztahy s ruskými podnikateli se zhoršují a západní firmy by jen na Ukrajině chtěli levné makačenky na stavby a k pasu).
Co jim dáte, opět jim nalejete hlavu, že nic nedáte a s Ruskem už nesmí vyrábět a obchodovat ?

Rusko se může jen dívat, jak se slizce smažíte ve vlastním hnoji, který jste stvořili přes Tymošenkovou a Klička a jak je vedete do rozvratu a přivedete zpět k Rusku.
24. 02. 2014 | 18:09

hovorka11 napsal(a):

EU zase začne tisknout peníze ze vzduchu a dluh připisovat občanům EU?
Jak EU udrží Ukrajinu ze svých vlastních dluhů vnucených američany po roce 2008 ?
--------------------------
Ukrajina v pondělí oznámila, že požádala západní mocnosti o poskytnutí přinejmenším 35 miliard dolarů urgentní finanční pomoci, kterou potřebuje k vyrovnání s vážnou politickou a ekonomickou krizí.
Přechodný ministr financí Jurij Kolobov v tiskovém prohlášení sděluje, že se Kyjev obrátil s žádostí na USA země EU, aby rozhodly o záchranném plánu během dvou týdnů.
Současná finanční situace na Ukrajině je podle ministra složitá, ale pod kontrolou.
Evropský komisař pro ekonomiku Olli Rehn dnes podle Financial Times oznámil, že navrhovaný balík finanční pomoci bude v řádu miliard eur. Tato pomoc je velmi potřebná, protože po svržení bývalého prezidenta hrozí ukončení ruské ekonomické podpory.
Rusko v neděli varovalo, že zmrazí nákup ukrajinských eurobondů v ceně dvou miliard dolarů. Mělo se jednat o druhou splátku oznámené půjčky v celkové výši patnácti miliard.
V pátek ratingová agentura Standard & Poor’s varovala, že očekává ukrajinský bankrot kvůli závazkům v cizích měnách, pokud by Rusko pozdrželo slíbené půjčky.
24. 02. 2014 | 18:30

petrT napsal(a):

A takový to býval zajímavý portál, teˇuž všichni normální lidi odsud utekli a zůstává jen jakási podivná komoušská úderka, která chvílemi budí hrůzu a chvílemi trpký úsměv, kdo všechno tady s námi žije.
24. 02. 2014 | 18:32

Targus napsal(a):

To: scallop

Máte nějak krátkou paměť. Odkudpak nám unikly odposlechy s výkřikem "Fuck the EU"?
"Stálo nás to pět miliard" - se tam ta panička rozohňuje.

No, asi to utratili za lízátka a turecký med, že jo.

Tady máte odkaz:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=801113

Pokud si dáte tu práci, vygůglíte si ty další pikanterie.
24. 02. 2014 | 18:46

vobo napsal(a):

petr.T
...kdo všechno tu s námi žije,a vysmívá se postižení jiných...
24. 02. 2014 | 18:46

dříve čtenář napsal(a):

Za náš parlament to tam pohlídá Štetináč. Dlouhé Bidlo a Bohouš jej budou následovat!
Zadlužení je matkou moudrosti!
24. 02. 2014 | 18:50

hovorka11 napsal(a):

petrT:
Tak nám vysvětlete, jak se zachová EU, kdo to zaplatí a jestli bude Kličko prezidentem z rozhodnutí Merkelové a EU.
Budou si ukrajinci rozhodovat sami, nebo je bude suplovat EU ?
Ukrajinci stojí mimo rebely stranou a západ lže o tom, že rebelové jsou demokratickým projevem lidu. Zatím vždy mluvili o demokracii z voleb a teď mluví opak?
Dovedete si představit, že by na Ukrajině vyhrál Majdan jako vládnoucí osoba ?
24. 02. 2014 | 18:50

Kanalnik napsal(a):

"Podaří se opozičním vůdcům plnit dohody a zabránit mstám na strůjcích zla?"

tak o plneni dohod opozicnimi vudci se mohli vsichni presvedcit pres vikend, kdy podepsana dohoda s Janukovycem proste v sobotu rano uz neplatila
24. 02. 2014 | 19:48

F:Srbek napsal(a):

Ze Strassburgu je na Ukrajinu daleko, ale je třeba být vidět.
Chudáci Ukrajinci, každý jim chce "pomáhat".
24. 02. 2014 | 20:10

born65 napsal(a):

K.V. (17:10)
Nikde neříkám, že by se mi to líbilo, ale pokud by to pomohlo od slavonského scénáře (kosovského, ... apod.), s úporným svěděním na hřbetě bych to zkousl.
Je velkým rizikem, že teď začnou pěnit vášně spíš na Krymu a za Dněprem. (Já byl bych zdrženlivý hodnotit tyto regiony jako bohaté).
24. 02. 2014 | 20:20

hovorka11 napsal(a):

Je velmi jednoduché ukázat na ve skutečnosti totalitní tvář bruselské byrokracie, která o překot uznávala s ČR pod vedením Karla S. islamistické teroristy v líbyjském Benghází za legitimní vládu a dnes krvavé rebely v Ukrajině za legitimní hlas lidu. Rusko to dělá, jak jsem očekával- pouze mluví pravdu. Ruskému Krymu, který proti vůli obyvatel předal krvavý diktátor Stalin Ukrajině by dnes mohl bránit v připojení k Rusku jedině blázen.
----------------------------------
EU uznala legitimitu předsedy parlamentu Alexandra Turčinova, který převzal pravomoci prezidenta.

Postoj EU označil Medveděv za "aberaci mysli". "Nevím, jakou ústavu četli, jaké zákony, ale mě se zdá, že to je jakási aberace mysli, když se legitimním nazývá to, co je v podstatě výsledkem vzpoury", řekl Medveděv.

Ruský premiér také situaci na Ukrajině charakterizoval jako ohrožující zájmy Ruska a nebezpečnou pro životy a zdraví ruských občanů. "Náš velvyslanec v Kyjevě (Michail Zurabov) byl odvolán ke konzultacím. Nemusím vám říkat, co to v diplomatické praxi znamená", poznamenal Medveděv.

- See more at: http://www.blisty.cz/art/72287.html#sthash.CWo2BgPS.dpuf
24. 02. 2014 | 20:42

Ing. N. napsal(a):

Neustále se mluví o tom, že rozhoduje Majdan. Zajímalo by mě, kdo to vlastně Majdan je, jak vypadá, kdo se za tímto jménem skrývá?
24. 02. 2014 | 21:04

strýc virus HxNx napsal(a):

za jménem Majdan se nepochybně skrývá duch Ljoňky Brežněva.
24. 02. 2014 | 21:07

honolulu napsal(a):

Slama 17:53
Vubec mi to nestaci Ty indoktrinovana nemyslici loutko.
Dokud nebudes adresovat rok 1929-1932, a jejich 7 million mrtvych, tak zavri klapacku ! Mozna k tomu radeni meli nejaky duvod, ktery se nam jevi pouze v naznacich. A to kvuli kurecim mozkum vzdy zeroucich officialni propagandu, jako je ten Tvuj.
Vzdy vse exeptujici a odkyvajici, a vsemu verici.

Kdykoliv chces neco posuzovat, tak se snaz vzdy z nekolika stran a mluv se vsemi. Jinak zacnes byt nudny, jako rozhledy Zdenka Nejedleho Ty OZVENO !

My se hodne veci dovime pozdej a bude to jako vzdy, nejak jinak a neprijemne pro bolsevicke tyranny. O tom vsem se zatim pouze septa.

At uz to bylo jak koliv, tak tehdejsi CSR vlada je mela nechat projit. Za hrichy otcu budou platit synove. To uz rikal i ten vas Lenin.

Diaktrika ? Kde zde sezenu klavesnici, ktera ma hacky a carky. Nechat si poslat ceskou nejde kvuli jine elektrice.
Venkovsky hloupy, omezeny, a sebedulezity honzo,
mam daleko lepsi reseni.

Zahod Tvoji klavesnici a zacni americkou, stejne budes jednou sezobnut nejakym novym Obamou. Na svete jsou i jine svety, nez je pouze ten Tvuj.
24. 02. 2014 | 21:15

gaia napsal(a):

Ing. N

já slyšela, že majdan je ukrajinsky náměstí
24. 02. 2014 | 21:17

Emissary napsal(a):

honolulu

Sláma si tam napsal jen co se mu hodilo. Benderovcům šlo zejména o nezávislost na Polsku a zejména Rusku že přitom docházelo k vyvražďování civilního obyvatelstva, to hodně snižovalo jejich snažení. Události je ovšem třeba hodnotit v historických souvislostech. Že benderovci šli po komunistech, to komunista Sláma a jemu podobní mohou těžko skousnout

Komplexní informace jsou tady:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Organizace_ukrajinsk%C3%BDch_nacionalist%C5%AF

Ale vico, ten zas šel jednou do sebe. Správně na jiném blogu polemizoval o imperiálním Rusku. Jenom si nevšiml, že místní komunisté a socialisté si pletou pojmy a „imperiální“ ztotožňují s „imperialistickým“. No, není se čemu divit, tak je to učil Lenin.
24. 02. 2014 | 21:22

honolulu napsal(a):

Cesi a dejepis ? To se nikdy neslucovalo Ty omezeny Slamo !...
Dejiny v Cesku psala a vzdy si upravovala vitezna strana pro svoje potreby a politicke zajmy.
Nekdy takte a casto BEZtaktne, znasilnovala mentalne svoje ovcany.
Slamo jsi beran mezi ovcany. Take mi pripominas hykajiciho mexickeho osla v pustine Sierri, stale jedna a ta stejna ozvena.
Na nektere veci se v ceskych dejinach nejde ani zeptat.
24. 02. 2014 | 21:30

gaia napsal(a):

honolulu + Emissary

pánové, co dnes popíjíte? Absint nebo ještě něco ostřejšího?
A raději se neztrapňujte, pamětníci ještě žijí nebo žijí ještě dnes jejich děti, kterým vyprávěli.
24. 02. 2014 | 21:32

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro honolulu.
A kdo k nám přijel v roce 1968?
Vedl je Ukrajinec Brežněv, a lze s úspěchem odhadnout, že jich byla i většina z Ukrajiny, bylo pochopitelně snadnější, než je vozit z tisíce kilometrů vzdálených oblastí.

A naráz Rusové nepřátelé, Ukrajinci kamarádi.
Mám jediné vysvětlení, Ukrajinci, alespoň někteří, to táhli s fašisty, proto ty tvé sympatie.
Jinak se to nedá vysvětlit.
24. 02. 2014 | 21:35

honolulu napsal(a):

No tak jo, 21:22,
kdyz je to Komous, tak je to polomozek, proto musime cast naseho mozku vypnout...
Slamo, "soudruhu", napis mi jeste neco, odpovim Ti priozraly, aby jsme meli stejny intelekt, aby to bylo ferove pro Tebe.
24. 02. 2014 | 21:39

pepa napsal(a):

Paní Roithová nejlepé udělá, když se pomodlí a půjde do klláštera, kde stráví
zbytek života, jako trest za ožebračení českého národa katolickým klérem
a poslanci KDU ČSL, za posledních 24 let budování mafiánského kapitalismu.
Oni odevzdali osud českého národa pod ochranu německého kapitálu a neonacistů.
Ze zemědělství udělali skladiště jedovatých odpadků, kterým krmí český národ.
Jejich heslo znělo a ještě doznívá : Nejdřív vás vyžereme , pak vás vyženeme !
Již dnes se dováží 70% podřadných potravin z Německa , Polska a Rakouska.Z čekého
pohraničí postupně mizí český občan z obavy před plíživým nástupem sudetských
Němců.Ještě hůře je s na tom průmysl,který z 80% byl zničen, jednoduše byl
rozkradeny, sešrotovány a odvezeny do Německa.Lze vyjmenovat podniky od Aše až do
Ostravy, které skončily v propadlišti děšjin.
24. 02. 2014 | 21:40

Emissary napsal(a):

gaia

Paměť jedince a jejich potomků není totéž, co paměť národa/ů. Co piji, do toho Vám nic není. Ale mohu Vám to prozradit. Momentálně popíjím kávu cikorku. :)

Prý se raději neztrapňujte. :) Madam, vždyť Vy jste trapnost sama.
24. 02. 2014 | 21:48

honolulu napsal(a):

Bakaluv nezvany hoste, (21:35) vubec nejsem jejich kamarad. Neznam je. Zde jde o to, aby meli moznost se projevit a rict svuj nazor... Putin je postavi do late vsechny, drive ci pozdej.

Proc v tom "dokonalem" ceskem dejepise nam nikdy nikdo nevysvetlil a nezminil se, co se delo v Nemecku 1918-1919.

Proc nikdy nebyla vysvetlena nenavist s jakou se Stalin vrhl na UV KSC v roce 1952.

Podivejte se "soudruzi", budete muset nejak premenit kabaty. EU je na strane povstalcu. Stejne jako ti Banderovci a vy vzdy zastavate officialni nazory.
Hned jsou to vlastenci a hned jsou to fasiste.
Dr. Jarolimek sem posle ambulanci pro Slamu, uvidite.
24. 02. 2014 | 22:00

gaia napsal(a):

já se neztrapňuji, jen upozorňuji ty , co píší nesmysly.

Na paměť národa tu máme úřad, tak já radši tu paměť jednotlivce. Hlavně těch, co kvůli Banderovci ztratili své blízké ještě dlouho po válce.
24. 02. 2014 | 22:15

Emissary napsal(a):

gaia

Aha, nesmysly. Já zas myslím, že nesmysly píše ten, kdo vyjádří názor a není schopen jej argumentačně podložit. A to je váš případ.
24. 02. 2014 | 22:19

gaia napsal(a):

Emissary

hlavně že vy máte argumentačně podloženo, že já jsem trapnost sama a Sláma je komunista.
24. 02. 2014 | 22:22

honolulu napsal(a):

Vzdy ze vsech politickych stran ta Komunisticka byla nejhloupejsi... Kvuli stranicke KAZNI nikdo z nich nemyslel samostatne. Histerie je cast jejich povahy.

Jako katolicka Inkvizice se dozadovala upalovani "carodejnic", tak Komousi delali honbu na "carodejnice" jejich...Organizovali histerickou nenavist a vybijeli nevinne, stejne jako Naciste.

Mezi vrahy u Nacistu a vrahy u Komunistu jde velmi tezce najit rozdil.
Tak jak to, ze o jednech vrazdach se mluvy a o druhych se nemluvi a NESMI mluvit...
To je dukazem toho, ze tato parta je FEEBLE MINDED.

Pani doktorko, zde je prace pro Vas !
Z moci sve funkce a profese - mela by jste zakazat pit v rodinach Komunistu odvar z makovic. Potom se vylihne dejepisec Slama a je hned prusvih.
24. 02. 2014 | 22:35

skeptický napsal(a):

Majdan je tamní bohatýr,heroj,a má pořádnýho mandáta.Alespoň ukrajinky tady říkají,že je to macek.
24. 02. 2014 | 22:45

honolulu napsal(a):

Gaio,
pani ucitelko specialistko na zivocichy, to ja zase znam lidi, kteri ztratili nekoho blizkeho kvuli Komousum....

Co se strapcite ? Povstalci jsou na strane EU, stejne jako ti Banderovci. Prece by jste nekritizovala politiku EU ?
To se prece nesmi ! Poslou Vas za trest do Sluknova.

V Cesku je asi 11 P.M., Slama chrni a honi se ve snu s Banderovsci a ja se nemam s kym hadat. To je skoda, preskoda... Musim jit zlobit nekam jinam. Good night....
24. 02. 2014 | 22:48

Targus napsal(a):

To: Honolulu

Klávesnice s háčky musí fungovat i na amíckém kompu. Jednak tady píšem na kompech z Ameriky, jednak ji stačí přeprogramovat, i když přiznávám, že to psaní je nekomfortní.
Ale hlavně všechny kompy mají trafa, žádný nejede na napětí ze zásuvky, pročež je výmluva na napětí v síti blbost.
24. 02. 2014 | 22:51

zdenekb napsal(a):

autorka:

"Podaří se opozičním vůdcům plnit dohody a zabránit mstám na strůjcích zla?" Trochu vám závidím, že dokážete tak snadno demaskovat "strůjce zla". Já viděl zlo a násilníky na obou stranách... pravda, ty vrahy hodné, "naše", majdanské, pouze na internetu, do televize a oficiálních zpráv se jaksi nedostali.

Zato dnes na čt24 pravila jakási znalkyně Ukrajiny, že Juščenko a Jůlie udržovali "pluralitní oligarchizaci", zatímco Janukovyč podporoval jen ty svoje boháče. To se mi zarylo do paměti - "pluralitní oligarchizace" (!!!) mi připadá jako klíčové heslo budoucnosti (nejen) pro ukrajinskou společnost. Dokud dáme přičichnout ke žlabu jaksi rovnoměrně, takříkajíc napříč kmotrovským spektrem, je vše v naprostém pořádku. Jakmile se ale někdo z rovnějších bude cítit odstrčen, spustí "revoluci". Pěšáci to zařídí.
24. 02. 2014 | 23:22

strýc virus HxNx napsal(a):

majdan - duch Ljoňky Brežněva.
tak tak, báťuško.
majda rajda - rajská omáčka.
Ljoňa měl taky rád rajskou omáčku.
ještě nějaké dotazy, kopytníci?
24. 02. 2014 | 23:57

honolulu napsal(a):

Pane Targus,
moc tomu nerozumim. Sice mam 3 komputry, ale proc bych si lamal hlavu, kvuli hnupovi. Take nepujdu proti vyvoji.
Pisi na tom potrebne dopisy v anglictine pro urady. Mam strach, ze kdyz budu delat nejake pokusy, ze to zase nebude fungovat. At mi Slama polibi ZADEL s jeho demandem.

Ta technika sla velmi dopredu. Pamatuji si, ze po uteku z CSSR neexistovaly ani kalkulacky. Pouzivali jsme v JAR pravidka (logaritmicka.)

Moc se mi libilo kreslit computrem vykresy - mojich fantazii, (hobby), ale s tim jsem se seznamil az koncem 80-tych let v USA.
Poslednim programum na kresleni moc nerozumim. Ty jednodusi mi vyhovovaly lepe, az do CAD release 13.

Rikaji lide, ze jste spisovatel Jirasek, takze tomu urcite budete rozumet lepe... Napiste pani Tuzce ! Aby sem chodila castej.
25. 02. 2014 | 00:27

Targus napsal(a):

To: Honolulu

Myslím, že kdybyste si připojil jakoukoli klávesnici určenou pro Evropu, háčky a čárky by vám tam normálně fičely. Mimoto se dá režim psaní přepnout, občas se mi to stane, že potřebuju vytisknout text a místo písmenek s diakritikou tam naskáčou čtverečky. Určitě by vám poradil každý správce sítě nebo prodejce počítačů.
S logaritmickým pravítkem jsem ještě pracoval taky, dokonce ho mám ještě pořád schované!
:-)))
A s tím Jiráskem si ze mě dělají prču. On napsal asi dva metry knížek z celé české historie, kdysi to byla nezbytná výbava každé české domácnosti, sám od něj mám asi dvacet knih.
Paní Tužka sem chodí zřídka a ještě méně píše. Asi ji to tu moc nebaví, nevím. Kdysi tvrdila, že moje povídky čte, zkuste ji kontaktovat tam.
25. 02. 2014 | 00:53

honolulu napsal(a):

Targus,
jeden ten comp. beru na potulky, mel jsem to sebou na podzim na severu (Pennsylvania), prestalo to fumgovat. Po prijezdu domu (Florida) mi to spravili mladi kluci v jejich comp. firme za 10 minut....Mam to vsechno pouze na zabavu. Libi se mi Youtube a Google maps. Ctu s tim zpravy ze sveta. Chodim na Ceskou iDnes a Aktualne CZ pro zasmani. Posloucham Andreu Berg, atd. Nekteri lide jsou na tech web. moc fain.

Mladi lide v Americe jsou na comp. sikovni. My ostatni co jsme po sezone jsme dependet na tech mladych...Samozrejme, ze navsteva tech mladych se musi platit at prijdou z jakekoliv firmy.
Je to pro me fain hracka. Take vyrizovani s urady to usnadnuje.
Rozhodne vsak nemam zajem jit do hloubky, teto hracky.

Pro Vas je to daleko potrebnejsi. Jste nadanny na psani. Dokazal jste to nekolikrat a samozrejme vzbudil zavist. Tak urcite budete znovu napaden. Nedejte se odradit. Lide to ctou i kdyz vetsina nereaguje. Ja ctu vse, na co prijdu a take na mnoho veci nereaguji...

Je to fain mit zabavu. Mame zde take moc vyborne knihovny a jeste lepsi knikupectvi s kavarnama. To vse ve vecnem lete, teple, zeleni a u teplho more.
Neverte zadne negativite o Americe. Je to cekarna pred branou nebeskou.

Prijde mi navsteva, tak ahoj.
25. 02. 2014 | 01:32

Maximus napsal(a):

Ježišimarjá, ten socan, který od r.1977 kdy emigroval do Rakouska co nikdy nepracoval a nechal se nedávno
"zvolit" do EP EU zaperlil:

Rouček pro zrušení víz pro Ukrajinu!

Pro poskytnutí pomoci Kyjevu i pro zrušení víz pro Ukrajince se přimlouvá český poslanec Evropského parlamentu (EP) Libor Rouček, který spolu s delegací EP právě ukončil návštěvu ukrajinské metropole. Europoslanci v Kyjevě jednali s prozatímním prezidentem Oleksandrem Turčynovem a dalšími politickými předáky. O situaci na Ukrajině má EP jednat ve středu.

Politická a bezpečnostní situace na Ukrajině se výrazně zlepšila. Čeští občané tak již nemusí odkládat plánované cesty do této země, informovalo české ministerstvo zahraničí.
mh - ČTV teletext zdroj
..................................

Ten chlap se asi zbláznil, u nás máme cca 650 tis. nezaměstnaných a současné době u nás pracující Ukrajinci snižují významně cenu práce na pracovním trhu a tenhle vejlupek co nikdy nepracoval tady kalí vodu. Ukrajinští multimilionáři resp. jak se nyní rádo říká oligarchové se musí chechtat, dokonce ten jejich nejbohatší má majetek větší než ten nejmocnější Rus Děripaska a to je co říci.
Parta od pravice rozebírala tuhle zemi zevnitř a socanští hlupáci ji torpédují zvenčí. Úžasné. ČSSD musí následovat cestu do pekel stejně jako ODS. To je neskutečné stádo eurohujerských naivních hlupáků.
Hezký den.
25. 02. 2014 | 03:51

Maximus napsal(a):

Vypadlo mi tam....v části o bohatcích.... že mi jim tam budeme ještě posílat peníze. Ať si je tam zaměstnají jejich oligarchové.
25. 02. 2014 | 03:53

antipolitik napsal(a):

Zdá se, že bychom měli pár věcí co se týče Ukrajiny přehodnotit. Mluvil jsem se známým z Ukrajiny. Pokud je pravda co říká, tak se na Ukrajině bojuje proti jakémukoli politickému papalášství (a je jedno jak si politická cháska říká, klíďo může být i tkz. "demokratická") a proto tam není ani Evropa se svým politickým papalášským ansáblem moc vítána. Evropští politici se bojej aby ta protipapalášská revoluce nepřelezla sem!! Jestli je to pravda, tak se nedivím, že má Evropa z Ukrajiny staženou zadel!!
25. 02. 2014 | 04:59

antipolitik napsal(a):

Zřejmě i proto máme pouze protichůdné a zavádějící informace. Jen mám obavy, že aby západ zabránil protipapalášským revolucím i v Evropě, tak je schopen na Ukrajině rozpoutat peklo a občanskou válku. Ukrajinci jako takový svou zemi dělit nechtějí ani náhodou. Ani o tom neuvažují, to jen nás tady na tom "vysněným západě" už dopředu připravují na porcování Ukrajiny aniž by nám psali o všeobecném názoru Ukrajinců! Je to stejný jako vždy-o nás bez nás!
25. 02. 2014 | 05:42

Saba napsal(a):

Vážená aní autorko, Vy a Váš polek "ďáblů" vedete tuto zemi do pekel. Neotírejte se o Ukrajinu, to co jste tu nastolili Vy je mnohem horší. Podvod, lež a zlodějna to je Vaše tvář. Tak si běžte hrát někam jinam Vaše hry.
25. 02. 2014 | 05:50

vasja napsal(a):

Maximus.
Aspoň ty pani za kasama v Lidlu, nebudou mít nehorázný požadavky na prachy.
Rouček je chlapák a jeho voliči taky. Uvidite v květnu.
25. 02. 2014 | 06:13

vasja napsal(a):

A chci eště napsat, že tahle bába tam sedí za půl melouna/měsíc a jen kvete. Podle do šířky rozsezenýho pozadí.
Chystá se tam aj ten miláček pracujících, guru Keller a prej né kvůlivá vejplatě. Prej kvůlivá hornikum, šičkáma a vůbec obyčejnejm lidem.
25. 02. 2014 | 06:24

scallop napsal(a):

Targus

Mate jako vzdy pravdu. Dal jsem vetu "Stálo nás to pět miliard" do guuuuuglu a dostal jsem odkaz na parlamentni listy. To je myslim prukazne.

Tez si vzpominam na ten email s nabidkou brigadniceni jako banderovec na Majdanu. Ja vul ho smazal jako spam a pritom pri peti miliardach vychazelo na jednoho fasistu 10 milionku.

Kdo by mel jeste pochybnosti, at si precte protokoly sionskych mudrcu. Tam je vse detailne popsano.
25. 02. 2014 | 06:45

scallop napsal(a):

Pepa Řepa

Vy tady pisete FUCK EU co je repa repou, a kdyz to rekne jiny, tak je ohen strese?

Jelikoz mam po ranu dobrou naladu, a s porozumnenim kvituji, ze vas ted misto Kchaaarla vzrusuje Juuulinka, tak se Vas po dobrem zeptam: je alespon teoreticky mozne, ze by mel nekdo jiny nazor nez Vy, a pritom to nebyl naivni mamlas?
25. 02. 2014 | 06:50

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

Je neuvěřitelné, jak se může v tom EU parlamentu tak zhloupnout.
Probůh, pošlete tu paní Roithovou už konečně na vyšetření k psychiatrovi.
Ona ani EU parlament s celou slavnou EU komisí nemá do dění na Ukrajině vůbec co kecat.
Oni to sice "f tom Bruseli" těm žvanilům nedošlo, ale:

Račte si uvědomit, že Rusko má suroviny od zlata a platiny, včetně celé soustavy prvků, přes ropu až po plyn. Navíc je Rusko tak odporně bohaté, že ani oligarchové tohle bohatství nedokážou rozkrást. A může si tudíž dovolit pustit nějaké drobné. Třeba na Ukrajinu.
A samozřejmě, ten, kdo má na zaplacení, může si poroučet. Navíc Rusko nelze humanitárně vybombardovat, ono má totiž pod kontrolou nějakých pět tisíc termonukleárních hlavic a k nim nosiče, které dokáží zasáhnout jakékoli místo na zeměkouli.

EU nemá ani suroviny, ani peníze, vojenskou sílu vhodnou tak leda do kabaretu, nebo s bídou na ozbrojence ze Sahary či pralesa.
EU má jen a pouze holou řiť. A bez peněz do hospody nelez.

Takže jak se asi bude vyvíjet situace na Ukrajině?? Bude platit to, co si přeje Putin. To musí být i oligofrenikům jasné.
To je paní Roithová tak natvrdlá, že dosud tohle nepochopila??
Inu duševní porucha se projevila.
Má holt ta paní smůlu. Politujme ji...
25. 02. 2014 | 07:02

Sláma napsal(a):

Honolulu, vy jste opravdu zcela ukázkový hlupák. Každé malé dítě umí psát na klávesnici znaky jiných abeced. Klávesnice s tím nemá nic společného, to je potřeba mít v hlavě. Jsou nejméně tři způsoby, jak toho docílit. První je přepnout si klávesnici s americkým rozložením na klávesnici s českým rozložením. Druhá je vkládat znaky z nabídky Vložit. Třetí je používat pro vkládání znaků klávesové zkratky.
Jak myslíte, že naše děti píší domácí úkoly v němčině, francouzštině či španělštině?

Vy to neovládáte, což jasně svědčí o vaší nízké inteligenci. Asi tak na úrovni 1 Yosifa.
25. 02. 2014 | 07:40

Sláma napsal(a):

Nemyslící omezenec Honolulu napsal:
"Dokud nebudes adresovat rok 1929-1932, a jejich 7 million mrtvych, tak zavri klapacku !"

Honolulu ukazuje, že jeho znalosti dějepisu odpovídají jeho IQ tykve.
Oni mrtví byli na území tehdejšího Sovětského svazu. Ale masakry Poláků, Čechů a Židů se odehrávali na území předválečného Polska, tedy země, která neměla s hladomorem na Ukrajině vůbec nic společného.

Kromě toho, v civilizované společnosti, což ovšem Amerika není, nelze omlouvat jeden zločin druhým zločinem.
V civilizované společnosti neplatí princip kolektivní viny. Jakým způsobem odpovídal katolický kněz, přibitý Banderovci na vrata kostela, za hladomor na Sovětské Ukrajině?
Jakým způsobem odpovídalo malé dítě, přeseknuté sekerou Banderovce v půl, za hlad v sousední zemi?

Ukazujete, Honolulu, že jste morálně velice pokleslý ubožák!
25. 02. 2014 | 07:47

patriot napsal(a):

„Julii Tymošenkové přeji jako lékařka především zlepšení zdravotního stavu a beru vážně její výrok, že boj o budoucí podobu Ukrajiny s Majdanem nekončí, ale teprve začíná.“

Jako nelékař přeji brzký konec obskurnímu bruselskému spolku a doufám, že si na Ukrajině vyláme všechny své zlodějské zuby!
25. 02. 2014 | 09:02

Targus napsal(a):

To: scallop

Proč myslíte, že se ta náměstkyně veřejně omlouvala? Že jí smrděly nohy v lodičkách? Nebo kvůli rozmazanému make-upu?
Spěte dál.
25. 02. 2014 | 09:22

scallop napsal(a):

Targus

Vetu FUCK XY by tady anglicka verze pana Stejskala smazala. Minimalne omluva za toto byla nutna - ono se vubec v diplmoacii (alepson nekde ve svete) hodne omlouva.
25. 02. 2014 | 10:08

stejskal napsal(a):

Co je to "anglicka verze pana Stejskala"? :-)

Hezký den všem.

Libor Stejskal
25. 02. 2014 | 10:15

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Ach bože, mudrc Emissary opět vyučuje historii pomocí svého "read only" mozku - tedy wikipedie.
Uteč kdo můžeš !

Vybíjení civilního obyvatelstva místními je na Ukrajině takovým jakýmsi tradičním koníčkem. Táhne se to přes celá staletí, jedním ze sjednocujícich elementů je antisemitismus - podobně jako u Hitlera jde jednou o židovský bolševismus, jindy zase o židovské lichváře , kapitalisty, v posledku je to ale především o sviňování vlastní nedostatečnosti na jiné, jednou jde o strach že skončím jako ti chudáci, podruhé o závist, že nikdy nemůžu dosáhnout toho, co ti bohatci, věčná nespokojenost, ztráta hodnot, frustrace a napětí.
Proto také tak častá volba populistů a dalších různých šizuňků - za vůdce.
Proto víra v vnější osvoboditele, poté vystřízlivění a zklamání.

zdenekb
Pluralitní oligarchizace je přeci mnohem demokratičtější než monooligarchizace.
:-)
Ale k smíchu to není, je to fiasko demokracie. Zavání to průserem.

Jen tak mimochodem:
http://ekonomika.idnes.cz/babisova-restaurace-ve-francii-ziskala-michelinskou-hvezdu-pqz-/ekonomika.aspx?c=A140224_162149_ekonomika_fih

".... "Je to super úspěch dostat hvězdu tak brzy po otevření restaurace," říká Babiš. Ambicemi získat "Michelina" se netajil už při loňském otevření podniku, do kterého investoval kolem 2,5 milionu eur, (65 milionů korun). Druhý nejprestižnější průvodce Gault Millau jej zařadil mezi šest nejlepších restaurací na Azurovém pobřeží.

"Máme zde realitní byznys, kupujeme domy, předěláváme je a pak je prodáváme. Tak jsme to chtěli udělat i s tímto domem, ale všimli jsme si, že je u hlavní cesty a má výhled na Cannes, tak jsme se rozhodli jinak, byla to vše náhoda," řekl loni Babiš MF DNES...."

Jde ale stále o zemi , která je členem EU /jejíž členy jsou např. i tax havens Lucembursko či nepřímo např. britské Virgin Island - opět tax havens/, mnozí jiní investují např. do Číny (radí to deset potulných žebravých bankéřů z deseti).
Takže ministr financí ČR se stále ještě chová jako patriot - vytváří pracovní místa v jedné ze zemí EU, to je jako by tvořil pracovní místa i v ČR /ČR je přeci součástí EU, to ví každé malé dítě/.
Jsem rád, že mohu o českém ministru financí prohlásit, že je to patriot /doufám ale, že netvoří pracovní místa i v Pekingu !!! (viz teorie o alternativním použití vzácných zdrojů)/, evropský patriot.
Mohli by o něm /např. díky EU grantům /natočit film " Evropský patriot", jistě by se za příslušný obolus obětoval i Mel Gibson, šak peníze jsou vždycky dobré na zasmání.
25. 02. 2014 | 10:23

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

"Poznámka redakce: Andrej Babiš je majitelem holdingu Agrofert, pod který patří i vydavatelství MAFRA a.s. a tím pádem i MF DNES a iDNES.cz."

"Poznámka: Zdeněk Bakala je vlastníkem společnosti Economia, která v nedávné době převzala firmu Centrum Holdings, vydavatele deníků Aktuálně.cz a Insider."
------------------------------------------------------------------------------
Ha, ha, ha...prej " pluralitní oligarchizace".
(jde o smutný smích)

Steskal
Pane Stejskal, jaký je názor redakce aktualně.cz na nové cílové ceny NWR , např. JPM má cenu cca 5 CZK /akcie. Co Vy na to osobně ?
Před rokem byla cena 100 CZK /akcie.
Bude se aktualně.cz prodávat ?
Komu - Babišovi ? :-)
Pane Stejskal - co kdyby redakce aktualně.cz vyhlásila sbírku na úhradu dluhů NWR ? Což by to nebyl výraz pravé křesťanské lásky a výraz cílené solidarity, charity ?

:))))))

Hezký den.

P.S. Celkem to tu jelo dlouho bez sprosťáren, co ? Aniž byste musel zasahovat.
To je Vaše dílo, máte na co být hrdý /bez ironie !!!/, bylo by zlé, kdyby to tady z nějakých důvodů muselo skončit.
Proto opět vyzývám všechny diksutující, aby občas klikli na nějakou z reklam umístěných na aktualně.cz, děláte to pro sebe, děláte to pro Stejskala, děláte to pro NWR !
25. 02. 2014 | 10:37

stejskal napsal(a):

Přesně tak, pane maloměšťáku, děkuji pěkně.

Mimochodem víte, jak dělá krána?

Hezký den.

Libor Stejskal
25. 02. 2014 | 10:44

Jindra napsal(a):

Mě by nejvíce zajímalo, zda Tymošenková ještě bude moci někdy chodit rovně.
Na náměstí teď řečnila z invalidního vozíku. Ale hlavně nevím, proč odmítala operaci ploténky v ukrajinské nemocnici. To se jako bála, že z ní bude po operaci takový mrzák jako je dnes? Anebo to byl nějaký pomatený demokratický protest v sebemrzačení, asi jako když se někteří lidé z politických důvodů polévají benzinem a zapalují?
Tohle by nám měla Z.Roithová jako lékařka předevšínm vysvětlit. - Ale ona tomu možná vůbec nerozumí, protože si pamatuji, že dělala ředitelku nemocnice. A od takovýchto "lékařů" by si člověk raději neměl nechat léčit ani anginu.
25. 02. 2014 | 11:13

scallop napsal(a):

stejskal

Mr. Complain ... nebo tez Mr. Stay Skull :-)
25. 02. 2014 | 11:36

šašek z Jihlavy napsal(a):

Dnes je v ČR významný den, nechoď dceruško (synečku)v Praze k vodě ven, mohla by tě stáhnout Semelová nebo Grebeníček do svého podvodného doupěte!
K tomu bohatýru Majdanovi - není to náhodou potomek baťky Machna?
Tak mě napadlo, že by naše republika měla jmenovat na post velvyslankyně (nebo aspoň kulturní atašé) Halinu Pawlowskou, má dostatečné tukové zásoby, aby přečkala i dlouhodobou blokádu a při nejhorším tam má přízeň, takže by mohla kalorie průběžně doplňovat.
Jestli má ten heroj Majdan tak velký mandát, třeba by se mohl pokusit proniknout i do hájemství takové těžkotonážní celebrity.
25. 02. 2014 | 11:41

scallop napsal(a):

šašek z Jihlavy

Jeste by tam Halina Pawlowska mohla natocit dalsi dily serialy o vecircich a me(a)jdanech ukrajinskych zbohatliku. Aby ti nasi videli, ze se jeste maji moc co ucit.
25. 02. 2014 | 11:56

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

scallop
Iá. Iá.

Hezký den.

P.S. Vás za ty zdejší nesmysly /poštěkávání a uslintávání/ někdo platí ?
Vyřiďte mu mou upřímnou soustrast, už teď je to jasný loser.
25. 02. 2014 | 12:02

scallop napsal(a):

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a)

Plati me za to Catherine s Angelou - jasne looserky. (Doufam, ze jsem to spravne vydzendroval.)
25. 02. 2014 | 12:05

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Scallop
To těžko. To jsou osoby rozhodně většího IQ než 70, ty by do toho nešly, ty si vybírají.
O vás je známo, že neváháte sáhnout ke lžím... a ono to působí i tak jaksi vznešeněji - když své slinty propojíte s někým významným, než kdybyste napsal, že si vás najala pracovní agentura, která sem vozí načerno Ukrajince.
Nicméně děkuji, že jste se přiznal, že sem píšete za peníze /i pár drobásků jsou stále peníze/.
A potvrdil tak můj dojem.
25. 02. 2014 | 12:11

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro 17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde.
Benda by prý chtěl ten model řízení NWR použít k řízení státu. Mimochodem, Bakalova investice do minulé trojkoalice nebyla taky příliš úspěšná, do Kárla cpal taky peníze zbytečně.
Doufejme, že půjde brzy ke dnu i Centrum s Aktuálně.
25. 02. 2014 | 12:18

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Bakalův nezvaný host
Proč bych měl chtít, aby šly ke dnu ?
Nic není jen zlé a špatné, respektive máloco je jen špatné a zlé.

Benda - to je ten rozumbrada s osobitým způsobem řádkování?
Hmm, ten by podle mě neuřídil ani stánek s bižuterií.
25. 02. 2014 | 12:22

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro 17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde.
Benda odtud, co che pořád řídit stát jako firmu.
25. 02. 2014 | 12:29

17, 3 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Ale, ale, co že to vzdělaného, slušného a světaznalého minatomoraie pan Stejskal smazal ?
Dějou se to ale věci.

No tak pak prosím smažte i mou REAKCI, pane Stejskal, ten chudáček je schopný si ji zkopírovat a uvádět ji později jako útok na sebe /přičemž šlo jen o poměrně slušnou formu reakce na jeho agresivní útok/.

Dík. Budiž Vaše pojetí spravedlnosti příkladem všem, i těm zamindrákovaným chudáčkům typu minatomorai.
25. 02. 2014 | 16:09

pgjed napsal(a):

To, co se nazývá Ukrajinou mně dělá starost. Rozumím i starosti paní Roithové, jenom se obávám, že politická angažovanost EU vždy bude narážet na různorodost a nesoulad zájmů na Ukrajině. Je nepochybné, že bez důkladné analýzy těchto zájmů a jejich kořenů a možného vývoje, bude těžké nalézt ten, který bude nosný a při tom většinově spojující a tím i hodný podpory. A je silně pravděpodobné, že takový zájem ani neexistuje a převládnou odstředivé tendence. Vždyť si uvědomme, jaký je rozdíl, mezi územím Hetmanské Rusi = skutečná kozácká Ukrajina jako součást Polsko-Litevsko Ukrajinského triumvirátu a územími, která nikdy po celou svou historii až do r. 1945 Ukrajinou nebyla. Zakarpatská Rus třeba až od Velké Moravy. Podobně Halič, Volyň byla jen po 3. dělení Polska součástí Ruska atd. Problémy po desetiletí uměle zakonzervované budou kvasit a bouřit. tomu nelze zabránit. Jde o to bránit tomu, aby vedly k násilí a také aby byly zneužívány z venku, hlavně z Ruska. Agent KGB nad puklým kolokolem je potenciální hrozbou o tom není pochyb. Stejně, jako povrchním levicovým liberalismem opilý Brusel. A to jsou velmi neokřesané žernovy, mezi kterými Ukrajina je. Bůh chraň Ukrajinu a její lid i země a lid k Ukrajině přifařené.
25. 02. 2014 | 16:52

pgjed napsal(a):

To hovorka 11: Á, pán je znalec. A co když vám lékař řekne, po důkladném vyšetření, že jsou vyhřezlé ploténky, ještě k tomu výrůstky z obratlů a křížové kosti a částečná artróza obratlů a operace nepřipadá v úvahu? Myslíte, že to můžete vyléčit jenom zdravým pohybem?
25. 02. 2014 | 16:59

Sláma napsal(a):

pgjed má v hrubých obrysech pravdu.
Ovšem v detaily mu poněkud unikají. Napsal: "Podobně Halič, Volyň byla jen po 3. dělení Polska součástí Ruska atd."
To ovšem není pravda. Halič a část Volyně připadla roku 1772 Rakousku (po různých územních úpravách se nazývala "Königreich Galizien und Lodomerien mit dem Großherzogtum Krakau und den Herzogtümern Auschwitz und Zator"). Do roku 1352 byla ruská, v letech 1352-1772 byla nejprve rozdělena mezi Polsko a Litvu, pak spojena v Polsko-litevské unii.
25. 02. 2014 | 17:40

pgjed napsal(a):

To Sláma: Tak dle vás byla Halič do r.1352, tedy za Karla IV. ruská? To snad nemyslíte vážně! To bychom museli mít Rusko ve středověku za sousedy. A to, Bohu dík ne! Až do r. 1945 jsme s nimi neměli centimetr společné hranice.
25. 02. 2014 | 18:13

Sláma napsal(a):

pgjed napsal: "Tak dle vás byla Halič do r.1352, tedy za Karla IV. ruská? To snad nemyslíte vážně!"
Máte pravdu, ona nebyla ruská, neboť ona byla Rus(ko).
Je vidět, že vůbec nemáte ponětí o historii Východních Slovanů.
Do 17. století vůbec žádní Ukrajinci ani Ukrajina nebyli. Byli jen Rusové a Rus(ko). Ukrajinci - to byl jen politický tah Poláků, kteří se báli znovusjednocení Ruska. A že jim vyšel!
Rusko vznikla jako Novgorodská Rus, která ale rychle přenesla své sídlo na jih, do Kyjeva (proto jí nyní říkáme Kyjevská Rus). Ve 13. století se Rus(ko) začalo rozpadat pod tlakem stepních národů na menší ruská knížectví (hlavní byla Haličsko-Volyňské knížectví, Novgorodské knížectví a Vladimirsko-Suzdalské knížectví). Ve všech vládli Rurikovci. Haličsko-Volyňská větev vymřela po meči roku 1323, kdy bratři Ondřej a Lev II zemřeli v bitvě s Mongoly.

pgjed napsal: "To bychom museli mít Rusko ve středověku za sousedy."
Nějak jste zapomněl, že mezi námi a Kyjevskou Rusí bylo Uhersko. V té době ovšem Kyjevská Rus zahrnovala i část dnešního Slovenska (kde se dodnes dochovala Rusínská menšina - Rusín je Rus, který žije mimo Rusko či Ukrajinu).
A část dnešního Polska, proto banderovci mají územní nároky vůči Polsku! Očekávám, že vznesou i územní nároky vůči Slovensku!
25. 02. 2014 | 19:48

lser napsal(a):

Pí.Roithová, Timošenková přijela mna Majdan podobně jako Švejk, nevím kdo ji tlačil.
Váš výplod je směšný. Timošenková je klasickou představitelkou ukrajinské oligarchie. Destabilizace Ukrajiny se povedla. Bohužel trochu to EU a USA nedomysleli. Jako europoslankyně jste osobně zodpovědná za současný stav na Ukrajině. Žádat dnes občany ČR, aby se dnes podíleli na obrovských tzv.půjčkách novým "janukovičům" je sprosté. Další licoměrností je posílat tzv.speciály a vozit do zadlužených českých nemocnic "hrdiny" z Majdanu.
25. 02. 2014 | 19:55

lser napsal(a):

to pgjed
Opět se utvrzuji, že jste asi v oblasti historie absolvoval nějaký rychlokurs v Kuratoriu, či Hitlerjugend v dubnu 1945. Např. v Polsku by vám rozbili hubu !
25. 02. 2014 | 20:00

Sláma napsal(a):

ještě k tomu, co napsal pgjed: "Až do r. 1945 jsme s nimi neměli centimetr společné hranice."
Ano, ale zapomínáte, že Československo vzniklo v roce 1918. Před tím samozřejmě stát, ve kterém jsme žili, tedy Rakouské císařsví, měl s Ruskem velice dlouhé hranice. Což se hodilo císaři Františku Josefovi, když mu pomohli ruští kozáci potlačit maďarské povstání v roce 1848.
25. 02. 2014 | 20:13

Arnie napsal(a):

Paní Roithová,
velice hezký blog!
Přeji vám mnoho úspěchů.
25. 02. 2014 | 22:07

pgjed napsal(a):

To Sláma: Vaše historiografická kreativita, inženýrství a fantazie jsou sice obdivuhodné, leč na hony vzdáleé od jakékoliv reality. To již není názor, to jsou (vý + ne)smysly. Vy zřejmě vůbec netušíte, kde území Haliče leží. Tedy pro vaše poučení, jedná se o území na sever od Karpatského hřbetu, které se táhne od Krakova s jižní hranicí kopírující hřbet Karpat, tedy Horní země = Slovensko, Zakarpatská Rus = území od Velké Moravy obydlené Rusíny, na východe hraničící s Bukovinou = Rumunsko, na severovýchodě hraničí s Volyní = Polsko až do 3. dělení a po r. 1918 znovu a na severu s Malopolskem a na západě se Slezskem.
Tušíte, kdo byl Bohdan Chmelnický + něco o r. 1648 a že Polsko sahalo až po Don a sousedilo s tatarským kaganátem...
Tušíte, že společnou hranici s Ruskem mělo Rakousko teprve po druhém dělení Polska 1791 a to v délce cca jako z Košic do Mukačeva, což může být tak 100 km. Ta hranice byla právě východní hranicí Haliče. Teprve 1795 se hranice po záboru Volyně a Litvy Ruskem prodloužila i ze severovýchodu až téměř po Chelmno. Ale samotná Halič NIKDY!!! až do r.1945 ruská nebyla, to je váš výmysl. Co jste dělal ve škole? Sienkiewiczovo Ohněm a mečem bylo povinnou četbou i za bolševika!
26. 02. 2014 | 17:55

pgjed napsal(a):

To Iser: Myslíte? a za co prosím. To, co popisuji je čistá realita, dokonce ve verzi, jakou jí dávají Poláci, kteří považují Chmelnického a jeho Kozáky za zrádce, kteří přivedli Polsko k postupnému rozpadu a až k r. 1795. Víte-li, co to datum znamená historicky a pro Poláky.
26. 02. 2014 | 17:59

strejc Josef napsal(a):

Paní Roithová, myslím, že jste politička a to ze své funkce nepochybně dobře informovaná. Namísto toho, abyste zaujala podložený postoj k aktérům násilností na Ukrajině (na obou stranách),abyste se vyjádřila jednoznačně jako informovaný politik mi sdělujete, že jako lékařka přejete paní Tymošenkové aby ji nebolela záda (to přece vyplývá z vaší přísahy a netřeba se tím předvádět). Buď se vyjádřete k těm, kteří dnes za vaší pomoci přebírají na Ukrajině moc anebo se věnujte jiné profesi na kterou nepůjdou prostředky z mých daní. Děkuji.
26. 02. 2014 | 18:08

pgjed napsal(a):

To strejc: Ano o to přesně jde, to je ta taktika. Přehlušit podstatu věcí a princip o který jde tím, že se nechaly některé slabší povahy mezi protestujícími vyprovokovat k odplatě v podobě násilností. ČT má celý mechanizmus provokací BERKUTu velmi dobře zmapovaný a opakovaně to ukazovala. Vy jste to neviděl, nebo měl zavřené oči? Bláboly o daních si strčte za klobouk. Není co vyjadřovat. Lidé v části státu zvaného
Ukrajina, ta část byla Stalinem násilně urvána z jiných historických zemí a poprvé po r. 1945 přilepena k historické Ukrajině, nechtějí, aby jejich země ztratila vazbu na EU a stala se přílepkem závislým na Rusku. A jsou pro to přesvědčení do sebe nejenom nechat střílet, ale i se tvrdě bránit improvizovanými prostředky. A proti nim stojí ruská pátá kolona, která je v každé post sovětské zemi, jako výsledek Stalinovy národnostní politiky.
26. 02. 2014 | 19:06

strejc Josef napsal(a):

ad "pgjed":
Milý "pgjede", přečtěte si raději ještě jednou o čem jsem psal a pak - budete-li chtít - reagujte. Jste zbytečně unáhlený a tak "principiální" až se vám zamlžuje realita. Silně připomínáte některé autory příruček pro střední stupeň stranického vzdělávání z dob již dávno minulých....
26. 02. 2014 | 21:25

honolulu napsal(a):

Pani doktorko,
voni me VYHODILI z Vaseho blogu.
Voni porusili moje lidska prava a zavadi zde dishkriminaciu.
Protoze jsem velmi hezky platinovy blondak a mam vrelou kamaradskou povahu, tak se citi vedle me jako poloopice, ti rasisti a smazali vse. ANO VSE !

Nez me znovu smazou pani doktorko, tak Vam musim napsat charakteristiku zaprdeneho vytahu v New Yorku ve vysskove budove.
Prdu se nejde zbavit, kdyz vytah jede nahoru.
Aktualne CZ je jako vytah jedouci nahoru a nick Slama je ten prd.

Von je tu furt ta mentalni podvyziva a predvadi se pred Vami a ja - daleko inteligentnejsi jsem byl vykopnut...Von ma privilegie.
Budu si stezovat, ale zatim nevim komu.

Kdyby se nahodou nejaky censor dostal k Vam do ordinace dejte mu kristir ! (Vzdyt to neni ani katolik...)
26. 02. 2014 | 22:59

pgjed napsal(a):

To strejc: Ti autoři klouzali po povrchu a vycházeli z pouček, nebo nepodložených tvrzení. Váš text: "Namísto toho, abyste zaujala podložený postoj k aktérům násilností na Ukrajině (na obou stranách),abyste se vyjádřila jednoznačně jako informovaný politik..." je jim podobný spíše, než ten můj. A co vám vadí na principech? Není náhodou současný tristní stav naší společnosti a politiky důsledkem nevědomí principů a neúcty k nim?
27. 02. 2014 | 07:17

pan Sedlak napsal(a):

Je lepší současná justice na Ukrajině a nebo ta u nás? Máme lepší úředníky my a nebo Ukrajina?

K tématu... nezavisla justice a nezkorumpovaní úřednící na Ukrajině, to by se líbilo všem, ale... Co asi tak budou všichni ti lide treba z toho Pečerského superhonosného komplexu vedle Lávy a nebo toho méně honosného dole u řeky dělat? To se toho všeho jako mávnutím proutku vzdají a den tak ze dne budou sekat dobrotu a chovat se ctnostně? A nebo je někdo někým nahradí? Ze dne na den? :)

U nás se stačí podívat třeba teď vedle na blog u pana Hvížďaly o Obecním domu. A nebo kousek dál u pana Boudala o zveřejňování smluv. Podle mě je lepší jít těm 100tis. ukrajinců, co jsou u nás, dobrým příkladem. Oni a všichni jejich známí, kteří od nich dostávají informace o tom, jak to u nás funguje, si s tím už nějak poradí. Hlavně by si to Ukrajina měla teď vyšetřit a objasnit sama. S prezidentskýma volbama počkat a najít chodné kandidáty. Julia, Kličko a jim podobní jsou záhuba a ti chytří a lidi z Majdanu to moc dobře ví. Je potřeba, aby to viděl i zbytek země. Vnější vlivy z EU a USA k bezpečnosti nikde nijak významě nepřispěli, jak rekapituluje pan Balabán na blogu vedle.
27. 02. 2014 | 09:53

strejc Josef napsal(a):

To pgjed
1.Velmi dobře jste postřehl, proč jsem váš příspěvek přirovnal k autorům schematických politických příruček.
2.Na principech mi nevadí vůbec nic. Vadí mi jen, když se namísto analýzy konkrétní situace někdo ohání principy a obecnými poučkami(jako např.vy).
Kdyby paní Roithová napsala: "paní Tymošenkjová, vím, že jste se nikdy nezpronevěřila mravním a právním principům (když máte pgjede tak rád principy), a jste tedy politička, která má pouvoir k tomu, aby reprezentovala určitý politcký proud ve své zemi..." pak neřeknu ani slovo. Ale ony elastické fromulace z ohebných slovíček na které jsou členové KDU-ČSL kadeti mi vadí a to jesm vyjádřil ve svém diskusním příspěvku. S mým názorem můžete a nemusíte slouhlasit a to je tak asi vše, co vám k tomu ještě mohu říci. V posouvání diskuse jinam, jak se o to pokoušíte, nevidím smysl, proto na obecné floskule o užitečnosti principů nebudu reagovat - nerad medituji nad samozřejmostmi.
27. 02. 2014 | 15:34

Bestia triumphans napsal(a):

pgjed:
Hezky jste Slámu utřel.
Je to troll, který si nic jiného nezaslouží.
28. 02. 2014 | 10:50

Paní Lupe napsal(a):

Jsme půjčování společnost se sídlem v United State.We nabídka od 50.000 dolarů a výše limitu ve výši 500 milionů dolarů.Jsme pokladní stanice Ltd v San Antonio Texas, a můžeme vám půjčit do několika hodin. Jako CEO/předseda této společnosti, můj osobní kontakt ke zpracování.

E-mail: cashstationlupe2014@outlook.com
Kontaktní telefon: (+ 1) 940-604-2762
Paní Lupe
CEO/předseda
Pokladní stanice S.r.o.
19. 07. 2014 | 04:52

Paní Lupe napsal(a):

Jsme půjčování společnost se sídlem v United State.We nabídka od 50.000 dolarů a výše limitu ve výši 500 milionů dolarů.Jsme pokladní stanice Ltd v San Antonio Texas, a můžeme vám půjčit do několika hodin. Jako CEO/předseda této společnosti, můj osobní kontakt ke zpracování.

E-mail: cashstationlupe2014@outlook.com
Kontaktní telefon: (+ 1) 940-604-2762
Paní Lupe
CEO/předseda
Pokladní stanice S.r.o.
19. 07. 2014 | 04:54

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy