Má Mirek Topolánek stejný problém jako ministr Scharping?

21. 11. 2007 | 09:30
Přečteno 8057 krát
Podle časopisu Týden a Lidových novin se předseda vlády Mirek Topolánek nechal po cestě z třídenní oficiální návštěvy Bulharska vysadit vládním letounem v rakouském Innsbrucku. Vládní letadlo poté pokračovalo do Prahy. Předseda vlády tvrdí, že důvodem byla schůzka s velvyslancem ČR v Rakousku Janem Koukalem, jež se měla odehrát právě v Innsbrucku. Týden a Lidové noviny ale spekulují o tom, že skutečným důvodem rakouského přistání vládního letadla bylo premiérovo víkendové lyžování s jeho přítelem Markem Dalíkem. Podle dnešní ČTK a serveru Týden.cz. se našel svědek, který tvrdí, že s předsedou vlády hovořil v hotelu Central, který se nachází v zimním středisku Solden. Nicméně úřad vlády trvá na svém, důvodem mezipřistání bylo pracovní jednání předsedy vlády za účasti velvyslance Koukala.

Celé mi to poněkud připomíná aféru bývalého německého ministra obrany Rudolfa Scharpinga (SPD) ze srpna roku 2001. Ministr byl opozicí a tiskem kritizován za to, že zneužil letoun Bundeswehru. Po jednom z důležitých parlamentních hlasování odletěl z Berlína služebním letounem na ostrov Mallorca, za svojí přítelkyní hraběnkou Kristinou Pilati-Borggreve. Po cestě ještě stihnul vysadit v Itálii dalšího „rekreanta“, tehdejšího ministra vnitra a stranického kolegu Schilyho. Druhý den ráno Scharpinga na ostrově vyzvedl znovu vojenský letoun, který ten den startoval opět z Berlína, a dopravil ministra na plánovanou návštěvu německé jednotky do Makedonie. Opozice tehdy vyčíslila celkové náklady Scharpingových "letů lásky" na 130 tisíc euro. Aféra Mallorka (spolu s ostatními problémy) posléze ukončila Scharpingovu ministerskou kariéru, 18.7.2002 pod tlakem kancléře ve vládě skončil a ve funkci ho nahradil Peter Struck.

V obou případech visí ve vzduchu otázka plýtvání prostředky daňových poplatníků. Jsem přesvědčen, že náš předseda vlády celé situaci vůbec nepomáhá mlžením kolem skutečného důvodu přistání v Innsbrucku. Schůzka s velvyslancem působí nevěrohodně a zástupně. Obvykle totiž v případě potřeby navštěvují velvyslanci předsedu vlády a ne naopak. Podle Týdne.cz navíc velvyslanec Koukal po jednání s premiérem stejně ihned odjel do Prahy. Těžko říci, proč se oba pánové tedy pracovně nesešli přímo na úřadu vlády. Bylo by to výhodnější pro oba účastníky a nakonec i pro státní pokladnu. Do Prahy je to totiž z Vídně asi o 200 km blíž, než do Innsbrucku. Každou oficiální zahraniční cestu předsedy vlády schvaluje na svém zasedání vláda. V příslušném usnesení, které se týká návštěvy Bulharska, není o mezipřistání v Rakousku žádná zmínka.

Podle časopisu Týden zastávka v Rakousku prodražila vládní let o cca.150 tisíc korun. Pokud chce předseda vlády od nového roku po velké části našich občanů, aby se v důsledku tzv. reformy výrazně uskromnili, měl by lidem o svém lyžování v Alpách říci pravdu, omluvit se a těch 150 tisíc zaplatit ze svého.










Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Petrman napsal(a):

Pane Sobotko, Topolánek sám za sebe určitě žádný problém nemá, nějak se z toho vylže a nic se nestane.....tak jako vždy.
Nám občanům ten pohár "nasranosti" ale brzy přeteče, mě tedy určitě.
21. 11. 2007 | 09:48

Tupelo napsal(a):

Topolanek byl viden ocitym svedkem na sjezdovce:

http://zpravy.idnes.cz/sved...

Mimochodem, Cunek se do teto vlady hodi, premier by ho mel vzit zptaky :)
21. 11. 2007 | 10:05

kritik napsal(a):

opravdu si Topolánek myslí, že může opravdu všecko?!
21. 11. 2007 | 10:39

Ivan napsal(a):

Naší představitelé skutečně svou arogancí moci překračují meze, a to nejen slušného občana, ale člověka. Způsobují dusno mezi občany, svou bezohledností. Stydím se za ně. Nic s tím nenadělám, bohužel jsi mohu myslet "však vy mě taky". Ovšem otázkou je, jak dlouho to občané tohoto státu jsou ochotni trpět.
21. 11. 2007 | 10:49

Pi-ti-pi-ti-pa napsal(a):

Lidičky,nemějte mu to za zlé,vždyt on se chová stejně jak všichni ostatní jenom je na něj ted trošku víc vidět,já včera koukal na televizi a tam říkali o panu Němcovi,že provolat za měsíc 130 000 kč pro něj nebyl žádný problém.Kousek od nás je vesnice,školka se jim rozpadá,obecní úřad taky,sokolovna to samé,nejsou na to peníze na nějakou opravu a tak alespoň vzali povděkem,že jim jeden bývalý vládní činitel pomohl k penězům na postavení nové budovy a považte,bude tam bowling.Ale těch 13 milionu,to je zanedbatelný.
21. 11. 2007 | 10:56

hv napsal(a):

Pane Sobotko,

Ano jde o zneuzivani penez danovych poplatniku. Ale predevsim jde o aroganci moci tech, kteri byli nominovani volici na funkce vyzadujici zodpovednost a dodrzovani pravidel slusnosti. At se bavime o cestach vladni cesty na lyzovacky, letani vrtulniky nebo jizdach dvoustovkou.
21. 11. 2007 | 11:11

hamar napsal(a):

Kolik stojí daňového poplatníka příspěvky na dopravu každého poslance ... Možná by stálo "zkontrolovat" i toto, aby tyto příspěvky byly vynakládány efektivně a ne, aby jsme se dozvěděli, že nejmenovaný předseda strany má "výplatu" tolik, ale "příjmy" s úhradama o polovinu větší - přece ty úhrady jsou na konkrétní účel, tudíž to nejsou jeho příjmy, nebo se mýlím pan stínový ministře financí?
21. 11. 2007 | 11:25

SuP napsal(a):

Ano, máme za sebou MNOHONÁSOBNÝ vrtulníkový taxik z Ostravy do Prahy, Paroubkovy výlety do Ameriky s promluvami proti radaru, ale to je jenom pakatel proti Tpolánkovi, kterej by si tam mohl zajet za stejné peníze vládním vozem, jen by to trvalo o den dýl.
Takže musíme zase odvádět pozornost od svého bordelu ja ko ta raněná křepelička os svého hnízda.
Pane Stejskale, ten první příspěvek prosím nemažte, je plný poesie všedních dnů. Děkuji!
21. 11. 2007 | 11:26

jarpor napsal(a):

Pane poslanče,

pan premiér má stejný problém, jako pan Zaorálek se svým létáním mezi Prahou a Ostravou, jako Váš předseda, když vysvětloval své příjmy a výplatu náhrad a jako poslanci při náhradách za dopravu veřejnými prostředky.
Trochu objektivity bych prosil, ale toho Vy nejste schopen.

Souhlas s Klistýrkem, mýlíte se jen v jednom - on to ten "ocas" stejně nečte. Jinak by snad ty jeho žblechty musely být jiné.

Hezký den
21. 11. 2007 | 11:33

Dag napsal(a):

Tak hele strejdo, ...radši vysvětli jak to je s miliony pro Grosse nebo s tím jak Kavan zpíval před kamerou o Grypenech a pak vyšetřuj lyžovačku v Alpách....
21. 11. 2007 | 11:53

Jos napsal(a):

Sobotka má pravdu,lyžování by si měl Topolánek zaplatit sám ale co Zaorálek a jeho 4,5mil.kč za lety vrtulníkem do Ostravy?Nebo Paroubek a jeho cesta do USA na nákup svatebních šatů se svojí tehdy ještě milenkou? Holt dvojí metr má ten socan!
21. 11. 2007 | 11:55

nechápající napsal(a):

Pan Topolánek udělal jednou to, co podnikal soudruh Zaorálek každý týden. Tenkrát jste hlídal státní kasu, proč jste se neozval?
21. 11. 2007 | 11:55

mih napsal(a):

Kdybychom udělali kontrolu jak byly zneužívány služební cesty za úřadování sociální demokracie, určitě by se našlo dost. Že se nestydíte, pane Sobotko. Už jste jak Paroubek.
21. 11. 2007 | 12:09

Ondřej napsal(a):

Pan Sobotka, (a především exministr financí!!!) jehož spolustraníci Zeman či Bublan tak rádi cestovali po republice vrtulníky, neví že: Vládní speciál je armádní letadlo. Jako takové má předepsané kvóty hodin, které musí ročně nalétat, aby byly splněny kvóty v hodinách letu posádek? A že tedy, aby tyto kvóty byly naplněny, létají tato letadla často zbůhdarma a prázdná? Neví, že jsou vyčleněny prostředky, které budou prolétány, ať letí prázdná nebo plná? A neví tedy, že státní kase nevznikla žádná škoda? Jestli tohle vše neví, ani po té, co výše jmenovaní členové ČSSD právě tímto hájili své cesty vrtulníky, pak je to diletant, jenž nemá co dělat v jakékoliv ekonomické sekci zavánějící státním penízem :-)
21. 11. 2007 | 12:16

mih napsal(a):

Pane Sobotko, pokud jste dostal od Vašeho předsedy za stranický úkol zviditelňovat se ve sdělovacích prostředcích, tak toho laskavě nechte.Jak můžete něco kritizovat! Podívejte se jaké lumpárny dělala soc.dem v době vašeho vládnutí, a pak teprve kritizujte. A nechte vyměnit tu příšernou fotografii, jste jak opičák.
21. 11. 2007 | 12:17

Karel 22 napsal(a):

Soudruhu Sobotko, Vy byste si měl z platu poslance PS platit cestovní náhrady a to z těchto důvodů:
1. dopravu máte zdarma
2. používate služební auta
3. Váš plat poslance je dostatečně vysoký na to, abyste to utáhl
4. body 1. - 3. jsou Vám umožněny jen proto, že se na Vás skládají daňoví poplatníci včetně mě.
Tak přestaňte kritizovat druhé a jestli v tom chcete pokračovat, udělejte si pořádek ve vlastní partaji. Už jste spočítal, kolik stály lety marxisty Zaorálka vrtulníkem z místa bydliště do zaměstnání v PS? Už soudruh Křeček konečně platí NEregulované tržní nájemné za svůj byt?
21. 11. 2007 | 12:22

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které porušovaly Kodex diskutujících.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 11. 2007 | 12:34

Mirek napsal(a):

Pane Sobotko, máte samozřejmě pravdu, Topolánek je hlupák a samozřejmě by to měl zaplatit.

Co kdybyste se ale vy i vaši spolustraníci se stejným zápalem začali zajímat o "obchodním úspěch" pana Grosse. To podle mne smrdí podstatně více než kdyby do Innsbrucku pan Topolánek létal každý měsíc.
21. 11. 2007 | 12:37

kritik napsal(a):

pro jarpor: lítání mezi prahou a ostravou a náhrady poslancům je další svinstvo....to ale nijak nesnižuje Topolánkovu vinu a aroganci v případě Insbruck
21. 11. 2007 | 12:52

Kopidová napsal(a):

Nechápu diskutující, kteří připomínají sociálně demokratické přehmaty (a že jich nebylo málo), teď se přece mluví o této vládě! Nedoufali jste snad, že bude lepší než ta předchozí? A ono se ukázalo, že není. To zamrzí.

Není třeba ani pana Sobotku urážet, dělá jen svou práci ipozičního politika, stejně jako to dělala současná vládní garnitura před loňskými volbami (a všichni jsme viděli, že si také servítky nebrala). Tak to prostě v demokracii chodí.

Mně osobně přijde páně Topolánkův "úlet" daleko závažnější než třeba nově zmiňovaná kauza Bémův dům, ale rozhodně nedosahuje takových výšin (nebo spíš spodin) jako nechutné chování Grossovo a Čunkovo.
21. 11. 2007 | 12:57

Pepa 3 napsal(a):

Hrozně se mi líbí reakce známých obhájců a stoupenců ODS ve stylu "A vy zase bijete černochy". Jen tak mimochodem, Paroubkovu cestu do USA neplatil státní rozpočet, ale ČSSD - již bylo zveřejněno, ale co se nehodí to nečteme (Sup, Jos)... Proč by si měl cestovní výlohy platit jen Sobotka a ne také ostatní poslanci?
21. 11. 2007 | 13:04

BRT napsal(a):

Ty máš dost Soborko.Váš ZaOrálek nalítal vrtulníkem mnoho set kilometrů za svou rodinou .Už to uhradil? A vašemu Vůdci ,kolik zaplatili čínští soudruzi za návštěvu jejich země?A kolik to v budoucnosti bude stát ČR?
21. 11. 2007 | 13:08

xampa napsal(a):

Je mi skutečně na blití.. Po včerejší Jednadvacítce na Ct, kde s úsměvem na rtech pan Šulínek prezentoval svě dílo "rozkrást a okrást, ty chudé" a odkazoval na příručku připravovaných změn od 1.1.2008. Je to veřejný výsměch všem poctivým občanů a ještě za veřejně peníze!!! A ten debilní a stabílní úsměv Tupoše, když nemá slov, je skutečně ubohý... jen se nám směje.. já mám moc a já toho využiju... Jak primitivní..
21. 11. 2007 | 13:08

Pavel napsal(a):

Víte pane SOBOTKO,
nejhorší je rozvíjet úvahu o tom, že se spekuluje o něčem co nemusí být pravda, ale co kdyby to bylo takto a ne takto.

Na takovou diskuzi se může chytit pouze člověk nízkých půdu a přizdílek jako jste Vy.

Pokud by jste jako opozoční poslanec ale udělal to, co jste jako ministr financí a poslanec vládní strany nestačil pro svoji nerozhodnost provést ( např. kde vzal GROSS bylbý 1 milion na byt, když dnes je v balíku 60 mil. Kč a bez zdanění - dle veřejných zdrojů) bylo by tady lépe.

Jinak další články v tomto duch svědčí o Vaší nevyzrálosti.
21. 11. 2007 | 13:25

jarpor napsal(a):

Pro kritik

Máte naprostou pravdu.
Doufám, že souhlasíte s tím, že pokud se pan poslanec rozhodl kritizovat "svinstva", tak by to měl dělat u všech, bez ohledu na stranu, když už tak nečinil v době, kdy byl ministrem zodpovědný za finance.

Pro xampa
Mě se zase zdál velmi primitivní a demagogický argument pana poslance Ratha, když sdělil občanům, že ministr nasypal další 4 miliardy lékárníkům z kapes chudých, rodin s dětmi a od důchodců. Také se jen usmíval jakože, kdysi jsem byl pro poplatky, teď se to nehodí tak jsem proti.
Hezký den.
Hezký den
21. 11. 2007 | 13:40

Milan napsal(a):

Pane Sobotko, určitě máte pravdu v tom, že je to vůči daňovým poplatníkům jako plivnutí do tváře, ale myslím, že byste si měli všichni zamést před vlastním prahem. Nepamatuji si například, že byste kritizoval tehdá ministra Němce za to, že uvalil 4 miliony korun do své kanceláře. A v jaké že vládě byl zmiňovaný pán ministrem? Slyším dobře, že to bylo za vlády ČSSD? Bohužel občané jsou na vás krátcí, a je jedno, jestli jste rudí, oranžoví, zelení nebo modří. Lapidárně a po našem řečeno jste všichni jedna verbež.
21. 11. 2007 | 13:44

jarpor napsal(a):

Pro xampa

Ještě jen tak mimochodem, už jste si tu příručku prohlédl a pročetl ?
( Abyste věděl, jak "rozkrást a okrást ty chudé". )
21. 11. 2007 | 13:44

Ládik napsal(a):

Proč by měl Mirek odbočit do Soldenu jen kvůli lyžovačce? Mohl tam být taky na pořádný řízek v hospodě, kde ho neokradou. A že jel velvys.anec Koukal potom do Prahy? Nejspíš jako dobrý hospodář jel na WC.
Vás, soudruhu Sobotko, jistě mrzí, že jste neletěli spolu.
21. 11. 2007 | 14:06

Luboš Vejskal napsal(a):

Pane soudruhu cenzore Stejskale, jděte se svým fízlováním a mazáním do Brusele!
21. 11. 2007 | 14:18

jipindripich napsal(a):

To jarpor:

Zvláštní, četl jsem příručku malého s velkým a mám z ní zvláštní pocit. Pocit, že si někdo ze mně dělá za mé peníze legraci. Chápu to tak nějak, že mé HOTOVÉ peníze dám do KAPSY lékařům a lékárníkům a to celé se jmenuje reforma zdravotnictví.
Jen tak mimochodem, a Vy už jste situ příručku prohlédl a přečetl?
Já osobně ji přečetl a PROHLÉDL.
21. 11. 2007 | 14:24

SuP napsal(a):

Pepa 3 -
Paroubkovy cesty charakteru soukromého ministra zahraničí neplatí státní rozpočet, ale ČSSD. A ČSSD je placená ze státního rozpočtu. Aha, už chápu. Asi jako komouši měli všechno co ukradli zaplaceno z členských příspěvků. (které pobírali nad plat).
21. 11. 2007 | 14:28

jarpor napsal(a):

Pro jipindripich

Nejsem takový za jakého mne máte, tedy, že mluvím o něčem, co jsem neviděl.

S vaším tvrzením, že Vaše hotové peníze dáváte do kapsy lékařům a lékárníkům so dovolém polemizovat.
Vaše hotové peníze budou PŘÍJMEM těchto lidí. Mezi KAPSOU a PŘÍJMEM je rozdíl. Zkusme být přesní.
Hezký den.
21. 11. 2007 | 14:31

Martin napsal(a):

Da se shrnout argumenty proti tomu co napsal pan Sobotka do jednoducheho konstatovani "Topolanek muze delat cokoliv, protoze CSSD trha muskam kridylka a jestli je netrha ted, tak je trhala kdysi nebo bude trhat v budoucnu"
21. 11. 2007 | 14:33

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane xampo,

na těchto stránkách není zvykem urážlivě komolit jména kohokoliv. Prosím, abyste se toho napříště vyvaroval, jinak bych byl nucen Vaše příspěvky smazat. Děkuji za pochopení.

Nepůjdu, pane Vejskale, můj zaměstnavatel, jemuž tyto stránky patří, mne pověřil, abych zde nastavil podmínky (a dohlédl na jejich dodržování) pro slušnou a věcnou diskusi (tedy bez urážek, vulgarismů, spamů a porušování zákona). Budu tedy i nadále dbát na to, aby zde nebyl porušován Kodex diskutujích http://blog.aktualne.centru...

Přeji Vám hezký den a příjemnou diskusi.

Libor Stejskal, editor blogů
21. 11. 2007 | 14:33

jipindripich napsal(a):

To jarpor:

Výborně, tedy lze říci, že reforma obecně vyřešila PŘÍJEM (mimohodem, asi jsem špatně hledal, ale nedohledal jsem zdanění těchto příjmů - ostatně představa lékaře předkládajícího svému účetnímu cca 500 účtenek na 30 Kč na konci měsíce je poněkud....). Ale budiž. Třeba to celé chápu špatně. A nebo je taky možné, že něco je špatně.
21. 11. 2007 | 14:39

jarryd napsal(a):

Primery k aferkam socialnich demokratu budete pane Sobotko ve svete hledat tezko, mozna ritualni sebevrazdy v Japonsku.
21. 11. 2007 | 14:39

jarpor napsal(a):

Pro Martin

Zajímavé konstatování, no je to Vaše věc.
Já bych příspěvky viděl jinak :
"Nekritizuj u jiných to, co jsi dělal sám" a "Nejprve si zameť před vlastním prahem, než budeš vyzývat souseda k úklidu."

Nepostřehl jsem, že by se někdo zastával jednání premiéra. Já tedy určitě ne.
Hezký den.
21. 11. 2007 | 14:39

jarpor napsal(a):

Pro jipindrich

Jestli dovolíte, na jedné straně jsou příjmy, na druhé straně výdaje. Ono totiž bude daleko jednodušší zkontrolovat účtované výkony lékaře zdravotním pojišťovnám a ty účtenky od poplatků. Nemyslíte ?
Kolik lidí dnes žádá pojišťovny o předložení jejich čerpání ze zdravotního pojištění ? Nebo si myslíte, že se lékaři tomu brání jen pro "administrativní náročnost" ? To jste tedy dost naivní.
Hezký den
21. 11. 2007 | 14:45

Igor napsal(a):

Pane obcane Sobotko...
VY VSICHNI mate chatu v Krkonosich (myslim) za babku i pro sve rodiny! VSICHNI mate jizdu MHD zdarma popr si vozite zadnice v AUDI (proc ne superb? skodovka vam smrdi?)!! VSICHNI k tomu dostavate priplatky na dopravu!! A to VSICHNI mate plat, jak by rekl Paroubek - jako malokdo!! Skoro VSICHNI zneuzivate techto svych vyhod!! Tak laskave piste o tomdle a nestourejte se v ho*nech ostatnich. VY VSICHNI JSTE BANDA VYZIRKU A DARMOZROUTU!!!!!! A dalsi prasarnu na ukor nas opet odhlasujete, tak proc ty zbytecne plky do prazdna? Jeste upozornuji, ze jsem to ani necetl a myslim, ze to ani nema smysl. Cas takto ztraceny jsem radeji venoval reakci! Dekuji za pochopeni pane socialni vyzirko....
21. 11. 2007 | 14:59

jipindripich napsal(a):

To jarpor:

Asi jsem naivní, protože si stále myslím, že z účtenky na 30 Kč jaksi nevyplyne, že mi dotyčný lékař sice poklepal na hrudník, ale pojišťovna řeší měření tlaku a třeba ještě další úkon. Naivně si myslím, že na mnou vydaných 30 Kč to nic nemění alespoň ve vztahu k pojišťovně.
Dle Vaší logiky totiž z toho vyplývá, že tato reforma řeší "návštěvnost" lékařů, která je mnohdy způsobena "nekalým vykazováním úkonů" formou zatížení pacientů místo reorganizace zdravotních pojišťoven a jejich metodik.
Mimochodem naivita je leckdy vnímána jako jednoduchost - a ta by, myslím, systému zdravotnictví velice prospěla.
Hodně zdraví.
21. 11. 2007 | 15:00

Martin napsal(a):

Jarpore, ale to by zadna politicka strana nesmela cokoliv kritizovat. Protoze vse co by komukoliv chtela vytknout uz v nejakem pripade udelala sama drive. A to tu neni vyjimka, ODS i CSSD maji maslo na hlave.

Takze vy si myslite, ze by meli politici tech stran ted jen sedet a se na sebe usmivat ?
21. 11. 2007 | 15:11

mezek napsal(a):

A socani by si měli sami zaplatit státní dluh, který tak lehce neustále navyšují. Teď budou radit a sami jsou to magoři.
21. 11. 2007 | 15:43

jarpor napsal(a):

Pro jipindripich

Naivně si myslím, že Vámi vydaných 30,- Kč bude mít svou váhu, až si půjdete proplatit Vaši účast nad 5.000,- Kč k příslušné zdravotní pojišťovně a ta třeba zjistí, že Vy doklad máte, nikoliv však lékař.
Naivně si myslím, že proklamace před volbami - zatáhnout pacienta, aby si uvědomil, že NIC není zadarmo - tento přístup naplňuje.
Naivně si myslím, že stanovení stropu je daleko solidárnější než pěstování pocitu - máme věe pro všechny, a zadarmo !

Pro Martin
Opět špatně, kritika je třeba jako soli. Co si budete o mě myslet, když budete vědět, že jsem kradl a budu kázat : Franta krade, no to snad není možné, něco s ním udělejte !
Opravdu mne budete mne brát vážně ?
Hhezký den
21. 11. 2007 | 15:50

bara napsal(a):

Pane Sobotko, prostudujte si:

http://www.bis.cz/n/2007-11...
21. 11. 2007 | 15:52

xixao napsal(a):

pro jarpor:
Ale nešlo to třeba postavi obráceně ? Zavést ty již tak dlouho omýlané účty a platit až od těch třeba 5.000,- Kč nnahoru ? Ale to by nepřineslo zřejmě ten správný "výchovný efekt".
21. 11. 2007 | 15:55

Martin napsal(a):

Jarpore, konkretne kdy pan Sobotka udelal neco takoveho jako Topolanek ? Pokud se chcete ohanet tim, ze v jeho strane nekdo neco udelal, tak se vracime k mym slovum. Zadna strana pri tomto pristupu nema pravo cokoliv kritickeho rici na oponenta, protoze vsichni aspon jednou udelali nejaky prehmat, ktery se jim takto muze vratit.
21. 11. 2007 | 15:57

Martin napsal(a):

Xixao, ten "vychovny efekt" se hlavne ukazuje jako nepravdivy. Na Slovensku se zmensilo cerpani sluzeb v prvnim roce aby v dalsich letech se vratilo de facto na vychozi hodnoty. Jenze tento udaj pan Julinek nejak ve svych brozurach nezverejni. Jestli se nepletu totez se tykalo omezeni spotreby leku, prvni rok klesla, pak vesele se vysvihla zpet.
21. 11. 2007 | 16:04

jarpor napsal(a):

Pro xixao :

Vy opravdu chcete těžce nemocné odepsat ? Zamyslete se, prosím. Myslím, že jste jen tak něco vyhrkl, aniž jste si uvědomil dopad.

Pro Martin

Ne, k Vašim slovům se nevracíme. Pan poslanec byl ministrem financí a nic v té době neudělal pro to, aby se alespoň ztížila "svinstva". Dnes už "blafká" a to jen na jednu stranu. Nenapsal bych ani větu proti němu, kdyby zkrtizoval jak premiéra, tak další - viz můj první příspěvek.

Hezký den
21. 11. 2007 | 16:06

Martin napsal(a):

Jarpore, ODS nastavila pravidla socialniho systemu, pritom byla dlouhodobe jejich nejvetsim kritikem. Zadluzeni nasi zeme zacalo poslednim rokem vlady Klause a vetsina ekonomu se shodne, ze Zemanova cesta pres deficit byla spravna, ale ODS zase patrila k nejvetsim kritikum zadluzovani (dnes ODS sestavi rozpocet s deficitem ale krici ze za to muze opozice). V techto vsech pripadech na zaklade vasi teorie mela ODS drzet usta a krok, protoze mela maslo na hlave. A dalo by se tyto priklady mnozit. Ty jsi v minulosti neudelal nebo udelal toto, proto bud zticha. Zvlaste to neudelal je skvely argument. Tim se kritika zakaze na cokoliv :)
21. 11. 2007 | 16:09

Javít napsal(a):

Mně se líbí, jak naši politici "šmejdí" po tom, aby mohli soupeře načapat "na hruškách". Přitom si chudáčci neuvědomují, že jsou všichni stejní, jen jaksi závidí, že ten druhý si toho sakra urval více.
Viďte pane B. Sobotko!
Jste jeden jako druhý, zneužíváte svého postavení všichni, co to jde.
21. 11. 2007 | 16:09

xixao napsal(a):

to martin:
Takže pokud předpokládám, že toto p.J. jako ministr ví, tak jediné co mne napadá je, že nejde ani tak o šetření nebo výchovu, ale o bohapustý kalkul, jak přinést lékařům do ordinací více peněz, aby se mohlo dávat například později pojišťovnami na platbu za bod, nebo třeba lůžkoden méně, pojišťovny tím opět získají to, co stratí nyní zavedením stropu na odvodech a všichni ti schopní budou zase na svém, jen obyčejný člověk, který zatím chodil k lékaři jen když potřeboval potvrzení o zdravotním stavu ať už k čemukoliv, až bude stár a bude chtě nechtě k lékaři chodit častěji, se z toho asi omyje.
Nebo ho omyjí, a to by pro spořivý stát bylo také jistě docëla elegantní řešení.
21. 11. 2007 | 16:16

jarpor napsal(a):

Pro Martin

Nezlobte se, ale začali jsme u konkrétní mé kritiky na konktrétní problém, který autor popisuje. Zůstaňme u ní a nepřidávejme další a další příklady co, kdo kdy, ... .
Snad se shodneme na tom, že Javít má pravdu.
Hezký den
21. 11. 2007 | 16:22

Martin napsal(a):

Jarpore, vy chcete omezit opozicnimu poslanci moznosti kritiky, protoze jeho strana v minulosti udelala to ci tamto. Proto je na miste otazka, jestli to plati pro vsechny strany stejne a proc do dnesniho dne se tim strany neridily ?
21. 11. 2007 | 16:35

Martin napsal(a):

Samozrejme, ze Javit ma pravdu v tom, ze jsou si podobni. Ale roli opozice je kritika vlady. Ucpavani ji ust tim, ze vy o tom nemluvte protoze pred deseti lety vas bratranec z druheho kolene utrhl musce nozku je nesmysl.
21. 11. 2007 | 16:37

jarpor napsal(a):

Pro Martin

Vážený, ještě jednou a naposled :
nikoho nechci omezit, je mi jedno jak kritizuje, ale mám právo replikovat, jak z jeho úst kritiku chápu. Věrohodně či nevěrohodně, vyváženě či zaujatě, obecně či jednostranně. Tečka. Vám se moje rekace nelíbí, fajn.
Točíme se dokola, jako když si pes chytá svůj ocas.
Pěkné odpoledne.
21. 11. 2007 | 16:41

Bohumil napsal(a):

... myslím, že kdyby si pánové Topolánek a Dalík vzali padáky a vyskočili poblíž Insbrucku, letadlo nemuselo přistávat a socdemáci by byli sticha. Ani by se to nedozvěděli ...
(předtím by namístě jejich přistání mohl pan Koukal rozdělat kouřící oheň)
21. 11. 2007 | 16:46

xixao napsal(a):

to jarpor:
Ale já bych samozřejmě nechtěl nikoho odepsat, vždyť by jistě nebyl problém vytvořit seznam chorob, jejichž léčení by prostě tímto limitem nemohlo být pokryto a také by se jich netýkal. Myslím, že těch několik, snad maximálně v desítkách, vyjímek, by system zvládl ohlídat.
21. 11. 2007 | 16:49

hv napsal(a):

Role opozice prosim NENI kritika vlady nebo koalice, tohle mi prijde jako cernobile chapani.

Role opozice je kontrola toho, co dela vlada. Kritika je jednim z nastroju.

V nasich krajich to bohuzel byva skoro totez.
21. 11. 2007 | 16:50

o2 napsal(a):

To jarpor
Obdivuji Vás, že jste to doposud vydržel diskutovat s Martinem-generátorem názorů a úsudků pokřivených ke své potřebě diskutovat. Všiml jsem si, že v každém blogu náš slavný Martin končí stejně mimo reakci diskutujících.
Jinak k blogu souhlas s Javítem.Jen mně mrzí, že blog místo Sobotky nenapsal náš letec Zaorálek.
21. 11. 2007 | 16:53

jarpor napsal(a):

Pro xixao

Já nejsem lékař, nevím, zda lze choroby rozškatulkovat, a seznam : ty máš to ale už ne toto, ty máš obě, ...

Nejsem si jist co je a co není problém když ještě dnes se teprve pracuje na "standartech" co vlastně nezpochybnitelně patří pod zdravotní pojištění.
P.S.
Tím Vaším návrhem platit co bude NAD 5.000,- jen dokumentujete, že Vy se do limitu vejdete a na ostatní se můžete .... .
Hezký den
21. 11. 2007 | 16:56

Ján Tobor napsal(a):

Pane Sobotko, je pravda že jste v mládí byl
příznivcem hnutí Skinheads?
21. 11. 2007 | 16:58

jarpor napsal(a):

Pro o2

Doufám, že už jsem to s Martinem zakončil. Jemu se kritika premiéra asi líbí, to ostatní asi nevidí. Necháme ho v tom.
Hezký den
21. 11. 2007 | 17:01

george napsal(a):

Vážení, vstoupil jsem do této diskuze a rychle z ní odcházím. Jakmile jsem objevil diskutéra Martina, končím. Je to osoba, která rozumí všemu, počínaje životním prostředím a konče vysokou státní ekonomikou.Škoda, že nejde uvidět jeho tvář,nedovedu si představit, jaká hlava nosí tak těžký a velký mozek.
21. 11. 2007 | 17:07

Karel napsal(a):

Vy z toho naděláte. Vždyť je také jenom člověk a už se mu stýskalo po Dalíkovi a chtěl se s ním pomazlit. A na sněhu. Stejně jsou ti kluci hraví rošťáci, já je za to mám rád a doufám, že Talmanka nežárlí.
Ale kdyby byl Topol frája a myslel ekonomicky, tak vyskočí za letu padákem a přístál by Dalíkovi v náručí. No nic není ekonom.
21. 11. 2007 | 17:09

Michals napsal(a):

pro jarpora a další:
víte, já si nemyslím, že kterýkoli politik, Sobotkou počínaje a Topolánkem konče, je objektivní. Vlastně to po nich ani nechci. Opozice upozorňuje na chyby vlády a vláda by měla být schopna svoji pozici obhájit.
Pokud vládla ČSSD, ODS ji kritiziovala. ČSSD se obhájila, jak uměla.
Nyní vládne ODS a ČSSD ji kritizuje - nechť se ODS obhájí - zatím mi to přijde, že se moc nesnaží...
Proto si myslím, že je dobře, když Sobotka upozorní na to, že Topolánek létá vládním letadlem lyžovat s dalíkem - nechť Topolánek vysvětlí, proč to máme platit. nebo ať se na to vykašle a nevysvětluje nic.
Jedinný důvod proč se to dělá je ten, aby měli voliči informace o tom, koho volí.
Co je na tom nepochopitelného?
21. 11. 2007 | 17:18

bohous napsal(a):

vloni 23.3.se konal v Bruselu SUMMIT , měl se ho účastnit premiér Paroubek s Havlem a jeho pobočníci , na tento vládní let bylo použito peněz daň.poplatníků , zde je vše v pořádku , ale téhož dné se konala v Ústí/L předvolební diskuze za účasti TV 24,jelikož by voliči ČSSD v Ústí brali(dle slov Paroubka), jako přezírání a neúctu , rozhodl se tedy na diskuzi zůstat a do Bruselu letět dalším zvláštním letadlem a to opět ze státních peněz(viz Deník Bohemia 24.3 v rozhovoru s pí.Frantálovou . Jelikož nechtěl letět tím prvním letadlem se všemi a dal přednost stranické akci , bylo by
též záhodno , aby to druhé letadlo bylo placeno těmi, pro které to prvé letadlo zmeškal , tedy voliči ČSSD , kteří by to tam bez Paroubka určitě nevydrželi . Nehodlám totiž svým slouhům (dnse se říká poslancům)platit na jednu akci dvě letadla ,když se vejdou do jednoho a co dělají po pracovní době (politické strany , tělovýchova , či zahrádkáři)je mi úplně fuk , ale platit jim to rozhodně nechci , jenže Paroubek se mě vůbec neptal a letěl a zaplať Bůh , už vyletěl . Ach , jo ....
21. 11. 2007 | 17:30

jarpor napsal(a):

Pro Michals

Na rozdíl od Vás, já bych od politiků, a je jedno jestli ve vládě nebo v opozici, (vždyť se to střídá a bude střídat) objektivitu chtěl. Jestli je něco "sviňárna" tak je rozdíl, jestli ji udělá Mirek, Jirka nebo Franta. Snad je to furt sviňárna.
Hodně naivní, což ?
Pro mě na tom nic nepochopitelného není. To neznamená, že si k tomu neřeknu své.
Hezké odpoledne.
21. 11. 2007 | 17:33

vlk napsal(a):

Absolutně nechápu modré ideology , kteří útočí na Sobotku!
Příměr se Scharpingem je více než vypovídající. není co řešit.
Pánové jako Sup ,ale nejen on zřejmě zřejmě razí heslo - krásta defraudovat se může, ale pouze v tom správném stranickém dresu!
Jinak jejich replikám nerozumím.
Mně a jistě i Martinovi, Michalisovi, hv atd. vadí každý zloděj a defraudatn.Bez oihledu na partajní příslušnost§
21. 11. 2007 | 17:36

bohous napsal(a):

to je zajímavé , že můj příspěvek ohledně letu Paroubka ,fanoušky Sobotky a celé ČSSD vůbec , ale vůbec nezajímá , mají na to zřejmě úplně jiný úhel pohledu , než na prohřešek Topolánka a to je hodně , ale hodně ,špatné . Ach , jo ...
21. 11. 2007 | 18:09

barošová napsal(a):

Je jen dobře že pán v jeho věku chodí v teplákách a sportuje jestli mi zavolá až poletím příště po 16-tce lyžovat tak ho přiberu,můžem uzavřít nějaký obchudek(tepláku je dost)
21. 11. 2007 | 18:10

bohous napsal(a):

pro p.Stejskala , nešlo by do té ochrany proti spamu psat třeba česky , jednak nyní se mi to v této podobě hrozně čte a dále komunisti nechtěli abych se učil anglicky , co Vy na to ?
21. 11. 2007 | 18:14

Tupelo napsal(a):

@Vlk: zdravim, prirovnani s Schapingem prece jen trochu pokulhava, tam byl ministr donucen kanclerem odejit, u nas premiera nema kdo vyrazit... (ale i kdyby to slo, co se tyce odchodu z vlad, treba Cunek by mohl vypravet...) :)
21. 11. 2007 | 18:28

Zacheus napsal(a):

Vzkaz pro pana premiéra Topolánka:

" Kdo chce být první, ať je všech poslední a služebníkem všech".
Marek 9,35
21. 11. 2007 | 19:22

vlk napsal(a):

Ahoj Tupelo.
Právě o to běží! Že modelem má být odchod Scharpinga, nikoliv hroší kůže Čunka!
21. 11. 2007 | 19:52

Martin napsal(a):

Vlku, presne tak, mne se chovani pana Topolanka nelibi a nelibilo by se mi kdyby totez delal Paroubek, Sobotka ci Klaus. A nevidim duvod obhajovat jeho chovani tim, ze nekdo jiny zneuzival moznosti take - protoze to je jasna obhajoba ci prinejmensim zlehcovani jeho cinu.

A panum George a O2 jeden maly vzkaz, vratte se na Novinky nebo Idnes, tam mate diskuse na Vasi urovni, kde se diskutuje napadanim jinych lidi a ne hovorenim k tematu. To je neco co nedokazete, na rozdil od vetsiny lidi zde :)
21. 11. 2007 | 20:51

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Bohužel, pane Bohouši, při nejlepší vůli nešlo. Vysvětlení najdete v tomto blogu a diskusi pod ním http://blog.aktualne.centru...

Libor Stejskal, editor blogů
21. 11. 2007 | 20:53

LQ napsal(a):

Pro Martin
A kdyby to dělal Váš "antikomunista" marxista Zaorálek (jako že to dělal a možná dělá) to Vám nevadí? Mně se to u p. Topolánka taky nelíbí jako u každého jiného jenže je zcela jasné, že náš právník "ekonom" Sobotka jako zloděj volá chyťte zloděje.
21. 11. 2007 | 21:37

vlk napsal(a):

MArtine,
jasná zpráva. Jak s tou skleničkou. Nevím, nakterémblogu jsem se Tě ptal. Nemohu tedy najít Tvou reakci.
21. 11. 2007 | 21:37

o2 napsal(a):

Martne já se nikam na rozdíl od Vás nemusím vracet, jelikož jsem na těchto webech nikdy nediskutoval. Jsem však rád, že jste svou plodnou diskusí k tématu vyprodukoval další zářivě vypadající myšlenku, která tu již několikrát zazněla.
Pěkný večer.
21. 11. 2007 | 21:53

Martin napsal(a):

Vlku s jakou sklenickou ? Asi mi neco uniklo.

LQ, jestli Zaoralek ciste pro sve poteseni se nechal nekam vozit, tak nevidim duvod proc bych s tim mel souhlasit ? Jestli to ale cinil pracovne, tak je to neco jineho. Predseda Snemovny je ustavne jedna z nejvyssich osob ve state, stejne jako napriklad prezident nebo premier a ti vrtulniky letaji pracovne co to jen jde.
21. 11. 2007 | 21:56

Martin napsal(a):

O2 dekuji za Vas dalsi Novinkovy prispevek. Jen tak dal a doufam, ze i priste se potkame tak, ze budete spravne po komunisticku utocit na diskutery a ne se bavit k veci. :)
21. 11. 2007 | 21:58

SuP napsal(a):

Vlku -
Vaší invektivě jsem nerozuměl....
ale asi byste měl pozorněji číst, když chcetet reagovat...
21. 11. 2007 | 22:09

LQ napsal(a):

Pro Martin
Vám toho ulétlo hodně, naštěstí ne Topolánek, takže máte o čem diskutovat. Jinak Zaorálek musel létat jen proto, aby se mohl v Praze co nejdéle věnovat Pajerové a neokrádal o "starostlivost" své děti.
Dobrou noc.
21. 11. 2007 | 22:09

LEVAK napsal(a):

Vážení toto mi přistálo v mailu.Nejsem toho tvůrcem ale myslí si že je to příhodné ve vztahu na obsah diskuze:
Na hlavu nám s..ou ptáci,
co tu bylo to se ztrácí,
neplatí už Národ sobě (ale)
Národ jim a lejno tobě.
Náš ministr zdravotnictví,
svoji firmu už si jistí,
tvůj osud má ve své moci,
při zdraví i při nemoci.
A > zdravotní pojištěnec
může sobě chystat věnec,
pokud > nemá konto tučné,
rozhodnutí bude stručné.
Kdo > nebude na dlaň platit,
tak se může pod zem ztratit,
nemá pro nás žádnou cenu,
proto vláda chystá změnu.
U lékaře bude vhodné
připravit si v kapse drobné,
budeš platit poplatníku,
jako bábě na hajzlíku.
Nedbej na ty co jsou venku
a počkej si na stvrzenku,
lékař doklad vystaví
že jsi platil za zdraví.
Nový > pokyn přišel shora,
záchranka už bez doktora,
aby > plateb ubylo,
stačí plyn a kladivo.
Co tu bylo to se > ztrácí,
dnes nám vládnou funebráci,
neplatí už Národ > sobě ...
Národ jim a lejno tobě.
21. 11. 2007 | 22:40

Martin napsal(a):

LQ, mohl byste dodat nejaky verohodny odkaz, ze si pan Zaoralek jezdil do Ostravy napriklad popit do Stodolni ? Ja netvrdim, ze to tak neni. Ale jedine informace co mam, je ze jako ustavni cinitel vyuzival vrtulniku k pracovnim cestam, stejne jako jini ustavni cinitele na jeho urovni.

http://aktualne.centrum.cz/...

Tady napriklad pan Klaus priletl vrtulnikem. Vycitam mu to ? Ne, protoze je to normalni pracovni cesta. Pokud k takovym a podobnym cestam pouzival vrtulnik i Zaoralek jako Predseda Snemovny, tak s tim problem nemam. Pokud je pouzival pro zalyzovani na uhelnych haldach, tak ovsem je to stejne hnusne jako u Topolanka.
21. 11. 2007 | 22:56

Novotný napsal(a):

Žádám parlament České republiky, aby urychleně obnovil trest smrti pro nejzávažnější zločiny proti lidskosti.

Podávám trestné oznámení na organizovanou skupinu MUDr. Julínka Tomáše, jeho mluvčího Mgr. Tomáše Cuketa, náměstků ministra Bc. Marka Šnajdra, Mgr. Ivo Hartmanna, Ing. Zdeňka Kabátka, Mgr. Martina Plíška, MUDr Pavla Hroboně, Mudr Michaela Víta a Ing. Mirka Topolánka – t.č. ministerského předsedy ČR, že připravili program na genocidu a vraždy nemocných a důchodců v České republice tím, že připravili ekonomické bariery pro zásadní omezení přístupu nemajetných lidí ke zdravotnictví. Připravili zákonné normy, které nepřímo plánovitě zamezí lidem, aby se starali o své zdraví. MUDr. Julínek přímo veřejně prohlašuje, že připravil opatření na zamezení péče, protože pacienti z ekonomických důvodů budou mít zamezeno k častým návštěvám lékaře.
22. 11. 2007 | 10:08

Matů napsal(a):

Do konce roku 2007 se budu léčit.Od 1.1.2008 budu umírat.Vynasnažim se p. ministře a nebudu chodit k lékaři,dokud nebudu na smrtelné posteli.Abych zmenšil průměr návštěv u lékaře.Manželka říká,že kecám,ale budu jichtít přesvědčit.(v r.1998 by passe rok nar.1940)
22. 11. 2007 | 11:27

neo napsal(a):

Novotný : nemajetní lidé platit nebudou...to nevíte? takže o zamezení přístupu ke zdravotnictví nemajetným nemůže být řeč.
22. 11. 2007 | 14:41

Ford napsal(a):

Novotný: Doteď platili jen někteří, teď budou solidárně platit všichni! Vždyť to je sen sociálně cítících a co ČSSD nikdy nedokázala. Jen o tom pořád pindala.
22. 11. 2007 | 16:33

Kadlous napsal(a):

To Neo
Svatá prostoto, buď neumíte číst, nebo nemáte doma televizi, nebo rozhlas, takže k Vám ještě neproniklo co připravil pan MUDr Julínek se svojí skupinou, připravující likvidaci důchodců a nemocných.Skutečně, jestli zde žijí lidé s Vaši přehledem a uvažováním, tak si může potom ODSácká soldateska dělat co chce. Pane počkejte si na 1. únor příštího roku a budete se asi divit. Když nejsou peníze, tak nejsou. Potom si slušní a okradení lidé uvědomí, že je to pravda o čem po malých dávkách slyší posledních půl roku a potom ani nebude potřeba obnovovat trest smrti za zločiny proti lidskosti, on beznadějný dav udělá své.
22. 11. 2007 | 18:20

Javít napsal(a):

Dle většiny zdejších komentářů skončí v roce 2008 v ČR život. Všichni začneme být smrtelně nemocní a budeme postupně umírat.
Vážení, vsaďte se, že to nebude o nic horší než dosud.
Snad jen přijdeme o pár korunek.
Běžte se však podívat na vánoční trhy, budou zajímavé.
Lidé budou utrácet ještě více než vloni, ale nadávat, na okrádání občanů státem, se bude dále.
Chtělo by to trochu objektivity a optimizmu.
22. 11. 2007 | 18:37

vlk napsal(a):

SuP
reaguji na první příspěvek v 11:26
Věc není o tom, co dělal Zaorálek . Invektiva na Paroubka je už úplně zmatečná. Paroubek má právo jet kam chce nebo kam je pozván /USA/ a říkat tam, co uzná za vhodné.Těžko mu to mít za zlé.

prostě zkusil jste omluvit a bagatelizovat zneužití stávtního letadla. Nic víc, takže jsem napsal, co jsemnapsal.
Ale fakt je, že jsme nemusel jmenovat právě vás. Zpětně - byly tam daleko větší excesy a to od lidí, kteří nejsou ani z poloviny tak korentní v diskusi jako vy.
Přijměte proto prosím omluvu.
22. 11. 2007 | 20:12

vlk napsal(a):

Martinovi

No Karel Mueller vyslovil otázku zad bychom se nemohli potkat někde v šenku. Původně se mnou a Liborem. Rozšířil jsem možnost zvaných o tebe a přírodovědce. Takže sonduji možnou účast.
22. 11. 2007 | 20:14

Arnie Rimmer napsal(a):

to ještě nevíte že z cizího krev neteče ? v tomhle jste všichni stejní, že p. Sobotko ? kdo rozhoduje o miliardách pro toho jsou to drobáky...
22. 11. 2007 | 23:32

LEVAK napsal(a):

Ad Neo:to bude s těmi nemajetnými asi tak.Máte televizi-nejste nemajetný.Máte bydlení,platíte nájem-nejste nemajetný,dostáváte důchod(i když pomalu stačí jen na ten nájem)-nejste nemajetný,máte naušnice(dárek k biřmování)-prodejte nejste nemajetný,máte hodinky-nejste nemajetný atd.!Zkrátka rozmyslete se.Buď budete se snažit udržet stav své tělesné schránky jídlem,nebo nejezte a choďte k doktorovi!
PS:největší legrace je,kdyý se narodí dítě ve 23:59 hod. dne třeba 15-tého tak ještě za ten den,za tu minutu, budou nuceni rodiče zaplati poplatek za pobyt v nemocnici!Taky budou platit lidi,kteří budou v komatu.Taky k popukání je zdůvodnění tiskového mluvky,že když je někdo v nemocnici tak nemá žádné náklady s bydlením.Už vidím radu města jak vyřizuje můj požadavek na snížení ročního poplatku za odvoz odpadků na základě potvrzení že jsem byl 29 dnů v nemocnici.To samé platí o poplatcích za užívání společných prostor, za vytápění atd.Ti lidé prostě nežijí v reálném světě našeho státu a proto si myslím že tam nemají už dlouho co dělat!
23. 11. 2007 | 11:12

Kadlous napsal(a):

To Levák
Jako vždy - máte pravdu ve všem.Ale jak dlouhodobě sleduji myšlení a názory pana Neo, je to jako házet "perly sviním". To je k ničemu, to je skalní modras a s tím nic neuděláte. Ten možná procitne až se svými názory ocitne někde, kde rozlobený dav mu trochu rozbřeskne v hlavě. Očekávám, že to nastane již brzy, protože ve velmi brzké době začnou jedovaté rostliny zasazené ODS dávat své plody.

Jediné co zachrání NÁŠ stát, který si ODS uzurpovala podvodem a korupcí jsou urychlené volby.
23. 11. 2007 | 11:37

Javít napsal(a):

Pro Levák:
s něčím s Vámi souhlasím (lidé v komatu), s něčím ne.
Poplatek 60,-Kč/den za pobyt v nemocnici považuji za přiměřený.
Neříkejte mi, že za tento peníz pořídíte celodenní stravu (byť v nemocnicích nebývá nijak kvalitní a dobrá). Dále je nutné počítat s náklady na praní ložního prádla, někdy i ústavního pyžama.
Snížení poplatku za odvoz odpadků je jen fiktivní. Jeden den v nemocnici = průměrně 2,-Kč z poplatku. O tomto "snížení" snad nemá cenu diskutovat.
Pokud jde o spotřebu tepla, nejsem-li doma, nemusím topit "na plné pecky", pokud samozřejmně není doma někdo další z rodiny.
23. 11. 2007 | 17:41

LEVAK napsal(a):

Ad Javit:Jak to mám udělat když se náklady na otápění rozpočítávají na čtvereční metry plochy bytu?Poraďte jak přesvědčit sousedy ,že netopím "na plné pecky"!
PS: 29x2=58 to jsou pro mne dva obědy,při důchodu necelých 8 tisíc Kč to jinak nejde!A kde máte ve své kalkulaci náklady na užívání společných prostor?
23. 11. 2007 | 17:58

Javít napsal(a):

Pro Levák:
Omlouvám se, ale k tomu Vám moc neřeknu.
Já s manželkou vlastníme 65 let starý rodinný domek (velmi malý), takže problémy s bydlením v činžovním domě neznám. Předpokládal jsem, že máte osazeny poměrové měřiče tepla.
I tak si však myslím, že zrovna tyto náklady, k eventálnímu počtu dní strávených v nemocnici, nejsou zrovna ty rozhodující. Pokud nežijete sám, stejně vytápění omezovat asi nebudete.
24. 11. 2007 | 13:17

Grieco napsal(a):

No a co jako tak se nechal vysadit na lyže.Já bych udělal to samý to mu jako závidíte?
Umíte vůbec lyžovat?
Řešit takový kraviny na to Vás užije.
26. 11. 2007 | 09:43

PB napsal(a):

Když se pan Sobotka odvolává na časopis Týden, tak by mě zajímalo co by nám napsal o sobě po přečtení aktuálního čísla kde je článek o jeho pomoci panu Dvořákovi.
03. 12. 2007 | 16:35

Pludek napsal(a):

Vážený pane Sobotko,
odpustit dluh, který mohl "pomoci" sociálně slabým, soudruhovi STB, který se dopouštěl ještě dalších podvodů, je z Vaší strany jenom plnění příkazů Vašeho šéfa, šefů, vést tuto zemi k nenávisti a profilovat z toho. Zamést si před vlastním prahem, stojí v heslech slušného člověka.
04. 12. 2007 | 13:20

Johny napsal(a):

OK, pokud to tak bylo, souhlasím s tím, aby premiér Topolánek zaplatil oněch údajných 150.000 ze svého. Nicméně jedním dechem je nutno dodat, zaplať ty ze svého ty bilióny Korun, co jsi vlastním diletantsvím a neschopností promrhal, o které jsi nác zadlužil, o které jsme na dálnicích a všech státních zakázkách zaplatili více, které jste rozkradli (klidně i s celou ČSSD) včetně nám ušlých zisků díky státu zapleveleném vaší byrokratickou mašinérií, vašim zakázkám pro kamarádíčky atd. Jen to by totiž bylo spravedlivé.
04. 12. 2007 | 15:06

Michals napsal(a):

pro Johny:
bilióny jo?
04. 12. 2007 | 17:46

Emil napsal(a):

Myslim, ze je treba pouzit standartni odpovedi ODSaku: Pokud se domnivate, ze byl porusen zakon podejte podnet k tresnimu vysetrovani.
04. 12. 2007 | 23:38

F.Srbek napsal(a):

I pan Sobotka má problém. Odpuštění daní, na což si samozřejmě nepamatuje. Z tohoto pohledu patří s naším *velkým premiérem* do stejného pytle, i když jsou oba členy jiných partají. Ono se snadněji píše o cizím než o vlastním. Občas by politici měli začít u sebe. Jinak je to bla.. bla...
05. 12. 2007 | 10:52

Krtek napsal(a):

Co psal časopis Týden víme, a nějaký vlastní názor by nebyl???
05. 12. 2007 | 22:46

RUMCAJS napsal(a):

Hele Bohouši. Manka říkala, že to tvoje spravování císařskej kasy nás přišlo na pěkný peníze.
Tak co se o toho Mirka otíráš ?
A že odpouštíš daně podle ksichtu, na to jsi zapoměl ?
Počkej až přijedeš do Řáholce !!!
Nebudeš stačit stromy počítat, jak Tě tam vodsavať poženu!
06. 12. 2007 | 07:38

Luboš napsal(a):

p.Sobotka tady něco žvatlá o plýtvání peněz daňových poplatníků..,hehe,podívejte se nejdřív na sebe:
1.8 let ČSSD plýtvala penězi daň.poplatníků
2.všichni poslanci berou náhrady za všechno,sami nemají přehled za co všechno je dostávají,i vy p.Sobotko
3.všichni poslanci jsou v nějakých výborech-99% z výborů se vůbec nestýkají,nic neřeší-je jasný že jim jde jen o přilepšení
4.porcování medvěda-nepřehledné rozdělování peněz kamarádům a stracené miliony z našich daní
Nejlepší by bylo vás všechny hnát holí z poslanecké sněmovny,a pak ukamenovat,hrajete si tam to svoje divadlo.A všichni do jednoho KRADETE..,takže p.Sobotko nač tyhle zbytečné,trápné řeči??
06. 12. 2007 | 10:44

Luboš napsal(a):

p.Sobotka tady něco žvatlá o plýtvání peněz daňových poplatníků..,hehe,podívejte se nejdřív na sebe:
1.8 let ČSSD plýtvala penězi daň.poplatníků
2.všichni poslanci berou náhrady za všechno,sami nemají přehled za co všechno je dostávají,i vy p.Sobotko
3.všichni poslanci jsou v nějakých výborech-99% z výborů se vůbec nestýkají,nic neřeší-je jasný že jim jde jen o přilepšení
4.porcování medvěda-nepřehledné rozdělování peněz kamarádům a stracené miliony z našich daní
Nejlepší by bylo vás všechny hnát holí z poslanecké sněmovny,a pak ukamenovat,hrajete si tam to svoje divadlo.A všichni do jednoho KRADETE..,takže p.Sobotko nač tyhle zbytečné,trápné řeči??
06. 12. 2007 | 10:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy